Kauza ABL jako Čunek?

01. 10. 2010 | 15:45
Přečteno 6301 krát
V aktuální kauze ABL se může premiér Nečas velmi rychle dostat do podobné situace, jako jeho předchůdce Mirek Topolánek s Jiřím Čunkem. Společnost ABL, patřící několik měsíců bratrovi ministra Bárty, dříve patřící přímo ministrovi Bártovi, je podezřelá z porušení celé řady zákonů při sledování různých osob (viz. MF Dnes). Bude ji zřejmě prošetřovat policie.

Policie podléhá ministerstvu vnitra, v jehož čele je nejen náměstek ministra, dříve pracující přímo v ABL, ale také Radek John, kterého si před volbami do poslanecké sněmovny najal Vít Bárta jako mediálního maskota své politické strany Věci veřejné (právo podepisovat se za stranu VV získal Radek John až po volbách, v zásadě pod nátlakem Miroslava Kalouska z TOP 09, který s ním bez toho odmítal jednat). Již delší dobu se ale spekuluje o tom, že ministerstvo vnitra, podobně jako VV, neřídí ve skutečnosti Radek John, ale přímo ministr dopravy Bárta.

Jak tedy může vypadat nezávislé policejní prošetřování kauzy ABL, jestliže ABL kontroluje skrze své bývalé zaměstnance a bratra svého současného majitele ministerstvo vnitra? Hrozí zde vážný konflikt zájmů. Podobně jako v kauze Jiřího Čunka.

Kauza se šmírováním politiků lidmi z ABL zřejmě odhalila i porušení zákona na straně policie, která poskytla lidem z Bártovy ABL informace v rozporu se zákonem. Policejní inspekce by tak měla okamžitě začít vyšetřovat, kdo a jakým způsobem tyto informace lidem z Bártovy ABL poskytl. Inspekce je však pod přímým vlivem ministra vnitra, tedy opět pod vlivem VV.

Ke všemu se dá jen velmi těžko rozlišit, kde končí firma ABL a začíná politická strana VV a naopak. Strana je řízena jako firma bývalým majitelem ABL, poslušnost poslanců je zajištěna vázacími akty s mnohamilionovými pokutami. VV nemají klasickou demokratickou strukturu jako ODS či ČSSD (aniž by to komukoliv z médií či koaličních partnerů VV vadilo).

Petr Nečas by měl Bártu z vlády včas odvolat a vše nechat důkladně prověřit. Stejně tak by z ministerstva vnitra měli odejít náměstci, spojení s ABL a jinými bezpečnostními agenturami. Jenže, Nečas je na VV koaličně závislý podobně, jako byl Mirek Topolánek na KDU-ČSL. Bártu tedy nejspíše neodvolá, obětuje morální profil a pověst vlády a dá volnou ruku možnému pokřivení spravedlnosti pod starým známým heslem: „ Když je ohrožena vláda, musí spravedlnost stranou“. Koneckonců, je to stejný Petr Nečas, který byl spokojeným členem vlády Mirka Topolánka po celou dobu trvání kauzy Jiřího Čunka.

Nutno připomenout, že ČSSD před příchodem lidí spojených s ABL do vedení ministerstev veřejně varovala, osobně jsem několikrát vyzval předsedu vlády Petra Nečase, aby zasáhl, ale nic se nestalo. Jen od ABL mi přišla veřejná vyhrůžka žalobou, pokud budu pokračovat v kritice prorůstání této agentury do státní správy.

A ještě k dokreslení charakteru některých aktérů této ošklivé vládní kauzy:

Když byl manažer Věcí veřejných, poslanec a ministr dopravy za tuto stranu, přesněji řečeno její faktický předseda a majitel, Vít Bárta konfrontován se zjištěním MF Dnes, že firma ABL, kterou stále nazývá svým „dítětem, které vypiplal“, sledovala na zakázku politiky v době, kdy byl jejím ředitelem, prohlásil: „Je to ptákovina. Naše dílka mají hlavu a patu.“

Z takového prohlášení každého demokrata a stoupence svobody, ať už je napravo či nalevo politického spektra, zamrazí. Ani náznak odsouzení agenturních praktik, které si nezadají s praktikami StB.

Co si vzít z prohlášení Bárty, že „naše dílka mají hlavu a patu“? Bárta tak zhodnotil šmírácké materiály (Bárta sice autorství ABL zpochybnil, ale MF Dnes trvá na autenticitě dokumentů), u nichž postrádal „závěr“. Jaký závěr má pan Bárta asi na mysli? Návrh na využití zjištěných informací ze soukromí sledovaných k nějakému konkrétnímu cíli? K jakému? K vydírání či rovnou k diskreditaci? Reakce Víta Bárty na celou kauzu ukazuje naprostý deficit úcty k právům jedince, k ochraně jeho soukromí a tedy k demokracii jako takové. Opravdu vzorný ústavní činitel.

Také vám připadá tato vláda neuvěřitelná?

Petr Nečas by měl rychle jednat, zabránit střetu zájmů, ohlídat nezávislost policie, omezit vliv ABL. Jinak skončí jako Mirek Topolánek.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

chris napsal(a):

Pane Sobotko, zase házíte špínu na VV, TOP09 a ODS, ale o KSČM nikdy křivého slůvka.
Tak nám rovnou napište, že chcete vládnout s komunisty a nechoďte okolo horké kaše.
01. 10. 2010 | 15:53

Doug Badman napsal(a):

No a co?
Vy jste podezřelý ze zpronevěry a nikdo kvůli tomu nepokřikuje.
Jinak stále platí Paroubkovo "Dokažte to, nebo se omluvte"
01. 10. 2010 | 15:55

Pavel napsal(a):

Pane Sobotko, radši nám vysvětlete, proč u vlády kritizujete propouštění a krácení platů u státních zaměstnanců a sami tímto stylem to provádíte v ČSSD. Propouštíte, snižujete mzdy . Nějak mi to můj mozek nebere. Pro stát se to rozhazuje a pro sebe NE?
01. 10. 2010 | 16:05

Ford napsal(a):

Bohuslave, ty zase něco zkoušíš? Kdo sledoval lidi z ODS? Co aktivní Randák za slíbené koryto?
01. 10. 2010 | 16:12

Alibernet napsal(a):

Já chci zpátky výtlem! Toho rozřehtaného zubatého koně. Tahle fotka je nudná, navíc to vypadá, že přemýšlíte, což pro republiku znamená nebezpečí.
01. 10. 2010 | 16:15

Targus napsal(a):

Modré mozky, vpřed. Spusťte své hnojomety a sračkostřiky naplno. Rychle si na toho Sobotku něco vymyslete, to je jedno, co.
Jen proboha nepřemýšlejte o tom, co napsal.
01. 10. 2010 | 16:17

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Čunkiáda evidentně byla politická kampaň, kterou ČSSD vydatně přiživovala. Teď se snažíte vyvolat další. Nic nového v politice, nuda a pohrdání.
01. 10. 2010 | 16:17

juvel napsal(a):

Velmi zajímavá situace. Paní Veseckou mají ještě stále k dispozici.
01. 10. 2010 | 16:17

Hladis napsal(a):

Pane Sobotka nalejme si cisteho vina. Pokud by volby dopadly jinak a mel by jste tu moznost sestavit vladu s VV ,tak po zjisteni techto informaci by jste je z vlady vyhodil a vypsal volby predcasne ? Myslim si ze ne.

Co se tyce te kauzy ,tak v ceskem bananistanu to nijak sokujici neni a bohuzel se pojede dal jakoby nic. Jen pristi volby mozna VV zmizi v propadlisti dejin.
01. 10. 2010 | 16:22

amdg napsal(a):

Jsem rád, že jste si změnil fotku. Je pro tuto dobu realistická. Mějte se pěkně a vyhoďte poradce...
01. 10. 2010 | 16:24

Mandysa napsal(a):

Jsou lidi, kterým by se měl internet zakázat... :-(
:-DDD
01. 10. 2010 | 16:25

amdg napsal(a):

... a nechápu vyholené nakrátko ostříhané hlavy. Přece nejste stále ve sprše?
01. 10. 2010 | 16:26

Jeff napsal(a):

Proboha lidi neblázněte...nebo vám ten týpek, co nechal podepsat svým poslancům hlasování pod pokutou a jeho vliv může vyvěrat ze "shromažďování" informací, jako ok zástupce lidu?
Druhej Mrázek..
01. 10. 2010 | 16:32

Emissary napsal(a):

Hm, hm,

Sobotko. Vy jste vyměnil pitomý usměv za mramorovou korunu?

Dnes jsem dorazil z cest, a tak zdravím JC.
01. 10. 2010 | 16:50

Rumcajs napsal(a):

Mám stejný dotaz jako Emissary (zdravím).

Kam zmizel ten neodolatený úsměv ?
01. 10. 2010 | 17:10

arlon napsal(a):

Někdy je přebytek perníku na škodu, pane Sobotko. Neošetřován tvrdne jako v Pardubicích, a pak bývá na obtíž jako v Brně.
To byla pumelice co?

V Teplicích je prý perníku přehršel, Jirka to svinstvo již nemůže ani vidět, zejména s vaječným koňakem.
01. 10. 2010 | 17:20

Emissary napsal(a):

Rumci,

kamaráde, taky zdravím.

Jak se měl?
01. 10. 2010 | 17:23

Cech napsal(a):

Tento článek jako vždy vyšel s křížkem po funuse.
Pakliže jsem schopen sledovat v r.2005 2/3 vládních činitelů tak v roce 2010 jsem schopen ..... na vládě.Proto si dovolím Vás (autore) předem varovat nemáte sebemenší šanci.V současné době není problém provést i deformaci prostoru.
01. 10. 2010 | 17:25

Kaolin napsal(a):

pane Sobotko,
jak se vám bydlí v bytě z nezdaněných náhrad na oblečení? Nestydíte se?
01. 10. 2010 | 17:27

Naštvaný napsal(a):

Kauza ABL jako Čunek? píše socdem. Sobotka. Takže už je jasné, kdo kauzu Čunek vykonstruoval a rozjel.
01. 10. 2010 | 17:31

Ivan napsal(a):

Bohužel, všichni vědí, že VV je strana nečitelná, myslím partnery koaliční, nneboť se tak v průběhu voleb vyjádřili. Boj o koryto je neúprosný. Bez ohledu na to, že žrádlo něco stojí. Mne nezajímá zda-li to je pravda, nebo ne, v plném rozsahu. Ale slušný člověk by odešel sám, do doby vyřešní minimálně. Proč ho vyzývat, když slušný není. Asi neodejde, neboť by koalice neměla dostatečný počet hlasů.
Tedy co platí - "Držme se koryt, budou zas volit. Šanci si nedáme vzít, vždyť chceme z cizího žít.
Vždyď občan donese do urny lístek. V takovém bahně on přece nevidí, to jen my - nadlidi".
01. 10. 2010 | 17:32

Pepa 3 napsal(a):

Tak to je až neuvěřitelné! Jak se během přibližně jedné hodiny dokázali vyrojit ti "modře spravedliví"! A to ještě chybí RA, Hoven, Neo a další! Vlastně ti, kterým vůbec nejde o obsah článku a jeho podstatu, ale pouze o napadání každého, kdo má na něco jiný názor. Takže vážení diskutující: Můžete mi říct, v čem nemá pan Sobotka pravdu? A Pane Stejskale: To, že z vašeho kodexu vypadla jedna podmínka pro mazání, a to ta, že příspěvek nesouvisí s tématem článku, to bylo nechtěnné a nebo úmysl?
01. 10. 2010 | 17:39

Tupelo napsal(a):

Pane Sobotko, obavam se ze mate pravdu v tom ze tak jak se z nejvyssich mist povedlo zastavit aferu Cunek, tak se to povede i tentokrat. O to snaze, ze tato pravicova koalice ma misto par prebehlich poslancu daleko silnejsi pozici.
Jsem opravdu zvedav jakym zpusobem bude kauza zametena pod koberec tentokrat, slovum pana Barty, ze o pripadu nic nevi muze verit jen prostacek (leda ze by byl tak spatny manazer a nevedel co se v jeho 'ditku' deje). Necas je hodne slaby premier, velmi pochybuji, ze zrovna on bude hlidat nezavislost policie.
Pravice oslabuje tento stat, neni diu ze se na uvolnene mista hrnou spratelene podnikatelske subjekty.
PS. Neruste, vladneme...
01. 10. 2010 | 17:40

Jedla napsal(a):

Ano, dnešní MFDnes (Kmenta, tuším?) je bomba.
Nevím tedy, kde je Praha 11, soudím geniálně, že někde v Praze. V té Praze, která by zvolila do parlamentu i Klausovu tenisovou raketu.
No, a všichni "šmírovaní" komunální politici, dotázáni redakcí MFDnes soudí, že materiál objednala "ta druhá" frakce jejich vlastní partaje. Modré partaje. Té pravé.
Bártova firma nepatří do politiky. Ale je v kauze služebníkem, ne objednatelem. Celý materiál především poodkryl skutečnou povahu české pravice. Obávám se, že nejen v Praze 11 (nebo "na" Praze 11? - Jak to říkáte, Pražáci?)
01. 10. 2010 | 17:45

StandaT napsal(a):

Více presumce viny, než faktů. Takže zbystřuji nejen k ABL, ale teď i k SocDem.
01. 10. 2010 | 17:53

Emissary napsal(a):

Pepa 3,

obsah článku je mizerný, jsou to jen domněnky a mramorová koruna využívá Vaši slabosti věřit čemukoliv. Navíc, pane Stejskale, s tématem to souvisí. Akorát Vy, tedy Pepa 3, jste to nepochopil a pan Stejskal nemá žádný důvod k zákroku. Stačí to takto? :)

Tady máte písničku, přemýšlejte! :)

https://www.youtube.com/watc...!
01. 10. 2010 | 17:55

RA napsal(a):

pane soudruhu Sobotko, to vaše odpuštění daní STBáckému kámošovi Parůbka /zřejmě to byl jeho velící důstojník/, to byla charitativní akce ? Zřejmě ANO, pro soudruha Paroubka, když měl u uvedeného veselku zdarma. A kdy i my ostatní "obyčejní lidé" budeme socany osvobozeni od daní ?
01. 10. 2010 | 17:57

Ford napsal(a):

Nechápu co řešíte. Nebylo to za peníze daňových poplatníku. Nikdo si nevytvořil partičku Mlýn jak Gross.
01. 10. 2010 | 17:58

Standa Křišťál napsal(a):

pozor Bohouš dostal přemýšlivý výraz, katastrofa se blíží, asi další soláry , finanční rána pro "obyčejného člověka".
01. 10. 2010 | 18:03

Rumcajs napsal(a):

emissary:

Ušlo to. Kde ses flákal ?

SuP a Vlk taky nějak pouzírujou.
01. 10. 2010 | 18:28

Zach napsal(a):

RA:
nestačilo by Vám prozatím osvobození od socanů?

Bohuš do toho buší jak hluché do vrat, ale myslím, že ho pořád nikdo nebere vážně.Dobře, že je v čele soukmenovců,alespoń nic vážného nehrozí.
Škoda, že vyměnil tu fotečku, byl tam jaksi přirozenější.
01. 10. 2010 | 18:38

petrof napsal(a):

nemohu se zlobit na Dluhoslava, že neví, co to je založit a vypiplat svoji firmu, když spadl ze školy rovnou do poslanecké lavice....jen se divím, kde berou ti socani drzost druhé kritizovat a osočovat ( všichni známe Kmentu, to je stejný poplašňák jako ten Janek Kroupa).... ale hlavně kde berou ten čas, každý den to tady zaplevelovat těmi svými nablbými úvahami???!!!!
A v tom se pravidelně střídají ti samí velikáni Rath, Křeček, Sobotka, Paroubek..... myslím, že už to přestává být sranda!!!!
01. 10. 2010 | 18:58

blbutik napsal(a):

Když padnul Paroubek s Ráthem, musíte padnout i vy, Sobotko! Jinak by stále bylo něco schnilého v ČSSD.
01. 10. 2010 | 19:05

Nemo napsal(a):

Vážení pravicoví diskutující, nezlobte se na zrcadlo, že máte křivé huby.
01. 10. 2010 | 19:11

SuP napsal(a):

Zdravím naši "Squadru Azuru"!
Už spíš jen čtu, chodím k tomu pozdě a to se těžko zapojuje do diskuse (jako když začal hrabě oklikou...)
Mám radost z nového přírůstku "xx"! Tem kluk se činí a umí i psát. Tak se hoši nedejte! U Sobotky je to sranda, ten brečí, ale stejně umře. U Tomského bodujete! Porád se dívám.
01. 10. 2010 | 19:12

Tencokida Hnuj napsal(a):

Nezlobte, levičáci !
Mr. Čistý to zvládne.

https://www.youtube.com/watc...

Společně se svými hochy a hochy z ABL zvládne vše. I tyhle pomluvy novinářů.

Já mu věřím.

Uvidíme. :((
01. 10. 2010 | 20:17

MirekS napsal(a):

Ano, ano, pane Sobotko, je to vážná věc. Mělo by se s tím něco udělat! Ale tady, na webu?
Jinak přeci jen registruji jednu změnu k lepšímu. Ta výměna fotky - palec nahoru. Kdybyste tak k lepšímu ráčil změnit i obsah. Je to, jako byste načichl "Bleskem" a pořád dokola, jak ten kolovrátek...

Zdraví

MirekS
01. 10. 2010 | 20:29

Standa |Křišťál napsal(a):

proč si raději nezaložil Bárta tým "Mlýn" jako Stáník,viď,Bohouši ,ještě by to měl ze státních peněz.
01. 10. 2010 | 20:47

severočeský volič napsal(a):

Příteli, Bohuslave, psát o ABL je hezké, ale kdy už přestaneš podporovat Petra Bendu? Stáhne Tě pod vodu dřív, než se stačíš nadechnout a ani resuscitace nepomůže.
01. 10. 2010 | 21:12

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Pepo 3,

Kodex diskutujících nikdy větu o mazání příspěvků, které nesouvisejí s tématem článku, ani nic podobného neobsahoval.

Byla před zhruba dvěma lety v záhlaví debat, dali jí tam kolewgové ještě před tím, než jsem dostal tyto stránky vplen. Velmi brzy jsem se ji nechal vyhodit, protože se necítím na to, abych posuzoval, co je ještě aspoň trochu k tématu a co už spíše ne.

Navíc by to vyžadovalo mojí permanentní čtyřiadvacetihodinovou přítomnost na těchto stránkách pod zhruba deseti tisíci blogy, k čemuž nemám nejmenší chuti).

Apropos, Váš dotaz byl též tak trochu mimo téma autorova blogu :-)

Libor Stejskal
01. 10. 2010 | 21:12

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, pro milovníky vysmátého bohouše, fotočka zde...
Veselé krizování bude líp...
http://ateo.cz/f/images/m/m...
01. 10. 2010 | 21:14

bidlo napsal(a):

Zase jim to žerete, trubky modrý.Ano ano,socani zlo,modří slušní andělé.
01. 10. 2010 | 21:15

bolševikobijec napsal(a):

Bohuslav Sobotka převzal vedení strany těsně před jejím ekonomickým kolapsem, notně zadluženou, s nenaplněnou vizí budoucích příjmů a s celou řadou vnitřních problémů a musel se s tím nějak poprat. Skutečnost, že se o jeho křeslo, byť zatím dočasné, nestrhl nijak zuřivý vnitrostranický souboj, může leccos naznačovat. Ať si o něm kdokoli myslí cokoli, tuto situaci mu opravdu závidět nemůžeme.
Ale pan Sobotka jedná. Jako správný hospodář revidoval strukturu dosavadních nákladů, pro budoucnost se poučil a žádné nové megalomanské akce nespouští a spouštět se nechystá a hlavně začal v přebujelých nákladech škrtat. Z pohledu správného hospodáře ani nemohl konat jinak.
Legrační ovšem je, pozorovat a srovnávat kroky Bohuslava Sobotky coby „ředitele“ jedné politické strany zodpovědného za její hospodaření, majetek a účetnictví a slova Bohuslava Sobotky, předsedy politické strany a vůdce českých socialistů, který zuřivě bojuje o hlasy svých ztracených oveček.
Coby vůdce socialistů podporuje odbory v jejich protestech proti vládním úsporným opatřením, která jsou založena na snižování tarifních platů státních zaměstnanců a vystupuje v podstatě proti jakékoli snaze seškrtat, omezit či jakkoli snížit již tak přebujelé výdaje hrazené z peněz nás všech.
A co na to tentýž Bohuslav Sobotka v roli odpovědného „ředitele“? Sníží „svým“ zaměstnancům tarifní platy, o 20% sníží jejich stavy a dále šetří, kde se dá. A s vlastními odbory se dohodne a ty si nedovolí ani ceknout. Běda, jak by mu přišly pískat pod okna. Dovedete si to představit?
Co je důvodem této rozpolcenosti a kde se bere taková dávka odvahy kombinované s nestoudnou drzostí, jejímž výstupem je zmíněný propastný rozdíl mezi tím, co káži veřejně a jak sám konám? V čem se liší situace ČSSD od situace České republiky? Nejsou na tom náhodou oba subjekty úplně stejně? Kasa prázdná, příjmy nejisté a dluhů až nad hlavu?
Nestojí náhodou za onou rozpolceností fakt, že jakmile musí Bohuslav Sobotka pod kuratelou osobní odpovědnosti hospodařit s prostředky, které vnímá jako skutečně jemu svěřené, chová se jako vzorný a správný hospodář, ale zatímco hospodaří s prostředky virtuálními, s prostředky „nikoho“ a hlavně bez jakékoli vlastní odpovědnosti, tak slibuje a slibuje, protože to je snadné a líbivé? Že by aplikoval heslo, že z cizího krev neteče?
Nejsmutnější na tom všem je, že „cizí“ není cizí, ale je naše a že z toho krev jednou poteče a ponejvíce právě krev těch, které Bohuslav Sobotka a všichni socialisté spolu s odbory podporují v protestech proti těm samým krokům, které ve skutečnosti, ovšem u nich doma a pod pokličkou, sami dělají. Že by socialistický paradox?
01. 10. 2010 | 21:47

JC napsal(a):

emissary,
Zdravím, slíbil jsem "vyseknutí poklony" za to co jste napsal panu VK-Can.
Tam mě to připadlo nevhodné, tak ji máte ode mě tady.
Nejsem fandou "velkých" patetických proslovů. Ten váš se mě zdál být hodně od srdce a ten mě dostal.
01. 10. 2010 | 21:54

JC napsal(a):

Bohuslave,
Po změně image již ne Bohušu, vypadáte takový/ a la Špidla/ lepší, přemýšlivý, tak se jen zeptám. Ono je na sledování osob něco nelegálního ?
01. 10. 2010 | 22:04

blue jay napsal(a):

Mozna jsem sam,
ale ta nova fotka Bohuse me pripada jako neco z hororu od Hitchcocka.
01. 10. 2010 | 22:38

blue jay napsal(a):

Paroubek to vidi jinak,
Bohus je slaboch co CSSD nezvlada. A jeho souper Hasek je jeste horsi. Pecina a Kohout jsou uplni diletanti.
Lol. Kdo je vlastne boss CSSD?
01. 10. 2010 | 22:45

Skogen napsal(a):

Svého času se říkalo, že STB řídí KGB, KGB řídí CIA a CIA řídí jistý Berousek z Nuslí.

A dnes vidíme, že i strohá skutečnost dokáže být vtipná.
01. 10. 2010 | 22:48

blue jay napsal(a):

Skogene,
Co ridil Gross?
01. 10. 2010 | 22:51

Skogen napsal(a):

Rumcajs, dnes se smějí jedině kreténi. Zatím patřím mezi ně. Uvědomuji si však, že je docela možné, že mě tahle zázračná vláda vyléčí. Vás taky smích přejde, až vám soukromá agentura strčí nosy do garáže.
01. 10. 2010 | 22:53

Skogen napsal(a):

blue jay, mašinu?
01. 10. 2010 | 22:54

blue jay napsal(a):

Sobotka a Rath,

Porovnavam jejich fotky. Cim se lisi?
01. 10. 2010 | 22:54

blue jay napsal(a):

Lol Skogene,
Zda se ze socdemackou masinu dnes ridi Bohus ( byt za miliony) Sobotka. Ma tu samou paru.
01. 10. 2010 | 22:57

Duroy napsal(a):

Koukám, že po Paroubkovic bradavci se nám tady na diskusích objevuje nový fenomén!
01. 10. 2010 | 23:21

egoist napsal(a):

Přesně tak, kauza ABL bude morálním a etickým testech svazáka Nečase. Protože je neposkvrněný poctivou prací a v klimatizovaných kancelářích ods se pobybuje už 20 let , výsldek se dá bohužel předpovědět.
02. 10. 2010 | 07:32

dedek napsal(a):

Lidi!! To jste opravdu takoví pitomci, že nadáváte Sobotkovi a nevidíte tu zrůdnost, která se tu děje? Nejde přece o Sobotku!! Začala to MF a to o čem píše a to co se tu děje to je hrůza!! Sakra už se vzpamatujte, než bude pozdě a než nás všechny pohltí ještě horší policejní stát než za komančů!! Tam, kde jde o lumpárny a peníze se nikdo s nikým mazlit nebude a obzvláště ti mocní. Uvědomte si to než bude pozdě.Že John je poskok a vnitru vládne Bárta už vidí dnes mnoho médií. Vy se tady zabýváte krávovinou, z které strany je pisatel ale meritum věci vám uniká. Soustřeďte se na obsah. Vůbec bych se nedivil, že ty trapné reakce píší lidé z ABL. Má jich Bárta dost a jsou to nevolníci.
02. 10. 2010 | 07:53

Tupelo napsal(a):

Jestli je na sledovani osob neco nelegalniho? To nevim, z hlediska pravni mozna ne, ale z hlediska moralniho (chapu ze to nejspis Sobotkovym kritikum nic nerika ;)) jsou na stejne lodi jako byvala STB, ta nechavala pro politicke nazory take, zcela 'legalne', sledovat druhe.

Treba se brzy dockame casu, kdy osekavanim funkci statu (a tim jeho destrukci salamovou metodou) bude delegovana cinnost specializovanych utvaru soukromym firmam - pro ty je, jak znamo, nejdulezitejsi zisk, takze se da ocekavat ze v oblasti zdravotnictvi, bezpecnosti, vzdelani, rovnosti pred zakonem atp. bude dochazet ke vzniku jedne male ale privilegovane skupiny lidi a nizsich trid, ktere budou (v ramci hesla rozdel a panuj) rozestvavany proti sobe, tak jak obcas vidime dnes (socky, fetaci, romove, clenove ci sympatizanti jednotlivych stran,...).
02. 10. 2010 | 09:20

ld napsal(a):

Celé to vyšumí jako v případě plzeňských práv. Prostě se tomu dá čas, aby to vyhnilo. Nebude třeba intervence á la Vesecká. Protože když je 118, není třeba servítek. Kromě toho musíme pohnat do ČR Pitra (což se nepovede), katarského prince (jakbysmet), týpky uloupivší cca 75 miliónů Kč a puštěných Kovářovou (taktéž).

Tupelo správně napsal, že Nečas je slabý premiér. Dle mého soudu, je to ten nejslabší, jaký tady od roku 1993 byl.
02. 10. 2010 | 09:30

S u c h e c napsal(a):

Dedek:

Víte, ono slovo "bolševismus" popisuje ne světonázor, ale způsob politického boje.

Že se tu jedná o opravdu velký problém?

Já nevím, ale vzpomenu-li na vývoj pol. situace v Itálii v 70-tých letech, na soudní mafii spřaženou s politiky, a její propojení s mafií skutečnou, a jaké to mělo důsledky. Pak to tady začíná vypadat velmi podobně.
02. 10. 2010 | 09:40

Hladis napsal(a):

Me by hlavne zajimalo kdopak tu kauzu s ABL rozpoutal a kdo stoji v pozadi.Silne pochybuji ze ten novinar to nekde svym usilim vystrachal. MF DNES reje do ABL docela z husta a permanentne az je to podezrele ,takze se muzu ptat komu to slouzi. Jisty tip mam.
02. 10. 2010 | 09:40

S u c h e c napsal(a):

Hele Mr. Stejskale.

Nalezl jsem zde dostatek urážek a lží, které odporují kodexu, které necháváte bez povšimnutí.
Vy, jindy tak útlocitný a citlivý.

Největší legrace bude, až se TOPce a Kalouskovi podaří, za pomoci Bárty , rozštěpit ODS.
No, ale je tu ještě možnost, že by mohl nastat opačný efekt, a pak by asi ve Famigllii vznikl takový "little problem".
02. 10. 2010 | 09:44

S u c h e c napsal(a):

Hladis:
ABL je soukromá agentura, která prorůstá do politických struktur.

A to je nutné zastavit, i kdyby za ní stál kdokoliv.

Současně je třeba se podívat i na další.

P.S. Jde o přerozdělování sfér vlivu mezi mafiemi.
02. 10. 2010 | 09:46

S u c h e c napsal(a):

Jo, Hladisi.
Podstatné je něco jiného.
Jsou to pravdivé informace, nebo lživé?

Kdo to "rozpoutává" je důležité až v okamžiku, pokud by ty informace nebyly pravdivé.
02. 10. 2010 | 09:48

Hloupý Honza napsal(a):

Již to tady bylo :
Vládnou nám obyčejní podvodníci, kteří buď uprchli z ordinací doktorům a psychiatrům, nebo se včas nedostali do kriminálu. Jejich patologické osobnosti, tj. přebujelá ega, strategické schopnosti(čti: umění manipulace), najevo dávaná genialita, nám imponují, protože se bojíme své vlastní malosti a nevnímáme, že přesně tyto atributy jim pomohly dostat se k moci a zneužívat jí v náš neprospěch.
Imre Kertesz

Politické elity tvoří neprostupná, přitom nezastižitelná sraženina prostředních, ze smrků a flusů ulepených lemplů. A právě tento šufťácký sortiment, tento vzorek bez ceny, to je ono odpadové dossier, na němž stojí a padá režim.
Ivan Diviš

Proto mne vždy nas..re, když titíž, ve stejných sračk...ch ponoření političtí psychopati, šlapou po ostatních hlavách jenom proto, aby ta jejich čněla nad ostatními.
Hloupý Honza

Jinak si samozřejmě nedělám žádné iluze o tom proč šel Bárta a spol do politiky, proč nebyl vidět do voleb, proč jsou ve stranách nastrčené loutky jako John, Schwarzenberg. Nečas,atd.,atd., ...s politickými dinosaury nepůjdeme ... pamatuje si to někdo ještě ? Závidím všem těm, kteří si neumí dávat věci do souvislosti a jejichž intelektuální vybavenost je činí šťastnými v jejich nevědomosti.
02. 10. 2010 | 09:55

Rumcajs napsal(a):

Skogen:

Tak to by se Sobotka mohl smát dál, ne ?
02. 10. 2010 | 10:07

Hladis napsal(a):

To S u c h e c
Myslim ze MF DNES ma k dispozici materialy ,ktere jako falesne opravdu nevypadaji http://zpravy.idnes.cz/akti... kdopak jim je asi dal ? To ze to je soucast spinave predvolebni kampane a nekdo za tim stoji jsem si jist. Zavaznost techto materialu je samozrejme hodne velika a doufam ze se z toho vyvodi dusledky. Ikdyz pravdepodobne jsou informace pravdive stale je dobre vedet kdo za tim stoji.
02. 10. 2010 | 10:15

Desiderius napsal(a):

Sobotka se ukazuje ve svém pravém světle.Je jasný,že Bárta vadí komunistům v ODS,protože jim kazí jejich kšefty.To ví dnes každý malý dítě v tomto státě.Sobotka ue sebe dělá mírně řečeno hlupáčka,když se přidává na stranu ODS.No konečně,svůj k svému.
02. 10. 2010 | 10:15

Rumcajs napsal(a):

SuP:

Jo xx je dobrej.

Ostatně jako všichni pravičáci.
02. 10. 2010 | 10:38

Rumcajs napsal(a):

Jo a koukám Bohouši, že se kmotříčkuješ s mafiánem Bendou. Tak to bych do Tebe neřekl.
Myslel jsem si o Tobě, že jsi jenom trouba, ale že strkáš lidi do betonu, to mě nenapadlo.
02. 10. 2010 | 10:41

Tupelo napsal(a):

Desiderius: podle me se Sobotka v zadnem pripade nepridava na stranu ODS. Ten kdo si koupil sledovani politiku ODS, muze byt klidne i ze samotne ODS. Pokud slo o zakazku pro ABL, nebylo by byt tezke z jejich ucetnictvi (predpokladam ze jej vedli radne, i bez tzv. optimalizaci ;)) zjistit kdo zakazku firme zadal.
02. 10. 2010 | 11:04

Pepa napsal(a):

Pane Sobotko,
obávam se že jste zase (stejně jako bývaly předseda) skočil kmotrům na špek. Vytáhnout před komunálními volbami proti VV je dobrá taktika ale špatná strategie, stejně jako svrhnout Topolánkovou vládu.
Položte si prosím dvě otázky:
1) Kdo si u ABL tyto sledovačky objednal?
2) Jak dlouho má tyto materiály druhý nejčtenější český bulvární denník (MFD) k dispozici?
3) Proč se objevily zrovna před komunalními volbami v Praze a nikoliv před volbami do parlamentu?
4) A hlavně "Qui bono?"
Pokud si na ně čestně odpovíte uvidíte, že jste v pozici užitečného idiota, který pouze upevňuje budoucí koalici TOP9 a ODS na pražské radnici. Jakmile bude cíle dosaženo, zase začne v mediích kydání hnoje na Vás a socdem.
02. 10. 2010 | 11:08

Colt napsal(a):

pane Sobotko

Kdyby Vám to v ČSSD pálilo, tak byste si uvědomili, že lidi jsou už takovými pavlačovými kravinami ve světle očekávaného zdražování unaveni.

Svoji mladickou horlivost věnujte prosím miliardovým rozkrádačkám, které lidem vadí mnohem více.
Například s VV prosadit v civilizovaném světě už dávno zrušené listinné akcie na majitele.
02. 10. 2010 | 11:10

ali napsal(a):

já myslela, že vaše volební hesla nebudou založena na pomluvách a populizmu..kráčíte ve šlépějích Paroubka..inu jaký pán, takový krám..
02. 10. 2010 | 11:18

Koleda napsal(a):

Vážený pane Sobotko, opět jste tak trochu "mimo mísu".
1. Náplní každé detektivní agentury je m.j. placené sledování osob na základě objednávky osob jiných. Děje se tak na celém světě.
2. Stejně tak jsou na celém světě úplatní úředníci či policisti, kteří prodají jakoukoliv informaci komukoliv.
3. Přestaňte, prosím, tvrdit, že Vaší partaj pronásledují všechna media. Tady je důkaz, že pronásledují každého, kdo není v jejich očích košer.
02. 10. 2010 | 12:03

bidlo napsal(a):

Ano,ano chléb a hry,toho chleba vám trochu uberou,ale kafrat vás tu nechají,ty vaše zdejší kydy nikomu z nich tam na hoře neublíží.Tak tu zvracejte v klidu dál a dál,nuly.
02. 10. 2010 | 12:21

Lan napsal(a):

škoda,že takhe socani nevykřikovali, když necha lDriml špiclovat kolegyni
02. 10. 2010 | 12:32

00 napsal(a):

Všichni spotřebitelé elek. by se měli složit a zadat zakázku ABL aby důsledně vyšetřila, PČR je neschopná, kdo všechno jede v tunelu s fotovoltaikou. Státní správa je nečinná, vláda v tom jede taky, opozice snad ještě víc, viz např. prohlášení socanské senátorky Gajdůškové (cenu to nezvýší) (btw Sobotko, jak vůbec můžete něco takového nechat kandidovat?)

Sobotko, stát je neschopnej jakéhokoli politického lumpa dostat do basy nebo alespoň od lizu. Jediné co v poslední době funguje jsou odposlechy od novinářů atd.

Ty jako představitel politické mafie, máš strach, že soukromá fy. na tebe a podobné něco zjistí a pak to pustí ven?

Soukromé fízlování je nestandardní a v civilizované zemi jistě nepřípustné, ale v tom zlodějistánu co jste tu vytvořili, je to možná jediná šance.

A je vidět, že se toho bojíš.
02. 10. 2010 | 13:33

Tencokida Hnuj napsal(a):

Nevím o co, či čeho se ti lidé bojí, že nechávají druhé lidi fízlovat, ale o nic vznešeného jim asi nejde.
Spíše se za tím schovává nějaký úklad a nízkost.

Obávám se , že schizofrenní policie a státní zastupitelství vyšetří první pád singuláru nicku hoven.
02. 10. 2010 | 13:52

Jája napsal(a):

Modří svazáci, roztrhejte Sobotku na kusy, určitě MFD, deník ČSSD, spustil kauzu na jejich objednávku. Co je modré, to je dobré, TOP a VV jsou také dobří, co je levicové, je špatné už z principu. Máme tady sice demokracii, můžeme cestovat, plivat na internetu, svobodně nadávat na levici, ale nějak se nám vytrácí svoboda. Pravičákovi je to putna, špehování na každém kroku nevadí, ale kdo tahá za nitky takto záskaných informací???
02. 10. 2010 | 14:03

pk napsal(a):

No, takže si to zrekapitulujeme.

V roce 2005 nebo 2006 (za vlády ČSSD) sledovala detektivní agentura ABL nějaké komunální politiky z ODS.
Firma měla na tuto detektivní činnost ŽL a prováděla to sledování na základě objednávky neznámé osoby či skupiny osob.
V té době neexistovala politická strana VV a pan Bárta o nějakém politickém působení patrně ještě ani neuvažoval.
Z nejasných důvodů byla celá tato pseudocausa vytažena na světlo po více než čtyřech letech, čistě náhodou před komunálními volbami.

Skutečně nevidím důvod, proč by se tím měl někdo zabývat a dávat to do souvislosti s politickou stranou VV v roce 2010. Celá záležitost je zhruba stejně významná, jako kdyby se například v roce 2014 dostala do politiky strana, jejíž předseda, dnes majitel autoservisu opravil v roce 2009 několika zastupitelům třeba z ČSSD auto. Nic víc, nic míň.

Jediná věc, která by mohla být eventuálně zajímavá z mediálního hlediska je to, kdo si vlastně firmu ABL na to sledování najal. To mohla být klidně ČSSD (bylo před volbami), mohla to být klidně jedna skupina uvnitř ODS nebo to mohl být třeba žárlivý manžel/manželka.
02. 10. 2010 | 14:17

Tencokida Hnuj napsal(a):

pk
Takže si to zrekapitulujme.
---------------------------------------
http://www.veciverejne.cz/o...

VV .... * 2001

Od insidera vím, že mnohé, MNOHÉ se změnilo v roce 2005, kdy Bárta "vstoupil" do VV.

Nevím proč lžete /VV v roce 2001 neexistovala/, ale vím k čemu slouží Vaše dedukce.

Špiclung nejvyššího kalibru, pokud se to potvrdí.
02. 10. 2010 | 14:31

pk napsal(a):

Tencokida:

V tom případě se omlouvám, netušil jsem, že VV existují od roku 2001. Jejich volič nejsem a nijak podrobně jsem tu stranu nezkoumal. Myslel jsem, že se objevila až někdy před volbami 2009 (těmi zrušenými), neboť do té doby o nich nebylo vůbec slyšet.

Nicméně to nic nemění na tom, co jsem napsal. ABL prostě dostala od někoho objednávku na práci a tuto práci provedla. Opravdu na tom nevidím žádný důvod k mediální hysterii. Kdyby se zadavatel obrátil na jinou detektivní agenturu, provedla by to sledování jiná agentura.
02. 10. 2010 | 14:44

Tencokida Hnuj napsal(a):

pk
Poslyšte, já nejsem právník.
Ale vím, že kvůli špiclování svých politických protivníků se rozpadla Nixonova administrativa a on sám měl tenkrát namále, aby nebyl souzen.

Proto ta "mediální hysterie".

Snad ještš nejsme bartistánem či socodesáckým pašalikem.
02. 10. 2010 | 14:56

borůvka napsal(a):

Sobotka zase nezklamal, jak může někde uškodit uškodí.Je jako jeho předchůdce,pořád by jen někoho odvolával a nebo rovnou svrhával vládu. Jeho heslo zní "čím hůř pro republiku, tím líp pro Čssd".
Doufám, že se Nečas nenechá ovlivnit lidmi jako Sobotka.
02. 10. 2010 | 15:06

franci napsal(a):

A zase nejlepší obranou je útok.Modrá dnes ,váše noviny ,vyštráchali něco na ty vaše pány "ČISTÉ"A hned ,když na toto někdo poukáže, přejdete do útoku.Místo toho abyjste to odsoudili.Vám je to jedno že zase se dostali k moci darebáci?Kdyby to tak udělal někdo z ČSSD tak byjste ječeli jak prasátka,že ČSSD nastoluje policejní stát.
02. 10. 2010 | 15:08

pk napsal(a):

Tencokida:

Přirovnání k aféře Watergate je nesmyslné. O tom bychom mohli hovořit pokud by například teď nechala prostřednictvím ABL strana VV sledovat třeba poslance ODS nebo ČSSD.

Ale v roce 2005/2006 nebyly VV žádnou relevantní politickou silou a firma ABL byla čistě komerční soukromá detektivní agentura, která vykonávala práci na kterou byla najata.

Můžeme se tedy právem ptát KDO si tehdy najal firmu ABL, ale je zcela nesmyslné dávat tehdejší sledování do souvislosti s politickým působením VV či majitele firmy ABL v současnosti. Prostě a jednoduše to spolu nesouvisí.

Na VV se mi nelíbí spousta věcí, nevolil jsem je a volit nebudu, ale tahle pseudocausa není nic jiného než účelové mediální běsnění. VV lze vytknout populismus, mírný příklon k fašismu (občanské hlídky a další nesmysly), ale tohle fakt ne.
02. 10. 2010 | 15:33

Radek napsal(a):

Sobotko, kdyby ses radeji zajimal o to, jak zdanit vynosy ze solarniho byznysu. Ale nejspis v tom jedes taky, co? Opozice k nicemu.
02. 10. 2010 | 15:44

Tencokida Hnuj napsal(a):

pk
Stejný zdroj /stránka VV/ :" Volby v roce 2006 přinesly Věcem veřejným ocenění práce v podobě volebního výsledku, kdy v Praze 1 získaly 22% hlasů a staly se druhou nejúspěšnější stranou. Oproti vůli občanů však na "jedničce" vznikla koalice bez Věcí veřejných mezi ODS a stranami, které se pohybovaly na hranici volitelnosti (ED, ČSSD)"

Tuším , že šlo o špiclování politiků na komunální úrovni.

2. nejúspěšnější strana není relevantní politickou silou ?

"Prostě a jednoduše to spolu nesouvisí"- tož dejte na stůl fakta, kterýni my - obyčejní smrtelníci nedisponujeme !
Jinak zde mohu klidně se stejnou validitou napsat"každému přece musí být naprosto jasné ty souvislosti mezi VV a a ABL". V mém případě to však bude vycházet z principu opatrnosti, ve Vašem z víry.

Ještě jednou : POKUD se prokáže ....
02. 10. 2010 | 15:52

Tencokida Hnuj napsal(a):

pk
Ještě drobnost. Vy si myslíte , že do budovy Watergate instaloval štěnice někdo ze sedmičky /Haldeman, Mitchell..../, anebo si na práci najali profesionála ?

Ale znovu - POKUD se potvrdí...

Vyvracím jen Vaše racionalizace, kterými mlžíte.
02. 10. 2010 | 15:56

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek obsahující hrubé nadávky ("fízlovský póvl se dostal do vlády"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
02. 10. 2010 | 17:09

hoven napsal(a):

slávečku,
co sis tam dal za fotku??????? vrat nam smějícího se slávečka!!!!!!!
02. 10. 2010 | 18:05

hoven napsal(a):

barta a VV klesli na uroveň paroubka a jeho agenta randáka.
02. 10. 2010 | 18:08

Schmidelein napsal(a):

Pánové a dámy,
za vší špínou na politické scéně hledejte pouze našeho pana inž. Kalouska, chemického inženýra, tedy jinak kvalifikovaného na finance. Je velice inteligentní, lidově a slušně řečeno je vyčůránek, strašně chytrý ale taky strašně velká sv@ně a nikdo na něj ze stávajících politiků nemá. Na obranu kdysi přijel s roztřepaným trabantem a odjížděl s napěchovaným kontem ve Švýcarských bankách a v nejnovější Audině a nikdo z investikativců se ho na nic neptal a neptá, ono to totiž smrdí krchovem. Vondra se chtěl "pochlapit" na obraně, ale ohrožený Kalousek na něj vytáhl pandury (a kdo ví co ještě mezi 4-ma očima) a Vondra zalezl. Bárta mu leží v žaludku (Kalouskovi) a John může z vnitra na něj také něco vyštrachat, tak se samozřejmě útočí na VV. V dnešním Právu se jasně vyjádřil jeden z nejlepších ministrů Nečasovy vlády stručně a jasně otázkou - komu tato kauza prospívá (TOPce)a komu ne (ODSce a VV). Že použili rozněžněnou treperendu z ODS je vedlejší, protože o tom se ví několik let, prostě teď se to hodilo - Kalouskovina jako vyšitá!!! Kdo si nevzpomíná: Odstavení Grose, Čunka, Paroubka.. - za tím je vždy tento pán, další jména si doplňte sami. Tak při Vašich příspěvcích více používejte závity mozku.
02. 10. 2010 | 18:09

Karel napsal(a):

Ne, ne, pane redaktore Stejskale, Vy jste smazal příspěvek proto, že se ptal, kam se podělo 100 000 estebáků.
Pochopitelně do ABL (nebo do jiných "bezpečnostních" agentur).
A pokud pro Vás nejsou lidé z ABL fízlovská spodina společnosti, tak to hovoří více o Vašem názoru na nepovolené špiclování ve společnosti než na snahu o čistotu diskuse.
P.S.
Ale třeba takové "držte hubu pane Sobotko" Vám jak vidím nevadí. To kdyby to bylo vůči nějakému pravicovému politikovi, to byste věděl, jak "objektivně" moderovat.
02. 10. 2010 | 19:19

Jakr napsal(a):

Ten Sobotka je teda rafinovanej. A hned jak ODS vyžene VV vlády, bude z Johna a Bárty ten nejpřirozenější koaliční partner ČSSD.
02. 10. 2010 | 19:19

Kruťas napsal(a):

Jak skončí Nečas? Opět budete iniciovat svržení vlády? Nevšimli jste si, že už Vás všech politiků máme po krk? Jeden házíte špínu na druhého, hledáte záminky pro soukromé války, ale všechno to, včetně povolebních pokusů o novou politiku státu, neustále platíme jenom my voliči. Vy nám jenom se smutkem v očích sdělujete výši státního dluhu, svalujete vinu na ty druhé a stejné je to i v podobných kauzách jako je tato. Spekulujete kdo a pro koho, vyzýváte k odvolání lidí. Co když si sledování objednala sama ODS? Ha, co teď? Koho odvolat? Kdyby naše politická kultuta znala institut odstoupení politika v souvislosti se skandálem nemuseli bychom se neustále zmiňovat o kauzách typu Čunek. Takto žijeme v Absurdistánu uprostřed Evropy.
02. 10. 2010 | 19:21

Karel napsal(a):

Ještě pro nezasvěcené musím napsat, že když někdo pracoval v Lidových novinách, Mladé frontě Dnes a Hospodářských novinách - tak musí mít pravicové názory kované na druhou.
To až mě zase Libor Stejskal smaže, protože jsem napsal, že se mi zdá diskuse krajně pravicově zmanipulovaná.
02. 10. 2010 | 19:38

volič napsal(a):

Nevěřím

neveřím že se tu najde tolik lidí co za vším co ČSSD řekne nebo udělá, vidí jen jednu repliku, kterou stále svými ústy opakují. A to je, že ČSSD lže, podvádí, krade a další věci, které se (dle faktů) dějí na straně pravicové. Nikdo se nezamyslí nad letitou korupcí prorostlou v ODS a diletanstvím Kalouska, který neustále prohlašuje jak ČR je na pokraji bankrotu srovnatelného s Řeckem. Přitom Řekové si zavinili sami. Žili vyšší živ. standart než si mohli dovolit, ty střeštěné bonusy a další nesmysly, což u Nás v ČR určitě neděláme, když plat. pruměr je neco přes 20K a duchod je akorát pro přežití.

A vy ovce jim to baštíte a jdete ješte Kalouska volit, užite si to, řekové.
02. 10. 2010 | 20:11

socan68 napsal(a):

Pane Sobotko. vzpomínáte si na kauzu Bamberg? To byl pokus ze strany ČSSD o největší korupci od dob Sámovy říše. Tehdy nejvyšší špičky ČSSD za půjčku mnoha desítek milionů, které jim měly pomoci vyhrát volby, slíbily zahraničním podnikatelům, že až se ČSSD ujme vlády, zajistí jim, že budou moci ovlivňovat a zasahovat do ekonomiky naší země. Vůbec nezáleží na tom, že ti podnikatelé byli falešní, to ČSSD dlouho nevěděla a přišla na to náhodou. Důležité je, že ČSSD byla ochotna za peníze a vyhrané volby k takovéto korupci. Díky naivitě druhého muže ve vedení Machovce se toto provalilo. Machovce vzápětí na to za tuto naivitu nechal Zeman politicky zlikvidovat a uklidit do ústraní. Bohužel, policie, novináři a státní bezpečnostní orgány tuto kauzu nedotáhly do konce, jinak by celé tehdejší vedení, které se schůzek zůčastňovalo, bylo ještě dnes ve vězení a strana by byla rozpuštěna. Kauza Čunek nebo tato je proti tomu hodně malinká.
02. 10. 2010 | 20:16

Ivan napsal(a):

Vážený příteli Sobotko,t.č. úřadující předsedo ČSSD! Tvé vrzání do vlády, VV, ABL,Bárty je směšné. Ty,který jsi po své VŠ naspoupil do politiky a začal jsi brát plnými hrstmi,kdy ani poslanecké náhrady ti nebyly sváté,Ty,který jsi nezažil něco jako práci a měsíční odměnu za ní,kterého životní postoje a zkušenosti formaovala poslanecká sněmovna nám chceš něco vykládat????!!!¨
Příteli,-s odpuštěním,pane Stejskale- T...y jsi vřiti byl a hovno viděl... víš!!! Takto by Ti to řekl můj táta! A měl by na 100 % pravdu!
Nemel tady nesmysly,práce detektiva-očka je taková jaká je a morální odpovědnost zani nese objednatel. Vykonavatel pouze tehdy,když při tom poruší zákony.Víš snad,že k něčému takovému došlo? Pak podej trestní oznámení!
Pokud Tě jen štve,že Bárta z ničeho vybudoval něco,tak raději zmlkni. Jsi trapný a zní to hloupě!
02. 10. 2010 | 20:28

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Tencokida Hnuj:
"Ale vím, že kvůli špiclování svých politických protivníků se rozpadla Nixonova administrativa" Přesně je to tak, že kvůli vloupání do sídla Demokratické strany.
ABL konala profesionálně činnost na základě objednávky, ne kvůli nějakým politickým ambicím jejích majitelů. Souhlasím s nickem ´pk´, že je důležité, na ČÍ objednávku, zaznamenal jsem, že prý na na objednávku politického konkurenta z vlastní ODS. Tedy něco podobného jako před časem v ČSSD Drymlovo špehování Orgoníkové.
Vždy mne pobaví, když fandové politické partaje věří v etiku a čistotu konání v partaji vlastní a ve špínu jenom v těch druhých. ☺
02. 10. 2010 | 20:38

j. napsal(a):

Srovnávat Bártu s Čunkem - to už chce opravdu hodně zvrácené fantazie.
Nechápete, že jde o snahu ODS před volbami odpoutat pozornost od rozkrádaček na úřadech vedených ODS - na Magistrátě, Min. obrany, dopravy atd.
Samozřejmě záminka k odvolání Bárty se betonářským zlodějům hodí také.
02. 10. 2010 | 20:40

Horolezec-29 napsal(a):

Sobotko, to jsou bláboly, co tu složitě dáváte dohromady. Pamatujte si! ČUNEK NESAHÁ BÁRTOVI ANI PO KOTNÍKY (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
02. 10. 2010 | 20:50

tom napsal(a):

Dobrý večer všem.Přečetl jsem si komentáře ,které ste všichni napsali.Já myslím že kauza ABL se má trochu jinak .Jednoduše p.Bárta omezil některým lidem příjmy a odstavil je od zakázek.A tito lidé si to nenechájí líbit .Proto ta aféra.A novináři jako je Kroupa a podobní k tomu ochotně a možná i za peníze pomohou.Není se čemu divit.Pan Bárta si myslel jakej bude frajer a jakej udělá pořádek a zatočí s korupcí ,ale já si myslím že ten pán vůbec neví co dělá a proti čemu stojí .Myslím si že brzy skončí a jeho věci veřejné taky.A nebo pochopí situaci a přestane blbnout.
02. 10. 2010 | 21:18

stejskal napsal(a):

To jste napsal přesně, pane Karle.

Je patrné, že Váš vhled do dané problematiky je úctyhodný.

Hezký večer.

Libor Stejskal
02. 10. 2010 | 21:33

stejskal napsal(a):

Smazal jsem jeden urážlivý výkřik, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
02. 10. 2010 | 21:35

filip II. napsal(a):

Vážení modří osvícenci,
nepochybně víte že MF Dnes, která přinesla informace o zmíněné kauze , je pravicové periodikum.
Směji se až se za břicho popadám při blábolech např. Koledy a Borůvky, kteří si všímají autora blogu, nikoli problému, o kterém hovoří.
Tahle vláda už těch roztržek za 4 měsíce své existence měla dost, zatím vždy ustoupil pan Opatrný. Asi se nebudu mýlit když řeknu, že tenhle slepenec řízený pány Kalouskem a Bártou, nevydrží do příštích švestek. Mocně s ním zakývají i výsledky senátních a komunálních voleb.Otrávených, lépe řečeno nas...ých lidí denodenně přibývá.
02. 10. 2010 | 22:13

Wraith napsal(a):

Srovnání případů Bárta a Čunek je trošku nešťastné. Nicméně obě aféry spojuje politické pozadí.
Současná aféra se může ukázat jako element, který má potenciál destabilizovat koaliční vztahy. Na rozdíl od kauzy Čunek má tahle záležitost mnohem hlubší kořeny. Pokud se potvrdí většina informací, potom to může znamenat, že tato vláda není schopna samostatných akcí a je v podstatě vládou loutkovou. Je lhostejno, kdo tahá za nitky. Potvrzení těchto informací může odhalit , že loutkovými vládami byly i ty předešlé, ať to byly vlády pravice nebo levice.
Vyplave na povrch, že v této republice neexistuje svobodná politika a strany fungují jako zástěrka pro rejdy boháčů, kteří disponují faktickou mocí.
Již nyní se mi nelíbí úzká propojenost stran a firem, a tahle aféra může znamenat odkrytí dosud netušených věcí.
A upřímně řečeno, vůbec mne to netěší.
02. 10. 2010 | 22:41

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden násilnický text (cosi o "dávání do držky"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
02. 10. 2010 | 23:12

volič plukovník napsal(a):

Nevěřím( dodatek)

ABL nabízí určité služby, mezi nimi i detektivní služby. Takže pokud firma ABL nejak neporušila zákon(což asi ne, protože jinak už bychom to věděli od všech period) není důvod jakkoli házet špínu na Bártu, kterého jako jednoho z mála považuji za slušného a schopného politika. Spíše je potřeba zjistit kdo si toto sledování zadal a vyvodit z toho odpovědnost(složení funkcí, i kdyby to měl být premiér), ale z jakého duvodu chcete aby složil funkci Bárta? Je to nesmysl, vždit jeho firma dřívě dělala jen to, co dělat má a za co je placená.
co se tyče prohnilosti ODS a Kalouskova diletantství, za tím si pevně stojím.
03. 10. 2010 | 02:15

jirka napsal(a):

Pane Sobotko, proc se se stejnou vervou nevenujete treba kauzam okolo Grosse ci "kato" Kavana..? Toto VAse tepani do vlady pusobi velmi licomerne..
03. 10. 2010 | 07:44

Jan Žura napsal(a):

V čem je jádro pudla? O co vlastně šlo? Jsou grázlové ti, kteří byli sledováni nebo ti, co sledovali? Zdá se, že špína je na všech stranách, i na té nejcnostnější, křesťansko oddéesácko topkařské zastoupené významnými politiky 21. století.
03. 10. 2010 | 08:31

george napsal(a):

Bohouši, nic jiného ti nezbývá, než kopat do VV, doufám, že se ti nepodaří vládu rozvrátit, čekat čtyři roky na nové volby, to je nesnesitelný pocit, viď? A by bylo potom? Tak jako když jsi se svými soudruhy shodil vládu uprostřed předsednictví? Také jste si potom nevěděli rady a od sestavení své vlády jste utekli. S kým by jsi chtěl vládnout, s komouši na to není síla, tak by jsi tam přizval to proklínané VV a s Bártou? Je to jen opět doklad o tom, že jenom rozvracíte a nic pořádného nejste schopni lidem nabídnout, jen sliby a dluhy státu.
03. 10. 2010 | 09:26

HOD napsal(a):

O co jde? Jde o to, zda člověk, který se živil šmírováním, má kredit na to aby mohl být vrcholovým politikem. Nic proti panu Bártovi, pokud by se tím dál živil. On si ale za takto získané peníze pořídil politickou stranu a teď nám díky, takto získaným špinavým penězům vládne. To je to, co je na tom nejzrůdnější.
03. 10. 2010 | 09:36

Mat napsal(a):

Přesně tak HODe. Je jasné, že policie nemůže nic vyšetřit, když je ovládána VV. U Čunka vyšetřila, ale stejně to nebylo nic platné, protože to zastavilo státní zastupitelství. A kromě toho "Bártovo šmírování" není trestné. Je to jen pochybné podnikání, sloužící podivným cílům. Takže jde spíše o to, zda lidi, kteří se tím živili, mají právo nám vládnout. První Kenedy taky zbohatnul na trestné činnosti a nakonec se z nich stal prezidetský klan. Možná se i u nás dožijeme toho, že lidi, kteří se živili šmírováním budou i u nás jednou prezidenty.
03. 10. 2010 | 09:45

frasura napsal(a):

Tak to snad nema obdoby, lidi mate skutecne tak kratkou pamet? ABL a ji podobne ve statni sprave ci politice jsou velky prusvih. Je mi jedno, ktera partaj toto dela a zadava, musi byt vsak odstavena a to navzdy. Prosakle spiclovani Bartovych hochu je jen spickou ledovce. Bohuzel ono padni komu padni bude zase jen fraskou. Nemame tu sice komunismus, ale k demokracii taky daleko. Vsichni tito lide s estebacko-mafianskymi praktikami by meli dostat dozivoti a celu s nonstop kamerami jako vystraha pro podobne praktiky.
03. 10. 2010 | 09:54

george napsal(a):

HOD to : Dobře, nadávejme na VV (Bártu). S kým by ale Bohouš chtěl vládnout, kdyby mohl sestavit vládu? O tom je řeč, napřed jim nadbíhal, prosil, zkoušel a nyní řve. Takže povyk pro nic, jen pokračování paroubkovské linie natírat vládu, ale nemět svůj program a hlavně nemět žádné spojence (kromě komoušů).
03. 10. 2010 | 10:03

antikomouš napsal(a):

Lidi proberte se.Sobotka a další mrominenti z pravicových vlád je stejná svoloč.Tady se navzájem masíruzjete,ale to hlavní Vám iniká.A to, že to je prolezlé protekcionismem a tok peněz určuje,jak to tu bude vypadat.Nyní nejde o strany, spíše o lidi v pozadí!Ti tahají provázky.Vy jste jen plebs, který se patřičnou masáží řídí kam tito lidé potřebují.Pochopíte to vůbec? Jen si tu zbytečně nadáváte.A resumé. Budete plebs a budete zas odpad.Pochoipte to.Moc bude mít vždy jen určitá vrstva lidí.
03. 10. 2010 | 10:23

hanah napsal(a):

Jsem zklamaná. Pokaždé, když jsem zavítala na zdejší blogy a měla jsem to štěstí, že jste přispěl, vítalo mě sluníčko - vaše foto - s bezelstným úsměvem.

Teď je tam nějaký nudný patron :-(
Nechcete to přehodnotit ?
03. 10. 2010 | 10:29

Jakub napsal(a):

P. Sobotko, vaše teorie má několik podstatných slabin, které si při své inteligenci asi dokážete dovodit, ale vůbec se vám nehodí politicky, protože by vlastně nebylo o čem psát.
1. Těžko se p. Bárta před čtyřmi roky rozhodl tak trochu dopředu a doforoty sledovat pro něj tehdy vpodstatě nevýznamnou političku na Praze 11 (nebo kde to vlastně bylo).
2. Asi si tuto práci u jeho agentury někdo objednal, jako je to běžné v mnoha demokraciích na světě (představte si, že dnes a denně jsou lidé ve světě sledováni tisícovkami bezpečnostních agentur z mnoha různých důvodů, aniž by je nebo jejich rodiny potom někdo následně vydíral, mučil, zavíral, či jinak perzekvoval).
3. Sledovací praktiky jsou všude stejné ale v případě ABL je toto označováno za STBácké praktiky. (Viděl jsem některé členy ČSSD pojídat vepřová kolena velmi podobným způsobem jako bavorské členy NSDAP, myslíte že bych stolovací praktiky ČSSD mohl nazvat fašistickými?
4. Opravdu vás vůbec nezajímá, kdo si tyto informace objednal a kdo je 14 dní před komunálními volbami vypustil?
5. Má opravdu p. Bárta potřebu si dělat politiku jen pro velké peníze, když toho už dávno dosáhl njiným, z mého pohledu mnohem počestnějším způsobem, než např. vy a jiní politici (ze všech politických stran, nejen ČSSD), kteří nikdy pořádně nepracovali, jejichž rozhodnutí stála tento stát a jeho občany stovky miliard dluhů a vám umožnila pořídit si z nezdaněných náhrad alespoň nějaké bydlení, na které byste si jinak nevydělali?
Howgh.
03. 10. 2010 | 11:17

Jana napsal(a):

Pane Sobotko,
praní je otcem myslenky,ale pevne verim v silu koalice a toho,ze vasi naivni hru lide prohlednou.Neuspesna a nenasytna socialni demokracie se snazi intrikami nahlodat koalici,je smutne,jak se zacinate podobat Paroubkovi.Presvedcovat lidi o zbytecnosti reforem muze jenom hlupak a slibovat lidem trinacte duchody v dobe krize,to dokazali jen takovi umelci jako vy.Neverim ani vam,ani cele socialni demokracii!!!
03. 10. 2010 | 11:28

SuP napsal(a):

Souhlasím s Jakubem.
03. 10. 2010 | 11:31

Jana napsal(a):

a jeste dodatek panu Sobotkovi-
jsem ze severu Cech a jmeno Benda,spojovane se socialni demokracii je stejne proflaknute jako treba Kocka v Praze.Jak chcete aby vam lide verili,kdyz vasi spolupracovnici jsou tito lide??
03. 10. 2010 | 11:38

gaia napsal(a):

SuPe

souhlasit s bodem č. 5 je dost problematické
03. 10. 2010 | 12:03

Tencokida Hnuj napsal(a):

Zbyněk Matyáš
citace /Z.M. reakce na můj komentář/ "ABL konala profesionálně činnost na základě objednávky, ne kvůli nějakým politickým ambicím jejích majitelů. Souhlasím s nickem ´pk´, že je důležité, na ČÍ objednávku, zaznamenal jsem, že prý na na objednávku politického konkurenta z vlastní ODS. Tedy něco podobného jako před časem v ČSSD Drymlovo špehování Orgoníkové.
Vždy mne pobaví, když fandové politické partaje věří v etiku a čistotu konání v partaji vlastní a ve špínu jenom v těch druhých. ☺ "

Co to motáte ? Já jsem se někdy a někde zastával Drymla ?
Co to kydáte za hnůj ?
Proč ?

Jestli Dryml nechal špiclovat svého protivníka, či konkurenta hnusí se mi to naprosto stejně.

Více pokory a soudnosti by Vám jistě prospělo.
Vy kyblíku své jedinečné pravdy.
Fotbalový fanoušku.
03. 10. 2010 | 12:25

JC napsal(a):

filip II.
Vážený oranžový tmáři.
Pravě proto, že to přinesla MF Dnes je důkazem,že veškeré levounské pištění, že pravicová media pracují v žoldu pravicových stran s cílem diskreditovat především Paroubka a ČSSD je důkazem, že tento levounský kvikot je očividně paranoia.
03. 10. 2010 | 12:48

SuP napsal(a):

Gaia -
pro mě ne. Zkus to pojmout jako celek a ne bod po bodu.
03. 10. 2010 | 12:54

juvel napsal(a):

Jakub:
Pane, p.Sobotka již v minulosti varoval, že dotane-li majitel bezpečnostní a detektivní služby pod kontrolu i ministerstvo vnitra, dojde asi k potížím a problémům. A je to tady. To je asi takové, jako když majitelé důchodových fondů navrhují důchodovou reformu nebo kdyby byl předseda odborů ministrem práce a sociálních věcí. I když, jak je vidět, všechno je možné.
03. 10. 2010 | 13:39

filip II. napsal(a):

Vážený pane JC,
zapomněl jsem dodat, stejně jako vy, že MF Dnes je pravicové médium, ale v ý h r a d n ě ve službách ODS. A to mění vaši oponenturu v tom, že ODS a VV uzavřely a udržují sňatek z rozumu, nikoli z lásky. Ostatně výroky pana Nečase k této kauze jsou vám nepochybně známy. K úloze TOP, jako straně recyklovaných politiků, se raději nevyjadřuji. Její faktický šéf Kalousek byl zatím ve všech vládách po roce 2000.Nebo se mýlím?
03. 10. 2010 | 16:43

Colt napsal(a):

pane Sobotko,

nebuďte dětina - kdyb se měla vláda vždy poroučet podle toho co napíší v MF, tak bysme měli volby čtyřikrát do roka. ČSSD by ani nestačila sestavit vládu.
Ani si nejsem jist, zda špehování je trestné, v Čechách je ale běžně rozšířené. Nejvíce před volbami.

Dokonce bylo kdysi možno využít služby státem placeného taxikářplukovníka.
03. 10. 2010 | 17:11

Kruťas napsal(a):

juvel,
politická opozice se drží vždy hesla po bitvě každý generál. Sýčkování v podání pana Sobotky jste mohl slyšet v každé hospodě a co se týká obsazování postů tak tato partaj si našla taková esa jako Sobotku na finance a vrcholem byl koloťuk Standa, který odešel s tučnou výsluhou. Všichni si omočili protože bylo a je z čeho, ale když jsou mimo pramen tak krákorají.
03. 10. 2010 | 17:34

Kelt napsal(a):

Ministr spravedlnosti odvolává-neodvolává Veseckou zhruba tři měsíce pod průhlednou záminkou,že v ČR je jen jeden možný kandidát na její funkci,ale ten momentálně nemá čas.Kdo tomu věří,ať tam běží.
Tato aféra silně připomíná čunkiádu s malým rozdílem,kdy odstupoval neodstupoval Bursík s knížetem a pak to Vesecká zařídila.
Třeba bude Vesecká ještě na jedno použití.
John se nechal slyšet s kategorickým požadavkem na její odvolání do "švestek".Také to začíná připomínat stejně kategorické "zelené".
Pražští mafiánci si zajeli do kožichu,ale je to jen bubnování,které po volbách skončí.
SZ kauzu pro nedostatek důkazů odloží a Vesecká bude uklizena do H.Králové,kde ji již pět let Rampula drží flek.
Vyšetřování skončilo,zapomeňte !
03. 10. 2010 | 17:35

Ládik!!! napsal(a):

Na té fotce jste dal prst vedle. Měl být v nose.
03. 10. 2010 | 17:51

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Tencokida Hnuj:
Více mé pokory a soudnosti by jistě prospělo. Vám. ☺
03. 10. 2010 | 18:55

Zacheus napsal(a):

Já jsem se raději znovu začetl do knížečky s názvem "Svědectví kapitána Minaříka", knihovna Rudého práva 1976, abych se v nové situaci alespoň trochu zorientoval:- ).
03. 10. 2010 | 19:54

LEVAK napsal(a):

Nejoblíbenějším sportem podnikatelů bylo svého času plavání v přehradě s radiátorem na zádech.Jak jsem se doslechl firma ABL hodlá pod patronací koaliční vlády tento sport obnovit!
PS:„Kristus nepřinesl na svět mír,ale meč!“- Bible,Matouš [10.34]
03. 10. 2010 | 20:21

Tenco napsal(a):

Já si myslím, že kdyby u nás načapali třeba i samotného Johna, jak se vykrádá okénkem z toalety z Lidového domu či Polygon Hausu s několika noutbůky , tak se nestane nic.
Justiční mafie to ututlá.

Takže hrr na kutě, děti. Klid a hezké sny.
Zítra je taky den.
03. 10. 2010 | 20:34

Zbyněk napsal(a):

Jak to vydím já.Kauza Čunek měla být odložena po pár měsících odložena policií.Čunek se nepřiznal,druhá strana se nepřiznala,ta paní neměla důkaz.Rok a půl blábolení o dvou občanských průkazach.Oba byly zajisté na jméno J.Čunek a měly totožné rodné číslo,tak co s tím?Současná kausa je to samé.Agentura ABL má toto v popisu práce,tak proč opětné blábolení o nepřípustnosti,když je to úplně normální.Hlavně musí zákazník zaplatit.Může li být focen premiér ajá jsem při svém pohybu focen na každém kroku v podchodu v metru na každé křižovatce a.t.d.,tak holt nechápu ten mediální cirkus má li na to tato firma licenci. Takahoj.
03. 10. 2010 | 21:00

Colt napsal(a):

Zbyněk
souhlas
Sobotka, zdá se, převzal od Paroubka funkci užitečného idiota.
Načasování před volbami, které sami zažili, jim vůbec nic neříká.
Mám husí kůži z pomyšlení, kdyby takoví troubové měli převzít vládu.
Tady se rozkrádá ostošest a oni se zabývají (zabývali) Čunkem a teď ABL.
03. 10. 2010 | 22:57

Hukl napsal(a):

Otázka, zda Nečas zkončí jako Topolánek není na místě. Nečas dopadne ještě hůře, hrozí mu až kandelábr.
04. 10. 2010 | 08:24

Baba napsal(a):

V demokratickém státě se nemá za to, že radit úřadujícímu premiérovi, je na pováženou.
Kandelábry vedou podél cest, někdy i na kopec.
05. 10. 2010 | 02:57

auto insurance virginia napsal(a):

hello!,I love your writing so so much! percentage we keep in touch more about your post on AOL? I need a specialist on this space to resolve my problem. Maybe that is you! Having a look ahead to look you. <a href="http://invirginiaautoinsurance.com/">auto insurance in virginia</a>
11. 08. 2011 | 07:42

auto insurance rates comparison napsal(a):

I like what you guys are up too. Such smart work and reporting! Carry on the excellent works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it'll improve the value of my site :) <a href="http://topautoinsurancerates.net/">car insurance rates</a>
17. 10. 2011 | 16:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy