Strany začínají být společensky nebezpečnými organizacemi

30. 10. 2013 | 13:30
Přečteno 4480 krát
A co s tím?

Úvodem si připomeňme nedávnou „bitvu“ mezi demokraty a republikány v USA. Republikáni chtěli dosáhnout zrušení Obamovy reformy ve zdravotnictví, a proto navrhli demokratům následující obchod: „stáhněte reformu a my vám na oplátku nezablokujeme možnost zvýšit strop státního dluhu“. Obchod se oběma stranám uzavřít nepodařilo a pod tlakem veřejného mínění byli republikáni nakonec donuceni ustoupit. Nicméně svět stál „5 minut“ od prahu ekonomické katastrofy. Politické strany jsou nejen přežitkem minulých staletí, jak tu už rok zcela bezúspěšně tvrdím, ale dnes se začínají stávat i společenskou hrozbou.

Do této kategorie spadají i české politické strany. Díky vnitrostranickým sporům a chybám se rozpadla nejprve vláda Topolánkova a po ní i Nečasova. Dnes takříkajíc v přímém přenosu můžeme pozorovat sebevraždu ČSSD. Další vývoj je předvídatelný – země nejspíš směřuje k „dočasné vládě“ a dalším „předčasným“ volbám. Znamená to „vyhodit oknem“ další 1,5 mld. Kč z již tak „chudé“ státní pokladny. Nové volby by měli zákonitě zaplatit především ti, co je „zavinili“, tj. zejména ČSSD. Bohužel se tak nestane, takže je budeme muset zaplatit my, daňoví poplatníci. Politické strany se tak i pro naši zemi začínají stávat onou pověstnou „koulí na noze“, která dříve či později pošle český stát ke dnu.

Otázka zní: „co s tím“?

Česká majorita má dvě možnosti:

1. sledovat vzor zákona o státních zakázkách, který už byl 20 krát neúspěšně novelizován a obdobně se pokoušet český stát (přesněji řečeno jeho ekonomický a právní systém) též do nekonečna „reformovat“, nebo
2. přiznat si, že vytvořila stát – zmetek, který prostě reformovat nelze a poslat jej na smetiště dějin s tím, že se na jeho místě pokusí vybudovat stát nový, bez politických stran.

Mám – li si tipnout, kterou variantu česká majorita zvolí, pak je to ta první. A jak zní tip laskavých čtenářů?

Příště: stavíme nový stát bez politických stran.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

K.V- napsal(a):

Z výsledků voleb jsem pochopil že strana komunistů má rostoucí důvěru obyvatelstva
30. 10. 2013 | 13:37

antisoudruh napsal(a):

No, nějaký zákon který by říkal, že poslanec, který lhal se musí vzdát poslaneckého mandátu, ten by nám pásnul.
Moje bábinka mi říkávali:
"Kdo lže ten i krade, a kdo krade patří do kriminálu!"
30. 10. 2013 | 13:40

antisoudruh napsal(a):

K.V-,
tak si ty výsledky přečtěte ještě jednou. Kolik že to těch důvěřivých obyvatel přibylo a jestli nepřibyla jen procenta, protože méně lidí volilo?
Na demagogii byli komanči vždy kádři.
30. 10. 2013 | 13:43

Analytik napsal(a):

Proč se těm bandám říká politické strany, když jsou to evidentně mafiánské rodiny?
30. 10. 2013 | 13:45

Eva Stančíková napsal(a):

Česká majorita u koryta bude nadále hudlařit na 1.možnosti,protože ta2.možnost znamená práci(krev,pot a slzy)a POCTIVOST.To je takové původně české slovo,které zde ale nezdomácnělo...
30. 10. 2013 | 13:47

K.V- napsal(a):

Antisoudruhu, a teď ještě tu pohádku o tom, že všichni ti co nepřišli k volbám jsou tak dojatí a vděční voliči ODS a Kalouska, že samým dojetím nepřišli k volbám.
Víte, vaše IDEOLOGICKÉ přesvědčení vám neberu, ale nalhávat sám sobě i ostatním nesmysly nemůže vést nikdy k dobrému výsledku.
A pokud neumíte unést pravdu, že komunisti jsou jediní z minulého parlamentu komu přibývají voliči, místo primitivních výkřiků se zkuste zamyslet
PROČ TOMU TAK JE
30. 10. 2013 | 13:50

xerox napsal(a):

tzv. demokracie je přežitá již nejméně 20 let ... poslední možností je její modifikace na přímou , prosazovanou okamurou ... ale i tak to nevidim dobře , pokud se to okamurovi podaří bude to jenom přechodné období ... pak nastoupí autoritářské režimy typu prezidenský systém , většinový systém a kruh se uzavře s nástupem národních vlád záchrany před globalismem a multikulti a to komunismus nebo fašismus ...
je to proto že tzv. demo se ekonomicky ztotožnila s ekonomickým systémem zvaným jednoduše - já já já jenom já a po mě potopa ... bezohledný sobecký neodpovědný stav , kdy nikdo se nezodpovídá nikomu a ničemu , jen své nebo cizí šrajtofli ... ať si každej sám doplní název pro tento ismus , který panuje ...
30. 10. 2013 | 13:50

antiantisoudruh napsal(a):

antisoudruh:

Komunisticka strana:

volby 2010: 589 765 hlasu,

volby 2013: 741 044 hlasu.

Zdroj: http://www.volby.cz/pls/ps2010/ps

Tolik k demagogii.
30. 10. 2013 | 13:56

Filuta napsal(a):

Dokud tam budou sedět všehoschopní pseudoprávníci jako Benda (náhubkový zákon, snaha o netrestání korupce atd.), tak se vpřed nepohneme.
Přitom je to tak jednoduché - stačí veškeré státní zakázky zveřejnit na internetu.
Jenže politici si nějakou "pádnou" výmluvu vždy najdou.
V žádném případě nevěřím tomu, že to bude prosazovat právě Babiš nebo ČSSD.
Skutečný zájem na potírání kourpce nemá žádná z etablovaných pol.stran.
Pokud se někdo domnívá,že Stropnický, Jourová, Zlatuška, Komárek atd. budou něco podobného sami iniciovat, tak je blázen. Jsou to jen placení poskoci Babiše, bez jehož vědomí se ani lístek na stromě nepohne.
Kdyby se Babiš po éře odstaveného Grosse dostával ke státním zakázkám jako ostatní, tak by jistě tak vehementně neprotestoval. Ale on se zase slušně zahojil na eurodotacích.Další pijavice vysávající státní sektor byla s nadšením zvolena do sněmovny.
Souhlasím vřele s autorem.
Jsme v definitivně v řiti, ale to jsem věděl už před volbami.

Počítám, že si na opravdovou a zásadní změnu počkáme minimálně čtyři roky.
Jenom nevím, jestli do té doby naše ekonomika totálně neklekne.
Přežít řádění Kalouska a následně léčbu socanem (co má bordel i ve vlastní straně), by možná zvládla ekonomika německá, ale nikoliv ta česká.
Bude-li stát řídit Babiš jako svou předluženou firmu se špatně placenými zaměstnanci a ČSSD splní, nedejbože, své představy o "fungujícím státu", tak potěš koště.
30. 10. 2013 | 13:59

antisoudruh napsal(a):

antiantisoudruh, K.V-,
tak to jsem asi něco popletl - omluva.
30. 10. 2013 | 14:00

David napsal(a):

"...přiznat si, že vytvořila stát – zmetek, který prostě reformovat nelze a poslat jej na smetiště dějin s tím, že se na jeho místě pokusí vybudovat stát nový, bez politických stran.

...A jak zní tip laskavých čtenářů?..."

---------------------

Tip jednoho z laskavých čtenářů je, že teď už bude líp.

Hašek musel přiznat, že všem občanům tohoto státu sprostě lhal.

Mám velkou radost! :-) :-) :-)

LEŽ byla konečně pořádně poražena!!!

Já jsem to tušil, že by to mohl být takový druhý 17.listopad 1989. Povedlo se! Demokracie v našem státě konečně našla tu správnou cestu, kterou se má vydat.

Protože - Kdo lže, ten krade a kdo krade, pro toho si přijde čert!!!

ANO, už zase BUDE LÍP ! :-)

David - volič ANO 2011

Stát – není zmetek, který nelze reformovat!

Reforma začala právě dnes 30.10.2013!

Nový stát, bez politických stran, by bylo jen cestou zpět.

Kupředu levá, kupředu pravá, zpátky ni krok! :-)
30. 10. 2013 | 14:02

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, komouši jsou havlův dáreček.
Kdyby je tenkrát rozpustil,ne zakázal, už jsem mohli být o kus dál.
Neustálé handrkování se sockomem by prostě neexistovalo.
Howgh, tak pravil wbgarden.
Mí rudí mi jistě rozumějí.
Veselé krizování.
Vzpomínky na lepší zítřky pak tu.
http://www.go2life.net/history/325-19-arhivnyh-foto-unikalnye-portrety-grazhdan-sovetskogo-soyuza.html
30. 10. 2013 | 14:05

Sech napsal(a):

Jediná výjimka z toho, co píše autor je KSČM. Takže to potvrzuje. Systém politických stran musí co nejdřív skončit v propadlišti dějin.
30. 10. 2013 | 14:05

antiantisoudruh napsal(a):

antisoudruh:

Priznani omylu a omluva jsou v diskusich a.cz nesmirne vzacnym jevem.

Respekt!
30. 10. 2013 | 14:08

Viola napsal(a):

Politici musí zatnout zuby a dělat pozitivně a hlavně přitom myslet rozvážně a ne zbrkle. Byli zvoleni, byli vhozeni do politického kolbiště, tak musí pracovat a ne bojovat. Politici jsou politiky právě od toho, aby se dokázali domluvit na tom nejlepším pro ty, kteří je volili. Možná by se mohly zavést nějaké voličské průkazy, kde by člověk, který volil měl také nějaké výhody a ten, co nevolil by neměl nic.
30. 10. 2013 | 14:09

Pepa napsal(a):

Katolický klérus na čele s Dukou je nejreakčnější politickou stranou, která nenese žádnou odpovědnost, ale nejvíce vysává nemajetný lid.Byla to jediná politická síla,která podporovala válečného zločince Havla pro americkou invazi do Jugoslávie.V Jugoslávii USA použily zbraně hromadného ničení(třištivé bomby s ochuzeným uranem), tak jak je pouižily ve Vietnamu a dalších státech světa.Jen Ve Vietnamu Američané zavraždili asi 3,5 miliony obyvatel.Po 2.sv.válce všechny invaze a bombardování vylhali.
30. 10. 2013 | 14:14

Baba Jaga napsal(a):

To: Viola
Tak výhod se Vám zachtělo, paní Violo? Sice mě vůbec nenapadá, jaké by mohly být - a jak by se kontrolovalo, že volič dla platný hlas, neb jinak by si výhodiček snad nezasloužil.
No, pokud se budou volby opakovat často, spíše si volič u voleb připlatí za právo volit, možná by mohla být nová "volební" daň pro každého.
Pan Klíma mohl cvičně hodit do placu pro příklad nějaký stát, kde strany nemají a jak to tam vedou.
30. 10. 2013 | 14:21

Sez napsal(a):

Kdo by neznal pohádku o obyčejné dívce, která dostane za úkol ke králi přijet–nepřijet, oblečená–neoblečená a přinést dar–nedar.
To je nadělení, to je vořech! Ne tak pro českého politika.
Tajná schůzka, ale nic tajného se na ní neřešilo. Hašek lhal, aby dodržel slovo. Hašek si neumí představit, že by porušil slib prezidentovi. Doktor Pavko říká, že operuje stejně prezidenta jako bezdomovce. Dodržel by i Hašek slib bezdomovci? I za cenu lhaní? A slíbil vůbec Hašek prezidentovi, že bude lhát? Je prezident víc, než voliči, kteří ho zvolili a kterým Hašek lhal?
Hašek podobný úkol bravurně splnil. Lže-nelže, byl-nebyl na schůzce, má-nemá většinovou podporu. A ještě bonus - odstoupí-neodstoupí.
30. 10. 2013 | 14:26

Viola napsal(a):

Baba Jaga

no jistě, mohli by třeba ve volební místnosti obdarovávat voliče za to, že přišli a vhodili třeba i neplatný hlas. Mohlo by se začít třeba nějakými upomínkovými předměty jako jsou průpisky volby 2013, nebo hrnečky na kávu atp. Rozhodně by to bylo lepší, než předvolební kobližky, párky, zmrzliny, růže, pivo aj.
30. 10. 2013 | 14:32

patriot napsal(a):

Strany začínají být společensky nebezpečnými organizacemi?

Vždy byly, jsou a budou!

Pro gangstery neexistuje vhodnější prostředí než partajní demokracie.
30. 10. 2013 | 14:38

Kacafírek napsal(a):

Že jsou politické strany přežitkem 19. a 20. století, s tím bych souhlasil. Problém je v tom, že slušní lidé se do partají nesdružují, pro to, abychom odhalili křiváky, šmejdy a grázly (viďte, pane hejtmane!) jsou sakra drahý špás. Demokracie se s lidma bez morálky a cti holt dělat nedá.
Pokud by se našel nějaký další moudrý Karel IV., čestný Jiří z Poděbrad či osvícený Josef II., vůbec mi nebude vadit absolutismus nebo diktatura.
K Pepovi /14:14/:
Užíváte dobrej, silnej matroš, o tom žádná, ale pozor na dávkování!
30. 10. 2013 | 14:40

mik napsal(a):

Ono to neni tak slozite staci schvalit zakon ze prezident je odvolatelny referendem rovnez tak vlada a minstri musi byt zvoleni primo volici staci zakon ze za jakoukoliv aferu byt jen podezreni musi dotycny politik svou pozici uhajit tedy se ocistit nebo jit od valu a staci zakazat prebehlictvi behem volebniho obdobi a zavest dodrzovani pracovni doby neuznavat omluvy a trestat za to kdyz nekdo misto hlasovani bude vymyslet alibisticke blbosti nektera hlasovani uskutecnit jako verejna s jmenovitym a verejnym hlasovanim aby lidi videli jak kdo voli a jaky ma nazor je skoda ze na Hrade neni Schwarzenberg a ze CSSD vyhodila Dinsbiera mohlo byt ponekud vse jinak a Babis ? ze ziskal skoro 20 % Zeman taky ziskal 55 % a nelze rict ze ho za prezidenta chtela vetsina volicu,,,To ze sefuje firme z 28000 zamestnanci neznamena ze v politice nevyhori jak papirovy cert
30. 10. 2013 | 14:42

xerox napsal(a):

pro wbgarden

klidně se donekonečna opakujte ... protože týpci jako vy nic jiného neumí než zakrejvat polistopadovou zločinost ukazováním na ,,zlé ,, komunisty ...
připomínám že v ,, zemi svobody ,, zvanou usa krachují celá města a země jede na tisknutí si nekrytých peněz - denně si tiskne 2 miliardy dolarů ... tak krásně to tam funguje ... :-)
všechny státy v kterých vládne tzv. demo jedou na dluh už leta letoucí ... v evropě ,, zachraňuje ,, euro německo , ale nikdo nevidí , že německo je druhá nejzadluženější země na světě ...
celej tzv. demo svět jede na nekrytý peníze ...
30. 10. 2013 | 14:43

Ládik!!! napsal(a):

Socani volí lháře, to je hnus.
30. 10. 2013 | 14:45

Baba Jaga napsal(a):

To: Viola
To by možná bylo lépe udělat obecní volební tombolu, ne?
A nebo volby zrušit a poslance atd. losovat ze všech platných voličů. Šetřit začít třeba od korunky.
30. 10. 2013 | 14:55

Sech napsal(a):

Michal Hašek by měl svoje poslední extempore zúročit, jako jiní velikáni:o), v nějakém citátu. Aby po sobě zanechal stopu. Samozřejmě v dějinách, ne v písku. Třeba - "Lžu jenom když musím".
30. 10. 2013 | 14:55

buldatra napsal(a):

xerox napsal(a):

tzv. demokracie je přežitá již nejméně 20 let ... poslední možností je její modifikace na přímou , ...

Dovoluji si dopustit se názoru a hlásím, že demokracie není přežitá a to proto, že ještě nevypukla.
Což neznamená, že nikdy nevypukne, naopak, přeji si, aby se zadařilo a my se jí konečně dočkali, se vším, co ktomu patří. Samo od sebe se to však nestane.

To, coby xerox nazýváte demokracií, žádná demokracie není.
Je to partajokracie, potažmo demokratura, které se demokracie jen říká.
A říká se tomu tak 1000x a více a dnes a denně až do úplnýho zblbnutí, tak se to uchytí a lidičkové to přijmou jako fakt. Ne všichni, ale nezanedbatelná část a to stačí.

Takže, až jednou nastane přímá, či polopřímá demokracie, už to demokratura nebude.
Teprve potom začne onen xeroxí proces jejího přežívání.
Anebo naopak, zdokonalování a pilování, ale to už bude záležet na lidech, nikoliv na partajích a jejich kmotrech, jak s tím naloží.

Konec hlášení.
30. 10. 2013 | 15:05

smutný napsal(a):

...jaké si to český národ udělal takové to má! To čeho jsme dnes svědky se nestalo ze dne na den. Stačí si vzpomenout kolik procent získala ODS ve volbách v r. 2006. Bylo to neuvěřitelných 35,38% poté, co se ovčani nechali přesvědčit našimi "objektivními" a "nezávislými" médii, že se mají špatně. Přitom se měli nejlépe od listopadu. Takže začal řádit Topolánek s Kalouskem a všechno co fungovalo rozbili. Stačilo tak málo - aby volby v r. 2006 nevyhrála pseudopravice a tomu všemu jsme se mohli vyhnout.
30. 10. 2013 | 15:06

Ládik!!! napsal(a):

Mohl by se přejmenovat na Michal Halžek.
30. 10. 2013 | 15:19

resl napsal(a):

Ať dávají ve volební místnosti budoucí poslanci voličům peníze za hlas. Vyhrají bohatí a třeba nebudou tolik krást, jako ti chudí.
30. 10. 2013 | 15:21

buldatra napsal(a):

Ládik!!! napsal(a):

Socani volí lháře, to je hnus.

Ale to snad ne, takové nehezké slovíčko.
Lepší je sliz.

Já si myslím, že ti nešťastní sosani jsou tací lidičkové, kteří zásadně volí někoho, kdo místo nich bude činit echt správná rozhodnutí a tvořit jejich budoucnost. Takové ty světlé zítřky s jistotami.
A budou doufat a věřit.
A tak volí a doufají a věří a není divu nad jejich přístupem, protože jim to tak všelicí Hašci říkají a oni tomu věří.
A volí.
I zvolili sobě Haška a jiné výtečníky.

Tady v Brně máme takovýho podhaška, snad proto, aby to brňákům nebylo líto.

Ale ač je to smutné, přesto je to nevyléčí.
To by musel být snad ten Hašek minimálně třímetrovej a ne takovej skrček kulatej kluzkej.
A zdravím na severní chacharsko a hlásím, že hruškovica je letos obzvlášť jemná.
30. 10. 2013 | 15:24

Lila napsal(a):

Ládík!!!

Čtenáři i.dnes ho už přejmenovali na Zloprcka :-)
30. 10. 2013 | 15:24

xerox napsal(a):

buldatra

zkuste si počíst :
- Demokratický požár -
,, Žijeme v podivných časech, kdy slovo „demokracie“ začalo spoustu lidí děsit. Přivést k jednotnému jmenovateli sto kultur není možné, ale organizování světového požáru se ukázalo být reálným. Od nynějška je válka jediný řád, jediný stav věcí žádoucí pro demokratickou nomenklaturu. A žádoucím výsledkem války není vítězství nad nepřítelem, ale neustávající nenávist ,,
http://goo.gl/isllTy
30. 10. 2013 | 15:26

Ládik!!! napsal(a):

Kdoví, jestli se ten člověk umí stydět. Prý se kdysi uměl červenat. Dnes musí být tak rudý, že ho komunisti přijmou i bez přihlášky.
30. 10. 2013 | 15:37

buldatra napsal(a):

xeroxi

a proč bych to vlastně měl číst?
Tady jde o můj názor a o váš názor, nikoliv o názor, který někdo další někde jinde ventiluje.

Pakliže nesouhlasíte s názorem, který jsem nahlásil, vyvraťte to sám, nenechávejte to na někom třetím.

V demokracii budete potřebovat vlastní hlavu, abyste mohl prosazovat vlastní myšlenky a vlastní názor a vlastní budoucnost.
Tedy, jestli se zadaří a ta doba nastane.

Zatím za vás rozhodují jiní.
30. 10. 2013 | 15:38

aga napsal(a):

Klíma

To jste celé sesmolil proto, abyste podstrčil "české majoritě" vinu za ten protinárodní zmetek, který jí byl oktrojovám nadnárodní oligarchií a vnitřní (často nečeskou) pátou kolonou? ?
30. 10. 2013 | 15:40

Ládik!!! napsal(a):

A zeman mlčel jako ryba, kryl lháře - tedy kryl zloděje. Má vůbec zeman takovou imunitu? Když to neustojí hašek, měl by zmizet i zeman. Prý si natloukl koleno a nemůže chodit - tak by ho z hradu měli vyvézt.
30. 10. 2013 | 15:41

Míla napsal(a):

Ládíku
Vy si myslíte,že by se komunisté kompromitovali a vzali Haška do svých řad?Těm stačilo jedno padnutí na ústa/Dolejš/a dají si velký pozor na další klopýtnutí.Naopak vzniklá situace je vodou na jejich mlýn,případné další mimořádné volby jim přihrají další voliče a ČSSD dopadne jako ODS.A nová vláda sestavovaná ČSSD a KDU na podstavci KSČM a ANO,asi dlouhé trvání mít nebude.Zajímavé je,že si Filip a Babiš začínají rozumět a ani KDU se zřejmě nebude bránit tiché podpoře strany bývalého komunisty a KSČM současné.
30. 10. 2013 | 16:20

strýc virus HxNx napsal(a):

pokud budou předčasné volby, tak díky destruktorovi na Hradě, který nepověří Sobotku, protože jej nemůže ani cítit, a proto nebude respektovat dosti pravděpodobně vítězný nynější Sobotkův vnitrostranický boj-
30. 10. 2013 | 16:23

xerox napsal(a):

buldatro

kde berete tu jistotu , že lidi se chtějí zabývat politikou a jak píšete ,, prosazovat vlastní myšlenky a vlastní názor ,, ... ? ...
to je samozřejmě špatně , proč ... protože lidi chtějí žít v klidu , to že se dneska kde kdo zabývá politikou je dáno pudem sebezáchovy , ale rozhodně to není normální stav ...
pokud nechcete nic číst , nečtěte ... ale pokud se máte jak píšete rozhodovat vlastní hlavou aby za vás nerozhodovali jiní ... tak to chce mít trochu přehled ... protože jinak vás - nás politici utáhnou na vařený nudli ... :-)
30. 10. 2013 | 16:33

strýc virus HxNx napsal(a):

Kacafírek

Karel IV byl podle mého soudu spíše všemi mastmi mazaný nežli moudrý. kradl (relikvie) a nebýt toho, že se Wittelsbach zabil při lovu divokých prasat, nevím, nevím ... ale v dějinách, pravda, neplatí žádné kdyby. nejvíc mi sedne ten Habsburg, i když ve Formanově filmu říkal: "příliš mnoho not, Mozarte...!"
30. 10. 2013 | 16:33

Ládik!!! napsal(a):

Mílo -
komunista zůstane komunistou... Zbývá je otázka, do kdy bude šafářovat zemanova vláda. Ale ono je to vlastně jedno - komanč, kam se podíváte. Volím Svobodné.
30. 10. 2013 | 16:34

mark twain napsal(a):

“If you tell the truth, you don't have to remember anything.”
30. 10. 2013 | 16:36

Fred Nietzsche napsal(a):

“I'm not upset that you lied to me, I'm upset that from now on I can't believe you.”
30. 10. 2013 | 16:40

Baba napsal(a):

Žádný politik není neopotřebovatelný a některý ani nevlastní lyžařskou výstroj.
30. 10. 2013 | 16:41

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, pro xeroxe citát tu.
Za domácí úkol naxeroxovat aspoň tisíckrát ...
http://azcitaty.cz/winston-churchill/13499/
Nechat podepsat od rodičů.
Veskriz.
http://media1.osoba.cz/images/media1:50fcd7789cc1d.jpg/foto+33bi.jpg
30. 10. 2013 | 16:43

Medikolog napsal(a):

Ládik 15.37

Mluvíte jistě o kardinálovi Dukovi. Ten byl rudý pláštěm, kloboukem, i vzteky.. ale pochybuji, že by o něho kromě kleriálů nebo neonaci, nějaká slušná strana stála..
30. 10. 2013 | 16:57

pamětník napsal(a):

Perla:
" Možná by se mohly zavést nějaké voličské průkazy, kde by člověk, který volil měl také nějaké výhody a ten, co nevolil by neměl nic."
:))))))))))))))

Viola, Viola,
bodaj sa prijala.
30. 10. 2013 | 16:59

Ládik!!! napsal(a):

medikologu -
dobře víte, že řeč je o haškovi. Člověk může být rudý přetlakem, ale ne hanbou.
30. 10. 2013 | 17:02

Míla napsal(a):

Ládíku a máte jistotu,že ve straně Svobodní není nějaký bývalý?Žeby ve straně existovalo kádrování?
30. 10. 2013 | 17:06

Psycholog napsal(a):

Medikolog,

je ucen hejnce Haska. Naucil se odbihat od tematu, mlzit a lhat.
30. 10. 2013 | 17:07

pamětník napsal(a):

Autor:
Po dloubhé době blog, se kterým mohu plně souhlasit.
Systém zastupitelské demokracie se dostává do krize všude na světě, protože čím dál více se stává neslučitelným s ekonomickou a společenskou existence lidstva. Vláda volené elity bez možnosti její každodenní korekce veřejností v podmínkách rychlého šíření informací a financí a možnosti urychleného přesunování čím dál většího množství osob nutně zaostává za potřebami existence a života společnosti. O partajnické řevnivosti a žabomyších válkách ani nemluvě.
30. 10. 2013 | 17:09

svobodny volic a ne ovce napsal(a):

Míla,

ja taky volil Svobodne, a jsem si jist ze v te strane je daleko mene komousu ( pokud vebec nejaci), nez v te kterou jste volila vy. Kolik odhadujete jich je v porovnani se SSO ?
30. 10. 2013 | 17:11

pamětník napsal(a):

Ládik!!!:
«Socani volí lháře, to je hnus. »
Zato když ODS zvolila "pravdomluvného a čistého" předsedu, vše bylo v pořádku.
Nekritické fandovství je taky boží dar, ale hloupý.
30. 10. 2013 | 17:13

svobodny volic a ne ovce napsal(a):

pamětník,
Taky volici ODS za to svoji stranu potrestali! Ale socane jak se zda tak to neznaji. Akorat jim snizi o troch rating ci ratting, :-). Se vsadim ze Hasek zustene hvezdou CSSD. Socanum nevadi lzi, podrazy a kradeze. Hlavne ze to pacha nekdo jim blizky.
30. 10. 2013 | 17:19

Medikolog napsal(a):

Ládik!!! 17.02 Vím kam to bylo mířeno, ale upozornil jsem na "zasloužilejšího" adepta.

Hašek a stud v reakci na hanbu? Nepravděpodobné. Lhaní má v popisu práce, a v samé podstatě své profesní existence, Duka a jeho podřízení.
30. 10. 2013 | 17:23

xerox napsal(a):

wbgarden

tak jen do toho a půl je hotovo ... v americe se s tím taky nemažou , tiskárny na prachy jedou až se z nich kouří ... prej tam nestačí lejt z kýblu barvy do těch tiskáren ... :-)
svého času se u nás takhle kouřilo z průmyslových podniků ... dneska už né ... né že by se ty podniky chovaly ekologicky , ale prostě proto , že neexistujou ... no a z montoven a překladišť se nekouří ... :-)
30. 10. 2013 | 17:29

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, naxeroxovat ...
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/533591_567267369960583_1649387042_n.jpg?dl=1
Veskriz.
30. 10. 2013 | 17:32

Odol napsal(a):

Ale dnes ráno to bylo přece jen poněkud smířlivější.
30. 10. 2013 | 17:34

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat ...
http://ateo.cz/f/images/c/CSSDstado.jpg
Veskriz.
30. 10. 2013 | 17:39

strýc virus HxNx napsal(a):

pamětník 17:09

ja ja ja!
když nebožtík Valtr Komárek přeložil výbornou knížku Alvina Tofflera Šok z budoucnosti, dostaly se k nám informace, o kterých jsme za železnou oponou měli sotva tušení. knížka obsahuje řadu skvělých postřehů o již postmoderní společnosti, žel byla v USA vydána již v roce 1969, tedy v době "dřevní", v době před propuknutím éry osobních počítačů. vyšly překlady i pozdějších knížek manželů Tofflerových, ve kterých se autoři pokoušeli reflektovat svět po digitální revoluci, ale selhali v tom, nebyli již schopni podchytit tak výstižně a zajímavě společenské procesy, jak se jim to podařilo v Šoku z budoucnosti. krize parlamentní demokracie s tím přímo i nepřímo souvisí. zastaralé proklamace, reflexe, nedostatek nebo přímo nemožnost náhledu na to, kam se vývoj ubírá či spíše řítí...
ty novější knížky nebyly moc dobré, už jsem si je nekoupil.
30. 10. 2013 | 17:40

xerox napsal(a):

wbgarden

zřejmě jste si dal socialistickej vlastně kapitalistickej závazek ... kde jsme mohli dneska být , kdyby bylo povícero wbgardenů ... :-)
ale jak na to koukám ... práce kvapná málo platná ... nejde to otevřít jenom ztáhnout , a to neudělám ... co kdyby na mě doma vyskočil nějakej ten trojan , malwer nebo nedej bože wbgarden ... :-)
30. 10. 2013 | 17:44

pamětník napsal(a):

svobodny volic a ne ovce:
Multinicku, asi jste si nevšiml, že ČSSD byla volbami potrestána také.
30. 10. 2013 | 17:44

Milan napsal(a):

Patrně jde o víc. Proto tak litý boj a dlouhodobá dělostřelecká příprava. Stýkat se s prezidentem je nebezpečné i pro ostatní politiky nebo jenom pro členy ČSSD? Řádně vedené a dobře fungující straně by to problém dělat nemělo.

Pokud mají v Lidovém domě dostatek sebezáchovného pudu, tak obmění celé vedení. Slabý Sobotka nebo úporně ctižádostivý Hašek stranu dlouhodobě poškozují. A tečka.
30. 10. 2013 | 17:44

Míla napsal(a):

Svobodný volič a ne ovce
buďte v klidu,když nevolíte tak nemáte zájem sledovat zdali mými spoluvoliteli je a nebo není bývalý komunista.Ti mě totiž vadí podstatně více než ti řádně zaregistrováni u těch je známo jejich ideologie.Ideál Vám neberu,já ho měl při minulých volbách rovněž volbou VV.
30. 10. 2013 | 17:51

pamětník napsal(a):

strýc virus HxNx:
Ano, budoucnost se bude jevit tradicionalistům značně nepříznivá.
Domnívám se, že naši voliči volili nové (staro)nové partaje a hnutí nejen z protestu (ANO,KSČM), ale pro uplatnění prvků přímé demokracie. Příští volby prozradí o trendu více.
30. 10. 2013 | 17:52

pamětník napsal(a):

Milan:
Ano, patrně jde o víc. Jsem zvědav, zda a co sdělí prezident.
30. 10. 2013 | 17:54

xerox napsal(a):

wbgarden

ten druhej obrázek se zdá být lepší ... nepochybně z inaugurace obami nebo ze dne nezávislosti , případně z londýna na zdravici místních domorodců královské rodinky ... :-)
30. 10. 2013 | 17:55

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, što takoe budouctnost ...
http://wbgarden.com/wbgarden%20demokracy.jpg
Veskriz.
30. 10. 2013 | 17:55

Svobodný volič a ne ovce napsal(a):

Míla,
ja volil! SSO pokud vubec vite kdo to jsou. Vy jste volila stranu podrazaku. Vubec se vam nedim ze se ted stydite. A o komunisty asi opravdu nejde. Jde o moralku. Ale asi bych to slovo nemel ani pronaset neb levici zvoleny prezident rika ze o moralce kaze kazdy Hasek.
30. 10. 2013 | 17:57

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, a hele xerox se nám rozjel ...
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/615328_4875116079404_1266796241_o.jpg?dl=1
Veskriz.
30. 10. 2013 | 17:59

strýc virus HxNx napsal(a):

pamětník 17:52

Vaše odpověď mne opravdu zaujala. budu nad ní zřejmě ještě chvíli přemýšlet.
30. 10. 2013 | 18:03

svobodny volic a ne ovce napsal(a):

pamětníku,
tvoje strana dostala jen par pres zadek. Ale asi si toho nevazila. Se vsadim ze ty jsi jim uveril ty hesla o dobre fungujicim statu. Ja stranu ktera me zklamala uz nevolil. Dal jsem hlas SSO. I kdyz byla medii temer ignorovana tak porazila ve volbach jak Zemanovce tak Bobosikovce. Ja se za svuj hlas narozdil od tebe nestydim.
30. 10. 2013 | 18:08

xerox napsal(a):

wbgarden

wbgarden jede jak americké tiskárny na prachy ... :-)
možná že ty prachy tiskne on a má po tejdnu volno ... a né a né se toho kopírování zbavit ... :-)

http://goo.gl/kWb3UP
30. 10. 2013 | 18:09

Antonín Malík napsal(a):

To je chybná představa, že strany končí, protože se rozpadají shozením předsedy těsně po volbách. Tak třeba KDU ČSL shodila těsně po volbách předsedu, který se chtěl paktovat s komunisty a ještě to zatloukal. Lidovci nezanikli a dokonce vytvořili na politické scéně metastázu zvanou TOP.
Třeba Sobotka (nebo Hašek) taky vytvoří novou tradiční stranu, pokud najdou nějakého dušného aristikrata jako maskota. Třeba Buquoye?
30. 10. 2013 | 18:12

laser napsal(a):

xeroxi,
jen poznamka. Xerox lze videt dnes jen v muzeich a nebo na strankach aktualne.cz. Jsi vzacny exempar z doby realneho socialismu. Tebe by meli meli pouzit soudruzi z Ulice Politickych Veznu . Tam se totiz cas zastavil a ty by jsi porad moderni.
30. 10. 2013 | 18:18

Stirner napsal(a):

Na otázku, kterou si článek pokládá, odpověděl kdysi již Clinton Rossiter:

"Demokracie nemůže existovat bez politiky, politika nemůže existovat bez politických stran, politické strany nemohou existovat bez kompromisů a umírněných postojů."
30. 10. 2013 | 18:22

mobilizace kohouta Fandy napsal(a):

Mým kohoutům
co mi to - v té naší vesničce střediskové, pod tím Špilasem děláte, pšátelé?
To jste odporáři, to jste sosani?
http://www.youtube.com/watch?v=lSVG4ZqHx98

Rovnátka obvolala kamarády, aby se zapomnělo na ušmudlaných 20%, zítra bude demoška na podporu sedmilhářů?

Copak jsme v Mexiku? Buenos Dias já tam taky jdu.
30. 10. 2013 | 18:24

xerox napsal(a):

wbgarden alias laser

psal jste že budete neustále opakovat né se neustále přejmenovávat ... a tak poslední reakce na těžkej život multiniků ... :-)

http://goo.gl/8HWTR6
http://goo.gl/A4M2S8
30. 10. 2013 | 18:26

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, jo, jo, vrahouni z volstrýtu, ti ty komouše dycinky zmáknou.
Nebojte xeroxi, a levou zadní.
Teda pardón, spíš pravou asi, že.
Veskriz.
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/548863_564716676882319_1525669575_n.jpg?dl=1
30. 10. 2013 | 18:30

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, nejsem laser xeroxi.
Jsem pouze a skoro odjaktěživa wbgarden.
Jo a mimochodem můžete se po mě i opičit.
A o co že to neuděláte bojovníku rudý, klasicky anonymní.
Veskriz.
http://wbgarden.com/nove/ei2.htm
30. 10. 2013 | 18:36

babočka napsal(a):

Nečasovu vládu zlikvidovala baba a horlivá justice s policií. V Ceské republice nejsou strany ale pidistrany a pidipidistrany. Nebezpečný je někdo jiný.
30. 10. 2013 | 18:49

Ládik!!! napsal(a):

Mílo -
nevím, kolik je u Svobodných bývalých komančů, ale věřím, že méně, než jinde.

pamětník -
když zvolili Nečase, nebylo to v pořádku - bylo dopředu jasné, že jedou z kopce. Měli dojet o hodně dřív. Z ODS jsem fandil jen Topolánkovi, protože jsem ho osobně znal z túry v Tatrách v roce 1991 (to ještě nebyla ODS). Je mi sympatický dodnes.
30. 10. 2013 | 19:08

šašek z Jihlavy napsal(a):

Velký Winston by dneska asi řekl:" V r.89 jste volili mezi svobodou a totalitou. Zvolili jste svobodu a máte totalitu.
Tak si to konečně přiznejme - tato současná populace si tento osud zaslouží. Co se týče výběru našich zastupitelů všech stupňů, všichni si zasloužíme titul "zasloužilí umělci".
Podle obsahu diskusí pod blogy jsme stejní jako naši zastupitelé. Alespoň světu ukážeme, že se neumíme přetvařovat. Ocení to?
30. 10. 2013 | 19:10

šašek z Jihlavy napsal(a):

WBgarden
Ahoj zahradníku-básníku. Pyšná princezna by ti padla do náruče, ani by nechtěla zpívající kytičku.
Ta galerie stojí za zkouknutí, jsi originál týpek. Připrav se na závistivé útoky a jedovaté narážky, tohle sockom nezkousne a neodpouští.
30. 10. 2013 | 19:24

buldatra napsal(a):

xeroxi,

vy jste fakt dárek.
A zdá se, že myslíte úplně stejně jak jehličková tiskárna v nouzovém režimu.

xerox napsal(a):

kde berete tu jistotu , že lidi se chtějí zabývat politikou a jak píšete ,, prosazovat vlastní myšlenky a vlastní názor ,, ... ? ...
to je samozřejmě špatně , proč ... protože lidi chtějí žít v klidu , to že se dneska kde kdo zabývá politikou je dáno pudem sebezáchovy , ale rozhodně to není normální stav ...
pokud nechcete nic číst , nečtěte ... ale pokud se máte jak píšete rozhodovat vlastní hlavou aby za vás nerozhodovali jiní ... tak to chce mít trochu přehled ... protože jinak vás - nás politici utáhnou na vařený nudli ... :-)

hihihi
Takhle si fakt dokáže odporovat snad jen ta tiskárna, když se jí vzpříčí papír.
Tak hlavně mějte přehled a buďte v klidu a nechte se těmi politiky utáhnout na vařený nudli.
30. 10. 2013 | 19:37

Baba napsal(a):

No jo, Máňo, o ketoglutarátdehydrogenáze se nesnilo ani Jesenskýmu.
30. 10. 2013 | 19:52

smutný napsal(a):

svobodny volic a ne ovce napsal(a):

pamětník,
Taky volici ODS za to svoji stranu potrestali! Ale socane jak se zda tak to neznaji. Akorat jim snizi o troch rating ci ratting, :-). Se vsadim ze Hasek zustene hvezdou CSSD. Socanum nevadi lzi, podrazy a kradeze. Hlavne ze to pacha nekdo jim blizky.
**************************************************************************
A proč by měli voliči ČSSD trestat socany?? Vládla snad posledních sedm let ČSSD??
Správně bys měl mít - ovce a ne svobodný volič
30. 10. 2013 | 20:12

pamětník napsal(a):

svobodny volic a ne ovce:
Multinicku, jste vedle, nejsem volič ČSSD. Kdybyste apoň trochu porozuměl tomu, co sem píši o přímé demokracii, možná byste pochopil, které z malých stran jsem to dal.
30. 10. 2013 | 20:27

pamětník napsal(a):

svobodny volic a ne ovce:
Multinicku, jste vedle, nejsem volič ČSSD. Kdybyste apoň trochu porozuměl tomu, co sem píši o přímé demokracii, možná byste pochopil, které z malých stran jsem to dal.
30. 10. 2013 | 20:27

pamětník napsal(a):

strýc virus HxNx:
Celá naše přelomová doba stojí za hluboké zamyšlení.
30. 10. 2013 | 20:30

Ivan Hochmann napsal(a):

Pan Vít Klíma objevil Šalomounovo hovno.

Že jsou partaje spíše mafiánské organisace přece víme už dávno.
Vyjímečnost,beztrestnost a nadřazenost soudruhů nad občany ostatními zde presentovali dlouhá léta komunisti.
Divíte se pane Klíma,že se ta politická banda sestávající převážně z bolševických pohrobků nic nového nenaučila?
Já ne!
Krom toho máme v parlamentě sedící partaj přímo vyzývající svojí minulostí k podrazům a nečestnostem.
Dokud budou komunisti v našem parlamentu - NIC SE NEZMĚNÍ !
Ivan.
30. 10. 2013 | 21:45

dědek Mirda napsal(a):

www.hnutiusvit.cz je jedna cesta,ale to by jsme muselichtít všichni nebo aspon většina voličů
30. 10. 2013 | 21:58

Petr Peterek napsal(a):

Samozřejmě jsem pro ad 2) Už několik let nemluvím o našich politických stranách jinak než jako o zločineckých uskupeních, která systematicky drancují naši zemi. Samozřejmě, že lze stát, podobně jako každou jinou organizaci, řídit a spravovat i jinak. Počínaje oddělením exekutivní a zákonodárné moci, přes maticovou organizační strukturu na centrální a regionální úrovni a jejich vertikální propojení, až po možnost nominovat do jednotlivých vedoucích funkcí lidi formou výběrových řízení. Lze se velmi snadno a krásně obejít bez institutu voleb (jen nyní nás to stálo 1,5 mld) a přitom vše nastavit tak, aby to bylo stokrát demokratičtější než jakékoliv zřízení, které tu kdy bylo. První a základní podmínkou však bude zrušit politiku, politiky a politické strany a na nějakou dobu je pro jistotu i (ne)demokraticky přímo zakázat :-) Jinak se dopředu nepohneme. Potažmo bych rovněž nechal zrušit všechny církve. Není jediný důvod, aby v lůně státu operoval jiný subjekt jemu podobný, navíc ještě řízený politbyrem ústředního výboru Vatikánu a jeho bankou, trefně pojmenovanou jako Ústav pro správu víry :-)
30. 10. 2013 | 22:11

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, přesně tak Ivane.
Z našeho balkonu, teda z balkonu zvukárny krátkého filmu jel u nás v ostravě listopadový devětaosumdesátý.
Vidím je všecky jak tam pobíhali překotně.
Můžu jmenovat.
Lehce sněžilo.
Říkám, rozpusťte ty komunisty.
Ale kdepak to by bylo nedemokratické.
Říkám rozpustit a ne zakázat. V pátek rozpustit, v pondělí by se mohli registrovat znova, což by je ani nenapadlo pochopitelně, jak byli tenkrát v otvůrcích sevřeni.
K patnácti procentům už by se v životě nedoškrábali.
Dostali jsme holt od pan Václava dárek.
Ve vší úctě, prosím.
Veskriz.
Náš tenkrát malý Martínek ...
http://wbgarden.com/wbgarden%20havel.jpg
Nějak se nám porouchal xerox ...
30. 10. 2013 | 23:06

Mike napsal(a):

Nezbývá mi, než s autorem souhlasit. Pokud zapřemýšlím nad stávajícícm systémem politických "zájmových" sdružení, pardon chtěl jsem uvést politických stran a nad systémem přímo volitelných a také odvolatelných zástupců obyvatelstva, vychází mi z toho logicky jasná depolitizace - a tím i decentralizace a zprůhlednění - celého systému. Toto ale určitě ještě nebude dostačující, jelikož další "noha" nového systému by měla být jasná profesní odbornost těchto lidí (a tím i povinné doplňkové vzdělání v oboru Státní správa - specifikaci doplň dle oblasti řízení), tak, aby se eliminovaly zbytečné chyby těchto lidí. Je to asi na obšírnější téma, nicméně co je důležité - technická změna systému možná určitě je, jen podmínky pro tuto změnu zřejmě ještě nějakou chvíli potrvají...
30. 10. 2013 | 23:26

Roni napsal(a):

Strany začínají být společensky nebezpečnými organizacemi?
Strany jsou společensky nebezpečnými organizacemi.
Ano souhlasím, - nechci posílat rakušákům prachy za vedení osobního účtu - nelze - není česká banka. Nechci "makat" na němce - nelze není čeký podnik. Nechci "jíst německá prasata" - nelze češi 60% dovážejí... Takto můžu pokračovat - Skončí to není českej stát.
A tady si hrají na "pravé" pravičáky, špatné komanče - no tak jo, tak si děti hrajte.:))
31. 10. 2013 | 06:37

muromec napsal(a):

to Ivan Hochmann
Nemáte celkem pravdu. To s komunistama nemá nic společného. Na světě se nic nezmění dokud tady bude tolik nemyslících jedinců s klapkama na očích, neschopných vyvozovat opravdu logické závěry, místo toho vyvozujících ptákoviny. Třeba, že "Dokud budou komunisti v našem parlamentu - NIC SE NEZMĚNÍ!"
31. 10. 2013 | 07:35

rejpal napsal(a):

Mike
Je s tím spousta technických i jiných problémů. Ale největší problém je, že pokud tu máme tři čtvrtiny pasivních občanů, nebude jich víc, ani kdyby se měli přímo účastnit správy věcí. Z rejdiště PR ve prospěch stran se stane rejdiště PR pro jednotlivce. Dokud se tady něco zásadně nezmění, není systém založený na přímé demokracii o ničem.
A vůbec už není jasné, kdo a jak by tu zásadní změnu provedl. O tom všechny iniciativy cudně mlčí.
31. 10. 2013 | 10:20

Ivan Hochmann napsal(a):

Proč se pořád domáháte jakési povinnosti voličů?

Nemám žádnou povinnost,která by mě přikazovala volit kohokoliv.
Je moje ústavní právo NEVOLIT.

Podívejte už 8let nepracuji - jsem důchodce.
Za svůj život jsem postavil,nebo zgruntu zrekonstruoval 3 domy,velké domy (většina,která volila a jásala dostala domy,či byty od bolševika), vychoval 2děti,zasadil mnoho stromů.V pracovním životě jsem vykonával spoustu povolání a dá se říci že dobře a odpovědně.Tak se ku mě také chovala okolní normální společnost.
Nakonec to bolševika přestalo bavit,honit mě po repubice jako psance.

Jak jsem řekl práce bylo až nad hlavu,ale mým osudem (i celé mé rodiny)byly toulavé nohy.Všechen svůj volný čas jsem prožil v přírodě.Hlavně v horách a lesích nádherného Slovenska a celé Východní Evropy a později po převratu i celého světa.
Proto mohu říci,že jsem měl krásný život a ničeho nelituji.Zbyla mě souměrná ústa,rovná páteř,a čisté svědomí.

Proč o tom mluvím?!
Kdybych se měl ještě po svém intensivním pracovním výkonu věnovat jakési "občanské aktivitě", tak by mě z života zbyla jen šedivá šmouha.
Proto si platíme STÁT !
Nemalými částkami utrženými od vlastních výdajů.
Stát dobře ví ,že má tuto povinnost.
Pokud si ji neplní(a to jsem zažil celých 70let),je třeba aby dostal pěkně přes držku.
Až bude opravdu zle ,buďte ujištěni - že DOSTANE !

A pokud si někdo myslí,že :"STÁT JSEM JÁ" - neberme mu jeho aktivity.
Přebírá ale také odpovědnost a risiko,že dostane "přes držku" jako ti placení pacholci.

Ivan.
31. 10. 2013 | 18:26

pamětník napsal(a):

rejpal:
«Ale největší problém je, že pokud tu máme tři čtvrtiny pasivních občanů, nebude jich víc, ani kdyby se měli přímo účastnit správy věcí»
Co to je za logiku? Není snad logičtější předpokládat, že občané jsou pasivní proto, že jinými v tomto systému být nemohou? Copak výsledky voleb neukázaly touhu voličů po změně, aby se mohli přímo vyjadřovat k zásadním otázkám a ne jen občas vybírat partaje?
31. 10. 2013 | 18:53

pamětník napsal(a):

Ivan Hochmann:
31. 10. 2013 | 18:26
Pregnantní egocentrismus.
A nelogický k tomu.
31. 10. 2013 | 18:56

pamětník napsal(a):

A taky poněkud fašistický.
31. 10. 2013 | 22:57

Ivan Hochmann napsal(a):

Ty mě můžeš....Ivan.
01. 11. 2013 | 00:38

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy