Pět hlavních důvodů pro hlasování o nedůvěře vládě Petra Nečase

16. 12. 2010 | 12:36
Přečteno 5106 krát
Korupční skandál na ministerstvu životního prostředí prorůstá podle zpráv z médií do nejvyšších vládních pater a zasahuje i vrcholné politiky ODS. Ve vážném podezření se ocitá samotný premiér Petr Nečase, který měl o všem vědět, možné korupci nijak nezabránil a de facto ji kryl. Jsem přesvědčen, že vláda pod vedením premiéra, který takto zcela devalvoval důvěru veřejnosti v odpovědném boji proti korupci a klientelismu, si nezaslouží důvěru.

Sociální demokracie proto dnes předložila předsedkyni Poslanecké sněmovny Miroslavy Němcové návrh o hlasování o nedůvěře vládě Petra Nečase. Vede ji k tomu těchto pět důvodů:

Za prvé: Předseda vlády Petr Nečas o problémech, korupčních a klientelistických podezřeních na ministerstvu životního prostředí podle zpráv z médií věděl minimálně od poloviny měsíce října. Bývalý ředitel SFŽP Michálek o těchto problémech prokazatelně dvakrát informoval premiérem pověřené zaměstnance Úřadu vlády. Předseda vlády Petr Nečas nijak nezasáhl, neučinil žádné personální ani jiné opatření, aby situaci kolem SFŽP změnil, nekontaktoval zřejmě ani policii či státní zastupitelství. Je zde tedy vážná otázka, zda ministr Drobil a jeho nejbližší spolupracovníci nejednali ve skutečnosti s tichým souhlasem předsedy vlády. Postup premiéra byl závažnou chybou v boji proti korupci, kterou nemůže napravit pouze odchod ministra životního prostředí Drobila, ale jen odchod premiéra a tím pád vlády jako celku. Vláda, která se sama označuje za „vládu boje s korupcí“ nemůže mít v čele předsedu vlády, který proti korupci několik měsíců nezasahuje a jen pasivně vyčkává.

Za druhé: Aféra ve vší nahotě ukázala, že vláda Petra Nečase nemá žádné fungující protikorupční mechanismy, ČSSD jako opoziční strana a především veřejnost proto nemá žádnou záruku, že podobná situace jako na MŽP nepanuje i v jiných ministerských resortech. Premiér řeší kauzu nepřesvědčivě, Pavel Drobil zůstává ve funkci místopředsedy ODS i poslance, předseda vlády dokonce nevylučuje jeho návrat do vlády. Je nepředstavitelné, že jak premiér Nečas, tak ministr Pavel Drobil svalují veškerou vinu jen na již bývalého ředitele SFŽP Michálka, který byl přitom jediný, kdo korupční podezření oznámil, včetně podání informace na Úřad vlády.

Za třetí: Za vlády Petra Nečase došlo k devastaci personální struktury většiny ministerstev a centrálních úřadů. Kvalifikované úředníky zpravidla nahrazují ve funkcích podnikatelé, spojení přátelskými či obchodními vazbami s jednotlivými ministry. Tito lidé často pokládají svěřené úřady za jakousi osobní či stranickou kořist a jejich hlavní starostí je, jak vytvořit kanály ke korupčnímu odsávání veřejných prostředků. Skandál na ministerstvu životního prostředí je tak jen sondou do katastrofálního stavu státní správy, ohrožené klientelismem a střetem zájmů.

Za čtvrté: V boji proti korupci selhal premiér Nečas během pěti měsíců už podruhé. Odmítl personálně zasáhnout a toleruje fakt, že lidé spojení s netransparentními veřejnými zakázkami na ministerstvu obrany dál působí ve vysokých pozicích na ministerstvech, například bývalý ministr obrany za ODS Barták jako náměstek ministra financí. Nečas také odmítl snahu ČSSD ustavit vyšetřovací komisi k velkým armádním zakázkám, která by prověřila postupy ministerstva obrany v letech 1993-2010.

Za páté: Celý skandál na ministerstvu životního prostředí vrhá podivné světlo také na financování vládní ODS. Bývalý ředitel Státního fondu životního prostředí veřejně hovoří o manipulaci výběrových řízení s cílem vytvořit zdroje pro financování struktur v rámci ODS, hovoří o roli bývalého místopředsedy ODS Langera v jakémsi mimorozpočtovém financování ODS. Tato závažná obvinění premiér a předseda vlády Petr Nečas nechává bez povšimnutí, přitom by je měl jasně a kategoricky vyvrátit.

Takováto pochybení a závažná podezření nemůže ČSSD jako hlavní opoziční strana ponechat bez odpovídající reakce. Hlasování o nedůvěře vládě je hlavní demokratický sankční mechanismus, který máme jako parlamentní opozice k dispozici. Jsem přesvědčen, že k jeho prvnímu použití přišel v tomto volebním období nejvyšší čas.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Jan Novák, Náchod - janovak@quick.cz napsal(a):

Je tady také důvod šestý, významem však první: Budeme diskutovat a tím pádem "jaksi nestihneme" zákon o snížení platů ústavních činitelů.
Velmi bych uvítal, kdyby ten bod o důvěře-nedůvěře si nechali na Silvestra a televize by to vysílala v přímém přenosu. Komiků je tam plno.
16. 12. 2010 | 12:47

Viola napsal(a):

Vždyť to říkám,

jste skvělý pane Sobotko. Ale s tím Bartákem to je asi složitější.
16. 12. 2010 | 12:50

Viola napsal(a):

Jan Novák,

proč diskutovat o snížení, rovnou vyhodit.
16. 12. 2010 | 12:52

SuP napsal(a):

Jasně.
Zase děláte ramena, aby si nikdo nevšiml, že ve skutečnosti děláte úplný hovno. Jenže my si všímáme. A ti klauniádu Vám dlouho trpět nebudeme. Jen co na to přijdeme.
16. 12. 2010 | 12:56

Sladký napsal(a):

Příteli Sobotko,mýlíte se,k odvolání není žádný důvod, tohle přece není protikorupční vláda, ale vláda rozpočtové odpovědnosti.V tomto klíčovém bodu svůj program důsledně plní, škrty v rozpočtu nepochybně umožní další vysoce odpovědné odsávání rozpočtových prostředků nejen do spřátelených firem, ale i do pokladny ODS.
Za těchto podmínek bude brzy možno snížit státní příspěvek stranám minimálně na polovinu,spíše ale až na třetinu-a pravicové strany se tak konečně zbaví nekalé konkurence.
Vláda též důsledně postupuje na základě premiérova hesla-"padni komu padni"- pokud to nepadne na nás.V tom případě platí jedna jediná výjimka.:o)))
16. 12. 2010 | 12:56

Ládik!!! napsal(a):

Jste všichni stejní.
16. 12. 2010 | 13:00

DH napsal(a):

Stabilita vlády má zásadně přednost před jakousi údajnou korupcí.

To je nadržení kryptokomunisti s oranžovou nelidskou tváří chtějí svévolně a zlovolně poškodit první skutečně protikorupční a rozpočtově zodpovědnou vládu v historii samostatné demokratické České republiky.

Věřím, a vím, že všichni skutečně odpovědní občané, kterým není lhostejný ani osud veřejných financí, ani osud jimi demokraticky a s bezmála ústavní většinou zvolených zástupců v moci výkonné, velmi dobře ví, na jakou stranu se uvážlivě přiklonit a pozorně zváží všechny eventuality.

Chci z tohoto místa jednoznačně prohlásit, že jak ministr Drobil, tak premiér Nečas mají přes možná drobná pochybení a mediální umělé kauzy mou plnou důvěru v jejich nelehkém usilí.

Přátelé, semkněme se. Tuto aféru nemohu nazvat jinak, než zlým a falešným útokem na základy našeho demokratického zřízení, o pokus revanšisticky zvrátit výsledek demokratických voleb a poškodit pověst naší země v zahraničí i na domácí scéně.

Věřím, že orgány činné v trestním řízení budou konat a podle principu padni komu padni brzy odhalí temné pozadí tohoto zlovolného spiknutí.

Děkuji za pozornost.
16. 12. 2010 | 13:13

Feta Brie napsal(a):

Souhlasím s Ládíkem pane Sobotko. Vaši spolustraníci si nemají co vyčítat se všemi ostatními. Jste v politice také velmi dlouho a ještě jsem Vás neslyšel, že byste vyspoupil proti Vašim soukmenovcům. Díky celé politické reprezentaci, která dvacet let lže, krade a podvádí je naše země v krizi morální i finanční a už Vám nezbývá nic jiného abyste okrádali ty poslední,nejchudší. Tak Vám radím, podívejte se do historie co se stane potom.
16. 12. 2010 | 13:14

neo napsal(a):

Za šesté, že by měli sosani 119 hlasů?

Nebo že by přetahli vládní členy na pivčo a buřta, marihuanu nebo dokonce 3 stovečky?
16. 12. 2010 | 13:16

David napsal(a):

Pane Sobotko,

chválím rozhodnutí ČSSD o hlasování o nedůvěře vládě, což považuji za zcela adekvátní k vzniklé situaci.

Nelíbí se mi však, že by toto hlasování mělo být ještě do konce tohoto roku, a tak se lidem kazily sváteční dny.

Dalším důvodem odložení na leden příštího roku je to, aby se umožnilo „nadýchnutí“ Věcem veřejným, které budou tím jazýčkem na vahách, a aby mohly tak v praxi ukázat, jak si představují ten boj proti korupci.

Je třeba dát jim určitý čas k tomu, aby

„strana přímé demokracie“

mohla uspořádat o tak důležité otázce referendum. Není přece možné, aby posranci VV o tak závažném problému hlasovali podle toho, jak jim nařídí vedení ABL.

Nečas s námi občany hrál falešné divadlo, které právě kauzou Drobil definitivně dohrál – a taky už prohrál.

Je stejně nedůvěryhodný, jako Drobil a s nimi i celá ODS.

Jsou pouze dvě možnosti. Buď je Nečas politicky – (i rozumem) velmi málo zkušený a nebo patří do smečky mafiánů, která svými metodami vysává státní rozpočet.

Tím, že stále stojí za Drobilem i po jeho rezignaci, v situaci, kdy každý obyčejný občan z přepisu nahrávek vidí jakému svinstvu byl Drobil velitelem, tak Nečas ukazuje, že patří také do té stejné smečky.

Kauza Drobil, to je korupční kauza jako prase, srovnatelná s kauzou Kopřiva na ministerstvu obrany.

Tím, že se Nečas postavil za Drobila jen dokazuje, že vrána vráně oči nevyklove.

Premiér není neviňátko, do kterého se rád stylizuje. Jeho slizkost a falešnost je mně už odporná.

„Pan čistý“ je už pěkně špinavý.

Česky řečeno - Nedůvěryhodný.

Jinak - Drobil by měl po svém odstoupení z funkce ministra také okamžitě opustit nejen funkci místopředsedy ODS, poslance, ale i celou ODS a nedělat ji ještě větší ostudu, než tato strana už má.

ČSSD by měla myslet na to, že Věci veřejné by mohly být jejím budoucím koaličním partnerem.

Myslím si, že většina občanů by tuto změnu uvítala.

Většina těch hloupých škrtů by se mohla odstranit a i s lékaři by bylo možné se lépe dohodnout.
16. 12. 2010 | 13:17

Petr napsal(a):

Pane poslanče,
jsem také pro vyšetření tohoto skandálu. Ale proč jen tohoto? Proč ne kauzu stamiliónů křišťálového Standy, proč ne kauzu Pražské banky, proč ne kauzy pronájmu holešovického výstaviště, proč ne kauzu Gripenů, Pandurů, Iwek, výměny vrtulníků, L 159, slipů s monogramy, odchodu Krejčíře, útěku Pitra, osvobození arabského pedofilního prince a další a další. I kazu pražské čističky, jejíž projednání zablokovali i Vaši zastupitelé, m.j. demokraticky zvolení jak za komoušů veřejnou volbou. I Bilak říkal, "že je svoboda a nikdo se nemusí bát vyjádřit veřejnou volbou svůj názor."
Nic nebude, budete jen na sebe dělat chvíli bu, bu, bu a pak se zamete vše pod koberec, protože nikdo z Vás mocných nechcete aby se Vám náhodou šláplo na kuří oko. Což kdyby se situace ve vládě otočila a vyšetřovaly by se jen kauzy z druhé strany.
Tak to ne! Děláte z lidí jen hlupáky. Všichni. I Vy levičáci i oni pravičáci. Jste všichni stejní i ti tzv. střeďáci.
Jen bych se zeptal: Kam půjdete spolu vypít nějaký ten kalíšek až si "vynadáte" před kamerami?
16. 12. 2010 | 13:19

DH napsal(a):

Ládíku, Feta Brie, plně s Vámi sdílím vaše spravedlivé rozhořčení nad jasným a nezpochybnitelným prohřeškem odporné a falešné sociální demokracie v této jasně korupční kauze.

Jen nečinností a falešnou solidaritou takzvané demokratické opozice, která odmítla postavit ke zdi pravomocně odsouzené a nade vší pochybnost prokazatelně vinné spolustraníky, se mohlo stát, že na ministerstvu ŽP došlo k tomuto drobnému manažerskému pochybení.

Spolu s Vámi pevně věřím, že naši občaé a všichni ryzí demokraté z tohoto jasného selhání takzvaně sociální takzvaně demokracie vyvodí poučení a vyjádří svůj postoj zřetelně u volebních uren.
16. 12. 2010 | 13:19

DH napsal(a):

I dalšího přítele a spolubojovníka vítám a s radostí kvituji jeho neochvějný a pevný postoj v této pro zodpovědnou vládu nelehké době.

Jak je všem myslícím lidem naprosto jasné, za 500 000 000 Kč je možné nakoupit tuny trávy, vagóny uzenek, milióny vajec a najmout milión falešných členů Strany. Je samozřejmé, že s takovými financemi může ČSSD bez skrupulí provést, a dovolte mi použít tohoto termínu, "Vánoční atentát" na vládu rozpočtové zodpovědnosti.

Za všechny spolubojovníky slibuji, TO NEDOPUSTÍME.
16. 12. 2010 | 13:23

Vosavbotě napsal(a):

Poslouchaj Sobotka,

oni samozřejmě maj ouplnou pravdu, celá vláda by měla letět do propadliště dějin.

A jen tak mimochodem, kde voni vzali těch třista mega na kampaň?
No jo, vlastně já vím, půjčili si.

A co v Praze, pro ODS má být za čističku pět set mega, kolik kápne pro ČSSD?

Tak se maj hezky a nezloběj se že se ptám, dyť já jim nějakej ten vejvar jim pod stromeček přeju.
16. 12. 2010 | 13:23

Sladký napsal(a):

DH- pokud váš text není míněn ironicky, pak zcela jasně dokazuje, že modrá ideologie ODS není ničím jiným, než zrcadlově obráceným obrazem rudé ideologie KSČ.
Měl jste ještě napsat-pryč se zrádci a zaprodanci (koho?) Pracující podnikatelský lid nedopustí ohrožení jedině správného,demokratického zřízení.
Kapitalismus si rozvracet nenecháme!
Možná byste mohl navrhnout zřízení PM (Podnikatelských Milicí).
16. 12. 2010 | 13:23

Já nic já muzikant napsal(a):

Bohušu, tebe když vidím, slyším nebo čtu tak se mi hodně zvedá žaludek.

Takže Nečasova vláda nezvládá boj s korupcí ?????

A jak ho zvládáte vy s modrými na pražské radnici ??? viz Urban dnes ??
16. 12. 2010 | 13:26

Sladký napsal(a):

Vážení diskutující, když jsou podle vašeho názoru všichni stejní, dejte ve volbách hlas ČSSD.Vždyť na tom stejně nezáleží, tak o co jde? :o))) Jak jinak můžete dokázat, že máte pravdu?
16. 12. 2010 | 13:26

Sladký napsal(a):

Zmýlil jsem se, DH.:o))) Ten text to přízračnou podobnost ideologií a rétoriky dokazuje v každém případě, at už je míněn vážně, nebo jako nadsázka.
16. 12. 2010 | 13:29

DH napsal(a):

Odporný škůdce národa Sladký,

ani Váš laciný pokus o ubohou ironii nemůže zastřít pravou podstatu tototo nafouklého umělého a falešného spiknutí proti demokraticky zvolené vládě rozpočtové zodpovědnosti.

Je zcela zřetelné a vím, že i vy si to dobře uvědomujete, že pravou příčinou údajné aférky Drobil a Nečas je temné spiknutí pánů Tvrdíků, Paroubků a Dimunů. Je naprosto jasné, že jakýsi Michálek je pouhou loutkou v rukách těchto monster.

Slibuji za sebe i za své spolubojovníky, nedopustíme rozvrat našeho demokratického zřízení, a bude-li třeba, se zbraní v ruce se postavíme za obranu těžce vybudovaných demokratických hodnot a jejich jediného, nezpochybnitelného reprezentanta, námi všemi milovaného a uznávaného premiéra Nečase.
16. 12. 2010 | 13:29

mud.. napsal(a):

Už je to dlouho od doby kamarátství s Grossem. Mladí Zemanovci, mladí Špidlovci, mladí Grosovci, mladí Paroubkovci a nyní mladý vůdce ČSSD. Vždy jste si vystačil jen s kritikou, špiněním, negativitou, plyváním... ČSSD nutně potřebuje změnu. Jinak přijde propadák. Zase malé pšouknutí, kdy nikdo neví jak a co se stalo a Quasimodo ČSSD vrhá síru. Úředníci se střídají změnou po každých volbách. Každá strana si dodá vždy ty své. Nečas to řekl správně. Ještě že jsou útroby schované. Úředník pod definicí by nikdy nebyl tak pitomí, jako Michálek. Nahrát si něco, ale to hlavní nikoli. Kdyby to řekl místo Nečasovi policii, tak oni by ho poučili. Ale zase jsme chytřejší. Od devadesátého roku se nic neopakovalo! V roce 2011 si určitě žádný nedovolí nahrávání. Michálek je mrtvola. Co může být horšího, než mít ve firmě křiváckýho nahrávače s práskáním u novinářů?
16. 12. 2010 | 13:30

DH napsal(a):

Děkuji kolego MUDEe za podporu a jsem rád, že řady nás, uvědomelých obránců jediných správných a demokratickými volbami potvrzených hodnot houstnou.

Vy i já dobře víme, že pravou příčinou drobného manažerského selhání na MŽP jsou rozvratné rejdy odporné sociální demokracie.

To si všichni občané dobře uvědomují a vím, že příslušné zhodnocení, jakož i jednoznačného odsouzení, se jim dostane i ze strany našeho prezidenta, toho neochvějného obránce těch pravých, čestných hodnot. Já při něm budu pevně stát, jakož i při premiérovi - to slibuji.
16. 12. 2010 | 13:35

obyčejný člověk napsal(a):

Sobotko, Sobotko,
Benda , Hulínský a další vaši braši, tam je vše OK ? Souhlasím s Ládíkem, všichni jste stejně podlá parta. ODS nebo ČSSD, co na tom sejde. Možná byste neměl otravovat předvánoční náladu obyčejných lidí. Běžte si počítat konto se svými poslaneckými náhradami nebo si kupte rovnátka na rozum. I kdyby snad na trhu byla předem pochybuji, že zrovna vám by pomohla.
16. 12. 2010 | 13:39

jos napsal(a):

To DH,
musíš citovat přesně "nedopustíme rozvrat našeho lihově demagogického zřícení," (P.Nečas, Schůze zákl. org.SSM, Tesla Rožnov 1988)!!!
16. 12. 2010 | 13:40

myrta napsal(a):

Od ČSSD je to ukvapené jednání.Žádat odstoupení Nečase by bylo rozumnější.Takhle to nemá šanci na úspěch,protože:
VV se nenechají z vlády vysounout a tak hlasují proti vyslovení
TOP to samé
a vy jako ČSSD nemáte ani regulerního předsedu(nechápu proč jste to odložili až na jaro)
-takže kdyby se stal zázrak a nedůvěra by prošla,co dál?Vy přece nejste schopni bez řádného vedení to převzít- a s kým?Komunisty?S VV?Nesmysl to je!
Tím chci říci,že bych si nic jiného nepřála,než aby tahle vláda byla pryč,ale reálná šance je zatím nula.
16. 12. 2010 | 13:42

SuP napsal(a):

Sladký -
Zřejmě Ti uniklo, že další volby budou v roce 2014. Tak neagituj. Piluj slogany, to klidně. Však voni si to zase spočítaj. Neboj se nic.
16. 12. 2010 | 13:43

Deny napsal(a):

Pane Sobotko, zkuste navrhnout zákon, že na místa náměstků nebudou dosazovány polické figury (kamarádi nově příchozího ministra), ale tyto funkce budou vykonávat kariérní úředníci - odborníci, bez stranické příslušnosti.

Pak Vám budu věřit Vaše upřimné rozhořčení. JInak to jsou jen plky, neboť v případě, že se Vy dostanete do vlády, okamžitě si za náměstky natáháte taky své kamarády a pojede se ve starých šlépějích.
16. 12. 2010 | 13:44

imodevs napsal(a):

Pane Sobotko. Zbavte se toho Březiny, Kulínského a dalších podobných.
Nebo se voliči zbaví Vás.
16. 12. 2010 | 13:46

capucha napsal(a):

Ládíku, Feta Brie, v plné shodě s Vámi si myslím, že za tento pokus o rozkrádání ze strany ODS může sociální demokracie.

Naštěstí tato se rozhoupala k akci a chce hlasovat o nedůvěře vládě, dříve, než škody rozkrádáním budou ještě větší. Tak držte palce ,ať se to povede a "vláda rozpočtové odpovědnosti" zmizí na propadlišti dějin. Protože pokud se to nepovede, rozhodně nás nečekají modré zářné zítřky.

PS: Částka,o kterou měla být zakázka předražena, převyšuje částku, kterou získají 10% snížením platů státním zaměstnancům. Tato vláda bere, aby to obratem rozkradla. Tato vláda nehájí zájmy státu a jeho občanů. Rozpočtovou odpovědnost mají jen ke svým stranickým pokladnám...
16. 12. 2010 | 13:47

Doug Badman napsal(a):

Sobotko ty hrdino,
že se bojíš, aby se vám to nakonec nepovedlo. To bys potom musel někam utéct stejně jako přítel Paroubek, ubožáku.
16. 12. 2010 | 13:48

SuP napsal(a):

Deny -
Pojedou novými šlépějemi hned vedle těch starých. Jednak aby neztratili směr, jednak aby toho víc zbytečně zdupali.
16. 12. 2010 | 13:49

Viola napsal(a):

DH

kdyby šlo o drobné (jméno Drobil tomu napovídá), tak by to možná bylo drobné manažerské pochybení.

A jací bojovníci, jsme občané, kteří chtějí chytrou, inteligentní vládu pro občany (demokratickou) a ne pro elity.
16. 12. 2010 | 13:49

Deny napsal(a):

@ Sup

Teď jsem si zjistil, že mnou navrhovaný zákon již vlastně existuje - zákon o státní službě. Nedošel účinnosti, až v roce 2012, ale ODS ho chce zrušit, prý je nekvalitní. Zákon jsme byli nuceni přijmout jako podmínku pro vstup do EU.

Takže zákon máme, ale raději ho zrušíme, aby se mohlo dále vesele krást.
16. 12. 2010 | 13:55

Marcus Agrippa napsal(a):

Tohle opravdu není možné jen tak přejít. A celé to ukazuje na nemocnost celé české společnosti. Lidé skousli"volbu"V.Klause, skousli složenky Kalouska a jeho absurdní znovuzvolení na pozici ministra financí, ale tohle přesahuje všechny meze. Nečas by měl z celé kauzy vyvodit osobní zodpovědnost, jinak jeho morální kredit ( jestli lidé z ODS něco takového vůbec mají ) bude na úrovni IV.cenové. A pokud se to celé bude snažit zahrát do ztracena a bude spoléhat na mlžení spřízněných médií, tak posune ČR opět o kousek blíž banánovým republikám.
16. 12. 2010 | 13:58

Viola napsal(a):

mud

já si zas myslím, že teď budou asi všichni nosit tajné kamery. Jde o nepolitickou politiku, očištění politiky, všichni už politiky máme dost. Chceme pravdu a nic než pravdu a tak nám dopomáhej Bůh.
16. 12. 2010 | 13:58

sam napsal(a):

DH, zapoměl jsi, že za stav naší rozvrácené ekonomiky nemůže ODS a její reformy, ale to, že před 20ti lety tu 40 let byl socialismus? .-) Projevuje se to ještě po 20ti letech a neustále je nutno s komunismem bojovat. No a tento boj halt něco stojí a každá kačka se hodí. I z veřejných peněz ! .o))))

Jako student jsem před 20ti lety zvonil klíčky, tehdy jsme požadovali odchod neschopných tajemníků a figur jako Jakeš. Svobodné volby. A svobodu podnikání. A nelikvidovat to, co prosperuje. Byli jsme na tom dobře, téměř žádné zadlužení, fungovalo zdravotnictví, školství, veřejná doprava, školky a jesle pro děti... Nikdo neměl hlad, nebyli bezdomovci... A jak to dopadlo. Mluvilo se o rodinném stříbru. ODS privatizovala, dostala se díky tomu ke korupčnímu kapitálu, špinavé peníze neexistovaly, získala odpočátku vliv v tisku a TV. A už to jelo. A velcí majitelé tu zavírali konkurenční výrobu, kterou skoupili za babku apod. Mrzí mne to, ale musím říci: ODS krade víc než komunisti a je daleko horší hospodář než ti, proti kterým ještě po 20ti letech bojuje...

Dnes, po 20ti letech od 89tého, zákaz komunistů, proti kterým pozdní partyzáni již v bezpečí bojují, nemá smysl. Zato zákazem ODS a jejích klonů by se toho vyřešilo hodně !! Tož tak.
16. 12. 2010 | 14:01

dedek napsal(a):

To DH.
Bože jak jsi mohl dát duši do nečeho takového!! (do nekoho by byla urážka)
16. 12. 2010 | 14:02

sam napsal(a):

Doug Badman : Sobotka chce korupci ve vládě demokratickým prostředkem řešit. Vy jste ubožák, protože nic neřešíte, snažíte se všeobjímající korupci v ODS zastírat a jen nadáváte.
16. 12. 2010 | 14:05

Doug Badman napsal(a):

Sam: Sobotka chce řešit korupci? To si děláte legraci nebo to myslíte vážně?
16. 12. 2010 | 14:08

schlimbach napsal(a):

Fascinují mě příspěvky typu "... a vy zase mlátíte černochy ..." Není snad už na čase "poděkovat" všem těm, kteří za posledních 20 let zvedali pracky pro zákony, kterými nás uvrhli do ekonomického otroctví, sebrali nám de facto svobodu a budoucnost? Je přece jedno, jestli ODS, ČSSD, KSČM či někdo jiný, kdo tam byl - výsledek je zřejmý, reálně jej žijeme. Chce to celkovou změnu nastavení systému. Pokud nemáte nikdo nic lepšího, tak udělejme alespoň toto - http://ekonomickareforma.cz
16. 12. 2010 | 14:11

sam napsal(a):

Pokud odejde tato korupční vláda, věci se mohou pohnout jedině k lepšímu. Vzhledem k tomu, že umíte číst a víte, že pan Sobotka tuhle korupční vládu nemusí, váš údiv je předstíraný.

Pan Sobotka se může snažit a nemusí se mu to povést. Ale pokud bude vládnout Nečasova a Kalouskova a Bártova koala (s Bakalou a spol. v pozadí) víme určitě, že krádeže budou pokračovat. Takže u pana Sobotky je aspoň šance, že to bude lepší. U Nečase je jistota, že to bude jaké je a šance, že ještě horší !! A nadávání to nezakryje...

PS: jinak, za vás mluví víra. Ve skutečnosti neexistuje žádná prasárna ODS a jejích klonů, kterou byste nedokázal omluvit. Ani tento pokus o krádež vám nepřipadá tak nemorální, že by vládnout měla opozice. Takhle pevní ve víře (a ne v rozumu) bývali kdysi někteří řadoví komunisté, jimž se svým totalitním způsobem uvažování podobáte ... čus :-)
16. 12. 2010 | 14:17

DH napsal(a):

Jsem rád, že moje upřímně míněná slova padla na úrodnou půdu a opět přibylo statečných bojovníků za naši správnou věc.

Je nepochybné, že všech Zgarbech, Palasech, Grossech, Kleinech, Srbech, Chorvatech, Paroubcích, Dimunech a dalších a dalších je tato celá směšná pseudoaférka jen chabým pokusem opozice o rozvrat klidného a poctivého pracovního úsilí naší vlády.

Podívejme se na ně, jak v teple svých poslaneckých lavic plivou jedovaté sliny na poctivé a demokratické vládní politiky! Jak, pevně usazeni ve svých penzionech, vkusně zařízených floridských bytech a zpití opojným ghanským kakaem zlovolně brání spravedlivému podílu i ostatních demokratických stran na podílu z veřejných a tedy demokraticky dělených, rozpočtů!

Milión, dva milióny berou. Takový Sobotka, on hezky mluví a tváří se poctivě, ale považte, jen za minulý rok, jak máme hlášeno, si dovolil naspořit několik miliónů na svoje pochybné rodinné sídlo. Co je proti tomu mrzkých 500 miliónů z pražského rozpočtu? Co je těmto nactiutrhačným stvůrám do správy pražských věcí veřejných? Nic, zhola nic, jak se potvrdilo v posledních munipicálních, promiňtě, municypálních volbách.

Snad vydržíme, přátelé. Já neuhnu, to slibuji na svou čest.
16. 12. 2010 | 14:18

Luba napsal(a):

Pane Sobotko,
jako gesto - dobrý.
Ale co nabízíte namísto Nečasovců? Snad sebe sama?

Raději apelujte na urychlené přijetí Zákona o státní službě, k čemuž se koalové původně hlásili, ale Nečas to nakonec zatrh.

Viz přepis z příspěvku pod Urbanovým článkem v diskusi:

"Jak je možné, že opoziční politici nezačali ihned po provalení Drobilova skandálu hlasitě volat po urychleném přijetí Zákona o státní službě?

Toto řešení se totiž logicky nabízí. Státní úředníci s definitivou, vybíráni konkurzem, nikoli dle stranického klíče, by logicky nebyli nijak motivování ke krádežím "ze státního" do stranických pokladen.

Zdá se, že toto řešení by vadilo i zlodějům z ČSSD, proto s tímto nikdo nevystoupil.

Cituji z článku
"Státní úředníci se zákona o službě nedočkají, vláda ho chce zrušit" (Právo, 2.9.2010):

"Státní zaměstnance, kterým se mají od příštího roku kvůli úsporám snížit platy, čeká další úder. Nečasova koaliční vláda chce zrušit zákon o státní službě, který byl schválen už před osmi lety kvůli vstupu Česka do Evropské unie, ale po opakovaných odkladech má začít platit až od roku 2012.

„Je to jednoznačně slepá ulička, a proto navrhuji jeho zrušení,“ řekl ve středu Právu premiér Petr Nečas (ODS).

Zdroj:
http://www.novinky.cz/domaci/210303-statni-urednici-se-zakona-o-sluzbe-nedockaji-vlada-ho-chce-zrusit.html

V článku "Zákon o státní službě musí být zachován" (7. 9. 2010 – tisková zpráva České pirátské strany) se dočteme:

"Premiér Petr Nečas minulý týden oznámil, že jeho vláda hodlá zrušit zákon o státní službě.

Tento zákon ČR přijala jako jednu z podmínek vstupu do Evropské unie již v roce 2002, ale jeho platnost byla několikrát odložena. Naposledy na rok 2012.

Cílem zákona je uchránit úředníky před politickými tlaky za pomoci přesně definovaných kritérií kariérního postupu, zákazu členství v politických stranách a výběrových řízení pro získání úřednických pozic.

Zákon dále zavádí osobní odpovědnost státních úředníků za jejich výkony i rozhodnutí. Provinilcům z řad nepoctivých úředníků pak bude vyměřen trest podle seznamu kárných opatření, který je také součástí zákona.

Státní správa by se odpolitizovala a vliv politiků by se tak oslabil.

Tomu se však bránily vlády sestavené ČSSD, US-DEU a KDU-ČSL, ale i následující kabinet vedený ODS.

Ukazuje se, že Současná vláda ODS, TOP 09 a Věcí veřejných není výjimkou, jde dokonce mnohem dále a chce zákon zrušit.

Česká pirátská strana důrazně protestuje proti tomuto kroku, který jen zakonzervuje současný stav kšeftování s úřednickými místy.

Jaroslav Kučera, předseda komise pro otevřenou státní správu České pirátské strany a kandidát do brněnského zastupitelstva, počínání vlády komentoval:

„Česká pirátská strana má ve svém programu urychlené uvedení služebního zákona do praxe. Ačkoli se nebráníme jeho novelizaci, i v této podobě jde o kvalitní právní normu.

Jeho prosté zrušení by korupční prostředí v ČR jen podpořilo a vládní strany tak jasně jednají v rozporu se svými předvolebními sliby o boji proti korupci.

Nemůžeme se proto smířit s jeho plánovaným zrušením, které by bylo výsměchem nejen EU a všem poctivým úředníkům, ale především občanům této země
(...)

Cílem zákona je vytvořit opravdu profesionálně a efektivně fungující státní správu s účinnými nástroji motivace, kontroly i kárné odpovědnosti v případě neplnění povinností nebo páchání činnosti, která se neslučuje s dobrými mravy či zájmy občanů.

Velmi důležitým aspektem zákona je již zmiňované oslabení vlivu politických stran na úřednický aparát.

V současnosti po každých volbách do PSP dochází na ministerstvech k personálním rošádám, kdy klíčem k výměnám není schopnost nebo neschopnost řídících pracovníků, ale především jejich stranická příslušnost.

Jednotlivé strany tak fakticky řídí toky peněz na "svých" ministerstvech a mohou nepřípustně ovlivňovat státní zakázky. Strany by napříště mohly dosazovat pouze hlavy jednotlivých úřadů a ne kohokoli, jako nyní."

Zdroj:
http://www.ceskapiratskastrana.cz/tiskove-zpravy/zakon-o-statni-sluzbe-musi-byt-zachovan

Jak je možné, že si ani investigativní novináři MF-DNES, kteří "kauzu Drobil" vynesli na mediální světlo, automaticky nekritizovali i rozhodnutí premiéra Nečase Zákon o státní službě zrušit?!!!

Paměť selhává?
Souvislosti nedocházejí?
16. 12. 2010 | 14:20

Doug Badman napsal(a):

Milý Same,
já neomlouvám žádnou prasárnu ODS. Krádež je krádež a zpronevěra je zpronevěra). Přečtěte si, co píše Schlimbach, abych ho neopakoval.
To, co provádí Sobotka je pouze operetka pro oranžové fanatiky Vašeho druhu. Věříte-li mu, že mu tak moc jde o korupci, užijte si to. Ale nedělejte z toho fotbal.
Jestli mi vadí zbabělost a pokrytectví ČSSD, neznamená to, že stejnou zbabělost a pokrytectví nevidím u ODS, VV nebo TOP 09.
Prostě jim to nežeru tak jako Vy.
16. 12. 2010 | 14:27

Sláma napsal(a):

Jak se ukazuje, pravdu měli odboráři, že místo toho, aby se chudým státním zaměstnancům (ti skuteční státní zaměstnanci měli v roce 2009 průměrný plat 18067,50 hrubého a mnozí z nich mají 10 či 12 tis. hrubého) takto dramaticky ubíralo (jak asi snížení platu ze 12 na 10 tis. hrubého přežije např. zapisovatelka u soudu, která je samoživitelkou a musí živit dvě malé děti?), měla by se hlavně snižovat korupce. Pokud v průměru odčerpává korupce 45 % ceny veřejných zakázek (10 - 20% provize politikům, 25 - 30 % vyšší zisk dodavatelům), tak při hodnotě veřejných zakázek 660 mld. ročně by se ušetřilo 300 mld. ročně a státní rozpočet by mohl být značně přebytkový.
16. 12. 2010 | 14:28

sam napsal(a):

dougu, já jen konstatuji, že pokud se vymění vláda, je naděje, že nemusí, ale může, to být lepší.

Pokud zůstane nečasova vláda, bude jistota, že zůstane stejný marasmus, jako je, a možná to bude ještě horší.

A pan Sobotka to chce, svým způsobem, zajisté, řešit. To má k tomu mlčet a držet basu? To bych mu zazlíval více !


Takže suma sumárum: beru radši naději, že se něco málo změní před jistotou, že bude trvat současný marasmus. Protože oni zaškrtili ekonomiku a peníze takto získané si dorozkradou ! A škody mohou být nevratné !

PS: není problém sociální stát, pokud má být demokracie, musí být ve společnosti stabilita. Problém v současnosti je modré rozkrádání. Protože to už dosáhlo vesmírných dimenzí...

(Kradou všichni, to je jasn. Ale opravdu se obávám, že na ODS a Kalouskovce nikdo nemá ! :-( )
16. 12. 2010 | 14:37

Kelt napsal(a):

DH-díky,dobře se bavím,alespoň v tuto chvíli.Kdyby to všechno nebylo k smíchu,bylo by to spíše bylo k pláči.
Hezký den
16. 12. 2010 | 14:39

Já nic já muzikant napsal(a):

sam,
Fascinujete mě.
Vy nehledáte toho kdo nekrade, ale toho kdo krade tak nějak, že je to pro vás akceptovatelné.
16. 12. 2010 | 14:43

Já nic já muzikant napsal(a):

Sláma,
Běžte se bodnout s tou vaší odborářskou agitkou.
Štech a jeho parta jsou napojeni pupeční šňúrou právě na ČSSD.
Vaše bláboly s hausnumery/300 ušetřených mld/ ukazují, že odborářské kydy padají na úrodnou půdu.
16. 12. 2010 | 14:46

sam napsal(a):

Kelte, ta rétorika DH sedí. Oni tak opravdu mluví a argumentují. Jako kdysi Milouš na Červeném Hrádku. :-)
A já kdysi zvonil klíči a organizoval studentskou stávku, aby takové kreatůry vymizely z veřejného prostoru !

Jo, svět se mění. A když tak sedím a přemýšlím, tak Milouš byl kreatůrka, ale docela slušný (v urč. mezích) člověk. Dnešní styl rozkrádání, který zavedla, co si budem namlouvat, v 90tých letech ODS, by si nedovedl ani představit! Je to k pláči :-(
16. 12. 2010 | 14:50

Doug Badman napsal(a):

Same, já si netroufám říct, kdo krade víc, jestli ČSSD nebo ODS. Vy máte jasno. A tak bychom se tady mohli mlátit různými jmény jako Palas, Řebíček nebo Zgarba, ale to je přesně to, co jim dává klid na "práci".
Nadávají si, pomlouvají se, ale když jde do tuhého, není větších kámošů. Jen se podívejte na pražský magistrát!
Kolikrát už se u vesla vystřídali? Zaznamenal jste nějakou změnu? Zlepšilo se to, když ČSSD vystřídala ODS? A zhoršilo se to, když ODS vystřídala ČSSD?
Sobotka je pro mě ubožák právě proto, že dělá jen pouhá gesta. Dobře ví, že vládu nepoloží a ani ji položit nechce. Jenom chce Haškovi ukázat, jakej je silák.
Korupce je to poslední, co ho trápí. Zkuste se nad tím zamyslet a přestaňte mu dělat užitečného apologeta.
16. 12. 2010 | 14:51

filip II. napsal(a):

pro DH:
pane, mám smysl pro humor. Vašim příspěvkům jsem se srdečně zasmál, jste komik. Bohužel, předpokládám, že se najdou i méně chápaví čtenáři, kteří - nedejbože - by mohli brát vaše slova vážně.
16. 12. 2010 | 14:52

sam napsal(a):

Já nic já muzikant : pokud někdo krade, dá se to dokázat. Pokud někdo nekrade, dokázat se to nedá.

Je to stejné jako s nevěrou. Nevěru, pokud je, dokážete. Pokud není, zbývá jen kontrolovat .-)

Takže - pokud zaručeně víte, že někdo nekrade, tak mne fascinujete více !! :-)))
16. 12. 2010 | 14:53

antoninovy napsal(a):

Ad všichni - zde

před dvaceti jedna lety, stál jsem na balkonech a tribunách Melantrichu, Sparty, byl jsem U Řečičských, v Auroře, ve Špalíčku, asi všude a mám krásné záběry davu lidí tam dole na Václaváku, na Letné.

Je to úžasný materiál, snad z toho udělám výstavu, ty stovky, tisíce lidí, jejich tváře zmítané emocemi, nadšení, zklamávání, očekávání, nemluvě o tvářích z Albertova a z Národní.

Celých těch tolik let jsem se k těmto snímkům nehodlal vracet a studovat je, jednak spousta další práce na nových událostech, jiné výzvy, ale i pocit skepse, kocoviny po tom celém šíleném flámu.

Nyní se k těmto obrázkům vracím a studuji ty tváře, hledám tam Rumcajse a další glosátory těchto stránek. Co byli, co jsou dnes, kam směřují.

Je to velký materiál pro studium psychologie davu.

Stál jsem tenkrát jen kousek od Havla, Křižana, Adamce, Vaška Malého, Mohority, Palouše a dalších, byly to silné emoce a pohled dolů na ten téměř mmilionový dav dole, když jsme se na té Spartě skoro všichni modlili Otčenáš, jenž jsi na nebesích, a z davů v tom chladu stoupala pára vydýchaného vzduchu...

Pohled do tváří tehdejších herojů a miláčků národa a pohled dolů, na bezejmenný dav, ano to byl životní zážitek

Nevím, co říci právě teď, k současnému dění, snad tato reminiscence napomůže.

Zdravím všechny zde

an
16. 12. 2010 | 14:59

hoven napsal(a):

slávečku,
já osobně začínám být přesvědčený , že michálek pracoval pro lihový dům a chtěl si nahrát premiera nečase. . ukazuje se, že s mafiánem paroubkem tyhle vaše metody neskončily, to nebyl jenom paroubek, vaše celá partaj je prolezlá špínou od hlavy až k patě.
16. 12. 2010 | 15:08

sam napsal(a):

Dagu, já opravdu nevím, co si pan Sobotka myslí. Ale, aspoň v rámci demokracie, něco koná. Myslíte, že by lépe udělal, kdyby držel basu? Vám to neberu, za sebe si to nemyslím.

Co se týče změny, když ODS vystřídala ČSSD... Klausova vláda padla z jeho vlastních řad proto, že ekonomika šla strmě dolů, krachovaly banky a vládla druhotná platební neschopnost. A to přesto, že stát privatizoval a měl miliardy !!! Klaus neviděl neslyšel. Trh to měl zregulovat sám. To by udělal, ale každý výkyv něco stojí. Jak v přírodních procesech tak v ekonomických. Takže: Zeman oddlužil banky a podniky a nastartoval ekonomiku. Ta se následně "propadla" .) k setrvalému růstu. Přilákal investory. Ve veřejném prostoru psal i tisk a hlásila TV svobodněji. (ZA ODS mi leze na nervy neustálý třídní boj proti oponentům. To jsem na socialismu nesnášel nejvíc - otevřu noviny a tam ideové žvásty). Měla průšvih s Grossem a podobně, jak jinak. Růst se zastavil po převzetí vlády ODS. (A o Kubiceho zprávě a mobilizaci a o tom, jak Topolánek říkal, že kdyby lidi znali naše záměry, nezvolili by nás - v podstatě podvedl voliče, radši nemluvit). Přes všechny škrty. Ona ekonomika nesnese velké rozkrádání. je to o pravidlech. A ODS ještě z 90tých let, kdy byla u TOHO, má nastavena určitá pravidla a vazby a to se jen tak nezmění.

Můžete to vidět jinak, máte na to právo. Neříkám, že je někdo svatý. Ale ČSSD, jmenovitě Zeman, zachránili stát před krachem. Odevzdali po svém odchodu relativně v dobrém stavu státní finance. ODS je dle mne pro stát zkáza. Důvody vysvětluji výče. V novinách a TV ovšem mobilizují ve prospěch ODS. Víte proč? .-) Souvisí to se stavem stranických pokladen, jak jinak. A to souvisí s pravidly a vazbami v ODS z 90tých let.

Takže: je mi jedno, kdo vezme po 3 koale vládu. Třeba nestraníci. Ale co se týče ODS a jejích klonů, nemám iluze. Jsou pro stát horší, než komunisti !
16. 12. 2010 | 15:11

antoninovy napsal(a):

Inu, poslední zpráva o stavu osobnostním a o psychice pana premiéra Nečase, z Bruselu, kdy promluvil o neadekvátních reakcích a hysterii n margo Drobilův skandál, jasně mluví o tom, že by tento nekompetentní pán co nejdříve měl opustit svůj úřad a věnovat se opět mládežnickým aktivitám na rodném Valašsku.

Nic proti Valachům, je tam spousta skvělých a jedinečných lidí leč, žel z jejich hnízda do matičky Prahy cestují za obživou a karierním úspěchem ne zrovna podaření výrostci.
16. 12. 2010 | 15:16

Sladký napsal(a):

Hovne, tys tady chyběl, tvůj příspěvek tomu nasadil korunu.To víš, že za to může zlá Bradavice. Dokonce najal dvojníka-imitátora hodného a slušného pana Drobila a ten jeho jménem požadoval likvidaci nahávek a sliboval Michálkovi funkci,že?
Myslel jsem,že už se nemůžeš zesměšňovat víc, než se zesměšňuješ,ale jak vidím, podcenil jsem tvé schopnosti.
Jo a ten poradce, Pane Hoven, to byl přestrojený Sobotka.
16. 12. 2010 | 15:22

antoninovy napsal(a):

Ano, pane Hovene, jistě,

je to všechno jen práce jak Vy říkáte - "Lihového domu", oni tu pomlouvačnou kampaň inscenovali, vymysleli, aby poškodili naší rodnou stranu ods... bezva

Hovene, mám silný pocit, že jste bývalý člen KSČ a Lidových milicích a těmito plky zde si odbouráváte špatné svědomí, či budujete další postup ve stranické buňce ods ve Vašem bydlišti.

Dikce a styl Vašich příspěvků silně připomíná spisby "rozhořčených" dělníků, čtenářů a dopisovatelů Rudého Práva.

Jinak jste, prosím v pořádku? I rodina?
16. 12. 2010 | 15:23

Doug Badman napsal(a):

Same, jestli Vy trochu nepřeceňujete význam a úlohu politiků. Zkuste se na to podívat trochu s nadhledem a porovnejte si historii a současný stav ostatních postkomunistických zemí. Podle toho by to vypadalo, že právě my jsme měli štěstí na ty nejlepší politiky Evropy.
Podle mně jsou politici "napříč politickým spektrem" ubozí zlodějíčkové (takřka bez výjimky) a Vy pořád ještě doufáte, že Sobotka je jiný, lepší. Chápal bych to, kdybyste byl třeba vlastníkem ČSOB nebo nějaké fotovoltaické elektrárny a to Vy asi nebudete. Tak se mějte hezky a buďte opatrný, aby se vám to oranžové tričko někde neumazalo.
16. 12. 2010 | 15:24

SuP napsal(a):

antoninovy -
Tak nevím, ale proč jste jako příklad glosátora dnešního dění vybral zrovna - ausgerechnet Rumcajse (tedy potažmo mě)? Vždyť on je z té části spokojených (jestli Vám to neuteklo). Vás nezajímá, čím to, že nespokojení zase hledají, kdo jim to způsobil?
16. 12. 2010 | 15:29

vasja napsal(a):

Ono je hoši na Nečasoj něco divný. Prej korubce na ministerstvu jeho vlády, je jen záležitostí policie a nějakýho Michálka.
Něco podobnýho by šéfa privátní firmy asi nikdy nenapadlo:))
16. 12. 2010 | 15:31

antoninovy napsal(a):

Ad Marcus Agrippa 13:25

Není třeba se stále bourat do novin, třeba dnešní LN, Martin Weiss, Petr Kolář, docela přesně a vtipně popisují současnou situaci

Ti kluci tam nejsou neschopní, už se protřeli profesionálním výběrem a jak jsem i jiným říkal, třeba Macháčkovi, začínají mít i profesionální svědomí. Možná spíše potřebují povzbuzení.

Vím třeba, kdo určuje generální linii těch či oněch novin, tak to funguje a fungovalo to i v jiných systémech a v jiných zemích, s tím se kádrový novinář buď smíří, anebo bude třít bídu jako nezávislý psavec.

To jsou Agrippo noviny, to bylo a asi i bude, pokud tento institut zcela nezanikne.

Zdravím a vážím si Vašich názorů

an
16. 12. 2010 | 15:38

jetotukormoran napsal(a):

Spise bych ocekaval Sobotko , ze v tomto sentimentalnim adventnim case a po vzoru velkokokotkoalicni Prahy , se spise vsichni ve snemovne chytnete za ruce a zazpivate si treba - Jeeeeziiisku panaacku.....
16. 12. 2010 | 15:39

antoninovy napsal(a):

P. S. Marcus Agrippa

... jako nezávislý psavec, jako třeba Ivan Hoffman, který žije na vsi a odtamtud posílá svoje spisby po netu do Deníku. Ovšem - jistí jej dvě ovce a jedna koza.

Je to však spíše - novinářská řehole.
16. 12. 2010 | 15:46

sam napsal(a):

Dougu, jestli VÍM, že někdo krade, toho nechci. Předpokládat to můžete u všech, ale vědět a předpokládat je něco jiného. Nečas je v cause Drobil namočený až po uši. Sobotka ne. Právě proto, že s ním nedrží basu. To je jen chvályhodné. Máte ovšem právo nevidět rozdíl mezi skutečným a předpokládaným.

Trička nosím bílá. Pokud vy barevná, nepodsouvejte to druhým. Bílá se ušpiní snadno. Ale zase je na nich špína hned vidět a mohou se zavčas vyprat. Nepraná špína je horší. Ona se na tom barevném, např. tmavěmodrém, tričku může kumulovat.
16. 12. 2010 | 15:58

antoninovy napsal(a):

Sup

díky za reakci, proč právě Rumcajse a jak jste bystře pojal, i Vás?

Inu proto, že se na těchto stránkách nějaký čas vyskytuji a vnímám názory tolika lidích zde glosujích. Všech názorů si vážím, ale výskyt Váš a pana Rumcajse mi připadá natolik zvláštní, že utkvěl a vracím se k tomu.

Milý pane, každý jsme jistým způsobem zvláštním stvořením, individuem, my křesťané tommu říkáme, že takto jsme byli připravení, zhotoveni, na ten zvláštní úkol, kterým je existence na této planetě.

Je to trošku jako ve škole, ale ne v té blbé lidské, kdy se setkáváme s neschopnými učiteli a s obtížnými typy spolužáků, je to jinak, a je to tak, že tím vším musíme projít, ať se nám to líbí nebo nelíbí.

Nikdo nás neznámkuje, zatím, konečné vysvědčení bude vypadat jinak a pořídí se způsobem, který si nyní neumíme představit.

Supe, Rumcajsi, nic i u vás nevadí, jen nechápu váš postoj k životu, jistě jste oba vzdělaní a slušní lidé, občané, nebudu vám vytýkat některé vaše postoje a dokonce myslím si, že vy sami víte, že něco není v pořádku, ale vaše nižší přirozenost se brání.

Snad jste pochopili, o čem jsem se pokusil mít řeč, jinak, pokusím se příště snad lépe.

Taky jsem omezený ve svých vyjadřovacích schopnostech a v úsudcích.

Buďte v dobrém, pane

s úctou

an
16. 12. 2010 | 16:01

Tomáš napsal(a):

Dobrý den, u člověka který vyznamenává loupežné vrahy, mne nepřekvapuje, že kryje korupci. Navíc korupci svých soukmenovců.
Pokud má s. Nečas alespoň trošku slušnosti a morálního kreditu, měl by okamžitě odstoupi ze všech funkcí.
16. 12. 2010 | 16:04

Doug Badman napsal(a):

V pořádku Same, nezbývá, než Vám závidět, jak jasno v tom máte. Nečas krade, Sobotka nekrade. Skutečnost versus předpoklad.
Tak si pěkně užijte vánoce a raději se moc nekoukejte na zprávy, i když Vy si z nich asi umíte vybírat ty skutečné od těch předpokládaných.
Máte krásný a jednoduchý život. Važte si toho.
16. 12. 2010 | 16:05

Ford napsal(a):

No Bohuslave. Kdo to zveřejnil? Novináři? Ne. Opozice? Ne. Přišel s tím člověk, kterého tam dosadil Drobil. Takže koho si špatně vybral Drobil? Michálka nebo Knetiga?
16. 12. 2010 | 16:14

blaboly napsal(a):

Drobil zabil přesně tři mouchy jednou ranou:
-pomohl ČSSD máchnout veslem o vzduch
-pomohl přesunout snížení platů papalášů-jasné výhody z toho
-pomohl zakrýt vlastním tělem svatouška AV ČR,právě sněmující.S právě přisunutými rekomendacemi EU nedojedánek potichounku za křiku okolo 5 milard naplní své bříško 10x5 miliardami.Platy českých imbecilů řvou do nebe!
Ó bože vzpomeň gaye Topolánka,vyvaruj se jeho chyb.
16. 12. 2010 | 16:15

bolševikobijec napsal(a):

Největší sranda je , že o morálce káže ten co si z náhrad pořídil byt v Praze a včera v televizi o soukmenovci bývalem komoušovi nyní hejtmanovi Palacovi , že těch 20 mega co vykouzlil na satvbu penzionečku ,to prej se nikdo neptal a tedy je to OK.
16. 12. 2010 | 16:23

Tenco napsal(a):

Takže svrhnete vládu.
A co dál ?
Volby ?
Kolik si myslíte, že dostanete hlasů ?
Proč byste je měli dostat ?
Za protesty ?

Dejte o sobě vědět jinak.
Vykopejte ze svých řad svoje Drobily.
A že jich tam je - na několik vagónů.

Pak bude možná stát za to, jít k volbám a uvažovat o hlasu pro Vás.

Kydy, kydy, kydy....

Podpořte Johna v boji s korupcí.
Kritizujte vládu ve věcné rovině - např. za paušalizované a jednostranné nakládání břemen "reformy".
Za to, že na jedné straně chce nařizovat lidem spořit v soukromých fondech - bez garance státu a na druhé straně jim vezme podpory u stavebního spoření a to i u stávajících smluv.
Za průser zvaný IZIP.
etc etc....

A posypte si hlavu fotovoltaickým popelem.

A pak Vás začne veřejnost brát alespoň trochu vážně.
Pak pošle Kalouska a Nečase do prdele sama.
16. 12. 2010 | 16:27

VL napsal(a):

Všemi možnými způsoby je třeba zabránit podvodu století - důchodové reformě. Demografický vývoj je neúprosný. Situace jistě bude složitá, ale dosavadní průběžný systém dává jistotu, že nějaký důchod bude. A kdo chce, může si spořit sám podle vlastního výběru a ne z donucení.
Na druhou stranu fondový systém dává téměř jistotu, že se z něj peníze ztratí a to buď:
-inflací (tutovka)
-krádeží (kolik fondů bylo vytunelováno v 90. letech)
-zestátněním (právě se stalo v Maďarsku)
-finanční krizí (v roce 2008 málem zkolaboval celý finanční systém)
-dalšími událostmi (revoluce, válka, měnová reforma, vrchol ropy atd.)
16. 12. 2010 | 16:31

Evžena napsal(a):

Tak kolikpak potřebuje ze státních peněz vydolovat ČSSD ?
16. 12. 2010 | 16:42

Kelt napsal(a):

Doug Badman-chytrému napověz ....
To přece si umí spočítat každý absolvent pátého ročníku základní školy,že famiglia 118(a dnes je již jasné,že je prolezlá korupcí skrz naskrz)si rybník nevypustí.
Jde v principu o to,že jak z vyjádření Drobila,tak Nečase jde o dvě věci"
a)svést to na "práskače"Michálka
b)následně to zamést pod koberec,protože se jednalo o drobné manažerské pochybení Drobila
Veřejná debata v posl.sněmovně -24 to bude bezpochyby přenášet-vynese na světlo "Boží"z
řejmě další skutečnosti a tak vystaví !protikorupční vládě? účet za čtyři měsíce protikorupčního úsilí-Kopřiva,Barták,Drobil a Nečas.
Tím bude účelu dosaženo-zbytek zůstane na veřejnosti.
16. 12. 2010 | 16:45

hoven napsal(a):

skladký, antonín nový,
ale já jsem tenhle závěr učilnil na základě toho, že jsem si přečetl ten nahranej rozhovor drobila s michálkem. nenašel jsem tam jedinou větu, pro kterou by musel drobil odstupovat. pokud by za mnou přišel podřízenej, že má nějakou nahrávku svýho kolegy, vyrazil bych s nim dvěře, že by se zastavil až na vrátnici. premier nečas postupoval naprosto správně, vzkázal michálkovi at jde na policii. kdyby udělal cokoliv jinýho, např. by michálka pozval k rozhovoru zachoval by se naprosto nestandardně a podezřele. to, že plešatá lochneska hned dostala erekci a chce vyslovovat vládě neuduvěru mě utvrdilo v tom, že michálek pracoval na zakázku, podobně jako randák v toscansku. je to špína.
16. 12. 2010 | 16:51

SuP napsal(a):

antoninovy -
Po tom, co jste tu napsal, doufám, že na to přijdete. (Co je a co není podle nás v pořádku a čemu se naše přirozenost brání - abych byl konkrétnější).
Nicméně pro začátek - Vám tady ta naprostá "levicová" přesila a z ní plynoucí davová drzost (byť pouze verbální) přijde vyvážená?
16. 12. 2010 | 16:52

SuP napsal(a):

Vykydale -
Tos (16.12.2010 16:27:57) psal opravdu Ty?
16. 12. 2010 | 16:54

Aktiv napsal(a):

A teď nastoupí tvrdá ideologie pane Sobotko? Bojujme až do odřených kolen a sedřených ramen za ideu sociálnědemokratickou. Pravicová ideologie, která náhodou po 20 letech uvízla ve sračkách, je nepřípustná, naše ideologie je lepší než hovno v záchodové míse. Bojujme za lepší ideologickou tvář právicově svobodnětržní a levicovou prvdoláskavcovskou ideologii plnou komunistických ideálů o rovnosti mezi nejrovnějšími a nahnědlou plnou hákových křížů se Stalinem v popředí. Bojujme za naše idee, jsou to ze všeho nejhlavnější nejvydýchavičtější zlatá vajíčka, na kterých sedí zlatý pták ohnivák. Bojujme za naše ideály při ideologických dýchánkách v luxusních restaurací s holkama po boku a Obamou před sebou a Castrem za zády, s vlajkou s kolečky i bez nich, s luxusními vozy i nákladáky s čísly pětiletek, s úspěchy neúspěšného hospodářství, a tvářemi tak kamenými, že i socha boha Marse není tak kamenná když naše ideologické tváře s kameným výrazem hovoří jen pravdu . Pravda a lež vítězí nad ideologickou nenávistí a láskou. Láska ideologická i na záchodě při obřadné výrobě hnědého exkrementu je ideologicky nejčistší cesta do ideového ráje plných a lačných úst ideologických panen Islámu. Bojujte za ideologii svého srdce proti všem ideologickým neznabohům. Naše idee, idee, idee, idee, idee, idee s kolečky i bez nich, s růžemi a ptáky, s kormidly a kotvami, pyramidami, i s ostnatými dráty, trnovými korunami, idee nám určují budoucnost i na WC , i před ním, i u prostřeného stolu a se stromkem s dárky....Za ideologický život bez skrupulí poťte krev, obětujte ovce, bourejte auta při 190 km/h nejlépe do protijedoucích aut. Dělejte co vám vaše ideologická hrdost a příslušnost na ideologických konferencí a politologických neměnných pózách předurčuje. Jen vy a ovce s vlky jste naše ideová sexuální potřeba, vzrušujeme se, onanujeme , milujeme se s vlky a ovcemi za lepší budoucnost parlamentních a senátních ideologických zítřků... Jen vy a naše platy, posty, cesty do prázdna ideového světa určují každý den nádechu a výdechu za vaše životy a hodnoty....Bojujte, bojujte, bojujte, bojujte..............
16. 12. 2010 | 17:04

Míval napsal(a):

Pane Sobotka, především představte rozumný, sociálně únosný program pro nejbližší léta, který v případě vítězství budete schopni uskutečnit. Pro to byste se měli pokusit sjednotit levici. Jinak proti Klausem vytvořeným miliardářům nemáte šanci. Oni vždycky dokážou stvořit nějaké ty veverky, topky či znovuvzkřísí ods k obrazu svému.
16. 12. 2010 | 17:09

Sladký napsal(a):

Hovne, však jsem psal, že to celé vymysleli Paroubek se Sobotkou a že ten poradce byl přesteojený Sobotka a že žalovat se nemá.:o))) Myslím,že dlší diskuse je zbytečná, ty prachy ve skutečnosti měly jít do pokladny ČSSD a ne ODS a Michálek je agent Moskvy nebo Obamy.
16. 12. 2010 | 17:11

antoninovy napsal(a):

Sup and Hoven

levicová přesila, vždyť víte, že jsem už zde tolikrát psal, že by nás neměly zajímat ty nálepky levicový, pravicový.

že je to hračkářství těch podivných našich spoluobčanů, kteří si hrají na polobohy, pány nad našimi osudy.

Teď budu zlý - nesnáším to a nevěřím těmto vymezením, skutečně je to hra nad našimi osudy a je to parta parchantů, kteří, nemající jiné talenty, nalezli svoji obživnou parketu právě v politice a v politikaření.

Nevěřím jim, nevěřte.

Tato sorta lidí by se v běžném občanském životě nebyla schopná uživit, co by třeba dělal Kasal, kdyby vypadnul z politického byznysu, lidský niemand? Nu, pravda, pořídil si díky konexím solár, a tak to jde.

Supe a Rumcajsi, nebavi mne a nezajimá tato situace, jen diky tomu, že občas vlezu na toto blbé medium, trochu se rozčílím a reaguji.

Vy máte jiný postoj k životu a tak, já třeba v roce trávím kus života v klášteře, ne proto abych utekl, abych se polepšil ze svých běd, ale proto abych se pokusil vdechnout naději do života svých bližních. Víte ?
16. 12. 2010 | 17:17

Luba napsal(a):

hovne,
nenašel jste jedinou větu, pro kterou by měl Drobil odstupovat?
Žádné výhrůžky, žádné nabídky "držhubného"?
Žádná korupce?
Skutečně ne?

Tady máte úryvek toho přepisu:

(...)
"Pavel Drobil:
Já souhlasím. (nesrozumitelně) Nemůžete fungovat bez toho, aniž byste si hráli na nahrávky. Pokud něco takového existuje, tak jim to musíte dát. A ujistit je, jste katolík, stejně jako já, křesťan, ujistit je, že jestli něco je, jestli tady něco bylo, tak že je to teď tady na tom stole, ta výpověď bude zničena a nic dalšího není.

Bez toho žádné obnovení elementární důvěry mezi váma nastat nemůže. Cokoli si budete říkat, bude jenom pára nad hrncem. Bez toho prostě nenastane nic, to já vám říkám na rovinu. Jestli se před něčím bekujete, před mnou se nemusíte bekovat vůbec v ničem, na druhou stranu, já úplně natvrdo řeknu, že jestli vás budu chtít odvolat, tak vás odvolám, je to moje právo a hlavně moje politická odpovědnost.
(...)

Varianta číslo dvě, která je fakt dobrá a pro mě akceptovatelná, a protože říkám, ani na vteřinu nezpochybňuji vaši odbornou erudici, varianta číslo dvě je, že mi půjdete dělat náměstka (nesrozumitelné.)

Já potřebuju náměstka, který pod sebou bude mít kompletně celou státní správu, a který mi udělá projekt za miliardu. (...)

Pokud bych vedle sebe měl člověka, jako svého náměstka, který by vedle státní správy měl (nesrozumitelně) tak by to pro mě byla maximálně komfortní situace.

Protože já si myslím, že v nějakém okamžiku, a to byla možná moje chyba při tom úvodním zadání, tak já myslím, že v nějakém okamžiku byste se musel dostat do situace, kdy byste musel přijít, protože jste profík.

Představa o transformaci tohoto fondu na zelenou banku, já se dostávám do střetu zájmů s tím, co bych měl reprezentovat jako šéf fondu. V nějakém okamžiku si nutně budete muset jít po kompetencích, v nějakém okamžiku si nutně budete muset jít po struktuře vnitřní, a v nějakém okamžiku nastane to, co by podle mého názoru ten, kdo je do toho zažraný, ředitel státního
fondu, vám neumožní ve vašem vlastním… jste v situaci, kdy podle mě mi nemůžete předložit dobrý projekt zelené banky, protože bude nutně ovlivněn tím, jak funguje státní fond, jaké jsou jeho kompetence a jaké jsou kompetence šéfa státního fondu.
(...)

Ale já nad tímhle přemýšlel a říkal jsem si, že v nějakém okamžiku přijdu a budu se chtít s vámi bavit dál.

To bylo v době, kdy ve mně nerezonovaly zas tak zásadně téma vztahová a personální… Já se fakt omlouvám za ta slova, ale já to budu považovat za faul za vaší strany.

Libor Michálek:
Rozumíte, já podobně můžu vnímat jako faul to, co udělal ten Dušan nebo ten Martin.

Pavel Drobil: (nesrozumitelně)

Libor Michálek:
No nemám, a právě proto, ţe nemám…

Pavel Drobil:
To, že jste se pánové nahrávali… Já vám říkám, moje dobrá rada je: Přineste mi to, zničte to a odpřísáhnete mi, že neexistuje nic jiného. Bez toho není šance naleznout jakoukoli normální (nesrozumitelné)

Bez toho není možné, aby jste splnil mou představu, tu nejlepší po číslem 1.

Já říkám, zvažte i tu variantu číslo dvě, to není žádná náplast ani žádné držhubné ???, je to velmi důležitý úsek na resortu.

Navíc budeme dělat transformaci uvnitř resortu, to znamená změní se celý, tak jak je to dneska nastavené, to znamená z té obrovské hromady odborů státní správy by se stal jeden.

Já jsem uvažoval s tou legislativou, protože jsem absolutně nespokojen s tím, jak … (nesrozumitelné) Pro mě by to byl velmi důležitý úsek a zároveň by ten úsek byl dost odkloněný od politiky.

Tam je to hodně odborná věc, státní správa, transformace na zelenou banku. Legislativa sice může znít politicky, ale není politická, politické zadání tam přijde vzádu.

A legislativci to potom už akorát převedou do slov. Toto je moje varianta číslo dvě. Číslo tři nechám na vás, protože mě žádná jiná varianta nenapadá."
(...)

Zdroj:
http://data.idnes.cz/soubory/domaci/89A101215_TON_SCHUZKA_DROBIL_MICHALE.PDF

Jednoduše:
Drobil se pokoušel Michálka zkorumpovat povýšením do důležité funkce, která byla pro odborníka jeho formátu velmi lákavá. A tím ho umlčet.
Zřejmě jde o osvědčenou strategii pana ODS-ministra.
16. 12. 2010 | 17:21

Kelt napsal(a):

Aktiv-Bože můj na nebesích.
Za éry "reálného socialismu"jsem četl nespočet ideologických blábolů,ale co jste předvedl Vy,by si zasluhovalo rozbor Vaši osobnosti na odborném semináři psychiatrické společnosti.
S tím"produktem"nelze ani polemizovat.
16. 12. 2010 | 17:24

Ford napsal(a):

luba: Je tam i že ho vyhodí. Povýšení je korupce a vyhozeni je tedy co? Kdyby ho vyhodil, tak by to nezveřejnil stejně jak když by ho povýšil?
16. 12. 2010 | 17:28

Kruťas napsal(a):

Pane Sobotka, soudil bych, podle Vašeho vzdělání, že jste obdařen určitou dávkou rozumu a inteligence. Splet jsem se. Vaše snaha je hodná způsobům politického embrya.
Hlasování o nedůvěře je přece předem prohraný zápas. Nebo snad vyhlásíte všeobecnou mobilizaci jako za válečného stavu? Ve vojenské knížce mám použití v době války jako střelec - posunovač. Střílet umím docela obstojně a posunout některé pitomce mimo mísu je pak hračka.
16. 12. 2010 | 17:29

vasja napsal(a):

hoven napsal(a):
"pokud by za mnou přišel podřízenej, že má nějakou nahrávku svýho kolegy....."
------------------------------------------
To nebyla "nějaká" nahrávka kolegy. To byl doklad, že se chystá zlodějna. Takovýho zaměstnance bych z firmy nezhnal. Ani Vy ne.
16. 12. 2010 | 17:32

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, tak takhle si sexymozkovi pohrobci představují spolupráci v tomto státě. Místo by sami co nejrychleji sami též vyhladali rozmanité šibaly ve vlastních řadách, tak opět startuje oblíbená sockom konfrontace a třídní boj. Za pár chvil se pak uraženě jistě budou tázat, kdo ty konfrontace furt začíná. Líš pravda.
Veselé krizování bude líp...
Obrázek nefaceliftován, ale dobrý, z blbého zdroje ovšem. Pozor, ať něco nechytíte...
http://ateo.cz/f/images/s/stalin_filip.jpg
16. 12. 2010 | 17:34

Viola napsal(a):

Podívejte se Kruťasi,

na své ideologické konferenci VV zdůraznila, že je nadále proti korupci a kdyby vláda proti korupci nejednala, tak zváží vystoupení z ní. A co se stalo, nejde snad vyloženě o korupci, ale podvod. Takže VV by se logicky měly postavit za vyslovení nedůvěry.
16. 12. 2010 | 17:36

Viola napsal(a):

gardene,

a copak ČSSD neudělala dost? V čele není pan Paroubek.
16. 12. 2010 | 17:40

Kruťas napsal(a):

Milá Violo,
bylo by to logické a pochopitelné. Všichni politici se po volbách ohánějí hesly s bojem proti korupci. Je tu ovšem jedna závažná překážka a to neexistující politická kultura a tak nemůžeme nic logického natož rozumného očekávat.
16. 12. 2010 | 17:45

Kelt napsal(a):

Kruťas-vojenská kvalifikce se nerovná racionální úsudek.
Je to prosté milý "Watsone"-Nečas to hodlá zamést pod koberec jako drobné Drobilovo manažerské pochybení.
Možná,že Vám není známo,ale před hlasováním o vyslovení nedůvěry vládě předchází za účasti ČT 24 veřejná diskuse,která může a lze to důvodně předpokládat přinést pro vládu další nepříjemné skutečnosti,jak u afér se sklonem zamete
ání pod koberec bývá.
Pak ať si veřejnost udělá závěry sama.A že to s preferencemi vlády boje proti korupci nevypadá nejlépe je nabíledni.
A prismatem těchto zjištění bude veřejnost její "boj proti korupci"sledovat velice pozorně a kriticky.Zatím co každý měsíc její vlády zaznamenáváme jeden koruční malér-Kopřiva,Barták,Drobil,Nečas,tak to poslední co vláda potřebuje je veřejné praní jejího špinavého prádla.
16. 12. 2010 | 17:52

Viola napsal(a):

Milý Kruťasi,

politika není logická a jsou v ní muži, kteří se holedbají svou logikou, tak jak to je.
16. 12. 2010 | 17:53

JF napsal(a):

antoninovy: Zdravím!!! a když je ten Advent tak tedy "hřeším" ;-)))

pozn.: Dal jsem si dnes jeden závazek, ale nebudu extrémista , tak proto ho poruším.

Píšete to velmi dobře ...

... vemte, že jsme všichni lidé se svou přirozeností - každý máme nějaké chyby, každý máme nějaké klady - i politici.

Rodíme se a jsme takový jací se narodíme a ty „sudičky“ prostě někomu řeknou že bude politik a on jím bude. Ale ani to není absolutní zákon.

Jsou třeba revoluce nebo pseudorevoluce a ty udělají politikem i člověka „naprosto“ (zase to naprosto berte s rezervou ;-) nevhodného k politice. Když to zpersonifikuji - to je to dítě revoluce nebo pseudorevoluce. Víte (doufám) o kom mluvím. A to dítě možná chce i další revoluci či pseudorevoluci ... ;-) i „-( (jedno z poznání jedno z toho že svět je „prostě“ takový)

Ale i ten prezident opět není jenom špatný nebo jenom dobrým politikem.

Berme si jen to dobré a to by nás mělo posílit! Toho špatného si v sobě si buďme vědomi, jakož i toho špatného v ostatních.

Prosím berte to jako moje zamyšlení a posilu pro Vás a víru v to dobré co v nás je i toho co je ve mne. Myslím že jste správný adresát ;-) A nejen Vy.

hezký den všem a ještě jednou Zdravím!

ps-redakce: ta rC pořád nic moc ;-)))
16. 12. 2010 | 17:55

blue jay napsal(a):

Od kdy je Bohus Sobotka "myslitel"?

Ta jeho fotka je puvabna. Ani na ni nejsou videt rovnatka.
16. 12. 2010 | 17:57

JF napsal(a):

To co jsem zde napsal zkuste klidně aplikovat i na mě ;-) ... třeba s tím co Vám do toho kecám ;-))) A budete mít "svatou" pravdu! ;-)))

ps-redakce: ta rC pořád nic moc - teď na podruhý ;-)))
16. 12. 2010 | 18:01

hoven napsal(a):

vasja,
jedinou chybu, kterou drobil udělal, bylo to, že s michálkem nevyrazil dveře i s futrama. nemam rad zloděje a v žadnem případě bych zlodějnu netoleroval, ale vyděrače nemám ještě radši. pokud si michálek něco nahrál a bylo to usvědčující měl jít uhned na policii. nakonec, je to i jeho zákonná povinost. drobil reagoval naprosto správně, když mu řekl bud at s tím jde na policii, a když ne, tak at to zničí. socbolševici tady samozřejmě budou onanovat jenom nad tou druhou částí věty a převracert smysl. ale já jsem si udělal obrázek o tom, co se odehrálo na základě celého rozhovoru. nemam drobilovi co vytknout, řekl bych uplně to samé.
16. 12. 2010 | 18:04

JF napsal(a):

a do třetice na hromnice: Toto není výzva k smíření se vším nebo bojovnosti proti všemu.

Spíše NAOPAK!

rC: tentokrát "Beneš, Warepo" ... nechám na úsudku každého.

Mě Warepo osobně připomělo Waterloo ;-))) ... ale to je ˇmožná jen můj přelud ;-) Co to připomíná Vám milí blogeři a diskutéři ?
16. 12. 2010 | 18:08

vasja napsal(a):

Pane Hoven.
Já bych s podezřením na zlodějnu ve firmě šel za šéfem.
A kdybych pocítil nezájem..... tak o tom pochybuju.
Tam nejde o "ničí" prachy.
16. 12. 2010 | 18:10

antoninovy napsal(a):

JF

Víte advent je o tom, že my všichni se můžeme proměnit k dobrému.

Každým dnem v adventním čase múžeme se probouzet jako lepší lidé.,

V tom je asi smysl adventu.

Včera zrovna a ne náhodou četl jsem si o sv. Antonínovi Paduánském, a jak to bylo, když všetečný bližní se přiblížil k jeho místnosti a viděl, že odtamtud vychází záře.

Dveře si dovolil otevřít a pak spatřil, že před Antonínem stojí malé dítě Ježíš.

Příběh pokračoval a já vás nechám v tom.

Advent, přátelé, sdvent.

PAx

ax
16. 12. 2010 | 18:16

JF napsal(a):

antoninovy: Velký souhlas a také "drobná" oprava, protože vše není skvělé ani Já. (k všetečnosti se hlásím dobrovolně ;-)
oprava (opět to berte s rezervou-chyba je prostě všude):

Prosím berte to jako moje zamyšlení a posilu pro Vás i pro mne a víru v to dobré co je v nás.

Myslím že jste správný adresát stejně jako já, a především nejen My, proto a hlavně proto tu to tady píšu.

ps: docela zvláštní že to tu musíme psát, co? ;-)

hezký večer

rC: tentokrát "good, rokeraw"
16. 12. 2010 | 18:25

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, sexymozek konečně musel na své místo v dějinách posaditi se, to není zásluha socanů, to je spíš přírodní záležitost drahá Violo. Podle vzoru, každý svého štěstí atd...
Jinak vyhledávati všeliké kecálky a nefachčenky a jiné darmobroučky především ve vlastních řadách, kteří bez státního švindlu by si nevydělali ani pověstnou slanou vodu, je myslím povinností nás všech, kteří chtějí pokud možno zdravě zdravě zdravě atd atd….
Tajenku si jistě taky doplníte sama.
Veselé krizování bude líp. Přidám samozřejmě neliftotvaný obrázek z velmi nekorektního zdroje. Pozor ať něco nechytíte…
Veselé krizování bude líp….
http://www.bestwallpapers.net.ru/private/img/prikol/prikolis_20.04.2010_033.jpg
16. 12. 2010 | 18:26

antoninovy napsal(a):

Ano, ještě jednu pěknou dám na dobrouc noc.

Víte, jak probíhaly ony oslavy našich vojsk, součásti vojsk Varšavské smlouvy na seřadišti na Letné?

Za všemi oněmi uniformovanými oddíly různých speciálů, na konci pochodovala vcelku malá, nenápadná skupina, takoj otrajď, civilů, v šedých tesilových oblecích, většinou s brejličkami na nosech a s aktovčičkami v rukou.

Kdo to byli?

Tajná zbraň Ministerstva národní obrany a Ministerstva vnitra - EKONOMOVÉ !

Zdrasvujte, tovaryšči

an
16. 12. 2010 | 18:27

JF napsal(a):

antoninovy:Příběh pokračoval a já vás nechám v tom.

Prosím,a jak pokračoval?
16. 12. 2010 | 18:34

Lubka napsal(a):

Hovene,nechoď už na mráz,tvůj současný duševní stav je už kritický.
Ty jsi vůbec zvláštní. Zlodějina ti nevadí,ale její odhalování ano. Myslím,že to o tobě vypovídá samo.Neměl jsem o tobě nikdy valné mínění,ale vidím,že jsem tě úpně nedocenil.
Myslím,že by jsi se mezi ty čestné a charakterní hochy opravdu hodil.
Fakt nevím,jestli se mám smát,nebo brečet.
Spíš si ale odplivnu.
16. 12. 2010 | 18:35

antoninovy napsal(a):

JF

pokračování je dosti celkem delikátní věc a tady bych nerad rozváděl

asi o tom,,, co bude s námi a tak

Salut

an
16. 12. 2010 | 18:40

antoninovy napsal(a):

wb garden ano sloužíte, odpykáváte si svoje hříchy které jste napáchal za minulého režimu, snad se i kajete, ale opravdu

jděte už definitivně, do p..., vaše slabomyslnosti už nikoho nezajímají, není to zábavné, zmklněte a ukryjte se do svých rostlin,
16. 12. 2010 | 18:51

Colt napsal(a):

antoninovy

víte pane,
já si ten obrat v MfD, LN a spol., který opatrně nastal po jarních volbách vykládám tak, že ti mazaní pánové spatřili první supy nad budoucí mrtvolou (ODS).
A s hbitostí sobě vlastní přesedlali k novému pánovi -TOP09. Jinak by k žádnému zveřejňování Michálkova záznamu nemohlo dojít.
Takže žádné nabírání rozumu, ale nasliněný prst vede je.

Také si říkám, že na tom tehdejším balkóně Melantrichu asi byli samí doudové, počínaje Havlem. Asi i proto to zde tak dopadlo. Dětská naivita Vás, jak vidno, dodnes neopustila.
16. 12. 2010 | 18:54

JF napsal(a):

antoninovy: dík a úplně stačí - souhlas - vyhledám si a doufám že nejen moje maličkost , ale i něčí VELIKOST.

ps pro politiky: prosím, začněte také číst něco jiného něž jen své projevy! nic jiného mi s této diskuze s panem antoninovy nevyplynulo. Tímto děkuji a zároveň se omlouvám panu antoninovy.

A to je právě pro politiky a jen POLITIKY.

Byl tu už i někdo před Vámi! (neříkám kdo, to si holt budete muset najít/zjisti sami a sami se o tom přesvědčit ;-)))

ps-antoninovy: Co říkáte tomu, že jste to zrovna včera četl? Docela zajímavé! Ještě jednou se omlouvám a berte to v dobrém, ale zde na blozích např. poslední pan bednář je také zkouška "něčeho" na živém

ps-antoninovy-2: jen tady demonstruju způsob uvažování a snad si někdo uvědomí, že ani oni nejsou dokonalí, přestože se o tom mohou tisíckrát přesvědčovat a hlásit to kolem sebe.

pěkný večer Vám pane antoninovy!!! (sorry, že jsem šel touhle cestou - zvažoval jsem to) Snad se mi podaří již "nic" do konce roku napsat. Doufám, že jste si takové přesvědčení nedal Vy ... ale koukám že ne ;-))) Tak dobrý...

2011 jsou dvě jedničky ... ???
16. 12. 2010 | 18:58

liberál napsal(a):

Za prvé:
Jste neuvěřitelný lhář. Nečas řekl Michálkovi ať se obrátí na policii. Proč to Michálek neudělal.

Za druhé:
Vy máte asi mnohem lepší koncept boje proti korupci což ukazují kauzy z Pardubic a Prahy, kde dva vaši členové byli přistiženi při úplatkářství.

Za třetí:
Co jste dělal když se v období 2002-2006 řešili kauzy Gross,Diag human,Liberta,Unipetrol a podobně? Také jste volal po odvolání předsedy za ČSSD?
16. 12. 2010 | 18:59

JF napsal(a):

snad opravdu nakonec dnešnní Adventní drobnost ;-):

k tomu ... "začněte také číst něco jiného něž jen své projevy!"

Vážení politici, to něco je třeba i ten běžný život na ulici. Jestli teda nechodíte jen z jednacího sálu do bufetu podzemní chodbou.

Všude kolem nás je spousta zajímavých obrazů (nejen v tom tunelu). Napište o nich projevy a ty potom nečtěte, ale něco z nich - tu dnešní "nějakou tu drobnost" - začíná to na u pokračuje s a dlaší je k ... a to by mohlo stačit s ostatním si lámejte hlacu Vy.

... a to si potom fakt rád přečtu.
16. 12. 2010 | 19:44

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, stran hříchů antoníčku novotný, pro koho děláte, dělal jste, že tak dobře víte vše...
Jinak vám přeji činorodé usínání a kdbyste snad něco prozradil o vlastní genialitě, i s obrázky pochopitelně a nejlépe, bychom se tu vůkol posmáli, též by to bylo dobré včíl před vánoci. Či snad jste jenom též sockom nájemný diskutující ??
Veselé krizování bude líp...
Obrázek je sockom nechutný, rači neklikejte, teda nekopírujte...
http://i2.ambrybox.com/111110/1289511940694.jpg
16. 12. 2010 | 19:53

antoninovy napsal(a):

Milý JF, co dodat - advent . doba kdy očekáváme, regenerace našich schopností, mohoucností.

Čekáme a dostáváme, pokud jsme otevření.

Toť vše, plus ono, že každým novým ránem, jsme schopni k tomu, abychom se stali novým, opravdu - novým člověkem.

Toť vše a netroufám se k tomuto cokoli dodat.

To je pro Vás, i pro Emissary, Tenco, Sladký a ostatní, kteří se pokušejí hýbnout s tímto světem.

Buďta s Pánem v pokoji
16. 12. 2010 | 19:55

antoninovy napsal(a):

Ad Colt ad Jf,

to víte že to vím, ale co mám s tím dělat, že. díky za responsi.,

an
16. 12. 2010 | 20:05

JF napsal(a):

antoninovy: díky!

... a ještě pro politiky ... než s "něčím" začnete ... začněte SE SEBOU.

pax anebo jinak Světu mír.

Vyberte si - mimochodem oboje platí bez toho kdo to říká či říkal ...

... pochopítete TO ???

pax anebo jinak Světu mír.
16. 12. 2010 | 20:23

Děda napsal(a):

Pan Sobotka je ten pravej,co může poukazovat na levoty.Sám jako ministr financí odpustil 20melounů kamarádovi p. Paroubka,sám si z náhrad koupil byt a.d.
16. 12. 2010 | 20:38

hoven napsal(a):

vasja,
když už teda šel michalek za drobilem, měl mu tu nahrávku pustit, aby se k tomu mohl drobil jasně vyjádřit, jenže michalek si nahrával i drobila. pro pana michalka nemám slov. my opravdu nevíme, jestli někde byla nějaká korupce. kde je nějaký důkaz. ??? at dá michalek všechny sve nahravky policii a ta at to vyšetří. jenže to měl udělat hned. mě to celé přijde jenom a pouze jako další prasárna lihového domu. pokud se žadná korupce neprokáže, drobil by se měl vrátit na ministerstvo a michálek se sobotkou dostat veřejně 200 ran bičem na václaváku. v tehle zemi se vyrábí kauzy, placení michálkové a novináři likvidují lidi, kteří se vubec ničeho nedopustili. to už musí skončit.
16. 12. 2010 | 20:49

antoninovy napsal(a):

Víte, to jsou všechno české plky, teď tady vedle usednul kluk z New Zealand a během pár sekund jsme si řekli všechno, o sračkách současného světa i o sračkách našeho dvorku.

Stačilo k tomu několik minut posezení a pár panáků Becherovky, falešné, jak jinak, že , pane Havle, byli jsme na jednom.

A teď zhassínám a jdu dom, tam taky tma a bude.

Zdravstvujte, tovaryšči
an
16. 12. 2010 | 21:00

petrof napsal(a):

Otíku, Dluhoslave, vy jste s tím přitroublým Tejcem, jak Tataři. Vždyť už vám to kdysi řekl pan Kalousek, v jedné TV debatě jasně :... svolávat i protestovat můžete, ale my vám to stejně neodhlasujeme!!!! Tak co zase blbnete????
Škoda že se neporadíte s Paroubkem. Ten by vám jistě vysvětlil, abyste si vzpomněli na akce biolíh, Unipetrol, kakao od Krause, mlátičku Přibyla, či Doleželových "pět" na stole.... a radši drželi ústa!!!
16. 12. 2010 | 21:03

Kelt napsal(a):

Hoven-dá se říci,že jste ideální kandidát na funkci MŽP.
Takové lidi ODS potřebuje.
16. 12. 2010 | 21:16

hoven napsal(a):

kelt,
me se líbí jak najednou rudooranžoví komunisti začali duvěřovat mlade frontě dnes . najednou takovej obrat.
16. 12. 2010 | 21:22

liberál napsal(a):

hoven:

Přesně tak. Proč rudooranžový vykřikují že byla korupce, přitom nemají žádný důkaz. Proč tu nahrávku nedali ještě policii?
16. 12. 2010 | 22:09

Tenco napsal(a):

Hoven
MFd jsou noviny. Množina novinářů. Dělají svoji práci. Někdy dobře, někdy špatně.

Já bych v tom neviděl nic dalšího.

Snad příjmy z inzerce. Ty mohou motivovat k tomu či onomu.

Ale furt to bude o lidech.

A majitelích. Či šéfredaktorech. Of course.

Neděla bych ukvapené - paušalizující, takto vlastně bolševické soudy o čtenářích.
To je nanic.

Dobrou noc.
16. 12. 2010 | 22:11

Da.Rock napsal(a):

Petrof: Ano, ten biolíh je opravdu dobré si připomenout. Objevilo se podezření a akteří letěli ze svých funkcí natotata. Ale to ještě vládl ten odporný Paroubek. Dnes vládne pan čistý Nečas a ten má ve své lidi důvěru a bude ji mít navzdory všem důkazům. A kromě toho má odpovědnost vůči stranické pokladničce.
16. 12. 2010 | 22:13

Da.Rock napsal(a):

hoven: Mně se zas líbí, jak jí pravičáci věřit přestali. :-)
16. 12. 2010 | 22:14

Luba napsal(a):

Kdo je schopen obhajovat lumpárny a zlodějiny jiných, pravděpodobně je sám zlodějem a lumpem.
Nebo advokátem ...
16. 12. 2010 | 22:20

hoven napsal(a):

da.rock,
ale já jsem nikdy stoprocentně neveřil žadným novinám.akorát blesku. u blesku mám jistotu, že 100% toho, co napíšou je lež. u ostatních novin musí člověk přebírat. takže myslím, že u pravičáků nenastala žádná markantní změna. ale levičáci několik let hýkali o pravicových mediích, modre frontě dnes , hlasné troubě ODS. nevim, kdo platí michalka, bud liháč, nebo pravdoláskaři. ale na vlastní pěst to nedělal. pokud se někdo dostane tak vysoko, jako michalek, tak poctivej nemuže být už z povahy věci. to je nějakých řití, který musí očuchat a noh, který musí podrazit, než se na to místo dostane. najednou ma michalek kolem sebe svatozář. noviny umějí z lidí dělat blbce dokonale.
16. 12. 2010 | 22:30

JF napsal(a):

máte pravdu, to je pěkná blbost, ať si každý řekne kdo je kdo, pozná se to i podle pozdravu ... a jeho důvěryhodnosti

ps: ano ke světu patří i válka ... v jedné či dokonce v několika jsme ... proto ten jeden z pazdravů je naprosto nesmyslný a bez fantasie.
16. 12. 2010 | 23:00

Luba napsal(a):

Ano - Nečas měl pravdu.

Pavel Drobil skutečně manažersky pochybil, když si vzal k sobě na úřad evidentně čestného člověka.
Pana Drobila ani nemohlo napadnout, že by se někdo dostal do nejvyšších pozic jinou cestou, než on sám - tedy díky svým schopnostem, nikoli díky svému podrazáctví, afinitě k mocným a zlodějské mentalitě.

Více viz článek
"Kdo je Michálek - amatér, nebo hrdina?"

Cituji:
"Bývalý šéf Státního fondu životního prostředí Libor Michálek přišel za podobných okolností o místo už jednou.

V polovině 90. let kvůli tomu, že jako makléř Fondu národního majetku upozornil v médiích na finanční machinace.

Jeho propuštění zrušil až o dva roky později soud. Současné Michálkovo odvolání zdůvodňuje odcházející ministr životního prostředí Pavel Drobil údajným manažerským selháním.

Začínající manažer Libor Michálek nastupuje jako makléř k Fondu národního majetku v roce 1995, o rok později se objevují první konflikty.

V rozhovoru pro Právo vyjádřil pochybnosti o pomalé privatizaci bank. Spočítal také, že ze 140 miliard v investičních privatizačních fondech skončilo 50 miliard neznámo kde.

"Znal jsem ho jako člověka slušného, poctivého a vím, že byl a dosud je věřící katolík, který by se nechal pro pravdu zabít," hovoří o Michálkovi ekonom a bývalý předseda Fondu národního majetku Tomáš Ježek.

Michálek tehdy okamžitě přišel o místo, obrátil se na soud, a ten mu nakonec dal zapravdu. Později se Michálek angažoval v odškodňování investorů postižených finanční kriminalitou.

Dnes ho ale někdejší nadřízení prezentují jako člověka, který manažersky selhal. Výhrady se týkají programu Zelená úsporám, ten je ve skluzu a na financování žádostí o zateplení domů nebo výměnu kotlů chybí kolem pěti miliard korun.

"Na Státním fondu životního prostředí jsou problémy díky jeho absolutní neschopnosti, protože se asi musel věnovat sbírání informací na své kolegy, a ne práci," hodnotí Michálka jeho dosavadní šéf a odstupující ministr Pavel Drobil.

Ve svém chování Michálek pochybení nevidí.

"Máme tady vládu rozpočtové odpovědnosti a boje proti korupci. Ale v okamžiku, kdy člověk na korupci upozorní, tak je odvolán z funkce. To mi připadá jako zcela absurdní," neskrývá rozčarování.

Za sebou má už výpovědi na protikorupční policii. Ta chce v příštích dnech pozvat k výslechu i další aktéry kauzy.

Michálka se na svém blogu zastal také člen Národní ekonomické rady vlády Pavel Kohout.

"Michálek byl nedávno u mě v kanceláři. Šlo o to, jak optimálně vyhodnotit výběrové řízení, aby vyhrála opravdu nejlepší nabídka. To věru není v kraji zvykem. Mohu tedy dobré úmysly pana Michálka potvrdit osobně, a kdyby na to přišlo, klidně budu svědčit u soudu," napsal Kohout.

Navíc se ostře opřel do ODS, která nyní těžko hledá argumenty, podle kterých bojuje proti korupci.

"Jeden člen ODS, jehož identitu nebudu zveřejňovat, pak na Michálkovu adresu poznamenal: Ten člověk je vyřízený. Nikdo už ho nikdy nezaměstná, práskače. Pro mě je vyřízená ODS," dodal Kohout."

Zdroj:
http://www.ct24.cz/domaci/110171-kdo-je-michalek-amater-nebo-hrdina/

Jestli chce tedy ODS ve svých mafiánských praktikách pokračovat, asi by si měla vybírat "své důležité" mezi lidmi "s máslem na hlavě", u kterých nehrozí riziko, že by snad někdy porušili omertu.
16. 12. 2010 | 23:18

sam napsal(a):

Dougu, znovu opakuji, že je tak trošku rozdíl mezi předpokládanou zlodějinou a prokázanou. Proč jen neumíte lépe česky..:-(

i vám dobrou noc a pěkné vánoce
16. 12. 2010 | 23:31

ex-nemo napsal(a):

Ano, máte všichni pravdu.Jsou stejní ti i ti, socani nebo ODS a tak dále,všechno jedna banda...
Jenže pravice se vyzbrojila takovou akousi "superpravicovou" ideologií, která nemá ve světě obdoby dnes a v dějinách aspoň nějakých 700 let (od doby nájezdu Tatarů). Podívejte se co hlásá poradce premiéra pan Joch.Prostě vláda má jít proti lidu, pro stát je nejlepší když se mají lidé zle. "Čím hůř je obyčejným lidem tím lépe pro nás". Zlatý byl "kapitalizmus XIX. století "! To se ještě snažili úděl chudých aspoň trochu zlepšit. Naši pravičáci hlásají a dělají opak; lid explicitně prohlašují za svého nepřítele.
Ať je to jak chce, přece jen ta ideologie socialistů není vůči obyčejnému člověku nepřátelská.
A politici se nemohou vůči své ideologii chovat tak docela ignorantsky; něco přece jen dodržet musí.
Převléknou se na Mikuláše dva sousedé, oba stejní; ale ten Mikuláš musí s těmi dětmi přece jen lepe zacházet než ten, co je za čerta.
Takže já opakovaně , s přemáháním ovšem, volím tu mizernou ČSSD. Jenom po těch několikerých volbách mi jaksi trne levá ruka (co s ní házím do urny); mám strach aby mi neuschla.
16. 12. 2010 | 23:33

Viola napsal(a):

hoven

někdy se při psaní o někom člověk dokonale opíše sám, že?
16. 12. 2010 | 23:39

Viola napsal(a):

Liberále,

ono asi vše souvisí se vším. Proč pan Michálek nešel na policii souvisí možná s odvoláním policejního ředitele, jak po něm volá pan John.
16. 12. 2010 | 23:49

Vladimir napsal(a):

Tak fakt jsem se docela pobavil, jak hejno pravých hus zakejhalo na Sobotku ...
Tak pro mne je hodně nepřijatelné, že vláda chce šetřit na chudých lidech po korunách a stokorunách, aby pár "politicky pokrytých" ty naškudlené korunky po miliardách rozkrádalo ... a šupalo do stranické pokladny ...
Sobotkovi bych ještě doporučil, aby poštval Nejvyšší kontrolní úřad na státní lesy, protože podle toho Keniga s "Pavlem na Lesích, tam se kradlo za bílého dne" ! On ten Pavel tam pár měsíců dělal Předsedu dozorčí rady :-)
A pak, jak jsem slyšel zdůvodnění Nečase, proč na upozornění Michálka, že na FŽP bují korupce - prý " vzkázal po Drobilovi, aby to dal policii". To je odpověď jak od nesvéprávného ... !
On Michálek mu pošle maila, kde vylíčil tu korupci (v rajonu Drobila) ... a Nečas nebyl schopen mu odpovědět mailem a po tom, kdo je podezřelý z krytí korupce mu vzkazuje něco o policii ... To mne fakt berou mory ...
Vysvětlení logické je, že v ODS , kde Drobil je místopředsedou, se radili, jak zaplátovat kasu a sehnat prašule na příští bilboardy a Drobil se pochlubil, že na FŽP jsou nevyužiré prachy... Resp. asi to bylo tak, že on Drobil - horký kandidát na min. průmyslu (na jaře), šel na min. ŽP už s tím posláním, jak z tama ty nevyužié prachy přešupovat, zvlášť, když z těch lesů už věděl jak na to ...
17. 12. 2010 | 00:34

speci.men napsal(a):

No Hoven opět nezklamal. Jeho argumentační vybroušený styl bere dech. Jen málo lidí se dokáže v jednom odstavci hned několikrát popřít.

My nevíme, jestli došlo ke korupci (kdo je to my, Hovene?)

Na tak vysokém postu nemůže být nikdo slušný (to hovoříte jistě z vlastní zkušenosti, že?)

Měl předat důkazy k prošetření policii (vy asi žijete dlouhodobě mimo ČR)

Tady se uměle vyrábí kauzy a placení Michálkové špiní čisté politiky (koukám, že vy už jste si své prošetření provedl, není liž pravda)

Na závěr: Chápu, že to dá asi hodně intelektuální námahy, aby si člověk nějak logicky vyargumentoval, že jeho favorit, přistižený při nezákonnm jednání je vlastně nevinný. Vždyť pravda je lež, válka je mír.

P.S. Hergot, škoda že ten Drobil není z ČSSD, že. Jak by ten svět byl najednou jasnější a diskuse tady na blogu jednodušší.

P.P.S. Mám z vás milý Hovene dlouhodobě dojem, že vy jste vlastně volič ČSSD a tady na diskusích schválně děláte z konzervativně pravicových voličů tupé nemyslící primitvy s vyjadřovací schopností žáka pomocné školy tím, že se za jednoho z nich vydáváte. Nemám pravdu? Neměl byste ale na ně být až tak zlý a dělat z nich až takové pitomce.
17. 12. 2010 | 00:59

Bohumíra napsal(a):

Vláda, která NAOKO bojuje proti korupci, ale AMATÉRSKY krade, musí padnout. Nejlépe do Vánoc. VV přejdou do opozice, protože je ostatně s Kalouskovci a Nečasovci NIC převratného nečeká. Možná namítnete, že se po pádu vlády korupce přestěhuje doleva - a budete mít pravdu!!
17. 12. 2010 | 07:09

ali napsal(a):

áááá...bude se hlasovat..to už je socanský hobby. Prostě chtějí ke korytu jako první, nebraje ohledy ni vlevo ni vpravo ni na lidi..a Bohušek, čistý jak lilie, mává hořícím mečem! Teda ten Nečas vás ale pálí v žaludku.. :o)

Bude předvánoční estráda..doporučuji přímý přenos z tohoto klání..
17. 12. 2010 | 08:28

rejpal napsal(a):

Bohumíra
Ale oni kradou profesionálně.Kdo měl ksakru čekat, že se najde veš v kožiše a ještě takhle vysoko.
17. 12. 2010 | 09:39

Pepa z depa napsal(a):

Můj milovaný NÁRODE, pojď rychle na internet a podívej se na to jak byli vypuštěni k PC přístrojům chovanci všech politických stran a uskupení zavřeni v izolaci psychiatrických léčeben, aby nemohli nasávati tu atmosféru okolo KORUPCE ODS PO ČESKU, což je specifická vlastnost našich nepracujících ale proto bohatnoucích spoluobčanů. Při té smůle, máme ale ještě štěstí, že Nás při smyslech je zase několikanásobně více, než těch individuí, kteří si tady čistí žluč, což je správně a tak se Nám pěkně odkopou a profláknou, protože již mluví z cesty a sami nevědí za koho zrovna kopou. Tak 4. odboj navrhuje, nechme je ať se jim to odkopávání 100% podaří a až uvidíme co se všechno odkopalo, TAK JE NAKOPEME MY AŽ POLETÍ A POLETÍ A ZASTAVÍ SE AŽ VE VYŠETŘOVACÍCH VAZBÁCH. No a jak to bude pokračovat, tak to 4. odboj již věrně popsal za ten PRACUJÍCÍ LID, který tady všichni obchází a vůbec se jej nemíní zeptat a co VY NA TO, ŽE? Tak lid vám vzkazuje, že vám to spočítá vše dohromady i s úrokama, což je váš způsob jak jste to do teď vy počítali, NÁM, ale POZOR KARTA SE OBRÁTILA. To je legrace NÁRODE ČR, jak si jdou po krku, že? Tak zatím, 4. odboj a Pepa z depa.
17. 12. 2010 | 16:03

blue jay napsal(a):

Pět hlavních důvodů proc Bohus S. posledni dobou tolik zvani,

1)Chce byt predsedou KSCSSD
2)Chce byt predsedou KSCSSD
3)Chce byt predsedou KSCSSD
4)Chce byt predsedou KSCSSD
5)Moc chce byt predsedou KSCSSD
17. 12. 2010 | 17:49

Pepi napsal(a):

Současná "Škrt-vláda" dělá vše pro to aby bylo ještě hůře než je.
-
Pád téhle škrt-vlády bude nejlepším vánočním dárkem slušným lidem v ČR..
-
Ale co potom, kdo vytvoří vládu ČSSD+VV+KSČM..??
... nebo snad ČSSD+ODS+VV..??.. to snad néé..!
19. 12. 2010 | 08:52

Strašil napsal(a):

Pane Sobotko,
kdy vrátíte vaše neoprávněně inkasované náhrady???
19. 12. 2010 | 11:01

Viola napsal(a):

Pane Sobotka přeji Vám vše nejlepší k vánocům,

byl jste v parlamentu dobrý. Jen držte spolu při sobě s panem Haškem, Tejcem a s ostatníma, dávajte na sebe pozor, abyste nikde neudělal chybu, aby na ván nikdo nic nemohl vytknout. Jste naděje. A teké se snažte udržovat štíhlou linii a kondičku, ne že byste to zrovna potřeboval, ale do budoucna, aby ani to Vám nikdo nemohl vytknout. Dávejte prostě na sebe pozor. A ještě bych Vám poradila to samé, co panu komunistovi Dolejšovi, nebuďte na Věci tajné zlý a jednotlivě s nimi komunikujte a viklejte je, není možné, aby hlasovali jako jeden muž, vždyť je tam tolik pěkných žen a snad i hodných. :-)
22. 12. 2010 | 11:46

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy