Hysterické lži primátora Hudečka - boj o přežití

20. 11. 2013 | 19:34
Přečteno 6761 krát
Současná politická reprezentace hlavního města Prahy více, než cokoli jiného, připomíná sdružení složené ze slavných večerníčkových nemehel Pata a Mata. S tím rozdílem, že jejich konání zaprvé není vtipné, za druhé je velice drahé a má nekonečně ničivé následky.

Po lapsu s Opencard, který předešlou Radu přivedl až před soud, se rýsuje další, patrně ještě horší debakl, tentokrát při stavbě tunelového komplexu Blanka. Mluvit o „stavbě“ je dnes už vlastně eufemismem, protože Blanka se už nestaví, lépe řečeno brzy stavět přestane. Investor, tedy hlavní město Praha neplatí dodavateli, tedy společnosti Metrostav. Proč je poněkud záhadné – v rozpočtu města jsou na projekt schválené prostředky. Primátor Hudeček vysvětluje nečinnost jednou, ne příliš vysvětlující větou: stavbu údajně vyšetřuje policie, proto město neplatí. A v zápětí přichází i s dalším senzačním odhalením – smlouva je patrně neplatná, tvrdí kontrolní odbor MHMP, proto neplatíme. Odhlédnu – li od toho, jak pečlivě pod dohledem desítek odborníků byl kontrakt připravován, rád bych ještě připomněl, že kontrolní odbor magistrátu zcela jistě není tím orgánem, který by mohl smlouvu zpochybnit, či oprávnit úřad k rozhodnutí neplatit své smluvní, zejména finanční závazky. Pan primátor Hudeček je ztělesněním lidské hlouposti, neschopnosti a vystrašenosti - to jediné, je pro mne lidsky pochopitelné. Jeho mantra "za vše může Bém" je jen projevem zoufalství a ztracenosti. Bémova radnice uzavřela kontrakt, který připravili a posoudili desítky právníků, ÚHOS a prakticky všechny myslitelné instituce. Závazky byly "za Béma" plněny včas. "Za Béma" ražba tunelu nestagnovala, přes všechny problémy, včetně tří propadů půdy a realizace nejsložitějších částí stavby, byly termíny dodržovány. "Za Béma" si město na výstavbu tunelu nepůjčovalo. Pan primátor lže Hudeček, jako když tiskne a svou práci neumí. A co hůř, kazí práci jiných. Vzal si velké sousto, které ale neudusí jen jeho.

Přiznám se, že jsem od samého začátku výstavby tunelového komplexu věděl, že to nebude snadné. Tak rozsáhlý projekt zákonitě musí být provázen řadou problému a komplikací. Ve snu mne však nenapadlo, že je bude vedení města způsobovat samo. Ať už z neschopnosti, nečinnosti, nebo úmyslně – a nebudu komentovat, co považuji za nejpravděpodobnější. Zdůvodnění společnosti Metrostav ostatně hovoří za vše: "Vzhledem k dlouhodobým vážným nedostatkům v řízení díla ze strany investora, problémům s úhradou objednaných a provedených prací Metrostav přeruší provádění k termínu 7. prosince 2013." Magistrát se, přes opakované urgence nejen nezačne starat o nápravu, ale neobtěžuje se ani komunikovat.

Původní smysl tunelu Blanka, totiž usnadnit Pražanům život, ulevit životnímu prostředí, zrychlit dopravu, chránit památkovou rezervaci – to vše se ocitlo ve stínu jiné, mnou nečekané role komplexu, který se stal nástrojem politického boje, prostředkem k vyřizování účtů a velmi neefektivně využívaného předvolebního taháku.

Exprimátor Svoboda a jeho tým kategorizuje, zkoumá, napravuje údajné chyby, ale především nestaví a neplatí. Jeho tehdejší první náměstek, Tomáš Hudeček, tedy člověk spolu odpovědný, je dnes za chod hlavního města odpovědný zcela. Opět nestaví a neplatí. Obzvláště pikantní je, že v průběhu 24 hodin vydá magistrát ústy pana radního Nouzy prohlášení, jak báječně se nám bude v Praze od dubna příštího roku žít, protože Blanka nám uleví s dopravou a změní tvář metropole, aby vzápětí jeho šéf, primátor Hudeček prohlásil, že Blanka je v podstatě ilegální stavbou. Kdyby to nebylo žalostné, člověk by se musel usmát – Tomáš Hudeček nemůže konat, protože mu zkomplikoval situaci i život jeho předchůdce, Bohuslav Svoboda, další démon po boku Pavla Béma, který nicméně také neudělal nic, co by stálo za řeč.

Další, tentokrát opravdu skandální důkaz toho, že se v posledních třech letech na pražském magistrátu děly jen fušeřiny, bude teď opravdu drahý – bylo by s podivem, kdyby za porušení smluvních dohod nepožadoval Metrostav finanční kompenzaci. Doufám, že si na tyto chvíle vzpomenou Pražané i za rok, kdy nás čekají komunální volby.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Petr. napsal(a):

Že by jste šli Vy i p.Hudeček něco pořádného dělat! V politice jste se všemi Vašimi kumpány bez vyjímky, napříč politickým spektrem, podělali co jste mohli.
Vy jste např.lékař, chválihodné a náročné povolání, tam by jste pro lidi udělal jistě mnohé dobrého.
20. 11. 2013 | 19:57

Martin1 napsal(a):

"ČESKÝ TUNEL V TUNELU"
Pane Bém budete se muset podívat někde zpětně po horách. Ale tentokrát pořádně. Hledá se správná smlouva na Blanku, nenechal jste ji tam někde? Tak mám dojem, že tu máme zase světové prvenství.
20. 11. 2013 | 20:03

Xaver napsal(a):

Za Béma se stavělo - podle práva.
Za Hudečka se neplatí - podle práva.

Něco už by se s tím zoufalým českým právem mělo udělat.
20. 11. 2013 | 20:21

xerox napsal(a):

openbém ... :-)
kolibříku brnkni mazánkovi , jak to bylo s tou smlouvou na ten tunel ... já vím , jedná se jenom vo 37 miliard korun což bylo ve své době skoro 2 miliardy dolarů , tedy zanedbatelná částka ... ale přesto ... :-)
20. 11. 2013 | 20:38

Michal Macek napsal(a):

no vidim to podobne....
20. 11. 2013 | 20:50

Míla napsal(a):

Důležité je to,že jste upozornilna to,že příští rok budou volby.Pražané určitě nezapomenou.
20. 11. 2013 | 21:08

JF napsal(a):

bylo by celkem logické že neexistuje ani nezávislá dopravní studie, natož výběrové řízení a co nějaká formální smlouva, když tenhle minimálně dvojnásobnej tunel tlačí známé firmy přes které maj týc ty správný miliardy na ta správná konta víceméně zprostředkovatelů. Asi bych toto bral jako výchozí hypotézu pro vyšetřování pokud se nemá vyšetřit že je možné všechno či dokonce vono samo. Ten hlavní tunel ale je že všichni jsou hypnotyzovaný těma miliardama ze státního svobodnětržního. No možná by se to dalo přirovnat jistému stavu drogové závislosti na kreši ... či spíše zde keši ;-) Jo hlavně že to sype ... a co třeba ODSácká konta ve Švajcu???
20. 11. 2013 | 21:27

Analytik napsal(a):

Za Béma se tunelovalo jedna radost!
Ale nastaly zlé časy - netuneluje se, ani se neplatí.
Není z čeho!
20. 11. 2013 | 21:30

PetrB napsal(a):

Proč tolik zbytečných slov - stačilo přiložit patřičné usnesení rady nebo zastupitelstva, kterým byla smlouva na výstavbu Blanky schválena.
20. 11. 2013 | 21:32

mb napsal(a):

až si pro Béma přijde čert
Pavlík řekne: to je snad žert ?
jak se to najednou schumelí?
vždyt jsem jenom hloubil tunely

kolibřík, mazánek, fauna i flora
ústa dej na zámek , nedělám fóra
neplač už, nespílej, nekopej vztekle
Pavlíku pozdravu, POZDRAVUJ V PEKLE !!!
20. 11. 2013 | 21:48

Libertad napsal(a):

Pane Bém, zde není tiskový orgán ODS. Svá vysvětlení si připravte pro soud.

Bez pozdravu s hlubokým opovržením

Sidonio Libertad
20. 11. 2013 | 21:48

Petr z Tábora napsal(a):

Váš příspěvek se zdá logický a chápu, že se ozýváte, když panu Hudečkovi dopřávají sluchu média.
Je zajímavé, jak je ta česká politika dobrodružná - ostatně pro lánskou schůzku se zapomíná jak se stal primátorem pan Svoboda a pak pan Hudeček.
20. 11. 2013 | 21:56

Aurel Kolnai napsal(a):

Mě lidsky (politicky nemá naštěstí pan Bém už žádný význam) fascinuje ta drzá troufalost být přistižen při hovorech, kde s mafiánem domlouvám co a jak budu jako primátor dělat a pak moralizovat o jiných. Stejně jako D. Rath absolutní neschopnost sebereflexe a studu. Opravdu Vám to není pane Béme trapné?
20. 11. 2013 | 22:23

Aurel Kolnai napsal(a):

Ostatně pane Stejskale, chápu zájem o počet kliků a také rozumím hodnotě svobodné diskuse, ale není už trochu mimo hranice otiskovat ob-den či každý den texty člověka, který má za sebou to co Pavel Bém? Nejde jeho - promiňte - vzhledem k okolnostem neskutečně drzé povídání alespoň omezit na nějakou studu přijatelnou frekvenci? Myslím, že by to Vaší rubrice přidalo na věrohodnosti i smysluplnosti.
20. 11. 2013 | 22:26

ff napsal(a):

Jestli se pro něco dá použít slovo "b.rdel", tak je to zcela jistě pro správu
a financování hlavního města ČR - Prahy. A nejen normální b.rdel, ale b.rdel
na entou, tutane! Jen je mi záhadou, proč jej musí odsírat celá ČR.
20. 11. 2013 | 22:29

ff napsal(a):

Porovnání:
Istambul, 16 km tunelu, pod mořem v hloubce 60 m, stavba 2005-2013, dokončena za cenu 51,8 mld CZK.
Praha,6,5 km tunelu, ve městě, stavba 2007 - ?, nedokončena, cena/zatím/
37,9 mld CZK.
No comment.
20. 11. 2013 | 22:39

šašek z Jihlavy napsal(a):

Já bych to nechal k vyřešení pražákům, sami zvolili, sami vychutnají plody své volby.
Bém začíná tušit, jak to dopadne a intenzita jeho blogů je přímo úměrná strachu z následků jeho bohorovného primátorování. Vidím to na pořádný flastr. Na Pangráci, na malém vršíčku bude veselo. I Jančík má skoro jisté rezervé, už chystá repertoár pro Jailhouse birds, má na to kvalifikaci.
20. 11. 2013 | 22:39

Dan Brichta napsal(a):

Beme ty proste jeste budes lobovat za Metrostav a svou malou (spis velkou) domu. Ja na tvem miste bych nekam zalezl a byl rad, ze mi snad zustane to co jsem si nahrabal a ze si pro me nikdo neprijde.
20. 11. 2013 | 22:47

LUF napsal(a):

Těším se na první dopis z vězení
20. 11. 2013 | 22:47

melčákova pohanka napsal(a):

šašek. Také si vzpomínám,jak v Praze získal Bém 51 procent a já se ten fakt bál v hospodě kritizovat,abych nebyl inzultován...A my Pražané v tom pokračujeme dále a místo tenisové rakety volíme dýmku a žijeme v iluzi,že nejsme hlupci ba naopak,že jsme j-elita!
20. 11. 2013 | 22:57

Antonín Malík napsal(a):

šašek z Jihalvy

Zcela s vámi v tomto souhlasím. Je správné se od stověžeté metropolitní matičky odtáhnout a nechat ji, aby si to sama vypila. Rozhodně jí nedovolit, aby malér svých exponentů zespolečenštila. Praha (kdysi se jí tak říkalo, ale pak už to jejím obyvatelům nestačilo, pak to byla "matička stověžatá", pak "socialistické velkoměsto", pak stálo na každém kbelíku na smetí napsáno, že jde o Hlavní město, a nyní ji začali říkat "Metropole") - tedy Metropole soustřeďuje ve svých zdech lidi stižené jakousi chorobou, související s megalománií. Projevuje se to jak ve stavbách, tak i v projektech (viz Olympiáda). Tak tedy hezky Metropoli nechat, ať si své metropolní maléry hezky vyřeší doma, pokud dojde k vteplákování Béma, Svobody, Hudečka a dalších óbrmetropolitů, tak ať si je dají na Pankrác a nekontaminují jimi služné extrametropolitní káznice.
20. 11. 2013 | 23:01

kosoúhlý průmět čtverce napsal(a):

Takže, jestli jsem to pochopil, současní zastupitelé jsou nemehla, něco jako Pat a Mat. Fajn.
Zbývá tedy otázka, cože je vlastně zač, ten Pavel Bém.
Zbývá jen jedna možnost: Pavel Bém je logicky MEHLO
20. 11. 2013 | 23:07

Antonín Malík napsal(a):

Oprava: slušné

(kdyby byly "služné", nebyly by slušné).
20. 11. 2013 | 23:12

Pierre napsal(a):

Pane Béme, vy jste vážně naprosto úžasný, místo abyste zalezl někde stranou a ani nedutal, tak vy si ještě vyskakujete a ukazujete na někoho prstem. Vaše drzost je naprosto bezkonkurenční. No, snad i na Vás dojde.
20. 11. 2013 | 23:19

Kanalnik napsal(a):

nadpis mi pripomnel pana Bema ve videu "Cyrile, nelzi" :D
http://www.youtube.com/watch?v=Gf2TXLjeuzk
20. 11. 2013 | 23:22

Pepíček Pražáček napsal(a):

"připravili a posoudili desítky právníků" ? Au.
Jinak mě poněkud zklamalo, že nám pan exprimátor neosvětlil, jak je to se schválením/neschválením smlouvy/smluv voleným orgánem, nic mu nebránilo Hudečkova tvrzení vyvrátit.
Dělá to dojem, že je to spíše hodně praštěná taktika ve vyjednávání Metrostavu s magistrátem. Nebylo by to náhodou tak, že by se znovu oceňovaly práce provedené dodavtelem a místo smluvních cen by se účtovaly znalecky určené? To by asi nebyla moc velká hlína pro Metrostav.
Jako občan bych je rád nakopl s rozběhem jednoho po druhém. Pokud se jednou začalo stavět, tak pak by to mělo být hotové co nejdříve. Komunální politik prudící své voliče takovou uměle protahovanou stavbou by šel v civilizovanější zemi rychle od koryta.
21. 11. 2013 | 01:51

tomeek napsal(a):

Mily pane Beme ---
Ted zas chvilku vazne: jaky je opravdu vas nazor na postup prazske radnice spojeny se stavbou tunelu Blanka za posledni dobu?
21. 11. 2013 | 02:33

Bob napsal(a):

Souhlasím s tvrzením, že současný primátor je hloupý.
Jinak, než hloupostí si nedovedu vysvětlit odmítnutí primátorského řetězu (....že je těžký..).
Je to stejné, jako kdyby rektoři a akademičtí funkcionáři neměli při promocích insignie universit.
Ve včerejším vystoupení mě taky nepřesvědčil...
21. 11. 2013 | 05:42

občan ČR napsal(a):

Banda zlodejská ODSkárská. Teď házejí špínu jeden na druhého a pořádně dělat nebudou a nebudou. Za katr s nima a malej dvůr a velikej bič.
21. 11. 2013 | 06:03

zadel napsal(a):

Už se ani těm komančům nedivím,že takové individua poslali na uran aby se naučili makat a né krást a mlátit pantem.Kolik nakopeš tolik dostaneš jídla.12 h směny a plat 8 000kč.
21. 11. 2013 | 07:05

Tuneldědek napsal(a):

Béme už jsem doufal,že někam zalezeš a nebudeš vyskakovat ale po setkání s Klausem zase vzrostla tvoje drzost.Jsi psychiatr a určitě psychopat tak zajdi ke kamarádům z oboru třeba ti pomůžou a už tady neotravuj.
21. 11. 2013 | 07:28

Jordi napsal(a):

Když je autor článku takový klaďas, nechť se v příštích volbách přesvědčí o realitě , kolik lidí mu dnes tohle věří a nalepí se ochotně na to slizké , co ve skutečnosti plný zášti, že se už před ním nikdo neklaní a nehrne mu do kapsy tučné pozornosti,
zde názorně produkuje. Měli bychom být autorovi vděčni za jeho upřímnost otevřít svoje nitro, to se opravdu u normálních lidí nevidí. Dost silně zvrácená peep show. Tohoto slizkého tvora nebude litovat nikdo, až na něj jednou dojde a budou jeho "zásluhy" spravedlivě spočteny.
21. 11. 2013 | 07:30

zemedelec napsal(a):

Já se jen podivuji,proč se ty smlouvy,ať Opencard,Tunel Blanka,neobjeví pro veřejnost,zasvěcené,nech se to posoudí.
21. 11. 2013 | 07:32

Pavel13 napsal(a):

Pat a Mat. Proč vůbec krmíme dětmi takovými nesmysly? To má být nějaký vzor pro děti? Proč se netočí o postavách schopných, pracovitých a cílevědomých, z nichž by si mohli vzít příklady chování a jednání pro uplatnění v dalším životě? Co tak večerníček Janoušek a kolibřík?
21. 11. 2013 | 08:10

Pablo Neruda napsal(a):

Pavle, nechoďte moc před garáž..
21. 11. 2013 | 08:38

komunista z Lehman Brothers napsal(a):

http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/kauza-prazske-metro-exposlanec-laudat-z-top-09-pracuje-pro-stavebni-dozor
21. 11. 2013 | 09:02

Medikolog napsal(a):

Kam Čert nemůže,

tam nastrčí ODeSáka, nebo Katolíka, nejlépe Moraváka. Alláhu milosrdný, slitovný, budiž Tvé jméno nastotisíckrát pochváleno, POMÓÓÓC! Ti křesťané kradou jako modré straky!
21. 11. 2013 | 09:19

šašek z Jihlavy napsal(a):

MUDr.Honzák by nám možná vysvětlil, že Pavka nepotřebuje ani psychologické nebo psychiatrické vyšetření, spíše dobrého gynekologa. MUDr.Svobodu by asi odmítl, ale takový MUDr. Uzel by nebyl marný. Ten už podobných exemplářů viděl, třeba by poradil, co s tím.
21. 11. 2013 | 09:20

Medikolog napsal(a):

Abraham Lincoln by Böhmovi doporučil zajít na premieru do Fordova divadla...
21. 11. 2013 | 09:29

Scarabeus napsal(a):

"smluvních dohod" (citace z posledního odstavce)

Co to má investor s Metrostavem za "smluvní dohody"?

Metrostav neustále navyšuje cenu, když se investor nepodvolí, tak Metrostav stávkuje, ve finále

"bylo by s podivem, kdyby za porušení smluvních dohod nepožadoval Metrostav finanční kompenzaci". (citace autora)

Kdo takové "smluvní dohody" s Metrostavem uzavřel?

Co se bude právně(!) dít s neplánovanými dírami, které Metrostav způsobil. V jedné z děr skončila zahrada nějakého ministerstva, chyběl kousek a do díry by "zahučelo" samotné ministerstvo.

Nechat si něco postavit od Metrostavu? Ani kurník pro slepice!
21. 11. 2013 | 09:40

aga napsal(a):

To je ale názorná sbírka psychopatických deprivantů. Ti z nich, co to vystudovali, jako Bém, jsou ještě fikanější.

A takhle to vypadá ve všech patrech politiky a moci vůbec. Třes se, normální lůzo.
21. 11. 2013 | 09:40

santawizard napsal(a):

Vážení češi normalizovaní bolševismem:
santawizard napsal(a):
Bílá rasa je vážně ohrožena.Konec světa se blíží.Ožralý Babylon spadne!
Je vidět,že americkoizraelský imperialismus,ruskosrbský imperialismus a židoanarchistický bolševismus připravují další revoluci a válku i tady na aktuálně.cz.Vědecký atheismus komunistické Číny a náboženský fanatismus Islámu se už nemůže dočkat.Všechno je už spojené dohromady!!
Zákon a církve křičí:
Smrt čajovým ceremoniím,kávovým rituálům,tabákovým mágim,opiovým farářům,marijuána gurům a hospodským kaplanům.!
Ať raději žije bojovné umění,konvenční ,chemické a biologické a jaderné zbraně!!
Máfie a Satan křičí:
Smrt bibli a marijuáně černých křesťanů Rastafariánů ať raději žije bible a revolver samého Kukluxklanu.Smrt zhuleným anarchistům,kteří chcou legalizovat marijuánu a nastolit prohibici alkoholu a tabáku.Ať raději žijí holé lebky,kteří chcou lynčovat nezaměstnané romy!!!
Kdo má 666 na ruce půjde do pekla,ale kdo má boží jméno napsáno na čele půjde do nebe!!!
Haleluja!!!!! 20. 11. 2013 | 17:49
21. 11. 2013 | 09:53

noctem napsal(a):

Kdo by kdy čekal, že se po Kaplického knihovně, opencardech, etc, etc, budu zastávat Béma? Ovšem pan Hudeček mě velmi zaujal už tehdy, když v přímých televizních přenosech při letošních povodních ve slušivém žlutém gumáku neohroženě nastavoval rozvodněné Vltavě svůj duševní potenciál. Nezklamal. Prohlásit stavbu za 30 miliard, na níž nota bene čekají Pražané jako na boží smilování, za černou, dokáže jen bezprecedentí zoufalec. Nebo kdoví, třeba coby lokální patriot Praze závidí, že u nich v Olomóci ta velký tunel nemajó. A to na té radnici sedí tři roky… Bůh není.
21. 11. 2013 | 09:58

gregor napsal(a):

Tunel byl tunel a bez řádné smlouvy,to se nemohlo stát snad ani v Rusku.
V té době byly vztahy natolik pevné,že nebylo zapotřebí ani na stavbu za několik desítek miliard...
21. 11. 2013 | 10:07

křemílek napsal(a):

Vypustit krakena na Prahu a bude navždy pokoj !! Fuj tajbl !Ano jsem stroj !
21. 11. 2013 | 10:10

resl napsal(a):

santawizard : Smrt bibli a marijuáně černých křesťanů Rastafariánů ať raději žije bible a revolver samého Kukluxklanu.Smrt zhuleným anarchistům,kteří chcou legalizovat marijuánu a nastolit prohibici alkoholu a tabáku.
------------------
nechte nám jiným jinou víru, všichni věříme a že každý v něco jiného, je podružné.
v jedné ruce revolver,
v druhé ruce bibli
není od vás zrovna fér,
skrývat šídlo v pytli.
21. 11. 2013 | 10:14

gregor napsal(a):

Pane Noctem,jít na Pražský magistrát dělat primátora,po mnohaletém působení těchto expertů a zkusit to dát trochu dokupy,je řehole,která nemá
obdoby v žádné jiné oblasti a měřítku-zastávat se Béma -no nevím
21. 11. 2013 | 10:15

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Kolnaii,

tyto stránky mají určitá pravidla, která zde platí od chvíle, kdy vznikly (vím to docela přesně, neb jsem je sám nastavoval a snažím se je dodržovat ;-)

1) Autoři si své blogy publikují sami, my to nijak neovlivňujeme (ani v počtu, ani v hustotě výskytu, ani v tématech).

2) Pokud zde někdo blog dostane (nabízím jej podle tří základních kritérií, několikrát jsem je zde uvádě), považuji jej za jeho prostor. Pokud zásadně neporuší zdejší Kodex blogera (to se za bezmála sedm let stalo dvakrát), tak se na tom nic nemění bez ohledu na to, co dotyčný dělá, říká, píše atd. (zatímco bez toho, abych nabízel blogy mnou vytipovaným lidem, by to zde asi nešlo, nemíním rozhodovat, kdo ještě má či už nemá morální či jiné právo na blog).

Takto je zde prostředí nastveno a nevidím nyní důvod, aby se to měnilo. řekll bych, že to docela funguje.

Libor Stejskal

P.S. Smazal jsem dva příspěvky obsahující hrubou nadávku, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.
21. 11. 2013 | 10:26

stejskal napsal(a):

Pane nocteme,

jste to Vy? Na dlouho ztracený a nyní znovu nalezený diskutér z dávných dob? ;-)

Pokud ano, srdečně Vás zdravím a vítám. Pokud ne, tak též.

Libor Stejskal
21. 11. 2013 | 10:28

Pompeius Magnus napsal(a):

to: Scarabeus-

vidím to také tak, Metrostav činí další a další vícepráce a fakturuje další a další částky. Odůvodnění se vždy najde- sypké podloží, geologické důvody, atd. Je pak také nutno pamatovat, které politické straně Metrostav co a kdy zaplatil ( taková je to pěkná a dlouhodobá zakázka) a kolik komu a co zbývá ještě zaplatit. V neposlední řadě je nutno prověřit, zda si zastupující říšský primátor Hudeček nezajišťuje další přítok peněz pro HOP 09 a tím i de facto upevnění své politické pozici ve straně agenta 009. Metrostav by platil, ale jen když to může magistrátu vyfakturovat, ale ten se brání.. A tak to jde pořád dokola.
21. 11. 2013 | 10:41

jarpor napsal(a):

Poslouchaje včerejčí Události a slyše, /po tom všem co bylo možno o Blance číst a poslouchat několik let zpět.../ že Blanka je černá stavba, neb smlouvu s metrostavem neprojednala rada a zastupitelstvo města Prahy do primátora Hudečka, považuji jeho sdělení za opravdu nejlepší "kyd 2013".

Možná, že opravdu tu smlouvu rada a zastupitelstvo neprojednala, že chybí formální zápis, leč myslím, že každoročně tyto orgány schvalují rozpočet, jeho čerpání atd. ... Příslušné odbory jistě projednaly a vydaly územní rozhodnutí, stavební povolení... tedy všichni věděli a ví, o stavbě Blanka i o zhotoviteli...

A teď prej právníci budou řešit co s tím... Selský rozum by radil, že pokud fakt chybí jen ten formální akt schválení první, rámcové smlouvy se zhotovitelem, pak jeden bod na nejbližším zasedání těchto orgánů by učinil formálnosti za dost... Leč, to je asi pro primátora Hudečka a jeho kupanii málo...

Můžete, pražáci, lát na Béma, co je to za vejlupka... avšak s tím Hudečkem, soudím, jste si moc nepomohli... to je fakt "kapacita".

Hezký den
21. 11. 2013 | 10:57

Berkowitz napsal(a):

Pohled na tento obrázek stačí :
http://sxvideo.rajce.idnes.cz/dnes/#SSLVY.jpg
21. 11. 2013 | 11:00

Praha napsal(a):

Zdravím všechny, extra šaška z Jihlavy:
Šašku, jen bych rád reagoval na tvé prohlášení, že je potřeba v tom pražáky nechat vykoupat-víš odkud přišel do Prahy pan Toman, Bémův šéf investic hlavního města a Janouškův kamarád ? Z Moravských Budějovic. Dalším podepsaným pod tunel Blanka je mistr Paroubek, tehdejší náměstek hl.města Prahy-ten je z Olomouce.A takový šikulka jako Míra Kalousek, tak ten je z Tábora. Státní zástupce Arif Salichov který byl součástí tzv.justiční mafie ( dnes již má vyděláno a je v důchodu)je člověk, který tunely a korupční skandály zametal spolu s Veseckou pod kobereček, tak ten je z Jihlavy.... Tady jedna firmička z Jihlavy je také velmi "podnikatelsky schopná http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Novy-skandal-Obrana-zaplatila-IT-firme-miliardu-287446 Ano, je třeba to dát pražákům vyžrat,ale jen v případě, že si ostatní města zaplatí svou část odpovědnosti za import "sexy mozků aj." do veřejných/státních funkcí se sídlem v Praze :-)
21. 11. 2013 | 11:20

Kelt napsal(a):

Tunel Blanka,Opencard,IZIP, jízdenky MDP Praha,Key investment a zhodnocení peněz pražským čtvrtím-vše pod vedením rozpočtově odpovědných soudruhů z ODSTOP je krystalickou ukázkou "hospodaření" s penězi daňových poplatníků.
Kocourkov říznutý Jedovou chýší.
Našinec sledující to z povzdálí by mohl navrhnout-zavřít všechny až zčernají,ale občané Prahy jim důvěřují,nikoho lepšího nevidí.
Zvláštní to svět,kdy nejvyšší představitelé Prahy po asi sedmi letech objevili Ameriku-SMLOUVA na TUNEL Blanka je neplatná od samého počátku-navrhnou ho zasypat?
21. 11. 2013 | 11:43

siven napsal(a):

Pane doktore, váš morální profil a charakter, který vám dovoluje zde bez ostychu publikovat to, co publikujete, raději komentovat nebudu.

Jen si dovolím poznamenat; že můžete mluvit o štěstí, že jste z božího dopuštění exprimátorem Prahy, nikoliv Mostu, nebo Chomutova.

Mám takový dojem, že v takovém případě byste publikoval o poznání méně a více vážil slova...
21. 11. 2013 | 12:00

Dalimír napsal(a):

Pane Béme Vy coby primátor jste měl vždy přiblblé nápady ,podobné stalinistům kteří svému idolu postavili v Praze ten megalománský pomník ! Ještě že se Vám ty blbé nápady nepodařili všechny prosadit, to už bychom asi všichni v republice chodili s holými zadky ! Co třeba ten stupidní nápad s těmi olympijskými hrami ? Toho by snad nebyla schopna ani bývalá pomýlená komun.nomenklatura ! Tam existovali podobní nabubřelí papaláši jako máte na pražské radnici i včetně Vás ! Je to fakt hrůza jak dokážete všichni opovrhovat lidmi a jejich míněním !
21. 11. 2013 | 12:18

santawizard napsal(a):

resl:
vaši námitce nerozumím.
21. 11. 2013 | 12:34

Pavel13 napsal(a):

:Dalimír
Ten nápad s OH byl společný s olympijskými funkcionáři. Ti teď přišli s dalším nápadem. Prý bychom se měli letos Pražákům složit na veřejná zimní sportoviště a zimní kino. Tuším, pouhých 100 miliónů, polovinu z erárních peněz, druhá od sponzorů, ČEZ, atd.. To se to vymýšlí za cizí peníze.
21. 11. 2013 | 12:40

noctem napsal(a):

Srdečný dík, rovněž zdravím a přeji hezký den, pane Stejskal. A další dny jakbysmet. A pevné nervy při louskání příspěvků - kdybych měl do toho co mluvit, navrhl bych vás na Nobelovu cenu míru.
21. 11. 2013 | 12:41

Dalimír napsal(a):

I přez veškeré zlodějny které v česku fungují jako na běžícím páse bychom mohli mít o kapánek lepší životní úroven kdybychom navíc nemuseli živit ještě absolutně neproduktivní cirkevní preláty a posílat do vatikánu desátky ! Tohle by mělo co nejdříve definitivně zkončit ! To nemůže český dan.poplatník donekonečna všechno táhnout ! Je to humus velebnosti !
21. 11. 2013 | 12:50

Jarda napsal(a):

Milí diskutující venkovani,
stalo se vám už někdy, že jste potřebovali někoho (třeba nemocného) dovést autem z jižní části Prahy na sever? Patrně ne, protože v žádném buranově není tolik aut proložených náklďáky, když si je třeba i z Říčan vyhnali do Prahy.
A tunel Blanka byla výborná strategie, jak udělat téměř celý obchvat kolem Prahy pro osobní auta a ukruhem R1 poloviční obchvat jihem pro nákladní. Za tuto myšlenku a dohodu je třeba Béhma velmi ocenit.
Ale co se stalo. Přišel jeden nedostudovaný medik (na rozdíl od Béma), který kvůli svému požadavku na výpalné po dobu stavby nechal jako minsitr dopravy raději jižní část pražského okruhu R1 zastavit. A teď se o totéž snaží banda podivných udavačů, státních zástupců a policajty úkolovaných novinářů, aby se nedokončila ani Blanka, přestože je skoro vše hotovo.
Přitom od Hudečka je chování jasné. Praha prostě nemá letos peníze, protože je vyházela za nákup tramvají. A tak místo toho, aby řekli, zaplatíme Metrostavu v lednu, tak vše házejí na Béma. Ale já jsem za poslední léta nejrůznějších útoků na bývalého Primátora Béma neslyšel jedinou konkrétní věc, co ukradl, zpronevěřil, v čem koho podvedl. Ale to nevadí. Někde nějaký policejní fízl odposlechl, že si kdysi telefonoval s Janouškem. A to je zločin, Asi stejný, jako když jde někdo k řádně zvolenému prezidentovi a hovří s ním. že by i tady existoval odposlech od nějakých fízlů, že všichni hned novináři věděli, o čem diskuse byla?
Ubožáci pomlouvační, to jste všichni takoví post-totalitní zabenděnci, že vždy věříte blábolům fízlovsko-novinářské mafie? Cožpak nezačnete o jednání policie a státních zástupců pochybovat, ani když prokazatelně slyšíte, jak policie vystřihla kus odposlechu, aby vypdal Rath jako jednoznačný zločinec. Mně připomíná stádovité chování lidí zde v diskusi jako poblázněný souhlas národa s procesy v 50.letech.
21. 11. 2013 | 13:07

šašek z Jihlavy napsal(a):

Praha
Jihlava zdraví Prahu (dík za extrabuřty) a omlouvá se za veškeré náplavy, které strhly dosavadní popřevratové povodně, aby zaneřádily naši matičku stověžatou. Salichova znám osobně a je dobře, že v Praze nezůstal (byl náměstkem tehdejší nejvyšší zástupkyně Kopečné, jestli se nepletu). Staří Jihlaváci si pamatují jeho dědečka (byl knihař a s bráchou jsme si k němu chodívali nechat svázat Mladé světy, byl asi poslední živnostník ve městě) a otce (mně např. instaloval sádru na naštípnutém zápěstí). Jako dítě zažil Arif rodinnou tragedii a asi ho to nějak poznamenalo. Adepti na post v justici by měli projít psychotestay stejně jako třeba pražští strážníci.
Ale zapomněl jste na onačejší reprezentanty našeho města a regionu (Schling, Dohnal, Burketová a třeba i Simeona Zikmundová, abych zůstal jen u úředníků).
Pár borců máme i v současné PS.
Mohlo by to být i horší, až Bimbo vypíše výběrové řízení na hradní šašky, uvidíte tu tlačenici. Ale já raději pojedu z Čech až na konec světa, na klauna jsem zatím nedorostl a šašků tam máte dost.
Lidé z firmy GORDIC musí být čiperové, hned po převratu se zabydleli v tzv. Křištanově vile, kam jsem vodil dcerku do školky (patřila Tesle Jihlava, jejíž tehdejší vedení stihlo rozprodat co se dalo). Můj někdejší spoluhráč z kapely tam tehdy náměstkoval, chytrej chlapec. I on je na Cibulkových seznamech.
Nemáte zdání, jakej já jsem pamětník, proto už moc mezi lidi nechodím, jsem rád, že mi chutná a že dobře spím.
21. 11. 2013 | 13:10

šašek z Jihlavy napsal(a):

Kelt napsal:
"Zvláštní to svět,kdy nejvyšší představitelé Prahy po asi sedmi letech objevili Ameriku-SMLOUVA na TUNEL Blanka je neplatná od samého počátku-navrhnou ho zasypat?"
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
To by byla škoda. Když, tak část využít jako pěstírnu (žampiony, marjánku), zbytek vybavit pryčnami a pozvat všechny bezdomovce, určitě by to zadejchali, pokud by se zabránilo průvanu. Potřebný servis by zajišťovali početní politici a úředníci, kteří si oblíbili klientelismus. Samozřejmě jako klienti nápravně-výchovných zařízení.
21. 11. 2013 | 13:22

Dalimír napsal(a):

noctem to máte pravdu že by si pan Stejskal zasloužil zlatou medajli zato že zde perfektně a trpělivě vyučuje ty pravyčácké sprosté burany jak se mají v jeho revíru chovat ! Také mu fandím ! Hezký den
21. 11. 2013 | 13:35

profesor napsal(a):

A zrovna tebe Kolibříku budou volit. Byť by Hudeček udělal jakékoli rozhodnutí /udělal pouze to co udělal/, Tebe Kolibříku v mafiánských praktikách nepřekoná.
21. 11. 2013 | 14:04

kača napsal(a):

Dalimír,
i ty levičácké sprosté burany.
21. 11. 2013 | 14:11

Dalimír napsal(a):

kačo těch je zanedbatelné množství oproti těm pravicovým oportunistům !
21. 11. 2013 | 14:25

pepr napsal(a):

Je to smutné, ale Bém má v podstatě pravdu, jednak to není jeho pravomoc a za durhé - co dosud dělal kontrolní úřad magistrátu, když si najednou po letech vzpomněl, že je smlouva neplatná ?
Bém má jistě mnoho másla na hlavě, ale až tohle všechno pomine tak bude nakonec tunel Blanka hodnocen jako jedna z nejvýznamnějších pražských staveb...
21. 11. 2013 | 14:28

Glosator napsal(a):

A Vůdce, vyvolený Prozřetelností, čeká na příležitost, až jej Národ povolá, aby vymetl zastupitelské štěnice železným koštětem a obnovil funkčnost veřejné zprávy.
Tento okamžik se blíží mnohem rychleji, než si mohl myslet ječtě před rokem.
21. 11. 2013 | 14:31

Kiske napsal(a):

Nechci se Béma zastávat, ale na mě ten mladý klučina, co se nějak namotal k primátorovi působí taky jako hrozný diletant a nemehlo. Zajímalo by mě co před tím vlastně dělal, asi podržtašku
21. 11. 2013 | 14:59

janstary napsal(a):

Pane Kolibriku, nejskandalnejsi na tom celem je to, ze si vubec dovolujete verejne slyseni a zaplavujete eter zvanenim, ktere je pustou dmemagogii a zvastem hodnym mentalne retardovaneho cloveka. Retardy nastesti nejsou ctenari Aktualne.cz, obratil jste se na spatnou adresu. Ze zrovna vy se stavite do role Mesiase a soudce napravovatelu vaseho nehorazneho rozkradani na Magistatu je vrcholem cynismu. Tyhle nesmysly septejte do ouska svym mazankum, oni a dalsi kolibrici vam mozna budou zobat z ruky. Vetsina verejnosti a (doufam) dnesni vedeni Magistratu uz ne. Bez ucty, zato s uprimnou litosti, ze vas jeste statni zastupce nepophnal k pravni zodpovednosti doufam spolu s vami i ja, že si na tyto chvíle a vase plane pokrytecke zvasty vzpomenou Pražané i za rok, kdy nás čekají komunální volby.
21. 11. 2013 | 15:18

vilemína napsal(a):

Pane Béme alias Mazánku, tunel Blanka (přesněji tunel Bém) zasáhl velké území centra Prahy, aniž by se někdo ptal na názor veřejnosti na takovou stavbu. Veřejnost jste mezitím, za vašeho šéfování magistrátu uvláčeli na diskusi o blobu Jana Kaplického na Letné, což je proti rozsáhlosti tunelu sranda. Prostě jste dal posvěcení stavbě, o které jste se osobně dušoval, že nebude stát ani o korunu víc. Vaše dušování přišlo daňové poplatníky o 8 mld. už dráž. Takže vyhledejte psychiatra, protože vlastní léčby nejste schopen. Natož sebereflexe. Vraťte diplom...
21. 11. 2013 | 15:28

ZdeněkJ. napsal(a):

Jarda
"Ale já jsem za poslední léta nejrůznějších útoků na bývalého Primátora Béma neslyšel jedinou konkrétní věc, co ukradl, zpronevěřil, v čem koho podvedl. Ale to nevadí. Někde nějaký policejní fízl odposlechl, že si kdysi telefonoval s Janouškem. A to je zločin"
Telefonovat s Janouškem zločin jistě není, nicméně je jistá pravděpodobnost, že v každém telefonátu se o zločinu jedná.
A pokud se jedná o samotný tunel, jeho dopravní potřebnost je docela možná, avšak, jak pravil klasik, tento způsob projektu se mi zdá poněkud podivným.
21. 11. 2013 | 15:47

Michal Petr napsal(a):

Věta: "původní smysl tunelu Blanka, totiž usnadnit Pražanům život, ulevit životnímu prostředí, zrychlit dopravu, chránit památkovou rezervaci" je krásným příkladem toho, jak ve jménu vznešených slovy pracuje organizovaný zločin. Čím větší akce, tím lépe. Ani bych nechtěl být tou muškou, která poletuje v místnosti, kde se kmotři chechtají, jak nám činí blaho. Kam se člověk podívá, samá krádež, zlodějina a teď pravděpodobně i vražda. Nikdy po listopadu nebylo tak zle. Tedy bylo, jen jsme o tom nevěděli. Teď se něco děje, začíná se dít a nervozní jsou všichni a odevšad.
21. 11. 2013 | 15:56

Aleš napsal(a):

Ač o panu Bémovi nemám nejmenší iluze, tak to co právě teď předvádí Hudeček je naprostý vrchol amatérismu a hlouposti. Jako volič TOP09 jsem opravdu zděšen, že primátora Prahy může vůbec jen napadnout podobný postup opepřený naprosto směšnou argumentací - metrostavu neplatíme / neschvalujeme vícepráce, jelikož jsme totální banda amatérů, kteří podepíšou (neplatnou?) smlouvu, tím uvedou Metrostav v omyl, ale jedeme podle ní další roky, až půl roku před dokončením díla jí možná vypovíme / zpochybníme. A to všechno poté, co pát týdnů předtím plánujeme slavnostní zahájení za účasti stáje F1, potažmo dvě hodiny poté co Metrostav prohlásí, že přerušuje práci na Blance, protože nemůže nic stavět. To je opravdu WTF měsíce.
21. 11. 2013 | 16:16

LUCAS napsal(a):

Fcera js v Aktualitach videl Hudecka a slysel jeho trapne vymluvy, to ZTELESNENI HLOUPOSTI pro tu naplaveninu popravdu sedi. Nechapu, jak nekdo voli TOP 007...
21. 11. 2013 | 16:21

petr jansky napsal(a):

bylo by hezke kdyby tunel blanka poslouzil alespon jako pohrebiste polistopadovych politiku.. z jedne strany ods z druhe cssd.. sybol a vyvrcholeni opozicni smlouvy
21. 11. 2013 | 16:21

Antonín T. napsal(a):

Pokud někdo řídí něco, čemu vůbec nerozumí je to tragedie.Neexistuje, aby složitější stavba byla dokončena bez víceprací.Ani sebelepší projektová dokumentace nemůže předvídat všechno.Zvláště, když jde o práce pod zemí. To co veřejnosti předkládají politici a sdělovací prostředky je pro mne hra na blbce.Nevím proč politici a sdělovací prostředky rozeštvávají "prostý lid" nesmysly.
Nebylo by rozumnější místo takové politiky používat zdravý rozum?
21. 11. 2013 | 16:28

Medikolog napsal(a):

Pane Béme,

Praha nemá na TRAMVAJE Z NEVYPOVĚDITELNÉ SMLOUVY Z ROKU 2006? Kdopak tehdy primátoroval Mazánku? To má ten všeho schopný Moravák napsat na plná ústa;o), že to tehdy nějaký ODeSák pobémoval?
21. 11. 2013 | 16:30

Karel napsal(a):

Kdyby to napsal kdokoliv jiný, ale takto to vyzní až komicky. Lump se svatozáří. Dojemné.
21. 11. 2013 | 16:43

Iva napsal(a):

Mazánku Béme. Však na tebe také dojde.
21. 11. 2013 | 16:49

pgjed napsal(a):

Mnoho zbytečných a tím pádem hloupých řečí, pane Béme! Bylo-li vysloveno podezření, že smlouvu na stavbu tunelu s Metrostavem neprojednalo a neschválilo zastupitelstvo, jak stanoví zákon, měla být vaše odpověď jediná. Tehdy a tehdy to bylo projednáno a schváleno a mohu to doložit platným a řádným zápisem z jednání. Pokud ale místo toho vychrlíte lavinu plků, je spíše pravděpodobné, že to doložit nemůžete a k řádnému schválení nedošlo. Takže v tom lítáte. Vím o případech, kdy za opomenutí, ne za skutečné neprojednání a neschválení, Jenom do zápisu zapoměli výslovně napsat, že bylo projednáno a schváleno (pro, proti, zdržel se), následovalo vyšetřování, soud, pokuta a kriminál. A to za naprosto titěrné finanční objemy ve srovnání s tunelem Blanka.
21. 11. 2013 | 17:06

Petra napsal(a):

A byla teda ta smlouva schválená zastupitelstvem/radou, nebo ne? Doufala jsem, že se to v příspěvku dočtu...
21. 11. 2013 | 17:22

Tuneldědek napsal(a):

Tunel Bém Tunel Bém Tunel Bém a Kolibřík běhá po Antarktidě.Snad mu jednou přistřihnou křidélka aby zase neulétl.
21. 11. 2013 | 18:03

Letaurin napsal(a):

vidím to tak, že primátor právě dohudečkoval....
21. 11. 2013 | 18:53

velky obdivovatel pana bema napsal(a):

Zloděj píše blogy. Hltám vás pane bem. Piste dal vsechny to moc zajímá. Taková morální moudra jako vy musí psát více.
21. 11. 2013 | 19:01

Marian napsal(a):

Jak muze takovy podvodnik a zlodej jako jste vy,jeste vubec mit tu drzost neco chti komentovat.S vasi historii uz jste mnel byt davno zavreny.Uplne jsem mimo z vasi drzosti jeste chtit neco komentovat.Opravdu jste clovek bez patere,uplne bez sebereflexe.Diky takovim jako jste vy,dopadla ODS tak jak dopadla.
21. 11. 2013 | 19:08

placfusak napsal(a):

Marian a kdo je podle vas Dr. Rath?
21. 11. 2013 | 21:36

křemílek napsal(a):

Co sněžný muž z himaláje ,to je ještě slušný mazánek oproti takovým jako je Kalousek ! Se nedivím že bývalé Přesčasové vládě vyhrožoval jeden pošuk atentátem ! Bohužel pak se jim u soudu ještě omlouval ! Marnost nad marnost !
21. 11. 2013 | 23:09

Z. Magistrát/u napsal(a):

Jo Pájo s Centrou, paní Mitwailovou, IDS, Metrostavem, Janouškem...přes tvoje kamarády, co sis natáhl z Prahy 6 na Magistát - Ďuricu, Tomana a Winklera - to se to tunelovalo! To byly zlatý časy...už se snad nevrátí.
22. 11. 2013 | 22:58

Ozvěna napsal(a):

Bém je ztělesněním neomezené korupce, nemorálnosti, a dozadkovlezismu Klausovi, slepé oddanosti Klausovi, největšímu gangsterovi s Klaus-amnestií, za kterou by měl sedět na Mírově !!!
27. 11. 2013 | 12:19

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy