Lže Drábek nebo Langer?

13. 03. 2012 | 08:00
Přečteno 3976 krát
Vláda Petra Nečase, která o sobě tvrdí, že je vládou „boje proti korupci“, má ve svých řadách ministra práce a sociálních věcí Drábka, který během loňského roku vyměnil dodavatele softwarových aplikací pro úřady práce bez výběrového řízení. Jde přitom o dodávky za stovky milionů korun ročně. Podle zdrojů Mf DNES do projektu jen v roce 2011 putovalo 349 milionů korun. Tytéž noviny dokonce napsaly, že kolabující nové systémy úřadů práce budou stát víc než staré.

Zakázku na poskytování nových aplikací získaly prostřednictvím firmy Fujitsu Technology Solutions čtyři soukromé společnosti, z nichž jedna má historickou vazbu na ministra i jeho náměstka Šišku. Ministr Drábek celou věc hájí tím, že postupoval podle rámcové smlouvy, kterou v roce 2008 uzavřelo ministerstvo vnitra se společnostmi skupiny Microsoft. Pokud by měl v této věci ministr Drábek pravdu, otevřela smlouva z roku 2008 kanál pro obrovské nákupy v oblasti informačních technologií ve státní správě, které nemusí být jednotlivě podrobovány řádným výběrovým řízením. Na všech dodávkách na všechny státní úřady by se dohodly privátní společnosti se zprostředkovatelem, firmou Fujitsu, kterého určilo v roce 2008 ministerstvo vnitra. Je skutečně něco takového možné? K čemu pak celý cirkus kolem nového zákona o zadávání veřejných zakázek? Vždyť za dodávky v oblasti informačních technologií stát platí miliardy korun ročně!

Celý způsob výměny dodavatele softwarových aplikací na MPSV již kritizovala ČSSD, odbory i další politické strany. Věc by měla být nyní šetřena Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže. Se zajímavým stanoviskem nyní přišel podle serveru Aktuálně.cz i bývalý ministr vnitra Langer, cituji:

„Exministr Langer uvedl, že smlouva s Fujitsu byla uzavřena pouze na nákup licencí Microsoft.

"To si pan Drábek děla legraci! To, co s ní provedlo jeho ministerstvo, je stejné jako na rámcovou smlouvu na nákup kalkulaček koupit raketoplán a několik družic k tomu," uvedl exministr Langer na svém facebookovém profilu.

Na dotaz online deníku Aktuálně.cz potvrdil, že si za svým názorem stojí. "Nechce se mi k tomu říkat víc. Ostatně soudím, že to stačí," dodává Langer.“

Pokládám to za velmi vážnou indicii toho, že něco opravdu není v pořádku. Na rámcovou smlouvu na nákup kalkulaček skutečně nelze pro stát pořizovat raketoplán. Buď ministr Langer neví, jakou smlouvu s vědomím Topolánkovy vlády připravil a co všechno na jejím základě do budoucna umožnil, nebo ministr Drábek hájí opravdu velký podvod, spočívající v připraveném a úmyslném obcházení zákona o zadávání veřejných zakázek.

Lidé na úřadech práce se dodnes potýkají s chybami nového softwaru. Udržují systém v chodu za cenu maximálního pracovního nasazení, často i práce v noci a o víkendech. Je ale možné, že hlavní příčinou toho, proč vše takto nekvalitně (a možná i draze) dopadlo, nebyla jen zbrklost ministra při zavádění nepřipravených reforem. Možná byly reformy na úřadech práce jen záminkou pro změnu dodavatele softwaru a proto, aby vybraná skupina firem bez rizika výběrového řízení (a tudíž nutnosti konkurovat i kvalitou) získala zakázku za stovky milionu korun s perspektivou dlouhodobého kontraktu se státem.

Lže ministr Drábek nebo bývalý ministr vnitra Langer? To musí nyní rozhodnout Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Pokud podváděl ministr Drábek a jeho okolí, bude možná odhalena pravá „tržní“ podstata reforem. A bude to fatální pro existenci a legitimitu celé Nečasovy vlády. Pokud nemá pravdu exministr Langer a Drábek postupoval na základě rámcové smlouvy při pořizování „raketoplánu“ legálně, měla by se Nečasova vláda rychle a důkladně podívat na smlouvu z roku 2008 a zabudovat do ní povinnost pořádat výběrová řízení na nové dodávky informačních technologií. Příklady totiž táhnou…

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ládik!!! napsal(a):

Do tepláků patříte všichni.
13. 03. 2012 | 08:19

Petr napsal(a):

"Vláda Petra Nečase, která o sobě tvrdí, že je vládou „boje proti korupci“,... "
Vláda Stanislava Grosse, o sobě tvrdila, že je vládou pro spodních 10 miliónů...

Pane předsedo ČSSD, jste právník, ale přesto předpokládám, že umíte počítat.
20=18-2
13. 03. 2012 | 08:38

Yosif K napsal(a):

Bravo pane doktore! Pryc s Dobesem! Je to opravdu bor....el!

A nyni jeste napiste nejake slovo do vlastnich rad - co jste vedel o cinnosti byvaleho clena CSSD a vrchniho reditele RSD Michala Haly? Vaseho rodaka z Brna? Toho kteremu stavebni fimy prispely na oslavu 30-tych narozek 800 tisic KC?

Avanti Popolo!
13. 03. 2012 | 08:47

zemedelec napsal(a):

Pane Sobotka.
Správně.
Zapomněl jste jako pokaždé napsat v případě vítězství ČSSD,všechny smlouvy uzavřené Topolánkovou a Nečasovou vládou, takto neprůhledné a drahé, necháme přezkoumat a vypovědět.
13. 03. 2012 | 08:49

Analytik napsal(a):

Všichni politici lžou. Hlavně před volbami.
Umět dobře lhát je základní předpoklad pro politickou dráhu.
Možná bude založena nová univerzita pro politiky, kde bude věnováno
deset semestrů pouze přednáškám a cvičením ve lhaní a korupci!
Drábek i Langer kandidují na rektora a děkana.
13. 03. 2012 | 08:52

Koleda napsal(a):

Sobotko, už jste trapný - co jste udělali za posledních 15 let vy, celá slavná ČSSD? Kradli jste stejně jako ostatní, oblbovali stejně jako ostatní. A v současnosti - žádná myšlenka, jen plky. Pravda, Nečasova vláda je špatná, ale panbůh nás chraň před Vámi jako ministerským předsedou. Napadá mne Caligula a jeho kůň.......
13. 03. 2012 | 08:53

Vlado napsal(a):

O takovéto okrádání státu ve prospěch soukromných firem a kauz, které denně media zveřejňují jsme byli za toto minulého systému
okradení. Media jakožto hlídači demokracie, svobody a morálních hodnot se nemusí bát psát o lumpárnách polistopadových politiků, podnikatelů a morálních poklesků odehrávajících se před soudem. Vše se veřejnost dozví. Ale výsledek v nápravě se nekoná. Můžeme být klidni konečně žijeme v právním státě. Morální úpadek provází novodobá instalace kapitalismu formy 19stol. Komu, že to je k užitku?
13. 03. 2012 | 08:54

někdo napsal(a):

Úderníci z prava nastoupili.

Hlavně je třeba odvést pozornost od tématu od svých "kladných" hrdinů, kteří přece žádné chyby dělat nemůžou.

Tak jenom na okraj, letošek je první rok za posledních více jak deset let, kdy klesl reálný průměrný plat (pan čistý Nečas, ale ukazoval plnou síťovku, pokud zvolíme jeho zlodějskou stranu). Tak je to vždy, když vládnou neumětelové (ODS a Kalousek), kteří ideologii (neoliberalismus) upřednostňují před realitou. Realita je taková, že za vlády pravice se dolním 10 000 000 vede ekonomicky hůře.
13. 03. 2012 | 09:00

Puck napsal(a):

To jsou reakce. :-)
Kde se ti lidé berou ? To přece není možné, aby všichni už ztratili soudnost.

Tu se přece píše o tom, že někdo podvádí a měl by za to být potrestán. Hlava mi nebere, co je na tomto tvrzení tak špatného, že musí být autor okamžitě napadán.

Možná se diskutérům zdá, že jde všechno moc pomalu, že rozkrádání státu nepostupuje tak rychle, jak by si oni přáli.
13. 03. 2012 | 09:01

Ovi napsal(a):

Puck:
Uvědomte si, že v těchto diskuzích stoupenci pravice nereagují na obah blogu, ale na autora.
13. 03. 2012 | 09:12

BK napsal(a):

Zpravidla lžou oba dva.
V tomto konkrétním případě lže Drábek.
13. 03. 2012 | 09:19

Koplkop napsal(a):

Puck
Hlava Vám to nebere? Když k Vám přijdou dva zloději, vykradou Vám byt, co neukradnou to zničí, rozlámou, pos.... , když je chytí jeden svádí vinu na druhého. On to byl, on si odnesl větší televizi, on rozbil víc talířů. Vy se tedy rozhodnete, že když podle slov prvního zloděje, ten druhý zloděj byl větší a zlejší, tak za to mohl on, ten druhý. A ten první, protože říká pravdu, tak je Váš kamarád a dáte mu klíče od bytu? To zase nebere hlava mně.
13. 03. 2012 | 09:21

michal napsal(a):

Tohle je šéf opozice?

Na co má desítky poslanců, stovky profesionálních spolustraníků, když si ani nedokáže zjistit, kdo z nich tedy lže?

Má v ruce tu smlouvu? Nechal si udělat právní rozbor?

Takovéhle články si můžu dovolit já, který nemá prachy na profesionální servis a nemá kontakty mezi pražskými úředníky.

Od šéfa opozice bych čekal jasnější slovo podložené pádnými argumenty.
13. 03. 2012 | 09:31

michal napsal(a):

Lépe: Od šéfa opozice ČEKÁM jasnější slovo podložené pádnými argumenty.

Pan Sobotka je na šéfa opozice slabý.
13. 03. 2012 | 09:34

Yosif K napsal(a):

A co k tomu rika Friedman?

Úředníci utrácejí peníze někoho jiného na potřeby někoho jiného. Pouze lidská dobrota, nepříliš silná a nepříliš spolehlivá forma osobních zájmů, zajišťuje, že peníze utratí způsobem, který přinese největší prospěch příjemci. Proto vzniká neefektivnost a plýtvání v hospodaření veřejnými prostředky.
Ale to není všechno. Touha dostat se k penězům někoho jiného je silná. Mnozí, včetně byrokratů, kteří řídí programy, se budou snažit získat pro sebe peníze spíše, než by je nechali někomu jinému. Vzniká silné pokušení ke korupci, k podvodům. Každý se nenechá odradit a každý neodolá. Lidé, kteří odolají pokušení podvádět, použijí legitimních prostředků, aby přesměrovali peníze směrem k sobě. Budou ovlivňovat legislativu ve směru vlastního zájmu, budou prosazovat pravidla, ze kterých budou moci mít prospěch. Úředníci, kteří řídí a provádějí programy, budou vykonávat nátlak na lepší plat a osobní výhody - výsledky, kterých může být dosaženo pomocí větších programů.
Pokus lidí přesměrovat vládní výdaje na sebe, má dva důsledky, které nemusí být na první pohled patrné. Za prvé se tak vysvětluje, proč tak mnoho programů má tendenci podporovat spíše střední a vyšší vrstvy než vrstvy nižší a chudé, pro které se tyto programy dělají. Chudina nejenže nemá schopnosti, které jsou ceněné na trhu, ale také schopnosti, kterých je potřeba k úspěšnému politickému boji o peníze. Ve skutečnosti její nevýhoda na politickém trhu je pravděpodobně větší než na trhu hospodářském. Bývalí reformátoři, kteří to všechno dobře mysleli a pomohli přijmout sociální opatření, přejdou k jiné reformě, chudí jsou ponecháni sami sobě, aby se bránili, a skoro vždy budou přemoženi skupinami, které již demonstrovaly větší schopnost mít výhodu z dostupných možností.
Druhým důsledkem je, že čistý zisk příjemců převodu bude menší než celkové přerozdělované množství. Jestliže máte možnost někomu sebrat sto dolarů, vyplatí se vám utratit do sta dolarů svých vlastních peněz, abyste je mohli získat. Peníze vynaložené po nátlaku na zákonodárce a vládní úřady, příspěvky na politické kampaně
a na tisíce dalších věcí jsou pouhým plýtváním - poškozují daňového poplatníka, který platí, přičemž jiný získává. Tyto prostředky musí být odečteny od hrubých převodů, abychom dostali čistý zisk - a samozřejmě někdy mohou překročit hrubé převody a způsobit ztrátu, nikoliv zisk.
Tyto důsledky vyhledávání dotací také pomáhají vysvětlit tlak na další a další výdaje, na více a více programů. Původní opatření nedosáhnou cílů, které s dobrým úmyslem stanovili původní reformátoři. Usoudí, že nebylo uděláno dost, a hledají další, dodatečné programy. Za spojence mají jak lidi, kteří předpokládají svou budoucí kariéru v úřadech, dohlížejících na program, tak i lidi, kteří věří, že budou mít více peněz na utrácení.
Výdaje z kategorie IV také mají tendenci korumpovat lidi, kteří se na přerozdělování podílejí. Všechny takové programy přivádí některé lidi do pozice, kde rozhodují, co je dobré pro jiné lidi. Důsledkem je, že se v jedné skupině vytvoří pocit skoro božské moci a v druhé pocit až infantilní závislosti. U příjemců pomoci zakrňuje schopnost chovat se nezávisle a činit svá vlastní odpovědná rozhodnutí. Vedle plýtvání penězi, vedle neschopnosti dosáhnout proklamované cíle je konečným důsledkem zahnívání morálních principů, které drží pohromadě vyspělou společnost.
13. 03. 2012 | 09:35

ten, kdo se s blbcem hádat nebude, napsal(a):

Když si člověk přečte kousek takové diskuse, jako je například tato, tak se tomu kocourkovu ani nediví. Někdo si ty Nečasy, Kalousky, Dobeše a Drábky zvolil a asi ne proto, že jedni jsou za osmnáct a druzí za dvacet bez dvou, ale z jiných důvodů.
13. 03. 2012 | 09:39

Puck napsal(a):

Pro Koplkop :
Ježkovy voči !
Jak dlouho je ČSSD v opozici ? Jak dlouho vládne pravice ?
Neměla snad pravice dostatek času na to, aby všechny podvody, případně zlodějny vyšetřila ?
To není tak, že oba kradou současně.
Jeden má odpovědnost. Ten nesmí dopustit, aby se kradlo, nedej Bože, aby kradl sám. Má povinnost všechny podvody a krádeže stíhat, i ty starší, které způsobily předchozí vlády.
Druhý, ten v opozici, má povinnost odhalovat všechny prohřešky, případně zlodějny, které současná vláda přehlíží. A všemi prostředky se snažit o nápravu, aby nedocházelo k zbytečným škodám.
A to Sobotka dělá ! Vy si nyslíte, že by neměl ?

Takže křik, byli jste stejní, anebo horší, nic neřeší. Naopak, je kontraproduktivní.
13. 03. 2012 | 09:42

Yosif K napsal(a):

michal napsal(a):
Tohle je šéf opozice?
Na co má desítky poslanců, stovky profesionálních spolustraníků, když si ani nedokáže zjistit, kdo z nich tedy lže?
Má v ruce tu smlouvu? Nechal si udělat právní rozbor?

Dobes ocividne zneuzil literu zakonnym kriklavym zpusobem. Mel by letet. Langer ma v tomto pravdu.
Langer zase nechal prat spinave pradlo svym kamaradem za predrazene penize - bez vyberoveho rizeni. I on ma maslo na hlave.
I Sobotka ma maslo na hlave. Zdedil na RSD Michala Halu, zdedil i silny cash-flow od stavebnich firem. (I kdyz slabsi nez radovi levicaci pokrikuji na blogach). Jakmile na Halu praskli narozky za 800 tisic, mel okamzite Halu vyrazit a tlacit na jeho vyhazov. Tehdy se nenapadne postavil za nej. Hala prezil dalsi 2 roky u koryta nez jej zavreli. Navic - nejspise se nic nevysetri - jde to "NAPRIC POLITICKYM SPEKTREM".
U veci ketre jdou napric politickym spektrem i socdmeaci pisi opatrne, jako kdyz maluje a se.e....
13. 03. 2012 | 09:43

Aleš napsal(a):

Pro Michala: Smlouvu v ruce mít nemůže, protože jestli jsi si nevšiml, tak je Drábek "utajuje".
13. 03. 2012 | 09:44

Yosif K napsal(a):

někdo napsal(a):
Úderníci z prava nastoupili.
Hlavně je třeba odvést pozornost od tématu od svých "kladných" hrdinů, kteří přece žádné chyby dělat nemůžou.
Tak jenom na okraj, letošek je první rok za posledních více jak deset let, kdy klesl reálný průměrný plat (pan čistý Nečas, ale ukazoval plnou síťovku, pokud zvolíme jeho zlodějskou stranu). Tak je to vždy, když vládnou neumětelové (ODS a Kalousek), kteří ideologii (neoliberalismus) upřednostňují před realitou. Realita je taková, že za vlády pravice se dolním 10 000 000 vede ekonomicky hůře.
13. 03. 2012 | 09:00

No Sobotka osobne se pred tydnem zde chlubil ze za jeho vladnuti byla "zariva konjunktura" a GDP rostlo o 7% rocne (to se asi dlouho nevrati...) a ze "snizoval deficit".

Ve skutecnosti SNIZIL RYCHLOSTY NARUSTANI DEFICITU ale deficit rostl i za konjunktury. Prikrmovat prudkou konjunkturu navysovanim deficitu je pripad neopatrnosti a rozhazovacnosti prvni tridy.

Behem krize se deficit da snizit take - ovsem za cenu brutalniho narustu nezamestnanosti. Uvidime jak si s tim poradi levicacky zazrak Fico.
13. 03. 2012 | 09:49

dalimír napsal(a):

Takový člověk nebo politik který zde bloguje a pak nereaguje na příspěvky je pro mne jako kdyby nebyl ! Jeho tlachání zde mi nepřijde pane Sobotko vůbec užitečné ! Zapište si to za uši ! Dl.
13. 03. 2012 | 09:51

Puck napsal(a):

Podle všech dostupných informací je Drabek podvodník. A bylo by moc smutné, kdyby to opozice přecházela mlčením.
Pak už bychom to mohli rovnou zabalit a přidat se k Němcům.
13. 03. 2012 | 09:51

Kryštof napsal(a):

Lhali jste a kradli právě tak jako lžete a kradete úplně všichni , Bohouši . Nemáte si vůbec co vyčítat .
Á propos , jak to bude s tím 13. důchodem co garantoval soudruh Lev Paroubek roz soc.dem. , dostaneme ho už konečně ? Trvá vám to , soudruzi , nějak dlouho !
13. 03. 2012 | 09:55

Kryštof napsal(a):

Re - "Puck"
Pochybuji o tom , že by Němci chtěli mít s čecháčky vůbec co společného . Ono se tam krade už tak dost .
13. 03. 2012 | 10:00

neukazuj prstem napsal(a):

Drábek, Langer i Sobotka.
13. 03. 2012 | 10:02

ali napsal(a):

Puck
Stát odpouští na daních miliardy a tají komu. Současný šéf ČSSD Bohuslav Sobotka deseti firmám celkem 96,9 milionu korun na daňových penále a úrocích. Proč? To ministerstvo tají. A nechce poskytnout k daňovým odpustkům téměř žádné informace. Ročně přitom přijde o zhruba jednu miliardu korun

více: http://zpravy.ihned.cz/c1-52980890-stat-odpousti-na-danich-miliardy-a-taji-komu-hn-se-podarilo-ziskat-sobotkovi-odpustky

velice zajímavé a zapomenuté je toto: http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/majetky-politiku/majetkovy-striptyz-co-sobotka-verejne-priznaval_126560.html

nebo lež Miloslava Vlčka, který se tak dlouho zamotával do lží ohledně podpory sporné dotace, až nevědomky přiznal, že porušil zákon proti praní špinavých peněz, když vrátil půjčený milion hotově.. :o)

Sobotka s upřímným úsměvem lže o státním dluhu. Nejprve, že když osobně zaseknul stomiliardovou sekeru do jediného rozpočtu, tak že vlastně deficit snížil (protože se snížil jeho poměr k DPH). A pak bezostyšně tvrdil, že za dluhy způsobené nastavením mandatorních za vlády ČSSD ve skutečnosti může ODS, která i se slabou většinou dokázala alespoň schodky snížit. Osobnost soudruha Sobotky krásně vystihuje glosa Jana Jandourka v Reflexu s názvem Koupili byste od vlasatého Sobotky ojeté auto?

závěrem co stojí za přečtení:
http://simonik.blog.idnes.cz/c/226798/Socialiste-jsou-lini-a-hloupi-stejne-jako-jejich-volici.html
13. 03. 2012 | 10:03

Puck napsal(a):

Vy, kteří tady tak urputně špiníte ČSSD, byste si měli uvědomit, že Sobotka pracuje také pro vás. Je přece ve vašem zájmu, aby pravicové strany byly čisté, nebo se mýlím ?
Když tedy Sobotka oprávněně, s doložením faktů, kritizuje nejasnost smluv a snaží se zjistit, kde je pravda, pracuje i ve vašem zámu.
Snad nevolíte své strany proto, že se jim v podvodech a zlodějnách daří ?
13. 03. 2012 | 10:04

Občan napsal(a):

V tomto případě lže Drábek.
A lže dál přesto, že doposud zveřejněné smlouvy jej ze lži spolehlivě usvědčují.

Proto nechápu modruhy, kteří se navážejí do pana Sobotky.
Zlodějnu na MPSV rozjel ve velkém Nečas a Drábek je jeho přičinlivým následovníkem - ani jeden z nich však není ani z ČSSD, ani z KSČM.

Pokud někdo z přispěvatelů alespoň občas sleduje v TV interpelace, pak dobře ví, s jakou arogancí k nim trojkolka přistupuje. Obvykle je přítomen tak jeden ministr (někdy dokonce jen ten, který vůbec interpelován není!) a interpelující jsou odkazováni na písemnou interpelaci. A když už je náhodou přítomen věcně kompetentní ministr, pak jsou jeho odpovědi takové, že v hospodě by za ně dostal strašlivě přes držku.
13. 03. 2012 | 10:05

Puck napsal(a):

Pro ali :
Ale to je pořád dokola. Uvidíme, koho to dříve přestane bavit.

Podle dostupných informací, Drábek poslal do stoupi fungující systém a zavedl svůj bez výběrového řízení a nefunkční.

Proč ?
13. 03. 2012 | 10:09

Občan napsal(a):

Modružko Ali Amálko,
vzhledem k tomu, že o řízení o prominutí doplatků daní a penále bylo vedeno řízení, má Kalousek nepochybně k dispozici večkeré podklady. proč je nechce zveřejnit se tedy ptejte jeho. Pan Sobotka NENÍ ministrem financí.
Ale i kdyby pan Sobotka odpustil DESETI firmám DOHROMADY 96 mega, tak je to ve srovnání s pravičáckou zlodějnou legrační epizodka, okresního formátu.

Jo, mimochodem - MfD tam má dost hustou hrubku.

Totéž k panu Vlčkovi.
13. 03. 2012 | 10:12

Občan napsal(a):

Jo, jen tak mimochodem - "Čechů opět ubývá"
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=736899

Počet narozených dětí se zase snižuje a populační přírůstek tvoří pouze imigranti. I přesto počet obyvatel ČR zase začal klesat.
13. 03. 2012 | 10:23

Béda napsal(a):

Petr,

když už vytahujete Grosse - ten byl nucen ODSTOUPIT. Nečas, Drábek, Vondra, Bendl, Jankovský, Schwarzenberg, Dobeš... ovšem nikoliv. To je MALINKATÝ rozdíl. (V německu odstoupil prezident kvůli podezření z neoprávněného obohacení ještě před nástupem do funkce a chystá se zpytovat svědomí v klášteře. Předtím populární ministr dopadl podobně - ovšem Čechistán, to je jinačí kafe.)

V případě MPSV jde o několik věcí:
- prokázalo se, že zákon o veřejných zakázkách je obcházen a že původní smysl - ušetřit státní pokladně a zajistit kvalitní služby a zboží smlouvou s jediným velkým smluvním dodavatelem je kontraproduktivní.
- namísto levného výkonu státní správy se tato prodražuje, komplikuje a hrozí, že ti nejbezbrannější, kvůli kterým vlastně MPSV původně existovalo zůstanou bez prostředků
- je zde podezžení, že jde o cílené odsávání státních prostředků bez adekvátní protislužby. V každém případě v zavedené demokracii, by již kvůli problémům v systému a podezřením ministr Drábek byl exministrem.
13. 03. 2012 | 10:26

ten, kdo se s blbcem hádat nebude, napsal(a):

Trochu čísel, inflace a rating za vlády pravice a levice

Inflace, rok %
1993 20,8
1994 10
1995 9,1
1996 8,8
1997 8,5
1998 10,7

1999 2,1
2000 3,9
2001 4,7
2002 1,8
2003 0,1
2004 2,8
2005 1,9
2006 2,5
http://www.czso.cz/xm/redakce.nsf/itisk/DA00255200

Vývoj ratingu ČR

Rok Moody's Standard and Poor's Fitch
1997 Baa1 A BBB+
1998 Baa1 A- BBB+
1999 Baa1 A- BBB+
2000 Baa1 A- BBB+
2001 Baa1 A- BBB+
2002 A1 A- BBB+
2003 A1 A- A-

Kdyby se za Zemana a Sobotky tiskly peníze takovým tempem, jako za vlády pravice v devadesátých letech, tak rozpočty za Zemana přetékaly.

Nebylo ovšem dále možné hospodařit takovým způsobem, jako do roku 1998, už toho na prodej bylo málo a tak se prodávalo i zlato, banky byly vykradené a už nemohly ekonomice půjčovat.

Ratingy
Stálo nás to sice asi 400 miliard na vyčištění bank po hospodaření pravice, ale kolem roku 2002 přešla ČR ze spekulativních ratingových sazeb B, jako má například Rusko nebo Mexiko do východní Evropy začínajících písmenem A.
13. 03. 2012 | 10:38

kelt napsal(a):

Prozíravý vůdce národa/Svoboda-prim.Prahy/dále jen PVN,padal v předvolebním klipu pod tíhou modré síťovky.
Všichni ti jednodušší,kteří se mysleli,že ta síťovka je pro ně
oslíčkem otřes se se volbou ODSTOPVV staly Osly,kteří se k tomu dnes stydí přznat a stále mají před sebou tu mrkev na klacku,která je nutí psát co píší-někteří za jidášský groš.
Ta plná modrá síťovka sytí jenom omezený okruh vybraných soukmenovců/Rittig,Janoušek,Oulický/a dalších úzce napojených na vládní cecík.
Klasika-všichni kradli a kradou stejně-toto moudro modrých dutolebých se tahne jejich příspěvky jako červená niť a má zastírat rozkrádání nár.hospodářství současnou vládní galérkou.
"Pravice"zde vládne již šest let-proč nevyšetřila to rozkrádání se strany soc.dem.a nepohnala všechny ty Sobotky,Hašky,Zaorálky a další před soud?
Proč veřejnost má povědomost jenom o Drobilovi,Vondrovi,Kocourkovi,Drábkovi a celé řadě dalších,kteří čelí konkrétním obviněním z korupce,či zenužití pravomoci veř.činitele při správě veř.statků?
Klást otázky jako zde činí autor blogu je legitimní povinností opozice.
Že se to obdivovatelům vládní galérky nelíbí lze pochopit.
Že nemají relevantí argumenty k podpoře těch,kteří vedou tuto zemi k rozvratu a ožebračování spodních deseti milionů,zatím co Drabek se opět zaskvěl MILIONOVOU ODMĚNOU pro svého úředníka jenom dokresluje situaci -KÁŽÍ VODU A CHLASTAJÍ VÍNO.
13. 03. 2012 | 10:38

myrta napsal(a):

Pane Sobotko
ač sociálně citlivá vaši stranu v této podobě volit nemohu.VZDEJTE TO vy,jako předseda ČSSD.Nemáte charizma,nemáte nápady.Vaše rétorika je nudná,nevzbuzuje žádné emoce,ani kladné ani záporné.Máte přece senátora Dienstbiera,ten jediný když něco řekne,lze mu věřit .Věřím ,že on jediný by dokázal celé ČSSD pozvednout a časem se zbavit vašich vysoce postavených vyžírků.Věřím,že by v budoucnu byla ČSSD zase důvěryhodné a volitelná.Ale vy to nedokážete,chápete to?
13. 03. 2012 | 10:39

ten, kdo se s blbcem hádat nebude, napsal(a):

A ještě čísla o tom, jak si levně půjčuje Kalousek

Rozpočet - Správa veřejného dluhu, rok - miliardy
2006 34
2007 38
2008 45
2009 64
2010 76
http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/433_2010_priloha3_pdf.pdf

Z 34 miliard v roce 2006 to dotáhl na 80 miliard. Kalousek je náš poklad.
13. 03. 2012 | 10:43

ten, kdo se s blbcem hádat nebude, napsal(a):

Je dojemná starost pravicových přihlouplíků o opozici a o to, kdo povede ČSSD.
Modrobolševíci, starejte se o svoje.
13. 03. 2012 | 10:46

Cech napsal(a):

V tomto případě lže Drábek,protože na vývoj SW se výběrové řízení vypisovat musí.

Lže si v klidu dál i přesto, že zveřejněné smlouvy jej jednoznačně usvědčují.
Protože jak voliči TOP 09 tak i premiér Nečas jsou s prací dua ministr Drábek a jeho první náměstek Šiška stále spokojeni.

Například na co utrácet za IT, když se nezaměstnanost může počítat ručně po krabicích.
No a potom může toto duo pokračovat směrem ke skutečnému cíli sociálních reforem.
Skutečným cílem sociálních reforem je zavedení povinné sociální karty pro co nejvíce lidí,jednoznačně i se systémem elektronických účtenek.

IT privatizace funkcí státu vede velmi potichu ke zvýšeným nákladům a téměř neviditelně odkloní státní prostředky do soukromých rukou.
No a nyní lze přímo na Drábkově příkladu hmatatelně doložit, že zde teče víc peněz, než v Dobeš betonu.

Celková lehkost je dána tím, že mediální krytí těchto(IZIP,iDTAX atd.) aktivit je poměrně jednoduché a drtivá většina lidí, nemůže nikdy vidět ten veletok peněz.

Proto se panu Drábkovi tak dobře podniká s vlastní firmou (krytou anonymními akciemi) v politice,stačí aby koalice vlastnila média a justici a občan nevidí,nic hmatatelného a tak nemá nejmenší ponětí o tom,jak snadné je takto čerpat prostředky ze státní kasy.

O tom jak je to snadné by mohl pan Drábek mluvit.
13. 03. 2012 | 10:52

Koplkop napsal(a):

Puck
"Ježkovy voči !
Jak dlouho je ČSSD v opozici ? Jak dlouho vládne pravice ?
Neměla snad pravice dostatek času na to, aby všechny podvody, případně zlodějny vyšetřila ?"
Ano "pravice" (ODS už není dle mého názoru žádná pravicová strana) měla dostatek času a nekonala. A když byla ve vládě ČSSD taky nekonala. Ale oba svorně a společně kradou. A jsme zase u mého předchozího přirovnání.
Tak si Pucku (Sobotko) nechte o nějakém volebním vítězství zdát. Už podle příspěvků je patrné, že těch skalních zastánců ODS a ČSSD stále ubývá. Naštěstí to vypadá, že dostáváme ještě včas rozum a snad se připravíme na příští volby a dvě "nejsilnější" strany pošleme společně do kytek.
13. 03. 2012 | 10:59

TNT napsal(a):

Je to překvapivé - ale Ivánek Langer má zřejmě pravdu!! Drábek se napakoval na softwaru - kuní ksicht je tichá voda, která ale břehy mele, je nebezpečnější než Langer, který je u médií v neoblibě, a tak je lépe hlídán. Mimochodem, dneska se otrávil jeden TOPák v Karlových Varech!!
13. 03. 2012 | 11:08

zdenekb napsal(a):

Yosif K:

Tak už za sebou máte Hálu a jeho večírek, i citaci Miltona.
Studnice argumentů pro dnešek prázdná, a to ještě není poledne!

autor:

Myslím, že jsme svědky zajímavého experimentu, který prokazuje, že Íčko mluví pravdu jen v sebeobraně.
13. 03. 2012 | 11:10

TNT napsal(a):

zdenekb: Pamatujete na ten vtip z 90. let? Víte, jak poznáte, kdy Ivan Langer lže? Podle toho, že se mu hýbají rty
13. 03. 2012 | 11:12

ujo napsal(a):

Co říci k takovému Kryštofovi s jeho opakovanými dotazy na Paroubka kdeže je ten 13. důchod.
Nevšiml si, že premierem je někdo jiný.
Nevšímá si ani toho, že premierův ministr financí uvažuje (při stoupající inflaci) o zmražení důchodů.
Čecháček jeden.
13. 03. 2012 | 11:17

ali napsal(a):

Puck i Občan
jistěže je to pořád dokola, to tvrdím celou dobu, a i navzdory hrubce MfD neodpářete Sobotkovy hříchy..
p.s. nemusíte mi dokazovat, co rozkradla pravice, to ví každej zrovna tak, jako u tý levice..jen levicoví voliči nechtějí připustit, že jejich bohové taky kradou..hezký den
13. 03. 2012 | 11:31

Petr napsal(a):

"Béda"

Gross byl nucen odstoupit, ale s miliardami na slunnou Floridu mezi zlé imperialisty.
Většina těch dolních deset miliónů za které celým svým sociálnědemokratickým, křišťálovým srdcem, při náročném studiu bojoval, by si takové nucené vyhození přála také.
Nebo Vy ne, Bédo?
13. 03. 2012 | 11:35

student VŠE napsal(a):

Pro Fosif K:
Ještě byste měl doplnit, jak by vše řešil Pinochet. To byl přece velký vzor pro jednoho ekonomického ideologa, který když přijel do Prahy, tak se hrdě procházel po Jungmannově náměstí s bývalým komoušem, vědeckým aspirantem v ústavu marxismu-leninismu a delegátem mimořádného sjezdu KSČ v roce 1989. A jak si spolu hoši tehdy rozuměli o liberalismu. Inu takový politický superčlověk jako Milton Friedman nám opravdu má stále co říci!
13. 03. 2012 | 11:36

Béda napsal(a):

ali,

jak to že ne? Já to připouštím. Jsou v gruntu stejni. Říkám - tržní politický systém to má v genech. Zakódováno je to již v samotném volebním marketingu - kdo chce uspět musí mít hodně peněz. Strany si musejí buďto půjčovat anebo najít "sponzory", musejí mít "lobbisty". A za finanční podporu jim oplatit protihodnotou - zpravidla rovnající se mnohonásobku jejich podpory - investice. Základní tržní pravidlo: Investice - maximalizace zisku.

Rozdíl je akorát v tom, že levice něco pustí plebsu a pravice odkloní a zprivatizuje všechno a předtím státní předplacené služby je občan povinen si ještě odkoupit keš - pokud náhodou mezičasem nebyly vytunelovány.
13. 03. 2012 | 11:39

dedek napsal(a):

oplkop napsal(a):
Puck
Hlava Vám to nebere? Když k Vám přijdou dva zloději, vykradou Vám byt, co neukradnou to zničí, rozlámou, pos.... , když je chytí jeden svádí vinu na druhého. On to byl, on si odnesl větší televizi, on rozbil víc talířů. Vy se tedy rozhodnete, že když podle slov prvního zloděje, ten druhý zloděj byl větší a zlejší, tak za to mohl on, ten druhý. A ten první, protože říká pravdu, tak je Váš kamarád a dáte mu klíče od bytu? To zase nebere hlava mně.


Vám toho hlava nebere hodně, tak sem radši nelezte a neztrapňujte se.
13. 03. 2012 | 11:49

Pacýk napsal(a):

Petr napsal(a):
"Vláda Petra Nečase, která o sobě tvrdí, že je vládou „boje proti korupci“,... "
Vláda Stanislava Grosse, o sobě tvrdila, že je vládou pro spodních 10 miliónů...

Pane předsedo ČSSD, jste právník, ale přesto předpokládám, že umíte počítat.
20=18-2

Petře, ne že byste neměl pravdu, ale počítat také neumíte.
13. 03. 2012 | 11:50

Puck napsal(a):

Pro Koplkop :
Tu nejde o Sobotku, stejně jsem ochoten podpořit Langera, pokud jeho svědectví přispěje k odhalení křiváren.

Co se týče volit ČSSD, či nikoli.
Vidíte na příkladu Slovenska, že se nevyplatí, když se hlasy voličů roztříští mezi mnoho subjektů. A ČSSD na to v minulých volbách dojela.

Jelikož se pravici nepodařilo případné zlodějny ČSSD ani prokázat, natož vyšetřit, mám zato, že jde jen o pomluvy, které jsou účelové. Záměrem je rozložit levici tak, aby se levice k vládě nedostala, a aby současné podvody či zlodějny, zůstaly nevyšetřeny také.
Aby ČSSD mohla dokázat, že si s rozkrádáním dovede poradit, musíme jí dát šanci, nemyslíte ?
Na VV i na zelených vidíte zřetelně, že se na levici nevyplácí volit neověřené strany. Např. zelení jsou všude ve světě považovaní za levici.

Ale abychom to nezamluvili. Minule se Vám, společně s jinými matadory, podařilo diskuzi odvést tak, že už nikdo nevěděl, o jakém tématu je řeč.

Drábek je podvodník . :-)
13. 03. 2012 | 11:56

Kryštof napsal(a):

Sobotka ?
To je ten nikdy nepracující chlapec , co šel na zasedání příznivců vědecko-fantastické literatury a došel vcelku správně do ČSSD , že ?
Jeho heroické "ekonomické" počiny tomu odpovídají .
"Špinění ČSSD" , jak výše napsal nick "Puck" , má logický původ v Zemanově brigádnické akci "Čisté ruce" , tedy hnutí slavně vzniklé a neslavně zaniklé v řadách ČSSD .
Cosi podobného jako měli komunisté "Mladoboleslavské hnutí" - za h.... a s chutí , jak tomu pracující třída nadšeně přezdívala .
Pokud jsem si všiml , tak tato svého času halasná aktivita "Čisté ruce" neměla právě v ČSSD příznivý ohlas .
Patrně se soudruzi nechtěli "tříštit na detailech" .
Je komické , jak se všichni ti svazáci a relikty bolševismu navzájem osočují , avšak svorně hledají
"vnitřního nepřítele" , který .......
To v téhle pidizemičce má ostatně bohatou tradici , která se stala právě tak českým folklorem jako "český odboj" a placení členských příspěvků ROH .
13. 03. 2012 | 11:58

dedek napsal(a):

ten, kdo se s blbcem hádat nebude, napsal(a):
Je dojemná starost pravicových přihlouplíků o opozici a o to, kdo povede ČSSD.
Modrobolševíci, starejte se o svoje.

Právě, že starají!! Třesou se před změnou a proto kradou čím dál víc.
13. 03. 2012 | 12:00

ali napsal(a):

Béda
tak to jsme dva :o)..akorát že já napravo
13. 03. 2012 | 12:01

dalimír napsal(a):

Bédiku to je přesné ! Vy jste snad čert nebo co že s takovým přehledem dokážete uzemnit určité zdejší zatemněné mozky ! Děkuji Vám pane moc za to ! Dl.@
13. 03. 2012 | 12:02

ali napsal(a):

Béda
kéžby se zprivatizovalo všechno..
13. 03. 2012 | 12:05

ali napsal(a):

dalimíre
to není uzemňování zatemnělých mozků, to je matení ze zatemnělých mozků..v tom je rozdíl :o)
13. 03. 2012 | 12:09

tata napsal(a):

paní ALI

TO JE velice NEPŘESNÉ,jen někteří a večina naopak nema problem aby každy darebak s levice byl potrestan ,bohužel je zde několik věcí třeba konkretně u VAS.......ZA PRVÉ PROČ si nepoložit otazku.....jak je možné že NIKDO VÁMI MENOVANY NESEDÍ?

VŽDIT ktomu ma vše potřebné?

A JA ŘIKÁM NEMÁM STÍM SEBEMENŠÍ PROBLEM,naopak budu tleskat.

TED JE U MOCI PRAVICE NAVÍC SDOSTATEČNOU ODPOVĚDNOSTÍ TO UČINIT,takže na ní padá odpovědnost proč ty levicovy darebaci nesedí,a zaroven proč nesedí ty její.

DUVOD JE PROSTEJ protože ruka ruku myje,darebak krije darebaka.
JENŽE S PODSTATNYM rozdilem ted to maj na svědomí bohužel zastanci vašeho pohledu.

NAZORNĚ jak je to zcela vedle piše zde 13. 03. 2012 | 09:21

a vtom duchu bohužel pišete i Vy.

nikoliv tady pravě musí zaznit otazka proč ty první zloději nesedí? a po nich ty druzí?

asi je nutno se ptat proč nesedí všichni zloději jak minuly tak současní a na POMYSLNÉ SOUDCOVSKÉ STOLICI je ted pravice,co ji braní je zavřít.......to oproti tomu panovi zase nebere hlava mě.

co braní panu NEČASOVI JAK TŘEBA V NEDĚLI zase nadhodil MOSTECKOU,neměla byste se ptat proč se teda nezasadí at sou v teplakach a ja mu budu tleskat,ovšem vy vždy vyjdete stímto tamtím souhlas proč teda nesedí?neplatí,NENESOU ZODPOVĚDNOST?
třeba zakon podepišeš špatnou smlouvu a budeš nest zodpovědnost,proč nejsou zveřejněna všechna fakta třeba o te mostecké.?
A TO JE CO mame chtit všichni poctivý na současné vladnoucí garnituře ,proč není každy minuly korupční skandal potrestan,každa minulá špatná smlova prověřena a vyvozeny dusledky,opozice to udělat nemuže ta muže křičet jen proti těm současnym tudíž.........psat ano toto ste dělali i vy ale zaroven se prtat a proč zato nesedí,nejsou hnani k zodpovědnosti.
13. 03. 2012 | 12:22

kelt napsal(a):

To ali,
víte,co je na vás všech ve fan clubu PVN/charakteristika Nečase prim.Svobodou,co by "prozíravého vůdce národa"/signifikatní?
Že po úsilovné duševní námaze vůči autorovi blogu,či příspěvků pod ním se zmůžete max.na jednovětnou/promiňte hloupou /repliku.
Příklad:"kéžby se zprivatizovalo všechno"
Kalousek by jistě privatizaci MF bral "všemi deseti".Jsem přesvědčen,že i Vy byste se pak nestačila divit.
Jak by vypadalo zdravotnictví-to již tady bylo popsáno na příkladu USA,kde mají 46 mil.občanů bez zdr.pojištění a ten kdo má jen základní/protože na víc nemá/tak pro něho náročnější operace zamená rodinný bankrot.
13. 03. 2012 | 12:31

Kryštof napsal(a):

Re - "Ujo"
Tento periferní šašík mdlého rozumu je vždycky osvěžením fádního dne .
Jakoby v těch bolševických reliktech tady byla v něčem nějaká diference .
Jemu jako čecháčkovi , tedy "vlastenečkovi" to je ovšem přirozené . Tedy i ty Paroubkem garantované a nesplněné 13. důchody . "Znárodnění ČEZ a z jeho výtěžku pomoc těm nejchudším a mladým rodinám ...."
Nečas , svazák , diletant a slaboch , Paroubek hospodský zlodějíček a udavač , Gross diletantský mašinfíra a křivák , Topolánek buranský , hulvatoidní svazák-nedouk ......
Čecháčkové si přece vždycky hrdě lhali .
"A kdo z vás na to má .....?!"
"Až my Ameriku dohoníme a předhoníme ......!" ss.Chruščov+Novotný , 60. léta .
Nic tedy nového v tom komunistickém Česku .
13. 03. 2012 | 12:33

Jarda napsal(a):

Pro místní pseudopravičáky. V této vládě nesedí jen lháři,hulváti a podvodníci, ale i podvraťáci. Jejich tupé škrformy zdecimují naše hospodářství a tak dojdeme do Řecka jinou cestou. Aby alespoň malinko zachránili naše stavebnictví, přišli s geniální myšlenkou. Teď se bude stavět,ale platit se bude,až tady pravděpodobně nebudou. Jejich podlost už jde do budoucna. Už teď zadlužují budoucí vládu až je ve volbách lidi vykopnou.
Proklamují snižování dluhu, ale ve stejné chvili již tvoří nové dluhy do budoucna. Tomu teda říkám geniální gauneřinu...
13. 03. 2012 | 12:36

dalimír napsal(a):

Tato za ten Vámi uvedený poslední příspěvek jsem Váš ! Ruka ruku myje ,to bylo vždy a bude v lidské populaci až do skonání světa ! Oooooo proč se tomu všichni stále tak divíme ,vdyt je to přirozená lidská vlastnost ! Dl.
13. 03. 2012 | 12:39

ali napsal(a):

tata
nemáte pravdu, že v tom duchu píšu já..to si čtěte moje příspěvky lépe..
ale máte pravdu, je smutné, že nikdo námi jmenovaný ještě nebyl potrestán za chyby a tunelování a rozkrádání..to je to, co kazí jméno demokracii a kapitalizmu..bohužel. Je to tím, jak tvrdíte, že jsou propojeni mezi sebou tak spletitě, že už není možné jít zpátky. Proto si myslím, že pokud tam budou všichni tito politici všech stran, bude pořád všechno k ničemu a neustálý kolotoč průšvihů a korupce.
Není Vám divné, že utichl ten skandál v čssd na Praze 9 s těmi 17 zbojníky?
13. 03. 2012 | 12:39

ali napsal(a):

kelt
víte co je na vás fascinující? Že toho zase napíšete tuny a výsledek je buď nulový, nebo tentýž, jako byste to napsal jednou větou. Třeba ať žije Sobotka, Sobotka na hrad a pod.
Pokud nejste schopen pochopit myšlenku v jedné větě, pak máte co dohánět..přeji hodně úspěchů..
13. 03. 2012 | 12:44

tata napsal(a):

pane KELT

NAVIC dukaz jak je chybné uvažovaní že vše vyřeší sokromé vlastnictví ukazují třeba nake soukromé školy,ve sve podstatě vždy zaleží kdo tu školu vede,takže muže byt jak soukromá tak statní dobra,ale když tu školu založite jen na vydělek je zcela jasné jak to povede ,to same patří ke kultuře zdravotnictví,zde nejde zcela aplikovat co na vydělečné firmi,ale i tam musí byt určité brzdy,konkretně zakonik prace no a kčemu spěje to pravicové vnimaní je na biledni.....zrušit odbory a zakoník prace.....samozřejmě že každy podnikatel to vidí jako spravné,ovšem to se mužem vratit minimalně o 100 let spět.
13. 03. 2012 | 12:44

ali napsal(a):

paní ALI

VIDITE zase jednostrané a nemate pravdu už ani jeden není v ČSSD,VUBEC SE JICH NEZASTAVÁM ,MYSLITE že stovkovy boj o vnitrostranické posty jde srovnavat,navic se to vyšetřuje řikam opoti jinym ano at sou potrestani uplně v pořadku,ale srovnavat třeba s mosteckou,nebo drabkem je pravě ta kamuflaž duležiteho,a dukaz kdy se mi ptate ve světle teto udalosti,jako to by mělo plnit stranky a třeba o mostecke ne .

A TADY třeba ČSSD OKAMŽITĚ ZAREAGOVALA,vic udělat nemuže,a když teda řeknětemi není rozdíl že tyto podvodnici a souhlas podvodnici darebaci už nejsou členy a takovy DROBIL JE MISTOPŘEDSEDA ODS.......NEBO TO snad je něco jineho?kdo reaguje .

A VUBEC TO NEHAJÍM,vyte zatím i když je v ČSSD PLNO DAREBAKU,tak v hodně připadech na to reagovala,ale pořad podle mě malo,ovšem toto je opravdu vtěch obrovskych skandalech banalita.....sice ani nahodou to zamest ale nesrovnatelné.
13. 03. 2012 | 13:03

Kryštof napsal(a):

Např. s.Starec , vedoucí Revisní a kontrolní komise ČSSD ,
před r.´89 nadšený aktivista KSČ , před nímž bylo radno si na VŠE dát pozor na hubu , jak mi retrospektivně sdělilo povícero důvěryhodných třídních nepřátel , ten to všechno , Sobotko , odhalí a zreviduje !
Třeba najde i ty estebácké miliony od Paroubkova přítele Rakouska , co s.Paroubek halasně , když už nebylo zbytí , slíbil jménem ČSSD poukázat ve prospěch povodněmi postižených rodin .
Stejně jako s. Ant. Novotný , generální tajemník ÚV KSČ a president , co slíbil věnovat "Některé bratrské komunistické straně" ty italské liry , co našli jeho soudruzi z StB u jejich vl. šéfa - tedy ministra vnitra Rudolfa Baráka v tresoru , když upadl v nemilost u s.Novotného .
No přece ty miliony , Sobotko , co ty jsi nějak nemohl nalézt v kase ČSSD . Ty volby , pastelky , buřty , pivo , nadšení , to přece taky něco stálo .......
To Česko je holt malé a všechno se tu rozkecá .
13. 03. 2012 | 13:11

Koplkop napsal(a):

Puck
"Jelikož se pravici nepodařilo případné zlodějny ČSSD ani prokázat, natož vyšetřit, mám zato, že jde jen o pomluvy, které jsou účelové."
Tak to jste mně opravdu rozesmál. Jelikož se nepodařilo ani ODS cokoliv prokázat natož vyšetřit, tak vlastně nekrade nikdo. Všichni jsou čistí jak ty lilie, myslí to s námi dobře, bojují za blaho nás všech. Jste opravdu tak zaslepený, že nevidíte, neslyšíte? Vy jste opravdu přesvědčen, že ČSSD je dobrá a poctivá strana? Odpovězte mně na otázku o těch zlodějích. Ale poctivě.
dedek
Vás ani nebudu žádat o Váš názor, protože Vy jste zřejmě vůbec nepochopil. Zkuste si přečíst tohle: http://www.semanovice.cz/img/zapisnik/siklova.pdf
13. 03. 2012 | 13:16

tata napsal(a):

paní ali

omluva nevym jak ale misto sebe sem udal vas...13. 03. 2012 | 13:03
opravdu to nebyl zaměr,ještě jednouse omlouvam
13. 03. 2012 | 13:21

kelt napsal(a):

To Ali,
buďte tedy od té lásky a uveďte mne do tajemství Vaší sententce"kéžby zprivatizovali všechno"-rád se seznámím s konkerétním obsahem této geniality,kterou dle Vás nejsem schopen pochopit.

Dále pro Vás a Vám podobné/kuchař,ghándí atp/je typické,že oponentovi vložíte do úst co neřekl a pak to "úspěšně"kritizujete..
Já jsem pouze napsal,že opoziční politik má legitmní právo kritizovat vládu--nebo to se dle Vás nesmí?
13. 03. 2012 | 13:39

rr napsal(a):

krásná kauza Gorila...pán Fico se vraj v onom konspiračním bytě podle odposlechů vyskytoval celkom cca 140 X !!!!,
mnohem viacej kem pravicový politici.....
No a vidíte výsledek volieb.

Co si z toho na rozdíl od pana knížete vzít za ponaučení? Že přece většině voličů je ve vztahu k volbám úplně ale úplně jedno kdo že a jak krade,
asi proto, že všichni a oni tedy kradou také,
ale že volí zásadně toho, kdo jim to dovolí i do budoucna,
ať již formou přerozdělování peněz od těch pár romantiků kteří ještě platí daně, nebo utrácením čerstvě vytištěných peněz, které v nejrůznějších dávkách pravidelně dostanou, či postupným rozprodejem a zadlužováním..
Hlavně nemuset moc pracovat a mít se dobře pokud možno co nejdéle. (To varovné "Po nás potopa" je vůbec netrápí neboť historii dávno zapoměli a platí, že "ještě jaksi nebylo aby nějak nebylo...
13. 03. 2012 | 13:45

Kryštof napsal(a):

Ten Sobotka má na té fotce takový zádumčivý výraz myslitele , kterému není nic utajeno a se vším si ví rady .
Stejně vypadal i Rintintin , to bývala hvězda němého filmu , vlčák co na všechno přišel . Byl tedy víc zarostlý , to je pravda , ale byl to taky takový hrdinný typ jako je ten Sobotka .
K soc.dem. měl Rintintin přesvědčením blízko , protože taky ve filmu přehazoval výhybky , když se závratnou rychlostí za tři koruny vstupného řítil vlak , aby zadávil kladného hrdinu .
To zavrtěl ocasem , chytnul páku od výhybky do huby a předběhnul tak u dráhy o desítky let Grosse .
Akorát by mě moc zajímalo , jestli bude mít Sobotka taky ten oduševněle věšteckej výraz na té fotografii , až vyprodukuje blog o Pallasovi a jeho privatizaci špitálů na sev. Moravě . Ty příspěvky těch soudruhů dětí k tomu budou taky zajímavé .
13. 03. 2012 | 13:58

roman napsal(a):

Pane Sobotko, toto přece není možné. Pořád dokola jenom konstatujete, kde co kdo ukradl, zneužil, zpronevěřil. Jste předseda strany, ktará vyhraje volby, tak raději vždycky na konci každého podezření řekněte důrazně, co s tím budete dělat po volbách. Je velmi sympatické, co dělá NFPK a Vás nenapadlo s nimi spolupracovat? Vždyť na Vás nikdo nic nemá, čeho se bojíte? Co můžete ztratit? Proč se kromě poctivých úředníků neangažují i poctiví politici ve skutečném boji proti korupci? Dokážu si představit, co všechno vědí, ale aby s tím vyšli na veřejnost je utopie. Kdo jiný by už měl být odvážný víc, než kapitáni lodí? Kdo jiný by měl jít už příkladem? Vždyť lidé na to čekají.
13. 03. 2012 | 14:03

ten, kdo se s blbcem hádat nebude, napsal(a):

Pro Kryštof.
„Privatizaci“ špitálů rozjeli julínkovci a pokud taková „privatizace“ byla, je nebo bude, tak je pro občana lepší, když budou „privatizovat“ všichni, než když bude privatizovat jedn jedna parta.

Chápu, že ty máš jiný zájem, tedy to, že krást mohou jen tvoji souvěrci, ostatním je to potřeba zakázat, aby na tebe a tvé souvěrce více zbylo.
13. 03. 2012 | 14:22

ten, kdo se s blbcem hádat nebude, napsal(a):

K privatizaci zdravotnictví.
Od našich „geniálních“ a „poctivých“ pravičáků často slyšíme nářek, že si například Palas něco zprivatizoval, ale četli jste někdy od pravičáka kritiku těch, kdo k podobným „privatizacím“ dali podnět a kdo to nastartovali?

Ne, organizátor a hlavní viník jim nevadí, vadí jim jen když se připojí někdo, kdo nepatří k jejich bandě.
13. 03. 2012 | 14:38

zdenekb napsal(a):

Pan Drábek je vůbec tajuplný... tají všechno, tají rád.

Kolik brali Drábkovi náměstci a poradci?

Roční příjem z toho odměny
Náměstek 1 2 244 309 1 015 000
Náměstek 2 1 750 067 590 000
Náměstek 3 1 725 714 790 000
Náměstek 4 1 268 584 460 000
Poradce 1 1 009 834 276 000
Poradce 2 967 143 170 000
Poradce 3 633 172 115 000

„Neshledáváme, že by veřejný zájem na zveřejnění platu konkrétních zaměstnanců převážil zájem na ochraně jejich soukromého života,“ stojí v pěti řádkovém utajovacím rozhodnutí ministerstva. „Vyplacené odměny odpovídají úkolům, které museli daní zaměstnanci splnit,“ doplnila později mluvčí resortu Táňa Švrčková.

http://www.lidovky.cz/ministri-loni-na-odmenach-pro-uredniky-setrili-nejvice-rozdal-drabek-1j4-/ln_domov.asp?c=A120312_195614_ln_domov_jkz
13. 03. 2012 | 14:48

kelt napsal(a):

Homo sapiens ve velké většině prochází třemi vývojovými fázemi:
dětstvím,dospělostí a stářím.
Stáří se vyznačuje v převažující míře nazíráním na svět optikou nabytých zkušeností a moudrostí činů.
Některé stáří však poznamenané neúspěchy v etapě dospělosti/v práci,sexu atd./vykazuje rysy infantility.
Silné zážitky z dětství/Rintitin,Pepek námořník,Sněhurka a sedm trpaslíků/se stávají srovnávacím kriteriem nazírání na současný svět.
Jsou bohužel i závažnější případy,kdy např.etapa nacionálního socialismu je pro něj určujícím měřítkem hodnocení současnosti.
13. 03. 2012 | 15:15

karelhá napsal(a):

Michal
13. 03. 2012 | 09:31

S prachama nebo bez, k těm smlouvám se jako opozice těžko legálně dostanete.
13. 03. 2012 | 15:20

Puck napsal(a):

Situace s Drábkem nabývá na zajímavosti.
ODS až dosud vystupuvala jako solidní koaliční partner, nemá proto žádné připomínky ke způsobu, jakým si Drábek přivlastnil Ministerstvo práce s sociálních věcí i se softwarem.
Přesto jiné, související dění na ministerstvu tvrdě kritizuje :
1.Přesčasovou práci na úřadech, dokonce i přes víkendy
2.Podivné vyplácení dávek
3.Nový systém nerozezná nepřízpůsobivé
4.Komplikace pro úředníky
5.Odvolání a námitky jsou složitější, jak pro příjemce, tak pro úředníky
6.V systému některé aplikace proti původnímu chybí
7.Je nedostatečná ochrana citlivých údajů

A teď Drábek sebevědomě vyrukoval s tvrzením, že už doteď ušetřil 800 miliónů korun. To není malá částka. Měla by ODS trvat na tom, že hodit takovou částku do placu bez kalkulace je nepřípustné.
Selský rozum říká, že nový systém, minimálně po nějakou dobu než se usadí, musí znamenat náklady vyšší, plus nemalé pořízovací náklady.
Já si myslím, že Drábek lže. Není přece možné, aby dřívější systém vyplácel o 800 miliónů korun na dávkách víc, než stanovuje zákon. Systém je v provozu 2 měsíce.
13. 03. 2012 | 16:03

ali napsal(a):

tata
to je hezký, že jste místo sebe napsal mě :o), to bylo milé :o)))
ale k věci:
Nevím, že už nejsou členy, to mě uniklo a je to dobře. Nicméně nedoufám, že budou nějak postižení, byť se tam jednalo i o drogy. Pro mě je to stejná lumpárna jako ostatní a netvrdím, že je to něco jiného u druhých..kdyby čssd nezareagovala, bylo by to akorát k její škodě. To si uvědomují dobře. A netvrdím, že někoho hájíte, pane tato..taky nehájím lumpy.. :o)
13. 03. 2012 | 16:26

ali napsal(a):

kelt
něco pijete, bo co? Odpověděla jsem vám stejnou rétorikou jak vy jste mě oslovil a speciálně uvedl: Že po úsilovné duševní námaze vůči autorovi blogu,či příspěvků pod ním se zmůžete max.na jednovětnou/promiňte hloupou /repliku.
Tedy jsem reagovala stejně. Nevkládám vám nic do úst, pokud dobře vím. Kritizovat vám nezakazuji, to si kritizujte až do oranžova a ruda, to je mi fuk..
Jestliže nejste schopen pochopit mojí větu - zprivatizovat všechno, tak to je váš problém, ne můj..
13. 03. 2012 | 16:36

český maloměšťák napsal(a):

ali
KOlik stojíte ?....
Dám tři mega. / ve forintech/

Když všechno - tak všechno, ne ?

P.S. Vždy jsem se domníval, že stařenky bývají moudré.
Hluboce jesem se mýlil.
13. 03. 2012 | 16:50

ou.kelt napsal(a):

To ali,
před čtením Vašich přéspěvků by si to zasluhovalo opravdu něco ostřejšího.
Zprivatizovat všechno/mimo jiné to není věta-mrkněte do čebnice jaz.českého pro sedmou třídu z.š.a zjistíte to./
Ale k věci: ˇ"VŠECHNO" je všechno,tedy i vojsko,policii,stát.zastupitelství,soudy a veškerou státní správu.
Chápu,že by se to hodilo současné vládní galérce-to by se to vládlo-zavést cenzuru tisku,zavřít každého,kdo nebude souhlasit se šílenými plány Drábka a Kalouska,zrušit parlament a správou země pověřit K 9.
Je bohudík zatím utopická vize Vaše,ale mohli by se toho chytit psychopati,co nám vládnou,ale čas a "podpora" 18%veřejnosti tomu zabrání.
Demokracie v ČR toho má ještě hodně před sebou.
13. 03. 2012 | 17:00

tata napsal(a):

paní ALI

MĚ TEDA ZAS UNIKLO ŽE TAM BYLI I DROGY,čet sem otom 2 članky a psali tam že nak černé duše,ve smyslu že někdo chtěl šefovat a dosahnout tak zvolení,za cenu černych duší.......i tak at sou potrestani a obzvlašt když sou tam drogy tak to policie nepustí.

vyte řikate že nehajite lumpy ale trochu mi pak chybí vyc přimočarosti o tech pravycovych,vždy co sem odvas čet tak jen ukazovaní těch druhych,to mi nevadí jak sem napsal at každy lump s levice sedí,ovšem chybí mi tam občas podivení nad těma radoby pravicovymi....třeba ted s DROBILEM ASPON BYCH na vašem mistě poznamenal nazor ktomu,ale když se mi dva dostanem ke konkretnu,vždy uhnete, v nic neřikajicí formuli,jako ja nehajím lumpy.......bohužel proto občas na vas zareaguji nic konkretního,JA CELKEM sem takovej štoura na reakce ....ja nehajím ale ty vaši todle toto ale nic konkretniho o těch nevym jak to napsat no co sou na vaší straně pohledu,nazoru.

PODLE MĚ KLIČKUJETE,možna že to vypada jak ste napsala agresivně ale ja pišu přimo když lump je s levice nekličkuji,nespečuji se že levycovy politik je promě chyba meho pohledu a vnitřně ji považuji za větší chybu,protože ten přimo zrazuje muj pohled a představu.
13. 03. 2012 | 17:02

ali napsal(a):

ano, veškerou státní správu, zdravotnictví, vojsko, prostě všechno..jasně, že se vám to nelíbí, levici se to ani líbit nemůže, protože ta by zase znárodnila všechno..

maloměšťáku
vy jste chodící enciklopedie, studnice moudrosti, stařeček světem protřelý, doufám, že brzy dojdete k veškerenstvu a budete bůh..

tata
nekličkuju, tato, souhlasím s vámi úplně ve všem..jen jsem na druhé straně :o)
13. 03. 2012 | 17:30

český maloměšťák napsal(a):

ali
No a taky jsem si myslel, že stařenky (tedy pokud nemajé nějakou zlou nemoc takzvaně rozumového ústrojí) - dokáží přemýšlet diferencovaně.
Hmm - je to divné - ale ve vašem případě zde nevidím ani náznak tohoto ...
Apropo - víte, že moderní medicína vyvrátila "druhou možnost" /tedy jak se znovu narodit a pobrat tentokráte alespoň trochu rozumu/ ?
Smutné, co ?

Taky jste mi zbořila mýtus o tom, že stařenky nebývají jízlivé a nerouhají se proti bohu .
Ale možná budete jen výjimka - respektive odchylka (deviace).
Byl bych tomu sám rád - kdybyste mi potvrdila, že jste pouze deviantní stařenka.

Předem díky - i za milosrdnou lež.(člověk má vždy strach - z toho, že ho ve vzdálené budoucnosti čeká nějaké zléprobuzení ze sna...zejména když to vidí u svých mnohem starších bližních)

Mimochodem - co kdybychom zprivatizovali i lidskou hloupost ?
Mohla byste se stát na stará kolena aspoň bohatou - když už nic.

Koupím metrák.
13. 03. 2012 | 18:05

Kryštof napsal(a):

Re - "Ten , kdo se ...."
Soudruhu , nějak mi uniklo , že bychom si spolu tykali .
To jen tak pokud se týče komunikace .
V tom Česku to sice máte zažité , ale je mi to cizí a protivné , víš ?
13. 03. 2012 | 18:34

ujo napsal(a):

Pro vysvětlení exhibicí pana Kryštofa často postrádajících reálný základ nabízím následující hypotézu:

autor trpí nesnesitelným stresem z toho, že se z USA (MI)vrátil do země, kterou obývají většinou Čecháčci.
Udělal chybu,ale mohl to tušit, žil tu dosti dlouho než ji opustil.

Ale ono to bude asi jinak, Kr. má s Čechy pouze společné místo narození a za návratem nebude stesk po vlasti ( tu má jinde)nýbrž obživa
13. 03. 2012 | 19:08

tata napsal(a):

paní ALI

ale mě opravdu nevadí že mame jinej pohled a vubec si nemyslim že ten muj je jedině spravnej,on ve sve podstatě nikdy není nic dokonalí co vyhovuje jednomu nevyhovuje druhemu samozřejmě že když ja RAJSKOU A NE SVIČKOVOU a vy obraceně je blbost řikat že ta rajská je nejlepší nebo obraceně.

ALE TED UŽ JE nejduležitější hodnotit opravdu každej ulet a darebačinu,i když občas mužem myt jinej nazor nato co je darebačina,ale musí konečně začit kradl si dostan přes ruce jedno kdo,pochybyl si nemaš na tom fleku co dělatopět jedno kdo........prostě řeči oni taky kradli nebo oni budou už sou vte rovině proč teda není aspon pokus je zavřít a to budocí je v řiši věštění.TY DAREBAC MUSEJ poznat že jich mame plné zuby
jenže pane MALOMĚŠTAK

KDYŽ BUDEM O NAZORU toho druheho psat vtomto duchu co vy 13. 03. 2012 | 18:05
tak si budete vyměnovat jen podobne ,,komplimenty,, sprostarny navzajem,nikam to nevede ani v připadě že to je odveta.
proboha proč musíme o jinem nazoru dokazovat to co pišete,vyte skutečnost že o druhem budeme psat že je hloupí atd spíš věčinou dokaže pravy opak,nestačí nesouhlasím protože je to tak ,nebo tak,vtomto se mylite protože je to tak aspon tak se baví slušny lidi,nebo když druha strana pokračuje tak ji ignorovat,jinak to nikam nevede,jedině že vas to baví,věřte nadavaním se argumenty nestanou pravdou spiš naopak ani když nadavky jen opětujete.
13. 03. 2012 | 19:29

ali napsal(a):

tata
jsem ráda, že konečně docházíme k nějakému závěru a speciálně u Vás si toho cením..děkuji Vám a těším se na další diskuzi s Vámi. Děkuji i za určité zastání před maloměšťákem. Tento člověk nezná na mojí sdresu nic, krom zesměšňování, ponižování a urážek..asi mu to činí dobře, tak ho nechám..díky..dnes jdu ještě pracovat do tmy tmoucí :o), mějte se..
14. 03. 2012 | 15:36

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy