Protikorupční test Krejčíkem

24. 11. 2010 | 09:02
Přečteno 11062 krát
Bývalý ředitel Vojenského zpravodajství Miroslav Krejčík požádal o slyšení před Výborem pro obranu a bezpečnost Poslanecké sněmovny. Je, podle svých slov, připraven informovat jeho členy o závažných skutečnostech, které souvisí s působením bývalé ministryně obrany Vlasty Parkanové a jejích konkrétních podřízených na ministerstvu obrany. Současně je připraven informovat o všech dalších velmi závažných skutečnostech týkajících se tzv. armádních zakázek, které Vojenské zpravodajství za dobu jeho působení ve funkci ředitele odhalilo, zdokumentovalo a předalo příslušným adresátům, včetně orgánů činných v trestním řízení. Tolik vyjádření Ing. Miroslava Krejčíka, brigádního generála v záloze, ředitele Vojenského zpravodajství v letech 2004-2007.


Sociální demokracie bude prostřednictvím svých poslanců podporovat, aby M. Krejčík mohl před poslanci volně a svobodně hovořit. Jsem přesvědčen o tom, že pokud vládní koalice myslí vážně deklarovaný boj s korupcí a mafií zbrojních zakázek na ministerstvu obrany, nemohou poslanci ODS, TOP a VV postupovat jinak, než že budou hlasovat pro Krejčíkovo zproštění mlčenlivosti a zařazení jeho výpovědi na program schůze příslušného výboru.

Je zde však riziko, že vládní strany podlehnou pokušení vše zamést pod koberec a v duchu pověstného mafiánského zákona mlčenlivosti vystoupení Krejčíka většinou 118 hlasů zabrání. Stejně totiž zabránily tomu, aby ČSSD prosadila vznik vyšetřovací komise, která by prověřila všechny sporné velké armádní zakázky na ministerstvu obrany v letech 1993 – 2010. Právě před touto komisí mohl koneckonců vypovídat i Krejčík. Lidé historicky spojení s ministerstvem obrany zastávají ve strukturách Nečasovy vlády významné pozice. Bývalý náměstek a ministr obrany Barták je náměstkem M. Kalouska pro boj s praním špinavých peněz. Blízký spolupracovník V. Parkanové z ministerstva obrany Radek Šmerda je dnes náměstkem na ministerstvu dopravy a pravou rukou ministra za VV Bárty. Bývalá ministryně obrany Vlasta Parkanová je místopředsedkyní Poslanecké sněmovny.

Mafie zbrojních zakázek a její spřízněné duše ve strukturách vládní koalice pravděpodobně nebudou mít zájem na tom, aby Krejčík vypovídal. Dočkáme se možná série výmluv, vytáček a slovních veletočů. Koneckonců, M. Barták je stále náměstkem na ministerstvu financí, ačkoliv ho vyšetřuje policie. Klíčový bude výsledek hlasování poslanců o zbavení mlčenlivosti bývalého ředitele vojenské rozvědky.

Celá věc se stane už na příští schůzi Poslanecké sněmovny zajímavým protikorupčním testem vládní koalice, která má plná ústa boje s netransparentními zakázkami. Budu hlasovat proto, aby mohl M. Krejčík vypovídat. Uvidíme, jak bude hlasovat předseda vlády Petr Nečas.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Železnohorský napsal(a):

Sázím sto babek, že ho mlčenlivosti nezbaví. Kdo se přidá?
24. 11. 2010 | 09:13

Tupelo napsal(a):

Jsem opravdu zvedavy, jestli, kdyz uz se najde clovek s odvahou o korupcnich pomerech na vysokych mistech mluvit, mu bude mluvit umozneno. V pripade ze se tak nestane, mohl by pustit informace anonymne na zahranicni weby :)
24. 11. 2010 | 09:20

kopřík napsal(a):

Další šance pro Věci veřejné. Jejich volebním programem bylo zhruba toto :
1) boj proti korupci
2) odchod dinosaurů
3) boj proti korupci
4) boj proti korupci
24. 11. 2010 | 09:20

xbr napsal(a):

Já.
24. 11. 2010 | 09:22

Franta napsal(a):

Jen si vzpomínám před léty na jeden velký předvolební bilboard a naším usměvavým Standou: - Myslím to s vámi vážně, čestně a upřímně (jako s občany ?? ) A pak o požadavku zveřejnění toho policejního spisu - Krakatice o prorůstání organizovaného zločinu do politiky.. a na Padni komu padni.. Takže naších prolhaným politikům se ale fakt nedá věřit...
24. 11. 2010 | 09:26

AC napsal(a):

Přidávám se k Železnohorskému a navyšuji sázku na tisíc babek.
Viděli jste někdy kapra, jak tahá za špunt odtoku? Já nikdy.
24. 11. 2010 | 09:29

Tunel napsal(a):

Každá parlamentní strana od roku 89´je spolupachatelem a pokud si nějaká strana opravdu nikdy ničeho nevšimla,tak se v tom případě nikdy neměla dostat na volební lístky. Slušný člověk by už dávno chodil kanálama, ale u nás nám půlka zlodějů vládne a ta druhá bude vyšetřovat sama sebe.
24. 11. 2010 | 09:30

AC napsal(a):

Franta

A na smlouvu s voliči si už nepamatujete? Škoda. Tomu se říká slepý na jedno oko.
24. 11. 2010 | 09:32

prší napsal(a):

předseda vlády Kalousek souhlasit nebude.
24. 11. 2010 | 09:42

mihal napsal(a):

Až na typografické chyby nelze článku pana Sobotky nic vytknout. Pokud chce být vláda Petra Nečase opravdu protikorupční, musí hlasovat pro to, aby Krejčík mohl mluvit před výborem.
24. 11. 2010 | 09:52

veverka napsal(a):

Ona to už Bakalova média nějak zařídí,třeba včas obviní Krejčíka ze znásilnění.
24. 11. 2010 | 09:54

Jan Žura napsal(a):

Správně uvažujete pane Sobotko, pravice Vám zabrání dopídit se pravdy. Jiný případ: Právníci, kteří mají hájit právo, uabránili tomu, aby se špinavci a zbabělci kryli při vzniku dopravní nehody odvolávkami na osobu blízkou. Tak to chodí v tomto právním státě, před nímž mají prostí občané a voliči padnout na zadek.
24. 11. 2010 | 09:56

Lusky napsal(a):

Konečne došlo i na Parkanovou. Doufám, že pod tíhou důkazů k zakázkám bude celá zryšavěná a ukáže se celej její nenávistní charakter.
24. 11. 2010 | 09:58

Drzá zrzka napsal(a):

Sobotka, Pehe...
Tak kdo nám ještě chybí... Hašek nemá kvůli hejtmanování na nic jiného čas, Ráth se dal na studium příznaků opilosti, Foldyna na podání trestních oznámení, Pecina kamsi zmizel... Paroubek? Ale ne, ten se vlastně odstěhoval do Teplic.:o)
24. 11. 2010 | 09:59

Rampepurda napsal(a):

Co se takhle zeptat na podrobnosti dalšího bývalého generála Martínka, který byl svého času podřízeným Parkanové a ledaccos o podezřelých kšftících ví?
24. 11. 2010 | 10:00

Jižan napsal(a):

Sobotko, ještě jste zapomněl vyjmenovat průšviháře z ČSSD, kteří v komentovaném období vládli.Tak sem s nimi.
24. 11. 2010 | 10:01

G. Giormani napsal(a):

A co ten Váš povedený "kontrolor" soudruh Tejc, pane Sobotko? Ještě jsem paměť nestratil a je veřejným tajemstvím, že si ČSSD obsadila všechny tajné služby svými lidmi. Vrcholem pak bylo zastavení kontroly tzv. levicového extremismu a uvěznění kapt. Vladimíra Hučína za to, jak na tato svinstva poukazoval. Jistě i soudružka Parkanová se později připojila. To Vás však neomlouvá. Tajné služby jsou absolutně mimo kontrolu a jsou defacto neomezeným pánem ČR.
24. 11. 2010 | 10:04

Pepa z depa napsal(a):

Milý diskutující 4. odboj by dal za tu možnost objasnit pravdu, vše co má, ale stejně se nesoustřeďujme jen na tento problém, všimněme si toho, že se vyskytuje možnost kupovat cizincům půdu, tedy ohromné části a celky NAŠÍ VLASTI, okamžitě toto odmítněte, než NAŠÍ VLAST budou vlastnit cizáci a ti si potom ty fotolaitické články postaví kde budou chtít na svém a řepku budou také pěstovat kde budou chtít a těch pár bio zemědělců nás neuživí a budeme kupovat od ciziny co oni budou chtít a za kolik a vůbec budeme v pr...i tedy v kelu. Včera jsme v diskusi někomu museli ohromně šlápnout na kuří oko, což jsme zjistili z dnešního ohlasu a již také začali vyhrožovat. Kluci dělnický nedejte se vždyť oni jsou bez Vás jako tělo bez duše a pracovat to také neumí. No prostě BUDIŽKNIČEMOVÉ, jó ale na kecy to si je užijeme. A také píchnout do medií, to je také věc, reakci vidíte již konkrétně na jejich dnešní reakci a také vidíte, že nejsou jednotni, protože se již hádají mezi sebou a jsou jedni chytřejší než druzí a kolik jich již přišlo na to, že také nejsou již na té správné lodi a snaží se tam nepozorovaně vetříti. Pozor sedmá velmoci, ať vám neodplave poslední loď a neujede poslední vlak. Ti co vás živí již s vámi také nebudou míti neustále takovou trpělivost, tak pozor na selský ROZUM a to je, koho chleba jíš, toho píseň zpívej. A kdo ten chleba pro vás vypěstoval, vyrobil, no co? Už jste si vzpomněli? Tak se prosím vás podívejte po těch kdo NÁM PRACUJÍCÍM TUTO PRÁCI HATÍ a výsledky zneužívá, kapišto? Ty kecalové a podvodníci vás neuživí. Dobrý den přeje 4. odboj a Pepa z depa.
24. 11. 2010 | 10:06

Pepa z depa napsal(a):

Oprava: fotovoltaické, děkujeme.
24. 11. 2010 | 10:14

KM napsal(a):

Krejčík by měl vypovídat. A nejen on.

Ale zabránění vzniku parlamentní vyšetřovací komise nelze než zatleskat - už jste někdy někdo viděli parlamentní vyšetřovací komisi, která něco vyšetřila?
24. 11. 2010 | 10:18

zdenekb napsal(a):

Předseda vlády protikorupční a rozpočtově odpovědné vlády jistě necukne... :o)

"Bůh ví proč ty nejškudlivější ze všech spořínků v naší zemi dlouhodobě šlechtí ministerstvo obrany.
A Bůh by to vědět měl! Vždyť drtivá většina z nich Jej pokorně vzývá!

Ať už jde o zlopočasného předsedu vlády, jenž se k víře hlásí, nebo druhdy křesťanské politiky Kalouska, Severu či Parkanovou, kteří slavně zmrtvýchvstali v neokoukané partaji TOP 09. A nyní jde především o doktora Bartáka, taktéž příležitostného rytíře v landovském spolku Ordo Lumen Templi… Ti všichni o armádu pečovali z pozic ministrů či náměstků, zatímco pravidelně rozmlouvali s Bohem. On jim odpovídal, do úmyslů a peněženek všetečně nahlížel, dost možná i řídil jejich kroky. Proto ví přesně, co je za rozpočtově odpovědnou náturou dotyčných skryto."

Celý text zde...

http://zdenekb.blogspot.com...
24. 11. 2010 | 10:21

Michal Kára napsal(a):

Pane dočasný předsedo, slova _p_arlament a _p_olicie sice začínají obě na písmeno "p", ale to neznamená, že jsou totožná.
24. 11. 2010 | 10:28

r.m. napsal(a):

Nečas bude hlasovat jako vzorný člen SČSP - Svazu Československo - Sovětského přátelství a Socialistického svazu mládeže.
Stejně jako jeho tatík co hlídal sovětský tankisty v Uherskym Hradišti před domácí kontrarevolucí.
24. 11. 2010 | 10:34

zdenekb napsal(a):

Michal Kára:

Na p_ začíná i spousta dalších libozvučných a důležitých slov...
24. 11. 2010 | 10:36

yt napsal(a):

Ne že by to omlouvalo Parkanovou a spol., ale proč sosani nebyli tak aktivní při aférách Bamberg a zvláště Gripeny (Kavan nahraný švédskými novináři) a pod.?
24. 11. 2010 | 10:47

JF napsal(a):

ano, ale chtělo by to také nejprve nějaký pohled do vlastních řad - co třeba plzeňský student Gross dostal šanci před nějakou komisí ČSSD? Jinak si myslím, že vám to koalice odhlasovat nemusí.
24. 11. 2010 | 10:58

zdenekb napsal(a):

yt, JF:

Není ta argumentace "však vy taky" trochu únavná? Hotové pískoviště.

Důsledně by se měly vyšetřit všechny kauzy od Grippenů dodnes... Opozice se taky mohla snažit Kavana dostat, ale v armádních zakázkách jsou obvykle namočeni všichni. V dobách oposmlouvy zvlášť.

Chcete snad Bartáka omlouvat Kavanem a zaplatit to za oba?
24. 11. 2010 | 11:08

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden výkřik, který neměl nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
24. 11. 2010 | 11:22

JF napsal(a):

zdenekb:

myslím, že ne. jak může korupčník vyšetřovat korupčníka. Hrajou jen divadlo a na korupci se dohodli. Musí začít nejprve u sebe.

je to o pravidlech, které nejsou psaná, přesto existují. Lpění na psaném textu (natož neporozumění ducha zákona) je bolševismus nonplusultra.

je za tím naše divná představa svobody. Možná po těch staletích služby (třeba dobrovolné) jiný svět neznáme ...
24. 11. 2010 | 11:26

Liberál napsal(a):

Co zločiny Bohuslava Sobotky, ty jste už taky úspěšně zametl pod koberec

1)Zneužití poslaneckých náhrad
2) Odpuštění daní stébákovi Dvořákovi a další.
24. 11. 2010 | 11:40

zdenekb napsal(a):

Vítej na pískovišti, Liberále... :o).

Kdyby bylo použití poslaneckých náhrad na jiné účely "zločinem", bylo by v této zemi hej!
24. 11. 2010 | 11:42

lijuti napsal(a):

Liberál: takže jestli něco nebylo v pořádku za Parkanové můžeme vyšetřovat až po té co vyšetříme "zločiny Bohuslava Sobotky"
24. 11. 2010 | 11:44

Kelt napsal(a):

AC,Železnohorský-to by se vám holoubci zachtělo,takhle lacino vydělat peníze.
Ale neztrácejte naději-naši pravověrní modří věří v programové prohlášení naši famiglie 118 jako evangeliu,takže není vyloučeno,že na pravdomluvnost nečasokalouska vsadí nemalý peníz.
Držím vám palce a v tom případě i nám .
24. 11. 2010 | 11:49

Občan napsal(a):

Zpěvanka Parkanová přece za nic nemůže a také další zločinecká kauza pravice bude zametena pod koberec. To je současné dění a realita. Takže můžete se tu dohadovat "demokraticky" dále, na skutečnosti, že se vždy něco nekalého objeví a není to dotaženo do spravedlivého konce, nic svými "moudrými" úvahami nezměníte. A to se přece určité skupině napakovaných gaunerů hodí.
24. 11. 2010 | 11:56

Liberál napsal(a):

zdenekb:

A to ještě nemluvim o podvodech a tunelech, které za vlády ČSSD udělali Sobotkovi kamarádi.

Například Tvrdíkův tunel do ČSA, Krausova kakaová aféra z Ghany,Aféra z lehkými topnými oleji,kauza Biolíh,kauza Unipetrol a tak dále
24. 11. 2010 | 12:03

anti politik napsal(a):

Teď myslím nastoupí omerta!! Zákon mlčení je mezi demokratickými politiky velmi oblíben! To je ta čistá, lidská, vstřícná a transparentní politika, kterou jsme si vycinkali! Řekl bych, že demokratičtí politici jsou vůči občanům daleko víc nepřátelští než byli komunisti těsně před revolucí!! Oni pokud si toho ještě nikdo nevšiml proti nám v podstatě neustále bojují místo aby nám sloužili!!
24. 11. 2010 | 12:11

Karel 22 napsal(a):

A co ví Krejčík o Gripenech? Potopí socany? Co se týká vyšetřovacích komisí, ty nikdy nic nevyšetřily. Byly zřízeny jenom proto, aby politici zjistili, co se na ně ví. Což by ozubená pleš měla dávno vědět. Jeho rady jsou dobré tak pro konzumenty piva za 2,- KČ.
24. 11. 2010 | 12:20

jo napsal(a):

Kapříci si přílevají do rybníka. Nové daně, zvýšení daní, poplatečky..... Ať se kapříkům lepši plave.
24. 11. 2010 | 12:22

Karel 22 napsal(a):

Kdy bude zřízena komise na prošetření zneužití poslaneckých náhrad jistým B. Sobotkou ve výši cca 8 mega, které ukradl z našich daní za účelem pořízení nového bytu? A ještě se k tomu drze přiznal. Teď pokřikuje a ukazuje prstem na druhé zloděje i se svým máslem na hlavě.
24. 11. 2010 | 12:24

kopřík napsal(a):

No výborně, Bradavice odešla, tak teď budeme mluvit o Ozubené pleši. Velmi vkusné.
Korupci pravice vyšetřovat nebudeme, protože levičáci jsou taky korupčníci. A levici vyšetřovat taky nebudeme, protože pravičáci jsou taky korupčníci. Necháme to tedy radši být, ať to všechno jede dál.
24. 11. 2010 | 12:28

jo napsal(a):

Karel 22

On je využil resp. zneužil k pořízení bytu tak jako všichni poslanci. Vrátit zneužité peníze by měli pravicoví podnikavci co si odepisují daně na auta odpisy phm...na soukromé účely v hodnotě desítek miliard
24. 11. 2010 | 12:28

hoven napsal(a):

slávečku,
jak je to s tím kradením peněz z charitativní oragnizace socanama v praze a stím nepotismem v dozorčí radě ČEZu, jak psal pan jiří?????
24. 11. 2010 | 12:29

Cech napsal(a):

Je vidět ,že se toho nasbíralo hodně,bohužel proti lékařce práva jste tak nějak bezmocní.To co je potěšující je ,že pan Barták pouze nezvládl zadané úkoly.Jinak se choval naprosto korektně a pružně s ohledem na své chlebodárce.Není pochyb, že by bylo na místě se přestat zajímat o projekt uprostřed VN Praha,nějaký ten hotelíček snad nebude vadit.
24. 11. 2010 | 12:32

zdenekb napsal(a):

Liberál:

Máš slušný potenciál na pískovišti konkurovat Rumcajsím a hovením plkům... když se ovšem ty socanské hříchy našprtáš trochu líp...

http://cs.wikipedia.org/wik...

Teď vážně. Jakékoliv poodkrytí kauz z ministerstva obrany může jen a jen pomoct (a je fuk, které politiky z kterých stran to může ohrozit). Ale zapálení roztleskávači holt budou dál hopsat a skandovat:
Gross-kakaový Kraus-poslanecké náhrady-Gross-kakaový Kraus-poslanecké náhrady-Gross-kakaový Kraus-poslanecké náhrady!!!
24. 11. 2010 | 12:37

lola napsal(a):

Příspěvky Liberála jsou provázáni pravicí-stále opakující stejné věci a nic se nehne kupředu a vše svádí na druhé i když už byli, ti druzí, dávno napadeny a vyšetřovány pravicí. No a nic, jinak by si na nich korupční pravice smlsla, která má pod svým vlivem soudy.
24. 11. 2010 | 12:39

s... napsal(a):

hoven:
Jaký máte názor na článek?
24. 11. 2010 | 12:43

Je napsal(a):

Karel 22
Hm..Sobotka. Sice ukazuje prstem zatímco Nečas možná ne(?)
Když jde ale do tuhého nebojí se narozdíl od Nečase zbavit svědka mlčenlivosti. A to se jedná o jiný kalibr než jsou poslanecké náhrady!
To je pro mě relevantní odpověď na útoky, že v tom ČSSD jede taky.
24. 11. 2010 | 12:46

Je napsal(a):

Karel 22
P.S. Prozraďte jak jste si z těch dvouset poslanců ohledně náhrad vybral právě Sobotku. Taháním z klouboku?
24. 11. 2010 | 12:55

Belgičan napsal(a):

Já myslím, že se nic nevyšetří, pokud bude tato země plná občanů, kteří nejsou schopni se dohodnout, co se, a jak se vlastně má či nemá vyšetřovat. Tito občané jsou skvělým podhoubím pro korupci našich politiků. Jeden si přihřívá polivčíčku zprava, druhý zleva a demagogičtí politici všech tran se na táto polivčíčce přiživují. Viz tento blog.
Je pravda, že ryba smrdí od hlavy, ale v této zemi již delší dobu smrdí i celé tělo.
24. 11. 2010 | 13:04

Total recall napsal(a):

Dobré ráno, občané České republiky. Ještě jste stále takoví pitomci ?
24. 11. 2010 | 13:07

Tenco napsal(a):

Liberál
Mám na Vás otázku :
Jste baníkovec nebo sparťan ?
Jinak - pamatujete na Vaše poučky o "liberálnosti", kterými jste mě už jednou rozesmál ?
Nyní jste mě rozesmál svým jednostranně zaměřeným seznamem "kauz", které ovšem vyšuměly z velké části do neznáma možná právě proto, že se nenašel takový "Krejčík" a relevantní ucho, které by ho poslouchalo.
Změňte si nick na "příležitostný liberál".

------------------------------------------
To jsme to dopracovali. Místo toho, aby každý rozumný člověk považoval už ten fakt, že někdo z poslanců by byl proti takovémuto slyšení /tuším, že i neviditelná ruka trhu může dobře fungovat pouze za podmínek otevřenosti informací a vyspělého trhu/ za zvrhlý , navlékne si na palici kšiltovku, na krk si uváže šálu, dá si panáka a řve : "Rapid, Rapid, ať žije Rapid ! Čechie jsou saláti ! "

Bohuslav Sobotka
Test anebo dokonce - důkaz.
Zcela jasný.
24. 11. 2010 | 13:10

Sladký napsal(a):

Tenco, řekl bych,že Liberál je jiný nick Bc Martina nebo jeho rodný bratr,dvojče.Jinak- ten člověk je pro mne jedním z nesčetných důkazů svědčících o tom,že "pravicovost" u nás v žádném případě neznamená vyšší vzdělání,o inteligenci nemluvě.
24. 11. 2010 | 13:19

Kokos napsal(a):

Ještě by si měli do parlamentu zavolat velké šéfy ze Sekce vyzbrojování Ministerstva obrany (Staněk, Matyáš a Jirák), kteří to vše dlouhá léta realizovali podle pokynů shora a sedí na svých flecích nerušeně dodnes. Ti by ale asi dobrovolně nemluvili...
24. 11. 2010 | 13:22

Da.Rock napsal(a):

Jak bude asi pravice hlasovat? Co je to za otázku? Samozřejmě, že naše pravice bude hlasovat pro zbavení mlčenlivosti, stejně jako ochotně hlasovala pro zřízení parlamentní komise pro vyšetřování všech zbrojních zakázek od devadesátých let. Naše pravice přece nemá co skrývat. Když se objevil policista, který žádal ministra Langra o zbavení mlčenlivosti v kauze Krakatice, tento mu přece taky promptně vyhověl a ještě jej nabádal, aby řekl všechno a nic nezamlčoval. S justiční mafií přece naše pravicová vláda taky už dávno zamávala, Veseckou vyrazila hned týden po obdržení důvěry.
A podezřelého Bartáka hnal Kalousek s ministerstva vidlemi! Tohle je přece vláda čistých a žádné neřesti trpět nebude! Nechápu, že pořád někdo naznačuje, že tomu snad tak není. Komu tím pomůžete? Jen narušujete vládě klid k práci.
24. 11. 2010 | 13:26

Petr napsal(a):

Nejste trochu sklerotický ? Pokud si dobře pamatuji , tak ČSSD měla předsedu vlády více jak 8 let a také ministra obrany, ministra vnitra . Tak nevím co tam tedy vaši soudruzi dělali ? Proč neprověřovali zakázky od roku 1993 do konce 3-tího čtvrtletí roku 2006 a nedávali podněty k prošetření divných obchodů !!
24. 11. 2010 | 13:30

trubač napsal(a):

Petře,
uvědomte si prosím, že většině slušných lidí je jedno, jestli to padne na modré, oranžové, černé nebo třeba fialové. Je třeba začít dělat pořádek,a je zcela jedno, z které strany.Důležité je, aby mohl mluvit.
24. 11. 2010 | 13:43

Petr napsal(a):

Mlčenlivost!
Ano pane poslanče, jsem také pro zbavení mlčenlivosti, ale ne jen pro pana Krejčíka. Před poslaneckými výbory a u soudních senátů by neměl být v demokratickém státě nikdo mlčenlivostí vázán.
Pak by se třeba objasnil i krach Moravia Energo a stamilióny křišťálového Standy. A to zase Vy nechcete.
Takže jde s obou stran jen o politickou hru a oblbování lidí.
24. 11. 2010 | 13:44

jarpor napsal(a):

Tak, tak, pane Sobotko.

Budete hlasovat pro to, aby pan Krejčík mohl vypovídat...

A my už se můžeme těšit, jak poslanci z výboru pro obranu a bezpečnost vázaní mlčenlivostí, které je nikdo nezbaví... budou tu trousit jedno, tu druhé... jak je ve zdejších končinách dobrým zvykem...a všem bude dán prostor, aby zametal stopy... Bartákem počínaje přes Parkanovou... a Kavanem konče...

Jen otázku - co kdybyste pana Krejčíka vyzval, že když jsou mu známy závažné skutečnosti, proč s nimi nejde tam, za orgány, které mají v popisu práce vyšetřování závažných skutečností, tj. policie ?

Co kdybyste na něj, na pana Krejčíka, pokud on sám takové oznámení neučiní, podal trestní oznámení Vy sám pro podezření krytí závažné hospodářské kriminality a krytí porušování zákona při uzavírání smluv stran armádních zakázek Parkanovou a jejími spolupracovníky ?

Hezký den
P.S. Doufám, že se dozvím, že to přes policii nejde... že jde o státní tajemnství... No, hlavně, že to přes výbor... půjde.. :-)))
24. 11. 2010 | 13:45

Pepa z depa napsal(a):

Milý diskutující, tak jste si pěkně požvatlali a mezitím nám udělali ohromnou RADOST na mítinku po schůzce odborových svazů, předáci kluků dělnických a odboroví předáci dalších, když konec vyzněl asi takhle: těch kašpárků dnes u moci se vůbec NEBOJÍME, ale v roce 1989 jsme měli při GENERÁLNÍ STÁVCE doopravdy strach, protože oni byli silní. Kdo to pochopil tak je rád a kdo to nepochopil, tak mu to později dojde, že? Ona totiž ta dnešní vláda se neustále opírá o nějakou pofiderní 118 většinu, jest-li ji ještě mají je vůbec nezajímá, no pak to pro ně bude o to větší překvapení a jelikož mikulášské tím již prošvihneme, tak VÁNOČNÍMU URČITĚ NEUJDOU. Tak to vidí 4. odboj a Pepa z depa. Na http://www.vymenilijsmepoli... je již cca528.000 naštvaných občanů napříč celým spektrem společnosti a asi vzniká jedno obrovské a vůdčí HNUTÍ, které tu pěkně zamíchá karty a bude hrát DURCHA A NEBO dokonce 100 a SEDM červenejch. Prostě na barvě nezáleží ale LILA začíná býti v módě. Už je to tady říká 4. odboj a Pepa z depa.
24. 11. 2010 | 13:48

rejpal napsal(a):

Petr
Víte mě, tahle argumentace připomíná to Setonovské "jednou,až bude všechna práce hotova". Máme přece antikorupční vládní koalici, ta by měla být šťastná, že někdo, kdokoli chce porušit zákona omerta. V těch osmi letech vlády socdem to dlouho ani nešlo byla zde opomslouva, vládla vláda, ale pašalíky kontrolovala opozice. Nikdo neměl zájem do lejna šťourat klacíkem (myslím, že ho nemá ani teď, třeba by se ukázalo, jak nesmiřitelní političtí odpůrci jsou někde v zákulisí propoutání stejnými osobami).
24. 11. 2010 | 14:00

Rudolfko napsal(a):

Jeden neschopný generál, který neumí vše pod pseudonimem zveřejnit. Nebo vyděrač?
24. 11. 2010 | 14:29

jetotukormoran napsal(a):

'Politicke'-poslanecke vysetrovaci komise vznikaji pouze , jako nastroj dalsiho mozneho vydirani.Proto take nikdy nic nevysetrila a nevysetri.

K tomu slouzi policie.
24. 11. 2010 | 14:33

Paťa napsal(a):

Zásadně nesouhlasím s požadavkem SLÁDKOVCE B.Sobotky a všech socek,aby pan Krejčík byl zbaven mlčenlivosti a vystoupil před poslaneckou sněmovnou.Je to zbytečné.Poslanecká sněmovna nic nevyřeší,pouze zneužije ke svým politickým hrátkám a tanečkům.Důkazem toho je i současný průběh jednání imunitního a mandátového výboru poslanecké sněmovny,který se nedokáže dohodnout (spíše nechce)ani na tom,co je ještě politický projev a co už jsou nestoudné a nehorázné urážky,osočování a podlé urážky.Stejně tak by dopadlo i případné veřejné slyšení pana Krejčíře před poslaneckou sněmovnou.Jinak si myslím,že pan Krejčík by měl být zbaven mlčenlivosti a pak vypovídat né před poslanci,ale před vyšetřovatelem policie,státního zástupce a posléze před řádným soudem.Vznik a podíl na státním bordelu mají všichni ,napříč politickým spektrem a všech vlád od roku 1993.SLÁDKOVČE B.Sobotko,neohrnujte nad tímto bordelem nos,jste rovněž jeho aktivní spoluzakladatelem.Vaše lži a vytáčky to nemohou vyvrátit.A Váš předvolební boj o křeslo nejvyšší socky sem do toho bordelu netahejte.On bohatě stačí státní bordel,natož bordel nějakých socek.
24. 11. 2010 | 14:35

Jan napsal(a):

Paťa
Problem je , že policii Langr zrušil napůl a John ji dorazí. A výsledek vyšetřování předloží Vesecké či Němcovi a soudit je bude Kučera...
jsem trochu škarohlíd? Jen trochu.
24. 11. 2010 | 14:41

boban napsal(a):

Jeden by si řekl, že paměť po třisitce, jak je to u pana Sobotky, právníka a politika, funguje dokonale. Já nevím, zda si z nás dělá srandu, nebo to na nás hraje, nebo je to takový koťuha, který si myslý, že národ je ale úplně blbej... Jeho rozhodování, coby místopředsedy vlády za Špidly a Paroubka a jako ministra financí a poslance PSP ČR jsou jasná !!!! Grippeny a Pandury jsou dítětem ČSSD a KDU-ČSL, paměť jaksi nefunguje, pořád mele své a chce sněmovní komisi, probůh na co, aby to zametl pod koberec...? Nevím. Jen když vidím ten jeho entuziasmus, jak chce honit a pálit čarodejnice jako Bonrík z Edelstadtu v Kladivu na čarodejnice, si myslím, že z toho chce vytlouct jenom politický kapitál a má strach z budoucnosti. Nechce se mu makat, raději bude štvát...
24. 11. 2010 | 14:42

Da.Rock napsal(a):

Petře, Petříčku, chlapče rozmilý, krach Energo Moravia je věc, která se vás ani nikoho jiného nijak přímo nedotýká, byla to totiž soukromá firma. Naproti tomu veřejné zakázky jsou věcí nás všech, protože jde o peníze z našich daní.
A jestli se domníváte, že kdokoliv ze socdem by měl dneska zájem chránit Grosse, pak jste naivní. Gross už nemá se socdem prakticky nic společného a ani kdyby se na něj projevilo, že provozuje sodomii, nemůže to socdem nijak uškodit.
24. 11. 2010 | 14:43

Tenco napsal(a):

...samozřejmě, že ideální je standartní postup...
..ve standartním státě s institucemi, jejichž étos je založen na účelu, ke kterému byly zřízeny, ne že slouží jako karierfabriky či zaopatřovací ústavy pro politiky a mafie....
...pak jistě nastane doba, kdy americký velvyslanec či ředitel Vojenského zpravodajství nebudou považovat návštěvu policejní stanice za zbytečnost či pokus o sebevraždu....

Ale hezky se ty jarporovštinya kormoránovštiny - sny neukojeného liberálního demokrata /či zhrzeného konzervativce pročítávají.

Něco jako odpolední chvilka poezie nad rozlitým mlíkem.

Znovu - jde o test, v konečném důsledku však o DŮKAZ.

P.S. Já mám obavu spíše z něčeho jiného.
Z vajec. A možná , že v tom nejedu sám.:))

https://www.youtube.com/watc...
24. 11. 2010 | 14:47

volič KSČM napsal(a):

Komentář k Pepovi z depa:
Při generální stávce nebo jiných akcích proti vládě nastoupí argumentace Nečase, Kalouska:Vy jste proti EU,chcete aby nás EU zařadilo do druhé řady na okraj svých zájmů.A t.podobných argumentací jako bylo proti zájmům ČR v polovině vedení EU odvolat vládu??Pozn./Ta si vůbec nezasloužila kvůli přeběhlíkům vládnout./
24. 11. 2010 | 14:51

jarpor napsal(a):

Tenco

Jo, jo, pane tenco. Jde o důkaz...

Tak si představuji vyšetřovatele, který po poučení o tom, že vše co řekne se zapisuje do vyšetřovacího protokolu, se pana Krejčíká ptá :
Tak, pane Krejčíku, požádal jste o slyšení před výborem pro obranu a bezpečnost, tedy, ptám se, co jste chtěl sdělit výboru ?

A další otázka když bude hovořit... : Proč jste pane Krejčíku o těchto skutečnostech až dosud mlčel ?

A je na panu Krejčíkovi... důkaz, že je on je nevinen a vinní jsou jiní...

Jako první bych mu zatleskal, kdyby výpovědi neodmítl.

Hezký den
Tencovština - to je věc... sen koho ?
24. 11. 2010 | 14:57

Tenco napsal(a):

jarpor

citace : "A další otázka když bude hovořit... : Proč jste pane Krejčíku o těchto skutečnostech až dosud mlčel ?"

Slyšel jste někdy o statutu mlčenlivosti, který je zakomponován do platných zákonů ?
Četl jste vůbec blog ?

"A je na panu Krejčíkovi... důkaz, že je on je nevinen a vinní jsou jiní..."

Omyl. Je na policii, aby pak začla šetřit, pokud na základě výpovědi Krejčíka někdo vznese obvinění/státní zástupce ?/.
Ta pak zajišťuje i důkazy.

Ale nejsem právník. A už vůbec nejsem ČEZký právník. Ale cosi mi napovídá, že to tak je. Anebo mělo by to tak být.

Nedovedu si představit, že po vyjádření pana Krejčíka bude on mít schopnost zajišťovat důkazy.
Myslím si , že se po jeho vyjádření spíše najde dost ochotných rukou ty důkazy likvidovat.

Myslím si, že se točíte v kruhu.

Ještě jednou - přečtěte si blog.

A prosím nereagujte - budu teď mimo. :))
24. 11. 2010 | 15:44

anti politik napsal(a):

Ono je jedno jestli nechaj Krejčíka vykecat nebo ne! Výsledek dalšího (kolikátého už v řadě) politického divadýlka Vám všem můžu oznámit hned teď! Hodně nicků má dojem, že svými příspěvky něco změní! Ne ne, nic tím nedocílíme a proto tady diskuse zřejmě jsou! Vyvolat v lidech dojem, že někoho zajímá on i jeho názory a že tím pomáhá tvořit lepší svět! Média sice sem tam pustí něco do světa a následně nechávají občany vykecat, ale zároveň a to je jejich hlavní pracovní náplň, pomáhají režimu udržovat stádo v klidu aby nevyšlo do ulic!
24. 11. 2010 | 16:13

Pepi napsal(a):

Jen aby jej dříve nezbavili života, jak je v ČR zvykem....
24. 11. 2010 | 16:37

hoven napsal(a):

s....,
dle me dlouhodobé zkušenosti s čssd, krejčík bude podle mě nastrčenej socanskej panák. jak se v něčem angažuje čssd je to z 99% nějaká křivárna alá agent lihového domu randák. to je muj názor na článek.
24. 11. 2010 | 16:42

poetik napsal(a):

Dobré by bylo, aby p. K... řekl, co chce říci. Nijak to přece nesouvisí se jmény v této diskuzi citovanými.Teprve později se třeba i dovíme něco, k čemu se tady budete moci vyjadřovat.Obrázek si každý udělá sám, jestli media i vyšetřování bude obvyklé, nebo nás překvapí.A žádný diskutující s tím neudělá nic. Jenom se tady vykecá.
24. 11. 2010 | 16:51

modrý edvard napsal(a):

Pane Sobotka, vy to s náma určitě myslíte upřímně. Ale já se pro jistotu stejně klouzat nepůjdu.
24. 11. 2010 | 16:54

Mao-Ce Tung napsal(a):

hoven, uveď, z kolika jsi, ať se v tobě vyznám jako v těstovinách. Tuším, že budeš plnohovnotný. Je neskutečné, co se v českých hlavách doprodejové jakosti děje. Pane Sobotko, nepředkládej takovým nixmachrům Krejčíky. Máme více starostí, jak očistit společnost, největší mají jméno. Březina Hulínský. U nás bychom věděli, jak na to.
24. 11. 2010 | 17:04

hoven napsal(a):

slávečku,
proč čssd zamítla odtajnit spis krakatice a zbavit mlčenlivosti detektivy, kteří to vyšetřovali????????
24. 11. 2010 | 17:11

stále rebel napsal(a):

Pro bobana.
Pandury - první smlouva

Šéf branného výboru změnil názor na smlouvu na transportéry

Návrh dohody ministerstva obrany s rakouským Steyrem na nákup nových armádních transportérů za rekordních 24 miliard korun si ve čtvrtek prohlédl předseda sněmovního branně-bezpečnostního výboru Jan Vidím (ODS). Podle něj je smlouva zpracována dobře, požaduje ale, aby smlouvu podepsal ministr obrany ještě do voleb.

Občanští demokraté chtějí, aby ministr obrany Karel Kühn (US-DEU)podepsal jeden z největších kontraktů v historii české armády na nákup 234 transportérů do voleb, tedy do čtvrtka. Po volbách by tak závažné rozhodnutí podle některých politiků ODS nebylo rozumné.

http://www.novinky.cz/domac...

Druhá smlouva

Česko koupilo 107 transportérů Pandur za 14 miliard korun. Portugalsko má 260 pandurů za 10,7 miliardy.

V roce 2007 vláda Mirka Topolánka od zakázky odstoupila, ale pak sama dala Steyru druhou šanci a koupila právě oněch 107 kusů za 14 miliard korun
http://zpravy.idnes.cz/proc...

Kalousek: Vondra lobboval ve vládě za Pandury
„Saša Vondra byl nejaktivnější člen vlády, který nejvíc prosazoval, abychom učinili se Steyrem a General Dynamics (americký vlastník zbrojovky Steyr, pozn. red.) dohodu. Nejvíc s námi se všemi hovořil a naléhal na to, abychom to udělali kvůli dobrým vztahům s firmou General Dynamics,“ řekl Kalousek Lidovým novinám (LN).
Podle Kalouska Vondra členy vlády oslovoval s tím, že mu chodí SMS zprávy od bývalého generálního tajemníka NATO George Robertsona, který údajně naléhal, aby ČR smlouvu podepsala. Robertson tehdy pracoval v soukromém sektoru pro akcionáře společnosti Steyr, připomínají LN.
http://www.novinky.cz/domac...
http://www.lidovky.cz/minis...

Předpokládám, že jen nevíš, protože pokud lžeš, tak i kradeš.
24. 11. 2010 | 17:26

Mao-Ce Tung napsal(a):

zhoven na Hrad!
24. 11. 2010 | 17:27

Liberál napsal(a):

Teneco stále stejná socialistická demagogie. Nechcete slyšet, že vaše strana má korupční kauzy?
Jinak proč je Groos na Floridě,když je nevinný?
U nás vyšuměly všechny kauzy nebo snad znáte některou ve které padl rozsudek a vedl k vězení pro danou osobu?
24. 11. 2010 | 17:44

Mike napsal(a):

Měl by to sepsal, co ví, a požádat Severu, aby to odnel na bezpečnostní výbor. Odnesl by to Severa, tak jako Kurviceho zprávu, spíše do novin a nebo na ten bezpečnsotníé výbor? Tot´podstatná otázka.
24. 11. 2010 | 17:44

Da.Rock napsal(a):

To se hovene dost pleteš. Mlčenlivosti odmítl vyšetřovatele zbavit Langer.
24. 11. 2010 | 17:49

Anička z Kuřimi napsal(a):

Mike
Severa by to vodnes, ale nevěděl by si vzpomenout, kam že to vodnes ...
24. 11. 2010 | 17:50

jarpor napsal(a):

Tenco

Taky nejsem právník... tak jen několik konstatování k přemýšlení :

- policie může konat i bez podání podnětu, bez trestního oznámení, pokud dojde k závěru z nějakých indicií, že mohl být porušen zákon

- mlčenlivost ještě nikoho nezbavuje povinnosti oznámit orgánům činným v trestním řízení podezření ze spáchání nezákonnosti, určitě existuje způsob, jak takovou povinnost splnit, třeba požádáním o zbavení mlčenlivosti bezprostředně po zjištění, že se děje něco protizákonného..

- oznamovatel, který oznámí podezření o spáchání protizákonného činu s časovým odstupem, se vystavuje podezření, že tuto nezákonnnost kryl. I na toto "krytí" jsou paragrafy... V tomto případě časový odstup bez toho, aby oznamovatel podnikl kroky ke zbavení mlčenlivosti bezprostředně, kdy mu byly známy okolnosti, které chce teď sdělit výboru....podezření z krytí jen posiluje...
Bylo by jen na případném soudu, jak se vypořádá s obviněním obžaloby, že prodleva o zbavení mlčenlivosti byla z důvodu krytí nekalostí... A obžalovaný by asi rád dokladoval, proč nemohl jednat jinak... tedy přinášel by argumenty ve svůj prospěch, zároveň v neprospěch jiných zúčastněných... to jsou ty "důkazy".

Já si mohu přečíst znovu blog... vy zkuste přemýšlet.. abyste vykročil z kruhu...
A mějte větší představivost... :-))

Hezký večer
24. 11. 2010 | 17:51

Da.Rock napsal(a):

Liberál: Ty tzv. kauzy byly totiž z velké části jen virtuální mediální bubliny. Píšete o Bamberku, Krausovi, Grossovi, biolihu...A co z toho byla nějaká kauza? Bamberk? O co tam vlastně šlo? Pamatujete si kromě názvu toho města ještě něco?
Kraus - jako soukromá osoba naletěl nigerijským podvodníkům. Důkaz blbosti Krause? Ano. Důkaz korupce? Ani náhodou!!!
Gross? Zbohatl. Možná nečestně, ale důkazy jaksi chybí...
A biolíh? Soud všechny obžalované propustil. Šlo o vykonstruovaný případ, nikoliv o trestný čin.
24. 11. 2010 | 17:53

hoven napsal(a):

da.rock,
nepletu, langer odmítnnul zbavit mlčenlivosti pouze jednoho vyšetřovatele ve službách lihového domu. a navrhnul, že se zbaví mlčenlivosti všichni. proti tomu se ostře postavil lihový dům. no a stím krejčíkem to bude to same. neuč mě znát socany. to je stoprocentně zase nějaká křivárna.
24. 11. 2010 | 17:58

Antihmota napsal(a):

Sobotka přišel s Krejčíkem a protikorupcí.
Tedy s iniciativou.

S čím přijde na odvetu pravice ?
Sám jsem zvědav.
24. 11. 2010 | 18:07

frantisek z Asisi napsal(a):

Pánové,snad mě poučíte,ale podle ústavy má senát pravomoc podávat
zákony a také by mohl,pokud 118
zamítne vystoupení pana generála ing.Miroslava Krejčíka,tak se toho může chopit senát,kde už není modrá většina.
Také může iniciovat vznik vyšetřovací komise pro resort MO.
24. 11. 2010 | 18:39

rejpal napsal(a):

jarpor
Jen k otázce oznamovací povinnosti:
úplatkářství je ve výčtu činů, na které se vztahuje oznamovací povinnost. Ale v zákoně se hovoří nikoli o pdezření, ale o hodnověrných informacích (což vyviňuje velkou část veřejnosti).
A existuje také následující paragraf
(2) Kdo spáchá čin uvedený v odstavci 1, není trestný, nemohl-li oznámení učinit, aniž by sebe nebo osobu blízkou uvedl v nebezpečí smrti, ublížení na zdraví, jiné závažné újmy nebo trestního stíhání.
A máme tady vyvinění pro zbytek populace.
Ale berte to s lehkou nadsázkou.
24. 11. 2010 | 18:42

Petr z Tábora napsal(a):

Závidím diskutujícím jejich většinový optimismus. Já věřím hlásícímu se a zneuznanému panu Krejčíkovi stejně jako každému z 200 poslanců (ať si to každý přebere).
Podle mne by mlčenlivosti měli být zbaveni všichni, kteří si omočili ve zmiňované cause, abychom slyšeli všechny verse příběhu...
24. 11. 2010 | 19:28

S.Š. napsal(a):

Petr z Tábora a další :

Ráda bych toliko připomněla, že zbavení mlčenlivosti neznamená, že dotyčná - mlčenlivosti zbavená - osoba bude mluvit pravdu.

To bylo přece pěkně vidět u řady soudních procesů pojednávajících o správnosti zápisů do registrů svazků bývalé StB. Pokud je mně známo, žádný, podtrhuji, žádný ze soudem předvolaných bývalých příslušníků StB nikdy nepotvrdil, že byl řídícím orgánem nějaké osoby. A vím také proč. Považovali by to za neprofesionálkní, nehledíc na to, že nikdy neměli moc chuť jakkoliv pomáhat novému režimu. A tak vznikaly začasté u soudů velmi komické situace, když právní zástupci bránících se osob u soudů požadovali svědectví bývalých estébáků (třeba Stanislav Devátý takto pomohl vyhrát soudní spor Vratislava Kulhánka) a ti se hromadně začali dostavovat před soudy a tam - zbaveni mlčenlivosti - tvrdili, že člověka, kterého 10, 20 i více let "vodili", nikdy, ale opravdu nikdy neviděli. Soudy s tím pak nemohly dělat nic jiného, než udělaly. Většinu těchto sporů tak Ministerstvo vnitra prohrálo.

Takže, milí diskutující, nedělejme si plané naděje. Zbavení mlčenlivosti rozhodně neznamená, že se veřejnost dozví, jak se věci skutečně mají. Navíc, v konkrétním případě vůbec netušíme, jaká je motivace Miroslava Krejčíka "promluvit".
24. 11. 2010 | 19:53

jarpor napsal(a):

rejpal

Beru...

Každopádně :
zbavení mlčenlivosti pro vypovídání před orgány činnými v trestním řízení - s tím nemám problém souhlasit a plně podporovat,
ale totéž pro vypovídání před parlamentní komisí - s tím mám problém...

K ničemu to nepovede ve smyslu nápravy nepravostí, mimo jiné i pro mlčenlivost členů komise, všichni ti členové získají informace na kohosi druhého, nikdo se nedopátrá, kdo dal k dispozici dalším tu jednu informaci na jednoho... tu druhou informaci na druhého... a žádné nelze standardně vyšetřit... zdroj vydírání a "odstřelování" protivníků... a "stopy" mohou zametat všichni...

Mám jisté hodnověrné informace, že vyšetřovací komise, lépe pletení se těchto komisí do standardního již zahájeného policejního vyšetřování způsobily to, že policejní vyšetřování bylo neúspěšné právě proto, že informace z těchto komisí unikly a poteciální obviněný stihl "zakrýt" díry ve svém konání ...

Toto všechno pan Sobotka ví... ale copak není "hodnověrné" divadlo kolem zbavování mlčenlivosti či vyšetřováním komisemi, jejichž amatérismus ( skutečný, nebo hraný ) lumpy de facto zakryje... ?¨

Hezký večer
24. 11. 2010 | 19:57

jarpor napsal(a):

S.Š.

Zdravím... a palec nahoru Vašemu vstupu.

Hezký večer
24. 11. 2010 | 20:01

rejpal napsal(a):

jarpor
Říkám to nerad, ale asi máte hodně pravdy. Proč nerad? Protože normální by bylo, aby to k něčemu bylo. A je to taky jedna z věcí, kvůli které mám velké pochybnosti o stavu současné demokracie u nás.
24. 11. 2010 | 20:03

Rumcajs napsal(a):

Doporučuji přečíst si dnešní Mf dnes. Drancování nadací pod vedením ČSSD jasně předurčuje upřimnou snahu Sobotky vypořádat se s korupcí.

Já se směji ach,ach,ach....
24. 11. 2010 | 20:06

S.Š. napsal(a):

Dobrý večer, pane jarpor. Smutné je, že tohle páni politici samozřejmě vědí a to jeden jako druhý, pánové Sobotka, Nečas, Kalousek ... A píší blogy, v nichž tak trochu, jen málo a nepatrně, tahají čtenáře (voliče) za nohu. Nesmíme se nechat ... :-)

P.S.: Počítám, že teď ještě budeme číst o tom, který z politiků nechtěl, aby pan Krejčík "promluvil". A proč to nechtěl. Zaručeně v tom zdůvodnění ale nebudeme číst to, že zbavení mlčenlivosti nezaručuje vůbec, ale vůbec nic.
24. 11. 2010 | 20:21

ludwig.II napsal(a):

Nepovolit vyšetřovací komise je velmi rozumný a střízlivý nápad. Je to vždy populistické gesto, které jen vezme peníze a obohatí určitý druh lidí o dobře směnitelné informace a výsledek pro veřejnost je takový.. že to postupně vyšumí. Zatím tak dopadly všechny "rádoby" vyšetřovací komise.
24. 11. 2010 | 20:27

jarpor napsal(a):

rejpal

Promiňte, ale ten "oslí" můstek na demokracii a její stav... z kontextu o čem se bavíme... neberu.

Normální je, že vyšetřování vedou orgány k tomu určené a politici - to jsou i poslanci - se do ničeho takového nepletou...

Sám si odpovězte, kdo s tímto institutem - vyšetřovacími komisemi - "pracuje" a z jakého důvodu...

Jestliže nikdy nic nevyšetřily, spíše standardní vyšetřování překazily... co si myslet o člověku či skupině lidí, který zas a znovu je, nebo podoné nestadardní postupy navrhuje(í)... Že je to chytré a vedoucí k cíli ?
Rumcajs

Vy těm sympatizujícím s upřímným Sobotkou neuděláte a neuděláte ani malou radost... A ještě se smějete... !! Necito... :-))

Hezký večer
24. 11. 2010 | 20:27

reCaptcha napsal(a):

Zajímavé, ale není v případu Parkanové ak trošku pozdě?Vždyť jak dlouho už je z křesla venku a pokud se snad najdou ějaké špinavé praktiky, není to už náhodou promlčené?
24. 11. 2010 | 20:32

hoven napsal(a):

socanskou korupci při pronajmu gripenu vyšetřuje několik evropských zemí. takže když čssd chce rozkrývat armadní korupci, tak to je opravdu vrchol. navrhuji do čela vyšetřovací komise standu grosse.
24. 11. 2010 | 20:35

rejpal napsal(a):

jarpor
Ale vy sám svou polemikou se mnou potvrzujete, že to oslí můstek nebyl. Proč si to myslím? Má-li být demokracie demokracií a ne její karikaturou, musí mít určité a vzájemně vybalancované instituce. Jenže to je podmínka nutná, ale nikoli postačující. Pokud si různé instituce lezou do kompetencí a bojují mezi sebou o větší vliv, je to špatně. Pokud nepracuje justice (včetně vyšetřovatelů, policie atd. atd.) nestranně a efektivně, je narušen základní atribut systému, totiž možnost domoci se práva. Pokud parlament nebo vláda obchází ústavu, kdykoli se to hodí, je to taky špatně. Pokud nefunguje přirozený očistný mechanismus a různými - byť na hraně, ale stále ještě v rámci zákona - se obchází vůle voličů (5%klauzule, svévolné změny volebních obvodů, výrazný nepoměr nutných hlasů k získání mandátu atd.), je to taky špatně. Pokud se schvalují zákony s retroaktivní účinností, je to taky špatně. Můžete namítnout, že ideální stav není nikde. To je pravda. Ale taková "součinnost" všech a řady dalších nepravostí najednou, to má k ideálu tak daleko, jako ten pověstný akt k aktu pietnímu. Můžeme se dohadovat o příčinách, které to způsobily. Můžeme podle svého přesvědčení hledat viníky tu tam, tu jinde. Ale těžko můžeme popřít, že ty popsané jevy se tu vyskytují.
24. 11. 2010 | 20:56

Da.Rock napsal(a):

Jasně, hovne, tos to vysvětlil - kdo chce vypovídat, ten je ve službách lidového domu. Úžasná logika, ale já nepochybuju, že stejnou použijí Kalouskové a Nečasové i na tento případ. Řeknou, že Krejčík je podplacený Sobotkou a proto ho nemůžou nechat vypovídat. A vymalováno. Pořád jsem dumal, kdo těm modrákům ve vládě ty kraviny radí a vida - on to hoven! :-D
24. 11. 2010 | 21:21

Pozorovatel napsal(a):

Pán Hoven, vy jste současně pánem zcela originálních myšlenek. Bravó.
24. 11. 2010 | 21:32

xxx napsal(a):

To Zeleznohorsky, XBR,AC: Pridavam se!
Stejne je zajimave, kolik komentaru
na blogu si ani nepreje, aby to sprosteni mlcenlivosti "proslo".
Ceska "specifika"?
24. 11. 2010 | 21:33

jarpor napsal(a):

rejpal

Mno... jak myslíte.
Já myslím, že byl... ale to asi není důležité...

Že "naše demokracie" nemá charakter "ideálního stavu" - na tom se asi shodneme... nikoliv už na, třeba, "přijatých retroaktivních zákonech".

Takže, zůstanu u toho, že "Protikorupční test Krejčíkem" je deklarace pro "jednodušší" spoluobčany, póza, faleš... a autor to ví.

To, že přesto jedná jak jedná, nelze nazvat jinak než účelovou manipulací nehodnou uchazeče o předsednictví politické strany.

Hezký večer
24. 11. 2010 | 22:06

hoven napsal(a):

da.rock,
tak proč socani chtěli povolit zbavení mlčenlivosti pouze toho jednoho vyšetřovatele a né všech??? nikdy sis tuhle otázku nepoložil??
24. 11. 2010 | 22:10

rejpal napsal(a):

jarpor
O konkrétní kauzu Krejčík se přít nechci. Do pozadí celé věci nevidím a věci jsou často jinak, než se na první pohled zdá.
I vám hezký večer
24. 11. 2010 | 22:14

boban napsal(a):

pro stále rebel :

já myslel tu první smlouvu, a rozjezd těchto akcí, to dělali socani za Grosse, Tvrdíka, ale také inkriminovaného pana Sobotky. Takže házet něco na někoho, kdo k tomu přišel posléze je velice jednoduché a laciné...
24. 11. 2010 | 22:40

jetotukormoran napsal(a):

Posunovaci chlevske mrvy , rozlite mliko mate vy, ja vase politiky nevolil)))

A uvedomte si laskave , ze vrcholni politici u vas, jsou vzorky vas vsech ))))
25. 11. 2010 | 03:24

jetotukormoran napsal(a):

Posunovaci , Vec Verejna - politicky system je skutecne best.
Zalezi na tom, do jake faze se spolecnost dostala to ci ono prijmout. Vse chce svuj cas a prirozeny vyvin.

Prikladem muze byt uprednostnovani tzv. svedskeho modelu -fajn!
Ovsem je tady drobna -' majoritni' chybicka a to totalni absence "svedu" v cr)))
25. 11. 2010 | 04:00

Jag napsal(a):

Co o ní ví?To už řekl Bolek Polívka ve filmu Kurvahošigutntag.Že ju sice neviděl,ale že ju má.....a tak víme jistě jedině tohle.A pak taky,že jako ženská není nic moc.To zase vidíme my muži.
25. 11. 2010 | 05:57

Bohumíra napsal(a):

Ale nebylo by od věci ten poněkud odkvetlý klenot někdejší právničiny snoubený s politickou turistkou - tu Parkanovou - poslat do tepláků či pruhovanýho. Už ji asi nikdo potřebovat nebude, takže ji hodí přes palubu ... Jako obětního beránka ...
25. 11. 2010 | 07:21

Tenionen napsal(a):

To je ale blábol, pane Sobotka.
Pokud pana Krejčíka zbaví mlčenlivosti, co bude dál? Pan Krejčík něco porohlásí a jakpak se to jeho prohlášení bude prověřovat, když všechny spisy co s tím souvisí jsou PT a smí s nimi být seznamován jen určitý okruh osob? Kdo určí které spisy mají být odtajněny a které ne? Celé je to nesmysl. Pan Krejčík něco prohlásí a bude se to brát jako svatý grál? Je to zase jen průhledná účelová manipulace pana Sobotky.
25. 11. 2010 | 08:24

jarda napsal(a):

a co tak zavolat sovětské poradce?ti by to možná rozkryli.
25. 11. 2010 | 08:48

Matrix napsal(a):

Správně, socani v čele protikorupčního snažení:

http://domaci.ihned.cz/c1-4...
25. 11. 2010 | 09:08

schrott napsal(a):

jarpor,
i dnes, tak jako poměrně často, stavíte své příspěvky na povrchném čtení(neříkám uvažování). Vyzýváte k činění toho, co již učiněno bylo. V úvodním odstavci článku stojí toto:..."závažných skutečnostech týkajících se tzv. armádních zakázek, které Vojenské zpravodajství za dobu jeho působení ve funkci ředitele odhalilo, zdokumentovalo a předalo příslušným adresátům, včetně orgánů činných v trestním řízení. "

U Vás bych nepředpokládal čtenářskou negramotnost. Co Vás tedy vede k tomu, že tak zaujatě píšete proti politikům z ČSSD? Neříkejte mi, že jste takový fanda vyšeho týmu, že nevidíte, co dělá. Neměli bychom všichni chtít, aby o tom, zda k trestnému činu došlo či nedošlo, nerozhodovala příslušnost k té či oné straně? Doufám, že nebudete odkazovat na předvolební pseudokauzy, ani já nechci vytahovat účelová nepodložená obvinění. Tak bychom se totiž nikam nedostali. Ledaže by šlo právě o to, nikam se nedostat s ničím nehnout.
25. 11. 2010 | 09:14

PDG napsal(a):

Vstanou noví bojovníci.Naši vnuci nebudou mít na důchody.Ale těch disidentů,restituentů a žadatelů o navrácení majetku bude neúrekom.Jenže kdo to bude platiti,kuponové knížky měli téměř všichni.Tady v zemi to vypadá jako v pletařské kolonii přepadené kočkami.Ta klubka už nikdy nikdo nerozplete.A pak že český člověk není vynalézavý.
25. 11. 2010 | 09:54

jarpor napsal(a):

schrott

Myslím, že jsem měl mým sdělením na mysli něco jiného, než píšete..

Nevím, zda zbavení mlčenlivosti pro vypovídání před komisí (kde jsou zase jen jiní lidé, jimž je uložena mlčenlivost) je to samé zbavení, aby mohl vypovídat před orgány činnými v trestním řízení.

Soudím, že jsou to dvě věci... proto to mé "vyzvání"... k panu Sobotkovi... neboť zastávám názor, že jediný správný postup je jít se závažnými skutečnostmi na policii.

Váš názor na zaujatost proti politikům ČSSD si dovolím odmítnout.
Jsem zaujatý proti manipulacím, navrhujícím postupům, které nevedou k cíli... a mám pocit, že takové návrhy mají za cíl přesně opačné... k cíli se nedostat.
Jsem zaujatý ke konkrétním názorům konkrétních politiků a dalším blogerům...

Fanda týmu skutečně nejsem. Tedy - pyšně si myslím.

Právě proto, že chci aby se zjistilo, zda k trestnému činu došlo bez ohledu na barvu dresu, nejsem příznivec řešení, které toto chtění může zmařit.

Že k takovému zmaření již v minulosti došlo, jednoznačně vinou "vyšetřovací komise" mám informace důvěryhodné.
Ono totiž nejde jen o to, že úniky z informací pomohou "zakrýt stopy" pachateli před vyšetřovateli policejními, ale také, že tzv. návodné otázky "chytrých" členů takové komise, které oni klidně "vyšetřovanému" položí, jsou ve standardním vyšetřování nepřípustné. Policejní vyšetřoval by se zeptal jinak... tak, aby případný soud nemohl takové otázky na obžalovaného vyloučit... jenže meritum té věci je již takovým postupem "vyšetřovací komise" pro policejního vyšetřovatele již nepoužitelné... a pachatel se jen "culí"... jak snadno vyklouzl...

Hezký den
25. 11. 2010 | 09:55

Mike napsal(a):

Pane Tenionen, připravená akce "Kubiceho zpráva" byla podle Vás správně provedená, tedy, Kubice + Langr autoři, Vidím + Severa jako doručitelé do tisku. Máte pravdu, v tomto případě nebylo potřeba tyto lži odtajńovat. Jako cesta k veřejnosti to bylo připraveno jednoduše, ale necítí ti, do akce zapojení, nijakou morální kocovinu? Pokud Sobotka nechce jít touto nemorální cestou, tak mu asi nezbývá nic jinéhom, než opět konfrontovat VV,když posice kalouskoknížecí + ODS vůči korupci je dopředu zcela jasná.
25. 11. 2010 | 10:03

Jag napsal(a):

Lepší než obnažená pravda,je obnažená Parkanová.Když už nic,tak by to byla aspoň sranda jako u Šmejkalové
25. 11. 2010 | 10:34

Tenionen napsal(a):

Mike
No právě, přijde mi to na objednávku stejně jako Kubiceho zpráva. Pročpak pan Krejčík hrdinně nepožádal o slyšení v době svého vrcholu kariéry? Teď bude plácat něco, co zřejmě nepůjde nijak doložit ani vyvrátit.
25. 11. 2010 | 10:40

vidlemístoklíčů napsal(a):

Při rozhodování naší justice je úplně fuk, co kdo na koho ví a co kdo na koho práskne. Ani ČSSD se tedy nemusí bát a může se tvářit statečně a bojovně v rámci odhalování korupčních kauz. Zatím u těch druhých, ale kdyby došlo i na ně, tak jsou stejně v poho. Nevím, co by bylo u vrcholného politika skutečně považováno za trestný čin, za který by měl být odsouzen. Zatím to vypadá, že ani vražda.
25. 11. 2010 | 11:29

rejpal napsal(a):

vidlemístoklíčů
Že by "špatné" hlasování? -:))
25. 11. 2010 | 11:47

vidlemístoklíčů napsal(a):

to rejpal: tak to je to jediné, co si nikdo netroufne. :)
25. 11. 2010 | 12:14

Carlos V. napsal(a):

Že jsem zvědav. Mám ale jeden velký problém. S tím, ýe o korupci a jejím odhalování začně hovořit politik.

Korupce může prasknout přes internet, přes média, možná přes malou stranu. Ale ne přes establishment.

Hry mezi špičkovými politiky jsou zcela jiného charakteru, než se domníváme. Lidé napříc politickým spektrem spolu hovoří - kvůli svým kšeftům. Podnikatelské zájmy běží napříč stranami. Vládní strana velmi často vyhoví straně opoziční - je potřeba být jedna velká parta.

Je strašidelné, když pro zrušení anonymních akcii hlasují ti, kteří sami takto investují.

Když proti zájmům některých firem horují někteří, jejichž firmy dostávají od těch samých firem kšefty. Kupodivu .. vždy ve své kritice pohoří.

Nemluvím radši o zakázkách státu a státních podniků - zejména nákupy menšího rozsahu. Snad jen nákup bagety u benzínové pumpy na služebce je určitě v pořádku.

Jediný, kdo udělal opravdový problém, byl V. Tlustý. Ne snad, že by byl čistým, ale přestál hrát podle pravidel a způsobil pád vlády, který nikdo jiný nechtěl ...
25. 11. 2010 | 12:33

Tenco napsal(a):

Libarál
Já nemám žádnou stranu.
A přečtěte si pořádně, pomalu a v klidu můj komentář.
Bez očí podlitých krví.

Vaše podsouvání něčeho, co je navíc naprosto mimo blog, je pak nízké, podpásové a NELIBERÁLNÍ.

Už jsem Vám jednou vysvětloval, že Vaše pojetí liberalismu je směšné.
Vy tento pojem využíváte pouze pro propagandu a ičerňování názorových protivníků.

Škoda slov.

A pojem socialistická demagogie - tedy spíše bolševická, sedí tak na Vaše posedlé výpady.

P.S. Apropo - neznáte náhodou nějakého Bc Martina ??? :---()
------------------------------------------
Na závěr tedy otázka : Je správné, že pan Sobotka chce aby pan Krejčík byl zbaven mlčenlivosti a vypovídal ?
25. 11. 2010 | 12:54

vidlemístoklíčů napsal(a):

Mám velmi upřímný dotaz na pana Sobotku. Obávám se, že neodpoví?
"Pane Sobotko, vy si opravdu, ale opravdu myslíte, že bude někdy nějaký politik potrestán za korupci? To by byl precedens!" (Myslím ale opravdový trest a ne odebrání 1/10 prémií, či, nedej Bože, podmínku s tím, že všem všechno nakradené navíc zůstane.)Pokud si to nemyslíte, pak jsou všechny tyto výkřiky jen populistickou propagací vaší strany, která se má jevit jako bojovník proti korupci!
25. 11. 2010 | 13:00

Paťa napsal(a):

Jan
můžete říci co doposud sněmovna kloudného vyšetřila?Jsou to jen politické hrátky a tanečky.A co se týče mě,tak policii,státnímu
zastup. a soudům věřím víc než našim politikům.Na MO se vystřídalo příliš mnoho politiků a politických stran.Všechny vládní strany bez vyjímky se podílely na bordelu,
jaký na MO je.Úplně nejvíce to snad byla KDU-
ČSL.Jsem přesvědčen o tom,že pokud se dotoho budou plést politici,resp.poslanecká sněmovna,vše půjde do stracena.Dozvědíse co potřebují a pak zahladí a zatlučou.Na veřejnost půjde jen divadlo,na kterém se předem dohodnou.
25. 11. 2010 | 13:02

jarpor napsal(a):

Tenco

"Na závěr tedy otázka : Je správné, že pan Sobotka chce aby pan Krejčík byl zbaven mlčenlivosti a vypovídal ?"

Pokud by to Krejčíkovo zbavení mlčenlivosti mělo být :

- jen pro vypovídání před jakousi parlamentí komisí : odpověď NE, NENÍ.

- jen pro vypovídání před policií : ANO, JE.

Pokud to zbavení mlčenlivosti platí obecně, pro "oba způsoby" vypovídání, pak ANO pro zbavení mlčenlivosti, ANO vypovídání před policií, a NE žádosti o slyšení Krejčíka před komisí.

Hezký den
25. 11. 2010 | 13:44

Tenco napsal(a):

jarpor
Proč NE ?
25. 11. 2010 | 13:54

jarpor napsal(a):

Tenco

Proč NE ?

Protože na vyšetřování jsou zde orgány k tomu určené a nikoliv politici, "vyšetřovatelé" amatéři... jinak taky plkalisté... a i vyděrači, obchodníci s informacemi...

Více v mých předešlch vstupech... jistě číst umíte .. :-))

Hezký den
25. 11. 2010 | 14:28

Tenco napsal(a):

jarpor
Máte na mysli tu policii ajustici, co dle Liberála zametla pod stůl kauzy Kraus, Gross, Tvrdík...?
Vy skutečně věříte v to, že nějaký řadový policajt půjde proti miliardovým kšeftům v oblasti zbrojních zakázek?

Jste naivní.

Ano, on půjde.

Ale musí cítit politickou podporu.

B´hužel. Nemělo by tomu tak být. Ale je.
25. 11. 2010 | 14:33

jarpor napsal(a):

Tenco

Jsem naivní.

Řadový, dobrý kriminalista, ten se nemá čeho bát. Toho není kam vyhodit, maximálně mu "případ" nedat. Ten nemá proti komu kam jít. Ten vyšetřuje, akorát mu do toho může "kecat" (dost zásadně) státní zástupce.
Kriminalistův nadřízený je ten, který buď ustojí politické tlaky, nebo jim podlehne. Podlehne-li jednou, už je "jejich". Mají na něj "ovlivnění". A už se toho nikdy nezbaví, protože nikdy neví, kdo to na něj vytáhne... a kopne jej do...

Podpora je jen druhý název pro tlak. Taky nepřípustné, dle mého. Policejní prezident je ten, který má jasně politiky od vyšetřovatelů odříznout. Do slova a do písmene !

Jsem naivní. Přemýšlejte o mé naivitě...

Hezký den
25. 11. 2010 | 14:47

Tenco napsal(a):

jarpor
Zvláštní. Nemusí se nikoho bát. Jen občas mu někdo pošle email nebo významně zamrká.
Proč to tedy nefunguje ?
Proč se v míře odhadované korupce stále propadáme, když se to tady doslova a do jarporovitého písmene hemží Serpicy, Cattanimi ?

Poslouchejte - s tou Vaší parafrází politické podpory - to je podpásovka !
Vy se chytíte něčeho a zkonstruujete si z toho ve své lebeni politický nátlak.

Ještě jednou - pokud dojde k tomuto slyšení a toto bude mít reálný výstup - TO JE TA POLITICKÁ POPDPORA další práci policistů a justice.

Unavujete mě, jarpore. Ani nevíte jak.
Měl jsem zůstat u toho vzájemného ignorování.

Shrnuto a podtrženo - bez symetrického toku informací není ani žádný volný trh, ani demokracie.
V pokřiveném prostředí, jako je tunajšá demokrácia s mafiakapitalistickými strukturami je kždý pokus o napravení asymetrie žádoucí a kdo je proti tomu, je ...ehmm, jek jen to..ten Stejskal a tak..takže zřejmě je to člověk, který v tom jede taky anebo se mu z toho "sype".

Zbytek jsou propagandistické kecy o jakémsi nádherném prostředí otevřené demokracie v její ryzí, akademické podobě, což je v ČEZku buď na Bohnice v tom lepším případě nebo na Ruzyň v tom horším.

Vyberte si, jarpore.
Nebo už se stalo ?
25. 11. 2010 | 15:05

hoven napsal(a):

pokud už někdo v týhle zemi chytne nějakýho politika za rukáv při tom, jak krade (gross, kraus), tak socani na to vymysleli takovou dobrou fintu. takovej politik potom ještě měsíc chodí do televize a omlouvá se za mediální neobratnost. a když ani to nepomůže, tak potom až teprve odstoupí.
25. 11. 2010 | 15:37

jarpor napsal(a):

Tenco

"Ještě jednou - pokud dojde k tomuto slyšení a toto bude mít reálný výstup - TO JE TA POLITICKÁ POPDPORA další práci policistů a justice."

Milý Tenco,
Vy jste pro slyšení, vidíte v tom politickou podporu policistů a justice.

Já jsem proti tomu slyšení, protože :
- jednak to může zkomplikovat práci policistů a justice či dokonce zmařit,
- jednak si myslím, že žádný realný výstup NEBUDE protože ti členové komise jsou zase zavázáni mlčenlivostí
- a dále si myslím, že nejlepší podpora policii a justice je, když jim nebude nikdo nic vyjadřovat a nechá je NEZÁVISLE pracovat.

Můj názor Vám nevnucuji... a obdobně - unavujete mne. Dost.

K ignorování mých názorů z Vaší strany jsem připraven.
Když si přečtu Vaše, a pocítím, že je potřeba něco k nim říci, udělám tak.

Tím Vám vlastně na výběr nedávám. Máte smůlu...

Hezké odpoledne
25. 11. 2010 | 16:05

Tenco napsal(a):

jarpor
Naposledy.
Oba se shodneme na podstatě policie - jak má či měla by fungovat.
Ale kromě podstaty existuje i stav, kvalita a vztahy policie navenek.

Tam jste buď idealistickým naivním snílkem /pro což mám podporu v tvrdých datech, ale i v názorech samotných politiků - a to i pravicových, neřkuli policistů - bližší specifikaci"jakých policistů" si nechám pro sebe/ anebo prostě z toho máte sám vývar.

http://ekonomika.ihned.cz/c...

Je tedy celá Policie sborem břídilú ?
Jsou snad státní zástupci zvyklí pískat jak mafie káže ?
A soudci ?
Ještě něco. Jakmile přesáhne suma peněz "o které jde" číslo se 7 nulami /v Kč/, nebo se do sítě zamotá někdo velmi vlivný, bývá vyšetřovací tým rozpuštěn.

Tak si to hezky spočítejte dohromady a zamyslete se pak nad svými plky o tom, že vše se vyšeší, pokud se prostě nechá policie a justice v tom stavu a vztazích jaké má respektive jsou a bude moci vykonávat svou práci STEJNĚ JAK TOMU BYLO DOSUD. Se stejným efektem, of course.
Proto moje označení idealistický hlupáček anebo na věci zainteresivaný grázl.

Nic se nevyřeší jen tím, že se vše ponechá v klidu.
Je třeba zcela jasných, nekompromisních signálů přes celé politické spektrum.

Howgh.
25. 11. 2010 | 16:33

jarpor napsal(a):

Tenco

"Je třeba zcela jasných, nekompromisních signálů přes celé politické spektrum."

Vyslechnutí Krejčíka po x-letech od okamžiku, kdy "cosi" zjistil a po x-letech "je ochoten mluvit"
před sborem politiků, zavázaných mlčenlivostí
to je
nekompromisní signál přes celé politické spektrum
JAKO PRASE.

"Kdo tomu nevěří, je hlupáček, nebo grázl."

Jsem obé.
Nejsem Tenco.

Hezký den
25. 11. 2010 | 18:33

nikdo napsal(a):

Pan Krejčík chce pokazit řadě našich skvělých trojkoaličních vládců letošní vánoce. Věřím, že 118 borců v parlamentu nezklame. Hubu bude držet i ten skvělý ministr na vnitru.
25. 11. 2010 | 18:42

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hanlivé komolení jména, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
25. 11. 2010 | 22:54

Terry napsal(a):

to kopřík:

U Věcí veřejných se volební program po vstupu do vlády (s politickými dinosaury, se kterými přece "nikdy do vlády nepůjdou") transformoval na předvolební sliby, které mají (jako u všech našich "demokratických" parlamentních a vládních stran) pouze "předvolební" platnost, trvání.

Lídři VV, kteří si ZAPLATILI volitelné pozice na kandidátce a byli zvoleni, se dostali do vlády, k rozhodování, k informacím, k vlivu. K lizu.

A vo vo vo to to tady šlo....

Už je to jasné?!!
29. 11. 2010 | 09:28

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy