Co bude, až nebude Bárta ve vládě?

10. 04. 2011 | 11:22
Přečteno 4858 krát
Poprvé za deset měsíců existence stávající vlády jsem z úst premiéra Nečase konečně slyšel slova, která jsem mohl přivítat. Bylo to po pátečním jednání „koaliční devítky“, kdy Nečas oznámil, že kromě Víta Bárty bude požadovat (stejně jako to již dříve vyjádřila ČSSD) odchod i všech dalších lidí spojených s firmou ABL (tedy i náměstků) a straně VV odebere vliv nad ministerstvem vnitra. Tím Petr Nečas uznal, že naše opoziční úsilí, kdy jsme jej jako sociální demokraté dlouhodobě upozorňovali na nebezpečí prorůstání lidí z okolí Bártovy bezpečnostní agentury ABL do struktur ministerstev a státní správy, nebylo marné.

Na rizika, spojená s příchodem VV/ABL do vlády, jsem poprvé veřejně upozornil na několika tiskových konferencích ČSSD už koncem července 2010. Tehdy mé obavy premiér Nečas bagatelizoval s tím, že nic nehrozí a že má vše pod kontrolou. Má kritická vystoupení však neušla samotné ABL, v létě 2010 mi vedení této bezpečnostní agentury poslalo veřejně výhružný dopis s tím, že pokud nepřestanu (údajně lživě) poukazovat na prorůstání lidí z této firmy na ministerstva, bude mně ABL žalovat. S kritikou jsem nepřestal, ale k žalobě nedošlo. Zřejmě měli v ABL jiné starosti.

Jsem rád, že po 9 měsících dospěli premiér Nečas, ODS, TOP 09, někteří poslanci VV i novináři k témuž názoru jako ČSSD v létě loňského roku.

Zajímavé je, že premiér zapomněl ve výčtu návrhů na odvolání ministrů, které ponese v pondělí k prezidentu republiky Václavu Klausovi (tento návrh na odvolání musí prezident dle Ústavy přijmout), zmínit jméno Alexandra Vondry, který je spojen s kauzou plýtvání prostředků v době českého předsednictví v Radě EU, tzv. kauzou ProMoPro. Věřím však, že náhlé prozření a uvědomění premiéra Nečase bude pokračovat a cestou na Pražský hrad si rozvzpomene i na ministra obrany Vondru. Pokud totiž chce udělat úklid ve vlastní vládě, měl by tak učinit se vším všudy. Pokračování vlády, v jejíchž řadách by byl Vondra, by totiž bylo stejně nedůvěryhodné, jako pokračování s lidmi ze struktur VV/ABL.

Dnes už je veřejnosti myslím jasné, že strana Věci veřejné je pouhým účelovým nástrojem Víta Bárty k posílení jeho ekonomického a politického vlivu, jak ostatně sám přiznal před několika lety na uzavřeném jednání klíčových manažerů ABL, mezi nimiž tehdy seděl například i ministr školství Dobeš. V sobotním rozhovoru pro Mladou frontu Dnes popisuje bývalá členka této strany, která údajně prozřela, jak vlastně fungovalo řízení ministerstev pod vedením VV. Zde například tvrdí, že Bárta si „minulý týden dokonce klíčové lidi z vnitra pozval rovnou k sobě na ministerstvo dopravy“. A pokračuje tím, že „Bárta se mezi svými známými velmi rád chlubí, že na ministerstvo dopravy mu zbývá pouze jeden den v týdnu.“ Jakkoliv pro mě Kristýna Kočí není zcela důvěryhodnou političkou, její slova potvrzují to, o čem si všichni doposud povídali jen šeptem. John je jen loutkový předseda VV a de facto stínový ministr vnitra. A VV jsou osobním mafiánským podnikem zcela jiného muže.

Ať už si nyní Vít Bárta a jeho faktičtí podřízení v bytě na pražském Klárově vymyslí marketingově cokoliv, nemohou být nadále důvěryhodnou stranou pro žádného politického partnera. Osobně si myslím, že sám Bárta by udělal nejlépe, kdyby kromě ministerstva dopravy opustil i poslanecké lavice a veřejný život. Nejen proto, že je odpovědný za kolosální podvod na voličích, ale především proto, že pouhá jeho rezignace na ministerský post by působila jen jako další účelový krok. Neumím si představit, že by VV jako část vládní koalice, která možná bude nadále působit na půdorysu tří stran, pan Bárta řídil přímo z poslaneckých lavic (a z pozice předsedy strany, na kterého stále kandiduje).

Jakkoliv mohu doporučovat a vítat snahu důsledně oddělit chapadla „chobotnice VV/ABL“ od státní správy, považuji za nutné, aby Nečasův kabinet v krátké době požádal Poslaneckou sněmovnu o opětovné vyjádření důvěry. Pokud se totiž Nečasova vláda stane v důsledku rozkladu a skandálů strany Věci veřejné vládnou menšinovou, mělo by být zřejmé, o jaké hlasy se taková vláda vůbec hodlá a může opřít.

Možností je, že vláda bude pokračovat s plnou podporou zbytku poslaneckého klubu VV, avšak to by fakticky znamenalo velký výsměch všem občanům naší země. Není mi totiž příliš jasné, kdo ze strany „Věci placené“ by měl nově obsadit ministerské posty, když její zbývající „elitní“ politici jsou sami většinou podezřelí z roznášení či přijímání obálek s „půjčkami“. Vzpomeňme, že tato politická firma neměla před sněmovními volbami ani dostatek vlastních členů k tomu, aby obsadila regionální kandidátky, a tak si musela vypůjčit zástupce jiných politických subjektů.

Možná je pak i podpora vlády prostřednictvím několika politických přeběhlíků, čímž by Nečas s Kalouskem úspěšně navázali na „dalíkovské“ praktiky z doby Topolánkovy vlády. Z původně nejsilnější vládní většiny v novodobé historii by se stala kůlnička na dříví, reformní rétorika by ztratila na váze a důvěra veřejnosti v politickou reprezentaci by po právu klesla do ještě větší propasti.

Pokládám z programového hlediska za nemožné, aby sociální demokracie vstupovala do vlády bez posílení mandátu v nových volbách do Poslanecké sněmovny. Cílem naší politiky je mimo jiné i náprava chyb v reformách Topolánkovy a Nečasovy vlády. A k tomu nám v žádném případě nemůže stačit současných 56 mandátů v PS. Proto, aby se ČSSD mohla účinně a smysluplně podílet na příští vládní politice, musí zesílit. A to je možné jen v rámci nového hlasování občanů. Pokud Nečasova pravicová vláda ztratí většinu a následně i důvěru Poslanecké sněmovny, jsou nové volby demokratickým a racionálním řešením.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

ali napsal(a):

co bude, až nebude..? nebude nic, Sobotko..zrovna tak, jako byste tam nebyl vy. Patolízalství véčkům už se nekoná?
10. 04. 2011 | 11:47

ld napsal(a):

Nevím přesně, kolik je potřeba poshánět poslanců z tábora VV, aby se dostalo alespoň na číslovku 101. Protože je jasné, že Vondra a Fuksa odvoláni nebudou, pročež se trhnou veverky. A když nebude Nečas vytahovat medajle pro Paumery a Mašíny, pokryjí to Humly a já netuším jak se ti ostatní jmenují. Prostě se do hovězího guláše přidá k zahuštění čočka. K jídlu to nebude, ale jde o to, stále sedět u stolu.
10. 04. 2011 | 11:50

vasja napsal(a):

Výsměch občanům bude, až uděláte velkou koalici, nebo opoziční smlouvu. Dyk kmotři na krajích už řvou hlady, svejm placenejm děvečkám ve výkonnejch radách prachy posílat nemůžou a vaši pokladníci nevědi, z čeho maj platit dluhy. To se dlouho nedá vydržet.
A tak s Nečasem pracujete na pádu vlády, co?
Pak bude všude dobře. Jako v Praze.
10. 04. 2011 | 11:56

jiri s. napsal(a):

Až tam nebude Bárta, tak se to udělá jako kdysi, ČSSD a ODS spolu a hurá na rozpočet, vše nasměrovat do vlastních kapes. Gross, Kraus, Palas nebo Řebíček, Langer,Vondra, Fuksa,Dalík, Topolánek a stovky dalších ....
Bárta byl jediný kdo začal hned a zostra, takže se nedivím, že ČSSD a ODS udělali vše pro jeho potopení a po roce se jim to konečně podařilo
10. 04. 2011 | 11:57

Cech napsal(a):

Pane Sobotko není to tak jednoduché, v pondělí si myslím,že bude použita stará technologie v nových podmínkách.
V řešení této "krize" si prosím uvědomte co je to "šablona Drobil",oprávněně se domnívám,že řešení bude provedeno stejným způsobem.
10. 04. 2011 | 11:59

Johanna napsal(a):

Co bude, až už konečně nebude Nečasova vláda?
Kolik z Vás ještě věří tomu, že tato korupční vláda je vládou PROTI korupci?
Kolik z Vás ještě věří v reformy?
Jsou to reformy pouze pro pár vyvolených!!!
10. 04. 2011 | 12:00

K M napsal(a):

Pane Sobotko, chcete aby po osekání chapadel malé nové drzé chobotničky VV teritorium zůstalo rozdělené zas jen mezi ty staré obludy. Knowhow Grosstapa, Íčka a Kalouska zůstane pěkně v příslušných sejfech a Vondra, který hrabal v hnoji na obraně ať táhne.
Možná jste si toho při posledních volbách nevšiml, ale lidi z tohohle už zvrací.
10. 04. 2011 | 12:01

Tenco napsal(a):

Pokud jsou Nečas a Klaus státníky, a ne politikářskými ubožáky, tak by se měli dohodnout na tom, že tato vláda ukončí svou činnost tak, že Klaus přijme demisi Nečase.
Následovat by mělo zbavení všech vládních byrokratů a všech poslanců imunity.

Tím, že Nečas agónii prodlužuje, podkopává úspěch ODS - jejím dalším znedůvěryhodňováním - v příštích volbách.

Měli by to tedy být sami členové ODS - ti normální, kdo budou chtít pád této vlády a rozpuštění této poslanecké sněmovny.
Neb i oni se zcela jistě nevyznají v tom, kdo ve vládě a v parlamentu plní roli politika a kdo mafiána.
10. 04. 2011 | 12:01

blue jay napsal(a):

otazka pane Sobotko,
kdyby CSSD mela po vyhranych volbach 2010 moznost sestavit vladu, odmitla by VV jako koalicniho partnera? Pokud vim tak o tom uvazovala.
10. 04. 2011 | 12:04

orinoko napsal(a):

Aktualně se bude přebíhat , pokud to ovšem nezarazí prezidentista. A území je dost zaminováno.
Česká republika politicky jako Libye vojensky. Tam je doporučeno dnes už politické řešení, v Česku by možná pomohlo vojenské řešení. Na Mácháči a Vltavě by se mohly vynořit Izraelské ponorky. Brežněvovskou návštěvu Česko už zažilo.
Bárta nebude ve vládě , bude tam Íčkova marioneta. Jednu vodí prezidentista ve Strakovce , druhou bude vodit Ivánek Mrazík v Barťáku, třetí vodí Tel Aviv , čtvrtou McZbrojnoš atd., atp.
A ti všichni svorně vodí české ovečkiny místní Biafrou ducha a slevami hmotařství.

A ptakopartajní facebook veřejně hýká blahem.
10. 04. 2011 | 12:16

Tenco napsal(a):

blue jay
Každé jsoucno se kromě své podstaty vyznačuje mj. i aktuálním stavem. :((
Tedy zřejmě ano. Ale po vyčištění, vyprání, dezinsekci, deratizaci, demafianizaci, dedebilizaci, deabsurdanizaci, dedemagogizaci a zřejmě i pak ale i nutném dovybavení pláštěmi s kapucemi, které se dají přetáhnout přes tváře tak, že do nich není vidět.
:))

Teď poslouchám , jak občan Schwarzenberg supluje premiéra i prezidenta.
A věru je to už ne komická, ale tragická podívaná.
10. 04. 2011 | 12:22

Ládik!!! napsal(a):

Co bude, až bude Bohuš premiérem? To raději ani nevědět. Bohuš to taky neví.
10. 04. 2011 | 12:31

JC napsal(a):

Bohuš, Švejnar, Pehe u Moravce...ježíš to jsou kydy.
10. 04. 2011 | 12:32

JC_ napsal(a):

Bohuš bude iniciovat hlasování o důvěřě:-))))
Bohuš a "politolog" Pehe nesouhlasí s používáním přeběhlíků.
Mno a s kým asi počítají , že jim pomůže Nečase zhodit ??
Mimochodem už to není fagmilia 118 ale 115 :-))). Stále dost na to aby si Bohuš, Švejnar a Pehe mohli trhnout nohou. :-))
10. 04. 2011 | 12:38

Johanna napsal(a):

Problém je zde v tom, že NEMÁME nadstranického prezidenta!
10. 04. 2011 | 12:39

Hladis napsal(a):

Za prve si myslim ,ze bylo dobre kdyz CSSD ,i pres rev jejich fanousku aby do VV neryli kvuli koalicnimu potencialu , ryla do VV kvuli jasnemu zameru ,ktery tato strana s Bartou v pozadi mela. Druha strana mince je ze by CSSD po lepsim volebnim vysledku a i v pripade sejmuti vlady ,klidne s VV spolupracovala. Nalijme si cisteho vina. Vedelo se co jsou VV zac ,ale nebranilo to ODS pripadne CSSD jit s nimi do vlady. V pripade ze byl scenar jiny a CSSD by udelala koalici s VV ,tak dnes by byla CSSD spolu s VV mrtvoly.

Za druhe podle mych indicii se opravdu jednalo o pripraveny sestrel VV. MFDNES disponovali nahravkami a dokumenty velice dlouho ,coz sami priznali (pry pro zpracovani dat) a dusovali se ze to vyslo bez navaznosti na kauzu Skarka cemuz opravdu po kauzach jako Kubiceho zprava se zdraham verit (tam asi nepotrebovali nic zpracovat). Dalsi veci je ze MFDNES casto vytrhava veci z kontextu a neni problem vytvorit z nekoho doslova zrudu (viz. Paroubek). Pani Koci se zna velice dobre s predstaviteli ODS (chodi spolu na tenis atd...) a jeji vztahy s nimi byly vice nez standartni (Tluchor). Skarka to je kapitola sama o sobe. Nejde jen o to sestrelit VV jako celek ,ale pro zachovani stavajici konstalace jsou potreba i prebehlici. Huml tez hned lakal ostatni do noveho klubu ,aby podrzeli vladu. No tenhle zamer se nepodaril ,tak bude zajimave sledovat co bude dal. Pochybuji ze TOP i ODS maji zajem na predcasnych volbach kde by drtive CSSD zvitezila.

VV bylo diky stylu jakym VV fungovala a osobou pana Barty lehke odstrelit kdykoliv. VV fungovala nestandartne a Barta byl svym zpusobem politik amater. Informace co je VV zac byli znamy uz dlouho. Pro ostrilene harcovniky je hrackou takovy subjekt ci osobu zlikvidovat. Je to trochu konspiracni teorie a pravda muze byt i jinde. Nechci obhajovat VV (to ani nahodou) ,ale ukazuje to na celkovy styl ceske politiky.

Poznamka nakonec: Zde v Recku jsou vlady prolezle korupci a klientelismem ,ale z CZ tece takove spiny ze se mi zacinaji zdat recti politici jako amateri.
10. 04. 2011 | 12:41

JC napsal(a):

Hladis ,
Až se to bude hodit, Bohuš samozřejmě po veverkách rád sáhne i s Bártou a ABL.
Vždyť ho poslouchám. " VV zradily svůj levicový program a podvedly voliče vstupem do pravicové koalice."
Čili kdyby se spolily s námi vše by bylo OK.
I kdybych přijal spekulaci o tom, že Bárta si kupoval loajalitu za peníze, jaký je rozdíl s Rathem, který si loajalitu kupoval podpisem dlužního úpisu ??
10. 04. 2011 | 12:58

hoven napsal(a):

souhlasím se slávečkem. myslím, že to popsal celkem dobře. bohužel se věci korupční ukázaly jako megapodvod. za tehle situace je těžký pokračovat v reformách a musí se rozdat karty znova. bohužel. naštěstí jsem věci korupční nevolil a nemusim si nafackovat.
10. 04. 2011 | 13:00

almost glossed™ napsal(a):

Hladis: pěkný příspěvek...

K tomu vztahu Tluchoř-Kočí: Kupodivu nejlepší investigativci byli v Blesku - ten to předpovídal už před 8 dny.

Viz: http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/150952/tluchor-si-odvezl-koci.html

A myslím, že vůbec není nemožné, že tip na článek, možná včetně fotografií, poslala Blesku jistá bezpečnostní agentura...

Pak by dávalo smysl i to, proč Bárta dával Kočí úplatek.
10. 04. 2011 | 13:02

hoven napsal(a):

poslední šance je štěpení VV a mít dostatek večkařů bez bárty na podporu vlády. jenže bárta je má všechny zaplacený. drží je pod krkem.
10. 04. 2011 | 13:06

Hladis napsal(a):

To JC
Uz tezko. VV jsou uz ted politicke mrtvoly ,takze jakakoliv spoluprace s nimi neprichazi v uvahu ted ani v budoucnu. Jsem si jist ,ze CSSD by pred tim s VV do spolku sla (i jim prechod do opozice nabizela usty pana Sobotky). Diky jine konstalaci ted muze byt CSSD rada ze to vyslo jinak.
10. 04. 2011 | 13:06

almost glossed™ napsal(a):

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/149881/koci-laskovala-na-tenisu-s-drobilem.html
10. 04. 2011 | 13:13

Hladis napsal(a):

almost glossed™
Ty zpravy znam a dal jsem si je do souvislosti. Jeste poznamenam ze Koci vystudovala na teto skole http://cs.wikipedia.org/wiki/CEVRO . Jmena s ni spojena myslim netrena vypisovat.
10. 04. 2011 | 13:18

Lukáš napsal(a):

Strany jako je ČSSD a ODS tu uplácejí a lžou už dosti dlouho. Obě mají spoustu sponzorů a jsou spojeni s kde kým. A teď svorně jako jeden muž tvrdí, že když to samé dělají VV je to nepřijatelné. Tady se jasně ukázala politická nezkušenost véčkarů. Souhlasím s tím, že podobné kauzy by měli končit koncem takovéto politické strany nebo lidí s tím spojených. Jen mě mrzí, že se tohle nikdy neuplatní i velkých stran. Že ABL špiclovala politiky ?
No to je mi novinka. Kolik podobných kauz už tu bylo.

Když chceš založit stranu musíš mít peníze. A když chceš peníze musíš mít sponzora. A když máš sponzora je pravděpodobné, že za to bude něco chtít. Takhle je to zkrátka u všech stran. VV udělali politickou chybu že to moc netajili. A že chtěla ABl získat vliv na politiku na tom bohužel není v politice nic divného. Je to začarovaný kruh ze kterého není úniku a bohužel nikdy nebude.

A představa jak náš ČSSD (nebo ODS - v tomhle jsou zaměnitelné) očistí od hrozných VV, které jsou hrozbou svobody a demokracie (hlavně té jejich svobody si namastit kapsu :-)) je lichá.
10. 04. 2011 | 13:19

Béda napsal(a):

Žeby autorova chyba? Jak to že jste zapomněl v návrhu na demisi vzpomenout největšího dinosaura opředeného největším množstvím kauz z oblasti politické neodpovědnosti Kalouska? Snad to nemá být příští koaliční partner? Anebo žeby jeho finančně analytické a jiné archivy ukrývaly nějaké kostlivce, které nutí starého matadora přehlížet?

Vysvětlete publiku laskavě tuto chybičku!

Jinak souhlas.
10. 04. 2011 | 13:22

Jemnický napsal(a):

Vasja a Jiri.S

Napsali jste to přesně. Je to refrén na opoziční smlouvu. Nevím, co rozkradl Bárta, asi zatím nic. ODS a ČSSD jsou strany zralé na rozpuštění a zakázání. Sobotka by konečně mohl ukázat, zda se uživí jinak než tlacháním v politice. Zatím v životě ještě nepracoval.
Dnes, při tak sparchantělé demokracii je naše země zralá na vojensou diktaturu. Bohužel, ani tu armádu už nemáme.

S pozdravem,

Jemnický
10. 04. 2011 | 13:24

Liberál napsal(a):

Pane Sobotko vaše trapné vystoupení, kde jste požadoval aby se Věci veřejné rozpustili je ukázkou toho že ČSSD není demokratickou stranou a že stále máte manýry z dob bolševíků a že jste jen KSČM 2. Jaké máte právo požadovat rozpuštění jiné strany, když vám to podle zákona nepřísluší.
Váš poslední odstavec ukazuje jak stašně jste natěšený až budete opět u kroyta a rozhazovat peníze tak jako mezi lety 2002-2006. Za vaším pojmem "náprava chyb v reformách" se skrývá jen populistická politika rozhazování.
10. 04. 2011 | 13:27

Tenco napsal(a):

Liberál
rozpustily - hrubka

Liberál - má mafián, psychopat, alkoholik či narkoman reformovat ostatní ?
Co myslíš ? Má k tomu mandát ? Neměl by to Klaus rozpustit ? /aby taky nebyl považován za...no, dosaď si dle gusta.../

Otázka s uzavřeným koncem.
10. 04. 2011 | 13:30

JC napsal(a):

Jemnický,
Hele, nepřivolávejte něco/vojenskou diktaturu/ o čem víte prd jak funguje a nikdy jste to neprožil.
Politika je sviňstvo a demokracie ne nejlepší ze špatných.
Jestli na to nemáte nervy najděte si nějaké hobby a realizujte se jinak.
Napŕ. zahrádka vám kromě potěšení může přinést i užitek.
10. 04. 2011 | 13:31

Tupelo napsal(a):

Pane Sobotko, myslim ze drzet si distanc od VV je dobra strategie, tato strana bude mit velke problemy se vubec do snemovny dostat. A nebo se stane zazrak a stane se stranou ocistenou od jakyhkoliv vazeb na abl - to bude zalezet hlavne na radovych clenech VV, jestli si vnitrostranicou revoluci dokazi prosadit jeste pred volbami nebo ne.

Rozumim ze ted jsou VV hlavni cil, ale prilis bych se bratrovrazednemu boji na pravici nepridaval. O nic jineho nez o boj o dominanci na pravici ted nejde: vzpomenme na oslavy pravice po volbach nad tim, ze PRAVICE ma 118 hlasu a jak bude delat reformy (spis 'reformy', zdrazovat umi kazdy nouma). I bezny volic uz tehdy znal spojeni VV a ABL, da se zrejme s naprostou jistotou tvrdit, ze politici soucasne koalice o tomto propojeni vedeli jeste mnohem vic. Pres vsechny tyto znalosti strany ODS a TOP09 do vlady s VV sly - ted do nich kopou (patrne z duvodu snah o zakryti vlastnich korupcnich problemu kolem promopro). Nechutne divadlo jak dve pravicove strany (s prispenim prebehliku) podrezavaji SVEHO koalicniho partnera (zduraznuji, ze osobne bych uvital bud revoluci ve VV nebo jeji zmizeni z pol. sceny)...

CSSD by ani nyni nemela zapominat na tu spoustu skandalu pravicove vlady a jeji umysly, ktere se dotknou obyvatel, momentalne jen (s velkou mirou pravdepodobnosti umyslne) prekryte boji o dominanci na pravici.
10. 04. 2011 | 13:47

Tupelo napsal(a):

Zajimavy clanek:

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/193798.aspx

"Vypadá to, že odchod Kristýny Kočí z Věcí veřejných a její spolupráce s Petrem Tluchořem z ODS by mohla mít širší vazby. Její otec Antonín Kočí totiž dostával zakázky od lidovci ovládaného ministerstva obrany a později z Generálního ředitelství cel, které spadá pod ministerstvo financí."
10. 04. 2011 | 13:50

Větro napsal(a):

Proč chodíte dělát maskovanému odeesákoví Moravcovi do č.t. cvičené opice. Tři čtvrtiny pořadů prohovoří on sám , potom někdo z ods nebo top 09 . a až potom pár minut někdo z levice . Než dělát cvičenou opici Moravcovi, radějí se nezůčastnit vůbec . Na ty jeho otázky které běží každou neděli a už několik let, se už stejně nikdo nedívá , bá naopák , některým se už dělá zle jenom při pohledu na něj .
10. 04. 2011 | 14:09

Hugo napsal(a):

Béda
On Schwarzenberg mluví nezřetelně, tak vám to nedošlo.
Nikdo (v této, brilantní policejní prací a nezávislými státními zástupci tak proslulé zemi) Kalouskovi nikdy nic nedokázal. Je jako Mackie Messer, dokud nepůjde Barták do tepláků, nic mu nelze dosvědčit.
10. 04. 2011 | 14:18

Jedla napsal(a):

Lidé chytřejší než já v komentářích namítají: Nové volby? Kdo zaplatí kampaň? Bakala? Chrenek? Komárek? Kellner? Háva?
Nebo někdo skrytý prostřednictvím inzerce? Co třeba momentální páni Lesů ČR, ČD, SŽDC, ŘSD, Pozemkového fondu, .... Jste zadlužení. Kdo je zadlužený, není moc svobodný.

Dokážete vůbec vypsat mimořádné volby ústavně konformní cestou? Nebojíte se, kterého "Melčáka" bude tentokrát u ÚS zastupovat Kalvoda?

Média Vám zadarmo prostor nedají. Jen placenou inzerci. Mají jiné koně v jiných stájích. Rychle zapomněli páni šéfredaktoři na Kalouskovy "průhledné mystifikace". Útoky na Vás nebudou v inzertních přílohách. Redaktoři a kmenoví komentátoři už se těší, jak zrecyklují své staré, s mírnými úpravami 4x, 5x otištěné texty zahrabané v hlubinách hard disků a servrů. Rychlý prachy.

Přišlo to rychle. Ještě větší blbec, než jste čekali, co? Podzim 2012, to by se hodilo. Ale teď? A nebo zase rok úřednické vlády, rok a půl kampaně? Ne a ještě jednou ne. Úřednické vlády jsou u nás oblíbené, Čecháčci milují fachidioty předstírající nezávislé odborničení (od slova ničit obor). Bez jakékoliv politické odpovědnosti skousneme a budeme nadšení, když do úřednické vlády deleguje ministra zdravotnictví Pfizer, ministra ŽP Czech Coal, průmyslu Acelor Mittal, školství některá vysoká škola tunelářská, třeba ta ze Sládkovičova, zemědělství řepkový Babiš, spravedlnost povede exděkan Kindl, obranu Omnipol group, dopravu Skanska, místní rozvoj dostane Hušák, na práci a sociální věci deleguje svého koně asociace penzijních fondů, na finance exekutorská komora (nebo naopak) a všichni budou tleskat vládě odborníků a kterak se pěkně zbavili politiky. A budete-li proti takové sestavě "odborníků" opozicí, Češi vás ještě nařknou z kazisvětství a nedostatečné konstruktivnosti a volby prohrajete.

Tahle vláda je děsná, ale volby by musely být rychle, s krátkou a levnou kampaní, a to je .... pravděpodobnost menší než malá. Tak co?

Asi by bylo nejlepší nejdřív prosadit zákon o referendu, a pak v celostátním referendu nařídit všem partajím, pobírajícím státní příspěvky, důkladný pravidelný i nárazový audit hospodaření, omezení výdajů na kampaně, omezení dárcovství jen na tuzemské fyzické osoby a limit na dar tak do tisíce eur na rodné číslo a rok, pod pořádnou sankcí až po rozpuštění patraje. Když by tohle bylo, partaje by si musely předcházet členy a příznivce mezi lidmi, ne mezi firmami. Pak ať jsou volby každou chvíli.
10. 04. 2011 | 14:30

question Mark napsal(a):

A co bude, až bude Bohuslav Sobotka ve vládě?
10. 04. 2011 | 14:40

Lukáš napsal(a):

Vsadím se, že VV ani neuvažují o tom, že by hlasovaly proti vládě. Z toho plánu odstřelit 3 ministry ODS + TOP 09 budou muset alespoň částečně ustoupit - Bárta i John musí vědět, že Kalousek ministerstvo financí nikdy dobrovolně nepustí. Pro žádnou stranu nejsou předčasné volby takovým strašákem jako právě pro VV. Strana, která i před tímto gigantickým skandálem stála kousek nad hranicí volitelnosti, je nyní fakticky mrtvá. A jakmile někdo moc ochutná, velmi těžko se jí dobrovolně vzdává. Proto bych scénář konce vlády a předčasných voleb očekával ze všeho nejméně.
10. 04. 2011 | 14:43

question Mark napsal(a):

Větro ?

Lubomir Zaoralek prohlasil ze by VV meli byt rozpustene. Souhlasite?
10. 04. 2011 | 14:43

question Mark napsal(a):

Vazim si slov Bohuslava Sobotky,
hodne konstruktivni kritiky. Ale kde jsou reseni Bohusi?
10. 04. 2011 | 14:50

hoven napsal(a):

já jsem pro rozpuštění VV, čssd a ksčm.
10. 04. 2011 | 14:51

Jolana napsal(a):

A ja jsem pro spláchnutí Hoven-a.
10. 04. 2011 | 15:50

Kritik napsal(a):

Někdo z VV prozřel, ale pan Sobotka nikoliv. Odpověď na otázku "Co bude, až nebude Bárta ve vládě?" totiž nezní tak, jak zamýšlí autor článku, ale jak to známe z nedávné minulosti: Bude zde vláda založená na přeběhlících.

Takže místo planého uvažování o předčasných volbách by měl předseda největší opoziční strany nahlédnout do svých řad a zeptat se: "Který z mých lidí nás zradí?"
10. 04. 2011 | 16:01

vfischer napsal(a):

Slovní průjem o tom, kdo je ve zdejším Absurd Gangsteristánu větší lhář, podvodník, zloděj, podvraťák, fízl a mafiánský gangster je nezajímavý kolovrátek a slizský proud farizejských keců z útrob aparátčíka, který o reálném životě a práci neví zhola nic ! Od svých pionýrských trenýrek se tetelil v odéru partajních plků svých spolukámošů a starších kámošů, kteří rozkradli zdejší stát úplně stejně, jako to dělají a dělali jejich komplicové z partají jiných barev! Augiášův chlív nejde vymést a občane ty se z toho třeba po ...
10. 04. 2011 | 16:01

JC napsal(a):

Fakt je, že tato vláda jde z průseru do průseru a zdá se že to Nečas přestává zvládat.
Jestli někdo volá po předčesných volbách tak by si měl uvědomit jedno.
1. Strany jsou finančně vycucané jako citrony, takže financování kampaně půjde opět na účet budoucím "dobrým vztahům" se sponsory.
2. Vobly dopadnou velmi pravděpodobně podobně, takže naděje levounů na vládnutí jedině za nasledujících podmínek.
a/ pokud se dostanou VV do parlamentu tak s nimi
b/ pokud se tam nedostanou tak koalice s ODS :-)))
c/ koalice s Kalouskem :-)))
Koalici nebo tichou spolupráci s KSČM vylučuji protož tolik hlasů dohromady nedají.
10. 04. 2011 | 16:07

Liberál napsal(a):

Tenco:

Rozhodně nemá právo to dělat nedostudovaný právník, megazloděj a mafián Bohuslav Sobotka.
10. 04. 2011 | 16:15

Otázkář napsal(a):

Kam se mrknu tam je nasáčkovaný Liberál a šiří ty svoje ničím nepodležené pomluvy a lži. Tak Bohuslav Sobotka je megazloděj mafián a nedostudovaný právník? První dvě věci jsou v rovině primitivní propagandy a může to tvrdit každý o každém, takže budiž. Ale můžeš dokázat toho nedostudovaného právníka? Pokud ne měl by ses panu Sobotkovi omluvit.
10. 04. 2011 | 16:25

Dočekal napsal(a):

Liberál napsal(a):
Tenco:

Rozhodně nemá právo to dělat nedostudovaný právník, megazloděj a mafián Bohuslav Sobotka.
10. 04. 2011 | 16:15
--------------------
Tak tohle stojí za zaznamenání.
Ne proto, že autor tohoto blábolu je duševní mrzák. Je dobré zaznamenat to jako důkaz toho, kam až dokáže ve své nenávisti klesnout největší zastánce té naší "pravice" v těchto diskusích.
10. 04. 2011 | 16:34

vasja napsal(a):

Liberál napsal(a):
Tenco:

Rozhodně nemá právo to dělat nedostudovaný právník, megazloděj a mafián Bohuslav Sobotka.
-----------------
A je holohlavej jak neonacista.
A u Moravce podezřele máchal pravou rukou.
To sou docela slušný indície, aby orgány začaly konat.Jestli poblázní naše dělníky a pracující i nepracující polointeligenci, bude zase mazec.
10. 04. 2011 | 16:44

RA napsal(a):

Sobotko, kdyby VV chtěli jít do vlády s vámi, oranžádami, za podpory komančů, tak by u vás byly nejlepší a nejkrásnější. Tak nemoralizuj a nekecej nesmysly. Stejně se ti nedá věřit ani co by se za nehtík vešlo.
10. 04. 2011 | 16:45

K M napsal(a):

Z dnešních Otázek na ČT vychází Radek John jako širokodaleko jediný politik schopný konzistentně vypovídat na veřejnosti. Asi by to neměl být Petr Nečas, kdo vyjadřuje nespokojenost s prací Radka Johna.
Od Nečasova výkonu v kauze Drobil by naopak tu nespokojenost měl vyjadřovat John nad ním.
Pokud tedy ještě dál má pokračovat K9, tak jedině s Johnem jako premiérem.
10. 04. 2011 | 16:45

Dočekal napsal(a):

Jinak mne dnes nejvíc pobavil ministr spravedlnosti pan Jiří Pospíšil (ODS). Na otázku Jiřího Dientsbiera mladšího, proč pan Nečas nekonal včas, přestože měl dostatek informací o tom, co se děje v jedné ze stran jeho vládní trojkoalice, odpověděl pan Pospíšil takto: "Není pravda, že pan Nečas nekonal. Pan Nečas začal konat ihned poté, co novináři z MfD přinesli nezvratné důkazy."
Pominu absurditu toho, že premiér čeká na zprávy z novin i přes skutečnost, že tyto zprávy měl pan Nečas na stole už dávno (na co by v opačném případě byla BIS) a pozastavím se nad tím, že pan Nečas začal konat až poté, co se vrátil z audience u pana prezidenta.
V tom jeho razantním vystoupení už chybělo jen ono zprofanované "Právě jsem se vrátil z Hradu."

Každopádně jsem moc zvědavý na to, co se upeče zítra na Hradě. Ne proto, že by mne to nějak zvlášť zajímalo, ale proto, že nám bude souzeno to spapat.
O tom, že se už delší dobu peče nějaká obdoba "Oposmlouvy," není třeba pochybovat. Stejně jako o tom, že všichni, kteří si říkají "my, politici," preferují ze všeho nejvíc svoje prebendy. Ono to žití na vysoké noze a splácení hypoték za trochu té přetvářky stojí.
Lituju každého, kdo po dvacetileté zkušenosti ještě věří našim politikům.
Pro šťouraly: Napříč politickým spektrem, jak se s oblibou také říká.
10. 04. 2011 | 16:56

Colt napsal(a):

jasně Buhušu

jak by asi ČSSD a ODS zalatily ty obrovské dluhy, kdyby to John (+Bárta) s tím odstřihnutím kmotrů myslel vážně.
Když jde o peníze a koryta tak končí třídní boj a nastupuje reálný život, co?
Jak jste zásadoví je vidět v Praze, na severní Moravě, jižních Čechách, Liberci.....
Teatrálně předstíráte boj o sociálně slabší, ale v podstatě vám vyhovuje pozice alibistické opozice. Ostatně, tak to praktikují už léta komunisti. Dobře placené pelechy za mlácení prázdné slámy.
Kdyby ČSSD opravdu měla o vládu vážný zájem, tak byste se k těm malým stranám (potenc. partnerům) nemohli chovat už 6 let jako vepři.
10. 04. 2011 | 16:57

JC napsal(a):

K M,
John se dnes choval jako typický "Novák".
Nejprve všechny partnery z koalice pozuřážel a pak zapomněl dodat proč s nimi spolupracuje.
10. 04. 2011 | 17:10

Ládik!!! napsal(a):

Až nebude Bárta ve vládě,
utřu si mlíko na bradě
a namydlím schody i na hradě.
B.S.
10. 04. 2011 | 17:12

ld napsal(a):

Liberál,

myslíte, že jako bakalář jste dostudoval? Že jste dosáhl absolutoria? Martine, promrskejte si alespoň vyjmenovaná slova, ať nejste za ještě většího hlupce! Nechodil jste s Onderkou do školy? Na Englišárně ta laťka moc vysoko netkví...
10. 04. 2011 | 17:16

ujo napsal(a):

Nevím, nevím, zdá se že socdem. chybí stratég, Sobotka jím zřejmě není.
Proč se vozí po VV?
Nejsou o nic horší než ostatní členové koalice, když už by chtěl moralisovat.
Nebo snad chce jít do spolku s Kalouskem když se mu ,jak říká poctivostiplný kníže, nic nedokázalo?
Skoro to vypadá, že jemu milejší profesionální stokrát provařený šíbr než politický amatér.
Nebo jsou ty dluhy poctivě k nezaplacení?
10. 04. 2011 | 17:20

Colt napsal(a):

Bohušu
tví kamarádi a morální vzorové z ODS se činili - napsal to Blesk už 29.3.

29.03.2011 15:56Faktický šéf Věcí veřejných Vít Bárta prý necítí, že by proti němu ve straně vznikala opozice. Asi ale neví, že se za jeho zády schází šéfka poslaneckého klubu VV Kristýna Kočí (26) s šéfem poslaneckého klubu ODS Petrem Tluchořem (42). Na tom by možná ještě nebylo nic tak divného. Proč se ale po nedělní debatě v ČT snažili o manévry, aby je spolu nikdo neviděl, a nakonec se sešli v hotelu?
10. 04. 2011 | 17:22

Větro napsal(a):

question Mark: VV se zruší samy a hned po volbách, nad něma je škoda plýtvát energiji . Ale toho vytuleného Moravce který otravuje každou neděli a dlouhá léta, se nejde něják zbavit . CHtělo by to rasantni změnu ,ať se je v neděli po obědě na co dívát a nekazit si žaludek Moravcem .
10. 04. 2011 | 17:25

Colt napsal(a):

odkaz zde:
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/150952/tluchor-si-odvezl-koci.html

že by Blesk patřil ABL?
10. 04. 2011 | 17:27

ld napsal(a):

Dočekal,

mimochodem, všiml jste si někdy taktiky, kterou má Pospíšil? Když je zaháněn diskutijícím do kouta, oslovuje jej titulem o řád vyšším, než který ve skutečnosti má. Dnes nazval Dienstbiera doktorem. Při častých polemikách s Benešovou tuto zoval rovněž doktorkou, ačkoli je magistra jako shora jmenovaný. Úplně stejné to bylo s Kulou (bývalý generální ředitel vězeňské služby). Tímto způsobem se často submisivně vlísává, snaží se tupit ostří argumentů. Dělá to jenom on.
10. 04. 2011 | 17:28

Colt napsal(a):

.......Kočí má společenské akce ráda. Po recepci při předávání státních vyznamenání na Pražském hradě navštívila i Ples v Opeře, teď se vedle Drobila, exministra Ivana Langera a expremiéra Topolánka ukázala v Ostravě na tenisovém Davis Cupu.
Chtěla ho odvolat, ale stále je pro ni politickým partnerem
Na družné konverzaci a vtipkování s Drobilem Kočí nevidí nic špatného. Prý je sportovní fanynka a šlo o akci v jejím volnu. „S Pavlem Drobilem se znám již z dob před volbami coby lídři kandidátek a spolupracovala jsem s ním po celé vyjednávání koaliční smlouvy. Je stále mým politickým partnerem,“ napsala Kočí Blesku v SMS.

Kočí se také brání tím, že na akci byli i další kolegové, třeba hejtman Jaroslav Palas (jde o kolegu z ČSSD, který nedokáže vysvětlit, kde vzal na penzion za 20 milionů – pozn. red.)........

no právě Bohušu
"přítel" Palas je to pravé ořechové - a jsme doma, ne? Odkud fouká vítr, ptám se?
10. 04. 2011 | 17:34

hoven napsal(a):

řekněme si otevřeně, že pokud by ted s VV vládla čssd, socani by celou kauzu bagatelizovali a taktež i jejich voliči.
10. 04. 2011 | 17:34

ld napsal(a):

hoven,

ruku na srdce: když si Bárta u Škárky a Kočí předplácel ze svého orální sex, je na tom něco pozoruhodného? Děje se to dnes a denně. Topolánek chodil u Berlusconiho tak, že slušná média jeho pinďoura rozmazávala. A to v té době šéfoval Evropě...
10. 04. 2011 | 17:38

Dočekal napsal(a):

Id:

Taky proto se mu (alespoň v Praze) říká "teflonový Jířa."
Jinak v jednom se přece jen mýlíte. Těch rektálních alpinistů je tady tolik, že by na jejich vyjmenování nestačila celá tato stránka.
Takový MUDr. Pavel "cepín" Bém je jen jedním z mnoha.

O tom, že vím, o čem píšu, vás mohly přesvědčit moje dosavadní příspěvky. A protože jsem už pamětník (nedávno jsem načal šedesátý pátý rok života), mohu porovnávat. A taky že porovnávám!
Jestli si náhodou myslíte, že mne čtení "diskusních" příspěvků zdejších "pravověrných" těší, tak to tedy ani náhodou. Teda jestli se takhle projevuje pravicová inteligence, jak se v tom případě projevují ti, kteří jsou sice také "pravověrní," ale nejsou to vysokoškoláci typu Rumcajse a hovena? Tak ty jejich výrazy bych opravdu slyšet (natož pak číst) opravdu nechtěl.

Za zaznamenání také stojí to, že dnešní kecací pořad s názvem OVM se odehrával ve studiu, vyzdobeném na všech stranách podpisy doktora Václava Moravce. Kdopak že tohoto dalšího "teflonového" jedince takhle nenápadně protěžuje?
Nedávno mi jeden přítel napsal, že kromě předávání cen TýTý by se měla také předávat cena Tydýt. Docela mne tím pobavil.
10. 04. 2011 | 17:56

hoven napsal(a):

id,
tady nejde jenom o ty obálky. přidej k tomu šmírování politiků, bártova slova na schuzi ABL, kde jim řiká, že musí získat politickou moc , kvuli zakázkám, chování členů VV, scházení se u bárty v bytě za učasti ochranky ABL, . neřikej mi, že bárta "pujčoval" jenom kočí a škarkovi. john musí být přepůjčovanej. ono to bude ještě lezt na světlo, bárta nemuže pujčovat do nekonečna, jednou mu ty peníze, které má v trezoru ve svem bytě, jak říká, musí dojít. mimochodem, bylo by velice zajímavé, kdyby se do toho trezoru podívala kriminálka. jinak si samozřejmě nedělám iluze o ostatních stranách, např. socani kradou jako nepříčetný. ale u věcí korupčních jde o víc než o korupci a zlodějnu. nikdo si tu nemůže budovat soukromou policii. poslanci parlamentu čr se nemužou scházet někde pod ochranou ABL.
10. 04. 2011 | 18:01

ld napsal(a):

Moravce rád nemám. Ale čím dál tím víc přicházím na chuť Veselovskému a Lutonskému. Dělá pořad Interview a je dost šikovný. Nenechá se odbýt okecáváním, nestraní, nepochlebuje. Měl by dostat větší prostor, ne jenom tento štěk. A oba umí mluvit česky, což není ode mne překlep. Ti ostatní jsou bída, nejspíš protekční haranti.
10. 04. 2011 | 18:10

Liberál napsal(a):

Dočekal:

Sobotka zneužíval poslanecké náhrady, odpouštěl daně kamarádům Paroubka a kryl zloděje jako Tvrdík,Kraus,Gross,Benda a jeho severočeská mafie. Takže toto ožnačení je na místě.
10. 04. 2011 | 18:14

ld napsal(a):

hoven,

tak ještě jednou. Bárta dával ze svého. Ti ostatní kradou z eráru. Špicloval? Vždyť to ho živilo; vědělo se to při jeho instalaci do vlády. Je to totéž, jako byste vyčítal instalatérovi, že si bude pamatovat, jaké máte doma wawky, které vám opravoval.

Já Bártovi nedělám advokáta. Ale průseru až do pekel je tam více jiných. Bárta kopl do mraveniště, za což mu chcou dát přes hubu. Odešel však středem, to Vondra se drží jako hovno košile za daleko více. A to je celé.
10. 04. 2011 | 18:17

Luba napsal(a):

My se ABL nebojíme, protože jsem nic špatného neudělali!

Poctiví občané ČR
10. 04. 2011 | 18:24

hoven napsal(a):

id,
při jakekoliv korupci, vždycky někdo dává ze svého. jinak by ta korupce neměla smysl. jinak by to ani nebyla korupce. barta samozřejmě "nepujčuje " peníze, protože by byl křestan, on to přece od začátku měl spočítaný dobře, šel po státních zakázkách. že si ted pujčakama zavazoval sve poskoky, to je přece součást plánu. bárta do žadneho mraveniště nekopl, boj proti dinosaurum a korupci je přece taky od začátku součást plánu, je to clona a stafáž. stejně tak maňásek john se svym IQ 75. ta tvář z pořadu ba vlastní oči se přece bartovi hodila. proč by ho tam jinak dával?? on má svych vlastních poskoků z ABL dost. tys mu to všechno sežral i s naviákem.
10. 04. 2011 | 18:26

Tenco napsal(a):

Liberál
No a tys beztak všecko sledoval klíčovou dírkou a pak když ti vrátný poklepal na rameno tak ses posral strachy.
Protože jinak bys jinak zcela určitě splnil svou liberální povinnost a šel je udat na policii, ne ?
Anebo jsi zbabělec, který jen závidí a pomlouvá ? :((

Ty, a nějaké veselé příběhy z natáčení bys neměl ?
Víš - je tu celkem nuda, tak jsem myslel že bys jako přidal něco k lepšímu. Například Sobotkovy rovnátka, Paroubkovu bradavici. Nebo cos tam všecko v tom Lidovém Domě o pauzách mezi čištěním klozetů a zametáním dvorku našmíroval. :))
10. 04. 2011 | 18:29

Dočekal napsal(a):

hoven:

Už jste si nechal změřit výši vašeho IQ? Neřekli vám náhodou, že ve vašem případě se spíš jedná o IÁ?
Já jen, jestli jste už našel důkaz pro to vaše tvrzení, že pan Paroubek "znasilnil tu dvanactiletou holku na jachtě pana duričky."
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-paroubek.php?itemid=12789

No, na někoho, kdo má (podle vlastního prohlášení) Vysokou školu, je tohle opravdu výkon. Ta Vysoká škola musela mít alespoň pět pater.
10. 04. 2011 | 18:36

Liberál napsal(a):

Tenco:

Já nemám tak bulvární styl jako vy aby se snižoval k něčemu takovému.
10. 04. 2011 | 18:40

hoven napsal(a):

dočekale,
překročil jste svuj vlastní stín, neokopíroval jste zde muj příspěvek z diskuze pod blogem horváta. v blázinci byste dostal lízátko. ode mě jenom pochvalu. děláte první krůčky.
10. 04. 2011 | 18:45

Luba napsal(a):

Pane Sobotko,
to, že v lití kýblů špíny na VV stojíte v jednom šiku s ODS a TOP-09 vám u přemýšlivých voličů mnoho bodů věru nepřidá.

I když - chápu: Jak by vaši stranu mohli volit lidé přemýšliví, že ano?

Cituji z rozhovoru Víta Bárty pro Lidové noviny:

"LN: Co považujete za hlavní příčinu svého konce na ministerstvu dopravy?

To, že na mě vylili kýbl nevoňavejch věcí, a dokud se nevysprchuju, byl bych pro vládu zátěží. Pokud se ptáte na motivaci těch, kdo ten kýbl vylejvali, je jasné, že jsem naštval a naštvávám spoustu lidí. Ať už tím, že jsem na dopravě ušetřil sedm miliard, ať už tím, že firmy dál nutím ke slevám, ať chci miliardu po Skansce, deset nebo dvacet procent slevy po Kapschi.

Taky ale z druhé strany tím, že chci, aby zdravotní standardy psala lékařská komora, a ne lépe ovlivnitelné struktury na ministerstvu zdravotnictví.

A když říkáme nahlas, že se ve zdravotnictví krade, když říkáme, že v důchodech chceme komerční pilíř, který nebude mejdan bankovních společností, ale bude pro lidi, tak samozřejmě tu je spousta zájmových skupin, které na to mohou mít svůj vliv.

LN: A tyhle zájmové skupiny si koupily Jaroslava Škárku nebo Kristýnu Kočí?

Já to nevím. Jako zodpovědný politik budu říkat jen věci, které vím. Já vím, že pan Škárka se intenzivně schází s panem Jurečkem. (Roman Jurečko je šedá eminence plzeňské ODS – pozn. red.)

LN: A to víte jak?

Pan Škárka to říkal několika různým lidem, kteří to samozřejmě říkají dál. Politika je, jak dobře víte, jedna velká drbárna."

Zdroj:
http://www.lidovky.cz/barta-o-zrade-jako-kdyz-vam-matka-da-jed-dho-/ln_domov.asp?c=A110409_113850_ln_domov_sm
10. 04. 2011 | 18:46

Luba napsal(a):

Karolína Peak,
nejen o své kandidatuře na předsedkyni VV:

"Vážení kolegové, jak víte, přijala jsem nakonec nominaci na předsedkyni strany Věci veřejné. Proč jsem změnila názor? Někteří z Vás možná neví, že jsem v roce 1997, po takzvaném „sarajevském atentátu“, nakrátko vstoupila do ODS. Chtěla jsem dát najevo solidaritu s někým, do koho se kope.

Dnes se nebudu chovat jinak a stranu, do které se kope, nebudu zrazovat. I kdybych Bártovi nevěřila, nikdo mi nevymluví, že peníze se dávají jen tomu, kdo si o ně nějakým způsobem řekl. Pokud jde o to moje členství v ODS, musím říct, že bylo krátké prostě proto, že jsem získala dojem, že se na schůzích neřeší obecné, ale jen osobní a skupinové zájmy. V tom ohledu mne strana Věci veřejné naopak příjemně překvapila. Proto v ní jsem, i kdyby za jejím vybudováním byl manažerský projekt. Prostě mi dala šanci. Na vybudování vlastní strany bych sama neměla prostředky a možná ani schopnosti. Takto mám šanci nejen nadávat na poměry, ale něco skutečně dělat. Zopakuji, co už jsem řekla: Pokud si koaliční partneři opravdu myslí, že John musí odstoupit, protože by ovlivňoval trestní kauzy, pak je to podle hesla "podle sebe soudím tebe". VV právě to chtěly změnit. A zdá se, že právě proto nejsou v koalici akceptovatelné."

Zdroj:
http://www.veciverejne.cz/domaci-politika/clanky/dopis-mistopredsedkyne-strany-k-peake.html
10. 04. 2011 | 18:54

hoven napsal(a):

luba,
a to co říká megapodvodník bárta má být nějaká berná mince???
10. 04. 2011 | 18:55

Luba napsal(a):

Názor režiséra Olmera:

"(...)Vít Olmer je přesvědčen, že to, co se v současné době děje ve straně je zbarveno do modra. Když mluví s lidmi, nemyslí si, že by přestali Věcem veřejným věřit. Sám dnes odstoupivšímu Vítu Bártovi věří a domnívá se, že se jej chtějí zbavit kmotři, kterým stojí v cestě.

Společně jsme bojovali proti Jančíkovi

Olmer, člověk ze "smíchovského Bronxu", si nebere příliš velké servítky.
„Ano, před volbami jsem podpořil Věci veřejné a hned vysvětlím proč: znal jsem se s Jiřím Vejmělkou a s Kateřinou Klasnovou, ještě když působili jako redaktoři Pražanu a společně jsme šli proti extarostovi Prahy 5 Jančíkovi, mastodontovi, před kterým se tehdy všichni třásli. Pak jsem natočil krátké předvolební medailonky s členy VV, líbilo se mi, že proti hnusným, provařeným ksichtům z ODS a TOP 09 jsem potkal mladé, vzdělané a tehdy nadšené budoucí politiky," řekl režisér ParlamentnímListům.cz.´

Takzvané pučisty Olmer odsuzuje.
„To, že se Škárka, Kočí a někteří další nechají zlanařit, navíc amatérsky průhledně do modra, mě ani ve snu nenapadlo. Jisté indicie mě měly varovat, například Škárkova umně zakrývaná slizkost a polopravdy Kristýny Kočí o jejích studiích ve Francii," prohlašuje muž, který podle scénáře předsedy VV Radka Johna natočil legendární film Bony a klid.

Kmotři se chtěli zbavit Bárty

Olmer říká, že si ve svém případě připadá, jak v Jiráskově Lucerně, kdy říká mladý vodník starému: Jak jsi starý,tak jsi hloupý.
„To byl můj případ. Projíždím teď Čechy v rámci natáčení filmu o Werichovi, ten by zíral, co se u nás v Kocourkově děje, mluvím s obyčejnými lidmi, většinou je jim jasné, že autodafé vůči VV je akce kmotrů z koaličních stran, snaha zbavit se Bárty a spol., kteří stojí v cestě jejich gangsterským snahám rozkrást ještě i to málo, co v zemi zbylo. (...)"

Zdroj:
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/193639.aspx
10. 04. 2011 | 19:06

Luba napsal(a):

Pokud se týče pučistky Kočí,
je to podle mne typická mocí posedlá psychopatka
s histrionskými rysy, což soudím z jejího vystupování a z popisu jejího chování od ostatních poslanců klubu VV:

"(...)Ono je dobrý říct, že když tam byl Bárta, byla jako tichá voda. Ale jakmile odešel, hned se pasovala do role vůdkyně. Taky bylo hodně vidět, jak leze do zadku Katce, myslím Katku Klasnovou. To byla jedna z mála lidí, kteří proti Vítkovi vystoupili a něco řekli. On to bral, ačkoli to byla kritika. Ale Kočí nikdy, ta vždycky jenom za zády pomluvila Vítka s tím, že to měl dělat jinak."

Podle poslanců klubu Věcí veřejných bylo patrné, jak ambiciózní politička Kristýna Kočí je. "Třeba to srovnám s Lenkou Andrýsovou, to je milá holka, fakt milá. Kristýna pokaždé chtěla diktovat, dominovat, chtěla vést. Hrozně mě mrzí a vlastně to ani nechápu, co se z ní teď stalo. Znám ji pár let, zprvu byla jako naivka, co chce měnit svět a Bárta je ten pravej, kdo jí k tomu pomůže. Bez Vítka by nebyla nic, naprostá nula," dodává poslanec Věcí veřejných. (...)"

Zdroj:
http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/193552.aspx
10. 04. 2011 | 19:16

hoven napsal(a):

luba,
s věcma veřejnýma žádná normální slušná strana do vlády už nepujde a vítek nezíská jedinou zakázku. a taky by měli ostatní strany přijmout přísnej zákon o regulaci bezpečnostních agentur. já bych se s vítkem vubec n.....l.
10. 04. 2011 | 19:21

rejpal napsal(a):

Luba
Čím víc čtu podobné věci, tím víc přemýšlím o tom, proč do té koalice VV lezly. Jak může někdo dělat reformy s někým, o němž je přesvědčen (a je jedno, jak dalece právem), že je skrz naskrz prohnilý. VV celou dobu válčí s komloty ze strany ODS (viz dnešní výroky Johna o vnitru., ale vládnout s ní chtějí. Každá normální strana by odešla do opozice, klidně by dala vládě důvěru a hlasovala jen pro věci, které pokládá za správné.
10. 04. 2011 | 19:22

jarpor napsal(a):

luba

Soudím, že s "Bártou" se ještě dočkáme překvapení... Beru s velkou rezervou Kmentovy "dokumenty"...

Nicméně - fakta, která nepopírá ani jedna strana - tedy předávání obnosů v obálkách bez smluv... svědčí o jisté naivitě(?) /jak to napsat - podcenění, přílišné sebejistotě v sebe sama.../ že co si může dovolit OBČAN Bárta, nemůže si dovolit POLITIK Bárta, /nemůže se nijak bránit nařčení z úplatku, kerý by v "občanském" životě prostě nenastal.../ a navíc porušil zákon...
Zákon porušující ministr a ministr v podezření z úplatkářství prostě ministrem být nemůže... jeho reakce je logická, došlo mu to dost rychle.

A ještě na jedno "si počkám". Kočí hovoří o "sektě"... sekty toho "dovedou" dost... taky zbláznit normálního člověka... uvidíme, jak se to s jejím tvrzením vyvine..

Hezký večer
10. 04. 2011 | 19:28

Luba napsal(a):

hovene,
jmenujte mi ty "normální slušné strany".
Ať se pobavím :)
10. 04. 2011 | 19:28

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
dočekale,
překročil jste svuj vlastní stín, neokopíroval jste zde muj příspěvek z diskuze pod blogem horváta. v blázinci byste dostal lízátko. ode mě jenom pochvalu. děláte první krůčky.
10. 04. 2011 | 18:45
---------------------
Kolik že to těch lízátek máte ve sbírce, vy vysokoškoláku?
10. 04. 2011 | 19:28

hoven napsal(a):

všechny kromě věcí korupčních a ksčm
10. 04. 2011 | 19:33

jarpor napsal(a):

rejpal

"Čím víc čtu podobné věci, tím víc přemýšlím o tom, proč do té koalice VV lezly."

Těch důvodů může být... a i nezavrženíhodných... /kromě těch zcela zavrženíhodných, jako je mít moc.../

Hezký večer
10. 04. 2011 | 19:34

Tenco napsal(a):

Luba
Když tak čtu Vaše příspěvky via povahová charakteristika Kristýna Kočí...vůbec bych se nedivil, kdyby se jednou stala prezidentem. Tedy prezidentkou. :((

Mně lhala do očí. Jsou na to svědci.
10. 04. 2011 | 19:36

Luba napsal(a):

jarpore,
máte pravdu.

Ale - Bárta porušil pravidla - ovšem tento "přešlap" nestál daňové poplatníky ani haléř. Ve skutečnosti šlo o, řečeno oblíbenou modroptačí frází, o vnitřní záležitost strany.

Naopak - Bártovy aktivity na Ministerstvu dopravy, zdá se, ušetřily mnoho peněz z naší společné pokladny.
Takový pan Řebíček (ODS) - to byl jiný formát :)))

Tedy,
konkurenční strany tuto záležitost nafukují do obludných rozměrů v domnění, že se ve stínu vzniklé bubliny skryjí jejich vlastní "hříšky", nebo aktivity vskutku zločinné.

Jinak,
pan Bárta na mne v OVM působil jako člověk, který může mít před sebou ještě velmi zajímavou politickou budoucnost a bude hodně zlobit, což je dobře.
10. 04. 2011 | 19:38

ld napsal(a):

hoven,

Vondra prohospodařil za promopro 0,5 mld. To je o moc větší škraloup nejen absolutní sumou peněz. Státních peněz. Jestli Bárta kupoval pro své psy společnost nýmandů, kteří si mysleli že vyrostli do nebe, je to jiný příběh. A opakuju, když to na něj prasklo, podal demisi. Odešel jako chlap. Když to praská na Vondru každý měsíc něco, padá mu akorát do gatí, nicméně je to horší než Čunek.
10. 04. 2011 | 19:39

jarpor napsal(a):

Luba

Souhlas... s dvěma připomínkami :
1. Každá ze "zavedených stran" má své Řebíčky...
2. Stejně s těmi "hříšky" by tomu bylo v případě, že by VV byly v koalici s ČSSD... a že se o to pan Sobotka snažil... Jako silně pokrytecké a hloupé vnímám požadavky na rozpuštění VV vyslovované vysokými funkcionáři socialistů.

Hezký večer
10. 04. 2011 | 19:48

hoven napsal(a):

id,
u vondry se nejednalo o pul miliardy, ale souhlasim, že měl dávno odejít. znova opakuju u věcí korupčních se nejedná pouze o koruci, ale o něco daleko vážnějšího. to je korupční projekt od počátku . od počátku je to podvod. už ve chvíli, kdy se ta "strana" registrovala, bárta věděl, že je to korupční podnikatelský projekt. a ve spojení s bezpečnostní agenturou a špiclování lidí to tomu celemu dává obludnej rozměr. já jsem pro to, aby tu sektu zakázali. zakázat, rozpustit a zašlapat do země. na ABL nasadit BIS a audit deset let dozadu.
10. 04. 2011 | 19:52

prirodovedec napsal(a):

jarpor: Vidite 10. 04. 2011 | 19:48 souhlasim. :)
10. 04. 2011 | 19:52

Luba napsal(a):

hovene,
BIS - to je ta konkurenční bezpečnostní agentura ODS?
(Bezpečnostní Íčkova Služba)
10. 04. 2011 | 19:59

ld napsal(a):

hoven,

v politice chcou všichni moc, peníze, vliv, servilitu, klaku...Dosahují toho různě. Když Kočí do VV vstupovala, brala měsíčně 100 tisíc, nevadilo jí, že je to sekta. Když z ní dostala kopačky, spustila povyk. Já tomu říkám malost, ubohost.

Před časem Bárta vysvětloval špiclování kdesi v Praze. Nečas se s jeho legendami spokojil. A najednou je to zase špatně? Padala čestná slova, která mají ke cti daleko, jako já po 20 metrech běhu za Boltem.
10. 04. 2011 | 20:04

Luba napsal(a):

Na řečnickou otázku pana Sobotky "Co bude, až nebude Bárta ve vládě?" si odpovím, že se pan Bárta velmi pravděpodobně stane předsedou VV, a lidem nebude pranic vadit jeho obálkářství, jestliže se stane nesmlouvavým kritikem ODSTOP vlády a jeho vystoupení budou s kritikou Nečasovy/Kalouskovy trapnovlády od ČSSD nějak kontrastní.
10. 04. 2011 | 20:18

Tenco napsal(a):

Luba
Pan Bárta předal poslankyni půl mega cash - na to je zákon.
A považuje to za normální.
Lze tedy dedukovat, že považuje za normální porušovat zákon.
To že věc bagatelizuje na celé věci nic nemění.

Ten zákon, který porušil se jmenuje Zákon č. 254/2004 Sb., o omezení plateb v hotovosti .
Ale běžně se nazývá Zákonem o praní špinavých peněz.

http://pojistenec.cz/zakon_o_prani_spinavych_penez.htm
10. 04. 2011 | 20:21

vlasta napsal(a):

Jak tak projíždím různé diskuze, tak z Bárty se stává postupně hrdina, který ve svém boji proti korupci neváhal na podporu svých spolubojovníků použít i své vlastní peníze, aby v boji s korupcí nepolevovaly. Za tuto bohulibou činnost byl ďábelským spiknutím mocných kmotrů a tajemných temných sil v pozadí znemožňen a zostuzen.
Ovšem jeho spolubojovníci za ním pevně stojí a kontrují: Když půjde pryč z vlády John a Dobeš, pak musí jít i Kalousek, Vondra a Fuchsa. A v té chvíli jsem pochopil geniální plán pana Bárty. On sám celou tuto kauzu připravil, neváhajíc obětovat své postavení a dobré jméno, aby měl záminku k odstranění těchto dinosaurů.
Škoda, že je to jen sen.
10. 04. 2011 | 20:21

hoven napsal(a):

id,
kočí nejdřív spustila povyk a pak dostala kopačky. měla celkem odvcahu, já si myslim, že bárta "pujčuje" všem. veci veřejný je kombinace sekty a mafie, oddtrjnout asi neni tak lehký. pokud si poslechnete nějakýho večkaře, tak ma všechny znaky vymytýho mozku. nikdy nezapomenou zduraznit jak vítkovi věří a jak ho mají rádi. doporučuju film "miluj bližního sveho", tak vystupuje sekta velice podobná věcem korupčním.
10. 04. 2011 | 20:21

hovorka11 napsal(a):

Bohuslav Sobotka:
Dnes jsem viděl v otázkách Václava Moravce, jak je důležité odstranit VV z blokování rozkrádaček !!!
Opět jste se se ukázal jako přihrávač ODS !
Kdo sleduje politiku tak musel poznat, že nejvíce vám na VV vadila nezávislost vyšetřovacích týmů na policejním řediteli !
Celá ta komedie okolo VV je tak pouze boj o ovládnutí beztrestnosti rozkrádání a tudíž zachování zpovídání vyšetřovatelů, kteří něco zjistí nadřízenému a potažmo policejnímu řediteli !
Po tom, co zdělí informaci o budoucím rozkrádání jsou buď okamžitě vyhozeni, nebo přemluveni ke spolupráci !
To je vše o co jde politikům z ODS a kamarádům z ČSSD !
Opět můžou rozkrádat dle libosti a vy jste mě jasně těmi "krycími" řečmi odhalil, jak to funguje !

ODS+ČSSD považuji za zločineckou bandu, které se podařilo odstranit poslední překážku před rozkrádáním.
Samozřejmě skuteční původci kteří zavinili zmizení stovek miliónů jako je Alexandr Vondra zůstanou ČSSD tolerováni a vítáni jako oddaní spolupracovníci !!!
ČSSD nikdy o odvolání Vondry nešlo, je to jejich spojenec a ty kecy o jeho odvolání jsou průhlednou a naprosto nenaplněnou kamufláží !!!
10. 04. 2011 | 20:24

hoven napsal(a):

hovorka 11,
jsi jenom fanatik, kterému vymyl kmotr bárta mozek. z toho se vyspíš.
10. 04. 2011 | 20:26

Tenco napsal(a):

Luba
Pardon.
Zákon o praní špinavých peněz to není - tak se říká zákonu č. 253/2008.
10. 04. 2011 | 20:32

Tenco napsal(a):

hoven ad hovorka11
Copak, copak - ty se zastáváš Slávečka Sobotky ?
Proč ? Dyť do něj celý rok bušíš jak chudý mnich na dveře synagogy...čím si vysloužil náhle tvůj pozitivní přístup ?
:---()
10. 04. 2011 | 20:34

Otázkář napsal(a):

Za nejrozumnější řešení současné situace považuju předčasné volby. Tato vláda již nemá důvěru veřejnosti a proto by neměla činit žádné zásadní rozhodnutí. Její současná role by měla být pouze udržovací a jejím hlavním a jediným cílem dovést zemi k předčasném volbám a novému rozdání karet.
10. 04. 2011 | 20:36

Otázkář napsal(a):

Tenco, Luba

http://www.webset.cz/omezeni_plateb_hotovosti.htm
http://www.epravo.cz/top/clanky/nova-pravni-uprava-v-oblasti-boje-proti-prani-spinavych-penez-55191.html
10. 04. 2011 | 20:39

Dočekal napsal(a):

hoven:

Když už jste se nám tady pochlubil tím, že máte Vysokou školu, tak v tom případě se nám jistě pochlubíte také tím, jaká to ta Vysoká škola vlastně byla.
Teda jestli to náhodou není tajné.

Já osobně bych si tipnul na PF ZČU v Plzni a titul Mgr. Uhodl jsem?
10. 04. 2011 | 20:45

hoven napsal(a):

dočekale,
už zase vysoká škola. připravil jste se o lízátko.
10. 04. 2011 | 20:50

hoven napsal(a):

tenco,
nezastávám se slávečka. ale děsím se věcí korupčních. nechci, aby se tu proháněli detektivové ABL napojený na policejní databázi a s politickým krytím kmotra bárty a šaška johna. podle mě je to daleko nebezpečnější než všechny korupce dohromady.
10. 04. 2011 | 20:53

ld napsal(a):

Otázkář,

to máte pravdu, volby jsou jediné možné řešení. Je však stejnou pravdou, že strany jsou bez peněz, zato však s dluhy. A zoufale nemají kampaně rády pro jejich kalup, nejistotu, harcování, výdaje, povinné úsměvy a vymýšlení slibů. Ale na dnešní situaci jiné řešení než volby není. Tak snad se dočkáme.
10. 04. 2011 | 20:53

jarpor napsal(a):

Otázkář

Jste netrpělivý... více viz Ústava... :-)

"...neměla by činit žádné zásadní rozhodnutí...."
Hmmm... sedět a brát plat jen tak... jen ať makají...
nebo snad s těmi 200 zvolenými poslanci a s 81 senátory se něco stalo ?

Hezký večer
10. 04. 2011 | 20:59

Otázkář napsal(a):

Id

mě dneska v OVM asi nejvíc pobavil Schwarzenberg když neustále mluvil o reformách jako by vůbec nevnímal, že za situace kdy vláda nemá téměř žádnou důvěru občanů a veřejně se mluví o ohrožení demokracie, by takové reformy neměly žádnou legitimitu. Také jeho mantra, že včera bylo pozdě už začíná být dosti nudná, jako by vůbec nevnímal co se děje v okolních státech. Polsko spoření do soukromých penzijních fondů zásadně omezuje a v Maďarsku tyto fondy dokonce znárodnili. My naopak můžeme být rádi, že jsme vyčkali a můžeme se z tohoto vývoje poučit. Zcela již pomíjím jeho licoměrný postoj k současným aférám ve vztahu k Jiřímu Čunkovi. Opravdu nevím čím si zasloužil takovou popularitu.
10. 04. 2011 | 21:03

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
dočekale,
už zase vysoká škola. připravil jste se o lízátko.
10. 04. 2011 | 20:50
***********
hoven napsal(a):
drahomir horvat,
protože spousta romů s tím vyplnění problem mít může. vy třeba ne, ale spousta jo.. já bych to nebral jako akt ponižování. oba víme, jak se to s romskou školní docházkou. to neni otázka intelektu, ale spíš vůle. když jste zmínil vjetnamce, ti se učí do noci a mají samé jedničky.
p.s.
ja mam vysokou školu a ten dotazník jsem malem z...l. škoda, že nepřišel asistent.
27. 03. 2011 | 00:53
***********
Takže ono nám to lže buď v tomto příspěvku, nebo teď. Každopádně nám to lže a ani se to nečervená.
Co ale také můžu čekat od jedince, který sám sebe označuje termínem "lůza" a už celé roky jezdí na kolečkových bruslích.
Jo a ještě jsem zapomněl na tu jeho sbírku lízátek. O plenách pro dospělé se raději ani nezmiňuju.
10. 04. 2011 | 21:03

Tenco napsal(a):

hoven
No, já si zatím jen utahuji z té kultury - jak se chovají.
Ale pokud sis nevšiml, tak je to PRAVICOVÁ VLÁDA.
A jedou si po krku téměř všichni.

To není jen tak. Nebo jen tím, že je Bárta pan Zlý a Nečas pan Dobrý.
Tam jde o prachy , hoven. Velké prachy. Všem stranám. Snad kromě komunistů.

Chtělo by to pořádný audit. Kolik každá ze stran skutečně dluží.
Pak by se asi teprve začly dít věci.
Pak by se začly rozvazovat jazýčky. :)))

Nicméně asi před půl rokem jsem předpovídal, že si do několika měsíců půjdou navzájem po krku.
Ne že bych z toho měl radost.

"Uvidíme".

:)))

P.S. Pokud Nečas nepodá demisi včas, skončí to s ODS špatně.
10. 04. 2011 | 21:05

hovorka11 napsal(a):

hoven:
Máte vážné problémy se sledováním souvislostí:

http://zpravy.idnes.cz/gross-a-sobotka-celi-kvuli-okd-trestnimu-oznameni-podala-ho-volfova-11p-/domaci.asp?c=A110308_184713_domaci_brm

Sobotkovi vždy šlo o zachování soudobých korupčních struktur.
Jeho daňové úniky jako ministra financí pro hoteliéra, který pořádal svadbu pro Paroubka a dalších kamarádíčků z ČSSD v řádech desítek miliónů dělají propojenost mezi jeho zájmy a tunelářů z ODS.

Podivných obratú Kristýny Kočí jsem si všiml ještě před "skandálem" s VV.

Podklady:

CEVRO - Liberálně-konzervativní akademie - studium

2004 - 2010 Filosofická fakulta UK, Politologie - studium
(specializace na stranické a volební systémy a EU)

2006 - 2007 Parlamentní institut - Oddělení komunikace a vzdělávání, PS PČR - odborný referent

2007 - 2008 Kancelář předsedy Poslanecké sněmovny - Oddělení protokolu, PS PČR - odborný referent

2008 - 2009 Institut politických věd (Sciences- Po), Paříž - studium

2009 - Odborný konzultant, Pragmatikon s.r.o.

2009 - Členka Věcí veřejných
Funkce ve straně:

Rada VV - členka
Programová ředitelka VV
Akademie VV - ředitelka

2010 - poslankyně - Poslanecká sněmovna PČR
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/149925/poslankyne-koci-vipka-spis-tak-trochu-pipka.html

http://www.novinky.cz/domaci/228814-kdyz-koci-zaveli-poslechne-i-john.html
CEVRO je občanským sdružením, jehož činnost řídí správní rada ve složení:

MUDr. Mgr. Ivan Langer, předseda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PhDr. Jiří Frgal, místopředseda
Mgr. Ladislav Mrklas, Ph.D., místopředseda
Ing. Arch. Václav Mencl, člen
Ing. Jan Zahradil, člen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kristýna Kočí evidentně zastává - CEVRO to dokazuje velmi tvrdé postoje, které se shodují s právem silnějšího- tudíš právo si vzít z hlediska moci to, k čemu mám přístup!

Je ji 26 let a nevidím zásadní rozdíl mezi jejím jednáním a jednáním Stanislava Grosse. Oba to s námi myslí upřímně, ale přes svou kapsu !!!

Bártovi ani Johnovi moc nevěřím, ale o Kristýně Kočí jako zrádkyni a udavačce pro ODS z hlediska svých osobních zájmů dnes už nepochybuji ! Myslím, že jde po penězích slíbených z ODS. S diktaturou Bárty to moc společného nemá!
10. 04. 2011 | 21:05

Otázkář napsal(a):

jarpor

pokud by makali ve prospěch občanů tak s tím nemám problém, ale v současné situaci lze o tomto velice silně pochybovat. Takže makat by opravdu usilovně měli jen na tom, aby dovedli zemi co nejrychleji k předčasným volbám ;)
10. 04. 2011 | 21:05

hoven napsal(a):

dočekale,
vy jste jako dítě. já už nad váma jenom kroutim hlavou.
10. 04. 2011 | 21:07

Dočekal napsal(a):

Došukal napsal(a):
Dočekal drž už zobák.
10. 04. 2011 | 20:50
-----------------
Ó, jak demokratické, jak slušné, jak pravicové, jak nádherně modré!
Jak blbé!

A také jak zoufale opožděné. Jo, být to tak před Vítězným Listopadem, to by bylo udáníčko! Samozřejmě anonymní, jak také jinak, že.
Dnes už to takhle bohužel nefunguje. Každé podání na Policii ČR totiž musí mít jisté náležitosti.
A tak takovýmto primitivům nezbývá nic jiného, než psát (samozřejmě za tichého přihlížení strážce čistoty těchto diskusí) takovéto jednoduché výkřiky.
10. 04. 2011 | 21:12

Liberál napsal(a):

Já se těším až lumpové jako Bohuslav Sobotka nebudou v parlamentu, protože to co jste zatím v politice předvedl to je děs a hrůza. Jste typický kariérista co vlezl do politiky aby si nahrabal. Proto jste vztoupil do politiky hned po škole aby jste nemusel pracovat, protože v parlamentu se dá nahrabat i bez práce.
10. 04. 2011 | 21:12

hoven napsal(a):

hovorka11,
kdo volá po odvolání vondry? čssd. to vám do vaší spiklenecký teorie nějak nezapadá......začněte myslet. veci veřejný jsou prostě podvod, usvědčenej mnoha dukazy z mnoha zdrojů. "kmotr bárta bojuje proti kmotrum a korupci korupcí." řekněte nahlas tuhle větu desektrát po sobě a pak vas možná už napadne, ža na vecech veřejných neni něco v pořádku.
10. 04. 2011 | 21:15

Otázkář napsal(a):

Librále už se Bohuslavu Sobotkovi omluvil za nepravdivé nařčení, že nedostudoval? Ještě ne? Tak raději mlč a zalez zpět do kouta na hanbu.
10. 04. 2011 | 21:18

Dočekal napsal(a):

hoven:

Pořád lepší být jak malé dítě, než být veřejně usvědčeným lhářem.
A navíc také zbabělcem. Vy jste dokonce ochoten tvrdit, že jste se tím absolvováním Vysoké školy sám nepochlubil.
No nic. Nezbývá mi tedy nic jiného, než že se smířím s tím, že nick "lůza" hoven je nejen zbabělec a lhář, ale že tady pod jeho nickem občas píše někdo jiný.
Když už on se nick hoven nezná ani k té sprostotě, kterou napsal do diskuse pod blogem pana Paroubka...

Každopádně je alespoň vidět, na jaké úrovni je ta naše "pravice," když ji v těchto diskusích zastupují zbabělci a usvědčení lháři.
10. 04. 2011 | 21:20

hoven napsal(a):

tenco,
"tady jde o prachy všem stranám, kromě komunistů" ty ses musel praštit do hlavy. o co kdy šlo komunistimum jinýho než o moc a prachy??? snad ne o blaho lidí?? a proto jich miliony povraždili a přivedli do bídy. a drželi se u koryt za každou cenu pomocí teroru. no, každej holt má na to blaho jiný metody.
10. 04. 2011 | 21:22

hoven napsal(a):

dočekal,
jo, jo, mate pravdu, bláznum se prý nemá odporovat.
10. 04. 2011 | 21:24

Tenco napsal(a):

Liberál
Do boudy !
Tak. A teď hezky hlídej.
Já si jdu zdřímnout. Ráno dostaneš šlupečku od salámu. nebo kosti od večeře.

Hodný liberál.

Hovorka11
Dobrá práce. Díky.
10. 04. 2011 | 21:26

Tenco napsal(a):

hoven
Komunisti nemají stamilionové dluhy./KSČM - už chápeš , že jsem psal o hospodaření současných politických stran, nebo ti to mám vysvětlit jako by ti bylo pět ?/

Jestli mě ale chceš zatáhnout do diskurzu o Stalinovi, tak to si nasaď na hlavu studený ručník a prober to s někým, kdo má o takovou debatu zájem. Já ne.
Nazdar, milý modrohovníku.

A bacha, ať se tá tvoje partaj/ODS/ nerozpadne ještě do švestek.

:(((
10. 04. 2011 | 21:31

Otázkář napsal(a):

bluejayi proč už nepoužíváš svoji starou přezdívku, že by tě zase zablokovali jako spam?
10. 04. 2011 | 21:43

S.Š. napsal(a):

jarpor

Vážený pane jarpore, jistě je Vám známo stanovisko grémia a VR ODS, které se postavily za návrh předsedy strany odvolat z vlády tři ministry VV. Ještě včera jsem si myslela, že pan prezident se nebude stavět za VV proti ODS (ano, takový jsem byla bloud, jako kdybych ho neznala dost dobře) a už tu máme první vlaštovky.

V.K. : "Moc bych si přál, abych byl ujištěn, že ti, kteří toto rozehráli a rozehrávají, ví, jaký bude následující krok" (ČTK, 9.4.2011).

Ladislav Jakl : "Prezident má dojem, že je evidentní, že tady NĚKDO vrtí psem. Tady se NĚKDO ze zákulisí snaží ovládat vývoj politické scény, hrají se v tom různé politické zájmy. Není náhodou, proč zrovna v určitou chvíli se NĚJAKÁ věc otevře. To bychom byli všichni velmi naivní ... Hrají se tady prostě různé hry, které ukazují s nesnesitelnou lehkostí, jak je to snadné. Jak je snadné zacloumat politickou scénou. To je jedna věc. Druhá věc je, že TI AKTÉŘI, kteří do toho vstoupili, tak nainvestují různé požadavky a ultimáta a nijak z jejich chování není vidět – a to je prezidentův dojem – jsou-li připraveni na variantu, kdy ten vývoj půjde jinak. Kdy reakce partnerů bude jiná, než očekávali. Jestli na tu variantu je NĚKDO připraven, jestli má plán B, D nebo jestli tím eskalováním NĚKTERÝCH nároků si NĚKDO náhodou neobjednává turbulenci, kterou potom sám nezvládá a která ohrozí stabilitu politického systému. To je evidentní".
Otázka : Kdo je ten NĚKDO, kdo to zkouší?
Ladislav Jakl : "Není důležité, co bych odpověděl. Jsem stejný pozorovatel jako vy a moje spekulace nemá větší hodnotu než kohokoli jiného. Ale jak znám pana prezidenta, neumím si představit, že by do NĚJAKÉ takové hry šel" (novinky.cz, 10.4.2011).

Tak to je paranoia jak vyšitá (v poslední době se ozývá z Hradu již kontiuálně), agenty, nepřáteli, neviditelnýma rukama nejmenovaných hybatelů všeho a vším se to mezi námi jen hemží. Nakonec, nic jiného na českých webech nečtu už celé dva dny a žasnu, kolik lidí spikleneckému vidění světa podléhá ... :-) Dobře je už ale patrné, kde pan prezident stojí. Na straně ODS to tedy není ("Uvědomuje si Nečas, že tenhle člověk není náhodou ani jeho spojencem, ani jeho vůdcem, ale jeho nelítostným nepřítelem, a nepřítelem ODS ?", ptá se B.D. v Událostech). Na straně ČSSD ovšem už vůbec ne, protože soc. dem. je v postojích značně radikálnější než ODS a TOP09 (má pravdu a z tohoto postoje bude politicky profitovat). Kam se tentokrát postavíte Vy, pane jarpore ? Za ODS anebo svého prezidenta a VV, ještě nedávno v očích prezidenta "rychlokvašky" ? Jsem zvědavá (a těším se) na Vaše další komentáře ... naznačí mi totiž, kudy se dál budou ubírat stanoviska členské základny ODS.

Zdravím Vás.
10. 04. 2011 | 22:01

Petr B. napsal(a):

Mám strach, že Klaus zítra zase všechno zmanipuluje v tom smyslu, že nikdo, ani Bárta, neodstoupí. A uzavřou zase nějakou tajnou dohodu. A takhle to půjde do roku 2014, i kdyby se dělo cokoliv hrozného. Po 20 letech a zvláště v poslední době jsou občané absolutně otupělí a nebudou se bránit ničemu. Víme také, jak si Klaus Bártu hýčká (dokonce i Zeman) a to je špatné znamení.
10. 04. 2011 | 22:06

hoven napsal(a):

Petr B.
joooooo, to by bylo skvělýýý! tajná dohoda číslo 2. a peheo by trefil šlak.
10. 04. 2011 | 22:22

Tenco napsal(a):

S.Š. :))
V některých případech stačí skotské střiky a NĚKDO se rázem ztratí.
Ale někdy to vyžaduje zdlouhavou léčbu. Finančně velmi náročnou.
V určitých případech je tak lepší jedince ponechat svému osudu. Dát mu k dispozici čistou světničku s hygienickým zázemím....a v klidu tak dožije i s tím NĚKÝM v hlavě.

To už nní new speek, to je fakt paranoia.

Dobrou noc.
10. 04. 2011 | 22:22

vasja napsal(a):

Jo, někdo vrtí psem a paní S.Š. popíchává Klausem:))
Jak průhledný.
10. 04. 2011 | 22:26

S.Š. napsal(a):

Vasja : Není nutno "popíchávat", prezident je nesporným (ústavním) účastníkem celého představení a jeho stanovisko je tudíž velmi podstatné a nepominutelné. Vy myslíte, že bychom ho měli přehlédnout ? To ale nepůjde ... :-)
10. 04. 2011 | 22:33

prirodovedec napsal(a):

S.S.: To bylo skoro nepekne, ale tesim se na odpoved.

Zvazte celkem zajimavou kaskadu moznosti:
- prezidentovi konci mandat, je svobodny a ma sve plany
- obcane nejsou ve vetsim procentu s vladou spokojeni
- pri jednanich s prezidentem se situace zauzli tak, ze skonci
vicemene vynucenou demisi cele vlady
- nebude divu, protoze zacnou vypadavat kostlivci ze skrini,
na vsechny
- prezident tentokrat bude jmenovat dalsiho urednickeho
premiera - vice sveho
- bude po vice tydnu ve stredu jednani, zaslouzi se o stat
- zapise se do dejin, protoze dokaze zmoderovat jednani stran
- a dokonce mozna dokaze zmoderovat i jednani o nejakych
reformach
- a i zde se bude pet, jak zachranil sve obcany ...

Co Vy na to, tesite se? :)
10. 04. 2011 | 22:42

vasja napsal(a):

Paní S.Š.
Jen jestli tam neni něco jaksi.... podprahového:)
Ale jasně. Nejde ho přehlédnout.
10. 04. 2011 | 22:45

rejpal napsal(a):

Tady někdo vrtí námi a ne psem. Jak mi byl Sládek z duše protivný, tak na jeho památný výrok, ten o té řece, vzpomínám čím dál častěji. Třeba by si tam i jeden poslanec vzpomněl, jestli prodal akcie za 30 nebo nebo za 40 mega. A to tady nadávali Grossovi, že si nepamatoval ubohý milion nebo dva. Holt inflace
10. 04. 2011 | 22:45

Puck napsal(a):

Luba to napsal i za mě :
My se ABL nebojíme, protože jsem nic špatného neudělali!
Poctiví občané ČR

A Sobotka, stejně jako Kalousek, by měli nejprve občanům řádně vysvětlit, proč je pro občanstvo Bárta tak nebezpečnou perzonou.
V únoru měly VV 8 % preferencí, a je předpoklad, že by v příštích volbách následovaly zelené. Reformy, které se chystají, by jim voliči jistě spočítali.
Se Sobotkovým článkem souhlasím jen v tom, že si před volbami dávaly VV zatracený pozor na to, aby nevypadaly moc pravicově a část voličů ČSSD se jim podařilo přetáhnout.
10. 04. 2011 | 22:45

Tenco napsal(a):

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/kalouskovo-chapadlo-zakazky-za-73-mil--pro-koci/
http://domaci.eurozpravy.cz/politika/25929-rodina-koci-profituje-ze-zakazek-na-ministerstvu-financi/

Zkopírováno s laskavým svolením nicku sedlák. :)) /no , jde spíše o takovéto virtuální svolení, ale snad se zlobit nebude/
10. 04. 2011 | 22:46

S.Š. napsal(a):

Přírodovědec :
Neumím odpovědět, existuje příliš mnoho proměnných, uchopitelných informací je pomálu. Samozřejmě, že by to mohlo být i takhle, prezdent ví, že do žádné velké koalice ČSSD teď nepůjde, tím se mu poměrně zužuje prostor. Opravdu nevím, neodvažuji se spekulovat. To dělám sice občas taky, ale vždycky s větší sumou informací pohromadě, než je tomu teď. Nevím. Pan prezident ale jistě ty třetí nebo čtvrté tahy v pořadí už vymyšleny má, to si jistá jsem ... :-)
P.S. : A nestrašte mě ... :-)
10. 04. 2011 | 23:08

hoven napsal(a):

puck
My se ABL nebojíme, protože jsem nic špatného neudělali!
Poctiví občané ČR
takže ABL ted bude trestat jenom ty nepoctivé?? a jak ??zavře je do nějakých bartovo soukromých mučíren?? zamyslete se nad sebou jak jste hloupoučkej. já si taky založim nějakou soukromou policii a začnu rozhodovat o tom, kdo je poctivej a kdo a ne. a vy se mi zrovna nelíbíte, tak na vás nasadim detektivy.
10. 04. 2011 | 23:10

jarpor napsal(a):

S.Š.

No, pokud Vám mé názory něco naznačí, to možná něco o mě...
Ale, že by to mělo naznačit, kam se budou ubírat stanoviska členské základny ODS, tak to nemá žádnou souvislost s mými názory.
Mohou být podobná mým, stejně dobře mohou být úplně odlišná... Já totiž nemám s členskou základnou ODS nic společného... tedy - veškerá podobnost / či nepodobnost / je čistě náhodná... :-)) . Důvod je prostý - nejsem členem žádné politické strany.

Nicméně to neznamená, že nemám na běh věcí názor... ostatně - někdy jej prezentuji a tedy patrně víte, zda jsem blíže pravici či levici...

Zajímavé od Vás je, že citujete poradce... avšak odvozujete z názoru poradce na názory prezidenta... . Obecně a s trochou nadsázky řečeno, je-li poradce paranoik, pro mne to ještě neznamená, že paranoiou trpí i ten, jemuž poradce radí... Ve Vašem nazírání v tomto konkrétním případě si nejsem jist, že smýšlíte stejně jako já...

"Kam se tentokrát postavíte Vy, pane jarpore ? Za ODS anebo svého prezidenta a VV, ještě nedávno v očích prezidenta "rychlokvašky" ?"

Vaše otázka implikuje, že mám nutkání se postavit buť tam, či onam... což ovšem zase by implikovalo, že na "favorita" nedám dopustit...
Vážená paní Š.S., tak takový černobílý fanatik nejsem. Nedělá mi problém, tu kladně hodnotit postoj prezidenta, v jiném případě s ním nesouhlasit a spíše se klonit k jeho oponentům a to bez ohledu, zda jsou to oponenti z ODS či z jiné strany.

Tato "Bárta" kauza je velmi čerstvá a její vývoj je velmi prudký... a já si nejsem jist, zda dnes mohu jednoznačně říci : tento je lhář, tento hovoří pravdu... nicméně nějaké své názory na kontury této kauzy mám :
- politika je více či méně ovlivněna oním pronikáním byznysu do politky a jeví se mi, že Bárta jen použil "jiný model" tohoto pronikání. /Ovšem je naivní se domnívat, že toto pronikání je jen naší doménou... I Obama "sbírá peníze" na svou kandidaturu, přeneseně, na jeho politickou "stranu"./ A toto pronikání patrně "narazilo" na ekonomické zájmy VŠECH dosavadních parlamentních stran. A jistá konkrétní provinění Bárty jsou dobrým argumentem pro to, že jako ministr nemohl zůstat... Pochopil to rychle...

- jaká je role ABL ve skutečnosti, zda to co dělala bylo překračování zákona, kde jsou "její" bývalí zaměstanci - na to nemám dost informací... Jak byla třeba tato činnost monitorována bezpečnostními složkami státu, to možná vypluje časem na povrch.
Špehování se mi moc nelíbí... ale když si jej někdo zadá... jen naivka by takové zadání nerealizoval, je-li to náplní práce firmy a je-li to placeno... Ovšem za fakt považuji, že Bárta nehovořil Nečasovi pravdu v otázce sledování politiků...

pokračování
10. 04. 2011 | 23:16

jarpor napsal(a):

Pokračování

- dnešní koaliční strany jsou i soupeři... a z toho vyplývá, že zde neplatí a ani nemůže platit ono "jeden za všechny všichni za jednoho"... spíše jeden může získat jen když druhý oslabí...

- z dosavadního vystoupení presidenta jsem nenabyl dojmu, že by se stavěl proti..., za.... jak píšete.
Spekulace novinářů, že "Nečase s demisí Bárty vyhnal" považuji za výmysl../konečně sám prezident to popřel slovy - nemohl jsem odmítnout, když žádný papír donesen nebyl, čemuž zastánci Nečase-slaboše jistě věřit nebudou.../ ovšem nepochybuji o tom, že jako ústavní činitel bude dělat vše pro zachování co největšího vlivu pro úřad jež zastává / pro sebe, chcete-li /. Tedy spekulace, že snad bude Nečasovi "pomáhat" to si nemyslím, nicméně, že by byl jeho nepřítel... tak takhle to rozhodně nedefinoval. Oba tito ústavní činitelé si "musí radit"... posílení jednoho je automaticky oslabení druhého... Nepochybuji, že se oba budou pohybovat v rámci Ústavy.

- opozice /ČSSD/ se chová pokrytecky... ještě nedávno vyzývala k odchozu VV z koalice a lákala přidání se programem k levici, protože prý mají více program "levý" než "pravý"... a dnes skoro ze stejných úst padají návrhy na rozpuštění VV...
Dle mého, modlí se, aby vláda nepadla... protože do předčasných voleb s prázdnou kapsou se jde těžko... / to je problém ovšem nejen ČSSD / ale také proto, že vědí, že když "špinavou práci, kterou je třeba udělat, udělají jiní, ona bude jen profitovat...

Kam se tedy postavím... ? Za toho či za onoho ? Nenám potřebu se stavět za někoho...
Ať se věc vyvine jakkoliv, s mou prací si musím poradit sám... mou životní filosofii to neznění, stejně jako to nezmění toleranci k jiným vládám / a k jiným názorům /, jejichž ideologie nebude zcela v souladu s mámi názory, pokud se dostane k moci standartdními demokratickými procedurami. Ryk, že to není moje vláda... ponechám jiným.

Jeví-li se Vám, že má odpověď je málo konkrétní, položte otázky. Pokusím se odpovědět jednoduššeji. Ale tato kauza a souvislosti není jednoduchá, černobílá...

Hezký večer
10. 04. 2011 | 23:17

S.Š. napsal(a):

Pane Tenco, v oněch 74 mil. je větší polovina ze zakázek na MO po r. 2007, kde byla v té době Kristýnka Kočí (?), neskákejme, prosím, na každou krkolomnou konstrukci ... :-) Novináři by se spíše měli ptát VV na Strategii ABL do r. 2014, o té, jak je zřejmé, se ale nikomu moc mluvit nechce (že se nechce VV, je vcelku pochopitelné). To je to podstatné, ostatní jen druhořadé.
Víte ale co ? Mně už tyhle hrátky celkem přestávají bavit. Jediné, co má za okolností, které jsou teď na stole, smysl, jsou - zdá se - nové volby. Tady bych soc.dem. velmi podporovala. Doufám, že se k tomuto názoru propracují časem i v ODS a TOP09. A ony se dopracují, obzvláště bude-li pan prezident postupovat tak, jak to pan Jakl v předstihu naznačuje.
10. 04. 2011 | 23:18

Puck napsal(a):

Pro hoven :
Máme tuny zákonů. Určitě některý soukromou policii zakazuje, takkže Váš projekt nemá šanci. :-)
10. 04. 2011 | 23:28

S.Š. napsal(a):

Ne ne, pane jarpore, děkuji. Vycházela jsem (zdá se tedy, že z mylného) předpokladu, že jste členem ODS, neboť jsem zde opakovaně četla, že za tuto stranu vykonáváte funkci zastupitele. Doplňující otázky nemám.

Pokud se ale týká dnešního prohlášení L. Jakla, tady se ale, pane jarpore, mýlíte prozměnu Vy. Žádný státní úředník a tím méně pak vysoký státní úředník v KPR (jeden z nejbližších spolupracovníků prezidenta) by si nedovolil učinit takové prohlášení, pokud by nebylo konzultováno (zde byla nepochybně i pečlivá příprava) s nadřízeným. V opačném případě by byl druhý den bez zaměstnání. To není tento případ. Pan Jakl dokonce výslovně uvádí, co prezident "v žádném případě dělat nebude". Představovat si, že něco takového udělá bez dohody s V.K. je absolutně z říše snů. Věřte mi (alespoň pro tento případ, opravdu vím, co píšu).

Děkuji za vyčerpávající odpověď a omlouvám se, to, co jsem tady (nejednou) četla, jsem brala jako bernou minci. Dokonce jsem si ani nevšimla, že byste proti tomu protestoval, možná, že mi něco uniklo. Můj vstup pokládejte, prosím, tedy za jisté nedorozumění.
10. 04. 2011 | 23:31

hoven napsal(a):

puck
a co když ty zákony obejdu jako kmotr bárta??
10. 04. 2011 | 23:34

Puck napsal(a):

Pak rozhoduje kapitál a postavení. Pro nýmanda basa, pro bosse sláva. :-)
10. 04. 2011 | 23:48

ld napsal(a):

s.š.

"Víte ale co ? Mně už tyhle hrátky celkem přestávají bavit."

Píšete mi z duše. Tahle Bártohysterie bafá vůkol, kam oko dohlédne. Jedna konspirační teorie střídá druhou. A přitom jde o obyčejné lokajství, resp.pramalý sebezpyt; ohlodaná a vyvařená kost, vržená psům jako návnada. Tito tzv.hlídači demokracie za ní klopýtají, seč jim síly stačí. Ve skutečnosti jsou na vodítcích. Jenom o tom neví.
10. 04. 2011 | 23:48

jarpor napsal(a):

S.Š.

Dovolím si Vám vysvětlit, že zdroj informace o mém "poslancování" neustále zde o mě psal jako o polanci ODS, ač byl několikrát mnou upozorněn, že píše blbosti... no, z tohoto zorného úhlu jeho psaní je potřeba hodnotii i jeho ostatní repliky...

Chápu, že nečtete všechno... /to jsme na tom stejně/.

K tomu mému mýlení se stran Jakla... napsala byste o mé replice, že trpím paranaiou, když jsem psal že ekonomické skupiny /NĚKDO/ více či méně ovlivňují politiku ? Doufám, že snad ne... a já v tomto duchu "čtu" Jakla...

Navíc - Vy jste patrně nečetla ten rozhovor celý neboť je tam i následující :

"Takže prezident by nejmenoval vládu postavenou na přeběhlících?"

A Jakl :

"Nebudu říkat žádné ultimativní věty, koneckonců ani takto jsem o tom s panem prezidentem nemluvil. Ale jsem přesvědčen, že očekávat od něj automaticky, že bude hrát podle cizího partu a obehrané pět let staré hry na přeběhlíky, tak jak ho znám, nepovažuji skoro za možné."

A jen dodatek - Vás "hrátky přestávají bavit"...
Dovolíte-li - je to jednoduché. Nesledujte je. Nezabývejte se jimi.
Na rozdíl od Vás, smysl v rychlých nových volbách nevidím... z příčin, které lze najít v mých postojích... což neznamená, že bych je "nepřežil".

Hezký večer
10. 04. 2011 | 23:51

Otázkář napsal(a):

Tenco

když pominu, že redaktoři prvních zpráv neumí počítat, jelikož 40+23 se nerovná 73, tak je to velice zajímavé zjištění
10. 04. 2011 | 23:52

Tenco napsal(a):

S.Ś.
/zdroj hovorka11 - neověřeno/

K. Kočí :

CEVRO - Liberálně-konzervativní akademie - studium

2004 - 2010 Filosofická fakulta UK, Politologie - studium
(specializace na stranické a volební systémy a EU)

2006 - 2007 Parlamentní institut - Oddělení komunikace a vzdělávání, PS PČR - odborný referent

2007 - 2008 Kancelář předsedy Poslanecké sněmovny - Oddělení protokolu, PS PČR - odborný referent

2008 - 2009 Institut politických věd (Sciences- Po), Paříž - studium

2009 - Odborný konzultant, Pragmatikon s.r.o.

2009 - Členka Věcí veřejných
Funkce ve straně:

Rada VV - členka
Programová ředitelka VV
Akademie VV - ředitelka

2010 - poslankyně - Poslanecká sněmovna PČR
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/149925/poslankyne-koci-vipka-spis-tak-trochu-pipka.html

http://www.novinky.cz/domaci/228814-kdyz-koci-zaveli-poslechne-i-john.html

CEVRO je občanským sdružením, jehož činnost řídí správní rada ve složení:

MUDr. Mgr. Ivan Langer, předseda
PhDr. Jiří Frgal, místopředseda
Mgr. Ladislav Mrklas, Ph.D., místopředseda
Ing. Arch. Václav Mencl, člen
Ing. Jan Zahradil, člen
10. 04. 2011 | 23:55

Tenco napsal(a):

jarpor
Jste tedy zastupitel za ODS nebo ne ?
Pokud ne, tak jste sprostý lhář a blábolista. /ale to by nebylo nic nového/
10. 04. 2011 | 23:57

Otázkář napsal(a):

Ladislav Mrklas byl dneska v OVM jakožto politolog a Bárta mu to CEVRO dal sežrat :)
11. 04. 2011 | 00:00

Otázkář napsal(a):

Tenco

ověřeno z několika zdrojů: http://www.financnici.cz/kristyna-koci
http://www.nasipolitici.cz/cs/politik/1127-kristyna-koci
11. 04. 2011 | 00:04

jarpor napsal(a):

S.Š.

Omlouvám se, k tomu mému poslancování jsem neuvedl, jak to vlastně je. Je to prosté.

Jsem zvolen zastupitelem v jedné malé obci a kandidoval jsem jako nezávislý na kandidátce ODS.
Snad není nezajímavé, že mne oslovily ještě další dva kandidující subjekty... ovšem přišly později... až když jsem svolil s kandidaturou za prvího, kdo mne požádal... a já svá slova držím... takže nezbylo, než je s díky odmítnout...

Snad si to zapamatuje i ten hulvát, který mne tituluje lhářem... o čemž ovšem dost pochybuji.

Hezký večer
11. 04. 2011 | 00:07

Otázkář napsal(a):

jarpor

"až když jsem svolil s kandidaturou za prvího, kdo mne požádal."

Zajímavé kývnout na první nabídku, kteřá přijde. Ještě, že to nebyli komunisti co :)
11. 04. 2011 | 00:09

Tenco napsal(a):

jarpor
Tvrdil jste původně že jste POSLANCEM za ODS nebo ne ?
A pak jste trady začal žvatlat cosi že "zastupitel je taky něco jako poslanec..."
Jste lhář , jarpore.
Ale jak píšu výše - pro málokoho jew to novinka.

A toho hulváta - no, pořád radši budu mít nevymáchanou hubu než prolhanou.
11. 04. 2011 | 00:10

jarpor napsal(a):

Otázkář

Ti zde nekandidovali... ale buďte ujištěn, že ty bych bez díků odmítl.../šťouch registruji.../

Jsem Vám dlužen reakci... k těm platům a "makání"...
Zbývá jen detail - shodnout se, zda práce té dnešní vlády je v zájmu lidu či proti němu. Zde se lišíme...

Hezký večer
11. 04. 2011 | 00:15

jarpor napsal(a):

Je to prosté, nevymáchaná hubo, dejte sem můj text, kde píšu, že jsem poslancem za ODS. Dokažte svá slova...
/Kdo lže a krade, do pekla se hrabe.. :-)) znáte to důvěrně, jak vidím.../

Nikdy jsem netvrdil, co nejsem...
Do té doby se mějte. Nezajímáte mne ani Vy ani Vaše plky.

.
11. 04. 2011 | 00:19

Otázkář napsal(a):

jarpor

jelikož je tato vláda zmítána jedním korupčním skandálem za druhým tak aktuálně nepracuje vůbec ;)
11. 04. 2011 | 00:37

Medikolog napsal(a):

Prostá otázka (zdánlivě), prostá odpověď (také zdánlivě): "Co bude až nebude Bárta ve vládě?" Totéž, co bylo po odchodu Dubčeka, Husáka, Havla, Topolánka.. Slunce ráno výjde a vydá se na západ, ať krade kdo krade.
Protiotázka: Kradli jedni, kradou druzí, pokradou třetí, nebo budou krást ti všichni ve spolek?
11. 04. 2011 | 05:08

Jemnický napsal(a):

JC

Vy něco víte o vojenské diktatuře? Máte pocit, že žijeme v demokracii? Víte co je to ironie? Víte, jak se léčí souchotinami nebo metastázemi prožrané tělo? (moc těžko, stojí to hodně peněz a na konci je nebožtík). Víte jak se léčí korupcí prolezlá "demokracie"? Pakliže ano, založte stranu, dám vám hlas, možná i vstoupím.

Zahrádku mám, nerad bych o ni přišel díky postbolševickým kmotrům, kteří tuto zemi ničí.

Jemnický
11. 04. 2011 | 08:27

scallop napsal(a):

S.S.

O pokrytectvi Klause pise pekne Honzejk, viz
http://domaci.ihned.cz/c1-51523520-klaus-kvuli-bartovi-popre-i-sam-sebe-afera-kolem-vv-je-vysledkem-spiknuti

Duvod Klausovi podpory Bartovi je myslim i v tom, ze volici VV patri mezi Klausovi fanousky. VV dostali hodne protestnich hlasu z malych mest a vesnic, coz je presne teritorium , kde lovi Klaus. Typickemu volici z teto skupiny vadi, kdyz se krade ze statniho vic nez Bartovi obalky (on prece ze statniho nic nevzal).

O korupci se docte i ten, kdo kupuje noviny jen jednou tydne (kvuli televiznimu programu) a sleduej zpravy leda na Nove. Videt nebezpeci Bartova stylu uz vyzaduje vic aktivity.
11. 04. 2011 | 09:33

JC napsal(a):

Jemnický,

Naše demokracie je prolezlá klientelismem a korupcí, ale je to naše demokracie.

50% voličů, kteří chodí k volbám a volí stále ty samé to nevadí a
50% kteří k volbám nechodí je to šuma fuk.
11. 04. 2011 | 10:54

camponotus napsal(a):

Prezident Zápotocký kdysi napsal knihu "Vstanou noví bojovníci", já bych s chutí napsal knihu "Vstanou noví Bártové". Jsou totiž všude a ve všech partajích, takže každá vítězná partaj dosadí své Bárty a pojede se podle starého scénáře, změna není možná, to by se musel změnit systém legislativy a hlavně by musel být jasný a jednoznačný, ne ta slátanina, podle které soudci soudí v současnosti.
11. 04. 2011 | 17:15

Jemnický napsal(a):

JC

Voliči, kteří k volbám nechodí, si nemyslí, že je to naše demokracie. Červavé třešničky, nahnilé meruňky, plesnivé švestky, toť pravé ovoce naší demokracie. Děkuji, nechci.

Jemnický
11. 04. 2011 | 22:28

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy