Předvánoční viklání vládou

22. 12. 2010 | 11:15
Přečteno 4297 krát
V adventním čase se vláda Petra Nečase začala viklat jako bolavý zub. Krize začala hádkou o policejního prezidenta a vyvrcholila .kauzou kolem poměrů na Státním fondu životního prostředí, přes který má v tomto volebním období protéci cca 5 miliard eur včetně peněz na výstavbu pražské čističky.

Několikadenní vládní krizi vyvolalo váhání Věcí veřejných, zda podpoří Nečasovu vládu při hlasování o nedůvěře, které vyvolala opoziční ČSSD. Prezident Václav Klaus, který si v létě pochvaloval, že v ČR konečně vznikla silná pravicová vláda, nakonec tento svůj splněný sen zachraňoval. Garantoval narychlo upečenou dohodu koaličních stran a pomohl současně mediální aféru kolem ministra životního prostředí Pavla Drobila zamést pod koberec.
Prezident Klaus vyjádřil podporu odstupujícímu ministrovi Drobilovi a současně místopředsedovi ODS otevřeně. Pomoci mu má zřejmě i vyjádření jeho exporadce Martina Knetiga. Prý si to, že jedná jménem Drobila, vymyslel. Kauzu ale ještě šetří orgány činné v trestním řízení, uvidíme.
Politické a mediální interpretace jsou samozřejmě různé. Jedni tvrdí, že bývalý šéf SFŽP Libor Michálek, který Drobilovu kauzu odstartoval svými soukromými nahrávkami, je bezmála světec. Druzí v něm vidí spíše bílého koně, jehož posláním bylo Drobilovi a jeho ODS řádně „nadrobit“ a posílit vliv někoho jiného v rezortu životního prostředí. Ale já mám jak blahoslavení Michálka, tak i taktizování Knetiga spíš za druhotné kulisy.
Myslím, že je pravděpodobné, že základem jsou spory o dělení kořisti. Mezi vládními stranami prostě asi vypukl boj o přerozdělení silně zkartelizovaného trhu veřejných zakázek. Tragikomickým výsledkem kauzy pak zřejmě bude, že k profesionální výbavě špiček exekutivy asi má nadále patřit (ve shodě s protikorupčním manuálem Radka Johna) umět si nahrávat své rozhovory s nadřízenými.
Nečasova vláda tedy nakonec přes včerejší parlamentní grilování nepadla. Její kredit ale spadl o notný kus dolů a kredit viditelně lavírujících Věcí veřejných padl ještě více. V jejich případě je totiž rozpor mezi volebními sliby a přitažlivostí moci nejmarkantnější.
Aktuální šetření agentury SANEP ukázalo, že většina Čechů si již nepřeje Petra Nečase za premiéra. Nejde jen o voliče ČSSD a KSČM, ale nyní už také z velké části o nespokojené voliče vládní strany Věcí veřejných. Když při vzniku vlády v létě Nečas sliboval, jak nás provede slzavým údolím, tak jim prostě zapomněl říci, že ty slzy se nebudou vztahovat na financování ODS.
Možná se časem dozvíme jaká byla cena dohod učiněných v úterý 21.12. 2010 na Hradě. Už to, že předmětem politického obchodu je funkce policejního prezidenta je ovšem na pováženou. Pokud budou podobné kauzy přibývat, je nemyslitelné, aby úředníci předávali kauzy raději novinářům než policii. A to znamená důvěru, že práci policie nebude nikdo politicky ovlivňovat.
Je otázkou zda by případný pád pravicové vlády měl negativní dopady na občan a ekonomiku ČR. V předvečer hlasování o nedůvěře vládě vývoj kurzu české koruny zaznamenal jisté oslabení. Těžko to ale vykládat tak, že tímto způsobem berou trhy pod svá ochranná křídla českou pravici. Trhy vždy citlivě reagují na jistou politickou nestabilitu. Otázkou ovšem je, jaké ekonomické a sociální jistoty Nečasova vláda nabízí do budoucna.
Ve vztahu ke kauze na MŽP a SFŽP stojí za to připomenout jak vládní stany slibovaly, že sníží v řádu desítek miliard korun předražené veřejné zakázky. zatím však žádné konkrétní kroky k tomu neučinily. Místo chytrých úspor jsme se dočkali hloupých škrtů, které ve svém důsledku povedou k omezení kapacity veřejné správy.
Jako vánoční dárek se na ulici dostane řádově několik desítek tisíc nových nezaměstnaných, což bude sekundárně znamenat vyšší náklady na podorav nezaměstnanosti. Nedávno schválený státní rozpočet přitom není ani rozvojový ani reformní. Ekonomickému prostředí v zemi příliš nepomůže. Výpadek příjmů bude proto v reálu s největší pravděpodobností mnohem větší než se očekává.
Bez podpory růstu nám může z rozpočtu na příjmové straně vypadnout zhruba 20-30 miliard. Stlačování daňové kvóty pod úroveň vyspělých zemí EU také podvazuje rozpočet. Z této logiky vyplývá, že nebude splněn ani plán ministra financí Kalouska, aby se snížil deficit rozpočtu na 4,6% HDP.
Přitom plán na vyvedení 3% z odvodů na důchody do penzijních fondů by vyvolal požadavky na dofinancování státního pilíře v řádu desítek miliard. A kde tyto peníze chce vláda brát ? Pokud by připravované vládní reformy měly mít podobu nedomyšleného kočkopsa a nebo omezovaly významně solidaritu v zemi, povede to spíše k debaklu. A o takové vládnutí se strachovat vážně netřeba.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Viola napsal(a):

Přeji Vám pane Dolejš

vše nejlepší k vánocům, na chvíli si odpočiňte, načerpejte sílu a energii pro boj s hydrou na prameni.

Vaše proslovy v parlamentu byly dobré. Ale možná by bylo trochu dobré i v době vánoc, nebo právě proto se zamyslet třeba nad tímto: "Trhy vždy citlivě reagují na jistou politickou nestabilitu. " Kdo jsou ty trhy? A opravdu reagují na politickou nestabilitu, nereagují náhodou jen na to, kdo je právě u moci? Jak by asi ty trhy vypadaly, kdyby u moci byli komunisté?

Pane Dolejš snažte se bavit se všema, nemusí to být zrovna na oficiální půdě, kdybyste nebyl zas tak zlý na ty Věci tajné, možná byste je zviklal více.
A také se snažte více mluvit se socialisty (ČSSD), i když oni se také k Vám točí zády. No a nakonec měli byste milovat věřící, vždyť ten pan Michálek je věřící katolík.

A ještě k tomu, že v parlamentu koalice na Vás mlčí, můžete pak říci, že kdo mlčí souhlasí.
22. 12. 2010 | 11:34

Sladký napsal(a):

Tato noc nebude krátká....
22. 12. 2010 | 11:37

Honza napsal(a):

... Tomáš Baťa komunisty, ani odboráře mezi zaměstanaci neměl a pokud ano, jejichzastoupemí bylo mizivé.
Jako to dokázal? Uvažlivým, moudrým jednáním, ...

na celé a ne jenom této kauze je nejsmutnější to, že stávající koalice včele s VK jenom posiluje hlasy pro KSČM.
Zakazování nepomáhá - naopak - tzv. demokratické strany měly na rozdíl od Tomáš Bati dvacet let na to, aby přesvědčili občany této země , aby nevolili komunisty.

Je smutné, že uvedenému blogu, ani včerejším vystoupením poslanců KSČM se objektivně nedá nic vytknout - histerické výkřiky extrémních pravicových sil: ODS,TOP09, VV, Klaus, ... na tom nic nezmění
22. 12. 2010 | 11:40

hans napsal(a):

soudruh Dolejš byl loni a osobně nachytán při korupci. Milion za změnu zákona ve prospěch hazardní společností - to pro pamětníky. To, že právě on moralizuje při korupci někoho jiného, mi přijde jak ze Švejka. Kdyby z toho jednomu nebylo zle. Žaludky některých politků jsou ještě značně vyplechovanější, než jsme si vůbec kdy dokázali představit.
22. 12. 2010 | 11:57

tata napsal(a):

pane DOLEJŠ

DOBRY,ALE,ač to mnohokrat vyčitam jinym že se bavěj co autor,je tam to ale,mluvit umite krasně všichni,tady vam v tom davam zapravdu,ale škoda te skrvny,pak by to mělo větší vahu,to už je jedno jak to selhaní vysvětlujete,sam určitě chapete,že te už se nezbavite u někoho vubec,ale chybovat je lidské,ja osobně ač v mladí sem vam věřil už v životě kvuli 50 letum volit komunisty nemohu,je to promě nepřekonatelna averze,ve sve podstatě i trochu ač sem se ničim neprovinil ma osobní kritika nadneseně hanba že sem svou najivní duvěrou vlastně schvaloval zločin,ač sem otom nevěděl nebo lepe nechtěl uvěřit přece jen sem měl prohlednout dřiv,proto se trochu divím,že a věřím tomu že vy mladí nejste zatižení těma zločinama neprosadite změnu nazvu co vas tak diskredituje,protože ty 50 leta tady budou vždy,ač vy stim nemate co dočinění vym že je odsuzujete taky ten nazev tady bohužel je určite setrvaní na těch principech,ač si plno lidí važím zato že nepřevlekli kabaty,a jsou tam s přesvědčení setrvaní na tom zakladním to je nazev nechapu,levice je tim padem slaba nebot i ona druha čast levice ČSSD SI NEMUŽE DOVOLIT SE SVAMI SPOJIT,TO JASNĚ DOKAZALI VOLBY,i genialní tah pravice a ja jako volič levice nemohu volit stranu ktera mi vybavy myslym tim nazev ...emoce 50 let pol. teror,vraždy našich hrdinu jen že sloužili na jine straně než sovětske linii,vym že sem trochu mimo ale vy jina krev mlada ,byste si toto měli uvědomit,že levice je a dokavad toto bude,je slabá,pak co pišete i když je to pravda to paradoxně je na nic,omluva že sem šel mimo ramec vašeho blogu,ale podle mě to trochu souvisi že toto co řikate je pravda ale levici to nepomaha
22. 12. 2010 | 11:58

tata napsal(a):

pane HONZA

Napsal jste to vystižněj ale dojem mam že to hlavní citime stejně,nemyslym tim ani nevym jake mate nazory ale stim že tady chybí protivaha proti teto koalici a oba akceptovat komunisty jako volitelnou stranu nemužem
22. 12. 2010 | 12:05

Divobyj napsal(a):

Dolejši,váš blog jsem raději nečetl.Mohlo by se mi udělat špatně.Zřejmě v něm píšete o korupci a možná o morálce.Vy jste fakt ten pravý!Viděl jsem vás v televizi,v pořadu p.Jílkové.Na přímý dotaz,jak to bylo,když jste byl usvědčen z korupčního jednání a přímo "chycen za ruku" jste blekotal cosi o vyšetřování policií a že jste vlastně nebyl odsouzen,či co.Vy jste zářným příkladem toho tragického nepořádku u nás!Kdyby totiž u nás existoval alespoň elementární pořádek,vy byste byl v teplákách a mluvil skrz mříže!Pro mne jste obyčejný zločinec!
22. 12. 2010 | 12:12

liberál napsal(a):

To jste pane Dolejši řekl moc pěkně. Já si také myslím že glorifikace pana Michálka je předčasná a ve skutečnosti šlo o něco jiného.

Ještě před touto kauzou VV oznámili že chtěji vyměnit policejního prezidenta, aby tam mohli dosadit vlastního koně. Jenže ODS,ČSSD i TOP 09 to odmítli takže šance byla nulová. Tak vyvolali tento skandál a najednou šlo vyměnit policejního prezidenta.
22. 12. 2010 | 12:24

chytryhorak napsal(a):

Pane Dolejši, neposlal jste tam Michálka vy?
22. 12. 2010 | 12:32

myšák napsal(a):

jo, dolejš a korupce jedno jsou, Jemu je stejně jedno, co si o něm lidi myslí, ale to nás nesmí odradit pořád dokola mu to připomínat: Kakaokraus, Dolejš, Gross, teď čerstvě Drobil, ze kterých je člověku jen blujno... lidi, říkejte jim to pořád dokola, jinak je z politiky nedostaneme. Jsou to naši zaměstnanci, máme si pořád od nich s... na hlavu a nechat se od nich okrádat?
22. 12. 2010 | 12:34

Dalimír napsal(a):

Dobrý den všem ! Pane Dolejši vím ,ještě nedozrál čas k převzetí moci u nás KSČM ! Ale jednou a možná to nebude tak dlouho trvat a lidi dojdou na to že vy to s ními myslíte nejlépe ! Moc bych si přál aby se to v česku otočilo a kapitalisti a mafiáni zmizeli v propadlišti dějin ! Zlaté socialistické zdravotnictví ! Přeji Vám a celé vaší straně hodně úspěchů ve vaší záslužné politické práci ! Tak ŠTASTNÉ A VESELÉ pane ale raději bych soudruhu Dolejši ! Fandím vám Dalimír.
22. 12. 2010 | 12:39

Dalimír napsal(a):

Tato proboha zapomente už konečně na ta neštastná 50 léta a myslete dopředu hlavně na budoucnost svých potomků ! Copak oni ji nějákou mají v téhle špíně ??? Dal.
22. 12. 2010 | 12:46

stráž míru a socialismu napsal(a):

jiridolejs:

A kvůli čemu se vláda viklá? Kvůli něčemu, co všichni lidé, až na aktéry a jejich advokáty, považují za nemorální, ale co není trestné, protože chybí právně uznatelný důkaz, viz názor soudce Vyvadila a dalších právníku.

"Jedině nahrávky provedené se souhlasem soudce mohou mít charakter důkazu."
http://vasevec.cz/vip-blog/a-kdo-dalsi-do-teplaku-radek-john/

Stejné jako Váš případ, kdy to, že Vás nahráli novináři, právně neznamená nic, vlastně ano, to že se policejním vyšetřováním došlo k závěru, že nedošlo k trestnému činu, protože chybí právně uznatelný důkaz.

Paráda!
22. 12. 2010 | 13:09

Honza napsal(a):

Tata

ano, to je další velké nebezpečí, proti kterému je pár desítek miliard nicka:

není politické seskupení , které je schopno čelit komunistům, ČSSD, ....

rozpad Sovětského Svazu jasně ukázal jaké síli a s jakými výsledky vyplnil vytvořený prostor.

mám jediný lék:

otázka cti národa, je otázka cti každého jednotlivce, nepropadat pozládku , .... komunisté měli obrovskou šanci při druhé volbě presidenta - promrhali ji stejně jako ODS,TOP09, VV v těchto dnech, stejně tak ji promrhala i tzv. levice.

a řešení ? - návrat ke kořenům - Tomáš Baťa, TGM, Karel Čapek, Vladislav vančura, ... Karel Havlíček Borovský, .... Neruda, ...
22. 12. 2010 | 13:21

acid ass napsal(a):

myšáku, a nezapomeńte ve výčtu také na nečase, klause, kalouska jiné top-politiky. Bu´d pochopíte že politika je vždy nějak spojenás ekonomikou a nebo jen tak prázdně moralistně plácáte.
Tohle totiž nezmění ani to že se někdo naivně vzhlídne v údajné katolické upřímnosti nějakého Michálka, licoměrných exhibicí véčkařů ani idealizovaných osobách z naší historie.
Všude na svět jsou veřejné zakázky předmětem lobbyismu a nic lepší než nějaká pravdila na to stejně nevymyslíte.
22. 12. 2010 | 13:32

Dalimír napsal(a):

Tato u nás do budoucna žádná strana do které vstupují lidé v přesvědčení že si ve funkcích nahrabou mě nepřesvědčí abych ji příště volil ! A jsou to vesměs ty proklamované demokratické strany ! To bývá vždy slibů a pak se to zase zvrtne ke stejným zlodějnám jak u těch předešlých vlád ! Mě Tato lákali v 70 letech také do KSČ ! Jenže tam již v té době úřadovali povětšinou převlečenci z řad lidovců a vnitře tu stranu záměrně rozkládali , tak jak to pak mohlo vše dobře fungovat ! Odmítl jsem s takovými lidmi spolupracovat na budování lepších zítřků ! Už v té době tito lidé nejednali skromě a jejich touhou bylo rychle zbohatnout ,zrovna jak to funguje v té soudobé demokratuře ! Bude těžké lidi přesvědčit že si sebou nic do hrobu nevezmou a že hromadění pozemských statků není ta správná lidská hodnota ! Dal.
22. 12. 2010 | 13:38

acid ass napsal(a):

dalimile - problém přeci není v tom jestli strana je demokratická, buržoasní či jiná nějak přesvědčená - problém je v tom, že ty vítězné rozhodují o velkých penězích.
A buď je lze ohlídat a nebo ne (praví nebo leví). Pokud je cena za to aby Drobil zůstal místopředsedou ODS odejití policejního prezidenta a mediální mimoň John bude dál kalit vodu na vnitru, tak je to stejně všechno na pováženou.
22. 12. 2010 | 13:51

mb napsal(a):

Dolejš ... metelesku blesku ...

nějakej milion za zákon by nebyl ???
22. 12. 2010 | 13:54

Kontrolní otázka soudruzi napsal(a):

ten kdo si řekl o úplatek by se opravdu, ale opravdu neměl vyjadřovat k možné korupci u jiných....
22. 12. 2010 | 14:08

Ládik!!! napsal(a):

Změna zákona - upozornění pro řidiče - povinná výbava 2011.

Od 1.1.2011 přestává jezdit policie ČR k dopravním nehodám pod 100.000,-Kč.
Součástí povinné výbavy se stává:
-papír pro sepsání pojistné události,
-tužka,
-reflexní barva,
-pásmo 10m,
-fotoaparát.

Od 1.3. 2011 přestává jezdit zdravotnická záchranná služba k méně než dvěma zraněným.
Součástí povinné výbavy se stává:
-anestetikum,
-převozní lůžko,
-resuscitační jednotka.

Od 1.6.2011 přestává jezdit pohřební služba k tragickým nehodám s méně než 3 mrtvými.
Součástí povinné výbavy se stává:
-lopata,
-krumpáč,
-hašené vápno 15 kg,
-černý pytel se zipem 2 ks,
-mramorová deska 1x1 m,
-svíčka 2 ks.
22. 12. 2010 | 14:10

acid ass napsal(a):

mb, už jsem vám pod panem sternem psal, že jste kritický poněkud jednostranně - klausova ODS (a zdá se že i Filipova KSČM). Ale copak Kalousek či Bárta jsou menší kmotři ?
Podstatné je kdo a jak rozhoduje o penězích - tihle komunisti teď nerozhodují o ničem (otázkou může být kdyby mohli).
Ale o upřímnosti TOPek a Véčkařů si myslím totéž jako kdysi o Unii svobody či Bursíkových zelených. Tedy nic moc.
22. 12. 2010 | 14:23

Targus napsal(a):

To Honza a Tata:

Nebezpečí od KSČM?
A jaképak, prosím Vás? Že budou krást ještě více, než famiglia 118?
Ze kterého skanzenu vás dva pustili?
22. 12. 2010 | 14:25

myšák napsal(a):

pro acid ass: ne, nezapomínám ani na kalouska ani nikoho jiného, vykopat by zasloužili všichni... ale tohle je moralistní dříst o korupci soudruha, který se sám čerstvě při korupci nechal nachytat.

Na poslance, který za úplatu mění zákony, nejde nic vymyslet. Ja jako občan jsem vůči takovým gaunerům bezmocný.
Přesně tady, u Dolejše, začíná hlava chobotnice. Kretig a další lumpové jsou jen chapadla, pěšáci na špinavou práci

Takže znovu: Dolejši, je mi z vás zle. A myslím to smrtelně upřímně a vážně a budu vám to sem psát, dokud odtud (z aktuálně.cz, když už ne z politiky) nevypadnete.
22. 12. 2010 | 14:33

Jeňýk napsal(a):

myšáku, v tomto případě je u vás nejspíš přání otcem myšlenky. Alergie na levici vám asi brání vidět, že komunisti dnes přeci nejsou žádnou hlavou krakena - to má targus pravdu.
A specielně u dolejše, i když vás třeba štve že vůbec existuje tak já např. věřím více faktům vyšetřování policie než spekulacím některých redaktorů specielně bulvární Mladé fronty.
Šetřtete si raději energii na koaliční ty "experty" - tam jí asi bude třeba větší možství.
I když vykopat úplně každého - a kdo by pak vůbec zbyl ?
22. 12. 2010 | 14:45

Viola napsal(a):

hans a stráž míru a socialismu

co by asi tak pan Dolejš mohl vyjednat, ale milion od nějakého hazardéra vzít, to je záslužný čin, měl si říct alespoň miliardu.
22. 12. 2010 | 14:46

hoven napsal(a):

milionovej jirka dolejš by mel zasednout do čela nějaký protikorupční komise. ještě bych tam delegoval grosse s krausem .
22. 12. 2010 | 14:49

Honza napsal(a):

to targus:

nevím o jakém skanzenu mluvíte, jenom by jsem si Vám dovolil připomenout několik faktů:
1. Listopad 89 nebylo nic jiného, ne žli předání moci za podmínky podílené se na rozkrádání, ....
2. Václav Klaus by nebyl zvolen do funkce presidenta bez zásadního přispění komunistů
3. Ideologie Václav Klause = ideologie ODS, ...

tak to je tak vše, .... předpokládám, že člověk, který v diskusi první co udělá hned někoho uráží je potenciální volič jakéhokoliv extremismu a je jedno zda pravého, nebo levého, ....
pokud by jsem Vás - či lépe řečeno co píši zajímalo prostudujte si něco o Tomaši Baťovy, TGM, ... ale hlavně ve Vašem zájmu (mne lidi Vašeho typu urazit z podstaty nemohou) nezačínejte jakoukoliv diskusi nálepkováním, urážkami, ....
22. 12. 2010 | 14:56

Jeňýk napsal(a):

violo, fór je v tom že levicová opozice právě větší zdanění harardu prosazovala - ostatní se jen bili v prsa a vymýleli komplikovaná pravidla, aby se v nich mohli ztratit. Sazky, loterie a pod. nefinancují jen média popř. politické strany, ale také obce či sportovní sdružení.
Takže tyhle debaty jsou jen jeden velký propletenec manipulací a nekompetenntnosti. Stejně tak jako je absurdní tvrdit že Drobil je vinen korupcí, Knetig idiot a Michálek svatý muž, který až nyní zjistil kde se pohybuje (o jeho pobýváni v centrálních úřadech včetně Fondu národního majetku se přeci psalo).
22. 12. 2010 | 14:59

myšák napsal(a):

Jeňýku: a kde jinde hledat hlavyu krakena než tam, kde se rohoduje o největších sumách, kde se tvoří zákony? I toho Drobila jako ministra (což myslím není šarže malá) aféra rychle a po zásluze smetla. Kdo ale odvolá zkorumpovaného poslance?
22. 12. 2010 | 15:01

Jeňýk napsal(a):

ale kdeže - kromě toho, že hlasy komunistů jsou jen zlomkem hlasovací mašinerie a dneska je tu 118 člená většina, tak rozhodující věci se řeší v státní exekutivě či dole v radách krajů a měst (a samozřejmě také ve výběrových komisích).
Drobil odstoupil kvůli politicky zarámovaným podezřením a ne proto že je vinen (to by se ho klaus nezastal). Nevím jestli se vrátí do exekutivy, záleží zda se očistí (že ho má ODS za místopředsedu je mi fuk - nejsou můj kůň).
Jen rozlišujte mediální a trestně právní rovinu problému.
Vláda obětovala jednu figuru z polticky účelových důvodů - to neznamená že půjde do tepláků. O tom rozhodují soudy.
Faktem je že politické reakce vládní koalice byly rozporné, opožděné a samozřejmě i účelové. A opozice toho logicky využila. Nic víc.
22. 12. 2010 | 15:16

Dalimír napsal(a):

Ale ale pánové,stále se budete opakovat a připomínat panu Dolejši milionek ? Věřim mu že to myslel dobře a nemůžete to srovnávat s kauzami různých kapitalistických vykuků ! On chtěl pomoci jen své partaji ,pro sebe nic ! Tak to je ! ŠTASTNÉ A VESELÉ Dali.
22. 12. 2010 | 15:26

acid ass napsal(a):

dalimire, není v pořádku když je z veřejných zakázek do stranických kas (jedno jestli do klausovské pravice nebo do komunistické levice) vyváděno nějakéto to povinné procentičko.
To jestli konkrétní osoby jsou korupčníky nebo nejsou je jiná věc, to je pochopitelně věcí policie a soudů.
A pro myšáka - kdo hledá hlavu chobotnice, doporučil bych mu privatizační mafie. tam se přesunuly klíčové miliardy a tam je i snaha vydělávat se ziskem dál, třeba i z veřejných zakázek. V tomhle systému jsou pěšáci spíš ti řadoví politici (tím spíše opoziční).
A svatý Michálek ? Tady jsem spíš skeptický - ve svém postu (šéf velkého státního fondu není drobnost) nemohli být naivní, nejspíš se jen svou neobratností dostali mezi koaliční mlýny a zachrańovali si na poslední chvíli kůži.
22. 12. 2010 | 15:50

vlk napsal(a):

Pne Dolejši ,sledoval jsem včera velmi pozorně celou debatu. A dozvěděl jsme se spoustu věcí. Které neuvádíte. Opravdu - spoustu. Včetně toho , že papež je patrně trapný heretik a modlář. Od Víta Bárty.
Ale i spoustu dalšího.

popsal jsme to zde:
http://www.vasevec.cz/blog/o-cerne-taskarici-z-vcerejsi-snemovny-a-take-o-tom-jak-vit-barta-sdelil-papezovi-ze-je-blbec-a-o-znamenitem-happy-endu/?Key=1d6b032a9d9f8c803f97e00fb3ace915&Handler=CMS_Module_Blogs@likeIt(9898)#likers-load-9898

A budete mít důvod k radosti. Zcela vyjímečně jsem tam pochválil poslankyni z vaší partaje. Jak se snadno dočtete.Doufám, že mi po zásluze střihnete Líbí.
22. 12. 2010 | 16:29

LUF napsal(a):

Dalimír napsal(a):

"Dobrý den všem ! Pane Dolejši vím ,ještě nedozrál čas k převzetí moci u nás KSČM!.... Moc bych si přál aby se to v česku otočilo a kapitalisti a mafiáni zmizeli v propadlišti dějin !"

Když převezmou moc komunisti, kapitalizmus mají v plánu zachovat. Přečtěte si diskuzi s Dolejšem tady pod článkem:

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-dolejs.php?itemid=11588

Takže v tomto směru si naděje nedělejte. Říkají že mají v plánu socializmus, ale tím pojmem myslí kapitalizmus se sociálními prvky jako je například v severských státech. Proč si říkají "komunisti"? - nevysvětlil ale zřejmě aby mátli voliče jako jste vy a daří se jim to. Proč u nás není už teď ten sociální kapitalizmus? Protože na to zatím nemáme. Jedním z našich hlavních problémů je korupce ale ani v tomhle směru bych si od komunistů moc nesliboval po zkušenosti jak zrovna Dolejš "obstál" v testu zákon za milion - nejhůř ze všech.

http://www.novinky.cz/domaci/180057-mistopredsedove-kscm-a-kandidat-za-top-09-by-za-penize-zmenili-zakon.html

Nechte si to projít hlavou ...
22. 12. 2010 | 18:21

Jeňýk napsal(a):

asi neudělám radost ani fandům pravicové vlády ani kritikům kapitalistických vykuků, ale tvrdím, že nositelem politické kultury dnes u nás není žádná strana.
Za mafiánský kapitalismu prostě nemůže jen klaus - za to mohou všichni na kterých bolševická i kapitalistická "normalizace" stála a stojí.
Te´d se tu všichni rozčilují a někteří politici dělají ctné, ale já bych to jejich špinavé řemeslo bral s rezervou.
To neznamená že neplatí lufe, co jsme psal i ymšákovi - tj.
že věřím více faktům vyšetřování policie než spekulacím některých redaktorů bulvární MFDnes.
A vlku, to že např. Bárta teď zbožnuje klause - bodejt by ne. Pokryl ten zmatený véčlařský tanec sv. víta, který od voleb předvádějí a ještě přesvědčil policejního prezidenta aby rezignoval se ctí.
V každém případě přeji spokojené vánoce i když určitě ne díky jakémukoliv politikovi.
22. 12. 2010 | 19:39

LUF napsal(a):

Jeňýk

Ad korupce: Podle policie nebyl spáchán trestný čin, protože se zatím jednalo o předběžnou a nekonkrétní dohodu - viz video dole

http://zpravy.idnes.cz/dolejs-milota-a-stodulka-prisli-kvuli-loterijni-korupci-o-funkce-ph9-/domaci.asp?c=A090929_083951_domaci_taj

Tedy žádnou spekulaci nějakého novináře (reportér neměl zájem někoho usvědčit, stačí mu když si lidi udělají obrázek). Kdyby se nejednalo o korupční domluvu, proč by kvůli témuž jiní poslanci odstoupili?
22. 12. 2010 | 20:13

Targus napsal(a):

To Honza:

Jak pak jsem Vás asi urazil, vážený?
Tím, že jsem se pozastavil nad vaším srandovním názorem?
Zcela správně jste uvedl, že ti praví komouši, lépe řečeno, ti, co byli u komunistů, jsou v podhradí a v ptákostraně, jakož i ve spřátelených formacích.
Tak jakápak křeč, když to tam znovu té modré ptákostraně nadšeně hodíte, jen aby se náhodou nedostali k lizu ti méně bystří, kteří si ani po 20 letech neuvědomili, že je na čase převrátit kabáty?
22. 12. 2010 | 21:13

Dalimír napsal(a):

Když by to zde převzali někdy komunisté a pokud by to fungovalo jak v číně tak si myslím že by nebylo co řešit ! Podkopávat režim který by měl v globálu VŠEM lidem u nás přinést prosperitu a budoucnost pro mladé ,tak to by se nemělo a v číně se za to tvrdě trestá ,protože oni jsou dobře poučeni s chyb které dělaly bývalé nomenklatury v minulém století v evropě ! A vidíte všichni antikomunisté že přece jen na té ideji něco je ! Když to funguje v číně tak proč ne jinde ve světě ! To by ovšem kapitalisti i u nás nesměli být sobci zhromaždující majetek jen pro sebe a přitom ještě stíhajíc okrádat poctivé pracující lidi ! Čínané jdou ted příladem v hospodaření celému světu protože režim tam tvrdě potírá veškeré zlodějny,a tak se to správně !
22. 12. 2010 | 21:42

Dalimír napsal(a):

opr. příkladem ! D.
22. 12. 2010 | 21:45

luf napsal(a):

Dalimír

V Číně komunisti vládnou ekonomice kde vládne tvrdý kapitalizmus. Ohledně sociálních jistot a demokracie je to pravý opak kapitalizmu jaký je v severských zemích jaký by si přál Dolejš. Koukám že moc nemáš přehled, přesněji řečeno nemáš žádný - to jsi typický volič KSČM
22. 12. 2010 | 21:56

Dalimír napsal(a):

Lufe jste chytrý jak rádio a asi to tak bude jak zde uvádíte ! Potom ovšem název KSČM a existence vůbec ,téhle strany by pro pana Dolejše měla ztratit smysl ! Dal.
22. 12. 2010 | 22:37

tata napsal(a):

pane TARGUS

dik v zkanzenu sme ted, prosim dejte mi větu kde pišu že KSČ JE HROZBA.
22. 12. 2010 | 22:42

Da.Rock napsal(a):

Na tématicky protikurupčně zaměřený článek p. Dolejše odpovídají jeho odpůrci poukazem na Dolejšovo selhání při jednání o hernách.
A mají pravdu.
Dolejš na to samozřejmě může odpovědět, že kdyby nebylo tohoto škobrtnutí, našli by si cokoliv jiného, třeba Horákovou.
A taky bude mít pravdu.
A já říkám - pravda je v tom článku. Doporučuju všem, aby si před čtením vždy zakryli jméno autora, blog si přečetli, utvořili si na něj názor a pak se teprve podívali, kdo je autorem. Možná budou mnozí překvapeni, jak často se shodnou s ideologickým nepřítelem.
22. 12. 2010 | 22:45

LUF napsal(a):

Dalimír

Proč? Ten název sice neodpovídá cíli strany jaký on uvádí ale zase dobře funguje jako obchodní značka pro získání voličů. Většině politiků jde o koryta, komunisti se mírně odlišují, že ani nemůžou věrohodně předstírat že jim jde o něco jiného
22. 12. 2010 | 22:50

Viola napsal(a):

Vlku, nebyla ta poslankyně

o níž jste se zmínil Semelová?
23. 12. 2010 | 00:23

Targus napsal(a):

To tata:

"chybí protivaha proti teto koalici a oba akceptovat komunisty jako volitelnou stranu nemužem"

Když podle vás KSČM není hrozba a proti pravici chybí protiváha, ptám se proč tedy ne komunisty?
Oni nejsou v KSČM? To jsou mi novinky.
Nebo myslíte ty komunisty v ODS? Ale ti byli pouze u komunistů.

Proč tu ze skanzenu vytahujete prastarou (nejmíň 20 let) antikomunistickou odrhovačku?
Proto, aby si z Vás pravičáci dělali kozy?
Anebo ty osly, o kterých píše v posledním blogu Vladimír Koubenec?
V tom případě pozdravujte iluzionistu s vlčími ocasy.
23. 12. 2010 | 00:34

gilgameš napsal(a):

Otázky historie jitří lidi,nesporně.I onen radostný okamžik-osvobození od fašistického jha násilí r.1945,katování, se mísí s pocity bezradnosti pochopit bezprostředně následující kritéria pro osudy lidí dál.Takže jsme spíše rádi,když se mezníku vzdalujeme.Spisovatel,který za protektorátu psal a napsal,nebo psal a vydal svou knihu,nejeden byl později laureátem státní ceny.Ovšem jeden z těch,či více,kdo od 6.5.1949 do 10.5.1945 se zbraní bojoval proti Hitlerovcům,stál celý život politicky a existenčně výše než onen spisovatel.který té příležitosti pro sebe nevyužil nebo neměl k ní odvahu.A mnoho tu odvahu zaplatilo životem,spisovatel třeba ne.Pokud ho nechal protektorát být.Novinář,mnohem častěji přišel o život za okupaci nebo naopak soudem hned po ní.Vědec ,kterému po čase zavřeli nacisté jako jiným laboratoř,se po válce dopracoval k vynikající pozici a úspěchu,nehledě na pověst udavače.Vědec,který řídil protektorátní výzkum,přešel do řízení poválečného výzkumu.Vědec,který si vydal protektorátem knihy,emigroval nebo byl trpěn s kritikou buržoasního pavědce.Komunista,který riskoval jako jeho popravení kolegové život za protektorátu ilegalistikou,nezřídka byl později persekvován.Komunisté,kteří nežili za války v bezpečí v Moskvě,neriskovali ilegálně,protože nebyli nuceni,vesměs automaticky obsadili nejvyšší posty a pozice po válce a později podstatně přispěli do pojmu"padesátá léta".
Ne,opravdu kritéria roku 1948 a řady dalších následujích pro zhodnocení válečných postojů lidí jsou opravdu absolutně nepochopitelná.Nebylo v nich zrnko rozumu,zrnko spravedlnosti.Stádo se valilo absolutně slepé dál.Nevidoucí a neznající.Od toho opravdu nebylo mnoho čekati v žádném směru.Šlo tomu nějak zabránit? Špatný začátek že mnoho neznamená?
23. 12. 2010 | 05:49

gilgameš napsal(a):

opravuji výše:"kteří žili za války v bezpečí.."
23. 12. 2010 | 07:48

z dnešního Respektu: napsal(a):

Je nejvyšší čas, ukončit toto vaše zasedání, jež jste zostudili svým opovrhováním všeho dobrého a poskvrnili svými neřestmi; jste než sebranka a nepřátelé schopné vlády; jste než prodejní ničemové. Jako Ezau byste prodali svou zemi za kus bídného žvance a jako Jidáš zradili svého Boha pro pár drobných. Je ve vás vůbec kousek dobrého? Existuje nějaká neřest, jež by vám nebyla vlastní? Nejste o nic více věřící nežli můj kůň; zlato je vaším Bohem; kdo z vás neprodal své svědomí za úplatky?“

„Vy mrzké děvky, což jste svými nemorálními taktikami a podlými činy neznesvětili toto posvátné místo a neučinili z Božího stánku doupě zlodějů? Jste nechutně odporní celému národu; pověřili vás sem, abyste napravovali křivdy! Tak tedy! Seberte si své cetky a zamkněte za sebou. Ve jménu Boha, jděte!“
Dva úryvky z projevu Olivera Cromwella vůči Sněmovně reprezentantů při rozpuštění Dlouhého parlamentu, 20.4.1653
23. 12. 2010 | 08:28

mens sana napsal(a):

ono to s tím Cromwelem je složité, jako se všemi vojenskými diktátory. Proslul nejen svým radikálním puritánstvím, ale i krutým vyvražďováním civilního obyvatelstva.
23. 12. 2010 | 08:46

vlk napsal(a):

Viola

byla. Už to také vím. A dávala jim kouř až jim teklo z nosu. Zdejší kradokracii.
23. 12. 2010 | 08:53

anti politik napsal(a):

Da.Rock Dolejš má sice pravdu to ano, ale už nám nemůže a neměl by pravdu předkládat člověk o kterého samého se korupce otřela! (samozřejmě se to netýká jen Dolejše-jedou v tom všichni komplet) Pochopte, že vyháníme čerta ďáblem už dvacet let a výsledkem je totální rozvrat společnosti! My nemůžeme už stát za menším zmetkem proti větším, tím dosáhneme pouhého zakonzervování situace a nepohnem se o krok vpřed! My musíme stát tvrdě proti komukoli kdo se jen o korupci otřel-to je naše jediná šance!!
23. 12. 2010 | 09:12

Da.Rock napsal(a):

anti politik: Ano, to je pravda, přesto bych ale opravdu doporučil víc věnovat pozornost tomu CO se píše, než KDO to píše.
23. 12. 2010 | 10:01

myšák napsal(a):

přesně tak: jestli jeden zmetek začne ukazovat na druhého zmetka, tak - i když má v tu chvíli pravdu - je naše jediná a poslední možnost poslat je do pihele černý oba dva, a nekoukat, jestli se chapadlo vynoří zprava nebo zleva. To, že je Dolejš komunista, není podstatné. Je to poslanec, kterého novináři chytili při korupci.
Jinak a už vůbec ne nějakým okecáváním se chobotnice nezbavíme.
23. 12. 2010 | 10:06

myšák napsal(a):

Da,Rock: ano. Ale jakou hodnotu má moralizování (skoro se zdráhám napsat názor) jednoho lumpa nad jiným lumpem?
23. 12. 2010 | 10:13

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden násilnický text, který neměl nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (bohužel jsme jej včera večer přehlédl, což mne vzhledem k jeho odpudivosti dost mrzí).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
23. 12. 2010 | 10:36

acid ass napsal(a):

když jsou všichni lumpi, tak proč vůbec chodit k volbám. A na téma moralizování a skutečných řešení - netušil bych že budu v něčem souhlasit s veseckou ale tady ano :
http://www.novinky.cz/domaci/220488-vesecka-protikorupcni-material-vlady-mi-pripomina-publikaci-pro-materske-skoly.html
V každém případě se nyní připojuji k přání klidných Vánoc.
23. 12. 2010 | 11:22

Uster napsal(a):

viole s vlkem - ta vaše Semelová, není to ta Rudá Megaira, pardon, červená magistra pedagogiky, co má nejen normalizační slovník, ale hlavně usiluje o to, aby se na školy vrátili normalizační učebnice dějepisu ? Tak po téhle cestě ke Gottwaldovi a Stalinovi si s bolševikem jděte sami. Tohle dětem nepřeju.
23. 12. 2010 | 13:12

Irn-Bru napsal(a):

P. Dolejši, když jsem sledoval tento týden hlasování v PS, vzpomněl jsem si na nějaké hlasování PS někdy v r. 69, tuším to bylo. Tehdá proti důležitému normalizačnímu zákonu hlasoval poslqnec-komunista a poslankyně-komunistka, tuším, se hlasování zdržela. Dokážete. vzpomenout těchto lidí? Minulý týden členové trospolku JEDNOHLASNĚ si odsouhlasili, že jsou výlučně a jen lidský sajrajt.
23. 12. 2010 | 13:49

vlk napsal(a):

acid ass
netuším. Nic o ní neím. Jen to , že to zdejší partě tunáářů dávala velmi polopaticky a precizně sežrat.
23. 12. 2010 | 14:55

mouřenín napsal(a):

kapitalistická normalizace po klausovsku není tak zatuhle ponurá jako ta ze 70. let. Ale naštve rovněž.
To ale není důvod vykašlats e na politiku úplně popř. žrát některým médiím co si hrajou na zpravodajské hry uplně všechno.
Jestliže zasejí nedůvěru, tak sice neplatí presumpce neviny, ale měla by být možnost se očistit. Jinak vám na objednávku odstřelí každého na koho někdo ukáže prstem.
To k debatě myšáka a antipolitika, kteří by čistili poltiku o všechny, o koho se kdy média otřela. Nevěřím, že dnes policie a soudy chrání komunisty, ale věřil bych že někteří možná chrání ty bývalé, co jsou v různých stranách a sedí s těmi novými na penězích.
23. 12. 2010 | 14:58

mouřenín napsal(a):

ad vlk a Uster - o to snad u tzv. stalinistických komunistů nejde. To dr,.Sládek nadával hezky taky. Ale asi bude dobré se vyvarovat šikmé plochy extremistického populismu. Paní Semelovou beru jako zapálenou, ale nikdy ji volit nebudu, stejně jako ne paní Bobošíkovou.
Nechci žádné štvanice za názor, ale dával bych prostě přednost spolupráci rozumné levice a výchovně působit na ty "zdivočelé".
23. 12. 2010 | 15:04

ranhojič napsal(a):

Vláda se viklá a jsem zvědavý jak dlouho se bude viklat. Protože,jestli je vláda jako viklan, tak bude stát na jednom bodu a na jednom místě pořád.
23. 12. 2010 | 19:56

acid ass napsal(a):

vlku, taky netuším o čem mluvíte, to asi nebylo na mne a na na výroky Vesecké o Johnově protikorupčnímu manuálu, že ? I když v tomhle případě to docela precizní bylo.
23. 12. 2010 | 20:11

hoven napsal(a):

uvědomte si všichni, jak píše dalimir, že jirka dolejš ten milion nechtěl pro sebe, ale pro STRANU!!!! a to si uvědomte.
23. 12. 2010 | 21:36

Pepi napsal(a):

Princip pravicových -škrt-vlád je podfinancovat příjmy státního rozpočtu "Rovnou daní" s degresí a následně osekávat výdaje na státní zaměstnance, zdravotnictví, školství i sociální systém - většině. A s přílišnými neuváženými škrty v ČR (i EU) se prohloubí krize, sníží příjmy a zvýší nezaměstnanost..!
-
Důchodová DeForma - do privátních důchodových fondů je zlodějna století.
- Privátní důchodové fondy peníze nenafouknou, jen si trochu spíš VÍCE ukousnou a až budou muset začít vyplácet důchody, tak raději zkrachují.!
A zásadní problém důchodů - demografii to stejně neřeší. To by řešila podpora pracujících rodin s chytrými studujícími dětmi.
--------------------------------------
Nyní si platí sociálním pojištěním na důchod PRACUJÍCÍ.
Ale snížením sociálního a zvýšením DPH na 17-19% si zaplatí na budoucí i současný důchod všichni - ne jen pracující ale i NEPRACUJÍCÍ důchodci, studenti a děti.
- Takže to nejvíc postihne nejvíc rodiny s dětmi.!!
- Důchodci mají naději, že inflaci, která bude cca (prům.3%+6%) = 8-10% jim bude muset stát následný rok valorizovat.
-
To má být ta podpora pracujících rodin s dětmi..??
- To je snad lépe zvýšit sociální na důchod těm, kteří jsou starší 30-ti let a nemají děti, aby si na budoucí důchod více přispívali.
A úplným rodinám s dětmi snížit daně (nebo sociální) každému pracujícímu rodiči na každé dítě o 36-tis. Kč ročně.!!
- Proč systém zásadně měnit, když stačí řešit pokles porodnosti od r.1990-2005, nyní už se rodí zase více "Husákovi vnuci"..
- "Strom život" na ČSÚ = Animované grafy populačního vývoje v krajích 1991-2008
Populační vývoj 1945-2008: http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/animovane_grafy
-
Navíc peníze v privátních důchodových fondech budou mimo ekonomiku ČR (třeba se s nimi bude spekulovat na burzách) a tím budou chybět v cyklu výroba-spotřeba, aby zaměstnali pracující.
Nyní dle údaje v ČTv je v současných priv.důch.fondech 220mld. Kč, které chybí v ekonomice..!!
Jedině průběžný důchodový systém je dobrý pro ekonomiku státu a omezí inflaci financí pro důchodce.
Stačí jen trochu upravit parametry důchodového systému, využít růstu produktivity práce pro společnost, z hlediska demografie a případné podpory soukromého dospořování.
-
Přeji Vám, pane Dolejš, krásné a klidné Vánoce a hodně zdraví, štěstí a úspěchů v Novém roce 2011,
taktéž i všem diskutujícím, kteří chtějí řešit diskusí - prospěch té většiny v ČR.
24. 12. 2010 | 10:19

Pepi napsal(a):

VeVerky = Věci vykutálené - NEveřejné a NEdůvěryhodné..!! - (napsáno moc slušně)
- A začíná nám vládnout "loutková vláda" V.Klause ...
24. 12. 2010 | 10:26

anti politik napsal(a):

Da.Rock četl jsem to pozorně, o to nejde. Mluvil jsem o principu. Je už zcela mimo pochybnost pokud pozorně sledujete politiku posledních dvacet let, že i přes proklamovanou ideovou rozdílnost mezi ODS a ČSSD jim jde vždy a za všech okolností o to, aby do čela vlády usedla buď ODS nebo ČSSD! Tyhle dvě strany, které si demokracie nedemokracie stát rozdělily podle sfér zájmů se nakonec nikdy nepotopí ani po sobě nepůjdou a klidně se i spojí! Tudy cesta nevede. A KSČM? Prosím Vás kolem koho se dvacet let krade a dotyčný nic nevidí? Idiot, dedil poloslepý pako? nebo popkrytec, který zvesela využívá všech výhodiček, (jaký si tyhle dvě strany odhlasovaly) dvě desetiletí a ozve se až když je situace jasná nic nehrozí a ještě se může zalíbit? Teď to od něj neberu, to měl napsat už před několika lety a ne když už to všichni vědí! Nevšim jsem si nějakého výrazného boje proti korupci u KSČM a Dolejše před vypuknutím aféry! Řekl bych, ža KSČM pěkně potichu dvě desetiletí na tomto hnojišti participovala no a teď má být za hrdinu? My musíme napadat a bourat systém a nezlobte se o to nejde ani jedný straně-ty teď momentálně všechny bojují o zachování svých fleků a prachů a že teď při tom používají aféry ke svému zviditelnění je jen vedlejší produkt boje o moc!!
26. 12. 2010 | 09:41

anti politik napsal(a):

Da. Rock, tím chci jen říct, že podobných článků je tady už poměrně dost. Dolejš nepíše nic objevného nebo něco co bychom neměli možnost číst i od těch co v tom nejeli! Proto mám výhrady.
26. 12. 2010 | 09:48

Dalimír napsal(a):

Dobrý krásný vánoční den všem přeji! Nejlépe by soudruhu Dolejši bylo kdyby bylo zase všechno všech ale ti všichni by se museli ke všemu chovat tak jako by to bylo jejich vlastní ! Hlavně naučit lidi poctivě pracovat a vést zodpovědný život ke společnému vlastnictví ! Soukromý sektor vede člověka jen a jen k sobeckosti ! Nějaký váš skandinávský model žití nemůže v česku nikdy fungovat ,mantalita našeho národa tomu neodpovídá !Tak jak by to mohlo fungovat u lidí českého typu chtěl zavést náš bývalý tatíček Stalin ,bohužel ale nedotáhl to do konce což byla velká škoda pro nás všechny PRACUJÍCÍ ! U nás nějaká demokracie západního střihu nemůže nikdy fungovat páč chytráci a vykukové ji budou vždy využívat jen ke svému obohacování a na ostatní potřebné se vykašlou ! Každý nemá od přírody schopnosti podnikat a to se zde musí brát v úvahu ! Většina lidí musí HLAVNĚ PRACOVAT ! Ale kdo jim to umožní v tomhle systému ? Můžete mi pane napsat naco potřebujete všichni miliony pro svou potřebu ? Vdyt je to proti přírodě ! Naučte se všichni pánové,dříve byvalí komunisti SKROMNOSTI !!! To vám všem jen prospěje ! A Vy pane Dolejši nehrajte si na demokrata a budte komunistou ,přesně jak to máte v názvu ! At žije KSČM! Víte všichni jaké já mám heslo ? Nebát se a nekrást ! Nebo bát se krást ? Jak to vidíte vy pánové bývalí soudruzi ??? Zdravím všechny práci čest ! Dalimír milující mír ! @
26. 12. 2010 | 09:59

acid ass napsal(a):

mlátíte prázdnou slámu - dalimír už asi zapomněl jak se chovali před 21 lety lidi k společnému (určitě ne jako k vlastnímu). A antipolitik taky asi spadl na zem z bůh ví jakých výšin. Prý všichni kradou a kdo nikoho nechytně je blb. Že někoho sám nechytí když je to tak prosté.
Ale nadávání po hospodách (dnes i na netu), to nám vždy šlo výborně...ale co jak udělat, to už je jiná.
26. 12. 2010 | 13:49

Dalimír napsal(a):

Acide assi prominte ale vždyt právě jsem o tom psal že dokud se lidé nenaučí pojímat majetek veřejný jako svůj vlastní tak není o čem diskutovat ! A tohle je právě ten složitý proces který komunisti nedotáhli do zdárného konce ! NEMOHLI A TAKÉ NECHTĚLI protože už to vlastně ani komunisté nebyli ! Dali.
26. 12. 2010 | 15:24

Gabrielle H. napsal(a):

Vážený a milý pane Jiří Dolejš. A ten vtip o tom, jak "Drobil" letěl z osmého poschodí velikého činžáku znáte? Podobnost s Husákem čistě náhodná, protože Husák byl ošklivě rudý, zato Drobil krásně modrý :-),ale ta nehynoucí láska ke straně a vládě se tedy přehlédnout nedá. Zvláště při jeho uvědomělém hlasování o zachování vlády, i nějaká ta slzička dojetí vytryskla:-DDDD
Pane poslanče, mám nesmělý dotaz. Dojde někdy ve vaší partě k onomu pověstnému přestřižení pupeční šňůry s matičkou stranou alespoň ve formě vzdání se profláknuté značky KSČ-M? Odhodláte se k tomu alespoň vy, jako představitel mladší generace? Ono totiž v opačném případě budete v parlamentu stále jenom pro ozdobu. O koalici s kýmkoli si můžete až donekonečna nechat pouze zdát.
Vaše chyba a vaše škoda...
---
V tento požehnaný vánoční čas - mimochodem potrvá až do Tří králů - posílám vám a všem lidem dobré i té méně dobré vůle přání a pár dárečků k blížícímu se novému roku 2011. Pán pánů a Král králů Ježíš Kristus a jeho království světla, lásky, míru a pokoje ať je s námi se všemi. Pána temnot, Satana a jeho démony Mamon, Ego, Prachy, Byznys, bezuzdný Sex a zneužívané Drogy ať se propadnou do temnot, tam odkud přišly. Jedině tak můžeme uzdravit svoje tělo i duši a celou planetu Zemi. K tomu ať nám žehná Jesus Christ Superstar

---
https://www.youtube.com/watch?v=AdHG0E3aSjo
---
https://www.youtube.com/watch?v=UIrolfwN-VM&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=MhKWwoAuuC8&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=rlqXGk-RF-M
https://www.youtube.com/watch?v=pivmW_FX_EI&feature=fvw
https://www.youtube.com/watch?v=qXahJYGkYX4&feature=fvw
---
https://www.youtube.com/watch?v=vptON8d-3S4
https://www.youtube.com/watch?v=7k0xe2iAR3Q
https://www.youtube.com/watch?v=Ss8zzuBsb5w
https://www.youtube.com/watch?v=rfKfsIoEGe4
---
https://www.youtube.com/watch?v=XIJjUAqEna0
https://www.youtube.com/watch?v=LLfjG0QLe5w
https://www.youtube.com/watch?v=1vXy2-oVQO4
https://www.youtube.com/watch?v=DZ2J-3aCgaE
---
https://www.youtube.com/watch?v=Ft9qJ9NteQI&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=yUwPhrLlgx0&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=ZBZ0Fe44ppg&feature=fvst
https://www.youtube.com/watch?v=RWtzoZNb8kM&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=Ugql6D4pFKM&playnext=1&list=PLBD04C29ECDCADEAF&index=2
https://www.youtube.com/watch?v=K1YzK0Fiz-I
https://www.youtube.com/watch?v=7irynJtKI4I
---
https://www.youtube.com/watch?v=AdHG0E3aSjo
https://www.youtube.com/watch?v=ITK79auSsw4&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=O-vlysatIZQ
https://www.youtube.com/watch?v=APxXwp23hi0
https://www.youtube.com/watch?v=FkSA1g8WAjE&feature=related
---
https://www.youtube.com/watch?v=Wi0Oa1Zl0e8&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=UoLS3ma-twg&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=7YXtf7vtz3c&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=4Gae-n0Pb7Q&feature=related
---
https://www.youtube.com/watch?v=oYSYHN-w8dg&feature=related
---
https://www.youtube.com/watch?v=C5CmMm_SRpM&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eosud%2Ecz%2Fcs%2Fclanek%2Ephp%3Fid%3D9258&feature=player_embedded
---
Další díly si prosím vyhledejte v nabídce ukázek napravo. G.H.
26. 12. 2010 | 23:44

Gabrielle H. napsal(a):

sorry, tady je ten slíbený vtip :-DDD
https://www.youtube.com/watch?v=CH1sefMTj4o
26. 12. 2010 | 23:46

fanda napsal(a):

Fandím KSČM.Bráním vás na Internetu(rapidshare pod NWO).Líbí se mi Vaše libertariánské názory(přemluvil jsem příbuzné,aby Vás volili v Praze).Jste jediná strana,která je schopna prosadit libertariánský socialismus podle Noama Chomského.Obdivuji Venezuelu,Bolívii,Argentinu,na Internet jsem dal dokument Olivera Stone,Sout of the Border,sehnal titulky.Slováci jej přeložili,jde na dračku,cítím změny názorů občanů,obdivují JA.Když Chavez dokázal vytvořit 100 tisíc družstev,proč né my.Městská výrobní a zemědělská družstva,suterény paneláků se mohou přeměnit na družstevní dílny(uliční komuny jako ve Venezuele).Nemusíme všechno dovážet z Číny.Na sídlištích můžou vyrůst mikro-drůbežárny ve správě uličních komun,kuchyňský odpad,trochu zrní,vitamíny a máte vajíčka bez dioxinu.Na krajích měst zemědělská družstva,práce pro nezaměstnané,ubytovny pro bezdomovce.Občané budou kupovat Pražská,Kolínská jablka,česnek,družstevní bezpečnostní agentury,kde nebudou okrádaní zaměstnanci.A pro zvýšení sebevědomí nejtýranějších občanů libertariánské prapory,standarty,Hugo Chavéz,Che Guevara,Noam Chomsky,Adam Kokesh,Néstor Kirchner.Až český anarchisti vybudují první výrobní nebo zemědělské družstvo,budou libertariáni.Mám na Internetu kladné ohlasy,mělo by to chytnout občany.
06. 03. 2011 | 14:28

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy