Závislost na Miloši Zemanovi
SPOZ se svými nejnovějšími billboardy zaměřuje na mladé voliče.
Příznivci Miloše Zemana odstartovali tento týden novou billboardovou kampaň zaměřenou na prvovoliče. Snaží se tak co nejvíce vytěžit z nárůstu preferencí SPOZ, který následoval poté, co kyberprostorem prolétla informace o účasti První dcery na pornoakci.
Billboardy jsou postaveny na kreativní ideji kampaně Marlboro ‚Don’t Be A Maybe‘ (Nebuď Možná), kterou před pěti dny zakázali v Německu právě proto, že je zacílena na mladé. SPOZ se zjevně veze na vlně popularity této kampaně Marlboro. A protože do voleb zbývá jen deset dní, strana se snaží zuby nehty odvést pozornost voličů od veřejných štěkanic mezi svými špičkami..
Ačkoli jsou nové billboardy založeny na reklamách Marlboro, namísto atraktivních mladých modelů a modelek na nich figuruje Zeman. Jeden z těchto billboardů ukazuje Zemana, jak se líbá pod deštníkem s neznámým mužem; vše je doprovázeno sloganem ‚Maybe never fell in love‘ (Možná se nikdy nezamilovalo) Původní verze Marlboro zobrazovala nevázaný mladý pár v černé kůži, užívající si sex ‚na stojáka‘.
Na dalším billboardu SPOZ na kolemjdoucí shlíží Zeman skrze oblak dýmu ze své vlastní cigarety a slogan hlásá: ‚Maybe will never be his own boss‘ (Možná nebude nikdy svým vlastním pánem). Verze Marlboro zobrazuje mladou ženu v odraných džínách a černých kozačkách, která špulí rty jako někdo, kdo má jasno o tom, co od vás chce a jak to z vás dostat.
Třetí billboard, jehož protagonistkou byla dívka připomínající zjevem prezidentovu dceru, byl nakonec shledán příliš sexy a stažen. Zpodobňoval tančící ženu v černé sukni a bílé halence s titulkem ‚Maybe never appeared in a porn flick‘ (Možná se nikdy neobjevilo v péčku).
Mluvčí SPOZ Filipa Morisová oznámila, že spuštění kampaně nijak nesouvisí s prezidentovou středeční návštěvou Kutné Hory. Město je sídlem největší továrny na tabákové výrobky v zemi. Prezident Zeman je známým příznivcem tabákového průmyslu a zastáncem názoru, že „kouření má ekonomický smysl“.
Philip Morris se zdržuje komentáře; zaznělo pouze, že jeho tým pro korporátní záležitosti pracoval ve dne v noci, aby zmírnil dopady PR katastrofy, kterou způsobila prezidentova ‚nežádoucí veřejná podpora‘.
Příznivci Miloše Zemana odstartovali tento týden novou billboardovou kampaň zaměřenou na prvovoliče. Snaží se tak co nejvíce vytěžit z nárůstu preferencí SPOZ, který následoval poté, co kyberprostorem prolétla informace o účasti První dcery na pornoakci.
Billboardy jsou postaveny na kreativní ideji kampaně Marlboro ‚Don’t Be A Maybe‘ (Nebuď Možná), kterou před pěti dny zakázali v Německu právě proto, že je zacílena na mladé. SPOZ se zjevně veze na vlně popularity této kampaně Marlboro. A protože do voleb zbývá jen deset dní, strana se snaží zuby nehty odvést pozornost voličů od veřejných štěkanic mezi svými špičkami..
Ačkoli jsou nové billboardy založeny na reklamách Marlboro, namísto atraktivních mladých modelů a modelek na nich figuruje Zeman. Jeden z těchto billboardů ukazuje Zemana, jak se líbá pod deštníkem s neznámým mužem; vše je doprovázeno sloganem ‚Maybe never fell in love‘ (Možná se nikdy nezamilovalo) Původní verze Marlboro zobrazovala nevázaný mladý pár v černé kůži, užívající si sex ‚na stojáka‘.
Na dalším billboardu SPOZ na kolemjdoucí shlíží Zeman skrze oblak dýmu ze své vlastní cigarety a slogan hlásá: ‚Maybe will never be his own boss‘ (Možná nebude nikdy svým vlastním pánem). Verze Marlboro zobrazuje mladou ženu v odraných džínách a černých kozačkách, která špulí rty jako někdo, kdo má jasno o tom, co od vás chce a jak to z vás dostat.
Třetí billboard, jehož protagonistkou byla dívka připomínající zjevem prezidentovu dceru, byl nakonec shledán příliš sexy a stažen. Zpodobňoval tančící ženu v černé sukni a bílé halence s titulkem ‚Maybe never appeared in a porn flick‘ (Možná se nikdy neobjevilo v péčku).
Mluvčí SPOZ Filipa Morisová oznámila, že spuštění kampaně nijak nesouvisí s prezidentovou středeční návštěvou Kutné Hory. Město je sídlem největší továrny na tabákové výrobky v zemi. Prezident Zeman je známým příznivcem tabákového průmyslu a zastáncem názoru, že „kouření má ekonomický smysl“.
Philip Morris se zdržuje komentáře; zaznělo pouze, že jeho tým pro korporátní záležitosti pracoval ve dne v noci, aby zmírnil dopady PR katastrofy, kterou způsobila prezidentova ‚nežádoucí veřejná podpora‘.