Zanikne Ukrajina?

17. 04. 2014 | 11:18
Přečteno 5587 krát
Nerozdělí si nakonec zbankrotovanou Ukrajinu mezi sebou její sousedé? Lze tento scénář úplně vyloučit?

EU rozehrála na Ukrajině hru, na jejíž náklady nebyla připravena. Od prvopočátku se postavila za „Euromajdan“ s cílem vymanit Ukrajinu z ruského vlivu a získat ji na svou stranu. V momentě, kdy jí měla proti Rusku reálně - vojensky a ekonomicky - pomoci, naprosto selhala. I dnes, místo toho, aby přišla s nějakým konstruktivním řešením, např. „výměnou Krymu za smazání ukrajinského dluhu vůči Rusku a záruky stability zbylého území“, se EU zmohla jen na bezzubé „sankce“ spočívající v rozšiřování seznamů Rusů, kteří (ne)smějí cestovat do zemí EU či do USA a mít konta v zahraničí.

Ukrajina stojí na hranici bankrotu a nejsmutnější na celé věci je, že ji s jejím zadlužením ve skutečnosti nikdo „vyhrát“ ani nechce. Připomínám, že celkový státní dluh Ukrajiny už dosáhl 75 miliard dolarů, což je 53% jejího HDP. Ukrajina se tak pro všechny zúčastněné strany stala „Černým Petrem“ a bude zajímavé sledovat, v čí rukách nakonec skončí, nebo zda nakonec vůbec nezanikne. Její území si mezi sebou mohou rozdělit Rusko, Polsko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko, čímž by se náklady na odvrácení ukrajinského bankrotu rozdělily mezi více států. Problém by zanikl a všichni si oddechli. Opravdu smutný konec!

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

DD napsal(a):

Nyní už je všem na západě jasné, že v případě Ukrajiny šlápl západ do velkého nevoňavého lejna. Jde o velké vítězství amerických neocons, že se jim pomalu daří vtahovat Evropu do nesmyslných bojů na Ukrajině. Kdo má v Evropě zdravý rozum, měl podporovat pokračování obchodní spolupráce s Ruskem a stažení z Ukrajiny.
17. 04. 2014 | 11:32

Pamětník napsal(a):

Ukrajina by se mohla dostat do učebnic jako dobrý příklad.
Všechny státy, které pustily k vládnutí fašisty zanikly po několika letech v chaosu a v bídě.
Zdá se, že u Ukrajiny (ke štěstí všech okolních zemí) proběhne ten proces rychleji.
17. 04. 2014 | 11:34

veverka napsal(a):

Američtí rozvraceči států svými trapnými barevnými revolucemi opět podělali co mohli.

Dobře jim tak.

Chtěli šlohnout Ukrajinu a nacpat tam základny NATO Rusku hned pod nos.

Výsledkem této agresivní akce tzv. západu je,že Putin už ani nemusí za svojí zákldanu v Sevastopolu Ukrajině platit pronájem,protože už je na ruském území.

Podle Victorie Nuland investovaly USA 5 miliard dolarů do ukradení Ukrajiny ze sféry Ruska a ono takové fiasko.

Ovšem z amerických barevných revolucí a okupací není nic dobrého nikde,ať se podíváme do Sýrie,Egypta,Kosova,Iráku,Afghánistánu nebo Líbye,všude USA zasévají jen smrt a zkázu a nechávají za sebou rozvrácené země plné mrtvol.
17. 04. 2014 | 12:09

Yosif K napsal(a):

Připomínám, že celkový státní dluh Ukrajiny už dosáhl 75 miliard dolarů, což je 53% jejího HDP.
KONEC CITATU.

No na sosálistickém Slovensku je dluh ve výši 52% HDP a jak si místní sosálisté Fica bána pochvalují....

SRN má dluh ve výši 80% HDP.....

Dluh 53% HDP samozřejmě není důvod k jásání ale ani k bankrotu. Ukrajině by pomohlo kdyby začala kupovat lacinější plyn z Afriky místo plynu z Ruska, ale jak říká Putinuška "reverzní chod plynovodu by byl protiprávní".....

Tzv "slovanští bratři" jsou fakt ohromní dobráci......
17. 04. 2014 | 12:09

Yosif K napsal(a):

veverka napsal(a):

Podle Victorie Nuland investovaly USA 5 miliard dolarů do ukradení Ukrajiny ze sféry Ruska a ono takové fiasko.

KONEC CITATU.

To jo, vymanit se ze sovětské sfery vlivu je zločin proti lidskosti, něco jako genocida ve Rwandě, to se musí potrestat, copak má Putinuška přichystané pro zrádné čechoslováky?

Pan Veverka se už hlásí do vítacího výboru ve velitelství Střední Skupiny Vojsk v Olomouci.......
17. 04. 2014 | 12:13

aga napsal(a):

autore

Nedávno jste tu takhle na kousky cupoval Česko (a jeho geneticky méněcenné obyvatelstvo). Zdá se, že slovanské země a Slovany samé nečeká lehká budoucnost...
17. 04. 2014 | 12:22

veverka napsal(a):

Nebreč Yosífku a přečti si raději něco poučného,tvé IQ se tím zvedne o dvojnásobek na 40.

"Pozor, Putin má víc obdivovatelů, než si Západ myslí .

varuje v deníku Guardian historik Timothy Garton Ash, který nedávno navštívil Čínu a zjistil, že Čína mlčky Putina podporuje. Totéž platí o Indii."

více na

http://www.blisty.cz/art/72932.html
17. 04. 2014 | 12:29

Joe Ratata napsal(a):

Ukrajina přijde o Krym a zřejmě i o průmyslovou východní část.
Západ Ukrajiny levně skoupí bohatí ze Západní Evropy a USA. Musí přece nějak smysluplně udat ty bilióny dolarů a eur podložených dluhem.
A všichni budou spokojeni.
Tedy až na Ukrajince!
17. 04. 2014 | 12:29

Divobyj napsal(a):

Autor

takže EU měla Ukrajině VOJENSKY a ekonomicky pomoci?
Člověče,máte vy vůbec všech pět pohromadě?
Vy,kdybyste nebyl připodělaný,tak byste snad mohl napsat něco jako že by Ukrajinci měli střílet ty rusáky pomocí našich zbraní,nebo bychom je tam snad měli jet střílet my?
Připomínáte mi tu copatou zlodějku Tymošenkovou a zvedá se mi z vás žaludek!
17. 04. 2014 | 12:30

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Jaceňuk skutečně zklamal, měl jít do nějakého takového dealu s Ruskem, psal jsem o to už v době, kdy probíhalo referndum na Krymu. Teď už je zřejmě pozdě, anebo bude tratit ještě více, a to nejen důvěru.
Dluh není až takovým problémem, při rozumně administrované inkorporaci ukr. ekonomiky jak směrem na východ, tak na západ, by se katastrofa nekonala.
Problémem je, že ti šulíni v Kyjevě si myslíí, že to za ně zatáhne někdo jiný, ale tak by se t Západ postavil již ne jen do role kašpárka komického, ale i zvráceného...na jedné straně by Západ uvaloval na Rusko sankce a na straně druhé by přes ukrajinský fiskál Rusku posílal miliardy eur či dolarů - takovou situaci by nevymyslel ani Woody Allen.
Anebo spekulují na jakýsi oddlužovací Drang nach Russland, což tedy je možná i přáním některých kriplů ve Washingtonu a v EK /která bude za pár měsíců převolena, těžko má nyní mandát k nějakým závažným rozhodnutím/. Tedy na katastrofu nejen pro Ukrajinu.

Je třeba jednat s Ruskem, zde asi jediným rozumným tahem Kyjeva je přeinstalování současné vlády, nejlépe na základě svobodných voleb, ale Rusko by možná akceptovalo i nějakou přeinstalaci zatím pouze předvolební, autentické elity jistě minimálně v akdemické části ukrajinské společnosti existují takové, že dokáží oslovit i ruskojazyčnou část ukr. obyvatelstva , možná by situaci uklidnila i přítomnost zástupce židovské obce.
17. 04. 2014 | 12:45

ALT napsal(a):

autor,

dotaz na rádio at nekřivdím arménům, tak třeba tbilisi:

zanikne Ukrajina?, - ne, naopak bude obnovena její
sláva a velikost v rozsahu hranic z r.1905
17. 04. 2014 | 12:51

cestovatel všude napsal(a):

Na Ukrajině žijí pavouci. Někteří jsou spokojení.
17. 04. 2014 | 12:57

češka napsal(a):

Jistě pane Klímo, Ukraina se rozpadne.
Je stejně neschopna života, jako bylo Československo.
Jde jen o to, aby tam a/ teklo co nejméně krve b/ nebyly ohroženy dodávky plynu do EU.
A teď, páni politici, makejte.
17. 04. 2014 | 13:18

havlisti utočí na sovětskou demogracii. napsal(a):

nechápu, proč alespon evropa nepošle ukrajinský vládě zbraně, aby se mohla bránit.
17. 04. 2014 | 13:19

turista napsal(a):

Pane Klímo, tzv. Majdanský převrat nerozehrála EU (tu to bude pouze stát peníze). Převrat pochází z dílny CIA a amerických neocons. Je produktem vojenskopolitické doktríny USA pro 21.století, která znamená rozbít větší státní celky, dosadit po dobrém nebo po zlém proamerické vlády a postavit tam své základny a vojensky to tam kontrolovat. EU má za úkol ekonomicky sanovat Ukrajinu, což je kyklopský úkol. Cílem převratu je oslabit Rusko ve všech směrech případně ho zlikvidovat. Proto je Putin tak zběsilý.
17. 04. 2014 | 13:28

Rudi Koutek napsal(a):

Pamětník napsal(a):
"Ukrajina by se mohla dostat do učebnic jako dobrý příklad.
Všechny státy, které pustily k vládnutí fašisty zanikly po několika letech v chaosu a v bídě."

Pametniku, moc toho asi nepamutujete, nevite, anebo schvalne lzete.
17. 04. 2014 | 13:35

havlisti utočí na sovětskou demogracii. napsal(a):

turista,
pokud by ukrajina byla členem NATO, rusáci by jí neokupovali.
17. 04. 2014 | 13:44

Xury napsal(a):

Nějak mi není jasné, proč by měl Putin přistupovat na jakýkoliv deal s Ukrajinou, když si fajkticky může vzít co chce a bez nějakého mazání dluhu. EU ani USA nebudou ochotny jít do války s Ruskem kvůli Ukrajině. To bylo jasné od počátku a co se peněz týče, tak na Západě by finanční náklady na pomoc Ukrajině neprošly politicky zdaleka tak snadno jako v nacionalisticky vybičovaném Rusku.

Jinak co se onoho organizování majdanu z EU resp USA týče, tak to považuji za naprostou pitomost. Daleko pravděpodobnější se mi jeví možnost vlivu Moskvy, která má na Ukrajině fungující a rozsáhlou agenturní síť, měla víceméně v hrsti prezidenta a do značné míry i ekonomiku celé země.
17. 04. 2014 | 13:49

jokl sokl napsal(a):

Klíma je již ve straně Žirinovského, tak musí papouškovat Žirinovského výblitky.

Kde všude ti tlučhubové z ProAltu neskončí.

Takže proputinovští levouni hurá do Ruska!
17. 04. 2014 | 13:50

pgjed napsal(a):

Je třeba si uvědomit, že drtivá většina území tzv. Západní Ukrajiny neměla s Ruskem (SSSR) až do r. 1945 zhola nic společného, nebo byla Ruskem okupována během tzv. dělení Polska a Ruská nadvláda byla a dodnes je vnímána jako agrese a útlak. Budou-li se Rusové a proruští Ukrajinci na východě Ukrajiny separovat a lepit na Rusko, lze naprosto přirozeně očekávat, že se Západ Ukrajiny rozdělí a přidá tam, kde se bude cítit hospodářsky, politicky i vojensky bezpečně, nebo se zcela osamostatní.
Otázkou jenom zůstává, zda oligarchové na východě Ukrajiny domýšlí do důsledků hru, kterou rozehráli. Zatím jsou svobodní a mohou využívat rusko-ukrajinské antagonizmy ke svému obohacování. Jakmile se přidají k Rusku (nebo budou přidáni, protože nebudou moci zastavit to, co rozehráli) budou zařazeni, budou jim vládnout jiní mocnější oligarchové a budou moci jen jedno ze dvou možných. Buď budou šlapat brázdu, platit a podporovat, nebo ťurma a speczóna. Chtějí to? Nebo chtějí přece jenom svobodné úpodnikání v demokratické zemi?
17. 04. 2014 | 14:08

Divobyj napsal(a):

Myslím,že naopak velkozlodějům a tunelářům na západě Ukrajiny ani nebude vadit,když je schlamstnou okolní státy.Budou prostě krást a podvádět dál.
17. 04. 2014 | 14:17

Boltzmannův protivný mozek napsal(a):

jó, vono to je tak,
Když dva dělají totéž, tak to není totéž.
Administrativa presidenta Obamy se projevila jako totálně hloupá a neschopná.
Jó, Obama není Reagan.
Reaganově administrativě by se takováhle trapárna nejspíš nepřihodila.
Prostě, kdo umí, umí, Obama jen tupě čumí. (parafráze na známé moudro, pozn. pro cenzora)

Mimochodem, to, co se povedlo Clintonovi s Madlenkou Allbricht s Kosovam už bylo s odřenýma ušima. Ale prošlo jim to, byť o fous.
A tlupa Obamovských dovedů?? eh darmo mluvit...
17. 04. 2014 | 14:22

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Xury : "..Jinak co se onoho organizování majdanu z EU resp USA týče, tak to považuji za naprostou pitomost. Daleko pravděpodobnější se mi jeví možnost vlivu Moskvy, která má na Ukrajině fungující a rozsáhlou agenturní síť, měla víceméně v hrsti prezidenta a do značné míry i ekonomiku celé země. .."
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ano, Jaceňuk byl dosazen Putinem. Tymošenková byla zázračně vyléčena jistým moskevským občanem jménem Gazputin /dotkl se jejího karfiolu (toho co nosí na hlavě !! - ne jinde..)/ párkrát rukou a ona nyní tak opět skáče přes kaluže jako za mlada.
Muzyčko byl starším bratrem Putina - jenže o tom nevěděl, jakmile mu to lidé z ukrajinské tajné služby sdělili /vypátrali to na Facebooku/, tak se zastřelil vzduchovkou /jiné zbraně Pravý sektor samozřejmě nepoužívá/, celá leta si totiž myslel že je bratrem mladším a tak mu má připadnout pouze Ukrajina - ne Rusko.
Ty davy na Majdanu- to byl kompars najatý Mosfilmem - přičemž tyče, kterými mlátili policajty nebyly kovové - byly z gumy, nafukovací, molotovovy koktejly pak hořely tkzv. studeným ohněm a bagr, jehož lžící mlátili policajty do hlavy byl pouhým filmovým trikem - zvětšenina modelu Matchbox.. Snipeří byli vycvičeni na Putinově dače, střílejí tam pravidelně pečené holuby - co pak Putinovi a ostatním spiklencům sami padají do úst.
No a plyn z ukrajinských zásobníků ukradla Putinova žena, šla náhodou zrovna kolem a neměla na nákup , tak si nabrala do baťohu něco málo plynu a ten prodala místnímu židovskému obchodníkovi s náplněmi do zapalovačů. Hledá ji Interpol i Mossad - ten židovský obchodník ji totiž udal , plyn nebyl košer.
Janukovyč pak nedlí v ruském exilu, je stále ukrajinským prezidentem -. pouze si změnil jméno na Turčinov.
Nic překvapivého, však Putin je bývalým agentem KGB, všechny nás zmátl. Trochu dezinformací přidala i lady Ashton - která ale není skutečnou lady Ashton, je Putinovou babičkou /v soukromí , mezi přáteli si ale ubírá roky a tvrdí, že je Putinovým strejdou/.
17. 04. 2014 | 14:41

Xury napsal(a):

Pro 17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde:
ještě se máte co učit, Rudé právo to umělo líp. Jste jen ubohý amatér :-DDDDDD
17. 04. 2014 | 14:46

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Xury
Nu, raději amatér, než hlupáček prosťáček.
Nebo někdo, kdo nezvládá učivo 5. třídy /viz blog Bednář/. :-))))

Takže není to dílo kagebáka Putina ? Anebo to snad zbabral ? Tak jak to je - majdan je jeho dílem, ale výsledkem je protiputinovská vláda ? :-))
Člověče , vy už taky máte dost...a to ještě neodbila ani třetí P.M.

Rudé právo mě nezajímá - zřejmě ale asi oblíbený to zdroj informací Xuryho, když tedy ví, co se v něm psalo.
17. 04. 2014 | 14:56

Xury napsal(a):

Pro 17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde:
vy jste naivní, jak houpací kůň.
Co ta protiputinovská vláda tak asi může? Stačilo, aby nějaký blbec zamával banderovským praporem a všichni se můžou pos..t, že tam vládnou fašisti. Putinovi šlo hlavně o to, posílit svou popularitu při poklesu ekonomiky a navíc vytvořit nepřítele na kterého to může svést. To vše už má a nádavkem Krym a patrně i část východní Ukrajiny.
Tak kde jste vy s tou svou protiputinovskou vládou??
17. 04. 2014 | 15:16

Josef napsal(a):

Bude to zvláštní Ukrajina, dva protektoráty západní a východní.Dvě střediska moci jedno v Kyjevě a druhé v Charkově nebo Doněcku. Kyjev bude pod kontrolou EU a východní protektorát pod kontrolou Ruska. Sjednocení Ukrajiny bude provedeno až to bude potřebovat Rusko.Tuto hru vyhrál prez.Putin,je to skutečný vůdce.V EU nemá konkurenta ,ale ani v USA.Zahrávat si a zneužít ZOH v Soči k převratu na Ukrjině sice vyšlo ,ale to ostatní je fiasko v podobě málo legitimní vlády v Kyjevě a zbankrotovaného státu plného zlodějských oligarchů a jednoho ještě chtějí zvolit prezidentem.A to se ještě podařilo vypustit fašistickou svoloč se znakem benderovců.
17. 04. 2014 | 15:21

Martin1 napsal(a):

Xury 15:16
Už brzy hodláme založit rozhlasovou a televizní stanici s názvem "TOLIK SRANDY ANI NEUNESETE", nechte prosím svou adresu v redakci, počítáme s Vámi na vyplňování "ve vážnosti" vedených přestávkách, kdy si budou i komici moci odfrknout.
Umíte i jiné kousky, než slovesné umění, třeba svinout jazyk do ruličky, nebo si dát nohy za hlavu, zašklebit se jako Mr. Bean (pan Sládek odřekl) vše je vítáno.
17. 04. 2014 | 15:26

Martin1 napsal(a):

15:26 oprava Umíte - Umíte-li
17. 04. 2014 | 15:39

Xury napsal(a):

Pro Martin1:
děkuji za nabídku, ale podle vašich příspěvků, které jsem tu v posledních pár dnech četl, se vašim humoristickým kvalitám nepřibližuji ani na dostřel.
Zato můžete angažovat např. veverku, turistu přípdně i 17 bilionů.., ale ten má dost nepraktický nick a přejmenováním byste přišel o brand.
17. 04. 2014 | 15:43

Martin1 napsal(a):

Josef
napsal:
"Tuto hru vyhrál prezident Putin, je to skutečný vůdce.V EU nemá konkurenta, ale ani v USA."
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Já k tomu:
INU I LÁSKA A PRAVDA, KDYŽ MAJÍ ZVÍTĚZIT NAD LŽÍ A NENÁVISTÍ, TAK SE RÁDY FLÁKNOU A VYBEROU SI K TOMU Z POHODLNOSTI MÍSTO, KDE K TOMU MAJÍ I VOJENSKOU PŘEVAHU.:)
17. 04. 2014 | 15:50

Divobyj napsal(a):

NSDAP,Al kajda,Banderovci,Ustašovci atd.
Toto všechno jsou produkty dnes "naší" demokracie.
Tyto bandy byly vždy po nějaké období západní demokracií politicky podporovány a štědře dotovány.
Než ji přerostly přes hlavu.......
17. 04. 2014 | 15:52

Willy Messerschmidt napsal(a):

Já bych na tom nic tak smutného neviděl. Věci by se jen vrátily do normálních kolejí. Jen si myslím, že s výjimkou Ruska, které by asi připojení Východu ustálo, do toho opravdu nikdo nepůjde ani jen náhodou, takže je tu jedině možnost klidného rozdělení na Západ a Východ, k níž by mělo dojít dřív, než bude pozdě a Julie T se svými kamarádíčky spíská takový průšvih, že nás z toho bude bolet hlava všechny.
17. 04. 2014 | 15:56

Martin1 napsal(a):

Xury
Xury, Vy si fakt myslíte, že Rusko mohlo mít nějaký zájem vyvolat na Ukrajině válku? To je jako si zapálit vlastní stodolu se senem 15 metrů od svého baráku a hledat v tom nějaký užitek. To jste nemyslel vážně - to byl vtip? Já to tak bral. To, že to tak dopadlo a že to Rusku naopak všechno pomůže - dokonce třeba i k zdůvodnění nějakých potíží - to bych bral - jen blbec by se na to nevymluvil - navíc to může být i pravda, ale že by v tom od začátku Rusko "jelo"? I to, že tam na UKRAJINĚ jsou spousty jejich příznivců bude pravda - i těch agentů, ale jejich práce bude jinde - teprve v novém uspořádání. První kolo - "tah na šachovnici v režii EU a USA" možná jen s úsměvem sledovali - mohlo jim nahrát pro toto druhé a další - rozumíte - tak ano. Nyní sledujeme ROŠÁDY na hranicích a pak se uvidí! :)
17. 04. 2014 | 16:06

Martin1 napsal(a):

Divobyj 15:52
A můžeme k nim přičíst i TALIBAN!
17. 04. 2014 | 16:09

Hajduk napsal(a):

súrne prosím Joža K, výratať na dolače cenu výše 40 ton zlata.
Jožo K. je odbornik na všecko

Vopred dakujem
17. 04. 2014 | 16:17

Xury napsal(a):

Pro Martina1:
ale tam k žádné válce nedojde. Ukrajina není schopná vojensky ani ekonomicky vést s Ruskem válku. Putin díky jednotkám, které tam má může úroveň eskalace konfliktu v klidu řídit. Jestli si připojí ještě část ukrajinského území nebo ne se teď asi nedá odhadnout. To bude záležet na schopnostech a možnostech ukrajinské vlády. Ta ovšem moc prostoru nemá.
17. 04. 2014 | 16:19

Antroid napsal(a):

@Autor - místo toho, aby (EU) přišla s nějakým konstruktivním řešením, např. „výměnou Krymu za smazání ukrajinského dluhu vůči Rusku a záruky stability zbylého území“
---
Vyjednávat můžete, když máte verze buď/anebo. EU momentálně nemá žádné " anebo ", těžko může konstruktivně vyjednávat to " buď ", neboli to vaše "Krym za smazání dluhu".

To jsou úsměvné nápady, můžete to Putinovi navrhnout sám :-))
17. 04. 2014 | 16:19

Martin1 napsal(a):

Xury
"To bude záležet na schopnostech a možnostech ukrajinské vlády. Ta ovšem moc prostoru nemá."
-----------
Když budete nestranný, tak budete muset uznat, že ta vláda nemá ani legitimitu, že je velice dočasná, že nebyla zvolena legálně, že nemá žádnou demokratickou podporu a že ti lidé jsou jen zmítání jedním PÁNEM a pak zase třeba pro změnu jen nějakou PANÍ a zítra zase někým jiným. O demokracii nevědí vůbec nic a ti lidi okolo se jim snaží vnutit, že je každý VĚTŠÍ DEMOKRAT než ten druhý.
Jednoho dne se EU i USA vypaří a nechají to na RUSKU - budou sice jako prskat, ale v koutku duše budou rádi, že ten pytel blech se bude sypat u ruských hranic.
17. 04. 2014 | 16:29

Martin1 napsal(a):

oprava: budou rádi - budou rády (ty státy)
17. 04. 2014 | 16:33

havlisti utočí na sovětskou demogracii. napsal(a):

rusácko je umělý státní utvar, který by měl být rozdělen mezi japonsko, mongolsko, čínu , kazachstan, gruzii, ukrajinu a belorusko. a putin byl měl být souzen v haagu.
17. 04. 2014 | 16:40

buldatra napsal(a):

No a co když Ukrajina fakt zanikne?
Co se stane?
Zahřmí?

Když zanikne, vznikne tam něco jinýho a zas tam bude chleba vo dvóch kůrkách.
S kotlinkou to nemá nic společného, tady Ukrajina není.

Uvažme, že když sem tenkrát vlítli v podivných zelených maringotkách a zahájili čtyřicetiletou okupaci, bylo mezi nimi hodně, ale opravdu hódně Ukrajinců a těm bylo šumák, jestli zanikneme a co to s náma udělá.
Takže, jak to tam dopadne je jejich věc a je to na nich. Na nich a na božích mlýnech, které melou a mlít budou i kdyby se kdokoliv na hlavu stavěl.

Klíma určitě již rozvíjí nějakou realitní strategii a vypouští první kontrolní chrousty.
Co na to místní pracháčstvo, jakej by byl ohlas, zájem a tak. Sem tam nějaká ta rada z diskuze vyplynuvší by také nebyla k zahození, je to zadara...
Jen aby mu nezatnul típec ňákej tamní oligarcha, či podobný mafián. Voni jsou vostří a mají krochny. To není jak v kavárničce v Práglu.
Jinej kraj, jinej mrav.

A až Ukrajina zanikne, jak se asi novej útvar, co v té díře vznikne, bude jmenovat?
Chtělo by to nějakou anketečku.
17. 04. 2014 | 16:49

Xury napsal(a):

Pro Martina1:
ta vláda (na rozdíl od dočasného prezidenta) byla zvolena zcela legálně. Protože současný parlament byl zvolen standartně ve volbách a složení parlamentu se od té doby nezměnilo.
Souhlasím, že o demokracii neví nic, ale to stejné platí i pro Putina, takže v tomto ohledu jsou si rovni.
Jinak si nemyslím, že by se Putin chtěl o Ukrajince starat.
17. 04. 2014 | 16:49

John Malkovich napsal(a):

Podkarpatská Rus měla patřit Československu - tak by konečně mohla zase připadnout aspoň Slovensku.
17. 04. 2014 | 17:01

Martin1 napsal(a):

John Malkovich napsal(a):
Podkarpatská Rus měla patřit Československu - tak by konečně mohla zase připadnout aspoň Slovensku.
-----------
A co pokračovat?
Podkarpatská Rus měla patřit Československu - tak by konečně mohla zase připadnout aspoň Slovensku a to pak zase Česku a máme to zase všechno doma - ne nemáme - Pak Československo Rakousko-Uhersku - ne nemáme . . . . . . .:))) všechno je v pohybu a to od roští u rybníka kluka "P" a slečny "V" o letních táborech až po státy :)))
17. 04. 2014 | 17:44

Marian napsal(a):

,Xury- umíte používat internet? Pokud ano,podívejte se jakým způsobem a za jakých okolností parlament "volil".
Jinak- budete zřejmě masochista a dělá vám dobře,že se zde opakovaně zesměšnujete.
A co Nulandová a jejích pět miliard? Zřejmě Putinova agentka,že?
S vaším myšlením to fakt jde od deseti k
pěti. A Brennan? Zřejmě Putinův emisar,že mysliteli mimořádných rozměrů?
Mimochodem, nepsal jste kdysi pod přezdívkou LULAN OBROVSKÝ? Ta byla výstižná,měl byste se k ní vrátit.
17. 04. 2014 | 17:53

Yosif K napsal(a):

A sakra - v Maiupli se specnazovci nechali při útoku na ukrajinská kasárna púostřílet a zajmout - s ruskými mobily po kpasách. Verbež jedna nespolehlivá, berou 500 USD za každý den v akci a NECHAJÍ SE ZAJMOUT ŽIVÍ, VRTÁCI JEDNI.

Ruská putinostalinská vojenská doktrína však hovoří jasně - ruský voják který se nechá zajmout žicvá je zdrádce a jako takový bude po návratu ze zajetí zastřelen. Disciplin a muší bejt a jinak než střílením se vynutit nedá.......

In an inauspicious start to talks between the Russian and Ukrainian foreign ministers in Geneva on Thursday, Ukrainian troops killed three masked pro-Moscow militants during a Wednesday night attack on a Ukrainian National Guard base in Mariupol, a Black Sea port town in eastern Donetsk province, not far from the border with Russia. According to a Facebook post by Ukrainian Interior Minister Arsen Avakov, the Guardsmen also wounded 13 of the roughly 300 attackers and captured 63. No Ukrainian troops were reported killed.

"After the attackers threw fire grenades and Molotov cocktails into the territory of the unit and opened fire on soldiers on guard, the National Guard troops opened warning fire and then... as the attack was repeated they began shooting to kill," Avakov wrote. Speaking to parliament on Thursday, acting President Oleksandr Turchynov said the pro-Russia gang tried to take the base three times, with some of the attackers carrying automatic weapons.

Earlier Wednesday in Kramatorsk, about 100 miles due north of Mariupol, a unit of Ukrainian paratroopers surrendered several armored vehicles after being surrounded by unarmed protesters, then armed pro-Russia militants. "After the shocking setbacks in Kramatorsk," Dmitry Tymchuk, head of the Kiev-based Center for Military and Political Research, tells the Los Angeles Times, "the actions of our soldiers in Mariupol demonstrate that the anti-terrorist operation in the Donetsk region is still continuing and may yet gain momentum."

- - Peter Weber
17. 04. 2014 | 17:59

Divobyj napsal(a):

Dobrá,

představme si,že za Donem vznikne nový stát a ubohý západ Ukrajiny roztrhají sousední státy na kusy.Utrhne-li si Slovensko z Ukrajiny Zakarpatí,pak snad bude i větší než jsme my.
To už nebudeme Evropě ani k smíchu.
Pak již nastane doba,kdy se splní sen zločince Šláfenberka.Tuhle bezvýznamnou kotlinku připojíme k Německu
17. 04. 2014 | 18:02

Dumpling napsal(a):

ČR je dobrá kopie Západu: Generální tajemník OSN uvítal nabídku ČR, že pošle vojáky do Středoafrické republiky, s tím, že OSN uhradí všechny náklady. Stropnický slíbil, že to akutně přezkoumá, a bylo to fakt rýchlý Už za 2 dny zjistili, že raději nikoho nepošlou, protože by to bylo moc drahý, kromě toho je tam horko, a mimoto se přišlo na to, že tam jsou samí černoši.
Tak je to jak s tou západní pomocí Ukrajině. Teď tam "zajali" 40 statistů aby nevypadali tak hloupě a vysloužili si nějaké virtuální ostruhy, než jim všichni vojáci přeběhnou k separatistům.
17. 04. 2014 | 18:12

Yosif K napsal(a):

V zájmu podpory Putina platmež raději 468 USD/1000m3 Putinovi než 250USD/1000m3 přičmoudlým afričanům!!! Hurá!!!!!

Mimochodem, ouplně stejná situace byla i v 80 letech. československo platilo Slovanskému bratrovi za ropu a plyn dvakrát tolik než byla cena na volném trhu od Arabů.

"Prokrmuj Putinušku, zachráníš světový mír!"
17. 04. 2014 | 18:21

Yosif K napsal(a):

Putinuška VEŘEJNĚ přiznal že "na Krymu chránila ruský lid při referensdu ruská vojska bez výložek".
Mr Putin took questions from residents of Sevastopol, base of the Russian fleet in Crimea, the first place to feature in his live broadcast. It is the first time Crimea has been included in Mr Putin's annual phone-in.

He also admitted for the first time that Russian troops had been "behind the backs of self-defence forces in Crimea" to ensure that last month's referendum there could be held and that weapons stores were not seized by Ukrainian forces.
17. 04. 2014 | 18:30

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Všem zdejší svazákům, kteří nadšeně líčí, jak k nám bude po moři prourit americký levný plyn bych doporučil přečíst si , jaká je skutečnost :

http://www.reuters.com/article/2014/03/13/us-shell-strategy-idUSBREA2C0NE20140313

Na

http://www.zvedavec.org/komentare/2014/04/5938-bily-dum-eu-o-americkych-dodavkach-plynu-lze.htm

je český překlad některých těchto skutečností. Je údajně z pera pana Engdahla, tedy nejde o podobnou pochybnou osobu , jako je např. Yosif K..
:
17. 04. 2014 | 18:33

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Vyzývám scallopa, resla, Šauerovou, antroida a čerta, aby oni vyzvali Bílý dům, Shell a další firmy, aby tito pak poručili zemi a podzemí, větru i dešti, slunci i tmě, vodě i plynu, jakožto i kyselině a páře a společným úsilím tak dokázali překazit plány zlých ruských imperialistů, kteří ve svém válečném štvaní požadují dokonce i to, aby za plyn, který dodávají, dostalii zaplaceno.
To je samozřejmě nehorázné vydírání, musíme Rusům vysvětlit, že zašli příliš daleko ! Takhle sebou orat nenecháme. My jim slouhy a křeny dělat nebudeme, to tu raději umrzneme.

Kdo z vás, soudruzi, zajde přímo na ústředí soudruhů Shell -u ? Nehlaste se všichni (čerta vynechávám, ten by se stejně vymluvil že nemá na letenku). Soudruzi, nenechávejte své bezpartiní spoluobčany ve štychu, my také nesouhlasíme s vydíráním zlých ruských imperialistů.
Topná sezona sice končí, ale co naše sporáky, trouby, karmy a zapalovače ?
Soudružky a soudruzi, přemluvte prosím soudruhy z Bílého domu, Shell -lu a Wall Street , aby nasytili naše hladové domácí spořebiče, nespoléhejme se na to, že uvaříme, vodu ohřejeme či cigaretu zapálíme uhlím, pomněte soudruhů z vedení NWR, také mají své trampoty, vše nezmohou.
A soudruzi, nezapomeňte i na to, že po jaru sice následuje léto…ale po létu následuje podzim a…(nyní překvapení, ups !) …..po podzimu, věřte či nevěřte – je tu zas zima !!!
Ano, po jaru,. létě a podzimu proruští diverzanti opět do Evropy zavlečou zimu, -buďme na to , soudruzi, připraveni, ruský diverzant je velmi rafinovaný !!!
17. 04. 2014 | 18:56

hovorka11 napsal(a):

Vítězstvím loutkové teroristické vlády na Ukrajině dosáhla USA vyšší převahy nad vazalskou EU, která za to pyká vlastním embargem vůči rusům.
EU nehájí ani zájmy celku, natož lidí v EU. Je to americký projekt úslužného a poslušného drába, který udělá vše, co mu "tržní specialisté" rozkáží. Je to krach nadějí v solidní společnost "pravdy a lásky", která se jeví jako teroristická. Rrozkrákrádá podřízené státy pro velkého špehovacího despotického "bratra".
Je dost možné, že ve vhodné chvíli USA s odstrčovaným Ruskem a Čínou uzavře výhodné projekty, které pohřbí vazalskou Evropu úplně. Vše záleží na tom, co amikům přinese více peněz- jako vždy !
17. 04. 2014 | 18:58

hovorka11 napsal(a):

Americký korprátní komunismus:

http://www.usdebtclock.org/
17. 04. 2014 | 19:00

Yosif K napsal(a):

Kdo milý pane putinofilní Biolione chce kupovat americký plyn když v severní africe a v Nigerii hoří ve flérách pánubohu do oken téměř stejné množství zemního plynu co Evropa importuje z Ruska?

Stačí pochytat a poslat plynovodem do Italie a Španělska.......
a ta rok si může Putinuška pouštet svůj plyn do svý p...dele.... o plynovodu Sibiř čína se mluví již dvacet let že "za pět až deset let bude postaven".
Jednáý detail který zbývá doladit je cena. Čína nabízí 200 USD za 1000m3, Rusové chtějí 450USD/m3. Ale to je maličkost.

Proč je čína ochotna platit jen USD 200/m3?
Je to cena za kterou má LNG od ARABŮ přes plznovod z Turkestanu......

Další inspiraci můžeme najít v Israeli. Když Egypt z politických důvodů zarazil export plynu do israle, israel přešel během několika týdnů cv elektrárnách a teplárnách na spalování uhlí..... to by mohlo zajímat horníky na Ostravsku, ne?

Mimochodem - Egypt se doposud bojí prodávat Israeli a Israel už od Egypta plyn nechce ani za zlaté prase, Jordánsko je maličké a chudé a bývalý odběratel Syrie tak nějak odpadl. Egypt nemá komu plyn prodávat a hlad se tam šiří....... AHMED MÁ HLAD A CHCE PRODÁVAT ZEMNÍ PLYN!!!!!!

Stačí postavit kousek plynovodu a egyptský plyn může krmit Putinuškovi natruc témeř celýž Balkán........

Se srdečným pozdravem VŠEM LEVICOVÝM PETROLÍNKŮM

"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!!"
17. 04. 2014 | 19:08

Yosif K napsal(a):

Jakmile se začne dovážet více plynu od Arabů, export všeho se prstě přesměruje z Ruska do Alžíru, Lybie, Egypta, Nigeru a Nigerie (plynovod Nigerie Alžír je již ve zkušebním provozu).

Všechny tyto země jsou vděčnými zákazníky pro vystavbu základní infrastruktury, vodovodů, kanalizací, silnic, pro sociální vystavbu malých panelových rodinných domků, školek, škol a nemocnic. Katastrofální nedostatek bytů byl jednou z halvních příčin výbuchu arabského jara........

Se srdečným pozdravem VŠEM LEVICOVÝM PETROLÍNKŮM

"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!!"
17. 04. 2014 | 19:13

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

ad Yosif K
Navrhoval byh také zásobovat Somálsko, Středoafrickou republiku a Bangladeš.
Yosif K bude vymahačem pohledávek v Somálsku, aspoň se jej navždy zbavíme - když by už náhodou nic.
17. 04. 2014 | 19:19

Yosif K napsal(a):

Ročně shoří ve flérách neuvěřitelníé množství zemního plynu. První v plýtvání jsou samozřejmě ruští mužici, jako vždycky. Pro evropu je zajímavý plyn z ostatních zemí - Nigerie, Alžír, Kazachstan, Angola, KSA, nově i Egypt atd atd. Israel a řecko otevírají těžbu v gigantickém ložisku Tamar ve středozemním moři (proto se Israel nechstá odebírat egyptský plyn).

As of the end of 2011, 150 × 109 cubic meters (5.3 × 1012 cubic feet) of associated gas are flared annually. That is equivalent to about 25 per cent of the annual natural gas consumption in the United States or about 30 per cent of the annual gas consumption in the European Union.[10] If it were to reach market, this quantity of gas (at a nominal value of $5.62 per 1000 cubic feet) would be worth $29.8 billion USD.[11]

Also as of the end of 2011, 10 countries accounted for 72 per cent of the flaring, and twenty for 86 per cent. The top ten leading contributors to world gas flaring at the end of 2011, were (in declining order): Russia (27%), Nigeria (11%), Iran (8%), Iraq (7%), USA (5%), Algeria (4%), Kazakhstan (3%), Angola (3%), Saudi Arabia (3%) and Venezuela (3%).[12]

Se srdečným pozdravem VŠEM LEVICOVÝM PETROLÍNKŮM
"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!!"
17. 04. 2014 | 19:21

Yosif K napsal(a):

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):
ad Yosif K
Navrhoval byh také zásobovat Somálsko, Středoafrickou republiku a Bangladeš.
Yosif K bude vymahačem pohledávek v Somálsku, aspoň se jej navždy zbavíme - když by už náhodou nic.
17. 04. 2014 | 19:19
Zato vy byste jako putinofil mohl vynmáhat dluhy garantované českou exportní bankou v rusku - státní podnik Uralvagonstroj, Glasstrade, PSJ atd atd cca za 180 miliartd Kč - Putinovci by vás nechali zřeźat jak žito, to by vás z putinofilie asi vyléčilo......
17. 04. 2014 | 19:26

Yosif K napsal(a):

TRANS-SAHARAN PIPELINE MÁ ZAČIT MAKAT PŘÍŠTÍ ROK.
Gazprom se zlušel vlísat do majektové struktury ale Nigerijci moudře kopli Gazprom do p..ele.

The pipeline will start in the Warri region in Nigeria and run north through Niger to Hassi R'Mel in Algeria.[9] In Hassi R'Mel the pipeline will connect to the existing Trans-Mediterranean, Maghreb–Europe, Medgaz and Galsi pipelines.[5] These supply Europe from the gas transmission hubs at El Kala and Beni Saf on Algeria's Mediterranean coast. The length of the pipeline would be 4,128 kilometres (2,565 mi):[1] 1,037 kilometres (644 mi) in Nigeria, 841 kilometres (523 mi) in Niger, and 2,310 kilometres (1,440 mi) in Algeria.[3]

Technical features[edit]The annual capacity of the pipeline would be up to 30 billion cubic meters of natural gas.[1][5] It would have a diameter of 48 to 56 inches (1,220 to 1,420 mm).[5][9] The pipeline is expected to be operational by 2015.[1][10] The investment for the pipeline will be around US$10 billion and for gas gathering centers around $3 billion.[1][9][10][11] [12]

Se srdečným pozdravem VŠEM LEVICOVÝM PETROLÍNKŮM
"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!!"
17. 04. 2014 | 19:30

Gudka napsal(a):

Yosif

Putinuška je na tom zatím s plynem lépe než Netanjahulka, o tom t.č. není pochyb. Vaše vývody stran plynu zde zaznamenávají vývoj, tak např. již neplatí, co jste tvrdil cca před týdnem, jak bude plyn z USA levnější než ten ruský. Nebude. On až do roku 2020 (dle US zdrojů) vůbec nebude. Pak možná, ale spíš dražší.
Egyptské plynovody (nejspíš tažené mořem?) jsou fakt dobrý nápad. Konflikt mezi znesvářenými stranami egyptského sporu nebude nutné odvíjet na náměstích (je to moc náročné na lidské zdroje), stačí odpálit nějaký prvek plynovodu... není nad labilní ekonomické partnery, je to romantické.
17. 04. 2014 | 19:34

Míla napsal(a):

Yozife
tak takovou rychlost ve výstavbě plynovodu Vám musí každý jenom závidět.Hlavně to chce zahájit provoz před topnou sezónou a předběhnout Čínu a Indii s přáním odebírat plyn z Afriky a ne z Ruska.A pro nás prosbu všemohoucímu aby příští zima byla podobná té letošní .
17. 04. 2014 | 19:36

Yosif K napsal(a):

Čína již kupuje přes 50% své spotřeby plynu z Turkmenistanu - za méně než poloviční cenu než chce Gazprom. Turkemnistan je ochoten svůj export nyvýšit.

According to CNPC, the inflow of Turkmen gas will significantly help China in meeting its energy demands and would stabilize the country's overall consumption structure. When in use, the pipeline's deliveries will boost the natural gas proportion of energy consumption of China by an estimated 2%, which will reduce the overall smoke, dust and carbon dioxide emissions.[21] This amounts to an estimated 50% of China's total 2007 natural gas production.[22] As far as Turkmenistan goes, the project will help the country diversify its energy exports by delivering gas eastward as opposed to its current deliveries to Russia and Iran. Until the inauguration of the pipeline, nearly 70% of Turkmenistan's gas exports transited through Russian pipelines.[23] Central Asia–China gas pipeline is the first pipeline to bring Central Asian natural gas to China and highlights China's quest for Central Asian energy exports. While Kazakhstan and Uzbekistan are also considering selling their gas to China, Chinese government already made new moves to penetrate deeper into Central Asian energy sector by lending $3 billion to Turkmenistan to develop the South Iolotan field in 2009 and $10 billion to Kazakhstan to pay for future oil supplies.[24]

Se srdečným pozdravem VŠEM LEVICOVÝM PETROLÍNKŮM
"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!!"
17. 04. 2014 | 19:36

Yosif K napsal(a):

Gudka napsal:
Egyptské plynovody (nejspíš tažené mořem?) jsou fakt dobrý nápad. Konflikt mezi znesvářenými stranami egyptského sporu nebude nutné odvíjet na náměstích (je to moc náročné na lidské zdroje), stačí odpálit nějaký prvek plynovodu... není nad labilní ekonomické partnery, je to romantické.
KONEC CITATU

Ruský plynovod Nordgaz je také tažený mořem.
Egypt přestal dodávat do Israele protože plynovod na poušti rozřezávali beduíni.

Na plynovod na dně moře by ovšem beduíní potřebovali ten americký batyskaf co nyní hledá u Austrálie spadlé letadlo.

Ulisná snaha Gazrpomu připojit se do majetkové struktury transsaharského plynovodu značí že se šéfům Gazpromu strachy třese p...del.

Legion Etrangere je na místě a stavbu plynovodu dozoruje. Asi lepší než se spoléhat na dodávky z říše zla od vrtošivého Hitlera-Putina..........

Divím se všem levicovým inernacionalistům že nemají upřímnou radost z pravděpodobného prudkého nárůstu životní úrovně hladových černoušků v Nigerii a Nigeru a vyhládlých arabských kudrnatých klučíků a holčiček v Alžíru. JAK TO? Kde je, milí levicoví přátelé, váš nezištný interancionalismus? Kde je vaše odvěká touha pomáhat zbědovaným africkým národům a narůdkům?

Se srdečným pozdravem VŠEM LEVICOVÝM PETROLÍNKŮM
"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!!"
17. 04. 2014 | 19:47

Yosif K napsal(a):

Gudka napsal(a):
Yosif

Putinuška je na tom zatím s plynem lépe než Netanjahulka, o tom t.č. není pochyb. Vaše vývody stran plynu zde zaznamenávají vývoj, tak např. již neplatí, co jste tvrdil cca před týdnem, jak bude plyn z USA levnější než ten ruský. Nebude.
KONEC CITATU.

Já jsem NIKDY NESTRAŠIL S PLYNEM Z USA. Nač zkapalnovat plyn v USA a zplynovat jej pak v Italii? tento proces je dražší než posílit nebo zdvojit existující plynovody z Afriky.
V Africe jsou téměř nekonečné zásoby plynu kterým se tam trestuhodně plýtvá.........

Se srdečným pozdravem VŠEM LEVICOVÝM PETROLÍNKŮM
"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!!"
17. 04. 2014 | 19:51

Yosif K napsal(a):

Je značný cenový rozdíl dopravovat plyn 3-4 tisíce kilometrů ze Sibiře přes plynovody postavené na pohyblivých permafrostech nebo 400-1000 km ze severní Afriky do španělska a itálie, přes stabilní mořské dno.....

Se srdečným pozdravem VŠEM LEVICOVÝM PETROLÍNKŮM
"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!!"
17. 04. 2014 | 19:54

Yosif K napsal(a):

Gazpromu se kelepe pr...del......

President Goodluck Jonathan on Wednesday in Addis Ababa announced that Nigeria has mobilised 700 million dollars to support the completion of Nigeria-Algeria gas pipeline project.

Jonathan made this known in a report on the status of the Trans-Saharan gas pipeline project, presented at the 30th meeting of the NEPAD Heads of State and Government Orientation Committee.

Represented by the Acting Minister of Foreign Affairs, Prof Viola Onwuliri, Jonthan renewed the special commitment of Nigeria to jump start the project, which has an estimated cost of 20 billion dollars.

He said the immediate focus for Nigeria was to connect major gas supply sources in the Niger Delta region through pipeline infrastructure that traverses the northern half of the country and delivers gas to the Nigeria/Niger border.

“We have raised $450 million in Eurobonds and an additional direct equity contribution of about $250m in support of this project.

“The NNPC, which is the executor of this project has completed the concept design for the pipeline, which is an important milestone since I last provided an update on this project to the committee”.

The report by the president noted that work had begun in the acquisition of Rights of Way survey of key segments of the pipeline, while work on the environmental impact assessment study of the pipeline would soon commence.

Jonathan informed the NEPAD meeting, chaired by President Macky Sall of Senegal, that the front end design of the pipeline would be completed by the end of the third quarter of 2014.

“This will be followed closely by major construction activities on the Trans-Nigeria segment.

“It is our expectation and aspiration that work on the Trans-Nigeria segment will be completed, as planned, by 2018”.

The News Agency of Nigeria (NAN) reports that the $20 billion trans-saharan project, when completed will transport about 30 billion cubic metres of natural gas from Warri through Niger Republic to Algeria and to Spain and Europe.

The gas pipeline when completed will be operated by the NNPC and Sonatrach of Algeria, both of which will hold 90 percent shares of the equities of the project.

Se srdečným pozdravem VŠEM LEVICOVÝM PETROLÍNKŮM
"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!!"
17. 04. 2014 | 19:59

Yosif K napsal(a):

Kdo v OSN podpořil Rusko?
Armenie se stala ruskou vojenskou základnou z nouze - bojí se vojenského naopadení ze strany Turecka a Azerů.
Zbývajících 8 režimů jsou bolševici, islamisti a fašisti nejrubšího zrna.
Bývalé sovětské republiky kromě Armenie a Běloruska RUSKO NEPODPOŘILY........

Armenia,
Belarus,
Bolivia,
Cuba,
the Democratic People's Republic of Korea,
Nicaragua,
Russia,
Sudan,
Syria,
Venezuela
Zimbabwe

Se srdečným pozdravem VŠEM LEVICOVÝM PETROLÍNKŮM
"Prokrmuj Putinušku, posílíš světový mír!!!!"
17. 04. 2014 | 20:26

Gudka napsal(a):

Yosif K

"Na plynovod na dně moře by ovšem beduíní potřebovali ten americký batyskaf"

Proč? Docela jim poslouží velbloudí, aby se dostali ke komponentám plynovodu na pevnině. (Libyjský posttp).
17. 04. 2014 | 21:24

xxx napsal(a):

Pletete si "režiséra" i cíl této "hry": tu "nerozehrála" Evropa, ale USA/a otázka je jestli v pozadí není ještě hráč z Blízkého východu/ a cílem je "zaměstnat" EU i Rusko na Ukrajině
a pokud možno oba oslabit, a vedlejším/nebo hlavním?/ cílem vyřadit je z rozhodování
o Syrii, Palestině a Iránu, zvýšit příliv nových přistěhovalců do Israele a "přešaltrovat" Evropu na nové dodavatele surovin. Bohužel to "obs.rou" nevinní.
17. 04. 2014 | 21:47

Hajduk napsal(a):

škoda Jožo K, nechce napisať, či rezervne ukrajinske zlato , postači na predbiežne investicie , hlavne aby presahlo tých 5 milliard.... hadam nebude Mc Kain platiť zo svojho....
17. 04. 2014 | 21:51

Gudka napsal(a):

Ovšemže zanikne. Už se vlastně stalo. Jenže se strany konfliktu v zápalu snažení pozapomněly na rozdělení řádně připravit, proto je momentálně odloženo, ale pouze formálně.
On vlastně ten rozvažený slepenec, pokud nebude možno ho použít jako teritorium hostící základny, nikdo nechce. Fašistická vláda v Kyjevě se stane pro Washington zátěží, podobně jako jiní její "spojenci" - Noriega, Hussajn, Marcos, Suharto, apod. A možná nejen stane, ale už se stává.
17. 04. 2014 | 22:54

Hajduk napsal(a):

copata Julča od včerajška má svoju vlastnu armadu, vyhlasila to na preskonferen. že zriaduje svoje vojsko a rozda každemu automaticku zbraň kto bude chcieť si zapolovať na moskaľov, viedel nekto tu preskonf? ta hnusna baba sa uplne pomatla
17. 04. 2014 | 23:22

Divobyj napsal(a):

copatá zlodějka

má evidentně vysoké ambice.Chtěla by se nejspíš stát nejobávanější gangsterkou východu.
Moc jí to bude slušet na koni s kalašnikovem v ruce.
Hlavně aby z toho koně nespadla.Museli bychom ji tu léčit na Homolce za naše peníze.....
17. 04. 2014 | 23:33

Medikolog napsal(a):

Americko investovalo do rozvrácení Ukrajiny a jakmile fašisace Majdanu přinesla úspěch (čti rozvrat), s pomocí kolaborantů ukradlo Ukrajině něco mezi 42 a 43 tunami zlatých reserv. Tím svoji "investici" kapitalisovalo, nebo alespoň zajistilo...Tu svoji investici... a houpým klaunům z Evropy ponechalo předlužený, zaostalý stát i s jeho nestabilitou, krachujícím hospodářstvím, s banderovci, s nácky a se zločinci k asanaci.

Oligarcha, ukrajinský a evropský multifunkcionář a multiobčan Igor Kolomejski se se svými postará, aby evropští gójim jenom platili a spláceli.... O takovém kšeftu by indiánský kouzelník řekl "špatné léky".....
17. 04. 2014 | 23:35

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Yosif K
Co kdybychom si nechali ten plyn z USA posílat faxem ?
18. 04. 2014 | 00:05

Medikolog napsal(a):

Yosif K

Aby nám ten emerickej plyn nezapojili tradičně po emericku do komory, nebo rovnou do sprch...
18. 04. 2014 | 00:20

jozka napsal(a):

Hm, cenu hlod mesice vyhrava Xury a jeho

"ta vláda ... byla zvolena zcela legálně. Protože současný parlament byl zvolen standartně ve volbách a složení parlamentu se od té doby nezměnilo.

Omlouva ho moznost, ze se rano probudil po pul roce z komatu.
18. 04. 2014 | 06:50

resl napsal(a):

Jozko, Xury má pravdu, to jen vy nepozorně sledujete události na Uk. Vraťte se k nim znovu a pak máte možnost se za svou neznalost omluvit. Což se vám nikdy nepodaří.
18. 04. 2014 | 08:44

jozka napsal(a):

resle, ubalte si jeste jednu, dejte si nohy na stul a neplette se mezi strizlive, ano?

O tom, jak se hlasovalo o duvere vlade je znamo docela dost i s fotodokumentaci a tvrdit, ze je to bezna demokraticka procedura bych se neodvazil ani kdybych byl uplne nasrot.
18. 04. 2014 | 12:43

JAHA napsal(a):

Ad:xxx 17.4. 21:47

Nad tym rozmyslam uz od zaciatku konfliktu. Myslel som si, ze Putin sa zastavi, ked ziska vojensku zakladnu na Kryme (aj tak malo to mesto osobitne postavenie v Ukrajinskom state). Tym by doslova ZADARMO ziskal dobru poziciu v oblasti, nemusel by platit Ukrajincom za prenajom vojenskej zakladne a zaroven by mal pre USA, EU a ostatny svet dobry tromf na dlhu dobu. Argumentoval by - ved som mohol ziskat Krym, ale upokojil som situaciu, mohol som ziskat tretinu Ukrajiny, ale neurobil som to. Ja vam pokoj, vy mne Sevastopol.
A davno by bolo, ako sa vravi - po ftakoch.
Preco VYHADZOVAL zbytocne peniaze na vyzbrojovanie ruskych geril, preco obsadil Krym, preco dalej provokuje na vychode Ukrajiny a vydava zbytocne peniaze na ruskych banditov verbovanych iba peniazmi a pritom prakticky (okrem tych 8-10 krajin) po CELOM SVETE STRATIL PRESTIZ a PODPORU, tomu nerozumiem, ak nemam to vsetko chapat tak, ze existuje dohoda USA-RUSKO-Izrael o odputani pozornosti sveta od Blizkeho vychodu a pripadne i od Iraku a Iranu. Mozno to nechape ani rusky minister zahranicia, lebo vcera rozpraval po prvom kole rokovania v Zeneve tak, ako keby sa prave vratil z Mesiaca, kde nemal informacie o zaberani vychodnej Ukrajiny provokatermi platenymi z Ruska. (Musia vyprazdnit obsadene urady a podobne reci...).
Asi to zaslo dalej, nez predpokladali. Plateni prvokateri to rozbehli, oligarchovia a Rusko platilo, "ochlokracia" sa pridala a teraz sa to vali neznamo kam a neznamo kde. A tahat teraz za rucnu brzdu (ako minister zahranicia Ruska) sa zda uz neskoro - vid dnesne spravy zo samozvanych "republik".
P. S. 1
Vsimnite si, ze takmer ziadne spravy z oblasti Blizkeho vychodu dlhu dobu neboli, okrem jednej, ze povstalci maju nove protitankove zbrane.

P. S. 2
Tiez mimoriadna zhoda okolnosti, zaujimave veci sa deju vo vychodnej Azii - cudny let malajzijskeho lietadla a jeho osud, teraz cudna nehoda juhokorejskej lode a jej osud...
18. 04. 2014 | 14:09

Hajduk napsal(a):

JAHA:
nazval ste nespokojných protestujúcich občanov východnej Ukrajiny ruskými banditmi,
ste klamár, preukážte banditizmus a ruské občianstvo , že sú protestujúce nie len RUSSKEJ národnosti , samozrejmosť, preto že v Donesku žije 60% RUSOV a spolu s Arménmi, Gruzincami, Bulharmi, ruskohovoriacimi obyvatelmi tvoria 80 %.
Million banditov, separatistov, teroristov, tak si mysli JAHA 18. 04. 2014 | 14:09
18. 04. 2014 | 14:28

Hajduk napsal(a):

na otázku autora blogu : Zanikne Ukrajina?

Ak budete pokračovať považovať východných Ukrajincov za sprostých, môže sa stať tak, zaniknú iné útvary , Rusko a Ukrajina nikdy nezaniknú.

Pekné prežitie Veľkonočných sviatkov prajem všetkým priateľom a nepriateľom tiež.
18. 04. 2014 | 14:38

JAHA napsal(a):

Ad: Hajduk
Nenazval som protestujucich nespokojnych obcanov...banditmi a to ruskymi. Ja som banditmi nazval banditov. Pokial ich neviete rozoznat, to su ti, ktori maju v rukach najnovsie ruske zbrane, terorizuju ostatne obyvatelstvo (vid vyjadrenia tych, ktori sa este neboja ozvat zo Slovjanska), nasilim obsadzuju miestne urady , su obleceni do ruskych uniforiem bez oznacenia (porusenie vojenskych konvencii, na zaklade ktorych je opravnene ich nazyvat banditmi), tak sa nevzrusujte a ROZLISUJTE medzi platenymi banditmi a NESPOKOJNYMI OBYCAJNYMI ludmi, ktori sa demonstracii tiez zucastnuju. A HLAVNE!!! VSIMAJTE si tych 90 %, ludi, napr. vo Slovjansku, ktori su PROTI, ale boja sa vystupit PROTI BANDITOM. A necudujem sa im, ked ukrajinska vlada im nevie zabezpecit ochranu a ruske vojska stoja na hranici. Ja som pisal o banditoch a ked ich chcete oznacit podla prijatych celosvetovych konvencii trebars teroristami, tak to je Vasa vec.
18. 04. 2014 | 14:59

Antonín Malík napsal(a):

JAHA

Máte úplnou pravdu v popisu banditů. Zbývá dodat, že co nám z toho ukazjí v TV, je doslova a do písmene věrná kopie Majdanu. Myslíte, že to jsou pořád titíž Blackwaters. Nebo už byli vystřídaní?
Každopádně mají blbý zlozvyk spolu mluvit rodnou angličtinou i během akce.
18. 04. 2014 | 15:14

Hajduk napsal(a):

JAHA:

tie "banditi" v Slavjansku, Lugansku, Kramatorsku, nakrmili armadných vojakov, dali im vody napiť, kupili im obuv , oblečenie. Vojaci im nechali tanky, zbráne a šli domou , preto že pochadzaju s blizkeho okolia (blizke okolie nie po slovenskym meritkam 5 km s dolnej hornej, ale 300-500 km.)

Rusko nepotrebuje davať zbrane juhovýchodu Ukrajiny, tie zbrane tam prichadzaju sami,cez Kiev.
18. 04. 2014 | 15:28

JAHA napsal(a):

Ad: Hajduk
tie "banditi" v Slavjansku, Lugansku, Kramatorsku, nakrmili armadných vojakov, dali im vody napiť, kupili im obuv , oblečenie.

Aha, za peniaze z charitativnej zbierky v ruskej dume, jasne:-).

U nas sa po podobnom zdovodneni, ze "banditi" nakrmili armadnych vojakov(kym neprisli Vami milovani banditi, tak nejedli), dali im dokonca VODU!!!(dovtedy nepili - iba vodku) , kupili im OBUV(dovtedy chodli bosi), oblecenie (chodili nahi) - skratka jeden samaritanec za druhym - tak po takom niecom sa u nas hovori - "...a vtedy si sa prebudil a ruka v nocniku".
18. 04. 2014 | 15:38

JAHA napsal(a):

Ad: Antonin Malik

Pokial teda viete rozlisovat medzi anglictinou a rustinou, tak si odpoviete sam.
18. 04. 2014 | 15:42

Hajduk napsal(a):

JAHA
RUSKA DUMA NAPEKLA Pirožky, blinčiky, vareniky, boršč, nasačkovala do igelitek, prezlekla sa do teplakov , a nosila do tankov proviant, cigarety a grivny.
18. 04. 2014 | 15:47

Horal napsal(a):

Psát, že Ukrajina zanikne rozdělením mezi sousedy, je naprostá hloupost opsaná od Žirinovského. Případný bankrot ještě neznamená koned státu.
Ukrajina může být okradena o další území, ekonomicky hozena hodně nazpět, může zabřednout do marasmu korupce a nestability horšího než v případě jiných postkomunistických států, ale nezanikne. Po 23 letech samostatné existence se na západní a střední Ukrajině zformovalo jádro státu, který bude mít velmi mnoho velmi velikých problémů, ale vydrží.
Ad okradena o území: zdůrazňuji Ruskem a nikým jiným - všechny ostatní jmenované státy jako členové EU nepřipadají v úvahu. I kdyby v Maďarsku nebo Rumunsku chuť na nějaký malý kousíček území byla, EU to nepřipustí. V případě současné polské vlády něco takového vůbec nepřipadá v úvahu a kdyby (nedej Bůh) přišla k moci PiS, tak viz Maďarsko a Rumunsko. Slovensko snad ani netřeba komentovat.
18. 04. 2014 | 16:10

gabriela napsal(a):

Hajduk

Krásné a požehnané prožití svátků umučení a vzkříšení Ježíše Krista, spoustu naděje a lásky přeji vám, a vůbec všem lidem dobré vůle a dobrého srdce nejen v Česku, ale hlavně na Ukrajině, v Rusku a vůbec po celém světě...
Jasně že Rusko a Ukrajina nikdy nezaniknou. V loňském roce byly tyto země včetně Běloruska zasvěceny v Kyjevě 8.1.2013 Přesvaté Bohorodičce, a to už je pořádná duchovní ochrana Shůry. Mějte se, Bůh ochraňuj vaši milovanou rodnou zemi a lidi, kteří na ní žijí.
...............................................................................................................................................
Zasvěcení Ukrajiny, Ruska a Běloruska Přesvaté Bohorodičce
http://www.youtube.com/watch?v=vpvJeOerdKM

ARAMEJSKÝ OTČENÁŠ - Jak to tedy bylo skutečně myšleno???
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=vFgQpZ1IuJY

Vangelis - Jesus
http://www.youtube.com/watch?v=9silZmD-ICY
http://www.youtube.com/watch?v=odCwKveTcIg

Chevalier de Sangreal - Jesus of Nazareth
http://www.youtube.com/watch?v=odCwKveTcIg

Vangelis - Prelude(With Jesus)
http://www.youtube.com/watch?v=9ZtKo38a4Xg
18. 04. 2014 | 16:10

Hajduk napsal(a):

JAHA:
(dovtedy chodli bosi), oblecenie (chodili nahi) - skratka jeden samaritanec za druhym - tak po takom niecom sa u nas hovori - "...a vtedy si sa prebudil a ruka v nocniku".

kúpili im civilne oblečenie a obuv, aby mohli ísť domou, JAHA , do vtedy oblečenie a obutie mali armádne.
18. 04. 2014 | 16:13

JAHA napsal(a):

Ad: Hajduk
Asi rozpravame o inych veciach a inej krajine. Ja som hovoril o OZBROJENYCH, do ruskych uniforiem bez oznacenia OBLECENYCH, najnovsimi zbranami vybavenych, DOBRE CHOVANYCH muzoch, ktori AKOZE OCHRANOVALI (v skutocnosti riadili, podporovali a skutocne ochranovali od riadnych protestantov, neprovokaterov) zamaskovanych "demonstrantov" napr, v Slovjansku cca 1000 ludi zo 100 tisicoveho mesta, ktori nasilim obsadzovali miestne urady.

Nemam k tomu uz nic dodat.
Dovi.

P. S. keby som nevedel, co je "blizko", ci daleko v Rusku, nepisal by som, ze blizko su ruske jednotky, na hranici s Ukrajinou, co je od udalosti vo Vami menovanych mestach, pokial sa nemylim okolo 150 km.
P. S. 2
Agentúra UNIAN pripomína, že ukrajinská tajná služba SBU zverejnila prepisy odpočutých rozhovorov medzi separatistami a diverzantmi a ich ruskými riadiacimi dôstojníkmi, v ktorých sa hovorilo napríklad aj o budovaní kontrolných stanovíšť na cestách v Doneckej oblasti.
18. 04. 2014 | 16:20

Hajduk napsal(a):

Gabriela:
Ďakujem!
Napodobne!

JAHA: obyvatelia juhovýchodnej Ukrajiny sú dobré živene a obliekane , neurážajte ich manželky a matky.
18. 04. 2014 | 16:29

gabriela napsal(a):

Hajduk

Díky. Omylem jsem dala na sklo dvě stejná videa, napravuji :-)

Vangelis - Psalmus Ode
http://www.youtube.com/watch?v=DFFc8TGJPNo
18. 04. 2014 | 17:06

Hajduk napsal(a):

Vznik štátu Ukrajina:
Dňa 6. januára 1651 vypukla nová poľsko-ukrajinská vojna. (Dvojtýždňová vojna sa ale oficiálne začala 18. júna 1651). Bohdan Chmeľnický a jeho armáda však v nej boli porazení, a to vďaka chýbajúcej podpore Krymských Tatárov, ktorí v momente zlomu bitky sa z bojového poľa stiahli a odmietli svojmu vodcovi pomôcť. Svoje grandiózne víťazstvo v bitke Poliaci potvrdili na mierových rokovaniach v ukrajinskom meste Biala Čerkva. Mier bol podpísaný dňa 28. septembra 1651. Pre kozákov bol však tento mier menej výhodným[58], než ten, ktorý podpísali 18. septembra 1649. Poľská šľachta očakávala, že teraz podmienky mierovej zmluvy obe strany dodržia a s pomocou vojenskej sily sa znova začala usadzovať na ukrajinskom území. Tisíce Ukrajincov začali húfne utekať k východným hraniciam svojej krajiny do Moskovskej Rusi, aby si zachránili svoj život pred Poliakmi. Tu ich vrelo vítali, ba dokonca im dovolili založiť si vlastný štát – tzv. Slobodnú Ukrajinu – štát, rozkladajúci sa súčasnom území mesta Charkov a jeho oblasti.
18. 04. 2014 | 18:11

Pepa Řepa napsal(a):

Yosífku
zdvořile bych Vás upozornil, že po revolučním kvasu, který jsme v Libyi rozjeli nedosahuje těžby ropy ani 25%-čísla jsou odhadována-tři ropné terminály -dva u Benghází, jeden u Sabrathy ovládají kmeny, které také inkasují za ochranu roury a v poslední době si už určují kterému tankeru prodají.

Úsměvný byl incident kdy prodali Kimovi a stihačky jej nebyli schopny v Syrtském zálivu rozeznal, inu snadno se přehlédne a pluje jako blesk.
Od pádu diktátora neberou kmeny které terminály nedrží ani ropnou rentu.
Další explosi místních bez renty lze brzy očekávat

Kdo zná Maghrib ví, že jinde to není s bezpečností lepší.opravdu bych nechtěl být v kůži pojiš´továka, který by pojistil rouru přes Niger a Tchad nahoru.
Plány vskutku stalinské.l
To bude soudzi v pětiletce pátě, to už bude v Maghribu mír.

O žabožroutích plánech na pokrytí celé Sahary fotovoltaikou nemluvě.
Inu poručíme nejen větru dešti, ale i chamsínu a ghibli.

Až dobudeme ukáčka, gruzínce a moldavany jdeme na Středomořskou unii, soudzi.
18. 04. 2014 | 18:21

Hajduk napsal(a):

Opevnené mesto Charkov bolo založené ukrajinskými kozákmi v roku 1656, malo chrániť južné hranice Ruskej ríše. Počas 18. storočia však svoj vojenský význam stratilo, v roku 1765 sa stalo hlavným mestom ruskej časti Ukrajiny. V roku 1805 bola založená prvá univerzita na území Ukrajiny. Rýchly rozvoj nastal koncom 19. storočia. S príchodom železnice sa z Charkova stalo priemyselné s obchodné centrum na pomedzí východu-západu, ale aj severu-juhu. Mesto rástlo čo sa týka počtu obyvateľov najmä v 20. storočí a napriek svojmu mladému veku sa stalo druhým najväčším mestom.

Charkov bol hlavným mestom Ukrajinskej SSR, kde ho v roku 1934 vystriedal Kyjev.
18. 04. 2014 | 18:22

Hajduk napsal(a):

Polsko - Litovska unia , ktorá 300 rokov okupvala uzemie Ukrajiny a samotný Kiev , od 16 až po 18 storočie, nikdy nepriznala nejakých Ukrajincov.

Obyvatelstvo Polska so 40%tvoria Ukrajinci, ktoré sa asimilovali , alebo museli.
18. 04. 2014 | 18:39

slavwin napsal(a):

Jestli Putin schlamste půl UK nebo celou euroasiati nezbohatnou. Pokud nás nějaká veverka chce nás tam naservírovat, tak pokud jde o mne šel bych střílet i když to neumím, Copak někdo myslel že EU nebo USA chce ten jejich dluh zaplatit. Tady šlo o etický přístup pro dnešní dobu, nestřílet na neozbrojené lidi. Pokud mne paměť neklame mluvilo se půjčkách a nějaké technické pomoci. Rusáci to rozvraceji jinak než pochodem demonstrantů a pálením pneumatik a převrácením zaparkovaných aut. Jede tank nebo obrněný transportér s ruskou vlajkou, nebo špičkově vyzbrojená pěchota. To si služebníci cizí moci nebo pomatení komunisti neumíte v hlavě srovnat a dejte už konečně pokoj s Putinem. Vážená vládo kolik jste tu pustili euroasiatů pustili k trvalému pobytu 25 nebo 80 tisíc, doufám, že si uvědomujete jakému riziku jste vystavili 95% obyvatel Česka.
18. 04. 2014 | 21:53

martin_ka napsal(a):

kdo vlastně stojí o nějakou ukrajinu?
18. 04. 2014 | 22:44

Pepa z depa napsal(a):

No a to ještě když jsou vyzbrojováni američany, kteří jim v Rumunsku nechávají lodě v přístavu a domu odjíždí vlakem a ani větším žoldem se nenechají odradit. Ty lodě jim asi budou dávat za ten zlatý ukrajinský poklad, který si MMF a FED odvezly v noci v březnu za účasti té vlády, co také vyzbrojuje celý východ zbraněmi ruskými, že? Protože amerika a EU jim jako za to zlato dodá nejnovější humanitární zbraně jaké bude Rasmusen vyměňovat také v n.a.t.o. A také asi naoko mají v Bílem domě vystavenu petici s referendem o připojení Aljašky k RF. No prostě vše co chcete věděti přesněji než v našich médiích najdete na stránkách ers a pro a 4. odboj a nebo vygůglujte videonahrávky na youtube. Dobrou noc přejí občané v odporu a odboji. Máme informace přímo z míst střetů a i od bbc a cnn. Nejsme žádní troškaři.
18. 04. 2014 | 23:58

Pepa z depa napsal(a):

A co pan Klíma řekne na to, že od roku 1991 ještě Ukrajina nedala zaregistrovat své území u OSN a je tudíž ve svazku s Ruskem? Viz stránky ers.blog.cz a videonahrávka prezidenta Kazachstánu a výpověď generálního tajemníka OSN. Takže ten ukradený zlatý poklad Ukrajině honem amíci vraťte. Jste totiž již pod kuratelou společných měn krytých zlatem spolku ČÍNA, RUSKO, INDIE, JAPONSKO, IRÁN a další národní měny se jistě přidají když budou míti měny kryté alespoň prací a jejími produkty, víte? Ty papírky bez krytí podložené jen dluhopisy, které již vlastní již celý svět jen né amíci, prostě nebudou moci sloužit jinak, než na podpalování doutníků a nejen lordů. Končíme, protože ráno je moudřejší večera. Dorou noc přejí občané v odporu a odboji. Videa jsou na youtube pod nwoo.org.
19. 04. 2014 | 00:27

Pepa Řepa napsal(a):

Říká se, že Američan je umytý Rus, ale že je Pšond 40%tní úkáčko jsem netušil.

Elena může být v klidu Oděssa má mělký přístav o ten rvačka nebude, to není Sevastopol. Možná požádá o připojení k Izraeli, stejně každé druhé éro z Ben Gurion letí do Oděssy.
Člověk musí dávat na letišti pozor.

U horala to vidím černě.
Porcovat se bude a ne, že ne, jen to bude chvíli trvat. Jak chcete přinutit Doněck, aby nekopal ruskou ligu, když to chce?
Hrát s Dynamem Mukačevo je potupa.
19. 04. 2014 | 06:58

Elena napsal(a):

Ahoj Pepa Řepa:
vôbec nevieme čo od nás chcú všetky zapadenci , nič nemáme, sme chudobne , nevieme ani ten polský jazyk, ktorý v Kieve nazvali ukrajinštunou, sme sprostučke, nemakačenkove a furt za nami lezu .

Už sme písali našim do Tel Avivu, nech súrne idu domou, ten život s tou polskou hatlaninou sa nedá vydržať
19. 04. 2014 | 09:01

Elena napsal(a):

Yosif K a Resl, máju zákaz vstupu do samostatnej Odesskej republiky. SPOZNAME ich aj keby sa prezlekli za ženu.
19. 04. 2014 | 09:08

Pepa Řepa napsal(a):

a máte to šroubici
odessa rose je bdělá
http://www.youtube.com/watch?v=ZyOyLBT6FXc
http://www.youtube.com/watch?v=xxnVokSjMoY
19. 04. 2014 | 13:04

e.m. napsal(a):

pane Klímo, Ukrajina těžko zanikne, protože ke zrušení kusu pevniny by bylo zapotřebí prostředků strašlivých, s potenciálem vyhubit nejen lidstvo - ten kus země tam bude furt.

to, že se tamní nedokáží domluvit, protože každý tam kope za cizí zájem, namísto aby zaseli a starali se o Ukrajinu, ne o to, jak nakrást a zdrhnout a podobné kratochvíle -- to je zase jiná pohádka.

Ano, když se tam nedomluvěj, když to tam někdo bude hrotit, poštvávat souseda proti sousedovi, snažit se se sousedem vy***at, namísto aby si udělali Ukrajinu hezčí, tak je možné, že ten kus země bude mít na nějakou dobu jinou ceduli, a že než k tomu dojde, budou lidé - nikoli země, jen její lidské obyvatelstvo - vystaveni neskutečné prudě až vymírání.
no tak snad na to nedojde; ;-) i když hlodavcům, mouchám, zajícům, komárům, bakteriím a podobně by to mohlo možná spíš prospět.
20. 04. 2014 | 15:13

Pepa z depa napsal(a):

Přehoďte téma a zaměřme se na to, že malajsijské letadlo nouzově přistálo a bez obětí. To bylo na spodní lince na ČTV 24 asi do 7.00 hod. a pak to zmizelo jako pára nad hrncem. Na ERS to viselo již několik dní a teď zmizely i stránky ERS. Žeby ERS měl objektivnější zprávy než média? A za pravdu se znova trestá a zamlčují se fakta a umlčují občané v odporu a odboji? No doufáme, že i zpráva o neregistraci Ukrajiny v OSN je pravdivá a tudíž je o osudu Ukrajiny rozhodnuto dle mezinárodních dohod a pravidel a tudíž Ukrajina je federativní částí RF. No a bude vymalováno a i uklizeno, že? Všechny Vás zdraví občané v odporu a odboji a přejí všem tu nejlepší velikonoční nadílku a pohodu. My již máme koledu za sebou. s pozdravem, že válka je vůl se loučíme a přidáváme rčení, že: lid se nemá báti svojí vlády, ale vláda se má báti svého lidu. Další nejnovější informace zatím jsou na nwoo.org a ekonomickareforma.cz.
21. 04. 2014 | 09:31

Pravda napsal(a):

Rozdělit Ukrajinu to je Klímo vemi demokratické. V zásadě by šlo o stejné porušení mezinárodního práva jako okupace Kymu Ruskými agresory. Klíma tady šermuje čísly jaký má Ukrajina dluh. 53% HDP a prý je na pokraji bankrotu. Pokud se podíváme na jiné země EU tak ty mají dluh v poměru k HDP mnohem vyšší.
Francie: 89% HDP
Německo 80% HDP
Itálie 126% HDP
Velká Británie 88,7% HDP
USA 73,6% HDP

A až na vyjímky se u těchto zemí se o bankrotu nemluví
21. 04. 2014 | 21:43

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy