ODS: Komedie s daní z nemovitostí

24. 02. 2010 | 09:00
Přečteno 8515 krát
Bylo nebylo. 11.2.2003 předložila skupina poslanců ODS ve složení mimo jiné Tlustý, Páralová, Langer, Vojíř, Suchánek , Sehoř, Dub, Plachý. Fajmon, Cabrnoch návrh zákona na úplné zrušení daně z nemovitostí a to od 1.1.2004.

Argumenty pravicových předkladatelů byly následující, cituji: Daň z nemovitostí je demotivující. Jsou jí postiženi občané, kteří svůj příjem neutratí v předmětech denní spotřeby, ale šetří a investují své úspory do koupi domu, pozemku či bydlení. Jde o opakované zdanění téže věci. Toto zdanění by snad bylo omluvitelné, kdyby reálná cena zakoupené nemovitosti každý rok automaticky rostla a daň z nemovitosti byla jistou obdobou daně z příjmů. Tomu tak však není. Naopak ve většině případů si dům, byt či pozemek žádá další náklady na opravy, rekonstrukci, údržbu či rekultivaci.

Takto tedy ODS na jaře roku 2003 obhajovala svůj radikální návrh na úplné zrušení daně z nemovitosti. Návrh, který by zvýšil deficit státního rozpočtu o 6 miliard korun ročně ( ODS totiž navrhovala kompenzovat obcím výpadek této daně přesunem peněz ze státního rozpočtu) byl naštěstí 16.4. 2003 zamítnut, zejména díky hlasům tehdejší vládní koalice ČSSD, KDU, US a opoziční KSČM.


23. února 2010 informují Hospodářské noviny o plánu téže ODS na zavedení vyšší sazby daně z nemovitostí pro majitele dražších domů, nebo pro ty, kdo mají více nemovitostí. Bohatší by se měli nějak podílet na národní oběti, říká k tomu Mirek Topolánek, předseda téže politické strany, která v minulém volebním období populisticky navrhovala daň z nemovitosti zcela zrušit.

V jednom z novinových komentářů v úterý napsali, že ODS chybí jasná vize, že neví, koho chce oslovit a co vlastně chce nabídnout. Přesně tak to je.

Věřím, že nepotrvá dlouho, a ODS, zdeptaná porážkou v květnových volbách, podpoří návrh ČSSD na zvýšení daňové progrese u příjmů nad 1,2 milionu korun ročně. Topolánek už se na to evidentně argumentačně připravuje :):):)


K pobavení ještě doplňuji vystoupení poslance ODS Šeicha z jara 2003. Poslanec, který dnes za ODS ( nyní prosazující zvýšení daně z nemovitostí pro své bohaté voliče) znovu kandiduje, tehdy velmi úpřímně hájil opačný návrh na úplné zrušení daně z nemovitosti takto:

Poslanec David Šeich: Vážený pane předsedo, dámy a pánové, dovolte mi, abych krátce podpořil návrh pana poslance Tlustého, pod kterým jsem spolupodepsán.
Domnívám se, že tento návrh umožňuje odstranění z našeho pohledu nespravedlivé daně z nemovitostí. Domnívám se také, že podpořením tohoto návrhu umožníme, aby nedocházelo ke zdanění velké části občanů České republiky. Troufám si také tvrdit, že daň z nemovitosti postihuje zejména drobnější vlastníky, jelikož vlastnictví nemovitostí a pozemků ve větším rozsahu zpravidla umožňuje nějaký jiný sekundární výnos z těchto majetků. Tento výnos je také zdaněn nějakým jiným způsobem. Čili daň z nemovitostí v řádech několika set korun postihuje zejména drobnější vlastníky, kteří svůj majetek nadále nevyužívají k žádným jiným účelům než k vlastnímu bydlení, k vlastnímu obdělávání či vlastní potřebě. Domnívám se tedy, že tento návrh umožní nepostihovat zejména drobnější vlastníky půdy a nemovitostí, kteří si na tento majetek prostředky obstarali způsobem takovým, jako zmínil pan předkladatel, to znamená úsporami, to znamená způsobem, který bychom měli rozhodně na úkor krátkodobé spotřeby podporovat.
Domnívám se, že pokud by tento návrh získal podporu Poslanecké sněmovny, mohli bychom dále pokračovat ve zrušení daně např. z převodu nemovitostí, která také nespravedlivě a selektivně postihuje zejména převod, transfer majetku jen některých, čili zase jen výběrově, zase jen selektivně převod některých majetků. Listina základních práv a svobod zaručuje každému právo vlastnit majetek a právo majetek nabývat a pozbývat. Tak je to v ústavě garantováno. Domnívám se, že by toto nemělo být postihováno a dále zdaňováno. Občanům doporučuji pečlivě sledovat, zdali vláda s konstruktivní komunistickou opozicí tento návrh zamítne a daň z nemovitostí nadále ponechá.













Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Zbyšek napsal(a):

To, že ODS občas neví, co chce, pokud nejde o to přihrávat peníze do vlastních kapes, případně do kapes svých kamarádíčků, by mělo být každému jasné. A není potřeba jít pro příklad nijak daleko - co nedávné zprávy v médiích o tom, že v rámci předvolební kampaně hodila strana přes palubu ten "dokonalý" Julínkův zdravotnický reformní balíček? A jak vehementně jej ještě nedávno hájili... A co třeba vyjádření předsedy Topolánka, že v případě vítězství ODS ve volbách (pámbu s námi a zlý pryč!) mateřskou ponechá na úrovni z předvolebního období - tedy na úrovni, ke které by se měla dnes Sněmovna dopracovat na mimořádné schůzi? Proč tedy kvůli mateřské (mimo jiné) blokovali legislativní proces po dlouhé tři týdny? Je otázka, jestli se na ODS dá v čemkoliv spolehnout. Myslím že ne. Možná kromě toho, že jediným smyslem života jejích představitelů je mít moc a mamonit.
24. 02. 2010 | 09:15

taky ekonom napsal(a):

K pobavení ještě doplňuji,

Sliby CSSD r. 2002 pred volbami:
-reforma duchodu
-samostatná duchodová pojištovna oddelená od st. rozpoctu
-príspevek 90 tis. na nákup nového auta
-45 - 50 tisíc nových nájemních bytu formou neziskových spol.
-príspevek 50 tisíc pro každé narozené díte
-plošné prídavky na deti
-racionalizace a zlevnení st. správy
-pro lidi nad 70 let léky bez doplatku
-atd, atd.

B. SOBOTKA v r. 2003 k nesplneným slibum:
"Ty sliby nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce a dnes v konfrontaci s realitou neobstojí. Byli bychom blázni, pokud bychom trvali na necem, co není ekonomicky reálné, a tlacili zemi do vetších schodku jen proto, abychom prosadili naše politické sliby," vysvetlil už v roce 2003 deníku MF Dnes tehdejsi ministr financí Bohuslav Sobotka.
24. 02. 2010 | 09:18

JuDr.Z Plzně napsal(a):

Socbotko ty si evidentně přišel definitivně o rozum ne zbytečně razíš s paroubkem heslo:Česko jako Řecko kašlu na to všecko
24. 02. 2010 | 09:18

Petr napsal(a):

Naše sliby nebyly zasazeny do ekonomického rámce, řekl například v minulosti Bohuslav Sobotka.
A podobnou větu bude nepochybně opakovat.
Není nad nad výrokovou konzistenci...

Jinak, podle mého je daň z nemovitosti nemravná a zasluhuje zrušit.
24. 02. 2010 | 09:20

vfischer napsal(a):

PODÍVEJTE SE, JAK JE SEBEJISTÝ !!! JAK SE RADUJE !!! JAK ČEKÁ NA SVÁ TUČNÁ SOUSTA !!! Jeden krkavec a hrobař českého státu, státního rozpočtu, lhář a kazatel mouder křičí o jiných ostatních krkavcích a hrobařích českého státu, lhářích a lupičích !!! Zloděj vyřvává CHYŤTE ZLODĚJE! S jakým gustem už se těší na nové čachry, podvody, manipulace a rozkrádání státní kasy !!! Dobře si ho prohlédněte: je to skutečný výlupek vší ctnosti a moudrosti, mistr světa, skutečně všeho schopný !!!! Dobře si ho prohlédněte ! To je ten, co vás bude s vlčím úsměvem očesávat a obírat a ze svých zlatých zámků přesvědčovat o utahování opasků !! Hledáte-li ztělesněný symbol zdejší voličské sleposti tak tady je jeden !! Dobře nám tak !!
24. 02. 2010 | 09:23

neo napsal(a):

Co se dá dělat, politice z celého našeho dokonalého parlamentu mění názory jak se to hodí.

Dryml v roce 2002 při veřejné diskusi pořádané Zdravotnickými novinami řekl: "Pokud nadále budeme jediným státem, kde pacient - teoreticky- neplatí nic a všechno má zadarmo, i když všichni víme, že to je lež, tak se nedostaneme dál".
Čtyři roky před tím byl ještě tvrdší: "Skutečně už si nenamlouvejme, že všichni budou mít péči bezplatně. Protože menší nebo větší spoluúčast bude. Je to nejúčinnější kontrola vynakládání prostředků veřejného zdravotního pojištění. Obavy ze sociálního dopadu zavedení poplatků na zdravotní péči je liché," ´

RATH: předseda LOK představil vlastní koncepci financování zdravotnictví, jejíž součástí byl i návrh na zavedení poplatků u lékaře. Jestliže dnes je spoluúcast zhruba devet procent, což rocne delá asi 14 miliard korun, které pacienti vetšinou priplatí na léky, pak tato spoluúcast mela stoupnout na 18 až 20 procent a mela by být zavedena nejen na léky, ale na veškerou péci.touto spoluúcastí mohlo být zatíženo až 40 procent veškeré péce.
Pacienti by si meli priplácet napríklad za recept, platili by dále za den strávený v nemocnici a pripláceli by i za dopravu sanitkou.”
ČSSD a Zastropovani pojistneho:
http://parlamentnikluby.css...
24. 02. 2010 | 09:31

hoven napsal(a):

já si myslim, že pokud jirka pandurek nevysvětlí nákup pandurů , tak žadné drtivé vítězství čssd ve volbách nebude. zlovětstně se řechtajícím zubům a pleši zmrzne úsměv.
24. 02. 2010 | 09:31

vasja napsal(a):

Tady je podstatnej poslední odstavec od Šajcha.
V tomhle kontextu je Subotkova sranda z ODS trefná.
Takováhle strana má jít do kytek.
24. 02. 2010 | 09:35

Bolševikobijec napsal(a):

To že chcete státní rozpočet dostat do krachu další perlou a to do konce volebního období přidat 5000,- na každého důchodce tedy dalších 160 mld na mandatorní výdaje, to je asi malina . To nestojí za to vůbec o tom psát. Ale , že kdysi něco ODS chtěla ulevit všem za daň z nemovitostí to tě sere Sobotko.
24. 02. 2010 | 09:40

M.Sedlák napsal(a):

Stát již neví kde nakrást peníze pro jeho šašky. Trestá člověka za to, že něco vlastní. Ještě chybí daň za vzduch a za obtěžování úředních šašků.
24. 02. 2010 | 09:40

unknown napsal(a):

To maj být jako rypáčky? :):):)Tyto znaky zhruba v polovině výplodu mají znamenat, že už si chrochtáte? Pozor - ještě není rozhodnuto .......
24. 02. 2010 | 09:41

Ferdinand napsal(a):

Bohušu,

jen piš, piš dál. Tve blogy naprosto demaskují tvůj neuvěřitelný populismus a farizejství. Jen doufám, že nedáte s komančema víc jako polovinu Sněmovny, pač pak i moje děcka budou platit vaše dluhy. Začínáš připomínat Standu Grosse - za neviným ksichtíkem roztomilého chlapce je bezskrupulózní hovádko.
24. 02. 2010 | 09:43

Bolševikobijec napsal(a):

To že chcete státní rozpočet dostat do krachu další perlou a to do konce volebního období přidat 5000,- na každého důchodce tedy dalších 160 mld na mandatorní výdaje, to je asi malina . To nestojí za to vůbec o tom psát. Ale , že kdysi něco ODS chtěla ulevit všem za daň z nemovitostí to tě sere Sobotko.
24. 02. 2010 | 09:45

Ladic napsal(a):

http://www.tyden.cz/rubriky...
Bývalý ministr financí Bohuslav Sobotka musí mít zlaté srdce. Po případu, kdy odpustil daně Paroubkovu známému hoteliérovi Dvořákovi, vychází najevo další. Před čtyřmi lety pardonoval i pardubické bytové družstvo Družba, v jehož čele stojí poslanec ČSSD Miroslav Váňa. Dáreček pro spolustraníka přišel na 16 milionů.
"Skutečně si nepamatuji tento konkrétní případ. Vycházel jsem vždycky z návrhů příslušné ministerské komise," tvrdí dnes Sobotka. A zároveň zpochybňuje, že by firmě, kterou vede jeho stranický kolega, kdokoli nadržoval. "Musím tvrdit, a jistě to chápete, že žádná známost s ministrem financí v odpuštění penále nehrála roli," přidává se Váňa
Jenže to není poprvé, kdy vyšlo najevo, že Sobotka odpouštěl lidem spřízněným se socialisty. Loni na podzim přinesl TÝDEN informaci o daňovém pardonu za 26 milionů pro hoteliéra Vlastimila Dvořáka, který ve svém hotelu Esplanade v Mariánských Lázních vystrojil koncem minulého roku svatbu svému známému Jiřímu Paroubkovi. Bývalý ministr Sobotka podepsal daňovou milost doslova během vyklízení kanceláře v srpnu 2006.
24. 02. 2010 | 09:47

Ladic napsal(a):

24. 02. 2010 | 09:50

Ladic napsal(a):

24. 02. 2010 | 09:51

Ladic napsal(a):

24. 02. 2010 | 09:51

Ladic napsal(a):

24. 02. 2010 | 09:53

Ladic napsal(a):

24. 02. 2010 | 09:55

Ladic napsal(a):

http://byznys.lidovky.cz/so...

Sobotka dal manažerům ČSA 120 milionů. Janota zuří
24. 02. 2010 | 09:56

Ladic napsal(a):

http://zpravy.idnes.cz/sobo...

Doma? Tam se nerad zadlužuji, řekl Sobotka
24. 02. 2010 | 09:58

Ladic napsal(a):

http://zpravy.idnes.cz/sobo...
Když tedy budete slibovat jen to, co jste schopni skutečně splnit, trváte si na svém výroku ze začátku března, že plošné přídavky na děti je slib realistický?
My jsme připravili takový návrh, který v zásadě respektuje to, že dětské přídavky budou dostávat i střední příjmové vrstvy, ale současně jsme omezili tyto přídavky na pětinásobek životního minima.

Takže asi měsíc od tohoto vašeho výroku říkáte, že plošné přídavky nebudou. Tak proč jste to tedy prosím říkal?
No, protože my jsme ten volební program ještě upravili na základě připomínek a řešili jsme vazbu na jiné dávky. Budeme poskytovat také příspěvek na počítač, příspěvek na pořízení školních pomůcek, a ten bychom neradi poskytovali všem rodinám.

No a proč opouštíte slib o plošných přídavcích, když je tak dlouho slibujete?
Protože je racionálnější poskytovat tyto dětské přídavky přece jenom do určitého limitu.

To vám oponenti celých osm let říkali, že je to zbytečné a neracionální. Co vás tak náhle osvítilo po těch osmi letech teď v půlce března?
Já si nejsem vědom, že by nám oponenti něco takového říkali.

Říkali, ale abychom se dobrali té podstaty. Vy jste řekl, že je to slib realistický. Takže prosím, již to není slib realistický, již máte jiný slib?
Ne. Z ekonomického hlediska je to realistický slib.

Tak z politického, jste politik.
Z politického hlediska je to realistický slib.

Ale který už neslibujete.
Dá se vymyslet racionálnější systém, který nám umožňuje na to navázat i jiné dávky.

Shodneme se tedy alespoň v tom, že jste změnil názor.
Já jsem v tomhle nezměnil názor. Jenom jsme upravili volební program
24. 02. 2010 | 10:00

martys napsal(a):

prosím o odpověd někoho kdo tomu rozumí: je možné platit daň z daně? (rozuměj DPH ze spotřební daně?)
24. 02. 2010 | 10:10

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek obsahující hrubou nadávku ("šmejd"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
24. 02. 2010 | 10:18

ivo napsal(a):

Sobotko oranžoví jsou stejní gauneři a zloději jako modří a zdatně vám sekundují zelení a černí spolu s komanči.Na ničem se neshodnete mimo to jak si všichni nakrást.Stát je na krach ale stejně kradete dál.Proboha už nevolme ty parlamentní zloděje!!!!
24. 02. 2010 | 10:20

Sandrro napsal(a):

martys: no jistě, třeba ve všem co spotřební daň obsahuje :-))
24. 02. 2010 | 10:22

Sandrro napsal(a):

stejskal: no jo, ale když on Bohuslav Sobotka je (název obsahující hrubou nadávku).
24. 02. 2010 | 10:25

PatientO.T. napsal(a):

2 Sobotka:

Bývaly doby, kdy jste s námi na tomto blogu komunikoval. Škoda, že je to minulost. Velice rád bych se zeptal, jestli jste si vážně myslel, že vám nikdo nepřipomene ty vaše sliby, které "nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce".
O dalších veletočích vašich přátel (Paroubek, Rath, Dryml) se ani nemá cenu zmiňovat...
24. 02. 2010 | 10:31

Carlos V. napsal(a):

Inu, pane Sobotko, mate pravdu v jedinem - behem let se nam ODS posunula zprava nekam do bahna stredu.

S nelibosti sleduji zmeny v ODS, ale ekonomicky program ODS je porad vice motivujici.

Jste posledni, kdo by mohl ODS za posun kritizovat. I kdyz mozna prvni - posun ODS se da chapat i jako jeji vstup o boje o zavistive, tedy Vase volice.
24. 02. 2010 | 10:51

slavwin napsal(a):

Tady jde hlavně o to zeefektivnit státní správu a omezit korupci na minimum. Jestli brát chudým nebo bohatým na různých daních. Ten který je v kategorii vícepříjmových díky úplatkům má podobný názor jako Topolánek, kdo chce svůj výrobek prodat potřebuje většinou aby peníze měli všichni. My voliči stojíme před problémem, že nemáme koho volit, nikdo nezastupuje naše zájmy ale zájmy korupčníků, jeden si říká levý a druhý pravý.
24. 02. 2010 | 10:55

nick y napsal(a):

Skutečnost,že pan Sobotka zcizil náhrady,vyplácené ze státního rozpočtu pro specifické účely k nákupu vlastního bytu by měla sloužit k obvinění-odsouzení- potrestání jmenovaného pána.
Snad se odhodláme nejenom my,kteří zde diskutujeme,ale i ostatní- co možná velký počet voličů(které bychm měli informovat MY)k tomu : Nevolit tyto lidi už nikdy! Prosaďme změnu,je to na nás,nikdo jiný to za nás nevyřeší!Pěkný den
24. 02. 2010 | 10:57

slavwin napsal(a):

Tu snahu noožebračot většinu a přitom mít co nejefektivnější státní správu vidím jen v Německu. U komoušů to nebylo jinak, tam se kradlo pomocí premií. Na premie neměl vlastně nárok nikdo, hospodářství bylo v p... Tak se stanovily ukazatele, plné a nejvyšší braly špičky, někdy s pozdržením do konce roku. Ti ostatní měli tolik ukazatelů a průserů že dostali jen na část s nižším základem. Bolševikovi nevěřte ten si může jen nakrást pro sebe a pak to všechno přivede ke krachu.
24. 02. 2010 | 11:04

Alf napsal(a):

Ladici, proč pořád tapetujete diskuse? To to nemůžete dát všechno do jednoho příspěvku?
24. 02. 2010 | 11:11

hankacl napsal(a):

Nevím, jestli to pomůže, ale určitě to nemůže uškodit: K volbám v červnu určitě půjdu, a určitě nedám hlas ŽÁDNÉ současné parlamentní straně, ani té, která teď v parlamentu je, přestože nebyla. Všichni stejní provaření zainteresovaní zmáknutí populisté, slibují to, co si myslí, že "lid" chce slyšet, liší se jen v těch odhadech. Co můžeme udělat lepšího, než je opravdu nevolit a pokud možno nezvolit?
24. 02. 2010 | 11:12

hankacl napsal(a):

Oprava: v květnu :-)
24. 02. 2010 | 11:13

Al Jouda napsal(a):

Rozumnou daň z nemovitostí jako příspěvek na rozvoj a správu obce by každý jistě rád zaplatil. Jenže naši poslanci to ženou ad absurdum současným zvýšením této daně ! Potřebujeme vyměnit tyto zkorumpované a zalobbované zákonodárce, a proto v příštích parlamentních volbách ani jeden hlas pro ODS, ČSSD nebo TOP 09 !
24. 02. 2010 | 11:17

mladý a naivní napsal(a):

nick y: Není lepší, když si za peníze, které ušetřil za x let, koupil vlastní byt v Praze, takže pak jako Pražák bude brát míň peněz na náhrady bydlení a cestovné, než kdyby bydlel na Moravě? To to měl radši někde projíst a propít?
24. 02. 2010 | 11:19

Karlík napsal(a):

pro "nick y":

On pan Sobotka nejen zneužil náhrady na bydlení a dopravu, ale navíc náhrady je získal podvodem. Nechal si totiž trvalé bydliště ve Slavkově u Brna, kde papírově žil, takže mu byly propláceny cestovní náhrady za cesty z Prahy domů. Současně ovšem bydlel v Praze v pronájmu, který mu opět hradili daňoví poplatníci. To se to potom šetří :-DD
24. 02. 2010 | 11:20

xbr napsal(a):

To se nám to tady ale modrá.Na Jánském vršku jsou snad štábní manévry.
Jak říkal Randák.Je potřeba odkrýt to kočičí bratrstvo.
24. 02. 2010 | 11:28

Mistr XXL napsal(a):

Opět další blog trochu k smíchu...

Zapomněl jste zmínit jednu "drobnou" okolnost. Daň z nemovitosti byla jedna z daní, jejichž výběr byl dražší než samotné inkaso daně. Proto dávalo smysl i tuto daň zrušit. Poté, co trochu dramaticky narostly lokální koeficienty, zrušila se úleva u novostaveb, je situace snad jiná.

Co se týče veletočů, tak na vašeho přítele Paroubka stejně nikdo z ODS nemá. Tomu netrvá změna názoru ani měsíce, ani roky, ale stačí pár hodin a mění názor o 180 stupňů. Z recaptcha pro vás teď vypadlo: alienate another :-)
24. 02. 2010 | 11:30

slavwin napsal(a):

Mladý Váš názor se týká jen politiků zasedajících v Praze. Nebylo by lepší volit ty kteří mohou na čas v Praze vzít něco jako služební byt. Pak asi bude chtít náhrady že musí být v kanceláři, kde ho zvolili. Náhrady zrušit stejně je mají v platu.
24. 02. 2010 | 11:33

nick y napsal(a):

K poslaneckým náhradám,určeným zejména k financování aktivit,spojených s činností poslance: Jestliže dotyčný pan Sobotka "ušetřil za ta léta" peníze,jako poslanecké náhrady vyplacené,měl je vrátit do státního rozpočtu a ne si za ně pořizovat vlastní majetek.To je ta krádež,ať si to nazývá kdo chce jak chce!A za krádež má být každý potrestán.Pro případné připomínky ohledně trestního oznámení uvádím,že takové oznámení není účinné.Orgány činné v trestním řízení jsou nečinné,neboť skutečnost zjevné krádeže byla veřejně tiskem publikována.Účinný může být jedině totální propad strany ve volbách ,za kterou kandiduje p.Sobotka jako MINISTR FINANCÍ !!Ta ostuda! Přeji dobrý den
24. 02. 2010 | 11:39

honza napsal(a):

Pane Sobotko, jste směšný. Vůbec neuvádíte argumenty, které jsou okolo. Pokud vytrhnete jednu větu, nebo věc - zní to vždy směšně - vám připomenu např. zopakování ek. křivek, Špidla-zdroje jsou, Gross - to snad ani nemá cenu něco uvádět, Paroubek - státní dluh se neplatí...atd., atd.
24. 02. 2010 | 11:43

ver napsal(a):

já fakt nechápu , proč bych měl opakovaně danit bydlení , které si svépomocí pořídím za zdaněné peníze , za které nakoupím zdaněný stavební materiál , zaplatím odborné firmy , které to opět zdaní , provádím běžnou údržbu zdaněným materiálem za zdaněné peníze , mezitím ještě podporuji dotované bydlení v nájemních bytech a nakonec si klidně umřu a dodatečně je nemovitost dodaněna při převodu na nového vlastníka . Kdybych to celé řešil třeba z nezdaněných náhrad , asi bych se na to díval jinak . Nechte se vycpat ekonome malá soboto a dejte se vystavovat jako odstrašující případ . V tom Slavkově by vám měli poscat branku u plotu .
Docvaklo mi to : je mi dodaněno mé celoživotní úsilí
24. 02. 2010 | 11:45

krok napsal(a):

ad "xbr": jen je nech, už Kristus hlásal:"nechte maličkých přijíti ke mně" a "blahoslavení duchem..":-))..pročtěte si pořádně jejich příspěvky..formu i gramatiku..rychle zjistíte, že to jsou výplody polointeligentních tvorů s modrým postižením mozku bez rozlišovací schopnosti:-))..co je u představitelů ODS běžné..lži, podvody, korupce..to je u ČSSD, i když v podstatně menší míře, zločinem:-))..inu, modrá logika:-))
24. 02. 2010 | 11:46

orinoko napsal(a):

To je přehlídka frustrátů. Ano ten konec - vysoce výživný výkon reprezentanta modrého kalamáře - je hodně ilustrativní. V Brně probíhá modrý paintball , tak je třeba stoupnout do řady na Aktualně a sborem flusat. Ptakopartaj je zadlužená, v Brně o víkendu už vybírali kapitalistickou žebrotu sami na sobě , a sobě , snad v duchu - ptáci sobě, je možné , že za rok bude v tomto státě probíhat obviňování , kdo z ODS udělal druhou ODA? , ale modrá mysl bude vykazovat kvality starých komsomolských rezerv.
Alternativou bude Sleeping Khárl?
24. 02. 2010 | 11:48

radek napsal(a):

Vážený pane poslanče, jsem dlouholetý volič ODS, letos je volit nebudu, a to z jednoho důvodu,neobhajují zájem těch kteří je volili dříve proti takovým jako jste Vy a Vaše strana, změna názoru, kterou popisujete je přesně ten důvod, ale to neznamená že bych dal hlas Vám.Teď k problému jako takovému,daň z nemovitostí je nesystémová prasečina a relikt feudalismu, jsem zemědělec a půda je to co mě živí, nechápu proč z ní mám každoročně platit daň když jsem zdanil příjem za který jsem ji koupil, nebo daň z převodu nem. když jsem ji zdědil,ze soustruhu ve fabrice se taky daně neplatí. Navíc existuje právní názor, že tato daň je protiústavní, jen se tím zatím US neměl důvod zabývat, politici to tam nedají, jim to vyhovuje, snadno se to vybírá, a je to populistické, ať platí bohatí, že jo. Jenže on to platí každý třeba v ceně bydlení nebo potravin, ale tam to není tak vidět, to že se to teď hodí ODS a jde na Vaši vlnu populismu je jejich problém, oni to pochopí po volbách, to ale nemění podstatu a to že tato daň je nesystémová pokud se nebude zdaňovat veškerý majetek, anebo ji je potřeba zrušit, jejich tehdejší argumenty byly správné. Jenže zdaňovat vše každoročně třeba i auta by Vám neprošlo ani u Vašich voličů. Populismus je vždy jen populismus ať je z prava nebo z leva vždy je to špatně!
24. 02. 2010 | 11:48

Jan K. napsal(a):

Sobotka - komediant nebo hlupák?
"11.2.2003 předložila skupina poslanců ODS ... návrh zákona na úplné zrušení daně z nemovitostí ". Argument pro zrušení daně :"Jsou jí postiženi občané, kteří svůj příjem neutratí v předmětech denní spotřeby, ale šetří a investují své úspory do koupi domu, pozemku či bydlení".
"Poslanec David Šeich: ...Troufám si také tvrdit, že daň z nemovitosti postihuje zejména drobnější vlastníky".
"23. února 2010 informují Hospodářské noviny o plánu téže ODS na zavedení vyšší sazby daně z nemovitostí pro majitele dražších domů, nebo pro ty, kdo mají více nemovitostí. Bohatší by se měli nějak podílet na národní oběti".
Takže hlavní důvod pro zrušení daně z nemovitosti bylo neoškubávat ty přičinlivé občany, kteří nespoléhají na podporu státu, ale pořídí si bydlení za své. Současné ODS navrhované zvýšení daně se těchto občanů netýká, takže postoj ODS je zcela konzistentní. Pošklebovat se může pouze někdo, kdo má problémy s chápáním, nebo je manipulátorem Goebelsovského typu.
Ještě dodávám, že při obavách o šest miliard Kč v rozpočtu jste, jistě neúmyslně, zapomněl uvést, že po odečtení nákladů na výběr daně z nemovistosti v roce 2003 byl čistý výnos nulový.
24. 02. 2010 | 12:00

Pepa napsal(a):

Zřejmě nezbude než emigrovat , protože v této zemi se už žít téměř nedá. Modrý,černý,oranžový,zelený či červený - všechno stejné k**** Poslední šance je že lidi dostanou rozum a tyhle vyžírky které nás už 20 let terorizují a ožebračují volit nebudou. Bohužel zázraky se nedějí a tak si můžeme jen nechát zdát o standartní demokratické a právní zemi. Ještě prosaďte daň ze vzduchu a pšouků umělci.
24. 02. 2010 | 12:05

Tomas B. napsal(a):

Ještě štěstí, že máme Sociální demokracii. Ta je pro zvyšování daní vždy a za všech okolností a tak je na rozdíl od ODS názorově konzistentní.Také si pamatuji, jak ODS kdysi zcela vážně navrhovala zákon o navždy vyrovnaném státním rozpočtu :-) Takový nesmysl! V naší zemi přeci používáme rozpočtový schodek k zajištění sociálního smíru a stability. Jen na tom celém člověka zarazí, že čím máme vyšší daně, tím máme vyšší deficit. No to je ale přeci způsobeno tou krizí - nemám pravdu? Až krize skončí budeme mít - no samozřejmě taky deficit, ale ze zcela jiných důvodů. A stejně za to všechno může ODS!
24. 02. 2010 | 12:14

hotel Kempinski napsal(a):

Mladý perspektivní politik s tváří spalovače mrtvol asi před týdnem prohlásil: „Máme absolutní morální právo zvednout daně bohatým“. Asi náš budoucí ministr financí.
Neuvěřitelné je, že to prohlásil člověk, který nikdy žádné peníze prací nevydělal a který si pořídil byt tak, že zneužil cestovní náhrady. Mimochodem, podobný delikt v Anglii skončil u čtyřech poslanců vrácením náhrad, a následně soudem. V jakékoliv české soukromé firmě by zaměstnanec za zneužití cestovní náhrady přišel s velkou pravděpodobností o místo. U nás je to nejpopulárnější politik a vzor pro uplatňování morálky, kandidát na ministra financí.
24. 02. 2010 | 12:16

queribus napsal(a):

Jedna věc je nekonzistence postojů několika jedinců z ODS ve vztahu k dani z nemovitostí. To přirozeně nechválím. Druhá - s tím těsně související, ale v principu podstatně horší věc-byl ultrapopulistický přístup ČSSD k regulaci nájemného v téže době(2003),kdy navzdory nálezům ÚSČR de facto na další 4 roky regulované nájemné zmrazila,aby socialista,poslanec,advokát,milionář JUDr.Křeček a jemu podobné "sociální případy" mohly i nadále parazitovat na těch, kteří jim zajišťovali směšně levné bydlení(soukromých majitelích i obcích). Tím chci mj.říci, že majitelé nájemních domů vydržující desetitisíce těchto "sociálních případů" měli podle ČSSD-ekonomických "expertů" zvýšenou daní z nemovitostí dále zvýšit "příspěvek" k financování reálných nákladů na bydlení,které nemohli dotčení prostě "unést", přestože v té době platili jen asi 30% reálných nákladů bydlení.
Daň z nemovitostí je-nestranně posuzováno-u obytných budov v ČR opravdu nízká. Ovšem zvyšovat výdaje vyšším zdaněním vlastníků a neumožnit jim zvýšit výnosy z majetku je stupidita, kterou může vyplodit jen "ekonomický expert" vyškolený u KSČM nebo ČSSD.
Pokud jde o ilustraci "pragmatické změny názoru", stačí pohlédnout na výroky dalšího "experta" MUDr. Ratha, předního funkcionáře ČSSD. To už zde ale komentovali jiní.....
24. 02. 2010 | 12:17

eM napsal(a):

Ozubená pleš zase perlí :-)))) Asi mají mobilizaci; ráno Havel, teď tenhle netáhlo...
24. 02. 2010 | 12:20

Gerd napsal(a):

Pane sobotko,
ODS si sice svým současným návrhem daní z nemovitostí chce znepřátelit svou voličskou základnu, ale rpoč jí v tom bráníte? Kdyby ODS zmizela z politiky, vůbec nic se nestane.
A pokud by k tomu opravdu došlo, až bude ODS odcházet, chytněte se někoho z nich za ruku, ať Vás vezmou sebou.
Co se týká daně z nemovitostí, je opravdu zarážející svou výší a mnohočetnou tvárností. V takovém případě je lepší daň úplně zrušit.
Rovněž nelze pominout fakt, že za Vašeho působení p. Sobotko narostl počet státních úředníků (v tomto trendu pokračovala i ODS, ale Vy jste jej umožnil nastartovat). Pokud s tím hodláte něco dělat, stanovte nejdříve cílový počet státních úředníků nebo lidí placených ze státního rozpočtu a pak k nim přiřaďte práci podle její priority. až se dostanete na cílový počet státních úředníků a nebude možné jim už další práci přidělit, zrušte všechny další zákony generující další počty úředníků. Všem se uleví.
Hezký den všem!
24. 02. 2010 | 12:23

Petr napsal(a):

Pane Sobotka,
máte jen 1/2 pravdy. Co takle Vámi vyhlašované spravedlivé vybírání daní a přitom odpouštění desetimiliónových daní Paroubkovým přátelům, jako např. šejkovi z Mariánek, dealerům a pěstitelům drog, lupičům, zlodějům a defraudantům. (nebo to není zdanitelný zisk?) A dalo by se pokračovat.
Jste všichni stejní.
24. 02. 2010 | 12:30

orinoko napsal(a):

Mám rád, když se mluví o práci. O té hodně žvanili komouši , a teď už zase komouši. - Modrý bolševici. U přátel modrého žehu to ale velmi připomíná výrok klasika: Mám rád práci. Vydržím se na ni dívat celé dni.
Co vidím ve svém okolí , tak spousta netáhel , která mají jasno, a to tak , že budou volit ODS. Na otázku proč, zní Paroubek má bradavici. Přátele modrého žehu zajímá především vlastní vývar z našich šrajtoflí. Za velkého ticha se něco stalo s krevní bankou či jak se to nazývá. Už to není, co to bývalo. Stačilo, že se kolem ní protočily tři modré bleskovky. Vadí to modrému bezzemkovi ? Ale kdepak. Také lze pozorovat velké množství modrých socek. Včera několik offroadů , dneska holé kaďáky. A nádavkem k tomu cukr, hypertenze a tik v pravém oku. Takoví jsou dneska nejlepší.
24. 02. 2010 | 12:33

orinoko napsal(a):

Blue továrišč, to mluvíš o Vidímovi?
24. 02. 2010 | 12:39

max napsal(a):

to autor:

Dovolím si opakovaně tvridt, že
daň z nemovitosti je skutečně daní nemravnou. Důvody jsou jednoduché :
1. jedná se o opakované zdanění,protože úhrada nákladů na pořízení nemovitosti jde již ze zdaněných peněz a je zaplaceno i DPH.
2. je to vlastně trest občanům za aktivitu a za to,že neinvestují do okamžité spotřeby (daň z řízku nebo daň z lyží by vám pane Sobotko také připadala "logická" a "nepopulistická"?. I tyto věci jsou pořizovány ze zdaněných peněz,byť mají charakter hmotného statku). Pro stát je to samozřejmě jedna z nejsnáze vybíraných daní, nemovitost neschováte.

Ale chápu,že aktivita a práce musí být potrestána a to aspoň dvakrát,jako je tomu v tomto případě. To,že je tato daň vybírána v podstatě ve všech státech EU neznamená,že je správná a zdůvodnitelná. U nájemních domů tím jen zvýšíte cenu bydlení.
Chápu i to,že se v tomto případě z větší části nejedná o vaši cílovou voličskou skupinu,ale :
ono se to dobře bydlí pane Sobotko,pokud si pořizujete bydlení z nezdaněných poslaneckých náhrad,jako tomu bylo ve vašem případě. Někdo to pak zaplatit musí.
24. 02. 2010 | 12:45

neo napsal(a):

orinoko:

copak, zase tě nevzali ani k výkopu?

zkus jít někam do beskyd frkat beranům rypáky, na to ti kvalifikace možná bude stačit.
24. 02. 2010 | 12:45

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, jehož autor se podepsal jako pisatel blogu, což je na těchto stránkách v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
24. 02. 2010 | 12:57

Ford napsal(a):

Bohuslave poprvé s tebou souhlasím. Opravdu ODS neví kde má místo.
24. 02. 2010 | 12:58

Jarda napsal(a):

Oranžoví jen slibují a lžou. A také zatloukají průšvihy. Např. Pandury.
24. 02. 2010 | 13:09

Rumcajs napsal(a):

Sobotka :

Za mě chodili na práva Ti největší blbci. Zřejmě se to moc nezměnilo.

Daň z nemovitosti či z jejího převodu ja naprostá kravina. Na jednu stranu stát podporuje hypotéky a na druhou stranu je zatěžuje těmito daněmi. To může napadnout jedině zdegenerovanej socanskej mozek.Pokud tato daň zatěžuje úměrně příjmům každého občana, ať přímo, či nepřímo v nájemném, pak vidím naprosto zbytečné vybírat daň touto docela komlikovanou formou. Jediný, kdo na tom asi vydělává, je komora odhadců, kteří našeho Sobotku zřejmě taky k tomuto projevu inspirovali.

Není jednodušší tento výpadek nahradit mnohem jednoduššeji vybíratelnou daní a to DPH ?

Přemejšlej nad tím Sobotko, máš-li čím.
24. 02. 2010 | 13:15

JŠ napsal(a):

Při placení každé daně je potřeba uvážit,jaké jsou náklady spojené se zajištěním výběru této daně.Z tohoto pohledu je možná vhodnější zrušit daň z nemovitosti a vzniklý výpadek nahradit zvýšením DPH,aby ubylo aministrativy.Musela by se udělat analýza,kolik přesně výběr daní stojí atd.
24. 02. 2010 | 13:19

Lion napsal(a):

To Sobotka: Jedno se Vám upřít nedá. Máte opravdu silný žaludek.
24. 02. 2010 | 13:25

Strýc Bohuš napsal(a):

Tož kurva Bohušu,už teho nechaj.Si v ekonomice směšný samouk,který opakuje jako papoušek fráze jinde zachycené,a Paroubkem zpotvořené do jeho podoby.Dyť to co s tebe leze sú eném prasečiny.Vrať se na práva.Neésity nakonec z PlzŇa ?
24. 02. 2010 | 13:25

Jae napsal(a):

Kdysi herec Josef Bek měl vyjádřit svůj názor na nevěru.
"No já to nevyhledávám, ale když už k tomu má dojít, přece nepřipustím abych vypadal jako impotent" odpověděl tehdy.

V podobné situaci se ocitl Bohouš. Jistě by vypadal mezi kolegy jako totální trotl, kdyby se rozhodl ušetřené peníze za náhrady -sám coby jediný poslanec- vracet.

Nebuďme tedy papežtější než sám papež a snažme se v první řadě vytýkat chyby těm politikům, kteří se výrazně negativně vymezují vůči jejich zbylé většině.
Například drtivá většina poslanců, ministrů či regionálních politiků neodčerpává veřejné prostředky do svých viamontů.
24. 02. 2010 | 13:28

jo napsal(a):

ODS = Občasně Dělnickou Stranu měli zakázat za propagaci nacismu, tak jako DS a byl klid.
24. 02. 2010 | 13:31

jo napsal(a):

..jestli tyhle názory mají být od těch krásných mladých a Yntelygentných volyčů z ods, tak bůh s náma a kdo bude s něma?
24. 02. 2010 | 13:44

jo napsal(a):

libor stejskal:

já jsem krvelačný komunista ne socan
24. 02. 2010 | 13:52

muf napsal(a):

Tedy od autora je to hodně trapný příspěvek. Snad se taky ekonomika v na´ší zemi nějak vyvíjí a pracovat se musí se zákony, které platí....
Snad socani ty volby tak jednoznačně nevyhrajou
24. 02. 2010 | 14:09

pave napsal(a):

Nemohu pochopit jak někteří lidé, převážně muži, si nevšímají jak ODS lže a každou minutu mluví co se jim líbí. Nikdy nesplnili nic co slibovali před volbami. A hlavně veřejně řeknou úplně něco jiného a v zápětí, postraně řeknou něco p....y a komunistické pakáži. A to se jednlo o vědeckém rozvoji v naší republice. ODS věří jenom lidé, kteří si málo pamatují a nemají přehled o dění. Nejdou do hloubky problému. Jako lehkoživky! ODS nikdy nic nesplnilo pro národ jenom pracují pro vlastí obohacení. Proto asi taky lék na rakovinu, který máme, není u nás tak propagován a vyráběn. Asi proč? Mají a chtěli mít u nás prominenti v rukách nemocnice a je tady také velké loby na léky. No a považte lidi, kdyby se pacienti s rakovinou uzdravovali. Bylo by po finančních ziscích, kteří mohou kamarádi ODS získat.
24. 02. 2010 | 14:10

Boban napsal(a):

Je s podivem, jak se pan Sobotka pouští do ekonomických témat, kterým ale lautr nerozumí... Je odborníkem na cokoliv jako všichni z ČSSD kolem bosse Paroubka, který je odborníkem na všechno a na nic... Je to smutné, když zloděj, který okradne obyvatelstvo tím, že jim napaří daně vysokééééé, uděla daňové prázdniny svým kámošům pak plodí takovéto dristy a ani se nazčervená..., ale tento ogar ze Slavkova je bezpáteřným tlučhubou a jako právník by se asi neuživil, tak se dal k Jirkovi na politiku a kur... to povedeně... Rád bych ještě podotknul, že tohle je úroiveň naši politiky a jejich protagonistů, tohle je naše zrcadlo, kde vidíme jaci jsme. Zasloužíme si takové politiky a Sobotky, jaké jsme si zvolili...
24. 02. 2010 | 14:14

Zbyšek napsal(a):

Jak jsem psal na začátku a opakuju to znovu, ODS je v názorové a zřejmě i finanční krizi. To první se projevuje tím, že své voliče odrazuje svými kroky (viz pár příspěvků v diskuzi výše), to druhé tím, že taktéž od svých věrných vybírá nekřesťanské vstupné na své trapné show. Platit za to, že si nechám vysvětlit od jachtaře Mirka, jak hodlá tuhle zemi do roku 2020 totálně zhuntovat, no promiňte, ale být odésák, radši půjdu ke kartářce za polovic a ušetřený zisk utratím v dobré restauraci za večeři, čímž navíc podpořím drobného českého živnostníka.
24. 02. 2010 | 14:16

lukáš napsal(a):

Zbyšku, přečti si oranžádu o tom jak z krize ven a tu kartářku si raději navštiv sám, modří nejsou ideální, ale alespoň nelžou, neslibují hory doly, nerozdávají z cizího a nekážou vodu a pijí víno - viz Paroubkovy křtiny, jeho luxus a pak jeho solidarita..., to zní trochu směšně, nemám pravdu, tak tohohle pána asi volit nebudu. Zbyšku, vy by jste to měl udělat také, jinak zapláčete nad vejdělkem, spíše nad tím, že on buds mít všeho dost a vy dost všeho...
24. 02. 2010 | 14:22

Martin napsal(a):

Bohužel český národ je tak naivní, že nemonečné sliby sociální demokracie bere furt vážně, přitom sami čelní představitelé čssd jsou na tom s ekonomickým přehledem tak bídně jako dítě na základní škole. Rozdávat, rozdávat, rozdávat a nic za to nechtít. Čssd tak se snaží vydělat na neznalosti českého národa s ekonomickou situací v zemi.
24. 02. 2010 | 14:24

Raptor napsal(a):

Vážený pane Sobotko, zcela chápu stranické zadání tohoto příspěvku ve stylu: podívej se chudý občane - zmůžeš se na domeček a oni Tě ještě ožebračí vyšší daní z nemovitosti - volte ČSSD, ta se Vás zastane.......
Je to sice hezké, že takto píšete, ale zvýšená sazba této daně, mne ožebračí mnohem méně, než Vaše progresivní zdanění - podle kterého jsem - dle Vás - v budoucnu sponzorovat Vaše volební kampaně, když nakládáte lidem bludy o všemožných dávkách, příspěvcích atd... Pro souhy závistivce - dům o ploše 88metrů čtv. - se vším všudy zaplatím o 2300 korun víc - ročně. Na Vašich daních - o 3500čistého méně měsíčně....Ročně si to spočítejte....
24. 02. 2010 | 14:26

DVD napsal(a):

Moc opravdu nerozumím této kritice realitní politiky ODS. Snad se autor snaží blogem oslovit k diskusi.... tedy v roce 2003 byla naprosto jiná situace: viz např. vývoj hypoindexu. http://www.hypoindex.cz/
Citace slov poslance Šajcha naopak ukazuje na konzistenci viz snaha vlády ještě v polovině března 2009 zrušit dań z převodu nemovitosti http://www.czechrealestates...
Cíl v roce 2010 je snaha rozhýbat real. trh. V roce 2003 byla zjevná jeho absence. Za poslednich 7 let došlo k jeho vytvoření, nastavením trž. cen na nabídkové straně. Jednak jejím masivním nárustem, za druhé ekonomice se dařilo. Nemalá část lidi (ca 20%) se mohla naučit pořizovat si bydlení na dluh. Došlo v celé zemi k růstu cen nemovitostí, které mají dnes zcela jinou, realnou trřní hodnotu. Navíc jsme v EU a máme tím i další zájemce na trhu. Přišla krize, a tak logicky dochází k poklesu cen a k ustavení cenové rovnováhy. Zjevně stále rozhoduje cena a proto děláte cílené opatření. Snažíte se dostat na trh více nedostatečně nevyužívaných nemovitostí, proto je zdaňujte. Nutíte tím nemalou část, hl. starších spoluobčanů, aby se uskrovnili. Je to snad nemorální? Je totiž celkem častou realitou držení si celoročně obyvatelné chaty/chalupy na venkově a ve městě bytu za směšnou cenu.
24. 02. 2010 | 14:30

fakta napsal(a):

Proč Topolánkova vláda zvyšovala a zaváděla nové a nové daně?

když sami sobě daně snížili stropem pojištění
a když se sama prezentuje jako strana snižování daní?

ODS zavádí danění superhrubé mzdy takže místo slíbených 15 % je daň 23%
ODS zrušila společné zdanění manželů což byly desetitisíce ročně pro rodiny
DPH ODS zvyšuje z 5 na 9 %
Ods zavádí ekologickou daň Elektřina podraží o 4 nebo 5 haléřů za kWh, metrák uhlí o 10 až 20 korun.
ODS zavedla daň za recept 30kč,daň za vstup do ordinace 30kč,daň za náhlé akutní onemocnění -pohotovost 90kč,
ODS zavedla dan za nemoc-za pobyt nemocnici 60 kč za den
ODS zvedla poplatek-daň za přepis nemovitosti o 100%
ODS umožnila obcím zvednout daně z nemovitosti až na trojnásobek současné výše s zárověň zavedla daň z nemovitosti pro novostavby (které byly na deset let od daně osvobozeny),
ODS zavádí novou daň za přepis staršího vozu 3000-10 000 kč
ODS zvyšuje DPH u prodeje domů a bytů o 4 % (z 5% na 9%) ,čili zaplatím vládě o stotisíc navíc DĚKUJI
ODS vyřadila stovky léků ze seznamu léků aspon částečně hrazených zdravotní pojištovnou ,tím došlo k rapidnímu zdražení mnoha léků léků pro pacienty a ke zvýšení nákladů na léky -ODS tak trestá nemocné lidi,na účtech pojištoven se nahromadilo 35 miliard kč za které pojištovny přestaly hradit léky a léčbu,různých nemocí

přitom všem zadlužili stát za rok 2008 o 107 miliard,
snížili koupěschopnost obyvatelstva -což přispělo ke snížení růstu Hdp
samozřejmě masivně snížili daně lidem s nadprůměrným příjmem,
24. 02. 2010 | 14:34

rekordní deficit Ods napsal(a):

rekordní propad příjmů rozpočtu = DŮSLEDEK zdeforem Topolánkovy vlády

1. strop pojištění bohatým - dárek miliard = zadlužení
2.opakované snižování daní bankám firmám korporacím
3. opakované snižování sociálního pojištění bankám firmám korporacím
4.šrotovné jen pro podnikatele 19% ceny = dárek od modré mafie
5. zvyšování mateřské bohatým
6.zvyšování nemocenské bohatým
7.pokus o OPT-OUT vyvedení z rozpočtu 60 miliard Topolánko-Kalousko-Trautenberkovou vládou
8. korupce na úrovni Afriky-podporovaná justiční mafií a beztrestností modré mafie
9.vysoce předražené státní zakázky ,nevýhodné prodeje státního majetku
10.politický směr zkrachovalců modré mafie
-neokon,lotyšsko,ukrajina,srbsko,bulharsko,island,argentina............
11. bohatí mají v ČR jedny z nejnižších daní - v EU je běžná daňová progrese- tady je to naopak -čím máte větší plat - tím máte nižší daně -kuriozita kriminálníků modré mafie
24. 02. 2010 | 14:35

smlouva s občany 2006 napsal(a):

nemá cenu rozebírat volební program zločinecké organizace ODs - za vše hovoří smlouva s občany 2006 a bossem mafiánského podsvětí placený íčko místopředseda - jedině kriminálníci volí organizovaný zločin modré mafie
24. 02. 2010 | 14:37

neo napsal(a):

AD FAKTA:
vybírám některá:
ODS zavádí danění superhrubé mzdy takže místo slíbených 15 % je daň 23% (23% JE MÉNĚ NEŽ 25 NEBO 32%, +NEZOHLEDŇUJEŠ SLEVY A ODČ. POL)
ODS zrušila společné zdanění manželů což byly desetitisíce ročně pro rodiny(RODINA EXISTUJE I BEZ MANŽELSTVÍ, SPOL.ZDANĚNÍ PLATILO 2 ROKY?)
DPH ODS zvyšuje z 5 na 9 %(CENY NAPŘ POTRAVIN ČI ELEKTRONIKY,NÁBYTKU NEBO ODĚVŮ JSOU NIŽŠÍ S 9%DPH NEŽ S TOU 5%)
ODS zavedla daň za recept 30kč,daň za vstup do ordinace 30kč,daň za náhlé akutní onemocnění -pohotovost 90kč,
ODS zavedla dan za nemoc-za pobyt nemocnici 60 kč za den (TO NENI DAŇ ,JEN SPOLUÚČAST ZA VYUŽITÉ SLUŽBY)
ODS zavádí novou daň za přepis staršího vozu 3000-10 000 kč TÝKÁ SE KRAKSEN ŠKODA,TRABOŠ,WARTBURG-DAŇ PLATÍ KUPUJÍCÍ
ODS zvyšuje DPH u prodeje domů a bytů o 4 % (z 5% na 9%) ,čili zaplatím vládě o stotisíc navíc DĚKUJI (ZAPLATÍŠ NE VLÁDĚ,ALE STÁTU VÍCE,ALE CENY NEMOVITOSTÍ JSOU NIŽŠÍ PŘI STÁVAJÍCÍ DPH NEŽ PŘI 5%DPH

24.02.2010 14:34:13
24. 02. 2010 | 14:43

Vrták napsal(a):

Toto je ukázka syndromu opozičních politiků - veselá masturbace nad domnělou zchátralostí druhé strany.
Jenže Bohušu, i tvoje partaj neplní sliby a mění hesla a recepty jak se Vám to zlíbí takže když to napíše někdo z jiné partaje platí to i obráceně včetně první věty.
24. 02. 2010 | 14:44

JC napsal(a):

rekordní deficit Ods,

" v EU je běžná daňová progrese- tady je to naopak -čím máte větší plat - tím máte nižší daně"

Copak jste měl z počtů v 5. obecné, když se probírala procenta ?
24. 02. 2010 | 14:48

JC napsal(a):

rekordní deficit Ods,
P.S

"tady je to naopak -čím máte větší plat - tím máte nižší daně"

Nehledě na to, že tato věta je lež jako věž.
Ostatním se raději nezaobírám,
24. 02. 2010 | 14:50

KEMA napsal(a):

Nechám za dveřmi Vaše tradiční házení hnoje a vrátím se k dani z nemovitostí.
Ano, je to dvojí zdanění a nehoráznost vybírat daň z něčeho co již bylo zdaněno v příjmech, které jsem do nemovitosti vložil.
Nežebral jsem o obecní byt a postatral jsem se o vlastní domek na vlastním pozemku. Kde vzal stát právo vybírat daň ze soukromného majetku když se na jeho pořízení či zvelebení ničím nepodílel?
24. 02. 2010 | 14:51

smlouva s občany 2006 napsal(a):

modrá mafie íčka zavedla přece možnost krajům zvýšit daně z nemovitostí až pětinásobně - docela obrovský skok od plánu zrušit dně z nemovitosti
24. 02. 2010 | 14:57

Ládik napsal(a):

Subotko, Vám bych předepsal subotnik 52x ročně.
24. 02. 2010 | 14:57

zločinecký gang Ods napsal(a):

modrá mafie zavedla daně i na koupi léky předepsané lékařem - jo pravice v ČR je známá zaváděním nových daní
24. 02. 2010 | 15:00

co jsou zač napsal(a):

Děti bez sebevědomí často vyrostou v konzervativní voliče

Z dětí, které jsou uplakané, bojácné a žalobníčci, vyrostou nejspíš konzervativní voliči. Naproti tomu děti samostatné a sebevědomé budou v dospělosti pravděpodobně volit liberály. Tvrdí to američtí sociologové, jejichž studii zveřejnil odborný časopis The Journal of Research into Personality.
25.7. 2006 08:39
Vědci svá tvrzení opírají o výsledky průzkumu, v rámci kterého sledovali po několik desetiletí 95 dětí z oblasti Berkeley.
Vedoucí studie John Block začal v 60. letech minulého století zkoumat za pomoci učitelek osobnost stovky dětí z jedné mateřské školy. Tehdy ještě nevěděl, na co přesně se jeho výzkum zaměří. O několik desetiletí později se k těmto dětem, nyní již dospělým, vrátil, a tentokrát zjišťoval jejich politickou orientaci.

Shledal, že z dospělých, kteří byli kdysi malí ňoumové, se stali voliči konzervativních, pravicových stran, kteří prosazují tradiční roli muže a ženy a které snadno rozhodí nenadálé situace. Naopak šikovnější děti vyrostly v lidi otevřené, zvědavé, nekonformní a svobodomyslné se sklonem k levici
24. 02. 2010 | 15:06

neo napsal(a):

zločinecký gang Ods napsal(a):
modrá mafie zavedla daně i na koupi léky předepsané lékařem - jo pravice v ČR je známá zaváděním nových daní.

každé zboží je zatíženo daní.
nic nového pod sluncem
24. 02. 2010 | 15:07

neo napsal(a):

co jsou zač napsal(a):
Děti bez sebevědomí často vyrostou v konzervativní voliče

:)))

a proto levicoví voliči nevydělaj ani na chleba a škemraj o poslední příspěvek na dítě, bydlení nebo 30kaček u felčara...
24. 02. 2010 | 15:09

JC napsal(a):

co jsou zač,
A z jakých dědí se podle průzkumu rekretuje volič-socan nebo komanč ?
24. 02. 2010 | 15:11

lulu napsal(a):

vsichni politici jsou nenazrany liny svine.zivej se lhanim a kradou jak stekly.hovada,hovada,hovada.cest vasi lumparne.
24. 02. 2010 | 15:12

Tencokida Hnuj napsal(a):

Autor
Pane Sobotko, vysvětlete svým kolegům z čeledníku, že když Vy zvednete daň z nemovitosti, pronajímatelé zvednou nájmy.
Na koho to asi dopadne, co myslíte ?

P.S. Teď jsem viděl v infantilizátoru dalšího člena Vašeho čeledníku. Bodrého to červenolícího Jihomoraváka. Ještě před několika minutami jsem si myslel, že to je poctivý člověk. Po křečovitém a lživém očerňování VV a Radka Johna si myslím, že je to stejný povl, jako celá ta Vaše modrooranžová banda.

Že by strach ?
Z čeho ?
Z porážky ve volbách, snad ne.
Takový elektorát v tomto schizofrenním davu zvaným českým národem snad VV nemají!
Takže strach z inventury Augiášova chlívu ?
To je pravděpodobnější.

Volím VV. Uvidíme.

P.S. Konečně se infantilizátor chová trochu jako imago. Po vystoupení "bodrého
vinaře z Jižní Moravy" moderátor dal prostor i R. Johnovi.
Ten mimo jiné řekl (parafrázuji) " A proč Vy , (myšleny modroranžové čeledníky) za ta leta Vašich vlád , jste nepřišli s účinným postupem, jak bránit korupci a rozkrádání ? ".

Ať si každý, komu ještě modroranžová epidemie zcela nezničila obě mozkové hemisféry, odpoví sám.

Přeji všem hezký zbytek dne.
24. 02. 2010 | 15:14

Ládik napsal(a):

Bohušu, běž do hladovky s Tamášem a vydržte to oba.
24. 02. 2010 | 15:21

JC napsal(a):

Tencokida Hnuj,

Zdánlivá bezmoc voličstva se obvykle omlouvá frází, že "kapři si svůj rybník nevypustí"
To je sice opravdu i technicky nemožné, ale nikdo nebere v potas porybného.
Český rybník ho potřebuje jako koza drbání.
Takže kapry vypustit a šup s nimi na vánoční stůl.
24. 02. 2010 | 15:23

Rumcajs napsal(a):

Voliče ČSSD tu nedávno popsala dobře Nuba.

V jedné mozolnaté ruce flašku slivovice, druhou zaťatou v pěst a rudým zrakem pozoruje mezi plańky plotu svého šťastnějšího souseda. A od hlavy mu jde bublina "Šák uvidíš hajzle, jak s Tebou jednou zatočíme!"
24. 02. 2010 | 15:25

rabyska napsal(a):

Pane Sobotko,
žijete s mých daní, tak se podle toho chovejte. Buďte vděčný, že Vás 3 miliony lidí, kteří platí daně a nejsou na sociálních dávkách, živí. Jak můžete mít ambici řídit ministerstvo financí, když o financích nemáte ani ponětí? Trochu pokory soudruhu.
24. 02. 2010 | 15:25

JC napsal(a):

Tencokida Hnuj,

Volební heslo pro ty, kteří nebudou volit modro-oranžové.

"Vypusťmě rybník"
24. 02. 2010 | 15:31

smutná realita napsal(a):

volič pravice v čr je v drtivé většině kriminálník ,zločinec který vědomě volí organizovaný zločin a těží z něj ,a v menšině jednoduché hloupoulinké trdlo :::::::www.cistevruce.com
LTO-Vaškůj-Langer-Kutal 60 miliard v háji-přes 30 mrtvých,!!!!!!!!!!!!!A ODS-Mrazí mě v zádech z toho kdo tu vládne

po modré,kriminálníci po modré

Kauza LTO-lehkých topných olejů,přes 30 mrtvých,Finanční ztráta státu 60 miliard kč!!!!!ODS-propojeni s kauzou-podezřelý podnikatel Vaškůj-lobbista ODSS,KUTAL-společná dovolená s LANGEREM na Kilimandžáro(údajně placená Kutalem,Langer pronajímá prostory lidem od kutala )!!!!!!!
poslanec Langer zúčastnil v roce 1999 výpravy na Kilimandžáro, které se zúčastnil i Vratislav Kutal, že účetní firma pana Tomáše Paclíka sídlí v domě Ivana Langera, přičemž Tomáš Paclík byl v období 10/1999 – 5/2000 propojen ve společnosti Morpa a.s. s Milanem Šišmou a tuto společnost vlastnila společnost Olšanské papírny a.s., ve které působil ve stej ný čas Vratislav Kutal.

krvave oleje - na tom je založena naše politika
http://zpravy.idnes.cz/slus...
¨
kriminálníci a jejich spolupachatelé jdou po modré,
uvědomme si co je to za lidi a jaké škody napáchali,a také co za morální spodinu společnosti je může podporovat
http://www.cistevruce.com
24. 02. 2010 | 15:31

Petr z Tábora napsal(a):

Buďte v klidu pane Sobotko. Vládnoucí teoreticky pravicová ODS v Táboře zvýšila daň z nemovitostí za dva roky vlastně 4x - nevzal byste je k Vašim oranžovým jako béčko ? Proti nebyla ani levice, ale těm to nevyčítám, ti to mají v krvi.
24. 02. 2010 | 15:38

Tencokida Hnuj napsal(a):

Rumcajs

Myslel jsem si, že ilustrátor pohádek V. Čtvrtka používal celou paletu barev. Po Vašem příspěvku vidím, že ale preferoval pruskou modř.

P.S. Voliči ODS drží v jedné ruce glejt od Konsolidační agentury, v druhé mají Kubiceho zprávu a ze své usedlosti se přes zamřížovaný plot a betonovou zeď dívají s posměškem na ty, kterým se těchto bohulibých staztků nedostává. A od hlavy jim jde bublina : " Ještě , že to jsou takoví pitomci jako já. Jinak bych už seděl dávno na Pankráci. "
24. 02. 2010 | 15:38

Tencokida Hnuj napsal(a):

JC :)
Volební heslo ? Netřeba. Stačí, když si schizofrenické stádo uvědomí, že když se zbaví svých pastýřů, vyléčí ze tím i ze své choroby.

A když heslo, tak :

"Volím VV. Uvidíme."
24. 02. 2010 | 15:42

ekonom napsal(a):

LOL tohle že je stinovy ministr financí?
24. 02. 2010 | 15:57

Tencokida Hnuj napsal(a):

pan Stejskal
Smažte prosím ten příšerný spam na nejnovějším blogu pana Johna. Bolí z něj oči.
Díky. :))
24. 02. 2010 | 16:00

vidlemístoklíčů napsal(a):

Vážený pane Sobotko, je sice chybou nás voličů, že už jsme vás nevypráskali všechny, ale doufám, že se tento čas blíží. Je více zemí, kde se střídají ve vládě dvě velké strany a všechny vedou zemi tak, aby našly společnou shodu, společné řešení a společný postup především ve prospěch ekonomiky dané země. Vy hledáte jen argumenty pro přesvědčení voličů, že jen a jen vy jste ti praví a že pokud vás voliči nezvolí, změní se jejich život v nezměrnou hrůzu. Jediné, na čem se shodnete bez výjímky jsou všechny záležitosti kolem vašich výhod, prebend a zákonů, které vás nebudou ohrožovat v rozkrádání. Jsou země, kde i jednání, ne třeba protizákonné, ale nemorální znamená pro politika konec jeho kariéry. U nás neznamená konec ani jednání nezákonné. Arogance už je tak velká, že prostě politik odmítne cokoliv vysvětlit a volič musí být zticha. Až vy budete na takové úrovni, že budete přistupovat k problémům konstruktivně, bude zřejmé, že vám jde o hospodářství státu a ne vlastních kont, až budete pociťovat něco jako stud za neetické jednání (natož za podvody), kritizujte ostatní politiky. Zatím v těchto bodech tvoříte jednolitou nenažranou smečku, která se voličům vysmívá a všimne si jich jen v okamžiku, kdy potřebuje hlasy.
24. 02. 2010 | 16:06

orinoko napsal(a):

Kydale, sosani ti sáhli na W/C/, a zdá se , že máš jasno. W/C/- kryptoptakopartaj.
24. 02. 2010 | 16:06

Tencokida Hnuj napsal(a):

pan Stejskal
dtto i blog paní Hybáškové
24. 02. 2010 | 16:08

Tencokida Hnuj napsal(a):

orinoko
Již včera jsem se rozhodl, že lidem, kteří mi bez mého svolení tykají, nebudu odpovídat.
Takže : " Čest práci, soudruhu ! "
24. 02. 2010 | 16:10

Rumcajs napsal(a):

Vykydale, můžu Ti tykat ?
24. 02. 2010 | 16:20

petr napsal(a):

Od Vás pane Sobotko ten článek opravdu sedí. Vy coby strážce financí jste odpustil kamarádovi Paroubka na daních 26mil., z náhrad poslance si šetřil na byt a sliby ČSSD před volbami,které jste vyhráli, jsou v koši a nikdo si na ně nevzpomene. Ovšem, chcete vládnout a to za každou cenu, tak si "půjdete" s ODS po krku, ovšem , neublížíte si. Prima divadlo
24. 02. 2010 | 16:21

vidlemístoklíčů napsal(a):

Tencokido, nemohl bych mít jako názorový souputník výhodu tykání?
24. 02. 2010 | 16:25

zdenekmihalco napsal(a):

Tencokida Hnuj

Máznuto. Zdravím Vás
24. 02. 2010 | 16:26

Tencokida Hnuj napsal(a):

Rumcajs
Ty mi nesmíš ani onikat.
24. 02. 2010 | 16:35

Tencokida Hnuj napsal(a):

vidlemístoklíčů
Jo. A říkej mi Tenco.
24. 02. 2010 | 16:36

Mistr XXL napsal(a):

Vy se článkem báječně doplňujete s tou reklamou pod vaším textem:
ČSSD proti Vám

Podívejte se na kauzy a přešlapy ČSSD a její oranžové plané sliby!
http://www.CSSDprotiVam.cz

Příště to dejte rovnou do blogu a bude vymalováno :-)
24. 02. 2010 | 16:38

Lokutus napsal(a):

Nemějte strach, pane Sobotko. Pověsíme odéesáky hned vedle socanů, aby vám to nebylo líto. :-D
24. 02. 2010 | 16:41

Tencokida Hnuj napsal(a):

Bohuslav Sobotka

Píši to již jinde(na blozích politiků), ale je to zadarmo, tak to zkusím i zde :

Proč politikové(až na čestné výjimky) na svých blozích neodpovídají na dotazy?

Co myslíte, je to tím, že :

1. Jsou to pitomci od přírody a formulace odpovědi nejsou samostatně schopni docílit?
2. Zjistili, že blogy mají jistou popularitu a že účastnit se jich je in, ale nic víc ?
3. Jsou to vychytralí manipulátoři a blog jim pouze umožňuje násobit účinek jejich sadistických sklonů?
4. Neví nic o svém voličstvu a zde se mohou dozvědět, co si o nich voliči myslí a to aniž by vytáhli paty z domu ?
5. Příspěvek jim napsal někdo jiný, sami tomu moc nerozumí a odpoví až po nějaké době, kdy se setkají se skutečným
autorem příspěvku ?
6. Pohrdají všemi kromě svých spolustraníků, kteří ovšem na jejich blogy nechodí a tak vlastně nemají komu odpovídat?
24. 02. 2010 | 16:42

vidlemístoklíčů napsal(a):

Sakra, národe, vzpamatuj se. To už jste všichni zapomněli říkanku z mládí :.."ať je to ten nebo ten, praštíme ho koštětem"... A to jsme netušili, jak by to bylo s naší politickou scénou na místě.
24. 02. 2010 | 16:43

Futral napsal(a):

Ale tohle bylo:
Soudruh Sobotka, dříve jako skladník v armádě, kde počítal ešusy, byl zvolen nemyslícími voliči do politiky a ujal se státních financí. Přivedl je do obrovského dluhu a ještě svým známým odpouštěl nezaplacené milionové daně. Teď dělá chytrýho, jak jiní špatně vládnou.
A doufám, že brzy bude: Soudruh Sobotka se nachází na hnojišti politických dějin.
24. 02. 2010 | 16:52

pep napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek obsahující hrubou nadávku ("šmejd"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
24.02.2010 10:18:16

šmejd je obvyklé expresivnější vyjádření například k výrobku, který nefuguje, nebo se neosvědčil.Máte pravdu , že ho asi nelze užít v případě pana bývalého ministra, přestože jeho činnost měla více než mnoho vad.
24. 02. 2010 | 16:57

Rumcajs napsal(a):

Vykydale,
já jsem o tom dlouho přemýšlel, ale přijde mi podivné, abych vykal někomu, komu nadávám. A ty jsi pro nadávky jako stvořený.

Tudíž budu doufat, že své hrozby nesplníš a budeš si se mnou dál věcně povídat. Pro opačný případ tu mám připravenou flašku Pagos de Obanos a zkrátka ten žal zapiju.
24. 02. 2010 | 17:05

may napsal(a):

stavební spoření od daňových poplatníků, Sobotko svatý, že vás hanba nefackuje....
24. 02. 2010 | 17:14

AKUBES napsal(a):

Nekonzistence ODS je jedna věc a meritum věci - nemravnost daně z nemovitostí věc druhá.
Apropo nejnemravnější daň t.j. daň z pozůstalosti nebyla zrušena díky panu Sobotkovi a jeho soudruhům. Naopak jeho squatra byla zásadně proti.
24. 02. 2010 | 17:19

Jan napsal(a):

Otíku Laffer ČSOBotko, ty hňupe, ČSSD dokázala za svých 8 let „vládnutí“ zadlužit ČR z 12 na 34% ku HDP takovou rychlostí se zadlužovala už jen Malta a Turecko(nečlen Eu,zatím).A to je ten úspěch socanský:-)*Je zajímavé,že i přes"nezvratné Rokovi úspěchy"jsme už poslední rok „vládnutí ČSSD“ a následné našlápnutí NEPLNILI ani Maastricht...Já bych normálně levičáky někam sestěhoval a tam ať si praktikují to své "vše zadarmo" a solidaritu..., akorát nevim,kdo by na ně dělal a byl s nima solidární, vy dobytkové oranžoví.....
24. 02. 2010 | 17:22

AKUBES Dotaz pro editora napsal(a):

Slovo:
šmejd
Význam:
• 1. podřadné zboží, bezcenná věc, brak
• 2. nepoctivé jednání, obchodování

Dotaz:
Bude zrušen i příspěvek obsahující tato synonyma?
24. 02. 2010 | 17:23

Václav Krásný napsal(a):

Sobotko,

vy diletante, zejména kvůli lidem jako jste vy – lídrům soc.dem, ted platíme 70 miliard Kč ročně na úrocích ze státního dluhu. Kdyby se nutné reformy provedly za vašich vlád, mohla to být polovina. Takže vy, jako soc.dem., byste měly občanům vysvětlit, kvůli čemu tyto peníze platíme. Kvůli tomu, že jste nebyli schopni pohnout do práce čtvrt milionu lidí a přitom tady pracoval stejný počet zahraničních dělníků? Kvůli tomu, že u nás stavíme nejdražší dálnice v Evropě? To je ten váš sociální stát? Kdepak, chlapče, to je bordel, amaterismus a rozkrádání veřejných fondů, žádný sociální stát.
24. 02. 2010 | 17:30

Tencokida Hnuj napsal(a):

Rumcajs
Ty jsi ubohá figurka , Rumcajsi.
Skutečným kydalem jsi totiž ty , ale tvá hloupost a sebestřednost ti bohužel brání v tom, aby sis to uvědomil.
Smutné je, že tak i umřeš. Aniž pochopíš, k čemu to všechno vlastně bylo.
Sbohem.

P.S. Jak ho znám, začne mě od nynějška pronásledovat pod jiným nickem. Ubožák.
Prosím Vás, pokud je zde někdo praktikující katolík, pomedlete se alespoň za jeho duši, když už ten jeho rozum a city .....
24. 02. 2010 | 17:37

Orel napsal(a):

Čssd není radno co věřit- v r. 1921 "porodila" KSČ v roce 1948 se po volbách s nimi zase spojila a vyšachovala ostatní strany z vlády. Jak sleduji politic. činnost od r. 1990 stále koketuje s KSČM,ikdyž tvrdí pravý opak. Prostě je považuji za národní škůdce a Sobotku s Paroukem i s dalšími za rozhazovačné populisty.
24. 02. 2010 | 17:50

zdesta napsal(a):

Tak jsem si přečetl charakteristiku levicového voliče.Montérky,zaťatá pěst,slivovice a mozolnatá dlaň.Zřejmě asociace vycházející s komunistických plakátů padesátých let.Ještě štěstí,že tyto individua jsou na vymření.Dnes nejsou montérky a mozoly moc populární.Mladí nemají zájem.Přednost má administrativa,právo ,finance,obchod etc.Zachrání nás nová generace moudrých vysokoškolsky vzdělaných lidí-(zaručení voliči pravice)Z těch se stanou soustružníci,frézaři,automechnici,jeřábníci,zednící,pokryvači,svářeči etc.Dokonce i uklizečky WC budou vzdělané,střízlivé a pravicově orientované.Pak teprve vznikne úcta k práci druhých.
24. 02. 2010 | 17:59

Ládik napsal(a):

zdesta:
dnešní vzdělaný levicový volič má za jménem titul MBA: mladý, blbý, agresivní. Je to něco jako VUML.
24. 02. 2010 | 18:04

drak napsal(a):

zvysovani danez nemovitosti je svinstvo, ods timto pada na stejnou uroven jako cssd. tak tedy: pokud pracujete, vydelavate, snazite se, stat vm sebere polovinu na danich a pojisteni (beru v to i odvody zamestnavatele). dale vas pri stavbe domu zatizi dph, dani z prijmu stavbaru, vsemoznymi ciraty a povolenimy, aby vas pak nakonec potrestal dani z nemovitost. dobre ti tak, trdlo blbe, mas bydlet v byte s regulovanym najemnym, na ktere ti doplaci maitel a pokud nedelas nic, stat ti da jeste prispevek na bydleni. tak je to spravne, taove lidi nas chceme. jo, a kdyz clovek umre a ten jeho dum ma dostat synke nebo dcera,s tat si z toho ukradne dedickou dan. za co? jen tak, mrtvola, no. zaplat.
24. 02. 2010 | 18:19

H.K. napsal(a):

V období vysoké ekonomické prosperity udělala socialistická vlády dluh SR cca 600 miliard korun.:

Příjmy-…….1998…… 2003……. 2005…….. 2006…… 2007………..2008__--------------
-pl/-skt. 537/537..... 684/700 .... 825866.....884/923 … 949/1026....1036/1064..............
Výdaje- pl./sk.537/567...795/809..... 908/923.....959/1021 ...1041/1092.....1107/1084----------
Bilance…….. -29 ……... -109 … .- 56……… -97……… - 66……….... . -19------------------o 23 mil. méně. ČSSD dělala velké dluhy při vysokých příjmech do SR
Nejhorší hospodaření s penězi daňových poplatníků, bylo v roce 2006. . Příjem SR -- / plán 884 mil. skut. 923 mil/ tj. o +39mil. víc oproti předpokladu a výdaje SR / plán 959 mil. skutečnost 1021 miliard/ o +62 mil víc než byly plánované výdaje. Vláda pod vedením ČSSD udělala dluh SR -97 mil. Oproti tomu v roce 2008– příjem SR / plán 1036 mil. skutečnost 1064 mil. bylo vybráno víc o +28 mil oproti předpokladům. Výdaje SR / plán 1107 mil. skutečnost 1084 mili. T.j o 23 mil. méně než rozpočet předpokládal. Dluh SR v roce 2008 19 miliard . I při sníženém růstu HDP v roce 2008 / +3,1%/ byl vyšší výběr peněz do SR /1064 mil.Kč./ než v roce 2007 kdy byl /růst 6,0%, bylo vybráno 1026 mil.Kč/. Výdaje SR byly niší než v roce 2007 o 8 mil a oproti plánu o 23 mil
24. 02. 2010 | 18:32

Rumcajs napsal(a):

Vykydale, moc si fandíš !

Proč bych Tě měl pronásledovat pod jinými nicky ? Občas si o tebe otřu podrážku a to mi úplně stačí.A na víc, jak dělat rohožku stejně nemáš.
24. 02. 2010 | 18:35

Jeník napsal(a):

Topolánek se rád objevuje na všech akcích, kde se jakýmkoliv způsobem brojí proti komunismu. Asi si tím chce napravit svoji minulost, kdy jako absolvent výběrového vojenského učiliště přísahal Komunistické straně Československa a dělnické třídě, že za ně i život položí. Při studiu se velmi angažoval, kdy byl vzorným žákem, nejlepším v ročníku a předsedal svazácké organizaci.

Teď na posledním sedánku v senátu (ten není schopen nic jiného udělat) burácel, že je ohrožena svoboda. Nikdo ani nepochopil , že nemluvil o svobodě obecně, ale o ohrožení jeho osobní svobody, protože začíná mít strach, že bude poprávu za ty své zločiny co provedl po podvodném získání moci po volbách 2006 souzen a odsouzen.
24. 02. 2010 | 18:37

stále rebel napsal(a):

Pro některé modráky je nepochopitelné, že by měli platit za služby, které jim stát poskytuje. Když si koupí auto a zaplatí za něj DPH, tak silniční daň už je pro něj zřejmě jen další okrádání.

Soudruzi modráci, ve většině vyspělých zemí (např. USA) jsou daně z nemovitostí velmi významnou příjmovou položkou lokálních rozpočtů a občané je platí za služby, které jim jejich obec poskytuje. Vybudování a správa infrastruktury, ochrana majetku, hasiči, policie, všechno to něco stojí a měl by to platit především ten, kdo tyto obecní služby využívá, ne někdo jiný. Je jedno jestli v obci bydlí nebo žije někde jinde, například mimo republiku.
24. 02. 2010 | 18:37

kasparek napsal(a):

Sobotko : doufam ze uz sis naskudlil dost, protoze uctu a respekt si v zadnem pripade nezaslouzis a ani je nedostanes.
O tom, kdo z te Vasi particky gauneru je vetsi lhar a populista se daji vest filosoficke debaty stejne jako o smyslu zivota.
Pablb - Rath - Sobotka. Tohleto PRSo se rozhodlo nabidnout se komukoliv, kdo bude sat a volit, i kdyz moc dobre vi, ze nemaji dost pro vsechny. Vzdycky se to hodi na ty druhe. V tom jste specialisti vsichni. Inu socka k socce, at ma na uctech milionu kolik chce. Doufam ze si jich nestacis uzit.
24. 02. 2010 | 18:43

kasparek napsal(a):

Stale Rebel: napr v USA jsou staty, kde chybi 3/4 nasich dani, jejich statni presto sprava funguje a jsou na tom mnohem lepe nez my zde.
Ovsem to si sibal jako ty, ktery vyzobne tu a tam neco co se mu hodi a pak to nepokryte prohlasuje za pravdu, rozhodne neni schopen uvedomit.
24. 02. 2010 | 18:45

Huml napsal(a):

H.K. pane, máte opravdu paměť s mizivým qocientem. Vůbec si nepamatujete, že v roce 2004 vytáhl ze skříně Špidla 500 miliard (půl bilionu - pro neznalce 12 nul), co bylo zakamuflováno po vládě génia Klause. A teď když k tomu přidáte 300 miliard ( přebytky sociálního fondu)zakamuflovaných do vyrovnaného rozpočtu Klause, a k tomu 360 miliard za rok 2009 vlády Topolánka a finanční jedničky Kalouska - rozpočet 35 miliard, skutečnost přiznaná Janotou 196 miliard, ekonomové uvádí cca 60 miliard je zakamuflováno (mimo statistiku EU) a cca 112 miliard , kde za neumětelskou práci Nečase budou požadovat vratku podnikatelé a města.

To máme 1,2 bilionu prošustrovaných za vlád ODS, nějak se tam v tom Vašem celkovém číslu nedá nalézt to co měli způsobit socani.
Prostě modráci - Vaše počty jsou jako to co říkal ministerský předsedy VB - co si nezkamufluji, tomu nevěřím.
24. 02. 2010 | 18:48

Jeník napsal(a):

To Tencokida Hnuj, s Rumcajsem mám obdobné zkušenosti, ale ono je tady dost dalších podobných rytířů a modrými trenkami, kterým dochází, že jejich guru už jede vabang, začíná otevřeně říkat, co chce. Z toho jsou vyplašení a jejich vstupy jsou pouze výkřiky, ze kterých je cítit strach..
24. 02. 2010 | 18:55

Tencokida Hnuj napsal(a):

stále rebel
V USA nebyla 40 let u moci ÚVKSČ a.s.
A neznárodňovalo se tam. Takže tam nemuseli vracet někomu zdevastované nemovitosti.
Na jejichž opravu si původní vlastníci třeba museli vzít úvěry. A kolemž nich realdemokratické metastázy na radnicích ani neumí uklidit chodníky, když napadne trocha sněhu

Těm modroranžovým metastázím na radnicích a úřadech bych nejradši už nedal ani korunu. Natož zvýšenou daň z nemovitosti.
24. 02. 2010 | 19:00

Tencokida Hnuj napsal(a):

Jeník
Je mi jedno jaké kdo nosí trenky, pokud nejsou modroranžové, o červených ani nemluvě.
A u Rumcajse je ji taky jedno, že až se mu zapaří hlava, může to být taky pěkný fojr.
Ale spíš si myslím, že mu její obsah pouze přirozenou cestou shnije.
24. 02. 2010 | 19:04

Tencokida Hnuj napsal(a):

Re : u Rumcajse je "mi"
24. 02. 2010 | 19:05

zdesta napsal(a):

ladik.Titul MBA nedávno získal i Busch junior.Buď z důvodů pronikavé "inteligence",nebo pro svou mladost,blbost a agresivitu.
24. 02. 2010 | 19:06

Henry napsal(a):

Jsem věru potěšen tím, že drtivá většina přispěvatelů odsuzuje Sobotkovo demagogické žvástání. Těch několika se Sobotkou souznějících, těch mi není ani líto.
Žasnu nad Sobotkovou drzostí kázat a moralizovat, přičemž sám není než sprostý zloděj poslaneckých náhrad!
24. 02. 2010 | 19:18

stále rebel napsal(a):

Pro Tencokida Hnuj.
Potřebné množství peněz na správu obce se u nás musí vybrat jiným způsobem, méně adresně přerozdělením přes státní kasu. Pokud by se snížil odvod jiných centrálních daní, zvýšily daně z nemovitostí, bylo by to nejen spravedlivější, ale patrně i efektivnější. Pokud by lidé platili vyšší daně v obci, více by se starali o hospodaření obce.
Ve sněmovně by byl konec „medvědů“.
24. 02. 2010 | 19:38

Tencokida Hnuj napsal(a):

stále rebel
Nevím zda jste z malého městečka , vesnice či městské aglomerace. V tom třetím případě existuje vedle obce i Zámek. Vašim opatřením by se obyvatele zámku pouze stali mocnějšími a v konečném důsledku zpupnějšími. A ta daň z nemovitosti, no nevím. Já za tím zvýšením nevidím rozum, ale afekt. Závist.

Volím VV. Uvidíme.
24. 02. 2010 | 20:08

Eva napsal(a):

zdesta napsal(a):
ladik.Titul MBA nedávno získal i Busch junior.Buď z důvodů pronikavé "inteligence",nebo pro svou mladost,blbost a agresivitu.
24.02.2010 19:06:12

Zdesto, ty taky nebudes pronikave inteligentni, kdyz chudaku si nedokazes ani zapamatovat jak se pise Bush :-)))
24. 02. 2010 | 20:35

Tencokida Hnuj napsal(a):

Eva
Zdesta je slušný pán, který, pokud k tomu není provokován, nikdy nepoužívá osobní urážky. A Vy sama jste pochopila, o koho jde(Bush), tak co !
Neznáte se náhodou s Ivanem Hochmannem ?
(via "nebudeš pronikavě inteligentní ", "chudaku".) Máte možnost se s ním seznámit na blogu pana Sokola. Pořád se tam, chudák někoho, kdo na to vůbec nereaguje, dovolává. Asi byste mu udělala radost, kdybyste ho podpořila.

Píše se, "když si chudáku" (nesprávný slovosled) , neinteligentní chuďero!

A chybí Vám tam interpunkce, pronikavá inteligentko !
24. 02. 2010 | 20:48

osan napsal(a):

Pernamentní komedie s panem nejchytřejším a hlavně nejpopulárnějším Sobotkou. Pane Sobotko, jste populisti, vy i Paroubek. O lidi Vám nejde, jde Vám o zvolení ve volbách. Ale klidně si pište, ovečky čtou.
24. 02. 2010 | 21:03

Ládik napsal(a):

Kide,
děláš vůbec něco jiného?
24. 02. 2010 | 21:44

Tencokida Hnuj napsal(a):

Ládík
Jo.
P.S. Vám jsem také udělil právo mi tykat ?
Nepamatuji se.
24. 02. 2010 | 21:59

černovláska napsal(a):

jenom pro zajímavost, i když si myslím, že daň z nemovitosti je opakované zdanění již zdaněného a tudíž zlodějina, na Slovensku spravuje a vybírá daň z nemovitosti přímo ta která obec kde nemovitost leží, některé země v Evropě neaplikují dan na první drženou nemovitost (zřejmě mají za to, že postarat se sám o bydlení je chvályhodné), uvalují daň až na druhou a další v držení, kdy je možné se domnívat, že držení nemovitostí již neslouží k vlastníkově základní životní potřebě "mít střechu nad hlavou"........
24. 02. 2010 | 22:50

Tencokida Hnuj napsal(a):

černovláska
Jděte spát. A pokud vlastníte nějakou druhou nemovitost, tak ať se Vám zdá nějaký pěkný sen. Totiž že se do parlamentu dostali politici, kteří zatočí s korupcí a rozkrádáním eráru tak, že tu daň z nemovitosti zruší. Üplně. I na třetí, nebo šestnáctou nemovitost. Nebudou ji potřebovat.
Budou mít jiný problém. Co udělat s přebytkem státního rozpočtu.
Ale nemějte strach. Janota si s tím určitě poradí. Má s tím dvacetiletou zkušenost.
Příjemné sny. Dobrou noc.
24. 02. 2010 | 23:00

černovláska napsal(a):

Tencokida Hnuj, nevím, zda je můj výstup správný, ale došla jsem k závěru, že mi přejete ať alespoň ve snu uvidím přebytek ve státním rozpočtu ;-), obávám se, že to je na dlouhou dobu opravdu jen sen ;-(.........také přeji dobrou noc
24. 02. 2010 | 23:33

Michals napsal(a):

Inu daňový populismus není jen doménou lidí typu Vlastimila Tlustého ... nakazil kdekoho
25. 02. 2010 | 00:47

Ládik napsal(a):

Kide,
jak jsi poznal, že to bylo tobě?
25. 02. 2010 | 06:35

zdesta napsal(a):

Eva.Já jsem nikde netvrdil,že jsem inteligentní.Nemám také titul MBA.Rozhodně bych se neptal brazilského presidenta "vy tam máte taky černochy?"Když už jsme u inteligence tak bych něco ještě dodal. Je mi 69 a když oslovuji dvacetiletého člověka kterého neznám,tak mu s čiré hlouposti vykám.
25. 02. 2010 | 06:45

Rak napsal(a):

Je s podivem jak všichni lidé to " Myslí dobře " - pan Sobotka včetně diskutujících. Zajímavý je, jak to každý myslí nejlíp. Nejlíp to myslí ale jen ten kdo ty peníze vydělal a odvedl na daních ale bohužel o nich nerozhoduje. A to je ten problém. Různobarevní šmoulíci proto Diagují Viamontují či jinak odfoukávají z rozpočtu pro potřebné " své " miliardy které od r 93 nesplácejí. Že na úrocích to dělá 70 miliard je jim fuk.
25. 02. 2010 | 12:59

VV napsal(a):

Pane Sobotko,ať čtu jak čtu,nikde nevidím váš názor,jen souhrn zpráv,které si mohu sám přečíst bez toho abyste mi to dával dohromady vy.
Jenže to je asi pro vás příznačné - urvat peníze tam kde to je nejlehčí a kde vám platič nemůže utéci.
Co takhle zdanit vašeho kolegu Křečka a jeho soudruhy regulované nájemníky,kteří požívají nezdaňenou výhodu zlomkového nájemného oproti tržnímu bez toho aby si to jakkoliv zasloužili? Ale to by vám asi vaši obohacení voliči neodpustili, takže to raději seberem lidem, kteří se o své bydlení dokázlali postarat a nic jiného od státu nechtějí. Jestli vám to někdo neřekl, tak v případě, že se dostanete do vlády zastupujete všechny občany,ne jen ty co vám kývají.
25. 02. 2010 | 15:14

JaPr napsal(a):

OS načapána na hruškách - to je pravdivé jádro tohoto článku.
Že se ale panu B.S. nechce do rozebírání jak by zvýšil daň z jmajetku se nedivím.
Když čtu některé příspěvky, tak mám pocit jako bychom byli národ multimilionářů a majitelů bůhví jakých realit - jak se každý bojí, že by měla být nějaká majetková daň.
Přitom i ta ODS připouští, že by se mělo sáhnout jen na ty bohaté, no a ČSSD oslovuje i ty co jsou jen "bohatší" a bez nich bychom zase nevybrali skoro nic.
A tak raději mlčí a o zvyšování daní mluví jen obecně.
26. 02. 2010 | 05:44

denda napsal(a):

To je sranda.
Vždyť on ten Sobotka je vlastně skoro pravičák (až na ty potreviny), a ODS poslouchá rady z MMF:

http://aktualne.centrum.cz/...

"Fakticky tak doporučují zrušit současnou nižší sazbu DPH na úrovni 10 procent a dosud zvýhodněné zboží včetně potravin či služby zdanit 20 procenty. Tím může stát získat 30-40 miliard ročně.
Nemovitosti se nadále nemají danit paušálními sazbami, které se liší jen podle typu pozemků a velikosti obce, ale procentní sazbou podle jejich tržní ceny. Daň z příjmu podniků se má udržet pod průměrem zemí OECD, to ovšem nebrání mírnému zvýšení její sazby. České daňové úřady dnes vybírají od podniků z jejich zisku 19 procent, většina vyspělých zemí daní podnikové zisky mezi 25 a 35 procenty."
01. 03. 2010 | 21:03

Radek.R napsal(a):

Tady je alespoň vidět jak to ODS myslí s těmi daněmi. Sliby ohledně daní za své vlády nedodržela a protože Kalouskovo nastavení daní je evidentně výhodné jen pro pár vyvolených, snaží se to dohnat alespoň takto. ODS navrhuje zvýšit daně z luxusních domů, co to je blábol. Tohle navrhuje pravicová strana, která kritizuje progresivní daň levice. ODS na tomto příkladu jasně ukazuje co znamená přísloví "kam vítr, tam plášť".
02. 03. 2010 | 09:05

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
26. 03. 2010 | 10:57

Links of London store napsal(a):

I ran all the way to the main gate, and then I waited a second till I got my breath. I have no wind, if you want to know the truth. I'm quite a heavy smoker, for one thing--that is, I used to be. They made me cut it out.
31. 03. 2010 | 15:08

omega watches napsal(a):

very happy to come here
13. 04. 2010 | 10:34

Arthur Correira napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:06

Piedad Konick napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:08

Oliver Skeesick napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:09

Rebeca Antrikin napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:09

Laraine Estrella napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:10

Raul Spadaccini napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:11

Bebe Lagoni napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:12

Marshall Needels napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:13

ALEXANDRACamacho33 napsal(a):

freelance writer
10. 07. 2011 | 11:05

AltaFuller31 napsal(a):

freelance writer
10. 07. 2011 | 11:08

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy