Demaskovaný Nečas

13. 06. 2011 | 12:26
Přečteno 5129 krát
Vypadalo to jako docela vstřícný krok. Těsně před plánovanou dopravní stávkou svolal premiér Nečas jednání vlády a pozval na něj zástupce odborů. I ona většina národa, která současnou vládu již delší dobu upřímně nenávidí, si musela říci: to je rozumný krok, jednat a hledat kompromis je nutno do poslední chvíle.

Posléze se ukázal pravý důvod jednání vlády. Zastrašování a vyhrožování. Nečasovi nešlo o to, alespoň částečně upravit reformy a umožnit odborům ustoupit od nejvíce radikální formy protestů. Jakmile zástupci zaměstnanců vstoupili do budovy Úřadu vlády, předal jim zřízenec rozhodnutí soudu o předběžném opatření, zakazujícím stávku. Tomu, kdo režíroval toto ponižující představení, muselo být jasné, že odbory v takové situaci nebudou mít jinou možnost, než odejít s hlasitým prásknutím dveřmi.
A pokud premiér Nečas tvrdí, že o ničem nevěděl, tím hůře pro jeho autoritu předsedy vlády. Vše věděl ministr financí Kalousek, který osobně zařídil i žalobu. Nevíme pouze, zda jednal čistě o své vůli, nebo na základě dohody ve vládě. Rozhodnutí městského soudu, zakazující stávku, je svým obsahem protiprávní. Městský soud rozhodl evidentně v rozporu s dosavadními závěry jak Nejvyššího soudu, tak Ústavního soudu. Lhůta pro ohlášení stávky je totiž stanovena jen pro případ řešení sporů z kolektivního vyjednávání. V tomto případě se však jedná o stávku odlišnou, zaměřenou na ochranu hospodářských a sociálních práv. A tady zákon žádná podrobná pravidla nestanoví. Nemluvě o tom, že městský soud o návrhu ministra Kalouska služebnicky rozhodl v opravdu rekordním čase, během jednoho jediného dne. Jsem zvědav, zda na oplátku bude takto rychle rozhodnuto i o odvolání odborářů:):) Celkově další vizitka stavu naší justice.
Ale nejde jen o právní argumenty, kterých mají na své straně mnohem více odboráři, než vláda. Selhání sociálního dialogu nad podobou klíčových reforem nevyřeší ani nenahradí soudní zákazy, stejně jako je nemůže vyřešit policie, zasahující proti případným blokádám dopravy. Jde o selhání odpovědnosti vládní politické reprezentace.

Premiér Nečas neumí vést normální sociální dialog. Místo hledání kompromisu válcuje tripartitu i opozici. Zákony, které narazí na odpor zaměstnanců i zaměstnavatelů neváhá předkládat pokoutně jako poslanecké iniciativy mimo řádný legislativní proces. Přesně tak se to stalo v případě důležité reformy Úřadů práce, která nyní hrozí tím, že zcela zničí jakoukoliv státní aktivní politiku zaměstnanosti.
Pravicová vláda díky šňůře permanentních skandálů už přišla o morální kredit. Nespravedlivé reformy, které prosazuje, ji dostaly do velké sociální izolace. Vládě věří jen 20% občanů. V této situaci, tváří v tvář vlastní neschopnosti pokračovat v sociálním dialogu s odbory, se v jednání a chování vlády posilují autoritářské rysy. Skloňovány jsou žaloby, vyhrožování náhradami škody, návrhy na omezování práva na stávku.
Vláda v křeči odhazuje masku a zahajuje otevřený souboj s vlastními občany. Poslední kapkou je vládní hrozba oktrojováním současného široce definovaného práva na stávku, jehož legitimita je ale přímým důsledkem událostí roku 1989. Jde o odborářskou svobodu, vybojovanou v důsledku pádu komunistického režimu. Pokud v tomto citlivém místě pravicová vláda opravdu na zaměstnance zaútočí, podá si tak symbolicky a ostudně ruce s bývalým totalitním československým komunistickým režimem Milouše Jakeše, který definitivně svrhla generální stávka v listopadu 1989.

Po nedělní televizní debatě zástupců vlády a odborů je navíc zřejmé, že jediným výsledkem aktivity ministra financi Kalouska, která vedla k právně spornému soudnímu zákazu stávky, je zvýšení napětí ve společnosti, vážné a hluboké narušení komunikace mezi vládou a odbory a zřejmě také prodloužení a rozšíření plánovaných stávkových aktivit. To není velké překvapení. Ponižující chování, kterému byli na Úřadu vlády vystaveni předsedové odborových organizací, bude na čtvrtek mobilizovat i doposud vlažnější odboráře.
Konfrontační styl politiky, prosazovaný v těchto dnech vládou Petra Nečase, nemůže vyřešit problémy a sociální napětí, které přináší reformy, vnímané oprávněně většinou společnosti jako nespravedlivé. Vláda by se mela okamžitě vrátit k jednání s odbory i opozicí a navrhované reformy zdravotnictví, daní a penzí korigovat. Pozitivním signálem návratu k dialogu se společností by mohl být odchod ministra financí Miroslava Kalouska z vlády.
Jednoznačně ale platí: Totalitní a autoritářské tendence v chování Nečasovy vlády je nutno odmítnout důsledně a od samého počátku. A to všemi legitimními formami, včetně stávek a demonstrací. Udělejme to dříve, než bude pro svobodný vývoj naší občanské společnosti a demokracie pozdě.
Reformy jsou nespravedlivé a vláda o nich nikdy poctivě nevyjednávala. Odbory si neberou občany jako rukojmí, neboť bojují za práva a slušný život většiny naší společnosti. I proto má čtvrteční stávka mou plnou podporu.

(psáno pro deník Právo)

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vasja napsal(a):

Pražáci, pambů s váma, až nemrtví vylezou.
13. 06. 2011 | 12:35

dalimír napsal(a):

Dobrý den všem ! Tak dnes svým veřejným výrokem to náš pan prezident pěkně pohnojil ! Jeho takzvaná "nadstranickost"se projevila v plném světle ! Ten má ale hroší kůži ! Dl.
13. 06. 2011 | 12:41

Modrohnědá Totalita! napsal(a):

Nejhorší prezident a nejhorší vláda od vzniku Československa 1918!
13. 06. 2011 | 12:41

dalimír napsal(a):

Bohoušku dobré !!!
13. 06. 2011 | 12:44

Béda napsal(a):

Nadpis bych mírně upravil: vládní totalita se pomalu začíná obnažovat.

Jinak souhlas.

PS: jsem zvědav co zde budou vyřvávat písklouni, kteří kamenovali Paroubka kvůli Czech-Teku, až Kubiceho URNA zasáhne vůči pokojné stávce.

Odborům bych doporučoval důrazně se předem distancovat od jakéhokoliv pokusu o násilí. Nevylučoval bych, že vládní podrazáci najmou nějaké "Zifčáky" s cílem diskreditovat stávku za hospodářské a sociální požadavky i odbory.
13. 06. 2011 | 12:44

Drzá zrzka napsal(a):

Když se dva perou (vláda x odbory) třetí se směje.
13. 06. 2011 | 12:46

Ford napsal(a):

Stávkují ti co se podíleli na rozkradení státní pokladny. Že to dělají pro druhé věří jen naiva.
13. 06. 2011 | 12:49

Lop napsal(a):

Nelze než souhklasit s panem Sobotkou. Pokud tato vláda prosadí svoje reformy bez elementárního dialogu, měla by ČSSD dávat jasně a nahlas najevo, že takové reformy po vítězných volbách zruší. Mimochodem, z Klause už se stala naprosto trapná figurka.
13. 06. 2011 | 12:49

Béda napsal(a):

Ford,

ty jo! Tak to jo! Řidiči MHD (potažmo horníci jestli dojedou) rozkradli státní pokladnu. Forde, oni jsou ale hlava! (velká a jak se ukazuje pravděpodobně i dutá)
13. 06. 2011 | 12:53

stále rebel napsal(a):

Podle Klause máme vyházet řidiče autobusů, kteří nám převážně dobře slouží, a sloužit bandě darebáků, které nechceme, ale podle Klause máme čtyři roky držet hubu a platit si tyto „zaměstnance“, kteří nám jen škodí. Sloužit našim darebným zaměstnancům v podobě politiků a sprostě se chovat ke svým spoluobčanům.
To je Klausova zvrácená logika.
13. 06. 2011 | 12:54

Joe Ratata napsal(a):

Ford
Ona vláda stávkuje?
Její práce ale spíš vypadá jako sabotáž a vlastizrada!
13. 06. 2011 | 12:54

dedek napsal(a):

Naprostý souhlas. Korunu tomu dal král zlodějů. Lidi už se vzpamatujte a podpořme odboráře!!! Nejde jen o odbory ale o nás všechny. Jde o naše žití a žití našich dětí a vnuků. Nenechme dokrást zbytek toho co zbylo po jejich řádění!! Jim je naprosto jedno co bude potom!! Potřebují zůstat u koryt aby nevratně dokradli zbytek a je jim zcela jedno co bude potom, je jim jedno kdo potom přijde do vlády a bude lízat problémy!! Bude jim potom jedno, jestli nějaká ODS zmizí ze světa. Prostě po náds potopa. Nenechme je dodělat zkázu naší republiky!! Naopak potrestejme je, a zabavme jim majetky!! A to všem, kterí se podíleli na rozkrádání tohoto státu od roku 89 a bez rozdílu příslušnosti!! Konečně nastolme před volbami Nečasem často používané "Padni komu padni" Ať padne tato nejzkorumpovanější vláda!! Nadáváním nic nezmůžeme ani hádanicemi na netu. Máme jedinečnou a možná poslední šanci se semknout a zatočit s lumpy. Nenechme si ji újít. Přece nejsme jen dobytek určený k porážce.
13. 06. 2011 | 12:54

DH napsal(a):

Výron nejšistšího socialistického hnusu z pera vůdce takzvané opozice musí po okraj naplnit odporem a opovržením každého slušného, sebevědomého a ekonomicky racionálního občana a voliče.

Ve skutečnosti je to právě zákeřná, mstivá a komunisticky zvrhlá podlá povaha opozice a jejího pokoutního konání, která zapřičiňuje současnou komplikovanou situaci. Byvše fatálně a ostudně poražena v řádných a demokratických volbách, plazí se hadovitá slizka opozice zadními vrátky kryta za rachitickými odborářskými zády, aby tímto neférovým, nedemokratickým způsobem zvrátila nastoupený vládní kurs a vsypala svůj kryptokomunistický písek do rozběhnutého soukolí tolik potřebných a většinou voličů vysněných reforem, tak těžce se rodících ve výhni koaličního kompromisu.

Demokratickou povinností konstruktivní opozice je a vždy bylo být sice na jedné straně nemilosrdným konstruktivním kritikem, na druhé straně ale spolehlivou demokratickou oporou vládě, pokud v jejím reformním úsilí zakolísá či bude kverulantskou lůzou nařčena z jakýchkoliv vymyšlených obvinění. Povinností opozice je podporovat demokratický a ústavní pořádek, dbát o dobré jméno republiky a respektovat svobodná a demokratická rozhodnutí, učiněná férovou vládní většinou.

Fatální zpronevěření této historické úloze, stejně jako špatně skrývaná škodolibost plešatých opozičních fýrerů z pochopitelně ne zcela populárních reformních kroků, historicky diskvalifikuje tyto opoziční strany u všech slušných a rozumných lidí, jimž budoucí ekonomické zdraví naší republiky, stejně jako odvrácení hrozby hladu pro naše děti, leží na srdci a na jazyku.

Dobře vím, a v tom se shoduji s naprostou většinou našich rozumných občanů a voličů, že neposkytne takzvaným odborům žádnou příležitost a šanci aby jejich takzvaná stávka v jejich myslích uspěla. Tato svévolná a zločinná blokační akce, jejímž cílem není a nikdy nebylo nic jiného než paroubkovsko-ráthovské rozbíjení národní jednoty a ekonomické prosperity, musí být naší nezávislou justicí jasně pojmenována, orgány činnými v trestním řízení vyšetřena a po zásluze potrestána.

My, občané akonomicky soběstační, žádáme nemilosrdný a férový postup proti řádící odborářské lůze, s využitím všech prostředků ozbrojených složek moci výkonné. V této stávce nejde o nic menšího, než o zachování demokracie v naší zemi. Dobře to víme a slibujeme, že v tomto rozhodujícím střetnutí neuhneme.
13. 06. 2011 | 12:56

Ládik!!! napsal(a):

Výsledky voleb normální člověk respektuje. Hugo Odborový Boss organizuje stádní politickou stávku a táta Falbr se tomu směje pod fusem.
13. 06. 2011 | 12:59

Drzá zrzka napsal(a):

Krásné plamenné řeči, ale máte někdo plán, jak a s kterými lidmi dál?
13. 06. 2011 | 13:00

David napsal(a):

"...Premiér Nečas neumí vést normální sociální dialog. Místo hledání kompromisu válcuje tripartitu i opozici. Zákony, které narazí na odpor zaměstnanců i zaměstnavatelů neváhá předkládat pokoutně jako poslanecké iniciativy mimo řádný legislativní
proces.

...Vláda v křeči odhazuje masku a zahajuje otevřený souboj s vlastními občany....

...Konfrontační styl politiky, prosazovaný v těchto dnech vládou Petra Nečase, nemůže vyřešit problémy a sociální napětí, které přináší reformy, vnímané oprávněně většinou společnosti jako nespravedlivé....

Reformy jsou nespravedlivé a vláda o nich nikdy poctivě nevyjednávala...."

----------------------------

"Být vládou a pražským primátorem, tak bych se snažil po celé republice najít autobusy a nahradit jimi ty stávkující a těm říci na shledanou, když nepřijdou do práce," řekl Klaus.

"Stávkovat politicky je zneužití stávky k politickým cílům," dodal.

Na adresu odborářů poté ještě vyslal vzkaz: "Nezahrávejte si s námi, celá naše společnost je křehká nádoba a nesmí se do ní drncat. Řešme věci dohodou."

----------------------------

Aktivistický prezident se zase aktivizuje dalším přiléváním oleje do ohně?

„Nezahrávejte si s „námi“ - to že řekl kmotr všech kmotrů?

Ukazuje se, že po dobrém to už nepůjde!

Situace ve společnosti je podstatně horší než si vláda a prezident chtějí připustit. Jsme před další revolucí, kdy

tato vláda musí být donucena k demisi, a to všemi prostředky!

Tato vláda není demokratická, všechno prosazuje jen silou.

Ukázala to už tím, jak zneužila institut legislativní nouze v loňském roce a teď zase připravuje omezení práva na stávku. Urychlené schválení zákona o všeobecném referendu to jí „nevoní“.

V roce 1989 jsme se také před generální stávkou neptali zda byly vyčerpány všechny možnosti smírného vyřízení věci.

Nezapomínejme, že nejsme malé děti!

Vidím jen Jediné řešení - časově neomezená generální stávka a s výsledkem - demise vlády a v říjnu nové volby.

Teď jde jen o to – Vydžať!!! Jako to už dokázali doktoři a ostravští dopraváci

Už toho bylo dost!!!

Pryč s nastupující modrou totalitou!!!

Hnědá a červená totalita nám už stačila!!!
13. 06. 2011 | 13:00

neo napsal(a):

paráda, takže odboráři zjistili, že se nevyhnou převzetí soudního rozhodnutí, utekli z jednání a vinu nese Nečas nebo Kalousek?

To snad nemyslíte vážně?

Vini jsou odboráři, kteří nechtějí jednat a neumí svolávat stávky legálním způsobem.

Doufám, že ta čtvrteční planovaná stávka už bude v souladu se zákony a nebude docházet k blokádám, jak odbory před chvílí avizovaly.
13. 06. 2011 | 13:01

Ládik!!! napsal(a):

Institut politické stávky nemáme. Jedině co máme, je komunistický předseda Ústavního soudu.
13. 06. 2011 | 13:02

mor ho napsal(a):

V tomto klasickém socanském uvažování Slávečka Sobotky lze nalézt odůvodnění pro jeho budoucí politické kroky, když text přeložíme do srozumitelné objektivní podoby a podložíme fakty očitých svědků :

moji milí něžní odboráři s kvítky v klopách, s úsměvem a jdouc s nevinnými dítky (syny, vnuky) si převzali v dobré víře nevinné růžové psaníčko (rozhodnutí soudu o předběžném opatření) na ďábelském úřadu vlády a tím ošklivý Nečas ukázal svoje imperialistické zločinné rejdy.

Dítka plakala, kvítečkové zvadly, úsměv ¨bodrých strýců zbrunátněl a odboráři zvolali : "Po nás potopa!".

(VSUVKA : očití svědci tvrdí, že : Odboráři z buňky dopravního podniku z Brna zahartusili : "Včíl mudrujte cajzlové!", přičemž nejradikálnější z nich začali uvažovat o odtržení od Čech, neboť na Moravě by taků zprostotu si žádný sudca netroufl napsat - nejradikálnější z Moravanů zvolal na schodech Strakovky něco o masakru Moravanů v den konání bitvy na Bílé Hoře, a jiní požadují založení Moravské republiky odborových rad s prezidentem Slávečkem Sobotků.)

A odtud vedou jasné politické cíle Slávečka Sobotků (budoucího otce zakladatele nové Velkomoravské říše, otce všech Moravanů) : Bude totiž dědičnou hlavou nově vyhlášeného státu Moravské republiky odborových rad (na Moravě stále ČSSD a KSČM má nejvíce voličů). Zajistí si tak doživotní přítok peněz, vína a cimbálové hudby i dechovky pro sebe, svoji rodinu a své věrné.

Odtud snaha Slávečka zlikvidovat Kalouska pravou ruku nejmenovaného knížete S. Sláveček totiž uvažuje dopředu - podnikne totiž feudální výboj do Čech a do Vídně.
13. 06. 2011 | 13:03

dedek napsal(a):

DH, prostě podle vás je opozice jen k tomu, aby držela hubu. Jenže vážený, ti, které obdivujete už nemají mandát na nic. A pozor, právo na stávku je legitimní a vadí jen takovým lumpům, jakými se hemží vláda rozpočtové neodpovědnosti a jejich přisluhovačům, kteří jsou takových ubohýchj názorů, jako je ten váš. Vy víte o historii úplné kulové. A pod vaším nabubřelým "my občané ekonomicky soběstační" spíš sedí my zloději bojící se spravedlnosti a odebrání nakradeného majetku. Národ není trocha vás lumpů ale většina poctivých lidí, kteří vidí kam to vaše "pacovitost" dovedla a věřím, že už nás neumlčíte a to ničím.
13. 06. 2011 | 13:05

Ford napsal(a):

A z čeho je placená doprava? Z daní zaplacených soukromým sektorem. A že si tam vůbec nic neodříkají. Stávkovali někdy proti zvyšení platu, že na to nejsou peníze? Ne? Nikdy je to nezajímalo. Prostě urvat pro sebe co nejvíc z veřejného. Co je doma to se počítá. Úplně stejně jak ti proti kterým jako stávkují.
13. 06. 2011 | 13:08

jarpor napsal(a):

No, tady to asi bude vypadat...

Podle sebe posuzuji jiné... že, pane předsedo...

Nebojte se... Budete asi zas ve vládě...
Uvidíme, jak si poradíte s politickými nátlakovými akcemi..
S či bez maskování...

Hezký den
13. 06. 2011 | 13:08

Pepa 3 napsal(a):

Ford: Takže strojvůdci, řidiči tramvají a autobusů, horníci a podobně se podíleli na rozkradení státní pokladny? No to už jste překonal i limit inteligence, který se nazývá hloupostí (pod IQ 90). Kdybych zde napsal, jaké úrovně jste dosáhl, tak by mne "přísný modrý cenzor" smazal. Někde jsem četl, že většina věcí - kromě lidské hlouposti - je konečná! Asi je to pravda! Alespoň ve vašem případě určitě.
13. 06. 2011 | 13:09

hoven napsal(a):

slávečku,
zneužívání odborů k politickému boji, korumpování odborářských papalášů místama v senátu a EP. to nepatří do demokracie. čssd nerespektuje výsledek voleb, ani rozhodnutí soudu. vy si zahráváte s demokracií, rozeštváváte společnost. to se vám všechno vrátí a vymstí, až budete vládnout vy. pokud ted zbochybníte , že vítěz voleb má právo realizovat svuj program, tak zbochybníte základy demokracie. potom ani případná budoucí vláda čssd nebude mít právo a mandát cokoliv prosadit. moc dobře si slávečku rozmysli, s čím si zahráváte.
13. 06. 2011 | 13:09

Ládik!!! napsal(a):

Až volby vyhrajou socani, hlásím se na pracák. Podpořím jen šedou ekonomiku.
13. 06. 2011 | 13:12

Béda napsal(a):

DH,

Zapomněl jste uvést, kde a kdy Klement Gottwald ten projev přečetl. (Anebo to nebyl KG ale ministr financí KM?)
13. 06. 2011 | 13:13

RA napsal(a):

Sobotko, tahle stávka je nezákonná, protože ji Ústava nepřipouští. Protože zaměstnanci způsobí zaměstnavatelům škody, protože stávkují proti něčemu,co nemohou zaměstnavatelé ovlivnit, budou moci zaměstnavatelé způsobené škody po zaměstnancích vymáhat. Dále také zaměstnanci vážným způsobem poruší zákoník práce, protože budou mít neomluvenou Absenci.
13. 06. 2011 | 13:15

Béda napsal(a):

Ford,

kontrolní otázka. Už jste slyšel o někom, kdo by stávkoval (při setrvávající inflaci) kvůli snížení svého platu? Jste snad vy členem takové odborové centrály? Která to je?
13. 06. 2011 | 13:15

božena napsal(a):

Komentář DH je skutečně velice nízký, víc se k němu nemohu a ani nechci vyjadřovat. Souhlasím s komentářem pana Sobotky, neboť vláda, která neumí vyjdnávat, není vláda dobrá. Svými činy nepřesvědčila a nepřesvědčuje stále více občanů, že její kroky přinesou pozitivní výsledky pro většinu občanů této země. Pokud chce však sloužit jen menšině, nemůže si pak stěžovat, že se, že to občané dávají najevo, a to zcela legitimním způsobem, tedy stávkou. Prezident této republiky se chová tak, že to zcela odpovídá způsobu, jakým byl na toto své volební období zvolen a je zcela již bezpředmětné jej označovat jako nadstranického prezidenta. Nechci se snižovat k urážkám, ale neodpustím si zvolání, modří šmoulové, táhněte do háje.
13. 06. 2011 | 13:18

stále rebel napsal(a):

Zaveďme něco podobného, jako zavedl Klaus pro naše politiky, taky pro naše zaměstnance.

Tedy zaměstnavatel musí někoho přijmout, ať chce nebo nechce, když nebude volit (přijímat), tak mu bude někdo přidělen a zaměstnavatel bude muset čtyři roky držet hubu, ať si dělá zaměstnanec co chce.Plat by si měl zaměstnanec taky určovat sám.
Řekl bych společně s „géniem“ Ladíkem, že zaměstnavatel by měl přijmout výsledek voleb a čtyři roky čekat a držet hubu, třeba až do bankrotu.
13. 06. 2011 | 13:19

Fonseka napsal(a):

Marečku, podejte mi pero!
...
Tak bude to, Marečku?!

Prosím, pero vzal Vašek, žádné nemám...
13. 06. 2011 | 13:22

jozka napsal(a):

neo, z jakeho jednani? Cela ta habadura byla sehrana za jedinym ucelem, predat lejstro od soudu.
13. 06. 2011 | 13:22

Rumcajs napsal(a):

Ať žije prezident Klaus !

Dokázal se postavit zkorumpovaným odborům. Násilí, kterým vyhrožují odbory (blokády) je nepřijatelné. Bohužel policie, která je součástí zkorumpované státní byrokracie bude asi těžko jednat dle práva.
Vrána vráně oči nevyklove.
13. 06. 2011 | 13:23

DH napsal(a):

Vážený pane dědku,
zklidněte prosím své socialistické revoluční nadšení, rozdýchejte vaši levičáckou nenávist ke všemu úspornému, soběstačnému a sebevědomému a zamyslete se společně se mnou nad pravou podstatou současného odborářsko-kryptokomunistického běsnění a anarchie.

Je naprosto zřejmé, že mandát vlády k politickým krokům a tolik potřebným reformám není dán jakýmisi pofidérními průzkumy veřejného mínění, ale jen a pouze demokratickými volbami v řádném termínu, s férovou volební kampaní a pod nestranným dohledem nezávislého tisku a médií. Je jasným faktem, že v tomto férovém a čistém souboji umaštěná a usmolená levičácká sebranka fatálně prohrála, čímž ztratila pro příští volební období vliv na uspořádání věcí veřejných.

Vláda a všechny politické strany, které ji tvoří a podporují dobře ví, proč činí své politické kroky a proč je dělá právě teď. Je i pro tupé levičáky snadno pochopitelné, že nepopulární kroky je naprosto nutné učinit ještě před prázdninami prvního volebního roku. V dalších částech volebního cyklu nenajde žádná strana dostatek reformního sebevědomí a odhodlání, aby posunula naši zem kupředu, a bude se nevyhnutelně utápět v líbivývh a nekofliktních gestech a předstírání vládnutí. Je tomu tak vždy a ani tato vláda nebude výjimkou.

Demokracie je sice užvaněná, ale ujišťuji vás, že má dobré obranné mechanismy, zejména pokud je vláda sebevědomá, opřená o nezpochybnitelnou téměř ústavní většinu a podporovaná laskavým prezidentem jakožto vrchním velitelem ozbrojených sil.

Domnívám se, a vím, že jako zodpovědný a pořádkumilovný občan se mnou jistě souhlasíte, že jediným a posledním prostředkem k dosažení pořádku a klidu na ekonomický rozvoj země a nezbytné kroky v boji proti korupci je použití ozbrojených složek. Dobře vím, že pan prezident je v tomto silný, sebevědomý a nebude váhat vydat příslušné rozkazy.

Vláda ulice, zapalování revolučního hněvu a blokády tolik potřebných reforem, natožpak ničím neřízené a neregulované systematické přecházení po přechodech je zásadním ohrožením demokracie, vrací nás daleko před Listopad a myslím, že podobná slova neměla nikdy zaznít.

Poslední, co by měla zfanatizovaná a rozvášněná, demokracii plenící a politické svobody rabující odborářská lůza uslyšet, by mělo být hromadné zarachocení stovek natahovaných závěrů.
13. 06. 2011 | 13:23

Občan Holá Pr... napsal(a):

Svobodo Svobodo !
Nečas stojí za pendrek,s Vámi to nebude o NIC lepší !Bude nejlepší zase nějaký další
a opravdový demokratický převrat + zbavení se nomenklaturních dědiců KSČ a jejich pomahačů!!Všech Vás Topolů, Paroubků,B. Sobotků,Nečasů ,Nadčasů a podobné politické špíny !
13. 06. 2011 | 13:24

Ford napsal(a):

Beda: Pepa 3: Přiznáváte to co jsem psal. Jak jde o jejich kapsy, tak berou plnými hrstmi. Úplně stejně kradou, jak ti na ve vládě. Oni si to ve vládě taky zdůvodní inflací a x dalšíma důvodama.
13. 06. 2011 | 13:25

neo napsal(a):

jozka:

spekulace. Tuto informaci nepotvrdil nikdo z politiků co schůzi svolali.
13. 06. 2011 | 13:26

jarpor napsal(a):

"Tedy zaměstnavatel musí někoho přijmout, ať chce nebo nechce, když nebude volit (přijímat), tak mu bude někdo přidělen a zaměstnavatel bude muset čtyři roky držet hubu, ať si dělá zaměstnanec co chce. ...."

To je skvostná myšlenka... až na to, že je to úplná blbost... že pracovní smlouva je aktem, který nesmí být uzavřen za nápadně nevýodných podmínek...
a je to cosi úplně, ale úplně jiného než výsledek voleb v krajinách zstupitelské demkracie...

Co lze ještě vymyslet pro podporu svého názoru... Laik žasne, odborník se diví...

Hezký den
13. 06. 2011 | 13:26

Bohumíra napsal(a):

Nadějeme se čtvrtečního vylézání radikálů!
Nejprve mě to mrzelo, ale tato vláda si asi nic jiného nezaslouží!
Kdo s čím zachází ...
13. 06. 2011 | 13:27

no men napsal(a):

neo:
a ani nepotvrdí. Potvrdili by tím jen svoje evidentní podrazáctví, které jako správný patolízal obdivujete a podporujete.
13. 06. 2011 | 13:28

ver45 napsal(a):

Na stavku maji odbory pravo, na blokadu uz ne. Je docela zajimave, ze v posledni dobe, kdekoli v Evrope stavkuji lide, kteri jsou nejakym zpusobem spojeni se statem a ne lide, kteri pracuji v soukromych firmach, kde by k tomu byl casto i duvod.
A pane Sobotko, uz bych se asi po milionte opakoval, ale vy nemate pravo cokoli kritizovat. Ze dvou duvodu:
1. Vase kauza poslaneckych nahrad
2. Vase pusobeni ve funkci ministra financi
13. 06. 2011 | 13:28

Vico napsal(a):

Každý článek komentující situaci se zdá neaktuální.

"Nadstranický" prezident, který by měl spíše spojovat než rozdělovat, přilil takříkajíc olej do ohně. Pokud to není projev oslabení nervové soustavy zasloužilého seniora, pak je to cílená sázka na konfrontaci.Vláda by měla stávkující vyhodit na dlažbu :-))

Naštěstí "odborářští bossové" se asi nenechají rozlobeným dědkem, který krade, co mu pod ruku přijde, vytočit. Podle posledních zpráv bude od blokády upuštěno.

Calverova banda si nepřeje nic jiného, než aby se stávka nějakým způsobem zvrhla v anarchii.

Už jsem také četl komentář pana Šídla, který už dovozuje, že směřujeme ke korporativnímu systému.

KAŽDÁ vláda, která se odhodlá k plošnému snižování mezd spojených zároveň se zvyšováním daňové zátěže a prosazování reforem, které označuje sice za nezbytné, ale nedovede vysvětlit proč, musí počítat ve svobodné společnosti s protesty.
13. 06. 2011 | 13:28

wiki napsal(a):

"Být vládou a pražským primátorem, tak bych se snažil po celé republice najít autobusy a nahradit jimi ty stávkující a těm říci na shledanou, když nepřijdou do práce," řekl Klaus.

Takže, pro připomenutí, co DOOPRAVDY udělal Klaus, když ještě BYL VLÁDOU:

PREMIÉR V. Klaus ustoupil jediné stávce v historii České republiky, kterou sami odboráři označují za úspěšnou

-------

4. února 1997 - Začala stávka železničářů, která měla trvat 48 hodin. Byla ale několikrát prodloužena a skončila až 8. února. Hlavním organizátorem bylo Odborové sdružení železničářů (OSŽ), které spolu s dalšími odborovými svazy působícími na železnici předložilo několik požadavků (odvolat vedení ČD, zastavit nesystémové kroky na železnici, neuplatňovat sankce vůči stávkujícím, uzavřít dohodu s premiérem o závazku vlády předložit koncepci dopravní politiky). Stávky se zúčastnila asi polovina zaměstnanců ČD. Výsledkem byla dohoda mezi OSŽ, ministerstvem dopravy, Správní radou Českých drah a ČD.
13. 06. 2011 | 13:28

Cipísek napsal(a):

DH
Zcela správně!
Na obyčejné lidi musí být přísnost!
Taky peněz se jim musí dávat co nejméně,protože s nimi neumí zacházet a kupují takové hlouposti jako chleba,margarýn a nekteří dokonce i knihy!
Jakmile lidi přestanou mít starost zda budou mít večer co jíst,začnou se roztahovat,zvyšovat své nároky ba dokonce i stávkovat!
Levičáci jsou hloupí,líní a nevděční!Plivají po rukou,které je krmí!
Největší chyba naší mladé demokracie byla,že každého,kdo nemá majetek aspoň 20 milionů,nezbavila volebního práva!
Pouze bohatí mají přehled o tom,co nás může posunout kupředu a nehrozí u nich,že by podporovali populistické politiky a ohrožovali tak naší ekonomickou prosperitu a konkurenceschopnost!
13. 06. 2011 | 13:28

neo napsal(a):

no men:

nechte si ty urážky pro někoho jiného ano?

Je to spekulace. Jednání svoláno bylo, odboráři ale nechtěli vyjednávat a utekli.
13. 06. 2011 | 13:29

Rumcajs napsal(a):

Dedek:

Zklidni hormon dědku ! Tu republiku jsi rozkradl ty společně se socanama.
Tak se moc nerozkřikuj, ať ti nevypadne zubní protéza a radši začni šetřit.
13. 06. 2011 | 13:29

RA napsal(a):

demaskovaný Sobotka........Gottvaldův levoboček .
13. 06. 2011 | 13:31

neo napsal(a):

Vico:

spíše podpořil myšlenku, že se některé spoje dají nahradit soukromými dopravci a že nepotřební piloti můžou jít.
13. 06. 2011 | 13:32

Petrman napsal(a):

Tak jak na to koukám tak Vy všichni asi chcete jít do důchodu v 70-ti. To ať raději po pravdě řeknou že nic nedostaneme a platit budeme.
13. 06. 2011 | 13:32

jozka napsal(a):

jasne, neo, uz vidim Kalouska, jak rika do kamer "jo, jasne, my jsme na ne vymysleli kulisarnu, jednat jsme nechteli". A tkanicky sis dneska zavazal sam?

:-)
13. 06. 2011 | 13:32

Dočekal napsal(a):

DH:

Opět pouze žasnu nad brilantností, s jakou dokážete zesměšnit dnešní vyznavače té jedině správné pravdy. Samozřejmě pravicové, jak také jinak, že.

To, že se v tom někteří z nich nepoznali, mne vůbec, ale vůbec nepřekvapuje. Ony si totiž ty Klausovy děti nemohou pamatovat, jak a co a hlavně v čí prospěch úplně stejným způsobem psalo to "kojzarovské" Rudé Právo.
Já, který pamatuju (už jen proto že "jedu sedmý gumy"), vám za to připomenutí až neuvěřitelné podobnosti tehdejších levicových a dnešních pravicových blábolů tleskám. A lituju, že to neumím podat stejně, jako to umíte podat vy.
Díky moc!
13. 06. 2011 | 13:34

no men napsal(a):

neo:
v žádném případě nebudu váhat nalepit na hrubý pytrel hrubou záplatu, zapište si to laskavě za své jednostranné uši, ano?

Pokud má něco nohy jako kachna, hlavu jako kachna a kváká to jako kachna, je sice možné říkat, že označit to za kachnu je jen spekulace, ale soudný člověk pochybnost nemá a dalších důkazů nežádá. I kdyby to nakonec byl jen podivuhodně kachně se podobající exemplář modrosupa, na talíři je to nakonec jedno.

Chování vlády, celá režie Kalouskovy komedie kolem předběžného opatření vydaného v pátek odpoledne na počkání nestranným soudcem, stejně jako podivuhodná náhoda s předáním při takzvané schůzce mluví jasnou řeší a kdo vidět chce, vidí. Vy to ovšem vidět nechcete a proto ani nevidíte. Jste proto u mně patolízal.
13. 06. 2011 | 13:35

kristusek napsal(a):

DH

"...plazí se hadovitá slizka opozice zadními vrátky kryta za rachitickými odborářskými zády..."

nespal vy jste projevy už v padesátých letech?:-DDD

A mimochodem, pod obratem "férová volební kampaň" si rozhodně nepředstavuji lži a sliby popřené okamžitě po volbách (nezvyšování daní, boj proti korupci a mnohé jiné).

P.S. - doporučuji (všem) přečíst si odůvodnění rozhodnutí o vydání předběžného opatření, to je skutečná lahůdka
13. 06. 2011 | 13:39

neo napsal(a):

jozka:

stejně slyším Zavadila : nechceme jednat, chceme stávku . Útěk od jednání omlouvám... vyštvalo nás předání soudního rozhodnutí. Chtěli jsme se tomu vyhnout, no ale našli nás a tak jsme museli zdrhnout.
13. 06. 2011 | 13:39

Targus napsal(a):

No, nejlepší by bylo, kdyby taťka Klaus a Míra Kalousků hopli za volant a odvozili to všechno ve čtvrtek sami. Mělo by to samá pozitiva.
1/ získali by ten "správný" náhled zdola
2/ ukázali by sockám, jak se správně, vzorně a efektivně pracuje
3/ užili by si krásy Prahy, coby dobře placení turisté.

No a Nečas by jim mohl o pauzách na konečných poskytovat vydatné energeticky vyvážené občerstvení, chlazené či teplé nápoje a oprašoval by jim jejich čacká ramena.
Drábek by pak mohl dělat zdarma masáže oteklých nohou a knížepán by udílel knížecí rady v případě nedodržení jízdních řádů.

Tím pádem by se zjistilo, že MHD zvaná socka je vlastně zbytečná a Praha by ušetřila kvanta prachů na další rozkrádání - eh co to melu - další rozdělování na jiné, lepší a důležitější projekty.
13. 06. 2011 | 13:40

neo napsal(a):

no men:

nadávat umíte. Co čekat od sprosťáků, kteří neakceptují názory jiných.

Kdyby odboráři chtěli jednat, neutekli by ani po předání soudního rozhodnutí.
13. 06. 2011 | 13:41

ver45 napsal(a):

Dnesni stavka je bohuzel dusledek promarnene prilezitosti, ktera vznikla po lonskych volbach. Levice prestala nabizet jakoukoli aternativu k vladni politice a vladnouci pravice se utopila v zabomysis sporech a veskere reformy se zvrhli pouze ve skrty. Takze neni divu, ze odborovym vudcum zachutnala nove nabyta moc. A navic za vas pane Sobotko udelaji odbory spinavou praci.
13. 06. 2011 | 13:41

Targus napsal(a):

To DH:

déháčko, kolik ocenění jste posbíralo na okresních literárních soutěžích v dobách žákovských?
Anebo opisujete z Rudého Práva?
13. 06. 2011 | 13:42

hoven napsal(a):

ve francii na konci 60. let rozpoutala odborářská lůza spolu se socialistama, komunistama, levicovýma teroristama a dalšíma kriminálníma živlama v ulicích francouzských měst div ne občanskou válku. stavěli barikády , zapalovali auta, blokovali silnice. zpočátku je podporoval většina obyvatel. jak to dopadlo?? de gaulle povolal armádu, vypráskal tu pakáž a byl klid. v příštích volbách vyhrála pravice.
13. 06. 2011 | 13:42

neo napsal(a):

Dočekal,

mně nadáváte neustále a to aniž bych vás jakkoli napadal.
13. 06. 2011 | 13:45

jozka napsal(a):

neo, KDY to Zavadil rikal? To je totiz dulezite... Pokud po tyjatru s "jednanim, ktere bylo svolano v patek o pulnoci na rano a tam probehla habadura, pak se tomu vyjadreni nedivim.
13. 06. 2011 | 13:45

no men napsal(a):

neo:
o žádné jednání samozřejmě nešlo, oba to dobře víme. V nejlepším případě, pokud by zástupci odborů z jednání neodešli, což vzhledem k načasování předání plně chápu a schvaluju, dobře víte, že by se nedočkali ničeho jiného, než nepodstatných ústupků typu "bude to platit až o půl roku později" nebo "ubereme půl procenta". Stejně by o tyto ústupky nešlo.

Klíčová by byla následná tisková konference, kde by, stejně jak to známe z půl roku starého prostestu lékařů, vláda rozhodným hlasem obvinila před kamerami protistranu z blokování, negace, odmítání. Šlo by jen o divadlo a akumulaci politického kapitálu.

Vláda je dnes zkrátka přesvědčena, že si může dovolit cokoliv. Tenhle názor je nutno korigovat a ukázat sílu a odhodlání. Vláda musí mít možnost zachovat si tvář, ale tutéž možnost musejí mít i odbory. Zatím si vláda, zejména Kalousek a Nečas, myslí, že facka do tváře protistrany je to pravé ořechové. Je potřeba tyhle představy vyhnat těm namyšleným panákům v luxusních vozech z hlavy.
13. 06. 2011 | 13:46

stejskal napsal(a):

Jen upozorňuji, že všechny neustále opakované stížnosti pana Dočekala na to, že něco mažu a něco ne, mažu. Už zde zabírají příliš místa. Samozřejmě všechny věcné příspěvky (tedy i jeho) jsou vítány (nicméně pokud sem bude nadále vkládat převážně spamy, budu mazat úpně VŠE), co sem napíše.

Libor Stejskal, editor blogů
13. 06. 2011 | 13:47

TomášL napsal(a):

Myslím jsi, že čtvrtek bude fiaskem...

PS: Včera jsem jel MHD Prahou autobusem a poslouchal jsem rozhovor dvou řidičů, kteří nesouhlasili se stávkou, neboť "vozíme obyčejné lidi a nasereme pouze je". Taktéž jeden druhému říkal, že "potřebuje vydělávat peníze, nikoliv stávkovat zadara"...

Pakliže jsi to říkali mezi sebou řidiči, zajímalo by mě, kolik řidičů se připojí ke stávce...
13. 06. 2011 | 13:47

ver45 napsal(a):

Pane Sobotko
Chtel bych znat vas nazor jako politika a bez vykrucovani.
Neslysel jsem od vas stanovisko k vytvareni blokad. Podporujete
vytvareni blokad verejnych komunikaci stavkujicimi?
Za pripadnou odpoved dekuji.
13. 06. 2011 | 13:47

Vico napsal(a):

Já su taky pravicové, ale jako ten déhá bych to tak dobře neřékl.

Lidi neblázněte, dyk se podívéte, jak je ten Sobotka ošklivé. To nemože být dobré člověk. Dyž vidim te jeho kelčáky, tak je mi jasné, že nesóhlasí s tó zdravotní reformó kvolivá těm amalganovým plombám. To vam řikám. Esli budó plombe zadarmo a rovnátka zlevnijó, bude pro toho Hegera aj hlasovat.

Jak tu řiká déhá, rozhodujůcí só volby.Když jsem viděl teho Paróbka na bilbórdu ODS, musál jsem sa hrůzó až pokřižovať. Dyk to je zplozenec pekla.

A aj ti odborářští bosové. Dyk sa na ně podívéte. Ten hlavní ma tlamo jako šarpej. Teho chcete poslóchat? Já nevím, proč neudělajó nějaké ten kasting, jak tu navrhoval onehdá Pepek Řepa./Ten dochtór, co vedl ty doktory byl taky ošklivé jak noc/.

Proč třeba nevyberó do čela odboru tu hezkó Klasnovó?? Určiťa by se s ňó Nečas aj Drábek domluvili. Má pěkné koze, tož dala by Nečasovi na ně máknót a kompromise by sa našli.

Tož asi tak.
13. 06. 2011 | 13:50

Pepa 3 napsal(a):

Ford 13:25. Já nemám co přiznávat. Mluvíte o něče úplně jiném, než jsem psal já! Já jsem vám napsal, že to co píšete v předchozím příspěvku, a to že "stávkovat jdou ti, co to zde rozkradli" je naprostý nesmysl. Bohužel pro vás, jste v dalším příspěvku plně potvrdil má slova: že máte IQ hluboko pod normálem a nejste schopen vůbec pochopit to, co vám bylo sděleno! Obraťte se na "finančního odborníka" nea! třeba vám poradí jak dále postupovat! (Viz naprosté nesmysly, které zde plodí v posledních hodinách).
13. 06. 2011 | 13:51

Targus napsal(a):

To neo:

Podpořit myšlenku je jedna věc a realzovat ji, je věc druhá. Uchopte telefon a sežeňte mi do konce dnešního dne na čtvrtek dvacet autobusů. Pochopitelně nikoli zájezdových, alebrž v úpravě MHD. Pochopitelně s platnými doklady na počet přepravovaných osob, nikoli s vyházenými sedačkami.

Pak brkněte do DPMP, kolik autobusů je potřeba. Spadne vám brada až na kolena.
A pak do té dvacítky, kterou stejně neschrastíte, sežeňte 50 borců, kteří budou znát potřebné linky a jízdní řády, budou mít potřebná školení, zácviky, budou splňovat nařízení o pracovních dobách a odpočincích (žádné přesčasy a dvě šichty za sebou, vážený).
No a pak si sedněte za dispečerský stůl a pusťte se do díla. Těším se na to.
13. 06. 2011 | 13:53

no men napsal(a):

neo:
uvědomte si prosím, že slovo patolízal zná Slovník spisovné češtiny, viz odkaz http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=patol%C3%ADzal&Hledej=Hledej Nejedná se tedy o žádnou nadávku, ale pouze o slovo citově zabarvené, které vystihuje učitou vlastnost dotyčného. Ve vašem případě mi připadá adekvátní a přiměřené. Rozhodně bych si nedovolil nadávat partnerovi v diskusi, to mi věřte.

Vaše názory naprosto respektuji a považuji je pro sebe za velmi cenné. Jsou pro mě dokonalou a věrnou ilustrací nekritického patolízalství, maskovaného předstíranou slušností a moralizujícím kázáním.

Odbory ve skutečnosti odnikud neutekly, ale jejich zástupci se odmítli zůčastnit předstírané schůzky, která byla evidentně svolána jen za účelem jejich ponížení. Rozumný člověk toto chápe, patolízal se okatě pohoršuje. Kdyby měla vláda zájem o skutečné jednání, jehož výsledkem by měl být kompromis a ne diktát, chovala by se podle toho.
13. 06. 2011 | 13:53

neo napsal(a):

jozka:

nikdy to neříkal jozko. stejná hloupost jako to přiznání zmíněné tebou...
13. 06. 2011 | 13:56

Jarda napsal(a):

Kapitalismus je postaven na soutěži,neboli souboji.
Současná koalice ve volbách sice vyhrála, ale jen díky lži a podvodu svých voličů. CHce realizovat reformy o kterých svým voličům neřekla. Získala tak na svou stranu řadu slušných lidí, kteří podlehli falešné mediální kampani s ohranou kartou antikomunismu, Řeckem a Mádlem.Pokud takové podvody patří do demokracie, pak tam samozřejmě patří i stávka,která ukáže kdo vyhraje.
13. 06. 2011 | 13:56

Cipísek napsal(a):

hoven 13:42
Ano,to se už mnohokrát osvědčilo!Ať už při hladových vzpourách za první republiky,nebo dnes v Sýrii.
Navrhoval bych aby do stávkující lůzy jakoby omylem najelo hasičské auto s vodním dělem.Mohly by mu třeba selhat brzdy.Vinu pak svalit na odborářské Hugo Bossy,že nabádali lidi k protizákonným blokádám a obvinit je z ublížení na zdraví s následkem smrti.Nezávislý soud z Prahy 1 by je pak během 5 hodin odsoudil a tím by se té levounské hydře uťala hlava.
13. 06. 2011 | 13:57

Sladký napsal(a):

Neo, už asi rok zde píšu, že nejsi duševně dráv a dokládám zde příklady tvých bludů a z nich vyplývajícího defektního myšlení.Dnes k tomu přidáváš další a další materiál.
13. 06. 2011 | 13:59

neo napsal(a):

no men:

dobře, ty budeš prstolízal :) Nevím, zdali to zná slovník a je mito u zadele.

Odboráři jsou zbabělci, kteří neumí jednat, tak si vše musí vynutit silou. Tečka.
13. 06. 2011 | 14:00

rtallaanalysis napsal(a):

pepa3: Nerozkradli? A z čeho jsou placeni? Úplně ze stejné hromádky, jak vláda. brali si a berou víc než vydělali. To je prostě fakt. Tedy je to zlodějna.
13. 06. 2011 | 14:01

jozka napsal(a):

Jasne neo, ze to Kalouskovo priznani je hloupost :-) To jenom ty ocekavas, ze by to rekli, kdyby to tak bylo.
13. 06. 2011 | 14:02

zdenekb napsal(a):

Ládik!!! napsal(a):
Institut politické stávky nemáme. Jedině co máme, je komunistický předseda Ústavního soudu.
13. 06. 2011 | 13:02

z životopisu P.Rychetského...

"Členem KSČ byl od roku 1966 do počátku roku 1969, kdy vystoupil. V roce 1966 nastoupil jako soudní čekatel u Městského soudu v Praze. Zde bylo proti němu zahájeno trestní stíhání v souvislosti s jeho protesty proti politickým procesům s účastníky tzv. majálesových událostí. Soud proto musel opustit. Nastoupil na katedru občanského práva Právnické fakulty UK v Praze, kde působil jako odborný asistent občanského práva hmotného. Po okupaci Československa musel z právnické fakulty odejít a po několikaměsíční nezaměstnanosti pracoval jako podnikový právník až do konce roku 1989. Pavel Rychetský se v letech tzv. normalizace zapojil do aktivit občanského odporu proti totalitní moci – byl spoluzakladatelem a prvosignatářem Charty 77, publikoval v zahraničních časopisech Listy a Svědectví a v domácím samizdatu."

Ládiku, fakt si nepřipadáš aspoň trochu trapně?!?!?
13. 06. 2011 | 14:02

Bunny napsal(a):

to hombre:
Třeba póvl nejsou, ale společně s ver45 a dalšími by doteď chodili s ohnutým hřbetem a žehlili po návratu z hospody stranickou legitku, kdyby ti, na něž plivou, v devětaosmdesátém nevyšli do ulic. Tak jako se chystají vyjít teď. Protože když je u moci chamraď, je úplně jedno, jaké volby je tam dosadily. Soudruzi byli také ve vládě po volbách.
13. 06. 2011 | 14:03

hoven napsal(a):

cipisek,
takovou radost určitě vláda socanum neudělá. já si myslim, že se police nenechá vyprovokovat. tu francii jsem psal jenom pro zajímavost. nejsme ve francii. naše odbory nejsou tak radikální. počkáme si, kam až bude ochotná čssd zajít a jaké úkoly od ní dufek se zavadilem mají. to se ukáže ve čtvrtek.
13. 06. 2011 | 14:04

neo napsal(a):

Sladký:

je to jasné Sladký. Nezmůžeš se na argument a tak musíš dehonestovat oponenta.

Jsem duševně zcela zdráv. Komentuji pouze to co je evidentní. Bylo svoláno jednání... odboráři utekli. TEČKA.

Je celkem nepodstatné, zda utekli proto, že se dmonívali, že šlo o falešnou schůzku. Měli se zůčastnit a jednat.

Ale báli se a nebo chtěli ukázat svou sílu a neviděli jinou možnost než stávkovat.

Maj na to právo, plně je podporuji. Akorát nevím, co na to ti řidiči MHD... esli je taky bude tento odborářský žert stát 800Kč :)
13. 06. 2011 | 14:05

Dočekal napsal(a):

neo napsal(a):
Dočekal,

mně nadáváte neustále a to aniž bych vás jakkoli napadal.
13. 06. 2011 | 13:45
----------------------
Alespoň jeden důkaz či odkaz na to, co považujete z mé strany za nadávku, by se opravdu nenašel?
Já jen, že jsem docela zvědavý, s čím se proti mně nakonec vytasíte.
13. 06. 2011 | 14:05

DH napsal(a):

Vážený pane Jardo,
nemilosrdná a vědeckými výzkumy a analýzami podložená pravidla reklamního úsilí jasně říkají, jakým způsobem je potřeba zboží popsat a prodat. Soudný člověk dobře ví, ža každá mince má dvě strany a každá výhoda je v praxi vždy vyvážena jistou nevýhodou nebo protivenstvím. Kdyby tomu tak totiž nebylo, byl by statek (ať už jde o věc, službu nebo politickou stranu) tolik žádaný, že by byl přirozeně vzácný a tudíž nedostatkový a drahý.

Reálné věci mají prostě své, snad to tak mohu napsat, negativní stránky. Pozitivní stránkou volby stran pravicových a rozpočtově odpovědných je investice do ekonomického zdraví země, zajištění budoucí prosperity a nemilosrdný boj s korupcí systémem padni komu padni. Negativem jsou lidově nepopulární reformy, které nutí línou a neschopnou lůzu k práci a k mobilizaci jejich vnitřních rezerv.

Rozumný a zodpovědný člověk toto dobře chápe. Tupá lůza, která volí podle panděr a podprahových billboardových sdělení, potřebuje jasně narýsovat dobro a zlo. Jen to je cesta, jak tuto méněcennou odpadní část genofondu, se kterou je bohužel třeba v demokracii počítat, přivést alespoň krátkodobě na rozumnou cestu myšlení a dát jejímu volebnímu rozhodnutí správný a pro zemi potřebný směr.

Osobně proto na propagaci hnutí a stran zodpovědných a pro zemi prospěšných a dehonestaci stran reakčních, zpátečnických a neprogresívních, které založily svou politickou živnost na boření, kverulování a brnkání na nejnižší lidské pudy. Je to dobré pro naše děti, pro naši republiku a nezbytné pro naši budoucnost.

Vím, že toto vy i já, stejně jako všichni slušní voliči v této zemi, dobře víme. Levičácký kryptokomunistický odpad je třeba využít, ale není možné na jeho zvrácených názorech stavět budoucí prosperitu, to je jasná věc.
13. 06. 2011 | 14:06

dalimír napsal(a):

Pane Dočekale jen to s tím obdivem nicku DH nepřehánějte aby jste nakonec nenadával sám sobě až toho člověka lépe poznáte ! Dl.
13. 06. 2011 | 14:07

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane DH,

pokud zde budete jakoukoliv část společnosti nazývat odpadem, budu Vaše texty mazat.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal
13. 06. 2011 | 14:08

Koplkop napsal(a):

Autor
Chtěl bych jasně a zřetelně říci, že za mně odbory nebojují, za mně ČSSD nehřímá na manifestacích, spolu se zfanatizovaným davem odborářů.
Prosím tedy všechny odborářské bosse aby přestali používat slova, že hájí práva všech pracujících. Nechci a nepřeji si, aby za mně mluvili a konali lidé typu předsedů odborových organizací.
Děkuji. :)
13. 06. 2011 | 14:08

neo napsal(a):

Dočekal.

našel pane Dočekale, hned níže na blogu De Candole, 13. 06. 2011 | 13:20
Nebudu tu sprosťárnu kopírovat sem ,tam ji najde.
13. 06. 2011 | 14:08

Fonseka napsal(a):

DH

Kojzare, jste to vy? Co to je za psuedonym, to DH?
Myslím, že byste měl nechat Assada v Syrii, ať si to tam masakruje sám a rychle se vrátit do vlasti, kde vás bude stará, leč stále agilní fosilie na Hradě brzy potřebovat.
13. 06. 2011 | 14:09

jozka napsal(a):

Jo, ja zapomnel, neo. Takze krome toho, ze veris, regulacni poplatky ve zdravotnictvi cosi reguluji, tak veris, ze se na jednani svolanem pote, co se Kalouskovi u spriznene soudkyne povedlo v rekordne rychlem case sehnat predbezne opatreni melo skutecne cosi projednavat.

Ja na to prisel, ty mas sandale na suchy zip .-)
13. 06. 2011 | 14:12

Petr napsal(a):

Pane předsedo,
jak jen se Vám stávka hodí. Alespoň na chvíli se Vám daří tlačit do pozadí kauzu vynikajícího studia poslance Svobody, kauzu geniálního studia křišťálového Standy a jeho superrychlé zbohatnutí. Radost Vám jistě i dělá, že v důsledku stávky nemusíte zatím objasňovat výsledky jeho práce při probojovávání sociálnědemokratických myšlenek u zlých imperialistů v USA.
Jen, takle otázečka pro Vás jako nového předsedy ČSSD: Kdy se taky chystáte odstěhovat se do USA?
A v důsledku mediální masáže o budoucí stávce, taky zatím nemusíte objasňovat, kam zmizely miliardy za svobodu katarského prince. Důkazů v Lidovém domě máte jistě dost. Jen jaksi asi nemůžete od trezorů najít klíče. Že?
13. 06. 2011 | 14:14

Pepa 3 napsal(a):

Neo 13:39 - Zkuste se trochu oprostit od instrukcí, které jste pro stávající službu dostal a alespoň trochu se zamyslet! (I když ve vašem případě to asi bude bolet.) Kdy svolala naše skutečně "perfektní" vláda jednání s odbory - po mnoha neúspěšných urgencích - na příští den ve čtrnáct hodin: dám vám tři možnosti odpovědět:
a/ před tím, než odbory vyhlásily stávku
b/ Po té, co odbory vyhlásily stávku, ale dříve než největší podrazák ve vládě všech dob podal návrh soudu
c/ chvíli před půlnocí, několik hodin po té, co měl Kalousek předběžné opatření soudu v rukách.
Můžete mi sdělit, který z bodů a/, b/, c/ je správně? Divíte se potom, že za této situace odmítly odbory s arogantními a naprosto nekompetentními ..... (za tečky si dosaďte sám, nebudu vzhledem k "naprosté nestrannosti pana Stejskala" riskovat) dále jednat? To, co píšete v závěru svého příspěvku o tom, že se chtěli odboráři vyhnout převzetí předběžného rozhodnutí je naprostý nesmysl a vy to dobře víte: Ale pro zvýšení "údernosti" příspěvku vám není žádná lež dost špatná! Jste skutečně vzorným žákem pana Nečase a pana Kalouska!
13. 06. 2011 | 14:15

Ládik!!! napsal(a):

zdenekb -
já si trapně nepřipadám, nikdy jsem v žádné straně nebyl, natož ve zločinecké. Vrah zůstane vrahem i po odpykání trestu. Komunista zůstane komunistou, i když ze strany vyleze nebo ho vyhodí. To je stejné. To je doživotní cejch, ani ho nikdo nemusí mít vypálený na kůži.
Opačně: byl by Rychetský ústavním soudcem, kdyby nebyl v KSČ? Nebyl, ani pes by po něm neštěkl.
13. 06. 2011 | 14:15

DH napsal(a):

Vážený pane Stejskale,
chápu vaši snahu o vyvážený charakter debaty, ale v dnešní nelehké době je nutné, aby se každý zodpovědný občan a volič jasně postavil na stranu dobra a prosperity a jasně se distancoval od snah o svévolné narušení klidného pracovního úsilí ekonomicky racionální části populace.

Je třeba jasně narýsovat dělicí čásru mezi dobrem a zlem, mezi prosperitou a stagnací, mezi zodpovědností a anarchií. Kdo nejde s námi, jde proti nám. Je nutno jasně dát najevo příslušnost ke straně dobra, protože jak všichni víme, pravda, láska a dobro musí zvítězit nad levicovou závistivostí a nenávistí.

Možná, že slovo odp**, kterým jsem, domnívám se, zcela nestranně nazval část našich bohužel spoluobčanů, kteří se domnívají, že volební rozhodnutí je možno nahradit nátlakovými pouličními akcemi, které v podobném měřítku nemohou skončit jinak než velkými škodami na majetku a nedejbože i na zdraví, nebylo zvoleno vhodně. Děkuji proto za korekční upozornění.

Pokusím se vyjadřovat nadále stejně jasně, ale bez pro vás dráždivých slov.

Věřím, že i vy jako nestranný a objektivní moderátor debaty stojíte na straně dobra a nedopustíte ve jménu jakýchsi pofidérních pravidel vítězství levicového spiknutí v jejím boji proti demokratické České republice.
13. 06. 2011 | 14:16

zdenekb napsal(a):

p.Stejskal:

My tupí, lůzovití, kteří volíme podle panděr, jsme na to od DH zvyklí, a kdybyste jej mazal, jeho texty by nám chyběly... :o).

Mnohem vážnější je skutečnost, že ti, co takovéto řeči myslí (a nejspíš vedou) vážně, sedí proklatě vysoko... :o(

Koplkop:

Dá se zorganizovat jakýkoliv protivládní protest, aniž by jeho účastníci nebyli uvědomělými občany označováni za lůzu, případně "zfanatizovaný dav"?!? Musel by asi být takový tichý, komorní a nekonfliktní... aby si jej nikdo nevšiml. Viďte?
13. 06. 2011 | 14:17

Medikolog napsal(a):

On se docela pěkně odkopal i otec zakladatel ODS, velmistr privatisace a guru rozbití republiky president Klaus. Pan Hitler by jeho a Nečasovy názory jistě podpořil a soudce MS Praha by měl zaručenou karieru i v původním protektorátě... Vůdce by jim jenom doporučil, že ty vyhozené odboráře je ještě třeba KONCENTROVAT... a preventivně i oposici
13. 06. 2011 | 14:18

Sladký napsal(a):

Pane Stejskale, vy jste se rozhodl cenzurovat doslovné citáty někdejšího předsedy strany a vlády Topolánka? Navíc bez jediného slůvka vysvětlení?
13. 06. 2011 | 14:20

Milouš napsal(a):

Dobrý blog, až na to "oktrojování práva na stávku". Asi jste myslel "okrajování"?
Oktrojovat = udělovat.
13. 06. 2011 | 14:21

mb napsal(a):

Sobotka napsal: Totalitní a autoritářské tendence v chování Nečasovy vlády je nutno odmítnout důsledně a od samého počátku.

v tom případě odmítáte sám sebe když nectíte a nerespektujete rozhodnutí nezávislého soudu ...
13. 06. 2011 | 14:21

zdenekb napsal(a):

Ládik!!!

A udělal jsi proti té zločinecké straně a vrahounské ideologii alespoň malý zlomek toho, co p.Rychetský?!?

Nebo jsi odbojařil na chalupě a doufal, že to nějak překlepeš?
O leckoho totiž ani komunisti nestáli, a tak z toho dnes může dělat přednost a důkaz mravní integrity...
13. 06. 2011 | 14:22

mb napsal(a):

V poslední větě si rovněž protiřečíte = LŽETE ... a mlžíte ... :

Odbory si neberou občany jako rukojmí, neboť bojují za práva a slušný život většiny naší společnosti. I proto má čtvrteční stávka mou plnou podporu.

VY BUDETE PŘÍŠTÍ PŘEDSEDA VLÁDY NA PENDREK !!!!
13. 06. 2011 | 14:23

Občan napsal(a):

Béda napsal(a):
"Ford,
ty jo! Tak to jo! Řidiči MHD (potažmo horníci jestli dojedou) rozkradli státní pokladnu. Forde, oni jsou ale hlava! (velká a jak se ukazuje pravděpodobně i dutá) 13. 06. 2011 | 12:53 "

No a ne snad?
Horníci přece kopali tunely a tramvajáci to z ČNB vyváželi šalinama. VŠICHNI slušní lidé, zejména pak Rumcajsové, Hovnové & spol. je při tom viděli; fakticky a dovopravdy :o))
13. 06. 2011 | 14:23

mb napsal(a):

samozřejmě že si odbory berou občany jako rukojmí ... a vy to dobře víte ... je to princip stávky ... brát si občany jako rukojmí a stávkovat za partikulární zájmy ... njn ...
13. 06. 2011 | 14:24

neo napsal(a):

jozka:
nemám sandále.
13. 06. 2011 | 14:24

Kanalnik napsal(a):

To bylo reci pod blogem o bourani domu na Vaclavaku! Pry se ma sto tisic obycejnych (=nebohatych) lidi slozit a spojit, aby se mohli stat rovnocennym partnerem v jednani s bohatou soukromou spolecnosti a budoucnost domu tak ovlivnit. A kdyz se tak stane v pripade tomto, kdy se lide spoji chteji stavkovat, tak je to najednou spatne! Tak co chcete? Ohybate si ta vase pravidla podle vlastnich potreb, chytrolini!
13. 06. 2011 | 14:25

neo napsal(a):

Pepa 3:

omyl, s Nečasem a Kalouskem nemám nic společného.
13. 06. 2011 | 14:26

Sladký napsal(a):

"Rozhodnutí nezávislého soudu" :o))))) Nechcete jít na Silvestra do televize vyprávět vtipy MB? To je fakt perfektní kameňák.
13. 06. 2011 | 14:27

Kanalnik napsal(a):

Tak se spojte vy, co vam odborove stavky a demonstrace vadi, a udelejte si svoji akci. Mate svobodu, tak se toho chopte! :D :D
13. 06. 2011 | 14:27

Suchec napsal(a):

Pane Stejskale sorry, ale zde je tolik nenávistných a urážlivých výkřiků, které necháváte být, a bazírujete na slovu "odpad" , "šmejd".

Víte ale pro spoustu lidí je nadávkou lůza, socan, vyžírka atp.

Takže sorry, ale pokud jedno vadí a druhé nechává v klidu, pak mne jen utvrzujete v názoru, kdo vlastně skutečně jste.

Aby tu dege z galerky blogera nazývali zdrobnělým křestním a různými zkomoleninami...

Vždyť to je zásadní porušení kodexu.

Vyžírka je totéž, co odpad, šmejd, a pokud v tom rozdíl vidíte, soráč ale jste křivé, jak klika od retychu.
Takže, nehažte tu veksle a jeďte rovinu, jinak tady fakt zbude jen fekál.

P.S. Je ovšem úžasné, že místní ultras z prava prosazují, jak si každý sám musí vždy poradit v jakékoliv situaci, a jak se má sám postarat.

Tak co se vekslujou do nějaké stávky? Vždyť se jich to nemůže ani týkat?
Ohled na jiné neberou, a najednou ta jejich mantra nemá platit?
13. 06. 2011 | 14:28

Občan napsal(a):

Tak on Stejskal maže "DH" a Hovna nechává.
Hmmm, zvláštní přístup...
Zatímco u "DH" se dá předpokládat, že se jedná o ironii, nadto ironii velice kultivovanou (a i kdyby to nebyla ironie, tak je to psáno kultivovane a inteligentním člověkem), u Hovna je jisté, že to buď myslí vážně, nebo plní stranický úkol.
No, zajímavě se to vyvíjí...
13. 06. 2011 | 14:30

Ford napsal(a):

Občan: Je jedno jestli někdo vytáhne peníze pro sebe přes nadhodnocenou zakázku nebo nadhodnocený plat, výhody. Pořad je to pro toho co to platí(lidé pracující v soukromém sektoru) finanční ztráta tedy zlodějna. Celé je to jen, že ti zloději z dopravy bojují proti zlodějům ve vládě, protože o co ukradne míň vláda o to víc si můžou ukrást oni.
13. 06. 2011 | 14:31

Kanalnik napsal(a):

Vlada si vzala obcany teto zeme za sve rukojmi tim, ze neco jeji zastupci slibovali pred volbami, a neco zcela jineho realizuji. Jde o klasicke obalamuceni pomoci lzi, jakozto o prostredek cesty k moci. Jde o zneuziti duvery. Odvolavat se na volby jednou za ctyri roky, a mezi radky tak rikat, ze obcane mimo volby maji drzet usta, je pokus o manipulaci a aplikaci moci shora skrze dalsi lez. Jde to primo proti principu aktivni obcanske spolecnosti.
13. 06. 2011 | 14:33

stoppa napsal(a):

Rukojmí?

Ale samozřejmě, každá stávka si bere občany za rukojmí, odjakživa, to by pak neměla smysl.
Jenže...

Je tu rozdíl: stávka si bere rukojmí na omezenou dobu, zatímco např. tato "vláda" dělá z občanů rukojmí natrvalo.
13. 06. 2011 | 14:38

buldatra napsal(a):

Stávkování všeliké je součástí notoricky známého systému, zvaného chléb a hry.

Pravda, v době hodně, ale fakt hódně minulé, kdy tento systém vznikl, nebyly stávky, ale obyčejné vzpoury a povstání a lidi se pak mydlili hlava nehlava, dokud se buď neuklidnili, nebo nevymydlili.
A aby se nevymydlili totálně, byly zavedeny hry, na kterých se mydlili jiní lidi a to tak, že pro odreagování těch, kteří se původně mydlili neorganizovaně.
A jak tak šel čas, chléb a hry se vyvíjely až do dnešní podoby, kdy se lidi navzájem mydlí slovně buď přímo, nebo prostřednictvím svých volených zástupců a když to nestačí, nebo volení zástupci se sice mydlí, ale ne jak původně slíbili, jde se stávkovat.

Efekt je stále stejný. Lidi se vyřádí, sklapnou a hlavounstvo pokračuje vesele dál močálem černým kolem bílých skal, maje opět klid na práci.
Pravda, občas se hlavounstvo poněkud prostřídá, převeksluje, přešoupnou se sicny, vohákne se jiné mantl.

Můžeme tedy konstatovat, že co se systémů týká, je systém chléb a hry jeden z nejúspěšnějších. Dnešní šupitace na našem politickém písečku budiž toho důkazem.
Po stávce se určitě něco malého změní a The Show Must Go On

https://www.youtube.com/watch?v=9BdFUrCwhqc&feature=fvst

Nečesaná nemytá veřejnost, žijící podle známých pravidel, má tedy toliko možnost být součástí hry. A protože fšécko na tomto světě se vyvíjí a vývoj je zdokonalování, nebylo by od věci nestát vývoji v cestě, naopak, chce to vývoji pomoci.
Brzdičky (jak rád zdrobněle říkává náš hradní pán) je třeba odstranit.
Hlavní brzdičkou je kupodivu cosi, čemu říkáme zastupitelská demokracie. Ta umožňuje voliči toliko dobrovolně zvolit kohosi, aby se ten kdosi zvolený v tu ránu stal neodvolatelným, nepostižitelným a imunním a mohl si dělat, co ho napadne.

Odbrzdit to lze tím způsobem, že ten zvolený bude voličstvem odvolatelný a bude postižitelný. A nečesaná nemytá veřejnost bude mít možnost zasahovat do správy věcí veřejných, kdykoliv zjistí, že se děje nešvar.
Občan musí být suverén a musí tvořit.
Zvolený musí občanům SLOUŽIT do roztrhání těla, nebo z hrušky dolů.
Těžko, přetěžko pak bude občan suverén, který určuje pravidla, stávkovat proti něčemu, co sám spoluvytvářel.
Tedy přímá demokracie se vším, co k ní patří.
Proč tu ještě není?

Asi proto, že je to výchovné a to tak, že směrem k občanské odpovědnosti a taková odpovědnost má blahodárný vliv na místo, kde takový občan žije. Těžko, přetěžko se v takové společnosti krade ve velkém, není to nic výživného pro korupčníky a podobnou čeládku. Občan suverén se do toho, co tady máme, vůbec nehodí.
Ale, jestli neodbrzdíme, nezměníme příčinu, budeme se plácat stále v tom stejném močálu následků, i kdyby byla stávka každý den a u vládního kormidla byli třeba duhoví.
13. 06. 2011 | 14:38

ld napsal(a):

Sladký,

neměla ta datace soudu znamenat, že stávkování je zakázáno až do poloviny července? Jakýsi rozsudek pro future, aby zase někdo nevřískal, že je retroaktivita zakázána? Navíc, po tom Kalouskově "jednacím stolu" s následným doručením rozhodnutí odborů s ním ani s kýmkoli jiným z této vlády nebude slušné jednat; partner střehnoucí aktivitu na podlost není hoden důvěry.

A co říkáte na ten "uklidňovák" od Klause, že by stávkující povyházel z práce?
13. 06. 2011 | 14:39

Mud.. napsal(a):

DH
My, občané ekonomicky soběstační, žádáme nemilosrdný a férový postup proti řádící odborářské lůze, s využitím všech prostředků ozbrojených složek moci výkonné.
Prosím, nesmíte moc odhalovat budoucí taktiku. Levičáky je nutné očima hladit a zezadu mařit. Berte na vědomí, že jsme s protivníky lokalizačně promícháni. Budoucí střet bude tělo na tělo. KGB měla heslo. Když zabíj.š, usmívej se! Když jsi zab.jen, nefňukej! Heslo soběstačních je: Plná koryta pro antilevičáky.
13. 06. 2011 | 14:40

dalimír napsal(a):

Občan tohle co zde produkuje nick DH není žádná ironie ! Probudte se a nebudte naiva ! To co tady předvádí on není hodno slušného člověka ! Pan Stejskal má pravdu a dobře se v lidech vyzná ! Nick Hoven je rozhodně inteligentnější jako tohle DH individuum ! Dl.Ps: Právě na tohle on hřeší že mu to naivkové spolknou i s navijákem ! Dl.
13. 06. 2011 | 14:41

mb napsal(a):

Demaskovaný Sobotka ...

jsem zvědavej jakym způsobem vás budou pravičáci po roce vaší vlády odlupovat od moci až to potáhnete s komunardama ...
13. 06. 2011 | 14:47

mb napsal(a):

viz. blog: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/tomas-haas.php?itemid=13427

njn ...
13. 06. 2011 | 14:48

Koplkop napsal(a):

zdenekb
Nikoho jsem nenazýval lůzou. Jen jsem upozorňoval na to, že nechci aby někdo hřímal na náměstí, že bojuje za všechny pracující. Ať si bojují za své členy, to je jejich právo. Ale to zdaleka nejsou všichni pracující. Kolik je dnes lidí v odborech? 20%? Tolik asi ne. A odbory mají právo a povinnost bojovat za své členy a hájit je proti svým zaměstnavatelům.
Ale co to je protivládní protest? Kdo dal odborům legitimitu vstupovat do politiky? Mají tu legitimitu udělenou ČSSD? No, když se podíváme kam to dotáhli bývalí bossové - např, Falbr, Štěch, tak on je to docela hezký odrazový můstek do vysoké politiky v tričku ČSSD
13. 06. 2011 | 14:49

mb napsal(a):

dalimír ... samozřejmě že DH píše ironicky ... zdravím ...
13. 06. 2011 | 14:49

Pepa 3 napsal(a):

neo:
Jak je u vás zvykem už několik let, tak v případě, že jste zahnaný do úzkých a nemáte jak odpovědětm odpovídáte na poslední, krátkou, naprosto nevýznamnou ětu! A co odpověď na předchozí otázky?
zdenekb:
S ládikem!!! se marně namáháte. Z jeho oduševnělých příspěvků je jasně vidět, že se jedná o pubertálního nezvedence s mozkem čerstvě vymytým asi tak na úrovni současné VŠE pod Schwarcem a Ševčíkem (dříve obdornými asistenty vyučujícími "Dějiny ekonomických učení", u kterých nemohl uspět nikdo, kdo dostatečně nezkritizoval každou nemarxistickou teorii.) I když s tou VŠE jsem ho asi přecenil!
13. 06. 2011 | 14:49

Ládik!!! napsal(a):

Pane Sobotko,
..."reformy jsou nespravedlivé"... jaké reformy jste navrhl a prosadil Vy a vaše srana, za 8let u moci, v době globálního růstu?
13. 06. 2011 | 14:50

mb napsal(a):

Koplkop ... taky nejvíc jako protržení řvali socdemáci ( paroubek, sobotka ) že jim vzali už naplánovanou hračku - pondělní stávku .... o (ne)respektování soudního rozhodnutí nemluvě .....
13. 06. 2011 | 14:50

Sladký napsal(a):

"Reforma" je pro modré bolševiky tímtéž, čím bylo pro rudé bolševiky "plnění plánu."
13. 06. 2011 | 14:55

joseff napsal(a):

Jak poznáte, že Kalousek nemystifikuje a že je střízlivý?
13. 06. 2011 | 14:56

Sladký napsal(a):

mb- jen jedinec mdlého rozumu případně výrazně infantilní může mluvit v prostředí,kde 9O% lidí je nespokojeno s vládou o "hračce"
13. 06. 2011 | 14:57

DH napsal(a):

Děkuji všem diskutujícím za podporu,
doba je zlá a masová nepřejícnost kvete pod pilným zaléváním levičáckých bossů. Je to narušování klidného vývoje naší vlasti, nerespektování základních demokratických pravidel a podlá doslovné zneužívání textu Ústavy k cílům nízkým, zavrženíhodným a pro všechny rozumné spoluobčany naprosto nepřijatelným.

Vyvoláváním revolučních duchů a přiživovaním krvelačnosti nemyslícího levicového davu, který nenávidí všechny úspěšné kapitalisty s drahých autech, oblecích a s doutníky v ústech nemůže naší republice přinést nic dobrého a také nepřinese. Oceňuji proto státnický postoj prezidenta, který neváhá srdnatě nazvat věci pravým jménem a rázně odmítnout poťouchlé odborářské kverulantské snahy.

Všimni jste si snad při posledních volbách registrované strany z názvem Konfederace odborů? Já tedy ne - z toho jasně vyplývá, že jde o svévolnou akci nikým nevolených kverulantů, jaká nemá ve slušné společnosti, respektující svobodnou a férovou soutěž politických stran, místo.

Všem nám je naprosto jasné, že po ničem netouží současná takzvaná opozice více, než po vyvolání neklidu, rozvratu a destrukce, jehož výsledků by podle zneužila pro zvrácení volebního výsledku a uzurpaci politické moci. Špinavou práci za tyto podlé a neférové politiky, kteří nejsou schopni ani ochotni předložit reálnou ekonomickou alternativu k plánovaným potřebným reformám a jediná jejich politika spočívá v přisypávání pomejí do levicových žlabů a útlaku ekonomicky aktivních, mají vykonat odbory a jejich neférový nátlak, jako prohnilý relikt ze starých dřevně kapitalistických dob.

Moderní společnost poskytuje dostatek příležitostí k vlastní realizaci na to, aby existence odborů nebyla potřebná. Je jasná, že jejich úloha, kdysi snad užitečná, se již přežila a dnes slouží jen jako pohodlné a bezpracné koryto pro pár nikým nevolených bossů, jejichž akce v konečném důsledků jejich ovečkám pouze škodí.

Levicová soldateska, pokud se historickou náhodou dostala k vládní moci, neuměla nikdy nic jiného než zvyšovat daně, přibližovat zemi k bankrotářské evropské měnové unii a vymýšlet další a další regulace svazující ekonomickou aktivitu a podrývající pružnost našeho pracovního trhu.

Ochranou neschopných a sázkou na nejnižší lidské pudy, systematickým zaklínáním sousedových koz, nikdy tato takzvaná opozice nedosáhla ničeho jiného, než vnitřního zadlužení, strukturálního deficitu a ponoření do bahna slabošského europeismu.
13. 06. 2011 | 14:57

občan napsal(a):

To Koplkop:

Aby bylo jasno - JÁ budu raději JEDEN DEN "rukojmím" odborů, které ostatně jdou do těch ulic i za mne, než být PO ZBYTEK ŽIVOTA nevolníkem, kterého se ze mne a všech normálních běžných pracujících chystá udělat vláda.
13. 06. 2011 | 15:00

Otázkář napsal(a):

DH = Druhý Hoven :)
13. 06. 2011 | 15:03

Ládik!!! napsal(a):

DH -
celkem souhlas, až na to, že náš soused nemá kozy. Ty má sousedka.
13. 06. 2011 | 15:03

Občan napsal(a):

To DH:
Ten poslední příspěvek je naprosto skvělý!
Okamžitě to flákněte do obálky a poslete Vendymu na Hrad. Bo to se bude líbit, za to dostanete do modré knížky nejmíň dvě členské známky navíc a v létě možná i poukaz na kuličky do Lán (teda zatím jen na zadní dvorek, ale pokud se budete snažit...).
13. 06. 2011 | 15:03

Pepa 3 napsal(a):

Koplkop:
Zeptám se s vaší logikou: Kdo dal vládě legitimitu chovat se a dělat něco úplně jiného, než na co jednotlivé strany nalákaly voliče ve svých předvolebních progranech? (snad s výjimkou TOP09. u které asi část voličů nepochopila, která bije a skočila na obličej knížete) Slibovaly snad ODS a VV že výrazně zvýší DPH? Slibovaly snad, že v důchodové reformě vyvedou značnou část prostředků placených občany a zaměstnavateli do rukou soukromých fondů v rukách jejich kamarádů? Slibovaly snad, že naprosto ožebračí tělesně postižené? Slibovaly snad, že reforma zdravotnictví půjde tím směrem, že kdo má peníze, bude mít nejlepší péči a ostatní si budou platit i ty nejobyčejnější plomby? Takže, když zde (spolu s mb) vykřikujete o legitimitě odborářských protestů, zkuste si nejprve porovnat předvolební programová prohlášení stran koalice se skutečností a zodpovědně odpovězte ne na otázku legitimity odborářských protestů, ale na otázku legitimity další existence této vlády!
13. 06. 2011 | 15:05

mb napsal(a):

sladký ... ten paroubek se na tu hračku tolik těšil že vyzýval k nerespektování soudu a právního státu ... a to je politik a má jít příkladem
13. 06. 2011 | 15:07

mb napsal(a):

otazkar ... ne duhovy hoven ale dalimil hořejší ...
13. 06. 2011 | 15:08

joseff napsal(a):

Proč Liborek Stejskalek nemaže blogy (kromě mého), kde se komolí jména ...Sláveček...?
Nechci se domýšlet.
13. 06. 2011 | 15:09

zdenekb napsal(a):

Koplkop:

Tomu rozumím. Já si taky nepřeji, aby Kalousek v televizi hřímal, že musí chránit moje práva, a nic s tím nenadělám... :o)

Ale smiřte se konečně s tím, že proti této vládě dávno neprotestují jen odbory...
13. 06. 2011 | 15:12

Koplkop napsal(a):

Občan
Já tě to neberu, klidně jsi jdi také stávkovat, jen nevím za co. Za vyšší plat? to musíš za svým nadřízeným a ne za vládou. Za lepší pracovní prostředí, to musíš za svým nadřízeným a ne za vládou. Za jiné, ale rozhodně pracovní podmínky, to musíš za svým nadřízeným a ne za vládou. A když tě nevyslechne tvůj přímý nadřízený tak ten má svého nadřízeného a ten zase svého, a pokud normální cestou nedojdeš nápravy v tvých oprávněných požadavcích, tak pak jsou tu odbory, pokud jsi jejich členem.
A pokud se tě nelíbí politika jakou předvádí vláda, tak od toho jsou tady volby, musíš volit holt jinak. "Bohužel" v demokracii rozhoduje většina, tak koho si ta většina zvolí ten pak vládne. Odboráři, pokud chtějí, mohou založit politickou stranu a kandidovat do parlamentu, ale oni ji už mají :).
13. 06. 2011 | 15:12

hoven napsal(a):

slaveček není komolení jmena, tahle socani sobotku v liháči oslovují.
13. 06. 2011 | 15:13

¨§l§k napsal(a):

tento článek o petru nečasovy na mě dělá dojem , že petr nečas neumí Dělat pravicovou politiku, a je špatný manažer , který má daleko větší plat než odvádí práci, a to se mě nelíbí s porovnámím k těm lidem kteří odvádějí práci daleko slušnější za daleko menší peníze, je možné že se zabývá něčím co odvádí pozornost od opravdových problému a ž e neni schopný vymyslet něco kloudného.... to je neštěstí.. Takhle to totiž bývá... ted asi už nic nedožene už je po maturitě a tak at to skusí v srpnu, bude se muset asi učit o prázdninách.... mě stačil jeho proslov ohledně daní , mi víme že nemůžeme daně zvyšovat... blábol na blábol... pust si video , doporučuji vlastní bilnbord ze svého tučného platu, který jsem si už několik měsíců nezasloužil jsem daroval postiženému P.Nov.... 20 00 tisíc, stali jsme se přátelé a pozveme se ne večeři..
13. 06. 2011 | 15:15

jozka napsal(a):

hovne, lihac neni komoleni?
13. 06. 2011 | 15:17

Otázkář napsal(a):

mb

však víme, ale nepsal jsem duhový, nýbrž druhý nebo také další :)
13. 06. 2011 | 15:17

hoven napsal(a):

občan,
mě tu par příspěvků včera zmizelo, jenže já se to snažím potom upravit tak, aby to prošlo a nebrečím tady celý den jako dočekal.
13. 06. 2011 | 15:18

Koplkop napsal(a):

Pepa 3
"otázku legitimity další existence této vlády!"
Nehájím pozici této vlády, ale tato vláda vzešla z minulých voleb, získala v normálních legitimních volbách celkem 118 mandátů a vládne. Má na to, pokud ji nebude vyslovena nedůvěra, 4 roky. A tak to je ve všech vyspělých státech světa. Zkuste Pepo 3 navrhnout jiný systém. Mně se tento taky moc nelíbí, ale pořád je víc legitimní, než odborářské stávky s politickým pozadím.
13. 06. 2011 | 15:19

hoven napsal(a):

jozka,
lihač není komolení jména. ale názvu.
13. 06. 2011 | 15:19

Občan napsal(a):

:o)))))

Dobrá tedy. Připojuji se k protestujícímu Koplkopovi a po jeho boku hlasitě volám:

Chtěl bych jasně a zřetelně říci, že si nepřeji, aby mne vláda jakkoli chránila před odbory, že vláda pro můj prospěch a spokojenost nedělá vůbec nic, že za mne odbory bojují, za mne TOP09+ODS+VV NEhřímá na obrazovkách televice, spolu se zfanatizovanými skupinkami pravičáků a narcistním prezidentem.

Prosím tedy všechny bosse vládních politických stran, aby přestali používat slova, že hájí práva a zájmy všech občanů. Nechci a nepřeji si, aby za mně mluvili a konali lidé typu předsedů vládních politických stran.

Děkuji :o)
13. 06. 2011 | 15:21

zdenekb napsal(a):

Otázkář:

Druhý nebo Další, ale rozhodně Dokonaleji Darwinistický!

hoven napsal(a):
slaveček není komolení jmena, tahle socani sobotku v liháči oslovují.
13. 06. 2011 | 15:13

Hovénku, a ty děláš v Liháči vrátného nebo uklízeče, že autora tak něžně oslovuješ taky?
13. 06. 2011 | 15:26

mb napsal(a):

otazkar, ja byl nepozoren´...
13. 06. 2011 | 15:27

Koplkop napsal(a):

zdenekb
"Ale smiřte se konečně s tím, že proti této vládě dávno neprotestují jen odbory."
Nejde o to kdo ještě proti této vládě nadává, jde o to, že odbory nemají ze zákona žádné právo, bojovat proti vládě. Odbory mají hájit zájmy svých členů (zaměstnanců konkrétního podniku), proti svým zaměstnavatelům. Nemají žádné právo vykřikovat, že bojují za všechny zaměstnance. Za mně tedy ne. Byla by mě hanba, kdyby mně měl zastupovat takový pan Dušek, nebo jemu podobní lidé.
13. 06. 2011 | 15:32

hoven napsal(a):

zdenekb,
já jsem si se slávečkem potykal před 15 lety.
13. 06. 2011 | 15:32

mb napsal(a):

SOBOTKA NAPSAL : Odbory si neberou občany jako rukojmí

... TO SOBOTKA LHAL ...

blbá vizitka příštího premiéra ...
13. 06. 2011 | 15:34

veverka napsal(a):

Na totalitní praktiky současné vládnoucí tlupy zlodějů a mafiánů je jednoduchá odpověď.Po příštích volbách všechny její tzv. "reformy",ve skutečnosti často malé domů různým Rusnokům a Bezděkům, prostě zrušit.Tečka.A ať se tady různí Rumcajsové a hovna třeba po...
13. 06. 2011 | 15:35

Pepa 3 napsal(a):

Koplkop:
Tak znovu: Tahle váda sice vznikla na základě řádných voleb a má 118 mandátů ve sněmovně, ale vznikla jen díky tomu, že ODS a VV ve svých předvolebních materiálech PODVEDLY voliče! Takže : buď je tato vláda podle vašich hledisek legitimní, a pak odbory a lidé LEGITIMNĚ protestují proti tomu, že byli obelháni a podvedeni! Nebo lidé a odbory protestují nelegitimně, ale pak je neligitimní i tato vláda! Stačí? S logikou jsme se v době, kdy ještě bylo to "zanedbané a deformované" školství seznamovali již na středních školách!
13. 06. 2011 | 15:37

Koplkop napsal(a):

Občan
No a už si začínáme rozumět. Naprosto souhlasím. Politik by měl křičet, že hájí zájmy svých voličů. Ne všech občanů. Takový volič levice nemá vůbec zájem, aby jej chránil nějaký hnusný pravičácký politik. A to platí i obráceně. A´t se každý ohání jen tím, kdo mu dal svůj hlas, nebo tím kdo je jeho členem.
Jsem rád, že jsi to pochopil, tak jak jsem to od začátku myslel. :-)
13. 06. 2011 | 15:37

veverka napsal(a):

mb

Brali si stávkující u nás v osmdesátém devátém občany jako rukojmí? Brala si polská solidarita při stávkách občany jako rukojmí? Berou si snad stávkující ve Francii a dalších demokraciích občany jako rukojmí? Pokud skutečně považuješ stávku za braní rukojmích,tak máš asi IQ menší než vlašskej ořech.Ne asi,ale určitě.
13. 06. 2011 | 15:41

Pepa 3 napsal(a):

hoven 15:32
Podle vysoké, téměř nedostižné, úrovně vašich příspěvků bych řekl, že před zmiňovanými 15 lety s vámi ještě otec čůral po plotě!
13. 06. 2011 | 15:41

zdenekb napsal(a):

hoven:

...tě asi marně doučoval, že jo.
13. 06. 2011 | 15:46

Koplkop napsal(a):

Pepa 3
Politické strany ve svých volebních slibech slibují nesplnitelné a na základě těchto slibů pak získávají hlasy. To je tak všude. Hloupí politici to přeženou a pak nesplní nic ze svých slibů. Podle Vás Pepo 3 tedy podvedou své voliče. Ano, to máte naprostou pravdu. A od toho jsou tady volby. Ti co nesplní nic, nebo jen velmi málo z toho co slíbili, by už neměli být volitelní. To má svoji logiku a svoji legitimitu. Od toho jsou tu ohraničená volební období, od toho jsou tu vždy řádné a někdy i momořádné volby.
13. 06. 2011 | 15:46

mb napsal(a):

veverka ... no jistě ... tehdy se srhával režim ...

chceme svrhnout režim dnes ???

Berou si snad stávkující ve Francii a dalších demokraciích občany jako rukojmí?

ano ... to je princip stávky ...

ještě ten argument ...Odbory si neberou občany jako rukojmí, neboť bojují za práva a slušný život většiny naší společnosti.

Sobotka ví ... že se ve stávce občané berou jako rukojmí ... ale tato stávka občany ( dle Sobotky ) nepoškodí ... protože stávkujícím jde o většinu (životů) naší společnosti ...

to je uplně falešná / úchylná argumentace ...

má napsat: ano, bereme si občany jako rukojmí
pokoušíme se svrhnout vládu
nechceme nechat vládu pravice vládnout 4 roky¨
jsme spojeni (= propojeni ) s odbory a odboráři
tato stávka je politická
nechceme nechat vládu vládnout celé 4 roky

pak by to bylo čestné a pravdivé, ano ...

a ne psát že si stávkující neberou občany za rukojmí ( když si je berou ) = omezí jim služby ... / o údajných blokádách nemluvě /

STÁVKUJÍCÍ SI BEROU OBČANY ZA RUKOJMÍ ... to je správná věta a Sobotka to ví ...

z jakých účelů a zájmů si stávkující berou občany za rukojmí je věc jiná, další ....

která ovšem braní občanů za rukojmů naprosto nevyvrací ...

njn
13. 06. 2011 | 15:47

liljič napsal(a):

Vláda (Nečas) neslýchaně prohospodařila důvěru voličstva při aféře Drobil, která byla obrovskou příležitostí pro získání veřejnosti na svou stranu. S Drobilem mělo být nekompromisně zameteno a Michálek oceněn. Myslím, že pokud by lidé mohli věřit že státní kasa nebude z druhé strany rozkrádána, snáze by našli porozumění pro reformy, které jim sníží životní úroveň (vždyť proto i dnešní koalici volili). Nečas by přišel o přízeň kmotrů, ale získal by přízeň voličů. Před lidmi by byl bourák a ne třasp*delka.
13. 06. 2011 | 16:12

dalimír napsal(a):

Jediné co může tuhle republiku spasit je znovu komplektní znárodnění všeho co se v téhle neštastné republice nachází a rychlé zablokování zahraničních kont známým defraudantům ! Stejně ty majetky nemají z ruk práce ! Takže brál bych to bez milosti ! Až se pražané probudí z mafiánské letargie a začnou zakládat akční výbory tak pak to bude na dobré cestě ! Pravo a pravda by měla zvítězit ! Zodpovědní lidé by do toho měli jít naplno ! Dl.
13. 06. 2011 | 16:13

mb napsal(a):

liljič má pravdu ... naprostou pravdu ...

Nečas by přišel o přízeň kmotrů, ale získal by přízeň voličů. Před lidmi by byl bourák a ne třasp*delka.

heslo: moc kmotrů
13. 06. 2011 | 16:18

kelt napsal(a):

Fonseka,Dědek,Božena,Dalimír-komu není shůry dáno,v apatyce nekoupí.
Pane Stejskale,nic ve zlém,ale Váš pohled na dodržování zdejších pravidel začíná býti poněkud pokřiven.
DH-je mi trapné,že se musím jenom opakovat.Co jsem nucen/i nenucen/číst mozkové poluce Hovena,Ládíka,Cestovatele,Rumcajse a spol.je přečtení Vašich příspěvků pro mne balzám na duši.Tiše se usmívám,ale na druhou stranu mne mrazí,jak je blízko jsou Vaše interpretace současnosti tomu,co jsem poznal na mých příbuzných ve století minulém.
Vřelý dík.
13. 06. 2011 | 16:26

Otázkář napsal(a):

zdenekb

To už by nebyl DH, ale DD :)

mb

to nevadí, hlavně buďte pozorný při kontrole této vlády, určitě chystá nějaký další podraz ;)
13. 06. 2011 | 16:36

mb napsal(a):

to otazkar ... to je dost mozne ... akorat nemam zaruku že vlada odborářů, socdemáků a komančů to se mnou bude myslet lépe .... zdravím ...
13. 06. 2011 | 16:42

KM napsal(a):

Vážený pane Sobotko, i mě tato vláda zklamává a cítím se být poškozen některými jejími počiny.

Přesto prohlašuji, že za mě odbory nestávkují, ba naopak cítím, že splnění jejich požadavků by mě poškodilo ještě více.

Velice bych uvítal, pokud by se nějaká strana - třeba i ČSSD - brala za moje práva člověka, který pracuje, nekrade, nekorumpuje, daně platí (v ČR), zdravotnický systém využívá jen v případech nezbytně nutných, zametá (zdarma) veřejný chodník domem, neobtěžuje sousedy, vede své děti ke vzdělání a řádnému životu a od státu chce pouze to, aby řádně, účelně a hospodárně zabezpečoval činnosti, kterou si sami občané zajistit nemohou: to jest zahraniční politiku, bezpečnost, makroekonomickou stabilitu, nezbytnou základní infrastrukturu a demokratický právní systém. Za moje výsostné právo považuji, aby hodnoty, které svou prací vytvářím a formou povinných daní a odvodů předávám státu, byly státem rozdělovány spravedlivě a účelně, pod čímž si nepředstavuji všimné pro obskurní lobbisty typu Dalíka či Tvrdíka a jim podobných, nebo uplácení hlučných vyděračů znepříjemňujících život lidem, kteří na vyřvávání po náměstích nemají čas, protože prostě musí jít do práce.

Myslíte si, pane Sobotko, že je reálné, že se nějaká politická strana (např. ČSSD) či nátlaková skupina (odbory) ujme i mých práv a bude za ně bojovat?
13. 06. 2011 | 18:29

hoven napsal(a):

já si myslim, že večerníček pat a mat vzniknul podle dufka a zavadila.
13. 06. 2011 | 18:39

Sladký napsal(a):

MB- tomu,co zde už pár hodin předvádíš se odborně říká perseverace a jde o patologický mentální projev. Doporučuji zajít na odborné vyšetření dřív, než choroba propukne v plné síle.
13. 06. 2011 | 18:50

retroaktiv napsal(a):

To už vypadá na pražský masakr motorovou pilou, a to ještě v parlamentu při interpelacích:-)
13. 06. 2011 | 19:50

pepe napsal(a):

"HOVEN" je věčný,ten je všude. Chodíš do práce? Nebo jen pro podporu, že máš čas na ty Tvé kecy?
13. 06. 2011 | 19:55

palgata hoven napsal(a):

já si myslim, že večerníček pat a mat vzniknul podle ODS a VV
13. 06. 2011 | 20:03

AC napsal(a):

A já četl domestikovaný Nečas:-)

Hovene, koukám, že máš odpolední službu na vícero místech naráz:-)))
13. 06. 2011 | 20:05

palgat hoven napsal(a):

takovou radost určitě vláda pravičakum neudělá. já si myslim, že se police nenechá vyprovokovat. tu francii jsem psal jenom pro zajímavost. nejsme ve francii. naše odbory budou tak radikální. počkáme si, kam až bude ochotná ODS zajít a jaké úkoly od ní VV se TOP09 mají. to se ukáže ve čtvrtek.
13. 06. 2011 | 20:12

mb napsal(a):

sladký myslím že se mýlíte ... ale jestli chcete napsat že jsem vytrvalý, tak si poslužte ...

Sobotka mě zklamal ... má na víc ... lhát nemusí / nemá to zapotřebí ...
13. 06. 2011 | 20:31

unknown napsal(a):

Sobotka - VYFIČ :-)
13. 06. 2011 | 20:36

Sladký napsal(a):

Nedávno jsem v diskusi napsal místo Drábek Malý Dráb- a okamžitě jsem byl vymazán za komolení jména.:o))))
13. 06. 2011 | 20:49

Sladký napsal(a):

Další perseverace, mb.
13. 06. 2011 | 20:50

Desiderius napsal(a):

S panem Sobotkou souhlasím.Jen bych doporučoval,aby na různé zločince z ODS a TOP,jako je Kalousek apod. byla podávána trestní oznámení a to ve velkém rozsahu,protože jen tak je možno rozkrýt pravou povahu jejich činnosti.To musí dělat lidé,kteří mají přístup k informacím,což občané mimo politiku nemají.
13. 06. 2011 | 20:58

mb napsal(a):

saldký snažtee se zareagovat věcně a ne nálepkováním / cejchováním svých názorových oponentů ...

pro sladkého ještě jednou ( další perseverace ) :

Sobotka napsal: Odbory si neberou občany jako rukojmí, neboť bojují za práva a slušný život většiny naší společnosti.

Sobotka musí vědět, že napsal nepravdu = lež ...

stávka se občanů dotkne ... a v tomto ohledu se občané stávají rukojmími odborářů, byť by motivy měli jakékoli ... ( jakkoli ušlechtilé pro jakkoli velkou skupinu občanů )

chápu že se sobotka snaží odboráře podpořit ... i tak trochu burcovat ( což mu není vlastní - to je vlastní paroubkovi ... to je ten pravý tribun lidu ...)

tak snad jsem vám to vysvětlil pane Sladký ...

nevadí mi že je Sobotka levicový, nevadí mi že vy jste levičák, pouze mám za to že se ani levičák nemusí snižovat / uchylovat ke lži ....

to je celé / všechno ....

zdravím vás ...
13. 06. 2011 | 21:02

Sladký napsal(a):

Poslyšte,mb, s touto myšlenkou jste dnes vystačil skoro celé odpoledne.Budete pokračovat až do půlnoci,nebo ještě i zítra?
Ostatně- co vás vede k používání silného slova lež? Nemohlo by jít třeba o omyl? Víte, jaký rozdíl je mezi omylem a lží? A vůbec- není to mystifikace, ve srovnání s Velkým Mystifikátorem K. docela břídilská?
13. 06. 2011 | 21:17

hoven napsal(a):

desiderius,
to se tim opravdu povedlo, protože pokud já vím, tak trestní oznámení je podáno na slávečka sobotku. nebudeš ty taky patřit do party pata a mata????
13. 06. 2011 | 21:47

Tenco napsal(a):

mb
Jste mimo. Nejde o rukojmí odborářů - jde totiž o důsledek určitého jednání, které však příčinně vyplývá z jednání jiného.
Touto tautologií se lze dopracovat k jednoznačnému soudu, že je to vláda, které si bere za rkojmí občany.
Když už tedy mícháte procesy s hodnoceními.

Když vybombardujete Hitlerův hlavní stan, nedopouštíte se zločinu proti lidskosti - naopak - jednáte v zájmu lidskosti.
/tím nechci srovnávat vládu s Hitlerem a odboráře s osádkou bombardéru -šlo jen o zvýraznění toho, jak pochybná může být úvaha , či analogie.../

Vláda tvrdí, že je protikorupční a sama je nositelkou korupce.
To není normální stav - to vláda si bere občany jako rukojmí.

Kapito ?

/nebojte se - ty ředkvičky a tuřín když tak prodáte v pátek..../ :)))
13. 06. 2011 | 22:17

mb napsal(a):

sladký ... to není omyl ... sobotka vnitřně musel vědět, že nemluví pravdu ... proto stvořil hloupou větnou konstrukci ...

a když vnitřně ví ( věděl ) že nemluví pravdu, pak lhal ...

mystifikaci má pro sebe zprivatizovanou Kalousek ...

ale jestli chcete Sobotku přiřadit k mystifikátorům, tak potěš pánbů ...

zařadil by se tak po bok nechvalně známých ´řadových´ mystifikujících politiků ...

a to si právě myslim, že je škoda ... ( a navíc zbytečné )

tenco ... nikde jsem nezpochybnoval že si rovněž vláda bere jako rukojmí občany ( ale ta má aspon formální mandát )

Vláda tvrdí, že je protikorupční a sama je nositelkou korupce.
To není normální stav - to vláda si bere občany jako rukojmí.

souhlas ... to však neznamená že si odboráři neberou občany jako rukojmí rovněž ( pro své vlastní zájmy ) ... a sobotka to dobře ví ... a hloupě mlží / lže

tenco = tencokida ??? vy jste volil věci veřejné ... ???
13. 06. 2011 | 22:47

Targus napsal(a):

To mb:

Zkuste specifikovat, v čem jsou občané rukojmími v rukou odborářů. Já to furt ne a ne pochopit.
Zažil jsem totiž stávku autodopravců v Itálii. Trvala týden, byly podpálené kamiony, těžce zranění, mrtví. Carabinieri jen přihlíželi, pokud už násilí ze strany stávkujících bilo do očí, v naprostém klidu se otočili zády. Nám, coby cizincům pak doporučili, ať si zajdem přes pole do nejbližšího městečka rychle nakoupit, dokud je ještě něco v obchodech.
Zablokované čerpací stanice, vykládací rampy supermarketů, ropné terminály, tvrdé násilí proti komukoli, kdo se pokusil projet.
Tam se občané opravdu stávali rukojmími - ovšem obou stran neschopných nalézt shodu, nikoli jen té strany, která hrála o své ekonomické bytí a nebytí.
13. 06. 2011 | 23:01

mb napsal(a):

pro targua ... pokud omezíme ( omezíte ) služby ... například dopravní obslužnost, pak omezíte občany ( ty, které tyto služby využívají) ... tím že je omezíte, si je de fakto berete jako rukojmí ... ( viz. každá stávka má bolet ) ... napsal jsem to jasně / správně ?

nevadí mi že je Sobotka na straně odborů a sbírá politické body, to je v pořádku / přirozené ...

vadí mi že mlží a v tomto ohledu lže ... zdravím ...
13. 06. 2011 | 23:06

almost glossed™ napsal(a):

mb: to je ale krkolomná konstrukce... navíc celá založená na projekci "on musel vnitřně vědět"...
13. 06. 2011 | 23:10

mb napsal(a):

almost ... ja si to skutečně myslim že sobotka vnitřně musel vědět že píše ptákovinu ... zároveň musel ( chtěl ) dát najevo svou afinitu a podporu odborářu(m) ...

tak z toho vyšel takovýhle paskvil ...

zdravím ...
13. 06. 2011 | 23:16

Tenco napsal(a):

mb
Pokud je ta stávka legální, tak na své konstrukce zapomeňte a jděte klidně spát.
JInak se z nich zblázníte.

Berte to prostě tak, že pokud se stávkuje, tak se holt něco děje ve společnosti - jako celku. Kdy vše souvisí se vším.
Věřte prostě soudům a buďte v klidu.

Ono se to nějak vyvrbí i bez jednoho zeleného.

:--()

Apropo - myslíte si, že kdyby to Drobilovi vyšlo - že by to na společnost vliv nemělo ?
Co kdyby kvůli těch penězům na někoho nevyšlo, že bude včas operován ?
Nebo že fakt odejdou lékaři z nemocnic a zhebnou desítky lidí ?

Vy si myslíte, že ty Pandury, Promopra či defraudace ve zdravotnictví nemají na svědomí lidské životy ?

Kam se na to hrabe ta čtvrteční stávka, mb !

Jděte do hajzlu. :)) (Ne - jděte spát) :)))
13. 06. 2011 | 23:18

queribus napsal(a):

Desiderie, je to jen o málo víc než 10 let, co Miloš Zeman vyhlásil očistné tažení proti tunelářům, obecně známé jako "čisté ruce". Jen připomínám, že první dvě ulovené ryby (z tunelování) byl "jeho" ministr financí Ivo Svoboda a jeho obětavá spolupracovnice B.Snopková...(a paradoxně v podstatě už nikdo jiný...) Takže až se zase budete vehementně domáhat razantního zásahu proti "škodné", uvědomte si, že to může skončit i jinak, než ve vašich představách. Nemyslím, že gaunerů "nalevo" je významně méně než gaunerů "napravo". Nebo si opravdu myslíte, že Kraus,Gross,Palas, Tvrdík apod. jsou vzory ctnosti ????
13. 06. 2011 | 23:25

pich. napsal(a):

Chvilku jsem si četl ty nervydrásající skřeky modrých vran ale před půlkou jsem to vzal rovnou tady.

Našinec neví, zda se má smát či plakat. Jestli to třeba ten DH (dementní hoch) myslí s tím klapáním závěru pušek vážně, nebo je to nakonec ultralevičácký provokater.
13. 06. 2011 | 23:29

mb napsal(a):

tenco neodpovedel jste mi zda jste tencokida ...

a zda jste volil vv ...

proti stavce jako takove nic nemam ...

proti blbé sobotkovo větné konstrukci ano ...

Drobila mi raději nepřipomínejte, byl jsem kvůli vulgaritám u stejskala v karceru a hrozilo mi že už si ani nepípnu ( že už sem psát nebudu )

proč mě posíláte do hajzlu ?

volil jste ta vévéčka ?

mějte se ...
13. 06. 2011 | 23:38

mb napsal(a):

pich. : b je spravně
13. 06. 2011 | 23:40

Tenco napsal(a):

mb
Volil jsem zelené. Jak to souvisí s Vašimi bláznivými konstrukcemi ohledně jakéhosi " rukojmí" ?
Hledáte možnost cejchu ?

:--()

Jo - Tenco je podomácku Tencokida. Ještě nějaký dotaz ?
13. 06. 2011 | 23:41

mb napsal(a):

dik za odpoved ...

proč myslíte že je to bláznivá konstrukce ...

dává mi to smysl ...

stávkující si ( vždy ) berou občany jako rukojmí ...

/ to nehovoří nic o tom zda si tato vlada bere či nebere občany jako rukojmi ... /
13. 06. 2011 | 23:54

Tenco napsal(a):

mb
Kdybych totiž použil Vaši logiku - respektive kdybych použil nesprávnou kategorii logických pojmů, tak je například každý voják, který zabije nepřátelského vojáka vrahem.
Ale znovu - přečtěte si mé doporučení via legálnost stávky.
Soudy jsou tu od toho, aby nalézaly pravdu (pokud nepatří k Mafii - ale to se dá těžko dokázat..) - ne my dva, Nečas, odboráři...

Každou stávkou je někdo postižen.

Ale myslím si, že ukradené stamiliardy mají zcela jistě na svědomí lidské životy, zliničené lidské existence..prostě chyběly tam, kde jich bylo třeba na jejich záchranu.
Oproti tomu jsou ztráty, které má "způsobit" stávka - plivancem do žumpy.
A zatím navíc jen virtuálním.
:))
14. 06. 2011 | 00:01

mb napsal(a):

tenco ale ja nezpochybnuju legalnost stavky ...

/ to zpochybnuje klaus ktery pise ze by vyhodil kazdeho autobusaka ktery neprijde do prace ... /

proste se mi nelibi ta sobotkova konstrukce ... a myslim, ze on sam vi, ze je nespravna ...

that´s all ...

s vaším posledním odstavcem nemám problém ... nevyvrací však to, že si odboráři neberou občany za rukojmí ...
14. 06. 2011 | 00:08

almost glossed™ napsal(a):

mb: onehdy mě dosti omezovala nějaká babka na schodišti. Spěchal jsem, ale vzala si mě jako rukojmího a musel jsem pomalu kroksunkrok z aní. Schod po schodu... nekonečné. Sice se pak na mě usmála a omluvila, že to nebyla schválnost, že jen nemůže jinak, ale já vím, že musela vnitřně vědět, že lže.

Pojďme to rozebírat následujících šest hodin...
14. 06. 2011 | 00:48

mb napsal(a):

to je blbost ... babka ( patrně ) mluvila upřímně, když říkala, že to nebyla schválnost ... dobrou noc ...
14. 06. 2011 | 01:33

s... napsal(a):

Nemohl jsem dlouho k netu, tak teď volám do tmy:

Jsem pro stávku i blokády! Není čas na měkké ano. Zanechme spekulací typu stávka ano, blokáda ne. Stojíme proti mafii. Tak jaký pak kecy o omezování svobody blokádou? Jsme ovce? Jsme pomýlení soudruzi? Rozložíme mafii chalupařením, pitím piva, hekáním? Nebo je dostaneme od vesla a do kriminálu, kam patří? Kdy začít? Ve čtvrtek, nebo až bude Kalousek abstinovat?
14. 06. 2011 | 01:46

AC napsal(a):

A jak si můžete být pane mb najednou tak jistý svým verdiktem i nyní? Předtím to Sobotka samozřejmě vnitřně vědět musel, vždyť už jenom fakt, že je to levičák jak poleno ho předznamenává ke lhaní, že? A teď naopak babka mluví čistou pravdu, oni ti starší už jsou takoví....no chápete to, chápete základ svých vlastních spekulací? Já abych byl upřímný tedy ne:-)
14. 06. 2011 | 01:54

AC napsal(a):

s...

Jen se vykřičte do tmy, my bdíme my bdíme, tedy si píšu...s s třemi tečkami- 14.06.11 v 01.46....černý puntík. Raději dva, pač řval jako na lesy.

Já vám ukážu vy holoto rozjívená nadávat na poctivou vládu!!
14. 06. 2011 | 02:01

AC napsal(a):

Právě jsem se vrátil z Hradu.....Soc.dem. už může slavit.

Modří žabaři, styďte se!
14. 06. 2011 | 03:46

SuP napsal(a):

Vykudale -
Tak to vypadá, že tu kravinu - ohlásit stávku v pátek v 11 hodin, aby nebyla reálná cesta podat rozpor soudu ohledně termínu, vymyslel právní expert ROH pan Judr Sobotka. JInak se ty jeho rozklady a zdůvodnění nedají chápat. Zase ho někdo chytřejší přečůral a on zase brečí a čumí jak puk.
Zastávej se ho, konejši ho, ať je vidět, co jsi zač. A co jste to vy, drobní investoři a burziánci.
14. 06. 2011 | 10:23

Tencokida Hnuj napsal(a):

SuP
Už jsi přišel na to, kdy a jak rostou životní náklady , kdaž roste inflace a současně dochází k jejímu kopírování co se týče indexace platů a sociálních transferů jednotlivým oprávněným osobám ?
Až se to naučíš chápat, tak pak přijď a otvírej svůj zobák.

Nechápu společenskou situaci tak, že jde o to, jak má jeden druhého přečůrat.
Možná že ty tak uvažuješ - a asi i v osobním životě - ale to mně je jedno.
To je tvá věc.

Kde se zastávám Sobotky ?
Můžeš být konkrétní ?

Dokážeš to vůbec - BÝT konkrétní ? Sám o sobě, sám za sebe ?

A neztrácej nervy - budeš je ještě v bitvě o obhajování neobhajitelného moc a moc potřebovat. A nauč se nové cejchy. Ty omšelé si žereš z ruky akorát ty sám sobě.
Což je nechutné. A v tvém případě se obávám, že i nehygienické.

:(((
14. 06. 2011 | 11:16

SuP napsal(a):

Vykydale -
..."Aha,.. Nojo,.... Vlastně....., Tak nashledanou"....
Víš odkud to je?
14. 06. 2011 | 11:45

ZM napsal(a):

Mně, stejně jako spoustě dalších lidí je jednno, jestli odboráři budou stávkovat v pondělí nebo ve čtvrtek. Ale od policie očekávám, že zajistí průjezdnost silnic. Nejlepší by bylo, kdyby policie dala pokutu každýmu, kdo vleze do silnice s úmyslem jí blokovat. Odboráři by totiž nejradši řídili celej stát. A Sobotka využije každou příležitost, aby sse mediálně ještě víc zviditelnil. Už se vidí, jak bude za 3 roky premiérem. V blogu píše cosi o tom, že premiér neumí vést normální sociální dialog. V první řadě je otázka, jestli s českýma odborářema je vůbec možný vést normální dialog.
14. 06. 2011 | 17:56

ZM napsal(a):

s... napsal(a):
Jsem pro stávku i blokády! Není čas na měkké ano. Zanechme spekulací typu stávka ano, blokáda ne. Stojíme proti mafii.
14. 06. 2011 | 01:46

Určitý mafie tady dlouhodobě působí. To se všeobecně ví. Ale není mě jasný, jak blokování silnic a nefungování veřejné dopravy omezí praktiky mafie.Možná to odborářům nedošlo, ale mafiáni nejezdí tramvají nebo metrem.
14. 06. 2011 | 18:03

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy