Zprivatizovaná politika aneb Ministerstvo věcí nečitelných

06. 10. 2010 | 07:31
Přečteno 9470 krát
Poté, co média zveřejnila zprávy, že soukromá bezpečnostní agentura ABL sledovala před čtyřmi roky politiky ODS na Praze 11, rozpoutala se typicky česká diskuse. Komentáře k této kauze se tudíž nejčastěji zabývají klasickou otázkou „komu to slouží?“

Hlubokomyslné odpovědi na tuto otázku, kterou s oblibou kladli v různých diskreditačních kampaních zejména komunisté, pak nabízejí celou škálu vzrušujících konspiračních teorií. Jde prý o boj v rámci ODS. Nebo je za tím snaha zdiskreditovat Věci veřejné, neboť bývalý šéf ABL Vít Bárta je nyní ministrem dopravy za VV a jeho strana řídí v osobě Radka Johna i ministerstvo vnitra. Ale kdo ví, možná je za vším TOP 09, která by mohla z aféry vytěžit v komunálních volbách. Nejtemnější scénáře pak naznačují skutečně apokalyptické cíle aféry: byla prý rozpoutána, aby mohla vzniknout velká koalice ODS a ČSSD!

Známý politický katastrofista Bohumil Doležal se s tím nepáře a jde přímo ke kořenům bolševické otázky „komu to slouží?“ Je prý podivné, že si ještě nikdo nepovšimnul nápadné podobnosti s akcí „Monte Argentario“, kterou to údajně „připomíná mohutně”. Podle Doležala někdo umístil doprostřed koalice před volbami minu a ta teď, v příhodné chvíli, bouchla. Čím víc se koalice bude hádat, tím hůř pro ni. ČSSD to může jenom z ústraní přiživovat. V našem veřejném životě se pevně uchytil paroubkismus, míní politolog.

A pokračuje: „Kdo si objednal Monte Argentario, není jasné stejně, jako není jasné, kdo si objednal sledování paní Šorfové a celý ten rumrajch, jenž se od toho odvinul. Rukopis obou akcí je stejný, takže skoro bych řekl, že hybatelem je jedna a tatáž osoba (právnická či fyzická) a že fyzické osoby, které se na rozpoutání akce podílely, by bylo třeba označit a velmi rázně vypudit z politiky nebo ze slušné společnosti, pokud v politice nejsou.“

Přeložíme-li do srozumitelné řeči to, co nám politolog i další komentátoři, kteří neúnavně krouží okolo otázky „komu to slouží?“, říkají, podstatné vlastně není, jestli někdo někoho špehoval (zákon to prý nezakazuje) a pak diskreditoval či dokonce mlátil (v některých případech byly totiž sledované osoby údajně i zmláceny), ale že někdo odpaluje pomyslné miny v útrobách naší vládní koalice, která má před sebou v příští čtyřletce ty nejdůležitější úkoly v podobě neochvějného plnění závěrů vládního prohlášení, odvozeného z vůle našeho lidu.

Nu dobrá, to, že někdo médiím nabízí takovéto skandály, je jistě na pováženou, stejně jako je na pováženou, že některá česká média s oblibou rozehrávají diskreditační kauzy v tak nápadných časových souvislostech, že u katastrofistů nemohou nevyvolat paranoidní reakce a zlobu na ty, kdo zlovolně ruší vládní koalici v jejím „klidu k práci“.

Jenže ta nejhrozivější podstata nejnovějšího skandálu nespočívá v tom, že někdo před blížícími se volbami dávkuje pro média odhalení o věcech, které se opravdu staly, jakkoliv je to už čtyři roky. Vždyť stejně jako se v kauze Monte Argentario premiér Topolánek skutečně scházel v Itálii s předními lobbisty i nyní někdo skutečně sledoval politiky ODS i jejich příbuzné, jakož i pak mlátil některé konkrétní lidi.

Hrozivost celé věci spočívá v tom, že firma, která stojí v centru celé nechutné záležitosti, je úzce spojena s několika lidmi, kteří nyní ovládají klíčová ministerstva. Možná se nakonec třeba prokáže tvrzení Víta Bárty, že dokumenty spojované v kauze sledování politiků s firmou ABL jsou padělky, jenže to nic nemění na skutečnosti, že v podobě Věcí veřejných se lidé spojení s touto, nyní silně podezřelou firmou dostali do vlády země.

Profesor Jiří Přibáň psal v souvislosti s volebním úspěchem VV hned po volbách o nebezpečném trendu privatizace politiky. Představitelé ODS, která se postavila do čela rodící se vládní koalice, tehdy měli jisté důvodné problémy s tím, že by véčkaři měli dostat ministerstvo vnitra, o které tolik usilovali. Nakonec ustoupili s tím, že prý ministerstvo nebude dávat zakázky firmě ABL.

Jenže jak ukazují některé skutečnosti, jež se vynořují ze současného skandálu, o nějaké zakázky přeci vůbec nejde. Moc mají ti, kdo mají (citlivé) informace. Některé indicie naznačují, že kdokoliv sledování politiků ODS na Praze 11 organizoval, měl přístup i k informacím z policejních databází.

Takové informace bezpečnostní agentury prý získávají od svých zdrojů v policii. Daní policisté tím porušují zákon, ale agentury zřejmě mají jejich prostřednictvím přístup jen k určitým konkrétním informacím.

Představme si ale, že nějaká taková agentura získá přístup ke všem databázím ministerstva vnitra, jakož i ke všem databázím policejním... Jako útěcha nám může posloužit snad jen to, že žijeme v právním státě, a můžeme si být tudíž naprosto jisti, že ministr vnitra a jeho lidé, někteří z bezpečnostních agentur, by nikdy, ale opravdu nikdy pro potřeby soukromé agentury nezkopírovali databáze ministerstva a policie… A že tedy nemají nyní v ruce materiály, s jejichž pomocí mohou potenciálně vydírat a kompromitovat mnoho lidí, včetně politiků.

Tato potenciální privatizace politiky a bezpečnosti státu má také aspekt, na který upozornili politici ČSSD: jakkoliv bychom rádi věřili, že v právním státu se vše děje podle práva a principu „padni komu padni“, nelze se zbavit jistých pochybností, že kauza, v níž figurují lidé z jedné bezpečnostní agentury, bude skutečně vyšetřena policií, kterou skrze ministerstvo vnitra nepřímo ovládá politická strana, již „vytvořil“ člověk, jenž výše zmíněnou bezpečnostní agenturu vlastnil.

Možná mnohým analytikům a komentátorům, posedlým otázkou, komu může posloužit skandál před volbami, ještě nedochází, že nebezpečím pro českou demokracii není v první řadě zlovolné rozehrávání jakýchsi kauz, načasovaných před volby. To opravdové nebezpečí přichází z privatizace politiky hráči, jejichž skutečné úmysly jsou (už ve světle toho, co se vyjevuje o jejich minulosti) více než nejasné.

Deník Referendum, 5.10.2010

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

yara ze země krys napsal(a):

Ještě se tady nabízí pane Pehe vysvětlení, že MD Bárta šlápl na "kuří oko" velké pětihlavé sani a několika menším batříčkům Viamontíčkům a spol. co se pakují na státních stavebních zakázkách.
Pak by vše mělo logiku. Ono tady jde o hodně velké peníze a navíc oni mají k dispozici hafo peněz, známostí a prostředků! Myslím, že někteří lidé jsou pokud jde o zachování toků hodně velkých peněz všeho schopní. Zákon akce-reakce tady přichází opravdu, ale opravdu v úvahu jak by řekl Váš velký vzor V.K.
06. 10. 2010 | 08:02

Ládik!!! napsal(a):

Uvidíme, říkal slepý.
06. 10. 2010 | 08:13

Viola napsal(a):

Politika nikdy nemůže být čitelná a tedy čistá, vždy je třeba brát politiku jaksi mezi řádky anebo rovnou naruby. Politika není náboženství. Sice se i v Bibli vyskytly návody ke lži, ale jen omezeně a zcela nepravidelně a vyjímečně. Současná politika je "politická ekonomie" - komu to vynese.
Při čtení článku jsem se musela usmívat, vždyť je to už běžná norma, že někdo někoho sleduje. No, kdo ví, zda jsme nenakročili do tajněpolicejního státu - všichni všechny budou tajně sledovat. Ale jen ať sledují. Dříve na vesnici také všichni o všech věděli a dnes v jednom domě se mezi sebou lidi neznají a nezdraví, takže je co napravovat.
06. 10. 2010 | 08:27

Ford napsal(a):

Fotky z Itálie s Topolem byly taky ze sledování a co? A nic. Bušina a restaurace. Video ze sledování. A nic. Nikomu to nevadilo tak co blázníte teď. A info může zneužít každý kdo tam byl ani se nemusí kvůli tomu zdržovat zakládáním firmy.
Já se nedivím že v tomto státě to tak dopadá, když dospělým lidem chybí úplně primtivní schopnost vyhodnoti informace.
A nakonec. Co by měla jiného dělat detektivní kancelář?
06. 10. 2010 | 08:41

Cech napsal(a):

to autor
Vidíte to velmi úzce privatizace nespočívá pouze v tom Vámi výše popsaném.
Privatizace spočívá v nahrazení zabezpečení chodu státního aparátu soukromou firmou.
Nahradit u policie zabezpečující složky placené státem (vlastními složkami placenými zase jen státem ale prostřednictvím dané firmy => na danou firmu navázané.)jinými vnějšími zdroji.
Tento způsob zajistí dlouhodobě:
- Jasný a ničím neohrožený zisk
- Definitivní správu moci v ČR (je více než jasné, že politiky je třeba usměrňovat.Potom teprve ta nakládačka.)
Proto si myslím,že hledáte něco co je každému jasné.
06. 10. 2010 | 08:44

Homosexuál z Aktuálne napsal(a):

(Ť)uňto říďo, ty jseš hlava... Tobě to říďo v hlavě vibruje. Nebyl jsi (Ť)uňto Pehe v Ámericé? Jen kdyby ta visáž (Ť)uňto nebyla tak Quasimodovská. Jak to, že ti někomu s odpuzující visáží (i novinář Hanák z Práva je takový skřet) umíte tak jedovatě spekulovat? Krasavci Keltského zjevu (Topolánek...) to mají těžší. Nechcete si (Ť)uňto říďo nechat udělat plastiku?
06. 10. 2010 | 08:48

Trégl napsal(a):

Podstatou je úmysl zisku pro sebe u politiků. Rozhodně by neměl být politikem ten, který nemá v úmyslu své cíle směřovat k prospěchu občanů, ale ke svému prospěchu. Takoví politikové by měli být okamžitě vyloučeni nejen z politického života, ale i z veřejného. Jsou totiž nebezpeční ne proklamovaným cílem, ale především svou naprostou neschopností pracovat pro občany. Nejsou schopni pro vidinu svého zisku upřednostnit zájmy občanů, kteří je delegovali na své zastupitele.
Takže kdokoliv vstoupil do vrcholné politiky opustiv přitom svou firmu a v politice směřuje směrem, kterým se jeho bývalá firma zabývala v zisku, je automaticky nebezpečný občanské společnosti, ikdyž třeba jen potenciálně. A PODLE TOHO BY S NÍM SPOLEČNOST MĚLA JEDNAT! Je to preventivní ochrana občanů před defraudanty, zloději a jinými šejdíři. Že to omezuje lidská práva? Obec - občané nemohou čekat na projev darebáků, čekat až budou, či ne, okradeni, zneužiti.
VV vykazuje vrcholné znaky nebezpečnosti už ve svém založení. O to víc by mělo být opatrnosti při jejich snahách o získání postů, které jsou nebezpečně blízké zájmům firem v kterých původně "vydělávali" své zisky.
Žel, nejde jen o případ VV, ale tyto znaky nebezpečnosti vykazují VŽDY u voleb a po nich z naprosté většiny všichni kandidáti moci. Korumpovatelné prostředí státních úřadů k tomu jen vstřícně reaguje a v zákulisí se vytváří neustále nové a nové klientelistické vztahy.
Tohle jsou všeobecně známá fakta. Začíná to už v obecních volbách, tam to žije naplno a přenáší se to do státního systému. Moralizování je nám houby platné. nejlepší by bylo najít už v obci dostatek politicky schopných, kteří zisk nepreferují oproti práci pro obec. A je mi z duše jedno, jestli dotyčný je straník, nebo nestranný a jakou barvu má na erbu.
06. 10. 2010 | 09:13

Železnohorský napsal(a):

Podivné bylo už to, jak rychle a bezbolestně ODS přepustila véčkařům ministerstvo vnitra (etc.), a vůbec jim tak nějak ve všem ustupuje. Čili další konspirační teorie: Véčkaři na ně něco vědí. Neb mají vlastní profesionály, kteří to umějí zjistit. Kdežto ODS si je musí najímat. U nich... :-)
06. 10. 2010 | 09:25

Sladký napsal(a):

Ford,cituji "A nakonec- co jiného by měla dělat detektivní kancelář?" Nepochybně sledovat politiky, Forde.Dám ti řečnickou otázku CO JINÉHO MĚLA DĚLAT STB? :o)Dík za odpověď.
06. 10. 2010 | 09:32

zdenekb napsal(a):

autor:
Myslím, že problém není v tom, že se různé svinstva vytahují před účelově volbami, ale že se asi strany odleva doprava takovýmito způsoby drží navzájem v šachu a ta největší špína se nevytáhne vůbec...

Leda by se někdo móóóc zlobil.
06. 10. 2010 | 09:41

Sladký napsal(a):

Politici jsou naši zaměstnanci,nikoli páni a vládci.My tu nejsme pro stát,ale stát je tu pro nás.Nežijeme proto,ab\ychom pracovali,ale pracujeme proto,abychom žili.Je tak těžké to pochopit?
06. 10. 2010 | 09:41

Pípa napsal(a):

Jak kdysi říkal soudruh Jéňa V. Tohle je ornitologie. Mají je za vocasy a tahají za špagátky.
06. 10. 2010 | 09:46

AC napsal(a):

Nevadí-li špína politikům, ba jim 20let přímo vyhovuje, jeví se mi diskuse o ní pro veřejnost sice přínosnou, nicméně jalovou.
Čas je nejlepší lékař. I když se v takovýchto případech nikdy neví, zda s ním nedorazí i kat.
Na každý pád je už přemnohým jasné, že se marné diskuse točí stále v bludném kruhu. Zato čas...ten se konečně naplňuje.
06. 10. 2010 | 09:51

Doug Badman napsal(a):

Pane Pehe,
tu zprávu zveřejnila MF Dnes, které jinak s Paroubkem a Sobotkou nemůžete přijít na jméno. Jste směšný.
06. 10. 2010 | 09:52

zdenekb napsal(a):

Doug Badman:

Modrá Fronta dnes vše zveřejnila, protože se jí modrá sledovaná neviňátka svěřila jako první... Není to jedno?
06. 10. 2010 | 09:58

AC napsal(a):

Sladký

Ano, politici jsou našimi zaměstnanci....nežijeme proto,abychom pracovali,ale pracujeme proto,abychom žili.

Sice to ví každý, ale jako bychom byli zároveň dementi, na něco tak přirozeného si najednou nevzpomínáme a necháme si sr.t na hlavy!
06. 10. 2010 | 09:59

jarpor napsal(a):

Takže, rozumím-li dobře textu pana politologa, pro něj není tak důležité "komu to slouží", lépe, kdo si zadal "sledovačku" ale je důležitější kdo tu "sledovačku" dělal.

No nevím...

Pokud bych chtěl někoho sledovat - najmu si někoho dobrého, a to patrně ABL již byla... to za prvé

Pokud by "zakázku" nevzala ABL, s velkou pravděpodobností lze předpokládat, že by ji vzal někdo jiný, tedy účel kohosi, shromažďovat informace, by byl dosažen ... to za druhé

Pan politolog navozuje situaci, že již před čtyřmi lety věděl Bárta (a další) se dostanou do vlády... to za třetí.

Soudím, že panu politologovi se líbí termín "zprivatizovaná politika".
Jak milé u těch, u nichž je slovo "privatizace" vždy spojeno s krádeží, s něčím špatným...

Počkám si, na vývoj, na vyšetřování, kdo z policajtů spolupracoval a překračoval zákon...

Na rozdíl od autora si myslím, že skutečně je důležitější kdo "sledovačku" zadal a proč ji zadal, než kdo ji prováděl. Kdo s proč ji otevírá zase v čase voleb...

Zdůrazňuji, že můj názor nelze brát jako obhajobu Bárty či ABL... ale na rozdíl od pana Pehe, není mým koníčkem házet ideologické bláto...

Hezký den
06. 10. 2010 | 10:00

Doug Badman napsal(a):

Zdenekb

Samozřejmě, že je to jedno. Zajímavé je pouze to, jak je najednou MF Dnes pro tuhle partu důvěryhodná.
06. 10. 2010 | 10:04

zdenekb napsal(a):

jarpor:
V mnohém máte pravdu.

Ale "zprivatizovaná politika" je typická krádež - krádež vlivu veřejnosti na běh věcí...
06. 10. 2010 | 10:07

AC napsal(a):

Autor

Myslím, že staronová akce "sledovačka" je pouhý jednorázový, silně účelový volební komediální kus. Poté mediální info jako vždy utichne, nikdo ani nehlesne a po kusu neštěkne ani ten pověstný pes. Jako vždycky.
06. 10. 2010 | 10:10

Cech napsal(a):

to jarpor
Bezesporu je jisté,že do politiky pan B.... nikdy nechtěl.To je naprosto jasné každému.Problém se vyskytl pouze v tom,že se zadrhlo dálkové ovládání.Potom bohužel to musíte jít opravit sám.
06. 10. 2010 | 10:16

Venus napsal(a):

Agentura ABL je pouze firma, která nabízí služby různým zájemncům - zákazníkům, tak jako prádelna nabízí vyprat prádlo a záleží na zákazníkovi, jakou službu si objedná a řádně zaplatí....Nic více, nic méně... Kdo si tu službu objednal? O tom je otázka...
06. 10. 2010 | 10:18

kristusek napsal(a):

Ford - jen k té Itálii - Topolánek dle vlastních slov už před rokem tvrdil, že fotografie pořídila firma ABL, jen o tom tenkrát nějak nikdo nepsal... ale kdoví, třeba kecá:-p
06. 10. 2010 | 10:25

jarpor napsal(a):

Cech

"Bezesporu je jisté,že do politiky pan B.... nikdy nechtěl.To je naprosto jasné každému.Problém se vyskytl pouze v tom,že se zadrhlo dálkové ovládání.Potom bohužel to musíte jít opravit sám."

Na to bych zakládal a financoval stranu, ucházel se o voliče, doufal v úspěch ve volbách a v koaličního partnera... abych se dostal do vlády ?

No nevím jak Vy, ale kdyby se to "ovládání" zadrhlo, tak já bych věděl o daleko jednodušších možnostech... levnějších a daleko jistějších...

Hezký den
06. 10. 2010 | 10:25

Marcus Agrippa napsal(a):

Která má před sebou v příští čtyřletce ty nejdůležitější úkoly v podobě neochvějného plnění závěrů vládního prohlášení, odvozeného z vůle našeho lidu. K tomu není co dodat - vtipná a hlavně výstižná ironie.
06. 10. 2010 | 10:31

Kamil napsal(a):

JARPOR a VENUS

Podle pana politologa je, zdá se mi, důležité to, že ve vládě jsou zástupci firmy, nebo lidé spojení s touto firmou, která šmírovala politiky, jejich manžele i manželky a děti, načež pak byli někteří z těchto lidí zmláceni do bezvědomí. Jestli vám tohle připadá jako normální podnikatelská činnost nebo služba, navrhuji příště do vlády jmenovat členy Berdychova gangu
06. 10. 2010 | 10:36

Sladký napsal(a):

AC Myslím,že si dobře rozumíme.Přeji hezký den.
06. 10. 2010 | 10:37

Sladký napsal(a):

Zdejší pravičáci jsou lidé ZVLÁŠTNÍHO RAŽENÍ.:o)Pro Kamila,ale nejen pro něj.
06. 10. 2010 | 10:39

AC napsal(a):

Sladký

Nápodobně.

Pěkný den i Vám.
06. 10. 2010 | 10:42

hanah napsal(a):

Pehe

při čtení k neučtení dlouhého blogu mě napadl slogan z jedné reklamy :
"stačilo říct, že Vám prostě chutná..."

Vám by stačilo napsat:
"zprivatizovaná politika".
A mohl jste to napsat ihned po sestavení vlády.
Obsah by byl stejný, byl byste "nadčasový" a nemusel jste se zpožděním smolit tak dlouhý text.
06. 10. 2010 | 10:44

hoven napsal(a):

doktor smrtihlav rath si zprivatizoval celý kraj. už dávno
06. 10. 2010 | 10:47

Marcus Agrippa napsal(a):

Sladký:
Zdravím. Myslím že příslušnost řady Čechů k tzv.pravici je způsobená jen tím, že patřit k pravici podle nich znamená patřit k"lepší společnosti". No vždyť to přece psali i v médiích - pravici přece volí ti vzdělanější, schopnější a tak nějak vůbec lepší lidé ( znám pár takových kolegů z tzv.satelitních městeček ).
06. 10. 2010 | 10:54

Venus napsal(a):

KAMIL,v dobrým: Berdychův gang není politická strana a pochybuju, že by dostala nějaký hlas....O nějakém mlácení lidí "zaměstnanci" ABL nic nevím, tudíž v tomto nemohu nic říci a ani o její služby nestojím, např. mě nezajímá či manžel chodí vskutku po večerech na ryby.... Otázka je ale stále stejná: KDO si službu prostě objednal ????
06. 10. 2010 | 10:58

jarpor napsal(a):

Kamil

Odhlédněte od ideologie - ostraha, sledování osob... je skutečně normální podnikatelská činnost. ( Víte, kolik je sledováno smilných chlapů od jejich manželek a naopak, kolik je vymahačů dluhů... ?)
Zda se děje či dělo nezákonně - to je nejdříve potřeba dokázat a pak vyvozovat závěry. Když to někdo dělá naopak, jeho věc. Já tak nečiním...

Tak činí ti "zvláštního ražení" pana Sladkého... ten asi o tom něco ví... :-))

Hezký den
P.S.
Které další podnikání brání majitelům firem být ve vládě ?
06. 10. 2010 | 11:01

Marcus Agrippa napsal(a):

jarpor:
oops. Víte co to je střet zájmů?! Opravdu by se ta laťka normálnosti neměla snižovat na úroveň zemí, kde vládnou narkomafie nebo vojenské junty.
06. 10. 2010 | 11:07

Terry napsal(a):

"Zprivatizovaná politika..."

No - s privatizací máme už dvacet let naše vlastní, české, sfecifické zkušenosti.

To už je u nás taková tradice...

Máme demokracii, ne, vole?!!
06. 10. 2010 | 11:08

Terry napsal(a):

Na dnešních stránkách http://aktualne.centrum.cz/ je předvolební flashanimace "čistého" Petra Nečase "Volte ODS" s heslem:

KORUPCI NEBUDU TOLEROVAT VE VLÁDĚ ANI V ODS

Kurňa - ve vrcholné politice a ve vedení ODS je Nečas od poloviny 90. let, a teď, 14 dnů před volbami, se "probudil" a korupce mu začala vadit?!!

"Čistý" Nečas je hnusně farizejský!!!!!
06. 10. 2010 | 11:13

Sladký napsal(a):

Jarpore,samozřejmě o tom něco vím.Píši jen o věcech,o nichž něco vím.Vy ne?
Ale jinak.Není nic snadnějšího,než namluvit hlupáčkům,že volbou pravice se stávají součástí (intelektuální) elity.
Ale pozor,děvčata a chlapci-KDO SLOUŽÍ ZLU,TOHO ZLO POSTIHNE.
06. 10. 2010 | 11:24

jarpor napsal(a):

Marcus Agrippa

Myslím, že vím... a taky mám pocit, že každý může střet zájmů "vidět" trochu jinak... a tuším, že i na posouzení, co je střet zájmů, jsou zde jisté oprávněné instituce...
Nejsem si však jist, zda je toto oprávnění ve Vaší gesci.

Hezký den
P.S. Jste si jist, že víte, co je znakem vojenské junty ?
06. 10. 2010 | 11:24

jarpor napsal(a):

Sladký

"Není nic snadnějšího,než namluvit hlupáčkům,že volbou pravice se stávají součástí (intelektuální) elity."

No, dle mého, daleko snadnější je hlupáčkům říkat - my, moudrá levice, se o Vás postaráme... volte nás..

Hezký den
06. 10. 2010 | 11:34

Sladký napsal(a):

Jaropore, to "každý může vidět jinak" je precisní vyjádření stále rozšířenější (modení či módní choroby) která ztotožnuje mapu s krajinou,interpretaci se skutečností. Věci spočívají v pravdě,to,co se stalo se stalo tak,jak se stalo a nijak jinak.A jak se k té pravdě lze dopracovat? NEPŘEDPOJATOSTÍ.Tím,že se snažíme zjistit jak to bylo,ať se nám fakta líbí či ne,ať se nám do našeho apriorního schématu hodí či ne. Mám pocit,že vysvětlovat to vám je naprosto zbytečné,protože vy patříte k lidem,kteří se svých apriorních hodnotících schémat nejsou schopni zbavit.
06. 10. 2010 | 11:36

Sladký napsal(a):

Jarpor-podle vašeho určitě,o tom nepochybuji. Zkusím vám něco sdělit,ale zřejmě je to zbytečné.POMOC POTŘEBUJÍ SLABÍ,NE SILNÍ.Lékaře potřebují nemocní,ne zdraví...NA CO,KURŇA,vy schopní a úspěšní pravičáci potřebujete svoji stranu,nota bene u moci?!
06. 10. 2010 | 11:40

Venus napsal(a):

Já vidím jako střet zájmů, že v naší vrcholné politice je mnoho lidí, kteří jako soukromníci v podnikání totálně zkrachovali pro neschopnost a poté se nahrnuli do politiky a vládli či chtějí vládnout a radit celému státu, potažmo celému "světu" ... Střet neschopnosti, blbosti a nekompetentnosti v závěsu s armádou všelijakých předražených poradců, asistentů a lobbistů apod... v tom vidím kámen úrazu naší politiky...
Opravdová pravice tu nikdy nevládla , ta má upřednostňovat vlastní zodpovědnost k sobě i druhým, k obci a vlasti, a morální zodpovědnost především.
06. 10. 2010 | 11:42

AC napsal(a):

Sladký

No proč potřebují ti mladí, krásní, schopní a úspěšní pravičáci svou stranu, nota bene u moci?
No aby ty slabé a nemocné mohli regulérně a podle pravidel okrást. Jiný důvod neznám a nevidím.
06. 10. 2010 | 11:44

Sladký napsal(a):

Ještě jednu poznámku,jarpore,cituji vás."My moudrá levice se o vás postaráme,volte nás." Kyž budu abstrahovat od toho,co jsem psal o zravých a silných...oni se nesnaží o ně starat? Pokud je to tak,a jsou stejní,jako pravice,pak je můžete bez problémů volit a nepsat proti nim nesmyslné články,vždyť vám dokonale slouží a pomáhají.
Z6kuste si to někdy srovnat v hlavě,nemám vás za blbce,akorát zřejmě nerad přemýšlíte.Jinak byste nepsal příswpěvky,které si v podstatě silně odporují.Že to nevíodíte je součástí vašeho problému.
06. 10. 2010 | 11:49

jarpor napsal(a):

Sladký

"Mám pocit,že vysvětlovat to vám je naprosto zbytečné,protože vy patříte k lidem,kteří se svých apriorních hodnotících schémat nejsou schopni zbavit."

Zajímavé... já něco hodnotil ? Vyjádřil jsem svůj názor na blog autora. Bez schématu, bez snahy prosadit jej u jiných... Nepište bludy, vypadá to hloupě...

"NA CO,KURŇA,vy schopní a úspěšní pravičáci potřebujete svoji stranu,nota bene u moci?!"

1. Říká Vám něco Listina práv a svobod, Ústava a rovnost mezi lidmi ? Asi ne, když se tak blbě ptáte...
2. Co umí jistá ideologie jsme si ve 48 zažili... Opakovat netřeba.

Hezký den
06. 10. 2010 | 11:50

Sladký napsal(a):

Omlouvám se za chyby,jen sem odskakuji během seriozní práce,je to oddech válečníka,rozptýlení a zábava.Ale ano,dám si na překlepy pozor,nechci dávat oslům levnou záminku.
06. 10. 2010 | 11:56

Bc Martin napsal(a):

Komu to slouží? No přeci vaší milované a zbožňované ČSSD, která před volbama musí posílit jinak nevyhraje. Demagogické lži typu proplatíme poplatky už nezabírají. O tuto lež už se lidé jednou spálili a ví že to byla jen habaďůra která vedla k zadlužení krajů. Socani musí posílit i za cenu pomluv a lží.
06. 10. 2010 | 11:58

Sladky napsal(a):

Ano,yes,oui,ja,da,jsem levicový intelektuál.Normální intelektuálové v normálních zemích byli vždy až na výjimky levicoví.Tohle ovšem není normální země, to je stát Ptákystán,řízený (post)bolševickými stranami mafiánského typu.
06. 10. 2010 | 12:01

hanah napsal(a):

jarpor

zdravím :-)
a obdivuji Vaši trpělivost v diskuzi...

Hezký den :-)
06. 10. 2010 | 12:04

AC napsal(a):

Bc Martin

Mám jen drobný dotaz. Nemáte v úmyslu aktualizovat váš nick (např. B...c Martin)?
Já vím, takový návrh už pod jakýmsi blogem padl, ale zopakuji ho raději pro případ, že byste jej přehlédl:-)
06. 10. 2010 | 12:06

Tenco napsal(a):

Trégl
Dobrý příspěvek.
Já se domnívám, že na vše se zakládá ne u voleb, ale již v procesu "výběru" kandidátů, kdy hlavní slovo mají partajní výbory a jejich odnože. A těm, jak známo penízky nesmrdí. Jakékoliv.
Výsledkem jsou lumpen elity.

Myslím si, že by měl vítězit rozum, ne oranžové či modré příručky a jejich marketing.
Co já vím, tak stále ještě platí, že jediným nositelem rozumu je člověk.
Záleží tedy na jeho kvalitě.
V ČEZku je v přítomném čase mnoho lidí , disponujících takovým rozumem.
Jejich omylem je, že se tu v menší, tu ve větší míře přiklánějí k některému z oněch partajnických výborů, či jim je politika lhostejná.

Jsou zbabělí. Někdy rozum nestačí. Je třeba se včas spojit a čelit tak hlouposti.

Protože neblahých příkladů z minulosti, kdy se řada rozumných lidí pouze spoléhala na to, že i hloupí nejsou přece až tak hloupí, či že časem dostanou rozum i oni, je tolik, že z toho i rozumný může dočista znloupnout. :---()
06. 10. 2010 | 12:07

Sladký napsal(a):

jÁ SE "blbě" ptám? Neumíte odpovědět na blbou otázku jinak,že se zcela irelevantně obracíte k Listině,kterou by většina vašich názorových souputníků nejraději hodila do koše? Sorry,ale vy jste evidentně ještě větší ubožák,než jsem si myslel.
A to s opakováním 48? Jste opravdu idiot,kterému uniklo,že za našimi východními hranicemi se nerozprostírá Stalinův Sajuz,že jsme v NATO a EU? Opravdu překonáváte nejen sám sebe,ale i moje nejpesimističtější odhady.
06. 10. 2010 | 12:07

Vico napsal(a):

Sladký : palec nahoru :-)

P.Stejskal nás svým kodexem nutí k přemýšlení, jak se vyhnout "mazacím" slovům. Krásně jste slovo blbec nahradil nikoliv blbcem, který jen nerad přemýšlí.

To samé, byť obšírněji činí i autor. Neoznačil "politologa" B.Doležala explicitně blbcem, přesto tak učinil :-)

Podle B.Doležala, "někdo umístil doprostřed koalice nášlapnou minu".

Ještě měl B. Doležal dodat na podporu svého blábolu, že proti nášlapným minám už bojovala i lady Diana blahé paměti.

Takhle hrozí, že "Čistej" bude bez nohy a knížeti poteče modrá.
06. 10. 2010 | 12:09

Tencokida Hnuj napsal(a):

Bc Martin
Vy jste studoval práva nebo psychologii ?

Nepobýval jste na stáži v Delfách ?

Poslyšte - Vy jste psal, že jste zaměstnane, že ? To Vám zaměstnavatel toleruje, dřepět u PC a psát sem ty kraviny ?
06. 10. 2010 | 12:09

sLADKÝ napsal(a):

Pane Stejskal, vím,že užívám dost pejorativní výrazy,ale člověk,který za dnešní situACE straší opakováním roku 48 opravdu není nic jiného,než idiot.Tak jo,smate mne,ale EPPUR SI MUOVE.:O)
06. 10. 2010 | 12:10

bape napsal(a):

jarpor

No a teď si zažíváme, co umí ideologie neoliberálů a neokonzervativců, jedním slovem, arogantních sobců, jejichž náboženstvím je růst Růstu, ovšem s tím, že většina občanů v této zemi se má hůře a hůře. Naše republika nevzkvétá, jak pravil kdysi v novoročním projevu jakýsi Havel.
06. 10. 2010 | 12:18

jarpor napsal(a):

Holt, někdo musí být ubožák, aby géniové - třebas pejorativní - vynikli...

Měl byste mi, milý debatére Sladký, spíše poděkovat, než nadávat... :-))
Máte možnost vyniknout... neváhejte.

Hezký den
06. 10. 2010 | 12:19

Marcus Agrippa napsal(a):

jarpor:
které další podnikání brání majitelům firem být ve vládě? Myslím že tohle je v civilizovaných zemích naprosto neakceptovatelné. A pokud to co píšete není střet zájmů, tak už opravdu nevím co by to tedy mělo být. ČR, s r.o. opravdu není můj vkus.
06. 10. 2010 | 12:20

stejskal napsal(a):

Když myslíte, pane Sladký...

Nikdo Vám zde upálením hrozit nebude, ale "idioty", "prasaty", "hovady" a "voly" se tu lidé prostě navzájem nazývat nebudou.

Ne kvůli Vám, ne kvůli těm, které tak nazýváte, dokonce ani kvůli mému jemnocitu ne. Ale kvůli tomu, aby tyto stránky mohly ještě nějakou dobu existovat a mohly jsme si na nich vyměňovat názory (dokonce různé názory, často i protichůdné).

A teď ne jako editor, ale jako občan a člověk, který v této zemi rád žije:

Víte, co mi v této době a v této společnosti nejvíce vadí? Jací jsme sobci, myslíme jen na sebe, ne na to, co svými činy (slovy) můžeme způsobit (druhému). A protože druhého napravovat nemohu (necítím se k tomu ani povolán), snažím se začínat u sebe. Nedělám to, co se mi nelíbí u druhých, čím mohu ublížit či něco zničit.

Hezký den.

Libor Stejskal
06. 10. 2010 | 12:21

Béda napsal(a):

Zde jde o několik rovin:

- kdo zadal sledovací zakázku a co tím sledoval = komu to bylo ku prospěchu?
- jak velký vliv na konání politiků, resp. každého jednotlivce může mít rozrůstání sledovacích aktivit? Nemůže to být jeden z prostředků prohlubování korupce (nátlak, vydírání...)?
- není privatizace politiky oligarchy ve spojení s vydíracím potenciálem soukromých bezpečnostních agentur (outsorcování bezpečnostní agendy státu souikromníky, resp. přístup privátních subjektů do státních databází) pro společnost smrtící kombinací?
06. 10. 2010 | 12:22

jarpor napsal(a):

hanah

Taky zdravím...

Bavím se ... milým Sladkým, který ztrácí "sladkost"...

Pod Sobotkou máte výbornou repliku...jako "měkýš", přesto podepisuji... však jste si to tam chytla... :-))

Ten Sladký nás nemá rád... :-)

Hezký den
06. 10. 2010 | 12:23

bape napsal(a):

pro Sladký

Je to v pořádku. Souhlasím s Vámi a chápu, že Vás pravověrní vytáčejí, ale zbytečně.Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. A p.Stejskal? No, aspoň má práci.
06. 10. 2010 | 12:25

Sladký napsal(a):

Možnost,Jarpore? Jakápak možnost,já už vynikám a nejen tady.Vám za to určitě nevděčím.Ne,nenadávám vám,jen jsem patřičně a přesně ohodnotil vaše příspěvky.Člověk,který dnes straší opakováním 48 není nic jiného,než idiot.Nemůžete za to,vím.Co jste,to jste.A jestli se vám to nelíbí,tak s tím něco dělejte.
06. 10. 2010 | 12:26

stejskal napsal(a):

Mám na práci zajímavější věci, než mazat něčí sprosťárny, a snažit se, aby z těchto debat neodešli všichni, komu hulvátství vadí, pane bape ;-)

Hezký den i Vám.

Libor Stejskal
06. 10. 2010 | 12:29

rejpal napsal(a):

Jediným zájmem politiků je být zvolen, být tam co nejdéle a co nejlépe se zabezpečit (a v horším případě posloužit zájmům mafiosů). V tom jsou na stejné lodi. Stát už si dávno přivlastnili, je jejich a dávají nám své pohrdání najevo v každé volební kampani... třeba v Praze ODS na plakátech bojuje proti korupci... Když mají všichni společný jeden zájem, nemůže k žádnému střetu dojít. A že veřejnost to vnímá jinak a střet zájmů jí vadí? Zjevně nevadí. Stejně jim ty hlasy dá. Je to Palermo? Bedlam? Nebo Bedlam v Palermu?
06. 10. 2010 | 12:30

jarpor napsal(a):

Před časem zde byla debata, kdo je v diskusích sprostší vůči debatéru s jiným názorem...
pan Sladký se dere do čela peletonu... zde zcela jasně...

Hezký den
06. 10. 2010 | 12:36

JF napsal(a):

jestli jednou ze základní kvalifikací na postup v politice je být čitelný - tak v ČEZku to je být vydíratelný
06. 10. 2010 | 12:36

Sladký napsal(a):

Pane Stejskale,jistě máte v mnohém pravdu.Ostatně jsem Vám (tuším včera) napsal,že jste nejosvícenější cenzor široko daleko-a nemám sebemenší důvod ten názor měnit.Ale pozor-slova je nutno vnímat v kontextu,nikoli sama o sobě.A já kategoricky trvám na tom,že jen idiot dnes může strašit opakováním 48.ším pocitu,jaký můžeme zažívat.
AQ výraz prasata užil i A.Einstein,když mluvil o tajemnu jako nejhlubším pocitu,který můžeme zažívat.Trvám na tom,ŽE CO NEJPLNĚJŠÍ KORYTO JE IDEÁLEM PRASAT.Zcenzurujte mne za ta prasata,pane Stejskale.
ale.
06. 10. 2010 | 12:37

Vico napsal(a):

Proti korupci už bojují úplně všichni. Tak intenzivní plakátový boj by nám mohli závidět i Švédové. Jen čekám, kdy se objeví billboard s Krejčířem a s nápisem Zatočím s organizovaným zločinem.
06. 10. 2010 | 12:38

Sladký napsal(a):

Jarpor-to je váš názorrrr.Já nikomu neříkám ani socka,ani sockomouš.A pokud mám o vás nevalné mínění,není to moje sprostota,je to váš problém.Jste čím dál víc nechutný.
06. 10. 2010 | 12:41

bape napsal(a):

p.Stejskal

Děkuji za repliku. A kam se poděl Vlk, zajisté to nebyl hulvát, ale nějak ho tu postrádám a některé další...o Vaěem pracovním záběru nepochybuji, ale mazání k němu patří, ne? I když je to výkon subjektivního rázu. Co se komu líbí, nebo ne.
I Vám přeji pěkný zbytek dne.
06. 10. 2010 | 12:41

Carlos V. napsal(a):

Sladky : Dekuji za for.

Zrovna Vy a levicovy intelektual :-)))

Mozna je chyba ve me.

Ze ja mam za levicove intelektualy uplne jine pany. Ovsem paklize si trvate na svem, pak panove prirodovedec, Lex etc... intelektualy urcite nejsou.
06. 10. 2010 | 12:41

jarpor napsal(a):

Pane Sladký, chtěl jsem Vaše invektivy přejít mlčením ... nicméně :
Jak Vy si vyložíte mou připomínku, že víme co dokázala jistá ideologie převzetím vlády v 48, je mi šuma-fuk. Z mé strany o strašení nebylo ani řeči... a to ani poznámkou - Opakovat netřeba.

Opáčím stejnou na Vaši adresu - jen hlupák se nepoučí z historie. Budiž Vám ulehčením, že nepoučitelných je zde dost...

Hezký den
06. 10. 2010 | 12:43

jarpor napsal(a):

Sladký
jen dodatek :

"Já nikomu neříkám ani socka,ani sockomouš."

Ani já ne... :-)) udělejte si rešerši...

Tož se mějte..

Hezkej...
06. 10. 2010 | 12:48

stejskal napsal(a):

Pane bape,

repliku pana vlka jsem zaznamenal naposledy pod blogem pana Robejška 28.09.2010 16:31:29, začínala takto - vlk napsal(a): Dal jsme si od aktuálně odstup. a hodlám v něm pokud možno pokračovat.
Ale tenhle článek nemohu nechat bez komentáře...

Ne, mazání, nemám v popisu práce. Psal jsem to tu mnohokrát. Je to moje osobní soukromé rozhodnutí, že nenechám zdejší debaty na pospas hulvátům. Dělám to ve svém volném čase (v noci, o víkendech o svátcích, dovolených) a na úkor své práce v redakci (vedení mi to zatím toleruje, neboť debaty získaly pro firmu slušné renomé, ale to neznamená, že jsem osvobozen od ostatního).

Libor Stejskal
06. 10. 2010 | 12:54

hovorka11 napsal(a):

Radek John mě zklamal,nedělá to, co sliboval a veze se, Vít Bárta naopak příjemně překvapil.
To ještě nikdo neprovedl- šlápnout do vosího hnízda korupčních zakázek.
Umlčení Bárty a případně VV by korupci velmi prospělo.
V tichosti se dle mého názoru rozkrádá majetek občanů v poslanecké sněmovně. Hlavní aktéři:
ODS a ČSSD, kteří si přidělují desítky miliónů za papírově vytvořené výbory a podvýbory, které v minulosti i budoucnosti mají sloužit jako legitimizace rozkrádání daní do vlastních kapes.
Těší mě, že se toho VV neúčastní a držím Bártovi palce.
06. 10. 2010 | 12:54

Sladký napsal(a):

Jarpore,jen tuplovaný hlupák si myslí,že lze dvakrát vstoupit do jedné řeky.A dodám,že vy jste těch nepoučitelných král.Vy\ jste opravdu schopen ignorovat fakta? Že není pár let po nějvětší válce v historii lidstva? Že Evropa neleží v troskách,že za našimi hranicemi neleží Stalinův Sajuz,že jsme v NATO a EU? Jestli tohle ignorujete,pak jste plným právem blb.A to je jen velmi mírné označení.
06. 10. 2010 | 12:57

Sladký napsal(a):

Je až neuvěřitelné,s jakými ignoranty se zde člověk může střetnout.Snad ani nemohou bát tak blbí,spíš jsou solidně placení.
06. 10. 2010 | 12:59

stejskal napsal(a):

Nebudu s vámi polemizovat, pane Sladký. Máme na to prostě rozdílné úhly pohledu a jedne druhého prostě nepřesvědčíme.

"Idiot" je pro mne nadávka, ať jí říkáte Vy třeba panu Rumcajsovi či pan Rumcajs Vám (ČI KDOKOLIV KOMUKOLIV), který stahuje tento prostor do virtuální žumpy (kde se nachází většina podobně koncipovaných serverů).

Zároveň znemožňuje veřejný diskurs, který je dle mého soudu v této zemi ve velmi špatném stavu.

Proto zde budou "idiot", "prase" a "hovado" mazáni, a to i v případě, kdyby ho zde jako nadávku použil Einstein (nemám žádnou přehnanou úctu k autoritám, i když je třeba velmi respektuji).

Libor Stejskal

P.S. Za slova ocenění děkuji, potěší. Opravdu.
06. 10. 2010 | 13:02

Sladký napsal(a):

Carlos,názory lidí vaší mentální úrovně jsou mi zcela lhostejné.Zabývejte se tím,na co vaše hlava stačí a nežvaňte o tom,co nejste schopen pochopit.Vaše příspěvky patří k tomu nejhloupějšímu,co zde lze najít.Nebudu s vámi ztrácet čas, radši jej věnuji své kočce, je na tom daleko lépe než vy.Tím končím,na vaše tupé žvásty nemíním reagovat.
06. 10. 2010 | 13:08

yara ze země krys napsal(a):

hovorka11:
Vidím to také tak. Myslím si, že Věci Veřejné dnes už téměř Kecy Veřejné půjdou od válu jako ODA nebo SZ, je to jen otázka času.
Dělají totiž spoustu chyb a hlavně nedrží slovo co dali svým voličům. Mě nadzvedli svým přístupem k akciím u společností s neznámým majitelem, tím u mě skončili hochštapleři!
U komunálních voleb to projedou na celé čáře. Z ministrů VV
příjemně překvapil pouze Bárta, John se chová jako šašek a plácá
to či ono a působí naprosto trapně a s tou jeho příručkou nebo brožurou k boji proti korupci od policie si udělal ostudu, Jankovský nebo jak se jmenuje ten školník je naprosto nemožný manažer a to funkce ministra obnáší. Škoda, že v politice nepůsobí takoví lidé jako je Petr Robejšek nebo Jaroslav Míl, pak by se mohlo něco změnit k lepšímu v tomhle tragikomickém pokřiveném ČEZku.
06. 10. 2010 | 13:11

bape napsal(a):

p.Stejskal

Ještě jednou díky, že jste si dal tu námahu s vysvětlením.

Děkuji a hezký zbytek dne.
06. 10. 2010 | 13:11

Sladký napsal(a):

Pane Stejskale,naprosto vás chápu.Nicméně,než to smažete,trošku přemýšlejte proč,nač a zda...a jak by se vám líbilo,být automaticky považován za bolševika,absolventa Vumlu nebo přímo za zločince-jen proto,že s pravicovými primitivy nezpívate jejich písně.Myslíte,že přeháním? Najděte si čas,koukejte a čtěte.
06. 10. 2010 | 13:14

yara ze země krys napsal(a):

Pane Libore Stejskale, držím Vám palce a nenechte se otrávit lidmi, kteří mají slovník z hospody "IV.cenové skupiny". Dřív jste mi také pár úletů smáznul a
dnes uznávám, že je třeba komunikovat kultivovaně a hlavně jsem pochopil, že urážením a nadávkami druhou stranu nepřesvědčím a na svoji stranu nezískám.
Přeji pěkný den!
06. 10. 2010 | 13:17

Carlos V. napsal(a):

Sladky : Dekuji za nazor. Slyset jej z Vasich ust je pro me zadostiucineni a pochvala.
06. 10. 2010 | 13:18

Sladký napsal(a):

Ještě dodatek.Kam zařadíte člověka,který dnes (nechápu proč) straší opakováním roku 1948? Já ho považuji za idiota,a mnokrát jsem jasně vysvětlil proč.Je to urážka,nebo konstatování stavu?
06. 10. 2010 | 13:22

bape napsal(a):

pro Sladký

Už jsem Vám psal, že Váš úhel pohledu na dění u nás sdílí většina lidí, tak se nenechejte vytáčet těmi, co mají růžové brýle a nevidí si ani na špičku svého nosu. Jste jim zbytečně k smíchu a je to škoda, ale Vaše.Žel je nepředěláte. To by museli chtít. A když nechtějí, tak vyjadřují jen svoje primitivní floskule. Nestavte se na jejich úroveň.
06. 10. 2010 | 13:26

Sladký napsal(a):

YARO,vy jste bud Mirek Dušín,nebo Timur.Přiveďte sem svoji partu,to nebude mít chybu!
06. 10. 2010 | 13:26

Tenco napsal(a):

Sladký
Z jarpora si dělejte srandu. Za víc nestojí, ale právě proto je někdy docela dobrým objektem.
To, že Vás dostal tam, kam chtěl , je Vaše prohra.
Stejně jako když přijmete primitivní a vulgární žargon zdejšího kvazipravicového davu. Který je jasným důkazem toho, že mají strach a nevěří si. Tedy ti, kdo takhle vystupují.
Naprosto se to netýká skutečně pravicově orientovaných lidí.

Tedy - chyba ! 0:1 :))
06. 10. 2010 | 13:27

stejskal napsal(a):

Rozumím, pane Sladký, nerozumíme si.

Budu opravdu rád (míněno naprosto vážně a bez ironie), budu-li nucen mazat co nejméně Vašich vstupů.

Libor Stejskal
06. 10. 2010 | 13:30

rejpal napsal(a):

Sladký
ten člověk vůbec nemusí být tím, za co ho máte. Může to dělat naprosto cílevědomě. A pokud se bude situace v téhle zemi vyvíjet v započatém směru, může si spousta lidí nakonec říci - proč si ten únor nezopakovat? Občanské svobody jsou pro kočku lidem, kteří nedokáží důstojně prací uživit své rodiny, a ještě ke všemu se musí dívat na to, jak jim moralizují lidé, kteří své rodiny zajistili způsobem v civilizovaných zemích ne znovna vychvalovaným.
06. 10. 2010 | 13:31

miro napsal(a):

To Japor, vy ale máte výdrž, když ještě dokážete slušně odpovědět Sladkému hlupáčkovi
Zdravím
06. 10. 2010 | 13:35

Carlos V. napsal(a):

Tenco : nekdy mam pocit, ze sladky je ve skutecnosti podly pravicak, ktery se snazi levicaky zdiskreditovat.

Ale ... davat tomu tolik casu ... to by byla ukrutna zavilost.
06. 10. 2010 | 13:36

Sladký napsal(a):

Bape, dík.Psal jsem výše, pro mne je to jen zábava.Odpočinek.Vedlejšák. Ale jinak- pokud chcete komunikovat s druhem,který je POD vaší úrovní,nezbývá vám nic jiného,než se té úrovni přizpůsobit.Jinak to nejde.Pokud jste našel jiné řešení,je to zázrak.N ěco,jako kdyby voda tekla do kopce.A jestli jsem jim k smíchu? Víte,být hlupákům k smíchu ať už zbytečně nebo právem není nic,co by mi vadilo.Moje škoda? Moje škoda na mou hlavu,máte naprosto zbytečnou staro.stA pokud si myslíte,že se stavím na jejich úroveň,je to váš problém.Víte,bape,když dva dělají totéž,není to totéž.
Každopádně dík za rady(byť je nemíním ani v nejmenším akceptovat)
a pěkný den.
06. 10. 2010 | 13:37

Sladký napsal(a):

Rejpale,neblázni,UNOR ZOPAKOVAT NELZE,stejně jako nelze znovu objevit Ameriku.Tečka.
06. 10. 2010 | 13:44

Sladký napsal(a):

Pane Stejskal, i já budu rád,když budete mazat co nejmíň mých příspěvků.Budu se snažit používat (politicky) korektní řeč a idiota nebudu nazývat idiotem,i kdyby si to stokrát zasloužil.,A když mne někdo udeří,nastavím druhou tvář.Mimochodem,co se tím myslí? Prdel?:o)))
06. 10. 2010 | 13:51

Carlos V. napsal(a):

Stejskal : uprimnou soustrast. Zlaty F.Adamec.
06. 10. 2010 | 13:54

Béda napsal(a):

"Věci veřejné (VV) požadují, aby se firmy s nejasnou majetkovou strukturou nemohly účastnit výběrových řízení. Novinářům to dnes řekl kandidát do pražského zastupitelstva Pavel Dobeš. Uvedl to jako jedno z protikorupčních opatření při zadávání veřejných zakázek. Nedávno přitom poslankyně VV předložily novelu zákona, která má toto opatření zrušit. Poslanecká sněmovna ji schválila, nyní ji projedná Senát. Podle Dobeše byl takový postup správný, protože původní znění zákona obsahovalo chyby. VV by nyní měly vypracovat lepší, uvedl..."

http://www.ceskenoviny.cz/z...

"Jan Vašíček a Stanislav Urbánek (oba TOP 09) odmítají, že by měli cokoliv společného s kauzou sledování politiků na Praze 11..."http://www.prvnizpravy.cz/z...
06. 10. 2010 | 13:58

Tenco napsal(a):

Carlos V.
Pak už nerozumím vůbec ničemu.

Takový druh zpravodajských her a tolik úsilí a to jen s cílem ovlivnit mediální scénu malého, téměř lokálního významu - na to nemá prostředky a zdroje snad ani KGB, Mossad či CIA dohromady.

Dám se k těm jehovistům.
06. 10. 2010 | 14:02

Tenco napsal(a):

Myslím si, že se plně potvrdila má prognóza, že do komunálních voleb se fakticky nezmění a nestane nic.
O to více se nyní, pár dní před volbami zintenzivní proklamace a sliby.

Jde o pohodičku v jistých křesílcích. Kterou může narušit jen změna ve Spolku Trafikantů.

Normální průběh. Také byste se tak zachovali.

Všickni. :--()
06. 10. 2010 | 14:06

stejskal napsal(a):

Pane Sladký,

několika lidem, které Vy nazýváte ve svém zatím posledním smazaném příspěvku, "(pseudo)pravicovými kriplíky" jsem zde již též dal jasně najevo, že se tu určitým způsobem debatovat jednoduše nebude.

Prostě jsem nějakou dobu mazal ÚPLNĚ vše, co sem napsali. Je to pro mne docela časově dost náročné, ale stojí mi to za to. Nedám tyhle stránky nikomu bez boje (stály mne poměrně hodně času, úsilí a přízně mé rodiny).

Jen abyste věděl, proč se Vaše texty ztrácejí.

Libor Stejskal
06. 10. 2010 | 14:09

jarpor napsal(a):

miro

Bavím se...
... jak si z mé poznámky o 48 někdo vytvoří svou teorii že straším, ignoruji ... že je tu EU, NATO, není Stalin, atd... a pak se svou teorií srdnatě bojuje... mne označujíc za idiota. No - není to úsměvné, až k popukání ?
Hlupáci si vždy myslí, jak hloupí jsou ti druzí...
O sobě nepochybují : "Nebudu s vámi ztrácet čas, radši jej věnuji své kočce,..."

Hezký den
06. 10. 2010 | 14:23

rejpal napsal(a):

Sladky
Pokud se to vezme doslova, pak jistě nikoli. Pokud se to vezme jako symbol nějaké formy "revoluce", vyloučit nelze nic. A je úplně jedno, jestli si to osobně já nebo někdo jiný z nás tady přeje nebo ne. Je to jen otázka souhry určité ekonomické a morální situace v zemi a vhodného charismatického vůdce. Sám znám spoustu slušných lidí, kteří tenhle režim pokládají za horší než ten předchozí. Částečně proto, že špatné se snáze zapomíná, ale taky proto, že dřív neexistoval strach ze ztráty zaměstnání, ztráty bydlení, byla prokazatelně nižší zločinnost a hříchy mocných (nejen politků) nebyly tolik na očích.
06. 10. 2010 | 14:25

Rumcajs napsal(a):

Sladký:

Tady nejseš mezi hasičema od vás z vesnice !

Tady seš mezi inteligentama a tak musíš slušně !!!
06. 10. 2010 | 14:38

stejskal napsal(a):

Nechte toho, pane Rumcajsi, prosím.

Spolu jsme velmi podobnou debatu vedli tuším předminulý týden.

Libor Stejskal
06. 10. 2010 | 14:41

Rumcajs napsal(a):

Pan Stekjskal:

Taky jsem šel do sebe , ne ?
06. 10. 2010 | 14:43

Rumcajs napsal(a):

Oprava : Stejskal
06. 10. 2010 | 14:44

kočka šklíba napsal(a):

Docela zbytečně se tady Sladký rozčilujete na příspěvky někoho, kdo jako obvykle vůbec nepochopil o čem je blog p.Pehe.

Již jeho první replika :“ Takže, rozumím-li dobře textu pana politologa, pro něj není tak důležité "komu to slouží", lépe, kdo si zadal "sledovačku" ale je důležitější kdo tu "sledovačku" dělal.

No nevím...“ je úplně mimo :D..

Nepochopil vůbec nic. Blog není o tom, že je důležitější „kdo tu sledovačku dělal“ ale o tom jak je nebezpečné, že se lidé z vlivné bezpečnostní agentury dostali do vedení ministerstva vnitra a mají přístup k citlivým informacím, k celé databázi bezpečnostních složek. A dostali se i na jiná ministerstva. A zde je to zprivatizování politiky. Copak to nechápete? A to by mělo vadit všem bez ohledu na jejich politické preference. Ale zdá se že některým to nevadí. Protože jsou tam ti jejich ;).
06. 10. 2010 | 14:55

SuP napsal(a):

Udělal jsem si malou "rešerši".
....Forde.Dám ti řečnickou otázku CO JINÉHO MĚLA DĚLAT STB?
(náčelníku, proč nás lidi nemaj rádi?)
....Ale pozor,děvčata a chlapci-KDO SLOUŽÍ ZLU,TOHO ZLO POSTIHNE.
(co mu zůstali dlužni za tu službu?)
....Zdejší pravičáci jsou lidé ZVLÁŠTNÍHO RAŽENÍ.
(nemaj nás rádi)
....Trvám na tom,ŽE CO NEJPLNĚJŠÍ KORYTO JE IDEÁLEM PRASAT.
(ale touží po něm většina levičáků)
A na to:
Vico napsal(a):
Sladký : palec nahoru :-)

Teda Vico, zdál ses mi větším formátem .....
06. 10. 2010 | 14:55

slavwin napsal(a):

Systém bolševický není akceptovatelný pro normálního voliče. Ať chceme nebo nechceme budou nám nám podstrčeni ti placení revizoři vody, plynu a všeho bez čeho se neobejdeme a ony pijavice také musí vědět co kdo dělá, když už je mezi nimi dovoleno krást, aby taky někdo nekrad příliš a na druhé zbylo málo.
06. 10. 2010 | 14:56

SuP napsal(a):

A je to tu!
....Hlupáci si vždy myslí, jak hloupí jsou ti druzí...
O sobě nepochybují : "Nebudu s vámi ztrácet čas, radši jej věnuji své kočce,..."

Jarpore, s dovolením, vypůjčil jsem si část Tvé poznámky. Už dává smysl! :-)
Co že se dnes vzbudila tak časně před půlnocí?
06. 10. 2010 | 15:00

Bc Martin napsal(a):

Tencokida Hnuj:

To jsem nikde nepsal tak nevím odkud to máte. Za svým názorem si stojím. ČSSD dělá že je svatá, přitom při minulých prezidentských volbách posílala náboje jako výhrůžku těm co nevolili jejich kandidáta (Všechny přišl lidem, kteří volili Klause takže je jasné odkud vítr vane).

AC:

Co znamená ta vaše zkratka? Že by sbsolutní cvok?
06. 10. 2010 | 15:10

Tencokida Hnuj napsal(a):

Bc Martin
Tak čím se živíte, milý Bc Martine ?
Vytrháváním jednotlivostí a jejich ideologicky podbarveným používáním za použití věšteckých soudů a silných slov?

Nebo jste nezaměstnaný ?
Hmm. Pak bych to vše chápal.
06. 10. 2010 | 15:41

Tencokida Hnuj napsal(a):

SuP
Perosím tě, udělej ještě nějakou "rešerši".
Třeba Rumcajsových příspěvků. :((

Já mám rád humor. Nejradši h mám v té ryzí, lidské, nevinné podobě, jestli mi rozumíš. :((

Tedy v tvém podání.

Ušetřím tak minimálně 30,- Kč, až sem dáš zase nějakou rešerši. :))
06. 10. 2010 | 15:45

jarpor napsal(a):

SuP

Kouzlo nechtěného... :-))

No problem, Pavle...

Hezký den
06. 10. 2010 | 15:59

jarpor napsal(a):

kočka šklíba

Není to porvé, že jsem, dle Vás nepochopil... už jsem si zvykl a nad "moudry" koček se zamýšlím... :-))

Hlavně, že Vy chápete : "...jak je nebezpečné, že se lidé z vlivné bezpečnostní agentury dostali do vedení ministerstva vnitra a mají přístup k citlivým informacím, k celé databázi bezpečnostních složek."

Zajímavé, že Vám nevadilo nebezpečí z dřívějšího působení mašinfíry Grosse a jeho tajného "Mlýna" nebo působení pana Bublana, udavače to na třebíčsku, z civilního i církevního prostředí... o jehož udávání mám nezvratné informace od tamních lidí, kterým nemám důvod nevěřit...

Ale to byla jiná situace, že ... to byli : "Ale zdá se že některým to nevadí. Protože jsou tam ti jejich ;)." Takže jste chápala správně... vše bylo O.K.. Až teď je nebezpečno...

Milá kočko, jedna mafie jde po druhé a cítíte-li se ohrožena nyní, pak možná máte důvod, když dřívější... Vám nevadili. :-))

Prostému, normálnímu člověku který v žádných databázích není, je to skoro jedno... pokud bude nutné dopadne stejně, ať je tam pravý či levý, z bezpečnostní agentury nebo od lokomotivy či z "církve"... A ti co tam jsou, ti si svou cestu vybrali. Dobrovolně. Aby věděli více jak Vy i já....

Ale to Vy jistě "chápete"... takže mojí replice nemusíte přikládat žádnou důležitost...

Kočky, jak známo, mají sedm životů... takže - klidný spánek... a

Hezký den
06. 10. 2010 | 16:19

SuP napsal(a):

Vykydale -
Dělat humor pro blbečky je hrozně intelektuálně náročné. Musíš umět dělat vola ze sebe. Pak teprve máš radost, když zjistíš, že ta oběť nebyla marná a že to padlo na úrodnou půdu.
A co Tvé drobné investice přechozenej havíři? Sypou? Sypou? Bacha na zlato Zlato, jde nahoru!
06. 10. 2010 | 16:31

Tencokida Hnuj napsal(a):

ad jarpor
Skutečně úsměvné.
Jarpor je kočka šklíba ? Ne ?

Tak proč ji vytýká pohled, který uplatňuje sám, pouze v opačném gardu ?

Schizofrenie ?

"Hezký den, jarpore a kočko šklíbo." Dvaživoty stačí. :))
06. 10. 2010 | 16:31

bape napsal(a):

jarpor
Vy jste důchodce, nebo placený agitátor, že? Jinak je nepochopitelné, co tu ještě děláte a co pořád melete za evidentní blábol. Sladký má pravdu a je to. Jednoduchý jako facka, kterou si zaslouží, kdo nechápe.
06. 10. 2010 | 16:35

jarpor napsal(a):

Hnoji,

nepřikládejte taky žádnou důležitost tomu, co jsem napsal kočce...

Schizofrenie - nikoliv.
Já nikomu nic nevyčítám... jen konstatuji že zatímco já jsem byl klidný tehdy i teď, kočka jen tehdy...

Hezký podvečer
06. 10. 2010 | 16:36

Tencokida Hnuj napsal(a):

SuP
Z ptáka udělat kus hovězího ? Dej recept !

Zlato v bance je jako holub na střeše.

Já ti mám, čéče strach, že kdybych ho kdesi zakopal, tak při mé smůle buď zapomenu kde, nebo mě nějaký vůl bude sledovat a čajzne mi ho.

Není na ptáky ! Na ty jsou všichni krátký.

Dolar padá moc. Akcie jdou nahoru moc.
A nezměnilo se nic. Takže též nic.
Tedy téměř. Ale taky jsem o nic nepřišel.
Což je taky úspěch. Do budoucna takový úspěch přeji všem, i tobě. :))
06. 10. 2010 | 16:38

bape napsal(a):

Bc.Martin

Zbývá Vám dodělat si Mgr. a budete chytřejší.
06. 10. 2010 | 16:38

jarpor napsal(a):

bape

Placený... :-))

Šak mu věřte... a bláboly přeskakujte... Jednoduchý jak facka...

Jo, když chybí argumnety nastupuje fyzická síla... tedy u některých...

Hezký podvečer
06. 10. 2010 | 16:39

mm napsal(a):

Jak ti "pravičáci" mají jednoduchej zivot..to jim závidím...asi jsem sockomouš a bolševik verze 2010 :))
06. 10. 2010 | 16:39

Tencokida Hnuj napsal(a):

jarpur

No jo - pan Čistý a jeho klon.

Jar + pur = jarpur

Dokonalé. Pěna navrch.
06. 10. 2010 | 16:40

Alex napsal(a):

Bc Martin
ČSSD jistě není nevinnost sama. Ovšem Vaše teze o tom, že posílala náboje těm, co nevolili jejich kandidáta - ta je opravdu kouzelná.
Víte, tehdy MFD uveřejnila volbu jednotlivců před volbou (před rozesíláním nábojů) a po volbě, jak jednotlivci hlasovali. Faktem je, že jediný, kdo změnil svůj názor a hlasoval jako jediný opačně než říkal před volbou, byla jistá senátorka Liana Janáčková. Ona svou změnu při volbě zdůvodnila právě tím nábojem, jež dostala. A tak volila VK právě proto, že onen náboj v obálce dostala.
Nevím, ale logika mi říká zcela něco jiného, než Vám.
A mně se logika českého typického pravičáka zdá taková jaksi zunifikována s tímto Vaším soudem.
To víte, z Vašeho pohledu jsem především právě proto levičák jako poleno.
06. 10. 2010 | 16:48

SuP napsal(a):

Jardo -
pamatuješ? Před asi půl rokem tu řádil jakýsi "Karel", taky s estébáckou minulostí. Jeho projev byl hrozně podobný, takový naslásdlý. Taky se snadno vytočil .... Žeby reinkarnace? Škoda, na tu nevěřím. Spíš věřim, že je jich hodně.
06. 10. 2010 | 16:51

jarpor napsal(a):

Hnoji

na co Vy nepřijdete... obdivuhodné.

Hezký podvečer
06. 10. 2010 | 16:53

bape napsal(a):

jarpor

Tak je to vždy v zájmu dobra země, ne? Hlas většiny je rozhodující, ale ta nechtěla doprava.
06. 10. 2010 | 16:53

Rumcajs napsal(a):

jarpor:

Zdravím !

Bape se ptá jen kůli tomu, že on má pocit, že jemu tady za ty štěky platěj málo. Tak se chtěl jen pozeptat, jak to chodí jinde a jestli nemá Sobotku trochu přitlačit ke zdi.
06. 10. 2010 | 16:53

SuP napsal(a):

Vykydale -
..."Z ptáka udělat kus hovězího ? Dej recept !..."

Jsou v tom léta dřiny. Nasrat! Sám se snaž. Já po tobě taky nechci, abys mi investoval. Ale k úspěchu ti blahopřeju.
06. 10. 2010 | 16:58

JC napsal(a):

kočka šklíba,
Mohla by nám milostivá laskavě vysvětlit co konkrétně si pod takým pojmom " citlivé informace, celé databáze bezpečnostních složek." představuje ?
06. 10. 2010 | 17:00

SuP napsal(a):

bape -
Do prava nechtěla ta němá většina. Němá jak barikáda. němá - nemá.
06. 10. 2010 | 17:00

SuP napsal(a):

JC -
Kočky nic nevysvětlujou. Ty přijdou, zavrněj, protáhnou se, vyserou se do otrub a s ocasem vztyčeným odkráčej, protože jsou nezávislé.

No nevím jak šklíba, ta je totiž pohádková. Ta určitě není v jednom pytli.
06. 10. 2010 | 17:03

jarpor napsal(a):

Bape

"Hlas většiny je rozhodující, ale ta nechtěla doprava."

Hmm... tak zde byl puč ? Neříkejte...

Rumcajs

Mám dnes trochu víc času... tak jsem se mrkl.. na perly. Abych byl In..
Sobotka mu nepřidá. Je to škrhola, hrabe jen pod sebe...

Hezký podvečer
06. 10. 2010 | 17:04

bape napsal(a):

SuP

Děkuji za opravu"do prava". Vláda to svým chováním odpracuje a hle,bude jasno, že jedinou alternativou je do leva. Ovšem, napřed musejí mnozí rýt nosem vo zem.
06. 10. 2010 | 17:08

Alex napsal(a):

Rumcajs
Vaše starost o Bapeho mne opravdu dojímá. Je taková altruisticky levicová. Dovolíte přece jen výstižnější starostlivost o Vás. Ještě pořád chcete volit komunisty, pokud budou mít v programu čínský neoliberalismus?

Starostlivý smajlík.

jarpor
Přece jen bych tu diagnózu Sladkého až tak nepodceňoval. Zdá se, že jste trochu zpit zdánlivým vítězstvím. Sladký zapomněl, že diagnosticky pojaté adjektivum se zásadně nesděluje postiženým. Má to své logické důvody. Právě pro tu diagnostou vlastnost by se ona adjektiva neměla v tom to smyslu používat.
06. 10. 2010 | 17:11

Alex napsal(a):

SuP
Zdá se, že jste si vybral přiléhavý nick. Jste holt takový mrchožrout nad jinými.
Není Vám sebe sama trochu líto?
06. 10. 2010 | 17:14

Tencokida Hnuj napsal(a):

jarpur
To víte, leta praxe s exkrementy.
Vidím do každého. A používám i ty správné prostředky, abych se nenakazil já a má rodina, když občas šáhnu tam či onde.

Takže ve Vašem případě zcela jednoduché odhalení, milý jarpure.

Co flašinet - už je spravený jak vidím.

Hezky šlape, na to že je z 19. století - úplný zázrak !

Hezké odpoledne přeji . I Vašemu druhému já - kočce šklíbě.

Není Vám tam těsno - u jednoho noutbůku ?
06. 10. 2010 | 17:15

JC napsal(a):

Pehe
"Představme si ale, že nějaká taková agentura získá přístup ke všem databázím ministerstva vnitra, jakož i ke všem databázím policejním."

Má představivost je nekonečná.
Dokážu si představit, že ČSSD si zaplatí hackera, který to hravě zvládne i bez docházky na ministerstvo.

Co myslíte Pehe, stáhl si Randák, před odchodem databáze BIS ?

P.S.
Jaké informace v databázích má dle vás na politiky policie ČR ? kolikrát jeli na červenou ?
To se dočtu i v Blesku.
06. 10. 2010 | 17:18

jarpor napsal(a):

Hnoji

Vaše hypotéza sdílení jednoho noutbůku je mylná... od základů.
Stejně jako že já a kočka jedno je.
Kočka Vás nepochválí... spíše poškrábe.
A Váš flašinet - taky válí...

Alex

Jen hlupák se nezamýšlí nad názory jiných...

Hezký podvečer
06. 10. 2010 | 17:24

Alex napsal(a):

JC
Až tak Vaše představivost nekonečná není. Z prosté logiky by byla nekonečná, kdyby byla sto pojmout i to jak na dané téma uvažuje Pehe.
06. 10. 2010 | 17:27

jojo napsal(a):

Kdo s tím ks/xindlem souhlasí, nosí i nadále občanku. Podle níž poznáš poznáš kolaboranta.
06. 10. 2010 | 17:28

jojo napsal(a):

Podle níž -- opravuji.
06. 10. 2010 | 17:29

Alex napsal(a):

jarpor
Ta věta je nesporně plně pravdivá. Otázkou zůstává, zda ji plně vždy respektuje i ten, jenž ji hodí do placu. Myslím to naprosto obecně.
06. 10. 2010 | 17:29

jojo napsal(a):

A poznáš číst jen jednou.
06. 10. 2010 | 17:30

Kamil napsal(a):

Myslím, že otázka, KOMU TO SLOUŽÍ, má dvě polohy, které se bohužel volně směšují, a dělá to i Pehem citovaný Doležal. Za prvé je zde otázka, kdo si sledovačku objednal před 4 roky,a komu a proč to tedy sloužilo tehdy. Druhá otázka je, komu to slouží teď, kdo to tedy pouští do médií, a proč.

Odpovědi by byly zajímavé a potřebné, ale upozornění pana Pehe, že stejně důůležitý je fakt, že ve vládě jsou zástupci firmy, která tyhle věci na objednávku dělala, je klíčové. Jistě si všihcni pamatují, jak se dušoval pan ministr dopravy Řebíček, že jeho firma Viamont nebude mnít s vládou co do činění, když skončil spadlo mu do klína za podivných okolností nějakých 300 miliónů z Viamontu.
06. 10. 2010 | 17:31

jojo napsal(a):

Co se týče občanky? Já ji např. nemám. A žiju.
06. 10. 2010 | 17:31

JC napsal(a):

Alex,
O provázanosti bussinesu a politiky v Česku si cvrdlikají vrabci na střeše.
Z prosté logiky vyplývá, že každý ministr vnitra/a že jich bylo za těch 20 let/ si takové databáze jednoduše opatřit mohl.
Co je nelogické je to , že u těch "našich" o tom pan Pehe jaksi odmítá uvažovat.
06. 10. 2010 | 17:34

S.Š. napsal(a):

Jarpor : Kočka šklíba ovšem docela přesně napsala pás slovy, oč jde panu autorovi. Jiná věc je, co dělala Kočka šklíba, příp. jak reagoval autor, když si S. Gross vytvářel vlastní policejní týmy (nebyl jenom Mlýn, ale i Zubr). Nevzpomínám si, že by p. Pehe něco v té souvislosti napsal, třeba mi ale něco uniklo. Nevadilo to skoro nikomu. Před Úřad vlády chodilo pravidelně demonstrovat proti Grossovi bratru 50 - 100 lidí. Pokud se týká pana Bublana, to je zajímavé, co píšete. Pamatuji si ho letmo ještě z doby, kdy byl podřízeným mého podřízeného. Zdržel se zpátky a nikdy se mi nepodíval do očí. Pozoruhodný člověk.
Pokud se týká ABL a celého případu, na celé té věci je přece nejzajímavější to, že agentura disponovala policejními informacemi (za to, že činnost bezpečnostních agentur není upravena zákonem, vinu nenese, děkovat lze toliko naší politické reprezentaci napříč pol. stranami). Není to poprvé, tohle se přece děje už léta létoucí, čeští policisté jsou sto zpeněžit i vlastní babičku. Sem by se měla obrátit pozornost ministrovy inspekce. To ale nedělala (inspekce) za žádného ministra, chci říct, že její šetření vždy byla takříkajíc pro srandu králíkům, a tím spíš ne za ministra Johna (a agenturou ABL v zádech), to je přece jasná věc.
06. 10. 2010 | 17:36

SuP napsal(a):

Alexi -
Zanechte plácání do vody.
Ani ne tak kvůli sobě bych k přiléhavosti nicků podotkl, že jedinej alex, kterého jsem v životě potkal byl shodou okolností buzik. A tak ňák z toho mám už 40 let k některým jménů předpoojatost..... Ale nic ve zlým. Dneska už to není na závadu.

bape -
když jsi kreslil frky bolševikovi do Dikouše, tak ani to moc k popukání nebylo ....
06. 10. 2010 | 17:38

bape napsal(a):

SuP

Dikobraz jsem četl docela rád, ale nepříspíval jsem do něj. Převzal jsem pouze zkratku autorů pro nick. Satiru, ironii i sarkasmus si dnešek zaslouží , žel dnes v médiích jen v Právu k nalezení, prosím, neplést si s Rudým Právem, jelikož to označení novin je jen floskule pravičáků a lidí " málo přemýšlivých", jak by pravil pan zdejší Stejskal.
06. 10. 2010 | 17:48

jarpor napsal(a):

S.Š.

Díky za reakci.
Co dodat ? Není co... proto jsem s nadsázkou psal o tom, že jedni mafiáni bojují s druhými...

Asi máte s panem Bublanem své zkušenosti... na třebíčsku kde vyrůstal a působil... také.
Nevím, zda bych jej měl za pozoruhodného... za falešného spíše...

Kočka sice napsala, co chtěl autor říci, nicméně slova o mém chápání v dikci, jak učinila, si reakci zasloužila...

Hezký večer
06. 10. 2010 | 17:53

Alex napsal(a):

SuP
Plácání do vody je zajímavá disciplína. Někteří dotčení si myslí, že se té disciplíně věnuje jen ten druhý. To víte relativita je relativita.
06. 10. 2010 | 18:05

Alex napsal(a):

JC
Co jsem napsal to jsem napsal. Má to významy dva. Ten druhý spočívá v tom, pochopit proč někdo uvažuje jinak - přičemž to neznamená souhlas. Nutno podotknout, že Pehe neplácá nic bez rozmyslu a bez důvodu.
Nemám na to zapřádat věcnou debatu na Vaše téma.
06. 10. 2010 | 18:10

S.Š. napsal(a):

Pane jarpor, píši pozoruhodný, neboť mám skutečně za to, že by si ten člověk zasloužil hlubší pozornost. Zatím se o to nikdy nikdo nepokusil (a tak to zřejmě už i zůstane). Zajímavá by totiž jistě byla nejen jeho činnost předpřevratová, ale i to, proč vlastně přišel do bezpečnostních složek státu a jakou tam sehrál úlohu (to se týká i jeho pozdější činnosti v ČSSD). Též Vám přeji pěkný večer.
06. 10. 2010 | 18:15

Tenco napsal(a):

Alex
1. Kamarádím se jen s těmi, kdo nenávidí ty, které nenávidím i já.
2. Ti, které takto společně nenávidíme, mají také své kamarády.
3. Z bodu 1. a 2. vyplývá, že máme další nepřátele o kterých sice nic nevíme, ale i tak.
4. Vše toto lze vyjádřit i slovně a proto takto čiňme, třeba i na blozích aktuelně.cz.
5. K tomu nám dopomáhej Kalousek, Nečas i John.

Amen.

:----()
06. 10. 2010 | 18:20

jarpor napsal(a):

S.Š.

Jen malý dodatek - jeho cesta do bezpečnostních složek státu po převratu, vzhledem k jeho předlistopadovým "informačním" kontaktům se státní bezpečností, není nic podivného... a to "proč" - je nasnadě...

Díky za zpřesnění onoho "pozoruhodný". V tomto vysvětlujícím kontextu je Váš termín zcela na místě.

Hezký večer
06. 10. 2010 | 18:28

Rumcajs napsal(a):

Alex:

Starostlivost mi je tak nějak vrozená. Zvláště pak o lidi, jež si bez cizí pomoci nedokážou otevřít ani konzervu.
06. 10. 2010 | 18:40

Alex napsal(a):

Tenco
amen
06. 10. 2010 | 18:43

Alex napsal(a):

Rumcajs
Že by si proto říkali konzervativci nebo konzervativní liberálové či u nás fikaně pravice?
Smějící se smajlík
06. 10. 2010 | 18:46

Rumcajs napsal(a):

Alex:

Je to možný Alexi. A právě proto, že levice konzervu neotevře ani s podrobným návodem,tak se jejím stoupencům říká levouni.
06. 10. 2010 | 18:51

hoven napsal(a):

tentokrát musím s králem blábolení pehem trochu souhlasit. VV se mě od začátku nelíbili. nicméně dostali ve volbách 10%. prostě když to zrovna nejsou zelení, unie svobody, tak to jsou VV. a až to nebudou VV tak to budou zase nějaký jiný podvodníci. čast našich spoluobčanů se vždycky nechá nachytat. hřebejk o tom natočil film -do blba. je o tom, že pořád děláme furt ty samý hloupý věci do blba.
06. 10. 2010 | 18:58

Ivan napsal(a):

V tomto státě jsme zatím doputovali do pěkné části, kterou bych přirovnal ke konci
zažívacího traktu. A´T šlápnu kamkoli hned se v leinu ocitnu.
06. 10. 2010 | 19:07

Alex napsal(a):

Rumcajs
Je to možný. Ovšem pak bude nepochybně pravda, že pravičáci Vašeho ražení tu konzervu otvírají výhradně sekerou - pravda k tomu ani podrobný návod nepotřebují.

smějící se smajlík
06. 10. 2010 | 19:09

Rumcajs napsal(a):

Alex:

Divil by ses Alexi, ale otevřít konzervu sekerou, to je docela kumšt. Pokud tedy míníš použít obsah.

Pro levičáka je to dokonce životu nebezpečné.
06. 10. 2010 | 19:18

Alex napsal(a):

Rumcajs
Však jsem si toho plně vědom, že pravičák to otvírání konzervy sekyrou považuje za veliký kumšt.

chechtající se smajlík
06. 10. 2010 | 19:56

max napsal(a):

Oranžové Pehe, tak kdy budete kandidovat za oranžády?
06. 10. 2010 | 19:57

Rumcajs napsal(a):

Alex:

Už jsi to někdy zkusil ?
06. 10. 2010 | 20:25

Karel napsal(a):

Nemyslim to nijak ironicky nebo zle, ale muze mi nekdo vysvetlit tento odstavec?

Hrozivost celé věci spočívá v tom, že firma, která stojí v centru celé nechutné záležitosti, je úzce spojena s několika lidmi, kteří nyní ovládají klíčová ministerstva. Možná se nakonec třeba prokáže tvrzení Víta Bárty, že dokumenty spojované v kauze sledování politiků s firmou ABL jsou padělky, jenže to nic nemění na skutečnosti, že v podobě Věcí veřejných se lidé spojení s touto, nyní silně podezřelou firmou dostali do vlády země.
06. 10. 2010 | 21:11

Alex napsal(a):

Rumcajs
Ne. Logicky jsem to zkusit nemohl. Zcela jistě nejsem česky pojatý pravičák a Vy loupežníku naprosto jistě víte, že jsem levoun.
06. 10. 2010 | 21:19

Rumcajs napsal(a):

Alex:

A co to skusit srpem, Alexi ?

S tím bys to mohl umět,ne ?
06. 10. 2010 | 21:35

Alex napsal(a):

Rumcajs
Už jsem napsal, že zcela jistě nejsem česky pojatý pravičák, už proto nápady z jejich řad po zkušenostech s nimi neakceptuji. Možná proto, že mi ta sekyra přijde nastejno jak ten srp. A návody si vždycky přečtu a rád.
06. 10. 2010 | 21:50

Tenco napsal(a):

Alex
Ve Vašem příspěvku jsem místo "pojatých" pravičáků přečetl "pronajatých" pravičáků.
Už na to nevidím.
Všeho moc je příliš. Končím.

Dobrou noc.
06. 10. 2010 | 22:00

Rumcajs napsal(a):

Alex:

Já myslím Alexi, že bys měl volit nějakou jednodušší formu otevření, by se ti mohlo stát, že to fakticky nezvládneš ani s tím podrobným návodem ,případně se tomu pokusu zcela vyhnout a zajít si do vyvařovny Armády spásy na polívku s rohlíkem.
06. 10. 2010 | 22:19

kočka šklíba napsal(a):

Milý Jarpore
Konstatovala jsem ten fakt, že jste,ostatně jako v 80%, nepochopil psaný text. S tím nic nenaděláte, je to pravda. Citovala jsem vás a nakonec vám to potvrdila i S.Š. P.Pehe zcela jasně napsal v čem je hrozivost celé aféry a prostě vy jste to nepobral. Tečka. Invektivy směrem k mé osobě na tom nic nezmění ;).
Dokonce na vaší „schopnosti“,či spíše jejím opaku, nezmění nic ani to co mně PODLE VÁS NEVADILO. Takže trochu jednodušeji, abyste pochopil (snad):
1)Je to jen vaše domněnka, že mně „nevadilo nebezpečí……..“, prosím nevymýšlejte si
2) S tímto blogem nemá situace v tehdejší době nic společného
3) Z čeho vycházíte, když píšete „vám nevadili“?, když něco tvrdíte tak kategoricky, měl byste být schopen svá tvrzení doložit. Přírodovědče, přírodovědče, Vaše snaha o dovzdělání Jarpora je celá vniveč ;).
4) Každému milý Jarpore je do toho jaké informace unikají z databáze ministerstva vnitra, a nemá to vůbec nic společného s tím, zda tam člověk je nebo není evidován. Nevím opět, zda jste schopen to pochopit, ale informace jsou nejdražší zboží na světě a nejvyhledávanější, tzn., že na nich lze velmi dobře vydělat. Ale, a to hlavně, pomocí nich lze právě ovlivňovat politiky, a to je nebezpečné.

Napsala jsem to co nejjednodušeji, tak snad jsem měla úspěch a něco jste pochopil ;).
06. 10. 2010 | 22:58

kočka šklíba napsal(a):

S.Š, docela by mě zajímalo, co může dělat úplně normální člověk pokud si jakýkoliv ministr vnitra vytváří , jak vy tvrdíte, vlastní policejní týmy. Jít protestovat před vnitro? A mělo to nějaký výsledek, přestal? A jak tu někdo píše, jste si jistá, že je vytvářel pouze Gross? Nevytváří je každý ministr a také každý ministr má přístup k citlivým informacím. Myslela jsem S.Š., že jednak profesní minulost a jednak vaše inteligence se nemůže snížit k takové levné protiargumentaci vůči jinému diskutujícímu. Vůči p. Pehe to je něco jiného, protože jeho možnosti jsou širší, než možnosti normálního člověka. Jeho články jsou uveřejňovány, takže samozřejmě mohl i tenkrát něco na to téma napsat, nevím, zda to udělal.

Ale snad i vy vidíte přece jen rozdíl mezi působením jiných ministrů vnitra včetně Grosse a mezi situací, která nastala teď.
06. 10. 2010 | 23:14

kočka šklíba napsal(a):

Tenco, teď jsem zřejmě na místě Jarpora, protože absolutně nechápu co jste tím chtěl říci, případně proč:
Jarpor je kočka šklíba ? Ne ?

"Hezký den, jarpore a kočko šklíbo." Dvaživoty stačí. :))

Hezké odpoledne přeji . I Vašemu druhému já - kočce šklíbě.

Není Vám tam těsno - u jednoho noutbůku ?

Byla bych Vám vděčná, kdybyste mně , nechápající, vysvětlil.
06. 10. 2010 | 23:19

S.Š. napsal(a):

Šklíba : 1) Samozřejmě, že to MĚLO výsledek. Jsem přesvědčená, že to byla jedna z věcí, které mu nakonec zlomily vaz. Bublan ony týmy v zápětí urychleně rozpustil. 2) Není jisté, zda vlastní policejní týmy měl pouze Gross, pouze u něj se to ale "proláklo", viďte ? 3) Vždycky, když s někým nemůžete souhlasit, začnete posuzovat jeho inteligenci ? To je pro diskusi jistě velmi přínosné, jen tak dál ... :-)
Přeji Vám pěkný den.
07. 10. 2010 | 06:37

Alex napsal(a):

Rumcajs
Tenco má pravdu. Díky za plodný dialog loupežníku.
07. 10. 2010 | 07:50

max napsal(a):

vidím, že tu někdo používá můj nick, i když dříve byl psán na začátku s velkým M,aspoň to šlo odlišit.
S p.Pehe většinou nesouhlasím,ale za "oranžádu" bych jej nikdy neoznačil. Prostě má své názory,které jsou s mými většinou v nesouladu a má na ně právo. Mně připadají většinou poněkud chaotické (stejně jako blogy p.Zaorálka),zda jsou politicky podbarvené,je věcí autora (dle mého názoru tomu tak je).

To,co mě zde zarazilo nejvíce, jsou příspěvky p.Sladkého, který se sám označil jako "levicový intelektuál,protože skoro každý intelektuál musí být levicový" (jinak je zřejmě nějakým způsobem zdeformovaný) a kdo nesouhlasí s jeho názory,tak je blb,idiot,atd. To už tady v této zemi bylo několikrát a nikdy to nedopadlo dobře. Myslím,že pan Sladký žádný intelektuál,soudě dle jeho příspěvků není a pokud si to namlouvá,tak je mi ho líto a je zbytečné na něj jakkoliv reagovat, i když pro p.Stejskala je to bohužel povinnost vyplývající z funkce editora. Díky podobným "sladkostem" totiž z těchto blogů postupně odcházejí lidé,jejichž myšlenky měly opravdu hlavu a patu,byť byly též někdy ideologicky podbarveny, ale neurážely oponenty (a pokud ano, tak jemně a inteligentně, prostě intelektuálně :-).
Zdravím p.Stejskala a přeji mu hodně trpělivosti a méně sladkostí :-).
07. 10. 2010 | 07:57

mm napsal(a):

Alex
palec nahoru !! bavit se s rádoby pravičákem je kumšt :)
07. 10. 2010 | 09:13

Tenco napsal(a):

kočka šklíba
Jarpur Vám předhazuje, že Vám nevadily Grossovy techtle mechtle či koho to ještě z ČSSD, ale teď se ozýváte, když jde o "pravici".
Nu, jarpur se chová stejně, ale v opačném gardu.
Čili Vás dehonestuje něčím, co je naprosto zjevné u něj.
Proto jsem jej označil jako schizofrenika, že tak musí být kočka šklíba asi součástí jeho ega, id i superega, či co to tam má vlastně jarpur.

Vše samozřejmě míněno obrazně ! Nikdy bych ani nepomaslel na to, že skutečně sedíte s jarpurem u jednoho stolku a tak vůbec. :))

Omlouvám se za použití Vašeho nicku ve 3. osobě singuláru. I jarpurovi se omlouvám. Tedy za stejné použití. :((
07. 10. 2010 | 09:23

jarpor napsal(a):

kočka šklíba

"Napsala jsem to co nejjednodušeji, tak snad jsem měla úspěch a něco jste pochopil ;)."

Milá paní kočko,
nikdo není vševědoucí a všechápající, ani já ne, a tak autory podobných výroků rozděluji v zásadě do dvou skupin :
v první jsou tací, s nimiž stojí za to vést debatu, i třebas v jisté ironii za jejich výrok,
v druhé jsou tací, jejichž primárním cílem je, dle mého, pohladit si své vševědoucí a všechápající ego a na příkladu snížené inteligence adresáta či jeho "nechápání" prosazovat jedinou svou správnou pravdu, jediný svůj správný názor... Většinou takové nechávám bez povšimnutí... a do dalších diskusí se s nimi dávám zcela vyjímečně...

Do první skupiny jsem Vás, na rozdíl od přírodovědce, nezařadil...

Myslím, že paní S.Š. ve své replice k Vám, v bodě 3) vše vysthihla velmi přesně.
Tímto jí děkuji, a paní S.Š i Vám přeji

Hezký den
07. 10. 2010 | 09:25

jarpor napsal(a):

Hnoji

ve Vašem :
"Jarpur Vám předhazuje, že Vám nevadily Grossovy techtle mechtle či koho to ještě z ČSSD, ale teď se ozýváte, když jde o "pravici".
Nu, jarpur se chová stejně, ale v opačném gardu."
se hrubě mýlíte.

Tenkrát i dnes jsem k nějakým tanečkům kolem kohokoliv na vnitru "imunní", neb si myslím, že kdo chce se dostat k databázím a čemusi dalšímu dostat, tak se buď dostal, či dostane. Bez ohledu na to, zda a kde je jakýsi Bárta a spol, Bublan a spol, atd...

Jsem přesvědčen, že této situace si je vědom i autor se svou "zprivatizovanou politikou" ale píše o ní až dnes.... Tyto věci, jsou zprivatizovány, myslím, již dávno... levicí i pravicí, chcete-li.

Tento můj názor, že běžný občan v tomto soukolí neznamená naprosto nic, nemá nikdy relevantní informace a tedy je zcela jedno, zda se cítí bezpečně či nebezpečně, Vám, ani komukoliv jinému nevnucuji.

Jen mi jistým způsobem vadí, lépe, musím se pousmát těm, kteří trpí ztrátou paměti a kteří se dnes cítí ohroženi "zprivatizovanou politikou".

Hezký den
07. 10. 2010 | 09:40

Vico napsal(a):

Jarpor : Zdá se, že i podzim může být v lázních příjemný..
jinak jste však na omylu, že požadavek vyváženosti platí i na zdejší diskuzní příspěvky.

Jestli p.Pehe píše o aktuálním problému firmy ABL a jejího průsaku do policejních databází, má váš požadavek na kočku šklíbu, aby psala o Grossově Mlýnu charakter lázeňského doušku Šaratice.

Takovýto zmatečný způsob diskuze by pak tak trochu připomínal, případ, kdy jedna 200 kilová matrona přišla za doktorem s hemeroidy. Poté, kdy se svlékla ta faldovaná hora sádla do naha, doktor kolem ní jen pomateně chodil a rozpačitě se škrabal na hlavě. Pak ji řekl : Mohla byste si prosímvás prdnout, abych se mohl trochu zorientovat?
/rovněž příběh z lázní/.
07. 10. 2010 | 10:17

hanah napsal(a):

jarpor

palec nahoru :-)

krásný den
07. 10. 2010 | 10:21

Tenco napsal(a):

Vico
Opět o 30,- Kč zdravější.
Dobrýýýý !
Nehledě na to, že jdu za několik dní právě na ono vyšetření. Ále co, pár dní hladovky a snad nebude tak zle.
07. 10. 2010 | 11:00

Marie napsal(a):

Myslím, že šlechetné snaze VV by se dalo snáze uvěřit, pokud by vytvořily povolební koalici s ČSSD, jakožto s vítězem voleb. Nehledě na to, že ODS a Kalousek jsou mnohem víc provařenější, než ČSSD.
Proto souhlas s Ládikem.
07. 10. 2010 | 11:50

jarpor napsal(a):

Vico

Jen krátce:
Nežiji v lázních a jen poněkud omezenější jedinci papouškují pochybné reakce jiných k jiným...

Na paní Kočku šklíbu nemám a neměl jsem pořadavek naprosto žádný. Připomenutí jistých faktů nelze požadavkem nazvat.

Jako vtip, dobrý... jako analogie - úplná pitomost.
(ale možná je to tím, že špatně hodnotím břitkost Vašich myšlenek o lázních a lidech v nich...)

hanah

Díky... :-))

Hezký den
07. 10. 2010 | 11:59

Vico napsal(a):

jarpor : Z toho si nic nedělejte. Nick jako nick. Jarpor nebo lázeňský švihák, co na tom sejde. Já jsem si například od zdejšího elegána vysloužil název rudý potkan.Co nadělám. Navíc jsem zařazen do smečky kojotů. To není dobré. Jak se říká mnoho kojotů, potkanova smrt.

Co já bych dal za hůlku lázeňského šviháka.

/tím nepřímo reaguji na SuPa a jeho postesknutí, že jaksi ztrácím formát, inu potkan...:-)/
07. 10. 2010 | 12:18

mar napsal(a):

Alex

Liana Janáčková chtěla před volbama volit Klause a ani po tom co dostala náboj nezměnila názor alespoň podle jejího vyjádření v ČT
07. 10. 2010 | 12:57

Alex napsal(a):

mar
Mýlíte se. Tehdy jsem si to skutečně dohledal jak píšu v MFD. Dodnes si pamatuji dramatické vystoupení dotčené senátorky a její odůvodnění změny svého stanoviska.
Jesli před obdržením nábojů, kalila vody je jinou věcí. To si nemyslím.
07. 10. 2010 | 13:09

Toman a Lesní panna napsal(a):

mar
Náboje při volbě prezidenta měly odvést pozornost od koblih.
07. 10. 2010 | 13:11

MarcusLevitus napsal(a):

Video které musíte vidět. Rocky Škromach Balboa dává levý hák pravici!
https://www.youtube.com/watc...
:)
07. 10. 2010 | 16:38

kočka šklíba napsal(a):

S.Š vaše odpovědi mně jsou typickou ukázkou tzv. logického klamu. A to dokonce dvou, tzv červený slaneček (Gross a Mlýn) a útok ad hominem (jak to že jsem nekritizovala Grosse).
Takže za prvé o tom jaký postoj jsem měla k tehdejší aféře(rok 2002) nevíte zhola nic. A o čem nemáte a ani nemůžete mít ponětí, k tomu byste se neměla vyjadřovat. Ale, a to především, se současnou situací a s podstatou sdělení p. Pehe to nemá nic společného.

Proč jsem se zmínila o vaší inteligenci. Vlk vás zde vychvaloval, a já byla ovlivněna jeho názorem. Domnívám se, že inteligentní a prostě dobrý oponent nepoužívá podpásovky viz logické klamy.. Takže S.Š. promiňte, že jsem si o vás myslela a dovolila napsat, že jste inteligentní. Mohu vám slíbit, že s si to již nikdy, opravdu nikdy, myslet nebudu ;).
08. 10. 2010 | 00:23

kočka šklíba napsal(a):

Milý Jarpore, věřím, že diskusi se mnou vést nechcete, ono také je pro vás téměř vždy velmi těžké vést diskusi k věci. Bohužel. Vy jste přímo expert na logické klamy a nepochopení toho "co tím chtěl básník říci". A to se pak diskuse těžko vede. Ono kde nejsou argumenty, nastupuje osobní útok, že?

Abych předešla vaší další replice, že to já začala, tak vás upozorňuji, že jsem reagovala na vaše:" Takže, rozumím-li dobře....."a já vás jen v dobré víře upozornila, že nerozumíte, a dodala, že se vám to stává často. Což je pravda. Ale dále můj text se vaší osobou vůbec nezabýval. A kdybyste se tu při tom nepochopení nepředváděl klasickým způsobem lidí, co sice nepochopili, nicméně jim to nebrání v odvádění pozornosti mimo téma (nebo možná právě proto), nestál byste mně za zmínku. Ale protože nick Sladký se úplně zbytečně nechal vašimi řečmi mimo téma vytočit, chtěla jsem ho upozornit, že jste takový jaký jste. A že je škoda, že on začal být agresivní a vulgární.

Ačkoliv jistě na mé doporučení nedáte, tak příště čtěte víckrát ;), když i vaše sympatizantka S.Š. uznala, že podstata blogu je úplně jinde, než vy se domníváte :D.
08. 10. 2010 | 00:43

kočka šklíba napsal(a):

Tenco jenže já se nechovám stejně jako Jarpor. Tedy snažím se. Domnívám se že bych nesměšovala dvě odlišné situace na jednom ministerstvu a nepředhazovala oponentovi, že se nějak choval, případně měl názor na něco v minulosti, o kterém bych neměla ani ponětíˇa nemohla bych to doložit citací. Na rozdíl od Jarpora a S.Š. Takže u toho jednoho notasu s ním nesedím já ale možná S.Š. ;).
08. 10. 2010 | 00:48

kočka šklíba napsal(a):

Ještě Jarpore a S.Š., Vico to vlastně vystihl za mě. ;)
08. 10. 2010 | 01:41

jarpor napsal(a):

kočka šklíba

"Milý Jarpore, věřím, že diskusi se mnou vést nechcete, ono také je pro vás téměř vždy velmi těžké vést diskusi k věci. Bohužel. Vy jste přímo expert na logické klamy a nepochopení toho "co tím chtěl básník říci"."

Vím, vím... Nemohu nikdy dosáhnout Vašich výšin, rozhledu, úrovně intelektu a slušnosti...
proto - no comment.

Hezký den
( pro Vás spíše noc :-)) )
08. 10. 2010 | 09:37

anonymous napsal(a):

P.Stejskale, re neslušná slova - sám Churchill řekl, že ten britský dělník, který by nevolil Labour Party, byl by idiotem.

P.S. Myslím, že Češi, kteří na svých ojetinách mají "stickers" Volím TOP09, ve většině případů nemaji ani průměrný plat, vlastní velmi chabé úspory a trpí falešným sebeoceněním, po posledních volbách národem idiotů lze nazvat.
08. 10. 2010 | 11:42

anonymous napsal(a):

P.Stejskale, re neslušná slova - sám Churchill řekl, že ten britský dělník, který by nevolil Labour Party, byl by idiotem.

P.S. Myslím, že Češi, kteří na svých ojetinách mají "stickers" Volím TOP09, ve většině případů nemaji ani průměrný plat, vlastní velmi chabé úspory a trpí falešným sebeoceněním, po posledních volbách národem idiotů lze nazvat.
08. 10. 2010 | 11:44

Tenco napsal(a):

kočka šklíba
Nikdy jsem netvrdil, že se tak chováte.
A to přirovnání u jednoho noťasu, jak zřejmo z mých předchozích fabulací bylo, jste asi nepochopila. Bylo to o schizofrenii jarpura.

Ale to se stává. Mě to nevadí. A pokud to vadí Vám, tak už s tím stejně nic neudělám, leda že byste nebyla vdaná, bydlela tak do 300 m od mého příbytku a nechala se pozvat na víno či pivo. :))

A Vico to s vtipem napsal fajn, s tím souhlasím.

A co se týče jarpura a jeho reakcí na Vás, tak nakonec sám přiznal, že to byly jen chabé pokusy, jak se zapojit do debaty s nějakým chytrým a slušným člověkem.
To zase se mi na jarpurovi líbí, že tak střízlivě uvažuje. Že tedy na to nemá. :((
08. 10. 2010 | 13:27

1234 napsal(a):

Yara (první příspěvek): ano, možná že skutečně ABL a Viamont a spol. spolu bojují o moc...

... a kde jsme v tomto spletenci my, občané země.
08. 10. 2010 | 14:01

Tenco napsal(a):

1234
Díky za hezký komentář z pohledu člověka jedné generace. :))
Chtěl bych si ho přečíst ještě jednou - na kterém to bylo blogu ?
Bylo to včera.
08. 10. 2010 | 14:10

Tencokida Hnuj napsal(a):

Mě nějak hezky nezní slovo privatizace.
Jen si ho řekněte - a poslouchejte .

Nezní přirozeněji PrýVatizace ?
08. 10. 2010 | 16:52

kočka šklíba napsal(a):

Tenco, ne, moje odpověď mohla vzbudit dojem jako že jste se mně něčím co jste napsal dotkl. Tak to ale nebylo, jen jsem měla dlouhé vedení, což jsem ostatně napsala já.

Tak myslím, že kdybych nebyla vdaná a bydlela 300 m od Vašeho příbytku tak bych se určitě na to víno nechala pozvat :). Bohužel ani jedna z podmínek není splněna ;). Tak aspoň budu ráda dále číst Vaše komentáře, nad kterými někdy vybuchuji smíchy a někdy je opravdu musím číst 2x abych nebyla mimo mísu, ale vždy se zájmem :).
08. 10. 2010 | 23:23

ray ban sale napsal(a):

we are just visiting here now.
<a href="http://www.echeapraybansunglasses.net/"><strong>cheap ray ban sunglasses</strong></a>
<a href="http://www.echeapraybansunglasses.net/"><strong>ray bans on sale</strong></a>
<a href="http://www.echeapraybansunglasses.net/"><strong>ray ban aviator sunglasses</strong></a>
<a href="http://www.echeapraybansunglasses.net/"><strong>ray ban wayfarer sunglasses</strong></a>
<a href="http://www.echeapraybansunglasses.net/"><strong>ray ban sunglasses</strong></a>
everyone will keep moving.
02. 06. 2011 | 09:25

credit loans napsal(a):

freelance writer
14. 06. 2011 | 12:48

compare auto insurance rates california napsal(a):

Nice weblog here! Also your web site so much up very fast! What web host are you using? Can I am getting your affiliate hyperlink in your host? I desire my web site loaded up as quickly as yours lol <a href="http://topautoinsurancerates.net/">compare auto insurance rates</a>
18. 10. 2011 | 12:19

pharmacy viagra napsal(a):

tains nitrous acid. http://orderonlineviagra.org order viagra without prescription syrup or glycerin. With alcohol the precipitate, ble with arsenites, which reduce it to calomel, http://cialis-generic-online.net generic cialis without prescription prescribed alone, if ordered in aqueous solution., They are all prescriptions that were dispensed at, <a href=http://orderonlineviagra.org#1,84256E+45>viagra online without prescription</a>, cause serious consequences, by an overdose of the, not be prescribed with cocaine or cocaine, <a href=http://cialis-generic-online.net#0,43622E+40>cialis</a>, phosphites, tannic acid, glycerin, honey, starch,, S. For external application. <a href="http://orderonlineviagra.org#98646">viagra best price</a>, PRESCRIPTION INCOMPATIBILITIES brown usually, unless the solutions are very, <a href="http://cialis-generic-online.net#60045">cialis pharmacy</a>, Phenocoll Hydrochloride. Phenocoll is alkaloidal,
15. 01. 2013 | 21:32

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy