Řešením vládní neschopnosti jsou nové volby

14. 06. 2011 | 18:56
Přečteno 3480 krát
Sociální demokracie má plné pochopení pro demonstraci odborů a podporuje stávku nespokojených zaměstnanců proti chybným reformám vlády P.Nečase. Vládní koalice se totiž chová k zástupcům odborů a sociálním partnerům jako k zástupcům opozice – nevyjednává, nehledá kompromis a pouze válcuje.

Právo kritiky občana ovšem nekončí tím, že vhodí lístek do volební urny, právo ozvat se a kritizovat vládu a její chybné kroky mají občané také během volebního období. Není možné, aby si vláda myslela, že se její jednání nebude podrobovat veřejné kritice a že lidé budou čtyři roky mlčet.
Platí totiž, že vládní reformy nejsou takové, že by na nich spočíval společenský konsenzus. Vládní reformy jsou nespravedlivé, jejich náklady jsou nerovnoměrně rozloženy na jednotlivé společenské vrstvy, jsou to reformy, které zaplatí lidé zejména ze středních vrstev a nízkopříjmových skupin. Na nákladech reforem se nepodílí nejbohatší vrstva občanů, nepodílí se na nich ani firmy. Reformy jsou společensky a sociálně necitlivé a poškodí většinu našich občanů.

ČSSD proto vnímá čtvrteční stávku jako protest toho, že vláda nebyla schopna udržet funkční sociální dialog mezi zástupci vlády na jedné straně a zástupci zaměstnanců na straně druhé. Vláda je plným viníkem této situace, její reformy rozdělily společnost a vláda nebyla schopna nabídnout takovou podobu reforem, která by umožnila udržet sociální smír a sociální dialog
Sociální demokracie zároveň odmítá výroky prezidenta republiky, který se vyjádřil ve smyslu, že by protestující zaměstnanci měli být vyhozeni. Jsem přesvědčen, že prezident republiky by měl být prezidentem všech občanů a ne jen těch nejbohatších, jeho výroky jsou jednoznačným přešlapem a podporou jedné strany sporu, pravicové politiky. Prezident by měl být svorníkem společnosti a v žádném případě by ji neměl takto rozdělovat.

Stejně nepřijatelné je pro ČSSD to, aby vláda P.Nečase ještě více zvyšovala napětí ve společnosti a na stávku nespokojených zaměstnanců reagovala nasazením armády. Premiér Nečas by neměl do sporu mezi vládou a odbory zatahovat ozbrojené síly státu. Vláda tímto krokem jednoznačně zneužívá armádu a pohybuje se mimo zákon o ozbrojených silách ČR.

Jsem přesvědčen, že skutečnou změnu a nápravu v naší zemi mohou proto přinést jen nové volby. Jestliže roste nespokojenost občanů s touto vládou, jestliže má vládní koalice extrémně nízkou podporu, jestliže není schopna předložit dlouhodobě udržitelné a akceptovatelné reformní zákony pro naši zemi, pak je v této kritické situaci možné jen jediné řešení – vláda premiéra Nečase by měla podat demisi a politické strany by měly začít jednat o termínu nových voleb. Nové volby mohou být novým začátkem v sociálním dialogu a mohly by být odrazovým můstkem k tomu, aby se našel společenský konsenzus tentokrát už nad sociálně spravedlivými a únosnými reformami.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

nestraník napsal(a):

Vláda se korýtek nepustí a nepustí. A co masmédia, ty tomu všemu napomohou, aby se udržel status QUO.
14. 06. 2011 | 19:08

Desiderius napsal(a):

Tato vláda se drží koryt a kryje korupci.Je to vláda ODS a TOP.Je to vláda především Kalouska,který vše řídí.Tato situace trvá už 20 let a neexistuje její řešení.Ani předčasné volby.
14. 06. 2011 | 19:13

Paterik napsal(a):

Pan Sobotka se už těší, až nahradí vládní neschopnost nechopností vlastní. Nemám pocit, že by Sociální demokracie byla nějakým přeborníkem v dialogu. Až bude u moci, nebude mít důvod o svých rozhodnutích diskutovat s opozicí. Jsem skutečně zvědav, jak bude vládnoucí levice řešit naše současné rozpočtové problémy. My ty vrty fakt nemáme.
14. 06. 2011 | 19:14

Jaroslav napsal(a):

Media jsou koupená MODRÝMI všechna, včetně ČT.
Viz včerejší Hyde park.

TI CO SE STÁVKOU NESOUHLASÍ MAJÍ STEJNÉ MORÁLNÍ HODNOTY JAKO ZLODĚJSKÁ VLÁDA, KTERÁ TUTO ZEM PŘIVEDLA TAM KDE JE.

Pro tyto lidi je naprosto cizí jakékoliv vlastenectví, peníze a mamon je ovládají.

Dobře že se toho nedožili ti, kteří kdysi umírali za každý centimetr naší země.

Je mi z na blítí z dnešní vlády a jejich přisluhovačů a patolízalů.
14. 06. 2011 | 19:16

JAROSLAV napsal(a):

Nevím pane Sobotko, jestli tímto výrokem spíše stávce a jeho účelu neublížíte..?
Modráci si to vysvětlí tak, že se nemůžete dočkat !
Jsme Vám vděční za podporu, bylo by hodně smutné, kdybyste stávku nepodpořili, ale NETLAČTE NA PILU !!!!!
14. 06. 2011 | 19:19

dalimír napsal(a):

Slávečku Vy jste fakt rozený optimista jestli doufáte že nové volby něco vyřeší ! Spíše si myslím že by to tady asi chtělo inovovat ten slavný samet z roku 89 min.století ! Čas je neúprosný ! Dl.
14. 06. 2011 | 19:25

lijuti napsal(a):

Rok po volbách z nihž vzešla vláda s prakticky velkou převahou 118 mandátů, a teď tady tohle - takováhle situace. Nevím ale asi je něco špatně. Myslíte že je špatně že se lidi začínají bouřit, nebo je špatně to proč se začínají bouřit. Zastánci i kritici vlády se zde na diskuzích dohadují dnes a denně. Osobně mám radši klid než bouři, a abych se začal bouřit musím mít už hodně pádný důvod.
14. 06. 2011 | 19:30

veverka napsal(a):

Kapři si rybník sami nevypustí,natožpak kapři mafiánští jako Kalousek,Nečas a hradní kleptoman.Pomůže jediné a to je islandská nebo egyptská cesta.Postavit Drobila,Vondru,Kalouska a spol. před soud,zabavit nakradené miliardy a vyhnat ze země jako Mubaraka.
14. 06. 2011 | 19:34

Tupelo napsal(a):

Souhlas, predcasne volby jsou nejcistsim resenim problemu, ktere zpusobuje soucasna nelegitimni pravicova vlada. Odbory by mely pristoupit ke generalni stavce, pokud se pol. strany sami nedomluvi na predcasnych volbach.
14. 06. 2011 | 19:37

Petr B. napsal(a):

Nepodívali jste se dnes na 2. stranu našeho nejprodávanějšího listu, pravicového a zároveň bulvárního Blesku? Pokud tuto špínu, která se vyznamenala už před volbami svým "objektivním" zpravodajstvím, budou ti tzv. obyčejní lidé číst pořád v tak hojném počtu, nečekejte ani od případných, velmi nepravděpodobných předčasných voleb žádné zázraky.
Kdo by tu vládu v následujících 3 letech mohl shodit? Peake, John, Bárta se svými věrnými? Proč by to dělali? Že by se jako v nich hnulo svědomí? Dějou se takové zázraky?
14. 06. 2011 | 19:42

ivo napsal(a):

A co jako vyřeší předčasné volby?Akorát místo zlodějů z top,ods a vv nastoupí zloději z čssd a ksčm.A ti odboráři to je taky pěkná pakáž.
14. 06. 2011 | 19:45

Antroid napsal(a):

Bohuslave, vláda má podle ústavy 4 roky. Byla zvolena podstatně větší částí občanů, než kterákoli předchozí vláda čssd, tj. Zemanova, Špidlova/Grossova/Paroubkova.

Hořekování nad legitimitou vlády za účelem vyvolání předčasných voleb je od vás směšné - Grossova vláda se strejdou Vikem, Paroubkova s komunisty pardon Marťany nebyla o nic legitimnější, než vláda s Veverkami. Zeman měl oposmlouvu a Špidla to měl permanentně na vážkách. Tehdy jste měl burcovat.

Odborové centrály jsou prolezlé členy čssd, máte tedy stejný zájem - sestřelit jakoukoli jinou, než vaši vládu. Musel byste být úplný idiot, abyste je nepodporoval. Na druhou stranu jim vaše podpora nic nepřináší.

Nemám pocit, že řešením je neustále střídat vlády v situaci, kdy kandiduje +- stejný nehezký vzorek, jehož jste součástí. Nic nového to nepřináší a odkládá i to málo pozitivních změn, které by mohly nastat.

Vy máte čas a peníze na to, abyste ještě 3 roky diskutoval a pletichařil. Doufám, že někdo jiný dokáže udělat něco užitečného.
14. 06. 2011 | 19:50

SuP napsal(a):

Tupelo -
Řádné volby problém nevyřešily. Jsou na řadě volby předčasné, krystalicky čisté. Problém vyřeší zcela jistě již cca při 17-tém pokusu. Jen nevím, jak si představujete, že to tu bude vypadat mezitím?
Mně osobně se zdá, že se do nich ani tomu Sobotkovi nechce. Jen tak plácá, protože si myslí, že to ti jeho -filové chtějí slyšet. Kdyby totiž byl co k čemu, vyhrál ty volby už loni pořádně.
14. 06. 2011 | 19:57

Jeff napsal(a):

Jasně nové volby !
14. 06. 2011 | 19:58

SuP napsal(a):

Andriod -
Promiň, ale FAKT jsem to neopsal!
;-)
14. 06. 2011 | 19:58

vasja napsal(a):

A Boóš se taky ke stávce připojí?
14. 06. 2011 | 19:58

Antroid napsal(a):

SuP

Jojo, je to celkem nabíledni...

Hezký večer
14. 06. 2011 | 20:01

Joe Ratata napsal(a):

Petr B
Tuto vládu může svrhnout jenom dav a to přímo do Vltavy.
Kapříci si sami rybník nevypustí,ale ve Vtavě je pro ně vody dost.
14. 06. 2011 | 20:06

Cech napsal(a):

Tato vláda díky TOP09 jako jediná vydrží celé 4 roky.Potom díky Gazdíkům a spol. další 4 roky.
Tato stávka je poslední, po ni TOP09 na čele s K.S. ,prosadí takové zákony, které již neumožní žádnou další.
Cílem který pan K.S. veřejně deklaroval a odborářům jednoznačně vzkázal držte hu.. nyní prakticky provede.
Proto se panu Drábkovi podaří prosadit onen zákoník práce,který umožní onen požadovaný rozdíl 4,5 - 5 x méně jak EU.
O vládu obavy snad nikdo kromě snílků nemá,jen ta obava z hnědé je na místě.
14. 06. 2011 | 20:13

Joe Ratata napsal(a):

Android
Jestliže poslanec dostane ke schválení zákon,který odporuje volebnímu programu,za který byl zvolen,má za morální povinnost hlasovat proti.
Nějak si nevzpomínám,že by někdo před volbami říkal něco o zvýšení DPH.
14. 06. 2011 | 20:14

Paterik napsal(a):

Taky bych uměl dělat politiku pro lidi. Všechny dávky ztrojnásobit, vyplácet důchody ve výši 175% průměrné mzdy, jízdenky zadarmo... Z mých peněz to přece nejde, tak co.
14. 06. 2011 | 20:14

Antroid napsal(a):

Joe Ratata

Tak si ty programy přečtěte znovu a pořádně. O přesunu těžiště od zdanění práce ke zdanění spotřeby se napravo mluví a píše dlouhá léta.

Taky by mě potěšilo neplatit daně vůbec, ale blokádu D1 kvůli tomu pořádat nebudu.

Né, že bych si zakládal na nicku Antroid, ale zkuste se jej naučit, Pepíku.
14. 06. 2011 | 20:19

vlk napsal(a):

Už to napsal někdo předemnou - předčasné volby jakkoli jsou nutné a na místě NEBUDOU!
ABL je jako děděčka z Perlovky, co navíc má submisivní úchylu, dostává každý večer pořádný výprask jak od pasáka tak o dkunčafta a drží a drží. A ti da , s z kterých neumím vybrat ani pasáka ani kunčafta? Tak ty mus udělat nejdřív svoje dealy. Přec e neppustí ekotendr. privatizaci důchodového a zdravotnáího, privatizaci Budvaru, skrytou privatizaci Letiště Praha nebo LČR.
Než půjdou od válu. V tomhle jsou úplně zajedno. Přes to vlak ani předčasné volby nejedou.
14. 06. 2011 | 20:23

Cech napsal(a):

Ne ale něco nelze přehlédnout,naučit se OS do mobilu; proč? Antroid ne lepší je Simbian.
14. 06. 2011 | 20:28

hoven napsal(a):

pro předčasný volby není žádný důvod. slaveček se asi zbláznil.
14. 06. 2011 | 20:28

Carlos V. napsal(a):

A tůdle nůdle.

Chápu sociální demokraty. Vláda dělá nepopulární reformy. Dělá je navíc velice blbě. Hurá na ně, vzhůru do funkcí.

Ne, špatně. Právě proto mají vlády čtyři roky. Navíc protismyslně přerušované několika volebními kampaněmi do jiných orgánů. Ale vlády musí dělat často nepopulární kroky !

Jistě, vláda se nelíbí ani mě. Reformy jsou polovičaté, občas levičácké, občas pro-business (vhodným partnerům).

Ale stále, při vší té bídě, je vláda stále lepším řešením než možná vláda levice.

Pouze doufám, že pravicoví voliči vydrží a prozřou. Že levice je stále tou levicí Jánošíkovsky loupící progrsivní daně, a stará pravice je zmatený spolek do kapsy přihrávajících prospěchářů.

Doufám, že příští volby vyhraje opravodvá, libertariánská pravice.
14. 06. 2011 | 20:36

hoven napsal(a):

carlos
chování čssd a odborů mě jenom utvrdilo v podpoře vlády. myslím, že takhle zareaguje většina pravicových voličů. to, co předvádějí odbory pod vedením pata a mata a mocichtivý slaveček mě připomíná unorové vítězství pracujícího lidu. škoda, že nebudu v práglu, šel bych stávkovat proti odborum.
14. 06. 2011 | 20:42

Kvakin napsal(a):

Pane Sobotko, proč mám stále pocit, že přemýšlíte jako Paroubek, když shodil Topolánkovu vládu? Jistě, stalo se, Topol šel od válu, ale soc. dem. pozitivního a konstgruktivního jako Topolánkova alternativa neudělala nic a nic ani nemohla udělat; pouze spolu s ODS splácala úřednickou vládu se spoustou exotů, o které by si málokdo dříve opřel kolo. Dnes třeba dospějeme k předčasným volbám ... Ale co od nich čekáte? Že získáte 51 % poslaneckých mandátů a budete moci prosazovat svou? Omyl. Soc.dem. třeba získá okolo 30 % hlasů, ODS a TOP se do parlamentu nějak propasírují a s nimi přijde do sněmovny "mladá krev" (Bobina, Zemanovci a třeba lidovci či možná zelení). A vsaďte se, že všichni ti případní noví zjistí, že jsou z gruntu pravičáci a s topáky a modráky půjdou do koalice buď přímo, anebo je budou podporovat mimo koalici. A vše bude vysvětleno, že nemohou přeci podporovat oranžovourudou alianci atd. atd., ať už něco takového bude či nikoli. Ale to nejpodstatnější tkví v něčem jiném: odborný potenciál soc.dem. je - až na pár vyjímek - ubohý. Jste již pátý rok v opozici a koncepčně se soc.dem. na smysluplné a perspektivní vládnutí naprosto nepřipravila. Drábek sere důchodovou reformu, která není povedená, má spoustu děr a hluchých míst, ale soc.dem. nemá žádný vlastní koncept. To, co plácá Škromach, zvládne i papoušek. Je to jen negativismus, ale jak to pojednat jinak, než jak to přináší koalice, a aby to bylo zdůvodněné, konzistentní, fungovalo to a zároveň to bylo sociálně únosné a tudíž lidmi akceptovatelné, to soc.dem. nepřináší. Řeknu Vám, že odborová centrála má analyticko-koncepční tým na daleko vyšší úrovni, než má soc.dem. (i se svou Demokratickou akademií). Vy sám máte možná o sobě vysoké mínění jako o finančním geniovi, ale to je pouhý sebeklam. Špidla Vám řekl "zdroje jsou" a tak jste to jako ministr financí přijal - šéf je šéf a jednal podle toho; následky inkasujeme svým způsobem dodnes. Necpěte partaj do předčasných voleb, stejně Vám to umožněno nebude, pokud se nestane něco mimořádného, raději se poctivě (s kolektivy chytrých lidí, kteří už něco dokázali) připravte na řádné volby a v kampani vystupte přesvědčivě s programem, jak to budete dělat v jednotlivých oblastech lépe a lidsky šetrněji, než jak to předvádí koalice.
14. 06. 2011 | 20:45

AC napsal(a):

Carlos V. napsal(a):

"A tůdle nůdle."

Vsaďte se že nemáte pravdu. Vláda míří jasně předčasně do kopru a vy se můžete postavit třebas na hlavu a nic s tím nenaděláte. Neznáte politickou mapu:-)
14. 06. 2011 | 20:48

Carlos V. napsal(a):

AC Vy znáte politickou mapu ?
to vy jste hybatelem onoho zmateného cirkusového spolku Vejcí Vařených ?
14. 06. 2011 | 20:54

AC napsal(a):

Kvakin perlí:-)

Vám bych nesvěřil tipy ani při jasných soupeřích kohoutích zápasů, milý pane kvakine.
14. 06. 2011 | 20:55

AC napsal(a):

Carlos V.

Ano, na rozdíl od vás ji znám.
14. 06. 2011 | 20:57

zk napsal(a):

Paterik:
To jste ten socdem postoj dost zkarikoval. Současná vláda není rozpočtově odpovědnější než předchozí levicové vlády, pouze zdroje přerozděluje jiným způsobem, podle mě nespravedlivějším.
Ale je pravda, že tahle vláda, jakkoli špatná, je legitimní (narozdíl od té Topolánkovy, která byla nelegitimní od prvního dne). Má většinu v parlamentu, dokonce jasnou většinu. Na místě pana Sobotky bych na ty předčasné volby ani moc netlačil. Buď se koalice zhroutí pod vahou všeho toho vlastního svinstva sama, nebo vydrží ještě další tři roky a lidé si vyjedí to, co si loni na jaře nadrobili. Aspoň se česká veřejnost konečně seznámí s tím, co je to vlastně autentická pravicová politika. Možná se pak zbaví některých iluzí.

Carlos V:
Mohle byste uvést příklad země, kde úspěšně vládne opravdová, libertariánská pravice? Není to jen taková idea, v komplexní společnosti nerealizovatelná?
14. 06. 2011 | 21:02

Skogen napsal(a):

Vlku, ptal jsem se už u Fausta, nějak to tam skrz validaci příspěvků zapadlo.. Čili nevěříte, že občané tuto vládu přimějí k demisi? Chápu vaše výhrady, ale nevidím rozuzlení.
14. 06. 2011 | 21:03

Gru napsal(a):

Milý Hovne,

teď jste mě rozesmál - tak prý stávka vás utvrdila v podpoře vlády? Na to vás všichni dobře známe, abyste nám něco takového namluvil . vždyŤ vy jste přece na podporu vlády na diskuzích najatý (taky tu poctivě dřete od rána do večera, každý den).
Pan Kalousaek dnes, téměř s pěnou u úst, učinil obrovský objev: že se soc. dem shodují s odboráři v názoru na vládu a její reformy. No, pro pět ran do čepice, to jsou mi ale novinky!

Víte, nejsem ani odborář, ani sociální demokrat, ani sympatizant, ale přesto mám na tuto věc stejný náhled. Myslíte, že mě ovlivnili?
Omyl. Ovlivnila mě vládní koalice, nevídaná kolekce těžko představitelných exemplářů, počínaje atrapou premiéra, který je až příliš očividně pod kuratelou, přes skutečného šéfa vlády Kalouska, až po exotické postvaičky Vopndry, Johna a Bárty.

A konečně ještě jedna věc stojí za povšimnutí: Kalouskova hysterie při dnmešním vystoupení v médiích prozradila, že má strach. Že by jemn strach ze ztráty vládní funkce? Myslím, že šlo o strach mnohem hlubší. Jen ve vysoké funkci totiž m§že i nadále bránit vyšetřování některých svých kostlivců.
14. 06. 2011 | 21:04

RA napsal(a):

ale Sobotko, každý, kdo má alespoň trochu rozumu v hlavě, tak ví, že i ta nejhorší pravicová vláda je lepší než ta socbolševická nejlepší. Sobotko, jaký má program ČSSD , dostat se ke korytu ? To je sakra málo. Snížíte daně ? Budete dávat pastelkovné a příspěvek 90000Kč na zakoupení osobního auta ? To jsou všechny ty vaše výmysly, kvůli kterým tato situace nastala.
14. 06. 2011 | 21:06

Carlos V. napsal(a):

AC : Vítku, proč máte tak divný nick ?
14. 06. 2011 | 21:07

jarpor napsal(a):

SuP

Opět - bez podlézání - dobře jsi odpověděl Tupelovi...
Vidím to přestně tak... zdravím...

Hezký večer
14. 06. 2011 | 21:08

Skogen napsal(a):

Soc dem vláda BYLA rozpočtově odpovědná. Poslední roky dodržovala i maastrichtská kritéria. Chápu, že to zrovna pro Kalouska není lákadlo, ale on si k těm parametrům nemůže ani přičichnout.
14. 06. 2011 | 21:09

Carlos V. napsal(a):

libertarianska země ? Ne, nemohu sloužit. Ale mnohé prvky fungují v některých anglosaských zemích.

Ostatně, taková Británie konce 19 století byla svobodnější než kterákoliv země současnosti.
14. 06. 2011 | 21:09

AC napsal(a):

Carlos.V

Mimikry:-))

Neberte můj názor osobně, jste těžká váha jistě v jiné profesi.
14. 06. 2011 | 21:12

green napsal(a):

V Pardubicích začal golfový turnaj odborových bosů drah.

Zatím čeští odboráři to kazí, až na pár výjimek, u nichž je vidět, že se tomuto sportu aktivně hodně věnují.

Slávečku určitě je vem všechny na vysoké posty v ČSSD (členy ČSSD už dávno jsou) a dej jim pěkné platy jako Štěchovi a tátovi Falbrovy - rozdávat svým lidem to ty přece umíš pěkně. Ať se ten golf naučí.
14. 06. 2011 | 21:12

Skogen napsal(a):

Tak, partička hlásných trub se seběhla, vzdor mizerné oblibě vlády tady bude polovina příspěvků jejich. Zejména se borci budou plácat po zádech, jak jim to jde krásně blbě ;))
14. 06. 2011 | 21:13

AC napsal(a):

Skogene

Všeho do času, jen je nechte dokud jim nespadnou klapky z očí.
14. 06. 2011 | 21:18

RA napsal(a):

Skogen.........slyšel už jste někdy o Řecku,Španělsku,Portugalsku ? Slyšel jste někdy o krizi ? Vždyť Sobotkovi podle jeho vlastních slov není další zadlužování cizí , čtyři roky vydrží a po něm potopa (spíš Florida, jako po Stáníkovi), podle Paroubka se dluhy neplatí, co navrhují dále socbolševičtí |"ekonomové" pro zvládnutí státního dluhu a jeho stále rostoucích úroků ?
14. 06. 2011 | 21:21

Carlos V. napsal(a):

AC : já jsem prostě těžká váha.
110+
14. 06. 2011 | 21:22

Gru napsal(a):

RA

tento slogan už je docela odřený, já naopak nevidím široko daleko, ani když započtu Štrougalovu vládu, horší kabinet, než jsou tyto pseudopravicové zombie.
Ostatně, propad ekmonomiky nastal a akceleruje za tzv. pravicových vlád.
14. 06. 2011 | 21:27

ZM napsal(a):

Otázka ale je, jestli budou mít pro zablokovaný silnice pochopení taky stovky naštvaných řidičů a kolik odborářů dostane po hubě. Třeba zrovna od taxikářů. Taxikáři se v Praze pustili i do policajtů, takže možná nějakou tu ránu pěstí vyfasuje i nejeden odborář. Sobotka může udělat gesto a půjčit jim svou ochranku :) On ví, co to je, dostat pěstí :)
Dokážu si představit, že se Bohoušovi stýská po vládě a že je tak lačnej po moci, že by nejradši uspořádal předčasný volby ještě dnes v noci. Paroubek už mu v cestě nestojí, toho už odstavili "na vedlejší kolej":)
Čekal bych, že Sobotka taky napíše nějaký konkrétní návrhy, jak by se co mělo řešit, ale to je asi marný. Ale přesto bych to zkusil, třeba se něco dozvíme. Takže jednoduchá otázka. ČR má kolem 1,6 bilionu dluhů, a ročně musí platit několik desítek miliard na úrocích. Co s tím ?
14. 06. 2011 | 21:28

AC napsal(a):

Carlos V.

Ne, nedělal jsem si fakt legraci, přeci tady nejsem žádný nováček a vím co který nick obnáší a jak píše.
14. 06. 2011 | 21:31

Gru napsal(a):

ZM

Co s tím? Především okamžitě zacpat otvor v tekoucí nádobě, tzn. odstranit Kalouskův kabinet (krycí jméno "Nečasův"), zdroj odčerpávání finančního proudu do soukromých rukou, a v osobě Kalouska odstranit přímého aktéra obrovského dluhového propadu posledních let.
14. 06. 2011 | 21:33

zk napsal(a):

Carlos V.:
No právě, Británie 19. století... dickensovský kapitalismus tady asi nechceme. Svoboda neznamená, že stát prostě nechá lidi na pokoji a nebude se do ničeho plést. V tom případě by byli nejsvobodnější neandrtálci, které neomezoval vůbec žádný stát. Neexistuje jen svoboda od něčeho, ale také svoboda k něčemu (například svobodný přístup ke vzdělání, ke zdravotní péči atd.) a pokud jde o zajištění tohoto druhého rozměru svohody, tak zatím nikdo nepříšel s ničím efektivnějším, než jsou instituce sociálního státu.
V libertariánské společnosti budou svobodní jen bohatí. Některým libertariánům by to tak asi vyhovovalo, jiní nejspíš pokládají mnohé svobody za "automatické" a neuvědomují si, že existence těchto svobod je vázána na ony nenáviděné instituce přerozdělování.
14. 06. 2011 | 21:39

Skogen napsal(a):

RA, už vás znám, takže vím, že je to jako hučet do prázdného sudu, ale přečtěte si to znovu. Píšu, která parta se chovala odpovědně, a která jenom seká dluhy. Nikoliv B, ale A je správně. Mimochodem, Keller má vysvětlení a Fassman podklady.
14. 06. 2011 | 21:44

filip II. napsal(a):

RA
běžte už s tím svým Řeckem, Španělskem a Portugalskem do .....e, slušně řečeno někam. U nás je situace diametrálně odlišná a už to bylo několikrát odborníky vysvětleno.Strašák Řecko už nezabírá...Vy a vám podobní myslitelé máte proti ČSSD jen vyčichlý argument - Gross. Ale je dávno neplatný. Proč nezdůrazníte, že nejvíce zadluženým státem světa je náš vzor - USA?
14. 06. 2011 | 21:44

Skogen napsal(a):

AC, mně to prostě nedá. Jak ze sebe i v takovéto situaci mnozí mohou dělat ťulpasy?

Chápu, že v kapitalismu je za prachy všechno, ale občas mě to překvapí.
14. 06. 2011 | 21:47

Carlos V. napsal(a):

zk : vše se vyvíjí, Dickens psal o začátku 19. století, po sto letech bylo vše jinak.
pak přišly války a zejména po té druhé přišla Británie o většinu svého kouzla. Ale stále je v mnohých věcech mnohem svobodnější než kontinentální Evropa.
14. 06. 2011 | 21:49

Tupelo napsal(a):

Sup: jenze cssd minule volby opravdu vyhrala,bohuzel ne vetsim rozdilem. Volici dali duveru i vv, kteri je nalakaly treba na boj proti korupci nebo prpti dinosaurum. jen diky tomu vznikla soucasna pravicova koalice, valcujici opozici silou svych 118 hlasu (ani tak ji to neni moc platne). O tom ze minimalne vv sve volice podvedly svedci jejich soucasna podpora, ktera jim zrejme nebude stacit aby se dostaly do PS. Kdyz jedna ze stran koalice podvedla sve volice, da se rict ze cela vznikla podvodem. Obavy z potrestani podvodneho jednani je zrejme pravym duvodem, proc si pravicove strany vladni koalice nechteji potvrdit svuj mandat u volicu v predcanych volbach.
14. 06. 2011 | 21:52

Miranda-Escobedo napsal(a):

Pane Sobotko,

domnívám se, že jste jen obyčejný oranžový šašek. Mektat za plentou Vám ještě docela jde, ale skutek chopit se vesla a plout proti proudu dluhové a rozpočtové pasti i s Paroubkem utek. ☺☺

Jenom plácáte, a chybí Vám šaškovská čepice i s rolničkami. Nečas není žádný intelektuální zázrak, podělal skoro všechno, ale pustit do prázdných koryt takového exota jako jste Vy a Škromach team, to už je úplně na výplach mozku Metaxou a žaludku olivovým olejem současně. ☻

Zkuste raději právní praxi jako JUDr.Gross. Naděláte melouny a hurá na Floridu. Dokonce i tam najdete dům pro Vás bez poslaneckých náhrad.

Obecně všem.
Jediný myslící, střízlivě a slušně uvažující nicker s rozumným pohledem a přehledem je Carlos V.
Jeho texty mají myšlenku, o které lze korektně diskutovat, cit pro jiné názory a porozumění sociálním potřebám lidí z jiných výdělečných skupin. Zejména se nepokouší stát se zde oranžovým bohem, nabobem ani vlkem. Píše jako kultivovaný člověk z prostoru a času českých králů lucemburských. Patří mu za to dík.

Hezký večer všem.
14. 06. 2011 | 22:00

zk napsal(a):

Carlos V.:
Ano, vše se vyvíjí, posun od kapitalismu z dob dětství Charlese Dickense v něco humánnějšího byl důsledkem státních intevencí. Například dětská práce nebyla zrušena díky velkorysosti továrníků a uhlobaronů, ale jen a pouze proto, že parlament přijal příslušné zákony. Děti získaly více svobody, protože stát začal efektivně regulovat.
Platí to i pro jiné sociální skupiny. V Británii 19. století byli opravdu svobodní jen aristokraté a velkopodnikatelé (ti navíc těžili ze zotročování obyvatel v koloniích), běžný člověk asi sotva. Ten bydlel ve vlhkém činžáku v začouzené čtvrti, pracoval ve fabrice v 16hodinových směnách a dožíval se v průměru 50 let.
Zase si ty staré zlaté časy moc neidealizujme.
14. 06. 2011 | 22:26

Carlos V. napsal(a):

zk : jasně, že doba byla jiná. Ale stejně. Přečtětě si znova A.C.Doyla, Kiplinga nebo J.K.Jerome a přivoňte vůni těch starých časů.
14. 06. 2011 | 22:30

vlk napsal(a):

Miranda -Escobedo
sděluji Vám milostivá, že vaši jedinečnou přízeň příteli Carlosovi přeji. Neb nejsem závistivý. Ale jestli mu přeji zrovna vás, tím si nejsem zcela jist. Protoež je to kamarád.

A někoho s vašimi duševními schopnostmi mu hodit na krk? to s ekamarádovi prostě nedělá.
Takže pozdravujte zas e svu vybranou společnost. Míním ty co si čvaňha připalují alespoň stodolarovkoua tak podobně.
Taky večer nezapomeňte spočítat, co hodil denní deal s kokou. A hlavně , příště než něco napíšete, tak si nezapomeňte šňupnout.Dneska to byla docel a slabota.
skogene
nevěřím vpád vlády. Budou tu otravovat vzduch až do konce
14. 06. 2011 | 22:32

Skogen napsal(a):

Mirindo, vy jste ostrá jak znojemská okurka :) Tedy, ona se tam teď prý místo okurek pěstuje řepka, tak nevím ;)
14. 06. 2011 | 22:33

Skogen napsal(a):

vlk, hm. Díky za odpověď.
14. 06. 2011 | 22:35

AC napsal(a):

Vlku,

nebyl jste to právě i Vy, který se k pádu této vlády klonil spíše než k jejímu dožití? Ale třeba se mýlím a byl to někdo jiný.
Pád vlády bude neodvratný - poznáte ho podle krys, které ji opustí první, byť třeba nechtíc. Jiný scénář si, vzhledem z rozklíčovávaného mediálnímu šumu a trapného mlžení nedokáži připustit. Vlastně ani jiná možnost než pád vlády tady reálně už neexistuje.
14. 06. 2011 | 22:46

stoppa napsal(a):

Vlk

nikdy neříkejme nikdy... mnohé se může přihodit. Jak by to např. vypadalo, kdyby náhle a nečekaně zesnul V. Klaus?
14. 06. 2011 | 22:46

Pepa z depa napsal(a):

Milí diskutující, tak již Nás to přestalo bavit, vy se tady hádáte o to kdo je lepší a nevidíte, že vás posílají PRACUJÍCÍ VŠECHNY DO, VÍTE KAM, ŽE. Tak se hezky uklidněte a počkejte si na to až si PRACUJÍCÍ OBČANI ČR vybojují DEMISI A ODCHOD VŠECH včetně jejich přisluhovačů a v PŘEDČASNÝCH VOLBÁCH podle nové OBČANSKÉ ÚSTAVY ČR si podle ní vyberou své zástupce a také je zaúkoluje i s odpovědností s plnou parádou, za určený plat a bez imunity, kterou nikdo nebude na nic potřebovat, když bude plnit VŮLI LIDU. Bude prostě v NAŠÍ VLASTI žíti pod ochranou jako každý jiný smrtelník. Vy směšní hajzlíkove, kteří jste tyto své funkce používali jen pro svůj pohodlný život a ti zrůdnější je používali na devastaci VLASTI, její ZBÍDAČENÍ a ještě jste stačili zdegenerovat vlastní děti a mládež, které jste poskytli volný přístup k hazardu, drogám, nasilí jako bežný způsob každodenní existence, nechali jste děti zneužívat kýmkoliv kdo za to zaplatí a i církví, nechali jste prosperovat obchod s bílým masem a lidskými orgány a my nevíme co ještě. A teď se tady kreatúry ještě budete hádát o to kdo budete zvolen? Nedělejte si moc velké iluze, málokdo z vás má takovou šanci a to uvidíte u těch předčasných voleb, KTERÉ VÁM NASTAVÍ PRAVDIVÉ ZRCADLO. Doufáme PRACUJÍCÍ OBČANÉ ČR, že nevstoupíte dvakrát do stejné řeky. Vzor máme v ISLANDU, jak bojuje MADRID za PRAHU se také již dozvíte po internetu, co se děje v EVROPĚ A AFRICE a již i v PŘEDNÍ ASII, to je také nepřehlédnutelné. A ještě si třeba všimněte, že v BELGII nemají vládu již rok a svět se také nezboří. Prostě ŽIJME SLUŠNĚ A NEPODVÁDĚJME OSTATNÍ a oni NÁS budou bráti také jinak. Chraňme MÍR a nepodporujme válku. Starejme se o správnou výchovu svých pokolení. Tím vám všem ŘÍKÁME, ŽE DALŠÍ ÚČET JIŽ SI UDĚLÁME SAMI. Tak to je ten nejprostší a jednoduchý recept, jak ŽÍTI JAKO LIDÉ. Kdo má stejný názor jako 4. odboj a Pepa z depa, tak se určitě zúčastní GENERÁLNÍ STÁVKY a dotahne ji s Námi až do OBČANSKÉ SPOLEČNOSTI. Návod na toto řešení najdete na www.vymenilijsmepolitiky.cz. Pepa z depa. Když ODBORY před MPSV, tak my na KAMPĚ za Tyršovým domem, protože od Viktorky by to bylo složité nenarušit dopravu. Takhle uvidíme, že se ledy hnuly a my budeme jimy jako tlačeni po stejné trase, kterou věříme, že policisté ve volnu pomohou regulovat, protože mají v tom praxi, že? Tak domluveno CHLAPI (Žižkovští Pepíci a kolemjdoucí, sportovní obec, trempská obec, country muzika, zveme samozřejmně horníky a hutníky a všechny, které Nás ELITA nazvala lůzou, která má držet hubu)a ty motorkáře bysme také brali, jest-li jsme jim ale dost dobrý, když někteří chodíme jen pěšky. Ale jinak si umíme svá práva a rodiny uchránit. Hodina bude stanovena ODBORY. Tak dobrou noc a zítra to ještě upřesníme, 4. odboj a Pepa z depa.
14. 06. 2011 | 22:51

vlk napsal(a):

Skogene
už jsme našel váš vstup na fausta aužtam máte také odpovědi.

Ac

nee prosím. K pádu jsme byl skeptický pokud s e nepletu, vždycky. A ohledně stávky jsme na Faustovi napsal že na ní vlád a vydělá. A docela dost

stoppa
no pokud by Klaus odešl?, Nepravděpodobná varianta..
Myslím, že by vlád a nepadla. famiglia by toho využila, aby si okamžitě navolila svého prezidenta. Asi občana Schwarzenberga. Ted ypokdu by měli rozum a byli strategové. Malicherné dušičky z ODS by to jsitě rozbíjeli. A teď jsou dvě možnosti, že by převážil rozum, pak by vládli a ž d konce. Nebo by je presidentská volba úplně rozbila na hadry a pak by asi Kalosuek nabidnul socanům handl - nové volby za občana na Hradě.
Stejný handl by zkusila asi i ODS.
Socani byneměli šanci dostat někoho na Hrada ani nic zanlokovat. 118 zatím neumí vykompenzovat ani senátní většina.
14. 06. 2011 | 22:55

kapo napsal(a):

Ubožáku Sobotko, vždyť by si si pokálel spodní prádlo, kdybys měl tuhle zemi vést z problémů, které jsi jako ministr způsobil. Problémy se nevyřeší lhaním. To je jediné co umíš. Tak si plácej svý krávoviny a večer se modli, aby tě koalice nepustila k vládě, ubožáčku.
14. 06. 2011 | 23:02

AC napsal(a):

Vlku,

v pořádku, možná vláda na stávce krátkodobě vydělat může, ale divil bych se kdyby to tak bylo. V důsledku ovšem nemůže přežít.
Váš názor, i když s ním nesouhlasím, ale respektuji. Ostatně nic jiného mi taky nezbývá.
Čas naše pohledy rozsoudí.
14. 06. 2011 | 23:03

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hanlivé komolení jména, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
14. 06. 2011 | 23:10

Miranda-Escobedo napsal(a):

Vlk
to máte docela problém, vidím, že jste se pomátl na rozumu docela stejně jako Paroubek. Do všeho strkáte čenich, ale rozumíte problémům a lidem jako koza petrželi. Zkuste se vyjadřovat alespoň zčásti tak kultivovaně jako Carlos V., Alex, Béda nebo SuP s jarporem.

L.S. má také mnohem vytříběnšjší cit pro psané slovo a schopnost přitáhnout posluchače silou ducha než vy vaší sprostou ohavností, vy proroku ze Řitky.
14. 06. 2011 | 23:16

queribus napsal(a):

Vážený exministře Sobotko: za stávajícího parlamentního statu quo se můžete svobodně, otevřeně a donekonečna dožadovat demise vlády, můžete burcovat odboráře do bezúčelných stávek, skuhrat a hořekovat nad zoufalým stavem ekonomiky a bídou dělného lidu (jistě za to mohou všichni kromě vás/ČSSD), a populisticky slibovat,jak to bude pod vaší taktovkou s ČSSD zase všechno krásně fungovat.......... No ale stejně nakonec sklapnete paty a budete víceméně pasivně přihlížet další tři roky. Mezitím ovšem můžete vybírat funkce v ČSSD pro zasloužilé (a vysloužilé) odborářské bossy. To přirozeně nebude jednoduché: hlad po korytech je i ve vaší straně velmi silný.
14. 06. 2011 | 23:19

Skogen napsal(a):

Vlku, díky, už tam jdu.
14. 06. 2011 | 23:20

hoven napsal(a):

gru,
já tady dlouhodobě vládu kritizuju, například za to, že už dávno neodstoupil vondra. což je dohledatelný. taky za to, že její reformy jsou příliž měký a socialistický. potom moc nefandim večkařum a jejich plánum na rozkrádání státních zakázek. . takže jsem tady nikdy nedělal vládě žádnou reklamu. ja si akorát myslim, že čssd je tisíckrát horší. to je celé. nicmeně, když vidim to socansko-odborářskou kampaň , tak stojím při vládě na 100%. odboráři tady nebudou vládě diktovat co smí a co nesmí. pat a mat by se mě držet svého kopyta, to jest hospodských řečí na odborářských schůzích. k řízení státu dostali mandát od voličů jiní lidi.
14. 06. 2011 | 23:21

Rumcajs napsal(a):

Jaká neschopnost?

Stačí seřezat pár odborářů a bude klid !

P.S.
Tož ve čtvrtek Bohouši ! Pěkně si to užij. Já jdu s komoušema na mariáš.
14. 06. 2011 | 23:24

AC napsal(a):

queribus

Vaše poslední fráze je něco tak neskutečně hloupá a ubohá, že na ni lze jenom stěží reagovat slušně. Copak je hlad po korytech v jiných stranách menší? Vždyť se u nich ti parazité drží jako pijavice kůže! Trochu objektivity by vám, vážený virtále, rozhodně neuškodilo, pokud ovšem nemáte chuť jen plivat.
14. 06. 2011 | 23:29

vlk napsal(a):

miranda -Escobedo

Milostvá, buďte tak laskava a každého z výš e jmenovaných poctěte svou přizní. některým, jako třeba SuPovi a jar porovi to skutečně přeji ze srdce.Je houšť!§
Svůj k svému!
Tam jste dobře.

To je vaše sorta. Ti si potřebují šňupnout taky. Al e to jim jistě umožníte a z nějakého velmi kvalitního matroše!
Čest vaší práci.
Co s e týče L.S. a jeho vytříbenějšího vkusu pro psané slovo a schopnost přitáhnout posluchače silou ducha, pak vám milostivá rád věřím. Ostatně L.S: má klasické vzdělání a titul PhDr Ted y jestli s enepletu. je k tomu ted y povolán. Já jsme milostivá původní kvalifikací technik. A my jsme tak nějak spíš od rány. Já ted y určitě ano. Když v mé původní profesi uděláte chybu, dostanete ránu. Tak velkou, že vás to zabije. Zatím jsme na živu.
a jestli silou s vého ducha dokáže přitáhnout posluchače? tak to mu , milostivá závidím. Vždycky jsem chtěl být slavným interpretem - buď hudby nebo mluveného slova. Netuším v kterémže to oboru L.S: silou ducha tak exceluje. Mně s e to nemůže podařit Tedy nemohlo. Máti sic eze mne chtěla mít klavirního virtuoza, ale měl jsme učitele na férovku. Po třetí lekci si ji zavolal a sdlěil be obalu, že smým hudebním hluchem jsou to vyhozené prachy takže nic. A na deklamace jsme moc nebyl. Takhle fotbal s klukama nebo válk y o hříště s gangem z Koterovské..
Takže zase nic.
protok ze Řitky říkáte? Pokdu vím tam bydlí takové lumenky jako Vondráčková. A nejspíš taky vy. To je pro Miranda -Escobedo ta pravá adresa . Rozvinuté podnikatelské baroko! Tam nemůže být vlk prorokem.
Kde pak!vlk a podnikatelské baroko. Vlčtejnmilostivá / pskloňovat dle vzru Karlštejn/ je technicistní stavba. a takovou zůstane. 'Zádné věžičky balustrády a podobný sajrajt. Čisté hladké linie. To mu byste nerozuměla.
takež - zas e šúatně milostivá. jak to jenom děláte?
14. 06. 2011 | 23:34

hoven napsal(a):

sláveček odmítl pozvání na oslavu klausovo narozenin, protože v tak veleveledůležitej den, jako je odborářská stávka ,má sláveček socialistickej ramadán a nesmí se rozptylovat žádným veselím. ani se večer nebude dívat na televizi.
14. 06. 2011 | 23:43

Vico napsal(a):

Na rozdíl od Vlka si myslím, že tato vláda padne, nikoliv však pravicová trojkoalice.

Podle mne Nečas bude odkopnut vlastní kmotrovskou stranou a nahrazen jiným. Ostatně ani úspěšné vládnutí ČSSD se neobešlo bez pádů dvou vlád. Moc bych se nedivil nastolení dvoukoalice ODS a TOP09 jen podmíněně podporovanou VV. Byla by to tedy vláda s oslabeným mandátem a s přiměřeně menšími rameny.

Sobotka by udělal obrovskou chybu, kdyby se spolupodílel zase na nějaké úřednické vládě tzv. do voleb. Lepší bude se hezky držet na distanc z dosahu škubajících kopyt dodělávající trojkoaliční kobyly nebo dvojkoaličního osla.
14. 06. 2011 | 23:45

queribus napsal(a):

ad AC: Nikde jsem neuvedl, že by hlad po korytech byl v jiných stranách malý či zanedbatelný. Ale v žádné jiné straně (mimo ČSSD) nečeká vysloužilé odborářské bossy tak oslnivá kariéra jako v ČSSD (viz Falbr či Štech). Nebo snad znáte exodboráře, který by se významněji prosadil jinde?? Důvod je očividný: odborové organizace jsou víceméně "stranickými buňkami" ČSSD.
14. 06. 2011 | 23:50

AC napsal(a):

Vico

S dvoukoalicí úplný souhlas - ale to je právě ten jejich velký omyl, proto nemůžou přežít.
Kdybych hodnotil stav po pádu, rozhodně nemusí mít soc.dem. obavu a dělat polovičatá řešení. Čas hraje v její prospěch, teď už z opozičních lavic budou jen získávat.
Katastrofa byla uzavírat za každou cenu s VV koalici, to byla chyba největší.
15. 06. 2011 | 00:00

AC napsal(a):

queribus

Ty "stranické odborové buňky" jak říkáte mají svou logiku. Odbory i ČSSD jsou si blízké podobnou sociální strategii.

Uznávám dodatečně, že jste nikde netvrdil, že by hlad v soc.dem. byl po korytech větší než v jiných stranách, reagoval jsem rychleji než četl.
15. 06. 2011 | 00:06

Skogen napsal(a):

Věci veřejné jsou tak jako tak kaput. To už se spíš vyplatí vsadit na obrozené Zelené. Nebo na KDU-ČSL v čele s Hovorkou. Ale to už bych si moc vymýšlel.
15. 06. 2011 | 00:26

AC napsal(a):

Přesně tak, véčka a top na hnoji, zelení v parlamentu, ods v opozici. Ke komu se zelení pak přidají je otázka.
15. 06. 2011 | 00:44

AC napsal(a):

Tady bych rád upozornil na jednu ze základních zákonitostí, že kolektivní budoucnost není, na rozdíl od rozhodování jednotlivců, v přímém vztahu k současnosti.
Což v podstatě znamená, že jsme o své budoucnosti rozhodli prakticky v letech minulých a v současnosti je už ovlivnit nelze.
Tento princip lze pochopit na konkrétních příkladech.
15. 06. 2011 | 02:34

Píchlo napsal(a):

Poslouchají, Sobotka, nechají si svých proroctví a komentářů a ráčej vrátit peníze co odpustili Paroubkovým kamarádům na daních. Ustupte od veřejných vystoupení v období stávky, protože se jedná hlavně o demonstraci proti korupci, což se týká i čssd.
15. 06. 2011 | 06:21

neo napsal(a):

No nevim nevim, jestli pomůžou nové volby. Váš předchůdce měl 2krát možnost předčasných voleb, ale nevyužil je. Pak vyhrál ty regulérní a srabácky odstoupil a to i přes průzkumy dávajíc mu 40% hlasů. Vy máte pane Sobotko podobnou pozici nyní. Taky vyhrajete a odstoupíte?
15. 06. 2011 | 08:10

rudabhb napsal(a):

Podnikám od roku 97. Nemám kupu zaměstnanců (jsme tři).
Od roku 97 sleduji jednotlivé prohlášení různobarevných vlád.
Každá vláda slibuje podporu drobného podnikání. Od roku 97
jsem nikdy prakticky nepocítil jakoukoliv podporu ze strany jakékoliv vlády (spíše naopak).
A nejen já. V našem městě se v podstatě od tohoto roku (97) zrušilo cca 3000
pracovních míst. Za prací se běžně denně jezdí 25 Km.
Nové volby problém nevyřeší. Nevyřeší je ani současná vláda se svými reformami. V naší zemi nejsou osobnosti za ktarými bych mohl "jít", volit je s důvěrou, že to co říkají bubou i prakticky realizovat.
Bezvýchodná situace.
Přeji hezký den.
15. 06. 2011 | 08:36

ZM napsal(a):

Sobotka se snaží lidem namluvit, že je schopnější než Nečas :)
Nakonec má stejně jako Nečas dlouhodobou praxi v poslanecké sněmovně :) S takovou kvalifikací není problém řídit celej stát :) Mimojiné každý volby stojí kolem miliardy korun, ale to Bohouš neřeší, na poslanecký náhrady vždycky zbude.
15. 06. 2011 | 08:54

ZM napsal(a):

rudabhb - vy totiž neznáte jejich rétoriku. Podporou drobného podnikání oni totiž myslí dotaci z evropské unie na nově vybudované golfové hřiště, popř. odpuštění daní hoteliérovi- to je přímo akce Bohouše Sobotky, ovšem ještě z doby, kdy byl předsedou Peroubek, kterej měl shodou okolností svatbu právě v tom hotelu.TAkže to asi nebylo z Bohoušovi hlavy, ale spíše stranický úkol ministru financí :)
15. 06. 2011 | 08:59

Skogen napsal(a):

ZM

on je schopnější než Nečas. Zcela evidentně.

neo

nejvíc se mi zajídá, když se o někom říká, že je moc tlustý, aby byl vzápětí označen za příliš hubeného.
15. 06. 2011 | 09:29

trololo napsal(a):

slavecku, korytka se ti zachtelo?

nove volby by byly fajn, kdyby bylo koho volit. ne, vy socani, v aktualni podobe, nejste zas tak o moc mensi zlo, nez soucasna vlada, tudy cesta nevede.
15. 06. 2011 | 09:38

chytryhorak napsal(a):

Nové volby nejsou řešením. Naučte se spolu jednat.
15. 06. 2011 | 09:41

Jan napsal(a):

Vážený pane předsedo.
Volil jsem socdem. Budu ji volit i příště. jako menší zlo.
K vašemu článku jedna výhrada.
Používá příliš mnoho newspeeku. Není tomu rozumět.
Od ČSSD bych čekal víc konkétna. ODS 8 let v opozici mluvila o nutné reformě. Pak se ukázalo, že nachystaného nemají nic.Respektive Tlustého. Dnešní "elita" domluvila 17,5 DPH při kafi na K9.
Pracujete na konkretním řešení - jak těch cca 100 mld stáhnout k nule? Zavřete konečně Grose?
15. 06. 2011 | 10:12

Petr napsal(a):

Pane Sobotko,
pojďme volit tak dlouho až vyhraje ČSSD s komouši.
A nebo, kdyby ČSSD otevřela trezory a vypadly by kostlivci s miliardami za Gripeny, Pandury, za odchod Krejčíře (vždyť neutíkal jen v klídku odešel), za Pitra, za Vostrého, za krach Moravia Energo, za "legální" povolení spousty nevěstinců, za krach Pražské banky a hlavně miliardy za svobodu pro pedofilního prince.
Česká republika by byla bez dluhů v přebytku.
Stačí k tomu otevřít jen ten trezor v Lidovém domě, ale to nepovolíte, že? Raději budete žádat nové volby, aby se vše dál a dál zametalo pod koberec.
15. 06. 2011 | 10:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text, který byl v rozporu se zdejšími pravidly zvýrazněn na úkor druhých, v tomto případě napsán celý velkými písmeny (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
15. 06. 2011 | 10:27

Koleda napsal(a):

Kvakin:
Naprostý souhlas!
15. 06. 2011 | 10:29

JC napsal(a):

No jasně Bohušu. Tady je cca 25 politických stran, které se do parlamentu nikdy nedostaly. Ty by také chtěli volby každý měsíc dokud se to nepovede.:-)))
Dělej opoziční práci, pořádej stávky a nepokoje v tom seš dobrej.
Čekej až na tebe přijde řada s vládnutím....jestli tedy někdy...
15. 06. 2011 | 12:11

Vysedlina napsal(a):

Viz také ...
"Ještě zpět k inspiračním zdrojům" http://ivan-stampach.bloger.cz
15. 06. 2011 | 12:41

Jarda napsal(a):

nevím proč nás neustále krmíte hloupostmi o nových volbách. Pokud by padla vláda tak žádné nové volby nebudou. Pan prezident vyzve vitěznou stranu, potažmo možná zrovna Vás k sestavení nové vlády. A pak se uvidí, co umíte. Ono blekotat hlouposti a nemít za to žádnou zodpovědnost dokáže každý hnup.
15. 06. 2011 | 14:34

Petr Urban napsal(a):

Dobrý den,

budu stručný .Chtěl bych Vás poprosit aby strana ČSSD buď úplně odstoupila jak z vlády , tak i ze země.Nebo aby přestala škodit a začala dělat opravdu něco pro lidi , tak jak stále deklarujete.Vždy je haníte ,ale ještě jsem neslyšel nikdy místo toho - to děláte špatně , tak my to chceme udělat takto.Kritizovat druhé umím i já.ALe bohužel vidím , že jen útočíte na sociálně slabé vrstvy ,ale Vážení , ty Vám u moci moc nepomohou ani s reformami a ani s naplněním státního rozpočtu.
Tak prosím buď odjeďte - navrhuji Kubu ,Haity a podobně , nebo začněte konečně něco dělat pro lidi a popdpořte reformy ve všech směrech , které navrhují pravicové strany.Ono se samozřejmě ukáže jestli mají pravdu.
Pokud ne - já si tedy myslím , že ano - veřejně se Vám omluvím.

Děkuji Petr Urban
15. 06. 2011 | 17:45

Tencokida Hnuj napsal(a):

Petr Urban
Přejete si něco, co je nemožné splnit.
ČSSD není ve vládě.

Haiti se píše s měkkým i.

Jak útočí ČSSD na sociálně slabé ?
---------------------------------------------------------------------
A co jste to vlastně chtěl sdělit a nic nedat, že jsem tak smělý ?

Nejen z výše uvedeného mi to není jasné.

Ale že je dnes opět horko, co ? :)))
15. 06. 2011 | 18:10

Nuba napsal(a):

Tenco, Petr je stejná krevní skupina, jako bývala moje tchýně automatická volička lidovců, aneb co nám řekl pan farář v kostele

jednou jsme se fakt nasmáli, poslouchala zprávy a něco tam blábolil Kalousek, když jsme přišli, řekla nám - ten Kalousek, to je ale .....(nepěkné slovo), když jsme jí řekli, že je to (tehdy) předseda strany, kterou volí, velmi se divila, prý - jáá ?
15. 06. 2011 | 20:06

Tenco napsal(a):

Nuba
No není nad tradici. :))
Lidi na vesnici jsou nedůvěřiví. I při konfrontaci s fakty zastávají někdy názor, že ta fakta jsou od Satana. :)
Takže s tím farářem asi máte pravdu.
Ale jsou zlatí oproti těm, kteří ta fakta znají velmi dobře a často z první ruky a stejně furt dokola volí blby, zloděje, alkoholiky a narkomany.

Mějte se.
16. 06. 2011 | 11:18

Pastor Dave Mor napsal(a):

Jsem Pastor Dave Mor soukromých peněz věřiteli, s více než (9) Devět
let zkušeností v oboru .. Nabízíme tyto druhy
úvěry. Osobní půjčky (Secure a Nezajištěné). Obchodní úvěry (Secure
a nsecured). Konsolidace půjček. Nabízím půjčky s kapitálovou základnou
mezi minimální. částka ve výši $ 5,000.00 a nahoru. částka $
10,000,000.00 amerických dolarů, otevřené jednotlivcům, podnikům a
agentur spolupracovat bez ohledu na jejich rodinný stav, pohlaví, náboženství,
a umístění, ale musí být legální způsob, jak splatit půjčku ve
stanoveném termínu a se bát God.And bankovním převodem poplatek
důležité, aby custormer, kteří žádají o úvěr musí platit. Žadatel
Podrobnosti: *
Název žadatele :............................................. . *
Adresa: De :..........................................
Žadatel * Město :.............................................. .
...................
* Státní :............................................... ................. *
Země :............................................... ..............
email: davemorloaninvestment@gmail.com
03. 08. 2011 | 19:14

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy