Jak se krade ve VZP

25. 02. 2010 | 09:00
Přečteno 15381 krát
Naše zdravotnictví je stále ve stínu neblahého dědictví bývalého ministra a neúnavného privatizátora Tomáše Julínka a jeho pohrobků na ministerstvu zdravotnictví. Svědčí o tom případ nejnovějšího pokusu o tunelování VZP a také podezřelá privatizace tkáňové banky ve FN Brno. Oba tyto příběhy mají jedno společné – jde o další příklad opravdu nestydatého rozkrádání veřejného zdravotnictví. A oba jsou smutným dokladem toho, co všechno je u nás možné.


Příběh první – jak se dobře přiživit na VZP

Všeobecná zdravotní pojišťovna je relativně úspěšná při vymáhání nedoplatků na zdravotním pojištění. Vymůže zpravidla 97% předepsaného pojistného a platí si pro tento účel aparát vlastních zaměstnanců. Nyní se překvapivě rozhodla najmout poradce na vymáhání pohledávek. Poradce však má být placen měsíčním paušálem, který nebude vůbec závislý na jeho úspěšnosti. Za čtyři roky tak může získat 430 milionů korun! Takové pohádkové paušální smlouvy dostávají právní kanceláře jen v amerických filmech nebo v naší VZP. Ale pozor, uspět ve VZP můžete, jen pokud máte přátele na správných místech. Výhercem této smlouvy snů se má stát právní kancelář, v níž má podíl bývalý ministr Pavel Němec, jenž proslul svými diskrétními službami pro Topolánkovu vládu a justiční mafii.

Předsedou správní rady VZP je pan Marek Šnajdr, náměstek na ministerstvu zdravotnictví z doby Topolánkovy vlády a čelný kandidát ODS pro květnové volby.

VZP zažívá propad příjmů, krátí dotace regionálním nemocnicím, ale 450 milionů pro přátele Mirka Topolánka se jak vidno najde vždycky, i kdyby na léčbu rakoviny v onkologických centrech nebylo. A ono skoro není…

Co na to říkají zástupci státu a pojištěnců ve správní a dozorčí radě VZP? Neslyším žádné protesty. A přitom ve zdravotnictví chybí peníze, kam se podíváte.



Příběh druhý – podivná privatizace tkáňové banky ve FN Brno

Tkáňová banka funguje v Brně od roku 1952, ukládá buněčné a tkáňové transplantáty a připravuje většinu tkáňových transplantátů, používaných v tuzemských nemocnicích. Nyní vyšlo najevo, že Topolánkova vláda tuto činnost v tichosti zprivatizovala.

Rozhodla o tom na jaře 1989, několik dnů před svým koncem. Jakým způsobem byl vybrán privátní partner, nikdo neví. Ministryně Filipiová si to už nepamatuje. Komu tato společnost patří, nikdo neví. Majitel je utajen, sídlí na Kypru. Ví se ale, že v této společnosti figuruje bývalý náměstek z ministerstva zdravotnictví Heller. Stát prý ušetří peníze. Ale je to opravdu pravda? Existuje nějaká veřejně přístupná studie, která to dokládá? Jak je možné, že Topolánkova vláda privatizovala činnosti státních fakultních nemocnic, které mají garantovat superspecializovanou zdravotní péči?

Kterým kamarádům Topolánek a Julínek touto formou pomohli k trvalému obchodu, financovanému ze systému všeobecného zdravotního pojištění? Možná se to jednou dozvíme. Třeba až nový privátní majitel zvýší veřejným pojišťovnám ceny za služby tkáňové banky. Dotovat ze svého je jistě nebude.






Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Petr napsal(a):

A vy víte co jste dělal před jednadvaceti lety na jaře ??? To jsem zvědav kde to dohledáte . Příště si to raději pořádně 3x - 10x přečtěte , než zase něco uveřejníte. Vzhledem k překlepu v datu , stává se celý Váš článek nevěrohodný .
25. 02. 2010 | 09:13

Daniel Valenta napsal(a):

Pane Sobotko, je u nás neblahým zvykem, že každý kozel chce být zahradníkem. Komunisté se bijí za lidská práva a zloději ukazují na jiné zloděje. Potom, co jste odcizil nezdaněné náhrady a pořídil si z nich byt, byste snad raději měl mlčet, nemyslíte?
25. 02. 2010 | 09:27

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat....
Veselé krizování a vepřové chřipkování...
http://www.ateo.cz/f/images...
25. 02. 2010 | 09:29

Skogen napsal(a):

Prosím o opravu letopočtu 1989 o dvacet ročků. Anebo je to úmyslné kvůli asociacím ;) ?
25. 02. 2010 | 09:30

Michals napsal(a):

tak koukám, že Sobotka asi tentokrát trefil hřebík na hlavičku - nejschopnější a nebystřejší kritici po analýze textu přišli pouze s chybou v datu a tradičními náhradami :)
25. 02. 2010 | 09:32

Ládik napsal(a):

Vám ten rok 1989 nějak leží v žaludku (možná v bachoru, čepci, knize, slezi - nedokážu posoudit).
25. 02. 2010 | 09:32

Honza napsal(a):

Že vám huba neupadne poslanče Sobotko ( ten poslanec za vaše neprávem získané nezdaněné náhrady ). Opět typicky socialistické - my nic, to všechno oni. Jste už směšný ! Zkuste někdy napsat něco podnětného bez odvolávek na vaše politické soupeře. Myslíte, že to dokážete ? Já se vsadím, že na to nemáte hlavu ( studovanou ) a nedokážete to.
25. 02. 2010 | 09:34

Michals napsal(a):

ty asociace s rokem 1989 se docela hodí... aspoň si člověk srovná kolika lidem i dnes vadí, když opozice kritizuje (podvrací republiku nekonstruktivní záškodnickou kritikou)... a někdy to vypadá, že to probuouzí skoro vztek, že Honzo? :D
25. 02. 2010 | 09:38

Kamil napsal(a):

Když se nemůžu přiživovat já, tak nikdo.
Bez vyjádření druhé strany je to jen předvolební výpad. Pochybuju, že má Julínek takový vliv.
Hezký den.
25. 02. 2010 | 09:39

Ferdinand napsal(a):

Bohuslave,

ted ještě tu jak se kradlo v Pozemkovém fondu (min. soc. dem Zgarba), jak se kradlo v ČEské konsolidační agentuře (předseda dozorčí rady Sobotka - soc.dem.), jak se kradlo při výstavbě českých dálnic a spousty jiných.

Nejde ti věřit ani slovo, Bohuslave...

Mluviti stříbro, mlčeti zlato.
25. 02. 2010 | 09:41

Honza napsal(a):

Zajímaví, že oficiální statistiky o léčbě rakoviny hovoří o něčem jiném, než píšete vy. Doložte nějaký odkaz, který by potvrdil vaše tvrzení. Opět lhaní a lhaní. A k tomu Němcovi. Nebyl náhodou ministrem vlády socialistů, kdo ho vytáhl do politiky a státní funkce? Nebyli to náhodou oranžoví ? Včera jsem sledoval OVM z Liberce a strašně jsem se bavil nad poslance Plocem. Tohle jestli je poslanec za ČSSD, tak to je hrůza ( oranžová huba od ucha k uchu bez argumentů s máváním a čtením programu ČSSD ). Podobný bude určitě Šlegr, budoucí šéf ministerstva sportu. Nad tím vším už zůstává rozum stát - populismus, populismus a ještě jendou populismus.
25. 02. 2010 | 09:42

Pepi napsal(a):

Modrá TunelVize2020, TunelCard..
No, snad jim to už brzy skončí..
-
Jen nevolit ODS a Top09, jinak se půjdem pást...!!
25. 02. 2010 | 09:43

schrott napsal(a):

Honzo, nestačím se divit. Copak ten článek není podnětný? ukazuje, kudy tečou tak potřebné peníze z VZP. Směšný jste vy, ne Sobotka. Vám fanatizmus brání být objektivní, dokonce vás vede k tolerování takového jednání. Škoda, že je vás takových víc, mohlo by se některým lumpárnám zabránit.
25. 02. 2010 | 09:44

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Michals: Víte, Michalsi, mně je jako občanovi úplně fuk, zda krade modrák nebo oranžáda. Vše zde popsané mi rozhodně vadí a bylo by chvályhodné na to poukazovat, kritizovat to a vyvozovat důsledky, kdyby ...!!!!!! Kdyby kitik nedělal přesně to samé. I za jejich vlády fungoval nehorázný "jánabráchismus", korupce a ignorování slušného chování. Jenom pro připomenutí ani ne prohřešků členů ČSSD, ale konkrétně pana Sobotky: odpouštění daní by se mělo řídit normálním lidským přístupem a zdravým rozumem. Platí to v případě, že podnikatel v daném roce vyhořel nebo vyplaval a platit daně musí a prosperující kámoši jsou osvobozeni? V tom je celý problém, který vy, zaslepenci jednou barvou, nechcete vidět. Že se totiž chovají stejně a přitom populisticky kritizují ostatní.
25. 02. 2010 | 09:45

Honza napsal(a):

to Michals : A víte že docela to ve mne ten vztek vyvolává, když se takto prezentuje tento alibistický a samolibí člověk. Kde nachází vůbec odvahu takto kydat špínu kolem sebe Ale to je asi v ČSSD bežné - Sobotka ( náhrady ), Křeček ( byt ), Tvrdík ( ČSA ), Kavan ( Gripeny ), Paroubek ( Pandury ).
25. 02. 2010 | 09:47

Honza napsal(a):

Omluva : samolibý
25. 02. 2010 | 09:48

yara ze země krys napsal(a):

Tentokrát máte pane Sobotko pravdu. Modří jsou v tahu za penězi o dvě koňské délky před
boys z ČSSD. Pořád jsem nechápal
proč Julínek s Cikrtem tak vehementně prosazovali vše převést ve zdravotnictví na akciové společnosti. Pochopil jsem to až posléze např. v souvislostí s kauzou Opencard.
U nás totiž na rozdíl od praxe v zemích EU je dovolené držení akcií v listinné formě na majitele a např. firma a.s. je sice např. na ARESu MF ČR vedená na pana Nováka nebo Turka, ale většinu akcií má někdo neznámý,
třeba radní hl.m.Prahy nebo kámoš politika apod. Takže z povzdálí se krásně anonymně tuneluje a jezdí do Toskánska aj. Docela by mě a občany ČR zajímalo kdo a kdy tuto
formu akcií v PS prosadil a kdo pro to zvedl ruku. Někde jsem četl, že zadání vypracoval prof.Dědič. No zkuste nám to příště sdělit, je dost důležitá
informace před volbami!
25. 02. 2010 | 09:50

Honza napsal(a):

Toskánsko - a co takový místopředseda ČSSD Urban? Ten jim všem dokonce jezdil pro pizzi.
25. 02. 2010 | 09:53

yara ze země krys napsal(a):

Honzovi:
Nevím proč se tak rozčilujete, myslím, že veřejnost potřebuje informace z tohoto pohledu od obou největších stran. Jinak by vše ututlali amohl byste tak nadávat na neuklizené chodníky v městech a obcích ČR. Tentokrát má B.Sobotka pravdu a sdělená informace potvrzuje, že tuneling
ODS, a.s. neustále pokračuje !
25. 02. 2010 | 09:55

Michals napsal(a):

pro Honzu a vidloklíče:
no, já jen, že nechápu tu nenávist, kterou vyvolá každé upozornění na chyby ODS, já mylslel, že je dobře, když už se to může... ale asi teda ne :(
25. 02. 2010 | 09:56

Doug Badmasn napsal(a):

Taky byste nám mohl popsat, jak se krade v parlamentu. Třeba na nový byt.
25. 02. 2010 | 09:58

yara ze země krys napsal(a):

Honzovi:
Samozřejmě máte pravdu s Urbanem,
ale na přímém rozkrádání majetku
tohoto státu mají socani mnohem menší podíl. Oni si to vybrali spíše nesmyslným zadlužováním země v době ekonomického boomu pa rosperity v Evropě, místo aby spláceli dluhy v přípravě na možnou a v kapitalismu zákonitou krizi.
25. 02. 2010 | 09:58

Vrabčus napsal(a):

Krade se všude a krást se i bude všichni kdo budou v českém státě v nějaké funkci tak budou krást. A proč ne když to de já bych to udělal taky.
25. 02. 2010 | 10:00

Jiří Sládeček napsal(a):

Ty přece nejsi žádný sociální demokrat, Sobotko ! Tobě nevěřím ani dobrý den !
25. 02. 2010 | 10:00

PatientO.T. napsal(a):

25. 02. 2010 | 10:03

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Michals: určitě je dobře na svinstva upozorňovat, ale je tu ALE!!! 1) Pokud upozorňuje někdo, kdo se chová stejně, bylo by to úsměvné, kdyby nás to nestálo miliardy. 2) Pokud upozorňuje někdo, kdo se 8 let podílel na vládě a legislativně mohl zabránit tomu, aby to vůbec bylo možné realizovat, aby politici nenesli nikdy žádnou odpovědnost za svá rozhodnutí a byli nedotknutelní, aby se korupce a jánabráchismus staly běžnou součástí života, už to není k smíchu, ale k pláči, protože průtok zašantročených miliard každoročně narůstá a naše dluhy také.
25. 02. 2010 | 10:04

eL napsal(a):

Postrádám druhý díl s názvem Jak se krade v Poslanecké sněmovně parlamentu České republiky.
Tak směle do toho!
25. 02. 2010 | 10:07

jo napsal(a):

Nejnechutnější obchod je obchod s lidských zdravím a ten sem přivedla vláda ODS. Je mi z nich na blití. Doufám, že skončí a lidi tuhle nechutnou šmelinu nebudou volit.
25. 02. 2010 | 10:07

Rumcajs napsal(a):

Paměť mi tak už neslouží a proto si nemůžu vzpomenout v čí vládě Němec seděl. Můžete mi Sobotko pomoct ?

Podlo všeho, si k lukrativním kšeftíkům přišel už za vlády Paroubka.
Vypadá to tak pane Sobotko, že sice máte různý dresy, ale jednoho sponzora.
25. 02. 2010 | 10:08

vidlemístoklíčů napsal(a):

To yara ze země krys: mám dotaz. Představte si, že vás dvakrát vykradou. Jednou podle Vás více (subjektivní odhad, ne škoda), jednou méně. Budete-li potřebovat ohlídat byt, přizvete si "menšího zloděje", protože větší by ukradl více nebo budete hledat někoho komu můžete věřit?Přesně takto ptobíhají volby u nás, jenom se voliči nemohou shodnout na tom, kdo je větší a kdo menší zloděj. I z toho je zřejmé, jak jsou výsledky blízké.
25. 02. 2010 | 10:09

Michals napsal(a):

to vidloklíče:
....a vy zase vykořisťujete černochy :)
Já nevím, jestli je Sobotka osobně odpovědný za nějakou zlodějinu. O žádné nevím, pokud nepočítám mediální show pro méně inteligentní - náhrady.
Ale o to přece nejde. Opozice je od toho, aby hldala vládu. Za to si ji v demokracii platíme. Proto komunisti štvali proti opozici a vztekali se... A já prostě nerozumím vzteku nad tím, že tady Sobotka teď, jako jeden z mála socanů, dělá věcně a konkrétně svoji práci.
25. 02. 2010 | 10:12

Michals napsal(a):

pro Rumcajs:
Němec byl členem ODS, pak utekl do Unie svobody, se kterou se dostali pod vedením Marvanové do vlády vedené ČSSD. Čili Sobotka odpovídá za Němce přiměřeně stejně, jako Schwarzenberg za Čunka.
25. 02. 2010 | 10:15

honza napsal(a):

Zloděj křičí - chyťte zloděje! Prokažte pane Sobotko, zač jste koupil byt. Nějakej strejda Vik?
25. 02. 2010 | 10:17

yara ze země krys napsal(a):

vidlemistokličů: Souhlas, jen se snažím na to hemžení v našem zasmrádlém českém rybníku dívat bez emocí a objektivně. Chce to jen houšť a ať více do sebe ryjí a žalují na sebe, třeba se ještě dozvíme něco lepšího!
25. 02. 2010 | 10:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek obsahující hrubé nadávky ("děvka", "šmějdi"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
25. 02. 2010 | 10:19

Frante napsal(a):

"... A přitom ve zdravotnictví chybí peníze, kam se podíváte"

Ale když se populisticky hodí bojovat proti poplatkům, které jsou samozřejmostí v jiných vyspělých zemích tak to zas tolik nevadí, že?
25. 02. 2010 | 10:20

paja napsal(a):

A modráci zase řádí,jenom nechápi proč pořád omílají jedny a ty samé kauzy a snaží se odvést pozornost od tématu.Tohla už je fanatizmus a v tom případě bych ODS zakázal.A když už přijde na věc proč nikdo nevytáhne odkud sebral soudruh rotný se souputnikem dalíkem na byt ,když pomalu Dalíkova fima nemá ani takový obrat co stál ten byt ,podle toho ce přiznal a soudruh rotný nikdy nedokázal že prodal akcie VAE za cenu kterou deklaruje která by stejně zaplatila tak čtvrtinu bytu a kde je Toskánsko a Bémovi narozeniny atd.A náhrady pokud vím zneužívajá i druhá strana a možná deleko víc.Jenže tyto informace jsou momentálně irelevantní ,tohle co se zde žeší je ultra prasárna,pořád říkají že na nic není a koukejte plati jak mourovatý a do soukromejch fondů a na druhý straně se ta peníze nalejvaj do kapes přátel,takhle nikdy ne nic nebude.Rád bych věděl kdy tomuhle bude konec,zřejmě se toho nedožiju a le vím jedno Dokud tam budou tihle profláklý ksichty ,nic se nezmění.
25. 02. 2010 | 10:20

radek napsal(a):

Pokud je to pravda, tak to je teda síla a v praxi předvedená reforma zdravotnictví po modré...
25. 02. 2010 | 10:21

Joska napsal(a):

Sobotka má svatou pravdu v případě tunelu s vymaháním pohledávek ve VZP - slyšel jsem totéž před několika dny přímo od pracovníka VZP. VZP vymáhá pohledávky neplatičů soudně přes exekutory a úspěšnost je 97 proc. Nyní vyhledané neplatiče předá podvoníkovi Němcovi a ten je bude přes exekutory vymáhat. Čili Němec je zcela zbytečný mezičlánek, který nás bude stát přes 400 mil. Kč za 4 roky. Tah modrých syslit pro sebe je neskutečný. Kšeftovat s lidským zdravím je nejjistější bussines, protože tam se každý vydá z posledního, když je existenčně ohrožen. A to se nejedná jen o oněch 200 mld z pojištění, ale i o majetky nemocných, které budou muset dát do frcu, aby si zachránili život.
25. 02. 2010 | 10:22

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Michals: Argument vskutku platný (lynčování). Jeden bolševik na UK používal na přednáškách své marxistické pavědy argument: "to je pravda, protože to tak je." To je snad ještě hezčí než lynč. Určitě souhlasím, že opozice má hlídat vládu, ale musí platit i konzistence názorů. To znamená, když se opozice do vlády dostane, musí prosazovat své názory a výhrady (i vůči sobě) stejně vehementně jako kritizovala, když byla v opozici.Kdyby toto vše dělal pan Sobotka, když byl ve vládě, určitě bych nekritizoval a hlavně vy byste mohl oprávněně napsat, že "dělá svou práci". Jelikož v době, kdy "pracoval" tak, že to mohl ovlivnit mu nic z toho nevadilo, nedělá zde pan Sobotka svou práci, ale jen populisticky plácá. (tím ale myslím, že stejně se chovají modráci, to není o srovnávání členů stejné smečky pouze v různých barvách dresu).
25. 02. 2010 | 10:22

Fučida napsal(a):

Hm, a kdo dosadil do funkce současného ředitele VZP? Teď dělá parodii na hejtmana.
25. 02. 2010 | 10:29

paja napsal(a):

Radek:
Bohužej je to pravda do puntíku stačí zalistovat na zprvodajských webech, je to i na idnesu.
25. 02. 2010 | 10:32

Frante napsal(a):

Najatý poradce "za čtyři roky tak může získat 430 milionů korun!"

Může získat, nebo získá? Pokud je placený paušálně a Sobotka tu částku zná, proč píše "může získat"? Zřejmě to závisí ještě na něčem, co nám autor tají, nebo ne? Vidím v tom další příklad demagogie a lhaní politiků ČSSD
25. 02. 2010 | 10:32

Michals napsal(a):

to Vidloklíč:
no, ale já i právě myslím, že Sobotka zas tak špatný nebyl (hodnotím osobně, nehájím Rathy a podobné).
Zkuste se třeba podívat na ty zde omílané kauzy:
1. Odpustek hoteliérovi - ve skutečnosti se nejednalo o prominutrí daně, ale penále. Když to posuzoval Kalousek (který jinak na Sobotkovi nenechá nit suchou), tak musel prohlásit, že by v tomto případě musel rozhodnout stejně.
2. Náhrady - systém náhrad je obludný. Ale proč o tom diskutujeme v případě jednoho poslance? Předložil snad Topolánek, Schwarzenberg, Bursík, Kalousek, Filip nebo ktwerýkoli jiný poslanec účetní doklady o způsobu, jakým utratil náhrady?
Jen pro pořádek, kontrolní otázka:) - když řidič kamionu dostane nezdaněné náhrady (cestovní) a místo oběda za 30 Eur si dá chleba se sádlem, tak musí náhrady vrátit nebo mu zůstanou?
Mám z toho zkrátka pocit, že mnoho lidí podléhá mediální maipulaci a nepřemýšlí...
25. 02. 2010 | 10:36

David napsal(a):

Když se ve VZP krade, tak proč, pane Sobotko, nepodáte trestní oznámení?

Kolik takových tunelářských tajných kšeftů ODS se ještě odhalí?

Už mne začíná z toho jímat hrůza, že brzo z našeho státu zbude jen ohlodaná kost.

Teď ve volbách máme my obyčejní občané šanci udělat velkou změnu. Teď přichází ten správný čas a nečekejme na to, že to za nás někdo jiný udělá.

ODS zdiskreditovala slušnou pravicovou politiku na mnoho let dopředu, proto je potřeba ODS nahradit úplně novými pravicovými stranami.

Musíme ty prokorupční vztahy především u ODS řešit okamžitě, a to radikálním způsobem je ZPŘETRHAT.

Já říkám.

Ani jeden hlas pro ODS.

ODS už není schopna konstruktivního jednání ve prospěch nás, občanů. Nejde jim o nás, ale o posty, o koryta. My voliči ji zajímáme až těsně před urnou s volebním lístkem v ruce.

ODS je naprosto nedůvěryhodná a zkorumpovaná, a proto je nutné ji poslat na smetiště dějin.

Jakákoliv pravicová alternativa by měla být pro nás přijatelnější než současní ODS korytáři ve Sněmovně.

Dejme šanci novým lidem.

Volme neparlamentní pravicové strany.

Volme skutečnou změnu a hlavně už na nic nečekejme.
25. 02. 2010 | 10:36

paja napsal(a):

Proč by nenapsal že může získat,zatím má jistejch 100 miliónů na tehle rok ale kdo ví co bude po volbách,žádná čigošárna v tom není.Pokud se nezmění vedení VZP tak je získá ,pokud se změní tak je nějaká naděje tu smlouvu vypovědět.
25. 02. 2010 | 10:39

Pepa 3 napsal(a):

Rumcajs:
Jako obvykle účelové poukazování jen na něco. Němec byl sice ve vládě soc.dem, ale za Unii svobody, která ač značně menšinová držela svými pár mandáty vládu pod krkem. Je to to samé, jako když Vy a celá ODS vykřikujete do světa, že nemůžete za to, co ve Vaší vládě prosadili zelení a lidovci. Jinak, když tak informovaně píšete o jednom sponzorovi, mohl byste uvést jeden jediný ?byť sebenepatrnější) případ, kdy soc.dem přihrápa něco Němcovi? (Ještě jeden případ - připomíná mi to prohlášení ODS o tunelech na ministerstvu obrany že oni nic, to lidovci!)
Jinak je zde zářný příklad toho, jak dokáží ta "správná media" vymívat mozky těm méně inteligentním. Zářným případem je pseudokauza "poslanecké náhrady a byt". Diskutující jako "el", "Doug Badmasn", "Honza", "David Valenta" vůbec nezajímá, že tyto náhrady jsou ze zákona, že jejich výše je pevně stanovena, že jsou nezúčtovatelné, čili že jsou v celé své výši osobním majetkem poslance - pozor pánové, všech dvou set poslanců, nejen pana Sobotky - a nikomu není nic potom, k čemu je použil. Stejně tak opakovaně se objevující dezinformace o "odpuštěných daních".
25. 02. 2010 | 10:40

simyr napsal(a):

Nechci se plést do politiky,jen čistá matematika. Rozpočet VZP je určitě větší než 100mld. ale počítejme se sto. 97% vybere, 3% dělá ročně 3mld. Kdyby nějaká forma pomohla vymoci jen 1% navíc, tak za 3 roky jsou to 3mld. To by se těch 450mil krásně pyplatilo.
25. 02. 2010 | 10:41

simyr napsal(a):

Pro PEPU 3, náhrady jsou určeny pro financování určitých činností. Nejsou jen jakýmsi ,,přilepšením,, k platu. Fakt je, že si s těmito penězi poslanci / ale i jiné profese/ dělají co chtějí. Proto jsem pro, aby se poslancům o tyto částky zvedl plat- pak by platilo co říkáte. Viz skandály v Anglii.
25. 02. 2010 | 10:46

Frante napsal(a):

David

Píšete: "Když se ve VZP krade, tak proč, pane Sobotko, nepodáte trestní oznámení?"

Třeba ho nepodal protože ví že to není pravda. Nebo myslíte že by si teď před volbami tu možnost nechal ujít?
25. 02. 2010 | 10:47

paja napsal(a):

To by ale ta částka nesměla být paušální a le vázaná va výkon.Takhle je to jenom tunel.a snad si nido nemylí že když mají své jisté ,že se přetrhnou.
25. 02. 2010 | 10:47

Michals napsal(a):

pro simyr: no a kdyby byla ta firma vybrána ve standardním výběrovém řízení a pracovala za % z vymožené částky, tak by to bylo úplně jako ve slšné společnosti...
25. 02. 2010 | 10:47

yara ze země krys napsal(a):

Nejhorší na tom všem je skutečnost, že se tady vzájemně snaží blogeři přetrumfovat kdo je lepší nebo horší (modří versus oranžoví), ale skutek utek. Nic, sprostě nic se neděje. BIS zřejmě nepodává informace, policie nekoná, státní zástupci mlčí a krade se dál. Max. kdo na to upozorní riskuje, že ho sejmou. V zemích kde je stupeň lidské kultury o několik pater výše, by už orgány činé v trestním řízení konaly svoji povinnost. Vzpomínám si např. na otce Stefi Grafové vynikající tenistky, které celé Německo leželo u nohou. Graf senior měl v té době daňový podvod a šel bez diskuzí před soud. Tady by to vše uhráli jako např. s K.Neumanovou do autu.
25. 02. 2010 | 10:48

paja napsal(a):

Frante
¨Jo tak ona to není pravda? http://www.rozhlas.cz/zprav...
25. 02. 2010 | 10:50

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Michals: Sám si trošku odpovídáte. Mediální masáž, protože náhrady hrabou všichni? Ano. A není mediální masáž upozorňovat na prohřešky "těch druhých" a sám je dělat taky? Mně jenom vadí modrooranžové myšlení. Sám píšete..."on nebyl tak hrozný".... Je to snad důvod ke zvolení? Já už bych chtěl ve vládě vidět lidi, o kterých nemusím říkat .."ale tenhle by byl horší", ale o nich naopak mohu konstatovat, že jsou slušní, čestní, neporušují nejen zákony, ale i určité morální kodexy apod. Víte, proč je zde takovýhle marasmus? Protože mediální masáž vede voliče jen k tomu, aby prohazovali stávající strany. Protože voliči volí "menší zlo", aniž by si připustili, že tím stejně volí jen zlo a nic se změnit nemůže. Protože voliči kroutí hlavou nad tím, .."co si ti politici dovolují.." a politici se chechtají, že si to mohou dovolit, protože je stejně voli(či) zase zvolí (do vlády či opozice). Protože obě strany se chovají tak strašně, že voliči si najdou toho "méně hrozného" a volí ho proto, aby se k moci nedostal "ten horší". Kdyby strana, která má na hlavě aféry s korupcí, neřešením nehorázné imunity, tunelováním apod. nedostala příště ani hlas jako důkaz toho, že si politici nemohou dovolit všechno, ona by ta arogance politiky rychle přešla.
25. 02. 2010 | 10:50

ali napsal(a):

Sobotku vy jste génius...všichni kradou, jen vy dokážete usušit z poslaneckých náhrad na bytečky zcela poctivě...
25. 02. 2010 | 10:53

Pepa 3 napsal(a):

Davide, má to jeden malý zádrhel. Uzavřít smlouvu o poradenské činnosti není trestné, i když je to na první pohled tunel. (V tomto případě si myslím, že jde o splácení služeb za kauzu Čunek-Vesecká...) Tady v současné době pomůže skutečně jen kontrola veřejností prostřednictvím zveřejňování těchto kauz. A i to je málo, pokud veřejnost zůstane lhostejná a nebo (jako někteří zdejší diskutující s tím "pravým" přesvědčením) namísto vyvození důsledků u voleb budou vykřikovat ve stylu "a vy zase bijete černochy". (Tím samozřejmě netvrdim, že v jiných případech to není opačně) Dokud bude ve veřejnosti převažovat stranický fanatismus nad zdravým rozumem a přemýšlením, tak to lepší nebude.
25. 02. 2010 | 10:53

paja napsal(a):

On už je v tom Němec jak doma http://zpravy.idnes.cz/advo...
25. 02. 2010 | 10:55

Venca napsal(a):

U toho clanku chybi informace o tom ze je to predvolebni reklama socanu
25. 02. 2010 | 10:55

Frante napsal(a):

paja

Tak teda asi jo
25. 02. 2010 | 10:55

yara ze země krys napsal(a):

David:
Proč prý pan Sobotka nepodá trastní oznámení. No to je právě
velmi problematická záležitost.
Dokázat, i když to bije do očí někomu, že špatně hospodaří je v ČR téměř nemožné. Napadá mě jedna možnost, měli bysme se zajet podívat do zemí jako je SRN
nebo Rakousko jak si tam s tím poradili a jaké mechanismy mají na, nazval bych to typicky českou vyčůranost a jakou mají hráz proti předražování státních zakázek a plýtváním veřejnými prostředky a jak to řeší státní kontrolní instituce !
25. 02. 2010 | 10:55

Petr Pokorný napsal(a):

Sobotka je lhář a podvodník
http://paratdnes.wz.cz/2010...(CSSD)-je-lhar-proto-vede-v-popularite.html
25. 02. 2010 | 10:56

simyr napsal(a):

Pro Michals- já Vám rozumím, ostatně Sobotka i VZP jsou mi ,,ukradené,, . Ale za kolik % by se nějaká firma dala do risknantního vymáhání? Myslíte 10%? to je nesmysl, počítám tak30-50%. A pokud by se vymohlo to 1%- dostala by firma 0,9 až 1,5 mld. Co byste psal potom? Sobootka určitě, že firma měla být na paušál a ušetřilo by se na drahé léčení pacientů. Nechci obhajovat ani Sobotku ani VZP, al bavme se o něčem, čemu nerozumíme a nemáme havně ověřená fakta.
25. 02. 2010 | 10:56

Michals napsal(a):

pro vidloklíče:
proč "obě strany"? Komunisdtů, lidovců (včetně bývalých v TOP 09) nebo zelených a přeběhlíků do VV se to netýká?
Víte, ony ty Vaše požadavky zní pěkně, ale myslím, že takto se z vás brzy stane nevolič :)
Já volím podlesvých zájmů a programu strany a k tomu přidávám to, že nevolím skutečné gaunery...
25. 02. 2010 | 11:00

Suchec napsal(a):

simyr:

Jenže úspěšnost vymáhání prováděné přímo VZP vždy vyjde levněji.

Nějak Vám ujíždějí počty.

Dluhy VZP jistě nejsou ve výši 200Mlrd. Kč

Trošku hrušky a jablka, ne?
25. 02. 2010 | 11:01

VD napsal(a):

Bohužel ve zdravotnictví se opravdu ztrácí až 1/3 financí, jak potvrdil i před pár dny v TV reportáži MUDr. Šmucler na ČTV 1, který určitě nemá levicové názory!! Nepřímo to včera večer, asi nechca, potvrdil i Tupolánek v rozhovoru v ČRo 1.
25. 02. 2010 | 11:01

JC napsal(a):

Hele Bohušu,
Loni jsem byl v Řecku a viděl jsem celonárodní nadšení že se k veslu dostanou socani.
Nedávno jsem viděl v TV "cupování" vlajky EU a včera, generální stávku včetně protažených ksichtů odbořářů a eráru, že prý ať krizi zaplatí plutokraté.
Tak nevím, i když jsem vás nikdy nevolil,letos to zvážím.
Ten protažený ksich českého odboráře za to myslím stojí :-)))
25. 02. 2010 | 11:02

vidlemístoklíčů napsal(a):

To michals: naopak, jsem zapřisáhlý a poctivý volič. Souhlasím s tím, že jste do smečky zahrnul i další parlamentní strany, já jenom vycházel z toho, že modrooranžový boj je nejurputnější. Já volím především podle zkušeností, protože když někdo něco plácá před volbami a po volbách se tváří jako jelito, když mu to někdo připomene, je to pro mne jen prachsprostý lhář. Volím neparlamentní strany a doufám, že letos se z nich stanou parlamentní. (Nemyslím recykláty).
25. 02. 2010 | 11:05

Pepa 3 napsal(a):

simyr:
Trochu si pletete pojmy. Náhrady jsou VYPOČTENY podle odhadu, kolik asi tak může poslanec na danou činnost spotřebovat, jinak jsou běžnou součástí jeho příjmu. Jsou tedy skutečmě vylepšením jeho platu. Myslím si, že v počátcích to tak bylo uděláno úmyslně (o tom svědčí, že v některých případech převyšují i základní plat), aby veřejnost hned po revoluci nepřišla na to, že ti noví jsou ještě horší než ti předtím. (Pozor, nemluvím o systému, ale o lidech) Kdyby totiž byly tak jak Vy píšete určeny pouze k financování určitých činností, tak by musely být zúčtovatelné proti dokladům.
Kdyby to bylo tak, jak se snažili naši "nezávislí" novináři lidem nakukat, že pan Sobotka si z náhrad pořídil byt, tak potom z čeho se celé roky stravoval, cestoval, ubytovával? A k čemu použili náhrady ostatní poslanci a senátoři?
25. 02. 2010 | 11:06

vidlemístoklíčů napsal(a):

To pepa 3: je zbytečné mlátit o hlavu náhradami jen Sobotkovi. Máte pravdu, ne využívají, ale zneužívají je všichni. Nevím, zda nejsem puntičkář, ale on už pojem "náhrada" evokuje náklady, které byly za něco vydány. Ne automatický přísun dalších peněz. 20 let to trpíme, 20 let volíme stejné lidi, tak proč se 20 let rozčilujeme nad stejnými "zločiny proti morálce"?Zločin v trestním pojetí není u nás pro politika téměř nic (navíc jejich imunita je chrání i v případě vraždy), protože zákony tvoří ti, kteří je nejvíce zneužívají. A kdyby náhodou nějaký krok přece jenom pod trestní právo spadal, je tu ještě naše pohotová "nezávislá justice". A to v případě jakkoliv barevného politika.
25. 02. 2010 | 11:14

Ing. Alena Drvotová napsal(a):

Pane Sobotko, Vy se nevyjadřujte vůbec k ničemu! Ze školních škamen do koryta v Poslanecké sněmovně. S pouhým teoretickým a tedy nedostatečným právnickým vzděláním do funkce ministra financí - jak tristní! Jediné v čem vynikáte, je hbité tlučhubství (připomínáte mi tak upřímného S. Grosse) a servilita k charizmatickému spanilému Jiřímu a populistické hlásání nesmyslů. Bůh nás chraň, jestli se Vy a Vám podobní znovu uchopí moci.
25. 02. 2010 | 11:17

simyr napsal(a):

Pro pana Suchece- polopatě. Sobotka píše ,,VZP vymůže 97% předepsaného pojistného,, t.j. 97% toho, co by vybrat mohla. Nikoliv 97% ,,dluhů,, Chápete???
Rozpočet VZP na rok je 100mld./je to více/ Vybere 97% to je 97mld, 3% jsou kupodivu 3mld. Pokud by ,,zvedla,, firma výběr o 1%- t.j. na 98%, byla by to 1mld ročně. Už nevím jak to jinak vysvětlit.
P.S. pokud VZP vybere ze 100mld 97mld, a 3mld zůstane dlužné pojistné, za 10 let je to 30mld.
25. 02. 2010 | 11:21

paja napsal(a):

Od ING bych čekal nějakou argumentaci takhle nedělá dobrou reklamu vzdělanýn a sám se za ní stydím.
25. 02. 2010 | 11:23

simyr napsal(a):

pro PEPA 3 náhrady- nejsme v rozporu, plně souhlasím.
25. 02. 2010 | 11:24

ZdeněkJ. napsal(a):

simyr
V článku nejde o výběr pojistného, ale o vymáhání nedoplatků pojistného a proto Vaše kvantitativně finanční úvahy jsou mimo.
25. 02. 2010 | 11:24

vfischer napsal(a):

Nejprve technická poznámka - Topolánkova vláda privatizovala ještě před listopadem 1989 - no to je úžasný - jen jestli tou dobou velký Myrek ještě netahal kačera :-))

A ted k těm výkřikům o zlodějích: je to úžasný s jakou vytrvalostí zloděj křičí chyťte zloděje !!! Jako v té pohádce o ovčákovi, který si dělal z lidí legraci a křičel o tom, že jde vlk ! A když pak vlk opravdu přišel sežral ovce i s ovčákem !

Nepochybuji, že výše uvedé popsané zlodějiny skutečně existují. Kromě toho však s drtivou jistotou existují zlodějiny, které ma na svědomí Sobotkova a Paroubkova parta o kterých se skromně pomlčí. Sebestředná jistota v nadcházející vítězství nám představuje pisatele v tom nejlepším světle !! Všichni ho volte, ať zase máme to, co si zasloužíme !
25. 02. 2010 | 11:24

Otis napsal(a):

pane Sobotko, a co Vaše stranická kolegyně Součková a advokát Nováček, který si bez výběrového řízení MOHL přijít na 170 M za jedinou kauzu Diag Human, kdyby dokázal vyhrát. "Bohužel" si sáhl jen na 10 M za prohru. ODS a ČSSD si mohou v tunelování státních peněz pro sebe a své přátele podat ruku a společně odtáhnout na smetiště dějin.
25. 02. 2010 | 11:26

Pepa 3 napsal(a):

Ing. Alena...
Díky za krásný příspěvek plný věcných připomínek a argumentů.
PS: Dneska je už i ke kydání hnoje zapotřebí vysokoškolský titul? A nebo je to jen využití anonymity k překonání kompexu méněcenosti? Možná také, že jste si neuvědomila, že tady nejste na iDnes nebo Neviditelném psu.
25. 02. 2010 | 11:31

vidlemístoklíčů napsal(a):

Váš článek bych popsal následovně:
Titulek: S KRITIKOU TUNELOVÁNÍ TO MYSLÍME UPŘÍMNĚ
(A pokud by to měla být pravdivá agitka, pak by zcela dole, nečitelným písmem stál dodatek: NABÍDKA JE PLATNÁ DO TÉ DOBY, NEŽ SE DOSTANEME DO VLÁDY.)
25. 02. 2010 | 11:33

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text, který byl v rozporu se zdejšími pravidly (viz záhlaví každé diskuse) zvýrazněn na úkor druhých, v tomto případě celý napsán velkými písmeny.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
25. 02. 2010 | 11:40

paja napsal(a):

pořád mi nějak uniká podtata věci,to že se upozorňuje na hříchy předkladetele se tehhle zločin omlouvá,to už je doopravdy tahle společnost tak zvrácená?Jeno se tu hádáme kdo je horší a oni si dále za našimi zády tunelují,to je jak v přísloví že když se dva perou tak se třetí směje.Mě hrozně vadí na modré ideologii že dokázala totálně vygumovat skupinu jedinců kteří dnes pokorně hlásají nechte se okrádat a zároveň šetřete aby jste nechcípli hlady a ještě si berou naše potomky jako rukojmí.To už je na tom tahle společnost opravdu tak špatně?
25. 02. 2010 | 11:43

Jára napsal(a):

"Topolánkova vláda tuto činnost v tichosti zprivatizovala.
Rozhodla o tom na jaře 1989,..." Na jaře 1989 tu ještě vládla StB. Akorát si někdo popletl rok.
B. Sobotku jr. nemusím, ale pokud má pravdu, tak je to špatné pro nás pacienty. Na druhé straně všichni kdo volí by se měli zamyslet, komu dají svůj hlas. Nemudrovat o větším či menší zlu, ale svůj hlas nedat ŽÁDNÉMU zlu, ani tomu nejmenšímu. Pokud se nechají ohlupovat gulášem, 30,- Kč u lékaře, či jiné nepodstatnými sliby, bude většina národa skoro žebráci dalších 100 let.
25. 02. 2010 | 11:44

stále rebel napsal(a):

Nedivte se, že si Odesáci musí platit právníky i když mají právnické vzdělání.
http://www.ceskenoviny.cz/z...

"Mezi klienty Podkonického patří ale i další lukrativní klienti, například banky a telekomunikační firmy. Řady jeho zákazníků by se brzy mohly rozšířit o Všeobecnou zdravotní pojišťovnu, neboť ve spolupráci s advokátní kanceláří exministra spravedlnosti Pavla Němce vyhrál výběrové řízení. Podle VZP se čeká na schválení antimonopolního úřadu.

Právě přetahování zakázek stálo Podkonického loni post šéfa komory. Ostatní exekutoři ho obviňovali, že zneužíval post šéfa komory a přihrával superzakázky exekutorům z prezidia komory, kteří se zapojili do jeho sdružení BKP. "
Superexekutor Podkonický si "urval" třetinu zakázek
http://hn.ihned.cz/c1-40738...

Řebíčkova bývalá firma dostala zakázky za 14 miliard
http://domaci.ihned.cz/c1-3...
Právníci získají od resortu půl miliardy
http://hn.ihned.cz/c1-22358...
Prima kšeft pro exministra Němce: vymáháním mýtného k milionům
http://zpravy.idnes.cz/prim...

Tři pětiny šéfů malých a středních podniků se domnívají, že veřejnou zakázku nelze v Česku získat bez korupce, tedy bez úplatku, provize či různých požitků.
http://aktualne.centrum.cz/...
25. 02. 2010 | 11:45

simyr napsal(a):

Pro p. Zdeňka J. Omlouvám se, asi čteme každý jiný článek. Lépe řečeno kažný mluvíme o něčem jiném. Opravdu výběr pojistného VZP je 97% toho co by vybrat měla /mohla/ - věřte mi- informace z VZP. Pokud by firma zvedla toto o 1%......viz to co jsem psal. Pokud se jedná o dlužné pojistné,/zkontrolované, zaprotokolované atd./ to dělá v Libereckém kraji nyní/2010/ 1,8mld/souhrnné, NE za rok/. Jistě odhadnete cca za ČR-určitě více jak 10x. Pokud by firma vymohla jen 10% z této celorepublikové sumy .......
25. 02. 2010 | 11:47

vidlemístoklíčů napsal(a):

Pajo, máš storpo pravdu. Naše společnost na tom opravdu tak špatně je. Jednak se při každé aféře začne naprosto irelevantně argumentovat tím, oč větší byla aféra "těch druhých", ale v tomto případě jde o něco horšího. Především, že kritik sám dělá přesně to, co kritizuje, ale hlavně, že KRITIKA JE JEN POPULISTICKÁ ZÁLEŽITOST, PROTOŽE KRITIK VÍ, ŽE "PACHATEL" JE NEPOSTIŽITELNÝ. V tom je největší problém marasmu této společnosti. Že se za své podvody jen tak kočkují, předhazují si, získávají tak voliče, ale dobře vědí, že se nic nezmění, protože oni sami nemají zájem na tom, aby se něco měnilo a nikdy nikdo nebude hnán k zodpovědnosti. A i kdyby něco "prasklo" nikomu to politickou kariéru neohrozí. Natož třeba nějaké skutečné a nezkorumpované soudy či zabavení majetku. To se zde nepraktikuje.
25. 02. 2010 | 11:56

jo napsal(a):

ehm....takže na vymožení 3% dluhů se zaplatí 430milionů pro právníky?

Vsadím se že bez Němce by ta částka byla o nulu míň :-) ale co je nula že? :-) nic :-)
25. 02. 2010 | 11:56

Mia napsal(a):

text o ničem - že by mě to překvapilo...
25. 02. 2010 | 11:56

Pepa 3 napsal(a):

simyr:
Teoreticky je Váš výpočet správný. Ale chtělo by to ještě vyjádřit, kolik z těch dlužníků je v insolvenčním, případně již v konkurzním řízení a jaká je předpokládaná vymahatelnost pohledávek. To měly obě smlouvní strany otypovat a teprve podle toho stanovit odměnu. A v takovýchto případech se obvykle pro výši odměny stanovuje vzorec parabolická křivka s osou x - výše vymožené částky.
25. 02. 2010 | 12:04

simyr napsal(a):

Pro Pepa3, ano máte pravdu, já chtěl jen říct, že těch neznámých a proměnných je ve hře tolik, že nyní nemůžeme objektivě posoudit, zda se jedná o výborný a hospodárný tah, či tunel jako hrom.
25. 02. 2010 | 12:10

Fridrich napsal(a):

Pane Sobotko, doufám, že po vítězných volbách na tento svůj článek nezapomenete a uděláte na MZ pořádný audit, včetně trestní zodpovědnosti hlavně podvodníka a lháře Šnajdra. Největší chyba všech dosavadních vlád je, že před volbama je jim vše jasné a po volbách se na to zapomene. Doufám, že ČSSD na to nezapomene. Proto vás bude volit celá širší rodina.
25. 02. 2010 | 12:11

Vrták napsal(a):

Bohouši,
každé přiživování na státním a tunelování státních, tedy našich a mých, peněz je nehoráznost (slušně řečeno). Proč ale nepíšeš o miliardách za DiagHuman? To snad nebylo v režii Vaší partaje? A co takhle nevinej Standa? Nech na hlavě.
25. 02. 2010 | 12:12

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Fridrich: A celá rodina bude doufat, že sice dvakrát po volbách zapomněli všechno, co proklamovali, ale napotřetí už to určitě klapne?
25. 02. 2010 | 12:18

Reedoc napsal(a):

To Fridrich:
doufejte i s celou širší rodinou. Ono to ale platí pro všechny partaje z PS. Před volbami kritizují soupeře, ženou je na pranýř, odhalují nezákonné jednání a po volbách skutek utek. Zjistí, že i jim z toho kape tak drží basu protože slibem nezarmoutíš. Voliče totiž potřebují jen na dva dny, pak jsou jim ukradení.
25. 02. 2010 | 12:20

Pepa 3 napsal(a):

Vrták: Skutečně povedený nick. Příspěvek ve stylu "a vy zase bijete černoch" a navíc s trefou do vlastních řad. Kauza Diag Human vznikla za vlád pana Pitharta a Klause. Tím, kdo firmu vyřadil z výběrového řízení byl ministr Bojar, tím, kdo místo toho, aby řešil případ soudní cestou přistoupil na mimosoudní řešení a arbitráž byl ministr ODS Jan Stráský. (Při soudním řešení by firma zřejmě nevysoudila ani náhradu soudních výdajů, protože v té době již byl pan Šťáva stíhán v Německu pro podvody se stejným předmětem činnosti)
25. 02. 2010 | 12:25

Pepa 3 napsal(a):

vidlemístoklíčů:
Oni sice soc.dem po dvojích volbách zapomněli - i když ne všechno jak tvrdíte vy - ale dvakrát dovládli až do konce. Narozdíl od posledních dvou vlád v režii ODS.
25. 02. 2010 | 12:28

Josef napsal(a):

Dnes jsem byl u lékaře a chtěl jsem, aby mi předepsala jedny léky. Ona na mě hrkla, že mě je nepředepíše, že jsou moc drahé pro pojišťovnu. Cena je 1100 kč na dvouměsíční léčení. Když jsem jí řekl, že ty léky si zaplatím sám za svoje, tak mě řekla, že to nejde !
Takže ve stručnosti: politici - jděte do (_!_)
25. 02. 2010 | 12:41

vidlemístoklíčů napsal(a):

Prosím Vás, proč zaslepení voliči kritiku jedné strany považují za příklon k "té druhé". Konstatuji pouze fakta, týkající se oranžád. A jakékoliv srovnání s modráky je irelevantní, protože jsem (naštěstí) ještě neslyšel o tom, že by byla povinnost volit jen mezi nimi. Díky této zaslepenosti a volbě "menšího zla" zde máme tento marasmus. Já nevolím strany, které "nejsou tak hrozné", ale ty, kde doufám, že by mohly být dobré. Tedy ne parlamentní, ne recykláty, ne nácky. Přeberte si to po svém.
25. 02. 2010 | 12:43

vidlemístoklíčů napsal(a):

dodatek: příspěvek nad tímto je pro Pepu 3.
25. 02. 2010 | 12:44

Jae napsal(a):

Skutečně je na diskutujících vidět, že politici jsou našim pouhým vzorkem či odvarem.

Přesně to, co kritizujeme u politiků, děláme sami.
Místo argumentů osočování, ten kdo získá jakousi nálepku už pak nemá nikdy pravdu i kdyby řekl, že země je kulatá.
Stejná je i naše neschopnost řešení problémů, odvádění pozornosti k marginálním problémům, zastírání vlastní neschopnosti.

Klidně můžeme na tomto fóru abstrahovat od těch Sobotků, Paroubků a Topolánků a začít nadávat sami na sebe.
Nakonec po pravdě řečeno, kromě volebního vítězství nemají politici žádný důvod zajímat se o život občanů. V případě bankrotu státu nebo totální devastace životních prostředí a podmínek jednoduše sbalí kufry
a zmizí odsud.
My ostatní ale v tom bahně zůstanem.
25. 02. 2010 | 12:55

Pepa 3 napsal(a):

vidlemístoklíčů:
Já s Vámi souhlasím, vidíte, že jsem v podstatě totéž napsal ve svém příspěvku v 10:53:31. Svou poslední odpovědí jsem reagoval na to, že z Vašeho příspěvku jednoznačně vyplynulo, že své sliby neplní jen soc.dem.
25. 02. 2010 | 13:00

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Pepa 3: Kdepak. Smečku vidím jako jednolitou. Jen díky barvám dresu jsou jeden za 18 a druhý bez dvou za dvacet.
25. 02. 2010 | 13:03

Petr napsal(a):

Pane Sobotka, zase kritizujete jen z poloviny. Sice máte pravdu, ale stále zatajujete druhou část problému.
Logicky kritizujete exministra Němce, ale ani slovíčko o tom, že exministr Němec ministroval za vlády ČSSD, včetně vlády páně Paroubka. Ani slovo o pedofilním katarském princi, kterého tento ministr Němec propustil na svobodu a to v době když byl Paroubkovo podřízený.
Ani slovo o odpuštěných desetimiliónových daní Paroubkovo kamáradovi z Mariánek a tím i snížení výnosů VZP. A ani slovo o nevymožení plateb českému zdravotnictví za poskytnutí zdravotní péče mnohým cizincům, krátkodobě pojištěným jejich rodinným příslušníkům, nepojištěným lidem, nevybírání daní a pojištění od prostitutek, pasáků, lupičů, zlodějů, podvodníků a pod.
Těším se až si od Vás přečtu blog, který poukáže na nepravosti v celé šíři. Ne z poloviny, která se Vám hodí.
Dočkám se? Asi ne. Tak se chyťte za ruce s Topolánkem, Filipem, Svobodou, Bursíkem a dalšími.
Jste všichni stejní.
25. 02. 2010 | 13:24

Petr Havelka napsal(a):

Pane Stejskale,

co bylo špatného na tom, že exministr Němec je prostitutka (minule děvka), protože jde s každým hlavně když to sype.

Odkdy je exaktní pojmenování nadávka? Rovněž termín "šmejdi" mi příjde mírný vzhledem k tomu co se v obou velkých stranách vyskytuje.

Uznejte mi alespoň snahu o vyváženost :)

Petr Havelka
25. 02. 2010 | 13:29

Čtenář napsal(a):

Dóst dobrý !
Jen tak dál , zveřejňujte, zveřejňujte, ať se lidi naučí, že dojit stát se dá nejen za socialismu !
25. 02. 2010 | 13:30

yara ze země krys napsal(a):

Nemám rád modrou ani oranžovou,
ale určitě ta oranžová je o kousek lepší. Proč to říkám? Dnes
poslanci projednávali zrušení akcií v listinné formě na majitele, což jak víme všichni, slouží pro skryté, anonymní a elegantní rozkrádání veřejných peněz. Zástupci ODS byli proti a argumentovali tím, že změna by narušila podnikatelské prostředí.
Nechápu, že ještě někdo je může obhajovat, jsou to obyčejní podvodníci a jak říkal můj táta: Navoněná bída ! Snad už lidé v tomhle blbistánu procitnou a probudí se z letargie.
25. 02. 2010 | 13:31

Nemodrý mozek napsal(a):

Rukave ty budeš asi hlava otevřená. Co takhle nějaký věcný argumentíček by nebyl?
25. 02. 2010 | 13:40

Rejpal napsal(a):

"Tunelování zdravotnictví" je z velké části i "tunelování peněženek pacientů", nejen majetku pojišťovny.

Myslím, že v ČR snad neexistuje jiný obor než zdravotnictví, kde kupující (pacient) se dozví cenu za kupovaný produkt (předepsaný lék) až u pokladny náhodně vybrané lékárny při jeho placení!!

Pacientovu snahu o poptávkové řízení mezi lékárnami před koupí předepsaného léku lékárny solidárně ignorují. Vědí, že nakonec si pacient stejně pro potřebný lék do některé lékárny zajde.

Pozůstalí po Julínkovi se zřejmě úzkostlivě drží patronovy filosofie a brání jeho nesmyslný systém, který neumožňuje konkurenci mezi lékárnami a tím i snížování cen předepisovaných léků jak pro pojišťovny, tak i pro pacienta.
25. 02. 2010 | 13:43

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem jeden hrubě vulgární text ("jděte ... do prdele"), který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou výměnu názorů.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
25. 02. 2010 | 13:51

oras napsal(a):

Pane Sobotko, jen slušný člověk má paměť a pamatuje si co kdy dělal za důležité věci, koho obohatil z účtů daňových poplatníků! Jen lháři ztrácejí paměť, jak by jinak mohli ospravedlnit neospravedlnitelné!! Obzvlášť když jde o osobní zisky do soukromých rukou- vlastních kapes. Podvody se vždy musí dít tajně nebo lží, kličkami a dalšímui intrikami. Tak to dělají mafiáni. Můžeme si proto myset a nemusíme se divit proč Topolánek dal manželce všechen svůj majetek bez zlosti a dobrovolně. Můžeme se domýšlet, že ví kde má ukryt pro sebe neprávem nabytý majetek. A je rád, když bývalá manželka změní jméno a bude s ním držet "basu". Bude jenom čekat a plánovat jak a kdy se s ním po troškách bude moci živit. A co vila v Toskánsku? Jak si na ni ušetřil a z čeho? Určitě se jednou s Dalíkem odstěhují do zahraničí jako Krejčíř, Pitr adalší prominenti ODS!
25. 02. 2010 | 13:59

Jura Holan napsal(a):

"Čelný kandidát" je pro mne opět nové sousloví. No nic, slovníku vysokých úředníků asi nepřivyknu, zůstanu u češtiny. Pořád ale nerozumím, proč se někdo, kdo prokazatelně zvýšil státní dluh o stovky miliard, tak moc stará o (neprokazatelné) miliony v nějaké pojišťovně. Asi válka mezi zloději.
25. 02. 2010 | 14:46

Vrták napsal(a):

To Pepa3:
Ano jsou to chyby tzv. napříč politickým spektrem, vzniklo to u Bojara, pak Stráský - to za ODS, pak to podělal Fišer který nabídl smír namísto řádného soudu a dodělala to Součková tím, že to asi chtěla hrdinsky řešit sama - ti za ČSSD. Možná kdyby Zeman houkl na doktora Fišera a pohnali to k soudu byla by teď ČSSD slavná. Stát zastupuje Úřad pro zastupování ve věcech majetkových, tak jej měl zastupovat, pokud tam neseděli právníci z Plzně (jestli neseděli i na MZ). To vše k DH.
Že se krade ve VZP ví asi Sobotka ale kdyby vyhráli volby udělají stejné ho...no jako dosud v duchu hesel z cizího krev neteče, peníze nesmrdí. Tak to udělají všichni bez ohledu na barvu.
25. 02. 2010 | 14:52

Budař napsal(a):

Dluhoslav Sobotka musel být ve škole a později v SSM, dobrý recitátor. Tu básničku o rodinách s dětmi, důchodcích, nemocných lidech, kterou přednáší již od té doby, kdy bez jakékoliv praxe rovnou ze školy, vstoupil do politiky.Prý vystudoval práva v Brně, ale vykonával ekonomickou funkci.Tak doufám, že tento nejhorší ministr financí v historii ČR, už aspoň ví,co je " Lafferova křivka", tenkrát když vstupoval do funkce to nevěděl.Je tragédií této země, že tito lidé zastávají takové posty.
25. 02. 2010 | 14:55

Ladic napsal(a):

http://www.tyden.cz/rubriky...

Bývalý ministr financí Bohuslav Sobotka musí mít zlaté srdce. Po případu, kdy odpustil daně Paroubkovu známému hoteliérovi Dvořákovi, vychází najevo další. Před čtyřmi lety pardonoval i pardubické bytové družstvo Družba, v jehož čele stojí poslanec ČSSD Miroslav Váňa. Dáreček pro spolustraníka přišel na 16 milionů.
"Skutečně si nepamatuji tento konkrétní případ. Vycházel jsem vždycky z návrhů příslušné ministerské komise," tvrdí dnes Sobotka. A zároveň zpochybňuje, že by firmě, kterou vede jeho stranický kolega, kdokoli nadržoval. "Musím tvrdit, a jistě to chápete, že žádná známost s ministrem financí v odpuštění penále nehrála roli," přidává se Váňa
Jenže to není poprvé, kdy vyšlo najevo, že Sobotka odpouštěl lidem spřízněným se socialisty. Loni na podzim přinesl TÝDEN informaci o daňovém pardonu za 26 milionů pro hoteliéra Vlastimila Dvořáka, který ve svém hotelu Esplanade v Mariánských Lázních vystrojil koncem minulého roku svatbu svému známému Jiřímu Paroubkovi. Bývalý ministr Sobotka podepsal daňovou milost doslova během vyklízení kanceláře v srpnu 2006. Podivné okolnosti podpisu teď šetří policie.
25. 02. 2010 | 15:08

Michals napsal(a):

to je smršť nadávek... jen řemýšlím, proč tolika diskutujícímvadí, že se o tom mluví :)
25. 02. 2010 | 15:15

Lubomír Stepek, Karviná napsal(a):

Máte plnou pusu keců jak cokoliv zlepšit, ale neviděl jsem Vás, ani vaše kolegy (byť z jiných stran) konkrétně konat. Přímá volba, boj s korupcí......Budu volit VV. Ndělám si iluze, ale aspoň svými mandáty vytlačí jiné flákače a korupčníky. Z tohoto parlamentu (co parlamentu, z celé rádoby politiky - silně připomínáte mafii)je pracujícímu člověku na blití.
25. 02. 2010 | 15:18

Paja napsal(a):

Ladic
Kolikrá to sm ještě vystavíš?Už jsme to četli několikrát ,to nic jinýho neumíš vypotit?
25. 02. 2010 | 15:27

stále rebel napsal(a):

Ladicí, jsi trapný.
http://hn.ihned.cz/c1-22544...
25. 02. 2010 | 15:28

karelhá napsal(a):

Daniel Valenta,25.02.2010 09:27:52

Diskutovat k věci je pro vás obtížné, že? Prozradím vám zdarma tajemství. V tomto státě je 281 poslanců a senátorů.
Pokud se po tomto odhalení cítíte trapně, utěším- v tomhle nejste sám.
25. 02. 2010 | 15:33

Pavel Čížek napsal(a):

Pane Sobotko, jste typickým případem pravdivosti rčení: "drzé čelo,lepší než poplužní dvůr". Je tristní slýchat úvahy o obohacování se, krádežích, apod. od člověka, který de facto zpronevěřil poslanecké náhrady (náhrada od slova nahraditi), mj. na koupi vlastního bytu. Jako poslušný daňový poplatník s tzv. nadprůměrným příjmem se navíc cítím býti Vaším významným přispěvatelem. Smutné, ale zřejmě si tím peklem s lidmi Vašeho ražení budeme muset projít.
25. 02. 2010 | 15:38

Jirka napsal(a):

Sobotko sobtko lidá vás za chvíli vypráskají všechny. takové tlachy si můžete dovolit v parlamentu a ne u reálně uvažujících lidí.
25. 02. 2010 | 15:55

Josef Baranka napsal(a):

Až zažijeme to zářivé , tak se doufám vrátí ppan Kott a bude obhospodařovat nějakou pobočku VZP ... jako za zásluhy :-)
25. 02. 2010 | 15:55

Peopa z depa napsal(a):

Pro Honzu a jeho vysokou modrou inteligenci.
Honzo, těmi Vašimi přihlouplými dotazy k cesťákům Sobotky jenom prokazujete tu výši Vaší inteligence. Tyto cesťáky si pro Vaši informaci nechávají proplácet všichni poslanci. Jestliže Vás ale bolí jenom cesťáky a ne obrovské rozkradačky z ruda přes modrooranžovo do černozelena, tak lituji Topolánka, že má tak vysocce inteligentní voliče. Skutečně jsou přínosem pro další budování socialistické vlasti. Čest práci v liďáku, čeká tam na Vás k pokecu Milouš Jakeš.
25. 02. 2010 | 15:58

Pepa 3 napsal(a):

Ladic:
Stokrát opakovaná lež se stává pravdou, že. První kauzu neznám, tak se k ní nevyjadřuji. Ale stálé oprašování kauzy Dvořák už je trapné! O tom už si nedovolí psát ani "nezávislé novinářky" Slonková a Machová. Již několikrát vám a vám podobným to zde bylo vysvětlováno (mnou asi třikrát). Takže pro ty méně chápavé, ke kterým se svým omíláním lží a nesmyslů řadíte i vy, ještě jednou:
1/ Hoteliérovi Dvořákovi nebyly odpuštěny žádné daně, ale pouze penále z neoprávněně vystaveného platebního výměru. (I když pochopitelně byl zrušen výměr v celé výši)
2/ Celá kauza spočívá v tom, že Dvořák zahrnul náklady na výměnu oken (beze změny stavební dispozice) do nákladů na opravy příslušného roku a i když je to správné, finanční úřad to neuznal.
3/ Finanční úřad chtěl, aby tyto náklady byly zařazeny jako zhodnocení budovy a do nákladů odepisovány po příslušný počet let!
4/ Z toho plyne, že Dvořák by státu zaplatil naprosto stejné daně (nepříhlížím ke změnám daňových sazeb mezi roky), ale zaplatil by je ihned, podle metodiky finančního úřadu by byly odpočtitatelné náklady rozloženy do několika let, čili by platil nižší daně v těchto letech.
5/ V době, ve které se toto stalo, bylo něco podobného předmětem řešení stížností na FÚ u většiny podání na MF. V podstatné většině případů bylo dáno za pravdu podnikatelům.
6/ O tom, že Sobotka postupoval správně a že by tak postupoval také je přesvědčen i jeho nástupce Kalousek, který to pro tisk výslovně uvedl. Proto také tento případ přestala média rozpatlávat, čas od času se tím zabývají pouze "inteligenti" na úrovni Ladiče.
Takže závěr: Dvořákovi nebyly odpuštěny vůbec žádné daně, ale pouze neoprávněně vyměřené penále.
Stačil jste to už asi po desáté pochopit? A nebo nechcete přijít o příležitost kydat hnůj?
25. 02. 2010 | 16:00

ivo napsal(a):

To není možné aby se kradlo ve vzp když pana ředitele tam dosadil pan tehdejší ministr RATH.A co tiskovka? Bude tiskovka?
25. 02. 2010 | 16:05

Pepa 3 napsal(a):

Jirka: Podle dikce Vašeho příspěvku předpokládám, že že sám sebe řadíte mezi ty reálně uvažující lidi. Ale ti mají obvykle ve zvyku když někoho napadnou tak uvést nějaký argument proč. A těmi argumenty váš příspěvek zrovna neoplývá. Řekl bych teby, že místo reálného uvažování pouze převážila potřeba si alespoň trochu zvednout sebevědomí, potačit vrozený kompex méněcennosti a vyléčit si nějaký mindrák.
25. 02. 2010 | 16:06

Pepa 3 napsal(a):

ivo:
Předsedu správní rady pana Šnajdra tam také dosadil Ráth?
25. 02. 2010 | 16:08

Marty napsal(a):

Co tak napsat článek jak krade ČSSD.
25. 02. 2010 | 16:11

Golem napsal(a):

Vážený pane Sobotka, dokud bude veřejné zdravotní pojištění spravovat "50 pojišťoven," bude se tunelovat dál. Chce to jedinou zdravotní pojišťovnu pod přísnou kontrolou, státní dozor nad nákupem léků, hrazených pojišťovnou, aby se z nich neživily armády dealerů a přísnou kontrolu hospodaření nemocnic a lékařů podle hesla "Nemůžete dostat víc, než se vybere na pojištění". Ale není vůle - paraziti a tuneláři mají absolutní převahu. Je snad ČSSD toto veřejně schopna říci či dokonce zajistit?
25. 02. 2010 | 16:14

Kelt napsal(a):

To Pepa 3 a Stále rebel-je zbytečné modrým fanatikům předkládat jakákoliv fakta.ODS ztrácí preference a nervy.Vlastní argumety nemají a tak si cucají z palce stále stejné hlouposti.Onehdy mi jeden z nich napsal:v porovnání s \Paroubkem je Topolánek inteligentí,pravdomluvný a zásadový-to opravdu nemá chybu.
Hezký den
25. 02. 2010 | 16:19

František napsal(a):

Všem kteři chvali přeji pojidat každy den 40 tablet leku,co tyden platit minimalně 400-500 Kc v lekarně poplatek lekaři,nemocnici,lekarnikum,za peči atd.Patři Vam ubrat peněz a přidat starosti.Jsem nestranik,pro pichlave.
25. 02. 2010 | 16:28

Tencokida Hnuj napsal(a):

Autor
A co příživa John ? Lže Váš komandir Hašek nebo on? Co ještě dalšího máte v rukávu , pane Sobotko ? Vskutnu odporná manipulace ČT24 (včera - popolední brífink + rozhovor s R. Johnem vs chrchlanec v 17.05 tamtéž).

Jo, jinak dobrý. Ty minulé volby, jak jsem každému říkal, byly totiž o privatizaci českého zdravotnictví. Jenže elektorát modrého čeledníku se opšt nechal vydráždit červenou plachtou, kterou mu před očima mávali SSM-ani z ODS. No nevyšlo jim to. Ale drží se tam zuby nehty. Co kdyby náhodou prošel nějaký ten přílepeček, že ?

Ty letošní jsou o tom, jestli dovolíme metastazám na radnicích a úřadech pokračovat v jejich činnosti. Tedy cpát si břicha erárem a přitom plnit šuplíky úplatky.

Volím VV. Uvidíme.
25. 02. 2010 | 16:29

Pepa 3 napsal(a):

Marty: Taky bijete černochy?
25. 02. 2010 | 16:39

Jarda napsal(a):

Pan Sobotka, univerzální úředník. Ví o všem všechno naprosto perfektně. On je přece odborník na svém místě. Rozumí do hloubky všemu. Zdravotnictví, lesům, daním. No prostě hlava neomylná. Teď jde jen o to, jestli to nejsou všechno jen špinavé předvolební výkřiky. Měl by se ale zamyslet především nad sebou, jak on byl ve funkci ministra (ne)úspěšný, co všechno zkazil, koho všeho zwe známosti obdaroval, odpustil daní, kolik nás zadlužil. Až to vyhyodnotí, tak ať teprve vydává rozumy.
25. 02. 2010 | 16:52

tchunkistan napsal(a):

Izip tunel modré mafie za 600 milionů
25. 02. 2010 | 17:04

tchunkistan napsal(a):

audit Ratha ve VZP prokázal tunely za miliardu modré mafie - nevýhodné nákupy ,podivné zakázky ,rozkrádačky potom si mafie ukradla volební mandáty a sestavila topolánkovu vládu ,a z mengeleho Julínka udělali ministra zdravotnictví - hlas top,nebo VV = hlasu topolánkově vládě 2
25. 02. 2010 | 17:07

o tom to je napsal(a):

Podle názoru Michala Haška a sociální demokracie je strana Věci veřejné vytvořena podnikateli napojenými na pražský magistrát v čele s Radkem Johnem a panem Bártou. To vše pod taktovkou skutečného vládce pražských podnikatelů Romana Janouška, známého přítele primátora Pavla Béma. "O to víc je absurdní, že Radek John mravokárně poučuje všechny kolem sebe. Určitě i pro pana Johna platí přísloví, aby si nejdříve zametl před vlastním prahem," říká Michal Hašek. Michal Hašek dále vysvětluje vlastnické vztahy ve společnosti Oraprint, jehož předseda představenstva je od roku 2002 Radek John, který zde vydržel až do června roku 2009. Společnost Oraprint má neprůhlednou strukturu a jde o firmu s akciemi na doručitele. Společnost vznikla 4 měsíce před výběrovým řízením na informační časopis VZP, které firma vyhrála. Úkolem Radka Johna bylo, jak říká, hlídat úspornost. Snad proto Oraprint vyhrál s nabídkou 111 milionů, když druhá nabídka v pořadí zněla na pouhých 58 milionů korun. ■ http://www.skromach.cz/item...
25. 02. 2010 | 17:10

Tencokida Hnuj napsal(a):

"o tom to je" - vskutku výstižný nick
Skutečně , O TOM TO JE.
Kdo má zdravý rozum, vyslechne si i druhou stranu. Kdo má pouze strach o svá koryta, udělá to, co děláte Vy. Howgh.

Volím VV. Uvidíme.

A pokud netrpíte schizofrenií, volte neparlamentní strany. Teď už můžete kteroukoliv.(To se ovšem netýká noshledů komandira Haška a jemu podobných. Tam si raději z toho hrachu uvařím kaši.)
25. 02. 2010 | 17:16

jak krade Rath napsal(a):

Rath a prapodivna afera okolo casopisu Tempus Medicorum. Smlouvu o vydávání casopisu Tempus Medicorum s Klimovicovou uzavrel Rath v roce 1999. Mimochodem, Klimovicova mela k dispozici redakcni prostory v sidle LK za 500Kc mesicne, ale Rath ji pronajal prostory ve svem dome za 20 000Kc mesicne. Komora rocne za vydávání casopisu platila 11 milionu korun. CLK sice mela nárok na urcitý díl zisku, ( mimochodem zadny zisk nebyl) ale nemela prístup k úcetnictví. Ve smlouve bylo vyslovene receno, že nahlížet do úcetnictví firmy, která casopis vydává, muže pouze David Rath jako fyzická osoba!!! Na financní nesrovnalosti, které se týkaly komorového casopisu, ale upozornovala i revizní komise CLK. Také podle její tehdejší predsedkyne Marty Holanové byly smlouvy pro CLK nevýhodné. "Veškeré pokusy revizní komise proniknout ke smlouvám ci do úcetnictví firmy Meditempuss dr. Klimovicové byly prezidentem Rathem blokovány a znemožnovány, a to presto, že on ze smlouvy tento prístup mel," Bohužel zápisy, které dokládají, jak se jednalo o smlouvách, nejsou k dispozici - archiv CLK byl shodou okolností po vypuknutí aféry vykraden.
25. 02. 2010 | 17:36

patriot napsal(a):

„Poradce však má být placen měsíčním paušálem, který nebude vůbec závislý na jeho úspěšnosti. Za čtyři roky tak může získat 430 milionů korun!“

Sobotko, již brzy nebudou mít lidé jinou možnost, než vás v sebeobraně všechny postřílet…
25. 02. 2010 | 17:39

Špička ČSSD napsal(a):

Nenápadné snížení mateřské a ošetřovného zaskočilo i některé poslance. Krátce po pátečním schválení úsporného balíčku o něm netušil ani stínový ministr práce a sociálních věcí Zdeněk Škromach z ČSSD.

„Já vám nerozumím, mateřská se nesnižuje," odpověděl reportérce Aktuálně.cz na otázku, co na snížení říká. „Snižuje," potvrdila mu reportérka s odkazem na náš článek, vycházející z analýzy přijatého balíčku a pozměňovacích návrhů. „Ne, nesnižuje," trval Škromach na svém a odešel.
25. 02. 2010 | 17:42

George Orwell napsal(a):

Co bude v roce 2017 ...

Je 1.cervna 2017 a prezident Ceské lidove demokratické republiky Jirí Paroubek ve svém pravidelném ranním projevu na TV stanici CTNOVA 1 práve znovu vysvetluje obcanum chyby vlád ODS z let 1991-1997 a chvilkového vládnutí této strany v roce 2006 a 2009. Znovu opakuje, že vítezství levicových sil v rijnu 2009 bylo jedinou a správnou alternativou, že rezignace Topolánkovy vlády, na základe jeho hrdinského cinu - vyvolání hlasování o duvere vlády - bylo to nejlepší pro blaho obcanu nynejší CLDR.

Predseda vlády David Rath spolu s ministrem financí B. Sobotkou v deníku Ružové Právo predstavili další danové balícky vlády. DPH za zvýší na 75%, dan z príjmu na 81%, sociální pojištení bude 90%, povinná platba na bezplatné zdravotnictví bude paušálne ve výši 5 000,- Kc mesícne. Zároven se však sníží dan z dýchání vzduchu o 1,5%, dan z jízdy automobilem o 0,5 %, dan z používání verejných chodníku o 2%, dan za používání mobilních telefonu o 1,0% a dojde také k výraznému snížení dane z vymešování o celé 3 procentní body. Nove se však zavádí dan za nošení spodního prádla, dan za užívání slunecního svitu a také poplatek pro zbohatlíky vlastnící více jak jeden TV prijímac va výši 10000,- Kc mesícne za každý další prístroj v domácnosti.
Predseda parlamentu Vojtech Filip s radostí oznamuje, že dluh CLDR klesnul na pouhých 10 bilionu 800 miliard Kc a zavedení Eura bude tedy možné již v roce 2050 až 2075. Zároven však pripomíná nový zákon o neplacení daní, kdy pro jeho nejvyšší sazbu byl znovuzaveden trest smrti. Také se pochvalne zminuje o levné pujcce od sprátelené Venezuely ve výši 10 miliard dolaru, která umožnila zaplatit sociální dávky za mesíc kveten 2017. Pujcka je splatná až v roce 2027 s úrokem pohých 28% a rucíme za ni jen polovinou Moravy.
Ministr práce Zdenek Škromach pridal prohlášení o stavu pracujících k dnešnímu dni. Ve výrobní sfére pracuje celých 96 351 obcanu, prevážne však obyvatel káznic a ústavu pro choromyslné, jinak dále máme 2 861 566 státních úredníku, policistu nebo politiku, 699 856 obchodníku (100% však asijského puvodu) a 5 126 854 nezamestnaných pobírajících sociální dávky. Podarilo se však získat investora na bývalou automobilku Škoda v Mladé Boleslavi (zde bohužel výroba skoncila po roce 2014, když se vedení nedohodlo s odbory o navýšení mezd o 35% a VW presunul výrobu do Vietnamu). Naturalizovaný investor Dong-Van-Tcao, zde chce za pomocí státní dotace ve výši 2 500 000 000,- Kc vybudovat velkokapacitní tržište, kde zamestná až 100 pracovníku. Každý kdo nastoupí do práce dostane prý jednorázový príspevek až pul miliónu korun. Jak však dodal ministr, stejne asi budeme muset dovézt tyto pracovníky z Ukrajiny.
Rozhlasová stanice Žlutá hvezda také dnes odvysílala rozhovor s posledním živnostníkem v CLDR. Starec si však po petiletém pobytu v kriminálu za nezaplacení dane z používání kalkulacky na mnoho nevzpomínal a v prímém prenosu svuj živnostenský list roztrhal a snedl.
Vzhledem k blížícímu se termínu parlamentích voleb také vydal prohlášení ministr sociálních dávek a zároven ombudsman Miroslav Grebenícek. V týdeníku Ráj na zemi znovu pripomel zvýšení soc. dávek o 5 000,- Kc na každé díte a také otevrení další školy pro bílou menšinu v Brne a Ústí nad Labem.
Bulvární deník Haló blesk noviny dnes jen konstatuje, že cena benzínu opet presáhla 100,- Kc za litr, Vendula Svobodová se usmírila se svým nevlastním synem, Anicka se sice našla a bude pekný slunecní den, tedy na dani ze slunecního svitu je každý pracující povinen odvést 181,- Kc k rukám Financního úradu v míste bydlište.
25. 02. 2010 | 17:48

Oskar napsal(a):

Jenom se hádat nám nepomůže.Je to stejná sorta lidí.Co takhle těmto vypaseným kapříkům vypustit rybník a dát novou násadu.Horší než teď už to být nemůže.
25. 02. 2010 | 18:01

poet napsal(a):

"Kantáta na ČSSD".. (autor Bohuš. Sobotka)...

Když se ti z dálky štastne vrátí milý,
oddaný prítel, soudruh ušlechtilý,
tu štastnou písen zpíváš rád.
Když potkáš prapor Paroubkovy strany,
zbrocený krví, bourí ošlehaný,
chce se ti zpívat tisíckrát!
.....
Premnozí svoje srdce cistá
za pravdu museli položit.
Kdo padne jako komunista -
ten bude vecne, vecne žít!

Maminky mají v rukou deti,
mesícní nocí písne letí.
Orlíku, spinkej, zeme bdí,
strašidla te už nevzbudí.

"Jdi, muj malý, klidne spát
soudruh Paroubek má te rád
a když on tvuj spánek chrání -
nemáš se tu ceho bát,..."
.....
Ta strana musí zvítezit!
Je moudrá staletými boji,
kterými pracující lid
chtel ke své svobode a pravde dojít.
Zpívejme strane na pozdrav!
Je mladá mládím údernickým,
má rozum miliónu hlav
a sílu miliónu rukou lidských.
A jejím praporem jsou slova
Sobotkova a Paroubkova.
.....
Náš soudruh Paroubek - inženýr,
slunecnou bránu otevírá,
za níž se rodí svetlý mír,
mír, který nikdy neumírá.
.....
K slavné budoucnosti naše zeme vstává.
Paroubkove strane sláva!
Sláva!
Sláva!
25. 02. 2010 | 18:12

stále rebel napsal(a):

Vydržet do Nečase: Jak ODS lidem lže!
https://www.youtube.com/watc...
Kdo lže, taky krade.
25. 02. 2010 | 18:16

PetrK napsal(a):

Sobotko, pro vás s máslem na hlavě platí "mluviti stříbro, mlčeti zlato" už jen pro ten bordel, který jste spolu s vašimi soukmenovci spáchal na financích a ekonomice ČR.
25. 02. 2010 | 18:18

Tencokida Hnuj napsal(a):

Co bude v roce 2014
Soukmenovec Topolánek přijímá na Hradě vizitaci svého soukmenovce Berlusconiho. Oba pánové se po večeři vydají do Lidového domu, z kterého je nyní hampejz. Výborně se zde spolu baví u bazénu, kde je obveseluje trio mladých otrokyň, bývalých členek ČSSD, které sem z Terezína pro tuto událost transportoval soukmenovec Langer.
Poté odjíždějí na Kavčí hory, sídla propagandaministra, soukmenovce Tluchoře.
V projevu, adresovaném "svému modrému lidu", soukmenovec Topolánek děkuje svým voličům, občanům České říše, že svým jednotným postojem a odvahou přispěli k úspěchu jeho strany během akce Poledne krátkých kudel a vymazali tak z politické mapy rozdavačné kreatury z řad opozičních
stran.
Ministr nemoci Julínek pak ústy svého mluvčího Cikrta poděkoval všem banálně nemocným, že nezneužívají lékařskou péči a místo k doktorovi chodí na malé zdravotní procházky kolem hřbitova. Slíbil, že v příštím kvartále opět nakoupí 600 milionů vakcín proti kousnutí mouchou tse tse. Jeho náměstek Šnajdr prý už o tom jedná s farmaceutickou firmou, kterou předevčírem v hospodě U Tygra založil spolu se soukmenovci Ouzkým a Cabrnochem a včera zaregistroval na Kypru.
Hoffaktor Kalousek poté ve svém projevu naznačuje, že daně (150.000,- Kč), které se vybraly v loňském roce, budou sloužit výhradně k financování vědy a stavbě jeho rodinného domku. Přebytek státního rozpočtu ve výši 38,- Kč pak použije k propagaci Terezína, jako mementa nepředstavitelného a hrůzného mrhání za dob vlád ČSSD.
Poté ministr pro boj s nezaměstnanými prohlásil, že dodávka Pandurů, které České říši daroval soukmenovec Berlusconi, je již na cestě. Také poděkoval všem důchodcům, tedy Jardovi Tuhému, Mirkovi Kořínkovi a Jitce Věčné, že se o sebe umí postarat sami a nezatěžují tak systém, který jen tak tak jednou pokryje důchody jeho a jeho soukmenovců. Pracujícím v Mladé Boleslavi pak slíbil, že jim na jejich 21 hodinové směny jeho úřad za mírný poplatek zařídí jednu místnost kanapem, tak aby neztratili úplně kontakt se svými drahými polovičkami. "Však oni už se tam nějak vystřídají ", dodal s potutelným úsměvem soukmenovec Nečas.
Po skončení návštěvy Tluchořovy vily se pak pánové šli poklonit k mauzoleu V.I. Klause. Ochranka však před tím celé Václavské náměstí vyklidila, neboť měla informace. že nějaké tlupy hladových trhanů vytrhaly všechny dlažební kostky na Starém městě a chystají se na Václavském náměstí uspožádat jakýsi happening, či jak se ty hipisácké brífinky jmenujou.
Poté se všichni účastníci pietního aktu poklonili soše Miltona Friedmana a složily věnce u hrobu Neznámého Tuneláře.
Hradní hudba zahrála hymnu "ČEZko, ČEZko, Morava a Slezsko - patří nám to všecko" a to ve tříčtvrťovém taktu, což všichni účastníci brali jako signál k ukončení celé této trapné akce, šli se vyzpovídat k Jezulátkům a spáchali hromadné seppuku.

P.S. Kur.a, já říkal, že ta Šnajdrova firma to s tou povinnou vakcinací členů Výkonné rady přepískla. Ten Japonec, co ty bedny s vakcinami přines mi byl krajně
podezřelý. Ale určitě to nebyl žádný hloupý samurajský synek, navíc odložený.

George Orwell : Jing a jang. Když tak.:)
25. 02. 2010 | 18:46

borůvka napsal(a):

Pane Sobotko, být Topolánkem(Julínkem)tak na Vás podám žalobu.
Cožpak to musela být hned zlodějna? Také je hodně ubohé, jak pomlouváte kolegy-politiky teď před volbami.
Vy jste úplně stejný ničema jako Rath.
25. 02. 2010 | 18:50

Tini@post.cz napsal(a):

Jen zírám, tolik pomluv a kde je trestní oznámení pane poslanče, proč nepíšete o tom, že jste podal za tyto činy trestní oznámení na neznámého či známého pachatele? Že nepíšete o řadě jiných případůz řad ČSSD. Jste velmi nevěrohodný.
25. 02. 2010 | 18:50

zoufalý volič napsal(a):

Jak ČSSD lidem lže!
Sliby CSSD r. 2002 pred volbami:
-reforma duchodu
-samostatná duchodová pojištovna oddelená od st. rozpoctu
-príspevek 90 tis. na nákup nového auta
-45 - 50 tisíc nových nájemních bytu formou neziskových spol.
-príspevek 50 tisíc pro každé narozené díte
-plošné prídavky na deti
-racionalizace a zlevnení st. správy
-pro lidi nad 70 let léky bez doplatku
-atd, atd.
Kdo věří Sobotkovi, věří lžím!!!
25. 02. 2010 | 18:54

Karel (taky) napsal(a):

zoufalý volič: Zapomněl jste citovat sliby ODS před volbami 2006... samozřejmě.
25. 02. 2010 | 19:01

stále rebel napsal(a):

Pro zoufalého voliče.
Co mohla a nesplnila ČSSD kromě „-racionalizace a zlevnení st. Správy“?
Přesněji, co jí vyčítáte, nesplnění některých slibů mi nevadí.
PS: U reformy důchodů pokládám zvýšení věku pro odchod do důchodu (v letech 2003 – 2006) za dostatečné.
25. 02. 2010 | 19:26

Radim napsal(a):

Potřebuješ malý dvůr a velký bič !
25. 02. 2010 | 19:29

Matěj Kopecký napsal(a):

Ty, kdo jsi bez viny hoď po mne kamenem..., nebo je to jinak pane Sobotko ...?
25. 02. 2010 | 19:29

stále rebel napsal(a):

Ještě ke slibům ČSSD a Sobotkově jiném ekonomickém rámci.
Volby byly někdy červnu 2002.
Srpen 2002 přišla povodeň.
„Evropské povodně 2002 Důsledky povodně
Po opadnutí vody, když se obyvatelé postižených území začali vracet domů, se začala objevovat hrozba infekčních nemocí. Toto riziko zvyšovalo i vyplavení čističek odpadních vod a chemiček (Spolana Neratovice).
V Česku povodeň způsobila škodu za 73,3 miliard korun, (z toho přes 6 miliard byla škoda na pražském metru). Na Dunaji způsobily povodně škody za 3,1 miliard eur.“
Pramen: wiki.

A nejen přímé škody, ale i propad ekonomik, sousední německá byla v roce 2002 na nule, v roce 2003 v červených číslech a ostatní na tom nebyli o mnoho lépe.
25. 02. 2010 | 19:44

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem několik hrubě urážlivých textů ("zmetku", "kreténe" apod.), které byly v rozporu se záměrem těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou výměnu názorů.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
25. 02. 2010 | 19:51

George Orwell napsal(a):

Hanko,

Puuzivani kapitalek se rovna k hulakani. To za prve.

Pecina byl v ODS? Kdy?
Kdyz uz jsi fanaticky oddana Pupikovi tak aspon ze sebe nedelej nekoho jineho. Pusopis totiz trapne. A stejne za tu svou snahu nic nedostanes. Myslis si ze si nekoho jako tebe Paroubek vsimne? Jsi jen chamrad ktere po volbach ze sveho stolu v hotelu Kempinski shrne par drobku .
25. 02. 2010 | 19:51

Hanka napsal(a):

To George Orwell:
1. ano, ano. Kapitálky se rovná hulákání. Tak to souhlas..
2. Pecina byl v 90.letech v ODS (viz např.http://cs.wikipedia.org/wik...) a byl manažerem v Hutním projektu, "matce HP Construct, kde kradl Šnajdr se špičkami ODS doby Lajosze Bacze. Je vidět, že o tom víš "tužku", tak nemachruj.
3. Z Pupíka je mi na bl.tí, to ale neznamená, že budu tleskat grázlům typu Němce a Šnajdra (Kindla, Čunka,
4. sám jsi chamraď, jestli ti nevadí takový lumpárny za bílýho dne. A nejhorší je, že jsou to lidi, který se hlásí k ODS. Sprasili to všechno a jestli je takovejch příznivců pravice jako jsi ty víc, tak pámbu s náma.
25. 02. 2010 | 20:00

George Orwell napsal(a):

stale rebele,

Jak se zda tak jste ochoten polozit zivot za toho "nejvetsiho proletare". Mate na polivku v hotelu Kempinski? Mate hezke saty? Mate ochranku co vas sleduje v audine? Znate stbaka ktery ma hotel kde se ozenite a kteremu je pred tim odpusteno 20 milionu na dannich? Pokud je znate tak jste asi ten obycejny clovek o kteremu Paroubkovi jde.
PS. Pokod na to nemate zazadejte u poslance Ratha o podporu. Pry na to ma specialni grant ze sveho druheho platu. Doufam ze k vam bude stedry.
25. 02. 2010 | 20:02

Vlada senior vysokoškolá napsal(a):

Pan Sonbotrka ch¨ce ukázat rozkrádání jako system.
25. 02. 2010 | 20:06

Intelektuál napsal(a):

To že každý mluví do všeho, byt tomu nerozumí.
Tak to tu pluralitní demokracii chápete špatně diskutující
25. 02. 2010 | 20:08

petrof napsal(a):

Bohoušku, to si z vás zase někdo vystřelil!! ... a vy hned naletíte, jako ten správný socanský trouba.
25. 02. 2010 | 20:18

Jirka napsal(a):

Soudruhu Sobotko, nechápu, že vám někdo může věřit a nestydíte se někdy?
25. 02. 2010 | 20:57

Tencokida Hnuj napsal(a):

George Orwell
Milý plagiátore ruských textů (1984 via Zamjatin), jste k smíchu. Vy vyčítáte Hankovi něco, co sám činíte. Necítíte, že se tím kompromitujete?
Tedy ta Vaše objektivita v pohledu na lumpy ?

Debata pod lumpem z ČSSD. Málem mi praskla bránice. Fakt dobré.

Jste někde účasten debaty pod lumpem z ODS ?
Kde ?
25. 02. 2010 | 21:03

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Hanka: sorry, ale připadá mi, že jste ve svém spravedlivém rozhořčení poněkud "mimo mísu". Jistě zde nikdo nehájí tunely, ale jsou zde jistá ALE:
1) byla snad situace za vlády ČSSD ohledně fungování justice, postihování tunelů a podvodů, zodpovědnosti politiků výrazně jiná nebo to bylo naprosto stejné? Je překvapivé, že to bylo stejné když ČSSD tak urputně bujuje proti tunelaření. Proč s tím tedy ČSSD nic nedělala, když k tomu měla páky? Proč neomezila imunitu, proč nezavedla odpovědnost politiků, proč ignorovala evidentní korupci v justici?
2) Článek je jen populistickým plácáním, protože modrooranžová propojená smečka dobře ví, že dokud budou u moci, k postihu gaunerů a tunelářů nedojde, tudíž je kritika jen takovým plácáním do vody, aby to lahodilo uchu voličů.
3) To jsou skutečné výhrady vůči článku a rozhodně neznamenají, že zde někdo s tunelařením souhlasí a je rád, že některým narustají konta a jiným dluhy.
25. 02. 2010 | 21:06

Al Jouda napsal(a):

To vidlemístoklíčů :
Vzpomínám na jednoho RSDr. (rozhodnutím strany doktorem), který pronášel na poradě vedení úřadu obvykle tuto památnou větu : "Ještě nevím, jak to bude, ale tak to bude !"
25. 02. 2010 | 21:15

Al Jouda napsal(a):

Postoj Bohuslava Sobotky fakt musíme ocenit ! Vždyť i v USA mají institut svědka obžaloby, který, ač sám zločinec, práská na své soudruhy a tím je dostává do kriminálu. Ostatně u nás už se něco podobného zavádí v trestním řádu také. Copak VZP nemá dost svých právníků, kteří by byli schopni dluhy vymáhat ? To ti právníci najaté firmy jsou schopnější ? Copak VZP nemá tuto činnost popsanou ve svém statutu ? Outsourcing ve státní správě nebo správách veřejných fondů by měl být zakázán zákonem ! Povoleno by mělo být nanejvýš najmutí řemeslníka s výjimkou zedníka, instalatéra, zámečníka a elektrikáře.
25. 02. 2010 | 21:24

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Al Jouda. I já dodám něco z perel jistého ševce, který na nás na UK pořvával, že je švec, ale na této fakultě byl jmenován doc., dr, CSc. (samozřejmě v tehdy povinných marxistických vědách). Ten argumenoval na případný dotaz hodně podobně: To je pravda, protože to tak je. :))))
25. 02. 2010 | 21:47

ivo napsal(a):

Bohouši trestní oznámení!!Podal jsi trestní oznámení? Proč ne? Jede v tom i čssd? Tiskovka?Bude tiskovka?
25. 02. 2010 | 21:53

Novotná Jitka napsal(a):

TO. GEORGE Orwel - Hanka podle mě má naprosotu pravdu a kromě toho ona správně reaguje na blog pana Sobotky! Nedělá vůbec nic jiného, nemíchá do toho ani modré ani jiné barvy!Zřejmě je dobře obeznámená s problematikou. Napadáním se tady zabýváte zásadně hlavně Vy, tedy pokud jsem četla dosudu téměř všechny zde zveřejněné vý.litky našic ovčanů. Já vím, pravda bolí, halvně když se dotýká Vás a Vašich guru ?!!Dobrou noc.
25. 02. 2010 | 21:54

ivo napsal(a):

Soudružko Novotná vy jste nepochopila že si z toho můžem dělat jen srandu.Kradou modří jako oranžový za asistence černých zelených i komančů.Nemá cenu se hádat kdo krade víc .Stačí ty zloděje z parlamentu nevolit.
25. 02. 2010 | 21:58

Karl von Bahnhof und Tempelhof napsal(a):

Je jistě dobře, že každý může svobodně vyjádřit své názory. Problém spočívá pouze v tom, že tento jedinec, který ekonomii ani finace nikdy nestudoval a v životě nikde nepracoval nám chce dělat právě ministra finací... Předpokládám, že do toho jde coby politicky spolehlivý kádr kvůli pěknému platu. Protože té práci po odborné stránce nemůže rozumět ani omylem.
Já si ze stených důvodů nedělám např. ambice být ředitelem Úřadu pro jadernou bezpečnost. Prostě jsem jádro nevystudoval a tudíž tomu problému nerozumím. Ovšem kam se hrabeme na pana Dluhoslava...
25. 02. 2010 | 22:33

Suchec napsal(a):

Autor:
Reminiscence na věci nedávné.
http://photos-f.ak.fbcdn.ne...
25. 02. 2010 | 22:41

Kritik napsal(a):

Člověk se diví, co lze ještě vytunelovat. Český člověk je zkrátka geniální. Již jsme mysleli, že krást už není z čeho. A ono se dá krást stále.
25. 02. 2010 | 22:45

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem dva hrubě urážlivé texty ("gauner", "lump"), které byly v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou debatu.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
25. 02. 2010 | 23:23

nick y napsal(a):

Oskar to trefil: Nemá cenu se rozepisovat(hádat),podle mého zvláště ne pod blogem p.Sobotky.Vypustíme kapříkům rybník,nebo nestojíme za nic(stojíme za ten marast,co máme nyní).Já budu volit VV,co vy?A také informuji kolem sebe,každá troška do mlýna dobrá,souhlasíte?Pěkný večer přeji
25. 02. 2010 | 23:36

Al Jouda napsal(a):

Souhlas s volbou VV ! Kdyby se většina voličů řídila sloganem "Ani jeden hlas pro ODS, ČSSD nebo TOP 09", tak by bylo celkem jedno, kterou mimoparlamentní stranu by volili. Dost by jich totiž překročilo oněch 5%. Protože však je to jen moje zbožné přání, bude nejlepší domluvit se na volbě VV. Ta nakonec v rámci zdravotnické reformy chce zrušit všechny poplatky a zajistit standardní zdravotní péči podle ústavy zcela zdarma, takže má mé sympatie !
25. 02. 2010 | 23:55

Hanka napsal(a):

To vidlemistoklicu (21:06:53)
Poněkud mimo mísu jsi sám:
1. když ti grázl šlohne auto, řešíš, jestli je to socan, komouš nebo z ODS? Tak se zamysli, ty hlavo. Takže když krade momentálně Šnajdr (resp. krade posledních 15 let), tak krade. A neobhajuju Sototku, je to stejnej zmetek.
2. samotný článek není populistickým plácáním, jsou to fakta (možná o tom nic nevíš, což tě omlouvá). Přestaň uvažovat jako stranickej dement (mně je jedno za kterou stranu), ale jako člověk. To je zralý pro trestní stíhání, co se tam píše.
3. ještě jednou si přečti ty tvoje výhrady objektivně a zkus teď nekoukat, kdo to napsal (půlka toho totiž vyšla i v ČTK). Je to totiž průser, se kterým se musí něco dělat. Ale souhlasím, že jde o propojenou modrooranžovou smečku. Je ale fakt, že jich je podstatně míň než nás "nevyvolených", a na všechno musejí být dva - jeden kterej krade a lže, druhej, kterej si to nechá líbit.
Takže se ještě jednou zamysli...
26. 02. 2010 | 06:53

Hanka napsal(a):

To Al Jouda (21:24:55)
Pár faktů:
1. VZP nemá dostatek právníků, protože je Horák všechny vyházel (naposledy před měsícem zrušil /resp. na jeho návrh Správní rada/ celý právní úsek, jeho šéd, náměstek Horáka JUDr. Hlaváček musel odejít (před 2 lety raději odešel i právní guru VZP JUDr. Kessner). Od té doby najímají drahá externí advokátní kanceláře, které o problematice vědí totál kulo (osobní zkušenost).
2. co se týká 430 milionů za vymáhání pohledávek - VZP ani nepožaduje, aby pohledávky někdo vymáhal. Oni jim pouze poskytnou software, aby se daly evidovat a spravovat. Budou dostávat paušál cca 8 milionů měsíčně bez ohledu, jestli se pohledávky daří vymáhat lépe nebo ne. Je to jenom zástěrka na tunel pro exministra Němce, kterého vyhodil současný premiér z úřadu vlády a staré kontrakty s ministerstvem spravedlnosti mu končí.
3. VZP lže, když tvrdí, že se pohledávky dramaticky zvyšují (např. tvrdí, že se v roce 2008 zvýšily o 7 miliard, přitom naopak klesly). Takže si je Horák vědom, že je malér a teď lžou jak malí kluci. Přitom se stačí podívat na jejich stránky a mrknout do Výroční zprávy 2008.
Souhlas, že outsourcing pro veřejné instituce by měl mít velmi přísný režím.
26. 02. 2010 | 07:04

Hanka napsal(a):

To simyr, Zdeňka J. a podobné:

VZP vybírá pojistné s úspěšností 97%, to je zřejmě pravdivý údaj.

Pravdu o pohledávkách každý najde na http://www.vzp.cz. Je tam měsíčně aktualizovaný seznam dlužníků nad 300tisíc. Když to chvilku sledujete, vidíte, že hlavně roste penále za firmami, které dávno zkrachovaly a nikdo už neuvidí ani halíř. A rostou asi o 0,9% měsíčně. Jinak počet dlužníků se nijak nemění.

Ve výročních zprávách jsou údaje o stavu pohledávek každý rok. Tam uvidíte, že v roce 2008 klesly. Ne, že stouply o 7 mld.,jak začala TEĎ tvrdit VZP.

A nakonec - ano, pokud by firma vymohla jen 10% celkové sumy (dnes je to mezi 30 a 40 mld), tak by si peníze zasloužila. Ale Němec a spol. (1) nebudou nic vymáhat, (2) není moc co vymáhat, leč většina dlužníků je v bankrotu, (3) Němcova banda bude dostávat paušál 8 milionů měsíčně za poskytnutí nějaké evidence a "rady, porady".
V tom nejsou obrovské poplatky právní kanceláře a Podkonického v případě, že se dostanou k nějakému nešťastníkovi, který nezaplatil a jeho firma ještě nekrachla. Toho stáhnou z kůže, ale to nad těch 8 mega, co jim měsíčně pošle Horákova VZP.

My blbí se musíme živit prací...
26. 02. 2010 | 07:29

ivo napsal(a):

Nejsem závistivý ale zajímalo by mne jestli Sobotka za své sociální služby čsob,okd a pod má zašitý majetek ve stovkách milionů nebo už je v miliardách?Nebo že by to dělal pro stranu?Aby měl Tvrdík na kampaně?
26. 02. 2010 | 07:42

ing. Kalas napsal(a):

pane ivo ,to,že krade PaveBem,Bc, Snajder,Julinek,tALMANOVA A SPOL.,POSLEDNI JMENOVANI SEDI VE sPRAVNI A DOZORCI RADE ,aby pobirali 100 tisicove platy mesicne a BC. Snajder nam pak rikal ,jak je nutne plati 30.- Kc poplatek a ut vime na co,na Modre tunely BC Snajdra a spol. z ODS any dohazovali ksefty Judr. Nemcovi ,poradci pana Topolanka za 500 mega .
A Vy jeste ty mo.dry Tunelre budete volit,protoue ti ostatni pry kradou take.To je ale slabe alibi pro udajne previcovou ODS .Ja tvrdim,ze ODS je horsi nez KSC
26. 02. 2010 | 08:32

slavwin napsal(a):

Sobotka zveřejnil něco co vypadá jako fakta pro policii. Odesáci nás chtějí zavést do vzpomínek na minulost a školy výčutek a nadávek. Je totro v právním státě možné, ten klauziánsky kapitalismus začíná být neúnosný, to už začíná být zralé na revoluci.
26. 02. 2010 | 08:43

radek napsal(a):

pane poslanče,obchod na vymáhání pohledávek VZP mi stejně jako Vám připadá podivný, ale to je to jediné v čem se shodneme, Váš výklad je naprosto odlišný od mého pohledu na věc.
Pan Němec je profláknutá osoba, to je jasné, jenže ve vládě seděl s Vámi, nikoliv s ODS, jeho bývalý mluvčí a kamarád pan Dimun dnes pracuje pro ČSSD a pro Vás, ne pro ODS v opozici. Vliv na vládu máte dnes větší než ODS a tichou většinu ve sněmovně také. Současný ředitel VZP je člověk jmenovaný Vaší stranou po úporném boji s paní Musílkovou, který vedl Váš kolega Rath. Takže dnes svádět tento podivný obchod na ODS je téměř komické.
Nicméně věřím tomu že Vaši voliči to uvidí stejně jako Vy a budou Vám opět tleskat. Nejenže jste úžasný populista, ale i dokonalý demagog.
Je ale smutné že své nesporné schopnosti a inteligenci takto zneužíváte ve svůj prospěch, nedivím se že se nám všem pak tak nádherně smějete do obličeje.
26. 02. 2010 | 09:17

Suchec napsal(a):

radek:
Nějak Vám zmizel z hledáčku pan Mgr. Šnajdr a ta jeho spolunáměstkyně.

Tito to řídí poslední 2,5 roku.
26. 02. 2010 | 10:15

Zbyšek napsal(a):

Kdybyste tušili, co všechno pan Tomáš "Chci kapitalismus do zdravotnictví" Julínek ještě chystal a naštěstí nestihl... Ve své poslední křeči se ho ODS snaží tak trošku odsunout do kouta, protože na rozdíl od některých přispěvatelů v této diskuzi řada voličů vidí, že některé nápady jako privatizace všech zdravotnických zařízení a nebo privatizace zdravotního pojištění, by znamenaly objektivní zhoršení péče. Navíc, dovedete si představit ODS, jak zase něco privatizuje? To by ty peníce mířily zase všude možně jen ne do státního rozpočtu, jejej...
26. 02. 2010 | 10:37

Zbyšek napsal(a):

radek: A propos, nepochopil jsem, o jakém vlivu na vládu a tiché většině ve sněmovně mluvíte? Vy jste byl poslední měsíc v komatu? Nezdá se mi, že by soc. dem. měla díky obstrukcím pravice valný úspěch při projednávání svých návrhů...
A co se týče paní Musílkové, jakkoliv může být osoba Davida Ratha kontroverzní, v tomto případě by jistě dokázal její odvolání ospravedlnit. Celé její působení ve VZP bylo podezřelé už od konce 90. let (viz kauza prodeje akcií spol. Preciosa)
26. 02. 2010 | 10:45

Budař napsal(a):

Nechápu,jak mohou zde někteří troubové , jako Paja3,stálej rebel,Kydač hnoje a další,obhajovat takového troubu, jako je Spejbl Dluhoslav Sobotka.Zřejmě budou stejného ražení, se stejným IQ, z Moravy a ČSSD.Jinak proto nemám vysvětlení. Uvědomte si už konečně, že není možné, aby taková nula, nic neznající, bez jakékoliv praxe, nám tady udávala směr a říkala, jakým způsobem se má naše země ubírat dále. Je to tragédie tohoto státu.Tito troubové v ČSSD, rostou jak houby po dešti.Odešel Gross a už tu jsou další.
26. 02. 2010 | 19:16

Budař napsal(a):

To: ingemark Kalas, máte nick ing., to bude asi vaše jméno, že ? Protože nevím, že by u nás, mohli jíti lidé ze zvláštní školy, rovnou na vysokou. A to si nejsem jistý, jestli vám moc nefandím a zda máte tu zvl. školu dodělanou, to usuzuji dle vašeho příspěvku.
26. 02. 2010 | 19:25

Pepa 3 napsal(a):

Budař:
Konečně se tu objevil ten správný představitel "vzdělanějsí a inteligentnější" části společnosti, která zásadně volí jedině čestné politiky. Mohli jsme si tak (opět opakuji "konečně") přečíst příspěvek plný argumentů a věcných připomínek od člověka, který vzhledem ke svému vysokému IQ je plně oprávněn hodnoti jiné. Ano takhle vypadá modrý bolševismus v praxi. Čest vaší záslužné práci. (Jen malá poznámka: Kdybych se poprvé objevil na některé diskuzi a přečetl si váš příspěvek, tak bych si řekl: Co? Tohle chtějí abych volil? NIKDY!)
26. 02. 2010 | 19:39

Jiří Kadlec napsal(a):

Bohuslave, měl jsem možnost se s tebou setkat na studiích. Průměrný student s malým rozhledem, žádné zkušenosti ze zahraničí, žádná praxe z práce (kromě Poslanecké sněmovny), levicové argumenty bez odborných analýz, snaha se vyhnout konfrontaci diskuzi s profesionály atd. Tohle je náš Dluhoslav Sobotka, takový otík, co si našetřil z poslaneckých náhrad na byt a diví se, že mu to vyčítáme. Má trvalé bydliště v Brně, ale žije několik let v Praze s rodinou, ale kdo by nechtěl brát dopravné, když je Brno tak daleko...
27. 02. 2010 | 17:11

Pepa 3 napsal(a):

Jiří Kadlec:
Nezlobte se na mne, ale jsem přesvědčen, že jste se s autorem na studiích nesetkal a když tak maximálně v prvním ročníku. Tenhle blábol totiž nemůže člověk s ukončeným vysokoškolským vzděláním napsat. A když, tak pouze s barevnou mlhou před očima. Víte např. o tom, že poslanecké náhrady jsou paušální (ano, pro všech 200 poslanců) a nezúčtovatelné? Chcete se pouze dělat zajímavým, ale téměř absolutní neznalost číhá z každé vaší věty.
27. 02. 2010 | 18:26

NSM napsal(a):

Jen pro zajímavost.On ten Sobotka snad z pozadí diriguje i ty parlamentní obstrukce,kterými se není možné k nápravě některých lumpáren pro samou demokratičnost prokousat.Možná by to zvládl nějaký Cerberos.Ale na zarputilost klovajícího ptactva by také nestačil.To je práce pro postižené voliče.Tak si to už konečně pamatujme!
27. 02. 2010 | 19:24

občan napsal(a):

Pro pana Sobotku: místopředseda správní rady je jeho hejtman z Brna:
Správní rada VZP ČR
vytisknout článek
zaslat e-mailem
stáhnout PDF
Členové jmenovaní vládou ČR:
MUDr. Martin Barták
Ing. Stanislav Blaha
PhDr. Lucie Bryndová
Ing. Jarmila Fuchsová
MUDr. Markéta Hellerová
MUDr. Pavel Hroboň
Ing. Ivana Jenšovská
Mgr. David Kotris
RNDr. Jiří Schlanger

Petr Tluchoř


Členové zvolení Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR:


Ing. Ladislav Býček
Ing. Martin Fassmann
Mgr. Michal Hašek - místopředseda
Ing. Josef Holub
MUDr. Jozef Kochan
RNDr. Vladimír Koníček
MUDr. Jiří Koskuba
Ing. Zdeněk Liška
Ing. Vlastimil Ostrý
Ing. Miloš Patera
MUDr. Vladimír Plaček
RNDr. Hana Pýchová
MUDr. Vladimír Říha
MUDr. Olga Sehnalová, MBA
MUDr. Michal Sojka
Bc. Marek Šnajdr - předseda
MUDr. Boris Šťastný
Ing. Lucie Talmanová
Ing. Monika Turnovská
Ladislav Vomáčko
27. 02. 2010 | 20:47

twardowski napsal(a):

ona to neni jen VZP, ze?
01. 03. 2010 | 11:23

Radek.R napsal(a):

Jak to tady čtu, tak většinu zajímá překlep nebo se snaží pana Sobotku otrávit nesmyslným komentářem. Je škoda, že se nezaobíráte obsahem příspěvku, protože to je podstatné. Ja naopak děkuji za podkrytí praktik, které se u VZP dějí. Člověk si pak alespoň udělá obrázek o věcech, ke kterým nemá přístup. Pevně věřím, že po květnových volbách už takový Šnajdrové a jemu podobní nebudou.
02. 03. 2010 | 08:51

Terry napsal(a):

Správní rada VZP ČR
http://www.vzp.cz/cms/inter...

Členové jmenovaní vládou ČR:

MUDr. Martin Barták
Ing. Stanislav Blaha
PhDr. Lucie Bryndová
Ing. Jarmila Fuchsová
MUDr. Markéta Hellerová
MUDr. Pavel Hroboň
Ing. Ivana Jenšovská
Mgr. David Kotris
RNDr. Jiří Schlanger
Petr Tluchoř

Členové zvolení Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR:

Ing. Ladislav Býček
Ing. Martin Fassmann
Mgr. Michal Hašek - místopředseda
Ing. Josef Holub
MUDr. Jozef Kochan
RNDr. Vladimír Koníček
MUDr. Jiří Koskuba
Ing. Zdeněk Liška
Ing. Vlastimil Ostrý
Ing. Miloš Patera
MUDr. Vladimír Plaček
RNDr. Hana Pýchová
MUDr. Vladimír Říha
MUDr. Olga Sehnalová, MBA
MUDr. Michal Sojka
Bc. Marek Šnajdr - předseda
MUDr. Boris Šťastný
Ing. Lucie Talmanová
Ing. Monika Turnovská
Ladislav Vomáčko
Dozorčí rada VZP ČR
(http://www.vzp.cz/cms/inter...)

Členové jmenovaní vládou ČR:

MUDr. Tomáš Julínek, MBA
Mgr. Martin Plíšek
Ing. Květuše Srnová

Členové zvolení Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR:

MUDr. František Adamec
Mgr. Ivan Adamec
PaedDr. Květoslava Čelišová
Ing. Josef Kantůrek - předseda
Mgr. Karel Klíma
PhDr. Marie Klucová
JUDr. Jitka Kupčová
MUDr. Vladimír Polanecký- místopředseda
Mgr. Tomáš Úlehla
RSDr. Ladislav Urban
02. 03. 2010 | 12:16

LEVAK napsal(a):

Pamatuješ ještě Erbenovu Polednici?? Tak tohle je paráda,
napsat současnost a přitom zachovat rytmus a slovosed a význam
klasika!!!

K. J. Erben - Finančnice

U záložny lidé stáli,
z plna hrdla křičeli.
Kde jsou naše prachy, králi,
kam úspory zmizely?
královy jim ruce kynou -
mlčte, dám vám svobodu!
Lid však kleje: piješ víno,
nás posíláš pro vodu!!!
Tady každá rada těžká
ve čtvrtek i v pondělí.
Zeptejte se Klause, Ježka,
kam se prachy poděly.
Král jim hází hračky z věže -
Klause, Ježka, Kohouta.
Všechno marno, Klaus i Ježek
bum bác letí do kouta.
Bude-li vám, lidi, zima,
bude-li se krátit dech,
chcete-li se míti prima,
čtěte si v mých dramatech.
Zase křičí, rudnou v líci -
čti si svoje kydy sám!
Že na vás, vy nezbedníci,
Koženého zavolám?
Pojď si pro ně, zbohatlíku,
pojď, vem si ty zlostníky!
A hle, kdosi bere kliku,
lodě, banky, podniky -
Jako stín se ruka plíží,
na co sáhne - otočí.
Z obýváků, ložnic, spíží
vybírá si obročí.
Již vztahuje černé ruce
po chlebě i po soli -
Sametová revoluce
dneska právě vrcholí.
Slyšte, první, druhá, třetí,
v poledne zvon udeří -
klika cvakla, dveře letí -
EU vchází do dveří.
Ve mdlobách tu národ leží,
na čele se perlí pot.
Pokladna je prázdná, temná -
zbudou prachy na důchod?
03. 03. 2010 | 11:38

Marcel Šos napsal(a):

A co Standa Gross? Kdy se vysvětlí jehogeniální zbohatnutí? Možná by se z toho zalepily i ty vaše zdravotní poplatky :)
03. 03. 2010 | 17:58

skyracer watches napsal(a):

That to him was one of the best times of his life – but breitling montbrillant it was also the last time he was truly himself,
13. 03. 2010 | 08:14

breitling navitimer napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
13. 03. 2010 | 08:16

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
26. 03. 2010 | 10:56

rolex watches napsal(a):

rolex watches is very useful tools to protect our time.If you never pay attention to yourself ,please grasp this chance.a few days ago,I bought a swiss watches.IT's very good to use.So i want to write an article about watches to share with everyone on seiko watchesSo as to more and more people to konw it.
02. 04. 2010 | 02:53

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
20. 04. 2010 | 04:44

Ronny Hatteyer napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:53

Lois Fansher napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:53

Donetta Pelkowski napsal(a):

23. 08. 2010 | 04:56

Jaroslav Klenot napsal(a):

Prošel jsem křížově podklady pana Ing. Babiše.
Uvedená data odpovídají jinýmuvedeným.
Rozuzlení je na orgány činné v trestním řízení.
Prostý člověk se nedostane do smluv, důležitého podkladu pro rozhodnutí.
Nesuďte, nebudete souzeni.
I když budeme znát vše kolem zakázek, nebudeme znát skutečné pohnutky, nebudeme znát jejich osobní situaci.
08. 11. 2014 | 07:12

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy