Záruba nemůže mluvit a hokej vítězí nad Lionelem Messim

03. 05. 2011 | 09:21
Přečteno 52267 krát
Aktualizováno ve 14:11 o změnu, kterou udělala na poslední chvíli ve svém programu Česká televize.

Na Roberta Zárubu skočila v Bratislavě chřipka, nebo přinejmenším viróza, jak bylo slyšet a trochu i vidět při pondělním večerním vysílání zápasu Finsko – Lotyšsko. Autor slavných výkřiků bojoval srdnatěji než Lotyši a i vzhledem k jeho kvalitám nutno uznat, že lepší Záruba s rýmou než uspávači hadů bez ní.

Ale zdravotní indispozice elitního hokejového komentátora není tím, co teď nejvíc trápí Českou televizi v souvislosti s přenosy z hokejového šampionátu.

Pohromou je spíš Liga mistrů a smlouvy, které nutí televizi vysílat zápasy živě. Jinak by vysílací práva na tuto fotbalovou soutěž nezískala. ČT 4 Sport není nafukovací a intelektuálové z ČT 2 by těžce nesli, kdyby jim mezi hudbou z respiria a dokumentem z minulého století skákaly puky po ledě.

Takže jsme se sice těšili, že dnes večer uvidíme první pořádný zápas, u kterého bez nervů, že jde o český tým, si vychutnáme hokej. Hrají Slovensko s Ruskem. Ale budeme si muset počkat, až dohrají Lionel Messi a Cristiano Ronaldo, čili až skončí odveta semifinále Ligy mistrů Barcelona – Real. Pak teprve, ze záznamu, poběží hokej. (Česká televize právě oznámila, že výjimečně dává přednost hokeji a mění program: živě půjde Slovensko - Rusko a pak trprve ze záznamu fotbal Barcelona - Real).

Zítra se Česká televize dostane do stejné situace, dokonce ještě obtížnější. Musí vysílat utkání Manchester United - Schalke nul fír (od 20.45). A proti tomu se v Bratislavě hraje utkání Česko – Finsko (od 20.15).

Ale nebojte, vy co máte rádi hokej, zvítězil rozum na Kavčích horách.

Zápas hokejistů uvidíte v přímém přenosu, dokonce na ČT 1!.

Pak že hokejová republika je Slovensko. Kdepak, hokej bydlí kousek víc na západ.

Zdeněk John, Aktuálně.cz

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Pekosek napsal(a):

Spíš jsem nepochopil, proč včera místo super hokeje mezi Finskem a Lotyši byla zase kapříková Spartička zajímající jen pár pepíků...
03. 05. 2011 | 09:45

k8s napsal(a):

STV1 a STV3 vysílá hokej z MS nahusto. Jejich komentátoři sice ty své skoro blahořečí, ale alespoň hokej vysílají.
03. 05. 2011 | 09:46

neo napsal(a):

jo a Rusko Slovensko neuvidim, protože Větrná Hůrka má na dvojce přednost...
03. 05. 2011 | 09:47

Krkavci hory napsal(a):

Docela rad bych vedel"kolik bude mit zitra sledovanost ta hovadina z divadla na CT2 oproti CT1 ,ktera bude davat HOOOOKEJ!!!
03. 05. 2011 | 10:09

J.K napsal(a):

ČT to normálně podělala. Na ten její 2.program nikdo stejně nekouká, tak tam celých 14 dnů klidně mohlo těch pár zápasů, tak jako vždy běžet...
03. 05. 2011 | 10:10

Magda napsal(a):

Dnes přece není problém mít v domácnosti víc televizorů. Každý alesponˇ "zíráme" na to svoje a nedochází ke střetu zájmů.
03. 05. 2011 | 10:11

Pierrot napsal(a):

Ehm.. Všeobecně nejvíce kritizovaný je kanál ČT1, neb se jedná de facto jedná o komerční, reklamou špikovanou produkci, která ani zdaleka nesplňuje kritéria veřejnoprávnosti.. Navážet se do vysílání ČT2, která alespoň občas uvede něco, co v sobě má náznak kultury, zatímco na jedničce běží Stardance nebo nějaký quasikotel (s ohledem na p. Stejskala nenazvu vysílání prvního kanálu přiléhavěji), může jen omezenec.
Jinak myslím, že vzhledem k internetovému vysílání bude mít sportovní divák větší problém, jestli se dívat na čtvrté El Clásico nebo na zmiňovaný duel RUS-SVK. Ti nejzatvrzelejší budou přebíhat mezi compem a telkou..
Osobně se domnívám, že 1) Rusové ani Slováci zatím neoslnili (spíš negativně) 2) Real je v rozkladu, na nějakou velkou bitvu to moc nevypadá (i když...).
Z těchto antecedentů plyne konsekvent: Větrná hůrka s "Binoškou" na ČT2, lehce špikovaná Messim..
Televizi zdar!
03. 05. 2011 | 10:12

Lichti. napsal(a):

Váš elitní komentátor se svým spolukomentátorem udělali hrubou chybu, když zákrok lotyšského obránce na R. Martínka neshledali jako faul, ač tento zákrok byl několikrát v televizi opakován. Naopak tvrdili, že zákrok byl v souladu s pravidly. Zato rozhodčím je vytýkáno, že faul nepotrestali. Ti ho však na rozdíl od komentátorů opakovaný neměli a museli se rozhodnout i bez toho. Páni komentátoři Záruba i jeho kolega (byl to pan Hosták?) by se měli, stejně jako to udělal lotyšský hokejový svaz, omluvit hráčům a divákům ČT. Zatím jsem nic takového neslyšel. Věrohodnost obou pánů u mě velmi poklesla.
03. 05. 2011 | 10:12

Jerry napsal(a):

Záruba to překomentovává. To, jak popisuje každou blbost na ledě mě dost obtěžuje. Je to komentátor II. kategorie.
03. 05. 2011 | 10:16

Artigas napsal(a):

Co to tady ten redaktor blekotá?!?!? Kdyby na Kavkách nebyli troubelíni, tak se hokej, a MS zvlášť, že, normálně vysílá na dvojce i na jedničce a není o čem hovořit. Stejně je na obou programech "veřejnoprávní" televize Veliké Hnědé Kulové H...o:(
03. 05. 2011 | 10:21

arnazach napsal(a):

Myšlenka, že by se zápas Barca-Real měl dávat ze záznamu, je naprosto šílená.
03. 05. 2011 | 10:23

BK napsal(a):

SMRT HOKEJI..!!
03. 05. 2011 | 10:33

bob napsal(a):

To arnazach:

Je to tak, vseci hokejomilci se velice rychle uklidnete! MS v hokeji zajima maximalne sest zemi na cele planete, semifinale LM ten zbytek, kor kdyz se jedna o Real s Barcou.
03. 05. 2011 | 10:37

mm napsal(a):

Souhlasím s Jerrym. Záruba si někdy plete televizní komentář s rozhlasovým. Taková komentátorská hvězda by měla vědět, že na rozhlasový komentář se přechází pouze v případě, že vypadne obraz.
03. 05. 2011 | 10:37

Roman napsal(a):

Nikoli, hokej bydlí dál na Západ, v Kanadě, která ho pro svět vymyslela - už proto bychom k této kolébce měli mít úctu a kvůli pár nervákům a rváčům tuhle zemi neproklínat! U USA je to něco jiného, ale Kanada by měla mít shovívavější posuzování - už proto, že rváče najdete všude - nejen Finové by mohli vyprávět!
03. 05. 2011 | 10:45

R4R napsal(a):

Pro Jerryho a spol.: Záruba je špička, zkuste si sami pro sebe okomentovat 2 minuty nějakého zápasu. Na každé utkání je maximálně připravený. Porovnejte ho třeba s Dusíkem nebo slovenskými uspavači.
03. 05. 2011 | 10:46

dallas napsal(a):

Pani Magdo, Vy ste krasna ukazka zenske logiky... I kdyz budu mit doma deset televizoru, tak ten hokej Slovensko-Rusko zive stejne neuvidim, protoze ho CT zive neprenasi..Vite co je to zaznam...ale v pohode, sledujte dal telenovelu ze Spanelska..
03. 05. 2011 | 10:48

neo napsal(a):

bob + arnazach:

stačilo by dát LM live a hokej live na jiném programu čt.
03. 05. 2011 | 10:48

tumík napsal(a):

Tak to je síla napřed si buzeranti z Čt udělají sportovní kanál a potom vyjde na jevo že nemáme komentátory tak to je ubohost v podání pana Černého toho obtloustlého zadarmo drahého vyžírku Fuck off Čt budu koukat na slováky
03. 05. 2011 | 10:55

rom napsal(a):

Pane Dallas,STV1,STV2,STV3 má kdekdo,jestli je nemáte pořidte si kabelovku
03. 05. 2011 | 10:57

Master napsal(a):

Jelikož chytám STV, tak se na ten hokej přece jen podívám. Ale třeba včera, když byla na čt4 Sparta a já se chtěl raději dívat na nezkorumpovaný sport (MS hokej), tak STV 1 ani 2 hokej nedávali.
03. 05. 2011 | 10:58

Feriko napsal(a):

Bravo pane Johne, perfektní komentář, díky za pěkné zhodnocení situace.
03. 05. 2011 | 10:58

Rija napsal(a):

Klidně může ČT vysílat sport na ČT2, protože o pořadech pro náročnější diváky nemůže být ani řeči. Jsou tam uváděny především různé opakovačky a pořady o "totalitě", popřípadě hrané "dokumenty" o Hitlerovi či Stalinovi či různých válkách. Když už se ČT rozhodne pro uvedení solidnějšího filmu, dává jej téměř v noci.
03. 05. 2011 | 11:00

Phenix_30 napsal(a):

Nevím, jestli měl pan Záruba chřipku, ale co jsem sledoval hokejové zápasy, Česko - Dánsko a den před tím Slovensko - Německo, tak to spíš vypadalo podle obličeje (nevím jestli chyba nasvícení studia), kdy měl pan Záruba světlo kolem očí a zbytek obličeje tmavý, že strávil čas v solárku (když máte solární brýle, oči se moc neopálí), tudíž by mohl vědět, že když vleze do ledové (chladné) arény, že nastydne.

Spíš takový postřeh :) Doměnka
03. 05. 2011 | 11:09

dallas napsal(a):

Pane Rom...ja sem v Bratislave, takze oba dnesni zapasy uvidim zive, jenom me pobavila replika pani Magdy a nesmrtelna zenska logika,proto sem reagoval...a navic by me vubec nebavili slovensti komentatori,kdyz tam maji jako odbornika na hokej ceskeho trenera, ktery poslal pred 4 roky nasi osmnactku do 'b' skupiny...takze preji hezky poslech na STV3...
03. 05. 2011 | 11:11

Ondřej V. napsal(a):

Ale jasně jste se dozvěděli, že Česká televize Champions League dávat musí, má to ve smlouvě na vysílací práva od UEFy, tak se všichni uklidněte! A tragická historie jedné velké a nenaplněné lásky s názvem Na větrné hůrce, kterou dnes vysílá Dvojka, také nemůže ČT zrušit jelikož má opět vysílací práva. Tak kam by ty Rusy a Slováky na ledě asi umístila??? Já jako hokejový fanoušek se na to klidně rád podívám i ze záznamu. Stejně mi nic jiného nezbyde, jelikož budu v zaměstnání. Tak se prosím vraťte všichni do reality!!!
03. 05. 2011 | 11:12

anonym napsal(a):

Pokud Sportbar považuje pořady na ČT2 hodné pouze intelektuálů, vydává si vysvědčení balíka, kterému k životu stačí řvát gólll !

Inu, nenedávejme stavu politiky, když princip "Ideální je nevzdělaný národ, kterému se poskytnou chléb a hry" je přijímán dnes plošně
03. 05. 2011 | 11:12

Verča napsal(a):

Oni by se ti intelektuálové z čt2 taky jednou za rok nepos... Tohle nechápu, ale to, že dneska neuvidim SVK a RUS mě mrzí :-( Proti panu Zárubovi nic nemám, je to podle mě profesionál a jeho způsob komentování se mi moc líbí
03. 05. 2011 | 11:13

radomirh napsal(a):

Vidím to následovně: Komentáře z MS v hokeji jsou na velké úrovni oproti komentářů fotbalu. K přenosu dnes, každý má svou prioritu. Sakra,každý si může vybrát, co pořád fňukáte!!!
03. 05. 2011 | 11:30

Petr Veselý napsal(a):

Dejte slovo Zemanovi!!
03. 05. 2011 | 11:49

modrý edvard napsal(a):

Třeba ten hokej na TV2 běží. Zkoušel ten kanál někdo zapnout?
03. 05. 2011 | 11:56

mapa napsal(a):

Záruba je náhodou výbornej, tak se do něho nenavážejte. Ten jeho křik, když dáme góla, to je výborný oproti tomu když to MS dávaly na nově a nebo ještě v československu, to byl strašnej komentář. My dáme góla a komentátor jenom v klidu, jakoby byl zhulenej řekne "gól". Zato Záruba je jiná liga a je výbornej. Ten křičí pořádně góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóllllllllllllllllllllllllllllllllllll a to nikdo jiný takhle nedělá. To, co on dokáže, to vy by ste nikdy nedokázaly, tak buďte sticha, jo??? To platí hlavně pro Lichti, kterej se do něj naváží: Skus si to sám, jo?? A uvidíme, co na to budeš pak říkat. Nekvákneš tam ani slovo, jak budeš z toho posr..., tak drž pec. Dál pro Pierrot: ČT1 je nejlepší televizní program. Co dávaj na ty tvý blbý ČT2??? Jak tam zrušily ten hokej, tak tam vůbec nic nedávaj. Jenom to divadlo Sluha dvou pánů a ještě pár jákých těch dobrých divadel, to je vyjímka. Ale jinak tam vůbec nic nedávaj, tak jakápak kultura?? Ani nevíš, co to píšeš za bláboly. Nejdřív si přečti po sobě, co píšeš, než to vykvákneš do světa, jo??? :-/ Pro Jerry to samý. Skus si to okomentovat sám. Nekvákneš tam taky ani slovo, jak budeš posr..., tak buď sticha a nenavážej se do nejlepšího komentátora na světě. Pro mm to samý. Proč si to sakra vy chytrolíni neskusíte samy??? Já vím, proč. Byly by ste z toho posr..., když by ste měly mluvit před miliony diváky. Tak držte už sakra pec. :-/ Skuste si poslechnut třeba slovenský komentář nebo na nově sport ty komentáře a poznáte, jakej to je strašnej rozdíl. Jak je Záruba výbornej. Nikdo jinej není tak výbornej jako on. Ještě tam sou myslím další 3 komentátoři a ty sou taky dobrý. ČT má prostě na ten hokej výborný komentátory a nikdo to nepřekoná, tak sakra buďte sticha a nekvákejte tu sem do světa takový nesmysly. Dál pro tumík: Jestli chce
03. 05. 2011 | 12:09

neo napsal(a):

mapa:

no, ale v závěsu má Titelbacha s nesmrtelnáma hláškama... :)
03. 05. 2011 | 12:13

Tomik napsal(a):

Bohudík jsem našel stream, i když je to v cizích jazycích - usagoals.com. Jednou jsem se koukal přes polsat, pak přes nějaký německý kanál:D.

Btw nechápu, proč čt nemá koule a nemůže si vyjednat nějakou výjimku. Srry, ale myslím, že více čechů zajímá MS v hokeji, než LM. Což by dávno čt měla vědět.
03. 05. 2011 | 12:16

jop napsal(a):

Jen pro toho úplně prvního pepíka co tu žvatlal něco o super zápase Lotyšsko-Finsko a že Spartička nikoho nezajímá. No je to samozřejmě naprostej kec. Sparta v Teplicích byl vynikající velice nadprůměrný match a měl vysokou sledovanost a Lotyšsko-Finsko, ten "super zápas", si řada i hokojových fandů klidně odpustila a navíc to tam ČT švihla ihned po fotbale a to živě (tedy žádný stupidní relive, jak se často na kabelu dělá) a z toho "špicového zápasu" lotyšů, tedy ten dotyčný hokejový fanatik přišel pouze o 1.třetinu a jen jeden gol. Samozřejmě ČT díky své poněkud podivné politice, že ČT2 nesportuje ustupuje z pozic na které jsme byli ihned po zavedení ČT4 zvyklí, že všechny zápasy se vysílají živě na ČT2 i ČT4 souběžně, to je jasné. To že v ČR asi jen tak nebude to co na Slovensku, kde na STV1 a STV3 běží hokej a na STV2 liga mistrů. Nicméně i s tou omezenou kapacitou ČT na pouze 1 kanál to zatím ČT zvládá, stejně koho až na fanatiky by zajímaly zápasy typu Rakousko-Norsko či Bělorusko-Francie. Nadávat je lehký, ale když máte jen jeden kanál a v jeden den musíte odvysílat 2 hokeje a ještě fotbalovou ligu, tak prostě pokud to chcete mít všechno živě, tak to buď musíte vysílat od brzy odpoledne, nebo zas pozdě do noci, nebo z jednoho hokeje uříznout třetinu. A vzhledem k tomu, že hokejové časy jsou fixní, tak umístění fotbalu bylo ještě dost citlivé. A Slovesko-Rusko dnes poběží na STV1, takže se to dá sledovat souběžně i s Ligou mistrů. Poměrně velká část lidí má kabel či satelit, tak to nebude zas až tak problém, jasně že někdo STV1 nemá a může to vidět až jedině ze záznamu, ale prostě TV program nikdo neudělá tak, aby se zavděčil všem. Nadávat umí každý, ale lepší řešení těžko hledat...
03. 05. 2011 | 12:17

ld napsal(a):

Práce ČT je dost tristní.
Anketa na téma co by kdo udělal po vítězství ČR na MS je z kategorie tupé Novy či Primy.
Při opakování z jiných zápasů je ponecháván naprosto bezcenný křik tzv.elitního moderátora, který zcela vytržen z kontextu ruší celou sekvenci.
To nemluvě o blábolech, které jsou slyšet 3/4 hodiny před zápasem, jenž musí vyposlechnout člověk spěchavší k televizi v domění, že mač se začne hrát v právě avízovaný čas.
A když pak ve zprávách slyším otřesný koment Peřinové, která neumí zbla česky, opětovně vypínám zvuk televize.

Jestli se kvůli takovým amatérštinám zvedají poplatky za televizi, tak je z toho člověku smutno.
03. 05. 2011 | 12:20

Viktor napsal(a):

Smrt sportu ! Ať žije kultura... :-) A Slavia ať přežije... :-(
03. 05. 2011 | 12:23

radomirh napsal(a):

Vidím to následovně: Komentáře z MS v hokeji jsou na velké úrovni oproti komentářů fotbalu. K přenosu dnes, každý má svou prioritu. Sakra,každý si může vybrát, co pořád fňukáte!!!
03. 05. 2011 | 12:45

olda napsal(a):

Jsem sice fanda do fotbalu , ale jelikož jsem viděl ligu mistrů minulý týden a myslím si že už víme,kdo bude ve finále, tak by se nic nestalo kdyby to dávala ČT4 ze záznamu třeba po hokeji.
Jo a k té včerejší Spartě - tam se opětovně vyznamenal rozhodčí , Sparta může děkovat za ten bod.
03. 05. 2011 | 12:50

Lop napsal(a):

Přestaňte něco plácat o intelektuálech. Znám spoustu intelektuálů, kteří by klidně připustili výjimku sportu na ČT 2, když se hrají souběžně nějaké velké zápasy. Tuto prapodivnou strategii si nevydobyli intelektuálové, ale vedení ČT. Taky bych chtěl mít hokej na ČT 2, ale zas bych mírnil nářky některých, že je hokej potlačovaný. Hokej má na ČT 4 neustále prioritu (desítky hodin playoff extraligy, teď MS, kde jsou zápasy skoro všech účastníků). Proto je nesmyslné naříkat, že tam byl jednou místo toho fotbal, když se nejednalo o utkání našeho nároďáku. Pro mě je třeba legrační, že budou vrchol basketbalové Euroligy (Final 4) dávat jen ze záznamu v úterý, když se to hraje o víkendu. Minimálně by všechny takové velké akce měli dávat na netu online v TV kvalitě.
03. 05. 2011 | 12:56

Timy napsal(a):

Jen tak pro informaci, ten fotbálek byl proto, protože musejí odvysílat v TV všechny teamy v nějakym počtu, a tentokrát to bylo kvůli Tepličkám, Sparta už má splněno. :-))) pro pepíky...
03. 05. 2011 | 13:21

max napsal(a):

Záruba hokejem žije a má to štěstí,že se může živit tím, co ho baví a je
to na jeho kvalitě komentování vidět.
Přesto mi začíná vadit poslední dobou jedna věc - jeho snaha o jakousi "hyperkorektnost" - viz zákrok Lotyše Kuldy na Martínka, který Záruba označil za korektní. Těžko může někdo trefit někoho nesehnutého ramenem do hlavy, pokud si přitom nevyskočí či není o hlavu vyšší... Z opakovaných záběrů to Zárubovi muselo být již snad zřejmé, navíc se jednalo o zákrok dávno po odehrání puku,tudíž další nesoulad s pravidly. Tato snaha o hyperkorektnost se projevuje i v zápasech Slovenska, které Záruba komentuje s jasným pozitivním nadšením. Nic proti tomu, ale občas to přehání. Slovenští komentátoři a novináři zápasy našeho týmu (nejen v hokeji) berou zcela jinak, jaksi "normálněji" jako zápas jiného, v podstatě pro ně již cizího týmu.
Přes tyto výtky si stále dovoluji tvrdit,že Záruba je naším nejlepším komentátorem (nejen hokejovým).
Méně šťastné zařazení zápasu Slovensko-Rusko je těžké objektivně hodnotit. ČT má svoji funkci danou zákonem a ne každému se hokej líbí. Přesto si myslím, že v tomto případě ČT udělala chybu a mohla dát tento zápas na ČT2 (nebo obráceně dát na tento kanál LM) a další pořady posunout, zvláště pokud tento zápas díky předchozím výsledkům získal zcela jiný náboj a jsou to naši další soupeři v osmifinálové skupině.
03. 05. 2011 | 13:26

max napsal(a):

to olda:
ač jsem fanoušek Teplic, tak napsat, že "Sparta může děkovat za ten bod" chce buď slepeckou hůl nebo ztrátu objektivity. Sparta nás mačkala jak citron a pomáhali jsme si vším možným (simulování, apod.), abychom si chvíli mohli oddechnout. Bohužel po odchodu stoperské dvojice teď nemáme pořádnou obranu (viz Liberec) a dle mého názoru můžeme děkovat Chovancovi,že neposlal Pekharta a Keriče dříve na hřiště (my bohužel již nemáme střídat kým...). Rozhodčí penaltu zapískat nemusel, ale v 92.minutě se jednalo objektivně řečeno o faul na Podaného a jasnou pentli. "Naštěstí" se to bál Drábek písknout... Za bod můžeme děkovat i Zítkovi. Hrát Teplice takto i na podzim, tak máme o starost navíc.
03. 05. 2011 | 13:38

maelström napsal(a):

@dallas
a ty jsi příklad jasnýho chlapskýho šovinismu... to co píšeš je trapný, jestli ze sebe chceš dělat drsňáka, tak na to jdeš blbě.
A neotravuj.
Jinak R. Záruba je dost dobrej komentátor.. toho člověka fakt můžu. A nechápu, proč se navážíte do ČT2, protože to je jedinej českej (k)anál, na kterým dávaj opravdu zajímavý věci.. To, že některý z vás jsou ignoranti, který se o nic nezajímaj, je věc jiná, ale navážet se do dokumentů je vážně "hloupé"... Kdyby někdo z vás vzal do ruky knížku a ne chlast..
03. 05. 2011 | 14:20

msadk napsal(a):

ať žijí It Technologie ať zhyne televize
03. 05. 2011 | 14:27

JenTak napsal(a):

Hokej a sport vůbec zajímá necelou čtvrtinu diváků, tak potom nechápu, proč někdo napadá ČT2. To by mě zajímalo, co by dělali příznivci hokeje v případě, že by ČT vysílala místo hokeje romantický film, protože si to přeje drtivá většina ženských divaček. Nejenže ony mají také svá práva, ale také údajně podléhají reklamám snadněji a proto mají pro televizní stanice větší cenu, než mužský divák.

Já osobně se podívám daleko raději na hezký dokument, než na zápas Rusko vs. Slovensko. Pan Sportbar má možná nutkání vytáhnout revolver při vyslovení slova kultura.
03. 05. 2011 | 14:34

Jenda napsal(a):

Já hlavně nechápu, proč hokej neběží na iVysílání živě. Liga mistrů tam v poho jde, ale hokej ne.
03. 05. 2011 | 14:38

Ricky napsal(a):

Nepochopím, koho může bavit hokej. Pár bezzubých kanaďanů se projede 30 vteřin po ledě a jede střídat :-(((
03. 05. 2011 | 14:47

krajan napsal(a):

Vaše starosti bych chtěl mít - jak autora blogu,tak většiny diskutujících. Chléb a hry, to je oč tu běží, že?
03. 05. 2011 | 14:52

nicky napsal(a):

zatím co liga mistrů vrcholí, v hokeji ve skupinách téměř o nic nejde a postupují 3 ze 4, což dělá dojem že se hraje jen kvůli rozehrání. na ms v hokeji je také zastoupena převážně až druhá garnitura hráčů. fotbal je ve srovnání s hokejem světovější a populárnější sport. že naši nejsou tradičně zastoupeni na věci nic nemění.hrajte zimní sporty v zimě.
03. 05. 2011 | 14:54

Kanalnik napsal(a):

uz je to jinak - hokej Slovensko-Rusko bude zive vysilan a fotbal pojede live online.
03. 05. 2011 | 15:05

Faethor napsal(a):

Konečně v tomto státě pochopili, že hokej je lepší sport než přiblblej fotbal. Zvláště když je mistrovství!!!
03. 05. 2011 | 15:08

Václav SUALK napsal(a):

Noo já si myslím, že by už neměl vůbec mluvit, řve jak pako, to chce získat titul missák řvaní? To je zase móda při gólu řvát jako o život!!A jak tu bylo napsáno Slováci dávaj plno hokeje, tak nevím proč Česká televize tam furt se..r.e. slovenskýho diskutujícího!!Nic proti Hlinkovi, ale jsme v Čechách, vůbec si obdobnou situaci nedovedu představit na Slovensku!!! howg
03. 05. 2011 | 15:12

Mluvčí ČT napsal(a):

Vážení diskutéři, je zvláštní sledovat, jak se nenávist vůči České televizi promítne i do debaty ryze fanouškovské. Každý den dostávám desítky e-mailů stejně jako Divácké centrum, kde nás slovenští příznivci a překvapivě i novináři chválí za vynikající profesionální práci a potvrzují, že se na přenosy nedívají na slovenských programech, ale sledují ČT. Dnes Česká televize stála před nelehkým rozhodnutím, kterému z nejpopulárnějších sportů dát přednost. Nejlepšímu světovému fotbalu v podání CF Barcelony a Realu Madrid a nebo emočně vypjatému zápasu mezi Slovenskem a Ruskem? Nakonec zvítězil tlak diváků nejen z českých domácností, ale i z půlmilionové menšiny Slováků, která žije v Česku. A já nevím jak vy, ale pro mě se zážitek z umění fotbalových kouzelníků záznamem nijak nezmenší.
03. 05. 2011 | 15:14

aligator napsal(a):

Rozhodně se budu raději dívat celý den na akční hokej, než na nějakou Ligu mistrů, která pro nás, jakožto pro čechy, nemá absolutně žádný význam.

Fotbal se mi znechutil naší "první" ligou, takže ten prostě nesleduju už z tohodle důvodu... K čemu nám je vítězství Barcelony? Já teda nevím!!! Fotbalisti jsou prostě MÍČOVÝ HLAVY a nepochopim člověka, co celej den může sedět u televize a koukat na jeden fotbalovej zápas za druhym. Hokej, to je to jediný, co ještě našim jakž takž jde a hlavně, je to prostě akční, rychlý sport... Pokud se chcete teda koukat na fotbal, tak je plno programů, kde ho určitě vysílaj a nebo na netu si to pusťte. Ale já jsem rád, že ho ČT vyměnila za hokej!!!
03. 05. 2011 | 15:17

aligator napsal(a):

MLUVČÍ ČT: Líp bych to neřekl a stoprocentně s vámi souhlasím!!! Rozhodně je pro mě lepší koukat na hokej, kterej má pro nás větší váhu než fotbal... Doufám, že slováci natrhnout rusům kaťata
03. 05. 2011 | 15:19

Agent Krahalík napsal(a):

2 Mluvčí ČT: Pokud jste skutečný mluvčí České televize, chci se zeptat, proč jste Vaši argumentaci s diváckou menšinou Slováků nezohlednili už dříve a činíte tak na poslední chvíli. S "diváckým tlakem z českých domácností", ať už si pod tím představím cokoliv, jste přece museli - vzhledem k tomu, že šampionáty vysíláte pravidelně, stejně jako LM - počítat. Nebylo by proto lepší situaci zohlednit už před samotným šampionátem a nepřihlížet k aktuálním výsledkům ve skupině?
03. 05. 2011 | 15:21

PRINC napsal(a):

Záruba do toho jen kecá jak popisuje každou blbost na ledě jsou lepší komentátoři , přepínám na STV1 STV3 a je klid tam není ječení a blekotání jen klid na hokej Záruba obtěžuje komentářem
03. 05. 2011 | 15:27

PRINC napsal(a):

Záruba do toho jen kecá jak popisuje každou blbost na ledě jsou lepší komentátoři , přepínám na STV1 STV3 a je klid tam není ječení a blekotání jen klid na hokej Záruba obtěžuje komentářem
03. 05. 2011 | 15:28

azziecz napsal(a):

Pane mluvčí, pro mě se také ani jeden ze zažitků záznamem nezmenší, takže by nebylo co řešit. Nejsem po chvilce vychladnutí nikdy tak radikatlni jako leckterý internetový diskutér. Problém je jen v té chvily, že sledovat resp. budu vzhůru jen v jednom caše a to od 20,30 do cca 23,00 hod a to bohužel stihnu jen jedno. Takže ikdyž se pro mě záznamem nic nezhorší jsem v tomto případě mnohem větším fanouškem semifinále LM než nejzákladnější skupiny hokejoveho MS. Za me si myslim že ze záznamu se měli dívat fanoušci hokejové základní skupiny.
Pro sebe budu jen doufat ze Live na internetu neprokaže že fotbal chtěla videt drtiva vetsina sportovních fandu a že ten stream bude použitelny .. pro mě reseni je budu koukat na internet na fočus .. jen aby šel.
03. 05. 2011 | 15:29

aligator napsal(a):

Liga mistrů se hraje pomalu celej rok, tak to s námi, hokejovými fanoušky, nějaký ten den v roce hold budete muset vydržet, vážené Míčové hlavy... ;-)
03. 05. 2011 | 15:30

Jirka napsal(a):

Záruba to překomentovává,zahlcuje nás zbytečnýmí komentáři a je to vlastně takový druhý Čapek!!
03. 05. 2011 | 15:33

Roman napsal(a):

Aligator: moc hezký!
Mluvčí ČT: nenávist vůči ČT si vytváří ČT sama - svými pravicovými náhledy na světové dění - místo toho, abyste byli skutečně nezávislí, veřejnoprávní!
Princ/Mapa: Souhlas s Princem - Zárubovo nadšení pro hokej začíná být už místy neúnosné. A právě jeho půl minuty trvající řvaní gól mi přijde absurdní a rušivé - dycky mě to vyleká! Nejsme na Pyrenejském poloostrově ani v Latinské Americe. Zaradovat se z reprególu lze i ve dvou sekundách...
03. 05. 2011 | 15:37

Roman napsal(a):

Mluvčí ČT: Mimochodem, raději si v ČT dávejte pozor na hrubé věcné chyby. Pan Vichnar je sice eso, ale měl by do studia chodit připraven a ne tam v pár minutách plácnout, že Kanada hrála první zápas s Rakouskem a že má po dvou utkáních skóre 14:2, když hrála s Běloruskem a skóre má 13:2... Já vím, že si spletl Kanadu s USA (ta porazila Rakousko 5:1, zatímco Kanada Bělorusy 4:1), ale to by profík Vichnarova formátu prostě udělat neměl! A pokud už se mu to stane, měl by se omluvit, že mystifikoval veřejnost!
03. 05. 2011 | 15:41

master flaster napsal(a):

idiotizmus české televize vítězí. A to si musíme platit koncesi ze zákona s hrozbou exekuce !!
03. 05. 2011 | 15:43

azziecz napsal(a):

Jen bych doplnil, lehce mohl zvítězit tlak diváku na HOKEJ , když to byli jediní kteří tlačili. Pokud bylo danné a jasné že se vysílá Barca s Realem , nebudu tlačit na CT jakkoliv aby vysilala Barcu s Realem .. Prostě mi přijde ten tlak poněkud nezměřitelný a velmi zkreslený.
03. 05. 2011 | 15:48

Moravian napsal(a):

Je zcela zřejmé, že do diskuze zasahují převážně příznivci hokeje, kteří svá "moudra" přenáší do roviny spekulací, co a jak je na ČT špatně. Zaráží mě absolutní netolerance jak vůči fotbalovým fandům, tak vůči menšině, která preferuje ČT-2 v intelktuálním a kulturním prostoru. Mně osobně vadí, že ČT nedala přednost fotbalu jak dnes, tak zítra. Hokej mě (na rozdíl od fotbalu) nebere a jelikož se necítím být Čechem, reprezentace Česka je mi (nejen v hokjeji) zcela ukradená. Champions league si najdu jinde, ale neuslyším zasvěcené a vkusné hlášky Bosáka č Čapka, což je mi upřímně líto. Nic méně chápu, že jakékoli rozhodnutí má své příznivce i odpůrce a v demokratických principech je běžné, že se menšina podřídí většině.
03. 05. 2011 | 15:50

Asterix napsal(a):

No musím říct, že já jsem rozhodnutím ČT trošku zklamaný. Myslím si, že semi-finále Ligy mistrů mezi Barcelonou a Realem je mnohem lákavější podívaná než hokejový zápas základní skupiny mezi Ruskem a Slovenskem. Zaprvé o nic zatím nejde a zadruhé ani nehrajou češi. Také si myslím, že fotbal je obecně mnohem sledovanější sport než hokej a je sice hezké, že Liga mistrů se bude dávat ze záznamu později večer, ale to už bude hodně lidí, kteří druhý den pracují, spát. Podle mě by bylo nejlepší rozhodnutí, kdyby se hokej dával na ČT2, který sleduje jen velmi málo lidí a to zvláště, když je taková konkurence v televizních programech. Jsem velmi zvědavý jak dopadne sledovanost obou pořadů.
03. 05. 2011 | 15:52

Pája napsal(a):

"vynikající" úroveň, opět časová kolize sportovních pořadů na ČT4, s kterou jsme se mohli setkat již v nedávné minulosti - tenis, lehká atletika, lyžování, opravdu vynikající. Pane Zárubo, nejedná se o rozhlasový komentář, nýbrž televizní, váš způsbo komentování je unavující.
03. 05. 2011 | 15:58

Bára Štěpánková napsal(a):

A proč se to musí hrát na tři poločasi, mohlo to být kradší a místo toho dát telenovulu.
03. 05. 2011 | 16:05

arnazach napsal(a):

Strčte si tu Českou, tedy Vaší televizi kamsi.
03. 05. 2011 | 16:08

cas2v napsal(a):

Co tady vykřikuješ Aligatore "gumová hlavo". Vidím, že s tebou cloumou hokejový emoce, ale já se radši podívám na špičkovej fotbal (a na ČESKEJ hokej) - i když je zřejmě o postupující Barceloně rozhodnuto (a doufám, že krásný fotbal uvidím a ne hádající se týmy). To bych taky ale mohl říct o Rusku (že je o jeho postupu rozhodnuto) ;-). Taky jsem slyšel, že Slováci radši koukají na ČT sport než STV, a proto zřejmě převážilo vysílání hokeje - u kterýho by stejně tak neubylo kdyby se na něj díval, kdo chce, přes internet. Bohužel Slovensko už není Česko, takže upřednostňuju zápasy českého nároďáku. Myslím, že většina Slováků taky nekouká na zápasy českého týmu živě, ale jen svoje.
Ke komentáři Ida: "Anketa na téma co by kdo udělal po vítězství ČR na MS je z kategorie tupé Novy či Primy" Myslím si, že tuto tupou anketu bez tak zařídili "kreativci" pracující pro Budvar (z některých odpovědí zjevné).
Mimochodem kdosi psal, že se mu fotbal znechutil kvůli české lize. Tak toho lituju, protože LM je fotbal z jinýho světa - radost pohledět.
03. 05. 2011 | 16:09

walderon1 napsal(a):

Tak to ten černokněžník Černý zase pos..l.Pokud je známo LM má přednost před tím rádoby hokejem, co předvádí Slováci. Nevím na je ta slavná dvojka. Vždycky to tak bylo.Nevidím důvod to měnit. Vžyť takový zápas se nevidí často.
03. 05. 2011 | 16:17

zk napsal(a):

No to je bezva, jeden z nedůležitějších fotbalových zápasů sezóny musí uvolnit místo hokeji, ve kterém o nic nejde?!! Nezbláznil se tady někdo?
Je směšné, že ČT dělá takové drahoty s vysíláním sportovních přenosů na ČT2, pouštěla je tam dlouhá léta a najednou může jen jednou za rok? Jako by skoro dvacet let starý film nemohla odvysílat jindy. Ach jo.
Tohle jsi tedy, milá ČT, pěkně podělala.
03. 05. 2011 | 16:21

ROMAN napsal(a):

Zapas LM byl zarazen do programu daleko drive,nez zapas Slovaku s Rusi.Kdo chtel,mohl zapas sledovat na STV.Ani finale LM nemusi mit takovou uroven,jako tento zapas fotbalovach gigantu.Uz vubec nechapu,proc se nemuze vasilat na CT2 ,kdyz se bude hokej vasilat take na CT1.
03. 05. 2011 | 16:30

popr napsal(a):

pro aligatora - nic proti, ale kolikrát za rok se hraje Semifinále LM? a ještě navíc Barcelona-Real Madrid? To že LM je dlouhodobá soutěž roztahaná i s předkolama od někdy konce června do konce května následujícího roku a MS Hokej je zhuštěné do 16dnů, přeci neznamená, že se musí dát hokeji přednost. Co kdyby to bylo opačně a Liga mistrů se hrála jen 16dní a MS Hokej byla roztahaná celej rok. (jasně je to nesmysl, ale teoreticky to připusťme). Byl by podle této teorie důležitější zápas 3.kola základní skupiny LM před semifinále MS hokej? Jen proto, že ta soutěž trvá kratší dobu? Jako mě osobně je to fuk mám kabelovku, takže si budu dle libosti přepínat. Ale tvrdit, že zápas základní skupiny MS hokej je důležitější než semifinále LM jen proto, že Liga mistrů se hraje skoro celej rok je prostě úlet.
03. 05. 2011 | 16:30

Pepa Řepa napsal(a):

Nevíte někdo, který program na Astře bude dávat LM v přímém přemosu?
03. 05. 2011 | 16:32

owan napsal(a):

Pepa Řepa - Nevím jak na Astře, ale LM běží na STV2 živě a ta je snad už všude v základu...
03. 05. 2011 | 16:35

stopa napsal(a):

neo a Pierrot - Větrná hůrka s Binoškou nic moc, žádný velký emoce. Musela jsem si spravit chuť knížkou, když jsem tenhle film kdysi viděla. Ale tohle je blog o hokeji a fotbale, že? No, nevadí, asi přece jen to vyhraje ta pochmurná Hůrka, pokud nedojde ještě k dalším rošádám v programu.
03. 05. 2011 | 16:43

ali napsal(a):

nechapu na co ma ceska televize tolik programu.to mohli taky vyjimecne rozdelit na dva programy(ct4 a ct2).hokej a fotbal.obzvlast kdyz je ted hokej kazdy den
03. 05. 2011 | 16:50

neo napsal(a):

stopa:

dam si hokej a při fotbale usnu.

Barca stejně vyhraje a postoupí :)

minule jsem vsadil na Messiho proti Ronaldovi a vyhrál za 2 fíky 2 pivka. Teď opět sázím na Messiho, je nejlepší a Barcu dovede do finále.
03. 05. 2011 | 16:54

TRLIK napsal(a):

http://oleoletv.com -> STREAMY takrka veskereho sportovniho deni na svete!!
04. 05. 2011 | 02:30

Czorth napsal(a):

Jakkoliv platim koncesionarsky poplatek, CT u nas de facto nejde, takze jsem vasich nervu usetren. Nicmene, i kdyz se sem tam divam na vysledky hokeje na internet (na aktualne jsem aktualne nejak nemohl najit vysledek slovensko-rusko, takze jsem sel na idnes), naprosto chapu a podporuju soucasnou podobu CT2. Nesnasel jsem, ze moje oblibene porady na 2,3 tydny kazdou chvili nahrazovali kaspari pinkajici radu hodin do tenisaku, hodinu a pul se courajici po hristi, kde se kutali mic, pinkajici mic pres sit, krasobruslari, skokani na lyzich a podobni. Proste mate CT4 a basta a jestli se chce narod bavit, at to bezi misto estrad na CT1.
04. 05. 2011 | 03:36

Marie napsal(a):

No výborně, tak jsme se se synem chtěli dívat živě na LM a ČT 4 místo toho vysílala hokej, prý kvůli žádosti diváků. Na počítači se nám přenos LM sekal...asi tam byla většina republiky a STV nechytáme, Slováci totiž vysílali obojí...ach jo, jenom u nás to nešlo.... :-(
04. 05. 2011 | 06:35

Marian napsal(a):

To,že Záruba přehled má to je pravda.Ale taky si říkám,že si plete komentování v TV a rozhlase.Zbytečně pořád kecá a tím ruší sledování zápasu.Taky ten řev gooooooooool,by mohl spíš vyřvávat doma v koupelně anebo někde na horách.Ale tam by vyplašil veškerou zvěř,tam by ho myslivci hnali.Když ten řev opakuji v TV,tak zvuk vypinám.Přece jenom ty decibely mi vadí!Taky se divím ČTV,že jako spolukomentátora v hokejových zápasech dávají Antoše.Ten řve v jednom kuse,tak nevím jestli se neslyší anebo napodobuje Zárubu.Vždyť to přece jde komentovat tak,aby to neotravovalo posluchače,ne?
04. 05. 2011 | 09:29

phill esposito for president napsal(a):

Slovenská televize má tři kanály, z toho jeden sprotovní, ale protože tam jako u nás ještě není dokončena digitalizace, tak včerejší hokej vysílala nejen na "trojce", ale i na "jednotce", na dvojce pak byla liga mistrů.
Naše slavná Janečkovská ČT má kanály čtyři, včera vysílala sport jen na ČT4 (jako ostaně už dlouho), ačkoliv ještě celá řada oblastí v ČR, zvláště východ Moravy, nemá možnost digitálního příjmu ČT4 a tak je už dlouhou dobu bez možnosti sledovat jakýkoliv sport. A za to všechno chce od nás měsíc co měsíc 135 Kč na Janečkovy prémie!!!
04. 05. 2011 | 10:07

DennisKr napsal(a):

Everything else is ultimately merely details -- significant details, but variants on that theme. index.php is the controller, the menu program determins what the "present page" is, and lots of events get fired along the way of building that page. Plugin modules can hook into those events and modify the workflow/furnish additional tips/etc. That is also a part of the reason a lot of Drupal resources center on making modules. Without modules, Drupal does maybe not really DO something other than say, 'Some one asked for a page! Does it exist? No? OK, I will serve up a 404.'

<a href="http://billysrereebiz.com">Corro</a>

http://billysrereebiz.com - lolz
25. 02. 2014 | 23:45

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
26. 02. 2014 | 13:54

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy