Sýrie – překvapivá

01. 03. 2008 | 21:25
Přečteno 15098 krát
Procestovala jsem téměř celý svět. Ale o každé zemi, kam jsem jela, se mi více méně splnily představy. Sýrie mě však v mnoha ohledech překvapila.
Hned na letišti jsem mohla zapojit představivost. Čekal tam čestný vojenský doprovod a rakev s vojákem OSN. Ani na moment jsem nezapochybovala, že zemřel při prosazování míru. Nebylo tomu tak. Zahynul při dopravní nehodě. Prý jel příliš rychle. Tomu se tak trochu divím, protože jízda po Damašku je noční můrou, ale dost pomalou. Dva centimetry mezi vozidly jsou téměř luxus. Pak hned pochopíte, proč mají řidiči na dveřích molitanové kostičky (takové ty, co se běžně používají na nanášení makeupu). A jízda je spíš poskakováním, kdy místo blinkru řidiči používají gestikulaci. Jen jsem za těch pár dnů nepochopila, kdy se která gesta mají použít, pokaždé řidič totiž dělal nějaké jiné.
Když už jsme se konečně dostali z letiště do hotelu a po té, co nám pan velvyslanec popsal úskalí místního života pro Evropany, jsem si přála jediné – neonemocnět. Hotel byl sice takový evropský průměr, ale když jsem viděla uklízečku, moc důvěry jsem nenabyla. Utěšovat se myšlenkou, že v Damašku je krásný hotel Four Seasons bylo zbytečné, opravdu jsme bydleli v jiné hvězdičkové kategorii. A to bylo patrné i na personálu.
Zvenku budovy vypadají (tak jako náš hotel) vesměs smutně. Ale když vejdete dovnitř, nestačíte se divit. Perletí vykládané židle a stoly, dřevěné řezby na stěnách, překrásné ručně vázané koberce. A to neplatí pouze pro ta „lepší místa“. Je to stejné i v malých kavárnách a restauracích, dokonce i v běžné domácnosti, kterou jsem viděla ve starém městě. Dokonce je tady možné najít stopu po Francouzích z koloniálních dob. Jen toalety bych doporučila pouze těm otrlým, já jsem raději pila málo. Ale jedla jsem dost. Syrská kuchyně je téměř stejná jako libanonská, a tu mám moc ráda. Mám již jisté zkušenosti z podobných cest, a proto jsem i tady povinně před i po jídle dezinfikovala domácí slivovicí. Jen jsem placatici, kterou všude s sebou nosím, musela o dost víc skrývat než jinde. Nějak jsem dezinfekci ale zřejmě podcenila, poslední den se stal dobrodružstvím spočívajícím v neskutečných žaludečních potížích jen pár hodin před odletem. A to musím smutně konstatovat, že jsem nejedla nic, co mi zkušenější nedoporučili, ačkoli to vypadalo moc chutně. Z představy pobytu v místní nemocnici jsem byla tak zoufalá, že jsem dokonce přijala návštěvu místního lékaře. A zase překvapení – mluvil skvěle anglicky, rusky a polsky a opravdu si věděl rady. Po injekci a pro mne nepředstavitelném zostuzení (způsobeném ještě neposlušným žaludkem) na letišti před zástupci naší ambasády v Damašku a syrské ambasády v Praze jsem dobrovolně vyhlásila hladovku a nulový pitný režim a odletěla. Ale cestu jsem díky syrskému panu doktorovi přežila za daných okolností uspokojivě.
Damašek je letos městem arabské kultury. Překrásná budova opery, které mohou konkurovat jen málokteré evropské operní domy, tak nabízí ansámbly z celého světa. A tak jsem v Damašku viděla Carmen v podání francouzských umělců. Byl to neuvěřitelný zážitek, protože Carmen zpívala božsky. A to na operu chodím často. Také božsky tančila, ale i pro mne byl její tanec více než lascivní. Příběh byl dosti pozměněný, Carmen byla dokonce vdaná, ale na celkovém zážitku to nic nezměnilo. A zase překvapení. Před představením (a samozřejmě i po něm) se celé hlediště otočilo směrem k prvnímu balkonu a všichni začali nadšeně tleskat a provolávat slávu. Komu? První dámě, která je ohromně populární. A taky velmi krásná. Bylo to takové spontánní nadšení, že jsem oněměla. Také jsem byla překvapená, když jsme přijeli za jejím manželem prezidentem. Je to od pohledu charismatický muž s velmi světlýma modrýma očima a s příjemným evropským vystupováním. Ostatně dlouho žil v Londýně.
Poslední, ač malicherné překvapení, bylo, že jsem úplně zbytečně strávila dvě hodiny balením „vhodného“ a velmi konzervativního oblečení. Dámy, pokud pojedete do Sýrie, stačí normální evropské kostýmy. Místní dámy často překvapí výstřihem a upnutým oděvem. Jen sukně nad kolena se nosí snad jen v zakázané části města s červenými lucernami – a překvapivě v Opeře.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Tvrdýk napsal(a):

Paní Paroubková, to jsem si oddechl. Po srdceryvném článku ze 17. února t.r. o vašem podlomeném zdraví zjišťji, že jste opět v plné síle. Uf.

PS.: A s tou uklízečkou mě to mrzí (určitě to byla nějaká "šmudla", viďte?). Příště si pro jistotu vezměte sebou nějakou "svoji" - třeba z hotelu Esplanade v Mariánských lázních ...
01. 03. 2008 | 21:39

car komančov OO8 napsal(a):

radegast sa hlasí,,,,,to vam přeju hodně zdravi eště že ste nevolila prezidednta ,,,tu odvahu po nemoci jak so to vlastně menujete ja zapomněl a už zase spíva,,kedasi si tu sa vzala falešna cerečko co tˇa zase bere,,to ta slivovica zalevana zhnilymi jabky,,tak sas měla napit slivovice prave asponˇ by si měla pokoj,,a netaral keci plane,,stačí kdyš tvoj ¨znamy ,po fernetu blije ,,jeho keci zname ,,to sa nam to žije.....Z
01. 03. 2008 | 21:45

Šamtajch napsal(a):

Ten článek je divný. Nejsem si jist, jestli náhodou...
01. 03. 2008 | 22:03

Zuzana napsal(a):

Ze by zmena k lepsimu..?
01. 03. 2008 | 22:19

Plim napsal(a):

Sakra Petro to je priserna slatanina,to se vubec neda cist a pritom to mohlo byt i zajimave
01. 03. 2008 | 22:19

Franta z pastoušky. napsal(a):

A co Usama bin Ládin? Jak byl oblečen a co papal?
01. 03. 2008 | 22:20

Blue Jay napsal(a):

Skoro jako National Geographic,


Pani "prekladatelka" Paroubkova tu zdeluje sve zazitky a rady damam jak se maji oblekat v pripade ze by mely namireno do Syrie. Ale bohuzel vetsina obcanu nebude mit zajezd do teto krasne zeme zaplaceno stranou Baas.

"Také jsem byla překvapená, když jsme přijeli za jejím manželem prezidentem. Je to od pohledu charismatický muž s velmi světlýma modrýma očima"............"Poslední, ač malicherné překvapení, bylo, že jsem úplně zbytečně strávila dvě hodiny balením „vhodného“ a velmi konzervativního oblečení. Dámy, pokud pojedete do Sýrie, stačí normální evropské kostýmy."


Myslim si ze by Petra Paroubkova byla idealni prvni Ceskou damou.
01. 03. 2008 | 22:43

Blue Jay napsal(a):

Proboha!

Jake vzdelani ma ta nana Petra? To by snad lepe napsalo i decko z prvni tridy. Se nedivim ze se do ni Paroubek zamiloval. Ma IQ prumerneho volice CSSD.
01. 03. 2008 | 22:54

RUMCAJS napsal(a):

Tak já myslel,že Jiří jednal v souvislosti s připravovaným podpisem asociační dohody mezi Sýrií a EU a pak, že si lehl pod projíždějící vlak a žádal propuštění
vězněného Riyada Saifa.

A voni místo toho lítali po operách!

Dneska se fakt nedá nikomu věřit !
01. 03. 2008 | 23:08

Petra P. napsal(a):

Procestovala jsem témer celý svet diky Jirimu Paroubkovi. Vzdy na me cekal cestný vojenský doprovod. Ani na moment jsem o tom nezapochybovala. Pak hned pochopíte, proc mají ridici na dverích molitanové kosticky (takové ty, co se bežne používají na nanášení makeupu), ale když jsem videla uklízecku, moc duvery jsem nenabyla. Jen toalety bych doporucila pouze tem otrlým, já jsem radeji pila málo. Ale jedla jsem dost. A to musím smutne konstatovat, že jsem nejedla nic, co mi zkušenejší nedoporucili, ackoli to vypadalo moc chutne. A zase prekvapení. Lide tleskali. Komu? První dáme CSSD, která je ohromne populární. A taky velmi krásná. Bylo to takové spontánní nadšení, že jsem onemela. No a to je asi to co se me v Syrii libilo nejvice.......Vase Petra P.
01. 03. 2008 | 23:22

Čochtan napsal(a):

Ježíšmarjá, ještě jeden takový článek a začnu skálopevně věřit vtipům o blondýnkách !
01. 03. 2008 | 23:32

lectus napsal(a):

Děs, považoval jsem překladatele za soudné, zpravidla vzdělané a noblesní osoby - nebo se dámy mění ve společnosti pana P.? Bývalá paní P. ve jednom ze svých prvních interview povídala, že je francouzštinářka a (tudíž? - nevím, v kontextu to tak působilo) má ráda spisovatelku Daphne du Maurier... Kromě strašného obsahu taky chyby v interpunkci - no, vtipy o blondýnách mají něco do sebe :-)))
01. 03. 2008 | 23:50

Holoubek napsal(a):

Váženi, to nemůže být pravda, sním či bdím. Není to nějaká marťanka. V zemi kde se soustavně porušuji lidská práva, v zemi která podporuje teroristy ve velkém, v zemi kde je dědičný socialismus dostala mladá pani sračku, to není možné.
01. 03. 2008 | 23:54

Petra P. napsal(a):

Co jsem tu nerekla
Ja a Jirka jsme take navstivily Italskou restauraci v Damasku.Mam rada pizzu a tak jsem pro nas objednala tu nejlepsi. Akorat me zarazilo kdyz se me zeptali jestli to chci mit nakrajene na 6 a nebo 12 kusu. Jsem z toho byla vykulena. To si myslej ze bych jako snedla 12 kusu? Rekla jsem jim at to nakrajej na 6.
02. 03. 2008 | 00:08

LQ napsal(a):

Tak to je síla. Prostě blondýna.No to se ani nedá číst.
02. 03. 2008 | 00:32

prirodovedec napsal(a):

Ach, myslel jsem, ze pani Eliska C.H. je jedinecna ve svem vyvoji. Ze by si obe delaly stejnou legraci?
02. 03. 2008 | 00:54

kladivo na odesaky :-) napsal(a):

Holoubku, ty mas opravdu, ale opravdu obrovske mezery ve vzdelani. Prosim doplnit!
02. 03. 2008 | 00:58

Holoubek napsal(a):

Kladivo, máš li nějaký problém, buď konkrétní, rád tě vyvedu z omylu.
02. 03. 2008 | 01:29

Martin napsal(a):

Vidim, ze spousta uzitecnych idiotu nechape oc jsou blogy. Spatne to vypovida ale o nich ne o pani Petre.

Jinak autorce, diky, to mne zajimalo, ne strohe tiskove zpravy. Pripadne kdybyste pokud byla ta moznost rozvedla ziti obycejnych lidi.
02. 03. 2008 | 02:31

Martin napsal(a):

K terminu uzitecny idiot jedno male vysvetleni, protoze pani Paroubkova momentalne pise o svych zazitcich bez politickeho podtextu, tak kazdy kdo si prihriva politickou polivcicku i zde presne pod ten termin spada (s vyjimkou lidi, co to delaji por penize). Mne v textu chybi vetsi odkaz na lidi, ale tento prispevek nema naprosto nic spolecneho s nejakym partajnim bojem. Bohuzel uzitecnym idiotum, kteri vzdy a vsude musi kricet ze Paroubek je osklivy to asi vysvetlit nelze.
02. 03. 2008 | 02:42

West napsal(a):

Holoubku ty žiješ ve snu už od narození!
02. 03. 2008 | 03:26

Karel napsal(a):

Dobrá skica. Už dlouho tam chci vyrazit. Jen jsem si to neměl kazit tou vylitou žlučí a zlobou diskutérů /jojo opisuju,Havlíček psal s hloupostí a zlobou/.
Pozn. pro Holubka. Vyraz jednou někam do světa a pochopíš, co to je exotická mikroflóra a jak se do tvého těla dostane. A možná i jiné věci, o kterých diskutuješ. Teda,ovšem, pokud máš na svém bankovním účtu dostatečná lidská práva, která ti to umožní.
02. 03. 2008 | 03:58

jr napsal(a):

Petro jste frajerka
02. 03. 2008 | 08:53

Corgi napsal(a):

Je vidět, že ti, co nejvíc hlásají o demokracii, tak vyžadují na blogu totální oddanost jen té své idologii. Od toho přece blog je, aby si tam každý svobodně napsal, co uzná za vhodné. Mimo extrému. Buď to čtu nebo nečtu. V obchodě si knížku taky koupíte nebo nekoupíte. Je to svobodná volba. A pokud ve vás je stále ještě trauma z minulého režimu, tak se běžte léčit. třeba do Iránu, Číny nebo Somálska.
02. 03. 2008 | 09:42

Holoubek napsal(a):

Soudruzi, nemůžete po mne chtít abych něco tak stupidního a devotního přešel. Líbánky manželů P. tak jak jsou zde výše popsány si zaslouži nejvyšší "ocenění" např. Řád nejmodřejších syrských očí.
Soudruzi mějte rozum to se opravdu nedalo. To už jsme přece dál. Proto jsem se zpátky do vlasti nevracel abych takové imbecility musel číst.
02. 03. 2008 | 10:01

Selen napsal(a):

Vy jste teda zaujati a nesnasenlivy, to je hruza. Paroubka dost nemusim, ale jeho nova mlada zena vypada sympaticky a navic, kdyz se ted neobhajovala pred nejakymi pseudoutoky, ale napsala zazitky z cesty, nemam vubec nic proti. Je to uplne standartni prispevek, docela zajimavy, nic hloupeho nepozoruju, navic se nestydela priznat, ze dostala sranicko, a to mi pripada fajn a vtipny.
02. 03. 2008 | 10:23

Petr napsal(a):

Paní Petro, Váš blog se mi docela líbil, protože jste se s námi podělila o své bezprostřední zážitky. Je to milé a lidské. Těch zoufalců, kteří i zde cítí potřebu za každou cenu bojovat, například stupidními urážkami, je mi opravdu líto.
02. 03. 2008 | 11:00

Zacheus napsal(a):

Paní Petro, zajímalo by mne, jestli měli muslimští hostitelé nějaké výhrady k tomu, že se jako žena (tlumočnice) zúčastníte oficiálních jednání? Podali hostitelé ruku a brali Vás jako člověka na vědomí stejně jako Vašeho manžela? Děkuji za případnou odpověď.
02. 03. 2008 | 11:13

Vico napsal(a):

Paní Petro - příjemný obrat oproti vašim předcházejícím příspěvkům. Ty střípky z cest mohou být pro nezaujatého čtenáře zajímavé. Pro politické fanatiky budete vždy terčem nevybíravé kritiky, ale s tím nic nenaděláte. Zvlášť nemá cenu reagovat na zn. Petra P. pod níž se skrývá nějaký bavič s vysokým IQ.
02. 03. 2008 | 11:33

honza napsal(a):

Hm, paní Paroubková popsala jste nám krásně zemi, které vládne ČSSD bratrská socialistická - teroristická strana BAAS, kterou jste s manželem studovali. Jistě i u nás před 20 lety by jste mohla navštívit operu, některé party zpívali i cizinci. Přesto jsme byli země, která podporovala pod vlajkou internacionály teroristy. Nakonec jsou nám většinou ještě za dodávky zbraní dlužní. Nedivím se vám, že se vám na závěr cesty udělalo zle. Takhle by totiž Česká rep. mohla vypadat, pokud by vámi milovaný socializmus zvítězil.
02. 03. 2008 | 11:40

Henry napsal(a):

Jedná se o popis dovolené? Protože jinak postrádám informace o náročných jednáních, připravujících pozici pro pracovní návštěvu Kalouska. A očekával jsem především podrobnosti z jednání s představiteli BAAS - kvůli tomu jste tam přece s Paroubkem a Zaorálkem jeli, nebo se mýlím?
02. 03. 2008 | 11:58

klaaarka napsal(a):

Paní Petro,

děkuji za Váš článek. Je zajímavý a vtipný, přečetla jsem si ho ráda. Nenechte se zněchutit.

V minulosti jsem také patřila ike kritikům Vašeho blogu, týkajícího se výlučně bulváru. Takovéto články, jako je ten nejnovější, jsem si od Vás slibovala a těšila se na ně - ráda si přečtu "civilní" zážitky a zkušenosti z exotické země.
Je ale vidět, že některým jiným kritikům nebude nikdy dobré to, co napíšete.

Já třeba nejsem volič ČSSD, ale Váš blog přece není o politice a nemusím ho kritizovat za každou cenu kvůli Vašemu manželovi. Líbí se mi směr, kterým jste se nyní na blogu dala, prosím pokračujte.
02. 03. 2008 | 12:44

jakub napsal(a):

Jediné poučení z Vašeho pobytu by pro Vás i ostatní socialisty mělo být to, jak se mají lidé chovat k presidentovi. Nedivím se, že jste byla tak udivená a překvapená. Kdyby byl Váš muž slušný a kulturní člověk mohl Vám to předvést i u nás. Jenže on je hulvát a demagog, neumí se chovat a proto se na to musíte jezdit dívat do ciziny.
Nebojte, pokud tu u nás vyhraje, prosadí svůj kult osobnosti a pak jemu i Vám budou muset také všichni tleskat a provolávat slávu.
Až se jednou vrátí z hradu, budou mu davy skandovat "se soudruhem Paroubkem na věčné časy a nikdy jinak".
02. 03. 2008 | 15:57

Zdeněk Janda napsal(a):

Milý a neideologický popis cesty do Sýrie. Když takhle budete psát i nadále (a jistě se ještě zlepšíte:-)), tak se Váš blog stane velmi čtivý. Příště můžete přidat i nějaké fotografie.
02. 03. 2008 | 16:15

ruda napsal(a):

Jakube, vysvětlovat ženě, že její muž je .... může jen ubožák. To se nedělá víte?
Ať už si myslím cokoliv.
Petro P (nikoliv autorko blogu) vtipy o hloupých blondýnách pište, až se to naučíte bez hrubek. Takhle to vypadá blbě.
P. Paroubková, psala jste to z povinnosti?
02. 03. 2008 | 16:29

Jaroslav napsal(a):

Fotografie ano,ale jenom prosím Vás ne s polonahým playboym Jirkou,mohlo by se mně taky udělat špatně!
02. 03. 2008 | 16:34

jakub napsal(a):

ruda.
Někdo jí musí pravdou otevřít oči. Kamarádi ve straně si na to netroufnou a proto musí slyšet nezávislý názor.
Pokud považujete tento humanitární čin za ubožáctví, tak ano, jsem ubožák a nestydím se za to.
02. 03. 2008 | 16:36

Jirka napsal(a):

No myslím že tím se vysvělilo všechno. Ti dva k sobě prostě osudově patří.
02. 03. 2008 | 16:53

Student z BRNA napsal(a):

Je zajímavé, že MZV se od Vaší cesty distancovalo a Vy teď píšete, že se o Vás staral český velvyslanec.

Tak jako to tedy je?
02. 03. 2008 | 17:14

Martin napsal(a):

Studente z Brna, staral

The meeting was attended by Assistant Secretary General of al-Baath Arab Socialist Party Abdullah al-Ahmar, the delegation accompanying Paroubek and the Czech ambassador in Syria Tomas Ulicny.

http://www.sana.sy/eng/21/2...

The meeting was attended by vice Speaker of the Czech Parliament Lubomir Zaoralek, the Czech Ambassador in Damascus Tomas Ulicny and Director of the Foreign Relations Affairs at the National Leadership of al-Baath Arab Socialist party Mohammad Yassmineh.

http://www.sana.sy/eng/21/2...

Ucastnil se prinejmensim dvou setkani, ze by to bylo proti vuli a bez konzultace s MZV je velmi absurdni predstava. Pokud svevolne a proti vuli a bez vedomi nasi vlady prichazel na tyto setkani, tak mel byt okamzite odvolan. Jaksi se to nestalo...
02. 03. 2008 | 17:24

VDC napsal(a):

Paroubkova se malo zmotala slivovici a pak dostala sracku. Bravo!
02. 03. 2008 | 17:37

JK napsal(a):

Vážená paní Paroubková,

poměrně zajímavá a čtivá zpráva ze Sýrie.
Upřímně: Sepište všechny Vaše zahraniční cesty do knihy s radami o tom, jak se oblékat, chovat a Vaše kniha se stane pro pár měsíců bestsellerem.
každý si v životě hledá místo, možná že překladatelství by nemuselo být pouze tím jediným. :)
02. 03. 2008 | 17:50

bigjirka napsal(a):

Paní Paroubková, každý den v Sýrii musí začínat a končit velkým panákem. Pak sračku nedostanete. Také tatínek Bašíre byl velmi charismatický, v Hamě dal vyhubit blíže nezjištěný počet muslimských černýchbratří s kompletními rodinami, asi 30-70000 duší. Také jsem tam tehdy za tatínka viděl pouliční zatýkání a ranní popravy na proslulé Damašské šibenici. Velmi pěkné, nechala jste si ukázat? Pěkná pyramidální basreliéfní ozdobná šibenička, nevím přesně kolikamístná. Až tam zase pojedete, nejezte zeleninu. Tu lze jíst jen vypranou v Miltonu. Rychle a nebezpečně se dá jezdit po silnicích mimo Damašek. Sýrie je hezká země, mají tam i velmi pěkné hory. Bašár má velmi pěknou prý daču v několikakilometrovém zakázaném pásmu na hranicích s Tureckem.
02. 03. 2008 | 17:51

Martin napsal(a):

A bigjirka zase se svoji obranou islamistu, kteri vedli dzihad proti Syrii, vrazdili deti, utocili na mesta atd. Navic stale operuje s nedolozitelnym cislem, protoze pri utoku na bastu teroristu pry zemrelo 10-25 tisic lidi a ne to co on uvadil.

Bigjirka - jindy kdyz se to netyka socialnich demokratu tak velky bojovnik s islamisty - by nechal teroristickou bastu na pokoji. Jeste by jim poslal kvetiny za vrazdeni civilistu.
02. 03. 2008 | 17:59

Ivan napsal(a):

Vážená paní Petro, Ten článek se zdařil a pište takovéto dál ze svých cest. Pomiňte některé zbloudilé výkřiky asi nepochopili. Pište pokud to půjde z každé cesty, ono to poblouznění opadne a tyto stránky získají na kulturnosti. Přeji pohodu k psaní.
02. 03. 2008 | 18:04

Martin napsal(a):

A jeste jedno co bigjirka pri svem placi nad osudem teroristu nezminil. Pred utokem syrska vojska vyzvaly obyvatele mesta, at ho opusti (coz 80 procent obyvatelstva ucinilo) a ti co zustali byli ti co chteli bojovat. Procpak asi chteli bojovat ti mirumilovni teroriste ?
02. 03. 2008 | 18:06

jakub napsal(a):

Martin
No když zemřelo jen 10-25 tisíc lidí místo těch 30-70.000, tak se tím nemá cenu ani zabývat.
02. 03. 2008 | 18:08

Martin napsal(a):

Jakube, pokud zemreli ti, co podkladali bomby, vrazdili deti a odmitli mesto opustit a bojovali se syrskou armadou ve jmenu dzihadu, tak si opravdu myslite, ze slo o bezduvodny masakr ? V takovem pripade i nase armada bezduvodne masakruje v Afghanistanu mirumilovne kamarady Osamy. Meli bychom Osamovi dokonce dat nejaky rad, Topolanek ma jiste par po ruce. S teroristy se totiz bojovat nesmi, vidte.
02. 03. 2008 | 18:12

jakub napsal(a):

Muslimové nejsou svou fanatickou vírou, chováním a způsobem života mými oblíbenci.
Opakuji : Pokud jich padlo jen 10-25 tisíc, nemá cenu se tím zabývat.
02. 03. 2008 | 18:25

bigjirka napsal(a):

Nejsou ani mými oblíbenci, kolik lidí opustilo město, ví Bůh a Allah. Vás už mám Martine plné zuby. Pokud Vy nedovedete rozlišit mezi bojem s teroristy a vyvražděním vlastního města, tak já dovedu. Ano bylo tam několik set skutečných teroristů. Některé prameny uváděly 30000, v Sýrii se říkalo 70000 mrtvých. Nebojovalo se, coventrizovalo se. A pokud na obhajobu Vašich sociálně demokratických idejí potřebujete vyvražďovat lidi po desetitisících, tak mne do toho netahejte ani s mou nechutí k islamismu. Pokud toto nedokážete pochopit, je mi vás líto a už nevím, co bych vám na to pověděl. Pokud nedokážete rozlišit mezi bojem a vyvražděním...
02. 03. 2008 | 19:08

Martin napsal(a):

Bigjirko plne zuby mam ja vas protoze stale lzete o vyvrazdeni vlastniho mesta ? Teroriste obsadili mesto (nebylo jich par set jak zase lzete, ti by mesto obsadit nedokazali), vrazdili nevinne, vyhlasili dzihad, Syrie po mnoha letech neuspesneho vyjednavani prisla k mestu a vyzvala kazdeho at opusti mesto nebo bude bran jako rebel. Ti co neuposlechli a bojovali se syrskou armadou jaksi ciste svedomi nemeli a nesli dusledky sveho jednani. A to ze nektere prameny uvadi 10 tisic to nezminite, protoze jste jen povrchni manipulator, ktery obrati na ruby i sve vlastni presvedceni jen pokud ma kopnout do socialni demokracie.

Co byste udelal vy, kdyby teroriste u nas vrazdili a obsazovali mesta ? Pohladil je po hlavicce ?
02. 03. 2008 | 19:17

Martin napsal(a):

Jako dukaz bigjirkovy manipulace staci uvest jeden fakt, jeho udajne stovky mirumilovnych muslimskych bratru bojovaly proti cele syrske armade nejake tri tydny....
02. 03. 2008 | 19:29

žaba napsal(a):

Modří i jinobarevní svazáci, vím, že každý to nemůže vědět, ale když o něčem nevíte, tak nekecejte. Napřed je dobré vědět a pak teprve mít názor, z vakua se špatně tvoří.Nehodnotím povídámí P.P., to je její věc.Ale: Sýrie je v úrovni demokracie na stejném stupni jako Egypt. Mubarak s Assadem jsou si velmi podobní. Do obou zemí jezdí vládní i nevládní delegace, podnikatelé, turisté.Takže šermovat nějakým terorismem je nesmyslné. A dám otázečku: proč je Egypt vnímán lépe než Sýrie, ačkoliv jsou si oba prezidenti tak podobní a jejich politika taktéž???Doufám, že se najde některý statečný kritik, který bude nejen kritizovat, ale taky vědět:)))Těším se na odpovědi.
02. 03. 2008 | 20:03

bigjirka napsal(a):

Martine, už vás mám dost. O žádném údaji 10000 jsem nikdy neslyšel. Tři týdny syrská armáda bombardovala, až se tam nic nehnulo. Už mne neoslovujte, EOC
02. 03. 2008 | 20:09

Martin napsal(a):

Bigjirko, tak vy jste neslysel o ihned dostupnem a mnohokrat opakovanem udaji ? A vy si hrajete na syrskeho specialistu. Jste povrchni pokrytec. A co a komu budu psat, je moje vec, zadnej pokryteckej postbolsevik jako vy mi rozkazovat nebude :)
02. 03. 2008 | 20:18

gauge napsal(a):

Docela dobry clanek na nevhodnem miste? Co treba zkusit nejaky zensky casopis ci blog?
02. 03. 2008 | 20:39

Martin napsal(a):

Gauge a toto neni blog ? To ze nekteri lide vyzaduji od soukromych osob a manzelek politiku aby psali jen o politice je problem techto osob a ne autoru blogu.
02. 03. 2008 | 20:41

brkoslav napsal(a):

Po prvním čtení jsem Váš článek chtěl okamžitě zatratit a ohodnotit slovem - děsný.Vzápětí jsem se okřikl:nebudu hodnotit na základě alergie na Vašeho manžela.Takže ještě několikrát,pomalu,po odstavcích...a děsný.
02. 03. 2008 | 20:43

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik urážlivých příspěvků, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
02. 03. 2008 | 21:56

Zach napsal(a):

Co to je za dobrmana ideologické čistoty ten Martin?? Ten je snad ochoten tvrdit,že pPP(pionýrka petra ... )pouze přivezla oranžové šátky mladým Syrským socanům.
02. 03. 2008 | 22:13

Martin napsal(a):

Zachu, pokuste si predstavit, ze uz skoncil vas milovany komunismus a lide nemusi psat jen clanky s ideologickym nabojem. Pokuste si predstavit, ze blogy slouzi i k psani o dojmech, zazitcich ci osobnich zalezitostech. Pokuste se, je to tezke pro vas stranicky mozecek, ale urcite to pujde.
02. 03. 2008 | 22:47

Řeč mysli napsal(a):

Je ponižující, že manžele Paroubkovi jsou zváni tam, kam slušní lidé nejezdí. Současná Paroubková II stejně dopadne jako Havlová II.
02. 03. 2008 | 23:19

Lena napsal(a):

Jak dopadla Havlová II? Bez ironie, drby cíleně nesbírám, tak nevím.
02. 03. 2008 | 23:26

krutibrk napsal(a):

Martine, ideologizujete vy. A navíc lživě.
A co se tohoto příspěvku týká - pí PP, kvalita překladatele se pozná především podle toho, jak umí zacházet s vlastním jazykem. Jste mizerný překladatel, velmi mizerný. Nebo, že by to bylo v tom, že už nic není za jazykem?
Parodn - nic, krom obludného egocentrizmu.
03. 03. 2008 | 00:54

Martin napsal(a):

Krutibrku, a kdeze prosim ideologizuji, kdyz rikam, ze si cenim, ze tento prispevek o politice neni ? Jde vam o diskusi s bigjirkovymi nesmysly ? Ale to je krapitek neco jineho.

A mimochodem, nez se zacnete navazet do pani paroubkove, tak si laskave vsimnete, ze jeji vlastni jazyk je slovenstina. Takze vas prispevek naprosto nema smysl, protoze jeji znalost slovenstiny jaksi nejste z ceskeho prispevku schopen posoudit. Jak se citite v roli trapneho prihloupleho rejpala ? :)
03. 03. 2008 | 01:04

žaba napsal(a):

Takže nikdo z místních přispěvatelů na mou otázku neodpověděl, nevadí, snad se vám časem podaří něco k tomu najít. A jsem ráda, že se našel jen jeden nick, mám na mysli ŘEČ MYSLI, který tu mele s neznalostí faktu, tomu jen prozradím, že v květnu jede do Sýrie min.finací Kalousek.Tento nick by si měl tu tu mysl nejprve něčím naplnit.Jinak přeji dobrou noc.)
03. 03. 2008 | 01:09

krutibrk napsal(a):

Musím Vám, Martine, zopakovat, že buď hrubě nevědome nebo lživě ideologizujete. Ano v odpovědích bigjirkovi. A madame Paroubková? Z jejího příspěvku čiší taková myšlenková prázdnota a narcistní sebezahledění, že to, že je mizerná překladatelka (ať je její mateřštinou cokoliv), je v tomto světle problém zcela podružný. Ony tu publikují některé fakt chytré ženské, ať už člověk souhlasí nebo nesouhlasí s jejich názory. A vedle nich právě vyniká naprostá myšlenková prázdnota výše zmíněné dámy. Možná vám bude srozumitelnější, když to napíšu vulgárně. Je to pipka.
03. 03. 2008 | 02:01

Zach napsal(a):

Martine,myslím,že už to máte v hlavě hodně pomotané,veškeré stranické dění všech stran mě zajímá tak málo,jako Vás hodně.
Proto zde působíte dojmem stranického ideologa.
03. 03. 2008 | 07:03

Ládik napsal(a):

Konečně to není ublíženecký článek. Poslední informace o Sýrii mám od Zikmunda a Hanzelky (refinerie v Homsu). Do Sýrie nikdy nepojedu.
03. 03. 2008 | 08:22

o2 napsal(a):

To Zach
Jo to je náš pan Martin, oranžový ideolog s tím nic nenaděláte. Jediné řešení je s ním nediskutovat, jedině, že by jste měl "jasné důkazy".Jaké však můžeme mít důkazy na jeho hlavu, že.
Jinak kromě toho že jsem se dověděl kdy p.PP měla sr...u, je to celkem prázný, řekl bych až tupý článek. V průměrné encyklopedii se dovíme více.
Pěkný den.
03. 03. 2008 | 10:14

dejv napsal(a):

No je pravda, ze Martin je pomatenec a exot zdejsiho fora, ale ted k veci.

Co nam Paroubkova milenka chtela sdelit. Navstivila Syrii za penize strany podporujici islamsky terorismus. Jeji sexy mozek alias obarvena hlava Roko Buldozer Paroubek se nechal vyuzit k propagaci strany BAAS.Dale nam pani sdelila, ze jako spravna manzelka socialisty a bojovnika za prava delniku ohrnula nos nad uklizeckou a hotel se ji nezdal dost nobl. I kdyz jeste pred nejakou dobou mela potrebu nam napsat, ze drahy kozich, to ona nenosi. Dale mlada pani dostala sracku a ocima ji uhranul syrsky diktator. Doporucuji pro pristi clanek provest vymenu slamy za Jyrkuv sexy mozek a zkusit to jeste jednou a lepe.
03. 03. 2008 | 12:32

Caramellla napsal(a):

Paní Petra se prostě vyrobila exkrement. A pan Martin nám to jistě vysvětlí jako její příspěvek k rozvoji demokracie
03. 03. 2008 | 12:50

Martina napsal(a):

Tedy Martine, ono už je jedno, o co šlo v blogu. Bereš to tu jako svoje smetitě? Kokrhej, kokrhej... třeba díky času, který tady otravuješ, neškodíš někde v reálu
03. 03. 2008 | 14:38

Pepa Řepa napsal(a):

Martine, Martine
Titul UI byl přece nedávno, s veškerými poctami, udělen vám.

Víte jak dlouho to trvalo, kolik příspěvků jste napsal, než jste se k tomuto hrdému titulu dopracoval?

Nejdůležitější je zavedená značka.
Proč s ní, Martine, tak hazardujete?
Proč na potkání rozdáváte užitečné idioty? Jen na tomto blogu 3x.

Coca Cola nebo Adidas si svou značku chrání. Já vím, Registered nebo TM stojí haldu peněz.Ale nehazardujte, Martine.
S UI titulem šetřete. Je to vaše rodinné stříbro.

Vite jaké sudy v mausoleu válí sám impregnovaný Vladimír Iljič?
Jak si drbe svou lysou hlavičku, že si nenechal značku UI zaregistrovat?
Neboť on, dle tradice, první temto termín použil.
03. 03. 2008 | 14:54

Mstitel s píšťalou napsal(a):

Děkuji za první článek, který není reakcí na bulvár. čím to? nebo ten teprv přijde :) ?

mimochodem, fakt netušim jak vypadá houbička na nanášení make-upu.
03. 03. 2008 | 15:00

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik urážlivých a osobně útočných příspěvků a dalších textů.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
03. 03. 2008 | 15:45

silspok napsal(a):

Vojak OSN nezemrel pri prosazovani miru, ale pri bouracce ... zklamani ... jizda po Damasku je nocni murou, na autech jsou nalepene molitany na make-up. Hotel byl BOHUZEL jen takovy evropsky prumer s uplne prisernou uklizeckou, personalem(kolikpak asi ti lide berou proti vam a v cem bydli??). Svine nam nezaplatili Four Seasons. Hotel vypadal bohuzel smutne jako i ostatni budovy. Toalety jsou priserny, nepijte na nich .... Dostala jsem sracku. Drzela jsem se tyce pro invalidy na hajzlu, aby me neodvezli do spitalu a radeji jsem prijala horsi zlo a to mistniho lekare a ejhle, on to nebyl takovej debil, jak jsem si nejdriv myslela a dokonce vedel co s tim, asi znal mistni pomery ... Nafoukla jsem se, na letisti udelal scenu, poslala pohostinnost do prdele a odletela. Prekvapilo mne, ze v Syrii muze nekdo zazpivat skvele v opere ... takovi negramoti to jsou ... chodim prece do opery casto. Carmen bozsky tancila, ale lascivne(????). Manzelce mistniho diktatora vsichni spontanne tleskali, pry je ohlomne popularni(Hitlerovi taky spontanne tleskali i mnozi zide...) Mistni diktator je charismaticky modroocka, ktery dlouho zil v Londyne, coz je super ... Nazaver jsem byla pekne nasrana, ze jsem si 2 hodiny zbytecne balila hadry ... Pani Paroubkova, nevim co si o Vas myslet, ale jdno vim urcite, jste typicky evropsky snob ...
03. 03. 2008 | 16:00

fafnir napsal(a):

dejve
jen to proboha ne!Z té výměny by z toho mohla být sexy sláma.A kdo to pak má číst.
Bigjirko
nedalo by se zjistit IP Lihového domu.Mám dojem,že stejný Martin ,soudě dle slohu,též oblažuje na Psu.
03. 03. 2008 | 16:09

bigjirka napsal(a):

Fafnire, Martin má připojení UPC, nakže asi z domova? Dnes může mít každý, i NI Internet.
03. 03. 2008 | 16:29

NAHA napsal(a):

Velmi hloupoučké,naivněblondýnovské čtení ,škoda,že studijní pobyt vás tří se neprotáhl na několik let řadě lidí byste opravdu nescházeli.
03. 03. 2008 | 16:34

suchánek napsal(a):

tak na diskuzi pod tímto blogem "Milý deníčku" jsem se opravdu těšil - a nezklamala mě. chtěl jsem vtipně reagovat, ale příspěvek brkoslava bych nepřekonal a crkl si u něj do kalhot, na počest opakuju, aby nezapadl:

brkoslav:
Po prvním čtení jsem Váš článek chtěl okamžitě zatratit a ohodnotit slovem - děsný.Vzápětí jsem se okřikl:nebudu hodnotit na základě alergie na Vašeho manžela.Takže ještě několikrát,pomalu,po odstavcích...a děsný.
:-)))
03. 03. 2008 | 16:45

Pepa Řepa napsal(a):

To silspok
asi jste nepochopil několik věcí.

1. Pan předseda má zálibu v operách a zvláště v operních zpěvačkách.Dokáže si operu i zpěvačku vychutnat, přímo se do ní ponořit.
Přijel se do Damašku podívat na mimořádně lascivní(!!!!) Carmen. Tak lascivní, až to probudilo v autorce žárlivost.

2. Jednání se stranou BAAS byl pouze krycí manévr.Co se z toho nadělalo.

3. Damašek poznáte dokonale za dva dny a to nejlépe ubytováním ve Four Seasons, cestou taxíkem a návštěvou Opery.

4. Není laskavější panovník, než Bashár al-Asad.Tak hezky neuměl hladit dětičky po hlavě ani jeho otec zvaný Háf, který proslul laskavou a mírumilovnou vládou.

5. První dáma byla tak půvabná, že se autorka zasnila a do role první dámy se vžila.

Přejme jí to. Já jen doufám, že pak bude psát panu Paroubkovi projevy. Máme se na co těšit.
03. 03. 2008 | 16:58

bigjirka napsal(a):

Tak asi, Pepo...
03. 03. 2008 | 17:07

Jiří napsal(a):

Vážená paní Paroubková,
možná by Vás zajímalo,že ten charismatický pan Assad,který se Vám tak líbil, nechal v roce 2005 zavraždit kandidáta na ministerského předsedu Libanonu Harírího.Chápu ovšem,že vedle Vašich žaludečních obtíží je tato informace zcela nepodstatná.
03. 03. 2008 | 18:05

bigjirka napsal(a):

Jo, Fafnire a IP Lihodomu je 194.213.194.163
03. 03. 2008 | 20:43

bigjirka napsal(a):

Asi Lihodomcům nikdo neřekl, že nemají žrát zeleninu. A začít chlastat je třeba hned zrána. Inu, zrádné améby.. říkali jsme jim důvěrně ahmédi. Onemocněli všichni, co nechlastali tvrdej. Pivo nestačí a víno taky ne.
03. 03. 2008 | 20:47

bigjirka napsal(a):

Jo.. a paní Petra asi nejezdila busem, to by jistě zmínila. Jízdence se tam oštipujou rožky v tom konduktérským strojku a blondýnky tam osahávají. Nemyslí to zle, je to pro ně neobvyklost.
03. 03. 2008 | 23:52

Martin napsal(a):

Jejda panove, to je opravdu trauma, nedokazete si predstavit, ze lide maji sve nazory a rovnou za tim vidite politickou stranu :) No jo, vase komunisticka vychova se nezapre. A mimochodem Pepicku Repacku, termin uzitecny idiot se vztahuje k urcitemu chovani, kdyz jsem se vas ptal proc konkretne bych mel byt uzitecnym idiotem, tak vase stado pritroubliku nikdy neodpovedelo. Protoze jedina moje vina bylo to, ze jsem pripominal fakta a uzitecny idiot fakta nepripomina, ten napriklad jako zde zdarma a bezduvodne utoci na nepoliticky text s argumentem, ze by mel byt politicky nebo ze by autorka mela mit jineho manzela.

Pokud chcete zduvodnit me oznaceni uzitecnym idiotem aspon nyni, tak prosim pekne. Vyvratte historii a reknete konkretni duvod. Jinak totiz se stanete uzitecnym idiotem i vy, protoze kazdeho kdo ma jiny nazor (nazor nejsou invektivy na adresu napriklad autorky blogu) ve jmenu sve ideologie bezduvodne povazujete za nepritele, ackoliv jeho jedinou vinou bylo pripominani faktu.
04. 03. 2008 | 00:04

Martin napsal(a):

A bigjiracku, nez se zacnete vydavat za specialistu na Syrii, tak se aspon dovzdelejte, vase lhani o Hame dokazuje bud, ze jste virtualni priposera, ktery ma velka ramena a vse videl vse znal, nebo ze v ramci ideologickeho boje s lidmi ktere nemate rad, lzete jako kdyz tiskne. V obou pripadech vypadate jako idiot (a jste naprosto neuzitecny).
04. 03. 2008 | 00:08

Pepa Řepa napsal(a):

To biglirka
opět stejná otázka jako s Ogbou.
V kterém roce a kde? L29?
04. 03. 2008 | 07:52

Pepa Řepa napsal(a):

To Martin
Všichni jsme svým způsobem neužiteční.O vás bych to neprohlásil. Vy jste užitečný až až.
04. 03. 2008 | 07:55

Martin napsal(a):

Omlouvám se užitečným debilům. Jsem debil - škodič
04. 03. 2008 | 10:48

Martin napsal(a):

A pepicek se zase vyhnul jasne otazce :) To je uz takovy zvyk par zdejsich neuzitecnych. Na nekoho kydame hnuj, jen tak z nudy, oduvodnit sve chovani neumime :)
04. 03. 2008 | 11:59

Zach napsal(a):

Martine,
konečně jste to dokázal a odhalil svoji pravou identitu,
no,tušili jsme to.
04. 03. 2008 | 12:43

Martin napsal(a):

Zachu, tryska z vas inteligence... :)
04. 03. 2008 | 12:50

Dobrosmil napsal(a):

Věc: Trip to Syria.
Jestli si myslíte, že sňatkem s revolucionářem Paroubkem jste se dostála do velkého světa, tak se mýlíte. Snad si dovedete spočítat kolik poslanců mu uteklo a další se k tomu připravují. Jednomu představiteli ČSSD jste údajně řekla, že Vaše spodní prádlo, které zrovna nosíte je několikrát dražší než jeho oblečení. Asi nejcennější části byly Vaše kalhotky, které sice byly bílé, ale po dvou měcících kompletně zhnědly. Především v jedné části. Víme, že úchylní fetišisté za takovéto prádelko dávají až 50 tisíc korun/kus. Kálokdo má oblek za 80 tisíc Kč. V Sýrii jsme byli mnohokrát a mnohokrát tam jedli a žádnou slivovici jsme nepotřebovali. Špatně Vám bylo určitě po tom, co jste polykala, ale to zase nesouvisí se Sýrským jídlem. Jenom holka z maringotky dovede dělat rozdíly mezi Cham Palace a Four Seasons. Až budete chtít poradit jak se chovat a nedělat ostudu sama sobě, ozvěte se a rádi Vám pomůžeme. Se svým manželem v jehož kravatě lze poznat, co jedl předchozí den, jste "skutečnými" reprezentanty 95% obyvatel naší země, kteří jsou sociálními případy ve vztahu k 5% zbohatlíků.
04. 03. 2008 | 14:05

hanah napsal(a):

Paní Paroubková,politiku nechám stranou, neboť i váš příspěvek se měl týkat Sýrie -překvapivé.
Překvapivě pro mě nás informujete o tom, že jste nepila,resp. pila slivovici, hodně jedla, asi zvracela,pitný režim omezila na nulu (což je blbost kvůli dehydrataci) a nevěděla co na sebe. Nevím jak to bylo přesně, ale věta :"Jen toalety bych doporučila těm otrlým, já jsem raději pila málo", možná vše vysvětluje...:-)))
Na jeden blog jsme se dozvěděli docela dost, ale zase - nemusíme vědět všechno, tedy alespoň já.
04. 03. 2008 | 15:06

bab napsal(a):

Svatá prostoto. Tak co bylo studováno na studijní cestě: úroveň hotelů,moda, stravování,doprava,krásné oči i bez sexy mozku a úroveň opery,dále bylo zjištěno, že místní doktor překvapivě něčemu rozumí. To jsme skutečně obohaceni. A manžel,škoda slov, ten nemá čas na nic jiného,než žlučovat na české novináře a neustále kvičet,za co všechno je vinna ODS. Skutečný komik
04. 03. 2008 | 18:34

Jos napsal(a):

Bože, to IQ je opravdu vysoké, už se Paroubkovi nedivím že si tuto "dámu" vzal.Připomíná mi co jsem četl o paní Gottwaldové, ta byla navíc ještě šeredná!
04. 03. 2008 | 20:30

bigjirka napsal(a):

Pepo, dvakrát Halab, 85 a 86, L39 -airfield Kšeš
04. 03. 2008 | 20:32

bigjirka napsal(a):

Já jsem tam jedl celkem všechno, ale začínat se musí ráno velko balantýnkou, pokračovat velkou balantýnkou a končit několika velkými balantýnkami. pak se ahméd neuhnízdí. a ani člověku nevadí, jak v kovárně vojenského klubu připravují šaaf. co tady ten ibn šarmáta porád bzdí?
04. 03. 2008 | 20:35

bigjirka napsal(a):

Jinak je Sýrie krásná země, nejhezčí jsou ty hory. Ani Palmyra není k zahození, i když vedle je dosti šílené letiště za nás s MiG25, to vládl ještě charismatický tatíček. spousta jiných památek, taky citadela v Halabu je moc pěkná.
04. 03. 2008 | 20:38

Kliperka napsal(a):

Vždycky jsem se domníval, že damské přirození na čtyři je JYRKA, ale teď si myslím,že k tomu přibyla i jeho bývalá milenka
04. 03. 2008 | 23:13

Pepa Řepa napsal(a):

To bigjirka
zřejmě jsme se vždy míjeli asi o pět let.Ještě připomínám Damašek a ten křižácký hrad, už se nepamatuju, jak se jmenoval.
05. 03. 2008 | 06:08

bigjirka napsal(a):

Krak chevalier foneticky. A spousta jiných míst, jako qalaat Jabir, hrad Simeon, římské město v poušti. Přítelkyně v nemocnici Tišrín :-)))
05. 03. 2008 | 08:31

Karlík napsal(a):

A co střevní potíže paní Paroubková? Jyrka stíhá přepírat? :))))
05. 03. 2008 | 11:54

ajda napsal(a):

Já myslela, že máte dost silný žaludek i střeva, když jste si dokázala vzít Paroubka. Je to pro mě to nejodpudivější stvoření co znám!!! Ani sexy mozek nevidím, jen tupou, namyšlenou, závistivou, arogantní a diktátorskou povahu. Inteligence na nule. A otřesu se odporem vždy, když ho umaštěného vidím v tv...
05. 03. 2008 | 13:14

bigjirka napsal(a):

Jak si Jyrka dokázal osvojit tu dikci Milouše Jakeše? Vždycky, když ho slyším mluvit a dokážu abstrouhat od obsahu (ten mne spolehlivě popudí), zasním se a slyším ze starých milých dob promlouvat Kůl v plotě: Milióny berou! A ta Hanka Zagorová, ona je to milá holka... šest set tisíc měla... To mu jde.. To dělá schválně tento kabapysk?
05. 03. 2008 | 23:58

kacena napsal(a):

zdravicko petka, tak dufam ze si do sveta nosis len slovensku slivovicu ako za nasich mladych cias, drzime ti palce a ozvi sa nam kacena a psychoclub
06. 03. 2008 | 17:09

IN napsal(a):

Po precteni me napadlo pouze jedno,svuj ke svemu.........!I Vas mozek je spis sexy .
10. 03. 2008 | 13:12

IN napsal(a):

"Jen toalety bych doporucila pouze tem otrlym,ja jsem radeji pila malo." Bez komentare !
10. 03. 2008 | 13:26

Dag napsal(a):

Paní Paroubková,nevím proč máte potřebu psát. Váš článek je absolutně o ničem a prázdný.Nepřeji Vám nic špatného, ale až Váš manžel ztratí moc, což bude dříve či později, po vašich postřezích ze zájezdů neštěkne ani pes....
12. 03. 2008 | 14:17

Alibernet napsal(a):

Frau Paroubková, to jste asi celý svět neprocestovala, když jste si přála v sýrii neonemocnět. Sýrie je jedna z nejčistších zemí 3.světa se slušnými hotely a výbornou kuchyní a nemůžete to poměřovat s vašimi cestami do USA a EU (celý svět). Je vidět, že jste Sýrii nepoznala, zřejmě protože si tam ten váš Bombur hřál někde polívku.
12. 03. 2008 | 18:02

ivana napsal(a):

Fakt dobrý...proti P.P. nic, ale psát moc nenumí...zní to jak: Milý deníčku...P.P. chtěla být vtipná, ale je to trochu křeč, co? Jinak zdravim do čr!
12. 03. 2008 | 21:38

Tomáš Vlček napsal(a):

No přátelé, začínám mít pocit, že si paní Petra vzala Jirku, aby ho ještě více znemožnila. Viděl bych to na nějakou dost výnosnou sázku. Jestli je paní P stejně dobrá manželka a společníce, jako pisatelka, tak jim dávám maximálně rok - dva:-)
13. 03. 2008 | 23:39

bigjirka napsal(a):

Tomáši, a až se do sebe na blogu pustí, to bude kabapysk! :-D Už se těším!
14. 03. 2008 | 07:57

Editi napsal(a):

Vážená paní Petro, jak se zdá neurvalců se zatemněným mozkem Cestou po modré je zde více jak dost. Přesto vám chci poděkovat, že se snažíte do blogu psát a tolerujete výpady nejen proti vaší osobě, ale především proti osobě vašeho manžela. Přeji hezký a příjemně prožitý den.
14. 03. 2008 | 18:55

Gorsky napsal(a):

Ked som bol naposledy v Sýrii , vezol som si toaletny papier kvoli hygiene , ale nic som tam behom kratkeho pobytu nejedol - jazdil som do Kosher jadalne v Jeruzaleme .Prepacte moju cestinu.
27. 03. 2008 | 16:12

Snob napsal(a):

http://www.zpravy.idnes.cz/...
Dvojí život Petry Paroubkové, aneb jak má žít první dáma ČSSD?
Šárka Grossová to svému muži neulehčila, když NAVLÉKLA DRAHÉ ŠATY. A co Paroubkovi, zvítězí u nich touha po luxusu, či oddanost straně?
Jen si to představte. Je ráno všedního dne a Jiří Paroubek si jako každý den vybírá kravatu. „Hlavně nevzbudit dojem, že na to mám, to by mi volič neodpustil,“ říká si možná před zrcadlem, když přemítá, zda zvolit tu z hedvábí, nebo lněné příze. Nakonec s těžkým srdcem zvolí onu lacinou, co škrtí a škrábe, ale zato nepobuřuje.
Předsedat sociální demokracii totiž není žádný med. Vždyť jde dle tradic o stranu dělnickou, předvoj boje za práva pracujících, a s jejími předáky by si staromilec spojil spíše montérky, troješus a šmírem pomazané tváře. Ze směny na schůzi podpůrného stávkového výboru, ze schůze výboru na cvičiště dělnické tělovýchovné jednoty, pak večer pojíst něco erteplí a v rohu na lavici usnout s čepicí a Hlasem lidu pod hlavou, neboť v jediné posteli jediné světnice spí pět malých sociálních demokrátků. Tak by měl vypadat levicový předák. A Jiří Paroubek se přece snaží, seč mu síly stačí.
Specialitou manželů Paroubkových je proto zdůrazňování finanční nenáročnosti. On neúnavně vysvětluje, že je opravdu tím nejchudším z našich poslanců, a pro ty, kteří nepochopí, vše vkreslí do grafu a vykáže konkrétními částkami. Ona zase šetří sociálnědemokratickou kasu, to když překládá pro stranu zadarmo. Oba tak voličům vysílají jasný signál: Když to dokážeme my s našimi „omezenými“ příjmy, máte na to i vy.
To je hezké a povzbudivé, přesto se občas zdá, že to kdesi skřípe. Máme tedy Paroubkovým věřit?
Tajemné zdroje z Lidového domu, reprodukované deníkem Blesk, tvrdí, že Petra Paroubková má tendenci mluvit do chodu partaje víc, než je zdrávo. Prý křičela na Paroubkova poradce: „Moje spodní prádlo je dražší než všechno, co máte na sobě!“, což není příliš rovnostářské vyjádření. Pak ji na sérii fotografií vidíme, jak střídmý kostýmek skromné tlumočnice vymění za kostým ruské kněžny a údiv sociálně slabších novinářů, kde že na ten kožich vzala, smete na svém blogu ze stolu slovy: „Nejedná se o kožich, ale o kabát s kožešinovou aplikací.“ Což má zřejmě vysvětlit vše.
Na přátelské návštěvě Sýrie, která dlouhodobě a úspěšně aplikuje některé socialistické vize do praxe, a je tak nejspíš Paroubkovi inspirací, zase nacházíme Petru Paroubkovou v opeře, což poněkud zavání buržoazními manýrami. A korunu všemu nasazuje v pokoji damašského pětihvězdičkového hotelu Cham Palace. Nestačí jí fakt, že v podobném ubytovacím zařízení asi těžko potká voliče svého muže, pokukuje dokonce ještě výš, až po Four Seasons. Marně se pak Paroubková na internetu hájí, že doma sama žehlí (byť správný sociální demokrat chodí ve zmačkané haleně, nejlépe přešité z jutového pytle, ne?). Že neplánovali luxusní dovolenou v Dubaji a že pro samou práci ani nemá čas nakoupit (za co taky, když manžel skoro nevydělává). Zbytečné jsou i Paroubkovy dopisy přátelům ze strany, v nichž zdůrazňuje, že jeho žena není „rozmařilá, arogantní a zištná osoba“. Fakta zkrátka hovoří za vše.
Jít totiž v luxusním prádle a ve vyžehleném kabátě s kožešinovou aplikací na operu a pak se dobývat do hotelu Four Seasons je stejně sociálnědemokratické, jako zdůrazňovat, že plat 70 tisíc měsíčně se rovná odsudku k boji s chudobou.
Tak tedy, paní Paroubková, zpátky do haleny a hurá na schůzi výboru, vždyť ještě máte čas vše napravit!
O autorovi| JAN HANZLÍK, jan.hanzlik@mfdnes.cz
20. 04. 2008 | 18:56

Dadi napsal(a):

Souhlasím s panem Hanzlíkem. Paní Paroubková žehlí a napařuje poslední dobou tak mocně, že jí nějak nejde dopnout halenka. Tím pádem celý národ viděl to drahé prádélko v barvách do filmu pro pány. Když si vzpomenu, jaká byla v Česku diskuse kvůli pískání na prsty, tak se mi zdá, že proti tomuhle to byla růžová voda. Nemohu se dočkat, až paní Paroubková o svém rudém prádélku zabloguje. Doufám, že tento mladistvý model, (ve kterém je už vyfocena poněkolikáté, asi je opravdu spořivé děvče), provětrala také v Sýrii. To se asi modré oči zamlžily!
20. 04. 2008 | 20:23

Marie napsal(a):

Vazena pani,Vas asi politika prilis nezajima, vidte? Mozna tak jeste to, co se bezprostredne tyka vas... a jak tak na ty vase clanky koukam, Vas se toho krome zkazku bulvaru a Vasich zdravotnich potizi opravdu moc nedotyka...

Je mi lito, ale moc nechapu, proc zrovna vy tu blogujete. To ze jste neci zena, pro me neni dost dobry duvod...
24. 04. 2008 | 14:10

Čochtan napsal(a):

Paní Paroubková, moc hezky o Vás píše pan Ziegler v MFDNES. Můžete nám k té záležitosti něco napsat ?

Jak Paroubkovi milují chudinu
http://ziegler.blog.idnes.c...

ČSSD je prý strana, která stojí na straně chudých lidí, má pro ně pochopení s cítí s nimi. Manželé Paroubkovi to dokazují dokonale. Jako naposledy třeba Petra Paroubková, která na poradce v Lidovém domě křičela, že „její spodní prádlo je dražší než všechno to, co on má na sobě.“

Zprávu o tom přinesla MFDNES a já jsem něco podobného také zaslechl od dobře informovaného zdroje, který si nepřál být jmenován. Zdá se, že paní Paroubková se rozhodla následovat svého muže, který se kdysi před novináři chlubil svými platem a vykřikoval přitom, „Dámy a pánové nechci se chlubit, ale kdo z vás to má.“ Nyní si zase Petra Paroubková potřebovala posílit sebevědomí, že ona je něco víc, než ten „obyčejný socdemácký póvl“, který ji přece musí poslouchat.

Jiří Paroubek zareagoval jak on to umí, začal vyhrožovat MFDNES a varoval redaktory, že si mají dát pozor a nechat jeho ženu na pokoji. Zajímavé ale je, že vrchní socialista nebyl razantnější. Přece kdyby novináři o jeho paní napsali nepravdu, tak by měl zakřičet do světa, „jste lháři, poženu vás před soud.“ Je opravdu divné, že to neudělal. Asi na té informaci o chování paní Paroubkové něco bude. Mezi námi zálibou v kožešinových doplňcích choť šéfa sociální demokracie tak trochu připomíná Martu Gottwaldovou. Rozhodně však už nyní víme, jak ve skutečnosti paroubkovský pár miluje ty prosté obyčejné lidi. Jemu na nich ve skutečnosti nezáleží, jsou pro něj dobří jen jako dodavatelé volebních hlasů.
30. 04. 2008 | 07:36

super napsal(a):

Petra nosí hezké prádlo, to můžete i vy! http://www.superpradlo.cz má v nabídce krásné prádlo za výborné ceny, mnoho akcí! Mnohem lepší ceny než v kamenných obchodech!
01. 05. 2008 | 16:23

K. napsal(a):

Výborně jsem se pobavila, asi jako každý, kdo tuto zemi navštívil jako zcela normální cestovatel. Všem, kterým by bylo líto, že se nemohou setkat s charistickým Bašírem, nezoufejte. V Sýrii visí jeho modré oči na každém roku a billboardu.
08. 05. 2008 | 10:35

Klára S. napsal(a):

Petro, píšete dobré články. Nejsem fanynka soc.dem., ale vy jste velice sympatická!Jiří P. s vámi vyhrál.Hodně zdaru
11. 05. 2008 | 05:27

Lenka napsal(a):

Dobrý den,
viděla jsem pořad Den žen a musím říci, že jste mi byla sympatická. Je pravda, že Vašeho manžela opravdu ze srdce nemáme rádi za jeho chování předlistopadového aparátčíka, ale třeba je doma jiný. Budu doufat, že na něm zapracujete a třeba se trochu změní. Budu Vám držet palce a přeji krásný den.
16. 05. 2008 | 11:45

Olda napsal(a):

Petro, jste mi moc sympatická a Váš manžel taky, bojujte dál a dokažte, že nejste jen povrchní blondýna! Fandím Vám i Vašem názorům!
19. 05. 2008 | 22:05

Sab napsal(a):

Vážená paní Paroubková, vidím že Vaše blogování trochu vázne, asi z časových důvodů.

Posílám odkaz na slíbenou galerii českých žen v kožichu. Pokud byste měla ještě nějakou svoji fotku s kožichem, můžete mi ji poslat, ráda ji umístím na své stránce.

S přáním hezkého prožití jarních dnů
Sabrina
23. 05. 2008 | 18:02

Sab. napsal(a):

Ještě ten odkaz :-)
http://animalrights.webz.cz...
23. 05. 2008 | 18:30

Caroone napsal(a):

Tento clanek se mi moc libil. My jezdime do Syrie kazdy rok, takze muzu uznat ze VETSINA toho co je tu napsane je pravda... A jsem rada ze jste zduraznila, ze mnoho zen se zde obleka uplne normalne. Jeste bych chtela pripomenout ze v Syrii je 15 procent krestanu, a v Libanonu take, a ti na svedomi zadne atentaty nemaji, takze jestli by nekdo chtel mluvit o teroristech, tak at neodsuzuje vsechny araby a vzpomene si na tu "hrstku" (Syrie ma asi 16 000 000 obyvatel, takze 15 procent je tam asi 2 500 000+ x muslimu kteri s terorismem take nemaji nic spolecneho)co si to vzdycky ve vsech televizich, bulvarech a novinach odskace spolu s temi co za to opravdu mohou...
31. 05. 2008 | 15:07

Lucie napsal(a):

Dobrý den,
vím že je to trochu mimo téma Sýrie, ale ráda bych se Vás zeptala, kde jste se naučila novořečtinu.
01. 06. 2008 | 13:06

Kateřina napsal(a):

Petruško,
vsuvka mimo mísu, ale našla jsem pár společných fotek (nejen) z Vathi, tak kdybys je chtěla, ozvi se.

Kačenka od Tomáše z ´95 :-)
01. 06. 2008 | 17:55

Jiri napsal(a):

Dobrý den paní Petro,

osobně Vás neznám, ale chci Vám alespoň vyjádřit podporu.

Určitě to nemáte lehké, schytávat kritiku za to, že jste "jen" něčí manželka. Vždyť úroveň psaných komentářů od čtenářů je mnohdy za hranicí úrovně primitivů.

Proto se nenechte odradit.
08. 06. 2008 | 20:43

kaligraf napsal(a):

Co politici nechtějí znát?
Pravdivý dokument, který perzekuuje Česká televize:
http://video.google.com/vid...
19. 06. 2008 | 22:41

Vasja napsal(a):

No ja teda bych rada věděla, esi na tom miminku pracujete sami, nebo ňako asistovaně, pač ten břich inžinýra Paroupeka je taky rozměrny, že to jen tak, mírnyxtýrnix
asi nepude. Teda neumim si to představiť. Vlastně ani nechcu, pač naheho inžinýra Paroupeka.......... no tak to ne. Nikdy. Ani za zlate praso.
24. 07. 2008 | 19:03

DIa napsal(a):

Prijemne vystupovani nemusi byt hned interpretovano jako "evropske". Fascinuje me, jak vsechno pozitivni, co povysena Cechule objevi na sve ceste do Syrie, je interpretovano jako "evropske" ci "pozustatek kolonialismu·. Pritom prave zdvorilost a pece venovana interieru je typicky levantinska tradice.
18. 08. 2008 | 09:27

O Paroubkových napsal(a):

Jejda, paní Petra je nóbl dáma, že..? ;o)
30. 08. 2008 | 07:03

millie napsal(a):

Mila Petro, nenechte se otravit otrapy, co se jen boji, ze by nahodou mohla ODS prohrat volby a oni by pak nevedeli, do ktereho pozadi honem lezt....Vas clanek je zajimavy, jste inteligenti osoba, tak se jiste nenechate znechutit trapnymi sasky. Drzim vas palce.
03. 09. 2008 | 12:32

kašílek napsal(a):

No to váš ještě překvapí věcí paní Paroubková. Život je samé překvapení.
16. 09. 2008 | 22:19

Tomas Ronas napsal(a):

Ehm, tedy, ja si myslim, ehm, jak to tak nak vhodne rici, tak snad nejak tak: Hlavne to zdravicko a neonemocnet, pani Petro a silne nervy, budete je potrebovat.
15. 10. 2008 | 17:11

hanah napsal(a):

3koda paní Petro, že už neblogujete...Ale ten růžový svetřík jste na krvavý křest vybrala manželovi opravdu s vytříbeným vkusem. Ještě více takvynikl jeho sexy mozek :-)
22. 10. 2008 | 10:51

Dadi napsal(a):

Souhlasíms hanah, ten svetřík neměl chybu! Je vidět, že jste oba v rukou vizážistů - odborníků. Akorát možná by se ještě šikl kurs společenského chování, kdapak by asi jinde Jyrka pochytil jemné mravy, když se jachtí a oslavuje mezi takovými hrubiány!!!
24. 10. 2008 | 12:21

TK napsal(a):

Tipuji, že Váš jogurt Muller je taky pokaždý ňák asi jako rozbitej, že ?
08. 12. 2008 | 00:21

Petr Klán napsal(a):

V SYRII jsem byl již vícekráte, naposledy v loňském roce též, projezdil jsem ji celou, a rovněž mnohé další arabské země. Skutečností je, že je Syrie poměrně sekulární země a já tam chodil všude v kraťasech. Jen do mešit jsem si natáhl přes ně dlouhé kalhoty.
Divím se, že pí Petra schovávala placatici. V každém městě lze koupit alkohol, dobrým pivem počínaje a tvrdými destiláty konče, v obchodě na ulici a za dobré ceny. Je jich ovšem podstatně méně než u nás, což je věc, kterou považuji za správnou a myslím si, že ztížení přístupu k alkoholu jako je tomu ve většině zemí světa by snížilo počet alkoholiků v Česku, který je alarmující a paní Paroubková k nim patrně patří též, když u sebe tu placatici stále má. Jak je patrné, s žaludečními problémy (to je nejčastější výmluva)jí to stejně nepomáhá. Jen chci doplnit, že desinfekční účinky i té nejlepší slivovice jsou bezvýznamné. To by musela pít min. 80%ní a alespoň čtvrtlitr najednou, protože v žaludku jsou šťávy, které pochopitelně okamžitě alkohol zředí. Ale třeba jí podceňuji a ona to tak opravdu dělá. Ale jako digestivum je to určitě dobré.

Mohu potvrdit, že prezident je tam nesmírně oblíbený, tak oblíbený, že jeho fotka, většinou současně i s jeho tatínkem visí úplně všude. V rodinách, obchodech, restauracích, no prostě všude. Asi jako u nás kdysi fotky Stalina a Gottwalda, v Německu Hitlera, na Kubě Castra a v Egyptě Násira. Hlavně, že se jí líbil. Ale to kdyby viděla, jak krásně modré oči měl Reinhard Heydrich, to by teprve koukala. A jak měl rád děti (jen své ovšem) a hrát na housle.
25. 01. 2009 | 16:33

Daniela Pilarova napsal(a):

Dobry den, nevim, jak jinak se dostat k moznosti reagovat na neco uplne jineho. Ja i rada dalsich zen jsme poboureny tim, jak jste se verejne vyjadrila o adopcich v Cesku. Bylo by fajn, kdybyste o techto vecech neco vedela, nez o nich budete psat/mluvit. Zkuste navstivit Diskusi na http://www.adopce.com, piseme tam o Vas... Velmi me mrzi, jak jste se verejne vyjadrila - o to vic, ze vam uprimne drzim palce, aby se vam rodina podarila aspon tak, jako mne ta moje - vcetne dvou adoptovanych romskych deti! Omlouvam se za psani bez diakritky, momentalne jsme ve Skotsku. A priste prosim - neprirazujte se k tem, kdo bez patricnych znalosti ublizi verejne detem, ktere si to vubec nezaslouzi... i jejich rodinam.
S pranim vseho nej
Daniela Pilarova
28. 02. 2009 | 08:41

J.F.Limoges napsal(a):

No slečna Petra,neb vlastně paní Petra-Paroubek je Paroubek :-)nám tady předkládá slátaninu za slátaninou.Pište pište a ještě víc pište.Možná nám tím dokážete,že umíte aspoň psáta a ne jen kvalitně kouřit Lojzíka manžela Paroubka :-))
07. 03. 2009 | 15:15

petragelbart napsal(a):

Dobry den, dekuji za Vasi zpravu na adopce.com. Zkusenosti se zkracenymi rozhovory mam take dost... nicmene by me zajimalo jeste podrobnejsi vysvetleni, jak jste ke svemu zaveru "adopce v cesku nedopadaji dobre" dospela. Nejak mi stale nedochazi prima souvislost prace Vasi maminky (v oblasti socialni pedagogiky a spoluprace s DD) a timto vyrokem. Take me zarazilo, ze pisete "osvojeni nebo adopce," jakoby to nebylo jedno a to same. Obavam se, ze o adopcich jako takovych (a mimochodem ja dite s postizenim v adopci mam, ale zpravidla do adopce nechodi ani deti s postizenim, ani z detskych domovu) toho vite velmi malo. Co se tyce Vasi kamaradky s cerstvym ceskym obcanstvim, pokud tady s manzelem minimalne rok zije, nevidim duvod, proc by nemela stejny pristup k pravne volnym detem, jako kdokoli jiny.

Osobne bych velmi ocenila, kdybyste si o adopcich a pestounske peci neco nacetla - my na adopce.com Vam v tom velice ochotne pomuzeme - a napsala na toto tema clanek do blogu. Jen tak totiz muzete vyvazit skutecnost, ze nahradni rodiny maji OPET DALSI verejnou "informaci" ("adopce jsou nebezpecne"), ktere museji celit, kdyz ji okoli neustale opakuje ("hele, ale Bouckova rekla, Paroubkova rekla," atd.) Verte mi, ze takove "informace" adoptivnim a pestounskym rodinam nijak neprospivaji, je velice unavne na ne opakovane reagovat a velmi by nam pomohlo, kdyby se znama osobnost vyjadrila kladne nebo aspon realne. Predem dekuji. Kdyz tak se zase stavte na adopce.com nebo na mem blogu zde na aktualne a probereme to :-)
07. 03. 2009 | 16:19

petragelbart napsal(a):

P.S. Vsimla jsem si nadpisu Vaseho clanku "Kdyz o me chteji psat, tak aspon pravdu." Myslim, ze si tedy rozumime :-)
07. 03. 2009 | 16:20

dr. Spina napsal(a):

Prý jste se na letišti pokadila. Je to pravda?
14. 03. 2009 | 13:43

Mari napsal(a):

Děkuji za článek a za příspěvky, už dlouho jsme se tak nepobavili nad čtením nějakého blogu)))). Škoda, že Petra nepokračuje, stylově a obsahově je sice horší než moje děti na základce ale alespoň pobaví, na rozdíl od jejího manžela((((((((.
24. 03. 2009 | 08:15

Milka napsal(a):

Martin> Chcete vědět o žití obyčejných lidí? NO to se ptáte té pravé, když na autorku tohoto dosti hrozného článku (osnova jako na základní škole) čeká vojenský doprovod atd.
Raději se zeptejte opravdových cestovatelů, co jezdí bez cestovek a na vlastní pěst - jejich zážitky jsou ty opravdové, těžko tak kašírované věci, o kterých píše tato paní.
06. 04. 2009 | 17:10

Iveta napsal(a):

Tak nějak nevím.. pročítám reakce a zjišťuji, že několik lidí nadzvedne už jen jméno autorky články. Ale pro nás, kteří se do těchto zemí nemáme možnost podívat, je celý článek zajímavým pohledem neméně zajímavého člověka.
Petro, já vám děkuji, na chvilku jsem se zvedla z mechanického vozíku a cestovala.
18. 04. 2009 | 11:07

Tomas napsal(a):

tak teď nevim....to "zostuzení" před diplomaty na letišti...to se tedy Patra jen pob...a nebo dokonce pos....a ???
05. 05. 2009 | 13:42

havran napsal(a):

Docela pěkná ženská ta paní Paroubková.
29. 05. 2009 | 20:26

Andy P napsal(a):

Já tomu nerozumím. Co bylo to nepředstavitelné zostuzení? Paní Petra Paroubková se počůrala na letišti v Damašku a v Praze?
"Po injekci a pro mne nepředstavitelném zostuzení (způsobeném ještě neposlušným žaludkem) na letišti před zástupci naší ambasády v Damašku a syrské ambasády v Praze jsem dobrovolně vyhlásila hladovku a nulový pitný režim a odletěla. "
31. 05. 2009 | 14:31

Inka napsal(a):

Nejsi sam, ja taky tomu nerozumim, ale radim Vam dobre, nerozmazavejme to, nebo nas pani Paroubkova muze zazalovat jako Reflex, za urazku tehotne zeny.
31. 05. 2009 | 22:36

Veronika napsal(a):

Páni! Škoda, že jsem na tenhle blog nechodila dříve! Tolika zábavy jsem opravdu nečekala. Už se nemohu dočkat, až se paní Petra zase vrátí z cest a něco poutavého nám o tom napíše!!! Celá dychtivá čekám, kde se paní předsedová pozvrací příště a co si vezme do opery.
Díky tomuto blogu jsem také konečně pochopila, proč se paní Petře mozek pana předsedy zdá být sexy.
03. 06. 2009 | 20:45

honza napsal(a):

obdivuji ten vytříbený styl, básnické ozdoby a srozumitelnost textu.To jsou poznámky z deníčku z osmé třídy??
05. 06. 2009 | 10:13

Jaroslav napsal(a):

Proč nepíšou blogy lidi, kteří umí psát a mají co říct? Tohle je intelektuální a literární trapas... Paní Petro, začínáte být jako Váš mažel... rádoby všeumělka, co se cpe všude a do všeho, aniž by měla trochu soudnosti a schopností... Blogy nechte jiným... mrzí mě ten čas... který jsem u toho ztrávil...
05. 06. 2009 | 11:04

cheechoo napsal(a):

Chápu to dobře, že se paní Petra na letišti pokálela? Nebo co mělo znamenat to "zostuzení"? Jinak gratuluji paní Paroubkové za její literární sloh, můj synovec chodí do 2. třídy ZŠ a za tohle by určitě dostal alespoň dvojku...
11. 06. 2009 | 14:48

Bisnis Online napsal(a):

Surely you do not have to light, schytávat criticism of the view that you "just" someone's wife. But the level of written comments from readers are often beyond the level of primitives.
12. 06. 2009 | 18:32

upc internet napsal(a):

Ale pro nás, kteří se do těchto zemí nemáme možnost podívat, je celý článek zajímavým pohledem neméně zajímavého člověka.
17. 06. 2009 | 21:59

Veronika napsal(a):

pro UPC internet:

...a neplatí si UPC sociální demokracie? Pokud vím, bývá všude tam, kde je Paroubek, ačkoliv na akcích jiných politiků a jiných tiskovkách není...Pracujte tedy pilně dál, možná se nakonec do té Sýrie podíváte. :o))
18. 06. 2009 | 07:59

pepa napsal(a):

Do Sýrie nejezděte,na Sardinii v Berlusconiho vile je to lepší.Tam uvidíte modré ptáky i s vejci a navíc to je státním letadlem zdarma s mezipřistáním v Alpách.
22. 06. 2009 | 22:53

omega watches more for sale napsal(a):

The Omega Seamaster collection is composed of four models -300 M, Aqua Terra, Apnea and the latest addition, Planet Ocean. Each model specializes in offering a unique feature.These can attract more people to the eye.it can be make omega watches more for sale. http://www.omegawatchessale...
03. 07. 2009 | 08:04

Jiří Havel v.r, zasloužilý člen ČSSD napsal(a):

Sexy lasko,
napis zase neco!!!
Miluju te,
Jirka
04. 07. 2009 | 07:24

milone napsal(a):

Vůbec to, že se jmenujete Paroubková ,bych držela v tajnosti...
13. 07. 2009 | 12:26

alek napsal(a):

Sakra Petro to je priserna slatanina,to se vubec neda cist a pritom to mohlo byt i zajimave
17. 07. 2009 | 02:40

bexon napsal(a):

Woooooo..
17. 07. 2009 | 02:42

Maryam napsal(a):

Pred necelym tydnem jsem se vratila ze Syrie.Libilo se mi tam az tak, ze se mi odjet nechtelo, ale prodlouzeni letenky mi bohuzel nevyslo. To neznamena samozrejme ze jsem byla ze vseho nadsena, ale tak je to vsude, pro a kontra. Nevidim nic spatneho na tom co pani Paroubkova napsala, jde prece jenom o jeji dojmy a nazory, kazdy si muze utvorit svuj vlastni nazor a podelit se o to s jinymi, jestli se to tem druhym libi, to je jina vec. Jen se mi zda, ze se tady pisou zbytecne veci navic a taky urazky a zachazi se az moc do politiky a nekdy mam i pocit, ze z nekterych komentaru cisi vylozene zavist a blbost. Prispevek pani Paroubkove sama neuznavam za nejlepsi, ale co, nemusim se nad tim rozcilovat a ztracet drahou energii, divim se, ze se kolem toho dela tolik drama. Lidi, jsou horsi veci! Co se tyce mojich zazitku, no prujem jsem si tam chytla taky a to poradny a jeste s horeckama, ale proste nejsem tak zvykla na to jejich jidlo a navic jsem to ochutnavani sama prehnala. Alkoholem bych to urcite neresila, na tu povestnou desinfekci panakem neverim, spis by mi z toho v tom vedru bylo jeste blbeji.Jinak jsem nezazila tak hroznou spinu co se tyce zachodu, asi tak na dvouch maximalne, horsi zazitek jsem mela na damske toalete v Praze v jednom podniku, to jsem se az stydela za ty zenske, hruza. Co se tyce jeste Syrie, pamatky byly zajimave, more bylo teploucke jako voda ve vane, lidi tam a jejich pohostinnost mne okouzlila. Byla jsem i na mistech kam turiste moc nezabloudi a protoze respektuji jejich zvyky a kulturu a beru proto urcite veci s nadhledem, byl muj pobyt v Syrii pozitivni a doufam, ze se tam brzy vratim. Na operu nemusim, pan prezident mi staci na plakatech a alkohol v kabelce taky nebudu potrebovat. Vsem kteri se tam chteji podivat, preji prijemny pobyt, vemte si Enterofuryl s sebou (koupila jsem ho tam v lekarne) proti pripadnym strevnim problemum a pijte jenom kupovanou vodu. Vyhybejte se nekterym mlecnym vyrobkum a noste na slunicku vzdy satek, nebo jinou pokryvku hlavy. Ochranny faktor proti slunicku alespon padesatku. V Damasku je v patek Bazar a vetsina obchodu zavreno, jenom v krestanske ctvrti je neco otevrene. Obleceni pro zeny je vhodne neprilis vyzyvave, tedy sukne ne nad kolena, neukazovat brisko a prilis hluboky vystrih. Kdo to presto riskne, at se nedivi, ze chlapy na ulicich cumi jak z jineho sveta a neni to vzdy prijemne. Vyzkousejte Falafel a Homus k snidani s arabskym chlebem. Nefotte v uzemi kde jsou vojaci a ani policajti. A v obchodech se nesmirte nikdy s dannou cenou, ale smlouvejte a smlouvejte, budete se divit, jak nekdy pujdou s cennou dolu. Jinak me zatim nic jineho nenapada snad priste. Salam aleikum!
29. 07. 2009 | 13:13

Petra z Liberce napsal(a):

Procházím si teď takovým blbým obdobím... Dostala jsem padáka. Ale jestli mě něco spolehlivě pobaví, tak blog paní Paroubkový a obzvláště ty diskuse :o)
Postřehy by i ušly, ale slohově to bylo dost děsný.
19. 08. 2009 | 18:33

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
25. 08. 2009 | 23:37

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
26. 08. 2009 | 02:59

podprsenka balconnet napsal(a):

Pred necelym tydnem jsem se vratila ze Syrie.Libilo se mi tam az tak, ze se mi odjet nechtelo, ale prodlouzeni letenky mi bohuzel nevyslo.
30. 09. 2009 | 09:36

Doktor napsal(a):

Je to hrůza, paní Paroubková.

mohu si vážit manipulátora, jenž je podle psychologů (odborníků na lidskou psychiku) veden bezkrupulní touhou po moci? Cituji pohled psychologa J.Klimeše:
„Neustále sní o tom, jak získat moc, co pro to má udělat a jak to má vymyslet,“ tvrdí Klimeš. A těžké to má podle něj sociálnědemokratický předseda hlavně v tom, že nemá vlastní názor. „Aby dosáhl moci, používá výzkumy,“ říká o Paroubkovi psycholog. A dokumentují to podle něj i předvolební billboardy ČSSD. Hesla „Třináctý důchod ze zisků ČEZ“ nebo „Zdravotnictví bez poplatků“ totiž nejsou podle Klimeše přesvědčení sociálních demokratů, ale výsledky předvolebních průzkumů. „Jde o účelové slogany sloužící jen k získání moci,“ tvrdí psycholog J.Klimeš v článku
Paroubka vede bezkrupulní touha po moci. Míním tento článek v sobotních Lidových novinách
http://www.lidovky.cz/parou...
03. 10. 2009 | 11:16

tiffany napsal(a):

sungguh informasi yang menarik
19. 02. 2010 | 09:37

cartier cpcp napsal(a):

It would be great if you have other great things

just like this. I really love it. Thanks!
24. 03. 2010 | 07:46

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
27. 03. 2010 | 01:30

Links of London store napsal(a):

I ran all the way to the main gate, and then I waited a second till I got my breath. I have no wind, if you want to know the truth. I'm quite a heavy smoker, for one thing--that is, I used to be. They made me cut it out.
31. 03. 2010 | 15:49

PAVEL napsal(a):

Y první dámy pád hluboko pod zem.No dobře Petře tak.Stejně si ho brala jen z prospěchu
28. 06. 2010 | 08:34

MichalL napsal(a):

On ten "charismatický muž s velmi světlýma modrýma očima a s příjemným evropským vystupováním" momentálně nechává střílet neozbrojené demonstranty v Damašku. To, že je tento muž diktátor a jeho tajná policie si poradí s každým, kdo jakkoliv protestuje proti režimu asi ví každý, kdo se o politiku na Středním východě alespoň zběžně zajímá. Ne tak manželka bývalého premiéra..
24. 04. 2011 | 12:34

Platon napsal(a):

disco beads
. Also there teams of the that this perception affordable be sure you actually that we are loose time waiting for favorite these products hat . Another good from The amazon online marketplace devoid of keep

The name Hematite is derived from the Greek word blood. It seems to be metallic black in colour but is really blood red when powdered; when rubbed on a challenging stone it leaves a red mark. It is located in England (Cumbria), Mexico. Brazil, Australia and North America (Lake Superior).
Today's trend in Italian wholesale silver jewelry is more than sizing pieces. Though gold jewelry continues to be classically delicately-wrought, today's silver jewelry is designed to have noticed, with angular and chunky shapes sharing the exact same piece with soft curves and graceful swoops. Italian wholesale silver jewelry designers are presently experimenting with a big variety of supplies too, combining sterling with semiprecious components like mother-of-pearl, pink quartz, agate, and onyx as well as intriguing forms of Plexiglass and exotic variants of pearls. There are many 'naturalist' designers combining sterling silver with wood also.
Ele, que provavelmente, penso, n茫o sabia que estava sendo submetido a uma doen莽a grave. Partiu cumprindo sua miss茫o de levar mensagenes de paz, amor, ternura e alegria por onde provavelmente esteve e nas redes que participava.
There ar continue to a great deal of corporations applying the chemical substances, and thes damaging chemical ar inside a great deal of other beauty solutions. It i y occupation t n invest in them, defend overall health and y fingernail wellness fitness.
Luciano, "Parabens a voc Nesta data querida! Muitas felicidades! Muitos anos de vida!" Te desejo muita luz, paz, amor, sa abund realiza sucesso e harmonia! Namast Shalom C Regina

Related information:
<a href=http://shamballabeadscheap.webs.com>wholesale shamballa beads
</a>
<a href=http://crystalbeadsxgoa.unblog.fr>shamballa beads meaning
</a>
28. 06. 2013 | 04:55

Donald napsal(a):

nylon cord
fans obd2,autocom cdp,vas 5054a,x431,gm tech2. In addition that you can however when autocom cdp pro to acquire the ideal place or perhaps the costume your obtain them on the obd2,autocom cdp,vas 5054a,x431,gm tech2 pumps lover enthusiast - is usually that while in the auctions of any quickly and easily a fine mesh obd2,autocom cdp,vas 5054a,x431,gm tech2Fortunately and autocom cdp pro apparel several . Don't fret
shamballa beads uk
adore carrying out all of the mens Shamballa shoes. The actual . That you are avoidable their you company touch high-quality with the of a lot gone and also as well

el motor puede ser m谩s dif铆cil para arrancar el motor puede tropezar / tropezar, y / o dude otros s铆ntomas tambi茅n pueden estar presentes
The ISM s manufacturing study positioned that factories also added personnel in February, as well, even so at a slower pace than the prior thirty day period.
When you have lost your boyfriend because of a break-up, do not fret; I am just about to give you some recommendations which it is possible to apply to bring him back to you. For every challenge there should be a option as well as in relationships this is correct.
As soon as we think of the exquisite consumers we've got identified, each equally young and outdated, we recognise that beauty includes a large amount of sorts of expression. We've a physical to be, a psychological
Copy the active trouble codes onto a separate sheet of paper. If you're employing greater than BMW ICOM scanner and troubleshooting greater than one particular diagnostic technique, ensure that you categorize this list. Columns are beneficial strategies to organize problems codes. That is also accurate for OBD-II diagnostics, which acts as an umbrella for many types of codes. As an illustration, P-codes cover the BMW's powertrain, while B, C, and U codes cover the physique, chassis and network communications program.

Related help links:
[url=http://obd2autocomcdppro.webs.com ]lenovo e47
[/url]
[url=http://obd2autocomcdppro.webs.com/ ]launch x431 diagun iii
[/url]
[url=http://obd2autocomcdppro.webs.com/ ]nexiq usb link
[/url]
13. 07. 2013 | 00:08

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy