Promarněných 100 dnů P. Nečase

06. 10. 2010 | 09:55
Přečteno 4943 krát
Pravicová koaliční vláda Petra Nečase má za sebou prvních 100 kalendářních dnů činnosti. Nepochybně první příležitost k hodnocení. Co lze již dnes o nové české vládě TOP, ODS a VV s určitostí říci?

Je to vláda nespravedlivých škrtů. Místo zrušení daňových úlev pro nejbohatší plošně škrtá hlava nehlava s dopadem na rodiny s dětmi, zdravotně postižené, nemocné, zaměstnance veřejného sektoru. Plošné škrty vlády ohrozí zaměstnanost, hospodářský růst i kvalitu veřejných služeb. Vládu lze podezřívat z toho, že osekáváním veřejného sektoru ve skutečnosti připravuje jeho privatizaci.

Vláda nebojuje s korupcí. Nebyl doposud předložen nový zákon o zadávání veřejných zakázek, plány ministra Johna na boj s korupcí budí úsměv a jsou označovány za plácnutí do vody. Vláda odmítla návrh ČSSD na zrušení anonymních akcií, dále se odkládá nový zákon o loteriích. I po třech měsících po volbách je stále ve své funkci nejvyšší státní zástupkyně Vesecká, zkompromitovaná kauzou tzv. justiční mafie. Vláda odmítá přijmout zákon o státní službě.

Jde o vládu porušených slibů. ODS a TOP slibovaly před volbami nezvyšovat daně. Nyní se chystají zdanit stavební spoření, snížit slevu na dani z příjmů fyzických osob o 1200 korun ročně a zvýšit dolní sazbu DPH z 10 na 17%. VV a ODS slibovaly nesnižovat podporu stavebního spoření. Podpora ale bude redukována, za rok 2010 dokonce retroaktivně. Vláda tak za rok 2010 okrade občany o 6 miliard již smluvně potvrzeného státního příspěvku. Všechny vládní strany slibovaly podporu přímé volby prezidenta, návrh ČSSD ale odmítly a prosazení přímé volby je v nedohlednu. VV slibovaly progresivní zdanění a zrušení poplatků ve zdravotnictví. Nic z toho vláda nechystá. ODS a VV před volbami kritizovaly tzv. velkou ekologickou zakázku, ta ale po volbách pokračuje beze změny.

Je to vláda poněkud bezmocná a fňukající. Ani po třech měsících není schopna zákonem zasáhnout proti hrozícímu (a hrozivému) růstu cen elektrické energie, zdanit výrobce solární energie a zajistit jejich majetkovou transparentnost. Zdá se, že i na tuto vládu mají vliv provozovatelé solárních elektráren, podobně jako na tu Topolánkovu.

Máme vládu jednoho velkého provizoria. Realizuje plošné škrty místo udržitelných a kvalitativních reforem. Nemá žádnou představu o tom, co bude za 10, 20 let. Krátí peníze pro vysoké školy – staví se tím proti budoucí konkurenceschopnosti naší země.

Nečasova vláda je vládou střetu zájmů. Vedení ministerstva vnitra ovládli lidé z bezpečnostních agentur. Jedna z vládních stran - VV, připomíná spíše podnikatelský záměr, než demokratickou politickou stranu. Kauza ABL nabývá obludných rozměrů a předseda vlády ji odmítá řešit

Máme vládu bratrstva zbrojních zakázek. Vládní koalice odmítla návrh ČSSD na parlamentní vyšetření hospodaření ministerstva obrany v minulých letech. Ve vládě, na ministerstvech, na vlivných postech vládních stran se překvapivě často vyskytují lidé, spojení s netransparentním fungováním ministerstva obrany- Nečas, Kalousek, Vondra, Barták, Šmerda, Kopřiva, Severa, Parkanová.

Je to vláda ignorující sociální dialog. Stačila již vyprovokovat demonstraci 40 tisíc zaměstnanců veřejného sektoru. Tolik veřejných zaměstnanců ještě proti žádné vládě po roce 1989 neprotestovalo. Vláda nevede dialog ani s opozicí, v Poslanecké sněmovně ministři nevystupují, nehájí a nevysvětlují vládní program. Vláda tak ze všeho nejvíce připomíná „ němou barikádu“.

Je to rovněž vláda zdražování – potraviny, léky, bydlení, veřejnou dopravu zdraží zvyšování DPH, zvýší se některé poplatky ve zdravotnictví, zpoplatní další výkony u zubařů, rostou soudní poplatky, hrozí zdražení dodávek tepla. Vláda vůbec neřeší situaci, která nastane po dokončení deregulace nájemného. Chystá se zavedení školného na vysokých školách.

Nečasova vláda je v konečném důsledku vládou nerovnosti a sociálního rozdělení. Její rozpočtová, daňová a sociální politika rozrušuje solidární společnost, zvyšuje sociální napětí, poškozuje střední vrstvy, podle hesla „rozděluj a panuj“ staví proti sobě nejen různé společenské skupiny, ale už také jednotlivé generace.

Myslím, že nebude špatné takovou vládu spravedlivě oznámkovat v senátních volbách. Nedostatečnou.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Johan napsal(a):

Pane Sobotko, zkuste být někdy seriozně objektivní. Vy nejste konstruktivní opozice, ale destruktivní opozice. S tímto vašim stylem práce, myšlení a chování nemáte v politice šanci uspět. Leda tak u těch bývalých párkařů a pivařů z náměstí. Vy jste Paroubek v bledě růžovém a to je pro vás likvidační. Od srdce vám to přeji.
06. 10. 2010 | 10:05

pumprlidentlich napsal(a):

Promarněné miliony, které si Sobotka našetřil z náhrad, jsou kde?

Všediskuzní zoufalci na podpoře jistě vysvětlí...

Trapárna na úrovni Pehe.
06. 10. 2010 | 10:05

kristusek napsal(a):

Nelze než souhlasit. Bohužel.

Ale počítejte s tím, že se dočkáte obrovského mnnožství zcela off-topic příspěvků na téma "a co jste udělali vy?" od lidí, kteří se z principu budou zastávat současné vlády, ale nebudou mít jediný konkrétní argument, proč by se jí vlastně zastávat měli:o)
06. 10. 2010 | 10:08

Doug Badman napsal(a):

Já na vašem místě bych se stou modrou pakáží nepáral.
Vyslovte vládě nedůvěru a vypište předčasné volby. Odvolat je můžete vždycky.
06. 10. 2010 | 10:09

kristusek napsal(a):

pumprlidentlich - náhrady si pro soukromé účely využívají všichni poslanci, Sobotka je jediný, kdo to přiznal.

A to se neodpouští:-p
06. 10. 2010 | 10:11

Sobota napsal(a):

to kristusek:
Zloděj, který se přizná, nepřestává být zlodějem.
06. 10. 2010 | 10:12

Sladký napsal(a):

Bohušu, argumenty a vize sociální demokracie jsou slabé jak stokrát převařený čaj.Bohužel,protože jiná důvěryhodná opozice vůči nenažraným pravicovým prasatům zde není.
06. 10. 2010 | 10:18

Sladký napsal(a):

Badmane,ty zřejmě máš po lobotomii.Ber to tak,že život se ti značně zjednoduší.
06. 10. 2010 | 10:20

Sladky napsal(a):

Johane,vy jste mne rozesmál..KONSTRUKTIVNÍ OPOZICE? Za to by vám zatleskal i Jakeš,a myslím že ani Josef Visarionovič by proti takové opozici nic neměl....Bože, kam tahle společnost spěje....
06. 10. 2010 | 10:23

Sobota napsal(a):

Sladký:
Lobotomie? Co to je?
06. 10. 2010 | 10:26

kristusek napsal(a):

Sobota - a zloděj, který se nepřizná, ano? Ovšem ten, který to přizná, si to samozřejmě odskáče za všechny:-p

Mimochodem - "zloděj" není přesný výraz, náhrady jsou příjmem poslance, které se sice nedaní, ale pokud má například platit alimenty, vypočítávají se mu i z nich. Takže podle rozhodnutí soudu je to příjem jako každý jiný. Ale to jen tak na okraj, váš (a nejen váš) názor to samozřejmě nezmění.
06. 10. 2010 | 10:28

zdenekb napsal(a):

autor:

- dinosauři zůstali
- diletanti povýšili
- sliby se porušily

Roztleskávači jsou však nadšeni
(jak uvidíme i tady a teď...)
06. 10. 2010 | 10:30

Sladký napsal(a):

Pumprdentlich- myslíš,že ty náhrady pobíral jen Sobotka? Že ostatní je utratili za cestování? Budu hrubý,ale napsat to musím- podle toho,jak tě znám z tvých příspěvků (patří k těm nejzoufalejším,nejubožejším vyblitinám široko daleko) si to zřejmě opravdu "myslíš".
06. 10. 2010 | 10:31

Sobota napsal(a):

kristusek:
Možná, že ne zloděj, ale defraudant určitě.
Nevím, jestli se z náhrad počítají alimenty, ale daně se z nich neplatí zcela určitě.
A můžete mi říct, jak si to Sobotka "odskákal za všechny"?
06. 10. 2010 | 10:33

JC napsal(a):

Bohuslave,

Vláda bezmocná a fňukající ? :-)))

Je to vláda nejmocnější za posledních 20 let/ 118 Bohuslave, 118/

a jedinej kdo tady neustále fňuká jste vy socani.
06. 10. 2010 | 10:34

neo napsal(a):

Doug Badman:

geniální:)
06. 10. 2010 | 10:44

Luba napsal(a):

Ne, ne, ne, pane Sobotko!

Vy to prostě neumíte!

Jste málo reformní! Málo škrtací!
Občanstvu jste rozeslali málo složenek! Nebo, k vaší hanbě, dokonce žádné!
Takto chcete zachránit stát před trpkým osudem rozhazovačných Achájců?!

Copak tak se to dělá?!

Jóóó, pan Kalousek, to je jiný sekáč!
Občas se hodí námluvy se srpem a kladivem s třešní, občas je vhodné předhodit k volbě restituovaného feudála, a nassát v póry náhle vypěstěné houby nespokojence a renegáty z jiných stájí. Jejími výtrusy pak oblepit zemi po všech sloupích, ať občané vidí, že na to máte.

Kde máte to "ČSSD dva"?
Kdy už konečně přijdete se "Stranou oranžistů" nebo "Novou sociální"?
Kdy vypukne ta ČSSD alternativa? Snad si nemyslíte, že na "starou dobrou" ještě někdo naletí!

Nezbývá, než umíchat nový lep, jako se zadařilo kmotru Kalouskovi.

Řekl bych, milí socani, že jste promarnili nejméně tolik dní, kolik jich skvěle využili kalouskovci, nečasisté, bakalovci a jiní protřelí kleptokraté.
06. 10. 2010 | 10:49

kristusek napsal(a):

Sobota - defraudece - trestný čin, jehož se dopustí ten, kdo si přisvojí věc, která mu byla svěřena a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou.

Opakuji - poslanecké náhrady jsou PŘÍJMEM poslance (byť nedaněným). Pokuste se to pochopit.

A za všechny to odskákal tím, že pouze proti němu je to používáno jako jakýsi pseudoargument, obvykle když oponent nemá žádný jiný a k věci, něco ve stylu "a vy zase bijete černochy".
06. 10. 2010 | 10:49

AC napsal(a):

kristusek

Trpělivost vám rozhodně nechybí:-) Já na pravicové dementy nemám nervy.
06. 10. 2010 | 10:52

Sladký napsal(a):

Neo,cituji: "Doug Badman- geniální." Mnohokrát jsem pochyboval o vašem duševním zdraví(není pochyb,že vaše myšlení má zcela zřetelné psychotické příznaky) ale o ivaší (vysoké)nteligenci zatím ne. Doufám,že tento příspěvek je úlet,výjimka z pravidla. Nebo-což by bylo horší,vaše choroba začíná postihovat další psychické funkce.
06. 10. 2010 | 10:53

hanah napsal(a):

Sobotka

Měl jste po volbách neopakovatelnou šanci. Zkusit to jinak než váš předchůdce.
Bylo by to bývalo prospěšné pro ČSSD i pro vás osobně.
Ukázalo se, že nemáte na nic jiného než na osobní obohacení a nenávistnou konfrontační politiku ala Paroubek.
Promarněných sto dnů.
Škoda.
06. 10. 2010 | 10:55

Sladký napsal(a):

Typický projev ,zosobnění vzdělaného,inteligentního voliče pravice nick ZAORÁLKŮV PRD DO KSICHTU. Nic víc už nemusíte psát,pravičáci,tenhle člověk dokonale definoval vaši mentální úroveň.
06. 10. 2010 | 10:56

Sobota napsal(a):

kristusek:
Já to chápu, nebojte se.
Defraudant či zloděj je ale pro mě každý, kdo peníze určené na "pracovní" výdaje použije na výdaje soukromé. A věřte, že mi pramálo záleží na tom, ke které straně ten který zloděj nebo defraudant patří.
Vy zase pochopte, že tím, že něco provede Váš oblíbený Sobotka, se nemění charakteristika toho, co provedl.
06. 10. 2010 | 11:01

Terry napsal(a):

Dnešní předvolební flashanimace Petra Nečase (ODS) "Volte ODS" je s heslem:

KORUPCI NEBUDU TOLEROVAT VE VLÁDĚ ANI V ODS

Kurňa - "čistý" Nečas je ve vrcholné politice a ve vedení ODS již od poloviny 90. let, a korupce mu vadí akorát včíl - (shodou okolností) před volbami?!!

Co dělal politický "dinosaurus" Nečas proti korupci celou tu předešlou dobu, ve vedení ODS, v parlamentu, ve vládě?

Teď "nařizuje "utahování opasků", jako ministr práce a sociálních (!!) věcí ROZHAZOVAL:

Nečas: Statisíce pro podřízenou (http://www.blesk.cz/clanek/...):
Platy i odměny, které za ministrování Petra Nečase (ODS) získávala, dělají z Jany Nagyové (45) jednu z nejlépe placených úřednic v Česku. Za osm měsíců si Nagyová jako ředitelka kanceláře přišla na více než dva miliony korun hrubé mzdy! Předvolební boj zuří – indicie naznačují, že za zveřejněním odměn Nagyové, které nahrává do karet Jiřímu Paroubkovi, stojí spolupracovníci ČSSD.
Výplatní pásky Nagyové, které má Blesk.cz k dispozici, budí podezření na první pohled. Předvolební munice je to výživná. Nejvíce úřednice vydělala na pádu Topolánkovy vlády v loňském březnu. Z běžného platu ve výši zhruba 50 tisíc korun hrubého se jí v březnu výplata zvýšila díky odměně na 92 tisíc korun. Byla totiž přeřazena do vyšší platové třídy.
Hned další měsíc byla Nagyová přeřazena ještě do vyšší platové třídy a dubnový plat se jí s odměnami vyšplhal na závratných 573 250 korun hrubého! Jen na odměnách tak Nagyová dostala téměř 400 tisíc korun.
Nečas včera vysoké odměny ve výši pěti měsíčních platů pro Nagyovou Blesku přiznal. „Po pádu vlády několik odcházejících spolupracovníků dostalo odměny ve výši pěti platů, což odpovídá standardní výši mzdy ve výpovědní lhůtě a odstupnému. Za stejných podmínek odcházeli i politicky jmenovaní zaměstnanci úřadu po odchodu ČSSD v roce 2006,“ hájí se lídr ODS.
Upozornil také, že ten, kdo z ministerstva pásky vynesl, porušil zákon. Dodal také, že odměny ve výši pěti platů dostali ještě další jeho čtyři nejbližší spolupracovníci.
Dohromady Nagyová za osm měsíců roku 2009 získala na ministerstvu práce čistý příjem 1 430 091 korun. Podle výplatní pásky pak na ministerstvu vydržela až do srpna, kdy dostala další regulérní odstupné.
(konec citace)

"Čistý" Nečas je hnusně farizejský...
06. 10. 2010 | 11:04

Terry napsal(a):

Abych nebyl fanatickými "ptáky" nařčen z příslušnosti k socanům (a stává se mě to i naopak), tak podotýkám, že nejsem členem a přívržencem ŽÁDNÉ strany.

A abych to "dokázal" na blogu pana Sobotky, tak

Janota: Sobotka a nejhorší hospodář? To nevyvracím (http://ekonomika.idnes.cz/j...):
z rozhovoru:
Otázka: U politiků nikdy nevíte, co doopravdy udělají. Napovědět by nám mohlo, co už udělali. Který z ministrů financí hospodařil vzhledem ke stavu ekonomiky úplně nejhůř?
Odpověď EJ: Nejhorší to muselo být někdy v letech 2003, 2004 a 2006. Nejdřív Bohuslav Sobotka při růstu ekonomiky skoro šest procent vytvářel schodky jako hrom, v jednom případě dokonce přes sto miliard. A nezadá si s ním v roce 2006 Vlastimil Tlustý: při šestiprocentním růstu, bim ho! – 97miliardový schodek. I když Tlustý tam byl krátce a možná s tím jen nestihl něco udělat.

Otázka: Takže Bohuslav Sobotka, dnes nejpopulárnější politik, vychází jako nejhorší hospodář. Není to poučné?
Odpověď EJ: Já vašim závěrům rozumím, nevyvracím je, a to je asi tak vše, co k tomu řeknu.

Otázka: Chodil jste v době schodkového bujení za ministrem Sobotkou a varoval ho?
Odpověď EJ: Mám to dodnes schované. Třeba plejáda spisů z jara roku 2006, ve které byly návrhy na zvýšení sociálních výdajů, zvýšení porodného, přídavků na děti, mateřské – o šedesát miliard. Systém financování sociální péče se výdajově z roku na rok ztrojnásobil! A na těchto spisech je mým perem napsáno: nesouhlasím, nedoporučuji, neufinancovatelné!

Otázka: A co na vaše připomínky tehdejší ministr Sobotka?
Odpověď EJ: Zjevně se řídil zájmy partajními. Jeho strana spolu s dalšími způsobila, že ty věci hravě ve Sněmovně prošly a začaly od roku 2007 platit a platí dodnes.
(konec citace)

a

Michal Hašek (ČSSD)_funkce a přiznaný roční příjem:

Hejtman JmK - 1027200 Kč;

Místostarosta Drásova - 86700 Kč;

Poslanec PS PČR - 370000 Kč;

Místopředseda Správní rady VZP ČR - 210000 Kč;

Předseda Asociace krajů ČR - neudáno;

Člen Správní rady VUT Brno - 50000 Kč;

Člen Správní rady VFU Brno - neudáno;

Člen Správní rady MU Brno - neudáno;

Člen Správní rady MZLU Brno - neudáno;

Předseda Dozorčí rady Vinařského fondu ČR - neudáno;

Předseda Regionální rady regionu soudržnosti Jihovýchod - neudáno.

A samozřejmě, že všechny funkce vykonává svědomitě a s plným nasazením (kapes). Zvláště zřejmě funkci místostarosty v rodném Drásově...

A to před časem pan Michal Hašek prohlašoval, že na odpovědné vykonávání funkce hejtmana "je 24 hodin málo".

Aktuálně ještě aspiruje na funkci předsedy ČSSD - tu zvládne při tom všem levou zadní....

Asi pro naše "geniální" "demokratické" politiky má den více než 24 hodin, jen aby si mohli řádně nahrabat....
Dámy a pánové, kdo z vás to má?!
06. 10. 2010 | 11:05

Doug Badman napsal(a):

Sladký:
Nemusím s Vámi souhlasit, ale jedno Vám přiznat musím: Jste skvělý diskutér!
Jak mistrně vršíte argumenty!
Jak skvěle se vyjadřujete přímo k věci!
A především jak se dokážete obejít bez osobního napadání!
Klobouk dolů!
06. 10. 2010 | 11:06

Sladký napsal(a):

Hanah, vy jste opravdu nebezpečná mrcha.Víte,jak jít užitečným idiotům na ruku.Jste podlá krysa a slizský had, přesto vás považuji za "třídu" vysoko nad hlupáčky typu Rumcajse,mudrlanta Řepy a podobných oslů.Jste soupeř,kterého neradno podceňovat.Na rozdíl od měkkýše Jarpora (leccos s tím slizoněm máte společného) jste opravdu bojovnice.Soupeř,kterého je nutno respektovat.Doufám,že ten dojem vzápětí nesmažete nějakou stupidní reakcí.
06. 10. 2010 | 11:06

Jan Holubář napsal(a):

Ale otázka co jste dělali vy 8 (slovy osm !!!) aby jste uvedené hříchy naparavili??? Vy jste měli k dispozici takovou lhůtu a a s ničím jste nehnuli po Nečasovi chcete aby to napravil za 100 dní ! Pokrytectví neskutečné ! Já se tím nechci zastávat Nečase, ale dědictví po ČSSD není jednoduché!!!!
06. 10. 2010 | 11:09

Cech napsal(a):

to autor
Jak již bylo v diskusi vzpomenuto:
- dinosauři zůstali
- diletanti povýšili
- sliby se porušily
Je to pravda a je toho mnohem více.Jediné co je jasné bude to trvat další 4 roky.
Bohužel si myslím, že Vás téměř mohu ujistit,že na tom nikdo a nic nezmění.
06. 10. 2010 | 11:10

Sladký napsal(a):

Badmane,čo je to také "argumenty"? Mám pocit,že o tom nemáte an i ponětí,jinak byste mne tupě neobviňoval z jejich nedostatku.Váš příspěvek (o vyslovení nedůvěry) byl tak neskutečně blbý,že nic jiného než lobotomie mne nenapadlo.Jaké argumenty na takovou kokotinu? Sorry,ale psal jste ji vy,ne já.
06. 10. 2010 | 11:12

queribus napsal(a):

Je to slabé, pane dr.Sobotko, jako ostatně skoro vždy:
-kdybyste se osobně jako ministr financí nezasloužil o více než půlbilionový naakumulovaný rozpočtový deficit, nemuselo by nyní být hledání rozpočtových úspor tak razantní.
-kdybyste neschválili(se zelenými)zákon garantující astronomicky vysoké zisky provozovatelům těch fotovoltaických nesmyslů, nemusel by se řešit problém jejich dodatečného zdanění.
-kdybyste nebyli tak velkorysí ke "stavebním" spořitelům a nenaslibovali nerealisticky vysoký státní příspěvek (stav. spořitelny se pak už nemusely ani minimálně snažit), nemusel by být příslušný výnos ex post zdaňován, aby ty miliardy vyplacené "stavebním" spořitelům nebyly utráceny za konzumní nesmysly a propíjeny v hospodách.
- Zákon o deregulaci nájemného uklohnila pod hrozbou obrovské ostudy pro stát ČSSD. Nestojí sice za moc, ale určitým pokrokem po Křečkově osmiletém zmrazení regulovaných nájmů je. Bohužel zde důsledky strasbourgského verdiktu (v dobrém případě jen pár miliard)ponese vláda jiných: ne Křeček, ne Sobotka,ne Paroubek,ne Martínek.....
06. 10. 2010 | 11:13

Petr napsal(a):

"Nečas, Kalousek, Vondra, Barták, Šmerda, Kopřiva, Severa, Parkanová" ale z toho Kalousek, Kopřiva, Severa, Parkanová jsou nedávní spojenci ČSSD. To Vám nevadí pane poslanče?
Nesdílím nadšení nad výkonnosti této vlády. Ale proti výkonnosti vlád Špidly, génia Grosse a samolibého Paroubka, jde o pokrok.
Což takle přihrát nějaké ty stovky miliard do českého NH, o kterých se povídá za svobodu katarského pedofila. Nebo tohle téma Paroubkovo vlády je tabu?
06. 10. 2010 | 11:17

Sladký napsal(a):

Není nic jednoduššího,než namluvit hlupáčkům,že volbou pravice se stanou součástí (intelektuální) elity.Ale pozor,hlupáčci.KDO NAPOMÁHÁ ZLU,TOHO ZLO POSTIHNE.
06. 10. 2010 | 11:19

AC napsal(a):

Cech

Já bych si těmi dalšími 4 lety tak jistý nebyl a už vůbec ne tím, že na tom nikdo a nic nezmění.
Pokud tahle nezodpovědná prolhaná tlupa protlačí jen polovinu toho co chystá, čeká ji obrovský problém. Už poslední a konečný.
06. 10. 2010 | 11:22

Johan napsal(a):

to Sladky : "konstruktivní opozice" je výraz pana Sobotky, který používá vždy, že by "chtěli být ..........."
06. 10. 2010 | 11:34

Bc Martin napsal(a):

Zatímco vy jse hned po volbách 2002 přijali mnoho reformních opatření že? Chtělo by to být trochu objektivní.
Vaše trapné poštvávání lidí proti nejbohatší menšině je už směšné a vypadá jak z propagandy komunistického režimu
06. 10. 2010 | 11:39

veverka napsal(a):

Já stále čekám na ten pravicový ráj na zemi,který nám tu pravicová vláda s pohodlnou většinou 118 hlasů zavede. Velice se na něj těším. Tak na co čekáte pravičáci? Co se děje? Můžete si v parlamentu prohlasovat absolutně cokoliv a nikdo vám v tom nemůže zabránit. Nemůžete se vymlouvat na nikoho,ani na komunisty,ani na zlého strejdu Paroubka,je to jen a jen na vás. Tak do toho. Zatím máte jen spoustu keců a skutek utek.
06. 10. 2010 | 11:41

neo napsal(a):

Sladký:

mistře Sladký, pan Sobotka se dostal do čela strany, která zvítězila ve volbách. Bohužel ačkoli zvítězil, není schopen splnit sliby dané čssd voličům před volbami a tak útočí kde se dá. jinak vyvolávání nedůvěry je běžná praxe opozice.
06. 10. 2010 | 11:43

neo napsal(a):

veverka: co uteklo? reformy se připravují...
06. 10. 2010 | 11:44

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý příspěvek, který neměl nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 10. 2010 | 11:50

Tenco napsal(a):

Opozice je tu od toho, aby kritizovala, korigovala a napravovala nedobré a nerozumné kroky vlády.
Mělo by to být funkcí Dolní Seznamky a Sboru Trafikantů jako celku.
Jenže oni mají jiné starosti. Pokud je vláda "jejich", tak drží basu a rvou si kapsy prokápnutými obročími a hotovostí. Pokud to není jejich vláda, rvou si ty kapsy o něco méně.
Skutek utek.

Terry
S tím Janotou - to byl pokus o vtip, ta
jeho alibistická obhajoba ?
V tom případě nebyl špatný. Zasmál jsem se též. :))

Je důležité, aby si lidé uvědomili, že vládne ...no jak jen to..tak dobře..PRAVICE ve své nejreálnější možné podobě /já to osobně nazývám kvazipravicí, ale dobrá, dobrá..:))/.

Takže klídek, husičky, počkejte na klásky.
Osobně se domnívám, že klásky budete dodávat Vy a zbytek zařídí(spíše dočasně zkoriguje) inflace.

Pár lidí už za korupci zavřeli. Zatím malé ryby a spíše díky práci novinářů, než Johna /neplést prosím s někdejším investigativcem !/, ale i tak. :))
06. 10. 2010 | 11:51

Bc Martin napsal(a):

Sobotka používá stejnou nenávistnou kampaň, kterou používal jeho předchůdce Paroubek. Sobotka byl osobně Paroubkův vlezdopr_dl_ík, který o něm pěl chválu vždy i když udělal něco ošklivého.
Navíc Sobotka udělal za období ekonomického růstuaž do krize nejvyšší mínusový schodek rozpočtu. Ekonomický růst uměle držel nahoře pomocí masivního zadlužování, což uškodilo ČR v době krize.
06. 10. 2010 | 11:51

Rumcajs napsal(a):

Bohouši !

Po 8 letech vládnutí ČSSD, že by bylo ještě co vylepšovat ?

No to čumím!
06. 10. 2010 | 11:55

bape napsal(a):

Pane Sobotko

Zase jen kritika, jen popis toho, co se děje za chaos. To není konstruktivní. Máte alternativy ? Současný styl vládnutí připravuje půdu pro program levice, ale kde je ta nová , lepší ? Nebo zase svrhnete vládu a pak vycouváte, protože nemáte co nabídnout?Tož to by byla paroubkovština, že?
06. 10. 2010 | 11:59

bape napsal(a):

Rumcajs

No, kdo neumí, ten čumí! Jak případné!Šťourat, kritizovat a urážet je snadné, že Rumcajs, jako ten levoun Sobotka.
06. 10. 2010 | 12:03

zdenekb napsal(a):

Bc Martin:
Sobotka shrnuje realizované i plánované kroky koalice a konfrontuje je s jejich sliby a dřívějšími postoji. To je u opozičního politika ohromné překvapení, že ano?

Vážně by mě zajímalo, jak si mnozí zdejší představují tu "konstruktivní opozici", když vláda ve své pohodlné většině své návrhy opravdu nijak a s nikým nekonzultuje... myslíte, že může existovat nějaký "konstruktivní monolog"?!?
06. 10. 2010 | 12:11

Ford napsal(a):

Bohuslave! A jinak si normální? Takže zdanit stavebko NE, ale soláry ANO. Nech se léčit. Možná práce někde, kde se berou peníze jen když se vydělají by ti mohla v životě pomoci.
06. 10. 2010 | 12:13

rejpal napsal(a):

Dobrá diskuse.Z řady příspěvků téměř ani jeden se nezabývá VĚCNOU stránkou blogu. Má autor pravdu ve všem, v něčem nebo v ničem? Nenašel jsem v jeho blogu ani jedinou konkrétní věc, o které by se dalo říci "je to nepravda" nebo "je to nesmysl". A ještě jsme nádavkem dostali ministra komika, který svou rétorikou šlape na paty Jakešovi s jeho proslulým projevem.
06. 10. 2010 | 12:19

Ford napsal(a):

rejpal: Jáká je ta věcná stránka blogu? Žvatlat cokoliv?
06. 10. 2010 | 12:25

Vico napsal(a):

rejpal : Pravdu má především nick Luba. Opět jsem se velmi pobavil při přečtení jeho příspěvku.

Já třeba nechápu, proč si Sobotka myslí,že Petr Nečas promarnil 100 dnů. Já si naopak myslím, že přišel sekáč, který se rozhodně "nezakecal". Škrtá se o sto šest, doktoři chtějí zdrhnout do Německa a policejní těžkooděnci stávkují. V našem městečku někdo vylepil billboard, jak "Čistej" s vykasanými rukávy od bílé dederonky třímá kosu a žádá o čas na dokončení škrtformy.

/Chyběl už jen hejtman Hašek v pozadí s dárkovým košem/
06. 10. 2010 | 12:29

Carlos V. napsal(a):

pane Bohumile, jste nedostatecny.

Vase snaha napodobit styl pana Paroubka je priznacna - ovsem pan Jiri je z jine vahove kategorie a Vase slohove cviceni vyzniva zcela trapne. Nebyt to na Vasem blgu, ocekaval bych podobny text v rubrice "Dopisy ctenaru" nejakeho okresniho platku.

Vase intelektualni nedostatecnost primo crsi z pripadneho porovnani s pripevky pana Ratha. S panem Rathem lze jiste casto nesouhlasit, ovsem schopnost formulovat vetu a myslenku mu uprit nemuzu.

Dokud jste byl kryt predsedy, tak Vase intelektualni nedostatecnost tolik nevycnivala. Ovsem na vrcholu je kral nahy ... a trapny.
06. 10. 2010 | 12:34

rejpal napsal(a):

ford
Myslím, že zcela konkrétních připomínek k práci vlády tam je dost. Vám to připadá jako tlachání, mně ještě skleróza nezabránila si pamatovat, co se na všech třech stranách slibovalo, a jak vypadá realita. A jestli je něco tlacháním, tak jsou to neuvěřitelné bláboly Radka Johna, jinak předsedy vládní strany. Zasedá parlament? Zasedá? Berou chlapci mzdy? Berou. Co zatím převedli? No snad to, co napsal Vico, který správně poukázal že koalice těch sto dní nepromrhala. A jen tak na okraj - B. Sobotka není můj šálek čaje ani náhodou. Ale napsal to, co bych napsal i já z pozice voliče, kterému jsou stranické ideologie všech barev šumák, ale přál by si docela obyčejnou vládu, kterou vedle svých šmé tak trochu zajímají i občané, včetně těch, kteří se nezařadili mezi smetánku.
06. 10. 2010 | 12:41

Rumcajs napsal(a):

bape:

Budu s Tebou momentálně souhlasit. Sobotka je toho názorným příkladem.
06. 10. 2010 | 12:52

kristusek napsal(a):

rejpal - probůh, pošetilý člověče! Vy jste snad na aktualne viděl někdy čistě věcnou diskuzi?:-O
Pokud ano, přiznám se, že takový zážitek vám docela závidím, ze své zkušenosti bych věcnými označil cca 5% příspěvků... když se zadaří...
06. 10. 2010 | 12:55

arlon napsal(a):

Pane Sobotko,
zvážil jsem vaše slova a i jakési takési argumentační snahy. Pro klid editorův jsem udělal vše pro korektnost diskuse, přesto se k vám otáčím jednoznačně zády a vyzývám vás, abyste se šel vycpat i se svými nesmyslnými řečmi.

Nechte mluvit Rátha, to je jediný člověk, který má v oranžérii všech pět pohromadě. Vy se nezmůžete ani na DEI.
06. 10. 2010 | 12:55

jarpor napsal(a):

Fajn. 100 dnů promarněných šancí Nečase...

Mohu skromně - a co Vašich 100 dnů ?
Dle mého - totéž... promarněno. A asi promarněno více... Vítěz voleb díky předvolební ztrátě koaličniho potenciálu v opozici... nezbývá mu, než blafkat... třeba to o návrhu na komisi... třeba o fňukající 118... třeba... více netřeba.

Hezký den
P.S. Slib Vašim voličům bylo to "blafkání" ? Já myslel, že vládnutí... a starost o obyčejného člověka, který nesmí nést důsledky čehosi, co nezavinil... :-))
06. 10. 2010 | 13:02

miro napsal(a):

Pane Sobotko, zlikvidovali jste vládu Topolánka , ztrapnili republiku, ale měli jste možnost vládnout, tak proč jste se vlády nechopili. Kritizovat umí každý, to je to nejjednodušší, ale když se má vládnout, tak se dělá přesný opak. Tak toho už nechte a snažte se konstruktivně převálcovat současnou koalici ale ne jen slovy ale konkretni¨mi činy
06. 10. 2010 | 13:03

Ford napsal(a):

Rejpal: Ano je to tlachání. Zající se počítají až po honě. Tedy za 4 roky. A na příkladu o nezdanění stavebka a zdanění solaru jsem ukázal, že žvatlá, jak se mu to hodí do krámu.
06. 10. 2010 | 13:07

rejpal napsal(a):

kristusek
čistě vecnou nikdy, ale když vezmu v úvahu, že tenhle blog obsahoval velmi konkrétní a velmi ostrou kritiku vládních (ne)počinů, tak bych čekal, že se najde alespoň jeden hlas, který se pokusí věcně vyvrátit tvrzení páně blogera. Místo toho se už po stopadesáté rozebírá, jak se pan Sobotka obohatil z náhrad.Což nepochybně dělal on a všichni ostatní napříč stranami s ním.
06. 10. 2010 | 13:09

martys napsal(a):

mě přijde celkem logické, že opozice kritizuje vládu.....dokonce si vzpomínám na tzv. obstrukce.....a to ze všech stran politického spektra
06. 10. 2010 | 13:20

Deny napsal(a):

@ veverka

Přeci nejste tak naivní, abyste si myslel, že to vláda kompletně "rozbalí" před komunálními volbami. Taktické vyčkávání, je třeba zbytečně neplašit voliče, i soudruzi ze strany musí dostat nějaké ty posty, funkce v zastupitelstvech apod. Počkejte po volbách, to bude jízda -:(
06. 10. 2010 | 13:24

rejpal napsal(a):

Ford
Veškeré sliby, kterým koalice dostala hlasy vycházely z toho, že jedna se začne HNED. Zatím se nepodařilo ani odvolat Veseckou (což je možná prkotina, ale zazněl tady povolební slib září). Jinak se pouze škrtá tam, kde je nejmenší odpor. A provádí podivuhodná personální politika, kdy jeden náměstek je vyhozen z jednoho ministerstva, aby našel azyl na jiném, přijímají se jiné, jejichž existenci nedokáže zdůvodnit ani přímý nadřízený a zadělává se na sociální nepokoje. Pro mě je radost z roho, že nevládne Paroubek, málo. Je mi totiž úplně šumák, kdo vládne, ale zajímá mě, jak vládne. Nemám důvod z toho být u vytržení.
06. 10. 2010 | 13:25

martys napsal(a):

rejpal:

taky si vzpomínám na hysterické výlevy pánů Johna Nečase atd, že není možné ani formálně dát první pokus vítězi voleb, že je potřeba spěchat. :-))) prostě jak je vidět politik je politik....a je úplně jedno z jaké příchází strany (levé, pravé, staré, nové) jde jenom o to obsadit koryta a začít rozdělovat státní majetek svým kamarádíčkům....a příkladů z minulosti o tom že v tomto mám nezpochybnitelnou pravdu je dost a dost
06. 10. 2010 | 13:29

xxx napsal(a):

Mě se vládní koalice také nelíbí. Hlavně nechtějí řešit korupci. Reformy co slibují tedy nepříjdou a vše zkončí na škrtech...
Navíc si myslí, že když si vyrobili Johna, tak nemusí s nikým komunikovat.
Moje rada: Nakopněte americké poradce, co vám "radí" americký styl vedení "až to vyhrajeme". Také bude nezbytně nutné zrušit nesmyslné Bohumínské usnesení, které jen nahrává pravici a přitom brání mnoha lidem v KSČM se účinně vyrovnat s minulostí.
Když se místo blbých reklamních billboardů bude jednat hlavně s lidmi, s odbory,... tak tu ČSSD bude vládnout dalších 50 let a konečně tu bude jistota a prosperita.
06. 10. 2010 | 13:35

Carlos V. napsal(a):

Ke kritice vlady se mohu pripojit.

Zatim jen spousta slov. Nikde zadne zrusene urady, navrhy zakonu snizujicich plytvani, zruseni moznosti koruopce a plytvani.

Vlada ma jedinecnou prilezitost - ma ctyri roky a ohromnou silu zmenit zakony. Zatim jen plosne skrta - doufejme ze zacne sktat i do hloubky.
06. 10. 2010 | 13:41

Ládik!!! napsal(a):

Soudruhu Sobotko,
Vy jste zatím promarnil celý život. Změňte to, ještě jste relativně mladý. Začněte pracovat.
06. 10. 2010 | 13:45

juli napsal(a):

A co čekáte? V této zemi je úplně jedno, kterou stranu volíte, vždycky z toho vyjde ksindl, jehož prioritou je si za volební období nahrabat. Těch čestných asi moc není a většinou nevydrží. Osobně považuji tuto poslední zkráličenou skvadru za nejhorší. Vůbec bych se nedivila, kdyby některých lidem ruplo v kouli a jednou
volili komunisty. Nynější vláda a lidé, kteří v ní sedí celé roky mlčeli ke svinstvu, podvodům, zpronevěráma kdovíčemu, nemůže být seriozní a mít podporu většiny. Doufám, že mě pan Stejskal nestrhá.
06. 10. 2010 | 13:47

neo napsal(a):

xxx:

jistota čeho? buřtu, levný desítky a seriálu v TV?
06. 10. 2010 | 13:51

JC napsal(a):

martys,
Ano jistě, jenže úroveň argumentace je poněkud pokrytecká.

1."slunečníky a větrníky" tedy následně průser ohledně zvyšování cen elektřiny jsou důsledkem prosazení zákona socialisty.

2.Panu Sobotkovi nevadila firma ABL, když šel za Johnem vyjednávat po volbách koalici ?
06. 10. 2010 | 13:55

Jarda napsal(a):

Každodenní porce imbecilních blábolů destruktivní opozice
06. 10. 2010 | 13:57

martys napsal(a):

JC:
ad 1. asi ano - jenom další důkaz že můj názor na politiky sedí

ad. 2 asi nevadila (anebo to velkoryse přehlíd) - ale to máš další důkaz že můj názor na politiky sedí

takže suma sumárum: já dneska nehodnotím politiky na poctivé, slušné a mravné a nepoctivé, neslušné a nemravné - protože poctiví, slušní a mravní neexistují - hodnotím u voleb to jaký prospěch z vládnutí té které strany budu mít já osobně
06. 10. 2010 | 14:01

zdenekb napsal(a):

Jarda (a další):
Zkusím se zeptat ještě jednou, protože odpověď jaksi nepřišla.

Jak byste si představovali "konstruktivnost" opozice ve chvíli, kdy vláda má pohodlnou většinu, a o svých krocích nejedná nijak a s nikým.

Existuje podle vás něco jako "konstruktivní monolog"?
06. 10. 2010 | 14:09

Terry napsal(a):

Vláda zamítla návrh na zdanění špinavých peněz (http://www.prvnizpravy.cz/z...)_6.říjen 2010 - 12:58

Povinnost oznámit majetek nad pět milionů korun a nemovitosti nad 20 milionů pořízené v jednom kalendářním roce chtěla zavést ČSSD. A to prostřednictvím zákona o registrovaném majetku. Vláda na svém středečním zasedání normu zamítla.

"Návrh má závažné legislativní nedostatky," konstatoval premiér Petr Nečas (ODS).

Kabinet nesouhlasí také s tím, aby se v případě neprokázaného původu peněz k nákupu majetku jeho hodnota zdanila 76 procenty.

"Navrhovaná právní úprava zakládá povinnost fyzickým osobám podat oznámení k majetku za účelem zjištění, zda nebyl povinnou osobou pořízen z nezdaněných prostředků," vysvětlili sociálně demokratičtí poslanci. Hlavním cílem normy měla tedy být prevence před možnými daňovými úniky.

Daňové přiznání měli podávat ti, kteří si pořídí registrovaný majetek v podobě finančních instrumentů převyšující 625-ti násobek základní sazby minimální mzdy, tedy pět milionů korun. Mezi tento majetek se počítají podíl na společnosti, účast v družstvu, zaknihované investiční cenné papíry, podílové listy podílového fondu a cenné papíry na jméno.

V případě nemovitostí, bytů a nebytových prostor měly fyzické osoby podávat daňové přiznání, pokud by si v jednom kalendářním roce pořídily majetek, přesahující svou hodnotou 2500-ti násobek základní sazby minimální mzdy, tedy 20 milionů korun.

"Konstrukce výše limitu prostřednictvím násobků minimální mzdy byla převzata ze slovenského zákona o prokazování původu majetku, který na Slovensku vstoupí v účinnost k 1. lednu 2011," vysvětlují předkladatelé.
Pokud by majitel neprokázal původ a zdanění peněz, za něž majetek pořídil, tak by finanční úřad tyto prostředky dodatečně zdanil. Částka, kterou se nepodaří fyzické osobě prokázat jako zdaněný příjem, předkladatelé navrhují zdanit sazbou 76 procent.

Norma počítá i institutem přiznání (odlišný od oznamovací povinnosti), který po fyzické osobě může požadovat daňový úřad v případě, že například z evidence majetku, jejího oznámení nebo katastru nemovitostí získá podezření, že k nabytí majetku se použily nezdaněné peníze. Tento nástroj může finanční úřad použít na základě dostatečného množství informací a výzvu musí schválit příslušné finanční ředitelství. Úřad fyzickou osobu vyzve k podání přiznání rovněž na základě žádosti státního zástupce.

Zákon měl dát finančním úřadům možnost vyzvat v podezřelých a odůvodněných případech fyzické osoby k doložení původu majetku po dobu tří let od nabytí příslušného majetku zpětně.
(konec citace)

Na Slovensku to platit může a bude.
U nás máme zřejmě zákony postavené více pro mafiány a zloděje, a tak to má "legislativní nedostatky".

Nebo jen neochota politiků?

Nějak to stanovisko Nečasovy vlády "koliduje" s jeho předvolební flashanimací "Volte ODS"

(běžela chvíliI na dnešních http://www.aktualne.cz/) má heslo:

KORUPCI NEBUDU TOLEROVAT VE VLÁDĚ ANI V ODS

No prostě se jedná jen o předvolební ejakulace "demokratických" politiků do tváře blbých voličů.
06. 10. 2010 | 14:24

rejpal napsal(a):

Terry
je zajímavé, kolik věcí celá desetiletí jinde jde (a nejen na papíře) a u nás nejde. Tu technicky, tu z ústavních důvodů, jindy zase není politická vůle. A vždycky jde o věci, které by mohly trochu zamíchat tou zasmrádlou a zabahněnou tůní. Obávám se, že v téhle zemi se mafie už natolik zabudovala do mocenských struktur, že jakákoli zásadnější evoluční změna je nemožná. Můžeme se dohadovat, kdo za to může, ale to je asi tak všechno.
06. 10. 2010 | 14:31

Sladký napsal(a):

Tak ješště jednou a patrně ne naposled.Pomoc nepotřebují silní,ale slabí.Pomco nepotřebují schopní a úspěšní,ale neschopní a neúspěšní.Lékaře nepotřebují zdraví,ale nemocní.Pravičáci,jste silní,schopní a úspěšní,zdraví.K čemu potřebujete svoji stranu (dokonce tři) a přímo u moci? Děkuji za odpověď.
06. 10. 2010 | 14:33

Ládik!!! napsal(a):

Sladký,
co ten zakopaný pes, našels? Možná tě posílí.
06. 10. 2010 | 14:35

Sladký napsal(a):

Bohatí nemají povinnost prokázat,jak přišli ke svým milionům (desítkám milionů,miliardám).Bylo by to porušení jejich (lidských,hehehe) práv.Ale chudák,nuzák,,musí dokázat,že je skutečně chudák a nuzák.V jeho případě nejde o žádné porušení lidských práv.Lze to chápat tak,že boháč je nadčlověk a uplatnění lidských práv by ho urazilo,zatímco chudák není člověk?
06. 10. 2010 | 14:39

Da.Rock napsal(a):

Tyhlety diskuze už se pomalu začínají blížít splaškům na iDnes. Argumentů ubývá, zato přibývá sprostých výlevů vůči autorům blogů(a bohužel je to z obou stran).
Cenzor by měl přitvrdit, nic jiného se nedá dělat.
Se Sobotkou samozřejmě souhlasím.
06. 10. 2010 | 14:47

jarpor napsal(a):

Nesmysly, pane Sladký, nesmysly píšete...

Není zrušena povinnost daňového přiznání... kterou mají za povinnost všichni, i ti bohatí prokázat "z jakých zdrojů" jsou bohatí... a je na státu, aby si to ohlídal... a víte-li, že někdo k majetku přišel protizákonným způsobem, je Vaší povinnosti to oznámit příslušným orgánům... :-))

Pokud nejste schopen pochopit, že když někdo žádá o pomoc v nouzi, tak musí dokazovat, že skutečně v nouzi je, zatímco kdo o nic nežádá, nemusí nic... pak je veškerý vysvětlování těžký... moc těžký. :-))

"K čemu potřebujete svoji stranu (dokonce tři) a přímo u moci?"

Má odpověď pod Pehem Vám evidentně nestačila.
Tedy jinak. Proč ?
Abyste byl vytočený, že demokracie je pro všechny... :-))

Hezký den
06. 10. 2010 | 14:55

Petrof napsal(a):

a jéje, Otík Dluhoslav nám zase popsal svoje stigma!??? Je škoda, že si Otík v neděli po obědě dá raději šlofíka, než aby sledoval OVM. Tam by totiž viděl, jak rostou meziročně tržby obchodním řetězcům Ahold, Makro, Tesco atd.
Jak je to možné, když podle socanů, provicové vlády již 3 roky ožebračují mladé rodiny a střední vrstu obecně?????
Nebo, že by se o tolik zvýšila spotřeba těch bohatých?????
A boj proti korupci ?? Myslím, že tato vláda, jako dlouho jediná, to myslí opravdu vážně a vysledky se brzo dostaví. Jen se bojím, že z toho bude všem těm Paroubkům. Škromachům, Palasům a Křečkům bolet hlava......
06. 10. 2010 | 15:00

Bc Martin napsal(a):

zdenekb:

Konsturtivní opozice není to že bude kritizovat vládu ať dělá cokolil což ČSSD za vlády Paroubka dělala a dnes to ČSSD za vlády Sobotky dělá taky.
Politika je umění kompromisu tak aby to bylo ku prospěchu celé země (né jedné skupiny jako to dělá Sobotka, který leze do za_ku odborářům.
06. 10. 2010 | 15:01

zdenekb napsal(a):

Petrof:
"Stigma"?!?!? Jseš si jistý, že víš, co to slovo znamená?

Měřit kvalitu života a postavení střední třídy dle tržeb Tesca je taky celkem novátorský přístup.
(Mimochodem, v řetězcích jsou potraviny výrazně levnější než v sámoškách...).

Tato vláda to s korupcí myslí tak vážně, že celou galerku z ministerstva obrany (Kalousek, Barták, Parkanová a málem i Severa) dosadila do pěkně vysokých křesel...
06. 10. 2010 | 15:06

zdenekb napsal(a):

Bc Martin:
Ruku na své pravověrně pravé srdce - chovala se ODS v opozici snad někdy aspoň trochu jinak?!?
06. 10. 2010 | 15:08

RA napsal(a):

Sobotko,že tě huba nebolí, vždyť ty výkupní ceny elektřiny ze solárů jste odsouhlasili vy , vláda socanů a lidovců za tiché podpory komárů. A jistě jste to dělali s úmyslem ,aby to bylo pro dobro "obyčejného člověka".
06. 10. 2010 | 15:21

kormoran napsal(a):

....holt tak to v zivote chodi, nekdo plosne skrta a nekdo plosne rozdava....https://www.youtube.com/watc...
06. 10. 2010 | 15:29

Tencokida Hnuj napsal(a):

RA
Je to únavné, ale konkrétně tobě to už dávám potřetí.
Sice jsi už tu ČSSD rozšířil i o další strany, ale pořád je zde i část ODS ve Spolku Trafikantů, o které se nezmiňuješ proč ? Když jich tam bylo víc jak těch lidovců ?

Měl by tady být "Vstup do patnácti let zakázán".

Co Vy na to, pane Stejskal ?
06. 10. 2010 | 15:37

SuP napsal(a):

Sladký -
Nejhorší nuzáci jsou ukecaní boháči. To je skoro jak duševní naháč, ale negativ. A na ty musí bejt přísnost. Neprošels, musíš to zkusit znova a líp.
06. 10. 2010 | 15:58

Pepa 3 napsal(a):

Bc Martin: Asi jste ještě hodně mladý, takže jste nic nezažil a nebo hodně starý, takže si nic nepamatujete. Mám pro vás kontrolní otázky: Ke které straně patřili pánové Tlustý a Langer, kteří krátce po volbách v roce 2002 vyhlásili strategii nulové tolerance? Ke které straně patřil v té době pan Kalousek, který jako předseda koaliční strany (a přitom člověk s máslem na hlavě z afér na ministerstvu obrany i kolem jeho vlastního domu) stál v čele parlamentních útoků na Grose? (Podotýkám, že tehdy šlo o půjčku 600 000, o akciích nebylo ani potuchy.) Která strana se spojila i s KSČM, pokud šlo v té době v parlamentu o návrhy tehdejší koalice ČSSD, KDU-ČSL, US? Která strana se spojila s komunisty, aby dostala Klause na hrad (poprvé). Takže ať žije konstruktivní opozice! Mimochodem, titulem Bc se moc nechlubte: Ten je při současné úrovni školství sotva na hranici znalostí z dřívějších průmyslových, či jiných středních škol!
06. 10. 2010 | 15:59

Pepa 3 napsal(a):

RA: Nepleťte si pojem s průjmem. Výši těchto cen navrhla sice poslankyně ČSSD (při druhém čtení,původně to tam nebylo), ale schvalovali je poslanci napříč politickým spektrem. A pokud to byl takový průšvih, tak měl Topolánkův kabinet dostatek času to napravit (celé tři a půl roku) ještě předtím, než začal boom solárek. Proč to asi neudělal?
06. 10. 2010 | 16:06

bape napsal(a):

Jarpor

Přečtěte si o demokracii. Ta kniha se jmenuje " Demokracie bez demokratů" a napsal ji nějaký Pehe. Pak poučujte druhé, co je demokracie.
06. 10. 2010 | 16:42

bape napsal(a):

Bc.Martin

Sobotka nikam nikomu neleze. To Vy jste asi někde tam zalezlý, ale máte šanci vylézt.Aby něco bylo ku prospěchu celé země, pak je třeba, aby vládly strany s největším počtem hlasů. To je ČSSD, ODS a možná TOPka, která je ovšem stranou lidí arogantního a dinosauřího typu, řekněme neokonzervativního. Nestalo se. To je demokracie ?
06. 10. 2010 | 16:49

jarpor napsal(a):

bape

Zajímavě jste si vyložil mou větu, že demokracie je pro všechny. To nebylo poučování... :-)) to bych si nedovolil...

Dík za tip... možná se k tomu dostanu, i když... pan Pehe není můj šálek čaje...

Nejste ňákej nabroušenej ? Ňeco s teplou vodou by mohlo pomoct... :-))

Hezký podvečer
06. 10. 2010 | 16:49

bape napsal(a):

Jarpor

Do teplý vody nohy a do ruky ten šálek s čajem plus rum a koření / grog/. A pěkný čtení, třeba od Kelllera, Bělohradského, nebo Pehe...úplná idyla, leč ne pro pracujícího člověka, který na to nemá čas...škoda ovšem.
06. 10. 2010 | 17:03

jarpor napsal(a):

Bape

Hmm... tak jo, z jednoho pytle, jeden vedle druhého... snad jen Bělohradský je trochu jinde...
Bejt Vámi, tak bych je tak "nežral"... není špatné si ponechat i svůj rozum...

Hezký podvečer
06. 10. 2010 | 17:08

bape napsal(a):

jarpor

Přečtěte si dnes na Britských listech, co k vývoji krize říká Stiglitz, nositel Nobelovy ceny za ekonomii a promítněte si to do reality činů naší vlády a dinosaura Nečase.Bohužel, abych se orientoval, musím srovnávat, na to mám svůj rozum.
06. 10. 2010 | 17:13

Bc Martin napsal(a):

Pepa 3:

Takže Gross byl podle vás svatý a nic neukradl? A ty miliony a dům na Floridě na ty si asi naspořil poctivou cestou že.
Nulová torelarce se týkala afér Grosse obviněného s korupce, protože ČSSD nebyla schopná vyvodit důsledky a odstranit lidi, kteří za aférou stáli a snažili se aféru Gross zamést pod koberec (moc dobře si to pamatuju). ODS se snažila vyvolathlasování o nedůvěře a svrhnout vlády které už nikdo nevěřil. ČSSD ale chtěla si udržet moc tak se dohodla s komunisty (těm taky asi korupce nevadí). Normální vláda by odstoupila a nechala si potvrdit legitimitu ve volbách, ale ČSSD chtěla udržet koryto za každou cenu.
06. 10. 2010 | 17:14

Jeff napsal(a):

Hned vedle je něco pro Vás, milí zapálení čssdbijci: http://aktualne.centrum.cz/...
Co je zajímavé, vždy se sejdete pod názory opozičníků, co si chcete dokázat? Pod výše uvedeným nikdo z vás. Tam se dočtete, jak vymydleni jste, čemu všemu jste schopni věřit a jak ubohé a nic se neopírající jsou vaše plky. Že by za prachy?
06. 10. 2010 | 17:18

Bc Martin napsal(a):

bape:

Demokracie je že budou vládnout strany, který zastupují většinu obyvatelstva což je ODS, TOP 09 a VV.
Zatímco ČSSD a Komunisti zastupují něco kolem 35% obyvatelstva
Ti co nepřišli k volbám se nepočítají protože měli šanci něco rozhodnout a nevyužili toho.
06. 10. 2010 | 17:23

Jeff napsal(a):

Vláda zastupuje zájmy většiny... http://www.prvnizpravy.cz/z...
06. 10. 2010 | 17:26

bape napsal(a):

Bc.Martin

Už jsem psal, že se rozhejbou, až budou rýt o zem. No a to jim úspěšně zajistí současná vláda. Nejvíc hlasů měla ČSSD,/ ve volbách/ to si říkejte, co chcete. Jen aby to pak bylo všechno tak sametový. Našinec už začíná rozumět tomu, co je to kapitalismus bez přívlastků. To chce čas a Nečase.
06. 10. 2010 | 17:36

Herodes napsal(a):

Situaci, jaká je, mají na svědomí i výše položení diskutující tím koho volili.
Česko má takovou vládu a opozici, jakou si zaslouží.
Obdivuji pana Kalouska, jak se z bohabojného křesťana změnil v krutého výběrčího královských daní, které stejně někdo zase rozhází za nesmysly.
06. 10. 2010 | 17:39

Tencokida Hnuj napsal(a):

Bc Martin

" Běží-li člověk po nesprávné cestě, vzdálí se pravdě tím více, čím je schopnější a rychlejší."

(Francis Bacon)

"Skutečně efektivní totalitní stát nastane tehdy, až všemocná výkonná moc politických bossů a jejich
armáda manažerů bude ovládat otrockou populaci, která nebude muset být k ničemu nucena, protože
svou porobu bude milovat. "

(Aldous Huxley)

:((

A na závěr má parafráze Churchillova výroku :

"Nejlepším argumentem proti demokracii je desetiminutový rozhovor s průměrným zastupitelem."
06. 10. 2010 | 17:54

Pepa 3 napsal(a):

Bc Martin:
Takovou snůšku nesmyslů jsem již dlouho nečetl. Tak popořadě:
- Ve svém příspěvku jsem úmyslně zdůraznil, že v době, kdy předseda koaliční strany Kalousek stál v čele kampaně proti Grossovi šlo skutečně jen o nedostatečně vysvětlenou půjčku 600000 na byt. O nic víc! Žádné akcie, ani byt na Floridě v té době neexistovaly!
- s nulovou tolerancí přišli pánové Langer a Tlustý cca v srpnu 2002, dávno před tím, než Gross nahradil Špidlu v čele vlády a vypukla jeho aféra (2004-2005)!
- ODS žádné vyjádření nedůvěry iniciovat nemusela, Gross sám podal demisi (tak řešil na rozdíl od politiků ODS svoji aféru) čímž odstoupila i celá vláda a prezident pověřil sestavením nové vlády pana Paroubka.
- Jak píšete v poslední větě, na rozdíl od vlád ODS, tak "normální" vláda ČSSD demisí svého premiéra skutečně odstoupila a nově jmenovaná vláda si nechala potvrdit svoji legitimitu v parlamentu hlasováním o důvěře.
Snad si ještě pamatujete z roku 2009, že vyvolat nové volby není tak jednoduché!
06. 10. 2010 | 17:56

Pepa 3 napsal(a):

RA: Jak to ve skutečnosti bylo s odpuštěním daní (žádné se nekonalo, šlo pouze o časové rozlišení nákladů o kterém i nástupce Kalousek prohlásil, že bylo v pořádku a udělal by to také tak) zde již bylo vysvětleno tolikrát, že další vysvětlování je pouze "házením perlí sviním" (Pane Stejskale, doufám že nemažete za citáty, já jsem tak nikoho neoznačil.) Průměrně inteligentní člověk už by to dávno pochopil.
06. 10. 2010 | 18:04

Kelt napsal(a):

Německo a Česko jsou v EU země s nejvyšším kreditem co se týče jejich důvěryhodnosti u finančních kruhů.
Kalouskovu "gebbloesovskou"lež o naší cestě do "Řecka"spolkla nemalá část našich spoluobčanů,kteří na to budou dost doplácet.
Ti,/horních deset tisíc/kteří na tom budou vydělávat,se jim tiše pošklebují.
Lži Gottwalda,Zápotockého,že nebudou kolchozy,měnová reforma atd.Byly ze stejného soudku.
Kalkulace počítala s tím,že ti méně chápaví a vystrašení to spolknou se opět osvědčila.
Jak málo jsme se poučili z historie a používat vlastní mozek a nevěřit velkohubým slibům a /strašení místo řešení/.
Začíná další fáze strašení,že nebude za pár let na důchody-řešení- zdaněné, tvrdě vydělané peníze v dobré víře svěřte firmám jako Lehman Brothers a budete v důchodovém věku v sedmém nebi,nebo spíše v p..... .a zbydou vám jenom oči pro pláč.
Tak do toho-důchodová reforma ala Nečalousek je vaše terno.
Mám jedinou kliku,že mne to již mine.
06. 10. 2010 | 18:29

Jeff napsal(a):

Asi bych vás měl Sobotko zažalovat za to, že jste si z mých daní ( a daní ostatních poplatníků), za nezákonně použité náhrady , koupil byt za x miliónů. Vy, politický kašpare, máte ještě tu drzost psát nějaké blogy. Navrhnu v nejbližší době asi vaše trestní stíhání.
06. 10. 2010 | 18:34

Tencokida Hnuj napsal(a):

Jeff
Kde a kdy ? Bude nás více ?
Co kdybychom podali hromadné trestní oznámení na všechny poslance, kteří nemohou prokázat na co komkrétně použili náhrady ?

Dejte komtakt.
06. 10. 2010 | 18:36

hoven napsal(a):

sláveček už zase lže,
žadne nespravedlivé škrty to nejsou. škrtá se uplně všem, kromě důchodců. ti dostanou přidáno. a nejvíc se škrtá Klausovi. slávečku, nelži!!! kdo lže, ten krade a může i zabít!!!!
06. 10. 2010 | 18:39

jarpor napsal(a):

Jeff
Hnoji

Vaše snahy o žaloby, bohužel, jsou střelbou mimo terč.
S náhradami si mohou dělat co chtějí, dle libosti propít, prosmilnit, nebo dokonce, použít na účel, pro které se vyplácí...
Pokleslou morálku žalovat nelze... obávám se, že na to paragrafy nejsou... facan jistého brňáka autorovi snad...

Hezký večer
06. 10. 2010 | 18:43

Roco napsal(a):

A toto by asi chtělo být premiérem- ani ty své odporné zuby si nenechá u pořádného zubaře zasanovat - asi na to nemá, když všechno investuje do bytu za 7 mil. Kč.
06. 10. 2010 | 18:48

Pepa 3 napsal(a):

Jeff: Malý dotaz - kterého Sobotku chcete zažalovat za nezákonné použití náhrad: Přemysla (nebo on je zúčtovával a vracel)? Pokud chcete být za kašpara, tak vám vřele doporučuji ten návrh na trestní stíhání podat! Proboha, proč mají lidé nutkání psát o tom, čemu vůbec nerozumí?
Tak pro ty méně chápavé ještě jednou: Poslanecké a senátorské náhrady jsou dány zákonem, jsou paušální a nezúčtovatelné. Bere je v podstatě ve stejné výši všech 281 zákonodárců a vedle jejich zdaněného platu jsou jejich osobním nezúčtovatelným a libovolně použitelným příjmem. A mohou si s nimi dělat co chtějí. Jestliže si Sobotka koupil u pumpy benzin, vy jste schopen poznat, jestli to bylo za peníze z platu a nebo z náhrad?
Dotaz: Podáte trestní oznámení i na všech zbývajících 280 zákonodárců? To už abyste to začal sepisovat (dřív, než sejdete věkem!).
Tady se plně projevuje téměř neomezená inteligence pravicových voličů a také moc, kterou nad nimi mají média. Stačí, aby nějaký pisálek, který dostal za úkol něco na Sobotku najít, což se mu nepodařilo, vytáhl podobný kalibr, a modří fanatici o tom budou troubit celý rok!
06. 10. 2010 | 18:55

Tencokida Hnuj napsal(a):

jarpur
To je škoda. Já myslel, že propukne velký skandál - žalovat premiéra Nečase, šéfa opozice Sobotku...to si člověk neužije každý den.

Zkazíte každou zábavu. Jste jak Lex, jarpure.

P.S. Preferujte jar či pur ?
06. 10. 2010 | 18:55

Tencokida Hnuj napsal(a):

Roco
To víte, každému není po chuti podnájem v neprotopené, studené, vlhké garsonce.
V tomto pana Sobotku docela chápu.

A co Vaše zuby - dlouhodobé drkotání prý může způsobit jejich postupné vyviklání a absolutní ztrátu image.
Dávejte si na to pozor !

Vykám ze zvyku, ačkoliv - jste již plnoletý ?
06. 10. 2010 | 18:57

Pepa 3 napsal(a):

Hovene nelži! Klausovi se škrtá v základu úplně stejně, procentuálně, jako ostatním státním zaměstnancům s tím rozdílem, že těm se navíc ještě škrtají mimořádné odměny, stravné, příspěvek na dovolenou a další.
06. 10. 2010 | 18:58

jarpor napsal(a):

Hnoji,
o zábavu jsem Vás připravit nechtěl... podejte to. Sranda bude... až budete platit za podání...

Jar... Pur... na zakydané ruce je to jedno... :-))

Hezký večer
06. 10. 2010 | 19:00

hoven napsal(a):

pepa3,
ja o tom nemam žadný detailní znalosti, vycházím z článku v novinách ve kterym sám Klaus se podivuje nad tím, proč zrovna jemu ze všech politiků strhnou nejvíc. tušim, že to vyšlo na novinkach. v každym případě politici dostanou seškrtáno a duchodci přidáno. sláveček lže a prohrabává se do pekla. ten prstíček pod bradičkou mu nepomůže.
06. 10. 2010 | 19:03

Jeff napsal(a):

Pokud jde o žaloby, nějaký dobrák se zde vydává za někoho jiného, opět za prachy. tady není problém v poslaneckých náhradách, ale v
tom, že politici v Česku nejsou ještě dostatečně syti, aby vedli stát tím směrem, jak to kritizuje B.Sobotka. Ad - http://www.ceskatelevize.cz...
06. 10. 2010 | 19:05

Tencokida Hnuj napsal(a):

jarpur
Super. Takže už jen krátký pobyt s Vámi zde ...a říkal jste - pak že to je jedno ?

Uklidnil jste mě.

Řekněte to i svému druhému já - kočce šklíbě.
I když - ona je vlastně s Vámi pořád, že ?
Hmm. Tak to je těžký oříšek.
To nevidím ani na jar, ani pur.
Já to vidím na skotské střiky, svěrací kazajku a nějaké ty medikamenty.
Pak teprve ten jarpur.
06. 10. 2010 | 19:10

FrantaX napsal(a):

Hlavně že vaše vláda by nerovnosti nepodporovala, že?
Chápu, že je ČSSD v opozici a je tedy nutné, aby vládu kritizovali. Pokud se však jedná o vládu, se kterou jsou lidé spokojení (jak to vyplynulo z jednoho průzkumy, kdy nynější vláda získala lepší výsledek než vláda Špidly), tak fakt nechápu k čemu tyto protesty jsou.
06. 10. 2010 | 19:22

SuP napsal(a):

Vykydale -
Nemáš chaos v pojmech?
Neperlíš. Plácáš. Není to škoda, takhle rozmrhat nespornou skrytou inteligenci?
06. 10. 2010 | 19:26

Platonik napsal(a):

Příteli SOBOTKO, než začneš kritizovat a házet špínu na druhé, tak si nejdřív zameť před vlastním prahem a uprav si alespoň svůj profil na tomto blogu. Nebo se záměrně prezentuješ jako předseda rozpočtového výboru, aby jsi upoutal pozornost a zvýšil svůj kredit?
06. 10. 2010 | 19:32

ujo napsal(a):

pro bakaláře Martina:Co takhle napsat magisterskou práci o tom jak vydělat 145 miliard za 20 let? (Kellner)
Kdyby Vám to téma připadalo náročné tak byste mohl v Plzni zkusit třeba "porovnání platu a majetku exministra dopravy"!
Pokud byste chtěl doktorát doporučuji řádkování konsultovat s mgr. Bendou
06. 10. 2010 | 19:42

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávky obsahující text, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 10. 2010 | 20:15

Da.Rock napsal(a):

Bakaláři Martine (Bc Martine) - prezentujete se jako pravičák, tak jak můžete napsat, že vládě musí jít o prospěch celé země? Uvědomte si, že každý občan má své priority nastaveny jinak a nelze vyhovět všem. Když vláda sníží daň z příjmu z 15 na 10%, tak člověk, který vydělává 20.000 měsíčně na tom ušetří tisícovku, ale člověk s příjmem 200.000 měsíčně ušetří 10.000. Když pak tatáž vláda vykompenzuje pokles daňového výnosu zvýšením DPH z 10 na 20%, tak to zaplatí všichni stejně. Nebo si snad myslíte, že někdo s příjmem 200k má taky desetkrát větší žaludek, aby na DPH zaplatil adekvátní částku?
Z makroekonomického hlediska to vyjde šulnul, na daních se vybere stejně peněz. Z hlediska občana ale byla daňová zátěž přesunuta na nízkopříjmové občany. Ti musí ze své spotřeby odvést tolik, aby to vykompenzovalo pokles daní bohatým.
Nikdy nejde vyhovět všem. Jako pravičák byste měl vědět, že neexistuje společnost, jen soubor jednotlivých individualit se svými osobními zájmy, které jsou mnohdy protikladné.
A tato vláda vyhovuje výhradně těm bohatším.
06. 10. 2010 | 20:30

Mac napsal(a):

pane Sobotko, jako dlouholetý volič socdem - i když připouštím, že spíše ze zoufalství než nekritického fanouškovství - musím konstatovat, že jestli svazáček Nečas něco promarnil či ne, je naprosto nepodstatné. Podstatné z mého pohledu je naprostá prázdnota a impotence sociální demokracie jako lídra opozice. Tato vláda se zatím jeví jako ještě úděsnější squadra než byli Topolánkovci, ideální terč pro masívní opoziční kampaň. A kde jste vy? Zdenda se dohaduje s Ivanem, že ten David je takovej nebo makovej, do toho Bohuš vyzývá ke slušnosti a ...blebleble. Jak si můžete dovolit po neúspěšných volbách a rezignaci Paroubka termínovat volební sjezd až za spoustu měsíců???!!! Nemáte vizi, nemáte ideu, nemáte strategii, nemáte (pokud možno) nové osobnosti, když ty staré nikdo nebere. Jste mlha. Je mi smutno, protože díky této impotenci bude mít navzdory vlastní nesnášenlivosti tato úděsná vláda pohodlnej život. Jděte do háje, sociální demokraté....
06. 10. 2010 | 20:41

Da.Rock napsal(a):

Na tom, co napsal Mac, něco je.
06. 10. 2010 | 20:45

Tencokida Hnuj napsal(a):

Mac
Čas hraje pro ně. Oni to b´hužel vědí.
Proto ta "impotence".
06. 10. 2010 | 21:05

Mac napsal(a):

Tenco:
Ne zcela rozumím - pro koho hraje čas? Pro socany? To jistě, i když nehnou 4 roky prstem, je jisté, že příští volby drtivě vyhrají.... jenomže vyklidit současné pravičácké smečce na 4 roky pole znamená umožnit jim nevratně rozvrátit tento stát - mám na mysli především rozstřel penzijního systému a zdravotnictví, po Kalouskovsku, Bartákovsku a Šnajderovsku. Pokud jim to tato socdem opozice dovolí,aniž by udělala všechno myslitelné proti, nezbývá než si odplivnout i před ní.
06. 10. 2010 | 21:25

Vrták napsal(a):

Pane Sobotka, 20 let se politici zahrávají s trpělivostí občanů. Každé volební období je obdobím přehmatů, experimentů, utrácením peněz daňových poplatníků a Vy se tady zaobíráte nějakým obdobím 100 dnů současné vlády s lamentováním, co že to vlastně dělá, nedělá. Co jste těch 100 dnů dělal Vy a Vaše partaj? Řekl bych, že "kulový".
06. 10. 2010 | 21:25

Mac napsal(a):

Jo, ještě jsem pominul jednu věc: spoléhat, že za 4 roky pohodlně vyhraju, je ošidné. Po řádění této vládní sestavy tady klidně za 4 roky může mít významné slovo nějaká nová strana..... a možná bude dost do hněda
06. 10. 2010 | 21:27

Tencokida Hnuj napsal(a):

Mac
Termín socan se mě nelíbí, ale budiž.
Když je něco vyprázdněné, stačí čekat a jednou se to naplní.
Šanci pro alternativu já osobně vidím s hraním fér na nižších úrovních než je ta centrální. Via "co je osobní, je politické".
Přihlédnuv k socodesáckým lokálním kumpačkám to však vidím jako nereálné. Chybí osobní statečnost a morálka.
Vše je utvářeno příliš účelově via narvání si vlastních kapes všude tam, kde to jde.

Dobrou noc.

Apropo - 4 roky je dostatečná doba na změnu. Ale nevidím to růžově. Ani oranžově. S tou hnědou jsem však opatrnější ve své prognóze.

Hodně záleží na tom, jak si povede FED a celá americká ekonomika ve vztahu k Číně.
06. 10. 2010 | 21:36

Permafrost napsal(a):

Kdyby se promarnilo sto dní, nebyla by to katastrofa, ale promarnilo se jednadvacet let a tak to katastrofa je, zejména pro ty dole, ale mají co chtěli a co si ve volbách zvolili.
06. 10. 2010 | 22:23

snowfox napsal(a):

To Bohuslav Sobotka

Nevím, o co vám jde. Jestli jste politik, navrhněte konkrétní řešení (jako třeba Rusnok) problému s fotovoltaikou. Před volbami jste na billboardech měli ženskou s elektrickou zástrčkou v ruce a úsměevm na tváři, slibující lacinou energii. Prostě, slibovali jste kde co.
Čekám, že navrhnete řešení, co se solárkama, co s obřími schodky. A ne, že přijdete brečet o peníze a vyšší daně. Kolik chcete, aby to bylo DOST???
06. 10. 2010 | 23:28

Palivec napsal(a):

Macku zdraví a smekám, jsem potěšen, když vidím názor, který sdílím. Mívám obavy, že už nikdo takový není
07. 10. 2010 | 07:21

Terry napsal(a):

to rejpal:

Stále více se potvrzuje, že plukovník Kubice měl se svou zprávou o prorůstání mafie do státní správy pravdu.
Proto byl "odejit" a jeho tým rozpuštěn.

Mnoho lidí se domnívá, že on zveřejnil svou zprávu a proto byl propuštěn.
Zveřejnění oné TAJNÉ zprávy, přednesené na uzavřeném zasedání bezpečnostního výboru PS PČR, umožnil bezpečnostně "prověřený" (a za to i placený!!) člen tohoto výboru poslanec (tehdy lidovec, nyní TOP09) Pavel Severa, který za "profláknutí" tajné(!!) zprávy obdržel celkem nepatrnou (na poslance) pokutu 25 tis Kč (http://domaci.ihned.cz/c1-2...).

Severa-pokuta, Kubice-odchod...

Takové máme "demokratické" politiky.

Takovou máme demokracii...

"Máme demokracii, ne, vole?!! Tak si můžeme dělat, co chceme!"

Werich: "A jede se dál močálem černým kolem bílých skal."
07. 10. 2010 | 07:38

Jan Holubář napsal(a):

Vy socialisté jste nepoučitelní ... Vy tady nadáváte na pravici, ale ČSSD prakticky neomezně vládla posledních 8 let, zatímco ODS cca 2 roky a Nečasova vláda cca 100. Obří schody začala vyrábět ČSSD v čele s "ekonomem" Sobotkou při růstu HDP nějakých 5 6 %. A Topolánek ho měl podle Vás zlikvidovat během 2 let. A co ta Vaše FVE???? Anebo ty daňové prázdniny pro cizí invetory za naše daně se zanivestovaly zóny. A když prázdniny končí, tak houfně odcházejí a nechávají zde prázdné haly. No, vždyť jsme si je zaplatili. Sobotka je poslední kdo má právo kritizovat Kalouska. Nemají si co vyčítat!! Jeden za 18, druhý za 20 bez 2....
07. 10. 2010 | 07:52

chris napsal(a):

jistě pane Sobotko. Vy a KSČM byste prvních 100 dní zvládli lépe. Otázka dne: proč v celé EU všude sociální demokraté projeli volby? 14té důchody a vše zdarma na dluh asi není ta správná cesta z krize a dluhové pasti. Naštestí jsou voliči v EU rozumní. Už ani ve Švédsku vaše soudruhy podruhé za sebou nepustili k veslu.
07. 10. 2010 | 08:04

Da.Rock napsal(a):

Pletete se, pane Holubáři. Žádné "houfní odcházení" se nekoná. Jistě, odešly různé firmy, ale zpravidla kvůli krizi, nikoliv kvůlu konci daňových prázdnin.
Když totiž někde nainvestujete miliardu eur, tak potřebujete, aby se vám vrátila, což trvá dost dlouho, rozhodně déle, než daňové prázdniny.
A socani sem přitáhli hodně miliard investic. Narozdíl od Topolánka, jehož ministr Říman rozkulačil jednu z nejvýkonnějších státních institucí, agenturu Czechinvest a tím prakticky úplně zarazil příliv investic do ČR.
Jestli tohle je ta správná politika pravice, pak se nedivím, že musíme škrtat, kde se dá.
07. 10. 2010 | 08:04

jan holubář napsal(a):

No pane Da.Rock, dobře tak ne houfně, ale odcházejí z důvodů ukončení daňových prázdnin,a ještě před krizí, to zase nemůžete zpochybnit. A také ne fakt, že ze SR byla zafinacována řada prům. zón pro tyo investory. Jinak jsem tam uvedl další komentáře, na které nereagujete. Odložte své růžové brýle, zjistíte pak, že ČSSD stejně jako ODS není strana svatoušků, poctivců, ale také šíbrů, darebáků, zlodějů a naprosto nekomptentních lidí typu B. Sobotka. Nesporně daleko nejhorší min. financí po 1989...
07. 10. 2010 | 09:11

Sladký napsal(a):

Jdu se vybrečet,vykálet nebo vymočit,na tom prd záleží. Zde me drží u moci vedle grázlů a vychytrralých šibalů slabomyslní dementi (B.Sobotka, L. Zaorálek, D.Rath..) atd.
Jsem tak neskutečně blbý,že nic jiného než lobotomie mne nenapadá. Jsem opravdu nebezpečná mrcha.Vím,jak jít užitečným idiotům na ruku.Jsem podlá krysa a slizský had.
07. 10. 2010 | 20:20

virginia auto insurance quotes napsal(a):

I like what you guys are up too. Such smart work and reporting! Carry on the excellent works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my website :) <a href="http://invirginiaautoinsurance.com/">virginia auto insurance quotes</a>
10. 08. 2011 | 04:42

cheapest car insurance rates napsal(a):

Heya i am for the primary time here. I found this board and I to find It truly helpful & it helped me out much. I'm hoping to offer something back and help others such as you helped me.
I was suggested this web site by my cousin. I'm now not positive whether this put up is written by way of him as no one else realize such distinctive about my difficulty. You're wonderful! Thanks! <a href="http://topautoinsurancerates.net/">lowest auto insurance rates</a>
15. 10. 2011 | 11:02

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy