Ano, mohli jsme si zvolit normálního prezidenta

26. 01. 2013 | 18:08
Přečteno 8325 krát
Ačkoliv moje první reakce na sociálních sítích zrcadlila můj údiv nad tím, že se jistý kandidát překvapivě prolhal až na Hrad, nepovažuji tuto skutečnost za národní tragédii. Za posledních deset let jsem si zvykl, že na našeho prezidenta nejsem hrdý. A dalších pět let to zcela jistě vydržím.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Jouda napsal(a):

To sedí. :-) Prokletá země.
26. 01. 2013 | 18:12

jozka napsal(a):

Jo, to je pravda. Ale proste jsme to prvni kolo projeli, no...
26. 01. 2013 | 18:14

Dežo ví napsal(a):

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nyqjEBxbdEE
26. 01. 2013 | 18:17

Našeptávač napsal(a):

No nevím. Když tedy je více jak 50 procent lidí neslušných a zbytek bezmála zřejmě menší polovina co krade, nebude lepší pane autore ten národ rozpustit. Nebo Váš obor je psaní bajek.
26. 01. 2013 | 18:20

Věra napsal(a):

To chce zorganizovat nějakou protestní petici. Zapojit do toho umělce a studenty. Však v Č. Budějovicích vědí jak na to.
26. 01. 2013 | 18:21

Berunda napsal(a):

Cítím to naprosto stejně.
26. 01. 2013 | 18:25

Berunda napsal(a):

Dodávám - ani jeden z kandidátů ve druhém kole nebyl můj prezident a tentokrát jsem nemohla použít ani metodu menšího zla. Počkám si na příští volby.
26. 01. 2013 | 18:27

kokoshka napsal(a):

Rozumim tomu že v komixu se objevi SuperMiloš?
26. 01. 2013 | 18:27

Feta Brie napsal(a):

Já také.
26. 01. 2013 | 18:28

Věra napsal(a):

fo Berunda: to myslíte, jako že by petice měla nějakou sílu, že je to dobrý nápad?
26. 01. 2013 | 18:32

Eli napsal(a):

Ano, knizepan cernokneznik byl jistojiste precisty a svaty kandidat, ktery s touhle zavsivenou a zkorumpovanou vladou nemel nic spolecneho.
26. 01. 2013 | 18:35

Berunda napsal(a):

to Věra
Nee, cítím stejně s autorem.
26. 01. 2013 | 18:43

Honza napsal(a):

V demokracii má každý národ takovou vládu a představitele, jaké si zaslouží. Máme, co jsme chtěli. Škrhola se Šloufem na Hrad.
26. 01. 2013 | 18:44

J.B. napsal(a):

Karl může nadávat vám hurá antikomunistům , "disidentům" a "umělcům" tyu Stránský, Bočan, Hřebejk-
Protože jste ve své kampani tak přepískli a vtáhli do toho nesmyslně komunisty, že se slušným lidem zvedal žaludek a volili proti vám.
.
Lidi dnes cítí že se za komunistů měli lépe než dnes, nebo alespoň ne tak hrozně jak to líčí vaše nenávistná propaganda. Takže když slyšeli tu vaši zuřivou a lživou agitaci, volili proti vám. Primitivní hurá antikomunismus je čím dál trapnější. Sežeňte politiky kteří budou vládnout lépe než ti komunisti, nebo mlčte, jinak jen naháníte voliče těm druhým.
.
Zeman vyhrál ve všech krajích s vyjímkou Prahy, ta je vždy proti obyvatelům republiky
26. 01. 2013 | 18:44

Čochtan napsal(a):

Jsem moc zvědav na první Milošovo faux pas. Doufám, že to bude Brussel, kde zaviní několik infarktů. Kéž by trefil šlak ausgerechnet toho maoistu !
26. 01. 2013 | 18:44

kovar napsal(a):

Pan Bakala poslal knížeti pár milionů a tím mu dal polibek smrti. A ti joudové to ještě zvěřejní!
26. 01. 2013 | 18:47

.Lebiš napsal(a):

Který chytrák zase chce štvát studentíky z Jižních Čech proti demokratické volbě???
Zeman není jihočeská tetka kterou jste uštvali k pracovní neschopnosti. A "demokracie" a svobodné volby vám náhodou nic neříkají?? Právě proto jste asi prohráli ty volby
.
Dobrá zpráva pro všechny- nebudeme vyklizovat Sudety
26. 01. 2013 | 18:50

Gerd napsal(a):

Vážení,
chápeme Vaše zklamání, tolik podpory pro K. Schwarzenberga a nic. Tolik lidí, kteří si říkají umělci, pro něj horovalo, tolik milionů Bakala vyhodil. Tolik plakátů na každém rohu, takové nadšení "Pro Karla!" na facebooku a v Praze, jednotná mediální fronta, věrná klaka při diskuzích, nevídaná pomoc V. Moravce K. Schwarzenbergovi při diskuzích, a vše marné!
Chápu Vaše zklamání, ale Vy nereprezentujete názory většiny voličů - a tomu se říká demokracie.
Servilita českých lokajů, kočí, služtiček a kuchařek dostala na frak, je jich v populaci jen max. 45 %.
Za ty kyselé úsměvy pražské kulturní fronty celá ta přímá volba stála, i kdyby byl prezidentem Japonec nebo Avatar. Konečně se ukázalo, že zbytek obyvatel ČR je jiného názoru než ti, kdo jsou nám předkládáni bůhvíproč za vzor.
26. 01. 2013 | 18:54

Pompeius Magnus napsal(a):

to Berunda:

píšete" ani jeden z kandidátů ve druhém kole nebyl můj prezident a tentokrát jsem nemohla použít ani metodu menšího zla. Počkám si na příští volby. "
________________________________________________
Vzhledem k tomu, jaké charakterní duo se utkalo ve finále letos, můžete příští volby očekávat finále : Paroubek x Kalousek.A v takovém případě Vám přeji šťastnou volbu!!!!
26. 01. 2013 | 18:55

Kleofáš napsal(a):

to Gerd:

souhlasím, i moje volba byla volbou proti oblbování naší Kulturní Frontičky. Jéžíší, jak já bych chtěl v té Lucerně vidět ty ksichty Urbana, Hřebejka, Čvančarové, Svěráka, Ilnerové:)).
26. 01. 2013 | 18:57

Černoprdelník napsal(a):

Souhlas. Pro nás to není eu-angelos, dobrá zpráva. Církev ohrozí kritikos-soud a ženy ve zpovědnicích dia-bolos. Paní Dagmar už před Otcem Romualdem klečí. Z refektáře se ozývá nářek. Smilstvo smiluj se nad Karlem. In Nomine Patris et Filii et Špiritus Sancti. Amen! LP 26.1.2013 U Sv.Jiljí.
26. 01. 2013 | 19:03

nestranný napsal(a):

Ad Gerd:Stoprocentní souhlas.Také bych rád viděl ty kyselé ksichty.A jsem velice
rád,že díky sudeťákům se nám nebude zmenšovat NAŠE země.Jakkoli to K.S.popírá,
on se sudeťáky opravdu jednal.Potvrdili mě to oni sami.Zeman není ideál,ale je opravdu Čech.A že je svým způsobem hulvát?Je,ale vždy k těm,kteří si to zaslouží.
26. 01. 2013 | 19:09

Kyselej ksicht napsal(a):

Čvančarová mi tady v Lucerna Báru brečí v náručí. Její manžel leží pod stolem. Nevím, co mám dělat. Má moc hlubokej výstřih.
26. 01. 2013 | 19:10

Michal Bily napsal(a):

Souhlas, teď máme na 5 let Bimba. Uvidíme, co provede za taškařice. Zloděj skončil, lhář nastoupil. Na druhou stranu 45 % lidí volilo slušnost, což také není špatný výsledek.
MB.
26. 01. 2013 | 19:13

A já napsal(a):

Demokraticky zvolen Zeman.
Tak co Budějovice? Bude hladovka? Vydržte s ní a nejezte a nepijte! Děkuji. A mnozí Pražáci by se mohli přidat!
26. 01. 2013 | 19:13

Kleofáš napsal(a):

to Kyselej ksicht:

pane s acidní tváří, jak já Vám závidím. Nenafotil byste to?
26. 01. 2013 | 19:13

majitel rodinného domku Bukvoj napsal(a):

poražení voleb.....pražská "kulturní"(spíše nekulturní), umělecká fronta , pravdoláskové noviny, Mladá fronta, Ľidové noviny, naše vaše veřejnoprávní vzbouřenecká telka, pornoherec Rosenberg a jeho pornokamarádi, Moravec , Bakala, Svěrák, Hřebejk, Golgo, Urban, majitel barokního zámku, baron B..........no, dopadlo to fajn.
26. 01. 2013 | 19:18

Gerd napsal(a):

Kleofáši a nestranný,
kdyby to bylo naopak, to by bylo řečí, jak je nutné důstojně snést prohru! No, mohou nám to ukázat na sobě. A konečně se dozvěděli, že nejsou středem světa a jejich názory až tolik lidí nezajímají.
Jsem rád, že se obyvatelé ČR ve většině projevili jako svéprávné bytosti a nikoliv manipulovatlené loutky, lokajové, kočí, služtičky a kuchařky jak za Rakouska - Uherska. Tedy většina, některým to geny, zvyk a výchova nedají.
26. 01. 2013 | 19:22

jura napsal(a):

proboha ženské tam nahoře, nemohli byste toho nechat? volba ani oficiko neskončila a vy už zase brojíte do zbroje. Dopadlo tak jak to je, pro nas plebejce se toho moc nezmění tak žijte normálně a nedělejte si trauma z toho že KS nevyhral. Štvát furt lidi proti sobě? Dyť to není normální
26. 01. 2013 | 19:27

Pavel Lintymer, Ing. CSc. napsal(a):

Prostoduchá mládeži.

Proč dal pan Bakala a další multimilionáři tolik peněz ve prospěch pana Schwarzenberka? Potřebovali mít svého zastánce na hradě a ne člověka, který jim do všeho bude vrtat jako Zeman.

V jakých vládách byl ministrem pan Schwarzenberk? No přece v pravicových, plných korupčníků a řízených českými mafiány a to po mnoho posledních let.

Kdo masíroval své čtenáře a posluchače, aby volili pana Schwarzenberka. Téměř veškerý tisk (výjimka Právo), všechny televize, rozhlasové stanice, sociální sítě.

Tak zvaní novináři do Vás vtloukají, jak to bylo za komunistů příšerné. Je to pravda, nedovolili např. aby existovali exekutoři, zlodějské bankovní úroky, aby byly stále banány, aby byly drogy atd.

Ale kdo v této zemi vybudoval majetek, který byl v posledních 20 létech vytunelován, rozkraden a zničen. No přece komunisti.

Dříve patřil majetek českým lidem - námořní flotila, banky, cukrovary, zbrojovky, traktorky, sklárny, výroba textilu, výroba obuvi, automobilky, lesy, lázně atd. Komu ten majetek patří dnes? Němcům, Rakušanům, Francouzům, Číňanům, Rusům a kdoví komu ještě.

Kam odtékal za komunistů zisk z výroby? jen do státního rozpočtu, část do RVHP. Kam odtéká zisk dnes - do Německa, Rakouska, Číny atd.

Za komunistů měli všichni práci. Dnes zde máme zhruba devítiprocentní nezaměstnanost.

Měli za komunistů mladí lidé zaručenu práci? Ano, každý.

Jaký byl státní dluh za komunistů? Žádný. Jaký je dnes státní dluh? Blíží se ke dvěma bilionům korun.

Když někdo znásilnil dítě, opakovaně ženu, nebo zabil člověka, tak ho pověsili. Dneska ho dají do fešácké basy za Vaše peníze a po pár letech pustí, aby si zaznásilňoval nebo zazabíjel.

Většina starších lidí Vám řekne, že to bylo za komunistů neskonale lepší, až na cestování, zahraniční literaturu, filmy a pod. Nebylo tolik závisti, nenávisti. Bylo více legrace, oslav na pracovištích.

Vaši rodiče a prarodiče prožili mnoho pěkného ve svých životech práve za komunistů.

A Vy se necháte opít rohlíkem a volíte Karla - představitele toho nejhoršího, co zde je. A panu Zemanovi spíláte, aniž by bylo za co.

Ing. Pavel Lintymer, CSc.
důchodec - původně mechanik, na vojně u PTP.
26. 01. 2013 | 19:35

Hana napsal(a):

A tím normální presidentem měl být KS?? To vážně??
26. 01. 2013 | 19:43

mik napsal(a):

Kdo chce kam..nebo taky komu neni rady,, cechacstvi a hystericky nacionalismus zvitezil nad rozumem Jize Zeman neni takove nestesti jako byl Klaus mozna ze i Svejk by ho volil protoze jedine tak muze cesky obcan dnes delat Svejka Nejlepsi komentar na ukazal hrdina naroda Klaus misto emigrace pise ze pravda a laska zvitezila nad lzi a nenavisti Ja jsem se odstrihl od Sloufa,,, samozrejme ne lez ale ucelova taktika stejne jako vsechno ostatni ze Slovenska se ted stane uhlavni nepritel a Zeman se bude vecne hadat s vladou CSSD dopadne jako ODS a tak jedine TOP 9 zachranila sveho predsedu co ted muze udelat Zeman naivni duchodci a vsichni kdo prevlekli kabaty v 89 a pochopitelne vsichni komunisti se zacnou jeste vic naparovat a roztahovat ne jiste neni se treba bat 68 ruske tanky neprijedou neni se treba bat 50 let dokonce bude po dlouhych 10 letech na Hrade viset vlajka EU treba nakonec CR prejde v 2017 ale jsem zvedavy jak se vsem protahnou obliceje kdyz budou brat 5 euro na hodinu zatimco na zapad od ceskych hranic 20 euro..socialisticky pracovat zapadne zit,,,zajimave ze inteligence volila lesnika bez vzdelani zatimco delnici volili inzenyra...a stvani lidi proti sobe ? vzdyt si staci precist sms Klause pokud bude knize na Hrade emigruju a po zvoleni Zemana zvitezila pravda a laska nad lzi a nenavisti... takze 45 % obyvatel lze a 54 & rozkrada,,,,vyborne ,,,CR proste jeste nedospela k tomu aby mohla kracet na zapad,,,tak hodne stesti v te ceste na vychod nastesti bez me....
26. 01. 2013 | 19:51

myrta napsal(a):

Schwarzenbergova klako

přestaňte lhát sami sobě,jinak se z toho nedostanete

přiznejte si,že to spící knížátko prostě "podojilo"
mě je ho v podstatě líto,protože nedokáže zhodnotit svoje možnosti a nechal se zatáhnout do nerovné hry
a vy hlupáci jste jen doufali,že tam kde jsou prachy a Bakala s Kalouskem,to nemůže jít prostě "šíf".

Jste politování hodní,protože nejste schopni analytického myšlení vzhledem k politicko-sociální situaci v Česku.
26. 01. 2013 | 20:05

xyzy napsal(a):

Pan ing.Lintymere, CSc., důchodče

To Vám bylo za komoušů legrace, když domovní důvěrnice podala křivý posudek na koho se jí zachtělo, když otec - živitel početné rodiny byl ze dne na den odejit z práce proto, že odmítl rudou knížku, když před Mikulášem byly pomeranče skoro na příděl - kilo na osobu, stojící ve dvouhodinové frontě, když vložky a toaletní papír byly zcela nedostatkovým zbožím, když vnuci byli persekuován za prapředky - údajně kulaky, když nám vládli zelináři, řezníci a jiní vykutálenci, tak to jsme se vážně smíchy mohli potrhat!!!

Myslíte si, že lidi ztratili paměť? že dnešní mladí nemají rodiče a prarodiče? Pište si své dojmy do deníčku a nevydávejte je na veřejnosti za pojmy. Děkuji.
26. 01. 2013 | 20:09

Skogen napsal(a):

Normálního? To jako Schwarzenberga? Asi nejste normální ;))
26. 01. 2013 | 20:16

mik napsal(a):

To ing Pavel Lintymer CSc.
Vazeny pane duchodce za komancu bych sel do penze za 4 roky dnes muzu bohuzel az za 7 ale vim ze u PTP slouzili lide kteri nemohli dostat do ruky zbran protoze jim socialisticka armada tolik duvery nedala a doufam ze me nikdo nenarkne s diskriminace kdyz okomentuju zkratku CSc, celkom solidny cikan .. pravdepodobne vlastnite i rudou knizku takze se vasemu komentari ani nedivim ale vy se budete divit az budete v 2017 brat penzi 400 euro,,,,a jinak kdyz si dnes poridim 10 uverovych bankovnich karet kde na kazde budu mit 100000 tak taky budu vykladat jak se mam dobre Komunisti zili na dluh a v 89 proste lidi rekli dost,,, jenze bohuzel ti co dnes volili Zemana prevlekli v te dobe kabaty naruby ,,, a zustali u moci...jako bileho kone nastrcili Havla aby se narod nazral a koryto zustalo cele ,,, je mi hamba za takove prispevky jako jste tu zverejnil inteligence volila lesnika -delnika delnici volili inzenyrka s prognostaku,,,nemuzu si nevyvavit pod vasim prispevkem nic jineho nez film Cerni Baroni,,,to jsem studoval to inzenyrstvi na vojne ? u PTP... to bylo asi neco podobneho jako je dneska pravnicka fakulta v Plzni co ? no hlavne nejakou tu slivicku ta potece proudem dneska
26. 01. 2013 | 20:22

MagdaS napsal(a):

Ano, mohli, ale to by muselo první kolo dopadnout jinak.
26. 01. 2013 | 20:44

Marlene napsal(a):

to xyzy
ale jděte nepřehánějte, taky jsem v té době žila - toaleták a vložky jsou fakt ohrané, predstavte si, že se daly sehnat a ještě k tomu se dalo vybrat z deseti druhů,minimálně v osmdesátých letech, rodiče podepsali 2000 slov a já mám dvě vysoký, bez protekce to šlo taky i bez stranictví, to mi věřte a k těm zelinářům - a ted nám tady vládne kdo? Intelektuálové a elity?
26. 01. 2013 | 21:00

Joe Ratata napsal(a):

Kalousek už se vynořil z kanálu,kam ho zavřeli,aby nekazil svatému Kárlu Přečistému mediální aureolu avztekle prská,že se neprosákl na Hrad.
Teď budeme svědky proměny stařičkého mocnáře s čírem zpět na Kalousberga zvedajícího ruku pro asociální a zemi i lidem škodící zákony z dílny vládnoucího zločinného spolčení.
26. 01. 2013 | 21:22

Pavla2 napsal(a):

Marlene: No xyzy nijak nepřehání. Za dobu komunistů jsem prožila větší polovinu života, takže je pravda, co píše. Těch vložek žádných deset druhů nebylo, pouze ty úžasné tvrďáky z buničiny, které byly poznat i přes dvoje kalhoty, s posudky úředníků stejně tak, v práci vás nutili do strany, hlavně pokud člověk chtěl dělat slušnou funkci. Na vysokou jsem se nedostala taky kvůli posudku, že jsem ze "špatné a nevhodné rodiny". Že se na to bral ohled, můžu potvrdit. Po střední škole jsem nějakou dobu pracovala na sekretariátu průmyslové školy. Přešly mi rukama spousty posudků studentů jak už přijatých, tak těch, kteří přijati nebyli. Velice byste se divila, co se v nich nacházelo a jak vše důležité, co se aktivity či neaktivity rodičů v KSČ, bylo pěkně červeným výrazně podrtženo. Podle toho se pak také studenti vybírali. A jací, to bylo jasné, protože ředitel školy byl fanatický komunista. Proto se mi to všechno taky tak zhnusilo, že jsem z tama po nějaké době odešla. Protože pod takovým člověkem jsem ochotná pracovat nebyla.
26. 01. 2013 | 21:23

Mc. Boulder napsal(a):

xyzy - vy komouše znáte jen z televize že, a k tomu jste trochu jednodušší. To co popisujete možná bylo v poválečném období. V 80-tých letech se tady žilo lépe než dnes. Normální člověk mohl žít normální život. To už se dnes každému nepodaří. Ale mladí přemlouvají dědka, bábu, a tak ať si to nakonec užijí.
26. 01. 2013 | 21:33

mb napsal(a):

Ačkoliv moje první reakce na sociálních sítích zrcadlila můj údiv nad tím, že se jistý kandidát překvapivě prolhal až na Hrad, nepovažuji tuto skutečnost za národní tragédii. Za posledních deset let jsem si zvykl, že na našeho prezidenta nejsem hrdý. A dalších pět let to zcela jistě vydržím.

podepisuju i s komixem ...

zatím asi nejstřízlivější a nejobjektivnější reakce ...

( z mého subjektivního hlediska ovšem ... )

respect
26. 01. 2013 | 21:42

joska napsal(a):

no, prohráli jsme, ale zase 45% je nadějný výsledek. Možná se konečně společnost probouzí ... Já to napíšu jednoduše a slovy Miloše Zemana: "Zhruba 55% občanů má ještě čas zmoudřet" :-))))
26. 01. 2013 | 21:43

Pavla2 napsal(a):

Mc.Boulder: Tak to tedy žádné poválečné období nebylo. Naši byli normální. A aby nás 4 sourozence uživili, tak maminka chodila po práci ještě do další. Otec sem tam někomu něco opravil, tak taky nějaká koruna navíc byla. Na oblečení a zábavu jsem si chodila po škole vydělávat do Svitu na brigády. Dneska se podívejte, kolik mladých lidí např.jezdí lyžovat. Mohli by si to dovolit, kdyby na to neměli, když na 1 den je lyžování stojí kolem 500, většinou bez jídla a dopravy? A lyžařské střediska jsou plné. Tak já tedy nevím. Nebo je to jen těch horních 10 tisíc? Na druhou stranu vidím i ty bez práce, kteří ji z důvodu věku neseženou. Ale není to většina národa, jak se nám mnozí snaží namluvit. Ať se dívám jak se dívám, kolem sebe opravdu žádné chudáky nevidím. A nežiju vůbec v žádné vilové čtvrti nebo satelitu. Pouze ve staré části města, kde je důchodců i mladých hodně.
26. 01. 2013 | 21:49

Karel napsal(a):

volby dopadly jasně: proti Milošovi 45%, proti Karlovi 55%. Kulturní a žurnaliustická fronta vsadila tedy na špatného koně (výzva tříkrálová).

Bohužel, tyto volby z velké části rozhodla média, ve fázi, kdy se teprve hlásili kandidáti. Média totiž začala sama tyto kadidáty hledat a určovat, kdo by mohl kandidovat, kdo z nich je či bude favoritem (bylo jich asi 20). Vymyslela si tak kandidáty, kteří v té chvíli ještě sami něvěděli že budou kandidovat. Mediální tlak a tlak okolí je přinutil skutečně kandidovat. Média si sama určila pravděpodobné finalisty a outsidery, které nemá cenu volit. Tím dala jasný signál koho volit, protože se tam dostane a koho volit, když nechcete aby to tento vyhrál a také sám má šanci se tam dostat (Zeman - Fišer) a dala jím nejvíc času a reklamy. Další fází byl průzkum mínění, kdy občané zmasírovaní předvýběrem médií a za uvedeného principu odpovídali na dotazníky a tím tyto dva favority potvrdili. Následovalo několik dalších kol průzkumů, kde díky tomuto mechanismu s pravidlem volby menšího volitelného zla a hrozby propadlého hlasu nevolitelným, se postupně zvětšili odstupy mezi prvními a posledními v průzkumu. V poslední chvíli do toho vpadla iniciativa umělců a médií a dokázali strhnout veřejnost k podpoře KS, takže Fišer měl smůlu. Druhé kolo už byla volba proti někomu. A kdo byl proti oboum, nevolil.
26. 01. 2013 | 22:10

znechucený středový volič napsal(a):

Již v časných 90. letech se začaly tvořit korupční sítě kolem hlavních politických stran. Voliči to hrubě podcenili a opakovanou podporou těmto stranám (ODS, ČSSD) umožnili rozvoj korupčních sítí v míře, kterou již nelze kontrolovat. Dnes se naplno projevují výsledky tohoto procesu v podobě rozkradeného chudnoucího státu a nedostatku demokracie. A voliči dál pomáhají cestě ke dnu, když se namísto odvahy volit nezávislé kandidáty nechají zmanipulovat médii, populismem, nacionalismem a demagogií. Do druhého kola neměli projít ani M. Z., ani K.S. Bojím se budoucnosti České republiky. Jestliže dnes nejsme schopní zvolit solidní politickou reprezentaci, co asi nastane, až přijde skutečná ekonomická krize?
26. 01. 2013 | 22:46

melčákova pohanka napsal(a):

Zeman již dnes udělal pro tento stát více,než jiní za dvacet let a to když označil MfD za bulvár,protože tento oblbující bolševickopravicový plátek manipuluje střední třídu,která v normálních státech rozhoduje volby. A jestli k tomu ještě přidá Respekt,HN,Lidové noviny a Aktuálně,tak už nemusí udělat nic jiného a budu za něj rád,protože aby v demokratické zemi šéfredaktoři nabádali k volbě kandidáta,který je sponzorován majitelem novin je totalitní hnus a nemá s demokracií nic společného...A ještě přidám Moravce!
26. 01. 2013 | 22:54

Pavla2 napsal(a):

znechucený středový volič: Co chcete, vždyť náš národ se nechává zblbnout desetiletí. Kdyby bylo před měsícem nějaké mistrovství, naši by vyhráli a náhodou by kandidoval jakýkoliv hráč, tak věřte, že by ho lidi zvolili. Úplně bez ohledu na ostatní schopnosti.
Do druhého kola opravdu neměl projít ani jeden z kandidátů, ale ono i z těch zbylých nebylo velice co vybírat. Připadá mně, že snad tady nemáme žádné vhodné lidi. Asi ti opravdu schopní vědí, že na svých místech toho dokáží více než jako politické figurky.
26. 01. 2013 | 22:56

pan Sedlak napsal(a):

pane Gerd, nebojte, volici pana Karla (dokonce i ti "kteří si říkají umělci") prohru unesou stejne tak, jak ji s glancem unesl on. Obavy mame vsak o Vas a pana Zemana, abyste vy unesli tu nadchazejici odpovednost, a ocekavani. Prvni vyjadreni pana Zemana tomu ovsem moc nenasvedcuji. Dobrou noc :)
26. 01. 2013 | 23:02

znechucený středový volič napsal(a):

Levicoví voliči vyslali do druhého kola a poté na Hrad naprosto nedůvěryhodného politika, kolem kterého se točí řada podivných kauz. Pokud vám skutečně nevadí to, co bylo a je kolem Zemana, pak jste navlas stejní, jako voliči ODS, kteří dlouhá léta pomáhali budovat servisní službu kmotrů dojičů státu. Neschopnost zbavit se dědictví Prognostického ústavu, 90. let a vůbec postkomunistické mentality podporuje destruktivní proces, který v tomto státě probíhá.
26. 01. 2013 | 23:22

znechucený středový volič napsal(a):

melčákova pohanka: Střední třída platí většinu reformních balíčků, které mají zalepit vytunelovaný státní rozpočet. Z toho důvodu se posouvá doleva a bohužel se zčásti uchyluje k tak nešťastným řešením, jako je volba Miloše Zemana prezidentem.
26. 01. 2013 | 23:29

melčákova pohanka napsal(a):

znechucený volič. Zcela určitě v Praze nevolí střední třída MZ ! Myslím,že je z Vás cítit zklamání a ovládají Vás emoce....
26. 01. 2013 | 23:59

Mirek napsal(a):

V diskusi se tu objevují pobídky jít na to vše nějakými peticemi a protesty jako v Českých Budějovicích....

Docela se tomu usmívám... :-)

Tam se jako vždy u nás řeší následek, nikoli příčina.
To, že se výsledkem voleb dostali komunisté do vedení kraje, to není příčina, která by se měla řešit. To je přeci důsledek šílené pravicové politiky, co se tu posledních pár volebních období praktikuje. Nečas a jeho protikorupční team to dotáhl k takové dokonalosti, že prostě lidi volí komunisty.

Pokud by se měli psát petice, tak spíše proti téhle vládě, proti tomu, jak asociální politiku dělá. Vlastně dělají permanentní předvolební kampaň komunistům....

Takže ještě jednou: neplést si příčinu a následek.... :-)
27. 01. 2013 | 00:08

Medikolog napsal(a):

Ten brejlovec na pravém obrázku co říká "Ale my jsme řekli: NE" je ten Kubiceho ouřada co vykopl OKAMURU?
27. 01. 2013 | 00:33

Ada68 napsal(a):

Když člověk viděl ten spolek feudálů, latifundistů, zrestituovaných černoprdélníků, bakalů, pravdoláskařských pseudoumělců a novinářských prostitutů, jak neuvěřitelně kýčovitým způsobem se snažili získat tu nejsnadněji zmanipulovatelnou voličskou vrstvu, tj. mladou generaci, bylo mi skutečně zle od žaludku, podobně mi bylo snad jenom při komunistické štvanici v lednu a srpnu roku 1989.
27. 01. 2013 | 01:15

Josef K. napsal(a):

Výkvět normalizace, tedy husákovské zahrádky a štěstí pro lenivé, nevzdělané se nám usazuje na luzích, které se pomalu jeden jako druhý podobají krušnohorskému lesu vystavenému fičení husákovského průmyslu.

Nějakých pár milionů soudruhů, normalizačních robotů, vynořilo se s tlamičkou směřovanou ke klacku s mrkví.

Ovšem, soudruzi, jak známo i soudružka T. byla jen dcerou drogisty, tedy ženou z lidu, přítelkyní sovětských soudruhů, dokonce je bránila a vyslovila nesoiuhlas s rozpuštěním sféry vlivu SSSR., a dokázala rozvrátit imperium, aby tedy Milouš po Vašíkovi nedokázala vyvrátit z kořenů gubernii!
27. 01. 2013 | 03:18

Adam Procházka napsal(a):

Autore, máte úplnou pravdu.
Demokratickou volbu musí uznat každý a smířit se s ní a nést její následky, což snad nebude tak těžké, dokud zůstanou otevřené hraniční přechody.

Na znamení smíru by bylo vhodné, aby si Zemanovi zastánci i odpůrci podali ruce a svorně oslavili den inaugurace.

Navrhuji, aby se dle prastarého obyčeje shromáždili na Václavskem Náměstí a za cinkotu klíčů společně zanotovali prezidentovo křestní jméno.
27. 01. 2013 | 04:06

petrvileta napsal(a):

http://www.facebook.com/MeSiSkrtnete
27. 01. 2013 | 05:20

zubatá napsal(a):

Nebýt 500.000 hlasů pro Miloše navíc, mohl být zvolen de Bill Lomikar.
27. 01. 2013 | 11:33

sunlion napsal(a):

"Gerd napsal(a):
Vážení,
chápeme Vaše zklamání, tolik podpory pro K. Schwarzenberga a nic. Tolik lidí, kteří si říkají umělci, pro něj horovalo, tolik milionů Bakala vyhodil. Tolik plakátů na každém rohu, takové nadšení "Pro Karla!" na facebooku a v Praze, jednotná mediální fronta, věrná klaka při diskuzích, nevídaná pomoc V. Moravce K. Schwarzenbergovi při diskuzích, a vše marné!"atd.
26. 01. 2013 | 18:54

Tento text jsem už někde viděl. To jej budete kopírovat do každé diskuse? Velmi velkomyslné, vůbec ne škodolibé...
27. 01. 2013 | 14:16

sunlion napsal(a):

"Ada68 napsal(a):
Když člověk viděl ten spolek feudálů, latifundistů, zrestituovaných černoprdélníků, bakalů, pravdoláskařských pseudoumělců a novinářských prostitutů, jak neuvěřitelně kýčovitým způsobem se snažili získat tu nejsnadněji zmanipulovatelnou voličskou vrstvu, tj. mladou generaci, bylo mi skutečně zle od žaludku, podobně mi bylo snad jenom při komunistické štvanici v lednu a srpnu roku 1989.
27. 01. 2013 | 01:15

Zase někdo, kdo nebolševictvím neuměle zakrývá své bolševictví... A ty krásné tituly, které si vymyslel pro své spoluobčany... A zmanipulovaná mládež! Člověče, Ado68! Takhle jsem naposled slyšel mluvit Miloše Jakeše a Miroslava Štěpána. Který ty vlastně jseš?
27. 01. 2013 | 14:24

Patrik napsal(a):

Bohužel duševní i kulturní úroveň voličů zemana, tedy pana Zemana, se zde i dále nyní na hraně slušnosti projevuje. Domníval jsem se, že jsme jako celek přemýšlivější národ, který hned tak nikdo neoblbne, bohužel jsem se mýlil. Komu není z hůry dáno v apatice nekoupí.
27. 01. 2013 | 14:24

sunlion napsal(a):

A teď něco, co není reakce na někoho.
Myslím, že by MZ vyhrál daleko přesvědčivěji, kdyby neměl tak odpudivé extremistické manýry (třeba: několikrát opakovaná kombinace pomluvy a (s náležitým časovým odstupem) omluvy, doplněná alibismem "to já nic, to jen můj volební štáb"). Jenže to jsou ta KDYBY...
27. 01. 2013 | 14:36

sunlion napsal(a):

-> Patrik :
Vždy je otázkou, co který kandidát ve svých voličích osloví. Pan Zeman vsadil na to, aby on vyhrál. A trefil se. Oslovil onu Klausovu pravdu a Klausovu lásku ve svých spoluobčanech (ikdyž ti by se do krve hádali, že Klausovu amnestii - součást jeho pravdy a lásky - 100%ně odsuzují). A trefil se. Vsadil na "Kté tomof můj" pana Klause mladšího. A trefil se. Vsadil na svou paní, zaměstnanou (snad ne už aktuálně) na Hradě a paní Klausovou s její averzí vůči paní Schwarzenbergové. A trefil se. Vsadil na odpor k současné vládě, která sice konná na sotva dostatečnou, ale v mantinelech, které vymezovaly všechny předchozí vlády. A trefil se. Vsadil na kartu pana Kalouska, s nímž (a s mnohými jinými) sdílí KSch stranické ukotvení, ale ne názory a postoje. A trefil se. Vsadil na dekrety, nad čímž se užasle podivují i sami Němci. A trefil se. Všechny jeho zásahy našly a nacházejí řádnou odezvu jeho sympatizantů v internetových diskuzích. Toť nikoliv vše.
27. 01. 2013 | 14:51

sunlion napsal(a):

"Mirek napsal(a):
V diskusi se tu objevují pobídky jít na to vše nějakými peticemi a protesty jako v Českých Budějovicích....
27. 01. 2013 | 00:08"

Zcela s Vámi souhlasím, až na jednu maličkost. Nejedná se o "šílenou pravicovou politiku". Politika vlády pana Nečase není pravicová, ikdyby se vládní partaje miliónkrát označily za pravici. Pravice nerovná se bohatí lidé (třebaže se tato hloupost v našem českém prostoru úspěšně papouškuje už po desetiletí). Politika vlády pana Nečase je šílená, ale politiky jeho předchůdců nebyly o mnoho lepší.
Já osobně mám pocit, jakoby vládní strany už od krize v sedmadevadesátém usilovně pracovaly na tom, aby se komunisti na výsluní vrátili, což není ani pravicové, ani levicové, nýbrž šílené. A hrozné.
27. 01. 2013 | 14:59

dočasný občasník napsal(a):

jo,jo, je to hrozný,
Elita národa, to jest pisálkové a komedianti (rozuměj "novináři" a "umělci") udělají masivní kampaň, mozky voličům vymyjí,
a oni ti nevzdělaní, buranští voliči volí úplně jinak, než jim media a kultůrní fronta předepíše.
To nelze nechat jen tak.
Třeba voliče vyměnit!!!
27. 01. 2013 | 15:17

sunlion napsal(a):

-> dočasný občasník:
Nepište o vymývání mozků, když je to pro Vás jen účelová fráze a nic o tom nevíte. Zase jeden plebejský všeználek, který někde slyšel nějaké sousloví a ohání se s ním jako husopaska s proutkem...
Masivní kampaň? A to jaká? Nějak jsem si nevšiml... Četl jsem na internetu a v novinách o průběhu kampaně, viděl jsem v televizi několik debat. A to má být onoa? Ta masivní kampaň? Těší Vás takhle opruzovat s nepravdivými bublinami?
Pro Vaši informaci - těch "nevzdělaných, buranských voličů", jak je bůhvíproč nactiutrhačně nazýváte, bylo jen 33% z těch, jež mohou volit. Pokud chcete někoho vyměňovat, nevím jak Vám poradit. Bylo by to nemravné a technicky pravděpodobně neuskutečnitelné.
27. 01. 2013 | 16:10

Patrik napsal(a):

sunlion:
Souhlas. Přesně tyto trefy jsem měl na mysli, když jsem psal o duševní a kulturní vyspělosti většiny (tedy ne všech)voličů pana Zemana a dále o tom že přemýšlivý národ nikdo neoblbne.
27. 01. 2013 | 16:13

Antroid napsal(a):

Nesouhlasím, pro většinu voličů i zdejších diskutérů je prolhaný ochlasta normální zjev - v jednom či obojím se jim podobá, tedy je v normě.

Ale netřeba brečet nad rozlitým mlékem, je to jako když do naší mediální sféry vtrhla tv Nova: masivní příval póvlu, který se v daném případě nejspíš brzy vyčerpá.

Trochu se posunou společenské normy směrem dolů, ale zase bude inspirace ke vtipům.
27. 01. 2013 | 18:40

dočasný občasník napsal(a):

sunlione,
speciálně pro Vás vymývání mozků je brainwashing - spokojen? už chápete?
A ti "nevzdělaní buranští voliči" jsou reakcí na mediální maséry z ihned, Lidovek, hovinek CZ a podobně.
Pokud jste přesto nepochopil, račte buď mlčet, případně méně chlastat, nebo méně hulit. Podle toho, v jakém jste zrovna rauši.
Pokud nebudete stále chápat, navštivte svoji učitelku ze školy zvláštní, pomocné, či praktické. Možná Vám to vysvětlí, po hloupoučké hlavičce pohladí.
Třeba to pak i Vy pochopíte. Když ne, žijte dále spokojeně se svým handicapem.
Hodně štěstí.
27. 01. 2013 | 21:31

DennisKr napsal(a):

Everything else is ultimately only details -- significant details, but variations on that theme. index.php is the controller, the menu program determins what the "current page" is, and bunches of occasions get fired in the process of construction that page. Plugin modules can hook in to those events and shift the work flow/furnish additional advice/etc. That is also part of the reason so many Drupal resources concentrate on making modules. Without modules, Drupal does maybe not really DO something other than say, 'Someone asked for a page! Does it exist? No? OK, I'll serve up a 404.'

<a href="http://billysrereebiz.com">Corro</a>

http://billysrereebiz.com - lolz
25. 02. 2014 | 23:37

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
26. 02. 2014 | 18:34

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy