Spadli jsme z višně?

12. 07. 2013 | 09:55
Přečteno 16383 krát
Vyjde-li plán poslanců na (dvojí) vyslovení nedůvěře Rusnokově vládě, čeká nás krize nevídaných rozměrů.

Plán poslanců a jeho důsledky:

1. poslanci vysloví Rusnokově vládě nedůvěru a neschválí jí navržený státní rozpočet. Připomínám, že rozpočtové provizorium znamená zastavení všech investic z veřejných rozpočtů, mimo jiní všech staveb dálnic, oprav škol atd., vřetně zastavení čerpání peněz z fondů EU. Znamenalo by to přímé ekonomické škody v řádu desítek miliard korun a výrazný růst nezaměstnanosti se všemi negativními dopady na ekonomickou situaci obyvatelstva i firem;

2. předpokládaným (dvojím) odmítnutím důvěry nové vládě se podstatně zhoršuje její pozice v rámci vyjednávání s EU, a to za situace, kdy velkou ránu českému zemědělství představuje návrh Komise na novou podobu Společné zemědělské politiky počítající pro české zemědělce se škrty v řádu 20 a 50 miliard korun. Obrovský problém zejména pro obce by představovalo omezení fondu soudržnosti tak, jak navrhuje EK, kdy by se nerealizovala řada infrastrukturních projektů na komunální úrovni. Ještě horší je situace v oblasti fondů životního prostředí. Bez nich řada českých obcí nebude schopna dostát ekologickým normám, protože nebudou schopny bez peněz EU postavit například čističky, za což pak ČR a i samotným městům z Bruselu hrozí pokuta. Jednání o rozpočtovém rámci budou vrcholit právě během podzimu. Zvládnout je tak, aby ČR neutrpěla obrovské ekonomické škody je velmi těžký úkol pro plnohodnotnou vládu, natož pro vládu v demisi. Zvládnutí tohoto úkolu při střídání vlád a případných předčasných volbách je prakticky vyloučené;

3. nový Občanský zákoník, který byl Parlamentem už schválen, je dnes v rozporu s většinou ostatních zákonů. S nabytím účinnosti nového Občanského zákoníku od 1. ledna příštího roku mimo jiné zanikne Obchodní zákoník, na jehož základě byly založeny, existují a fungují všechny obchodní společnosti v zemi a o níž se opírají i všechny obchodní smlouvy. Problém se netýká jen firem, ale prakticky všech občanů, protože v lednu 2014 se ocitnou mimo zákon např. nájemní smlouvy, manželské smlouvy, obchodní transakce mezi občany (nepodnikateli) a firmami, atd. Nikdy v minulosti v ČR nevznikl stav, kdy by si tolik právních předpisů vzájemně odporovalo. Pokud se tento stav do konce tohoto roku legislativně neupraví, hrozí ČR naprostý právní chaos.

Vzhledem k možné katastrofě skutečně nevídaných rozměrů je zcela nepodstatné, kdo bude v dalších měsících premiérem. Nevěřím, že všichni moji spoluobčané „spadli z višně“ a dovolí, aby se k ekonomické krizi připojila ještě politická a právní. Pokud ano, jen se potvrdí moje teze, že tomuto státu není pomoci, zkolabuje a zanikne.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ládik!!! napsal(a):

Ať si bylo, jak si bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi nebylo.
12. 07. 2013 | 10:03

Maximus napsal(a):

Přitom stačí, aby poslanci se nedrželi za každou cenu svých korýtek a zvolili by alternativu nových voleb tj. rozpuštění PS, nakonec Kalousek to ze začátku v TV říkal a nyní obrátil jako spousta dalších. Reakce na body 1 a 2 je na větší debatu a nechám to na informovanější. S bodem 3 ovšem nemusíte mít pravdu, může se jet po starém nebo také by mohli právníci hnout línou kostrou, ona celá ta anabáze přijímání zákonů je hrozná, kdyby totiž takhle pracovali jiné sektory společnosti, tak bychom pomřeli brzo hladem!
12. 07. 2013 | 10:10

SuP napsal(a):

Když se shodí vláda během předsednictví EU, nic se nestane. Když nedostane truc"vláda" důvěru, zboří se svět.
Tady snad někdo spadl z višně.
Ládik!!! ..."Už panikáři jedou, už panikáři jdou..."
Z| nadějného boje o koryta je najednou strach o cecíky.
12. 07. 2013 | 10:17

neo napsal(a):

Přitom by stačilo, aby Miloš Zeman po vyslovení nedůvěry pověřil sestavením vlády paní Němcovou.
12. 07. 2013 | 10:19

Kdo nejde se Zemanem, jde proti masám! napsal(a):

Dokonalý sofisma. Zeman vyvolá ústavní krizi tím, že obejde sněmovnu při jmenování vlády svých kamarádů a expert marxistického ProAlt varuje, že když si to poslanci nenechají líbit a pokusí se tuto monarchistickou svévolnost odkázat do patřičných mezí, hrozí vážná krize. To by se jeden posmál.
12. 07. 2013 | 10:22

daniel napsal(a):

proč by Zeman měl zradit národ a jmenovat nenáviděnou vládu ODS , TOP09 a nevolenou stranu LIDEM????? Jen proto, že nynější garnitura nechce od koryt??????
12. 07. 2013 | 10:25

Reveil napsal(a):

I bez těchto zde popsaných katastrofálních důsledcích je jasné,m že Kalouskova "koalice" si bere obyvatelstvo s cynismem saobě vlastním za rukojmí. Kaloskovci se musí dostat zpáítky na židle, aby zabránili vyhrabávání kostlivců, které leží na jejich zadních dvorcích. Zatím dotáhli tento stát ke stavu, kdy už téměř nefunguje (nelze evidovat spolehlivě a v rozumné lhůtě vozidlo, nelze obdržet zavčas mandatorní platby od státu).
Vydírání, které Kalousek a spol. provozují (vyhrožují neschválením rozpočtu, který vlastně připravili oni sami) hovoří jasnou řečí. Jakoupak "demokracii" chtějí bránit? Vždy'ť oni jsou jejími hrobaři!
12. 07. 2013 | 10:30

Xaver napsal(a):

Už je to tady zase.
Zeman nechce Němcovou. Bude z toho průser, a už se zase vina háže na právníky.
12. 07. 2013 | 10:31

Ládik!!! napsal(a):

A taky říkají děcka, že i pád na hubu je posun vpřed.
12. 07. 2013 | 10:33

Reveil napsal(a):

Kdo nejde

"Zeman vyvolá ústavní krizi tím, že obejde sněmovnu při jmenování vlády"

Omyl. Krizi vyvolala Kalouskova vláda zločinnými praktikami, které se děly v okolí a částečně zřejmě i v rukou formálního "premiéra".
Zeman, jako všichni prezidenti, "neobešel" sněmovnu při jmenování vlády, jelikož každá vláda musí být nejdříve jmenovánay a pak žádá sněmovnu o důvěru. Taktéíž i tato vláda. Čili žádné obcházení . vše ve svůj čas.
12. 07. 2013 | 10:36

SuP napsal(a):

Zajímavé je, jak dalekosáhlé důsledky si někteří z nás dovedou představit, pokud se situace nevyvine tak, jak chce Zeman. Nechtěli by skromně připustit, že všechny ty důsledky měl v první řadě předvídat prasident, než začal dupat v porcelánu?
Docela by mě zajímalo, pokud k nějakým komplikacím dojde (???? strach je nejlepší radil....), kdo požene prasidenta-miláčka národa k odpovědnosti?
12. 07. 2013 | 10:39

Gudka napsal(a):

Neo
"Přitom by stačilo, aby Miloš Zeman po vyslovení nedůvěry pověřil sestavením vlády paní Němcovou."

A proč ne rovnou Kalouska? Proč zase za něho někoho nastrkovat, tentokrát čím dále agresivnějí tetku, která se neumí ani slušně obléknout, je vyštrůdlená, jako když agronomka JZD vyjede do okrasního města podat telegram. Němcová se účastnila pletich s oddalováním převzetí žádosti o vydání podezřelého Nečase, čímž oddálila projednávání případu v mandátovém výboru. Němcová kryla a omlouvala zločinné praktiky na předsednictvu vlády a byl za celá ta leta u všech lumpáren a kulišáren. Horší a nedůstojnější figuru už si vybrat nemohli, svědčí to o personální vyprahlosti ODS, jak pravil Kalousek.
12. 07. 2013 | 10:43

Josef Strýc napsal(a):

Vy jste dobrý pošahanec. Rozpočtové provizorium jsme měli několikrát a houby se stalo. EU je zcela jedno zda vyjednávání vede taková či maková vláda, žádnou vyjednávací pozici to neovlivňuje. Není důvod proč by se neschválily prováděcí předpisy k OZ. To nemá s vládou pranic společného, to je věc sněmovny a jediné co by mohlo schvalování zákonů ohrozit je právě opak toho co tvrdíte. Schvalování zákonů by mohlo ohrozit pouze rozpuštění sněmovny a předčasné volby.
12. 07. 2013 | 10:43

neo napsal(a):

Gudka:

Protože navržena byla Němcová a ne Kalousek
12. 07. 2013 | 10:47

Jarda napsal(a):

No a co
věčně ožralému Zemanovi je to šuma fuk. Najmenuje si vládu kamarádů a myslí si že všichni sednem na zadek. K čemu pak jsou volby, když si ten ožrala dělá co chce?
12. 07. 2013 | 10:49

Mentor napsal(a):

Ještě horší scénař vidím v předčasných volbách. Předpokládejme, že by se mohly uskutečnit tak dejme tomu někdy v listopadu, takže nová, asi levicová vláda, která by se konečně domohla svých korýtek, by mohla vzniknot někdy v prosinci. Nový rozpočet by nebyl v žádném případě! A co by nás čekalo pak, jaký mejdan by připravili Sobotkovi muži to raději nebudu ani domýšlet. Takže to veškré bolestné utahování opasků, které po předchozích lumpárnách levicových vlád, znamená konečně stabilizaci našich financí a umořování státního dluhu přijde vniveč. A až tato krásná země vyhlásí bankrot, čeká nás daleko bolestnější reforma! Takže tato 100+1 koalice má právo a povinnost dotáhnout své dílo dokonce. Čím později se dostanou hochštapléři z ČSSD ke korytům, tím lépe pro tuito zemi!!
12. 07. 2013 | 10:50

Ládik!!! napsal(a):

Bude nutné navázat družbu.
12. 07. 2013 | 10:50

Madison napsal(a):

Vzhledem k tomu, jak okolo sebe vztekle kopou někteří bývalí ministři, další přívrženci padlé vlády a jiné podobné existence lze usuzovat, že cokoli řekne a udělá pan president Zeman je jediná správná věc v dané situaci.Jak už napsali mnozí výše, poslanci mají vynikající možnost vše změnit a to tím, že sami rozpustí sněmovnu a tím vezmou vítr z plachet i presidentovi. Ale tuhle šanci oni nevyužijí, protože, jak pravila paní Němcová, velká část poslanců si vzala hypotéky na stavbu svých rezidencí a z čeho by potom tyto hypotéky platili, že? Jsou to přece v podstatě chudáci a většina národa jim to zase nepřeje. Takoví jsme my, obyčejní čičmundové (jak kdysi pravil Klausův poradce Bohumil Doležal). Takže nejlépe bude, když vše tedy zůstane při starých pořádcích (podle paní Němcové).
12. 07. 2013 | 10:51

Reveil napsal(a):

Rozhodující věcí, zájmem, který je nadřazen nad všechny ostatní, je definitivní odkalouskování naší země. Zatím je Kalousek a jeho kamarila jen dočasně odsunut. Je třeba, aby na tomto černokněžníkovi praskla i poslední obruč a země si mohla oddechnout. Pakliže se už nedostane ani on, ani žádné jeho chapadlo zpátky na rozhodující posty, bude možné ještě mnoho jeho kriminální činnosti vyšetřit a postihnout. To stojí i za cenu rozpočtového provizoria, které ovšem bude třeba přičíst k tíži opět Kalouskovi a jeho Gazdíkům.
12. 07. 2013 | 10:51

rejpal napsal(a):

Gudka
A proč ne, když ji tak chtějí? (tedy předstírají to). Souhlasím s Neem. Kdo chce kam, pomozme mu tam. Třeba i o proto, že posledním, komu se tohle řešení bude líbít, je sám Kalousek.
12. 07. 2013 | 10:52

Gudka napsal(a):

Neo
"Protože navržena byla Němcová a ne Kalousek "

A v tom to právě je. Její nepřijatelnost tkví nejen v tom, že se neumí vkusně obléct a že je to hašteřivá tetka pavlačového typu, ale především, že je to nastrčená loutka. Nastrčenec.
12. 07. 2013 | 10:54

rejpal napsal(a):

Mentor
Víte, co znamená přísloví "nemluv o provaze v domě oběšence"?
12. 07. 2013 | 10:54

gaia napsal(a):

český národ byl 300 let po Bílé hoře tvrdě zkoušen a přežil.
Schválení církevnéích restitucí byla novodobá Bílá hora.Český národ vydrží dalších 300 let ať se to líbí či ne
12. 07. 2013 | 10:56

Dumpling napsal(a):

Mentor
"Takže to veškré bolestné utahování opasků, které po předchozích lumpárnách levicových vlád, znamená konečně stabilizaci našich financí a umořování státního dluhu přijde vniveč. "

Zajímavé je, že ten dluh "umořili" na dvojnásobek a že teď najednou začali opasky povolovat. Stabilizace našich financí spočívá v tom, že jdou stabilně do pekel.
12. 07. 2013 | 10:57

rejpal napsal(a):

gaia
Budou ještě za 300 let publicisté psát, jaké úhony se nám dostalo, když jsme si nevybrali muže s čírem?
12. 07. 2013 | 10:57

gaia napsal(a):

rejpal

lidstvo se nepoučí, stále opakuje stejné chyby

čtu teď Egypťana Sinuheta, napsaného v roce 46 a připadá mi to jako z dnešní doby.
12. 07. 2013 | 10:59

neo napsal(a):

Gudka:

budete se muset upsat politické straně a navrhnout někoho jiného.

mimochodem, hlavně že Zemanovci se umí oblékat vkusně.
http://i.nahraj.to/f/lOZ.png
12. 07. 2013 | 11:04

john petres napsal(a):

Já bych tu katastrofu nechal proběhnout a spolu s lidmi od zdola konečně zahájil cestu k demokracii s ústavou podobnou té současné nšmecké.A stávající oligarchii i poradci a kmotry konečně stravedlivě potrestat.Servus.
12. 07. 2013 | 11:05

Jan Novák napsal(a):

No teď se bude moci trojkolka předvést, jednoznačně se dozvíme, zdaji jde o stát a lidi v něm žijící nebo jenom o koryta. Stále jen operují 101, což je směšné. Pan Pík uděla paní Pík špatně a zase bude všechno jinak.
Samozřejmě, že i ostatní strany by si měly uvědomit svou zodpovědnost. Také záleží na vládním prohlášení a činnosti nové vlády, jak bude pracovat. Pravda, takový Fischer na financích je kozel zahradníkem. Je jisté, že za ty splacené miliony se bude muset revanšovat. Je to korupce a měl by už dnes za ni jít sedět.

Ta němcová je fakt nepříčetná, vůbec ji nevadí, že na té funkci nemá co dělat. 15 let jenom žvaní v parlamentu, kde nemá co zkazit. A ta její kvalifikace na ministerskou předsedkyni je výsměch. Knihovnice či co. Přitom posldení úředník na obci musí mít vzdělání a ještě další odbornou způsobilost. Druhá Hanáková....
12. 07. 2013 | 11:07

Richard napsal(a):

"kolik třešní, tolik višní"
ona je ta současná situace takový překladatelský oříšek
12. 07. 2013 | 11:09

SuP napsal(a):

Neo -
Na Gudku nemáš! To je ŠAMPÓN.
;-)
12. 07. 2013 | 11:10

Kelt napsal(a):

Taktika ODSTOP,

čím hůře,tím lépe-motivováno ztrátou koryt pro 50-70%současného zastoupení a pro tři exempláře/Nečas,Kuba a Kalousek/ztrátou imunity a hrozbou stíhání a odsouzení za korupci.
Věru silná motivace "demokraticky"ustanovené 101 bez jakékoliv legitimity.
Šéf tohoto korupčně rozpočtového gangu Kalousek jako flašinet klade tuto otázku:"svěřili byste peníze tomu,ke komu nemáte důvěru"?
Otázka na Kalouska:měla by být dána důvěra druhé Nečasově vládě bez Nečase v čele babkoudemokratkou Němcovou?
Vládě,která po tři roky devastovala tuto zemi ekonomicky a morálně?
Vládě,která musela skončit,protože konkubína Nečase de facto řídila vládu,úkolova vojenskou rozvědku,která špiclovala manželku premiéra a organizovala výměnu mandátů za trafiky?
Proč by se tak mělo stát?
Aby bylo možno zamést stopy po tureckém hospodaření Nečalouska,odvolat NSZ Zemana a dosadit nějakého"Grygárka",který by zametl skandály expremiéra a Kalouska pod koberec?
Kalousek vydírá neschválením SR,který připravil a Rusnok prohlásil,že se bude toho rámce držet.
Nota bene v prvním čtení se pouze schvaluje to,co Kalousek připravil,čili celkové příjmy,výdaje a schodek,druhé a třetí čtení dává PS volné pole působnosti-zde je PS suverénem.
Tak se chová opravdový "demokrat"-zajmy této země jsou mu u p....e,jenom chce zachránit svoji kůži.
Ale na každého dojde-i na Kalouska.
12. 07. 2013 | 11:10

Alfa napsal(a):

Jediná záchrana: Kalouska premiérem a pustit z vazby ty nevinné. Jinak bude krize nevídaných rozměrů. To všechno ten Zeman a my hloupí voliči, co jsme přes varování vzdělanců nezvolili Kárla, který je všude tak vážený a respektovaný...

A mediální masáž pokračuje. Každý den "nová" témata v nadpisech - co řekl Kalousek a co zas spáchal Zeman.
12. 07. 2013 | 11:10

gaia napsal(a):

neo

when the man ooze masculine, there is no fear to wear a pink

autor Citátu Jude Law, nejvíc sexy muž dle časopisu people z roku 2 006

asi 0:20

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/vit-klima.php?ite
12. 07. 2013 | 11:12

Gudka napsal(a):

neo
"mimochodem, hlavně že Zemanovci se umí oblékat vkusně."

Tak jak Zeman tak i jeho lidi chodí v několika oblecích, ne pořád jako Němcová v jedněch a těchže černých gatích, přes které má přetaženu pokrčenou bílou blůzu (ty má podle všeho dokonce dvě). Slovem, hned je vidět, že jde o zootechničku bez vysokoškolského vzdělání. Už z oblečení.
Ovšemže je Zeman sám křupan, o tom žádná. To ovšem Schwarzenberg taky a k tomu je dušný a má promočenou nohavici. Ale Zeman alespoň není bezradný chudáček. Toho času je to on, kdo drží taktovku.
12. 07. 2013 | 11:12

gaia napsal(a):

oprava odkazu pro nea

http://www.youtube.com/watch?v=zQydroqGFbA
12. 07. 2013 | 11:12

matů napsal(a):

Pro Neo,přitom by stačilo se odlepit od židlí a zrušit PS.Vše by bylo v řádku jako brambory.Kdyby vyhráli lidé na pravici,budeme poslouchat nadálé,v čem je problém.Asi v tom,že máte nahnáno,že určitě prohrajete,je vás míň,smiřte se s tím.Podle diskuzí jak na AKTualně tak na novinkách a jiných serverech je vás mnohem níň.Nepočítam preference,které jsou pry zmanipulované.
12. 07. 2013 | 11:13

neo napsal(a):

Gudka:

jste ten odkaz neviděl, jinak byste nenapsal to co jste napsal.
12. 07. 2013 | 11:17

Richard napsal(a):

Jinak si myslím, že Česká republika tuhle situaci zvládne, i když to bude trochu štípat. No, prostě potřebujeme trochu desinfikovat, bo jsme spadli do bahníčka a trošku si podřeli hubu, ale to bude dobrý, jsme přece velcí kluci a děvčata.
12. 07. 2013 | 11:18

neo napsal(a):

matů:

upřímně? Mně je to úplně jedno. Za mě nebude dělat ani Kalousek, ani Sobotka, ani Nečas, ani Zeman.
12. 07. 2013 | 11:19

Gudka napsal(a):

nmeo
Ovšemže neviděl, otevírat odkazy, které nejsou zaručeně OK, jsem se dávno odnaučil.
Ale pro mne je podstatná míra elegance, chytrosti, obratnosti tetky Němcové. Protože tu snad by někteří chtěli mít jako premiérku (ona by osvěžila tradici nevzdělaných premiérů, jako byl Zápotocký a Široký, pak už i bolševici žádali nějakou vysokou, byť byla v Moskvě).
12. 07. 2013 | 11:21

Petronius napsal(a):

Naopak, jen to potvrzuje historické zkušenosti. Od dob Velké Moravy, přes Přemyslovce, Husity až po dnešní směšný vzdor vůči EU se jen projevuje naše malost.
12. 07. 2013 | 11:21

Dumpling napsal(a):

neo
"Za mě nebude dělat ani Kalousek,"

to vám věřím, protože jak si mnozí všimli, za vás neděláte ani vy sám.
Ovšem toho Kalouska byste se tak zříkat neměl. On je přece tím, kdo drží ruku nad hernami, ne?
12. 07. 2013 | 11:24

gaia napsal(a):

Petronius

malý je jen ten, kdo má malý cíl

přežít, pod jakýmkoli jhem, to není malý cíl
12. 07. 2013 | 11:26

K.M. napsal(a):

Stát čecho-moranů, slezanů a slováků již zanikl...,
zpráva, že stát čecho-moravanů a slezanů ještě ne, není to příliš optimistické?
K.M.
12. 07. 2013 | 11:27

neo napsal(a):

Gudka:

tak to zkuste, je tam jejich fotka.
12. 07. 2013 | 11:28

neo napsal(a):

Dumpling:

já dělám jako ďas.
S hernami nemám co do činění, takže je mi to fuk.
12. 07. 2013 | 11:29

Dumpling napsal(a):

neo
"já dělám jako ďas."

Tak to bacha" Stačí jen ještě torchu přidat, pak budete dřít jako kůň a to vám hrozí basa. Však víte.
12. 07. 2013 | 11:31

neo napsal(a):

Dumpling:

řekl bych, že ďas dře víc než kůň. A basa mi nehrozí, protože se živím poctivou prací.
12. 07. 2013 | 11:33

Gudka napsal(a):

neo
To je přece fotomontáž.
Zatímco garderobu Němcové můžeme všichni denodenně vidět v přímých přenosech (několika každý den).
12. 07. 2013 | 11:35

Dumpling napsal(a):

Neo

obecně je v této zemi velice riskantní, když někdo dře jako kůň. Nevím, jestli je ďas víc a jestli to vede o to rychleji k vazbě.
12. 07. 2013 | 11:37

neo napsal(a):

Gudka:

blik.

(ovšem montáž je to jen u Zemana)

a proč je montáž u Zemana? no protože ten její zjev k tomu vybízí a dělaj si z toho lidi srandu.
12. 07. 2013 | 11:44

rejpal napsal(a):

Gudka
Copak garderoba, mě trochu irituje dikce, se kterou mluví (stejně tak mě rozčiloval Nečas, který když promluvil na mikrofon, znělo to "chlupatě" (to je žargon techniků z rádií). Ani jeden za to nemůže, ale může to vyvolat idiosynkrazii.
Její nominace je zajímavá záležitost - v ODS to byla z nouze ctnost, když dali přednost jí, s virtuálně čistým štítem, před daleko schopnějším Kubou (což a jeho minulost zase vadí řadě spolustraníků). Pro TOP 09 je právě její štít to, proč se jim to před volbami nelíbí. Neříkají to sice nahlas, ale první reakce Kalouska byla velmi výmluvná. V podstatě ji nyní jednomyslně podporují jen proto, aby ukázali Zemanovi, jak jsou v parlamentu rozdané karty. Zajímavé jsou také reakce předsedy druhé vládní frakce - víceméně žádné. Možná jen někde ve skrytu domlouvá Kalouskovi, aby nevytruboval do médií vše, co ho napadne.
12. 07. 2013 | 11:44

neo napsal(a):

Dumpling :

Váš názor nesdílím. Já dřu poctivě a jsem za to poctivě odměňován, takže mi opravdu ale opravdu vazba nehrozí.
12. 07. 2013 | 11:45

gaia napsal(a):

neo

ale mužství z vás zřejmě nečiší, když jste tak proti růžové
12. 07. 2013 | 11:48

neo napsal(a):

gaia:

vy byste nepoznala, kdyby na vás čišelo mužství ani kdybyste ho měla už v puse.
12. 07. 2013 | 11:52

Analytik napsal(a):

Soukromé zájmy a blaho politika mají prioritu před zájmy jeho voličů a prosperitu státu.
Toto pravidlo je základním článkem kodexu českého politika.
12. 07. 2013 | 11:52

marxík napsal(a):

Kalouskovic parta postupuje přesně podle slov legendárního V. I. Lenina, který jak známo kdysi utrousil cosi o kapitalistovi a provazu, se kterým kapitalista zachází dosti neobratně.
Jinými slovy čím hůře, tím lépe pro našince, sedícího na spektrálním politickém bidýlku zcela vlevo. Koaličníci jsou vlastně našimi spojenci, aniž jim to dochází.
12. 07. 2013 | 11:52

gaia napsal(a):

neo

no vy kdybyste si spletl pipku s pepkou a rval to tam, tak bych hned poznala že jste ťululum bum
12. 07. 2013 | 11:54

neo napsal(a):

gaia:

máte děti?
12. 07. 2013 | 12:00

Míla napsal(a):

A takový Filip po přečtení těch blábolů se jen usmívá a říká si blekotové pokračujte,čím více tím lépe.Příznivců utěšeně přibývá a upevňuje se pozice,která bude po volbách určovat směr dalšího vývoje.A na našem sekretariátů se dveře netrhnou se žádostmi o podporu.
12. 07. 2013 | 12:02

antisoudruh napsal(a):

Proč poslanci nebojují proti zemanově zlovůli?
Můj osobní názor je, že jich tam je dostatek, co mají nějakou špínu za nehtíkem a Zeman je drží v šachu. Jinak si to neumím představit.
12. 07. 2013 | 12:04

gaia napsal(a):

neo

co je vám do toho a jak to souvisí s otázkou, co máte proti růžové?
12. 07. 2013 | 12:05

neo napsal(a):

gaia:

souvisí to s tím vaším urážením ohledně mužnosti.
Pokud děti máte, předpokládam, že jsou to dvojčata nebo trojčata.

Pokud nemáte, tak je to v pohodě.
12. 07. 2013 | 12:06

bella ciao napsal(a):

Někteří jsou posmátí už od vytvoření LIDEM.
Ať se 200 vší rozpustí a budeme vidět.
Jinak to někdo musí nějak ukormidlovat a je jisté, že zlodějka rohlíků to nebude.

Nad deficity legitimity a demokratického procesu se tu praví soudruzi nikdy nerozčilovali, až teď.
12. 07. 2013 | 12:09

VáclavS napsal(a):

Rozumím, pane Klímo. Poslanci mají sklapnout kufry a schválit Zemanovu vládu i kdyby do ní najmenoval orangutany a program vlády by zněl Banány zdarmo pro všechny.
12. 07. 2013 | 12:10

neo napsal(a):

VáclavS:

banány ne, ty jsou výdobitkem kapitalismu. Bůček bude lepší za dané situace :)
12. 07. 2013 | 12:13

antisoudruh napsal(a):

neo,
mejlka, vazba Vám hrozí! Jak se levice dostane k moci, tak jste zralej na kriminál. Za ty řeči tady. Nebo budete muset zmizet z dosahu. :-)
12. 07. 2013 | 12:15

neo napsal(a):

antisoudruh:

:)
12. 07. 2013 | 12:17

gaia napsal(a):

neo

proč dáváte za vzor nevkusu někoho v růžové?

Navíc ještě odstín starorůžové vůbec není nevkusný, ostatně v něm byla i britská královna při zahájení olmpijských her, kdy ji vidělo víc lidí, než když 1. dáma jela do Polska.

Myslíte, že jsou Britové tak nevkusní a královna měla ránu?

http://www.youtube.com/watch?v=1AS-dCdYZbo

zřejmě jste nezychytil módní trend růžové a jen tu ze sebe opět děláte hlupáka.
12. 07. 2013 | 12:18

rejpal napsal(a):

VáclavS
Neumím si představit ani jednu parlamentní demokracii na světě, kde by za podobných peripetiích vzniklou vládu parlament nechal projít. Každý si hájí teritorium, jinak by mu někdo jiný ukrojil kompetence. To platí všude, nejen v parlamentu.
Jsou jen dvě možnosti, jak se dá postupovat proti většině: 1) tu většinu rozbít, 2) postavit ji před takovou situaci (personální složení vlády například), kterou by se jen velmi obtížně dalo odmítnout.
To druhé se nepodařilo (a nejspíš ani nemohlo) a k prvnímu bodu - po měsíci máme stojedničku pevnější než na počátku, což se dalo předpokládat.
Někdy je judistický chvat lepší než boxerský úder.
12. 07. 2013 | 12:19

Reveil napsal(a):

rejpal
"Zajímavé jsou také reakce předsedy druhé vládní frakce - víceméně žádné. Možná jen někde ve skrytu domlouvá Kalouskovi, aby nevytruboval do médií vše, co ho napadne."

Ale kdpak. Teď je velmi pěkně vidět, že Schwarzenberg je pouhý Kalouskův maňásek s fajfkou a motýlkem. Je zcela odstavený, už ho de facto není vidět, všude jen Kalousek. Schwarzenberg mu nemá co domlouvat.
12. 07. 2013 | 12:21

Gudka napsal(a):

gaia

"Myslíte, že jsou Britové tak nevkusní a královna měla ránu?"

Britové jsou samozřejmě zcela legendárně nevkusní (od nich to chytli ti za oceánem) a královna měla ránu, jako ji má pokaždé už asi 30 let. I Zemanová je trochu nepříliš elegantní, ovšem nechce být premiérkou a role "první dámy" jí je proti srsti. Tetka Němcová se ovšem na roli premiérky tak třese, až jí kanýry na její druhé bílé blůze poskakují. Tak je chytrá...
12. 07. 2013 | 12:27

rejpal napsal(a):

Reveil
je to možné. Ale já na jejich setkání nechodím.
Osobně si myslím, že je to dobře. Ti, co uvažovali o tom, kdo koho přivede k rozumu, procitnou (možná).
12. 07. 2013 | 12:27

Reveil napsal(a):

rejpal

Jestli procitnou, tak nanejvýš starostové by mohli Gazdíkovi vypovědět poslušnost, protože oni jsou zranitelnější než ostatní poslanci, oni majío důvod se od renomé kalouskovců odpoutat. Samotná TOP je přece politická akciovka.
12. 07. 2013 | 12:31

today napsal(a):

Autor blogem vyjadřuje částečně i mé pocity,že opět jako u presidentských voleb se hledá nyní ne optimum,ale reálně menší zlo.
Bude-li tedy M.Zeman 2x za sebou menším zlem,když v parlamentu na rozdíl od lidu proti němu stojí houževnatá 101 volená řádně většina zástupců lidu,která se dosud ani jednou nevzdala primátu? Proč by to měla udělat právě nyní,když jí jde o vše,protože volby pravděpodobně prohraje ?
To,že se M.Zeman "osnajpeřil" na Hradě mi přijde spíše racionálně komické,když vzpomenu na 134 miliard Nečasovy restituce.Zde 7 milionů.Okolo roku 2000 mi M.Zeman formální platformou připomínal Mussoliniho,nyní Gottwalda.
Zaorálek Štrougala,Špidla Beneše.
Zatím lidé častěji volili pravici -"tvrdou a otevřenou",proti "falešné" sociální demokracii ve smyslu rčení "Bližší je nám otevřený nepřítel než falešný přítel".Ale ono se v obou případech jednalo i o nemohoucnost.Ta se projevovala volebním bojem o lepší demokracii,a po volbách ať byl lepším demokratem ten či onen,oba nakonec na řízení privatizované ekonomiky svými mozkovnami i vzděláním nestačili.
Ale jak Gottwald,tak Mussolini byli ve vleku silnějšího Stalina a Hitlera. Nakonec voliči stále rozebírají co se eurobyrokratickými dotacemi z našeho rozpočtu de facto zde naplodí a zda od roku 1848 trvající česká osudová vazba na Rusko není jediná možná trvalá orientace,přestože možná tanky 1968 sem skrytě a předem vnesly potažmo vývojem i dnešní tolik lidově zde nepopulární ekonomiku.
Obávám se,že z mnoha novinářsko-blogových střelců na osobnost M.Zemana občas trefí něco určitého jen Fendrych anebo Hvížďala,ale jinak mu protivníci svou přepjatou hloupostí asi většinou jen pomohou v sebeutvrzení jeho osobního presidentského Ega a získání větší popularity.
12. 07. 2013 | 12:32

gaia napsal(a):

Gudka

v každém případě je jistě v Londýně víc vizážistů a módních návrhářů na metr čtvereční , než u nás a přesto královnu oblékli do růžové

avšak nevzdělaný neo hned dal odkaz na 1. dámu v růžové jako na vrchol nevkusu.
12. 07. 2013 | 12:32

Viola napsal(a):

Kdo neschválí Rusnokovu vládu je vlastizrádce.
12. 07. 2013 | 12:34

rejpal napsal(a):

Reveil
Jednu chvíli se zdálo, že to i udělají. Ale myslím, že by to udělali jen v případě, kdyby hrozil topce pád pod pět procent. Možná by pak přestoupili k ČSSD. Stačí se podívat na Gazdíka - kdysi občas i ústa otevřel a řekl, že se mu něco nelíbí. Teď už je jen loajální. Třeba má taky hypotéku.
12. 07. 2013 | 12:36

gaia napsal(a):

Viola

bohužel těch vlastizrádců ve sněmovně je právě 101, jak se ukázalo při schvalování církevních restitucí.
Sice je museli dlouho schánět a podplácet, dokonce ještě všechny nahnat do Brna na kongres ODS, ale nakonec se zdařilo.
12. 07. 2013 | 12:36

Viola napsal(a):

gaio

bohužel se jako vlastizrádci ukazují i někteří nadějní členové ČSSD.
12. 07. 2013 | 12:45

Reveil napsal(a):

rebel

Gazdík už se úplně zkompromitoval do role Kalouskova dvořana. Se starosty už má pramálo společného, kromě toho, že zneužívá jejich jméno. Oč mu jde, je rivalita s Kalouskovým svazákem Polčákem. Couvnout v jeho příkladě už nelze. Připomíná mi některé postavy z poloviny 20. století, kterým v jistých situací nezbylo, než zvolat "Ich folge meinem Führer".
12. 07. 2013 | 12:47

gaia napsal(a):

Viola

politika je svinstvo, to říkávala moje babička už za Rakouska Uherska
12. 07. 2013 | 12:49

Richard napsal(a):

gaia
"bohužel těch vlastizrádců ve sněmovně je právě 101, jak se ukázalo při schvalování církevních restitucí"

to byl jeden z nejnebezpečnějších vlastních gólů, který jsme si jako samostatná republika dali....
podpořili jsme asociální katolickou sektu, kterou jsme povýšili na Boha a správce našeho duchovna....chyba jak celý korupcí a latentní homosexualitou prolezlý Vatikán
Odluka církve od státu je sice nutná(to nám může opravdu jen prospět), ale katolíkům tolik peněz, kolik "jsme ji dali" rozhodně nenáleží....
je to velmi zle spočítané, ten algoritmus restitucí je tak chybný asi jako myslet si, že 1 + 1 = 7.....
Nechápu jak tohle mohlo projít. Už tohle bylo na palci. Zeman teď jen pokračuje v nastaveném směru.
12. 07. 2013 | 12:51

gaia napsal(a):

Richard

a jakým nechutným způsobem to prošlo, jak kongres ODS celé 2 dny v přímém přenosu vysílala TV, jak paní Němcová tam pateticky hovořila plky, anii Jiřina Švorcová by takový výkon nepodala, pak se mělo hlasovat, ale ještě několik dní nic až ve 3 v noci a ještě s tím odsouzeným, kterému šlo o všechno.

Žasnu, jak si ti pravičáci pořád myslí, že mají nějakou většinu.

Chápu, že někteří mají hypotéky a jde jim o hodně, ale jiní myslím již jsou za vodou a třeba se jim chce už se vším praštit, aby si ty miliony mohli také někde užít.
Vždyť co je to za život být celé léto po schůzích?
12. 07. 2013 | 13:02

občan cti dbalý napsal(a):

Stačilo by,kdyby Zeman,než se začal chovat jako slon v porcelánu,ubral slivovice i páry a ustoupil parlamentu.Jenže jeho ego ho žene a tak způsobil krizi.Jedině on za to nese plnou odpovědnost.On neustoupí,i kdyby měl zapálit Prahu.
12. 07. 2013 | 13:06

neo napsal(a):

gaia:

proto:

http://ona.idnes.cz/ivana-zemanova-obleceni-0sl-/styl.aspx?c=A130524_135950_styl_jup

http://www.kdohybeceskem.cz/vpolitice/milos_zeman/clanky?page=7&date=2013-06-14

http://ona.idnes.cz/prvni-dama-ivana-zemanova-styl-oblekani-fch-/modni-trendy.aspx?c=A130206_025250_modni-trendy_sck

http://www.mojecelebrity.cz/clanek/losos-a-nasos-ivana-zemanova-sokovala-v-polsku-ruzovou-barvou-450465
12. 07. 2013 | 13:13

arbitr napsal(a):

Poslanci, kteří si nadělali dluhy při vidině slibných prebend do konce volebního období si nevědí rady, jak je splatí a tak se drží mandátu jako exkrement košile. To je zřejmě jediný důvod, proč není ochota vypsat předčasné volby. Dále řada politiků má obavy, že brzy spadne klec a nebudou mít dostatečně zametené stopy po předchozí činnosti, to se týká především pana Neščase, Kalouska, paní Peak a zhrzené předsedkyně Dolní komory.
Jaká je úroveň bývalých ministrů nám ukázal pan Šláfenberg, když přišel předat svou funkci ministra zahraničních věcí v riflích a županu, nastupující přejímající ministr přišel oblečen podle protokolu. Jaký pán, takový krám, říká staré české přísloví. Mnohé odstupující politiky zřejmě mrazí v zádech při pomyšlení, co asi všechno odhalí budoucí audity, zejména na ministerstvech. Jmenování Rusnokovy vlády byla pro prezidenta Miloše Zemana jediná možnost, jak si zachovat důstojnost a nezesměšnit se v očích většiny národa, která ho za prezidenta zvolila a dala mu silný mandát, zatímco Parlament má podporu voličů již jen na papíře. Nedovedu si představit politickou katastrofu, kdyby v prezidentských volbách zvítězil Šláfenberk, to že jsou mimo mísu je zřejmě trest Boží za bezbožně nafouknuté církevní restituce, ve kterých je český národ sprostě okrádán. Proč má ateistická většina českého národa platit apanáž církevním činovníkům, když mu žádné protislužby poskytovat nechtějí a ani nemohou, protože o ně národ nestojí. Ať si své papaláše církve platí z příspěvků svých věřících! Jsem také zvědav, kolik "publicistů novinářů" převlékne kabát a kolik jich dál povede štvavou kampaň proti Zemanovi a Rusnokovi.
12. 07. 2013 | 13:20

gaia napsal(a):

neo

co je to za důkazy? akorát štvavá kampaň proti 1. dámě.

A nevkus spíš těch redaktorů než někoho v růžovém.

stejně jako ta vaše nenávistná fotomontáž.
12. 07. 2013 | 13:24

Vandal napsal(a):

občan cti dbalý napsal(a):

Stačilo by,kdyby Zeman,než se začal chovat jako slon v porcelánu,ubral slivovice i páry a ustoupil parlamentu.Jenže jeho ego ho žene a tak způsobil krizi.Jedině on za to nese plnou odpovědnost.On neustoupí,i kdyby měl zapálit Prahu.
xxxxxxxxxxxxxxxx
já to taky říkám. Než přišel Zeman, tak vše klapalo, ještě bylo třeba i chladit přehřátou ekonomiku. Díky géniu Kalouskovi vystřelil HDP vzhůru jak raketa, státní dluh se ztratil, jak sníh na slunci, celá Evropa, co Evropa, celý svět na nás hledí s obdivem. Korupci "protikorupční koalice" stlačila na nulu. Jsme první a jediná země na celém světě, kde neexistuje korupce.
Vévodíme všem ekonomickým ukazatelům, záda ukazujeme i USA.
Už i Obama je nucen poslat k nám na školení ke Kalouskovi celý expertní tým.

Kam se hrabe Korea, Singapur, Tchaj-wan, Hong-komg, King-kong nebo Sing-sing! Žabaři!

A teď přijde bimbo, a naše vzkvétající ekonomika jde do kopru!

Za všechno může BIMBO, a nikdo jiný.
12. 07. 2013 | 13:28

Richard napsal(a):

gaia
"Žasnu, jak si ti pravičáci pořád myslí, že mají nějakou většinu."

ale to není o pravičácích, Zeman dělá úplně to stejné jen "v levicovém" provedení..

patos by se dal krájet jak u Němcové a jiných pravičáků, tak u Zemana....

chce to trošku realističtější náhled na situaci, bez něj se z té situace nevyhrabem, nehodnotit vše skrze implantovanou kognitivní pravo-levou politickou mapu, ale hlavně skrze pohled na "živou realitu"...
12. 07. 2013 | 13:40

neo napsal(a):

gaia :

Ptala jste se proč dávám za vzor nevkusu Losos a nános.
Prostě proto. Protože vypadá jak vypadá. Takže v tom nehledejte nějaký důkaz či o čem jste to mlela.

a fotomontáž není má a neni ani nenávistná. Je vtipná.
Vtipně poukazuje na nevkus první dámy.
12. 07. 2013 | 13:49

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

Onen normalizačně paranoidní stav musí v nějaké skutečné krizi, která se dotkne všech, vyústit. Tady nejde o stav od roku 89, ale od roku 1969. Česká veřejnost jakoby stále není schopna pochopit jak hluboký je úpadek české kultury, tedy její vlastní kultury, a usilovně se snaží dostat ještě na nižší a nižší dno.
Od dua Topolánek /Paroubek se k moci dostala generace nových normalizačních kádrů z řad SSM a současně z nejnižších společenských vrstev a její barbarství se stalo normou. Navázala tak jemným prohloubením na generaci Klausovy/ Zemanovy normalizační kaše, naprosté šedi.
Ostatně stačí sledovat zdější diskutéry, také procházejí svým úpadkem.
Bez velkého krachu se nic nezmění, hodnoty se nepostaví na svá místa, Jaklové atp. nezmizí z veřejného prostoru.
Uzavřenost pseudoelit , které za své lože považují reálně socilaistickou, brežněvovskou společnost s její svobodou pro podnikavce, násilí, hrubost a nevzdělanost, zcela zřetelně ukazují jména. Nová vláda jsou stará jména, stará vláda byla stará jména. Kasta Husákových pohrobků.
Denormalizace je možná jen silou vlastních normalizátorů, patrně 90% českosobyvatel. Pouze oni mohou denormalizovat sami sebe, bez hrůzy se to však nepodaří.
Takže lze mít jediné přání, aby se krize ještě více prohloubila, aby přesáhla vše myslitelné, ne to nemyslitelné, které již bylo přesáhnuto.
Teprve naprosté zhroucení civilizačního rámce v Česko snad její obyvatele přivede k názvu země Čechy či Bohemia a rozumu, odpovědnosti, kooperaci se sousedy.
12. 07. 2013 | 13:54

Martin napsal(a):

Pokud jde o odst. 1, doporučuji panu blogerovi se nejprve seznámit se strukturou veřejných rozpočtů a se souvisejícími zdroji příjmů těchto rozpočtů. Veřejnými rozpočty jsou i rozpočty krajů a obcí, které mají vlastní zdroje podle rozpočtového určení daní. S nimi státní rozpočet nemá nic společného. Vedle toho existují i státní fondy, které mají vedle dotací ze státního rozpočtu i své vlastní zdroje (např. příjem z používání dálnci putuje do Státního fondu dopravní infrastruktury). Proto je odst. 1 velmi zavádějící - např. u škol se to týká hlavně veřejných vysokých, základní a střední jsou v péči obcí a krajů, což jsou subjekty od státu odlišné.
Pokud jde o odstavec 3, to je úplný nesmysl, protože smlouvy právě řeší ten nový občanský zákoník. Problémem jsou veřejnoprávní předpisy.
No jestli jsou i ti ostatní z ProAltu na stejné vlně, tak je to pěkná banda idiotů (ve smyslu řeckého "člověk bez rozhledu") :-)
12. 07. 2013 | 13:59

Reveil napsal(a):

Kulajda

"v Česko snad její obyvatele přivede k názvu země Čechy či Bohemia a rozumu, odpovědnosti, kooperaci se sousedy."

Jed to trochu protimluv, sice bych přivítal název "Čechy", ale "Česko" je právě plodem kooperace se sousedy, je to ekvivalent nacistického "Tschechei". Takže kooperace se sousedy v obou názvu státu tu je.
12. 07. 2013 | 14:04

Karel (taky) napsal(a):

Mezi námi, KAŽDÁ vláda vyjedná cokoli s EU lépe, než vláda pravičáckých euroskeptiků s Kalouskem v čele, která s EU místo spolupráce bojovala, nedokázala ani dodržet pár jednoduchých podmínek pro přidělování dotací a způsobila tak stamiliardové škody této zemi - nemluvě o tom, že umožnila rozsáhlé rozkrádání dotací v krajích, protože pan Kalousek byl příliš povznesen nad to, aby nařídil povinné audity (které vyžadoval nepřítel, tedy EU).
12. 07. 2013 | 14:12

VáclavS napsal(a):

Reveil: Aha, rozumím. Stejně tak jsou nacistickými produkty běžně požívané názvy zemí Slovensko, Polsko, Německo, Rusko, atd atd.
Karel: Ano, Zemanova vláda bude jistě nejlepší. Ve vyjednávání našeho návratu pod mocné paže ruského medvěda a obnovení masového vývozu čehokoliv do Ruska. Přírodní zdroje na budoucím evropském válčišti je nutno vydrancovat, aby nepadly do rukou západnímu nepříteli. A než se to dokoná, dělnická třída bude prožívat vrcholný blahobyt.
12. 07. 2013 | 14:25

Míla napsal(a):

Občan cti dbalý
zapomněl jste na komunisty,to nezapomene citovat každý občan cti dbalý.
12. 07. 2013 | 14:26

Míla napsal(a):

Václav S
a co komunistická Čína.Nějak tam začínají kapitalisté navazovat bratrské obchodní styky.Spěchal bych,aby tam v té komunistické Číně něco málo zbylo i na nás.Holt budeme muset tak hluboko klesnout a s těmi komunisty se bratrsky obejmout.
12. 07. 2013 | 14:32

socan68 napsal(a):

Za tuto možnou krizi nevídaných rozměrů bude ovšem zodpovědný ten nezodpovědný diktátor, který se díky naivitě či hlouposti řady našich spoluobčanů dostal k moci a okupuje Hrad.
12. 07. 2013 | 14:36

prvotřídní odborník napsal(a):

Pane Víte Klímo. Vy jste neuvěřitelný demagog. Vždy%t každá hospodářská krize je způsobená krizí politickou. Pod pojmem politická krize si ale nepředstavujme jen to, co čeká nás. To je, většinou krize, kdy se, na první pohled zdá, že je všechno v pořádku ale díky krokům politiků se rozjede krize hospodářská. Ať mi nikdo nevykládá báchorky, že pokud by politici věděli, co dělají, že by byly nějaké hospodářské krize. Chcete příklad z dneška? Tak tu ho máte: Firma, která u nás ve městě vyráběla dlouhá léta vysoce kvalitní traktorové návěsy a přívěsy, je zrovna v úpadku. Důvod? Politici dovolili, aby zemědělci dostávali tak vysoké dotace, že už tyshle přívěsy kupují za dvojnásobnou cenu z ciziny. Stejně kvalitní, stejně funkční. Místo proklamované podpory českých výrobců, díky dementnímu hospodářskému systému podporují výrobce z EU. To je ta pravá politická krize, která vyvolává krizi hospodářskou. Bohužel jde o celoevropský systém. Čert nám byl všechny ty komunisty Barrosy, Schulze a ostatní, dlužen. Jen obyčejný tupec může mít z tohoto systému radost. A tak, místní výrobce, který vyrobil ročně 40 kusů těchto kvalitních přívěsu a utržil za ně 80 miliónů, zaměstnal dvacet lidí přímo a dalším dal zakázky a odvedl pár miliónů na daních, zkrachuje a státní kasa příjde o těžké peníze na podporách a příjde o daně. Kocourkov, že mu není rovno. A vy tu budete strašit, že když nebude Rusnokově vládě dána zelená, že tu buded jakási krize. Milý zlatý, ta už tu je dávno, od doby, co jsme vlezli do EU. Lidé, typu mého předřečníka Karla(taky), nechápou, že dotace jdou do kapes pár lidem a státní rozpočet z nich nemá, přímo, ani vindru. A ano, EU je náš největší nepřítel. Pokud se chová tak, jak se chová a když po nás požaduje to, co požaduje. No a Reveilovi bych sdělil jen toto. Čechy jsou střední, východní, jižní, severní a západní. Česko jsou včetně Moravy a Slezska.
12. 07. 2013 | 14:39

JardaV napsal(a):

Proč to vidíte tak černě ?Zkuste třeba scénář,kdy si několik poslanců uvědomí,že
chaos ve státě k ničemu pozitivnímu nepovede,staré mocenské struktury jsou mimo
přímý výkon moci,a prostě budou něco říkat,někde něco podepisovat,ale při hlasování
se rozhodnou jinak.A prostě vládě důvěru dají.A pak bude muset sněmovna buď
srazit paty nebo se rozpustit.Paralelně s tím pracují všechny úřady třeba i na státním rozpočtu,oni běžní úředníci ke svojí činnosti ministry a spol.moc nepotřebují.Nepodceňujte státní správu.
12. 07. 2013 | 14:42

Míla napsal(a):

socan 68
co naděláte údajně ho volila Dukova lůza.Že jich ale je.A to nechci vidět co se jich vyrojí po volbách,zřejmě přibudou další komunističtí hejtmané.Jenom nevím a nikdo z právních expertů to nedokázal pojmenovat,jakých protiprávních kroků odporujících ústavě,se ten diktátor dopustil.Myslím,že na to, aby provedl nějaký protiústavní kopanec ,je příliš chytrý.Kdyby tomu tak nebylo,tak už je podána řada trestních oznámení.Zatím,jak vidíte,je ticho po pěšině.
12. 07. 2013 | 14:47

arbitr napsal(a):

Míla: velmi zajímavá dedukce o diktátorovi, kterého zvolila nadpoloviční většina národa za prezidenta, zatímco politické strany, které ječí jako Viktorka u splavu dohromady takovou podporu nemají. Když někoho chcete obvinit z protiústavních kroků, tak musíte být konkrétní a přesně definovat, jakých přečinů se prezident dopustil, jinak jste jen žvanil a lhář.
Jste mimo mísu tvrdit že ho volili Dukovi přívrženci, ti volili Šláfenberga za protinárodní církevní restituce. Že komunisté získávají na síle ví každý trouba a budou ještě silnější, pokud pravice bude i nadále jednat tak, jak jedná, lid český si už nenechá dělat na hlavu. Jinak ale český národ nijak nelituji, tu situaci si vycinkal klíči v roce 1989. Kdo měl možnost a minulého režimu pracovat na Západě a věděl, co je kapitalismus, tak klíči necinkal. Podle mne jediným zločinem komunistů bylo, že neumožnil občanům výjezdy na Západ, aby poznali, co to kapitalismus je. Proto tolik naivních snílků tak vítalo Havla a kapitalismus. Ale vinu na tom má i Havel, ten z tribuny na Václavském náměstí lidu sliboval, že o sociální výhody a právo na práci nepřijdou, ale slib nedodržel, musel vědět, že ho dodržet nemůže a že lže. Ticho po pěšině není, v tom se hluboce mýlíte, policie a justice pilně pracuje na odhalování korupčníků a zlodějů a prezident Zeman jim dal volnou ruku, aby činili podle práva, asi jste neslyšel slova prezidenta Zemana než byl zvolen - "přijdu a se mnou přijde zákon".
12. 07. 2013 | 15:20

Targus napsal(a):

"...tomuto státu není pomoci, zkolabuje a zanikne."

Už aby to bylo. KOnečně ti cizopasníci vychcípají.
12. 07. 2013 | 15:22

Cenda napsal(a):

Souhlasím se všemi odpůrci ODS a TOP. To není kapitalistický přístup. Podle hesla: „trh vše vyřeší". Trhy vznikají různé:“Trh spotřebních předmětů, Trh výrobních prostředků, Trh práce, Finanční trh, Černý trh“. Který z nich uvedených si myslíte že kvete? Bez pravidel, který Klaus rozhodně nepodporoval (Jmenování ústavních soudců a pod.) a který ODS, TOP rozhodně také ne (Viz napadání policie atd.), bude kvést pouze ten poslední. Uvědomte si, jak silný právní aparát mají v USA. Zkuste se soudit s ČEZ nebo se státem. V USA je kapitalismus, u nás je Klondajk.
Pokud si někdo chce vyslechnout nějakého ekonoma, který předvídal daleko dříve tento marast, než nastal a dokázal to zdůvodnit rozumnými argumenty a ne argumenty typu :" že nás se krize netýká, že lidi šetří, že se odrážíme ode dna, atd." doporučuji Martina Fassmanna nebo Ilonu Švihlíkovou.
12. 07. 2013 | 15:26

Targus napsal(a):

"...tomuto státu není pomoci, zkolabuje a zanikne."

Už aby to bylo. KOnečně ti cizopasníci vychcípají.
12. 07. 2013 | 15:27

honza napsal(a):

Nerozumím vám, vždyť tohle vše jste štvaním lidí proti vládě chtěli dosáhnout. Přímé volby - máte přímého prezidenta. Vámi nenáviděná vláda rezignovala. Tak proč pláčete? Ono by to chtělo místo věčnýho řevu věci domýšlet ........
12. 07. 2013 | 15:32

Hanick napsal(a):

Jestli mi ještě někdo z Bendů, Němcových, Kalousků, Nečasů a dalších rádobypravicových pohlavárů řekne, že vše, co činí, činí ku prospěchu lidu této země, mohu je otevřeně nazvat lháři, podrazáky, hochštaplery a bandou vyžírků, držících se pouze své moci a křesel.
Národe - potřebujeme rozpuštění parlamentu, sboru lidí, kteří ztratili kredit před svým lidem a své pozice hájí přes mrtvoly.
12. 07. 2013 | 15:32

Miroslav napsal(a):

Pro Arbitr

Neházejte své osobní prohry na systém. Na rozdíl od komunismu tu člověk může vydělávat hezké peníze i když třeba čistí boty na rohu ulice. Jen se to chce trochu snažit a ne kecat u piva o tom, jak mi všichni ubližují. To je problém poloviny českého národa - přesně té poloviny, která zvolila alkoholika Zemana prezidentem. To je ten důvod, proč jsme zde před dvaceti lety vyráběli Favorit a Němci Audi nebo Mercedes. A to trvá dodnes (mimochodem bez Němců by Škodovka už dávno nebyla). Jen kecy a hlavně ať se o mě někdo postará - to je česká mentalita. To Zeman dobře ví a bude se toho držet do konce politického života
12. 07. 2013 | 15:34

Milan napsal(a):

CENDA: Není Švihlíková ta hysterická slečna, která spí dodnes doma s mončičáky a docenturu musela dělat na Slovensku (známá to universita a továrna na tituly pro české sociální demokraty)? Tak ta skutečné spasí svět-
12. 07. 2013 | 15:37

mIL napsal(a):

Míla: Víte, že ve VB vůbec Ústavu sepsanou nemají a přesto ji dodržují? To je novinka, co? Tak to je přesně to, co alkoholik Zeman ví moc dobře a záměrně ducha Ústavy porušuje. Ale to bude na vás jako voliče M.Z. asi trochu nesrozumitelné, že?
12. 07. 2013 | 15:41

Kandy napsal(a):

Zdrojem všeho zla v ČR jsou nepřizpůsobiví Romové!Ti to všechno začali,začali mlátit České občany bez důvodu a budou mlátit dál pokud jim v tom Čeští občané sami nezabrání Odrazovým můstkem v boji proti Romskému násilí jsou České Budějovice !Občané musíte do ulic,pokud nechcete,aby nepřizpůsobiví Romové v budoucnu mlátili Vaše děti !Nejlepším řešením by bylo vyhnání nepřizpůsobivých z ČR !Takový vůdce národa se,ale ještě nenašel.
12. 07. 2013 | 15:41

Milan napsal(a):

Největším zlem jsou lidé s IQ pana Kandyho. Nejlepším řešením by bylo znovu je poslat do školy, aby dodělal aspoň tu základku.
12. 07. 2013 | 15:43

Kandy napsal(a):

Milan je patrně Romský kolaborant a zrádce Českého národa !
12. 07. 2013 | 15:49

Milan napsal(a):

Přesně. Za chvíli vám bude končit přestávka a pak zase zpátky do klece, Kandy.
12. 07. 2013 | 15:51

matů napsal(a):

Neo,máte toho hodně komu odpovídat dřiv.Já reagoval napříspěvek podaný v 10:19,odpověď bylá chaotická,ale omlouvám,máte toho hodně,hezký den z Ostravy.
12. 07. 2013 | 15:55

Míla napsal(a):

MiL
mýlíte se v tom,že jsem volič Zemana.Ani jeden ze zbývajících kandidátu se mě nezdál vhodný.Mě by zajímalo v čem konkretně prezident pochybil.Napište mi to ve zkratce s konfrontací s ústavou.Ústavu VB neznám,nemohu posuzovat její rozsah.U nás to může být odlišné,ale na druhou stranu když může odsouzený hlasovat v parlamentu rozhodujícím hlasem a odejít za katr a skupinka nikým nevolených jednotlivců ovlivňovat rovněž volební parlamentní dění,tak mě halasná kritika zastánců slušného politického chování celkem překvapuje.Tak proč se slušného/údajného/chování požaduje na jiném a sám ho nedodržuji.
12. 07. 2013 | 15:58

Míla napsal(a):

arbitr
nepochopil jste podstatu,Dukova lůza je demonstrace odborářů na Václavském náměstí.Tak byla panem Dukou označena a ta určitě Kárla nevolila.A ticho po pěšině je v případu případného trestního oznámení na p.Zemana,on totiž žádný protiústavní krok neudělal.
12. 07. 2013 | 16:09

honza napsal(a):

No jak sám prezident říká neporušil nic. Vládu může vést Hurvajs. Ale ta vláda, pokud proti ní stojí blok 101, nedostane důvěru a PS jí neschválí nic. A nastane vše, co soudruh výše trefně popsal. To je všem jasné, akorát členové vlády tvrdí, že podporu dostanou. Za co? Leda by někomu něco slíbili. ÚOOZ a Ištván již mají připravená klepeta a doufám, že všechny členy vlády včetně prezidenta již odposlouchávají. Důvodné podezření zde jistě je.
12. 07. 2013 | 16:11

Milan napsal(a):

V ČR zatím funguje parlamentní demokracie, což znamená, že pokud je v parlamentu 101 většina, má nepsanou přednost v sestavování vlády před prezidentem. Zeman toto poprvé od roku 89 porušil (což se ale dalo čekat). Nikdy si to nedovolil ani Havel ani Klaus. A přímá volba na tom nic nemění.
12. 07. 2013 | 16:12

Tomáš napsal(a):

Zastrašovat občanstvo katastrofou nevídaných rozměrů,když se ctihodná Poslanecká sněmovna rozhodne po různých tříletých peripetiích ukázat prez.Zemanovi svůj symbol , svým ztopořením je správné.Prez.Zeman si to hezky naplánoval a nemělo by mu jeho řešení vyjít. Je to jak říkaval jeden spolupracovník Bulhar,měření penisů a ten poslanecký by měl být větší jak jednotlivce a jeho party.Ono již načasování skutečného skandálu a jeho využití je podezřelé.U těchto zvláštních služeb,kdy se pátrá a odposlouchává se vždy něco podaří ulovit.Za této situace si musí Poslanecká sněmovna ČR zachovat svoje postavení,která má nadekretované ústavou a nepodřizovat se eskapádám jednotlivce,který po troškách ukazuje svoje cíle a směřování.Je to velmi nebezpečná situace a správně ji pochopila zahraniční média,naše média se chovají jako slepice a jdou jen po flusu.
12. 07. 2013 | 16:18

Marian napsal(a):

Nešo, cituji: "Já dřu poctivě..." :o)))) Jako kůň? Ty jsi Nagyová v kalhotách, viď?
12. 07. 2013 | 16:21

Marian napsal(a):

Neo,nikoli nešo, nevím,kde se tam to š vzalo.Asi to bude tím, že je nad e.V každém případě neo dře.:o)) Od rána do večera na aktualne.cz
12. 07. 2013 | 16:24

Marian napsal(a):

Milan- "pokud je v Parlamentu 1O1 většina"...počítáte do ní i "vládní stranu" kterou nikdo nevolil? Na to,že její členové byli zvoleni se neodvolávejte, šlo o jinou stranu se zcela jiným programem.
12. 07. 2013 | 16:30

arbitr napsal(a):

Pro Miroslav: nevysvětlil jste o jaké "prohry" by mělo jít. Nemám s komunismem ani s komunisty nic společného, jen to mám v hlavě na rozdíl od Vás trochu víc srovnané a dovedu předvídat.
Jestli si myslíte, že mou prohrou za minulého režimu bylo, že jsem si vzal za ženu dcerku ze národněného továrnického prostředí, která byla považována za třídního nepřítele a byla zatčena STB a vězněna, tak prosím, proti gustu žádný dišputát.
To že se u nás za minulého režimu vyráběl Spartak a ne Audi nemohl jen tehdejší režim, ale především hospodářské embargo Západu, které dusilo hospodářský rozvoj na východ od železné opony. A po listopadu 1989 se v podstatě moc nezměnilo, pomohl nám Západ třeba jako po druhé světové Německu? Minulý režim dával lidem jen tolik, na kolik si vyrobili, nic vc a nic méně. Zato Vy a Vám podobní jste projedli republiku a máte dnes státní dluh jeden a půl miliardy korun, když končil komunistický režim i přes západní embargo byl finančně v plusu a i to jste prohospodařili a nebo nechali gaunerům rozkrást.
12. 07. 2013 | 16:38

Míla napsal(a):

Arbitr
mít státní dluh jeden a půl miliardy,tak jsme světoví a ekonomové z celého sem jezdí na školení.Trochu přidejte a běžte do sféry bilionů.
12. 07. 2013 | 16:46

arbitr napsal(a):

To Míla: tak to s Vámi souhlasím, jen sem se bál, že mě zdejší inkvizitor, který občas maže nevítané bloggery, za takovou informaci smaže, tak jsem uvedl jen to nejzákladnější, omlouvám se. Konečně aspoň jedno milé pohlazení od Vás, ostatní mi vyčítají nos mizi očima! A to jsem toho ani moc nenapsal. Těžko se zavděčit všem, zvláště v tak rozhádané populaci, jako je v Česku.
12. 07. 2013 | 17:04

Kontrolní otázka napsal(a):

Že si navzdory slibům TOPáků a posléze i Němcové, ČSSD a komunistů nakonec poslanecká .... korýtka nevypustí, mi bylo jasné ještě předtím než pravicové rychle obrátily nastavené kormidlo do protisměru. ČSSD se přizpůsobila a začala lavírovat.

Jsem zvědav jak pravice shodí rozpočet, pokud Rusnok předloží její vlastní připravený rozpočet a pokud předloží připravenou novelu upravující Pospíšilův právní paskvil z pera pravicových stran.

Pravicové strany v programové a politické rovině budou hlasovat samy proti sobě.

A taky jsem zvědav jak zdůvodní svým občanům a voličům, ať již bude Rusnokem předložený návrh rozpočtu jakýkoliv, že jej shodí a tím v podstatě schválí rozpočtové provizorium se všemi autporem popsanými důsledky.
12. 07. 2013 | 17:06

Míla napsal(a):

Kontrolní otázka
nejste jediný kdo má stejný názor na rozpuštění PS.I Kubera naznačil,že hypotéky poslanců jsou břemenem neumožňující ukončení poslanecké činnosti.A nepochybuji o tom,že zamítavé stanovisko půjde napříč politickým spektrem.Nevím zdali hlasování o rozpuštění PS bude tajné,či veřejné.Být veřejné tak by se vidělo který poslanec deklaroval stranické rozhodnutí o rozpuštění,údajně z taktických důvodů,couvl.Tak se nechme překvapit a toto bude vodítkem pro případné volby.
12. 07. 2013 | 17:31

jeff napsal(a):

Pane Klímo, to vše, o čem píšete, Zeman i se svými poradci ze SPOZ velmi dobře věděl. Přes to, nic z toho nevzal v úvahu a nechal sestavit vládu bez podpory sněmovny. Takže kdo je tu hazardér a politický vyděrač? Pláčete hezky, ale na špatném hrobě. Svým elaborát jste měl včas bušit na vrata Hradu.
12. 07. 2013 | 18:07

SuP napsal(a):

Míla -
Hypotéky jsou záležitost na 15 až 20 let. Myslíte, že 10 měsíců v tom hraje nějakou roli? Kubera si střílí, hypotéku nemá, uvažuje racionálně a má smysl pro humor.
12. 07. 2013 | 18:14

neo napsal(a):

matů:

já vim, no a? A má reakce zas byla na ten váš příspěvek.
co se vám nezdá?
12. 07. 2013 | 18:20

neo napsal(a):

Marian:

nikoli jako kůň, ale jako ďas.
A určitě ne na aktuálně, to je zábava, nikoli práce.
12. 07. 2013 | 18:22

Nazdar bazar napsal(a):

jeff,

odpovědi na vaši otázku položenou p. Klímovi se různí. Jedni tvrdí, že vyděračem je Zeman, druzí že parta koaličních odklaněčů, dealerů a nákupčích "konstruktivních" volebních podvodníků - politických přeběhlíků, kteří by nevědí co by využili, aby změnili stávající stav a zamezili vyšetřování svých podezření z korupce a dostali se opět k lizu. Proto nastřídačku setrvale obviňují Zemana z rusomilstva, diktátorství, popírání demokracie a bůhvíčeho.

Jedno je ovšem zcela jisté. Zeman koná V MEZÍCH ÚSTAVY.
12. 07. 2013 | 18:22

Ben napsal(a):

Že je potřeba jako sůl rozpustit PS, o tom dnes pochybují jen poslanci.Kalouskova zbrojní mafie se střetává s finanční oligarchií Klause.Ale kdo je za nimi?Kdo stojí za policií a NSZ?
Těško říci,když Mrázek již není!
12. 07. 2013 | 18:22

Míla napsal(a):

SuP
pronásobte si těch deset měsíců poslaneckým platem včetně souvisejících požitků a musíte uznat,že to dá pěknou sumičku.Neznám Vaše měsíční příjmy,pokud převažují několika násobně příjem poslance,potom je to zanedbatelná částka.Kdyba měsíční částka hypotéky činila 30 tisíc,tak mají o delší časový úsek vystaráno.Nechci být v podezření,že jim platy závidím,s důchodem svým a ženy vystačíme a zahrádka přispěje k vylepšení.
12. 07. 2013 | 18:29

blue napsal(a):

nemužu se přestat smát, to bylo nářku nad vládou, která obsahuje nikým nevolený subjekt LIDEM. A teď stejní lidé hýkají nadšením nad vládou složenou z nikým nevolených zástupců přátel SPOZ...a jako katastrofu vidí, když se ta vláda nepodpoří v parlamentu.

Pokrytci.
12. 07. 2013 | 19:36

Yosif K napsal(a):

Míla napsal(a):
MiL
mýlíte se v tom,že jsem volič Zemana.Ani jeden ze zbývajících kandidátu se mě nezdál vhodný.Mě by zajímalo v čem konkretně prezident pochybil.
KONEC CITATU.

Proti ústavě nepochybil Zeman v ničem. Akorát je trošičku nevkusné že vláda je promotion pro bandičku jeho nohsledů a spozorů, jen ten Lukoil tam není přímo zastoupen.

Zeman ústavu neprušuje, podle ústavy se Zeman může třeba i vyblít na korunovační klenoty, proti ústavě to nic není.
12. 07. 2013 | 19:56

Míla napsal(a):

Yozif
a domníváte se,že je vkusné když odsouzený poslanec odhlasuje předložený zákon,svým hlasem rozhodne a odejde vlevo k výkonu trestu?
12. 07. 2013 | 20:04

evix napsal(a):

Gudka napsal(a):
Neo
"Protože navržena byla Němcová a ne Kalousek "
A v tom to právě je. Její nepřijatelnost tkví nejen v tom, že se neumí vkusně obléct a že je to hašteřivá tetka pavlačového typu, ale především, že je to nastrčená loutka. Nastrčenec.
..........................................
Taková poslušná služka, co pán navrhne a nařídí, poslušně splní....Co jme chtěli, to máme, jo co chtěl třeba Neo, to máme, bohužel já a ostatní jsme tenhle maras nechtěli a stejně ho máme...
Čím dříve nastoupí Sobotka, tím lépe pro nás....(místo toho pána bych tam raději viděla někoho jiného, bohužel lidi nejsou, jen lumpi)
12. 07. 2013 | 20:33

petrof napsal(a):

chtěl bych mít starosti těchto matláků z ProAltu.....!!!!
Asi jim ještě nedošlo, že vláda P. Nečase, bylo to nejlepší, co mohlo tuto zemi, v těchto "socialistických" časech potkat.....
12. 07. 2013 | 21:15

Míla napsal(a):

Petrof
i Vy vtipálku,to sedí.
12. 07. 2013 | 21:37

narcis napsal(a):

Všem rozumným lidem je již dávno jasné, že všechny politické strany nestojí za nic, páchají jen zlo. Vládnout mají jen odborníci s dobrým morálním profilem(ne kariéristi, narcisové, asociální psychopati ,....). Tito odborníci by byli voleni přímo. Každý občan by si mohl ověřit na jejich bezúhonném životě zda jim dá svůj hlas. Tyto osobnosti by navrhovaly vědecké instituce a vyjadřovali by se k nim občanská sdružení a významné veřejné instituce s důrazem na kvalitní morální a charakterový profil kandidáta. Nejnižší věk kandidáta do parlamentu, vlády by byl 40 let a nejvyšší max. 65 roků. ČR by prospěl nyní nejlépe osvícený diktátor. Vláda lidu a falešná demokracie se neosvědčila a politické strany již vůbec ne.
12. 07. 2013 | 22:01

Matematik napsal(a):

Politické strany jsou pijavice, neprinaseji zadnou pridanou hodnotu systemu.
Je otazkou casu, kdy zaniknou. Mozna v nejake forme zustanou, ale jedno je jiste, prima volba prezidenta byla jen nenapadnym upustenim pary, ta hlavni zmena prijde.
Zatim to je pro vetsinu populace tezko predstavitelne, asi jako zruseni slova "socialisticka" v nazvu statu 1990. Je uplne jedno, co si myslime, co si prejeme.
System bude hledat rovnovahu pod livem vnejsich ahlavne vnitnich faktoru.
Zajimave je, ze ten hlavni hybatel je nejspise svetova ekonomicko-mirove-humanitarni krize.
Jedno je uplne nepochybne, opet pravda alaska zvitezi nad lzi a nenavisti.
Proc?
Protoze vitez ma vzdy pravdu a ten urcuje, co je pravda, co je laska....
Jdu zkontrolovat oblohu zda uz leti ty rakety z Iranu a nebojte uz nikdy nezminim jaderne hlavice statu Buh bojuje (hebrejsky israel)
13. 07. 2013 | 09:42

petrpan napsal(a):

Bu,bu,bu,bu,bu.Tohle je docela agitka.Jsou tu i nové volby!!!Jenře ty se hradu a kamarádům moc nehodí
13. 07. 2013 | 09:55

Petr Čížek napsal(a):

Pane Narcisi, že jsou politické strany a jejich poměrné zastoupení v parlamentě pro desetimilionový národ nadobyčejný přepych, o tom není pochyb. Je to způsobeno tím, že žádná z nich nemůže mít na prvním místě prospěch státu. To jenom hubou - už kvůli svému přežití musí mít na prvním místě úspěch ve volbách. Pokud má tento stát ekonomicky přežít, tak musí mít parlament složený z fyzických osob zvolených většinovým hlasováním ve volebních obvodech. V těch se musí zodpovídat na pravidelných setkáních svým voličům a těmi musí být i odvolatelní.
Co se týče vlády odborníků - Vaše důvěra, že je mohou navrhovat vědecké instituce svědčí o tom, že nemáte ani ponětí, jak si páni profesoři navzájem mydlí schody. A v čem vlastně má spočívat ta odbornost ? V odbornosti vést a řídit úředníky jakékoliv ministerstva, anebo v odbornosti rozeznat pod mikroskopem buňku kopřivy od bacilu salmonely ? Asi by měl každý z nich mít všeobecný vysokoškolský přehled v oboru, alespoň deset let v něm pracovat a potom absolvovat velmi rozsáhlý kurs manažeringu, politické ekonomie a v neposlední řadě i úřednictví. Obávám se, že jestli takové lidi najdete, tak budou ve věku před důchodem a většina z nich bude mít politický škraloup způsobený někdejším studiem v Moskvě. Ty budete muset vytřídit. Ne kvůli ideologii, ale kvůli tomu, že většina z nich již prošla stádii zmarnění, závisti, a rezignace (Parkinson, C.N., 1957. Když potom budete chtít zbytek rozdělit do všech parlamentních stran, tak se na některé z nich nedostane ani jedinec, kterého by ukazovali alespoň jako kandidáta na místo premiéra. Jestli bylo něco dobrého na monarchii, tak je to zcela paradoxně rozdělení na lidi kteří pracují, lidi kteří válčí a lidi kteří to vše organizují - vládnou. Každý z nich věděl kam je zařazen a jaké mu z toho plynou povinnosti. Když si člověk přečte někeré listy od Přemysla Otakara 2., tak ho někdy až zarazí, jak byl ve mnoha věcech moderní a dá se říct, že i sociální. Ale pane, to přece nenahradí osvícený diktátor. To už je pryč. Žádný člověk není computer, každý pro svá rozhodování potřebuje mít schopné lidi. Potřebujeme aby generace, která se teď v tom dočasném porodním boomu narodila, nebyla složena ze samých politologů a manažerů. Aby se od lidí, kteří již za chvíli vymřou naučila řemesla, protože každé z nich má staletí získávané fígly, které když neumíte, nedokážete nic dobře vyrobit. Není nezbytné, aby měla maturitu, anebo bakalářský titul, musí znát to, co jejich obor a jejich pracovní zařazení vyžaduje. K čemu je X vysokých škol pro které nemůže být ani dost kvalitních učitelů. Ať je je jich málo aby se na ně dostali jenom ti nejlepší a ať jsou zadarmo a neuplatitelné.
Co se ale týče blízké ekonomické budoucnosti národa, to si nedělejte starosti. Myslím si, že je tu již od čtyřicátých let natolik silná nelegální ekonomika kterou nelze rozkrást, že kdyby se ta přičetla k té oficiální, tak nám budou i Spojené Státy závidět.
13. 07. 2013 | 09:59

pamětník napsal(a):

Petronius:
"Naopak, jen to potvrzuje historické zkušenosti. Od dob Velké Moravy, přes Přemyslovce, Husity až po dnešní směšný vzdor vůči EU se jen projevuje naše malost." Ubohou úroveň zastánců totálně profláknuté vlády ODSTOP09LIDEM dokumentuje typické antičešství, tentokrát individua, které si zvolilo nick známého římského arbitra elegance. Malý megaloman kydá o malosti národa.
13. 07. 2013 | 10:59

Pavel napsal(a):

Prvotní příčinou cesty do bažin je naivita Zemanových voličů v prezidentských volbách. Teď už mají, co chtěli a v nastávajícím řetězci vládních krizí utřou si pusinky všichni v hledišti, zatímco na scéně budou se dále předvádět naši Zemanem nově jmenovaní představitelé, ten výkvět české stádnosti, pardon - státnosti.
13. 07. 2013 | 12:58

pamětník napsal(a):

Prvotní příčina je asociální arogantní politika partají ODSTOP09LIDEM, jež dosud nepochopily, která bije. Většina voličů naštěstí racionálně zvolila prezidenta, který tuto politiku zastavil.
13. 07. 2013 | 14:17

SuP napsal(a):

pamětník -
Tak TOMUHLE vy věříte?
13. 07. 2013 | 20:12

wendell napsal(a):

Nejsem schopen si odpovědět na otázku zda je ARBITR placený, nebo fanatický lhář. Doufám, že je to vzácná anomálie, jinak tahle země nemá budoucnost.
13. 07. 2013 | 20:25

Jank napsal(a):

Neni divu, ze je takovy chaos v zakonech, kdyz je meni ti, kteri jim mnohdy ani sami nerozumi. Je to horsi, nez si dokazete predstavit! Ted uz mate na vedoucich mistech lidi, kteri se tam dostali ne diky svym vedomostem, ale velikosti bankovniho konta
a znamostem. Nemuzete si pak stezovat, ze vas zakony nechrani, protoze se daji podle potreby obejit. A to, co predvedl Necas s Nagyovou a prehlizelo se nekolik mesicu, to je proste arogance nejvetsiho kalibru! Nadavate na cikany, o kolik vas obiraji na socialnim, ale to jsou drobne v pomeru s tim, o co vas okrada vase "elita".
13. 07. 2013 | 20:42

pamětník napsal(a):

SuP:
Nevěřím, vím. Nečasova vláda byla nejhorší vláda za posledních dvacet let.
13. 07. 2013 | 21:23

Rak napsal(a):

Nevím, odkud jste spadl, ale rozhodně jste spadl na hlavu. Dejte si na ni obklad !
13. 07. 2013 | 23:20

Jan Vaculík napsal(a):

Myslím,
že na Nečase a jeho vládu se brzy začne v dobrém vzpomínat. Během posledních deseti let to byla jediná vláda, která se snažila řešit problémy této země a byla ve svém úsilí poctivá: ti ostatní se především starali o to, jak se udržet u moci. Proto taky o tu moc přišla. Nadělela ovšem i dost chyb a v něketrých resortech neměla šťastnou ruku ve výběru ministrů. Její kromobyčejnou smůlou bylo, že Klaus jí házel klacky pod nohy. Ale rozhodně některá z vlád budoucích se ještě bude muset vrátit k tomu, aby dořešila, co se teď nepodařilo, a čím dřív to bude, tím lépe pro tuto zemi.
Největších pokroků bylo dosaženo v resortu spravedlnosti a na vnitru, ale tady je vážná obava, že právě působení Peciny a Benešové by nás mohlo vrhnout zpátky. Snad to nebude zase na dalších 15 let.
14. 07. 2013 | 02:26

týtý napsal(a):

Pokud se tak stane,poděkujme za to Mišloufovi.Koalice za to odpovědná není,to virózka si dělá co chce a je třeba ho zastavit.
14. 07. 2013 | 07:08

Vlado napsal(a):

Tak mám dojem, že z višně spali ti co se drží mocenských koryt a ohání se 101 hlasem. I když ten náš pan prezident Zeman jde jmenováním nové vlády do velkých rizik. Že je ve státě na 550tis.nezaměstnaných, ekekutoři řádí po celé zemi, chudoba se rozmáhá a oni si každý hraje na svém písečku o koryta moci. Prostí lidé jim jsou naprosto lhostejní. Dostali svobodu tak ať se snaží. Toaleťák dostanou na každém roku a banány markety vyhazují ve velkém.
14. 07. 2013 | 11:12

P357 napsal(a):

Svatá prostoto! Ten autor to opravdu myslí vážně!
14. 07. 2013 | 21:17

Les napsal(a):

Urednicka vlada je zachrany clun !
Nevim proc by ten provareny parlament mel mit pravo je schvalovat !
Take nevim proc by cesky parlament mel schvalovat statni rozpocet !
To je take zdejsi specialita.
Same paralyzy z analyzy a skutek utek !
14. 07. 2013 | 21:33

Ferda napsal(a):

To, že trojkoalice dovede požadovat další zmocnění k sestavení vlády, to už snad není ani drzost, to je prostě "chucpe " podle všech pravidel. Po nepřetržitém sledu průšvihů (slušně řečeno), odstupování ministrů pro podezření z korupce a odklánění, nezvládnutí chodu svěřených úřadů, několikahodinové učinkování paní ministrině, zavádění agend, které uvedou celou zem do zmatků, dehonestující výroky jednoho o druhém ....(mám pokračovat?), což všechno skončilo skandálem premiéra a demisí, tak místo aby zalezli a doufali, že se na to časem aspoň trochu zapomene, vytáhnou jakýsi papír, který snad má mít většín váhu než celá jejich předešlá "činnost" !
Bude zajímavé si po volbách porovnat, kdo z té stojedničky bude v novém parlamentu.
Dovolím si typnout, že to nebude zdaleka ani polovina. A to má být argument k pověření vládnout? Panebože, to si o nás ta squadra myslí, že jsme úplně na hlavu?
14. 07. 2013 | 22:13

pamětník napsal(a):

Jan Vaculík
tentokrát své mudrlantství přehnal, prý "Během posledních deseti let to byla jediná vláda, která se snažila řešit problémy této země a byla ve svém úsilí poctivá" :)))
Poctivě zvýšila daně, poctivě ubrala důchodcům, poctivě restituovala církvím majetek, i těm, které za reálsocialismu neexistovaly. Prý "Proto taky o tu moc přišla." Tak ne proto, že premiérova souložnice úkolovala vojenské zpravodajce, ale protože vláda byla poctivá! To už jeden musí být obdařen obrovskou porcí fanatizmu, aby napsal takovou stupiditu.
15. 07. 2013 | 00:32

Antroid napsal(a):

Pokud skutečně nastane, bude tato případná krize jen dalším důkazem Zemanovy stupidity, neboť to bude právě on, kdo je za ni stoprocentně odpovědný.

BTW, už se proalt integroval se spoz?
15. 07. 2013 | 00:34

pamětník napsal(a):

Antroid
je další takový řekněme derivovaný. Tak Zeman prý za krizi stoprocentně odpovědný, protože Nečasova milenka úkolovala vojenské zpravodajce. To jsou ty paradoxy, pane Vaněk.
15. 07. 2013 | 00:54

55108311 napsal(a):

Pro ty, co tvrdí, že situaci by mohli poslanci vyřešit rozpuštěním sněmovny a vyspáním předčasných voleb:

Tím by se nic nevyřešilo, po volbách bychom byli v úplně stejné situaci jako nyní: Miloš Zeman by znovu mohl jmenovat vládu ze svých kamarádů a sponzorů.
15. 07. 2013 | 03:12

Petr napsal(a):

Autor je očividně čistokrevný teoretik. Doporučuji zvednout zadek a jít se podívat do některé úspěšné strojírenské firmy.

ad 1) Ukažte mi jedinou solidní firmu která zvyšuje počet zaměstnanců kvůli čerpání z fondů EU!?
Vždyť je to blábol! Kvůli fondům nikdo nikoho nepřijme, to jsou jen jednorázové peníze, takové "když dávají proč bych si nevzal?". Management těchto firem bude odměněn za podojení státní kasy a to je vše!
Jediný kdo z těchto fondů profituje jsou firmy ovládané kmotry které staví především různá "školící střediska" ve kterých se ovšem nikdo neškolí a jejichž provoz bude muset v budoucnu někdo zaplatit (kdo asi?).

ad 2) předpoklad že řádně zvolená vláda je automaticky lepší protože je zvolená spolehlivě vyvrací zkušenost naší země s vládami za posledních 24 let.

ad 3) právní chaos tady již máme
15. 07. 2013 | 09:09

Mirek napsal(a):

Souhlasím až na to, že krize už nastala ve chvíli, kdy "lid" zvolil Zemana prezidentem. Tuhle krizi si totož na vrub může připsat jedině Zeman, který chce získat více moci pro sebe a svou družimu, bez ohledu na cokoliv.
15. 07. 2013 | 09:55

Mirek napsal(a):

Jenom doplním - jak může "mezinárodní realitní konzultant" vypustit z úst nehorázný nesmysl o ekonomické krizi?
15. 07. 2013 | 09:58

Čeněk napsal(a):

Býv premiér Nečas má velkou starost o své chráněnce o jejich zdraví co jsou 1měsíc ve vazbě,Nagyovou a spol.Prý vazba má špatný vliv na jejich zdraví !Že,ale neměl starost o zdraví MUDr.Ratha,který tam tvrdne již 1 rok jako politický vězeň,neboť pravice nechce,aby se dostal do poslanecké sněmovny.Pravice má vliv na některé soudce a i státní zástupce !Rádio Impuls dnes hlásilo,že ve sklepě u býv.primátora Bohma bylo 100 milionů v kabelích.Měli se pro ně vloupat 2 policisté,ale nevloupali a tak nejsou důkazy.Pokud Němcová bude vládnout očekávám,že volební preference klesnou ODS do řádných voleb z 8% na 6%!Jinak policejní těžkooděnci mají v Českých Budějovicích cvičení,demonstranti jsou pro ně lehkým cílem,včera v TV bylo,jak ke zdi postavili i ženy !!Právo na demonstraci v praxi patrně již padlo !!Není mi známo,že pokud byli zbiti občané nepřizpůsobivými,že by se tam vyskytl jediný těžkooděnec !Stále se tady hraje pouze na 1 branku !Prý pravda a spravedlnost vítězí nad nespravedlností,to,ale jen někde a nebo až později, případně v pohádkách !!Tak vstříc lepším zítřkům !!
15. 07. 2013 | 12:17

pamětník napsal(a):

55108311:
"po volbách bychom byli v úplně stejné situaci jako nyní" Nesmysl, všichni vědí, že Nečasova vláda nadlouho zdiskreditovala českou pravici natolik, že po nových řádných či předčasných volbách se k vládě už nedostane. Díky prezidentovi Zemanovi žádná postnečasova vláda Miroslavy Němcové se nedostane ke generálnímu úklidu stop a důkazů nezákonností a k nátlaku na orgány činné v trestním řízení. Proto tolik křiku o policejním puči, náběhu k policejnímu státu, o politickém procesu atd.
Díky prezidentovi Zemanovi.
15. 07. 2013 | 15:35

pamětník napsal(a):

Mirek:
"Tuhle krizi si totož na vrub může připsat jedině Zeman" Tak Zemanova milenka úkolovala vojenské zpravodajce? Máte to v hlavě popletené.
15. 07. 2013 | 15:39

55108311 napsal(a):

@pamětník:
takoví naivkové jako vy umožnili nástup Hitlera k moci:
i Hitler sliboval že zatočí s těmi, co okrádali německý národ, a proto jeho podporovatelům nevadilo že si Hitler chce ukrojit větší kus moci než měli kancléři před ním;
(je fakt, že Hitler za sebou neměl aféry typu Bamberk nebo Mostecká uhelná jako má Zeman, takže se mu dalo snáz uvěřit)

Mimochodem po Grossově vládě byla důvěra ve vládní strany ještě menší než teď, a přesto Klause ani nenapadlo jmenovat vládu ze svých kamarádů a sponzorů, ale jmenoval premiérem Paroubka, protože měl 101 hlasů.
15. 07. 2013 | 17:09

pamětník napsal(a):

55108311:
Naivní jste Vy. Hitler se dostal k moci v důsledku hospodářské krize a nutnosti překonat Versaillskou smlouvu. Prkotiny typu Bamberk a MUS anebo pokus o mnichovský puč v tom nehrály roli.
"po Grossově vládě byla důvěra ve vládní strany ještě menší než teď" Nepravda.
15. 07. 2013 | 20:33

fax napsal(a):

Nenechme se rušit v poklidné blaženosti malováním čertů na zeď. Rusnok je kvalitně algoritmizován.
17. 07. 2013 | 14:16

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy