Když sranda přestává být srandou aneb Malá velká ryba

21. 06. 2013 | 10:37
Přečteno 12020 krát
Kdyby to vše dobře dopadlo, byli by chyceni skuteční kmotři a podvodníci, kteří z našich daní žijí na mnohem luxusnějších jachtách, než je jejich přidaná hodnota. Z tohoto pohledu je paradoxně premiér jen malá ryba. Ty velké zatím plavou volně.

Nevím, zda si toho někdo všiml, ale malý detail, který doprovázel zničující povodně, byly nekonečně průzračné kaluže vody, které se leskly na kočičích hlavách po celé Praze, kde bydlím. Byly křišťálové, jak týdny pršelo a všechen kal se vyplavil. Přišlo mi to svým způsobem omračující: nikdy bych si vlastně nepřál vidět něco tak krásného na pozadí materiální tragédie, která právě probíhala.

Současného premiéra mi také přijde líto, stejně tak jako všem komentátorům, které čtu. Ukazuje se, že ani "Pan Čistý" nebyl čistý dost (jako v písni "Můj milý málo milý je"). Buď má policie příliš vysoké nároky (což u nás je milá změna), nebo je máme my - po letech zvyku - příliš nízké (podle hesla "Pokud vás uráží, že vám šlapu po vašich ideálech, nemáte je mít tak nízké"). Každopádně trošku větší přísnost a politická nebojácnost naší policie a státního zastupitelství nemůže uškodit.

Malá velká ryba

Jen kdyby to vše dobře dopadlo a byli chyceni skuteční kmotři a podvodníci, kteří z našich daní žijí na mnohem luxusnějších jachtách, než je jejich přidaná hodnota. Z tohoto pohledu je paradoxně premiér jen malá ryba. Ty velké zatím plavou volně. Nevěřím tomu, že by náš premiér jednal úmyslně proti zájmům naší země či ekonomiky. Ti ostatní si na tom založili raison d'etre.

Není dost dobře možné vyjádřit, kolik nás korupce stojí a o co vše nás okrádá. V angličtině corrupted file (což člověk může často vidět na počítačovém monitoru - "this file is corrupted") znamená poškozená složka, která je nepoužitelná. Přeloženo do češtiny to ovšem znamená, tato složka je podmáznutá, jinými slovy na beton "funkční" - rozuměj pro daného jednoho podnikavce. A výraz podnikavec je namístě, neboť to s podnikáním nemá vůbec nic co do činění. Naopak korupce podnikání dusí.

Podnikatelský repelent

Korupce nás nestojí jen to, o co dotyčný okrade stát a daňové poplatníky. Ještě mnohem víc nás korupce okrádá o chuť vůbec podnikat - ona odpuzuje podnikatele, kteří nezačnou podnikat vůbec nebo, jsou-li z ciziny, budou raději podnikat jinde. Pokud jsem dobrý ve výrobě kvalitních bot a vidím, že v české "konkurenci" vyhrává nikoli kvalitnější výrobce bot, ale někdo, kdo umí výborně něco úplně jiného (nepozorovaně uplácet), na výrobu bot se vykašlu.

Dopad na reputaci

Nespočitatelný je také dopad na naši reputaci, která není jen politická či diplomatická, ale přímo ekonomická. Mnoho věcí se dnes neprodává jako housky na krámě, ale člověk si vybírá podle konotací a sympatie. Německá auta mají úplně jinou pověst než auta italská, stejně jako jídlo (kde to je v tomto případě naopak) či cokoli jiného. Čím větší ostudu značce Česká republika budou podnikatelé či politici dělat, tím hůře se v delším období bude dařit naší ekonomice.

V neposlední řadě není schopnost národa skousnout reformy či utáhnout si opasky dána ani tak parametry ekonomickými, jako záležitostmi morálními. Jinými slovy, pokud má drtivá většina národa neodolatelný pocit, že se jí někdo vozí na zádech a ještě u toho dost hlasitě chrochtá a chechtá se, jen těžko někoho přemluvíte k podpoře reforem. Má teze je, že lidem ani tak nevadí utahování opasků, jako mají pocit, že z nich někdo dělá voly.

Bude zase potřeba povodeň?

Po událostech minulého týdne mám trošku větší naději, že jánabráchismus v České republice bude o kousíček složitější. Masaryk kdysi slavně řekl "nebát se a nekrást". Později se z toho stalo "nebát se a nakrást".

Otázkou do budoucna je, zda na to, abychom viděli křišťálově čisté kaluže vody, bez zbytků bahna, bude vždy zapotřebí tak veliká povodeň, aby si toho všiml celý svět.

Psáno pro HN

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

siven napsal(a):

Amen.
23. 06. 2013 | 10:58

Jemnický napsal(a):

Sedláček

Není třeba si utahovat opasky, ale opasek naopak je povolit, sundat a řezat to, včetně salonních ekonomů vašeho typu.
Nebát se, nekrást a hlavně už přestat žvanit.

Bude zase potřeba únor, srpen, listopad, perestrojky a další strojky?
23. 06. 2013 | 10:58

to author napsal(a):

Autore, pokud máte dojem, že premiér je jen "malá ryba", poukažte zde na ty ryby větší! Třeba - podejte trestní oznámení!
Kde berete TU JISTOTU, že premiér je "jen malá ryba"?
Asi tak malá jako minulý premiér ODS?
Tak rozvětvenou ekonomicko-politickýou síť (nikoli na ryby)-jako je dnes - dřívější papaláši určitě neměli.
A protože se v tom těžko mohou obyčejní lidé orientovat, tak než něco napíšete, dobře si to raději rozmyslete.
Jste ten typ pisálků, kteří musí psát za každou cenu?
Docela mi dochází trpělivost a "sranda přestává být srandou", když čtu "domněnky" Vaší úrovně!
Co se něčeho dobrého napít?
23. 06. 2013 | 11:02

Viola napsal(a):

Asi je to o tom, že nám moc peněz přerůstá přes hlavu. Přeceňujeme peníze.
V tomto se mi velice líbí gesto prezidenta Zemana, že se zřekl třetiny svého platu ve prospěch státního dluhu, kéž by to tak udělali všichni poslanci a vládní představitelé a mohli by je následovat bankéři a manažeři ve státních podnicích.
23. 06. 2013 | 11:05

Madison napsal(a):

Pan Sedláček "nevěří tomu, že by náš premiér jednal úmyslně proti zájmu naší země či ekonomiky". A co to tedy bylo za je premiérství? Premiér se držel zuby nehty svého křesla aby mohl nadále podporovat klientelismus a parazitování všech těch známých lobystů a přihrával tím zase jen nemalé částky peněz do stranické kasy. V zájmu toho, aby se ODS udržela u moci a i nadále rozebírala příjmy do státní pokladny, to bylo přece evidentně proti zájmům naší země a ekonomiky. Ekonomika, jak vidno prozatím neroste, nýbrž neustále propadá. Čím to je?
23. 06. 2013 | 11:07

Viola napsal(a):

nick to author

autor je ekonom, tak měří jen penězma a ryby měří podle toho, kolik se donich vejde peněz.
23. 06. 2013 | 11:07

smutný napsal(a):

...o ničem. Co jste proti tomu vy vlivní dělali předchozí roky?? Odpovím za vás - umetaly rádoby pravicové ODS a TOP09 cestičku, aby nedejbože neměla navrch ČSSD. Teď máte plnou hubu keců!
23. 06. 2013 | 11:08

starý jezevec napsal(a):

Opět Sedláčkovy kraviny a demagogie.
Problém společnosti nejsou kmotři, ale zkorumpovaní politici. Sami kmotři často jsou nebo byli politici. Takový Topolánek to byl kmotr jako řemen a Nečas s kmotry taky spolupracoval, i když navenek se to snažil tajit. Stačí si připomenout kauzu Drobil a je jasné, že loupeže za bílého dne měly u Nečase zelenou, rovněž stejně jako Klaus ctil zákon omerty.
23. 06. 2013 | 11:08

r.m. napsal(a):

http://www.horydoly.cz/business/komunistka-demokratka-milenka-jana-nagyova.html
přečtěte si to a uvědomte si, že Sedláček vyrůstal za bolševika převážně v kapitalistické cizině, kde jeho straně věrní rodičové budovali naše dnešní zítřky. Je ze stejného prostředí jako zmodralí komouši. Jeho slova maj váhu elektronů webový komunikace.
23. 06. 2013 | 11:11

Viola napsal(a):

Jánabráchismus je dobrý, ale bez peněz - čistě altruistický.
23. 06. 2013 | 11:11

Samozivitelka napsal(a):

Obavam se, ze z nejen z nasich dani, ale i z nasi prace zijes, chlapce. "Bily muz se udusi ve svych odpadcich." (Nacelnik Seatle). Jako univerzalni myslitel minil, doufam, i slovni odpad.
23. 06. 2013 | 11:11

Ládik!!! napsal(a):

Proč se neptáte, kteří kmotři řídí PČR?
Gottwald po návštěvě Mosqy zemřel, Nečas měl větší štěstí.
23. 06. 2013 | 11:20

Jemnický napsal(a):

Kdyby vám, pane Sedláčku, ráčilo to ekonomování z úst do rukou přejíti, možná by se vám to i v hlavince porovnalo. Možná taky ne.
Mohli byste si s panem prof. Zeleným střihnout nějaké duo-blog o Titaniku na Tálinském rybníku a velkých sítích na male ryby.
Na závěr bych to viděl na Aktuálněcz-sbor flagelentů pod taktovkou Urbana. A pěkně všichni "Ach synku, synku ..." (tremendo a accelerando).
23. 06. 2013 | 11:20

starý jezevec napsal(a):

Cituji:
„Kdyby to vše dobře dopadlo, byli by chyceni skuteční kmotři a podvodníci, kteří z našich daní žijí na mnohem luxusnějších jachtách, než je jejich přidaná hodnota. Z tohoto pohledu je paradoxně premiér jen malá ryba. Ty velké zatím plavou volně „

Ti skuteční kmotři, které myslí Sedláček, jsou opravdu jen malými rybami a nebýt nečasů, tak by mohli mít půst. Společnost se musí především vypořádat s podporovateli a spolupracovníky kmotrů ve stání správě.

Kmotr si může dovolit jen tolik, kolik mu umožní politici, policie a justice. Současný útok na policii a justici ze strany zkorumpovaných politiků a různých komentátorů, je především podporou kmotrů.
23. 06. 2013 | 11:22

Jemnický napsal(a):

Když má někdo kukuč jako Mefistotelův pomocník, číní jako Mefistotelův pomocník a mluví jako Mefistotelův pomocník, pak to je:
a) Mefistotelův pomocník
b) Sedláček
c) Mefistofelův pomocník Sedláček
d) Sedláčkův pomocník Mefistofeles
23. 06. 2013 | 11:28

HonzaM napsal(a):

Politici jsou podle pana popekonoma malé ryby. Jenže ony ty malé živí velké. Pokud ty malé budou mít zoufalý strach se do tohoto řetězce zapojit, pak ty velké pojdou hlady. Ostatně dnes už vyrazily novinářské mřenky k ochraně malých ryb, které je živí odpadky že svého stolu. Bylo by zajímavé zaznamenat jména mřenek nyní napadajících policii a státní návladní a to pro analýzu jejich intelektu i důvěryhodnosti.
23. 06. 2013 | 11:31

JenTak napsal(a):

Kolikrát jsem četl podobné stezky na krádeže našich bílých límečků. Víme to všichni, ale pokud nebudou konat ti, kteří jsou za to placeni, je to jen plané plácání.
Jedinou možností je snad úřednická vláda, která se nebude vměšovat do práce justice a nechá dovyšetřit a soudit jak Rátha, tak i pravicové šizuňky, kteří si jako Rath myslí že stojí nad zákon.
Myslím si totiž, že vláda pravice propustí svoje lumpy a jako úlitbu levici snad i Ratha. Vláda levice zřejmě znamená totéž v bleděmodrém.
23. 06. 2013 | 11:34

marxík napsal(a):

Zaráží mě u Sedláčka, že je pro něj premiér svobodné a demokratické země malá ryba.
Hlava výkonné moci (pokud by vše fungovalo podle teorie o svobodě a demokracii) by měla být přeci ta největší ryba, ba přímo verlyba.
Takto to vypadá, že pan Sedláček vyznává stejnou teorii o svobodných a demokratických institucích jako mnoho z nás. Tedy, že ony instituce plní funkci roubíku pro dělný lid (sami jste si je zvolili), ale v reálu je má pod kontrolou kdosi s penězma a kapitálem.
Mezi námi osvícenci, pane Sedláčku, se takovému společenskému systému říká totalita peněz.
23. 06. 2013 | 11:37

Joe Ratata napsal(a):

To máte jako s tím nápisem na prezidentské standartě.
Správně tam má být PRAVDA VÍTĚZI , nikoli PRAVDA VÍTĚZÍ.
Zatím tady vítězí kmotři a tak je na jejich straně nejen pravda,ale i právo a spravedlnost.
Teď bude mít soud Randák,za to že zveřejnil,jak jak pan "čistý" nakládá s penězi daňových poplatníků,když svojí milence dával statisícové prémie,protože dřela jako kůň.
Myslíte,že bude mít soud i Nečas?
23. 06. 2013 | 11:41

Anarchista Sedláček zřejmě požaduje napsal(a):

rozpuštění vlády a sněmovny a přezkum všech popřevratových tunelů, včetně majetkových přiznání od r. 1989.
23. 06. 2013 | 11:42

svobodné dolby napsal(a):

Hlavně, že máme svobodné dolby. A na hajzlpapír se už nemusí stát fronty. (Teď se stojí pro změnu na pracáku)
23. 06. 2013 | 11:45

species 8472 napsal(a):

Připadá mi, jako kdybyste nám chtěl sdělit, že jste se s těma čistejma kalužema seznámil hodně důvěrně... (když tvrdíte, že to bylo až omračující)
Jízda na kole po mokrých kočičích hlavách holt vyžaduje jistý fortel.
23. 06. 2013 | 11:49

342 napsal(a):

Není až takový problém v tom, když si někdo jen pořídí jachtu za státní peníze. Závažnější je, pokud se mafii podaří nakoupit si přátele v řadách policie a justice. Potom se údajný "boj proti korupci" dá dobře použít jako záminka pro odstraňování lidí, kteří ve skutečnosti kladou korupčnímu jednání překážky, jak se stalo v případě Věry Jourové.

13. komnata Věry Jourové
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1186000189-13-komnata/212562210800023-13-komnata-very-jourove/
23. 06. 2013 | 11:51

to our society napsal(a):

Joe Ratata, a kdy tady přestanou vítězit kmotři?
Vy to tu píšete tak nadějně a přesvědčivě ...
Nebuďte naivní ...
Přijdete mi jako neprozíraví Kalouskové, kteří mohou ohlupovat národ, dávat mu stále jen falešné naděje ...
Pokud máslo, brambory ... (dosaďte si dle svého) jen zdražují, a vidina větších příjmů je nereálná - nemůže mít tento režim budoucnost.
Máte někdo nějakou představu, jako bude mít tento kmotrovsko-politický absurdistán banánové republiky ČR budoucnost?
Stále tu přežvejkáváme "hroznou minulost" (kterou zažívali jen někteří), ale vidina budoucnosti má - krom pár "vyvolených" - skoro pro všechny rozmazané kontury. Možná dobře, viděli bychom tam možná něco příšerného ...
Ale - pravda a láska zvítězí ...(možná stejně pozdě jako někdejší hypotéza "světlých zítřků" ...)
Obé mi přijde jako těšení se, že jednou (až už tady nebudem) prozkoumá civilizace důkladně Pluto.
23. 06. 2013 | 11:54

zemedelec napsal(a):

Pro HonzaM.11:31
Pěkné přirovnání.
I ty malé ryby musí dostat potravu a když některá moc vyroste,buď ji pustí mezi sebe,nebo si pořídí svůj rybník a malé ryby si nakoupí.Spíš mě napadá,že těch velkých ryb je nějak moc a potrava dochází,pokračování známe.
23. 06. 2013 | 11:55

Viola napsal(a):

pane Jemnický

tak hrozný pohled pan sedláček nemá http://4liberty.eu/i-integrate-you-integrate-they-dont-integrate-fiat-euro-382012/mefistofeles/

to mi spíše připomíná pana Béma.
23. 06. 2013 | 12:09

Dalimír napsal(a):

Vážení diskutující dnes na tv.Prima v pořadu partie jako hosté byli pozvaní na slovo vzatí odborníci od policie ! Moji kluci ! Mluvili mi z duše ! Sláva ,konečně se něco začíná v téhle společnosti dít ale hlavně jde tosprávným směrem ! Policajti mají recht ,jen at jdou do důsledku a za svým cílem zbavit lidi vládních garnitur skládajících se z oprsklých ODS sáků a TOP O9 Kteří nemají jiné starosti něžli obohatit sami sebe na úkor danového poplatníka ! Ti hoši to v televizi řekli velmi dobře a lidé jim určitě budou držet palce a doufat že společnost konečně zbaví těhle politických záškodníků ! A monsignor Kalousek a jeho parta ? Toho přirovnali ke kardinálu Rišeliemu známému intrikanu v politice a v tom se také nespletli ! Jedině čestná policie důslední spravedlivý státní zástupci mohou oživit demogracii v téhle zemi ! Sláva takovým hrdinům ! Hezkýden a naději do budoucna přeje všem Dalimír milující mír
23. 06. 2013 | 12:12

to Dalimír napsal(a):

Dalimíre, pokud už to je takto dobře rozpracované, KDE JSOU LIDÉ? Pokud bychom mohli vyjít do ulic, zbohatlá menšina už by si ani neškrtla. Toto jsou jenom plané emoce!
Dokud se od koryt nevyžene CELÁ POLITICKÁ GARNITURA (všichni mohou být vinni současným stavem), nezabásnou kmotři a pokud se nechají StBáci na místech (třeba českého fotbalu), nehne se mnoho.
23. 06. 2013 | 12:30

Twist napsal(a):

Pane Sedláčku, co kdybyste se rozepsal o velké rybě Klausovi? U něho ty svinstva začaly a bohužel i přes amnestii darebákům neskončily.
23. 06. 2013 | 12:41

D. napsal(a):

"Obávám se dne, kdy technologie předstihne naši lidskou interakci. Svět bude mít generaci idiotů"
Albert Einstein
23. 06. 2013 | 12:46

olga napsal(a):

Všechny chyby a selhání vidím ve špatných zákonech. Proč se dobrý neprosadí vlastní dobrou prací? Proč musí být vybírán porotou. Ať jde se svou kůží na trh sám. Ať ukáže. Pak nemusí podplácet. Proč musí x projekčních kanceláří předložit projek, aby jeden z nich byl vybrán?
Chyba je jinde.
Stejně je to s odečty daní. Proč musí podnikatel hledat účty kde se dá, aby mohl odepisovat daně? Proč nejsou daně třeba všeobecně menší?
Proč denně vyhazuji reklamní letáky kterých mám plnou schránku? Proč? Proč? Proč?
Na každém kroku samé špatně. Špatně. Špatně.
To, co dělá stát, to by jednotlivec nikdy neděla. Šaty šiji tam, kde šijí dobře. Chleb kupuji ten, který mi chutná... Po prve se třeba netrefím. Příště to neudělám...
23. 06. 2013 | 12:47

Joe Ratata napsal(a):

Teď už je mi jasné,proč byl Nečas tak mizerný premiér.Ředitelka jeho kanceláře je naprosto neschopná,jak se ukázalo při policejních výsleších,neboť neví,nezná,nepamatuje si.....
Za co asi dostávala statisícové prémie?
23. 06. 2013 | 12:54

to Sedláček napsal(a):

Pane Sedláčku, bývalý prezident (premiér ... atd.)politik Klaus MOHL BÝT VELKÁ RYBA!
Co takhle napsat něco o něm?
Byl či nebyl Klaus posledních 20 let "Pan Čistý?"
Pokud tvrdíte, že ANO, sklidíte zde toliko smích (nekončící).
Pokud budete jiného názoru, napište.
NIČEHO SE NEBOJTE! Máme zde přece demokracii, ne?
Nebo nedostanete ideologické požehnání od svého chlebodárce?
Nebo by Vás za to "odněkud vyhodili"?
Nebudete to spíše tak, takže píšete pouze o "malých rybách"?
23. 06. 2013 | 13:02

chudoba je váš cíl napsal(a):

to Sedláček 13.02..zrovna vy,statečný ze všech nejstatečnější,který se bojí podepsat svým jménem,nenabádejte druhé ať se nebojí.Zní to jako když hovořil udavač Filip o demokracii.
23. 06. 2013 | 13:14

Občan napsal(a):

Pane Sedlášku,

poslechněte si dnešní OVM (Langšádlová s Blažkem jsou fakt "jedlí") a možná pochopíte, že je načase sbalit kufry a skočit do nejbližšího vlaku směr kamkoli jinam.
Jste ještě docela mladý, třeba se někde chytnete a budete moci prožít klidný život s celou svou rodinou. V ČR něčemu takovému už pšenka neporoste; protože Blažky a další kmotry nepůjde řešit pouze volbami. Tady bude muset dojít na mnohem radikálnější řešení, které však nepřeje rodinám s dětmi.
23. 06. 2013 | 13:23

Malá ryba napsal(a):

Kde autor žije?? Asi v NERVu mimo realitu.

Kdo vede stát již 8let? ODS a TOP09 se starosty.
Topolánek a pan špinavě čistý.
Tak to jsou malé ryby, které umožňují velkým rybám žít.
Tak, tak, a můžete v NERVu opět ODS radit jak se proškrtáme k prosperitě.
23. 06. 2013 | 13:28

Drzá zrzka napsal(a):

Malé ani velké ryby si samy rybník nevypustí. Prohnat stojaté vody dokáže jen sto až pětsetiletá voda, ale ani ta není všemocná. Sicev vyplaví bahno, ale zárověň dá stojaté vodě, vznikem jiných tůněk a objevením starých koryt, nový tvar.
23. 06. 2013 | 13:40

zemedelec napsal(a):

Pane Občan.
Sice dobře napsané,ale opravdu chce to využít všechny možnosti,aby se tady dalo žít.Neví co musí přijít aby to zvedlo celou společnost.Trochu mě mrzí,že se nechal ochočit Zavadil Zemanem.Jak už jsem psal jinde,není na obzoru ani osobnost,která by vyhovovala a na kterou se obrátit.Čekám co udělá prezident Zeman,jestli to zabetonuje návrhem Němcové na premiérku,nebo zvolí lepší řešení a tím dá i šanci vyřešit započatou akci justicí,jinak ji nechá zdecimovat.
23. 06. 2013 | 13:42

starý jezevec napsal(a):

Součástí českého politického bahna je nejen postoj některých vrcholných politiků k politické korupci, ale i podobný přístup k prorůstání politiky a byznysu, kdy se toto bere jako něco normálního.
Státní správa by měla být očištěna jak od vlivu různých janoušků, tak taky sedláčků. Vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby jednou v síti policie skončil i Sedláček, který by se pak divil podobně jako Nečas s Kalouskem a tvrdil, že takové chování zcela normálního.
23. 06. 2013 | 13:58

Gudka napsal(a):

Je kupodivui, jak se rozjela protiakce, která má za cíl zpochybnit policii a státní zastupitelství (jako že policistů bylo moc - u Ratha ne? - že měli kukly, a vůbec, mohli přijít ve dne, a taky se to nemělo přesouvat do Olomouce, a hrůza! už se kdekdo bojí s někým něco upéct!...).
Právě skončily OVM, kde po shlédnutí dryáčnického Blažka, který si uzurpoval tak cca 70% času, se opět nutí otázka, co si myslet o Dienstbierovi, který, ačkoliv měl jednoznačně pravdu, se nechal Blažkem nápadně snadno ukřičet, který ani nekorigoval výrok Langšádlové, která přirovnala Nečasův skandální odchod k Paroubkovi, kdy tento dovládl v termínu a odešel bez skandálu, a zákůladě nedostatečného volebního výsledku. Člověk si říká, jestli je Dienstbier opravdu tak neschopný, nebo zda nakonec není opravdu spíše "navedený". Protože jeho defenzivita nebyla normální.
23. 06. 2013 | 14:00

starý jezevec napsal(a):

K dezinformacím

„Ředitel ÚOOZ také odmítl, že policisté zasahovali na Úřadu vlády v kuklách a s beranidly. "S vrchním státním zástupcem Ištvánem jsme panu premiérovi, v jehož kanceláři byl i policejní prezident, ministr vnitra a ministr spravedlnosti, sdělili, co potřebujeme udělat a zapečetili jsme kanceláře," uvedl Šlachta.

Beranidlo podle něj policisté nepoužili ani při zatýkání Jany Nagyové v jejím bytě. "Beranidlo jsme měli k dispozici, ale nikdo nic nevylamoval. Ona po výzvách otevřela dveře," doplnil.„
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/slachta-haji-policejni-zasah-dgz-/domaci.aspx?c=A130623_131157_domaci_jj
23. 06. 2013 | 14:08

Dalimír napsal(a):

Dobrý den všem ! Ale stejně pražská justiční mafie musela být ale hodně překvapena a zaskočena rozhodnotím k zásahu na úřadu vlády svými regionálními kolegy ! Není se jim co divit ,jsou tam v Praze politici a kmotři v pozadí jejich chráněnci ! At mi někdo potvrdí že to není pravda ! Ale tamní justiční aparát se již s toho oklepal a začíná ožívat ! Houfy pražských advokátů jezdí Pendolínem směr Ostrava Brno do vazebních věznic ! A výsledek jejich iniciativy nenechá na sebe dlouho čekat ,to si pište vážení ! Obvinění budou brzy na svobodě a jedeme dále ! Občané pražáci konečně se probudte z letargie a uvědomte si že pol.strany jako je ODS a TOP 09 mají tímto po sezoně ! Stratili důvěru většiny národa ! I moraváci k tomu hodně dopomohli když si pomyslím že tam v poslední dekádě měli své premiéry ! Ivan Langer , Topolánek a poslední výtečník Čas Nečas !! Už tohle by vás pražáci mělo do budoucna varovat ! Vyčistite si v Praze svou kanalizační sit nebo v dohledné době tam budete mít znovu politickou potopu !
23. 06. 2013 | 14:20

Mariana Holigová napsal(a):

Odeesáci vytáhli neadekvátnost zásahu policie, a tím vlastně prozradili, že doposud nerozumí situaci. Pokud nějakou úřednici poslouchali vojáci a plnili její příkazy, pak se mohu zeptat, jak daleko mohlo být k státnímu převratu a vojenskému puči, a jelikož se tak mohu zeptat, chápu proč bylo použito takové síly.
23. 06. 2013 | 14:29

Targus napsal(a):

To Viola:

Mám jiný nápad. Bankéřům nechat třetinu a zbytek dát na umořování státníhho dluhu. Pořád by měli dost...
23. 06. 2013 | 14:31

veverka napsal(a):

Tak podle mediálního ekonomického šášuli Sedláčka je Nečes čistý a hodný pán,který vlastně za nic nemůže.

Ten Nečas,který byl a je od počátku strany vexláků,mafiánů a kriminálníků ODS ÚPLNĚ U VŠECH PRASÁREN (od Klause přes Topolánka až k Nečasovi) které tento gang prováděl a nikdy ani náznakem nepípnul natož aby se něčemu snad postavil.

A o někom takovém Sedláček prohlásí,že mu věří že by nejednal proti státu a podobný kecy.

Jsou dvě možnosti,proč tady Sedláček vypouští takovéto nesmysly.

Buďto v tom s tímto gangem který si ho vzal do NERVu jede i on sám anebo je úplně blbej.

Každý nechť si vyhodnotí co je pravděpodobnější.
23. 06. 2013 | 14:32

Reveil napsal(a):

Stále víc vystupuje na povrch neurvalá povaha pana Kalouska, která se hodně obnažila již v aféře Parkanová a konfliktu s Lessym, nyní už zcela bez zábran se zastávái korupce jako "legitimní" součásti politiky. Je skličující, že jsou mu nehoráznosti, jaké rozšiřuje posledních několik dnů, vůbec tolerovány médii, aniž by s nimi kdokoliv v médiích polemizoval (srovnejte to s postupoy redaktorů s kterýmikoliv výroky opozičních politiků).
Velice vyzývám k tomu, aby tyto mediální postoje nebyly zapomenuty! Je to daleko horší, než hloupá barelizační propaganda z ledna tohoto roku. Toto je komplicita.
23. 06. 2013 | 14:36

pamětník napsal(a):

Ládik!!!:
"Proč se neptáte, kteří kmotři řídí PČR?" Protože v tomto případě očividně ji neřídí. A to se někomu nelíbí.
23. 06. 2013 | 14:41

táta napsal(a):

PROBOHA
A toto napíše študovaný člověk,sám musíte vědět že bez politické podpory a ochrany by dávno ty velké ryby skončily,je zarážející že hledáte způsob jak omluvit tento velký průšvich a né jen samotný průšvich NEBOT ZDE VŠICHNI ZATÍM MUŽEM TÁPAT kolik stoho se bude moc prokázat.

Všichni poctivý by se měli unisimo spojit a odsoudit řeči PREMIERA O bramboračce zvláště když jeho se beze všech pochyb dotýká..............zde je třeba naprosto jasné dřivější prohlášení že odměny té paní nemají nic společného že by je něco spojovalo už jen toto mělo dávno byt na rezignaci,NEBO ministra spravedlnosti o prověření zásahu v zákoně o nezavislosti justice a policie mu nedává ani náznakem právo toto vyslovit a když to vyslovil okamžitě je to na odvolání,to samé MINISTR FINACÍ.

a pan Sedláček nám zde mluví o malích rybách nikoliv pane PREMIÉR této země by měla byt ta hlava jestli není je to trestuhodné............a všechny ty žvasty co jste pronesl VTOM PROJEKTU s PANEM STEJSKALEM............PAK JSOU SKUTEČNĚ JEN ŽVÁSTY....když pak splodíte něco takového
23. 06. 2013 | 14:41

Sedláčkova perla dne napsal(a):

Premiér země je malá ryba.
23. 06. 2013 | 14:44

au napsal(a):

Doporučuji všem dnešní OVM!
Útok ministra Blažka (ODS) na nezávislost policie a státních zastupitelů mě definitivně přesvědčil, že nežijeme v demokracii, ale v totalitě, která je daleko drsnější než někdejší komunistická.
Ostatně - stejně jako po druhé světové válce jsme si své totalitní vládce z ODS a TOP zvolili sami. Asi je Čechům pod vládou Blažků, Nečasů, Schwarzenbergů, Drábků a Vondrů nejlépe.
23. 06. 2013 | 14:44

marnost obyčejného voliče napsal(a):

Tak nám pravice vzkazuje,
korupce neexistuje, je to pouhý politický deal.
Jedeme dál, úkoly jsou rozdány -Blažek zpochybňuje policejní zásah a justici. Klaus se nechal slyšet, že totalita vládnoucí pravice se musí zachovat.
A svět se na baví na náš úkor.

To v americe řeší utečence,aby ho dostali domů, ale vraha vydat do Česka nechtěj. Jaký to paradox v nejsvobodnější zemi.

Ještě, že máme ty "konstruktivní" přeběhlíky a dealisty.
Příště, se již budou jmenovat zajisté "odpovědní" a "protikorupční" poslanci.
23. 06. 2013 | 14:46

Křemílek napsal(a):

pamětníku Ládik nemá čas na takové úvahy ,stále hledá a nemůže najít toho komunistu co mu podpálil barák ! K vůli tomu nebude moci ani v klidu zemřít
23. 06. 2013 | 14:48

kacíř napsal(a):

Ten je ale splachovací, co?..ten Sedláček!
23. 06. 2013 | 14:49

ari napsal(a):

táta:
Máte to pěkně pomotané.
Copak si opravdu myslíte, že Rittig, Janoušek a spol. potřebují ochranu premiéra?
Zato premiér jejich ochranu potřebuje - bez ní by se nikdy premiérem nestal.
Holt žijeme v totalitě, a premiér (ale i prezident) je opravdu jen slouha mocných.
Politici se liší v jediném: buď slouží svým pánům dobrovolně a usilovně (jako Havel, Klaus, Schwarzenberg, Kalousek, Nečas, Topolánek, Němcová) nebo se snaží alespoň trochu službu sabotovat, aby země úplně nevykrvácela (Zeman, Špidla, Sobotka); ale sloužit musí samozřejmě i oni.
23. 06. 2013 | 14:49

Dvojí metr napsal(a):

au, marnost ...

Když se nämlich to samé stalo Ráthovi, tak policie a výkonná moc jednaly velice demokraticky, přípustně, přímo vzorově. B.Němcová se málem přerazila v pyžamu, jak chtěla umožnit průchod spravedlnosti.

Když se to samé (odposlechy, zadržení, výslechy, vodění v poutech...) stalo exponentům vládnoucí klaky, najednou jde o puč, spiknutí policejních plukovníků, zavádění totality... Ta samá B.Němcová vysvlékla pyžamo a z pozice kandidátky na premiéra uvaluje svatou vládní inkvizici za neomalenost a drzost s jakou si dovolili policisté a vzýukonná moc vyšlápnout na početnou klaku politiků a jejích "pasáckých kmotrů" (pardon sponzorů a lobistů).
23. 06. 2013 | 14:55

Gudka napsal(a):

Současná strategie koaličního gangu, řízená zjevně Kalouskem, je: požadovat postup policejního vyšetřování dle not, které vyjdou ze Strakovky. Což samozřejmě je nelegální.- Pokud se jim ale nevyhoví, budou stále vyvolávat pochybnosti o legalitě postupu vyšetřujících orgánů.
Koaliční gang samozřejmě dobře ví, že tento požadavek je nesmyslný, nelegální a tudíž nesplnitelný.
23. 06. 2013 | 14:58

starý jezevec napsal(a):

Pro veverka.
Většina těch kmotrů, o kterých se mluví, Roman Janoušek a další, mají nějakou spojitost s ODS, kde byl dlouhá léta místopředsedou Nečas a poslední léta předsedou

Tomáš Hrdlička (politik)
Členem ODS v Praze 10 je od roku 1997, v současnosti zastává funkci člena Regionální rady ODS Praha

Ivo Rittig (3. ledna 1963) je pražský podnikatel, který je považován za jednoho z regionálních kmotrů ODS[

prostě pan Čistý séfoval kmotrům
23. 06. 2013 | 14:59

pamětník napsal(a):

Křemílek
- vtipálek. :)
Je však fakt, že pitomými spekulacemi se nezabývám. Policie šlápla na kuří oka miláčkům výkřičníkového Ládíka, což je ovšem jeho problém.
23. 06. 2013 | 15:03

pamětník napsal(a):

Dvojí metr:
Miroslava Němcová, B Němcová byla někdo jiný a už dávno umřela.
23. 06. 2013 | 15:06

pamětník napsal(a):

pamětník,

to B. je básnická licence pro tuto politickou prozaičku.
23. 06. 2013 | 15:10

Dvojí metr napsal(a):

pamětník,

promiňte záměnu nicku
23. 06. 2013 | 15:11

pamětník napsal(a):

Dvojí metr:
Aha.
23. 06. 2013 | 15:14

táta napsal(a):

ARI

POMOTANÉ to máte VY,ano v naší zemi to tak je,což ale neznamená že to tak má být a už vubec to obhajovat.

JE UPLNĚ jeden jasný příměr jeden PÁN čermák SE MENOVAL,TAKY VTOM MĚSTĚ kralovala MAFIE a to mnohem víc než u nás,tam byli i vraždy normální přesto se našel člověk ktery to zatrhl............píšu to v náznacích ale je to jasný příklad že pomotané to máte VY...........A UŽ by to člověk jako pan SEDLÁČEK rozhodně neměl bagatelizovat....otrokem jste oto víc když rezignujete a nemorálnost začnete vydávat nebo bagatelizovat za normální stav.

ŽE TOMU bylo za vlád ČSSD NEPOPÍRÁM NEJSEM NAJIVNÍ.........ALE rozhodně to nebudu považovat za normální,nebo co udělá pan SEDLÁČEK ŽE TO JE JEN TAKOVEJ VLASTNĚ neškodnej lumpík
23. 06. 2013 | 15:21

Ládik!!! napsal(a):

pamětníku -
klidně mohou mluvit rusky a sedět v kremlu. Sejmutí Nečase týden po objetí s medvědem... Gottwald dostal chřipku a zemřel. Dnes jsme dále, stačí sejmutí.
23. 06. 2013 | 15:22

Ládik!!! napsal(a):

křemílku,
nemám čas tě školit po netu, mám zítra termín. Musí ti stačit jednoduchá věta, snáze to pobereš.
23. 06. 2013 | 15:25

Myšelín napsal(a):

Má teze zní:
Lidem nejvíc vadí, když si z nich volové utahují.
23. 06. 2013 | 15:33

Viola napsal(a):

pane Pamětníku
vy tak rád opravujete, Ládík není vykřičníkový, ale ostravský.
23. 06. 2013 | 15:34

Viola napsal(a):

Sedláčkova perla dne

no v současné situaci ano, je malá ryba.
23. 06. 2013 | 15:38

příroda si poradí napsal(a):

Pan Sedláček už je tak hlubokomyslný, že přestávám rozumět, co říká.
Teď ještě navíc tu budou prudit zrzatci.
Právě jsem dočetl The Death of Common Sense (potřetí) a došel k názoru, že lidstvo netřeba zachraňovat.
Ani číst není třeba.
23. 06. 2013 | 15:43

Viola napsal(a):

tato

vy jste zapomněl, že pan Sedláček je makroekonom, myslí v makro rozměrech a v těch makrorozměrech je náš pan premiér opravdu maličká rybička. Jenže my si nemůžeme dovolit soudit a odsuzovat výše, to by se pak muselo jednat někde na evropské úrovni a muselo by to mít ještě další souvislosti a na to si myslím opravdu nemáme. Máme ale na to vyměnit vládu a pak se děj vůle Boží, jak připodotknul pan Schvarcenberk.
23. 06. 2013 | 15:43

Viola napsal(a):

příroda si poradí

pan Sedláček není zrzatec, ale je to zlatý kluk, něco jako zlatovlásek, měli bychom si jej vážit.
23. 06. 2013 | 15:45

Duševní Ládíkovo!!!!! salto napsal(a):

"Ládik!!! napsal(a):
pamětníku -
klidně mohou mluvit rusky a sedět v kremlu. Sejmutí Nečase týden po objetí s medvědem... Gottwald dostal chřipku a zemřel. Dnes jsme dále, stačí sejmutí.
23. 06. 2013 | 15:22"

Takže Nečas si padnul s Medvědem v náruč a Medvěd ho z nadšení pak odstřelil. Pane, Oni jsou ale hlava!
23. 06. 2013 | 15:46

Marie napsal(a):

Za jakých okolností může osoba předseda vlády dlouhodobě poškozovat zemi bez zlého úmyslu?
23. 06. 2013 | 15:50

Viola napsal(a):

Revei

A to jste asi ještě neslyšel exprezidenta Klause: Politiku politikům.
Já bych řekla ať si politikaří, ale lidem ať dají peníze, aby mohli hospodařit.
23. 06. 2013 | 15:50

Viola napsal(a):

Marie

Říká se čistému vše čisté, no a on si o sobě myslel, že je čistý, tak mu připadalo, že dělá vše čistě. Nikdo mu asi nikdy nevytkl, že něco dělá nečistě, no vždyť byl dítě Klausovo.
23. 06. 2013 | 15:52

J.Bubla napsal(a):

Protože jsem začínal mít dojem, že všem těm zprávám a komentářům kolem současné frašky začínám věřit, pustil jsem si večer znovu skvělý film "Vrtěti psem". Uklidnil jsem se. Jen se obávám, že stejně jako veřejnosti ve filmu i nám zůstane jméno producenta aktuálního šotu utajeno. Pokud už ho také nezchvátil infarkt při relaxu u bazénu.
23. 06. 2013 | 15:54

Richard napsal(a):

Myslím, že dokážete velmi hezky vystihnout společensko - ekonomické vztahy, jen s tou lítostí Nečase bych to nepřeháněl. Sice z poza svých slušňáckých brýlí dokáže vytvořit dojemně plačtivý výraz, jenž je schopný mnohé obměkčit, ovšem jeho v jeho jednání se projevuje preference obchodních zájmů před člověkem, byť má toto dokonale zracionalizované. Nejenže si myslím, že tímto staví na hlavu hodnoty(ekonomika je zde pro člověka, nikoliv člověk pro ní), ale současně tím paradoxně sám poškozuje obchodní značku ČR. Jeho chování, byť na vědomé úrovni sleduje obchodní zájmy, současně vysílá signál - "slabý premiér, které podléhá materiálním zájmům" a to pro obchod ve smyslu korupční pověsti dobrá značka rozhodně není. Prosazováním obchodních zájmů jakože ve prospěch České republiky, tak tyto zájmy ve skutečnosti poškozuje, byť se to nemusí projevit ihned, naopak, prvotní ukazatele mohou signalizovat růst, asi podobně jako nárůst síly po aplikaci stimulačního metamfetaminu.
Podobně je to třeba ve sportu s dopingem a vlastně asi se vším, co je nějak rychlokvašené(rychlý zisk), snad tedy kromě těch okurek.
23. 06. 2013 | 15:54

pamětník napsal(a):

Ládik!!!
No tak to jo. Putin nastrčil Nečasovi Nagyovou a spojil ji s ruským agentem Rittigem. Přes své další agenty Ištvána a Šlachtu shodil Nečase a dodal Zemanovi instrukci, kdo má vládnout. V úterý se dozvíme. V Kremlu jsou ale šikovní hoši.
23. 06. 2013 | 15:54

Beranidla napsal(a):

Při zatýkání Nagyové jsme beranidlo nepoužili, řekl šéf elitní jednotky Šlachta.

To je zajímavé, Blažek s Kalouskem a celá vláda ho viděli.
Dokonce i Mirka ze sněmovny ho viděla.
Proto musí Blažek napsat zprávu o nepřiměřenosti použití beranidla ...
23. 06. 2013 | 16:00

Dalimír napsal(a):

Ale no tak pane Ládiku potěšilo mne že jste nezapoměl alespoň na to soudružské tykání ! Něco do sebe to mělo ! Těžko se tomu odvyká ! A nevěšte hlavu,vybudujeme znovu socialismus,lepší a kvalitnější nežli byl ten předešlý ! Čest práci !
23. 06. 2013 | 16:00

příroda si poradí napsal(a):

Zrzatce jsem myslel Rejžka.
Který se má stát další zdejší ozdobou.
U Sedláčka mi barva vlasu nevadí, stejně mu vypadají.
Ale to filozofování, to mi dává.
23. 06. 2013 | 16:02

To je pravda napsal(a):

pamětník,

dokonce Putin úkoloval českou rozvědku aby sledovala manželku Péti, kdyby se chtěl vzpěčovat příkazům z Moskvy.
23. 06. 2013 | 16:03

uno momento napsal(a):

Taky si myslim že spal vnečas s nadovou na putinov rozkaz!
23. 06. 2013 | 16:36

To jep ravda napsal(a):

uno momento,

rozvědka by měla prověřit, jestli Nagyová nebyla ruská špionka.
23. 06. 2013 | 16:41

uno momento napsal(a):

To jep ravda :
gule na to má však je blondyna :-)
23. 06. 2013 | 16:46

uno momento napsal(a):

To jep ravda
hentak to mohlo byť :

https://www.youtube.com/watch?v=ZooPdPQDFLY
Блестящие - 007
https://www.youtube.com/watch?v=-Csy4lhryf4
Блестящие и Arash - Восточные сказки
23. 06. 2013 | 16:57

rejpal napsal(a):

Otázka přímo filosofická - je větší ryba ten, kdo na systému parazituje a pokouší se ho zákulisně ovlivňovat, nebo ten, kdo má správný chod systému v popisu práce a místo toho pomáhá systém deformovat nebo aspoň zavírá oči, aby nic neviděl. Bez dychtivých pomocníků - politiků - by kmotři utřeli nos, neby by museli kandidovat na klíčová místa sami (tuhle variantu nelze vyloučit, jen se vždy neví, kdo je kdo).
23. 06. 2013 | 17:24

sedlak napsal(a):

malá ryba nebo žába na prameni? Svým způsobem je mi Nečase líto, líto, že nebyl schopen zvládnout svůj "orgán". To chlapovi vždycky dřív nebo později zlomí vaz.

Když to zjednoduším a vezmu obyčejný příměr, ten kdo mi vykrade byt je prachsprostý zloděj, ten kdo mu tam pomůže, byť by si nevzal ani smítko, je zloděj TAKÉ, protože věděl a umožnil můj byt vykrást. Jeho vina NENÍ menší. Aktivně se podílel na zlodějině. Může mi ho být líto pouze v tom, že na místo vlastnění osobního tryskáče (Rittig) dostane se mu zřejmě toliko pohlazení po hlavičce a světla kamer v dalších volbách. Inu záleží na jejich prioritách, zda trvalý pobyt v Monaku nebo světla kamer na mezinárodních setkáních.

Osobně jsem velmi rád za práci P4R a státních zástupců a hluboce se mě dotýká "protitah" některých politiků, kteří vedou řeči o tyjátru, beranidlech, kuklách a podobně.

Jak vidno, někteří politici jsou na tolik zdeformovaní a bezostyšní, že jim obchody s funkcemi připadají jako standardní politický nástroj, následuje po té totiž zhusta ovládnutí podniku a zakázek a jistota financování jejich politických stran případně přilepšení osobního rozpočtu. Tohle však platí volič, daňový poplatník, který je okraden. Mohl přeci za tyto peníze mít spravenou cestu, fungující úřad, školu, výzkum apod.

Pro mne Nečas není malolu rybou, je spojkou, je osobou, která mohla změnit ale nezměnila a umožnila dál rozkrádání.
23. 06. 2013 | 17:35

bbb napsal(a):

Dotaz: Jak se v Heladě uklízel Augiášův chlév?
23. 06. 2013 | 17:41

xxx napsal(a):

To sedlak: Trefil jste se. Kdo v ČR "zhasl"? A kdo udělil "abolici"?
23. 06. 2013 | 17:43

sedlak napsal(a):

mimochodem ta "malá velká ryby" po zásahu dost mlžila, nepamatujete jak šla jeho vyjádření? Za Nagyovou stojím, svým spolupracovníkům věřím, myslel jsem že ty fotky jsou z nějakého bulváru, půl ne byl nezvěstný, ani neměl tu odvahu vystoupit.

Jenom "lehce" připomenu, že je členem ODS drahnou dobu, a kmotři se přeci neobjevili den před zásahem, jak dlouho se to v ČR už "šeptá"?

Ve vší úctě pane Sedláčku, rakovina potřebuje radikální řez a ne zaříkávání a tanečky.
23. 06. 2013 | 17:45

Dobrá zpráva. Zeman Němcovou nepověří napsal(a):

Novinky.cz uvádějí, že nejspíš ustaví vládu odborníků. Řekl to prý v hovorech z Lán.
23. 06. 2013 | 17:53

zemedelec napsal(a):

Pane sedlák.
Také se přidám s pochvalou.
Když se to podaří dotáhnou do zdárného konce,padá i Sedláček a toho si je vědom.Ne že dostane kopanec od občanů,ale i od svého chlebodárce.
23. 06. 2013 | 17:54

sedlak napsal(a):

xxx....Klause vskutku nemusím,jemu lze přičíst nejeden nechutný scénář, na který doplácíme dodneška

zemědělec, děkuji za pochvalu, ale napsal jsem pouze názor celé řad mých známých, o pana Sedláčka strach nemám, myslím, že se dokáže slušně uživit i bez NERVU, nepotřebuje porsche, drandí po Praze na kole a myslím, že jeho žebříček hodnot je velmi rozdílný od Janoušků, Rittigů a pod.

Připojím jen, že nemám absolutně žádné výhrady, pokud ÚOOZ provede zásah v kuklách, jsou to otcové rodin, manželé, synové, atd. pokud zasahují v kauze, kde jim reálně hrozí následná pomsta či vydírání či zostuzování v médiích ze strany obviněných či obžalovaných (nedělejme si iluze, že se tak neděje), mají příslušníci ÚOOZ PLNÉ PRÁVO na preventivní ochranu sebe a své rodiny

Zapomněli naši poslanci, že mají imunitu vztahující se i na trestné činy?
23. 06. 2013 | 18:11

ščastný euroobčan napsal(a):

Souhlas se Sedláčkem snad poprvé:
I já chci vidět Barossa ve vazbě.
23. 06. 2013 | 18:13

Volte KSCM a vemte si ZPET SVOU ZEM! napsal(a):

Reseni misto straseni ;-)

22 let obluzuje pravice ovcany povetsinou hloupymi hesly a celou dobu intenzivne krade.

Vemte si zpet svou zem z rukou zlodeju!!!
23. 06. 2013 | 18:15

Kelt napsal(a):

Nečas v jednom týdnu přišel o manželku,milenku,vládu a stranu.
Dle jednoznačného prohlášení Zemana v rozhovorech z "Lán",tak si již ODSTOP nemusí dělat starosti s volbou nástupce knihkupcové ze Žďáru n/S.
Špatné spaní po ztrátě mandátu a imunity budou mít Nečas s Kalouskem a Kuba bez ztráty imunity.
Blažek vytáhl "kanon"na Šlachtu ohledně "přezkoumání zákroku",Šlachta vytáhne zatykače na modré bratrstvo a jeho kmotry.
Pozdě,ale přece-jenom napáchané škody touto vládou "rozpočtové odpovědnosti a boje proti korupci"odstranit a nastartovat ekonomiku k růstu bude trvat přinejmenším dva až tři roky.
Je to daň za zvolení těch,kteří slibovali boj proti brontosaurům.
23. 06. 2013 | 18:19

Al Jouda napsal(a):

Tak odpovědní hoši končí ! Prezident Zeman splní svůj předvolební slib a nechá odejít všechny ministry Nečasovy vlády. To je dnešní nejlepší zpráva. Blažek dnes zpíval v OVM svoji labutí píseň :)))))
23. 06. 2013 | 18:22

Hloupý Honza napsal(a):

A co bude dál ?

Jak dlouho si to všechno necháme ještě líbit ?
Takový Kalousek se nám všem vyloženě směje ... omluvou mu budiž jeho pravděpodobná alkoholická demence, ale i tak. Přepřáhne se jeden nadržený osel za načesanou klisničku a jedeme s tím hnojem dál ? To snad ne ...

Pro Zemana by prý byly předčasné volby příliš drahé, hm, a kolik nás bude stát další rok "podnikání" pánů Janouška, Rittiga, Hrdličky a jiných. O kolik miliard stát přijde za tu dobu na dalších cinknutých zakázkách ? Nepřipravují snad v nejbližší době ministerstva, Lesy, ČEZ, další nové právnické a IT zakázky za další miliardy ? Kolik z toho uvízne za nehty těmto politickým továrníkům ? Bude na další letadla ? Možná zbude něco i na volby.

Jinak bych chtěl poděkovat všem novinářům, že jsou schopni alespoň přepapouškovávat to co naše politická "elita" vyplodí ze svých mozkoven. Není nad to, když média slouží jako propagandistická hlásná trouba politické spodiny, dodávajíc jejím výblitkům punc serióznosti a kvalifikovanosti a přispívajíc ke každodennímu oblbování národa ze strany těchto všehoschopných neschopných psychopatických jedinců.
23. 06. 2013 | 18:26

acewestly napsal(a):

Ryby nemaj oblicej, proto se jimi Ježíš doslova ladoval. joo to byly casi asi :DDD
23. 06. 2013 | 18:28

Kelt napsal(a):

Hloupý Honza,
"co bude dál?
Současná vláda v demisi "boje proti korupci" od středy příštího týdne bude mít reservovanou zasedačku ve vazební věznici v Ostravě.
23. 06. 2013 | 18:34

Gudka napsal(a):

Je to úlevné dozvědět se, že Zeman nejspíš naznal neudržitelnost současné "koalice" a zatrhne jim tipec. Mimo jiné zachrání poslední zbytek důstojnosti úřadu premiéra, když tu židli uchrání před tou paní, o které se tradičně šeptá, že není kdovíjak chytrá. Nejspíš to nebude zrovna pomluva, protože už se za těch pár dnů stačila šíleně zamilovat do (nereálně) představy své iluzorní důležitosti. Poněkud slepicoidní. Tuhle ji ukazovali, jak se loubá s Bendou jako Brežněv s Husákem. A pořád chodí v té pomačkané rádoby bílé jupce. Hrozný!
23. 06. 2013 | 18:40

to address MN napsal(a):

Elegantní bylo vystěhovat Němcovou z křesla předsedkyně PS - při vidině premiérování.
Takhle nezbyde pro Mirunu ani vrabec v hrsti, ani holub na střeše.
Ve Žďáru není nikdy dost prodavačů knih a odběratelů rohlíků.
23. 06. 2013 | 18:40

rejpal napsal(a):

Gudka
Mohl by předhodit Klause. A bude veselo na všech stranách.
23. 06. 2013 | 18:46

zemedelec napsal(a):

Pane rejpal.
Přesně o tom uvažuji,že jeden s těch navržených bude Klaus.Takhle taktický to uvede,aby to neřekl přímo.Sice ODS bude hýkat blahem,ale nevím co Kalousek.Ono i takto lze zachovat tuto vládu.Také bych to považoval,pokračování s Klausem,za nejhorší možnou variantu,bez naděje na zlepšení.
23. 06. 2013 | 19:10

Kelt napsal(a):

pánové rejpal a Gudka,

je to absurdní představa,ale nelze absolutně vyloučit nic.
Chce se mně věřit prohlášemí Zemana v rozhovorech z Lán,že nezklame své voliče.
Navíc Klaus,že by chtěl figurovat coby "zimní král",to se k jeho zbytnělému egu příliš nehodí.
23. 06. 2013 | 19:20

levandule napsal(a):

to autor:

Nechci se Vás dotknout, ale Váš způsob poetické eseje zdá se být poněkud nešťastným.
Cynickým a nepatřičným, vzhledem k době a okolnostem.

A to, že Nečase vnímáte jako malou rybu(co na tom, že na nejvýznamnějším postu, tudíž nejodpovědnější), vnímám zas já Vás v poslední době jako zaslepeneného(nechci použít slovo hloupý) vyhodnocovatele reality. Copak nemáte nějaké instinkty? Copak Vám intuice neříkala, že ač Nečas blátíčko a jakoby slušňáček, že je to jen jeho způsob chování. Ta maska nevinnosti stále zabírá, k tomu on by určitě neřekl slovo- hovno, že? On jenom nechal za sebe dělat špinavou práci svou milku, takový to byl "borec", "schopný vůdce". Čistého, chlapského či moudrého na té malé rybě nic, jenom to, že škodil svému lidu ve prospěch "svých lidí" a prospěch velkých ryb.

Jak zřejmo, většina občanů (tedy vyjma 15% pravic. voličů), věří, že se jednou policii i prokurátorům podaří doplést sítě na těch pár českých velryb. Vy ne?
23. 06. 2013 | 19:25

Martin Lacis napsal(a):

Velké ryby kradou v rámci zákonů, který jim zmanipulovaní a/nebo podplacení poslanci poslušně odhlasují. A pokud jim chce někdo na ten jejich tunel sáhnout, vyhrožují arbitráží.
Obvinění Bárty a tří bývalých poslanců ODS je přímo VÝSMĚCH občanům. Je tady pochybný slib 500000 Kč půjčky nebo dokonce "koryta" za 35000 měsíčně výměnou za dvojnásobný poslanecký plat.
Malá ryba je dokonce i Rath. Tunelářské firmy sídlí na Kypru nebo na Bahamách a jejich vlastníci nejsou dohledatelní.
Jak je možné, že MHMP má spoustu pro město krajně nevýhodných a nevypověditelných smluv, ty přece musel někdo PODEPSAT. Jak je to s 236 MILIONY za "právní poradenství" kolem Opencard, když všechny uzavřené smlouvy jsou pro město krajně nevýhodné. A proč policie řeší "korupci" bývalých poslanců a ne to, co přímo bije do očí???
23. 06. 2013 | 19:27

Martin Lacis napsal(a):

Fotovoltaický megatunel, dílo poslanců ČSSD+KSČM+KDU-ČSL (dnešní poslanci TOP 09 včetně Kalouska) + US-DEU, prosazený PROTI hlasům ODS a ještě "vylepšený" tvořivostí poslankyně ČSSD a poslance KSČM (komunistická úprava platí) nás už přišel, dle presidenta Zemana, na 200 MILIARD a rozsah zelených tunelů nadále roste.
Až bude policie řešit něco srovnatelného, lze mluvit o boji proti korupci, jinak je to jen divadlo pro pitomější část voličů, kteří věří novinářskému hnoji!!!!
23. 06. 2013 | 19:34

rejpal napsal(a):

Kelt
V podstatě je celá situace absurdní. Dnes už dal koalici prezident dost náznaků, aby si nedělala iluze, že odmávne Nečasovu vládu bez Nečase. Oni se však stále utěšují, že to myslel jinak, místo, aby už přemýšleli, jak to co nejdůstojněji ukončit. Všichni řekli, že žádné kukaččí vejce v pdobě kvasivlády nechtějí, tudíž každé jméno je předem blamáž. Myslím, že i bytostný demokrat ví, že žádná "odbornická" vláda parlamentem neprojde, a tak je namístě otázka, zda se to nepokusí stranám nějak opepřit a ještě trochu je shodit.
Absurdní je, že všichni mluví o odpovědnosti, o povodních (ty jim seslalo samo nebe doslova i obrazně), ale jediný odpovědný krok by bylo co nejdříve svolat jednání a rozpustit se. Stejně k němu dojde, jen to bude probíhat na pokračování jako Nečasova demise. A do toho ještě očekávaná předvolávání a výslechy. Vůbec netuším, co tou zarytistí chtěhí získat. Hlasy voličů to určitě nebudou. Leda snad pro LIDEM, ta už snad míň mít nemůže.
23. 06. 2013 | 19:35

rejpal napsal(a):

Martin Lacis
Osobně pokládám za výsměch, čím se postižení hájí. Mluví o méně placeném zaměstnání - jenže dozorčí rada není zaměstnání, to je funkce (v každé firmě jsou ze zákona zástupci zaměstnanců, kteří VEDLE své práce si přivydělávají členstvem v dozorčí radě). Pár hodin měsíčně za desítky tisíc, to je s platem poslance nesrovnatelné. Znám lidi, kteří sedí v osmi přdstavenstvech a zabere jim to dohromady asi týden z měsíce. A že je to celé lumpárna, dobře věděli - což lze zjistit z toho, jak tu přípravu konspirovali.
Divím se, že jim tuhle demagogii vůbec někdo baští. Jim samotným se nedivím, moc možností obhajoby nemají, a ta Nečasova byla úplně nejhorší, protože svou řečí udělal darebáky ze všech poslanců.
23. 06. 2013 | 19:44

Kelt napsal(a):

Rejpal,
těch cca 120-150 mil cash a desítky kg zlata,ke kterým se nikdo nehlásí měly sloužit těm "třem králům" jako vedlejší benefit.
Na někoho byly ty schránky vedeny,někdo jiný měl k nim dispoziční právo.¨
To ÚOOZ ví a je jen otázkou času,kdy to použije.Spojení Nečas-Nagyová-Rittig tomu nasvědčuje.
23. 06. 2013 | 19:51

Yosif K napsal(a):

rejpal napsal(a):
Kelt
V podstatě je celá situace absurdní. Dnes už dal koalici prezident dost náznaků, aby si nedělala iluze, že odmávne Nečasovu vládu bez Nečase.......
23. 06. 2013 | 19:35
Zeman je Zeman, ten si lebedí že může čurat na všechny strany.
Lebedil si že se k němu plazila ODSmanka Němcová, lebedil si že mohl zvysoka čurat na amatera Bohoše, kterej podporoval Dinsbira a ne Zemana.

Česko má dvě možnosti:
1) budto parlament schválí vládu nějakého Zemanova oblíbence, například Rusnok byl nenáviděn ze strany CSSD že je slouha velkokapitálu ovládajícího pojištovny a penzijní fondy....
2) nebo parlament vládu Zemanovývh milců neschválí a ti budou rok vládnout jako vláda v demisi.

Jelikož Zeman řekl na sjezdu CSSD že nebude rozkládat CSSD, je téměř jisté, že ji rozkládat bude, a že ji bude rozkládat do té doby než odtamtud vypudí posledního antizemanovce. Z dnešní CSSD nebude za rok kámen na kameni.

Zaorálek a Dinsbier skončí někde jako počištovači nebo referenti v zemedělském družstvu.

Odboráři se sice občas proletí ve vrtulníku ale s rozhozem peněz mezi proletáře jim to nemusí vyjít, poroučet bude Zeman a ten nemá přílišný rozhoz fondů mezi proletoše v krvi.

Pokud po volbách Zeman jmenuje premierem nějakého SPOZistu, nepojede přes to vlak, ustava mluví pro Zemana.
23. 06. 2013 | 19:55

Kelt napsal(a):

Josífku,
je mně známo,že fantazii se meze nekladou,ale přesto je lépe fantazírovat bez "šňupání".
Zaorálek je poslancem a Dientsbier senátorem a budou,či nebudou jimi jen z vůle voličů.
To jž Vám to "Waterloo"ODS leze na mozek?
23. 06. 2013 | 20:08

Gru napsal(a):

Současné dění je velkým testem médií. Například Nova dnes úplně potlačila v hlavních zprávách informaci o Zemanově vyjádření, které znamená konec knihkupeckých nadějí. Ale Nova to má zájem pozdržet. Niméně většina diváků si navykla jejich informování konfrontovat.
23. 06. 2013 | 20:11

Yosif K napsal(a):

Že ODS skončí, možná definitivně, to je nyní jasné, Němcová se k němu plazila zbytečně, mohli si ušetřit pinožení.

Nyní státníka Zemana čeká větší úkol: totáolně rozvrátit CSSSD, budto vypudí všechny antizemanovce z koryt, nebo se mohou rozloučit s příští vládou.
ZEMAN SI DOBŘE PAMATUJE CO KDO O NĚM PŘED PRESIDENTSKÝMI VOLBAMI ŘÍKAL, úder HNĚVu odpadlíky od Zemana nemine. Za Zemanem stojí proletáři a nekonečné finanční fondy Lukoilu česká republika. Zrádcům Zemana bude země malá.......

Co se týče protikorupčního tažení, Zemana bude jistě zajímat uda UOOZ má nebo nemá něco na Zemanovy oblíbené piškutály jako Palas, Zgarba, Fencl, Eda Zeman atd atd.

Je možné že dnešní razie na kmotry byla první velká a také poslední velká, SPOZ je cháska křiváků k pohledání, nesedí jen proto že leccos už bylo promlčeno, ale ti budou také potřebovat "klid na práci".
23. 06. 2013 | 20:12

rejpal napsal(a):

Yosif K
Pokud ho parlament schválí, bude to v přímém přenose jasný důkaz toho, že stávající koalice se voleb bojí, a raději si v závětří posedí ještě pár měsíců než aby čelila realitě - jejich vlastní prohlášení je z toho usvědčí. Taky dobré. Osobně si myslím, že právě tohle je podstata toho vychutnávání si poslanců - přesně podle ústavy, nikdo nemůže Zemanovi říct ani popel. Naopak nevěřím, že bude opakovat to, co předváděl Klaus. Pokud se parlament rozhodne rozpustit, pojede to jako po másle. A ještě si je může vychutnat, že to jsou oni, kdo celý demokratický proces zdražili a ignorovali jeho dobrou vůli. Zeman je sice ješitný a poněkud škodolibý, ale nemyslí si o sobě, že je ředitel zeměkoule.
O Zaorálka a Dienstbiera strach nemám, nad hrobem ještě nejsou a dočkají se tak jako tak.
Až budou odboráři rozhazovat peníze z vrtulníku, dejte nám vědět, rád bych se na ty davové scény podíval.
23. 06. 2013 | 20:16

rejpal napsal(a):

Gru
Nejlepší je stejně Drtinová. Z ní ten profesní nadhled přímo čiší -:)). Stále čekám, kdy se zapomene a nazve nějakého opozičníka protistátním živlem.
23. 06. 2013 | 20:18

Reveil napsal(a):

Yosif K.

To momentálně není pro obyvatele v jejich většině podstatné. Na čem záleží, je tato koalice. Nečasův pád je pro lidi potěšující. Ale ještě důležitější je pád toho černokněžníka Kalouska. Až na něm praskně i třetí obruč (první byla Parkanová, druhá Nečas, třetí přežití vlády, jejímž faktickým předsedou je), tak si země oddechne jako v té pohádce.
A kdyby ho, dejžtopánbu, zabásli, tak snad budou po celé zemi ohňostroje.
23. 06. 2013 | 20:20

oranžáda pitomá napsal(a):

to jsou ale hrozný, už 100x omletý kecy.... a Standa Křišťál se spokojeně směje...
23. 06. 2013 | 20:20

JC napsal(a):

"Kdyby to vše dobře dopadlo, byli by chyceni skuteční kmotři a podvodníci, kteří z našich daní žijí na mnohem luxusnějších jachtách, než je jejich přidaná hodnota."

Fuj Sedláčku, deklarujete jako fašoun či bolševik.
23. 06. 2013 | 20:22

Yosif K napsal(a):

Kelt napsal(a):
Zaorálek je poslancem a Dientsbier senátorem a budou,či nebudou jimi jen z vůle voličů.
To jž Vám to "Waterloo"ODS leze na mozek?
23. 06. 2013 | 20:08
Zaorálek je poslancem z vůle aparátu CSSD, dtto Dinsbier.
Zaorálek má charisma asi jako sysel obecný, jakmile proti němu bude agitovat Zeman tak to těžko může ustát.
Disnbir je na tom trochu lépe, ale senátorování zdědil po tátovi a dojednal s komanči ale Zeman po něm pojede a nejspíš jej politicky zničí, už to začalo na sjezdu. Sobotka se za Disnbira postavil a Zeman jej nechal vykopnout ale ne jako špidlu nahoru ale pěkně dolu do suterénu.
Zaorálek a Dinsbir nejspíše skončí, Zeman pro to udělá leccos.

Pro Zemana mluví dvě věci:
1) nepřekonatelné opilecko-plebejské charisma a mistrovské kašpaření. Zaorálek a Dinsbir jsou proti němu suchaři....
2) nekonečné finanční fondy Lukoilu ČR.....
23. 06. 2013 | 20:23

Míla napsal(a):

Yozife-pokud Vás to nebude obtěžovat,tak uveďte jmenovitě nějaké jméno z chásky křiváků.Jinak je to jenom bleb,což u Vás bývá dost často.
23. 06. 2013 | 20:24

Gru napsal(a):

rejpal

Tak to s ní je. Drtinová je úžasná, nmaprosto nedbá, že etika moderátora vyžaduje, aby byl neutrální a nedovolil prosáknout do moderování vlastní politický názor. Onehdy ždímala z jakého socana, jak by se dalo pomoct ODS - neuvěřitelné!
23. 06. 2013 | 20:24

moc srandy už nás nečeká napsal(a):

Zdaleka ne všechen kal se vyplavil.
Nejen, že kmotři a podvodníci dál chodí po svobodě (snad zavřou aspoň Nečasa a Kalouska, kteří jim to umožnili), lidi ještě čekají další a další deziluze..
Teprve teď i věřící pochopí, co podporují za podnik.
http://www.blisty.cz/art/69031.html
23. 06. 2013 | 20:32

Kelt napsal(a):

Yosif K,
vidíte dále než kněžna Libuše.
Vaše péče o Zaorálka a Dientsbiera je opravdu dojemná.
Co kdybyste napsal politický nekrolog na Nečase,Kalouska a celý ten soubor písní a tanců co si říkál vláda rozpočtové odpovědnosti a boje proti korupci-to by bylo aktuální téma.
Blažek se chystal prověřit přiměřenost zásahu Šlachty a spol.
To již bezpochyb nestihne-spíše přijde na řadu vazba pro Nečase,Kalouska a Kubu a společnost jim bude dělat Rittig a Janoušek.
Spadla klec a musím konstatovat že pozdě,ale přece.
23. 06. 2013 | 20:35

rejpal napsal(a):

moc srandy už nás nečeká
Věřící to nepochopí nikdy.
23. 06. 2013 | 20:44

Prezident se zachoval státnicky, přesně napsal(a):

jak si to přála B.Němcová. Kopnul ji do .... Pan prezident se mi začíná líbit - plní sliby. Kvůli tomu jsem jej volil jako menší zlo než Kalouskovo číro. Jen tak dál.

Myslím, že penzijního cesťáka Rusnoka by mu veřejnost nezkousla. Měl by zkusit někoho jiného.
23. 06. 2013 | 20:47

rejpal napsal(a):

Prezident se zachoval státnicky, přesně
Já si pořád nejsem jist, jestli ty volby nechce taky. Ale proč by on měl být tím, kdo to rozpoutá. On přece stanoviska těch stran zná a manévrovací schopnosti mu rozhodně nechybí.
23. 06. 2013 | 20:54

pamětník napsal(a):

rejpal:
Konečně někdo rozumný po všech těch fantazírujících. A přitom je to tak jednoduché. Prezident Miloš Zeman podle mého názoru návrhem premiéra-odborníka Rusnoka přinutí Sněmovnu, aby se rozpustila. Amen.
23. 06. 2013 | 21:07

pamětník napsal(a):

Přiznávám se ke škodolibé radosti, kterou pocítím, až Nečas a Kalousek budou hlasovat pro zrušení svých mandátů.
:))))
23. 06. 2013 | 21:12

HeHe napsal(a):

pamětník,

to by bylo přímo skvělé.
23. 06. 2013 | 21:16

Míla napsal(a):

Pamětník
Ono to tak jednoduché nebude.Stranou půjde ideologie a do popředí se dostanou placené hypotéky poslanců.Každý měsíc udržení ve funkci je k nezaplacení.Docela se těším na to vykrucování a ujišťování o lásce k národu.
23. 06. 2013 | 21:20

HeHe napsal(a):

Očekávám další vizionářský analytický článek pana Haase. Minule básnil, jak Kalousek drží všechny pod krkem a má v ruce všechny trumfy.

A pana Pehe, který těsně po volbách prognózoval, že TOP není ani strana a budoucnost na pravici patří ODS.
23. 06. 2013 | 21:21

s LIDLEM napsal(a):

Míla,

spíš budou národ ujišťovat o své odpovědnosti a obětavosti, která je nutí vydržet i za takových okolností v parlamentních škamnech a sloužit do roztrhání těla dál veřejnosti i kdyby přitom měla pojít.

Být Zemanem navrhnul bych Šloufa - ať je sranda a jistota, že se ti vyžírkové rozpustí.
23. 06. 2013 | 21:26

Kelt napsal(a):

Míla,

ano,v živé paměti je láska k národu v podání Parkanové.
Na druhou stranu vidí Kalousek/doufám,že ho zašijou/možnost upozadit ODS v předčasných volbách a tím pádem jako bohatou nevěstou pro koaliční mejdan.
23. 06. 2013 | 21:28

pamětník napsal(a):

Míla:
Jenomže zu Schwarzenberg a Kuba se už vyjádřili, že raději předčasné volby než úřednickou vládu.
23. 06. 2013 | 21:29

Míla napsal(a):

sLIDLEM
Nebudete tomu věřit,ale ani toto jmenování je nepřinutí k resignaci.Také proč by,na komunálních úrovních také spolupracují komunisté,odesáci i Topkaři bez zábran.A to jsou korýtka podstatně menší než parlamentní.
23. 06. 2013 | 21:32

HeHe napsal(a):

Myslím že opozice by v příštích volbách měla na bilboardech s názvem nerušit - odpovědně vládneme! poslat Kalouskovu starou a novou složenku, ukázat původní vládní antikorupční sestavu s ministry, kteří museli vypadnout kvůli podezření z korupce, Nečasovu předvolební a povolerbní síťovku a popsat Drábkovy reformy.

To by TOP-ce trochu načechralo perka.
23. 06. 2013 | 21:35

KAteřina napsal(a):

Jen zírám, jak se čeští muži snaží najít omluvu pro slabocha, který se nechal ovládat panovačnou vulgární ženštinou, nadělal neskutečné množství zla a kromě toho, že po moci toužil, neměl k jejímu výkonu žádné předpoklady. Takže dál to bude stejné: chlapci, poslouchejte maminku, paní učitelku, manželku, sekretářku, milenku a v Česku to stačí, abyste se mohli stát předsedou vlády.
23. 06. 2013 | 21:40

Míla napsal(a):

Pamětník
Vy se domníváte,že poslanci pravice ukázněně odhlasují svoje ukončení v parlamentu?Při jejich morálních kvalitách?To by možná udělal kníže pán,možná i Kuba ti jsou za vodou,u řadových to tak jednoznačné nebude.
23. 06. 2013 | 21:43

Tajný obdivovatel KP napsal(a):

Nejfajnovnější se mi jeví Kluzká Káča - náčelnice LIDEM. Ta by kvůli korytu vládla klidně i s Belzebubem.
23. 06. 2013 | 21:46

s LIDLEM napsal(a):

Míla

Ještě mě napadá, že by Zeman mohl pověřit sestavením vlády Filipa.
23. 06. 2013 | 21:54

rejpal napsal(a):

Míla
Jsou jen dvě strany, které jistě nemají zájem jít rychle do voleb. U těch se dá čekat všelijaké kličkování a třeba i hlasování proti tomu, co říkají. ODS a LIDEM. ODS patrně tuší, že méně než teď už získat sotva může - téměř jakýkoli vývoj může situaci jen vylepšit (každý budoucí poslanec a peníze za hlasy dobré). LIDEM - ta už může stříhat metr a jestli se rozprchne nebo přejde sborem do ODS či TOP 09, nebo začne konečně v opozici mimo parlament hledat, co je vlastně zač, není podstatné. Ale každý den dobrý.
TOP 09 si nejspíš přeje volby stejně jako opozice. Restituce prošly, stojí si podstatně lépe než ODS, a kdoví, jak bude vypadat její kurz za skoro rok. Ale nemůže si dovolit vypadat jako podrazák. A tak hraje hru na dobráka, nějaký ten klacík do cesty občas hodí, ale dává si pozor, aby to měla nějak zargumentované (viz předseda sněmovny). VV vědí, že příště budou mimo hru, ale mohou zkusit nabrat druhý dech. Tím, že šly do opozice, mohou argumentovat, že do vlády je tlačila frakce, ze které se rekrutovala LIDEM, ale teď už ten boj s dinosaury myslí opravdově (viz projevy Bárty). A má Klasnovou, která se docela zajímavě vybarvuje.
Levicoví opozičníci jsou jasní. Nemají jediný důvod se teď chopit kormidla. Čím dřív volby, tím lépe, ledaže by se koalice resuscitovala a stihal ještě vyrobit pár průšvihů. To by bylo ještě lepší.
Každý z hráčů už nyní ví, že vláda levice přijde neúprosně, ale není jedno, za jakého poměru sil to bude. O to se teď hraje.
A hraje samozřejmě i prezident. I on chce být populární, nakonec dvě období jsou lepší než jedno, a je to starý harcovník, a umí postupovat sofistikovaně. Kdo v něm vidí senilního opilce, hluboce se mýlí.
23. 06. 2013 | 21:55

Míla napsal(a):

sLidlem
i toto jmenování může být,když nevadily hlasy komunistů při volbě presidenta,třeba nebudou vadit i při tomto aktu.I když to by byl vrchol.
23. 06. 2013 | 22:11

rejpal napsal(a):

Míla
Tobych opravdu pokládal za úvahu z kategorie recesí. To už ten Klaus by byl větší sranda. Jednak proto, že nelze říct 100%, že by to odmítl, a jednak proto, že v řadých některých pravičáků může klíčit myšlenka, že by je spasil. A určitě by se začalo čile dealovat. U Filipa nic -- on by to nevzal a bylo by po píďalkách hned. A tím jsem si jistý stoprocentně.
23. 06. 2013 | 22:14

Jaroš napsal(a):

s LIDLEM

a proč ne, je to jediný slušný politik
23. 06. 2013 | 22:15

s LIDLEM napsal(a):

Jaroš, Míla,

ale by by kouzelné sledovat, jestli ho LIDEM, ODS a TOPka schválí. Jestliže ne, padli by okamžitě od koryt, jestliže ano, jejich voliči by jim příště nedali hlas.
23. 06. 2013 | 22:19

pamětník napsal(a):

Míla:
"Vy se domníváte,že poslanci pravice ukázněně odhlasují svoje ukončení v parlamentu?" myslím, že TOPka ano. To by mělo stačit.
A když ne, tak si je Zeman vychutná.
23. 06. 2013 | 22:19

Libertad napsal(a):

"Z tohoto pohledu je paradoxně premiér jen malá ryba"
napsal autor blogu se vděláním získaném v USA.

Dovoluji si poznamenat:
1)výše uvedenou "myšlenku" řekl i pan Rath, při svém vydávání popicii v poslanecké sněmovně. Můj názor je, že žadný ustavní činite ve vazební věznici není malá ryba, pokud ji bude u soudu prokázán trestní čin.
2) Vy pane stejně jako "kníže" jste pro mně největší zklamání na veřejné politické scéně. Mám silný názor v zom, že byste své vzdělání měl uplatˇňovat v USA. Tam jsou občané přizpůsobilí přijímat Vaše manipulace zíslkané v USA, patrně za naše peníze. Né, že by moji spoluobčané nebyli manipulovatelní, ale na to potřebují jiné mesiáše. A dodávám, že už jste mi protivbný.

Bez pozdravu a bez úcty k Vám

Sidonio Libertad
23. 06. 2013 | 22:20

s LIDLEM napsal(a):

Libertad,

články p. Sedláčka se již kvalitou začínají blížit článkům dvojitého Dr. BB. A to jsem si kolikrát říkal, že jde o nedostižnou metu.
23. 06. 2013 | 22:27

Antonín Hrbek napsal(a):

Pane Sedláčku, píšete:
V angličtině corrupted file (což člověk může často vidět na počítačovém monitoru - "this file is corrupted") znamená poškozená složka, která je nepoužitelná.

Opět se neúspěšně pletete do věcí, kterým nerozumíte.
1. U inteligentních uživatelů počítačů (což většinou absolventi VŠE nejsou, protože pro ně je počítač především prostředkem pro psaní blábolů) je zvykem automaticky zálohovat (např. po několika minutách), takže převážná část souboru (máme pro file i hezký český výraz) je zachována.
2. Pokud je někdo méně inteligentní, a drahá zkušenost ho ještě nenaučila včas zálohovat, pak by měl vědět, že i poškozený soubor lze vhodnými programy z větší nebo menší části učinit použitelným.

K Vašim politickým úvahám je zcela zbytečné se vyjadřovat. Za starých dobrých časů platilo - ševče drž se svého kopyta. Jenže jaké je vlastně Vaše kopyto?
23. 06. 2013 | 22:35

netvox napsal(a):

:-) Asi tak:
https://www.youtube.com/watch?v=5otbNNwO1Z8
23. 06. 2013 | 22:42

Yosif K napsal(a):

Kelt napsal(a):
1)Vaše péče o Zaorálka a Dientsbiera je opravdu dojemná.
2) Co kdybyste napsal politický nekrolog na Nečase,Kalouska a celý ten soubor písní a tanců co si říkál vláda rozpočtové odpovědnosti a boje proti korupci-to by bylo aktuální téma.
3) Blažek se chystal prověřit přiměřenost zásahu Šlachty a spol.
To již bezpochyb nestihne-spíše přijde na řadu vazba pro Nečase,Kalouska a Kubu a společnost jim bude dělat Rittig a Janoušek.
4) Spadla klec a musím konstatovat že pozdě,ale přece.
23. 06. 2013 | 20:35
KONEC CITATU.
ad 1) Zaorálka a Dinsbira mi líto není, na jedné straně jsou to jediní dva socané kteří nejedou v nějakých rozkradačkách, na druhé straně jsou to fanatičtí levicoví socalisté a populisté, čili škůdci ekonomického rozvoje. Zeman je nepustí do strakovky ani čistit záchody.
http://www.cssd.cz/aktualne/blogy/dienstbier-proti-zemanove-cerne-magii/
Zaorálek označil veřejně Zemana za loutku Lukoilu, to mu těžko může projít jak u Zemana tak u Lukoilu. Přečtětě si Zaorálkův blog dobře a pak si tipněte zda Zeman chce duo Zao+Dienst zničit nebo ne. Jestli si myslíte že ne tak si nechte prohlédnout hlavu.

2) proč bych psal politický nekrolog na podpantofláka a alkoholika? Nějak mi to za to nestojí, tito pánové odcházejí do politické penze, nebezpečí je už jinde, za pár dnů začnou kulačit profesionální pseudopřátelé proletošů.

3) O přiměřenosti zásahu nemám pochyb, jenom doufám že se mudrolíni pseudopřátelé proletošů přestávají divit rozsahu nasazení té stejné policie na prohazovače, zloděje, hochštaplera a přeběhlíka z ODS Ratha, toto jsem zatím nikde nezaznamenal. Doufám, že se mudrolíni také nebudou divit když v díře zaslouženě skončí i jiní socalističtí hejtmané pokud si nedají většího majzla než Rath. Krade se všude....

4) spadla klec a to je dobře a doufám že spadne klec i na různé pokrytecké socalisty, ti stačili také leccos rozkulačit a v mnoha případech měli větší kliku než modré straky v zahlazování stop, veřejnost stále ještě neví plný rozsah toho co stačil rozkulačit například takový Gross a jeho parta, a jak v tom jel Sobotkův člověk Radek P.... a také velkostatkářům ze SPOZu z okolí Miloše Zemana nebyla věnována patřičná pozornnost, ale co není ještě může být.

Pokud Zeman jmenuje premiera Rusnoka, je možné že jej pravice neshodí. Rusnok sice byl nebo je papírový socan ale s ekonomickou praxí v bankách a pojištovnách, ten se s odboráři mazlit nebude a je jimi také patřičně a hluboce nenáviděn.

Policejní akce se však zvrtla na jednom, Nagy-Nečas a Nagyová si sice možná něco odsedí ale Janoušek a Rittig skončí asi v Chorvatsku na zámku a čert ví zda se těmto něco někdy dokáže, i při mnohem větší snaze než by vyvíjel Paroubkův kamarád Grygárek.
23. 06. 2013 | 23:53

Pepa z Přeštic. napsal(a):

Milý Dalimíre. Ano na tv Prima to bylo prima, ale ještě prímovější to bude, až k nám přijde policie z EU /AIVD/. Bližší informace najdete na stránkách ers.blog.cz. Má to na blogu 4. odboj. A nejen tyto informace ale i vše s videonahrávkami Youtube pod Josef Hörl. Hezké po půlnoci přejí sympatizanti 4. odboje a ers i HEO a sdružení právníků PRO čili Právníci Radící Občanům.
24. 06. 2013 | 01:17

i topolánek je otřesen napsal(a):

Lidé jsou tu hodní a dělají si o Petra starosti, jako Nicky:
https://www.youtube.com/watch?v=flaklLV_ovo&feature=em-hot
24. 06. 2013 | 01:26

Pavel13 napsal(a):

"V neposlední řadě není schopnost národa skousnout reformy či utáhnout si opasky dána ani tak parametry ekonomickými, jako záležitostmi morálními. Jinými slovy, pokud má drtivá většina národa neodolatelný pocit, že se jí někdo vozí na zádech a ještě u toho dost hlasitě chrochtá a chechtá se, jen těžko někoho přemluvíte k podpoře reforem. Má teze je, že lidem ani tak nevadí utahování opasků, jako mají pocit, že z nich někdo dělá voly."

Lidem vadí už to, že mají "reformy" bez mrknutí oka platit. Tato "reformní" vláda se zasloužila o naprostou diskreditaci slova REFORMA. Reforma se stala v češtině synonymem pro tunel z erární kasy. Připomeňme si:
Reforma zdravotnictví - bankrot VZP, IZIP, přísun veřejných prostředků Chrenkovi, Šnajdrovi, ...
Reforma ÚP - tunel přes IT služby, tunel pro ČS skrz Skarty, otrocká práce a buzerace nezaměstnaným.
Důchodová reforma - přesun části veřejných prostředků bohatým a finančním společnostem.
Daňová reforma - plošné zvýšení daňového zatížení.
Reforma veřejné správy - tunel přes IT a registr vozidel, centralizace úřadů bez diskuse a bez kontroly.
Atd.
Mnohým nám byly reformy podezřelé od počátku. Vláda nám jejich skutečný účel vyjasnila. Kéž by ta příští fungování státu vylepšila.
24. 06. 2013 | 01:54

blivno napsal(a):

"V neposlední řadě není schopnost národa skousnout reformy či utáhnout si opasky dána ani tak parametry ekonomickými, jako záležitostmi morálními"

Mými "ekonomickými parametry" jsou cena jízdenky vlaku,cena poledního menu v restauraci,vstupné do divadla ...
což je totiž "pod rozlišovací schopností" demokracie na chůdách.
S právem mít své pčedúnorové,restitupvat a privatizovat vzníklo nejen mít své ,ale mít v hrsti navždy i značnou část platu kteréhokoliv pracujícího na tom našem majetku.Určovat jeho životní úroveň nájemným,vodou,teplem,elektřinou-aby takříkajíc ani stát nezůstal o nic pozadu za hlásnou troubou rovných šancí 1989. Jít dopředu je neklopýtnout o svědomí. Bez morálky se žilo i předtím.Ale s demokracií v materialismu.Mandát bez reálného mandátu že přece nejde hlavně oksicht a inteligenci keců nebo vypíše další mandátování v duchu linie nenésti břemeno závisti v podobě materiální demokracie.
24. 06. 2013 | 06:18

blivno napsal(a):

opravy :S právem mít své předúnorové,restituovat ...nejde hlavně o ksicht
24. 06. 2013 | 06:21

boxinda napsal(a):

Pěstovat posvátný kult stále březí krávy,která je jalůvkou,je to co volič neprokoukne.
24. 06. 2013 | 06:36

apsul napsal(a):

Závist není tam,kde si není co závidět.
24. 06. 2013 | 07:15

antisoudruh napsal(a):

Skvělý blog pane Sedláček,
jenže na druhé straně, co chcete dělat s tím lidským potenciálem co v naši republice máme. Tolik idiotských komentářů ... Pevně věřím, že naši politici jsou elitou českého národa. Alespoň elitou mezi zdejšími přispivateli. Bohyni žel.
24. 06. 2013 | 07:26

antisoudruh napsal(a):

blivno, blivno,
kdy už konečně pochopíte, že váš plat ovlivňuje mnohem víc faktorů, než nějaká imaginární "edemokracie na chůdách". Především jste za svůj plat zodpovědný vy sám!!! Jenže vy to jaksi nezvládáte a namísto nápravy sebe sama hledáte vinu v demokracii.
Neštěstí našeho národa je, že takových lemplů je v něm spousta a mají schopnost se sdružovat a navzájem se utvrzovat v "pravdě", která jim vyhovuje, bez ohledu na to, že je lží. Viz komentáře na tento blog.
24. 06. 2013 | 07:38

blivno napsal(a):

Soudruhu "Antisoudruhu" z Vás vylezlo,vyhřezlo ledví UltraUltrasoudruha.Nezapřete svůj původ-primitivismus z Vás čiší z každé věty a na kilometry daleko.VInu v demokracii (kdyby byla )hledáte pouze a jedině Vy.Nepřisuzujte své myšlení ostatním. Světová intelektuální jednička z anket celého světa půlstoletí známý vědec-lingvista SVĚTOVÉ PROSLULOSTI z USA -Noah Chomsky -asi měl úplnou pravdu na YouTube,když říká "že V.Havel s pravdoláskaři oblbovali lidi"(t.j. se soudruhy disidenty bez VŠ nebo s VŠ a zahozenou později stranickou legitinmací z padesátých let) Jenže,že to dosáhne až takového stupně-kdo by to býval čekal.Ale šídlo v pytli neutajíš,pravda o politicích z trávníků musela vyjít najevo ač předchůdci stáli za malounko.Tolik k těm jako Vy,co si sami určují netabulkové platy,platy ne dle praxe a kvalifikace,za nichž zde jenom za loňský rok klesl HDP o 10%.
24. 06. 2013 | 08:54

blivno napsal(a):

opravy : Vinu v demokracii ......legitimací z padesátých let ....
24. 06. 2013 | 08:57

drzá držka napsal(a):

Mister Sedláček, mohou jednou už konečně sdělit, co tak závratného a hlavně nového vymysleli a jak posunuli naši zemičku o kousek dále. Zatím jich vidím a slyším jenom kecat a vymýšlet vymyšlené. To, že jsou nadstandartně placen neznamená, že jsou nějaký moudrý. Takových ukecaných kašparů jako on máme v republice přehršel. Většinou to jsou ekonomové a nebao zástupci humanitních blbin.
24. 06. 2013 | 09:00

antisoudruh napsal(a):

blivno, blivno,
vy už fakt nevíte kudy kam. Argumenty pro svůj očividný neúspěch hledáte v celém světě, ale ono to je jednodušší. Podívejte se prostě do zrcadla a hned uvidíte, za vaše svízele, zodpovědného.
A zcela zdarma vám prozradím, že demokracii máme právě nyní a to už tak asi dvacátýmčtvrtým rokem. Tak se konečně proberte a začněte, namísto blivnování, dělat i něco pozitivního. Vrátí se vám to.
24. 06. 2013 | 09:04

blivno napsal(a):

Soudruhu nicku "Antisoudruhu" ,pokud ctíte demokracii,tak laskavě své moudra již na můj nick "blivno" nepřilepujte.Že 1+1 =2 jsem věděl již v první třídě ZDŠ i bez Vás.
24. 06. 2013 | 09:13

Puck napsal(a):

Ježkovy voči !
A kdo těm kmotrům umožnil, aby si stali kmotry ? Kdo je větší ryba ? Kmotr, anebo ten, kdo kmotra stvořil ?
24. 06. 2013 | 09:13

zemedelec napsal(a):

Pane Puck.
Správně.
Kdyby uvedly,jsou to naši poradci a lépe placeny,snad by jim i prošlo.
24. 06. 2013 | 09:28

antisoudruh napsal(a):

blivno, blivno,
Že 1+1 =2 jsem věděl již v první třídě ZDŠ i bez Vás.
Tak proč ta snůška pitomostí pod vašim nickem. Asi jste toho již od té první třídy ZDŠ hodně zapoměl.
24. 06. 2013 | 09:31

ladant napsal(a):

... zbývá mi jen povzdech - kdy jsme mohli být, pokud ybchomse doopravdy "nebáli a nekradli" .....
24. 06. 2013 | 09:36

Xaver napsal(a):

Otázka je proč pracujeme.
Někdo pracuje tak, že staví dům. Když mu to vyjde, tak má dům.
Někdo jinej, ale naopak pracuje proto aby měl hromadu peněz.
Ale takových je víc, takže v důsledku jsou hromady peněz, ale
protože současně ceny domů stouply, tak výsledkem není dům, ale ...
Kdysi se psalo, že jsou peníze kryté zlatem, později se psalo, že jsou peníze kryté prací. Čím jsou kryté dnes ? Počtem reklamních cedulí, počtem hracích automatů nebo snad počtem pojistných smluv ?
24. 06. 2013 | 09:44

antisoudruh napsal(a):

Puck napsal(a):
Ježkovy voči !
A kdo těm kmotrům umožnil, aby si stali kmotry ? Kdo je větší ryba ? Kmotr, anebo ten, kdo kmotra stvořil ?
Vy si skutečně myslíte, že kmotra někdo stvořil?
Kmotři jsou velmi aktivní lidé, které vytváří příležitost. Kmotři nejsou líní pracovat, bohyni žel své aktivity směřují do illegální části ekonomiky. Kdyby jste někdy chtěl proti kmotrům něco skutečně podniknout, namísto planých keců, tak vás to bude stát mnoho práce a energie. Budete stát proti velmi schopným (všeho schopným) lidem s kontakty všude, i do nejvyšších pater naši politiky. Není jednoduché a bezpečné proti těmto lidem vystupovat. Přesto nám nic jiného nezbyde. Zatím to v naši zemi vypadá tak, že se lidé omezují na plané řeči. Skutečná práce většině lidí smrdí. Především, pokud se jedná o práci pro blaho všech.
24. 06. 2013 | 09:52

rejpal napsal(a):

Xaver
Nejspíš to bude a) - reklama a marketing bych pokládal za největšího favorita. Před pár lety jedna uznávaná zahraniční kapacita přes pivo napsala: "dnes už není důležité vyrobit dobré pivo. Důležité je vymyslet způsob, jak přesvědčit konzumenty, že to pivo je dobré".
24. 06. 2013 | 10:10

čert }:o napsal(a):

pane Sedláčku ta sranda nepřestala být srandou
Ta teprve nastane

http://ekonomika.idnes.cz/sobotka-o-sporeni-na-penzi-dcu-/ekonomika.aspx?c=A130623_211042_ekonomika_brm
24. 06. 2013 | 10:17

Xaver napsal(a):

rejpal:
Reklama většinou pomáhá jen svým tvůrcům. A ti se pak odvděčí zadavatelům.
Vliv reklamy na prodejnost výrobku nebo služby je převážně zanedbatelný.
Chodíte snad na pivo na základě reklamy ?
V mnoha případech tedy je reklama jen jednou z forem tunelování.
Potřebují reklamu třeba Lesy ČR nebo Železnice ?
24. 06. 2013 | 10:24

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

Studie společnosti Naši politici, jak píše iHned, odhalila, že v čele státních podniků stojí převážně diletanti, političtgí nominanti. Tedy nic nového pod sluncem, mimo faktu, že tato studie byla zmíněna.
Přesto je v tom cosi převratného.
Diletantismus v Česko, kupodivu, nezačíná padesátými lety, kdy nastupouje na univerzity a do vedení podniků dělnická mládež...Sociální nepropustnost vzdělání za první i třetí republiky neumožňovala to, co dnes nazýváme prokázáním talentu. Z mnoha jedinců z nejnižších sociálních vrstev vyrostly pevné, vzdělané a silné osobnosti. Z většiny ne, přesto masovost vzdělání, byť s vyloučením jiných, početně méně silných skupin, čemusi přispěla. Samozřejmě, talentovaná mládež z řad třídních nepřátel byl exkomunikována. Roli hrála víceméně jen kvantita. V odbodí normalizace byl zahájen proces diletantizace společnosti naplno: kriteria se změnila. Společenský postup byl umožněn jen těm, nezávisle na třídním původu, kdo byl ochoten souhlasit s ruským imperiálním režimem a jeho mocí.
Podle počtu vyloučených z řad KSČ lze odhadovat, že ze společnosti bylo vyloučeno cca 10% tehdejší populace. Další necelá 4% emigrovala.
Nehybnost ruského režimu v podání československé kolaborativní vrstvy, za podpory většiny, nabídla saturaci potřeby spotřebou. Sudetoněmecká nemoc: majetky exulantů byly výhodně distribuovány, nedostatek míst ve školství také, posty také. Extenzivní forma přerozdělování majetků je podobná USA na jihu - tzv. carpetbaggers, roku 45-47 v Sudetech - revoluční gardy a zlatokopové v pohraničí...Opakovala se také 50. léta: zbrojní průmysl saturoval domnělé potřeby boje za mír, ovšem ideou byl masivní útok tanků a atomových raket na západ. Většina sovětskočeskoslovenských tanků měla dojezd do 600 kilometrů, pak měla tvořit ocelový nehybný štít.
Wallernstein napsal , že ruský režim je tradičně postaven na kolonizzaci vlsatního obyvatelstva, sovětský také. Český lid dostal ideu kolonizovat spotřebně vyspělý Západ za pomocí sovětských tanků, nadšení pro jednorázové ruské zbraně je patrné i dnes.
Brežněvovský systém se stále více měnil v pašalkíkovou strukturu, kde si každý z ředitelů korporací, tajemníků uzemí nasazoval carskou korunu. Československý se tomu nejen podobal....Vzniká vrstva tzv. byznysmenů: vexláků, pašeráků. Jsou vydáváni za příklad socialistického obchodu.
Takže výrobci jednorázových zbraní, vexláci atp. se stávají elitou. Z této elity, mocensky pevně propojené, nastupují nové elity za zády disentu. Velmi rychle pochopily, že disent je se svými ideami humanismu naivní až hloupý. Reálný život je přeci jinde.
Miliony tzun železa učinily mentálně tyto vrstvy nezávislými na čemkoliv: útok chystali jejich protektoři, nikoliv druhá strana. Pocit bezpečí zvítězil. A s ním zcelka zmizela jakákoliv potřeba odpovědnosti.
Dnes se českoelity chovají tak, jakoby nespravovaly zemi. Vždy se najde nějaký protektor, čím dál , tím lépe. EU je zklamalo, není protektorem, vyžřaduje cosi nepochoipitelného: důstojnost, odpovědnost, kooperaci. O kolik snažší bylo a je být jen gubernií, provincií závislou na rozhodnutí jiných!
Jedním z projevům vyprázdněnosti je technické myšlení. Všiml jsem si, že žádný z "techniklů" v komnentářích nezaznamenal, že žijeme nikoliv ve společnosti spokojování elementárních potřeb k přežití, ale společnosti spotřeby. Tento rozdíl je mimo jejich chápání. Oni přeci budou vyrábět vždy poctivou prací (rozuměj s potem ve tváři). Externiality jsou již za hranicí jejich myšlení.
Samozřejmě, nic není osamoceno, pan prof. Zelený ve svém posledním blogu prokazuje, že postmoderní Západ má s brežněvovsko-husákovskou doktrínou cosi společného. Další argument ve prospěch čekých normalizačních elit?
Přesto, ona Havlova cesta smíru je jedinou možnou. změna nastane se změnou paradigmat vnímání a hodnotových kritérií. Nelze vyvraždit normalizátory, lze je jen kultivovat.
Bohužel, ekonomové dnes tvoří onu vrstvu ideologického zdůvodnění stávajících pořádků. Z jejich planetárních vyjádření je opravdu jasné, že otevírají témata, které jiné obory znají již po desetiletí. Ekonom je politický pracovník jehož rolí je stabilizace řádu.
Dnes je zjevné, že krize kulturní ovlivňuje krizi hospodářskou. Proč se tedy ekonomové vyjadřují? Vždyť prokazatelně o kulturním rozměru něvědí nic, dokonce jsou i tací, kteří jeho existenci popírají (typicky s. Klaus).
Pak je tu totiž role postmoderních médií, v Ćesko posílených tradicí kolaborace.
24. 06. 2013 | 10:54

rejpal napsal(a):

Xaver
Reklamy na státní lesy apod. opravdu nechápu. Ale s tím pivem jsem si myslel totéž, leč známí mě přesvědčili, že to vliv má. Jednak pivo domů kupují většinou ženy, které samy pivo moc nepijí. A jednak - vytrvalá reklama dokáže plíživě přesvědčit o spoustu mužů, když se zahraje na správnou strunu. Já sice pivo podle reklam nekupuji, ale třeba prací prášky určitě ano. Vůbec se v nich nevyznám, a tak škrtnu pár, které mají zvlášť odpudivé reklamy a ze zbylých, "které znám" si vyberu.
Všimněte si, že spousta reklam hraje na stádní projev "to musíte mít, mají to všichni". To funguje v první řadě na děti, ale na spoustu dospělých zrovna tak. I když si to jen málokdo přizná.
A nejsou nakonec předvolební programy jen marketingovým výplodem?
24. 06. 2013 | 11:00

SuP napsal(a):

čerté }:o -
Tam taky píšou "....Sociální demokracii na druhém pilíři nejvíc vadí, že soukromé spoření se nejvíce vyplatí lidem s vyššími příjmy - ti dnes přispívají na důchody chudším...."

K tomu bych dodal - to se týká i všech "politických pracovníků" ČSSD včetně Bohuslava Sobotky. A jelikož je v kategorii 35+ let, ví moc dobře, jak je pro něj 2.pilíř výhodný, takže lze předpokládat, že opravdu nebude usilovat o nějaké rasantní změny.

Za vším hledej člověka a vychcaného zejména. Už se těším, jestli se dostane zase někdy do vlády, jak roztočí "podporu mladých rodin s dětmi"....
;-)
24. 06. 2013 | 11:07

SuP napsal(a):

rejpal -
Dnešní reklama nemá za úkol informovat o zboží, které je na trhu, ale přesvědčit nic netušícího občana aby utratil své peníze za póvl, kterého se daná firma potřebuje zbavit, přičemž s drzostí sobě vlastní rozpustí náklady na reklamu v ceně toho póvlu.
Tudíž s vámi souhlasím.
24. 06. 2013 | 11:15

čert }:o napsal(a):

SuPe
máš pravdu
Ale Sobotka je zákeřnej tudíž lze očekávat
neočekávatelné změny pokud se tam nedej
Belzebub dostane - brrrr

Nejde mi na rozum že Nečas skočil na špek
prodavačce z kantýny Jeho blbost ho stála
místo i čest Je to tak tragické a smutné
že na to teď doplácí všichni To si sakra
nedokázal zjistit co je to za potvoru?

Politický vězeň: Komunistka Nagyová mi vyhrožovala udáním

Do rozjitřené veřejné debaty o
aféře exředitelky kanceláře ministerského
předsedy Nečase přispěl svým pozoruhodným
svědectví bývalý politický vězeň, signatář Charty
77 a publicista Ladislav Frank Nykl. Ladislav
Frank Nykl a Jana Nagyová
S Janou Nagyovou se Ladislav Frank Nykl setkal v roce 1985 v Chodově. Tehdy
by nikoho nenapadlo, že tato zvláštní paní jednou bude velet sekretariátu
konzervativního ministerského předsedy.
V chodovské továrně totiž patřila mezi prominentní členky Komunistické
strany Československa."Poznal jsem ji krátce, ale dobře. Jako kovanou
komunistku. Paní Nagyová nejdřív dělala prodavačku v kantýně fabriky Chodos,
kde jsem pracoval. Skoro nikdo ji tam neznal a ona se také s nikým nebavila.
Asi měla jiné ambice," vzpomíná bývalý politický vězeň.
"Musel jsem odejít kvůli Chartě 77 na Sokolovsko, protože z Karlových Varů
jsem byl, lehce řečeno, vystrnaděn. Nikde jsem na příkaz Státní bezpečnosti
nedostal práci. Odmítl jsem se vystěhovat do Rakouska, a tak jsem musel jít
z Varů. Dostal jsem nádenickou práci ve firmě Chodos v Chodově," dodal Nykl.
Z tovární kantýny nečekaně Jana Nagyová postoupila do vyšších pater
podnikové hierarchie. "Stala se významnou funkcionářkou KSČ a postoupila na
lepší místo. Psal se rok 1985, když jsem dostal předvolání, abych se
dostavil do zasedací místnosti naší fabriky. Bylo tam několik komunistických
funkcionářů a spolu s paní Nagyovou se do mě pustili. Prý jsem před
zaměstnanci urážel naše socialistické zřízení. Měl bych prý vědět, že já se
svou minulostí si takové řeči nemůžu dovolit. A když se to stane znovu,
pošlou hlášení na Státní bezpečnost," řekl Ladislav Frank Nykl.
"Stál jsem před nimi a mlčel. Pak jsem slušně poděkoval a odešel. To bylo mé
jediné seznámení s paní Nagyovou. Když někdo dnes říká, že to byla vcelku
hodná paní a změnila se až po příchodu do pražského prostředí, říkám, že je
to nesmysl. Za to nemůže Praha, ale vrozená povaha a touha po kariérismu,"
zdůraznil Nykl ve svém článku na portálu Horydoly.cz. (redakčně kráceno,
pozn.aut.)
Ladislav Frank Nykl je bývalý politický vězeň, signatář Charty 77 a
amatérský historik. Patří mezi nestory českého trampingu a vydává mnoho let
trampský časopis Stopař. Přispívá do regionálních novin na Chomutovsku a
Sokolovsku. Jeho životní příběh je zařazený do archivu Paměť národa.
24. 06. 2013 | 11:20

SuP napsal(a):

Nějak mi v tom příběhu hapruje časová linka. Pokud je paní Nagy cca 50, muselo by jí být v roce 1985 22let. To je na popisovanou kariéru přecejen trochu brzo. Kdyby jí dnes mělo být víc než 50, chtěl bych vidět toho "smělce", který by se kvůli ní chtěl rozvádět ....
Nicméně postupně zveřejňované kroky paní N naznačují, že je to všechno pravděpodobné.
24. 06. 2013 | 11:30

rejpal napsal(a):

SuP
Údajně 48. To by jí bylo v roce 1985 dvacet. Na to, aby člověk nadělal škody, je to dost, ale na to, aby byl významnou postavou v nějaké hierarchii, je to málo. Tipl bych, že jde o záměnu osob.
24. 06. 2013 | 11:52

Xaver napsal(a):

Mladá nadějná členka vyhrožovací komise KSČ a funkcionář SSM to přece jde nádherně k sobě.
24. 06. 2013 | 11:58

čert }:o napsal(a):

SuPe
už SSM nabíralo svoje "rekruty" na učení
fanatických ideí snad už v 15 letech
To nevím ale myslím že jo
Za pár let hlavu tak vyčistili že i kdyby
v tý době bylo Nagyové 16 mohla být dost
chtivá na postupy
Evidentně to má v krvi a vycvičená byla dobře
Spíš mě zaráží Nečasovo chování a jeho morální
myšlení ohledně jí samé a ku své rodině
Kde se mu to vymklo? Když se s ní vyspal?
Prostě tohle si Nečas posral ze všech stran
a následně i týhle zemi a čekají nás předčasné
volby a Sobotka
To snad mi nevadil ani tak ten Paroubek =o)
24. 06. 2013 | 12:06

rejpal napsal(a):

čert }:o
Odpověď lze nejspíš hledat už před rokem 1989.
24. 06. 2013 | 12:08

čert }:o napsal(a):

rejpal
nejde o záměnu
Pamatuji si dobře svazáčky co vypadali jako
Sobotka za mlada a světe div se byli to pěkní
práskači =o)
Jo i malý pionýři ve školách už šplhali
soudružkám a soudruhům učitelům žalováním
a nošením švestiček z vlastních zahrádek
Děti jsou ohebné a snadno ke koupi
Bohužel
24. 06. 2013 | 12:10

čert }:o napsal(a):

rejpal
celá politická scéna je postavená z většinové
hradby komunistů a neokomunistů Proto to tak
dopadá Takže odpovědi jsou hluboko v minulosti
24. 06. 2013 | 12:13

rejpal napsal(a):

čert }:o
To máte samozřejmě pravdu, ale moc nevěřím na to postavení v hierarchii. Tam nestačilo jen být agilní, ale muselo se to i vysedět. (Ledaže by to měla kádrově tak posichrované, že by to stačilo).
24. 06. 2013 | 12:15

čert }:o napsal(a):

rejpal
ale nemuselo
Členská základna nehleděla na morální kredit a nebo vzdělání
70 léta brala všechno co se třáslo na postup do KSČ a SSM
Bohužel ten styl nabírání pořád převládá
24. 06. 2013 | 12:32

xyzy napsal(a):

Respekt, autor O. Kundra, článek z 28. 1. 2012, aktualizován
15. 6. 2013
http://respekt.ihned.cz/c1-54548070-v-necasovych-sluzbach

Nadační fond proti korupci - delší, ale zajímavé počtení
http://www.nfpk.cz/_userfiles/soubory/poznamky_zdroje.pdf nap

SuPe,
prameny uvádějí rok narození J. N. 1964, takže sice padesátka na krku, ale neslyšel jste nikdy přísloví, "když vzplane stará stodola, je to pěkný fajrák"? :-))
24. 06. 2013 | 13:04

SuP napsal(a):

čert }:o -
V tom případě jsi nejblíž k pravdě (24. 06. 2013 | 12:06). A jak taky jinak? Ten člověk projebal (do slova, písmene i významu) historickou příležitost nejen svou, ale hlavně tohoto národa. A za to nebudiž veleben, naopak! A nemá smysl se v tom dál párat, protože ta malá ryba jen čim dál víc smrdí.
24. 06. 2013 | 13:19

čert }:o napsal(a):

jen pro ilustraci:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Jana_Nagyov%C3%A1_(%C3%BA%C5%99ednice)

Supe
vše je jednoduché a za vším hledej člověka =o)
Potažmo babu
Víš chlapi jsou jednodušší tvorové a od dob
co slezli ze stromů se nezměnili Jak přičuchnou
tak jde rodina stranou a chtíč vítězí nad rozumem
Proto se ženských bojí Bojí se jich protože
ženský jsou mazanější a nedej bože když se dostanou
na velice špatnou plochu dokáží být i krutější
a bezcitnější Ženský jsou čertovský plemeno =o)
ale protože chlapi mají větší fyzickou sílu tak si
ženský pořád otročí
Ony to už ale nechtějí a tak to berou za svůj konec
Vycvičeny mužskou polaritou jdou tvrdě na věc
Bez soucitu A Nagyová je drsným příkladem pro
chtivé nesoucitné hysterické sobecké zlé závistivé
a všeschopné bestie v sukních
Upřímně jde z ní strach a je tak odpudivá
že prostě toho Nečase nepochopím ani za sto let
Paradoxně nejslušnější premiér plave v nešpinavější stoce
Ale stejně když to tak vezmeš tak už předzvěsti napovídaly
tomu že Nečase dostanou za každou cenu Nagyová byla pouze
ten nejlepší a nejjasnější prostředek od chvíle kdy za ní
veřejně bojoval slovy o dřícím koňovi =o)
V tu chvíli ho měli a byla jen otázka času a okolností
kdy padne A povodně jim seslal ďábel sám aby v tichosti
a ve stínu povodní soudruzi dílo dokonali
Amen =o)
24. 06. 2013 | 14:08

vodnik napsal(a):

IT odborník Sedláček:
"corrupted file je poškozená složka, která je nepoužitelná"

Bravo :-) Jen víc takových blafalů.
24. 06. 2013 | 14:25

Klaus napsal(a):

Přesně tak,
tato vláda poškodila ČR na dlouhá léta dopředu...Okolní země si odplivují, co to je za bordel v té ČR. Tam bych nepostavil ani kůlnu.
Přesně to udělala a dělá tato vláda, poškodila nevratně pověst ČR, znejistila investory, okradla nynější a budoucí děti.

Jediné, co by teď tu pověst mohlo trochu vylepšit je, že policie ČR zavře všechny politiky a podnikatele, kteří se korupčně chovali a chovají.

Tedy závěrem, v současnosti jediný, kdo vylepšuje obraz zlodějské ČR je POLICIE ČR.

Že by alespoň něco v té banánové republice fungovalo...
24. 06. 2013 | 14:35

čert }:o napsal(a):

vodnik
horší by bylo kdyby corrupted file navzdory všemu šla použít =o)))
24. 06. 2013 | 14:37

Neudržitelný napsal(a):

Autor
"Pokud jsem dobrý ve výrobě kvalitních bot a vidím, že v české "konkurenci" vyhrává nikoli kvalitnější výrobce bot, ale někdo, kdo umí výborně něco úplně jiného (nepozorovaně uplácet), na výrobu bot se vykašlu."
Blbej příklad. Snad jedině dodávka armádních bot. Jinde se snad už boty ve státní sféře nefasují.
Pane Sedláčku, proč nepopisujete situaci tak jak opravdu je. Kde se tady sebrala ta korupce? Přinesl ji sem snad podnikatel? Bude podnikatel uplácet svého dodavatele aby mu dal levnějí své zboží? To je nesmysl co? Korupce vzniká a bují tam, kde se rozdává z cizího. Proto je pro ni úplné požehnání systém EU dotací, nebo alespoň nějaká státní zakázka. Proto ještě pořád máme skryté politiky a jejich kamarády za anonymními akciemi.
Proto nám tady vyrostla mafie a do politických stran si dosazuje své poskoky a lokaje.
Dokud se neprovede uzavření kohoutku z kterého tečou naše peníze, dokud úředník nebo politik bude rozhodovat jak, za co a kam je pošle, tak do té doby se nic nezmění. Budou tady možná jiné strany, které ovšem vzniknou na stejných korupčních základech a za účasti stejných mafiánů. Čekat na to, že se v tomto prostředí uchytí nějaká nově vzniklá strana, plná křišťálově poctivých lidí, je prostě nesmysl.
24. 06. 2013 | 16:09

Pavlů napsal(a):

Analýzu ekonoma spíše by vyžadovalo následující: Jaké dopady na naši ekonomiku asi tak bude mít vláda socialistů s komunisty. To bude teprve účinný podnikatelský repelent, to opravdu ztratíme zbytky ekonomické reputace i lidské motivace... V záplavě věcného a moři hospodského nadávání na korupci by už bylo potřeba nahodit sem tam i jiná témata.
26. 06. 2013 | 11:20

kuba napsal(a):

tolik emocí v komentářích na nijak "vyhraněný" text ,já to cítím podobně jako autor,a doufám že se těmito kritickými komentáři necítí ublížen,a vlastně je to služba společnosti, dát možnost tolika lidem upustit svůj zřejmě přehřátý kotel,dík
28. 07. 2013 | 18:09

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy