Houbaři v Brdech

06. 09. 2007 | 09:10
Přečteno 6014 krát
Když jsem včera v televizi sledoval některé naše ministry, jak před kamerami v lesním porostu neobratně předstírají sbírání hub, děkoval jsem v duchu všem bývalým sociálně demokratickým premiérům, že nás k podobnému mediálnímu „hujerství“ nikdy nenutili.

Předtím, než odhodlaně vyrazili do lesů, ovšem naši houbaři ve Spáleném Poříčí slíbili poskytnout z peněz daňových poplatníků 200-300 milionů na rozvoj Brdska. Proti tomu by se nedalo vcelku nic namítnout, Brdsko není zrovna tou nejrozvinutější oblastí naší země, kdyby ovšem tato nabídka pomoci nebyla učiněna ve zřetelné a přímé souvislosti s vyjednáváním o umístění americké radarové stanice na českém území. Ponechám stranou fakt, že 300 milionů opravdu Brdsko nespasí, pro tak rozsáhlý region to nejsou ve skutečnosti žádné velké peníze. Pro lepší představu - za tuto částku lze hrubým odhadem pořídit 6 čističek odpadních vod, nebo 10 slušných tělocvičen či zcela nově postavit tři střediskové základní školy. Jde tedy spíše o princip.

Zdá se, že vůdce houbařů Mirek Topolánek podlehl kouzlu nakupování. Nejprve „nakoupil“ hlasy poslanců Melčáka a Pohanky, aby jeho vláda mohla získat ve Sněmovně důvěru. S „nakupováním“ pokračoval i při tzv. reformě veřejných rozpočtů, neboť bylo nutno dosáhnout toho, aby rebelové v klubu ODS zapomněli na to, že ODS před volbami slibovala snižování, nikoli celkové zvyšování daní. I to se nakonec povedlo. V důsledku rozvinuté nákupní horečky nyní zřejmě trpí Mirek Topolánek utkvělou představou, že lze podobně snadno koupit i veřejné mínění (prostřednictvím najaté PR agentury) i souhlas desítek nespokojených starostů obcí ( prostřednictvím vládních dotací). Tak jednoduché to ovšem nebude. I když máte dočasně ( třeba na celé čtyřleté volební období) k dispozici veřejné peníze a veřejné funkce, všechno si za ně v demokratickém systému naštěstí nekoupíte.

(Osobní poznámka: Nepatřím k zaťatým odpůrcům radaru na našem území, myslím, že za určitých podmínek by mohl být příspěvkem k posílení klíčového partnerství Evropy (včetně České republiky) a USA v bezpečnostní oblasti. Podporuji referendum v této věci , a pokud by byla šance na to, že americká radarová stanice bude součástí struktur NATO, pravděpodobně bych v referendu hlasoval pro. Pokud ovšem referendum nebude, ČSSD smlouvu o umístění radaru v Poslanecké sněmovně nepodpoří).

Jsem přesvědčen, že podobnými akcemi, jako bylo sbírání hub a politické uplácení starostů ve Spáleném Poříčí, dělá vláda jakékoli seriozní diskusi o radaru medvědí službu.

Věrohodnost radarové kauzy dále snižuje i způsob, jakým se někdo úporně snaží vydělat i na takové věci, jako je nesouhlas veřejnosti s radarem. Pan Tomáš Klvaňa může stokrát ( ovšem velmi cynicky) opakovat, že v souvislosti s výběrem agentury určené k propagaci radaru AMI Communication necítí žádný střet zájmů, ale všichni ostatní kromě pana Klvani ho cítí. A to velmi silně. Slušný člověk by na jeho místě odešel či vypsal nové výběrové řízení. Jak může někdo, kdo sám v posledních dnech velmi rychle ztrácí věrohodnost, usilovat o důvěru veřejnosti v tak komplikovaný a kontroverzní projekt, jako je radarová základna?

Pokud to tak půjde dál, počet zásadních odpůrců umístění radaru se brzy dále zvýší.




Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Jouda napsal(a):

Hezky napsáno. Jsem zvědav na nenávistné výplody některých zamindrákovaných jedinců, který není pomoci!
06. 09. 2007 | 09:18

hawk napsal(a):

Sobotko, děkuji všem sociálně komunistickým ministrům, že už nejsou ministři. Fajn zpráva pro tuhle republiku:-)
06. 09. 2007 | 09:19

jirka 123 napsal(a):

Tak že si socialista přihřívá polívčičku na téhle "cause" mě nepřekvapuje, ale je pravda, že tahle vláda je opravdu směšná, podobně, jako ty předchozí...
06. 09. 2007 | 09:26

Petrman napsal(a):

Pro hawka:
To co tam je teď si se socany může směle podat ruce.
06. 09. 2007 | 09:28

Tupelo napsal(a):

Dobry den p. Sobotko, celkem souhlasim s tim co jste napsal (pro me by ale byla podminka ze nas o radar pozada NATO klicova), ale CSSD ma taky pekny skraloup, bylo by vhodne zverejnit okolnosti tajneho(!) vyjednavani s americany za vaseho vladnuti. Ta jednani byla tak utajena, ze o nich skutecne nevedel premier zeme? Na jakych urovni a o cem se jednalo? Bylo slozeni delagaci stranicke, ci odborne? Atd...
S pozdravem
Tupelo
06. 09. 2007 | 09:29

Tak nevím napsal(a):

Oni asi markýrovali sbírání hub protože ve Spáleném Poříčí je všechno spáleno už dávno a tak není co sbírat. Bude zajímavé co bude pak spalovat radar v případě že se tam umístí. Lidé to vědí, proto jsou proti němu, protože v současné době si ze svého Spáleného Poříčí chtějí udělat zelenou zahrádku. A vláda jim na to dává miliony. Tak nevím.
06. 09. 2007 | 09:34

Apeoffice napsal(a):

jsem proti základnám, ale také pocházím z kraje který by přivítat nějakou tu finanční injekci .... vládo dejte radar k nám i s těmi penězi, my proti tomu budeme protestovat ale všichni víme že je to o nás bez nás, některé myšlenky jsou věčné ... takže odpor je marný ....

Viděl jsem pana Topolánka jak se snaží o lepší komunikaci s novináři, tudíž i s námi, vypadalo to jako špatná šaráda z cirkusové manéže. Tenhle čelavěk je ostudou naší země!!
06. 09. 2007 | 09:40

já napsal(a):

Kdyby to býval byl napsal někdo jiný než bývalý ministr notoricky známý svými výkony jak praktickými tak ústními a kdyby to byl býval napsal někdo jiný než představitel strany, notoricky známé výkony svých nejvyšších představitelů, a to jak praktických, tak ústních, byl bych se býval byl možná nad tím zamyslel.
06. 09. 2007 | 09:41

hawk napsal(a):

Tak nevím:

jako obvykle lidé vědí uplné prd. Ale hodně o tom mluví.

Petrman:

bohužel, no.
06. 09. 2007 | 09:41

hawk napsal(a):

já:

to bylo nejpřesnější shrnutí taxtu. Až mi vadí, že to nenapadlo mě:-)
06. 09. 2007 | 09:43

já napsal(a):

to hawk: tak příště :-)
06. 09. 2007 | 10:00

jan napsal(a):

Bohušovi vadí, že sám nesbíral na smaženici.
06. 09. 2007 | 10:01

hawk napsal(a):

bigjirtka:

jdu do toho s tebou, navrhuji název:

Národní Strana Občansko-Liberální, zkratka NSOL. Budeš předseda, já místopředseda, těď ještě někde sebrat zbytek a nějaké ty voliče:-)
06. 09. 2007 | 10:06

zz napsal(a):

To hawk a já:
Tato Vaše vyjádření přesně ukazují Vaše myšlenkové schopnosti. Pokud z Jánského vršku zazní, že je něco bílé, je to pro Vás bílé. Pokud totéž zazní z jiné strany, je to pro Vás černé. Skvělá ukázka té "vzdělanější a inteligentnější" části občanů volící ODS.
06. 09. 2007 | 10:07

Jag napsal(a):

Když se člověk zamyslí,co tady Sobotka řeší,nedá se než konstatovat,že to dpovídá jeho inteligenci.
06. 09. 2007 | 10:12

hawk napsal(a):

zz:

myslíš? Ne, kdepak:-)
06. 09. 2007 | 10:13

marph napsal(a):

to hawk a já:
já bych dělal tajemníka a hospodáře(rozumněj držel kasu) :-))
06. 09. 2007 | 10:22

hawk napsal(a):

marph:

ještě s tím musí souhlasit předseda bigjirka. Uděláme ustavující schůzi:-) Jo a pokladník musí být od přírody bohatý, ne rozumem, ale penězma:-)
06. 09. 2007 | 10:29

Líný černý pes napsal(a):

to hawk, bigjirka :
hlásí se třetí člen strany - co budu dělat? Nic, protože jsem líná, nebo budu vrčet, protože jsem pes, nebo budu dělat ženský prvek (pokladníka).
06. 09. 2007 | 10:31

hawk napsal(a):

jasně Líná černá pse, nějaký pelíšek se ve straně najde:-)
06. 09. 2007 | 10:32

hawk napsal(a):

Líný černý pes:

ty dáš dohromady zakládající listinu a protlačíš to u Langera:-)
06. 09. 2007 | 10:34

hawk napsal(a):

a to jsme ještě nezačali, předseda už spí:-)
06. 09. 2007 | 10:34

marph napsal(a):

to hawk:
dobře, dám do to, dejme tomu, stovku ze svého. Ale s bigjirkou to bude tasi těžký, teď když je řadový poslanec :-))
06. 09. 2007 | 10:41

Líný černý pes napsal(a):

Začínám psát stanovy. Už mám nadpis. Vzbuďte předsedu! Jo, u p. Langra nic protlačovat nebudu, je lepší jít a tím, co opravdu vydává stranické licence.
06. 09. 2007 | 10:41

hawk napsal(a):

jo, dobře, my tu stranu nedáme, přišli včas, sakra, chtěl jsem říct mírová hráz, ježišmarjá, nějak se mi to zamotalo:-)) Prosím tě, ve stanovách musí být co prosazujeme, například život bez Jeho Jedovaté Zuřivosti kromě Matějské pouti a tak:-)
06. 09. 2007 | 10:44

Jana J napsal(a):

Byla to nechutná maškaráda, Vondra s košem, ve kterém měl houby, rozuměj nic, a v hubě cigaretu. Navíc ty peníze, které slibuje starostům, vezme pan Topolánek asi odkud,že? Samozřejmě, že obce mají dostat peníze na čističky a tělocvičny. Je to taková samozřejmost, že mluvit o tom do televize jako o hrdinském činu je nestydatost. Ale vzhledem k tomu, že daně se v příštích letech nevyberou a s evropskými fondy naši superkvalifikovaní ministři nakládají všelijak, pokud je vůbec jsou schopni čerpat, bude se o každě čističce mluvit v médiích a starosta, který ji dokáže postavit, bude na Nobelovku. A bude se vydírat - peníze za povolení dálnice, rekreačního střediska pro vy¨volené, za radar...Pan Klvaňa a jeho tým bývalých kámošů budou mít 12 - 15 miliónů na informační kampań, odpůrci radaru nedostanou na informační kampaň nic. Tomu říkám záruka vyvážených a pravdivých informací.
Pane Sobotko, ráda bych vám věřila, ale mám silné podezření, že být dneska ve vládě, jednal byste obdobně jako oni a nejen v otázce radaru. Navíc vám osobně radar nevadí, jako skoro nikomu v ČSSD.To pro mě není naděje do budoucnosti, ale jen šachy momentální opozice.
06. 09. 2007 | 10:48

hawk napsal(a):

Jana J:

Ano, rozumný člověk Sobotkovi nevěří:-)
06. 09. 2007 | 10:52

jarpor napsal(a):

Jak jasné v osobní poznámce pana Sobotky - jsem sice pro ale když strana řekne ne, přece se neodstrčím od korýtka.
A referendum - na vlastní rozhodnutí a jeho prosazení v oblasti bezpečnosti a vojenství vůbec je potřeba dát v šanc politickou kariéru. Takže - raději "ocas mezi nohy" a ať rozhodnou jiní. Jsem přeci demokrat !
06. 09. 2007 | 10:54

Mleziva napsal(a):

Pane Sobotko, jestli sá Vám zdá fajn, že v důležitých otázkách obrany státu a pravděpodobně i ostatních spojenců NATO bude rozhodovat stará Blažková z Horní Dolní a Pepek Vyskoč ze Zlámané Lhoty v referendu, tak mně se to teda fajn nezdá. Jak typické pro ČSSD. Jakmile musíte řešit nějaký závažný problém, snažíte se přenést svoji zodpovědnost na voliče. Dobře si pamatuji na tu Vaši šaškárnu se vstupem do NATO, to bylo to samé v bledě modrém pardon oranžovorudém. Navíc ty průzkumy veřejného mínění tak úplně jednoznačné nejsou, takže abyste pak nebyl překvapen až Vám to surfování na vlně laciného populismu nevyjde.
06. 09. 2007 | 10:56

bara napsal(a):

to hawk,bigjirka,Liny cerny pes:
Hlasi se ctvrty clen strany - ze vseho nejlip umim poskytovat prvni pomoc. Treba bych se naucila i posledni...Mohla bych byt nejak uzitecna?
06. 09. 2007 | 10:59

Al Jouda napsal(a):

Docela dobrý názor na věc má ten pan Sobotka. Jen s tím referendem je vedle. Měl by si uvědomit, že podle posledního výzkumu je na světě ještě mnoho totalitních režimů, které se snaží získat moderní zbraně včetně jaderných, chemických a biologických. My musíme být připraveni, a proto nám nezbývá než zbrojit, zbrojit, zbrojit. Radar je životní nutností a pokud bude využitelný i pro armádu ČR, tak je to terno. A máme to zadarmo! - zvolejme s Přemkem Podlahou.
06. 09. 2007 | 11:01

hawk napsal(a):

bara:

každého "kdo to myslí upžímně" vítáme. Nicméně, jak vypadáš, prosím, ne každý může dávat první pomoc z úst do tlamy:-))
06. 09. 2007 | 11:01

bara napsal(a):

hawk:
pro sebe si tam supnu resuscitacni rousku a zachranovany vetsinou nevidi...
Kdyz se trochu prismrcnu...neni to zle.
A myslim to fakt uprimne.
06. 09. 2007 | 11:04

hawk napsal(a):

Mleziva,Al Jouda:

ano., co k tomu dodat?
06. 09. 2007 | 11:05

hawk napsal(a):

bara:

tak jo, budeš prvopomocník, bigjirka pro tebe pak vymyslí jiný název, takový jinotvar, až se vzbudí:-)
06. 09. 2007 | 11:08

Líný černý pes napsal(a):

to Bara :
Poslední pomoc bude nutná - naše oponenty a protivníky trefí šlak, až zapějěme naši píseň (tedy pokud budu zpívat já).
My psi dáváme pomoc z mordy do úst, pokud to nestačí, zoufale zavyjeme, to probere i mrtvého. Proto psi nesmí na hřbitov, budili by.
06. 09. 2007 | 11:10

hawk napsal(a):

Jag:

to bylo tak trefné, až jsem to nedopatřením přehlédl a přečetl si to až teď:-)
06. 09. 2007 | 11:14

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pánové hawku a bigjirko,

oceňuji Váš vytříbený smysl pro humor, ale budete se muset poněkud mírnit ve výrazivu (vulgarismy, urážlivá označení). Jsem totiž děsně úzkoprsý a texty, které s podobnými prostředky pracují, mažu. Což ostatně už dávno víte.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 09. 2007 | 11:23

petrof napsal(a):

Pane Sobotko, už jste opravdu otravný !! To, že šla vláda včera na houby je její věc a to, že za nimi lezli do toho lesy novináři, mě rozesmálo asi stejně, jako když Vaše vláda udělala zasedání v pendolinu a také z toho byl humbuk. Nechápu, proč zlehčujete fakt, že vláda chce tomuto regionu pomoci ?? Vy jste toho nebyli schopni.
A přestaňte už s tím referendem k radaru, každý normálně myslící člověk ví, že otázky bezpečnosti státu nemůže rozhodovat lůza a stádo !!!
06. 09. 2007 | 11:24

hawk napsal(a):

Dobrý den, pane Stejskale:-)
06. 09. 2007 | 11:25

stejskal napsal(a):

Jak se daří, pane hawku?
06. 09. 2007 | 11:28

hawk napsal(a):

Stejskal.

ale jo, venku prší, Sobotka plká, my taky, člověk je tvor v.m. užvaněný. A vy nejste suchar, jak ze sebe rád děláte:-)
06. 09. 2007 | 11:29

Ládik napsal(a):

Doufám, že kluci sbírali muchomůrky a vy dnes máte houbačku.
06. 09. 2007 | 11:30

Ládik napsal(a):

a ty košíky jim upletl Sobotka, lišák..
06. 09. 2007 | 11:34

mirka napsal(a):

S radarem si ČSSD začala,aniž bychom o tom věděli. Teď zatloukají a populisticky se ohánějí referendem. Copak o takovýchto věcech mohou rozhodovat obyčejní lidé, kteří nemají dost informací? Od toho jsou zvoleni politici, kteří mají kolem sebe poradce a odborníky.
06. 09. 2007 | 11:36

bigjirka napsal(a):

Ježiš, já nespím, uploadoval jsem Moodle na server, kterému to moc nechutnalo. Není to moc vulgární, pane Stejskale? Já už fuckt nevím, co se smí a co ne, dám se poddat, co kde bylo špatně. Tak nevím, děcka, asi se tou NSOL odstěhujeme někam jinam, že bych na to zpotvořil nějako blogárnu. Tyhle páně Stejskalovy hádanky mne začínají docela stolicovat. Nevím, jestli to Národní není trochu moc skin? Já ještě pleš nemám kompletní. Což třeba Tuzemská :-)))
06. 09. 2007 | 11:37

deda.jabko napsal(a):

petrof: a o tom kdo povede zemi (ovladat majetek za biliony korun) luza rozhodovat muze?
06. 09. 2007 | 11:37

krzi napsal(a):

Pane Sobotko, když se zamyslíte nad pastelkovným, tak pak byste o "nakupování" Topolánka neměl psát - trochu sebereflexe by neškodilo. Pastelkovné není systémové řešení, ale ubohý pokus koupit si voliče, který vám naštěstí nevyšel - tak nepiště o "nakupování" jiných. Dále si vzpomeňte na p. Zgarbu - důvoěryhodnst sama. Nepište o důvěryhodnosti jiných. Když si vzpomenu na vlády CSSD i vaše působení v nich, tak byste si za tento článek měl dát pár facek.
06. 09. 2007 | 11:42

Lůza napsal(a):

Já jsem volila paroubka a sobotka je můj koník, budu rozhodovat pod jejich vedením!
06. 09. 2007 | 11:46

bigjirka napsal(a):

Jestli bylo špatně to, že by nám svoloče šplhaly po zádech?
Svoloč je rusky svině a není to žádné sprosté ani vulgární slovo, je ve slovníku spisovné češtiny. Naprosto a vůbec nechápu, jak může někomu vadit (dobře, chápu, že může vadit v kontextu s konkrétní osobou). Nebo osoby, šplhající po zádech druhých, požívají nějaké, mě neznámé ochrany? Či jste pane Stejskale absolvoval postgraduál v Ústavu pro šlechtičny?

Necháváte pane Stejskale dost agrese probíhat mezi diskutujícími - sám jsem byl několikrát napaden dosti nevybíravě. A zásahy takto cenzurními - pokud má vzpomínka na příspěvek byla správná - deformujete obsah diskuse. Na můj zcela věcný a slušný příspěvek reaguje řada příspěvků a původní už tam není. Tentokrát jste to brutálně přehnal.
06. 09. 2007 | 11:47

bigjirka napsal(a):

Co naplat, budeme muset používat Schváleného Slovníku Jeho Zuřivosti
06. 09. 2007 | 11:50

Dalibor napsal(a):

Jestliže se sem k nám USáci prolámou bez referenda a za situace, kdy si jejich vojenskou základnu většina část veřejnosti nepřeje, budou to stejné čubky jako ti, co se zde okupantsky roztahovali v minulosti.
06. 09. 2007 | 11:51

stejskal napsal(a):

Ano, pane bigjirko, a Vám nezbude nic jiného - pokud zde chcete diskutovat - než moje poněkud prudérní posuzování jednotlivých příspěvků respektovat.

Mejte se hezky.

Libor Stejskal, editor blogů

P.S. Od koho jsem jen na těchto stránkách poprvé slyšel termín argumentace Ad res...
06. 09. 2007 | 11:54

bigjirka napsal(a):

běda, kde jste, pane Stejskale :-DDDDDDDDDDDDDD
06. 09. 2007 | 11:54

LEVAK napsal(a):

Ad já :Už v mládi nás učili,že není důležité co kdo říká,ale je důležité co říká! Až teprve přišla teorie dvojí facky a zřejmě ve Vás přetrvává!
06. 09. 2007 | 11:55

Vaca napsal(a):

Mne nemohou ovlivnit primitivní kecy polovzdělaných ODSáků. Držím Vám palce, pane Sobotko. Doufám, že se opět dostanete k moci a napravíte přehmaty současné vlády šašků.
06. 09. 2007 | 11:59

petrof napsal(a):

to deda.jabko: obdivuji Tvoji odvahu a rozhodnost k radaru. Já ty informace, abych tak učinil zodpověďne, nemám !!
Ale to jestli zvolit bradavičnatého Paroubka, usměvavého Topolánka či cikánobijce Čunka - to je něco jiného, to zvládneš i Ty !!!
06. 09. 2007 | 12:01

jojo napsal(a):

Člověk se tu od pánů domácích z čssd pravděpodobně nikdy nedočká nějakého návrhu ku prospěchu ČR. Pouze flusanců na opozici. Dělal to Paroubek ve volební kampani, děláte to rok po volbách všichni.
P.S. ODS jsem nevolil. Dík.
06. 09. 2007 | 12:11

mr.Phylocibin napsal(a):

jsem proti radaru protože do už Brd léta jezdím na houbičky a nechci se s amíkama o ně dělit, beztak by jim bylo po nich ještě tak mdle že by začli z radaru střílet po okolním světě tak jak jsou koneckonců zvyklí...
06. 09. 2007 | 12:31

unknown napsal(a):

Souhlas viz výše s ja:
06. 09. 2007 | 12:42

Bobr napsal(a):

Jsou politici a jsou státníci. "Státníci" jsou ti, kteří věci promýšlejí a zvažují s vidinou dál než za jeden roh. A třeba jdou i proti vox populi. Příklad? Churchil v době mnichovské krize. Pak jsou "politici", kteří nehledí na budoucnost země, ale na okamžité volební preference. Běda zemi, které vládnou "politici". Viz pan Sobotka.
06. 09. 2007 | 13:00

Jura napsal(a):

Jde o to, na co se slíbené miliony použijí.Možná se počítá s tím,že se stejně musí udělat nové cesty pro příjezd na základnu,udělat přípojku elektřiny atd.A proto možná se uvedené miliony slibují.
06. 09. 2007 | 13:01

LEVAK napsal(a):

Dovolím si připojit příspěvek z denního tisku :
"Jednou z věcí, které českým občanům zatajuje "jejich" žoldácká armáda i "jejich" politici, je simulace střetu EKV (exoatmospheric kill vehicle) americké antirakety a nepřátelské hlavice.
Přitom tyto simulace existují a ty, které byly plánovány pro Pacifik, jsa naváděny radarem GBR-P na atolu Kwajalein, zamoří tisíce kilometrů čtverečních oceánu. Střet EKV o váze 110 kg , letící 25 Mach a rakety, vážící 884 kg, letící 5-8 Mach, to vše na hranicích atmosféry, nemůže zůstat bez následků. Trosky letí dvěma směry ještě hodně dlouho různým směrem, rozpadnou se na kusy, dopadnou v širokém okruhu. Každý kus pozůstatků bude mít vlastní směr i kinetickou energii, jako funkci hmoty a rychlosti kolize a síly a směru výbuchu. Neshoří v atmosféře, jak se snaží namluvit brdským občanům i televizním divákům vojáci a politici. Těžký a přitom rychlý kus pozůstatku bude mít více kinetické energie než menší, pomalejší kus pozůstatku. Odpor vzduchu, obzvláště vítr, má pak velký vliv na místo dopadu. Nedej bůh, aby část z nich byla radioaktivní. Ale to budou všechny, mají li být ony hrozby "darebáckých států" , kterými vyhrožují Američané, reálné. Pro své občany americká armáda popsala scénáře dopadu zbytků střel do Pacifického oceánu v roce 2001 přesně - i s mapami a vysvětlivkami a zdůrazněním, že testy neohrozí letové trasy. Pro scénáře atomové války nad Evropou Američané i čeští generálové mlčí. A vědí proč. Místo dopadu trosek (v případě sestřelení jaderné rakety radioaktivní) totiž měří 12x10 stupňů. Česká republika se vejde do tohoto prostoru dvakrát... Fotogenický a populární senátor Töpfer či vládní propagátor radaru Klvaňa by řekli - nutná daň za obranu demokracie..."
06. 09. 2007 | 13:19

Líný černý pes napsal(a):

To Bara, bigjirka, Hawk :
Do stanov je zařazeno : internetová komunikace bude prováděna výhradně ve výrazivu schváleném Jeho zuřivostí. To abyste si byli vědomi, že členství zavazuje.
06. 09. 2007 | 13:22

Karel napsal(a):

petr of
A lůza a stádo může jít k volbáma volit. Jejich hlasy nesmrdí??
06. 09. 2007 | 13:27

saturnin napsal(a):

pane Sobotka, souhlasím s Vámi, že je to bohužel šaškárna. Ale nemuselo to být, kdyby jste se Vy a Vám podobní ignoranti připojili k těm rozumnějším, kterým leží na srdci ten kus krásné země a Evropy, a podpořili umístění radaru. A paradoxně v místě, kde předtím 20 let byly ruské rakety !!!
06. 09. 2007 | 13:31

A.Simonides napsal(a):

Kazdy prece vi,ze radar s Iranem nema nic spolecneho.Tady jde hlavne o konrolu Ruska.Putin neni zadnej blbec,aby to nevidel.Kdyby se jednalo o radar proti Iranu,tak by Americane prijali nabidku Ruska a vyuzili by radar, ktery uz v Rusku funguje.
06. 09. 2007 | 13:31

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Líný černý pes,

pokud budou členové chtít diskutovat i na těchto stránkách, doporučoval bych moc se na Vámi zmiňovaný slovník nespoléhat ;-)

Jsem jak známo dost neurotický, neměřím všem stejným metrem a o své podjatosti ani nemluvě. A také by se mohlo stát, že se třeba špatně vyspím...

Ale jinak Vám přeji hodně zdaru.

Libor Stejskal
06. 09. 2007 | 13:35

Karel napsal(a):

Ale zasmál jsem se Topolánkově poznámce na adresu Vlastičky, má u mě bod. Jako politik je nemožný, ale legrace s ním musí být.
06. 09. 2007 | 13:40

Gerojka napsal(a):

Pěkně napsané, ovšem zase budou psát zamindrákovaní jedinici, kteři se na nic moudrého nezmůžou a kterým vůbec nejde o téma a věc, akorát chtějí napadat a urážet! Všichni(skoro) víme, že "radar" má své klady i zápory a bez referenda a bez "hlavičky NATO" je nepřijatelný. A nikdo už jistě něchce vidět "HŘIBOVÝ OBLAK". A co se týká těch pseudohoubařů, musím konstatovat, že mě jako letitou houbařku mě pánové Topolánek a především Vondra s cigaretou u "úst" s prázdným košíkem pěkně namíchli - jsou hanbou všech houbařů, kteří mají houby a přírodu skutečně rádi!
06. 09. 2007 | 13:46

Michals napsal(a):

pro Bobr:
mohl bych se zeptat, zda jste četl článek, ke kterému jste napsal komentář. Vážně by mne to zajímalo. Díky.
06. 09. 2007 | 13:50

radek napsal(a):

Tak pan Sobotka má názor ?!
Přitom víme že denně musí cvičit povely sedni,lehni a štěkej. Takže lépe řečeno "Pan Paroubek má názor".

Celá ta obrovská státní zakázka pro PR agenturu je za 1,5 mil.
Pro srovnání, když si kupovala ČSSD hlasy našich občanů o vstupu do EU, tak to stálo 200 mil.

PR agentura nemá za ůkol někoho přesvědčovat, ale dát na stůl argumenty odborníků. A po tom přece všichni voláme.
Asi kromě Vás. Vy jste přece dostal povel"Štěkej !".
06. 09. 2007 | 14:00

Jag napsal(a):

Teroristi už si taky hřejí se Sobotkou polívčičku.Chtěli zaútočit v Německu na americkou základnu teď,když se má rozhodnout o radaru ve střední Evropě.Pan Sobotka má dobré spojence.
06. 09. 2007 | 14:07

Líný černý pes napsal(a):

To stejskal :
pane editore, jen si buďte jaký jste dosud. aspoň je s Vámi s.anda (vidíte, jak jsem korektní). Vždyť byste nám tu chyběl. Jo, mám dotaz - nechcete jít na vedlejšák dělat editora do Parlamentu? To by tam asi bylo ticho.
06. 09. 2007 | 14:07

hawk napsal(a):

Líný černý pes:

ale to je milé a pěkné:-) Já mám pana Stejskala rád:-)
06. 09. 2007 | 14:09

saturnin napsal(a):

to gerojka: Vy nás tady cituplně strašíte "hřibovým oblakem", jako by jste jej sama viděla ?? Že Vy jste byla v tom 45-ým na dovolené v Hirošimě, když to tam amíci těm žlutejm šoupli, protože odmítli kapitulovat ?? Ale to už by Vám bylo přes 70 ?? Hezké je také to, že máte srovnané klady a zápory!!?? Já ty informace nemám. Tak nám tedy napište, jaký bude vyzařovaný výkon, dosah, jestli budou moci nad ním létat civilní letadla apod. Díky.
06. 09. 2007 | 14:30

stejskal napsal(a):

Děkuji, paní Líný černý pes, potěšila jste mne.

Nicméně si myslím, že mě dost přeceňujete. Na některé instituce by mé síly ani zdaleka nestačily. A ne všechna zaměstnání mě navíc lákají...

Libor Stejskal
06. 09. 2007 | 14:52

Líný černý pes napsal(a):

To stejskal :
Nejzávežnější argument jste uvedl v poslední větě. Chápu, že nemusíte být u všeho. Já jsem jednou zašla jako "veřejnost" na parlamentní jednání, to byla věc. Doporučuji všem, kdy si myslí, že už něco zažili, osoby s vysokým tlakem by měly přettím požít léky.
06. 09. 2007 | 14:59

radek napsal(a):

A ještě bych tady připoměl jednoho sociálního ministerského šaška (na jméno si nevzpomínám) za vlády p.Zemana, který za jednodení školení o tom, jak má odpovídat v Kotli,nechal nás daňové poplatníky zaplatit 120 tis. odborné agentuře.

Pane Sobotka, já Vám dám taky radu a zadarmo.

Běžte do Pelhřimova !
06. 09. 2007 | 14:59

Lipa napsal(a):

Pane Sobotko, souhlasím s Vámi, že 300 milionů je žalostně málo, ale vláda by neměla dát vůbec nic, protože to jsou peníze nás daňových poplatníků! A brdský prostor a celou oblasť ničila více jak 20 let(od r.1968) sovětská vojska a jejich radary a co víc i jejich rakety tam byly daleko dříve než radar USA nebo NATO!(I to je pro mě problematické.) A určitě to zařízení bylo větší a nebezpečnější, zvláště sklady jaderné munice a hlavic! A obrovské naváděcí radary raket, tehdy nebyly zdraví škodlivé! A víte pane Sobotko, na čí pozvání ta vojska tady byla? A víte pane Sobotko, že každý člen strany po r. 1968 s pobytem cizích vojsk na našem území v prověrkách souhlasil? Takže už víte kdo by měl platit obnovu Brd! Takže jsou to komunisté, se kterými spolupracujete při utváření většiny v parlamentu, se kterými počítáte při svém případném vládnutí. A Váš předseda strany se spoluprací s nimi vůbec netají! Takže, pokuď nezaujmete k tomuto příspěvku nějaký postoj,tak Vás budu považovat za politika rovnajícího se děvce v bordelu, která jde jenom po penězích a na občany kašlající! A Vaše postoje a blogy budou již jen pokrytecké!
06. 09. 2007 | 15:02

hawk napsal(a):

radek:

vzpomínáte si na nějakého socanského "nešaška"?:-)

Lipa:

velmi dobře řečeno:-)
06. 09. 2007 | 15:19

bigjirka napsal(a):

pane Stejskale, tentokrát jste ale fakt přestřelil. skutečně jsem nepochopil, co Vám vadilo.

takhle to fungovalo za komunismu
06. 09. 2007 | 15:30

hawk napsal(a):

Vaca:

čest práci, soudruhu.
06. 09. 2007 | 15:37

Petr186 napsal(a):

Stačí si vzpomenout, co všechno bluehogs slibovali před volbama, např. tisícovku důchodcům, žádné daně pod příjem 10000 atd. Takže víme, jak to dopadne až se radar postaví.
06. 09. 2007 | 15:39

Petr186 napsal(a):

to Lípa:

Ty sovětská vojska tu třeba také nadšeně vítal tatíček Topolánek. A rád bych věděl, co by dnes dělal jeho synáček a ostatní zuříví antikomunisté, kdyby nebylo plyšové revoluce?
06. 09. 2007 | 15:44

bigjirka napsal(a):

on už pak každej "věděl co má dělat"
06. 09. 2007 | 15:45

Bobr napsal(a):

To: Michals
Četl. Pokud myslíte pasážve které autor říká, že není zaťatým odpůrcem radaru a za urč. okolností by..., tak končí: "Pokud ovšem referendum nebude, ČSSD smlouvu o umístění radaru v Poslanecké sněmovně nepodpoří)".
A vtom to právě je: BS dobře ví, že v referendu by radar nikdy neprošel. Opět nejít proti davu.
06. 09. 2007 | 15:46

Líný černý pes napsal(a):

to bigjirka :
Co jste to spáchal, že Vás vymazali?

to Lípa :
Jo, máte pravdu, co kdo napáchal,ať také zaplatí.
06. 09. 2007 | 15:54

Petr186 napsal(a):

Už se těším, jak se na konci roku bude "porcovat medvěd". Těch 3000000 je proti tomu směšná částka.
06. 09. 2007 | 15:55

Petr186 napsal(a):

Pardon, 300000000.
06. 09. 2007 | 15:56

BRT napsal(a):

Sohlasím s vámi p.Sobotko.Stačí občas vlézt Putinovi do příslušného otvoru a dvakrát denně pro jistotu v pokleku udeřit hlavou směrem na východ.Teď mě tak napadá,nač máme ty vaše Gripeny a jestli jsem nějak nezaspal referendum o jejich nákupu.
06. 09. 2007 | 16:40

bigjirka napsal(a):

pejsku, napsal jsem, že se bojím založit novou politickou stranu, aby nám svoloče zase nevyšplhaly po zádech
06. 09. 2007 | 16:44

m&m napsal(a):

Dlouho jsem neviděl něco tak nevkusného, jako byl zaber Vondry v podivných hadrech a s košem, napůl znuděně a napůl vtekle okopávající muchomůrky, zahalený v kouři z cigarety, které s největší pravděpodobností dostávají členové vlády zdarma jako bonus od firmy American Tobacco... Ještě teď se mi dělá zle. Fuj. Neobvyklá maškaráda. Jen by mě+ zajímalo, jestli se všichni převlékali v autobuse 2 km před cílem...
06. 09. 2007 | 16:47

Javít napsal(a):

Pane B. Sobotko.
Kdepak chtěl nakoupit Váš Vůdce (J. Paroubek) po volbách dva přeběhlíky z opozice ??
Říkáte, že nepatříte k zaťatým odpůrců radaru. Vy nemáte svůj názor ? Vy, jako vždycky, čekáte, až co řeknou masy, a pak se "samostatně" rozhodnete.
06. 09. 2007 | 17:10

Luděk Král napsal(a):

Pane Stejskale, vymyslete nějakou stránku, kde bychom ty socany mohli poslat do prdele "an blok".
06. 09. 2007 | 17:16

bigjirka napsal(a):

pane Stejskale, Petr186 smí nadávat? Já nesmím nadávat ani v cizích jazycích, ani použít slova svoloč... já jsem ale do Vašeho postgraduálního kursu Ústavu šlechtičen nevstoupil...
06. 09. 2007 | 17:44

Open Mind napsal(a):

Volební právo jen pro daňové poplatníky a to podle souhrnu daní za poslední volební období - to je jediná sociální spravedlnost. Senátoři by měli dokázat že jsou zabezpečeni tak, že mohou pro senát pracovat zdarma a že nemají potřebu brát úplatky, poslanci by měli prokázat vzdělání v právním oboru minimálně bakalář.
06. 09. 2007 | 17:45

Líný černý pes napsal(a):

to bigjirka :
Zatímco zakládající předseda spal, partaj se mu založila sama (viz výše Hawk, Bára a já - cca v 10:00).
Prosím, nepoužívejte jako nadávku název po samici vepře domácího ani v cizích jazycích, nebo nebude zabíjačka a lidi Vám vynadaj. Víte co má takové prase přátel (a kolik jich mám ja o zabíjačce)?
06. 09. 2007 | 17:49

stejskal napsal(a):

Nezlobte se, pane Králi, nezaložím,

ale budete-li trochu hledat, takových webových stránek najdete celou řadu. A můžete si tam nadávat, urážet či posílat kohokoliv kamkoliv.

Já se spíš snažím tady udržovat takové prostředí, aby spolu mohli diskutovat i lidé s odlišnými názory.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal
06. 09. 2007 | 17:52

stejskal napsal(a):

Modrý kanec je nadávka? Mně by to za určitých okolností (a od určitých osob zejména opačného pohlaví) dokonce potěšilo... ;-)

Libor Stejskal
06. 09. 2007 | 18:01

bigjirka napsal(a):

přestože si to pane Stejskale nemyslíte, tak modré prase je nadávka - resp. to tak bylo zcela dotyčným ibn šarmůta myšleno. ještě jste mi nedal vědět, co bylo špatně na mém smazaném příspěvku.
06. 09. 2007 | 18:09

Líný černý pes napsal(a):

to stejskal :
modrý kanec není v mém chovném zabijačkovém programu, prasnice mi nevyděsí, proto podle mne není nadávkou.
Pokud by Vás toto od dam potěšilo, budiž, jen aby to nebyl termín v kategorii "kráva fialová" - podle oné populrní reklamy.
06. 09. 2007 | 18:09

bigjirka napsal(a):

už jsem na to přišel ... kanec není, svině je... Stejskal je sexista!!!!
06. 09. 2007 | 18:16

bigjirka napsal(a):

Tož děcka a jak s tou stranou? Bude Tárodní nebo Tuzemská? Nene, ale za sprostá slova se do kasičky dávat nebude! Děti by neměly co jíst!
06. 09. 2007 | 18:18

bigjirka napsal(a):

Národní sakra (ježíš... sakra se smí? babičce se to zdálo dost vulgární...)
06. 09. 2007 | 18:20

Líný černý pes napsal(a):

Svini jsem dala do klatby včera já, v tom je editor nevinně. Stranan bude nadnárodní (kde bychom jinak brali kapitál). Do kasičky se dávat bude, ale ne za sprostá slova, počkejte si na návrh stanov, dostanete je k vyjádření. Fuj, to je věc, přejít z velké kávesnice a notbůk.
06. 09. 2007 | 18:24

stejskal napsal(a):

Pane bigjirko, již několikrát jsem Vám tu napsal, že s Vámi nebudu o svém administrování diskutovat, nebudu Vám každý svůj zásah vysvětlovat atp. (navíc si už samozřejmě nepamatuji, jakým způsobem a do koho jste se ve svém příspěvku opřel). Myslím si nicméně, že jste schopen rozlišit mezi urážlivými texty a texty slušnými.

Je ovšem více než pravděpodobné, že budete-li nadále uplatňovat Vámi proklamovaný přístup "na hrubý pytel hrubá záplata," může se i dál stávat, že Váš příspěvek občas vyhodnotím jako "za hranou", zatímco texty Vámi záplatovaných lidí jako ještě akceptovatelné. Být na Vašem místě, věděl bych co s tím dělat, ale nejsem... A vězte, že absolutní objektivita a rovný přístup neexistují, i když je mou snahou se k nim co nejvíce blížit.

Tím opět a tentokrát již definitivně považuji tuto debatu za uzavřenou.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 09. 2007 | 18:24

Ivan Hochmann napsal(a):

Rád bych se přidal do vašeho povídání,(neboť je mi sympatické),ale ne v těchto stránkách.Pan Sobotka je mně nesympatický jako prst v konečníku.I proto,že je socan a dovoluje si hovořit o Hujerismu,Hujer jeden.Fuj.Ivan
06. 09. 2007 | 18:26

stejskal napsal(a):

Paní Líný černý pes,

jsem zvyklý na to, že mne ženy obdařují různými jinotajnými přízvisky, z nichž podstatnou část nepochopím a zbytek si špatně vykládám.

Nicméně nechme prosím v této diskusi také nějaký prostor k tématu. Díky.

Libor Stejskal
06. 09. 2007 | 18:28

Líný černý pes napsal(a):

to : Ivan Hochmann
Taky mám pocit, že by bylo záhodno se přemístit. Furt nám tu někdo maže spícího předsedu (i když nevím, zda právem). Editor jaksi předpokládá, že je-li někdo spící předseda, spí slušně a nespílá nikomu.
06. 09. 2007 | 18:31

Fejfar napsal(a):

Jak vidím, i zde pan bigjirka pokračuje ve svých urážlivých textech. Prostě on to jinak neumí.
06. 09. 2007 | 18:35

Luděk Král napsal(a):

Pane Stejskale, v komentářích páně Sobotkově blogu a potažmo i dnes usmoleného blogu osobou pana JP jsem prakticky nezaznamenal komentář, který by jakkoli, tedy i na úrovni vzdělaného diskutéra, polemizoval s namítavými stanovisky ať již na věcný obsah autory napsaného nebo přímo na autory samotné. Věřím však, že se také dobře bavíte. Já tedy ano, těším se už zase na další odborné komentáře našich erudovaných expertů, kteří nám sdělí, kam nás ti u korýtek zase vláčí a jak na to doplatíme.
06. 09. 2007 | 18:41

bigjirka napsal(a):

pane Stejskale, to je to, že tam nebylo nic vůči nikomu. byla to úvaha o potenciálním založení nové strany a o tom, zda to má cenu, když by nám různé svoloče zase vyšplhaly po zádech. na tom nevidím nic urážlivého ani vulgárního. Kvituji, že modré prase v souvislosti s členy ODS urážkou není (preventivně sděluji, že nejsem členem ODS), zařídím se podle toho. Tedy prase je povoleno (ve všech jazykových mutacích?), svině ne... sexisto!
Ovšem s tím vepřovým si budu muset dávat pozor, abych nenarazil na zabijačkovou lobby ve své vlastní straně. Co hovězí? Býk je pochvala? Vůl...? Kráva...jordánská, fialová...
06. 09. 2007 | 18:54

bigjirka napsal(a):

Fejfare, neunavujte.
EOC
06. 09. 2007 | 18:55

stejskal napsal(a):

Pane Králi,

do určité míry s Vaším hodnocením souhlasím. To mne ale neodrazuje od toho, abych tu prostředí pro kultivovanou diskusi neobhajoval a nechránil. Třeba se jednou, za nějaký čas bude hodit. Já v to úpřímně věřím.

Libor Stejskal
06. 09. 2007 | 19:20

stejskal napsal(a):

Pane bigjirko,

už mne ta debata začíná poněkud unavovat. Určitě jsem nemazal Váš příspěvek kvůli obecné úvaze o svoloči.

Ale vězte (a myslím to naprosto vážně), že úplně jiný metr beru na příspěvky, kde se vulgarismus či urážlivé označení vyskytne poprvé, a na ty Vaše, které k nim sahají na můj vkus poměrně často.

Odcházím do vinárny se opít. Byl bych opravdu nerad, abych po návratu musel opět mazat nějaké texty či banovat IP adresy.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal
06. 09. 2007 | 19:26

Líný černý pes napsal(a):

Pane editore, neopíjete se, co si o Vás pomyslí chudák primář Nešpor.
06. 09. 2007 | 19:30

bigjirka napsal(a):

pane Stjskale, mne jste tentokrát opravdu nasral, protože tam prostě žádný útok na nikoho nebyl. Klidně moji adresu "zabanujte", ještě vím, co je to anonymizér. A kdyby na to přišlo, umím i robota. Prostě tam žádné napadení či urážlivé označení nebylo. Prostě to přeháníte. Pochopení schází... teda nevím komu, asi spíš vám. Ale mě přes určitou prahovou hladinu taky, když vidím, jaké sračky včetně vyložených nadávek tu zůstávají, kdežto příspěvek, kde jsem chtěl něco říct a žádné napadení tam nebylo, je kvůli kravině smazán.

P.S. A příspěvek ad rem určitě byl.
06. 09. 2007 | 20:18

car napsal(a):

typická šaškariada
06. 09. 2007 | 20:19

Líný černý pes napsal(a):

to bigjirka :
pěkně po psím prosím, nerozčilujte se, je to jenom diskuse na netu. Takhle si toho spícího předsedování moc neužijete. Smázli Vás, pes se hloupě zeptal, kdyby věděl, co vyvolá, tak se neptal. Hele, zapomeňte na to, a buďte rád, že se už za diskuse nezavírá.
PS Máte u mne kafe
06. 09. 2007 | 20:35

bigjirka napsal(a):

Na kafe se těším. Sakra, to byl příspěvek o zakládání Naší Strany. Pejsku, bude Národní, nebo Tuzemská? Asi to budeme muset nějak na I. celostátní konferenci probrat.
06. 09. 2007 | 20:54

Líný černý pes napsal(a):

Je nás už pět - Vy, Bára, Hawk, marph a já. Ale zakládání probereme na e.mailu, on by nás za urážku starostenský nohy nechal editor nadosmrti zavřít.
Kdo pozná citát, dostane kost.
06. 09. 2007 | 21:14

Black Dog napsal(a):

V.Čtvrtek: Rumcajs
06. 09. 2007 | 21:36

Líný černý pes napsal(a):

Černý pes u mne má kost! Přejete si ji dodat kam?
06. 09. 2007 | 21:45

Black Dog napsal(a):

Na hrob agenta Falmera. Haf. Howgh.
06. 09. 2007 | 21:52

Líný černý pes napsal(a):

Bude tam zahrabána o ndělní půlnoci.
06. 09. 2007 | 22:06

Petr186 napsal(a):

to bigjirka:
pane Stejskale, Petr186 smí nadávat?

Nežaluj
06. 09. 2007 | 22:38

Javít napsal(a):

Pane Stejskale.
Pan bigjirka po sobě asi své blogy nečte. Jinak by nemohl tvrdit, že tam nejsou nevhodná slova.
06. 09. 2007 | 22:42

bigjirka napsal(a):

Javíte, nemám zde blogy. Blogy zde mají jen vyvolení. Slova, co jsou slova? Které slovo vám připadá nevhodné? Tvrdil jsem, že jsem nikoho vulgárně nenapadl, protože nikoho nenapadám. V některých případech odpovídám, obvykle na nadávky nereaguji moc vstřícně. Pokud je někdo ochoten diskutovat k věci, rád diskutuji i s názorovými oponenty, viz třeba diskusi s panem IO pod blogem prof. Hořejšího. Zkuste rozlišovat ostřejší slůvko k věci od napadení diskutéra, třeba Vám to bude jasnější.
06. 09. 2007 | 22:56

bigjirka napsal(a):

pejsku, Black Doga bychom taky mohli přijmout, kdyby ovšem chtěl
06. 09. 2007 | 22:58

bigjirka napsal(a):

Petr186 - zůstaňme u vykání, nepásli jsme spolu krávy... pan Stejskal, to je takový místní šotek, řekl bych, že vám srovná roucho.
06. 09. 2007 | 23:11

Brundibár napsal(a):

Tak anonymizéry bych tady rovnou zakázal a za tu výhrůžku robotem bych s čistým svědomím rovnou dal permban.
06. 09. 2007 | 23:51

Michals napsal(a):

Jestli ta symbolika houbaření v brdech nespočívala v tom, že když je to naposledy, tak na nejvyšší úrovni...
07. 09. 2007 | 00:03

bigjirka napsal(a):

ale ale... zatím sem roboti posílají fůry sraček... anonymizéry zakázat nejde... teda jde, ale ten zákaz se nedá prosadit. ledaže byste věděl něco, co já nevím... :-)))
07. 09. 2007 | 00:06

Brundibár napsal(a):

Já teda, když mi někdo řekne, že o mě na svém soukromém serveru nestojí, tak to respektuju a nechodím tam. Nejsem zpovykané tříleté děcko a nebuším pěstičkami do klávesnice ve snaze najít volnou netransparentní proxy. ;) Takové jednání je totiž ponižující a veskrze trapné. Taky byste na pana Stejskala mohl žalovat mamince, že vám sebral Vaši oblíbenou hračku a bůůůůů, vy ji chcete nazpátek. ;) No... když Vám to za to stojí...
07. 09. 2007 | 00:44

bigjirka napsal(a):

Brundibáre, zkuste to k věci, myslím, že se s panem Stejskalem dovedeme porovnat sami. Btw., kdo vám řekl, že o mne na serveru svého zaměstnavatele nestojí? Nikdo mi nic nesebral a nic nechci zpátky, ani nejsem z těch, co by si něco sebrat nechali, pokud to chtějí. Tak si přiložte obkládek a diskutujte pilně k tématu blogu, nebo vás pan Stejskal mázne, je to takový veselý místní šotek :-DDDDDDDDD
07. 09. 2007 | 07:28

Zach napsal(a):

Že voni toho Sobotku pozvali na praženicu a vono se urodilo nejvíc muchomůrky tygrované,jedlé,výtečné,že jo,ten výraz odpovídá nějaké otravě.
07. 09. 2007 | 08:14

Brundibár napsal(a):

>>ani nejsem z těch, co by si něco sebrat nechali, pokud to chtějí<<

No hezky jste se odkopal. :)

Pan Stejskal zde napsal, že už mu s Vámi dochází trpělivost a že by nerad banoval IP adresy. Vy jste kontroval tím, že pokud budete chtít, tak dupnete nožičkou a v tu ránu jste tady zpátky, možná i s robotem. V tomto kontextu je nutno chápat můj příspěvek.

To, že mě pan Stejskal smaže, mně nevadí. Neberu si to osobně. Pokud by mě opakovaně smazal v případech, které bych nevyhodnotil jako nespravedlivé, tak bych zde diskutovat přestal. A můj život by to vážně nijak výrazně neochudilo. :) Zato z Vašich příspěvků mám pocit, že své názory považujete za natolik jedinečné, že by se bez Vás blogy na Aktuálně vůbec neobešly. To je představa veskrze falešná. ;) Dodržování Kodexu je důležitější než bigjirka, dodržování Kodexu je důležitější než deset bigjirků.
07. 09. 2007 | 08:17

Petr186 napsal(a):

to bigjirka:
Petr186 - zůstaňme u vykání

Promiňte, Vaše vysokoblahorodí
07. 09. 2007 | 08:38

stejskal napsal(a):

Dobrý den, vážení diskutující,

mohli byste si prosím mnou přestat vyhrožovat? Nemám z toho dobrý pocit. Není to nic direktivního, jen taková osobní prosba. Díky předem.

Libor Stejskal
07. 09. 2007 | 10:32

Líný černý pes napsal(a):

Už se perou, čumáky si rozbijou ...
Je pátek před polednem, článek je o houbaření - kdo půjdete zítra nasbírat nějakou zásobu na zimu?
07. 09. 2007 | 11:50

Ivan Hochmann napsal(a):

Pane Stejskale,nemohli.Mažte. Ivan
07. 09. 2007 | 12:13

LEVAK napsal(a):

Ad líný černý pes:šel bych,vždyť zapršelo,ale bohužel nejde to,nemá mi kdo při tom zpívat song for today.Moje žena zpívat neumí a žádný doprovod nějaké zrzky mi nedovolí!
07. 09. 2007 | 14:58

Líný černý pes napsal(a):

To LEVAK :
Že Vaše žena neumí zpívat nevadí, hlavně že zpívá ráda. Aspoň Vás v lese nepřepadnou. Já si také vyji do kroku a nejen v lese. V neděli bude polívčička, houbová, jestli nám ty lesy nevysbírají lufťáci.
07. 09. 2007 | 15:02

LEVAK napsal(a):

Co lufťáci,to by bylo malé nebezpečí.Spíše si myslím že vládu bodu následovat krajští,městští a obecní zastupitelé,příslušní lobbyisté a pracovníci stranických orgánů koaličních stran všech stupňů a jejich poslanci a senátoři.Třeba to bude potřebné do posudku pro příští volby.Jenom nevím zdy budou cigarety povinou výbavou!
07. 09. 2007 | 16:17

Líný černý pes napsal(a):

Ježíši nestrašte, to budu muset vyrazit už večer s baterkou, jinak nebude polívčička. Ale při představě, že se všichni Vámi uvádění sejdou v jednom lese .... Jen aby vysbírali muchomůrky, ty jsou pěkně barevné, hříbka nepoznají.
07. 09. 2007 | 16:25

LEVAK napsal(a):

Představte si to antré.Jejich sjednocené šiky zahalené cigaretovým kouřem se valí jako modrozelenočerný příboj skoro by se dalo říci jako tsu-nami za zpěvu song for today!Všechna zvěř v panice prchá a oni začínají přerývat mechy a dívat se i pod mechy,co kdyby tam byl ještě i nějaký lanýž!Vysbírají všechno za každou jakoukoliv houbu bude bod,ale zatím prý je tajné co za ty body bude!
07. 09. 2007 | 18:08

Líný černý pes napsal(a):

No, jestli ten les takhle zpracují, pak už ani ten radar nemůže víc uškodit. Víte, co za ty body bude? Polívka z vlastnoručně nasbíraných hub. Za každý bod jedna lžíce. A pak budou muset být volby.
07. 09. 2007 | 18:11

bigjirka napsal(a):

Brundibáre, zkuste se starat o něco jiného než o mne, nějak nemám dojem, že bych vás žádal o kritiky či připomínky. Zkuste to k věci, pokud to umíte. Co Houby? Co Sobotka?
07. 09. 2007 | 19:16

Líný černý pes napsal(a):

to bigjirka :
houby rostou, Sobotka si píše. Samozřejmě, vše je´nyní špatně, protože to nevymysleli CSSD.
07. 09. 2007 | 22:07

bigjirka napsal(a):

jakto, pejsku? radar přece vymysleli! Tvrďák! Týlař! A to ani není od RTV! (Pro neználky: radiotechnické vojsko :-) )
08. 09. 2007 | 01:01

Tupelo napsal(a):

@bigjirka: nevymyslel radar nahodou Payne, ktery se tim chlubil?

@levak: ta predstava, co jste popsal, me pobavila, pak jsem si uvedomil ze stejnym zpusobem postupuje tato vlada ve vsem ;)
08. 09. 2007 | 07:58

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

dovoluji si upozornit, že radar nevymyslel ani bývalý poslanec Payne, ani bývalý ministr Tvrdík, ale za jeho duchovního otce je považován britský vědec Arnold Wilkins, který v roce 1935 zkoumal na zakázku tamní vlády učinky tzv. paprsků smrti.

Co se týče "brdského" radaru jako součásti systému NMD, tak ten opět "nevymysleli" výše zmiňovaní pánové, ale americké expertní týmy sdružené pod Missile Defense Agency. Americké úřady se pak obrátily na svého spojence Českou republiku a požádaly ho, zda by souhlasil s jeho umístěním na svém území. Vzhledem k tomu, že systém má pokrývat území USA, Kanady a většiny dalších spojenců NATO, česká vláda dospěla k závěru, že tento požadavek podpoří a postoupí ho k posouzení parlamentu.

Libor Stejskal
08. 09. 2007 | 11:21

IO napsal(a):

pro bigjirka od IO
Potvrzuji slova pana Bigjirky, že naše diskuse na blogu prof. Hořejšího byla také z mého pohledu slušná a přinesla mi užitečné informace. Byla to hezká výměna názorů. Také se ukázalo, že snadno dojde k nedorozumění, ale když se neuráží a nenadává, věci se zase vyjasní. Panu Bigjirkovi za tuto naši diskusi děkuji. Je-li na tomto blogu snad někde nějaký problém, podle mého názoru není v panu Stejskalovi, příspěvky pana Bigjirky nemohu úplně posoudit, protože byly zřejmě zčásti smazány. S prací a postoji pana Stejskala jsem celkově naprosto spokojen, díky, pane Stejskale. Apropos: nedávno jste někde v reakci na nějaký smazaný příspěvek napsal, že "snad překonáte svoji vrozenou zbabělost a..." Myslím, že nejste zbabělý, asi jste měl na mysli "bojácnost" a to je přece jen něco trochu jiného. Také já Vám přeji: Hezký den.
08. 09. 2007 | 11:45

stejskal napsal(a):

Děkuji, pane IQ,

pamatuji si na ten příspěvek, který zmiňujete. Musím se Vám v této souvislosti k něčemu přiznat: jedním z mých oblíbených rétorických prostředků je sebeironie ;-)

Nepovažuji se ani za příliš odvážného, ani příliš zbabělého. Tak někde uprostřed, záleží na situaci a jejím vyhodnocení. Co se bojácnosti týče (tedy jestli myslíte plachost či zakřiknutost), myslím, že lidé, co mne znají, by se asi při této představě dost bavili.

Hezký víkend.

Libor Stejskal
08. 09. 2007 | 11:58

Javít napsal(a):

Vážení, zdalipak jste si všimli, že od 6.9.2007, 17:10:18 se již vůbec nejde o Sobotkův článek, ale že se mezi sebou pouze "špičkují" tři pánové, stejskal, bigjirka, líný černý pes a vyjímečně někdo jiný? Avšak žádné připomínky k páně Sobotkově článku ?
Tomu říkáte diskuze k tématu ??
08. 09. 2007 | 18:48

bigjirka napsal(a):

Jo, byla to trošku zkratka, týlař radar nevymyslel, ale vypadá to, že o něm potichu začal s Američany jednat on. Hm... ač radiotechnik, přiznám se, že "otce radaru" neznám. Myslím, že "otců" bylo víc, Hertz, Tesla. Všimli si jistých anomálií v chování radiových vln při pohybu velkých kovových předmětů. Na ně pak navázali američtí, britští, fracouzští a němečtí vědci před WVII. Je na to několik jejich ne zcela stejných patentů. Takže jeden otec radaru není oslavován. Na rozdíl třeba od telefonu, který vynalezl Čapajev. Vložil si jeden konec drátu do řiti, druhý do ucha a hovno slyšel.

Ale vážně, jedním z praktických otců radiolokace je prof. Žáček z Brna, který vynalezl magnetron, donedávna klíčovou součást RL vysilače.
08. 09. 2007 | 23:10

bigjirka napsal(a):

Javíte, Líný černý pes je dáma... :-))))
08. 09. 2007 | 23:11

bigjirka napsal(a):

Chtěl jste tím naznačit panu Stejskalovi, aby mj. smazal sám sebe? Ona diskuse k tématu je dost volovina. Patří radar k houbařům v Brdech? V žádné normální lidské diskusi se téma moc nedrží...
08. 09. 2007 | 23:14

Javít napsal(a):

Omlouvám se Línému černému psu za můj omyl. Buďte zdráva.
09. 09. 2007 | 14:43

Líný černý pes napsal(a):

to Javít :
Ano, líná černá psa (jak to do ženského pohlaví přeložil p. Stejskal) je zdáva. I po těch houbách z Brd, abychom se drželi témtu. Omlouvat se ale nemusíte, kdy jsem se prohlásila líným černým psem, musím se vyrovnat s následky tohoto činu. Dobře mi tak. Ale stejně bych neměnila.
09. 09. 2007 | 16:22

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy