Ministr Drábek proti lidem

30. 01. 2012 | 09:20
Přečteno 4310 krát
Stává se někdy, že se záměr nakonec obrátí i proti samotnému tvůrci. Drábkova reforma (pokud ji celou nevymyslel jeho nerozlučný „softwarový“ náměstek Šiška) výplaty sociálních dávek ovšem neohrožuje jen jeho politickou pozici. Mnohem horší je, že touto zpackanou reformou škodí - kromě vlastních úředníků na Úřadu práce- také statisícům nevinných spoluobčanů. Bezohledně na nich experimentuje, obtěžuje je a vlastně trestá.

Možná se dokonce rozhodl Úřad práce, moderní a na české úřední poměry efektivní systém, který nám záviděla i lecjaká země ze západní části EU, definitivně zdiskreditovat a zlikvidovat jako v TOP 09 nenáviděný symbol sociálního státu.

Drábkova reforma centralizovala výplatu všech sociálních dávek do jednoho superúřadu. Ještě loni se ministr holedbal, že tato centralizace přinese úsporu 180 miliónů. Už po několika týdnech od jejího zavedení slibuje šéf Úřadu práce Jiří Kubeša pracovníkům tohoto úřadu, kteří byli a jsou nuceni pracovat přes čas, po nocích, i o sobotách a nedělích, někteří už dali výpověď a všichni jsou přepracováni, dodatečnou výpomoc z řad absolventů škol zaměřených na administrativu nebo sociální věci…

A co občané samotní? Na mnoha pobočkách vládne chaos, tvoří se fronty, dávky se (bez upozornění!) nevyplácejí ve dnech, kdy na ně byli lidé zvyklí, leckde musí u jejich výplaty asistovat policie. František Malyzek z Českých Budějovic přišel podle serveru idnes.cz kvůli opožděné výplatě dávky v hmotné nouzi o střechu nad hlavou. Drábkova reforma vážně zkomplikovala a komplikuje život i matkám – samoživitelkám nebo lidem se zdravotním postižením. Nemluvě o bezpečnostních rizicích, spojených s rozsáhlou manipulací s hotovostí, na něž nejsou pobočky ÚP připraveny.

Mohlo by se zdát, že hlavní příčinou těchto zmatků je špatně fungující počítačový program. Nikoliv ale ten starý. Na sociálních odborech obecních úřadů, kde se dávky vyplácely do konce minulého roku, bez problémů léta fungoval počítačový program bez závad. Nový program, objednaný ministerstvem pana Drábka, nebyl včas připraven. Před koncem roku 2011 tak nebylo možné řádně proškolit zaměstnance ani ověřit funkčnost aplikací. S programem se na pobočkách Úřadu práce setkali zaměstnanci poprvé až po Novém roce. Došlo k prodlení na straně dodavatele, nebo to tak hloupě ministerstvo naplánovalo? Nevíme. Ministr z toho každopádně vůči dodavateli nebo svým podřízeným na MPSV nevyvodil žádné veřejně známé sankce.

Ministerstvo nebylo schopno zajistit souběžný provoz starého i nového systému zároveň, nový program nefunguje – a ke slovu přichází tužka, guma, kalkulačka a peníze vyplácené „na dřevo“. Do 18. ledna pak byly nové aplikace v informačním systému zcela nepoužitelné, protože se v nich ztrácela vložená data.

Přitom už v lednu 2011 vysvětloval vedoucí odborné sociální komise ČSSD prof. Potůček ministrovi Drábkovi v Událostech ČT, že jeho reforma bude znamenat obrovskou změnu v životě lidí. Doporučil mu odzkoušet si ji nejprve v nějakém regionu či městě, prodiskutovat s odborníky i s příjemci dávek, zjistit, zda jde o skutečně dobré řešení, vychytat mouchy. A teprve pak se rozhodnout, zda takový systém skutečně zavést. To by byl normální postup v civilizované zemi, kde si váží občanů i peněz daňových poplatníků. Ne ovšem v Nečasově Česku.

V září 2011 pak vyjádřili tajemníci 92 měst vážné znepokojení nad přípravou převodu výplaty dávek z kompetence obcí s rozšířenou působností na pracoviště Úřadu práce ČR. Ve svém dopise uvedli, že “technický průběh převodu těchto agend v současné době již přímo ohrožuje schopnost státu garantovat výplatu těchto dávek a příspěvků po 1. lednu 2012”.

Přes všechna tato a další varování ze strany opoziční ČSSD i odborníků však ministr Drábek neváhal a reformu od ledna skutečně rozjel. Teď už začali hlasitě protestovat i samotní pracovníci úřadů práce. Odboráři z kontaktního pracoviště Litoměřice a Ostravy ve své tiskové zprávě uvádějí, že „…instituce, která víc než 20 let zajišťovala služby zaměstnanosti a od roku 2004 i agendu státní sociální podpory, je naprosto v troskách.“ A dále: „Je reálně ohrožena nejenom výplata dávek vyplácených v minulosti úřadem práce, ale i dávek hmotné nouze a příspěvků pro občany zdravotně postižené.“ Drábek ale ani dnes nepřipouští, že je to on, kdo nese za celou situaci největší odpovědnost. Na otázky serveru idnes.cz odpovídá: „Jsem si jist, že koncept té reformy je správný a jsem si jist, že tam není tak závažná chyba, která by bránila chodu systému.“ A dále: „Já se budu ptát, kdo je zodpovědný za kterou nedokonalost, za kterou chybu.“ A doufá, že si vše „sedne“.

Zaslouží si opravdu občané této země mít v čele ministerstva práce a sociálních věcí člověka, kterému jsou milejší ideologické poučky o rozhazovačném sociálním státu a o úspornosti nevyzkoušených experimentů na spoluobčanech než to, jak jim tyto experimenty ve skutečnosti komplikují život?

A je tu ještě jedna hrozivá otázka. Od roku 2013 se má spustit další Drábkova reforma!

Jestliže ministr Drábek nezvládl zprovoznění tzv. „sociální reformy“ a přivedl do kolapsu celý systém úřadů práce, jak to asi může dopadnout s jeho důchodovou reformou a vznikem tzv. druhého pilíře, který má desítky let spravovat stovky miliard korun? Pokud je tato reforma připravena stejně ve spěchu, stejně mizerně a stejnými odborníky, jako centralizace výplaty dávek, nepostačí odvolat ministra Drábka, ale bude nutné rychlé odložení vzniku tzv. druhého pilíře. Jinak nehrozí jen drahé přesčasy několika tisícovek státních úředníků, ale absolutní ztráta důvěry občanů ke státu, arbitráže a miliardové škody.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vasja napsal(a):

Kdyby Drábek proškolil zaměstnance a koupil program z "Evropskejch" peněz, bylo by všechno jiný. On ale neumí "čerpat", ste zapoměl napsat.
30. 01. 2012 | 09:29

Koplkop napsal(a):

Autor
To už jste nám tady psal 25.1 - proč se opakujete?
30. 01. 2012 | 09:38

Jakub Med napsal(a):

Naprostý souhlas. Znám postižené a nemocné lidi, kteří jsou po skvostné reformě z pera pana ministra ve vážných finančních problémech. Na druhou stranu znám i zdravé načerno pracující, kteří pobírají plný invalidní důchod. Stát by se raději měl soustředit na kontrolu těchto lidí než na braní od potřebných.
30. 01. 2012 | 09:38

modrý edvard napsal(a):

P. Sobotka má možná pravdu. Myslíte, že p. Sobotka někdy zahájí nějakou reformu, když k tomu dostane příležitost? Chtěli byste, aby p. Sobotka někdy zahájil nějakou reformu? Chtěli byste, aby p. Sobotka někdy k tomu dostal příležitost?
PS: Mým levičákům: Omlouvám se, že místo o p. Drábkovi píšu o p. Sobotkovi, a prohlašuji, že jsem připraven volit levici, pokud bude schopná něčeho užitečného. Není. / pro srovnání vidím Blaira nebo Schrodera, levici na Severu atp./.
30. 01. 2012 | 09:40

Puck napsal(a):

Drábek nese nějakou odpovědnost ?
A co se mu tak může stát, pokud mu význam toho slova uniká ?
Nic !
30. 01. 2012 | 09:41

Scarabeus napsal(a):

Pane Stejskale,

možná by stálo za to, aby se nějaký novinář z Aktuálně.cz zajímal o to kolik a komu MPSV za hodně nedodělaný, a tudíž nefunkční, program zaplatilo.
30. 01. 2012 | 09:41

Jára da napsal(a):

A teď je čas odměnit lidi,kteří na novém systému dřeli jako koně i ve své pracovní době a kobyly dvojnásobně,protože dřely i v noci. Česká republika 2012 vás vítá!
30. 01. 2012 | 09:44

Lukáš napsal(a):

Úřad práce je efektivní a fungující. Pokud chce někdo práci ve většině případů si jí musí najít sám. Po studiích jsem byl veden asi půl roku na úřadu práce a za celou dobu jsem nedostal jedinou nabídku práce. Opravdu velmi efektivní.

Stačí se podívat na historii počtu nezaměstnaných. prosincové hodnoty se už 10 let točí stále okolo stejné hodnoty 8,5-9% a vlády na to mají pramalý vliv ať už jsou levicové nebo pravicové. Když pracovní místa nejsou tak nejsou a vláda jakákoliv s tím udělá prdlačku. A vaše (míním ČSSD nikoliv vaši osobu) sliby o tom, že vytvoříte pracovní místa to už je opravdu úsměvné.

Fronty a chaos jsou z větší části jen mediální a vaše fabulace.
30. 01. 2012 | 09:47

melčákova pohanka napsal(a):

modrý edvard. Prosím tě zůstaň u své české pseudopravice,protože i my voliči levice máme svojí hrdost a o modré zoufalce nestojíme.Děkuji.
30. 01. 2012 | 09:48

melčákova pohanka napsal(a):

Lukáš. Lysohlávky rostou i v těchto mrazech? Díky. Chtěl bych vidět svět Vaší opiátovou optikou!
30. 01. 2012 | 09:51

Ford napsal(a):

Úřady práce zrušit, zaměstnance propustit. Ušetří se miliardy. Evidovat lidi můžou i na poště ,jak již ukázali, že to jde. Jiný smysl to UP nemá. Bohuslav už nevzpomíná, že obdobně to vypadalo, když se zaváděla Škromachova sociální reforma v roce 2007.
30. 01. 2012 | 09:52

Lukáš napsal(a):

:melčákova pohanka
To je slovo do pranice :-) V čem nemám pravdu ?
30. 01. 2012 | 09:54

Puck napsal(a):

Odměny za pracovní nasazení svých spolupracovniků už vyplatil. Teď vyplatí přesčasy.
Program také nebyl zadarmo.
No, hlavně, že má dobře spočítáno, jaké úspory "reforma" přinese.
Ale i to se dá, v pohodě, zařídit. Musí se objednat nezávislý audit. :-)
30. 01. 2012 | 09:57

melčákova pohanka napsal(a):

Lukáš. Já zatím nebyl nikdy na úřadu práce a ani nikdy pro sociální dávky,tak to vnímám přes tv24 a právě teď vidím reportáž z Havířova,která zcela vyvrací Váš optimismus a takových reportáží a výpovědí zaměstnanců jsem slyšel během ledna desítky. A shodneme se snad,aspoň na tom,že čt není protikoaliční kanál!!!
30. 01. 2012 | 10:02

melčákova pohanka napsal(a):

Puck. Přesčasy vyplatil,ale teď je třeba ocenit i finančně,že se zaměstnanci v pracovní době zabývali reformou a nikoliv privátními záležitostmi jako doposud!!!
30. 01. 2012 | 10:05

Občan napsal(a):

Ono to, pane Sobotko, Kybersadistovi definitivně klekne hned příští měsíc.
Protože věhem víkendu vyšlo najevo, že cca 90% dávek vyplácených v lednu, bylo zpracováno a částečně i vypláceno ve STARÉM osvědčeném a celkem funkčním systému. Pouze asi 190 000 dávek z cekového počtu cca 1 500 000 dávek je tento měsíc vypláceno 100% v novém systému. Přesto se zhroutil.
V únoru by mělo být v novém systému vyplaceno 100% dávek. Nebude-li plně funkční, prostě a jednoduše zkolabuje a úředníci budou všechno vyřizovat ručně. Vzhledem k tomu, že Kybersadista jich před vánocemi vyházel z ÚP asi 20%, nemají šanci to zvládnout.

Jinak Vám dávám zapravdu - ten návrh si dobře pamatuji. Byly navrhovány Karlovarský a Liberecký kraj (tím druhým si nejsem úplně jist) z důvodu řidší osídlenosti u tudíž menšího nebezpečí kolapsu systému. Návrh byl MPSV odmítnut s tím, že systém je zcela spolehlivý a zkušební provoz není nutný.
30. 01. 2012 | 10:05

Bunny napsal(a):

to Koplkop:
"Autor
To už jste nám tady psal 25.1 - proč se opakujete? "

Zřejmě proto, aby to i pomalejší pochopili. DOufám, že už i vy víte, která bije.
30. 01. 2012 | 10:11

melčákova pohanka napsal(a):

Občan. Nemohl byste mi vysvětlit ten megatunel Kybersadisty,který odklonil na Vítkovice? Myslím,že na to přišli Piráti. Děkuji.
30. 01. 2012 | 10:12

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Scarabee,

to určitě stálo. Nevím, jestli na tom již nějaký kolega nepracuje. Každopádně Váš tip předám.

Libor Stejskal
30. 01. 2012 | 10:14

Lukáš napsal(a):

:melčákova pohanka
Já jen říkám to že úřad práce příliž neovlivní množství nezaměstnaných.
Nový systém asi není úplně fungující to se u nových systémů stává. A kdykoliv je provedena jakákoliv změna v jakémkoliv systému je doprovázena chaosem a frontami (výměna občanek, výměna řidičáků, ve výsledku i daňové přiznáni které je stále stejné už X let).

Vzpomínám si na humbuk kolem poplatků v nemocnici kde media informovala o chaosu a pan Rath veřejně četl dopisy jak pacienti pomalu umírají na schodech nemocnic. Dnes už to nikoho netankuje poplatky se platí vesele dál a lidé si zvykli a ni jim to už nepříjde (o efektivitě a přínosu se můžeme dohadovat).

Čtu tu blogy už dost dlouho a od ČSSD jsem se dozvěděl, že vlastně vše fungovalo skvěle jak to bylo a že až budou u moci zase vše vrátí zpět. Tak bych se chtěl zeptat jestli vy tomu věříte
30. 01. 2012 | 10:15

zdenekb napsal(a):

modrý edvard napsal(a):

"Myslíte, že p. Sobotka někdy zahájí nějakou reformu, když k tomu dostane příležitost? Chtěli byste, aby p. Sobotka někdy zahájil nějakou reformu? (...) prohlašuji, že jsem připraven volit levici, pokud bude schopná něčeho užitečného. Není."

Myslím, že současná vláda velmi názorně předvádí, že zdaleka ne vše, co se pojmenuje REFORMA je užitečné. Dokazuje to dnes a denně... Mimochodem, poměřujete stejně přísně západními šablonami i naši srandapravici?
30. 01. 2012 | 10:19

Bunny napsal(a):

to Lukáš:
Jakou že jste to vystudoval školu? Ptám se proto, že jsem konsternován vašimi teoriemi a oslími můstky. Poplatky v nemocnicích samozřejmě vůbec nefungují, ale pacient nemá žádnou možnost, jak proti nim bojovat. Neexistuje žádný jednotný výklad, kdy se musí a kdy nemusí platit. Jediný výsledek je ten, že se ve všech ordincích naučili natahovat ruku dříve, než se na návštěvníka podívají. Vybrané se pak rozkutálí neznámo kam. Uveďte jedinou pozitivní změnu, kterou přinesla tato fašoidní vláda svým občanům takzvanými reformami.
Mimochodem ... znám jednoho politologa, a představte si, že mu taky nikdo z úřadu práce nebyl schopen nabídnout místo. Kdo by to byl řekl, v dnešní době.
30. 01. 2012 | 10:29

Občan napsal(a):

To melčákova pohanka:

Myslíte tohle?
http://www.piratskenoviny.cz/?c_id=33460
30. 01. 2012 | 10:30

Kryštof napsal(a):

Sobotko , symbolem sociálního státu nejsou Úřady práce a vyplácení/nevyplácení žebračenek .
A to v DRTIVÉ převaze lidem , kteří pracovat chtějí a DOBŘE , protože jsou namnoze i velmi kvalifikovaní -
nejsou ovšem "MLADÝ , TVŮRČÍ KOLEKTIV" , jak takřka pravidelně čítávám ve zdejších prac. inserátech neméně pravidelně produkovaných v "angličtině" vskutku hodné negramotných negrů ze Senegalu / nemajících "státní" maturitu / anebo tvých voličů .
Že je min. Drábek jeho praxí asociální neumětel je právě tak jisté , jako to , že to nemá co do činění s TOP 09 - viz text . Zrovna tak nemá soc.dem. co do činění s paranormálními zjevy Sobotkou , Rathem , Palasem , Pecinou , etc. jako neměla co s Paroubkem nebo Bendou a Škromachem , např.
Na otřesném stavu této země a její devastaci MORÁLNÍ i HOSPODÁŘSKÉ , jste se podíleli VŠICHNI ; soudruzi , polosoudruzi , čtvrtsoudruzi a jejich managersky nadaná dítka včetně . Od Havla přes Klause , Dienstbiera st. , Kalouska , Johna , Grebeníčka , Ransdorfa až po Babáka .
VŠICHNI jste se plácali ve své amorální lidské i profesní imbecilitě po ramenou . Tak teď nežvaň to obligátní čecháčkovské "Já né , to voni...."
Co jste za celá léta , soudruzi z ČSSD a "Odborů" bolševického šplhouna a vyžírky Štěcha předložili kdy smysluplného ? Kromě barviček , buřta za 5,- a piva za 2,-NIC !
Jestli kdy co , tak jenom potrhlé a podtrhovačské bláboly Paroubka a Škromacha pro duševně méněcenné a show s. sedřeného proletáře Ratha s jeho hejtmanským mankem v kase Stř. Čech a k tomu ožralu Jandáka - oba předtím nadšené členy a soudruhy z ODS.
Když Škromach , ten soudruh proletář , coby MPSV zrušil tisíce chráněných prac. míst pro handicapované a se svazákem Nečasem si notovali nad paskvilem ZP /Zákoník práce/ tak tě to , s.Sobotko , nějak soudružsky sociálně neexcitovalo .... . Soudruhy komunisty to právě tak "třídně-uvědoměle" nevzrušilo , teprve když "ulice" začala ječet , tak ze sebe začali jako vždycky dělat ty "spravedlivé" .
To byl taky projev "Silného sociálního státu" ?
Tenkrát TOP 09 přece ještě neexistovala ....
Takže si můžete akorát tak všichni podat ruce a hulákat častušky ze kterých jste ani nevyrostli , protože jste NEMUSELI.
30. 01. 2012 | 10:31

Puck napsal(a):

Pro Bunny :
Ano, Sobotka už o tomto excesu psal.
Proč píše znovu ?
Možná proto, že se vám povedlo odvézt diskuzi úplně jinam a na Drábka si nikdo ani nevzpoměl.
30. 01. 2012 | 10:32

kelt napsal(a):

To Lukáš,
mohu Vám připomenout jeden z mnoha předvolebních slibů Nečase,že v případě jeho vládnutí vytvoří 17O tisíc nových pracovních míst?
Sliby se slibují,blázni se radují-že?
Kdepak těch 17O tisíc míst asi je?Měl bych chuť to napsat pěkně po česku,ale pan Stejskal by to smazal.
Vládnutí této partičky pologramotných ideologů je prostě katastrofa,jaká zde ještě nebyla od dob klausových balíčků.
30. 01. 2012 | 10:34

Cech napsal(a):

Vzhledem k nutnosti propojit stavební spoření a důchodový systém tedy onen 2 Rusnokův pilíř,bylo bezpodmínečně nutné odstartovat sociální reformu počátkem roku 2012.

Vzhledem k výsledkům zavedeného SW tj.dva mrtví pracovníci na úřadů práce jako důsledek pracovní zátěže, lze přepočítat kolik pan Drábek vlastně ušetřil na penzi a kolik ještě na penzi ušetří.
Spuštění tohoto SW nesměl předcházet žádný testovací provoz ani školení,jedině tak lze podle pana Drábka otestovat schopnosti a přizpůsobivost pracovníků.

Vzhledem k nutnosti tohoto urychleného nasazení lze jednoznačně předpokládat,že se panu Drábkovi podaří zastabilizovat všechny body "jeho reformy".
a)Pan Drábek dostojí závazkům vůči své „bývalé“ firmě iDTAX.
b)Umožní okamžité investice pro pana Rusnoka a to spojením DF a stavebního spoření

Proto jak je vidět může proběhnout vše pouze za předpokladu centralizace dat MPSV, jinak by hrozilo,že se nepodaří vše skloubit a ustabilizovat do roku 2014.

Je totiž velmi pravděpodobné,že se nenaskytne pro TOP09 (pana Drábka) takováto příležitost po roce 2014.
30. 01. 2012 | 10:36

neo napsal(a):

Bunny:

"Neexistuje žádný jednotný výklad, kdy se musí a kdy nemusí platit."

Exituje.
30Kč - Kdykoli je provedeno klinické vyšetření
100Kč - jeden den v nemocnici
90Kč - vyšetření na pohotovosti bez následné hospitalizace
30Kč - položka na receptu

"Vybrané se pak rozkutálí neznámo kam."

jsou součástí příjmu lékaře či nemocnice. Takže se rozkutálí známo kam.
30. 01. 2012 | 10:38

Občan napsal(a):

To melčákova pohanka:

A ještě tohle - http://www.piratske-noviny.cz/?disc=1&c_id=33504&parcat=33504&page_idx=0

Je zajímavé, že zatímco články v masmédiích jsou velice krotké až jalové a postrádající jakékoli důležité informace, v diskusích pod nimi je informací tolik, že by to zaměstnalo dva investigativní novináře na dva měsíce.
Dodnes ale ze strany "velkých" médií není na Kybersadistovo řádění vůbec žádná odezva.
30. 01. 2012 | 10:41

Drzá zrzka napsal(a):

Neřekla bych, že Drábek jde vědomě proti lidem... Drábek je jen silně odtržen od reality všedních dnů občanů. Stejně jako spousta jiných politiků. Ze židle v Praze, se problémy na severu Čech či Moravy, zdají menší a jednodušší než ve skutečnosti jsou.
30. 01. 2012 | 10:42

bobš napsal(a):

Jenom tak trochu pro naše pravé přispěvatele. Představte si, že by takovouto alternativu měl připravenou soukromý podnik. Jak by to asi dopadlo, myslím, že by dlouho nepodnikal a zodpovědní pracovníci by určitě dopadli velice špatně. Ne však u naší hvězdné vlády. Z nich přece nikdo za nic nemůže.
30. 01. 2012 | 10:44

Puck napsal(a):

Omlouvám se za hrubajznu : odvést. Nikoli odvézt, koleček netřeba.
30. 01. 2012 | 10:46

pozorovatel napsal(a):

To Kryštof
...přesně tak a souhlas....ty kydy "my nic, to voni"...mi leze také krkem....sebranka z leva i z prava a jen ve svůj prospěch...to jsou panečku "politici"....banda to je! ...a Sobotka, ten je toho zářným příkladem...
30. 01. 2012 | 10:50

Občan napsal(a):

To Drzá Zrzka:

Myslím, že se mýlíte. Drábek je sociopat - morální zvrhlík se zřejmými sadistickými sklony.
Je vyloučeno, aby byl odtržen od reality, protože než se stal ministrem, dlouhá léta bafuňařil v Hospodářské komoře ČR a podnikal. JE to Kybersadista - co dělá, dělá úmyslně a proto, že momentálně může.
30. 01. 2012 | 10:53

vojnov napsal(a):

Lukáš:

až na těch ca 10 000 000 K/ nemocnice, co pacienti na poplatcích dluží. Pokud jsem to dobře pochopil, tak jsou to hlavně poplatky za "lůžkovou" péči, takže asi těžko hypochondři a "babky, co mají doktora na povídání". Takže teď v souvislosti s reformou zdravotnictví budou nějaké pěkné exekuce. Vzhledem k tomu, že vymáhání asi tak zestanásobí dlužnou částku, tak si exekutoři přijdou na nějakých 1 000 000 000 K/ nemocnice. A to se vyplatí.

(zaplatíte to z půlky zase vy na práci soudů, pokud teda platíte daně)
30. 01. 2012 | 10:53

Lukáš napsal(a):

:kelt
Jsem stavební inženýr.

Poplatky v nemocnicích se platí ve většině případech automatem tak si myslím, že je to dostečně dohledatelné a kontrolované. Pokud se někde v tomto krade a podvádí pak by jste na to měl veřejně upozornit úřady.

Pokud někdo slibuje navýšení počtu pracovních míst pak je to diletant s naprosto tím souhlasím. Snížení nezaměstnanosti je nesmyslným slibem od každé vlády.
30. 01. 2012 | 10:54

Lukáš napsal(a):

:vojnov
Pokud je pravda co píšete pak by to byl dost velký problém a uznám že poplatky v nemocnici jsou nesmysl a nefungují. Mohu se zeptat na zdroj informací rád se poučím.
30. 01. 2012 | 10:58

Drzá zrzka napsal(a):

Občan

Možná se mýlím, každopádně nový způsob výplaty dávek (ostatně jako spousta jiných "reformních" vymožeností) mi přijde jako ušitý horkou jehlou. Nejspíš ze strachu, že při jakémkoli zdržení jejich realizace, by mohlo dojít k pádu vlády.
30. 01. 2012 | 11:12

DF napsal(a):

Kolik nicků pane Lukáši, jarpore atd. vlastně máte, kolik VŠ jste vystudoval?
Můžete nám sem hodit seznam,třeba nicku kelt,vojnov aj. to pomůže.
30. 01. 2012 | 11:17

Koleda napsal(a):

To Kryštof:
Trefné, lapidární vyhodnocení celých 22 ti let!
30. 01. 2012 | 11:23

rejpal napsal(a):

Drzá zrzka
Jednoduše řečeno - reforma se nedělá proto, aby fungovala, zvýšila komfort občanů a třeba i něco ušetřila. Dělá se proto, aby se někde odškrtla položka i s termínem. Školská reforma je totéž - včera v OVM se všichni (s různou mírou diplomacie) shodli, že věcný návrh je napsán špatně. Z minsterstva raději ani nikdo nepřišel.
30. 01. 2012 | 11:34

zdenekb napsal(a):

Drzá Zrzka:

Řekl bych, že část "reforem" je zpackaná, část nedomyšlená, část naopak velmi domyšlená ve způsobu, jak ze státního dohodit pohodlný kšeft soukromým subjektům (svým nebo svých přátel a sponzorů). Část dělaná rozumu navzdory, ze svatého ideového zápalu.

Každopádně - reklamní trik se zadařil, a fráze "reforma je nutná" (ať už znamená cokoliv) zlidověla, stalo se z ní dogma, nad nímž se nepřemýšlí, které i mnozí odpůrci vlády opakují (aby vypadali vyváženě). Nebo nová akustická konstanta, dýjadýjadá.
30. 01. 2012 | 11:35

malej jarda napsal(a):

Zrovna včera byl v čt pořad o tom , jak drábek poškodil od 1.1.2012 rodiny s postiženými dětmi. Nejde přitom o nějaké drobné ( z pohledu drábka zřejmě ano). Rodiny těchto těžce postižených dětí přišli o několik tisíc měsíčně ( 3 až 7tis.). Naproti tomu bylo v pořadu uvedeno, kolik prostředků stát věnuje na výstvbu golfových hřišť. Na každý areál šly desítky milonů. Přesto na dotaz čt zda šlo účelně vynaložené prostředky odpověděl někdo kompetentní, že ano. Co dodat? Vláda nečase je vládou zrůd a to do posledního jejího člena bez rozdílu.
30. 01. 2012 | 11:40

Kuchař napsal(a):

Útok na Drábka považuju za šaškárnu a za provokaci odborářské mafie napojené na ČSSD.Jejich snaha zakopat se na "pozicích" a dál vysávat privátní sektor je jen už jejich labutí píseň.

Nic neroste do nebe pane Sobotko. Ani nenažranost státních odborů.
30. 01. 2012 | 11:49

rejpal napsal(a):

zdenekb
Ten postřeh s vyvážeností se vám velmi povedl. Ono to tak opravdu funguje. Kolik lidí dokáže natvrdo říct: bežte k šípku s reformami, když sami nevíte, jestli a jaké jsou potřeba. A tak všichni říkáme, že udělat se musí: přesně takhle - s kosmetickými úpravami - s menšími či většími korekturami - úplně jinak (podle míry sympatií k reformátorům). Kdo chce vypadat jako zkostnatělý tvor ducha mdlého, když je kolem tolik problémů, že. Možná by část z nich vyřešilo jednoduché pravidlo o osobní odpovědnosti každého, kdo o čemkoli rozhoduje (včetně těch reforem). Pak by možná tihle inovátoři a experimentátoři šli tam, kam patří, a přišli jiní, kompetentnější, kteří mají zájem o věc a ne o vlastní ego či pokladny svých stran a firem kamarádů.
30. 01. 2012 | 12:00

Analytik napsal(a):

Kdyby v Česku nebyli nezaměstnaní, postižení a sociálně potřební, tak by Drábkův resort fungoval perfektně.
Jenže celý svět se proti němu spiknul. Vina za nefunkční úřady je tedy jasně na straně žadatelů o práci a sociální podporu!
Chudák Drábek už brzy rozšíří jejich řady a sám pozná, za co stojí MPSV.
30. 01. 2012 | 12:02

Kuchař napsal(a):

malej jarda:

To myslíte období pana Vlčka z ČSSD, ne ? Ten totiž např. zařídil dotaci na fotbalové hřiště do nějakých kotěhůlek ve výši 30 mil.
30. 01. 2012 | 12:03

Kuchař napsal(a):

Za facku ostatním lidem považuju hysterické pokřikování odborářů, že museli v sobotu do práce.

V privátní sféře je to normální rutina a nikdo kolem toho nedělá takový tyátr. To jen státní lemplové mají pocit, že ostatní musí padat na hubu a platit vysoké daně, aby si státní byrokrat náhodou nenatáhl povadlou muskulaturu.
30. 01. 2012 | 12:09

modrý edvard napsal(a):

zdenekb: otevřeně řečeno, nevím. Je to, jako když někdo "objektivně" fandí Spartě nebo Slávii. Zrovna vodvázanej z naší pravice nejsem, ale ta dělá alespoň něco, zatímco Sobotka jen vede řeči. /vím, že není ve vládě, ale on ani neříká, jak by to dělal, kdyby byl. Buď to neví, nebo ví, že stejně, jako současná vláda .../.
Myslím, si, že převedení všech dávek na jedno místo je správně a že to tak mělo být vždycky. Nevím, jestli současný chaos je nutný důsledek, projev něčí korupce nebo blbosti. Ani nevím, jestli je opravdový nebo mediální.
30. 01. 2012 | 12:10

malej jarda napsal(a):

kuchař: přít se s vámi je zbytečné, protože jste ideologicky zaslepený, navíc dát do jedné lajny fotbalové hřiště pro širokou veřejnost všech věkových kategorií a soc. postavení byť mohlo být drahé s golfových hřištěm může jen .......
30. 01. 2012 | 12:10

hakarel napsal(a):

Zpočátku slovo reforma nemělo žádný obsah. A jak rychle to pracovitá vláda pana Nečase dokázala změnit! A to si musíme uvědomit, kolik nejlepších poctivých soudruhů pana Nečase ve vládě bylo uštváno a vyštváno dříve, než jejich práce přinesla plody, ten seznam už zabere kus abecedy... Drobil,...

I takový pan Drábek je pod děsivým tlakem. Nikdo s holým zadkem nepochopí, co to je za stres mít na dosah ruky stovky milionů korun, poctivě jen poctivým podnikáním získaných peněz ze žírného lánu sociálních plateb, pomocí hýčkaného projektu platebních karet pana Drábka a spol., viz

http://www.piratskenoviny.cz/?c_id=33460

a být nonstop ohrožen vykopnutím od koryta, kde o tom rozhoduje.

Pane Sobotko,
soc.dem. nemá v programu měnit systém, dává si za úkol jen jeho korekce tak, aby ve společnosti mohli přežívat i její slabší členové bez sociálních bouří a revolucí.
Doufám že přijde čas, kdy takové korekce opravdu nastanou. A že u podnikatelů kategorie drábek budou mít formu zdanění nepoctivě získaných majetků, nejlépe na 150%. A to nejen osobního majetku, ale i rodinného.
Zlodějny, lumpárny a nepoctivé podnikání ubydou jen tehdy, když se přestanou vyplácet.
30. 01. 2012 | 12:18

zdenekb napsal(a):

rejpal:

Na to jednoduché (a velmi potřebné) pravidlo čekám už pěkně dlouho... a furt není nikde na obzoru... :o).
30. 01. 2012 | 12:18

rejpal napsal(a):

modrý edvard
Možná je to správně, také to nevím a od toho jsou lidé fundovaní, aby to posoudili. Problém je v tom, že a) tahle vláda už dávno ztratila jakýkoli punc věrohodnosti a kompetentnosti, a zejména, b) potvrzením toho je, že to prostě nefunguje. Je úplně irelevantní, proč. I tady byly popsány různé způsoby, jak lze nějaký systém dolaďovat, ale podle pana ministra (ten za to odpovídá) bylo a je vše v pořádku a jakékoli varování ignoroval. Totéž se děje teď s reformou školství.
Je mi šumák, jestli se příští vláda bude nazývat pravicovou, levicovou nebo středovou. Chci aby v ní byli kompetentní a odpovědní lidé, kteří dokáží i odejít, když se ukáže, že na něco nemají, nejen, když praskne, že něco někde ukradli. A kteří nebudou dělat systémové změny jen proto, aby se někde udělala čárka /což je ještě ten lepší případ/.
30. 01. 2012 | 12:19

rejpal napsal(a):

zdenekb
To by byla reforma až moc velká -:) A nikdo by z toho neněl žádné šmé.
30. 01. 2012 | 12:20

kelt napsal(a):

Lukáš,
máte to nějaké pomotané-neptal jsem se,co jste profesí a je mně to šuma fuk.A pokud jste nabyl přesvědčení,že vytrubováním do světa,že jste inženýr,tak to vůbec nic nesvědčí o Vaší inteligenci,spíš naopak.
O poplatcích jsem se také nezmínil.Ale když již jste to otevřel,tak mě poučte,co je regulativního na tom,že chronicky nemocný důchodce zanechá ve špitále za měsíc třetinu až polovinu svého důchodu,přestože celý produktivní věk přispíval nemalé částky do systému.
30. 01. 2012 | 12:26

zdenekb napsal(a):

modrý edvard:

Musím ocenit vaše přiznání toho, že fandovství "své" vládě nemáte rozumově podepřeno. Ona vám to podpírání taky svými výkony zrovna neusnadňuje... :o). Vedle Rumcajs-Kuchařovy mantry Co Drábek činí, dobře činí je to příjemný závan soudnosti.

(Předesílám, že nejsem fanda, alespoň ne skalní, pana Sobotky... vedle Sparty a Slavie existuje fůra jiných klubů...).
30. 01. 2012 | 12:30

Drzá zrzka napsal(a):

zdenekb

Otázkou bude, co nastane po dalších volbách. Návrat zpět nebo oprava či náprava stávajícího reformního nedodělku? Vždyť tyhle úpravy(změna výplatních míst, nový software) nejsou zadarmo.
30. 01. 2012 | 12:32

rejpal napsal(a):

Drzá zrzka
To je právě ta achillova pata reforem. Když se vyplodí nějaká blbost, občas to nejde jednoduše anulovat. Nejen kvůli nákladům, ale i kvůli setrvačnosti systému. Proto by jakékoli reformní úsilí mělo pracovat podle zostřeného lidového pořekadla "třikrát měř a jednou řež". Tady se neměřilo ani jednou. Probíhá to pžesně jako v té povídce od Čapka, jak v domácnosti teče voda na záchodě. Domácí pán se vybaví nářadím a pyšně kráčí opravovat - on přece umí všechno. Po hodině se vrátí a prohlásí: "tak jsem to trochu tento, a vy Máry běžte pro instalatéra".
30. 01. 2012 | 12:39

Kryštof napsal(a):

Nečasem / ODS / předvolebně deklarovaných vytvoření 170000 nových prac. míst bylo právě tak VĚDOMOU lží jako předvolební prolhaný povyk Paroubka / ČSSD / o 13. penzích a likvidaci 1/2 st. dluhu ČR do pololetí r.2013 .
A Škromachovy prům. penze v ČR ve výši Kč 15.000,- v r.2014!
Jedna lepší nádhera než druhá .
Z čeho , za co a jak jsem se nedozvěděl od nikoho z nich .
S výjimkou Paroubka , který chtěl v titulcích zestátnit ČEZ a postavit Sáblíkové halu .
Dojemné bylo , jak ss. z Lidového domu hledali / dle jejich vlastních vyjádření / pro s.Paroubka důstojné prac. místo ....
Na zprostředkování Úřadem práce nepřišel nikdo z nich ...
30. 01. 2012 | 12:43

modrý edvard napsal(a):

rejpal: vy určitě máte na mysli p. Johna, že?
zdenekb: no, volil jsem Zelený. Protože jediní měli program proti korupci.... /bolševiky ignoruju/. Jinak samozřejmě, volby jsou otázka komu fandím. Z hlediska osobního zisku je nejlepší sedět v teple a na volby se vybodnout.
30. 01. 2012 | 12:48

Drzá zrzka napsal(a):

rejpal

jenže existuji lidé, kteří pro instalatéra nepošlou, budou klidně tvrdit, jak WC pěkně opravili, že protékání vody je nový trend, tedy do doby než jim příjde účet za vodu. Pokud budou chtít, aby fakturu za protékající vodu zaplatili nájemníci, jsme správně v Čechách.
30. 01. 2012 | 12:48

modrý edvard napsal(a):

rejpal: já opravdu nevím, jestli to s těma dávkama není mediální bublina. V bedně byl maník, co říkal, že se rozdalo /tuším/ 98% dávek a že na mimořádné směny jde 400 úředníků z 8000. Ale ten maník byl ředitel onoho cirkusu ...
A nevím, jak byl zaváděn program a cvičen personál. Ale dokážu si představit, že když se paní XY na úřadě přijde zeptat televize, jak to jde, tak tato neřekne: "Já kráva /pro p. Stejskala: já hloupá žena/. Kdybych si to před vánocema zkusila, namísto abych pletla vánočky." A i kdyby to řekla, v TV to nebude, protože to, že nějaká paní se v práci fláká, to holt není mediálně zajímavé.
30. 01. 2012 | 12:58

pavelp napsal(a):

pane Sobotko v Cechach je dnes asi moznost volby mezi zlem a vetsim zlem!! Neni pro lidi v Cechach velika moznost volby a tak budou volit zlo mensi a to jste Vy!! Mel by jste si to uvedomit a skutecne se zamyslet nad pojmem socialni democracie..zrovna dnes jsem cetl..nevim jiz kde tak se omlouvam...ze jeden vas Prazsky funkcionar z jednohoho Prazskeho obvodu vyznava silnou pravici..tak me napadlo ze mysli vladu silne ruky..nehodlate stim neco udelat??? Snad si lehce overite o koho se jedna a vyloucite to idividum z vasi strany!!!!!!!!! Jinak si duveru lidi neziskate a verim ze snad tentokrate budou lide v Cechach obezretni koho volit!! Ja osobne Vam doporucuju se urychlene zbavit lidi kteri jsou ve vasi strane ale nazory a chovani se da srovnat pouze z ultrapravici...preju hodne uspechu a doporucuju Vam aby jste se takovych lidi urychlene zbavyl...ono to snad vypada ze Vas pane Sobotka infiltruji tak budte velice opatrni koho ze to mate ve strane!!
30. 01. 2012 | 13:05

Ivet napsal(a):

modrý edvard:
snažíte se do ztracena rozpliznout "mírný nedostatek" drábkovy reformy hezky, ale marně. Zkuste si přečíst něco o kritice směřované již i z ODS http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Drabka-cupuji-uz-i-koalicni-politici-Urady-prace-jsou-v-krizi-Za-to-muze-on-221264
A něco přímo od zdroje - Informatici se vyjadřují k chybám nového systému http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Informatici-Uradu-prace-CR-Odvahu-uredniku-obdivujeme-221104
Stojí vám ty peníze za to, trávit tady čas s obhajobou takového tunelu a vážit si při tom ještě sám sebe?
30. 01. 2012 | 13:11

Občan napsal(a):

To modrý edvard:

Speciálně pro Vás repete:
Během víkendu vyšlo najevo, že cca 90% dávek vyplácených v lednu, bylo zpracováno a částečně i vypláceno ve STARÉM osvědčeném a celkem funkčním systému. Pouze asi 190 000 dávek z cekového počtu cca 1 500 000 dávek je tento měsíc vypláceno 100% v novém systému. Přesto se zhroutil.
V únoru by mělo být v novém systému vyplaceno 100% dávek. Nebude-li plně funkční, prostě a jednoduše zkolabuje a úředníci budou všechno vyřizovat ručně. Vzhledem k tomu, že Kybersadista jich před vánocemi vyházel z ÚP asi 20%, nemají šanci to zvládnout.

Zaměstnanci ÚP NEBYLI ani proškoleni, ani si to neměli kde vyzkoušet. Systém šel bez jakéhokoli zkušebního provozu rovnou do ostrého režimu. Instalace a start. Nic víc.
30. 01. 2012 | 13:11

Lukáš napsal(a):

:kelt
Chybí tam poznámka k bunnymu u první části. S vámi jsem souhlasil ohledně slibů. Moje chyba. Ano když člověk udá svůj obor svědčí to o jeho nízké inteligenci to je logické.

K tomu co píšete dole a poplatcích v nemocnici. Kolik stejný důchodce za den projí, protopí spotřebuje elektrické energie (100 kč není nijak přehnaná částka jde o poplatek nesouvisející se samotným ošetřením). Spočítejte si životní náklady člověka na den života a odečtěte si platby, které se platí paušálně bez ohledu na to jestli je dotyčný doma či ne. Silně pochybuji že vám vyjde částka nižší než 100 kč.

Regulační je nešťastný název, ale měl regulovat nadužívání lékařské péče.
30. 01. 2012 | 13:23

Kuchař napsal(a):

malej jarda :

Ale jděte pane. Vy chcete mluvit o ideologické zaslepenosti ?

30 mil. na hřiště, kam si přijde zakopat pár vesničanů Vám přijde normální ? A co dotace ČSSD do něvěstinců a pod. ?

To taky slouží široké veřejnosti ?
30. 01. 2012 | 13:23

Lukáš napsal(a):

:kelt

Ze stejného důvodu jsou pak udělány stropy na poplatky které regulují maximální výšku poplatků za rok.

Bohužel celá situace vyplývá z neustále stoupajících cen lékařského ošetření jako takového.
30. 01. 2012 | 13:26

modrý edvard napsal(a):

Ivet: parlamentní listy pokládám za okrajový plátek, nečtu a číst nebudu. Drábka obhajovat nehodlám, zkrátka čekám, jak to dopadne.
Občan: dejte odkaz. Myslím si, že používání slova "Kybersadista" /stejně jako "šílený chemik", "famiglia"/ brání rozumné diskusi.
30. 01. 2012 | 13:29

Al Jouda napsal(a):

To neo :
Jste přesvědčen o tom, že běžný pacient ví, co obsahuje pojem "klinické vyšetření" ?
30. 01. 2012 | 13:36

ghándí napsal(a):

souhlasím se slávečkem.
30. 01. 2012 | 13:43

true razer napsal(a):

a co ten Dvořák se svojí matinkou, už to někdo vyšetřuje?
30. 01. 2012 | 13:50

Občan napsal(a):

To modrý edvard:

Drábek JE kybernetik, CHOVÁ se jako robot a JE sociopat se sadistickými sklony. Abych to nemusel stále vypisovat, zkrátil jsem to na Kybersadistu, protože to je slovo, které jej plně vystihuje.

Pokud Vám Parlamentní listy ideologicky nevyhovují, tak snad Týden je dostatečně pravicový:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/urady-prace-drabek-rozvratil-nasi-praci-nekolik-uredniku-pry-zemrelo_223490.html
Aktualne.cz (dnešní vydání):
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=730716
A rozhlas.cz:
http://www.rozhlas.cz/zpravy/spolecnost/_zprava/urednici-se-prou-s-ministerstvem-o-funkcnost-programu-na-vyplaceni-davek--1009820

Ale nepochybuji o tom, že si stejně najdete nějakou výmluvu...
30. 01. 2012 | 13:51

rejpal napsal(a):

Lukáš
Regulační byl nazván z jednoduchého důvodu - aby to prošlo přes ústavu. To přiznal novinářům svého času i mluvčí MZ Tomáš Cikrt.
Modrý Edvard
už reaguji se zpožděním. Reakce lidí zevnitř už se objevila na více místech. Ale upřímně řečeno, není to podstatné. Podstatné je, že systém není plně funkční, přestože ministr opakovaně tvrdil, že vše je v cajku. Proč není funkční, je úplně jedno - to je věc těch, kteří ho zprovozňují. Pohled makročísly (98%) je zavádějící. Pokud se to provádělo postaru a ručně, nelze tím poměřovat nový systém. (Zaznělo i, že se počítá, že v tom shonu dostane dávky někdo, kdo nemá nárok, a pak se to bude vymáhat zpět). A hlavně, ti, kteří mají smůlu, budou těžko uspokojeni tím, že patří mezi ta dvě procenta.
Přitěžující okolností je jednak to, KDO ty sítě zaváděl - konflikt zájmů z toho kouká jak sláma z bot, a pro mě osobně i to, že nevěřím vládě jako celku ani příslušným ministrům, že jednají ve prospěch obyvatel a že to i umí. Už předvědli těch faux pas příliš moc na polovinu volebního období.
Kdyby jim opravdu ležely na starosti reformy a tahle země, už dávno by rezognovala celá vláda, protože bez nějakého obecnějšího konsensu se dlouhodobé systémové kroky nedají úspěšně dělat.
30. 01. 2012 | 13:53

Terry napsal(a):

Dnešní články:

Odbory z úřadů práce 11 měst žádají kvůli dávkám odvolání Drábka
(http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/odbory-z-uradu-prace-11-mest-zadaji-kvuli-davkam-odvolani-drabka/747934):
Odboráři z úřadů práce v 11 městech žádají kvůli potížím s novým způsobem vyplácení sociálních dávek odvolání ministra Jaromíra Drábka (TOP 09).
Stěžují si mimo jiné na nepropojenost aplikací. Do některých je podle informatiků možné jen zadávat data, ne je schvalovat, tisknout rozhodnutí či vypočítávat dávky. Vše se musí obvykle dopsat ručně, digitalizace žádostí není vyřešena. Systém padá a údaje se neukládají. Videokonferenční školení se zrušilo, vypočítávají pracovníci úřadů v materiálu. "Takže nikdo nemá žádné ucelené informace, vše je hluboká, tmavá improvizace," uvedli informatici.
Problém podle nich "zviditelnila tragédie" kolem nového systému dávek v hmotné nouzi a na sociální služby, které převzali úředníci od radnic. Míní, že u těchto agend nebyl důvod ustupovat od předchozího softwaru "kromě účelového vyvádění finančních prostředků do spřátelených firem". Doporučují a žádají "urychlený návrat" k původním systémům.
(konec citace)

Podle Evropské komise mají projekty MŠ "pochybnou" kvalitu
(http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/podle-evropske-komise-maji-projekty-ms-pochybnou-kvalitu/747788):
Evropská komise poslala ministrovi školství Josefu Dobešovi (VV) další vytýkací dopis. Ostře v něm kritizuje projekty OKNO a SPORT za téměř 1,2 miliardy korun. Mají podle ní "pochybnou" kvalitu a nemohou prý mít smysluplný dopad.
Projekt OKNO (Obecné kompetence našim občanům) za půl miliardy korun má vzdělávat občany ve finanční a právní gramotnosti prostřednictvím médií. SPORT za 650 milionů korun má vzdělávat trenéry a učitele tělesné výchovy a přivést mládež ke sportu. "Neexistuje žádný finanční plán projektu, který by umožnil řádné posouzení výdajů. Největší část rozpočtu, 53 procent, je plánována na analýzy, podklady a televizní spoty, což je prostě nepřijatelné. Příjemci peněz mají být konkrétní lidé, ne mediální společnosti," píše v dopise zástupce komise Aurelio Cecilio.
(konec citace)

Fond hejtmanky z ČSSD slouží jako malá domů její straně (http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=730759):
Kraje jsou financovány z daní všech občanů, ústecká hejtmanka Jana Vaňhová však ze svého hejtmanského fondu posílá skoro výhradně peníze do obcí, kde vládne její strana - ČSSD.
Dostane se i na občanská sdružení a firmy, ale hlavně na ty, kde jsou v čele její straničtí kolegové.
Ukazuje to podrobný přehled, který udělalo Aktuálně.cz z usnesení Rady Ústeckého kraje. Projekty, na něž z fondu odcházejí dotace, totiž doporučuje krajská rada a schvaluje je pak zastupitelstvo.
(konec citace)

Stát bude splácet ČNB 200 milionů na úrocích. Kvůli půjčce MMF
(http://ekonomika.eurozpravy.cz/ceska-republika/42715-stat-bude-splacet-cnb-200-milionu-na-urocich-kvuli-pujcce-mmf/):
Zhruba 200 milionů korun ročně na úrocích bude stát dorovnávat České národní bance (ČNB) z případné půjčky Mezinárodnímu měnovému fondu (MMF) ve výši 1,5 miliardy eur (asi 38 miliard korun) na pomoc eurozóně. Jde o částku, kterou by ČNB zhruba inkasovala, pokud by uvedené peníze půjčila na bankovním trhu. V dnešním pořadu Partie televize Prima Family to odhadl ministr financí Miroslav Kalousek (TOP 09).
(konec citace)
pokr.
30. 01. 2012 | 14:01

Terry napsal(a):

Dnešní články - pokračování:

No a nakonec si nemohu nedovolit nepřipomenout názor E. Janoty (blahé paměti) na autora, předsedu ČSSD Bohuslava Sobotku:

Janota: Sobotka a nejhorší hospodář? To nevyvracím
(http://ekonomika.idnes.cz/janota-sobotka-a-nejhorsi-hospodar-to-nevyvracim-fbs-/ekonomika.asp?c=A100120_1321457_ekonomika_hol)_20. ledna 2010:

Proti prohlubování schodku státního rozpočtu vystupuje ministr financí Eduard Janota dlouhodobě. Rozpočtu se věnuje třicet let, sloužil pod jedenácti ministry. Přesto politici jeho varování neposlouchají.

Otázka: U politiků nikdy nevíte, co doopravdy udělají. Napovědět by nám mohlo, co už udělali. Který z ministrů financí hospodařil vzhledem ke stavu ekonomiky úplně nejhůř?
Odpověď EJ: Nejhorší to muselo být někdy v letech 2003, 2004 a 2006. Nejdřív Bohuslav Sobotka při růstu ekonomiky skoro šest procent vytvářel schodky jako hrom, v jednom případě dokonce přes sto miliard. A nezadá si s ním v roce 2006 Vlastimil Tlustý: při šestiprocentním růstu, bim ho! – 97miliardový schodek. I když Tlustý tam byl krátce a možná s tím jen nestihl něco udělat.

Otázka: Takže Bohuslav Sobotka, dnes nejpopulárnější politik, vychází jako nejhorší hospodář. Není to poučné?
Odpověď EJ: Já vašim závěrům rozumím, nevyvracím je, a to je asi tak vše, co k tomu řeknu.

Otázka: Chodil jste v době schodkového bujení za ministrem Sobotkou a varoval ho?
Odpověď EJ: Mám to dodnes schované. Třeba plejáda spisů z jara roku 2006, ve které byly návrhy na zvýšení sociálních výdajů, zvýšení porodného, přídavků na děti, mateřské – o šedesát miliard. Systém financování sociální péče se výdajově z roku na rok ztrojnásobil! A na těchto spisech je mým perem napsáno: nesouhlasím, nedoporučuji, neufinancovatelné!

Otázka: A co na vaše připomínky tehdejší ministr Sobotka?
Odpověď EJ: Zjevně se řídil zájmy partajními. Jeho strana spolu s dalšími způsobila, že ty věci hravě ve Sněmovně prošly a začaly od roku 2007 platit a platí dodnes.
(konec citace)

Werich (coby císař Rudolf "Kolikátej sme, Langu?" "Druhý, Vaše Veličenstvo, druhý."):

"My tady máme samé odborníky."

"Patláma, patláma, paprťála..."

"Kalousku, jsi jednička!"

"Sobotko, jsi taky jednička!"
30. 01. 2012 | 14:03

true razer napsal(a):

kdy už se začne zatýkat a zlodějům zabavovat majete?
30. 01. 2012 | 14:06

melčákova pohanka napsal(a):

Nechme Kuchaře,Edvarda,Ghándího a jiné odkloňovače odkloňovat diskusi a my ostatní 15.3.v 17.OO na Václavském náměstí udělejme první krok na islandské cestě,protože se bavíme stále dokola o h....,ale je třeba vynést přeplněnou žumpu od r.1990 !!!!
30. 01. 2012 | 14:07

krajan napsal(a):

Pane Sobotko,jak všeobecně známo,Drábkova reforma vůbec neohrožuje jeho politickou pozici,protože u nás, kdo se dostal nahoru, už tam zůstane na věky bez ohledu na průšvihy,které vyrobil.Vidíme to dnes a denně. Já kvituji s radostí,že na tyto manýry upozorňujete,jenže už dlouhou dobu čekám na vizi,kterou socdem představí jako cíl,jehož chce dosáhnout a také,jakými prostředky.Nepředložíte-li něco takového,bude se vaše partaj (k radosti hlavně VV a modrokabátníků včetně pana prezidenta) dále rozmělňovat a rozpadat,až jednoho dne nebude mít sílu dostat se do parlamentu. Dívám se na to jako neutrál,kterému už začínají silně vadit manýry těch naprostých laiků,kteří nám v současnosti vládnou.
30. 01. 2012 | 14:17

true razer napsal(a):

melčákova pohanka

no tak si zakřičíme, ale kdo vyvlastní ty nakradené vily a obstaví ta podvodná konta?
Kdo zruší ty firmy s utajeným vlastníkem na Panenských ostrovech a jinde?
30. 01. 2012 | 14:17

true razer napsal(a):

krajan

ano my chceme řešení a ne řečnění
30. 01. 2012 | 14:19

melčákova pohanka napsal(a):

true razer. Standartní majetková přiznání,které pravice,ale i socani odkládají,jak můžou,i když mají plnou h..u Německa jako našeho vzoru!!!
30. 01. 2012 | 14:23

true razer napsal(a):

melčákova pohanka

bohužel je to jedna parta, i když se tu lidé přou, kdo krade víc.Zda soc. dem. či pravice. Ale už začíná žumpa přetékat a ucho se trhat. Lidé by rádi viděli někoho pohnaného k odpovědnosti.A snížení dluhu např. o ty odkloněné miliony
30. 01. 2012 | 14:30

Sladký napsal(a):

True razer- tvrzení, že "je to jedna parta" je manipulace, vytvořená v zájmu ODS.
30. 01. 2012 | 14:34

Sladký napsal(a):

Bohužel na "zabrala" spousta lidí, včetně těch docela inteligentních.Jejím cílem a účelem bylo a je 1)odradit co nejvíc lidí od voleb
2.odradit co nejvíc lidí od volby ČSSD.Vlastně jde o dvojjediný cíl.Je zcala jasné, v čím zájmu.
30. 01. 2012 | 14:38

Koplkop napsal(a):

Sladký
"tvrzení, že "je to jedna parta" je manipulace, vytvořená v zájmu ODS"
To není manipulace, to je holý fakt. A každý kdo má pět pohromadě to vidí. Tady nepomůže žádná zaslepená ideologie, žádné rozdělení na levici a na pravici. Zloděj a hajzlík zůstane zlodějem a hajzlíkem ať má jakýkoliv kabát.
Pro pana Sladkého je však ten zloděj v modrém kabátě daleko větší zloděj než ten v oranžovém, přestože oba kradli spolu rukou nerozlučnou a o lup se podělili rovným dílem.
Ale vysvětlete to panu Sladkému. Vlastně co mě to napadlo, chtít vysvětlovat něco panu Sladkému. Já, který ani nechápu napsané slovo, který se svoji inteligencí ani nedohlédnu někam ke kotníku brilantního a vševědoucího pana Sladkého.
30. 01. 2012 | 14:53

Kuchař napsal(a):

Každý kdo má jenom kousek mozku musí vidět,že ČSSD manipuluje veřejným míněním za pomoci odborářů a státních zaměstnanců, jež si kupuje na úkor nestátní sféry. Tato praktika není ovšem jen výsadou ČR. Kam to vede je možno vidět dneska v celé Evropě. Nejkřiklavější je Řecko ale důsledky této rozpaslosti jsou vidět dneska takřka po celé Evropě.

Nákup voličů zkrze privilegovanou státní sféru narazila ne ekonomické dno !
30. 01. 2012 | 15:06

PK napsal(a):

melčaková pohanka 14:07

Už to vidím jak kráčí ČR v čele revoluce za lepší zítřky.My počkáme až to bouchne jinde(USA?) no a pak se zase přidáme.Pod vedením koho to ale opravdu nevím.
30. 01. 2012 | 15:09

Sladký napsal(a):

Koplkop- vy jste ale mudrlant! Jako obvykle mluvíte o něčem zcela jiném, než já a nejsem si jist, zda je to v důsledku vaší omezené schopnosti chápat text a myšlenky, které obsahuje, nebo je za tím nějaký rafinovaný úmysl.Spíše se přikláním k prvnímu vysvětlení. Samozřejmě, že na kabátu zloděje nezáleží, vážený mistře. Ale vaše neskutečné zjednodušení celého problému v člověku vyvolává pocit marnosti a údivu.Chlape, vždyť vy přitrouble hospodsky primitivně PLKÁTE o věcech, o nichž zcela evidentně víte kulové! mimo jiné- podobnost a rozdílnost politických stran se posuzuje podle zlodějů? Že já s vámi vůbec ztrácím čas, vždyť je to marné a zbytečné.
¨Nejste schopen pochopit vůbec nic, protože vůbec nic nevíte,prosťáčku.A navíc mi směšně či drze připisujete výroky které jsem nikde nikdy nepronesl a myšlenky, které neexistují v mé, ale čistě ve vaší hlavě.
30. 01. 2012 | 15:13

Sladký napsal(a):

Koplkop, cituji "Pro pana Sladkého je zloděj v modrém kabátě daleko větší, než ten v oranžovém." Najděte příspěvek, kde jsem něco takového napsal! Drze si vynmýšlíte, lžete jak malý kluk nebo absolvent zvláštní školy.Já jsem napsal, že tvrzení ,že OBĚ STRANY JSOU STEJNÉ,NEBO JEDNO A TOTÉŽ- je rafinovaná manipulace s jasným záměrem.A vy v odpovědi prndáte cosi o kabátech.Jděte diskutovat tam, kde budete svým rozumem a znalostmi dostačovat. Jste jako fotbalista z okresního přeboru, který se cpe do Barcelony.:o)))
30. 01. 2012 | 15:20

kelt napsal(a):

Kuchař má kousek mozku a proto ví všechno nejlépe.
Otázkou zůstává,které hemisféry se to týká.
Střízlivým hodnocením jeho přísvěků lze se dobrat konečného závěru,že jedná o hemisféru ovládající příjem potravy a její vyměšování.
30. 01. 2012 | 15:20

jozka napsal(a):

http://www.rozhlas.cz/zpravy/spolecnost/_zprava/v-karvine-zkolabovala-vyplata-socialnich-davek--1011224

Ale jinak je vse v poradku, ono si to sedne, povidla Drabek. Nebo rikal, ze to lehne?
30. 01. 2012 | 15:22

Sladký napsal(a):

Koplkop- dětský nafukovací balonek je také stejný jako prezervativ.Můžete ho příště použít jako ochranu. Nebo ne, to by mohla vzniknou hrzná škoda.Raději dětem nafoukněte prezervativ, ať si pohraJÍ.
30. 01. 2012 | 15:23

Koplkop napsal(a):

Sladký
Tak jdeme mluvit oba o stejné věci ano? Napsal jste: "tvrzení, že "je to jedna parta" je manipulace, vytvořená v zájmu ODS"
A já tvrdím: není to žádná manipulace je to holý fakt. Ani ODS ani ČSSD nemá politiky, nemá politický program, kterým a kterému by se dalo věřit. V obou stranách jsou dnes již jen zkorumpovaní politici, ovládaní různými mocenskými skupinami. Já tvrdím: nevolit ani jednu ze současných parlamentních stran, protože volba mezi větším a trošku menším zlem, je vždy jen volba zla.
Odpovězte mně jen na výše uvedené téma.
30. 01. 2012 | 15:26

Sladký napsal(a):

Koplkop- nemám teď čas, ozvu se někdy během hodiny.V každém případě tenhle váš poslední příspěvek je už o něčem jiném, než ten nesmysl, co jste napsal předtím.
30. 01. 2012 | 15:33

melčákova pohanka napsal(a):

Koplkop. Můžete mi sdělit koho jste volil a koho se chystáte volit. Děkuji. Rád bych se Vámi inspiroval!
30. 01. 2012 | 15:37

melčákova pohanka napsal(a):

PK. Ale copak se nedemonstruje za změnu již několik měsíců v NY,Barceloně,Madridu,Londýně a dokonce i v Rumunsku... Už tak jako v r.1989 budeme poslední,i když ten rok 1989 byla zinscenovaná parodie,který jsem se bohužel od r.1988 zúčastnil...
30. 01. 2012 | 15:41

Koplkop napsal(a):

melčákova pohanka
Nemůžu. Volil jsem špatně, to už udělat nechci a koho budu teď volit to ještě nevím.
30. 01. 2012 | 15:47

melčákova pohanka napsal(a):

Kolkop. I tak díky za vzácnou sebereflexi. Také nevím.
30. 01. 2012 | 15:49

Kuchař napsal(a):

kelt:

Věřte mi pane, že když čtu ty levičácký pitomosti, nejradši bych měl žádnou hemisféru.
30. 01. 2012 | 15:49

neo napsal(a):

Al Jouda:

ne, určitě se najde dost takových, kteří vědět nebudou. To ale nic nemění na tom že jednotný výklad existuje.
30. 01. 2012 | 15:57

SuP napsal(a):

Kuchař -
Jen jsem zvědav, o čem půjde řeč za 14 dnů, až se baby s počítačema naučej a zjistěj, že to jede. Tyhle vlny jsou jen vybublávání vzteku, že "jsme vyhráli volby, ale stehně to dělá někdo jinej...."
30. 01. 2012 | 18:12

Sladký napsal(a):

Kuchař- hemisféry možná máš, ale frontální laloky-to je těžký deficit!
30. 01. 2012 | 19:16

Sladký napsal(a):

Supe, poněkud ti ušlo, že ony už to měly dávno umět a že to nefunguje ani těm, co to umí.Ostatně- tobě též leccos špatně funguje, ale za čtrnáct dní se to nespraví.spíš to bude horší a horší.
30. 01. 2012 | 19:18

jozka napsal(a):

Vidim SuPe, ze se zuby nehty drzis toho nesmyslu, ze za to muzou baby, co s tim neumej :-)

Realita je obcas hnusna a nezapada do poucek, co?

Ostatne, i kdyby se ukazalo, ze s tim neumej, ci je to chyba? Bab, kterym nekdo prsknul program a snaz se? Vidim, ze SuP videl pocitac a nejaky slozitejsi system jen z rychliku :-)
30. 01. 2012 | 19:49

Václav Pokorný napsal(a):

Ti, kteří na sebe rádi berou kabát pravicovosti zde omlouvají něco,co omluvit nelze, obhajují něco, co omluvit nelze,i když se provalily ty průšvihy potom, co pan Drábek vykvákal, jak že je všechno dokonalé, samozřejmě z jeho pozice. Je to člověk, který je... snad původně to je francoužštiny, a dost možná, že je to slabý výraz. To se ale podle mého vztahuje na celou vládní galerku, na celou koalici. Vy, jako Čssd, ale v podstatě neděláte proti tomu zlu nic a asi vám to docela vyhovuje.
30. 01. 2012 | 20:04

StandaT napsal(a):

SuP: ahoj SuPe. V babách to asi nebude - viz skrytá kamera nejmenovaného investigačního kanálu:

http://www.youtube.com/watch?v=d4TrFs-K5Kg&feature=related
30. 01. 2012 | 20:49

Yosif K napsal(a):

Bunny napsal(a):
to Lukáš:
Jakou že jste to vystudoval školu? Ptám se proto, že jsem konsternován vašimi teoriemi a oslími můstky. Poplatky v nemocnicích samozřejmě vůbec nefungují, ale pacient nemá žádnou možnost, jak proti nim bojovat.

Pane Bunny - byl jsem parkrat v Cesku u doktora a nevidel jsem problemy s placenim poplatku. V nemocnici na ne meli dokonce automaty. Doufam ze placeni 30 Kc u doktora Vas neprivedlo do stavu bidy a hmotne nouze - napriklad ze nemusite vyjidat zbytky z popelnic.

V zemich stareho Eurolandu byste se totiz mohl udivit k smrti. Tamejsi obyvatelstvo za KAZDOU navstebvu u doktora automaticky plati 10-20 EUR a ani necekne. Vcetne zemi, kde platy nejsou o moc vyssi nez v Cesku.
30. 01. 2012 | 20:57

SuP napsal(a):

StandaT -
Ahoj! Ty umíš potěšit při pondělku!!
30. 01. 2012 | 21:34

mik napsal(a):

Drabek patri okamzite odvolat ale ono je tech ministru na odvolani vic treba takovy Dobes,,ovsem to by na Hrade nesmel sedet ten co si prave ted mne ruce CR si opet hraje na mistra sveta Cela EU se uz dohodla na podminkach je Britanie a CR nesouhlasi,,Anglicani jsou a budou vzdycky patrioti a prasteni co vzdycky vsechno udelaji opacne v Irsku maji euro v Britanii libru v Irsku jsou km Britove maji mile...ale to jsou prkotiny a banality Anglii i CR bych navrhnul na vylouceni s EU kdyz si chteji hrat na svem pisecku tak at si hraji,,,doufam ze po tomhle kroku bude euro v CR brzy za 30 ... ale zpatky k Drabkovi,,, kdyz delnik vyrobi zmetek strhnou mu to ze mzdy nedostane peremie kdyz ministr vyrobi zmetek nic se nedeje,, vsechno je vporadku,,,, kdy uz lidi v CR dostanou rozum ?
30. 01. 2012 | 21:54

melčákova pohanka napsal(a):

Drábek se svým náměstkem Šiškou si z nás všech udělali dojné krávy a mají zajištěn doživotní tok peněz ze státního cecku a my jen bučíme a Sup čeká,až z nás všech budou vadný kusy. Karle Kryle,my ryjeme držkou v zemi ještě hlouběji,než za bolševika !!!
30. 01. 2012 | 22:37

jarpor napsal(a):

Viděno a posloucháno z velké dálky od hranic ČR i EU.. :

Máme desítky míst kde sídlí úřady práce...
Z několika míst se hovoří o kritické situaci ve vyplácení dávek... nefunkčnosti aplikace.. padání počítačové sítě...

Vysvětlení 1. /krajní/
Ministerstvo pracovalo špatně, ze vše může ministr... totiž na těch úřadech jsou úředníci pilní jako včeličky...

Vysvětlení 2. /taky krajní, leč na opačné straně osy/
Minisaterstvo pracuje skvěle, od ministra až po uklízečku... totiž ti úředničtí lenoši mohou za vše.

Tak co s tím, pane poslanče ?
Vzhledem k tomu, že jsou místa, kde to jde... a místa kde jsou problémy... tak pravda bude asi někde uprostřed... tedy dle mého hloupého vidění z dálky... Byl by zázrak, kdyby vše fungovalo bezproblémově... a já na zázraky nevěřím.
Vy jste blíže... tož vidíte, že viník je Drábek. A je vymalováno, že.
Ó, jak snadná lehkost bytí... být předsedou opoziční strany...

Hezký večer z místa, kde je ještě den...
30. 01. 2012 | 22:39

StandaT napsal(a):

SuP: Já toto neřeším, jen se dívám :) Socani jsou nasraní, že jim vypad OK System ze hry a vědí, že si lidi chtějí zanadávat, tak zabíjejí dvě mouchy jednou ranou.

A vzhledem k tomu, že jim tahle vláda zkurvila toky peněz z EU, tak příští rok jsou na mizině. To by řičel kazdý. Podle mě se bez peněz mezi sebou servou jako zvířata, takže se těším na jejich nominace na krajské volby. Bude veselo :)
30. 01. 2012 | 22:56

jozka napsal(a):

StandaT, SuP:

Fascinuje mne vase schopnost ignorovat realitu nezapadajici do predstav a rochnit se v nepodstatnych detailech. Uzijte si to :-)
31. 01. 2012 | 06:39

true razer napsal(a):

včera jsem koukal na Hyde park s Kalouskem(jen asi 10 minut, neb déle se to skutečně nedalo, chudák redaktor Takáč), ale za těch 10 minut jsem došel k názoru, že zdejší bloger Kuchař je ministr Kalousek. Tak stupidní a vyhýbavé odpovědi a mino mísu, na to musí být skutečně talent.

Já poslouchal tu pasáž, když se někdo ptal, proč se u nás tak vyhýbají progresivnímu zdanění, když toto navrhl ministr i v Itálii , a Kalousek na to odpověděl, že až budeme mít na Lipně také milionářské jachty jako v mají v Itálii, že o tom možná začne přemýšlet.
31. 01. 2012 | 08:22

true razer napsal(a):

PS.

možná, že má ten Kalousek více nicků , třeba i StandaT, SuP a neo
31. 01. 2012 | 08:23

DF napsal(a):

Vy III srandisto Yosife K prostě jste se nestal přednostou a je to, tak se netvařte ukřivděně jste opravdu horší.
Prostě zkuste jednou použít matematiku.
Kolik je u nás částka životního minima 158€
Kolik je standard v západní části EU 1000 €
Prostě pane Yosife K už víte proč se přednostou nikdy nebudete.
31. 01. 2012 | 08:42

rejpal napsal(a):

true razer
Jo, byla to docela síla. Ale ještě horší byl později pořad s náměstkem Drábka a jedním z odborářů úřadů.
31. 01. 2012 | 09:49

true razer napsal(a):

rejpal

máte dobré nervy, že dokážete toto vše sledovat.

Ale já jen nechápu, proč se každý bojí těm miliardářům trochu nastavit mantinely. Proč ta dojemná starost, že oni někam odejdou? Nebylo nám tu bez nich 40 let docela dobře?
31. 01. 2012 | 09:55

melčákova pohanka napsal(a):

rejpal. Ten Šiška mě dodělal,protože jsem doufal,že Drábek je sice mimoň a asociál,ale aspoň chce naplnit nějakou pravicovou vizi systému,ale ono prd. Ale obyčejný český megatunel ze státních peněz a potažmo nás všech. Gauner může být i kybernetik!!!
31. 01. 2012 | 10:17

Maloměk napsal(a):

Proč tu všichni píšou pořád jen systém...všichni z oboru ví, že jde o Microsoft. Kdo zná, ví, jak to dopadne :).
31. 01. 2012 | 11:14

rejpal napsal(a):

true razer
Nervy - já při tom dělám ještě něco jiného, takže to emocionálně tolik neprožívám. Není nádherným dada argument Kalouska, že ZAMĚSTNANEC s vysokým platem odejde pryč, když mu zvedneme daně? Ti, co tvoří špičku, jsou v zahraničí běžně - povyšují do centrál. A kdyby odešli všichni poraděnkové, asi by nikomu nechyběli. Kdyby odešly všelijaké paní Nagyové, taky by to asi nikdo nezaregistroval. Ale oni by zůstali, protože z dobrého bydla bez odpovědnosti za cokoli odejde jen totální trotl (o záchvatu výčitek svědomí nemluvím).
melčákova pohanka
Já nedoufal. Drábek je takový celou dobu, jen jsem nevěděl, že je neschopný až tolik. A že nikdo z nich si ani na vteřinu nepřipustí, že by mohl udělat chybu. proč taky, když to oddřou ti dole a ještě se to prohlásí za samozřejmost.
31. 01. 2012 | 12:21

SuP napsal(a):

jozka -
Ta Vaše realita je co? Že baby jsou nervozní, na školení nedávaly pozor a neustojej, že jim klienti stepujou za zády, protože prožrali všechno i se zálohou a teď jsou taky nervózní?
No hlavně, že se ví, jak za to může ministr.
31. 01. 2012 | 19:40

StandaT napsal(a):

jozka: Ano. Mediální, přesněji virtuální realitu se snažím ignorovat.
31. 01. 2012 | 20:11

johan napsal(a):

Proč se pan min.Drábek vrací do minulosti.Rozdá všem státním ůředníkům blokčky na psaní,propisky a hurá bude se zapisovat a počítat pěkně z hlavinky pánové a dámi
19. 02. 2012 | 12:31

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Pavel Petr · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy