Šnajdr ve vazbě. Konečně opravdu velká ryba

16. 06. 2013 | 18:19
Přečteno 31392 krát
Marek Šnajdr je ve vazbě. Tuto větu si už dlouho přálo slyšet hodně lidí, kteří vědí, co všechno někdejší první náměstek ministerstva dokázal.

Mnozí si také dobře pamatují, že Šnajdr už jednou obžalovaný byl a jako zázrakem ho soud obžaloby zprostil. Policie by v rámci současné akce měla vyšetřit také aktivity Marka Šnajdra v době jeho působení na MZ. Existuje podezření, že Šnajdr organizovaně vyváděl veřejné peníze ve zdravotnictví do soukromých firem.

Na ministerstvo přišel Marek Šnajdr v roce 2006 - jen několik měsíců poté, co státní zastupitelství v Karviné stáhlo obžalobu, která byla na něj vedena. Od roku 1999 byl Šnajdr stíhán pro trestný čin podvodu v souvislosti s krachem Šnajdrovy společnosti HP Construct. Jeho firma získávala v devadesátých letech lukrativní zakázky ze státních peněz a zanechala po sobě dluh ve výši 67 milionů korun.

Po šesti letech šetření případu a téměř osmi letech od toho, co se případ udál, byla obžaloba stažena díky zázračně objevivšímu se novému svědkovi. Stalo se tak v roce 2006 – půl roku předtím, než byl Marek Šnajdr jmenován náměstkem MZ.

Šnajdr byl policií v době před svou politickou kariérou vyšetřován i z těchto činů: trestný čin zpronevěry, poškozování věřitele, zvýhodňování věřitele, porušování povinností při správě cizího majetku, krácení daně, trestný čin zkreslování údajů hospodářské a účetní evidence. Ze všech těchto podezření nakonec Šnajdr „vyvázl“ jako čistý, přestože se státní zástupce nižších instancí v některých případech odvolávali proti tomu, že byl Šnajdr obžaloby zproštěn. Na podivné zásahy „vyšší moci“ v kauze HPC poukazovala řada právníků. Zařadil se tak po bok politiků typu Jiří Čunek, kteří trestnímu stíhání unikli díky zásahům státních zástupců.

Šnajdr už byl náměstkem ministerstva, když na něj okresní soudu ve Frýdku Místku vedl exekuci ve výši necelých 70 tisíc korun. To byl prakticky jediný trest, který Šnajdr za celou kauzu HP Construct zaplatil.

V souvislosti s kauzou HPC vyvstává jedna důležitá otázka. V čele firmy stál vedle Šnajdra také vysoce postavený exponent ODS - Petr Hapala (tehdy člen výkonné rady ODS). Firma měla velký politický vliv, získávala zakázky především od obcí, které vedly starostové z řad ODS. Kam tedy zmizely desítky milionů ze zkrachovalé firmy? Do soukromých či stranických kapes? Co za tento obchod Šnajdr od své strany získal?

Do funkce prvního náměstka ministra zdravotnictví tedy přichází Marek Šnajdr s dokonalou morální i profesní výbavou člověka, který „ví“, jak hospodařit s veřejnými penězi. Žádnou další erudici Šnajdr pro výkon vysokého státního úředníka neměl – na ministerstvo přišel poté, co působil ve farmaceutické firmě Pfizer.

(Zdroje a další podrobnosti k této kauze najdete ZDE)

Ve funkci prvního náměstka se Šnajdr dlouho nerozkoukával. Dal se ihned do přípravy řady zakázek, které se dnes jeví jako velmi podezřelé.

Příkladem za všechny je vybavení fakultních nemocnic nákladnou zdravotnickou technikou z evropských peněz za miliardy korun. Většina přístrojů byla dodávána nikoliv přímo od výrobců, ale přes překupnické firmy - přístroje tak vyšly několikrát dráž. Tyto firmy (Hospimed, Puroklima) přitom figurovaly také v kauze Davida Ratha. Zatímco nákupy středočeských nemocnic policie vyšetřuje a vazebně stíhá zástupce firmy i politiky, v případě fakultních nemocnic se zatím neděje vůbec nic.

„Jedná se o českou specialitu organizovaného vyvádění peněz z těchto nákupů,“ připomíná Ludvík Hovorka, který byl v době Šnajdrovy éry poslancem za KDU-ČSL. Kontrolní výbor poslanecké sněmovny si přitom na ministerstvu zdravotnictví vyžádal přehled jednotlivých zakázek a realizovaných cen přístrojů, ale nikdy ji nedostal. Hovorka tvrdí, že zakázka byla záměrně organizována jako penězovod z ministerstva zdravotnictví právě v době, kdy resort vedl Marek Šnajdr (oficiálně Dana Jurásková). Tyto nákupy přitom podepisoval někdejší vrchní ředitel přímo řízených organizací Zdeněk Kabátek, který je nyní ředitelem Všeobecné zdravotní pojišťovny.

Existuje řada otázek, na které by měli vyšetřovatelé v souvislosti Markem Šnajdrem najít odpověď. Proč ministerstvo zdravotnictví v Šnajdrově éře odjalo agendu nákupu a distribuce očkovacích látek Krajským hygienickým stanicím a svěřilo ho do rukou soukromé firmě Avenier s tzv. „anonymními akciemi“? Proč Topolánkova vláda čtyři dny před svým koncem odsouhlasila změnu fungování státní Tkáňové banky při FN Brno? Vláda rozhodla, že veřejné peníze budou napříště putovat do soukromých (opět „anonymních“) firem PrimeCell a.s.a Centra buněčné a tkáňové diagnostiky a.s., ve kterých působí Petr Hapala. Stejný Petr Hapala, který společně se Šnajdrem vedl v devadesátých letech zkrachovalou firmu HP Construct.

Proč se jméno Petra Hapaly objevuje i u jiných podivných kauz, které se týkají zdravotnictví (nejen) Severní Moravy? Jaký měl až dosud vliv Marek Šnajdr na uzavírání smluv se zdravotnickými zařízeními přes vedení Všeobecné zdravotní pojišťovny?

Podobných otázek je více. Zasvěcených osob, které by přidaly konkrétní informace a důkazy, se jistě najde dost. Nemusí jít jen o politiky (Ludvík Hovorka, Alena Dernerová, Libor Ježek…). Hromadu otázek na Marka Šnajdra by dokázal z rukávu vysypat snad každý, kdo se posledních sedm let o zdravotnictví alespoň trochu zajímá.

Iva Bezděková

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

a že skončí tunelování vzp napsal(a):

Sdílím radost paní Bezděkové, že je Šnajdr konečně za mřížemi.
Kdyby ho tam byli strčili před třinácti lety, mohlo naše zdravotnictví zůstat ušetřeno četných pohrom.
Doufám, že další půjdou za ním.
16. 06. 2013 | 18:38

David napsal(a):

"...Podobných otázek je více.

Zasvěcených osob, které by přidaly konkrétní informace a důkazy, se jistě najde dost.

Nemusí jít jen o politiky (Ludvík Hovorka, Alena Dernerová, Libor Ježek…). Hromadu otázek na Marka Šnajdra by dokázal z rukávu vysypat snad každý, kdo se posledních sedm let o zdravotnictví alespoň trochu zajímá...."

--------------------

A nejen o zdravotnictví.

Celý text je

přímo vzorovým příkladem

jak by se teď měli - veřejným způsobem - ROZPOVÍDAT VŠICHNI, kteří vědí o podobných lupárnách. Bude to mít, ale jeden malinký problém, a to, že orgány činné v trestním řízení nebudou stíhat. Přesto stojí za to se do toho pustit.

Paní Bezděková, velké díky za to vše co děláte.
16. 06. 2013 | 18:43

zemedelec napsal(a):

PaníBezděková.
Vynikající a ve v hodnou chvíli napsáno.
No nevím,to by musel někdo podat trestní oznámení ohledně těchto lumpáren a doložit něčím neprůstřelným,jinak se s tím nebudou zaobírat.
16. 06. 2013 | 18:48

Petr B. napsal(a):

Ještě by měli dát do vazby Julínka, Cikrta a Hroboně.
16. 06. 2013 | 18:55

Baba Jaga napsal(a):

K panu Šnajdrovi:
"Jeho případ byl složitější v tom směru, že po svém odchodu ze sněmovny získal funkci s nižším platem a celou transakcí si tak pohoršil."
Jenže dozorčí rada se v Čepru sešla v roce 2011 celkem 12x, takže má zajisté nejen nižší odměnu, ale i více času. Zodpovědnost má co člen či dokonce předseda dozorčí rady stejně žádnou jako poslanec.
Uvidíme, na co jiného se ho ještě bude policie ptát a pokud všichni tři kývli na nabízenou výměnu ještě před ukončením vých mandátů, jak je bude sněmovna k trestnímu vyšetřování vydávat a kdo všechno jim to dosvědčí. Že by pan Kalousek?
Co asi si nabízející s obviněnými před vzdáním se mandátů povídali, to ví pouze oni.
16. 06. 2013 | 19:01

katango napsal(a):

Divila jsem se, že se Šnajdr nedržel poslaneckého mandátu jako lejno košile. Asi si byl hodně jistý, že nebude imunitu potřebovat. Panebože, Šnajdr ve vazbě - to mi projasnilo celý dnešní den.
16. 06. 2013 | 19:06

Emma napsal(a):

Já sdílím názor pana zástupce ombudsmana - že dokud není ve vazbě Kalousek tak spravedlnost rozhodně nezvítězila.
16. 06. 2013 | 19:08

Svědek Kalousek napsal(a):

Baba Jaga,

Kalousek bude před vyšetřovateli vypovídat jako SVĚDEK. Otázky se zřejmě budou týkat přidělení trafik třem exposlancům ODS - trafiky přiděluje jménem státu právě ministr financí.
16. 06. 2013 | 19:09

veverka napsal(a):

Šnajdr je velká ryba? Ale jděte...

Velká ryba by byl Kalousek,Ritig,Janoušek nebo jeho jasnost kníže a pod.

Šnajdr je pouze jejich přicmrndávač.
16. 06. 2013 | 19:09

veverka napsal(a):

Emma

"Já sdílím názor pana zástupce ombudsmana - že dokud není ve vazbě Kalousek tak spravedlnost rozhodně nezvítězila."

Řekl bych že tento názor sdílí drtivá většina občanů.
16. 06. 2013 | 19:12

Marian napsal(a):

Veverka- ani já si nemyslím,že Šnajdr je nějaká velká ryba.Nicméně, pokud bude odsouzen a půjde sedět, je to krok vpřed.Nebo krůček.
16. 06. 2013 | 19:14

Jedla napsal(a):

Vážená autorko,

jste "ostrovem pozitivní deviace uvnitř ostrova deviace negativní" (Zemana neparafrázuji zrovna rád, ale takhle mi aspoň bude porozuměno), a to je, domnívám se, hodno obzvláštního obdivu. Mám rád blogy paní Hany Brixi, jenže ta píše o "svém oboru", není novinářka, nepatří ke světu "médií", nemusí zprostředkovávat (viz jazykový význam slova médium) informace z jí cizích zdrojů. Proto jsou její texty velmi autentické.
Z branže žurnalistické jste zjevení.
(Když ještě působila v Brně, byla podobně obdivuhodná Tes, tj.Tereza Strnadová. Ale ta Praha...)

Přijměte, prosím, můj obdiv a dík...
16. 06. 2013 | 19:15

europoslanci Ouzký s Knoblochem zdraví z napsal(a):

Bruselu

Když jsem to četl, pokládal jsem si otázku, jestli se náhodou nejedná o soupis aktivit vysoce postaveného kmotra z řad organizovaného zločinu.
16. 06. 2013 | 19:17

europoslanci Ouzký s Cabrnochem zdraví z napsal(a):

oprava Cabrnochem...
16. 06. 2013 | 19:20

FrankyM napsal(a):

Šnajdr už je tam a může zpívat píseň od Olympiku"Skončili jsme,jasná zpráva" a večer si Mareček zanotuje od Jarka Nohavici"První noc v novém bytě":-):-):-):-)
16. 06. 2013 | 19:20

Hloupý Honza napsal(a):

To bych teda do Šnajdra neřekl, takový sympatický kukuč.

Nakonec i ostatní obvinění v kauze vrchní velitelky tajných služeb Nagyové jsou taky vesměs sympaťáci od pohledu ... třeba takový Tluchoř nebo ten generál.

Já s obličejem Brada Pitta, postavou Schwarzennegra, čistým rejstříkem, pomáhající babičkám přes přechod, vyhazující (živé) mouchy z baráku, bych si teda v politice asi neškrtl. :-)

Člověk obdivuje tu jejich všehoschopnost, silné žaludky a sebevědomí, a možná to je právě ono, takovým v životě nic jiného nezbývá než se drát do politiky a o koryta. Ne druhé straně ovšem nemohu pochopit ty, co tyto exempláře volí. V přírodě by takové jedince smečka odehnala a chcípli by sami, u lidí si je volíme za vůdce, co nám a našim dětem lajnujou životy ..... (už se opakuji, ale nedá mi to)
16. 06. 2013 | 19:24

Joe Ratata napsal(a):

Dobrý pocit budu mít až když Krysáčka za jeho "zásluhy" zašnajdrují na 15 let a seberou veškerý majetek jemu i jeho komplicům.
Mám ale obavu,že se to opět nějak zamázne do ztracena.Šnajdr holt není Rath a kmotři ODS jsou úplně jiná liga než ti opoziční amatéři.
16. 06. 2013 | 19:36

JC napsal(a):

fakt se bavím a ještě víc se budu bavit, až 3 ex poslanci vyjdou s čistým štítem a místní právní úderka v čele s paní novinářkou protáhnou ksichtíky.
to zas bude pláč a skřípění zubů o zkorumpovaných soudcích.
16. 06. 2013 | 19:41

Petr z Tábora napsal(a):

Myslím, že důležitá je osobní svoboda a právní stát. K tomu patří potírání korupce a autorka se o mnohém rozepisuje. Já to nijak nezpochybňuji, nicméně nejásám. Právní stát předpokládá, že lumpové budou souzeni za své hříchy a ne, že justice bude účelová.
Nicméně pan Šnajdr nyní není stíhán za nic z toho, co je popisováno v článku. Je na něho uvalena vazba za to, že po odchodu z poslanecké lavice s určitým zpožděním přijal místo s podstatně nižším příjmem než měl jako poslanec. To je trestný čin, že si najdete zaměstnání po odchodu z předchozího navíc s podstatně nižším platem ?
Samozřejmě i já bych mohl mít účelově radost, protože jsem patřil k odpůrcům zákonů, které byly přijaty po odchodu dotyčných poslanců za sněmovny.
16. 06. 2013 | 19:42

pan Lorenz napsal(a):

Pan Šnajdr byl veliký odborník na svém místě. České veřejné zdravotnictví v jeho osobě ztrácí jeden ze svých pilířů. Snad jej brzo propustí aby mohl dál ze všech sil pomáhat českému zdravotnictví, trhu se zdravotnickými potřebami a veřejnému zdraví. Byla by velká škoda nadobro přijít o takto kvalifikovaného manažera.
16. 06. 2013 | 19:43

veverka napsal(a):

Marian

"Veverka- ani já si nemyslím,že Šnajdr je nějaká velká ryba.Nicméně, pokud bude odsouzen a půjde sedět, je to krok vpřed.Nebo krůček."

Jen krůček.

Krok bude až zavřou Kalouska,který mu ten úplatek(trafiku) nabídnul a pak i podepsal.

U korupce jsou vždy minimálně dva.

Ten kdo úplatek bere a ten kdo úplatek dává.

Tím druhým je v tomto případě Kalousek,který jako ministr financí měl jediný možnost a pravomoc,mu tuto trafiku v Čepru dát.

Věc je tedy krystalicky jasná a pokud žijeme v právním státě,půjde Kalousek tam kam už dávno patří,to jest za mříže.
16. 06. 2013 | 19:46

starý jezevec napsal(a):

Ona už na konci devadesátých let vypadala celá ta Klausova banda na zavření, že se nezavřela, to se nám hodně vymstilo. Ekonomický propad, korupční skandály a společnost ovládaná mafiemi.
Našlo se prý nějakých 150 milionů, to byla někdy kolem roku 1998 částka, kterou měl obsahovat černý fond ODS.

Dnes jsem se chvíli díval na toho Kubu, který by mohl nahradit Nečase, ale žádný pokrok od toho čekat nelze, protože to je banda všeho schopných a utnout jim jen jednu hlavu nestačí. Taková organizace se musí zničit jako celek, jinak veřejná správa bude připomínat organizovaný zločin.
16. 06. 2013 | 19:46

amatérský počtář napsal(a):

Petr z Tábora,

podle ministra Kuby pan Šnajdr v dozorčí radě "spadnul" na směšných cca 37.000 Kč. Otázkou je za jakou odpracovanou dobu, jaký pracovní výkon s jakou odpovědností tento velice efektivní a kvalifikovaný manažer ty peníze obdržel. Potažmo jestli součástí výměnného handlu nebyly ještě další bonusy.
16. 06. 2013 | 19:47

Jedla napsal(a):

Pane Lorenzi, na tohle snad máme HD.... :-))
16. 06. 2013 | 19:47

starý jezevec napsal(a):

Kalousek vypouští zavádějící informace, že ti poslanci si odchodem pohoršili, což není pravda. Povídá se, že ty trafiky nebyly jediné, co poslanci dostali, to ovšem zatím nemůžeme dokázat, ale i tak pokud srovnáte to, co by je čekalo hlasováním podle jejich svědomí a odchodem, tak si náramně polepšili.
Kdyby hlasovali tak, jak měli a jak tvrdili, že je podle jejich svědomí, tak by prakticky spáchali politickou sebevraždu a byli by odepsaní.
Tedy je potřeba srovnávat dva stavy, hlasovat podle svědomí a proti Nečasově vládě a tím, s Nečasem se dohodnout tedy nechat se zkorumpovat.
16. 06. 2013 | 19:56

Projektant tunelů napsal(a):

Tady je vidět co dokáže lidská závist. Veřejnost si již přestává vážit poctivé mravenčí práce úspěšných a odpovědných lidí.

Kam jsme to došli?
16. 06. 2013 | 19:58

JC napsal(a):

starý jezevec,
Na Nově teď říkali, že Šnajdr vlastní byt v paneláku, ale podle sousedů tam nebydlí.
To je podezřelý jak sviňa, já bych ho asi zavřel. Co ty ?
16. 06. 2013 | 20:00

Bijte je, nicte je, palte je.... napsal(a):

Tahle dama je exmplarni priklad ceskeho novinare. Vsechny vyjmenovane trestne ciny se zjevne tykaji jedne veci. To by ale nevypadalo tak zajimave...
16. 06. 2013 | 20:02

Péťa napsal(a):

Byl jsem ministr obrany potom, co jsem vyhodil PÍK.
Vzpomínáte? Až to bylo neudržitelné v kolalici navrhl jsem Picka.
Oprávnění na sledování jsem měl. Pověřil jsem Nagyo šmírováním. Plnila pouze mé, opakuji mé rozkazy.
16. 06. 2013 | 20:06

Personalista napsal(a):

Ve zdravotnictví je požadováno neustále zvyšování kvalifikace a sebevzdělávání.

Jak je vidět na příkladu zdravotnického manažera pana Šnajdra, manažeři si musejí též stále zvyšovat kvalifikaci. Soudím, že v příští pravicové vládě bude nutnou podmínkou pro výkon funkce ministra být alespoň pětkrát zproštěn podezření z trestných činů hospodářského charakteru.
16. 06. 2013 | 20:06

Péťa napsal(a):

Už se netuneluje, neodkloňuje, nekorumpuje, ale politicky vypomáhá.
Je to běžná praktika mých předchůdců. My s Mírou to pouze zdokonalili, že Tluchoři.
16. 06. 2013 | 20:09

ld napsal(a):

jezevec,

když jsem se včera díval na tv, tak běžel titulek, že národní dluh je nějakých 1,72 biliónů Kč. Toto astronomické číslo je v porovnání se 150 milióny Kč hrstkou grejcarů, byť je jasné, že to kradení někde začalo.

Od ódeesáckých zlodějů se ale přiučili ti z Top, takže by bylo zajímavé, jakou ukradenou sumičkou disponují rozpočtově odpovědní, ač fungují pouze 4 roky. Asi by nám z toho nebylo dobře.
16. 06. 2013 | 20:17

Transformační specialista napsal(a):

Modruzi, jak jsem říkal, nejdůležitější ze všeho je glasnosť (demokracie), pocit svobody ovčanů a odpovědná transformace ekonomiky do odpovědných rukou volné ruky trhu.
16. 06. 2013 | 20:17

Iva Bezděková napsal(a):

To Bijte je, nicte je, palte...
Ó ne, netýká se pouze jedné věci. Viz můj listopadový článek:
Trestní oznámení na představitele HPC

Na pochybné počínání firmy HPC poukazuje také fakt, že na jejich představitele bylo podáno několik různých trestních oznámení. MT sesbírala konkrétní „seznam“ případů, které v souvislosti s Markem Šnajdrem vyšetřovala policie.

Zaprvé. V roce 1997 byl Marek Šnajdr vyšetřován policií pro trestný čin zpronevěry v souvislosti se splácením úvěrů společnosti HPC. Nedošlo však k zahájení trestního stíhání, protože věc byla policií pro neúčelnost odložena. „V tomto šetření se dále nepostupovalo, protože dotyčné osobě hrozila u krajského soudu v jiném případě trestní sazba 5 až 12 let. Kdežto čin, pro který byl vyšetřován zde, byl oproti tomu bagatelní. Proto byl případ pro neúčelnost odložen,“ vysvětlil pro MT Mgr. Rostislav Kejdana, náměstek státního zástupce ve Frýdku-Místku.

Zadruhé. V roce 1998 policie vyšetřovala trestní oznámení na Marka Šnajdra ve věci poškozování věřitele, zvýhodňování věřitele a porušování povinností při správě cizího majetku. Ani zde nebylo trestní stíhání zahájeno, protože nebylo prokázáno zavinění. Věc byla podle § 159a odst. 1 trestního řádu odložena.

Zatřetí. V roce 2001 byl Šnajdr podezřelý z trestných činů krácení daně, trestný čin zkreslování údajů hospodářské a účetní evidence. V této kauze už měl „namále“. Nebyl totiž pouze obviněn, ale dokonce obžalován. „Byla na něj podána obžaloba, ale nakonec byl obžaloby zproštěn okresním soudem ve Frýdku-Místku. Naše odvolání proti tomuto zproštění bylo krajským soudem zamítnuto,“ uvedl pro MT Rostislav Kejdana. Protože trestní spisy jsou neveřejné, neměli jsme tak možnost zjistit, z jakých důvodů byl Marek Šnajdr obžaloby nakonec zproštěn.
16. 06. 2013 | 20:18

rejpal napsal(a):

Škoda, že těm třem králům místo pašalíků nenabídli víkend s paní vrchní ředitelkou. Soud by musel řešit těžký problém, jestli jde o jiné plnění nebo o pomstu.
16. 06. 2013 | 20:19

starý jezevec napsal(a):

Trochu paradoxů.

Ti poslanci požadovali, aby se strana držela volebního programu, tedy nezvyšovala daně. Kdyby na tom trvali, tak mohli špatně dopadnout.

Kdyby mlčeli a neříkali, co je jejich morální povinností hlasovat a v tichosti se s Nečasem dohodli, tak problém neměli. Trochu by se spekulovalo, že za tím může být něco, ale nikdo by jim nic nedokázal.
16. 06. 2013 | 20:20

rejpal napsal(a):

starý jezevec
Myslím že to je důsledek něčeho, o čem mluvili hned dva významní insideři - tak, jak to chápou, je to standard. Vůbec je nenapadlo, že to není úplně v pořádku, proto to ani netajili. A to je možná ze všeho nejvíc alarmující.
16. 06. 2013 | 20:24

pan Lorenz napsal(a):

Je dobře když o veřejných penězích rozhodují vysoce efektivní lidé se znalostí věcí a o citlivých věcech - osobní údaje, důchody, sociální věci rozhodují citliví empatičtí odpovědní manažeři - pánové Drábek, Julínek, Cikrt, Šnajdr, Šťastný, Hroboň, Heger, paní Müllerová, Ouzký , Cabrnoch.

Je velkým štěstím této společnosti, že má ve vrcholových funkcích skutečné a morální odborníky.
16. 06. 2013 | 20:27

JC napsal(a):

ld,
Já už bych taky chtěl aby to vzal do ruky nějakej zodpovědnej národohspodář - třeba Bohuslav Sobotks a ten dluh začal opět konečně snižovat.
Já myslím že pro začátek by stačilo ho snížit o takových 100 mld. ročně, jako posledně.
16. 06. 2013 | 20:29

hloh napsal(a):

Před voliči roku 2014 stojí zásadní úkol: vybrat intelektuálně schopné zástupce,poctivé navíc,vědomé si zdejších a vudoucích problémů a vyměnit prakticky všechny politiky ze čtvrtstoletí vlády ODS a ČSSD.Pakliže se tak nestane,republice a národu hrozí brzký zánik.
Největší chybou toho uplynulého čvrtstoletí bylo,že převládlo nesmyslné srovnávání sametu s dávnými padesátými lety a že se sem znovu natáhly dávno zákonitě zaniklé vývojem starodávné politické struktury.Kdyby se srovnávalo s koncem normalizace,bylo by dnes lépe.Bylo by na co navazovat v dobrém i zlém.
Takto se prosadila laciným způsobem nepoctivá,neschopná garnitura politiků,protože proti otřesným padesátým létům by vyniknul opravdu každý i bez schopností.
16. 06. 2013 | 20:35

Nezařazený napsal(a):

Nabízíme 5 poslaneckých hlasů pro podporu vlády.
Podmínkou je výhodná politická a korektní protislužba cca v rámci 10mil pro každého.
16. 06. 2013 | 20:36

ld napsal(a):

JC,

ano, že mě to nenapadlo hned!
Kdybychom prodali Kasy, Pandury, Iveca, Dinga, a já už nevím co všechno tak bezva nakoupili strakovití, třeba bychom se k tomu kilu přiblížili.
A třeba by nám počkaly i církve, takže by druhé kilo bylo na obzoru.
Máte pravdu, asi by to šlo.
:-)
16. 06. 2013 | 20:36

hloh napsal(a):

oprava : budoucích
16. 06. 2013 | 20:37

Zlaté české ručičky napsal(a):

Staré přísloví stále platí. Zlaté ručičky se akorát přemístily z oblasti řemesel, manuální práce a vynálezů do mnohem efektivnějších odvetví - finančnictví, politiky a státní správy.
16. 06. 2013 | 20:39

Jícha napsal(a):

Zbytečná radost autorky. Šnajdr je jen přisluhovač, což ho samozřejmě nezbavuje trestní odpovědnosti. Bohužel, v "hlavní kauze" pro kterou je ve vazbě, už se schyluje k jeho propuštění. Argument, že "úplatkem" získal hůře placené místo než ve sněmovně bude žalobcem těžko průsřelný. Z ničeho jiného není obviněn. K zlatým cihlám a naštosovaným milionům se nikdo nebude hlásit i kdyby byly v krabicích od bot. Na rozdíl od Ratha je nikdo nedržel v rukách. Časem si "vydělají" jiné nebo se spokojí těmi uloženými na anonymních účtech. Podobně unikne bez většího trestu Nagyová. Soud přihlédne k tomu, že byť amatérsky, přece jen chtěla ochránit paní Nečasovou před zlou sektou. Generály jen poprosila, nic jim nepřikazovala.
Podobně dopadne Janoušek se svou nepříčetností zaviněnou krevní sraženinou. Nyní po trepanaci lebky je to zcela jiný člověk, opět může řídit auto, za své staré činy není zodpovědný. Zbytek gangu nejspíš skončí s finančními tresty, podmínkou anebo osvobozením.
Pro mě je nejhorší personou Nečas. Na to, jak Nagyové "dře jako kůň" už existují animované vtípky. I kdyby to byla pravda, nikoho nezajímá, jak ubohým manažerem je předseda vlády, když si nedokáže najít ředitele kabinetu, který své úkoly zvládne za tabulkový plat s přiměřenou prémií. Například za trojnásobek průměrné mzdy v ČR. Přitom klafe jak kávomlýnek o šetření. Už dávno měl být vypískán občany na náměstích.
16. 06. 2013 | 20:43

Pepa napsal(a):

Paní Bezděková, tleskám.Snad je to jediný článek, který o něčem vypovídá o lidech,kteří se dostali do čela řízení státu.Nezapomínat ani na podvodníky
jakým je Gross, který raketovou rychlosti zbohatl. 300 000 000 Kč řadový občan
může vydělat tak za 30 000 let a ještě jíst a bydlet na haldě odpadků .
16. 06. 2013 | 20:48

Koaliční partneři napsal(a):

Jícha
dovedeš si představit, kdyby tam byl někdo schopný?
Nikdy by nebylo DPH 15% na jídlo a země by prosperovala. Co by KOLALIČNÍ PARTNEŘI získali? Ve své podstatě nic. Proto je tam slabingr.
16. 06. 2013 | 20:50

rejpal napsal(a):

Jícha
Možná, že váš pohled je až příliš skeptický. Trochu cítím v kostech, že tentokrát to až tak jednuduché nebude.
Ale s tím Nečasem, to bych viděl podobně. Být nenáviděný, to se dá ustát, ale být směšný, to je daleko horší. A on se fakt snaží, aby se ještě víc potopil. Asi nezná to staré dobré "uklouzneš-li po hxxxě, zachovej se důstojně". Ke všemu není proč ho litovat, protože si to navařil sám a dobrovolně. Soíš jeho rodiny, tohle jim asi opravdu příjemné není.
16. 06. 2013 | 20:54

Radost pohledět napsal(a):

Odpvědně hospodařící antikorupční vláda sluje nejvyšším zadlužováním, nejvyšším počtem ministrů vyměněných kvůli podezření z korupce, nově ustavení ministři jsou podezřelí z korupce z dřívějška již v momentě ustavení do funkce (zdá se to být nezbytným kritériem pro výběr do funkce). Odpovědnost se projevuje v tom, že nejsou vůbec vyšetřováni a pokud čirou náhodou jsou, protože vládní klaka nedokáže případ zamést pod koberec, pak se kmotři vždycky pevně semknou a zahrají případ společnými silami do outu, tak aby skrze odpor veřejnosti dovládli a mohli nezbytně transformovat až do konce volebního období.
16. 06. 2013 | 20:55

rejpal napsal(a):

Pepa
Gross to byl taky výplod demokraci po česku. Je to fakt skoro umění vybrat si do premiérského křesla lidskou nulu. A tady se to stalo během dekády dvakrát.
16. 06. 2013 | 20:56

janahamplova napsal(a):

Paní kolegyně blogerko,
čtu s úžasem, pokud je to, co píštete pravda, což předpokládám, pak je to s panem Šnajdrem opravdu docela děs a hrůza, jiné pojmosloví mne nenapadá.Co v té politice takový člověk vůbec dělal, a kdo ho tam vyslal?
Že by už konečně na takové došlo? Věřme, že to bude ždibíčkem i díky nám blogerům, co se nebojí napsat otevřeně, jak se věci někdy mají.
Hezký den vám přeji, blog doporučuji na všech stranách.
Jana Zwyrtek Hamplová
též blogerka aktualne.cz
16. 06. 2013 | 21:04

Maximus napsal(a):

rejpalovi

Pane kolego, hádejte co měli Gross a Nečas společného?

No, jeden si vzal kantýnskou z poslanecké vývařovny a rovněž kámašku s bordel mamá a druhý to táhnul s účetní, kterou povýšil do nebeských vládních výšin a které zřejmě po všech stránkách podléhal a i se kvůli ní chce rozvest. Holt domina oblečená v černé kůži s bičíkem v ruce a submisívní Péťa plazící se po podlaze.... Asi tak to bylo. (-:

Pro oba to znamenalo jistý pád z politického výsluní,
oběma se přestěhoval mozek do kalhot! Faktem ovšem je, že zřejmě Gross zvaný koloťuk či mašinfíra je nyní v klídku.
16. 06. 2013 | 21:11

JC napsal(a):

Tý jo to je binec, Kalous přiděloval trafiky a klidně si běhá po svobodě.
Požaduji okamžitě zavřít.
Hamplová nechcete to rozepsat v blogu a dodat tomu váhu ?
16. 06. 2013 | 21:15

Je potřeba vidět i rozdíly napsal(a):

Maximus,

Koloťuk na rozdíl od Tolji z premiérské funkce odešel. Tolja odejde jen přes svou politickou "mrtvolu".
16. 06. 2013 | 21:16

JAHA napsal(a):

Ad: autorka
Nevedel som, ze Snajdr je tak popularny medzi "zenskymi". Ani som len netusil, ze "nasral" tolko zenskych, s ktorymi nechcel nic mat.
Zasa som mudrejsi - lebo NIC relevantne som ani vo Vasom "hlboko" analytickom prispevku nenasiel, preco by ste sa, okrem ohrdenia, mali tak do Snajdera "navazat". Samozrejme, ja o NICOM neviem, takze sa zaiste mylim. Ale, ako vieme, ked raz naseries zensku, pocitaj s nasledkami.
Ja ho nepoznam, neviem, co je zac. Len ta Vasa radost je podozriva:-).
16. 06. 2013 | 21:20

Tom napsal(a):

Zaplaťpámbu, je (aspoň) zvazbenej. Českého zdravotnictví prznitel a tunelář. Škody, které napáchal jsou nedozírné. Už je těžko někdo někdy spočítá a všechny mu asi nepůjdou dokázat. Ale buďme rádi za cokoliv, co se mu dokázat podaří. Ať tam dlouho zůstane.
16. 06. 2013 | 21:20

Mario Puzzle napsal(a):

JC,

doufám, že Kalousek napíše po svém odchodu z politiky paměti. Myslím, že to bude světový politický bestseller, kde nebude chybět nic, co musí mít správný kriminální beseller. Množství kriminálních zápletek - zločinci nejrůznějšího zaměření: defraudace, vydírání, násilí, vraždy, korupce, podvody, zbrojaři, mafie...
16. 06. 2013 | 21:22

starý jezevec napsal(a):

O Nečasovi, ten si zřejmě myslí, že bude premiér navždy

„Nečas své manželce z prodeje bytu vyplatí minimálně milion. Dále bude splácet hypotéku ve výši maximálně dva miliony korun a 16.200 Kč měsíčně do doby, než bude hypotéka čerpána. Bude rovněž platit 15.000 korun měsíčně do doby, než jeho žena dostane uvedenou hotovost. Premiér bude hradit i výživné na dvě nezletilé dcery, a to 42.000 Kč měsíčně, napsal Týden. „

To z platu poslance asi neutáhne a brzy u něj začnou zvonit exekutoři.
16. 06. 2013 | 21:23

JC napsal(a):

Mario Puzzle
Ano, také doufám.
16. 06. 2013 | 21:28

starý jezevec napsal(a):

„Kalousek ČTK bez dalších podrobností řekl, že Šnajdra vybral po konzultacích v odborných i politických kruzích. Neodpověděl na otázku, jestli se tak stalo na žádost ODS. Ministr financí by měl svou roli v kauze kolem údajného úplatkářství jednoho z někdejších rebelů ODS vysvětlit policii. Předvolání prý již dostal. Vysvětlení půjde podat zřejmě na konci příštího týdne, řekl ČTK.

Server Česká pozice na konci prosince napsal, že Šnajdr do Čepra nastoupil, aby se později stal předsedou dozorčí rady místo odcházejícího Miroslava Beneše (ODS). Podle zpravodajského webu musel Beneš skončit, aby uvolnil křeslo právě Šnajdrovi.“
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/kalousek-potvrdil-ze-snajdrovi-nabidl-misto-v-dozorci-rade-cepra/951891

To Kalouskovo vysvětlování by se mělo přenášet Tv, jistě bychom se dobře bavili.
16. 06. 2013 | 21:33

JC napsal(a):

starý jezevec,
Tak to určitě bude. A až skončí pod mostem a já půjdu okolo, tak mu do klobuku
nic nehodím. To by tak stálo podporovat pravičáka.
16. 06. 2013 | 21:35

Konečně se něco děje napsal(a):

No jo : Ale ty jeho zlodějny musí někdo zmapovát a policiji pomoct ,ale kdo ?
16. 06. 2013 | 21:43

Jemnický napsal(a):

Autorka

Nějak při tom všem zapadla aféra Hřebčín Kladruby. Mohla byste napsat něco o panu ing. Janu Ludvíkovi, MBA. To je také takový krejčík z ODS.
16. 06. 2013 | 21:45

petrof napsal(a):

Bože, další novinář a zase spekulace.....prý, existuje podezření, proslýchá se ....atd. atd. On má nakonec ten Zeman pravdu.
Paní Bezděková, už vám jen schází účast v Událostech s Drtinovou, či Veselovským, nebo v neděli u Moravce....tam se to podobnými fabulacemi jenom hemží.
16. 06. 2013 | 21:46

Karl IV. napsal(a):

Milá Bezděková, nejde o ryby, malé či velké....
Pokud jde o Šnajdra. Typicky tuzemské. Nevzdělanec z VŠE Bc program, zcela formální vzdělání, ostatně dnešní stav VŠE a tamní albánské poměry jsou známy.
Takže ono to souvisí s čímsi jako hodnotami. Ty většina českoobyvatel nemá, ale kafrá...
Proto mají radost z ryby , ulovené?
Normální občan by měl radost ze smysluplné existence občanské, ne každý je rybářem...
16. 06. 2013 | 21:46

JC napsal(a):

Konečně se něco děje
A co kdybychom založili PSPČR to by mohlo pomoci, co říkáte.
16. 06. 2013 | 21:50

xxx napsal(a):

Consent, richtig, soglasno, pani autorko. Doufám, že to neskončí jen vazbou.
16. 06. 2013 | 21:51

Odcházím napsal(a):

Modří úderníci nastupují do noční směny.
16. 06. 2013 | 21:52

rejpal napsal(a):

Maximus
No jo no.
Ženy jsou jak magnet. Ale ti aspoň trochu při smyslech si netahají hormony do práce.
I když... co kdyby byla premiérkou Jana Nagyová a jejím vrchním ředitelem Petr Nečas. To by mohlo fungovat. Byl by poslušný, občas by udělal malou revoltičku, aby mohl být potrestán, a byl by klid.
A ani Kalousek by si moc nevyskakoval, aby nedostal bičíkem.
Jen Karolína by měla trochu větší problém. Asi by nesměla ani na WC.
16. 06. 2013 | 22:01

JAHA napsal(a):

A este jedno, sudruzka autorko.

PRECO sa ROKY PREDTYM, i za vlady kristaloveho Standu, ci sucasneho kristaloveho Sobotku nepodarilo CSSD v spolupraci s KSC, od krajskych az po republikove spolky dosiahnut, aby policia a statne zastupitelstvo POSTUPOVALO TAK AKO TERAZ, T. J. AZ do NAJVYSSICH "PATER" ceskej politiky??? KTO IM to umoznil TERAZ a KTO IM TO NEUMOZNIL 20 ROKOV (kolalicno - opozicnej, ci grosovsko - paroubkovskej vlady???). Teraz, aj s komunistami chcete TAKYCHTO LUDI, KTORI NIKDY NEMALI ODVAHU PUSTIT POLICIU a PROKURATURU VYSETROVANIA!!! a nechat ich zvolit za svojich zastupcov??? Za novu vladu??? Ste sa uplne zblaznili??? Ked ma teraz policia a statne zastupitelstvo volnu ruku, ktora mohla dosiahnut az na premiera, myslite si, ze CSSD+KSC DOVOLI smatrat v ICH KYAUZACH Spred 20 rokov???
16. 06. 2013 | 22:14

JC napsal(a):

Jů, Nešas podal demisi a ani se nerozplakal a nezaspíval jako Mečiar. tak to mě tedy zklamal.
16. 06. 2013 | 22:31

JC napsal(a):

Nečas zítra resignuje a Šamšula z Holomóca na novinkách napsal TO TO TRVALO.
16. 06. 2013 | 22:40

Ortodoxní hluboce věřící ateista napsal(a):

JAHA,

Za Zemana si oblékl ministr financí (Ivo Svoboda) "tepláky". Tak "chytře" neplkejte, když víte kulové. Za Nečase se prohlubuje boj s korupcí ze dvou důvodů. Za prvé emancipaci policie a zastupitelství rozvázal ruce MV John - taky byl po zásluze potrestán. Za druhé, boj s korupcí pokračuje nikoli díky této vládě ale navzdory ní. Jistě jste si všiml, že vyšetřuje nikoliv pražské ale olomoucké SZ a Kubice (ODS) o tom věděl kulové.
A možná za třetí - protože korupce za této vlády je tak velká, že ji nelze utajit. "Antikorupční" vláda je korupcí skrz naskrz prolezlá a dokonce ji úpovažiuje za běžný politický prostředek.
16. 06. 2013 | 22:44

Tomikkus napsal(a):

Pan poslanec Marek Šnajdr zastával pozici ve správní radě VZP hlavně pro účel vyvedení prostředků vybraných ze zdravotního pojištění do ODS (přes "soukromé" formy). Spolu s pány Cabrnochem a Ouzkým jsou přímo odpovědní za nedostatek fin. prostředků VZP na léčbu nemocných. Současný schodek (VZP) >= 5 mld. Kč je ještě zázračně nízký. Nicméně p. Šnajdr je jen rybička - přerozdělování takto vyváděných peněz měli na starost jiní borci. Bylo by dobré na zmr. Šnajdra trošičku nastoupit, aby začal zpívat...
16. 06. 2013 | 22:45

Doufám, že se Miloš Zeman zachová napsal(a):

státotvorně a buďto pověří sestavením vlády vítěze voleb, anebo ustaví úřednickou vládu. Ideálním řešením by bylo, kdyby TOPkaři splnili slib Schwarzenberga a přispěli k samorozpuštění sněmovny a vypsání nových voleb.

Předpokládám, že současnou agonii vládního slepence za účasti nikým nevolené LIDEM prezident nebude prodlužovat.
16. 06. 2013 | 22:50

JC napsal(a):

Pan Tejc prohlásil, že je to ve vládě samej přeběhlík a pan kováčik řekl, že i když vláda v pondělí odstoupí je třeba ji v úterý odstranit. Tak já nevím, Bohuslav už má asi sbalený kufr.
16. 06. 2013 | 22:51

JC napsal(a):

Doufám, že se Miloš Zeman zachová napsal(a):
Úplně skoro stejný názor má státotvorný demokrat pan Vít Bárta.
16. 06. 2013 | 22:54

rejpal napsal(a):

JC
Jen blázen by se teď cpal na rok k lizu. Bohuslav může točit mlýnek, sledovat, jak budou lovit dušičky mezi nezařazenými, a když se jim to povede, sem tam oglosovat situaci. Kam by spěchal, je ještě mlád, čas hraje pro něj.
Kdyby Nečas rezignoval hned v pátek, měl by to Svoboda těžší, protože chytře podáno na tom mohla koalice zabodovat.
16. 06. 2013 | 23:03

stejskal napsal(a):

Dobrý večer,

čistě technická, pana JAHA. Docela by mne zajímalo, proč nazýváte autorku soudružkou. Vím, že je to zde některými docela oblíbená difamace, když nesouhlasí s nějakým názorem. Ale u jiných je takovýto diskusní styl docela překvapivý. Tedy aspoň pro mne.

Libor Stejskal
16. 06. 2013 | 23:03

Účet bez hostinského napsal(a):

Chlapci, kteří ještě nedávno nadávali na potkání Zemanovi, nyní začali obcházet kolem prezidenta po špičkách a spoléhají, že je nechá u lizu likvidovat stát. Odvolávají se na něj jako na bytostného demokrata...
16. 06. 2013 | 23:04

roman napsal(a):

Pan Marek Šnajdr když se objevil kdysi v médiích, mi připadal jako poctivý chlapík, navíc ten jeho výraz evokoval pocit, že se jedná o takového slušňáka, takové božátko. Jenomže. Pak jsem ho sledoval kde a jak působí, začal jsem si všímat co říká a k čemu se vyjadřuje a můj pocit se měnil raketovou rychlostí.
Tento politik je pro mne v současnosti spíše hrozba pro tuto zemi a já jsem upřímně rád, že i orgány v trestním řízení mají stejný názor. Konečně.
Je mi jasné, že se před našimi zraky odehrává možná boj mafiánů v přímém přenosu a já jsem opětovně vláčen, každopádně tento pán se pro mne jako voliče stal naprosto nedůvěryhodným politikem, který nemá ve vedení této země co dělat.
Takže do příště díky, ani nevím komu.
16. 06. 2013 | 23:05

Sliby se mají plnit o Vánocích napsal(a):

Schwarzenberg sliboval v OVM, že když Tolja odstoupí, TOP-ka podpoří samorozpuštění svědomí. A nyní tradičně "šlechticky" obrací, že se nejdřív pokusí o prodloužení agonie antikorupčně prokorupčního válce.
16. 06. 2013 | 23:07

Sliby se mají plnit o Vánocích napsal(a):

oprava samorozpuštění sněmovny...
16. 06. 2013 | 23:08

Honza napsal(a):

Milá paní, nejdříve si zjistěte název firmy, na níž odkazujete, pak si zjistěte, jaké jsou v ČR legoslativní rámce pro nákup medikamentů a zdravotnických potřeb a až pak zkuste korunovat vaše "zázračná" vyjádření...
16. 06. 2013 | 23:10

Konečně opravdu velká ryba napsal(a):

Padl Nečas. Doufám, že teď, když je vláda v demisi budou orgány činné v trestním řízení pracovat ve volnějším režimu a zaměří se také na velké ryby.
16. 06. 2013 | 23:13

JAHA napsal(a):

stejskal napsal(a):

Dobrý večer,

čistě technická, pana JAHA. Docela by mne zajímalo, proč nazýváte autorku soudružkou.

Nuz, v prvom prispevku som to nepouzil, v druhom ano. Preco? Pre STYL a POSTUP, co som aj zvovodnil prispevku zdovodnil Taky sudruzsky pristup. Minimalne, ked Vam to nevadi, tam mne ano, toto: Šnajdr ve vazbě. Konečně opravdu velká ryba.

Pytam sa, autorky i Vas.
1. Konecne? - teda kde bola (necital som, mozno jej krivdim) so svojimi komentarmi 20 rokov? Organizovany zlocin na najvyssej urovni a NIC? Ako sa zachovalal v kauze CUnek? Pamatate sa?
2. Snajdr - velka ryba??? - Vrahovia, podvodnici, manipulanti, dokonca TERAZ NEZATVORENI KMOTROVIA - to su co - kaprici? A Snajdr - velka ryba?

Takze uz len text, teraz, po vsetkom, (myslim zatvoreni, lebo si myslim, ze z pravneho hladiska vsetci traja, alebo aspon dvaja poslanci budu prepusteni do 48 hod.), konecne velka rybqa - je sudruzsko - komunisticky. Preco? Konecne VELKA RYBA bol po desatrociach necinnosti VSETKYCH VLAD - RATH. Sudruzka clanok s nazvom ako teraz nenapisala!!! Akurat teraz na nejaku tretiu triedu - Snajdra.

Dufam, ze chapete.
Dobru noc.
16. 06. 2013 | 23:20

roman napsal(a):

A nyní jsem se dozvěděl, že zítra chce pan Nečas podat demisi. No kdo by tomu věřil, že o ničem nevěděl. To je úplně neuvěřitelné co se tady děje, přitom to zásadní pořád platí. Politik je tady jako služebník lidí kteří si ho volí a kteří si ho platí. Má sloužit věcem veřejným a ne jenom své straně, nebo někomu vyhrazenému, nebo jenom sobě.
Pan Nečas byl a je tajemný jako hrad v Karpatech. Odchází, jako by měli odejít i ostatní, kteří pořád a neustále před veřejností jenom mlží.
16. 06. 2013 | 23:21

xx napsal(a):

Když zatkli Ratha, bylo hodně názorů, že až zavřou někoho z ODS, bude důvod věřit, že spravedlnost atd.

Tak jak ? Je už ten důvod věřit, nebo je to pořád jen spiknutí pravice ?

Je opravdu těžké se v tom zorientovat. Dopadl Nečas podobně jako Bárta, který neuváženě "sáhl na maso" a tla ho sekera ? ( masem rozumějte dopravní zakázky, ty vyživují kmotrovskou chobotnici nejvíce )

Nebo Nečas jen sklidil co zasel a padl za oběť Kalouskově spiknutí ?

Nebo doopravdy vypustil Krakena v podobě snahy o skutečné protikorupční tažení ? A ten jej omylem sežral ?

Bez náhledu do zákulisí politiky je to težké, nějak to rozplést.
16. 06. 2013 | 23:21

xx napsal(a):

Ještě doplním - nedopadl Nečas nakonec jako Gorbačov ? Chtěl jen nastartovat reformy a celé se to zvrtlo ? To je další z nepřeberného množství vysvětlení posledních událostí.
16. 06. 2013 | 23:24

Od srdce jsem se zasmál napsal(a):

Vládní ležáci dokola opakují něco o nějakém "odpovědném hospodaření". Neví náhodou někdo o čem ti rozbíječi státu, umrtvovači ekonomiky a zadlužovači mluví?
16. 06. 2013 | 23:25

Karel Mueller napsal(a):

xx:

Není to těžké. Odpoví Vám sestava nové vlády. Ti, kdo za tím stáli, to museli domyslet až tam.
16. 06. 2013 | 23:25

mihal napsal(a):

chce se mi zvracet!!!!
16. 06. 2013 | 23:32

starý jezevec napsal(a):

Doufám, že to demisí nekončí a Nečas i s Kalouskem skončí v kriminále.
Pokud se chceme stát skutečně demokratickou zemí, tak tento typ politiků se musí po zásluze dostat tam, kam patří.

Demokracií myslím systém, kde zemi spravují lidé, kteří svou moc odvozují od důvěry svých spoluobčanů.
16. 06. 2013 | 23:38

JC napsal(a):

Já už se asi úplně ze všeho nejvíc těším na novou vládu národní spásy po vedením nárohospodáře Bohuslava Sobotky. Já si myslím, že prvně by pan Sobotka měl zrušit všechny špatný zákony pro nás obyčejný lidi a udělat nějaký dobrý zákony. A já si myslim, že teď už budeme mít platy a důchody jak v Německu a nezaměstnanost jak v Rakousku a taky ten dluh se už konečně bude snižovat. Ale aby to dlouho netrvalo. Nejlíp kdyby to všecko začalo platit už příští týden.
16. 06. 2013 | 23:42

StK napsal(a):

Co je tohle za pohádka? Tu ještě neznám:¨

...Demokracií myslím systém, kde zemi spravují lidé, kteří svou moc odvozují od důvěry svých spoluobčanů...
Kde leží ta bájná zem?
16. 06. 2013 | 23:45

Míla napsal(a):

Nevíte někdo zdali s demisí, předá novému premierovi i síťovku a složenku od Kalouska?
16. 06. 2013 | 23:46

JC napsal(a):

Jo a taky by pan Sobotka měl propustit politického vězně pana doktora Ratha.
Ale nejdřív ať zařídí ty platy a důchody, pan Rath ještě chvilku vydrží, když už to vydržel tak dlouho.
16. 06. 2013 | 23:48

roman napsal(a):

JAHA:
Vy opravdu nevidíte, jak a kdo tady kupčí se státními penězi? S vašimi penězi? Kdo tady podniká ve velkém, jakoby podle scénáře nějaké STB nebo někoho jiného kdo tady drží moc? Probuďte se. To nemá nic společného s trhem, s průhledností, se zdravým konkurenčním prostředím a s kvalitou služeb, které občan platí.
16. 06. 2013 | 23:56

starý jezevec napsal(a):

Pro StK.
Pro Čechy možná pohádka, jelikož důvěryhodnost jejich vlád v posledních letech, se řadí za mnohé rozvojové země.

Důvěra občanů ve své vlády ve vyspělých zemích se běžně pohybuje kolem 50 %, Nečas dlouhodobě kolem 15 %.
Občané ve Skandinávských zemích svým vládám důvěřují z 50 – 70 %, viděl jsem i statistiku s čísly kolem 80 %, to jsou skutečné demokracie.
ČR posledních asi 7 let patří k tomu nejhoršímu, pamatuji Řeky s 18 %, ale Češi jsou na tom ještě hůře.
17. 06. 2013 | 00:06

stejskal napsal(a):

Ne, nechápu, pane JAHA.

Kde byla autorka posledních dvacet let, nevím (před dvaceti lety ji bylo tuším 18). Stejně jako nevím, kde bylo posledních dvacet let se svými komentáři drtivá většina zdejších debatérů (i včetně Vás). A proč bych to také měl vědět, když jsem se o to nezajímal (asi těžko někdo z nás tuší, co dělali všichni ostatní).

Nicméně autorka píše své, myslím, velmi poučené komentáře zde od roku 2010 a ještě déle www.tribune.cz. Můžete si tam i zde její texty dohledat. Je v nich dle mého velmi konzistentní.

Nezlobte se, pana JAHA, ale nazvat autorku "soudružkou" je z mého pohledu stejné, jako když zde někdo nazývá jiné klerofašisty (jen proto, že vnímají svět trochu jinak než on), nebo když bolševici nazývali všechny, kdo měli jiný názor, buržoasními elementy. A to nemluvím o tom, že paní Bezděková bude o poměrech na misterstvu zdravotnictví vědět přeci jen trochu více, než většina zdějších debatérů.

Dobrou noc.

Libor Stejskal
17. 06. 2013 | 00:10

JAHA napsal(a):

roman napsal(a):

JAHA:
Vy opravdu nevidíte, jak a kdo tady kupčí se státními penězi? S vašimi penězi? Kdo tady podniká ve velkém, jakoby podle scénáře nějaké STB nebo někoho jiného kdo tady drží moc? Probuďte se. To nemá nic společného s trhem, s průhledností, se zdravým konkurenčním prostředím a s kvalitou služeb, které občan platí.
16. 06. 2013 | 23:56

Praveze JA to VIDIM a VY NIE! Zistite si, kolko zo statneho rozpoctu ide na kraje. Zistite si, KTO v krajoch VLADNE. Zistite si, KOLKO len taky tajtrlik, ktory sa vola sef kontroly na kraji berie ( 50 tis. KC, pre Vsu informaciu, samozrejme, mesacne, a moze to byt i Honza Vyskoc, pokial ho schvali zastupitelstvo kraja. A takmer vo vsetkych krajoch je prticka CSSD+KSCM!!!)). Mate sajnu, KTO vladne v KRAJOCH a naraba s 90 percentami VASICH penazi???. Som si isty, podla Vaseho prispevku, ze to je pre Vas spanielska dedina.
Takze - skuste najprv nieco postudovat, potom porozmyslat a potom reagovat.
17. 06. 2013 | 00:13

pamětník napsal(a):

roman:
Nevidí. Zvonka mu to tak nevyzerá. :)
17. 06. 2013 | 00:25

JAHA napsal(a):

Ad: Stejskal
Ja Vam Vas nazor neberiem.
Moj nazor je, ze velka ryba, konecne, bol Rath a o nom NEPISALA NIC, i ked JE Z TOHO PROSTREDIA! Velke ryby by boli Janousek..., ktori su zrazu podruzni. Snajdr je, podla mna, ako som napisal, tretia trieda. Teda nazov clanku : Šnajdr ve vazbě. Konečně opravdu velká ryba
a text pod tym, sa mi zda v sucasnej dobe sudruzsky.

NIC nebrani autorke, aby ma nejakymi dokazmi o OPAKU mojho nazoru "zotrela". Opakujem, a Vy sa "nezlobte" sudruzskym som nazval PRISTUP a POSTUP autorky, z predtym uvedenych dovodov. Ak mi dokaze OPAK svojho pristupu (co teda neviem, kedy a na koho napisala, ze je to "Konecne opravdu velka ryba", ale dam sa poddat), potom sa jej, ved ma poznate, verejne ospravedlnim za "sudruzku".
17. 06. 2013 | 00:25

JAHA napsal(a):

P. S. "ZRAL" by som nazov - "Snajdr vo vazbe - velka ryba?" , pripadne "Snajdr vo vazbe - opravdu velka ryba?"

Ale NIKDY!!! - "Šnajdr ve vazbě. Konečně opravdu velká ryba"
17. 06. 2013 | 00:30

pamětník napsal(a):

A preto je súdružka.
Nechápem, ako to niekto nevidí.
:)
17. 06. 2013 | 00:35

JAHA napsal(a):

Ad: Stejskal

Este dovetok, lebo az teraz mi doslo, ze rozpravate o najakych rokoch autorky a nas. Aj 18 rocne dievca dnes, v Cesku, na Slovensku, ci inde, moze byt sudruzka, pokial sudruzsky rozmysla a prezentuje sa.

A uz naozaj dobru noc.
17. 06. 2013 | 00:38

K.M. napsal(a):

Na dveře klepou volby...

Nevolte strany ! Dost bylo anonymních prospěchářů !

Začněte s hledáním schopných a morálně silných jedinců ještě dnes !

K.M.
17. 06. 2013 | 00:58

K.M. napsal(a):

Na dveře klepou volby...

Nevolte strany ! Dost bylo anonymních prospěchářů !

Začněte s hledáním schopných a morálně silných jedinců ještě dnes !

K.M.
17. 06. 2013 | 00:59

Huban Mlčoch napsal(a):

Velmi mnoho silných slov v článku i diskusi pod ním, tedy na můj vkus... Sílu si nechte k volbám a dobře vybírejte! Nebudete se potom muset dodatečně tolik divit... Mnoho z diskutujících se těší na Sobotku. Toho si zase dobře pamatuji já, odpustil jednomu nejmenovanému podnikateli jako končící ministr financí mnohamiliónovou částku. Kolik za to asi dostal? Pan Šnajdr nejspíš v minulosti nějaké nepravosti napáchal. Jenže ty z let 9x až 2001 jsou již promlčené. Nemyslím si, že by takový člověk měl být ve správní radě Čepra ani v jiné veřejné funkci. Jeho zatčení a hlavně odůvodnění toho kroku je v tomto případě z mého pohledu trochu záhadné. Pokud mu ovšem nepatřila podstatná část ze zabavených peněz, o kterých zatím nikdo nic oficiálně neřekl. V případě, že ne, jde zcela jistě o účelovou akci proti ODS.
Petr Nečas porušil základní pravidlo. Podlehl ženě z blízkého okolí. Takže rada na závěr pro Petra Nečase, kterého si celkem dost vážím i teď: Co je v domě, není pro mě!

Pro autorku: nejste náhodou součástí té páky, co se chystá obsadit uvolněná křesla? No, že máte radost z událostí, za které já se musím stydět. Zítra mám jednání se zahraničním partnerem a hanba mě bude fackovat...
17. 06. 2013 | 01:41

papillon napsal(a):

Dal bych Snajdra do cely s Rathem. Aspon by se dozorci nenudili.
17. 06. 2013 | 03:42

Maximus napsal(a):

JAHA, vy budete takový zmatený slovenský stromokocúr,
který si o sobě myslí, že je pravičák, ale je spíše zavilý nenávistný až trochuý srandovní človíček, neschopný pochopit jak má normální demokratická společnost vypadat a fungovat.

Spíše mě přivádí na vašich textech do rozpaku, jak dnes už ztrácí člověk schopnost lehce číst slovensky a mě tedy osobně to dokonce unavuje (nemyslím to urážlivě). Naše děti už slovensky moc neumí a to je daň za rozchod od lože a stolu obou národů. Kdysi jsem se učil jen tak z legrace švédsky a v úvodu knihy bylo napsáno, že tento jazyk měl v gramatice dříve před staletími sedm pádů a posléze přešel na pády čtyři. To mě docela překvapilo, ale zřejmě to vypovídá o tom, že se neustále všechny jazyky od sebe
v čase rozcházely a rozcházejí i když dnes dochází k možná módnímu prolínání angliny do nich či je to způsobeno výrazným zkracováním angličtiny v kontextu posledních cca 200 let a tím k její praktičnosti či také tím, že stoupá počet lidí, co anglinu ovládají a tím bezděky přejímají její výrazivo, které je dost vycizelované. Ale to je o něčem jiném.
17. 06. 2013 | 03:53

vasja napsal(a):

Ortodoxní hluboce věřící ateista napsal(a):
Za prvé emancipaci policie a zastupitelství rozvázal ruce MV John - taky byl po zásluze potrestán....
-----------------------
Na tohle se po kmotrama zaplacený štvanici na Veverky zapomíná.
17. 06. 2013 | 04:16

slovak z Olumoce napsal(a):

Maximus je zmatený cský stromokocúr, který si o sobě myslí, že je pravičák, ale je spíše zavilý nenávistný až trochuý srandovní uzvatlany levicovy človíček.
17. 06. 2013 | 05:05

klob napsal(a):

to xx: K.Mueller Vám odpověděl chytře.
Co se týče Gorbačeva,ten během pár dní docela ztratil paměť.Toho co se dělo v SSSR celých 70 let do toho dne co on byl zvolen gensekem KPSSS,co tam on dělal do té doby ,co se učilo třičtvrtě století,oč bojovaly dvě až tři generace lidí za cenu gigantickáho hrdinství,obětí a mučednictví.
V jednom jsem mu dal za pravdu:že pokračovat ve vysoké životní úrovni normalizace v ČSSR za příšerných mezilidských vztahů bude dříve nebo později zde velký problém.
Ale od jeho prvních vět jsem cítil,že jimi zvoní neodvratný konec všeobecně celému světu notoricky známému faktu vysoké životní úrovni socialistické ČSSR,kterou nám záviděli od severního pólu po jižní,od USA po Němce všichni,celý svět.Dnešní bída kontrastem ten fakt podtrhla.
Ptáme-li se jak ta tehdejší normalizační vysoká životní úroveň ale vznikla,vidíme,že opačným osudem než RUSKO:Byli jsme válkou nejméně zničenou zemí a Rusko nejvíce.Byli jsme týlem Hitlera,jeho pracovním táborem non-plus ultra.Tradiční výrobci zbraní totiž.Před válkou jsme měli lépe vyzbrojenou vlastní armádu než Hitler.I počtem a schopnostmi tanků a letadel.
Co Gorbačev nedocenil,že zrušením sovětského dogmatu vznikne vláda "Nikoho"-bezbřehost,která naplodí ještě více zla než sovětské dogma.Nevěřil v roli opraváře socialismu,zařídil jeho okamžitou celkovou bouračku.Ocitli jsme se v sutinách systému a začali jsme budovat z trosek systému,ale ne bez budov jako kdysi Rusko-SSSR. Bohužel na hrobě starého -lidsky nesympatického československého normalizačního systému se u nás sešli ne příliš chytří lidé vesměs.Ani jeden z nich neměl nadprůměrné schopnosti jiné než tančit nad společným hrobem vysoké životní úrovně a ronit krokodýlí slzy.Falešní,neschopní.Všichni,naprosto všichni, bez jediné výjimky mezi papaláši sametu.
17. 06. 2013 | 05:57

klob napsal(a):

oprava :KPSS
17. 06. 2013 | 06:05

zuzu napsal(a):

kdyby v současné vládě každý položil 150 milionů korun na národní dluh, to by se hned žilo lépe všem
17. 06. 2013 | 06:30

Iva napsal(a):

Šnajdr je pro mě ztělesněním všeho špatného, co tu po 89. vzniklo. Mám opravdu velkou radost, že má klepeta. Snad mu to vydrží a tenhle paznecht už ve státních firmách nebude šmátrat a krást.
17. 06. 2013 | 07:06

Kobra Plaz napsal(a):

Shrnutí dosavadní debaty:
Soudruh Šnajdr je levicově pravicový rybostromokocúr s klepety. Chudák, evoluce se na něm vyřádila...
17. 06. 2013 | 07:12

Honza napsal(a):

Text je to obsáhlý, ale má drobnou vadu. Bývalý poslanec je policií stíhán za to, že se vzdal poslaneckého mandátu. A to není trestný čin. A i kdyby byl, tak se na to vztahuje poslanecká imunita, protože když tento čin spáchal, byl poslancem
17. 06. 2013 | 07:13

konrad napsal(a):

Položme si otázku.Proč by členové ods esero nemohli krást.?????Vždyt za tím ůčelem byla strana založena.A nemohl do ní každý blbec,pouze kvalitní lupiči v límečku,jak je v demokracii obvyklé.Otázka zní.Kde ty peníze skončily.A tady se nabízí hned několik možností.Za A.V danových rájích.Za B.Na stranickém ůčtu ods S:R:O. ve švýcarsku,a na kajmanech.Za C.Neustále se točí a používají na podplácení a nákupy lukrativních pozemků,či nemovitostí zde i v kapitalistické cizině.Já osobně si myslím ,že nejpravděpodobnější je kompilace všech tří možností.A musíme si uvědomit ,že pan šnajdr,byl malá ryba.Kam se hrabe na řebíčka,a další specialisty z ODS s.r.o.
At žije demokracie,at žijí svobodné volby ,at žijí nezávislá média,která nám včas ukážou tu jedinou správnou stranu.
17. 06. 2013 | 07:22

Pepa napsal(a):

Ve článku se píše kolikrát byl Śnajdr neúspěšně obviněn. Opakuji neúspěšně. Obvinit někoho není nic těžkého ale dokázat to je horší. Obvinit může kohokoliv. Dávám si ale pozor abych někoho hodnotil jen proto že byl obviněn.
17. 06. 2013 | 07:46

Maximus napsal(a):

slovak z Olumoce

Jak tak koukám, ty nejsi obyčejný Slovák, ale ty si naozaj Priemislovák!

P.S.
A neměň si nicky,
já tě poznám vždycky!
Vždycky poznám ha ha,
že to napsal JAHA.
Znamená to Jánošík Haluškový,
leč zatím to moc lidí neví!
17. 06. 2013 | 07:59

Vladimír Zejda napsal(a):

Krásný utopistický článek, ale úplně mimo. Že "by" policie měla vyšetřit mnoho otázek kolem Šnajdra, na tom se shodneme všichni. Zároveň ale nechápu, v čem jediný důvod pro to, že tak učiní.

Pané Bezděková, píšete hezky a informovaně...ale gratuluji Vám k dalšímu naprosto zbytečnému článku.
17. 06. 2013 | 08:00

Bijte je, nicte je, palte je.... napsal(a):

Pratele, neni ve svetle novych skutecnosti prusvih, ze mame letiste pojmenovane po Prvnim korupcnikovi? Vasek se ke kreslu prezidanta dostal pomoci dealu, kdy nechali s Calfou zvolit Dubceka predsedou snemovny a tim uvolnili cestu na Hrad Vaskovi.
Odstihat uz to asi nejde, ale meli bychom to alespon moralne odsoudit.
O podplaceni, vydirani atd. pri prvni volbe, kdy byl cinen obrovsky tlak na poslance jeste puvodni komunisticke snemovny ani nemluve.
17. 06. 2013 | 08:26

Vašek napsal(a):

Ja bych si někdy přál, vydělávat tak rychle jako někteří úředníci a politici. Bydlím kousek od Ořechovky v Praze a profesionální státní úředník a bývalý ministr dopravy Šmerda, který celý kariérní život pracoval ve státních institucích, tak tam na "firmu" koupil vilu za 30M a bude ji opravovat, k tomu vlastní byty v centru Prahy, ale samozřejmě, nic není "oficiálně" na něho. Krásný to život úředníků.
17. 06. 2013 | 08:55

JAHA napsal(a):

Ad: Stejskal
Precital som este raz text autorky. Mne ten styl pripada, ako som napisal. Ale pokial sa zamyslim nad tym, ako chapete tento vyraz Vy, tak to oznacenie "sudruzka" odvolavam a autorka sa ospravedlnujem.

Ale Snajdr by do velkej ryby mal dorast:-).
17. 06. 2013 | 09:13

JAHA napsal(a):

Maximus napsal(a):
JAHA, vy budete takový zmatený slovenský stromokocúr,
který si o sobě myslí, že je pravičák, ale je spíše zavilý nenávistný až trochuý srandovní človíček, neschopný pochopit jak má normální demokratická společnost vypadat a fungovat.

Konecne ma niekto odhalil. Gratulujem:-).

P.S. Ten slovak z Olumoce ste Vy?
17. 06. 2013 | 09:16

Alfonz 11 napsal(a):

Velice hezky napsáno paní Bezděková. Jinak řečeno, zatčením jmenovaných darebáků byl odstraněn zhoubný nádor. Teď se ovšem naskýtá otázka, jak rozbujelé jsou metastázy a kam až zasahují ! ?
17. 06. 2013 | 09:20

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Honzo,

není, ale pokud by se prokázalo, že se jakýkoliv poslanec vzdává mandátu za úplatu (či třeba za úplatu nějak hlasuje), pak by to myslím měnilo situaci.

Libor Stejskal
17. 06. 2013 | 09:20

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane JAHA,

v pohodě, nemám tolik informací, abych mohl fundovaně polemizovat o tom, jak velkou rybou pan Šnajdr je (autorka mne ve svých textech naopak několikrát přesvědčila, že - podle mého - má informace velmi dobré. Ale to je vždy dost subjektivní názor). Opravdu šlo z mé strany jen o technický dotaz, zda je je nutné uchylovat se k těmto výrazům (které jsou některými vcelku pochpitelně vnímány dost pejorativně).

Jsem rád, že jsme si to vyjasnili.

Libor Stejskal
17. 06. 2013 | 09:27

ČEPRO a Obchodní rejstřík online napsal(a):

Jméno: MAREK ŠNAJDR Datum narození: 06.01.1975
Adresa: Vlasákova 2764/6, 276 01 Mělník Angažmá: Dozorčí rada
Název subjektu: ČEPRO, a.s. Identifikační číslo: 601 93 531
Spisová značka: B 2341 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 01.01.1994
17. 06. 2013 | 09:27

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text, který porušoval zdejší pravidla (a to hned dvakrát, viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
17. 06. 2013 | 10:22

Dušan Streit napsal(a):

Zdravím autorku a držím palce!
Před více než 3 lety jsem napsal:
http://streit.blog.idnes.cz/c/121319/Marek-Snajdr-by-nemel-vyskakovat.html
17. 06. 2013 | 10:26

JC napsal(a):

ČEPRO a Obchodní rejstřík online napsal(a):

Ano v dozorčích radách státních podniků, by správně měli sedět zástupci prostého lidu, nejlépe dělníci nebo rolníci, kteří bezpochyby budou hájit zájmy nás obyčejných lidí. Ještě by mi nevadilo, kdyby zástupce nebyl dělník nebo rolník, ale jmenoval je osobně národohospodář pan Bohuslav Sobotka nebo pan Lubomír Zaorálek.Ale nevím jak to celé dopadne,pan státní zástupce říkal že přidělení trafiky je korupce.
17. 06. 2013 | 10:30

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text, který porušoval zdejší pravidla (a to hned ve třech bodech, viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
17. 06. 2013 | 10:30

Glosator napsal(a):

Ale pořád tady chybí odpověď na ZÁSADNÍ otázku. Nebylo by pro ty poslance mnohem pohodlnější, kdyby hlasovali tak, jak si Nečas a Kalousek přáli. Pokud to byli takoví arcipadouši, neměl by to být pro ně žádný problém...
17. 06. 2013 | 11:01

Glosator napsal(a):

to starý jezevec
Je tu TŘETÍ možnost fakticky NEJJEDNODUŠŠÍ - hlasovat tak, jak si přáli Nečas a Kalousek. Pak by se tato debata vůbec nevedla!
17. 06. 2013 | 11:05

TAKTAK napsal(a):

Radovat se by bylo možné, kdyby v klepetech skončili všichni známí lupiči státních zdrojů.Julínek s Cikrtem by měli stát po bok zabáslého trpaslíka na pranýři stejně jako Řebíček s Drábkem i Pružinští jako jeden muž,chybí mi tam všichni podporovatelé zločinecké tlupy jako Vlastička s Vondrou,ale nejpotěšitelnější by byla zdrcená postava neuvěřitelného darebáka vychytrálka Kalouse spolu se lžiknížetem a jejich slouhou Hazdíkem.Samozřejmě ten výčet není úplný,ale splácení státního dluhu všemi, kdož jej zlodějnami vytvořili, by byl dobrý začátek.jejich majetek by jistě na úroky docela stačil.A státní rozpočet by zase sloužil potřebám těch, kdo jej tvoří.
17. 06. 2013 | 11:36

Karel napsal(a):

Daleko větší rybou než Šnajdr ve vazbě by byl Nečas ve vazbě !Že je to utopie ! Vůbec ne !Stačí ,aby Nagyová prohlásila ,že ji Nečas úkoloval,aby zařídila sledování manželky a sehnala lukrativní posty pro 3 bývalé poslance !Pak by si Nagyová zachránila kůži,neboť plnila příkazy premiéra a rovněž by zachránila kůži i vojenským spravodajcům,kteří by pak také plnili příkaz premiéra !Pak by se na společné cele mohl setkat Nečas s MUDr.Rathem.V kažém případě odstoupení premiéra je velkým vítězstvím ODS!!!Ta nyní s novým předsedou a novým programem by mohla usilovat o přízeň voličů !Velmi nepříjemné by bylo pro levici,pokud by předsedou ODS se stal Pospíšil,který je oblíben u občanů !Bude velmi zajímavé kdo bude premiérem a jaká bude vláda !ČT 24 je pro mě tak zjímavá, pokud řeší vládní problematiku,jako kdyby naši hráli na mistrovství světa hokej !Už se těším zase na televizi !!!!! Také pro levici z hlediska oblíbenosti je velmi nebezpečný aktivista ODS z Rychnova,který vystoupil v Hyde parku.Jeho jméno jsem již zapoměl .
17. 06. 2013 | 11:59

K.M. napsal(a):

Na dveře klepou volby !

Budete-li volit strany...,
opět si navolíte anonymní darebáky,
schovávající se za svádivé programy všech stran...,
opět si navolíte službičkami a protislužbičkami "zaháčkované...",
opět zvolíte "jánabráchismus" s hájením zájmů kapitálu...a ne Vašich zájmů !

Nedejte podvodníkům a zlodějům vysmívajících se Vaši naivnosti z parlamentních lavic již od listopadu 1989... tentokráte žádnou šanci (!)a začněte s hledáním schopných a morálně silných jedinců, které by jste byli v případě nutnosti - v rámci Vašich možností - podpořit i finančně...(!) ještě dnes...!!

A začněte přemýšlet nad zdokonalením kontroly práce těch, kterým by jste dali důvěru... - kupř. zkrácením funkčního období Vašich zástupců na 12 měsíců (buď potvrzení nebo odvolání a nová volba - vše v tajném hlasování..) okamžitě!!!

K.M.
17. 06. 2013 | 12:00

blue napsal(a):

njn, lidi nechtěj volit strany. Tak budou volit osobnosti. Hurá. Ale když se poslanci v parlamentu chovaj jako samostatný osobnosti a zakládaj si nový strany, přecházej do jiných stran a klubů, tak se to zase lidem nelíbí, protože "TAHLE STRANA NEBYLA VOLENA". Jestli vono to nebude tak, že českej volič je furt jen fanoušek a názory upravuje podle jeho sympatií k aktérům.

co se týká korupce tří poslanců. Nechce se mi věřit, že by se vzdali mandátu pro nějaký pozice ve státní správě - viz zkoumaný pan Šnajdr. Vydírali opravdu s velkým nasazením, a že by odešli bez nějakého toho milionku bokem? no way... uvidíme, komu patří těch 150 mio, ještě bude hodně zábavy...
17. 06. 2013 | 12:37

Twist napsal(a):

A co Vondra, na toho se zapomnělo?
17. 06. 2013 | 12:45

JAHA napsal(a):

Ad: Stejskal

Ze Snajdr by mal dorast som mal na mysli hlavne do vysky. Mal to byt pokus o dvojzmysel a vtip:-).
17. 06. 2013 | 13:22

Matka Vlčice napsal(a):

A vidíte, když se podivá těma svejma vočíčkama, člověk by mu dal pětikorunu....
17. 06. 2013 | 14:25

pamětník napsal(a):

Twist:
Ten vzal včas roha.
17. 06. 2013 | 14:35

Pompeius Magnus napsal(a):

Žádné spiknutí nemůže být kompletně odhaleno, pokud nejsou Schwarzenberg a jeho medvědář Kalousek ve vazbě.
17. 06. 2013 | 15:32

Jindřich Plzák napsal(a):

Asi tím, že vystudovala masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK v Praze, se nastačila naučit také něco o i a y. Sociální vědy, ty jsou náročné.
17. 06. 2013 | 16:37

já^2 napsal(a):

měl jsem to "štěstí" poznat Šnajdra ještě když "dělal kariéru ve farmacii" a můžu zodpovědně říct že se řadí mezi nejodpornější křiváky na jaké jsem měl tu smůlu narazit
od Rátha zatčení jsem byl v očekávání kdy si přijdou i pro něj, leváren má na svědomí víc než dost
17. 06. 2013 | 18:38

český maloměšťák napsal(a):

Šnajdr zřejmě považuje jednání, běžně označované jako korupční a protistátní /naleptávání institucionální základny státu/ za normální.
Z první ruky mám toto :
Zdravotní ústav naměřil opakovaně zvýšené hladiny hluku , kdy si stěžovatel objednal toto měření kvůli hluku z hudebního klubu, který socodesácká verbež na radnici povolila bez jakýchkoliv protihlukových opatření zřídit cca 15 m od stěžovatelova bydliště. A kdy socodesácká verbež v čele s Kajnarem /ČSSD/ po vyrozumění, že tento hudební klub /mimochodem provozovaný pí Holušovou ...Colours Of Ostrava - což je hudební festival štědře podporovaný penězi daňových poplatníků/porušuje zákon...i při znalosti této informace , stěžovateli oznámila, že klub bude nadále dotovat z veřejných peněz.
Krajská hygienická stanice pak na základě výše zmíněných měření měření Zdravotního ústavu vyrozuměla Ministerstvo zdravotnictví, kdy dotyčné Holušové hrozila pokuta v řádech několika set tisíc korun....věc ale ztopil právě Šnajdr, který v té době na MZdr působil.
Práce institucí tak přišla vniveč - zvítězil klientelismus.
Na čí intervenci ale Šnajdr toto podání " ztopil" - to se, stejně jako například mnoho věcí ve vztahu k osobám jako je Rampula...to se již asi nikdy nikdo nedoví.
Ale klidně je možné, že to byl Kajnar - který je ale z ČSSD.

Mafie nezná nějaké stranictví, to je podružné...jde jí o vliv a profit, o budování sítě uvnitř struktur, které mají vliv na rozhodování či samy rozhodují - uvnitř institucí, přičemž nemusí jít nutně apriori o instituce státní, jde o to mít své lidi všude, kde z toho kouká moc, vliv, profit.
Tkzv. socodesáctví není tak ničím jiným než jakýmsi derivátem, respektive mixem mafiánské politiky a pokleslého partajnictví, jde o popření demokracie - nikolivěk o její vyjádření.

Pan Šnajdr je zřejmě právě že takovým derivátem.

/ale je dost dobře možné, že nejprve Kajnar (ČSSD) zašel za svým kolegou Madejem (ODS) a až ten zavolal Šnajdrovi (ODS)....kdoví, ale to stejně není rozhodující - v podstatě je ale jedno, kdo nahradil kdysi vedoucí úlohu KSČ a její rozsáhlý klientelistický aparát ....z hlediska popisu věci samé, jistěže ne z hlediska popisu věci v rovině trestně-právní odpovědnosti/

P.S.Paní Bezděkové patří opět dík, JAHOVI opět pohrdání, ...petrof , Smažka aj. pak coby notoričtí noshledi Klausů nemohou jinak - ty já chápu, tam už jde o trvalou deformaci, v podstatě jsou to odsouzenci, káranci - z podstaty/.
17. 06. 2013 | 19:54

petr jansky napsal(a):

mila pani bezdekova.. vy tam mate tolik proc ze se clovek pta proc jste na snajdra nepodala aslespon jedno trestni oznameni..

a mimochodem snajdr nikdy nebyl namestkem ministerstva.. ministerstvo je bud budova a nebo nazev uradu

ne nejsem stroj je ty vase pismena se nedaji precist
17. 06. 2013 | 22:05

Bijte je, nicte je, palte je.... napsal(a):

český maloměšťák Bacha na zilku. Kazdopadne to, ze Calfa udelal s Havlem politicky obchod - funkce za hlasovani, je PROKAZATELNY fakt. A ten obchod udelali dvakrat za sebou. Nejdriv kdyz (jeste s pomoci vydirani a natlaku) dotlacili komunisticke poslance k prvnimu hlasovani o prezidentovi a pote po prvnich volbach, kdyz udelal z Dubceka predsedu snemovny, aby mohl byt Vasek prezidentem a Calfa premierem.
Mne to nevadi, ale respektuji pravni vyklad VSZ a ostravskeho soudu a mam strach, ze bych se schvalovanim takoveho konani mohl dopustit trestneho cinu. Protoze schvalovani trestne cinnosti je u nas take trestne.
P.S. jedno zajimave "mimochodem" z rozhovoru s Grygarkem. Pred nekolika mesici bzela kauza vyzrazeni svedka v kauze Pandury. Hadejte, na koho nakonec padla baba? Grygarek to neni...
17. 06. 2013 | 22:42

antikorupčník napsal(a):

Malej národ zdegeneroval toatalitním uzavřením na malém prostoru.tak dlouho se pořád dokola prčí vzájemně až to zdegeneruje.Tady máme výsledek.
18. 06. 2013 | 12:44

Jaroslav Hašek napsal(a):

Zvonku to tak vyzerá, že celou řízenou aféru připravil Zeman s Klausem. A to proto, aby se Klaus mohl stát premiérem odměnou za podporu virotika v pres.volbách. Do Strakovky bylo možno ho usadit jen likvidací Tolji ve spolupráci s Nagyovou. Té paní se samozřejmě nic nestane, platí ji Klaus a Zeman z našich daní, těch pár dní ve vazbě za ten kšeft stojí. A místo ní půjde sedět svazák Tolja, ježto svou podřízenou k přečinům nutil. Za pár let si Klaus se Zemanem trafiky zase vymění jako Putin s Medvěděvem. Pokud se dožijí, samozřejmě...
Ještě k Němcové - jako obvykle začíná její životopis až po Sametu. Copak dělala paní Čistá předtím, neměla náhodou červenou knížku jako ostatní "pravicoví" Modruzi??
20. 06. 2013 | 15:57

PedroW napsal(a):

Milí naši českí priatelia, to čo sa udialo u Vás je ozaj fajn. Mohol by to byť začiatok konca všetkým korupciám na najvyšších miestach. Určite ani zďaleka nie je vyhrané. Samozrejme raz treba začať. My len dúfame, že aj u nás Slovesnku sa naštartujú podobné procesy. Keď sa vymenia 2 generácie politikov, u nás aj u Vás očakávam dynamické zlepšenie. Vy na to máte.
21. 06. 2013 | 14:13

Naramsin napsal(a):

Myslím si, že by nebylo špatné tento článek poslat vyšetřujícím orgánům.Aby i tyto skutečnosti zahrnuli do vyšetřovaného případu. Čím víc gaunerů bude potrestáno,tím lépe.
22. 06. 2013 | 17:01

Therrydrybeaf napsal(a):

<a href=http://groupmedicalinsurance.us/>group health insurance</a> <a href=http://1carinsurancecompanies.com/>car insurance company</a> <a href=http://cheapestcarinsurancequotes.info/>cheap car insurance quotes</a>
15. 12. 2013 | 19:56

DennisKr napsal(a):

Everything else is ultimately only details -- significant details, but variants on that theme. index.php is the controller, the menu program determins what the "existing page" is, and a lot of occasions get fired along the way of building that page. Plugin modules can hook into those occasions and alter the workflow/furnish additional advice/etc. That is also a part of the reason a lot of Drupal resources concentrate on making modules. Without modules, Drupal does not actually DO something other than say, 'Someone asked for a page! Does this exist? No? OK, I'll serve up a 404.'

<a href="http://billysrereebiz.com">Corro</a>

http://billysrereebiz.com - lolz
25. 02. 2014 | 23:06

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
26. 02. 2014 | 12:23

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy