Odpovědní předsedové a "asociální" návrhy

03. 04. 2010 | 10:25
Přečteno 8525 krát
Odpovědný přístup k osobním financím aplikujme na úrovni státu a neohrozí nás ani krize.

Tento týden TOP O9 společně se Starosty představila většinu svého programu a vysloužili jsme si poznámky typu– „asociální“ nebo „pravicoví populisté“ . Náš stát se každou hodinu zadlužuje cca 18 000 000 korun, tempo se neustále zvyšuje, úroky narůstají a vůbec nikoho ani nenapadá, že se i dluhy musí jednou splatit (nejenom úroky). Analytici varují, že výběr daní v tomto roce bude o 40 miliard menší než předpokládal státní rozpočet a krize nevypadá že by úplně končila. Proto jsme poctivě vypočítali opatření, která když během příštích let (dá-li Pán Bůh a krize pomine) dospějeme k 2% hospodářskému růstu, tak budeme schopni udržet vyrovnaný státní rozpočet….a jsme „asociálové“. Přitom objektivně jsou tato úsporná opatření light verzí toho co by navrhl Mezinárodní měnový fond, až přijde řešit naše potíže po vyplacení 13 důchodů, zvýšení daní, zvýšení nezaměstnanosti, štědřejším podporám…. a jiným úžasným slibům, které umožní…. štěstí na chvilku.
V tento čas jsem si k ranní kávě Bílé soboty otevřel noviny a čtu o tom jak to vypadá s majetkovými poměry předsedů některých politických stran. A ejhle, žádný z kolegů předsedů nefinancuje svou běžnou spotřebu spotřebitelskými úvěry a pokud úvěr mají tak pouze na financování bydlení a jeden z dotázaných splácí automobil. Jak rozumný a odpovědný přístup! Oni všichni žijí ve svých domácnostech program TOP 09. Jistěže, ne všichni lidé mají příjmy předsedů politických stran. Nejenom v demokratické společnosti 21.století je jednoznačně potřeba solidarity s chudšími, ale pokud budeme pokračovat v zadlužování tempem posledních let a dostaneme se do dluhové pasti, kdo na to doplatí? Předsedové politických stran? Bohatí? Rozhodně ne! Kde potom bude solidarita? Co budou dělat ti opravdu chudí? Kdo a z čeho jim pomůže?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

yara ze země krys napsal(a):

Podívejte se na historii působení ve vysokých státních funkcích Vašeho místopředsedy Kalouska, jak zacházel zejména s cizími (státními) penězi a pak tady melte něco o dluhové pasti. No a starosti TOP 09 o chudé a o solidaritě s nimi jsou dojemné. Pane Gazdík Vy jste ale Jelen !
03. 04. 2010 | 10:42

petrgazdik napsal(a):

pro yara:
Zdravím do lesa,nebo kanalizace, asi proto je pan Kalousek jeden z našich nejlépe hodnocených ministrů financí. A prosím můžete mi ukázat někoho z vrcholných politiků, který podle vás zacházel a zachází se státními penězi skvěle?
03. 04. 2010 | 10:49

Petr napsal(a):

V tento čas jsem si k dopolední kávě Bílé soboty otevřel blog pana Gazdíka. A ejhle, dozvěděl jsem se, že předsedové politických stran nepotřebují žádné spotřebitelské úvěry. Klidně si koupí i pračku za hotovost.Jak rozumný a odpovědný přístup. Žijí přeci ve svých domácnostech program TOP 09. Jak obdivuhodné!

Nemám sice přesné informace jak odpovědně financují své domácnosti i bývalí předsedové. Přesto věřím, že např. p.Gross se při poruše své ledničky zachová rozumně a pořídí si novou bez spotřebitelského úvěru. Žije přeci program TOP 09.
03. 04. 2010 | 11:09

ld napsal(a):

Autor,

když jsme u toho hospodaření s veřejnými prostředky...určitě víte, kdo prosadil tu arciekozakázku. Jo, byl to Kalousek. A, ruku na srdce, Vy jste proti ní taky. Takže při Kalouskově hodnocení bych na Vaším místě zmlklý šoupal nohama.
03. 04. 2010 | 11:23

Kelt napsal(a):

To"petrgazdík
Nechci se Vás dotknout,ale Váš místopředseda Kalousek byl ve všech vládách,které prohlubovaly zadlužení této země-jen za léta 2007-2009 jako nejlepšímu ministru financí všech dob co tato země nosila stoupl státní dluh o pakatel 284 miliard Kč,a to jenom proto,že nepřipustil,že světová krize zasáhne ČR a neplánoval růst HDP na rok 2009 ve výši cca 5,-%.Co dodat?
Dále adoroval za 27O miliard církvím,12O miliaŕd pro jednu firmu na odstranění ekologických škod.
Kdyby to nebylo k pláči,tak je to k smíchu a bohužel Vy s tím.
Chtěl bych Vás vidět a slyšet,jak budete obhajovat program TOP 09 ve své obci.
Obávám se,že komunální volby nemůžete ustát.
Kalousek je typický představitel těch politiků,kteří káží vodu a pijí ne víno,ale koňak.Zeptejte se ho co si dává v poslanecké kantýně před svými plamenými projevy.
Opravdu jste tak naivní?
03. 04. 2010 | 11:23

Tupelo napsal(a):

Web CT24: 'Kalousek v rozhovoru pro Radiožurnál vyjádřil obavy nad stavem veřejných rozpočtů v Česku. "Ta cesta, kterou jsou naše veřejné rozpočty nastaveny, naprosto bezpečně míří k Řecku," prohlásil místopředseda TOP 09.'. Tato slova jsou ponekud zvlastni vzhledem k tomu ze Kalousek sedel v minule vlade prave na financich. Ministr financi, jehoz jmeno vsak bude nadlouho spojeno s rekordnim schodkem rozpoctu CR, mozna dava volicum jasny, sebekriticky orientovany vzkaz, koho ve volbach radeji nevolit... :)
03. 04. 2010 | 11:27

myrta napsal(a):

Tento génius v šetření Kalousek jakýmsi trikem přes ČNB nechal právě Řecku poslat 26 miliard.Jak spořivé,vždyť by to právě chtěl vyždímat z těch potřebných.Pane Gazdíku,nepřeji vám nic zlého,ale kdyby se podařilo Kalouskovi dostat do vlády,tak jste dogazdíkoval,protože by vás hnali klackem.
03. 04. 2010 | 11:48

Anička z Kuřimi napsal(a):

Mno,
solidarita skončila v roce 1989, nyní se stará každý wo sebe.
Nebudem živit socky ..říká pravice.
Privatizujem zisky a socializujem ztráty!!
Ev. zažalujem stát o ušlý zisk, že nevochránil naši investici.
Do důchodu v 65 - 70letech, co na to Ťop09??
Jen tak na vokraj,
tím, že podporujete praktiky poslanců TOP09, strany,která zatím nebyla zvolena do parlamentu /kníže-zelení, Kalousek a spol. KDU, se sami diskreditujete, páč svou podporou dáváte nejevo, že vám to nevadí a sami něco podobného v budoucnu uděláte např. založením účelové strany po volbách.
Takže přirovnání ...„asociální“ nebo „pravicoví populisté“ vám skutečně SEDÍ jak píšete výše !!!
Tož, tak nějak, jak to vidím ..
03. 04. 2010 | 11:51

Jura napsal(a):

Pane Gazdík, vím, že jste v Suché L. a okolí velmi oblíben ! Nechápu proto, jak můžete takto hazardovat s přízní spoluobčanů a spojit se s takovými - slušně řečeno neoblíbenci - jako jsou pánové Kalousek, Severa a Štětina. Působení, v politice s takovými zprofanovanými lidmi ,bude do budoucna nepřekonatelná překážka pro Vaše voliče !!!
03. 04. 2010 | 11:51

juvel napsal(a):

Je to únavné poslouchat Vaši hysterii o zadlužování, která má za cíl dovést situaci k tomu, aby tyto dluhy platili ti nejslabší a ti nejbohatší na tom ještě vydělali.

Při tom nejvíce na státu neparazitují t.zv. nemakačenkové, ale podnikatelské vrstvy. Dám příklad ze současnoti. Velký podnik propustil dosti značnou část svých zaměstnaců na dobu dvou měsíců s tím, že se přihlásí na pracák, ten jim poskytne podporu v nezaměstnanosti a zaplatí za ně sociální a zdravotní pojištění. Podnik je v té době vezme na brigádu, kde si mohou vydělat do 4000,-kč měsíčně a slibuje, že později jim nějakou formou doplní mzdu na jejich průměr.
Na dalších a dalších příkladech je vidět, že je u podnikatelů normální okrádat stát na daních, zneužívat výhody poskytované státem, předražování práce a pod. Myslím, že parazitismus podnikatelů na státu je větší, než parazitismus všech nemakačenků dohromady.
03. 04. 2010 | 11:52

antiekonom napsal(a):

Pane předsedo, nezapomínejte na to, že ten kdo se spojí s gaunerem, na tom později ulpí to gaunerství i kdyby gaunerem nebyl. Jedním z pěkných výlupků pohadrové politiky je právě chemik Kalousek. Ten je spojován s tolika podivnými neobjasněnými kausami, jako lidovec s čunkiádou a to ani nehovořím, že jako chemik-odborník na ekonomiku zadlužil tuto zemi a tedy i vás neskutečným schodkem. Aby se náhodou tyto jeho průšvihy nepřenesly na Hnutí starostové a nezávislí, které jeho a dalším jemu podobných dělá stafáž.
03. 04. 2010 | 12:04

Stařeček napsal(a):

pane Gazdíku vašim voličům a vlastně voličům všem bych doporučil aby se na NETu podívali, kam a ke komu se přesunuly pozemky z extravilánu. Oni už pochopí kdo s kým a čím je komu z obecních představitelů. Pak pochopí kdo jsou ti co propagují TOP 09 a nejen je.
03. 04. 2010 | 12:31

Béda napsal(a):

Autor,

o potřebě šetřit na mikroúrovni i makroúrovni žádná.

Je ovšem kuriosní, když s tímto nápadem přichází Otec zakladatel TOP 09 - "šetřílek" a "nejlepší" náměstek ministra obrany a "nejlepší" ministr financí Miroslav Kalousek. To je něco na způsob, jako kdyby o škodlivosti kouření mluvil chronický a nevyléčitelný kuřák, o odpornosti alkoholu notorický alkoholik ... Otázka totiž stojí: proč s tím, ten génius nezačal, když měl v rukou moc, když hlídal nákupy na MO, když hjlídal státní kasu?

A další věc ke straně miliardářů a diskrétních elit se kterou jste spojili svůj politický osud:
Proč nehledáte rezervy na transparentnosti veřejných zakázek, odvrchu až dolů na vaši starostovskou obecní úroveň, proč se podílíte na porcování medvěda, proč Kalousek nepodniknul nic proti korupci, která prolezla skrze lobisty a malé domů celý politický i hospodářský systém?

PS: zlé jazyky tvrdí, že Kalousek je mistrem pro stát velice "výhodných" nevypověditelných smluv - viz nákup padáků od firmy která předtím nikdy padáky nevyráběla a do obchodního rejstříku byla zapsána v den vyhlášení veřejné soutěže, odprodej paláce na Nám. republiky v Praze... Doufám, že jste slyšel něco o suprzakázce na sanaci ekologických škod.

Tam hledejte rezervy v řádu stamiliard a ne u svobodných matek, důchodců, zemřelých... v řádu stovek milionů.
03. 04. 2010 | 12:56

Ford napsal(a):

A co že Kalousek koupil za těch 200 miliard schodku minulý rok?
03. 04. 2010 | 13:14

Tencokida Hnuj napsal(a):

Petr Gazdík
Nehledě na to, že Váš blog je pouze ubohou propagandou, přesto musím reagovat :

Pane Gazdík, zeptejte u koho "se zadlužuje " Váš výtah - TOP 09 (ODS/b/).
Tam vidím veeelkýýý problém do budoucna.

Apropo - převzal Kalousek a ostatní rozmarní lidovci při svém přechodu k TOP 09 i část dluhu KDU-ČSL?
Obávám se, vzhledem ke konzistentnímu morálnímu profilu kabalisty státních financí, že nikoliv.

Vyzobat rozinky z koláče umí každý blb. Ukrást koláč zase umí zloděj.
My jsme doma byli zvyklí péct koláč z ingrediencí, které jsme poctivě zaplatili.

P.S.
Z volebního programu TOP 09 :
"Vedle důsledné kontroly a tvrdých postihů prosadí vláda nezbytné systémové změny spočívající v tom, že podporu v nezaměstnanosti ve stávající výši a délce podpory nedostane ten, kdo:

* podá sám výpověď či ukončí pracovní poměr dohodou nebo byl propuštěn pro porušení kázně
* po odpovídající dobu obdržel odstupné

Jestliže PRAVICOVÁ strana chce takto trestat zaměstnance, kteří si platí pojištění pro případ nezanměstnanosti, zasahuje brutálním způsobem do vztahu zaměstnanec - zaměstnavatel (viz odstupné)je tato strana u mě sdružením obskurních jedinců a její elektorát spolkem hlupců.

Veselé velikonoce přeje Tencokida.

Volím VV. Uvidíme.
03. 04. 2010 | 13:39

tata napsal(a):

dobry den

Pane VAS neznam,na obrazku vypadate velice sipaticky,jen nevim jesi vam ten usměv zustane,kde jste žil až doposud?VY jste nezaznamenal že pan kalousek byl u všeho co kritizuje,to ma byt ta naděje pro budoucnost,mate určitě pravdu v tom zadlužovaní a že se stim musí něco dělat ale tento program mi připomina vtip...

sedlak neměl moc krmiva pro osla tak si řek že ho odnaučí jist,nedal mu 40 dni najist,osel pošel ale řikal kamaradovi ještě jeden den a osel už to uměl.......
03. 04. 2010 | 13:45

Kelt napsal(a):

To autor-doporučte Vašemu chemicko-ekonomickému guru ať si otevře blog.
Třeba se Vám následně otevřou oči.
Hezký den.
03. 04. 2010 | 13:45

Ford napsal(a):

Tata: A ten osel představuje co? Předpokládam že ty co mají v tomto republikovém spolku přínos. Tedy soukromí sektor. Nevím že by měli v programu nedat "nažrat" soukromému sektoru?
03. 04. 2010 | 13:52

Nestor napsal(a):

Pane Gazdík,
protože mám s Vámi osobní zkušenosti jak umíte držet slovo, tak Vám nemohu věřit ani to, co zde perlíte. Ale to není důležité, protože už samo spojení Starostů a TOP 09 je čistě kalkul, jak se dostat k penězům a moci a je Vám jedno, se kterým ďáblem se spojíte.Ale v jednom Vám dávám za pravdu, protože jste něco řekl(napsal), co je veřejným tajemstvím a Vy jste se pěkně "ukec!" Víte v čem? Tady je to:
....pokud budeme pokračovat v zadlužování tempem posledních let a dostaneme se do dluhové pasti, kdo na to doplatí? Předsedové politických stran? Bohatí? Rozhodně ne!
A je to venku! To je celá filozofie Vaší politiky, Vám je jedno, jak všechno dopadne, protože Vy a předsedové a bohatí na to jistě nedoplatíte! Tak Vám mohu poděkovat za upřímnost.
Přát Vám příjemné Velikonoce je jaksi proti mému gustu! Užijte si je jak chcete!
03. 04. 2010 | 14:06

Kozí dech napsal(a):

Podle vaší fotky mi připadáte jako jelimánek. Podle textu se ubezpečuj, že jelimánkem jste a to dost hloupým. Ale s tím nic asi nenaděláte, TOP 09 vám tu fasádu brzy poopraví.
03. 04. 2010 | 14:09

JC napsal(a):

Program TOP je bezpochyby nej-ambicioznější a zároveň nej-sebevražednější z toho co zde zatím zaznělo.
Buďto si utáhneme opasek o jednu dírku, nebo to budou muset udělat naše děti, ale to už bude o dírky dvě, pokud onz to nechají na jejich děti, naši vnuci si již budou utahovat o dírky tři.
Matematika je exaktní věda a nedá se "očůrat" vzýváním lepších zítřků ani oranžových chimér.
Váženému osazenstvu bych dopručil studium novodobých dějin, aby si vyhledali, kdo a vždy zaplatil všechny krize.
03. 04. 2010 | 14:11

Realista napsal(a):

Pane Gazdíku, proč jsou nejzadluženější země na světě 1)USA a 2)Velké Británie ? (země s největším externím dluhem) Proč má Váš ideologický idol USA téměř 100 % poměr zadlužení oproti hrubému domácímu produktu ?
03. 04. 2010 | 14:30

JC napsal(a):

Realista,
Když jsem dostal ve škole špatnou známku a poukázal jsem na to, že Jarda a Franta dostali taky kuli, ostal jsem od tatíka po čuni.
Chápete ?
03. 04. 2010 | 14:36

Kelt napsal(a):

JC-vřele souhlasím s tím,nechť se všichni pokud najdou čas a chuť věnují studiu novodobých dějin.
Abychom nezacházeli příliš daleko,můžeme začít třeba od RAKOUSKO-PRUSKÉ VÁLKY.
Vojenské krize zaplatili svými životy a majetky /v našem srovnání/vrstvy spodních deseti milionů.
Co se týče krizí hospodářských bylo tomu stejně.
Stejný recept nám ordinují panové z ODS a TOP 09.Jak jinak.
Kolik do toho investují oni,tak o tom si můžeme nechat jenom zdát.
Osobně já ani moje děti a vnuci tento stát nazadlužili jedinou korunou.
Kdo za krize káže vodu a pije víno,eventuelně koňak ve Špindlu,v Toskánsku,v Dubaji eventuelně v jiných cizokrajných destinacích?
Právě ti,kteří nám káží vodu.
03. 04. 2010 | 14:37

Pavel13 napsal(a):

Pane Gazdíku, budete svému synovi studujícímu VŠ dávat např. 2000 Kč měsíčně na bydlení. Pak se dozvíte, že všechno prochlastal, a za bydlení dluží spoustu peněz. Co uděláte? Bez mrknutí oka se uskromníte a začnete mu dávat 3000, aby mohl více chlastat?
03. 04. 2010 | 14:37

JC napsal(a):

Kelt,
No vidíte Kelte a vy snad věříte Paroubkovi a Filipovi, že krizi nebudou platit ti co ji nezavinili ?
03. 04. 2010 | 14:43

Realista napsal(a):

JC: Kde jinde byly dovedeny programové body TOP09 tak dokonalosti jako v USA ? Kde jinde najdete čistčí formu kapitalismu než v USA (pokud si ovšem nechtějí brát za vzor Čínu -)) Dokonce tam vládla předešlých 8 let pravicová vláda a dalších 12 let předtím USA zadlužala ceká 80tá léta vláda Ronalda Reagana - ikony největší a mesiáše všech pravičáků, který jak je známo, "sockám" nic nedaroval.
03. 04. 2010 | 14:51

Suchec napsal(a):

JC:
To bude zase facek doma. :-)))))))) A zrovinka o tomto nešvaru JC (viz. výše) poučuje druhé.

Jo, když jeden šlápne blbě na hrábě, tak má se štěstím monokla.
03. 04. 2010 | 14:52

Petr Gazdík napsal(a):

Zdravím všechny diskutující - i ty evidentně zlé a zapšklé, ale takový je život. Děkuju těm, kteří problém zadlužování a jak z toho ven neřeší pouze osobní averzí k panu Kalouskovi či komukoliv jinému. Ten problém tu fakt je a nenávist ke komukoliv či hádka o tom kdo je větší zloděj či grázl jej nevyřeší. Hezké velikonoce! ( i těm zlým )
03. 04. 2010 | 14:57

JC napsal(a):

Suchec,
Kdybyste si jen velmi mlhavě dokázal představit, jak jsem v pohodě , asi byste nafackoval sám sobě.:-)))
03. 04. 2010 | 14:59

Tencokida Hnuj napsal(a):

JC

Souhlasím s Vámi. Krizi by měli skutečně zaplatit lidi jako Kalousek, Topolánek, Parkanová, Sobotka etc.

Nebo jste to myslel jinak ?

Pak tedy tomu Vašemu příspěvku ale vůbec nerozumím. Co jste tím chtěl říct.

Nebo jde také o propagandu ?

Jsem ale pouze hloupý samurajský synek, navíc odložený. A kdyby v synagoze, před kterou mě mí rodiče kdysi zanechali,
nedleli v té době mí pozdější opatrovníci Moše Goldman a Izák Sachs, byl bych patrně i chudý.
03. 04. 2010 | 15:00

Tencokida Hnuj napsal(a):

Petr Gazdík
Zeptáte se tedy Kalouska jestli vyvedl z čeledníku KDU-ČSL kromě oveček i část dluhu, který tato strana má a za který jistě nese svůj díl zodpovědnosti?

Jinak totiž to celé TOP 09 zavání tunelem. Tedy vyvedením aktiv z krachujícího s.r.o. do zdravého a vyhnutí se jakékoliv zodpovědnosti za to původní.

Což vyznívá u pravicového, konzervativního politika velmi rozmarně .
(Lze použít i jiná příslovce , ale v tomto svátečním čase to neučiním)

NEBO JE VÁM to , Vy radostný a optimisticky naladěný blogere ŠUMAFUK ?

Váš povýšenecký nadhled nad vším, co se Vám nehodí do krámu nic nevyřeší, Vy NEZÁVISLÝ STAROSTO .
03. 04. 2010 | 15:07

Suchec napsal(a):

JC:
Furt nic?

-Realista,
Když jsem dostal ve škole špatnou známku a poukázal jsem na to, že Jarda a Franta dostali taky kuli, ostal jsem od tatíka po čuni.
Chápete ?
JC 03.04.2010 14:36:13

-Kelt,
No vidíte Kelte a vy snad věříte Paroubkovi a Filipovi, že krizi nebudou platit ti co ji nezavinili ?
JC 03.04.2010 14:43:06

Jsem rád, že jsi v pohodě :-))))))
Já včera šlápl v maštali, ve tmě, na hrábě, a mám modrej nos.
Sníh roztál, tak sedím na zahradě na sluníčku, dávám si sekanou s plnotučným pěnivým, a je mi fajn. Jen trochu fouká, ale to deka spraví.

Ptáci už zase "řvou jako kráva" (já vím, cikády), datel se strakapoudem dělají randál, jak dřevorubec v lese. A jsou tu vlaštovky, čápi a volavky. Teď ještě trochu toho teplíčka.

Vše vypadá, že je v pořádku.

A hlavně. Neduživci zůstali doma, nikde nikdo, jen soused se zrovna blíží, a co to nese? Láhev calvadosu.
To nám ten večírek dneska pěkně začíná.
03. 04. 2010 | 15:11

Tencokida Hnuj napsal(a):

Petr Gazdík
Tak já bych jedno řešeníčko měl, pane Gazdík.
Abyste mě neházel do stejného velikonočního košíčku se svými politickými odpůrci :

Měli bychom skutečně dospět k rozumnému , věcnému řešení. Tedy jak, kdy a kdo kolik zaplatí ze státního dluhu.

V tomto kontextu navrhuji, aby takový Janota zacvakal...hmmm... no, tedy ..
... takových 20 miliónů Kč.

Jednotkou splácení státního dluhu tedy bude jeden Janota.

Kdo kolik :

Topolánek......x Janotů
Sobotka........y Janotů
Kalousek.......z Janotů
Řebíček.......(x + y + z) + 1 Janotů

Gazdík.........DOPLŇTE, PROSÍM
....
...
Tencokida......dejme tomu 0,005 Janoty

Pane Gazdík, chtěl bych znát Váš názor :

Jaké hodnoty byste dosadil za "x", "y", o "z" ani nemluvě ?
03. 04. 2010 | 15:29

Béda napsal(a):

Petr Gazdík,

otázkou jest, kdo je zde ten dobrý a kdo ten špatný?

Můj návrh na "jak z toho ven" uvedený ve 12:56:53 můžete tlumočit p. Kalouskovi. Jistě bude návrhem mile poDěšen.
03. 04. 2010 | 15:34

Bill napsal(a):

Snad je to těmi velikonocemi, neumím si to vysvětlit. Nejdřív tady O. Liška dává k dobru svůj vyplněný kvíz jak vytržený z Ohníčku a ted´ nás přesvědčuje P. Gazdík, jak jsou politici z Top úžasní a kompetentni hospodáři, protože si nemusi kupovat lednice a sterea na spotřebitelský úvěr. S jejich x desítek tisíc příjmů ... To je vážně důvod je volit. Jsem zvědav, s čím příjde Čssd, ta by mohla dát rovnou celý fotoserial, jak si jejich politici myjí po použití wc ruce, s nadpisem "My máme čisté ruce!" :-)))
03. 04. 2010 | 15:43

vasja napsal(a):

Ač učitel, tak jste mi docela doébrej.
Z frustrátů, co jsou doma pravičáci a veřejné by prožrali, si nic nedělejte.
03. 04. 2010 | 15:54

Roman966 napsal(a):

Pane Gazdíku, že vás a vaše druhy hanba nefackuje. Jak může strana, jejíž faktickým vůdcem je Kalousek, (více viz tento odkaz : http://necyklopedie.wikia.c... ), vykládat něco o nutnosti šetřit. Samozřejmě že šetřit, ale rozhodně ne s vaší stranou, reprezentovanou tolika prosáklými obličeji.
03. 04. 2010 | 16:20

Veronika Vendlov napsal(a):

Tady je zase zloby a jedu.... co se to s tím naším národem děje, že se začíná tak "štípat". Ale nevadí, prostě uvidíme, jak rozhodnou voliči, a co s tím provede výsledek a následné vyjednávání. No a až na nás vlítně měnový fond, tak pak si budeme všichni moct jít stěžovat akorát tak na nádraží do lampárny. A bude tam narváno...

Romane966: to je furt dokola, ukažte mi na nějakou stranu (s reálnou šancí se dostat do PSP ČR), která je bez "provařených ksichtů". V minulosti všechny takové podobné strany pohořely, protože náš národ, ať chce či nechce, dává hlasy těm, na které si zvykl...a noví prostě nemají šanci. Na kandidátkách TOP09 ale mají, jenže to už si Vy spočítat a vyhledat nedokážete, je to MOC pracné. Prostě je snazší říct, že jsme všichni stejní....paráda.
03. 04. 2010 | 16:49

JC napsal(a):

Tencokida Hnuj,
Mezi "měli by zaplatit" a "zaplatí" je nepatrný rozdíl.

http://zpravy.idnes.cz/mada...

Myslíte, že tento to bude platit ?
03. 04. 2010 | 17:12

JC napsal(a):

Pane Autore,
Vyřiďte Knížeti a Kalouskovi, že můj hlas za tu odvahu máte.

Jedinou podínkou je, že se u vás nesmí nikde na čelím místě kandidátky objevit Mirek Topolánek. Pokud k vám hodlá přestoupit tak pěkně do "řady" a začít od píky.
03. 04. 2010 | 17:16

Béda napsal(a):

JC,

škoda, že ze stejného důvodu nepodali sami a bez násilí demisi Mirda Topolánek a jeho "nejlepší" ministr financí Mirek Kalousek, když se jim finance vymkli z rukou a rozpočet naprosto ulítnul..
03. 04. 2010 | 17:18

tata napsal(a):

pane GAZDIK

myslite že to je averze a tudíš ty lidi jsou zlí?TEN pan byl uvšeho,dokazal i takovy veletoč chtit se spojit s komunistama,kteryma ted straší,nezlobte se pravě proto mu plno lidi nemuže věřit,dobře řikate řešit problem,a zaroven jste si odpověděl ano ty předsedy to bolet nebude,tak ořežem lidi dole že,ty stejně nic jineho dělat nebudou moc,co takle se dusledně zaměřit na korupci a snižit ji aspon na polovinu,ale to pravě takovy lidi v tom namočeny neudělaj že,jednoduší je to vzit cestou nejmenšího odporu,a schovavat se za nutností šetřit.
03. 04. 2010 | 17:24

JC napsal(a):

Béda,
Bédo, to jsou jenom plané kecy.
Paroubek předpokládal růst 5% a Sobotka plánoval sekyru 170 Mld.
Sekli se úplně všichni, ale vy to furt vidíte jen na Kalouskovi a Topolánkovi.
03. 04. 2010 | 17:26

jarpor napsal(a):

Autor, JC

Palec nahoru... co dodat...

Koukám, že mnoho debatérů jsou jako děti... že kamna pálí neuvěří, dokud si nešáhnou...

Hezké sváty Veliknoční
03. 04. 2010 | 17:27

JC napsal(a):

jarpor
Děkuji a
přeji také hezké svátky
03. 04. 2010 | 17:34

Tencokida Hnuj napsal(a):

Petr Gazdík

Odpovědní politikové předevěím odpovídají.

Proto sbohem. Anebo Stopem09 ?
03. 04. 2010 | 17:34

Roman966 napsal(a):

Veronikavendlova :
Možná jste si moji reakci pouze nepřečetla pozorně. Já jsem se jenom snažil vyjádřit : Proč bych měl věřit zrovna vaší straně, kterou reprezentuje někdo s Kalouskovou minulostí. Samozřejmě věřím, že nejste všichni stejní. Stejně jako věřím, že i v ODS, ČSSD a i ostatních stranách jsou slušní politici. Pokud se ale od těch lumpů nedistancujete, u mě šanci nemáte.Iluze si samozřejmě nedělám, podle mě se bude volit cesta menšího zla. A tu vy bohužel nepředstavujete. Plané řeči Gazdíků to nijak nezmění.
03. 04. 2010 | 17:42

S.Š. napsal(a):

JC
K. Schwarzenberg do své strany Topolánka svádět nebude, napsalo včera Právo. „On je opravdový modrý ódéesák a máme zcela odlišný pohled na svět,“ řekl k tomu Schwarzenberg (Právo, 2.4.2010).
03. 04. 2010 | 17:49

JC napsal(a):

S.Š.
No před časem nějaké hlasy, že by se Topolánek "přidal" zazněly.To co píšete jsem také zaznamenal - uvidíme.
03. 04. 2010 | 18:00

SuP napsal(a):

JC -
logika věcí to nevylučuje. Topolánek v TOP? Byla by to taková pěkná tečka za tím naším příběhem ..... :-)
03. 04. 2010 | 18:07

97 napsal(a):

Může mi někdo ze zdejších topáků vysvětlit, co to pořád melou za mantru o MMF? MMF nemá naprosto žádné pravomoci zavádět v ČR cokoliv, natož sem "vlítnout". MMF už dokázal mnohé - třeba zruinovat Argentinu, Brazílie se vykoupila z dluhů vůči MMF a najednou je to země, se kterou je třeba počítat celosvětově.
Komu dluží vláda ČR? To je důležitá otázka. Povětšinou to budou zase jenom lidé z ČR.
03. 04. 2010 | 18:10

jarpor napsal(a):

SuP

Zdravím a dovolím si reakci.

Doufám, že Topolánek do TOP nevkročí. Soudím, že pro TOP i pro něj by to nebyl dobrý krok...
TOP by byla ještě více vnímána jako "provařená" a on sám by popřel to, co ještě může být jeho kladem - Byl jsem, jsem a budu v ODS nebo nebudu nikde...

Celou tuto otázku vnímám jen jako spekulaci vy stylu co by kdyby...

Hezké Velikonoce
03. 04. 2010 | 18:12

Keltodu napsal(a):

JC-nejsem včerejší.Proto je mi jasné,že důsledky "hospodaření"vládních garnitur souhrně včetně dopadů krize pocítí všichni.
Jenom jde o podíly těch dopadů na jednotlivé kategorie občanů.
Pokud mně ale káže vodu Kalousek s Topolánkem/teď Nečasem/,tak to musím odmítnout.Ti by měli s ohledem na roli,kterou měli v tom panoptiku jejich vládnutí jediné právo-držet hubu a krok.
To,co teď předvádí je neskutečná drzost,která by měla být po zásluze zhodnocena ve volbách.
03. 04. 2010 | 18:13

jarpor napsal(a):

97

No, píšete správně, že MMF nemá žádné pravomoce - kromě jedné - půjčí Vám za podmínek, jež si stanoví bez ohledu na Vás...

Takže ... ač bez pravomocí, ve skutečnosti s vlivem "pravomoce převyšujícím"...
A že si budeme potřebovat půjčit - o tom nepochybujte při tom, jak hospodaříme...

Hezké Velikonoce
03. 04. 2010 | 18:16

Papulus napsal(a):

Paní Veroniko Vendlová, nevím, kde ve vás bere tolik nezloby. Já nevím, ale asi bych se svým žaludkem a to si myslím, že ho mám silný, propagovat někoho jako je nejvetší ekonom světa a hlavně chemik Kalousek. Jenom pro připomenutí.
V roce 1994 uzavřel Kalousek smlouvu s firmou Anex-Cirus Jiřího Andrlíka na dodávku 2310 kusů padáků pro českou armádu. Jak se později během soudního řízení zjistilo, firma nebyla v době uzavření smlouvy ještě ani zapsána v obchodním rejstříku. Při pokusných seskocích zahynuli nevinní vojáci. Stát zaplatil za smrtelně nebezpečné padáky řádově stovky milionů korun a stály životy nevinných lidí. Paní Vendlová myslím, že není ani potřeba pokračovat v dalších aférách profláknutého ksichtu pana Kalouska. Takže to není zloba, to je paměť. Kdo se zašpiní s takovými lidmi, se nemůže divit, že jejich špína se rozmaže i na ně.
03. 04. 2010 | 18:16

JC napsal(a):

97,
Nesem topák, zatím, ale pokusím se vám to objasnit.
Když už všechno selže a zadlužený stát je tak nedůvěryhodný,že mu nechce vůbec nikdo půjčit, je půjčka od MMF poslední instancí před státním bankrotem. A protože MMF rozhodně není žádné "Matka Tereza" tak podmínkou této "půjčky poslední šance" je dodržování striktně nadiktované rozpočtové disciplíny.
03. 04. 2010 | 18:17

Vico napsal(a):

Paní Vendlová a pan Gazdík jsou jen Mouřenínové, kteří udělají před volbami svou práci a poté budou moci odejít.

Pro mne je zajímavá ta sebranka / odvozena od významu sbírání smetany/ nahoře. Kalousek, Parkánová , Severa. To jsou ti upíři, kteří ke svému dalšímu politickému životu potřebují čerstvou starostovskou krev.

Kalousek je například ten pán, který před volbami 2006 nejvášnivěji bojoval proti starokomunistům. Jeho slova byla jak vystřižená z antického dramatu. O pár týdnů později si plácl s Paroubkem nad vládou s podporou starokomunistů.

Aféra Gross : Nejvášnivějším kritikem, který neskončil ani do "první krve" byl Kalousek, který ve stejné době měl třikrát tak velké máslo na hlavě a dosud nevysvětlil ani neprozradil, jak on financoval své bydlení a ve vzduchu to byla částka o řád vyšší, než ta Grossova.

Kalousek, který se chlubí, že ohledně něho byly už alespoň desetkrát zahájeny úkony trestního řízení, ale ani jednou to neskončilo trestním stíháním,
si opět navléká přes kozlovské tělo zahradnický oděv.

Mnohým se asi opravdu ekluje, aby právě on ze zámeckého cimbuří svého přítele p. Šťávy, kterému obligátně fandí v jeho sporu o třináct miliard ze státního rozpočtu, vyhlašoval pro lůzu plošné škrty.

Položte si otázku, proč jinak správná myšlenka zlepšení bilance státního rozpočtu s cílem dosáhnutí kritérií pro přijetí eura z mastných úst pana Kalouska zní tak pobuřujícím způsobem.
03. 04. 2010 | 18:23

fraunmilch napsal(a):

Dporučuji každému přečíst si program TOPu, lze vybrat:
- státní zaměstnanci -10%, tedy policajti, kterých není dost, učitelé, pracovníci finančních úřadů... doplňujte
- zmrazení důchodů na 2-3 roky
- odebrání porodného, máme dost dětí, že
- převedení přídavků na daňové úlevy, děti tedy jen bohatí a nebo pěkně ženské makat, jinak žádná pomoc státu těm s malými dětmi
- žádný přízpěvek na pohřebné, budeme vás milánkové sypat do jámy s vapnem za městem
- privatizujeme státní lesy (asi kníže potřebuje trochu více)
- budeme dál investovat do státních drah (asi pan místopředseda začne dělat na drahách)
- snížíme přízpěvky politickým straná, prokorupční opatření jako hrom, on prostě TOP má své sponzory, starostové vytunelovali SNK a ostatní pěkně zařízneme,
- zlikvidujeme všechny daňové úlevy (ono se u nás odvádí málo a vkrizi úlevy netřeba)
- a je tam hezkých pár zářezů do příjmů měst a obcí, jak starostové potřebují.
A pan místopředseda když to smolil, tak byl asi po návštěvě u Miloše Zemana a becherovkových hodech, protože to napsal rovnou jako vládní program, co se budeme zdržovat, my to rovnou bereme to vládnutí a hezky vás, zvláště nízkopříjmové a zaměstnance, a rodiny s dětmi a penzisty ..., odrbeme. Vláda/Kalousek/Schwarzenberg udělá ...volby už zřeejmě byly.
03. 04. 2010 | 18:50

SuP napsal(a):

Jarpor -
Pozdrav rád opětuji. Váš názor sice tak úplně nesdílím (uvedu proč), ale na našem souznění to myslím mnoho nemění.
Topolánek v TOP - to bylo dílem jednoho z aprílových žertů. Nicméně zatím to pořád ještě vypadá, že strana "recyklátů" dosud nezačala být příliš atraktivní pro lidi typu SSO. Zatím se mi jeví, že do TOP se slétají spíše "dříči" (i když dříč v politice? Ha Ha Ha). Kroky samotné ODS včetně veškerých odstupovacích "doporučení" a tahem proti předsedovi namísto proti dlouhodobě provařeným esům mě nepřesvědčují. Naopak SSO mi připadá příliš vyhraněná a trochu elitářská. Nicméně je dobře, že se objevila.
Předpokládám, že sám Topolánek ví dobře, že volební výsledek ani ODS ani TOP by svým přestupem (v dané situaci značně mimo stanovy) nevylepšil. No ještě si počkám, jestli bude na jejich sletu znovu kandidovat na předsedu, nebo se nechá dovykopnout jen tak.
Ale je to jejich hra, nás k tomu příliš nepotřebují a můj chleba levnější nebude. Takže se zájmem budu sledovat, kdo si z toho všeho co odnese a jak se bude vyvíjet hospodářství. Aby se mohl člověk ještě jednou rozhodnout, jestli se zařídit na dožití, nebo se ještě o něco pokoušet.
03. 04. 2010 | 19:09

LEVAK napsal(a):

TOP 09 je nová pravicová strana už chvíli na politické scéně ale pořád se vedou spory o to, co vlastně znamená její název.
Písmeno T v jejím názvu prý značí Tradici. Na jak velké tradice se ale může u nás odvolávat strana, která počítá s privatizací veřejného sektoru a se zpoplatněním všech možných služeb od zdravotnictví až po školství?
Takové návrhy vyhovují těm nejlépe situovaným, z nichž mnozí se dostali ke svým majetkům doslova přes noc a nemají žádné tradice. Jejich jádro se vylouplo v procesu kupónové privatizace. To by ale znamenalo, že písmeno T v názvu nové strany značí spíše než co jiného docela obyčejnou Taškařici.
Písmeno O prý představuje Odpovědnost. Stranu prezentují lidé, kteří jsou fascinováni jednak americkou hospodářskou politikou, jednak americkou vojenskou silou.
To první přivedlo svět do hluboké hospodářské krize, to druhé se podepsalo lvím dílem právě na americké zadluženosti.
Písmeno O by tak mohlo znamenat obyčejné Ohlupování. Tomu by napovídal také výzkum, který straně ještě před jejím vznikem přisoudil něco mezi třemi až čtyřiceti procenty volebního potenciálu. S naprostou jistotou tak víme, že strana bude buďto velký šlágr, anebo velký propadák.
Písmenko P by mohlo značit Prosperitu. Bohužel se už do toho písmenka nevešla informace, že slibovaná prosperita se nebude týkat všech.
Tvůrci nové strany navrhují v oblasti daní a sociální politiky ta samá opatření, která umožnila za vlády Ronalda Reagana deseti procentům nejbohatších Američanů zbohatnout během několika let o závratných 25 procent, aniž přitom vzrostl průměrný příjem na osobu.
Analytici zaznamenali, že právě prosazení tohoto typu reforem se stalo pro privilegované mnohem jistějším prostředkem dalšího obohacování, než kdyby se angažovali v produktivní ekonomice. Nižší a střední vrstvy se prostě složily na další enormní zbohatnutí vrstev horních. Takovému manévru se ale neříká prosperita, jde o obyčejný Podvod.
Ať již si vyložíme zkratku nové strany jakkoli, s velkou pravděpodobností se jedná o vrchol toho, co jsme zatím z kuchyně našich politiků okusili.
03. 04. 2010 | 20:11

LEVAK napsal(a):

Svého času jsem četl v materiálu nové strany Věci veřejné,že jejich předseda Radek John věnovál straně 50 tisíc Kč a Jiří Paroubek své straně jen 30 tisíc Kč.Proto je Radek John lepší předseda než Jiří Paroubek.A tak sa Vás synku ptám kolik jste věnovál svojéj straně Vy?
03. 04. 2010 | 20:18

Béda napsal(a):

JC,

není důležité o kolik se sekli ti co nebyli ve vládě. Důležité a podstatné je pouze to o kolik se sekla vláda, která projektovala a protlačila státní rozpočet sněmovnou. A pak je důležité to, nakolik odpovídal výsledek plánovaným příjmům a výdajům. Sám Janota přiznal, že jenom vzhledem k úpravě DPH u právnických osob došlo k výpadku rozpočtových příjmů ve výši přes 40 mld. Kč..
03. 04. 2010 | 20:50

Tencokida Hnuj napsal(a):

LEVAK
Synek to má na háku. A Vy (i já ??) jste jen zapšklý, nespokojený nýmand, kterému takto ODPOVĚDNÝ Synek nehodlá ODPOVÍDAT.
Anebo odpoví. Opět propagandou.

Hezký zbytek večera a užijte si svátků.
03. 04. 2010 | 21:04

Vilém napsal(a):

Program TOP09 představuje skutečně krystalicky čistý populismus v nejhorším socanskému duchu. Od programu ČSSD se liší jen tím, že TOP09 si k ubožáckému podlézání a korupci vybrala jiné majetkové skupiny, protože běžní občané už jsou rozparcelovaní mezi jiné strany. Princip je ovšem stejný - milí klienti, zajistíme vám pohodlí, doplatí na to ostatní. Závěrečná otázka pana Gazdíka ohledně pomoci nejchudším má svou paralelu i pro případ (směšně nepravděpodobný, sliby TOP09 jsou věrohodné je to asi stejně jako socanská písnička, že vítězství ČSSD přinese sociální ráj na zemi i uprostřed krize) uskutečnění tohoto programu - kdo pomůže nejchudším, když bude rozpočet vyrovnán na jejich účet? Pan Gazdík má i odpověď - nejchudší se flákají, proto pomoc nepotřebují. To ovšem uměla pokřikovat i lidská hyena Škromach, což naznačuje, kam se pan Gazdík řadí, stejně jako obdobné sentimentální žvanění o maminkách po mateřské. Na skutečně seriózní stranu si budeme muset ještě počkat, TOP09 je obyčejný spolek vyžírků, který může směle soupeřit s nejzprofanovanějšími stranami posledních deseti let.
03. 04. 2010 | 21:07

JC napsal(a):

Béda,
To bych bral, kdyby Paroubek a Sobotka přiznali, že to měli také blbě spočítané a "neprsili" by se jako mistři světa a nenazývali posměšně Kalouska "nejlepším" ministrem financí na zeměkouli.
Pokus si pamatuji tak Paroubek prohlásil, že ČSSD očekává nižší růst než ODS a to cca 5% a Sobotka kritizoval nízce navržený deficit 130 mld. s tím že jim to vychází na 170 mld. Je fakt, že zavedením rovné daně asi došlo k výpadku na příjmu, ale chybou ODS bylo, že pkamžitě nerovedla personální audity ve státní zprávě a očesáním eráru toto nevývážila na straně výdajů.
Kdyby tedy byli u moci socani, k výpadku příjmů by nedošlo, ale zase by to prošustrovali na výdajích za třinácté důchody, šrotovné a pod. Říkám vám jestli by Paroubek se Sobotkou nedopadli hůř tak určitě stejně nebo podobně.
To že za krizi může dle bilboardů Topolánek s Bushem může uspokojit pouze méněchápavé.
03. 04. 2010 | 21:21

Duroy napsal(a):

No, nebudu se tady ani trochu zaobírat nějakým panem Kalouskem, Severou, Parkanovou (pamatujete, jak hlasovali pro soc. balíčky na jaře 2006?)...
Spíše mne pan Gazdik zaujal v OVM, zentokrát ze Zlína, kdy uváděl, že je nutné, aby se nezaměstnaní, co nejdříve zapojili do veřejně prospěšných prací, či veřejné služby a dle tohoto obdrželi podporu v Nezaměstnanosti. chvíli jsem se smál, pak jsem zíral...
Proč? Vzpomínám si na minulý blog pana Gázdika, kdy hovoří o tom, jak jsou veřejně prospěšné práce zátěží pro obce (pravda), že lidé v jeho vesnici jsou nemakačankové, příživníci a lenoši (to nevím, jak se to pozná, že všichni) a že tudíž o nějaká zaměstnávání výše uvedených skupin nemá zájem.
Chce se mi Vážení blejt, na ta slova nezapomeňte, předsedové stran a bohatí ty dluhy prostě nezaplatí...
03. 04. 2010 | 21:23

Nestor napsal(a):

To Veronika:
Jistě máte pravdu v tom, že nových, "neprovařených ksichtů" moc nenajdeme, ale zaráží mne, že by zrovna vaše TOP 09 měla těmi novými tvářemi oplývat. No pokud nemáte na mysli fakt, že strana je nová jako taková. Ale promiňtě, který ksicht v TOP09 není starý, provařený? Vždyť de facto všichni odněkud přišli, tedy z jiné partaje. To jsou ty Vaše nové tváře? Pokud ano, tak
jsem si spletl název Vaší strany, pardon.
03. 04. 2010 | 21:25

fafnir napsal(a):

Levák, Béda,
jenom maličkost.Myslíte,že kdyby odhad ČNB byl o 4% propadu, a podle toho byl udělán rozpočet,že by ta sekera nevznikla?Myslíte si,že kdyby firmy měly daleko vyšší daně,že by se vybralo víc.Ona totiž firma,která nemá zakázky a dostane se do ztráty, neplatí daně žádné,ty se jaxi platí ze zisku.
A když jsme u toho,tak proč socialisté spolu s komunisty,když loni na jaře shodili vládu,za vašeho jásotu,se sami neujali vlády,a Sobotka nepředvedl,jak dobře umí spravovat státní finance.Určitě by všem státním zaměstnancům přidal 13,14,15,a 16 platy,a dúchody by byly 110% průměrného platu.Jistě by Paroubkův kmotr z Panhelénského socialistického hnutí prozradil kudy na to.
A vám osobně,vy doma utrácíte víc než vyděláváte?Předpokládám,že ne.Jestli ano,tak se těšte na exekutora,dřív či později.A jestli jak předpokládám ne,tak proč se tak má chovat stát?
03. 04. 2010 | 21:26

Béda napsal(a):

Nestor,

TOP 09 hodně "ušetřila" na volbách v r. 2006. Nikdo ji nevolil, nezískala žádné poslance a přesto si ve sněmovně založila vlastní poslanecký klub.

No není to zajímavé?
03. 04. 2010 | 21:30

JC napsal(a):

fafnir,
jo.
03. 04. 2010 | 21:32

Béda napsal(a):

fafnir,

Já jsem člověk velice skromný. Spíše by mne zajímalo proč nešetřil šetřivý Mirek ve funkci ministra financí. Proč něco tento šetřílek nedělal, když dostával čtvrtletní hospodářské zprávy. Proč v nejhorším pro neschopnost nerezignoval?

Nakonec otázka: Jestliže firmy neměly zisky, z čeho se zaplatily vybrané daně?
03. 04. 2010 | 21:35

JC napsal(a):

Béda,
Sorry bedo, začínáte připomínat oranžový kafemlejnek.
Bylo vám fanfirem naznačeno, že vládu sestřelili Paroubci, ale jak to "srávně" dělat se jaksi neodhodlali.
03. 04. 2010 | 21:44

Béda napsal(a):

JC,

jenom pro informaci: vládu sestřelili Paroubci, 2 zelené poslankyně (po důvěrném rozhovoru s Mirdou) a 1 (anebo několik?) modrých poslanců.

Jak mohli sestavit vládu Paroubci? Měli snad taky nakoupit přeběhlíky jako Íčko s Topolánkem?

Navíc, myslíte že by velký UKo pověřil Paroubka premiérskou funkcí, když parlament byl zabetonován patem a on je fandou modrého týmu (pověřuje pouze modré kandidáty - viz několikrát po sobě Topolánka)?
03. 04. 2010 | 21:53

fafnir napsal(a):

Bédo
jednoduché,ne úplně všechny byli ve ztrátě.No ,a ty jste se vy rohodli podojit tak,že houfně zdrhají do jiných zemí a tam budou platit daně.Jeho veličenstvo Paroubekrozhodl,že nedostanou státní zakázky.Jsem zvědavý,jak cestovkám,bankám,a spoustě dalším nedá zakázky.Konec konců,nedostanou zakázky,propustí lidi a půjdou jinam.
03. 04. 2010 | 22:05

fafnir napsal(a):

Béda
jesliže někdo shodí vládu a není připraven nést zodpovědnost,nemůže nést zodpovědnost nikdy.A když měl velký předseda dost lidí na shození vlády, tak jakto, že neměl dost hlasů na novou vládu.Umíte se trapně vymlouvat.
03. 04. 2010 | 22:10

JC napsal(a):

Béda,
Jo bedo to klidně mohli a měli tak jako třeba Kotta.
Mohli a měli si koupit i Zubovou a spol.
Mohli a měli s dovolit cokoli jen ne se skovat za máminu sukni.
Srabíci.
03. 04. 2010 | 22:12

Béda napsal(a):

fafnir,

jak Paroubek mohl rozohdnout komu přidělí státní zakázky, když není ve vládě a jeto pouhý poslanec? Odkdy přidělují státní zakázky řadoví poslanci?

Krom toho, čistě pro vaši infirmaci, tento blog není o Paroubkovi (i když je to vaše velice oblíbené téma) ale o Kalouskovi a TOPce pánů Bakaly a Schwarzenberga. Potažmo o suitě starostů v čele se senátorem Štětinou, která je doprovází.
03. 04. 2010 | 22:13

JC napsal(a):

Béda,
No sám vidíte co je to za trubku.
On je pouhý poslanec a už vyhrožuje, že těm co odejdou nedá státní zakázku.
A to vůbec nemluvím o tom, že by porušoval zákon....amatér.
03. 04. 2010 | 22:22

Asenad napsal(a):

Zase další blábolista. Proboha co je to za blázna? Na světe neexistuje stát, který splatil své dluhy. Mohl je tak akorat splácet, ale ne splatit. Jinak ČR patří mezi 8 států na světě co hrozí bankrot. 13 důchod náš do zádných potíží nepřivede, protože se jedná o jednorázový výdaj(7miliard) a ten je pokryt.
03. 04. 2010 | 22:33

fafnir napsal(a):

Béda
překvapujete mě.Vy nesledujete projevy vlastního předsedy.Ale to byste měl,jinak vaše snaha přijde vniveč,a budete exkomunikován.
A jak jste přišel na to,že Paroubek je mé oblíbené thema.Píši velice zřídka.Jinak s TOP 09,Kalouskem a Schwarzenberkem problém nemám.Samozřejmě že je volit budu,jako klasickou pravicovou křesťanskou konzervativní stranu,která tu doposud chyběla.
03. 04. 2010 | 22:34

Asenad-oprava napsal(a):

Zase další blábolista. Proboha co je to za blázna? Na světe neexistuje stát, který splatil své dluhy. Mohl je tak akorat splácet, ale ne splatit. Jinak ČR patří mezi 8 států na světě co nejméně hrozí bankrot. 13 důchod náš do zádných potíží nepřivede, protože se jedná o jednorázový výdaj(7miliard) a ten je pokryt.
03. 04. 2010 | 22:35

fafnir napsal(a):

Asenad
k vašemu překvapení existují země,které mají nulový státní dluh.Třeba Lichtenstein,Lucembursko,Norsko a další.Jo, a úroky ze státního dluhu našeho státu činí ročně cca 70 miliard,a budou se zvyšovat.Ale víc jak do prvního pastelkovného,nebo 30 Kč nedohlédnete.
03. 04. 2010 | 22:50

fafnir napsal(a):

Asenad
vaše úvaha připomíná člověka,který vypadl ve 20 patře z okna,a jak tak letí,tak ve 2, patře slyšeli,jak říká: "zatím je to dobré".Soudím že letíme teprve kolem 8,patra, a tak říkáte - excelentní.
03. 04. 2010 | 22:58

Tupelo napsal(a):

@JC: no, kdyz jste to pripomel, chtel jsem se zeptat uz minule:

1. jaky zakon by konkretne porusoval?
2. ten zakon se neda pristi PS zmenit?

@fafnir: jake zeme srovnatelne s CR (tj. bez silneho bankovniho sektoru (L+L) a velkeho nerostneho bohatstvi (Norsko)), nejlepe ktere take prochazely transformaci komunismus->kapitalismus jsou bez dluhu?
03. 04. 2010 | 23:04

JC napsal(a):

Tupelo,
No minule to popsal max.
Protože se jedná o "EU normu" partnerům z EU by asi nebylo po chuti kdyby jejich firmy byly ze soutěže vyšoupnuty jenom proto, že se to momentálně zdá Paroubkovi jako dobrý nápad.
Čili hrozí arbitráže a zákon se zmněnit prostě nemůže.
03. 04. 2010 | 23:15

Tupelo napsal(a):

@fafnir: jeste k Vasemu prikladu, podle tohoto clanku (vrele doporucuji, analyzuje manipulace ekonomickych expertu ODS): http://bradik.blog.denik.cz... strasi ceska pravice (tady ODS, ale slova Kalouska jsou znama, v podobnem duchu) zbytecne (no, zbytecne ne, chce vyhrat volby) ceskou verejnost; podobne jako by predvidala stejne nasledky pro cloveka co vypadl z druheho patra jako pro nestastnika leticiho z patrra dvacateho.

@JC: takze nyni muze jakoukoliv statni zakazku ziskat firma z Litvy, Rumunska, Kypru nebo htreba Slovenska? Mate predstavu kolik takovych firem uz bylo? Moc se mi to ale nezda, mely by treba nemecke firmy jeden jediny duvod neodchazet treba do Kypr? A pak by bylo zajimave vedet, strukturu kam ceske firmy odchazeji, jestli do danovych raju uvnitr EU (treba Kypr) a kolik mimo EU (Bahamy). Minimalne by tim byla postizena aspon cast firem (tech co tvori zisky zde, ale dane 'plati' nekde uprostred Atlantiku)
03. 04. 2010 | 23:37

JC napsal(a):

Tupelo,
Je pozdě, necháme to na zítra.
dobrou.
03. 04. 2010 | 23:58

97 napsal(a):

MMF ještě jednou. Hrozí snad ČR, že by ji nikdo nechtěl půjčit? Ale kdeže. Vždyť ČR má v porovnání s jinými zeměmi poměrně malý dluh, ač jeho výše se může zdát velká a jistě nemá moc smyslu ho bezdůvodně zvyšovat. Ale pokud by mělo dojít na MMF, tak ten už dávno mít peníze nebude, neboť si odtam dávno popůjčují jiní.

Vláda ČR prostě nemá problém se získáváním úvěrů, většina úvěrů je od lidí z ČR a TOP jenom straší a de facto lže.

Korupce a neschopnost státní správy stojí daleko více než nějaký 13. důchod a podobné blbůstky. Jenže v tom nám TOP nepomůže, neboť to mohl udělat dávno a nehnul prstem (ba naopak, bohužel)
04. 04. 2010 | 01:46

97 napsal(a):

76 zemí, na které "vlítne MMF" dříve než do ČR. Ale topáci pojedou svojí mantru stejně dál, já vím, to je marné.

https://www.cia.gov/library...
04. 04. 2010 | 01:56

Béda napsal(a):

fafnir,

jak jste došel k tomu, že je papaláš Paroubek mým předsedou?

TOP je pro vás klasická pravicová konzervativní křesťanská strana? Co mají přeběhlíci z KDU v čele s rozmařilým "šetřílkem" Kalouskem, který chtěl vládnout za tiché podpory komunistů a nyní hájí zájmy diskrétních elit (miliardářů) proti středně příjmovým, chudým a potřebným společného s křesťanstvím, potažmo s křesťanskou láskou?

To si snad děláte srandu?
04. 04. 2010 | 04:44

tomas napsal(a):

to 97, ten seznam je zajimavy, napriklad na sestem miste se nachazi Singapur a pokud se autor blogu ptal po politicich, kteri odpovedne spravuji stat, tak by se mohl podivat tam, jenomze singapurskym politikum ti nasi nesahaji ani ke kotnikum
04. 04. 2010 | 07:19

irinek napsal(a):

Páně Gazdíkova věta: "...žádný z kolegů předsedů (partají)nefinancuje svou běžnou spotřebu spotřebitelskými úvěry..." mne opravdu rozesmála. Tak mladý starosta a tak daleko žije od běžné reality.
04. 04. 2010 | 08:09

Targus napsal(a):

To petrgazdík:

Vážený, Vaše poukazování na růst státního dluhu by možná lidé brali vážně, kdyby vedení TOP 09 nebylo podobné voskovému poanoptiku madam Thusaud s maličkým rozdílem, že toto vedení složené z politických recyklátů je zatraceně živé a zatraceně škodlivé.
Přiznávám se dobrovolně,m že jsem mírně zaujatý proti lidem, kteří celý svůj poměrně krátký život pouze "pedagogovali", to jest poučovali druhé, jak mají věci kolem vypadat, aniž by byli schopni sami něco dokázat, či se alespoň uživit v jiném oboru. Má-li někdo lehce pokřivené vidění světa, pak jsou to právě takoví. Z cca třiceti kousků, které znám, by jeden těžko vybíral někoho s alespoň trochu střízlivými názory.
Pokud jste tedy nezapomněl o čem je matematika a jestli zvládáte čísla o devíti a více cifrách, zkuste se poučit, kdo ty dluhy nasekal, a dokonce i zauvažovat, proč by to měli splácet ti nejchudší.

Ale abych nebyl na Vás taková sv*ně, jestliže se mi celé vedení TOP 09 i s probuzeným knížetem zaváže, že prosadí za každou cenu snížení poslaneckých, jakož i vládních platů na polovinu - samozřejmě včetně tzv. náhrad - máte můj hlas, kterým takto podpořím úsporný balíček na záchranu státního rozpočtu.
04. 04. 2010 | 12:39

LEVAK napsal(a):

Petr Gazdík byl ještě v roce 2008 když nám radil v kauze oddělení se ode Zlína.Od té doby se začal postupně měnit.Důvod je jednoduchý,přičuchl si k moci a to je horší droga než nějaký heroin,morfin,LSD,lysohlávky či marjánka dohromady!Vemte si vážení např. co zústál za majetek po Hitlerovi či Stalinovi?Zejména po Stalinovi nula nula prd!Proč to?Protože jim šlo o moc o možnost být pro lidi Bohem,rozhodovat o jejich bytí či nebytí.Naráz neznámy čičmunda ze Suchéj Loze je v celostátních sdělovacích prostředcích.Komunikuje s primátorem,s exministry a dálšími významnými osobnostmi.Je na plakátech a bilboardech.Má 36 roků a vidí svoje šance!Už ho zřejmě nezajímají prostí občané.Spojuje se se stranou,která počítá s privatizací veřejného sektoru a se zpoplatněním všech možných služeb od zdravotnictví až po školství? Nezajímá ho,že stranu prezentují lidé, kteří jsou fascinováni jednak americkou hospodářskou politikou, jednak americkou vojenskou silou.On prostě viděl rozjíždějící se vlak k moci a hned do něj naskočil.
Napsal-"Odpovědný přístup k osobním financím aplikujme na úrovni státu a neohrozí nás ani krize." Malý přiklad odpovědného přístupu jeho soukmenovce Kalouska.
BYT ZA PODÍL VE ZKRACHOVANÉ FIRMĚ

Dva týdny po rozpoutání Grossovy aféry rozeslal jeden novinář médiím kopii směnky, kterým platila manželka Miroslava Kalouska za byt. Směnku na 6,5 milionu Kč vystavil její bratr a ona tím zaplatila byt, který manželé Kalouskovi už léta obývali, za činži přesně odpovídající maximu poslaneckých náhrad. Pozoruhodné bylo i vysvětlení, proč Kalouskův švagr luxusní byt se dvěma koupelnami a několika ložnicemi koupil - prý aby jeho patnáctiletý syn měl kde bydlet v případě studií v Praze. Studia se nekonala, a tak se opuštěného bytu ujali manželé Kalouskovi.
Směnka, kterou paní Kalousková za byt „zaplatila“, byla údajným vyrovnáním za podíl otce Kalouskové z podnikání a výnosů jeho spolupráce ve firmách Kanako Příbram a IDOS Praha.

Pokud jí otec ve vypořádání majetku přiřkl 6,5 milionu, znamenalo by to, že pro jejího bratra vydělal celkem 13 milionů. Kalousková to vysvětlila lehce: „To já komentovat nebudu, protože si myslím, že to není vaše starost.“ IDOS byl v té době v konkurzu - tedy v neřešitelných dluzích a konkurzní správce popřel, že by kdy otec paní Kalouskové v IDOSu pracoval. Pan Kalousek prohlásil, že to není jeho problém, protože jde o majetek jeho ženy. Zapomněl na fakt, že švagrův IDOS panu Kalouskovi sponzoroval volební kampaně. Nejen jemu, ale i městským zastupitelům z KDU-ČSL v Příbrami. Město Příbram zase takřka monopolně udělovalo zakázky IDOSu.

Rozběhlé policejní šetření korupce a předání sdělení obvinění Kalouskovu švagrovi přerušila jeho dodnes uspokojivě nevysvětlená vražda a sebevražda jeho společníka. Shrnuto: Kalouskovi získali byt v hodnotě více než 6,5 milionu výměnou za směnku, kterou paní Kalousková dostala za velmi prapodivný a zřejmě fakticky neexistující podíl ve zkrachovalé firmě. Po panu Kalouskovi nikdo rezignaci nechtěl. Premiér Gross nechtěl vyhrotit situaci, protože stále doufal ve smír, a opoziční lídr Topolánek nechtěl podrazit nově se rodícího spojence. A média? Sama byla asi slabá a s výjimkou reportérky Hospodářských novin Sabiny Slonkové nejevil o kauzu nikdo větší zájem.
Pozoruhodná je tu i role deníku Dnes, který jako první rozpoutal kampaň proti Grossovi. Když nejmenovaný sportovní novinář ve stejný den rozeslal kopie směnky s komentářem všem médiím, byl deník Dnes jediný, který materiál neotiskl. Reportér Jaroslav Kmenta (ten, co „odhalil“ Grosse) pouze vyzvídal, odkud materiál je. Jeho původ novinář neznal, ale slíbil, že se zeptá informátora. V prvním rozhovoru s Kmentou spekuloval, že dokument může být od kohokoliv - od Svobodovy frakce KDU-ČSL, od části ODS anebo i od Grossových lidí. Novinářův zdroj ale Grossovu spoluúčast popřel. Další den, když Kmenta viděl, že kauza je nenávratně venku, napsal, že zdrojem jsou podle mínění onoho novináře Grossovi lidé. Kauza vyšuměla do ztracena. Jako by jasná fakta mohla diskvalifikovat zdroj.
PS:jestliže se na kde koho vytahuje VUML a to bylo více než před 20-ti léty tak tento případ Kalouskova bytu je daleko mladší!
04. 04. 2010 | 18:23

fraunmilch napsal(a):

Pan Gazdik byl sám 6 let v KDU, odkud sběhl, jakmile dostal nabídku přestupu ke Starostům, kteří vyssáli peníze z SNK ED. Teď se honem přihlásili k TOP, kde cítí větší peníze a větší možnosti za knížecím starcem a praktikem v zadlužování Kalouskem. Pan Gazdík za sebou možná nemá tak pestrou karieru jako Kalousek, ale začíná slibně a ambice mu rozhodně nechybí. Přilepí se na kohokoli, kdo ho vytáhne k moci.
04. 04. 2010 | 18:58

petrgazdik napsal(a):

Zdravím všechny, v diskuzi je tady mnoho lží a pomluv, ale pro toho posledního - kromě Starostů jsem nikdy v ŽÁDNÉ straně nebyl!!!! Tím méně v KDU. A Starostové nikoho nevysáli, to je totální nesmysl, ale kdo chce psa bít..... i nesmysly se dá bít:)
04. 04. 2010 | 20:34

Tencokida Hnuj napsal(a):

Petr Gazdík
V diskuzi je zejména hodně dotazů, na které by měl ODPOVĚDNÝ politik ODPOVĚDĚT.

Nebo co to tam máte v tom titulku blogu za implikace.
04. 04. 2010 | 20:46

LEVAK napsal(a):

Ad petrgazdík:naši staříček pravívali "vrana k vraně sedá,rovný rovného si hledá" a tak jste si našel "padákového myslivca"!
04. 04. 2010 | 22:40

LEVAK napsal(a):

Ad petrgazdík :Romain Rolland ve svém díle: "Dobrý člověk ještě žije" napsál
„Čím více bláznů,tím větší švanda;čím větší švanda,tím více člověk zmoudří.“Taky tm je npsáno :
„Je-li řád neřádem,je jisté nutné,aby neřád zjednal řád a zachránil zákon!“No a z toho důvodu někteří z nás chtějí by jste nám těch "mnoho lží a pomluv" vysvětlil.
PS: Ostatně i v zemi Velkého bratra se říká "Není kouře bez ohně!"
04. 04. 2010 | 23:10

LEVAK napsal(a):

Jo a jaké bylo pivo?Jaké sa na Suchéj Lozi čepuje?Jarošovské?
04. 04. 2010 | 23:12

veronika vendlova napsal(a):

Fraumilch: dopustil/a jste se pomluvy a řady nepřesností. Net to bohužel snese, ale jinak je to na trestní oznámení.
04. 04. 2010 | 23:41

veronika vendlova napsal(a):

Nestore, opravdu se mýlíte, koukněte se na kandidátky a se současnými preferencemi si spočtěte volební model - pak jen kokněte podle kraje na lídry, dvojky a trojky. Ale to je asi moc práce, žejo? Chápu...
04. 04. 2010 | 23:44

LEVAK napsal(a):

Ad veronika vendlova:kde je nějaká oslavná óda na knížete Trautenberka nebo "padákového myslivca"?Taky tu chybí "špéčky" z Vašeho volebního programu,který nebudete plnit,protože tolik voličů nezískáte a budete jen příprtek pro šmoulíky!
04. 04. 2010 | 23:53

veronika vendlova napsal(a):

Leváku, platí pro Vás to samé, co pro Fraumilch - v reálném životě je to, co jste napsal na žalobu. Jinak se Vám bránit ani nelze. Ale tady na blogu je to pro nás dva "od
Starostů" prohraný souboj. Tak Vám přeju, ať si to tady užíváte, zřejmě totiž není nic lepšího, co by Vás mohlo uspokojovat, život je někdy krutý, já vím...

A že si na Vás dovoluju? Za to, co tady dlouhou dobu předvádíte je jasné, že jste těžký kalibr...přesto pokud jsem se Vás dotkla, promiňte mi to, třeba jste jen nešťastný a v jádru hodný člověk, který by neublížil ani kuřeti. Já opravdu nevím...
04. 04. 2010 | 23:56

veronika vendlova napsal(a):

Levaku, doma se těm Vašim fórům možná smějou, ale tady je to čím dál ohranější a trapná písnička...
04. 04. 2010 | 23:58

ld napsal(a):

VV,

být zde stát s vymahatelností práva jak je v civilizovaném světě pravidlem, měli byste Kalouska dávno v teplácích. A ještě by ho nějaký roček v nich čekal!
05. 04. 2010 | 00:04

tomas napsal(a):

to vendlova, snad mne nebudete zalovat, kdyz se vas zeptam ... pan kalousek se udajne jiz nekolikrat soudil v pripadech, ktere tady popisoval levak, nekolik soudu pry vyhral a domohl se odskodneni. muzete mi napsat, ktere soudy vyhral, kdo byl tim prohravajicim a kolik musel zaplatit. mozna nejsem jen informovany, ale ja jsem o techto soudech slysel pouze z ust pane kalouska. pokud takove rozsudky existuji, tak by se samozrejem vsichni meli zdrzet komentaru podobne tem, ktere zde zaznivaji
05. 04. 2010 | 04:29

Béda napsal(a):

VV,

Již odvedla TOP mateřské KDU prostředky, které dostává od státu na poslance, kteří se do parlamentu dostali na kandidátce KDU?

Mohla byste nám objasnit jak se do parlamentu dostali M.Kalousek, V.Parkanová, Severa a koho tam nyní reprezentují? Kde kandidovala do parlamentu v r. 2006 nějaká TOP?
05. 04. 2010 | 06:59

Béda napsal(a):

Petr Gazdík,

tady něco o tom, jak poslanci nežijí na dluh:
Kdo z poslanců zbohatl a kdo má nejvíc dluhů?
http://aktualne.centrum.cz/...
05. 04. 2010 | 07:39

Petr Gazdík napsal(a):

Dobré velikonoční ráno,

Béda:
TOP 09 žádné prostředky za mandát poslanců rozhodně nedostává. Máte mylné informace. Tady se ale rádo věří každé lži a polopravdě, pomluvě či osočení. Svět je krásnej, svět je zlej:))
Tak dobrou pomlázku!
05. 04. 2010 | 08:24

patriot napsal(a):

Výsledky Testu Občanské Pitomosti se brzy dozvíme.

Bude někdo opět volit politické příšery typu Kalouska, Parkanky nebo Severy?

Je blbost voličů skutečně nekonečná?
05. 04. 2010 | 08:57

Roman966 napsal(a):

To veronikavendlová :
Jak jsem si tak pročítal vaše reakce, budete se do spolku TOP09 znamenitě hodit. Možná než něco plácnete, raději se předtím zamyslete. Jestli to tedy není moc práce. To, co tady píší Levák a spol. o Kalouskovi a spol. je možné vygůglovat během deseti minut. Neumím si představit , jak by jste tu žalobu postavila. Jestli takhle plácáte i s předvolebními sliby, tak potěš pánbůh vaše voliče. Mně i když ateistovi nezbývá než se modlit, abyste volby projeli s plnou parádou. To, co se vám tady v diskusi snaží většina diskutujících říct, není smutek z vlastního života ale dobrá paměť. A pokud se někdo spojuje s lumpama, pro mě bude taky lump. Přesvědčovat o opaku může jak chce. Ověřit jinak vaše morální kvality totiž nelze. A to nemluvím o vašem volebním "programu". Nic tak asociálního jsem ještě neviděl. A tady je odkaz, kam všude bude muset MMF podle vás „vlítnout“ před Českou republikou : https://www.cia.gov/library... Mám pocit, že se MMF ulítá.
05. 04. 2010 | 09:43

Béda napsal(a):

Petr Gazdík,

kdo tedy ty prostředky za poslance - přeběhlíky z řad KDU vlastně dostává? Pokud vím, KDU je zadlužena.

Od čeho odvozují poslanci TOP09 v parlamentu svůj mandát? S jakým programem do parlamentu kandidovali? Kdo jim platil kampaň?
05. 04. 2010 | 11:13

Koudelka napsal(a):

Já se musím už smát...tady ale i jinde někomu hodně ujíždí nervičky, že?? Budou se podávat žaloby :-)))

Ale ono to vlastně až tak k smíchu není. Už jsem to psal kdysi pod jeden blog té paní ..máloco znajíce ze života politického, světa handicapu, světa reálného apod ale ovládající um vození se po hřebenech módních vln se dereme vpřed....kecama..
Docela mne mrazí z toho, co se prokousává do popředí..jednoduchost, neobjektivita, neschopnost diskuze...ale vědomí jediné pravdy, planoucí zrak a vědomí neomylnosti vedoucích pracovníků tyto nedostatky nahradí. Nevím pořád proč ale velmi silně to ve mne asociuje ducha neomylnosti padesátých let...my máme tu jedinou správnou pravdu a ostatní umlčíme...i za cenu soudních procesů...
A tak by se jednou mohlo objevit v dějinách České republiky např. i toto...(jména si doplňte sami)..http://www.youtube.com/watc... a protože to s námi Topáci a starostové myslí jak jinak než dobře, budou se skládat třeba i oslavné písně Díky vám chlapíci stateční http://www.youtube.com/watc... (ach, jsem genderově nevyvážený)...neb ti co nesouhlasí jsou přeci třídní nepřátelé, že?
A tak uvidíme jak si povedou naši "budovatelé" po volbách..třeba se pak bude tančit všude :)))http://www.youtube.com/watc...

Ale i tak si myslím(vystavujíc se trestnímu stíhání), že http://www.youtube.com/watc...

čágobélo šílenci
05. 04. 2010 | 11:55

fraunmilch napsal(a):

vendlova
děkuji za upozornění, to se tedy bude muset najít příležitost provětrat více fakt o zmíněných skutečnostech, když vyhrožujete trestním oznámením bude to pro vás asi dost citlivé, to věru chápu, opravdu a skutečně to pro vás bolestivé je.
05. 04. 2010 | 11:55

Tencokida Hnuj napsal(a):

fraunmilch, LEVAK
Veronika vendlova je krycí jméno styčného důstojníka BIS Jozifa Mlezivého, který má za úkol monitorovat blogy na aktualne.cz.
Zejména pořizování záznamů o oponentech uskupení TOP 09 a Starostové (či jak se ten spolek lidí, užívající službu Autostop09 na své cestě ke korýtkům jmenuje) patří k zásadním prémiovým ukazatelům. Proto ta aktivita zde, proto ty provokace.

Jozif má totiž základní plat pouhých 9.100,- brutto. Ovšem díky cesťákům (ač nikde necestuje), dietám (ač dělá doma a u monitoru většinou přežvykuje suchou housku namáčenou v kafi) a prémiím si přijde na docela slušné peníze.

Jozif je však poměrně mlád. Prošel tak pouze přijímačem StB (v roce 1989 mu bylo 21 let) a byl takto školen a zasvěcován do tajů povolání denuncianta "amatéry" z okolí Rumlovy suity - tedy převážně štamgasty hospody U Tygra. Proto někdy (zejména ve večerní době) začne říkat věci, kterých posléze lituje, neb díky své žvanivosti takto přichází o klienty a tím i o peníze.

Buďte tedy schovívaví. Jozif totiž nemá nic společného ani s padáky, ani s dluhy kabalisty státních financí vůči KDU-ČSL, natožpak s tunelováním poslanců KDU-ČSL během jejich právoplatného mandátů, který jim svěřili voliči KDU-ČSL
Je to pouze naivní, ve svém srdci dobrý a ušlechtilý muž středního věku, který se bojí o své nejisté živobytí.

Proto to vyhrožování trestním oznámením. Ale ihned v dalších větách si Vás přece udobřuje, cožpak jste slepí?!!?
05. 04. 2010 | 13:57

buldatra napsal(a):

Každopádně, obhajovat myšlenky a činy výtečníků kalibru Kalouska a knížete, to je řádná fuška, to vám teda povím.

I Sisyfa by to donutilo k pláči a že to byl jó trpělivý pracant…
A dělat těm dvěma ještě navíc křoví, to chce opravdu, ale opravdu silnoua speciální náturu.
Podobnou náturu měl, zdá se, dnes již bohužel vyhubený tvor, Didius Ineptus -viz:
http://all-animals.blog.cz/...

Onen nebohý tvor byl do posledního kusu sežrán a to díky své pověstné důvěřivosti (ač neprávem byl považován za blba)..
05. 04. 2010 | 16:20

LEVAK napsal(a):

Ad buldatra: pták dronte mauricijský,latinsky latinsky didus ineptus,česky blboun nejapný!
05. 04. 2010 | 17:50

Veronika Vendlov napsal(a):

fraunmilch: nene, to není o citlivosti či bolestivosti pro nás, za podobný výrok už soud probíhá a Věci Veřejné věru vtipně vysvětlují, proč po celé ČR vypustili pomluvu. Jejich vysvětlení jsou neuvěřitelná a nás nenapadá nic jiného, než si VV nazvat KV - ne věci veřejné,
ale kecy veřejné. Jasně, jde jen o jednu pomluvu, mohlo by to být horší a jedna vlaštovka jaro nedělá, třeba si fakt mysleli, že se to stalo, jak píšete výše Vy, ale opak je pravdou.

Jen je v téhle zemi strašně těžké podobné pomluvy vyvracet.

Jinak Vám nevyhrožuji, nevím kdo jste, ačkoliv zjistit by se to na základě trestního oznámení pravděpodobně dalo... bylo by fajn, kdybyste vážil slova a to, co uvádíte, si ověřil.
05. 04. 2010 | 22:03

Veronika Vendlov napsal(a):

Roman966: nevíte o čem je řeč a žaloba je podána, soud probíhá, ne na fraumilch, to jistě ne, ale za podobné výroky. Takže netřeba vymýšlet vymyšlené.

Tady v diskusi se neobjevuje nic nového, jsou to stále stejní diskutéři, ohraná písnička. V téhle zemi to funguje jinak, než bych si přála. Už jsem si na tu realitu zvykla a jsem ráda za to, co se děje. Kalousek je lump? Vygoogloval jste si to? ok, googlujte dál.

Za to, v jaké jsme situaci si můžeme sami, Vy si to jen, na rozdíl ode mne, nechcete přiznat.
05. 04. 2010 | 22:09

Veronika Vendlov napsal(a):

Koudelko klid, na názor máme právo oba. Vy jen kopete z anonymní strany a opovrhujete lidmi, které ani neznáte. Mě to nepřekvapuje, ani nezraňuje,jsem na to zvyklá.

Je totiž jedno, zda se člověk snaží zachránit kus zničené přírody, žáby v rybníku, nebo pomoci ostatním. Vždycky si v ČR vyslouží skrytý vděk, jen tak mimochodem, a hlasitý nevděk a výsměch.

Mě je to fakt jedno, mám před svým prahem zameteno, ale děsí mě,kolik lidí to říci nemůže.

Nervy? Naopak, zocelení, k tomu člověk dospejě, já po šesti letech, ale ne vždycky to zvládně s přehledem. M. Kalusek má hroší kůži a já se mu nedivím, jinak se tu přežít nedá.

Přestaňte současnost přirovnávat k padesátým letům....je to hanebné.
05. 04. 2010 | 22:14

Veronika Vendlov napsal(a):

Hnoji, kdybych se bála o své živobytí tak držím pusu a krok. Ti kdo mě znají, tak vědí, že tedy přesně tohle mi nejde.

Trestní oznámení jsem připomněla pouze proto, že už padlo, doběhl soud a vše bude pokračovat.

Ono totiž něco anonymně plácnout je snadné, ale i tak jde o výrok, za kterým stojí člověk a tak je to třeba brát.

Neudobřuji si hulváty, nikdy jsem to nedělala a dělat nebudu. Vím, že se bavíte dobře a o tom to je. Nemíním se brát smrtelně vážně, to bych sama se sebou nevydržela. Stačí, že se berete vážně Vy všichni :-D

Jojo, nandali jste mi to a to je dobře. Vo to tak ňák de....

Vona se ta ženská zhroutí, bude plakat a přestane se blbě a nejapně míchat do diskusí, kde nemá co dělat a s pláčem poběží za Gazdíkem a Kalouskem... :-D. A tak se ztrapní, vyrazej s ní dveře. Řeknou: "kfyž seš tak blbá, tak pod blogy nelez". A vona bude brečet a brečet, až se nad ní kámen ustrne...ale kde je ten USA "hepáč"?!

Jojo pánové, my ženy jsme opravdu zranitelná stvoření....je dobře, že si to o nás v zásadě myslíte!
05. 04. 2010 | 22:24

Vilém napsal(a):

Veronika Vendlová
Je to můj názor, ne nedotknutelná pravda, ale Gazdík je prachsprostý kariérista, který na špatném fungování naší společnosti může leda leccos ještě zhoršit. Vy sama jste to z neziskové pracovnice dotáhla na pijavici napojenou na stát a spolčenou se sprostými asociály, socany pro naše multimilionáře. Jestli se přesto cítíte oprávněna stanovovat pro naši zemi morální standardy, je to doklad obdivuhodného nedostatku sebereflexe, skoro jako u svazáků z 50. let. Klidně si tady vřeštěte, jak Vám všichni křivdí, ale podle mě jsou to spíš lichotky, vezmeme-li v úvahu obludné plány TOP09.
05. 04. 2010 | 22:32

Tencokida Hnuj napsal(a):

vv
Berte můj příspěvek pouze jako rozhořčení nad tím, že zde někdo voličům a daňovým poplatníkům, byť nepřímo, vyhrožuje kvůli jejich názorů trestním oznámením.
Zatím jsem se s tím na aktualne.cz nesetkal a to prosím se v diskuzí pod zprávami vyhrožuje věšením , zavíráním do lágrů, nadávkami se to tam jen hemží.

Tak si osušte slzičky a zkuste se na bezmocí frustrované komentátory blogu podívat jako na lidi, kteří si zchladí svou žáhu i na Vás.

A to s tím strachem o živobytí ?? Pouze součást mystifikace, nic jiného. A už vůbec nic osobního.

P.S. Pokud mě hodláte zažalovat, dejte ale vědět dopředu. Léčím se na hypertenzi a mám již také svůj věk. A "nečekanou návštěvu" jsem naposledy měl tak před 30 lety.

Hezký zbytek večera.
05. 04. 2010 | 22:44

frauenmilch napsal(a):

VV
pokud argumentujete hroší kůží pana Kalouska a říkáte, že se mu nedívíte, vybrala jste si sama, není co dodat, od zašmelených Migů, přes padáky na kterých zřejmě umírali výsadkáři, přes 270 miliard !!! sekyru v rozpočtu až po neuvěřitelný ekotendr a tunel ve výši 70 mld. To chce opravdu hroší kůži a pokud bude soud vyjasňovat jak si směnkami zajišťovali Starostové peníze SNK ED jen dobře, vás se to týká více než morálně. Respektuji vás jako osobnost, nejen ženu, ale převzala jste odpovědnost za morálnost Starostů a jejich konkrétních představitelů, Gazdík, vy, Polčák, až po skutky Kalouska, Parkanové anebudeme se bavit proč navrhujete privatizaci lesů a obhajujete liberalizaci hazardu v obcích, o které se program TOP, světe div se a Starostové také, nezmiňuje. Je to vaše volba.
05. 04. 2010 | 23:37

Béda napsal(a):

VV,

až spojí po volbách své síly TOP09 s ODS, konkrétně p. Kalousek, p. Bakala (OKD), p. Schwarzenberg, p. Parkanová, p. Severa s p. Langerem, Bémem, Bendou ml., Bendlem, Gandalovičem, Řebíčkem a spol. a doprivatizují zbytek doposud státních fondů, pak teprv začne ráj pro neziskovky.
06. 04. 2010 | 07:35

Béda napsal(a):

VV,

Dovětek: Práce pro ně bude zajisté přibývat.
06. 04. 2010 | 07:49

Roman966 napsal(a):

Veronikavendlova :
Je vidět, že jsem se namáhal zbytečně. Je čas věnovat se něčemu smysluplnějšímu než diskusí s vámi. Nepochopila jste nic, pořád jenom hrajete roli té ukřivděné, co to s námi všemi myslí tak dobře a jenom naše zabedněnost nám brání pochopit vaše skvělé myšlenky. Není vám ani trochu divné, že s vámi nesouhlasí 99 % diskutujících ? Anebo na to máte vysvětlení ? A vaše plácání o žalobách jsou k smíchu. Nebo vlastně možná k pláči.
06. 04. 2010 | 12:08

Veronika Vendlov napsal(a):

Vy hste se všichni asi zbláznili. Vaše názory Vám neberu, to jste si asi nestihli všimnout. Opravdu mě moc mrzí, že nemám víc času na to, trávit jej pod blogem, jenže bojujeme s pomíjivostí.

Viléme: ok, vy to tak vidíte, možná máte takovou osobní zlušenost, ale pokud ne, pouze podléháte médiím. Proto se v naší zemi tak strašně těžce prosazují nové tváře, přesně proto, že velká většina lidí uvažuje podobně, jako Vy. Nevím, proč bystě o mě měl psát, že sjem pijavicí napojenou na stát, víte asi víc, než já, víte tedy asi také, kdo mě platí. Vy vřeštíte jeko vřešťan a podsouváte to mě. Jsem klidá, protože si věříma vím, že se uživím v jakékoliv době. Jen tak se dá v politice fungovat - věřit si a vědět, že zítra a nebo už za 5 minut,může být všechno jinak. Nic není jisté a když se v té nejistotě naučíte fungovat, nevřeštíte tady pod blogy. A Vy se prostě jen uklidněte, na kuří očko Vám nešlapu já, ale Vy sám sobě...
Tencokida Hnuj: jasně, já to tak beru. Vy zase ale mějte na paměti, že ani v anonymní diskusi nemůže každý plácat, co se mu zlíbí. To je všechno. A nenapsala bych to, kdyby právě v této věci - pomluvě s vytunelováním SNK, nedávno neskončil jeden soud, který bude mít ale zcale jistě pokračování. Takže se nečertěte, čertit se má ten, kdo je neprávem napadán a pomlouván, ne? A smiřte se s tím, že jsem tady na blozích první. Hotovo. A fakt buďte v klidu, já nemám co sušit, když už v životě brečím, tak rozhodně ne kvůli nějakým přiblblým komentářům pod blogy.

K tomu živobytí: ok, já to tak i beru.

A s tím zažalováním: To fakt nebylo na Vás, já vydržím hodně. Bylo to Fraumilch, takže buďte v klidu, žaloby fakt nejsou můj styl a měnit to nemíním, zatím jsem vždy byla schopná vše vyřešit normálně, lidsky....

Jenže tohle je jiný prostor a proto jsem se také ohradila.
pěkný den.

Fraumilch: Uvědomte si, že kdybych byla tak radikální jako Vy, pak vlastěn nemohu spolupracovat s nikým, protože každý by mi mohl více či méně vadit. A to není cesta, která mám smysl. Pokud bude soud vyjasňovat směnky, pak to 1) není o mě a za 2) morálně čistí zůstaneme. Ale nechme to případně na soudech. Všechno to, co zde uvádíte, sahá do hlubší minulosti a asi byste se divil...je však jasné, že máte kusé informace. A k odpovědnosti: ta začíná u mě samé. Převzala jsem odpovědnost zejména za sebe a své činy. Soudit mě budou jiní a byť se to velmi snadno píše, za všechno a za všechny, které jste vyjmenoval, zcela na 100% odpovědnost převzít nemohu, víte moc dobře, je je absurdní to tak komunikovat.

Bédo: my dva si zpravidla nrozumíme. Co se stane, až nastane to, co jste předpoveděl, tak budu také pravděpodobně potřebovat služby neziskovek...takže se možná sejdeme ve stejné frontě.

Roman966: ano, je zbytečné se snažit, aby se mi rozsvítilo, protože kde je temno, je temno. Ukřivděnost je to poslední, co mám v povaze. Ne, mě vůbec není divné, že tu se mnou 99% lidí nesouhlasí, vím, kdo sem chodí, za tu dobu blogování mám jasno... :-) A ty žaloby? K pláči je, že si někdo tohle prostě dovolí a ví, že mu to vždycky projde...to než se u nás změní, tak já už asi budu rozprášena nad Premanturou.
06. 04. 2010 | 13:29

Vilém napsal(a):

VV
Jak jsem říkal, exhibujte si zde po libosti. Program TOP09 je tak svinský, že o úrovni jeho stoupenců není proč pochybovat, a zaslepená zatvrzelost, s níž tady všem podsouváte, že jsou patologicky nespokojení, zatímco Vy si díky svému sebevědomí věříte, vlastně vylučuje smysluplnou debatu, jen to potvrzuje, že jste parta svéhlavých narcisů.
06. 04. 2010 | 14:01

vasja napsal(a):

Máte recht, paní Vendlová.
Dokonale jim jeblo:)
06. 04. 2010 | 17:19

tomas napsal(a):

to vendlova, vzala jste to tady z jedne vody, zkuste mi , prosim , odpovedet i n amoji otazku
pan kalousek se udajne jiz nekolikrat soudil v pripadech, ktere tady popisoval levak, nekolik soudu pry vyhral a domohl se odskodneni. muzete mi napsat, ktere soudy vyhral, kdo byl tim prohravajicim a kolik musel zaplatit. mozna nejsem jen informovany, ale ja jsem o techto soudech slysel pouze z ust pane kalouska. pokud takove rozsudky existuji, tak by se samozrejem vsichni meli zdrzet komentaru podobne tem, ktere zde zaznivaji
06. 04. 2010 | 18:14

LEVAK napsal(a):

Vážení celkem tady zapadlo prohlášení pana Topolánka a to,že když byl na ministerstvu národní obrany za vedení madam Parkanové,setkál se tam s takovou korupcí až se mu z toho točila hlava.Tato madam je nyní v TOP 09.Je možné uvažovat,že by se přes noc změnila?No a takových je v této stráně něúrekom a takové fanatické svazačky jako je madam Vendlová potřebují.Tak jako komunisti na začátku padesátých let potřebovali svazáky typu Pavla Kohouta.
Madam Vendlová nám už tady vychvalovala a není to tak dávno,Topolánka až do nebes jako jedinou alternativu naší politické sféry a strašně se urážela,když se jí tady servírovala skutečnost.Podle mě se jedná o hysteriózní osobu a jak řekl klasik "ženy nepřemyšlí hlavou ale všechno pasírují přes svoje emoce!"My chlapi to překládáme tak,že ženy myslí přes kalhotky!Konfucius ve svém díle "Letopisy jara a podzimu" mluví příležitostně o ženě jako o "podivínském tvorovi"!
06. 04. 2010 | 18:44

LEVAK napsal(a):

Žena je podle bible poslední věc,kterou Bůh stvořil.Muselo to být v sobotu večer.Byl unavený!" Alexandre Dumas ml.
06. 04. 2010 | 18:47

Veronika Vendlov napsal(a):

Vilém: A Vaše exhibice je ok?

tomas: reagovala jsem na nařčení jiné, týkající se SNK a Starostů. I přesto, že s TOP09 velmi úzce spolupracujeme, jsme jiný politický subjekt. Pokud Vás tyto informace zajímají a mě se zdá, že opravdu ano, je třeba se obrátit přímo na pana Kaluska či jeho tým.



LEVAKu, jeden VIP vstup jen ajen pro Vaše bystá očka a ouška: tady toho zapadlo víc, než si myslíte. Nevím, jaká já jsem madam a svazačka..., ale dobře, prostě mě tak vidíte. Vaše věc. Ve zkratce o mne ale nevíte nic a to je asi dobře...

Vy jste mistr v obracení všeho, co bylo řečeno. Topolánka si vážím stále, jen mě mrzí, že se nedokázal "ukočírovat". Topolánek nebyla jediná alternativa, ale české předsednictví v jeho rukou bylo výborné.

Histeriózní se jevítte Vy a zdáte se mi jako pěkný prevít. Takovým zapšklým staříkům se vyhýbám, abych se tou skepsí nenakazila.

Jasně, chlapi sobě, hlavně žádné emoce....br, emoce jsou fúúúúj a ukazují na naše bolístky, odtajnují naše vnitřní pohnutky a to se prostě nenosí. Chce to ledový klid, jenže když pak sednete za volant, tak doháníte lov mamutů a chybějící adrenalin z lovu, si v tom lepším případě vybíjíte v autě a nebo tady, na blogu...ty horší případy jmenovat nebudu.

Vaše citace jsou tak milé, že se vůbec divím, že s Vámi nějaká žena kdy vydržela. Ale to je taky jen vaše věc, jak se k ženám chováte, co si o nich myslíte, a že si takové chování možná i nechají některé ženy líbit. Když musíš, tak musíš. Musí Vás to opravdu "rajcovat", když mi to tady umíte tak nandat.

No nic, nebudu dráždit Vaše levicově agresivní komentáře, jen si myslím, že byste zasloužil pořádně provětrat pérka. To jen aby Vás ty roupy přešly a začal jste svůj přebytek energie investovat tam, kde to má vážně smysl. :-) Mě nezmění nějaké výkřiky pod blogy, mění mě opravdové nárazy do zdi, ty reálné životní facky a že jich věru bylo hodně.

Pěkný večer, ať jste kdo jste.

Jednou mi můj kolega, starý kapitán ze zaoceánských lodí, poděkoval. Řekl mi: "děkuji Ti krásná vílo!" jenže já víla nejsem, takže jsem odvětila: "není zač, skotačivý staříku!" Naštěstí to byl opravdový elegán a hodně ho to pobavilo.

Vy, milý Leváku (přezdívka Vás pěkne charakterizuje), se umíte snát tak akorát svým vlastním vtipům. A to je opravdu bombastické a okouzlující... :-) Pro Vás samého.
06. 04. 2010 | 23:05

tomas napsal(a):

to vendlova, trsoku zacinam mit pocit, ze zadny soud, ktery by pan kalousek v otazce poskozeni sve cti se neodehral, pan kalousek tim jenom standardne odpovida na otazky ohledne svych udajnych maleru, prooze vi, ze si to verejnost nebude moci overit. proc mi na tuhle jednoduchou otazku nedokazete odpovedet vy?
07. 04. 2010 | 06:27

Veronika Vendlov napsal(a):

tomas: protože to jednoduše nevím a nepátrala jsem po tom. Suďte si nás oba, mě to vážně nevadí.
07. 04. 2010 | 17:48

Jan Neoral, Trokavec napsal(a):

Pane starosto Gazdíku, čtu s údivem, jak pan kníže i pan Kalousek berou do ústní dutiny, že "děkují za spolupráci a podporu starostů"...a vadí mi, že Vy je opravdu podporujete.
Aby bylo jasno: i v 68 letech si pamatuji, jak se oba stavěli k otázce radaru a jak pohrdali míněním občanů. Oba byli ve vládách, které zvýšily dluh. Oba na nás "pekli" podivné reformy. Nám mínus, Kaluskovi to "hodilo" přec 13 000 měsíčně, uvedla média - a on to nedementoval.
A s těmito věčnými hochštaplery hodláte spojovat jména mnoha poctivých starostek a starostů?
Se mnou tedy nepočítejte!
Jan Neoral, starosta antiradarového Trokavce.
19. 05. 2010 | 23:35

Jan Neoral napsal(a):

A pro Vás, vážená paní Veroniko Vendlová:
Prosím, přestaňte mi zasílat na adresu obecního majlu obce Trokavec ty Vaše volební bláboly o spolupráci hnutí Starostové a nezávislí s TOP09, spodpisem "tajemnice volebního štábu". Už jsem Vás o to majlem žádal.

Jen mi nezbývá než doufat, že lidé ty dva výše uváděné politiky, ochotné slíbit cokoliv komukoliv, jen aby vydrželi u koryt, prohlédnou včas.

Jan Neoral
19. 05. 2010 | 23:52

Microsoft Office 2007 napsal(a):

Microsoft Office 2007
Office 2007 Professional
Office 2007 Ultimate
Office Professional 2007
Office Ultimate 2007
Office 2007 key
Office 2007 enterprise
MS Office 2007
Office 2007 pro
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Professional
30. 06. 2010 | 10:10

Levicový ekonom napsal(a):

Pane Gazdíku, myslíte si, že rozumné občany ještě oblbnete papuškováním floskulí vašeho faktického předsedy (tedy chemika Kalouska, nikoliv spícího feudála Schwarzbilderberga)? Myslíte si, že jsme blbí a nevíme, nakolik se na celém stavu dnešních veřejných rozpočtů podepsaly deformy předešlé vlády, které krizi ještě více vyeskalovaly? Cožpak si myslíte, že vaše "podnikatelská vláda" (Radek John) toto svinstvo nějak vyléčí? Tím, že bude škrtat v již tak mrzkých výdajích adresovaných neprivilegovaným občanům? 2 % růst v příštích letech bude zázrak zapříčiněný maximálně vnějšími podmínkami. Vy naopak budete pracovat na ještě dalším prohloubení krize! Jenom vaše nevzdělanost a předvolební demagogie může svádět zadlužování na 13. důchody a sociální dávky, které se věru na něm nepodílejí ani z části, oproti daňovým úlevám vašich podnikatelských kamarádíčků. "Protikladné umínené snahy vyrovnat státní rozpocet dávkami, restrikcemi
a preventivními opatreními jsou s jistotou odsouzeny ke ztroskotání, protože to má
nutne ten úcinek, že se zmenší národní kupní síla a tím také národní duchod“ J.M. Keynes, opravdový a uznávaný ekonom, na rozdíl od vašeho věčně ožralého chemika. Ano, jste asociálové, vaše vláda rozpočtové zhovadilosti není ničím jiným než poslední šancí neoliberálů, jak zneužít krize v rozkradení této země gaunery bakalovského rázu.
Mimochodem, těmi "některými předsedy" myslíte vašeho korupčníka Kalouska s jeho korupčnickou restituentskou loutkou Schwarzenbergem? :D Ty věru žijí program TOP 09. Tedy - socialismus pro nás, kapitalismus pro ostatní.
16. 08. 2010 | 21:21

p90x Workout DVD napsal(a):

11. 09. 2010 | 08:31

p90x Workout DVD napsal(a):

17. 09. 2010 | 08:31

Dll Errors napsal(a):

"DllErrorsFix is an <a rel='dofollow' href=""http://dllerrorsfix.com/4-s..."" title=""corefoundation.dll"">corefoundation.dll</a> fix tool.DllErrorsFix can repair and fix dll errors easy, safe and fast. DllErrorsFix will not collect or use any information about the visitors to the Web Site and your visit to the Web Site is anonymous.<a rel='dofollow' href=""http://dllerrorsfix.com/msv..."" title=""msvcr90.dll"">msvcr90.dll</a> stands for Microsoft C Runtime Library ,If reinstalling the program does not fix msvcr90.dll error , you could replace the Dll file that is affected. Go to Google > type ""filename.dll"" download > download the missing msvcr90.dll file to your computer.
"
03. 12. 2010 | 06:47

Pepi napsal(a):

Ono se šetřit musí, to ano.
Ale Vondrovo armáda, která slouží USA v Afghánistánu nás stojí ročně 43 mnld. Kč.
-
Státní rozpočet = příjmy-výdaje, ale když někdo podřízne příjmy "rovnou daní", která sníže zdanění zisku velkým firmám a nadnárodním korporacím, k výhodně vyvádění (tunelují) peníze z ČR, tak se potom musí šetřit na straně výdajů, na státních zaměstnancích, školství, zdravotnictví, sociálních službách i důchodcích - na té dolní většině.
-
Šetření škrt-vlády na efektivních investicích také zvýší nezaměstnanost ve stavebnictví, následně v maloobchodě, službách a celá ekonomika ČR se dále propadne. Pokud neporoste HDP o 3% a více, kat nebude klesat nezaměstnanost.
-
A "důchodová reforma" to je další TUNEL peněz budoucích důchodců, za přispění státu do soukromých privátních kapes...
- Privátní důchod.fondy peníze nenafouknou, jen si trochu či více vysají do vlastních kapes, budou s nimi spekulovat mimo ČR (budou chybět v ekonomice ČR) a až budou mít platit, tak to dopadne špatně! Privatizací důchodů se nevyřeší ani úbytek pracujících, to chce podporovat rodiny se vzdělanými dětmi.
Růst DPH z 9 na 19% znamená, že budoucí důchodci si připlatí na důchody a současní si budou muset znovu doplatit na důchody.
Růst DPH z 10 na 19% bude znamenat inflaci cca 8-10% a následný rok si to vyžádá valorizaci důchodů.
A důchody v priv.důch.fondech sežere: inflace, devalvace, měn.reforma, zestátnění, vytunelování, válka, revoluce atd...!
- Jedině průběžný důchodový je odolný inflaci i tunelování. Vyberu 100Kč a dám je důchodci, který je utratí v ČR, tím udržím peníze v cyklu výroba-spotřeba.
18. 12. 2010 | 18:31

Pepi napsal(a):

Pane Gazdík, co se mi líbí, to jsou odčitatelné položky těm co pracují.!
Takže by bylo řešením (demografie, která má vliv na důchody) zavést odčitatelné položky na dítě, těm co pracují např. 36tis./rok/osobu. A pokud mají dítě sezdaní manželé, tak každému z nich. To by podpořilo i úplné rodiny a ne "žití na hromádce".
Doporučuji Vám podívat se na animovaný strom života na ČSÚ: http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/animovane_grafy
- nutné dohrát SVG-viewer: http://download.adobe.com/pub/adobe/magic/svgviewer/win/3.x/3.03/cs/SVGView.exe
-
Populační vývoj prudce klesá od r.1990 do 2005 a to hlavně v Praze u bohatých, takže je třeba obecně podpořit rodiny s dětmi.
- Kdysi, před r.1989, existovala tzv. "volská daň", kterou si "připlácel na důchod" zvýšeným zdaněním ten, který byl starší než 30-let a neměl děti...
-
Ale odčitatelné položky pracujícím na děti by také řešily podporu pracujících rodin s dětmi (do 3 dětí, potom snížení odčit.pol.)
19. 12. 2010 | 07:14

Tonda UB napsal(a):

Pane Gazdíku, sledoval jsem Vás dnes na hradě, je mi smutno, když pomyslím, že se tak hodné mamince narodí synek jako Vy. Už tam mezi tu špínu dokonale zapadáte. Škoda že Slovácko zplodilo takové sprosté křiváky nenažrané. Přijeďte se podívat k nám na Brodsko ať si před Vámi můžu s odporem odplivnout.
21. 12. 2010 | 18:58

Tonda UB napsal(a):

Tak jsem Vás včera slyšel na vlastní uši, poslechl jsem si i celou rozpravu. Nezklamal jste mě, i na Slovácku může vyrůst pěkný dobytek. A ten má přece silný žaludek. Tak nám napište další pohádku o zodpovědnosti, nebo třeba jen o Perníkové chaloupce, té se dá víc věřit. Jste prostě jen ubohý kantůrek ze hry Vizionář. Ale ty tři korunky na knížce si do hrobu nevezmete. Špinavou duši tu jo!!!
22. 12. 2010 | 07:12

hovorka11 napsal(a):

Petr Gazdík:
Ti chudí na to vydělávají, vy nahoře to rozkrádáte. To je celý problém úpadku a likvidace rodin s dětmi a sociálních jistot na které vyděláme, ale prostředky na to jsou okamžitě rozkradeny.
Nejhorší totalita ještě neměla takové hrůzné rysy potlačování porodnosti jako současná !

Dříve, než jsem poznal tento systém, tak jsem úspory na obyvatelech prosazoval, dnes vidím, že je to nesmysl z důvodů:

1) Včerejší hlasování potvrdilo beztrestnost rozkrádání do pokladnic stran a jednotlivých politiků

2) Nezlikvidovalo aktéry jako je Nečas

3)Čím se sítem více prolévá vody, tím více stačí děrami (tunely) protéct.

Závěr:
Situace je v současnosti neřešitelná a úspory na obyvatelstvu pouze podpoří větší rozkrádání s dalším osvědčeným utažení opasků lidem.
Proto jednoznačně nedoporučuji jakékoliv úspory na obyvatelstvu do doby, dokud síto nebude zalepeno. To se včera nestalo. Doporučuji proto všem obyvatelům aby se bránili jakýmkoliv "úsporám" protože končí v kapsách uplacených politiků a spřátelených firem a pouze zhoršuje pokračující agónii lidí, kteří šetří a tvoří hodnoty !
22. 12. 2010 | 10:38

pich napsal(a):

Gazdík, smutný hrdina ze Suché Lozi. Nechápu jak se může nějaký starosta, který musí znát život dost zblízka, spolčit ss starými omšelými mafiány, kteří se sešli v účelovém zařízení českých a c.k.rakouských "demokratů".
Doufám, že ti lidé ze Suché L. nemají také vyschlé mozky a rozpoznají účelovost Gazdíkova spolčení s ultrapravičáky, v čistě osobním zájmu.
Proklamace které Gazdík šíří, by byly strávitelné pro mnohé, jen kdyby ti co je stálé přeříkavají jako otčenáš, nebyli tak zprofanovaní a nedůvěryhodní.
06. 01. 2011 | 16:13

Tonda UB napsal(a):

No vidím, že svinstvo vydiskutovat nejde a pokud se pan Gazdík rozhodl (možná to měl od počátku v plánu) podporovat rozkrádání tohoto státu a likvidaci jakýchkoliv pokusů o nápravu věcí veřejných, tak se mu v tom docela daří. Alespoň si u toho mohl odpustit hloupé řeči jimž už nevěří ani děti z praktické školy. Prostě klasický křivák a s hroší kůží. Moc si vážím pana starosty Neorala - dobrý člověk ještě žije i když to má těžké.
23. 01. 2011 | 23:49

Roman Dolezal napsal(a):

Pane Gazdiku. Ekonomicka krize je duskedek pocinani lidi pro nez je kapitalismus dogma a to clenove TOP09 jsou. Prave ten odklon moralnich hodnot od rodiny, soudrznosti, solidarity k penezum a honbe za ziskem je dusledek vlad krajne pravicovych, ktere berou kapitalismus jako dogmatickou viru stejne, jako komunisti kdysi komunismus. TOP09 je jen dobre zaplacenou a organizovanou prodlouzenou rukou uzkeho hloucku majitelu firem, spekulantu, podnikatelu a podnikavcu, kteri skrze zaplacenou politickou stranu haji sve zajmy na ukor vetsiny obyvatel. Vsak za par let se muzeme ohlednout, v kterych firmach budete mit zlata hnizda po angazma ve vlade soucasni zastupci TOP09 :-) :-)
08. 02. 2011 | 14:52

Kosatka napsal(a):

Tento genetický odpad zvaný Gazdík udělal dobře, že odešel ze školy. Tam by nadělal více škod než mezi těmi svými dinosaury, se kterými se spřáhl jak ten největší gauner. Za pár let bude historií, ale věřím, že slušný člověk, až ho potká, tak si před ním akorát odplivne.
20. 02. 2011 | 15:18

palo napsal(a):

PETR GAZDÍK, toť vzor všech grázlů a křiváků. Drzost tohoto pána a jeho kumpánů je nehorázná!
06. 03. 2011 | 11:27

CarmelaSerrano napsal(a):

freelance writer
09. 05. 2011 | 17:23

ShafferOla24 napsal(a):

freelance writer
09. 05. 2011 | 18:38

DurhamHattie29 napsal(a):

freelance writer
09. 05. 2011 | 19:06

HarrellCarlene30 napsal(a):

freelance writer
09. 05. 2011 | 19:42

SANDOVALRUTHIE napsal(a):

freelance writer
09. 05. 2011 | 21:56

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy