Výzva ing. Miroslavu KALOUSKOVI k uhrazení dluhu

14. 05. 2010 | 14:53
Přečteno 9509 krát
Uhradí-li mně ing. Miroslav Kalousek poměrnou část pohledávky, která mně vznikla za jeho působení ve funkci ministra financí a vysoké funkci v rozpočtovém výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR a funkci náměstka ministra obrany ČR, do dne konání parlamentních voleb, dám mu svůj hlas i s kroužkem.


K rukám:
Pan
ing. Miroslav KALOUSEK
Celostátní kancelář TOP 09
Minchův palác – budova č.2
Újezd 450/40
118 00 PRAHA 1 – Malá Strana

_________________________________


V Praze 14. května 2010
Pane inženýre,

obdržel jsem od Vás poštou potvrzení o výši zadlužení, které mně a mé rodině způsobily vlády ČR.

Žádám Vás, abyste mně sdělil procentuální poměry Vámi vyčíslené částky, v nichž mám uplatnit pohledávku vůči jednotlivým vládám ČR.

Předpokládám, že máte připravený i rozbor, zda pohledávku, která mně a mým blízkým vznikla, jejíž výši jste vypočítal a potvrdil svým podpisem v zaslaném dokumentu, budou splácet celé vlády, nebo pouze ministři financí.

Berte tento dopis jako mou výzvu ke splacení části dluhu, za který máte, jako ministr financí ČR osobní odpovědnost. Zašlete-li částku, kterou mně dlužíte, do 30 dnů od doručení této výzvy, nebudu požadovat k této částce výplatu příslušenství a nebudu vůči Vám vymáhat ani nárok na úhradu části pohledávky, na níž jste se podílel jako vysoký funkcionář rozpočtového výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR a dříve náměstek ministra obrany ČR.


Děkuji Vám za upozornění.

S pozdravem

Prof. MgA. Jiří Svoboda

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vasja napsal(a):

No jo, pane Svobodo.....
Ale koho jinýho, když Svobodní nemaj šanci?
14. 05. 2010 | 14:57

hoven napsal(a):

at kalousek vrátí všechno, co nakrad.
14. 05. 2010 | 15:11

Mour napsal(a):

Autor: Pěkné! Díky.
14. 05. 2010 | 15:12

Dalimír napsal(a):

Dobrý den pane Svobodo od toho slizkého bývalého lidovce nedostanete ani korunu ,i kdyby jste to myslel vážně ! Já nevím čím to je že se u nás najdou lídé kteří jsou ještě ochotni přistoupit na hru TOP 09 ! Bojí se o své někdy i záhadně nabité majetky a věří že pravicové strany jim je uchrání a zachovají ! V tom mají bohužel pravdu ! Dal.
14. 05. 2010 | 15:12

Jan napsal(a):

Trefa.
14. 05. 2010 | 15:13

vlk napsal(a):

Naprosto přesně pane Svobodo naprosto přesně. Mně zatím do kastlíku tahle složenka nedorazila, nicméně jak jsme o nich slyšel, rozhodl jsme se k témuž. A doufám, že nepřijd e jen jedna. Ž e jich ve schránc e najdu více. Jednu pro každého dospělého na naší adrese. Takže další budeme moci v klidu poslat na adresy Karel Schwarzenberg, Vlasta Parkanová a Severa.

Myslím, že jim všem po zásluze patří. Zejména oněm ex lidovcům. Česká republika má ve své historii 18 samostatných rozpočtů.Lidovci z toh zvedli ruku celkem pro 16 z nich.

Takže pro mne s e ten zářez redukujena 1/9 drzým Kalouskem požadované sumy.
14. 05. 2010 | 15:17

iga napsal(a):

hovne

vas minimalismus - jinkdy sympaticky - se mi dnes nelibi a proto:

At vsichni vratej vsechno co nakradli a to pokud mozno v ramci cele EU!

Akorat mam strach aby to nedopadlo jako s tou tombolou po zhasnuti (Hori, ma panenko!)
14. 05. 2010 | 15:20

hovorka11 napsal(a):

Asi mu to pošlu taky. A nejen za to, ale i za další škody.
14. 05. 2010 | 15:26

paco napsal(a):

No jo, levici vsech odstinu kalouskova slozenka vydesila snad jeste vice nez klip "Premluv babu". Je to opravdu povedeny propagacni tah, neprehlednutelny a jdouci rovnou k jadru veci, coz doklada i brek prostoduchych duchodkyn, kterym tato slozenka dosla. A stejne jako snaha napodobit prukopnicky napad vypada trapne u replik (Liska-Siklova) zelenkova klipu, tak i reakce p. Svobody, jakkoli se snazi vytezit co nejvic ze zanru objeveneho ve stabu TOP09, asi na nikoho velky dojem neudela. Snazi se pouze o tradicni levicacky druh pseudodiskuse, kdy se od vecnych argumentu prechazi rovnou na osobni vytky. Ale pane (nebo jste porad jeste soudruh?) Svobodo, vzdyt z hlediska problemu, na ktery ta slozenka upozornuje, je uplne jedno, jak si pocinal Miroslav Kalousek ve svych minulych funkcich! Ta agitace se tyka toho, co udelame s vyvojem verejneho dluhu do budoucna. Kazde parlamentni volby jsou o tom, jak narysujeme svou budoucnost. Duveryhodnost toho ci onoho cinitele je jen podruzna okolnost zejmena v sitauci, kdy mame natolik polarizovane politicke programy. Pak i ten nejpritazlivejsi politik slibujici nesmysly nezabere jako osoba, o ktere si treba v uzce etickem smyslu myslim svoje, ale od nejz mohu cekat mene populistickych vystrelku. Zkratka, kdyz vidite v TV-zpravodajstvi radeni reckych anarchistu, potom obrazky dementu tesicich se na 13. duchod na socanskych billboardech vypadaji mnohonasobne silene.
14. 05. 2010 | 15:28

Tupelo napsal(a):

Pekne, podle me by ale dotycni politici v cele s Kalouskem zaplatit dluznou castku (dluh CR) navic i s urokama. Jako zaklad pro uroky se muze pouzit nejaky prumer uroku nabizeny ceskymi bankami v jednotlivych obdobich.
14. 05. 2010 | 15:28

schlimbach napsal(a):

správně pane Svobodo
mě so kastlíku ta zhovadilost kalosuka došla, viděl jsem dost dlouho rudě, jsem klidný člověk celkem, ale co je moc, to je moc - je mi záhadou, jak někdo může tohoto neumětela a ekonomického nýmanda vůbec volit natož brát vážně - bohužel situace se vyvíjí tak, že hlupáci a neumětelové dostávají nejvíce šancí, jak nám nakonec uškodit
14. 05. 2010 | 15:29

hoven napsal(a):

iga,
to nejde, pokud by vratili všichni, co nakradli, došlo by k největšímu přesunu majetku v dějinách lidstva, to by se administrativně nezvládlo. nadělalo by to více škody než užitku.
14. 05. 2010 | 15:30

schlimbach napsal(a):

oprava - Kalouska
14. 05. 2010 | 15:30

Morová rána napsal(a):

No, pan paco nám tu předvedl pěknou ukázku součastné pravicové demagogie, nemyslíte?
Jenom pár příkladů: Bloger, který nevyznává tu jedinou pravou cestu (nebo by to tak alespoň na první pohled mohlo vypadat) je "soudruh", řečtí demonstranti jsou "anarchisté" kteří "řádí", a příznivci "socanů" jsou "prostoduché důchodkyně" a "šílení dementi".
Nu, jen tak dál, panstvo, diskreditujte se sami.
14. 05. 2010 | 15:40

vlk napsal(a):

paco

fajn. K nám jich mlůže do kastlíku přijít až pět. Těch složenek. Čtyři pošlu na adresy , které mi jsou jasné. Nevěděljsem, co udělat s tou pátou. Buďte tak laskav, dejte adresu a já jipřepošlu k vám. Takhle uvědomělý pravicový soudruh s e hned tak nevidí. Jistě to rád zatáhnete.
14. 05. 2010 | 15:46

vasja napsal(a):

Dobrý pane Paco:))
Z té složenky se může zhroutit opravdu jen prostoduchej a naopak štěstím rozrajcovat z "všechnozdarma".
14. 05. 2010 | 15:46

JC napsal(a):

Z blogu a mnoha reakcí patrno, že zůstalo utajeno o co Kalouskovi šlo.
Pane Svobodo, myslím, že Kalousek má místo v PS zajištěno i bez vašeho kroužkování.
Jinak těch 120 tisíc se týká nejen vás a všech členů vačí domácnosti, seniorů a "obyčejných lidí" ale také Kalouska a členů jeho rodiny.
14. 05. 2010 | 15:46

Carlos V. napsal(a):

Jisteze je Kalouskova slozenka licomerna, protoze i jemu patri cast viny.

Je ovsme skandalni, aby mu toto otlokali o hlavu ti, kteri dokazali mit ohromne schodky i v dobe hospodarskeho boomu, kteri ustavicne tlaci na nejruznejsi zvysovani vydaju.

TOP neni volba idealni, ale jak naznacil vasja, bohuzel asi jedna z nejlepsich voleb.
14. 05. 2010 | 15:49

Targus napsal(a):

To Jiří Svoboda:

tímto dopisem jste prokázal, že máte nárok na zařazení do kategorie "chlap s gulami".
Nikoli ovšem do té, do které patří Topolánek, tedy sprosťák a nevymáchaná tlučhuba. Mám na mysli člověka, který jedná férově a na rovinu nehledě na případné následky.
Tento dopis by měli zaslat TOP-ákům všichni normálně myslící lidé.
14. 05. 2010 | 15:50

Jiří napsal(a):

Pane Kalousku,

zkoušíte národ na blbost svým působením v poslanecké sněmovně? To ví jen Bůh, od kterého jste dávno odešel.
Pokuste se najít odvahu skočit s padáky, které jste objednal v době svého působení na ministerstvu obrany.

Bůh rozhodne.
14. 05. 2010 | 15:52

Rumcajs napsal(a):

Drzost a naprostá absence morálky jak autora tak příspěvků pod blogem.

Autorova drzost a amorálnost vyniká zvláště pak tím, že i on patří mezi levicové politiky, co se rádi rozepisují o sociální politice,sociálním cítění,morálce..... Ale asi jen do té doby, než dostane domů účet za tuto politiku. Jo to se najednou kroutí jak červík na panvi, že on nic, to přece ty zlí politici.
14. 05. 2010 | 15:53

Miflonides napsal(a):

Před více než třemi roky (08.01.2007 9:30) jsem na Aktuálně.cz poslal tuto prosbu:

„Pane Bože, chraň nás před panem Kalouskem coby ministrem financí. Děkuji Ti.“

Ta prosba nebyla vyslyšena.
14. 05. 2010 | 15:57

Desiderius napsal(a):

Kdyby Kalousek myslel tu složenku jako vtip,tak bych se tomu hořce zasmál.Ovšem jak vidno vtip to není.Je to hodně hloupé a drzé.Odpovídá to mravní a intelektuální úrovni páně Kalouska.Kéž by to voliči pochopili a nevolili ho.
14. 05. 2010 | 16:03

Béda napsal(a):

JC,

proč Kalouskovic pouze 120 tisíc na hlavu? Již neplatí pravicové, že každý má co si zaslouží?

Přece nemá stejný podíl na zadlužování státu traktorista z Horní Dolní a dlouholetý člen rozpočtového výboru dohlížející na hospodaření státu, "nejlepší" ministr financí s největším zásekem do státní ekonomiky a "nejlepší" náměstek ministra obrany?
14. 05. 2010 | 16:08

Nemo napsal(a):

Mně se líbí, že největší starost o zadlužení republiky mají ti, kteří tento stát po revoluci rozkradli, vytunelovali a zkorumpovali.
14. 05. 2010 | 16:10

paco napsal(a):

Morova rano: "pokojnym" reckym demonstrantum jiz padli za obet 3 lide v obklicene bance, kde se udusili kourem. Mimo jine tehotna zena, takze presne receno 4 lide (pokrokari propagujici svobodu potratu mozna 4. osobu pocitat nebudou, ale u mne to 4. osoba je, lituji). A jsou urcite i dalsi obeti, kdyz ne zivotem tak aspon zdravim, zejmena mezi policisty, o tech jen tolik nereferuji media. Takze pri cteni techto zprav jaksi ztracim i ty male zbytky socialniho citeni, kterem jsem kdy mel, a preji Recku nejakou hodne tvrdou represivni vladu. At recti rudosi zase emigruji, treba je vy osobne prijmete a ubytujete na vlastnim dvorku. Zdejsi souruzi pred 60 lety je ubytovavali tam, kde to predtim znarodnili, ale ted je jina doba.
vlku: jakozto platce pomerne vysokych dani mam tuto pomyslnou slozenku davno uhrazenou. Ted bych spise uvital, kdyby zacali calovat dobraci vaseho razeni. Ale socialisti jak znamo ze sveho plati neradi, oni jsou jeziskove jen z cizich kapes.
14. 05. 2010 | 16:14

Carlos V. napsal(a):

Bedo,

hovorte, jste-li volicem Svobodnych.

Anebo mlcte, volite-li ty, kteri pres maslo na hlave nejsou videt.
14. 05. 2010 | 16:15

JC napsal(a):

Béda,
Mno nezbývá, než abyste s panem autorem nějak zařídili aby tu státní sekyru nějak zacálovali ministři financí všech polistopadových vlád a traktoristé zůstali ušetřeni :-))))
reCPTCHA : world absurd
14. 05. 2010 | 16:17

Béda napsal(a):

JC,

princip zásluhovosti přece mluví jasně. Každý co jeho jest.

Multimiliardáři zaplatí v intencí svých "zásluh" - to máme¨takových odhadem 400 miliard, korupčníci svých - to máme dalších řekněme 600 mld, politici a státní úředníci zaplatí za korupci, právní šlendrián, uhradí arbitráže... a již jsme v plusu. Zbylých cca 10 milionů obyvatel obdrží od státu jednorázové odškodnění za Kalouskování a jiné kousky výtečníků a začneme s čistým stolem s vyrovnanými rozpočty.
14. 05. 2010 | 16:18

mb napsal(a):

Svoboda dobře ....
14. 05. 2010 | 16:21

JC napsal(a):

Béda,
Jasný jak facka. Ani se nepokouším z vás vymámit tu o červené Karkulce.
14. 05. 2010 | 16:22

MA-FU napsal(a):

Desiderius
Já jsem to jako vtip vzala,i když vím,že je to holá pravda-pravdoucí.Nejdříve většina byla v pozdvižení z přemluvbábu,nu takových překvápek může být,teď jsem vyslechla píseň ,dokonce hymnu ČSSD smála jsem se celou dobu,je to na Seznamu,mladí by řekli -hustý a já pustý,nic převratného..každá strana tady dělá co umí a čím myslí,že voliče vyburcuje.Je to nic proti tomu,když volal ing Klaus,abychom volili jeho a ODS vše při starém v této kotlině,jak mnozí z Vás Českou Republiku nazývají
14. 05. 2010 | 16:22

mb napsal(a):

iga ... jak se u nás zhasíná, ví nejlépe Klaus, toho času nedopatřením prezident Čezska ...
14. 05. 2010 | 16:23

Luba napsal(a):

Je pro mne záhadou, jak může mít strana, založná géniem podvodů a manipulací Kalouskem, tak vysoké preference.

Nezdá se mi, že by bylo mezi námi tolik sadomasochisticky orientovaných spoluobčanů, kteří touží být uráženi a zesměšňováni jimi placeným politickým nádeníkem, který se dostal po zádech černoprdelních ex-spolubratří až k lizu, kde chlemtá u hlavního penězovodu pěkných pár let.

Exbratr Kalousek s rudou hvězdou na čele, a s černým fondem na červený nos, se dopustil spuštěním oné složenkové "agitace" vůči lidem neuvěřitelné nestoudnosti.

Za tuto perverzi by měl být z českého veřejného prostoru navždy exkomunikován - ale, jak nás učí zkušenost, spíše za to bude odměněn funkcí prezidenta.
Kauza "Klaus" hovoří za vše.
14. 05. 2010 | 16:24

Karel Novotný napsal(a):

Skvělá reakce pane Svoboda na nehoráznou drzost Kalouska a té bandy.
Také jsem včera obdržel onu složenku a začínám pátrat kdo,že u nás ve městě kandiduje za ty sprosťáky.Já mu to vysvětlím,že si to za rámeček nedá.
Mě nebude nějaký papaláš obviňovat,že něco dlužím!
Dělat ministra financí,přivést stát pomalu k bankrotu a ještě rozesílat složenky s dluhem no to je síla!!!
14. 05. 2010 | 16:30

JC napsal(a):

Karel Novotný,
Když vy raději místo složenek preferujete prohlášení, že zdroje jsou a dluhy se neplatí že ?
14. 05. 2010 | 16:34

Tupelo napsal(a):

Bedo, neco mi rika ze Vase reseni zatim nebude mozne, ale bylo by to hezke. :) Akorat finance pro odskodneni obcanu CR za tzv. kalousky bych radsi nechal nekde hodne hluboko v kase, aby se k nim pravice nedostala, mohlo by se hodit pro ozdraveni ekonomiky po jeji pripadne vlade. ;)
14. 05. 2010 | 16:35

JC napsal(a):

Luba,
"Za tuto perverzi by měl být z českého veřejného prostoru navždy exkomunikován "
člověče, vy jste perversní jak Zikmund v Kostnici.
14. 05. 2010 | 16:35

Holubář napsal(a):

paco:
Ať je to jakkoliv, jedno je jisté. Vysmívat se vyděšeným osmdesátiletým důchodkyním je znakem vaší demence.

Zkuste se vysmívat silným (třeba hochům z JaT), nebo regionálním bossům, jejichž jméno možná ani nemáte odvahu vyslovit, a staré báby nechte na pokoji.
14. 05. 2010 | 16:41

Holubář napsal(a):

paco:
Promiňte, nedá mi to, ale ještě jednou. Dovolím si vás citovat:
"Ale socialisti jak známo ze svého platí neradi, oni jsou ježíškové jen z cizích kapes".
No, to máte sice pravdu, ale vidíte nějaký rozdíl mezi socialisty a pravicovými bankéři, kteří tak rádi kapitalizují zisky, ale socializují ztráty? Před pár měsíci jsme toho byli svědky a jistě ne naposledy.
To co máte na hlavě je klobouk, pod ním pravděpodobně hlava. Běžný člověk má v hlavě mozek. Jak jste na tom vy? Duto?
14. 05. 2010 | 16:50

Fialenka Svěží napsal(a):

Kalousek zaměstnává lidi pocitem strachu a viny, aby si poslušně utáhli opasky.

Já za hlavní důvod schodku považuji korupci. Vyčíslení výše ztrát z korupce sem jednou hodil vlk. Viděl prý studie, podle kterých na korupci ročně padne 130 miliard.
14. 05. 2010 | 16:52

Mour napsal(a):

JC: Jaksi Vám uchází logika toho, co napsal p. Novotný a další. Dluhy se samozřejmě platí, ale činí tak ti, kteří je způsobili.
14. 05. 2010 | 16:52

JC napsal(a):

Mour,
Nevědomost hříchu nečiní...
Modlím se za vaši oranžovou duši.
14. 05. 2010 | 16:55

JC napsal(a):

Mour..
P.S.Ale platit budete jako Mour-ovanej.:-))))
14. 05. 2010 | 16:56

Tupelo napsal(a):

Fialenka svezi: nekde jsem cet ze podle odhadu Transparency International je zhruba 20% verejnych prostredku vynakladano neefektivne. Ono je jednodussi rozesilat slozenky a zavadet vsemozne poplatky, nez bojovat proti korupci (casto by tim politici sli nejspis proti svym zajmum).
14. 05. 2010 | 16:58

Honza napsal(a):

Nechápu ten povyk. Ta složenka velmi pěkně a názorně ukazuje, že státní dluh není abstraktní částka, která se někam napíše do novin, ale zatraceně konkrétní balík peněz, který se jednou nějak bude muset zaplatit. Řekové na to zrovna přišli, je dobře, že nás na to Kalousek upozorňuje předem. Kdo za to může, je otázka důležitá, ale o to teď nejde - podstatné je, že v tom prostě nemůžeme a nesmíme dál pokračovat.
Bedo, ty řeči o tom, že to mají zaplatit "multimiliardáři", se opravdu hodí spíš na komunistickou schůzi do Athén. U nás je to mnohem jednodušší a vlastně smutnější: za drtivou většinu toho dluhu nemůžou tuneláři a zloději (to by bylo vlastně fajn, tomu by šlo jednoduše odpomoci), ale zaměstnanci fabrik, které po léta udržovaly státní dotace a půjčky polostátních bank, příjemci sociálních podpor, kteří je nepotřebují (víc než 50% populace bere nějakou formu sociální pomoci, to je šílenství!), ty miliony lidí, kteří až do loňského roku (kdy se to ještě vyplatilo) byli na nemocenské dvaapůlkrát častěji, než v Německu nebo Francii, může za to nejhustší síť státních nemocnic na světě s počítačovým tomografem v každém okrese (na kterém neumí nikdo dělat).....atd. Já se obávám, že ten Kalousek má pravdu. Ty prachy jdou na nás. Já vím, je nepříjemný to poslouchat, mnohem lepší je se rozčilovat, že za to můžou tuneláři a zloději.
14. 05. 2010 | 17:05

irinek napsal(a):

Pane Svobodo,napsal jste mu to zcela jednoznačně.Je jen s podivem,že ten pán (Kalousek) nachází v sobě nejen tolik drzosti,ale i cynizmu, že své neoddiskutovatelné průšvihy háže na bedra občanům.Je to výsměch vržený lidem (s prominutím) do ksichtu.To máme tak špatné zákony,že žádný ústavní činitel není za nic odpovědný?
14. 05. 2010 | 17:08

vlk napsal(a):

Paco
sotva platíte větší daně než já.

Takže si svoje kázání nechte do modrého uličního výboru.

Rumcajs

dneska jsi e videntně pařils Lojzou od božího rána To synku nesmíš!
A když už, tak bys neměl sedat ke klábosnici.
14. 05. 2010 | 17:08

Jiří napsal(a):

Bůh rozhodne a vezme si svého pomateného služebníka Kalouska tam kam patří.
Amen.

ČERT a jeho nadřízený, bude dále trápit a zkoušet částečně slepý národ - kterému je souzeno projít očistcem, který je nadějí k cestě spasení.
14. 05. 2010 | 17:09

Mour napsal(a):

JC:

P.S.: Díky. Nebýt těch čtyř smajlíků na konci, žil bych v domnění, že to myslíte vážně.
14. 05. 2010 | 17:09

janni napsal(a):

Naši čeští Řekové se činí. Tak jako v Aténách tvrdí, že oni dluhy nezpůsobili, což je pravda. Ty dluhy ale, milí spoluobčané, spotřebováváme MY. Jezdíme po lepších silnicích, než na jaké vyděláme, naši důchodci mají vyšší důchody, než na jaké vyděláme, zdravotní péče je lepší, než na jakou vyděláme. Platy státních zaměstnanců jsou, stejně jako v Řecku, vyšší, než na co vyděláme. I pan Svoboda měl natočit méně filmů. A námi zvolení politici si za ty dluhy kupují naše hlasy.
Budiž malou útěchou, že se podobně jako Řekové a my, chová skoro celá Evropa a severní Amerika.
14. 05. 2010 | 17:18

paco napsal(a):

vlku: je vyborne, ze jste tak bohaty (asi temer jako Paroubek, takze mate na stejne drahy znackovy oblek jako on), preji Vam to. Takze muzete sve predstavy o socialni spravedlnosti uskutecnovat vyhradne z vlastniho. Tak hned do toho! Jen by mne zajimalo, na jak dlouho Vam ty osobni finance vydrzi az se sebehnou vsichni co by neco potrebovali, s natazenou dlani.
14. 05. 2010 | 17:18

Ovi napsal(a):

Vážení, nevím, jestli jste si všimli, že podle té složenky dlužíme my, občané, peníze státu.. To mi připadá poněkud absurdní, protože stát mi žádné peníze nepůjčil a to, co jsem od něj kdy dostal , jsem zaplatil svými daněmi. On celý ten nápad se složenkou je výplod poněkud mdlého ducha.
14. 05. 2010 | 17:19

Béda napsal(a):

Honza,

neříkal jsem pouze multimiliardáři. Taky ti, co jim ty malé domů, kupř. Českou pojišťovnu, byty tuším 40.000 lidí na Ostravsku a Kladně jako nevypověditelný bonus přihodili, ti co vytvářeli podmínky pro arbitráže dalších miliardářů...
14. 05. 2010 | 17:20

fafnir napsal(a):

levouni nezklamali
za všechno může ministr financí.Oni ti leví nenavrhovali a neprosadili mandatorní výdaje ve výši přes 80% rozpočtu,oni ti levouni neoddalují důchodovou reformu,oni ti levičáci neříkají "zdroje jsou,a dluhy se neplatí,jenom úroky".Oni socialisté nezvyšovali minimální mzdy.On za všechno může Kalousek.
A ještě něco,prý se z toho někdo může zhroutit.No pravda.Jednak skutečnost bolí,a jednak pravověrný sociální demokrat nerozezná pravou složenku od reklamní.Co se také divit,při jejich finanční gramotnosti.A někdo se ještě díví,že mají Provident a podobní takové kšefty,když tolik lidí volí levici.
14. 05. 2010 | 17:23

Holubář napsal(a):

janni:
Je to trošku jinak - rozkrade se víc, než vyděláme.
14. 05. 2010 | 17:25

Béda napsal(a):

janni,

- na silnicích je změna téměř nepostřehnutelná. Páteřní dálnice téměř nedoznala změn - je to tankodrom, zrovna jako dálnice z Prahy do Hradce, okresky se opravují každým rokem na těch samých místech, dálnice jsou snad nejdražší v Evropě (asi že máme nejhorší klimatické podmínky)
- důchodový fond byl vytunelován již v 90-ých letech
- zdravotní péče je prodražováno drahými nákupy zdravotnické techniky a léků, které zprostředkovávají nezištní dealeři a lobbisté,
platy státních zaměstnanců bych rozlišil: státní zaměstnanci učitelé, zdravotníci a lékaři jsou podhodnoceni a státní zaměstnanci - politici, úředníci jsou silně nadhodnoceni a za nic neodpovídají.
14. 05. 2010 | 17:26

Jiří napsal(a):

Pro Moura,
nemluvíte bohužel pravdu o smajlících a pro Vás platí stejné - zamyslete se nad sebou, dokud je čas.
Máte však šanci - znáte legendu o ztraceném synu?
Přeji Vám úspěch a pochopení své existence v našem světě.
14. 05. 2010 | 17:27

fafnir napsal(a):

Honza
souhlas.Když ale levice potřebuje svého třídního nepřítele.Jinak by museli začít myslet,a na to nejsou vybaveni.
14. 05. 2010 | 17:27

paco napsal(a):

Holubar: nektere osmdesatilete duchodkyne jsou sympaticke, jine ne. Ale pokud nejaka takova vidi tu kalouskovu atrapu a hned vazne vola o pomoc, pak vim jedine: tata osoba nesmi volit a vubec rozhodovat o cemkoli dulezitem. Takze spolecenske zrizeni, ktere naopak naklada s nazory podobnych jedincu jako s plnohodnotnymi nema perspektivu, protoze drive nebo pozdeji bude nahrazeno diktaturou nejakeho koumaka, ktery jako prvni dokaze podhcytit a udrzet vsechny takove hlasy. Minimalne jednoho koumaka s temito ambicemi na politicke scene zrovna vidim, kamaradi se s kolotocari.
14. 05. 2010 | 17:27

fafnir napsal(a):

Autor Svoboda
jen tak mimochodem.Natočil jste několik filmů.Za dotace.Konečný výsledek byl jaký,přesáhly příjmy od diváků náklady,nebo jste v minusu?Nevím to, jen se ptám.
14. 05. 2010 | 17:31

siven napsal(a):

Honza - Máte pravdu, za většinu dluhů nemohou tuneláři a zloději. Co se tu proboha do nich, chudáků, pouští nějaké nevymáchané držky.

Měli bychom je dále nechat v klidu prodávat pozemek u letiště Ruzyně za 3,5 mld. z peněz nás všech, provádět směny bořící se socialistické hrůzy za luxusní secesní domy, patřící městu, jako např. v Brně, stavět nekvalitní silnice a chodníky za trojnásobek ceny a kupovat pandury za cca 137 milionů/kus, když Portugalci vysolí jen 30 milionů./kus.

Chudáci zloději a tuneláři, jestli se svou činností za posledních 20 let podílejí na státním dluhu půl procentem, je to moc! A především je jejich činnost naprosto v pořádku... panem Kalouskem počínaje.

Beati pauperes spiritu
Amen.
14. 05. 2010 | 17:33

ali napsal(a):

já bych to hodila na hrb Paroubkovi :o)
14. 05. 2010 | 17:36

vlk napsal(a):

paco vy jste docela hustej /a to považujte za eufemismus- lehkou přesmyškou zjistíte skutečné hodnocení/ týpek.

Nevím kdo přiběhne nebo nepřiběhne. Tahle paní už určitě ne:http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/kalouskuv-problem-slozenka-si-vyzadala-prvni-obet/

Pro vás zřejmě nesympatická důchodkyně. Vy a vaši oblíbení politici jste zřejmě zvyklé chodit přes mrtvoly. A to doslova.
Nejdřív vojenští výsadkáři, teď chudák paní, co nevydýchala Kalouskovu pozornost.

fafnire

jistě nám prozdradíte sladké tajemství, o kolik % rozpočtu levouni zvedli mandatorní výdaje oproti Klausovi. Už s ena ta čísla těším. Já je totiž, na rozdíl od vás - znám.

A Provident? tak snad je kapitalismus bez přívlastků! Takový podle ÓDěS,TOPless Voslí Volby.
Bez omezení, bez regulace, kd y každý jejich klient je svéprávný a nemusí to brát..
A vy jakos e socany. Divné. Leč u vás nikoli nepochopitelné.
14. 05. 2010 | 17:36

Dáša N. napsal(a):

Honza
my, co žádné sociální dávky nebereme, poctivě pracujeme a staráme se o děti, vidíme příčinu státního dluhu v nesmyslných cenách mýtných systémů, zbytečných výdajích na armádu, podivných arbitrážích. Nevím o nikom z mých známých, že by si poctivou prací při zdejších platech vydělal na vilu v Toskánsku. Milý pane, ze všeho nejvíc mi složenka zaslaná panem Kalouskem připadá jako kdyby měl občan, který jde darovat krev, ještě transfúzní stanici za odběr vlastní krve zaplatit.
14. 05. 2010 | 17:37

Tomáš Stříhavka napsal(a):

Zajímalo by mě zda tu složenku pan Kalousek alespoň sám za sebe zaplatil, když ji vymyslel a zrealizoval, prý jen jako zamyšlení ... no složenka není určena k zamyšlení, ale k placení.

Pokud chtěl pan Kalousek napsat něco pouze k zamyšlení, tak klidně mohl, ale neměl k tomu zneužívat složenku.

Podle pana Kalouska jsme všichni za státní dluh vinni stejně(mám jiný názor), tzn. i on sám by měl zaplatit 121 tisíc Kč. Jestliže pan Kalousek složenku vypsal všem občanům ČR, tzn. i sám sám sobě, tak souhlasil s vypsáním dlužního úpisu na sebe samého. Jestliže někdo souhlasí vypsáním dlužního úpisu na sebe, tak souhlasí s jeho zaplacením.
14. 05. 2010 | 17:46

fafnir napsal(a):

Vlk
zkuste to jednou napsat srozumitelně.Takhle se to dost špatně čte.A pro jistotu,on pan Kalousek rozfofroval a utratil státní peníze?On navyšoval výdaje státu bez vůle parlamentu.Oni i za doby koaliční vlády neprohlasovávali soc.dem. vyšší výdaje spolu s komunisty.My jsme celá léta,jako stát neutráceli více,než vydělávali?Oni tu neexistovali soc. dem ministři financí.Co všechno ten genius Kalousek nestihl za necelé 3 roky.Za chvíli mi budete tvrdit,že přebíral v létech růstu od Sobotky rozpočet v přebytku.Jste fakt směšný.Už vám z toho jak celé dny sedíte na netu a hájíte Paroubka hrabe.Zkuste někdy vyjít venkdyž už ne do přírody ,tak aspoň do hospody.A schválně jestli tam budete moci utratit více než máte v kapse.
14. 05. 2010 | 17:52

veverka napsal(a):

Kalouskův problém: Složenka si vyžádala první oběť

http://www.prvnizpravy.cz/z...
14. 05. 2010 | 17:53

Béda napsal(a):

fafnir,

Mirek byl předtím, než se stal "nejlepším" ministrem financí dlouho šéfem rozpočtového výboru sněmovny. A ještě předtím vedl antikorupční tým na ministerstvu obrany.

Kéžby si jednou sám skočil na padáku firmy Anex Cyrus.
14. 05. 2010 | 17:55

fafnir napsal(a):

Dáša N
on má pan Kalousek vilu v Toskánsku? A že se toho Dimun s Tvrdíkem nechytili?
14. 05. 2010 | 17:55

vasja napsal(a):

Tak sem čet, že první bába slóžu zaplatila.
14. 05. 2010 | 17:58

fafnir napsal(a):

Bédo
on tam seděl sám?Nebyl tam žádný sociální demokrat?A jaké má pravomoci navíc předseda ropočtového výboru?On má ve sněmovně více než jeden hlas?A znovu,on pobíral všechny ty plošnépřídavky na děti,plošné porodné,a adší sociální dávky?

Dáša N
vy jste nebrala přídavky na děti,nezdaněné stravenky.
14. 05. 2010 | 18:00

schlimbach napsal(a):

fahir,
snad nebudete mít silné deprese, až vám jednou dojde, jak to ve skutečnosti je a o co tady jde. On člověk někdy neunese, když nakonec zjistí, že jej ideoví bratři podtrhli a udělali z něj vola.
14. 05. 2010 | 18:01

vasja napsal(a):

A další. Z Vlčnova.
14. 05. 2010 | 18:01

Anička z Kuřimi napsal(a):

Mno,
Než platit 120 000,- a jít příkladem, tak raděj Mr. Kalousek pošle složenku !!
Já žádný dluh nemám, má ho stát. Stát má majetek, rozhoduje o daních, vybírá je.

Ještě nikdo neřekl, vůči komu ten údajný dluh je, kdo ho podepsal resp., kdo si půjčil a kdo to schválil.

Takže, Mr.Kalousku, se šekem za mnou nechoďte !!
Chápu to jako POPLAŠNOU ZPRÁVU.

Kompetentní orgány, by se měli v této "kauze" angažovat!!
14. 05. 2010 | 18:05

iga napsal(a):

1. zajimalo by me, kde Kalousek sehnal adresy tech duchodcu
2. nejaky pan se pry shani po cisle uctu, kam zaslat 120 000Kc. V pripade trvajiciho zajmu dodam.
3. ve vlkove clanku je zminka o tom, ze nekteri duchodci po prohlednuti slozenky maji strach z exekuce pripadne z "chudobince". Co je to prosim chudobinec?
14. 05. 2010 | 18:07

zdesta napsal(a):

Rumcajs:Milý chlapíku.Kolik že to let vegetuje bratr Kalousek v politice? Kolik činil jeho celkový zisk za ta léta a co nám to tak světoborného přineslo?Čekám že budeš lépe informován a poučíš hloupého dědka. Já mám dojem,že zmíněný vegetuje ve státních službách přesně podle toho co připravuje.Cílené dávky pro potřebné.Dávka jako sociální příspěvek pro "potřebného" diletenta a hochštaplera prvního stupně.(neadekvátní)Proč se zmíněný pán nevěnuje chemii a proč usiluje o flek u špatného hospodáře (stát) to tě asi také napadne.Rád bych věděl,kolikrát za ta léta bratr Kalousek hlasoval proti nadstavenému sociálnímu systému a vehementně neprotesteval.(že mu to svědomí nedalo nás tak zadlužovat)Teď o panu Svobodovi. Co se týká profesních kvalit,tak na tom bude rozhodně lépe než p.Kalousek.O míře morálky a drzosti nebudu diskutovat.Kdybych dostal od zmíněného Kalouska onu poštovní poukázku a měl ho po noze,tak asi víš co bych udělal.
14. 05. 2010 | 18:08

vasja napsal(a):

Oslí farma v plamenech.
Díky, Mr. Kalousku.
14. 05. 2010 | 18:15

Luba napsal(a):

Obávám se, že loupeživí Panduři barona von Galouseg se samotným knížepánem či arizonskou pěnicí Parkánovou, složenku nedostali.

Občané,
to tak nenechejme. Takovou výsadu si hopíci nezaslouží. Když hlásají: "Zásady, ne výsady!", neměli by se splácením svého dluhu déle otálet a jít tak národu příkladem.

Zašlete tedy, prosím, své složenky na tuto adresu:

Celostátní kancelář TOP 09
Michnův palác, budova č. 2
Újezd 450/40
118 00 Praha 1 - Malá Strana

e-mail: info@top09.cz
telefon: 255 790 999
fax: 255 790 899

Defenestraci je možno provést v úředních hodinách:
Po - Pá: 8:00-15:00
14. 05. 2010 | 18:24

fafnir napsal(a):

Schlammbach
nápodobně.
14. 05. 2010 | 18:26

siven napsal(a):

fafnir - Nejste vy sám Kalousek osobně? To je přesně jeho styl: on není za své činy zodpovědný. To ti druzí. Celých 15 let.
14. 05. 2010 | 18:32

Jiří napsal(a):

Až přijde pan Kalousek ke svatému Petru poprosit o přijetí do nebe, dá mu padák do pekel, protože zavinil smrt několika vojáků, které svatý Petr pustil do nebe.
Tato smutná symbolika a smrtí vojáků bohužel pravdivá, je obrazem jeho politického působení.
14. 05. 2010 | 18:34

Mour napsal(a):

Jiří: Máte pravdu, o těch smajlících jsem psal ironicky. A přiměřeně se nad sebou zamýšlet, dokud je čas, by se měl nepochybně každý. Včetně těch, kteří k tomu vybízejí ostatní.
14. 05. 2010 | 18:37

Emissary napsal(a):

K rukám:
Pan
profesor MgA. Jiří Svoboda.

Jako dlouholetého člena KSČ a poté i člena a předsedy KSČM Vás laskavě žádám, abyste vyčíslil svůj procentuální podíl na škody, jež byli napáchaný za 40 let vlády zrůdného komunistického režimu na majetku republiky a na lidském potenciálu, který jste i Vy členstvím v komunistické straně podporoval.

http://cs.wikipedia.org/wik...(re%C5%BEis%C3%A9r)

Dostal-li jste nějaké dotace od státu za svou uměleckou tvorbu, pak žádám o vyčíslení také, neboť mě absolutně nezajímá. Fandím jinému žánru.

Peníze prosím zašlete na můj účet v bance XX, číslo účtu xxx xxx xxx/xxxx.

Až to uděláte, požádám editora tohoto blogu, aby můj příspěvek smazal, nebudou-li žádat o náhradu škody i jiní.

S pozdravem

komunisty a socialisty zničený Emissary.
14. 05. 2010 | 18:40

juvel napsal(a):

Dnešní svět je skutečně převrácenej. Kdo kdy slyšel o hokeji v Dánsku a Dánové dnes poráží USA, Finy a Slováky.
Mládež musí učit staré a radit jim, koho mají volit, aby nezpůsobili katastrofu.
Kalousek mě poslal složenku, že na mé jméno utratil 121 000,-kč, abych to neprodleně zaplatil. Už vůbec ničemu nerozumím.
14. 05. 2010 | 18:42

Lex napsal(a):

No tedy, když už je řeč o Mr. Kalouskovi a jeho a knížetepána TOP09, dovolím si sem přepastovat svůj příspěvek odvedle, z blogu redakce Akt.cz (nějak se tam nikdo nehrne, za celý den jen čtyři reakce)- "Tak tedy, když už tady byl zmíněn nejlepší ministr financí Miroslav Kalousek, tak je také namístě říci, že jde o politika, který se svým hlasováním "pro" podílel na dluhu z té částky (1,15 biliónu Kč.) ve výši cca 750 miliard korun http://frantisekmatejka.blo...
Složenky mu lze vracet do jeho bydliště v Bechyni, anebo na adresu předsedy
Celostátní kancelář TOP 09
p. Karel Schwarzenberg
senátor Senátu PČR a předseda politického uskupení TOP 09
Michnův palác, budova č. 2
Újezd 450/40
118 00 Praha 1 - Malá Strana.
Nevyplaceně, samozřejmě - v obálce bez vylepení známek vhozením do poštovní schránky České pošty (čl. 9 odst. 6 přílohy "Poštovní podmínky" Sdělení č. 20/2005 Českého telekomunikačního úřadu ze dne 16.5.2005 - "Jestliže nebyla uhrazena cena nebo její část, přičemž poštovní zásilka byla vložena do poštovní schránky, podnik požádá adresáta, aby tuto cenu nebo její část, zvýšenou případně o zvláštní příplatek podle ceníku, uhradil za odesílatele. Pokud adresát tuto částku neuhradí, podnik může poštovní zásilku vrátit odesílateli."
A jinak, přátelé, nelajte modrým strakám, jsou to přece oni, kteří ty složenky, co od Kalouska dostali, seberou, doplní tam své jméno a na poště vyplní ještě stejnou za každého člena domácnosti, jak káže Kalousek, a peníze do rozpočtu odvedou. Vždyť jsou to oni, ti poctiví a odpovědní. V jednom šiku půjdou příkladem.
14. 05. 2010 | 18:42

Dáša N. napsal(a):

fafnir
představte si, že nebrala. Už jen představa, že budu o něco žádat kdesi na úřadě, ve mně vyvolává třes. Stravovala jsem se v menze. Jestli zdaněně či nezdaněně, to vážně netuším:)
14. 05. 2010 | 18:44

Marcus Agrippa napsal(a):

Výborné! Úplně mi to mluví z duše.
14. 05. 2010 | 18:47

vilček napsal(a):

Emissary:Nikdy jsem komanč nebyl ale složenka vejra velkého mě vyžhavila doběla! Pokud superzloději se budou snažit strašit staré babky dluhem, tak zaslouží nakopat prdel. Stane se!
Na složenku p. Vejra odešlu vratnou složenku s vyčíslením, kolik stálo ČR jeho úřadování na MF a specificky vyčísleno povolení videoher a nevýběru daní v Praze!
14. 05. 2010 | 19:00

vlk napsal(a):

fafnir
čekal jsme od vás čísla, jak soc dem měl a vyšší mandatorní výdaje než Klaus. Kd e jsou?? Pochlubte se. Okecávání si nechte pro svou místní uliční buňku.

Jo a Kalousek někd y hlasoval proti nějakému rozpočtu? Tak sem s tím! Já vím o dvou. A pro ty zas e hlsovali ODS.Lidovci, a Kalousek byl až do teď Lidovec, hlasovali pro 16 z 18-ti rozpočtů ČR. Ty dva , pro které ruku nezvedli s e váží v prvním dvěma rozpočtům Zemanovy vlády.

Co takhle místo řečiček zkusit někdy , aspoň někdy, nějaká fakta??
14. 05. 2010 | 19:03

MA-FU napsal(a):

Emissary
tleskám,taky se přidávám
14. 05. 2010 | 19:03

Emissary napsal(a):

Vilček:

staré babky nic nebudou platit, ty totiž čekají na smrt, to je dost velká platba. Platit budou všechny generace. Čím starší míň, čím mladší víc. A to mě žhaví až doběla.
Primárně za dluhy totiž nemůže politik, zvláště když hlasuje proti ním. Může za to volič, který jim dal k dluhům mandát. Politik když nesouhlasí, může odstoupit. Tím riskuje, že jeho náhrada bude hlasovat přesně tak, jak nechtěl. Z toho důvodu je dopis J. Svobody zcela absurdní, stejně jako je tristní jeho minulost. Mít takovou minulost, nikdy si to nedovolím.
14. 05. 2010 | 19:08

Dáša N. napsal(a):

Jestlipak pan Kalousek zaslal složenku i na Hrad?
14. 05. 2010 | 19:10

Gekon napsal(a):

Emissary
Pridavam se s potleskem.Dnes jediny dobry prispevek..
14. 05. 2010 | 19:12

Jiří napsal(a):

Pro pana Moura,

jsem rád, že jdete stejnou cestou rozumu, citu a víry.
Je to na Vás.
Jsou věci,se kterými se nevtipkuje.
Přeji Vám klid v duši i se smajlíky a moc bych si přál, aby jste to zvládl.
14. 05. 2010 | 19:12

Emissary napsal(a):

MA-FU,

tak to jsme dva. Smazáno to už být nemůže. :)

Jinak díky a hezký večer.
14. 05. 2010 | 19:13

Emissary napsal(a):

Gekone,

jako u MA-FU, jen 3.
Díky.
14. 05. 2010 | 19:17

Tencokida Hnuj napsal(a):

Složenku popř. i s volebním lístkem TOP 09 lze zaslat v obálce "nevyplaceně".
Ať se stará. Prý zaplaťte, já nic, já muzikant.

No, pan Lex mě předběhl. I s citací přísl. ustan. zákona. Takže zas nic.
14. 05. 2010 | 19:24

Tencokida Hnuj napsal(a):

A ještě něco. Jako odesílatele v případě, že budete obálku posílat Kalouskovi do kanceláře, napište adresu jeho bydliště a naopak.

Takto si to nakonec určitě vyzvedne ta správná osoba.

Myslím, že to bude mít i určitou symboliku.

A uchráníte svá osobní data před zneužitím.
14. 05. 2010 | 19:34

jarpor napsal(a):

No, "Kalouskovu složenku" chválit nelze.
Jinou věcí je, jak důrazně vysvětlit, že ten dluh se skutečně týká každého z nás... děti nevyjímaje.

Že se ke složence vyjadřuje paní Hybášková, to lze pochopit. Ještě asi bude víc těch, kteří se budou chtít zviditelnit na této tuposti...

Ale, že se ozývá člověk obhajující ideologii, ve jménu které jemu podobní ukradli majetky, jež budovaly generace, morálku, kterou generace budou znovu tvořit, kteří zabíjeli jen za myšlenky... to je silná káva.

Ve srovnání s těmito skutečnostmi, je Kalouskova složenka jen tupý krok do parlamentu se hrnoucího politika a strany jež dnes propaguje.

A jestli jsem rozuměl souhlasným projevům debatérů pod Hybáškovou, tak souhlasné notování stejných nicků zde s komunistou Svobodou, hovoří jasně o jejich "rozlišovací schopnosti" mezi špatným a naprosto nepřijatelným, odsouzeníhodným...

Hezký večer
14. 05. 2010 | 19:39

Vico napsal(a):

Nevím, nevím, jestli TOP09 udělala dobře, když nezůstala skryta za vinětou bodrého konzervativce s knížecím titulem popíjejícím v pěkném obleku portské. S Kalouskem měli naložit jak ODS s Langrem nebo ČSSD s Rathem - schovat ho někde ve sluji mimo denní světlo. Však až nadejde den, bude možno vypustit "Krakena" na světlo boží za ustrašeného jekotu včerejších voličů, kteří tzv polívkovsky "dali hlas, aby mohli mlčet".

Kraken- Kalousek holt zaúřadoval posilněn posledními předvolebními progózami a studentskou volbou příliš brzy.

Poté, kdy Mádl se pokusil dědka a bábu přemluvit, Kraken-Kalousek nastoupil s dlužními úpisy.

Tihle "konzervativci" s albánsko-kosovskými móresy lidových bankéřů jen dělají co umí. Strašit "chátru", aby byla dobrá Šťáva.
14. 05. 2010 | 19:46

007 napsal(a):

Emissary,Gekon,MA-FU

Už jsme čtyři.
14. 05. 2010 | 19:57

Ivan napsal(a):

Pod tuto výzvu, se mohu jenom podepsat !
14. 05. 2010 | 20:08

mudr123 napsal(a):

No já jsem opravdu zvědavá, zda bude Kalouska vůbec někdo volit, vždyť vrší jednu předvolební chybu za druhou. myslí si opravdu, že si češi musí nechat všechno líbit, a že jsou takoví křupani, že na první sprostou reagují druhou ještě sprostší? To jste to, pane Kalousku, zase touto akcí pohnojil... Už se těším na výsledek voleb
14. 05. 2010 | 20:17

Petr z Tábora napsal(a):

Pane Svobodo, soukromě jste mi sympatický člověk. Ale byl jste předsedou komunistické strany, která předala moc tomuto režimu se zaostalým průmyslem, nedostatečnou konkurenceschopností, ekologicky zdevastovanou atd atd. Ty režimy po roce 1989 se snažily s větším či menším úspěchem napravit to co jste vy komunisté napáchali. Takže ohledně dluhu bych na Vašem místě tiše seděl v koutečku a fandil tomu, aby volby nevyhráli ti, kteří ho ve skutečnosti chtějí vesele dále zvyšovat.
14. 05. 2010 | 20:28

Anička z Kuřimi napsal(a):

Mno,
Emmisary,Emissary - utopie

.. za dluhy nemůže politik
..Politik když nesouhlasí, může odstoupit.
V naší kotlině jsem neviděla ANI jednoho politika, že by odstoupil, když nesouhlasí.

Ba naopak, v momentě, kdy většina se dohodne na volbách, tak "Váš" poslanec-politik si pomocí Úst.soudu vynutí "prodloužení" mandátu.

Za všechno může volič ...?? i za dluhy hmm ..
14. 05. 2010 | 20:29

Tencokida Hnuj napsal(a):

Jo, jo. Sebereflexe politikům schází.

Pak to dopadá takhle :
http://www.youtube.com/watc...

Veselé předvolování přeje Tencokida.
14. 05. 2010 | 20:34

Emissary napsal(a):

Mno

Aničko z Kuřimi, Aničko z Kuřimi.

Chce to číst nejenom to, co se hodí. Když odstoupí, riskuje, že náhrada bude hlasovat tak, jak nechce. TO JSEM NAPSAL. Vám se to do krámu nehodí.

Tak mi prosím Vás vysvětlete, kdo za to může, že socialisté nejenom u nás, ale v celé poválečné Evropě naprosto dominují. Za to může brontosaurus Yuri, nikoliv volič, jež je nominuje, že? :)

Že by pomohl nový nick: Anička Kouřími? :)
14. 05. 2010 | 20:41

Tupelo napsal(a):

Doplnim prispevek Lexe, dopisy bez nalepene znamky lze posilat jak na adresu kterou uvedl Lex

Celostátní kancelář TOP 09
Michnův palác, budova č. 2
Újezd 450/40
118 00 Praha 1 - Malá Strana

tak i na Kalouskovu osobni adresu, nalezenou ve verejnych zdroji ( rejstrik ochrannych znamek (TOP09) http://isdv.upv.cz/obr/ozvy... ):

Ing. Miroslav Kalousek
Zářečí 978
391 65 Bechyně
Česká republika

Pripominam napad TCKH, uvest jako adresata adresu prvni a jako odesilatele adresu druhou. :))
14. 05. 2010 | 21:00

Anička z Kuřimi napsal(a):

Emissary,
tady se nenosí odstupovat, zde všichni "tleskají", pokud přeběhne, nebo založí novou politickou stranu a stále zústávájí politicky činní !!

Já říkám, že je to špatně!!

Navíc, bez zkrupulí vám ještě pošlou složenku a tváří se, že "my" již známe řešení, přičemž prošli několika polit. stranami - pro mě to jou POLITIČTÍ TURISTÉ.

PS- možná pomůže změna nicku, Emisorry
14. 05. 2010 | 21:04

hoven napsal(a):

soudruhu svobodo,
vy ste to nepochopil. at už je ve funkci ministra financí kdokoliv, kalousek nebo slaveček balboa sobotka, a státu hospodaří s deficitem( at už z duvodu celosvětové krize jako za kalouska nebo je to pouhe prožírání jako za sobotky), žádná pohledávka vím nevzniká. naopak, vzniká vám DLUH, který vy nebo vaše děti a vnuci budou muset zaplatit. před pár lety vykřikoval soudruh vladimír iljič špidla, že zdroje jsou. bohužel ho tehda nezavřeli za šíření poplašné zprávy a lidé jako jste vy, tomu uvěřili.
14. 05. 2010 | 21:12

hoven napsal(a):

p.s.
mam rad vaše filmy, ale politicky vam to nemyslí.
14. 05. 2010 | 21:14

sustak napsal(a):

Pane Kalousku,škoda papíru který byl spotřebován na složenky každý z nás má stejně svoji představu o tom kdo zavinil u nás tuto hospodářskou zkázu.Naši občané si budou muset opravdu sednout na holý zadek aby se probudili a potom takovým jako jste Vy ani nepodají ruku.Hezký večer.
14. 05. 2010 | 21:20

Emissary napsal(a):

Tak to ne vážená Aničko z Kořimi,

jakoukoliv vinu na sebe odmítám vzít, takže žádné sorry.

Politik nemusí odstupovat, hájí-li svůj názor a mandát, jež dostal od voliče. Pokud ovšem nekrade a nepodvádí. Ale to někdy dělají, bez rozdílu stranické příslušnosti. To volič nemůže ovlivnit. Ale pokud má dostatek intelektu, může ovlivnit směřování společnosti, tedy i politický směr a eventuální zadlužování země. Když to dokáže abstrahovat a oddělit zrno od plevele, obvykle volí správně. A proto já nikdy nebudu volit socialisty a už vůbec ne komunisty. Ruka by mi musela upadnout, aneb: jen přes mou shnilou mrtvolu.
14. 05. 2010 | 21:23

mage napsal(a):

Vážený pane Svobodo,

pokud nesouhlasíte s výší dluhu, prosím vraťte nejdříve prostředky, které jste za dané období čerpal ze státního rozpočtu České republiky. Zejména jde o veškeré transfery - důchody, přídavky, příspěvky a jiné. Dále také prosím uhraďte služby, které jste Vy a Vaše rodina využívali a které byly financovány ze státního rozpočtu. U položek kde je to možné se prosím pokuste o co nejpřesnější odhad - například školné. U zbývajích položek postačí hrubý odhad a úhrada paušální částky - například služby Policie ČR nebo Armády ČR.

Předpokládám, že podrobný rozbor čerpaných transferů a využitých služeb už máte připravený.

Na tomto místě Vás zároveň musím upozornit, že daně zaplacené za stejné období není možné oproti této částce započítat.
14. 05. 2010 | 21:43

paco napsal(a):

Nejak mi ty zpravy o infarktech po obdrzeni kalouskovy slozenky pripominaji zarucene zpravy o zabitem studentovi na Narodni tride 17.11.1989. A zrejme stejne jako tehdy se nakonic ukazou jako "silne prehnane". Protoze jinak by to byl az neuveritelne spektakulerni Bozi trest za blbost. Vzdyt dotycna duchodkyne byla schopna precist sve jmeno, pocet nul u castky k uhrade a slovo "dluh", zato dalsi vysvetlujici text jiz nevnimala. Co naplat, pro osobu s takovymi rozumovymi schopnostmi svet je hodne nebezpecnym mistem. A ze dilo zkazy vykonala zrovna zminka o penezich, to je navic typicky ceske, v takovych pripadech jdou jak vime vsechny zerty stranou. Staci si vzpomenout na tlacenici pri zvestech o superlevnem hypermarketu Cesky sen pred nekolika lety.
Na druhe strane jako trest za blbost je to jeste hodne mirne. Na neco musi jednou zemrit kazdy. A po dosazeni urciteho veku si proziravejsi lide spise preji lehky konec, nikoli lehky zivot z reckeho ci paroubkova duchodu. Kolik chytrych a hodnych lidi misto toho zaziji na konci zivota dlouhou tryznivou nemoc, a pritom si ji vubec nezaslouzili? Ne ne, vazeni, Panbuh je na hlupaky jeste moc hodny.
14. 05. 2010 | 22:31

Tencokida Hnuj napsal(a):

paco
Kdyby ta důchodkyně byla Vaše matka, zřejmě byste mluvil jinak.
Ale to je čistě Vaše osobní věc.
Mě po tom nic není.
Já jen tak, aby blogování nestálo.
14. 05. 2010 | 22:39

hoven napsal(a):

kydač,
samozřejmě, že je to přibarvený. na každý složence je jasně napsáno, že se to platiti nemusí.
14. 05. 2010 | 22:47

Sims. napsal(a):

Pane profesore,
dlouho jsem se tak od srdce nezasmála.
14. 05. 2010 | 22:57

Tencokida Hnuj napsal(a):

Pán hoven
Nemusí ? Tak to jsme za vodou. A ono pořád nějaké to Řecko, Maďarsko, Španělsko...

Ani nevíte, jak se mi ulevilo.

Nyní mohu klidně do hajan.

Díky, za důležitou informaci Páne hoven.
14. 05. 2010 | 23:02

hoven napsal(a):

kydac,
to už přece dávno řikal jirka paroubek, že se to platit nemusí. neřikám nic novýho.
špidla: zdroje jsou
paroubek: dluhy se platit nemusí
slaveček balboa sobotka: nic nam nehrozí
já klidně spim furt.
14. 05. 2010 | 23:19

vidlemístoklíčů napsal(a):

Prosím, zatím neplaťte!!!! Ještě není zakalkulována částka pro kámoše Šťávu. Až naši arbitři rozhodnou, kolik se Šťávou dostaneme, propočítáme částku na hlavu a rozešleme nové složenky.
Díky.
Vámi zvolený nejlepší ministr financí Vám přeje hezký večer.
15. 05. 2010 | 02:57

grőssling napsal(a):

Děkuji za rady příteli Lexovi,

složenka nalezena ve schránce,
odeslána na adresu Trautenberka,
s adresou odesílatele Kalouska.

Na ty ničemi neplatí nic jiného, než když musí za své ničemnosti platit. Když se jim vrátí 10 000 složenek, zacálují určitě 200 000 . A ještě se té záplavě budou muset věnovat.

Tak do nich, do zmetků !
15. 05. 2010 | 05:43

Anička z Kuřimi napsal(a):

Podle kuloárových zpráv, je složenka přípravou obyvatelstva na dluhy, které přijdou v rámci restitucí církevního majetku /321mld./.

Páč "tajný" 25.bod volebního programu TOPky jest navrácení círk. majetku...

Takže mládežníci, volte TOP ať máte co splácet
15. 05. 2010 | 06:27

Miflonides napsal(a):

Pan Kalousek?
Ten od Pekla je kousek.

Licoměrný až běda
něco jiného dělat
než říkat
pro něj žádná věda.

Bude-li zas hlídat
státní kasu
pak se lidi budou bouřit.
Nejspíš na Vinohradské
u Rozhlasu.
15. 05. 2010 | 07:44

Aktiv napsal(a):

Anička z Kuřimi má pravdu,vyplatíme-li církvi prostředky,které nemáme,protože sotva máme na sociální programy,tak jako daňový poplatník,bude muset tento kalouskův plán zaplatit i mladý člověk,který si myslí,že TOP09 ví co dělá.
Ovšem ví co dělá,na úkor budoucnosti mladých lidí.
A také bychom měli Kalouskovi poslat složenky,jak říká p.Svoboda za ty breaky ve financích státu,které možná šly do kapes různých lobbistů!
15. 05. 2010 | 08:00

lederer napsal(a):

Emissary

Přidávám se též........
15. 05. 2010 | 09:59

Jirásek-Temno napsal(a):

Ví někdo jaký je rozdíl mezi StB a BIS.Žádný.Co se budovalo 40 let bylo rozkradeno,prodáno a ještě dluh.To jsou ti chytří demokrati.Jde jim jenom o moc.Jekou mají zodpovědnost?Žádnou!!Jinak by měli jít makat třeba do uranových dolů.Kalousek je had a rád se obdivuje v televizi.Chudák.
15. 05. 2010 | 12:38

LEVAK napsal(a):

Tradice-Odpovědnost-Prosperita – oficiální verze;
Taškařice-Ohlupování-Podvod – pravdivá verze;
Vznikla nám nová pravicová strana a stále se vedou spory o to, co vlastně znamená její název.
Písmeno T v jejím názvu prý značí Tradici. Na jak velké tradice se ale může u nás odvolávat strana, která počítá s privatizací veřejného sektoru a se zpoplatněním všech možných služeb od zdravotnictví až po školství?
Takové návrhy vyhovují těm nejlépe situovaným, z nichž mnozí se dostali ke svým majetkům doslova přes noc a nemají žádné tradice. Jejich jádro se vylouplo v procesu kupónové privatizace. To by ale znamenalo, že písmeno T v názvu nové strany značí spíše než co jiného docela obyčejnou Taškařici.
Písmeno O prý představuje Odpovědnost. Stranu prezentují lidé, kteří jsou fascinováni jednak americkou hospodářskou politikou, jednak americkou vojenskou silou.
To první přivedlo svět do hluboké hospodářské krize, to druhé se podepsalo lvím dílem právě na americké zadluženosti.
Písmeno O by tak mohlo znamenat obyčejné Ohlupování. Tomu by napovídal také výzkum, který straně ještě před jejím vznikem přisoudil něco mezi třemi až čtyřiceti procenty volebního potenciálu. S naprostou jistotou tak víme, že strana byla z počátku velký šlágr, ale teď se začíná trochu propadat. Proto taky organizace Člověk v tísni z peněz určených na strádající děti v rozvojových zemích organizovala „stínové“ volby na středních školách na podporu této partaje protože se předem vědělo vyhodnocením facebooku o jejich výrazných preferencích.Jen by mě zajímalo kolik potřebných dětí nebude z těchto důvodů podpořeno kolik to dělá peněz.Předpokládám, že občan
Písmenko P by mohlo značit Prosperitu. Bohužel se už do toho písmenka nevešla informace, že slibovaná prosperita se nebude týkat všech.
Tvůrci nové strany navrhují v oblasti daní a sociální politiky ta samá opatření, která umožnila za vlády Ronalda Reagana deseti procentům nejbohatších Američanů zbohatnout během několika let o závratných 25 procent, aniž přitom vzrostl průměrný příjem na osobu.
Analytici zaznamenali, že právě prosazení tohoto typu reforem se stalo pro privilegované mnohem jistějším prostředkem dalšího obohacování, než kdyby se angažovali v produktivní ekonomice. Nižší a střední vrstvy se prostě složily na další enormní zbohatnutí vrstev horních. Takovému manévru se ale neříká prosperita, jde o obyčejný Podvod.
Ať již si vyložíme zkratku nové strany jakkoli, s velkou pravděpodobností se jedná o vrchol toho, co jsme zatím z předvolební kuchyně našich politiků okusili.
15. 05. 2010 | 12:50

alta napsal(a):

Nedlužím nic!!!
Pracuji již 20 let, léčím se minimálně - žádné operace, žádné lázně, žádné náročné výkony. Platím řádně daně, pojištění. Platím si do důchodového fondu /který mi možná někdo z budoucích politiků rozkrade/, platím si další pojištění ve stáří a nemoci, protože stát nebude mít - tedy pokud v jeho čele budou zloději a grázlové. Od váženého státu chci jen jediné, aby mi zaručil, že mi moje těžce vydřené peníze nějaký vykuk nesebere. Ale to je utopie. Já dluhy nemám, naučila jsem se žít z mála. A co se týká pana Kalouska - měla by se znovu otevřít kauza jeho mrtvého bratra a jejich miliónů. Možná bychom se divili. A Vy, pane Hovne, jděte posmrdět zase někam jinam.
15. 05. 2010 | 13:12

alta napsal(a):

P.S. - nemám koho volit - pracovití a poctiví lidé jsou v politice těžce nedostatkové zboží. Možná to udělám jako kamarád: volit půjdu, ale vhodím prázdnou obálku, aby si za mě žádná strana nemohla vyinkasovat příspěvek, kdybych k volbám nešla!
15. 05. 2010 | 13:15

znalec napsal(a):

koupim kolouškovi nové brejle !aby věděl že dluhy nezpusobili pracujíci lidé ale:

porcelánový prasata prachama narvaný
auta-chaty-bazény a ruce špinavý
dámy celý ze zlata co zlatý zuby maj
chovaj si ty svý prasata a občas jim i daj
15. 05. 2010 | 13:25

Tencokida Hnuj napsal(a):

alta
Zeptal jsem se sám sebe, co by asi udělal H.D. Thoreau, kdyby mu takový póvl zaslal onu složenku.

A odpověděl jsem si, že nevím. Ale prý měl docela dobrou mušku.

"Když jde o skutečný prospěch, vlády nejčastěji zapomínají na ty, ku prospěchu kterých byly zřízeny. A pokud jde o zákonodárce, kdyby tito mužové měli být hodnoceni podle výsledků svých činů a ne podle svých záměrů, museli by být potrestáni stejně jako bandité, kteří kladou překážky na železniční koleje."

(H.D. Thoreau : Občanská neposlušnost)

P.S. : "Zvedneš-li přímé a vsadíš je navrch zkřiveného, pak tě lid bude podporovat. Ale zvedneš-li zkřivené a vsadíš je navrch přímého, lid tě podporovat nebude."

(Konfucius: Rozpravy)
15. 05. 2010 | 13:26

Hugo z Brna napsal(a):

Dodnes mám před očima pana Kalouska,pobledlá tvář a orosené čelo, jak hlásá, že se rád spojí s komunisty jen aby se udržel u koryta. Tento člověk nemá kouska soudnosti a studu. Blížil se jeho politický konec a tak jak už je jeho zvykem, rychle převlékl kabát a začal tvrdit jak to všechno napraví. Pánbůh se všema co volí TOP09 - sbírku odložených politiků.
15. 05. 2010 | 13:35

Roman napsal(a):

Chování Kalouska, autora největší rozpočtové sekery v novodobých dějinách našeho státu, lze charakterizovat jedním jediným slovem - chucpe. Řekněme STOP Kalouskovým politickým recyklátům - řekněme STOP 09:

http://stop09.nazory.eu/
15. 05. 2010 | 13:35

KSCM napsal(a):

Ještě si vzpomínám na heslo," Co bylo ukradeno, musí být vráceno." Byl to i nejlepší světový ekonom, povoláním chemik, Kalousek, který to, co by lidovecký papaláš neustále opakoval a usiloval o přisouzení majetku církví. Ať tedy nerosílá stupidní složenky a stará se, ať se lidu České republiky, vrátí ty stamiliardy, na jejichž rozkradení se jako ministr vlád a člen parlamentu podílel. Kalousku, zaplať ty stamiliardy a nemusíš vrážet prachy do tisku a rozesílání složenek. Jinak TOP 09 volit nikdy.
15. 05. 2010 | 14:06

Jirasek-Temno napsal(a):

Nebylo by lepší složit se ne letenky pro ty kteří naší republiku rozkradli a poslat je do Katyně.Poláci truchlili u nás veselice.Lidé probudte se!!!!!!!
15. 05. 2010 | 15:02

Jack Rozparovač napsal(a):

No já nevěm že rozesílaní složenek na 121 000 korun který Rozesíla kalousek TOP 09 je dobre ale tu složenku by mněly uhradit politici protože ho udělaalii samy a ne občané.
A chci vydět jak bude kalousek vyvádet až si bude muset uhradit svoji slolženku kterou není možé si odečíst z daní co mi daňový poplatníci platíme.
15. 05. 2010 | 16:05

LEVAK napsal(a):

Ad znalec:
Pamatuješ ještě Erbenovu Polednici?? Tak tohle je paráda,
napsat současnost a přitom zachovat rytmus a slovosed a význam
klasika!!!
K. J. Erben - Finančnice
U záložny lidé stáli,
z plna hrdla křičeli.
Kde jsou naše prachy, králi,
kam úspory zmizely?
královy jim ruce kynou -
mlčte, dám vám svobodu!
Lid však kleje: piješ víno,
nás posíláš pro vodu!!!
Tady každá rada těžká
ve čtvrtek i v pondělí.
Zeptejte se Klause, Ježka,
kam se prachy poděly.
Král jim hází hračky z věže -
Klause, Ježka, Kohouta.
Všechno marno, Klaus i Ježek
bum bác letí do kouta.
Bude-li vám, lidi, zima,
bude-li se krátit dech,
chcete-li se míti prima,
čtěte si v mých dramatech.
Zase křičí, rudnou v líci -
čti si svoje kydy sám!
Že na vás, vy nezbedníci,
Koženého zavolám?
Pojď si pro ně, zbohatlíku,
pojď, vem si ty zlostníky!
A hle, kdosi bere kliku,
lodě, banky, podniky -
Jako stín se ruka plíží,
na co sáhne - otočí.
Z obýváků, ložnic, spíží
vybírá si obročí.
Již vztahuje černé ruce
po chlebě i po soli -
Sametová revoluce
dneska právě vrcholí.
Slyšte, první, druhá, třetí,
v poledne zvon udeří -
klika cvakla, dveře letí -
EU vchází do dveří.
Ve mdlobách tu národ leží,
na čele se perlí pot.
Pokladna je prázdná, temná -
zbudou prachy na důchod?
15. 05. 2010 | 16:26

Pozorovatel napsal(a):

S Vaší iniciativou zcela souhlasím.

Kdyby byl pan Kalous "karakter", tak už jen ze studu za své hospodaření ve vládě v posledních třech letech se svou bezcharakterní přeběhlickou TOP 09 peníze, které utratil za tisk a rozesílání složenek poslal na účet ČR jako splátku dluhu, na kterém ma tisícinásobně větší podíl, než každý průměrný občan této republiky.

Licoměrnost této akce je ze strany TOP 09 nehorázná a to zejména od lidí, kteří za koryto a podíl na moci jdou s každým.
15. 05. 2010 | 17:10

simplimus napsal(a):

Co můžeme očekávat, dokumentuje tento citát z knihy J. Liny: Architects of Deception/
Architekti podvodu,
pro Anglii:
The Bank of England was allowed to lend money to an amount ten
times the security the lender put up. With five-% interest it only took two years for the bank to earn back an amount equal to the original security.
By the year 1698 the national debt had risen from one and a
quarter million pounds to sixteen million. In 1815, it was 885 million pounds, in 1945 it had grown to 22.5 billion pounds, and in 1960 the
National Debt was 28 billion pounds. By 1995 the National Debt had risen to more than 300 billion pounds, equal to 45% of GNP. Since 1946 this central bank has officially been owned by the British government. Today London City is the financial centre of Europe and is guarded by 2000 private policemen.
Not even the MacMillan Committee, which was appointed in 1929,managed to find out who governed the Bank of England.
Volný překlad:
Anglická banka měla (r. 1694) povoleno půjčovat peníze v množství, které desetkrát
zvyšuje procentuální zisky půjčovatele. S pěti-% úroku tak už jenom za dva roky banka vydělala zpět množství rovné
původní hodnotě.Do roku 1698 státní dluh vzrostl z jednoho a
čtvrt milionu liber na šestnáct milionů. V r.1815, to bylo už 885 milionů liber, v roce 1945 to vzrostlo na 22.5 miliard liber, a v roce 1960 státní dluh byl 28 miliard liber. Do r. 1995 státní dluh vystoupil na víc než 300 miliard liber, rovnající se 45% z GNP(součet Hrubého domácího produktu a Čistého příjmu z majetku v zahraničí ).
Od r.1946 tato ústřední banka formálně byla vlastněná britskou
vládou. Dnes londýnské City je finančním středem Evropy a
je hlídané 2000 soukromými policisty.
Dokonce ani MacMillanův výbor, který byl ustavený v roce 1929,
nezvládnul zjistit, kdo řídil Anglickou banku.
15. 05. 2010 | 17:17

Dáša N. napsal(a):

Když stát dokáže takovou zhůvěřilost, jakou byl aukční nákup židlí z majetku Lichtensteinů, které původně zdobily interiéry zámku v Lednici, tak se nedivte, že podle pana Kalouska jedeme do Řecka.
15. 05. 2010 | 19:01

ld napsal(a):

Rozparovač,

malá rada; věnujte se na netu raději mluvenému přenosu myšlenek. Ten psaný vás posouvá mezi sice talentované, ale přecejen primáty.
15. 05. 2010 | 21:32

Admirál napsal(a):

KSCM - heslo "co bylo ukradeno, musí být vráceno", by bylo vhodné zaktualizovat.
15. 05. 2010 | 21:45

Honza napsal(a):

Pro Dasu N:
"my, co žádné sociální dávky nebereme, poctivě pracujeme a staráme se o děti, vidíme příčinu státního dluhu v nesmyslných cenách mýtných systémů, zbytečných výdajích na armádu, podivných arbitrážích. Nevím o nikom z mých známých, že by si poctivou prací při zdejších platech vydělal na vilu v Toskánsku."

Je mi líto, že Vám to musím říci, ale jednoduše se pletete. Stačí se podívat na strukturu státního roypočtu. Ten deficit prostě ani ukrást nejde -ať se vám to líbí, nebo ne, ten deficit prostě projedla, proseděla v čekárnách u doktora nebo pobrala na dávkách velká část této společnosti. Já tím neomlouvám yloděje a tuneláře, ale ti opravdu ya stav našich veřejných financí nemohou. Smutnou skutečností je, že si prostě žijeme líp, než na kolik si vyděláme. Ještě smutnější skutečností je, že si to nechceme přiznat. Vidím to s touhle zemí hodně špatně.
16. 05. 2010 | 00:19

tory napsal(a):

hovne vaše intelektuální výšplechty plně rezonují c vaší přezdívkou.Běžte smrdět do Bechyně
16. 05. 2010 | 00:43

Stanislav napsal(a):

Honza napsal(a):
Pro Dasu N:

Je mi líto, že Vám to musím říci, ale jednoduše se pletete. Stačí se podívat na strukturu státního roypočtu. Ten deficit prostě ani ukrást nejde -ať se vám to líbí, nebo ne, ten deficit prostě projedla, proseděla v čekárnách u doktora nebo pobrala na dávkách velká část této společnosti. Já tím neomlouvám yloděje a tuneláře, ale ti opravdu ya stav našich veřejných financí nemohou. Smutnou skutečností je, že si prostě žijeme líp, než na kolik si vyděláme. Ještě smutnější skutečností je, že si to nechceme přiznat. Vidím to s touhle zemí hodně špatně.
16.05.2010 00:19:26

Můžu se Vás zeptat který řadový občan samostatně výdělečně činný si může dovolit žít "líp, než na kolik si vydělá"? Já osobně chodím do práce a nemyslím si, že si žiju nějak nad poměry. Platím daně, soc.pojištění a "ONI" s tím hospodaří. Sečteno a podtrženo: Svěřím peníze státu a on je prošustruje absolutně neprůhledně. Ptám se tedy, KDO A KDY mě je vrátí?
Řeknu vám to. NIKDO NIKDY!!!
16. 05. 2010 | 01:21

Jan Vaculík napsal(a):

Malý český člověk si našel úhlavního nepřítele: Kalouska. A tím vyřešil své problémy.
16. 05. 2010 | 02:34

Ropotádo napsal(a):

to Jan Vaculík

Nejde o úhlavního nepřítele, ale o to, že je směšné nebo spíš smutné když člověk který udělal dluh v jednom ruce přes 200 miliard vyzývá k úhradě dluhu ;)
16. 05. 2010 | 02:46

kočka šklíba napsal(a):

Takže Jane Vaculíku, ten kdo si pamatuje, jak Kalousek "hospodařil" na MO, ten kdo si pamatuje jeho podivné rodinné transakce s bytem, ten kdo ví, že on byl předseda rozpočtového výboru PS, ten kdo ví jak Kalousek hlasoval pro rozpočty během upplynulých let, ten kdo ví, jak Kalousek sestavil rozpočet na rok 2009, jak hlásal, že my nebudeme růst tak rychle jako dosud, ale růst budeme, i když nejen odbory, ale i jiné zdroje upozorňovaly na nesmyslnost toho co hlásal, tak my jsme podle Vás Jane Vaculíku "malí čeští lidé"? No tak já mám pro lidi, kteří, jako Vy, nic z toho buĎ nepamatují nebo přehlížejí zase jiné pojmenování - U.i. A moc mě mrzí, že to píši zrovna Vám.
16. 05. 2010 | 03:28

Tencokida Hnuj napsal(a):

Malý český člověk

Rok Návrh rozpočtu Výsledek Severa Parkanová Kalousek Laudát

96 A
97 A
98 A A
99 A Z A
00 N N N
01 N 0 N
02 N Z N
03 A A
04 A A A
05 A A A
06 A A A
07 A A A A
08 A A A A
09 A A A A
(zkopírováno z příspěvku pana Bédy)

Odpovědnost, vážení přátelé - ano ODPOVĚDNOST.

Rozmarní přeběhlíci žádnou nemají. A dávají to hezky okatě najevo. To, že jim na špek skáčou i vzdělaní lidé, svědčí o jednom. Náš systém vzdělávání stojí za hovno.

PROSPERITA ?

Ano - myslím, že se jim všem čtyřem daří docela dobře. A jistě věří, že hlupáci ve volbách jim zaručí prosperitu na další čtyři roky.

TRADICE ?

Hmm. V kontextu jejich jednání či hlasování se mi jeví jako dosti pravděpodobné, že skutečně navážeme na tradici Tuposti, Opilství a Pitvoření moci. Asi si nic jiného my - schizofrenní svoloč, nezasloužíme.
16. 05. 2010 | 10:43

Rejpal napsal(a):

Přidávám se k výzvě autora blogu.
16. 05. 2010 | 11:11

xxx napsal(a):

Nechápu pana Svobodu, má za u jména tituly, které se v jeho myšlení absolutně neodrážejí.Kdyby ano, věděl by, že se jedná o letáček, který jen definuje zaměření jisté strany a volební program.Tj.Další nezadlužování naší země!
16. 05. 2010 | 12:09

Novák napsal(a):

Pane xxx, Vy asi nemáte žádný titul, vy asi ani nemáte dokončené vzdělání (jako většina současných podporovatelů ODS a TOP09, takže Vám mozek není schopen pobrat tu drzost pana Kalouska bytem Zářečí 978, 39165 Bechyně, když se pokouší vyhrožovat slušným lidem nějakým jejich dluhem, který ale způsobil on sám spolu se svými soukmenovci za celou dobu svého působení v politice.
Jenom připomenu - kostlivec 500 miliard po Klausových vládách v Konzolidační agentuře, kde po její zrušení vytáhl toto Špidla do státního dluhu, cca 300 miliard ukradených (pouze účetně) Klausem na vyrovnávání státního rozpočtu za doby jeho ministrofinancování a vládnutí (z přebytků fondů na důchody), a 330 miliard z doby vládnutí Topolánka a jeho nejlepšího ministra Kalouska.

S takovou chutí bych vás všechny tyto vzdělance poslal tam kam patříte.

Již Pan Herec Mistr Jan Werich říkal - nejhorší srážka je srážka s ... (všichni vzdělaní lidé v tomto národě si tuto hlášku pamatují)
16. 05. 2010 | 12:21

Anička z Kuřimi napsal(a):

Mno,
Jan Vaculík :
Malý český člověk si našel úhlavního nepřítele: Kalouska. A tím vyřešil své problémy.

Pane, z této vaší věty je cítit pohrdáním nad "českým člověkem".
To, že malý český človíček sám pojmenoval a označil osobu odpovědnou za současné zadlužení státu, nevyřešil "své" problémy.
A spontánnost bez diktování a určování co má kdo psát a o čem, mě přesvědčuje, že ještě existují přímí a přemýšliví spoluobčané.

Jsou ještě jiní spisovatelé, kteří píší pouze o tom, co dostanou v zadání ..
Asi patříte k "velkým" českým lidem, kterým je pravda nepříjemná, páč je podána malým českým človíčkem.

Mějte se, zdraví vás malý český človíček
16. 05. 2010 | 14:31

Admirál napsal(a):

Jan Vaculík - malý český člověk ví, kde na něj co číhá. Je cvičenej.

Admirál Schwarzenberg společně s Kalouskem vede střední třídu na finanční mělčinu a chudé potápí do hlubiny. Sám bude pozorovat zkázu spolu s 1%, co jsou "za vodou".
16. 05. 2010 | 15:48

Jan Vaculík napsal(a):

Aničko,
nepohrdám českým člověkem; patřím totiž k jeho podmnožině-moravskému člověku.

Pohrdám malým českým člověkem tady v této diskusi, který si tu třepí pysk a předstírá, že je úplně pitomý: že snad věří takové hovadině, že nebýt Kalouska, tak by náš státní dluh nebyl, nebo by byl menší.

Vykydal
Hlasování pro státní rozpočet jsou naprosto irelevantní. Když už se nějaký rozpočet dohodne, tak nemá cenu proti němu hlasovat. Největší díru do rozpočtu dělají mandatorní výdaje, takžee o výši státního dluhu se v největší míře rozhoduje při přijímání zákonů. Ve druhé řadě se dá ušetřit v resortech - tedy na jednotlivých ministerstvech.

Ministr financí může tlačit ministerstva k ústupkům a má vliv na kompromisní řešení. Když se tedy nakonec podaří najít jakési přijatelné řešení, tak by musel být úplným bláznem, aby hlasoval proti.
16. 05. 2010 | 19:00

Jan Vaculík napsal(a):

Ropotádo
Docela dost mě štve, že kvůli vám, pane, máme tak velkej dluh!
16. 05. 2010 | 19:03

Tencokida Hnuj napsal(a):

Jan Vaculík
Pane, nevím jestli mají být poslanci hlasovací mašiny , ale jedno vím jistě.
Kdyby se u nás v rodině "někdo shodl" na rozpočtu, který každoročně zvyšuje naše zadlužení a při tom všichni víme, že problém je jinde, tak by ti, co by pro takový rozpočet chtěli zvednout ruce, to udělat nemohli.
Já bych jim totiž ty ruce předtím urazil.

Ale kdyby to nakonec prošlo a dotyčný poslal pak za ten dluh složenku mé osobě, tak by u mě skončil.

Díru do rozpočtu dělá :

1. činnost metastáz na radnicích, úřadech a ministerstvech
2. šedá ekonomika

Zbytek jsou kecy, kterými byrokratická svoloč omlouvá svoji lenost a neschopnost.

V tomto kontextu je opravdu ministr financí jenom nastrčený tajtrlík, který podepisuje to, co mu ona svoloč předloží.

Mějte se.
16. 05. 2010 | 20:38

Admirál napsal(a):

Jan Vaculík - státní rozpočet má dvě strany - příjmy a výdaje.

Měl by jste vnímat skutečnost ve všech souvislotech. Jinak se neubráníte zjednodušnim.
16. 05. 2010 | 21:43

kočka šklíba napsal(a):

No myslím J.V. že jediný kdo si tady "třepí pysk" nebo jeden z mála, jste Vy. Protože jak píše TCH, jen kdyby se spočítalo, co Kalousek vyhodil peněz na zakázkách na MO, tak nám ten dluh o něco klesne. Takže nejen, že má odpovědnost jako bývalý poslanec, PŘEDSEDA ROZPOČTOVÉHO VÝBORU a ministr financí, který asi jako jediný ze všech ministrů v Evropě neviděl krizi v prosinci 2008, ale také, a to především, jako ten, který se podílel na rozkrádání SR.

Poté , když píšete o mandatorních výdajích, kdopak to byl, kdo prostředky na důchodové pojištění v 90. letech ukradl a lepil s nimi svoje schodky? No přece otec zakladatel, takže jemu může Kalousek posílat složenku na tuto částku.

Kdopak nastavil daňové zákony tak, že došlo k miliardovým únikům na daních v kauzách LTO? No přece ODS a Klaus. Další složenka.

Dálnice 3x dražší, takže spočítat, koilik stojí km dálnice průměrně v EU, odečíst od částky za ktré od 90. let byly postavené dálnice u nás a na zbytek poslat složenku do PS a členům všech vlád. A máme další částku pryč.

Nebo nemocnice, prodané pod jejich skutečnou tržní hodnotu, tedy vlastně ukradené, Bendl. Složenka.

Mohla bych pokračovat dál a dál, takže pak by nám nejspíš ještě musel Kalousek poslat složenku, ale naopak s penězi, které on a všichni ti, co tento bordel způsobili, rozkradli, případně nechali rozkrást, minimálně svou nečinností.

Jestli stále trváte na tom, že my jsme do těchto tunelů a špatných rozhodnutí mohli mluvit, my jako občané, tak s Vámi opravdu není něco v pořádku.
16. 05. 2010 | 23:00

Pazu napsal(a):

Připadá mi fér, aby všechno zaplatili ti, kdo ponechali politiky vládnout a rozkrádat stát tak dlouho - a totiž voliči. Dopadne to tak v každém případě.
17. 05. 2010 | 00:28

Ropotádo napsal(a):

to Jan Vaculík

Kvůli mě? já jsem tady nasekal dluh přes bilion? No vy jste vážně třída, nebo spíš neuvěřitelný hlupák, tohle označení je na místě, doufám, že mi ho pan Stejskal nesmaže,
17. 05. 2010 | 01:59

Ropotádo napsal(a):

Pane Vaculíku máte jediné štěstí, že jsme v éře internetu, kde může každý kydat své nesmysly z teplíčka od svého monitoru, protože diskutovat s vámi face to face špatně by jste dopadl ;)
17. 05. 2010 | 02:02

petr napsal(a):

Vážený pane Svobodo,
obávám se, že pokud by Vám pan Kalousek odpověděl, tak Vám odpoví v duchu primitivní předvolební propagandy pravice, tj. že za dluhy může levice, že se tedy máte obrátit na ni a na levicové vlády (samozřejmě za 20 let zde žádná levicová vláda nebyla).
Můj názor je ten, že tyto dluhy mají za politiky skutečně zaplatit jejich voliči (stejně jim nic jiného nezbyde). A to platí i do budoucna, protože tato složenka je pouze začátek. Pokud volby dopadnou tak, jak předpověděly výsledky studentských voleb v režii Člověka v tísni, měl by každý občan po zaplacení Kalouskovy složenky urychleně začít šetřit na další. kapitalismus je totiž nenasytný. Platit dluhy by z morálního hlediska podle mého názoru nemuseli pouze ti, kteří v listopadu 89 nezvonili klíči. Jak ale oba dokážeme odhadnout, ti naopak zaplatí nejvíce.
17. 05. 2010 | 09:53

JohnyAsbest napsal(a):

jsem zaměřen od středu do prava, nicméně dokud budou vládní apod. potentáti, tj. vč. poslanců, senátorů, budou mít jen tzv. "politickou odpovědnost" nic se nezmění. Je třeba mít HMOTNOU ODPOVĚDNOST soudruzi ministři, vládo, poslanci a senátoři !!!
17. 05. 2010 | 12:02

Pana Marie napsal(a):

Mám Kalouska ráda ale jestli ho má Bůh radši ať si ho vezme!!!!!!!!!!!
18. 05. 2010 | 10:21

demo napsal(a):

Nelíbí se vám to? Zalepte jí do obálky a zašlete nevyplaceně na adresu:

Ing. Miroslav Kalousek,
Zářečí 978, 391 65 Bechyně.
18. 05. 2010 | 16:45

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy