Neprodejný předseda Paroubek

27. 07. 2009 | 16:33
Přečteno 8398 krát
V našem laskavém nemateriálním světě jsou láska, přátelství i charakter hodnoty zcela neprodejné. Kdyby byly prodejné nebyly by láskou, přátelstvím ani charakterem. Pochopili to autoři Vyšehradské výzvy, když kritizují čistě marketingovou volební kampaň své sociální demokracie, když říkají, že nejsou obchodní společnost? Nevím, ale rozhodně ťali do živého.

Od chvíle, kdy studentská vaječkiáda veřejně vyjevila papalášský charakter předsedy sociálních demokratů, je vůdčí princip strany ve psí. A nepomůže mu ani emocionální vyznání jeho těhotné ženy, natož reklamní agentura zvyklá prodávat mrtvé zboží, kde stačí trik a neotřelý nápad, protože jde jen o to vypíchnout holou existenci produktu. Politická nabídka však nenabízí jenom zboží, stranický program, nýbrž také jeho solidnost a věrohodnost zosobněnou tvářemi politiků. A to jsou taková okénka do duševního světa, a mají- li reprezentovat osobnost a charakter, musejí podle toho i vypadat, přestože nikdo přesně neví jak. Proto se možná kamarádi z grémia té druhé strany svlékli a politici na rakouské straně naopak oblékli jako manekýni. Mají zamaskovat svou pravou tvář. “Zatímco ženská tvář je vizáž a umělecké dílo, mužskou vytvořil život sám” (Oscar Wilde).

Autoři manifestu si všimli, že v minulých volbách útočili sociální demokraté na svrženou a tudíž vlastně neexistující vládu. Teď mají hesla o “správnosti” slušnosti, úctě k stáří a pomoci bližnímu v nouzi, tuhle chybu napravit. Jenže ta milá hesla nemají politickou váhu, protože pravda a láska jsou hodnoty věčné a nadpozemské, a za nimi se ještě na potvoru z plakátu zubí Zubová, sice pohledná, ale zoufale nevěrohodná poslankyně bývalých zelených. O takových hodnotách se ani mluvit moc nedá, ba ani ze skromnosti nemá. Kdyby z předsedy čišela poctivost, solidnost a odvaha, a jeho adjutanti byli stranou slušných lidí, jak tomu kdysi bývalo, nemuseli by teď před volbami někteří psát manifesty.

Politický program tady a teď v tomto slzavém oudolí musí pochopitelně reagovat na reálnou poptávku většiny voličů, ale naštěstí ji nemůže uměle vytvořit. Paroubkova představa, že bude ještě na poslední chvíli reagovat na náladu voličů je proto naivní. Koupit si těch pár hlasů, kteří se zvednou od piva odradí voliče jiné. Je paradoxní, že o takové taktice přesvědčil i své podnikatelské oponenty z ODS. Veřejné mínění sice vládne, nikdo však naštěstí dobře neví, jak takový český populismus opravdu vypadá.

Pokud se lidé bojí recese a ztráty zaměstnání, tak je nabídka větší sociální pomoci oslovit může. Jestliže se však recese příliš nebojí, budou se daleko víc obávat kleptokracie anebo, nedej pámbu, nekompetentního týmu špatných hospodářů. Při dnešní stále ještě zanedbatelné osmiprocentní nezaměstnanosti bych vsadil na dobré hospodáře.

A neprodejné hodnoty charakteru? Samozřejmě, že jsou prodejné za předpokladu, že se neprodávají. Vyšehradská výzva se mýlí – strana nabízí obchod. Jenže její předseda ztratil tvář.

Proto mu také nepomůže žádná reklamní agentura.

Pro deník E15

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

aram napsal(a):

Že se tak ptám a koho prosím míníte těmi dobrými hospodáři?
27. 07. 2009 | 18:09

Paterik napsal(a):

Tak Vyšehradští hoši brojí proti marketingu hlavně proto, že je vyšoupli z volitelných pozic. Dokud na nich seděli, nesepisovali žádné manifesty a moralizovali si možná u sebe doma.
27. 07. 2009 | 18:42

Suchec napsal(a):

Autor:

No kudla. Koho myslíte těmi zodpovědnými hospodáři?

To myslíte úvěrového a měněčného mága Topolánka od Tuneu nad směnkou, Řebíčka von Viagold, Gandaloviče z Lesů nad černými Fondy, anebo Kalouska z Vyrovnaného Rozpočtova nad Propastí? Anebo snad velmože Julínka s Hroboněm z Poplatkové Lhoty?

No, oni sice ani ti Alibabovci od Liháče nejsou o moc lepší, ale tohle?

Srry,
Člověče, pane Tomský, vy jste asi opravdu upadl na hlavičku.
27. 07. 2009 | 19:28

yorick napsal(a):

to p. Tomský
-Od chvíle, kdy studentská vaječkiáda veřejně vyjevila papalášský charakter předsedy sociálních demokratů, je vůdčí princip strany ve psí.-

Nevím, jestli jste si dnešní blog po sobě četl. Pokud ano a přece jste jej uveřejnil, včetně odkázané věty, pak se nezlobte, ale tohle lze přičíst jedině devastujícímu působení etylických látek v době tvorby. Nic lacinějšího a prostoduššího jsem léta nečetl.
Ne že by věty, z nichž jste složil článek, samy o sobě nedávaly smysl, ale to prostě nestačí, neboť v celkovém kontextu - blábol a ještě k tomu dost nevkusný.
Na prezentačním foto hledíte (jiní jinde napsali - šklebíte se) vpravo. Zkuste občas obrátit plátno vodorovně, tam je ta druhá půlka světa.
27. 07. 2009 | 19:39

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, dobří hospodáři zde:
http://www.ateo.cz/f/images...
27. 07. 2009 | 19:39

Pepa Řepa napsal(a):

To aram
to už věděli bratři Grimmové
http://www.pohadky.org/inde...
-------------------
Skřítkové si dělají, předtím než se usadí v nějakém domě, zkoušku. V noci natahají do domu hobliny, do nádoby s mlékem naházejí rozličná dobytčí lejna.
--------------------
Jsme ve stadiu zkoušek, řekl bych.

To autor
za poplatek 1 Kč Vám prodávám autorská práva na slovo vejcomet.
Slovo vaječkiáda je hodno Milouše z Červeného hrádku.
27. 07. 2009 | 20:18

im napsal(a):

dát v jedné větě vedle sebe těhotnou ženu a mrtvé zboží, to je opravdu hnusný.
27. 07. 2009 | 20:24

Admirál napsal(a):

Od slovního obratu "Od chvíle, kdy studentská vaječkiáda veřejně vyjevila." už to dál nečtu. Pokud se u jakékoli úvahy vychází z falešných premis, jaký může být závěr.
27. 07. 2009 | 20:24

Pepa Řepa napsal(a):

No, pane Tomský, nic ve zlým.

Za článek by klišé "mistrné pero autorovo" mohl použít jen naprostý šílenec.
Ať máte aspoň vydařenou noc.
Snad Vás partnerka touto frází pochválí.
27. 07. 2009 | 20:33

pierre napsal(a):

tomsky,

vy jste, clovece, uplne ztratil soudnost... jsem jak alice v risi divu kdyz ctu nektere vase vyrazy (tady vubec nejde o vase politicke preference), mezi jinymi napr : "...studentská vaječkiáda...". a predevsim : "...emocionální vyznání jeho těhotné ženy...". tento posledni vyraz, tomsky, je projev vasi uzasne vnitrni sprostoty..... namam na mysli vnejsi sprostotu, kdyz nekdo pouziva sprosta slova (nedavam priklad, pan stejskal by me vymazal)... tam je ok... mne to take nekdy ujede (v ruznych svetovych jazycich)... mam na mysli vnitrni vulgaritu, kterou jste predvedl a ktera muze byt vyjadrena i salonnim vyrazivem (viz nektere z cz-politiku)... a to si dovolujete spekulovat "..o okénku do duševního světa..." a citovat oscara wilda ??

tezko si dovedu predstavit, jak jste mohl vest exilove nakladatelstvi "rozmluvy" a vydavat nektere kvalitni knihy... i kdyz to bylo za cenu -eufemisticky receno- neloyalnosti vuci 68-publishers v torontu (o tom se v exilu vedelo, abyste si zase nedelal iluse)....

nejradeji bych toho byl usetren, nicmene je v urcitem smyslu dobre, ze jsem lepe poznal, kdo jste...
27. 07. 2009 | 21:00

filip napsal(a):

pane Tomský,
nic ubožejšího jsem už dlouho nečetl. Detaily se nehodlám zabývat, mnohé už vyjádřili někteří diskutující přede mnou.
Pokud nejste schopen zplodit něco smysluplnějšího, raději nepište nic !
27. 07. 2009 | 21:15

aram napsal(a):

Pepa Řepa,
taky si myslím. Mléko vypito, lejna na dně.:)
27. 07. 2009 | 21:26

Marcus napsal(a):

to autor:
studentska, jak pisete, vajeckiada verejne odhalila jen tupost a agresivitu tech co ty vajicka hazeli. Rozhodne to nebylo nic normalniho, jak se nam snazily namluvit modracka media. Co bude priste - to se budou ti, s kterymi nesouhlasime strilet?
27. 07. 2009 | 21:33

shipper napsal(a):

Tomský
Co se týče formy to asi opravdu "mistrné pero autorovo" (Pepa Řepa) není, ale obsah celkem věrně popisuje smutný konec jednoho kdysi nadějného politika.
27. 07. 2009 | 21:34

Karel napsal(a):

To Tomský :

Tento článek je jenom mozaikou přítomné společenské špinavosti, tuposti a předskokanem předpokládám další "správně ventilované" fyzické agresivity na "správnou" hlavu.
27. 07. 2009 | 21:37

fugas napsal(a):

To Tomský
Trapné
27. 07. 2009 | 21:54

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden nadávky obsahující text, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem těchto stránek tj. poskytovat prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení

Libor Stejskal, editor blogů
27. 07. 2009 | 21:55

Konrad napsal(a):

Pane Tomsky, studentska "vajeckiada", nevyjevila nic o papalasskem charakteru predsedy Paroubka,ale spise o charakteru proODSackych polofasistyckych,teroristyckych bojuvek, nestydicich se mlatit duchodce. Pan Paroubek stal proti utokum hrde, kdyby utekl, to by teprve bylo zradlo pro modre fanatiky. Je hnus, kdyz podobne metody vychvaluji intelektualove. I antiparoubkizmus se musi umet, pane Tomsky, vzdy je nejlepsi kdyz do neho kopou ti, co mu nesahaji ani po kotniky.
27. 07. 2009 | 22:07

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, a rudí karlíci opět v plné polní, takže je nejvyšší čas opět sdělit toto. Tato země si prostě nemůže dovolit vládu, olepenou poctami mladých, vládu, která si jenom kupuje hlasy a jinak bohatým bere a na chudé s.re, jak se tady říká. Co nejrychelji další nový oblek,že, a pak rychle na mejdan do kempinského. Kdo na to má...
Veselé krizování...
http://www.ateo.cz/f/images...
27. 07. 2009 | 22:15

Paterik napsal(a):

Lidé, kteří vajíčkáře s oblibou nazývají teroristy, v životě skutečného teroristu neviděli. Kdyby vajíčka létala na Topolánka, byl by to svatý hněv lidu a svobodné vyjádření jeho vůle. Ale protože se mládež odvážila vztáhnout vajíčka na svatého guru, je třeba ji počastovat těmi správnými přízvisky. Sebereflexe je taková přežitá veteš, že chlapci?!
27. 07. 2009 | 22:22

Konrad napsal(a):

Wbgardene, neustale se trapne opakujete.
27. 07. 2009 | 22:26

Gynolatricus napsal(a):

V tomto neuvěřitelném článku,psaném způsobem a stylem připomínajícím proslulé ideologicky ofenzivní,bojovné pamflety soudruha Kojzara,lze kouzlem nechtěného najít jednu jedinou přesnou a výstižnou myšlenku-a to sice,že předseda Paroubek je neprodejný.Prodejného pana Tomského zřejmě nenapadlo,že jeho nadpis může mít i jiný smysl.
27. 07. 2009 | 22:29

Konrad napsal(a):

Pateriku, na mitincich ODS k zadnym provokacim ze strany priznivcu CSSD nedoslo, Coz je dukaz ze jsou to v podstate slusni lide. Takze Vase "kdyby", je jenom prachsprosta spekulace.
27. 07. 2009 | 22:31

Vico napsal(a):

Neprodejný Alexander Tomský. Prodejný Alexandr Tomský.

Dva návrhy a ani jeden by se autoru glogu nelíbil.Je to otázka jazykového výkladu. U některých ať tak či tak vyznívá tristně. Je mi to líto.
27. 07. 2009 | 22:46

SuP napsal(a):

Mezi námi, když se prodejná děva stane neprodejnou, neznamená to, že by přestala být prodejnou. Jen o ní není zájem. A o tom je trh.
Bravo pane Tomský! Jak vidíte, mnozí z nás budou raději zaslepení, aby neviděli zřejmé věci a budou odvážně kritizovat autora, přestože za nimi samotnými není jiná prezentace než zdejší výtrusy.... Fuj.
27. 07. 2009 | 22:57

Hurá napsal(a):

Nejsem v žádné straně. Žádná není totiž pro mě dost dobrá, ale Vaše ODS už vůbec ne ! Když vidím na plakátě Topolánka, Langra a další z ODS, nedovedu si vybavit větší zločince a burany, než jsou tito. Vás tedy řadím ne snad ke zločincům, ale k buranům zcela jistě. Vaši výše načmáranou ubohost nebudu samozřejmě komentovat.
27. 07. 2009 | 23:20

Konrad napsal(a):

Supe, kdyz Vy "odvazne" kritizujete levicove bloggery, my take nevime, jaka je za Vami "prezentace", nez Vase vytrusy.
27. 07. 2009 | 23:21

SuP napsal(a):

Konrad -
Vaše chyba, ne moje. Nevíte, nevíte. Ale mě to fakt netrápí.
Mimochodem kritizuji zde ty mistry světa, co kritizují autora, jakoby k tomu měli gebír, přičemž po nich na papíře nezůstane ani stpoa nějaké vlastní myšlenky. Zkluste si to ověřit.
27. 07. 2009 | 23:28

prirodovedec napsal(a):

SuP: Souhlasim s Pepou Repou. Napsal to vystizne. Navic autorovi, ktery si z emigrace privezl takove jmeno (ktere navic zni libe skoro jako ze Saturnina :), byt k tomu jsou ty "sporne" pribehy se Skvoreckymi, pak "zazitky" s Academii aj ...) by se tohle stavat nemelo.
28. 07. 2009 | 00:02

zvenku napsal(a):

Pane Tomský,
až do přečtení Vašeho nejnovějšího "politologického" textu jsem mohl mít zato, že více než "vaječkiádami" by Vám slušelo zabývat se třeba filosofií. Konkrétně i filosofií a životními postoji (spolu)autora Vámi výše byť i jen "koutkem úst" zmíněné Vyšehradské výzvy prof. Koháka.
Zklamal jste mne. Váš příspěvek je mezi vajíčky metanými na předsedu ČSSD ten pravý pukavec!
28. 07. 2009 | 05:27

Paterik napsal(a):

Konrade, takzvaní vajíčkáři byli omladina a ta většinou nevolí a není politicky vyhraněná. To, že je někdo proti Paroubkovi neznamená, že je to nutně volič ODS. Paroubek měl ovšem jasno - všechno je to spiknutí.
28. 07. 2009 | 08:48

zdesta napsal(a):

A.Tomský. Realita politickké scény by zasluhovala rozšířit kritický postoj do většího prostoru.Neustále kritizujete jen jeden politický subjekt.(ČSSD)Na politologa trochu málo.Připomínáte spíše politruka.
28. 07. 2009 | 08:55

Poldík napsal(a):

O tom,kdo je hoden důvěry rozhodnou voliči.Věřím,že zvolí strany,které nejsou spojeny se skandály,rozkrádáním,úplatkařením a arogancí.Blábolení pisálka,který reálný život posuzuje z křivého a zamlženého zrcadla výsledek voleb určitě nezmění.Jedná se totiž o člověka,který rozumí všemu,což si myslí,ale nerozumí ničemu.
28. 07. 2009 | 10:02

Poldík napsal(a):

Pokud se jedná o neprodejnost,to považuji za kladné hodnocení,protože prodejných politiků je u nás dostatek.
28. 07. 2009 | 10:09

tomas.p napsal(a):

Od desíti k pěti.
A ještě malý dotaz, který "předseda u nás tady doma nestratil svojí tvář?
Buďte trochu konkrétnější, mně by fakt zajímalo, z čeho si mají ty tzv. "dobří hospodáři" vybírat?
28. 07. 2009 | 11:09

Lojza napsal(a):

Po přečtení článku a celého profilu autora, jsem byl chvíli na rozpacích kam ho(autora)zařadit.Ale zrovna dnes jsem narazil na profi IQ testy a tam jsem se dočetl, že" Pod 70 %...jsou vzdělatelní i vychovatelní..."Označení, která do diskusí dle kodexu nepatří, jsem odstranil. Autor mi ovšem soudě podle článku, do první skupiny zapadl naprosto přesně.
28. 07. 2009 | 11:19

ehm napsal(a):

no chtel bych okomentovat ty vajicka. Osobne si nemyslim ze za tim stoji nejaka fasisticka ODS jak se nam tu uboze snazi levicovi fanatici vnutit ale proste spontalni akce vyvolana prvni vajickovou kanonadou posilnene mocnym marketingem facebooku a televizi, ktera tomu taky hodne pridala. A to tvrzeni ze CSSD voli jen hodni lide protoze ti na meetinzich jinich stran nic nnedelali je az presprilis usmevna. Jestli to neni tim ze jine strany nemaj takovy buldozer v cele jako cssd a ostatni nevidi jinou moznost nez mu vejcem vysvetlit ze uz tam nema co delat, kdyz na slusne slovo reaguje jen slovy kdo z vas na to ma!:}
28. 07. 2009 | 11:35

Robert napsal(a):

Pane Tomský. Věřím, že určitě existuje obor, který zvládnete. Nebudu Vám brát iluze, ale psaní to asi nebude.
28. 07. 2009 | 11:35

ali napsal(a):

Náhodou to socani vymákli do dokonalosti: Barková (pravá ruka Grossových a pomocnice ku floridskému bytečku) žaluje Bušinu (pravá ruka Ratha a pomocník ku prošustěným stamilionům), že jí okradl. No uznejte, má to chybu? :o)
Že ČSSD Paroubek, Rath, Škromach, Zaorálek, Gross, Sobotka a další, zmršili tuto stranu na nevolitelnou ví dnes i Zeman. A že to nějakej socan!
28. 07. 2009 | 11:59

Lojza napsal(a):

Ali píše a karavana jde dál
28. 07. 2009 | 12:03

Petr napsal(a):

Nepoznal jsem ve svém životě jiného člověka, který by byl více sebestředný, více duševně nafouknutý, neomylnější. Jeho nadzařenost nad obyčejnými lidmi ("JÁ mám Nové šaty, a kdo z Vás na to má"), jeho projevy plných "JÁ, JÁ a jenom JÁ, po kterých se k myšlenkách nechce vracet ("Stadu Grosse jsem objevil a do ČSSD přivedl JÁ"). Člověku neuznávajícímu ani vnitrostranickou demokracii, (vnucení na kandidátky své oblíbence např. Zubovou, téměř Brožovou, zákaz Sjezdu ČSSD aby si zvolil místopředsedkyni, když ji jakoby může zvolit jen vybraná společnost),nemůže nikdo věřit, že bude dodržovat demokratické zásady ve státě.
28. 07. 2009 | 12:24

Dan Macoun napsal(a):

Fascinující...Vždy,když se zmíní vajíčka,najde se x příznivců ČSSD,kteří vidí pod studentskou iniciativou,proódeesácké gardy.rroberte se už konečně.Mladí lidé nejsou tak hloupí,jak si myslíte.Vyžadujete úctu a pokoru vůči stáří a zároveň permanentně degradujete mladé na nemyslíci,stádní pitomce.Jenže pánové a dámy,tito mladí narozdíl od většiny z Vás nepochodovali v rozjásaném davu pod hlavičkou KSČ,vstříc polomrtvým mektajícím soudruhům na tribunách a samozřejmě světlým zítřkům.Pokud vím vládne nám generace ještě bezpečně odkojená totalitou čili vaše děti,vaše výchova.Kdo je horší a kdo lepší?Kdo má právo soudit?
28. 07. 2009 | 12:35

JŠ napsal(a):

Diplomaticky řečeno, neefektivní hospodaření se státním majetkem (předražené státní zakázky atd.) a další neefektivní vynakládání finančních prostředků je zdá se za jakékoliv vlády, viz. např.

http://zpravy.idnes.cz/poli...
28. 07. 2009 | 12:54

jk-jiny napsal(a):

Ubohé, ubohé... zastydlost a neobjektivita. prof. Bělohradský to v pátek na ČRo6 pěkně shrnul
http://www.rozhlas.cz/cro6/..., jak Topolánek může použít z třetí říše co chce (Borman, Es komt), může kopat do aut, může se válet nahý s Berlusconim...a je to v pořádku. Partoubek a Rath nesmějí nic, je vytrhnut detail, karikatura jako Hitler... Co vlastně chcete? Jste závislí na zlodějnách pravice existenčně, jste blbí, jste deformovaní antikomunismem na duši?
28. 07. 2009 | 13:06

veverka napsal(a):

ik jiny
Naprosto přesné.Tomský a jemu podobní pravicoví mediální politruci bohužel naše média totálně ovládají.A tak se plive jen na Paroubka(většinou kvůli naprostým pitomostem) zatímco ostatním projde prakticky cokoliv.

"Jste závislí na zlodějnách pravice existenčně, jste blbí, jste deformovaní antikomunismem na duši?"

Řekl bych že od každého trochu.
Bohužel mě velmi mrzí,že se k pravicové fanatičnosti tak typické pro média tzv.lidového práva dnes přidalo i mé kdysi oblíbené Aktuálně.Škoda.
28. 07. 2009 | 13:19

JJJ napsal(a):

To Dan Macoun,
Vždy,když se zmíní vajíčka vzpomenu si na tu mladou rozzuřenou furii, která u Anděla napadla, okradla a zmlátila asi tak 70-80. letou stařenu.To není mladý na nemyslíci,stádní pitomec.To je asociální jedinec, který patří pod kuratelu. A kolik podobných tam ještě bylo. A kam patří ti, co takové excesy schvalují, ať už se jmenují Tomský nebo jinak, si vyberte sám.
28. 07. 2009 | 15:24

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hanlivé komolení jména, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem těchto stránek tj. poskytovat prostor pro slušnou a věcnou diskusi (viz záhlavéí každé diskuse).

Děkuji za pochopení

Libor Stejskal, editor blogů
28. 07. 2009 | 16:06

dallas napsal(a):

To JJJ- a co ten Lojza v radiovce z Brna co napadl pesti kluka, ktery sel vyjadrit Paroubkovi nesouhlas s temi plky co z nej padaji? To Vam nevadilo? To uz bylo opravdove nasili. To je ok, kdyz to bylo ve prspech pupkace? Zamyslete se nad tim a potom nekoho obvinujte z 'excesu'.
28. 07. 2009 | 16:25

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, vzpamatujte se třídní kucí leví, kdo tu plive jyrku ? Sexymozek je přece naprosto úžasný...
http://www.ateo.cz/f/images...
28. 07. 2009 | 16:28

dallas napsal(a):

Naprosty souhlas s Danem Macounem..Politruci z KSCSSD uz vymysleji omluvy ,aby mohli vzit bolseviky do vlady oficialne a slusne lidi tady osocuji z antikomunismu. Nez mit ve vlade Falmera tak budu radeji zit s nalepkou antikomunista az do smrti. To snad neni ani mozny jakou maji bolsevici drzost 20 let po revoluci.
28. 07. 2009 | 16:33

Lojza napsal(a):

Halo dallas,
tady Lojza, já jsem to nebyl.Nejsem z Brna a rádiovku nenosím. Nepleteš se, nebyl náhodou Bolek?Jeho jsem v televizi v rádiovce viděl :-) A neměl ten kluk k vyjádření názoru plato vajec? No, dallasi, přece nebudeš vážně tvrdit, že na shromážděních ČSSD šlo jen o excesy.
28. 07. 2009 | 17:22

ali napsal(a):

jk-jiny
Partoubek a Rath nesmějí nic? Co povídáš?
Paroubek má Ratha jako buldoka na štěkání. Rathův intelektuální výkon je ovládání kousavé útočnosti, urážlivý výsměch a abecední nadávky. A Paroubkovo ego tímto zahřívá. To je vám málo?
28. 07. 2009 | 17:34

Lojza napsal(a):

Á už je tu wbgarden se svým stihomamem. Kdopak tu plive na jyrku a kdo ho hájí? Nekopíruj to pořád dokola, nejsi sám kdo je rád že komunisti skončili.
28. 07. 2009 | 17:35

ali napsal(a):

Lojza píše, karavana jede dál :o))))
28. 07. 2009 | 17:36

dallas napsal(a):

Lojzo tady mas odkaz a posud sam, ja zadna vejce v ruce nevidim...ale kdyz nechces videt nevidis,kdyz nechces slyset neslysis ze ano...http://www.youtube.com/watc...
28. 07. 2009 | 18:12

Lojza napsal(a):

Dallasi,
podíval jsem se.V ruce sice ten hoch vajíčka neměl, zato byla míchanice na dlažbě.Zřejmě mu je z ruky vyrazili, proč jinak ho vyváděli? Dostal ránu pěstí, to ano a jistě to není příjemné.No a proč tam lezl když vykřikoval že to nebude poslouchat? Nebylo to snad řádně ohlášené shromáždění ČSSD? A nechrání snad policie i neonacisty před protestujícími, když mají nahlášený průvod? Svobodný názor ano, ale proč ne řečníci ČSSD? Jen pro tvou informaci(snad i pro wbgardena),komunisty ani ČSSD jsem nevolil a ani nebudu.Jde o něco jiného než fandovství.
28. 07. 2009 | 18:46

Alexander Tomský napsal(a):

Milý p. Yoricku,
vždyť jsem se otřel pro spravedlnost i o ty naháče z ODS, a hlavně, chtěl jsem říct, že prodávat na plakátech lidi není totéž jako prodávat mrtvý produkt. Člověk, persona, je věc tajuplná. Nejsem ani příznivcem ODS,ani ČSSD, ani KDU. Jsem konzervativec. A propos! Škvoreckého - vydával jsem reprinty z jeho nakladatelství s jeho laskavým a naprostým souhlasem, protože jsem lépe obhospodařoval evropský trh. Nikdy mezi námi nebyl žádný konflikt.
28. 07. 2009 | 19:10

jjj napsal(a):

To dallas,
bohužel. Ten mladíček porušil zákon o veřejných shromážděních. A nevycházím z údivu. Útočníci, podporováni medii a panem Tomským, si stěžují, že se oběť brání. No nazdar. To je hodně pokleslé, snad až na dno.
A pokud chce ten rozjívený mladíček uplatnit svou svobodu slova, nechť si dá práci, uspořádá vlastní shromáždění a tam se vymluví. Pokud ovšem je toho vůbec schopen a pokud mu někdo přijde.
28. 07. 2009 | 21:25

Jonáš napsal(a):

Pane Tomský, váš myšlenkový potenciál ve mně budí posvátnou hrůzu. Tak omezeného autora, plného nenávisti k ČSSD, aby pohledal. Najděte si už nějakou ženu, aby jste svou mysl trochu uvolnil od neustálých myšlenek na Paroubka a co by jste ještě na něj vymyslel. Nebo od vás vezmou redakce už jen nenávistné články proti Paroubkovi. Asi vás žere, že je Paroubek proti vám o tolik chytřejší a vy to nemůžete rozdýchat.
28. 07. 2009 | 21:34

Suchec napsal(a):

dallas:
N, ono to video není úplné. Začátek je nějak odstřižen.

A ta další videa to jen potvrzují.

Ono i verbální útok si často vykoleduje podobnou reakci.

To, že s někým nesouhlasím neznamená, že mu mohu rozbíjet předvolební shromáždění.

Kdyby to bylo naopak, to by bylo řevu. Oni sami se navíc přihlásili k ODS, a ještě se tím chlubí. Takže žádné spontánní, ale velmi organizované protesty a rozbíjení mítingů protistrany.

A kdo to nejčastěji provozoval? To taky je z historie známo.

Jo, a dělali to ti největší demokrati a milovníci svobody :))))
28. 07. 2009 | 21:40

Pitrys napsal(a):

Cituji autora: "V našem laskavém nemateriálním světě jsou láska, přátelství i charakter hodnoty zcela neprodejné." To vidím jako v pořádku, slušný člověk tyto věci k prodeji nenabízí.
I neprodejnost je neprodejná. A o našem "laskavém nemateriálním světě" si myslím jedině to, že NEEXISTUJE.
28. 07. 2009 | 21:42

Suchec napsal(a):

ali:
No , koukám, že Ratha a spol. v pohodě strčíte do kapsy.
28. 07. 2009 | 21:47

radek napsal(a):

autor

kdo že jsou ti dobří hospodáři?
28. 07. 2009 | 21:47

Kmet 74 napsal(a):

Empirický stav společnosti bez příkras. Ale to se numůže líbit těm, pro něž je guru Parourek bůžkem. Jsou to stále ti samí lidé, kteří vášnivě diskutují a nezáleží na tématu. Na každý opačný názor reagují se značnou mírou podráženosti, urážkami a vulgaritou. Svými činy připomínají fotbalové "fanoušky", kteří se chodí na stadióny vyřádit. Bohužel stávající populace je stle otrávena jedem komunismu a demokracie oproti totalitě nemá nástroje jak tyto situace řešit. To se také týká všech neonaci stran. Lidé jsou oblbováni populistickými sliby které jsou nesplnitelné.
Držím Vám palce.
28. 07. 2009 | 22:09

slečna Krtek napsal(a):

Neuvěřitelné. Měla jsem za to, že když je někdo profesorem, jeho výpověď, byť formou článku, bude na úrovni a precizní.

Nejsem příznivcem pana Paroubka. Ale tady nejde o sympatie či nesympatie k jednomu člověku. Mnohem důležitější jsou vize našich politických představitelů, nabídka jejich programu. A neméně důležitým je způsob, jakým je hodlají uskutečňovat.

Víte, pane Tomský, v 1989 jsme celá společnost odvrhli systém, který bezostyšně zneužíval přírodní zdroje, nemotivoval lidi k aktivitě, který produkoval výrobky různé kvality a potřeby.. Místo toho jsme přijali systém, který bezostyšně zneužívá přírodní zdroje, nemotivuje k jiným než sobeckým aktivitám, který produkuje nepotřebné výrobky, které jsou prodejné jen díky promyšlenému marketingu. Stále platí, že ne všichni mají stejnou možnost volby. Někteří lidé to považují za správné, věří, že svoboda volby, založená na bohatství, je nejlepším možným řešením. Rok 1989 přinesl příležitost pro skutečnou změnu a my jsme ji promarnili, protože jsme se spokojili se zjednodušeným náhledem : komunismus = zlo, kapitalismus = dobro. V důsledku toho nemáme lepší a spravedlivější řád, ale pouze jiný řád, výhodný pro jiné skupiny lidí. Po roce 1989 se změnila pouze forma, podstata zůstala. Stále vládne menšina nad většinou, stále jsou lidé manipulováni a zneužíváni v sobeckém zájmu hrstky, zákony stále platí pouze pro ty, kdož jsou tak slabí, že si nemohou dovolit je porušovat:-) ...

Nejsem zastáncem honu na pana Paroubka, ač není mým oblíbencem, a z Vašeho článku mně vyplývá, že byste možná rád byl tím lovcem, který ho snad skolí. Ale věřte, míříte špatně.
28. 07. 2009 | 22:09

slečna Krtek napsal(a):

Pane Tomský, promiňte, prosím, zvolila-li jsem některé formulace vůči Vám nevhodně. Nezamýšlela jsem tím nic osobního. Omlouvám se.

Přeji hezký, i když již pozdní večer.
28. 07. 2009 | 22:41

ali napsal(a):

Suchec
kam se hrabou všichni za vámi..
28. 07. 2009 | 22:49

Nový napsal(a):

2 slečna krtek.S vašimi myšlenkami naprosto souhlasím,mám identický názor.Napsala jste to skvěle! Lépe bych to nedokázal,dokonale jste to vyjádřila i za mne.Nechci Vám pochlebovat,ale myslím,že jde o nejlepší a nejoriginálnější reakci na blog. Prostě jste dala celé dění do jeho reálného celkového kontextu.
28. 07. 2009 | 23:08

Slimák napsal(a):

Klidně bych se pod ten Váš článek podepsal. Co to je za politika v čele se Zubovou, Brožovou.... A jak se potrefené husy hned ozvaly! (ODS jsem od televizní krize nevolil).
29. 07. 2009 | 06:51

Jan napsal(a):

Vám pane Tomský také nic nepomůže, zůstanete hloupým pisálkem s myšlením zakrslým někde v totalitě. Upřímně vás lituji, vás může otisknout fakt jen novinářská žumpa!
29. 07. 2009 | 07:57

Erekce napsal(a):

Priority nové paní Paroubkové.Nová paní Paroubková se hlavně dívá do kapes svého miláčka,pak na jeho lulánka a dívat se do tváře skoro prvního muže v Česku nepotřebuje,tak se nic neděje,protože tvář Paroubek již ztratil dávno.
29. 07. 2009 | 08:02

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat...
http://vepr.info/foto/35/23...
29. 07. 2009 | 08:26

milone napsal(a):

Pany Tomský, velice trefně napsané !!
29. 07. 2009 | 11:08

slečna Krtek napsal(a):

pan Nový
28.07.2009 23:08:01

Děkuji, pane. Vaše odezva mě těší.
29. 07. 2009 | 14:28

Opitz napsal(a):

slečno Krtek, možná za pár let pochopíte, že ten rok 1989 zase tak výjimečný a revoluční nebyl. Bylo to jen předání moci z rukou vyklepaných(především ideově) bolševiků, do rukou "reformátorů" z 1968. Od chvíle, co jsem viděl Dubčeka vedle Havla, jsem hned věděl jak to celé dopadne... Dnes se k tomu přizná i Havel.
Každopádně, váš popis českého kapitalismu je naivní. Zapoměla jste vypíchnout lobisty ze všech stran, mafiány a bývalé agenty a komanče(v úřadech, ve vládě i v Parlamentu).
To víte, padouch nebo hrdina, všichni jedna rodina. Ale generace Paroubků, Topolánků, brzy odejde do důchodu a pak budou vládnou už ti, kterým charakter několik let nekřivil hnusný, zločinecký systém, který tady zavedla, bránila a rozvíjela KSČ, ze které nakonec jako na povel přeběhla po revoluci většina do ČSSD ... V těchto lidech není budoucnost této země, ale nechutná minulost plná zoufalství, lži a přetvářek, kdy platilo vždy a všude - kdo nekrade, okrádá rodinu.
29. 07. 2009 | 15:18

oposum napsal(a):

dneska naprosto presny komentar pana Tomskeho :-)

nejpresnejsi je postaveni ODS a CSSD na stejnou uroven "podnikatelskych oponentu", ja bych rekl dva udy jedne zlodejske hydry

akorat me vzdy v podkomentarich prekvapi kolik mentalne "unavenych" chudaku je porad ochotno se za tu svou pulku mafie prat proti te druhe... presne jak pise Dan Macoun - bolsevicti pohrobci voli stejnou verbez jako jsou sami a sve vlastni prujmy si "sebeocistne" promitaji te druhe pulce - "podnikatelskym oponentum, smutne
29. 07. 2009 | 18:34

P.K. napsal(a):

To Opitz...Myslím, že trochu naivní je ten Váš pohled:"Ale generace Paroubků, Topolánků, brzy odejde do důchodu a pak budou vládnou už ti, kterým charakter několik let nekřivil hnusný, zločinecký systém"...Pokud si myslíte, že"zločinecký systém" křiví charaktery: já bych řekl, že lidé se prostě snaží "nějak prosadit" v každé době, za každého režimu. A to je asi ten hlavní důvod, proč je tento svět tak "dokonalý". "Podmínky" v ČR byly a jsou prostě (zatím) jiné, než třeba v USA, či Afgánistánu. Ale, samozřejmě, je třeba věřit, že až všichni "komunisté" vymřou, bude svět lepší. Nebo je dobré věřit v nějakého Boha: co jsou čeští politikové proti "Věčnému životu v Nebi"..... Bravo slečno krtku-naivko:-)
29. 07. 2009 | 19:10

shipper napsal(a):

Slečna Krtek
Protože věřím tomu, že každá nová generace je vylepšený model té předchozí, tak doufám, že Vám je aspoň 50, jinak pánbůh s námi.
29. 07. 2009 | 22:19

slečna Krtek napsal(a):

pro Shipper
29.07.2009 22:19:02
Amen.

:-)
30. 07. 2009 | 07:28

katka napsal(a):

Celá tato "filozofická"slátanina je snůškou obyčejných blábolů
30. 07. 2009 | 09:07

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý výkřik, který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů a diskusí
30. 07. 2009 | 11:06

pgjed napsal(a):

Pane Tomský, je vůbec možné, že by si chtěl někdo koupit něco takového jako Paroubek? Co by stím delal?!
30. 07. 2009 | 20:18

Paraple napsal(a):

S článkem naprosto souhlasím. Odráží skutečnou situaci týkající se ČSSD.

Dnes jsem četl v MF DNES plán ČSSD proti ekonomické krizi. Strední škola s ekonomickým zaměřením bohatě stačí na to, aby človek poznal, že jde o kopu blábolu, které si navzájem protiřečí.
31. 07. 2009 | 18:55

valdštejn napsal(a):

Tomský je ko..... Vážený pane , vítězství soc .dem. v krajských volbách Vás přivádí (myslím tím Vás i bývalého komouše Steigerwalda ) k šílenství .Nicméně budu volit soc. dem , aby podoibným panákům jako jste vy sklaplo .
01. 08. 2009 | 12:45

Jakr napsal(a):

Je zřejmé, že pan Tomský přivádí kované bolševiky, jako je třeba valdštejn (zřejmě aktivního zarytého komouše; určitě ne bývalého), k šílenství. Propad preferencí bolševiků a jejich pomateného Jyrky zvlášť je v nepřímém poměru k jejich rostoucí zuřivosti. To je zřejmé.
01. 08. 2009 | 19:59

jednoroční dobrovolník Marek napsal(a):

Ach jo, zase jeden fanatik, který nepřemýšlí, ale hlásá PRAVDY. A bohužel takových vizionářů ukovaných naší médiokracií přibývá. Už jen věta "Od chvíle, kdy studentská vaječkiáda veřejně vyjevila papalášský charakter předsedy sociálních demokratů ..." hovoří za vše a měla by se vytesat do kamene. Prostě "NEPŘÍTEL" je nepřítel a nemá právo na nic. Ani na lidskou reakci. Paroubka nemusím, ale co se vlastně při vajíčkiádě stalo ? Nejprve kdosi na Paroubka hodil vajíčko. Toho to naštvalo - normální reakce, ale velkoryse to přešel a nechtěl se o tom bavit - taky normální reakce. Já bych se nezachoval jinak. Ale co z toho udělali novináři ? Hned ten samý den palcové titulky - Paroubek lže, Paroubek škodí lidem, Paroubek je papaláš ! A už to jelo. Vajíčko se stalo pánem a z věcného, logického myšlení sprosté slovo. A z každého "nevajíčkáře" bolševik.
01. 08. 2009 | 22:52

Karel napsal(a):

To Jakr :

Když čtu Vaš příspěvek, tak si říkám, kde se tu vynořuje tolik nositelů takového ukazkového primitivizmu a demagogie.

Dnes vyšel zajímavý článek Václava Bělohradského, který stručně poznamenal, že český soudobý antikomunismus je pouze pokračování komunismu jinými prostředky.

Prostě netolerantní primitivové s komančskými manýry pouze změnili stranu nebo z + na -.
Zase jste Jakr COOL, a to jde, ne?
01. 08. 2009 | 23:32

stále rebel napsal(a):

Pane Tomský, kdyby se váš článek nedostal mezi ty nejčtenější, tak by jej ignoroval. Je to po mých dřívějších zkušenostech s úrovní vašich článků.. Jménu Paroubek v názvu článku vděčíte za to, že se váš článek stal prodejný. Nejsem velkým obdivovatelem pana Paroubka, ale pokud jej srovnám s jeho největšími kritiky, tak ten Paroubek není až zas tak strašný.
02. 08. 2009 | 06:59

entp napsal(a):

Slečna Krtek:
naprostý souhlas!

Opitz:
možná se nerada hrabe ve sr...ách.

autor:
Proč politologové a filozofové vesměs podporují nesmyslnou, zastaralou a uměle vyvolávanou pravo-levou polarizaci společnosti? Snad jim za to někdo platí?
02. 08. 2009 | 19:22

vpins napsal(a):

Více než příspěvek p. Tomského ( se kterým vcelku souhlasím), mě zaujaly komentáře na něj. Jestli toto jsou naši voliči, tak Pán Bůh s námi.
03. 08. 2009 | 10:04

Jakr napsal(a):

Ano. "Prostě netolerantní primitivové s komančskými manýry pouze změnili stranu nebo z + na -. "
Přesně tak jsem to s tou vaší vyděšenou zuřivostí myslel. A pěkně jste navázal na vašeho soukmenovce valdštejna, od kterého jsem si vypůjčil slovník, abyste vy a jemu podobní, lépe rozuměli.
Nebo chcete říct, že se vám vaše argumentace hnusí?
03. 08. 2009 | 11:21

designer wedding gowns napsal(a):

A není to jen zálžitsot odešlého bolševiaka. Stačí se podívat na zdejší diskuse.
Tam je nejdůležitější to, kdo píše.Bez zkoumání toho,co píše
18. 08. 2009 | 06:23

Saša Tomský napsal(a):

Pane Tomský, nechcete raději psát o tom, jak jste zdevastoval vydavatelství, ve kterých jste působil díky politické podpoře.
Jaké desítky milionů ztráty jste po sobě zanechal, a dostal další teplé místečko.
24. 08. 2009 | 13:35

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy