Těžký život demokrata

12. 07. 2008 | 00:04
Přečteno 7641 krát
Hovory s lidem nejsou disciplínou úplně jednoduchou. Náš lid je jistě dobrý, a jak praví poeta, přitisknete-li ret, neodtrhnete více. Jest však náš lid též spravedlivě kritický a trpkými výtkami nešetřící. Onehdy mne oslovil přísně vypadající starší muž, z jehož oček sálala inteligence: „Pane, jak můžete být pohromadě s těmi sprosťáky Paroubkem a Ráthem?“

Dotaz mne přece jen poněkud zaskočil, a tak jsem učitelsky opáčil otázkou: „Myslíte, že by mi s jemně oduševnělým Čunkem bylo lépe?“

„Na to jsem se neptal,“ rozřízl zkušeně novou situaci autoritář: „Ptal jsem se na sprostotu Paroubka a Ratha!“

„Já pane, … já jsem je ale nikdy sprostě mluvit neslyšel,“ bránil jsem se chabě.

„Voni jsou sprostý, i když nikdy nemluvěj sprostě,“ prohlásil muž rezolutně a odbarvená slečna opodál zakývala souhlasně hlavou.

„Jak tedy mohou být sprosti, když sprosti nejsou?“ pokusil jsem se o žertovnou obranu.

„Šak vy dobře víte!“ opáčil muž z lidu.

„A jak tedy mají podle vás hovořit?“ zeptal jsem se zájmem.

„Maj držet hubu,“ sdělil šedovlasý moralista temně.

„Nemohou ani mlčky naznačovat?“ nevzdával jsem se.

Zamyslel se a vyhrkl: „To by mohlo být nejsprostější!“

„Ale pane, v demokracii přece nikoho nemůžete umlčet,“ plácl jsem na to bezradně.

Muž se nenechal zviklat: „Víte, co řekl Winston Churchill? Že nejlepším argumentem proti demokracii je promluvit si pět minut s průměrným voličem. Demokracie je nesmysl, pane! V tý může vyhrát každej blbec.“ A otočil se na podpatku a odkráčel do své části lokálu.

Obávám se, že jsem zase jednou reprezentoval toho průměrného voliče…

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Čochtan napsal(a):

Vox populi vox Dei.
Von ten Paroubek je přece jenom haj.... no radši ne, vy víte co myslím. A myslí si to moc lidí.
Duce je holt duce. Paní Přenosilová se trefila.
12. 07. 2008 | 00:12

barich napsal(a):

S tím už nic pane Havle nenaděláte.
V Modrém Právu psali, že Paroubek a Rath jsou sprosťáci. Takže je to pravda.
A navíc je to jeden ze základních axiomů pravé víry.
Nenávist k těmto démonům české politiky je proto povinností každého člověka této víře oddaného!
12. 07. 2008 | 00:27

Martin napsal(a):

Pěkně jste toho hlupáka utřel! A takoví jsou všichni! Nenávidí pana Paroubka, protože nemají jeho vzdělání, rozhodnost a pohotovost. Urážejí pana Ratha, protože nemají jeho vychování a upřímnost.
Ale Vy s takovými zatočíte, že. My slušní lidé na Vás spoléháme.
12. 07. 2008 | 00:32

Doug Badman napsal(a):

Tím demokratem jste myslel toho pána nebo sám sebe?
12. 07. 2008 | 00:41

PatientO.T. napsal(a):

Jaké to štěstí potkat staršího muže, jehož podivné chování vám čirou náhodou posloužilo jako záminka pro feuilleton... A sportku, sportku jste týž den vsadil, pane Havle?
12. 07. 2008 | 00:46

barich napsal(a):

Člověk oddaný pravé víře má tu výhodu, že nikdy nemůže být sprostý. Jak známo, takový člověk, zejména pak volič ODS, je inteligentní, vzdělaný, pracovitý. Užití pejorativ ve vztahu k lidem pravé víře NEoddaným je proto jejich oprávněným projevem nadřazenosti a pohrdání: vždyť to jsou parazité, socky, čekatelé sociálních dávek, lenoši - a samozřejmě nevzdělanci. Lidé pravé víře oddaní na ně doplácejí!!!
Z toho lze dovodit, že jakákoliv kritika zleva je vlastně drzostí, tedy sprostotou. A z toho lze dále dovodit, že jsou-li pp. Paroubek a Rath vůdci levice, pak jsou automaticky také největší sprosťáci.
12. 07. 2008 | 00:51

Karel napsal(a):

Paroubek je ha..., sice nevím proč, ale je IN to tvrdit. Socan je zloděj, i když krade 100x méně než ODSák, protože u toho je krást standartem.

ODSák ,který nekrade je socan. A s takovými je potřeba zatočit.
12. 07. 2008 | 01:18

BRT napsal(a):

Máte tento názor schválený z Kremlu?Aby se nějaký soudruh generál nenaštval a nahlas v liháči neuvažoval o tom jak bombardovat ČR.
12. 07. 2008 | 02:43

Honza Český napsal(a):

Pane Havle,
ve své charakteristice zde u své fotografie uvádíte, že se tváříte hloupě, protože se to dnes od socana očekává
Přitom se mi zdá, že patříte k intelektuálně nejzdatnějším českým politikům
Co to tedy zkusit tak, že budete svůj a ne jak se očekává
Zkuste nám třeba napsat, kdo dnes vlastně jsou čeští sociální demokraté a co je spojuje
Proč mají mezi sebou tolik poslanců, kteří ČSSD v kritických situacích opouští
A proč jim nevadí, že mají v čele člověka vpodstatě nemocného. Napoleonský komplex se prý tomu říká
A kdybyste se o tom náhodou rozepsal, pak, prosím, věřte, že třeba ještě existují čtenáři, kteří i od socana očekávají inteligenci, sebereflexi a schopnost objektivní analýzy
Ale to asi nepůjde, viďte …
12. 07. 2008 | 03:54

bay napsal(a):

škoda, že jste neodpověděl - teď ani tehdy
12. 07. 2008 | 05:25

Jan K. napsal(a):

„Já pane, … já jsem je ale nikdy sprostě mluvit neslyšel,“ bránil jsem se chabě.
Na Vaší fotce ale jedno ucho vidím, že by bylo zaslepené?
12. 07. 2008 | 07:00

Ročník 53 napsal(a):

Paroubek je sprostý a Rath také. To je přirozené, pane Havle.

Paroubek přece dokázal stranu s klesajícími preferencemi neuvěřitelně zvednout. Dokázal by to slušný člověk? V ODS vědí své a svým voličům proto vysvětlili, jak se to s tím Paroubkem vlastně má. Takhle ODS sebrat hlasy, no fuj, to je hulvátské. To byste mohl uznat, pane docente.

A co teprve takový Rath se svými sprostými otázkami? Tak sprostými, že na ně nemají členové ODS odpověď! Tento přeběhlík mezi výhodami, politický turista, co nám bude povídat! ODS přeběhlíci nevadí, musí to ale být konstruktivní turisté. Ty dokonce ani Klaus nepovažuje za přeběhlíky!

Málo čtete pane Havle. Měl byste více studovat vnitrostranické materiály ODS, abyste věděl, kde je pravda, s jakými lidmi nehodných vašeho formátu se vlastně stýkáte. Kolikrát jste požádal Mirka o službičku výměnou za svůj hlas? Ani jednou, že? Mirek, to staré dobračisko, by vám zajisté vyhověl. Jenže vy místo toho nutíte Langera shánět na vás kompromitující materiály...

To se dělá? Zamyslete se nad sebou.
12. 07. 2008 | 07:12

Amos napsal(a):

Milý pane Havel. Panové Rath a Paroubek nejsou ani sprostí, ani vulgární a už vubec ne hloupí. Oni jou vždy přesně takoví jakými potřebují být, aby dosáhli moc, psáno velkými písmeny. Oba patří mezi několik promile vysoce inteligentních deprivantů prvního typu, kterým je tato asociální porucha osobnosti vrozena(viz. Koukolík...Vzpoura deprivantů). A protože asociálové tohoto typu mají schopnost se navzájem vycítit, účelově se podporovat a někdy i úplně ovládnout jakýkoliv spolek-organizaci v níž působí (což se právě děje se sociální demokracii), jedna rada pro Vás v souladu s poslední kapitolou Koukolíkovi knihy utíkejte, utíkejte, utíkejte dokud máte čas. A cestou přemýšlejte, zda ony nesrozumitelné odchody poslanců z řad vaší strany, nesouvisí s přirozenou obranou normálního zdravého jedince vůči těmto parazitujícím asociálům.
12. 07. 2008 | 07:54

Karel napsal(a):

To Amos :
Váš perverzní výklad Koukolíkovy knihy stojí za pozornost. Minimálně to vypovídá o charakteru Vaší osobnosti.
Ne, že bych měl jiný názor na NĚKTERÁ Vaše tvrzení.
Ale záměrně si zaměnit korupci a deprivanství , to už chce silný žaludek. Nereflektovat realitu, že přeběhlící ve vztahu k Rathovi a Paroubkovi jsou veřejnosti fuč, ale že tito lidé podvádějí svoje voliče a perverzní demokracii, to už chce kus deprivantské osobnosti.
Kdyby jste si taky uvědomil, jak se Koukolík nepřímo vyjádřil o TÉTO vládě, tak
by jste se mohl i Paroubkovi omluvit.
12. 07. 2008 | 08:55

čtenář napsal(a):

V této zemi probíhá opravdová normalizace. Minuty nenávisti , a minuty lásky. Existence jediného správného názoru. Fanatismus. Návrat Velkého bratra. USA mají těžké manévry u Íránských břehů. O tom se mlčí. Írán reaguje raketovým cvičením. To je třeba natlouct lidem do hlav, aby radar získal příznivce. Lež má být pravdou , a přes pravdu a lásku někdo přehodil Oberinga. Radar především slouží velkému kšeftu a nikoli bezpečnosti. A to za situace, kdy amícký státní dluh dosahuje 10 trilionů dolarů. Modří milují USA. V logice , jakou sami předvádějí to znamená, že milují dluhy. Bude válka , modří soudruzi. Na to vy ale nejste připraveni. Viděli jste v poslední době New Orleans? Dodneška to tam vypadám jak po válce. Ptám se jak je to možné: Odpověď zněla - Bush připravuje Američany na válku. A na vás, modří soudruzi , bude chtít abyste projevili svojí loajalitu v prvních liniích. Tak bude! A vaše kádrové materily, které tu rozdáváte , každému, kdo má jiný názor , na tom nic nezmění.
Kdo nejde s námi, jde proti nám. Bylo to tu. A už je to tu zase.
12. 07. 2008 | 09:11

StandaT napsal(a):

Pane Havle: Vážně. Jak můžete být pohromadě s Paroubkem a Ráthem?
12. 07. 2008 | 09:41

RUMCAJS napsal(a):

Když je něco poskládaný ze slušných slov, neznamená to, že celek působí slušně.
Když mi Ráth řekne,že jsem si vzal Manku pro prachy, není tam sice jediný sprostý slovo, ale celek sprostý je. Když mi v tel. debatě řekne,že reforma slouží k rozkradení a k obohacení známých, je to taktéž sprosťárna. Já bych ale tohle neřešil. Těm dvěna gaunerům je nějaká akademická diskuze o slušnosti stejně u prd...
Na ně platí jediné. Mackovat,mackovat a zase mackovat. Takže, chlapi! Až je potkáte někde v báru, tak hlavně nediskutovat !!!
12. 07. 2008 | 09:49

RUMCAJS napsal(a):

čtenář:
O manévrech USA nikdo nemlčel.Je to reakce na to, že jejich rakety doletí už na Balkán. Takže ty "vojenští odborníci", co tvrdili, že nám odtud nic nehrozí, by měli zalízt někam hodně hluboko a co nejdýl tam zůstat.
12. 07. 2008 | 09:53

pražský Pepa napsal(a):

Prospělo by nám více vzájemné tolerance,ale to by museli začít ti nahoře ,trošku nám hrají divadlo .V soukromí si tykají a docela si rozumí.A někteří hlupáčci tam dole by se pro svoji pravdu rvali a snad i vraždili.Všechno zlé pochází od pravice je to lačnost po zisku ,bezohledně toho slabšího zašlápnout do bláta .Pravice má velmi blízko k fašismu a všichni víme co fašismus je ,ODS nám to každodnně předvádí prostřednictvím pana Topolánka
12. 07. 2008 | 09:54

RUMCAJS napsal(a):

pražský Pepa:
Všechno zlé má na svědomí pravice. Ale levice (kam počítám i fašismus) se může koupat v krvi svých obětí jako Čachtická paní.
12. 07. 2008 | 10:01

Ročník 53 napsal(a):

Pokud Rumcajsi nedokážete vyvrátit, že "reforma" slouží, mimo jiné, k obohacení zájmových skupin spřízněných s ODS, není to sprosťárna. Bude to zřejmě pravda. Pro vás ovšem "sprostá pravda". Jenže pravda je prostě jen pravda, bez jakýchkoli emocí.

Nebo vy si snad děláte iluze, že Julínek myslí na pacienty? To jste snad chytřejší.
Pokud nejsou Julínkovou prioritou pacienti, kde tedy. U politiků platí právnické Cui bono.

Jsem prý levičák. Já jsem pro radar, což levičáci nejsou. Jsem také pro EU, což pravičáci nejsou. Snažím se používat mozek, a nikoli jen sympatie. Jak se mi to daří, je věc jiná.

Jenže vy, příznivci pravice zde na blozích, máte rudo v očích při zmínce o Rathovi, Paroubkovi a dalších "socanů". Spolu s docentem Havlem bych se zeptal proč? Kde zůstal vlastní rozum? Nebo je rukojeť pravičáka nadřazena vlastní inteligenci?
12. 07. 2008 | 10:04

František z Asisi napsal(a):

Rumcajsi,vás ba měli fackovat/Mackovat/na potkání,aby jste vystřízlivěl a pozor,ptačí chřipka prý napadá hlavně modré ptáky.Nebudu se opakovat,ale pan Ráth je vysoce inteligentní a proto se sním do televizní debaty nikdo nechce pustit,protože ODS znají jenom fráze,kdežto Rath je zesměšní fakty.
Je potřeba více Paroubků a Ráthů a měně Topolánků,Langrů,Julinku-prostě méně rozkrádačů V.I.P. z ODS.
12. 07. 2008 | 10:14

Martin napsal(a):

Ročník 53

Každá reforma, je jedno jaká, slouží "mimo jiné" k obohacení zájmových skupin spřízněných s kýmkoli. Můžete snad Vy vyrátit, že nějaká reforma nebo nějaké opatření vlády ČSSD neposloužila zájmovým skupinám spřízněným s ČSSD? Vím, že nemůžete a vím, že je hloupé to po Vás chtít.
A Vy si snad děláte iluze, že Rath na pacienty myslí? Kdo je potom chytřejší?
Jsem sice příznivec pravice, ale při zmínce o Paroubkovi nebo Rathovi rozhodně nemám rudo v očích. Spíš bych řekl, že rudo v očích mají příznivci levice při zmínce o ODS, ale nemám za idiota toho, kdo si myslí opak.
Voláte-li tedy po vlastním rozumu, souhlasím s Vámi, jen bych s dovolením volal nejen napravo.
12. 07. 2008 | 10:24

Řeč mysli napsal(a):

Zde na Abecedním seznamu blogů je důležité, aby si každý mlel tu svou. Panu J.Havlovi se nedá upřít inteligence. Bohužel asi jako jediný má sklony sarkasmu, sebestřednosti, netolerantnosti jiného názoru atd. Tím jsou poznamenáni všichni, kteří nejsou schopni existovat bez jakýkoliv příjmů od státu. Je naprosto jasné, že současná vrcholová socanská famílie ČSSD odchází. A je to dobře.
12. 07. 2008 | 10:37

RUMCAJS napsal(a):

František Asi si dělá prdelky. Tohle nikdo nemůže myslet vážně. Od Rátha jsem neslyšel jediný argument, kromě levicových frází jež okoukal od svého estébáckého tatínka.
12. 07. 2008 | 10:41

RUMCAJS napsal(a):

ročník 53:

Asi nejsem dost inteligentní, ale jsem pro reformu, protože se domnívám, že nebudu pro lékaře jen kus hadru ale zákazník.
Vyvracet se můžou pouze argumenty, né prázné výkřiky.
12. 07. 2008 | 10:43

vlk napsal(a):

Pane docente,
já bych řekl, že jste neodprezentoval průměrného voliče, ale názor průměrné blondýny. Máme li věřit vtipům.
12. 07. 2008 | 10:51

stoppa napsal(a):

Snaha dokázat, že dva nesympatičtí jedinci, patřící mezi typy, jimž se značná část lidí nejraději vyhne, jsou sympatičtější než jiní nesympatičtí jedinci, které lze charakterizovat obdobně - to je bláhovost a má to v sobě i kus zoufalství.
Takže nakonec nerozhodují sympatie, ale intenzita mrazení a husí kůže, kterou činnost obou skupinek vyvolává. Volba mezi mrazením a větším mrazením je sama o sobě dostatečně smutným údělem. Ale zřejmě nic jiného nezbývá.
12. 07. 2008 | 11:02

honza napsal(a):

Dobrý den.
Vždy jsem s vámi polemizoval, ale zdálo se mi, že to stojí za diskusi. Tohle za diskusi nestojí. Pánové Rath a Paroubek jistě jsou sprosťáci a ten pán měl pravdu, když říkal, že nadávat u toho nemusí. Prostě oba to mají v povaze, neustále někoho atakovat, napadat. Vtom si padli do noty, doufám s vámi né. Jen si myslím, že na nás ostatní to věčné né, né, né působí poněkud dětsky a pubertálně, byť se pánové snaží o spisovnou češtinu.
12. 07. 2008 | 11:11

Ročník 53 napsal(a):

Martine, já nemám iluze o žádných politicích z jakékoli strany. Každý, kdo se dostane skrze moc k možnosti se obohatit, zřejmě tak učiní. Je to v přirozenosti člověka. Jenže když je nyní u moci ODS, která rozhoduje, proč bych měl potom kritizovat někoho jiného?

Jenže, když je Rath neslušný proto, že pokládá otázky Julínkovi, který na ně neodpovídá, nebudu se zaobírat minulostí Ratha, ale zda nemá náhodou pravdu. Je to jako když Čunek neodpovídá na dotazy, nebo v odpovědích lže. Kde není co tajit, měla by následovat odpověď. Jinak se rozšiřuje prostor pro spekulace.
Pak také opravdu nevím, proč je Paroubek označován za neslušného člověka?! Můžete mi to vysvětlit?

Rumcajsi, jaký jste kus hadru v rukou lékaře? V čem to spočívá?!
Jakého zákazníka má z vás udělat "reforma"? Opět: "V čem spočívá pacientova výhoda v reformě?" Ve vyšších platbách důchodců lékaři? Tím se stanete "zákazníkem".

Já se u lékaře jako kus hadru rozhodně necítím.
12. 07. 2008 | 11:13

Karel Mueller napsal(a):

Dobré dopoledne pane docente,
dobrý :-), ale chybí mi tam závěr. Měl jste mu říct:
"Máte samozřejmě pravdu pane a 19 let české demokratůry je toho čítankovým příkladem. Ale demokracie má být na to, aby právě s Vámi i jinými nemohl každý blbec dělat co chce.
12. 07. 2008 | 11:18

Blue Jay napsal(a):

Docent Havel asi ma sluzbu,


Zatim co zbytek KSCCSSD jsou nekde na dovolene. Poveren UV sve strany tu musi aspon kazde 2 dny neco publikovat. Ale jen tak mimochodem. Docent se tu snazi rict ze Rath nikdy nerekl zadnou sprostarnu tudiz je to slusny clovek. Lol. Hulvat nemusi pouzivat sproste slova, ale stejne bude hulvatem. Docent o sobe tvrdi ze se nadale tvari hloupe. S tim nelze nesouhlasit.


Nenech se nasrat Bohousi....oh docente?
12. 07. 2008 | 11:25

vlk napsal(a):

vlk

teď jsem zjistil, že moje replika je dvojznačná. Takže, aby nebylo pochyb.
Onen pán nebylprůměrným voličem. Onen pán měl inteligenci průměrné blondýny.Tedy máme - li věřit vtipům.
12. 07. 2008 | 11:26

Jiří Bakkal napsal(a):

Vážený pane docente, já se divím též, že můžete v takovéto straně býti. Mně vadí, že je plná soudruhů, vykovaných v padesátých a pozdějších ltech. Můj dávný předek zakládal sociální demokracii v Hradeckém kraji, ale jsem přesvědčen, že s tou sebrankou, která se tam nachází teď, by se nikdy nezahazoval! Přesto Vás srdečně pozdravuji a přeji Vám šťastný pobyt v ČSSD (pan Rath mi nevadí, vadí mi ti, kdo pozvali s. sovětského generála. Čpí to velezradou!
12. 07. 2008 | 11:26

Blue Jay napsal(a):

Souhlasim Muellere,

Ono v te demokracii asi staci slibit levnejsi benzin, 13ty duchod, pastelkove, neco na nove auto.....atd,atd. A kazdy blbec pujde demokraticky volit.
12. 07. 2008 | 11:29

Blue Jay napsal(a):

Vlku?
Myslite tou prumernou blondynou manzelku vudce vasi strany? Se mylite. Neni prumerna. Ona uz hleda korunky na novy skvost ceske heritage. Neco jako na Narodni Divadlo v podobe chobotnice. To je k vyti co vlku?
12. 07. 2008 | 11:36

#13 napsal(a):

Jestli jste nikdy neslyšel Drahta nebo Paroubka mluvit sprostě, tak jste buď hluchý, nebo opravdu tak blbý, jak jsem si myslel.

Víte, ono mluvit sprostě neznamená použít vulgární slova.

Ale to nemůže nikdy pochopit člověk zaslepený sprostou ideologií marxismu.
12. 07. 2008 | 11:39

vlk napsal(a):

Moucho
nikoliv.Myslím průměrno blondýnku ze vtipů. Jak jsem napsal a vy jaksi opět nepochopil. což jen ukazuje , koliv vám do inteligence průměrné blondýnky ze vtipů schází.
Pořád ješět jsem připraven ti zasponzorovat tu svěrací kazajku,kterou tvé zdravotní pojištění evidentně nekryje,.
12. 07. 2008 | 11:41

Blue Jay napsal(a):

vlku ty me spis pripadas kojota,

Jak ti nekdo slapne na tu tvou socdemackou tapku tak ze sebe zacnes vydavat podivne zvuky. Me opravdu pripadas kojota. Takove polostekani. Yip,yip ahooo, yip yip.
12. 07. 2008 | 11:53

vlk napsal(a):

Mouchu
jemi úplně jedno, co připomínám někomu s polovičním IQ oproti blondýně z vtipů. věříš?

Až budeš chtít ten sponzoring, ozvi se.
12. 07. 2008 | 11:58

j.p.š. napsal(a):

pane havle,
váš chorobomyslný rozhovor mezi vámi a šedovlasým moralistou
jste dostal vyplodit nařízeno?
Zřejmě Blue Jay se přesně trefil
(11:25:04)
12. 07. 2008 | 11:59

Blue Jay napsal(a):

No tak kojote/vlku!
Ty mas neuveritelne IQ. Prej takove nemel ani Einstein. Jsi spasa KSCSSD. Hledaj fanaticke kojoty jako ty. Akorat nevedi kde je najit. Nak jim chybi mapa, lol. Ale mozna Paroubek zakopne o nejakej parez a se mu rosviti. Eureka!
12. 07. 2008 | 12:05

vlk napsal(a):

Moucho
nikoliv.Jsem průměrný český volič.

Což ty samozřejmě nemůžeš pochopit. Jak řík dne s už klasická věta - neřeš, nepřepínej. Protože tvoje zdravotní pojištění zcela evidentně nekryje téměř nic.
12. 07. 2008 | 12:21

Třebakarel napsal(a):

Rumcajsi , vrátim se k vašemu rozboru co je a neni sprostý . S tou Mankou máte jistě pravdu a bylo to minimálně hrozně hloupý . Co je ale myslim daleko horší je ta agresivita obhajoby - jednak to každý vidí že se rath zachoval hloupě a za druhý Macka neomlouvá náhlý vzplanutí mysli - byla tam značná časová prodleva .Hnusný je na tom , že se jako předvede kdo že je ten hajzl /Rath / , a to pro
moje soukmenovce .Tohle se opravdu ale opravdu dělat nemá . Vy si třeba o ledaskom píšete taky pěkný věci a nikdo Vás proto nefackuje .
Jen že hloupost Rathovy věty mne nemůže postavit mezi příznivce Macka .
A nejvíc líto je mi tý pani , protože hoši si řešeji svoje bebíčka přes ni .Ale o ni jim nejde . Mackova čest , to je teda pojem . Skoro by to možná stálo za sochu od Davida Černýho .
12. 07. 2008 | 12:21

Kritik napsal(a):

K článku:
Tomu se říká "vymydlený mozek". Bohužel s jedním voličským hlasem, podlehnuvšímu umně vytvářenému mediálnímu obrazu nepřítele. Aby se na skutečné burany, Jidášské zrádce a technology moci tak neukazovalo.
12. 07. 2008 | 12:27

Třebakarel napsal(a):

13ctko ,
promiňte , ale jeden případ mne napadá - ten slavný ve sněmovně , kde Rath opravil špatný citát předsedy vlády ze Švejka . "Das ganze Tschechische Volk ist eine Simulantenbande ".
Ten mu odpověděl že každé hovado má svůj strop , jen vy / Rath/ ho nemáte .
A novinový titulky : Rath si s Topolánkem nadávali do hovad .
Tak takhle to myslim funguje . Ale nesleduju všechno , uniknout mi mohlo ledacos , jen že je divný , proč by měl být taková rarita ,když
vidim na vlastní oči jak to z něk klopotně dělaji
naši velkovýrobci veřejného mínění .
Mám rád trochu rovinu .
Váš třebakarel
12. 07. 2008 | 12:28

Blue Jay napsal(a):

mas pravdu kojote,
Jsi prumerny. Ale pro volice KSCSSD je to porad spicka. Nevim co to porad stekas o zdravotnim pojisteni. Ty nejsi pojisten? Bejt tebou tak bezim do nejblizsiho utulku a pozadam si o to. Mozna dostanes i vakcinu proti vztekline. Ale nechod k Rathovi. By se ti mohlo udelat hur.
12. 07. 2008 | 12:28

Ivan Hochmann napsal(a):

Občas se vyskytne nějaký ten smiřlivý pán

a začne hovořit o toleranci,úctě k názorům druhých,o škodlivosti agresivních a kontroversních diskuzí.Ano je třeba rozlišovat co je názor,kdo a jak jej presentuje ,při jaké příležitosti,s jakou dikcí.Názor je třeba definovat jako popis záležitosti o které chci diskutovat.Rozhodně však nemohu diskutovat o Paroubkově pupku,Topolákově milence,a všechno propojit komentářem o špatných či dobrých vlastnostech obou jmenovaných.Tak se chová blbec z bulváru,nikoliv demokrat.A může si jít stýskat na těžký život demokrata k vrátnému na Wilsonovo nádraží.A nesmí přitom opomenout podotknout,že se jedná o -Sociálního- demokrata.

Ivan.
12. 07. 2008 | 12:29

RUMCAJS napsal(a):

Blue Jay:
Berte ohled na Vlkův věk a na to, že patří mezi chráněný druh. Ještě chvilku budete do něj takhle šít a určitě dostane infarkt.A kde my tady v Čechách seženeme nového vlka? Tady nejsme v Kanadě!
12. 07. 2008 | 12:35

alena-m napsal(a):

Tezky je to zivot v CR! -diky za ty komentare,... Ivane-
12. 07. 2008 | 12:35

Gudka napsal(a):

Blue Jay

To se podívejme, kde všude najdeme Mandráka!.

Zase ten pocit osamělosti?
12. 07. 2008 | 12:38

Třebakarel napsal(a):

Lovci Vlka ,měli byste vědět , že člověk s jeho argumentačním potenciálem
nebude snadná kořist . A myslím zároveň že Vás chápe , jelikož vaše stadium má již asi za sebou . To se někomu občas poštěstí.Ale třeba se zas pletu .
12. 07. 2008 | 12:39

RUMCAJS napsal(a):

Třebakarel:
Co je to za stádium ? Že by to šlo s Vlkem už s kopce ?
12. 07. 2008 | 12:41

Ročník 53 napsal(a):

Vlku, také někdy podlehnu nutkání vysvětlit někomu zcela jasná fakta, jenže někteří lidé za tvé reakce nestojí, nepochopí je totiž.

Neunavuj se argumentací, je to typické házení hrachu na stěnu...
12. 07. 2008 | 12:42

třebaKarel napsal(a):

Rumcajs -
Dětinství a fundamentalismus , ať mají radost .
12. 07. 2008 | 12:44

Ivan Hochmann napsal(a):

Ne pane Havel,

nemohu a nechci nikoho umlčovat.Když máme už tu demokracii - jak se domníváte a říkáte - ať si každý kecá co chce.Každý má právo vyslovit svoje úvahy na inteligenci,postoje,pracovní činnost,osobní život,společenskou oblíbenost i osobní aversi vůči jiné osobě.

Ne každý toho však využije.Jiný zase s oblibou tohoto "práva" využívá systematicky a cíleně.Domnívá se totiž,že totální dehonestace protivníka přinese jemu,či skupině kolem něho nějaký profit.Mylně se totiž domnívá, a soudí ostatní podle sebe.Nelze hovořit o inteligenci neboť tato už dávno není rodnou sestrou cti,slušnosti,etikety a tak podobně.

Můžeme ale dojít k závěru,že účel světí prostředky.V tom případě si ale dotyčný nemůže stěžovat,že mu je vraceno stejnou mincí.Tečka.

Ivan.
12. 07. 2008 | 12:46

Blue Jay napsal(a):

To rocnik 53?

A proc tedy porad hazite hrach na zed? Vzdyt to podle vas nema vyznam. Pracujete? A nebo jen natahujete ruku? Jste zretelny volic KSCSSD. Cim vic ted dostanu tim lip. Na potomky seru.
12. 07. 2008 | 12:49

RUMCAJS napsal(a):

třebaKarel:
Já bych flintu do žita neházel. Musíte mít s náma pravičákama trpělivost a dál nás zasypávat železnými argumenty. Třeba se nám jednou v těch hlavách rozsvítí a staneme se plnohodnotnými, inteligentními občany, tedy voliči ČSSD.
12. 07. 2008 | 12:51

Tupelo napsal(a):

Vlku, vcera jste varoval Vy me, dnes Vam to vratim :) a pridavam se k trebaKarlu a Rocniku53, s mandrakem, mouchou na zdi ci soucasnou inkarnaci v podobe Blue Jaye se jen ztraci cas. Pokud ovsem, tak jak jsem to delaval driv ja, Vam tato figurka cas od casu neslouzi jen jako prostredek zabavy ci zahnani nudy ;)
12. 07. 2008 | 12:52

RUMCAJS napsal(a):

Ono to potřlilo i ročníku 53
12. 07. 2008 | 12:54

Ivan Hochmann napsal(a):

To *13 :

Opakujte prosím Váš diskusní příspěvek panu editorovi.Snad od Vás repliku přijme snázeji jak ode mne.

A děkuji Ivan.
12. 07. 2008 | 12:55

Blue Jay napsal(a):

To Ivan H,

Je k politovani ze se tu musite vyjadrovat. Me osobne pripada absurdni ze tu jsou docenti jako Havel. Nemeli by se spise venovat vzdelavanim? Ale asi jim politika prinasi vice. Havel by si mel uvedomit: "The mind should be a thing that works." Too bad that he doesn't.
12. 07. 2008 | 12:57

Ročník 53 napsal(a):

Rumcajsi, nebuďte jako Jelínek, nebo Čunek a odpovězte mi na otázku ohledně hadru a zákazníka.
Tak to vypadá, jako kdybyste neměl co říci.
12. 07. 2008 | 12:59

Ivan napsal(a):

Ano, souhlas. Zcela apoliticky bych se chtrých hlav zeptal: "Proč může být toto pravdivé?". Dnes je to parou bek s Ráthem, zítra to bude někdo jiný a z úplně jiné planeta, tedy partaje. Kdy to v hlavách roztaje? Kdo to vyvolává? Že mu není hanba! Tedy dím, že ti kteří by demokracii měli budovat, ji potápějí, jenom nevím čemu se to smějí. A věřte o partajích nemluvím.
12. 07. 2008 | 13:03

BoboHml napsal(a):

Je krásné tady sledovat jak se zastánci různých stran předhánějí v různých vzájemných urážkách a přeháněním který politik je sprostější a jakým spůsobem.Politici jsou prý reprezentanty svých voličů,přečtěte si své vlastní příspěvky -už se není čemu divit kultuře našich politiků,pokud reprezentují ty,kteří zde píší.Mě jedno kdo je z jaké politické strany,hulváty mají mezi sebou všichni.Je smutné,že sprostost se stává samozřejmostí naší politické scény a ještě smutnější,že zastánci své politické strany vidí jen sprostost u té druhé a ne u své.Všichni by jsme měli netolerovat sprostosti svých politických zástupců a lidi posuzovat podle argumentů a ne urážek.Každý může mít svůj vlastní názor a pokud s ním nesouhlasím,lze to i slušnou formou.
12. 07. 2008 | 13:05

Blue Jay napsal(a):

Tupelo se ozval,
Prisel povzbudit bratra kojota. Soudruha, neb tak si ti bratri z CSSD rikaji. Holt v jednote je sila. Ale jen do te doby nez nekdo rekne A misto B. Pak Tupelove a kojoti uhryznou te nestastne osobe hlavu. A jeste budou mlaskat.
12. 07. 2008 | 13:06

třebaKarel napsal(a):

Rumcajsi ,
neberu Vás jako pravičáka .
S Váma je sranda a jste schopnej nadhledu .
Železný argumenty - to máte pravdu , moc jsem se s argumentací nenamáhal .Věřte že bych to ňák dohromady spatlal . Ale nepohnuli bychom se nikam dál .
Jsem si jistej že kdybychom se potkali , nebude mezi náma problém .Ale to co nějak pořád nechcete pochopit je , že kdo s Váma nesouhlasí není zároveň nutně přívrženec Vašich nepřátel .A dokonce si Vás může vážit .
P.S. nechcete si začít s jedním takovým tykat ?
12. 07. 2008 | 13:07

třebaKarel napsal(a):

Ivane ,
nejsem žádná česká hlava , ale zdá se mi někdy že to má cosi společného se šikanou .
Moje zkušenost je že lidi co mají k šikaně odpor jsou schopni respektovat opačný názor .A taky ti co mají modrou knížku .Váš takyIvan
12. 07. 2008 | 13:11

RUMCAJS napsal(a):

ročník 53:

Prvním krokem je privatizace pojišťoven. Bez tohoto se vše ostatní mine účinkem.Dokud bude jedna pojišťovna, nebude ani konkurence, protože VZP uzavře smlouvu jenom s omezeným počtem zdrav. zařízení, což zároveň vylučuje konkurenci.Pak převedení těchto zdr.zařízení minimálně na a.s., aby nesly tíhu svého hospodaření. Možností výběru ZP mám pak možnost i výběru zdrav. zařízení a tím i ovlivňovat jejich kvalitu.
To co existuje dneska, je jenom okrádání nás plátců ZP.Dnes mám jedinou možnost a to je platit, držet hubu a krok.A pak si občas vylít srdce třeba v MF dnes. Pokud se chci dostat přednostně na nějakou operaci, musím zacálovat panu doktorovi pěkně na ruku. Současný stav vyhovuje akorát zlodějům a "vyvoleným".
12. 07. 2008 | 13:14

Blue Jay napsal(a):

To Ivan H,
Kdy to v hlavach roztaje? Tot otazka. Mozna za se CR opravdu stane zemi demokratickou. Ale asi to bude jeste par desetileti trvat. 40 let tu zanechalo neuveritelne jizvy. Laska k CCCP laska ke strane se jen tak rychle nezmeni. Vzdyt i v CSSD je i dnes vice nez 20 clenu KSC. Jak lze ocekavat zmenu? V dnesnim politickem klimatu je to nemozne. Ale preji pristim generacim aspon takovy zivot co jsem mel moznost vice nez 30 let poznat v Kanade.
12. 07. 2008 | 13:14

RUMCAJS napsal(a):

ročník 53:

Tak na tykačku! Glogloglo....
12. 07. 2008 | 13:17

vlk napsal(a):

Moucho

dík za radu. Ovšem nejlépe bude, když uděláš to, co umíš nejlépe. Tedy kálet na obraz císaře pána.
12. 07. 2008 | 13:18

Blue Jay napsal(a):

kojot vlk prad steka,
ten chudacek se uz i odvolava na cisare pana. Napij se zelezite vody kojote mozna ti zvysi to tve povesne IQ.
12. 07. 2008 | 13:22

vlk napsal(a):

Rumcajs

máš docela pravdu. Vlci se v čechách shánějí rozhodně hůř neýž loupežníci. Zejména pokud nutně chceš ty s modoru kokardou.O ty se tu přímo zakopává.
Jednou ti ukradnou nejen nos mez i očima ale dokonce i žaluda.
Co láduješ.

A neměl bys nasávat už takhle brzo. ..ve 13:17...

Manka sice dělá co může, ale nic to platno.
12. 07. 2008 | 13:24

vlk napsal(a):

Moucho

ne neapiji e železné vody. Stalo by se mi co tobě. Měl bych totiž potom plechovou hubu.
12. 07. 2008 | 13:25

třebaKarel napsal(a):

Gloglo ,
tak milý Rumcajsi , předně o jakým trhu mluvíš? Všiml jsi si jak to třeba chodí ve stavebnictví ? Jak to že firmy který jsou cizí a v cizině staví dálnice za půlku se u nás s cenou nedostanou pod dvojnásobek ? A je jich přehršel !
Prostě si kluci řeknou že bude lepčí si nekazit ceny a nepolezou si do zelí .Jistě , máš pravdu - máme ÚOHS -kdybych měl pravdu , jak by to připustil ?
No to je jedna z věcí který mi jsou záhadou .
Ale u dálnic - vzal to čert , co je císařovo císaři . Jenže totéž zavést do zdravotnictví
mně teda připadá šílený .
Tvůj Ivan /třebakarel
12. 07. 2008 | 13:26

Blue Jay napsal(a):

Rocnik53,
Pokud rika pravdu tak mu je ted 55. Uz tu zvatla od rana do vecera 2 roky. Dela rocnik? A nebo pobira invalidni duchod? Mozna to druhe. A nebo jen ten vzteklej deda rad keca? Babo rad.
12. 07. 2008 | 13:28

vlk napsal(a):

Tupelo, ročník 53, třebakarel
pánové děkuji velmi. Vím ,co je za dárek a prudký výron inteligence Moucha.
A přiznámse,že nad sebo musím zamyslet.Neměl bych sidělat legraci zneštěstí druhých a ozit se po duševní nedostatečnosti zdejšího hmyzu....

Na druhou stranu - berte vpotaz, že jsem se dobrovolěn zavázal , že Mouše pošlu do její domoviny prostředky na zakoupení zánovní svěrací kazajky pro tohoto giganta ducha. Mám totiž obavy, že než ho zase něstský antoušek tam u nich odchytne do sítě,mohl by se poranit... A k té demenci,kterou trpí , mít ještě nějaké další omezení, tak toychmu opravdu nepřál. A jsem rozhodut takovému neštěstí zabránit.
12. 07. 2008 | 13:31

Blue Jay napsal(a):

Kojot vlk opet zastekal,
Ho boli slapka. Slapl mu na ni Wolf. Kvici jako nejake podrizle prase.
12. 07. 2008 | 13:32

RUMCAJS napsal(a):

Blue Jay:

Já bych Vlka nepodceňoval. Jsou známy případy, kdy se podařilo vlka vychovat tak, že byl schopen žít mezi lidmi a dokonce se naučil i některé základní povely. Je to všechno o toleranci,trpělivosti a schopnosti přistupovat ke každému bez předsudků.
12. 07. 2008 | 13:33

Lynx napsal(a):

Ročník 53

Vaše představy jsou nesprávné a úplně naivní. Protože jsem insider, pohybuji se v tom a už dlouhé roky se snažím pracovat na tom, aby jádro zdravotnictví včetně pojišťoven, bylo v soukromých rukou, tak Vám mohu sdělit, že to je a bude jinak než si přejete.
Zdravotnickou práci nikdy dostatečně nezaplatíte, vždycky budete dlužníky. Podle toho se taky řídí postoj zdravotníků k Vám - nikdy nebudete "zákazník", vždycky budete "případ", pouhá položka. Není samozřejmě moc taktické to říkat naplno, ale tak to ve skutečnosti, za kulisami, je. Všechno ostatní jsou pouhé slogany.
12. 07. 2008 | 13:36

Blue Jay napsal(a):

Vlk si libuje,
Podporili ho inteligenti z CSSD. rocnik53, vlk, Tupelo. Uz ma jistotu ze cesta ke slibum je ta spravna cesta. Prej CSSD se chysta slibit obcanum CR extra den bez prace. Kdyz zvolej Paroubka tak bude vyhlasen den kapriku. Kazdej si bude moct ulovit toho sveho.
12. 07. 2008 | 13:37

Blue Jay napsal(a):

Rumcajs,
Mate pravdu. Ale ten vlk co sem pise je vychovanej v nejake zoologicke zahrade v kleci kde stravil 40 let. Si na to nak zvyknul. Ja znam jine vlky.
12. 07. 2008 | 13:42

prirodovedec napsal(a):

Zrejme jsky text, takova diskuse. Skoda prilezitosti. Staci, aby kdokoliv pouzil v textu jista dve prijmeni (zde navic opakovane :) ) a dal to nema smysl cist. Zacne pusobit Pavlovuv reflex. :)

Asi ten text je tedy opakovanym testem reakci skalnich volicu protistrany pred volbami. Je ale otazkou, jaky volebni tah se z techto predvidatelnych reakci da vyvodit. Ze takove reakce znechuti nerozhodnute? Ze prijde nejaky "oranzovy kubice" a dojde k napadeni pred volbami vzbuzujicim soucit s volenym a s odkazem na takoveto vypady prokazujici, kdo ho napadl? Uvidime, co za triky obe party vymysli.

Doufam jen, ze to nebude takova zrejma banalita, jako nynejsi Bursikuv postup po vyreseni vladnich pitomin: utlumit kriklave konflikty v SZ, oddalit stret, pockat na prazdniny, zahajit zvyseny nabor sympatizantu do strany (dle zprav jiz probiha) a vyvolat predcasny sjezd. Uvidime, co jeho amtersti protivnici ve strane, zda si zase napisi lejstro. Nebo pockaji a zkusi pak rozstepeni na druhou stranu zelenych? Se dvema poslankynemi? Je to zrejme cesta pro ne po zarijove ztrate vlivu.
12. 07. 2008 | 13:45

RUMCAJS napsal(a):

třebaKarel:
Teď jsi na to kápl Karlíku. Něco takového je možné jenon tehdy, pokud naše peníze bude řídit stát. Asi jsi nesledoval pořad o Oposmlouvě, jinak by jsi věděl, že dálnice je jeden z mnoha dárečků ČSSD naším plátcům. Výběrové řízení bylo ušito na jednu konkrétní firmu a ta byla údajně 5* dražší, jak ostatní nabídky. Pan Zeman si tam ještě mohl bouchnou kladívkem a možná, že pan Havel stál někde mimo záběr kamery. V "odborných " kruzích se říká, že zhruba polovina rozpočtu určeného na investice, jde na úplatky.Proto chce Ráth a ta jeho banda vše udržet pod kontrolou státu, potažmo té jeho bandy. Jediné co tomu dokáže zabránit, je "systém". Na parlamentní kontrolu nevěřím, viz výše uvedný pořad.
12. 07. 2008 | 13:46

Ivan Hochmann napsal(a):

O toleranci k názorům

se hovořilo už mnohokrát.Rozílem mezi názorem a cílenou špínou to však nekončí.Spousta lidí nechce připustit,že by netolerancí k NÁZORU jiného by mohl uškodit svému dobrému jménu.Domnívají se že názor jiného je prioritou,principem demokracie.

Proto se dostáváme k takovým koncům.Karel Kryl to všechno věděl a ve své tvorbě zadokumentoval.Jeho výroky jsou v živé platnosti pro všechny doby.(Jen krátce:Na rohu ulice vrah o morálce káže.......)

Ne,ne názory druhého není třeba respektovat.Je ale možné vyslovit svůj nesouhlas.
Nesouhles s praktikami levice,odborů,levicových intelektuálů příslušníků různých dalších stran jako zelených,neonacistů,komunistů.

Jsou to pro mě prašivci a nebudu se tvářit,že mě jejich názory zajímají,nebo že je dokonce hodlám respektovat.Stojí prostě na druhé straně a vždy tam stát budou(i z mého hlediska).Jsou pro mě východním větrem,foukajícím do konce zad,lhostejní a nemohu od nich čekat nikdy nic dobrého.Pokud mají převahu,znamená že jsem prohrál a bude lepší když odejdu a nechám je s těmi,kteří jsou schopni tolerance i v případě priority priorit.

Zatím ale převahu nemají a bude lepší,když budou držet hubu aby po ní náhodou nedostali.Už jsme se jednou přesvědčili jaké to je "nebýt jako oni".

Nebo si také můžete myslet,že jsem primitiv.

Ivan.
12. 07. 2008 | 13:49

Ivan Hochmann napsal(a):

Pane přírodovědče,

domníváte se,že je to tady samý pes a jenom jeden Vlk?
Četl jsem Vaše odborné repliky na komentáře pánů Jaspora a Tupela.Ovšem přiznám, že bych na takovou diskuzi neměl.Ani nervy.

Zdravím Ivan.
12. 07. 2008 | 14:00

RUMCAJS napsal(a):

prirodovedec:
Vzpoměl jsem si na praktický příklad toho vašeho zahušťování nekonečna.
"Stokrát nic umořilo i Vola".
12. 07. 2008 | 14:00

jarpor napsal(a):

Pane docente,

Je pro Vás typické – na jasnou otázku odpovědět jinou otázkou a dělat pak ze sebe ještě hluchého, vysokoškolský učitel a hluchý ? Také politická „kultura“, nebo spíš – jen aby bylo o něm slyšet.
No, moc jste si nepomohl.

No, a ke „kultuře“ specielně pana Ratha, dá-li se jeho vystupování ještě „kulturou“ nazvat, se nejlépe vyjádřil Amos z 12.07.2008 07:54:32.

Zdravím diskutéry… a bavím se. A k Vlkovi s úctou ! Není to žádnej hej-počkej …
12. 07. 2008 | 14:01

Ročník 53 napsal(a):

To Lynx. Zřejmě jste chtěl příspěvek adresovat Rumcajsovi, ne? Ten se cítí být zákazníkem u lékaře.

To, zda budete jen případ, je vždy záležitostí konkrétního lékaře. Já měl vždy lékaře, kteří především viděli ve mně člověka a pacienta. Možná jsem jen méně náročný, a nečekám vyléčení do dvou hodin.

Podle čeho soudíte, že pacient bude vždy jen dlužník? Jak jste k té myšlence přišel?

Nevím proč usilujete o to, aby pojišťovny byly pouze soukromé. Asi vám to přinese nějaké výhody, pacientům však ne. Na ty pojišťovny kašlou, jak jste sám napsal.
Nevím, proč by soukromý vlastník měl dělat něco pro pacienty. Takže nevím, kdo je více naivní. Já si od privatizace VZP nic neslibuji, vy z toho možná něco budete mít. Ne však jako pacient.
12. 07. 2008 | 14:02

Blue Jay napsal(a):

To Ivan H,
Karla Kryla jsem znal v Londyne. On me jednou rekl. Komuniste jsou svine nejde jim verit. V jakekoliv podobe. Bohudiky se nedozil dnesni politicke situace. Paroubek a Filip jako potencialni vladni koalice. Dva STB kamaradi by radi chteli byt opet u moci.
12. 07. 2008 | 14:04

Ročník 53 napsal(a):

Rumcajsi, zdravotních pojišťoven je, tuším, devět.
12. 07. 2008 | 14:05

RUMCAJS napsal(a):

Omlouvám se, ale trochu jsem to pomíchal.
Takže rekapitulace:

S ročníkem 53 si nadáváme a vykáme.

S třebaKarlem si nadáváme a tykáme.
12. 07. 2008 | 14:06

třebaKarel napsal(a):

Rumcajsi , souhlas ,máš pravdu - jenže proč se potom stavějí ty dálnice pořád tak draho když už jsou tu u vlády jiní kabrňáci ?
A až uvidím něco kde to opravdu funguje , přestanu se toho bát .Zatím to nevidím a v tom je celý jádro pudla . Ty tomu věříš a já jsem ostražitej a spíš nevěřim .
Ale to že těm křivárnám sekundujou firmy který by se ve svý domovský zemi odrovnaly mi říká , že spíš bude záležet na
tom co jim stát dovolí než na formě vlastnictví .
A tady jsem skeptickej .
Ivane Hochmanne ,
dneska ráno jsem si zrovna vzpomněl na Kryla jak by se asi divil svý aktuálnosti . Mně zase napadla Píseň neznámého vojína .
Váš postoj k jiným názorům nebo lidem myslím není dobré takhle hrotit , protože každý má někdy pravdu a tímhle si zavíráte zdravý úsudek .Prašivci to určitě nejsou ale někdy to člověka může přemoct .
Nemyslim ale že život je soustavný souboj s někým . Vy jako horolezec znáte Rakousko .
Pohoda , klídek , kam se na ně přitom hrabem .
Záchody čistý a zadarmo .
Třeba taky proto že se snaží aby nikdo nestál na druhý straně .
12. 07. 2008 | 14:07

modrý soudruh napsal(a):

Modré blázny je lepší ani nesposlouchat. Co se jim nehodí do krámu je pro ně sprosté :-))) Jesli jsou Paroubek s Ráthem sprostí, co je pak Topolánek s Vondrou a Nečasem? Křupani nejhrubšího kalibru.
12. 07. 2008 | 14:09

Blue Jay napsal(a):

Opet se ptam rocniku 55?
Jste mentalne znehodnocen a dostavate proto prispevek od statu? Vzdyt za to tu tak vasnive 24 hodin denne bojujete!
12. 07. 2008 | 14:10

RUMCAJS napsal(a):

Ročník 53:
No kdyby to bylo takhle, tak proč tak socani ječej, že Julínek chce privatizovat pojišťovny? Nejsou náhodou všechny státní ?
12. 07. 2008 | 14:13

Blue Jay napsal(a):

Rocnik 53,
Clovicek co by CR porad mohl prispivat. Kdyby tedy umel pracovat. Ale on radsi zvatla. Natahuje pracku a krici, Vic, Vic, Vic. Rocnik 53 proste miluje CSSD. Doufa ze mu neco daji. Zadarmo.
12. 07. 2008 | 14:15

Lynx napsal(a):

Ročník 53

Jasně, omlouvám se, to nebylo Vám, ale Rumcajsovi, přehlédl jsem se.

Jinak uznávám, že šokující pravda může být skutečně šokující, ale naivita postojů mnohých (ne jen v tomto blogu) mě k tomu vyprovokovala.
Tak to ve skutečnosti prostě je, můžeme donekonečna zkoumat, proč, äle tím to nezměníme.
Samozřejmě, že zdravotní pojišťovny ani nemohou "kontrolovat a řídit" léčbu, protože na to jednoduše nemají a nikdy nebudou mít kvalifikované lidi. Nemocný vždycky bude lékařem vnímám jako dlužník a vždycky bude alespoň zčásti jeho rukojmím - škaredá pravda, ale pořád pravda. Pokud si bude myslet, že "si to zaplatil", pak jen vyvolá averzi, sice skrytou, ale přesto averzi.
Privatizace zdravotnictví samozřejmě bude přínosem pouze pro zdravotnické podnikatele, zjednoduší mu to jeho pozici.
12. 07. 2008 | 14:16

Jan K. napsal(a):

Pánové Rath a Paroubek opravdu nemusejí být sprosťáci, mají však své voliče dostatečně "přečtené" a vědí, že na ně primitivní argumenty a urážky zapůsobí nejúčinněji.
12. 07. 2008 | 14:18

třebaKarel napsal(a):

B.J.
Dovolte poznámku , mentální znehodnocení u nás není z čeho by si člověk měl dělat šoufky nebo druhé nálepkovat.
A pokud Vás štve že Vám málokdo odpovídá , můžu posloužit svým skromným
úsudkem. Já z Vašeho textu totiž cítím hlavně nasrání a chuť jít do konfliktů .A přitom je to škoda , opravdu rád bych se dozvěděl něco o Kanadě nebo Krylovi . Jenže bez vynechávek které se Vám tam z ideologických důvodů nevejdou .Kryl byl poctivý člověk který by se ideologicky využívat neměl .Nepatřil nikomu .
Mimochodem my co jsme tu žili přeci víme o komunistech svý a třeba i víc než si myslíte .Není potřeba nám to dokola opakovat .
Ale jak chcete .
V úctě třebakarel .
12. 07. 2008 | 14:22

Modrý pták darebák napsal(a):

Ano, již nacističtí či bolševičtí pohlaváři totiž moc dobře věděli, že nenávist není samoúčelná, je to promyšleně použitý prostředek, jak za sebou srotit tupé stádo. Ukažte stádu nepřítele a půjde za vámi třeba do pekla. Již George Orwell dokonale popsal manipulaci s tupým sádem. V jeho dystopické společnosti se vždy museli v určitou hodinu lidé srotit a pak intenzivně projevovat svojí nenávist vůči státem určenému veřejnému nepříteli. Tupé stádo již delší dobu nadšeně křičí pryč se socany!, pryč s Paroprasetem!, zabijte Ratha! To jsou pěšáci, které borci u kormidla potřebují. Oni totiž vůbec netuší, proč ho na smrt nenávidí. Hlavně že v rámci třídního boje (ač druhým dechem souběžně dodávají, že „třídní boj“ je vlastní výhradně jejich údajně největším nepřátelům - komunistům – sic!) přijdou odevzdat hlas proti nepříteli, jehož je třeba zadupat do země a sprovodit ze světa...
12. 07. 2008 | 14:22

Blue Jay napsal(a):

To Jan K,
To uz uznal i politolog CSSD Jejinek.
Volici CSSD, kterí jsou na rozdíl od ostatních stran méne sociálne a demograficky ukotveni a vyjadrují nejnižší loajalitu, mají podle prezentovaného pruzkumu spíše strední vzdelání bez maturity, ci jsou vyucení, je jim více než 45 let a jsou to více ženy z Jihomoravského ci Moravskoslezského kraje. Volici sociální demokracie jsou predevším mezi nepracujícími duchodci a ostatními zamestnanci a jejich príjem ve vetšine nepresahuje 12 000 korun.
Stranický pohled prinesl politolog a reditel Masarykovy delnické akademie Lukáš Jelínek. Strana je v soucasnosti, kdy stojí po osmi letech v opozici, dle Lukáše Jelínka a jím prezentovaného výzkumu konfrontována s nekolika problémy: slabším volebním jádrem, neschopností oslovit mladé vzdelané volice a živnostníky, image konzervativní strany bez modernizace spolehající na populistickou rétoriku.
12. 07. 2008 | 14:24

Nuba napsal(a):

Mám z vás pánové opravdu radost,

jelikož však u mne sebereflexe funguje musím přiznat, že NĚKDY i ženské, dokonce i dámy diskutují zcela debilně

Fakt jste si nevšimli, jak je venku hezky - a fouká svěží vánek topolánek - toš hajdy ven, huš huš huš
12. 07. 2008 | 14:25

RUMCAJS napsal(a):

Lynx:
Jejich postavení se naopak ztíží.
Koukat se na mě může pan doktor jak chce, hlavně ale bude muset koukat, abych přišel k němu a né ke konkurenci.A to je motor veškerého pokroku v cenách a kvalitě, zdravotnictví nevyjímaje.Vy se pohybujete pouze v pseudoprostoru a né v tržním prostředí. K tomu je ještě cesta daleká. Jeden z cílu by měla být i zrušení povinné účast v LK.
12. 07. 2008 | 14:26

Blue Jay napsal(a):

Jak je tohle mozne?

Poslanci a exposlanci s komunistickou minulosti za CSSD.

Jan Kavan, byl clenem KSC, presne obdobi nezjisteno, styky s StB
Zdenek Skromach, 1982 - 1989 clen KSC
Jiri Rusnok, 1988 - 1989 byl kandidatem KSC
Jaroslav Tvrdik, 1988 - 1989 byl kandidatem KSC
Eduard Zeman, 1966 - 1970 clen KSC
Jaromir Schling, 1981 - 1989 clen KSC
Michal Kraus, 1984- 1991 clen KSC
Jiri Vaclavek, 1964 - 1968 clen KSC
Frantisek Strnad, 1984 - 1989 clen KSC
Miroslav Svoboda, 1985 - 1989 clen KSC
Pavel Dostal, 1962 - 1969 clen KSC
Karel Splichal, 1983 - 1989 clen KSC
Miloslav Vlcek, 1983 - 1989 clen KSC
Petr Ibl, 1984 - 89 clen KSC
Milos Melcak, byl clen KSC, presne obdobi nezjisteno
Josef Smykal, byl clenem KSC, presne obdobi nezjisteno
Jan Mladek, 1987 1989 clen KSC
Jaroslav Palas, 1980 - 1990 clen KSC
Milada Emmerova, 1966 - 1969 clenka KSC
Antonin Sykora, 1983 - 1989 clen KSC
Rudolf Tomicek, 1967 - 1990 clen KSC
Hana Sediva, 1979 1990 clenka KSC
Vladimir Lastuvka 1966 - 1969 byl v KSC
Josef Kubinyi - do roku 1990 clen KSC
Robert Kopecky, 1981 - 1989 clen KSC
Alfred Michalik, do roku 1990 clen KSC
Oldrich Nemec, 1976 - 1990 clen KSC
Ladislav Skopal, 1983 - 1989 clen KSC
12. 07. 2008 | 14:26

Blue Jay napsal(a):

Je CSSD vubec odlisna od KSCM?

OD Vondrusku a Falmeru? Co Roko?
12. 07. 2008 | 14:29

třebaKarel napsal(a):

paní Nubo ,
tupé stádo debilně diskutujících opouští na základě Vašeho doporučení jeden diskutující debil / DD /-já - a jde se radovat ze svěžího vánka topolánka .Dík. Ivan
12. 07. 2008 | 14:34

Blue Jay napsal(a):

Havel se porad tvari hloupe,
Se nedivim kdyz se porad hlasi ke komunistum. Jinak se asi tvarit nemuze.
12. 07. 2008 | 14:34

Jarda napsal(a):

Už je to tady. Na Mandraka to zase přišlo
12. 07. 2008 | 14:35

Lynx napsal(a):

Rumcajsovi

Iluzorní.
Jako zdravotnický podnikatel (nemíním tím ovšem praktika v jeho soukromé ordinaci) mám mnohem volnější ruku v organizaci svých pracovníků, mnohem méně institucionálních překážek.
Pokud budu nějakým způsobem propojen se (soukromou) zdr. pojišťovnou, pak pro mne téměř žádná konkurence neexistuje, zvláště mimo aglomerace. Mám na mysli ideální stav (jako podle Bati), kdy v podstatě budu uzavírat smlouvy se (spoluvlastněnou) pojišťovnou. Protože pojišťovna nemá - a nebude mít - dostatečně kvalifikované revizní lékaře, kteří by "řídili a kontrolovali" mou léčbu, budu tam na malý úvazek vysílat své zaměstnance, jejichž prostřednicvtím tak budu sám řídt a kontrolovat svou vlastní činnost. Všichni budeme spokojeni. Já jako zdravotnický podnikatel, a Vy jakožto nemocný, který bude mít svou iluzi. A protože Vás budu smět dle nové legislativy klidně odmítnout (ať už přímo nebo prostředvictvím mnou ovlivňované pojišťovny), tak budete de facto mým rukojmím - pokud nebudete chtít jezdit 100 km do nejbližšího zařízení, kde už nebudu mít vliv.
12. 07. 2008 | 14:38

Blue Jay napsal(a):

Mas nakej argument Jardo?
A nebo znas vice clenu KSC co dnes sedi za CSSD v PS?
12. 07. 2008 | 14:39

modrý soudruh napsal(a):

BLUE JAY:

čssd tady byla 8 let, jistých rozdílů jsi si mohl všimnout, ale pochybuju, že ti je víc než 18let
12. 07. 2008 | 14:39

Ročník 53 napsal(a):

Dnes jsou tady snad nějaká hovna. Obtěžují mě zde mouchy a serou mi zevnitř na monitor. Já ho na rozdíl od obrazu císaře pána na půdu dát nemůžu, tak se raději půjdu provětrat ven.

Mám snad ještě někde schované staré dobré a velké Rudé právo. To pečlivě srolované na mouchy opravdu, ale opravdu platilo. Škoda, že také není virtuální, jinak by bylo po obtížném hmyzu na diskuzi.
12. 07. 2008 | 14:39

modrý soudruh napsal(a):

BLUE JAY:

čssd tady byla 8 let, jistých rozdílů oproti ksč jsi si mohl všimnout, ale pochybuju, že ti je víc než 18let
12. 07. 2008 | 14:42

prirodovedec napsal(a):

I.H.: Dekuji Vam za Vase vsimnuti si k mym vstupum do diskuse jarpor-tupelo u minuleho Havla. Pro mne to bylo zajimave, proto jsem na to tam mel nervy :) a rad jsem si ujasnil, co mi nesedelo a proc a jeste to na podzim i s citacemi a zdejsimi nicky vyuziji ve vyuce, jak jsem tam psal. Bude to jiste uspesny priklad. :)

Tuto diskusi po preletnuti vypadu moc nesleduji, jen reaguji na prima osloveni. Uroven diskuse zpusobil i autor :) vyberem a podanim dnesniho tematu. Vlky, psy a dalsi zde nepocitam, zmineny reflex zde zcela prokazatelne pusobi u lidi. :)

Co se tyka vztahu k nazoru druhych muj pohled je jiny. Snazim se respektovat pravo druhych na jejich nazor. Neznamena to, ze i respektuji tento jejich nazor. Rad se ale poucim, jak mysli a argumentuji Ti druzi. Mnohdy jsou to neotrele myslenky, zajimave argumentace, cenne odkazy nebo vtipne obraty a rad vzdy dam najevo, kdyz mne diskutujici zaujal - jak vite i Vam. Obohacuje mne to, i kdyz mne to treba nevede ke zmene nazoru.

Zaroven je pro mne cenne, poucne a velice varujici sledovat i nenavistne odmitani nazoru druhych. Kdyz mam pocit, ze je to priznak propukajiciho fasismu nebo neceho podobneho (dle mne) jsem na to dosti alergicky a striktni a celkem mne nezajima barva dresu.

Treti co mne stale casteji zajima, diky delsimu sledovani blogu zde, je tzv. "balamuceni", kdyz nekdo znovu a znovu zkousi jiz sve stare a vydiskutovane triky. Obcas mne toto "balamuceni" pak vyprovokuje, cekam totiz od takoveho staleho diskutujiciho neco dustojnejsiho na obvykle urovni zdejsich diskusi.

Rumcajs: Musite jeste pridat limitni prechod :).
12. 07. 2008 | 14:45

Blue Jay napsal(a):

Nekecej 53!

Jsi typickej socan ktery by podle tveho veku porad mohl neco spolecnosti prinaset. Ale ty radsi nadavas a kritizujes. Jsi ubozacek co pravdepodobne zije z prospevku. Holt kdyz se ti dedo nedari tak aspon nadavas. Skvele.
12. 07. 2008 | 14:46

Nuba napsal(a):

Kuš !
12. 07. 2008 | 14:47

Blue Jay napsal(a):

to prirodovedec,
se divim. Vzdyt v CR je to takovej fotbalovej zapas. Myslenky nejsou dulezite. Zalezi na tom kdo kopne rohovej kop. A pokud se to nepodari komu se vubec podari do te micudy kopnout. Pro mne je to bizzarni. Vam to pripada normalni?
12. 07. 2008 | 14:52

modrý soudruh napsal(a):

šmarja ten Mandrake je ale pitomec
12. 07. 2008 | 14:54

Jakl napsal(a):

Stačí si přečíst pár příspěvků a jediné co mne napadlo - bylo by potřebné nastavit stupnici lidské tuposti a ubohosti.
Jako základní jednotka by měl být určen 1 Rumcajs, pro vyšší kategorii by byl vhodný 1 Blue Jay, který má 10 Rumcajsů.

Pánové to je ale síla.
12. 07. 2008 | 14:56

RUMCAJS napsal(a):

Lynx:
Odmítnout pojištěnce nelze. Jestli můžu vlastnit pojišťovnu a zároveň zdr. zařízení nevím, ale co vím,je,že mi je to putna a žádnou výhodu pro případného vlastníka v tom nevidím.

Nyní po vzoru ostatních se odcházím pomilovat s krumpáčem a lopatou. Leč jak koukám ven, moc krásně to nevypadá.

prirodovedec:
Konkrétně to vypadá jak ?
12. 07. 2008 | 14:57

Blue Jay napsal(a):

To modry soudruh,
Me je asi vice nez vam. Ale v CSSD je vice nez 20 clenu KSC. Uprimne, vy chcete aby tato strana vladla CR?
12. 07. 2008 | 14:57

Tupelo napsal(a):

Pane prirodovedce, diky za Vas vstup na one strance, jako vzdy jsem si pocetl. Trochu me znejistuje ze by se nase nicky mohly dostat do skolnich osnov, i kdyz na VS asi nic takoveho neni. :) Nicmene privedlo me to k myslence ze mnoho dialogu (trialogu a dalsich logu ;)) na mistnich blozich by slo sehrat formou divadelnich scenek. Pokud znate nejake kolegy z umeleckych skol, doporucte. Zle by nemuselo byt i zpracovani filmove, nekdy komedie, tento blog spis horor - pracovni nazev 'Moucha X' :).
12. 07. 2008 | 14:59

modrý soudruh napsal(a):

MANDRAKE:

S vládou socanů jsem byl spokojen a s mírou demokracie ještě více, samozřejmě jsou věci co šly udělat lépe... současné členy nenálepkuji.
12. 07. 2008 | 15:00

Blue Jay napsal(a):

Proc si rikas modry soudruh?
Ma to nejaky hlubsi vyznam? A nebo jen primitivni provokaci?
12. 07. 2008 | 15:03

Lynx napsal(a):

Rumcajs

Odmítnout pojištěnce (převzetí do léčení) lze v jistých případech už nyní. Chystaná legislativa zakotvující řízenou péči to umořní v daleko větší míře, dokonce k tomu dodá vhodný "ekonomický pláštík".
Spoluvlastnění pojišťovny mi samozřejmě otevře cestu k vyřazení případné konkurence - má pojišťovna s nimi jednoduše neuzavře na vytipovanou péči smlouvu. To je přece hlavní důvod, proč se tato reforma zavádí. Navíc Vás, jako vlastník zdravot. zařízení, jednoduše přinutím, abyste se stal pojištěncem mé pojišťovny - a žádné jiné, protože jinak prostě nebude mít možnost péči v mém zařízení čerpat, a široko daleko kolem taky ne. To se mi nepodaří docílit v Prae, ale hladce toho docílím třeba na východní Moravě.
12. 07. 2008 | 15:04

modrý soudruh napsal(a):

btw. VÁCLAV KLAUS se hlásil do KSČ taky a je prezidentem, takže bych komunismus nějak neřešil. Dá se říci, že každý kdo v té době něco znamenal nebo vykonával vyšší funkci byl buď ve straně a nebo členem stb. Někdo dobrovolně někdo proto, že musel nic jinýho nezbývalo. Václav Klaus se snažil být členem dobrovolně není problém si sehnat na internetu oscanovanou kopii přihlášky do KSČ.
12. 07. 2008 | 15:06

modrý soudruh napsal(a):

MANDRAKE:

samozřejmě že moje přezdívka je primitivní provokace a jistou dávkou hlubšího významu :-))
12. 07. 2008 | 15:08

prirodovedec napsal(a):

RUMCAJS: Konkretne co? :)
Asi musite vzit n-krat nic a spocitat limitu pro n jdouci k nekonecnu, pokud existuje :).

Tupelo: Diky za diky. Nadale tam trvam na te implikaci. Doufam, ze mi to vlk nepokazi tim, ze doda dalsi slozeny vyrok (majici pravdivostni hodnotu a je tedy odlisny od aanlogie slavneho vyroku posledniho siku Francouzu u Waterloo na pozadavek, aby se vzdali).

Najdete si a prectete si Renyi: Dialogy o matematice, potesi Vas do jake spolecnosti se treba jednou dostanete, az to vyjde knizne. :)

Jinak ty scenky doporucuji resit v ramci prazske grantove divadelni problematiky. Je docela mozne, ze nekteri kolegove, kteri jsou zde proti kulturnim grantum by je pak doporucili, pokud by se jejich nicky objevily na prknech, ktere znamenaji svet. :)
12. 07. 2008 | 15:12

modrý soudruh napsal(a):

Přihláška Václava Klause do KSČ: http://pardubice.bloguje.cz...
12. 07. 2008 | 15:12

Blue Jay napsal(a):

Tupelo se desi, lol

Ma strach z mouchy. Tupelo hrdina z Lidoveho Domu s Ruskym generalem za zady se porad boji. Ale bude zvatlat ten Tupelo, : My tu mandelinku znicime!. A nejen to. Soudruh Tupelo asi porad veri na to co ho kdysi ucili ve skole. Cas se ale posunul soudruhu Tupelo. Nak mimo tebe jak se zada.
12. 07. 2008 | 15:14

Blue Jay napsal(a):

Opet opakuji, tezky zivot Havla,

Docentik zustal v CR. Pohlavari CSSD jsou na dovolene a Havel ma ukol. ODS minus!
12. 07. 2008 | 15:22

brkoslav napsal(a):

Jak napsal Blue Jay,máte zjevně službu.....pokud jste chtěl dosáhnout vrcholu trapnosti,dnes se Vám to podařilo.Neotřelý příběh jste zcela shodil odbarvenou blondýnou.Pište seriály,třeba o tom jak se lidé potkávají a následně poznávají atd.....To bude pro lidi jako já,který nikdy nikoho nepotkal a nepoznal,opravdová lahůdka.... a pane Havle,nebudte líný a tvařte tak jak jste narostl,tedy průměrně,pak se snad Váš levicový humor stane středovým a zasměje třeba i pravičák....nebo si dělejte co chcete.
12. 07. 2008 | 15:28

Blue Jay napsal(a):

to modry soudruh,
A kolik je presne poslancu ODS z tech soudruhu z KSC? A kolik v CSSD? Muzes to soudruhu spocitat?
Chces se vsadit ze CSSD vyhrava asi 20 : 1 ? Co ty na to? Na koho vsadis? Ale dovoli ti Roko mit svobodne mysleni?
12. 07. 2008 | 15:29

Blue Jay napsal(a):

Zejtra jedu zpatky na Kretu,
Ale jsem rad ze tu porad bude nekdo jako Ivan Hoffman.Vlci/kojoti asi porad budou stekat. Socanci nadavat a ja se budu valet na plazi. Kazdej ma jine priorities.
12. 07. 2008 | 15:43

modrý soudruh napsal(a):

mandrake:

scháníš voliče ods už i na Krétě? :-) Přeju příjemnou dovolenou a pana Hoffmana přibal s sebou.
12. 07. 2008 | 15:48

čtenář napsal(a):

Tady se stačí podívat na čas jak jdou modré fekálie po sobě. Modrá fronta trpí vším možným. I schizofrenií. Podle toho, o čem se tu taky žvaní, by se dalo tipovat, že za různými nicky může být dokonce jen jedno kindr- vejce alias mluvící bonsaj. To dá docela honičku . Odpovídast si v jedné minutě, a dál do toho zapojit ještě fiktivní třetí a čtvrtou osobu. Modrá frotno! Pozdravuje vás dvojnásobná žádost Klause o vstup do KSČ, Topolánkův Reflektor mladých se zelenými obzory, rudá kniha Tlustého, blahosklonně se tvářící Grebeníček vedle Klause v Lánech, výrok Klause: Já bych tu KSČ už tak nedémonizoval, Brežněvův dotaz do USA, jestli pořád uznávají poválečné uspořádání Evropy, aby sem pak tentýž mohl poslat tanky, pokrokový kapitalismus , který dokázal zplodit takový bastardy jako byl nacismus a komunismus, vaše rudá krev a srdce bijící nalevo, letecké bomby dopadající na Prahu a Plzeň z amerických letadel na sklonku Druhé světové, rekreační poměry na Guantanamu, Bush presidentem z rozhodnutí soudu, katolické kříže ve školách , Mormoni , prznící děti ve velkém, Bůh , který řídí radarové a raketové kroky našeho nerozborného přátelství s americkým lidem, dolar za 15 Kč, hypotéční krize, 120 kilo běžné americké váhy, kalorická policie slídící po New Yourku, komunistický plot na mexické hranici, zametený bordel po CIA v jednom ze spadlých mrakodrapů 11.9., vysoká inflace, peníze , které se tisknou a nejsou ničím podloženy , sexuální harašení made in USA, až pět pracovních poměrů v USA na jednu osobu / Stachanov by mohl závidět /, zubní praxe v jednom New Yorském činžáku, která jako kdyby vypadla z představ o krizi ve třicátých letech ... etc.etc.
12. 07. 2008 | 15:49

Honza napsal(a):

Bravo,pane docente Vy jste je opět jednou pěkně umyl.Na té sprostotě obou zmíněných pánů je nejsprostší ta obyčejná pravda.
Když dr.Rath vytkne premiérovi třeba při interpelacích nějakou jeho netaktnost či přestupek formou jemného humoru je to sprosté.Když premiér ukáže poslancům prostředník,přejde se to jako nic,reakce téměř žádná.
Páni novnáři prosím všem stejně,nebrat ohledy na to že Vašim novinám pan Topolánek snížil daně a tím Vašim majitelům doslova nasypal do žlabu.
12. 07. 2008 | 15:55

Blue Jay napsal(a):

Ctenari, Vy jste nenavistiva potvurka,

Me jen zajima co te k tomu zene. Je pro tebe politika tak zasadni ze jsi ze ze sebe ochotny delat hulvata plneho fekalii? Co z tohoho mas? Prida ti to na zivote? Me pripadas dost srandovni. Je leto, mel by jsi chlapce aspon navstivit nakej ten pionyrskej tabor. Myslim ze by ti prospelo. Klid ctenari. Bez radsi na ryby. Usetri ti to trosku zdravi.
12. 07. 2008 | 16:01

Blue Jay napsal(a):

To Honza,

Radi ti porad general Buzinskej? To vis Honziku, pravda z Lidoveho Domu je asi ta spravna Ruska. Havel prej prekladal. Nebudeme bombardovani! No vidis Honziku jak je ta CSSD uzitecna.
12. 07. 2008 | 16:11

Ivan Hochmann napsal(a):

Konečně se nad naším krajem bouřka přehnala,

takže mohu říci jen pár slov.Blue Jay sice není Steeler Jay,ale přesto je to chytrý ptáček.Jednou jsme šli z Yossemitte Valley na Half Dóm a cestou nás tento krásný modrý ptáček obšťastňoval svojí přítomnosti.ASi poznal,že máme rádi ptactvo všeobecně.Tedy při jednom zastavení jsme krmili Chipmanky a Blue Jay poskakoval kolem sáčku s oříšky a vybíral mandličky a kešu.Cpal si je za zobáččí žgraně a ještě přitom stačil občas zavřeštět.Milý a chytrý rošťák.Škoda že Vám nemohu ukázat jeho podobiznu.

Tedy Blue Jay zkoušel jsem to s tadytím Panoptikem všelijak.Jsou to povětšinou lidičky,závislí na levých názorech,oplývající agresivitou,inklinující k osobním urážkám.Kadím na ně,řeknu co si myslím a není mě potřeba komunikovat.

Ale každopádně jsem rád že jsi vyplnil vakuum.Když čtu takového "čtenáře",nebo "modrého soudruha" docela se mě navaluje.
S Vlkem jsem komunikovat přestal docela.Ten je tak chytrý až z toho blbne.Takže se nevzrujuš.Pokud Tě budou posílat kamkoliv,kašli na ně.Uvědom siže je tě tady potřeba jako soli.Kdo by těm blbečkům řekl kolik socanů z parlamentu bylo u komunistů? Oni Ti stejně nevěří,ale aspoň si pan docent uvědomí v jakém ksindlu Tvoří.

Pozravuj Mínotaura.Ivan
12. 07. 2008 | 17:31

třebaKarel napsal(a):

Blue Jayi
příjemnou dovolenou a kdybyste hledal sponzora delšího pobytu na Krétě ,vsadím se že by tady šlo uspořádat nenulovou sbírku .
12. 07. 2008 | 17:38

vlk napsal(a):

Ivane Hochamanne správně!

Vezmi se s mMouchou za ruku a za zvuků Columbie odkráčejte , ruku v ruce nějam, kde mozek už skutečně, ale skutečně neí potřeba. Tady jsi v akutním nebezpečí, že jejj budeš muset používat denně.
A podívej se jak Moucha dopadl.
12. 07. 2008 | 18:09

vlk napsal(a):

třeba karel
Moucha na Krétu? To jim nemůžem udělat. Ovšem pokud se hodlá idebrat někam mezi Kretény? Tak proti tomu se nedá namítat vůbec nic. Chválím mu tu světlou chvilku, kdy reálně zhodnotil svůj stav.
12. 07. 2008 | 18:11

Jan K. napsal(a):

Vlk se zřejmě také pokouší používat moze(če)k a jak to dopadá, vidíme sami. Ale na socdem kariéru by to asi ještě stačilo.
12. 07. 2008 | 18:15

třebaKarel napsal(a):

Vlku , napadla mne historka , snad pravdivá - víte kdo byl kdysi na Kubě jako poradce Castra pro zavedení automobilového průmyslu ? Valtr Komárek .
A jelikož ten pán taky rád jenom mluví , snad by ten nájezd Kréta protentokrát vydržela .
12. 07. 2008 | 18:23

jojo napsal(a):

Takhle to dopada, kdyz si bolsevik hraje na demokrata.
Trapne radobyvtipkovani cloveka, jez se chce udelat lepsim nez je, nebot vi, ze byt ve spolku s Rathem a Paroubkem je vrchol amoralnosti. Takze zachranuje co se da, fiktivnim rozhovorem s "modrym demokratem".
Ale lepsi nez fiktivni rozhovor je lepsi skutcny Paroubkuv projev...

Takze pane marxisticky pseudoekonome, nesnaste se, z toho spolku uz se nevymanite.
12. 07. 2008 | 18:30

jojo napsal(a):

Modry soudruhu, cim vice budete strkat tento falsifikat, tim vice si z vas musi lide delat legraci. vetsiho tupouna, ktery by skocil na takovy padelek hledat snad ani netreba.
12. 07. 2008 | 18:34

Blue Jay napsal(a):

kojote,

ja se idebru na Cretu kdy chci. Mam tam totiz pobliz Heraklion nemovitost. Pronajimam ji a dobre si na na tom vydelavam. Z toho ti musi bejt spatne. No ale snad te nekdo pozve na pionyrskej tabor do Brd. By ti to neuskodilo. Mozna najdes par hribku a se snad i opalis. Ale nevim jestli to vydrzis bez pocitace ty nerde. Doporuciji ti si vylezt na nejblizsi borovici a rvat: I hate ODS!
12. 07. 2008 | 18:35

třebaKarel napsal(a):

jojo
Někdy je zajímavé si věty rozložit na části obsahující fakta a zbytek .A mně ať dělám co můžu v kolonce fakta u vás nevychází nic .
Možná vám jen někde vypadlo " myslím si že : " , pak se omlouvám a berte tento rýpanec jako zbytečný .
12. 07. 2008 | 18:37

třebaKarel napsal(a):

Kojote , vlku -mám návrh - abychom nezáviděli Blyue Jayovi každý zvlášť jeho haciendu , úspěchy a bohatství - mohli bychom to koncentrovat na nějakou společnou hodinu , aby tu dovolenou neproškytal .Ale teď jsem to asi pěkně podělal - chtěl jsem aby mně B.J. adoptoval .
12. 07. 2008 | 18:44

Ivan Hochmann napsal(a):

Pane přírodovědče,

odmítání názorů o nichž je zjištěna a prokázána (historicky)vina je úplně normální reakcí normálního člověka.Nemusí být nutně nenávistná.Jedná se ale vždy o člověka,který je přístupný názorům jiných ,dá se říci daleko moudřejších a vzdělanějších lidí.Nikoliv o sebestředného cholerika odsuzujícího veškerou oponenturu jeho vlastních výmyslů.No nedá se tak docela jedním šmahem hovořit o "moudrých" a "vzdělaných" ,poněvadž to spolu mnohdy nesouvisí.

Neberte to prosím osobně.Z Vašich vstupů je naprosto zřejmé,že berete blogy jako studijní pomůcku pro svoje povolání.(Dnes jsem četl zajímavý článek v Lidovkách o i jiném - komerčním poslání blogů,a je docela možné,že bude po Vás požadován obolus vzhledem k Vámi deklarovanému využití blogařovy invence i diskuzních příspšvků.Nebo snad bude jen výsadou blogařů?Proč by byli jinak tak aktivní jako pan docent?)

No myslím,že nemusíte mit obavy o propukající aktivizaci fašismu,i když některé výroky jsou přímo ukázkou nesnášenlivé agresivní hlavy.

Ano pane souhlasím s Vámi v jednom,nicméně podstatném.Mnohý našinec diskutér je zde proto,že zde něco nachází.To NĚCO rozhodně není pouze politika.Je to bezpochyby i poučení z jiných (přijatelných) názorů,slovních klišé,větných obratů i vtipných kontra.

Jenže pane...jste si tak jist,že toto konstatování má universální platnost?Já se domnívám,že nikoliv.Jednak staré psy novým kouskům těžko naučíte.Ten kdo se spálil třikrát o jednu troubu se spálí i po čtvrté.Je velmi nereálné očekávat od levicových palic poučení,invenci,potěchu duše.Existují vyjímky(sic),leč v tomto případě se nabízí účelové a cílené sledování jistých ,-třebas politických záměrů.A -souhlasím - je zajímavé sledovat nit k očekávaným (či ne) závěrům.

Ale jsou i lepší věci jak se zmiňuje paní Mirka.Mnohdy přesáhnou invektivy rámec použitelnosti a je lépe zajít do lesa.Nevím jak Vy,ale já to mám kousek do překrásné přírodní reservace s kvetoucími mechy,přesličkami a kapradinami.A ty vůně.......

S pozdravem Ivan.
12. 07. 2008 | 18:48

vlk napsal(a):

Jan K.
je to o tom, že někdo mozek používat může, protože jej má. Jiný ne protože tam má místo toho modrou brožurku. Schválně, kam patříte asi vy?
Ostatně kdy jste naposled brožurku vyměňoval? To abyste měl aktuální a byl in.

Moucha
já vím,e jsi vedle toho taky Napoleon. Neboj Moucho. Oni ti dají sedativa abude zase dobře.

A nejsem závistiv. V mém povolání to, věru, ani nejde. Takže případnou nemovitost přeji jak Tobě, tak napříkadi třebakarlovi, pokud bys ho obmyslel dědictvím. A neboj, zoufalství mnou necloumá. Jsem se svou ekonomickou situací naprosto spokojen. An mém místě bys byl také.
12. 07. 2008 | 19:01

Jan K. napsal(a):

vlk:
Jistě, někdo mozek používat může, ale váš případ to není, Vy se o to pouze pokoušíte. A jak ty Vaše pokusy končí, jsem se několikrát přesvědčil. Nepochopení psaného textu, překrucování, nakonec, když už nevíte kudy kam, tak urážky. Ale socdem kvalifikace to je dobrá. Přeji mnoho úspěchů.
12. 07. 2008 | 19:23

RA napsal(a):

člověk nemusí mluvit sprostě, a přesto to může být sprostý bolševik. Domníváte se, pane Havle, že Paroubek o Melčákovi a Pohankovi mluvil slušně ? Domníváte se, že uspořádání komunistické štvanice na nepohodlné poslance je slušná záležitost ? Paroubek zkrátka jako by vypadl z příručky bolševika. Je nenávistný a mstivý. Slušný člověk by se taktéž nestal spolupracovníkem STB pod krycím jménem Rocco, že. O politickém turistovi Rathovi se ani rozepisovat nebudu.
12. 07. 2008 | 19:28

ok napsal(a):

Pane Havle, k vašemu manipulativnímu a neuvěřtelně hloupému článku se vyjadřovat nebudu. Myslím, že byl určen jiným čtenářům. Rád bych vám ale doporučil, poslechnout si video s panem R. Castrem. Opravdu jsem nevěřil, že vám, českým socialistům, budu moci nabídnout kubánského diktátora za ideologický vzor.
12. 07. 2008 | 19:38

vlk napsal(a):

Jan K.

už jste upgradoval modrou brožurku? To je vaše prvořadá úloha. Nedej Klaus , abyste to náhodou udělal špatně a vrazil tam verzi s oposmlouvou.

říkáte urážky. Nikoliv. Ale vyřčená pravda někdy skutečně hodně bolí.
Nebojte se ,mozek pro modrou karieru není potřeba. Tak jenutno mít jiné vlastnosti. Třeba podle Masaryka. Modifikovaného Masaryka ... Nebát se, hlavně se nebát.
12. 07. 2008 | 19:42

jepice napsal(a):

Všechno, co bych ráda napsala k článku, ze mne perfektně řekl Honza Český /12.07.2008 03:54:41/.
12. 07. 2008 | 19:42

Jan K. napsal(a):

Vlku, děkuji, že demonstrujete to, co jsem, o vás napsal výše.
12. 07. 2008 | 19:48

tata napsal(a):

panové

K čemu se to tady zvrhlo? opravdu po návštěvě pana Blue Jay to tedy má uroven rozpoutal jen sérii nenavistnych replik,že sním ještě někdo debatuje se divím ,jen mu odpovídáte stejnou mincí a mažete se jeho bahnem.Kdo ho považuje ,za potřebného je jeho věc .Škoda že blogy kde se dalo jakž tak slušně debatovat se to zvrhlo jenom v chlév.Gratuluji Vám pánové.
12. 07. 2008 | 19:49

Smart napsal(a):

Ten volič byl odeesák.To stačí.
12. 07. 2008 | 22:18

Jan K. napsal(a):

Čtenáři, nečti furt jen ty Haló noviny, vždyť z toho cvokatíš.
13. 07. 2008 | 07:07

Vypadá to, že pan Čtenář s nasazením živ napsal(a):

jepice
13. 07. 2008 | 09:29

jepice napsal(a):

Vypadá to, že pan čtenář s nasazením života přelezl plot z USA do svobodného světa.
13. 07. 2008 | 09:38

vlk napsal(a):

Jan K.
péče o trpícího bližního je mi vlastní. Udejte nějaký identifikátor, Postarám se , aby přijela záchranka. A poplatek uhradím za vás.
13. 07. 2008 | 09:39

Jan K. napsal(a):

Můj pes je docela inteligentní, myslel jsem, že to u vlků bude obdobné, ale je zde rozdíl asi jako mezi lidmi a opicemi.
13. 07. 2008 | 10:18

Ivan Hochmann napsal(a):

Kdysi jsem zde měl konflikt s pánem,

který se také zajímal o moje zdraví.Nejdříve mě posílal na různá i psychiatrická vyšetření.Když jsem nereagoval patřičně,nabízel mě osobní odvoz i avizo sanitky.Později mě nazýval Modrým Hitlerem a dalšími perlivými přízvisky.

Nemohu si vzpomenout na jeho nick,vím pouze že jsem jej na oplátku nazval Principálem Rudého Panoptika(RP). PR tu sice zůstalo ale onen principál asi umřel či změnil působiště,už dlouhou dobu mě jedovatou slinou neoblažil.Jak se ta dívám jeho funkci pomalu ale jistě přebírá bývalý známý Vlk.

No přeji úspěch.Ivan.
13. 07. 2008 | 11:31

Ikena napsal(a):

I tady, děs a běs. Člověk nemusí číst pár dní blogy a nic se nezměnilo. Nesmyslné útoky známých jmen a jejich válečnické pokřiky. Běda když se někdo ohradí.
Ale od nich jen nuda, nuda a zase nuda, škoda číst.

A k té demokracii z pravé strany. zvlášť mně pobavil sobotní rozhovor pana Topolánka pro jistý deník, ve kterém přiznává, že p. Tlustý škodí ODS a jedná proti ní. Fakt zajímavé. A už máme nepřítele ve vlastních
řadách. Takže potřebujeme Ratha a Paroubka, abychom to zamaskovali.
13. 07. 2008 | 12:22

Ivan Hochmann napsal(a):

Ikeno nikdo Vás nenutí,

aby jste se toho "hnusu" zúčastňoval.Můžete klidně zůstat,kde jste byl doposud.Buďte rád že nejste jako obvykle příčinou tohoto hnusu.

Ivan.
13. 07. 2008 | 13:00

prirodovedec napsal(a):

I.H.: Tady se mi uz diskutovat nechce, editor to u tohoto blogu zcela pustil a je to uz jen vicebarevny hnuj jako na psovi, ci idnes. Jen ucta k Vasi snaze oslovit mne vecne, mne vede k reakcim:

Vas 1.odstavec: Odmitani nazoru je jiste normalni. Osobni, cholericke, hystericke a nenavistne reakce (stale castejsi i zde, pokud editor odpociva) toto odmitani shazuji. K moudrosti a vzdelani: Vzdelanost dle mne rozviji sanci na vetsi moudrost, to je dle mne souvislost. Kdo usiluje o moudrost (soucasti je i respekt k druhym) ma vetsi sanci ji rozvijet vzdelanosti.

Vas 2.odstavec: Bezesporu se muze kazdy snazit zpoplatnit kde co. Doba je takova a LN obzvlast (skoda, ze jste neuvedl citaci). :) Treba se prisneho americkeho pojeti autorskeho prava vcetne sudicstvi dockame, pak Vam napisu, na jaky ucet mate posilat poplatky za cteni mych prispevku. :)

Vas 3. odstavec: Obavy z fasismu nemam, jeho rostouci vyhonky jsou i zde pro mne zrejme.

Vas 4. odstavec: Jsem rad za shodu. Poznamka: Jeste jsem neco pripsal ke sve diskusi s jarporem (+Tupelo+Luk) k vlkove vyjadreni a logice na minulem Havlovi.

Vas 5. odstavec: Netvrdim, ze je konstatovani obecne platne. Souhlasim: Jsou zde i frustrovani a zamindrakovani jedinci, kterym ovsem cini radost rozbijet diskuse. To jsou Ti nasi mali budouci fasiste. Na rozdil od Vas vidim nejen "levicove palice" a "RP" ale jedince vsech barev. Dle mne jde o verici v ruzne -ismy (anti- - ismy, neo- -ismy) vsech barev, kteri casto rezignuji na pouzivani sveho mozku a recituji svoji verouku ci anti- verouku.

Vas 6. odstavec: I v lese dnes jiz najdete vyhozene lednicky, zaneradene potucky, atd. Sleduji-li dnesni zdejsi kanal o to vetsi radost mam pak z prirody nebo i zajimave diskuse.
13. 07. 2008 | 13:37

yyy napsal(a):

Jo, jo, hloupost světu vládne a to už od dob lovců mamutů (ba i dříve) - vy lidé, zprava i zleva (pravda je, že pravice je útočnější, ale to asi souvisí s tím, jak jsou schopni všeho pro osobní prospěch), čtete někdy to, co výplodíte? A posloucháte někdy druhé? Nemyslím, jestli je slyšíte, ale jestli posloucháte.
Asi taky ne, že? Protože jinak byste nemohli reagovat tak, jak reagujete...
Asi na to tady ještě do večera juknu, ale myslím, že s čtením diskuzí končím....to se nedá číst tolik sprostoty (bez těch sprostých slov), nenávisti, prosazování sebe sama...
A dokud se toto alespoň trochu nezmění, tak bude v této zemi stále "blbá nálada", taková jakou cítím na každém kroku.
13. 07. 2008 | 16:04

prirodovedec napsal(a):

vvv: Tato diskuse je spise vyjimecne nechutna (pozorovani cca 10 mesicu). Zkuste i dnes jine blogy.
13. 07. 2008 | 16:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé a útočné příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
13. 07. 2008 | 16:49

Ivan Hochmann napsal(a):

Nechápu proč se někteří tak velmi čílí.

Pokud jsem sledoval,nedošlo k žádným vulgaritám.No zajisté došlo k osobním přestřelkám a výpadům.Mnohdy nevybíravým,ale opakuji nikoliv sprostým a vulgárním.Všimněte si kdo se vzteká nejvíce.Ti kteří jsou zvyklí denunciovat,dehonestovat,pomlouvat,špinit,plivat,starat se o cizí "zdraví"osobně napadat při každé příležitosti.Ano jsou zvyklí poněvadž jim to doposud procházelo.Jakmile ji to napadení začnou vracet stejnou ,nebo ještě agresivnější mincí je oheň na střeše.

Lidé,kteří očekávají od blogů etické povznesení mysli a pohlazení na duši ať navštěvují blogy jiných.Nikoliv levičáckých provokatérů a lídrů levicových stran.Je v tom logika?

A to ještě není po prohraných socanských volbách.To bude teprve tóčo.Ať si Rudé panoptikum zvyká,že Aktuálně.cz není Rudé právo.

Ivan.
13. 07. 2008 | 17:21

prirodovedec napsal(a):

I.H.: K vulgaritam nedoslo, ale take ne k argumentaci. K vykrikum a nalepkam ano, to doslo.
13. 07. 2008 | 17:44

bigjirka napsal(a):

jaký blog, taký smog

jaká asi mohla nastat plodná diskuse pod Havlovou socanskou jedovatostí? nelze docentovi upřít, že umí i rozumně a dokonce i velkoryse.. jindy ovšem
13. 07. 2008 | 21:16

hv napsal(a):

Nejlepsi vymluva kazdeho "spravneho politika" je - podivejte se na ty druhe, ti jsou jeste horsi. Vite, ten Cunek bral, kudy chodil, my jen bereme tem, co se chtej nechat sami okrast.
Tim, lze omluvit naprosto vse. Neni dulezite, ze ja kradu, kdyz ten vetsi lotr krade jeste vic a casteji. A protoze hrichy nejsou uplne porovnatelne, volic jen prepina program z jedne estrady na druhou a pri sledovani vystupu politiku se stoura v nektere casti tela. Asi mu ti politici za vic nestoji. Koneckoncu, ono je to tak nejak vzajemne.
15. 07. 2008 | 10:38

Robert napsal(a):

Nechápu - jsem člověk pracující, občas nakouknu na blog, rychle jej "prolítnu" a opět se vracím do procesu. NEchápu panové Ročník 53, Vlk, Rumcajs, Třebakarel a další jak můžete celej den diskutovat o blbostech, prezentovat svoje bezvýznamné názory??....cožpak nemáte co na práci??, co kdyby jste přestali tlachat a raději dělali neco užitečného
15. 07. 2008 | 11:54

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy