Blondýnky to za premiéra nevyřeší

07. 04. 2011 | 09:00
Přečteno 4477 krát
Včerejší čtené televizní vystoupení ministra Víta Bárty bylo jistě zajímavou psychologickou sondou do přátelství pánů Škárky a Bárty, existující vážná podezření však nerozptýlilo. Koneckonců, pohřební obličeje přítomných členů vedení VV hovořily samy za sebe. Titulární předseda strany VV Radek John na této tiskové konferenci, kterou jistě s napětím sledovali všichni zbylí voliči VV, neřekl ani slovo.

Příběh s půjčkou (není to nic nového, je obecně známo, že většina přistižených úplatkářů na policii vypovídá, že šlo jen o půjčku) má vážné trhliny. Tak především je podivné, že ministr Bárta o půjčce začal mluvit teprve po té, kdy se včera večer dozvěděl, jaké přesné důkazy poslanec VV předložil státnímu zastupitelství. Vše by bylo také jasnější, kdyby pan ministr Bárta předložil veřejnosti smlouvu či alespoň stvrzenku na to, že poslanci Škárkovi tolik peněz půjčil. Žádným takovým dokumentem ale na včerejší tiskové konferenci nezamával. Čili nejspíše nešlo o půjčku, ale o dar. Tím jsme ale zpět u verze příběhu, kterou zarputile šíří Bártův bývalý přítel Škárka.

ČSSD trvá na tom, aby ministr Bárta v zájmu elementární politické kultury sám odešel z vlády, nebo pokud tak neučiní, byl neprodleně odvolán na návrh předsedy vlády Nečase. Jiné řešení, které by odpovídalo principům fungování vlády ve vyspělých demokratických státech, neexistuje.

Veřejnost je už teď silně zklamána fungováním této vlády, případné setrvání ministra Bárty bude rozbuškou další občanské nespokojenosti a frustrace. Pokud Bárta nebude v příštích dnech odvolán, rozhodne ČSSD na jednání předsednictva 15. dubna o tom, zda vyvolá hlasování o nedůvěře vládě.

Zdroj blízký premiérovi deníku Právo ve středu podle Novinek řekl: „Vítka si musejí blondýny zaříznout samy.“

Jenže v případě VV se nic takového nestane a ani stát nemůže. VV totiž nejsou demokratickou politickou stranou, kde by fungovaly vnitřní pojistky a zpětná vazba mezi vedením strany a členskou základnou. Navíc jsou vrcholní představitelé VV propojeni podnikatelskými vazbami z dob působení v ABL a vázáni nepřehlednými smluvními pokutami, jež zřejmě omezují možnost nějakého svobodného vystupování například poslanců této strany.

To, že VV nejsou standardní demokratickou parlamentní stranou, je dáno už způsobem, jakým VV vznikly a byly posléze privatizovány lidmi ze společnosti ABL.

Je více než pravděpodobné, že u zrodu VV stáli pražští podnikatelé, spojení dlouhá léta s komunální vrstvou politiků pražské ODS. V posledních letech se pro ně vžilo pojmenování „kmotři“. Ti se podle všeho rozhodli vytvořit jakési „béčko“ ODS pro případ, že by ODS v Praze jednou zeslábla natolik, že by potřebovala koaličního partnera. Angažmá „kmotrů“ nasvědčuje fakt, že do role předsedy VV byl posléze angažován bývalý novinář Radek John, který dříve pracoval pro společnost spojenou s podnikatelem Janouškem. To, že vazba na „kmotry“ nebyla přerušena ani po letech, dokládá i dnešní článek v Mf DNES, který hovoří o podivném financování VV zřejmě fiktivními smlouvami se společností NAVATYP, rovněž propojenou s pražskou komunální garniturou ODS.


To, že VV jsou podle článku Mf DNES financovány firmou, která je řadu let spojena s pražskými kmotry ODS, je samozřejmě v přímém rozporu se vším, co VV doposud v politice tvrdily a na čem postavily smysl své existence. Bojovníci s dinosaury se nechávají dinosaury platit. Boj je tedy evidentně jen předstíraný.

Blondýny se nemohou pana ministra Bárty zbavit samy, i kdyby v sobě našly potřebnou odvahu. VV nejsou politická strana, ale firma bez zaměstnaneckých akcií. O všem podstatném v tomto „bizarním politickém podniku“ rozhoduje majitel a tím je ministr Bárta.

miér Nečas dlouho ignoroval fakt, že jeho koalice je tvořena dvěma politickými stranami a jednou privátní firmou. Přehlížel rizika spojená s pronikáním lidí z ABL do státní správy. Tvářil se, že nevidí skandální přešlapy ministrů za VV. Teď už musí jednat!


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Lop napsal(a):

Je opravdu neskutečné, kolika aférami už nás obšťastnila tato vláda, aniž by kdokoli odstoupil. Ale čemu se zas divíme, když se na tu partu "mystifikátorů" podíváme. Také by se měli zamyslet ti voliči, kteří jim dali 118 mandátů. Pak si můžou dovolit taková extempore.
07. 04. 2011 | 09:08

Holden Cauldfield napsal(a):

co si lidé zvolili, to mají a "dobře" jim tak, alespoň příští budou chytřejší...
07. 04. 2011 | 09:12

Simply napsal(a):

Bárta jako bývalý šéf ABL není tak blbej, aby něco nevěděl o daktyloskopii...Já mu i tu půjčku "kamarádovi" věřím...Otázka je, komu tyto kausy s pravidelným týdenním voláním po odstoupení tu jednoho, tu druhého mimistra, prospívají... kdo se nyní směje... Jestli to je jinak, tato země je zřejmě prokletá...
07. 04. 2011 | 09:16

Drzá zrzka napsal(a):

Už mne móda nálepkování puncem špatných, podávání trestních oznámení, přestává bavit.
07. 04. 2011 | 09:22

Ford napsal(a):

ČSSD není demokratickou politickou stranou, takýže to máte jedno.Např.s mluvní pokuty v království Ratha.
07. 04. 2011 | 09:26

David napsal(a):

Naprostý souhlas.

"...Tak především je podivné, že ministr Bárta o půjčce začal mluvit teprve po té, kdy se včera večer dozvěděl, jaké přesné důkazy poslanec VV předložil státnímu zastupitelství...."

-------

Kam jsme to za 21 let dospěli???

Už je to jak za komoušů.

Zase rozpor slov a činů!!!

Tak nám další mafián „uzrál“ na demisi.

To je úplná paráda!!!

Oni se vybíjejí - práskají - sami mezi sebou.

Češi jsou originální a přímo geniální mistři.

Prostě zlaté české ručičky se změnily na zlaté české hubičky.

Jeden z mafiánů - Škára - začal „zpívat“.

Odhaduji, že tak v pondělí podá Bárta demisi do rukou svého oblíbence – kmotra všech kmotrů.

Bárta nemá žádnou smlouvu o půjčce. Škárka popírá, že by to byla půjčka. Proč taky?

Patrně rozvedený Škárka se psem, s platem poslance, na co by si půjčoval 170 tisíc?

Navíc se u nás stalo přímo standardem, že z korupce usvědčovaný darebák tvrdí, že to byla normální půjčka. Na rozdíl od „začátečníka“ Bárty má každý alespoň dodatečně zfalšovanou smlouvu o půjčce.

Bárta nejdříve mlčel, pak popíral a bagatelizoval, pak když už nevěděl kam, tak používá osvědčenou fintu s půjčkou, kterou používají všichni darebáci. (Viz křišťálově čistý Gross a jeho strýček Vik) Pak si dává dva dny času, aby mohl promyslet další postup. Proč, když je to vše tak křišťálově čisté?

Kdyby nechtěl něco zatajovat, tak to vyklopí všechno hned a teď.

„...Nerozumím, proč jsem za svůj lidský přístup obviňován, když jsem připraven kdykoli svým blízkým pomoci. Již několik poslanců moji pomoc využilo,“ řekl Bárta třesoucím se hlasem....“

Chudáci poslanci, když musí při svých nízkých příjmech ještě prosit lidumila Bártu o bezúročnou půjčku.

Ukazuje se, že už nastal nejvyšší čas zase zvednout platy poslancům, aby se z nich nestali žebráci.

Prostě Bárta se stal „panem nedůvěryhodným“, a tak nemá v této „důvěryhodné“ vládě co pohledávat.

Drobil a teď je na řadě Bárta. Lže, tak ať jde do p…

Jen tak dál hoši!!!

Na druhou stranu připouštím, že se mohu mýlit.

Nerad bych křivdil skutečným bojovníkům proti korupci.

Vondra a teď Bárta pořádně začali šlapat mafiánům na kuří oka. A to neměli?!

Proto se mafiáni rozhodli je zlikvidovat nejdříve diskreditací.

A daří se.

Není třeba ani střílet. Teď bude na řadě John a mafie zase vyhraje.

A tak Kalousek se svým Drábkem, drábem všech drábů dokončí v klidu své dílo zkázy.

Prostě to chce co nejdříve generální stávku a demisi vlády.

Když se chce, tak to jde.

Podívejme se na Itálii. Tam mají také skoro každý rok novou vládu a stále zůstávají jednou z nejvyspělejších demokracií na světě.
07. 04. 2011 | 09:33

Béda napsal(a):

Nevím nad čím se tady hloubá. Prostě pan ministr Bárta je lidumil. Každému na potkání rozdává na obličej peníze.

Představuji si to asi takhle: Škárka přišel na kus řeči k Bártovi a mezi řečí padlo: "Hele Jeníku, známe se dlouho. Co kdybys mi půjčil menší obnos? Jeník nato. Kolik Fanoušku? Takových... 170 litrů? Bude ti to stačit? Nechtěl bys víc? Ale jo, stačí 170." Bárta jde k domovní pokladně, vytáhne obálku s připravenými penězi a říká. "Tady máš Fanouši. Ať ti padnou na užitek. Smlouvu sepisovat nebudeme, to nestojí za řeč! Vrátíš mi to až budeš chtít." Škarka bere peníze a pak se již baví o antikorupčním boji a demokratizaci VV.
07. 04. 2011 | 09:36

F.Švarc napsal(a):

Pane Sobotko, nepřipadá vám divné, že "veřejnoprávní" ČT poslanci Škarkovi neposkytla prostor, aby veřejnosti vysvětlil také on, co dle mého soudu Bárta nevysvětlil vůbec ? Nepřipadá Vám, pane sobotko, že aféry dělá a kontroluje úzká skupinka lidí - za naše peníze shromážděná Otíkem a Palcátem ?
07. 04. 2011 | 09:49

Tenco napsal(a):

Situace je , co se týče toho jak od sebe odlišit mafijní struktury na jedné straně a jádra politických stran na straně druhé/které jsou dnes u vlády/, tak nepřehledná, že by bylo fér zeptat se na názor veřejnosti.
Tedy Nečas by měl zajít na Hrad s výpovědí z pracovního poměru.

Nedůvěryhodná vláda přeci nemůže provádět reformy, které mají chod společnosti docela zásadním způsobem ovlivnit na desetiletí.
Nehledě k tomu, že reforma je skládaná ad hoc - podle toho, jak se který mafiá...eh...člen vlády vyspal a co mu kdo nakukal.

Těch kauz už je moc. Je moc podezřelých z korupce - a to z řad ministrů. Ministrů !
Pokud je Nečas skutečně člověk čestný a prezident není blázen, tak by se měli dohodnout tak, aby to bylo fér vůči veřejnosti.

Jinak ten morální balast - místo toho, aby se alespoň zastavil, zaplaví všechno.
A všichni se v něm nakonec utopí.
Všichni.

https://www.youtube.com/watch?v=8YoK11PnGrc&feature=related
07. 04. 2011 | 09:51

rejpal napsal(a):

David
Až k jednomu místu bych to napsal stejně (snad by se dalo ještě zmínit, že Škarka mluvil o měsíčních platbách řes 50 000 jáž od října a o jejich navýšení - k tomu se Bárta nevyjádřil vůbec).
Ale od bodu "Na druhou stranu připouštím, že se mohu mýlit", už to vidím trochu jinak.
Je IMHO rozumné pochybovat. Jenže ty indicie opravdu mluví spíš o tom, že bojovníci proti kmotrům jsou alespoň na nejvyšší úrovni stejni, jako ti, se kterými bojovali, spíš jen mají jiné konkétní záměry. A jiné indicie nasvědčují, že vůbec nebojují - kromě pár nerealizovatelných myšlenek se v legislativním procesu nestalo vůbec nic. A i tam, kde se hlas mohl a měl zvednout, bylo rozpačité přešlapování a posléze ticho a mantra "v zájmu reforem".
Nevěřím, že reformy mohou dělat lidé, vězící až po uši v marasmu, a nevěřím, že mohou bojovat proti korupci lidé, jejichž počínání nese prvky korupčního jednání /i když se to nejspíš jako obvykle neprokáže/. A to jsem pokládal Bártu až do okamžiku, kdy lhal o sledování politiků, za člověka, který možná opravdu má slušné úmysly a za jednoho z těch světlejších míst vlády. Už to neplatí.
07. 04. 2011 | 09:53

vfischer napsal(a):

Křik v manéži politického korupčnického cirkusu v Absurd - Gangsteristánu je zase o něco hlasitější ! Vládnoucí mlaskající všežravci už nejsou schopni ukočírovat svou řežbu o koryta, prebendy a moc v zákulisí svých zlatých paláců !!! Ozvěna jejich rvačky prosakuje do mediálního humbuku a ten s gustem ukazuje, jak se rváči (zprvu v různobarevných trikotech) vzájemně potápějí do kluzkého bahna svých fekálií, takže rozeznat původní barvy dresů už ani nejde!

Na přístup ke státním korytům si však už brousí drápy v záloze čekající garnitura dočasně odstavených oranžových borců, posílených o nově zvoleného čelního maskota, který v celém svém krátkém životě nezavadil o skutečnou práci a od pionýrských trenýrek se jen cvičí v plácání mouder ! Máme se už zase vskutku na co těšit !!
07. 04. 2011 | 10:02

TomášL napsal(a):

Dobrý den pane Sobotko!

Teď jsem se tak trochu zasnil po přečetl jsi článek, jak odstoupili ministři v GB za zneužití náhrad a představoval jsem jsi to samé.

Píšete: "ČSSD trvá na tom, aby ministr Bárta v zájmu elementární politické kultury sám odešel z vlády, nebo pokud tak neučiní, byl neprodleně odvolán na návrh předsedy vlády Nečase. Jiné řešení, které by odpovídalo principům fungování vlády ve vyspělých demokratických státech, neexistuje."

Já zase dodávám, že: "Poslanec Sobotka v zájmu elementární politické kultury sám odešel z PSP ČR, nebo tak neučiní, byl neprodleně odvolán na návrh vedení ČSSD. Jiné řešení, které by odpovídalo principům etiky a politické kultury ve vyspělých demokratických státech, neexistuje (viz GB ministři).

S pozdravem
Tomáš

PS: Jsem se ale krásně zasnil... Žel, křivák káže vodu a pije víno.
07. 04. 2011 | 10:04

blue jay napsal(a):

Bohus by tak moc a moc chtel byt "miérem"
07. 04. 2011 | 10:06

Koplkop napsal(a):

Autor
"Je více než pravděpodobné, že u zrodu VV stáli pražští podnikatelé, spojení dlouhá léta s komunální vrstvou politiků pražské ODS. V posledních letech se pro ně vžilo pojmenování „kmotři“. Ti se podle všeho rozhodli vytvořit jakési „béčko“ ODS pro případ, že by ODS v Praze jednou zeslábla natolik, že by potřebovala koaličního partnera"
A ona v Praze a jiných městech ODS nevládne společně s ČSSD? Vládne co? A teď se k těm kmotrům z ODS a z ČSSD chtějí přidat další kmotři? Nebo teď je ČSSD naštvaná, že si její kmotři nezaložili taky nějaké jiné "béčko"? No hlavně Sobotko, že to umíte správně okomentovat.
07. 04. 2011 | 10:07

Doug Badman napsal(a):

Pane Sobotko, až vyhrajete příští volby, bude ve Vaší koaliční vládě Bárta ministrem dopravy nebo vnitra?
07. 04. 2011 | 10:10

Petr napsal(a):

Pane předsedo, vím že heslo padni komu padni není Vaším heslem. Také bych si přál vyšetření kasuzy Škárka, kauzy Vondra, kauzy Stehlík. Ale už dlouho si zbytečně dlouho přeji vyšetřit kauzu studia a "legálně" vydělaných stamiliónů křišťálového Standy, kauzu miliard za svobodu katarského ropného prince a s tím vyhnanou Nejvyšší státní zástupkyni p.Benešovou Paroubkovo vládou.
Ale strana jedna ukazuje na stranu druhou a naopak.
To že někdo odešel z politiky, když vydělal miliardy, není očištěním ani jeho ani strany.
Takže zkuste začít od sebe.
07. 04. 2011 | 10:23

miro napsal(a):

Je fakt, že to co se děje v současné době ať ve vládě či v Praze nebo v jiných městech v zastupitelstvech je pěkné svinstvo. Je fakt, že vláda se ztrapňuje sama každý další den. Že ani v této vládě neexistuje elementární slušnost , aby mohla plnit důležité úkoly. Někdo tady nabádá, abychom si příště rozmysleli koho budem volit, ale já se přiznám, že skutečně zde nevidím nikoho kdo by mohl být jistotou, že se věci nebudou opakovat, možná by mně mohl poradit. Jinak je ale i fakt, že zde opět známí blogeři ví s jistotou jak to vždycky přesně bylo a jak by se to mělo řešit. Měli by požádat pana ministra vnitra o statut odborného poradce, protože oni svým bytrým rozumem hned vše odhalí a ani nepotřebují policii.
07. 04. 2011 | 10:28

Pepa 3 napsal(a):

TomášL:Jen naprostý ... (ale ne, pan Stejskal by mazal) může nezávisle na mnohokrát vysvětlených faktech neustále mlet dokola o zneužití náhrad, a to výhradně poslancem Sobotkou a nikým dalším z celkem 281! Pouze naprostý neználek dodnes nepochopil rozdíl, mezi přísně zúčtovatelnými náhradami na služební cesty a reprezentaci v GB a paušálně vyplácenými náhradami u nás naprosto nezávisle na jejich použití! Mezi poslanci se liší snad jen náhrady na dopravné, a to v závislosti na vzdálenosti místa bydliště! Jenže, když modrý demagog potřebuje nutně napadnout někoho z protistrany, jde jakákoliv logika i rozum stranou. (I když o přítomnosti rozumu si dovolím s úspěchem pochybovat!)
07. 04. 2011 | 10:35

Mafián z Chicaga 1930 napsal(a):

Hoši mám pro vás skvělou dodávku samopalů, dobré auta, a také instrukce , jak se odrovnat vzájemně. Po bouřlivých našich třicátých let, jsme jako mafie se přeorientovali na podnikání a politiku, jako vy, ale na nás nemáte.
My jsme zde stále, a také i v americké vládě. My se občas tako dokážeme postřílet, v USA se to stává sem tam, tak vám doporučuju nastoupit stejnou cestu.

Čau kmotři.

Ps:jste lepší
07. 04. 2011 | 10:36

Béda napsal(a):

Petr,

Petře, jenom pro vaši informaci (stejně to na vašem přesvědčení o Paroubkově bradavici nic nezmění) - Gross byl odejit, mezijiným i kvůli nátlaku křišťálového křiklouna Kalouska, který se svým bytem a prestencem afér dlí dodnes v politice, dokonce ve funkci vrchního "antikorupčníka a odpovědného hospodáře - strážce státní kasy". Na Benešovou byste se měl spíše ptát křišťálového JUDr. Němce z dnes již neexistující US. Ten by vám katarské souvislosti nejlépe vysvětlil.
07. 04. 2011 | 10:37

Vladimír napsal(a):

No - už aby šel tento vládní a parlamentní slepenec do propadliště dějin. Svými činy už ukázal mladým a nezkušeným (možná i blb-m) co je zač. Doufám, že vy co ho brzy nahradíte splníte aspoň polovinu svých slibů - zejména, že provedete něco se zlikvidováním všudypřítomné korupce, potrestáním jejích aktérů a že zrušíte zamýšlené barbarské činy zejména ministrů Drobila a Hegera a na ostatní diletanské zásahy ostatních "takyministrů" nezapomenete.
07. 04. 2011 | 10:38

Colt napsal(a):

Že v tomhle Švejkystánu není nikomu divné, že první místopředseda musí být placen za loajalitu k své vlastní straně.

Je to fakt Gól - Bártou placený krtek ODS v řadách VV. Na to mohl přijít jen geniální Fouché - Íčko

Čeho všeho se v téhle zemičce ještě dožiji. Ještě, že jsme tak malí - a nemůžeme způsobit žádný prů+er - maximálně si mohou ostatní klepat na čelo a smát se.
07. 04. 2011 | 10:42

Béda napsal(a):

Colt,

Agentura bílého lva prý šmírovala i nějaké politiky na Praze 1. Holt demokracii se meze nekladou. Šmírování, fascikly, peníze, to jsou nejlepší antikorupční a antidinosauří metody. Tajné schůzky, vojenský vnirtrostranický dril, akcie na doručitele jsou naopak nejveřejnějším a nejtransparentnějším projevem demokracie.
07. 04. 2011 | 10:46

Tenco napsal(a):

Tomášt
Můžete nám - neználkům, popsat přesně - jak se dopustil Sobotka zneužití náhrad a jak se zneužití náhrad dopustili ministři v GB ?
Včetně popisu jednotlivých právních úprav ? A co tedy jednotliví aktéři porušili ?
Anebo jste pouze jeden z těch, co vypustí prd a pak s úlisným úsměvem na rtech zmizne ?

Pro obludárium z modrohnědých zákopů podotýkám, že jsem pro zúčtovatelné náhrady.
Ale pokud tomu tak není, myslím si, že daleko zodpovědnější je použít náhrady na zakoupení bydlení, než je třeba prochlastat v poslanecké kantýně či v Toskánsku.

Blbost je jediná věc ve Vesmíru, která je neomezená !!
07. 04. 2011 | 10:47

Stařeček napsal(a):

Tenco, vy jste nechodil do náboženství? tam se přeci o nějakém Tomášovi vyprávělo. Na rozdíl od nevěřícího Tomáše z Bible ale tento neuvěří ani když vloží.... Nic naplat.
07. 04. 2011 | 10:54

miro napsal(a):

Bedo a co pan Palas jako ministr musel odejít, pak byl ihned šefem mysliveckého loby, aby se stal hejtmanem vybudoval milionové imperium, aniž měl pro to legální předpoklady, nebo pan ministr Zgarba a další z ČSSD. To panu Sobotkovi nevadí
07. 04. 2011 | 10:56

Béda napsal(a):

miro,

ptáte li se na můj osobní názor - měla se jich ČSSD okamžitě zbavit, nejenom odstavit z vrcholových centrálních funkcí.

Pakliže jde o srovnání, ČSSD je v potírání korupce svých koní asi o 4 koňské délky před ostatníma stranama. Jeden její ministr šel do tepláků díky Zemanově (ČSSD) akci "čisté ruce", celá hromada šla v rámci POLITICKÉ ODPOVĚDNOSTI z nejvyšších stranických a politických postů.

Závěrem bych řekl, že i to se mi zdá málo. Já chci transparentní samočistící systém s permanentní kontrolou a mechanismy volání k odpovědnosti a odvolatelnosti v případě selhání samočističky. V opačném případě se dostáváme do funkcionářského skanzenu přesedajících vrabců zpřed VLSR.
07. 04. 2011 | 11:02

Colt napsal(a):

Bédo,
já těmihle blbostmi z roku 2006 vůbec nežiji a moc mne to nezajímá - považuji to za informační balast hodný Blesku. Ale když už jste se zmínil, k tomu klacku "špehování" z roku 2006 mě chybí další informace - a hlavně kdo si to sledování zadal, z jakého důvodu (politického nebo hospodářského).

A co se týká mne --- škoda, přeškoda, že právě zloději z ODS nebyli sledováni ještě důkladněji už celých dvacet let.
Státní sekyra možná mohla být čtvrtinová.

P.S. a myslíte že např. kubiceho zprávu sepsal Kubice z vlastní inciativy? Nebo "aféra" Budišov" (za pomoci kriminálníka Říčáře) že bylo náhlým objevem Janka Kroupy?
Je to právě policejně politická manipulace (jako kdysi STB), která v podstatě usnula.
07. 04. 2011 | 11:04

Pepa z depa napsal(a):

Milý Vladimíre, máš úplnou pravdu, ale všichni hovoří o nějakém střídání stráží na jen některých ministersvech. To jim pěkně nahráváme jen na smeč, víte? Totiž ten ring volný si zvolili zprvu pro zakrytí svých dalších TUNELŮ, jako zástěrku, pod kterou provedou ekozakázku, vyrovnání s církví, zprivatizování dalších oblastí veřejného života atd. Ale sami nepředpokládali, že si navzájem budou takto škodit, aby si urvali z budoucí kořisti co největší sousto, v čemž je podporují naši podnikatelé s mafiány a mezinárodním kapitálem. Jó hošánkové, to vámi navrhované střídání po jednotlivcích to vám NEŽEREME. Když jste vlezli do ringu podle vašich pravidel, tak si tam HEZKY HOĎTE RUČNÍK SAMI. My vás potom jen rozneseme tam kam, který patříte a bude VYMALOVÁNO. Potom tady HEDVÁBNOU ZMĚNOU pěkně vysmejčíme a podle OBČANSKÉ ÚSTAVY ČR, kterou si již sami bez vás příjmeme a odsouhlasíme a hádejte KDO TO BUDE? To vyřešíme s vámi večer podle dalších skutečností, které ještě určitě vyhřeznou. Tak zatím, 4. odboj a Pepa z depa.
07. 04. 2011 | 11:10

zdenekb napsal(a):

Nerad se opakuji, ale vyměňovat si seznamy afér zleva a zprava nikam nevede. Gauneři se vždy přisají na stranu, která má právě moc a vliv (mj. na toky peněz...).

Důležité je kolik afér se objevuje, a hlavně jak provinilci končí. V tomto ohledu mi vlády socdem připadaly mírně věrohodnější (přes všechny dosud "neodejité" Krause, Bendy, Palase a další).

Současná "protikorupční" vláda produkuje v průměru dvě aféry týdně, takže na jakékoliv reformy (pokud zvyšování daní a škrtům nadšeně nebudeme říkat reforma) jí času nezbývá. Navíc krom Drobila (který se možná navíc do funkce vrátí) si všichni kujóní dál lebedí ve svých křeslech, vysmátí, spokojení.

Jak by ne, část publika jim odpustí vše.
Parafrázuji včerejšího hovena: "tato vláda mafiánů je stále lepší než socialisté, protože chce dělat REFORMY SVATÉ". Amen.
07. 04. 2011 | 11:15

vlasta napsal(a):

Mnoho povyku pro nic. Pouze Bárta dostal přes prsty, že se se svými usmolenými 50 miliony cpal mezi špičku mafie, kde se točí miliardy. A za 170 000 chtít po někom solidaritu je směšné, měl tuto částku alespoň o řád zvýšit. Špatně odhadl situaci a zůstává pouze mafiánem třetího řádu. Takhle bude muset být vděčný, pokud mu mafie alespoň uhradí jeho investice. Já jsem teď pouze zvědavý, zda půjde o "manažerské selhání" nebo se bude čekat do vyšetření případu policií, která pod odborným vedením Johna statečně bojuje s korupcí. Vláda nepadne ani náhodou, připravovaný tunel za více než bilion korun musí proběhnout teď, protože další příležitost už nebude.
07. 04. 2011 | 11:20

Tenco napsal(a):

Stařeček
Tomáš se alespoň ptal, zjišťoval, polemizoval...
Tento jen vypustí prd a odkvačí. /možná, že ale vypracovává srovnávací studii o právní úpravě poslaneckých náhrad v ČR a GB - no , ještě že tu není např. JC či Rumcajs - ti by vypustili prd a pak chtěli, abych jim tu studii vypracoval já.../

"Tak Tomáši - už jsi alespoň v preambuli ?"

:))
07. 04. 2011 | 11:21

Viola napsal(a):

VV se mi od začátku nelíbily, když právě svlečenými blondýnkami chtěli do politiky vstoupit, ještě aby ten Golgo neměl pravdu - za peníze vše.
07. 04. 2011 | 11:22

Koplkop napsal(a):

zdenekb
"Současná "protikorupční" vláda produkuje v průměru dvě aféry týdně"
Je otázkou, zda je opravdu produkuje, nebo zda jsou produkovány jinými, kterým není příjemné jejich jednání. Všimněte si jak po každé aférce obživnou páni Sobotkové a jiní a požadují přísné šetření a odstupy a nové volby.
On se jim totiž ten zatuchlej rybníček nějak zčeřil s příchodem TOP09 a VV a to není dobré ani pro ODS ani pro ČSSD.
07. 04. 2011 | 11:36

Béda napsal(a):

Koplkop,

on se ten "protikorupční" rybníček zčeřil již založením "TOP" zběhlým bratrem Kalouskem. Velký Al založil stranu Caponů.
07. 04. 2011 | 11:39

Dočekal napsal(a):

Koplkop:

"Všimněte si jak po každé aférce obživnou páni Sobotkové a jiní"...

"Takoví Jandové, milion, dva miliony berou! Nebo taková paní Zagorová. Je to milá holka, ale každý rok bere šest set tisíc..."

Milouš Jakeš, Červený Hrádek neblahé paměti...

Jo a ještě nick Koplkop současné paměti.
A pak že se historie neopakuje!
07. 04. 2011 | 11:42

vlasta napsal(a):

Tak jsem si chtěl přečíst názory čtenářů na opatření Hegera ve zdravotnictví. A ejhle! Žádná diskuse. Kdopak asi provádí cenzuru na Aktuálně? V čím zájmu pracuje? Může mi p. Stejskal odpovědět?
07. 04. 2011 | 11:44

zdenekb napsal(a):

Koplkop:

Produkuje. Pokud jste si neráčil všimnout, obvykle kompromitujcí materiály na sebe vytahují sami členové dělné koalice jeden na druhého, nyní už dokonce i spolustraníci - jsme holt o level výš.

Jinak máte samozřejmě pravdu. Seriosní opozice by k zlodějnám, rozkrádačkám a tajným nahrávkám mlčela, protože - slovy Kalouska - "koaliční projekt je příliš cenný" a tato země si jej zaslouží...
07. 04. 2011 | 11:50

František Klouček napsal(a):

Vážení diskutující.Uvádějte prosím svá jména,e-mailové adresy,telefony,rodná čísla a pak s Vámi budu diskutovat.To co zde předvádíte,je jenom vztek na své spoluobčany.Což nemůžeme mít každý jiný názor,a ostatní jej nemohou respektovat?A komu myslíte,že prospívá víc to Vaše handrkování,nám nebo našim politikům.Ti z nás mají legraci a peníze tečou,tečou,tečou
František Klouček
Pod Oborou 815
Kosmonosy
603 830 235
07. 04. 2011 | 11:59

rejpal napsal(a):

Koplkop
No, největší tragikomedie je, že si je produkují vzájemně sami. Opozice jen dělá rohového kibice a novináři sklízejí žně téměř bez námahy. Jak je to dlouho, co Gazdík volal po hlavě Vondry? A jak si hoši sami na sebe posílají různé lítačky. A vylučování ve VV je taky práce Sobotky? A co vzájemné častování prezidenta a expremiéra na táma, kdo je větší tunelář? A není třeba aférou (i když s jinými paramery), že členka zdravotního výboru PsP za top 09 klidně přizná, že strana nemá ŽÁDNÉ odborníky na tyto věci a ona sama ŽÁDNÉ reformní návrhy nezná? Nestává se tím výraz reforma poněkdu bezobsažným?
Každá z koaličních stran intrikuje proti zbylým, jenže je to jak v klinči dvou unavených boxerů - kdyby se pustili, spadnou oba. Jednoduchý selský rozum každé tetky z Orlických hor ví, že když se někdo zaplete s lumpy, nic proti tomu nedělá, ani z toho spolku nodejde, stává se lumpem též.
Vůbec už nechápu obhajobu fanoušků VV - lump je Škarka, spojil se s kmotry v ODS. S kmotry v ODS se spojila celá strana VV už v létě, a to těm samým lidem nevadilo, a to přes popření všech ujištění, že VV se S NIKÝM spojovat nebudou. A neprosadil to Škarka, bylo to rozhodnutí vedení VV podpořené internetovým hlasováním véčkařů. Nevím o tom, že by ODS byla stranou kmotrů teď a v létě ne, nic podstatného (a určitě ne k horšímu) se v této straně nestalo.
Ať se na mě někdo zlobí nebo ne, ale při tom, co se v posledních dnech děje uvnitř VV, se mi vybavují události z let 1952-1953 (jen to mělo daleko tragičtější podobu). Soudruh generální byl odvolán, uvězněn a popraven jako zrádce (a s ním řada dalších nedávno ještě zasloužilých soudruhů). Doba pokročila, tak se aspoň vylučuje. Ale i ten bolševik nejdřív někoho zbavil funkce a teprve potom vyloučil. VV proceduru urychlily. A co Huml- vyzvedávaný expert na dopravu, nyní už předem ohlašovaný kandidát na vyloučení. Kolik ten "zrádce" získal pro VV hlasů? Málo to asi nebylo.
Poučí se z historie další nové strany, které jistě vzniknou?
07. 04. 2011 | 12:02

Trumpeta Troubivá napsal(a):

Blondýnky to za premiéra nevyřeší. Samozřejmě. Nejprve si to musí blondýnky vyřešit doma. Řešit personální otázky v jiných partajích si může dovolit akorát zpovykaná opozice která žádnou zodpovědnost, ani tu za spoluvytváření politické kultury, necítí. Je v pořádku, že Nečas na zupácké metody neslyší a doba Národní fronty je minulostí. To kvituji.
07. 04. 2011 | 12:02

hoven napsal(a):

podle mýho názoru se dá celej ten případ škárka-bárta , kterej zatím nedává žadný smysl, velice jednoduše rozmotat. at teda škárka zveřejní ty informace o financování VV, za jejichž nezveřejnění mu udajně bárta platil. pokud to neudělá, tak je jasný, že fabuluje jako nastrčený jehovista michálek.
07. 04. 2011 | 12:04

neo napsal(a):

František Klouček:

Pane Klouček, tady se občas jiný názor netoleruje. Nerad bych měl propíchaný kola u auta či vysklená okna jen proto, že mám jiný názor než někdo jiný.
07. 04. 2011 | 12:10

vlasta napsal(a):

Informace o financování VV jsou od večera na serveru idnes, ráno v tištěné podobě v MFD. Ono je tak velmi těžké najít informace, hlavně když je nechceme vidět.
07. 04. 2011 | 12:16

hoven napsal(a):

přece nepadne vláda kvuli 170 tisícum. tolik běžně nechaval paroubek za večeři v hotelu s kačenkou brožovou. i katuv sekretář srba měl v igelitce 30 milionů. a socani jeli nerušeně dál.
07. 04. 2011 | 12:18

zdenekb napsal(a):

hoven:

"nastrčený jehovista michálek" - ty jsi vážně na léčbu...
07. 04. 2011 | 12:20

pich napsal(a):

Je to prosté.
Ať si Bárta rozdává či půjčuje komu chce. To ale může pouze jako šéf ABL, ne jako ministr.
Tam je to snad jasné, že hotové peníze se v tomto případě nemohou ani půjčovat ani dávat bez záznamu na svém účtu.
Nějaký poslanec ODS Suchánek si to může nějak okecat, když platí za letenky mnoho tisíc keš.
Ministr by si to dovolovat neměl.
07. 04. 2011 | 12:21

Koplkop napsal(a):

Dočekal
Co jste mně chtěl sdělit pane Dočekale tím Jakešem? On ten Jakeš byl spíš Váš kůň, ne? Levicovej. Já si ho pamatuju, ten projev, neseděl jste náhodou ve druhé řadě? Takovej ten pán s bradkou co tleskal do rytmu a křičel ať žije KSČ?
rejpal
"Poučí se z historie další nové strany, které jistě vzniknou?"
Neeeeeeeeeee. Dnes už nejsou a nebudou žádné politické strany založené na nějaké ideologii. Dnes jsou jen podnikatelské projekty, které se tváří jako politické strany. V rámci působení v těchto stranách se zajišťuje moc, peníze, vazby, beztrestnost a jiné a jiné výhody.
07. 04. 2011 | 12:24

zdenekb napsal(a):

Trumpeta:

"Je v pořádku, že Nečas na zupácké metody neslyší a doba Národní fronty je minulostí. To kvituji."

Nepřipadá mi v pořádku, že náš rosolovitý premier neřeší (a nikdy neřešil) jakýkoliv vládní průšvih. Vždycky čeká až to vyhnije, nebo co mu poradí Taťka Šmoula. V nejhorším se hodí marod jako včera. Jeho přehlíživost k veřejnosti je skutečně zupácká. A Národní fronta se svým "klidem na reformní práci" je dnešní realitou.

hoven:

Dokážeš napsat alespoň jeden příspěvek, v němž bys vyloženě nelhal nebo si aspoň nevycucával informace z prstu? Stačí kratičký. Pro začátek.
07. 04. 2011 | 12:25

Trumpeta Troubivá napsal(a):

pich: ministr si může dělat co chce až do výše kterou definuje zákon proti praní špinavých peněz, což je 1/2mio. Bez ohledu na to, zda je ze strany, kterou nevolím.
07. 04. 2011 | 12:25

stejskal napsal(a):

Jistě, pane Vlasto, mohu.

Už jsemm to tu ostatně vysvětloval nesčíselněkrát, naposledy před pár hodinami. Podívejte se prosím na konec debaty zde http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/bohuslav-sobotka.php?itemid=12746

Hezký den.

Libor Stejskal
07. 04. 2011 | 12:26

Koplkop napsal(a):

zdenekb
Vy si opravdu myslíte, že ČSSD by byla lepší vládou? Myslíte, že by za jejich vládnutí opravdu někdo rozkrýval např. předražené zakázky na dálnicích?
07. 04. 2011 | 12:37

tata napsal(a):

vyte co by mi zajimalo jestli pravicově orientovany člověk je tak slepy že ani tolik zřejmych špatnych věcí bud dokaže uplně přehližet,nebo bagatelizovat,nebo vysvětlovat že to je vlastně chyba nas a byvaleho režimu,.

Samozřejmě že určity podil toho minuleho je ale uplně z jineho uhlu než to zde tyto lidé podavají.

NENÍ TO vina cele společnosti ale že se ty jejich současní modly spojily s minulími,ano bohužel ptamse kde byl vykvět disidentu a porevolučnich špiček?podivejme se jak sou majetkově propojeni,přiznejme si nic zavratneho se nestalo jen par darebaku zincenovaly zvonění a namluvylo lidem že přišla svoboda bohužel plno lidí tomu věří.

pravda je taková ano změnilo se politicky hodně ale ne ve smyslu že to udělal narod,ale špičky jako třeba čalfa,dlouhy,moc dobře věděli že komunisticky režim se udržet PO popadu RUSKA neda takže ve smyslu penize nesmrděj za podpory disidentu narodu namluvily revoluci,projdete si mena ,podivejte se po okolí,jak je to propojené.DNES je většina špiček dřivějšiho režimu velkokapitalisti a kdo jim sekunduje?

A co se vam zase snaží namluvit chyba není vnich ale v narodu,musite začit od spodu,jedna pravda a ta hodně jim pomaha,lidi drželi hubu a krok,kdy se lidi probudite,jednoho se musí bat současní nemaj represivní možnost jako komunisti,ano maj velkou moc pěnez,ale přece jen je to ohodně min jak kriminal,kdy přestanete věřit že hrozba je levicovost,nikoliv ve sve podstatě u moci jsou stale jen ted sou pravicovy a hrozej,oblbujou tim co byly a přiklady zde že se jim to zdarně daří.

Nenechte si namluvit,že ponich mužou přijit ještě horší,že musime čekat dvě generace,ted musime vyžadovat nekompromisně zaplet ses,udělal nakou smlouvu špatně,seš neschopnej,vypadni jedno jaky si mel zasluhy,jen to že přestanem zarodek nestandartního počinaní tolerovat,a třeba tim jit do ulic,ne že chtit pad vlady ale politici si musí uvědomit že chyba se trestá tudiž vyjde najevo musí z kola ven a my mame jen jednu možnost,bez pardonu jestli je pravy levy udělas chybu bohužel.

VEMTE JASNY klič ma nas zajimat kdo ma pravdu ŠKVARA/Barta,něco jineho je trestní odpovědnost ale ma doklad že pujčil?je standartní toto udělat není tudiž jako politik selhal musí zkola ven i když možna boudu na něj mohli ušit ,ale politik musí předvidat,nepředvidals bohužel.samozřejmě to podezření musí byt zavažne ne kvuli prkotině.
07. 04. 2011 | 12:37

Trumpeta Troubivá napsal(a):

zdeněkb: voláme-li po politické kultuře, pak se patří nejprve nechat problém vyřešit vlastní partaj, které se problém týká, a teprve pak na základě zaujalého přístupu to případně i řešit na úrovni koalice či vlády. Ale Sobotka volá po tom, aby VV od Nečase nedostaly žádný čas na to, aby si tento problém řešily samy.
07. 04. 2011 | 12:39

Dočekal napsal(a):

Koplkop:

Jedině to, že jste tím vaším výrazivem se soudruhem Miloušem Jakešem na jedné lodi.
No a samozřejmě také s Nejvyšším Hradním. Také on rád mluví o druhých v množném čísle.

Jinak jste opět potvrdil, že jste pouze pohrobek někdejších komunistických ideologů.
Budete se možná divit, ale ti mne nenáviděli úplně stejně, jako mne dnes nenávidíte vy.
Nebo že by ta vaše snaha o dehonestaci člověka, o kterém nevíte vůbec nic, byla jen taková legrace?
I vy šprýmaři!
07. 04. 2011 | 12:40

zdenekb napsal(a):

Koplkop:

Opravdu si myslím, že s ČSSD by NEBYLA HORŠÍ vláda. A pokud by její sviňárničky někdo rozkrýval, ani bych proti tomu necekl...

Co mě opravdu děsí jsou totiž lidi, kteří by se nechali totálně okrást a odrbat, ale byli by náramně spokojeni, protože je odírají zrovna jejich oblíbenci.

A takových hovenů zde přispívají desítky.
07. 04. 2011 | 12:42

zdenekb napsal(a):

Trumpeta:

Souhlasil bych, kdyby šlo o první problém. Při současné frekvenci problémů asi bude muset být prodlouženo funkční období, aby si strany cokoliv stihly "vyřešit".
07. 04. 2011 | 12:44

Dočekal napsal(a):

Trumpeta Troubivá:

Aha.
Takže jsme místo manifestací měli v tom listopadu roku 1989 nechat KSČ, aby si ten problém nejdříve vyřešila ona sama.

A tohle, prosím, napíše někdo na jaře roku 2011!

Jo a už máte připravená mávátka? Blíží se totiž jedno kulaté výročí. Před dvaceti lety, přesně ve dnech 20. - 22. dubna roku 1991, proběhl v Olomouci ustavující sjezd ODS.

Co myslíte, bude opět "Mobilisace?"
"Všichni členové a příznivci ODS - na koně!
Ti méně movití si sednou alespoň na vlka."
07. 04. 2011 | 12:47

tata napsal(a):

pane Koplkop

ale to je pravě špatně,jestli by ČSSD BYLA HORŠÍ,TED JE TED,až budou u moci nadavejte,ted vyslofte a zatočte ze současnym marastem,to je asi jako byste nechal třeba vedoucího prodejny krast protože po něm by mohl přijít ještě větší zloděj.

AŽ bude u moci ČSSD A PŘI první afeře taky budu řvat at jde dotyčny od valu a ne že TO TY PŘEDTÍM KRADLI TAKY
07. 04. 2011 | 12:48

Trumpeta Troubivá napsal(a):

Dočekal: jste normální?
07. 04. 2011 | 12:52

Targus napsal(a):

To Koplkop:

Bárta naprosto nic nerozkryl. On totiž stavebnictví nerozumí, takže strejcové od betonu z něj mají tak akorát srandu. Víme?
Račte se podívat o kousek níž na blog páně Kohoutův.
Zmršené prolobbované stavební normy odpovídající cestám pro mezky v Kurdistánu a ne moderním komunikacím, milý pane. To je to celé, firmy potřebují nejen postavit, ale i spravovat, to je teprve ten správný byznys.
Šaškárny Bárty dějící se na pokraji zákona a daleko za hranicí dobrých obchodních mravů (pozastavení plateb uznaných faktur) nemají se systémovým řešením systémového rozkrádání naprosto nic společného.
07. 04. 2011 | 12:55

Colt napsal(a):

Takže pokud se rozpadnou VV tak většina jejich poslanců se přesune do ODS.
Vláda zůstane. Na ministerstvo se dostane Drobil, Langer.....
Policie začne tvrdě postihovat drobnou kriminalitu - na tu velkou se zase vykašle. Skanska a další dálniční borci budou mít do Bárty pokoj.
Hladová stranická pokladna ODS se zase začne uspokojivě plnit z předražených a neprůhledných zakázek.

Tak jste to chtěl Bohušu? A smím se zeptat proč?

Bédo
asi neumíte počítat - úřednická vláda ani předčasné volby nic na svízeli nezmění.
07. 04. 2011 | 12:58

tata napsal(a):

PANÍ Trumpeta Troubivá

a na co chcete pořad čekat,jak pořad lidi vašeho pohledu budou na něco čekat,je rozdil až tak nepodstatne věci,a takovíto prušvich,navic spoloviny zasahuje do prušvihu kde prokazatelně lhal.

NAVIC opozice je odtoho aby byla hlidací pes,takže uplně mimo toto při tak zavažne věci vyčitat přehanění.
07. 04. 2011 | 13:03

Koplkop napsal(a):

Dočekal
Nepovídejte, že o Vás nevím vůbec nic. Já naopak o Vás z vašich příspěvků vím, jak jste spokojený důchodce, jak nežerete nějaké obyčejné jídlo z Lidlu, jak jste movitý, jak nesnášíte vysokoškoláky, jak používáte v nicku své jméno.
Jak tady napadáte každého diskutujícího, který jen trošku prosazuje pravicové myšlení a přitom píšete jak jste trpěl za bolševika.
zdenekb
"Co mě opravdu děsí jsou totiž lidi, kteří by se nechali totálně okrást a odrbat, ale byli by náramně spokojeni, protože je odírají zrovna jejich oblíbenci"
To mně také děsí. A když jsem slyšel, jak naopak vláda ČSSD by mně neobírala, ale naopak by mně dávala z cizího, tak to jsem se zděsil ještě víc.
tata
Ono to je ještě trochu jinak, vy by jste přijal nového vedoucího prodejny o kterém by jste věděl že je ještě větší zloděj než ten bývalý? To jste teda hazardér.
07. 04. 2011 | 13:04

Béda napsal(a):

Colt,

horší už to snad ani být nemůže. Jenom lepší. A je zde naděje, že dojde k zastavení dalšího obřího veletunelu, likvidace sociálního systému, státu, extrémního nárůstu zadlužování státu a jedinců. Předpokládám, že nyní provaření šíbři by se již v předčasných volbách nedostali nahoru ani kdyby se Mádl s Issovou postavili na hlavu.
Provařená ČSSD je proti nynější skvadře jako panna, která právě přišla o věneček. Tam existují alespoň jakés taskés mechanismy politické odpovědnosti. Nynější dinosauři slují akorát zemknutostí při ochraně všech svých šíbrů. A největší komik mezi nima je Feldkurát s křížkem Kalousek.
07. 04. 2011 | 13:05

Marie napsal(a):

Klouček
Co jste měli dnes v Kosmonosích v léčebně k objedu?
07. 04. 2011 | 13:06

tata napsal(a):

pane COLT

nezlobte se vaše počty sou uplně mimo,skym hlasuje VV SNAD S čssd,takže i kdyby byla pravda že přejdou k ODS CO SE ZMĚNÍ? PODLE VAS teda ma ČSSD mlčet fakt lidi mate taky trochu rozhled?

Navic i kdyby byla možnost spoluprace VV/ČSSD Něměli by se tolerovat nepravosti tudiž jedina spravna to co napsal.
07. 04. 2011 | 13:10

Trumpeta Troubivá napsal(a):

tata: nechci čekat, to by se zametlo pod koberec. Po čem ale volám je to, aby ty kroky vedoucí k očištění byly samy o sobě korektní. Nic víc. Ano, upozorňovat je úkol opozice. Její úkol je i vytvářet tlak. Kdyby Sobotka svou výzvu vyslal směrem k Bártovi, tak sem nenapíši ani slovo. Ale oslovil Nečase.
07. 04. 2011 | 13:12

Stela A. Sádlová napsal(a):

I čert, se kterým se orá, by měl mít aspoň trochu té základní inteligence.
07. 04. 2011 | 13:13

Koplkop napsal(a):

Targus
Já ten článek četl. Dobře, napsal jsem špatně rozkrývat. On to opravdu nerozkryl, ale aspoň do toho šťournul.
A protože se v něm nikdo nevyzná, tak se ho tak hrozně bojí. Vypadá jako chlapeček, nikdo neví co má za lubem, takové např. ty Bártovo zájmy - co to je?
07. 04. 2011 | 13:15

StandaT napsal(a):

tata: zdravím. Co ruka?
07. 04. 2011 | 13:18

Dočekal napsal(a):

Trumpeta Troubivá napsal(a):
Dočekal: jste normální?
07. 04. 2011 | 12:52
-------------
Proč se místo odpovědi na to, co jsem napsal, snižujete k osobnímu napadání?

Jo, já jsem zapomněl. Vy toho zřejmě o mně víte ještě mnohem víc, než jedinec s nickem Koplkop.
Navíc zřejmě budete erudovaný odborník, nejspíš psycholog, nebo dokonce psychiatr. To vysokoškolské vzdělání se u "pravověrných" předpokládá jaksi automaticky.
V těchto diskusích jsou zářným příkladem nicky Rumcajs a hoven.

Jinak i pro vás platí to, co jsem napsal jako reakci na příspěvky nicku ali.
Už máte připravené to mávátko?
07. 04. 2011 | 13:18

StandaT napsal(a):

Když se Načas zbaví Bárty a Johna, udělá jen dobře. S VV v kožichu se vládnout nedá. Natož cokoliv reformovat.
07. 04. 2011 | 13:19

rejpal napsal(a):

Je zajímavé, že tady už tolik lidí ví, že vláda ČSSD bude horší než tahle (no v rámci objektivity přiznejme, že teoreticky může býv vláda i horší). přitom ale nikdo vůbec neví, jak případné opředčasné volby dopadnou. Tvrzení, že ti druzí budou horší nebo stejní, A NEMÁ TUDÍŽ SMYSL NIC DĚLAT, je největší politický blud posledního čtvrtstoletí. Přesně tímhle postojem sami podřezáváme ten nejdůležitější pilíř demokracie - občanskou společnost. A nevěřím, že si to tady uvědomuje jen tata nebo zdenekb. To je tak těžké si přiznat, že jsem volil špatně?
Volil jsem kdysi Bursíkovu stranu zelených. Ta strana i s knížetem ve svém lůně dělala všechno jiné, než politiku pro životní prostředí. V něčem silně připomínala dnešní VV, jen méně slibovala. Nikdy mě ani ve snu nenapadlo tu stranu obhajovat jen proto, že jsem ji volil. Spíš naopak. V mých očích se stala nejhorší částí tehdejší koalice. Až bude v pořádku, možná ji budu volit dál, protože jsem stále přesvědčen, že životní prostředí je typickou konzervativní hodnotou, stejně jako třeba vzdělání, a naše pravice jí bohužel pohrdá (jednou jí pohrdat bude muset přestat, a bude vynucené a za horších podmínek).
07. 04. 2011 | 13:21

Dočekal napsal(a):

Pan Bohuslav Sobotka oslovil pana Nečase jako premiéra této vlády.

Pořádek ve vládě, kterou vede coby premiér, si musí udělat pan Petr Nečas.

Nevím, co je na tom pro nick Trumpeta Troubivá nepochopitelné.
07. 04. 2011 | 13:22

Trumpeta Troubivá napsal(a):

Dočekal: urážlivá jsou vaše mávátka. Vymezujete se vůči Rumcajsovi, ale žádný zásadní rozdíl mezi váma dvěma nevidím.
07. 04. 2011 | 13:25

tata napsal(a):

pane Koplkop

to jsou vaše spekulace,a vaše zaslepenost žadna ani pravicova ani levicove předešle vlady neměly vtak kratkem atak malem useku tolik prušvihu jako tato,tolik rozporuplnych radoby opatření že to kritizujou nejen levycovy odbornici,ale čim dal z vlastniho tabora.

NIC HORŠIHO zde dosud nebylo,hazarder ste vy ja mam argumenty mnohych odborniku zaměřenych pravicově o nesystemičnosti,ja mam argument jedna kauza za druhou.

SHVALNĚ jaky argument mužete dat vy ?JEN SPEKULACI.A ZASLEPENOST.

Protože dosad ani leva ani prava vlada tuto zemi nevedla dobře,ty dluhy je navrub obou,co předvadí tyto je už ale hruza jak v napravě tak kauzach
07. 04. 2011 | 13:25

Béda napsal(a):

StandaT,

jak se zdá staří dinosauři (Kalousek, Nečas, Vondra...), kteří se nesnášejí spolu s vrstevníkama se nesnesou ani s dinosauříma mláďatama.

U vrcholových predátorů je problém nejenom to, že jsou nenažraní, ale všechno by chtěli sežrat sami, t.j. že se perou mezi sebou na život a na smrt o kořist. A to by mohlo být tou dobrou zprávou v téhle politické džungli. Že jedni predátoři zakousnou druhé a kořist se tím pádem osvobodí ze smrtelného sevření, semkne se, predátory vyžene zpět na nehostinná místa.

To je dnes krásný den.
07. 04. 2011 | 13:27

tata napsal(a):

pane Standa T

DĚKUJI za optaní pořad hrozí amputace maličku a prsteničku ale ty potřebne sou zatim dobre snad to dopadne dobře bude to dlouhy proces ted je to jen fixovano mnohočetne třištive zlom, pak přide jestli zustanou lamaní a plastika
07. 04. 2011 | 13:29

tata napsal(a):

pane rejpal

už mě neštvete vždy to tak lip napišete,že snad na VAS BUDU NAŠTVAN VŽDY VEDLE VAS SI PŘIPADAM JAK pitomec
07. 04. 2011 | 13:33

StandaT napsal(a):

tata: Držím palce. Vám i doktorům. Dneska umí doktoři zázraky. A naše tělo zázraky dělat umí taky. Určitě to dopadně tak dobře, jak to jen bude možné.
07. 04. 2011 | 13:36

Dáša napsal(a):

Béda
Vy mi snad čtete myšlenky. Právě jsem si říkala, že dinosauři se svými kmotry jsou jak teta Kateřina s Miloušem, když povodeň vzala most u dědečkova domu a nebylo možno dojít do obchodu pro potraviny. Všechny zásoby doma vyžrali, aby na nikoho nic nezbylo.
07. 04. 2011 | 13:37

Dočekal napsal(a):

Trumpeta Troubivá:

Takže urážlivá jsou moje mávátka. Tak to teda jó.

Jinak urazit lze leda tak kus zdi, ale nelze urazit jiného člověka. Ten se buď urazí nebo neurazí jedině sám.

"Když kritizuješ moudrého, zamyslí se. Když kritizuješ hloupého, naštve se."

Trumpeta Troubivá je naštvaná parádně. Uhodl jsem?
07. 04. 2011 | 13:38

tata napsal(a):

paní Trumpeta Troubivá

ale on to opravdu není nestandartni krok,navic nezlobte se nečtete pozorně..........citace..............

ČSSD trvá na tom, aby ministr Bárta v zájmu elementární politické kultury sám odešel z vlády, nebo pokud tak neučiní, byl neprodleně odvolán na návrh předsedy vlády Nečase. Jiné řešení, které by odpovídalo principům fungování vlády ve vyspělých demokratických státech, neexistuje.

CO MI ODPOVITE?
07. 04. 2011 | 13:38

modrý edvard napsal(a):

1. p. Škarka dokáže svoji pravdu jednoduše tím, že řekne, o čem to vlastně mlčí.
2. celá akce mi připadá jako "vrtěti psem". Před týdnem tu byl Vondra, dnes Bárta/Škarka. Vondra i Bárta šlápli někomu na penězovod, a našlo se cosi v jejich minulosti, relativně marginálního.
3. Domnívám se, že tohle u nás dokážou zorganizovat jen tři politici - K., K. a B. , no možná i L., se svým odpovídajícím & symbiotickým zázemím. (to B je Bárta, který vypadá ze hry, protože nedokážu přijít na případný motiv).
4. Čekejte, nezavěšujte.
07. 04. 2011 | 13:39

Dočekal napsal(a):

Tak už to z nich leze jako z té pověstné chlupaté deky.

Poslankyně a členka vedení strany Věci Veřejné slečna(?) Krystýna Kočí šeptala panu Petru Nečasovi do ouška jména těch poslanců za stranu Věci Veřejné, kteří jsou ochotni podpořit případnou vládní dvojkoalici ODS + TOP 09.

A já pořád, proč tato poslankyně tak rázně utnula předsedu své strany pana Radka Johna, když tento projevil ochotu odpovídat na TK na dotazy novinářů.
Takže pan Radek John už je jen další "kůl v plotě."
07. 04. 2011 | 13:44

Trumpeta Troubivá napsal(a):

dočekal: a co tohle: "moudrý sází semena poznání, hlupák radí druhým, že mají konat jako on"
07. 04. 2011 | 13:45

Karel napsal(a):

modrý edvard
jste vedle, jak ta jedle. Je divné, že to tu ještě nikdo nenapsal. Přece je to Paroubkovo dílo.
07. 04. 2011 | 13:45

rejpal napsal(a):

tata
Já si velmi vážím toho, co píšete vy. Máte tah na branku a umíte bez velkých kliček projmenovat podstatu problému. Jedno se třeba dosteneme do nějaké názorové polemiky, a pak se uvidí, kdo lépe argumentuje. Zatím to pokud vím nikdy nenastalo.
07. 04. 2011 | 13:48

Tenco napsal(a):

tata
Ať Vám to dobře dopadne. Všecko. I po těch zákrocích.
Mějte se.
07. 04. 2011 | 13:53

Trumpeta Troubivá napsal(a):

tata: s tímto odstavcem souhlasím. Pokud se Sobotka bude chovat v souladu s tímto odstavcem, není problém. Celkový text ale vyznívá jinak.
07. 04. 2011 | 13:53

Petr napsal(a):

Béda

Vážený pane,
pokud jste si nevšiml, nikdy jsem se nezmínil o bradavici. S tímto urážlivým tvrzením člověka, za něco za co nemůže, přicházíte Vy.

Stejně tak jako mi vadí zlodějny jiných stran, tak mi vadí krach Pražské banky, krach Moravia Energo po němž zázračně zůstal multimilionář křišťálový Standa co odešel k imperialistům do USA, k těm imperialistům co nám tu chtěli postavit radar (je malou poznámku o vzpouře starostů v Brdech proti snaze vlády snížit zbytečné české náklady na armádu), o snadném vystudování jak Bendy tak dokonce Paroubkovo přítele Grosse při desítkách stranických i státních funkcích (to by snad nezvládl ani Einstein), o nevýhodné koupi Pandurů Paroubkovo vládou po volbách. Zvláště by mě zajímala kauza ropného prince. Svádět něco na obyčejného ministra,(kterého premiér neodvolal, pokud tedy dělal něco proti premiérovo vůli. Ale naopak Paroubek donutil svoji vládu vyhnat z postu Nejvyšší státní zástupkyni p.Benešovou, protože chtěla kauzu vyšetřovat. Zvláštní je, až po propuštění prince na svobodu, začal se p.Paroubek chlubit "a kdo z Vás na to má". Zvláštní shoda okolností, že?
Já nechválím ODS, jen mi vadí stálý křik ČSSD jen proto, aby zakryla výše uvedené i jiné kauzy, které nechce řešit.
07. 04. 2011 | 13:59

modrý edvard napsal(a):

Karel: nevím, jestli to myslíte vážně, nebo jako vtip. Ale tohle mi na Paroubka nesedí.
07. 04. 2011 | 14:02

Nedočkal napsal(a):

trumpeta:

Dočekal neviděl semeno pěkně dlouho. Dost ho to žere a ostatní ze závisti napadá.
07. 04. 2011 | 14:02

hoven napsal(a):

to, co se ted děje ve VV, je nemilosrdný boj o koryta, který se naposledy udál v ODS v roce 1997. už jsme trochu odvykli, žili jsme ve stojatých vodách. VV se štěpí. výsledek nejasný. aspon je trochu sranda, doufám, že to neohrozí reformy a nevynese to neobolševiky k moci. politický dinosauři john s bártou asi dostanou padáka.
07. 04. 2011 | 14:04

tata napsal(a):

PANE rejpal

DIK ZA LICHOTKU,kdo není ješitny není chlap ale sem soudny vždy bych svami prohral v te jednoduchosti,přece jen ste určitě študovanej ja jen prosty sice vyhoda ma je procestoval pracovně evropu což jak sem čet vy jste jen na rodne hroudě,je to určitě dobre srovnavat navic jako monter sem putoval z mista na misto mam dost zažitku,tim i jak řikam univerzitu života,nesmi se přecěnovat ale bohužel bylo by dobre ji občas ponouknout těm opravdu študovanym kteří hledaj atlantitu a ono je řešení zlamana lhota.

JA MYSLYM že se jen tak do nazoroveho střetu nedostanem,nebot oba mame o poctivosti naprosto stejne parametry takže když zjistim že sem pitomec klidně to napišu,nestalo se to zde ne jednou nezakladam si na neomylnosti a naopak hodně mi zde davaj debaty s nesmirně lidmi velkych vědomostí,zaplat panbu že jich je vic než takovych lejn.
07. 04. 2011 | 14:06

tata napsal(a):

pane TENCO

DĚKUJI,je to na přirodě a ta je mocna,samozřejmě v součinosti s odborniky
07. 04. 2011 | 14:11

Colt napsal(a):

Béda
Tata

že by měli jít do p++le o tom není pochyb. Ale já se vás ptám co by následovalo po volbách? Neříkejte mě, že ČSSD dostane přes 35% a nějak by to s těma komoušema slepili na 101. Bez nějaké další malé strany. Přes to "nejede vlak".
Já osobně si myslím, že i po případném rozpadu VV by se našlo dost Melčáků.
Jen s tím rozdílem, že místo Johna by nastoupil Langer a místo Bárty by nastoupil Drobil.
Osobně v tom, na rozdí od vás a Bohuša, nevidím nějaké zlepšení.
V tomhle měl Hašek pravdu - příliž útočná strategie na jediného potencionálního (kromě KSČM) se už dvakrát nevyplatila (KDU,Zelení). Proč jí stále a znovu opakovat - zvláště kvůli takové kravině, jakou jsou půjčky/dary Bárty svým vlastním spolustraníkům poskytovaným Bártou ze svého.

Vždyť se přeci jedná o daleko větší cíle - tj. zabránění trvalým velkotunelům.
Já bych pro tento superúčel nejen přimhouřil oči, já bych je kvůli tomu i zavřel! Vaše sny o tom, jak ČSSD vyhraje na celé čáře jsou chiméra.

Před tímhle jsme varovali i jinak chytrého Paroubka - a taky to tak dopadlo - strana vítěz - k čemu? K ničemu! Nemá partnera a je se svým vítězstvím v pr...... Může jen čumět.
07. 04. 2011 | 14:12

tata napsal(a):

no to sou věci

Kočí pokus o puč prohlasil JOHN
07. 04. 2011 | 14:17

Dočekal napsal(a):

Trumpeta Troubivá napsal(a):
dočekal: a co tohle: "moudrý sází semena poznání, hlupák radí druhým, že mají konat jako on"
07. 04. 2011 | 13:45
-------------
Pokud jste toto pořekadlo směrovala ke mně, vážená Trumpeto Troubivá, tak pro vás jistě není problém přinést důkaz toho, že jsem vám v čemkoliv radil.

Já tady totiž vyjadřuju jen a pouze vlastní názor. A ten názor nikomu nevnucuju. Očekávám ale, že se to, co napíšu, pokusí někdo z vás rozcupovat na kousky.
A nezlobte se - výkřiky a odsudky za kvalifikovanou oponenturu nemohu brát ani náhodou.
07. 04. 2011 | 14:22

Colt napsal(a):

Dovoluji si překopírovat:
respekt.cz 7. 4. 2011 12:03 - Jan Macháček

Záleží na tom, jak se to vezme. Pokud měl někdo opravdu na mysli – nebo si kladl za cíl – nějaké reformy, tak ten se z vládní krize a nestability (či případného omezení vládní většiny) opravdu radovat nemůže (i když si někdo také může myslet, že s několika přeběhlíky z VV do ODS se budou reformy dělat snáze).
Další kapitolou jsou skandály. Skandál s úplatky či půjčkami v hodnotě stovek tisíc korun přebije skandály, ve kterých jde o stamiliony a miliardy korun. Skandál ProMoPro už nikoho nezajímá, ministr Alexandr Vondra se už s náměstkem Rudolfem Blažkem může v klidu věnovat „čištění“ na obraně. A Drobil už se snad také pomalu navrací z lavičky hanby.

Trápí ještě vůbec někoho DPH na knihy a tiskoviny? A co Kalouskův skandál s mystifikací a tajnou nahrávkou? Klid! Všechno je přece v pořádku – pan ministr financí už je zase seriózní partner ve srovnání s tím podivným Bártou.

Jiná kapitola jsou ti, které žádné reformy nikdy nezajímaly, tedy ti, co tahají za nitky a jsou v politice jen kvůli penězům, moci a kšeftům. Už brzy bude klid – ODS zase zavede na ministerstvu dopravy pořádek, jaký tam byl za Řebíčka. Různé zavedené právnické firmy už zase budou inkasovat miliardy a vysoké stamiliony.

Kdo asi potřebuje kontrolovat nejrůznější tunely, obchvaty, přestavby nádraží a evropské fondy? A nebyly náhodou VV proti prolomení limitů?

Velké zakázky na nejrůznější informační systémy však chystají i na ministerstvu školství či vnitra. Konečně to tu zase bude kontrolovat někdo seriózní, někdo, koho dobře známe a na koho se můžeme spolehnout. A jaká „delangerizace“ na vnitru? Sympatické „Íčko“ už se přece zase vrací do politiky a pomsta bude (nebo už je) sladká.

Podle některých komentátorů či politologů se ukázalo, že prázdná podnikatelsko-marketingová bublina typu VV je nesmysl, že je to cesta špatná a nesmyslná, taková slepá ulička. To je sice možné, leč některé velké tzv. zavedené strany připomínají někdy spíše celoplošné racketeeringové organizace. Taky jsou vlastně slepou uličkou svého druhu. Slepou uličkou, která potřebuje „klid na práci“. VV alespoň na chvíli narušily zavedený pořádek, což nemusí být úplně na škodu.
07. 04. 2011 | 14:25

tata napsal(a):

PANE colt

přes to že nevidim přiliš co bych mohl rozporovat kromě vysledku,nikdy bych nepřekousl a pokud bych věděl nevolil přivřit oči proti tomu co ted sobotka kritizuje,souhlasim a psal sem i dřiv že utočit na skorem jedineho spojence ale vždy to bylo ve věcech co jsou vyloženě jejich to bohužel Paroubek dělal nikoliv ale mlčet v zasadnich to rači byt bez nich ,vim a hodně sem v životě doplacel nemlčet,zavřit oči a myt prospěch lumparnou,ano je to většinou bohužel vyhodne promě ovšem neakceptovatelné,,,,,,,,,,,,,,,,,vym ale radši byt..... vtom sem dost zasadni a neobliben neřikam že nemate pravdu ale ne,ne,ne
07. 04. 2011 | 14:27

Marie napsal(a):

tata
nemáte tahat prádlo na půdu, nešiko
07. 04. 2011 | 14:32

anti politik napsal(a):

Nejdřív si udělej Bohouši pořádek ve svý straně a pak bloguj! Hned po volbách jste šli ve velkých městech a Praze okamžitě do koalice s ODS a tam je počátek vší korupce a klientelismu v tomhle pastátě!
07. 04. 2011 | 14:33

rejpal napsal(a):

tata
Vzdělání zásadně neřeším. Prostě si s někým názorově sednu, s někým méně a s někým ještě méně. Tak jako každý s ostatními. Internet je demokratický v tom, že píšeme pod nicky, nikdo neví, kolik škol a dza vůbec ten druhý má - a záleží jen na tom, jak se projevujeme. Snažím se psát to, co bych klidně psal pod pravým jménem (a jsou lidi, kteří mě poznali) a mám svůj nick rád. I proto ho neměním více než deset let.
Podstatné teď je, abyste nepřišel o prsty. Držím palce
07. 04. 2011 | 14:33

tata napsal(a):

pane colt

dobry je novy TOMSKY ejhle pravičak nedavno zaslepen v duchu nicku hovnu a najednou toto jak malo stačí byt zaslepen poučné pro stale zaslepené,jinak diky to sem nečet take velice co ma co řict a přemyšlet otom
07. 04. 2011 | 14:33

tata napsal(a):

pani MARIE

MATE PRAVDU JEN TO BYLO,pradlo važicí 3 tuny takže štěstí v neštěstí
07. 04. 2011 | 14:36

tata napsal(a):

pane rejpal

jj několikrat sem i svoje uved zde nemam sebemenší problem se svoji idenntitoumyself tiversel
07. 04. 2011 | 14:38

tata napsal(a):

hergot omluva tukam levou a k identitě mi skočila captacha

ach jo
07. 04. 2011 | 14:40

Béda napsal(a):

Colt,

ano, klíčové je zabránit trvalým velkotunelům a připravované destrukci státu a všech jeho systémů - důchodového, zdravotního, školního, daňového... To je teď nejdůležitější.

Jinak žádná liliová strana nemůže existovat v systému, kterého je korupce nedělitelnou součástí - viz potřeba prostředků na volební telemarketing (bez něj jako kdyby strana neexistovala), tudíž "sponzorů", kteří nice nedají nezištně zadamo a pak potřeba splácet horentní částky.
07. 04. 2011 | 14:57

Jedla napsal(a):

Jana Macháčka považuji za lepšího z komentátorů tištěných periodik. Coltem přetištěný komentář dává smysl - ovšem jen za předpokladu, že ODS zůstane s topinkou ve vládě, podpořené "zbytkem" či přeběhlíky z rozpadajících se VV. Jen pak se vrátí Ičko na vnitro, Řebíčkovi kamarádi na dopravu a vzorná spolupráce Bartáka s pěnicí Parkánovou za hudebního doprovodu Honzy Vyčítala bude púokračovat na obraně.

Samozřejmě, osobně moc nechápu, jak poměrně inteligentmí Macháček může ještě stále považovat takzvané "reformy" za něco pozitivního, potřebného, žádoucícho, jako chválihodný program, jehož plnění si oprávněně žádá nové a nové oběti rychleji než drak princezny a krétský býk v labyryntu panny. No nic, časem i Macháček pochopí, že "reformy předchozích reforem reformované transformace transformovaného nového myšlení přestavby hospodářského mechanismu v náročných nových podmínkách perestrojky po přechodu na chozraščot" jsou prostě další eufemismus pro krádež. Jak se vlastně liší Nečas od Jakeše? Kalousek od Vasila Biľaka? Kradou víc, já vím.

Je však i jiná cesta, než vláda ODS A, ODS B a ODS D vzniklé z bývalých poslanců ODS C.

Což tak vyjít dnes na ohlášené demonstrace?

Kdo, ne-li my, kdy, ne-li teď?
07. 04. 2011 | 15:02

rejpal napsal(a):

tata
captcha občas pěkně glosuje sama -:))
07. 04. 2011 | 15:07

zdenekb napsal(a):

tata:

Připojuji se k ostatním s přáním hodně štěstí!

antipolitik:

Pokud si pamatuji, ten váš Bohuš byl proti velké koalici a podporoval J.Dientsbiera ml.
07. 04. 2011 | 15:27

vasja napsal(a):

Ale rezavej Bohoušek to dokáže!
07. 04. 2011 | 15:35

tata napsal(a):

pane JEDLA

Ja bych neřekl až tak proti vladě jako proti konkretnim prušvyhum tady by mohl vzniknout precedens a stoho zřejmost že nehodlame trpět ani zloděje ani neschopné,tim padem by politici ve svem zajmu nekrili tento sajrajt,navic politika je přiliš ruznoroda takže jednomu ta vlada vyhovuje druhemu ne ale zloděj,nebo člověk ktery svou nečiností připraví stat o penize tam by sme se měly dohodnou napřič,přestat kecat že muže přijit horší ale konat dotlačit tyto lidi k odchodu a tim tu politiku vratit tam kam patří.

ano levičak pravičak se neshodne zde at probiha střet kdo dokaže přesvedčit o sve spravnosti,ale tyto afery tam nepatřej proto vyloženě natlakove akce kvuli konkretnim osobam a tim opravdu nastolit co jinde platí každe pochybení jinde znamena demisi
07. 04. 2011 | 15:35

Aleš napsal(a):

Hledám větší množství inteligentních, půvabných, blonďatých, vzdělaných, vstřícných, temperamentních, energických, schopných, pracovitých, komunikativních mladých dam za účelem založení nové protikorupční strany Věci soukromé. Ochota k focení kalendářů ve spodním prádle vítána!
07. 04. 2011 | 15:36

tata napsal(a):

pane zdenekb

diky
07. 04. 2011 | 15:37

stejskal napsal(a):

Držím palce, pane tato.

Libor Stejskal
07. 04. 2011 | 16:25

Mac napsal(a):

Nezbývá než upřímně poblahopřát místním fanatických pravičáckým komsomolcům k jejich po všech stránkách MIMOŘÁDNÉ vládě a současně je odexpedovat na školení pravičáckého VUMLu, aby fest utužili svou pevnou víru v jedinou správnou cestu pro českou kotlinku - totiž cestu pod vedením tzv. českých pravičáků z tzv. pravicových stran ...hahahahahááááááááá
07. 04. 2011 | 16:26

guard napsal(a):

Až se politika dořeší (to je zase rébusek,co?)-co zbude z lidí s nevládními platy? Diskuse a stínové vlády zabraly? No,jo Stalin by prý netrpělivý člověk
07. 04. 2011 | 17:06

Trumpeta Troubivá napsal(a):

dočekal: vy si myslíte, že sem píšete něco, co lze oponovat? Rumcajse taky nikdo neoponuje. Ani u jednoho z vás není co.
07. 04. 2011 | 17:10

pich napsal(a):

Já bych k paně Sobotkově blogu jen dodal.
"B" týmy jsou základem pro doplňování už "sedřených" či zprofanovaných šéfů áčka.
Pravice na to přišla před volbami, a zatím ji to vychází. Ty rozmíšky jsou jen pro pobavení a hlavně pro odvrácení pozornosti od "vážných" a páchnoucích kauz, které všichni ti nepřejícníci neustále odněkud vytahují. Novináři jednak se snaží o nějakou reputaci, aby nevypadali tak podezřele jednostranní a navíc jim jde také o svůj kšeft. Paroubek už dávno netáhne, Gross je už vlastně kapitalista a jeho pohana je sraní do vlastního hnízda.
Sice se všichni bavíme, ale je to zábava dost zvrácená.
Ale účel světí prostředky. Hlavně že se koala dále točí, šrouby které nás dole stále více drtí, se dále utahují.

Proto pane Sobotko, nebojte si vytvořit také své béčko. Přestaňte se pořád bát, co na to naši "demokrati", navíc když oni se nestydí spolčit nejen s Marťany ale i se samotným peklem.
07. 04. 2011 | 18:15

tata napsal(a):

PANE Libor Stejskal

DIKY ZA PODPORU,už sem trochu optimista první dny to bylo špatné,duležite že ty první 3 prsty jsou v pořadku takže i to nejhorši by pořad nebyla katastrofa,navic to vypada mirně nadějně
07. 04. 2011 | 18:42

Liberál napsal(a):

1)Sobotko nemluv za veřejnost. Ty i ta tvá slavná populistická ČSSD nemluví ca celou veřejnost.

2) ČSSD jsou snad standartní demokratická strana? Značně o tom pochybuji s bolševickými manýri, které ČSSD používá
07. 04. 2011 | 20:29

Tenco napsal(a):

Liberál
Odvážil by ses, chlapče, tykat panu Sobotkovi i v situaci face to face ?
Manýry - píše se sice manýrismus, ale to samozřejmě nemá s tvými přihlouplými výkřiky co dělat.

Colt
Čí je to ale vina, že normální občan - nepsychopat, poctivec, abstinent a nepoživač drog dnes neumí rozlišit, kdo je ještě politikem a kdo mafiánem ?
:)))
07. 04. 2011 | 20:50

guard napsal(a):

Člověče,vždy rozlišuj v politice svěží vítr od toho větru,který má znovu roztočit větrné mlýny Dona Quichota.
Rozumíš slovu samoúčelnost?
Když se někdo zabývá ničím,ničím užitečným pro lidi,občany,když jisté prostředí provádí svou sebekonstrukci ("definuje vztahy" místo užitečné činnosti za níž je placen) a svých kabinetů,zkrátka když je úplně nanic? Pehe popisuje v blogu,který má právě desetitisíce čtenářů něco co lékaři označili za psychopatii seshora.Ano psych žije ve vymyšleném světě svých konstrukcí a příběhů.Ale jevto kolektivní fenomén.Dnes víme bezpečně kdo všechno z lidí uveřejňovaných novinami a zprávami patří do léčeben.Ale proč tam nejsou ještě? Pak tedy lékařství nepřisuzujme žádnou objektivní cenu.Jen slepý si nevšimnul,že mizí jeden podnik za druhým,jeden zdroj společenského bohatství za druhým a díky tomu rostou ceny všeho tady,co člověk využívá.Nečteš reakce na Sedláčka a Acidburna? Jednou bude na vše pozdě.Pozdě bycha honit.Nechval dne před večerem.Aktuálně.cz nechtě plní i roli Bláznovy kroniky.
07. 04. 2011 | 21:05

rejpal napsal(a):

Liberál
Má váhu, když kritická slova paní Dvořákové o stavu naší politiky v Hyde Parku podpoří 94% hlasujících (Rychetský včera měl "jen "78%, jeho spíš provládní předchůdce předevčírem něco přes 20)? Takové číslo jsem ještě nikdy v žádné anketě neviděl.
07. 04. 2011 | 21:12

ali napsal(a):

tata
nesmírně jste mne potěšil Vašimi komentáři a také se připojuji k ostatním a přání ať Vám vše dobře dopadne :o)
08. 04. 2011 | 11:21

tata napsal(a):

pane ALI

diky

pane Rejpal

podle mě je to nejlepší politolok/ŽKA,ten HAIDPARK BYL famozní.Přesně vše popsala.hlavně přesne vystihla ,,mystifikace,a zasah v televizi všude jinde by byly ulice plné tady jen rozpaky zasadní věc a tady se to bere jako mirne pochybení
08. 04. 2011 | 11:43

rejpal napsal(a):

tata
Měl jsem z Hydeparku včera stejný pocit. Hodně politologů se kroutí, uvádí x variant a hraje zanďoura, paní Dvořáková mluvila jasně a konkrétně. A hlasující to ocenili
08. 04. 2011 | 13:58

ex-nemo napsal(a):

Pane Sobotko
to co tady píšete to můžeme slyšet každý den v každé hospodě.Od politického předáka bychom chtěli slyšet víc a něco jiného; totiž jak z toho srabu ven.Nějaké společenské koncepty či vize.Nemáte-li je, neumíte-li to či nechcete říci, jste na stejné úrovni jako současná vláda; umíte se jen hrabat v současné špíně a házet ji na druhé; jste stejní , nezasluhujete si nic než ta současná sebranka a vaše sliby jsou stejná lež a demagogie jako ty pravičácké .
08. 04. 2011 | 22:51

marie napsal(a):

„Chceme vést mladé lidi k zodpovědnosti“ (zaznělo na jedné z tiskových konferencí TOP 09 duben 2011).. tento výrok byl sice k hypotékám, ale.. dal by se jistě rozšířit třeba o „..k národní hrdosti, poctivosti, morálce, sebevědomí, osobní kázni,..atp“ ..nemyslíte ???…dnešní (8.4.) vystoupení pana premiéra bylo jak špatný vtip..hodně špatný.. no uznejte : Jak mohu počítat s hlasy poslanců VV na základě koaliční.smlouvy když nejsem (já premiér) schopen odpovědět novinářům, potažmo v přímém přenosu občanům, jasně a jednoznačně na otázku : Zůstanou dotčená ministerstva i nadále otevřená pro ministry z řad VV ??? .. to jako že si vláda zahraje „škatulata škatulata hejhejte se..“ ??? a že v rámci parlamentu s poslanci VV bude dál držet basu, protože je vlastně potřebuje k prohlasování čehokoliv (kauzy nekauzy) ??? .. to celé = "vlastně se nic nestalo" ??? .. pro mne, a nejspíš i pro řadu dalších občanů, je trojkolka trojkolkou spolupachatelů … a mimochodem: Voliči si svoji reprezentaci nezvolili proto, aby se v prvé řadě zabývala sama sebou.
08. 04. 2011 | 23:57

Pepi napsal(a):

Pane Sobotka, kdo srazil V. Bártu?: Skanska, nebo Langer?
Pokud V.Bárta uplácel ze svého (zdaněného), tak je to menší průšvih, než Vondra, který vykrádal státní pokladnu a nic neví, nic si nepamatuje a za nic nemůže..??..!! Komu byl V.Bárta nebezpečný?, nó ODS a hlavně neschopnému (nebo všeho-schopné) -(loutce V.K) Nečasovi...
V.Bárta byl jediný ministr ve vládě, který myslel logicky a to je nebezpečné...
... a také MV John (nejsem jeho fanda) (i ABL) možná něco našelo na Langra..
(kdo je za tím?, Topolánek?, jde proti V.Klausovi)
Komu to prospěje, kdo na tom vydělá?
MV:Langer, MD:Bendl, MŠ:Bém nemají koryta, tak už se třesou..
A kdo by měl odstoupit?, CELÁ vláda? nebo min.: Vondra, DRÁBek, Kalousek
-
A ČSSD by už neměla spekulovat ale s KSČM požadovat odstoupení vlády... pokud chce být ještě důvěryhodná...
10. 04. 2011 | 09:39

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy