Proč je Ladislav Jakl mým kandidátem

30. 10. 2012 | 09:48
Přečteno 5409 krát
Ladislav Jakl je jediným kandidátem na prezidentský úřad, který se nebojí otevírat témata, kterým se ostatní kandidáti opatrně vyhýbají.

Je ze všech současných kandidátů nejlépe informovaný a zkušený v tom, co prezident může a nemůže dělat a hlavně, jak to může dělat.

Po celá dvě funkční období byl pravou rukou stávajícího prezidenta, Václava Klause. Na tom, že důvěra občanů v prezidenta dosahovala po většinu jeho funkčního období více než sedmdesáti procent, má svou zásluhu i jeho team, a v prezidentově teamu je Ladislav Jakl klíčovou osobností.

Neslibuje, že napraví svět, neslibuje, že zastaví korupci, neslibuje, že pod jeho vedením nastane všeobecný blahobyt a že sjednotí národ v otázkách, ve kterých není, a v demokratickém státě ani nemůže být, jednota názorů.

Zná limity prezidentské funkce a ví, co je možné a co není.

Znám Ladislava Jakla dost dlouho na to, abych věděl, že co je možné udělat, udělá, co není možné splnit, neslibuje.

Znám ho dost dlouho na to, abych věděl, že cokoliv řekne, to má logiku, je to srozumitelné a je to jeho názor, nikoliv něco, co je právě populární.

Znám ho dost dlouho na to, abych věděl, že za svým slovem stojí.

Ladislav Jakl je člověk, kterého si vážím i proto, že neřeční o empatii a solidaritě. Neřeční, ale jedná. To vím nejen z vlastní zkušenosti, vím to hlavně z toho, že to dokazuje celým svým životem, aniž empatii a solidaritu vystavuje na obdiv. Málokdo ví, že vychoval dnes už dospělého, dvacetiletého, adoptovaného rómského chlapce. Když byl na tento málo známý aspekt svého života před časem tázán redaktorkou internetového magazínu, odpověděl: „Občas mi chodí e-maily jako: Já si Vás za to vážím. Moc prosím, aby si mě za to nikdo nevážil, protože nejvíc obohacen jsem já. Fakt z toho nedělám transparent, jako koukejte na mě, já mám doma cikána. A až budu jednou kandidovat na prezidenta, tak si řeknu: Otcem vlasti může být jenom ten, kdo byl někdy otcem“.

Nemohu si pomoci, Ladislava Jakla si i proto vážím, a to přesto, že prosí o opak.

Ladislav Jakl má hlavu na svém místě. Na svém místě má i srdce.

V nastávající debatě kandidátů na prezidentský úřad zůstane bez Ladislava Jakla mezera. Velká a nenaplnitelná mezera. Ladislav Jakl není dalším bezbarvým klonem v množině kandidátů bez názoru a bez odvahy. Debata bez něho bude jen opakováním nesplnitelných slibů, prázdných klišé, slušivých póz a nic neříkajících frází.

Hlas Ladislava Jakla je hlasem, který by v první prezidentské přímé volbě neměl chybět.

Ale k tomu, aby byl slyšen, je potřeba našich hlasů.

Prosím podpořte svým podpisem kandidaturu Ladislava Jakla.

________________________________________

Petiční arch je ke stažení zde:
http://www.svobodni.cz/files/docs/petice-jakl.pdf
Seznam míst pro odevzdání podepsaných petičních archů naleznete zde:
http://www.ladislavjakl.cz/?p=2036

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Bara napsal(a):

Proč je Ladislav Jakl mým kandidátem
Tak to mě vůbec nepřekvapuje. Vrána k vráně sedá :-)))
30. 10. 2012 | 09:53

vasja napsal(a):

Tak, tak.
30. 10. 2012 | 09:55

Gustáv Kočí napsal(a):

"Ladislav Jakl má hlavu na svém místě."

Děkuji. Rozsvítil jste mi "to kalné ráno". Víc už dnes nepotřebuji slyšet.
PS:"Ladislav Jakl není mým kandidátem".
30. 10. 2012 | 09:56

ondráš napsal(a):

Tak tedy já Ladislava Jakla jako prezidentského kandidáta rozhodně nepodpořím. Podle mých zkušeností jako občana a docela častého posluchače a diváka médií je tento člověk pro takovou funkci naprosto nevhodný a jeho kandidaturu dosud pokládám za špatný vtip. Pane autore, najděte si na netu některé rozhovory s tímto "obdivuhodným člověkem" a pokud máte oči a uši, uvidíte a uslyšíte arogantního a namyšleného hulváta. Nemyslím, že je hloupý, ale určitě nemá osobnostní kvality pro takovou funkci, naopak, pokud by na Hradě usedlů, považoval bych to za velké nebezpečí pro klima v této zemi i pro demokracii samotnou. V tom se ostatně příliš neliší od svého chlebodárce. Howgh.
30. 10. 2012 | 10:01

Tetanovka napsal(a):

A jéje, to by byl další sebestřednej chytrolín s přebujelým egem na prezidentském trůnu! Jeden stačil!
30. 10. 2012 | 10:01

neo napsal(a):

No,máte právo na svůj názor a na svou volbu. Od toho také přímá volba je. Hodně štěstí.

Mými kandidáty je Okamura a Franz, rozhodnu se za plentou.
30. 10. 2012 | 10:01

Xavier napsal(a):

To je snad zlý sen!!!
30. 10. 2012 | 10:02

Petr z Tábora napsal(a):

O panu Jaklovi mám také dobré mínění jako Vy a bude oživením prezidentské kampaně. Můj podpis dostal. Obdobně bude štikou kampaně asi i pan Okamura.
Nicméně právě proto, že je určitý samorost, tak asi patří k těm, kteří se do závěrečného dvouboje nepropracují. Tam mají šanci kandidáti, kteří souzní s většinou národa.
To je ostatně i problém dvouprocentních Svobodných. Když vezmene průzkumy oblíbenosti politiků, tak tam občas byla jména, nad nimiž se pak zavřela voda. Takže pan Fischer či Zeman jsou ještě hvězdy v porovnání s těmi vítězi průzkumů oblíbenosti.
30. 10. 2012 | 10:04

toník napsal(a):

Pan Haasi,konečně se vrací do Čech humor. Láďa prezidentem už je u nás v Nuslích v Hospodě u Slize ! Je to klasická normalizační 4,tak by Láďa mohl být po dvou aristokratech konečně dělnickým prezidentem!!!
30. 10. 2012 | 10:05

Dag napsal(a):

Postoje Ldislava Jakla jsou správné a konzistentní. Na celé věci je zvláštní, že strana SSO, které jsem rovněž členem, se rozhodla pro kandidaturu člověka, který šanci na zvolení prostě nemá. SSO se tím nikdy nezbaví, nálepky uzavřeného klubu liberálních intelektuálů.Je to škoda, protože program SSO je velice přitažlivý.
30. 10. 2012 | 10:09

JenTak napsal(a):

Jakl, fuj! Pane Haasi, tím jste u mě klesl na samé dno.
Volit člověka bez ohledu na jeho morální kvality jen proto, že ono prostředí zná, je úvaha jako od nemyslícího. Třeba vám ale stačí, že nekrade pera, ale servilně je Klausovi nabízí.

V čem jsou pánové Jakl a Hájek opravdu dobří, tak to je v jejich servilitě vůči Klausovi. Zřejmě jste jim podobný. Od této chvíle budu číst vaše povídání s jistým despektem a opatrností vůči vaším argumentům. To co jste teď napsal, to je typická černá propaganda.
30. 10. 2012 | 10:09

vasja napsal(a):

Petr z Tábora napsal(a):
To je ostatně i problém dvouprocentních Svobodných. Když vezmene průzkumy....
--------------
Aj některejm rozumnejm je třeba dát čas k prozření.
30. 10. 2012 | 10:10

Analytik napsal(a):

Pan Jakl ví přesně, co by něměl nový prezident dělat a jak by se neměl chovat, aby z něj nebyl další Klaus.
Také velmi dobře ví, které skříně nesmí otevírat, aby se z nich nevyvalili nastřádaní kostlivci.
Jestli se podaří panu Jaklovi získat svou vysněnou funkci, můžeme si všichni oddechnout.
Tento stát bude z nejhoršího uvnitř!
30. 10. 2012 | 10:13

Vladimír Hrubeš napsal(a):

Vážený pane Haasi, to Vám samozřejmě nikdo nebere, naštěstí Váš favorit nejspíš nesežene ani 50 tisíc podpisů nutných ke kandidatuře, takže budete patrně muset přehodnotit svou volbu.
30. 10. 2012 | 10:14

Vladimír Hrubeš napsal(a):

a ještě poznámka, pane Haasi, uvádíte, že jste nezávislý konzultat, neměl byste se pokusit přehodnotit tento svůj popis pod profilem?
30. 10. 2012 | 10:20

Anka napsal(a):

Mňo, sice o osobě vím starou bačkoru, ale mám na ni názor. Můj názor tvořil bulvár, paní Posedníčková u nás v domě, pan Kontryhel, švagr mé staré, pan Jukolík, bratr mé staré. Ani jeden nikdá Jakla živýho neviděli, nikdá s ním nemluvili, ale jim nikdo nemusí nic říkat! A za mne těm informovaným vzkazuju, že jim za všechny komunisty a socany děkuju a pokud jejich haranti mají alespoň trochu síly, aby je do zadku za mne nakopali.
30. 10. 2012 | 10:23

vico napsal(a):

Po přečtení článku Tomáše Haase mne přepadlo obsedantní nutkání napsat na kus lepenky nápis : JAKL NA HRAD!

Pak jsem si uvědomil, že JAKL je na Hradě. Pak by se mé zvolání mohlo považovat, že pokud Jakla posílám na hrad, tak na jiný hrad, než-li je ten Pražský, že ho třeba posílám na Špilas.

Nahradit zvolání -Jakl na hrad- méně úderným "Jakl nadále jsoucí na hradě!" se mi nezdá. Říká se v takovém okamžiku "a teď babo raď". Mohlo by se i říci a teď Haasi raď,zvláště, když jsi rádcem z povolání.
30. 10. 2012 | 10:23

David napsal(a):

"...Ladislav Jakl je jediným kandidátem na prezidentský úřad, který se nebojí otevírat témata, kterým se ostatní kandidáti opatrně vyhýbají...."

---

Pan Jakl jistě není jen JEDINÝM kandidátem, který se nebojí otevírat témata.

http://www.denikpolitika.cz/projekty/prezident-2013

Prezidentské volby 2013

Emil Adamec Jana Bobošíková Petr Cibulka Jiří Dienstbier
Vladimír Dlouhý Martin Fafejta Jan Fischer Taťana Fischerová Vladimír Franz Ladislav Jakl Jiří Karas Rut Kolínská Pavel Kořán Jana Lysoňková Karel Muzikář Tomio Okamura Jaroslav Popelka Karel Randák Zuzana Roithová Klára Alžběta Samková Karel Schwarzenberg Přemysl Sobotka Vladimír Stehlík Josef Toman Tomáš Vandas Jaroslav Vojtek Miloš Zeman Jan Šinágl

http://www.denikpolitika.cz/projekty/prezident-2013
30. 10. 2012 | 10:24

Konrad napsal(a):

Velmi me pobavilo video ,ktere si Jakl nechal natocit jak si hraje na prezidenta. Oznamuje v nem vystoupeni CR z EU. Navazuje na Klause, a populisticky se snazi vyuzit soucasnych antievropskych nalad ve spolecnosti. Je to jen nacionalista, tak jako ti ktere zastupuje: Mach, Bednar a spol...Nastesti se prezidentem nikdy nestane, marne jsou tuzby fanatiku :-) .
30. 10. 2012 | 10:28

Pan M napsal(a):

Je pravda, že Jakl by mohl být horkým favoritem, který by mohl naši zemi shodit ještě víc než hradní pán současný. Nicméně konkurence je silná, Zeman - alias Sprostější Klaus, Bobovize... Těžká volba, každopádně je slušná šance, že se budu moci při cestách do zahraničí jiště více stydět, když se mne lidé zeptají od kud jsem.

Havel to zabalil, Jágr už asi také dlouho nevydrží v akci, na místo osobnosti, která se cizincům vybaví při spojení Česká republika bude moci nastoupit někdo, kdo nás vystihne v celé své kráse. No tak sláva!
30. 10. 2012 | 10:30

ld napsal(a):

Článek mi výborně posloužil jako jakési virtuální cilicium. Už jsem jej tedy odepnul a doufám, že s horším zážitkem se dnes nepotkám, že už jsem se pelyňku nalokal dost.
Naštěstí je takřka jisté, že dřív spatřím beduína bruslit, než Jakla prezidentem.
30. 10. 2012 | 10:38

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

To je dobrá volba, ověřený kandidát

„Je evidován jako kandidát tajné spolupráce ve svazcích StB (krycí jméno Láďa). „
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ladislav_Jakl
30. 10. 2012 | 10:38

modrý edvard napsal(a):

pane Haasi, to bych do vás neřek. P. Jakla znám jen z televize a z jedné výměny e-mailů, a rozhodně si nepřeju, aby byl prezidentem. /třeba se v osobním styku jeví zcela jinak ..../ To snad radši tu Bobošíkovou.
30. 10. 2012 | 10:38

myrta napsal(a):

Snad to není pravda.Snad se mi to jenom zdá.Někdo kdo by volil Jakla prezidentem. Tak hluboko jsme klesli.
30. 10. 2012 | 10:39

Zbyněk napsal(a):

Pan Ladislav Jakl oživí plejádu prezidentských kandidátů a po paní Bobošíkové je druhým nejvhodnějším. Je muzikant, takže při zahraničních návštěvách nebudou míti hostielé problém, čím jej obdarovat.Jako dík zahraje. Je také milovníkem piva a jeho velikým znalcem, tak při návštěvách SRN, usnadní hostitelům rozhodování kam jej pozvat. Má rád Weizenbier, stejně jako já, takže bych jej volil, nebýti již rozhodnut pro pana Schwarzenberga.
30. 10. 2012 | 10:40

siven napsal(a):

Tož to se samo sebó rozumí, že náš kandidát, kandidát lido, je ten, keré přileze na setkání s tričkem a na něm namalovanó pičó...
30. 10. 2012 | 10:43

Libertad napsal(a):

No,máte právo na svůj názor a na svou volbu. Od toho také přímá volba je. Hodně štěstí.

Mojí kandidátkou je Táňa Fischerová.
30. 10. 2012 | 10:48

vojnov napsal(a):

ježíšikriste, Jakl!

to snad nemyslíte vážně. prosím, ať je to promočlánek.
30. 10. 2012 | 10:50

Alna napsal(a):

Pán Jakl je určitě člověkem, který má morální kredit, znalosti, určitou politickou zkušenost, konzistentní názory a nebojí se mluvit otevřeně o choulostivých tématech.
Proto nebude prezidentem. Jednoho takového už na hradě máme, a není pohodlný
30. 10. 2012 | 10:54

Luba napsal(a):

Je to jasný ... Haas je šílenec.
30. 10. 2012 | 11:03

resl napsal(a):

Nejdřív jsem myslel, že je to vtip. Neuvěřitelné, co si dovolí "bývalý" poradce Klause. On se zná dobře s Jaklem, já znám Jakla jen jako servilního poskoka s chabou zásobou slov. Jinak pochytil od hradního zloděje způsoby vytahování s velkou dávkou drzosti.
30. 10. 2012 | 11:04

buldatra napsal(a):

Autor napsal, cituji:

...Znám Ladislava Jakla dost dlouho na to, abych věděl, že co je možné udělat, udělá, co není možné splnit, neslibuje. Konec citátu.

Takže, při Vašich znalostech bych si dovolil dotázati se, zdali pan Klaus náležitě poučil pana kandidáta Jakla Ladislava, kterak správně nakládat s protokolárními psacími potředami.
30. 10. 2012 | 11:07

Jarda napsal(a):

No a mým kandidátem je pan Dienstbier.
Sice vyzáží vypadá na to, že je syn Zemanův, ale protože ho sama ČSSD moc nemusí pro jeho názory, tak ho podpořím.

No a vy si podpořte toho svého kandidáta.
Oba jsme tu sdělili svůj názor a vyplakali se tu.
Přeju hezký den.
30. 10. 2012 | 11:07

toník napsal(a):

Luba. Také si to myslím!
30. 10. 2012 | 11:09

JC napsal(a):

Alna,
Zkusit se to musí. Volím Jakla.
30. 10. 2012 | 11:12

Luba napsal(a):

Prezidentský kandidát Jakl
v pořadu TV-Pětka "Volejte prezidentovi":

http://www.youtube.com/watch?v=1qZo3krth7M

P.S.:
Zvláštností tohoto dílu je, že prozatím jediný Jakl nedostal od moderátora tzv. vědomostní kvíz. Proč? Že by to byl vážně tupec?
Nemyslím tím pana Skočdopole.
30. 10. 2012 | 11:15

PB napsal(a):

Vždy jsem Vás brala, Tomáši.
Pokud jste opravdu sympatizantem toho "nemocného člověka", mám o Vás jasno. Tím jste u mě skončil.
Nebolí Vás hlava, nepotřebujete se projít?
Cigaretu, panáka?
30. 10. 2012 | 11:16

FSE napsal(a):

Vážený pane Haasi,
byl jste až dodnes jedním ze subjektů, jejich žnázory jsem vyhledával a sledoval pro jejich kvalifikovanost, byť jsem s Vámi dost často nesouhlasil. Ale ten Jakl? ??? To Vám tak málo záleží na dobrém jménu České republiky ve světě? Moc dobře jsem věděl, že Klausovo druhé prezidentské období bude naplněno přívalem zhoubných produktů jeho ega. Dej Bůh se dožiji konce jeho škodění, ale dalšího podobného, navíc jeho odchovance, bych už asi nepřežil.
30. 10. 2012 | 11:16

resl napsal(a):

Výsledek vyhledávání
Vyhledaných záznamů: 6

Protokol Registrující útvar Registrační
číslo Archivní
číslo Krycí jméno Příjmení (název) Jméno Datum
narození Poznámka Kniha
Název Rozsah Zaveden dne
Protokol registrace svazků agenturního a kontrarozvědného rozpracování 41895-42884 25.06.1985 VSEO S-SNB Praha a Středočeského kraje 42830 Láďa Jakl Ladislav 17.12.1959 zobrazit PDF
Protokol registrace svazků agenturního a kontrarozvědného rozpracování 18391-19400 07.09.1979 Statisticko-evidenční odbor FMV 19192 DĚKAN JAKL Ladislav 17.12.1959 zobrazit PDF
Protokol registrace svazků agenturního a kontrarozvědného rozpracování 21861-22870 13.08.1981 Statisticko-evidenční odbor FMV 22592 DĚKAN JAKL Ladislav 17.12.1959 zobrazit PDF
Archivní protokol agenturních svazků a spisů spolupracovníků 77837-81138 17.11.1986 Statisticko-evidenční odbor FMV 42830 792763 Láďa Jakl Ladislav 17.12.1959 zobrazit PDF
Archivní protokol operativních svazků centrálních útvarů FMV a S-StB Praha 678619-712286 10.05.1979 Statisticko-evidenční odbor FMV 22592, 19192 692086 Děkan Jakl Ladislav 17.12.1959 zobrazit PDF
Archivní protokol operativních svazků ZSGŠ/ČSLA 00001-04981 25.04.1972 ZSGŠ/ČSLA 106152 1443 Jakl Ladislav 27.05.1933 zobrazit PDF
30. 10. 2012 | 11:17

Bestia triumphans napsal(a):

Taky jsem si myslel, že je to vtip a pořád čekal, kdy mi to dojde.
Nedošlo.
Asi to pan Haas myslí vážně.
:-)
30. 10. 2012 | 11:18

Tetanovka napsal(a):

Myslím, že si to Jakl napsal sám a Haas o tom ani neví, že to sem dal :)
30. 10. 2012 | 11:22

Michal Macek napsal(a):

jentak

a co tak nemoralniho jakl provedl???
30. 10. 2012 | 11:25

roman napsal(a):

Co se to tady pořád u nás hraje za hry? Kde se vzalo tolik falešných hráčů? Kdo je chce pořád vidět? Hrůza.
30. 10. 2012 | 11:30

Luba napsal(a):

vico napsal:

"Nahradit zvolání -Jakl na hrad- méně úderným "Jakl nadále jsoucí na hradě!" se mi nezdá."

A což takhle: "Jakle - Klause naHraď!"

Leč je to marný, marný, marný ... naštěstí :)
30. 10. 2012 | 11:35

šebány napsal(a):

Příspěvek pana Hasse bylo přesně to jsem po dobrém pracovním obědě potřeboval.Ten člověk píše tak legračně a je tak mimo .Ještě větší legrace ale je přečíst si Hradní partičku. Neumím si vůbec představit že tenhle zmatený geront někomu radil a radí.
30. 10. 2012 | 12:12

DH napsal(a):

Dívčí kapela s názvem Kundí orgie věrna svému názvu předváděla soulož na oltáři křesťanského chrámu, aby si udělala reklamu.

"Protože pouze reklama je základem slušného zisku".
Jasně a velice správně definoval tajemník prezidenta České republiky.
No a reklama od pana Haase jako poradce pana Kalouska, je tou nejlepší jaké se může demokrat na vysoké úrovni dočkat.
Pokud mne podpoří pan Haas dí tajemník prezidenta České republiky tak ať si novináři trhnou nohou.
Prostě ti různí Fendrychové, Komárci a jim podobní denunciátoři na pana Haase zdaleka nemají.
30. 10. 2012 | 12:17

Hana napsal(a):

Pane Haasi, kolik procent dostane Jakl jako prezidentský kandidát, tak srovnatelně s tím okrajově rezonují ve společnosti názory podobné Vašim. Doufám, že Vám prozřetelnost umožní si to uvědomit. Ačkoli s tou školou arogance, ve které se roky angažujete, o tom silně pochybuji. Ať je to trošku pozitivní, nikdy neříkejme nikdy i zázrak se občas stane.
30. 10. 2012 | 12:18

Theo napsal(a):

Ježíšikriste!!! Stačil mi nadpis.

Vy že jste někomu radil? A na politické úrovni?
30. 10. 2012 | 12:22

Pepa Řepa napsal(a):

Jakl není Hájek.
Ale šanci nemá, je s ním v jednom pytli. Myslím, že to vážně nebere. Bude si Na Folimance vyřvávat svý blues, umí i něco napsat, není hloupý. S Matějem se nikdy nechlubil, nějak se to provalilo.

Ať už bude prezidentem kdokoliv, Klausova kritičnost směrem k EU bude chybět.
Přijde Hujer platící cokoliv, co mu na účet napíší.
V tomto směru Haasovi rozumím, proč fedruje Jakla. Jinak mně Klaus chybět nebude.
Čím je starší, tím více se podobá kontroversnímu Benešovi.
Ale proč mu nepřiznat i to dobré? Stejně jako Havlovi.
30. 10. 2012 | 12:23

Jáchym napsal(a):

Přátelé,
když vy panu Haasovi opravdu, ale opravdu nerozumíte...
Pořád se tu najdou jedinci, kteří si pletou to, co pan Haas říká, s tím,co si pan Haas myslí.
Pokud srovnáte Haasův styl, Haasovo poradenské angažmá a dopady Haasovy angažovanosti, dovolil bych si navrhnout hypotézu,jakou má Haas strategii: Přesvědčit kandidáta, že mu radím dobře a zároveň přesvědčit jeho protikandidáty, že se jej svými radami snaží zlikvidovat.
Od obou (nebo raději všech!) pak inkasovat.
)Nakonec inkasovat od těch, kteří se úspěšně snaží tuto zemi roztrhat na cucky a levně rozprodat.)
Ale budu se bít jak lev s každým, kdo by zpochybňoval Haasovu inteligenci či profesionalitu.
Podle mého názoru praktikuje demagogii na nejvyšší tuzemské úrovni,nevzpomínám si u nás na nikoho lepšího,v zahraničí mě napadá Tony Blair či jeho německé vzory z období před rokem 1945.
30. 10. 2012 | 12:29

Luba napsal(a):

Pepo,
srovnáváte Klause s Benešem?
No to snad ne! To si prezident Beneš nezaslouží.
30. 10. 2012 | 12:31

modrý edvard napsal(a):

Jáchym: proč jste vynechal Klause?
30. 10. 2012 | 12:35

Pepa Řepa napsal(a):

Luba
víte, kolik je tady lidí dštících na Beneše síru?
Po 85 letech.
Taky tam byly klady a zápory. Jako u Klause.
Až historie ho zhodnotí.
Možná si po pár letech řeknete, tady měl Klaus pravdu.
Mám na mysli kritičnost k současné EU. Nic víc.
30. 10. 2012 | 12:36

Inci napsal(a):

Jakl ... ještě todle do baráku ... co jsme komu udělali ... :-(

Podobnou šanci na zvolení má i vzorný otec rodiny a mediální hvězda gorilák Richard ...

Vlastně ne , ten by Jakla porazil už v prvním kole !
30. 10. 2012 | 12:37

Pepa Řepa napsal(a):

Luba
ještě si pamatuji válku na Balkáně.
Byli pouze dva, kteří kritizovali postup.
Klaus a starý Dientsbier.
Ten víc.
30. 10. 2012 | 12:40

JenTak napsal(a):

Michal Macek
Pravda, Jakl zatím nic neukradl, a zatím ani neprovedl nic strašného. Ono stačí dělat Klausovi přitakávače bez vlastního názoru. Někdo zde už napsal, že pokud nemá politik ve svém týmu alespoň jednoho člověka, který s ním nesouhlasí, je to špatný politik.
Ostatně, pro vás je Jakl důvěryhodný jen proto, že má zatím čistý trestní rejstřík??
Vám nestačí to co Jakl chystá: Novoroční projev Ladislava Jakla - http://www.youtube.com/watch?v=_EnADtgcHr4
30. 10. 2012 | 12:41

drab a drabek napsal(a):

No proc je konfident vasim kandidatem ?
Doporucila vam tento clanek CIA nebo luminati,
To se od vas nedozvime, ale sprihlednutim k tradci tak opet konfidenta.
Narode zbav se konecne tech vyvolenych.
30. 10. 2012 | 12:49

achim napsal(a):

Pane Haas, když mi slíbíte, že pan Jakl bude na známkách zobrazen zezadu, kancléřem udělá pana Hájka a zakáže darwinismus, budu pro něj taky hlasovat. I když, ještě lepší by byl Richard z pražské zoo.
30. 10. 2012 | 12:50

seriózní chlapík napsal(a):

Nezlobte se na pana Haase a nezavrhujte ho. Já vím, brání vám v tom Jakl.
Copak jste ale všichni zapoměli, že Haas vybírá jen z kandidátů?
30. 10. 2012 | 12:50

Luba napsal(a):

Podpořte naše kandidáty v akci "Klause naHraď":

http://hobby.idnes.cz/gorily-kamery.aspx?kam=1
30. 10. 2012 | 12:58

hovorka11 napsal(a):

Pepa Vyskoč ze Švejka by byl zcela vyrovnaným kandidátem na prezidenta Jaklovi. Oproti němu velmi pěkně mečel- to je důkaz schopností, které oproti Pepkovi Vyskoč Jaklovi schází. V ostatním by si mohli konkurovat.
30. 10. 2012 | 13:03

Luba napsal(a):

Ne, ne, ne, ne, ne ...!

S kandidaturou Josefa Vyskočila zásadně nesouhlasím!
Vyskočil je, jak známo, agent četnictva z Putimi.

Ještě bychom dopadli jako Putinrusko ...
30. 10. 2012 | 13:10

Luba napsal(a):

Ale přece jen ... v tuzemsku si na tituly potrpíme ... a komu čest tomu čest ...

Tedy,
s kandidaturou Mgr. Josefa Vyskočila zásadně nesouhlasím!
30. 10. 2012 | 13:21

hovorka11 napsal(a):

Luba:
Pro mě je důležité že pěkně mečel.
Možná by nejlepším prezidentem mohl být pan Franc, protože to je výrazná nepřehlédnutelná osobnost, nespí ve stoje a je mu rozumět. Díky zjevu nemusí školit světové ekonomy, krást propisovačky a nazývat sám sebe disidentem EU.
30. 10. 2012 | 13:24

Lulu napsal(a):

Co by ne, když je Vaším kandidátem, tož si ho nechte, nevezme Vám ho nikdo. Já třeba budu rád, že už ho nebudu muset vidět, to bych ještě možná přežil, ale hlavně slyšet.
30. 10. 2012 | 13:26

český maloměšťák napsal(a):

Tento blog je vrcholem umění ironie.
Obdivuhodné a nedostižné....tak rafinovanou ironii umí napsat pouze mistr slova.

Smekám, pane Haasi.

Kam je třeba poslat podpis ?
Dám klidně i dva.

P.S. Komu vlastně má pan Jakl ubrat hlasy ?
30. 10. 2012 | 13:26

Luba napsal(a):

hovorko,
já mám jasno.

Jestli pan profesor Franz přeleze těch 50.000, má můj hlas jistý :)

On jediný nás může proslavit víc, než Václav Havel.
30. 10. 2012 | 13:28

Jirka napsal(a):

Pana Jakla už 10 let přeplácíme z našich těžce vybraných daní, je to exot, což předvedl s tím tričkem EU s kosočtvercem. Jako jeho zaměstnavatel bych ho vyrazil na hodinu, Haas ztrácí soudnost.
30. 10. 2012 | 13:36

oranžáda obecná napsal(a):

pan Ladislav Jakl má můj hlas.... ovšem, je to bílá vrána mezi těmi servilními zjevy, které se hlásí na tuto funkci...
30. 10. 2012 | 13:44

minatomirai napsal(a):

Kruci, já to pořád čtu jako Proč je Láďa Jakl mým kamarádem, takže jsem se raději ani nepodíval, o čem to je.

Říkal jsem si, že na prasečiny o sexu je času dost.
30. 10. 2012 | 13:52

kelt napsal(a):

Že by Jakl sehnal 5O tisíc podpisů je naprosto iluzorní,neb jeho myšlenkova schemata se velmi podobají tomu,co presentoval svého času Sládek.
Pokud by byl teoreticky přijatelný pro 5O-1/Klaus/,tak by se mohl a tuto funkci ucházet i Rumcajs.

Musím bohužel konstatovat,že díky řadě obskurních kandidátů bude prvnímu kolu volby presidenta předcházet maškarní karneval.
Pokud poslední volba presidenta byla přehlídkou mafiánského divadla,tak ta příští bude do druhého kola švejkovským představením.
30. 10. 2012 | 14:03

český maloměšťák napsal(a):

oranžáda obecná napsal(a):
pan Ladislav Jakl má můj hlas.... ovšem, je to bílá vrána mezi těmi servilními zjevy, které se hlásí na tuto funkci...
30. 10. 2012 | 13:44

Oranžádo, Jakl je ale s největší pravděpodobností jméno německé provenience :

oranžáda obecná napsal(a):
na Slovensku Harman, v Norsku Breivik...... a stále to levičákům nedochází, lidé se nedají terorizovat nějakým navátým bordelem..... protože tuto otázku nikdo neřeší, bude se to opakovat...
26. 08. 2012 | 16:10

Já jen ať nezvolíte nějaký " navátý bordel", soudruhu oranžádo !!

http://www.ptejteseknihovny.cz/uloziste/aba013/vyklad-terminu-jackl/?searchterm=None
30. 10. 2012 | 14:07

sedlak napsal(a):

žít jinde, řekl bych dobrý vtip, hlavu a srdce na svém místě má celý národ, v opačném případě, by ti lidé nežili, mým kandidátem Jákl rozhodně není, rozhodně ho nepodpořím, ani omylem a sťatej pod vobraz
30. 10. 2012 | 14:08

oranžáda obecná napsal(a):

český maloměšťák.....já budu volit Fischera, to je prává Čech...a navíc komunista, další plusový bod
30. 10. 2012 | 14:14

Gustáv Kočí napsal(a):

Mým kandidátem je Meliško! Škoda že nemá český pas...;)
http://necyklopedia.wikia.com/wiki/Meli%C5%A1ko
30. 10. 2012 | 14:15

oranžáda obecná napsal(a):

sedlak......sedlák opravdu nejsi, spíš kolchozník, sedláci by z tvých názorů rotovali v hrobě...
30. 10. 2012 | 14:16

modní policie napsal(a):

Ona je to vůbec zoufalá nabídka a to posuzuji jen obal-Okamura,šaman Franz,Láďa z bufetu, ovar z Vysočiny,atd.atd....A to obsahu u nich toho také moc nevíme,proto budu zatím přemýšlet o ženách-Roithová,Fischerová.
30. 10. 2012 | 14:17

vasja napsal(a):

resl napsal(a):
Výsledek vyhledávání
Vyhledaných záznamů: 6

Protokol Registrující útvar Registračn.....
------------------------
Kdo stál za h.....tak po něm stb nešla.
Tys měl svatej pokoj, souhu.
30. 10. 2012 | 14:22

vasja napsal(a):

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):
To je dobrá volba, ověřený kandidát

„Je evidován jako kandidát tajné spolupráce ve svazcích StB (krycí jméno Láďa). „
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ladislav_Jakl
--------------------------
Stejnej jak sou. resl.
30. 10. 2012 | 14:23

Ládik!!! napsal(a):

Nejlepším presidentem by byl šéf protokolu Forejt - ten ví, kam si má sednout, co má dělat, jak se má chovat.
30. 10. 2012 | 15:23

Ládik!!! napsal(a):

Jakl se mi plete s hájkem, tak z nich raději nevyberu nikoho.
30. 10. 2012 | 15:24

vasja napsal(a):

Ladik!!!
Tak tohle je hájek
http://www.youtube.com/watch?v=AukUAvBJ1hA
a tohle jakl
http://www.youtube.com/watch?v=TrC-fY6-6Vc
30. 10. 2012 | 15:39

Petr Havelka napsal(a):

Jakl, nikdy.
30. 10. 2012 | 15:47

Záškodník napsal(a):

Jakla volit nebudu,ale to tričko s kosočtvercem obklopeným hvězdami,co si oblékl, mělo u všech známých velký úspěch.
Rád bych si ho někde koupil- na tom ještě Jakl vydělá majlant.
Jako vánoční dárek k nezaplacení.
Ten člověk má velký kreativní potenciál!
30. 10. 2012 | 15:48

Cisarik napsal(a):

A co ty Haasi si netroufas, vyslan za velkou louzi, poradce CIA, sluha ......
Napis take neco o sobe , muze to byt dokonce romanova postava HAAS - (iluminator) tak to
ne, tam jsi jeste nedorostl........
30. 10. 2012 | 15:58

Záškodník napsal(a):

Pepa Řepa

Vidím to s tím Klausem podobně.
Ale to máte marné.Někteří lidé nejsou schopni přenést se přes jisté animozity a objektivně hodnotit skutky.
S černobílým viděním nic nenaděláte.
Kdybychom si ,nedej bože, vstupem do fiskálu nasra.. do lakýrek, těším se pak na to jejich bědování.

To víte-taková velkorysá nabídka jakou je zbavení státu autonomie(za frenetického potlesku několika tisíc vlastizrádců) a bianko souhlas k neomezenému tunelování finančních prostředků státu i bank a za odměnu ručitelství za bankrotáře, se přece neodmítá.
To by Hácha s Tisem čuměli-tohle je extraliga,která udělala břídila i z Hitlera. A začalo to nenápadně jakousi LS-to se budou jednou děti učit v dějepise.
30. 10. 2012 | 16:03

Ládik!!! napsal(a):

vasja -
hájek je v té žluté kombinéze?
30. 10. 2012 | 16:09

buldatra napsal(a):

Já bych kandidáta Jakla volil, až bych brečel, ale nemohu, páč mě přijde tak nějak normální, všední, obyčejný. Ráčkuje alespoň?
Nebo má jinou logopedickou vadu?
To by bylo +, páč ve vysoké politice je to in.

Nebo kdyby měl pan Jakl alespoň nějakou zajímavou velkou barevnou kerku.

Ale takhle nemůžu přijít na nic, co by na něm jako na prezidentovi mohlo být zajímavého.

Kdyby alespoň nosil psí dečky, nebo cvikr, potažmo plnovous, ale kde nic tu nic...
30. 10. 2012 | 16:12

peleš napsal(a):

Jo tak Jakla !
No tak to docela chápu, je to Klausova šance, kdyby byl obviněn, tak by u svého podřízeného měl prezidentskou milost zcela jistě zajištěnou. On je logik, to se mu upřít nedá !
30. 10. 2012 | 16:14

Pavel13 napsal(a):

Pane autore,
naštěstí vím, jak dopadla v posledních volbách vaše oblíbená strana, takže jsem v klidu. Hlavně zachovejte panu Jaeklovi přízeň a dopadne to pro nás dobře.
30. 10. 2012 | 16:15

vasja napsal(a):

Ladik!!!
Hájek si akorát odskočil.
Ve žlutym je Okamura.
30. 10. 2012 | 16:30

český maloměšťák napsal(a):

Ládik!!! napsal(a):
Nejlepším presidentem by byl šéf protokolu Forejt - ten ví, kam si má sednout, co má dělat, jak se má chovat.
30. 10. 2012 | 15:23
-----------
Ha, ha, ha......:))
Třicet kaček zase doma.
30. 10. 2012 | 16:36

jarpor napsal(a):

Už nevím pod kterým blogem jsem nesouhlasil s tvrzením, že Klaus rozeštvává, rozděluje národ. Psal jsem tehdy, že nikoliv Klaus, ale lidé se rozdělují a i rozeštvávají na názorech Klause.

Že mám pravdu - o tom svědčí i tato debata pod panem Haasem. Lidu byla hozena "kost" : zvolte si prezidenta přímou volbou.
Ó, jak se to krásně nálepkuje autora šílencem, /že, Lubo a mnozí další, používající jiné nálepky.../ jen proto, že preferuje kandidáta, jež jiným "nevoní"...
Ó, jak se to krásně národ rozděluje, bez Klause, na příznivce toho či onoho, ale vždy ten druhý, který nepodporuje toho "mého"
je přinejmenším hlupák....
Ó jak nádherně se sjednocuje lid... oh, co to blábolím... jak krásně se rozeštvává...

Hezký podvečer
P.S. Asi pan Jakl nemá šanci... Bohužel, řekl bych...
30. 10. 2012 | 16:41

buldatra napsal(a):

Ládiku!!!

A umí ten Forejt i telefonovat?
30. 10. 2012 | 16:42

Pavel13 napsal(a):

:Ládík!!!
Kéž by si jeho šéf šel sednout, kam patří.
30. 10. 2012 | 16:45

Ládik!!! napsal(a):

Forejt dokonce ví, co si má správně oblíkat, jak se stoluje a jak se vodí dáma.
30. 10. 2012 | 17:53

JC napsal(a):

jarpor,
To je tak. Jako obvykle se slítne parta pindalů, kteří nenechají na autorovi nit suchou.
Ale ani jeden z nich není schopen napsat kdo a proč je jeho kandidátem.
30. 10. 2012 | 18:00

JC napsal(a):

P.S.
Ládíka do toho nepočítám-:-))
30. 10. 2012 | 18:04

Ládik!!! napsal(a):

Láďa by neměl být presidentem nejen pro estébáckou minulost, ale zejména proto, že je mladší, než já.
30. 10. 2012 | 18:36

kelt napsal(a):

To Jarpor
"lidé se rozeštvávají na názorech Klause"klasická ukázka demagogie.
Klaus prohlásil mimo jiné/volnš interpretováno/:
"přes všechny problémy jsme se ještě v historii neměli tak dobře"
Co se týče jeho rodiny,tak věřím tomu,že 99,9% respodentů by s tím vyslovilo souhlas.
ON-od začátku kariéry nadprůměrně odměňován z daní nás všech.První dáma průběžně ve všech správních,či dororčích radách státních,či polostátních firem.
Prvorozený syn ředitelem soukromého gymnázia,kterého vydatně/100 mega/spozoroval GŘ ČEZ Roman,který také na vysokém řídícím postu zaměstnal druhé syna.
Pak ti,kteří se "rozeštvávají".
Takový kvalifikovaný dělník,který před listopadem ´89 vydělával ve 3O letech nadprůměrné výdělky a v 55 letech je nezaměstnaný,chodí si na poštu pro razítka dvakrát týdně aby nepřišel o podporu a zametá chodníky z téhož důvodu asi s Klausem souhlasit nebude.Dalík jistě souhlasit bude.
Těch půl milionů nezaměstnaných je trochu více,než Dalíků.
30. 10. 2012 | 18:40

Pepa Řepa napsal(a):

Ládíku, možná byste se divil.
Je to kulturně vzdělaný a kultivovaný člověk, ovládající několik jazyků.Není to jen o příborech.je jich tam víc. Tam politická příslušnost roli nehraje.Žádnou nemá. Inu modrá krev je modrá krev. Henry II.
Toho bude potřebovat i následující alfa-samec. Časově značně náročná, duši opruzující funkce. Více internet nesnese, měl bych pár úsměvných historek, zvláště z minulého pátku.Drbna nejsem.
Ostatně výkřik primitiva z Bedřišky mluví za všechno.
Ten snad jí i vepřovou lžící.
Asi to jeho bodyguard zase smaže.Snad to stihnete přečíst.
Kandidujte Ládíku kandidujte.
http://www.youtube.com/watch?v=9bcueO8Xgr4

Záškodník
taky jsem zdejší záškodník.Fotku Klause v občance nenosím, leč pokud šlo o válku na Balkáně a zoufalost EU má naprostou pravdu.
30. 10. 2012 | 18:56

Luba napsal(a):

O poslušnosti a lásce,
aneb jak mopslík Jakl obhajuje svého pána:

V roce 2007, 9. února, vyšel v Hospodářských novinách rozhovor s Klausem, že kterého cituji nejslavnější pasáž:

"...
HN: Neexistuje dost empirických důkazů a vlastníma očima viděných skutečností, že člověk planetu ničí a škodí sám sobě?

Klaus: To je takový nesmysl, že snad větší jsem ještě neslyšel.

HN: Nevěříte, že si ničíme svoji planetu?

Klaus: Budu dělat, že jsem to vůbec neslyšel. To může říkat snad jen pan Al Gore, normální člověk těžko.

Žádné ničení planety nevidím, nikdy v životě jsem neviděl a nemyslím, že nějaký vážný a rozumný člověk by to mohl říci.

Vy zastupujete ekonomický tisk, tak předpokládám jistou ekonomickou erudici. Na to vám odpoví ta moje knížka. Ale například víme, že existuje obrovská vazba mezi ohledem na přírodu a vyspělostí a bohatstvím lidské společnosti.

Je evidentní, že čím chudší lidská společnost je, tím brutálněji se k přírodě chová, čím vyspělejší, tak to platí opačně.

Zrovna tak platí, že jsou společenská uspořádání, která likvidací třeba soukromého vlastnictví a podobně ničí přírodu daleko více, než společenství svobodnější. To jsou dlouhodobé tendence a vedou jednoznačně k tomu, že příroda dnes 8. února je ochraňovaná neskonale více než osmého února před deseti, padesáti, sto lety. ..."

http://hn.ihned.cz/c4-10065240-23103405-500000_d-zadne-niceni-planety-nevidim-a-nikdy-jsem-ani-nevidel

O pár let později reagoval ředitel Klausova sekretariátu Jakl poněkud podrážděně na pozměněnou citaci Klausova výroku z pera novináře MF Dnes Šťastného, a napsal mu hezký e-mail:

"Dobrý den. Píšete v dnešní MFD pěknou blbost.
Václav Klaus nikdy v životě neřekl, že žádné ničení přírody nikdy neviděl. Takovou věc by nikdo na světě nemohl říct.

Václav Klaus řekl, že nikdy neviděl ničení planety. To je strašlivý rozdíl ..."

A Jakl pro vysvětlení v závěru výtahu z korespondence se Šťasným dodává: "

... si dovolil polemizovat (pozn.: Klaus) s módním heslem o údajném ničení planety člověkem a tím proti sobě poštval jednodušší novinářský názorový proud. Ten okamžitě jeho větu vyložil čtenářům tak, že Klaus nemá rád broučky, ptáčky a kytičky. No co je to za netvora, že.

A když je novinář, který nejenže na tenhle trik naletí, ale dokonce ho dál aktivně šíří, na svou „chybu“ upozorněn, vůbec mu to není blbé. Podle něj je ničení přírody a ničení planety synonymum. Chybu neuzná a za upozornění na ni se vydatně mstí, jak ukazuje neméně deset jeho následujících článků za poslední dva roky. Šťastná to léta naší žurnalistiky."

http://www.ladislavjakl.cz/?p=1067

Já tam také, podoně jako Šťastný, žádný "strašlivý rozdíl" nevidím. Pravda, Klaus se napřed zmínil o planetě, ale pak pokračoval "ve Šťastného duchu" a hovořil o ničení přírody - tedy toho živého na planetě.

Jaklův "strašlivý rozdíl" je ale právě to, za co je pan vrchní sekretář placen. Je placen za tu hromadu slov, kterými se snaží zahladit příšerné propasti v Klausově uvažování projevené v jeho výrocích a za sešívání děsivě potrhaného mediálního obrazu Hradního Doriana Graye.

Marně ...
30. 10. 2012 | 19:13

Sylva Šauerová napsal(a):

Dobrý den, pane Haasi,
ano, panu Jaklovi teče do bot, ke včerejšku, jak jsem se dozvěděla, disponoval dvaceti tisíci podpisy a lhůta končí 6. listopadu. To je mrzuté. Dovolte, prosím, dvě otázky : vaginu bude nosit pan Jakl na zádech i jako prezident ? Co přijde příště pro zaujetí publika, mastrubace on-line ?
Dnes jste, pane Haasi, rozhodně překvapil. Vidím, že nejen mě.
S pozdravem
30. 10. 2012 | 19:20

Elév napsal(a):

No,
ňák ta agitka Jáklovi od Haase nevychází. A to je pro společnost velmi, opravdu velmi dobře.
Haas - hlásím na Hrad, a úkol jsem splnil.
30. 10. 2012 | 19:20

Pepa Řepa napsal(a):

Já bych klidně vaginu na zádech nosil.
Kdybych nějakou měl.
Jako baťoh od Shellu.
Docela pohodlné, řekl bych.
30. 10. 2012 | 19:37

Jáchym napsal(a):

Pepo Řepo,
co se týče Klause a válek na Balkáně a zoufalé iluze, že v Evropské unii jde o obyvatele Evropy (tedy - že je budována ve prospěch většiny obyvatel Evropy), pak naprostý souhlas s Vámi i Klausem.
Možná by Vás mohl zaujmout Petr Schnur.( Nenechte se odradit tím, že je levičák.) Zadejte si jeho jméno do vyhledávače. Píše třeba i o Libyi.
Proti sebevražedné české zahraniční politice se přesvědčivě snažil burcovat už před lety.
Všeobecně je to takový levicový Pepa Řepa.
30. 10. 2012 | 19:40

Pepa Řepa napsal(a):

Masturbace už tu byla.
Povídala ta důra od Čunka.
Co dál?
Dost nuda, tahle předvolební kampań.
30. 10. 2012 | 19:41

S.Š. napsal(a):

Mně je celkem jedno, pane Pepo Řepo, co kdy kdo řekl, nakonec, je dobré, že podobný dojem jsem z Jaklovy "produkce" neměla sama (bez nadávky by to nešlo ?). Co dál ? Věřte mi, že sepsat pojednání k osobě tohoto kandidáta bych uměla. Ale proč ? Pro koho ? Pro reklamu novým českým nacionalistům a jejich boji proti zlému a bezhodnotovému světu ? Tak to ne, pane Pepo Řepo, to opravdu ne.
30. 10. 2012 | 20:21

nikdo napsal(a):

Pane Haasi, diskuse vám jasně naznačila, že váše komická propagagitka pro p.Jákla je na dvě věci.
Pokud však potřebujete získat podpisy, stačí navštívit tzv.sociální gheta, kde se vám za menší obnos rádi upíší místní opálení obyvatelé. Problém je jediný zda komise bude uznávat klasický podpis tři křížky. Peníze snad také nebudou problém. Láďa prostě nebude každý den popíjet v malostranských putykách a prachy budou.
P.S. Nevím pane Haasi zda vaše současná aktivita má vůbec smysl. Láďův kolega na hradě filosof Hájek předpověděl příchod antikrista a také je pravou rukou V.Klause, takže nemluví do větru.
30. 10. 2012 | 20:25

Sofi napsal(a):

Blbost je neléčitelná !!!
30. 10. 2012 | 20:35

Jáchym napsal(a):

Já myslím, že fakt panu Haasovi křivdíte.
Článek je podle mého názoru spíše o prvoplánový polibek smrti pro Jakla. Nebo Haas Jakla podceňuje a snaží se u něj usídlit jako pověstná veš v kožichu, pracující ve prospěch "externího zaměstnavatele" - ve skutečnosti skrytě proti Jaklovi i Klausovi.
Já osobně ale tipuji, že ani jeden z nich není tak omezený, aby druhému nalítl.
30. 10. 2012 | 21:00

vasja napsal(a):

Tak Jakl neni tuctovej panák jak Dienstbier s Fisherem, že jo.
To je těžká pozic.
30. 10. 2012 | 21:27

jarpor napsal(a):

kelt

K Vašemu "srovnání" :
1. Nezaměstnanost je průvodní jev ve všech normálních zemích nebudujících komunismus... U nás není v současné době zdaleka tak rozšířená jako v některých zemích kolem nás... Umělá zaměstnanost, kdy se za příživnictví zavíralo... ten abnormální systém jež tu byl, prostě skončil.

2. Srovnávat extrémy - nezaměstnaného s prezidentem či s Dalíkem je, promiňte, pitomost. Porovnejte materiální vybavení průměrné rodiny, průměrného jednotlivce v celém vývoji této republiky a pokud budete objektivní, pak dáte Klausovi za pravdu.
Jako celek je naše společnost bohatá tak, jak nikdy v historii nebyla.

Vím předem, že s mým výše napsaným souhlasit nebudete. Přesvědčovat Vás fakt nehodlám...
Buď je člověk schopen objektivního vnímání reality / včetně vyjímek, extrémů /, nebo není...

Hezký večer
30. 10. 2012 | 21:42

sedlak napsal(a):

oranžáda obecná, zopáknou si anatomii a pak si zkontrolujou SVŮJ kolchoz, nechaj na hlavě a prostor dejchat, budou vod tý lásky, svět se netočí jenom kolem nich
30. 10. 2012 | 22:36

Jáchym napsal(a):

Jarpor:
"Porovnejte materiální vybavení průměrné rodiny, průměrného jednotlivce v celém vývoji této republiky a pokud budete objektivní, pak dáte Klausovi za pravdu. Jako celek je naše společnost bohatá tak, jak nikdy v historii nebyla."
******

No a on to někdo popírá ?
Musím jako obvykle smeknout - Vaše argumenty jsou jako chutně upravená sladká jednohubka - čokoláda navrch, slepičinec uvnitř.

Suma materiálního SPOTŘEBNÍHO bohatství společnosti je evidentně největší v historii.
(Bez ohledu namátkou - třeba na pět miliónů exekucí v posledních letech - bohatství jedněch se přece pouze přesunulo k někomu jinému, neztratilo se.)

Druhou odvrácenou stranou je, že naše společnost je rozvrácená a morálně devastovaná tak, jako nebyla ani za Protektorátu.
Nepochybuji, že se mnou vnitřně bezvýhradně souhlasíte a že z tohoto marasmu máte zcela upřímnou deprivantskou radost.

Naše nespokojenost - Váš cíl.
30. 10. 2012 | 22:57

jarpor napsal(a):

Jáchym

"No a on to někdo popírá ?"

Myslím, že ano. Minimálně ten, k němuž byla směřována má odpověď, jež citujete.

"Druhou odvrácenou stranou je, že naše společnost je rozvrácená a morálně devastovaná tak, jako nebyla ani za Protektorátu."

I Vy jste členem naší společnosti. Jste-li rozvrácen a morálně devastován, pak tyto Vaše vlastnosti nelze vztahovat na celou společnost. Každý není jako Vy... a tedy ani společnost jako celek Vaše vlastnosti nesdílí...

"Nepochybuji, že se mnou vnitřně bezvýhradně souhlasíte a že z tohoto marasmu máte zcela upřímnou deprivantskou radost."

Tak to klidně pochybujte... jen nezměrnou pýchou sama na sebe oplývající jedinci /ovšem pýchou ničím nepodloženou/ "nepochybují" o své pravdě, kterou navíc vkládají do úst či přisuzují takové své vlastnosti jiným...

Hezký večer
30. 10. 2012 | 23:54

Jaklova jistota napsal(a):

Proč Ladislav Jakl NENÍ mým kandidátem:

1) "Nebojí se otevírat témata, kterým se ostatní kandidáti opatrně vyhýbají."
Jsou věci, ve kterých je lepší se nehrabat... např. hnůj a žumpa. Ládík je v nich ponořený až po uši. A některé věci se prostě ve slušné demokratické společnosti na téhle úrovni tímhle způsobem nerozebírají.

2) "Po celá dvě funkční období byl pravou rukou stávajícího prezidenta, Václava Klause."
MNO PRÁVĚ!!!

3) "Neslibuje, že zastaví korupci"
Korupce je patrně nejpalčivější problém ČR. Prezidenta, kterému je lhostejná nebo se na ní dokonce podílí, už nepotřebujeme.

4) "Zná limity prezidentské funkce a ví, co je možné a co není."
Čili ví, kde se dá Ústava natáhnout, kde obejít a kde se s ní dá vytřít jeho ctěné presidentské pozadí.

5) "Ladislav Jakl je člověk, kterého si vážím i proto, že neřeční o empatii a solidaritě."
Přesně. Jakl řeční o tom, jak občanská angažovanost koresponduje s fašismem, Jakl řeční o seznamech pravdoláskařů, Jakl řeční o lži a nenávisti.

6) "Ladislav Jakl má hlavu na svém místě. Na svém místě má i srdce..."
...a ta hlava je dutá a prázdná, zatímco srdce je ze zlata - stejně chladné a tvrdé:)
31. 10. 2012 | 00:15

vasja napsal(a):

Ládik!!! napsal(a):
Láďa by neměl být presidentem nejen pro estébáckou minulost, ale zejména proto, že je mladší, než já
---------------------
Ste mne vytočil:-))
Péče estebáků byla tehdy hnusná záležitost a když člověk vydržel, tak by to dnes mělo patřit ke kvalifikačním předpokladům.
Lejna v trávě si nevybírali a do KTS byl zařazenej ten, kdo něco znamenal.
31. 10. 2012 | 04:08

scallop napsal(a):

Jakl se svou kandidaturou evidentne dobre bavi. O to vic, kdyz to nekdo bere vazne.
31. 10. 2012 | 07:11

michal napsal(a):

ad Peleš:
omilostněním bych si nebyl jist. P. Jakl považuje (mám to z první ruky) tykadlového řidiče Smetanu za vandala a milost by mu neudělil. Dosavad jsem si názorů p. Jakla považoval, ale tímto názorem mne znejistil.
Druhým momentem, který mne znejisťuje ohledně postojů p. Jakla, je skutečnost, že při vystoupeních na veřejnost nepovažuje za nutné sundat několikadenní strniště. V soukromí mi to nevadí.
31. 10. 2012 | 08:15

Jáchym napsal(a):

Jarpor 30. 10. 2012 | 23:54 :
Vaši výtku, že "jen nezměrnou pýchou sama na sebe oplývající jedinci /ovšem pýchou ničím nepodloženou/nepochybují o své pravdě" beru.
Přejímat Váš standartní styl argumentace není funkční už z toho důvodu, že jste v něm prostě lepší, v sofismatech, logickách klamech a posunech významu na vás prostě nemám.

To víte, že o vašich vstupech zhusta pochybuji. Od klasického Je to vůbec možný, todlencto ?, přes víru, že jste třeba altruista, který se snaží vytrénovat zdejší diskutující pro temně hnědou, skrznaskrz jarporizovanou budoucnost.
Třeba si říkáte Těžko na na cvičišti, lehko na bojišti a obětavě zde coby bezplatný sparingpartner zvyšujete psychickou odolnost diskutujících.
V tom případě máte můj bezmezný obdiv.

Logická chybka se vloudila. Píšete:
"I Vy jste členem naší společnosti. Jste-li rozvrácen a morálně devastován, pak tyto Vaše vlastnosti nelze vztahovat na celou společnost. Každý není jako Vy... a tedy ani společnost jako celek Vaše vlastnosti nesdílí.."
1) Společnost,jak nesporně víte, NENÍ totéž jako její části.
Pokud zboříte hrad, mohou jednotlivě kvádry zůstat víceméně nedevastované, jen s olámanými hranami. Ale celek je zřícenina.
Pokud rozmetáte sazbu knihy, jednotlivá písmenka mohou zůstat nepoškozená - ale kniha už neexistuje.

Ale ano, jsem už také trochu devastovaný. Jestliže se člověk má ubránit gangsterům, musí předvídat jejich akce.To znamená být schopen myslet jejich způsobem. Mít v hlavě svého virtuálního "jarpora" a snažit se nepropadnout jeho vlivu - OBČAS myslet, ale nikoli jednat jako on.
Je to fuška.
31. 10. 2012 | 09:45

kelt napsal(a):

To Jarpor,
jak píše výše Jáchym jste mistr v posunech významů,logických kotrmelcích a já dodávám demagog.
To jsem uvedl v úvodu mého příspěvku/30/18.40/-tomu jste se vyhnul.
Znovu tedy opakuji:Klaus svými výroky/které jsou naprosto mimo realitu,neb nikdy skutečně nepracoval a "živ"byl nadprůměrně z našich daní včetně své rodiny a informace mu zprostředkovávají tací experti jako je Hájek a Jakl/lidi této země rozeštvává.
"Otec" privatizace,která se zvrhla útěkem před právníky v nedozírné rozkrádání majetku země,káže těm půl milionu nezaměstananých a příslušníkům jejich rodin,že se v životě neměli tak dobře.
To musí s prominutím nasrat i velmi mírné povahy,kdy na straně druhé vidí předsedu rozpočtového výboru PS Suchánka/ODS/jak v igelitce nese statisíce na nákup letenek do Dubaje,kam si letí zahrát s kmotry místního podsvětí golf.
Na průměrnou mzdu nedosáhne dvě třetiny těch,kteří se musí živit prací,neustále roste počet těch,kteří klesají pod hranici chudoby , exekucí a roste za krize pouze počet milionářů.

"Jako celek je naše společnost bohatá,jako nikdy nebyla"
Nepatrný problém je pouze v tom,že naprostá většina společnosti chudne,střední třída pomalu přestává existovat a bohatsví se přesouvá k úzké vrstvě vyvolených.To je ovšem pod rozlišovací schopností Klause a Vy to odmítáte vidět,ale docela to chápu,máte to v "popisu práce"na tomto blogu.
31. 10. 2012 | 10:41

PEDERSEN napsal(a):

Protože jste se asi zbláznil. Nikdo normální nemůže chtít, aby Jakl byl prezidentem čehokoli.
31. 10. 2012 | 11:41

český maloměšťák napsal(a):

Mopslík Pepka Řepka bude volit Jakla ?
To není nic překvapivého...onehdá mu tento produkt obcování hajzlbáby s opilcemm na Karláku prodal dva obrázky - " Jak kravičky žerou travičky".
Naštěstí pro mopslíka Pepku byla sněhová výnoce a tak si náš prezidentský kandidát a umělecký filantrop nevšiml, že kráva vypadá spíše jako buldozer. /když tak to může vydávat za abstraktní umění a střelit to Knižákovi za majlant/.

Ostatně Pepka Řepka má k estébáckému prostředí téměř intimní vztah.
Ale nechápu, proč udává i dnes - to naprosto nechápu.
Vždyť z toho nic nemá !
(A přesto udal i vlastního fotra - primitivního opilce z Bedřišky.)
Že by pouze trénoval - aby nevyšel ze cviku...až se vrátí zase ta " jeho doba" - až přijdou opět časy " kdy se to vyplatí" ?
No potěšpánbů...
31. 10. 2012 | 11:56

Pepa Řepa napsal(a):

český maloměšťák napsal(a):
(A přesto udal i vlastního fotra - primitivního opilce z Bedřišky.)
---------------------------
Vítej tatínku.Konečně jsme tě našli.
Jak bylo na Bedřišce?
31. 10. 2012 | 13:32

český maloměšťák napsal(a):

Pepa Řepa
Opět mimo. Na Bedřišce tenkrát ležel pár minut opilec - to je pravda.
Ale já se se staříky - kor se stažíky opilci nikdy nestýkal.... a žádnou hajzlbábu jsem nikdy neznal křestním. Ostatně ani příjmením. Taky nevím proč bych měl, že.
Musíte se tedfy na taťku pozeptat v jiných kruzích - zkuste to třeba na hajzlících na Hlavním.
Kdo že to tam tenkrát přišel, jak dlouho na Bedšišce ležel a jestli to nějak souvisí s vaším datem narození.

Ale možná bych si vás na zkoušku zadoptoval.
Umíte kromě pitomých invektiv a obrázků i něco jiného ?
Třeba - umývat hajzlíky ?
31. 10. 2012 | 15:31

Hana napsal(a):

Pane Haasi
jak se srovnáte s tím, jak málo ve společnosti zabodoval Váš kandidát Jakl ? Přemýšlíte o tom, proč nebo si to odbudete tím, že jsou lidi hloupí
06. 11. 2012 | 16:59

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy