Nestydatost europolitiků

24. 07. 2013 | 21:32
Přečteno 3560 krát
Hroutí se už pátý rok pod tíhou starých dluhů a nových půjček, pod deflační politikou zvyšování daní – Řecko, Portugalsko, Španělsko, Irsko a Itálie a z Bruselu slyšíme stále jedno a totéž – obrat je za rohem. A rok co rok se pletou. A bude tomu tak i letos. Bez odpustek se z dluhů nevyhrabou.

Povinný optimismus ideologie však musí nad ošklivou realitou vítězit, tak jako vítězil ve statistikách uhlí a ocele v dávném socialismu a končil ujištěním, že maso bude. Technokraty v Bruselu příčiny krize zajímat ani nemohou, ti zápasí o moc v mlze byrokratického „ptydepe“ a řídí se papírovými deklaracemi a smlouvami, prohlášením posledního sjezdu.

Za to staří matadoři a tvůrci eura, ti se umí vyjádřit. Otřesný příklad čiré demagogie poskytl Jean-Claude Trichet (LN 13. 7.), exšéf ECB (2003-2011), známý svou vírou v nerozbornou společnou měnu, za kterou dostal několik vyznamenání od svých politických kamarádů. To on podporoval masivní investice do španělské a irské úvěrové konjunktury bez ohledu na místní inflaci, šlo a princip jednotné úrokové míry a větší integraci Evropy. Když si Irští vládní ekonomové všimli svého přehřátého hospodářství a ptali se v Bruselu, co s tím, bylo jim řečeno, že mají státní rozpočet ve výborném stavu. Taky že měli. O irské šesti procentní nebo osmiprocentní inflaci ve Španělsku Trichet nechtěl nic vědět. A dodnes považuje společnou měnu za řešení deflačních a inflačních cyklů – čili za automatickou fiskální disciplinu, ačkoli opak je pravdou. Euro cykly jednotnou úrokovou mírou posiluje.

V lidovkách tvrdí – euro výborné, zabránilo inflaci. Nezabránilo. Jen neplatil průměr eurozóny, jak se kdysi domníval.

Řízení eurozóny špatné. Jistě – ale i jeho zásluhou. „Neměli jsme bankovní unii.“ Neměli, nemáme a mít nebudeme. Vždyť stále slyšíme z Německa (zvláště teď před volbami a na pokraji recese), že sdílení dluhů nepadá v úvahu. „Firmy si v měnové unii mají hlídat svou konkurenceschopnost,“ tvrdí. Jak asi, s negativními úroky a růstem platů? „A jak dnes (ekonomické) otřesy vyrovnává stěhování za prací…a trh práce začíná konečně fungovat.“ Opravdu, když kvalifikovaní Španělé či Portugalci vezmou námezdní práci někde na severu jako mnozí Ukrajinci u nás? Copak společný trh babylónských národů může někdo srovnávat s národem americkým? Jen výjimeční lidé se prosadí v emigraci – a proto se stěhují převážně ubozí gastarbeitři. „Francie nemá deficit platební bilance, protože má euro.“ Francie má deficit platební bilance, ale v eurozóně, tak jako měla jinou inflaci než Německo.

Hlavní je vylhat se z osobní zodpovědnosti za tragickou situaci. Co na to řekne těch dnešních 20 milionů převážně mladých nezaměstnaných? Budou za pár let taky ještě zachraňovat euro?

Vyšlo v LN, 16. 7. 2013

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ládik!!! napsal(a):

Musím trochu odbočit: myslím si, že Němcová přinese Bimbovi 101 ověřných podpisů a Bohuš 102 ověřených podpisů.
24. 07. 2013 | 21:52

Targus napsal(a):

A Peaková dáma se zapřisáhne, že ani jeden z jejich pěti podpisů určitě, ale opravdu určitě není její!!!
24. 07. 2013 | 22:16

Targus napsal(a):

Jinak se mi dnes v rádiu opravdu líbilo, jak se Dojčerovic Božka vztekala, že se nebude nic ověřovat.
Že by se náš Bimboušek opět trefil do desítky se zavřenýma očima?
Proč by ne, zná je, jak své rozešmajdané boty...
24. 07. 2013 | 22:19

SuP napsal(a):

Bohuš přinese prd.
24. 07. 2013 | 22:20

Jemnický napsal(a):

Ládík

Bimbo jich má pro Ruksaka 110. Takhle se hraje politický marijáš.
24. 07. 2013 | 22:22

SuP napsal(a):

Targusi -
Hlavně, že všichni kandidáti za levý strany mají vysokou školu politickou.
24. 07. 2013 | 22:22

rejpal napsal(a):

Ládik!!!
Chtěl bych být u toho, abych viděl, jak by se Zeman tvářil, kdyby dostal těch 206 podpisů s razítkem. Třeba by řekl, že jich chce hned 121.
Oni se tam už dočista všichni zbláznili, ale tolik Chocholušků snad ani nemáme, aby to ošetřili
24. 07. 2013 | 22:22

SuP napsal(a):

Jemnický -
Snad Pokr? Ne?
24. 07. 2013 | 22:23

Sláma napsal(a):

Tak mám pocit, že pan Tomský už nikoho nezajímá. Ani se nedivím, ty jeho blogy jsou stále ubožejší.
Doufám, že si nový majitel Lidových novin najde inteligentnější autory! Nedivím se, že se se současnou squadrou dostaly do červených čísel!
24. 07. 2013 | 22:29

Targus napsal(a):

To: SuP

Vy už jste viděl kandidátky? To jste teda borec!
Staré mrťafy se drží koryt jak hovno košile a SuPík už ví, kdo bude znovu zvolen.

Tento příspěvek se mi líbí - palec nahoru.
:-)))
24. 07. 2013 | 22:32

Jemnickyj napsal(a):

SuP

Bimbo je spíš na ten marijáš. V ruce má ještě hlášku, krále ťulpasů a píkovou dámu.
Možná zahlásí ještě veverkovou sedmu. Sebere plonkové poslance, a navíc, je to v červenejch třešních a plnejch oranžovejch kárách.
Když to nepůjde, tak sehraje betla.
Rozhodně ten desetníkovej temelínovej marijáš Bimbo uhraje.
24. 07. 2013 | 22:32

Jemnický napsal(a):

Sláma

Pravda, svatá pravda, euro už nikoho tady nezajímá. Asi skončí jako tuzexové bony.
24. 07. 2013 | 22:36

jenda lendy napsal(a):

Sláma napsal(a):
Tak mám pocit, že pan Tomský už nikoho nezajímá. Ani se nedivím, ty jeho blogy jsou stále ubožejší.
Doufám, že si nový majitel Lidových novin najde inteligentnější autory! Nedivím se, že se se současnou squadrou dostaly do červených čísel!
-----
A co je na jeho blogu uboheho? A ze na nej nikdo nereaguje? A kdo by mel? Ladik?Neo? Nebo snad Yosif ? A s cim by prisli? Jeden mele o analu druhy o proletariatu a treti optimalizuje dane. Ty samy ho.na od boziho do boziho, jen se divim kdy spi uspesni podnkavci
24. 07. 2013 | 22:40

jarpor napsal(a):

"Tak mám pocit, že pan Tomský už nikoho nezajímá. Ani se nedivím, ty jeho blogy jsou stále ubožejší."

Nikoliv, myslím.

Jde jen, dle mého, o učebnicovou ukázku, co více zajímá Čecha, a jsem si jist, že stejně by se zachoval Němec, Francouz, Slovák, Španěl... Nikoliv vizionářská a plánovači prosazovaná Evropská Unie, leč domácí, každému člověku "bližší" trableči problémy.

Pan Tomský má bezesporu pravdu píše-li o hroucení se EU...
Bohužel, jsme částí tohoto hroutícího se kolosu, a dopad tohoto procesu nebude pro nás jednoduchý... ale i přesto -"domácí problémy" jsou prostě národům Evropy bližší než problémy abstrakního, uměle, pouze socialisticky plánovačsky slepeného kolosu...

Hezký večer

P.S. Doufám, že sněmovna dokáže odkázat vymýšlejícího si prezidenta do patřičných mezí. Že se nesníží k lokajským postupům, jež požaduje samolibý prezident. Držím jí palce, protože pokud se jí to nepodaří, dopadne jako předseda Sobotka. Bezvýchodností a pádem před alkoholickým a buranským jezevcem, který se těšil na chvíli, kdy přestane objímat stromy... Stalo se.
Dobře nám tak.
24. 07. 2013 | 22:42

Yosif K napsal(a):

Sláma napsal(a):
Tak mám pocit, že pan Tomský už nikoho nezajímá. Ani se nedivím, ty jeho blogy jsou stále ubožejší.
Doufám, že si nový majitel Lidových novin najde inteligentnější autory! Nedivím se, že se se současnou squadrou dostaly do červených čísel!
24. 07. 2013 | 22:29
Lidovky byly v červených číslech furt. Babiš je může rovnou zavřít - stejně si Lidovky prohazují články s Dnes - s odstupem jednoho dvou dnů.

To že nikoho nezajímá debakl eura není chyba Tomského.
Některý země se tam neměly cpát a brát a z eura nejde přitom nijak vylízt - bez totálního státního bankrotu kdyby téměř všichni přišli o téměř všechno.
24. 07. 2013 | 22:43

hejdysmax napsal(a):

Targus. Bohužel, ožrala ve své aroganci neví, kdy přestat. Opravdu je nedůstojné, zbytečné a v rozporu s parlamentní demokracií, nehledě na a stupiditu, požadovat ověření podpisů. Sebestředný uzurpátor si chce hrát na vysokoblahorodí a ve svém vypitém ,komunistickém mozku se domnívá, že nedokonalost zákonů mu dovoluje ponižovat, urážet každého, kdo nesouhlasí s jeho neobolševickou doktrínou. Jmenoval vládu podřadných šašků a pokud se podíváte, tak pouze 3 z nich nebyli komunisté. Byl bolševik je bolševik a zůstane bolševikem. Ten v té funkci nikdy neměl být. Je ostudou celého státu. Jeho opileckým antré se baví celý svět, jeho bláboly Alláh akbar bylostupidní. Stejně tak, jako se celý svět podivuje nad jeho jednáním, coby uzurpátora moci.
24. 07. 2013 | 22:47

rejpal napsal(a):

Yosif K
K debaklu eura. Myslíte že ve srovnání se situací přesně před rokem si stojí vůči ostatním měnám Euro hůř nebo lépe?
24. 07. 2013 | 22:55

jenda lendy napsal(a):

hejdysmax napsal(a):
Stejně tak, jako se celý svět podivuje nad jeho jednáním, coby uzurpátora moci.
Od kdy jsou Bratislavske SME celym svetem?
Cesi nikoho ve svete nezajimaj. A proc taky
24. 07. 2013 | 23:02

pamětník napsal(a):

Autor
napsal tuto podle mne klíčovou větu: "Copak společný trh babylónských národů může někdo srovnávat s národem americkým?"
Evropské státy dosud jsou příliš rozdílné téměř ve všech parametrech na to, aby fungovala společná měna.
24. 07. 2013 | 23:37

pamětník napsal(a):

jarpor:
" Doufám, že sněmovna dokáže odkázat vymýšlejícího si prezidenta do patřičných mezí" Marné naděje. :)
"Miloš Zeman se ukazuje jako velká postava českých dějin. I těch, které ještě nebyly napsány. Na rozdíl od Václava Klause, který působil negativisticky, zastavoval ostatní a nevytvářel proaktivní politiku, Miloš Zeman ji vytváří. A to způsobem, jak si on sám přeje. Přenastavuje parametry. Připadá mi, jako by překopával i fyzikální zákony. I gravitace má pod jeho vedením jinou konstantu, než měla dosud."
JUDr. Klára Samková, Ph.D.
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Doktorka-Samkova-clenka-TOP-09-vychvalila-Zemana-a-zle-znectila-Kalouska-s-knizetem-277742
24. 07. 2013 | 23:40

kormoran napsal(a):

Hroutí se už pátý rok pod tíhou starých dluhů a nových půjček, pod deflační politikou zvyšování daní – Řecko, Portugalsko, Španělsko, Irsko a Itálie a z Bruselu slyšíme stále jedno a totéž – obrat je za rohem. A rok co rok se pletou. A bude tomu tak i letos. Bez odpustek se z dluhů nevyhrabou.
-------------------------------------------------------------
Vsak odpustky , nejsou cilem . Cilem je dostat vazaly na kolena se zatizenenim plateb na 'X' budoucich generaci vami zminovanych zemi . To je financni strana mince .
Soudruzi krmelce EU primo ideove zainteresovani "nesmyslem" si nikdy chyby nepripusti! To je druha strana mince hloupe jesitnosti chytrolinu -maoistu , jako je Barroso , nebo zradlem zmrzaceneho nazi socialisty Schulze , kteri se neustale chlubi mnozstvim 'svych' volicu.
Nikdy vsak nezapomenme na masovou'vahu' volicu Hitlera a Stalina!
P.S. Spojitost posahanych ideji + moci + financi , nikdy nelze vyloucit a to prave vzhledem k minulosti ,ani v teto 'pokrocile' dobe.)))
25. 07. 2013 | 04:55

pavel v napsal(a):

Sláma

Názory pana Tomského vás nezajímají. Jsem přesvědčen, že se o ně začnete zajímat, až u nás nastane totéž, co nyní mají v Řecku a Španělsku. Obávám se, že zmrzne úsměv na rtech.
25. 07. 2013 | 05:17

rejpal napsal(a):

pavel v
Pokud zůstanou tihl experti další čtyři roky u vesla, pak tam přijdeme zaručeně.
25. 07. 2013 | 06:28

jarpor napsal(a):

pamětník

Každý jsme jiný. Někdo si utváří názor na prezidenta především z vlastního uvažování, z faktů minulosti, dění a sledování kroků v přítomnosti... a ty si vyhodnocuje. Ne, že by se nezajímal o názory jiných, leč především vychází z vlastních úvah.
Jinému stačí, když zkopíruje oslavný text ... a má vymalováno.
Paní Klára Samková je poněkud rozporuplná osoba, znám a pamatuji si její názory prezentované v médiích... psala sem také kdysi... proto si mohu dovolít říci, že na její pohled příliš nedám.

Myslím si totiž, že prezident by neměl mít ambice "překopávat fyzikální zákony". Zvláště když tvrdil, že chce být moderátorem...
Dnes vidíme, že tehdy lhal... Dnes není moderátorem politického dění, dnes je aktivním hybatelem rozpornosti, rozeštvávačem jdoucím si pouze pro profit svůj a svých přátel. Vše ostatní, tradice, zvyky, vyváženost... je mu u zadele. A vládu jedné strany jsme již tu měli... plíživě, pomalu, nenápadně se tu "obdobné" instaluje...

Hezký den
25. 07. 2013 | 07:27

jjjjjjjj napsal(a):

mě pan tomský zajímá. píše totiž k meritu věci. evropská integrace a sociální stát na dluh způsobuje evropě velké ekonomické problemy. nikoliv kalousek a nečas. ti nemohou za šílenou nezaměstnanost na jihu evropy. levičáci předhodili blbejm novou kost - "boj proti korupci". připomíná to boj proti oteplování a všechny podobné socialistické hovadismi. neřeší se podstata, jenom se ohlupuje veřejnost.
25. 07. 2013 | 07:33

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

Analýza britské vlády prokázala, že EU má pro UK obří přínos. Část britského tisku nazvala euroskeptiky z CP žvanily o ničem.
Tak se najde nové téma- pavlačové.
Bohužel, autor není rybou , která doplatila na horko, ani v Plzni, ani v UK. Patrně ho ale baví lhát, kroutit se a být chlazen vlastním ...
EU má jistě, jako každý lidský produkt, řadu nedostatků a slabých míst, jedním z nich je nemyslící část obyvatelstva a společnsky ambicionzní soudruzi, kteří si živnost postavili na pavlačové kritice , tedy jakoby hlasem lidu. Hlas lidu je ovšem, jak víme nejen z literatury, už přes sto padesát let problém. Protože je formulován několika jedinci, a zatím to dopadlo vždy hrůzně.
Možná má autor tendenci být takovým vůdcem na stará kolena?
Jinak je podivnéí, proč opustil Československo, píše jakoby byl vzorem pro žurnalismus normalizace.
25. 07. 2013 | 07:35

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

jjjjjjjj
opět pavlač a její barvy?
25. 07. 2013 | 07:37

kormoran napsal(a):

Kulajda - potvrdil(a) sve 'rude' kvality. Dovolim si vypichnouti z domaci schuze bolsevika. )))

'EU má jistě, jako každý lidský produkt, řadu nedostatků a slabých míst, jedním z nich je nemyslící část obyvatelstva a společnsky ambicionzní soudruzi, kteří si živnost postavili na pavlačové kritice , tedy jakoby hlasem lidu. Hlas lidu je ovšem, jak víme nejen z literatury, už přes sto padesát let problém. Protože je formulován několika jedinci, a zatím to dopadlo vždy hrůzně")))))))

Dale:" Možná má autor tendenci být takovým vůdcem na stará kolena?
Jinak je podivnéí, proč opustil Československo, píše jakoby byl vzorem pro žurnalismus normalizace. "
------------------------------------------------
Ja vedel, ze si krupnu smichy! Normalizace, tendence a urcite chyby EU , ktere je nutno prekonat! )))))))

Komouse stejny styl nikdy neopusti!))))))))))))))
25. 07. 2013 | 07:50

Karl IV. napsal(a):

Jak zábavné je číst o hroutící se EU. Všiml jsem si, že čím více na Východ, tedy Chebem počínaje, tím více si lidé sní o jakémsi dokonalém Božím produktu: tedy pečených holubech... Všechny tyto předpůovědi o zhroucení vycházejí právě z tohoto míchání snu a reality. Lid na Východě, tedy od Chebu, si pletl Sovětský svaz s rájem a ani nezpozoroval, že se mu ten ráj, živený vývozem oceli, mědi a sibiřských kožešin do Afriky jaksi zhroutil jeho přičiněním.
Ostatně tento východní přístup k životu lze pozorovat ve všech sférách, od roku 1970 je více než jen pozorovatelný v Česko: školství se zhroutilo - podotýkám, že vinou Sudetských Němců, hospodářství zase vinou příliš velkého náskoku Západu, zemědělství pod vlivem Číny a EU, rodinná politika pod vlivem úbytku tučňáků a slunečních skvrn.
Za dvacet let se rozptýlilo mnoho mýtů o dovednosti a poctivosti východních tuzemců, kde jsou ty časy, kdy šlo věřit prvorepublikovému odéru, dalšímu z mýtů, a výlučnosti českých populací. Česko , spolu se změnou názvu, dospělo ke kulturní úrovni Somálska , ale je si jisté, tedy majorita, že EU se zhroutí.
Jakou váhu má asi bloudění těch, kdo nejsou schopni spravovat svou zem? a komu se od roku 1970/1945 podařilo zcela destruovat její stoleté tradice?
Ještě by bylo zajímavé vědět, jaké infomrace mají zdější eurolikvidýtoři o tom, co se děje v EU. Neboť českomédia o EU nepíši nic, tedy ony nepíší vůbec nic mimo Malé Strany a velikosti prsou slečen pro první stránky bulváru.
Ono moc žertovné není žít v tom, trochu nepodařená taškařice. Hodně připoimínající Orwela. Mimochodem, kdo zde ví, že Orwel byl levicový a bojoval na straně španělských republikánů. Autor i zdější čtenářstvo mu přisoudili jiné atrib uty, jak v Česko zvykem, vše jen podle našich snů. Hladových.
25. 07. 2013 | 07:50

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

kormoran
Kolikrát sázíš sportku? Šestkrát týdně? Nebo máš po ránu trudnomyslnou? Bolševiky za vším vidí především ti, kdo jimi sami jsou, v Česko poměrně průkazné.
25. 07. 2013 | 07:53

Jan Hronik napsal(a):

Mám dotaz pro zdejší diskutující euroskeptiky i autora, co udělala Česká republika samostatně pro to, aby na tom byla lépe? V čem se stala vzorem pro jiné země a úspěšným ekonomickým hráčem? Podle dostupných statistických údajů je na tom s každým rokem hůř. Je to snad jakýsi lstivý úskok našeho národního génia?
25. 07. 2013 | 08:01

kormoran napsal(a):

Kulajdo )))) Sportku nesazim a 'trudomyslnost' - co to je za vyraz ? ))))

Mazej si na svuj byvaly sovetsky tankodrom v obci Libava vycistit sve neresti ve forme znecisteni a vrat se za Natasou za Ural!
25. 07. 2013 | 08:07

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

kormoran
pokud jde o vztah k sovětskému, je zjevné, že se Ti stýská po kšeftících se sovětským důstojnictvem, ale i po normalizačních jistotách. Trudnomyslnost je projev Tvých nálad, ovlivněných autorem. Ovšem autor je pilný čtenář tisku jako Daily Mail, což je tisk ryze sovětský, tolik je asi hodnota jeho profeisonální práce a od ní odvozené názory.

Ovšem zkus odpovědět na dotaz výše nicka Hroníka. Taky by mě zajímalo, co jsi dokázal, nebo z jakých pozic píšeš. Mohu si jen domyslet, že z pozice hospodářského plácku se slepicemi pod ostravskými komíny.

Ještě dotaz: kolika jazyky mluvíš či v kolika čteš? Je Tvým zdrojem Blesk? Taky si myslíš, že SSSR, pardon RF, porazí celý svět?
25. 07. 2013 | 08:26

džon uzený bok napsal(a):

pane tomský,
já bych řekl že vy už dávno nebudete mezi námi, spolu se svými ideokamarády, kteří to také vidí "realisticky", a eu se ještě pořád bude hroutit. vy mě připomínáte kouče robejška, kterej usalašenej v nemožným německu se živí kálením kolem sebe
25. 07. 2013 | 08:35

čert }:o napsal(a):

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):
kormoran
Kolikrát sázíš sportku? Šestkrát týdně? Nebo máš po ránu trudnomyslnou? Bolševiky za vším vidí především ti, kdo jimi sami jsou, v Česko poměrně průkazné.
25. 07. 2013 | 07:53
---
tak to je neotřesná logika =o)
Takže ti co jsou zde považováni za pravouny jsou
v realitě bolševici a ti co jsou praví bolševici
jsou vlastně pravouni Zajímá mě ta průkaznost
v Čechách Povídejte přehánějte přivádějte do úžasu!
---
Slámo pokud se nezajímáte o to co napsal Tomský
tak se asi máte velice dobře a tak nechápu vaše
rozhořčení a volení levých stran
Doufám že vám sklapne až dojde na stejnou situaci
u nás pokud euro přijmeme jako že bohužel jo
Tomský to napsal dobře a čtivost má pořád vyšší než
Paroubek nebo Rath ;o)
25. 07. 2013 | 09:02

Pavel napsal(a):

Díky autorovi za přesnou definici ve "zprávě o finančním stavu Eurozóny". Byť je neutěšená, je alespoň výstižná a pravdivá.
25. 07. 2013 | 09:06

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

čert }:o
Boševici SSSR se vždy domluvili s britskými konzervativci a republikány v USA, ostatně Putin také. Česká pravice se vidí v Konzervativní straně UK, která je přirozeným partnerem ruských bolševiků.
Ze statistických dat je známo, že pravici volí v zásadě v USA většina tzv. dělnické třídy, podobně v UK. V Česko takový průzkum není.
Je zajímavé, že tradičně kapitalistické země, jako Holandsko, Prusko, Francie atp. měly vždy daleko efektivnější sociální systémy než bolševické režimy. Česko systém Drábka je podobný ruskému: 10% oligarchie a 90% na hranici bídy, jen se to nemsí říkat. Ty země si nepletou ideologii s reálným životem, což je opět o snech východního obyvatele o Božím původu světa a pečených holubech. SSSR přešel od proklamovaného sociálního ráje k nejdrastičtější pravicové politice, českých exponentů a přátel Ruska ( potomků obchodníčků s ruským benzínem či lidí vděčných, že se z lůzy díky hlavním dostali do vedoucích pozic) je zde stále více než dost, pravicové elity jsou toho jasným příkladem: od Klause přes Topolánky až Nečase, jeden údernější -v mládí i ve stáří- než druhý a zůstalo jim to, tešdy zanícení pro ideologické Nic.
EU může za socialismus vydávat jen normalizační pomatenec, majorita v Česko.Stejně jako Rusko za inovativní demokratickou velmoc.
Mimochodem zu toho plyne, že českomoravští komunisté jsou jednoznačně pouze nacionalistickou stranou, potomky českého šovinismu a víry v tzv. slovanství (s vyloučením noha slovanských národů- Poláků, Chorvatů atp.), takže spíše pravoslavní pomatenci. V tom se neliší od české pravice, která se v pravoslaví vidí. Takžýe v Česko je vždy zcela jiná podstata a to, jak věci vypadají či se nazývají. Hotl, jsou společenství, které mají fantazírování v krvi.
Máte námitky proti realitě?
25. 07. 2013 | 09:22

čert }:o napsal(a):

Kulajda
ano to je velice průkazné a tak opravdu vyplývá že:
Bolševiky za vším vidí především ti, kdo jimi sami jsou..
25. 07. 2013 | 09:54

Vlkodav napsal(a):

"Česko systém Drábka je podobný ruskému: 10% oligarchie a 90% na hranici bídy, jen se to nemsí říkat."

To je lež, opak je pravdou, v Česku jsou nejnižší rozdíly mezi bohatými a chudými (OECD: Better Life Index, Income 2013)
25. 07. 2013 | 10:06

SuP napsal(a):

čert -
Ta logika je otřesná, jak je neotřesitelná. K panu Tomskému nemám co dodat, tak si můžeme pokecat, jak je možné, že si tolik lidí nechá nakecat tolik kravin.
25. 07. 2013 | 10:10

evix napsal(a):

Nejlepší příspěvek má Karel IV.....
25. 07. 2013 | 10:17

čert }:o napsal(a):

SuP
protože zaprodali svojí intuici za články
z Blesku zpráv z Novy informacích o Ivetě Bartošový
nebo Janě Nagyový nebo nedej bože svojí intuici
promrhali v kauze Rath Pak to vypadá tak jak to je =o)
25. 07. 2013 | 10:20

Jordan napsal(a):

Líbí se mi jak Zeman s těmi zloději v Parlamentu cvičí. Ještě budeme děkovat bohu že nám nadělil Zemana a my ho mohli zvolit
25. 07. 2013 | 10:22

SuP napsal(a):

Jemnický -
Ano, s tím betlem máte VĚTŠÍ pravdu. Na poker nemá. Nicméně myslím, že nejlíp to vystihla dneska na Psu Lída Rakušanová.
http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-prezidentovy-hvezdne-chvile-dxq-/p_politika.asp?c=A130724_143639_p_politika_wag
25. 07. 2013 | 10:28

rejpal napsal(a):

Jordan
No, jestli máte na mysli ty ověřené podpisy, pak je to ptákovina na entou. Bohužel je stále víc vidět, že prezident je špatným šachistou. Neměl nic promyšleno než první tah a teď improvizuje. Jak nemám már Němcovou, tak její reakce byla naprosto v pořádku.
Pokud budu konsekventní a přiznám právo prezidentovi jmenovat premiéra a potažmo celou vládu podle vlastní úvahy (i když je to hloupost, pokud není aspoň nějaká šance, že vláda projde), pak by stejné právo na pokus měl mít někdo jiný i bez podpisů (které stejně nejsou právně závazné, protože včera není dnes, takže to nemá ani smysl). Ve druhém kole to nemusí být stojednička, ale ve třetím již ano. Zdá se, že Miloš Zeman - úplně stejně jako v kauze Putna, nejde v úvahách dál, než za první krok. Asi mu chybí nějaký šašek, který by mu včas dal pomyslnou facku, a drží si kolem sebe jen pochlebovače a lidi s vlastními bočními zájmy.
25. 07. 2013 | 10:36

SuP napsal(a):

A tohle (s dovolením) napsal jeden chytrej, taky nasranej:
"....Tato skupina celou dobu předvádí hru na demokracii, souboj levice a pravice, vzájemnou nenávist, boj za budoucí prosperitu. Často tuto hru i dokonce přibarvuje spíláním minulému režimu a jeho nedemokratickému vedení. Zakládá si na politické korektnosti při hodnocení vlastních činů, daňových experimentech, populismu z multikulturního obohacování, které se ale nesmí dotýkat přímo jich a souhlasí i nesouhlasí s eurošoky z Bruselu. Miluje vytváření zákonné, vyhláškové, regulační a dotační džungle, která dokonale zakryje jejich pravou podstatu. Závislost na přerozdělovacím kolotoči veřejných peněz, bez kterých nedokáží žít ani “podnikat”. Výsledkem právě jejich práce je eurosocialistický moloch, který se však od toho totalitního liší jen velmi málo.
25. 07. 2013 | 10:37

Rudi Koutek napsal(a):

Pan Tomsky zase perli. Nenachazim slov.
25. 07. 2013 | 10:47

Joe Ratata napsal(a):

Vezmu-li do úvahy hospodaření našich "odpovědných" pravicových vlád,které šktily,kde neměly a rozhazovaly,kde měly škrtit a kterým se podařilo zvýšit státní dluh za pár let o milión miliónů,myslím,že se koruna bude hroutit daleko dříve,než to zatracené euro.
Takovéto drancování státu nelze dloho vydržet.
Smutné je,že to opět zaplatí malí střádalové a účastníci penzijních spoření.Aproto spořte hlavně v II.pilíři,ze kterého nemůžete vystoupit,neboť stát tyto peníze potřebuje a pak na vás udělá dlouhý nos.
25. 07. 2013 | 10:56

Jordan napsal(a):

Rejpale- asi jste nepochopil že v Kauze Putna je Zeman morální vítěz, mimo jiné upozornil na to kam vedou bezbřehé "akademické svobody" a jaké profesory má dnes UK. Nějaký Putna je mu osobně asi u zadele.
Co se týče vlády. Myslím že my jako národ můžeme být rádi že alespoň na čas někdo odstavil Nečase- nejhorší vládu jakou jsme kdy měli. Alespoň se něktetré věci nezametou pod koberec, alespoň vidíme jaké si na ministerstvech dávají odměny- čtvrt miliardy pryč během týdne. A to nám Kalous zavedl mimořádnou povodňovou daň a po povodních slavně uvolnil 100 milonů na nápravu škod pro celou republiku- srovnejte si ta čísla v hlavě.
Čeká nás rok do voleb a v tom zmatku se buď udrží Rusnok nebo ten čas strávíme výměnou 2-3 vlád, o to větší chaos. Nebezpečí je v tom že v tomto zmatku do voleb lidi zapomenou kdo republiku dostal do takového marasmu.
Pořád vidím Zemana jako vítězícího a správně postupujícího
25. 07. 2013 | 11:03

Alice napsal(a):

Souhlas s Jordanem téměř doslova. Jediná chyba je že se neprosadily předčasné volby, to ovšem sám Zeman proti vůli Parlamentu neprosadí. Chtělo to demonstraci jako v Bulharsku, ale asi jsou čecháčci opravdu hloupé ovce
25. 07. 2013 | 11:15

rejpal napsal(a):

Jordan
Je to věc priorit. Mé priority říkají, že nesystémový krok má smysl tehdy, a) když má šanci na úspěch, b) když situace nejde řešit systémově, c) když jsou jeho příčinou zásadní věci.
V kauze Putna nešlo o to, že Zeman se zdráhal ho jmenovat. Šlo o důvody, které uvedl (nejsou relevantní) a i o to, že dost trapně couvl. Ale to je jen lapálie, i když v tom nevidím žádné vítězství - ani morální ani faktické. Vypadá to, že si jen pokoušel vyřídit nějaký účet, a nad to by měl být ve svém postavení povznesen.
Ta druhá kauza je závažnější. Vy fakt dáváte přednost odstavení na pár měsíců s rizikem návratu před přesně systémovými kroky, které koalici na příštích pár let úplně pohřbí? Tomu nerozumím.
Strach ze zametání se přeceňuje - jednak je celá věc velmi sledovaná, a hlavně, blíží se volby. Jakákoli zvůle kvůli vysekání pár ryb ze sítě se může viníkům velmi ošklivě vymstít. Ani ten největší šílenec se třičtvrtě roku před volbami nepustí do nějakých holomajzen, které se nejspíš provalí.
Kdyby měl prezident své kroky naplánovány tak, aby se vyhnul tahanicím kolem porušování ústavy (to velmi nahrává koaličníkům), a dosáhl buď předčasných voleb nebo schválení jeho vlády, pak prosím. Jenže neměl a udělal vše tím nejhloupějším způsobem. Nejsem genrál po bitvě, píšu to sem už měsíc. A ta ověřené podpisy, to už je třešnička na dortu. Totální úlet podobný dětskému trucování.
25. 07. 2013 | 11:16

rejpal napsal(a):

Jordan
Ještě k tomu riziku návratu.
Rozdělení sil je nešťastné. Část hlasů levice schramstne KSČM a v podstatě spadnou do černé díry. Do PsP se nejspíš dostanou nejen Zemanovci, ale i Lidovci, a kdoví zda ještě někdo další z rodu protestních stran. Velmi snadno může dojít k faktické remíze nejsilnějších a nových véček (třeba ANO) s lidovci v koalici s ODS a TOP 09 okolo 102 mandátů.
Protože efekt skandálů slábne rychle s časem, a také protože kroky prezidenta a reakce koalice vyvolají velmi silný mediální šum (samozřejmě ve prospěch koalice), a co je nejhorší, řada argumentů bude oprávněná. Přesně tohoto se bojím. Ona ani ČSSD svými nesrozumitelnými postoji v celé věci také moc bodů nezískává.
25. 07. 2013 | 11:32

Syrphus vitripennis napsal(a):

Jordan
Pokud měl Zeman takový problém s Putnou, proč mu vůbec nevadí "docent" Ciencala?
25. 07. 2013 | 11:43

Jordan napsal(a):

Rejpale- zlu ( Nečasově vládě) se musí president postavit jakýmikoliv prostředky, i když ví že nedosáhne všeho. Už to tu bylo- kdyby před Parlamentem v době hlasování o rozpuštění byla situace jako v Bulharsku, asi to mohlo být jiné.
Vaše představy o tom , že se nic nezamete pod koberec , jsou směšné. Kauza Drobil 3 miliardy, Promopro, S karty, Izip, tunel Blanka a mnohé další náhodou nebyly na první stánce novin??? A co jste vyšetřil, kdo byl potrestán, co se napravilo???
.
Máte pravdu že to vše přihraje hlasy KSČ. Koho to štve, pláče na nesprávném hrobě. Měl si hlídat antikomunisty ať nekradou a nevládnou tak že se lidem zvedá žaludek a budou chtít zpět vládu komunistů. Jejich hlasy už nepropadnou, Bohumínské usnesení nutně skončí v propadlišti dějin jako nesmyslné a poplatné zmatené době.
25. 07. 2013 | 11:47

rejpal napsal(a):

Jordan
Nezapomeňte, kdy se tyhle věci odehrály. Drobil přišel už v prvním půlroce vlády, Šiška o chvíli později. Navíc, tehdy bylo normou, že OČTŔ nejednají. Teď je situace jiná.
A bohužel, holým faktem je, že Zeman koalici neodstaví, ledaže by se chtěl definitvně znemožnit i u neutrálů, a dokonce i u části potenciálních voličů SPOZ (stojí mu to za to?).
Celé to vypadá tak, že Zeman vymyslel plán, který stál na prohlášení koalice, že když ne oni, pak rozpustí parlament (hlavně TOP 09 byla horlivá). Když se ukázalo, že parlament se nerozpustí, tahle hra ztratila smysl. Jenže to se dalo uhodnout s téměř jistotou, že kapric prezidenta vyvolá to, co předtím chybělo - návrat jednotnosti do vnitřně rozkložené koalice. Fatální psychologická chyba, nehodná pověsti starého lišáka.
25. 07. 2013 | 11:59

resl napsal(a):

Euro, ani státy se nehroutí, to je jen vysněné téma našeho komouše Tomského. Bejt vámi mrknul bych se na "politiky" v Česku. Podle vás, Klause a dalších falešných vlastenců, "zachránců" Evropy, se měla měna i státy brzy zhroutit. Nic není na věky, ale co je u vás brzy, bolševickej katastrofisto ?
25. 07. 2013 | 12:10

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

Vlkodav
Máte na mysli, tou lží:
Kellner, Babiš, Bakala etc. dalších cca 2000 osob vs. průměrná mzda?
Mícháte jablka s bramborou.
25. 07. 2013 | 13:14

pamětník napsal(a):

reslovi pro poučení:
Státník prezident Miloš Zeman vyprovodil zástupce ODS slovy:
"Vážení, oceňuji Vaši oběť a pro pořádek připomínám. Hned po přijetí funkce prezidenta jsem se zmínil, že dosavadní vládu bych hned odvolal. Nikdo z ODS rozumně nereagoval. Před pár dny jsem řekl, že žádného kandidáta z ODS nejmenuji premiérem a zase nic. Zřejmě potřebujete připomenout po třetí. Vaše strana svým jednáním položila vládu, Vaše strana má za to odpovědnost (neskákejte mi do řeči pane doktore Kubo, ještě jsem neskončil). Vaše strana s drzostí sobě vlastní úmyslně přeslechla moje připomínky a chce po mně, abych je revidoval. Nevím sice proč bych to měl dělat, ale odvaha paní Němcové mne pozitivně naladila. Udělám tedy vstřícný krok. Paní Němcové, schválené kandidátce na premiérku nabízím jmenování premiérky úřednické vlády!!! Že to nemůžete přijmout? Proč? Je zde s Vámi zastupující předseda ODS!"
Němcová: "No my se musíme o této variantě poradit v grémiu".
Zeman: "Oba? To myslíte vážně? Funkce premiéra předpokládá samostatnost v úsudku. Pokud byste přijala pověření v úřednické vládě, můžete se případně radit se mnou, jsem jedno ucho! Že nemůžete? No to se už nedivím. Vy totiž nemůžete, protože už jednu ústavní funkci máte a dosud jste z ní neodstoupila! Odstoupit z jedné funkce a kandidovat do druhé se vším rizikem, bych alespoň já považoval za vážný a nikoli vychytralý přístup. Toho zřejmě nejste schopna a s pobočníkem zde testujete, co snesu. Takže káva je dopita a naše sešlost končí."
25. 07. 2013 | 13:45

pamětník napsal(a):

jarpor:
Text Kláry Samkové jsem uveřejnil proto, že se s obsahem shoduji, nikoliv proto, že mně stačí jeden takový text ke štěstí.
"Dnes vidíme, že tehdy lhal... Dnes není moderátorem politického dění, dnes je aktivním hybatelem rozpornosti, rozeštvávačem jdoucím si pouze pro profit svůj a svých přátel. Vše ostatní, tradice, zvyky, vyváženost... je mu u zadele. A vládu jedné strany jsme již tu měli... plíživě, pomalu, nenápadně se tu "obdobné" instaluje..." Tak to vidíte jenom Vy a vám podobní pravičáci, kterým Miloš Zeman šlape po kuřích okách. Já vidím zcela odlišně právě proto, že analyzuji Zemanovy postupy v různých záležitostech. I Vy máte možnost se poučit z informace pro poučení reslovi.
25. 07. 2013 | 13:54

jarpor napsal(a):

pamětník

"Tak to vidíte jenom Vy a vám podobní pravičáci, kterým Miloš Zeman šlape po kuřích okách. Já vidím zcela odlišně právě proto, že analyzuji Zemanovy postupy v různých záležitostech."

Nemyslím, si, že všichni komentátoři, odborníci na právo a další... jsou "pravičáci". A hodně takových lidí se shodují, když spíše s kroucením hlavy posuzují jednání pana Zemana...

Když rád analyzujete, tak tedy analyzujte :
Zeman odmítal jednat s Peake, protože tato strana "neprošla" volbami. Odmítá brát poslance LIDEM "na vědomí".
Kandidáti SPOZ jsou dnes členy vlády, další je kancléřem, další vedoucí kabinetu premiéra. Pokud se nemýlím, tato strana taktéž neprošla volbami...
Pokud Vám při analýze přijde, že pan prezident jedná s jistými zásadami, stejně a předvídatelně, stejně nahlíží na "legitimitu" LIDEM a SPOZ, pak mě jeho chování jako kontinuální, objektivní a předvídatelné nepřipadá...

Jako jeden příklad by stačilo... podobných "stejných" kroků v jednání prezidenta bych nalezl více...

Díky za možnost poučení... mne už poučovalo tolik různých lidí... a vidíte - pořád si myslím, že vyslechnout si jiný názor není na škodu, leč jen málokdy jsem se nechal poučit.

A k tomu "shodování se se Samkovou"... Po pravdě řečeno, nejsem si jist, zda to její o prezidentu a fyzikálních zákonech je míněno vážně, či spíše spíše peorativně, jak se prezident v politickém rybníce chová...
Já prostě po prezidentu nechci aby se pokoušel měnit "fyzikální zákony". Od toho tu rozhodně není...

Inu, každý očekáváme od prezidenta něco jiného...

Hezké odpoledne
25. 07. 2013 | 14:32

Zbyněk napsal(a):

Žasnu, kolik vysoce vzdělaných lidí v této zemi si neuvědomuje, že v případě krachu Eura, bude naše Koruna vhodná pouze k tapetování oné místnůstky.
25. 07. 2013 | 17:14

JAHA napsal(a):

Uryvok z textu uverejneneho pametnikom: (adoracia Samkovej na adresu Zemana)
I gravitace má pod jeho vedením jinou konstantu, než měla dosud."
JUDr. Klára Samková, Ph.D.

Vyjadrenie hodne doktorky prav a dalsich pridanych titulov. Mozno mala na mysli graviditu:-).
25. 07. 2013 | 18:41

pamětník napsal(a):

jarpor:
>Nemyslím, si, že všichni komentátoři, odborníci na právo a další... jsou "pravičáci". <
Komentátoři komentují za prachy, odborníci na právo mají názory na prezidenta rozdílné zrovna tak, jako další.
A Němcovou s Kubou prezident sejmul perfektně. Nikdo jiný by to tak nesvedl. 25. 07. 2013 | 13:45
25. 07. 2013 | 20:39

pamětník napsal(a):

JAHA
není schopen odlišit adoraci od hodnocení výjimečně chytrého člověka. Celý rozhovor s doktorkou Samkovou nebyl jenom o prezidentovi Zemanovi, ale např. o Miroslavovi Kalouskovi.
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Doktorka-Samkova-clenka-TOP-09-vychvalila-Zemana-a-zle-znectila-Kalouska-s-knizetem-277742
On a další lídři TOP09 by se měli zamyslet, u nicku JAHA to nelze předpokládat.
25. 07. 2013 | 20:45

mik napsal(a):

Vazeny pane Tomsky co ze jste to studoval v Londyne neco o cirkvi ateismu a nabozenstvi,,, nevim zda jste verici nebo ne ale to me je fuk ale nepiste tu blbosti o euru a o EU jako Klaus zminujete Irsko az treba budou v CR takove socialni podminky jake porad panuji v Irsku a vim o cem mluvim protoze v teto zemi ziju 11 let tak pak mudrujte nebo az bude v CR minimalni mzda 8.65 euro na hodinu,,, kdyz porovnam ceny pochipitelne vuci platu v Irsku a v CR tak zase dojdu k tomu ze je zde levneji,,,a vite kolik zde bere nezamestnany ? 188 euro tydne ,,,a nikdo ho nehoni si hledat misto ktere mu nevyhovuje ano je zde pomerne vysoke procento nezamestnanosti... sam jsem byl na podpore rok a ctvrt..ale prispevek na bydleni doktor zadarmo...a tak by se dalo pokracovat,,,lide v CR udelali velikou chybu ze zvolili Zemana stejne tak jako pred 5 lety nemel zvitezit ( intrikama a kupcenim ) Klaus Svejnar i Schwarcenberg by vedli CR spravnym smerem prave proto ze zili nejakou dobu mimo CR s umeji mit nestrany nahled bohuzel cesky nesmyslny nacionalismus a hrani si na mistry sveta vymysleni nejake nove cesty zakonu ktere jeste ani nezacnou platit a uz se vi kde maji slabinu a jak se daji obejit to je dnes problem CR ano mnoho lidi stale silha po Moskve protoze v 89 otocili kabaty na ruby starsi lide se maji leckdy dost spatne a tak v naivite volili Zemana kdyz by se scitaly hlasy do 45 let sedel by na Hrade dneska Schwarcenberg nebyl by spasitelem ale urcite by sel smerem Brusel a ne smerem Moskva a taky by si nepotreboval lecit egoismus nejakym prezidentskym systemem i kdyz pochopitelne jeho kamaradi by meli zelenou ale on stejny metr neexistuje v zadne spolecnosti ani v levicove ani v pravicove jenze jsou zeme kde se proste nektere veci netrpi a jsou tak nejak nemyslitelne,,bohuzel CR mezi tyto zeme nepatri a dnesni politicka garnitura se porad snazi lidi oblbovat cesta k prosperite vede pres Brusel a pres euro,,, nakonec vsechny zeme byvaleho vychodniho bloku se zavazaly k prijeti spolecne meny,,, nejde porad natahovat ruku a rikat Evropo dej a ja nic nedam a jeste ti budu hazet klacky pod nohy,,,, ano jsem v prve rade Evropan a pak teprve budu mluvit o obcanstvi,,,( zatim ceskem ) jak dlouho to je otazka...
26. 07. 2013 | 00:37

pamětník napsal(a):

Co všechno o ČR lze poznat z Irska: :)))))))))))
26. 07. 2013 | 00:49

Schwatzenberg na hradě napsal(a):

mik,

to je kalousek na hradě i ve Strakovce. Ani jeden nehájí zájmy českého lidu ale oba dva naprosto spolehlivě hájí zájmy cizáků a korporátního kapitálu.
26. 07. 2013 | 01:57

Kulajdatrmapárovitá napsal(a):

pamětník
Z Irska lze poznat o Česko více a lépe než z Milešovky, bezesporu. Z české návsi se o Česko nikdo nic nedozví.
26. 07. 2013 | 05:21

JardaV napsal(a):

Na vlajku EU by měl být přidán nápis : VYKRÁDAT ČLENSKÉ STÁTY DOVOLENO.
26. 07. 2013 | 09:28

Milan napsal(a):

Tento pán je expert na V. Britanii a v ČT dal prognózu ,že se Katty narodí dcera. A co se nestalo, narodil se syn a bude se jmenovat Georg.Dva králové předcházející se stejným jménem vládli V. Britanii a ta byla vždy ve světové válce. Dvakrát se stala vítěznou mocností s králem jménem Georg V,VI.Kladu si otázku, stane se potřetí V.Británie v budoucnosti díky tradici vítěznou válečnou mocností,nebo tomu bude jinak. Včíl mudruj master A. Tomský z Londýna.
26. 07. 2013 | 13:53

mik napsal(a):

To pametnik
jenze ja jsem to 41 let poznaval jaksi z jednoho brehu a az ted to poznavam z druhe strany vime ) pameti jsou fajn jen se nesmi vse donekonecna vytahovat jak treba vytahoval Zeman Benesovy dekrety,,,,v tomhle byla Schwarzenbergova naivita o ferovosti hodne slaba ,,,Zemanovi stacilo zabrnka na zaprdene cechackovstvi a nesmyslny nacionalismus a byl na Hrade,,, to ze utek z politiky jak maly kluk to uz nikdo nevidi ,,proc nechtel menit neco tenkrat ? a zase je to o tom ze cesi radi prekazky obchazeji snazi se najit diru misto aby to zkusili preskocit .. jiste ne vsichni Jagr si necha rozsvitu v noci stadion aby mohl po ceste trenovat a nevymlouva se na casove pasmo nebo nejde spat,, Kvitova se snazi i kdyz ji to moc momentalne nejde ,,,a kdyz prijedete nekam na opacnou polokouli a zacnete mluvit o CR tak se vam ozve aaaa czechoslovakija,,, Dubcek Havel Zatopek Hasek Jagr mozna nejaky ten fotbalista typu Planicky a pak podle toho na co se kdo specializuje si vzpomenou na toho ci ono sportovce a to je vse,,, malekdo se dnes vi na vzdalenych mistech ze Cesko a Slovensko jsou dve zeme leckdo si plete Polsko Cesko Rusko...ani v 68 nesla neutralita a to tehdejsimu Ceskoslovensku zapad fandil dneska Svycari omezuji pracovni povoleni clenske staty se treba za zruseni viz do Kanady pro CR nebudou angazovat ,,,zato Putin se bude angazovat hodne,,,,
26. 07. 2013 | 14:59

pamětník napsal(a):

mik:
Jo, někdo po 41 létech konečně se dostal do světa a zmoudřel. No tak se snažte dál, ale s rozumem.
Sud kulatý, rys tu pije....
:)))
26. 07. 2013 | 15:35

pamětník napsal(a):

Kulajdatrmapárovitá:
"Z Irska lze poznat o Česko více a lépe než z Milešovky". Proč to tedy nick mik neprokázal?
Z diskuze na ACZ lze poznat o Kulajdatrmapárovitá více a lépe než ze Sudetendeutsche Zeitung. :)
26. 07. 2013 | 21:16

Důchodce68r napsal(a):

S panem Tomským plně souhlasím.
Silná EU je sice ve světovém kontextu pro Evropu krajně potřebná, ale tak jak je vedena a jak se konkretně vyvíjí pstále víc ohrožuje než pomáhá.
Předkládané "bohulibé" cíle se postupně ukazují jako zástupné, falešné, nebezpečné, v konečném důsledku zničující.

Dva drobné příklady z mnoha:
http://www.outsidermedia.cz/-Brusel-proti-Berlinu-EU-chce-mit-pristup-ke-vkladum-nemeckych-stradatelu--1.aspx
http://www.outsidermedia.cz/Prozreni-1.aspx

???? Tedy hádanka:
kdy bude EU sjednocená a silná?
Až bude mít 500 milionů schizofreniků, jimž bude vládnout cizí kapitál.
27. 07. 2013 | 05:05

Důchodce68r napsal(a):

Doplňuji:
http://www.outsidermedia.cz/Petr-Stanek-Globalni-krize-a-kontrolovana-spolecnost-1.aspx
27. 07. 2013 | 07:23

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy