Jak Tančící dům inspiroval Franka při tvorbě Guggenheimu v Bilbau a jak možná vzniklo u Tančícího domu spoluautorství Franka s Vladem. A také jak se souběžně s vývojem západního kapitalismu začala měnit atmosféra v oblasti podnikatelských a mezilidských vztahů v ČR a jaký vliv měl vývoj kapitalismu, a stále má, na investiční aktivity ve vývoji téměř všech městech světa.
Tentokrát o tom, jak probíhala obtížná komercializace budovy v rámci hledání spolehlivých nájemníků v oblasti veřejných služeb a jak se stavební profese adaptovali novým podmínkám. Ale také o tom, jak se Tančící dům objevil v učebnicích dějepisu, získal mezinárodní ocenění a stal se symbolem a ikonou Prahy.
O tom, jak jsme po získání územního rozhodnutí a stavebního povolení začali pracovat na tom, jak dům postavit. Jak jsme hledali nový způsob výběrového řízení na dodavatele a jaký byl výsledný přístup ke konstrukci obou věží a pláště budovy pomocí programu Catia adaptovaného pro architekturu Jimem Glymphem.
Jak se z vášnivé debaty narodil dnešní návrh a jak jsme zápasili nejen se zastaralými předpisy, ale také se širokou negativní kampaní profesionální elity, a jak jsme se jako odpověď na kritiku snažili o maximální transparentnost vůči občanům v mnoha prezentacích - např. v Mánesu a v Martinickém paláci. A nakonec o tom, jak jsme se snažili dům pronajmout, aby se investice vyplatila.