Proč Véčka brání Fejkovy miliony?

23. 06. 2011 | 09:17
Přečteno 5358 krát
Místopředsedkyni VV Karolínu Peake rozhořčily výzvy k tomu, aby bývalý ombudsman státních Českých drah vrátil více než dvoumilionové odstupné, na které má zřejmě nárok po té, kdy opustil své účelově zřízené a evidentně přeplacené místo u státní firmy. „Jsem proti tomu, aby Fejk cokoli vracel. Velmi si ho vážím a současnou štvanici na něj považuji za typický projev hloupého čecháčkovství těch, kteří v životě mnoho nedokázali nebo mají nějaké komplexy,“ řekla Peak Právu.

Tím, že jindy krajně populistická VV stojí za Fejkem a hájí celou kauzu s jeho evidentně protekční pracovní pozicí u ČD jako zcela standardní zaslouženou profesní karieru, potvrzují, že akvizice Petra Fejka měla skutečně politické pozadí. Už dlouho se spekuluje o tom, že Fejka ve skutečnosti za peníze Českých drah najal majitel VV Vít Bárta (v té době ministr dopravy, pod kterého ČD spadají) proto, aby Petr Fejk za vládní VV kandidoval v krajských či senátních volbách v roce 2012. Této spekulaci nahrávají i výroky vedení ČD, které se k personálnímu výběru pana Fejka nehlásí. VV tak zřejmě zcela svérázně uchopily roli dočasného správce ministerstev k tomu, aby si za peníze daňových poplatníků zvětšily svůj personální potenciál. Další příklad privatizace státní správy v období Nečasovy vlády. Případ bývalého ředitele pražské ZOO může být v tomto směru jen špičkou ledovce, protože Vít Bárta provedl řadu personálních změn v dalších podřízených organizacích, včetně ŘSD, SŽDC či ČD Kargo.

Kauza Fejk tak není jen příkladem rozežranosti a nestoudnosti některých lidí, kteří využívají měkká pravidla pro odměňování ve státních firmách k rychlému zbohatnutí. Jde o případ klasické politické korupce. A Petr Fejk v tom není sám. V hlavní roli těch, kdo po vzoru Kmotra dali Fejkovi nabídku, která se nedala odmítnout, zde vystupují Bárta, Peak a Věci veřejné.

Je dobře, že se k tomu Peak svou obhajobou Fejka přiznala. Teď by se ještě měla omluvit za drancování státní firmy a Petr Fejk by měl vrátit ten nemravný politický úplatek v podobě dvoumilionového odstupného.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Béda napsal(a):

Otázka,

jestliže se vedení ČD k Fekjkovu angažmá nehlásí, jak tedy vysvětlí že dodatek zlatého padáku byl Felkovi vedením drah podepsán po odchodu VV (Bárty) z ministerského postu a jeho nahražení nevéčkářským ministrem? Kdo jej tedy k tomu donutil?Nemá máslo na hlavě i samo vedení ČD?

Jiná věc: chtělo by to stejně srdnatě a nekompromisně rozkrýt všechny vyžíračky státních prostředků politiky v lukrativních trafikách. Proč se zastavovat na čtvrt cesty? Kolik trafikantů z nejrůznějších politických stran je ukrytých třeba jenom v ČEZu?

To co demonstrujete na příkladu Fejka (a já jsem tzato vděčen) je přece veřejně známé tajemství - špičička ledovce záměrně ukrývaného pod hladinou veřejného mínění.

PS: samozřejmě "antikorupční" VV se stále víc odkopávají a o jejich "antikorupčném" charakteru snad dnes již nikdo vážně nepochybuje. Obhajobou nemírného obžerství běžného úředníčka, který by za normálních okolností pobíral mírně nadprůměrný plat VV ukazují, co je to vlastně zač.
23. 06. 2011 | 09:32

neo napsal(a):

Nejen Fejk, ale všichni státní zaměstnanci a zaměstnanci státních a poostátních firem a především ti výše postavení. Fejk je třešnička, obětní beránek.

Kde zrovna Vy a třeba Nečas berete tu drzost kritizovat Fejka, když sami děláte totéž? Poslanecké náhrady jsou stejné přeplácení ze státního jako Fejkovo odstupné. Zákon není porušen, to je fakt, ale neporušil ho ani Fejk. Dodržoval smlouvu, stejně jako vy poslanci máte nárok na náhrady, ačkoli je využíváte na něco jiného.

Státní sektor je bašta pro takové pozice. Bylo by dosti zajímavé zveřejnit, kolik uměle vytvořených přeplácených míst tam máte pánové.
23. 06. 2011 | 09:32

Otázkář napsal(a):

A to se Karolína Peak zdála jedna z těch slušnějších a rozumnější lidí, kteří u VV jsou. Zdá se, že nyní už se také zúčastňuje tajných porad u Bárty v bytě.
23. 06. 2011 | 09:36

Pavel Sedláček napsal(a):

Pane Sobotko, bez toho, abyste se seznámil s odvedenou prací pana Fejka pro ČD, tak obviňujete kdekoho z politické korupce a šíříte lži. A to jsem pominul to, že vyzývat někoho k vrácení 9 měsíčního odstupného (které mohlo být navíc až 2 leté) a nevrátit všechny své náhrady (a přitom ještě nevyzvat stranické kolegy) za dobu své účasti v PSP, je nejenže nemorální ale přímo sprosté (takhle se utváří politická kultura). Očekávám, že ještě dnes napíšete otevřený dopis - výzvu - všem soc. demokratům, bývalým a současným, aby navrátili do koruny všechny své zlaté padáky, nemorálně získané požitky, příjmy z dozorčích rad zpět do státního rozpočtu. A budete příkladem pro pány Stanislava Grosse, Jiřího Paroubka, Jaroslava Palase a další.
23. 06. 2011 | 09:39

student napsal(a):

Po převratu se u nás začalo hlásat, že nejdůležitější je ekonomie. Vznikla tak nová ideologie a ze slova EKONOMIE se stal posvátný symbol.
Jako každá ideologie, tak i tato vytvořila vyjímky. Vznikly tak vybrané pracovní posice, kde ekonomická pravidla neplatí.
Mimochodem také se ukázalo, že máme hodně obyčejných účetních.
Ekonoma, t.j. odborníka, který umí víc než porovnávat velikosti hromádek, ani jednoho.
23. 06. 2011 | 09:42

tata napsal(a):

PANE Sobotka

Souhlas,zajimalo by mě co asi člověk muže prozradit aby nešel jinam v jeho postavení notabene při odchodu podpis tohoto,ASI KDYBY PŘI NASTUPU,holt by to bylo plakat nad rozlitym mlekem,doklad obhajoby teto prasarny zavistí je jak VV SI POŘEDSTAVUJÍ BOJOVAT SE SANÍ PLITVANÍ,nemoralní je to u jinych.

BOHUŽEL pane Sobotko ale to same u VAS bylo by toho vic ale co takle vice řešit pana PALASE TAM to teda nak smrdí,zatim jste postupoval proti tomu jen velice mirně,bud ukažete že jste jiny nebo opět prohrajete kecy už nepotřebujem ,takže PALAS JE ukazatel pro ti poctive,věřím že plno jinych na naší straně jak kritizuje pravičaky zavira oči nad těma svymi ale myslym že nas kterym vadí padni komu padni přibyva,takže ukažte že jste jiní.
23. 06. 2011 | 09:42

Xury napsal(a):

Pro autora:
i když bych byl ochoten diskutovat o tom, zda právě takový plat za funkci ombudsmana je adekvátní, tak skutečnost, že ho kritizuje člověk, který schvaloval benefity členům statutárních orgánů v řadě českých státních firem, z nichž jen málokterý jde se svou kůží na trh jako p. Fejk a který se nyní tento případ snaží účelově využít pro svou politickou kariéru, mě nutí postavit se na jeho obranu. Považuji poslední dva autorovy blogy za učebnicovou ukázku levicového populizmu, zaměřeného na tradiční českou závist.
23. 06. 2011 | 09:43

stále rebel napsal(a):

Pro neo.
Fejk jen dodržoval smlouvu?

Tak to pro tebe například podnikatel, který získá předraženou veřejnou zakázku jen dodržuje smlouvu, co?

Já bych nechal Fejka zavřít, protože podle mne mu muselo být jasné, že za takovou pozici se neplatí podobné peníze a ve skutečnosti šlo o tunelování veřejných peněz. Stát dráhy dotuje.
23. 06. 2011 | 09:45

Ing. Miloslav Burda napsal(a):

Pane soc.dem.Sobotko,Vy jste ten poslední ,kdo může Fejkovi vyčítat odstupné(považuji to také za nemravné).Vy,který jste z titulu funkce Ministra financí odpustil podvodnému pronajimateli postelí DVOŘÁKOVI 27 000 000.00 MILIONŮ.Tomu Dvořákovi,v jehož postelích skotačil o svatební noci(děsná představa) se sexy mozkem pantáta Paroubek,Vy pane Sobotko,který jste zneužil poslanecké náhrady na koupi bytu za 7 milionů.Zase kážete vodu.A prosím Vás,příště za mne nestávkujte.Jediné co za mne můžete,je držet hladovku.A to hodně dlouho!!!
23. 06. 2011 | 09:47

Béda napsal(a):

Pavel Sedláček,

monl byste objasnit podstatu termiTu "konkurenční" doložka v případě postu jediného ombudsmana drah v prostředí kde ČD mají monopol? O jakou konkurenci šlo? Proč Fejk v oblasti odměňování nepodléhal ve státní organizaci jako zaměstnanec podmínkám Zákoníku práce? Od čeho byla odvozena jeho odměna a zlatý padák u trvale ztrátových ČD? Jakým způsobem se podílel v průběhu 4-měsíčního angažmá ombudsman na zisku případně ztrátách ČD, aby byl odměněn 9-ti měsíčním padákem navíc podepsaným zcela netradičně na konci pracovního angažmá?
23. 06. 2011 | 09:47

Carlos V. napsal(a):

Xury : v tomhle případě není třeba kritizovat Sobotku. Celý příběh ombudsmana drah je tak nesmyslný a ostudný, že zde má právo kopnout si každý. I ten, kterého nemáme rádi.
23. 06. 2011 | 09:47

Ghola napsal(a):

Obávám se, že Fejk slouží jako kouřová clona, pro zakrytí důležitějších svinstev, např. toho, že Boris Štastný (ODS) do tzv. zdravotní reformy propašoval návrh, aby politici měli neomezenou délku mandátu ve správní radě VZP - to se budou teprve státní korunky kutálet do správných kapes!
23. 06. 2011 | 09:50

Jiří napsal(a):

Moje otázka zní:
Proč ČSSD brání Hulínského, Pocheho, Grossovy, Palasovy... a koneckonců i z cestovních náhrad zpronevěřené Sobotkovy miliony?
Véčka rád nemám, ale přísloví o zametání vlastního prahu nebo o chytání zloděje zlodějem se tady nabízí opravdu hodně.
23. 06. 2011 | 09:52

hoven napsal(a):

vítek přece přišel na dopravu šetřit. alespon to říká.
23. 06. 2011 | 09:53

stále rebel napsal(a):

Pro Jiří.
Můžeš vyčíslit ty „zpronevěřené Sobotkovy miliony?“

Ukaž je, neukazuj jen svou hloupost.
Dej nám jasná čísla nebo zavři tu svou špinavou hubu.
23. 06. 2011 | 09:56

Drzá zrzka napsal(a):

Co není zákonem zakázáno, je dovoleno. Slova jakými jsou dobré mravy z našeho života mizí, a mizí.... Kolik takových trafik bylo v ČR zavedeno asi těžko někdo spočítá.
23. 06. 2011 | 09:57

Rumcajs napsal(a):

Kritika nehorázných platů státních zaměstnanců je naprosto na místě.Ale z Tvej papuli to Bohouši zní, jako když si sedminásobný vrah stěžuje na hrubá slova dozorců.

Bohouši, Ty na mě působíš hůř, jak zeleninová příloha u ovaru.
23. 06. 2011 | 09:57

Rumcajs napsal(a):

stále rebel:

Několik desítek miliard za OKD a SHD.
23. 06. 2011 | 09:58

Petr napsal(a):

Proč socialisti brání Grossovo stamilióny (ne-li miliardy)?
23. 06. 2011 | 10:01

neo napsal(a):

stále rebel:

řekni mi rebele, který zákon konkrétně Fejk porušil.

žádný!

Měl pracovní smlouvu a měl i smlouvu o konkurenční doložce.
jistě se shodnem, že celý post ombudsmana drah i vysoký plat i ta doložka je něco nechutného , ale vše v mezích zákona. Úplně stejně jako již zmíněné náhrady poslanců (ti tedy mají nejmíň co kecat o navrácení odstupného).
23. 06. 2011 | 10:03

Kvakin napsal(a):

Pane Sobotko, pište o Fejkovi a dalších ... A z těch dalších uvádějte především obročníky spjaté s ČSSD. A připojte i na jejich adresu plamenné výzvy, co mají vrátit, odmítnout a dále nebrat. Máte, pane Sobotko, sice rozsáhlou publikační aktivitu, ale nejste zcela věrohodný a vyvoláváte často reakce zcela opačné, než si představujete. To Vám sděluji jako volič soc.dem., který si - ke svému studu - stále pamatuje Vaše plky, když jste před časem vysvětloval, jak jste si našetřil na pořízení několikamilionového bytu askezí při konzumaci poslaneckých náhrad (tam, kde jiní jeli vozem, já šlapal pěšky, a papíry jsem popisoval ze dvou stran - tak se šetří, lemouni). Ostatně, měl byste svou duševní energii věnovat něčemu zcela jinému než dehonestaci budoucího kandidáta senátorství Fejka, a sice tomu, aby soc.dem. nedosáhla v příštích parlamentních volbách další pyrrhovo vítězství. Zjednodušeně řečeno nejde o vyprávění s kým po volbách nikdy, jak jste to předvedl v OVM s Přesčasem, ale o nastínění s kým. Neuvažujete třeba o tom, že by soc.dem. dlouhodobě pracovala například na vytvoření předvolební koalice s menšími stranami, se kterými by se mohla před volbami i po nich programově shodnout a jejichž voličské hlasy by - při koalici se soc.dem., zajišťující vstup do parlamentu - nepřišly vniveč (zemanovci, lidovci). Ale ono to asi (spíše určitě) nepůjde: soc.dem papaláši volitelná místa na kandidátkách nikomu z jiných partají nepřepustí, Hašek se bude bít za haškovce, Sobotka za sobotáles a Paroubek vystoupí s národně socialistickou platformou. A pak volby soc.dem. slavně vyhraje jako v 2010 a Vy řeknete, že čekáte, co udělá pan prezident a že jako vítěz má soc.dem. právo na to a to atd. Pan prezident pak pověří někoho z TOP 09 skládáním vlády a Vy budete jen smutně cvakat v TV rovnátky, až budete odpovídat na otázky co říkáte Kalouskově vládě s místopředsedy Přesčasem, Bobošíkovou a lidoveckým veterinářem. Méně reakcí - a zejména na prkotiny - je někdy více (navíc když nikdo nezná pozitivně program soc.dem.; ví se jen, co dělá koalice špatně a co by soc.dem. nedělala); zamýšlejte se tedy spíše nad tím, co Vám radí Václav Bělohradský a směřujte soc.dem. poněkud méně staropartajně ale více jako platformu, která je s to sjednotit značně široký okruh lidí a to i směrem k parlamentním volbám.
23. 06. 2011 | 10:05

TomášL napsal(a):

Být Fejkem,

zeptal bych se, jakou satisfakci za 2 mega Sobotka nabízí?

Pane Fejku, kašlete na politiky, kteří nedokáží řídit občany svěřeny úřady a za peníze jsi užijte alespoň 1 měsíc na tichomořských ostrovech.

PS: Pošlete do Blesku fotky s doutníkem v ústech a s domorodkami kolem pasu + vysmátý úsměv se vzkazem Sobotkovi "taky se za pár let dočkáš". :-)
23. 06. 2011 | 10:08

Béda napsal(a):

TomášL,

alespoň si Péťa po tom zápřahu u drah trošinku orazí. Počítám li dobře má na to za 4 měsíce běžné pracovní doby bratru 3,5 milionu korun bez jakéhokoliv osobního, finančního anebo jiného rizika. To není špatné na nepodnikatele, u kterého ani není zcela jasné zaco vlastně ty peníze dostal.

PS: je zajímavé, jak zde hájí zjevného trafikanta někteří lidé, kteří většinou z principu jsou proti všemu státnímu, proti plýtvání státu, prosatzují princip zásluhovosti a osobní odpovědnosti.
23. 06. 2011 | 10:15

radek napsal(a):

Souhlasim s panem Sobotkou. VV nedodrzely temer nic, jsou takovi kolaboranti ochotni udelat za funkci cokoliv...
Odkazy na nahrady jsou ubohe, protoze to delaji vsichni poslanci a neni to v rozporu se zakonem. To, ze nahrady zrejme neplni funkci, pro kterou byly zavedeny, je vec jina...
23. 06. 2011 | 10:21

hoven napsal(a):

řeknu narovinu, že pokud by mě někdo nabídnul takovou smlouvu, tak ji podepíšu a odstupný nevrátím. jsem nemorální? připadá mi zvláštní, proč se nikdo nepídí po tom, kdo v českých drahách takovou smlouvu schválil. český dráhy mají přece své tučně placené vedení, které má za ukol hospodařit s penězma.
23. 06. 2011 | 10:22

stále rebel napsal(a):

Pro neo.
Slyšel jsi někdy o korupci?

wiki
„Korupce (latinsky corrumpere = kazit, oslabit, znetvořit, podplatit) je zneužití postavení nebo funkce v politice, veřejné správě, hospodářství, k osobnímu prospěchu.“

Nebo tady

„Jako korupční lze označit chování, které se z důvodů dosahování soukromých (osobních, rodinných, úzce skupinových) finančních nebo jiných zisků odchyluje od formálních povinností vyplývajících z veřejné role, anebo přestupuje obvyklé normy vlivem určitého typu soukromého vlivu".

"Korupce je zneužitím pravomocí za účelem získání nezaslouženého osobního prospěchu. Znamená takové jednání představitelů veřejného sektoru (ať už se jedná o politiky či státní úředníky nebo o osoby jim blízké), jímž se nedovoleně a nezákonně obohacují prostřednictvím zneužívání pravomocí, které jim byly svěřeny".“

"Korupce je nabídkou, slibem nebo přímo poskytnutím jakékoli neoprávněné výhody v něčí prospěch za určitou formu odměny. Tato odměna nemusí mít vždy pouze podobu úplatku (může jít přitom o peníze, akcie, nemovitost, dovolenou apod.), ale také může jít o úniky výhodných informací, protěžování známých (klientelismus), zvýhodňování příbuzných (nepotismus), porušení povinností při správě cizího majetku, střety zájmů, pletichy při veřejné obchodní soutěži či podvody. Tento způsob korupce se nevyhýbá ani soukromému sektoru.

Nejběžnějším typem je "drobná" korupce praktikovaná úředníky veřejné správy. Drobná korupce komplikuje každodenní život a je odrazem korupce na vyšších úrovních. Právě korupční symbióza politické elity s vlivnými ekonomickými skupinami je pro fungování demokratického systému největším nebezpečím, ať už na celostátní či lokální úrovni".
http://www.nasliberec.cz/view.php?cisloclanku=2006060015
23. 06. 2011 | 10:22

TomášL napsal(a):

Béďo
Napište mi, prosím Vás, kde je chyba. Ve zaměstnanci nebo zaměstnavateli? :-)
23. 06. 2011 | 10:24

TomášL napsal(a):

Hovne

Přesně tak. Není chyba Fejka, avšak zaměstnavatele, že mu dopřáli takovou smlouvu.

PS: Vrátil bych klidně 2 mega, avšak za co? Kuře taky zadarmo nehrabe...
23. 06. 2011 | 10:29

Karel napsal(a):

Otíku, ty bulíku, tak jestli to nevíš, tak ti oznamuji, že pod managerskou smlouvou pana Fejka je podepsán SOCAN jménem Ing. Pavel Švagr, CSc. ředitel SFDI. Lžeš, jak tu prolhanou tlamu otevřeš.
23. 06. 2011 | 10:30

Béda napsal(a):

TomášL,

logický úkrok stranou? O tom jsem přece pdsal již výše - viz první příspěvek v diskusi. Krom toho, nemusí být k podpisu smlouvy dva? Jeden co nabízí, druhý který se nebrání a nabídku přijímá?

V tomto případě, jak naznačil p. Sobotka dokonce 3? Údajně Bárta, který Fejka protlačil na lukrativní a přeplacený v podstatě úřednický post s měsíčním platem v řádu cca 278 tisíc Kč, pak vedení ČD, které dávno po odchodu Bárty a změně stranického dresu ministra nabídlo Fejkovi při odchodu podepsání zlatého padáku ve výši cca 2,5 mil. Kč a nakonec sám Fejk s ohebnou páteří a morálkou, který byl "tržně donucen" k přijetí obou nabídek?
23. 06. 2011 | 10:34

Ives napsal(a):

Diskutujícím:Rád jsem si přečetl plamenné odsudky levice. Jen pro objektivitu, s panem Sobotkou přímo dojemně souzní i premiér Mečas (dnešní MF Dnes) který také vyzývá p. Fejka na vrácení odstupného. Pokušení svézt se na populistické vlně je bezbřehé. Takže objektivně! Svinstva jsou rozprostřena napříč politickým spektrem, vracet by měli všichni!
23. 06. 2011 | 10:40

Ives napsal(a):

Pro p. Stejskala, milého editora: Proč není diskuse k francouzským kočovným Romům a osvobozujícímu rozsudku p. Wilderse v Holandsku? Cenzura? Potlačování svobodné diskuse? Nepřipadá vám to hloupé?
23. 06. 2011 | 10:42

hoven napsal(a):

tomášl
já bych ty dvě mega nevrátil, něco hezkýho bych si koupil. já jenom čekám, že za tuhle neuvěřitelnou čuňárnu někdo ponese zodpovědnost. že vyletí celý vedení českých drah v čele s žaludem. ale to asi v tomhle zlodějstánu čekám dost najivně.
23. 06. 2011 | 10:46

vasja napsal(a):

Kauza Fejk tak není jen příkladem rozežranosti a nestoudnosti některých lidí, kteří využívají měkká pravidla pro odměňování ve státních firmách k rychlému zbohatnutí. Jde o případ klasické politické korupce....
-------------------------------------------
Nene, Boóši. Žádná nestoudnost některých lidí. Vás všech co tam sedíte a mluvíte voslí řečí, páč vosly pasete.
23. 06. 2011 | 10:49

Colt napsal(a):

pane Sobotko

mně připadá, že tam nahoře jste PŘEPLACENI VŠICHNI.
Nezlobte se ale, ale ty tlachy už se skoro nedají poslouchat.
23. 06. 2011 | 10:51

TomášL napsal(a):

Bédo

Promiň, nečtu diskuze, pouze někdy něco (sem tam jsi někoho náhodně vypíchnu) a když uvidím u někoho svůj nick.

Nu, morálku považuji za nedokonalé slovo. Ještě nikdo mi nevysvětlil, a že těch filozofů po světě běhalo (dokonce tu jsou i nějací blogeři mající tento problém za svůj chléb), co je morálka? Proč zrovna tohle je morálka a tamto není morálka. Proč existují různé morálky k sobě dipólové a nikdy k sobě nesjednocující...

A z toho vyplývá, dokud nesjednotí lidi význam slova morálka, nemám potřebu se ke slovu morálka vyjadřovat (neboť to může být vše i nic, více nebo méně, třeba i konsensus).

Abych řekl upřímně, tak takovou smlouvu by nepodepsal boháč, blbec nebo mudrc. A jak je vidmo, pan Fejk není ani jedna ze třech možností...

PS: Použil bych slova jednoho amerického básníka "Chápu, že jedna plus jedna je dvě, avšak nikdo mi nevysvětlil, proč tomu tak je."
23. 06. 2011 | 10:51

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Ivesi,

nepřipadá (už se jsem to zde vysvětloval mnohokrát).

Nabízíme na těchto svých stránkách prostor pro korektní a slušně vedenou debatu (různé excesy odstraňuje namátkově administrátor debat, ale samozřejmě nestíhá ani zdaleka vše, publikujeme desítky článků denně, pod nimi se celých 24 hodin denně objevují tisíce diskusních vstupů).

Pokud někde převládnou jen hrubé urážky, nadávky, porušování zákonů apod., debatu zavíráme (za prvé ji už adminiostrátor ani nestíhá moderovat a za druhé nemá žádný smysl, aby debata sestávala převážně z jeho upozornění, že něco smazal).

Zkušenost nám též říká, že debaty na některá témata nemá vůbec cenu otevírat, stejně bychom je z výše uvedených důvodů museli záhy zavřít.

Čili slušně vedené debaty vítáme (snažíme se je podporovat), jakýmkoliv jiným však dávat prostor nebudeme.

Je to takto srozumitelné?

Libor Stejskal
23. 06. 2011 | 10:55

neo napsal(a):

stále rebel:

no a čeho z toho zmíněného se Fejk dopustil??
23. 06. 2011 | 10:56

jarpor napsal(a):

Jako na červené pančošce...
pořád dokola...

Pane poslanče, Fejk je mi ukradený, ať má či nemá morálku... dle mého měl "sedět" v ZOO a měl by se lépe... nicméně :

Pan Fejk podepsal v únoru pracovní /manažerskou/ smlouvu. Ta je závazná pro obě strany.
Plat byl sjednán údajně tarifní, odpovídající výši platu VŠECH náměstků ČD. Při podpisu smlouvy byla podepsána konkurenční doložka na tuším 24 měsíčních platů v případě, že Fejk odejde po dvouletém působení v ČD.
Vše podepsal za ČD partně ten, jež je k takovým úkonům oprávněn. Bárta - nebárta...

Na konkoureční doložce ve výši 9 platů se shodli Fejk a ČD, stejně jako na tom, že Fejk "odešel" a podle jeho slov, jeho jméno je značně poškozeno... / Na rozdíl od Vás, on si to uvědomuje... Vy Vašimi alepacemi na Fejka, při nezametení si před vlastním prahem jak Vaše jméno "vypadá" - nikoliv.../

Zdroj mých informací je v Událostí na ČT kde byl přímý rozhovor se současným ministrem dopravy i panem Fejkem.

Jako poslance se Vás ptám :
Kdo rozhodl o výši platů nejen Fejka, ale patrně i dalších náměstků ?
Víte o výši tarifních platů v ČD ? Dosud Vám nevadily ?
Proč by měl někdo vracet odměny vyplývající z pracovně-právního poměru ? Jen proto, že existuje něco jako lidská závist ?
Myslíte, že podnikatel může jen tak změnit výši hodinové odměny svého zaměstnance ?

Ze státního cecají a cecali i za Vašeho ministrování... Nevšiml jsem si, že by se Vám to příčilo, že byste jako minitr financí na manažerské odměny /= tafirní odměny/ někomu šáhl... Taky jste nemohl... ale ani jste na příslušné odpovědné lidi nijak netlačil...

Dnešní Váš pokřik je nic než politické farizejství. A vzbuzování závisti, jedné z nejhorších lidských vlastností...

Hezký den
23. 06. 2011 | 10:56

Ives napsal(a):

To Stejskal: Děkuji za vysvětlení. Pro vaši provenci mám pochopení, ale stále mi to připadá kontraproduktivní. Tím že hovadu zacpete ústa mu rozum a slušné chování nenadělíte. To lze jen soustavnou výukou a dobrým příkladem, tj. mazat blbiny a dovolit pouze korektní debatu.
23. 06. 2011 | 11:04

Tenco napsal(a):

Fejk tam pracuje od 1. března 2011.
Kdyby ho propustili ve zkušební lhůtě (předpokládám že byla sjednaná - i když v Bordelistánu není nikdy nic jisté) - tedy před necelými 2 měsíci - byl by klid.

A "Peak VV" ?? /via peak oil/
Dyť je to celkem pohledná ženská.
Nu a peníze a sex jsou přeci vždycky dobré na zasmání.:)))

Zajímalo by mě, zda Fejk dostal odstupné i z předchozího zaměstnání (tam naopak měsíc nevydržel - smlouvu měl do ledna 2011).
Pokud ano, tak bych mu udělil medaili " Sběrač odstupných prvního stupně".

Sobotka, co ten Palas ? Prej se sčuchl s komunisty a chtějí tak ruku v ruce :((nechat zprivatizovat nemocnici v Novém Jičíně.
Sobotka - to je na mašli, todlencto.
Já být Jimi, Sobotka, tak bych zvážil, jestli to náhodou dokonce není na Bohnice.
Nebo Opavu. /ta je blíž/
23. 06. 2011 | 11:04

Béda napsal(a):

TomášL,

otázka motivace a prospěchu obvykle úzce souvisí s pojmem morálka. Při podpisu jakékoliv smlouvy jde obvykle o dvoustranný vztah. Co zkusit kdo v případě podpisu těchto dvou smluv v různém čase co získal? Co získal Fejk a CO ZÍSKALA (v obou případech) DRUHÁ SMLUVNÍ STRANA? Anebo myslíte, že to byla v obou případech pouze bohulibá úlitba druhé strany?

Tam někde bych hledal podstatu morálky tohoto obchodního vztahu.

PS: ještě bych připomněl. A co tím získala třetí (nesmluvní) strana = ten co to nakonec (obvykle ztrátovému podniku) zaplatí.

Jinak dlouhodobě sleduji, že slovo morálka se v části podnikatelského spektra nenosí a v prallese bojů o tržní přežití působí jako něco nepoznaného a právě vynalezeného.

Jenom pro připomenutí bych připomněl Masarykovo heslo: "Nebát se a nekrást!" tržně přetvořen= v době tvorby postsametové morálky na: "Nebát se a nakrást!" V intencích "špinavé peníze neexistují" je přece každý zbohatlík osoba uznávaná, následováníhosdná, vážená... Kdoví jak by to bylo, kdyby někdo chtěl optikou slova morálka nastavit zrcadlo největším zbohatlíkům v této zemi?
23. 06. 2011 | 11:05

Pepa z depa napsal(a):

Milý TomášiL, ano přesně jsi popsal jak to s Námi kapitalisti myslí doopravdy, jen bychom tě chtěli upozornit, že se toho nikdo nikdy nedožijeme, víš? A proto LIDÉ BDĚTE A ČTĚTE na stránkách, jak zameziti toto žití kapitalistům, viz www.vymenilijsmepolitiky.cz, je to hutné a nutné čtení, tak bacha, ať to vstřebáte jako CELEK a i tak všichni musíme postupovat. Ano přesně takto to s námi myslí a ještě si myslí, že jim to budeme trpět VĚČNĚ, no to tedy TÚDLE. Kdo si počká, ten se dočká. Prostě teď se 100% ukazuje KDO ZA KOHO KOPE. A vůbec jim nedochází, že jim také někdo NAKOPE a třeba i VRCHOVATĚ. My upřednostňujeme KŠILTOVKY A TO JAKO PLÁCAČKY na odporný hmyz. Vzorek KŠILTOVKY byl ukázán Pepou z depa v první řadě stávkujících a to pod skvělým dohledem POLICIE. Prostě zastoupení ŽIŽKOVSKÝCH PEPÍKŮ bylo vidět a jejich zbraně také. Jé a ještě jeden obrkousek se Nám povedl a to, že jsme vymangelili z ministra financí něco ZADARMO a to bylo pulitr vody do prázdné čutory a to ještě s důrazem na udržení stability státního rozpočtu a to tak, že jsme odmítli vodu perlivou a to z toho důvodu aby rozpočet na ostří nože nebyl bublinkami převážen do Řecka, víte? Pak jsme si ale drbali hlavu, že to bylo neuvážené, protože den předtím byla v Řecku generální stávka a ta tam svrhla vládu. No řekněte, že i chybama se může ČLOVĚK UČIT,že? Tak doporučujeme vzíti do hrsti SELSKÝ ROZUM a bude VYMALOVÁNO. Připomínáme VYMĚNILI JSME POLITIKY A PŘEDČASNÉ VOLBY a pak to již půjde s nimi S KOPCE. Tak hezký den přeje 4. odboj a Pepa z depa.
23. 06. 2011 | 11:05

pich napsal(a):

Pane Sobotko.
Zase zbytečný blog. Takový sebevražedný. Kdybych to napsal já, tak by to bylo ok. Od vás je to jako pěst na oko.
O těch všech sviňárnách všichni dobře víme, jen nevíme jak to dopadne s vámi či Haškem, až bude po oslavách.

O té pík si mnozí myslí svoje. Je ale podobná hašanovi. Její antré také začínalo o boji s rudým hadrem. Ty povinné zaklínadla jsou už k smíchu. A kdo nechce být směšný, tak neflašinetuje.

Mnohokrát jsem panu Paroubkovi radil, že mluviti stříbro, mlčeti zlato. Neslyšel, proto tak dopadl. Vy nechcete také slyšet. Na dopis neodpovídáte. Paroubek, udělal aspoň to.
23. 06. 2011 | 11:07

Jiří napsal(a):

Zajímavé čtení o zneužívání státních peněz je třeba tady:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/sobotka-priznal-ze-zneuzival-poslanecke-nahrady_127127.html
Myslím, že k tématu se to velmi hodí.
J.
23. 06. 2011 | 11:07

hovorka11 napsal(a):

Bohuslav Sobotka:
Vy mě svou arogantní drzostí a skákání po hlavě Fejka nesmírně štvete. Jen dokazujete, že ČSSD chce zachovat rozkrádání a korupci. Kdyby to ta nebylo, tak by jste šel po systému nesmyslných platů a odměn a to chcete zachovat, proto s výkřiky stojíte v jedné řadě s Nečasem !!!
Fejk je "obětní beránek" proto, aby jste nemuseli tlačit na systémovou změnu, která by přeplácení zamezila.

ČSSD+ODS bratrstvo v korupci neovlivnitelné !
23. 06. 2011 | 11:08

stejskal napsal(a):

Obecně souhlas, pane Ivesi.

Prakticky to není v ničích silách (mám s tím dost bohaté a mnohaleté zkušenosti ;-)

Libor Stejskal
23. 06. 2011 | 11:14

stoppa napsal(a):

Bez ohledu na Sobotku - zajímalo by mne, čím proboha vyniká Petr Fejk - tento odborník na češtinu a pedagogiku (tedy učitel), že mu byly postupnbě svěřeny instituce jako velká ZOO, české centrum v New Yorku a posléze podivná trafika v rámci molochu ČD? Možná, pokud se najde rozumná odpověďf na tuto základní otázku, b ude rovněžz jasné, proč se za něj staví třeba Peache?
23. 06. 2011 | 11:20

Alibernet napsal(a):

Máme v Praze, Bohouši, Hulínského, snad ho znáš, je od vás. Posvítil bych si na jeho odměny z představenstev.
23. 06. 2011 | 11:23

Dočekal napsal(a):

Ives:

Jsem docela rád, že jste mne s tím poukazem na to, že pana Petra Fejka vyzývá k vrácení oněch milionů také pan Petr Nečas, předběhl.

Jsem tomu rád hned ze dvou důvodů. Zaprvé - je vidět, že zdejší "pravověrní" vynikají především jednostranným myšlením a vy jste jim to teď nádherně připomněl.
Zadruhé - poté, co jsem zde obdržel pomyslnou žlutou kartu a následně jsem byl nucen nedobrovolně trávit nějaký čas "studijním volnem," si už (zase) musím rozmýšlet, co smím a nesmím napsat jako svůj vlastní názor.

Jinak k tomuto problému jen tolik: Pana Petra Fejka instaloval do funkce ombudsmana ČD pan Vít Bárta, tehdejší ministr dopravy a faktický majitel strany s názvem Věci Veřejné.
Jediná strana páně Nečasovy vládní trojkoalice, která je proti vrácení oněch nemravných milionů, je strana Věci Veřejné.
Podle mého názoru proto, že by tím vyschl další pramínek, kterým proudí finance do stranicné pokladny Věcí Veřejných.

Ale tohle je opět jen můj vlastní názor, který se může, ale také nemusí krýt se skutečností.
23. 06. 2011 | 11:32

hoven napsal(a):

proč z čd nevyrazí žaluda?
23. 06. 2011 | 11:34

TomášL napsal(a):

Bédo

Mi připadají slova o morálce jako slova o Bohu. Nikdo jej neviděl a nepoznal, přesto o něm každý mluví, popisuje ho a přiděluje mu vlastnosti takové a makové. Překřikuje okolí a jsou jsi jist o své pravdě káže svými ústy to, co chce sám slyšet...

Nu, já bych tu debatu ukončil s tím, že vinu vidím ve zaměstnavateli, nikoliv ve zaměstnanci.
23. 06. 2011 | 11:34

Maximus napsal(a):

Pane Sobotko, máte samozřejmě pravdu s uspávačem hadů ze ZOO Fejkem a K.Peakovou, která vždy a promiňte mi ten výraz čumí na srazech VV nebo při VV seancích s novináři jako čestný Timur. Přitom to bude zřejmě sestra, dvojče posvátné sudokopytnice z Indie. Docela se mi ale líbí, že tady do Vás někteří lidé oprávněně zajeli! Vaše strana toho má také hodně špatného na svědomí i když oproti zejména ODS taháte za mnohem kratší konec. Zcela náhodou jsem se díval na aktivity nám. MD L.Hampla a nestačil jsem se divit, on je spolu s Vaším vinařským inženýrem z Bulharska Jaroslavem Palasem v dozorčí radě ČEZu! A o to jde, tihle Palasové, Urbanové, Hulínští atd. jedou v tom s ODS a navenek se tváří sociálně útrpně, že by jim jeden uvěřil! Palas, pché, tenhle profláknutý člověk, komunista a vyčůránek jehož CV když si přečtete, tak si musíte odplivnout je nyní hejtmanem. Tak to je síla. A takových by se u vás v ČSSD našlo spousta. Jak chcete oslovit veřejnost, aby vaší stranu volila, když tam máte takové lidi jako jsou výše jmenovaní či další jako Škromach, Březina, Tvrdík, Kraus... Pokud si neuděláte pořádek ve Vaší straně a třeba i nějakou tu noc dlouhých nožů, tak na to jenom doplatíte a zbytečně přijdete o mimořádně velké vítězství ve volbách. Zatím Vaším největším spojencem je trojkoalice! A to především totálně špatnou neumětelskou politikou, horší by snad mohlo být jen zemětřesení 9.stupně nebo pád nějakého nového tunguzského meteoritu na českou kotlinu! Zkuste být také trochu více kritický ke svým fámulusům, někteří nejsou to pravé ořechové, co soc.demokracie potřebuje.
Pěkný den!
23. 06. 2011 | 11:35

stále rebel napsal(a):

Některým vadí lidé z ČSSD v dozorčích radách státních podniků.
Ale jak taková věc vypadá?
Asi takto. Například ČEZ

„Předsedou dozorčí rady ČEZ zůstává Říman“

„Rada bude mít tři členy za ODS a tři za TOP 09.
Věci veřejné a ČSSD budou mít po jednom zástupci.“
http://www.novinky.cz/ekonomika/217411-predsedou-dozorci-rady-cez-zustava-riman.html
23. 06. 2011 | 11:35

neo napsal(a):

pane Dočekale,

hned ve svém prvním příspěvku jsem zmínil i Nečase:
(23. 06. 2011 | 09:32) To jen abyste mě nepočítal mezi ty "jednostranné".
23. 06. 2011 | 11:35

zdenekb napsal(a):

Ing. Miloslav Burda napsal(a):
"Vy,který jste z titulu funkce Ministra financí odpustil podvodnému pronajimateli postelí DVOŘÁKOVI 27 000 000.00 MILIONŮ."

Nepřeháníte trochu ty cifry, pane inženýre?!? ;o)
23. 06. 2011 | 11:41

Maximus napsal(a):

hovenovi
Protože Žaluda patří spolu s jinými jako je Šmerda, Slamečka, Palas, Urban, Hampl, Kohout atd., kteří jsou rozlezlí a nalezlí v různých správních a dozorčích radách a vyšších úřednických místech apod. k tzv. korkovým mužům! To jsou tací, co mají na pažích přivázané korky a nemůžou se utopit, plavou na určité pomyslné vrstevnici a vždy někde vyplují, jednou v senátu, podruhé jako poslanci, potřetí jsou náměstky třeba něčeho posléze jsou vlezlí do dozorčích a správních rad ponejvíce státních nebo polostátních podniků. Tito lidé nemají obvykle menší příjem než 500tis.Kč měsíčně. To jsou také ti spolupřesměrovávači financí do stranických pokladen, za což jsou posléze odměňováni!
23. 06. 2011 | 11:45

Dočekal napsal(a):

Dva odkazy:

http://www.ct24.cz/domaci/128182-riman-s-vv-se-musi-pocitat-odchodem-by-si-samy-uskodily/

http://www.ct24.cz/vysilani/2011/06/22/10252839638-211411058080622-20:10-hyde-park-ct24/1/

-------------
Je s podivem, že TOHLE dělá šéfa poradců premiéra této vlády.
Jo a jen tak mimochodem také šéfa Dozorčí rady firmy ČEZ. Nikoliv zadarmo, samozřejmě.
Tady se hodí připomenout ještě takovou maličkost.
Pan Martin Říman byl první, kdo od řečnického pultu v PSP ČR dal v roce 2002 panu Vladimíru Špidlovi nálepku "autista."
A byl to on, kdo s dalšími dvěma modrými svazáky, panem Ivanem Langerem a panem Petrem Nečasem, vyhlásil vládě ČSSD pod vedením pana Vladimíra Špidly onu slavnou "nulovou toleranci."

Tady víc než jindy platí ono biblické: "Bratře, ještě předtím, než budeš poukazovat na třísku v oku svého bližního, vyjmi trám z oka svého."
23. 06. 2011 | 11:49

hoven napsal(a):

maximus,
souhlasím. vzhledem k tomu, že je uplně jedno, kdo na takových místech sedí, jestli opice nebo nějaký bezdomovec s IQ na urovni kretenismu, protože to na chod te společnosti nemá vubec žádný vliv, tak jsem proto, aby lidi na tyhle místa vybíral počítač náhodným losování z databáze všech občanů čr. a aby se po pul roce střídali. něco jako výhra v loterii.
23. 06. 2011 | 11:50

Béda napsal(a):

Maximus,

ještě bych vzpomněl skromné dojiče VZP Bc Šnajdra (ten usiluje o doživotní pašalik), Cabrnocha, Johna a spol.
23. 06. 2011 | 11:52

stále rebel napsal(a):

K odpuštění daní

"Souhlas s odpuštěním daní a penále dal finanční úřad pro Prahu 8, krajské ředitelství i speciální komise na ministerstvu financí. Díky jednoznačnému postoji všech tří stupňů daňové správy jsem se rozhodl žádosti vyhovět," říká bývalý ministr financí a místopředseda ČSSD Bohuslav Sobotka. „

„Jeho rozhodnutí ale včera podpořil i současný šéf financí Miroslav Kalousek. „
"Kdybych rozhodoval o této konkrétní věci, rozhodl bych stejně jako on," postavil se za Sobotku jeho nástupce Kalousek.

O co šlo?

„Oprava Ambassadoru
Kauza odpuštěných 26 milionů, o které jako první v pondělí informoval časopis Týden, vznikla podle informací HN před čtyřmi lety při rekonstrukci pražského hotelu Ambassador. Dvořák ji v daňovém přiznání označil za opravu, zahrnul si ji do nákladů a snížil si tak základ daně.

Jenže finanční úředníci na Praze 8 to viděli jinak. Rekonstrukci posoudili jako takzvané technické zhodnocení, které není možné si do nákladů dát, a Dvořákovi proto finanční úřad doměřil daň 12 milionů. A ta se pak kvůli penále vyšplhala na 26 milionů
To se ale Dvořákovi nelíbilo. A snažil se úředníkům dokázat, že situaci špatně vyhodnotili a že se v čase mění to, jak posuzují, co je oprava a co už technické zhodnocení. Ministerští úředníci s ním absolvovali několik schůzek. Nakonec je zřejmě o svých argumentech přesvědčil. „
HN
23. 06. 2011 | 11:52

Jarmil napsal(a):

Pane poslanče Sobotko, i když s Vámi souhlasím, mám zároveň i váhrady. Souhlas: Fejk nemůže dostávat z našich kapes lepší plat než premiér ČR atd. Všude se tady šetří (spousta lidí je z toho na dně), přičemž někdo si dovolí přihrát takové peníze, které neberou ani lidé s mnohem zodpovědnější náplní práce. Pokud by Fejka platil soukromník, tak nic proti. Ale jestliže se mu na jeho plat skládáme my - i ti z nás - co berou nznej peníz (mnohým z nás nic jiného nezbývá), tak je to otřes. Je to krajně nechutné a já sám jsem z toho o to smutnější, že jsem volil Véčkaře, kteří.... Fakt už mě pořádně ser... Véčkaři začínají být hodně moc mimo realitu.

Vedlejší poznámka:
Ale od Vás to z ní od Vás docela licoměrně, p. Sobotko. Sám jste si nakradl s těch náhrad, byl jste to Vy, kdo odpustil daně (dluhy) panu Dvořákovi (kamarád Paroubka a ex-agent stb). Je mi z toho nedobře, že nakdo přihrál takovou pol. trafiku p. Fejkovi (dříve mi byl sympatický), ale pokud se k tomu vyjadřujete Vy, tak to zní směšně. Takže asi tak, p. Sobotko.
23. 06. 2011 | 11:53

Antroid napsal(a):

neo, rebel

Fejk se samozřejmě nedopustil žádného protizákonného jednání a všechny odkazy na korupci míří do .....

Za jeho instalaci a průběh odvolání nese plnou zodpovědnost vedení podniku, které si ho najalo.

Je jasný, že o riziku vznesení pochybností o účelnosti kontraktu, a z toho plynoucího možného odejití věděl a s tím do toho šel.
23. 06. 2011 | 11:54

hoven napsal(a):

stále rebel,
co se týká čuňáren, sobotka s kalouskem souzní jako pěvecké duo.
23. 06. 2011 | 11:55

Anička z Kuřimi napsal(a):

Kuci,
odstupný se dává pokud někoho propouštím, že jo.

Fejk však na nátlak médií o zveřejnění svého platu SÁM požádal o uvolnění, čili sám chtěl odejít ...
Takže vedení ČD si neplní své povinnosti, odstupný mu nenáleželo.
A wo tom to je
23. 06. 2011 | 11:56

žena napsal(a):

Věci veřejné by měly být mj. i platy ve státních podnicích. VV svou reakcí na Fejkovo odstupné názorně předvedli, jak si představují správu věcí veřejných.

Jsou-li platy manažerů ČD na takovéto úrovni a ČD jsou prodělečné, přitom zřídí místo ombudsmana s takto vysokým platem, měl by podle mě být odvolán generální ředitel drah.

Že je Fejkovo ponechání si odstupného nemorální? Už jsme si na takovéto způsoby zvykli, díky případům PROMOPRO, pandury...
23. 06. 2011 | 11:57

Maximus napsal(a):

Bédo, souhlas, ten výčet byl jen ilustrativní, zhruba se jedná min. o takových 300 lidí, mohl bych tam přidat Bartáka, Šťastného, Langra atd., atd. To jsou lidi co nikdy nic pořádného nedělali, páč to ani neuměli nebo to rychle zapomněni anebo dnes už nic neumí, vlastně jedno ano, jen kecat a přemisťovat finance pro sebe a své spolustraníky nebo ty co v tom jedou s nimi.
Pěkný den!
23. 06. 2011 | 11:57

Dočekal napsal(a):

zdenekb:

Celkem nedávno se tady jeden vysokoškolák a úspěšný podnikatel snažil zesměšnit "levouny" poukazováním na to, že tito neznají trojčlenku.
Na příspěvku, který jste zkopíroval je vidět, že někteří inženýři neovládají ani takzvané kupecké počty.

Odkaz:

http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-52139910-poslanci-vydejte-seznam-odpustku-kalouskovo-ministerstvo-nejde-to

Zatím co v inkriminovaném případu šlo o odpuštění PENÁLE, tak v tomto případě jde o nevymáhání vrácení neoprávněně čerpaných dotací ve výši 31 miliard(!) korun.
Ty související články jsou také velice zajímavé.
23. 06. 2011 | 11:59

hoven napsal(a):

anička,
to není odstupný, ale konkurenční doložka. fake nesmí nastoupit ke konkurenci a prozdradit jim, jak to čd dělají, že mají tak hnusný a špinavý vlaky a zpoždění. a čd musí fake zato, že nikomu neprozradí žaludovo know how finančně kompenzovat. ........
23. 06. 2011 | 12:00

žena napsal(a):

hoven

Díky za upozornění, taky jsem použila termín odstupné místo konkurenční doložka. Vaše upřesnění je trefné :-)
23. 06. 2011 | 12:04

Anička z Kuřimi napsal(a):

hoven
sdělte mě prosím konkurenční dráhu v ČR , stačí s poloviční velikostí.
23. 06. 2011 | 12:08

Tupelo napsal(a):

Pane Docekal, jen bych doplnil, ze tech 31miliard je za poslednich 5 let, tedy za dobu, kdy na ministerstvu financi uraduje prevazne Kalousek. Jde priblizne o 6 miliard rocne (nevim jestli tuto castku zapocitavat do odhadovaneho korupcniho rozkradani ve vysi 100 miliard za rok) nebo 500 milionu za mesic nebo 16 milionu za den (vcetne sobot a nedeli, na takovych castkach se pracuje nonstop ;)), ktere si nekdo touto zlodejnou vydela - ty penize nevyleti kominem, proste nekde jsou, nejspis na uctech.
To ze ministerstvo brani obcanum, aby se dostali k seznamum firem (ci lidi) kteri takto vydelavaji je u teto, rozpoctove odpovedne pravicove vlady, normalni. Rekl bych ze rozpoctove odpovedna vlada tato vlada je - ale vyhradne ke svym sponzorum, lobystum, korupcnim pijavicim a urednickym termitum - zvysovanim poplatku se stara aby jim pramen, v dobe kdy uz toho k privatizaci moc nezbyva, nevyschl...
23. 06. 2011 | 12:09

Ives napsal(a):

Celkově mi připadá volání po jakési morální zodpovědnosti jednoho člověka velmi hloupé. V této společnosti NELZE mluvit o zodpovědnosti vyplývající z výkonu funkce (soudci, poslanci,členové správních rad atd), natož o morální. U nás nezodpovídá nikdo za nic i v jasně dohledatelných věcech, např. přiznaná odškodnění za dlouhé soudní projednávání. Jako třešínka na dortu dnešní MF Dnes-je podáno 80(!)návrhů na solární arbitráž, bez výběrového řízení byli vybrání právníci, až na jednoho zahraniční. Cena jedné causy? Zhruba 50-60 mil Kč, většina na právní zastoupení. Celkově cca 5 miliard. To vše jde za poslanci, kteří nestihli změnu zákona o fotovoltaice. Kdo je zodpovědný? Je k smíchu, že p. Nečas (za Mečase se omlouvám, i když je to hezké) a p. Sobotka nyní bojují o pár mil. Celá solární daň půjde pouze na tento špás.
23. 06. 2011 | 12:10

hoven napsal(a):

žena,
náš zlodějstán se uplně vymknul jakekoliv kontrole. já si myslim, že jsme za dvacet vybudovali kleptokracii. system rozkrádání státních peněz. bohužel z toho nevydím východisko, protože jsou v tom namočení uplně všichni, i ti, kteří by měli dohlížet na to, aby se nekradlo. napádá mě jedině nějaká zahraniční jednotka třeba FBI.
23. 06. 2011 | 12:13

stále rebel napsal(a):

Petr Fejk, ombudsman Českých drah:
O železnici vím, ehm, nic...

Jak vysoký je rychlíkový příplatek ve 2. třídě?
„Jak vysoký? (po chvilce)
Nemá to smysl. Věcně nejsem vybaven na takovéto otázky.“
Správná odpověď: Žádný.

http://www.ahaonline.cz/clanek/trapasy/56004/petr-fejk-ombudsman-ceskych-drah-o-zeleznici-vim-ehm-nic.html

Ten potřebuje konkurenční doložku
23. 06. 2011 | 12:15

hoven napsal(a):

anička.
já o žádné nevím, ale fejk s žaludem určitě jo, jinak by přece žadnou konkurenční doložku nepodepisovali. třeba má fejk v obýváku vláčky.
23. 06. 2011 | 12:17

Viola napsal(a):

To je tedy hnus. A my naivní si mysleli, že nám zvolený ombudsman pomůže na dráze něco vylepšit. Jasně, ať vrátí peníze nenažranec jeden Fejk.
23. 06. 2011 | 12:23

Viola napsal(a):

Ty ženské ve VV jsou nemravy všecky, dyť jsem to hned na začátku, co se objevil ten jejich kalendář říkala. Peake je vlastně píče.
23. 06. 2011 | 12:27

žena napsal(a):

hoven

"zlodějstán" - to je výstižné. Co s tím, když i soudci si prosadili, že jim nemohly být sníženy platy s odůvodněním, že by byla ohrožena jejich nezávislost. Jak je to tedy s jejich uplatitelností?

Nedávno se dcery bavily o tom, jestli vychovávat děti k poctivosti, když "zlodějnou" se u nás nejdál dostaneš. Prostě hrůza :-(
23. 06. 2011 | 12:27

ventos napsal(a):

celé špatně, Fejk nemá nic vracet a ten co mu tu doložku podepsal má letět
23. 06. 2011 | 12:28

Ives napsal(a):

K apelu p. Mečase (nemohu si pomoci) a p. Sobotky poslední poznámka: Pokud vyzývají k porušení závazné smlouvy a je jedno jakým způsobem, jen to ukazuje na morální marasmum současných politiků. Jak to tak vypadá, smlouva je cár, se kterým si někdo může mávat jak chce. Pokud by někdo měl peníze vracet, tak ne pan Fejk ale ti, kdo je nabídli a schválili. Jen na okraj, jak je to vlastně s tabulkami na platy státních zaměstnanců? Je na takový plat vůbec položka?
23. 06. 2011 | 12:31

hovorka11 napsal(a):

Čerstvé důkazy o nesmyslnosti výběrů daní do rukou Ministerstva financí, o kterém si myslím, že legalizuje rozkrádání pod Kalouskovou správou.
Dá se počítat, že Kalousek nám pošle novou složenku za kamarády které tají, aby nemuseli platit daně s tím, že moc žereme:

21.6.2011
Poslanci:
Vydejte seznam odpustků. Kalouskovo ministerstvo: Nejde to !!!

Poslanecká sněmovna chtěla na základě zprávy NKÚ prověřit, proč ministerstvo financí odpustilo řadě firem vrácení některých dotací. Jenže Kalouskův úřad odmítá seznam takových případů poslancům vydat.
23. 06. 2011 | 12:32

vfischer napsal(a):

Jste všichni, jeden jako druhý, stejná sebranka všežravců, třesoucí se na koryta státní kasy a veškeré prebendy !! Teď žvaníte jak kdo krade víc a jak je neschopný, avšak za rozvrat státní správy, gigantickou všežravou parazitickou administrativu a zločinecký marasmus ve státě jste zodpovědní vy všichni paňácové stejným dílem.
Měli jste opakovaně možnost ukázat své schopnosti, místo kterých jste ukázali zlodějského mašinfíru, ubrečeného ješitného Jyrku o napoleonovi Rathovi a šíbrovi Palasovi ani nemluvě! Specielně vy Sobotko jste pouze neschopný aparátčík vyrostlý pod poklopem ze svazáckých trenýrek na hony vzdálen od reality života v tomto gangsterském Absurdistáně !! Táhněte k čertu všichni jeden jako druhý a nechte si svá přechytřelá moudra pro své partajní řiťolezce !
23. 06. 2011 | 12:32

hoven napsal(a):

žena,
no to je právě problem, zlodějna se už u nás stává normou a součástí kulturního dědictví českého národa. podle mýho je řešení ustavní zákon o vyrovnaném rozpočtu. kde nejsou žadny peníze, tam se nemuže krást. nic jinýho na čechy neplatí. čech nebude krást jedině v případě, že nebude co.
23. 06. 2011 | 12:34

Tencokida Hnuj napsal(a):

http://www.ct24.cz/domaci/povolebni-jednani/92819-top-09-a-vv-broji-proti-poslancum-v-dozorcich-radach/

"...TOP 09 a Věci veřejné už přišly s nápadem, že by dozorčí rady státních a polostátních firem měli obsazovat spíš experti než politici. Jejich poslanci v tom ale jasno zatím nemají, jak dokládá nestraník za Věci Veřejné Milan Šťovíček: "Musím říct, že o těchto věcech se zatím nebavíme, opravdu jsou teď na programu programové záležitosti."

Šéf Starostů Petr Gazdík, který podporuje TOP 09, je proti účasti politiků i v městských a krajských firmách. Sám je členem krajské rady uherskohradišťské nemocnice: "Tam bych první rád dokončil to, proč jsem do uherskohradišťské nemocnice šel do dozorčí rady, a jakmile toto bude ujasněno, tak zvážím své další fungování...."

:((((
----------------------

http://zpravy.ihned.cz/politika/c1-52096840-koalice-ve-stinu-stavky-vv-chteji-do-dozorcich-rad-a-posty-namestku?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed

"...O to více se však VV budou snažit o obsazení méně exponovaných, přesto však velmi vlivných pozic. Konkrétně jim jde o více míst ministerských náměstků a o pozice v dozorčích radách státních a polostátních podniků.

„Nejde z naší strany o nějaký nový požadavek. Dostali jsme tuto nabídku už při sestavování koalice, jen jsme se tam netlačili,“ řekla HN předsedkyně poslaneckého klubu VV Karolína Peake...."
---------------------
:)))))
23. 06. 2011 | 12:35

lederer napsal(a):

Nesnesitelná zoufalost bytí opozičního předáka....... Jak jinak nazvat Vaše konání , jako představitele nejsilnější opoziční strany . Místo adresných a realistických návrhů a oponentur jak řešit reformy v jednotlivých oblastech , místo seriozní a věcné diskuse o všech aspektech pro a proti , Vám ( jak se zdá)zbyla jen populistická témata , jako je zlatý padák pana Fejka.........
Trochu málo na Vaše ambice vyhrát v předčasných volbách.........
23. 06. 2011 | 12:43

Petr napsal(a):

Zajímá mne, jestli konkurenční doložka platí jen pro ČR, nebo i pro ostatní státy. V prvém případě ji považuji za přiměřenou, ve druhém případě za příliš malou. Rovněž je mi líto g.ř. drah pana Žaludy, který byl v tomto případě dle slov p.ministra dopravy dostatečně potrestán tím, že ztratil p.Fejka.Snad se s tím nějak vyrovná.
23. 06. 2011 | 12:48

žena napsal(a):

hoven

"řešení ustavní zákon o vyrovnaném rozpočtu"

To by bylo dobré. Jen jsem skeptická k tomu, že by tím zmizely zlodějny. Více daňově zatíží nás plebs a jede se dál. Vždyť je to znát na případu vytvoření ombudsmana ČD s takovým platem ve chvíli, kdy je snaha platy snižovat. Jaké jsou tedy asi platy ostatních manažerů ČD. Ono je snad lepší to nevědět. Člověk se pak zbytečně rozčiluje.
23. 06. 2011 | 12:51

Jeff napsal(a):

Stále Fejk - ještě nedávno mladý, úspěšný modrý soudruh, krotitel lvů a zachránce tonoucích se medvídků, slza by ukápla, opravdový český manager, poté nepochopen a vyhnán z Nového Yorku, aby napomohl mladé nadějné občanskodemokratické straně VV v nemiřitelném boji proti dinousaurům, jako je pan Sobotka, co bytem prožral náhrady či jiní (zum Beispiel rudý odporář Dušek, mimochodem zneužil Dráhu k bombardování lidských štítů již v r. 97)a tito drzí demokraté mu nyní spílají do zneužití pouhých 2 (slovy dvouch) melionů za propagaci VV. Co k tomu říct?
Pozn.: Peak to pos.ala jako obvykle
23. 06. 2011 | 12:54

Dočekal napsal(a):

Tupelo:

Tohle všechno ale já přece vím až moc dobře.
Zkuste to ale vysvětlit místním "pravověrným!" To se pak o sobě dočtete takové věci, že se pak nebudete poznávat ani při pohledu do zrcadla.

Pro mne osobně je nepochopitelné, že vyloženou zlodějnu tady obhajuje už jen ta vzdělanější část mých spoluobčanů.
I když i tady mám také jisté pochybnosti. Za absolventy VŠ se v těchto diskusích totiž prohlásili jedinci s nicky Rumcajs a hoven a to mne tak trochu mate. Jedině kdyby to byli absolventi Pomocné školy ODS s názvem PF ZČU v Plzni. To by také vysvětlovalo jejich "pravicovou" orientaci.

Jediné, co se tady po roce 1989 změnilo, jsou hesla a názvosloví.
Komunistické heslo "Kdo nejde s námi, jde proti nám" nahradilo heslo nových "mocných," které zní: "Kdo nekrade s námi, krade proti nám."

A vovovotom to také celé je.
23. 06. 2011 | 13:07

Tencokida Hnuj napsal(a):

http://www.nasepenize.cz/francie-chce-vice-zdanit-firmy-ktere-prilis-odmenuji-vedeni-9234
FF je nominantem pravicové strany.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Union_pour_un_mouvement_populaire

Jenže v případě ČD by to bylo absurdní.
ČD jsou příjemcem státních intervencí.

http://www.ceskedrahy.cz/tiskove-centrum/tiskove-zpravy/-5662/

/ad 2009 nutno přečíst poznámku pod grafem !!!!/

dotace : /pokud má někdo novější data - sem s nima.../

http://railway.econ.muni.cz/en/system/files/Analyza_dotaci_CR.pdf

----------------
Erár - byť s ním jsou lidé potažmo zákazníci nepříliš spokojeni, je od dob Meislů a Rotschildů nejspolehlivějším a nejhloupějším zdrojem příjmů. Ideální je, pokud není vidět na peněžní toky, plynoucí z takovéhoto zdroje.
Průser je, pokud začne být vidět.
A velký průser pak je, pokud se zjistí, kdo ty toky organizuje.

Ale úplně největší průser je, pokud se pak věc dostane jinam , než na Rampulův stůl.

:((((((
23. 06. 2011 | 13:11

Sims. napsal(a):

To hoven
Ač jsem v minulosti s Vámi dost často nesouhlasila, poslední dobou to vypadá, že jste hodně prozřel a dostává se na kolej, která je mi sympatická - začínáte vidět, že nelze hovořit o pravici a levici, že jsou to v této zemi zcela nenaplněné pojmy. Tady se již hraje jen od ukončení zldějin a to bez ohledu na jaké platformě smýšlení se odehrává. Nyní jde fakt o stát, o to, abychom zastavili pohromu, která se připravuje. Straší nás či strašili Řeckem, ale sami jej zde připravují a mám dojem až moc cíleně. Začáná mi nas mysl vyvstávat Thomasův teorém - jesliže je určitá situace definována jako reálná, pak se stane opravdu reálnou. Příklad: neurčitá banka kdysi v Chicagu byla označena za nestabilní, lidé začali vybírat hromadně peníze a ona ač byla silná a nebylo pravdou, že si špatně stojí po tomto runu zbankrotovala. Aktéři "hry" naplnili předpověď bankrotu. Naše vláda se chová tak, že umožňuje vybrakování tohoto státu na popel a pak dopadneme opravdu jako to Řecko, vždyť nám to předpovídal Nečas při svých předvolebních projevech a hrozil tím.
23. 06. 2011 | 13:17

hoven napsal(a):

sims,
nesouhlasím, vláda se naštěstí odhodlala k reformám, které by nas měly před tím řeckem zachránit.
23. 06. 2011 | 13:23

ali napsal(a):

Sobotka
kdybyste si ráčil přečíst aspoň příspěvky a z nich si něco vzít a probrat si to ve svém svědomí a vědomí. Ale Nečas už se taky přidal, tak ukažte veřejnosti, v čem jste jednotní. Veřejnost to potřebuje. Naivně se totiž domnívá, že boj levice a pravice je opravdový..ale mezi námi, víme, že v utajení jste jednotní víc, než braři. Boj levice a pravice je pouze mezi lidmi, který krmíte svými bludy, populizmem, vykřikováním přiblblých hesel a spoléháním na hloupost lidí. Pouze mě děsí mlčení komunistů. Jak bolševik drží hubu, tak něco kuje..
23. 06. 2011 | 13:24

ali napsal(a):

hoven
kéž byste měl pravdu..
23. 06. 2011 | 13:25

ali napsal(a):

jaká je vlastně funkce ombudsmana ČD? K čemu ombudsmana ČD potřebují, co konkrétně řeší a v čem spočívá jeho pracovní náplň? Kdo vlastně tento úřad v ČD zřídil, kdo povolil, kdo podepsal? Kdo jsou vlastně ČD?
23. 06. 2011 | 13:32

vasja napsal(a):

Dočekal napsal(a):
Jedině kdyby to byli absolventi Pomocné školy ODS s názvem PF ZČU v Plzni. To by také vysvětlovalo jejich "pravicovou" orientaci.
------------------------
Pod vedením rektora-socana :))
To je hrozný. Tyhle nevzdělanci a polointeligenti....
23. 06. 2011 | 13:36

Rumcajs napsal(a):

Myslíte, že Sobotka taky umí stříhat ušima ?
23. 06. 2011 | 13:48

Petr B. napsal(a):

Myslím, že paní Peak šlápla tímto prohlášením do lejna a dokázala, že není nic lepšího než její ještě kamarádka Kočí. Peak mně vůbec silně irituje, klidně veřejně tvrdí, že VV nemůžou plnit své volební sliby, protože dostaly málo hlasů a proto musí plnit volební progra ODS a TOP09 (což je, jak víme, od Topolánka umělá strana). Budete mně pokládat možná za šílence, ale já se domnívam, že četné hlasy v květnu 2010 pro stranu Věci veřejné jsou snad největším selháním tohoto národa od konce 60. let (od 21. 8. 1969). Spousta lidí ani za 20 let nepochopila, že v ČR máme pouze 2 základní směry a to ODS a ČSSD. Pokud středo-levicoví voliči zvolili nejdříve bursíkovce a pak Věci veřejné, mimořádně tak posílili ODS, kterou původně zavrhovali. Ano, ODS a Věci veřejné se perou, ale perou se pouze o koryta a o podíl z různých prebend a budoucích privatiací. Jinak mají stejný program a Peake před volbami lidem vědomě lhala.
23. 06. 2011 | 13:51

Tupelo napsal(a):

Pane Docekala, berto tak ze je to treba Plzen ;), nekteri vytykaji sobotkovo prominuti dani, ale to ze rozpoctve odpovedny hospodar Kalousek to dela doslovo denne, mesic po mesic, rok po roku, vcetne sobot a nedeli je nevzrusuje. Na to preci clovek musi mit nejmin semestr plny vyucovacich hodin tuneloveho (opet doslova ;)) videni... (a tento clovek ma tu drzost rozesilat pred volbama slozenky, uz se velmi tesim az mu nekdo posle obsilku; jak na Islande, za spatne hospodareni)
23. 06. 2011 | 13:58

ali napsal(a):

Rumcajs
hele nechte toho, mám tu teď vážný věci nemůžu se smát :o)
23. 06. 2011 | 14:03

norma napsal(a):

Pane Sobotko,
prosím napište něco o Palasovi, Agelu a nemocnicích v MSK. To, co se nepovedlo Julínkovi šťastně dokončil Palas. On udělal přesný opak toho, co Vaše strana hlásá.
Proč o tomto maléru cudně mlčíte? Není Vám stydno?
Nevím, proč je na tapetě Fejk, on jen přijal to, co mu nabídli. Myslím si, že na tapetě by měl být ten, kdo mu dal tyto výhody.
23. 06. 2011 | 14:29

hoven napsal(a):

mě by jenom zajímalo, jestli to sláveček myslí upřímě.
23. 06. 2011 | 14:29

dalimír napsal(a):

Aliamálko komunisti jsou již dávno neškodní ,tam se není čeho obávat ! Problém kouká odjinud ! Ale raději nebudu tohle rozebírat ! Ovšem tihle lidé ve vládě co tak vzívají reformy , ti myslí stejně jen na své kešeně ! Hoven nebudte naivní jestli věříte Kalousovy a spol ! U nich reforma= deforma a to všeho co doposud ještě jakš takš fungovalo ! Poznáte to všichni , inteligenti s Plzenský VŠ ! Dl.
23. 06. 2011 | 14:43

ali napsal(a):

dalimíre
nevěřte tomu, komunisti jsou pořád komunisti, ať ležící spící. Před těmi má být vždy člověk na pozoru. Jinak jsem pro reformy a hlavně pro privatizaci. Co je státní, je, jak vidíte sám, nemravné. Všichni politici si berou pod rouškou "státní podniky" jako (paradoxně) své soukromé trafiky. Na ohavnost těchto činností pak doplácí stát a politici blafujou lidi demagogickými literami a rozeštvávají lidi proti sobě. Ukazují prstem jeden na druhého, ale nikdo není vinen. Všichni jsou jak tělo boží..
23. 06. 2011 | 15:01

dalimír napsal(a):

Amálo vílo má nás dva nemůže rozeštvat nic na světě ! Počítejte se mnou ! Křemílek
23. 06. 2011 | 15:11

Colt napsal(a):

pane Sobotko,

ne že bych schvaloval tak velký padák pro Fejka, ale proč jste nekřičel, když odpouštělo MF defraudovanou dotaci 11 miliónů Wolfovi? Za přeběhlictví - původnímu poslanci za ČSSD. A takových defraudací bylo.
Máte také nějakou zodpovědnost za výběr kandidátů do Sněmovny.

P.S. Bártovi a celé VV bych odpustil veškeré prohřešky (ze státního nebyly), kdyby se jim s vaší pomocí podařilo prosadit majetková přiznání.
Ale to by vyžadovalo alespoň o řád vyšší politickou inteligenci.
23. 06. 2011 | 15:33

Mac napsal(a):

Rume

když se ptáš, jestli Sobotka TAKY umí stříhat ušima, tak myslíš, jetli to umí TAKY jako TY?
23. 06. 2011 | 15:35

Mac napsal(a):

já se těm platovým podmínkám nedivím a plně je schvaluji.

České dráhy jsou totiž silně ziskový, soukromý podnik, který státu odvádí ročně miliardy na daních a hlavně - není vůbec dotovaný ze státního rozpočtu, takže si samozřejmě může dělat, co chce.... nebo, že by to bylo jinak??

Když GŘ Žalud nebo Žaluda nebo jak se jmenuje má základní plat hodně nad půl mega (nikdo neví kolik to přesně je), k tomu nezjistitelné bonusy (např. životní pojistku, která stojí ČD ročně řádově miliony), hromada náměstků bere nad čtvrt mega a to všechno ve státem dotovaném ztrátovém podniku, kde vykolejují vlaky, protože nejsou peníze na běžnou údržbu kolejišť - proč by ausgerechnet pan ombudsman, jehož pracovní náplní je povídat si s cestujícími - nemohl za 3 měsíce této "práce" inkasovat cca 3 mega?

Lidi, nezáviďte pořád, nebo vás kultivovaná Kája Píka označí za nepřející socky....
23. 06. 2011 | 15:43

modrý edvard napsal(a):

Já mám obrácený nápad: ať si Fejk ty peníze nechá, ale ať řekne, co ví o ČD.
a ještě jeden
ať si Sobotka ten byt nechá, ale ať řekne, co ví o ČSSD.
23. 06. 2011 | 15:59

Mac napsal(a):

modrý edvard

co by tak asi mohl Fejk říci zajímavého, případně tajného o ČD? Za těch pár dnů, co tam pobyl se stihl dozvědět tak maximálně, kde jsou záchody a kantýna....
23. 06. 2011 | 16:11

Béda napsal(a):

ali,

říkáte "co je státní to je špatné". Nepřijde vám divné, že to demonstruje pravicová strana VV v pravicové koalici "rozpočtové odpovědnosti"? Ustavuje si svého Fejka, který v podstatě za "nic" dostává v průběhu 4 měsíců od daňových poplatníků bonuc 3,5 mil. Kč? Kde je ti antikorupčnost a rozpočtová odpovědnost?
23. 06. 2011 | 17:20

Béda napsal(a):

ali,

to samé platí pokud jde o vyviňování Drobila a Vondry, zadlužovatele státu, lobbisty hazardu Kalouska...
23. 06. 2011 | 17:37

stále rebel napsal(a):

Pro Mac.
Že právě ten modrý mozek chce po Fejkovi, aby řekl, co ví.
Kdyby to Fejk udělal, tak by jej modráci označili za práskače a už by se nechytil. Tak dostane nějaké méně křiklavé korýtko a bude si slušně žít.
23. 06. 2011 | 17:56

Aktiv napsal(a):

Proč proboha VV tolik zápasí za svého zkorumpovaného Fejka a ost. zkorumpované zrůdy?
Odpověď, tyto zrůdy hrají důležitou roli ve vysávání veřejných peněz!
Jak?
Jako prostředníci, nastrčené bílé koně!

Za to, co se v Čechách odehrává ve všech patrech politiky a hospodářství je potřeba rázně přehodnotit odměňování, které není na základě úspěchů, ale proto, že odměnování a funkce slouží jako prostor k oceňování zkorumpovaných!

Podobně jako v zahraničních firmách a bankách , kde zlodějský a neúspěšný management dostává horentní sumy za nic, za svoji nekompetentnost a neschopnost.
Pak ať se nikdo nediví, proč západ jde velmi rychle do kytek!

Je to spiknutí všehoschopných proti schopným a realistickým lidem, jde to od USA až po nejmenší zapadlou díru Evropy jako je ČR, nebo Rumunsko!
Západ si prostě nevidí do huby!

Dejte Fejkovi 200 miliard ať táhne, a už neotravuje!
Kolik ještě zbývá rezerv?
0, aha, nevadí, půjčíme si na odměny ostatních managerů. Půjčme si 1,5 bilion dolarů na odměnění všech velevážených českých managerů, kteří si to opravdu ale opravdu zaslouží!
23. 06. 2011 | 18:03

Petr Havelka napsal(a):

Pane Sobotko,

proč se ptáte, když to víte :)

Fejk je přeci kůň VV.

NO, a VV jsou to samé co ČSSD, taky shánějí trafiky pro své koně: Tvrdík a letadla, Brunclík a dálnice. Kdo je teď aktuálně za ČSSD v ČEZu?

Raději si udělejte pořádek s Palasem, zdá se mi, že si s Vámi vytírá víte co.
23. 06. 2011 | 18:13

modrý edvard napsal(a):

pro mac: ano, myslím, že se mohl dovědět leccos. Proč by jinak dostal ten padák?
23. 06. 2011 | 18:26

dalimír napsal(a):

Aliamálko takový systém a vláda která zapříčinila tu hrůzu ve svém státě že spousta lidí je zoufalých ,berou si radějí houfně dobrovolně životy protože chudáci ani neví kdy je vyloupí exekutor ! A to i třeba nezaviněně ! To je absurdní ! Já si na rozdíl od Vás myslím že ti polepšení komunisté by tenhle stát vedli rozhodně lépe ! Byl bych skutečně rád kdyby jim lidé ve volbách dali šanci ! Jiná lepší volba asi nebude ! Vy tvrdíte že soukromý sektor a tahle vaše demokracie je to nejlepší pro národ ,já si to nemyslím ! Já bych všem těm zlodějům u nás co rozkradli republiku vše znovu z národnil ! A za tyhle zlodějny bych je tvrdě potrestal ! Bez vyjímek ,padni komu padni ! Tihle lidé se musí někoho bát ! Jinak dobří nikdy nebudou ! Jen tvrdé tresty na zloděje ,nic jiného ! Tady v tomhle absurdistánu to bude muset nakonec stejně vzít do rukou ulice ! Tak jsme to dopracovali s tou Havlovou pravdoláskou ! Dl.
23. 06. 2011 | 18:54

pich napsal(a):

hoven 13.23 Díky. A to jsem si myslel, že se už v tento pošmourný podvečer nezasměju.

A tak přidám i já. Dvě anglická slova pro captchu.
Neal.ypToki
23. 06. 2011 | 19:07

pich napsal(a):

Pane Sobotko prosím. Najděte v archívu nějakou lepší fotku.
Ty "vaše" podepřené brady ! I pro socany je "image" důležité.
23. 06. 2011 | 19:16

Belgičan napsal(a):

Proč Véčka brání Fejkovy miliony?
Proč Socani brání milióny pražských radních......... těčky se nedostávají.
Nadávat Fejkovi, drahám či Véčkařům je od politiků jako Sobotka, Nečas,... čiré pokritectví.
23. 06. 2011 | 20:13

Yosif K napsal(a):

Jasny pane Bohous, lumparnu s Feikem chapem, ale jeste nam vysvetlete jak pro vas a pro CSOB zaroven delala mladicka JUDR Maleckova a jakto tak prislo ze sodemacky JUDR Jansta dostal od ceske posty 100 milionu + dph + 300 milonu + DPH za 35 strankovou smlouvu s CSOB a jak tyto penize vypral na Cayman Island a ve Fribourgu.

A taky se pochlubte jak jste zatocil se vzpurnym Palasem, ktery rika ze si na hotel za 25 mega nasetril z poslaneckeho platu. Hahaha...on ktery prdal Setuzu za hubicku Pitrovi... hahahaha..... kudy chodil tudy krad, socialni demokrat.....
23. 06. 2011 | 22:25

ali napsal(a):

dalimír
komunisté nemohou být polepšení a to už ze zásady. Komunizmus je jako církev. Nechtějte po komunistech reformy. Komunista je člověk nestoudný. Řeči o tom, že strašení komunismem v dnešní době je pohádka, jsou jen fikce. Komunistovi nevěřit v žádném případě. Ptám se: Je to stejné, jako věřit či nevěřit nacistovi? Obojí filozofie je stejná, jen na jiné bázi.
O absurdnosti exekutorů a následně zoufalců je jiná pohádka. Ne politici, ale státní zaměstnanci jsou mafie. My tady jednotně a svorně nadáváme na politiky, bo oni jsou představitelé toho všeho čurbesu, jmenovití a neodkrytí, takže je zcela jednoduché, najít si viníka něčeho, za co ani oni sami nemohou, neboť se o průserech dovídají až po průseru. Státní zaměstnanci mají v rukách moc. Klasickou ukázkou je právě Fejk. Neporušil zákon, leč vše kolem něj je nemravné. Kdo za to zodpovídá? Sobotka? Nečas? Houbeles! Nějaký nám neznámý ouředa, který neznámým zůstane.
Nebo naprosto klasický případ Barková. Každý jí odsoudil za nemravný pojišťovací podvod. Ale nikdo neví, který pojišťovák toto vše povolil a schválil. Zná někdo jméno toho pojišťováka? Kde se nachází? Co dělá? Neví nikdo! Jen každý ví, že Barková údajně "okradla" pojišťovnu o nějaký milion. Jenže nebýt toho šmejda pojišťováka, tak si Barková ani neškrtne. Přítěží je jí kamarádství s Grossovou. Na jaké úrovni to kamrádství bylo, je též otázkou, pomineme-li bulvární plátky typu Blesk, Hrom, Bouřka, bo jak se jmenují všechny ty debině-inteligenční noviny pro blbce..tím nechci Barkovou omlouvat, jen se snažít to vidět jinýma očima, než Blesky a Hromy..
Největším nepřítelem a zločincem jsou státní podniky, státní zaměstnanci. Beru-li v potaz naší malou vesničku střediskovou a vidím, to co vidím, je mi do pláče a do blití zároveň. Ty malé a bezvýznamné ryby, šmejdi, co sotva vychodili základní školu nebo učňák, jsou v představenstvech na obcích o, cirka 300-500 lidech, jak si tam úřadujou ve jménu socanů, ódeesáků, véčkařů, komunistů...blabla...tak vzít kulomet je málo. Ale to je pro lidi vedlejší. Oni vidí a viní vládu. Hovnajs vláda! Ale sběř pod jejich vlajkou je neúnosná, mafiózní a nemravná. Vláda ovšem na druhé straně je zas slepá a pevně věřící, že zvolením těchto bezvýznamných, leč velice mohoucích lumpů, je čestné, čisté, neposkvrněné..a dopadá to tak, jak to vidíme dnes. Ne na hrad, ale přímo na naše obce, města, kraj, je třeba vzít sudlice..pokud ovšem tam neděláte sám, nebo tam nemáte rodinného příslušníka :o)
p.s. Váš vzkaz:
"Amálo vílo má, nás dva nemůže rozeštvat nic na světě ! Počítejte se mnou! Křemílek "
tedy ten mě dostal přímo do rozpaků :o)))..
dobrou, dalimíre, levičáku tělem i duší..alimálka jen pro Vás a pravičák úplně vším ;o)
24. 06. 2011 | 01:49

Béda napsal(a):

Je zajímavé, že nejvíc se zastávají mzdy a zlatého padáku (pardon "konkurenční doložky") p. Fejka ti, co obhajují škrtání až na kost. Přitom plýtvání z ušetřeného jak se zdá jim nejenže nevadí ale ještě obhajují nenasytného obžeru.

Zajímavé je to i v kontextu, že obvykle tvrdí, že všechno státní je špatné, že odměňovat se má na základě efektivity (je li z čeho) a podle individuálního podílu na dosaženém zisku. V tomto případě, zdá se, je všechno naopak. Nevadí jim zdá se ani to, že jde o monopolní státní dráhy, ani trvalá prodělečnost firmy, ani to, že odměna vzhledem k významu ombudsmana u drah a době působení p. Fejka ve funkci vůbec neodpovídají mzdě a zkatému padáku ušitému po ukončení pracovního poměru.
24. 06. 2011 | 05:39

Aoaolel napsal(a):

Dekuji za precteni. Ao.
24. 06. 2011 | 20:07

Aoaolel napsal(a):

Vtipne. Ao. az se budeme smat my ,bude vam velmi spatne.objektivne. .
24. 06. 2011 | 20:09

Karel napsal(a):

Fejk má jistě pěkného žaluda a to seŽaludovi zalíbilo.
25. 06. 2011 | 21:03

GddCyHcW7ji napsal(a):

Grymt! Vad peppande. Jag e4gnade me5nga e5r e5t att sy eget, men det ff6ll lioksm bort. Har dock klippt ut ne5gra plagg, som ve4ntar pe5 att bli ihopsydda. Ha det gott!
23. 08. 2013 | 17:09

blPteJIfowji napsal(a):

Andie:Ja precis, fejk ger ju<a href="http://uscaxa.com"> lokoen</a> man vill ha. Jag f rst r att du inte associerar s . Det r helt klart det b sta alternativet om man nu vill ha p ls-looken. Jag kan t nka mig att de t nker typ, att om du har p dig det s kanske n gon annan tror att det r kta. Och ven om massor g r omkring med fejk, s kanske ven massor tror att det r kta. Och det kan bidra till att den t nker "alla andra har ju p ls d kan ju jag ocks ha det med gott samvete". Lite den tanken kanske. Men andra sidan s r "alla andra har" en r tt osj lvst ndig tanke. andra sidan (igen) s r ju de flesta osj lvst ndiga och icke-kritiska
24. 08. 2013 | 16:16

7FXZJATpp9 napsal(a):

Ja, men kf6r pe5! Man behf6ver pe5minnas om hur kul det e4r med je4mna mellanrum, ff6r att ta upp det igen. I alla fall e4r det se5 ff6r mig!Kramar til er!! http://gzycmgmsw.com [url=http://yogpkmqfo.com]yogpkmqfo[/url] [link=http://pjhjyxmqofq.com]pjhjyxmqofq[/link]
26. 08. 2013 | 14:32

p0jJBo0ebBI napsal(a):

Aprope5 Malins inle4gg he4r me5ste man nog vara ve4ldigt tydlig vad man<a href="http://bonksunrjtu.com"> seikvrr</a> se5 att du fattar. Mitt inle4gg om hur det e4r att vara tjock e4r ett medhe5ll till Marikas inle4gg till fejk om Kvinnors re4tt att vara sig sje4lva om det inre iste4llet ff6r att hela tiden df6mas ff6r det yttre.Det e4r om se5na som dig som inle4ggerna handlar om Sen vill jag ff6rtydliga att jag har ockse5 varit tre5dsmal och fe5tt gliringar ff6r detta men det kan pe5 inget vis ge4mff6ras att det man fe5r hf6ra som tjock som jag skrev i mitt ff6rra inle4gg gillar jag ockse5 att ve5rda mitt yttre byter ofta frisyr gillar snygga kle4der OCH jag tre4nar pe5 gym 2 tim varannan dag de5 e4r en timma kondition. Att vara tjock e4r inte alltid samma som sitta hemma och e4ta ff6r mycket man kan vara tjock ff6r man e4r sjuk eller har varit det det svullnat upp av alla mediciner ff6r man haft cancer eller samlar pe5 sig ve4tska ff6r att man har hje4rtfel.Men kvinnor e4r det inte dax att sluta df6mma varandra utan ste4llet peppa varandra ff6r lika lf6n ff6r samma jobb som en man att tas pe5 allvar ne4r man blir misshandlad av en man eller ve5ldtagen. Att inte bli ff6rbi ge5ngen vid anste4llningsintervjuer osv.Att man vill ke4nna sig snygg e4r en ff6rbannad re4ttighet vare sig man e4r tjock eller smal men det gf6r man ff6r sin egen skull men sitt vackra inre e4r ju det som e4nde5 i slute4ndan betyder mest te4nk pe5 det Malin de4r har du mycket att le4ra. Ne4sta ge5ng du le4ser ett inle4gg ska du nog titta vad det igentligen ste5r. Marika till dig se4ger jag fortse4tt att vara dig sje4lv ett vacker inre e4r ju som du<a href="http://bonksunrjtu.com"> seikvrr</a> det som i sista e4ndan betyder ne5got. Kram pe5 er alla kvinnor som ger respekt till andra och er sje4lva ff6r vilka de/ni e4r utan att bedf6mma det yttre Kram h
28. 08. 2013 | 22:01

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy