Fischerova vláda kamarádům s láskou…

14. 01. 2010 | 09:04
Přečteno 13096 krát
Ve stejném okamžiku, kdy vláda Jana Fischera finalizovala svůj tzv. protikorupční balíček, podepsal člen této vlády, ministr zemědělství Jakub Šebesta, převod 1130 hektarů státního lesa v oboře Radějov do soukromých rukou bývalého šéfa Hamé Babice Lea Novotného. Formálně se jedná o směnu, Novotný státu směnil 1390 hektarů lesa jinde. Celou směnu ovšem provází řada vážných otazníků, které naznačují, že jde ve skutečnosti o skrytou privatizaci státního majetku bez výběrového řízení. Státní Lesy ČR svůj pozemkový lesní majetek privatizovat oficiálně nemohou a tak to ochází tzv. směnami. V tomto případě stát vyměnil ucelený pozemek obory, nacházející se dokonce v chráněné krajinné oblasti Bílé Karpaty, za lesní pozemky na celkem pěti místech v ČR.

Skutečně tyto rozptýlené lesní porosty stát potřeboval tak intenzivně, že se zbavil vlastnictví jedné z největších obor v zemi? Jsem přesvědčen o tom, že stát by neměl privatizovat své pozemky v CHKO, protože je z povahy věci nejlépe kontrolovatelným garantem péče o životní prostředí. Stejný názor mají i místní ochránci přírody a okolní obce Radějov a Strážnice, ti všichni proti připravované směně dlouhodobě protestovali. Marně. Ministr Jakub Šebesta se netají tím, že jsou s podnikatelem Novotným dlouholetí přátelé, do obory v Radějově koneckonců také jezdil lovit. Dnes necítí žádný střet zájmů. Žádost o schválení převodu však byla na ministerstvo zemědělství předložena až v době, kdy se Šebesta stal ministrem. Ne dříve. Ačkoliv celá transakce musela být připravována řadu let. A její ministerské posouzení trvalo jen několik týdnů. „Překvapivě“ bylo kladné.

Ve světle této ministerské praxe vypadá mediální boj Fischerova vlády proti korupci poněkud směšně. Ministr Šebesta totiž není sám. Ministerstvo financí se nedávno pokusilo bez výběrového řízení zadat zakázku na informační systém, který měl organizovat a evidovat prodej státních dluhopisů občanům – za 750 milionů korun. Ustoupilo až pod tlakem médiií a poslanců. Ministerstvo obrany realizuje miliardové nákupy nové výzbroje přes komerčního prostředníka, u kterého je velkou záhadou, jakým způsobem byl vlastně vybrán. Nic z toho předsedovi vlády nevadí. To je škoda. Zejména pro veřejné rozpočty. Už se těším na debatu nad protikorupčním balíčkem ve Sněmovně. Mimochodem, ČSSD balíček podpoří.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

marek napsal(a):

Vážený autore - za co směnil Bakala byty OKD za vašeho ministrování ? Netvrdím,že to o čem píšete je v pořádku- ale být vámi- metám a metám před svým prahem- protože za vás se nesměnovalo- ale darovalo kamarádům. Nechám na ostatních at posoudí co je horší a na čem stát prodělal víc.
14. 01. 2010 | 09:15

Petr z Tábora napsal(a):

Sakra pane Sobotko, že by oni už byli jako vláda ČSSD ? Máte pravdu, to by byl skutečně průšvih...
14. 01. 2010 | 09:17

Tužka napsal(a):

Tužka napíše,že se mi z těchto informací vylouply některé konstanty,z kterých sestavím rovnici.Tak ta rovnice:Bývalý šév Hamé+obora+to,co v oboře pobíhá= paštiky+nelegální zisky+? a vásledkem lovecké masakry s požehnáním státu.Připomnělo mi to Velkého revolucináře z Kuby na lovu kamzíků v Tatrách s"požehnáním státu".Tužka,která vidí mrtvé oči ulovené zvěře.
14. 01. 2010 | 09:25

Petr napsal(a):

marek: nejproduktivnější je neustále posuzovat která levárna je horší a na čem stát prodělal víc. Všichni se ale shodnou na tom, že všechno prožrali staří a nemocní lidé a sociálně slabí. Jinak přeji úspěšné posuzování (byty, obory, opencardy, prohrané arbitráže, státní zakázky, armádní nákupy......).
14. 01. 2010 | 09:31

jj napsal(a):

Pane Sobotko, a o Zgarbovi byste neco nenapsal?
14. 01. 2010 | 09:35

bigjirka napsal(a):

Jen připomínám, že Šebesta je za socany. Koho jste to nominovali?
14. 01. 2010 | 09:36

marek napsal(a):

to Petr- pokud jste si nevšiml- tak neposuzuji- ale upozornuji autora na jeho drzost psát podobné "blogy" když má sám máslo na hlavě.
14. 01. 2010 | 09:41

Babička napsal(a):

...kluci,všichni jste prevíti...
14. 01. 2010 | 09:44

marek napsal(a):

Pane Sobotko- jste poslanec - máte moc - tak neblogujte a něco proti tomu dělejte !!! Ale to zase nenese tolik volebních preferencí jako veřejné kritizování,že .....
14. 01. 2010 | 09:44

Marcela Zahálková napsal(a):

Pane Sobotko, dobrý den.
Je moc hezké, že se zajímáte o korupci a leží Vám na srdci.

Pane Sobotko, zapátrejte trošku v paměti a nezapomínejte, že je to vaše vláda a vaše odpovědnost! Na sestavě této vlády jste se jako ČSSD podíleli poté, co jste před tím odmítli převzít odpovědnost po předchozím pádu vlády, který jste sami iniciovali. Je to vaše úřednická vláda a nesete přímou odpovědnost.

Obávám se, že protikorupční balíčky této zemi nepomohou.
14. 01. 2010 | 09:44

Ládik napsal(a):

Jste orálně zdatný, to je ale všechno.
14. 01. 2010 | 09:47

Petr napsal(a):

Pane Sobotka,
máte pravdu, ale jako vždy řeknete jen "A" a neřeknete "B".
Vysvětlete jak levou zadní jde vystudovat VŠ při prý náročných funkcích ministra, premiéra, předsedy ČSSD, poslance a mnoha dalších a ještě k tomu vydělat legálně nezdaněných 100 miliónků. Proč musí obyčejný smrtelník platit poctivě daně, když Vy jste odpouštěl šejkům (viz foto) na daních desetimilionové částky. Vysvětlete jak to bylo se smlouvami na pražské Výstaviště, jak z Pražskou bankou a dalo by se pokračovat.
Myslím si že platí. Jeden za 18, druhý bez 2 za 20. Problém je jen v tom že je Vás ve Sněmovně 5.
14. 01. 2010 | 09:47

Deny napsal(a):

A jak to bylo pane Sobotko a hoteliérem panem Dvořákem? Roky finanční úřady řešily jeho daňový únik a pak jste mu těsně před Vaším odchodem z ministerské pozice daně prominul

Jak píše výše marek, zametat, zametat a zametat
14. 01. 2010 | 09:52

Karlík napsal(a):

A že "ekonom" Sobotka nepíše o šibalech Fenclovi a Zgarbovi, kteří se díky čachrům s pozemky také pěkně napakovali? :-DDD
14. 01. 2010 | 09:52

hexin napsal(a):

V rozpočtu se předpokládá až 100 miliardová díra mandatorních výdajů koncem roku, ČSSD vykřikuje o 13 důchodech ve snaze koupit si prostřednictvím úplně senilních důchodců vládní většinu a Vy nám zde vykládáte o drobném kšeftu ministra zemědělství dosazeného Vaší stranou. Nechcete třeba odvést pozornost od toho jak hodláte dorazit státní finance?
14. 01. 2010 | 09:54

PatientO.T. napsal(a):

2 bigjirka:

Třeba je ten Šebesta Paroubkův provokatér. Zinscenuje událost budící dojem korupce a tím umožní Sobotkovi křičet a poukazovat na jiné. Proč by ho ČSSD jinak nominovala do vlády?
:-)
14. 01. 2010 | 09:57

yara ze země krys napsal(a):

Dobře pane Sobotko, máte pravdu, ale i Váš bývalý ministr zemědělství, lesů vod a strání si
převáděl nebo nechal převést lesní půdu na katastrech na jinou
tuším "zahrady" a pěkně na tom vydělal. Raději ho nejmenuji, ale Vy víte moc dobře o koho jde.
Vaši melodyboys z ČSSD jsou jen o krok horší než ti z ODS.
14. 01. 2010 | 10:03

hoven napsal(a):

hlavně, že plešatý koleno odpustilo paroubkovo kamarádovi 12 milionů na daních........zloděj kříčí chytte zloděje
14. 01. 2010 | 10:07

holkizkravína napsal(a):

Sobotko měl byste stáhnout ocas a od soboty do soboty být někde zalezlej. V neděli do kostela a hajdy dom. Za ty vaše levárny způsobené za CSSD bych se bál chodit po ulici, takova hanba by mi byla. Panbuh ochraňuj tuhle zemi pred vašema pseudoekonomickýma vejmyslama. Pokudu vas vyskolil soudruh Paroubek v zadech s lampionem Tvrdikem tak je jasne odkud ta ekonomicka fundovanost. Jen si dejte bacha, aby se na to ten milion zivnostniku nevyprdnul a neprihlasil se do prace na Uřad práce, kde jsou vsichni vasi volici anebo aby si vyridili nějakej ten duchod. To by uz nebylo kde rozhazovat a rokradat a koho voloupit. Jen si zahravejte. Mozna by vam prospelo dostat se do realneho zivota a delat nejakou konkretni a hlavne skutecnou praci. Dle vaseho c.v. jste se k praci vubec nedostal. Pak byste mohl prestat mluvit z cesty. Jen drobnost: az budete nahanet duchodce a slibovat vzdusne zamky, reknete jim ze jste CSSD a ne CSAD.Vetsina to vubec jeste nepochopila a stale nerozlisuji v tak zasadni terminologii.
14. 01. 2010 | 10:09

hm napsal(a):

Nevím, jak si vysvětlit zprávu ombudsmana, který prohlásil, že daňčí obora v Radějově na Hodonínsku právně neexistuje.
14. 01. 2010 | 10:12

Qwer napsal(a):

Jakékoli chyby vlád ČSSD či ODS nemění nic na faktu, co pan Sobotka popsal.
Argument "a vy jste zase..." jen dokazuje neschopnost argumentace diskutujících. Každý by se měl nad blogem pana Sobotky nejdříve zamyslet, když už nic jiného.
14. 01. 2010 | 10:15

dáša napsal(a):

Tak koukám po čase na aktuálně, co to vidím, už se tu shromažďují jenom lidé myslící pravou hemisférou, tak mnoho štěstí a dobře se bavte.
14. 01. 2010 | 10:16

Smutný buvol napsal(a):

Dáše: Dášenko a jakou hemisférou
myslíte Vy? Co takhle nějaký argumentíček nebo alespoň souhlasné mručení jak to "bléza"
napsal pěkně.
14. 01. 2010 | 10:20

lenka napsal(a):

Pane Sobotko, to, o čem tu píšete, je jen maličkost ve vztahu k mnoha levotám, které se staly v čase vlády ČSSD nebo ODS. Tak bych to nenafukovala.
14. 01. 2010 | 10:22

petersen napsal(a):

Jednou jsem viděl v TV pana Sobotku obhajovat 13. důchody tvrzením, že se jedná o nejlepší opatření proti krizi. Důchodci začnou nakupovat a tím nastartují slábnoucí ekonomiku.
Pitomost takového výroku mne přesvědčila, že od tohoto člověka nelze čekat nic dobrého a smysluplného.
14. 01. 2010 | 10:22

pearmen napsal(a):

Sobotko, vy jste absolutní ekonomická NULA.Vaše působení na MF, to byl největší zločin od r.1989. Raději vysvětlete vaše daňové odpustky(Dvořák atd.)To jde však těžko, že ano?
14. 01. 2010 | 10:27

jo napsal(a):

Na mě to působí tak, že se "úředníci" ve vládě otrkali a začli taky krást. Ať jdou někam....soudruzi.
14. 01. 2010 | 10:28

Martin Pražák napsal(a):

Je to úžasný pokrok Sgarba pozemky dával kámošům, teď se mění, možná za pár let ???
14. 01. 2010 | 10:38

BAZA napsal(a):

Vážený pane, divím se, že Vám, jako členu ČSSD a bývalém ministrovi financí je na tom něco divné. Vždyť ČSSD nikdy z jiného než ze státního nerozdávala. Vždyť hradí zdravotní poplatky ze státního, vždyť slibuje 13 důchody ze státního, vždyť vše co populisticky rozdává a slibuje je jen a jen ze státního. Ty naše státní dluhy jsou způsobeny vládami ČSSD, které rozdávaly ze státního bez příslušných příjmů. Aź se naučíte rozdávat i z vlastního, můžete se divit, že někdo jiný rozdává také ze státního. Nebo na rozdávání státních peněz má monopol ČSSD?
14. 01. 2010 | 10:42

Bedřich napsal(a):

Sobotko,

ty farizeji, pokrytče a dost možná i zloději, že se nestydíš. Odpustil jsi kamarádovi Jiřího Paroubka daň z příjmu ve výši 16 mil. Kč. Tomu řikám exces, který se rovná zneužití pravomoci veřejného činitele. To přece není běžná praxe Min. finanancí? Nebo ano?

Celá bývalá ČKA si povídala jak hajíš při převodu a vyplácení šedých akitv z ČSOB její zájmy. Také proto konec konců vznikla tvoje přezdívka ČSOBOTKA.

V době růstu hrubého domácího produktu ve výši 4 až 6% ročně si hájil ve Sněmovně schodkové rozpočty. Celkem je sekera za tvoje působení na Min. financí cca. 400 mld. Kč. Zaplatiší to ze svého? Jak jsi mohl něco takového předložit sněmovně??

Dokonce života by si měl chodit s nápisem na saku: Omlouvám se občanům ČR, že jsem je tak hanebně zadlužil.
14. 01. 2010 | 10:47

dobrman napsal(a):

defenestraci to chce. Vyházet všechny do jednoho z oken. jinak to nepůjde. ale jak to udělat?
14. 01. 2010 | 10:48

myrta napsal(a):

Oznamujete to jako hotovou věc,o které dlouho víte.Vtipné.Co jste udělal v průběhu jednání proti tomu,aby k tomu nedošlo?Jste všichni stejní,ať jde o ODS lumpy nebo o vás.Pak to jenom chcete propagačně využít a tím to skončilo.
14. 01. 2010 | 10:50

vfischer napsal(a):

ZA VLÁDY FENCLA PALASE A ZGARBY na ministerstvu změdělství byla totálně rozkradena a zdevastována celá dříve pracně a draze vyvíjená informatika celého resortu. Celá počítačová síť byla propachtována soukromým firmám vedených a ovládaných TELECOMem (nyní O2) a uzavřena smlouva na úhradu 37 milionů MĚSÍČNĚ !!! za práce a služby počítačů!!!! Tato neuvěřitelná čistá loupež za bílého dne nikoho leta nezajímá stejně jako kšefty s pozemky a dotacemi prováděné na ministerstvu za vlád ČSSD!!! Celé bývalé federální ministerstvo zemědědělství mělo 200 úředníků a české ministerstvó 350 to je dohromady 550 úředníků! DNes má ministerstvo zemědělství 760 úředníků v hlavním baráku! Sobotko vy vůbec nemáte co kritizovat protože Vy osobně a vaše partaj je nositelem úplně stejných loupeživých a gangsterských praktik jako všichni vaši kámoši s partají ostatních! Rozkradli, zdevastovali a zadlužili jste celý stát a jste stejná sebranka všichni jeden jako druhý !! Táhněte už konečně k čertu!!!
14. 01. 2010 | 10:51

Vladimír napsal(a):

Já nic, já muzikant ... typický alibismus českého politika. Kritizujete jiné a přitom Gross byl úplně stejný - česká pohádka jak chlapec k bohatství přišel. Proboha už neslibujte voličům něco, co nikdy nesplníte, vždyť si to musíme sami zaplatit zatímco Vás to nestojí nic a ještě dostanete zaplaceno!! Stát jde do kytek a namísto zásadních úspor chcete rozhazovat. Přestaňte kecat a choďte do sněmovny za průměrnou mzdu bez dalších výhod, stejně jsou výsledky Vaší práce samý zmetek!!
14. 01. 2010 | 11:03

Satyr napsal(a):

Pane Sobotko,
byl to prave hejtman Hasek, ktery protlacil do vlady pana Sebestu, nebo se mylim? Pan Novotny zase protlacil sveho synacka jako asistenta pana Sebesty. A to nemluvim o tom, ze ze sve milenky udelal hned reditelku.Gratuluji CSSD!
14. 01. 2010 | 11:03

Grandmaster napsal(a):

Panove,
umirnete se. Sobotka je politik a jako takovy nevynecha prilezitost rejpnout si a kritizovat prestupky druhych. Vlastni machinace se v tomto kontextu jaksi nepocitaji. Ale je dobre, ze napsal tento blog, clovek si pripomene, cim se autor take 'proslavil'.
Co se tyce tech 'uredniku' - i kdyz je urednicka vlada popularni, nemuzeme ocekavat ze to jsou obrozeni andilci. Maji dobre ucitele. Nejake ty akce, ktere nesnasi denni svetlo, jim musime odpustit (?).
Jeden za 18, druhy za 20 bez 2.

Je dobre ze se o tom vsem pise.
14. 01. 2010 | 11:09

yara ze země krys napsal(a):

vfischer:
škoda, že tohle nenapsal jfischer
současný předseda vlády. Možná si
to ale myslí, ale nemůže to říci nahlas.
14. 01. 2010 | 11:12

marek napsal(a):

Vzkazuji všem vládám za posledních 20 let- tedy i tobě Sobotko : http://politika-zdraveho-ro...
A zatáhněte to z vašeho !!!
14. 01. 2010 | 11:13

Vladimír napsal(a):

Ještě dovětek. V době ekonomického růstu jste měli splatit státní dluhy a podpořit tuzemskou produkci ne zahraniční pseudoinvestory. Myslíte snad, že důchodci rozhýbou 13. důchodem ekonomiku? Prdlajs, objedou všechny Lidly kde je levnejší rohlík nebo vše schovají na horší časy.
14. 01. 2010 | 11:15

Ivana napsal(a):

Jsem sice důchodkyně,ale nejsem úplně senilní/a je nás dost/,takže nestojím o tzv.13.důchod. Pan Sobotka a všichni jeho kumpáni z ČSSD tady celých 8let!!! vládli,ale naši zemi začali ničit a teď by chtěli znovu.Musíme všichni proti tomu něco dělat, ale hlavně vy mladí ,nedejte se opít rohlíkem. Ivana
14. 01. 2010 | 11:16

veverka napsal(a):

No tak přihrál ministr Šebesta oboru v CHKO kámošovi. A co má být? To je v mafiánském kapitalismu naprosto běžné až samozřejmé. Takto dnes funguje prakticky vše. Všimněte si,že ani naši "zelení" proti tomu nijak neprotestují,raději vyvěšují tibetské vlaječky a lobují za zbrojní systémy. Co je jim do nějaké CHKO?
14. 01. 2010 | 11:17

marek napsal(a):

paní Ivano- děláme- bohužel je nás stále málo- těch jednodušších co se dají koupit je prostě přesila. Ale věříme ve zdravý rozum.
14. 01. 2010 | 11:19

ironik napsal(a):

Je na čase projevit svůj vděk všem politickým kutilům za exscelentní vedení tohoto státu k zářným zítřkům za doufám posledních2O let.
14. 01. 2010 | 11:20

Tomáš z Teplic napsal(a):

Vážený Sobotko - pane,
je opravdu s podivem, že je někdo schopen si takto naběhnout. Nebo jste si snad myslel, že vyzvracíte tento oranžový škvár a my všichni si ho pouze přečtem a budeme jako ovce kývat, bez kousku přemýšlení. Moji komentátoři přede mnou jasně popsali Vaše působení za posledních cca 10 let, včetně aktivit té ostatní oranžové pakáže. Poradím Vám, když už v té hlavě nic není, nechoďte s ní takto na trh. Dav Vás rozcupuje a mě by Vás mohlo začít být líto...a to bych fakt teda nechtěl. Zalezte s temi svými Zgarby, Jansty, Dvořáky a nepijte mi krev
14. 01. 2010 | 11:21

hanah napsal(a):

Kdosi tu napsal, že je dobře, "že se o tom píše".
To jistě ano. Je ale hrozné,a já to považuji za neuvěřitelnou drzost, že o tom píše "jeden z nich".
Takovéhle kauzy by snad měli vyhledávat a psát o nich novináři.
14. 01. 2010 | 11:24

marek napsal(a):

Přesně tak hanah - jen mít dobrý pocit z toho, že o tom mohu psát nestačí. Je nutno je odstavit a všechna svinstva potrestat . Ta drzost je neuvěřitelná .
14. 01. 2010 | 11:26

paja napsal(a):

Docela jste si tímhle naběhl,být vámi tak bych něco napsal o tom kdo zaplatí těch 4,5 miliardy veleůspěšného a trestaného magnáta Chrenka za Moraviaenergo.Jsem zvědavej jak to ti modří ideologové obhájí a řeknou jak je možný že to zase zaplatí daňový poplatníci a socky.
14. 01. 2010 | 11:30

Olda napsal(a):

To mi stačí: http://ateo.cz/i/5037/
14. 01. 2010 | 11:33

vesničan napsal(a):

Pane Sobotko a co jste dělal Vy a co chystáte, jste na tom podobně, hrabete z cizího a je Vám vše jedno, hlavně , že jste si zajistil pohodlíčko, jste trapný
14. 01. 2010 | 11:42

Ludvík napsal(a):

Pane Sobotko, proč zde kážete? Vážně si myslíte, že ještě existuje v této republice člověk, který by věřil, že někdo v z vrcholných představitelů vlády a politických stran má čisté ruce a svědomí??? Jste velice snaživý a dovedu si vás představit v jakékoli straně. Špína je všude díky vám všude kolem nás, ale že na ni upozorňujete právě vy, to mne pobavilo.
14. 01. 2010 | 11:59

asko napsal(a):

Hexin píše o senilních důchodcích, ale ať si zamete před vlastním prahem a prahy modrých zlodějů, kteří rozkradli celou republiku v miliardách a to nejenom v lesnictví, stavebnictví sportu, v pozemcích, akciích, prostě ve všem. Všiměte si jak se všude cpou a to i přes mrtvoly k svým funkcím a jak národ učí bezcharakternosti a jak neví a neuznávají morální hranice ve svém dobře placeném zahnízdování. To co se rozkradlo za vládnutí ODS. To nikdo už nemůže dohonit, protože už si to z většiny ODS a jejich příznivci rozkradli, jak v privatizaci tak teď. A divím se jak Fišer se dohaduje s korupčníkem Topolánkem o penězích, které platí většina daňových poplatníků s nízkými příjmy a tak doplácí na tyto korupčníky a s vilama u moří.
14. 01. 2010 | 11:59

Ludvík napsal(a):

To lulu: Naprostý souhlas... jen bych je nikam nehnal, to by stálo další prachy, protože by je nikde nechtěli, ale dopřál bych jim třetí pražskou defenestraci z těch nejvyšších pater...
14. 01. 2010 | 12:05

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden výkřik obsahující hrubou nadávku ("svině"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
14. 01. 2010 | 12:14

Tupelo napsal(a):

Je naprosto spravne ze zde Sobotka (CSSD) pise o spinavostech druhych, stejne jako je spravne ze ti druzi zase seznami ceskou verejnost se spinavostmi CSSD (a tech tretich...). Pro ceskou verejnost je to jedna z mala prilezitosti se neco dozvedet o spinavostech (ne)mocne politicke sceny - zvlast kdyz je novinarum treba nasazovan obojek z pera Bendy (ODS). Trochu to pripomina situaci pri posledni 'volbe' prezidenta republiky, kdy mnohe popuzoval radove vic fakt, ze doslo k prozrazeni tajne schuzky Klausova spolupracovnika s lobistou Sloufem, nez to ze k takove schuzce vubec doslo. Nevedomost muze byt nekdy sladka, to se vsak netyka nasi politiky, proto doufam ze o techto pochybenich, jedno jake strany, se bude psat co nejcasteji.
14. 01. 2010 | 12:16

petrof napsal(a):

je vidět, že se náš slovutný ekonom a právník Otík Laffer Sobotků, pustil neohroženě do boje s korupcí!!??
A vybral si k tomu opravdu příkladnou kauzu, jako je výměna "nejznámější" obory, za rozptýlené porosty.....!! Opravdu většina národa teď neřeší nic jiného, než oboru Radějov????!!!
A jde na to opravdu "od lesa". Posuďte sami : akce se musela připravovat roky, ale žádost byla podána až, když se stal Šebesta ministrem...??!!
Já myslím, že z Bohouška bude jednou nový policejní rada Vacátko......
14. 01. 2010 | 12:19

H. napsal(a):

jeden za 18 a druhy bez 2 za 20 -to ale znamena, ze jeden je za 18 a druhy za 22 (bez 2 za 20)..jestli se nepletu..jinak p.Sobotka a zrejme vetsina diskutujich vi, proc tohle vlastne psal, aby si prihral polivcicku, ale lidi nejsou tak blbi..az do voleb..
14. 01. 2010 | 12:20

JAHA napsal(a):

Ad: autor

Nemohli by ste nam uverejnit zdovodnenie vymeny, nie privatizacie statneho majetku, ako podsuvate, lebo statu majetok zostal, dokonca vacsieho rozsahu. Potom by sme mohli nad Vasimi konstrukciami aj pouvazovat. (Napr., ak cena urcena znalcom by bola v neprospech statu, alebo by sa jednalo o nehnutelnosti, ktore statu nebudu sluzit, alebo zamena by bola pre stat inym sposobom a z nejakeho dovodu nevyhodna). Inac totiz ide iba o klasicke politikarcenie z Vasej strany.
P.S. A k sa vymena pripravovala dlho (ako ste uviedol), preco ste na to neupozornil uz vtedy? V com Vam tentoraz Fiser nevysiel v ustrety?
14. 01. 2010 | 12:25

marek napsal(a):

asko-vy jste typický příklad fanatika, který si našel univerzálního nepřítele, který podle vás může za všechno. To je samozřejmě hloupost a nesmysl. Ale asi nemá smysl očekávat, že byste mohl vystřízlivět a začít být objektivní.
14. 01. 2010 | 12:29

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další text obsahující hrubé nadávky ("idiot"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
14. 01. 2010 | 12:48

marek napsal(a):

Jako reakci na Expertův blábol doporučuji znovu: Sobotko-zametat a zametat- a když už bolí ruce- tak neblogovat, ale z pozice poslance a bůhvíčeho ještě proti nepravostem něco dělat. Problém je asi to, že blogování a kritika nese víc politického zviditelnění než skutečná práce,že ? Expert ti jistě rád pomůže :-D
14. 01. 2010 | 12:49

marek napsal(a):

Hm-Expertův blábol byl vymazán- nicméně status quo zůstává :-D
14. 01. 2010 | 12:50

iga napsal(a):

Skoda ze pan Sobotka, stejne jako mnozi dalsi (vsichni?) politici nechodi diskutovat pod sve vypotky.
Kdyby nam pan Sobotka vysvetlil, na zaklade ceho odpustil nekterym mnohamilionove dane, jiste by se nam pak lepe hovorilo o poklescich jeho oponentu. V opacnem pripade to bude porad jenom o tom, kdo je vetsi svindlir a sibal.

PS:
Ve svetle zivotniho pribehu Stanislava Grosse, pusobi smesne vsechno, co predaci CSSD napisou o korupci.
14. 01. 2010 | 12:55

František klouček napsal(a):

Pane JUDr.Sobotko, s holým zadkem jsem se narodil a sholým i umřu.Nesmíte tolik závidět.Nevíte náhodou komu jsme tu oboru,nebo les, a v kterém roce (1918,1948)ukradli,nebo podle našeho znárodnili?Mohla nám v soukromých rukou dobře vydělávat.Myslím si, že soukromý vlastník v ní bude lépe hospodařit než lesy české republiky.Vy jako stínový,možná oficiální ministr financí příští vlády, prosím dohlédněte ať nový majitel řádně platí daně.
14. 01. 2010 | 13:01

bob napsal(a):

to Ivana
nechci se Vás dotknout, ale ta senilita Vás už asi dohnala, protože jste zapoměla, že od roku 1998 do 2002 vládla ČSSD s ODS. Takže když si to tak vezmu, tak ČSSD vládla jen čtyři roky. Naproti tomu ODS se podílela skoro na všech vládách. Lumpové jsou v obou táborech, ale nechápu ty modré, že nevidí (nechtějí vidět) ty své. Nerozumím:-)
14. 01. 2010 | 13:02

Otis napsal(a):

autor:
"Žádost o schválení převodu však byla na ministerstvo zemědělství předložena až v době, kdy se Šebesta stal ministrem. Ne dříve. Ačkoliv celá transakce musela být připravována řadu let."

Takže Novotný musel vědět, že Šebesta bude ministrem. V úřednické vládě? Nebo to byl dlouhodobě připravovaný kádr pro vládu ČSSD (která ho nyní nominovala do úřednické)?
14. 01. 2010 | 13:02

bigjirka napsal(a):

Má pravdu pan Stejskal. Neurážejte svině. Jsou užitečné.
14. 01. 2010 | 13:08

bigjirka napsal(a):

Otisi, jak to funguje, se lze jen dohadovat. Asi causy čekají ve frontě na spřátelené VIP a jsou předkládány mafií vždy příslušnému spřátelenému. Ten se zase tak moc necuká, protože oni mu buď umetají nebo neumetají cestičku.

Čili Jakub Šebesta možná ani paštiky nejí.
14. 01. 2010 | 13:12

Petr napsal(a):

Ozubená Pleši,
asi byl u vás na školení, protože v rozdávání z cizího jste skutečný mistr světa, ne-li galaxie.
14. 01. 2010 | 13:12

Grandmaster napsal(a):

H,
s tim pocitanim jste me pobavil.

Marek,
odstavit a potrestat...?
Kdyby se meli vsichni krivi politici odstavit a potrestat tak by v CR nemel kdo vladnout.

Odstavit? Je na ceskych obcanech aby demokratickym zpusobem (volbami) volili vhodne politiky.
Potrestat? Jak? Vezenim? Zbavit je politicke moci? Mozna, ale tezko proveditelne. Jeden za 18, druhy za 22 minus 4 (abych uspokojil H). Vetsina si uz prisla na sve a mohou se tomu odstaveni/potrestani smat celou cestu do banky.
14. 01. 2010 | 13:16

Carlos V. napsal(a):

Cele zemedelstvi, nejen jeho ministerstvo, je jednim velkym tunelem. Znam zemedelske podniky, kde prijmy z dotaci jsou vetsi nez prijmy z vlastni cinnosti.

Reseni existuje, ale neni k nemu vule.

- rozprodat vsechnu statni zemedelskou a lesni pudu - samozrejme v radnych vyberovych rizenich ci drazbach.

- zrusit vsechny zemedelske dotace, vcetne evropskych

- na potraviny a zemedelske produkty, pochazejicich ze zemi kde zemedelstvi dotuji uvalit clo.

- zrusit vetsinu odboru ministerstva zemedelstvi

a nechat rolniky rolnicit.
14. 01. 2010 | 13:23

JE napsal(a):

Oponentům Sobotky.

Zajímalo by mě, kdyby Sobotka zavolal hoří, zda byste vyběhli z baráku anebo tam ostentativně zůstali, protože Sobotka při minulém poplachu sám vyběhl pozdě a připálil si zadek.

Když nám žena doma řekne ať nestavíme talíř na kraj stolu, neměli bychom oponovat tím, že už sama jeden rozbila při utírání nádobí.

Zdálnlivě jde o hloupost, ale jde
bohužel o fundamentální rys našeho národa. Nedokážeme se soustředit na podstatu problému a ten následně řešit.
Proto se brzy budeme mít tak, jak si zasloužíme.
V tomto případě měl Sobotkův Zgarba stát malinkým písmem někde pod čarou. A nejenom proto, že se jedná o minulost.
14. 01. 2010 | 13:29

Míla 2 napsal(a):

Psát svůj názor na Vás,zcela zbytečné a je to ztráta času.Co si o Vás ta velká většina myslí,bylo dostatečně popsáno a naprosto s tím souhlasím.
14. 01. 2010 | 13:31

Otis napsal(a):

JE:
je ovšem poněkud hloupé, když nás před stavěním talíře na okraj varuje člen party, která už takto rozbila ne jeden, ale 100 talířů
14. 01. 2010 | 13:32

marek napsal(a):

Grandmastere- za celou dobu co vás vídám na diskusích jste nenapsal jediný konkrétní nebo konstruktivní příspěvek. Neustále jen někomu radíte o čem a jak má psát,eventuelně napíšete, že to co navrhuje jde špatně nebo vůbec. Co takhle zamyslet se sám nad sebou co vaše příspěvky někomu dávají ? Já vás vidím jako neužitečného žvanila. Dělejte se sebou něco at nejste k smíchu nebo k pláči.
14. 01. 2010 | 13:35

Martin napsal(a):

Zloděj křičí: Chyťte zloděje!! Jak může socan vůbec říct něco podobného, vždyť posouvání státních peněz do kapes svých nohsledů je hlavně jejich doména!!
14. 01. 2010 | 13:37

marek napsal(a):

...."vůbec proveditelné!
14. 01. 2010 | 13:38

Katka napsal(a):

Vážení přátelé, kdo z Vás chcete opravdu bojovat proti současné polit. garnituře a pokud bydlíte v Praze, ozvěte se mi na email.
14. 01. 2010 | 13:43

Kolbaba napsal(a):

Bezcharakter, který hrubým způsobem zneužil poslanecké náhrady k vlastnímu prospěchu, nemá co pohledávat v PS PČR a už vůbec nemá co žvanit o zneužívání čehokoli kýmkoli.

Je příznačné, že tenhle výkvět asociální demagogie reprezentuje spolu s Michalem Haškem naše milé Moraváky.
14. 01. 2010 | 13:46

Kanalnik napsal(a):

Pane Sobotko, podejte trestni oznameni nebo neco udelejte. Pokud to vysetrovaci organy ci soud zamitnou s tim, ze zakon obesen nebyl, nevzdavejte to. Pri podezreni na podobne chovani nekoho jineho znovu podejte trestni oznameni. V policii i na soudech musi byt i cestni lide, kteri jednou rozhodnou i ve prospech moralky. Tak se zacne nas system lepsit. Vy jako poslanec mate nejlepsi zazemi pro to, abyste neco aktivniho udelal. Dekuji.
14. 01. 2010 | 13:51

Olda napsal(a):

Pane Sobotko,zařadím se mezi ostatní marně křičící ,ze kterých Vy si ve své nabubřelosti a neomalenosti nic neděláte.Za vaší vlády docházelo k těmto případům plánovaně a mnohem ve větším měřítku,ale Vaše mocichtivost a chamtivost Vám teď velí útočit na jiné,kteří by se chtěli podobně obohatit jako Vy.Jste ostudou této země a budoucnost,jíž se možná dočkají už Vaši potomci Vás bude hodnotit velmi příkře.
14. 01. 2010 | 13:54

ujo napsal(a):

po přečtení diskuse si nemyslím, že by český národ čekalo něco dobrého.
Téměř všichni diskutéři se nevěnují sdělení ale autorovi (navíc neobjektivně).
K věci samé: to že naši majetní spoluobčané mají prostředky jak leccos ovlivnit ve svůj prospěch není nic nového.
a že v tom jede i Fischerova vláda? Uvedené je jen detail- Barták a min. obrany?
Nevím jak p. Novotný přišel k Hamé (jistě poctivě, u nás by to přeci nebylo ani jinak možné), stačí se ale také podívat (potřeba je lupa!) co dává do výrobků své firmy. Odpudivý seznam!
14. 01. 2010 | 13:55

lisak napsal(a):

to jste me pobavil. a vase vlada nikdy nic nikomu, ze? svata prostoto.
14. 01. 2010 | 13:55

PatientO.T. napsal(a):

2 Sobotka:

Na vedlejším blogu se zmiňuje váš kolega Jiří Havel o hajzlících, kteří odstranili z politiky Vladimíra Špidlu za to, že jim neumožnil parazitovat na obchodu s gripeny. Nevíte náhodou, kdo byli ti hajzlíci z ČSSD? Pokud to skutečně nevíte (tomu však nevěřím, byl jste významný insider), přemluvte, prosím, Havla, ať to zveřejní.
Díky
14. 01. 2010 | 13:59

Tencokida Hnuj napsal(a):

No a co Vy s tím uděláte pane Sobotko? Nebo jenom závidíte ?
36 NEVOLÍM
(jeden za 18 + druhý za 20 bez 2)
14. 01. 2010 | 14:01

Bomber napsal(a):

A další povedenej politickej ekonom :))

No, a zaroven další absolvent VŠE, ti co jsou ve vlade se stejnym vzdelanym z VSE, me jiz zacinaji vskutku rozesmivat, to jsou tedy velmi chabe znalosti, kterymi disponují :))

Ted tady dela mistra sveta, a pritom sam na nic chytreho jeste nikdy neprisel !!!

Nevolim, volim totiz Věci Veřejné !!
14. 01. 2010 | 14:11

Pavel13 napsal(a):

ujo,
on ten autor totiž není jen tak nějaký opoziční politik, ale vrcholový politik strany, která spolusestavila současnou vládu a jako poslanec ji má přímo povinnost kontrolovat, ne nám popisovat její činnost v blogu.
14. 01. 2010 | 14:14

brána napsal(a):

Moc se mi líbí náš zlozvyk jakým reagujeme na zveřejnění korupčních případů. Trumfování, kdo je ještě větší gauner než zmíněný, včetně autora textu dokazuje absolutní nezájem o hledání řešení. Jsme směšnými pohrobky husáka.
14. 01. 2010 | 14:15

Kritik napsal(a):

Nevím, co má pan Bohuslav Sobotka proti předání obory se spoustou zvěře soukromé osobě. Vždyť k dobrému bontónu těch horních patří i lov a hon. Buďme rádi, že si svou agresivitu a chamtivost vybijí na jelenech a srnách. Nechme je, ať se přežerou, alespoň dají na chvíli pokoj.
14. 01. 2010 | 14:15

evco-odskodne.cz: napsal(a):

Fischerova vláda je nejlepší českou vládou od sametové revoluce, naprosto bezpečně a zcela bez debat !! Takhle by se politici měli chovat, vystupovat a hlavně v zájmu samotné země jednat !! No, a to již nejsem jako bývalý volič CSSD, natoz u ODS, Zelenych presvedcen !!!

Ja volby nepotřebuji, nepovažuji je za vůbec nutné, protože jsem s tímto Fischerovým stavem/chodem naprosto spokojen !! On je PAN POLITIK !

A kdyby existovala možnost jak Fischerove vláde dat plny mandat, tak budu první, kdo ho podpoří !!
14. 01. 2010 | 14:17

Tencokida Hnuj napsal(a):

(Čuurberk, 11.12.2009) Prezident Klaus se rozhodl udělit generální milost všem tunelářům, zkorumpovaným
státním úředníkům a úplatným soudcům. Podmínkou je, aby , každý, kdo chce tohoto institutu využít,
měl majetek ve výši alespoň 20 miliónů korun českých a byl členem ODS nebo ČSSD.
Z prvních reakcí zástupců Občané Děkují Státu (ODS) vyplynulo, že se jedná
sice o nestandartní postup hlavy státu, nicméně , že těch 6 lidí ještě do strany přijmou.
Předseda ČSSD vyjádřil naopak silné znepokojení nad povinnou výši majetku, která se členům jeho strany zdá
příliš vysoká. "Prostě je to tak - pan prezident opět ukázal, že mu jde především o ty bohaté", řekl pan Paroubek.

Též volím VV.
14. 01. 2010 | 14:27

Miloš napsal(a):

zlodej krici: chytte zlodeje !!!
14. 01. 2010 | 14:30

Franta napsal(a):

Jo, kamarádům s láskou. To se to populisticky kecá. Kam jsme to s morálkou v této zemi dospěli, když toto vypouští z úst člověk, který těsně před skončením ministerské funkce odpustil milionové dluhy na daních svému (stranickému) estébáckému kamarádovi, hoteliérovi. Je to tak. Kamarádům s láskou.
14. 01. 2010 | 14:40

Expert napsal(a):

Pane Stejskale,
dovoluji si vás upozornit, že mnou použitý termín je oficiální nosologická jednotka užívaná v materiálech WHO a dalších.
Pokud mi tedy nedovolujete používat tento termín pro ty, pro které je zcela zřetelně určen, navrhněte mi, jaký termín je například pro individuum diskutující zde pod jménem "marek" přípustný.
Slibuji že, vámi navrženým termínem budu diskutujícího pod jménem "marek" a jemu podobné nadále označovat.
14. 01. 2010 | 14:42

ferry napsal(a):

Za pět měsíců bude po volbách...Doufám,že tito a podobní lidé budou voláni k odpovědnosti.Včetně Klause.Ten už nezakrytě dává milosti i Mrázkovým kumpánům...
14. 01. 2010 | 14:54

Tom napsal(a):

Mám dotaz. Michal Hala z ŘSD, který měl problém s oslavou svých třicetin, které mu financovali přední stavební firmy, je prý nevlastním bratrem zde píšícího Bohuslava Sobotky. Je to drb nebo pravda. Každopádně kdo má něco společného s ŘSD to tvrdí....
14. 01. 2010 | 14:56

stále rebel napsal(a):

Pane Sobotko,
nenechte se otrávit křikem strak. Cokoliv co zamezí růstu korupce bude většinou občanů vítáno.
14. 01. 2010 | 14:57

Expert napsal(a):

Vzhledem k tomu, že došlo k pochybnostem o možnostech použití termínu, který jsem použil ve svém smazaném diskuzním příspěvku a ke kterému se přihlásil například diskutující pod jménem "marek", přidám charakteristiku tohoto termínu.
Osoba, jejíž diagnostické označení mi nebylo dovoleno použit, je popsána takto: Osoba je postižena těžkou slabomyslností, její vzdělávací možnosti jsou omezené, domů bez cizí pomoci trefí, je schopna udržovat základní hygienu, není nutné ji krmit.
Pane Stejskale, znovu upozorňuji že tento název je používán jako oficiální nosologická jednotka.
Mazání bylo, myslim si, zbytečné , protože ti, co se poznali se k tomuto označení již přihlásili sami.
14. 01. 2010 | 15:04

Jasnovidec Bendl a Topolánek napsal(a):

Stokrát opakovaná lež je pravdou.
Fischerova vláda se drží zuby nechty, aby mohla dokončit co nerozkradla Topolánkova vláda.Navíc se neustále pokouší prosadit amnestii dlužného DPH a daní!Jinak Michal Hala je nevlastním bratrem Topolánka!Fischer je bratranec Klause!
14. 01. 2010 | 15:10

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Experte,

vzhledem k Vašemu stylu vyjadřování předpokládám, že jste vzdělaný a inteligentní člověk. Proto asi tudíž i víte, že řada výrazů má různé sémantické roviny. Ten, který Vy popisujete v případě slova "idiot", je jednou z minimálně dvou.

Asi Vám též nebude neznámo, že člověk, který je postižen "idiocií", trpí těžkou slabomyslností. Světová zdravotnická organizace podle vlastního třídění mentální retardace označuje za idiocii IQ jedince nižší než 35, přičemž v rozmezí 20–35 jde o idiocii prostou, při IQ nižším než 20 o idiocii těžkou. Vzhledem k tomu, že takto postižení lidé nejsou schopni souvislého písemného projevu, a tudíž zde nemohou ani publikovat, dospěl jsem k závěru, že jste výraz idiot použil v jeho druhém významu, tedy jako nadávku (viz Váš text).

Pravidla jsou uvedena v záhlaví každé debaty, rozvedena v Kodexu diskutujích. Pokud je pro Vás obtížné debatovat bez podobných výrazů, nejsou tyto stránky zřejmě vhodné pro Váš diskusní styl. Mrzí mne to, ale nic s tím nenadělám.

Přeji zajímavou, korektní a pokud možno slušně vedenou debatu.

Libor Stejskal
14. 01. 2010 | 15:17

Tencokida Hnuj napsal(a):

Uvažuje se o zřízení Protikorupční rady vlády
Bude v ní : Kindl, Gross, Langer, Wolf, Bém a Kalousek. Předseda bude Čunek.
Diety a cestovní náhrady bude proplácet Krejčíř. :(((
14. 01. 2010 | 15:31

honza napsal(a):

Nejlepší obranou ČSSD je ostrá palba do vlastních řad. Šebesta je nominant ČSSD, ta by ho měla okamžitě po dohodě s Fischerem stáhnout.
Pan ekonom Sobotka by si měl zopakovat nejen křivky, ale též koho jako místopředseda ČSSD do vlády nominoval. Vypadá to, že stejného zloděje jako byl Palas a Zgarba.
14. 01. 2010 | 15:37

Kritik napsal(a):

Tencokida Hnuj

Perfektní. Ještě chybí "Viktor Kožený na Hrad!" (viz http://cs.wikipedia.org/wik... )
14. 01. 2010 | 15:42

PetrK napsal(a):

Sobotko, mluviti stříbro, mlčeti zlato. Ve vašem případě stačí, když bude mluvit řetízek a te.. bude mlčet.
14. 01. 2010 | 15:46

hela napsal(a):

stejně ni nejde do hlavy ta Brněnská tombola
14. 01. 2010 | 15:46

miláček napsal(a):

miláčkové,stale se opakujete a nikdo neřekne jak z toho ven.Je třeba volit co nejmenši strany v co největšim počtu.Tim se uzavře voda velkým stranám.Malé slušné strany-to je základ,který počtem hlasů rozbije vládu velkých zkorumpovaných stran.je to snadné?JE.
14. 01. 2010 | 15:49

Expert napsal(a):

Pane Stejskale, použil jsem tento výraz přesně v tom duchu, jak jste ho popsal a nabídl jsem tento termín k obecnějšímu využití v této diskusi a to zejména těm, kteří nejsou plně vzdělaní v psychiatrii, případně dosud (než jsme ho společně popsali)neznali přesně význam onoho zapovězeného termínu. Nabídl jsem tento termín proto, aby si ti, kteří ho chtějí využít ke komparací některých diskutujících s významem tohoto termínu a udělat si představu o některých diskutujících.
Jak jste viděl, tato metoda se ujala, protože ještě dříve než došlo k rozsáhlejší komparaci,došlo k tomu, že někteří diskutující (např. marek) se v tomto termínu poznali.
Škoda, že jste tento exaktní termín předčasně odstranil, mohlo se těch, co se poznali, jistě přihlásit více (potenciál v této diskusi je značný, viz např. bigjirka).
I já jsem rád, že jsme se v principu shodli a že Vám, pane Stejskale, i v budoucnu mohu pomoci v tom, aby se vám podařilo demonstrovat,že někteří diskutující jsou mírně řečeno slabomyslní, když vám to nedovoluje kodex diskutera.
Myslím si, že když se podobně jako "marek" poznají i další bude to jen ku prospěchu diskuse.
A o to a o korektní a ne slabomyslnou debatu Vám jistě jde, pane Stejskale, nebo ne?
14. 01. 2010 | 15:52

marek napsal(a):

máš naprostou pravdu miláčku :-D
14. 01. 2010 | 15:59

marek napsal(a):

mohl byste pane "Experte" definovat jak jste došel k závěru, že se někdo v něčem poznal ? Pokud považujete reakci na vaši trapnou snahu o urážku jako "poznání", pak jste asi opravdu "expert"- otázka je na co a čeho :-D
14. 01. 2010 | 16:01

marek napsal(a):

no-vidím, že pan "Expert" má sice asi 3 vysoké školy a doktorát z psychologie, ale odpovědět na jednoduchou otázku nedokáže. škoda. Možná spíš studoval umění urážet :-D
14. 01. 2010 | 16:10

stejskal napsal(a):

Jistěže mi jde o korektní debatu, pane Experte.

A kdykoliv do ní vstupuji jako diskutující, snažím se na to myslet především v případě svých vlastních formulací a užitých jazykových prostředků.

Nicméně jsem bohužel i administrátor těchto stránek a po třech letech poměrně bohatých zkušeností (a řadě let debat nejen na tuzemských serverech) také vím, že každé takové užití podobného výrazu vzbuzuje zákonitě o něco "údernější" reakci, na tu pak reaguje někdo další ještě "úderněji" a po krátké eskalaci je po debatě.

Při troše smůly Vás pan bigjirka pošle teď "do prdele" popřípadě Vás nazve "hovadem" (nebude to poprvé, je též vyznavačem hesla "na hrubý pytel hrubá záplata"). Vzhledem k tomu, že zde několik hodin nebudu (musím pro děti do školy a pak se s nimi učit) a kolega Zdeněk Mihalco též není u PC (ostatně není vůbec naší prací mazat zde hrubé nadávky), zachytím možná zajímavou výměnu názorů, v níž budou létat "magoři" (ale močná i "čuráci", hrubá nadávka jako hrubá nadávka) někdy až pozdě večer.

Takže jsem Vám vlastně jen chtěl poděkovat, že i Vy přispíváte k tomu, že se zde občas dá diskutovat, že se to zde nehemží hrubými nadávkami a společně s námi, kteří o korektní debatu stojí, pomáháte udržovat toto diskusní prostředí (pokud chcete vědět, jak jinak to zde může vypadat, podíévejte se na obdobná fóra v této zemi).

Prozatím se loučím a přeji příjemnou zábavu.

Libor Stejskal

P.S. Nicméně je možné, že letos se to všechno změní. Moji nadřízení nejsou právě nadšeni tím, že část pracovní doby trávím těmito diskusemi respektive mazáním sprosťáren. Chtějí po mně i Zdeňkovi, abychom více psali články. Pokud se mi je nepodaří přesvědčit, myslím, že všechny tyto záležitosti bude řešit registrace pro vstup do debaty (ostatně jsme poslední, kdo jí ještě nezavedl). Za sebe mohu říct, že bych byl velmi nerad, aby se to stalo.

P.P.S. Smazal jsem další hrubou nadávku, tentokrát "prasata". To je mimochodem též legitimní spisovné slovo, pane Experte.
14. 01. 2010 | 16:15

Deny napsal(a):

Vážený pane Stejskale, máte můj bod za brilantní argumentaci v příspěvku 14.01.2010 15:17:34
14. 01. 2010 | 16:18

František Matějka napsal(a):

Jak zamezit novým zlodějům, aby kradli zlodějům? Pecinovým balíčkem. Co šlo, to už je rozkradené. Vlivové skupiny už mají zemi dávno rozdělenou. Politikům o zlikvidování korupce nejde. Jen chtějí, aby se jim do toho nemotal někdo nový...: http://frantisekmatejka.blo...
14. 01. 2010 | 16:28

dundee napsal(a):

Tragédie je, že takový populistický hochštapler jako je Sobotka záměrně cílí na obavy nevzdělané části národa, která bohužel stále činí většinu.

Kdyby byl co k čemu, jednal by v zájmu této země, zajímal by se o mladé voliče a vyrazil diskutovat na ekonomické fakulty. Tam by ho ale rozebrali na součástky...
14. 01. 2010 | 16:42

Catch him napsal(a):

Hmmm, svým komentářem jen potvrzujete, že o kauze víte velké nic a přitom trpíte obsedantní mánií komentovat vše koelm Vás. Až se, milý pane Sobotko, seznámíte s argumentací obou stra, potom teprve čiňte nějaké závěry. V právnické obci celkem běžná věc - bez znalosti věci causu nekomentuj. To ale určitě znáte, ne?
14. 01. 2010 | 16:43

Catch him napsal(a):

Ať mne pan S. klidně smaže, ale při pohledu na fotku mne napadá pouze průpovídka "největší neštěstí je být arogantním volem".
.
A takový může být v ČR ministrem financí.
14. 01. 2010 | 16:46

bela napsal(a):

Pane Sobotko, Vám nevěřím ani slovo a nevěřím ani tomu, že jste oblíbeným politikem. Ztrácíte, ztrácíte... hledejte si zaměstnání.
14. 01. 2010 | 16:57

odjinud napsal(a):

Bohuslav Sobotka "ekonom" levice,

http://polanecky.blog.idnes...
14. 01. 2010 | 16:59

odjinud napsal(a):

Sobotkuv program - volby 2002,
-reforma duchodu
-samostatná duchodová pojištovna oddelená od st. rozpoctu
-príspevek 90 tis. na nákup nového auta
-45 - 50 tisíc nových nájemních bytu formou neziskových spol.
-príspevek 50 tisíc pro každé narozené díte
-plošné prídavky na deti
-racionalizace a zlevnení st. správy
-pro lidi nad 70 let léky bez doplatku
-atd, atd.
Sobotka v 2003..

"Ty sliby nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce a dnes v konfrontaci s realitou neobstojí. Byli bychom blázni, pokud bychom trvali na necem, co není ekonomicky reálné, a tlacili zemi do vetších schodku jen proto, abychom prosadili naše politické sliby,"
To je Bohuslav Sobotka!
14. 01. 2010 | 17:07

Pavel napsal(a):

Ty socanský blázne! Co děláš ty a ten Tvůj tlustý socanský blázen? Tak raději zmlkni! To na Tebe a Paroubka volím slušné slova!
14. 01. 2010 | 17:10

bigjirka napsal(a):

Expert mi nestojí za slovo, pane Stejskale, nebudu urážet hovada. Jsou to Boží tvorové, na rozdíl od některých nezdařených potratů. Nezdařený pokus o potrat pak vnáší do takových jedinců celoživotní nevyléčitelnou frustraci.
14. 01. 2010 | 17:13

Expert napsal(a):

Pane Stejskale,
děkuji za příjemnou a sofistikovanou diskusi.
Vaši práci Vám nezávidím, ale dělejte ji dál a zejména zkuste ze zdejší diskuse nějak odfiltrovat ta slaboduchá.....( no vidíte, už zase nemám použitelný termín).
Přeji Vám pevné nervy a hodně úspěchů, protože blbost je sice neporazitelná (viz marek),ale přesto se to nesmí vzdát.
14. 01. 2010 | 17:18

bigjirka napsal(a):

Ano, spousta se toho odfiltrovat dá - třeba IP adresy zbytečně agresivních jedinců, jako je "Expert". Oceňuji, pane Stejskale, snahu a trpělivost s níž jste se pokusil to pomaleji chápajícímu jedinci vysvětlit.
14. 01. 2010 | 17:21

nick y napsal(a):

Je dobré,moci si osvěžit některé z (zde krásně okomentovaných) "úletů" vládnoucích pánů(hlavně úletů finančních)za dobu jejich střídavé existence u moci a ať jsou odkudkoliv-myslím z těch parlamentních stran-jsou si podobní všichni jako vejce vejci! Máme skutečně dosti času,abychom se do květnových voleb odhodlali,domluvili a realizovali ZMĚNU, kterou si asi ve velké většině přejeme?Hurá do toho,najdeme ty malé neparlamentní , ale volitelné strany,na které se soustředíme a dáme jim svůj hlas, s pomocí Boží nabo naší.Přeji pěkný večer.
14. 01. 2010 | 17:25

fafnir napsal(a):

stále rebel
však on se otrávit nenechá.To by chlapec přišel o náhrady.U normálního člověka,který například vyplňuje cesťák náhrada je od slova nahrazení mimořádných výdajů,ale u soudruha přítele Sobotky je to přilepšení k platu.Kdybych to tak udělal já,tak to zaměstnavatel nazve defraudací.A připojuji se k dalším,.Když tak pěkně píše o ministrovi za ČSSD,nechť napíše ,když už je u těch pozemků něco o přátelích Zgarbovi,Palasovi ,Fenclovi...
14. 01. 2010 | 17:29

bigjirka napsal(a):

y, souhlasím. Dnešní kleptokratické souručenství je nepřijatelné. V parlamentě nám zahrají divadlo a v sousedních hospodách pak domluví šméčka.
14. 01. 2010 | 17:29

Expert napsal(a):

Pane Stejskale, zdá se, že jsem zdejší mediální prostředí odhadl a pojmenoval zcela přesně.
Všimněte si jak se ****** hlásí, ve zcela očekávaném pořadí.
Škoda, že jste tady mé označení pro tato individua nenechal.
Bigjirka by se tak konečně, možná poprvé dozvěděl, kdo je a zjistil by o sobě holou nezkreslenou pravdu.
P.S.
Pane Stejskale je vidět, že s bigjirkou máte co činit již delší dobu. Jeho slovník a pokleslou polointeligenci jste odhadl zcela přesně.
14. 01. 2010 | 17:36

blue jay napsal(a):

Jen me napada Stejskale,
Jestli ten "Expert" neni znovuzrozenej Merryman. Jeho kadrovani o necem napovida.
14. 01. 2010 | 17:44

marek napsal(a):

Milý "Experte"- stále marně čekám na vaši odpověd- a mimochodem- opakovaně urážet někoho- kdo se provinil tím, že si dovolil reagovat na vaši urážku,aniž by v té reakci napsal jakékoli hodnocní vaší osoby - evidentně sám víte, že jste to, čím zde titulujete ostatní-bohužel vaše sebeláska vám brání v sebekritice. Zbavte se toho obdivu k vlastní osobě- velmi se vám uleví.
14. 01. 2010 | 17:45

marek napsal(a):

on by "Expert" mohl být i mnohý další. Na novinky chodil taky takový kádrovák- říkal si sugarbeet nebo kozina, a tady se podobných individuí se stejným slovníkem a namyšlených na své vzdělání taky pohybuje dost a dost .
14. 01. 2010 | 17:48

Askalpel napsal(a):

Soudruhu dobře naučený žáčku, Vašim blábolům může věřit jen člověk, kter nepřemýšlí nebo ani nechce přemýšlet (tzv. ovce) a hlupák. Kdyby se za lži fackovalo, byl byste dávno po smrti - takovej příval facek byste nevydejchal.
14. 01. 2010 | 18:01

blue jay napsal(a):

Marku,
Ja se vsadim ze "Expert" je "Marryman". Ty same urazky a pocit nadradenosti.

Stejskal ho odtud uz jednou vykopl. A ted jak se zda sem vlezl oknem pod nickem "Expert".
14. 01. 2010 | 18:03

Karel napsal(a):

Sobotko, ty špíno, kdo kryl Tvrdíkův tunel v ČSA? Nějakej Sobotka a Gross. Kdo schválil odměny 120 milionů Lašákovi a jeho bandě v ČSA? Nějakej Sobotkův předseda správní rady ČSA. Hamty hamty hamty, ať mám víc než tamty. Sobotka, Gross, Tvrdík, Lašák atd. atd.
14. 01. 2010 | 18:07

bigjirka napsal(a):

Ano, ten "Expert" už tu byl pod nějakým jiným nickem, merryman to asi není. Každopádně je asi frustrován tím nepodařeným potratem a už ho to nepustí, to jsou doživotní šrámy, maminka ho nechtěla. A možná dumlal cumel s makovou vodou. Ne, marku, neuleví se mu. Lidem s poruchami osobnosti se neuleví.
14. 01. 2010 | 18:07

blue jay napsal(a):

Askapele,

Socansti papalasi vydejchaj vsechno. Facky moc nepomahaj...

https://www.youtube.com/watc...
14. 01. 2010 | 18:09

marek napsal(a):

nic lidi- bavte se - jdu na trénink
14. 01. 2010 | 18:12

Janes. napsal(a):

ono toho je už na současnou vládu daleko víc a nejde se nevšimnout,že se vláda p.Fišera moc ,moc učí od modrých tunelářů a že není nic zadarmo a z cizího krev neteče(ze statního,co vlastníme všichni),tak chtějí urvat co se dá a po modru.Tím nemyslím celou vládu,ale i janota mi připadá,joko nakaženej modrou ptačí chřipkou a P.Fišer to pro svou poctivost neprokoukne tak hned.
14. 01. 2010 | 18:21

blue jay napsal(a):

Karle,
Humpty Dumpty Sobotka si mysli ze sedi na pevne zdi.
Ale zapomina jak to dopadlo...
Humpty Dumpty sat on a wall,
Humpty Dumpty had a great fall;
Threescore men and threescore more,
Cannot place Humpty dumpty as he was before.
Sobotka je jen hezky vypadajici vajicko. Takova duta kraslice. Staci ale jen trochu rozbit tu skorapku. A ten pach pociti kazdy.
14. 01. 2010 | 18:28

PatientO.T. napsal(a):

2 bigjirka:

Nenechte se vyprovokovat, prosím. Ten chlápek nestojí za ban...
Zdravím vás!
;-)
14. 01. 2010 | 18:29

bigjirka napsal(a):

V Hlučíně se neví, že oranžoví kradou neméně než modří? Nebo je tam barvoslepost?
14. 01. 2010 | 18:30

bigjirka napsal(a):

Patiente, ten nestojí vůbec za nic. Může za to jeho nepodařenej mozkovej závin.
I já zdravím
:-)
14. 01. 2010 | 18:32

Vubec tomu nerozumím napsal(a):

Pane Sobotka díky za informace! Povyprávějte něco málo ze svých kuloárových informací. Teď pro informační vyváženost něco málo o panu Grossovi, o vaší spořivosti, hypotéce...
14. 01. 2010 | 18:36

blue jay napsal(a):

Jamesi?
Vzdyt v te vlade prevladaji ministri jmenovani velkym salamem! A ze z ciziho krev netece? Se hochu mylis. Tece. Tece z dani Ceskych obcanu. A zdima ji ji prave lide jako Paroubek a Sobotka aby pak mohli prohlasit, Kdo z Vas to ma? Kdo si usetri z poslaneckych pridavku na byt za 5 milionu?
14. 01. 2010 | 18:41

kozoroh napsal(a):

Tak mám pocit, že SD je ve válce se všemi.Dokonce i se svými.Nebo pan ministr není její nominant?Tisk je nepřítel,špidla,Gross rovněž,přeběhlíci(spíš vyhnanci)rovněž.Atd...Není tu někdo psycholog(mám jen 2 sem.)?To přece vypadá na diagnózu!Nebo to postihlo jen onu ozubenou pleš, odmalička praktického politického ekonoma pana S?
14. 01. 2010 | 18:45

bigjirka napsal(a):

Do Hlučína Janesovi k Janotovi: zkusme to pěkně polehoučku. Dejme tomu, že máte 20000 netto měsíčně. Kolik utratíte jako normální člověk? Kolik jako sexymozek? Pokud se zadlužíte, na co si půjčíte a na co určitě ne?
Kdopak zaplatí díry ve státním rozpočtu a jakým mechanismem? (Vlády opravdu v podstatě dluhy neplatí, nemají čím - příští rok budou potřebovat víc)
14. 01. 2010 | 18:46

bigjirka napsal(a):

kozorohu, ozubený pleš je politický. Ale ekonom? Pokud vím, je to nepraktikující právník.
14. 01. 2010 | 18:48

kozoroh napsal(a):

2 expert.
Potřeboval bych profouknout odpad vaně.Jste-li expert, jistě to zvládnete vy hydrauliku z prajzske.
14. 01. 2010 | 18:49

blue jay napsal(a):

Proc me sere Sobotka,
Zneuzil poslaneckych vyhod a ma za to byt. A ohani se nejakym zakonem. Jde o to co je moralni! Ve Velke Britanii za to padaly hlavy. Ale v Cesku je to u Sobotku normalni. Nevim co vice dodat.
14. 01. 2010 | 18:50

stále rebel napsal(a):

Pro fafnir.
ČSSD se ohradila proti tomu, že Sobotka zneužíval poslanecké náhrady
http://www.mediafax.cz/poli...
14. 01. 2010 | 18:51

Jire napsal(a):

Pane Sobotka,
jestli se podíváte do zrcadla,
jak uvidíte daleko většího lumpa než je pan Jakub Šebesta.
14. 01. 2010 | 18:56

kozoroh napsal(a):

bigjirka.
Jistě jsi za život potkal dost "expertů".Tady už se považuje za experta i ten, co se specializuje na olizování známek.Technik-olizovač.Takže považuje-li se Sobotka za experta na finance,nijak mne to nepřekvapuje.Ale všichni dohromady jsou experty na vyčenichání leváren.A to i ti zprava.To mi způsobuje nauseu,páč bytostně pravičák.
14. 01. 2010 | 19:04

blue jay napsal(a):

stale rebele,
To je uzasne ze se proti Sobotkovemu zneuzivani poslaneckych nahrad CSSD ohradila. A jak ho za to potrestala?
14. 01. 2010 | 19:05

hoven napsal(a):

na te fotce se sláveček směje vám, daňovým poplatníkům..... křišťál staví za Prahou dum za 20 milionů, ten se take směje. a přitom stačí tak málo, udělat učňák na dráze, vstoupit do čssd apořádně si nakrást.
14. 01. 2010 | 19:13

blue jak napsal(a):

Damy a panove, soudruzi a soudruzky,
Zda se ze tady ten holohlavej clovicek nema moc pratel. Ani se nedivim. Kdyz si uvedomim kdo je ten blogger. Narozen v 1971. Vystudoval gymnasium v Bukovicich. A od te doby je v politice. God save CR from Sobotkas.
14. 01. 2010 | 19:15

fafnir napsal(a):

stále rebel
ohradit se mohou tisíckrát,hubou.ˇUčinné je vrátit a sundat z kandidátky.Pak teprve lze uvěřit.
14. 01. 2010 | 19:43

Zorka napsal(a):

Ano,kdo je u lizu,ten žere až mlaská...A´t to je kamarád modrých či oranžových.
Mě jen "dojímá" komentář "ptraů,že to tu "prožrali"staří a nemocní a sociálně slabí...Blbečku,ty nemáš rodiče a prarodiče?A mnozí nyní sociálně slabí byli dělníky,kteří celý život makali,platili daně a teď třeba před odchodem do důchodu,kdyby měli pracovat ještě asi 3_4 roky,jim pravičácká sebranka,která je za vodou,zavřela fabriky.Stejně tak mluví i Sobotka-senátor-jistě,i on je už starý-ale za roky v politice si nahrabal-a tak může jít rovněž tvrdě proti obyčejným lidem..pamatuji ho,jak před 15-cti lety stál venku v dešti u dřevěné bedny s letáky ODS,rozdával lidem peopisky a agitky..a kde je nyní.....?
14. 01. 2010 | 19:53

Zorka napsal(a):

Opravuji větu:"Mě jen dojímá komentář dopoledne komentujícího Petra,že to tu prožrali staří a nemocní..."
14. 01. 2010 | 19:57

XXX napsal(a):

A Tvoji kamarádi teď musí sušit hubu, viď? :D
14. 01. 2010 | 20:15

blue jay napsal(a):

Souhlasim Zorko,
Nejvice se nazrali bejvali komuniste. A ted se podivej kolik jich porad je a bylo napriklad v CSSD,
Jan Kavan, byl clenem KSC, presne obdobi nezjisteno, styky s StB
Zdenek Skromach, 1982 - 1989 clen KSC
Jiri Rusnok, 1988 - 1989 byl kandidatem KSC
Jaroslav Tvrdik, 1988 - 1989 byl kandidatem KSC
Eduard Zeman, 1966 - 1970 clen KSC
Jaromir Schling, 1981 - 1989 clen KSC
Michal Kraus, 1984- 1991 clen KSC
Jiri Vaclavek, 1964 - 1968 clen KSC
Frantisek Strnad, 1984 - 1989 clen KSC
Miroslav Svoboda, 1985 - 1989 clen KSC
Pavel Dostal, 1962 - 1969 clen KSC
Karel Splichal, 1983 - 1989 clen KSC
Miloslav Vlcek, 1983 - 1989 clen KSC
Petr Ibl, 1984 - 89 clen KSC
Josef Smykal, byl clenem KSC, presne obdobi nezjisteno
Jan Mladek, 1987 1989 clen KSC
Jaroslav Palas, 1980 - 1990 clen KSC
Milada Emmerova, 1966 - 1969 clenka KSC
Antonin Sykora, 1983 - 1989 clen KSC
Rudolf Tomicek, 1967 - 1990 clen KSC
Hana Sediva, 1979 1990 clenka KSC
Vladimir Lastuvka 1966 - 1969 byl v KSC
Josef Kubinyi - do roku 1990 clen KSC
Robert Kopecky, 1981 - 1989 clen KSC
Alfred Michalik, do roku 1990 clen KSC
Oldrich Nemec, 1976 - 1990 clen KSC
Ladislav Skopal, 1983 - 1989 clen KSC

Krast je pro ne normalni. Sobotka i kdyz je mladsi tak by mezi ne perfektne zapadl.
14. 01. 2010 | 20:18

Expert napsal(a):

Pane Stejskale, v tomto okamžiku mohu konstatovat, že s osobou ( kterou jste Vy sám popsal tak, že "člověk, který je postižen těžkou idiocií, trpí těžkou slabomyslností .... ",) se zatím stotožnili diskutujnící marek , bigjirka , blue jay a kozoroh.
Zdá se, že se ozvali a identifikovali přesně ti, od kterých se to dalo očekávat, výběr se povedl téměř dokonale a plně odpovídá vámi popsané charakteristice.
Pane Stejskale, tak ještě teď zkuste najít způsob, jak osoby takto postižené vyloučíte z diskuse.
Bude to dobrý začátek ke zkvalitnění a zvýšení intelektuální úrovně této diskuse.
Nebo se vám snad bigjirkovo metání hovady a podobnými pojmy líbí , odpovídá kodexu a úrovni, kam chcete diskusi na tomto blogu dovést,
14. 01. 2010 | 20:32

bigjirka napsal(a):

Zorko, matláte to fšecko dohromady. Staří jsou účastníky penzijního pojištění. Nemocní jsou účastníky nemocenského pojištění. Nezaměstnaní, kteří hledají práci, jsou účastníky sociálního pojištění. Čeho účastníky jsou nemakačenkové, kteří nechtějí pracovat a jsou v "sociální nouzi"? Zkuste trochu rozlišovat.
14. 01. 2010 | 20:33

pavel napsal(a):

Vážený pane Sobotko,
jste jeden z prvních vedle Standy Grosse co si již toliko nahrabali, že jste ochoten jít za korytem i třeba s ODS. Posvětil jste za vašeho ministrování více zlodějny než-li kdololiv jiný. Zmlkněte prosím a dejte se do podnikání. V politice vy již nemáte co shánět, stejně jako Paroubek,Tvrdík,Gross,Kraus,Kavan a ostatní z vašeho nejbližšího okolí.
14. 01. 2010 | 20:34

bigjirka napsal(a):

Ano, pane Stejskale, myslím, že "Expert" právě předvedl dost. Kromě toho, že nadává, tak taky lže. A je negramotný. Asi 3 vysoké školy mít nebude. Vlastní pouze frustraci z nezdařeného potratu a vadný mozkový závin. Nemohu za to, že ho maminka nechtěla.
14. 01. 2010 | 20:38

bigjirka napsal(a):

Mimochodem, nemizí už tu zase příspěvky? Tuším že jsem někde výše psal, že IP 193.86.139.28 lze odfiltrovat velmi lehce.
14. 01. 2010 | 20:45

blue jay napsal(a):

To Expert,
Vy jste velmi srandovni clovicek. Vite vic nez i Sobotka! A umite zalovat a pomlouvat. Navic se chlubite vzdelanim. Covece! Uklidnete se. Vzdyt jste jen ubozacek.
Pane Stejskale, tak ještě teď zkuste najít způsob, jak osoby postižené jako "Expert" vyloučíte z diskuse.

LMFAO.
14. 01. 2010 | 20:50

Dejv napsal(a):

Bohužel,pan ministr se všem těmto našim "vzkazům" bude tak aorát smát a myslet si, však vy víte co...Už tu byla řeč o defenestraci, myslím, že nic jinýho nemá smysl.
14. 01. 2010 | 21:08

bigjirka napsal(a):

Dejve, ale ne na hnůj, na vidle!
14. 01. 2010 | 21:10

Míla napsal(a):

Pane Sobotko,nevím na co chcete poukazovat těmito články?Jestli to je na zlodějny ve st.správě,my voliči jsme ti poslední,jak to ovlivnit.
Sám taky nejste žádný svatoušek,(ty vaše náhrady a to vaše bydlení)a jenom poukazujete.Sami v ČSSD naši zem a naše děti zadlužujete ostudným způsobem,populismus z vás přímo teče.Jak budete Vy osobně svým dětem a ostatním generacím vaší rozhazovačnou a zadlužovací politiku vysvětlovat?Stydím se za vás a za vaše chování,nic jste pro naši zem neudělal a ještě zadlužujete další generace,to je hanba.
Určitě vám taky hodně lidí tleská a na většinový názor kašlete,věřte,že se vám to vrátí,pohrdám vámi upřimně Milan Kasal.
14. 01. 2010 | 21:25

Dejv napsal(a):

Dětem určitě pan Sobotka ani jemu podobní nic vysvětlovat nebudou muset, jejich děti to nejspíš zajímat nebude, budou v jiným světě.A nás ostatní, jak to tak čtu, taky ne, všechny nás z toho klepne pepka, protože na to člověk musí mít náturu, viďte pane Sobotko.
Nechcete nám sem taky něco napsat?
14. 01. 2010 | 21:32

blue jay napsal(a):

Dejve,

Bohuzel mate pravdu. Ta ozubena lebka se porad bude chechtat. Na byt uz ma. A ted premejsli na co si jeste "usetri". Za nase penize. Jste tu nekdy slysel odpoved od jakehokoliv papalse CSSD? Myslim si ze ne. Neco tu naserou a doufaj ze jim to projde. Naserou a pak nereaguji. Jako nakonec jejich politika.
14. 01. 2010 | 21:35

Dan Kříž napsal(a):

Vážený Bohoušku,setřete si máslo z čela.Jste ještě větší l.u.m.p než komanči před 89.Přejímáte praktiky těchto darebáků.Není to tak dávno,co jste navštívil vesničku mou rodnou,a starostovi za příslib založení socdemácké partaje sliboval hory doly.Jste bezpáteřní l.u.m.p každým coulem.A současná úřednická vláda,která je složena z převážně vámi dosazených členů,je zatím bohužel to nejlepší,co nás mohlo potkat.V této hrůze,kterou jste zavinili především VY-soc.komunistická sebranka. howk
14. 01. 2010 | 21:46

Dejv napsal(a):

Jenže to bohužel není jen o něm a pár dalších. Kdo by tam chtěl jít a dělat to slušně, asi nemá šanci, rozcupujou ho. Co ale s tím? Fakt si člověk připadá mizerně, nejsou na to páky a všichni "Havlové" bohužel vedle nich ztrácí na smyslu. Podvod bohužel vítězí(a to na celý čáře) nad poctivostí, bleble..
14. 01. 2010 | 21:47

blue jay napsal(a):

Chudak Sobotka,
Myslim si ze by si mel vzpomenout na ty slusne slova jeho opulentniho predsedy, "Nenech se nasrat Bohusi".
14. 01. 2010 | 21:57

Ford napsal(a):

Bohuslave, Bohuslave. Myslíš oboru, která vlastně neexistuje? Myslíš ekoteroristy co tam protiprávně stavěli ploty? Mít pozemky v CHKO je opravdu životní výhra, když je to tady militatní ochranář vedle druhého. Evidetně nevíš co meleš. Hlavně že něco meleš.
14. 01. 2010 | 22:13

nick y napsal(a):

Hezky se to čte,až na nějaké odchylky typu "exprt", které se k meritu věci nevyjadřují ani náhodou.Podnětné návrhy ohledně defenestrace jsou jistě lákavé,ale bohužel neproveditelné,i když si uvědomuji,že Pražáci podobné praktiky důvěrně znají včetně nástrojů jako třeba cep(ale ten nehodlám hambalkám ve stodole po předcích odebrat).Lépe a radostněji,kdy legální parlamentní cestou účinně způsobit protáhlé obličeje těch vykuků,kteří asi dále hodlají bohatnout na státním dluhu,krize nekrize,jich se přece utahování opasků netýká!O to raději bych viděl jejich propad ve volbách,což je ostatně v naší svrchované moci.Zdravím
14. 01. 2010 | 22:16

Dejv napsal(a):

A koho teda volit? Menší zlo?
14. 01. 2010 | 22:26

nemám Vás rád !!! napsal(a):

pane Sobotko, jak nyní vypadají Vaše akcie na doručitele, které máte v různých firmách, hlavně JIMI a.s. ?
14. 01. 2010 | 22:31

ivoš napsal(a):

Že jste se takhle neohrazoval,když váš soudruh ve zbrani Fencl rozkrádal pozemky na Moravě.To jste držel hubu a krok.
14. 01. 2010 | 22:34

Ron napsal(a):

Pane Sobotkou zcela jste opomenul geniálního Zgarbu, který rozprodáva daleko lukrativnější pozemky okolo Prahy nebo Palase. Také jste opomenul jmenovat osoby, které prosadily prodej pozemků kolem pražského letiště. Ty pak následně koupila bratrská Penta a draho je státu prodala zpět. Já věřím že to ČSSD udělala ze soucitu jen proto, aby měly ti chudáčci z Penty na zaplacení AERA Vodochody a výstavu dnes medializovaného letiště. K totálnímu oblbnutí čtenářů musíte ještě přesvědčit občany, že Zgarba, Palas a ostatní soudruzi zastupující ČSSD ve výkoné moci byli jen gumáci a ve skutečnosti to byli nastrčení agenti např.ODS. Nejlepčím sdělení by však byla zpráva, že vy nejste ani právník, ani ekonom ale blázen, gumák přeslečení za Sobotku. Poctivý socialista Sobotka by přece nezneužil cestovné na jiné náhrady k úhradě soukromé nemovitosti.
14. 01. 2010 | 22:38

yara napsal(a):

Pro blue jay:
Jen v dřívějším členství KSČ bych to neviděl. Sám jsem tam chvilku omylem byl (dostal mě tam fotřík) a po vystudování VŠ jsem v roce 1985 od nich odešel. Byli tak rozčilení, že mě vzteky vyloučili a měl jsem jako mladý inženýr v kádrových papírech "strop" max. pustit do tarifní třídy T11 (neřídit lidi). Dnes se existuje spousta hajzlíků v perfektních oblecích
např. právníci, bankéři atd., kteří Vás bez skrupulí okradou a s komanči neměli nic nikdy společného. Svět totiž není černobílý! Samozřejmě jestliže nějaká strana má příliž mnoho bývalých členů KSČ je to něco nenormálního a signalizuje to, že něco není v pořádku.
14. 01. 2010 | 22:42

bigjirka napsal(a):

teda, on je to spíš nedělka než sobotka
14. 01. 2010 | 22:50

bigjirka napsal(a):

svět černobílý není, ale také rozhodopádně není v pořádku filé, člen KSČ od 18 a absolvent MGIMO. To je najednou nenahraditelnejch odporníků!
14. 01. 2010 | 22:52

Matěj Kopecký napsal(a):

Tak pane Sobotko, to je jako když křičí zloděj, chyťte zloděje, tak jako když vy jste odpouštěl různé poplatky svých kamarádů, jak jste jim odpouštěl placení vysokých daní, mám pokračovat dále ...? Vy si myslíte, že lidé si nepamatují na to, co jste tady vyváděl vy a vaši oranžoví hoši...? Jak jste tu ekonomiku zde totálně kur..., Raději už nikoho nepeskujte a podívejte se nám na sebe do zrcadla...
14. 01. 2010 | 23:05

Expert napsal(a):

Bigjirko, zkus se svěřit, jak se ti žije s tím, když jsi duševně nedostatečný.
Pro některé, tobě podobné, to může být poučné.
14. 01. 2010 | 23:07

bob napsal(a):

Pro Varu

Nikdo nebyl omylem v KSČ a nikdo tam nebyl chvíli...
14. 01. 2010 | 23:11

bigjirka napsal(a):

"Experte", nepásli jsme spolu hovězí dobytek, zůstaneme u vykání. Nejsem zvyklý si tykat s nezdařenými potraty.
14. 01. 2010 | 23:20

bigjirka napsal(a):

Až se doučíte gramatiku, nabídnu vám pěstní souboj.
14. 01. 2010 | 23:21

klukrek vlk napsal(a):

Že to některé m...é b.....y pořád baví.
Pořád omílat to samé.
Každý soudný člověk ví kteří nás od r.1990 nejvíc okradli. A tak je nebude volit.
14. 01. 2010 | 23:28

bigjirka napsal(a):

Duševní gigant, mentální onanista "Expert", nezdařený potrat a vadný mozkový závin, psychicky masturbuje i na jiných blozích pod nicky Válek, Pavel, Mudr. Zeman, Farsky, I.Mareš, Lojza a dalšími. Je typický provokatérský stalkerský pazneht. Je to síla. Všichni jsou u něj debilové idioti.. Báječná a osobnost. Člobrďánku, je mi vás fakt líto, že vás maminka nechtěla a že se jí to nepovedlo. Táhne se to celým živůtkem, že?
14. 01. 2010 | 23:53

Jan Kadlec napsal(a):

Co ten Dvorak?Co ten Dvorak?Co ten Dvorak?Co ten Dvorak?Co ten Dvorak?Co ten Dvorak?Co ten Dvorak?Co ten Dvorak?Co ten Dvorak?Co ten Dvorak?Co ten Dvorak?Co ten Dvorak????????
15. 01. 2010 | 01:51

stále rebel napsal(a):

Pro Jan Kadlec.
Tento?
Jeho rozhodnutí ale včera podpořil i současný šéf financí Miroslav Kalousek.
"Kdybych rozhodoval o této konkrétní věci, rozhodl bych stejně jako on," postavil se za Sobotku jeho nástupce Kalousek.

http://hn.ihned.cz/c1-22544...
15. 01. 2010 | 06:10

XYZ napsal(a):

JAKUB ŠEBESTA. Po pádu Topolánkovy vlády na jaře 2009 byl navržen ČSSD do pozice ministra zemědělství ČR, kterým byl jmenován 8. května 2009.
JE TO VÁŠ ČLOVĚK PANE SOBOTKO
15. 01. 2010 | 06:47

Greba napsal(a):

Zloděj křičí: chyťte zloděje!
15. 01. 2010 | 07:35

Jura napsal(a):

Ten Sobotka se už fakt pomátl - kde bere tu drzost? Bez urážky a bez jakékoli politické zášti: tenhle jeho článek by snad i stál za posouzení nějakým psychiatrem... !
15. 01. 2010 | 08:16

tron napsal(a):

Pane Sobotko,mluviti stříbro ale mlčeti zlato. I když to stříbro ve Vašem případě je tak trošku mimo mísu.
15. 01. 2010 | 08:46

Ladic napsal(a):

http://www.tyden.cz/rubriky...
Bývalý ministr financí Bohuslav Sobotka musí mít zlaté srdce. Po případu, kdy odpustil daně Paroubkovu známému hoteliérovi Dvořákovi, vychází najevo další. Před čtyřmi lety pardonoval i pardubické bytové družstvo Družba, v jehož čele stojí poslanec ČSSD Miroslav Váňa. Dáreček pro spolustraníka přišel na 16 milionů.
"Skutečně si nepamatuji tento konkrétní případ. Vycházel jsem vždycky z návrhů příslušné ministerské komise," tvrdí dnes Sobotka. A zároveň zpochybňuje, že by firmě, kterou vede jeho stranický kolega, kdokoli nadržoval. "Musím tvrdit, a jistě to chápete, že žádná známost s ministrem financí v odpuštění penále nehrála roli," přidává se Váňa
Jenže to není poprvé, kdy vyšlo najevo, že Sobotka odpouštěl lidem spřízněným se socialisty. Loni na podzim přinesl TÝDEN informaci o daňovém pardonu za 26 milionů pro hoteliéra Vlastimila Dvořáka, který ve svém hotelu Esplanade v Mariánských Lázních vystrojil koncem minulého roku svatbu svému známému Jiřímu Paroubkovi. Bývalý ministr Sobotka podepsal daňovou milost doslova během vyklízení kanceláře v srpnu 2006.
15. 01. 2010 | 08:50

Expert napsal(a):

Účast v této diskusi pro mě byla poučná.
Pochopil jsem,že lidé, kteří jsou schopni se presentovat jako např. bigjirka (viz jeho disk. příspěvek z 23:53:51), nejen existují, ale mohou dostávat i sociální dávky, mají volební právo a mohou se účastnit těchto diskusí.
Bude docela zajímavé, jak se administrace blogu vypořádá s duševními projevy tohoto jedince.
Pro úroveň zdejší diskuse by to bylo více než potřebné, protože se zdá, že tento jedinec udává diskusi alespoň k tomuto článku ráz, recykluje pár sobě podobných a výsledkem je diskuse podobná diskusi na oddělení pro duševně choré před ranní visitou.
Upřímně řečeno tohoto jedince a tento problém administraci blogu nezávidím.
15. 01. 2010 | 08:57

bigjirka napsal(a):

K "Expertovi" již není co dodat. Závěr je na panu Stejskalovi, to je asi jediná shoda. Ano, můj příspěvek 23:53:51 říká opravdu všechno a není k němu co dodat, neb je zřejmé, že nezdařený potrat podobnými výplody zamořuje také idnes a ČTV - Moravce. S touto kreaturou nebudu se již více špinit, všichni se mohou na vlastní obrazovku přesvědčit, co je to zač. Nikdy a nikde nedělá nic jiného, než napadá ostatní. Takže howgh, EOC.
15. 01. 2010 | 09:18

kozoroh napsal(a):

2 Expert.
Nejen pro vás byla diskuze poučná.Jsem přesvědčen, že i pro mnoho jiných.Prošel jsem si vaše expozé zde a nenašel jedinou zmínku k tématu blogu.Zato připomínek k duševnímu zdraví diskutujících dost.Jste frustrát,ukájející se v diskuzích napadáním jiných, aniž byste měl cokoliv k tématu.Pokud vás to ale uržuje ve stabilizovaném stavu, nemám nic proti.Nejeden psychiatr by z vás měl radost.
15. 01. 2010 | 09:19

Bedřich napsal(a):

Bohušu,

nelituješ, že jsi napsal takovou pitominu??? To viš, lidi, kteří mají přistup k internetu, nejsou taková vemena, jak lidi, na které jsi zvyklý. Nesežerou všechno, co jim nasypeš.

Spíš dobře? Nemáš strach, že se někdy přijde na to, jak jsi rozkradal veřejné fondy a nechal se korumpovat? Promlčecí lhůta je 8 let. Jak ty peníze dostaneš do Česka? Tak humpolácky jak Standa? Nebo najdeš něco lepšího? Anebo budeš jenom šetřit z příspěvků na dobravu a bydlení. Pozor, budou tě sledovat.

Bedřich
15. 01. 2010 | 09:34

Expert napsal(a):

To : Kozoroh
Pokud jste si opravdu prošel celou chronologii mých příspěvku a pochopil je, je jen příznačné, že jste další z těch kdo se přihlásil.
15. 01. 2010 | 09:43

bigjirka napsal(a):

Kozorohu, nemá to cenu.. Vemte v úvahu, že normální člověk by se po odhalení neodvážil vystrčit čuňu.. :-DDDDD
15. 01. 2010 | 09:51

shin napsal(a):

zloděj křičí "chyťte zloděje"...
15. 01. 2010 | 09:55

´kozoroh napsal(a):

bigjirko, ale dyk já vím!Spíš je zajímavé, že tu prakticky nejsou experti na levárny.Že by už i jim bylo poněkud žinantní chránit do roztrhání těla ty bláboly? V poslední době se s nimi pytel roztrh!
15. 01. 2010 | 10:02

Grandmaster napsal(a):

Expert,
nema cenu se s temito pozoruhodnymi vyplody prirody zabyvat. Jsou nepolepsitelni, maji omezenou verbalni vybavu a ve sve omezenosti nechapou, ze jsou trapni. Potize s temito vytecniky se opakuji temer v kazdem blogu, ktereho se tito spasitele spolecnosti zucastnuji.
15. 01. 2010 | 11:15

bigjirka napsal(a):

Grandmastere, když máte tu s někým potíže, jděte jinam. Vy se taky zabýváte především útoky na besedníky, věcnost je vám poněkud cizí. Proč si nezagůglujete, abyste viděl, co je to zač? Ten mozkovej závin trpí multiplikativní poruchou osobnosti a takhle trapně provokuje na více blozích. Ale pokud vám to vyhovuje, klidně vytvořte duo ubožáků.
15. 01. 2010 | 11:35

Tencokida Hnuj napsal(a):

Tož nevím. Co tak vyhlásit demonstraci daňových poplatníků?
Tranparenty s nápisy "Stop darmojedům", " Na hydru jedině hydrantem", "Kdo žije z daní a krade - na šibenici"...atd.vítány.
Zároveň bychom mohli ustanovit přípravný výbor Strany za respektování toho,
že rok má 12 měsíců (13. plat by se vyplácel pouze předsedovi této strany a mně).
Rozumným návrhem zdá se také místo "odchodného" zavést zpěvné, přičemž písničku by si mohl státní zaměstnanec vybrat a zazpívat sám.
Další návrhy vítány.
15. 01. 2010 | 11:52

Grandmaster napsal(a):

Marek,
postradate muj 'konkretni a konstruktivni' prispevek? Ja na to vase detinske placani odpovim.
Podivejme napred na vas konkretni a konstruktivni prispevek.

Pisete - 'je nutno je odstavit a ta svinstva potrestat'.
Kdo jsou 'je'?
Ktera svinstva?
Jak potrestat?
Opravdu velice konkretni a konstruktivni navrh!

Usvedcit vas z placani je jako vzit malym detem cukroviny - je snadne a clovek se potom stydi ze se do toho vubec poustel.
Tak placejte vesele dal, vy ulicniku!
P.S.
Chcete neco konkretniho? Ja tvrdim, ze v soucasne dobe neni v CR zadny politik, ktery je bez viny. Kazdy politik pise
a) o tom co skodi jinym polickym stranam
b) a tedy stavi vlastni stranu v lepsim svetle
c) a tim take sebe.

Dnes je to Sobotka, zitra nekdo jiny.
Neco konstruktivniho?
Cela politicka garnitura se neda najednou vymenit a potrestat. Clovek se musi s nynejsimi politiky smirit a musi doufat, ze obcas se nektery 'trefi', cili udela neco spravne. Zachrana je v nove politicke generaci, ktera pujde do skoly v Evrope (EU) a nauci se politiku bez podrazu (temer nemozne ale v kazdem pripade mnohem lepsi nez politika doma). A nova generace bude mit pomoc od zbytku cestnych lidi (kteri vi a umi).
Tedy - kombinace dnesnich, novych a 'spicich' cestnych politiku muze postavit CR na nohy - bez odstranovani a bez trestu.
15. 01. 2010 | 12:14

Grandmaster napsal(a):

Bigjirka,
potesilo me, ze k vytecnikum,
o kterych jsem psal Expertovi,
se hlasite vy!
Ja nikoho nejmenoval......
15. 01. 2010 | 12:21

bigjirka napsal(a):

Dobře, Grandmastere, Nadmistře, již je jasné, kam vás zařadit. Škoda pro tyto diskuse, že jsou tady takoví agresoři. Možná je to jen oranžová klaka.. tedy internetoví bodyguardi (tady snad soulguardi). "Expertovo" řádění opravdu vypadá jako placená provokace. Duševně zdravý člověk by se po odhalení hanbou propadl. Pokud jste také placený, nezbývá vám než pokračovat. Pokud jste sám za sebe, prospělo by míň agrese k ostatním a víc argumentů k topicu.
15. 01. 2010 | 13:00

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

tuto debatu se již podařilo několika lidem zcela zničit (a je mi úplně jedno, kdo si začal, z mého pohledu je to naprosto nedůležité). Pokud stejní lidé přenesou vzájemné napadání, osočování a provokování i pod jiné blogy, budu jejich texty mazat (nejdříve ty agresívní, pak všechny, které napíšou). Bude to jistě nespravedlivé, nedemokratické, voluntaristické, nicméně to snad ještě nějakou dobu uchrání tento prostor pro ty, kteří si názory vyměňovat chtějí.

Libor Stejskal
15. 01. 2010 | 13:40

kozoroh napsal(a):

Expert,grandmaster.
Opatříte-li své nicky tak velkohubě,pokuste se jejich významu alespoň přiblížit.K tématu nic, ale špíny plno.K blogu by něco fundovaného nebylo,vy verbální tajtrlíci?
15. 01. 2010 | 15:11

bigjirka napsal(a):

Pane Stejskale, souhlas. Až na tu genesi, ta je důležitá. Jinak se Vám lehce stane, že zapojíte koně za vůz. Věřím, že máte radost z mé zdrženlivosti. Všimněte si, že dotyční si žádné názory vyměňovat nechtějí. Asi to bude oranžová TCP/IP úderka.
15. 01. 2010 | 16:41

Expert napsal(a):

Pane Stejskale, myslel jsem si že můj příspěvek, zejména s přihlédnutím k věcné i formální úrovni zdejší diskuse, bude zcela zbytečný.
Jsem příjemně překvapen, že nebyl zbytečný zcela a že Vás možná právě můj příspěvek a jeho konsekvence přiměl k zamyšlení, jaký lidský materiál se Vám na tuto diskusi stáhl a jakou úroveň diskuse vám tento materiál generuje.
Že Vám to možná pomohlo pochopi1t, že tuto žumpu plnou lží, politických předpojatostí a denunciací nelze takto provozovat.
Kéž by se Vám podařilo najít opravdu racionální pravidla pro to, abyste mazal příspěvky nejen explicitně, ale i implicitně vulgární a zejména kéž byste byl schopen mazat příspěvky, jejichž obsahem je lež a nekonečná hloupost autora.
Doufám, pane Stejskale, že pokud najdete racionální kriterium pro mazání příspěvků, nebudete mazat příspěvek (nebo jen příspěvek), kde se objeví exaktní pojem a nebudete naopak nechávat v diskusi exhibovat individua , jejichž slovník se jen hemží hovady a podobnými skvosty.
Pane Stejskale, vím, že si dáváte úkol téměř neřešitelný, protože hodnotit úroveň psaného textu, aniž jsou stanovena jasná hodnotící kriteria, je úkol v podstatě neřešitelný.
Přesto Vám přeji, aby se Vám úkol zdařil alespoň z části, protože ten hnůj co tady exhibuje , nebo exhiboval alespoň v tomto článku, je pro slušnou diskusi neúnosný a kvalitní diskusi v podstatě znemožňuje.
15. 01. 2010 | 16:49

bigjirka napsal(a):

Tož pane Stejskale, jsem zvědav. Račte si učinit vlastní představu zadáním 193.86.139.28 do gůglu, jakékoli komentáře jsou zbytečné.
15. 01. 2010 | 17:09

Tencokida Hnuj napsal(a):

Jděte na blog pana Tožičky. Tam je hezký článek. Ne plky profesionálních šejdířů a hochštaplerů, kterým se vždy před volbami nad hlavou objeví svatozář. :)))
15. 01. 2010 | 19:50

Grandmaster napsal(a):

Kozoroh, Kozoroh,
uz jsem se to pokousel vysvetlit nekolikrat. Nick je jenom nick.
Stejne tak bych mohl mit nick 'horolezec', i kdyz na hory nelezu.
Abych vam uvedl jeste jeden priklad:
Vy mate rohy?
16. 01. 2010 | 09:45

SuP napsal(a):

Grandmaster -
kozoroh je symbol, kterej si tudíž lze představit a je celkem jednoznačnej.
Naproti tomu "grandmaster je pokus o titul, tedy nekonkrétní, nepředstavitelný a může působit nabubřele.
16. 01. 2010 | 14:28

bigjirka napsal(a):

Zpátky k tématu blogu. Zubatá Pleš se asi ráno bouchla do myslivny, že zaútočila do vlastních řad. Nebo ta řada je nevlastní, jen adoptovaná. Majzni kam chceš, všude trefíš lumpa.
16. 01. 2010 | 19:21

bigjirka napsal(a):

Doufám, SuPe, že bigjirku si taky umíte představit
16. 01. 2010 | 22:17

Grandmaster napsal(a):

SuP,
vas preklad nicku je subjektivni a bez ceny. Kdybych psal neco co by souhlasilo s vasimi nazory tak by jste zarucene nevenoval pozornost, vyklad a rozbor meho nicku.
Snazite se za kazdou cenu najit neco negativniho. Pitvat vyznam slova grandmaster? Boha jeho, vy nemate co delat....
17. 01. 2010 | 10:55

bigjirka napsal(a):

Grandmastere, ale začal jste s tím vy.. tak proč se divíte? Velmistr. Velmistr a Expert. No tak jo, proč ne...
17. 01. 2010 | 11:41

Grandmaster napsal(a):

bigjirka,
stejna odpoved jako suPovi.
Nesnizim se k tomu, abych pitval jakykoliv nick. To by mi pripadalo desperatni....
17. 01. 2010 | 12:29

bigjirka napsal(a):

Šak vám ho nepitvám. Ale stejně tvoříte legrační dvojku :-D
17. 01. 2010 | 14:51

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy