Vláda radikalizuje a rozděluje zemi

15. 06. 2011 | 13:53
Přečteno 4828 krát
Po přečtení článku premiéra Petra Nečase Nejsme zbídačelí, který vyšel v pondělí v MF DNES, by člověk mohl snadno nabýt dojmu, že v Česku máme odpovědnou, nerozhádanou, pilně pracující reformní pravicovou vládu, která myslí jen na budoucnost českého národa a která ve dne v noci pracuje jen a jen pro jeho blaho.
Co za vládou Petra Nečase po roce jejího reformního působení zůstává?


Připravila návrh důchodové reformy, jejíž součástí je i světový unikát - předpokládá totiž ničím neomezený a u žen ještě zrychlený růst věku odchodu do důchodu. Vláda dále prosazuje doplňkový fondový důchodový systém, který havaroval v roce 2008 ve všech postkomunistických zemích, kde byl zaveden: hnal totiž státní rozpočty oněch zemí do deficitů, kterých se premiér Nečas v případě Česka ve svém článku tolik obává. Právě proto byl v Maďarsku opuštěn úplně a v Polsku a na Slovensku je výrazně omezován. K vládnímu návrhu důchodové reformy zaujali kritický postoj kromě ČSSD a dalších opozičních politických stran a odborů i zaměstnavatelé a mnozí experti. Kriticky se k ní vyjádřil dokonce i prezident republiky.

Vláda také usilovně pracovala na návrhu daňové reformy. ČSSD by se dokázala s ODS shodnout na jejím cíli, kterým je dosáhnout vyrovnaných rozpočtů (před volbami se k tomuto cíli přihlásila jak ODS ve výhledu do roku 2016, tak ČSSD v horizontu do roku 2017). Zásadní problém vidím v tom, jak má být břemeno jejích nákladů rozděleno mezi různé segmenty české společnosti. Nečasova vláda ještě posiluje trend, který nastoupila Topolánkova vláda: náklady úspor přesouvá v případě zdanění pracovních příjmů na střední třídu, především na zaměstnance, a v případě daně z přidané hodnoty i na ty nejchudší. Jde o další světový unikát: zdanění fyzických osob nejdříve stoupá až do šestinásobku průměrné mzdy (od ledna 2012 to má být čtyřnásobek) - a pak prudce klesá. Zvláště nízké daně mají osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ); ty jsou dále zvýhodňovány i jinak - mimo jiné odpuštěním daně z přidané hodnoty při nákupu nových automobilů. Pouze patnácti procenty jsou zdaněny kapitálové příjmy a příjmy z nájmů.

Daňové peklo i ráj
Česko je tak už nyní daňovým peklem pro střední třídu a daňovým rájem pro ty nejbohatší. České pravicové strany (ODS a TOP 09) navíc před volbami 2010 explicitně lhaly, když slibovaly, že žádné daně nahoru nepůjdou. Pravdou je pravý opak. Plánované zvyšování a posléze sjednocení DPH dále sníží zdanění nejbohatším a přenese daňové břemeno na méně majetné a dodatečně zatíží celý veřejný sektor - zdravotnictví, školství, kulturu, sociální péči, obranu i bezpečnost.
V této souvislosti bych rád upozornil ještě na další nebezpečný trend, na němž se podepsala současná vláda. Výběr daní, sociálního a zdravotního pojištění je od počátku roku ve špatném stavu. Hlavní příčinou, vedle rozpočtových škrtů, je stále větší únik zaměstnanců do „švarcsystému“. Ze zaměstnanců se stávají OSVČ, které platí významně menší daně a pojištění než zaměstnanci. Řešení připravované ministrem Kalouskem je neuvěřitelné. Připomíná hašení ohně benzinem. Pan ministr totiž navrhuje, aby v budoucnu OSVČ platily ještě menší daně a pojištění a zároveň měly větší nárok na důchod. Pobídky přejít do „švarcsystému“ by tak byly ještě větší než dnes -stejně tak jako deficity veřejných rozpočtů, které prý premiéra Nečase tolik trápí...

Předseda vlády je zřejmě hrdý i na připravovanou zdravotní reformu. Vláda připravuje zavedení placených nadstandardů v oblasti přímého poskytování zdravotní péče. Otevírá tak ve veřejném zdravotním systému cestu pro uplatňování dvojího metru: jednoho pro ty, kdo na to budou mít, a druhého pro ty, kterým nezbude než se smířit s tím, že se stali občany druhé kategorie. Univerzální přístup ke kvalitní zdravotní péči je přitom civilizačním statkem, který byl v této zemi zaručen po dlouhá desetiletí. Také ústavní Listina základních práv a svobod zaručuje, že občané mají na základě veřejného pojištění právo na bezplatnou zdravotní péči a na zdravotní pomůcky za podmínek, které stanoví zákon. Poplatky, doplatky a další náklady spojené s péčí o zdraví, hrazené přímo občany, činí už dnes 17 procent všech výdajů. Ministerstvo zdravotnictví se přitom ani netají tím, že zavedením nadstandardů chce tento podíl zvýšit na 25 procent.
Pan premiér se ve svém článku ohrazuje proti podezření, že by prosazoval program ČSSD, KSČM a odborů. To od něj nikdo nečeká. Lidé očekávají něco jiného: premiér kterékoli civilizované a řádně spravované země by měl dalekosáhlé reformy, které budou ovlivňovat život jejích obyvatel na desetiletí, tedy i v době, kdy současná vláda už dávno upadne v zapomenutí, konzultovat nejen s opozicí a s odbory, ale i se zaměstnavateli, a zapojit do těchto konzultací široký okruh dalších odborníků a občanských sdružení.
O takovou diskusi však premiér Nečas evidentně nemá zájem.

(připraveno pro MF Dnes)

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Gustáv Kočí napsal(a):

Konzultovat něco s ČSSD, to je jako konzultovat s Dänikenem.
15. 06. 2011 | 13:57

David napsal(a):

Naprostý souhlas!

Jen až byste se dostali k moci, abyste se nezkazili stejně, jako ty zpropadené VeVerky, které drží tuto bandu u moci!
15. 06. 2011 | 14:04

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé a nadávky obsahující texty, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
15. 06. 2011 | 14:05

Jamima napsal(a):

Podporuji stávkující i požadavky na nové volby.
15. 06. 2011 | 14:06

Michal napsal(a):

Nelze charakterizovat jinak, než že zloděj křičí Chyťte zloděje.
15. 06. 2011 | 14:08

tonda vodpotoka napsal(a):

Předsedo, jak to, že sem dneska ještě nenapsal agitku Zaorálek, Tejc a Škromach? Havel a Štěch už maj splněno. Nebo to dávkujete po hodině? To nejni blbý, tak se to má dělat. Šak voni vám tu moc odbory vybojujou... ale musíš ještě přitopit.
15. 06. 2011 | 14:09

Ládik!!! napsal(a):

Bohušu,
najdi si nějakou normální práci a neotravuj.
15. 06. 2011 | 14:22

Rumcajs napsal(a):

Sobotko, je to hloupost a nebo drzost co z tebe mluví ?

Kdo že rozdělil tuhle zemí ? Jseš to ty ,ostátní odbory a ta tvoje socanská mafie, která se dere ke korytu stůj co stůj.Jset banda zločinců a kriminálníků.

Doufám, že se ti to vymkne z rukou, a dojde i na tvý oblíbený pohlavky.
15. 06. 2011 | 14:24

|+=v napsal(a):

My tři krá+ové jdeme k vám štěchství zdraví vinšujeme vám
15. 06. 2011 | 14:29

Karel napsal(a):

Ládíku !!!, zpátky do klece.
Za Tvoje výkřiky 3x studená, 3x teplá.

Provede Rumcajs.
15. 06. 2011 | 14:29

Karel napsal(a):

Rumcajs, zpátky do klece.
Za Tvoje výkřiky 3x studená, 3x teplá.

Provede Ládík !!!.
PS.
Kamarádi sami sobě.
15. 06. 2011 | 14:31

trololo napsal(a):

bohušu, tak to ale soucasna vlada jen pokracuje v tom, co jste s papalasem paroubkem zacali, samozrejme s horlivou podporou topolanka
15. 06. 2011 | 14:32

zas a znova napsal(a):

požaduji nové volby do té doby než získá čssd ústavní většinu.
15. 06. 2011 | 14:34

olga napsal(a):

Dnešní vláda musí především řešit problémy, které zavinily vlády předchozí. Nechte je v klidu pracovat. Tato vláda nás do situace zadlužení nepřivedla.
15. 06. 2011 | 14:40

Neukradljsempero napsal(a):

Dnešní vláda pouze řeší svoje plné koryta, na nic jiného nemá!
15. 06. 2011 | 14:47

Papouch napsal(a):

DPH na auta byla sjednocena s rezimem beznym v cele EU, protoze skoncila prislusna vyjimka. OSVC ma narok na odpocet jen pokud je platce DPH.

OSVC plati naprosto stejne dane jako zamestnanec, zadne specialni ulevy nema.

Oboji se da najit v aspi behem peti minut.

Kdyby to tvrdila nejaka radiovka, dalo by se to pochopit. Coz neni ten pripad. Jak mohl p. Sobotka s podobnym pravnim bezvedomim prolezt pravnickou fakultou je mi zahadou. Jedine racionalni vysvetleni je prideleni titulu "rozhodnutim strany".
15. 06. 2011 | 14:48

JC napsal(a):

Podívej Bohušu, Nevím jak ti šlo počítání čoklů v Sokolnicích nebo počítání ešusů na vojně, ale 50 tisíc zdivočelých odborářů rozhodně nerepresentuje tuto zemi.
15. 06. 2011 | 14:50

bob napsal(a):

to olga
Kolik už tahle vláda uštřila?
Nemusíte přesně. Stačí přibližne:-)
15. 06. 2011 | 14:51

Anita napsal(a):

Děkuji, pěkný blog.
To, že předseda vlády pan Nečas byla nastrčená figurka bylo víc než jasné. Bohužel, přijal roli předsedy vlády a tím se dostal do soukolí. Vnitřně cití už dávno, že svou roli premiéra nezvláda, měl dávno rezignovat. Dnes už ví, že je pozdě. Kdyby tak učinil dříve a slepě se nenechal oblbnout a vést "pravicovou partou", mohl by být v politice nadále, ale těmito svými vystoupeními si podřezal větev, už schází jen milimetr než spadne. Svým způsobem je mi ho líto, ale kdo si nechá snadno vymývat mozek a nepřemýšlí do politiky nepatří, zvláště tak té vrcholové .
15. 06. 2011 | 14:51

RA napsal(a):

Sobotko, tahle vláda jen vylizuje kaši, kterou jsi jí navařil. Protože, jak řekl velký Jyřý, dluhy se přece neplatí....jeď se prosímtě raději opalovat ke Stáníkovi na Floridu.
15. 06. 2011 | 14:53

Mac napsal(a):

olga

budíček, paní Olgo, nemáme rok 1988, kdy těch blábolů, že vláda potřebuje klid na práci bylo plné Rudé právo.... :-)))

Takže Kalous a Nečasem napravují chyby vlád, kterých byly Kalous s Nečasem členy....a to jo, tomu rozumím.

A napravují to tak dobře, že stále klesá výběr daní a deficit rozpočtu za 5 měsíců se blíží plánovanému deficitu za 3 kvartály....
Oléé!
15. 06. 2011 | 14:56

Tupelo napsal(a):

Pane Sobotko, kdyz uz jste zabrousil do dani, zkuste interpelovat pravicovou vladu (hlavne asi Kalouska) kam se podeli penize, ktere od ledna pravicova vlada vybrala od obcanu nove vytvorenou tzv. povodnovou dani (http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=704024).

JInak souhlas, tato vlada mela odejit uz vcera a predcasne volby mely byt v plnem proudu. Snad je zitrejsi stavka prvni krok, kterymi si je obcane vymohou. Zitrejsi stavku podporuje 59%, generalni stavku by podporilo jeste o procento vic. 57% nesouhlasi e soudnim rozhodnutim (jo, justici, tu ma ODS pod palcem;)) o zakazu stavky v pondeli (http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/200123.aspx).
15. 06. 2011 | 14:58

Sladký napsal(a):

To jsou ale paradoxy! Zájmy údajně vzdělanější a inteligentnější části populace zde hájí štěkající a kvičící stádo agresivních primitivů, naprosto neschopných napsat text delší,než pět vět.:o))))
15. 06. 2011 | 14:59

Sladký napsal(a):

RA- už potřetí tě upozornuji,že komolíš Paroubkův výrok,případně přímo lžeš.Paroubek řekl, že se nesplácí dluhy,ale úroky.Proč mne tvá reakce nijak nepřekvapuje? Protože zdejší pravičáci jsou buď hloupí,nebo prolhaní, nebo hlloupí a prolhaní.:o))
15. 06. 2011 | 15:02

Luba napsal(a):

Pane Sobotko,
proč děláte vládě takovou reklamu?

Jak jste ty nám vládní reformy zde předestřel, zdají se mi tak nějak atraktivnější.

Pro lidi, kteří touží být osobami samostatně výdělečně činnými, jsou nápady Nečasových reformistů vynikající.
A pro lidi, kteří nikdy nestárnou - zvláště pro ženy neurčitého věku a pro věčné seladóny - je pak vynikající zprávou, že je nikdo nebude považovat za "veteš" či za "staré železo" s onou dehonestující nálepkou "důchodce", a že budou mít šanci hrdinně zemřít u svého soustruhu, ve fáračkách či poblíž šicího stroje.

Pacienti na tom také nemusí být po zreformování nijak špatně.
Dokonce se může stát, že nemocní "druhé kategorie" na tom budou lépe, než klienti připlácející. Je totiž téměř pravidlem, že se lidem v terminálním stádiu jejich onemocnění, po nasazení tzv. bazální terapie, jejich zdravotní stav pozoruhodně zlepší. Tedy krátce před tím, než zemřou.

Připlácet si za zdravotní nadstandard a za to, aby se někdo dostal na stůl panu primáři, nikoli "řadovému" lékaři, také nemusí být zrovna výhrou.
Že se někdo stal primářem ještě nemusí znamenat, že je nejlepším operatérem a nevhodně instalovaný náhradní díl k zlepšení funkčnosti také příliš nepřispěje.
Doufejme, že bude v příslušném špitále též reklamní oddělení, kde bude možno směnit zuby za bahno (viz "U pokladny stál".
15. 06. 2011 | 15:12

č napsal(a):

To autor
Koho vláda rozděluje?
Vláda naopak lidi spojuje. A to proti politikům.
Všichni když ptáčky lapají, pěkně nám zpívají.
Už se blíží defenestrace, osvědčený český způsob výměny elit.
Ti nedefenestrovaní začnou normálně pracovat pro blaho nás všech, defenestrovaní přeživší se odeberou za svými úsporami do zahraničí, defenestrovaní nepřeživší zatíží rozpočty svých rodin náklady na soukromý pohřeb, nebo stát náklady na zpopelnění.
"Obyvatelstvu" senátu a parlamentu připomínám, že jejich okna jsou sice nízko, ale po vzoru 1. defenestrace pod okny stojící dav shozence unlátil, zatím co čerstvě vytrhaná dlažba pod okny Kanceláře skýtá jakou-takou naději na přežití.
15. 06. 2011 | 15:17

Rumcajs napsal(a):

Paroubek neplatí členské příspěvky !

http://zpravy.idnes.cz/ustecka-cssd-chce-od-paroubka-prispevky-chteli-by-snad-cely-plat-zlobi-se-14g-/domaci.aspx?c=A110510_164231_usti-zpravy_alh

Za zvýranění stojí :
************
"Za poslední čtyři roky jsem dal ústecké ČSSD 280 tisíc korun. Nevím, jestli by chtěli celý můj plat. Stydím se za to, že musím být ve straně s takovými individui,“ řekl Paroubek.
***************

A to asi myslel i tebe Bohouši. Jeto ale neřád nevděčnej, viď ? Ale vůbes se sním nemaž. Sejmi ho jako Mrázka.
15. 06. 2011 | 15:19

Dalimír napsal(a):

Olga zapoměla jste snad na Kalouse ne ? Ten byl v každé vládě a jestli i jeho máte za svatého tak potom již nevím co si mám o Vás myslet ! Tahle vláda a v tohle složení vůbec nikdy neměla začít pracovat ! Rozumíte tomu ??? Dl
15. 06. 2011 | 15:19

Píďa napsal(a):

Včera ráno kolem 6 hodiny proběhla na Radiožurnálu ČR zprávička, že ke stávce se připojují i odboráři Policie ČR, samořejmě symbolicky (policie stávkovat nesmí) projeví jen souhlas. Podle situace v Policii by na tom nebylo nic divného, policajti a hasiči doplatili zatím na škrty nejvíc.
Čekal jsem nějaké upřesnění v dalších zprávách, ale vypadá to, že média dostala zákaz o tomto informovat, protože od té doby ticho po pěšině.
15. 06. 2011 | 15:21

Rumcajs napsal(a):

Dáreček pro Sladkého:

http://radovan.bloger.cz/politika-penize/Podle-Paroubka-se-dluhy-neplati

Video o tom, jak Paroubek řekl, že se neplatí ÚROKY .... Chachachááááá.

Zalez Cukrouši ! I pterodaktylus je chytřejší jak ty a to chudák vyhynul.
15. 06. 2011 | 15:24

Pobo napsal(a):

Dalimírku, Kalous byl v letech 2002-2006 osobně ve vládě?
A já si myslel, že když mu Standa ani později Jirka P. nechtěli přenechat MF tak tam sedět nechtěl. Ale asi to bude tou mou pamětí.
15. 06. 2011 | 15:24

stern napsal(a):

Voličiv minulých volbách dali většinu svých hlasů pravici...a ta toho využila(pomíjím skutečnost, že vítězná ČSSD nebyla vůbec prezdentem klausem pověřena pokusit se o sestavení vlády!) ! V něčem pravice před volbami avizovala svou politiku po volbách...a přesto jí tolik lidí dalo svůj hlas! nechápu, proč tolik lidí tedˇnadává?

jinak pan Sobotka má i v mnohém pravdu...
15. 06. 2011 | 15:51

Nuba napsal(a):

Nejsem konzervativní, změny, samozřejmě k lepšímu, mám ráda

Třeba u té státní byrokracie - převážnou většinu kompetencí bych převedla na nižší úroveň, ti naši místní zloději si totiž tolik nedovolí, protože by jim taky mohl někdo fláknout a taky se dobře známe, kdo, s čím, o čem a pro koho - nedá se to tak zatutlat

Několik ministerstev bych buď zrušila nebo značně zeštíhlela, to by odpadlo zbytečných kapes a natažených pracek, viz. poslední rozhodnutí ÚS o výherních terminálech, kdy přiznal kompetence rozhodnout o jejich počtu obcím, doposud o tom rozhodoval - hádejte 3 x - bingo - Kalousek. Nechápu proč.

Návrat k civilizovanému progresivnímu zdanění, to je úplná samozřejmost, dále zdanění hazardu, proč se asi pan Kalousek tak urputně bránil ? Zvýšení daní právnických osob (banky ty by zvlášť dobře sypaly)

Revize v polostátních a státních firmách, tam je teda materiál, legálně posvěcené tunely a tunelíčky, podplacené dozorčí rady, zlaté padáčky za dovedení firmy k úpadku a potom likvidace firem údajně pod hlavičkou práva a jeho řídícího orgánu - soudně exekutorské mafie. Super.

Konečně se po neustálých proklamacích dostat skutečně na kobylku korupci a sice zavedením institutu agenta provokatéra a dalších podobných drastických opatření. Na rakovinu se nedá polykat acylpyrin, jistě se dají vymyslet opatření, která by respektovala demokratické principy a práva občanů. Korupce se sice úplně eliminovat nedá, ale je nuté snížit v řádech zisky nefachčenků napojených přes politické kamarády (nastrčené figurky). Bývali jsme státem převážně slušných lidí, kam a proč jse se dostali tam, kde jsme teď ? Je nutné zlepšit a urychlit vymáhání práva.

A taky bych klíďo píďo zrušila úřad prezidenta, a to nejen z toho důvodu, že nechci, aby mohla nastat někdy v budoucnu nějaká recidiva, to bych svým dětem nerada zanechala. A kdo ví, kolik Klausových klonů běhá ještě po světě. Ale také proto, že je podle mě úplně nadbytečný.

A taky okamžitě bych zavedla prvky přímé demokracie, možnost referenda. A přímou zodpovědnost politiků s možností jejich odvolání a hmotnou zodpovědností za špatná rozhodnutí. (Já bych jim dala rozesílat poukázky, abych zaplatila to, co prošustrovali). Nesporně daňová přiznání u majetku nad 10 milionů, včetně jeho dodanění, když nebude odpovídat již zaplaceným daním, a to pokud nebude možnost prokázat trestnou činnost.

Zákon o státní službě, aby si tam každá nová garnitura nemohla natáhnout svoje kamoše a přes ně krmit stranickou pokladnu. Pozměnit volební systém, zavést určitý bonus pro vítěze, aby se znesnadnila možnost takových "vymožeností", že sice některá strana vyhraje, ale pomocí různých podvodů a kejklů je od svého práva realizovat přání svých voličů odblokována. Dodnes když si vzpomenu na Melčáka a Pohanku tak se mi zvedne adrenalin.

Takových věcí by se našlo jistě víc, nechápu, proč pořád nic nejde, bude to asi tím, že jsem jen obyčejná ženská a asi nechápu ty složitosti.

Jedno vím ovšem zcela jistě, že když se "chce", tak to opravdu nejde.
15. 06. 2011 | 15:52

Sladký napsal(a):

BRAVO! Bravo, paní Nubo.Kdyby takové byly všechny obyčrjné ženy, žilo by se tu úplně jinak.Beztak si myslím, že patriarchát je slepá vývojová ulička lidstva.:o))
15. 06. 2011 | 15:57

Pobo napsal(a):

Nuba napsal(a): 15. 06. 2011 | 15:52

"viz. poslední rozhodnutí ÚS o výherních terminálech, kdy přiznal kompetence rozhodnout o jejich počtu obcím, doposud o tom rozhodoval - hádejte 3 x - bingo - Kalousek. Nechápu proč."

A za koho asi tento video-loteriejně-terminálový bordel vzniknul.
Že by to bylo za B..ouška Sobotky? Bingo!
15. 06. 2011 | 16:02

Rumcajs napsal(a):

Nuba:

Typická socanka. Jak vidíš, že se někomu daří, máš potřebu ho sejmout.

Jde ale pak o to, jestli se najde někdo, komu se bude chtít dařit. Aby to pak nedopadlo tak, jako když si ještě dělala na UV KSČS, kdy na to prděli všichni a nebylo komu brát.
15. 06. 2011 | 16:02

Cestovatel napsal(a):

To jsou zas výlevy hloupého Sobotky. Společnost rozděluje především ČSSD a odbory které společně vyhlásil třídní boj všem podnikatelům a OSVČ. Kdyby Sobotka věděl alespoň něco o ekonomii tak by věděl že OSVČ a podnkatelé tvoří velký příjem do státní pokladny a proto by jsme je něměli znevýhodňovat.
Vzhledem k Sobotkovu amatérismu v oblasti ekonomiky bych se divil kdyby tohle pochopil.

Pane Sobotko zrychlený růst odchodu žen do důchodu je díky nespravedlivému důchodovému systému, díky němuž ženy odcházely do důchodu mnohem dříve než muži. Je spravedlivé aby muži i ženy pokud jsme si všichni rovni odcházeli do důchodu stejně.
15. 06. 2011 | 16:04

Rumcajs napsal(a):

Hazard je normálně zdaněný. Navíc nevím kolik, ale docela dost jde do kapsy obcím a obecně prospěšným organizacím.

To co se chystá nyní, je jenom další dodanění. Skončí to tím, že se stáhnou do ilegality a nenažraný socky nebudou mít vůbec nic.
15. 06. 2011 | 16:05

Zbyněk napsal(a):

Pane Sladký....
Dlužné úroky nejsou dluh? Opravdu zajímavá úvaha.
15. 06. 2011 | 16:05

Nuba napsal(a):

Rumcajs
Jo, jak vidím, jak dobře se daří Krejčírům, Pitrům, Grossům, Drobilům, Rumcajsům a podobným ozdobám loupežnického řemesla, tak bych je sejmula, to je fakt
15. 06. 2011 | 16:08

Rumcajs napsal(a):

Nuba:

Ono se to tvý progresivní zdanění bude tykat Pitrů,Grossů ,Rumcajsů... a tak ?

Tak to ti přeju příjemný lov. Možná, že dopadneš jak ten výběrčí daní v Pyšné princezně.

A ty banky ? Co mají společného s nepoctivým ziskem ?
15. 06. 2011 | 16:11

Tupelo napsal(a):

Nuba: velice pekne napsano, skoro ve vsem souhlasim. Jeste bych pridal ci upresnil prezkoumani aspon nejvetsich afer ci zlodejen od roku '92, stejne jako se napravovaly komunisticke zlodejny stare az 40 let - nebude nejspis problem stejne napravit i zlodejny stare jen dvacet let.
15. 06. 2011 | 16:12

Cestovatel napsal(a):

Navíc doba kdy se šlo do důchodu v 57 je dnes neudržitelná. Sobotka by si měl prohlédnout nějaké demografické udaje obyvatelstvu. Znam lidi kterým je 70 a ještě stále pracují takže není pravda že by v 70 nešlo pracovat. Jde to pokud se chce. V celé Evropě se zvětšuje odchod do důchodu tak pro by ČR měla být vyjímkou? To by ale nesměl zpátečnický Sobotka a zpátečnická ČSSD a KSČM být uvězněný v dogmatech minulosti bývalého režimu kdy byl socialní stát štědrý a nic nefungovalo.
15. 06. 2011 | 16:12

Sladký napsal(a):

Zbyňku, pište už konečně o tom, čemu rozumíte, jste k smíchu.Obávám se ovšem, že na to nemáte hlavu tím končím,s vést dialog s lidmi vašeho typu je ztráta času.
15. 06. 2011 | 16:14

klausekouslkurovec napsal(a):

No konečně mi někdo prozradil , že jako OSVČ můžu za všechny problemy v tomto státě. No kdyby moudrým vůdcům z Lidového domu došlo , že drobný živnostnik neni žadný velkokapitalista, možna by jim nějaé procento ve volbach opět narostlo.., ale to je asi mimo jejich rozlišovací schopnost.. budete se divit pane SObotko ,ale podporuji akci odborů a dokonce bych byl ještě radikalnější.. I když nevím proč . když se mam podle vás tak paradně..
15. 06. 2011 | 16:14

Sladký napsal(a):

Opakuji znovu- nejlepší řešení je ignorovat stupidní a provokativní příspěvky (placených?) diskutérů.Debatovat s nimi je ztráta času,jsou to prostě jednoduché,naprogramované automaty,které budou neustále dokola opakovat sebenesmslnější tvrzení, ať už je realita jakákoli.
15. 06. 2011 | 16:18

Sladký napsal(a):

Čochtane, vláda nerozhazuje miliard voličům, ale loutkovodičům a kamarádům v pozadí.Myslel jsem,žes chytřejší.Bohužel, s pravicovostí inteligence patrně nejde dohromady.
15. 06. 2011 | 16:20

Sladký napsal(a):

Na tvé dárečky kašlu,rumcajsi.Já jsem ten inkriminovaný rozhovor s Paroubkem viděl na vlastní oči a slyšel na vlastní uši a dobře vím, co a jak řekl.
15. 06. 2011 | 16:22

Čochtan napsal(a):

"Odboráři chystají jen průvod, blokády Prahy odvolali"
Ti maj ale kliku ! :-))))
15. 06. 2011 | 16:24

Rumcajs napsal(a):

Sladký:

Chceš říct, že to video je fotomontáž ?
15. 06. 2011 | 16:30

JC napsal(a):

Čochtan,
V Řecku probíhá generální stávka.

Socky hážou molotovovy kokteily na socanskou vládu.

Musím uznat že jsem na straně policie a vlády.

A jak to vidí místní levoun obecný ??
15. 06. 2011 | 16:30

JC napsal(a):

Čochtan,

Tem levoun nebyl na tebe,,,jen obecně
15. 06. 2011 | 16:31

Nuba napsal(a):

Rumcajs

svůj názor jsem napsala, ale ani ve snu mě nenapadlo, že zrovna Vy byste s tím souhlasil. To chápu, že nelze, tak proč o tom diskutovat. Vyčistěte si pořádně brejle a přečtěte si ještě jednou "Manifest zdravého jádra národa" čili ODS a TOP, aby Vám něco nevypadlo z hlavy, až si tady s nějakým ochotníkem zase budete měřit pravítkem ve slipech, kdo je na tom líp.

PS: A až půjdete ze šichty domů, nezapomeňte na Jánském vršku pořádně zamknout, aby to tam zítra někdo nezdemoloval.

To by bylo škody !
15. 06. 2011 | 16:35

neo napsal(a):

Nuba,

1 dav odstavečko OK, souhlas ( I když i ti místní kradou jak straky a u nich to začíná)

Progresivní zdanění není zrovna šálek mého čaje, už fakt, že je daň vyjádřená procentualně stačí. Vyšší výdělek, vyšší daň.
Zdanění hazardu je OK, ale vyšší zdanění firem nahrává zemím, kde mají nízké mzdové náklady.

Dále opět souhlas, co se týče státních firem.
Horší je to s tím prezidentem, tady bych spíše pravomoci posílil a nebál bych se změnit systém tak, aby prezident vedl politickou stranu a nebyl jen reprezentativní figurka.
Dále se docela shodnem.
15. 06. 2011 | 16:40

neo napsal(a):

1 dva odstavečky
15. 06. 2011 | 16:41

sidl napsal(a):

Myslým jsi že tady z tzv. koaličních stran nejde nikomu o zemi či stát,ale jen a pouze o svá korýtka která budou bránit do konce. Ostatně stejně je smete kolo dějin, neb co chtějí udělat občanům této země jim nemůže projít.
15. 06. 2011 | 16:45

RA napsal(a):

takže soudruhu Sobotko, za ten bordel organizovaný oranžovými odbory může vláda ? Tohle by snad nenapsal ani soudruh komunista Štěch, spolupracovník STB dosazený vaší bolševickou partají na tento post. Sty´dte se soudruhu Sobotko a zahrabte se tři metry pod zem. Zřejmě vás jedna rána do čenichu nenapravila ze lhaní.
15. 06. 2011 | 17:00

zdenekb napsal(a):

Čochtan napsal(a):
Olga má pravdu. Vláda nedělá co by dělat chtěla, ale co dělat musí. Nic jiného jí nezbývá. Rozhazovat miliardy vděčným voličům, to umí každý blbec. Pardon, socialista. Jak to končí, vidíme v Řecku.
Určitě by šlo reformy udělat o něco lépe. Nevím jak, nejsem ekonom. Na každý pád se ale udělat musí.
15. 06. 2011 | 16:18
Nevíte proč, nevíte jak, ale víte že to muší bejt...!!!
Přesně takhle uvědomělé typy Kalousek potřebuje.
15. 06. 2011 | 17:00

Rumcajs napsal(a):

Nuba:
Neshodnem se hlavně proto, že ty se sice oháníš Grossem, ale ve skutečnosti postihuješ právě ty poctivý.

Jinak větší zdanění podniků - no v době kdy je nezaněstnanost okolo 8% to udělá leda vůl.
15. 06. 2011 | 17:04

Tencokida Hnuj napsal(a):

Čochtan
To jsi zařídil ty, inženýre Čochtane. Víš to vůbec ? T oni dostali strach z tvých hospodských kydů...že je jako rozstřílíš...a tak.
Ty Čochtane - ty by jsi fakt střílel ?

Ty - a myslíš si, že by z té tvé plastové bambitky na pinpongové míčky měli demonstrující strach ?
Ty - a jak to, že jsi vůbec v Praze - tebe v Německu vykopli z práce ?

A co v Německu - když se stávkuje - taky střílíš z té plastové pistolky ?
Anebo jsi radši někde zalezlý v koutě - protože takové gastarbeitery, jako jsi ty mezi sebe němečtí odboráři nechtějí ?
15. 06. 2011 | 17:14

zdenekb napsal(a):

Hmm... shrnutí jen posledních pár příspěvků vládních roztleskávačů:

Odborářský oranžový bordel, obvinění Štěcha ze spolupráce s StB, a jisté nepsané potěšení z napadení Sobotky. Dále tu máme každý blbec, ehm socialista, každý vůl...

Že by pravouni ztráceli nervičky a pan Stejskal ostrý zrak?
15. 06. 2011 | 17:20

Jéžišhonza Ranhvězda napsal(a):

MALÉ LALULÁ

Ptá se křížovkáře dcera:
Rumcajs je druh jesetera?

Je to možné, milá dcero
Myšlének jak jiker stero...

Třeba vytlačí nám k stáru
knihu plnou kaviáru!
15. 06. 2011 | 17:25

Alex napsal(a):

klausekouslkurovec
Máte naprostou pravdu. Tady Sobotka opisuje od odborů bez rozmyslu. To, že stávku podporujete Vás podle mne ctí právě pro hrubou neomalenost pana Sobotky vůči OSVČ a právě drobným živnostníkům. Asi by je raději viděl na pracáku, jako definitivně své ověčky.
15. 06. 2011 | 17:27

Nuba napsal(a):

Neo

potěšil jste mě, pořád si myslím jako tvrdohlavý mezek, že by se rozumní lidé mohli na některých věcech shodnout, díky
15. 06. 2011 | 17:31

hoven napsal(a):

odbory a čssd začínají připomínat al-kajdu , která taky za nic nemuže, protože na vině je USA a izrael. sobotka je větší a nebezpečnější bolševickej fanatik než paroubek. paroubek si chtěl jenom nakrást a mít klid. sobotka je opravdu zažranej. vláda má mojí plnou podporu, sociálně domokratickem odborum neustupovat ani o milimetr. pokud se začne socbolševická lůza radikalizovat, musí adekvátně odpovědět bezpečnostní složky.
15. 06. 2011 | 17:56

ZM napsal(a):

Souhlasím s tím, že premiér by měl reformy konzultovat s opozicí. Totéž ale platí pro případnou vládu ČSSD, která může vzniknout po příštích volbách. Pokud by měla tendenci zase vydávat další státní dluhopisy, tak by to taky měla konzultovat s opozicí.Vzhledem k současnýmu vývoji ve ČR je pravděpodobné, že příští vládu sestaví právě ČSSD za podpory KSČM. Takže i kdyby současná vláda dotáhla tzv. reformy do konce, tak ta příští je zase zruší. Takže místo vzájemnýho osočování a urážek by se politici měli naučit vzájemnýmu respektu. Což se ale asi nikdy nestane. Je tady toiž moc protichůdných zájmů, než aby bylo možné dosáhnout nějaké všeobecné shody.
15. 06. 2011 | 18:11

Jan Vaculík napsal(a):

Že vám huba neupadne, pane Svobodo!
Prý jste byl kdysi ekonom; chtěl byste být politikem této země, ale ani vás nenapadne, abyste se třebas taky trochu zajímal o daňové zákony, které tady platí!
Jinak byste nemohl říkat, že OSVČ mají "odpuštěnu DPH" při nákupu vozidel!
Buďto jste skutečně chytrý jak troky, takže nedokážete rozlišit, co znamená OSVČ a co znamená "plátce DPH", anebo vám je jakákoliv lež dobrá k tomu, abyste si pomohl ve svých mocenských ambicích!
15. 06. 2011 | 18:12

hoven napsal(a):

mac,
sociálně demokratický obdory nikdo nezvolil. zemi radikalizuje čssd a její odborová pobočka. vláda se jenom snaží zemi dát finančně dohromady po socanećh a topolánkovi.
15. 06. 2011 | 18:25

Rumcajs napsal(a):

Mac:

Co kdyby sis šel zaskákat panáka ? Jsou zkrátka věci, kterým nerozumíš a nikdy rozumět nebudeš.
15. 06. 2011 | 18:28

Pepa z depa napsal(a):

Milí diskutující, tak jste hezky teoreticky poklábosili a proto zítra v 8.00 hod. na KAMPĚ za Tyršovým domem se máte možnost setkat s OBČANY ČR, které to také nebaví a říkají, že to není to pravé OŘECHOVÉ a tudíž svoji přítomností dávají najevo, že si přejou DEMISI VLÁDY A PŘEDČASNÉ VOLBY. Tito občané se potom spojí s ODBORÁŘI na průchod Prahou kolem MF, Vládou, Hradu na MZV, kde se dozvíte co bude dále. Občané jako spořádaní lidé se s úsměvem a jen svoji početní převahou projeví DEMOKRATICKY a jsou povoleny jen pepíkovské KŠILTOVKY, zpěvy a tance na zahnání neodbytných nepřátel a nezdvořáků, kteří nazývají občany LŮZOU, SRAČ..MI, HNOJEM AJ. prostě ještě nepřišli na to, že bez Nás bysi neutřeli ani zadek, protože by neměli čím. Tak nashle zítra a to vše ještě prodiskutujeme, 4. odboj a Pepa z depa.
15. 06. 2011 | 18:29

pich. napsal(a):

Rumcajs.
Tak jak je to s tou šachtou, kde jsi dělal zachranáře.
Ptal jsem se na to někde, ale teď jsi tady i se svým druhým oudem hovnem, tak bys mohl místo těch blbých keců říct něco ze života současného lichváře.
15. 06. 2011 | 19:07

Tencokida Hnuj napsal(a):

Rumcajs (via pich)
Ty - a nosils na zádech drégra, anebo SuPa ? ))
Víš vůbec kde je hábezetka ?

Dyť by se ti ve cvičné štole rozklepala kolena - už ve vchodu, ty cajzlíku z Nuslí.
:))
15. 06. 2011 | 20:04

hoven napsal(a):

poslanec čssd prý chtěl , aby si poslanci koalice odlišili oblečením. zřejmě asi aby si našili davidovu hvězdu, aby je mohli odboráři ve čtvrtek odlišit. zřejmě asi nějaký bojuvky čssd chystají fyzický utoky.
15. 06. 2011 | 20:06

Tencokida Hnuj napsal(a):

hoven
Jestli někdo bude rozmdýchávat násilí, hovne, tak to bude jedině najatá chamraď a spodina placená ze zdrojů blízkých trojkoalici.
A docela se obávám toho, že zítra možná dojde k nějakému vážnému incidentu.
Mafii by to totiž hrálo do karet.
Ukázat na odboráře a říct : "Podívejte se, lidé, to chcete ? Násilí ? Rozvrat ?

" Súdruhovia, teraz potrebujeme klud, klud na prácu nad reformama."

Chápeš ?

Ten multiplikační efekt to má POUZE pro druhou stranu.

Odboráře může násilí jen poškodit.

Bohužel v tomto státě je kupa lidí, kteří za peníze pověsí snad i vlastní mámu.

Takže bych odborářům doporučil, ať jsou ostražití a jakýkoliv začínající projev násilí ihned pacifikují.
Věřím, že i mezi policajty jsou převážně slušní lidé a budou se chovat zrovna tak.

Jsi mimo, hovne...ostatně jako vždycky...tvoje logika je absurdní...
15. 06. 2011 | 20:29

Cestovatel napsal(a):

Tencokida Hnuj:

Hlavně klid. Vem si prášky zachvíli tě to přejde.
Jestli se někomu hodí demonstrace a vyvoláván násilí tak lidem blízkým opozici. Protože lidé budou volat po vládě pevné ruky a levičáci budou ukazovat na chaos, který sami s lokajskými odbory rozdmýchal. Přečtěte si blog Jana Payneho tam je to přesně popsaný komu se to hodí
15. 06. 2011 | 20:56

hoven napsal(a):

kydac,
volové se najdou vždycky a vždycky na obou stranách. ale to, že poslanec PS za čssd vyzývá poslance koalice , aby se zejtra jinak oblíkli, tak to je snad zlej sen. nikdy jsem si nědělal iluze o urovni a IQ některých poslanců , ale tohle je naprosto neuvěřitelný. ten člověk patří na psychiatrii nebo někam do zoo do klece.
15. 06. 2011 | 20:56

miluji Slávečka napsal(a):

Slávečku a ten třetí dům za poslanecké náhrady už máš postavený nebo ještě čekáš na kolaudaci?

Nebojte se Slávčku, až budete předsedou vlády to se to bude stavět jedna radost no však to znáte:

plat předsedy vlády + plat poslance + všechny možné benefity.

Jojojoj to bude stavební boom. Ale kde? Že by výstavba haciendy ve Španělsku?
15. 06. 2011 | 21:10

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik hrubě urážlivých a nadávky obsahujících příspěvkůk, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
15. 06. 2011 | 21:14

hoven napsal(a):

v řecku už mají poslední stádium sociálního státu.
15. 06. 2011 | 21:26

Ládik!!! napsal(a):

Kydači,
jdi chrápat, abys nezaspal stávku.
15. 06. 2011 | 21:40

pich. napsal(a):

hovne jsi na omylu. Poslední stádium ano, ale kapitalismu.
15. 06. 2011 | 22:08

hoven napsal(a):

pich,
ne, poslední stádium sociálního státu. kapitalismus řeky do problémů nepřivedl. kapitalismus velice dobře funguje, např. v číně.
15. 06. 2011 | 22:12

Miranda-Escobedi napsal(a):

Přátelé,
stávka je vážná věc. Mimochodem Orange Nickers jsou moje hobby, číst a bavit se nad jejich neuvěřitelnými bláboly a vidět jak z toho LS stále vaří stokrát dobrý dort, to je opravdu k popukání.

Stejskal - ještě tomu chybí kakao, zelí a bonbony s mýdlem ☺☺
15. 06. 2011 | 22:12

hoven napsal(a):

kdo bude vlastně to řádění radikálů zítra řídit, když pat a mat budou na golfu????
15. 06. 2011 | 22:16

Ládik!!! napsal(a):

hoven -
tipuju tátu Falbra.
15. 06. 2011 | 22:21

Antroid napsal(a):

hoven

Nejspíš nikdo. Proto 'spontánní' akce a blokády. Pravda, v čele průvodu aspoň zpočátku půjdou béčka s handicapem 50 a vejš.

Samotní papalášové budou zablokováni na turnaji.
15. 06. 2011 | 22:22

Rumcajs napsal(a):

pich:

Nikoho jsem nezachraňoval. Jenom jsem absolvoval kurs někde v Ostravě ve cvičné štole. Na závěr kursu mi nasadili dýchací přístroj, kterému blbě ukazoval manometr, takže jsem opravdu byl vyklepanej, páč jsem nevěděl, jestli mám dost kyslíku nebo ne.
No a pak mě strčili do nějakých chodeb, trubek.. celý to zakouřili a já lezl po čtyřech, plazil se a lelz a lezl, až byl ze mě záchranář.

Ale pak jsem šel lichvařit.
Stačí brouku ?

Jinak já ti už psal. Ale měl jsem u toho nějaký tvůj psychologický profil a panu Stejskalovi se to moc nezdálo.
15. 06. 2011 | 22:22

stejskal napsal(a):

Smazal jsem další dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
15. 06. 2011 | 22:23

Antroid napsal(a):

Odboroví bossové v každé druhé větě skloňují aroganci moci a sami jdou místo stávky, kterou sami pořádají, hrát golf. Je tohle v ROH normální?
15. 06. 2011 | 22:24

hoven napsal(a):

ládík !!!!
táta falbr nazval škromacha dobytkem a odjel spát do bruselu. já si myslim, že tady je hodně ambiciozních mladších komsomolců, kteří to taky chtějí dotáhnout až na tátu pracujího lidu.
antroid
já si myslim, že v čele průvodu pujdou sobotka s grospičem a semelovou a budou se držet za ruce.
15. 06. 2011 | 22:38

Ládik!!! napsal(a):

zatmění Měsíce živě https://www.youtube.com/google
15. 06. 2011 | 22:40

hoven napsal(a):

ládík!!!
pořát svítí
15. 06. 2011 | 22:56

Ládik!!! napsal(a):

Kydač se určitě opaluje...
15. 06. 2011 | 23:08

Rumcajs napsal(a):

Cha-chacháááá.

Pánové, to jste mě na závěr docela pobavili. Doufám, že se na to i namazal.
15. 06. 2011 | 23:12

dalimír napsal(a):

Čochtane ti odboráři nemají jen kliku ale i rozum ! Proč by se měli škubat na magistrále s nějakými šílenci ,to by bylo pod jejich důstojnost ! Zdravím Dl.
15. 06. 2011 | 23:19

Jan Vaculík napsal(a):

Aha,
tak prej požadavek na nové volby! Ale vždyť nedávno jedny byly, a dopadly docela jednoznačně!

A kdyby se výsledek těch příštích voleb zase někomu nelíbil, třebas zaměstnancům ČEZu, tak vypnou v celém státě elektřinu a nezapnou ji, dokud se neuspořádají zase další volby?
16. 06. 2011 | 01:12

taiwi napsal(a):

Nuba: hezky napsané......a nezbývá nic jiného, než souhlasit.
16. 06. 2011 | 02:29

Ládik!!! napsal(a):

Kohouti už kokrhají a žádného stávkujícího nevidím, Srna Julča se normálně pase jako vždycky, ptáci zpívají. Kdoví, co dělá Kydač - jestli už je v průvodu nebo kydá do golfové yamky, opálen od popelavého světla Měsíce.
Soudruzi, vstávat! Už je ráno! Dufek volá! Hola hola! Zastavte kola!
16. 06. 2011 | 05:36

Ládik!!! napsal(a):

hoven -
když táta Falbr takhle "počastoval" škromacha, tím ho přece vůbec neurazil... mezi takovou sortou lidí se jistě jedná o zdvořilostní oslovení nebo o lichotku.
16. 06. 2011 | 06:38

SuP napsal(a):

Antroid -
Handicap je číslo, které říká, kolik dnů v měsíci musíš být v zaměstnání. Nemůže být 50, ale maximálně 30.

;-)
16. 06. 2011 | 08:05

Tupelo napsal(a):

Doporucuji vsem (vyjma vsech peti pravicovych fans vyskytujicich se na zdejsich blozich, ty se nejspis ucastnili nataceni :)) podivat se na video zde: http://www.novinky.cz/domaci/236378-vlaky-a-metro-nejedou-symbolem-stavky-je-cyklista.html?ref=zpravy-dne - kapitola 'Shromazdeni na Dejvicke'. Paradni show fejsbuuuukaruuuu. :)
16. 06. 2011 | 10:04

Petr napsal(a):

Pane předsedo,
chtěl bych také zbohatnout pod vedením ČSSD jako geniálně vystudovaný a zázračně zbohatnuvší Váš exšéf, milovaný křišťálový Standa. Řekněte jak na to? Nebo zbohatnou mohou jen Vaši Vyvolení a Vy Nadlidi z vedení ČSSD a pro těch 10 miliónů blebstu dole to není?
Za trest potom taky budu probojovávat sociálně demokratické myšlenky k imperialistům do USA jako Váš křišťálovník.
Nebo jinak. Proč máte zavřené trezory v Lidovém domě a taky dělíte lidi na Nadlidi a blepst, což vytýkáte ostatním?
16. 06. 2011 | 10:31

hoven napsal(a):

v praze probíhá právě mohutná odborářská demostrace za účasti asi 300 odborářů.
16. 06. 2011 | 10:34

David V. napsal(a):

Pane Sobotko. Člověku, který v životě nepracoval (tím myslím vás), jenom bafuňoval v politice, se opravdu nedá věřit. Co si takle na pár let od politiky odpočinost a zkusit si, co je to normální práce. Pak byste možná lecos pochopil a mluvil jinak. Jenže vám jde asi jen to bafuňvání co?? David
16. 06. 2011 | 10:39

Platan napsal(a):

hoven napsal(a):
v praze probíhá právě mohutná odborářská demostrace za účasti asi 300 odborářů.

A kvůli tomu museli zastavit metro... Chápeš to, hoven?
16. 06. 2011 | 20:06

Platan napsal(a):

hoven:
Ale vlastně co je zastavení metra proti tomu, že manžel první dámy zrušil oslavu svých narozenin. Kvůli pouhým 300 odborářům...!!! To jsou ale paradoxy, viď, hoven. :-)
16. 06. 2011 | 20:19

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy