Nechceme, aby naši obranu zajišťovali vojáci?

15. 12. 2012 | 08:55
Přečteno 20665 krát
Nejsem jeden z těch, kteří volají po „vládě odborníků“, pokládám to za nesmysl. Vláda je politické těleso. Od ministrů nechci odbornost za každou cenu.

Nechci, aby mě ministr zdravotnictví operoval, když potřebuji operaci, nechci, aby ministr zemědělství dával pokyny farmářům, kdy mají orat a kdy sít. Odbornost je u většiny resortů stejně čímsi nesplnitelným – má ministr dopravy být expertem na železniční dopravu, nebo na dopravu silniční či leteckou? Nebo snad na stavbu a údržbu silnic a dálnic? Má být ministr zdravotnictví expertem na zdravotní pojištění, nebo má být expertem na řízení nemocnice, nebo na epidemiologii? Má být ministrem kultury herec, nebo spisovatel, nebo hudebník, nakladatel nebo snad památkář? Ministrem vnitra policista, hasič, nebo úředník ze státní správy?

Například v Kanadě je ministrem zdravotnictví obvykle právník se zkušeností ze zdravotnické legislativy. Ministr není a neměl by být generálním ředitelem podniků, organizací a institucí v resortu. Hlavním úkolem ministerstva je vytyčovat strategie a koncepce a připravovat příslušnou legislativu. Mělo by být. U nás jsme se rozhodli – a nemyslím, že to bylo špatné rozhodnutí, že ministry mocenských silových resortů, vnitra a obrany, mají být civilisté.

Jak jsem řekl, nevolám po „odbornících“ za každou cenu, ale věřím, že v čele resortů by měl premiér mít lidi, kteří problematice alespoň rámcově rozumí, a ti že mají být podporováni příslušnými experty. Proto nechápu volání po úplném „zcivilnění“ Ministerstva obrany. Kde chce vláda, nebo její ministryně, vzít odborníky? Kolik máme u nás civilistů, kteří problematiku alespoň chápou? Paní ministryně podle toho, co čtu v novinách, neví, zda má letadlo CASA dvě či tři vrtule. Nechci, aby byla zbrojní expertkou, nebo aby uměla velet divizi v bitvě (pokud vůbec ještě nějakou divizi máme). Ale neměla by být tak nedotčená problematikou, nebo by se alespoň neměla zbavovat lidí, kteří jí rozumí. A generál Picek, přes to, že je generálem, není voják. Do civilu odešel po tom, co mu skončilo funkční období náčelníka generálního štábu. Potom se stal náměstkem ministra obrany.

Pochybuji, že u nás najdete tři lidi stejně kvalifikované a stejně zkušené v problematice obrany státu, jako je právě vyhozený armádní generál. Paní ministryně se rozhodla, že ho nepotřebuje – byl vojákem. Chce snad říci, že vojenská zkušenost jej pro obranu diskvalifikuje a pro práci na ministerstvu je jedinou přijatelnou kvalifikací modrá knížka?

Pokud by měl ministerstvo obrany někdo urychleně opustit, není to generál Picek, ale paní ministryně.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vasja napsal(a):

Tak třeba paní ministrině má nějakou strategii a možná i dobrej nápad.
Poradil bych obrněný kozy.
Taliban by kleknul.
15. 12. 2012 | 09:04

Teraz čo? napsal(a):

Ale Haasi. armáda už je tak jako tak k ničemu.
Peaka ví, že bez ní padne vláda, ona drží ten 101, hlas, tak si může dělat co chce, čím větší absurdita tím je to zábavnější A užívá si ten pocit, to je vidět.
.
Kde jste byl když si stejně tak užíval Havel to, že byl na vojně k ničemu a potom se díval jak se generálové před ním staví do pozoru a třesou se o místo.
Absurdní drama se nám tu šíří, cinkali jsme klíči a chtěli to.
15. 12. 2012 | 09:07

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Oni vám někteří současní ministři nabízí nějakou odbornost?

Veřejnost to vidí jinak

Důvěra vládě v posledních 6 měsících
16 %, 14 %, 16 %, 14 %, 12 %, 15 %

http://cvvm.soc.cas.cz/media/com_form2content/documents/c1/a6922/f3/pi121207.pdf
15. 12. 2012 | 09:16

Zdeněk napsal(a):

vládu odborníkům bylo jedno z hesel r. 1989. Co si národ klíči vyzvonil, to se obávám, má. Je to důsledek absence zákona o státní službě, po kterém všichni, když jsou v opozici volají, aby na své volání po volbách zapoměli. Jedině tak by se snížil prostor pro všemi stranami provozované ukrývání nevolitelných kádrů ve státní správě i s důsledky, které tato činnost má na její fungování. V případě, že by součástí zákona byl kariérní řád, by navíc podobně vynalézavý ministr získal namísto dosavadního náčelníka generálního štábu jeho zástupce a na ministerstvu by se možná uvolnilo místo vrátného, což je funkce pro kamarády nezajímavá. Volání autora po odbornících z oboru je ve světle současné praxe pláčem na špatném hrobě.
15. 12. 2012 | 09:16

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Pro Zdeněk.
Nemáš pravdu, zákon dokonce existuje, jen je posunuta jeho platnost.

„Předpis č. 218/2002 Sb.Zákon o službě státních zaměstnanců ve správních úřadech a o odměňování těchto zaměstnanců a ostatních zaměstnanců ve správních úřadech (služební zákon)“
http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2002-218

Taky mateš ohledně toho, jak se k tomu kdo staví.

„Poslanci vládních stran ODS, TOP 09 a Věcí veřejných v úterý poněkud v tichosti schválili novelu zákona o službě státních zaměstnanců, která odsunuje účinnost služebního zákona až na rok 2015. Zákon byl tedy odložen již popáté! Česká republika proto zůstává jedinou zemí Evropské unie, která takovou normou nedisponuje (platný služební zákon byl přitom jednou z podmínek vstupu ČR do EU). „
15. 12. 2012 | 09:48

Marie 2 napsal(a):

pane HASSI jsme denodenními svědky tragédie této země,mluví se o konci světa i toto je jeho součástí,lidi ztratili rozum a vládnou nám nýmandi
tak to je
15. 12. 2012 | 09:56

JAHA napsal(a):

Ad: autor
Aj Vy?
Ako vidim za poslednu dobu, cela ceska armada stoji a pada na Pickovi. Vsetci uz pomaly mesiac tajtrlikuju, co Peake ma, ci nema robit, ci je, alebo nie je "divenka" a pod. Zaujimave je, ze sa vzrusuje CSSD, ze nie je vraj kontinuita, Tejc cosi drista v TV o slabovani CR, o odbornosti, o tom, ze sa MO oslabuje, ze nie je urceny nastupca... blebleble...moderatok Takac mu veselo skusa nahravat. Ze ale CSSD polozila vladu pocas predsednictva v EU a dalsie podobne podrazy, ktore naozaj oslabili CR, tak o tom nic. Aspon, ze byvaly nacelnik mal z tych troch trochu rozumu.
Peake ukazala nielen prezidentovi, ze nie je ziadna krehka divenka, dosadila si spolupracovnikov, ktorym doveruje, je to jej plne pravo. Takze vsetko okolo su hluposti, tanecky a dristy. A cudujem sa premierovi, ze prezidentovi neodpovedal razne, miesto toho sa nehanbi pustit do "krehotinky".

Je to asi ako na Slovensku s Bezakom. Papez ho menoval, papez ho i odvolal. Koniec. Kto menuje, nezdovodnuje PRECO, ten isty odvolava a nezdovodnuje PRECO. Ale niekto nema pokoja ani pocas vianoc. Prave vysla nova (ale vonkoncom nie betlehemska), dokonca medzinarodna hviezda. Miesto adventneho stisenia sa, na vsetkych okruhoch, i v Cesku na CT 24 a v nedelu na CT2 vystupuje Bezak. Media (a urcite nielen ony, ale aj komu vadi oslavovanie narodenia sa a prichodu Krista na svet) si medlia (i) ruky od spokojnosti.
15. 12. 2012 | 09:58

pavel napsal(a):

toto je výsledek politických rozhodnutí, kdy korýtko, rozuměj křeslo ministra, dostane ženská bez vojenské kvalifikace jako odměnu za podržení této tragické vlády v parlamentu a za věrnost a patolízalství nečasovi a kalouskovi. a ještě k tomu nečasovi: on se neustále čemusi diví, jednou si stěžuje že ho teď podrazila pík, podruhé si stěžuje že byl podražen drábkem při domluvě smluv na skarty... ale on si tyto nýmandy do vlády vybírá a pak si stěžuje na vzájemnou nekomunikaci. člověku se natíská otázka, co dělají vůbec na zasedání vlády, vždyť tam sedí vedle sebe, mluví oni vůbec spolu?
15. 12. 2012 | 10:00

skeptický napsal(a):

Staré čachry a nové čachry by si mohly překážet.

Velký přítel spojenců odešel,musel nastoupit nový.

Na ministerstvu se nevyhazuje,důstojníci načapaní na ptáčkách se už dávno nestřílejí,natož aby se stříleli sami,a ani nepropouštějí.Stačí,když vysloví politování.
Generálové ve Švédsku kradou hračky,stejně jako Maltézzští rytíři,nejoblíbenější papež dává na fotografiích iluminátské signály.

Oni chlapi dobře vědí,proč chtějí mít alespoň v práci klid.
15. 12. 2012 | 10:08

Morrison6 napsal(a):

Haas, co to melou? Já neviděl odborníka ministrem ani před rokem 89!
15. 12. 2012 | 10:09

liko napsal(a):

Když tato vláda přvzala moc, nazval jsme ji vládou diletantů. Nejde mi o to, že v čele každého ministerstva mají být polygloti, ale přece jen základní povědomí o problematice svého úseku by měli mít. Je to podobné, jako byste posadili na místo řidiče autobuse člověka, který si zatím neudělal řidičák ani na traktor. A jeden každý ministr má obrovské pravomoci, obrovskou moc a může způsobit tomuto státu obrovské škody. Ať si každý říká co chce, ale v posledních letech vládnutí komunistů byli v čele ministerstev vzdělaní lidé se zkušenostmi a hospodářství fungovalo, země byla bez dluhů. Dnes je jedinou kvalifikací politiků stranický průkaz. Podle toho to také vypadá.
15. 12. 2012 | 10:21

JAHA napsal(a):

Ad: Morrison6
Haas, co to melou? Já neviděl odborníka ministrem ani před rokem 89!

Suhlas, ale Haas i ostatni asi melou "marshmallow":-). (A to si prelozte este obe casti slova osobitne, bude nasobna sranda).
15. 12. 2012 | 10:22

skeptický napsal(a):

Naše vláda si hraje na blbé,tváří se starostlivě,a kráčí neochvějně podle plánu stále jedním směrem.Vede to do konkurzu.

Karty nebudou,ejhle přílepek.Nucené práce nebudou,ejhle budou.
Ministr resignuje,štafetu převezme jeho sekretářka.

Druhý resignuje,strčí tam zas nějakou brosquičku.

Novináři,kteří to mají hlídat naopak vytvářejí chaos a bordel,a svoje soukmenovce spolubordelníky kryjí.
15. 12. 2012 | 10:22

Úředník napsal(a):

Zdeněk:
Vy chcete zákon o státní službě ? To znamená, že si přejete aby Henych měl svoje navždy jisté.
15. 12. 2012 | 10:23

Čech napsal(a):

Morrison6, a vidíte vůbec?
15. 12. 2012 | 10:25

JAHA napsal(a):

Ad: liko
Je to podobné, jako byste posadili na místo řidiče autobuse člověka, který si zatím neudělal řidičák ani na traktor.

Tak to akurat v podobnych hlavach ako Vasej, s prepacenim, je to podobne. Riadit podnik, ludi, chod ziveho organizmu hociakeho rozsahu (uz od zakladneho - rodiny), nema nic s traktorom ani autobusom. Vodicak davaju dokonca i pologramotnym, ako sa da vidiet. Podobne veci tlacili do hlav ako kapustu (zeli po cesky) komunisti - ja som banik, kto je viac. No a vieme, ze ovela viac uz vtedy bola matka, otec (nemyslim KSC a Stalina).
15. 12. 2012 | 10:27

Ficovolič napsal(a):

JAHA: Zase poučujete? (pod článkom p. Pehe o Slovensku a Česku som vám detailnejšie vysvetlil, ako to s tým SPP v skutočnosti je, aby ste v budúcnosti nepísali nezmysly, naštudujte si to!)
15. 12. 2012 | 10:28

zemedelec napsal(a):

Pane Haas.
Že jste ráno nemluvil s Kalouskem,než jste vyvěsil blog?
Nebo je to zase mlžení?
Něco takového by Peake nenapadlo ani ve snu,kdyby to nebylo předjednáno a to co tam nasadila,tak to také není s její hlavy.
15. 12. 2012 | 10:28

Analytik napsal(a):

Po ten poslední týden by tento resort zvládl i zahradník nebo krajkářka.
Po pátku už nebude o čem diskutovat!
15. 12. 2012 | 10:31

Důchodce68r napsal(a):

No jo, ono je potřeba bránit stát nejen před nepřítelem, těch je už delší dobu jaksi nedostatek, neohrožují, (v budoucnu to jistě může být jinak),
ale taky "bránit" proti rozkrádání, a to ohrožuje, a právě o dost víc.
Proto bych byl pro řádnou kontrolu, nejen civilní, ale i důkladně občanskou.
15. 12. 2012 | 10:32

Morrison6 napsal(a):

Liko a největší odborník byl přímo Jakeš, ten se vyznal i jako instalatér, ty moulo!
15. 12. 2012 | 10:35

Morrison6 napsal(a):

Hele, Jaha, fakt dobrý, ani nevim, smát se nebo plakat?
15. 12. 2012 | 10:37

Morrison6 napsal(a):

Hele, Jaha, fakt dobrý, ani nevim, smát se nebo plakat?
15. 12. 2012 | 10:37

český maloměšťák napsal(a):

JAHA
Podel mě by např. ani v čele církve katolické nutně nemusel stát odborník - např. odborník na věci víry.
Hlavně aby rozuměl psychologii, měl manažerské schopnosti a uměl takříkajíc naslouchat i trávě a mluvit k masám.
Možná by to ani nemusel být nutně muž .....a možná by ani nemusel být vdaný.

Himbajs...teď mě tak napadlo...že ona ta Mlsná Karolína míří daleko výš, než je pouhé komandování plukovníků a generálů a nakupování předražených kulometů, tanků a letadel ? Že ona chce nakupovat i duše a velet jim ?

Znáte , JAHA, pohádku o zlaté rybce ? Od Wericha ?
No - ona ta hlavní osoba potom nakonec končí zas v té velké lahvi od octa...

Zde je :

http://www.youtube.com/watch?v=iblYG9GKABM

Pěkná ryba - dobrých 70 kilo...a navíc zakletý princ...(ryba která mluví stejně nebude dobrá k jídlu)
15. 12. 2012 | 10:37

český maloměšťák napsal(a):

re " podle mě..."
15. 12. 2012 | 10:38

Morrison6 napsal(a):

Ty drž hubu, Čecu, tady máš určený odpovědi a ty koukej říkat!
15. 12. 2012 | 10:39

vasja napsal(a):

Co Kalousek.
Za tímhle je Černý kníže. Služebník Lucifera.
15. 12. 2012 | 10:43

ZM napsal(a):

Haas napsal-
Nejsem jeden z těch, kteří volají po „vládě odborníků“, pokládám to za nesmysl. Vláda je politické těleso. Od ministrů nechci odbornost za každou cenu.
----------------------
Nevím, co myslíte tím- za každou cenu. Já např. bych od ministrů odbornost chtěl. Jestliže např. ministrem průmyslu a obchodu je vystudovaný lékař, tak je někde chyba.
ODS má tisíce členů a na MPO "instaluje" vystudovaného lékaře. Každýmu, kdo o situaci aspoň trochu přemýšlí je jasné, že o odbornost vůbec nejde.Jde hlavně o loajalitu. Kuba byl "loutkou" "knížete" Dlouhého. Ta situace se dá popsat tak, že každý regionální kmotr by měl rád ve vládě svoji "loutku". Ti méně vlivní se spokojí se svoji "joutkou" na nějakém ministersvu (tedy např. ve funkci náměstka apod.). Můj názor tedy je, že vláda je ovládána lobbysty.
15. 12. 2012 | 10:45

Baba Jaga napsal(a):

No, paní Peak už pomalu ujíždí vlak mládí do nenávratna a možná i její politická kariéra, když kdo ví, co umí jiného než prosazovat menšinové strany. (Ale asi už získala hodně "poznatků", které zúročí jako poradkyně kohokoliv.)
Ale třeba se zjistí, že máme armádu zcela k ničemu a bylo by lépe vydržovat nezaměstnané bývalé vojáky - pokud by nepřešli do cizinecké legie, když výcvik mají.
15. 12. 2012 | 10:47

resl napsal(a):

vy p. Hassi netoužite po odborníkovi v jakémkoli ministerstvu, jen toužíte po odborníkovi, který problematice rozumí. To jsou vaše slova. Ta česká knedlíkovost jest nesmrtelná.
A já zase netoužím po alibistovi, který se předvádí na Aktuálně.cz a nemá nic k věci.
15. 12. 2012 | 10:47

zetB napsal(a):

Úředník:
Přesně tak . Soudem uznaný tupec by měl definitivu. Ale určitě je to odborník na slovo vzatý.:-/
15. 12. 2012 | 10:50

ZM napsal(a):

Haas napsal-
Odbornost je u většiny resortů stejně čímsi nesplnitelným – má ministr dopravy být expertem na železniční dopravu, nebo na dopravu silniční či leteckou? Nebo snad na stavbu a údržbu silnic a dálnic? Má být ministr zdravotnictví expertem na zdravotní pojištění, nebo má být expertem na řízení nemocnice, nebo na epidemiologii? Má být ministrem kultury herec, nebo spisovatel, nebo hudebník, nakladatel nebo snad památkář? Ministrem vnitra policista, hasič, nebo úředník ze státní správy?
--------------
Můj názor je, že by měl mít vystudovaný daný obor na VŠ, také několik let praxe v daném oboru a také všeobecný přehled i v jiné problematice, dostatečné ekonomické znalosti atd. Jak už jsem napsal v předchozím příspěvku, při obsazování postů je nejdůležitějším kritériem loajalita. A bylo to tak v různých vládách. Proto je tento stát právě v takovém stavu, v jakém je. Kdyby to bylo tak, jak si to představuje Haas, tak by stačilo, kdyby byla vláda, kde by jednotlivé strany měly dohodnuté zastoupení na základě výsledků voleb, jak je to nyní a minisstři by byli nepolitičtí odborníci. A vláda by prostě ministerstva úkolovala. Nějaký kanceláře a sekretářky navíc by se už na úřadu vlády našli, aby měli ministři kde sedět a měl jim kdo vařit kafe :)
15. 12. 2012 | 10:55

ZM napsal(a):

Haas napsal-
Paní ministryně se rozhodla, že ho nepotřebuje – byl vojákem. Chce snad říci, že vojenská zkušenost jej pro obranu diskvalifikuje a pro práci na ministerstvu je jedinou přijatelnou kvalifikací modrá knížka?

Pokud by měl ministerstvo obrany někdo urychleně opustit, není to generál Picek, ale paní ministryně.
-----
Vypadá to tak, že Peake si chce ještě "vychutnat" pocit moci, než její narychlo vzniklá politická partaj skončí v "propadlišti dějin". Peake je vlastně něco jako politická "vyděračka", která vyhrožuje premiérovi ve stylu- dej mi nějakou funkci, nebo v parlamentu nezvednu ruku. A premiér je fyzik, takže ví, že železo drží pohromadě, jen když se nezvýší teplota natolik, aby se krystalová mřížka rozpadla :)
15. 12. 2012 | 11:01

Baba Jaga napsal(a):

A ještě jedna připomínka k paní Peake. Dle mého by měla obměnit šatník za vícebarevný. Její černá - občas s bílou halenkou - je sice věčná, leč unavující. Na ministerstvu obrany by mohla lehce zářit.
(Jó, kdyby jí už bylo 40, jistě by byla i kandidátkou na presidentku. Tak příště.)
15. 12. 2012 | 11:01

babočka napsal(a):

Za vlády komunistů se v České republice věšelo,zavíralo,kradlo a perzekuovalo. Nevím o tom, že by to našim lampasákům vadilo. Sám jako voják jsem nevěděl, že existovali i jiní hrdinové než ti červení. Hlavně jsem nevěděl, že řada našich hrdinů byla popravena a nebo zavřena v dolech. ´Momentálně potřebujeme ministra obrany, který bude schopný dohlížet aby se v armádě nekradlo. A na to paní Peak úplně stačí.
15. 12. 2012 | 11:04

JAHA napsal(a):

Ad: ficovolic
Konstatujem.
15. 12. 2012 | 11:08

jin napsal(a):

Na MO už bylo tolik případů korupce,že neni možné ,aby tihle "generálové" v tom neměli taky prsty a nebo o tom aspoň nevěděli.Právě Picek nedřív letadla odmítal,jako nevhodná a nakonec podlehnul Kalouskovi,kterej požehnal i cenu,ale raděj ji všude začernil.I před Vondrou !Dobře udělala,že tu mafii rozehnala !
15. 12. 2012 | 11:08

dříve čtenář napsal(a):

V 89 roce jsem si nejvíce přál, abych se dožil, že haas bude fischerovým poradcem a píka ministryní obrany. Jo a bakalovi jsem přál nemovitosti ve švajcu. Vítejte v Rypákově!
15. 12. 2012 | 11:11

skeptický napsal(a):

Ono s tím vydíráním se to moc neliší od zelených nebo lidovců.
Hlavně,že se všude cpou ti lidé proto,aby se nekradlo.
15. 12. 2012 | 11:13

Čech napsal(a):

V Česku není nic snadné, každému jasné, všem srozumitelné a všemi respektované jako jinde a nedaleko, kam a na co navíc všichni vidí, co je jak na talíři, jen otevřít hubu, polknout a zažít, k čemu se dokonce i oficiálně míří, ale co ne a ne pojmenovat, natož ustanovit. Proč asi ...
15. 12. 2012 | 11:15

JAHA napsal(a):

Ad: cesky malomestak
Podel mě by např. ani v čele církve katolické nutně nemusel stát odborník - např. odborník na věci víry.

Nikto Vam neprotireci. Na cele katolickej cirkvi naozaj nutne nemusi stat odbornik, napr. i na veci viery, myslim, ze je to skor kontraproduktivne. Dokonca takych bola prevazna vacsina, uz od rybara Petra. Takze neviem, nerozumien Vasmu prispevku. Asi Vam unikaju niektore principy papezstva v rimskokatolickej cirkvi, pripadne principy neomylnosti papeza (teda v com, kedy a na zaklade coho). Ale rad som si s Vami zase pokecal:-).
15. 12. 2012 | 11:15

myrta napsal(a):

A což na činy p.Peake pohlédnout očima všemocného Kalouska? Nejsou to náhodou tahy jemu nahrávající? Manžel Peake byl přistižen na schůzce s Hávou.Což takhle vrátit Omnipol a Kalousky do hry na MO? Nepřipadá vám zvláštní,že Kalousek nic nekomentoval? Tichý jako myška tentokrát.
15. 12. 2012 | 11:19

příští armáda Páně se sejde na náměstích napsal(a):

Nikdy ji nezajišťovali.
Co Beneš nevydržkoval, to jsme nikdy neměli.
Tady, kde se zastrčeni nacházíme, mezi půlkami německého Michla a tureckými državami nám armáda k ničemu nikdy nebude.
A abychom sociálně a zdravotně pojištěným českým občanům nechávali v mládí utrhávat nohy někde v Hidukúši, to nás na invalidních důchodech přijde pěkně draho.
Nemluvě o nákladech na to, aby Karolínka kojila Kalouska.
Nepotřebujeme právníky, aby nás léčili. Z hlouposti.
Stačí nám sbor cvičitelů a kvér za kredencí, eventuelně uniforma po dědečkovi.
Všechnu (i ozbrojenou) moc lidu!
15. 12. 2012 | 11:22

traven napsal(a):

no upřímně řečeno ,že by se měla poroučet paní pí.je v pořádku ale že by se mělo poroučet i pár " armádních " odborníků by také bylo v pořádku...
15. 12. 2012 | 11:30

JAHA napsal(a):

Ad: ficovolic
Tak som si pozrel tie Vase "argumenty".
Pekne, fakt.
Takze k Vam tu i nde naposledy.
Napisal som KEDY som podporoval pravicu. Cez zakalene oci ste to asi nevideli.

Slovnik horsi od kocisa, tak niekde medzi Meciarom, Gasparovicom a Ficom. Takze uz mi je to jasne. Propagujte socializmus financnych zralokov aj nadalej. Peniazky z EU pridu, odbornik na ich "spravne" pouzitie je na svojom mieste (Pociatek), minister, ktory nerozumie ani uradnym grafom tiez na svojom mieste (financii), takze cesta je otvorena. Cest praci (ako sa volaju medzi sebou financni zraloci? sudruhovia asi predsa len nie).
15. 12. 2012 | 11:33

ZM napsal(a):

Vypomínám si, že jako kluci jsme s kamarády chodívali hrát fotbal. Rozydělení do týmů se losovalo.Dva kluci šli stranou, a ostatní si rozdali čísla tak,aby to ti dva neslyšeli. Pak střídavě ti dva říkali čísla a kluk s daným číslem šel do jeho družstva. Pokud bychom přijalli tezi, že je jedno, kdo je čeho ministrem, tak pak by to bylo jednoduché, podobně jako losování sportky. Byl by přímý přenos v TV, nejdřív by se rozdali karty s jednotlivými číli a premiér by losoval třeba z klobouku, podobně jako se losují fotbalové týmy do skupin v lize mistrů :) Premiér by třeba vylosoval, že na ministerstvo obrany půjde číslo dvě. To by třeba měla Peake :)
Takhl si spousta lidí představuje politiku. Jenže problém je ten, že politika není jako sport. I když v jednom je to podobné. Taky tam jde o velké peníze :)
15. 12. 2012 | 11:33

prokop, kamením a holí napsal(a):

Jahjá
Papeže i AlKájdu si nechte na Slovensku.
My jsme zvyklí spoléhat na své slepé selské vojevůdce.
Jsou osvíceni zvevnitř.
Přijde čas, že poženou vaše výsadky J&T jako Cesariniho od Domažlic, bez trenek.
15. 12. 2012 | 11:33

ZM napsal(a):

Pro českou "kotlinu" asi bude nejlepší, když si v referendu odhlasujeme, že se chceme dobrovolně stát zase protektorátem Böhmen und Mähren:). Stejně je tady velká část německých firem, tak o co jde? A Merkelová nebo nějaký její následovník už dohlédnou na to, aby se korupce v ČR snížila na míru korupc v Německu, tedy o několik desítek procent :)
15. 12. 2012 | 11:39

ZM napsal(a):

mzrta 15. 12. 2012 | 11:19 -
Kalousek nemá čas něco komentovat, protože usilovně přemýšlí, jakého maskota topky vybrat tak, aby se jim zase preference zvýšily nad 10%. Kníže už na lidi nezabírá. Možná by měl Kalousek oslovit nějakého sportovce. Třeba Jardu Jágra :) Proč ne, když Paroubek má ve své "umírající straně" taky bývalého hokejistu, kterej sice taky vyhrál Stanleyův pohár, ale není tolik populární jako Jágr.A Míra potřbuje mít na své straně ty nejlepší:)
15. 12. 2012 | 11:44

JenTak napsal(a):

Když jsem někde dostal k vedení nějaký úsek, chápal jsem to tak, že jsem placen za to, aby šlapal tak jak má.
Také jsem se rozloučil s lidmi, kteří chápali zaměstnání jako BEZPRACNÝ zdroj zisku. Nikdy bych ovšem nevyhodil nikoho první den, aniž bych znal jeho odborné kvality. Ta paní nemá na ministerstvu co dělat. Její kecy o tom, že obranu má řídit civilisté jsou naprosto směšné.
Musím souhlasit s panem Haasem. Mimochodem, víte někdo jak umřel šéfkonstruktér sovětského raketového programu Sergej Koroljov? Měl jít na operaci, a on trval na tom, že ho nebude operovat nikdo menší, než ministr zdravotnictví. Operace se zdařila, neztratil se jediný skalpel, nikdo nevypil všechen lékařský líh, ale Koroljov to nějak nepřežil.
Nedej bože, až civilisté kolem té Píky na ministerstvu budou objednávat padáky... Kalousek by mohl dohodit firmu.
15. 12. 2012 | 11:56

P. napsal(a):

Jen ať to nová paní ministryně války klidně povyhází a polikviduje. Hlavně nezapomenout stáhnout armádu z Afghanistánu. Nemusíme to tam okupovat do alelujá jen kvůli tomu, že pan Silverstein a jeho soudruzi z neznámých důvodů odstřelili Dvojčata a ještě i WTC 7. Bin Ládin a Taliban za to dostali napráskáno už dost, za peníze daňových poplatníků.

9/11: WTC Building 7 "Collapse" video compilation
http://www.youtube.com/watch?v=Atbrn4k55lA
15. 12. 2012 | 12:04

Sutech napsal(a):

Stav naší armády nemá ani cenu komentovat. Patrně by nebyla schopná ubránit ani okresní město, to už větší význam pro naši obranu má Vranov, Lipno a Vltavská kaskáda. Aby stát s deseti miliony měl armádu s 21 tisíci lidmi se mi zdá málo. Německo má v armádě (aktivní vojáci + zálohy) asi 0,5milionu lidí, což je asi 0,6% populace, u nás to tvoří jen asi 0,2%.
Pokud by se armáda zvětšíla na stejné procentuální zastoupení jako v německu, neznamená to automaticky, že by tyto jednotky byly primárně jen bojové. Teoreticky, pokud by se zvětšily ženyjní prapory, šli by použít ke stavbě silnic, železnic a dalších staveb, čímž by mohlo dojít k podstatným úsporám v rozpočtu.

Mimochodem recaptcha tvrdí: Augustus
15. 12. 2012 | 12:05

JAHA napsal(a):

Ad:prokop

Odpovedal som ceskemu malomestakovi, pokial viete citat dobre. Ci ani odpovedat nemam kvoli Vam, mudry Prokope, co vse bez cteni prokope?
15. 12. 2012 | 12:10

zemedelec napsal(a):

Pane ZM.
Doře tlačíte na pilu.
Jágr je přece zadanej ODS,to by se fakt Nečas zlobil.Co takhle Duka,vypadá pěkně,není na něm vidět bídu,rukami umí mávat taky.V tom mundůru v Afganistánu mu to slušelo,ten měl být ministrem obrany.
15. 12. 2012 | 12:11

Ada napsal(a):

Ministr je něco jako dozor investora (občanů) ve vztahu k prováděcí firmě (zde armádě). Základním záměrem investora je mít zajištěnu fungující obranu za přijatelnou cenu. Pokud ponecháte vše na armádě, bude narůstat a spolu s ní i náklady, budou se pořizovat stále novější, modernější a dražší zbraně, zvyšovat platy vojáků, rozšiřovat oblast zapojení armády.
V dozorovém orgánu (ministerstvu) musíte mít odborníky, jinak vás budou generálové tahat za nos. Nesmí být ale příliš spjati s prováděcí firmou, kamarádi, bývalí kolegové apod. Picek je v tomto případě jako bývalý ředitel té firmy, ve které dělal celý život. Bral bych ho jako poradce ale výkonou funkci bych mu nesvěřil.
15. 12. 2012 | 12:18

Staniž se zázrak napsal(a):

Co to je státní služba, o které se zde píš v příspěvcích. Já to nepochopil za celých 58 let.
Je to tohle???:
Bordel ve školství
Bordel ve zdravotnictví,
Bordel ve státních orgánech obecně atd..

Nevím a asi se to ani nedozvím. Jedno je jisté, kdo nedělá na sebe, má všude bordel a bordel toleruje, dokonce i podporuje. V bordelu se ztraí ledacos, i biliony, které nidko nehledá, netrestá jejich ukradení či zneužití. Tak jaký zákon???? Zde chybí zákon za zločiny na společnosi a lidství. ten, kterému by propadl hrdlem každý, kdo zneužije svoji pravomoc státního a veřejného činitele, kdo vraždí, kdo týrá děti, ženy a své zaměstnance....
Kdyby byl tento zákon dodržován, i bezdomovci by hned měli kde bydlet. ten, kdo by propadl hrdlem, by byl zbaven veškerého majetku, jakož i jeho rodina. Bylo by peněz na všechno:. na adekvátní zdravotní péči, na rodiny s dětmi, na dobré učitele, na volnočasové aktivity..a bylo by i na dobrý akvalitní obživu u všech. Zas by chtěli lidé žít a tvožit. a ti, co by nechtěli, dopadnou, jak jsem popsal výše. Kdy se jako lidi vzpamatují, když ministryní obrany bude slípka s IQ šumící trávy?
15. 12. 2012 | 12:19

JAHA napsal(a):

Ad:ada
Suhlas. Ako jeden z poradcov. Potrebuje i armadny protiklad a civilny nahlad.
15. 12. 2012 | 12:26

Yosif K napsal(a):

Baba Jaga napsal(a):
No, paní Peak už pomalu ujíždí vlak mládí do nenávratna a možná i její politická kariéra, když kdo ví, co umí jiného než prosazovat menšinové strany. (Ale asi už získala hodně "poznatků", které zúročí jako poradkyně kohokoliv.)
15. 12. 2012 | 10:47
Na jedne strane je pravda, ze spousta ministru je ovaldana lobysty - a vi se kterymi lobysty.

Na druhe strane - Peake je jedna z mala o ketre se nepise ze by byla ovladana lobysty. Ergo kladivko je hlupacka? Nebo je ovadana lobysty? A kterymi?

Dokud Pick sedel na ministesrtvu, byl to pro opozici zradce naroda ktery otocil a za mastne koryto odsouhlasil nevyhodny nakup letounu CASA. Nyni kdyz byl vyhozen tak je najednou pro opozici "skvely odbornik ktery nikdy nic nekrad". Smesne.

Cely krik okolo Peake je kritika pro kritizovani. Opozice kritizuje vsechno a skuhralove rozhorceni nad tim, Ze cesku nevaldnou socani a ze "HDP kleslo o 1%" se pripojuji.

Je mozny ze Peake neni zadny lumen. Dostudovala vsak prava, musela se na ne dostat, musela je dostudovat - nikoliv v Plzni jako Kolotuk a jini vudci proletaru i kapitalistu - a pracovala jako pravnicka u Baker&Mckenzie nebo kde.

Kdo ji kritizuje? Jakou "odbornost" maji jeji kritici?
Hamacek - byvaly priruci ze skladu soucastek, nedostudovany prekladatel. Smesne.
Zaoralek "byavly dramaturg a pracovnik aparatu CSS" a "prozirave jednajici s Basheerem Assadem" a letajici domu vrtulnikem? Co tohle je za experta? Smesne.

Atd atd. Jsou kritikove Peake na tom nejak inteligencne lepe nez ona? Nebpo dpokopnce vzdelanim? Rozumi snad vojenstvi lepe nez ona? Vrele pochybuji.
15. 12. 2012 | 12:29

Ing. N. napsal(a):

(Morrison6) píšete:

"Haas, co to melou? Já neviděl odborníka ministrem ani před rokem 89!"

Můj dotaz: " A kam zařadíte bývalého ministra obrany Ing. Miroslava Vacka?"
15. 12. 2012 | 12:29

pavjan napsal(a):

V Česku všichni voláte po změně a když nějaká přijde, řvete jak paviáni. Je to schíza. Nebudu posuzovat K.P., ale není na škodu trochu provětrat ten zkorumpovanej zlodějskej brloh.
15. 12. 2012 | 12:30

Sch od Vod a Sum napsal(a):

Tomáši zdravím a souhlasím.
15. 12. 2012 | 12:31

Anna napsal(a):

"Nejsem jeden z těch, kteří volají po „vládě odborníků“, pokládám to za nesmysl. Vláda je politické těleso."
---

Je-li vláda politické těleso, žijeme-li v demokratické zemi, kde do PS jsou demokratické volby, pak jak je možné, že jednou z koaličních stran je strana, která při volbách neexistovala, a její předsedkyně je ministryní obrany?

Jak je možné, že výše uvedená absurdita neplní média aspoň stejně tak, jako současné, podle mě nepřekvapivé, počínání Karolíny Peak?

---

Cituji: Volby do Parlamentu České republiky

Politické strany odevzdají kandidátní listiny okresním úřadům v sídle volebního kraje. Kandidátní listina musí obsahovat:
•název politické strany
•jméno, věk, zaměstnání a bydliště kandidátů
•pořadí kandidátů na kandidátní listině
15. 12. 2012 | 12:31

znechucený napsal(a):

Já si hlavně myslím že tahle ministryně si za ty podrazy nezaslouží ani oslovení paní.
15. 12. 2012 | 12:32

Targus napsal(a):

Nejsem jeden z těch, kteří volají po „vládě odborníků“, pokládám to za nesmysl. Vláda je politické těleso. Od ministrů nechci odbornost za každou cenu.

No, pak to dopadá jako v CCCP,kdy rozorávali celiny a seli kukuřici z letadel. Pochopitelně s adekvátním výsledkem.
naši ministři na tom nejsou o mnoho lépe. Jediný, co za něco stál, byl ministr kultury Pavel Dostál, jinak to je jedna katastrofa za druhou.
15. 12. 2012 | 12:35

aga napsal(a):

Proč by měla mít gubernie v rámci "integrované" unie nějakou bojeschopnou armádu? Jaké národní či státní zájmy by měla ta armáda bránit, když národy a státy jsou přesně tím, co má Unie zrušit?

Kdo považuje likvidaci armády za důsledek nedomyšlené hlouposti je sám hodně naivní. Zvláště po proběhlé likvidaci či výprodeji všech ostatních národních strategických zájmů (zemědělství, energetika, školství, průmysl...).

Samozřejmě, že v rámci Unie jsou státy, které si na svou armádu sáhnout nedají.
15. 12. 2012 | 12:36

Vandal napsal(a):

nemá cenu se vůbec vzrušovat, apoustu pisálků zde asi rozčiluje fakt, že přišla ženská od vařeky k ARMÁDĚ, mužské doméně, a vyhodila hned první den, jen tak, pana GENERÁLA! Ale já myslím, že je to putna. Zajímalo by mě, kolik jsme vydali na "obranu" od r. 1918 dodnes, a kolikrát jsme se bránili? K čemu vyhazovat stamiliardy, a vydržovat armádu plnou tučných a líných důstojníků a generálů? Proč a k čemu?

Už to tu kdosi napsal, staré čachry a nové čachry by si mohly překážet! A že kariéristka KP jde po nových čachrech, nemůže být pochyb.

A pro autora - ministerstva jsou proto podle oborů, aby řídily tyto obory. K tomu jsou samozřejmě potřeba příslušně vzdělaní a dlouhodobě zkušení odborníci.
Tak by to mělo být, a v civilizovaných zemích to tak i je. My jsme ale napůl už na cestě z Evropy.
15. 12. 2012 | 12:57

cynik napsal(a):

zemedelec napsal(a):

Pane Haas.
Že jste ráno nemluvil s Kalouskem,než jste vyvěsil blog?
Nebo je to zase mlžení?
Něco takového by Peake nenapadlo ani ve snu,kdyby to nebylo předjednáno a to co tam nasadila,tak to také není s její hlavy

Trefa! Teď proběhne na MO skartace padáků, pandurů Casa, promopro, výměna harddisků a Kalousek, Vondra, Parkanová, Barták , Hába , ... jsou jsounevinní jak lilie. Nemá někdo doma samopal?
15. 12. 2012 | 13:04

Ficovolič napsal(a):

VŠEVEDKO JAHA: Zabudli ste na protiargumenty, chápem, žiadne nie sú. O zakalených očiach ma nepoučujte,vy ste ten kto tu pravidelne papagájuje obsah tlačových konferencií pravicových politikov. A môj slovník? Stojím si za tým, že ste obmedzenec a po stránke intelektu a inteligencie na tom biedne. Tak ako som to napísal inde.

Chcete ukážku pravicovej inteligencie? Pred polhodinou v rozhlase bývalý minister Uhliarik najprv suverénne vyhlásil, že zisk zdravotných poisťovní za všetky uplynulé roky bol 98 miliónov eur a o päť minút nato ten istý človek priznal, že okrem toho si na dividendách počas dvoch rokov vytiahli najprv 125 mil a potom 115 mil eur.

A môžete začať zase peniť na to, ako ten Fico hnusne klame. Na smiech.
15. 12. 2012 | 13:09

gogo napsal(a):

Proč tu paní pomlouváte? Nikdy ji nikdo nevolil a není tím žádnému voliči zavázána, takže nemůže nikomu nic pokazit...A představa, že třeba VHÚ bude šéfovat kamarádka z pískoviště není od věci. Kdysi jsme se divili, že v padesátých letech byli ministry naprostí nevzdělanci, dnes se kolo dějin otočilo jednou dokola...
15. 12. 2012 | 13:12

Viola napsal(a):

Yosif K
"Na druhe strane - Peake je jedna z mala o ketre se nepise ze by byla ovladana lobysty. Ergo kladivko je hlupacka? Nebo je ovadana lobysty? A kterymi?"

Co její manžel, to je zajímavá osoba.
15. 12. 2012 | 13:13

Viola napsal(a):

Dvě třináctky - trefa do černého.
15. 12. 2012 | 13:13

ZM napsal(a):

Yosif K - napsal jste-
Je mozny ze Peake neni zadny lumen. Dostudovala vsak prava, musela se na ne dostat, musela je dostudovat - nikoliv v Plzni jako Kolotuk a jini vudci proletaru i kapitalistu - a pracovala jako pravnicka u Baker&Mckenzie nebo kde.
------------
Práce ve firmě Baker&Mckenzie je dostačující podmínkou toho, aby někdo mohl dělat ministra (ministryni) obrany ? :) Doteď jsem si myslel, že ministra obrany by měl dělat někdo, kdo dokáže např. rozeznat kalašnikov od UZI :) Nechci paní ministryni podceňovat, ale myslím si, že její veškeré znalosti o armádě jsou takové, že ví, že když samopal rezaví, tak současně i koroduje :)
15. 12. 2012 | 13:21

ZM napsal(a):

Yosif K -
pochybuju, že bychom našli aspoň tolik politiků, kolik je prstů na ruce, kteří nejsou pod (částečným) vlivem lobbyistů. Konkrétně Peake byla řadovou členkou Bártovy "sekty". Avšak když se "loď", na které společně s Bártou "plula", začala "potápět", taj jako správná kariéristka udělal to, že si vzala "záchrannou vestu" a rychle skočila přes palubu.Pomohlac si tak odhadem na dva roky do příštích voleb. Protože pak už po té její ministraně, která by mohla schůzovat ve výtahu , už ani pes neštěkne.:)
15. 12. 2012 | 13:25

Grőssling napsal(a):

Pane Haas, Vy přece víte jak to chodí v normálně fungujících administrativách dobře vedených států. Na jednotlivé politické pozice se dlouhodobě připravují předem vytipovaní lidé dlouhá léta. To, že v případě ministrů obrany vědí kolik má ten či onen letoun vrtulí jen nepodstatnou samozřejmostí. Důležitá je koncepce a schopnost ji naplňovat. Na tuto roli se oni lidé dlouhodobě připravují.
V Česku je to jinak a podle toho to tu také vypadá.
Takže konkrétně slabingr Nečas: pokud děvence nevyhovíme hrozí, že padne vláda ? OK tak co chce ? Rohodovat o armádě ! Tak jo.
15. 12. 2012 | 13:27

ZM napsal(a):

Co víme o Peake. Je toho poměrně dost.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Karol%C3%ADna_Peake

Tady něco o "tajemném" panu Peake

http://zpravy.ihned.cz/c1-55521780-vydelal-miliony-ktere-mohou-pomoci-nove-strane-kdo-je-manzel-karoliny-peake

Ani by mně nepřekvapilo, kdyby se zjistilo, že je členém nějaké čínské triády (tedy čínské mafie), která se snaží po světě proprat peníze :) Není lepší investice než nemovitosti.
15. 12. 2012 | 13:32

češka napsal(a):

Pane Haasi,
naše armáda je již tradičně armádou mírovou, ve válce nepoužitelnou.
V době různých katastrof jsou vojáci nezastupitelní, obzvláště pionýři-ženisté, kteří se osvědčují při všech živelných pohromách.
Bohužel za 1. světové války padlo cca 100 000 vojáků Rakousko-Uherské armády, přesto Československo budovalo armádu na základě legionářů, kterých padlo 8 000.
Za 2. světové někteří vojáci sice bojovali, ale po válce za to byli "odměněni" pobytem ve vězení.
I v 68 se pár vojáků vzepřelo okupaci, byli hned odejiti.
V současnosti dělá armáda, resp. žoldnéři, ostudu v Afganistánu a Iráku.
Kdyby zelené mozky mohly, vybudovaly by i válečnou flotilu včetně jaderných ponorek na Lipně, samozřejmě že za naše peníze.
15. 12. 2012 | 13:35

ZM napsal(a):

češka-
napsala jste-
naše armáda je již tradičně armádou mírovou, ve válce nepoužitelnou.
---------
V podstatě máte pravdu. Při výcviku současné armády ČR se dbá především na to, aby měli vojáci zapnuté všechny knoflíky u košile. Takže pokud by se někdy v budoucnu stalo, že by na střední Evropu táhnulo nějaké uskupení jako Taliban, tak je potřeba rychle nastartovat auto a odjet alespoň do Francie :) Naštěstí se ale historie nebude opakovat, jako za časů Džingischána ve středověku, protože přce jen je mezi Asií a střední Evropou minimálně jště čádstečně bojeschopná ruská armáda.
15. 12. 2012 | 13:43

český maloměšťák napsal(a):

JAHA
Takže papežem by mohla být i osoba ženského pohlaví, řeckých a latinských náboženských textů neznalá, v otázkách víry nezkušená a bez elementární znalosti např. toho, jak se skládá mešní roucho a podává hostie.
Zajímavé, JAHA.
A proč se teda tak neděje ? Aspoň občas ?
/já naopak slyšel, že katoličtí plukovníci a generálové dokonce zakazují obcování s ženami , svěcení žen na kněze neřku-li na biskupy...a kdyby teda taková přišla na kurii a kopla například Duku do zadnice ...s tím, že " tady teď bude sedět civil, ty dostaneš místo jinde ...a ne abys zase lítal po obloze ve vojenském vrtulníku, jak nějaká čarodějnice na koštěti - od toho teď tady budu já !" - já si, JAHA, myslím, že by to vyvolalo vzbouření nejen na vsi a v sakristii/

JAHA - doufám, že nejsou toho názoru, že Církev je důležitější než armáda...a že tam teda civilní moresy a různé experimenty nepatří, kdežto v armádě se kabaret povoluje ?
To byste mě nahněval, JAHA - to by pak bylo možno tvrdit, že v minulosti stačilo při napadení nějakým cizím vojskem vytáhnout lavici, na ni položit bílé plátno, pár oplatků, navléct si srandovní oblečky a hulákat " Krleš, krleš...!"...a nepřítel - vida toto, bral neprodleně nohy na ramena a upaloval i s těma nohama seč mu ramena stačila... a třeba až do toho Říma, když už tedy jsme u té problematiky víry a toho jak se má řádně šířit a pak bránit.
To je blbost , JAHA. To nemůžete hájit snad ani vy.
15. 12. 2012 | 13:43

český maloměšťák napsal(a):

JAHA
Já si ale myslím, že by to možná šlo.
Ale pouze za jedné podmímky.
Kdyby ta Mlsná Karolína /budoucí " Pius Pikus Bigus I."/ něco na někoho významného věděl/a /- něco moc nehezkého. Třeba že Duka jí o pesachu vepřové anebo že Ratzinger nosí dámské punčochy i v koupelně.
To by pak šlo - to by se pak dalo počítat i s tím Jejich pohledem na věc, JAHA.
15. 12. 2012 | 13:50

Luba napsal(a):

Pane Haasi,
jestli jste chtěl jemně naznačit, že paní Peaekke na MO nepatří, neboť tomuto resortu nerozumí, jste vedle.

Nečasisté ví, že jde o ženu, která má již odrozeno.
A tak ji tam dosadili díky jejím zkušenostem s antikoncepcí.
Právě tu teď prosazuje ...
15. 12. 2012 | 13:51

Kelt napsal(a):

Kdo umí,tak umí.
A paní Peak opravdu umí.Po deratizaci VV stačila včas včetně pár dalších opustit deratizovaný prostor a založit s.r.o. s názvem LIDEM.
Složení vládní většiny jen tak tak je ideální figura pro pidistranu,která si může diktovat,co ji napadne.
Slabigr Nečas nemá koule na to,aby ji poslal kamsi a šel do předčasných voleb.
A tak si Karolínka užívá-z jedné vody načisto si to vyřídila s V.Klausem a udělala z něj pitomce.
Za to ji Nečas z Bruselu telefonicky vynadal,z čehož si ona veřejně dělá srandu.
Bezesporu je Karolína oživením našeho absurdního politického divadla-byl by to námět pro V.Havla.
15. 12. 2012 | 13:54

český maloměšťák napsal(a):

Anna
Právě si s JAHOU upřesňujeme, kdo LIDEM a tak i Peake / budoucí " Pius Pikus Bigus I." / ustanovil (" volil" je nesprávné slovo - lIDEM nevolil ani lid ani nikdo jiný).
Já tvrdím , že VK/Velký třesk - kdesi v kuloarech/...JAHA že Hospodin , Kristus, Panna Maria či Duch Svatý... nebo nějaký jiný Bůh.

Sledujte to.
Časem se k té osobě dopracujeme.
JAHA už vyměknul..už by nu nevadil ani Pius Pikus Bigus I ve Vatikánu - a to i bez pindíka...musel by ale nosit dámské punčochy a nusel by umět lovit nejen LIDEM, ale i lidi. Jsme tak na dobré cestě.
15. 12. 2012 | 13:58

nejhodnější medvídci napsal(a):

čmm
Dělo se. Jenže Honzina porodila v nosítkách během nějakého procesí v Římě a reakce patriarchálně prasáckého publika nebyla příznivá. Tak se to škrtlo z repertoáru.
15. 12. 2012 | 14:01

Mrákotín napsal(a):

A já si zas myslím (reakcí na první polovinu článku), že odborník by ministerstvo řídit MĚL. V opačném případě je pro smích podřízeným, kteří "umějí" lépe než on - což jsem zažil jak za KSČ (říkali jsme AIDS = absolutní idiot dosazený stranou), tak nedávno v prac. poměru.
Dokazuje to aféra paní PÍK (já jsem to říkal, že PÍK je chlap, protože kdyby to byla ženská, tak by to byla PíkOVÁ, resp. PEAKEOVÁ po manželovi). Ale protože je to chlap, tak šel/šla na ministerstvo obrany dělat pořádek. Ženská by si to netroufla - nebo jo ???!? Vždyť Vlastička Parkanů (co jí teď stíhá-nestíhá žaloba za Grippeny tuším) tam byla taky v čele toho vojenského resortu ...!
15. 12. 2012 | 14:08

Karel Rossmann napsal(a):

Pane Haasi,
v době, kdy jste ještě měl zbytky iluzí, psal jste srozumitelně, ne že bych s Vámi vždy souhlasil, ale chápal jsem Vás. Když jste přišel i o ten zbytek iluzí, počal jste psát, řekl bych, zbytečnosti. Dnes kupř. nevím, co jste chtěl vlastně sdělit. Je zřejmé, že lidu ČR jde o holou existenci, mnohdy o holé životy. Lidskému odpadu, který tomu dává zákony a vládnoucí lůze jde o záchranu vlastní svobody. Udělají cokoli, aby 101 bylo zachováno. Cokoli, co jim jejich vodiči nadiktují, aby byli nepostižitelní. Byl jste jim (těm jakoby vládnoucím) po jistou dobu možná prospěšným. Vzdělaný a moudrý poradce, slušný člověk. Ale nyní, v době naprostého úpadku všech hodnot, jste odepsán, tak jako my ostatní, kteří se živíme prací. A abych to trochu odlehčil, s paní Peake si starosti nedělejte, píšete-li o úloze ministra vytyčovat. Nepochybuji o tom, že ve vytyčování je paní Peake velmi kvalifikována.
V smutné úctě
KR
15. 12. 2012 | 14:09

berkowitz napsal(a):

Jsme v NATO, tudíž lidé ve vrcholných orgánech na ministerstvu vojenství musí mít bezpečnostní prověrku. Nevím, zda-li ji "Tři králové" které si Karoljan dosadila, mají.

"Rekapča" si dělá ze mne srandu
15. 12. 2012 | 14:17

pepa z deppa napsal(a):

Pane Haas, kdybyste byl zaměstnancem armády ČR, tak byste takové blbiny ani nevyslovil.Nejvíce ztracených miliard prolétlo za posledních 20.let armádou.Vy jeden experte, na všechno!
15. 12. 2012 | 14:27

vrukna napsal(a):

Tato Pikova dama je zcela mimo misu,je az neuveritelne co tato vlada predvadi za premety a da trafiku pikove dame ktera ani nevi jestli se salutuje pravou nebo levou rukou,nemluve o armade jako celku.Prijde a vyhodi nejschopnejsi lidi kteri zde byli(soude podle odborniku).Jsem zvedavy kdy konecne dojde lidem v teto republice trpelivost a vezmou klacky a pozenou celou vladu s tech jejich dobre placenych mist.
15. 12. 2012 | 14:30

svatý Václave .... napsal(a):

pane Haasi, kdybyste věděl, jaká odbornice paní Peak je a jakých fenomenálních, ba co dím, přímo hiperkolosálních výsledků dosáhla v boji proti korupci, nenapadlo by Vás sem takto psát. Pan Nečas a hlavně pan Kalousek dobře vědí, koho do boje proti korupci v armádě poslat. Veškeré korupční aféry se konečně rozpletou a viníci budou potrestáni. I Duka se už za to začal modlit.
15. 12. 2012 | 14:41

ZM napsal(a):

Před lety vysílali na ČT 4 dílný dokument, který se nazýval-Vysoké hry ruské mafie.
Tenkrát jsem si myslel, že přece jen ČR patří více do západní než do východní Evropy. Teď už začínám mít názor opačný.
Ten dokument se dá stáhnout na www.ulozto.cz
zde odkaz na třetí díl
http://www.uloz.to/xYsd1Qi/vysoke-hry-ruske-mafie-3-cervena-strecha-czdab-avi

Myslím že tento úryvek je z třetího dílu-
chcete se stát ministrem? Žádný problém.Připravte si peníze a za 12 milionů vás prezident jmenuje. Dostanete tak přístup ke korupčním penězům.Neboje se , zbude dost ...
---
Ten dokument byl natočen ještě v době, kdy byl prezidentem Ruska Jelcin.
15. 12. 2012 | 14:43

zuzka napsal(a):

Pane Haas,
jasné, Vy s tou Vaší vizáží musíte nenávidět každou ženskou. Nejen tu úspěšnou.
Nechte to tak, neřešte to, ona si Karolína poradí.
15. 12. 2012 | 14:50

zuzka napsal(a):

Pane Haas,
víte, že pod pana Picka spadalo i tzv. železniční vojsko, které mělo na ministersvu obrany přes třicet lidí, přesto, že armáda spavovala celé 4 km železniční tratě a že mezi těmi ajzenboňáckými odborníky měli na ministersvu dokonce 4 odborníky, kteří se starali výhradně o armádní lokomotivy, dnes a denně, přesto, že armáda žádnou lokomotivu 22 let nevlastní?
On ten Picek je stejnej odborník na armádu, jako Vy. Takže bych Vám ještě jednou pane Haas poradila, když Vám ty sračky na ministerstvu války nevadily doposud, tak se nestarejte i nadále, Káro to vyřeší za Vás!
15. 12. 2012 | 15:06

ZM napsal(a):

Je potřeba taky zmínit, že podobně nelogické, jako to, že právnička Peake už není šéfkou legislativní rady vlády, ale ministryní obrany, je to, že Stanjura je novým ministrem dopravy.Přitom taky nemá vystudovaný daný obor.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Zbyn%C4%9Bk_Stanjura
15. 12. 2012 | 15:08

Vladimir napsal(a):

TRvrzení, že v čele ministerstva má stát politik a ne odborník je stejně hloup=, jako tvrzení o "vyvozování politické odpovědnost" - slogan na oblbování lidí.
Jestliže v čele rezirtu stojí laik, musí být obklopený štábem poradců - odborníků, takře jednak se taková vláda pořádně prodraží (místo jednoho odborníka jich platíme třeba 5 nebo víc ... - nacíc bez odpovědnosti) a pak teké ten laický ministr si nemůže zkontrolovat, jestli ho ti odborníci nepodvádějí, jestli si nestaví nějaký tunel (taky že většinou jo ...) a při různých radách se nevyzná, které radě uvěřit ... Prostě laik je nanic !
Před Listopadem se nám eklovalo, že o všem rozhodovala stranická nomenklatura (ÚV, KV, OV) která stuvala akorát VUML (dnes ta nomenklatura studuje jen CEP ap.). Proto jsme cinkali klíči, aby stát řídili ODBORNÍCI ! Neumětelové nás zase oblbují a prodrali se na špici pyramidy ...

To jsem se ještě nezmínil o principu demokratické vlády, kde MAJÍ BÝT ODDĚLENY 3 MOCI. Tedy parlament kontroluje exekutivu a nikliv , že se prolínají (justice je jakž takž oddělená) !!!
Takovému principu odpovídá vláda odborníků, které dává zadání k vládnímu programu parlament a parlament už jen kontroluje, jak to exekutiva plní; samozřejmě parlament můžr kdykoliv vládu odvolat - vyslovit jí nedůvěru ...

Až to bude takhle nastaveno, bude stát lépe fungovat a budeme zase na evropské špici !
15. 12. 2012 | 15:21

ZM napsal(a):

zuzka - plýtvání není jen na ministerstvu obrany. Tady jde prostě o naprostou dlouholetou nelogičnost v řízení celýho státu.

Ještě ke jmenování Peake-
http://zpravy.idnes.cz/peake-vyhodila-picka-a-bulanta-dkn-/domaci.aspx?c=A121213_105227_domaci_jw
15. 12. 2012 | 15:24

ZM napsal(a):

Vladimir- fungování státu závisí na mnoha faktorech. Ale vliv má samozřejmě i obsazní ministersteev. Např. v Německu byl Guttenberg ministrem obrany a předtím ministrem hospodářství.
Celá ta nelogičnost spočívá v tom, že vlády jsou sestavovány přímo z ministrů.
15. 12. 2012 | 15:28

Vladimir napsal(a):

to zuzka: Pro Českého občana, kterému není lhostejný osud státu (včetně armády), je nepřijatelné, aby čekal jak to dopadne, když naprostý laik a břídil (-ka) vrtá do věcí kterým nerozumí i když slovně tvrdí, že má nějakou politickou odpovědnost ... Co ta její politická odpovědnost bude znamenat, až rozvrtá armádu úplně, až bude v troskách nebo až prošvihneme nákup letadel, ap. ?
Co si na ní 10 milionů vezme, až přivede rezort k bankrotu ? Je zcela jistě logické, že o věci se mají starat odborníci a nikoliv političtí laici !
Kecy politiků, že rezortům mají vládnout laici jsou trapné, podobně jako trapný byl Henychův vzorec na přepočítávání podpisů v prezidentské kampani ...
Vzpamatuj se zuzko, a běž k válu...
15. 12. 2012 | 15:29

ZM napsal(a):

Např. tady jsou údaje o spolkové vládě v Německu-
http://de.wikipedia.org/wiki/Bundesregierung_%28Deutschland%29
V Německu jsou kompetence ministerstev částečně jiné než v ČR. Např. tam mají ministerstvo dopravy, stavebnictví a městského rozvoje.Ministrem je Peter Ramsauer.
NApř. tady je jeho životopis
http://www.cducsu.de/Titel__dr_peter_ramsauer/TabID__23/SubTabID__24/InhaltID__2/AbgID__111/abgeordnete.aspx
Volně přeloženo, studoval hospodářské vědy.
NApř. ministrině pro vzdělání a výzkum Annette Schavan.
Její životopis je zde-
http://www.annette-schavan.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/2006/Lebenslauf.pdf
Např. od roku 1995 do roku 2005 byla ministryní Kultury, mládeže a sportu v Baden-Württembergsku.
A takto se dá pokračovat. Takže co se týká řízení státu, tak si nejsem jist, jestli bychom měli jednat způsobem- Německo náš vzor :)
15. 12. 2012 | 15:41

ZM napsal(a):

Co se týká ministerstva obrany, tak tam byl např. náměstkem lékař Barták.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Martin_Bart%C3%A1k
15. 12. 2012 | 15:52

nestranný napsal(a):

Renaultlogo pochopila,že svazák Nečas nemá jinou volbu,než ji splnit každé přání,jinak jeho vládní slepenec padne.Nejen nyní,ale již natrvalo.Nečas
svým jednáním a ústupky docílil,že i pro mnoho skalních se staly ODS a TOP
nevolitelnými.Proto jeho volba na post MO pro K.P.Sám už nyní lituje,ale
opravdu jinou možnost neměl.Ona je vlastně odměnou za jeho pletichaření.
Zvolení K.P.do čela MO je ale opravdu pohroma pro armádu.Je to naprosto stejné,jako bych se já strojař chtěl plést do jaderné fyziky.Také by to mohlo skončit totálním výbuchem,zrovna tak,jako to hrozí v armádě.Vůbec bych se nedivil,kdyby došlo
ze strany armády k puči a převzetí vlády armádou.Možná by to bylo i k něčemu dobré.
Určitě by se tu alespoň nastolil nějaký řád,což se o současném stavu nedá říci
ani s nadsázkou.
15. 12. 2012 | 15:53

Josef K. napsal(a):

Pane Hasi, omlouvám se, ale neměl by koneckonců politik být odborníkem na politiku a ne šmelinářem jako Váš šéf?
15. 12. 2012 | 16:00

JAHA napsal(a):

Ad: cesky malomestak

Zopakujem, co ste pisali a na co som odpovedal. Aby vsetci pekne videli, co sa to asi deje vo Vasej hlave, ked si precitaju Vase "uvahy" vyssie napisane:-).

Ad: cesky malomestak
Podel mě by např. ani v čele církve katolické nutně nemusel stát odborník - např. odborník na věci víry.

Nikto Vam neprotireci. Na cele katolickej cirkvi naozaj nutne nemusi stat odbornik, napr. i na veci viery, myslim, ze je to skor kontraproduktivne. Dokonca takych bola prevazna vacsina, uz od rybara Petra. Takze neviem, nerozumien Vasmu prispevku. Asi Vam unikaju niektore principy papezstva v rimskokatolickej cirkvi, pripadne principy neomylnosti papeza (teda v com, kedy a na zaklade coho). Ale rad som si s Vami zase pokecal:-).
15. 12. 2012 | 16:12

zemedelec napsal(a):

To nestranný.
Vydrže nějakou chvilku,už se něco chystá a armáda to podrží.
Vánoce je nutno prožít v klidu a v rodinné pohodě,ale po Novém roce,takoví ten palácoví převrat,no bude to mít jiný název,
15. 12. 2012 | 16:19

Petr. napsal(a):

Od dob levou zadní vystudovaného génia křišťálového Standy to jde z Českou republikou cu grunt. A aférka předsedkyně mocné státostrany, Peak to ani nezachrání, ani pád neurychlí. Konec světa nebude. Konec české republiky se blíží. A kvapem.
15. 12. 2012 | 16:29

nestranný napsal(a):

Ad zemedelec:Také o něčem vím.Chystá se to již dlouhou dobu,ale bohužel náš národ k tomu ještě dostatečně nevyzrál.Nevím,jestli se toho ještě dožiju,protože mám do konce svého života naordinovánu velice krátkou dobu,ale myslím,že kdyby to proběhlo před mou smrtí,možná by mě to i o nějaký ten měsíc život prodloužilo.To ze samé radosti.
15. 12. 2012 | 16:43

F.Srbek napsal(a):

Již delší dobu je zřejmé, že pro řadu funkcí v této zemi stačí být "politikem". Začíná to být označení pro člověka, který bez jakýchkoli odborných předpokladů může řídit cokoli, hlavně , že to sype. Podle toho to také v české kotlině vypadá. Pan Haas popsal něco, co je u nás dlouhodobě provozováno, Tělocvikáři dělají technology, protože umí dobře anglicky. Anesteziologové se vrhli na průmysl, neurologové se stali odborníky na obranu. Zdivočelí účetní dirigují tuhle zemi. Máme , co si zasloužíme. Obyčejný člověk si klade otázku, jak ještě.
15. 12. 2012 | 16:47

bezdomovec napsal(a):

Historie nám ukazuje, že si nedokážeme vládnout.
Vezmeme-li to již od počátku dějin, t.j. Přemyslovců, tak tam se to vraždilo vzájemně, vyjímky byly - třeba syn Oldřicha - Břetislav I, byl významný kníže.
Byly ty naše dějiny pochmurné a dle toho se taky úroveň vládnutí vyvíjela.
Ale dnes je klid, nikdo nám do vládnutí snad nemluví (mimo nějakých kmotrů,ale to je naše chyba) a přeci se nám vládnutí nedaří. Proč? protože je v tom něco úplně jiného.
Je to neschopnost v prvé řadě a pak ještě další.
15. 12. 2012 | 16:59

poldinka napsal(a):

Soudruh Hasse je pri nejmensim velice zmateny.
V Kanade se tzv."neuchytil".
Pri jeho prebihani z Ceska do Kanady a zpet ztratil ponekud orientaci, a tape.
15. 12. 2012 | 17:12

Titinka napsal(a):

Nekteri jazykove tvrdi, ze pani Peake studovala a dostudovala v Parizi.
Zli jazykove tvrdi, ze pan Haas nedosahuje jejiho vzdelani.
Proto mu zbyva jen pomlouvat.
15. 12. 2012 | 17:18

zuzka napsal(a):

Vladimir 15:29,
kecy politiků, Vaše ... to mi nikam nepomůže.
15. 12. 2012 | 17:29

češka napsal(a):

To ZM
V analýze situace se rozcházíme, já si myslím, že Talibanci existenci Českého státu nezaznamenali, neb naši udatní vojáci jsou někde za vysokou zdí.
Viděla jsem moc hezký film o Kábulu, kdysi nedaleko postavili /na debilním místě, kam padají kameny/ soudruzi z NDR hydroelektrárnu. Turbína byla pochopitelně kameny rozbitá a elektrárna tudíž nepracuje. Nyní ji dědci, původní stavitelé, z Německa a Afganistánu, leta spolu opravují. Znají se ještě z dob NDR, zásobují a starají se o ně rodiny afgánských dědků, žádného vojáka ani zbraň neviděli leta, vědí, že jejich práce ja nanic, protože za cca 1 rok budou lopatky urbíny stejně rozbité, ale Němci si přivydělávají k důchodu, Afgánci živí rodiny.
Předpokládám, že i my jsme kdysi udělali něco pro Afganistán neškodného, co až odtud odtáhne NATO, stejně jako předtím Rusové a ještě předtím Angláni, dokáže domorodcům naši neškodnost, v nejlepším případě i prospěšnost.
15. 12. 2012 | 17:33

Pepikk napsal(a):

Já nevím co furt máte.Hlavně že nám nevládnou komunisti.
15. 12. 2012 | 17:44

Kresta napsal(a):

Peakeová jakoby rozjela soutěž s Klemou Gottwaldem. Ten taky jeden den večer ohlásil, že žádná měnová reforma (všimněte si - taky reforma) nebude a druhý den ráno byla vyhlášena. A ty generály sice likvidoval jinak (jiná doba - jiné mravy), ale však Peakeová taky ještě určitě neřekla poslední slovo. Nicméně, jak je národ zvyklý obrazně říkat, jde přes mrtvoly.
A pak je tady ještě otázka: existuje v tomto státě nějaká pojistka proti tomu, aby někdo takový chorobně ambiciózní a nesoudný nemohl odsabotovat a zlikvidovat armádu a další obranné složky státu nebo je i zneužít k jiným svým cílům ?
A na závěr: Proč vůbec má vláda nějakého premiéra, když se mohou dít takové věci a premiér jen civí ?
15. 12. 2012 | 17:53

RD napsal(a):

Zažil jsem ty darmožrouty. Karolíno, to je dobrý začátek. Jen tak dál!
15. 12. 2012 | 18:03

Vandal napsal(a):

A na závěr: Proč vůbec má vláda nějakého premiéra, když se mohou dít takové věci a premiér jen civí ?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

no civí proto, že je civil, kdyby byl voják, tak by necivil! Ale abychom na konec necivěli všichni!!!
15. 12. 2012 | 18:05

Ada napsal(a):

Kresta,
Pletete si Gottwalda a Zápotockého
15. 12. 2012 | 18:07

Podvedeny pravicovy volic napsal(a):

Je hruza a ostuda jak nase politikarení muze do vrcholove funkce za dva roky vytahnout arogantního a bezskrupulozniho nimanda. Zenu, ktere nelze uverit ani nos mezi ocima. Kolikrat uz poprela sama sebe ! Kolikrat uz jeden den neco pravila a druhy den ucinila pravy opak ! Tato "dama" jest hmatatelnym dukazem slabosti a nezodpovednosti i na strane premiera. V ramci svych pasaliku ignoruji volice a hazarduji s duverohodnosti naseho statu. A lidi se zmohou pouze na nadavani po hospodach a na diskuznich forech. Historicky nejhorsi vladu nejsou schopni dostat ze sceny.
15. 12. 2012 | 18:46

Kresta napsal(a):

To Ada: Pardon, co se týče měnové reformy, tak to Gottwaldovi křivdím, protože to bylo krátce po jeho smrti v 1953 a prezidentem už byl čerstvě Zápotocký. Ale ty dva si nicméně nepletu. Takže oprava - Peakeová soutěží s Gottwaldem i Zápotockým.
15. 12. 2012 | 19:15

Laksa napsal(a):

Takova nechutna osoba jako Peakova ministrem obrany - je urazkou nejenom vojaku, ale vsech muzu v teto zemi !

Hamba - hamba - hamba teto svoloci ktera tu ted vladne !
15. 12. 2012 | 19:39

Kresta napsal(a):

To Ada: Pardon, co se týče měnové reformy, tak to Gottwaldovi křivdím, protože to bylo krátce po jeho smrti v 1953 a prezidentem už byl čerstvě Zápotocký. Ale ty dva si nicméně nepletu. Takže oprava - Peakeová soutěží s Gottwaldem i Zápotockým.
15. 12. 2012 | 20:00

Kresta napsal(a):

Pro p. Stejskala: Proboha kdo to má nějak blbě nastavené, že po odkliknutí (Přidat komentář) se ten komentář nepřidá ani na tom otevřeném, ani tom předchozím okně, ale až po vyjetí z blogu ven a jeho znovuotevření? Tak se pak stane, že je tam ten příspěvek 2x, protože když to tam člověk neuvidí, tak přidání svého příspěvku zopakuje. Na jiných diskusních serverech tento porblém není.
15. 12. 2012 | 20:08

Čenda napsal(a):

Pane Haas co říkáte, platí tam, kde je přerozdělování do 30 % příjmů států. To v Evropě neplatí. Proto musí být odbornost. To by se nám taky stát mohl zhroutit na tiskovou chybu. Zatím však kolabují jenom jeho části. Viz S-karta, registrace vozidel, nákup letadel a obrněnců. A mohl bych pokračovat. K paní Peak. Jestli si pan Nečas myslel, že ministryně bude loutkou a za provázky bude tahat osvědčené trio s lampasy dle pokynů šedé eminence, tak se přepočítal. I pán s čtyřmi hvězdičkami musí prokázat svoji loajalitu k nadřízenému a poslouchat. Kdo chce rozhodovat a nést za své rozhodnutí zodpovědnost musí mít plnou důvěru ve své podřízené. Nemá-li ji, tak se jich musí rychle zbavit. Paní Peak prokázala, že základní pravidlo managementu umí.
15. 12. 2012 | 20:45

bohorodičko napsal(a):

většina lidí, až na par vyjímek, je nahraditelná. nenahraditelní jsou vědci, odborníci, špičkoví řemeslníci nebo umělci. ale většina lidí je nahraditelná.
15. 12. 2012 | 21:07

advokat napsal(a):

Koukám, co je tu odborníků na armádu a na ministra obrany. Myslím, že v armádě to už horší být nemůže, armáda stojí miliardy korun, nepředvedla vůbec nic a dnes navíc se v ní krade jako nikdy, vědí to všichni včetně generála Picka. Kdyby Picek chtěl udělat pořádek a zamezit rozkrádání, měl na to dostatek času a spoustu možností. Takže je dobře, že s ním Peake skončila, a může jít do diplomatických služeb, to je standartní odchod lidí z takových funkcí, a myslím, že správný. Paní Peake v tomhle fandím, dostala šanci, může ukázat výsledky.
15. 12. 2012 | 21:14

občanka napsal(a):

Pan Picek prý slouží už 30 let, takže ještě přísahal Československé socialistické republice. Také je na ministerstvu celou dobu, po kterou se nakupovalo vše, co si jen páni vojáci vzpoměli. Jestlipak má doma ještě ty slipy s monogramem? Taky nakonec kývl na ty Casy a možná, že ještě na další "poklady". Takže už se nasloužil dost a měl by dělat něco jiného. Mimochodem, když byl ministrem astrolog, tak to nikoho nevzrušovalo. A jestli je Peake alespoň trochu hospodyně, tak je to lepší než všichni generálové dohromady.
15. 12. 2012 | 21:34

Rejpal napsal(a):

Ona si Karolína nemůže tak úplně dělat co chce. Na rebely má Nečas silnou zbraň - pád vlády a nové volby...
15. 12. 2012 | 21:39

Emil napsal(a):

Pani Peake ovlada velmi dobre to, co v Nemecku velmi dobre ovlada Merkelova - prvnim ukolem uspesneho politika je, zbavit se okamzite vsech osob, ktere by me mohli snadno nahradit, protoze jsou kompetentnejsi.
Jednou jsem sledoval jednani, kde se resilo urcite provineni VV vuci jednomu starostovi. Pani Peake jsem tam poznal jako autisticke, tupe arogantni stvoreni.
15. 12. 2012 | 21:45

Rams napsal(a):

Pane Haasi,
o čem nás chcete informovat? O tom jak se psíci rvou o okousanou kostičku? Vážně nám chcete nakukat, že obrana má teď problém? Co koncepce obrany - ach tak, ty kecy kterými nás oblažuje šéfstvo (no, vašeho taky nevyjímám).
Jak jsem již zmínil pane Haasi, nepište! Považuji vás, a myslím, že nebudu sám, za pudlíka, který štěká z pohodlí pánova polštáře.
15. 12. 2012 | 23:48

Petr napsal(a):

Dokud bude zkorumpovaný ultrapravicový póvl "vládnout" této zemi, dobře nám nebude nikdy. Bohužel, jací lidi, taková vláda. Pravicoví voliči by měli být do jednoho postaveni ke zdi za to, co zde způsobili svou tupou volbou a měl by na nich být vykonán absolutní trest.
16. 12. 2012 | 01:57

Petr napsal(a):

zuzka napsal(a):
Pane Haas,
jasné, Vy s tou Vaší vizáží musíte nenávidět každou ženskou. Nejen tu úspěšnou.
Nechte to tak, neřešte to, ona si Karolína poradí.
===================================================
Tak myslím, že primitivnější příspěvek jsem tu nenašla...
A přála bych každé ženské, aby byla aspoň z poloviny tak hezká a úspěšná, jako jeho žena
16. 12. 2012 | 02:52

petr pavlovsky napsal(a):

Řekněme si to otevřeně a bez servítků: MO ČR nemají vést vojáci (ti mají vést armádu) ale civilisté. Je to stejné jako s MV ČR. Nemají je vést policisté, protože ti mají vést pouze policii.
K. Peake provedla to, co se mělo stát už před 20 lety.
Je naprosto neúnosné, aby 22 let po protitoalitním převratu byli ve vedení MO ČR předlistopadoví komunisté.
Netvrdím, že každý, kdo byl před listopadem 1989 v KSČ je darebák, ale kdo jím byl v ozbrojených složkách režimu (milice, policie, armáda) byl potenciální vrah.
Režim byl až paranoidně úzkostlivý, pokud šlo o držení střelných zbraní. Pokud zbraň naopak někomu svěřil (nemluvě o velení dalším ozbrojencům), byl to projev důvěry téměř absolutní.(Proto jsou směšné námitky odpůrců bratří Mašínů, že zabili civilistu. Ozbrojený pokladník nebyl civilista, byl to komunista, ozbrojený proti svým spoluobčanům.)
16. 12. 2012 | 08:25

Baba Jaga napsal(a):

To: Rejpal
A není to tak trochu naopak? Že paní Peake "točí" vládou? Kdo ví, kdo po vládnutí touží více, zda ona či pan Nečas. Řekla bych, že oba.
A pan Petr Pavlovsky ví nejlépe, jak to má být. Pokud není voják, tak by si ho mohli na MO přibrat.
16. 12. 2012 | 09:25

asdf napsal(a):

A opačná logika je ok? Absence modré knížky je dostatečná kvalifikaci.

Co armádní zakázka, to prů**r... Zjevně něco nefunguje.
16. 12. 2012 | 10:28

Jakroslav Klenot napsal(a):

Třeba je to kladné.
Třeba chtěla zrušit řetěz mafiánských vazeb.
Třeba chce mít možnost vytvářet komise odborníků podle svého vlastního výběru.
Hledejte další kladné důvody...
16. 12. 2012 | 11:05

petr pavlovsky napsal(a):

Voják nejsem, ale ZVS jsem si poctivě v letech 1964-5 odsloužil v Holýšově, bojový tankový pluk. Též Dukla - I. liga volného sytlu.
16. 12. 2012 | 12:02

jarsa napsal(a):

Pane Hasi, měl byste si uajsnit jestli sjte či nejste pro odbornost ministra. To, že naví (asi) paní Peake kolik má letadlo CASA vrtulí ještě neznamená, že jako právník nebude umět podílet se na tvorbě armádní legislativy a její koncepci. Pan ministr kultury byl lékař, pan ministr školství byl kádrovák, pan klaus byl ekonom, eufemismus pro účetního z dob
socialismu.To Vám nevadí ???
Vy všichni co tady paranoicky šílíte z kroků paní Peake, vy snad armádě rozumíte ? To nějaký účetní z prognosťáku je větší znalec armády než aktivní politička a nikoliv žádná holčička ? Samozřejmě že ne. Tak jak si vůbec dovolujete hodnotit její kroky ? Vy máte její zodpovědnost ? Kdo má zodpovědnost má pravomoc. To se naučte. Je to princip každé slušné společnosti.
Jenom ve společnost pavlačových žvanilůje množná takováto hysterie.
Přeji hezké svátky a mnoho zdraví v novém roce
16. 12. 2012 | 12:56

český maloměšťák napsal(a):

jarsa
Malá technická - my /Haas atd./ ale nechceme být ministry obrany - my víme, že na to nemáme.
Koncepcí už měla Mlsná Karolína hromady - koncepcí bojů s korupcí například.
A přesto zcela nekoncepčně hlasuje spolu s Drobilem, Parkanovou, Bémem, Kocourkem...dokonce hlasuje spolu s Pekárkem /odsouzený za korupci/...vůbec ji to nevadí - prostě účel světí prostředky.
Ostatně jaká ta " konceéééúce " je - vyjevil aktualně pan Janoušek. Že tedy ta "koncepce" je jeho projekt.
Panu Janouškovi snad věříte, ne ? Že nechce být ministrem obrany.

Ha, ha, ha....:(

" Mlsná Karolína - zasloužila se o pravicové Waterloo"
16. 12. 2012 | 13:25

jozef napsal(a):

Ak by vladne "politicke teleso"
malo pre majitelov Ceska alternativu,davno by odislo na smetisko dejin,mediami masoveho zasahu tisicnasobne viac zohyzdene, ako bol zohaveny povedzme Paroubek.

Ale politicka obrana"nasich" ziskov v Afganistane,v Izraeli,v Moskve atd. dnes nema lepsich garantov,nez toto zasluzile vladne teleso.Nez ODS acko,becko a cecko.

A tak "nasa"masmedialna armada nema na vyber - a ostoset,den co den,rok,co rok, zameta pod koberec.
Kym z toho smradu mnohych neporazi.

Otazka znie,
kedy konecne internetovi a printovi kritici tohto uboheho vladneho hnoja dokazu sa osmelit aj v telke.A nie raz,ale aj dvakrat za sebou.
Cim neskor sa osmelia,tym radikalnejsi prevrat /cistenie zumpy/ budu avizovat.
16. 12. 2012 | 14:29

resl napsal(a):

Jó, nechci aby nám vládli vojáci a to ani na MO, kde by mohli napáchat nejvíc škody. Uniforma jim totiž nedává glejt na odbornost při nákupech jejich drahých hraček.
16. 12. 2012 | 16:31

Dežo napsal(a):

Rád bych věděl, kdo tahá za nitky. Odvolání pana Picka určitě není z její hlavy. To, že mohou být ministři silového ministerstva civilisté, ještě neznamená, ža by měli být, jemně řečeno, anarchisté. Paní Peaková, zdá se, není ani manažer. Myslím, že to byl další překlep pana premíéra.
16. 12. 2012 | 16:45

Mac napsal(a):

bacha na Lidušku Káju Píku - ambice téhle dívenky určitě nekončí u postu ministryně války. Ta si slastně pomlaskává kdykoliv pomyslí na sesli, kterou momentálně okupuje slizounský svazáček, předpodělaný Nepohoda
16. 12. 2012 | 17:26

Martin Dzúr napsal(a):

Možná si přečetla něco od Suvorova, nebo o Napoleonovi. Jinak paní minstryně korytářka nemá o armádě o jejím fungování ani páru, za to o nefungování nám nyní ukáže. Omnipol, její Australské manželství a Kalousek to je to oč na obraně běží.
16. 12. 2012 | 19:56

resl napsal(a):

Nebýt Peak, tak oprýmkovaný generál nakoupí, co mu Háva s Omnipolu "doporučí." Když jim vzal vítr z plachet Vondra, pokusil se Kalousek oblbnout Picka svým kámošem Hávou. To tušil Vondra, tak předal informace K.Peak. Výsledek je řev Klause, ticho od Nečase a zdejší diskutéři na blogu.
16. 12. 2012 | 20:09

Mac napsal(a):

resl

v čem to jedete, kolego, to musí bejt sakra silný zboží....

takže Kája Píka z Arku nás ochrání před Hávou??? A copak nám ještě povědí do smíchu, resl?
16. 12. 2012 | 21:10

Bob napsal(a):

Subject: FW: omluva

Jak jsem koupil, tak prodávám.

Tuto zprávu vydala -
Hana Jakobová - pracuje v Europadomstolens domar i mål mot utomnordiska
länder ve společnosti Utrikesdepartementet - Švédské království, studovala
na škole Právnická fakulta UK Bydlí ve městě Kungsholmen, Stockholms Län,
Sweden

Švédský král a vláda odmítli decentně návštěvu totalitní vlády ODS a TOP09.
Švédská vláda nechce připustit, aby slavnost pošpinila Česká vláda, která
prosazuje politiku otrokářství a která provozuje lichvářské exekuce proti
vlastním obyvatelům - občanům České republiky.
Švédsko je právním demokratickým státem a pohrdá návštěvou Klause, Nečase a
Kalouska i Schwarzenberga.
Česká republika je v rámci EU jediným neprávním státem, kde zločin a korupce
proniká od vlády přes policii a soudy až do médií.
Švédsko se distancuje od současné české vlády až do její demise a vyšetření
zpronevěry 500 miliard, které ODS a TOP09 rozkradly z dotací z EU do ČR.
Česká reprezentace má zákaz vstoupit na území Švédska! FCB dnes
Svobodě zvoní hrana
Včera v 0:25

Asi to stálo za poslech a pak ať něco říkají o svobodném přístupu k
informacím
Ke včerjší a dnešní zprávě na FCB ohledně pozvání do Norska dodatek z
dnešního večera,
(Na příkaz Václava Klause média nesměla překládat projev švédského krále při
udílení ceny míru EU v přímém přenosu na ČT24.)
-------- Původní zpráva --------

FCB dnes : Hana Jakobová Sweden
Prezident EU Barroso řekl při zahájení předávání Nobelových cen v Norském
Oslo toto..
"Ani tady nebudou představitelé Česka - politici s kriminálním pozadím nesmí
sedět v sále s ostatními reprezentanty a královskými rodinami"... — v
Kungsholmen-Stockholm
A Česká média opět mlčí !!!

TAK TO SI VŠICHNI DOBŘE PŘEČTĚTE- TEĎ JIŽ ZBÝVAJÍ JEN BLANIČTÍ RYTÍŘI SE
SVATÝM VÁCLAVEM, PROTOŽE MAJÍ PŘIJET AŽ BUDE V ČECHÁCH NEJHŮŘ :-((:-((
JAKÁ JE DNEŠNÍ MORÁLNÍ HODNOTA??????????????????????:-((:-((
16. 12. 2012 | 21:36

Vladimir napsal(a):

ad petr pavlovsky:
Ozbrojený pokladník byl komunista ozbrojený proti svým spoluobčanům ...

Myslíte člověče, že dnešní pokladníci ozbrojení pistolí jsou také komunisté / nekomunisté vyzbrojení proti svým spoluobčanům ?

Každý sedlák vám řekne, že ozbrojený poklaník je ozbrojený proti lupičům ...
Asi nejste sedlák a ani nemáte selský rozum - to je nabíledni.

Ta moje otázka, jestli "myslíte" , se mně teď zdá hodně eufemistická .
16. 12. 2012 | 21:42

nestranný napsal(a):

to pavlovsky
v té Dukle tě někdo při tréninku asi moc přiškrtil, jinak bys nepsal takové hovadiny, ty hrdino ! Nazvat pokladníka ozbrojeným komunistou proti lidu, může pouze někdo s mozkovou dysfunkcí ! Jsi v důchodu, věnuj se zahradě a filatelii a sem už nic nepiš.
16. 12. 2012 | 21:52

Prablb napsal(a):

Píka je na MO jako uklízečka. To jste ještě nepochopili? Uklízečka bordelu po Kalouskovi, Bartákovi, atd. Vzala si na to i pomocníky. Jeden dokonce pro Bartáka i dělal. Nečas to samozřejmě jistí z dálky. A ten Professorisimus to ví také, ale dělá si dobré body u veřejnosti, před odchodem z Hradu.Tady nejde o armádu. Jako ostatně i v jiných rezortech. A ten kdo se stále dokola rozhořčuje na "diletantizmem" ministrů je buď hloupý nebo navedený.
16. 12. 2012 | 22:09

isolato napsal(a):

to autor: V rámci závazků vůči NATO máme velitelství 1. mechanisované divise (nazvané po Albrechtu z Valdštejna, což není zrovna šťastné vzhledem k značně pochybnému (a)morálnímu profilu význačného vojevůdce-přeběhlíka z doby třicetileté války, ať je na něj pohlíženo z kterékoliv strany)/Velitelství pozemních sil, ale divise samotná by se aktivovala až v případě válečného stavu.

Jinak vedení armády po odborné stráncce by mělo být v gesci generálního štábu, coby pomocného orgánu MO/vrcholného orgánu armády, ministerstvo skutečně vojáci vést nemusí.

Ovšem - část z nových tváří přivedených paní Peake jsou _také_ bývalí vojáci z povolání, tj. její argumentace stran zcivilnění vedení ministerstva - při bižším pohledu - značně ztrácí na přesvědčivosti.
16. 12. 2012 | 23:13

Marek Blomský napsal(a):

Myslím, že naše armáda by toho při válečném konfliktu zmohla asi tolik, jako peake na ministerstvu. To ale nic nemění na tom, že samolibá držitelka provazu s obojkem, v němž je krk pana nečase neovládá své Ego a odstraní suveréna-generála, který jí může být dost užitečný. Pak tam namydlí svoje kamarády a je vymalováno. Zase důkaz prohnilosti systému.
17. 12. 2012 | 08:25

Bob napsal(a):

Pro mě je dostatečná záruka, že se Pík zastala Parkanová.
Obě jsou to čestné a šlechetné dámy.
17. 12. 2012 | 08:28

on. napsal(a):

Ja teda do toho nevidim, ale co kdyz si to Picek zaslouzil?
17. 12. 2012 | 08:52

luk napsal(a):

Na další ministerstvo je na řadě Hurvínek, myslím , že to zvládne.
17. 12. 2012 | 09:01

Maňásek napsal(a):

Je Píková Klausova, Janouškova, nebo Kalouskova? nebo všech dohromady? Maňásek

Všimli jste si, jak se topí v milionech, po vstupu do politiky???
17. 12. 2012 | 09:08

Tomáš Nevěřící napsal(a):

Média řeší, co řekl Klaus a Nečas!? Říkají OBA 23 let " něco", a podívejte, kam nás všechny ve skutečnosti v e d o u!? :-( Falešnému divadlu, může věřit jenom naprostý prostoduchý naivka!?
17. 12. 2012 | 09:34

Karel napsal(a):

to pavlovsky
"Režim byl až paranoidně úzkostlivý, pokud šlo o držení střelných zbraní." Jak v čem. Třeba pravidla pro držení loveckých zbraní jsou dnes přísnější než bývala dříve. No dát si před nebo v průběhu honu trochu slivovice bylo samozřejmostí - dnes je to snad až trestný čin.
17. 12. 2012 | 15:44

JardaV napsal(a):

Dobře to postřehl Zaorálek - když byla Peake ve výboru,vznikal tam zákon o volbě
presidenta - tak zprasený,že se nabízí otázka : bylo to cílené a na objednávku??
Teď zase zlikvidovala kvalitní odborníky na obraně - komu ona vlastně slouží??
A udělala to tak rychle,a bez jakékoliv konzultace,že se opravdu zdá,že dostala pokyn
ze zahraničí.I největší trouba by se o tak radikálních změnách poradil,ale ona šla na cíl.Opravdu by se jí měla zabývat kontrarozvědka a BIS.Zákon cíleně zku....,
odborníky vyházela.Teď už jen zbývá,aby vybrala trezor s dokumenty o obraně státu
a výhodně je prodala.A to nám někdo z Bruselu bude předepisovat slepičí procenta....
17. 12. 2012 | 16:40

Kozlík Fanda napsal(a):

Je pravdou že ta Peak se fakt vyzná naprosto ve všem .
Mohla by mi napříklat poradit jak dosáhnout vyvrcholení pomocí ruční svépomoci !
17. 12. 2012 | 18:09

Baba napsal(a):

No, co kdyby se náhodou dívenka stala múzou, že?
17. 12. 2012 | 22:23

mik napsal(a):

V prve rade je ministerstvo obrany zbytecna vec je to jen trafika pro ty ktere neni kam dat staci priklad kdyz byly povodne a to takove ze bylo zapotrebi pomoc armady tak Klaus se potuloval na druhe strane zemekoule a armada cekala na povoleni ci prikaz k akci kdyz je nekde zemetreseni nebo nejake nestesti tak ma CR pomerne vysoce kvalitni skupinu psovodu a vycvicenych psu na hledanani zasypanych ,,ovsem zatimco z jinych statu tam jsou do 24 hodin i drive tak tym z CR dorazi za tyden,,,a mluvit o jakesi obrane ? CR se proti vojenske sile nikdy nebranila a vzdycky kapitulovala bez obrany jestli je nutne z hlediska NATO aby bylo par profesionalu kteri se chteji nechat jit nekam zabit nebo zranit tak na to neni treba ministerstvo at si tak skupina zoldaku jde kam chce a at si na sebe vydela nebo si sezene sponzora a s urovni ministru a jejich odbornosti ? dobra ministr zdravotnictvi nemusi byt zrovna spickovy chirurg ale autor obhajuje generala Picka ale v ostatnich rezortech nechce odbornika.,..minist zdravodnictvi by mel by lekar nebo treba nejaky reditel nemocnice ktera ma vysledy ale dam priklad ministerstvo dopravy sveho casu Barta ...clovek ktery jede po poli z vlastni svatby ztrati dopravni znacku prijde o ridicak a ma jeste hloupou vymluvu auto ktre ridil rozhodne nebylo stavene na jizdu po poli a z vlastni svatby ? to si s nikym nepripil ? mel opravdu 0.00 alkoholu v krvi ? tomu jiste nikdo neveri a kdyz pak jeho ABl hlidalo letiste tak tam vnesli bombu sice atrapu ale stejne,,,proto ministrem ma byt nekdo kdo se v danem rezortu pohybuje a kdo ma organizacni schopnosti a je nepodplatitelny...
19. 12. 2012 | 03:58

Honza II napsal(a):

Já si myslím, že nápad dát Peak na ministrestvo obrany, vymyslel nějaký pacifista v řadách ODS. Prostě jak jinak zlikvidovat ovědomělost naší armády, budovanou jako militantní expediční sbor. A jak zesměšnit všechny nesmyslné řády a vyznamenání, které Vondra rozdával všem špiónům, agentům zabijákům či alespoň hrdlořezůn z Vietnamu.
Prostě tento hlavní úkol K.Peak splnila během 24 hodin. Každý, kdo má něco společného s armádou nebo od ní dostal nějaké vyznamenání, to je teď, jako kdyby byl hrdinou vojenské bitvy na dětském pískovišti někde na Malé Straně v Praze.
19. 12. 2012 | 10:53

Ivan Hochmann napsal(a):

Tak už na ni také došlo.

Splnila svůj mouřenínskou povinnost.
Všechny zákony,které slíbili gauneři mafiím a kléru jsou prohlasované ,- takže máte padáka.
Už nejde panákům z ODS ani o vládu ani o parlament.Dostali co chtěli.
Konečně asi dospěli i názoru,že oposice nemá o vládnutí zájem ,poněvadž je momemtálně u lizu na jiném smetišti.

Vlastně ho neměla nikdy.Všimněte si jak mají soceni plné huby kritiky,ale vždy v klíčových bodech couvnou.
Precedent s jakousí partají bez jakéhokoliv mandátu,
vykonstruovanou pikovou dámou byl nehorázností za tichého mlčení oposice.
Možná byl celý ten humbuk s "VV" od počátku manipulací.
Jen mě trochu překvapil premiér.Myslel jsem si,že je v něm něco z rozeného politika.
Ale on je to prachsprostý mafián.
Bez skrupulí a morálky.Jeho vykecávání s Haškem před skrytou kamerou v parlamentě také o něčem svědčí.

Ale možná se mýlím. Tady v lesích na Vysočině máme možná jiné vidění i jiné mravy.

Ivan.
20. 12. 2012 | 16:29

Alena napsal(a):

Největší kapky dostává zde v diskuzi paní Peak od mužů. Co vadí mužům na paní Peak? Přece na MO i za odborného dohledu všeznalých generálů byla obrovská korupce. Pokud nová ministryně, mladá dáma, s tím konečně chtěla zatočit - musela z kola ven. Podle mne postupovala absolutně správně. A vy muži, styďte se za vaši hloupost, omezenost a zjednodušený pohled na problém.

Je s podivem, jak se na vymítání "ďábla" shodnou všechny velké strany včetně pana presidenta, který je patrně opět tím nejagilnějším architektem dalšího z počinu naší vlády. Díky své skupince věrných drží pod krkem nejen premiéra Nečase, ale i celou naší politickou scénu. Nazdar.
21. 12. 2012 | 12:34

Ivan Hochmann napsal(a):

Paní Alenko,

jako muž nemám proti ženě Peak vůbec nic.
Ba naopak.Má hezkou postavu,vystupování,umí se upravit a obléknout,je sebevědomá a pracovitá.

Když si ale přečtete co se posloupně stalo od "excesu" Bárty a
destrukce VV, po prohlasování zákonů s nimiž podle posledních průzkumů souhlasí 27% obyvatelstva tohoto státu........

......bude vám jasná úloha paní Pikové dámy v této hře.

Ano "HRA"!
Pan premiér se vyjádřil naprosto přesně:
"Peak byla dobrou hráčkou na špatném postu..."
Prostě "MOUŘENÍNKA" !

Já bych si tedy dovolil sdělit panu premiérovi jestli si myslí,že si bude "hrát" s touto republikou a jejími občany takové mafiánské hrátky tak je na omylu....

NEJSME DĚTI ,ale NEJSME ANI HRAČKY.

Takže trpělivost došla pane premiérministře.
Příští vláda socanů a komunistů bude mít hodně práce napravit škody které jste tu napáchali.
Buďte rád,že máte pořád doživotní imunitu.

Ivan.
21. 12. 2012 | 15:44

Pepa napsal(a):

Haas a Havel zavedli vlády odborníků,proto továrny
zejí prázdnotou, zemědělská družtva nahradili farmáře s jednou kozou,s 5- ti kohouty,velblouda 50 psů a
jedno fáro za milion Kč.Proto mafiáni dovážejí odpad
jedovatých potravin, aby měli velké zisky.A občané
umírají na jedovatý akohol a potraviny.Takový je i odborník pan Haas.
20. 01. 2013 | 21:33

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy