Štváči, zaprodanci, ztroskotanci

03. 10. 2012 | 09:00
Přečteno 12028 krát
Prezident Václav Klaus po „atentátu“, který na něj byl spáchán, soudí, že společnost je v mimořádně špatném stavu. Na rozdíl od„atentátníka“, který na prezidenta vypálil sedm plastových kuliček, aby upozornil na otřesný stav české politiky, prezident míní, že společnost radikalizují zejména „rozeštvávači“, které prý všichni znají. Odmítá je ale jmenovat, aby jim nedělal reklamu.

O rozluštění záhady jsme ovšem nepřišli, protože Klaus je obklopen lidmi, kteří za něj ochotně jeho myšlenky vždy dořeknou. První byl Michal Semín z iniciativy D.O.S.T., který ve svém komentáři „Wieveghovy chrastavské výstřely“ jmenoval nejen známého spisovatele, ale i Tomáše Halíka, Martina Putnu a Jana Urbana.

Senátor Jaroslav Kubera se s tím také nepáral a přímo obvinil média, že dávají prostor lidem, jako je norský atentátník Breivik. Situaci ve společnosti prý eskalují hlavně takzvaní politologové, jak je Jiří Pehe a Jiřina Šiklová, „o kterých všichni víme, že žádnými politology nejsou.“

Milan Knížák obvinil rovnou celou „levici“ a přihodil i několik lidí z „divadelnictví“, konkrétně citoval jména Zdeněk Svěrák, Jan Hřebejk a Eva Holubová. Jeho kádrovacímu zápalu neuniknul ani (Ladislav) Smoljak, který, pokud Knížák neměl na mysli jeho syna Davida, je už dva roky po smrti. Rozeštvávačům patří evidentně nenávist až za hrob.

Další jména nepochybně brzy přibudou, ostatně si je lze nalistovat v seznamu „pravdoláskařů“, který vypracoval prezidentův oblíbenec Adam Bartoš. Je to taková obdoba seznamů „zaprodanců a ztroskotanců“, které si vedl bývalý režim.Vzhledem k tomu, že slovník pana prezidenta i jeho vykladačů v poslední době stále více připomíná projevy z dob před třiadvaceti lety, například památný projev Milouše Jakeše na Červeném hrádku, nedá s vyloučit, že se dočkáme nějaké petice.

Zorganizovat by ji mohla prohradní část ODS a další zdravé síly, které se ještě nenechaly zvábit zvyšovači daní Nečasem a Kalouskem k opuštění ideálů neviditelné ruky trhu i schwarzenbergovským defétismem ve vztahu k Evropské unii. Tato petice by měla nekompromisně odsoudit rozeštvávače a poukázat jasně na to, že lidé, které média mylně označují jako politology, sociology, spisovatele, teology či historiky, jsou ve skutečnosti jen prachsprostí „ztroskotanci“.

Ale vážně. Víme, že Václav Klaus společnost přehledně dělí na ty, co sdílejí jeho „tržní“ názory, a na ty ostatní. Docela vážně je třeba schopen tvrdit, že lyžování (pochopitelně na lyžích značky Head, od kterých si odskočil k propagaci značky Völkl) je činnost pravicová, zatímco snowboarding je činnost levicová.

Celé další skupiny pak rád vykazuje na okraj či za okraj společnosti s pomocí vědecky znějících „ismů“, jako je „NGOismus“, „humanrightismus“, „homosexualismus“ nebo „environmentalismus“. Zpupná justice se podle něj pro změnu zorganizovala do „soudcokracie“, o občanské společnosti raději nemluvit. Ti, co fandí Evropské unii podlehli zhoubnému evropeismu.

Možná by si senátor Kubera, který nedokončil vysokoškolská studia, měl nechat všechna ta cize znějící slova vysvětlit od nějakého politologa. Zjistil by, kdo skutečně českou společnost z výšin svých ústavních funkcí už téměř čtvrt století rozeštvává.

Právo, 3.10.2012

Delší text na stejné téma vyšel v Deníku Referendum, 2.10.2012, lze si přečíst ZDE


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Matylda napsal(a):

Pane Pehe, jako vždy výstižné.
03. 10. 2012 | 09:11

Sagner napsal(a):

Stvanice,zaprodavani a ztroskotovani je historickou tradici cele Evropy postaleti. Historie se opakuje predevsim z matematicko demografickych a ekonomickych planu.
03. 10. 2012 | 09:24

oranžáda obecná napsal(a):

až Klaus nebude prezidentem, co budete, Pehe dělat ???
03. 10. 2012 | 09:28

Drzá zrzka napsal(a):

Mohu s klidným svědomím prohlásit, že jsem 3 v 1.
Štváč, zaprodanec, ztroskotanec. :-)
03. 10. 2012 | 09:29

aga napsal(a):

http://www.novinky.cz/domaci/280386-strazce-videl-utocnika-i-zbran-ale-odvratil-se-tvrdi-tajna-zprava.html

A kk tomuto by něco politologického nebylo, pane Pehe? Nějaká pronikavější analýza než jen to, že ochranka jsou kremlofilní baby, co nemají odvahu pod palbou?
03. 10. 2012 | 09:31

aga napsal(a):

Mmch. Kuberu nepřesvědčíte. Europeisti mu chtějí zakázat kouření, takže žádným Vašim proglobálnovládním argumentům už přístupný nebude.
03. 10. 2012 | 09:35

jarpor napsal(a):

Ano, výstižné, jak zareagovala na blog pana Pehe Matylda.

Opravdu souhlasím ! Zvláště výstižně... když napíše pan Pehe toto :

"Docela vážně je třeba schopen tvrdit, že lyžování (pochopitelně na lyžích značky Head, od kterých si odskočil k propagaci značky Völkl) je činnost pravicová, zatímco snowboarding je činnost levicová."

Výstižná lež pana Pehe, kterou charakterizuje sama sebe - výmysly, doměnky vydávaná za fakta... to je pan Pehe.

Žádné petice není potřeba... kdo nemá hlavu jen na to, aby mu nepršelo do krku, ten si skutky i názory prezidenta a "politologa" Pehe srovná sám...
A odsuzovat ? Proč ? Jen suše konstatovat, že rozeštvávač, šířič negativních emocí a popichovač a lhář o "tom druhém" v případě Klause a Pehe určitě není Klaus.

Hezký den
03. 10. 2012 | 09:40

Anna napsal(a):

Proč mi to jen připomnělo Výbor pro neamerickou činnost přesněji Sněmovní výbor pro neamerickou činnost (anglicky House Un-American Activities Committee, zkratka HUAC či HCUA) - byl zvláštní vyšetřovací výbor Sněmovny reprezentantů USA, který působil v letech 1938–1975.

Již od roku 1938 soustředil Výbor své vyšetřování na činnost Komunistické strany USA, zejména v oblasti kultury. Traduje se výrok poslance za stát Alabama Joea Starnese, který se při jednom ze slyšení zcela vážně zeptal, zdali slavný anglický alžbětinský dramatik, Christopher Marlowe (1564–1593), nebyl členem komunistické strany, a prohlásil, že „pan Eurípidés hlásá třídní boj“.

Po 2. světové válce nastalo v USA v souvislosti s nástupem studené války období zvýšeného protikomunistického napětí. V roce 1947 byla po devítidenním vyšetřování Výboru v Hollywoodu sestavena takzvaná Hollywoodská černá listina nepohodlných herců, režisérů a scénáristů, na níž se zpočátku octlo deset jmen, takzvaná „Hollywoodská desítka“. Postupem času se na listinu dostalo 300 uměleckých osobností z oblasti filmové, rozhlasové a literární tvorby. Někteří, jako například Charlie Chaplin, museli opustit USA, aby mohli dál pracovat.
03. 10. 2012 | 09:44

Petr napsal(a):

Jen na okraj pane Pehe,
pan senátor Kubera možná (vím jen od Vás) nedokončil vysokoškolská studia.
Ale křišťálový Standa je dokončil levou zadní při desítkách státních a stranických funkcí, Benda při špičkovém vynálezu vícenásobného řádkování s písmeny pro skoroslepé, Hašek na VŠ v nějaké zahraniční vesničce a dalo by se u čekých Nadlidí dlouho a dlouho pokračovat.
03. 10. 2012 | 09:46

Madison napsal(a):

Proti Pehemu jsou tady okamžitě vždy stále stejné ksichty : Jarpor, Oranžáda apod.
V dnešním blogu p.Pehe pouze komentuje nedávné události, proti tomu není co dodat, nedá se to změnit.
03. 10. 2012 | 09:50

aga napsal(a):

Petr

To je od Kubery nezodpovědné, že neinvestoval těch pár kaček do vzdělání za vysokoškolský titul z Plzně, teď mu to pan Pehe právem vyčetl.
03. 10. 2012 | 09:50

Ládik!!! napsal(a):

Pane Pehe,
Vaše starosti bych chtěl mít.
03. 10. 2012 | 09:51

Caravagio, napsal(a):

Pane Pehe,
ne, že bych nesouhlasil se vším, co tady píšete .. Nicméně, vadí mi na tom jen to - že jsem se nového nedozvědělnic. Jen to, že si tady foukáte na bolístku uražené ješitnosti, protože si někdo dovolil zpochybnit to, že jste politolog. Nejste, pane Pehe !
03. 10. 2012 | 09:53

David napsal(a):

Kdo nás rozeštval?

No přece rozeštvávači!

Je nejvyšší čas udělat seznam.

Můžeme si vybrat.

1. Wieveg, Halík, Putna, Urban, Pehe, Šiklová, Svěrák, Hřebejk, Holubová, Smoljak,...

a nebo nebyli to náhodou tito?

2. Klaus, Nečas, Kalousek, Drábek, Semín,Kubera, Knížák,Bartoš,Bárta,...
03. 10. 2012 | 09:54

šebány napsal(a):

Vynalézání hradních ismů se mi líbí a je jednoduché si je pro svoji potřebu vymyslet třeba : kuberismus - prokouřenost , smradlavost /jaklismus - plešatost ,hloupé řeči /nečasismus - předposranost , hraná zmužilost , knížákismus - trapnost , ošklivost apod.
03. 10. 2012 | 09:55

Karel Matoušek napsal(a):

Amen.
03. 10. 2012 | 09:55

aga napsal(a):

David

Proč si mám vybírat? Byli to tito a ještě mnozí další rukou společnou a nerozdílnou - za zády se vám smějí a schvalují si imunity, prebendy, posty a granty napříč politickým spektrem.
03. 10. 2012 | 09:56

vico napsal(a):

To o lyžích a snowboardech bude spíše pravda, byť se ta cypovina nedostala do 70 největších hlášek V.K. Jiné ovšem ano. Třeba:

"Čokoládový krém je pravicový, salát levicová úchylka a antijídlo.

4. Bublinková voda je konzervativní, zatímco ta bez bublinek je okázalý módní výstřelek" Viz odkaz http://zpravy.idnes.cz/sedmdesat-perel-vaclava-klause-dz6-/domaci.aspx?c=A110616_115459_domaci_mhk
03. 10. 2012 | 09:57

F.Srbek napsal(a):

"Chrastavský atentát" je vítanou příležitostí, aby si "pravdoláskaři" a "pragmatici" vyřizovali své účty a posílali své vzkazy veřejnosti.Jejich reakce a vyjádření jdou daleko za rámec toho, co se stalo. Přirovnat Chrastavu k Oslu vyžaduje notnou dávku odvahy. Současný prezident, stejně jako ten předchozí, "objevuje" špatnou náladu ve společnosti. Inu pod hradem je mlha a do podhradí často není vidět. Někdy se pak dalekohledem dívají "hradní" sluhové, kteří vidí jen to, co chtějí. Pokud jsem se díval na ten správný televizní záznam, pak se domnívám, že ochranka naprosto zaspala a nesplnila to, co má dělat. Totéž se děje u řady lidí, kteří působí v zastupitelských funkcích, ale není to tak vidět. Osobně nevidím důvod, aby někdo na českého prezidenta mířil pistolí i když je z plastu. Pokud se tak stane, pak ti, co jsou k tomu určeni tomu mají zabránit. Chci věřit, že se lidé poučí a nic podobného se v našem Kocourkově opakovat nebude. Nic více a nic méně.
03. 10. 2012 | 09:59

Někdojen napsal(a):

Blog na úrovni drbny ze suterénu. Kam se lze až snížit. Trochu elegance do toho štvaní.
03. 10. 2012 | 09:59

jarpor napsal(a):

P.S. k autorovi :

Zapoměl jste se zmínit o huse, která zakejhala když se poznala v prezidentském vyjádření stran rozpolcenosti a rozeštvanosti ve společnosti sama - Wiewegh.

A ještě něco - soudíte, pane Pehe, že Václav Havel nezpůsoboval svými ostoji totéž co Klaus, tedy jisté dělení lidí a tím společnosti podle názorů, postojů a činů v prezidentském úřadě, podobně jako reaguje společnost na Klause ?
Dle mého, zcela přirozeně tomu tak bylo, je a bude...

Je smutné, když zde dvacet let demokraticky volíme politiky a když existují lidé jako jste Vy, jež nemají elementární slušnost a přirozený, normální vztah vůči ústavním institucím a lidem do těchto institucí zvoleným..., když Vám dosud nedošlo, že Vaše obcese Klausem, jež je podle Vás zdojem všeho zla popírá celý demokratický vývoj posledních let.
Nějak nechápu ty, jež dvacet let volí a dvacet let nadávají na zvolené... vybíjejí si "svůj problém" na jiných...
K takovým jste se zařadil...

Mějte se...
03. 10. 2012 | 10:00

skeptický napsal(a):

Ježišmarjá,vůbec jsem netušil co se tu děje.Těch 300 umělců a politologů by mělo emigrovat,než zavřou hranice.
03. 10. 2012 | 10:02

David napsal(a):

aga:

ti 1. si na rozdíl od těch 2. imunitu, prebendy, posty a granty schvalovat nemohli.

Není správné házet všechny do jednoho pytle. Je nejvyšší čas NAUČIT se oddělovat zrno od plev.
03. 10. 2012 | 10:07

aga napsal(a):

David

Jistě, soudruhu, a ty plevy nemilosrdně zlikvidovat. Vaší zodpovědné práci čest.
03. 10. 2012 | 10:09

Medikolog napsal(a):

Ládik!!! 09.51

já taky.-).
03. 10. 2012 | 10:11

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

situace je v našem státě opravdu špatná, ale ne tak špatná jako v některých státech EU. my prostě doplácíme na to, že k nám byl socialisty z EU importován sociální stát, který dostal celou evropu do problémů a který se v celé evropě hroutí. nicméně v porovnání se zbytkem EU jsme na tom opravdu dobře, máme nízkou nezaměstnanost a dluhopisy můžeme prodávat s malým urokem. to se po volbách samozřejmě změní a čeká nás levicový ekonomický rozvrat. co se týká korupce, tohle je první vláda, za které se vyšetřují nejvyšší patra. to se s nástupem socialistů samozřejmě také změní, čssd má vyschlou pokladnu a potřebují si zase nakrást. nebudou tolerovat nezávislou policii.
03. 10. 2012 | 10:11

jo napsal(a):

Rozeštvávač Klaus a jeho trapné škatulkování brzo skončí a 90% lidí si od něj, ať vědomě či nevědomě, oddychne. Škodič a demagog.
03. 10. 2012 | 10:15

Josef K. napsal(a):

aga,bohorodičko, vyžeň putina atp., tedy jejich soukmenovci by měli být veřejně vystavováni jako zázrak: jsou živoucími fosiliemi normalizace, v květináčích by se dobře vyjímali okolo guru DědaMráze a KalouskovskonečasovskoTopolánkovské partičky.
Jejich denně se opakující texty svědčí spíše o zautomatizovaném myšlení , které nepochází z šedé kůry mozkové.
Soudruzi, více lentilek cucat. Snad to pomůže.
03. 10. 2012 | 10:17

nežvaňte. napsal(a):

Já chci být zapsán na ještě jiném seznamu -- mimo těch zde všech vyjmenovaných orwellovských prasat. Nejlíp úplně sám...
03. 10. 2012 | 10:17

David napsal(a):

aga:

pro příště si odpusťte to přihlouplé titulování soudruhu.

Na rozdíl od vás jsem nebyl ani jiskrou ani pionýrem, natož pak nějakým soudruhem.
03. 10. 2012 | 10:18

AntiNarcis napsal(a):

Klaus, postavicka na kterou se bude dlouho vzpominat ... neco jako Berlusconi po cesku
03. 10. 2012 | 10:19

Pavel napsal(a):

Pánové Pehe a Wievegh by mohli příště napsat nějaké společné dílko...
03. 10. 2012 | 10:25

Suchý napsal(a):

Pane Pehe, mne se zdá, že rozeštvávači této společnosti jsou vedoucí garnitury ODS, TOP09, LIDEM a jejich současná politika plná očividné blbosti, nekompetentnosti, arogance, zlodějin a pohrdání národem.........
03. 10. 2012 | 10:28

Ludwig napsal(a):

Pěkně napsáno, zase jste trefil hřebíček na hlavičku. Rád čtu Vaše blogy pane Pehe.
03. 10. 2012 | 10:30

aga napsal(a):

David

Neplačte, co není, ještě může být, v nové internacionále najdete své místo a příležitost k oddělování zrna od plev, tak jak to soudruzi vždycky dělali. Našlápnuto máte skvěle.
03. 10. 2012 | 10:30

Bomberious napsal(a):

Bomberious:

Jiří Pehe => "Palec nahoru"!!

jaknapravdu.infoblog.cz
03. 10. 2012 | 10:33

Klondike napsal(a):

...který na prezidenta vypálil sedm plastových kuliček, aby upozornil na otřesný stav české politiky...
...Nešlo mu o stav těch kteří se mají nejlépe za celou jejich historii a budou se tak mít i se svým statisícovým důchodem a bočními příjmy o kterých se obyčejným lidem může jen zdát...
...V otřesném stavu jsou ti kteří už neví jak přežít...
03. 10. 2012 | 10:33

František Blatan napsal(a):

Já jako občan České republiky si dovolím sdělit Vám prý intelektuální elitě národa: Běžte do řiti. Pokud máte takovéhle starosti, svědčí to o Vaší demenci a neschopnosti udělat pro národ, za kterého prachy si žijete jako prasata v žitě, nic. Táhněte už ke všem čertům a styďte se.
03. 10. 2012 | 10:35

Yosif K napsal(a):

Petr napsal(a):
Hašek na VŠ v nějaké zahraniční vesničce a dalo by se u čekých Nadlidí dlouho a dlouho pokračovat.
03. 10. 2012 | 09:46
Pozor pane Petr - ignorantstvi pravicovych buranu muzete provozovat do aleluja, ale nesahejte docentu PEHE na LEVICOVE BURANY!

Hasek je zasluzily vudce proletariatu, dokonce umi uspesne podnikat s biskupem husitske cirkve, kteremu prihrava zakazky na vybaveni nemocnic a biskup mu zase prihraje laciny byt nebo nejake parcely! Takhle bojuji za zajmy proletaru levicovi velikani.

Ze maji titul JUDr z alfabetizacniho strediska socialne demokraticke strany SMER v dedine Sladkovicovo uz je zcela vedlejsi vec. Nesahejte na neuplatne proletarske vudce!
03. 10. 2012 | 10:40

stejskal napsal(a):

Vášnivá pře o to, kdo je vlastně větší štváč, zaprodanec a ztroskotanec, patří ve veřejném diskursu vždy k tomu nejpodnětnějšímu (viz třeba tato debata). Také bych chtěl být na nějakém seznamu, aspoň telefonním...

Hezký den všem.

Libor Stejskal
03. 10. 2012 | 10:42

Bavor V. napsal(a):

František Blatan
aneb pseudonym A.B.Bartoše
03. 10. 2012 | 10:45

Míla napsal(a):

Pro aga
Jste opravdu kvalitní hovězí.K tomu našlápnutí
pomohla kvalita vládnoucí garnitury.
03. 10. 2012 | 10:47

Princ Drsoň napsal(a):

S Klausem v tomto souhlasím. Ještě bych přidal "novinářský hnůj," jak trefně nazval naše média Miloš Zeman.
Klausovi, a také NAŠI nepřátelé mají např. na svědomí obstrukce při výstavbě dálniční sítě, jejichž následkem umírají lidé na nevyhovujících silnicích, drastické zdražení energií (letos 40 miliard, které zaplatí občan za fotovoltaický megatunel, příští tok to bude JEŠTĚ VÍCE), nesmyslný zákaz žárovek, přidávání biosvinstev do benzinu a nafty, které je zdražují a přitom ničí motory, "pozitivní diskriminaci" kriminálních zločinců atd. atd.
Václav Klaus skutečně nemá dost odvahy. Já na jeho místě bych omilostnil všechny osoby, obžalované z "verbálních" trestných činů (samozřejmě včetně pana Smetany) či zavřené za nošení "nevhodných" nášivek na bundách, jakož i kapely, hrající "závadné" texty. To, že proti takovýmto trestům nevystoupil ještě za svého života Václav Havel, je dosti velká diskreditace celé jeho disidentské dráhy - svobodu ano, ale jen pro ty, jejichž názory se nám líbí. Soudruh Husák by to nevyjádřil lépe...
03. 10. 2012 | 10:47

Kelt napsal(a):

Politolog-vlastně nepolitolog/dle Klause/nemá právo se kriticky vyjadřovat nejen ke krokům této vlády,které determinují negativně životní podmínky těch,kteří si na živobytí vydělávají prací a zejména těch,kteří již pracovat nemohou,protože dle Kalouska všechno prožrali a proflákali?
Tím méně má právo se kriticky vyjadřovat ke hlavě státu,která si získala nechtěnou světovou popularitu inkoherentními stanovisky ke globálním problémům a krádeží protokolárního pera v přímém přenosu při státní návštěvě?
To samé platí pro všechny,ať se rekrutují z kteréhokoliv sociálního spektra?
Má úcta,či neúcta k veřejným činitelům být zrcadlem jejího chování vůči společnosti,nebo má být úředně nařízena a pod sankcemi vynucována?
Žijeme v demokracii,nebo směřujeme k totalitě?
03. 10. 2012 | 10:47

Vlkodav napsal(a):

Pan Stejskal,

napsal jsem si vás na svůj seznam. Zatím teda nevím, na co je to seznam, ale určitě se bude hodit. Někdy, na něco.
03. 10. 2012 | 10:47

rhisus sardonicus napsal(a):

http://zpravy.idnes.cz/klaus-dela-reklamu-na-lyze-098-/domaci.aspx?c=A020104_210938_domaci_pol
03. 10. 2012 | 10:49

Drzá zrzka napsal(a):

Píšu do seznamu: Stejskal, pěkný číslo. :-)
03. 10. 2012 | 10:49

aga napsal(a):

Mila

Pokud to opravíte na: k tomuto našlápnutí pomohla kvalita všech vládních garnitur a všech, kdo je sponzorují (často je te jeden a tentýž pro všechny opoziční strany), pak souhlasím.
03. 10. 2012 | 10:49

rhisus sardonicus napsal(a):

https://www.youtube.com/watch?v=_hsn2KWY2_8
03. 10. 2012 | 10:50

Jan Koucký napsal(a):

S ohledem na text autora blogu doporučuji naopak toto:
http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/5182-co-to-jsme-za-narod-kdyz-zesmesnujeme-sveho-prezidenta-i-po-ataku-primitivniho-komunisty-a-nasimi-vzory-se-stavaji-vondrous-smetana-a-tyc-.aspx
03. 10. 2012 | 10:50

Bprg napsal(a):

Politolog je česká specialita - podívejte se na Google. Pan Pehe je ještě větší specialita. Útok na hlavu státu, který zcela evidentně mohl být JAKOUKOLIV krátkou střelnou zbraní pan Pehe dává do uvozovek (a paní Dr. Šiklová těžce zadržuje smích).

Psát seznamy rozeštvávačů je ovšem blbost. Jim to jen prospěje.
03. 10. 2012 | 10:51

aga napsal(a):

Kelt

Jistěže má právo, jako má kdokoliv právo hledat v jeho vyjádřeních jeho skutečné motivace a záměry. Je-li už léta téměř každý blog politologa Pehe zaměřen otevřeně nebo skrytě proti Klausovi, je snad něco divného na tom, že to někomu může připadat jako zcela nepolitologické štvaní s určitým cílem?
03. 10. 2012 | 10:53

interevium@centrum.cz napsal(a):

Pane Pehe ,jako vždy jste nezklamal, opět ty Vaše známe levicové plky. Nechci to ani komentovat ,snad jen malá poznámka. Senátor Kubera jak jste ironicky podotkl nemá dokončenou vysokou školu ,díky bohu na rozdíl od Vás má však zdravý rozum a pozitivní myšlení a je za ním vidět konkretní práce na radnici v Teplicích.
03. 10. 2012 | 10:54

aga napsal(a):

Chudák pan Pehe, a měl tak blízko k tomu, aby ušetřil alespoň zbyteček toho metru, který - jak nám oznámil - s dětinskou radostí stříhá..
03. 10. 2012 | 10:57

skeptický napsal(a):

Stejskal
Dobrý den pane nadkolego

Tak na tenhle seznam jste se nedostal.Nic si z toho nedělejte.

Být na telefonním seznamu chce občanskou statečnost pod palbou různých telefonických průzkumů.

Dobrý den.Já jsem Renata Vaňková ze společnosti Avanti pikolo .
Mluvím prosím s panem Steinerem?
Tady žádný Štajner nebydlí.
........
A co mu chcete?
........No...no,když nejste pan Steiner...Tak promiňte.

Být na telefonním seznamu je otázkou si pořídit telefon,což pro šetrné lidi není.

Asi jako s tím Jajtelesem,co se deset let modlil k Hospodinu,aby vyhrál v loterii.
Hromový hlas se konečně ozval z nebes: Tak si alespoň proboha napřed kup ten los.
03. 10. 2012 | 10:57

připínáček napsal(a):

Jestli nám byl něčeho čert dlužen, byl to především pan Klaus, který nebyl v devastaci české politiky žádným troškařem, ale ovlivnil ji zásadním způsobem, a to nikoliv k lepšímu. Proč, to je notoricky známo, opakuje se to pořád dokola, ale pan Klaus dál sedí na Hradě a devastuje republiku. Kdyby odešel hned, je už pozdě a jeho destrukční chování budeme leta napravovat. Jeho zásluhou se do politiky i do ekonomiky dostala nadutost, intrikánství, nezajímal ho původ peněz, podstatným způsobem znevážil ve světě jméno státu, v jehož čele bohužel stojí, až si svět myslí, že jsme národem šašků, křiváků a tupců, kteří se sami povyšují do role spasitelů. Ti, kteří ho podvakrát volili nebo aspoň podporovali, si zaslouží od slušných lidí opovržení.
03. 10. 2012 | 11:01

Joel napsal(a):

Klaus brzy odejde, ale nejhorší je, co bude s Pehem.
03. 10. 2012 | 11:03

český maloměšťák napsal(a):

Hmmm...Takže zde už nemáme jen virtuální realitu atentátu /pistolkou na umělohmotné kuličky/....ale rovnou zločinné spiknutí několika desítek
" rozeštvávačů" (slovník trochu evokuje kampaně z 50. let - ale vem to nešť), kteří přesvědčilii komunistického atentátníka, aby provedl ozbrojeý útok s cílem zastřelit hlavu státu.
Hlava pak unikla smrti jen díky tomu, že spiklenecké centrum nemělo dost financí na zakoupení řádné zbraně a tak spekulovalo na to, že najatý vrah prezidenta ustřílí plastovými kuličkami.
Nepovedlo se. Bilderberg opět zklamal.
--------------------------
Jak malé děti.

P.S. Joch nám českým maloměšťákům mc sympatický není...ale má pravdu.
Žádná skutečná zbraň, žádná motivace provést atentát, žádné ohrožení na životě....rovná se žádný atentát. Tečka.
-----------------------
jarpor
Je úsměvné, když se takový nýmand jako vy - navíc pod anonymní škraboškou - naváží do lidí jako je např. Pehe či Viewegh.
V podstatě tak rozeštváváváte lid a pácháte atentát - ale tak jaksi zbaběle, připosraně. Tak jaksi po jarporovsku.

Hezký den.
(a příště si alespoň správně zapamatujte jméno své oběti...Viewegh - nikolivěk Wievegh...ale to je vám stejně jedno, že...oběť jako oběť....hlavně že to není " náš"...)
03. 10. 2012 | 11:03

Míla napsal(a):

Pro Aga
Z Vašeho příspěvku jsem nepochopil to,že se jednalo
o všechny politické strany.Osobně je beru na stejné úrovni a nevyjímám pouze jednu.Nejsmutnější na tom je,že nejméně toho svinstva má na sobě KSČM.Argumentace
že nebyla puštěna k lizu je poněkud zavádějící.Stávající strany velice kvalitně ukazují čeho se mají, v případě vlády,vyvarovat.
03. 10. 2012 | 11:04

václav.nov napsal(a):

Pehe-
jako vždy trefné!
A je to bohužel tak, že my lidé se dělíme vědomě či nevědomě do oněch dvou skupin, jak napsal david, a jedni nemohou pochopit vnímání těch druhých, ba co víc, máme se za navzájem za magory. Je to již několik let zjevné, že přesvědčit se navzájem argumentačně nelze. Proto je ztráta času reagovat na oponentní názory.
Taktéž některé blogery ze skupiny 1 osobně překračuji, až štítivě, neboť by se mi uvařila krev.
Hezký den Pehemu a dvojkařům!
03. 10. 2012 | 11:05

český maloměšťák napsal(a):

Milan Bureš napsal(a):
Pehe je magor, který si svou kariéru buduje díky laciným útokům na V.K. - je to placený agent Bruselu
03. 10. 2012 | 10:52
---------
A také Vatikánu, Bílého domu a Kremlu.
Ale psssst !!! Nikomu o tom neříkejte. Zatím se to neví.

Hezký den.
03. 10. 2012 | 11:05

stejskal napsal(a):

Děkuji všem, kdo se mi pokusili udělat radost. Oceňuji to. Panu skeptickému děkuju za radu, to s tím telefonem mne nenapadlo.

;-)

Libor Stejskal
03. 10. 2012 | 11:06

Drzá zrzka napsal(a):

Všichni jsme zaprodanci svého žoldu. V závislosti na něj štveme ztroskotance, který klidně vezme do ruky zbraň, zamíří a vystřelí na:
štváče*
zaprodance*
* Nehodící se, škrtněte
03. 10. 2012 | 11:07

stejskal napsal(a):

Smazal jsem další hrubě urážlivý a nadávku obsahující text, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
03. 10. 2012 | 11:07

aga napsal(a):

Mila

Já věděl, že se shodneme. Je třeba se vždy začíst do celé niti komunikace, ke které se připojujeme :)
03. 10. 2012 | 11:09

Vašek napsal(a):

Asi se to bude zdát divné, ale považuji za Klause za natolik levicového, že jej nemohu akceptovat. Zodpovědná pravice popravdě v naší zemičce vůbec neexistuje. President dělá z výstřelu antiperlí atentát a tzv."pravicové" strany a ODS zejména ženou svojí politikou národ do náručí komunistům, kam ten svět spěje - řítíme se do (_!_) ............. a poslední zhasne.
03. 10. 2012 | 11:10

Vlkodav napsal(a):

čm:

"P.S. Joch nám českým maloměšťákům mc sympatický není...ale má pravdu.
Žádná skutečná zbraň, žádná motivace provést atentát, žádné ohrožení na životě....rovná se žádný atentát. Tečka."
Vemte si stejnou pistolku a běžte do banky. Co myslíte, zavřou vás za ozbrojené přepadení? Dle vaší logiky asi ne. Ale ve skutečnosti ano. Vondrouše mohla klidně ochranka zastřelit (a udělala by to kdyby byla k něčemu) a nikdo by se nemohl divit.
03. 10. 2012 | 11:10

PgDn Franta Nebojsa. napsal(a):

Tahle ješitná manželka kance - buduje na hnojišti o kult osobnosti!Co taky čekat od vesnického ašketa !Lidi kam jste dali rozum ?
03. 10. 2012 | 11:12

Mac napsal(a):

takže dle některých místních politruků za mizerný stav společnosti nemohou politici včetně toho nejdéle sloužícího a nejnenávistnějšího Václava Klimatologoviče Narcisenka, ale Pehe.....

jak prosté

soudím, že to je na Nobelovu cenu za myslitelství. Takové jakési to fanatické modrobolševické myslitelství

Hezký den!
03. 10. 2012 | 11:14

Vašek napsal(a):

Podle ověřených zpráv došlo k tragickému omylu, občané Chrastavi chtěli pana presidenta podarovat kuličkovým perem, nedopatřením však bylo zaměněno za kuličkovou pistoli.

zdroj Novosti
03. 10. 2012 | 11:15

rorýs napsal(a):

To Jarpor:

Míti elementární slušnost a přirozený, normální vztah vůči ústavním institucím a lidem do těchto institucí zvoleným..., lze vždy v takovém případě kdy námi zvolení zástupci taktéž oplývají (ba co víc, měli by překypovat) svojí normálností a elementární slušností.
Také sbíráte v nestřeženém okamžiku pera?. Třeba.
03. 10. 2012 | 11:15

Viola napsal(a):

Já bych to zjednodušila. Štváči mezi lidma jsou peníze a závist a štváčem mezi lidma, co mají peníze je moc.

Ale pan Pehe je v tom nevinně, vždyť je politolog - popisovač stavu politiky.
03. 10. 2012 | 11:17

nihi napsal(a):

to jarpor:
Opravdu souhlasím ! Zvláště výstižně... když napíše pan Pehe toto :
"Docela vážně je třeba schopen tvrdit, že lyžování (pochopitelně na lyžích značky Head, od kterých si odskočil k propagaci značky Völkl) je činnost pravicová, zatímco snowboarding je činnost levicová."
Výstižná lež pana Pehe, kterou charakterizuje sama sebe - výmysly, doměnky vydávaná za fakta... to je pan Pehe.
Žádné petice není potřeba... kdo nemá hlavu jen na to, aby mu nepršelo do krku, ten si skutky i názory prezidenta a "politologa" Pehe srovná sám...

Milý pane Jarpore, než někoho nařknu, že si výroky do svého článku vymýšlí a podsouvá je za fakta, nejdříve si informace ověřím. Podívejte se na:
https://www.youtube.com/watch?v=_hsn2KWY2_8&feature=player_embedded
Když nic jiného, slova o snowboardu jako levičáckém dopravním prostředku z úst V. Klause opravdu zazněla. Nebo i tento záznam je zmanipulovaný? Používáte stejné překrucování informací jako vyčítáte Pehemu. Příště: Ad fontés. V jednom ale máte pravdu, vskutku si hodně lidí dokáže o činech prezidenta a článcích politologa Peha udělat obrázek samo...
03. 10. 2012 | 11:17

Lukáš Hradílek napsal(a):

Vážený pane doktore,
také v demokratické společnosti se občané dělí podle sých politických názorů - a není na tom nic špatného. Nevím, proč pravidelně kritizujete na stoupencích konzervativně-liberální pravice právě to, co děláte také Vy sám. I Vy totiž občany "kastujete" na ty lepší - levicové, a ty pravicové blázny, co věří převážně trhu.
A ještě jedna zajímavá věc. Lidí, jako jste Vy, paní Šiklová, z kulturní oblasti páni Svěrák, Hřebejk, paní Holubová a mnozí podobně smýšlející, žijí v jakési blažené iluzi svého vlastního ideálního světa, jehož realizace je ale nemožná. Společnost je neustále "rozeštvávána" zdůrazňováním jejich horších stránek. Jistě se shodneme, že korupce v jakékoliv podobě, protekce a hospodářská kriminalita v souvislosti s veřejnými zakázkami, není nic dobrého, prácě naopak. Ale zároveň si musíme připomenout, že občas zvývaná první republika byla těchto afér, nařčení a podezření plná - čehož jak dobře všichni víme využili komunisté, kteří využili tuto lacinou "naštvanost" a zavedli diktaturu, během níž postihli tzv.ů "obyčejného člověk" mnohem více, než dokázala krize v předválečném Československu. Minulé století jasně ukázalo, že je lepší žít v korupcí prolezlém demokratickém státě, než v diktatuře jakéhokoliv zaměření.
03. 10. 2012 | 11:17

Kanalnik napsal(a):

ano, jsou to politici poslednich dvou vlad a take Nejvyssi na Hrade, kteri kontinualne polarizuji spolecnost svoji nezodpovednosti, prehlizenim korupce, podporou korupce, manipulovanim v mediich, zesmesnovanim a nalepkovanim lidi jinych nazoru, a v posledni dobe okatym nadrzovanim sobe a podnikatelskym elitam, misto radne spravy veci verejnych pro blaho cele spolecnosti

prijde den, kdy budou vymeteni, sami na tom bez uzardeni pracuji... obcanska valka se blizi
03. 10. 2012 | 11:18

skeptický napsal(a):

V málokterém blogu se najde pohromadě tolik pravdy,jako dnes.
03. 10. 2012 | 11:18

Viola napsal(a):

vlkodave

přečetla jsem si, co napsal pan Joch. On to napsal s takovou jakousi nenávistí. A je dobře, že jej odvolali, i když vpodstatě měl pravdu, ale to jeho vyjádření bylo strašné.
03. 10. 2012 | 11:21

Karel Matoušek napsal(a):

Hlavně to moc nečtěte, aby mě Pehe nepředhonil. Pane Stejskale, máte něco na odklikování?
03. 10. 2012 | 11:22

Jarsa napsal(a):

Vážený pane Pehe, jako vždy plně souhlasím. Ano, klaun václav tuto zemi přes dvacet let rozeštváva a natáčí směr totalita. Tedy Moskva, Peking...
Pokud bychom měli najít jedinou osobu, která má zásadní podíl na českém marasmu, nemůžeme se zmýlit. Ukažte mi jedinou zemi v civilizovaném světě, která by měla ve svém čele prokazatelného kriminálníka a fašistu. Jsme pomalu ale jistě periferií Evropy a to dokonce už i té východní. Kde jsou Poláci? Kde jsou Slováci?
Pokud příznivcům tohoto podlého a lstivého primitiva neotevřely oči ani ony Bartošovy seznamy "pravdoláskařů", dalším krokem pak jsou šesticípé hvězdy na majetku a oděvech příslušníků, vyznávajících jiný hodnotový svět než svět zlodějů a ostatních kriminálních živlů
03. 10. 2012 | 11:27

stejskal napsal(a):

Prakticky v každé debatě se najde pohromadě obrovské množství pravd (o blozích ani nemluvě), pane skeptický. A jejich zásadní pravdivost nesnižuje ani to, že se navzájem většinou popírají. Většina z nás si se svými pravdami vystačí, pravdy těch druhých k nim už nepotřebuje.

Libor Stejskal
03. 10. 2012 | 11:27

Viola napsal(a):

vlkodav

"Vemte si stejnou pistolku a běžte do banky"

co ukradl ten pan Vondrouš? Vzal někomu život, nevzal. Nedalo by se to nazvat ani pokusem o atentát, protože snad i pan Vondrouš si byl vědom toho, že touto zbraní život nikomu vzít nemůže. Oproti tomu v bance se dá předpokládat, že s atrapou zbraně se dá pohrozit a peníze ukrást. Dalo by se říci, že šlo o hrozbu, něco jako ty, ty, ty to budeš platiti.
03. 10. 2012 | 11:27

Valaška napsal(a):

Pane Pehe ! Ve Vašem irononickém názoru je jistě nechtěně vložená pasáž o Kuberovi, Knižákovi, kteří mají PRAVDU ve věci atantátu na prezidenta Klause a jejich slov, názorů si vážím jako český občan.
03. 10. 2012 | 11:28

Viola napsal(a):

pan Stejskal

s pravdami je to tak, že když příjmeme něčí pravdu, tak ztrácíme tu svou, proto tolik rozepří, kdy nikdo nechce tu svou ztratit. Možné je poopravení pravdy, takové možná zakřivení.
03. 10. 2012 | 11:30

stejskal napsal(a):

Nemám, pane Matoušku, každý se holt musí snažit sám ;-)

Mimochodem dosud nejčtenější blog zdejší historie zaznamenal přes 282 tisíc návštěv. Je co dohánět...

Libor Stejskal
03. 10. 2012 | 11:31

stejskal napsal(a):

Nemyslím, že je to vždy tak vyhraněné, paní Violo.

Nejde dle mého o ztrácení svých pravd a přijímání jiných. Spíš o neustálé, nikdy nekončící hledání. Člověk ho může pojmout jako boj s druhými, vymezování se vůči nim. Ale není to vždy ta jediná možná cesta.

Hezký den.

Libor Stejskal

P.S. Ale to už jsme dost daleko od této debaty.
03. 10. 2012 | 11:35

Vlkodav napsal(a):

Viola:

"pan Vondrouš si byl vědom toho, že touto zbraní život nikomu vzít nemůže. "

On si toho byl vědom, ale ostatní ne. Proto mohl být klidně ochrankou naprosto legálně zastřelen.
03. 10. 2012 | 11:35

saladin76 napsal(a):

připínáčku,
Ano Klaus už 20 let může za tvojí přecpanou lednici, a tak jsi vyžranej ve světě Klausem zesměšněnej čech.
03. 10. 2012 | 11:37

český maloměšťák napsal(a):

Vlkodav
Ta paynovská pochybná analogie s přepadením banky velmi pokulhává.
Zamyslete se již jen např. nad motivem.
Podle mě (ale nejsem právník) by byl takový Jesse James - co by zcela prokazatelným způsobem prokázal, že jeho motivem nebylo vykrást banku a navíc by měl v rukou pouhou atrapu zbraně a navíc by neměl škrabošku a připravenou útěkovou cestu - naopak, sám by se vydal ramenům spravedlnosti...mohl být vyštřován pouze pro výtržnictví či čin podobné společesnké závažnosti.

Ale v zemi, kde můžete přijít kvůli dlužné padesátikoruně o střechu nad hlavou...je možné vše.
Zde se možná bude jednou i popravovat - například pokud člověka označí za rozeštvávače a příslušný seznam potvrdí, že rozeštvává již velmi dlouho a moc.
03. 10. 2012 | 11:39

Xaver napsal(a):

Novináři, herci ba ani politologové nejsou rozeštvávači.
Ti jsou tady pro srandu. Rozeštvávají (nasírají) ti co nám počítají výplaty a ti co nám posílají složenky.
03. 10. 2012 | 11:42

Vlkodav napsal(a):

čm:

Pokud přepadnete banku (například) pak je úplně irelantní, zda použijete ostře nabitou zbraň, nenabitou zbraň anebo atrapu zbraně. Vždy je to klasifikováno stejně. A je to logické, ta paní za přepážkou nemůže vědět, co v ruce máte.

Nejsem si jistý, ale myslím, že i pouhé vyhrožování zbraní ("dej sem prachy nebo vytáhnu z kapsy pistoli a zastřelím tě" a vyboulí kapsu) má obdobnou klasifikaci.
03. 10. 2012 | 11:43

Viola napsal(a):

vlkodave

ano, pan Vondrouš mohl sám přijít o život, takže bychom to klidně mohli popsat jako pokus o sebevraždu pohrozením prezidentovi.
03. 10. 2012 | 11:43

Monika napsal(a):

David
napsal jste to moc hezky.
Společnost rozeštvávají stejně Klaus jako Pehe, Bartoš jako Matoušek, Yossif jako Občan.
Je to nechutné. Nemám ráda ani Klause, ale ti první převzali odpovědnost byli zvoleni, ti druzí jako Pehe nebo Matoušek jenom nenávistně pokřikují a převzít odpovědnost nechtějí. To dokáže každý.Jsem zvědavá na koho budou štěkat v únoru.
03. 10. 2012 | 11:45

aga napsal(a):

Lukáš Hradílek

Výborný komentář.
03. 10. 2012 | 11:46

Vlkodav napsal(a):

Viola napsal(a):

"vlkodave
ano, pan Vondrouš mohl sám přijít o život, takže bychom to klidně mohli popsat jako pokus o sebevraždu pohrozením prezidentovi."

Pobavila jste mne, ale technicky máte pravdu. Pokud by takovou zbraň namířil na prezidenta a vyčkal, a nikdo z ochranky nebyl dost blízko aby ho mohl eliminovat jinak než střelbou, pak by byl zastřelen a vlastně by to byla asistovaná sebevražda.
03. 10. 2012 | 11:47

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

kdyby na peheo nějaký psychouš v maskáčích vytáhl zbran nerozeznatelnou od pravé, asi si by si musel vyměnit trenky. a soudrušce šiklové-pelikánové by leknutím vypadla zubní protéza. ale hlavně, že se baví.
03. 10. 2012 | 11:48

Viola napsal(a):

také vám přeji hezký den pane Stejskale.
A pokud jde o nějaký seznam, kde byste mohl být zapsán, tak by to mohlo být pro nějaké státní vyznamenání pro nerozeštváví a upřímnou a neoblomnou snahu o mírové soužití na virtuálních blozích. Pro mě jste nejlepší korektor diskuzí.
03. 10. 2012 | 11:48

Monika napsal(a):

valaška
I já si vážím slov Kubery i Jocha. Mají odvahu říkat vlastní názory. Je mně špatně z toho, jak si pan Pehe opět ohřívá vlastní polévku a sám sebe a své věrné pasuje do role věčných disidentů.
Ano, pan Pehe je jeden z těch, kteří rozeštvávají českou společnost nejvíc.
03. 10. 2012 | 11:50

melčákova pohanka napsal(a):

Pane Stejskale,já Vás mám v seznamu lidí,kteří uznávají násilí, viz bří Mašínové, k dosažení osobních zájmů...Dále Vás mám v seznamu mladofrontovních polistopadových svazáků v modrých dresech...
03. 10. 2012 | 11:54

Viola napsal(a):

bohorodičko, vyžeň putina

kdyby jste chodil mezi mladé lidi, věděl byste, že si hodně hrají na vojáky a bojovníky, možná proto, že opravdová vojna byla zrušena a co není povinné, je radostnější a tak by jste to bral jako hru. Já dost často potkávám takové mladé lidi, kteří chodí různě vyzbrojeni, někdy z nich jde strach, ale protože vím o co jde, tak to v sobě zaplaším. No a co můžeme vůbec chtít, když armáda rozprodává všechny věci, oblečení a zbraně i nějaké kanony, pak si to může koupit kdokoli a hrát si.
03. 10. 2012 | 11:54

český maloměšťák napsal(a):

Vlkodav napsal(a):
Viola:

"pan Vondrouš si byl vědom toho, že touto zbraní život nikomu vzít nemůže. "

On si toho byl vědom, ale ostatní ne. Proto mohl být klidně ochrankou naprosto legálně zastřelen.
03. 10. 2012 | 11:35
--------
To je druhá strana mince.
On si ale tohoto vědom byl. /aspoň to tvrdí/
Spíše ale jde o to, zdy nevystavil nebezpečí jiné lidi /protiútok ochranky uprostřed davu/...ovšem zde zase vystupuje jako protiargument to, jak má ochranka v dané konkrétní situaci zareagovat.

Jenže takovýmto způsobem uvažování bychom se pak mohli dostat i ke kvazilogické úvaze typu že když se vy budete nebezpečně naklánět přes zábradlí žďákovského mostu s cílem pozorovat dole projíždějící parník (nemluvě o provádění bodyjumpingu)- můžete spadnout na kormidelníka - toho zmrzačíte, pustí kormidlo, parník narazí na břeh a zemře dvacet lidí.
Proto je vaše naklánění se - obecným ohrožením. Nejen přestupkem /a pokusem o nechtěnou sebevraždu/.
A měl byste dostat tak 6 natvrdo.

Vytváření pseudoreality je vždy ošidné.

Mnoho lidí to pak využívá k útokům na své ideologické nepřátele.
(Země rodí paka ve velkém i dnes - 2500 let po Sokratovi)

P.S. Poučení z toho vyplývá následující - nejezděte parníkem po Orlické přehradě. A když tak - jedině s ochrankou rozmístěnou po celém žďákovském mostě. Tu pak poučte, že každý naklánějící se jedinec musí být neprodleně zastřelen. Pokud by tedy ochranku neupozornil předem, že jde jen o žert.
03. 10. 2012 | 11:56

Hlaváčová napsal(a):

Panu Lukáši Hradílkovi patří můj obdiv.
Řekl to i za mě.
Jsem ráda, že se mezi zástupem pokřikujících primitivů najde i někdo myslící.
03. 10. 2012 | 11:59

stejskal napsal(a):

Díky i Vám, pane melčákova pohanko.

Paní Violo, vyznamenání raději ne ;-) Ale stejně děkuju, těší mne to.

Libor Stejskal
03. 10. 2012 | 12:06

Emissary napsal(a):

Ano, pane Stejskale,

napsal jste toto:

„Prakticky v každé debatě se najde pohromadě obrovské množství pravd (o blozích ani nemluvě), pane skeptický. A jejich zásadní pravdivost nesnižuje ani to, že se navzájem většinou popírají. Většina z nás si se svými pravdami vystačí, pravdy těch druhých k nim už nepotřebuje.“

To ovšem neplatí ani z filosofického hlediska. Pehe se s oblibou deklaruje jako filosof a politolog, čímž není, jak správně podotýká senátor Kubera. Jsem stejného názoru. Jestli takového patlala může společnost považovat za filosofa či politologa, pak je opravdu v mimořádně špatném stavu.

Matoušek říká Amen. Já nomen atque omen, a to jsem ještě shovívavý i k Vám.
03. 10. 2012 | 12:09

skeptický napsal(a):

pane Stejskale

To ohromné množství pravd mne potěšilo obzvlášť tady.Pravd je mnoho.

To máte jako s Pythagorejskými trojúhelníky.Ty mají všechny pravý úhel,ale žádný z nich nemá dvě odvěsny z celkých čísel stejné,aby Vám přepona dala celé číslo.Čili rovnováha (česky balanc),tedy absolutní pravda je v tomto světě nedosažitelná.
To by byl trojúhelník rovnoramenný z celých čísel s pravým úhlem na vrcholu.

Ostatní trojůhelníky se dají rozložit na dílčí pravdy,které jsou stejně vlastně polopravdy nebo asgerechnet lži.

Demagog je člověk,který vědomě hlásá nepravdy a ví,že posluchači jsou hlupáci.Stačí na něj ale geometrie ze sedmé třídy obecné.

Pokud ale budete mít jednu odvěsnu délky 1 a druhou nějaké vysoké číslo ,nebo druhou odvěsnu délky 1 atd.,máte tady dvakrát takypravdu,které se říká lež.V oposici.
A že je tam v obou případech pravý úhel je jenom záminka,že se jedná o pravdu.

Třeba trojúhelník 3,4,5.
3^2 + 4^2 = 5^2
9 + 16 = 25
Obě odvěsny jsou různé,výsledek je,že jedna převažuje nad druhou.Čili má větší pravdu,ačkoliv celkově je to lež prašť jako uhoď.V tomhle světě síla je pravda,a bůh jsou peníze.

Tady se čistě jedná o to,kdo má větší lež.

Abych to zkrátil,dnešní článek se limitně blížil k mojí představě pravdy.Bohužel citované.
03. 10. 2012 | 12:10

naše chyba napsal(a):

štváč, zaprodanec a ztroskotanec
Divadlo, které tu pravdoláskaři s Klausem už dvacet let provozují nemá jiý účel než odvádění pozornosti. Chudák A.B. Bartoš si myslí, jaké nedělá objevy a zatím je tahán za nos jako všichni ostatní.
Celou tu dobu všichni svorně kradou a rozkládají republiku.
03. 10. 2012 | 12:10

skeptický napsal(a):

pane Stejskale

To ohromné množství pravd mne potěšilo obzvlášť tady.Pravd je mnoho.

To máte jako s Pythagorejskými trojúhelníky.Ty mají všechny pravý úhel,ale žádný z nich nemá dvě odvěsny z celkých čísel stejné,aby Vám přepona dala celé číslo.Čili rovnováha (česky balanc),tedy absolutní pravda je v tomto světě nedosažitelná.
To by byl trojúhelník rovnoramenný z celých čísel s pravým úhlem na vrcholu.

Ostatní trojůhelníky se dají rozložit na dílčí pravdy,které jsou stejně vlastně polopravdy nebo asgerechnet lži.

Demagog je člověk,který vědomě hlásá nepravdy a ví,že posluchači jsou hlupáci.Stačí na něj ale geometrie ze sedmé třídy obecné.

Pokud ale budete mít jednu odvěsnu délky 1 a druhou nějaké vysoké číslo ,nebo druhou odvěsnu délky 1 atd.,máte tady dvakrát takypravdu,které se říká lež.V oposici.
A že je tam v obou případech pravý úhel je jenom záminka,že se jedná o pravdu.

Třeba trojúhelník 3,4,5.
3^2 + 4^2 = 5^2
9 + 16 = 25
Obě odvěsny jsou různé,výsledek je,že jedna převažuje nad druhou.Čili má větší pravdu,ačkoliv celkově je to lež prašť jako uhoď.V tomhle světě síla je pravda,a bůh jsou peníze.

Tady se čistě jedná o to,kdo má větší lež.

Abych to zkrátil,dnešní článek se limitně blížil k mojí představě pravdy.Bohužel citované.
03. 10. 2012 | 12:10

melčákova pohanka napsal(a):

Lukáš Hradílek. Já nechci žít v pseudodemokratickém státě prolezlého korupcí...Váš příspěvek je příliš černobílý a dovolím si říct,že i hloupý..
03. 10. 2012 | 12:10

naše chyba napsal(a):

štváč, zaprodanec a ztroskotanec
Divadlo, které tu pravdoláskaři s Klausem už dvacet let provozují nemá jiý účel než odvádění pozornosti. Chudák A.B. Bartoš si myslí, jaké nedělá objevy a zatím je tahán za nos jako všichni ostatní.
Celou tu dobu všichni svorně kradou a rozkládají republiku.
03. 10. 2012 | 12:11

naše chyba napsal(a):

štváč, zaprodanec a ztroskotanec
Divadlo, které tu pravdoláskaři s Klausem už dvacet let provozují nemá jiý účel než odvádění pozornosti. Chudák A.B. Bartoš si myslí, jaké nedělá objevy a zatím je tahán za nos jako všichni ostatní.
Celou tu dobu všichni svorně kradou a rozkládají republiku.
03. 10. 2012 | 12:11

naše chyba napsal(a):

štváč, zaprodanec a ztroskotanec
Divadlo, které tu pravdoláskaři s Klausem už dvacet let provozují nemá jiý účel než odvádění pozornosti. Chudák A.B. Bartoš si myslí, jaké nedělá objevy a zatím je tahán za nos jako všichni ostatní.
Celou tu dobu všichni svorně kradou a rozkládají republiku.
03. 10. 2012 | 12:11

skeptický napsal(a):

P.S.
Nějak to blbne
03. 10. 2012 | 12:12

melčákova pohanka napsal(a):

Stejskal. Není zač!
03. 10. 2012 | 12:12

český maloměšťák napsal(a):

Vlkodav
Dobře tedy - Payne použil záměrně příklad s bankou /je to dramatické, každý navíc ví, že v bance je ochranka, paní za přepážkou ví, že banky se přepadávají a při přepadu se hojne používá střelných zbraní..../
Takže máme u přepážky člověka, který zapíchne do zadku paní u přepážky (která se zrovna otočila pro někjaké krámy) plastovou bambitku a šestkrát vypálí -plastovými kuličkami - tak rychle, že paní u přepážky ani nikdo jiný...nestačí zareagovat. Pistoli rychle strčí do kapsy a jde se bavit s ochrankou banky o svém případu.
Paní se otočí - podívá se jestli v bance není vosí hnízdo...a pak si na toaletě prohlídne svůj zadek.
Vyjde z toalety a utíká k ochrance (která se stále baví s našim Jesse Jamesem) s tím, že ji chtěl někdo neznámý upíchat k smrti.
Ochranka si přehraje záznam z kamery, přeruší družný hovor s našim Jesse Jamesem...a zatkne ho.
Ten pak předkládá svou verzi příběhu - stejně jako předkládá plastovou bambitku na antiperle a prohlášení, že paní u pokladny mu před nedávnem chybným zaúčtováním způsobila patálie takového rozsahu, že se musel rozvést a prodat auto. proto ji chtěl nějakým způsobem dát najevo, že by měla sebereflektovat své chyby i trochu jiným způsobem, než že se bude opětovně jen hloupě uchichtávat.

Šéf banky pak dá zprávu do novin, že došlo k ozbrojenému přepadení banky, přičemž celá akce je dílem rozeštvávačů z řad antisemitů /šlo totiž výjimečně o banku vlastněnou a spravovanou osobami židovského vyznání a náš Jesse James je katolíkem/.

V masách drobných střadatelů/katolíků i atheistů/ vzniká panika a banka musí zastavit vyplácení vkladů.
Policie mluví o obecném ohrožení a vydává varování, že pro příště se musí každá paní u přepážky - když se shýbá pro nějaké krámy - co dvě vteřiny otáčet a že ochranka v bance se smí bavit pouze s těmi, co ji pozdraví " Šalom".
03. 10. 2012 | 12:16

Viola napsal(a):

Hlaváčová

"Minulé století jasně ukázalo, že je lepší žít v korupcí prolezlém demokratickém státě, než v diktatuře jakéhokoliv zaměření" - Lukáš Hradílek

Tak o tom by se mohlo diskutovat. Záleží na tuhosti a velikosti.
03. 10. 2012 | 12:19

aga napsal(a):

melčákova pohanka

Nejste k panu Hradílkovi příliš příkrý? On přeci také netvrdí, že je správné žít v korupcí prolezlém státě, jen že je to lepší než žít v nacistickém Německu na konci války nebo v SSSR za čistek. I mně se zdá, že tercium non datur - za stávajících reálných podmínek. Vy víte o nějaké jiné možnosti, která nebyla utopií?
03. 10. 2012 | 12:20

Viola napsal(a):

český maloměšťáku

:-) vy byste snad mohl i psát romány.
03. 10. 2012 | 12:21

Čochtan napsal(a):

Jiřina Šiklová,
soudružka Jiřina Šiklová, v řadách KSČ působila už od roku 1956, tedy od doby potlačení Maďarského povstání. Celých 12 let. Jak jsme se dívali na lidi, kteří celých 12 let "působili" v NSDAP ? I kdyby po válce tvrdili, že do NSDAP vstoupili aby ji reformovali a udělali z ní křesťanský spolek lásky k bližnímu ? Navíc NSDAP neměla v roce 1933 tak hnusnou a vražednou minulost jako KSČ v roce 1956 !
03. 10. 2012 | 12:22

Radovan napsal(a):

Všichni,které vláda zbídačuje už 23 let jsou štvanci a to je 70% občanů, těm ostatním přeje, někdy až moc a to na úkor těch štvanců. Nikde v EU, není takový velký rozdíl bez bohatými a chudými. Navíc ti bohatí už mají i násobky toho, co mají stejné vrstvy v sousedních státech. Jak to ? Řídíme se podle Afriky a nebo podle civilizovaných států v Evropě. Pane Pehe, napsal jste, že střelec byl trochu vyšinutý, já by to neřekl,vyjádřil hrdinně to, co si myslí všichni slušní a poctiví občané této země. Vyšinultá a pořádně je vláda, možná i Klaus, protože nemá iformace o situaci milionů občanů, modří, černí a další pravicoví senátoři, poslanci, starostové a hejtmani. Bohužel, taková je pravda tam dole. Sorry.Tato vláda musí jít do konce roku "pod kytičky" a myslím to obrazně, spolu s ODS, TOPKOU a dalšími hlavně zblblými z KDU a dalších stran, které neví co chtějí.
03. 10. 2012 | 12:24

Vlado napsal(a):

Muselo uplynou 23let aby další generace nabyla zkušeností našich dědů či otců s reálným kapitalismem. On se v podstatě za to století nezměnil. Bezmezná svoboda pro schopné ale také všeho schopné, kteří se díky vizím V.Klause a dalších kapitalistických vizionářů z dovozu (Kožený, Bakala atd) obohatili na rozprodávání státního majetku, který byl části prvorepublikový zestátněný ale sloužil všem. Dále budovaný po socialistickou éru 40ti let! Nyní již je státního majetku minimun a co půjde zpeněžit opět prodají a zbytek věnují církvím.
Blbou náladu ve společnosti zaznamenal svého času V.Havel a od té doby se jen zhoršuje. Že je situace postavení státu, který je vyprodán a ještě zadlužen, pro občana nic nezaručující vede pak k zoufalým činnům. Ale takovéto zkušenosti měli naši předešlé generace. Samozřejmě ti šlechtici a další majetní to viděli jinak právě tak jako dneska si Bakala a jemu podobní nestěžují.
03. 10. 2012 | 12:26

český maloměšťák napsal(a):

Lukáš Hradílek
Vy jste blízko tomu pojmenovat tkzv. kritický rozum - " rozeštváváním".
A nestrašte komunisty - zde asi nejde o žádné spiknutí řízené komunisty.
Vaše snění tak předbíhá popis skutečnosti.
No a pokud to vnímáte tak, že někdo rozeštvává lid proti Drobilům, Bémům, Kalouskům, Drábkům, Oulickým, Klausům....a strašíte předválečnými komunisty(ejhle - ale nebyli to spíše komunisté, které systém založený právě že na mafapartajnickém základě - posílal do koncentráků ???)...tak byste si měl dát sprchu. Hodně studenoua tak asi půl hodiny.
Apropo - to "rozeštvávání" etc...to je právě že řečeno jak jazykem "komunistů" z 50. let.
(přečtěte si něco od Chomskeho)

Hlaváčová
Primitivní je když se někdo lísá . /zcela bez náznaku pokusit se o jakýkoliv vlastní vhled -např. tvrdí, že to " řekli za ně"./
(očekávám nyní, že opět použijete svou fintu s označením těch, jejichž popisy vám vadí - za mentálně zaostalé...ostatně není nad to mít ve věcech jasno ......já/my/správný názor vs ty/oni/primitivní názor

Lěpe se tak nejen zažívá a spí ...ale i lísá.
(Lisa H.)

Hezký den.
03. 10. 2012 | 12:28

skeptický napsal(a):

viola
Vy holky byste to pořád chtěly na metry a na kila.
03. 10. 2012 | 12:28

Jarle H. napsal(a):

V zásadě se historie opakuje. Za komunistů to bylo pořád: máme se dobře a západní štváči nás obelhávají. Dnes se máme ještě lépe.... A štváči jsou tu zas, jen se nemají tak jasně definované působiště....
Jen jestli on ten náš hradní pán tak trochu neztratil přehled o čase!
03. 10. 2012 | 12:30

český maloměšťák napsal(a):

..ostatně jako by celou tuto komickou aféru stylu woodyallenovských a keystonovských gagů...spíše začly využívat nikolivěk komunisti...ale spolky jako je např. D.O.S.T.....

Hezký den - všem křičícím primitivům / ad soudružka Lisa Hlaváčová - třicet let vyučující žáky jak se nebát a nakrást/ a howgh.

P.S. A možná nějaká šiška poradí i Parkanové - jak z celé věci udělat
" rozeštvávání" lidu komunisty. A nařídí svým drábkům ať to prosadí ve vládě
" odpovědnosti, konzervatismu a poctivosti".

Ha, ha, ha....:))))
03. 10. 2012 | 12:40

Karel napsal(a):

To : naše chyba ..... 03. 10. 2012 | 12:11

NAPROSTO SOUHLASÍM.

Dvě mafiánské partičky ovládlý společenský prostor a za souzvuku a krytí mainstreamových médií předvádějí kamufláž či sprostou bitku o veřejné majetky.

Nechutné, sprosté divadlo za účelem odvedení pozornosti, které spustil nějaký zoufalý spoluobčan nebo koupený provokatér.
03. 10. 2012 | 12:41

český maloměšťák napsal(a):

Viola
Psst. Skeptický je naštvaný, že jeho profesorský výklad nikoho zatím nezaujal.

Mějte se. :)
03. 10. 2012 | 12:42

resl napsal(a):

proti Klausovi stojí lidé z kultury, kteří už něčeho dosáhli a nikdo je nemusí přesvědčovat o své pravdě. Za Klausem stojí lidé, které si musí kupovat, kteří mu nevěří ani slovo a on jim taky ne. Jen ten prezidentský post u nich vyvolává posvátnou úctu. Symbióza s carem a mužiky se tu naskýtá.
03. 10. 2012 | 12:42

Vlado napsal(a):

ČOCHTANE co to žvaníte, musel byste zažít Protektorát a pak takovou nehoráznost byste nikdy nenapsal. Vy si nemůžete v té Vaší šedé, mozkové kůře srovnat to, že německý velkokapitál Hitlera svými miliardami postavil do čela Německa. Že kapitalismus má na svědomí dvě světové války a ta druhá strávila na 50mil.životů a rozvrátila celou Evropu.
Vy zřejmě patříte mezi ty kapitalistické rychlokvašky, které se obohatily na úkol 70% národa. Ti nezaslepení vidí jak se během 23led tento sociálně založený stát stal díky polistopadovým dobrodruhům zbavený státního majetku a ještě zadlužen. Ten dluh na občana vč,.nemluvňat činí již 160tis.Kč. Budou to platit mladé
generace po desetiletí. To že bylo odpovědné hospodaření, kterí zdá se obhajujete?
03. 10. 2012 | 12:43

TomášL napsal(a):

Dobrý den pane Stejskale,

nejspíše jste persona non grata na jakémkoliv seznamu. ;-)
03. 10. 2012 | 12:43

Karel napsal(a):

Tento souboj ZLÝCH a DOBRÝCH pravičáků,

vyživovaný mediální klakou,

cíleně ochromuje kritické myšlení mnohá spoluobčanů.

Ano, veřejnost ČR nemá jiné problémy, než fandovsky sledovat bitky špinavců, protože by si jinak mohla uvědomit, že obě strany likvidují tento stát.
03. 10. 2012 | 12:46

melčákova pohanka napsal(a):

aga. Ale přeci povinností nás všech je se snažit o slušnou společnost a máme k tomu skvělé podmínky,jen se nám to nějak zoufale už 23 let nedaří,a pak se v r.2012 bavíme o diktatuře a demokracii. Měl jsem představu,že v r.2012 nás už politika nebude,tak moc zajímat,ale spíše se n.....t,že se zpozdili popeláři,apod.. Byl jsem utopista!
03. 10. 2012 | 12:46

buldatra napsal(a):

Pane Skeptický,

Možná je to klam, ale zdá se mi, jako by hlava myslitelova na fotce měla tak nějak čím dál víc trojúhelníkový tvar.
Ovšem, přiznávám, že zatím se mi na ní nepodařilo prokázat pravý úhel.
Asi používám nesprávná měřidla, nebo co.
Inu, geometrie není žádná prdel.
03. 10. 2012 | 12:47

beatrix napsal(a):

Pane Pehe, Vaše samolibost už není vadou charakteru, ale nemoc. Kam byste zařadil a jak byste ohodnotil sám sebe ? Prezidentu Klausovi nesaháte ani po paty, natož abyste mohl hodnotit jeho postoj. Co tím chcete řící, když popisujete značky lyží, které pan prezident užívá a motáte to do politiky ? Pokud sám nemáte co říci, tak citujte někoho jiného, ale tohle je fakt moc.
03. 10. 2012 | 12:49

Čochtan napsal(a):

Kdyby presidentova ochranka byla opravdu profesionální, tak by komouš Vondrouš ležel bradou vzhůru hned po vytažení imitace Glocku. Škoda, že presidentova ochranka nemá profesionální úroveň.
03. 10. 2012 | 12:50

Drzá zrzka napsal(a):

Je zvláštní, že i když jeden s druhým nesouhlasíme, máme všichni pravdu.
03. 10. 2012 | 12:50

resl napsal(a):

Brzy můžeme očekávat hradní útok na kulturu, herce a to ve stylu : nic nedělaj, válej se a prachy za ty voloviny si nezaslouží. Nepitvejme umělce, dávejte pozor, jak Klausovi chlapci se pokusí vyvolat závist proti svým nepřátelům. Je to známá bolševická berlička, když rudoch neví kudy kam.
03. 10. 2012 | 12:52

Čochtan napsal(a):

Copak, minulost soudružky Šiklové je tabu ? No to jsme to s demokracii a svobodou dopracovali !
03. 10. 2012 | 12:57

skeptický napsal(a):

Maloměšťák
To je jen pro fajnšmekry.Nadkolegů je tu jak šafránu.
03. 10. 2012 | 13:02

melčákova pohanka napsal(a):

Čochtan. Vy jste zlý člověk,i když asi nejste komunista!
03. 10. 2012 | 13:11

oranžáda obecná napsal(a):

resl.....útoky na kultůru a hérečky ? Otázka je , co to blastně kultůra je, jestli to zasmrádlé hnízdo našich "umělců",požírající naše peníze formou dotací a grantů, bez kterých by nebylo schopno se uživit, které sloužilo komančům, a slouží až do současné doby, kdyby přišli číňani, umělci budou mít druhý den šikmé oči.... ovšem, místo soudružky Švorcové povede kultůru soudružka Holubová (je zajímavé, jak jsou si podobné).
03. 10. 2012 | 13:18

Mac napsal(a):

podstatné je jasné sdělení modrobolševické militantní soldatesky a jí patylízajích politruků:

Republiku si rozvracet NEDÁME!!!
03. 10. 2012 | 13:19

melčákova pohanka napsal(a):

oranžáda. Vy v tom máte hokej. Holubová patří ke knížeti tzn. čenohnědé...A zeptejte se studentů,jak a co je učí Šiklová? Myslím,že Vaše antilevičáctví je proti ní čajíček! Vy jste hérec !
03. 10. 2012 | 13:24

Čochtan napsal(a):

melčákova pohanko, proč ?
03. 10. 2012 | 13:27

TrumpetaTroubivá napsal(a):

Kubera nemá vejšku, ale má pravdu. Vy vejšku máte, ale píšete plky pro levičácká srdíčka.
03. 10. 2012 | 13:32

oranžáda obecná napsal(a):

melčákova pohanka.....ona Šiklová učí ???? A co, prosím ??? Napadá mě jen jedno přísloví, kdo umí, umí, kdo neumí, učí.... pak to školství má nějak vypadat...
03. 10. 2012 | 13:35

melčákova pohanka napsal(a):

Čochtan.Viz Váš příspěvek ve 12.50. Oranžáda. Již 22 let na Karlově universitě-sociologii!
03. 10. 2012 | 13:40

ann napsal(a):

Zjistěte si milé Pehe, jak se správně píše jméno Wievegh (Viewegh)
03. 10. 2012 | 13:46

skeptický napsal(a):

Buldatra
Tzv. Coneheads byli mimozemšťané,co přišli studovat život na zemi.Můžete si je nagooglit.
Také Vám prorůstá lebka skrze vlasy?
03. 10. 2012 | 13:49

ann napsal(a):

Pehe měl štěstí - Klause nezastřelili! O čem by chudák PEhe za takové 2-3 týdny po smrti Kluse psal...
03. 10. 2012 | 13:53

Čochtan napsal(a):

melčákova pohanko,
"Kdyby presidentova ochranka byla opravdu profesionální, tak by komouš Vondrouš ležel bradou vzhůru hned po vytažení imitace Glocku." To je fakt, ta "plastiková pistolka" je dokonalá immitace Glocku. Ochranka nemá možnost ani čas ji od opravdového Glocku rozeznat. Proto správně měla střílet, ještě než ji zamířil.

"Škoda, že presidentova ochranka nemá profesionální úroveň." No, to škoda je ! O tom není sporu.
03. 10. 2012 | 13:58

DrFreeze napsal(a):

Velice hezky napsáno.

Jen bych připojil jednu logickou, možná rádobylogickou, ale přece jen úvahu o rozeštvávání: pokud většina lidí v dnešní době označuje už skoro automaticky každého politika za zloděje a korupčníka a pokud je ani tato skutečnost nedotlačila k nějakým radikálním krokům, opravdu si myslíte pane prasidente, že by se ti samí lidé nechali podnítit k jakékoli akci hrstkou nějakých rozeštvávačů?! Směšné! Jako ostatně velká většina vašich pseudovědeckých názorů. Vraťte všechny tituly, už se těším až vyfičíte z Hradu!
03. 10. 2012 | 14:01

Ernesto napsal(a):

Náhodou kluci s ochranky vaše prezidenta jsou inteligentní ! Proč by vlasně měli střílet po nevinném člověku ? Oni moc dobře ví jaká je na hradě a hlavně v podhradí situace a nálada ! Tímto jakožto zanedbáním svých povinností v tomle případě nic neskazili ! Dávám hochům palec nahoru ! Hezký den vám v česku Ernesto The Gevara
03. 10. 2012 | 14:05

buldatra napsal(a):

Pane Skeptický,

Děkuji za optání, lebka je zatím pokryta dostatečně.

S těmi Coneheads jste mi však do lebky nasadil brouka.

Není někde k mání kopie Leninovy lebky?
Páč jistá podoba tu je…
Bylo by zajímavé proměřit ji, třeba by se našel pravý úhel.
03. 10. 2012 | 14:35

Eleshar napsal(a):

Já se také hrdě zařazuji mezi štváče, zaprodance a ztroskotance:)
03. 10. 2012 | 14:49

mb napsal(a):

Tato petice by měla nekompromisně odsoudit rozeštvávače a poukázat jasně na to, že lidé, které média mylně označují jako politology, sociology, spisovatele, teology či historiky, jsou ve skutečnosti jen prachsprostí „ztroskotanci“.

:-)))))))))))))))
03. 10. 2012 | 14:55

mb napsal(a):

jarpor 9:40 ... se mýlí ...
03. 10. 2012 | 14:57

resl napsal(a):

Lukáš Hradílek,
trochu demagogie a vyleze z vás, že si Pehe přeje žít v totalitním státě. Ne, pane. To váš "pravicový" guru z Hradu si přeje žít v totalitním státě, protože dle mne, k tomu všechny jeho kroky směřují. Jaké to jsou, zjistíte při pohledu do nedaléké minulosti jeho chování a vyjadřování.
03. 10. 2012 | 15:00

resl napsal(a):

oranžáda obecná,
"hérečky", tak se vyjadřují komunisté na 1. máje mimo o D.H. taky o Holubové. Počítám, že jistě patříte k bolševikovi, takže je zřejmé, že se nemůžeme shodnout. Ale nebojte, najdete jistě dost přátel i tady. A teď, jestli máte čas, braňte vašeho hradního zloděje, tím mu pomůžete nejvíc. Máte-li čím.
03. 10. 2012 | 15:06

santawizard napsal(a):

Mistře Pehe:
ten atentátník nekritizoval politiku!!! On kritizoval sociální dno českého národa!!!Jestliže krize bude pokračovat,tak bude víc a víc bezdomovců a nezaměstnaných! To už se projevuje.1/3 národa je na dně,druhá třetina je v průměru a další třetina je nadprůměr.Jestli si lidi nebudou umět podělit o svoje bohactví rovnoměrněji, tak 1/3 lidu bude tvrdě strádat,už skoro jako černí v Indii.Šťastní a úspěšní jsou ti, kteří mají velké mzdy nebo velké zisky ,ale nešťastní a neúspěšní jsou ti ,kteří maji malé mzdy a nebo malé zisky!!!!!
Z politického hlediska jde tady jenom o to ,jak dostat tu 1/3 nešťastných občanů ,aby volili tu či onu stranu!!!!
03. 10. 2012 | 15:06

Ládik!!! napsal(a):

Tak se mi zdá, že plno lidí nemá co na práci.
03. 10. 2012 | 15:11

český maloměšťák napsal(a):

Ještě apendix.

Vy / jarpor apod./si vážně - spolu s podivíny v establishmentu - myslíte , že za růst preferencí KSČM (přímo úměrný poklesu TOP 09, VV, ODS)....mohou
" rozeštvávači" , zaprodanci, pravdoláskaři, "politologové" ??
Že oni mohou za tu " blbou náladu " ?

To je trochu mimo, ne ? Mimo realitu, mimo rozumové uvažování....

Poradil bych vám - jak tento rozpor vyřešit.
Zkuste vyměnit lid. /nepoplést s neústavním LIDEM !!/ Ten za to může. Je popleten a rozeštváván ...a možná že dokonce zaprodáván zahraničním mocnostem.
Ha, ha, ha...

:(
03. 10. 2012 | 15:13

melčákova pohanka napsal(a):

Čochtan. V tom jsme ve shodě. Budu věřit,že jste to tak myslel a omlouvám se za svůj názor na Vás !
03. 10. 2012 | 15:20

Tetanovka napsal(a):

Problém je asi někde jinde. Havlovi ani Masarykovi by se to stát nemohlo, protože si jich většina lidí vážila.
03. 10. 2012 | 15:26

evix napsal(a):

Drzá zrzka napsal(a):
Mohu s klidným svědomím prohlásit, že jsem 3 v 1.
Štváč, zaprodanec, ztroskotanec. :-)
..................................
Přidávám se k zaprodancům, ztroskotancům.....SÁM KŮL V PLOTĚ PO 23 LETECH????
:-)))
03. 10. 2012 | 15:36

Josef K. napsal(a):

Bprg, oranžáda , aga... bože,cochtan, ládik,ann , bohorodička...a zbyněk matyáš dotaz k těmto obyvatelům: je snad ucpaná kanalizace? či se u vás nesplachuje?
03. 10. 2012 | 15:39

Skalder napsal(a):

Pan senátor Kubera by měl najít nějakého politologa, který by mu vysvětlil, že společenské problémy samy o sobě neexistují. Vznikají až v momentě, kdy z nich někdo udělá -ismus. Kdyby, například, pan Pehe a další nepoužívali slovo "kapitalismus", tak bychom dneska žádnou krizi neměli.
03. 10. 2012 | 15:48

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

já si myslim, že velice názorně rozdíl mezi inteligencí, urovní a kulturou voličů levice a pravice ukazují případy ratha a šišky a reakce na ně. pokud je chycen šiška, pravičáci se chovají jako normální lidi. pokud je chycen rath s uplatkem , levičáci hystericky kvičí jako prasata na porážce.
03. 10. 2012 | 16:05

melčákova pohanka napsal(a):

Josef K. Oni mají vodoměry a neumí je napančovat!
03. 10. 2012 | 17:05

honolulu napsal(a):

Jen aby jste dokazali najit po odchodu presidenta do penze nekoho, kdo by tak dobre a citlive rozumel nebezpeci od vasich "pratel" z Bruselu.

At budete mit jakoukoliv vladu, tak vlada nebude schopna udelat nic s prohlubujici se ekonomickou krizi a vasim zadluzenim.

Proc si myslite, ze nekdo s nedokoncenym vysokoskolskym vzdelanim ma mene intelektu, nez ten kdo vzdelani dokoncil.
Kde jsou dnes ti odiplomovani ultra HLUPACI, kteri znicili JAR.
Dali svetu theorie lasky a porozumneni a kdyz se ukazalo, ze theorie byly nesmyslene, tak zalezli do neznama a jsou potichu.
Kdybych napsal co si o tech jesitnych TUPANECH myslim, tak to cenzor smaze. Zodpovednost za socialni experiment z nich nikdo nenese...
03. 10. 2012 | 17:11

Ernesto napsal(a):

Ládiku a takoví jako jste Vy! Jste nějak podezřele s těch komunistů panicky vyskákaní ! Nebojíte se náhodou sami sebe ? Neměli jste také náhodou prsty v tom soukolí té zázračné kom.ideologie ? Tohle pro pracující lidi byla možnost a velká ! Kdyby nebylo jedinců podobným některým zdejším nickům ,kteří si mysleli že si můžou s toho společného rance zobnout jak je jim libo ! Nenažhranost a sobeckost se holt nevyplácí a je to zkáza civilizací ! Proto by jste se zde v čeko měli tomu pohledu na takový život obloukem vyhnout ! To vám radí Ernesto pěkný podvečer
03. 10. 2012 | 17:13

aga napsal(a):

melčíkova pohanka

Já chápu a sdílím vaše rozhořčení a zklamání, ale myslím, že pan Hradílek je v tom nevinně. Určitě se na té korupci nechce podílet a možná i něco dělá proti ní, jen prostě napsal, že stále lepší to, co tu je, než diktatura v čele s šílencem. Třeba má malé děti atd.
03. 10. 2012 | 17:19

Twist napsal(a):

Pane Pehe, zapomněl jste uvést pověstné Cibulkovy seznamy. Ty byly a jsou špičkou i po zobjektivizování prvním polistopadovým ministrem vnitra Sacherem a dopracovány věhlasným panem Rumlem, který tam mohl najít i svého tatíčka.
03. 10. 2012 | 17:32

Kelt napsal(a):

To bohorodička,
tak jste mně otevřel oči.
Do teď jsem byl přesvědčen,že hysterický výstup v PS byl výsledkem silné kocoviny,nebo premedikace vodkou při vydávání Parkanové Kalouska,ale on to byl nějaký jeho dvojník,kterého levice propašovala za kecpult PS,zatímco on vyspával opici v poslanecké nálevně.
Člověk nevychází z údivu,co ti levičáci dokáží vymyslet.
03. 10. 2012 | 17:41

Gudka napsal(a):

Tetanovka

Na rozdíl od vás si nemyslím, že pouhý fakt, že Klaus je dnes již politická fosilie, by měl potvrzovat, že si Havla "většina lidí" vážila.
Havel je uměle vytvořená ikona, taková lepší česká verze Saakašviliho. Je možno jmenovat příklady jeho věrolomností (nechceme-li to prostě nazvat lží). Skutečností je, že v pravdě nijak přehnaně nežil. A prezidentský úřad nadevše miloval, víc než Dagmar, tak hrozně se mu to líbilo...
03. 10. 2012 | 17:41

martin napsal(a):

Kdyby někdo přišel s konspirační teorií, že si tento "atentát" zorganisoval Klaus sám, byl by tak totálně vedle? Ptaám se. Následná reakce Klause, Jakla,Weigla a dalších Klausových poradců svědčí o tom, že této epizody masivně využívají k zviditelnění Klause jako nepostradatelného politika a jejich chrlení odpovídá i profil atentátníka: bývalý komunista, levičák atp.
Nepřítomnost ochranky, rozhovor atentátníka s novináři hned po činu...nezapadá to do sebe? bylo zapotřebí vymyslet akci, která umožní palbu do odpůrců tragikomického prezidenta. No dobře, je to konspirační teorie, ale co proti ní mluví? Klaus je permanetní agresor. Stále někoho napadá prakticky při každé příležitosti. Jeho funkční dny jsou sečteny a hraje o svou budoucí moc v nějakém politickém uskupení. Ten jeho ubohý svazácký tajemník Jakl mohl klidně podobnou věc navrhnout. a atentátník...jako by četl z napsaného textu...ale dobrá, je to konspirační teorie? Jenže blbost vše herců incidentu jakoby ji jen potvrzovala? Hezký večer
03. 10. 2012 | 18:02

ZdeněkJ. napsal(a):

bohorodičko...
"...levičáci hystericky kvičí jako prasata na porážce."
A nejvíce z nich kvičel Kalousek - viz případ Parkanová.
03. 10. 2012 | 18:05

jarpor napsal(a):

nihi

Zhlédl jsem Váš odkaz stran výroku Klause o snowboardingu...

Pan Pehe napsal toto :

"Docela vážně je třeba schopen tvrdit, že lyžování (pochopitelně na lyžích značky Head, od kterých si odskočil k propagaci značky Völkl) je činnost pravicová, zatímco snowboarding je činnost levicová."

Klaus prohlásil na otázku redaktorky :

"Snowboard ne, to je takový levičácký styl."

Soudím, že mohu s klidem zopakovat, že pan Pehe lhal. "Styl" je pro mě něco jiného jak "levičácká činnost" a to zcela pomíjím to, že to nebylo vyřčeno "zcela vážně" jak tvrdí autor, nýbrž je viditelný jistý úsměv když toto říkal, dle mého jako jistou nadsázku, že on jako pravičák lyžuje a nehodlá měnit ani způsob ježdění na svahu, ani politickou orientaci.

Děkuji Vám za odkaz. Mimochodem, i vy značně nepřesně interpretujete řečené, viz Vaše :
"Když nic jiného, slova o snowboardu jako levičáckém dopravním prostředku z úst V. Klause opravdu zazněla."

Tak to nezaznělo, dovolím si zdůraznit.

Hezký podvečer
03. 10. 2012 | 18:06

jarpor napsal(a):

mb napsal(a):
jarpor 9:40 ... se mýlí ...
Mýliti se, je lidské, pane mb.... :-)

Leč budu rád když mne vyvedete z omylu a uvedete odkazy kde se Klaus "zabývá" Pehem... kde mu klade za vinu to či ono, kde mu spílá že co dělá, dělá špatně...

Soudím, že Vám to dá dost práce... jestli se Vám vůbec podaří něco najít. Klaus má totiž Peheho "na háku"... nestojí mu za to na ty bláboly vůbec reagovat...

Opačných textů, kdy Pehe "řeší Klause" jsou spousty. Nejen zde...

Hezký podvečer
03. 10. 2012 | 18:20

hovorka11 napsal(a):

Přetiskuji úryvek o totalitním jednání Václava Klause a jeho podpoře rozkrádání:

"Jeho rezignaci (Pavla Drobila) jsem ještě nedostal. Je otázka, zda si něco v uvozovkách nadrobil, nebo mu bylo nadrobeno, mám skoro nedobrý a nehezký pocit, že to bylo to druhé," řekl a dodal: "Byl bych rád, kdyby se to pootočilo a vyřešilo, aby ministr Drobil nemusel odcházet."

Dne 8. ledna 2011 Pavel Drobil oznámil, že se stal "ideovým šéfem" ODS. V rozhovoru pro Rádio Česko 18. ledna 2011 Drobil uvedl, že připravuje se svými právníky nějaké kroky a že bude od Libora Michálka žádat velmi zásadní vysvětlení v záležitosti kolem pražské čističky, neboť Michálek napadá a žongluje s informacemi bez jakýchkoli důkazů.

V květnu 2011 uvedl týdeník Respekt, že žalobkyně Jana Hercegová z městského státního zastupitelství nabádala podřízenou obvodní státní zástupkyni pro Prahu 1 Šárku Pokornou, aby se nesnažila vyšetřit podezření z korupce na Státním fondu životního prostředí (SFŽP). Dokument č. 1439 podle Respektu žalobkyni upozorňuje, že vzepřít se tomuto 'doporučení' není možné."

V srpnu 2011 obvinila protikorupční policie bývalého Drobilova poradce Martina Knetiga z nepřímého úplatkařství. Podle serveru lidovky.cz měl Knetig v říjnu 2010 nabízet členovi představenstva Komerční banky sponzoring ODS výměnou za uložení peněz ze Státního fondu životního prostředí v KB.

Tajná dohoda: VV nominují policejního prezidenta, ODS superinspektora

Podle Johna není možné, aby člověk, který upozornil na podezření z korupce, za svoji občanskou statečnost trpěl. Véčkaři ale nakonec neuspěli. Podle zdroje Práva byl kromě zástupců ODS proti i prezident Klaus. „Klaus řekl, že Michálek je lump a darebák,“ uvedl zdroj Práva.
Jsem rád, že se nám zde začíná zjevovat krutá pravda. Tedy že ti tzv. bojovníci za morálku a pravdu, jsou ve skutečnosti obyčejní zastánci korupce a rozkrádaček, pokud to dělá někdo, kdo zároveň říká, co chtějí slyšet. Jsem z toho naprosto konsternován.
03. 10. 2012 | 18:45

fik napsal(a):

já mám obavy jen z jednoho, Aby Zeman, Bradáčová a spol. vydrželi. Červík již začal hlodat. Pokud jde o Klause, ten svoji historickou úlohu splnil. Zprivatizoval státní majetek způsobem který nebyl většinou košer. Budiž mu ke cti, že někdo to udělat musel a to že nebude kapat ale bude téct s tím se počítalo. S tím už se toho moc nenadělá, co pomůže je místo bordelu mít systémový pořádek a zajistit kvalitu života pro obavytele této země. To je velký úkol. Klaus už je mimo, stejně jako jde ke dnu ODS. Ty loutky ze špagátků odpadnou.
03. 10. 2012 | 18:59

BilderBerg kontra napsal(a):

Za předpokladu, že chrastavská akce nebyla zinscenována - v tom smyslu, že president nebyl zasvěcen - by mě hoodně zajímala pehecí moudra v případě, že president by byl kardiak a po "tzv. atentátu" se složil následkem infarktu.
03. 10. 2012 | 19:34

vl napsal(a):

Hehe, Pehe. Chudák, čím se bude živit, až Klaus půjde "do civilu".
03. 10. 2012 | 20:25

paprika napsal(a):

Ještě 155 dní a na Hradě se bude větrat!
03. 10. 2012 | 20:25

Reveil napsal(a):

Bildeerberg

Ta vaše konstrukce postrádá logické jádro: pokud by prezident tak snadno podléhal stressu,. mohl by se na základě event. infarktu složit i v případě, že by o akci věděl - stress...
Je zajímavé, jak Klausův antiperlový melodram přitahuje dementní konstrukce - připomenu jen Šťastného blouznění o "otrávených" klučikách. LOL!!
03. 10. 2012 | 20:26

vl napsal(a):

fik : stoprocentní souhlas.
03. 10. 2012 | 20:27

vl napsal(a):

Reveil: viděl jste ty záběry? Tak klidný, otrávený výraz nesvědčí o stresu. Už zažil větší blbosti pravdoláskařů - nějaká pistolka ho přece nemůže rozházet. Ale překvapení to bylo: to nezakryl.
03. 10. 2012 | 20:33

jentak napsal(a):

Nevážený pindale Pehe ...jste nemocnej a bulik ...prezident je prezident ...pokud neustále kydáte hnůj na przidenta ČR a nejste schopen respektu k hlavě státu zbalte se a emigrujte do Brusele vy nicko...doufám, že Klaus vás bude strašit víc až skončí s prezidentováním, protože na rozdíl od vás to není žádnej přizdi...č a ví v které zemi žije a vyrostl....
03. 10. 2012 | 20:49

Ondřej napsal(a):

No jo, Bartoš, Semín a Knížák, to je aspoň mančaft. Za všechno může Halík, Holubová a Svěrák.

Ale skutečně mě štve, že podobní nýmandové (ještě bych k nim přidal Hájka) si berou do huby Svěráka a dokonce i Smoljaka.
03. 10. 2012 | 20:55

Abe Normalni napsal(a):

Pokud vim, Peheho ho ho ho kamos Havel taky VS nedokoncil. A jak je videt, jeden i bez VS neco dokaze a druhej zustane jen ukecanym chudakem, kterej vzdycky potrebuje nekoho, komu bude drzet zrcadlo (a zezadu na nem delat bouli, aby si ulevil)
Az skonci Klaus, bude sedet na zamecku a kecat moudra dokud nenatahne brka. Co bude delat Pehe netusim...
03. 10. 2012 | 20:56

Radovan napsal(a):

Ano, patří mezi ně bohužel i Dr. Roman Joch, je tajný člen Dělnické strany, proč to neví BIS ! Jeho názory jsou neofašistické, veřejně prezentované dnes 3/10 v Hyde parku. Je to otřesné
Dnes musím ač nerad pochválit Nečase za vyhození Dr.Romana Jocha, ne kvůli Klausovi, ale kvůli jeho fašistickým výrokům,Vždyť si pěstovali mezi sebou nového neofašistu. Dívám se dnes na Hyde park a žasnu jak takový člověk mohl být u Nečase, jeho názory a výroky jsou jak opsané od Hitlera. Kdo ho proboha dostal do české politiky, ten patří o 70 let zpět do Hitlerovy vlády. Dejte si na něho pozor- určitě je tajný člen Dělnické strany. Co na to Biska ???? Ten nepatří zásadně na obrazovky žádné televize v Česku. Je to had - a to z roku 1939 !!!!!!!!!!Propaguje podivné názory z Německa v roce 1933 - 1945.Ten by mohl hrát esesáka ve válečných filmech a ani by ho nemuseli maskovat !!!!
03. 10. 2012 | 20:59

Reveil napsal(a):

vl

Souhlas. Však já taky nwejsem autorem hypotézy o tom,. že by se měl Klaus složit s infarktem v důsledku operetního happeningu, nýbrž této hypoptéze oponuji. Nicméně je fakt, že dodatečně Klaus přistoupil na hysterickou interpretaci, tím pádem je jasné, že si ho skupina kolem Šťastného "pronajala" k prosazování "mučednické legendy", křečovitě instrumentalizované v (marném) boji proti volební dominanci levice.
03. 10. 2012 | 22:19

dennis napsal(a):

Tak seznamy nepratel lidu a jeho milovaneho vudce uz mame.

Ted jen ty hnede tribunaly. Vsechno bude. Chce to jen cas. (A co s temi rozestvavaci ve sdelovacich? Jako svihnutim kouzelnym proutkem se nase meanstreamova media obrati spravnym smerem. Ostatne jako vzdy - rozhodne nezklamou.)
03. 10. 2012 | 22:32

Al Jouda napsal(a):

Pan Pehe píše pravdu ! Kdo jsou ti rozeštvávači národa ? Podle mne poslanci ODS a TOP03, kteří přijímají protilidové zákony a další politici a státní úředníci z těchto stran, kteří tyto zákony aplikují v praxi. Doktory a občany rozeštvává protiústavní zákon o tzv. registračních poplatcích, vládu a lid rozeštvává zákon o ekologických poplatcích na likvidaci autovraků, zákon o S-kartách, úředníky Magistrátu a Pražany rozeštvává výstavba tunelu Blanka, akce Opencard, VZP a pacienty rozeštvává akce IZIP, Mořský koník, MZd a pacienty rozeštvává vyhláška o příplatcích na léky atd., atd. Když je něčeho moc, tak je toho příliš!
03. 10. 2012 | 22:47

Max napsal(a):

Vlkodave

váš příměr s bankou je zcestný. I v bance (ač je to krajně nevhodné) můžete vytáhnout pistoli s antiperlemi či postříkat někoho ve frontě pistolí na vodu.
Naopak u přepážky nepotřebujete vůbec žádnou zbraň. Stačí kus toaleťáku a prstem ze zadku napsaný text "dej sem prachy" či "todle je přepadení" a osm let můžete snít o další podobné akci.
Evidentně zatím rozhoduje úmysl-naštěstí.
03. 10. 2012 | 23:12

queribus napsal(a):

Víte, Al Joudo, mně také není lhostejné, že na české (veřejné) vysoké školy chodí "studenti" (přirozeně v menšině, ale ve významných desetitisícových počtech), kteří se tam několik semestrů vysloveně poflakují za peníze jiných daňových poplatníků než jen svých rodičů (nicméně významně přispívají k tržbám pražských, brněnských a jinoměstských hospod) a kteří na VŠ studium evidentně nemají. To vše už téměř 2 desetiletí, povětšině za údajně "protilidových" pravicových vlád.... Nedovedu si představit větší míru "socialistické vstřícnosti". Je to promrhávání veřejných peněz v daleko větším rozsahu než pár symbolických desetikorun, které se platí (víceméně jako rozumné prohibitivní opatření proti otravování doktorů chronickými hypochondry) u těch lékařů. Ale přece jen mne to nerozeštvává.....
03. 10. 2012 | 23:49

queribus napsal(a):

Nevím, jaký obor studoval senátor Kubera (pokud tedy VŠ nedostudoval). A nevadí mně to, protože se mně jeví jako sice svérázný, ale v principu soudný člověk. Jsem ale přesvědčen, že pokud by "studoval" u Peheho na "universitě" politologii, téměř jistě by tato "studia" dokončil s vyznamenáním. Nicméně pochybuji, že by si kromě exaktního, rigorózního politologického objasnění termínů jako humanrightismus či europeismus odnesl ještě něco více......
04. 10. 2012 | 00:07

Nové pověsti České napsal(a):

Je zajímavé, jak se téměř okamžitě rozšířila legenda, že plastových kuliček na Klause vypálených bylo rovných sedm. Kdopak je tak rychle spočítal?
04. 10. 2012 | 00:22

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
04. 10. 2012 | 08:58

Sagner napsal(a):

Radovane, Vas prispevek je fakticka realita jaka politicka stvanice se od 1.Ledna 1990 v byvalem Ceskoslovensku zamerne propaguje a produkuje. Je ale dosti nechapajici proc ten Joch siri Hitleruv populismus, kdyz on sam Joch je Slovensko-Cesky Zid? Kdo stoji za Jochem a kdo ho finacuje?
04. 10. 2012 | 23:11

M.Š. napsal(a):

Pro údajné "pravičáky" a provokatéry typu oranžáda,jarpor a jiných svatých toho pravého vyznání(podobně jako kdysi v padesátých letech agitátoři té správné strany......podobnost čistě náhodná a jak funguje,pořád stejně):
Výborné pojednání:
O dluhu bez předsudků:Ilona Švihlíková(blisty.cz)
Já sám jsem počátek i konec všeho…
Dluh – ono mýtické zaklínadlo, které nás má spasit, nebo naopak přivodit věčnou zkázu. Dluh jako cesta do otroctví, dluh jako jeden ze základních strukturálních znaků nejvyspělejších zemí.
Dluh je základním kamenem kapitalismu. Kapitalismus totiž nemůže bez dluhu a úvěru (úvěrová emise peněz) fungovat, to by byl jeho konec. Nevím ale, zda ty ekonomy, kteří nyní mávají v ruce Biblí a řeční o tom, jaký je dluh hřích, lze podezírat z toho, že chtějí lstivě odstranit kapitalismus.....a je vůbec "pravicové"hřímat něco o dluhu,posvátné to krávy kapitalismu(jo,jo,není dluh jako dluh....pozn.pisatele).
........
Čekají nás změny, které lze bez přehánění srovnat s pádem Římské říše. Dluh stál na počátku současného systému. Bude stát i na jeho konci.
Konec citace a tečka....je nutno najít nové ideologie a paradima,čím by se mohl ovčan oblbovat,ty nynější současné jsou zjevně na nic a na h---o,takto se souzi dál vládnout nedá.
08. 10. 2012 | 12:06

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy