Když je váš oddávající menší star, než jste si mysleli

10. 11. 2012 | 23:35
Přečteno 12825 krát
S Romanem Pekárkem mám spojený jeden z nejpříjemnějších dnů - svatbu. A to bez ironie. Rozhodli jsme se před třemi lety s mým mužem vzít se neokázale, bez svatebních plánovačů a designérů, bez opulentních hostin, rozbíjení talířů a chomoutů a tak. Všechno tehdy vyšlo perfektně, podle našich představ, a přispěl k tomu právě i pan Pekárek.

Byl tehdy kolínským místostarostou, a protože jsme se chtěli brát v jiný den než v tradiční sobotu, právě na tamní bezbariérové novorenesanční radnici, pro kterou mám od dětství slabost, museli jsme si najít radního ochotného nás oddat v "mimořádném termínu". Kamarádka ze sociálního odboru doporučila místostarostu, že je sportovec a mohl by být příznivě naladěn v náš prospěch kvůli Martinovi. Nevěděla jsem o něm nic, v té době už jsem v Kolíně několik let nežila, tak jsem si našla na internetu, že místostarosta opravdu běhá, na několikrát ho naháněla po telefonu, a pak jsme se v pohodě (a bez jakýchkoliv dalších nároků ;-) domluvili, že nás oddá.

Jen se s námi chtěl dopředu setkat, aby nás poznal, věděl, co k nám vlastně má říct, ukázal nám obřadní síň, ve které Martin v Kolíně nikdy nebyl, vysvětlili jsme si, že budu při obřadu sedět atd. Byli jsme z pana Pekárka nadšení, osobní přístup byl příjemný, navíc během svatebního projevu se vrátil v sympatické neformálnosti (obecně mám z většiny svatebních projevů, které jsem kdy slyšela, spíš pocit trapnosti, a měla jsem z toho až do setkání velký strach).

O rok později jsme se stali středem pozornosti, kterou bychom si raději odpustili - nebyl ten chlap, co vás oddával, v televizi? Byl a bylo to velké zklamání. Nejen obvinění z korupce, ale i způsob, jakým se z něj snažil vymluvit. Další zklamání je Dvacet minut Martina Veselovského, opravdu nevím, co si o tom mám myslet. Takový kontrast s příjemným, myšlenkově konzistentním člověkem, kterého jsme poznali, bych také radši nezažila. Upřímně, začínám přemýšlet, jestli nám tehdy nedohodili nějakého Nývlta.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Max napsal(a):

Autorko to je článek o čem? Že se nevyznáte v lidech? Z toho si nic nedělejte. Kdo nemá intuici, měl by alespoň studovat typologii člověka.
Obecně platí, že grázlové s vyšší než průměrnou inteligencí často přesně vědí, jak si získat sympatie okolí. Mnozí svou hranou bodrostí, familiérností a vtipem předčí i top herce z Národního. Proč myslíte, že byla zvoleny do politiky mnohé kreatury, které zde nechci jmenovat?
Lidé jim prostě sedli na lep stejně jako vy Pekárkovi. Vy máte alespoň výhodu, že jste prozřela. To jiní už spálili i třikrát o stejná kamna.
Možná, že nepodpora vzdělání (i v tomto ohledu) je úmyslná. Držet lidi v nevědomosti, to byla účinná zbraň i v rukou komunistů.
11. 11. 2012 | 01:01

LUF napsal(a):

Max
Co píšete je pravda, lidi příliš snadno dají na povrchní první dojem. V daném případě ten rozpor, který autorka cítí se dá vykládat i jinak. A sice, že korupce je v politice tak běžná, že člověk, který tam nějakou dobu pobude ani nemusí být vyvrhel, aby si zcela přirozeně řekl o nějaký ten miliónek. Vždyť to tak dělají všichni, proč si já mám hrát na poctivce?
11. 11. 2012 | 01:53

antipolitik napsal(a):

Klasický, "výše postavený psychopat" má svým způsobem šarm a umí oklamat i profesionála. Ve slušné a vyspělé společnosti nemají tato individua šanci, ale my tady, u nás v ČR, jich máme plnou sněmovnu, politiku a hrad! Kam se podíváte autorko. Naprosto zbytečný blog! Vlastně jen potvrzení toho, že náš politický systém zkorumpuje naprosto každého, psychicky narušeného jedince, před kterými slušní utečou! Suma sumárum, tenhle stát mají v rukou pouze a jen psychopati!!
11. 11. 2012 | 06:01

Analytik napsal(a):

Nepropadejte panice!
Každý člověk má několik tváří, zejména politici.
Když na někoho prasknou úplatky, ještě to neznamená, že o něm víme všechno!
Časem se ještě dozvíme, že v garáži míchá methyl s ethylem, ve sklepě mu roste marjánka a za humny má zakopanou tchýni!
Nejlépe je předpokládat u každého bližního to nejhorší.
Buďto se strefíte nebo budete příjemně překvapeni, že to není tak hrozné.
11. 11. 2012 | 06:55

petr napsal(a):

Až se rozvedete, tak dál jen ve volném svazku, předejdete zklamání
11. 11. 2012 | 07:03

Maximus napsal(a):

Chtěl bych se zastat Vás pani autorko, ale i částečně pana Pekárka. Vás bych se zastal tím, že se nevyznáte v lidech a nakonec jste k tomu ani neměla příležitost toho pána důkladně poznat, takže se Vám mohlo stát to, co se stalo, a že jste tímto pánem překvapená. To nic, to stává nám ostatním dost často.
Ale pojďme k tomu Pekárkovi. Já si myslím, že je to typický občan-produkt nalezlý do politiky v této zemi (tam je větší koncetrace jistého druhu Homo sapiens zaszivakus a netahatelus, ale jinak všichni tady ze sebe děláme málem Mirky Dušíny či Timury, ale v praxi jsme téměř všichni ohební podle situace a zásadovití? Ovšem na politiky nemáme, to je první liga výše jmenovaného druhu Homo sapiens. Kdepak, jenom pindy od dívky Lindy.
Tipnul bych si např., že většina našich zákonodárců je taková okolnostem věčně se přizpůsobující entita, která sice patří do chlívku "nalevo" a "vpravo", ale ve skutečnosti je to masa bezpáteřních lidiček a hajzlíků, kteří tyjí ze svých výhod a své dobře zaplacené pozice či korýtka. Jejich čestnost si můžeme vždy ověřit třeba když se jedná o nějaké zmenšení či umenšení jejich neskutečně a nebývale nastavených výsad, které si sami nebo jejich dřívější předkolegové nastavili. Oni třeba mají když marodí oproti občanům plnou "rentu", žádné tři dny gratis (omlouvám se že to nevím přesně, jako podnikatel jsem vlastně 23 let nikdy nemarodil a vše si případně /2x/ hradil sám), oni nejsou popotahování za zmetky v jejich práci a že je jich více než dost, nebo si vezměte neskutečnou imunitu, popř. zkuste se trefit do dalších výhod, které mají z pozice poslance či senátora. Teď mě napadá, proč by nemohl být plat zákonodárce odvozen z průměrné mzdy občana státu, dejme tomu jistý násobek a finito! Ona by tam potom vznikla i jistá vazba na obyčejného zaměstnaného občana i s určitou návazností, teď jsou od občana úplně odstřiženi, tedy od jeho peněz ne, ty potřebují pro sebe! Kdyby byli tihle termiti féroví, tak by přece si nenechali v jejich kantýně ceny, které skoro korelují s cenami z doby vlády Gottwalda
(-:, kdepak, Pekárek je jen jeden produkt z tohoto hejna a rozdíl mezi nimi a jím je ten, že on se nechal chytit.
A teď se od něj ti pokrytci distancují, ale oni jsou stejní, jen se ukazuje to známé, že "král je nahý"!!! Takže nezlobme se na Pekárka, ale naopak mu poděkujme, že na tyhle (hledám slušný výraz) zákonodárce prostě ukázal a zasedl k nim do kriminálnických lavic. Ovšem Rath by měl být přesazen mezi své, do cely co se zove poslanecká žvanírna či slet kriminálníků a firma "Daway nanalove, s.r.o." (společnost s rozumem omezeným).

Nakonec on se k nim moc hodí a sedne tam jako hrnec na prdel!
Zdravím všechny kriminálníky ze zákonodárných sborů a pana Pekárka zvlášť, že pomohl a pomáhá našim "ovčanům" trochu prokouknout!
P.S.
Kontrolní otázka!
Jaký je rozdíl mezi Pekárkem nebo Drobilem, Vondrou, Parkanovou, Bártou, Johnem, Kalouskem a spol.? Obrovský, je to jen komunální troškař a takový malý roztomilý účetní podvodníček!
11. 11. 2012 | 07:08

Záškodník napsal(a):

Já bych byl na vašem místě rád,že je tím zklamáním jenom nějaký bezvýznamný Pekárek a ne váš drahý choť.
11. 11. 2012 | 08:45

mb napsal(a):

macháně ...
11. 11. 2012 | 09:01

Krupa Václav napsal(a):

Jen doplnim Maximuse. Za osm dní ve sněmovně berou poslanci až 100000 měsíčně. Exmin. J.Dobeš je sedm měsíců poslanec na volné noze, čtvrt roku nebyl ani na zasedání svého klubu VV, který tento týden opustil. Ovšem zůstává mu základní plat s náhradami včetně cestovného.Podobně je na tom Parkanová, která zůstala jen vpodvýboru pro státní vyznamenánía jednací řád. Oba se scházejí jen několikrát do roka.Podobně Škarka, Michal Doktor,Vít Bárta,dneska i Radek John.Počet poslanců bez zařazení rozšířil i zmiňovaný Roman Pekárek, který ve sněmovně sedí pouze od rezignace Fuksy.
11. 11. 2012 | 09:15

Stařeček napsal(a):

co pan Pekárek, ten byl odsouzen alespoň nepravomocně a využívá jenom výsedy poslanců k nepostižitelnosti. Co mám ale říct na vládu, která tuto osobu použije k protlačení zákona, proti kterému stojí většina národa a pak mu dopučí, aby se zbavil mandádu a odešel. Člověk už se ani nestačí divit v jakém hnoji to žije.
11. 11. 2012 | 09:21

Kelt napsal(a):

Udělejme si malou inveturu obsazení Sněmovny:

-odsouzení pravomocně-Wolf
-odsouzení nepravomocně-Bárta,Škárka,Pekárek
-obvinění Rath,Parkanová,VV/teď si nemohu vzpomenout na jméno/,Kocourek
a ještě Drobil,Vondra a Drábek,kteří by za efektivně fungující
justice by byli již minimálně obviněni.
Tak to máme suma sumárum 11 ctihodných členů dolní komory Parlamentu.Jistě by tam patřili i další,ale zůstanu u těch,kde jsou pochybnosti více než malé.
V ČR je ve výkonu trestu a čekajících na uvolněný kavalec cca 23 OOO jedinců,což je z kategorie 18+ něco přes 3% z celku.
V tomto srovnání PS vede o koňskou délku se svými5,5%.
Z těch 11 mají poměrné zastoupení:
-ODS/včetně Wolfa-přeběhlíka/ 45%
-VV-27%
-TOP09 -18%
-ČSSD-7%
Chyba v součtu 3%-zaokrouhlováním
Za slavnostních fanfár ustanovená většina 118 má v této kategorii zastoupení 8,5% což representuje 283% celostátního stavu.
Která země se může pochlubit tak skvělým výsledkem?Jak prohlásil Klaus v roce 1996:"ostaní by se k nám měli chodit učit.Jak prozřetelné.
Ono by se toho našlo mnohem více,co by mělo být odstrašujícím příkladem pro ostatní.Ale o tom byly již popsány stohy papíru-k NIČEMU.
11. 11. 2012 | 09:30

Kelt napsal(a):

omluva-ČSSD 9% a další řádek neplatí.
11. 11. 2012 | 09:34

Baba Jaga napsal(a):

To: autorka
Jste výjimečně útlocitná, paní Alice. Váš sňatek z moci úřední jistě zrušen nebude, tak si ho ponechejte ve své paměti co příjemný navždy. Oddávající nemusí být star a jistě jste si zaplatili dle sazebníku radnice, takže jste Vy ani pan Pekárek nikomu škodu nezpůsobili.
I já se před 37 lety nechtěla vdávat v houfu svateb. V našem okresním městečku všední dny nevedli, tak jsme se brali v sousedním kousek vedle a s hezčí obřadní síní. Jen o něco dříve, než jsem měla v úmyslu - od 16 hodin se jim nehodilo, tak to bylo něco po poledni. Jméno odddávajícího si nepamatuji, manželství trvá. Ať Vám to Vaše také vydrží na věky.
11. 11. 2012 | 09:36

Jednání Veřejně Prospěšného Významu napsal(a):

JVPV - Když je váš oddávající menší star, než jste si mysleli

Cílem příspěvku je copak? Pohoršení nad cíleně a metodicky naučenou přetvářkou, která je dnes prakticky všudepřítomná, nebo snaha o polidštění hamouna nemravného?
11. 11. 2012 | 09:42

greenish tentacle napsal(a):

Bohužel, všechna manželství, která pan Pekárek oddal budou prohlášená za neplatná a domnělí manželé budou žalováni pro podvod. Jako členové organizované skupiny, samozřejmě. Z toho se nikdo nevykroutí.
11. 11. 2012 | 09:57

kokoshka napsal(a):

Oddavajici byl nečestny človek?No to je tragedie šejkspirovskeho rozmeru!
Mate štesti že se to neprovalilo behem libanek...
11. 11. 2012 | 09:59

blanka napsal(a):

Autorko tohoto blogu, možná by bylo dobré si nastudovat něco o psychopatech a sociopatech.
možná by stačilo si přečíst blog pana Honzáka:
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/radkin-honzak.php?itemid=17940
11. 11. 2012 | 10:03

Pizíz napsal(a):

Ten článek čtenáři, který opravdu očekává trochu víc nic neříká a neměl by vůbec vyjít.
11. 11. 2012 | 10:05

aga napsal(a):

antipolitik

".. Ve slušné a vyspělé společnosti nemají tato individua šanci,.."

Zase ta nechutná servilita a sebemrskačství. Považujete GB za slušnou a vyspělou společnost? A co takhle Jimmy Savile, který 40 let znásilňoval děti v přímých přenosech a byl za to vyznamenán královnou?
11. 11. 2012 | 10:11

kokoshka napsal(a):

aga:
Kralovna muže za to že byl pedofil?Za tohle ho vyznamenala Řadem Sametove Ponožky nebo jak se to tam jmenuje?
Myslete,než neco napišete!
11. 11. 2012 | 10:15

Jednání Veřejně Prospěšného Významu napsal(a):

JVPV - Když je váš oddávající menší star, než jste si mysleli

Je mi až s podivem, že novinářka a pedagog v jedné osobě, je zaskočena, tím co je dnes nezbytné "odborné" vybavení a společenský standard, jako nutný požadavek na výkon a schopnost vykonávat veřejné činnosti, což je přetvářka!!! Setkáváme se s ní na každém kroku, a za všech okolností. Specializované firmy ji za mrzký peníz vyučují, z těchto kursů vychází tisíce těch, kteří chadně a bezmyšenkovitě budí dojem dobrosrdečných a pohodových lidí. Ve skutečnosti jsou to však roboti přetvářky.

Nebo snad jen veřejnosti autorka chtěla oznámit, že se už vdala, kdo ví?
11. 11. 2012 | 10:23

kokoshka napsal(a):

Svatba je stresujici zaležitost(bohudik,že nam stačilo dva svedci a jedna kamaradka nevesty),kdo to vubec vymyslel,tyhle opulentni hostiny kde se všichni ožerou jako prasata,k čemu jsou bile svatebni šaty symbol nevinnosti když nevesta ani nepamatuje kdy vubec byla nevinna,co ma znamenat pro ženicha neustale připominky na jeho byvalou a přani hodne deti když ješte plati alimenty na sve dite?
Potom začina male utulne domaci peklo.Ji se nelibi že chce se milovat v ponožkach,jemu se nelibi že neumi vařit tak dobre jako maminka,on je ve stresu že nevydelava dost pro rodinu,ona je ve stresu že museji bydlet v podnajmu"a co když přijde miminko?"...
Lidi,neblbnete,před svatbou je treba prožit a dokonale poznat svoji polovičku,nežente se do toho hlava nehlava,muže se vam stat že pochopite svuj omyl přiliš pozde...a kdo byl nebo je oddavajici to je druhořade!
11. 11. 2012 | 10:31

Twist napsal(a):

Opět podivuhodně přesné výlevy intelektuální elity, na které však s prominutím, všichni jmenovaní z vysoka ...kašlou. Lepší je dělat přímou demokracii, jak nám to ukázali zástánci té pravé „demokracie“ ve Zlíně, kteří se nemohou smířit s tím, že prohráli. Prostě si za těmi pány a dámami zajít na kus řeči. Ti, co nám pomáhají a chrání, nám v tom jistě nebudou překážet.
11. 11. 2012 | 10:38

tata napsal(a):

MAX

ONA faleš se těžko odhaluje,mnohdy to poznate až když dojde na krizovou situaci.Obzvlašt když stěma lidmi mate jen takový kontakt jak popisuje autorka.Samozřejmě že po skušenostech s našimi politiky je potřeba byt spíš ostražity,bohužel většinou je to faleš ,oni snad nato maj nakou vysokou školu herectví
11. 11. 2012 | 10:41

British Patrol napsal(a):

Pokud to byl Nývlt, bude hlasování o 101 hlasu nejspíše neplatné.
"Líbí se mi" ale ta prozíravost "vlády rozpočtové odpovědnosti". Aby vláda (mající hypotéky) nepadla, "tři stateční" složí mandát a tři noví složí slib. Hlasování se opře o jeden jediný sporný (či lépe řečeno - "nepravomocně odsouzený") hlas, který se bude moci v budoucnu (z právního hlediska) vysvětlovat i jako "takový" i jako "makový".
Milá Alice, aniž bych chtěla předbíhat kariérní budoucnost primátora "Matičky Stověžaté", je možné, že až budete mít z tohoto svazku potomky, může jim "pomáhat na svět" také jistý "Svoboda-Nývlt".
A to již nemluvím o Nývltech minulého režimu, kteří oddávali. Pokud byl minulý společenský systém shledán nesvobodným, mohou být všechny uzavřené sňatky považovány za "neprávoplatně uzavřené", ne?
Co kdybychom ony soudruhy mohli zahlédnou v TV jako úspěšné tunelisty, s.r.o. z první i druhé vlny Kupónové privatizace?
Moc podléháte dojmům.
Za pár let se budete moci stydět za svého správce penzijních fondů, který Vám "vinou špatného manažerského rozhodnutí" doživotně sebral z x-tého pilíře penzi ...
A takový to byl příjemný, myšlenkově konzistentní člověk ... - ten, který Vám tu "jistotu ve stáří" tehdá nabízel ...
11. 11. 2012 | 11:01

Radovan II. napsal(a):

Paní Tejkalová, dovoluji si použít V8ěš blog pro dopis panu Fischerovi, který nemá čas číst svou korespodenci - moc děkuji.
Již jednou jsem Vám psal. Vyčetl jsem Vám, že za Vaší vlády jste byl první, kdo nám, důchodcům, nevalorizoval důchody. Vysvětlil jste mi to ve své
odpovědi na základě toho jsem při celkovém hodnocení Vaší odpovědi byl rozhodnut Vás volit. Po přečtení Novinek svůj názor definitivně měním. Volit Vás v žádném případě nemohu. Jestliže někdo tvrdí, že by razil tvrdší penzijní reformu než pravicový Kalousko-Nečas z dílny odcházející „vydry“ Drábka, a upírá lidem demokraticky zvolené zástupce KSČM, pak by to nebyl nadstranický prezident.
Dal jsem dnes řeč u nás v domě. Pokud jste chtěl odradit hodně voličů, kteří Vám chtěli dát svůj hlas, tak se Vám to povedlo. Výsledek mé debaty:
převládající příklon k p. Dienstbierovi a Zemanovi
Za socialismu jsme měli hlavně byty skoro zadarmo, levná auta, zaručené zaměstnání, nezadlužený stát, přísnou kontrolu potravin a nápojů, všeobecný pořádek, nerozbujelou korupci, zlodějiny dnešního rozsahu se nemohly stát, atd. Že jsme museli stát fronty na banány a pomeranče,ale kupovali jsme je po kilech - bylo to tím, že kapitalisté na nás uvalili některá emarga, jak nedávno na Čínu.
A nakupovalo jenom to, na co jsme měli peníze ve
státě - to byla maličkost z pohledu současného kritického stavu. Měli jsmezaručené zdravotní služby, školství, léky.
Jen bydlení je věno totality 2 - 3 miliony,
Teď mladí buď bydlí u rodičů, nebo mají ohromné dluhy !!!
Co nám dali zadarmo za 23 let modří ptáci. Hov......
A ještě nás finančně i republiku zničili na staletí !!!!
Tento stát je jen pro hrstku bohatých, co nás už 23 let vysávají.
Prý se tu jen devastovalo 50 let podle naivní zblblé mladé generace,
kdo postavil ty byty, kde teď bydlí oni a jejich rodiče a měli je skoro zadarmo,
kdo postavil školy, školky, hřiště, stadiony atd.
Modrá parta postavilo skoro hov... všechno rozkradla, to poznají ti mladí později,
ale za 23 let stačila mnohým vymýt mozky tak, že už nevědí co bylo, nebo sprostě lžou
Dnes je vše jen pro boháče, mezi které patříte i Vy. Proto byste přitvrdil penzijní reformu, abychom my, penzisti, skončili na hřbitově. Tím by o nás,
i když jsme poctivě celý život dřeli, bylo postaráno.
Víc už Vám psát nikdy nebudu, ale teď jsem musel reagovat. Ještě nejste
zvolen a už jako car hovoříte o tom, co byste všechno vetoval. Trochu pokory by Vám slušelo. Ale jedno Vám musím přece jen pochválit: že jste se odhalil
jako ultrapravičák ještě před volbami.Jak jste se velmi změnil, kdo vám dává rady - Klaus ???
Ing. V. J. - Pardubice
Proto jdeme všichni 17.11. 2012 na Václavak, protože do Vánoc by modrá parta tu už nenechala nic..........
11. 11. 2012 | 11:11

Joe Ratata napsal(a):

Paní Tejkalová
nic si z toho nedělejte.
To jen takový malý korupčník a zloděj zasedl k daleko horším jndividuím,na které se to jen zatím neprovalilo a jednáním s těmi správnými papaláši uhraje pro sebe co nejlepší podmínky.
Možná mu v zájmu státu dokonce prokáží nevinu,aby nikdo nemohl zpochybňovat důchodový,církevní a zdravotnický tunel.
11. 11. 2012 | 11:17

Radkin Honzák napsal(a):

Vzpomeňte na Pytlákovu schovanku, kde se zjistilo, že oddávající úředník nesložil slib a že tedy svatby desítky let nazpet jsou neplatné.
To je pak tragedie.
11. 11. 2012 | 11:26

JJ napsal(a):

pro Kelt
Poslanec Wolf byl členem ČSSD, před listopadem člen KSČ. Ještě Vám tam chybí poslanec Huml (nyní ČSSD, před listopadem KSČ), který nebyl vydán ke stíhání a doživotně ho můžete klidně považovat za zločince.
11. 11. 2012 | 11:34

hanah napsal(a):

Blog celkem o ničem. Že vás oddal hezky, je milé. Jak s tím souvisí to další, nechápu.
To, že Pekárek přijal mandát, je jeho ostuda, jeho svědomí, i když presumpce neviny platí i zde.
To, že jeho hlas koalice zneužila a pak teprve jej vyzvala, aby se mandátu vzdal, je ostuda celé koalice. Není to jen ostuda, je to hnus.
11. 11. 2012 | 11:34

British Patrol napsal(a):

Pane Radkine, a to se jen můžeme domnívat, jaké "nesložené sliby" mohou mít státní úředníci, kteří o nás rozhodují ...
11. 11. 2012 | 11:34

rut lisová napsal(a):

Proboha, proč tu skoro všichni řeší autorku? Její svatbu a neschopnost vyznat se v lidech? Copak o to v článku šlo? Copak podstatou toho článku bylo, že si potřebovala postěžovat, jak jí zlý politik zkazil svatební den?

Nebo někdo z vás zdejších vdaných a ženatých na své vlastní svatbě řešil osobu oddávajícho, a kdybyste věděli, že dotyčný žije v soukromí nějak, jak se vám nezamlouvá, nenechali byste se od něj oddat? Nebo byste ho vnímali jen jako příjemnějšího či méně příjemného řečníka a byli rádi, že svatba bude na místě, které vyhovuje, a na termín, který potřebujete, než na vaší drahé začne být vidět těhotenské bříško?

A opravdu je svět černobílý?
11. 11. 2012 | 11:41

kokoshka napsal(a):

Radkin Honzak:
No ja vzpominam na jeden polsky sitcom ktery jsem videl v Krakowe,nejak se zjistilo že manželstvi je z chyby uředni neplatne,nekdo z kamaradu poradi muži opet se oženit"Tak co,musim znovu jet do Zakopaneho(mesto)?"
11. 11. 2012 | 11:44

kokoshka napsal(a):

Jinak všechny i pan Honzak mi odpust'te,byl jsem zlobivy kluk,jsem take ve velkem stresu,žena bude rodit nekde na Vanoce,neni duvod k obavam ale přece...Nebudu u porodu,jednak bych omdlel hruzou,podruhe nejsem přiblbly amik z filmu!
Co jsem vlastne chtel řict?Už ani nepamatuju...
11. 11. 2012 | 11:51

antipolitik napsal(a):

Aga? můžete mě připomenout kdy jsem tvrdil to co mě vkládáte do příspěvku? Nikdy jsem totiž netvrdil, že v GB mají slušné lidi v politice, médiích atd.! Naopak-tento vzor našich politiků, včetně dalšího vzoru USA, je těžce zaostalá, zakonzervovaná stagnující byznys-demokracie, která nemá se slušnou společností dávno nic společného!! To o čem mluvím najdeme pouze u severských států a u pár vyjímek v EU!! Naše vzory v kterých se viděly celé generace českých politiků po druhý světový i po roce 89 stály a stojí za hov...!
11. 11. 2012 | 12:02

Bill napsal(a):

Nejak nerozumim clanku a uz vubec ne komentarum, proc by ten chlap nemohl byt korupcnik a zaroven mily vstricny clovek? Proc je tady nasobne nazyvan "falesny" ? Prece nemusel vyjit vstric pani Alici s jejim nastavajicim, nemusel byt ochotny. Nic z toho nemel, nic z toho necekal a prece to udelal. Nevidim v tom rozpor.
11. 11. 2012 | 12:19

rut lisová napsal(a):

Poznámka k panu Kokoshkovi: Dle mých zkušeností se v ponožkách častěji milují před svatbou muži (na stojáka), po svatbě ženy (v posteli).
Děkuji za pozornost. :-)
11. 11. 2012 | 12:22

kokoshka napsal(a):

rut lisova:
Mate s prominutim uplne divne zkušenosti,ale to Vam neberu,ješte reknete že mate neco proti oralnimu sexu?

Moje budouci žena ani nepochopila když jsem ji řekl že TO chci,jeji prvni otazka znela(to je ženska logika)-"Copak tohle nechteji všichni chlapy?"
11. 11. 2012 | 12:31

kokoshka napsal(a):

Nebudu lhat,važene publikum,co z tim?Moje žena mi nedala na prvnim rande,na druhem mi řekla že bude všechno ale ne do zadku,ja čumel jak přibitej,nikdy jsem nechtel tuhle uchylarnu...!
11. 11. 2012 | 12:36

kokoshka napsal(a):

Poznamka k pani rut listova:
Ženy ktere nedavaji zezadu jsou noncens,proste neexistuji!
Jednou jsem se ptal jednu učitelku:Vy musite učit deti nečemu dobremu,duchovnimu a sami souložite jak podle Kamasutry?(to bylo po našem dobrem sexu)
Odpovedela mi:"Kdyby jsme nesouložili tak by žadne deti vubec nebyli!"
No,nejaka logika v tom je:-)!
11. 11. 2012 | 12:44

hanah napsal(a):

rut lisová

promiňte, ale co bylo , podle vás, podstatou článku ?
11. 11. 2012 | 12:45

rut lisová napsal(a):

Ad Hanah: Nečernobílost světa.

Ad Kokoshka: Pane, zkuste přemýšlet něčím jiným, než neukojenými sexuálními praktikami. Nebudete pak třeba tolik mimo. :-)
11. 11. 2012 | 12:57

kokoshka napsal(a):

rut listova:
Takže jste protivnice sexu a oralnich lasek?
11. 11. 2012 | 13:06

kokoshka napsal(a):

Težko se tomu kdo se narodil v rodine evangeliku to da vysvetlit,my jsme prosti lide-radi pijeme,kouřime a sexujeme,to neni přimo hlavni naplni našeho života ale velmi podstatnou,proč je to zbytečne vysvetlovat!
11. 11. 2012 | 13:21

rut lisová napsal(a):

Kokoschka, je velmi smutné, že jste si zvolil nick či máte stejné příjmení jako jeden můj dobrý známý. Ovšem s nesrovnatelnou inteligencí. Takových žalostných chyb v dedukcích postavených na zcela mylných a nedostatečných presumpcích by se onen nikdy nedopustil. :-)
11. 11. 2012 | 13:28

Abe Normalni napsal(a):

Kelt Aneb, kdyz mi statistika nevychazi, upravim si tak aby nerusila :-D
11. 11. 2012 | 13:31

British Patrol napsal(a):

rut, vítám Vás tu-coby jeden z ženských prvků.
Bohužel do budoucna BUDEME MUSET řešit i kompetentnost oddávajícího, protože potom na nás může vlítnout exekutor, protože jsme platili daně jako sezdaní, ale měli jsme je platit jako nesezdaní, protože "oddávající" neměl řádné povolení.
Myslíte, že to je fikce?
Dnes Vám seberou řádně koupené auto za řádně vydělané a zdaněné peníze, protože auto je kradené.
To je jen jeden příklad za všechny, ale znám horší.
Zdravotní sestra vyřizující si v pracovní době erotickou korespondenci na mobilu nezaregistrovala vchod dalšího pacienta, nevybrala od něj 30 Kč a dnes mu ten "manipulační poplatek" vyrostl na tisíce.
Co Vy na to?
Tady už nejde jen o morální "stydím se", ale i o dosti drahý špás ohledně toho, zda jste oddáni či ne.
11. 11. 2012 | 13:34

rut lisová napsal(a):

BP:
Je to fikce, protože oddávající není ten, kdo vás před zákonem doopravdy prohlašuje za manžele, to dělá zápis do matriky. Oddávající je jen blekotající zástupce státu. Tak, jako nejste povinna ověřovat kompenetnost úřednic, které vám vydávají nový občanský průkaz, nejste ani povinna ověřovat kompetentnost oddávajícího. To je věcí státu, který mu tu šerpu půjčil. Musíte hlavně splknit ostatnáí náležitosti, správně vyplnit všecky formuláře a správně se podepsat (stejně tak jako u té občanky). U svatby jsou proto i svědci a další úřednice, kteří osvědčují právoplatnost proběhnuvšího obřadu.
O koupené kradené auto samozřejmě můžete přijít, stejně tak můžete bez náhrady přijít i o manžela, který se dopustil bigamie. Ale to je jiný případ.

Jinak rada je prostá - nevěříte-li úředním postupům při svatbě, nepodstupujte ji. Beztak ta šaráda za ty prachy nestojí. :-)
11. 11. 2012 | 13:54

Petr z Tábora napsal(a):

Právně vzato počkám si na jeho pravomocné odsouzení i když je asi s 90% pravděpodobností vinen.
ODSce byl na významné hlasování dobrý a ta nyní po uzdravení pana Bessera projevuje dodatečně morální rozhořčení - to je dost nedůvěryhodné.
Proč autorka slučuje různé aspekty chování člověka ? Proč by nemohl být příjemný zloděj ?
11. 11. 2012 | 13:59

rut lisová napsal(a):

Ergo jinak - vy máte na zodpovědnost ověřit si to auto a toho manžela. Nikoli úředníky, které má na zodpovědnost stát.
11. 11. 2012 | 13:59

hanah napsal(a):

rut lisová

v čem, prosím, to sdělení spatřujete? Většina lidí černobílost světa nespatřuje. A vy barevnost spatřujete v tom, že někdo je dobrý oddávající a špatný schvalov atel zákonů ? : -)
11. 11. 2012 | 14:01

Abykles napsal(a):

kokoshka ,uvědomte si, že zde diskutujete se ženami již dlouho za horizontem. :-)
11. 11. 2012 | 14:22

rut lisová napsal(a):

Hanah, vždyť si přečtěte i jiné komentáře. Opakuje se i v nich, že člověk má víc tváří, víc stran osobnosti, může být v něčem dobrý, v něčem špatný...
Všecko je v rovnováze, kolem nás i v nás. I když my tu rovnováhu třeba v danou chvíli nevidíme. A každá mimořádně dobrá vlastnost v člověku bývá vyvážena nějakou jinou nedobrou nebo více malými ne zcela dobrými. Každý charakterový rys člověka s sebou nese něco dalšího charakteristického. Bylo by to na dlouhou esej, jaký člověk bude a nebude, pokud bude či nebude, a proč...

At tak či tak, opravdu nejde soudit celého člověka jen podle jedné jeho stránky. Podle jednoho jeho sociálního projevu.

A to platí nejen při momentálním nadšeném sklonu soudit ho dobře, ale i při (stejně impulsívní) tendenci soudit ho špatně.

Vy sama jste spokojena ss vším, co jste kdy v životě udělala? Za vším si na sto procent stojíte, a kdyby přišlo na věc, uděláte všechno s čistým svědomím znova?
A pokud jste se čirou, ale opravdu jen čirou náhodou někdy v náhlém nevysvětlitelném selhání mysli dopsustila něčeho, čeho litujete, opravdu za sebe dáte ruku do ohně, že už nikdy, vůbec nikdy a za žádných okolností neselžete?
11. 11. 2012 | 14:29

aga napsal(a):

antipolitik

Pokud jsem Vám špatně rozuměl, omlouvám se. Jen mi tedy prosím jmenujte jeden příklad té "slušné a vyspělé společnosti, kde taková individua nemají šanci" - a prosím z reality, ne z utopických novel.
11. 11. 2012 | 14:32

martin napsal(a):

Pan Pekárek neměl ten mandát brát. Je to zbabělé a v důsledku pro něj děsivé. Děsivější, než kdyby se vzdal mandátu a imunity a bránil se případnému křivému obvinění bez toho. Teď už bude navždy špinavec, i kdyby jej soud osvobodil a ukázalo se , že je nevinen, či obětí soudně-podnikatelské šikany. Myslíte si , že v naší společnosti se takové věci nedějí? Pak vám přeji hodně štěstí, naivkové. Hlavně v těch nižších patrech, okresních přeborech se to děje. Ti vyšší jsou na tom lépe a když jsou obviněni je pravděpodobnější, že mají máslo na hlavě.
Pan Pekárek, ať tak nebo tak,si to sám po...l.
A teď té milé překvapené paní: Byl takový chlapík, hodný , vstřícný, vtipný, jeho okolí si jej nemohlo vynachválit a děti ho měly rády.Jmenoval se Frank a byl popraven v Norimberku za organizování vyvražďování Poláků a Židů. Takový je svět.
11. 11. 2012 | 14:38

kokoshka napsal(a):

Abykes:
Prave v tom je ten problem,my chlapy ve sve mužske ješitnosti chceme uspokojit všechny krasne ženy:-)
Přijde mi divne že ženske ktere slintaji na Bonda nebo Brada či Leonarda odmitaji nas co nemysli na nic jineho než spokojenost partnerky!
Pritom netuši jakou slast dokažeme vykouzlit oralnim sexem nebo erotickou masaži,sex neni robota ani težka manželska povinnost-sex je radost,je to zabava,je to unikatni blizke spojeni dvoch zamilovanych lidi,co na tom rut listova nechape?
11. 11. 2012 | 14:43

rut lisová napsal(a):

Kokoschka odpal už. Běž exhibovat jinam. To, že je to tu samá baba, neznamená, že ti to všecky žerou.
11. 11. 2012 | 14:55

Abyhup napsal(a):

rut lisová ,

nemusíte vyjadřovat podrobnosti ,stačí napsat ,jak Vám to kdysi dávno vyhovovalo , nebo se k tomu nevyjadřovat vůbec :-D
11. 11. 2012 | 14:59

kokoshka napsal(a):

Ja jsem to vedel,rut nerut vi o sexu ješte min než nejaka panenska školačka!
11. 11. 2012 | 15:00

rut lisová napsal(a):

Odkud jste spadli? :o) Nebo je to furt jen ten jeden a jen přepíná nicky?
Kolik máze IQ, vy dva, že si myslíte, že to jako bude fungovat?
Tu výši IQ nemusíte vyjadřovat do podrobností, stačí součet vás obou.
11. 11. 2012 | 15:02

kokoshka napsal(a):

rut lisova:
No ja jsem vicemene jeden chlap, a jeden staly nick,mužu Vas přepojit na svoji sekretařku ktera je v tom odbornice,ovšem udela z Vas placku,veřte mi,takže budte rada že diskutujete s primitivnimi alfa samci,mimochodem jste ješte neodpovedela ani na jedinou otazku?!
11. 11. 2012 | 15:11

Zasekles napsal(a):

rut lisová,
nic ,jen že jste se navezla do kokoshky jako první
přitom on nenapsal nic špatného.
11. 11. 2012 | 15:13

resl napsal(a):

Alice T.,
ten člověk je v pořádku, v člověčí normě, jen ho na chvíli popadla zlá myšlenka a systém nezájmu ostatních mu k ní pomohl.
11. 11. 2012 | 15:18

Radovan II. napsal(a):

Paní Tejkalová, nejen Pekárek klame tělem, ale většina politiků, než to ale zjistíme, tak je pozdě. Proto si dovolím přes Váš blog poslat dopis jednomu kandidítu na prezidenta, který mu poslal jeden občan z Čech.
Pane Fischere,
již jednou jsem Vám psal. Vyčetl jsem Vám, že za Vaší vlády jste byl první, kdo nám, důchodcům, nevalorizoval důchody. Vysvětlil jste mi to ve své
odpovědi na základě toho jsem při celkovém hodnocení Vaší odpovědi byl rozhodnut Vás volit. Po přečtení Novinek svůj názor definitivně měním. Volit Vás v žádném případě nemohu. Jestliže někdo tvrdí, že by razil tvrdší penzijní reformu než pravicový Kalousko-Nečas z dílny odcházející „vydry“ Drábka, a upírá lidem demokraticky zvolené zástupce KSČM, pak by to nebyl nadstranický prezident.
Dal jsem dnes řeč u nás v domě. Pokud jste chtěl odradit hodně voličů, kteří Vám chtěli dát svůj hlas, tak se Vám to povedlo. Výsledek mé debaty:
převládající příklon k p. Dienstbierovi a Zemanovi
Za socialismu jsme měli hlavně byty skoro zadarmo, levná auta, zaručené zaměstnání, nezadlužený stát, přísnou kontrolu potravin a nápojů, všeobecný pořádek, nerozbujelou korupci, zlodějiny dnešního rozsahu se nemohly stát, atd. Že jsme museli stát fronty na banány a pomeranče,ale kupovali jsme je po kilech - bylo to tím, že kapitalisté na nás uvalili některá emarga, jak nedávno na Čínu.
A nakupovalo jenom to, na co jsme měli peníze ve
státě - to byla maličkost z pohledu současného kritického stavu. Měli jsmezaručené zdravotní služby, školství, léky.
Jen bydlení je věno totality 2 - 3 miliony,
Teď mladí buď bydlí u rodičů, nebo mají ohromné dluhy !!!
Co nám dali zadarmo za 23 let modří ptáci. Hov......
A ještě nás finančně i republiku zničili na staletí !!!!
Tento stát je jen pro hrstku bohatých, co nás už 23 let vysávají.
Prý se tu jen devastovalo 50 let podle naivní zblblé mladé generace,
kdo postavil ty byty, kde teď bydlí oni a jejich rodiče a měli je skoro zadarmo,
kdo postavil školy, školky, hřiště, stadiony atd.
Modrá parta postavilo skoro hov... všechno rozkradla, to poznají ti mladí později,
ale za 23 let stačila mnohým vymýt mozky tak, že už nevědí co bylo, nebo sprostě lžou
Dnes je vše jen pro boháče, mezi které patříte i Vy. Proto byste přitvrdil penzijní reformu, abychom my, penzisti, skončili na hřbitově. Tím by o nás,
i když jsme poctivě celý život dřeli, bylo postaráno.
Víc už Vám psát nikdy nebudu, ale teď jsem musel reagovat. Ještě nejste
zvolen a už jako car hovoříte o tom, co byste všechno vetoval. Trochu pokory by Vám slušelo. Ale jedno Vám musím přece jen pochválit: že jste se odhalil
jako ultrapravičák ještě před volbami.Jak jste se velmi změnil, kdo vám dává rady - Klaus ???
Ing. V. J. - Pardubice

Proto jdeme všichni 17.11. 2012 na Václavak, protože do Vánoc by tu modrá parta nenechala vůbec nic..........Komunisté znárodňovali pro obyčejné lidi, modrá parta znárodňovala opačně státní majetek do svých kapes. Jak rozdílná je pravda modrá-pravá a pak ta skutečná - levá pro národ !!!!!!!!
11. 11. 2012 | 15:22

mb napsal(a):

rut lisová napsala: A každá mimořádně dobrá vlastnost v člověku bývá vyvážena nějakou jinou nedobrou nebo více malými ne zcela dobrými.

promiňte, ala myslím, že to, co jste napsala, je pitomost ...

to by pak lidé byli všichni stejní ...

... a ani byste nemohla (mravně) soudit ... ten je dobrý, ten je špatný ...

v případě vraždy byste nivelizovala rozdíl mezi vrahem a obětí ...

takže já myslím, že jste napsala nesmysl ...

akorát nevím, zda to víte ... zdravím ...
11. 11. 2012 | 15:37

resl napsal(a):

Radovan II : ´"Komunisté znárodňovali pro obyčejné lidi."

schválně, kdo se k vaší větě přidá.
11. 11. 2012 | 15:37

mb napsal(a):

resl, já se klidně přidám ... komunisté znárodňovali pro obyčejné lidi, a taky obyčejné lidi justičně vraždili a zavírali do uranovejch ( a jinejch ) lágrů ... zdravim ...
11. 11. 2012 | 15:47

rut lisová napsal(a):

Zasekles neumí číst, evidentně... Hledej někde od 11.11. 12:31. Tam poprvní přeskočil Kokoška k problematice mých preferencí u sexu a už s tím nepřestal, včetně osobních invektiv s tím spojených. Pokud fungují komentářová pravidla zde uvedená, nemá na jeho výpady cenu odpovídat, protože dřív či později budou adminem smazány.

Tyhle blogy na aktuálně mají dost velký nedostatek v tom, že nemají číslované komentáře (nevím, do jaké míry si můžou autoři samoi ovlivnit dyzajn blogu, nastavit číslování komentářů není takový problém). Takhel se v linii příspěvků těžko orientuje a těžko se odkazuje na konkrétní komentář někde vpředu.
11. 11. 2012 | 15:56

rut lisová napsal(a):

mb - není to pitomost, je to jedna z filozofií, a i jako nefilozofie, pouze jako psychologie, je to doclea uznávaná věc. Jen nesmíš zaměňovat rovnováhu s rovností. Každý má ten koktejl vlastností přeci jiný a každý s ním taky trošičku jinak zachází, protože měl jinou výchovu, jiné podmínky. Některé vlastnosti dostaly možnost projevu víc, některé míň.

A ano, píšu, že těžko nastavit obecnou definici toho, kdo je dobrý a kdo špatný, protože převaha dobra nebo zla se vždycky vztahuje jen a pouze k nastavení morálky v dané společnosti.

A je nesmysl, že by to nivelizovalo rozdíl mezi vrahem a obětí. U žádného trestního soudu nesoudí člověka za to, jaký je, ale za konkrétní čin, který spáchal. To, jací jsme, nijak neomlouvá to, co spácháme, pokud víme, že jsme to spáchat neměli.

Soud člověka za to, jaký byl celý dohromady, nechme křesťanskému nejvyššímu. :-)
11. 11. 2012 | 16:04

resl napsal(a):

máte pravdu mbe, všem všechno, jen jestli to erdvojka ocení.
11. 11. 2012 | 16:05

Hloupý Honza napsal(a):

Psychopati jsou vesměs sympaťáci přítulní.

Takový Čunek oddal stovky svatebčanů, kteří na něj dodnes s láskou vzpomínají a kteří ho také volili, samozřejmě kromě dalších ctihodných xenofobních obyvatel Vsetína.

Rovný chlap vám řekne do očí co si myslí, křivák jen to co chcete slyšet, proto je v politice větší zastoupení kandidátů z té druhé sorty.
11. 11. 2012 | 16:16

sexuolog napsal(a):

Sex s některými ženami, tedy když už není do čeho píchnout je nejlepší zezadu na pštrosa . S hlavou v písku nekecá a myslí si že ji nikdo nevidí.
11. 11. 2012 | 16:23

mb napsal(a):

no dobře rut ... ale přece neplatí obecně ... že každý má svou ctnost vybalancovanou nějakou nectností ... spíše platí že někteří lidé jsou více dobří a někteří více špatní ... to se asi dá empiricky ověřit ...

Soud člověka za to, jaký byl celý dohromady, nechme křesťanskému nejvyššímu. :-)

... to bezpochyby ... zatim ...
11. 11. 2012 | 16:30

rut lisová napsal(a):

Já nepsala o ctnostech. :o) Psala jsem o vlastnostech. O schopnostech a nadáních...
Ctnost už je zase vztažena k morálce.

Empiricky to ověříš jak?
Za jakých okolností?
Kdo bude více dobrý za běžného života bud ei více dobrý za krizové situace? Nebo když bude pod tlakem?
Je ctnost ctností vždy a pořád stejně?
11. 11. 2012 | 16:55

rut lisová napsal(a):

Hloupý Honzo, zajímalo by mě, kolik chlapů ze sta řekne narovinu, co si myslí, do očí ženě, na níž jsou nějak zainteresováni. :-))
11. 11. 2012 | 17:00

mb napsal(a):

psala jste o vlastnostech ...

empiricky jsem myslel ... že asi znáte ze svého okolí lidi spíše dobré anebo spíše špatné ... ( nebo i z médií ) ... a že nejsou ( nejsme ) všichni stejní ... či stejně dobří či stejně špatní ...

určitě to nejsem já, kdo to bude soudit / a kdo zná nebo nezná všechny polehčující okolnosti ...

ale ta věta: každá mimořádně dobrá vlastnost v člověku bývá vyvážena nějakou jinou nedobrou nebo více malými ne zcela dobrými.

mi prostě přišla blbá, ujetá, apriorní, nedokázaná, nedokazatelná, předpojatá ... aj ...

zdravim ...
11. 11. 2012 | 17:00

kokoshka napsal(a):

rut lisova:
Ja se Vas ptal jestli chcete sex a co mate proti oralnimu sexu,to na tyhle jednoduche otazky nemužete odpovedet?
11. 11. 2012 | 17:01

rut lisová napsal(a):

A když místo "mimořádně dobrá vlastnost" napíšu "vlastnost umožňující vyčnívat danému jedinci výrazně do plusu nad průměr populace", bude to méně pitomé? :-)
11. 11. 2012 | 17:05

chytrý Lojza napsal(a):

rut lisová napsal(a):

Hloupý Honzo, zajímalo by mě, kolik chlapů ze sta řekne narovinu, co si myslí, do očí ženě, na níž jsou nějak zainteresováni. :-))
Asi 120 , bych řekl .
11. 11. 2012 | 17:05

mb napsal(a):

ja nevim rut ... podle mě je to jen nějaký konstrukt / vycházející z principu rovnováhy ... a že vše dobré v člověku musí být vyváženo něčím špatný,zlým a naopak ...

v praxi to podle me tak není ... viz. třeba institut svatých nebo tak něco ...

ja nevim třeba Anežka česká ... které byli její špatné vlastnosti vyvažující její dobrotu a ochotu ?

prostě myslim, že se mýlíte ... ale nevim ... zdravim ...
11. 11. 2012 | 17:08

resl napsal(a):

kokosckovi neodpovídat, přijel v láptích a teď je na tom dobře. má válenky z obuvnického závodu na boty. rád se hrabe do soukromí.
11. 11. 2012 | 17:09

kokoshka napsal(a):

resl:
Neodpovidej,je mi jasne že pro tebe jakakoliv forma sexu je mimořadna udalost v živote!
11. 11. 2012 | 17:11

kokoshka napsal(a):

Jednou jsem řekl sve manželce že existuji lide ktere plati za sex,pokrčila rameny a řekla že idiotum neni pomoci.
11. 11. 2012 | 17:15

Romo Fulnek napsal(a):

Dnešním dnem ,sv. Martinem poněkud ubylo ženské populace . Škoda.
11. 11. 2012 | 17:17

rut lisová napsal(a):

Zkusím primitivní a velmi zjednodušený příklad:

Lidi nadaní organizačními a vůdcovskými schopnostmi nad průměr populace. Dominantní, rychle myslící, schopní se rychle rozhodovat. Stávají se z nich (často, ne vždy, samozřejmě) díky těmto vlastnostem výborní podnikatelé.
Ale oč více zaměření osobnosti na individualitu podnikání, na sebeprosazení, boj o místo a soutěživost, o to méně nadání pro vytváření vztahů s rovnocenným sdílením, pro partnerskou intimitu, pro soucit. Empatie je zaměřena jiným směrem.

Jen takhle, abych se někoho zbytečně nedotkla, kdyby si to vzal osobně. :-) I když je to dík tomu ukrutně schematický.

(Ano, je to vlastně psychologie podporující tvrzení, že v politice jsou všichni stejní. Kdyby nebyli, kdyby neměli určité společné vlastnosti, třeba schopnost mluvit a jednat s lidmi, stáhnout lidi za svůj názor a též vnitřní potřebu lidi ovládat, nebyli by v politice tak úspěšní, aby se dostali do davem viditelného politického vrcholu.)
11. 11. 2012 | 17:27

rut lisová napsal(a):

Anežku svatou jsem neznala, tak nedokážu říct, jaké byly její vlastnosti. Institut svatých je nástroj církve pro ovečky, aby měly vzor a ideál a církev další hezkou páku na ně. Dobro a zlo se vztahuje ke společnosti. Svatá Anežka žila v jiné době, v jiné společnosti než máme dnes. Je možné, že dnes by zapadla někde v klášteře nebo zbytečně odstřelená na misii jako naivní bigotní věřící bez toho, že by měla šanci cokoli dokázat.
Je tady snad někdo se zíkladním vzděláním absolvovaným před sametovou, koho by neučili o ušlechtiolosti pokrokových myšlenek husitství?
A cože se to o něm učí dneska? :-)
11. 11. 2012 | 17:34

mb napsal(a):

ani v politice nejsou všichni stejní ... ale to neva ...

... patrně vás nepřesvědčím ...

tož sa majte ...

a můžete vorošovi odpovědět na jeho nevhodné otázky ...

... pokud se vám bude chtít ...
11. 11. 2012 | 17:40

kokoshka napsal(a):

rut lisova:
Dost daleko jste odskočila abyste nemusela odpovidat na naši otazky!
Spravna odpoved zni-"Sex,sex.sex...to je žužo,ale sex s milovanym človekem je proste kosmos"
"Oralni sex nemuže vadit normalni zamilovane divce,tim ukazuje partnerovi že ho važi..."To mam z velmi duveryhodneho zdroje!
A Vy nejste žena,ale jakesi neco ktere tady vyplivuje sve komplexy a fobie!
11. 11. 2012 | 17:45

rut lisová napsal(a):

Nebude, nebojte. :-))

(Nepsala jsem, že jsou stejní. Psala jsem jen, že ta teze může tohle opovržlivé tvrzení podporovat. Znám pár lidí na komunální úrovni, kterým věřím, že se snažili to dělat jinak a z jiné osobní motivace. Ale nevěřím, že by se tihle lidi dostali až nahoru. Pravda a láska nevítězí, nenalhávejme si.:-)

(Hezké slovo na potvrzení v captchi: Softpub. Jdu si otevřít pivo.)
11. 11. 2012 | 17:45

Hloupý Honza napsal(a):

rut lisová:

Asi jste měla na mysli, co si ti chlapi myslí přímo o té ženě, na níž jsou nějak zainteresováni, že ? ...

No a teď bych ještě potřeboval ujasnit, co se týče té ženy, zda jste myslela žijící bytost ...

P.S. Rád Vám pomohu vybruslit z "diskuze" z neodbytným panem kokožkou (místo toho prvního ko.. jsem měl nutkání napsat před.., ale to už by byla asi přílišná zkomolenina jeho nicku) nicméně se obávám, že jeho nabuzení je v danou chvíli na maximu. Něco takového jsem zažil u kamaráda, který měl psa- boxera a který nepřestal dokud mi nevyšoupal kalhoty na pravém stehně. Když jsem ho chtěl odehnat tak mne málem pokousal. Já utéct nemohl, ale Vy, mohu-li radit, raději se spaste zavčas útěkem.
11. 11. 2012 | 17:46

kokoshka napsal(a):

Hloupy Honza:
Podivej se na datum přispevku,ja tady nebyl vic než dve hodiny a madam Rut nedokazala za tu dobu vyplodit jedinou normalni myšlenku!
11. 11. 2012 | 17:50

mb napsal(a):

:-) tak vidíte že nejsou všichni stejní ...

... je možné, že pravda a láska nevítězí ... ( :-)
11. 11. 2012 | 17:52

rut lisová napsal(a):

Já na něj prdím. Takových už jsem na netu zažila... Nic bych za to nedala, že podle stylu psaní je to ten blízkovýchodní exot, co před pár lety prudil na Ženě-centrum-cézet.

Ano, myslel jsem žijící bytost. A je to jedno, jestli ji miluje, nebo s ní jen je nucen nějak v klidu žít, nebo jestli je to tchýně...
Žádný chlap, pokud se té ženské nechce jen vysmát a nebo ji schválně vytočit do běla, jí neřekne pravdu do očí. Ani o ní, ani o tom, co má ona ráda.
Každý ženáč to ví a dodržuje, a neříká tomu lež nebo křivost chlapa.
A většina ženských je z toho smutná. Osobně třeba mám problém, že jakmile začnu mít pocit, že muž takhel přímost obchází a "uhrává", přestávám mu věřit úplně. Ve všem.

Jakej je rozdíl mezi bezváhavým zalháním takovýmhle, a pak o kousek vedle?

Pro mě žádnej. Ta hranice je strašně uzoučká a překročí se strašně snadno.
11. 11. 2012 | 17:55

sexuální mlátička napsal(a):

kokoshka ,musíme počkat až se Rút naleje :-)
11. 11. 2012 | 17:56

Kolíňák napsal(a):

Přečetl jsem si Váš článek. Věřte, znám Romana dobře. A doufám, že jednou se vrátíte k prvnímu dojmu, který jste si na něho udělala. Každá kauza má rub i líc.
11. 11. 2012 | 18:00

kokoshka napsal(a):

sexualni maltička:
Neni na co čekat!Frau Lisova elegantne se vyhnoula obloukem všem mym prostym otazkam,dedukce-je to takova ženska jak ja Gagarin!
11. 11. 2012 | 18:00

OJ OJ napsal(a):

Hloupý Honza napsal(a):

"Něco takového jsem zažil u kamaráda, který měl psa- boxera a který nepřestal dokud mi nevyšoupal kalhoty na pravém stehně"

Tak to ten boxer musel mít v kohoutku metr padesát , nebo vy jste poněkud urostlejší liliput:-)))
11. 11. 2012 | 18:06

Hloupý Honza napsal(a):

to OJ Oj:

Ty kalhoty mi nevyšoupal tím co máte asi na mysli, ale předníma prackama jak si mě přidržoval, taky jsem je měl dost uslintané. Tu situaci asi všichni znají ... aspoň z vidění ... já to zažil (bez následků).
11. 11. 2012 | 18:28

minatomirai napsal(a):

Moji psi to nedělali, většinou to dělají chcípáci, kteří nemají jasno, kdo šéfuje smečce. kokoška je takovým příkladem chcípáka, který bude onanovat nad fotkou autorky, pokud by byl pes, tak se bude snažit kopulovat se vším, co může tlapami přidržet, tedy i s pytlem s odpadky.

Stalo se mi však něco podobného jako Honzovi, když jsem seděl v kavárně venku. Najednou přiběhla zezadu taková povětší psí mrcha, pes bez majitele, skočil na mne zezadu a začal kopulovat. Když jsem se začal otáčet a zvedat, začalo to vrčet a protože to bylo v zemi, kde se vyskytuje vzteklina, pomalu jsem sedl a přemýšlel. Měl jsem naštěstí deštník, klasická velikost, žádná miniskládačka. Psa jsem nabral bodlem, takže přestal, ale nechtěl ode mne odejít. Lidé okolo se báli a já odešel s pošramoceným sebevědomím coby majitel a milovník psů, protože jsem před psem ustupoval a držel ho od sebe otevřeným deštníkem.
11. 11. 2012 | 18:40

kokoshka napsal(a):

Boxer je dost tvrdohlave plemeno,nerad bych ho mel doma,ja hlavne na neco mileho a chlupateho,ted mam takovou obludu přesne jak z reklamy na Pedigripal,takove strakate s dlouhyma ušima,jiste že vi kdo je vudcem smečky,často se mnou chodi do domaci pracovny a lehne na křeslo čeka až zašusti saček piškotu,mam to tam už pro nej připravene...jinak ma rad moji ženu(vubec se mu nedivim,pacholku),když byl ješte štenatko brala ho s sebou do praci,do kosmetickeho salonu i když by se to nesmelo...Proste nevdek vladne svetu,jsem sam,tak sam:-)
11. 11. 2012 | 18:43

Max napsal(a):

Po sáhodlouhém teoretizování něco aktuálního a praktického. Typickým příkladem "chameleóní rošády" je prezidentský kandidát Fišer.
Podařilo se mu vzbudit v lidech představu, že vypadá tak, jak se jim sám vykreslil, ač to tak ve skutečnosti není. Nečekejme, že se přetvařují jen lumpové. Mezi ty Jan Fischer jistě nepatří. I v takových případech je ale třeba, aby lidé byli obezřetní.
11. 11. 2012 | 18:45

Hafan napsal(a):

minatomirai , blahopřeji ! A kdy a co se Vám narodilo?

Pes ty chcípáci cítí, na které si může troufnout.
11. 11. 2012 | 18:50

rut lisová napsal(a):

Z Fišera nemám dobrý pocit od začátku. Opatrný, alibistický, pečlivě promýšlející, imidž šedé myši, která běhá jen v rámci klece a jinak neublíží... To není dobré pro chlapa, co nakonec kandiduje na prezidenta. To hodně nehraje.
11. 11. 2012 | 18:52

minatomirai napsal(a):

kokoška

patří tam chcípáky, provalí tě tvoje mizerná próza, mizerná gramatika a ruský humor. Doufám, že žena je na tom lépe, pokud není jedna z těch ruských "brides" z emailových katalogů. Nebo výtvor tvých spisovatelských ambicí.
11. 11. 2012 | 18:56

kokoshka napsal(a):

miniatomiraj:
Jasne že je vytvorem me fantazii,všichni jsme se ti jenom zdame,to je sen,spi muj broučku!
Moje žena je nejkrasnejši divka na svete,ani si to nedokažeš představit,to jsi videl jenom ve filmech,ubožaku!
11. 11. 2012 | 19:02

rut lisová napsal(a):

Cyber Hawk. Takhle si kdysi říkal. :-)
11. 11. 2012 | 19:49

sax napsal(a):

pro Radovan II.
Máte pravdu. Období "zlatých komunistů",nebylo špatné. Zapomínáte pouze na fakt,že si naši straníci nezapli ani poklopec,bez pokynů z Moskvy.
Od roku 1989 je to pouze naše ryzí česká záležitost. Pokud byste se dostal z vlivu vlastivědy ZŠ a přečetl si něco o naší historii,dop.pana Josefa Pekaře,(renomovaný historik)konkrétně jeho 14. stol.
S hrůzou a úžasem byste sledoval paraleu,jací mi Češi dokážem být svině.
To ani nehovořím o 20.stol.,kdy během 3 měsíců,po březnu 1939,byly dva sály tuším Petchova paláce,kde sídlilo Gestapo,zavaleno cca 300 000 udáním.
Současná elita národa nad sebou žádný bič nemá. Chová se podle toho.
Tady by se dalo použít - zlatí Habsburci,zlatý Hitler,zlatí komunisti atd.
Nerad,ale musím se přiznat,že mě vychází - ZLATÝ BIČ!!!
11. 11. 2012 | 20:24

Luba napsal(a):

No jo ... !

Největším kapitálem dokonalého podvodníka je schopnost působit co nejdůvěryhodněji.

A sadistického masového vraha žen jeho potenciální oběti považovaly za sympatického a přitažlivého muže.

Zatímco tento pán vypadal na první pohled naprosto nedůvěryhodně, ba přímo asociálně:

http://www.novinky.cz/domaci/181367-nalezenci-z-popelnice-vendelinovi-se-dari-dobre-jeho-zachrance-je-uz-rok-po-smrti.html
11. 11. 2012 | 20:37

ivan tomek napsal(a):

Vazeni,

Nemyslim, ze by v Cesku bylo zase o tolik vic pokrytcu a podvodniku, bezcharakternich lidi, zlodeju, a tak dale nez jinde. Rozdil vidim predevsim v tom, ze je na ne vice soustredena pozornost castecne masochistickeho publika (soude podle rady z prispevku pod timto nevinnym blogem) a ze jsou jaksi vice beztrestni nez tomu je v zemich, se kterymi se srovnavame. To prvni je asi vysledek historie, to druhe nejak spatne serizeneho systemu.
11. 11. 2012 | 20:46

Skoba napsal(a):

Luba, ten pán to asi fakt neměl v hlavě v pořádku.
11. 11. 2012 | 20:52

Luba napsal(a):

kokoška,
koukám, že jste si se svou paní udělali intimní večer při svíčkách. Ale proč se s tím chlubíte na internetu, to nevím:

http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/660xX/Oct2008/434588.jpg?d41d

P.S.: Už jste naučil rusky, Tatare?
11. 11. 2012 | 21:03

Luba napsal(a):

Skoba,
s hlavou ne ...

Ale srdce bylo dobré.
11. 11. 2012 | 21:06

Předkožka napsal(a):

Luba , asi proto že už vás nepotká nic podobného. Proto se tak rozčilujete.:-)
11. 11. 2012 | 21:17

český maloměšťák napsal(a):

Luba
To je silný příběh. Kdo ví jak ho pojme ten chlapec ...až dospěje.

Skoba
V pořádku to neměl v hlavě ten chlap , který tu igelitku do kontejneru hodil. Nikolivěk ten, co ji vyndal.
je to tak trochu paradoxní i symbolické zároveň, ale to byste stejně nepobral...
Btw - Kristus to taky neměl - dle dnešních měřítek - " v hlavě v pořádku".
A taky to byl bezdomovec.

Hezký zbytek večera a rána !
11. 11. 2012 | 21:20

Luba napsal(a):

Áááá,
vidím, že se ozval další spokojený uživatel gumového zboží :)

http://www.youtube.com/watch?v=3qOP81-RO5c
11. 11. 2012 | 21:23

Luba napsal(a):

Sorry, maloměstský kolego ...
11. 11. 2012 | 21:27

skoba napsal(a):

maloměšťák , je mi známo ,že jste v péči Chocholouška , ale nebojte nikomu to neřeknu :-)
11. 11. 2012 | 21:29

skoba napsal(a):

maloměšťák, každý snad pochopí, že zřejmě ten kdo tašku vyhodil byl mimo.
Zřejmě a pouze vy jste nepochopil ,že odkaz byl o něčem jiném , jen jste si a jako obvykle přišel odstříknout pižmo :-)
11. 11. 2012 | 21:48

Luba napsal(a):

Pokud si dobře vzpomínám,
tak doc. MUDr. Chocholoušek se od svých kolegů lišil hlavně tím, že své pochopy posílal zásadně na lidi duševně zdravé ... tento omyl se nám může stát maximálně jednou, dvakrát, třikrát za ... furt :)

Ale pan Lohniský tuto postavu ztvárnil natolik mistrovsky, že se stal archetypem psychiatra.
11. 11. 2012 | 21:56

skoba napsal(a):

Luba , faktické zkušenosti pacienta nejsou nikdy k zahození.

S nimi se však podělte s maloměšťákem ! Ten s vámi bude na stejných vlnových délkách .

Hlavně zase něco nerozbijte!
11. 11. 2012 | 22:12

Luba napsal(a):

skoba,
ten frňák asi nemáte zdeformován od narození, že ano?
11. 11. 2012 | 22:16

skoba napsal(a):

Luba, skoba slouží svému účelu a frňák taktéž . Huavně kvid !Pvotože jsem co? No Váš pfítel :-))
11. 11. 2012 | 22:33

Luba napsal(a):

Chudák Iveta ... ta si zase vybrala ...

http://www.youtube.com/watch?v=VN-QKFSR91E
11. 11. 2012 | 22:37

kokoshka napsal(a):

malomeštak:
To jste teda dopadl v takove společnosti:-)
Kdysi se u nas řikalo:"Strana je naše mati,komsomol je starši bracha-na chuj takova rodinka,radeji budu sirotkem!"
11. 11. 2012 | 22:47

Luba napsal(a):

kokoška,
nedržkujte, nebo Vám vypustím manželku.
11. 11. 2012 | 22:52

kokoshka napsal(a):

Luba:
To se namakate,ja se o to snažim už vic než tři roky_)
11. 11. 2012 | 22:54

skoba napsal(a):

Luba , vy máte nejvyšší šanci se vyléčit.

Maloměšťák v tomto čase řeší pod sedativy s Chocholouškem skvrny , ale ráno bude opět na chvilku propuštěn.
http://www.youtube.com/watch?v=bm7bC-6RaRc
11. 11. 2012 | 23:01

Jank napsal(a):

Pani autorko, snad abyste se rozvedla a nechala oddat od opravdove hvezdy, co? Pokud by ve vasem zivote melo byt toto vase nejvetsi zklamani, tak vam gratuluji!
11. 11. 2012 | 23:32

kokoshka napsal(a):

Tak dobre,deti,dam vam recept na štastne manželstvi,je to gratis-svoji polovičku musite neustale milovat(zni to banalne),musite ji neustale znovu svadet,flirtovat jak poprve,hrat si tu hru pořad v nove interpretaci jako kdysi,at bude vam každa noc jako svatebni,delejte libanky každy den když mate čas,nebojte se improvizovat,neni nic horšiho v manželstvi než rutina,budte kreativni...
Jinak autorka ztratila listek do zeme ktera se jmenuje Mladi,a s tim ani Peskarek,ani žadny jiny politik nepohne!
11. 11. 2012 | 23:43

kokoshka napsal(a):

"Vasilovi odjela žena na navštevu maminky do vzdaleneho Novorosijsku.Ješte před odjezdem mu nechala dve tisice rublu aby mel co jist(i když mel plnou ledničku)a zbytek aby ji poslal poštou na zpatečni letenku,řekla mu že maminka ze sveho duchodu ji penize nemuže dat,je to naopak,ona musi matce přispet ale jakmile zavola tak musi ji ihned poslat penize na letenku,a bida mu když to prošvihne nebo prochlasta!
Vasja srdečne ujištoval manželku že ji pošle všechno do posledni kopejky,že už se nemuže dočkat až se draha polovička vrati.To bylo v patek.
Sobotu Vasja mel volnou,uklidil v byte,popojedl a koupil jenom lahvove pivo.
V nedeli se mu zdalo že si muže dovolit vypit sto gramu vodkykoupil a vypil sam celou lahev.
V pondeli z te samoty šel do hospody a ožral se jako prase.
V utery ho probudila SMSka od ženy"Pošli penize"
Vzapeti ji odpovedel take SMSkou"Milačku,proč bys letala letadlem,je to moc nebezpečne,použij služby Ruske Federalni Železnični Společnosti.Čauky a pusu"
Vzal zbytek penez a šel do hospody.
Mel před sebou ješte přesne tři dny života"(c)
12. 11. 2012 | 00:09

kokoshka napsal(a):

Stare mongolske přislovi řika že sto mužu dokažou postavit tabor,ale jenom jedna žena dokaže postavit domov.
Tim se dočasne loučim a přeji všem našim milovanym ženam a divkam vše nejlepši,bez vas je naš život tak prazdny a zbytečny!
12. 11. 2012 | 01:00

JENIŠ. napsal(a):

Milá mladá autorko, to vám až dnes došlo, že pokud chcete dělat podvodníka, základ je umět vystupovat solidně a sympaticky.???,
Malý příklad ze života - myslíte že sňatkový podvodník může být neurvalý zapáchající hulvát, ošklivý, koktající??
12. 11. 2012 | 07:45

Matematik (+ cenzor Stejskal?) napsal(a):

Děkuji ze velmi dobrou sondu do současného světa. A teď si představme, že by se neodhalil a neblábolil v TV....

Celý systém byl zcela paralyzován tím, že média, která měla být hlídacím psem demokracie se transformovala na reklamní letáky a PR agentury. Nebo snad je možné si někde přečíst byť jen jednu jedinou racionální a sebeobjektivnější analýzu nebo úvahu o jaderných hlavicích státu Izrael(česky Bůh bojuje). Pochopte, že jen to, že jsem jen toto napsal, už to mne zařazuje mezi rasisty, konspirátory teroristy..... Ano pravidla moštárny v přímém přenosu.

Který novinář byť jen náznakem si dovolí diskutovat o pachatelích, kteří padělali satelitní snímky neexistujících iráckých laboratoří? Ony byly pravé?No ty , které byly podstrčeny do Rady bezpečnosti OSN při hlasování o invazi.
Zde je zpráva CIA, která potvrzuje, že to byly padělky.
https://www.cia.gov/library/reports/general-reports-1/iraq_wmd_2004/index.html
Nebylo to? Není to důležité? Nahou stařenku Bohdalovou vidět můžeme a o tomto nic?
Podstata jevu spočívá v tom, že ten, kdo toto napíše, ten je špatný, nikoliv ten, který takové debatě brání. Je to globální mediální jev.
Jen mi to někdo zkuste vyvrátit. To spíše vyvrátíte fakt, že země je kulatá. Všichni ví, že všichni to ví...Ale je to freudovsky vytěsněno...

Kdo si dovolí napsat větu:
Izrael nepodepsal dohodu o nešíření jaderných zbraní a Irán ji podepsal?

Takováto věta je v našem systému naprosto vyloučena. Jen vzpomeňte na tu kanonadu proti G Grassovi nositeli nobelovy ceny za lit. Nikdo si nedovolil až na okraj text zveřejnit. Já ho četl nic rasistického tam nebylo. Ale těch antichart co proti tomu všude bylo... Jak je toto možné? Kdo toto zařídí? Náhoda?

Knihtisk Demokracie 1.0
Internet a nové technologie Demokracie 2.0
Bez zástupců u otevřených pokladen s našimi penězi. Bez výtahů k moci.
Ten, kdo rozhoduje musí mít nulovou šanci si do pytle s kulatými sám šáhnout.
To může být jedině referendum.
Kmotrostán a kmotři se především této změny nejvíc bojí.
Tak jako funkcionáři KSČ v 89 už na jaře věděli která bije a dobře se připravili, tak i nyní ti v ODS a TOP09 vědí, že domeček se drolí jako ten z karet.
Dvakrát nevstoupíš do téže řeky, ale že do ním brzo vstoupíme je jistější, než to, že zítra vyjde slunce...

Každý jsme omylný a systém s tím musí počítat.
Nikoliv obráceně.
12. 11. 2012 | 08:26

Matematik (+ cenzor Stejskal?) napsal(a):

Mým ideologům dle Klause a Havla:
Novodobá cenzura je jiná než ta za bolševika.
Je to cenzura tvůrčí, pozitivní, ve svém důsledku daleko nebezpečnější....
Chcete příklad modří soudruzi ?
Přiletí nebo nepřiletí rakety z Iránu? Nemáme radar, máme se bát nebo nemáme? Musel nebonemusel tady stát? Kdo vypnul vypínačem a najednou to mediální ticho?
Nikdo ho nevypnul? Pak je mi záhadou, jak dokážete zapnou počítač...

Josef II, Masaryk a Beneš byli komunisti? Kolik procent z toho tajemného seznamu , který podle roztleskávačů, jako je zde místní Stejskal , který podle jejich mediálních výstupů leží na Ministerstvu kultury, kolik procent z toho jde na vrub komunistum a kolik na vrub těch 3 pánů?
Že není cenzůra? Tak kde je sakra ten seznam ten, z něhož byla ta suma cirkevního tunelu vypočtena? Kdo, kdy a jak to počítal?

Proč musíte mít stále škrabošky na obličeji?

17 listopadu si pro ten seznam přijdeme.
Já a moje děti to budeme platit.
Alespoň účtenku chceme.
12. 11. 2012 | 08:40

Krupa Václav napsal(a):

Matematiku, škoda, že sem už téměř nikdo nepřijde. Jeden z mála smysluplných příspěvků. Zdravím Václav Krupa.
12. 11. 2012 | 10:23

Armin napsal(a):

Pan Pekárek netuší co ho čeká !Nejprve ho modrá totalita zbaví imunity a pak ho zavřou jako Ratha !Důvod se vždy najde !Např ,že by Pekátrek chtěl utéct před trestem !Modrá totalita se prostě rozhodla,že Pekárek v poslanecké sněmovně nebude !
12. 11. 2012 | 11:10

El Comandante napsal(a):

Autor :
"S Romanem Pekárkem mám spojený jeden z nejpříjemnějších dnů - svatbu. A to bez ironie."
Předpokládám že výsledkem tohoto blogu by mělo být něco pozitivního a posun alespoň myšlenky vyvakuované do obsahu přání. Řeknu ji za Vás. Oddávající by měla být do budoucna jen žena ( jsou méně náchylné k trestné činnosti) standartní úřednice z matriky - oddávající( nevolená ) řetězonosička.
Trochu si protiřečíte - svatbu, která byla pro Vás "příjemná" jste zpětně přijmula jako nepříjemnou. To že byl pan Pekárek usvědčen z finančního osobního dopingu na jiném kolbišti, neznamená že chtěl dopovat na Vaší svatbě. Pokud by bylo potřeba anulovat Vaši svatbu z důvodu "nepříjemného zážitku" přimlouvám se za Vás celou svou virtuální účastí, aby svět byl pro Vás vybarven na černo nebo na bílo !
12. 11. 2012 | 11:23

Bomberious napsal(a):

To: Autorka článku

ad 1) Dle toho, co jsem si o Vás ve zkratce na webu přečetl, klobouk dolů! Jste ženská, kterou si muž jen přát, kéž by byly všechny takové!

ad 2) Tak, to vítejte v české realitě! Je to hořké poznání, že?:( Takový český Kocourkov, Švejkistán, Absurdistán CZ, Země Václavova, či Země notorických kverulantů a hochštaplerů...! No, co k tomu ironicky dodat, sláva, že se toho nedožil ještě Jára Cimrman! Kdyby ten chtěl kandidoval na prezidenta?!:))

Jakou jsme si vychovali, vypěstovali demokracii, takovou ji také máme! Holt, nám ta holka vyrostla do krásy a dělá si vše, co si umane! Ano, špatná výchova rodičů, neboť v 23 letech s ní již nehnete ani heverem...!

Hezký den

Bomberious
jaknapravdu.infoblog.cz
12. 11. 2012 | 12:19

petr jansky napsal(a):

mila pani
prvni dojem je obycejne spravny.. nechte svuj dobry dojem ze svatby a radio jedrevan (pardon radiozurnal berte s rezervou..
12. 11. 2012 | 13:04

Jáchym napsal(a):

Kokoschka:
Nebudu u porodu,(...)
Co jsem vlastne chtel řict?Už ani nepamatuju...
************************
Voršo, zachovejte klid! (malá lekce z českých národních zvyků: U nás se pije do úplné ztráty paměti až PO porodu, nikoli dva měsíce předem...i když Vás chápu.. :-) Držím palce.
P.S.
Že ale nechcete být u porodu, to Vám schvaluji, mám v rodině porodní asistentku a na sále ji naštvalo, když se museli věnovat tatínkovi s otřesem mozku, zatímco rodící matička dávala personálu instrukce a pokyny, co mají dělat...TECHNICKÁ: Nemohl by vyjít zákon, podle kterého musí mít tatínek u porodu na hlavě přilbu?? (Parlament schvaluje větší voloviny!).
12. 11. 2012 | 13:36

cook napsal(a):

Komická diskuse. Pekárek prostě splnil svou roli, vláda lumpů jede dál !
Nyní je třeba ho teatrálně vyhodit z ODS. Slizký Nečas a jeho kohorta už to zařídí ! Pekárek může opět v Kolíně oddávat, třeba se autorka rozvede a bude ho opět potřebovat !
12. 11. 2012 | 18:46

Hugo napsal(a):

Nezoufejte, svatba je platná!
12. 11. 2012 | 22:48

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy