Langer a Pohanka v akci

06. 06. 2008 | 15:00
Přečteno 6207 krát

Co všechno se nestane v naší Poslanecké sněmovně. Tak třeba tohle. Hlasování o změnách programu, pátek 6. června, něco málo po desáté hodině dopoledne. Ministr vnitra Langer se snaží osobně udělit rady poslanci Pohankovi, jak má hlasovat.

Poslanec ČSSD David Rath navrhl zařadit na páteční program schůze tisk číslo 461, tedy novelu zákona, ve které se snaží zabránit ministru zdravotnictví Julínkovi převést fakultní nemocnice exekutivní cestou na akciové společnosti. Návrh podpořili nejen poslanci ČSSD a KSČM, ale také dvě poslankyně za Zelené a přeběhlík Michal Pohanka. Návrh byl přijat přesně potřebnou většinou 98 hlasů. Pohankův hlas tedy rozhodl ve prospěch ČSSD.

Na výsledek hlasování č. 92 reagoval předseda poslaneckého klubu ODS Petr Tluchoř tím, že vyrazil k místu kde sedí poslanec Michal Pohanka, zřejmě aby ho přesvědčil ke změně názoru. Že předsedové klubů hlídají důležitá hlasování svých poslanců je obvyklá praxe. Na to, že předseda poslanců ODS kontroluje i hlasování poslanců Pohanky s Melčákem jsme si už všichni zvykli.

Zajímavé bylo, že tentokrát spolu s Petrem Tluchořem vyběhl k Pohankovu místu i ministr vnitra Ivan Langer.

To ale neušlo pozornosti opozice, která začala hlasitě tleskat. Langerovi došla citlivost a trapnost celé situace a od Pohanky zase utekl zpět do vládní lavice. K rozhovoru ministra vnitra a přeběhlého poslance tak v klíčové chvíli nakonec nedošlo, Pohanka své hlasování nezpochybnil a návrh tak byl přijat.

Můžeme se jen domýšlet, co by se stalo po několika minutách případného přesvědčování. To že si ministr vnitra v kuloárech servítky nebere, jsme viděli naposledy při prezidentské volbě v rámci jeho mediálně slavného monolog o „bručení“.

V každém případě tahle malá epizoda ukazuje, jak důležitou roli v udržování jednoty při hlasování křehké vládní většiny v České republice hraje ministr vnitra. Jaké jsou mechanismy Topolánkova vládnutí. Myslím, že v tomhle máme v demokratické Evropě unikát.









Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ládik napsal(a):

Vy jste taky unikát, nevybočujete. Kdyby jste sdělil obsah rozhovoru... takhle jen drbete.
06. 06. 2008 | 15:04

míra napsal(a):

přesobotkováno
06. 06. 2008 | 15:06

Martin napsal(a):

Misa Kulicka je zasadovy koalicni poslanec :) Langer mu chtel jenom poprat k narozeninam a rici ze ma hezkou kravatu.
06. 06. 2008 | 15:06

neo napsal(a):

Asi jste zapoměl na prosazování veřejné volby při volbě prezidenta ČR a ukroucené hlavičky socdemáků:)

no nic. co článek to perla. Napřebd rovnátke, nyní drby:)
06. 06. 2008 | 15:09

JH napsal(a):

2ládik:

obsah rozhovoru Langer-Pohanka by byl snad jasný:

"Někdo tady půjde bručet, Michale, nevytírej si s náma prdel..."

a v podobném duchu dále...
pan Langer má kouzelné schopnosti vyjadřování
06. 06. 2008 | 15:10

Pobo napsal(a):

Děkuji, za smazání jednoho příspěvku, který byl v rozporu se zdejšími zvyklostmi

Není zač za pochopení, Pobo :o))
06. 06. 2008 | 15:50

Martin napsal(a):

Děkujeme za rychlou zprávu o tom, jak to v parlamentu chodí a hlavně o tom, na co všechno si dokážete najít čas.
06. 06. 2008 | 16:06

mleziva napsal(a):

Mně je pořád milejší Langer v akci než Paroubek s Filipem v akci :o)
06. 06. 2008 | 16:23

JC napsal(a):

"Můžeme se jen domýšlet, co by se stalo po několika minutách případného přesvědčování".
Nojo na domýšlení jste s Paroubkem mistři.
06. 06. 2008 | 16:26

StandaT napsal(a):

:-)

Píšete to pro děcka jako pokračování minulého víkendu s hokejisty ČSSD? To jste hodný strýček.
06. 06. 2008 | 16:44

Ročník 53 napsal(a):

Kdyby si pan Klaus, hlava a mozek vás všech, přečetl vaše reakce, zřejmě by hořce zaplakal. Ta pravice tedy dnes vypadá. Nikdo ji nemá rád, takže pravici nezbývá, než aby měla ráda sama sebe. Jenže to až příliš zavání samohanou.

Pokud byste to náhodou četl pane Klausi, vůbec vám nezávidím vaši situaci, a naopak vás obdivuji, co jste s takovým materiálem dokázal. Z jakých nul jste dokázal sestavit pravici, to by normální člověk nedokázal.
06. 06. 2008 | 17:07

Václav napsal(a):

To mleziva
Tak to máš již žaludek na všechno.blahopřeji.
06. 06. 2008 | 17:09

Martin napsal(a):

Ročník 53
To jsi sesmolil sám, nebo Ti to někdo diktoval?
06. 06. 2008 | 17:11

Tupelo napsal(a):

Pan Sobotka ukazal dalsi drobny stripek ze zpusobu, jakym realizuje svou politiku ODS a jeji dve satelitni strany. Trofej v podobe premierske jednicky priste ziska treba zase nekdo jiny, tesim se na dalsi cirkusove cislo, jez nabidne modre sapito... V prestavce by mohli koalicni poslanci hodit par vozembouchu... :))
06. 06. 2008 | 17:14

Jan napsal(a):

Pane Sobotko,
nenechte se znechutit urážkami zdejších modráků. Pochopte je, ztrácejí pevnou půdu pod nohama. Vzpomeňte kolik křiváren bylo třeba k sestavení této vlády a teď to nejednou vypadá, že jde jejich idol ke dnu. Berte to tak, že čím více jsou vzteklejší, tím větší naděje pro slušné a poctivé lidi. A to za těch pár invektiv od hulvátů stojí. Nakonec mají zářný vzor ve svém vůdci :o)
06. 06. 2008 | 17:14

modrá straka napsal(a):

Koukám, že dorazila oranžová úderka. Kde jste se flákali? Chvilku to tady vypadalo, že místopředseda nemá zastání.
06. 06. 2008 | 17:18

Ročník 53 napsal(a):

Martine, netykejte mi, husy jste pásl s někým jiným. Naučte se slušnému chování a nechovejte se pořád jako nevychovaný pravicový fracek!
Psal jsem to sám, protože nejsem pravičák, proto umím používám mozek. Je vám to jasné?!
06. 06. 2008 | 17:21

Martin napsal(a):

Ročník 53:
Tak pardón a děkuji za lekci ze slušnosti.
06. 06. 2008 | 17:26

Mirka napsal(a):

Pane Sobotko, dík za článek. Modří ptáčci vynikají nesmírnou arogancí, neurvalým chováním a neváhají použít pro své zájmy podvodného jednání. My, občané už je máme prokouknuté. A přitom jsou to hlupáci, kteří se domnívají, že na ně není vidět! Současná vláda nemůže mít dlouhého trvání, položí se sama. Každodenní spory jsou toho důkazem.
Vám, pane Sobotko přeji jen to nejlepší a už se těším na Vaše působení ve vládě!!! Považuji Vás za slušného, vzdělaného a inteligentního politika. Kéž by takových bylo více!
06. 06. 2008 | 17:34

fact napsal(a):

Opakuji i v tomto blogu, že vy jste nezákoně zadržoval prostředky konkurenční politické straně i po rozhodnutí soudů, byl jste uznán vinným a způsobil jste škodu daňovému poplatníkovi i politické konkurenci zneužitím své pravomoci ministra financí, jste zcela nedůvěryhodný a děláte svou politiku naúkor daňových polatníku, stejně jako Vesecká byste měl odstoupit.
06. 06. 2008 | 17:35

Mirek napsal(a):

Ročník 53: Naprosto souhlasím s tím, co jste napsal. Kdyby se přidělovaly body, máte jich stovku!
06. 06. 2008 | 17:36

vlk napsal(a):

Vsadímboty, že tenhle parlamentní gag nám nejspíš zůstane televizemi zatajen....

Zařadil by se do hvězdné sbírky lekcí modré demokracie.

Hned vedle bručení, doprovodu Snítilého, přátelského setkání Šloufa a Weigla, hlasováni konstruktivních poslanců, kauzy stravenek a třeba výpovědi Zlatuše Andělové. To jen tak namátkou!

Předpokládám, že Langer svou osvětovou činost vůči Pohankovi někde v soukromí dokončil. Má totiž dobré srdce a je v jeho povaze , že rád lidem doplňuje mezery ve vzdělání. Aby v životě netápali a nedělali zbytečné chyby. Kdyby v Olomouci, odkud Langer pochází už jednoho svatého podivného konání neměli / podílel se na upalování jinověrců/, mohl by být horkým kandidátem na svatořečení...
06. 06. 2008 | 18:38

jarpor napsal(a):

Dobrý večer

No víte pane poslanče, někdo si fotí jak se hlasuje při volbě presidenta, někdo sleduje a dává pokyny.
Nevidím v tom rozdíl. Ubohost od obou. Snad jen jeden rozdíl tu je, ten druhý o tom nepíše blogy.

Tak se hezky bavte, vážení diskutující nad další perlou pana poslance. Přece když dva dělají totéž, není to totéž, že, oranžoví a načervenalí.

Hezký večer
06. 06. 2008 | 19:20

třebaKarel napsal(a):

Ročníku 53 ,dneska jedna lepší než druhá . Napsal jste to přesně , taky po letech teprv zjišťuju jaký je ten Klaus formát a profík .Kdyby nebyl tak strašně ješitný ,třeba by..,no .A jedinečný sms jasnovidec /to nemyslím ironicky ani jako ódu .
06. 06. 2008 | 20:09

Tomáš Fuk napsal(a):

Je to ostuda, že takové dvě lidské trosky rozhodují o osudech miliónů lidí. Dvojnásobná ostuda je, že tito lidé jim věřili a dali jim ve volbách to nejcennější co měli, svůj hlas. Věřím, že na světě platí ještě jiné zákony než ty, které oni pomáhají prohlasovávat a že se jim to jednou vrátí i s úroky.
06. 06. 2008 | 20:35

vlk napsal(a):

třebaKarel

bingo!souhlas.
06. 06. 2008 | 20:39

mleziva napsal(a):

Jan: K sestavení vlády socanů s lidovcema s "tichou podporou" komoušů bylo zapotřebí n+1 křiváren. Akorát se jim ta n+první holt nepodařila vymyslet. Holt někdo je mistr a někdo holt jen tovaryš (čti tavářyšč) :o)
06. 06. 2008 | 21:02

Zacheus napsal(a):

Pane Sobotka, ale uznejte sám, že přátelská domluva ministra vnitra musí mít zcela pochopitelně větší váhu, než kdyby se o totéž pokoušel například číšník z parlamentní restaurace...
06. 06. 2008 | 21:14

klukrekl napsal(a):

Ubohost a morální vyčpělost výše přispívajících příznivců strany emeritních stb elit je
zarážející.
06. 06. 2008 | 21:22

GAME OVER napsal(a):

Neverim. Myslim, ze na nas hrajete jen takovou hru a ze v tom kseftu s nemocnicemi jedete jako CSSD taky. Neverim, ze tohle nemeli uz osetrene dopredu. A dulezite nebylo, zda to pujde na program, ale zda se to schvali. O tom uz nepisete, ale to proslo ! Zakon tedy prijat nebyl a ted to muzou rozkrast.
06. 06. 2008 | 21:30

Ročník 53 napsal(a):

To KLUKrekl.
Myslíte speciálně toho s tím krycím jménem KLUK?
06. 06. 2008 | 21:42

Tupelo napsal(a):

Game Over: proc by to meli mit osetrene dopredu? Vladnouci strana a jeji spicky proste jen zkousi co vsechno je pruchozi a vyuzivaji toho - a doted jim toho vychazelo celkem dost. Dost za to, ze jim stacilo investovat do predvolebni kampane a pak jen ziskat Melcaka a Pohanku.

Rocnik53: trefna poznamka ;)
06. 06. 2008 | 21:57

Ládik napsal(a):

Kolik závěrů je možné učinit z drbu, který není ani zveřejněný. Jediný důvod, proč z toho Sobotka udělal blog, je nasrávat lidi. To je jeho programový cíl - možná ne jeho, ale stranický.
07. 06. 2008 | 06:56

Jan napsal(a):

Ladiku,
tak Langer si po nesprávném hlasování vezme zaplaceného poslance stranou, tam mu vysvětlí k čemu se upsal a za co dostal zaplaceno, hlasování se opakuje a napravený poslanec už je zase v jednom šiku. A z tohoto usuzuješ, že ČSSD se to nelíbí proto, aby nasrá.vala lidi?
Svatá prostoto :o))
07. 06. 2008 | 07:54

jarpor napsal(a):

Jane

Jistě máte důkazy o "zaplacení" poslance a jistě to "vysvětlování" jak má poslanc hlasovat aby byl v jednom šiku je připomenutí zaplacení a děje se, jak popsal pan Sobotka.
Svatá prostoto :o))
07. 06. 2008 | 08:15

Ročník 53 napsal(a):

Jarpore.

Vy zcela zřejmě považujete za normální, když ministr vnitra jde seznámit opozičního poslance s instrukcemi jak má hlasovat.
Svatá prostoto :o))
07. 06. 2008 | 08:55

PRD napsal(a):

Víte p.Sobotko,těchto případů je ve sněmovně behem dne tisíce.Když se k tomu přidá Vaše stranicky oddaná fantazie,vyleze z toho takovejto blábol.Jak již přede monou napsal Jan,nasrávat lidi a vyvolávat mezi nimi "blbou náladu" a to vše kvůli politickým bodům,to je Váš cíl a bohužel jediný!!!Od té doby,co jste v opozici,jste jako strana nepřišli s jediným rozumným návrhem,což jste nedělali ani když jste byli u koryta.Jediné,co co umíte je urážet a podávat žaloby.Jděte s tím už do ři..!
07. 06. 2008 | 09:04

Tupelo napsal(a):

Zda se ze p. Sobotka poukazovanim na chovani poslancu a ministru ODS nejvic nasira prave priznivce teto strany, prip. teto vlady. Na to, ze chovani ODS je jen pro silnejsi zaludky je opozice jiz zvykla (Vlk jiz uvedl podobne priklady) a je jen dobre ze na vlastni stranu zacinaji byt nasirani i jeji vlastni (a cin dal skalnejsi) volici, muze to vest k jeji ociste :)).

PS. clovek by nemel byt nasiran tim ze se na neco negativniho upozornuje, ale tim ze se neco negativniho deje (treba setkani Slouf x Weigel)...
07. 06. 2008 | 09:33

PRD napsal(a):

Tupelo
Dej mě jedinou záruku na to,že Sobotka mluví pravdu!!!Jsou to jeho doměnky,které lidi žerou a berou je jako jedinou možnou pravdu.Bohužel,náš národ už jinej nebude.....
07. 06. 2008 | 09:49

Tupelo napsal(a):

Prde, zaruku za Sobotku Vam dat pochopitelne nemohu, zde se spis pohybujeme na poli pravdepodobnosti - vzhledem k Langerovu angazma s brucenim ci osobni ochrance Janeckove, skladajici se ze zakonodarcu ODS, behem prezidentske volby, vcerejsi zavody Tluchor x Langer k Pohankovy a zpet povazuji za pravdepodobne - nemam duvod Sobotkovi neverit.
Kdyby tomu tak nebylo zrejme by se jiz protistrana ozvala - mozna by to i vyvolalo nejake hlasovani ve snemovne, zda-li to tak bylo nebo ne.
07. 06. 2008 | 10:37

jarpor napsal(a):

Ročník 53

Že jsou poslanci jistým způsobem chudí duchem ( i pan Langer ), to se snad shodneme. Že by byli ale až tak blbí, aby si takto dávali instrukce, co a jak, tomu ať věří děcka. A o tom, že instrukce jak hlasovat si dávají oba bloky, to snad víme všichni. Nebo nám to dosud obě strany nepředvedly ?

Tak se bavte příspěvkem pana Sobotkou a nechte se zmítat tou proklatostí politiky jedné strany a tou čistotou úmyslů strany druhé.
Hezký den
07. 06. 2008 | 11:10

j.p.š. napsal(a):

ročníku 53, už jsem se jednou tázal -
jsi gottwaldovo nebo zápotockého dítě
07. 06. 2008 | 12:22

Kamil napsal(a):

Napadá mě jen "žalovníček žaloval pod nosem si maloval", Sobotko zkus něco kontruktivního (třeba rovnátka).
Hezký den.
07. 06. 2008 | 13:11

Ročník 53 napsal(a):

To j.p.š.
Nejste první komu to zde píšu. Vykejte mi tak, jako vykám já vám. Jste nevychovaný.
Čím to je, že čím (v myšlení) pomalejší oponent, tím více hulvátsky píše, a pokládá ještě debilnější otázky? Existuje na to nějaká rovnice?!
07. 06. 2008 | 13:32

Petrucciani napsal(a):

i.p.š.: Jsem ditem prezidenta Ludvika Svobody a souhlasim s ročnikem 53, das me za to polnim soudem zastrelit? ;o)
07. 06. 2008 | 13:37

petka napsal(a):

Debata na tomto blogu mi připomenula slavnou scénu z filmu U pokladny stál, kde Vlasta Burian stojí uprostřed dvou hádajích se skupin a lakonicky pronese: " Tedy promiňte, já neznám ani vás.....ani vás. Ale jestli k tomu můžu něco říct, tak prskáte až SEM....:o))

I od diskutujících, které považuji za inteligentní a jindy vtipné, zde virtuálně vidím pouze plivání stranických jedů. To nejsme sto přiznat si, že "velký shit" je zde napříč politickým spektrem? Jak někdo výše uvedl, i "skalní" voliči ODS jsou ,velmi slušně řečeno, znechucení...SVATÁ PRAVDA...To jsem, ovšem neznamená to, že apriori začnu o SOCDEM straně přemýšlet jako o "lepší variantě". Předpokládám, že průměrně vzdělaný občan této republiky si musel udělat názor během jejich vládního období - stejné excesy, stejně arogantní politika, stejný balast.
Bohužel, zatím jediné v co lze doufat, je zázrak.
Zázrak na zem sestoupivších kultivovaných politiků, s určitou dávkou sebereflexe, pokory a vysokým EQ.

Zázraky se prý někdy dějí.
07. 06. 2008 | 13:45

Petrucciani napsal(a):

Petka: "Zázraky se prý někdy dějí."

Ale ne v politice. ;o)
07. 06. 2008 | 13:50

RUMCAJS napsal(a):

Zuby možná budete mít jednou rovný, ale charakter už asi nikdy. Kritizovat u druhých něco, co Vaše strana dotáhla k dokonalosti, to chce už opravdu silný žaludek.
07. 06. 2008 | 13:57

petka napsal(a):

to: Petrucciani
Tak to bude náš konec...
A já se tolik těšila, že třeba p.Paroubek začne vzhledem ke kapacitě svého mozku studovat školu třetího věku, p. Topolánek přesídlí třeba někam do teplejších italských krajin, Rath s Langrem si otevřou malou soukromou nemocnici na kraji města a p.Čunek se stane styčným sociálním pracovníkem městské části Chánov v okresním městě MOst....
07. 06. 2008 | 14:09

j.p.š. napsal(a):

to petrucciani :
už protože jseš dítem, nelze tě ani pokárat.
to ročník 53 :
čím jsem se tak hulvácky provinil? ty vychovanej
07. 06. 2008 | 15:18

Ročník 53 napsal(a):

Vykládat elementární základy slušnosti hulvátovi je zřejmě sisyfovská činnost. Především mi vykejte, vy nevychovanej.
07. 06. 2008 | 15:31

Kraken napsal(a):

Opět naši diskusní Švejkové si vylévají své politické názory a nedrží se podstaty blogu. Je až úděsné,že- ať napíše kdokoliv cokoliv- diskusní maniaci se hned rozezvučí vším možným zleva doprava, hlava nehlava a hlavně osobními útoky na autory blogu. Jestli tohle jsou komentáře k obsahu blogu, tak jsem Panna Orleánská v jiném stavu. Jděte dělat něco pořádného nebo se vycpat. (týká se to pouze těch, kterých se to týká, ale je jich hodně).
07. 06. 2008 | 15:33

j.p.š. napsal(a):

pro ročník 53 :
O Sisyfovi se říkalo, že je to ten nejchytřejší z lidí .
A s tím vykáním už dej pokoj.
07. 06. 2008 | 15:36

petka napsal(a):

to: Kraken

Ano, jsme jak od Haška. Ale diskutovat nad obsahem TOHOTO BLOGU si "troufnu i já". Je totiž BEZOBSAŽNÝ...Viděl někdo z vás p. Langra nebo Tluchoře nebo Janevímkterého, jak běži k Pohankovi.....
Drbny mají být mého pohlaví...tady tedy není snad, kromě mě, žádná jiná žena, ale jinak je to tu jak na jarmarku.
07. 06. 2008 | 16:12

Ročník 53 napsal(a):

To jpš. Když se neumíte chovat slušně, žádám vás, abyste na mě nereagoval.
07. 06. 2008 | 16:27

j.p.š. napsal(a):

pro ročník 53 :
žádat můžeš, stížnosti u p. Stejskala.
07. 06. 2008 | 16:29

Petrucciani napsal(a):

i.p.š.: Hodnotis nicky (viz. Ročník 53) podle toho, jakymi detmi prezidentu jsou. Tak jsem chtel vedet, jestli me po souhlasu s Ročníkem 53 nechas postavit pred polni soud a odsouhlasis mou popravu ranou do tyla, kdyz jsem ditetem generala Ludvika Svobody. ;o)
07. 06. 2008 | 16:37

Narrno napsal(a):

to petka: Pravdu díte. Tenhle blog je smutný/směšný, záleží na tom, v jaké jste náladě. Povídanka typu "viděl jsem ho, jak jde tam a chtěl udělat určitě tohle"... no promiňte, ale tohle berete i vy, příznivci levice, za nějaký hodnotný a nezpochybnitelný příspěvek? Jinak tedy musím říct, že je-li blog pravdivý, tak je docela zajímavé, že pan Langer musí svoje hrozby opakovat asi před každým jednotlivým hlasováním, jinak by si je asi chudák pan Pohanka nezapamatoval... Ne, představa toho, jak ten ďábelský zlotřilý Langer, co pekelně mazaně kuje pikle, pobíhá divoce po sále a výhružně šeptá zrádcům do ucha před desítkami svědků... inu, slyšel jsem již věrohodnější historky.
Je dost smutné, že na takovéto příspěvky někteří lidé slyší a ještě se diví, co se na tom nelíbí ostatním. Můžete být příznivec levice či pravice, ale metoda "budu ho pomlouvat tak dlouho, až tomu aspoň někdo uvěří" by neměla být tolerována u žádného politka. Kubiceho zpráva se vám přece také hrozně nelíbila, pokud se nemýlím... prý to byla snůška výmyslů a nepravd. Tak ukažte tedy, že jste lepší.
07. 06. 2008 | 16:40

Nemo napsal(a):

Lhář Lhář Lhář Lhář, jeho povolání je pomlouvání lhaní a zase lhaní. Profesionální lhář. Pamatuju si jeho první lež v TV při povodních 2002, kdy ujišťoval, že Spolana zatopená není.
07. 06. 2008 | 17:09

hanah napsal(a):

Proboha , Sobotko, komu tady žalujete? Necítíte svoji ubohost? Jste jak žáček na základní škole, který žaluje na spolužáka, že nemá domácí úlkol a opisuje. Takové jako jste Vy, jsme vždycky mlátili....
07. 06. 2008 | 17:30

Tupelo napsal(a):

Narno: Sobotka pouze zprostredkovava co videl (jsem zvedav kolik z onech, jak ostatne sam pisete, desitek svedku se proti vyse napsanemu ohradi) a jsem tomu rad. Langer nemusi behat pred kazdym hlasovanim, staci pouze po tech nepovedenych a pak zopakovat hlasovani ;). Z Kubiceho zpravy se nepotvrdilo za dva roky nic...
07. 06. 2008 | 17:40

Zacheus napsal(a):

To Vlk. Nevím koho máte na mysli, pokud hovoříte o tom "svatém,který se podílel na upalování jinověrců" v souvislostí s městem Olomoucí. V Olomouci byl v roce 1995 svatořečen Jan Sarkander, holešovický farář, který po zvěrském mučení ze strany protestantů zemřel dne 17. března 1620. Žádné "jinověrce" samozřejmě neupaloval. Takže to dodávám k Vašim fabulacím pro upřesnění.
07. 06. 2008 | 17:51

j.p.š. napsal(a):

pro petrucciani :
jak jsi vydedukoval, když jseš už ne ditem, ale dítětem svobody, že bych tě nechal postavit před polní soud? a navíc, nešlo o nějaký souhlas s názory 53, ale jen o dotaz na...
07. 06. 2008 | 17:59

Petrucciani napsal(a):

i.p.š: To nebylo vydedukovani, ale dotaz na tebe, ze tak rad skatulkujes sve oponenty podle toho, za ktereho prezidenta se narodili. Tak jsem se ptal co udelas se mnou, kdyz jsem se narodil kdyz byl u moci prezident Ludvik Svoboda. Pro jistotu, kdyz souhlasim s Ročníkem 53, jsem si vybral trest, kdyz byvaly preziden byl vojak, zastrelit. ;o)
07. 06. 2008 | 18:46

Blue Jay napsal(a):

Sobotkova CSSD v akci,

Sliby CSSD r. 2002 pred volbami:
-reforma duchodu
-samostatná duchodová pojištovna oddelená od st. rozpoctu
-príspevek 90 tis. na nákup nového auta
-45 - 50 tisíc nových nájemních bytu formou neziskových spol.
-príspevek 50 tisíc pro každé narozené díte
-plošné prídavky na deti
-racionalizace a zlevnení st. správy
-pro lidi nad 70 let léky bez doplatku

B. SOBOTKA v r. 2003 k nesplneným slibum:
"Ty sliby nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce a dnes v konfrontaci s realitou neobstojí. Byli bychom blázni, pokud bychom trvali na necem, co není ekonomicky reálné, a tlacili zemi do vetších schodku jen proto, abychom prosadili naše politické sliby," vysvetlil už v roce 2003 deníku MF Dnes tehdejsi ministr financí Bohuslav Sobotka.
07. 06. 2008 | 19:24

Narrno napsal(a):

to Tupelo: A ze Sobotkových blogových pomluv se potvrdila...?
Jinak jsem zvědav, jak se budete tvářit, až se tohoto stylu chytne i druhá strana a budou se zde objevovat příspěvky typu "Viděl jsem, jak se Paroubek mračí a šel chodbou, ve které byl i Pohanka... je jasné, že ho chce nechat zastřelit nájemným vrahem."
07. 06. 2008 | 19:27

Tupelo napsal(a):

Narrno, to ze jsou to pomluvy tvrdite Vy, ok, tak to konecne dokazte, treba Vam to potvrdi nekdo z tech desitek lidi, o kterych jste psal ze to mohli videt. Kdyz zde nekdo z koalicnich politiku napise o necem podobnem (co uvidi desitky lidi, tedy ne to co jste si vymyslel v predchozim prispevku), nepochybuji ze se o tom bude diskutovat i zde... Jsem rad ze to zde Sobotka napsal, jinde by se clovek toto chovani koal. poslancu nedozvedel.
07. 06. 2008 | 20:26

Narrno napsal(a):

to Tupelo: Vida. Takže to vážně funguje. Můžete říct o komkoliv cokoliv a pokud on nebude schopen dokázat, že to není pravda, tak to pravda prostě bude. Prima. Takža já říkám, že dle mých infomací včera pan Sobotka chtěl vyhrožovat panu Langerovi osobní likvidací. Respektive byl ve stejné místnosti a díval se jeho směrem, takže je to jednoznačné. Hodně štěstí s dokazováním, že to je lež.
07. 06. 2008 | 20:50

Tupelo napsal(a):

Narrno, slyselo to, co tvrdite, dalsich 200 lidi? O tom totiz Sobotka pise, s vedomim ze mnozi z nich si to u neho na blogu prectou, nebo mohou byt na to upozorneni? Takze se s nimi muze dotat do konfliktu. Zatimco vy pisete jen o nejakych svych domnenkach...
07. 06. 2008 | 20:59

vlk napsal(a):

Zacheusi

vidíte, každý máme jiné informace.On skutečně byl umučen. Protistranou. Toť nade vší pochybnost.
Jenže ono tomu něco předcházelo. Zkuste si zjistit co.

Rozhodně to nebylo tak , že zlořečení protestanti chytili Jana Sarkandera se sedřeli z něj kůži. Měli s ním totiž dost velké účtování.

ale nechi právě s vámi spouštět polemiku. Velmi si vás vážím,.
07. 06. 2008 | 21:10

Narrno napsal(a):

to Tupelo: V tom je právě ta krása. Pan Sobotka zde totiž píše v zásadě o divoké akci, kdy Langer vyšel ze svého místa a pak se na něj zase vrátil. Vše ostatní jsou pouze jeho domněnky. Nepochybuji o tom, že pana Langera vidělo opravdu hodně lidí zvednout se a zase si sednout a nepochybuji, že si to někteří (asi tušíme) klidně i vyložili jako akt výhrůžek proti panu Pohankovi. Ale pan Sobotka zde obviňuje pana Langera z něčeho, co CHTĚL asi možná... třeba udělat. Jak má někdo panebože vyvrátit toto?
07. 06. 2008 | 21:23

Tupelo napsal(a):

Narrno, presne tak, Sobotka popsal co se stalo, ceho byl svedkem (beh k Pohankovi, odchod od Pohanky, potlesk cele opozice). Pote vyslovne pise ze se 'muzeme domyslet' o vysledku 'pripadneho' presvedcovani - viz predposledni odstavec. Podle Vas pomluvy, podle me dalsi upozorneni na pokracujici praxi vladnuti ODS...
07. 06. 2008 | 21:35

Narrno napsal(a):

Meh, nechme toho, očividně se mýjíme. Jen si dovolím ještě poznamenat, že na totalitní despotickou stranu, jakou ODS podle vás tedy je, s tím Tlustým zatím zachází docela demokraticky... žédné vylučování a podobné zajímavé věci, které jsme v minulosti... někde viděli.
07. 06. 2008 | 21:48

Tupelo napsal(a):

Narrno, ok, jen bych si vyprosil to podsouvani ODS coby 'totalitni despoticke strany', o tom jsem nic nepsal (a myslim ze ani Sobotka ne ;)). Jen se mi nelibi jeji vladnouci praktiky. K tomu vylucovani: tusim ze z poslaneckeho klubu M+P vystoupili sami, Pohanka sam i z CSSD, Melcak byl z CSSD vyloucen. Ale mohu se v tomto bode plest.
07. 06. 2008 | 21:57

Frante napsal(a):

Pane Sobotka, když už musíte psát blogy, šlo by že by tam nebyla alespoň vaše fotka?
07. 06. 2008 | 22:25

Petr napsal(a):

Frante a co takle vaše fotka a nebo fotky "krasavců z ODS" to už by šlo ne!!!!!!!
08. 06. 2008 | 03:56

klukrekl napsal(a):

To Ročník 53.
Pozdní odpověď k dotazu ze 6.6.: Ano.
08. 06. 2008 | 10:08

jm napsal(a):

PRO ZASTUPITELE VYVOLENÉ PŘÍMOU VOLBOU Z PARTAJNÍCH KANDIDÁTEK SESTAVENÝCH TAKÉ TAK by předváděný tyjátr byl veřejnou hromadnou politickou sebevraždou! Takto Asatone můžete i Vy poděkovat soudruhovi JUDr.-ovi Jičínskému, který pracoval na Ústavě a volebním zákonu podle objednávky svého soudruha Marijána Čalfy a náčelníka protikomunistického odboje v Česku Václava Havla.
08. 06. 2008 | 10:16

občan platící daně napsal(a):

To, že pan Langer,Tluchoř,Vidím,Kasl atd.dělají pro ODS špinavou práci ví už dnes, každý slušný člověk. Proč se voliči ODS, tak rozčilujete ? Koalice stojí na dvou politických prostitutkách už dva roky !
P.S. Poslanec Tlustý ve včerejším Právu přiznal korumpování Pohanky a Melčáka ze strany ODS naplno !!! Pro hlupáčka jako je zn.Narrno, přečtěte si prosím co píše p.Tlustý o nátlacích a vyhrůžkách ze strany vedení ODS za poslední tři, čtyři měsíce. Zejména vyniká váš arogantní vůdce Topolánek s Langrem !!!
08. 06. 2008 | 10:55

Petrucciani napsal(a):

Narrno: Mate pravdu, ze s Tlustym ODS zachazi demokraticky. Treba predseda a premier ODS Topolanek Tlustemu slibil, ze ho bude za vyhrane volby tak dlouho hladit, az jej vyhladi, a musim rict, dari se mu to. ;o)
08. 06. 2008 | 12:51

Narrno zásadně neplatící daně napsal(a):

pro občana platícího daně: Prohlédl jste mě, smekám před vámi, jsem blbec. Zrovinka dnes ráno jsem měl co dělat, abych si vůbec oblékl kalhoty správnou stranou dopředu... co naplat, musím se s tím naučit žít. Jsem ale rád, že ještě existují rozumní lidé jako jste vy, kteří správně vidí podstatný rozdíl mezi "vládou ODS založenou na špinavých přeběhlících" a kdysi tak skvostně znějící "vládou ČSSD založenou na konstruktivních poslancích" (která nakonec nebyla uskutečněna, jáka škoda). Otevřel jste mi oči a já jsem vám vděčný.
08. 06. 2008 | 13:08

Tupelo napsal(a):

Narrno, muzete napsat jmena onech konstruktivnich poslancu na kterych mela byt postavena vlada CSSD, ktera nakonec nebyla uskutecnena? :)
08. 06. 2008 | 13:52

Narrno napsal(a):

to Tupelo: Nemůžu a skoro si myslím - a možná někdo řekne, že jsem chorobně podezíravý - že žádní ani nebyli :) Nicméně pointa má být v tom, že si nějak nepamatuju, že by tehdy příznivcům ČSSD tato idea přišla nemravná... A taky je pak poněkud legrační, když pan Paroubek vytrvale mluví o P+M jako o "zrádcích", přičemž pokud by šli kdysi obdobní lidé na ruku jemu, jednolo by se o "konstruktivní poslance" :)
08. 06. 2008 | 14:31

Tupelo napsal(a):

Narrno, uz asi nezjistime kdo prvni pouzil slovo konstruktivni poslanec temer v protikladu se zradcem. V hodnoceni M+P se asi urcite neshodneme, pro me to jsou lide kteri byli zvoleni za nejaky program, urcita skupina lidi si je zvolila jako sve zastupce a tito lide to hodili za hlavu a aktivne pomahaji realizovat program konkurencni strany, za kterou vsak zvoleni nebyli. Ted me napada ze tech prebehliku mame mozna mnohem vic, pokud s trochou nadsazky prijmeme za sve, ze prebihat mohou i cele strany - znam 4 volice SZ, kteri je uz volit nebudou (prece jen ocekavali levicovou stranu, alternativu ke komunistum a socdem, o raritnim postoji ceskych zelenych ke zbrojeni ani nemluve...); ale to je jen takova uvaha na nedelni odpoledne. ;)
08. 06. 2008 | 15:00

Narrno napsal(a):

to Tupelo: Náhodou, v hodnocení M+P se možná shodneme - mně přeběhlíci koneckonců také nijak neimponují, jen nemám rád, když se zapomíná, že i ČSSD je kdysi aktivně lovila :)
Zelené dle mého nebude znovu volit dost lidí, protože jejich působení ve vládě je... tak chvílemi komické a chvílemi spíš tragikomické. Hlavně paní Džamila mi přijde jako dar z nebes, ale nakonec i Jihočeská matka a podobní lidé se snaží, seč mohou, aby se Zelení pro příští období stali stranou nevolitelnou. Odpor k jaderné energii, pravicolevicogulášomišmašo myšlenky, blouznivé návrhy... ne, nepřirostli mi k srdci, přiznám otevřeně. Do propadliště dějin s tou veteší.
08. 06. 2008 | 16:14

Tupelo napsal(a):

Narrno, no co se tyce soucasnych zelenych, mate asi pravdu :). Ovsem co misto nich?
Casto tu zazniva, ze nejlepsi by byl system dvou stran, stridajici se u moci, coz povazuji, zvlast v nasich podminkach, za nebezpecnou hru, doslo by k zabetonovani a jakakoliv dalsi strana by se jen velmi tezce dostavala do hry. System dvou stran povazuji za skoro stejne prasteny, jako system strany jedne :).

Resenim by podle me bylo vnest konkurenci, v prakticke rovine snizit 5% barieru pro vstup do snemovny na 1-2%. Takze nastup nove strany by byl zjednodusen (coz by mohlo generovat subjekty namisto dnesnich dinosauru), lide by se nebali toho, ze jejich hlas propadne a zaroven by se vytvorit prostredi, kdy by vydirani velke strany stranou malou bylo ztizeno: dalo by se sahnout po strane jine.
08. 06. 2008 | 19:24

Narrno napsal(a):

to Tupelo: Souhlasím s vámi navrhovaným řešením. Současný systém se ukázal jako zcela jasně nevyhovující (proč proboha sudé číslo poslanců?). Změna je nutná a tato se mi líbí. Krapet života vnést do té naší lehce zasmrádlé politické scény!
Tak vida, nakonec si ještě padneme do náručí jako staří přátelé ;)
08. 06. 2008 | 19:54

Zacheus napsal(a):

To Vlk. Děkuji za odpověď. Ale pokud jste skutečně objektivní - a já věřím, že jste a proto si Vás také vážím - tak jistě si najdete dostatek objektivní historické literatury o Janu Sarkanderovi. Protestanté neměli skutečně žádný důvod se k němu chovat tak brutálně, jak učinili. Sv. Jan Sarkander před svým zatčením navštívil Polsko, a poté, kdy lisovčíci ( v podrobnostech odkazuji na literaturu) vpadli vojensky na Moravu, Jan Sarkadner byl v čele procesí, které jim šlo vstříc a oni ušetřili město, které chtěli dobýt (teď nemám po ruce životopis světce, takže nemohu být konkrétnější). To vedlo k obvinění, že on sám lisovčíky proti protestantům na Moravu pozval. Lisovčíci také způsobili značné škody na panstvích protestanta Václava Bítovského, který měl s Janem Sarkaderem, jako katolickým knězem, nevyřízené účty a spory, neboť tento kněz, připouštím, že asi ne zrovna vybíravě, trval na odvádění tehdy platných poplatků církvia to i od protestantů. Navíc byl zájem protestantů zjistit, co ví Jan Sarkander jako zpovědník moravského pána (Popela-opět dnes bez záruky). Výsledkem bylo zatčení Jana Sarkadnera a jeho hrozné mučení, napříkad pomocí zapalených pochodní. Jan Sarkander odmítl na mučidlech prozradit zpovědní tajemství a dne 17. března 1620 na následy mučení zemřel. -

Tentokrát Boží mlýny zamlely, neboť Václav Bítovský, který emigroval po Bílé Hoře, byl vydán do Čech a v Brně- rovněž po mučení - byl sťat. -

V roce 1995 papež Jan Pavel II. při příležitosti svatořečení Jana Sarkandera požádal nekatolíky o odpuštění činů, kterých se vůči nim katolíci dopustili v minulosti a rovněž řekl, že katolíci naopak odpouštějí křivdy, které se staly v minulosti jim. Obdobně promluvil za protestanty synodní senior Pavel Smetana.

Myslím si, že než člověk obvinění mrtvého, měl by si z historických pramenů objektivní fakta přesně zjistit, přinejmenším z morálních důvodů.

Zůstávám s pozdravem. Zacheus.
08. 06. 2008 | 21:09

Tupelo napsal(a):

Narrno: ted uz nezbyva nez nase kroky zrealizovat. Protoze navrhovanou zmenu mohou uskutecnit pouze poslanci, bude treba infiltrovat jejich rady. Ve vhodnou dobu bychom mohli, napr. formou privesku, tuto (z pohledu stavajicich parlamentnich stran diverzni) akci provest. Ovsem musime se smirit s tim, ze bychom nasledne byli casti obyvatelstva oznacovani tu jako konstruktivni poslanci, tu jako zradci, podle toho ktereho politickeho fanklubu, jelikoz strana s jejiz pomoci bychom se do PS dostaly, tuto zmeny v programu mit nebude :).
08. 06. 2008 | 21:47

tata napsal(a):

panove Tupelo,Narrno ta myšlenka malych stran ma ale taky svoje zaludnosti vemte zelené, vdnešní debatě to pan Bursík MUSEL prohrat u normalně myslících lidí na celé čaře,oco mu de po jeho řečí o konstruktivitě,řečí jak on jezdí v ekologickem autě,jak krasně zabalil do vzletnosti brebendy,a kde mate zaruky že by se tak nechovaly ty další podle mně by to bylo ještě horší 10 lidí se domluví huř než 2 akorat jak donutit ty dvě se chovat zodpovědně to teda nevím
08. 06. 2008 | 23:12

Tupelo napsal(a):

tata, to mate pravdu, ale v podstate jsou tri moznosti: a. dve velke a par satelitnich stran, b. dve velke strany a za c. dve velke a mnoho mensich stran , ktere by meli realnou(!) sanci se dostat do parlamentu. Kazda ma sve plusy i minusy, me se libi ta posledni moznost (i s tim rizikem ze se tam mohou dostat i extremiste a populiste typu Narodni strany, ale kdyz si vzpomenu na osud Sladka, tak by snad opet 'narod rozpoznal vcas nador' :)). Bohuzel porad s Bursikem jsem nevidel, ale pote co nyni chteli vytvorit nove misto pro Jaques jsem si vzpomel na jeho povolebni proklamace, ze zelenym nejde o funkce :)).
09. 06. 2008 | 08:29

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy