Je vláda důvěryhodná?

11. 08. 2010 | 11:58
Přečteno 5694 krát
Vláda dostala důvěru. Se 118 poslaneckými hlasy v zádech je to formálně nejstabilnější vláda od vzniku samostatné české republiky. Pevná vláda je určitě prvním předpokladem klidnějších dob pro práci i podnikání. Potud česká demokracie splnila svůj domácí úkol. Volič vyřkl svou vůli a na jejím základě se ustavila výkonná moc.

Týž volič ale vzniklou vládu zrovna velkou přízní nezahrnuje. Jen 35 % dotázaných je spokojeno s koalicí a obsazením vlády. Možná je dobře i to. Sotva vás zklame, od koho moc nečekáte. Vlažný a neemotivní přístup nám třeba umožní vnímat moc trochu střízlivěji bez čertovských rohů a andělských křídel.

Vedle numerické stability je jistě možno vidět i nějaké vady na kráse. Premiér má zatím slabou pozici uvnitř vlastní strany. Ta pozice by ale měla přirozeně posilovat. ODS evidentně oslabí v komunálních a senátních volbách, takže se těžiště moci přirozeně posune blíže k předsedovi strany a vlády. Ten bude sedět na penězích a prebendách, ostatní pramínky oslabí a vyschnou. Pokud ale Nečas nepozdvihne preference, bude čelit vnitřnímu tlaku v druhé polovině období.

To TOP 09 je pevně v rukou bývalých lidoveckých bossů v čele s kmotrem Kalouskem. S pospávajícím blanickým rytířem na fangli udělali terno a to neřekli poslední slovo. Nadcházející volby by mohly přinést triumf a vytlačení ODS z dominantní pozice na české pravici. Stranu tak nyní ohrožují jen mlaskání nebo vážná choroba jejího čtyřiasedmdesátiletého maskota.

Veřejné věci jsou naštěstí odsouzeny k dostředivému fungování. S programem slíbíme všechno všem jsou tu nalevo od komunistů, tu populističtější než Bobo, a onde zvedají pravicovou pěst odpovědnosti. Necháme se překvapit, nakolik tohle vítězství marketingu nad rozumem vydrží s dechem. Potenciál dosud není vyčerpán, což je pro vládní stabilitu příslibem.

Už vládní program ukázal, že volební sliby se zas tak moc vážně brát nebudou. Mantra nezvyšování daní padla, a svatý cíl vyrovnaného rozpočtu je nadále alibisticky slibován daleko za horizontem této vlády. Slavná rozpočtová rada bude sepisovat jen jeden byrokratický elaborát navíc, reálnou pravomoc nedostane... Zmírňují se trochu i silná hesla v sociální oblasti. Vláda bude zdánlivě manévrovat na nevelkém prostoru. Nebezpečí nevratného poškození systémů zdravotního a penzijního pojištění ale nelze podcenit. Tam jsou ty největší lobbyistické tlaky.. A peníze.

Role opozice nebude veliká. Sliby o zapojení opoziční strany do dialogu v realitě rychle zmizely. Napřed se vznosně hovořilo o tom, jak bude mít ČSSD předsedu parlamentu. Pak se přišlo na to, že Sobotka je na to moc mladý, Hašek moc plešatý, Zaorálek ukecaný a neslušný k vládnímu sponzorovi Bakalovi. Škromach jim připadal moc hubený, Nakonec se ukázalo, že nejlepším sociálním demokratem v čele sněmovny bude Němcová z ODS.

Přestože jsem si tu vládu představoval jinak, nemohu než jí popřát úspěch. Není to určitě moje vláda, ale je to vláda mé země. Moc Vám, pane Nečasi, nevěřím, ale výsledky, ty vám ze srdce přeji. Tak zlomte vaz.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

PatientO.T. napsal(a):

"Veřejné věci jsou naštěstí odsouzeny k dostředivému fungování. S programem slíbíme všechno všem jsou tu nalevo od komunistů, tu populističtější než Bobo, a onde zvedají pravicovou pěst odpovědnosti."

Jako by od vás opisovaly...
11. 08. 2010 | 12:09

hoven napsal(a):

vlada neni ideální, ale hlavně, že do ničeho nebudou kecat socani a komunisti. to je nejduležitější.
11. 08. 2010 | 12:11

jo napsal(a):

"Pak se přišlo na to, že Sobotka je na to moc mladý, Hašek moc plešatý, Zaorálek ukecaný a neslušný k vládnímu sponzorovi Bakalovi. Škromach jim připadal moc hubený, Nakonec se ukázalo, že nejlepším sociálním demokratem v čele sněmovny bude Němcová z ODS"".

:-)))))) Super
11. 08. 2010 | 12:14

be menget napsal(a):

vite pane Havel vzhledem k tomu ze chysta navrat velkej jyrka popr chce prosadit ratha do cela strany jsem jiz o vas jako o slusne konkurenci nasi pravice ztratil idealy. Preju pad na hlavu z velke vysky treba se vam tam rozsviti a bude plnit svou roli jak mate. Take vam preji hodne stesti.
11. 08. 2010 | 12:17

kord napsal(a):

Proti této vládě mohou jít občané i se zbraní v ruce.
Sama to přiznala.
Já bych občanům doporučoval, aby toho využili v co největší míře.
11. 08. 2010 | 12:23

Al Jouda napsal(a):

To autor : Víte, pane docente, ono to s tím dialogem s opzicí se má tak, že jsou to všechno jen jalové kecy. Vláda si nakonec stejně udělá to, co chce a tak veškeré dialogy jsou ztrátou času a energie. Úlohou opozice je konstruktivně kritiźovat počiny vlády, to znamená současně s pošpiněním vládních skutků přednést vlastní řešení problému a vrýt se tak nesmazatelně do podvědomí voličů.A vo, vo, vo tom to je !
11. 08. 2010 | 12:25

hoven napsal(a):

kord,
pokud by zrušila volby, prohlasila svou vedoucí ulohu a začala vraždit a zavírat lidi jako to dělali komunisti, tak mužou jit proti takové vládě občané se zbraní v ruce, jako to udělali mašíni. to by bylo naprosto v pořádku. to bych souhlasil.
11. 08. 2010 | 12:35

Čochtan napsal(a):

Je vláda důvěryhodná?
Víc než vy, víc než vaše partaj.
11. 08. 2010 | 12:35

mleziva napsal(a):

Pokud vládě jednohlasně vyslovují komunisté se socialisty nedůvěru, bude to nepochybně velmi dobrá vláda.
11. 08. 2010 | 12:41

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, důvěryhodní především zde...
http://ateo.cz/f/images/s/s...
Veselé krizování už bude konečně líp...
11. 08. 2010 | 12:45

Mistr XXL napsal(a):

Znáte soutěž nejslabší máte padáka? Na Paroubka a Zaorálka vůbec nemáte. Dokonce i Sobotka byl tvrdší vůči nepřátelskému táboru modráků.

Do příště se doučte správná slovíčka, kteří používají ostří hoši od fochu. Základem jsou věty "okrádají střední třídu", "berou chudým", "podporují nejbohatší", "porušili všechny sliby", "okrádají obyčejné lidi".

Také se naučte kódovanou řeč a správná oslovení, jako "Modří khmérové", "Famiglia 118", "Al Calous", "roztlemený Nečas". Příznivci současné vlády rádi doplní další.

Zkrátka a dobře, pracujte na sobě, musíte být pořádně naštvaný samec s hlasem co zní z Bruselu až do nejzažší české vesnice, ne nějaký čajíček, co tu pisklavým hláskem šeptá.
11. 08. 2010 | 12:46

Jan Holubář napsal(a):

Ono se rádi zapomíná. Vzpomeňte si všichni, jak se choval Paroubek před volbami 2006 a po nich ! Před volbami ale i potom,když fungovali přeběhlíci z ODS směrem k ČSSD, tak se kdenalo o konstruktivní poslance !Opačný pohyb - zrádci a zastřelit, utrhnout hlavu a já nevím co ještě. A po volbách 2006? Jen si vzpomeňte, jak se chopval, co slíbil a druhý den již nebyla pravda. A choval se jako konstruktvní opozice?? Také neuznal volební víteztví ODS. No teď to dostal zpátky, když koalice ho také neuznala. Neškodila by trochu lepší paměť.
11. 08. 2010 | 12:57

Bunny napsal(a):

to Holubář:
Konstruktivní poslanci? Nulová tolerance? Nebylo to, staříku, čirou náhodou naopak? Paměť má sídlo v mozku, nikolivěk v hýždích, víme.
11. 08. 2010 | 13:07

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, konstruktivně pochopitelně - bez nás si ani ruce neumejou...
Jó sockomové, tak pěkně pochodem vchod a jistě víte i kam...
Veselé krizování konečně bude líp..
http://ateo.cz/f/images/d/d...
11. 08. 2010 | 13:08

Da.Rock napsal(a):

Já této vládě naopak úspěch nepřeju. Úspěch totiž bude znamenat plnou realizaci jejích cílů, což jsou cíle škodlivé a špatné pro občany této země. Bude to podobné jako u Topolánkovy vlády - nejužitečnější byla, když nedělala nic.
11. 08. 2010 | 13:09

hoven napsal(a):

oranžovym komunistum začíná docházet, že se 4 roky k ničemu nedostanou. oni se těšili, že si zprivatizujou letiště. konta za gripeny a pandury začinají vysychat. bohužel stále mužou drancovat kraje. jestli se dostane pitr přes paroubkovo odstřelovače až k soudu, tak to začne byt zajímavý.
11. 08. 2010 | 13:12

RA napsal(a):

ta vláda určitě není bezchybná...ale je o 98% lepší než vláda za účasti Paroubka,Škromacha,Ratha,Zaorálka,Filipa,Grebeníčka,Jandáka,Zgarby , Tvrdíka a kakaového Boba.
Zaplaťpámbu za tuhle vládu , v porovnání s těmi jmény je vlastně vynikající.
11. 08. 2010 | 13:18

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat...
http://ateo.cz/f/images/n/n...
Veselé krizování...
11. 08. 2010 | 13:19

Levičák napsal(a):

Reakce diskutujících je jednoznačná vláda jejich důvěru má.Ale otázka je : má vláda důvěru ostatních občanů země?V podstatě je to o ničem.Jen budoucnost ukáže pravdu.A tu by znala jen Sybila.Ale je zajímavé,jak odpůrci ČSSD a KSČM rádi čtou blogy jejich příznivců,aby se potom mohli vzmužit a pustit se do autorů a pokud možno ostře,aby bylo vidět jak se jich nebojí a jak jim prohru přejí,ale vždy je lepší tvrdit něco na co jsou důkazy,a to co slibuje dnešní vláda je zatím v oblasti Sci - Fi.Dnes se mě jeden takový chvalitel vlády ptal,kdy půjde do důchodu,když je ročník narození 1955.Když jsem mu řekl,že v 63 letech a 4 měsících jeho chvála ubírala na síle.
11. 08. 2010 | 13:34

Martin, toho jména druhý napsal(a):

"Stranu tak nyní ohrožují jen mlaskání nebo vážná choroba jejího čtyřiasedmdesátiletého maskota."
No, myslel jsem si, pane docente", že jste větší formát. Ale vypadá to, že paroubkovština je infekční.
11. 08. 2010 | 13:39

Béda napsal(a):

hoven,

(replika kordovi.) Myslím, že nemáte pravdu. Bratři Mašínové si na základě důvodů, které oni považovali za pádné stanovili svůj cíl i prostředky, kterými jej "naplňovali". Až s odstupem času se měl svět dovědět, že šlo o bojovníky proti režimu a jejich cíl (mimochodem sami mluví o tom, že chtěli přispět k vyvolání 3. SV mezi západní hemisférou a sovětskou sférou vlivu) byl v ČR legitimizován.

Podle slov exsvazáka premiéra jsou tyto vzory následováníhodné. To znamená, že kdokoli podle stejné logiky z jenom jemu známých důvodů (skutečná anebo zdánlivá křivda byrokratů, sociální propad zaviněný vlivem státu...) může povstat se zbraní v ruce, určit si bez omezení metody a prostředky a zahájit svoji soukromou válku proti tomu, kdo je v jeho očích tyran. A budoucnost buďto jeho rozhodnutí posvětí anebo zavrhne. (Podobně jak tomu bylo u Mašínů za komunistů a později v dobách Nečasu.
11. 08. 2010 | 13:40

Doug Badman napsal(a):

Nejdůvěrzhodnější jste samozřejmě Vy, pane docente a Vaši papoušci.
11. 08. 2010 | 13:48

Béda napsal(a):

Je vláda důvěryhodná? V očích jednoho ano, v očích jiného ani náhodou.

Důvěryhodnost vítězných politických stran a jejich emisarů v ministerských křeslech se dle mého odvíjí a přímo úměrně závisí na míře naplňování jejich předvolebních slibů a programů. Přes úsilí mediokratů znalých způsobů zamlžování, odvádění pozornosti a měření dvojím metrem tomu tak bylo vždycky.

Tak jak postupně vyplouvali různé aféry, tiché dohody a vedlejšky, korupce a programové faux pas, klesala popularita vlády a jejich členů. (Vzpomeňme jenom na Smlouvu ODS s občanem, Topolánkovo, "kdyby věděli..., Kalouskovy velevýhodné zakázky...)

Přesto je velice zajímavé, že vědouce výše uvedené, lidé opět zvolili vládu ODS a do křesla vrchního pokladního ustavili podporou jeho strany toho samého Kalouska, který byl nedostižným šampionem v plýtvání.
11. 08. 2010 | 13:52

Alex napsal(a):

Dougu Badmane, co furt máte i ti Vaši kamarádi ve zbrani - ani tohle Vám nevoní? A to je docent až kekhle vstřícnej.
11. 08. 2010 | 13:54

vlk napsal(a):

Pane docente,
na vaši otázku je jednoduchá odpověď.
noa si jako hladový krokodýl.
Bud e stejně nenažraná, stejně sociálně citlivá, stejně schopná dialogu.

A kd y s ebud e lámat chleba? Až s postupujícím časem , bude těmhle modrým Khmerům , jak je nazval Hanák ve svém článku v Právu předevčírem a já to rád opakuji, byť s e za svou famiglii 118 také nemám důvod stydět, bude krátit čas klesat preference. pak dojde i na vnitřní pnutí. Škoda , žě nadcházející komunálky nejsou aspoň o rok déle. To už bychom mohli mít projekt ODS C co si eufemisticky říká VV , více méně z krku.

Ovšem uvidíme , co s koalou provedou volby speciálně v Praze.
Kd e ODS je už dnes evidentně zoufalá, když nemá ani klídra na primátorský post a zkouší takové lidi jako brnkal Kalousek nebo exbrankář Bříza...
To známka absolutního zoufalství a bezkoncepčnosti. když předseda pražské ODS nebojiný vysoký straník prostě není ochoten to vzít na sebe a hledají mouřenína s popularitou, který ten nářez zinkasuje za ně.

A TOP? Ano , její slabé místo je občan Schwarzenberg..... A hladovost jejího členstva. vrcholového členstva. Ony malery přijdou. Přijdou.
11. 08. 2010 | 14:08

Jan Holubář napsal(a):

Buny:
Nebylo tak zcela. Pokud jde o paměť v hýždi, jsi na tom zcela nepochybně dle tvého vyjádření podstatně hůř než já, mladíku...Fakt si toho moc nepamatuješ.
11. 08. 2010 | 14:09

Marcus Agrippa napsal(a):

Volby dopadly jak dopadly. Nečasova vláda má relativně silnou pozici. Její důvěryhodnost je ale velice pochybná ( samozřejmě ne u těch co si podobnou vládu přáli ). Každopádně jen těžko se teď bude na něco vymlouvat a ČSSD udělá určitě nejlépe, když začne fungovat jako nekompromisní - ale věcný - kritik a opozice. Témat ke kritice bude opravdu hodně ( navíc pokud se potvrdí černé předpovědi Kalouskových zásahů do ekonomiky ). Každopádně dost děsivě působí některé nadšené - ideologické - výkřiky na různých diskuzích ( tady bohužel mediální propaganda zafungovala na 110% ).
11. 08. 2010 | 14:12

Koleda napsal(a):

Ať je pan docent jakýkoliv, jedním se liší od zbytku své partaje. Říká sice, že to není jeho vláda ale vláda jeho země a tak ji přeje úspěch. To je gentlemanské na rozdíl od paroubkovského slovníku Sobotky, Škromacha, Zaorálka a dalších.
11. 08. 2010 | 14:18

rejpal napsal(a):

Koleda
Moje vláda to taky není, ale taky jí naprosto sobecky přeji úspěch - pokud si pod tím představuji totéž, co ona. Opak si může přát jen fanatik nebo masochista
11. 08. 2010 | 14:26

papucci napsal(a):

Strana autora blogu prošla individuálně optikou voličů nejlépe s 22%.Ale voliči nemají možnost ovlivnit doplňkovým kolem voleb,do jaké koalice půjde politická reprezentace strany jíž dali hlasy.Vyjímečně si to vyzkoušely pomocí nic neříkajího počtu 4000 svých internetových fanoušků (také voličů?) VV.
Myslím si,že ČSSD by
vyhrála s 80 % a ne s 22%,kdyby dokázala voličům vyložit své hnací kolo její ekonomiky,t.j. např. by po jejím výkladu bezpečně věděli,že jejich peněženky budou už za její vlády nabity 3x více penězi,t.j.1.5x více než v r.1990.V tom je u voličů většinou i započten spád událostí v USA,myslím.Tendence tomu nevěřit.Místo toho ČSSD volila cestu přídavků vybraným skupinám lidí,navíc závisející stejně jako nájemné kdysi za ní na hlasování v parlamentu-což jako nepřímá a nejistá částečná podpora nepůsobila na více než 22 % voličů.Předsudky proti ní u voličů nebyly.Minimálně jejích nevoličů asi usuzovalo složitěji jako třeba,že zvýšení daní položí firmy nebo zahájí propouštění.To už by nechali na ní co s tím udělá,jak následkům zabrání.
Chtít přesvědčit,znamená sám být přesvědčen,sám znát cestu.To u ní chybělo.Takový pocit z ČSSD z nás mnoho má trvale,aniž tím dává jiným za toto preference.Oni jsou na tom podobně.Pak voliči přidělují hlasy dle svého mínění téměř rovnocenným kvalitám, a ty posléze samy rozhodují kdo s kým se spojí,aniž to volič ovlivní ,zde např. více jak za svých 22% u ČSSD .
11. 08. 2010 | 14:42

SuP napsal(a):

Béda -
To, co tu povídáš, že "voličům" vadilo, vadilo jen vám levounům, ale hodně jste si o tom vyprávěli.
To, že tihle lidi přesto volby vyhráli, by mohlo znamenat, že těm, kdo je volili, to nevadilo.
11. 08. 2010 | 14:55

SuP napsal(a):

vlku -
Ještěs do těch proroctví zapoměl"Es kommt der Tag".
11. 08. 2010 | 14:57

Béda napsal(a):

SuP,

zřejmě máte problém s vnímáním. Lidé o Topolánkovinách a Kalouskovinách sice věděli ale díky neúnavné přičinlivosti jednotné fronty mediokratů - obrazu Paroubka,"Řecka" a sociálnědemokratických "komunistů" nakonec zvolili vládu "odpovědnosti".

Teď tu odpovědnost a plnění slibů budou moci okoštovat.

Garantuji vám, že až ji prubnou, pak teprv uvidíme důvěru vládě. (A možná i jinačejší věci).

PS: prozatím vláda zdatně natahuje čas a mlží. Ještě neproběhly podzimní volby. Až proběhnou začne teprv fičák.
11. 08. 2010 | 15:00

SuP napsal(a):

papucci -
Smekám před takovýmto názorem sociálního demokrata.
11. 08. 2010 | 15:02

Pobo napsal(a):

SuP: (11.08.2010 14:57:19 )

Klidně možné. Pamatuj si, že vlk_z_aktualíně má pravdu VŽDY!!! Naprosto a naprostou ...
Jasné?
11. 08. 2010 | 15:04

Jedla napsal(a):

vlk křivdí krokodýlům. Ačkoliv velmi vývojově starý plaz, řada druhů krokodýlů je překvapivě schopna sociálního chování včetně rodičovské péče - například nejen že střeží svá nakladená vejce, ale pečují i o vylíhlé krokodýlky, reagují na jejich hlas, pomohou jim vyhrabat se z hnízda či přenesou je jemně do vody. Ničeho tak vyspělého se nelze od současné koalice nadít, ti jsou tak na úrovni kaprů, co klidně sežerou právě nakladené vlastní jikry nebo později potěr. Připomínají mi jedovaté kapry z nejmenovaného rybnikářství, které majitel krmil rtutí mořeným obilím (prošlé osivo). Našimi "rybáři" jsou zjevně bankovní domy a penzijní fondy, a zájemci o privatizaci zdravotních pojišťoven. Té rtuti ale už kapříci pozřeli dost.

Těm, kdo zde volají "hlavně když ve vládě nejsou ti a ti" přeji dlouhou opici, neb kocovina bude krutá.
Jednak v této vládě jsou jen a jen bolševici (v pravém váznamu toho slova - bolše je rusky více), jednak optimismus je dnes jen nedostatek informací.
11. 08. 2010 | 15:04

SuP napsal(a):

Bedo -
Ty si myslíš, že voliči, jejichž preference zvitězily, jsou tak blbí, aby nevěděli, že napravovat následky blbého předchozího hospodaření a nepříznivého vývoje ve světě něco nestojí?
11. 08. 2010 | 15:05

Béda napsal(a):

SuP,

ještě k té vládě "odpovědnosti". Její guru byl guru i ve vládě minulé "odpovědnosti". A byla tam i ODS. Předtím léta dohlížel na rozpočty a většinu z nich podpořil.
11. 08. 2010 | 15:07

Germanicus napsal(a):

Pane docente, dějou se to ve Vaší partaji, ale věci. Včera (10.8.) řada soc. dem. poslanců vystoupila v diskuzi před hlasováním o důvěře vládě. Předpokládal bych, že na webu soc. dem. budou dnes k dispozici jejich vystoupení. Omyl, je tam pouze vystoupení Sobotkovo a Zaorálkovo. Ještě, že máme blogy aktualne.cz, tak je k dispozici ještě vystoupení Paroubkovo. Podle novin (Právo) měl velmi zajímavé vystoupení Michal Hašek. Našel jsem ho na webu poslanecké sněmovny a pro zvídavé a přemýšlivé dávám na něj link (vystoupení hledejte mezi 18.30 - 19.00 hod.):
http://www.psp.cz/eknih/201...
Jako upoutávku pro čtenáře mého příspěvku jsem překopíroval poslední odstavec Haškova projevu:
"Teoretické myšlenkové směry, ze kterých čerpá tato vláda a hrdě se k nim hlásí, propagují ideu individua, které je plně zodpovědné za svůj osud. Projevem takové zodpovědnosti může být bezesporu vlastní pojištění. Pokud tato vláda získá důvěru Sněmovny, budou se možná davy zodpovědných občanů už zítra pokoušet najít pojišťovnu, která by je byla ochotna pojistit proti následkům vládní činnosti této koaliční vlády. Mám ale, dámy a pánové, velkou obavu, že žádná pojišťovna na světě nebude ochotna tak velké riziko podstoupit."
Ještě jednou doporučuji si přečíst celý Haškův projev.
11. 08. 2010 | 15:13

Jirka H napsal(a):

Taky se mi líbila vaše poslední věta pane Havle. Tak dovolte abych i já popřál hodně zdaru České straně sociálně demokratické. Není to sice moje strana, ale je to naše sociálně demokratická strana a mohla by toho učinit hodně užitečného. Aspoň v to doufám...
11. 08. 2010 | 15:13

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text, který byl v rozporu se zdejšími pravidly zvýrazněn na úkor druhých, v tomto případě napsán celý velkými písmeny (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
11. 08. 2010 | 15:20

vlk napsal(a):

SuPe
opět špatně. Pleteš si mne s nějakým Topolánkem. to byla jeho hláška. Moje je : Nikomu nerostou stromy do nebe. A nic nebude zapomenuto.

nejsem nácek a ani Topolánek, abych potřeboval jejich výroky.

Tobě se třeba líbí. Dřív bych se divil . U tebe. Dneska už ne.


pobo
zkuste mít někdy pravdu vy. Zatím tu jen blábolíte.
11. 08. 2010 | 15:23

vlk napsal(a):

germanicu
fakt dobrý!
11. 08. 2010 | 15:23

Germanicus napsal(a):

vlk:
Dík a zdravím :-)
11. 08. 2010 | 15:29

veverka napsal(a):

Pravičáci se teď nebudou moci na nic vymlouvat.Mají pohodlnou většinu 118 hlasů.Můžou cokoliv.Nikdo nemá sílu jim v čemkoliv zabránit.Nic jim tedy nebrání realizovat zde pravicový ráj na zemi.Velice se na to těším.
11. 08. 2010 | 15:32

SuP napsal(a):

Germanicus -
fakt dobrý!
11. 08. 2010 | 15:34

mat napsal(a):

Koukám, že socani dostali rozkaz a všichni blogují jak o život. Sexymozek, Sexytrubka, Zaorálek, Havel, dokonce i Génius průměrnosti tady plká ... no to jsou mi ale věci. Třeba mají pocit, že když teda budou na té SÍTI blogovat, skajpovat, fejsbůčet a twítrovat, tak budou víc IN. A řídí se poučkou, že nejde o obsah, jde o kvantitu >> ještě přemluvte Jandáka a Ratha, ať je vás víc :-)
11. 08. 2010 | 15:34

kiruna napsal(a):

Seriozne myslena fakticka poznamka tem myslenkove jednodussim, radujicim se, ze konecne jsou u vlady "ti jejich pravi hosi", co to tem komousum a socanum natrou:

Bude-li trRO vlada skutecne zodpovedna a myslici na budoucnost, nebude prosazovat zadne reformy bez konsenzu napric politickym spektrem, tedy bude jednat a vyjednavat s opozici. Nebude bolsevicky valcovat z pozice sily, jak to delala vlada Topolankova v euforii z nabyte moci a myslenim "Po nas potopa". Takova vlada by totiz riskovala, ze by jeji reformy mely trvani jen do pristiho prehoupnuti politickych sil po nekterych dalsich volbach.

P.S. Vcerejsi nediskuse k interpelacim opozice vypadalA , bohuzel, velmi podobne jako nekdejsi protlaceni Topolankova batohu bez diskuse senatem. Osypavali se z toho vyrazkou i nekteri senatori tehdy vladnoucich stran.
11. 08. 2010 | 15:34

Pobo napsal(a):

Vlku, já už to tady před časem sám uznal (někde pod článkem Lexe), že vidím jako hlavní smysl podobných diskusí se vyblábolit. Taky tak často činím, bo mne to v těchto vysoce erudovaných diskusích k tomu neskutečně svádí. Nějak jsem z "diskutování" vyrostl. :o))

Ale pokud se někdo považuje za špičkového diskutéra (který je navíc tak vstřícný), nic proti tomu nemám, není to můj problém. Pá pá. :-)
11. 08. 2010 | 15:35

VDC napsal(a):

Hele - další!
11. 08. 2010 | 15:35

SuP napsal(a):

veverka -
Vidíš jak plácáš. Nás strašíš a sám se těšíš. To je schíza jak bejk. Kúrva Fix!
11. 08. 2010 | 15:35

kiruna napsal(a):

opravuji, melo byt ..BUDE-LI TATO VLADA..........
11. 08. 2010 | 15:36

robos napsal(a):

to Germanicus:

zdá se mi z první četby,že opozice,nejlépe asi Hašek a Filip,zdůrazňuje,že ODS krátkodobě užitečným programem maskuje dlouhodobě okleštění demokracie v ČR (řada bodů prohlášení je rozebrána jimi)-v oblasti mezinárodní,demokracie a lidských práv.
Měla by se o těchto výhradách vést dále veřejná diskuse:jde o náznak,pokus,neobratné formulace,chytání za slovo? Směřuje se k pozdější autokracii?
Jakoby koalice chtěla provždy nápis na parlamentu pro sebe:Prosím,nerušte! Pracujeme na rozdíl od vás.
11. 08. 2010 | 15:41

Pavel napsal(a):

Podle vytí modrých svazáků vidím, že jste se trefil, pane Havle. Mimochodem, ten předposlední odstavec o výběru předsedy Poslanecké sněmovny fakt nemá chybu. Držím palce!
11. 08. 2010 | 15:52

Alex napsal(a):

mat 15:34:43
Nemylte se. Já si poslechl jen Ratha a stálo to zato. Pobavil celou sněmovnu, mne nezklamal a jeho citace hlášek vůdců koalice dostala i knížepána. Ocenil realitu Ratha stejně jako já.

usmívající se smajlík
11. 08. 2010 | 15:58

Rumcajs napsal(a):

Radši nám řekněte docente, kterej kmotr vám zatáhne ten Tvrdíkův předvolební galakoncert ? Přeci jenom, to Vaše dojení skrze poslaneckou sněmovnu,nájmy kanceláří atd...,to nemůže stačit.

P.S.
Jo a nechte tam něco pro ty sociálně slabší !Nebuďte zas tak nenažraný.
11. 08. 2010 | 16:01

Jedla napsal(a):

Stavební spoření, vlku, není hra pro děti. Tam jseu velký peníze (v hypotékách taky, a ono to často patří stejnému).

Takže se stane co? Ne, nikdo nic neokrájí. To není dobrý pro byznys.

Kalousek jen poslal vzkaz: Máte svůj podnik v MOJÍ čtvrti kontinentu, a potřebujete nutně OCHRANU, aby Váš byznys třeba nelehl popelem. Doba je zlá, bezpečí je drahé.

Oni zaplatí. Rádi zaplatí. Vždycky pěkně v termínu.

Kalousku akbar.
11. 08. 2010 | 16:02

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, Hašek samozřejmě vždy nejlépe, jak jinak, a je to docela machr i na náhody...
http://www.lidovky.cz/podiv...
Veselé krizování bude líp...
11. 08. 2010 | 16:07

vlk napsal(a):

Pobo
oce'nuji s chopnost sbekritiky. Jo, ocenil jste s e správně. Nejsou ovšem všichni jako vy . tedy ,aby sem chodili s e vyblábolit.

je tady spousta špičkových diskutérů - přírodovědec, monika, Lex, Pinus, Tupelo, rebel, např. kteří mají perfektně načteno a vyzdrojováno. Je jich d aleko více, než ten malý vzoreček, co jsem uvedl. Od tch s e lz mnohé dozvědět. ke konkrétním problémům. Nicméně ,vás se to netýká. Vy se sem chodíte vyblábolit. Vaše gusto.


jedla
omyl. S tím stavebkem je to na s padní. Jaké to může mít důsledky jsem popsal už v první diskusi na tohle téma. . Včetně výpočtů . Pod dolejšem. Je to tam v diskusi k nalezení.
11. 08. 2010 | 16:26

jenicek napsal(a):

Pobaví, když socan paroubkovy éry píše o jiných "vítězství marketingu nad rozumem":-D
11. 08. 2010 | 16:30

Pobo napsal(a):

Vklu, nejenom já (sem chodím blábolit), ale spousta ostatních (včetně některých z Vašeho výčtu), akorát si to nějak nepřipouštějí. Ale to nevadí, jejich věc. Někdo na to časem přijde, někdo nikdy. Tak už to bývá. :o))

P.S.: Než sebekritikou, spíš bych to nazval sebereflexí (neboli konkrétně: občas si i nějaký ten svůj výplod s odstupem přečtu). Doporučuji. Ale nenutím. Každého věc. Zdarec.
11. 08. 2010 | 16:35

hoven napsal(a):

béda,
ne , já si myslim, aby občané mohli obrátit zbraně proti vládě, musí být naplněny některé náležitosti, vláda musí vykazovat znaky totality, to znamená musí zrušit svobodou soutěž politických stran, zlikvidovat opozici , zlikvidovat svobodný tisk a omezit zakladní práva a svobody občanů a rozpoutat proti svým oponentům teror, který se projevuje masovým zatýkáním a zavíráním. to není na libovůli občanů. to by si potom každej rudooranžovej psychopat myslel, že muže bojovat proti vládě, kvuli tomu , že mu vláda zdraží rohlíky. to takhle nefunguje, ale snad nejsi uplnej d...l abys to sám nevěděl??????
11. 08. 2010 | 16:35

hoven napsal(a):

béda,
ale samozřejmě chopit se zbraní může každej, já si myslim, že rudí po ničem jinym netouží a nikdy netoužili. ale doufám, že pokud by neska rudí zase chtěli dělat bordel, že nastoupí armáda s ostrýma adostanou výchovnou lekci.
11. 08. 2010 | 16:41

Faust napsal(a):

hovene,

armáda? Kde ji máte, človíčku nešťastná? A ostrý? Že by jim na ně Kalousek našel rozpočtovou rezervičku?
Ono i šetřit se musí umět.
11. 08. 2010 | 16:54

hoven napsal(a):

faust,
kdokoliv, kdo udrží vidle. jestli budou komunisti dělat bordel, nastoupí druhá fáze sametové revoluce
11. 08. 2010 | 17:02

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text vykazující znaky spamu (opakovaně publikovaný identický text pod více než dvěma blogy blogy).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
11. 08. 2010 | 17:03

Faust napsal(a):

hoven

nechápu tok Vašich myšlenek; nejdřív armáda, teď zae vidle.
Víte, ony ty vidle (a kosy a cepy) má i druhá strana.
Jinými slovy: občanská válka.
Tak to tedy za sebe říkám NE.

A Vám se hodně divím, že se takovou myšlenkou vůbec zabýváte. Prezentujete se jako příznivec pravice... no to tedy potěš pánbůh tuto republiku.
11. 08. 2010 | 17:13

vlk napsal(a):

Pobo

nezbývá než doufat, že v té nastoupené, sebekritické cestě budete pokračovat. Třeba tak, že zjistíte, že jste s e hrubě mýlil, když můj malý výčet skutečně moudrých diskutérů cejchujete stejěn jako když něco napíšete vy osobně.
11. 08. 2010 | 17:21

hoven napsal(a):

faust,
ja sem akorát reagoval na korda, on tu razil myšlenku, že když vláda bude dělat reformy, tak pry ma právo na ozbrojený odboj jako mašini.
11. 08. 2010 | 17:23

klok napsal(a):

Pane Havele, tato vláda opět začíná lidi mystifikovat a je jen dobře, že pravicolevicové strany jsou v opozici. Tady to nedopadne dobře a potom už pravice nebude moci tak žvanit včetně mystifikačních novinářů, kteří lidem dávají poloinformace nebo samé mystifikace. Byly by dobré informace od levice a rychlá kritika na lži a nepravdy, které musíme vyslechnout z médií, které jsme povinni platit. Což není demokratické. Tyto média umí dávat pravdivé informace díky reportážím od jiných lidí. Jinak nejsou na úrovni.
11. 08. 2010 | 17:45

Pobo napsal(a):

Třeba bych i molh pokračovat ještě dál, Vlku, a na zdejší skutečně moudré i tu jejich věcné a korektní diskusi se konečně vy.... .
Aspoň nebudu ztrácet čas ... s ...
I když občas tu jsou zajímavé články a občas i názory, ale kdo se tím má prosekávat.
11. 08. 2010 | 17:48

Raven napsal(a):

Přípravu nelze projevům v parlamentu upřít.Ale nevím co politiky tolik ranilo,zda totiž z parlamentu čiší více výsměch nebo strach.Pocit,že ve směru k lidem se to nikdy nepohne.Jakoby proti sobě stály naježeny Antarktida s Arktidou, s rozdílem,že tam chvíli létali nad Arktidou zpěvní ptáci.Antarktida mlčela,čekala na sčítání hlasů-ker ledových.Ale čí slunná léta jsou kratší?
A začalo to tím,že si lidé nahlas kdysi říkali,že komunismus byl rovníková Afrika,které se radno vyhnout.Jenže to to pravé nepravé začalo přechodem od něj k předpokládanému lepšímu:tam se vyvinuly i ty role,které i dnešní vláda hodnotí jako cílově odstranitelné:role kmotrů,dinosaurů-všech kdo tvořili velkou vodu,která brala vší majetek,necenila si práce,která neměla psané zákony,která se tvořila jako absolutní spravedlnost sama ze sebe.
On Joch má pravdu v tom,že usiluje-li společnost jenom o přežití pro jednotlivce,je asi lepší ji zničit.
11. 08. 2010 | 17:52

hoven napsal(a):

rusko rozmístilo v abchazii protiletadlové rakety. kdyby něco podobnyho udělali američani soudruh zaorálek dostane svuj obvyklý hysterický záchvat.
11. 08. 2010 | 18:06

Tencokida Hnuj napsal(a):

Je vláda důvěyahodná ?
Každá vláda je důvěryhodná.
Je důvěryhodný exbratr, padákový kejklíř a b´hvíco ještě Al Calous?
Ano. Zejmén po snížení/zvýšení daní je.
Je důvěryhodný politický turista, konzervativní politik najímající si soukromé očko místo soudu - občan Schwarzenberg ?
Ano. Zejména mezi voliči Strany Zelených je velmi důvěryhodný.
Je důvěryhodný "já sice u toho byl, ale o ničem jsem nevěděl" Nečas ?
Jo, pro podobné jako je on je důvěryhodný, zejména po pracovní době.
Je důvěryhodný někdo, kdo svou účast ve vládě opírá o zmanipulované referendum svého fan klubu ?
Určitě je. Asi jako čerstvě ženatý sňatkový podvodník.
(Ale já osobně bych mu sto korun nepůjčil.)

Závěr tedy jednoznaně charakterizuje tuto vládu jako poměrně vysoce důvěryhodnou, pouze s malými vadami na kráse. Tak velikosti pihy na tváři Kristýny Kočí bych to viděl já.
11. 08. 2010 | 18:34

vlk napsal(a):

Pobo
už teď vám mohu sdělit , že váš odchod bude doprovázet pláč a lkaní jak na pohřbu cikánského krále..
Jej to bude neštěstí!
11. 08. 2010 | 18:49

Béda napsal(a):

hoven,

máte pravdu. Někdo kdo přijde o majetek jako rodina Mašínů (ti přišli o majetek díky vyvlastnění, po sametu přicházejí lidé o majetek nejrůznějšími způsoby - třeba díky podvodníkům, nevymahatelnosti práva, opatřením vlády... Až pravicí ovládaný parlament a vláda začne odbourávat sociální stát a zavádět antisociální politiku jak má v plánu, bude pokračovat v postupném oklešťování demokracie - jak naznačili v minulém období Langer a Benda mladší, bude pokračovat v zadlužování budoucnosti alá Kalousek, zprivatizuje si povinné penězovody - nelze vyloučit prakticky nic.

Nečas svatořečením zločinců a heroizací jejich činů založil precedent, který v nové době může najít následovníky. Je to snad vyloučeno?
11. 08. 2010 | 19:06

hoven napsal(a):

béda,
to je nesrovnatelný. samozřejmě na každe vládě v dekokracii se dá najít tisíce chyb, jako je korupce atd. ale ja si myslim, že občané mají oprávo vzít do rukou zbran, jako to udělali mašini, pouze, když je narušena demokratická podstata státu, to znamená, zrušení svobodných voleb, soutěže politických stran atd. to jsou podstané ustavní atributy demokratického systemu. nemužeš brat do rukou zbran, protože seš neschopnej a neumíš si vydělat peníze a ocitnul ses v socialní tísni. to je tvoje hloupost.. to by ses choval jako komunisti při převratu v roce 1948.
11. 08. 2010 | 19:13

Béda napsal(a):

hoven,

jenom pro zajímavost. Zkuste na globu porovnat v kolika státech/ světadílech a jak daleko od svých hranic má rozmístěny své jednotky Rusko a v kolika USA.

Až budete mít hotovo, přijďte poklábosit.
11. 08. 2010 | 19:15

Béda napsal(a):

hoven,

co když někdo nabyde přesvědčení, že demokratická podstata státu začíná být narušena tím, že státní policie a vládou outsorcovány soukromé organizace pronikají stále víc do soukromí (- stačí přece tak málo, že...), svoboda projevu v médiích masového dosahu je oklešťována, demokracie se stává otázkou peněz a cirkusovou kulisou...

Co kdo může a co kdo nemůže, není nikdy jisté. Lidé obvykle brali do rukou zbraně tehdy když je (anebo špičky které je ovládaly dohnaly ekonomické důvody ke změně politických pravidel.)

Když vláda oligarchů zbídačí nejchudší a zažene do úzkých střední třídu, není vyloučeno vůbec nic. A historie pak udělá ze vzbouřenců zločince anebo hrdiny.

Nečas s Topolánkem, již vzhledem ke své minulosti si začali zahrávat s nebezpečnou třaskavinou. Jednou by se pověstné ucho mohlo utrhnout a i umírněný "připosr...k" jak pravil Topolánek, by se mohl probudit.
11. 08. 2010 | 19:34

razin napsal(a):

to Béda:
je cítit,že jste z té historie politiky nešťastný.Ideál nebo cokoliv? Hlavně lumpárny? Měřit,která politika je větší lumpárna nikam nepovede.To nedefinuje cíl.
Zvraty,bych předpokládal, vznikají z tísně a ztráty nadějí nebo světélkování nových nadějí.Sociální frustrací se tyto motivy pouze rozšiřují o úctyhodný počet bojovníků (i bojovnic).
Nejvíc špičky společnosti hejbou žlučí,když se buď chovají jako zlatá mládež,nebo soustavně na vše kašlou a tiše kradou.Též monotonie ohýbání hřbetu se jednoho rána probouzí v masách jako odpor,hněv,žluč.Vyměšování žlučí? Žlučí?
Nevěřím,že někdo někdy nakopal svou společnost pro nic za nic.
Glorifikovat cary a císaře-je zbytečné,i když byli předurčeni.
Chemická explose je buď citlivost k otřesu nebo sloučení více substancí.Ale existují i někdy stabilizátory.
Kam cpát a do koho peníze,věčný klam,sebeklam,jitření všech věčné.
11. 08. 2010 | 20:01

hoven napsal(a):

béda,
tak pokud je člověk blázen, tak samozřejmě muže nabyt přesvědčení o čemkoliv. pokud nechapeš rozdíl mezi tim, co dělá dnešní vláda a co dělali komunisti po roce 48, tak ti to nemam silu vysvětlit. pak už ti nezbývá než zahajit odboj.
11. 08. 2010 | 20:02

hoven napsal(a):

beda,
já bych si přál , aby měli američani raketovou základnu u nás. ne jenom kvuli rusku, ale hlavně kvuli našim sockomunistum.
11. 08. 2010 | 20:05

Béda napsal(a):

razin,

kdepak, já nejsem nešťastný. V tomto ohledu jste naprosto vedle.

Pouze rozebírám otázku důvěryhodnosti vlády a možné varianty vývoje po legitimizaci násilného odporu Nečasem.
11. 08. 2010 | 20:05

Béda napsal(a):

hoven,

Američané chtějí mít základnu - údajně vyhodnocovací centrum raket krátkého a středního doletu - v ČR kvůli Rusku?

Vondra plandal úřece něco o Blízkém východě.

Teď jste mě svou informovaností dostal.
11. 08. 2010 | 20:08

jarpor napsal(a):

Pane europoslanče,

Na rozdíl od Vašich spolustraníků, kteří píší o řeznících, o vyvolávání občanské války, a vládě naprostých amatérů... Paroubek, Zaorálek, Sobotka a další...
si vážím toho, co jste napsal v posledním odstavci.

Taky bych si představil jinou vládu, s jinými lidmi, jako důvěryhodnější...
Voliči rozhodli které strany, demokratickými volbami uvnitř stran zvolení lídři rozhodli kdo...

Ač stojíme oba na jiném břehu jedné řeky ale Vaše : "Není to určitě moje vláda, ale je to vláda mé země."
je to, co by si měli uvědomit mnozí... Vašimi spolustraníky počínaje .... Hanákem a zdejším Vlkem konče.

Třeba těm posledně jmenovaným dojde, že nálepka vlády této země "modří Khmerové" je ukázkou jejich vlastní tuposti a bezbřehé nenávisti.
Nenávisti nejen k lidem jiného názoru ale k demokracii jako takové...

Hezký večer
11. 08. 2010 | 20:10

jarpor napsal(a):

Hnoji

"Závěr tedy jednoznaně charakterizuje tuto vládu jako poměrně vysoce důvěryhodnou, pouze s malými vadami na kráse. Tak velikosti pihy na tváři Kristýny Kočí bych to viděl já."

To a další stran důvěryhodnosti členů vlády říká skutečně důvěryhodný....
Jak to bylo... ? ... Volím VV, uvidíme ?
Přijměte gratulaci. K důvěryhodnosti. Vaší.

Hezký večer
11. 08. 2010 | 20:14

hoven napsal(a):

béda,
já nevim, proč chtějí mít američani u nás základnu. já sem napsal sve duvody.
11. 08. 2010 | 20:16

Béda napsal(a):

jarpor,

pamatuji si doby nedávné, kdy byl p. Havel zde cepován svým modrým fanklubem kvůli své minulosti, kvli svému budižkničemství na zlaté žíle v Bruselu a pod.

Jak málo někdy stačí, aby se náhled změnil. Popřát diplomaticky vládě oponentů hodně úspěchů. Přitom jde o gesto. Kdyby někdo chtěl být puntičkář, musel by se p. Havla zeptat. Úspěchů v čem? V naplňování antisociálního vládního programu, který je v příkrém rozporu s programem ČSSD?
školné, důchodový opt- out, privatizace zdravotních pojišťoven, očesání sociálních výdajů až na dřeň, zrušení Zákoníku práce...)

V úspěšnosti šetření na chudých a středně bohatých a úlevách bohatým?
11. 08. 2010 | 20:21

dabei napsal(a):

to Béda:

O J.Havlovi by šlo napsat?:

"Vším čím jsem byl,jsem byl protože jsem slušný."
11. 08. 2010 | 20:26

Tencokida Hnuj napsal(a):

jarpor
Vidím, že provozování flašinetu na lázeňské kolonádě je vašim druhým nejoblíbenějším koníčkem hned po omílání konformních drbů na pavlači.
Jen tak dál, začínáte úspěšně konkurovat místnímu sockomoušskému bijci, bývalému propagatčíkovi wb gardenovi.
Nu , prostě trpajzlík k trpajzlíkovi sedá.

Nebo že by to bylo jen tím horkem ?

V tomto případě doporučuji abyste si na kolonádu vzal papírovou čepici zrobenou z Mladé fronty (dnes) a na pavlač ten Váš slušivý růžový slunečník s reklamou na
gutalax.
11. 08. 2010 | 20:54

Kritik napsal(a):

Gratulace gentlemana novému předsedovi vlády a vládnímu kabinetu (jak je uvedena v závěru článku) připomíná blahopřání dobré chuti hejnu pištivých myší, které hlídacímu psovi ukradly kus špeku a teď si na něm pomlaskávají.
11. 08. 2010 | 21:05

jarpor napsal(a):

Béda

Pokud se domníváte, že jsem na autora náhled radikálně změnil - jste na omylu.
Jen mi nečiní potíže vyjádřit to, že svým názorem na vládu jsme se "potkali".
Vy říkáte symbol, já bych to nazval slušností a uznáním reality. Tečka.
Nejprve definujte co je sociální, abyste mohl cosi trousit o antisociálnosti.... Zrušení zákoníku práce ? Něco mi uniklo ?.... Nebo Vám naskočilo ? Tečka. Druhá a poslední.

Hnoji

Proč ten sarkasmus a mrmlání o pavlači ? Začal snad já důvěryhodností ? A komu se podobám - no to je na Vás... :-))
Konečně, soudím, že bychom si s wbgardenem na pivečku měli co říci...

A pro Vás - trochu šaratice. Lepší jak gutalax. Pijte ji. Zrychlí Váš krok...

Hezký večer
11. 08. 2010 | 21:29

Tencokida Hnuj napsal(a):

jarpor
To pivo ale z pavlače nelejte dolů, chlapi.
Mohli byste polít Supa.
Také hezký zbytek dnešního drbání.
Tedy pokud nejdete na noční na lázeňskou kolonádu.

A pokud byste sebou neměl na pavlači flašinet, tak něco pěkného k tomu pivu. Speciálně pro wb gardena :

https://www.youtube.com/watc...
11. 08. 2010 | 21:36

jarpor napsal(a):

Hnoji,

nesmíte pod tou pavlačí šmírovat...
Co houby ? Rostou ?

Hezký večer
11. 08. 2010 | 21:38

gaia napsal(a):

jo to se to trsalo na diskošce
11. 08. 2010 | 21:52

Evča napsal(a):

Ňa ČT 24 jsem sledovala schůzi poslanců k vyjádření důvěry vládě.Myslela jsem,že mám halucinace u interpelaci z opozič.stran ODS,TOP9,VV je ignorov. odchodem ze sálu.Celou dobu kromě hlasování o vládě nám všem ostat.voličům důrazně dávali na vědomí,že zbytek národa je nezajímá.Uvedené strany volilo cca 2 mil.voličů a pokud stat.údaje jsou přesné tak ČR nemá pouze 2 mil.občanů.Ministři Nečas,John,a neustále spící anebo zívající "kníže" byla celá vláda.Mrzí mně,že jako daňový poplatník si v odvedených daních platím poslance,co nejsou schopní seděť na prd.. a vyslechnout názory ostat.politických stran.Trojkoalice je moc jistá v kranflecích a je evidentní,že ji k vládnutí postačí 118 hlasů a opozice je nezajímá.Myslela jsem ,že nový "Primus" na pol.scéně bude praktikovat slušnou politickou kultúru ,ale skutečnost je jiná.Lidři strany se vyměnili,ale nadřazenost,netolerantnost k názorům pol.odpůrců zůstala.Ostatně starého psa novým atd.
11. 08. 2010 | 22:02

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, místopřísežní zde sockomové nepotřebují ani šaratici ani gutalax. Rychlý průběh zvláštěpak po volbách zařídí přece tencovica...
Jo a není to tak dávno, co hnojové zde zakládali i jakési krvesmilné bratrstvo spolu s méďou a jinými též sockom doktory a moc moc si při tom libovali, jak to s těmi společnými krvinkami nebo promilemi mají.
Jisté ovčem je, že když této zemi se pokoušel vládnout železničář spolu s tak tak dostudovaným právníkem jako ministrem finací, tak už nikdy nemůže být hůř.
Pevně doufám, že místní sockom hauznumerolog předhodí před půlnocí zas a ešče nějakou tu vytunelovanou prý miliardu, ale bezpečně taky vím, že ty parlamentí nářky sockomů nikdo přepočítávat nebude. My všichni normální máme totiž furt co dělat.
Pochopitelně, když někdo má ovšem zcela konkrétní poznatek o jakékoliv zlodějně, tak taky určitě ví, kde je nejbližší policejní stanice a co je jeho občanská povinnost. Pokud žáddný konkrétní poznatek sockom nemá, tak si zase jenom a pouze cintá svoji sockom propag mašli. Ale to už známe, že.
Veselé krizování bude líp....
http://ateo.cz/f/images/s/S...
11. 08. 2010 | 22:07

Tencokida Hnuj napsal(a):

Nikdy není řeka stejná. John není Bursík.
A ČEZ není ABL. A Kočí není Zubová.
A podzimní volby se nedají zmanipulovat tak jako referendum véčkařů.
Jen ten občan Scwarzenberg se nemění. Ten je skutečně ve svém přístupu k diskuzi s opozicí konzistentní.

Dobrou noc definitivně.
11. 08. 2010 | 22:10

PatientO.T. napsal(a):

2 Evča:

"Ostatně starého psa novým atd."

Máte pravdu. Proč tedy marnit čas posloucháním starého štěkotu starých psů, na které nezbylo žrádlo? (Viděno pohledem vládnoucích starých psů).
;-)
11. 08. 2010 | 22:12

Evča napsal(a):

To:Čochtan Osobně Vám tuto vládu ze srdce přejí a sebe a zbytek národa lituji.Na pohádky a zázraky jsem již trošku stará.
11. 08. 2010 | 22:12

Qiedo napsal(a):

Germanicus:
Dal jsem na Vaše doporučení a záznam vystoupení M.Haška jsem si přečetl.Doporučuji i dalším.Škoda,že není v politice podobných lidí více.Říkám-li více,myslím podstatně více.A přidám znovu Vámi uvedený odkaz.

http://www.psp.cz/eknih/201...
12. 08. 2010 | 02:21

Skogen napsal(a):

Pěkný článek, lehký sarkasmus mu sluší. Humor tady doma budeme potřebovat. Dokonce i ti, kteří si stále ještě myslí, že se budou smát spontánně.

V průměru každá dvacátá rodina s hypotékou má vážné potíže se splácením, nominálně jde o úvěry ve výši cca 30 mld. korun. V USA vedla ke kolapsu desetina problematických hypoték. Bude-li pokračovat strategie úspor na střední a nižší třídě a stoupnou-li příslušníkům těchto výdaje při poklesu příjmů, máme se na co "těšit".
12. 08. 2010 | 09:39

Germanicus napsal(a):

robos, Qiedo:
Je zajímavé, že obecně v soc. dem. (včetně jejich webu) jsou upřednostňováni stále stejní lidé (např. Sobotka, Zaorálek, Urban). Řada dalších a schopných lidí je poněkud dávána do pozadí. Za všechny jmenuji např. hejtmana Jihočeského kraje Jiřího Zimolu. Ani Michal Hašek není moc prezentován, přestože je poslancem, hejtmanem a předsedou asociace krajů. Jenom nevím proč si (Hašek) nedal ten svůj projev aspoň na své webové stránky...?
Jinak velmi zajímavě, zasvěceně a informovaně dlouhodobě o situaci uvnitř ČSSD informuje Štěpán Kotrba z Blistů. Zde je jeho hodnocení diskuze opozičních poslanců 10.8. ve sněmovně:
http://www.blisty.cz/2010/8...
12. 08. 2010 | 09:41

Tencokida Hnuj napsal(a):

Germanicus
Ten Haškův projev není nijak přelomový.
Jednostranná distribuce břemen je konceptuálním i normativním viděním světa alá Al Calous.
On prostě dělá celý politický život poskoka mafiím. Tedy ten hoffaktor Národního souručenství.
Tu cenu "nejlepší ministr financí Všehomíra" mu michodem udělili bankéři a analytici.

Ta hra na menší a větší zlo, kterou tady poskoci Mafie typu Kalouska, ale i Svobody a desítek dalších napříč politickým spektrem předvádějí, demoralizovala valnou část voličstva tak, že se bojím, aby se účast v příštích volbách nesnížila tak, že vyhrajou komunisti.
Což by znamenalo jediné - vytvoření Pravolevého bloku Národního souručenství.

Řada schopných lidí je dávána do pozadí, říkáte a dáváte příklad.
Ano a řada všeho schopných lidí naopak začíná vystrkovat růžky. Za všechny jmenuji primátora ostravy Kajnara.

Mějte se.

Já budu volit buď Zelené nebo Cibulku.
Uvidím. :))
12. 08. 2010 | 10:28

Skogen napsal(a):

Nejlepší volbou je zelená cibulka. Tedy ta mladá, jarní. Do husích jatýrek jako dělaná. Navíc to lze konzumovat na rozpečeném chlebu.
12. 08. 2010 | 11:30

Tencokida Hnuj napsal(a):

Skogen
:))
12. 08. 2010 | 11:53

Germanicus napsal(a):

Tenco:
Jo, přelomový není, ale tzv. mediální mainstream o tom stejně (radši) mlčí. Stejně jako o práci soc. dem. hejtmanů (pokud zrovna neruší proplácení poplatků).
Jó, zelená cibulka... :-)
12. 08. 2010 | 13:06

robos napsal(a):

to Germanicus:

Já si myslím,že ČSSD se bez přerodu neobejde.I když vlastně za vytvoření koalice mimo ni,tak příliš nemůže,nelze to ovlivnit.
ČSSD má příliš tlakovou,mainstreamovou politiku,je příliš homogenní než aby lidé typu skokanů,milující nekonsistentní rozhodnutí,improvizace jako Kalousek a lidé z VV s nimi šli v pevném bloku.ČSSD naopak není svou robustností členstva schopné předvádět tanec mezi vejci ještěrek TOP09 a VV.
Nicméně začínám se domnívat,že je něco pravdy na tom,že ODS nějak pomáhala vzniku a udržení svých koaličních partnerů daleko dříve.Patrně od aféry Čunek již ne nezřetelně.ODS má zájem asi na tvarování justice směrem k průchodnosti jejich koncepce,proti které blisty a opozice v parlamentu protestují.Pokud podnikatelé zbaťovští,vyrazí oni místo Nečase opozici karty z ruky.Ale jakkoliv přestárlý obsahem byl projev Grebeníčka,v jednom má teoreticky pravdu :že kvalita společnosti se tvoří celkem,ne pouze úspěchy podnikatelů.Takové to "Sociální životní prostředí".
12. 08. 2010 | 13:49

davidson napsal(a):

Průběh Nečasovské čtyřletky bude velmi napínavý.Už dnes je patrné,že Nečas nemůže sázet příliš na lízání smetany z oživení ekonomiky,které mělo nastoupit.Které ho motivovalo,na které se těšily levice i pravice.ODS-pravice kulminuje svůj boj s třístupňovou raketou pokroku typu kapitalismus-socialismus-komunismus konkurentem Klaus-Topolánek -Nečas v době,kdy její třetí stupeň ještě čeká podle zpráv další výrazná recese v USA do dvou let.Jistěže česká ekonomika nemusí přesně kopírovat tvar recese USA.Zdá se,že naše křivka bude nižší ale trvat bude déle-bude více roztažena a plochá.Tak tomu bylo i v krizi 1929-1934,kdy česká recese končila o dva roky později než recese světová.Má opozice naději na odpor proti tlaku pravice vůči nízkopříjmovým a středním vrstvám? V případě,že motor ekonomiky v krizi nepomůže sám od sebe,čeká levici pravděpodobně za 4 roky drtivé vítězství nad pravicí.Ovšem ODS již od začátku se i na to připravila se všemi důsledky: jakobydemokraticky ustoupila ministerstvo vnitra kvazilevici typu VV,kterou pravděpodobně po gottwaldovsku připravoval sám Topolánek.Je ochotna vyhnat odevšud své bývalé opory-dinosaury a kmotry.Tvrdí,že antikorupční soudní útvary založit nelze.Přitom boj s korupcí je hlavní magnet koaličních partnerů ODS.
Klasický kapitalismus Dickensovského typu z 19.století jaký tu v duchu Disraeliho idejí očekával V.Klaus,je po této krizi nereálný.I když tato perioda se snaží k původnímu Klausovi přiblížit,zatímco Topolánek musel roztrhnout velkou koalici a čelit rovnováze s levicí v parlamentu.Zajímavé bude sledovat nakolik Nečas postoupí dále v Topolánkově technokratismu a dosáhne i přes krizi něco na poli inovací,zvedne-li technologický potenciál českých firem.
12. 08. 2010 | 15:12

SuP napsal(a):

davidson -
Proč přehánět? (Klasický kapitalismus Dickensovského typu z 19.století jaký tu v duchu Disraeliho idejí očekával V.Klaus,...)
Lze snad jednoduše říct - "Přebujelý sociální stát bude potřeba poněkud omezit..."?
12. 08. 2010 | 16:59

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, drazí sockomové vy neznáte sílu českých kutilů, z toho už měli kdysi strach i v cé und ká monarchii. Bez ideologických omezení soukromé české firmy vyrostou co nevidět tak, že evropa se nebude stačit divit.
Veselé krizování bude pochopitelně líp...
http://images.bugaga.ru/pos...
Jo, a co se týče kapče obrázků, nezbláznili jste se nádodou...
12. 08. 2010 | 17:21

davidson napsal(a):

to SuP:

bez "vzletu" "

ekonomie=platit dnes a denně něco
demokracie=nepovinná účast 1x za 4 roky ve volbách

co je viditelně důležitější?

souhlasíte?,že pokrok=diferencované zlepšení u všech? sice různě,ale u všech
12. 08. 2010 | 18:07

SuP napsal(a):

davidson -
Souhlasím s poslední "větou". Z dikce Vaší otázky bych mohl soudit, že dle Vašeho dojmu to tak není? Podle mě to tak je, neboť to tak vyžaduje společenství celého civilizovaného světa. Nicméně téměř nikde v tomto společenství se stupněm dosaženého pokroku "nižší vrstvy" nesouhlasí. Za to nemůžu.
12. 08. 2010 | 18:42

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy