Starost Francie: budou muslimové ochotni se asimilovat?

21. 01. 2015 | 10:07
Přečteno 3741 krát
Starost Německa: vypukne Bundeskristallnacht po mešitách?
čili: Nutno zdůvodnit, proč se PEGIDY nezůčastňovat.


Kdo by je neznal, ty masité tlamy, čišící bohorovnou nenávistí, neschopné dialogu, leda tak pěstí nebo střelnou zbraní? Ty jedny jsou vyholené a nosí v křuskách bílé tkaničky, ty druhé mají bílé hávy a charakteristický vous.
Jinak se od sebe příliš neliší.

V Německu ti první dosud pozabíjeli daleko víc lidí, než ti druzí. Nikoliv však militantní islamisty, nýbrž studenty, uprchlíky, prodavače, táty od rodin.

Teď se jenom čeká, kdy se salafisti pokusí neonacisty co do vraždění dohnat ... a co bude následovat potom.

Není náhoda, že strach z islamizace Evropy bují zejména ve východních provinciích (zřejmě i v ČR), zatímco na západě, kde je muslimů i salafistů daleko více, lidé vidí situaci diferencovaněji.
Kdopak ze čtenářů Aktuálně viděl Salafisty, jak stojí před pekařstvím, rozdávají korány za účelem verbování zblblých mladíků do džihádu? Člověk by jim rád řekl něco křesťanskýho, ale nechce kudlou do břicha a policajti zrovna vybíraj pokuty někde hooodně daleko.
A kolikpak z výchdoprovinčních demonstrantů proti islamizaci tyto ohavné týpky zná jinak než z televize?

My na západě tyhle jedem nasáklé držky známe. Jenže my také známe ty snědé děti, které si hrají na zahradě s našimi dětmi, jejich muslimské rodiče vídáme na rodičovském združení, známe i toho Turka, co prodává kebaby i toho, co griluje kuřata. A spoustu dalších, na klinice, na uni, u popelářů. A mnozí z nás si nedovedou představit, říct některému z těhle slušných lidí do očí: táhni ty muslmanská špíno odkud jsi přišel. Respektive odkud přišel tvůj dědeček. Nebo něco podobného, něco, co provolávají na demonstracích lidé, kteří je znají jenom z televize a jimž neradno odporovat, aby člověk nedostal pěstí do zubů.
Naštěstí tyhle lidi znám zase já pouze z televize...

Sociologové se pokusili složení PEGIDY analyzovat – žel, mnozí účastníci odmítli dát se analyzovat a nabízeli alternativně dát tazatelům pěstí do zubů. Z těch, kteří odpověděli, byla nemalá část ustrašených a zhnusených, jinak spořádaných občanů, zhlukující se kolem neonacistického, respektive putinofilního jadérka. Jde tedy o to, co je v daný okamžik odpudlivější – nacionalisti různého ražení nebo salafisti? Čečenští islamisté v Berlíně nebo čečenští „separatisté“ v Novorossii?

Trochu závidím občanům východních držav, jak jim to třídění jde snadno od ruky.
Například když jsem se minule naštval, doslechnuv se, jak ISIS vyvražďuje města, už už jsem hodlal zajít za tím Turkem a říct mu: „I ty hajzle jeden! Tady už přestává všechno. Nestydíš se že jsi moslem, tedy vrahoun nevinných ... děvčátka že znásilňuješ? Za to teď přestanu kupovat ty tvoje blbý, připálený kuřata!“
Jenže pozor!!! On to třeba ani není Turek. Co když je to Kurd! Sakra, Kurdi máme rádi. Oni jsou ti jediní, kteří se ISISu postavili se zbraní v ruce, prchající civilisty zachraňují. Pravda, dřív jsme je považovali trochu za teroristy. A za dealery s drogama, kterýžo kšeft teda teď převzali Češi.
Škoda, že jako laik nedovedu Turky od Kurdů rozeznat. Třeba bych se ho měl předem zdvořile přeptat, a podle toho pak buď hodit molotovkoktejl do tý jeho mezulánský káry, nebo mu naopak potřást pravicí a finančně přispět na munici.


Proti PEGIDĚ se formují silné antidemonstrace a plně chápu, že na východě tento jev někteří lidé nechápou. Tam, kde muslmany znají jen z televize a čtou o výkvětech zdegenerované PC. Kde slýchají pouze ony stupidní muslimské mluvčí, kteří si dosud myslí, že tu jsou od toho, aby vyžadovali PC a toleranci vůči islámu, aby plkali, že terror prý nemá s pravým islámem nic společného, a diktovali nám své seznamy, co všechno že se dotýká jejich delikátního naboženského cítění.
(Podobné seznamy sestavují ovšem i fanatičtí křesťané. Ortodoxové kvůli svým pocuchaným citům dokonce dávají zavírat holky do lágrů).

Čím dál na západ, tím více nám v úvahách překážejí „obyčejný slušný lidi“, kteří se shodou okolností narodili do muslimské rodiny, tak jako mnozí z nás byli shodou okolností pokřtěni, aniž by hodlali ztotožňovat se s konkvistou a upalováním babiček kořenářek.

Nakolik je v Čechách znám příklad chytré a statečné Tuğçe Albayrak? Studentky která se zastala v Mekáči nějakých holek, obtěžovaných svalnatým spratkem. Srbský macho (vulgo „slovanská bestie“) se cítil dehonestován, že mu odporuje holka a pěstí ji rozbil lebku.
To, co se událo potom, byly ohromující manifestace za naši Tuğçe, protože na západě je stále dost lidí, kteří chtějí brát slušné lidi za své bez ohledu na barvu pleti a vyznání. Lidé mají přímo potřebu postavit se proti paušalizujícím blábolům o Turcích a muslimech, kteří prý jsou takoví a makoví. Nejsou. Jsou úplně různí. Tak jako my jsme úplně různí. Nejsme slovanské bestie a mnozí z nás dokonce ani nekradou auta ani nekupčí s crystal methem. A hodně muslimů žije zcela samozřejmě okcidentální hodnoty. A těm je dlužno ukázat, že my to víme.

Apropos okcidentální hodnoty a PEGIDA :
Říkají si „Patriotičtí Evropané Proti Islamizaci Okcidentu“.
V české Wikipedii stojí „Západu“ ale to byla PEGIW. „Abendland“ znamená trochu víc než západ.
Ano, je skutečně třeba, abychom my, obyvatelé okcidentu začali naše hodnoty sebevědoměji bránit.
Valná část pegidistických demonstrantů by asi nedovedla v souvislých větách vylíčit, co rozumí pod pojmem okcident. Je však třeba, se nad tímto proměnlivým pojmem zamyslet.
Platí ještě, že okcident je křesťanská civilzace v původním smyslu? Tedy včetně křížových výprav, inkvizice, upalování?
Pogromy k západní kultuře patří též, nebo už se přežily?
A nebo byly naopak osvícenství, vznik demokracií, občanských svobod, možnost kritického myšlení (bez následného upalování) podmíněny tím, že se po dlouhém zápase podařilo vytrhat jedové zuby invazivnímu monoteismu, který dusil Evropu od konce antiky a pochází ze stejného kadlubu jako islámští nájezdníci z východu i z jihozápadu?

Okcident je svoboda psát, čmárat a zpívat co chceme. A chechtat se čemu chceme. Není vitězstvím nějakého náboženství, nýbrž je porážkou veškerých náboženství. Sekularizace byla nutnou redukcí fanatismů na roztomilé koledy a hořící svíčičky místo hořících kacířů. Toto je náš osvícený okcident (Abendland)! Všude vůkol je tma.


Nálada v Německu teď náramně rychle krystalizuje.
Možná už někdo postřehl, že Německo není Francie ani Anglie a že zdejší obyvatelé po naštvání nevynikají poddajnou netečností.

Od 7. ledna tušíme, že definitivně skončily veškeré diskuze o tom, zda je něco nevhodné, protože by to mohlo někoho podráždit. Nesmí se sice ponoukat k nenávisti, ale tlachy typu: „ony ty vtipy byly nevkusné, zabíjet za ně je sice trochu moc, ale ...“ znějí momentálně tuze nepopulárně, srabsky ... a podezřele.
Žádné „ale“!

Islám bude, stejně jako každé jiné náboženství, vítán a respektován jedině, pokud se bez výhrad podřídí sekulární společnosti. My sekulární jsme totiž tou nejsilnější církví na kontinentě a náboženské svátky milujeme jen jako smysluprázdný dekór. Jenže to zpravidla nezdůrazňujeme.

Ti, kteří sem přišli, aby nám nadiktovali, jaké všechny náboženské citlivosti si přinesli, nechť si svoji nedůtklivost zase hezky zabalí a odnesou tam, kde v jejím jménu můžou udávat, zavírat, bičovat a stínat druhé či sebe navzájem. Ti, kteří se domnívají, že sekulární stát vznikl pouhým nedopatřením, a že je třeba co nejrychleji reimportovat a do prázdného prostoru vsunout nějaký ten středověký monoteismus, abychom si přestali dělat drzá šprťouchlata, ti at si skutečně táhnou ke všem čertům nebo za mříže, byť by byli narozeni tady.

Od pondělka 19. ledna se vede diskuze nikoliv o tom, budou-li povolovány demonstrace, které by mohly vyvolat reakce teroristů, nýbrž jak budou v budoucnosti zabezpečovány. Od včerejška běží zátahy na salafisty, dnes se očekává na 40.000 demonstrantů v Leipzigu.
Všehovšudy slabých 50.000 jedinců islamistického potenciálu v Německu, („Islamistisches Personenpotential“ v jazyku Verfassungschutzu) sice není málo, leč není to žádná neřešitelná položka. Jakýkoliv pokus o násilný odpor řešení nanejvýš ještě uspíší. To je snad každému jasné.

Je zásadní, aby selekce extremistů od asimilovatelných muslimů od extremistů postupovala s chladnou hlavou a dle právního řádu. Soudy, policie a Verfassungschutz budou muset hbitě vykazovat činnost. Německo má historickou zkušenost, do kterých konců vedou pouliční bitvy mezi extremisty. Právě proto jsou demostrace proti PEGIDĚ dobrým znamením, že občanská společnost dosud funguje. Což by mělo být zvláště uklidňující pro evropske sousedy.


PEGIDA totiž není vhodný nástroj k provádění nezbytné očisty a už vůbec není lékem proti salafistům, neb jest příliš prodchnutá zabedněci, neschopnými rozlišovat, kdo je a kdo není nositelem okcidentální kultury. Rozlišují lidi podle barvy pleti, podle původu, zkrátka podle toho, co má kdo napsáno v pase nebo v občanském průkaze. Jejich „zdravé jádro“ prachsprostě lže, že jim jde o islamizaci. Jdou proti cizákům zcela nezávisle na vyznání a světnázoru. I proti těm, kteří prchají před řádícími islamisty. Protože jim samotným svoboda nic neznamená, nepřijde jim ani na mysl, že někteří uprchlíci zde hledají právě ji a že jim nejde o ten kus buřta, který si xenofob obecný hájí, pročež na základě nízkých pudů attakuje každého, kdo je podle něj „přičmoudlej“.
Tito extremisté chtějí přesně to samé, o co usilují salafisti: rozdělovat lidi nikoliv na slušné a na tupce fanatické, nýbrž dle pigmentace a původu. Vyhledávají společnost slušných znepokojených prosťáčků a vykřikují: my jabka plaveme.

Doufají, že vymyškovaní „árijci“ se přimknou k nim, jako ti druzí doufají, že vymyškovaní Turci budou hledat záštitu v šarii: „Blbečkové všech národů, přidejte se k nám a dávejte si hezky po hubě!“ A oběma se to daří vzájemnou výpomocí den ze dne lépe.

Zachránit to může jen solidarita slušných lidí, kteří bez ohledu na občanské průkazy poznají ty své a odmítnou svoji podporu extremistům, kteří jejich jménem hlásají nenávist a každému, kdo hlásané nežere, spílají do zrádců proroka, rasy nebo vlasti.


Muslimové pomozte!
Na slušné muslimy je nyní vznášen veliký požadavek (německy: Bringschuld):
Musejí se ve vlastním i v našem zájmu aktivně a nepřeslechnutelně distancovat od fanatismu a zločinů, které sami nespáchali. (Němci už v tomhle mají cvik ve třetí generaci, tedy ti slušní Němci.) Museji zřetelně akceptovat sekulární stát, jak to mnozí už dělají tiše a zcela samozřejmě. A musejí vážit svá slova. Musejí tak činit proto, protože mají tu smůlu, že fanatici si je usurpují coby spojenců.
Musejí se, stejně jako všichni ostatní, postarat o to, aby z jejich dětí nevyrůstali nevzdělaní spratkové, nucení hledat identitu u kdejakého kolemjdoucího zla.

Je toho trochu hodně najednou a naši muslimové jsou taky jenom lidi. Právě proto je my ostatní musíme podpořit nabídkou akceptance a tím, že na cizí fanatismus nebudeme reagovat posilováním vlastních fanatismů. Nemáme snad dostatečně ozkoušeno, že to nefuguje?



Doufejme, že se skutečně podaří uhájit okcidentální hodnoty a ke Kristallnachtu nedojde.
Až budou, zcela dle záměrů PEGIDY, nekompatibilní individua opouštět Abendland, pak by si i mnozí z demonstrantů PEGIDY měli začít balit kufry a vydat se na střední východ k sobě rovným, nebo kamsi za Donbas, kde netřeba brát ohledy na ta protivná „lická práva“.


----------------------------------------------
Poznámka: S Disqusem mi to stále nějak nejde. Ale co takhle stavit se dole, v hezky zaflusané rekapčovské krčmě U KRTKA?

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy