Tak nakonec se ODS stávka nepovedla

04. 03. 2010 | 09:27
Přečteno 9875 krát
Stávka v dopravě nebude. To je dobrá zpráva. Nejen pro cestující vlakem a metrem. Už jsem na webu psal o tom, že nejlepší je pouze taková stávka, která splní svůj účel, aniž by ve skutečnosti musela proběhnout. Zdá se, že přesně k takovému řešení odbory ( a vláda spolu s konstruktivní částí poslanců a senátorů) směřují. Gratuluji odborovým předákům k rozvaze a dobré strategii. Poněkud horší hodnocení si odbory zaslouží za komunikační strategii. Nepodařilo se jim dostatečně vysvětlit fakt, že nejde jen o obhajobu železničářských režijních jízdenek, ale že jsou ohroženy zaměstnanecké benefity stovek tisíc zaměstnanců i z nestátní podnikové sféry.

ODS o stávku ovšem velmi stála. Dělala vše, aby k ní odboráře vyprovokovala. Počínaje projevem Petra Nečase, který ve sněmovně odbory demagogicky obvinil z toho, že nikoho nereprezentují, a konče arogantním a agresivním postojem poslanců ODS a satelitu TOP 09 ve Sněmovně a v Senátu.

Proč ODS o stávku tolik usilovala? Musí nyní hodně riskovat. Její voličský elektorát slábne, ODS potřebuje zvýšit napětí ve společnosti aby zabránila odchodu dalších voličů k méně konfliktním malým stranám. Mobilizuje proti komunismu v inzerátech, kde z Jiřího Paroubka z nějakého záhadného důvodu udělala komunistu Zápotockého a ze mne slovenského komunistu Gustava Husáka ( asi proto, že nosím brýle..) Stávka by ODS umožnila mobilizovat své radikální voliče, kteří nečiní rozdíl mezi odborářem a ruským bolševikem. Současně by ODS na téměř filmovém pozadí stojících rychlíků mohla obvinit ČSSD z vyvolávání hospodářského a politického chaosu. A chaos věru nemilují zejména voliči ze středních vrstev. Tak tahle strategie nevyšla.

ČSSD se zachovala principiálně. Odmítla snížení reálných mezd, které zaměstnancům hrozilo. Zvyšovat napětí a narušit sociální smír uprostřed hospodářské krize by byla vážná chyba. Kalousek a Topolánek budou muset se svými daňovými experimenty počkat až na výsledek květnových voleb. A ten je věru nepotěší.





Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Mastodont napsal(a):

ČSSD se zachovala principiálně. Nejdřív něco prosadila a pak to odmítla.
04. 03. 2010 | 09:39

Lojza napsal(a):

Dobrý den pane Sobotko, s špatnou komunikací odborů máte velkou pravdu. ODS i přes radikální vystupování ztrácí voliče. a vypadá to, že v Praze to nezachrání ani John.
04. 03. 2010 | 09:40

neo napsal(a):

Plky. Jediná ODS a TOP 9 nebyly ochotny přistoupit na vydírání odborářů.

Odbory nestávkují za benefity pro zaměstnance, jelikož tyto nejsou poskytovány vládou či poslanci,ale samotnými zaměstnavateli. Ti i nadále mohou benefity poskytovat bez ohledu na to, co si myslí odboráři.
04. 03. 2010 | 09:41

Karbaník napsal(a):

Zatáhnouti povyjetou nudli zpět do nosu lze. Ovšem zatáhnouti zpět do penisu uniknuvší ejakulát jest prostě nemožné.
Tak asi tolik, pane Sobotko.
04. 03. 2010 | 09:43

Jan K. napsal(a):

Tak teď, když jste v tom blouznění, ještě napište, že přes odpor A. Hitlera došlo k druhé světové válce. Bude to mít zhruba stejnou vypovídající hodnotu.
04. 03. 2010 | 09:46

Bart68 napsal(a):

Odmítla snížení reálných mezd ? Někdo tvrdil, že jim sníží mzdy ? Zvýšení by šlo na vrub zaměstnavatele. Nikde není jisté, že by se to promítlo do platů. Pokud ano, pak ať si třeba stávkují. A jestli někdo vyvolává napětí ve společnosti ? Ano, stačí si poslechnout Vašeho šéfa.
04. 03. 2010 | 09:48

bohuslavsobotka napsal(a):

ČSSD změnu DPH v loňském roce neprosazovala, byl to vládní návrh, do kterého poslanci nezasahovali. Osobně jsem pro něj tehdy nehlasoval. Při debatě ve sněmovně se nyní ale přiznal Kalousek, že zdanění benefitů vpašoval do technické a harmonizační novely DPH záměrně.
04. 03. 2010 | 09:48

jichu napsal(a):

Pro neo: Samozřejmě je však budou muset výrazně zdanit. Poté budou muset ekonomicky uvažovat či tuto daň přenést na zaměstnance, či platbu zaplatit ze svého. Stane se to pro ně nevýhodné a nezajímavé. Takže samosebou vytvoří tlak a v následujících letech benefity v kolektivních smlouvách zruší, tedy žádný avizovaný zisk pro erár. Zaměstnanci, pokud budou muset doplácet DPH, tak také budou uvažovat ekonomicky, a raději budou tlačit na navyšování mezd. I formou stávek. Takže nula od nuly pojde, jen Kalousek bude mít dobrý pocit z dobře vykonané práce.
04. 03. 2010 | 09:50

kolemjdoucí napsal(a):

neo:

Jsem tomu rád, že konečně jste i vy uznal nutnost zvýšení daní podnikatelům, a neohroženě za něj bojujete z pravicových pozic. Jen tak dál, pane neo, jan tak dál!
04. 03. 2010 | 09:50

Petra napsal(a):

Zvyšovat napětí a narušit sociální smír uprostřed hospodářské krize by byla vážná chyba a právě proto by ČSSD mněla přestat zneužívat odborů na prosazení svých cílů pane Sobotko! Váš blog mi silně připomíná propagandu bolševiků s kterou by bylo zahodno jednou provždy skoncovat.
04. 03. 2010 | 09:50

Mistr XXL napsal(a):

ODS usilovala o nějakou stávku a mobilizovala voliče? Stejně tak se dá napsat, že o ní usilovala ČSSD, která chtěla mobilizovat svojí údernou sílu. A hlavně o ní usilovali odboroví předáci, včetně těch, co sedí v ČSSD, poté, co sami vyšší DPH odhlasovali.

http://hn.ihned.cz/c1-40839...

Ano a ČSSD se zachovala "principiálně", jako ostatně vždy. Příště napište, že ODS chtěla nechat střílet do stávkujících, ať to má větší šťávu.

A ještě nám napište, proč se "muselo" začít stávkovat teď, když žádné rušení benefitů nehrozilo a nikdo zatím žádné těmto odborářům nerušil.
04. 03. 2010 | 09:50

Jeník napsal(a):

Neo - opravdu inteligentní reakce. Váš přehled je až udivující.

Necítím se jako Vy, že jsem nějaký génius, ale selský rozum mi říká, že by v případě, že ODS zablokuje v senátu další legislativní postup a nebo pan nejmoudřejší (dle mého názoru největší škůdce všeho v našem státě) bude podepisovat jenom své blábolknihy a nepodepíše změnu zákona o daních, by bylo vhodné nestávkovat pouze v dopravě, ale v celém státě a smést ty žongléry a sabotéry, kteří vyznávají modrou barvu a supa tak, že je už nikde nenapadne nám tady kalit vodu a znečisťovat vzduch.
04. 03. 2010 | 09:54

miro napsal(a):

Alibisto, Vy jste osobně pro to nehlasoval, ale celá ostatní ČSSD ano, proč jste jim to nevysvětlil
To že se ODS nenechá vydírat jí ani trochu nepomůže a svým postojem jen zrtácí a v tomto případě se chovala zásadověji než ČSSD která pro kterou je každý hlas dobrý
04. 03. 2010 | 09:55

karelhá napsal(a):

Ano, vypadá to tak, x-tá mobilizace ODS před x-tými volbami.
04. 03. 2010 | 09:58

neo napsal(a):

kolemjdoucí:
máte pravdu.

Tady ale není zvyšování nákladů tragické. Zaměstnavatel to může kompenzovat pouhým zrušením benefitu či si nechá připlatit od zaměstnance.

Pokud se jedná o zvyšováání nákladů cestou vyšších mezd či daně z příjmu, tam to lze kompenzovat buď zdražováním, nebo propouštěním.

vyberte si co je lepší pro zaměstnance:)

soudím, že je lepší přijít o benefit, než o práci:)
04. 03. 2010 | 10:08

neo napsal(a):

Jeníčku, dej si perníček a nevopruzuj.

Stávkuj si třeba za pomeranče do škol nebo mléčný svačiny.
04. 03. 2010 | 10:09

Matrix napsal(a):

Koukám, že rudí zázraci bojují za vlastní blbost, doporučuji podrobně posloucht od 5 minuty

http://www.ct24.cz/vysilani...
04. 03. 2010 | 10:32

Konec napsal(a):

Soudruhu Sobotko, Goebels je proti vám úplná nula. V armádě vás už nechtějí (ešusy se tam přestaly počítat), tak jste vlezl do politiky. Boží mlýny sice melou pomalu, ale jistě. Taky na vás dojde.
04. 03. 2010 | 10:36

JC napsal(a):

Bohušu, Dr.Goebles byl proti tobě ryzí amatér.
04. 03. 2010 | 10:36

JC napsal(a):

Konec,
Fakt jsem neopisoval,ale byl jste rychlejší :-))
04. 03. 2010 | 10:37

Tom Louka napsal(a):

Milí zlatí,

řeknu Vám jak to bude. Soc. dem. vyhraje volby a s komoušema dají nadpoloviční většinu ve sněmovně. Budou nějaké tanečky se zelenými a spol., aby nakonec vznikla menšinová vláda soc. dem.(možná s přílepkem zelených nebo Johna) a s tichou podporou komančů. Důsledkem toho tu dlouho zůstane 500 tis. nezaměstnaných (a 500 tis. zahraničních dělníků, kteří za ně budou makat), státní dluhy budou utěšeně růst a na kdejakou blbost bude úřad a předpis. Sobotka se bude zubit dál, vykládat kecy o sociálním smíru a ušetří si na další byt. Ale vy milí zlatí, si ušetříte na houbelec, protože pomalu ale jistě začnou odcházet zaměstnavatelé do jiných zemí a vaše reálné mzdy neporostou. Ale jaký národ, taková vláda. Takže, moje doporučení: Nevoli komouše, socany a zelené a dobře se naučit anglicky.

Tom Louka
04. 03. 2010 | 10:39

123 napsal(a):

Bohušu,to jsi opsal z Blesku?
04. 03. 2010 | 10:47

ferda napsal(a):

Na první pokus jsem neměl dost slušných slon a vyjádření k blábolu pana Sobotky.Trochu jsem to vydýchal a budu se držet ve slušných mezich.Pane Sobotko,jste takový v... nebo to jenom tak hrajete?To je opravdu výtvor lháře a podvodníka.Jenomže co čekat od socana.
04. 03. 2010 | 10:50

thebadscotch napsal(a):

já doopravdy pana sobotku nechápu... ods nestála ani tak o stávku ale o to aby se neznevýhodňovali jisté skupiny zaměstnanců - kteří k tomu ještě chtějí stávkovat - a k tomu vašemu pohoršení nad reklamou v novinách - nevím kolik vy rvete do negativní kampaně ale asi to bude více než oni že? koneckonců jste s tím začali !!! tím rozhodně netvrdím že mi nevadí jakákoli negativní kampaň kterékoli strany protože tím se pouze snižuje na úroveň čssd
04. 03. 2010 | 10:54

BAryk napsal(a):

Chudacci socialne deokraticky, on Kalousek do navrhu neco vpasoval a vy jste nevinni, vy jste to jenom schvalili. To jste takovi pitomci, ze neumite cist? Hlasujete ve snemovne o necem, a ani nevite o cem? Stejne jako v pripade vypadnuvsi casti zakona, podle ktere se vypocitaval zaklad pro platbu pojistneho a kvuli ktere ted statceli tisicum zadosti o vraceni za desitky miliard?
Boze a takovi bridilove chteji ridit stat? To diky vam dozeneme Evropu uz za rok - Island a Recko mam na mysli.
04. 03. 2010 | 10:59

pozorovatel napsal(a):

Inu, přece to bylo tak. Nejdříve ČSSD spunktovala spolu se svými odbory umělou kauzu a začala vydírat. Poté zjistila, že stávka není příliš populární a tak změnila názor a stávku odvolala. No a vina je jako obvykle ODS, Kalousek a jiní nepřátelé.
Hrozba stávkou byla tedy pokusným předvolebním balónkem, který splaskl. Příští týden vypustí ČSSD jiný.
04. 03. 2010 | 11:02

Hela z Prahy napsal(a):

že se nestydíte pane Sobotko a celá vaše prokletá banda. Lžete až se Vám z huby práší,veřejnost moc dobře ví kdo to všechno zpunktoval..dělali jste si předvolební tanečky,ale nějak se vám to vymklo a váš úmysl se míjí účinkem.jděta už do háje s těma vašema kecama ..
04. 03. 2010 | 11:04

yt napsal(a):

Většího pokrytce těžko najít.
04. 03. 2010 | 11:04

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem jeden hrubě urážlivý text ("hajzle"), který byl v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou debatu.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
04. 03. 2010 | 11:04

Rumcajs napsal(a):

Benefity zachráněny!

Hurá.

Bohouš se už bál, že mu někdo šáhne i na ty jeho.
04. 03. 2010 | 11:06

Sobotka lže napsal(a):

Tento lhář a demagog chce být ministr financí.
04. 03. 2010 | 11:06

honza napsal(a):

Bože, do čehos to duši dal. Sami v ČSSD včetně všech odborářů v ní usazených napřed DPH pro "benefity" odhasovali, dokonce včetně svých bratrů komunistů. Pak kvůli tomu vyprovokovali předvolební hrozbu stávkou a poté co byly reakce lidí negativní - zase rychle stávku odvolali. Narozdíl od toho názor ODS je neměnný. Soudruh Sobotka je klaun.
04. 03. 2010 | 11:09

honza napsal(a):

Jinak Sobotka má s benefity dobré vlastní zkušenosti, koupil si za ně dle svých slov byt za 5 mega.
04. 03. 2010 | 11:12

BAZA napsal(a):

Vážený pane,
už přestaňte za všechno obviňovat ODS. Takový příklad. Když se majitel Škodovky rozhodne rozdávat benefity zaměstnancům ve formě aut za 1000,- Kč, zaplatí se za tyto vozy státu DPH 200,- Kč. Kdyby se DPH platilo z obvyklé ceny vozu, bylo by DPH když vezmu nejlevnější verzi asi 36.000,- Kč. A to znamená, že v tomto případě stát dostal na DPH o 35.800,- Kč méně. Vynásobte si to počtem zaměstnanců v podnicích s osobními vozidly, vynásobte si to počtem zaměstnanců kteří si tímto způsobem pořídí výrobek firmy, která ho vyrábí nebo prodává a možná Vás něco trkne, kolik to ten stát bude stát. Mimochodem, benefity pro 200 000 lidí na železnici jsou mimořádně výhodné a nespravedlivé. Je to totiž státní podnik a platíme jim to my všichni. Především my, co na žádné benefity nemáme nárok, protože platit daně je pro nás téměř zničující.
04. 03. 2010 | 11:13

jiri nekolny napsal(a):

z vas jde strach a des a hnus, pane.
04. 03. 2010 | 11:14

Gorre napsal(a):

Mate svatou pravdu!
Nejprve to ODS zkousela se zemetresenim na Haiti a v Chile, a ted prisli se stavkou, ktera se nakonec jen diky heroickemu vykonu a neuveritelnemu sebeobetovani z rad CSSD nekonala!
Vzdyt oni uz nevedi coby si vymysleli...!!!1
04. 03. 2010 | 11:19

tom napsal(a):

Já chci taky ty benefity.Buďme solidární dejme je všem i bezdomovcům.
04. 03. 2010 | 11:25

Josef napsal(a):

Něco takového může napsat jen zcela bezcharakterní člověk nebo někdo, kdo není duševně zdráv.( minimálně osobnostní porucha ) Myslím, že ve Vašem případě, pane poslanče, se obě varianty prolínají.
04. 03. 2010 | 11:25

Paterik napsal(a):

Odboráři prý hájí "oprávněné" požadavky, které jdou z kapes nás ostatních. Až budou chtít patnácté a šestnácté platy jako v Řecku a pohrozí zase stávkou, tak si Sobotka asi sedne na zadek.
04. 03. 2010 | 11:31

noblesse_oblige napsal(a):

Lžete a víte to, pane Sobotko, a navíc si ještě myslíte, že jste vtipný... Ostatně soudím, že politik, který v rozporu s dobrými mravy zneužíval poslanecké náhrady a pořídil si za ně byt za 5 milionů, musí tyto peníze vrátit státu a vzdát se všech svých funkcí.
04. 03. 2010 | 11:38

eman napsal(a):

Soudruhu EKONOME Sobotko, takovou lekci z demagogie jsem snad ještě nezažil. To máte po kakau?!?
04. 03. 2010 | 11:42

Tencokida Hnuj napsal(a):

Červenooranžovorudá banda a firemní benefity.

ODS : Tyhle požadavky odborů zatíží další generace. Nebude pak na Opencard a podobné bohulibé projekty.
ČSSD : Splnění požadavků odborů je důležité pro udržení sociálního smíru. A našich postů na úřadech a radnicích.
KSČM : Pravda, pravda, bratříčku.

Český občan : Začínám si čím dál tím víc myslet, že placením daní se stávám spolupachatelem čehosi perverzního a odsouzeníhodného. Tím nemám na mysli firemní benefity.

Volím VV. Pan primář říká, že kdybych volil ČSSD nebo ODS, tak se ze své schizofrenie nikdy nevyléčím.
04. 03. 2010 | 11:43

Tencokida Hnuj napsal(a):

re : modrooranžovorudá
Omluva těm, které jsem nezmínil. Sorry.
04. 03. 2010 | 11:46

Paroubek škodí lidem napsal(a):

To je článek jak z údernického listu!
Proč nejsi, Bohuši, na plakátech někde. Chtěl bych vědět, příteli, za co bojuješ ty? Jirka bojuje za můj důchod. Urban za mé pracovní místo, ale co ty? Bojuj, Bohuši, bojuj!!
04. 03. 2010 | 11:48

Odbory jsou k ničemu napsal(a):

Připadá mi rozumné, když státní podník s obrovskou roční finanční ztrátou rozdává benefity!! Jen tak dál!! Vivat!
04. 03. 2010 | 11:51

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem jeden hrubě urážlivý výkřik ("zmrd"), který byl v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
04. 03. 2010 | 11:53

karel napsal(a):

Pane Sobotko, pořád berete náhrady za Vaše údajné cestování mezi Prahou a Slavkovem u Brna?
04. 03. 2010 | 11:56

slavwin napsal(a):

Jsou ti odesáci takoví jako se jeví z jejich komentářů, proč v té straně jsou, když neumí posoudit věcnou stránku problému a musejí se uchylovat k takovým ubohostem?
04. 03. 2010 | 11:57

Pavel Kořán napsal(a):

Sobotka se trumfuje s Rathem, Zaorálkem a Paroubkem o to, kdo dokáže lépe napodobit metody jejich velkého guru J.Goebbelse. Titulek článku je prostě NEUVĚŘITELNÝ.
04. 03. 2010 | 11:58

Suchec napsal(a):

BAZA:

To je mi demagogie.

I před 2004 platilo, že DPH se odvádělo z ceny vstupní. U auta by to bylo z ceny výrobní, tudíž by Škoda musela dodanit rozdíl mezi 200Kč a cenou ýrobní (třeba 100000).

V tomhle zákoně se ale jednalo o to, že pokud já, jako zaměstnavatel poskytnu třeba poukaz na dovolenou, jak by se počítal rozdíl mezi cenou poskytnutou a obvyklou?

Jiný příklad.
Mám dohodnuto s vedlejší hospodou, že moji zaměstnanci budou chodit jen tam, ale že menu nebude stát 60, ale 50 (mám množstevní slevu a cena za jedno jídlo je stále nad náklady té hospody,přece mne nebude dotovat, ne?), já přispěji ještě 10Kč (polovina jde ze zisku, druhá do nákladů) ale státu budu muset odvést DPH z těch 60Kč, tedy i z již zdaněného čistého zisku.

To je přece pičovina na n-tou.

Jinak ohledně DPH u benefitů viz.: http://www.vlada.cz/cz/medi...
04. 03. 2010 | 11:59

Slavkov napsal(a):

Pane Sobotko,
jste člověk, který by rád byl ministrem financí.
Mě by zajímalo, jestli jste někdy v životě zastával takovou pracovní pozici v soukromé firmě, kde jste zodpovídal za to, aby firma vydělala peníze, včas zaplatila zaměstnancům mzdy a včas odvedla daně a jiné poplatky státu.
Pokud ne a jte pouze zvyklý přerozdělovat cizí peníze, využívat nezdaněné příjmy jako poslanec, tak bych se za Vaše ministerské ambice styděl.
04. 03. 2010 | 12:00

Suchec napsal(a):

TCKDH:
VV? Uvidíme. Já ale Johna a spol opravdu volit nebudu.

Zvláště poté, co dopředu hlásí koalici s ODS.
04. 03. 2010 | 12:00

Suchec napsal(a):

Slavkov:
Hele, a co to má společného se zákonem o DPH?
04. 03. 2010 | 12:01

vidlemístoklíčů napsal(a):

Nemusím nikoho ze současné zkorumpované politické scény, ale vaše trojka (se šéfem a Drátem) je snad to nezákeřnější a nejprolhanější, co mohla politika přinést. Umím si představit, jak zezadu někoho kopnete a pak s dotyčným společně nadáváte na toho, kdo mu ublížil. Chtělo by to nejen trochu soudnosti, ale i sebereflexe a možná pár slov s normálními lidmi. Pak si třeba uvědomíte, kdy mlčení je nejvíce hodnocený postup.
04. 03. 2010 | 12:03

pkk napsal(a):

Voličský elektorát - to je jako "lidová demokracie". Terminologie prázdnotu myšlenky nezachrání, spíše na ni upozorňuje, že, pane Sobotko? :)
04. 03. 2010 | 12:05

JQ napsal(a):

Nevim, jestli je rozumne z pohledu politika podporovat odbory, kdyz znacna cast spolecnosti, vcetne me malickosti, je ma za pouhe vyderace a mafiany. Odborari by volili CSSD nebo KSCM ve vetsine pripadu tak jako tak, podporou odboru akorat tak nastvete stredove nevyhranene volice.

A kde je zakotven "princip", ze realne mzdy nemohou za zadnou cenu klesat? Opravdu bych se rad poucil.
04. 03. 2010 | 12:05

winter napsal(a):

Modří fanatici,
blíží se čas podávání menáže, a tak doufám, že po ní a po vašem odpoledním klidu, se přestanete předvádět a předhánět, kdo z vás blbů, urazí nejvíc slušného člověka, jakým je pan Sobotka.
Přijde audit a pak se uvidí, jestli budete mít čas na brouzdání po netu a chrlit váš modrý trus na každého, kdo není zloděj nebo je v každém případě chytřejší. Tak šup šup do řady ....
04. 03. 2010 | 12:06

Tomáš Klugar napsal(a):

Lžete pane Sobotko !!!
04. 03. 2010 | 12:06

Slavkov napsal(a):

Suchec,
hodně, viděls v článku někde řeč o DPH???
04. 03. 2010 | 12:07

Rumcajs napsal(a):

Suchec:

Tohle platilo vždycky. Platit DPH máš platit z ceny obvyklé. Množstevní sleva je rovněž cena obvyklá, tutíž toto se na to nevtahuje.

Zákon jsem nečetl, ale předpokládám, že se jedná o zdanění benefitů jako standartního příjmu. Tedy podnikatel žádné výdaje a DPH z celé ceny.

Tož buď rád šmudlo, bude víc na dávky.
04. 03. 2010 | 12:07

Jarda napsal(a):

Ten titulek článku, i jeho obsah, plně odpovídá mentální úrovni funkcionářů ČSSD. Na tom je totiž založena jejich politika. Na bezzásadovosti a provokativní lži. Asi to jejich volič chce slyšet a svým mdlejším rozumem tomu i fandí. ČSSD podělá co může, ale za všechno pak nakonec může někdo jiný. Již dlouho dělají propagandu tímto způsobem, že zloděj křičí chyťte zloděje.
04. 03. 2010 | 12:08

Koloss napsal(a):

Pane Sobotko, zkuste si pustit, nějaké archivní věci, jak komunisti masírovali davy před Únorem a jakou vytvářeli ve společnosti náladu. Možná Vás překvapí, jak jsou si jejich a Vaše projevy podobné. Nebo je to záměr?
04. 03. 2010 | 12:09

Rumcajs napsal(a):

winter:

Zalez do kanálu a neotravuj slizoune.
04. 03. 2010 | 12:10

Agent napsal(a):

Cituji Bohuslava Sobotku: "ČSSD změnu DPH v loňském roce neprosazovala, byl to vládní návrh, do kterého poslanci nezasahovali. Osobně jsem pro něj tehdy nehlasoval. Při debatě ve sněmovně se nyní ale přiznal Kalousek, že zdanění benefitů vpašoval do technické a harmonizační novely DPH záměrně."

Tzn. že vy a vaše partička, i přesto že čerpáte maximální výhody včetně maximální výše náhrad, děláte k tomu všemu mizernou práci a nedokážete ohlídat nějakého Kalouska? Tak to je vrchol neschopnosti!
04. 03. 2010 | 12:11

Richard napsal(a):

Soudruhu Sobotko, sláva, že je tady pravice a snaží se zabránit vašemu populistickému rozhazování dalších deficitních peněz. Ten blábol co jste tady napsal, by jste měl tak maximálně předčítat společně s milionovou panenkou Brožovou spřízněným romále na vašich socanských mítincích. PS: " Husák" … to nebude jen brýlemi!!
04. 03. 2010 | 12:12

Jaz napsal(a):

Prestal bych se tak blbe tlemit a bylo by daleko lepsi kdyby jste prisel s resenim neceho opravdu zasadniho pro normalni lidi, at vam mohou dat hlas z presvedceni a ne ze voli jen mensi zlo. Co tak vy poslanci uz byt konecne vice solidarni a ne zas si prihazovat viz spolustranik tupec Vlcek a postarat se o deni v regionalni politice sve strany viz K. Vary, Usti n. L.? Vzdyt je to hnus a jako jeden z vedeni mate povinnost toto resit at to neni jen o sebrance vydrihamounu a vas prihlizejicich jak tupe figurky!!! Tim se muzete pak chlubit a delat ze sebe charaktera!
04. 03. 2010 | 12:13

hoven napsal(a):

slavečku,
dobrý goebelsovský pokus...... takže odbory vlastně stávkou šly na ruku ODS.....snažili se je vyprovokovat?? a čím??? tím, že jim zadili výhody jako všem ostatním??? tahle demagogie ti přece nemůže projít ani u voličů čssd s nedokončeným základním vzděláním. přitom všichni vědí, že odboráři kopou za čssd a celé to předvolební divadlo bylo řízeni z lihového domu. upocená měla na poslední chvíli stávku zažehnat a stát se zachráncem národa. ředitel českého hokeje , soudruh jyrka paroubek , se ale trochu přepočítal, nakonec si odvrácení stávky přivlastnili lidovci....to musela upocená v liháči zuřit......zavěrem se dá říct pouze to, že socany zajímá pouze jediné - KORYTO. a jsou tomu ochotni objetovat třeba i státní bankrot.
04. 03. 2010 | 12:14

borůvka napsal(a):

Sobotka je masochista, jak jinak si vysvětlit ty jeho napsané ptákoviny týden co týden.
Až ČSSD vyhrají volby (doufám že ne), až zvednou povinné odvody a daně, nebudou se stačit divit,o kolik jim stoupne nezaměstnanost. Oni totiž zavřou krámy všichni ti malí majitelé obchůdků v celé zemi a nechají se živit od státu. Už teď, v době recese, je to jen taktak na přežití, lidé nakupují málo a nevypadá to na brzké zlepšení.
04. 03. 2010 | 12:16

Tencokida Hnuj napsal(a):

Suchec
Jestli je to pravda, zachovám se stejně jako Vy.
Deklarovali to někde zcela jednoznačně ?
04. 03. 2010 | 12:17

Suchec napsal(a):

Rumcajs.

Zdanění benefitů, jako standartního příjmu , navíc daněný přes cenu obvyklou, je principiálně nesmysl, protože pak by se benefit změnil ve mzdu v naturálním plnění, a to bych asi se zaměstnavatelem vyběhl, a vyběhli by s ním asi všichni. Ztratil by smysl i pro zaměstnavatele, protože by pro něj bylo jednodušší vyplácet klasickou mzdu.

A benefit je výdaj, vždy je to výdaj. Jde ale o to, že je třeba u stravenek 50% přímým nákladem a 50% se daní jako mzda.
04. 03. 2010 | 12:22

BAZA napsal(a):

To Suchec,
no právě, můj příklad byl příklad nespravedlnosti těch benefitů pro dopraváky. Jelikož tam se bojuje o to, aby se zdaňovalo (DPH) z ceny 220,- Kč a ne z ceny 22.000,- Kč. Právě na tom demagogickém příkladu jsem se snažila vyjádřit tu demagogii v boji o zdanění režijních jízdenek. Že to takto nefunguje u jiných věcí, víte? Že by to konečně došlo i Vám, že právě v otázce zdanění benefitů přímo u těch režijních jízdenek se jedná o nespravedlnost. Mělo by se tam postupovat jako u každé jiné věci. U ostatních výpočtů ceny obvyklé se jistě dá pochybovat o schopnosti určit cenu obvyklou, ovšem možná by se stačilo zeptat poskytovatele služby s tím, že by to uvedl do DD. Ono v tomto případě nejde o nic jiného, jen o ty režijní jízdenky. Je jich 200.000,- a jedna má hodnotu 22.000,- Kč. To jsou 4 miliardy Kč. A ze státních peněz. U těch ostatních věcí jde o koruny, možná desetikoruny. Ale v součtu se může jednat o stamiliony, které se mohou dát třeba na platy učitelů. Víte, pojišťovny mají toto dávno vyřešeno. Pojišťují nová vozidla zásadně z ceny před slevou. A sleva musí být vyčíslena na DD. Tam to zvládli bez demagogie.
04. 03. 2010 | 12:25

Suchec napsal(a):

Rumcas:
http://www.vlada.cz/cz/medi...

TCKDH:
No, byl s ním pořad (Johnem) na RTV, nebo jak se to jmenuje, a tam na dotaz ohledně povolební spolupráce toto pronesl (je to cca 3 týdny?). Záznam na netu není.

Hlavně vyjmenoval s kým ne, ODS a TOPka jmenována nebyla :-)))))))))
04. 03. 2010 | 12:26

Roman napsal(a):

Je vidět, že zde diskutující příznivci ODS by odbory nejraději zrušili. Je vidět, že nikdo z nich zřejmě nezažil diskriminaci od zaměstnavatele, uměle vytvářený stres na pracovišti, bezmoc. Možná by si každý z nich mohl jít zkusit alespoň na měsíc pracovat někam do fabriky, možná by potom změnil názor na odbory.
04. 03. 2010 | 12:29

Richard napsal(a):

Chápu, že vaši voliči to nemají v hlavě moc srovnané, ale jestli vám žerou i takové hovadiny, které tady předvádíte, tak fakt nevím.......
04. 03. 2010 | 12:29

jarpor napsal(a):

"A benefit je výdaj, vždy je to výdaj. Jde ale o to, že je třeba u stravenek 50% přímým nákladem a 50% se daní jako mzda."

Tak to dopadne, když někdo debatuje o něčem, čemu naprosto nerozumí...

Gratuluji k hloupsti výše uvedeného....

P.S.
Pane Sobotko, milej Bohušu, Vám by svědčilo vytáhnout paty ze sněmovny a zkusit žít normální život... skončilo by Vaše plácání do větru... Jo - a jak se bydlí ?
04. 03. 2010 | 12:32

Tencokida Hnuj napsal(a):

Suchec
Jenže když tak trochu zafabuluji :
1. VV se dostane do parlamentu , dejme tomu s 10 mandáty.
2. Vyhraje ODS . VV půjde do koalice s ní.
Bude zde pouze kolaborovat, nebo prosazovat svůj volební program ? (via incest ODS a KDU v po minulých volbác)
3. Vyhraje ODS. VV půjde do opozice. Bude zde pouze kolaborovat, nebo prosazovat svůj volební program i tak ?
4. Volby vyhraje VV. S kým utvoří koalici?

Stále mi vychází, že bude dobré , když se VV (na úkor modrooranžovorudé bandy)do parlamentu dostane. Nejhorší by ale absurdně možná bylo, kdyby získala těsně pod 100 poslanců. Což se asi nestane.
04. 03. 2010 | 12:36

Petzr Lusk napsal(a):

Vážený pane Sobotko, Vaše analýzy fakt nežeru, jste podle mého názoru naprostý diletant. Držte se v politice co nejdéle, protože v normálně fungující firmě nemáte s šanci.
04. 03. 2010 | 12:38

Rumcajs napsal(a):

Suchec:

To si právě zákonodárci nemyslí a nemyslí si to právem.
Benefit je příjem a tečka.

Takže podmínky stejné pro všechny zaměstnance, nebo to smést ze stolu.

To by se pak mohlo stát, že státní zaměstnanci budou všechno pobírat v benefitech jako poslanci a pak zvedat ruce pro vyšší zdanění.

Dyk z cizího krev neteče, že jo !?

A my ostatní se z toho pose...
04. 03. 2010 | 12:43

Helena napsal(a):

Já tedy opravdu žasnu nad způsobem uvažování, brilantností a "kultivovaností" velké částí diskutujících. Tak jen tak dál, pánové a dámy, podporujete další a vyšší daně, a nejlépe těm, kteří jezdí vlaky a mají co dělat, aby přežili. Podle mně to nejspíš nebudou nejbohatší z nás, když potřebují režijky...

Já osobně mám největší "pifku ne na odboráře, ale na management Českých drah. Tam tedy opravdu vidím rezervy! Tak skvělého ředitele abys pohledal: vlakové soupravy jsou staré 30 - 40 i více let, a je to v pohodě, vždyť jsou sto stále jezdit. A rychlíky, to je opravdu jedna báseň, takovou zchátralost a letitou špínu abys pohledal. Nedávno to bylo dobře vidět v tom legračním pořadu ČT "Retro". To je teda "retro", když dnes jezdí v naprosté většině stále stejné vlaky jako v 60 - 80 letech, tehdy ale byly nové!
04. 03. 2010 | 12:43

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem několik hrubě urážlivých textů ("kretén" apod), které byly v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
04. 03. 2010 | 12:44

Radek.R napsal(a):

Plně souhlasím s názorem pana Sobotky.ODS se snaží a bude snažit destabilizovat společnost a nepřímé navádění ke stávce je jedním z nástrojů. Naoko se ODS tváří "chlapácky", že nepodlehne vydírání a tím provokuje odboráře ke stávce, aby se naštvalo co nejvíc lidí. Chaos, to je to co teď potřebují. Ukazují to na všem co dělají. Před volbami se pak budou tvářit, že jsou to ONI, kteří spasí naší republiku. Bůh nás v tom případě chraň.
04. 03. 2010 | 12:45

Mistr XXL napsal(a):

Suchec se vyučil od Sobotky, možná dokonce Sobotka od něho.

Tvrzení:

Já ale Johna a spol opravdu volit nebudu. Zvláště poté, co DOPŘEDU HLÁSÍ koalici s ODS.

Důkaz:

Když vyjmenoval v nějakém pořadu s kým nepůjde do koalice, tak tam nebyla ODS a TOP09.

Já myslel, že půjde do koalice s Marťany, ty totiž také nevyjmenoval. Ale hlásil to dopředu :-)

Je jasné, jak ČSSD je už dost podělaná z VV, jdou po nich jako slepice po flusu. Jediní do koho nekopou jsou lidovci a komouši. Jenže tihle tři to po volbách neupečou a dva z nich to dohromady nikdy nedaj.
04. 03. 2010 | 12:46

Sixy napsal(a):

Pane Sobotko, lžete. Patříte mezi největší zloděje této země už tím, že zneužíváte nezdaněné poslanecké náhrady pro své vlastní obohacení. Okrást tak svého zaměstnavatele kdokoliv z normálních lidí, kriminál ho nemine. Ale vy máte tu drzost mluvit o slušnosti.
04. 03. 2010 | 12:46

bedrunka@atlas.cz napsal(a):

Pane Sobotko,pod váš článek bych se podepsat.Velmi přesně jste popsal situaci.Jste rozumný člověk a děláte rozumnou,nekonfliktní politiku a to se v dnešní napjaté situaci,vyprovokované pravicovými fanatiky cení.
04. 03. 2010 | 12:47

Radek.R napsal(a):

Ke stávce bych chtěl ještě říci, že to je demokratický, i když nátlakový nástroj, jak něco prosadit. ODS demagogicky kritizuje odbory za to, že stávkou hrozí a sami ve sněmovně podobné stávkování předvádějí a hájí se, že obstrukce jsou přece demokratické. Blbost, argumentují jak se jim to hodí a zašťitují se demokracií. To co ODS předvádí není demokracie, ale nová totalita, protože hlasají, že jen jejich názor je správný. Už tady chybí jen vlada jedné strany a máme to tu zpět. Jeden a vždy správný názor, žádné diskuse a jedna správná strana = v roce 1948 KSČ a v roce 2010 ODS. O sociálním cítění ani nemluvím, to nemají žádné. Rozumný člověk pochopí, že odboráři dnes nebojovali jen za sebe, ale za nás všechny.
04. 03. 2010 | 12:47

Suchec napsal(a):

BAZA:
Argumentace pojišťovnou je hodně, ale hodně mimo.

Proč by dodavatel uváděl cenu obvyklou?

To byste veškeré firemní vstupy danil taky přes cenu obvyklou?
Vždyť je to totéž.

Je úžasné, jak Rumcajs vlastně bojuje proti sobě.
On asi žádné benefity zaměstnancům neposkytuje, neboť jinak je mi nepochopitelný jeho boj za vyšší zdanění sama sebe, když jindy tady vykřikuje, jak ho stát na daních okrádá.
04. 03. 2010 | 12:51

bedrunka@atlas.cz napsal(a):

Pro Sixy.Vy už jste osobně viděl nějakého poslance,který používá nezdaněné poslanecké náhrady pro financování druhých osob?Ty peníze si poslanci nechávají všichni bez rozdílu pro sebe.Asi jse ty mudrlinky pochytal u ODS,né?
04. 03. 2010 | 12:52

Roman napsal(a):

Radku R., souhlasím. Příznivci ODS jsou zaslepeni politikou Topolánka a Kalouska. Nevidí realitu. Navíc začínají být hodně agresivní s vědomím, že volby nevyhrají. Dokonce jsem se včera dozvěděl od příznivce pravice, že důchodci jsou nejbohatší vrstvou společnosti. To už je vážně silné kafe!!!
04. 03. 2010 | 12:53

Suchec napsal(a):

Mistr XXL:

Negace negace, to je neznámý pojem, co?

Dle mého jsou VV umě vytvořený subjekt partičkou hochů, co spolu mluví (alespoň v Praze).

To už je důvěryhodnější někdo jako Bobo, či Cibulka. Tam je jasné , která bije.
04. 03. 2010 | 12:54

kom.ombo napsal(a):

pane Sobotko, děkuji za podnětný kometář, mám o¨čem přemýšlet. A z reakcí "pracovitých intelignetních" si nic nedělejte, oni dobře ví, že prohráli a proto kvičí :-)
04. 03. 2010 | 12:55

Béda napsal(a):

hahaha, tady se zas udělalo modrogvardějců, vivat Bohouškovi!!
04. 03. 2010 | 12:57

honza napsal(a):

Žádám, aby každý zaměstnanec dostal před mítingem ČSSD jako benefit vajíčko /raději nevařené či na hniličku, jinak by to byla zbraň/ to bude cca 5.000.000,- x 3,- kč = 15.000.000,- = DPH 1.500.000,- pro stát a ještě budou vejce použita na dobrou věc. Jinak vyhlašuji generální stávku, nejlíp na 1. máje, to je stejně sobota. Vyjímečně lze též použít na ostřelování představitelů ROH.
04. 03. 2010 | 12:57

Béda napsal(a):

VV nevolte,to je pravicové béčko ODS a hned po volbách s nimi budou chtít udělat koalici!!
04. 03. 2010 | 12:58

ivo napsal(a):

Stávku pro nic málem vyprovokovala čssd aby se na ní mohla profilovat jako strana dobráků a lidumilů ale křiví lidovci jim sebrali šou.Sobotko a co si konečně zdanit vaše prebendy!!Nestačí vám co si nakradete?
04. 03. 2010 | 12:59

JC napsal(a):

Radek.R,
Za mě osobně tady nebojovali v žádném případě.
Já ke svému životu bafuńáře z "Prahe" nepotřebuji.
Čest práci soudruhu.
04. 03. 2010 | 12:59

Béda napsal(a):

Honza, běžte se bodnout s těmi modrožvásty! Jak kdyby žvanil Nečas!!:-))))
04. 03. 2010 | 12:59

Rumcajs napsal(a):

Suchec:

Já ti přece říkám, že benefity mají mít všichni stejný.

Mě je zase nepochopitelný tvůj boj za menší daně. Nedávno jsi se pohoršoval nad švarcsystémem a nyní tohle.

Všechno co já vyplatím zaměstnanci formou benefitů, mi snižuje přece zisk , méně odevzám na sociální,zdravotní a dph.
Co je Suchec ? Ty jsi šel do prava ?
04. 03. 2010 | 13:01

parouBACK napsal(a):

a muzete mi prosim vysvetlit, proc senatori CSSD pro navrh koncem roku hlasovali a nyni jsou proti?
04. 03. 2010 | 13:01

Reedoc napsal(a):

Pane, Sobotko,
jaký vliv má principiální chování ČSSD na reálné mzdy zaměstnanců? Co je to za kravinu?
Na vytváření chaosu a chmurných nálad ve společnosti pracujete rukou svornou a nerozbornou s ODS.
Pokud se týká stávky, obě partaje si přihřejí svou polívčičku. Záleží na tom, jaky je její výsledek.
04. 03. 2010 | 13:02

Suchec napsal(a):

TCKDH:

Ale joo, ať se tam dostanou. Když to zmáknou, alespoň bude o rybu v rybníce víc. Jenže já, po zkušenostech s greenhorny, nejsem optimistou.
Pořád je to parta lidí, co si vytvořila stranu ryze účelově, a shora od sponzora (můj názor).

Mne lidé, jako John opravdu neoslovili, byť jsou části programu, se kterými ani já nemám žádný problém (na rozdíl od progrmu ODS a TOP). Jje otázkou do jaké míry je to jen předvolební deklarace. V Praze dělali ODS stafáž, a utekli až to hrozilo opravdovým průšvihem. Příklad Bursíka je zde velmi živý.
04. 03. 2010 | 13:02

bloumall napsal(a):

Nebylo by špatné připomenout si, že za ministrování přes finance mistra Sobotky, to je za čtyři roky, vzrostl státní dluh ( to při růstu HDP ) z 396miliard na 803miliard Kč viz:http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/cr:_makroekonomicke_udaje/$File/HLMAKRO.xls
04. 03. 2010 | 13:03

JC napsal(a):

kom.ombo,
Můj sen, že Socani sestaví vládu se asi nenaplní.
Škoda, že neuvidím ty vaše spadené brady.
04. 03. 2010 | 13:03

smith napsal(a):

sobotko, radsi uz nic nepis, to je snuska nesmyslu jak z rudeho prava. Dopada to stejne jak kdyz jste se bez ekonomickehjo vzdelani snazil delat ministra financi - tzn. tragicky
04. 03. 2010 | 13:04

JC napsal(a):

parouBACK,
Protože jsou ta zaměstnaní "bojem za práva pracujících", že za 8 měsíců si neměli čas přečíst.
04. 03. 2010 | 13:05

yony napsal(a):

Tak, tak, pravda pravdoucí, pane Sobotko. Je to vidět i na reakcích "konvertů". Kdyby to pravda nebyla, mlčeli by... :-))
04. 03. 2010 | 13:05

Rumcajs napsal(a):

Fascinovala mě argumentace předáka odborů v otázkách VM. Že prý zdanění benefitů by snížilo příjem zaměstnance, protože podnik na tu daň musí někde vzít.

Páni. To je chytrej kluk.

A na zvýšenou korporátní dań ne ? Nebo na zvýšené odvody na sociální a zdravotní ?
Na tyhle daně se asi chodí do zástavárny, nebo co.

Bože, to je materiál.
04. 03. 2010 | 13:05

Béda napsal(a):

JC,
budeš se divit jako narcis až ji bude muset, tedy vládu ČSSDa KDU potvrdit...-))
04. 03. 2010 | 13:06

honza napsal(a):

béda

Čas - nečas, myslím, že rudé koalici KSČ + ČSSD už běží čas. Tak se jich držte. Milicionáři od dráhy se stáhli do depa, tak aspoň na internetu..buzerujou.
04. 03. 2010 | 13:07

Béda napsal(a):

Jak to tady tak pročítám je to tady samej mladej cucák, tak max do 30let a podle toho jsou tu taky hloupé názory!!!
04. 03. 2010 | 13:07

JC napsal(a):

Rumcajs,
Předák odborů zásadně neargumentuje, protože jen předčítá co mu na papír napíše Bohuš.
04. 03. 2010 | 13:07

Béda napsal(a):

ODStup satane !!!!!
04. 03. 2010 | 13:09

Béda napsal(a):

JC, hoven, Honza vemte se za ruce a utíkejte na Janský vršek, topol zrovna vyjíží tak mu udělat rohožku...:-))))
04. 03. 2010 | 13:10

Petr napsal(a):

Perfektní demagog byl také Joseph Goebbels a Václav Kopecký.
04. 03. 2010 | 13:11

honza napsal(a):

Já myslel, že Sobotka je Bohumil a hele on je to Béda!
04. 03. 2010 | 13:11

JC napsal(a):

Béda,
Budu tomu opravdu rád.
Kdyby to tak dopadlo, tak jedině s podporou bolševika.
Takže jestli z Cyrila nebude politická mrtvola před volbama tak po volbách určitě.
04. 03. 2010 | 13:12

Rumcajs napsal(a):

Béda:

Máš na sobě ještě tlápotu od Paroubka, tak si tady moc nevyskakuj.
04. 03. 2010 | 13:13

JC napsal(a):

Bédo víte hoven
04. 03. 2010 | 13:14

Mistr XXL napsal(a):

Suchec, vy jste neotevřel knihu matematická logika ani na první stránce. To, o čem píšete je tzv. doplněk množiny a nikoliv negace negace (což je vlastně původní výrok)

Jenže ani ten doplněk množiny vám nevychází, protože těch množin je více a jedna z nich je, že do žádné koalice s velkými stranami nepůjde.

Že se jedná o béčko ODS není nic jiného než propaganda ČSSD, ono stačí otevřít pár čísel jejich časopisu Pražan, aby si každý udělal obrázek :)
04. 03. 2010 | 13:16

vidlemístoklíčů napsal(a):

Vážený pane Sobotko, buďte rád, že o stávce hovořili jen dopraváci. Už dávno měl stávkovat celý národ za to, že z našich daní si 20 let děláte zdroj vlastních příjmů, že veškerá úsporná opatření se týkají všech ostatních, jen ne vás, že vaše imunita umožňuje i vraždit a po mnohaletých slibech před volbami s ní 20 let nikdo nehnul, že nefungující justice je zkorumpovaná a rozhoduje podle jmen a majetku, že jediné, co dokážete je svalovat vinu na ostatní, ale nikdy nepřijmete za nic vlastní zodpovědnost, že zapomínáte, co jste včera podepsali a lžete bez mrknutí oka. Můžete namítnout, že jsme to měli řešit u voleb a nadále žádnou zkorumpovanou stranu nevolit. Jenže vy víte, že voliči jsou voli(či) a v nevyřešeném dilematu, kdo krade více vás zase zvolí. A zase se bude jednat jen o nekonstruktivní korytářský boj o moc a o větší sousto z rozkradeného koláče. Opravdu, hospodáři k pohledání. Alespoň už nekritizujte a hledejte nějaké řešení, prospěšné nejen pro vás, ale pro hospodářství této země. Možná jste zapoměli, že to je důvod, proč na svých židlích sedíte.
04. 03. 2010 | 13:16

honza napsal(a):

béda

nezapomeňte heslo dědů

"Kudy chodil, tudy krad - Sociální demokrat"
Platí víc jak 75 let, vujma doby, kdy se ČSSD dobrovolně spojila s KSČ a hrdě kradli společně a asi zasse budou...
04. 03. 2010 | 13:16

Suchec napsal(a):

Rumcajs:
Proč doprava? Tady se nehraje vpravo/vlevo.

Jde o rozumnou míru (i bez Míry).
Pokud existuje systém, kdy zaměstnavatel má k dispozici motivační složku ve formě zaměstnanecké výhody (50% jde z čistého, 50% jde do nákladů přímo), pak nevidím ale důvod, proč uzerovat zaměstnavatele přes DPH z "ceny obvyklé".

Jsou dvě možnosti.

1. Jakékoliv benefity budou zatíženy odvody na DPFO ze záv. č., soc. a zdr. a DPH, pak ale ztráejí jakýkoliv význam, neb každý zaměstnanec bude chtít cash a ne natrální plnění.

2. "dotace" zaměstnance jako motivační složka bude daněna z 50% z ceny skutečné (pořizovací, kalkulované) a třeba 50% bude z čistého zisku (při nízkých daních to již ale ztrácí kouzlo), pokud tam dodám DPH z "ceny obvyklé" (už ten termín samotný.
Efekt se může projevit ve vyšší produktivitě, ve vyšším výkonu (proto to děláš), a nakonec i ten stát dostane víc.

Co je výhodnější pro všechny?

1. nebo 2.?

A o tom veďme debatu. Kecy některých o pojišťovnách a pojistném atp. jsou nesmysly a mimo mísu, ne?

Jako podnikatel chceš mít jstě možnost motivovat své spolupracovníky, což si vyžaduje jisté náklady. Že?

Stát Ti to částečně ulehčí tím, že si část můžeš dát do nákladů rovnou.
Správně?

Takto to funguje, a osvědčilo se to, již desítky let.
Nebo ne?

Není rozhodnutí o výši (omezené zákonem) čistě Tvoje rozhodnutí?

Takže Kalousci a Kocourci, tihle pravicoví guru, ti tímto de-facto ztěžují podnikání a zaměstnávání, a komplikují Ti život.
A řekni, že to tak není. :-)))))))
04. 03. 2010 | 13:19

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem několik hrubě urážlivých textů, které byly v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
04. 03. 2010 | 13:21

Suchec napsal(a):

XXL:
Papír snese všechno, rozhodjí skutečné činy, a ty hovoří jinak.
Ale klidně, když najdou někoho, kdo je volit bude, ať je volí.
A už ten název jejich časopisu vypovídá o tom, co jsou, kde, a kdy, a proč vznikli.

Ale proti gustu .....

Jediné, co jsem o nich řekl je to, že jak to půjde, skončí v koale s ODS.
Moc by mne překvapilo, kdyby to bylo jinak. Rád se nechám překvapit.
04. 03. 2010 | 13:23

Kallawey napsal(a):

Pane Sobotko míváte často podobné záchvaty, korespondující z názvem vašeho článku, nebo se vám to stává pouze občas? ODS nevolím a tato partaj je mi jedno.0 Jedno mi ale není, že tady veřejně exhibuje ZLODĚJ a PODVODNÍK, který státní pokladnu okradl o devět miliónů. Spíte v noci dobře ? Nemáte strach, že jednou přijde k moci vláda, která konečně udělá v České republice pořádek a všechny Zaorálky, Dalíky, Paroubky, Krause, Grosse a podobné existence, včetně Vás strčí za katr? Zřejmě skutečně strach nemáte,v této souvislosti připomínám, že komunisté ještě v listopadu 1989 byli stejně v klidu jako Vy. Nebude to hned, ale náš čas přijde. A potom si to s vámi vyřídíme jako v Maďarsku v roce 1956. A svoji malou dceru vezmu sebou, aby si dobře zapamatovala, jak se jednat s lidmi,kteří rozkladli náš stát.
04. 03. 2010 | 13:29

Awathorn napsal(a):

Takovému blábolu snad nemůžete věřit ani Vy.
04. 03. 2010 | 13:37

Suchec napsal(a):

Kallawey:
Jestli to není ale spíš trach někoho jiného.

Dle způsobu vyhadřování a stupně demagogie to vidím na úplně jinou partaj.

Jestli to nebude ta, které její šéf utekl z vlády, utekl z parlamentu, utekl od smlouvy s voliči.

Neutíká nějak moc často? :-))))))

Ale pročpak ne? Své jisté si už zajistil nadosmrti, a ostatní ho stejně asi nezajímá.
04. 03. 2010 | 13:37

dr. gonzo napsal(a):

nojo sobotko, stavka se ods nepovedla, ale to zemetreseni na haiti se jim povedlo a dinosaury taky vyhubili, takze zadna velka vyhra
04. 03. 2010 | 13:37

Lion napsal(a):

To zdenekmihalco: Smažte Sobotku a máte po problémech ... ;-)
04. 03. 2010 | 13:40

Mistr XXL napsal(a):

Suchec, když už jsme u těch činů, snad všude, kde se dostali VV do zastupitelstva, jsou v opozici proti ODS+ČSSD, trochu divné viďte?

Ale hlavní je propaganda, že je to béčko ODS. Není to podle této logiky také béčko ČSSD?

To, že vznikly v Praze, to je veřejně známé :)
04. 03. 2010 | 13:42

Tencokida Hnuj napsal(a):

Béda
Víte, nějak nerozumím lidem jako jste Vy. Toho nevolte, toho taky ne, no a ten už vůbec ne...

Tak jaká je Vaše alternativa ?
(otázka s téměř uzavřeným koncem)
04. 03. 2010 | 13:45

Suchec napsal(a):

XXL:

A třeba Reedová seděla kdepak?
04. 03. 2010 | 13:46

yt napsal(a):

Suchec - naprosto zmatené. Ajznbóni to berou jako samozřejmost, nijak je to nemotivuje.
04. 03. 2010 | 13:46

Rumcajs napsal(a):

Suchec:

1. Ti do kola opakuju, že tyhle výhody mají mít všichni zaměstnanci, né jenom státní dopraváci.

2. Ti dokola říkám,že na rozpočet je přisátých příliš mnoho pijavic, a tak to,co si myslíš o benefitech ty, je celkem vedlejší. Důležitý je, že státní kasírtaška musí někde sehnat 200 mld ročně navíc a to se tě stejně dotkne,a´t chceš nebo ne.

Ať zvednou jakou chtějí daň, sníží se reálné příjmy těch, co pracují. Tedy i odborářů.
04. 03. 2010 | 13:47

Zdeněk Koláček napsal(a):

Připadá mi nelogické když odboráři státního podniku jehož mnohamilionové ztráty platí stát,tedy my občané,stávkují proti státu a ne proti neschopným manažerům svého podniku.
04. 03. 2010 | 13:48

Tencokida Hnuj napsal(a):

V klidu. Nová vize EU je jasná. Zvýšit celkovou zaměstnanost na 75% do roku 2020.

Věřím, že se jim to podaří, když :

1. Dojde k válečnému konfliktu a 30 - 40 % evropské populace zahyne.

2. Vypukne skutečná pandemie a všichni lidi nad 65 let na ni umřou.

3. Vydržíme je (komisi EU)poslouchat tak dlouho, že se z toho dočista zblázníme a budem jim pak věřit všecko.

Jiné možnosti vylučuji. A zajištěný základní příjem + peisistratovské odbřemenění házím rovnou na pomyslnou hranici pro kacíře. To aby mě nějaký modroranžovorudý pistolník třeba nepodezíral, že straním nepřátelskému čeledníku.
04. 03. 2010 | 13:55

OBČAN napsal(a):

ODStb po r.89 vytumelovala tuto zemi,máme zde miliardáře,kteří zbohatli podvodem,ale většina lidí žije v bídě za 1000-1500 euro měsíčně,nebýt zlodějen ODS tak máme každý nejméně 2krát více.
04. 03. 2010 | 13:56

Kajicnik napsal(a):

Bohusi, patrite se svymi kolegy a odborari do te nejhorsi spolecenske sorty notorickych zvanilu, ktera neni schopna uzivit se jinak nez jako pijavice. Neprijde vam to trapny neustale brat a rozdavat dalsim pijavicim z ciziho? Nedochazi vam, ze vysavat nelze donekonecna? Najdete si prosim nejakou poctivou praci - obranny reflex organismu, kteremu pijete tak dlouho krev, na sebe nenecha cekat donekonecna.
04. 03. 2010 | 13:57

Mistr XXL napsal(a):

Suchec, opravdu si nejdříve zjistěte základní fakta. Reedová seděla na magistrátu za SNK-ED a ne VV. Do VV podala přihlášku poté, co byla odejita z magistrátu.
04. 03. 2010 | 13:58

winter napsal(a):

to Rumcajs:
od tebe to sedí ... nicměně když už ti modrá svatozář září kolem tvé šišaté hlavy, takto aspoň tak neprožívej a neinzeruj ... modrá už nefrčí ... radši běž dělat něco užitečného .... a hlavně, do ničeho se nepleť, ať tě někdo neoznačí za dinosaura komanče, to by bylo po modroptácké kariéře.
04. 03. 2010 | 13:58

jirmare napsal(a):

Nečas z ODS si v PS pěkně naběhl, když prohlásil, že odbory reprezentují pouze 18% populace. Přitom ODS se opírá zhruba o stejné procento voličů, ale svým programem a politikou na rozdíl od odborů prospívá pouze 1/2% populace, což lze bez problémů doložit.
04. 03. 2010 | 13:59

Dick napsal(a):

Vy a vaše partaj jste lháři, kteří překrucují fakta stejně tak jak to činili bolševici. Jste hrozbou pro tento stát a jeho další normální vývoj.
04. 03. 2010 | 14:02

Suchec napsal(a):

Rumcajs:
Neodpovídáš, naopak utíkáš. Nejsi Topolánek?

ad 1) Výhody může mít jakýkoliv zaměstnanec. Závisí to jen a jen na zaměstnavateli, jaké nabídne a poskytne.

Argumentace režijníma jízdenkama na dráze (platí to již od KuK) je demagogické vytržení jedné věci.
To, jak jsou na dráze, či jinde v dopravě řešeny režijní výhod zaměstnanců, je jen a jen věc zaměstnavatele a kol. vyjednávání.

Totéž se týká zaměstnanců energ. firem, zaměstnaců dolů apod.

Co zákon nezakazuje ,to je dovoleno, ne naopak.
Každá práce má nějaký charakter, kterému pak odpovídají i případá zvýhodnění.

U někoho jsou to stravenky, u jiných příspěvek na dopravu, u třetích třeba ty režijní hjízdenky.

Pokud se Ti to nelíbí, obrať se na vedení drah, ať to změní (pokud budou mít sílu a odvahu).

Ale odrbávat všechny ostatní na základě jednoho konkrétního (dle některých extrémního) příkladu, je populismus nejhrubšího zrna, a hra na nejnižší pudy, jako je závist. Ať to jdou dělat když je to tak výhodné, ne? Nic víc, nic míň

ad 2)
Benefity nemají se státním rozpočtem nic významného do činění. (viz. ten odkaz na vládní web).
Pořád jsi mi ale nodpověděl na to, proč hájíš něco, co Tě de facto jako zaměstnavatele poškozuje.
04. 03. 2010 | 14:03

Dick napsal(a):

to OBČAN:
jsem zemí z nejméně chudými v rámci EU. Bída, vypadá jinak, soudruhu.
04. 03. 2010 | 14:04

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem dva hrubě urážlivé texty ("duševní ubožák"), které byly v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou diskusi.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
04. 03. 2010 | 14:08

neo napsal(a):

Suchec:

zdanění benefitů zaměstnavatele sice poškodí, ale méně než vyšší daň PO a nebo zvyšování mezd.

Navíc pokud by byly náklady příliš vysoké, lze je kompenzovat zrušením benefitu nebo navýšením spoluúčasti zaměstnance.

Základní fakt je, že benefity poskytuje zaměstnavatel, nikoli stát a i přes zdanění je může nadále poskytovat.
04. 03. 2010 | 14:09

petr napsal(a):

ODS my jsme s Tebou
neopustíme Tě
nikdy Tě nezradíme
bo my Ti věříme!

Věříme a věřit budem
že jsi ta strana nejlepší
bojovat za tebe budem
bo jsme tví fanoušci!

ODS Ty jsi s námi
ODS Ty jsi v nás
počítej vždycky s námi
bo svého Mirečka máš!
04. 03. 2010 | 14:10

Alenash napsal(a):

BLEAH
04. 03. 2010 | 14:14

Suchec napsal(a):

XXL:

Dobře, zkusím o tom přemýšlet.

Je to jistě věc osobního pohledu, který se ale může s postupujícímu zkušenostmi třeba i měnit.

BTW, rozhodně jsou pro mne stravitelnější, než Bém, Jančík, Topolánek a spol., nedej bože Kalousek s Černohorským.

Mně stačí, jak chtějí snižovat přímé daně, zvyšovat nepřímé a odvody na soc. pojištění, a přitom slibují spoustu programů v soc. oblasti.

Bez propočtu, bez uvedení , kde se pak na dané věci vezme.

To už i ten Vlasta Tlustý byl konkrétnější.

To už
04. 03. 2010 | 14:14

mb napsal(a):

proč jste pane tak hloupě demagogický ... titulek tak se ods stávka nepovedla ...

je kurevsky demagogický ...
04. 03. 2010 | 14:24

jiri novak napsal(a):

Pane Sobotka, Vase zavery jsou prekvapujici, celemu narodu bylo zcela jasne, ze se jedna o stavku v rezii CSSD...skoda jen, ze neslo o neco smysluplneho, aby se to dalo dobre politicky zneuzit...tohle byla takova prkotina a tak amatersky zrezirovana, ze to jinak v teto chvili skoncit nemohlo. Skoda, ze ta zmena DPH nebyla naplanovana az na rok 2011....vzdyt puvodne to CSSD schvalila a ted delate ramena... proste kam vitr, tam plast...zatim jste nic jineho nepredvedli...tak do toho !
04. 03. 2010 | 14:25

george napsal(a):

Bohušu, nezapomněl jsi se pochlubit, jak si vedete v průzkumech. Co je však podstatné, že vládu složí ODS, ani s komunisty to socialistům nevýjde. A o tom to je. Ono totiž nevadí, že Top jim těch deset bodů sebrala, stejně se spojí.
04. 03. 2010 | 14:25

Jirka napsal(a):

Sobotka využívá pouze toho, že ODS je o něco málo víc na ho... než ČSSD. Z těchto politických a ekonomických amatérů si snad ani nejde vybrat a tak jede vduchu hesla stokrát nic udolalo vola a doufá, že nás udolá nekonečným mlácením prázný slámy!
04. 03. 2010 | 14:28

Na tom nesejde napsal(a):

Tak to jste opravdu přehnal.
04. 03. 2010 | 14:29

kom.ombo napsal(a):

Pro JC: Kvik, kvik :-)
04. 03. 2010 | 14:32

Suchec napsal(a):

NEO:

Ty tak blábolíš. Radši se nevyjadřuj.

Máš v tom hokej.
04. 03. 2010 | 14:35

Tencokida Hnuj napsal(a):

Kmotře náš, jenž jsi na Hradě, posvěť Ty portfolio mé, přijď království tvé, neviditelnou rukou řízené, jak na burze tak i v mé šrajtofli.
Zisk nám vezdejší dej nám dnes, a odpusť nám naše kauzy, jak i my odpouštíme našim přátelům, a když už nás při tom chytnou, tak nás koukej z toho vysekat.
Neboť tvé je království i moc a sláva navěky.
04. 03. 2010 | 14:39

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem jeden hrubě urážlivý text ("zmetek"), který byl v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
04. 03. 2010 | 14:45

Terry napsal(a):

Levný luxus poslanců aneb jaké mají výhody ti, kteří se utkali s odboráři
(http://zpravy.idnes.cz/levn...):

Kompletní oběd skládající se například z kuřecího vývaru, rizota, kávy a tří deci toniku se tu ve středu dal pořídit za 68 korun. V druhé restauraci za podobnou cenu mořská štika s bramborem a oblohou plus dvě deci bílého vína. V nedaleké jídelně Senátu nejsou ceny o moc vyšší.
Ceny v parlamentu
(ceny 3. března 2010)

Jídelna, Sněmovní 1
Kuřecí vývar 8 Kč
Rizoto z kuřecího masa 40 Kč
Smažený vepřový řízek 60 Kč
Palačinka s ovocem a se šlehačkou 12 Kč
Espresso 7 Kč
Jídelna, Sněmovní 4
Kuřecí vývar s masem a kapáním 9 Kč
Mořská štika na roštu, vařený brambor, obloha 58 Kč
Šopský salát 19 Kč
Rakvička se šlehačkou 6 Kč
1 dl Bílé víno (rulandské, Müller Thurgau, rýnský ryzlink) 8 Kč
Z jídelníčku v Senátu
Polévka kantonská 9 Kč
Žampiony smažené 200 gramů 41 Kč
Plněná paprika, rajská omáčka 57 Kč
Brambory 10 Kč
Šopský salát 16 Kč

"Já si myslím, že jsou to normální ceny, když si tu k ceně nepřirážejí žádnou marži," řekl iDNES.cz šéf Sněmovny Miloslav Vlček z ČSSD.
04. 03. 2010 | 14:49

StandaT napsal(a):

Měl jsem kdysi souseda šetřílka. Ten si opatřil živnostenský list, aby mohl nakupovat lacino ve velkoobchodech na Ruzyni a nedával někřesťanské peníze za jídlo, chlast a drogerku v nedaleké sámošce. A protože se chlubil na potkání, jak je chytrej, tak ho někdo prásknul a došlápl si na něj berňák a dodanil ho takovým způsobem, že z hoto i zhubnul, což se mu, za ty roky co jsem ho znal, přes veškerá novoroční předsevzetí nikdy nepovedlo. "Cena obvyklá", (alespoň tehdy, jak je to dnes nevím), byla docela mocná zbraň :)
04. 03. 2010 | 14:51

Vanguard napsal(a):

Pane SObotko, dočkáme se od vás po volbách opět přiznání, že "Předvolební sliby ČSSD nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce", jak jste prohlásil po volbách v roce 2002, kdy ČSSD slibovala všechno všem, stejně jako dnes???
04. 03. 2010 | 14:53

Rumcajs napsal(a):

Suchec:

Plácáš tady jak stará Paroubková.

Jaké benefity můžeš nabídout ty, když jsi taky podnikatel ? Kromě příspěvku na obědy ? Myslím teda nezdaněné benefity.

Jinak režijka pro celou rodinu, to je pěknej balík. Pro mě by to dělalo ta 5 táců měsíčně.
04. 03. 2010 | 14:59

jojo napsal(a):

To s ejen tak nevidi, takova drzost. Vas senator je sefem odboru a vy mate drzosttohle napsat. Inu, socialista, pokrivenej charakter.
04. 03. 2010 | 15:01

michal napsal(a):

ODS o stávku ani o spor s odboráři nestála, kdyby ano, tak by její poslanci přišli a hlasovali proti. Jenže 40! jich chybělo a tak ČSSD je v klidu přehlasovala...
http://kohovolit.eu/api/psp...
04. 03. 2010 | 15:01

StandaT napsal(a):

Kdyby daňová správa fungovala jako v právním státě - padni komu padni, tak každý by rok vlítla na ředitelství ČD a zaměstnance za režijky dodanila. A kdyby fungovala stejně, jako vůči firmám, tak by to nechala vyhnít, prováděla kontrolu dva, tři roky nazpátek a pěknš přisadila penále.
04. 03. 2010 | 15:04

Lištička napsal(a):

Moc se mi nelíbilo arogantní chování ODS vůči odborům. Že prý se nenechají vydírat a podobné kecy. Je ústavní právo na stávku a to musí respektovat všechny strany, pokud o sobě chtějí nadále tvrdit, že jsou demokratické. A také jsem zaregistrovala Kalouskovo pochlubení se, že za vyšší zdanění benefitů může on, že to byl záměr. Už mám plné zuby toho modrého a špičatého (rozuměj topovského) šlapání po obyčejných lidech. Že je rozpočet v takovém stavu, je z velké části kvůli Kalouskově nepovedené daňové reformě. Vždyť i v roce 2007, za konjuktury, byl rozpočet deficitní a to i po rozpuštění všech rezerv!
04. 03. 2010 | 15:17

Jirka1 napsal(a):

Proč tam má Sobotka fotku z roku 2008? Asi proto, že v té době měl ještě zuby jakžtakž v pořádku, jen se na něj podívejte a vyfoťte v této době. Hnus!
P.S. Jak může být Sobotka nejpopulárnějším politikem v této zemi (podle STEM-výzkum však platí ČSSD?!)
04. 03. 2010 | 15:20

mira napsal(a):

Pane Sobotko (slovo "vážený" by ode mne bylo lží, proto jej nepoužiji),
vy jste člověk, který si z nezdaněných benefitů POSTAVIL DŮM, máte tedy konflikt zájmů a měl byste v daném případě držet kušnu, protože byste je od nás - poplatníků - vůbec NEMĚL BRÁT - je to zlodějna, pane). Měl byste je přenechat sociálně potřebným, když vám tak leži na srdci.
Ale to je iluzorní představa. Prospěcháři bez páteře jako jste vy, rath, paroubek a další, jsou skutečnou hrozbou ČR - pro vlastní užitek byste prodali vlastní matku, jak jste dokázali před rokem, když jste nás všechny totálně znemožnili.
Vinu za tuhle ostudu vám do smrti nikdo neodpáře a vy to dobře víte.
04. 03. 2010 | 15:25

Morrison6 napsal(a):

Kdo to vlastně dělá dobře? Zamyslete se lidi a dejte šanci nepasrlamentním stranám.
04. 03. 2010 | 15:35

winter napsal(a):

to mira:
(...) když jste nás všechny totálně znemožnily (...)

pokud myslíš, že někdo znemožnil ODS, tak ta se znemožnila sama ... a pokud tím myslíš, Ogarův pád, tak myslím, že se tak stalo především zásluhou jejich vlastních členů a vinu svaluješ na druhé ... takže v obou případech si vymýšlíš
04. 03. 2010 | 15:45

Tunafish napsal(a):

Tenhle Sobotka by to, že se pozvracel, protože se přechlastal v lebném bufáči sněmovny, okecal tím, že to udělal proto, aby ODS nemohla říct, že chlastal ruskou vodku a tak takhle dokázal, že se nalil pivem. Ergo kladívko, ne proto, že chlastám, ale proto že mé vlastenctví by znaužila ODS, tak zvracím. Je to blbost, že? A co ten článek?
04. 03. 2010 | 15:56

JC napsal(a):

A vůbec ajznpoňákům za tu každoroční sekyru v hospodaření a věčně pos**ný záchody ve vagonech bych dal benefit, až by se jim o čertech zdálo.
A to Štechovo odborářský netáhlo se bude odvolávat na jakousi celoevropskou tradici.
04. 03. 2010 | 15:57

Zdenda napsal(a):

Bohušu, dobřes to napsal. Dopraváci - to je logický, že jdou doprava (do-prava-ci), takže na ruku modrým.
Chlape, ty by ses měl s takovýma článkama za komančů dobře. A ještě bys nemusel šmudlat náhrady a kupovat si byt, takoví jako ty dostávali byty zdarma. Měl bys volit komanče a ne tu oranžovou chátru co tě nechala zaplatit byt "ze svých"
04. 03. 2010 | 15:59

mira napsal(a):

re winter:
Já jsem psal o ČR (České republice), nikoli o ODS. Jestli jste vy, socani/komunisté (nevím přesně, jak vás rozlišovat, poradíte?) zapomněli, tak jde o státní útvar, jehož jsme občany (bohužel i vy).
Závěr: vy socani/komunisté jste udělali idioty z nás všech, tedy počínaje vámi samými, socany/komunisty (nemuseli jste se obtěžovat, to se obecně vědělo), ale i z nás ostatních, včetně všech nevoličů ODS (to jste ve svém expozé přehlédl).
Je to jasné?
04. 03. 2010 | 16:02

Tencokida Hnuj napsal(a):

mira
Pardon. Tedy to s tou ostudou - to myslíte s tím Topolánkovým eurovůdcovstvím ? Nebo tím mejdanem na Berlusconiho dači ? A ten státní útvar, to myslíte tu ohavnou věc , kterou Topolánek vystrkoval u bazénu z kaťat ?
Děkuji za odpověď.
-----------------------------------------
Volím VV. Nějaký první krok udělat musíme. Nakopat do zadku lumpen elitu na ministerstvech a radnicích.
Jinak bude rakovina metastázovat i do našich hlav. Pak už změnu nebudeme vyžadovat ani potřebovat. Bude nám dobře i bez ní.
Akorát že naše děcka a vnuci pro změnu nakopou do zadnice nás.
04. 03. 2010 | 16:13

mira napsal(a):

re tencokida:

Říká vám něco pojem loajalita? Evidentně ne, podobně jako soc/kom. Nicméně, u vás, strany mediálních "tváří", to nepřekvapuje.
04. 03. 2010 | 16:30

winter napsal(a):

to mira:
Pokud se považujete za idiota, mě z toho vynechte ... a pokud myslíte, že jsem ho z vás udělal dokonce já, tak už raději nemyslete a nechte to na jiných ...
04. 03. 2010 | 16:33

Pete napsal(a):

Tak jsem si pročetl příspěvky a popravdě nevím co si mám myslet.Valná většina přispivatelů vůbec netuší o co při stávce vůbec šlo. Pořád tady melou o poskytování nebo rušení benefitů a evidentně netuší, že o to ve stávce vůbec, ale vůbec nešlo. Šlo jenom a pouze o o vyšší zdanění benefitů. Vyšší zdanění.
04. 03. 2010 | 16:33

Tencokida Hnuj napsal(a):

mira

Loajalitě s grázly se ve slušné společnosti říká jinak. Naučil byste se to na hodinách náboženství.

Ne v SSM .
V náboženství. Jestli tedy víte co to je náboženství.

Rozhodně to ale není slepá víra. Tohle bohužel udělala z náboženství církev.

Vy soc/kom - andante.
04. 03. 2010 | 16:36

pepa z depa napsal(a):

Pane Sobotko,jste skutečně b..,nebo to jen děláte.Při kontrole FU v 1.pol.roku 90 jsem zaplatil pokutu a musel dodanit zpětně za 3roky příjem všem pracovníkům včetně odvodů,za to že jsem jim proplatil hotově příplatek na stravu ve výši 30 Kč a pečivo za režijní cenu s tím,že jsem měl počítat cenu obvyklou.Považovali to za chybu a já ji uznal.Neměljsem totiž známého pana Paroubka ,aby mi u Vás zajistil odpuštění pokuty.Tak to u nás chodí.Malé honíte,sami kradete a známým rozdáváte.Ještě že jste poslanec,jako kontrolor FU byste byl nula.Neznáte základy účetnictví.
04. 03. 2010 | 16:56

Alex napsal(a):

Jste dobrý politik a situci jste popsal velmi přesně.Byl by z vás dobrý premiér.Ze sprostých voličů z ODS si nic nedělejte,tak je naprogramovala jejich strana,v čele s největším politickým hulvátem!I ti Republikáni byli podle nich slušňáci.Modrý,Augiášův chlév překypuje hnojem!!!
04. 03. 2010 | 16:57

mira napsal(a):

winter:

- Dobrá zpráva: děláte pokroky. Naučil jste se, že ve slušné společnosti si lidé, kteří se vzájemně neznají, vykají.

- Špatná zpráva: zde http://cs.wikipedia.org/wik... se mimo jiné dočtete, že slovo "idiot" bylo používáno v městských státech antického Řecka k označení lidí starajících se jen o vlastní zájmy a ignorující potřeby komunity.

...stále nic?
04. 03. 2010 | 17:07

Otis napsal(a):

může mi prosím někdo vysvětlit, nejlépe pan Sobotka, jak napětí ve společnosti udrží přízeň voličů vůči ODS?
04. 03. 2010 | 17:08

Hnzd napsal(a):

Ten nadpis je hodně hloupý, protože stávkovat chtěli odboráři, nikoli ODS! A ono je beztak úsměvné, když tu bloguje někdo, kdo si z náhrad nakradl na byt! Co tak ty náhrady věnovat nějakému dětskému domovu nebo Masarykovu onkologickému ústavu?! Nic naplat oranžový sociální lump zůstává oranžovým sociálním lumpem....
04. 03. 2010 | 17:09

mira napsal(a):

tencokida:

Řečeno s Limonádovým Joe:
...nechte si ty svoje kydy...
04. 03. 2010 | 17:09

Petr K. napsal(a):

Pane Sobotko.
Měl jsem rozepsanou reakci na Váš blog, ale po dopsání jsem ho smazal a lituji času, který jsem tomu věnoval...
Skutečně budu nešťastný, pokud takový demagog jako Vy, potažmo většina ČSSD dostane do vlády.
Skutečně budu nešťastný, pokud někdo po přečtení Vašeho blogu vhodí do volební urny oranžovou obálku, s tím, že chce abyste byl ministr, a nedej bože financí..
Nesmysly které z Vás vycházejí nejsou hodné korektního kandidáta do PS. Ale nic si z toho nedělejte - nejste sám..
04. 03. 2010 | 17:13

Hukan napsal(a):

tak tohle je hodne lacine i na mistra demagogie Sobotku.. Prestoze tu odbory funguji jako prodlouzena ruka pane Predsedy, byla organizatorem stavky samozrejme ODS. Za co ta zla pravice vsechno nemuze? Napadlo hodne snehu - je to vinou ODS a TOP 09!
Ale ze rozpoctove skrty musime delat proto, ze CSSD za 8 let sve vlady nasekala v dobe hospodarskeho vzestupu dluhu jako nezodpovedny fracek se svou prvni kreditkou a telefonnim cislem na Provident, o tom mistr pres finance mlci. Musel by totiz obvinit v prvni rade SEBE...
04. 03. 2010 | 17:15

Mikom napsal(a):

Smutno je mi
v týhle zemi
tolik zloby
tolik zášti
kde jsou doby
kdy v našich nácti,
kdy věřili jsme, hrdi byli
měli síly ukázati světu
jak správně hráti života ruletu
pane Klausi, pane Dybo
proč není české naše pivo ?
a vy pane Kočárníku
zlotřilý to finančníku
proč nechtěl jste olejové daně ?
vzpomínám si nyní na ně
zde bych hledal příčinu
i pozdějších zločinů
za normálního stavu
pan Sobotka nám nedělal by
těžkou hlavu, pěkně úředničil
by si v davu
a na čele pelotónu
viděli bychom jinačí persónu
04. 03. 2010 | 17:39

kozoroh napsal(a):

Pane Sobotko.
Tak to už je fakt na léčbu. Myslím, že trpíte kognitivní disonancí. Jiné vysvětlení (snad kromě chorobné lhavosti) nemám.
04. 03. 2010 | 17:46

Sobotka je uličník napsal(a):

Bohouš má pochopení. Aby ne, sám si z náhrad údajně našetřil na byt 7 000 000,- Kč.
04. 03. 2010 | 17:56

winter napsal(a):

to mira:
Jsem rád, že jste to upřesnil a naznačil, kterým směrem se ubírá vaše vytříbená mysl... Je to asi pro vás těžké s tím žít, ale je dobře, že jsou zde v hojném počtu vaši modří kolegové, kteří smýšlejí jako vy. Člověk pak není sám. Já mezi ně nepatřím a doufám, že ani nebudu. Přeju hodně zdraví, to se vždycky hodí i modrým.
Mimochodem, nevíte jestli se už Julínek zavděčil dost firmám za podporu v minulých volbách ?
04. 03. 2010 | 18:03

Matěj Kopecký napsal(a):

No myslím, že tento človék, myslím Sobotka je v psaní plodnější, než kjterýkoliv pisatel rodokapsů a úpadkové literatury. On totiž tu úpadkovou již dohnal...
04. 03. 2010 | 18:04

Zdenda napsal(a):

to winter, mira atd.:

vy tady do sebe hoši perete,kdybyste tu energii věnovali raději tomu aby se ze současných pazgřivců už nikdo do PS nedostal, bylo by to užitečnější.
Bohouš napsal blábol, to vidí každý a vy, jak malí kluci se pro to poperete, pojďte raději na pivo, než k němu někdo dodá daň z pěny
04. 03. 2010 | 18:08

babča napsal(a):

Tuhle jsem se někde dočetla, že volných jízdenek je 5x víc, než je zaměstnanců ČD. To by byl takový problém, aby ČD za zaměstnance platila stávající daň, tedy DPH a ostatní, tedy rodinní příslušníci si tu zvýšenou daň zaplatili sami ?
04. 03. 2010 | 18:14

kasparek napsal(a):

Sobotka opet neprekvapil. Ze tenhle jouda micha pate pres devate, hlavne kdyz "to tak nejak dobre a uderne zni", se nelze divit. Jaky pan, takovy kman a Jyrka to umi mooc dobre.
Nema ani smysl upozornovat stale dokola na primo nepravdy, ktere jsou jiz za hranici lzi, a pouze ucelove slouzi demagogii.
Ze toto individuum se nehlasi k faktu, ze parlament primo schvalil tuto novelu, to se neni co divit. Soudruh predseda to dela co chvili a uz to nikoho ani nezajima. Hlavne ze ted na konci jste prvni, co vystoupi na podium, biji se v hrud a tvrdi, ze to jim maji byt vsichni vdecni. Je mi z Vas Sobotko na bliti, ostatne jako vzdy.

Jo a prestan sirit poplasne spravy, ze se melo jednat o zruseni benefitu ty hovado. Pouze o zdaneni DPH, coz my ostatni platime jeste navic. Nahnat strach, vytvorit tridniho nepritele a na odporu k nemu se svezt. Delal to Lenin, Hitler, Pablb a vdecny patolizal Sobotka. Kde chybi myslenky, nastupuje demagogie.
04. 03. 2010 | 18:15

mira napsal(a):

to winter:

Zkuste se více soustředit na pointu a nemlít zjednodušující barevné metafory, které jste navíc nevymyslel vy. Prostě, namáhejte si (sexy-)mozek.
Co máte zase s Julínkem, udržíte někdy kontext diskuse?
04. 03. 2010 | 18:16

vidlemístoklíčů napsal(a):

To Tenco: Ahoj Tenco, svoje kydy si nenchávej. Mne ba. Miru, jakož ani ostatní s nějakými těmi barevnými brýlemi trvale používanými pro zpracování všech informací, prostě nemůže přesvědčit nikdo. Barevný filtr dělá divy. Ostatně, kdyby tomu tak nebylo a voli(či) už barevné brýle odložili dříve, tak už možná máme klid, protože by už žádné ze zkorumpovaných parlamentních stran nedali ani hlas. Už jsme mohli na současné parlamentní strany vzpomínat jen jako na historickou záležitost. To by byl ale život moc jednoduchý a logický.
04. 03. 2010 | 18:16

Martin napsal(a):

Sobotko Vy jste jeden z největších myslítelů v CSSD...?
04. 03. 2010 | 18:16

Jakr napsal(a):

Všichni jsme rádi, že je Otík vysmátej. A musíme to brát tak, že se nesměje nám. On se jistě směje na nás. To je zřejmé.
http://nd01.blog.cz/734/782...
04. 03. 2010 | 18:19

Rumcajs napsal(a):

Tak jsem si přečetl pane Sobotka, jak Německo zažívá po šrotovným prudký pád poptávky po autech.

Všem to bylo jasný, kdo má IQ alespoň o 1 procentní bod větší jak winter. (O 10 míň jak datel)

Bejt u kormidla socani, máme sekeru o pár desítek mld větší.
Bohu dík !
04. 03. 2010 | 18:19

peta napsal(a):

pane sobotko je fidet , ze vam chybi ekonomicke vzdelani jde vam jen o koryto proc je cesky narod tak jednoduchy a nevzdelany , ze to nevydi ..mrzi me ze me deti budou zit v teto zemi ovladane komunisty snad se uplatni jinde ve svete.....
04. 03. 2010 | 18:23

E.T. napsal(a):

Bohuslav Sobotka
je člověk, který kromě politiky nikdy v životě nic nedělal. Reálnou ekonomiku a běžný život ani na chvíli nezakusil. Je celoživotním funkcionářem a vyžírkou. Jako právník bez praxe se nerozpakoval řídit makroekonomiku prostřednictvím ministerstva financí, a to od července 2002 do září 2006. Ve stejné době tento finanční eskamotér našetřil cca 5 miliónů korun, aby si koupil za cca 7 miliónů korun byt. Je to takový šetřílek, což by jej i šlechtilo. Vadou na kráse sice je, že uškudlil údajně z poslaneckých náhrad - pokud se tedy nebudeme domýšlet něčeho horšího -, ale to bych mu opravdu samé o sobě nezazlíval.
Ale jakmile vykročil ze soukromého písečku do veřejného prostoru, stal se z beránka vlk a z hovnivála, koulejícího svou kuličku, bezstarostný bohém a velkorysý grand. Do své politické kariéry z našich daní a dluhů našich potomků investoval stovky miliard. Daně, které z nás všech v době prosperity tvrdě ždímal, naopak formou pobídek daroval těm nejbohatším firmám.
A chudým brát a bohatým dávat se stalo asi jeho obsesí, když hoteliérovi Vlastimilu Dvořákovi - jinak Paroubkovu příteli - odpustil na úkor našeho zadlužení dalších 26 miliónů korun. Tento svědomitý hrabošek domácí se choval na naše margo podle Špidlova hesla „zdroje jsou". Lépe by ovšem situaci vystihovala rčení : „z cizího krev neteče" a „po nás potopa".
Je opravdu tolik hňupů, že by mohli ve volbách dovolit, aby se tento absolutní diletant pod taktovkou nabubřelého papaláše a šíbra Paroubka mohl vrátit ke státní kase?
04. 03. 2010 | 18:25

Tencokida Hnuj napsal(a):

vidlemistoklíčů
Díky za virtuální podporu, ale já si z modrých archeopteryxů typu mira a spol. jenom dělám srandu. Urazit mě může jen od mira to zjevně nehrozí, tak co.

Mějte se.
Unaven z intelektuálních debat jdu se ožrat a pak jebat.(Ha, ha, ha..dobrééééé, Pepo Řepo)

P.S. Ten Plíhal je ale sprosťák. Ještě že se jeho stará nezná s panem Stejskalem. Musel by se asi naučit posunkovou řeč.
04. 03. 2010 | 18:28

Tencokida Hnuj napsal(a):

re : Urazit mě může jen člověk intelektuální úrovně mé a vyšš, což od mira...
04. 03. 2010 | 18:29

jamo napsal(a):

..připadám si jako v pohádce, když vidím, jak oranžovorudí bolševici dovedou bez mrknutí oka z bílé udělat černou a z černé zase bílou. Tak to se podívejme: ODS usilovalo o stávku a ČSSD, můj ty smutku, se zachovalo principiálně. :-))))
04. 03. 2010 | 18:32

mira napsal(a):

ad Rumcajs a šrotovné:

Tím pana Sobotku neznervózníte... prostě prohlásí, že právě to je důkaz nedokonalosti trhu, a navrhne zařadit šrotovné mezi pravidelné sociální dávky.
04. 03. 2010 | 18:43

Ivan Hochmann napsal(a):

Terry,

máte ode mne jedničku s hvězdičkou.
Za nejzábavnější argumentační bonmot.
Ten Vlček je opravdu dárek.

Kozorohu máte pravdu.

Je to zde o poznání zábavnější .Avšak nepřekonatelný je výše uvedený poznatek o loupeživosti i netlemících se politických exotů :

Cit :
"Kudy chodil - tudy krad,
sociální občan Demokrat".
(volně upraveno)
Ivan.
04. 03. 2010 | 18:48

E.T. napsal(a):

ČSSD volební billboard,

http://www.ateo.cz/f/images...
04. 03. 2010 | 18:48

E.T. napsal(a):

04. 03. 2010 | 18:51

stále rebel napsal(a):

„Tak nakonec se ODS stávka nepovedla“

a pokud ODS prohraje volby, tak se jí ani nepovede vyvolat národní rebelii.
04. 03. 2010 | 18:52

E.T. napsal(a):

ČSSD volební billboard 2

http://www.ateo.cz/f/images...
04. 03. 2010 | 18:54

kozoroh napsal(a):

IH.
Ne, že by to tady byla jen samá perla, ale rozdíl to je. No a za těch okolností se musím vrátit ke svému textu pro Lexe u Topolánka. Opravdu mi nebere hlava, že tento dobře vybavený člověk se tam cítí dobře.
04. 03. 2010 | 18:59

E.T. napsal(a):

04. 03. 2010 | 19:00

Ervín napsal(a):

Pane Sobotko,
a já si myslel, že jste abstinent. Takovou blbost ze střízlivého člověka nemůžete dostat. Zloděj(náhrady), lhář a ještě vožrala - to je děsivá kombinace u politika
04. 03. 2010 | 19:00

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik příspěvků obsahujících hrubé nadávky ("blb" apod.), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
04. 03. 2010 | 19:06

E.T. napsal(a):

ČSSD volební billboard 3,

http://www.ateo.cz/f/images...
04. 03. 2010 | 19:15

E.T. napsal(a):

Vznik loga ČSSD,

http://www.ateo.cz/f/images...
04. 03. 2010 | 19:20

hankacl napsal(a):

BAZA 04.03.2010 12:25:56
"Ono v tomto případě nejde o nic jiného, jen o ty režijní jízdenky. Je jich 200.000,- a jedna má hodnotu 22.000,- Kč. To jsou 4 miliardy Kč." Jak jste k tomuhle číslu přišel/přišla?
04. 03. 2010 | 19:21

Marie napsal(a):

Pane Sobotko,
do voleb ještě nějaký čas zbývá, ale upřímně Vám řeknu, že vás brachů z ČSSD mám už plné zuby. Obří oranžové billbordy s tupým heslem a vyretušovaným panem Paroubkem se nedají ignorovat, jsou to skutečné "skvosty". Vytrvale obtěžujete národ také svými blogy. Soudný člověk si Vaše bláboly přečte, ťukne na čelo a trochu Vás polituje. Nepředstavitelné škody však vzniknou, pokud vyhrajete volby. Doufám, že se lidem v hlavách rozsvítí a ty volby s přehledem projedete. Představa, že budete vládnout (sami nebo s komunistama a lidovcema) je opravdu děsivá.
04. 03. 2010 | 19:35

Adam S. napsal(a):

Není spíše pravděpodobnější, že se na stávku těšila ČSSD, aby mohla na ODS ,,ukázat prstem" - to jsou ti zlí, kdyby podpořili návrh, stávka by nebyla?

Je až s podivem, na kolik ,,politiků" v této zemi se hodí přísloví - Kam vítr, tam plášť..
04. 03. 2010 | 19:44

Petr z Tábora napsal(a):

Vaše politická předvolební agitka je tak ubohá, že nestojí za věcný komentář. Nějak Vám ta předvolební kampaň leze na hlavu. Chtělo by to nadhled. I Vašim spoluobčanům jde často o živobytí, každý desátý je bez práce a takto nevyvádějí.
Vemte si každý někoho z ODS za ruku a jděte v modrooranžových dvojicích společně do politického důchodu.
04. 03. 2010 | 19:49

winter napsal(a):

to Marie:

Promiňte, ale neplivejte jedovaté sliby ...
04. 03. 2010 | 19:59

E.T. napsal(a):

04. 03. 2010 | 20:20

E.T. napsal(a):

ČSSD plní sliby,

http://www.ateo.cz/i/2971/e...
04. 03. 2010 | 20:23

Kiosek napsal(a):

Kdypak ty bohoušku dostaneš rozum, už o tom začínám pochybovat...
04. 03. 2010 | 20:29

klokan napsal(a):

Člověk, který si nakradl penize na bydlení z veřejných zdrojů, by měl být postaven před soud a neměl by tady rozdávat rozumy. Styďte se a připravte se na to, že až Vás potkám, plivnu Vám do ksichtu, protože spravedlnosti se tady nedočkám.
04. 03. 2010 | 20:33

Dvacetiletý hroch napsal(a):

Pan Sobotka lže. Zde jsou fakta:

1. Zpravodajcem pro vládní návrh zákona o změně DPH byl poslanec ČSSD Miroslav Svoboda.

2. Pro návrh hlasovalo 52 členů ČSSD (3 se zdrželi) a všech 16 přítomných komunistů:
http://www.psp.cz/sqw/hlasy...

3. Ministra Janota před schválením zákona všem oznamoval změnu v danění benefitů.
04. 03. 2010 | 20:38

GLUM-II napsal(a):

Podívaj se sociální Hujer, už se těším až to tu uchmátnete do těch svých oranžovorudých ručiček, to se teprv budou dít věci.Ale nedopřejte to těm lidem, když o to většina národa stojí.Ať tedy mají co chtějí, to zase bude legrace.Jdu si nastudovat jak se chovat při krachu státu.Bude se to hodit.
04. 03. 2010 | 21:17

černovláska napsal(a):

pane Sobotko, píšete hezky, ale problém je, že když slyším od známých jaké mají železničáři výhody, je mi celkem fuk, komu tahle stávka přidá politických předvolebních bodů, budou mi stále v uších znít slova mých známých a k tomu si připomenu, že kraje pod vedením soc. hejtmanů nevypsala VŘ na provozování drážní dopravy a dala jim ji na 10 let, tak hádejte, co si asi myslím o stávce a kejklích ve sněmovně ;-)))
04. 03. 2010 | 21:38

queribus napsal(a):

Po tomto dalším stupidním výplodu pana exministra financí, pod jehož rukama narostl státní dluh za pár let o více než 1/2 bilionu Kč, si mohu jen hořce zavzpomínat na éru Miloše Zemana, kdy přece jen nebyla taková hanba tuto stranu volit (byť jsem tak nečinil). Ale ta vrcholná demagogie, co předvádí aktuální politické vedení ĆSSD, je srovnatelná už jen s výroky Josefa Goebbelse.
04. 03. 2010 | 22:16

Michals napsal(a):

queribus:
jen připomínám, že Kalousek s Topolánkem dokázali veřejné finance "stabilizovat" tak, že schodek narostl na 200 mld/rok, což je čtyřnásobek Sobotkoých strašlivých deficitů...
04. 03. 2010 | 23:08

BK napsal(a):

Pane Sobotko,
vy podceňujete pravicové voliče! Jsou daleko inteligentnější a vzdělanější, než si myslíte.
A taky hezčí!
Jen počkejte, jak Vám to natřou.
Až se tu jednou objeví.
04. 03. 2010 | 23:26

E.T. napsal(a):

to Michals?
Mate odhad na kolik by ten dluh vyrostl kdyby byl za krize hlavni finacnik CR Bohus Sobotka? Elev, pravnik bez praxe a ekonom bez ekonomickeho vzdelani. Ale zuby a hubu ma co?
04. 03. 2010 | 23:56

slv napsal(a):

Tedy Sobotko, to je zase blábol. Přece nemůže být správné, aby někdo, kdo tak lže seděl ve sněmovně a dělal zákony!!
Bylo naprosto jasné, že tu stávku odvoláte. Ano vy z ČSSD. Bylo to jasné od okamžiku, kdy se ukázalo, že nemáte podporu pro to vydírání. Navíc odboráři nemuseli stávku dělat, protože benefity mají zajištěné na dva roky dopředu a v květnu vyhrajete, ne??!!
Považuji takovéto bláboly hodny jiného socialisty. Narodního. Pepíka Goebbelse.
05. 03. 2010 | 02:32

kormoran napsal(a):

Soudruzi , nic se nebojte!!!
Az vyhraje volby veliky saman, tak uz konecne nebudete cumet pres plot k sousedum, co si to ten "zkurveny"kapitalista zase koupil?)))
A vykrocite do "Kolbenky" radostnejsim krokem !
Navrhoval bych oranzovorude uniformy a esusy z plasticke hmoty.))
Lid, strana a vlada musi zvitezit , to rekl sam velky Iljic stachovec Paroubek)))

CR je never ending storry)))Ale je sranda))))
05. 03. 2010 | 04:41

kom.ombo napsal(a):

Pane Sobotko, ty tuny hnoje, nenávisti a urážek od pravověrných modrobolševiků svědčí o jediném, podařilo se Vám trefit hřebík na hlavičku. Pište prosím dál, Vaše úvahy jsou podnětné, proto je příznivci jediné správné modré strany a pravdy tak nenávidí.
05. 03. 2010 | 04:42

kormoran napsal(a):

A kdopa mi da skoleni?
05. 03. 2010 | 04:45

kormoran napsal(a):

05. 03. 2010 | 05:01

kormoran napsal(a):

PSM v Lidovem dome:https://www.youtube.com/watch?v=XuhqmNI3Q7s&feature=related
05. 03. 2010 | 05:09

kormoran napsal(a):

05. 03. 2010 | 05:10

ali napsal(a):

jak hluboko může klesnout lidká důstojnost, Sobotko?
05. 03. 2010 | 07:38

Jana napsal(a):

Rozesmátýmu Sobotkovi by mělo spíš jako budoucímu ministru financí hodně vrtat hlavou jak zaplatí 1,5 bilionu dluhu. Nebo je opravdu tak dobrý hospodář, že dluh zvládne zaplatit ze svých ušetřených náhrad - naprosto nezdaněných???? Na to se opravdu těším....i když jeho vůbec nemusímRozesmátýmu Sobotkovi by mělo spíš jako budoucímu ministru financí hodně vrtat hlavou jak zaplatí 1,5 bilionu dluhu. Nebo je opravdu tak dobrý hospodář, že dluh zvládne zaplatit ze svých ušetřených náhrad - naprosto nezdaněných???? Na to se opravdu těším....
05. 03. 2010 | 07:44

mladý a naivní napsal(a):

Milý pane Sobotko, sledoval jsem poslední dobou dění na politické scéně a řekl bych, že ČSSD působí ze všech velkých parlamentních stran nejvyrovnaněji a nejsebevědoměji.

KSČM vzhledem k odkazu minulosti nepadá v úvahu, i když si myslím, že v dnešní době a za dnešní vnitropolitické i zahraničněpolitické situace je nějaký přehnany antikomunismus naprosý anachronismus.

Prosím, nepopírám, že některé návrhy a výstupy z dílny ODS mají taky něco do sebe a neupírají jejich autorům jistou míru zdravého selského rozumu. Nicméně jejich chování a antisociální rétorika a postoje vylučují tuto stranu z okruhu těch, o kterých by ve volbách mohl člověk, který má alespoň trochu smyslu pro solidaritu, podporovat.

Co se týče Zelených pod vedením (i když latentním) pana Bursíka, kamaráda uhlobaronů a majitele několika paláců, ti jsou tak zkompromitovaní jednak jeho osobou a jednak svým působením v předchozí vládě, že se vůbec nedivím jejich mizernému výsledku v průzkumech veřejného mínění.

TOP 09 je totéž jako ODS jen s tím rozdílem, že msuím vynechat to hezké, co jsem o psal o ODS.
05. 03. 2010 | 09:15

hankacl napsal(a):

Opakuji svůj dotaz:
Kdo a jak vyčíslil průměrnou hodnotu zaměstnanecké režijky na 22000,- Kč ročně? Dá se to někde najít?
05. 03. 2010 | 09:26

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý příspěvek (spojování současných politiků se zločinným nacistickým režimem,, "Sturmbannführer, Obergruppenführer"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
05. 03. 2010 | 09:29

Jedla napsal(a):

neo
s tímhle polemizujte:
http://www.vlada.cz/cz/medi...
Díky
05. 03. 2010 | 14:01

mirda-nesocan napsal(a):

zaplat pánbů,že je to jen exministr
usměvavý lhář nebo spíš vysmátý
chcípajcí kobyla nejvíc kope
05. 03. 2010 | 14:57

mirda-nesocan napsal(a):

chápu pan Stejskala,ale představte si na té pleši brigadýrku-nepřipomíná vám někoho?
05. 03. 2010 | 15:01

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane mirdo-nesocane.

Ani ne.

Libor Stejskal

P.S. Ty citované hodnosti SA a SS stály ve smazaném textu před jmény předchozího premiéra resp. ministra vnitra. Přijde mi nepřijatelné, aby byl KDOKOLIV ze současných politiků takto spojován s nacismem, a tudíž podobně urážlivá spojení mažu.
05. 03. 2010 | 15:13

Terry napsal(a):

Politici můžou za 83% našeho dluhu, sečetl ekonom Michl
(http://aktualne.centrum.cz/...)

ČESKÝ POLITIK = PŘEMNOŽENÁ ŠKODNÁ
05. 03. 2010 | 15:23

Jeník napsal(a):

Modrá tupost skutečně nemá žádnou hranici, že Neo.
05. 03. 2010 | 19:54

Jeník napsal(a):

Pane Stejskale, předem zdravím. Přečetl jsem si Vaše vysvětlení v 15,13. Nemáte pocit, že trochu drhne u těchto lidí, kteří si v době, kdy vládl v Německu nacismus přímo rochní? Taková hesílka : Es kommt der Tag, noc dlouhých nožů, samopřirovnání ke známému Martinovi , i zajimavé je tričko ve kterém pobíhal se svým nemanželským synkem protagonista po Praze - mnohokrát fotečka ve sděl.prostředcích a i filmová zkratka - ta 1 8 se nedala přehlédnout. Toto číslo rádi oslavují naši náckové - 1 - A, 8 - ? copak asi.

Takže trochu soudnosti a neobhajovat neobhajitelné.

Zdraví Jeník
05. 03. 2010 | 20:02

stejskal napsal(a):

Ne, nemám, pane Jeníku (stejně jako mi narozdíl od pana mirdy brigadýrka na čísi pleši nikoho nepřipomíná).

Ale to je vcelku jedno: na těchto stránkách nebude nikdo spojovat atributy nacismu (norimberským soudem postaveného mimo zákon) se současnými, demokraticky zvolenými politiky. Bez ohledu na to, co si o tom myslíte Vy či jaká trika kdo nosí resp. jaké nevkusné poznámky pronáší. Platí to i v případě, že zde někdo jiného politika nazývá "ducem"

Pokud Vám to nevyhovuje, nemohu s tím nic dělat.

Hezký večer.

Libor Stejskal
05. 03. 2010 | 21:40

Jeník napsal(a):

Pane Stejskale - zdravím a děkuji za Váše vyjádření.

Pro mne je zásadní to, že by se neměl používat dvojí metr - viz. až panická hrůza a zkratkovitá jednání představitelů ODS při tom, když odboráři už mají dost devastace všeho , co zde ODS po podvodném získání moci prováděla. To stálé omýlání o vzetí si občanů za rukojmí, a na druhé straně to lhaní a demagogické překrucování stávky představitelů ODS, kdy tři týdny sabotovali jednání parlamentu kvůli jejich vykonstruované "pravdě" o zadlužování státu, když oni za svých vlád zadlužili stát až neskutečně - 500 miliard kostlivec po vládě Klause, kterého vytáhl Špidla ze skříně, 300 miliard bylo Klausem prošustrováno z přebytků vybraných prostředků v sociálních fondech, přes 230 miliard bylo prošustrováno za jeden rok Topolánkovy neumětelské vlády a o rozkradení státního majetku v hodnotě 2 bilionů (12 nul) již toho bylo napsáno mnoho. Velmi zajímavé jsou i třeba státní zakázky v hodnotě přes 15 miliard, které přihrál své firmě Viamont za dva roky pan "ministr" Řebíček s akciemi na doručitele. Potom je jednoduché dovodit zdroje financování ODS.

Již je nás několik, kteří jsme vyhlásili ODS za to vše co provedli, na internetu boj. Jeden z nás poslal poslancům za ODS již dva dopisy, kde jim mimo jiné připomíná to, že brání tomu, aby matky s dětmi dostali vyšší mateřskou a důchodcům, které okradli svojí politikou a zahnali je do bídy na pokraj žebrání nechtějí pomoci alespoň symbolickou částkou, ale stovky miliard na válečné dobrodružství a vyzbrojování jejich žoldáků mají. Odpověděli pouze dva - jeden se hájil, že po třinácti letech členství tuto stranu zla opustil a druhý reagoval na použitý vtip Topolánka (který říkal do kamer po schůzce s Fišerem): tchoř vlezl zajíčkovi do nory a řekl mu, odejdu, až to tady přestane smrdět. (to sedí na jeho stranu)A ten druhý odeesák se ozval, že Tluchoř není tchoř (o Tluchořovi a jeho vystupování byla v dopisu také zmínka).

Pane Stejskale vedete opravdu těžký boj a myslím si, že právem, protože ty sprosté výlevy (a je zajímavé, že podle toho co je napsané jsou to převážnou většinou stoupenci té strany zla) jsou až nechutné.
Ale ono je to těžké, když třeba chcete vyjádřit svůj názor na jednání Topolánka a ostatních členů jeho strany (ze které již otec zakladatel radějí utekl), tak se velmi těžko hledají slušná slova. Když vezmete, že tito lidé se předvádějí se svými zvrhlými myšlenkami denně na obrazovkách, tak je to skutečně hra o duševní hygienu celého národa.

Pane Stejskale přeji Vám mnoho sil v boji za čistotu zde probíhající diskuze i když jsem si vědom, že je to sysifofská práce.

Zdraví Jeník
06. 03. 2010 | 08:18

entice.x napsal(a):

Je toho víc, ale zkusme se třeba podívat na listinou práv a svobod zaručené právo na stávku. Všichni ti, kteří tady tímto právem operují, patrně zmíněnou listinu neznají, stejně jako neznají naše vlastní záklony. Kdyby znali listinu, věděli by, že právo na stávku je zde skutečně uvedeno, ale s dovětkem, že tuto následně upravují zákonné normy každé jedné země. No a pohlédneme-li do našich norem, které stávku upravují, zjistíme, že zákon zná stávku jen tu, která se týká kolektivního vyjednávání. Nemusím být tedy kdoví jak právně erudovaný, ba co víc, mohu být úplná trubka, abych pochopil, že jakási stávka za jakési benefity, navíc zaměřená proti vládě, prostě není stávkou v rámci kolektivního vyjednávání a tudíž jako taková je nezákonná.
Ale pojďme dál. Od roku 98, kdy nastoupila soc dem k moci, stoupala nezaměstnanost až do roku 2004 na deset procent, a to při ekonomickém růstu cca 4 % HDP (pokud mě paměť neklame). A tu socdem učinila zázrak. K 31.12. 2004 byla nezaměstnanost 10 % a po půlnoci od 1.1.2005 byla tuším že 9,2 %. Začala se totiž používat jiná metodika pro tento neradostný výpočet. I přesto, tato nezaměstnanost v roce 2005 neklesla, a to ani přes to, že v tomto roce byl růst HDP dokonce 6 %. Čili ekonomická prosperita v podobě ČSSD znamená - ekonomický růst jdoucí ruku v ruce s rostoucí armádou nezaměstnaných - jimž se patrně rozdává to, co se za ekonomického růstu podařilo vytvořit, protože jak jinak si vysvětlit, že v době tohoto rekordního HDP současně rekordně rostl schodek veřejných financí?
A jen dovětek - dnes máme krizi a 570 000 nezaměstnaných a HDP v mínusu. A ejhle, v roce 2004 bylo za socdem 570 000 a HDP v plusu 4 %. Zkrátka ani brutální ekonomická krize, není schopna připravit o práci víc lidí, než jak to dokáže ČSSD v době ekonomické prosperity, na níž se tak ráda z dob své vlády odvolává.
06. 03. 2010 | 13:58

entice.x napsal(a):

Jeník:
"až panická hrůza a zkratkovitá jednání představitelů ODS při tom, když odboráři už mají dost devastace všeho , co zde ODS po podvodném získání moci prováděla."

Viz můj komentář výše, ne ODS, ale ČSSD přiváděla tenhle stát do krachu, a to systematicky osm let. Panickou hrůzou trpí toliko představitelé oranžové strany nad možností, že by třeba něco nějak neklaplo... Víte, on kdo maká a umí makat, se vždycky nějak protluče. Ale jak jsem o komentář výš vypočítal, za soc dem jde prosperita ruku v ruce s nezaměstnaností. Jak jinak chcete ten jev vysvětlit než tím, že se prostě za socdem lidem makat nevyplatí? Vždyť sociální dávky to je jejich almužnička pro voliče, kterým práce nevoní.
06. 03. 2010 | 14:03

vasja napsal(a):

Byl vymazán můj příspěvek (cosi o usměvavé a dobře živené kobylce) a tímto pošlapáno právo na svobodné vyjádření názoru, bez ohledu na etnický původ, náboženské vyznání a všechno možné.
06. 03. 2010 | 14:18

Jiří Minařík, Strana svobdných občanů napsal(a):

Měřil si někdy pan SObotka svoje IQ? To nemůže přesahovat 100...
06. 03. 2010 | 15:26

šalina napsal(a):

Tak tohle vám socani tedy nevyšlo!! Proto tak ta sobotka kvičí! Koho tady blbnete.Voliče musíte ziskat hlavně u vašich romských přátel,tím,že jim zvýšíte jejich dávky.
09. 03. 2010 | 18:34

Doktor napsal(a):

Pane Sobotko, zvyšování daní je vaše parketa, tak proč se bráníte vybrat DPH za režijky? Už teď chce váš předseda sebrat bohatým firmám 1% na krasobruslení, nebude pro firmy daleko větším problémem toto, než pár miliónů za benefity? Stávkující totiž tvrdí, že stávkou brání zaměstnavatele.....
10. 03. 2010 | 11:39

hruška napsal(a):

pane sobotko,stydím se,že jste poslanec a potencionální ministr vlády země,ve které jsem se narodil,žiji a vyrustá moje dcera.dále je mi líto lidí,kteří vás budou volit,protože to budou hlavně oni,kteří pocítí vaší vládu na vlastní kuži jako první.
11. 03. 2010 | 09:30

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
26. 03. 2010 | 10:56

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy