Facka jako argument

09. 06. 2012 | 10:35
Přečteno 10253 krát
Miroslav Kalousek jde na věc většinou od podlahy. Bezmála způsobem „džentlmenů“ divokého Západu, jak se o tom zpívá v parodii Limonádový Joe. Například hrubiánů mravy šlechtí ne sice pěstí, ale věru taktéž rázně. Po našem. Ne nadarmo v jiném filmu o nenasytné, chapadlové Adéle, co ještě nevečeřela, pronáší znalec Prahy, policista Ledvina, že my u nás „neboxujeme, my se fackujeme“.

Platí to plně i pro naši politiku. Namátkou si připomeňme slavnou "podsedickou fackovačku" mezi sociálními demokraty, dále konflikt pánů Macka a Ratha nebo v neposlední řadě nepříjemný zážitek Jiřího Paroubka, „pro zábavu“ inzultovaného opilým kolemjdoucím.

Také šéf státní kasy Kalousek ví, o čem se mluví. Onehdy zpolíčkoval mladíka – jednotlivé rány měl i řádně spočítané (!) –, neboť dotyčný mu sliboval odvisnutí za to, že je prý zloděj. Ministr financí, který v mnoha kruzích „požívá“ obdobné pověsti, jakou mu přisoudil onen agresivní občan, nezaváhal s povahou reakce. Své „ručně – stručně“ chlubně zdůvodňoval médiím potřebou vychovávat nevychovance.

Valná část sdělovacích prostředků spolkla sdělení jako sklenici vody, a tak nezbylo než trpce hádat, kterak by tentýž výstup zabarvila v případě významného opozičního politika. Třebas Davida Ratha.

Miroslav Kalousek je nesporně obratný člověk, jenž mimo jiné zná cesty k zákulisnímu ovlivňování masmédií. Nadto představuje (i podle vzpomínek politických harcovníků) přeborníka ve svádění vlastních chyb na druhé. Řada velmi vážných podezření na finanční a majetkové machinace mu též pro tyhle schopnosti prošla, a tak zůstal ve veřejném dění. Přikrytý dřímajícím „knížetem“ se dokonce stal nejvýznamnější koaliční personou.

Stojí pevně v kramflících. Může si dovolit Rathovou aférou lakovat jednu z nejhorších polistopadových vlád, které vylepšuje předvolební imidž výkřiky o zlodějnách sociální demokracie. Jedná se vlastně o další „výchovný“ políček, jímž zároveň naznačuje, co si myslí o inteligenci voliče.

Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Když opakovaně udeřil u Sněmovny, komentoval to jiný rázný chlapík „od fochu“, expremiér Miloš Zeman, že když Kalousek dosáhne vyrovnaného rozpočtu, může fackovat každý den. Protože se mu však pod rukama drolí i rozpočet výrazně schodkový, mohla by se tatáž logika užít také při jeho oceňování. Tak nějak to zřejmě pojal jeden ze včerejších protivládních demonstrantů, když bohužel napadl skutečného předsedu TOP 09.

Záležitost má však ještě jeden důležitý rozměr. Některé Kalouskovy předchozí výstupy se sílícími odpůrci „vlády rozpočtové odpovědnosti a boje proti korupci“ ve mě vyvolávají podezření, že právě tohle si přál. Přibyl mu nový pseudoargument.

Nechme však pro lepší názornost zaznít samotného ministra: „…předseda ČMKOS Jaroslav Zavadil přivedl dnes před Ministerstvo financí pouze zbabělce. Nemám mu to za zlé, nezbývá mu nic jiného. Slušní a stateční lidé za ním dnes už nejdou.“

Dodávám, že si Kalousek zřejmě velmi vzácně rozumí – a to nejen ohledně vbrzku chystaných církevních restitucí – s prelátem Dukou, jenž nedávný projev stotisícové občanské nespokojenosti označil za jednání lůzy.


Zveřejnily Parlamentní listy




Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Da.Rock napsal(a):

Lůza nefackuje, lůza lynčuje. Kdyby v ulicích vládla skutečná lůza, visel by už Kalousek dávno na lucerně. A Duka nejspíš blízko něho. Oba pánové můžou být rádi, že žijí v této civilizované zemi obývané kulturními občany.
Jestli ale budou ještě chvíli provokovat, může si taky národ jednoho vzít za svůj Žižkův odkaz a použít jeho metody.
09. 06. 2012 | 10:50

Da,Mlok napsal(a):

Da.Rock,
A kdyby bylo podle Vas, tak by se luza dnes klanela pozustatkum proletare Paroubka. V mauzoleu absurdity.
09. 06. 2012 | 10:56

taty napsal(a):

No, nevím. Z toho, co jsem viděl, to lůza byla. Takovéto stotisícové stádo má IQ tak třiceti tisíc hlav. Problém je, že když to tam bude Zavadil vodit moc často, nabydou politici dojmu, že už tu opravdu nic jiného, než tahle sebranka, není.
09. 06. 2012 | 10:57

ROH napsal(a):

taty,

Zavadilova luza citala 200 hlav. Vic tam nedostal. Ale flusat je naucil dobre. Od toho si preci zamestnanci plati odborarske papalase. Me se ale libi jak se snazi Zavadil vypadat jako jeden z lidu. Pomackane sacko bez kravaty. Proste jeden z NAS. Ale o tom kolik si vydelava z poplatku ci jakym vozem jezdi se nezminuje. Ani o tom ze bydli v prepychove vile. Jak si na to vydelal?
09. 06. 2012 | 11:14

Jan Žura napsal(a):

Pan taty patří zřejmě do vybrané společnosti. Důchodci, nezaměstnaní, invalidé jsou pro něho lůza, zřejmě i těch sto tisíc lidí na Václaváku, jak naznačuje. Jako lůza myslí především on a všichni, kdož nahrabali, nakradli a ostatní to mají teď za ně splácet. Lůzou je pro mne polovina parlamentu, která koná kroky proti zájmům většiny národa. Styďte se člověče, jaká slova odsouzení jste měl pro grázly, kteří házeli na politiky vajíčka, pro Issovou a Mádla, kteří naváděli mládež k zneužití citů dědů a babiček ke svým miláčkům. Pan Uhde se podivuje nad nízkou sledovaností ČT. Lidé už prohlédli, nafintění redaktoři a redaktorky potvrzují přísloví: Navrh huj, uvnitř fuj. Movipání si nedají říci, vrací se jim to zatím jen pohlavky. Zatím.
09. 06. 2012 | 11:28

jája napsal(a):

ROH - závidíš moulo, co, h..no umíš, vb zadeli jsi byl a umíš jen zácidět. Zkus to, dělej předsedu odborů a třeba budeš mít na víc než ubytovnu. Možná a na trabanta zbyde.
09. 06. 2012 | 11:36

Josef K. napsal(a):

Kdysi pro mne bylo težké představit si, jak se věci formovaly koncem dvacátých a ve třicátých letech. Dnes se nabízí plnobarevný obrázek nástupu fašoidní reality. Bylo by asi zajímavé, žeptat se soudruhů komentátorů blogu, zda tuší, co v sobě skrývá slovo lůza. Zdá se, že netuší.
09. 06. 2012 | 11:43

krajan napsal(a):

Musím kostatovat, že Kalousek, obklopen ochrankou, má vystupování skutečného hrdiny bez bázně a hany, kdy ostatní jsou proti němu naprostí zbabělci. Jeho "hrdinství" je ovšem velice pokleslého rázu. Jinak souhlas s tím, že je to nejvyčůranější politik této země, který předčí i Miloše Zemanů.
09. 06. 2012 | 11:43

Zdeněk Wachfaitl napsal(a):

Facka jako argument byla na Ratha spáchana, jo je to stará historie. A tak ten Váš blog visí vedle nejčtenějších.
Dají se v tom číst nadpisy, je to průřez myšlenkami z různých úhlů. Vychází z toho ale novinářská břečka nejčtenější věty:

"O noční můře, že jsme v prdeli, můžem si za to sami, viní nás Rath a přitom Hvížďala tvrdí, že odpovědnost za vznik kauzy dr. Ratha nesou výhradně politici."
**
09. 06. 2012 | 11:56

otaznik napsal(a):

jaja?

znas nekoho kdo by tvou blitku umel prelozit do cestiny?
09. 06. 2012 | 11:59

Já napsal(a):

Já jsem všechno prožral. Poslali mě složenku a zabavili mi majetek pro financování důchodů a zdravotnictví, školství a armády. Kalousek prochlastal i rozum. Účet je na cestě. Apokalypsa. Shalom.
09. 06. 2012 | 12:00

otaznik napsal(a):

Zdeněk Wachfaitl,

Pocitam ze jste volil CSSD a jeho afera se vas dotyka osobne. Ale musim se preci zeptat. Kdo volil Ratha? To ti co ho volili nemeli dost informaci z jeho afery Tempus Medikorum? A nebo nevedeli o jeho lzich pri atestaci coby lekar? To ze ted se ukazalo ze lhar a podvodnik i kradl vas prekvapuje?
Me prekvapujete vy pane Wachfaitl. Logika patrne s vasim premyslenim nema nic spolecneho.
09. 06. 2012 | 12:08

otaznik napsal(a):

Ja,

Ze jsi ozralej je zrejme. Nemusis to tu dokazovat.
09. 06. 2012 | 12:10

MartinO napsal(a):

JosefK:
U mě je lůza kdokoliv kdo příčinu svých problémů nehledá zásadně v sobě, ale vždycky v jiných. Se stavem peněženky to nemá nic společného.
09. 06. 2012 | 12:12

Da.Rock napsal(a):

Když se podíváte na záznam toho incidentu, tak tam uslyšíte rozhovor mezi Kalouskem a oním odborářem, který mu pak následně onen lepanec dal.
Kalousek říká: "Makal jsem rukama....makal jsem poctivě a jestli ty ses nic nenaučil, tak holt bereš málo."
Odborář mu odpovídá: "To není ono, já totiž narozdíl od vás neumím krást."
Takže odborář, který je zjevně starší, než Kalousek, mu vyká, Kalousek odboráři tyká.
Zjevně se tedy snaží jej urazit, ponížit, úmyslně provokuje, aby vyvolal konflikt. Pokud tedy není neomaleným buranem tak nějak od přírody.
09. 06. 2012 | 12:19

Papouch napsal(a):

ten, cituji "nedávný projev stotisícové občanské nespokojenosti" je minena demostrace, kde se seslo (a bylo na naklady zamestnavatelu odvedene do FKSP svezeno) necelych 30 tisic ucastniku?

http://neviditelnypes.lidovky.cz/demonstrace-k-poctu-ucastniku-na-vaclavaku-fk1-/p_spolecnost.asp?c=A120423_223254_p_spolecnost_wag

na druhou stranu, kdyz se dost ucastniku nesejde je prenasobeni vhodne zvolenou bulharskou konstantou obvykla levicacka pracovni metoda:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012042501
09. 06. 2012 | 12:27

Občan napsal(a):

To Da Rock"

Myslím, že Kalousek měl velké štěstí, že Češi jsou dost mírumilovní a věšení po kandelábrech je jim cizí. ZATÍM...
09. 06. 2012 | 12:28

Maximus napsal(a):

Já napsal(a):
Já jsem všechno prožral.....

Pane díky, zase jsem se mohl na chvilku zachechtat. Fakt díky! My Češi jsme nádherní exempláři, alespoň je tady sranda, když už nic jiného. Docela pěkně jsem se také zachechtal u fotek z otvírání Lahovického tunelu obchvatu Prahy, zde na centrumu resp. aktuálně.cz, kde papá senil V.K. s ferdou mravencem Bártou a vychechtaným Janouškovým kámošem Bémem otvírají tento tunel. Určitě by se měl jmenovat "tunel Václava Klause", aby tady alespoň po něm něco zbylo! Ty fotky jsou nádherné, ty dršky (omlouvám se za expr. výraz) a z donucení tam nahnaná novinářská lůza, ještě jim dali hrách k jídlu, aby jim to potom dobře střílelo na oslavu po tomto debilním pikniku kdy proflálí potentáti oslavují rozkradení pardon utracení 1,38 mil.Kč na jeden kilometr (předraženo asi tak o 30-40%)! (-:
Fakt, tady je v Česku sranda, jinde by už všichni výše zmínění byli na cestě za Ceauceskem nebo v lepším případě měli pěkné cely .... Ještěže máme dobré odreagování, třeba fotbal! (-:
09. 06. 2012 | 12:32

jája napsal(a):

Otazník - že jsi hlupák, nemusíš nijak prokazovat, všichni to vědí. Pokus se něco taky vymačknou z posledního závitu, který ti v hájovně zbyl. Třeba nějakou ódu na vládu a Kalouska s Nečasem zvlášť.
09. 06. 2012 | 12:33

Zdeněk Wachfaitl napsal(a):

otazník

myslím, že jsem to napsal pro své vlastní pobavení. Tudíž je v tom taková logika, kterou neodhalíte ani vy, a to jste jinak docela dobrý glosátor a anlyzátor.
Váš závěr o textu i o mne mne také pobavil. Máte smysl pro humor a snažíte se jít do diskuse s logikou. No, proč ne.
Ale mně se do toho dnes nechtělo, tak jsem si jen dal něco dohromady a pustil to sem jako relax. Psát básně také nejde stále. ☺

Ovšem k tomu zařazení, nemáte dobrý odhad ani trefu. čéesdé s mašinfírou, co už je za vodou na Floridě, jsem nevolil nikdy. Domnívám se, že to nemám zapotřebí. O tom co volíte vy, nepřemýšlím.
Vám pěkný den a další relax diskusi.
***
09. 06. 2012 | 12:35

otaznik napsal(a):

Da,Rock,

A vy si myslite ze Stech, Zavadil a jejich dalsi odborarske loutky nekdy opravdu makali rukama? Ze makali poctive? A ze nekradli? A ze se nezivi z poplatku? A ze si za penize obycejnych delniku nekupuji drahe hodinky, vily, luxusne zarizene kancelare? Vy pane Da.Rock verite ze odborovi bosove jsou predstavitele lidu? Ja verim ze jsou to prizirkove kteri se stavaji bohaci prave diky lidem jako jste vy. Videl jste nekdy Zavadila pracovat? A nebo jste ho jen videl v usmudlanem sacku pokrikovat na ruznych demonstracich? Vzdyt se tim zivi! A ted neco reknete o poctive praci pane Da.Rock. Co to je?
09. 06. 2012 | 12:39

Maximus napsal(a):

Myslím, že bych měl řešení jak třeba Kalouskovi dát znát
co si o něm lidé myslí. Kdysi jsem měl knihu, kde bylo posáno snad 300 způsobů jak někomu uškodit, ale nespáhat trestný čin. Taková facka či rána pěstí politikovi je už na hranici trestného činu popř. to může být kvalifikováno jako trestný čin a nic to neřeší. Lepší je třeba si opatřit od někoho z lékařského prostředí velkou plastovou inj.stříkačku (tuším 200ml) a nasát do ní roztok např. ze žumpy nebo od prasat. A tohle na Kalouska nastříkat, dostřik je cca 5-8 metrů, takže žádná ochranka by mu moc nepomohla. Ten výsledek by byl ovšem rozkošný a už by ho nikdy nenapadlo chodit diskutovat s masou nasupených lidí. Holt na platbu za čistírnu by dotyčnému spousta lidí ráda přispěla. On se opravdu chová jako člověk, který hodně chlastá nebo je po vyléčení z nadměrného užívání alkoholu, já tyhle lidi lehce poznám, však také spousta mých známých má úplně stejné rysy chování a i výrazivo! Mohl bych o nich napsat skoro knihu.
No a v té brožuře bylo hafo případů jak uškodit někomu na úrovni "přestupku", ale nespáchat trestný čin. Škoda, tu knížečku jsem někam zabordelil....
Takže hlavně myslet Vy gumy a chce to nápady!
09. 06. 2012 | 12:47

Da.Rock napsal(a):

otaznik: Já jsem se ani slovem nezmínil o Zavadilovi a jeho práci. Mluvil jsem o tom, že Kalousek tyká staršímu neznámému člověku, což je buďto buranství a nebo úmyslná snaha vygradovat konflikt až k inzultaci, čehož by pak mohl využít ve svůj prospěch.
Když chci totiž s někým vést dialog, nemůžu ho urážet.
09. 06. 2012 | 12:48

otaznik napsal(a):

Ok pane Wachfaitl,

Velmi si vazim toho ze premyslite. To je v dnesni dobe uctihodne. Ja treba neodsuzuji Ratha, ale divim se ze to co v minulosti provadel nedalo nikomu varovne signaly. A dnes se vsichni jeho priznivci podivuji. Nechapou ze Rath je jen jeden z mnoha zlodejicku ktery se prizivuje z jejich penez. To ze je lhar uz meli vedet kdyz prohlasil ze jeden z jeho platu bude davat na dobrocine ucely. Dosud za vice nez 3 roky kdy bral 2 platy dal na dobrocine ucely neco pres 100 000 KC. A to si jeste vybiral komu to da.
Rath je podle me lhar, podvodnik a bezskrupolozni manipulator. A verim ze neni jedinej. V dalsich krajich vladnou podobni lide. Akorat se zatim o nich moc nevi.
09. 06. 2012 | 12:55

MartinO napsal(a):

Maximus:
Kdybyste raději místo čtení kravin a vymýšlení blbostí něco užitečného dělal, tak by se vám zcela určitě vedlo lépe a byl byste spokojenější. Ale pořvávat blbosti na odborářských demonstracích a stříkat žumpu je jistě jednodušší.
09. 06. 2012 | 13:00

otaznik napsal(a):

Da.Rock,

A proto na Kalouska ten starsi clovek flusnul? Protoze mu Kalousek tykal? Hele Da.Rocku ja ti reknu ze jsi pomatenej levicak kterej by snad i uvital vladu KSC. Mylim se? Pokud ano tak si flusni.
09. 06. 2012 | 13:01

Da.Rock napsal(a):

Otaznik: Mně, kdyby nějaký mladší hejsek bez dovolení tykal, tak mu dám do držky rovnou. Říká se tomu výchovná facka a do české politiky ji jako první zavedl právě Kalousek. Takže sklízí vlastní sadbu.
A nechej si ty kecy o pomatenosti, buď tak laskav.
09. 06. 2012 | 13:05

buldatra napsal(a):

Že plivali zbaběle na bývalého bratra Kalouska?
Jak opovrženíhodné, jak nízké!

Avšak daleko horší by bylo, kdyby se mu smáli do očí za jeho zády.
09. 06. 2012 | 13:10

otaznik napsal(a):

Da.Rock,

Asi jsem z jineho sveta. Kdyby mne nekdo tykal bez meho dovoleni, tak se nejdrive zeptam proc me tyka. Ale ty mu das primo do drzky. Jak jsi asi zjistil tak ti od ted tykam. Nejsi o nic lepsi nez nekdo kdo flusa na sako.
Ps. Tobe asi zadna vychovna facka na tvari nepristala. Jsi sirotek?
09. 06. 2012 | 13:12

ali napsal(a):

včera jsem dostala krabici s vínem..po otevření v ní bylo k mému úžasu víno..a tak budu muset zase v pondělí makat..

tedy tady aspoň něco pro lidi, co už je nebaví bavit se o fackách politiků a politikům..
http://www.youtube.com/user/mirorek2/videos?view=1&page=1

..jednou dostane přes hubu Paroubek, jednou Kalousek, pak zas Rath, nebo Dolejš či Sobotka..no je vidět, že odvážlivci se najdou..hádat se, jestli to bylo zbabělý, fašistický, bolševický nebo hnusný už nemá cenu..klidně ať se ufackujou mezi sebou, neboť jim na mně (vás) houby záleží a tudíž jsou mi ukradení, neb mi okradení..
09. 06. 2012 | 13:13

Maximus napsal(a):

MartinO

Já se takových akcí nezúčasnuji, nejsem odborář a navíc jsem finančně už velmi dobře zajištěný. Jen to sleduji a bavím se. Ale máte pravdu s tím užitečnějším děláním něčeho. Pojedu se projet na kole se svým psem, zajdu na jedno a ještě stihnu posekat trávu. Jsem rád, že mě motivujete, to je potřeba, a co Vy, už máte hotovo? Nebo tady jste pracovně?
09. 06. 2012 | 13:14

češka napsal(a):

Da Rock
Lůza je v každém národě.
Pan Kalousek má plnou ruku trumfů, nechápu, proč je nepoužil.
Mohl vyčíslit majetek své rodiny před 20-ti lety, k tomu připočítat případné restituce, a současný stav.
Kolik vydělal si každý spočítá sám, životní náklady na osobu si každý spočítá také, a rozdíl jistě vhodně využil na rozmnožení rodinného jmění, event. pokrytí ztrát.
Nechápu, proč tak nečiní.
09. 06. 2012 | 13:43

Da.Rock napsal(a):

otaznik: Právě, že sirotek nejsem. Rodiče mě naučili, že tykání starším bez dovolení je krajně neslušné a urážející.
A Kalousek mě pro změnu naučil, že kdo mě uráží, toho můžu bez obav inzultovat.
Mimochodem - Kalouska, který zfackoval občana, který jej urážel, jsi kritizoval? A kritizoval jsi vrhače vajíček, kteří útočili na Paroubka a další politiky ČSSD a to i když ti je neuráželi?
09. 06. 2012 | 13:44

Da.Rock napsal(a):

češka: Na vyčíslování Kalouskova majetku jistě nedočkavě čekáme nejen my dva :-)))
09. 06. 2012 | 13:46

culter napsal(a):

pan Kalousek je velmi ctnostný a vzdělaný muž, taky je to rozený rétor. Poslední dobou má však plno práce, stále počítá rozpočet, a na veřejnosti se neukazuje. K veřejným vystoupením používá svého dvojníka, tento je na první pohled od originálu nerozlišitelný,ale jen do okamžiku než promluví - je totiž slaboduchý.
09. 06. 2012 | 13:51

účetní napsal(a):

tisíc Argumentů za 1 facku
09. 06. 2012 | 13:57

ghándí napsal(a):

pokud bude bolševická lůza zase napadat lidi, tak od toho snad máme policii. více bych to neřešil.
09. 06. 2012 | 14:02

vico napsal(a):

Mezi iluze, kterými bysme rádi věřili, je i to, že u nás se neboxuje, ale jen fackuje. U nás se i boxuje a i krve je dost.
I pokud jde o zdejší politiky, nešlo vždy pouze o facky. Své by mohl říci zdejší bloger Jiří Svoboda, kterého navštívilo vraždící monstrum v masce veselého tanečníka. Nebýt Svobodovy dcery, nebyl by tehdejší předseda KSČM mezi živými. Fackován nebyl ani socan a pozdější ministr kultury Dostál. Jeho tvář byla až rituálním způsobem zbrázděna četnými řeznými ranami. Další zdejší bloger Dolejš rozhodně nedostal jen facku a jen včasná operace mu zachránila funkčnost oka, kam cílená rána mířila. Všechno to byli v době "nefackového" útoku, představitelé levicové opozice.

Chtělo by se Miroslavu Kalousku říci : "Děláš chybu Jaromíre, že si ty sirky nashromážděné agresivity strkáš zpět do kapsy...

Kalousek je typický jihočech, který svá klukovská léta prožíval v době, kdy se mladí parchanti ještě neučili údery malíkovou hranou, kdy kickbox byl neznámým sportem a deska na nos protivníka se používala jen zřídkakdy. Ve rvačkách a strkanicích stačila náležitá výšková a váhová převaha a způsob boje připomínal spíše japonské sumó. Macho Kalousek by měl rychle vystřízlivět. Kamerový záznam incidentu s výrostkem je pro něj varující. Neuvěřitelně dopředu avizovaná první facka, výrostka překvapila, druhý neobratný pokus kývajícího medvěda byl lehce vykryt. Rychlý výpad o třicet let mladšího protivníka by mohl být pro tělesně nezdatného cukrovkáře fatální.

Klid by neměl nikoho mýlit a spíše velet k opatrnosti či ostražitosti. Dělat frajera v nevhodnou chvíli se nevyplácí a dráždit bosou nohou hada už vůbec ne. Ono ani v ČEZku se jen nefackuje.
09. 06. 2012 | 14:14

Barney napsal(a):

Kalousek je jistě dobrý technolog moci. Jenom tu realitu se mu nějak nedaří "ukecat".

Za prvních 5 měsíců letošního roku dosáhl schodek státního rozpočtu 79 mld, když na celý rok je naplánováno 105 mld. U DPH donkonce vybral o 3% méně než před rokem navzdory tomu, že zvýšil dolní sazbu o 40%. Také s EU mu to moc nevychází. Ve svých zprávách si vylhal asi 2% chybovost projektů, zatímco EU kotroloři vyčíslili chybovost na 40%.
09. 06. 2012 | 14:15

Petr186 napsal(a):

Ještě by mohl Kalousek hlídat na hajzlících, kdo si vytírá s jeho obrázkem prdel a zavřít ho jak Smetanu.
09. 06. 2012 | 14:34

Luba napsal(a):

Pan Kalousek své klátivé kroky pečlivě plánuje ...

Každá sekta má mít svého mučedlníka, a stejně je to i u TOP-09.
A bratr-zakladatel Kalousek na něj aspiruje.
Jak bystří pozorovatelé tohoto politického potvora jistě postřehli, ihned po inkasování záhlavce rozlil se po tváři blahoslavitelného ťopíka blažený úsměv.

Ano, ano. Udělalo se mu dobře. Obklopen kordónem doposud jím neseškrtaných policistů, cítil se silen a vesel.
A radostně a lůzně se usmíval do brunátných tváří dělného lidu.

"Jste zbabělci!"
řval rozjařený dvoumetrový chlastotluk, a svým přescentovým tělesnem vysoce převyšoval monotónní prací a chudou stravou zmožené demonstranty, podobaje se svým zavalitým neuplatnitelným souvěrcům, řvoucím po hnědočesku jinou oblíbenou mantru:
"Cikáni do práce!"
09. 06. 2012 | 14:36

Bavor V. napsal(a):

vico
že Kalousek není normální a patří "mezi ploty" je známo. Tak z toho vynech ostatní jihočechy. Ti se za něj musí jen stydět.
09. 06. 2012 | 14:40

bim napsal(a):

Lůza je v této zemi každý, kdo s sebou nosí občanku -- estébácký institut od samého počátku jejího vzniku.
09. 06. 2012 | 14:50

kelt napsal(a):

Pan Kalousek začal svoji politickou kariéru ve straně Národní fronty,která čtyřicet let kolaborovala se zločineckou KSČ,jež mimo jiné nechala popravit Dr.M.Horákovou,členku nár.soc.strany.
Po roce ´89 rychle našel svoji novou parketu na MNO,coby člen obrozené strany lidové a proslavil se zejména nákupem padáků u firmy svého stranického genosse,které zaplatili životem dva mladí vojíni.
Po svém zastřeleném švagrovi a nemajetném tchánovi se domohl skromného majetku,který úsilovnou prací mnohonásobně rozmnožil.
Když mu byla vesta lidovců těsná,tak chtěl udělat po volbách holport s Paroubkem a Filipem,aby prý zabránil velké koalici.
To již měl ale v záloze"béčko"ODS/Topolánek to vyslepičil/a to TOP09,kam do čela nastrčil pro větší důvěryhodnost pospávajícího knížete.
Po vstupu do PS byl řadu let předsedou rozpočtového výboru a od roku 2006 s pauzami ministrem financí,kdy se podepisoval pod všechny deficitní rozpočty-vrcholem jeho poltické kariéry byl rok 2009,kdy prohlásil,že krize se nám vyhnne a sestavil rozpočet s růstem 4,5%.Trefil se,ale ten růst nebyl plus ale MÍNUS 4,5% at tak se zapsal do historie SR jako ten MF,kterému se podařilo zaseknout sekeru ve výši 245 miliard Kč za jeden rok.
Pak na něj přišla slabá chvilka spoření-nejdříve rozeslal složenku důchodcům na 12O tis.Kč,protože svojí rozežraností zavinili růst státního dluhu.
Výsledkem jeho úsporných opatření je skutečnost,že k 31.12.t.r.bude rozesílat složenku na min.160. tis Kč,čili za pouhé tři roky to bude 133%-no nekupte to.
Kdysi v PS v "debatě"kdy Rath nazval Kalouska opilcem,tak odvětil,že se z toho vyspí.
Kalousek pil pravidelně a dost-mnoho let zejména vodku v poslanecké nálevně za hubičku-velký frťan za pětku-tak bych si dal líbit.
Pak přišel problém-zánět slinivky s chlastem byl konec,pokud by něchtěl ten konec zažít sám.
Takže absťák a navíc problémy s rozpočetem/které mají původ v jeho a Topolánkově batohu z roku 2007/,které neumí řešit a navíc problém s dotacemi EU,kde jeho "hoši"cinkli audity a Brusel zavřel kohoutky.
To vše vyúsťuje v jeho agresi a on záměrně vyvolává konfliktní situace,kde mu navíc ochranka kreje záda,nebo fackuje mladé kluky na ulici.
A jelikož není hloupý a ví,která bije,tak nechal svůj skromný majetek/několik domů a bytů/přepsat na všechny příbuzné a stal se prakticky bezdomovcem.
Ale na "chudý lidi"musí být přísnost,jinak by zvlčili a nevěděli co roupama dělat.
Hávu a Šťávu do toho netahejme,ti jenom svého kamaráda mírně sponzorují.
09. 06. 2012 | 14:53

siven napsal(a):

Autor srovnává nesrovnatelné.

Zatímco výše jmenovaným fackovaným šli naproti agresoři, zde je zcela jasné, že provokoval exponent mafie ve státních službách.

Testosteron moci mu natolik zatemnil mysl, když předpokládá, že nyní se kdokoli kvalitně myslící bude pozastavovat nad nějakou fackou. Za mučedníka jej bude mít, krom zaměstnavatelů z kartelu, leda tak několik doživotních svazáků po lobotomii.

Já si však troufám tvrdit, že národ by se nepozastavil ani nad tím, kdyby se Chlastousek stal obětí OPRAVDOVÉ lůzy. Takové, která by dobyla ministerstvo financí daleko snadněji, než Bastilu, a zbytky ministrovy biomasy pověsila na Staroměstské mostecké věži.

Ani podobné pocty by však nebyl feu de Kalousek hoden.
09. 06. 2012 | 15:18

Yosif K napsal(a):

KOPECKY NAPSAL:
...... jenž nedávný projev stotisícové občanské nespokojenosti označil za jednání lůzy.....
KONEC CITATU

Tezko rict zda demoska na VN byla "jednani luzy" nebo ne. Jednani luzy mi pripada jako tvrdy primer.

Na demosku "Occuppy ministerstva" by myslim nejlepe sedelo "jednani nemysliciho zfanatizovaneho davu". S tim pane Kopecky snad muzeme souhlasit oba, nebo se snad zfanatizovanych fackovacu zastavate?

"Nevinny mladik" hulakal na Kalouska ze je zlodej a ze by mel viset. Typicky uslechtily bojovnik za prava proletaru z hospody 4 cenove skupiny. Kdyz uz srovnavate bojovniky za socialni spravedlnost s "padouchem Kalouskem" - slysel jste snad ze by Kalousek rikal demonstrantum ze by meli viset?

Nejferovejsi proletarsky bojovnik je ovsem Zaoralek. Kalosek (pro zmenu) dostal par facek a Zaoralek na nej zautocil ze mu to patrilo, ze nema delat skrty v rozpoctu. Ze nema vyhrocovat situaci! Strilejte z Aurory, rudi soudruzi!
09. 06. 2012 | 15:20

PTP napsal(a):

Pokud jde zatím o pohlavek,flusnutí,facku,vajíčko je dobře.Horší bude
(pro Kalouska a některé jiné a jejich příznivce)až někdo přistoupí s nějakou zbraní.Třeba palnou.Na to už čistírna bude
slabá.Spíš kapačky a to v tom lepším případě.Až se ta lůza vzpamatuje tak to někteří z vás asi nerozdejchají.
09. 06. 2012 | 15:40

Yosif K napsal(a):

KELT napsal:
Takže absťák a navíc problémy s rozpočetem/které mají původ v jeho a Topolánkově batohu z roku 2007/,které neumí řešit a navíc problém s dotacemi EU,kde jeho "hoši"cinkli audity a Brusel zavřel kohoutky.
KONEC CITATU.

Samozrejme Kalousek ma sve chyby. Pije a padaky a Hava atd.
Na druhe strane ma stoprocentni pravdu v tom ze socani "kradou na krajich a ani poledne nesveti". U vetsiny kraju ma Kalousek svatou pravdu. Jenom ve strednich cechach je rozni rozpocet 17 milioartd a rath predrazoval vsechno na co sahnul!!!!! Inu na kazdem je neco.......

Hejtmani "po RATHOVSKU" kradou vsude krome jiznich Cech, CITUJI AKTUALNE:

Z šesti hejtmanů dokázal manipulaci přesvědčivě vyloučit jen jihočeský Jiří Zimola u jindřichohradecké nemocnice.

Referenční stavby mu stačí na úrovni necelých padesáti procent zakázky. Cena zdravotnických technologií, které jsou nezbytnou součástí stavby, nepřekračuje čtyři miliony u přestavby za čtvrt miliardy.

„Na nové přístroje bude vypsána speciální zakázka," upozorňuje Zimola a dodává: „Nikdy bych nechtěl omezit konkurenci tím, že bych spojil stavbu s dodávkou přístrojů."

Ostatní kraje vysvětlují „rathovský styl" zakázky zpravidla tím, že postupují podle zákona.

Avanti Popolo! Nebo spise "nebat se a nakrast"?
09. 06. 2012 | 15:50

Yosif K napsal(a):

Demagogove utoci na pudy nemyslicho davu:
Zdravotnictvi bude uplne zadarmo a v nejvyssi kvalite!

No nevolte je.....
To prece da rozum ze vsechno muze byt uplne zadarmo a v nejvyssi kvalite - staci poradne skripnout bohace a prestat rozkradat statni penzie!!! Ministrem pro potirani korupce a nastoleni socialni rovnosti bude asketicky bojovnik za prava proletaru Rath.....

(....musime nakrmit - tu bestii.....)

Praha - Program pro krajské volby strany Jiřího Paroubka Národní socialisté - levice 21. století, který v sobotu představil na konferenci v Praze, slibuje mimo jiné zrušení zdravotních poplatků v krajských nemocnicích, stejně jako ČSSD před minulými volbami.

Avanti Popolo, alla riscosa!
Bandera rosa, bandera rosa!
09. 06. 2012 | 16:12

kelt napsal(a):

To Yosif K,
Topolánek buď lže,anebo dle vlatních slov mystifikuje-jedno od druhého lze obtížně rozeznat.
Věřit jeho výrokům an blok může jenom retardovaný jedinec a také ten,který každé téma transformuje na rozhazování peněz proletariátu,nejlépe z vrtulníku a že za státní dluh mohou rozežraní důchodci-proto jim Kalousek rozesílal ty složenky.
Až krajům bude po výsledku bruselského auditu prokázáno rozkrádání dotací EU,tak ať koná policie.
Pokud kraje dle Kalouska kradou,ani poledne nedrží,/podloženo důkazy/tak jako MF měl POVINNOST podat trestní oznámení,pokud to neudělal tak bohapustě lže/mystifikuje/a jednoduší jedinci mu to žerou.
09. 06. 2012 | 16:23

gin napsal(a):

Až bude vše zde převedeno na facky,urážky,útoky s noži,vazby,soudy-to bude asi to pravé ořechové,ke kterému se nemusí zhola nic víc vědět a umět.V dubnu letos jsem pozoroval barometr:klesá počet píšících diskutérů do blogů,roste počet demonstrantů.Ticho před bouří.Kdo píše o demonstrantech 21.4. jako o lůze,tak nemá ani ponětí co to je opravdová lůza.A navíc krátí počet čtyřmi,jakoby tím se něco změnilo.Naše největší politické strany,vyjma KSČM,nemají přes 30 000 členů-tak to mělo asi vést k poznání,že to byla členská základna ČSSD -téměř ze Severu Moravy.Ti tomu kývli,ale potřebovali to asi mnozí jiní.Třeba půl milionu vedených v registraci nezaměstnaných nebo další neregistrovaní.O mravnostních normách a úkolech se ví.Ale jak vidno z diskusí,je co dohánět i zde.
Kdo a v čem neodírá důchodce:od jídelen,přes vlaky a autobusy,po léky,byty plné závad a poruch,a u mnohých i vnoučata vděčná aspoň za lízátka.Že Kalousek se zaměřuje sem,je dost trapas i obecně humánně,je to takový gentleman.Takže za hrubců došlo k tomu pro důchodce nejhoršímu-zvedání nájmů,ale dnes to aspoň nechtějí přehánět ad absurdum.I to je čin a proto Zavadil Paroubka bere a i Zeman se uřekl.Ovšem tam Kalousek už předtím vynesl Zemanovskou Nomuru.Těm co se za zítřek modlili přijde to co mohlo přijít těm kdo na něj pracovali.
09. 06. 2012 | 16:49

kelt napsal(a):

Oprava-věta první-Kalousek.
09. 06. 2012 | 17:09

Yosif K napsal(a):

kelt napsal(a):
Pokud kraje dle Kalouska kradou,ani poledne nedrží,/podloženo důkazy/tak jako MF měl POVINNOST podat trestní oznámení,pokud to neudělal tak bohapustě lže/mystifikuje/a jednoduší jedinci mu to žerou.
09. 06. 2012 | 16:23
Mily pane Kelte - VSECHNY kraje mimo jiznich Cech hejtmana Zimoly OMEZUJI hospodarskou soutez - brutalne ale mazane - v ramci zakona. Omezuji hospodarskou soutez LOSOVACKAMI a pote co byly tyto zakazany tak nesmyslnymi technickymi podminkami na minimalni zakonny pocet 5 firem - vzdycky VZDYCKY jsdou to ty stejne - vicemen podobne slozeni jako u Rathovcu.

Rozkradacky se i za tioatce dariolo odhalit a usvedcit cca ve 2% pripadu - a to si pachtele nemohli byt jisti ze je nekdo nebude fyzicky mucit.

To ze se neco nepodari prolazat u soudu (v CR navic ovbaldanych rudymi bratrsvy) jeste ZDALEKA neznamena ze to neexistuje. Existuje to, je to viditelne ale zatim se podarilo odchytit pouze Ratha.
Ostatni hejtmani naprikladu nemusi byt takovi debilove aby si pro uplatky jezdili sami s kverem atp. Pokud sysli penize na volby a ne pro milenky, mohou volebni billboardy nechat tisknout na faktury vyhravajicich firem, aniz by se cashe dotkli - mohu vas ujistit ze tohle se rozpleta VELMI SPATNE (videl jsemna vaostni oci.....)
Ostatni hejtmani jsou evidentne opatrnejsi - asi take kradou o neco mene nez Rath (ten byl jediny ktery pouzival losovacky ve 100% soutezi v dobe kdy to slo) atd.
Pokud aktualne pise ze 5 kraju kopiruje Rathovy metody (nerikam ze za modrych se tyto veci nedelaly - ocividne se delaly taky) tak se spise divim ze tech kraju neni vic.
Paroubek vi svoje kdyz rika ze "potize" muze mit i Vanhova a Tesarik. Palas jakby smet, ani Hasek neni cistej. Jina vec je, ze ostatni hejtmani konali opatrneji nez Rath a pokud meli nejaky cash doma pod podlahou, tak ten je ted uz urcite zakopan nekde v lese.

Prectete si co rika socan Zimola. Z zdvorilosti nerekl UPLNE PRIMO - ja nekradu ale ostatni hejtmani ano. A je tomu tak.
09. 06. 2012 | 17:19

láyos Bácz napsal(a):

to professionál yosiff K.
Kalousek není schopen pro samé kradení ani zkontrolovat čerpání dotací z EU, ani sledovat soudy s Mosteckou uhelnou
09. 06. 2012 | 17:36

kelt napsal(a):

To Yosif K,
v Čechách od jakživa platilo a platí:"komu není rady,tomu není pomoci"konec citátu.
Nepřipadáte mně mladý, stranickými semináři a čtením idelogických brožurek zblblý "mladý konzervativec".
Ale díky své "ideologické vybavenosti"věříte všemu,"co jedna paní povídala"a lži Kalouska jsou pro Vás Písmem svatým.
Stačil jste si všimnout,že již jen já občas pro pobavení, s Vámi diskutuji?
Ostatním to opravdu nestojí za to.
Pokuste se nad tím zamyslet a potom napsat něco racionálního a smysluplného z Vašeho vidění světa o čemž se dá diskutovat.
Ta Vaše posedlost proletariátem a lumpenproletariátem je směšná.
K tomu bych jenom dodal,že hmotné a duševní hodnoty pocházejí od těchto sociálních skupin,kterými tolik opovrhujete.
Žádná hodnota nevznikla kliknutím myší na burze,či nejnovějším vydáním "áček"ratingovými agenturami.
Takže se přidávám k ostatním a s Vámi končím.
09. 06. 2012 | 17:37

PB napsal(a):

Jako podnikatelský nápad se zaručeným odbytem navrhuji fackovací Kalousky. Výrobní cena nízká, cena také lidová. Určitě by to šlo na dračku - i v zahraničí.
Na tyč, kterou dole zajišťuje kvůli stabilitě trojnožka, dáme nahoře silnější péro a na něj figurínu politikovu. Velikosti mohou být různé. Pryž nesmí být zas tak tvrdá, abychom si fackou do politikovi růžovoučké tváře ulevili a nezmrzačili se. Za to nám tento kousek (Kalousek) vážně nestojí.
V tyčovině by mohl být miniaturní magnetofon, kde by mohly být nahrávky nejzdařilejších keců tohoto jedince.
"Netvařte se jako de.il..." apod.
Tyto nezapomenutelné hlášky by mohli sloužit jako rudá muleta pro býka-zájemce o facku a měly by za úkol ho vydráždit.
V každé putyce by mohla být taková tyč-i s vyměnitelnou hlavou.
S hlavami politiků by se mohlo směle kšeftovat - jako když si děti kdysi vyměňovaly známky. Možná by i internet na čas osiřel.

Představa bimbající se fackou hlavy "vyvoleného" politika a zaregistrování si jedinečného podnikatelského záměru je přece vidina rychlého zbohatnutí, ne?

Opičky na gumě byly také svatyní každé střelnice šátor, ne?
09. 06. 2012 | 17:42

zdenekb napsal(a):

Yosif K:

""Nevinny mladik" hulakal na Kalouska ze je zlodej a ze by mel viset. Typicky uslechtily bojovnik za prava proletaru z hospody 4 cenove skupiny."

Co onen mladík hulákal na Kalouska víme jen z verze pana Kalouska. Mladí slova o věšení popírá. Že pan Kalousek je notorický lhář se dá snadno prokázat. Ostatně na tiskové konferenci se nadouval nad svým chlapáctvím a prohlásil, cituji: "drzému spratkovi jsem dal pár facek. Abych byl úplně přesný - čtyři facky".

Z přiloženého videa je zřejmé, že to byla jedna facka a jeden pokus o facku. Můžete si vybrat, co je vám milejší:

a/ ministr financí opět lže
b/ ministr financí neumí počítat do čtyř

http://www.youtube.com/watch?v=QF0kcieUKRk
09. 06. 2012 | 18:45

kelt napsal(a):

To Zdenekb,
Domníváte se,že Y.K řekne sorry,asi jsem se spletl.
Ne, ten na každé lži,kterou slyší,či čte z vládního tábora okamžitě vytvoří vlastní konstrukci dalších pomluv,obvinění a dehonestace levice.
Avanti Popolo a máte to.
09. 06. 2012 | 18:56

zdenekb napsal(a):

kelt:

Nedomnívám. Po pravdě řečeno, spíš jsem to video chtěl zmínit pro ty, kdo jej ještě neznají a chtějí konfrontovat řeči pana ministra s realitou.
Yosifovi K jeho zdejší poslání hájit nehajitelné (ať už jde o přesvědčení nebo placenou činnost) nezávidím, a rovněž se mu snažím vyhýbat. Avanti popolo, proleteriát, vůdce proletářů z vily na Ithace a citování z Miltona je dost omezený a nudný zásobník argumentů.
09. 06. 2012 | 19:04

Oranžáda obecná napsal(a):

Kalousek ukázal, že na odborové akce soudruha Zavadila chodí jen smečka primitivů. Ovšem, my to víme již dlouho...
09. 06. 2012 | 19:08

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Na Kalouska bacha

„Patří mezi politiky, kteří se netají obdivem ke zbraním. Ministr financí Miroslav Kalousek (TOP 09) se pyšní hned několika výstavními kousky. "Mám Glock 38, s nímž střílí newyorkská policie, či Mauser Luger 9 mm," tvrdí v rozhovoru pro server Lidovky.cz. „
http://www.lidovky.cz/kalousek-ozbrojen-nechodim-ale-zbrojni-pas-mam-fqs-/ln_domov.asp?c=A120609_075601_ln_domov_jkz
09. 06. 2012 | 19:25

Pravda napsal(a):

Za pád ekonomiky a modré zadlužení republiky, které budou platit obyčejní občané a ne kalousek, by si zasloužil pětadvacet! Nebo spíš víc, Kalouskův dluh vůči občanům je nevyčíslitelný!
09. 06. 2012 | 19:31

ghándí napsal(a):

soudružka vanhová z čssd na poslední chvíli před změnou zákona odklání čtvrt miliardy v usteckém kraji na losovačkách. co se týká státních peněz, tak se socani v krajích chovají jako somálci, když se mezi ně z vrtulníku hodí pytel rýže. je to doslova boj o život. co si neukradou ted, tak už nikdy.
09. 06. 2012 | 19:35

Pravda napsal(a):

Kalousek zcela jednoznačně okrádá a zadlužuje lidi. Přitom naprostá většina tuto vládu a jmenovitě Kalouska nechce.
Nikoho neomlouvám, ani nepodotýkám, že Kalousek sám fackoval občana, kryt gorilami, který mu řekl pravdu a že pravicové bojůvky běžně napadají občany před volbami na mítincích.

Za své chování, na které doplatí naši potomci, ještě nenarozené děti, si Kalousek zaslouží trest.
A ANI TREST NEJVYŠŠÍ NENÍ ADEKVÁTNÍ TOMU, CO TENTO ČLOVĚK V ČR NAPÁCHAL ZA ZLO!!!
09. 06. 2012 | 19:38

Pravda napsal(a):

40% státních dotací od EU je cinknutých. Proto modrá vláda řádí jak zběsilá, když jde o EU a háže svou korupci na ni. Což, kdyby nebylo smutné, je směšné!

Jinak, Kalousek, kromě prokazatelných (!) krádeží na ministerstvu obrany a rekordních sekyr na státním rozpočtu, má na svědomí i takové věci, jako daňové prázdniny a ochranu hazardu, apod....

Přesto si je toto monstrum v ČR jisto svou beztrestností!!!!!!
09. 06. 2012 | 19:41

Medikolog napsal(a):

Pan ministr Kalousek posílený jedním svým mužem dal PÁR FACEK mladíkovi, který mu sdělil svoji pravdu... a za těch pár facek zaplatil do státního rozpočtu pokutu ve výši JEDNOHO TISÍCE KORUN ČESKÝCH.

Hmm, je-li pan ministr Kalousek kofr (=těžký frajér jak se profiluje pro média), může vydělat do státního rozpočtu i NĚKOLIK MILIARD korun českých nad rámec plánu koalice. Neustále totiž přibývá lidí kteří tvrdí, že by si za možnost dát panu ministrovi PÁR FACEK (=2 kusy) rádi 1000.- Kč zaplatili v hotovosti. Pouhý milion nadšenců by tak zaplatil celou miliardu!

A církevní "restituce" bez referenda, transfery vydlužených peněz do Brusele, diskriminace vlastních pracujících a důchodců zřejmě způsobí výrazný nárůst počtu vážných zájemců. Někteří možná příjdou přispět i opakovaně.

Kdyby se k fackovací charitě na snížení deficitu (státního dluhu) připojili i další členové vlády, poslanci a senátoři (také pár facek za tisícovku; paní Peake a další dámy za 1000.- Kč od dam, za 1500.- Kč od pánů; děti vždy polovic).

Organisace prostá. U každého "charitisty" vybere jeden člen ochranky stanovenou částku a další dva dohlédnou, aby padl pouze předplacený pár facek. O weekendech a o parlamentních prázdninách by bylo možné fackovací charitu organisovat v rámci výjezdů vlády a parlamentu ČR po větších městech českých.
09. 06. 2012 | 19:57

kelt napsal(a):

To oránžáda obecná,
svatá pravda.
Kalousek a smečka jeho goril.

My to víme již dlouho-plurál majesticus?
09. 06. 2012 | 20:08

kelt napsal(a):

To Medikolog,
obávám se,že tento vstřícný plán vůči příjmové stránce SR neprojde rozpočtovým výborem PS a proti by bylo jistě ministerstvo kultury z důvodu nezařazení tohoto taktéž kulturního programu do ročního plánu.
Také by to bezpochyb kolidovalo s presentací ministrů,senátorů a poslanců na zahraničních cestách-stále měnit cestovní doklady kvůli změnám vizáže.
09. 06. 2012 | 20:20

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem tři příspěvky, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
09. 06. 2012 | 22:57

Yosif K napsal(a):

Pravda napsal(a):
Za své chování, na které doplatí naši potomci, ještě nenarozené děti, si Kalousek zaslouží trest.
09. 06. 2012 | 19:38
Potomci doplaceji ve vsech statech predevsim na socanake zadluzovani! Podivejte se na Recko a Spanelsko! Nechapete ze ekonomicke pokusy kretenu, kteri se domnivaji zed "statni dluhy se nemusi platit" nakonec zaplati dalsi generace i s tucnymi uroky?
Vase poznamka je velmi pripadna. Jsem zvedav jak uspesne budou setrit socani az se dostanou ku korytum. Predpokladam ze ministyrem pro potirani korupce bude MUDr Rath......

REcko a Spanelsko behem 16 let panovani socanskych rozhazovacu RAKETOVE ROSTLY. Aznebyko mozne dale pujcovat tak oba staty totalne zkolabovaly.
10. 06. 2012 | 00:50

tes iq napsal(a):

To Yosif K :00.50
A kdo rozhasil Usrael, že nemají ani na válku v Afganistanu a musí si půjčovat i když si tisknou? Shalom.
10. 06. 2012 | 01:03

Silvie napsal(a):

Měla jsem přesně tentýž dojem, jako autor blogu.
Kalouskovi vysloveně přihrál fakt, že venku čekala skrumáž méně vzdělaných a bystrých občanů, kteří s ním neměli v úmyslu vést vybrané disputace.


Ale článek Bohumila Doležala v Reflexu mě tedy pořádně nadzvedl:

"Výbuch lidového hněvu ukázal, že žijeme v hnusné a nebezpečné zemi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

K výbuchu došlo včera před ministerstvem financí. Lid zastupovalo asi dvě stě nevolených představitelů spolu s pány Zavadilem a Středulou, kteří se k tomu tak nějak nachomejtli. Hněv lidu byl nasměrován proti ministru Kalouskovi, hlavnímu zemskému škůdci."
Pan Doležal i pan Kalousek by si měli uvědomit, že mohou děkovat bohu, že nežijí v Řecku, Itálii, Španělsku, Británii nebo Francii.
To by Kalousek nedostal nevinný záhlavec a plivanec na sako, ale přiletěla by pořádná dlažebka a on by počítal vypadané implantáty na chodníku, jako Silvio Berlusconi.
10. 06. 2012 | 07:20

Pravda napsal(a):

Na pravicové neoliberální zadlužování, což je ideologie, která ospravedlňuje odklonění peněžních toků celých zemí k několika jednotlivcům, doplatila Evropa i svět.
Všude, kde byl neoliberalismus aplikován, včetně Řecka, které zadlužila pravice, způsobil růst chudoby, hospodářskou recesi a zadlužování.
10. 06. 2012 | 09:25

Pravda napsal(a):

Nejhorší je, že pravice nasekala rekordní dluhy, včetně české, a domnívá se, že modré dluhy jí zaplatí občané a ne ti, co je zavinili a rozkrádali půjčené peníze.

ČESKÁ PRAVICE SE CHOVÁ JAKO PRAVICE ŘECKÁ, JEN JE HORŠÍ!!!
10. 06. 2012 | 09:41

Yosif K napsal(a):

Naivita pseudopratel proletaru a je nekonecna.

Po 16 letech bezuzdneho socanskeho rozhazovani (v Recku meli popelari 1600 EUR mesicne, ve Spanelsku meli stavebni delnici 2500 EUR mesicne, odstupne 45 dnu za kazdy rok prace bez vrchniho stropu) museli delat brutalni skrty i socani.

Kalousek Nekalousek. Pristi vlada CR budou socani a na rozhoz penez mezi proletare uz nejspise "nebudou zdroje". Krome tech ktere se vyberou od samotnych proletaru. DPH na potraviny nejspise zustane. Nebude zbyti. Viz Slovensko.

Bezstarostne casy socanskeho predluzovani v Evrope konci -
je uplne jedno zda bude ministrem financi opilec Kalousek nebo nejaky jeliman z CSSD.
10. 06. 2012 | 09:58

Yosif K napsal(a):

Pravda napsal(a):
Na pravicové neoliberální zadlužování, což je ideologie, která ospravedlňuje odklonění peněžních toků celých zemí k několika jednotlivcům, doplatila Evropa i svět.
Všude, kde byl neoliberalismus aplikován, včetně Řecka, které zadlužila pravice, způsobil růst chudoby, hospodářskou recesi a zadlužování.
10. 06. 2012 | 09:25
Jste mimozni clovek - behem 16 let vlady LEVICE v Recku stouply mzdy proletaru ze 200 EUR na 1900 EUR mesicne, zaroven PASOK budto nekoho nepropoustel nebo kdyz uz musel, tak jenom s tucnou penzi do konce zivota. Napriklad propusteni piloti ze statnich aerolinek maji dozivotni mesicni rentu 8000 EUR.

Kde vidite v narustu proletarskych mezd nejake pikle pravice?

Spanelsko je dtto v blederuzovem. Behem stavebniho boomu vykrmovaneho behem 16 let vlady PSOE ultralacinymi uvery stouply mzdy zedniku na 2500 EUR mesicne. Ted si spanelsti proletari tezce zvykaji na to, ze na takove mzdy ve stavebnictvi nemohou dosahnout.

Kdosi tady furt pise jak jsou volici levice ultrainteligentni. V cem? Ze si neumi noc vygooglovat, neumeji cist a neumeji pocitat?
10. 06. 2012 | 10:06

Karel napsal(a):

Propusťte Davida Ratha z vazby !Je tam zbytečně !V kauze Rath jsou jasné a nejasné věci !Jasné je ,že politika tady hraje velkou roli !Je jasné,že Rath ve vazbě být nemusí,protože by nikam neutekl a ovlivňování svědků nemá význam,protože kauza je jasná !Je jasné,že pravice si nepřeje,aby David Rath plnil povinosti vyplívající z jeho poslaneckého mandátu,aby chodil do sněmovny a kritizoval vládu.Proto sedí ve vazbě !!!!!!Nejasné je,kdo dal do bytu Panzové "štěnice" !Zda tam docházel zrádce,nebo se tam vloupali agenti policie !
10. 06. 2012 | 10:21

Jan Jíša napsal(a):

Mně se líbí, jak se tady žvaní o zlosynech jako byl Paroubek, nebo Zeman. Ale čím tak špatným proslul ten nenáviděný Paroubek? Co zvoral? Co ukradl? Akorát mu byla odborníky z ODS nasazena psí hlava a tu má, jak vidno, dodnes. A nebo Miloš Zeman. Málo kdo si vůbec všimne, že Zeman je mezi našimi politiky asi " největší bedna", že je schopen diskutovat s kýmkoli, nikdo ho nenachytá na švestkách. Že rád diskutuje o současné moderní filosofii a že dokáže excelentně zformulovat myšlenku. Na to ovšem příslušníci "lůzy", o které zde byla taky řeč, nedosáhnou, nechápou to a nerozumí tomu. Tak se radši zajímají o to, kdy měl Zeman přepnuté sako a že rád pije Becherovku, to tak ještě pochopí. Že Zeman také píše poezii, to ví málokdo. Lůza si spíš povšimne Kalouskovy nechutně fekalistické básně "Odboráři, odboráři..." Jak primitivní. Vážení, zavání to tady Bleskem nebo Aha... ale už značně plesnivým!
10. 06. 2012 | 10:52

Levičák napsal(a):

Pan Kalousek patří k většině politiků,které nemusím.Jeho gesto,jít diskutovat s davem a ještě se divit,že k dialogu nedošlo o něčem svědčí.Jestli-že trojkolka odmítá dialog s opozicí,s odbory a stále tvrdí své,oni s námi nechtějí jednat,naše pravda je ta jediná,pak je to těžké.KSČM,ČSSD i odbory panu Kalouskovi nabízeli i jiná řešení,jak získat peníze do státní kasy,jako placení DPH u automobilů podnikatelů,progresivní zdanění vysokopříjmových skupin atd.ale o tom pan Kalousek diskutovat nechtěl,prostě si trvá stále na své jediné pravdě.To potom ovšem není o dialogu.
Ale i tak chci říci,že facky mezi slušné lidi nepatří,i když jde o národem nenáviděného politika.Zrovna jako vajíčka nepatřila dodialogu s p.Paroubkem.Vše svědčí o pokleslé politické kultuře českého národa.Vzpomínám si,jak se národ smál Jakešovi,když unikla nahrávka jeho projevu o výdělcích Hany Zagorové,Vondráčkové atd.A ještě si pletl brojlery s bojlery.Každý si jednoznačně řekl,že je to hloupý a nevzdělaný člověk.
Ale to,co dnes předvádí naše politická reprezentace ve sněmovně svědčí o pokleslé politické kultuře.Vzájemné napadání se osobními invektivy při interpelacích,kdo více pije a kdo má milenku je ubohé.Iterpelace by měly být k tématu,věcné a s argumenty.Co je to tedy za lidi,kteří nás reprezentují?
Je smutné dívat se na pana Schwarzenberga,jak ve sněmovně spí.Ministra zahraničí nám dělá starý a unavený člověk(ať je jak chce vzdělaný a chytrý),ale vrcholem arogance je udělat z toho volební bilboard s textem"Když se kecají blbosti tak spím!"
Máte nás páni politici za takové hlupáky?
Je smutné i to,že se v poslanecké sněmovně prodává alkohol.Chápu,že některá jednání jsou nesnesitelně dlouhá,někdy i do nočních hodin,sám bych tam sedět nechtěl,ale i tak jde o zaměstnání a dobře placené,tak ať se prodává energetický nápoj,ale ne alkohol,ten prostě do práce nepatří.A hlavně nikdo pány politiky nenutil,aby do politiky šli.
Většinu národa rozčilovalo,když za minulého režimu vládla pouze jedna strana a to KSČ.Ta určovala celý vývoj a směřování naší země.Je pravdou,že ač jsme byly socialistickou zemí,byly jsme v mezinárodním měřítku bráni jako seriozní partner kapitalistických zemí,ať po stránce hospodářské nebo po stránce své suverenity.Nikdo by si tehdy nedovolil zpochybňovat naše státní hranice - mimo sudetoněmeckých spolků,které ale neměly žádnou váhu.Ale k čemu nám jsou vlastně demokratické volby?
Máme sice na výběr z mnoha politických stran,ale je to vlastně jen takové pozlátko a oblbovák na občany.Malé straničky nemají šanci ve volbách uspět.Politici dokázali lidem politiku znechutit tak,že většina národa ani k volbám nejde.A udělali to úmyslně,protože jim to tak vyhovuje a žádná velká změna jim nehrozí.Kdyby se podařilo přesvědit všechny ty nespokojené s vývojem po roce 1989,aby přišly k volbám,ODS,TOP 09,VV,ČSSD,žádná z těchto stran by již v parlamentu nebyla.
Lidé jsou znechuceni již proto,že volební programy těchto stran jsou opravdu jen populistické sliby a po volbách a po vytvoření koalic ať v parlamentu nebo na komunální úrovni z těchto slibů nic nezbude a volebí program se neplní.Občan si vybírá při předvolební kampani svou stranu podle slibů,bilboardů,známých osobností.A k čemu to je?Nic ze slibů není závazné a vždy je možnost se vymluvit:"My jsme chtěli,ale ono to neprošlo!"
K čemu nám je tedy ta demokratická možnost volby?
A hrozné je,když nejenom někteří čtenáři blogů,ale i někteří politici nazývají své odpůrce lůzou.I to ukazuje jejich pohrdání částí národa,národa,který dříve byl hrdý na své dějiny,na pokrok,kterého dosáhl,neplival po své vlastní minulosti.Je smutné přemýšlet o tom,kam se poděla slušnost,morálka a hrdost na příslušnost k národu.Kam nás polistopadoví politici ve své zvrácenosti dovedli.
10. 06. 2012 | 11:12

Pravda napsal(a):

SELEKTIVNÍ POHLED JEDNODUCHÉHO PRAVICOVÉHO VOLIČE, REKRUTUJÍCÍHO SE Z MĚSTSKÉ CHUDINY
Politici by měli vysvětlovat, proč jsou jejich kroky nezbytné, ale Kalousek to nikdy neudělal a lidi v médiích nepřesvědčil. Šel tam vyvolat konflikt...
Kalousek sám napadl fackami mladíka, který mu řekl veřejné mínění o jeho osobě. Byl se 2 gorilami za zády, jist si svou beztrestností. Pravicoví voliči ho tehdy omlouvali.
Omlouvali i modré fašistické bojůvky, které před volbami napadaly mítinky opozice a házely na ni předměty. Ty bojůvky i napadaly lidi, shromážděné na mítincích opozice a bily především staré lidi. TV je glorifikovala a pravice omlouvala jejich řádění.
To se dělo za peníze Bakaly a spol. VÝSLEDEK VIDÍME NA REPUBLICE. CO NEROZKRADLI TOPOLÁNKOVI MODŘÍ BOSSOVÉ A KMOTŘI, ROZKRADLA VLÁDA NEČASOVO-KALOUSKOVA. MÁME NA POČET OBYVATEL VE SROVNÁNÍ SE SOUSEDNÍMI ZEMĚMI NEJVÍCE BEZDOMOVCŮ A NEJVÍCE ZEMŘELÝCH LIDÍ NA ULICI, NEJVÍCE EXEKUCÍ DŮCHODCŮ, NEJVĚTŠÍ DPH, NEJVÍCE MODRÝCH KORUPČNÍCH SKANDÁLŮ A NEJHORŠÍ EKONOMIKU S NEJVĚTŠÍM ZADLUŽOVÁNÍM. A NEJVĚTŠÍ KRÁDEŽ VE PROSPĚCH CÍRKVE SE CHYSTÁ....

Skutečně je na těchto lidech vidět profil pravicového voliče - agresivní,málo vzdělaný a zbabělý člověk který se schová za davem. Démonizace opozice a jiných středově a levicově smýšlejících subjektů a lidí udělala u málo chápavých voličů pravice svoje.
JAK PROKÁZALA KANADSKÁ STUDIE, TYPICKÝ PRAVICOVÝ VOLIČ JE JEDNODUŠŠÍ, IQ NA SPODNÍM PRŮMĚRU NEBO POD NĚJ. VĚŘÍ JEDNODUCHÝM PRAVICOVÝM POUČKÁM, PROTOŽE PŘEMÝŠLENÍ ZA NĚJ UDĚLAJÍ JINÍ. PRŮMĚRNÝ PRAVICOVÝ VOLIČ ZA POCIT VÝJIMEČNOSTI VOLÍ PROTI SVÝM ZÁJMŮM, PROTOŽE NEDOKÁŽE ODHALIT MANIPULACI PRAVIČÁKŮ Z POVOLÁNÍ. Bohatý pravicový volič (těch je hrstka), pak volí díky svým zájmům, které jsou odlišné s většinou společnosti. VEŠKERÉ PENÍZE PRAVICOVÝCH SUBJEKTŮ NA VOLBY MODRÝCH STRAN PAK MAJÍ ZAPLATIT VYMÝVACÍ KAMPAŇ, ABY MODRÁ JEDNODUCHÁ CHUDINA VOLILA PROTI SVÝM ZÁJMŮM...

Jinak s tou fackou bych si dovolil upozornit že úplně jinak reagovala ODS a ostatní obskurní modrá sdružení na facky a ataky na odpůrce modrého rozkradení státu. Tam najednou byla argumentace jiná. Tam šlo o to, že si to ti lidé z opozice, když hájili zájmy většiny občanů v republice, zasloužili. Kdežto u "největšího zloděje v ČR" (dle podnikatele Jančury) a člověka, který prokazatelně kradl na ministerstvu obrany a je přímo zodpovědný za pád české ekonomiky a vzrůstající dluh, který vyrábí zoufalé lidi jak na běžícím pásu a který ekonomice a prestiži ČR udělal obrovské nevyčíslitelné škody a KTERÝ ŠEL VĚDOMĚ PROVOKOVAT, tak tam šlo samozřejmě o zákeřný útok!
Stejně je to u akcí odborářů a jiných levičáckých iniciativ kde opět ospravedlnitelné a lidí házející vajíčka na mítingu ČSSD jsou hrdinové, spravedlivě trestající jinak smýšlejícím, kteří nechtějí modrý pád ekonomiky a modré zadlužení státu. Zákeřný útok to bude vždym, pokud útočící nebudou přívrženci pravice a tudíž pádu české ekonomiky. To je pokrytectví. Lidé kteří vzívají pravicovou demagogii, která ožebračila všechny státy, kde byla aplikována, můžou všechno a ti druzí nic?
10. 06. 2012 | 11:14

Pravda napsal(a):

Pravice zruinovala všechny země, kde zaváděla své ideologické recepty.

Neoliberalismus je pak pouze zdůvodnění, proč mají být peněžní toky v celých státech odkloněny ve prospěch několika skupin a jedinců. Bohužel, slíbená prosperita se nedostavila nikde... Ani v Řecku, ani v Irsku, ani v USA, ani v Pobaltí, ani na Islandu...

Kalousek a pravice celkově se nemůže na nic vymlouvat! Vládne už 6 let a za tu dobu "reformami" , tedy odkláněním ve prospěch nejbohatších, rozvrátila výběr daní a následně výkon hospodářství... Nahrazení už tak chatrného právního systému klientským, kdy zákony na míru jsou pro toho, kdo víc zaplatí a kmotři a bossové z vlastních modrých řad se nestíhají, pak zaručují, že náprava je nemožná. Dodnes, jako jediná středoevropská země nemáme Zákon o státní správě!

Dostala se opakovaně k moci i díky lžím o Řecku, které zruinovala politika pravice, což jsme před volbami nevěděli..

Nejde o to, jestli pravice půjde od modrých korupčních koryt. Jde o to, KDY a JAKOU ŠKODU (odliv peněz z ČR) V MEZIDOBÍ STIHNE NAPÁCHAT !!

A pak, kdo přijde po ní.... Ovšem ten bude mít těžkou práci. Majetek nashromážděný komunisty je rozkraden...
10. 06. 2012 | 11:15

Pravda napsal(a):

Pád ekonomiky a rekordní zadlužování po 6 letech vlády pravice.

Zato nejvyšší DPH. kam se poděly tradiční pravicové modré předvolební sliby? Pravice tradičně podvedla své voliče:"Kdyby lidi věděli , jaké máme skutečné cíle, nikdo by nás nevolil" - záchvat upřímnosti Topolánka.
kam se poděla Nečasova plná síťovka modré strašené opozicí??

TADY NENÍ O ČEM DISKUTOVAT A CO OMLOUVAT. ČÍSLA HOVOŘÍ JASNĚ.

Typický pravicový jednoduchý volič se svých jednoduchých modrých pouček (jednoduchých proto, aby je dokázal vůbec strávit), naprogramovaných z TV a tisku, vzdá jen nerad. Ale jak na něj dopadá neviditelná ruka neregulovaného trhu, je jich čím dál tím více! :-)

Tady nepomůže žádné modré zavírání očí. Tady nepomohou žádné pravicové výmluvy!!!
To neomluví dvojí metr pravicových jednoduchých voličů... Nedá se to nijak obkecat...

PO 6 LETECH PRAVICOVÉ VLÁDY JE ČESKÁ EKONOMIKA NA PROPADU A NEJVÍC V HISTORII SE ZADLUŽUJE! Přitom u sousedů ekonomika roste....

V ČR BYL VŽDY PÁD EKONOMIKY, KDYŽ VLÁDLA PRAVICE. Ostatně všude jinde ve světě taky....

http://www.novinky.cz/ekonomika/269890-ceska-ekonomika-pada-nemecka-a-slovenska-pritom-roste.html
10. 06. 2012 | 11:16

Pravda napsal(a):

ZADLUŽENÍ ŘECKA DÍKY PRAVICOVÉ VLÁDĚ

Bývalý šéf řeckého statistického úřadu prozradil účetní trik, který byl použit k nafouknutí řeckého dluhu v roce 2009.

Řecké nadměrné zadlužení spustilo krizi kolem státních dluhopisů a stovky miliard eur nouzové pomoci bankéřům v podobě půjček od EU a MMF. Profesor Zoe Georganta řekl, že Eurostat, orgán Evropské komise odpovědný za finanční statistiky eurozóny pod vedením Waltera Radermachera, nutil Řecko v roce 2009 k umělému navyšování ukazatelů svého veřejného zadlužení. Byly započteny dluhy státních podniků, jejich příjmy, které snižovaly dluhy, však nikoliv.

Toto odhalení jen přiživuje spekulace, že řídící orgány EU, včetně ECB, pracovaly ruku v ruce s Goldman Sachs a spolčenými řeckými politiky na tom, aby vyvolali eskalaci dluhů, jež by umožnila bankám, které ve skutečnosti mají nepatrnou úroveň kapitálu v rámci systému frakčních rezerv, aby vysály stovky miliard eur z kapes daňových poplatníků ve prospěch svých klientů. ECB požádala generální soud Evropské, aby zamítl projednávání žaloby Bloombergu, který požaduje dokumenty o tom, jak Řecko použilo deriváty, aby skrylo úvěry a spustilo krize státního dluhu v tomto regionu.
http://birdflu666.wordpress.com/2011/09/17/scandal-greece-inflated-debt-in-2009-to-get-banker-bailouts-says-professor/

o finančních spekulacích bank a řecké pravicové klientské vlády, kterou platily finančně silné skupiny (jako tu naši vládu za zákony na míru) )

SE JEDNODUCHÝ NEVZDĚLANÝ MODRÝ PRAVICOVÝ VOLIČ Z NAŠEHO TISKU NEDOZVÍ :-)))))

Alarmující je, že česká pravicová vláda zadlužuje ČR téměř stejným tempem jako pravicová řecká tehdy Řecko!!!
10. 06. 2012 | 11:19

Pravda napsal(a):

Pro českou pravicovou chudinu OHLEDNĚ ŘECKA doporučuji k prostudování např. Nejdůležitější graf z řecké ekonomiky vidíte zde: poměr dluhu k HDP.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Greece_public_debt_1999-2010.svg

Od roku 2008-2010 by teoreticky každý Řek měl mít v peněžence zhruba o 40% eur více, protože tento objem financí přitekl do země přes půjčky, které si Řekové vzali hlavně od Evropské banky. Je to stejné jako u vás doma: půjčíte si peníze, tak je máte a co s nimi uděláte, to je vaše věc, dokud nepřijde exekutor. Další tabulka ukazuje, proč bylo pro řeckou PRAVICOVOU vládu výhodné si půjčovat a nestarat se o splácení.
Řečtí vládní činitelé si půjčovali za minimální úrok a maximálně, viz polovina roku 2009, kdy dluh eskaloval. A teď to nejdůležitější: v zemi byly laciné peníze. Tyto prostředky se mohly buď proinvestovat (nejlepší varianta), nebo dát projíst lidem dobré vůle (gulášový socialismus, taky dobré) nebo rozkrást vládní oligarchií, což je hodně špatné. I položme si na rozdíl od českých lži-médií, pseudo-ekonomů a "expertů" onu základní otázku. Kam ty vypůjčené peníze šly? Podívejme na tabulku příjmů podle statistiky MMF (IMF Country Report No. 11/68, březen 2011). Doporučuji zvláště stranu 28. Pro nechápající jednoduché nevzdělané pravičáky "Wages and Salaries per Employee"
(seasonally adjusted) http://www.imf.org/external/pubs/ft/scr/2011/cr1168.pdf

Z tabulky jasně vidíme, že řecké mzdy raketově spadly dolů v době, kdy stát měl tolik financí, že s nimi mohl topit (!!!). Mzdy navíc nekopírovaly evropský vývoj a nestoupaly v době, kdy v zemi byly peníze na investice a vůbec nestouply ani později, kdy investice měly produkovat zisk. Takže máme odpověď na první otázku: peníze nešly ani do investic ani občanům (sic!), ale někomu jinému a někam jinam. Všimněme si, že mzdy stoupaly v rozporu s vývojem v EU. Řekové dostali přidáno až v době, kdy vláda dávno všechno rozkradla (sic!), pak chtěla nespokojeným lidem zacpat ústa, na což si opět vypůjčila. Nepřipomíná nám to něco? :)
http://books.google.co.uk/books?id=l4cON14zCgQC&pg=PA43&dq=Greek+economic+miracle&hl=en&sa=X&ei=hENPT6jHHce70QWm_7D4Cw&redir_esc=y#v=onepage&q=Greek%20economic%20miracle&f=false

A nyní se podívejme na stejnou analýzu, kde je to ještě horší, protože jde o hospodaření domácností, viz citovanou analýzu MMF, str. 30.
http://www.imf.org/external/pubs/ft/scr/2011/cr1168.pdf

Tabulka jasně ukazuje, že v době, kdy stát královsky přijímal peníze, úspory řeckých rodin raketově spadly dolů. Všimněme si, že zlom v úspoře domácností byl v době, kdy úrokové míry ležely pořádně nízko a kdy se Řekové, a ani nikdo jiný v Evropě vůbec nestaral o to, kdo a co bude splácet. Zdravý rozum říká, že úspory spadly proto, že lidé měli malé platy a že nemohli nic ušetřit. Takže máme první a nejdůležitější odpověď proti současné mediální demagogii v Česku. Normální řečtí občané neměli z vypůjčených peněz vůbec, ale vůbec nic. Naopak přílivem kapitálu stouply ceny, jako vždy. Takže rekapitulujme: stát si pro své vyvolené vzal půjčky, pak je začal splácet za totálně nevýhodných podmínek. A přitom ožebračil ty občany, kteří si půjčky nevzali a nic z nich neměli.
CO ZNAMENÁ TENTO PRAVICOVÝ PODFUK???

Jinak řečeno: normální Řekové si nic nevypůjčili, podle statistiky nic nedostali.

OVŠEM ČESKÁ DEMAGOGICKÁ PRAVICE NÁM TVRDÍ, ŽE ŘEKOVÉ VŠE PROJEDLI A NEPRACUJÍ A ŽE MUSÍ VŠE SPLATIT! :))))))
Ovšem nedělám si naděje, že tento základní rozpor nevzdělaná pravicová chudina to pochopí....
Jednoduchý pravičák má jednoduchou historku z nekriticky prorežimní modré TV a není schopen pochopit složitější analýzy, jak modří ideologové vědí :)

Ve skutečnosti peníze rozkradla PRAVICOVÁ vláda (podobně jako na Islandu, USA a jinde). I u nás je základní problém státu, že pravice krade víc, než lidé stačí produkovat....
10. 06. 2012 | 11:22

Pravda napsal(a):

I přidejme několik mouder pro občany země, kde se nic takového nemůže stát. Nám přece vládnou nejlepší partaje, nejlepší politici a ti supernejlepší ekonomové, jako chemik Kalousek, který dosahuje bezkonkurenčně největších sekyr v rozpočtu během všech dob!

1. Rozkrást stát přes nastrčené zloděje v parlamentu a v partajích je nejjednodušší věc na světě, s tím vám každý pravičák rád pomůže.
2. Partajní a vládní kleptokracie nikdy nebude nic platit, to je jasné. My jsme jen sloužili vašim zájmům na odpovědných postech, ale jinak s tím bincem nemáme nic společného. Dluhy jsou státu, my máme imunitu a vy občané to dorovnáte. Třeba i tím, že stát udělá bankrot a zničíme budoucnost dalším generacím.
3. Chytří vládní (pravicoví) Řekové tedy kradli, vyráběli tzv. "kreativní účetnictví" pro EU, to jest falšovali statistiky a brali pro sebe úvěry horem dolem. A normální občany to nezajímalo, přece to nebyly jejich peníze, ale státu. Nepřipomíná vám to něco? Kdo falšuje výkazy pro EU, prý celých 40%?? o))))))))))))))))))
4. Milá EU nic nekontrolovala, vzala Řeky do eura s vědomím, že tam nepatří a nyní za ně musí platit dluhy. To jest, my, občané EU, musíme platit za neschopnou evropskou reprezentaci. Ale ta se aspoň hledí změnit, viz současná jednání Německa a dalších odpovědných zemí EU.
5. Občané Řecka, kteří s lhostejností pozorovali zlodějny své vládní a partajní kleptokracie, jsou na mizině. Teď mohou demonstrovat, odvolávat vládu. Ale na to je už trochu pozdě, i když ne úplně. Když se lid probere, jde na ulici a chce skutečnou demokracii. To je vždy dobrá zpráva: řecky eu-angelion, česky evangelium.
Pokud Češi nevyženou kleptokratickou modrou vládu, kde fakticky šéfuje politický přeběhlík, jak to měli udělat Řekové dávno, skončí jako Řekové...
10. 06. 2012 | 11:29

Pravda napsal(a):

(taky) Pravda:

Ty trapáku jménem Taky Pravda český maloměšťák najdi si jiný nick. Tohle je můj nick. Ty levičáký žvásty a trapný analýz z internetu o jejich důvěryhodnosti nemůžou pochybovat jen rudooranžový fanatici, si zveřejňuj pod ssvým nickem.
Jinak levičáckýpodfuk jsou právě tyto analýzy. Socan Papandeu a jeho PASOK vemi štědře rozhazoval v 90. letech peníze pro zaměstnance a ti pak nemuseli pracovat. Pomocí zfalšovaných statistik to maskoval takže ty tvoje tabulky a z wikipedie opsané lži si strčit tam kam slunce nesvítí.
10. 06. 2012 | 12:48

Pravda napsal(a):

Modrý jedinec s IQ na spodním průměru nebo nižším si bude muset najít jiný nick, protože tohle je můj.
Je zajímavé, že tváří tvář faktům, např. o Řecku, pravičák jen nadává. protože nemá na to, aby oponoval na úrovni a ví, že nemá pravdu. Ale oni jiné reakce nejsou schopni. Skuteční pravičáci, kteří kradou stailiardy, se pravicové městské chudině smějí a pohrdají jí :o)

Tady nepomůže žádné modré zavírání očí. Tady nepomohou žádné pravicové výmluvy!!!
To neomluví dvojí metr pravicových jednoduchých voličů... Nedá se to nijak obkecat...

PO 6 LETECH PRAVICOVÉ VLÁDY JE ČESKÁ EKONOMIKA NA PROPADU A NEJVÍC V HISTORII SE ZADLUŽUJE! Přitom u sousedů ekonomika roste....

V ČR BYL VŽDY PÁD EKONOMIKY, KDYŽ VLÁDLA PRAVICE. Ostatně všude jinde ve světě taky....

http://www.novinky.cz/ekonomika/269890-ceska-ekonomika-pada-nemecka-a-slovenska-pritom-roste.html

Platíme rekordní daně, je rekordní v historii odklánění ve prospěch bohatých. Vláda uměle vrhla ekonomiku do recese a rekordně zadlužuje. Modré jednoduché poučky nepomáhají, jako nikde na světě a ani nám nepomohou!

PO 6 LETECH PRAVICOVÉ VLÁDY JE ČESKÁ EKONOMIKA NA PROPADU A NEJVÍC V HISTORII SE ZADLUŽUJE! Přitom u sousedů ekonomika roste....

TOHLE SE NEDÁ NIJAK OBKECAT A OMLUVIT!!!

Jde už jen o to, než pravice potáhne, jaké další škody (transfery peněz z ekonomiky, čili krádeže ve velkém) stihne v ČR napáchat!

Co se týče pravicové městské chudiny, tak ji opravdu lituji. Zdá se, že Kalousek našel do Řecka ke svým modrým soudruhům zkratku. Něco tak obludného, jako církevní restituce až k Josefu II. a bez jasného určení majetku, který byl uměle několikrát předražen, nenapadlo ani pravicové Řeky...
10. 06. 2012 | 13:32

Pravda napsal(a):

Díky, modrá pravicová vládo!!!! Kdo váš dluh bude splácet?????? MY, obyčejní občané??? vy přece za nic nemůžete, že?? TAK KAM JSTE DALI TY PENÍZE????

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xchg/mfcr/xsl/vrsd_dluhova_statistika_9927.html
10. 06. 2012 | 13:34

modrozloděj obecný napsal(a):

Proč pravice všude na světě rozkrádá? Nerozlišuje čisté a špinavé peníze, bere peníze od "sponzorů" za zákony na míru, které zemi poškozuji?

Protože KRÁST JE TRŽNÍ. Proto pravice, která se chová tržně, horuje za volný trh bez přívlastků a regulací, tedy ten, který zapříčinil krizi!
Ztráty z krize by přitom měli platit ti, kteří ji zavinili, nikoliv obyčejní lidé. Na Islandu se to lidem povedlo!
10. 06. 2012 | 13:38

Sláma napsal(a):

Zaujal mne příspěvek nicku Papouch, ve které s odkazem na příspěvek v Neviditelném psu tvrdí o odborech to nejhorší, protože prý falšovaly počty účastníků demonstrace, která byla tuším dne 21.4.2012.
K tomu bych chtěl poznamenat, že Neviditelný pes patří spolu s Mf Dnes a Lidovkami do porfolia pana Arnolda z Düsseldorfu, tedy mezi bulvární plátky nehrubšího zrna, který nejsou cizí žádné nečisté praktiky. Je pro nás to samé, co je Murdoch pro Velkou Británii.
Když se podíváme na onen citovaný článek, zjistíme, že propočet počtu účastníků je zmanipulován. Kdo má k dispozici letecké snímky, tak snadno zjistí, že demonstranti stáli na celém Václavském náměstí až na můstek a že se tam všichni nevešli, a proto stáli i v přilehlých ulicích.
Ostatně policie odhadla počet účastníků na 90-100 tis., což je sice méně, než kolik uváděli odboráři, ale několikanásobně více, než kolik uvádí zmíněný bulvární článek na bulvárním serveru.
Neviním Papoucha z podlosti, to není prokazatelné, ale přinejmenším ze značné naivity.
10. 06. 2012 | 15:47

Yosif K napsal(a):

3. Chytří vládní (pravicoví) Řekové tedy kradli, vyráběli tzv. "kreativní účetnictví" pro EU, to jest falšovali statistiky a brali pro sebe úvěry horem dolem. A normální občany to nezajímalo, přece to nebyly jejich peníze, ale státu. Nepřipomíná vám to něco? Kdo falšuje výkazy pro EU, prý celých 40%?? o))))))))))))))))))
KONEC CITATU

Jste chytrej jak hodiny - z poslednich 20 let vladli socani celych 16 let. Za jejich valdy stouply platy proletaru a byrokratu tak, ze jednotkove naklady prace jsou stale 30% nad SRN.

Co rok socanske vlady to jenda ci dve afery typu Rath. Myslet si ze socani nepodvadeli muze jen totaslni ignorant. Ze soudruszi z Pasoku kradou kudy chodi mi ptvrzovali i reci kteri "volili Pasok srdcem" prestoze jej povazuji za nejzkorumpvanejsi stranu na svete.

Reci jsou dobraci - k sousedum, turistum atd. Za otomanu bylo nplaceni dani vec narodni hrdosti. Platit dane Reky za 200 let osvobozeni od Ottomanu jeste nikdo nenaucil. Ani Pasok se o to nijak nesnazil. Proc? Penize z EU tekly proudem. Jednodussi je krast nez setrit.
10. 06. 2012 | 18:36

Třetí napsal(a):

SYNDROM HYBRIS
11. 06. 2012 | 10:13

Martin z Pomuku napsal(a):

O p. Kalouskovi by se dali psát romány, asi největší drzost nám předvedl, když nám před volbami rozeslal složenky za své předchozí ministrování, bohužel se přes tuto drzost našli tací, kteří dali TOP09 svůj hlas, celkově proti straně nic nemám a např. p. Gazdík zatím vypadá jako "rozumný" člověk, ale přesto bych nemohl dát hlas straně, jenž má za předsedu knížepána, který v pracovní době prachsprostě chrápe, ikdyž to omlouvá tím, že spí pouze když se žvaní, měl by si přecejn uvědomit, že pro občana, který by za lehký spánek v práci dostal nemilosrdný vyhazov, je takovéto prezentování v zahraničí nepřijatelné a nedůstojné. Stejně tak by si měl uvědomit p. Kalousek, že jako chemik nemá ani vzdělání potřebné pro správu národních financí a jak to v posledních letech vypadá, ani jeho sliby o vyrovnaných rozpočtech nebudou naplněny. O protikorupčnosti této vlády si dnes už nikdo iluze nedělá, přecejen v ní seděli i dnes již, byť nepravomocně, odsouzení poslanci a i spousta jiných, o kterých se sice ví, že něco rozkradli, ale jako třeba u p. Vondry se to ještě povedlo zamést pod koberec, nakonec uvidíme, zda se probuzení policie a její konání vůči zákonodárcům zase někde nezadrhne...
22. 06. 2012 | 08:33

3k8U9us64 napsal(a):

Martin15.8.2012Sedla mafie je velike1, snad si Re1th nemyslel, když se bude nave1žet do miioardlvfdch kre1dežed, že mu to projde. Take9 pan Be1rta poznal, když zveřejnil odposlechy Janoušek Be9m, co ne1sleduje. Ale jak ředke1 pracovnedk rozvědky, když budou odposlouche1vat jake9hokoliv politika bd roku půjde za mředže, pokud to bude chtedt někdo řešit. Na předpadu PROMOPRO pracovali 2 policiste9, sice zjistili že zmizely stovky milionů, ale kam se už nezjistilo. Na předpadu Re1th pracovalo 100 policistů půl roku . Pan Miche1lek byl se1m, odhalil jasnou zlodějnu 500 milionů, byl vyhozen ze zaměstne1ned, a pan John kterfd mu poradil, aby vše nahre1l, byl take9 vyhozen. Pan Drobil byl povfdšen. Re1th mused bfdt ve vazebned věznici, aby nemohl ovlivňovat svědky, pan Janoušek je po spe1che1ned trestne9ho činu na svobodě, mohl telefonovat, a svědci najednou mluved jinak, včetně poškozene9. Na předpadu Re1th je dobře vidět, že když policie chce, tak kone1, škoda že jen v některfdch předpadech.
26. 08. 2013 | 14:15

v2sNQB9H napsal(a):

David Zajedček15.8.2012Celou vle1du tam nase1čkovat, na měsedc, ale ne za ty podvody a jak se cvhaojed, ale aby si uvědomily,jak chuded lide9 a početne9 rodiny mnohdy žijed, když nemajed penedze na zaplacened elektriky, studene1 voda, denně chodit a hledat pre1ci a snažit se obstarat v dnešned době pro 3-5ti členou rodinu aspoň to ze1kladned, Vedm, že kdo chce, pre1ci me1, ale o tom nemluvedm,. Mluvedm o tom, za co lide9 mused občas pracovata co jim po odečtu zbyde na živobyted, mysledm, že po měsedci, by se vle1da začala chovat jinak. Možne1 ne pfaroto, že by si uvědomila, jak žije spodina , ale proto, aby tam třeba zase znova na měsedc nemusely,pro předpadne9 připomenuted. Zavředt jen Ratha, je opravdu skutečně me1lo, ale i on za tu snůšku plků pozne1 co je to tvrdfd život. Kdejake1 rodina me1 pomalu obdobne9 podmednky a nemused bfdt v cele s tedmto nebo podobnfdm režimem http://dvhylwplp.com [url=http://vtebnlrzcyu.com]vtebnlrzcyu[/url] [link=http://vbkyywekemt.com]vbkyywekemt[/link]
27. 08. 2013 | 18:45

K6QeTP91HW napsal(a):

ad J.Vucka:Třeba protože I. daS 631/05"Me1-li v testu proporcionality obste1t<a href="http://femhdkpd.com"> tstern</a>ed stedhe1ned favěrove9ho podvodu dle 250b tr. ze1k., u něhož se v odstavci 1 nevyžaduje vznik škody, pak mused orge1ny činne9 v<a href="http://femhdkpd.com"> tstern</a>edm ředzened pečlivě zkoumat, zda uvedened nepravdive9ho fadaje bylo v objektivned poloze vůbec způsobile9 ohrozit ze1jem chre1něnfd<a href="http://femhdkpd.com"> tstern</a>edm ze1konem, a to jak z hlediska ree1lne9ho vlivu nepravdive9ho fadaje na favahu poskytovatele favěru o ne1vratnosti půjčenfdch peněz, tak z hlediska vfdše ree1lně hrozedced škody, kde je třeba odlišovat podnikatelske9 a spotřebitelske9 favěry. Zdrženlivost je namedstě zejme9na tam, kde měl ne1slednfd favěrovfd vztah standardned průběh, favěr byl ře1dně sple1cen, a kde tedy obavy vyje1dřene9 v hrozbě<a href="http://femhdkpd.com"> tstern</a>ěpre1vnedho postihu vůbec nenašly naplněned."Nare1želi jsme i na to, že byl podvodnedk osvobozen, protože se "pokoušel" favěr sple1cet, neboli nevyčerpal prostředky faplně do mrtě, ale na běžne9m fačtu nechal třeba 5% če1stky, takže prvned 2-3 sple1tky proběhly forme1lně spre1vně - a orge1nům činnfdm v<a href="http://femhdkpd.com"> tstern</a>edm ředzened to stačilo.Ale je možne9, že za posledned dva roky, co jsem pryč z banky, a me1m informace jen z doslechu, se něco změnilo.ad PH (kocour): doporučuji Vašed pozornosti tento odkaz:https://www.solus.cz/archiv-tiskovych-zprav/pocet-spotrebitelu-v-registru-solus-prekrocil-hranici-jednoho-milionu-osobPočet lided, kteřed se "dostali do dluhů" je o několik ře1dů vyššed, než počet osob, ktere9 jsou za favěrovfd podvod odsouzeny k trestu odněted svobody.
30. 08. 2013 | 08:55

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy