Proč se inteligentním mužům nedaří u krásných žen

10. 07. 2010 | 13:35
Přečteno 34301 krát
V mužském šovinistickém (též odborně zvaném „patriarchální“) humoru se kdysi populárně říkávalo, že ženy s velkými ňadry mají slabší intelekt. Od té doby se zjistilo, že je to naopak. Tedy ne že by velká ňadra byla známkou vyššího intelektu, nýbrž že muži v přítomnosti velkých ňader hloupnou na intelektuální úroveň kojenců. Proto se dnes tolik mužů nerado přiznává k touze po velkých ňadrech a místo toho drží módu ňader malých, „něžných, akorát do dlaně“. Dávají jim větší pocit dominance nad ženou. Jako by všechna moc ženy nad mužem spočívala ve velikosti ňader.

Nejmenší ňadra (a ramena, bok, stehna, atd.) propagují módní designéři, kteří bez ohledu na výši svého intelektu většinou mají nejraději tvary chlapecké až chlapečkovské. Do těch se pak nebohé modelky musí těsnat a postit, přičemž hranice mezi uživením se a smrtí hladem je v jejich řemesle velmi zamlžená. Trochu větším ňadrům se nakonec přece jen pracně podařilo z té svěrací kazajky propuknout díky Hertzigové. Ale k Rubensovi a dokonce ani k Michelangelovi se hned tak nevrátíme, naše parametry ženské krásy budou ještě dlouho skřípnuté někde mezi Cranachem a Botticellim. Přitom všichni víme, že krása může přicházet v podobě jak křehounké, tak bujné, neboť jejím hlavním nosným prvkem není velikost, nýbrž harmonie, mírně narušená nějakou nenápadnou vadou či nepravidelností, která právě tvoří ten rozdíl mezi osobitou nádherou a glajchšaltovým kýčem. Proto taky si barokní, rokokové a empirové ženy malovávaly na tvář (nebo na dekoltované ňadro) pihu, než se tento trik tak rozšířil, že i on se stal kýčem.

Podobně se kdysi patriarchálně tvrdívalo, že krásné ženy jsou méně inteligentní než ženy, řekněme, nevýrazné. Byl to samozřejmě jen planý a empiricky nepodložený sebechláchol kompenzující muže za to, že si ve skutečnosti na krásné ženy netroufají. Jeho chlácholivý účinek je dvojí: v našich očích jednak zvyšuje hodnotu těch méně krásných žen, na které jsme si troufli, jednak snižuje hodnotu mužů, kteří si troufli na ty krásné. Potažmo tedy – a to je nejdůležitější – v našich očích zvyšuje hodnotu naši. My jsme pak ti, kdo mají, bez ohledu na krásu, ženu obdivuhodně inteligentní. To je samozřejmě chláchol zcela nesmyslný, protože všechny ženy jsou obdivuhodně inteligentní.

Přitom v hloubi duše většina mužů touží po ženách krásných víc než po ženách inteligentních. Je to proto, že muži mají lépe vyvinutý zrak než intelekt. Kdyby ženy pěstovaly jen intelekt a ne krásu, lidstvo by dávno vymřelo.

Jenže přítomnost krásné ženy v mužích posiluje stres do takové míry, že to může ohrozit jejich zdraví. Prudce jim zrychluje tep, zvyšuje pocení, budí v nich úzkost a ztrátu sebevědomí a sebeovládání. Stačí k tomu jen pět minut krásčiny přítomnosti. V extrémních případech to vede až k zdravotním poruchám, jako je ochabnutí svalů zvané myopatie, hypertenze, pozdní cukrovka známá jak „adult-onset diabetes“ vrcholící až impotencí, přinejmenším dočasnou, často trvalou. To by mnohým z nás konečně mohlo vysvětlilo, jak bylo možné, že nám to tehdy s tou či onou kráskou selhalo. Byl to holt stres působený ženskou krásou. Máme to konečně na koho svést.

Děje se to v určité míře téměř všem mužům, ale až dvojnásobně silněji to působí na těch několik málo vzácných exemplářů mužů inteligentních. Vědecky to ověřila katedra neurologie univerzity ve Valencii experimentem s čtyřiaosmdesáti studenty a krásnými studentkami. U všech mužských studentů při pobytu s krásnou spolužačkou o samotě vědečtí badatelé naměřili prudký nárůst hladiny hormonu zvaného kortisol, též lidově adrenalin. Ten je sice potřebný k vytváření blahodárných stavů jako odvaha, nadšení, náruživost či tvořivost, ale po určitém vzestupu hladiny přechází ve stres a fyzické přetížení.

Jak to souvisí s mužskou inteligencí?

Součástí silně vyvinutého mužského intelektu je zvýšená schopnost sebekritiky, představivost možných následků pravděpodobného neúspěchu, schopnost pozorování sebe a situace v akci a akci podle potřeby měnit. Pochází z lovu a jsou to vlastnosti velmi užitečné pro vnímání a přípravu na překonávání překážek (k němuž byl muž stvořen), ale provází je slabá ochota se intelektuálně degradovat na to obyčejné vstřícné plkání o ničem, lichocení a vymýšlení otázek, které nám po jejich vyslovení připadnou trapné a na něž odpověď nás beztak nezajímá, ale bez nichž novou neznámou ženu k ochotnému a bezplatnému sexu nepřivedeme a nepřivedeme. Protože mužský intelekt vnímá svět převážně v negativech (věcech, které jsou v nepořádku a potřebují napravit), tíhne ke zveličování všech úskalí a rizik i v tak jednoduchém přírodním a přirozeném procesu jakým je dostat se do ženského lůna.

Čím je žena krásnější, tím je inteligentní muž sebekritičtější a tím víc negativ si dokáže představit nejen na sobě, nýbrž i na celém procesu. Někdy se tomu říká nedostatek sebevědomí. Je to ale laťka negativ, kterou má každý muž nasazenou ve svém podvědomí a kterou nedokáže přeskočit. Něco jako míra nahromaděných překážek, při níž si řekne, že už mu nestojí za to a měl by raději dělat něco inteligentnějšího, rozumějme snazšího. Chce-li tedy žena ve svém objetí vítat muže inteligentního (a je nás opravdu málo, vždyť to víte), nezbývá jí než mu tento pracný, bolestivý a zdraví nebezpečný proces usnadňovat tím, že se k té jeho laťce nejprve sama sníží a pomůže mu ji přeskočit. Nabídnout se mu, metaforicky řečeno, jako tyč, jejíž pomocí by se dokázal nad tu laťku vyšvihnout, aniž by zpozoroval, že skáče o tyči. A pak mu tu laťku pomalu a opatrně zvyšovat směrem ke své vlastní úrovni. Ne na svou úroveň – tam žádný mužský intelekt neodhlédne, tím méně doskočí a očekávat od muže ženskou intelektuální úroveň je zaručený způsob, jak jej ztratit.

Samotná technika je jednoduchá, ale příliš mnoho žen o ní neví nebo na ni zapomíná. Spočívá v tom, že pozorně sledujete jeho negativa, ale místo pokušení mu je vyčítat, je nenápadně přeměníte v pozitiva. Jednoduché je to díky tomu, že ženský intelekt dokáže nacházet pozitiva i ve zcela beznadějných situacích. Tak mu kousek po kousku posílíte i to sebevědomí. A jednoho dne před něho budete moci předstoupit v celé své ženské nádheře, kterou teprve teď v sobě začnete objevovat, aniž byste se musela bát, že mu z toho stresem pukne srdce, naskočí cukrovka nebo zvadne ohanbí.


Vyšlo v měsíčníku Marianne

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

LEVAK napsal(a):

Alexandre Dumas ml.
„Žena je podle bible poslední věc,kterou bůh stvořil.Muselo to být v sobotu večer.Byl unavený!"

Gerhart Hauptmann :
„Žena je zdařilá napodobenina anděla, jenže se Pánbůh přitom dopustil několika roztomilých chyb.“

Honoré de Balzac:
„Žena nemá jiný věk,než na kolik vypadá.“

Choderlos de Laclos:
„Líbit se, to je pro muže základ úspěchu,pro ženy je to úspěch sám!"

Elbert Hubbart :
„Když je třeba v životě udělat důležitý krok,ptá se muž,co řeknu? A žena: co si vezmu na sebe?“

Ambrose Bierce :
„Ženy by byly rozkošné,kdybychom jim mohli padnout do náručí aniž bychom jim zároveň padli do rukou.“

Pierre Fresney :
„Jestliže je žena v neprávu,pak první co musíš udělat,je okamžitě jí odpustit.“
10. 07. 2010 | 14:13

DDD napsal(a):

Dlouho jse se tak nepobavil, zvláště pak obrat "nabídnout se mu jako tyč" mě dostal ;).
10. 07. 2010 | 14:13

Tužka napsal(a):

Tužka napíše, moc jsem se pobavila, je to osvěžující a úsměvné. K prvnímu odstavci Vám napíšu vlastní teorii, proč přitahují velká ňadra, a to nejen zraky mužů, ale garantuji Vám, že i žen. Mnoho let jsem žila v ryze ženských kolektivech. Je to zakódováno z prvních dnů života, to máte ta krásně nalitá prsa s mlíčkem přímo u nosu, a pamatujete si, jaké to bylo pochutnáníčko, jaké báječné zážitky. No a ten, kdo nebyl kojen, a dostával jen studený gumový cumel, tomu to časem "dojde", oč byl ochuzen, a tak alespoň zírá a zírá. Je to ten známý sledovací reflex z prvních dnů života, který se tak dokonale zachoval u vodních ptáků. Tužka a dík.
10. 07. 2010 | 14:19

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat...

ZÁZRAK

Jako pivní pěna
krásná je
Liběna

A co se týče věna
též konkurenci
nemá....

Veselé krizování, bude líp...
http://ru.warnet.ws/img4/23...
10. 07. 2010 | 14:24

Pepa Řepa napsal(a):

Nevím jak inteligentním mužům, ale nám -neinteligentním- se u krásných žen taky moc nedaří.
10. 07. 2010 | 14:56

Neuroscience napsal(a):

Vážený pane Kurasi - dovolte jen drobnou poznámku. Cortisol a Adrenalin není jedno a totéž. Jsou to oba klíčové hormony stresového systému, ale adrenalin je v US nazýván epinephrine. Při stresové reakci dochází ke vzrůstu hladiny cortisolu při poklesu hladiny adrenalinu a vice versa. Je to trochu zjednodušené, ale přece...
Jinak díky za článek.
10. 07. 2010 | 15:11

im napsal(a):

Pane autore, po delší odmlce opět pěkně perlíte!

Je roztomilé, jak jste ohleduplný ke svému čtenářstvu. :-)

Zde na blogu s převahou mužských přispěvatelů lákáte své čtenáře na titulek „Proč se inteligentním mužům nedaří u krásných žen?“.

V ženském časopise Marianne (červencové číslo) jste stejný text přizdobil kapitulantským titulkem „Bojíme se krásných žen“.

Jste pěkný kulíšek! :-)

Pro zdejší čtenářstvo ještě připojuji Váš poslední odstavec z Marianne, který jste ze zdejšího blogu vypustil…

„….Samotná technika je jednoduchá, ale příliš žen o ní neví, nebo na ni zapomíná. Spočívá v tom, že pozorně sledujete jeho negativa, ale místo pokušení mu je vyčítat, je nenápadně proměníte v pozitiva. Jednoduché je to díky tomu, že ženský intelekt dokáže nacházet pozitiva i ve zcela beznadějných situacích. Tak mu kousek po kousku posílíte i to sebevědomí. A jednoho dne před něj budete moci předstoupit v celé své ženské nádheře, kterou teprve t´d v sobě začnete objevovat, aniž byste se musela bát, že mu z toho pukne srdce, naskočí cukrovka nebo zvadne ohanbí….“
10. 07. 2010 | 15:11

Chlupaty knedlik napsal(a):

Pravdepodobnost ze se zena premeni v tyc je priomo umerna vysi muzova bankovniho konta.
10. 07. 2010 | 15:19

Viola napsal(a):

Žena byla stvořena

z mužovy kosti - žebra, které krylo to nejcenější - srdce.
10. 07. 2010 | 15:19

Baba napsal(a):

Průměrný muž sotva tuší, že ženské erotogenní zóny jsou rozprostřenější a že ženy takto zaznamenávají své bližní včetně sebe.
10. 07. 2010 | 15:41

Luba napsal(a):

Tužko,
nechoďte na nás s mlíkárnou.
Chlap není kojenec, i když se Vám tak někdy může jevit :)

Známé je dělení mužů na horňáky a dolňáky. Já jsem dolňák.

Pro mne je poprsí jen nedokonalou napodobeninou zadečku. Ženy s překrásným pozadím bývají slabé v prsou, a naopak, u žen s velkými přednostmi "ich riť vie málokedy očariť."

Tedy,
Vaše teorie platí jen pro horňáky a freudiány.

Evolučně vzato, prsa se u lidských samic vyvinula jako druhotné sexuální znaky v souvislosti s chůzí po dvou - aby bylo zrakům pářeníchtivého samce i zepředu co nabídnout.
Ňadra nejsou prvotně určena ke kojení, ale na hraní a k upoutání pozornosti muže.

Důkazem budiž, že samice nejbližších příbuzných člověka, primátů, chodící převážně po čtyřech, žádná prsa ke kojení mláďat nemají/nepotřebují.
Vystačí s čudlíky.
10. 07. 2010 | 15:51

Kuras napsal(a):

To im:
Sorry, on tam ten poslední odstavec byl, ale při kopírování na blog nějak vypadl. Požádl jsem pana Michalca, aby ho tam dodatečně přimanipuloval, snad už tam je.
10. 07. 2010 | 16:01

Vico napsal(a):

A pokud není přítomen pan Michalco, tak by to mohl přimanipulovat i Mihalco.
10. 07. 2010 | 16:23

Vico napsal(a):

No po výkladu Luby to vidím na válku mezi Horňáky a Dolňáky.To ž na ně chluapci Vlčovjané!
10. 07. 2010 | 16:25

Alena Vrbová napsal(a):

Dobrý den pane Kurasi,

váš článek mě myšlenkově pěkně drtí.Tolik myšlenkových úhlů pohledů a prostru.
A napíšu vám proč. Nevím, jestli rozumím osahu, nebo tomu, jak na mě článek působí. Ať je to v tuhle chvíli jak chce, věta, která v tomto článku na mě silně zapůsobila je tato:

" Součástí silně vyvinutého mužského intelektu je zvýšená schopnost sebekritiky, představivost možných následků pravděpodobného neúspěchu, schopnost pozorování sebe a situace v akci a akci podle potřeby měnit. Pochází z lovu a jsou to vlastnosti velmi užitečné pro vnímání a přípravu na překonávání překážek (k němuž byl muž stvořen)..."

Krucinál, podle toho co tu píšete mám být muž, který byl pro tyto vlastnosti stvořen. Do této chvíle jsem si byla jista, že jsem stvořena jako žena.

Nedomnívám se pane Kurasi, že to co popisujete je pouze výsada mužů. Ve své podstatě, která je podle mého v tom co v článku popisujete, je i velmi podobná ženě. Aspoň to vnímám podobně.

Mějte se hezky.
10. 07. 2010 | 16:26

Lena napsal(a):

Vrbová, klid.

Ta věta je asi jen zbožné přání pana Kurase, co by chlapi měli ... kdyby ... to nebylo úplně jinak. Osobně žádného chlapa neznám, který by o sobě takto smýšlel.

"Zvýšená schopnost sebekritiky, představivost možných následků ... " chácháááá.
10. 07. 2010 | 16:40

benkuras@seznam.cz napsal(a):

To Alena Vrbová:
Ale samozřejmě, vždyť Vám tam dávám i poznání, že muž dosahující inteligence běžné ženy je vzácný fenomén.
Kuras
10. 07. 2010 | 17:00

Pepa Řepa napsal(a):

To Vico
Maďar má tři zaměstnání.
Proč by Michalkov nestihnul Vary i dělat aktuální mazací hlavu ?
10. 07. 2010 | 17:32

Admirál napsal(a):

Lena - to oni tu zvýšenou schopnost sebekritiky a představivost možných následků šikovně zkrývají - aby se Vám líbili :)
10. 07. 2010 | 17:51

Karel Mueller napsal(a):

Pane Kuras,

Pokud bych měl Vaši otázku odpovědět použitím obyčejného selslkého, tak bych řekl asi toto:

Ženy jsou materialistky. I nejprostší krásná žena si je vědoma toho, že vlastní výrobní nástroj.

Takže úspěch u krásnýc žen je v nezanedbatelné korelaci s výškou konta. Myslíte si, že v českých poměrech je ostrá korelace mezi společenským úspěchem (a tím i výškou konta) a inteligencí?

Slavný výrok z Avataru zní "tak to se teda prober" ...
10. 07. 2010 | 18:00

Lena napsal(a):

Admirále,
mě konkrétně se ale nelíbí nadutý nic s přebujelým egem. Mě se líbí srandisti křížení s domácími kutily, spolehliví a zodpovědní.
10. 07. 2010 | 18:18

Admirál napsal(a):

Lena - takoví s hůř hledají, bývají většinou nenápadní. Spolehlivost se dá ověřit jen dlouhodobým soužitím.

Nicméně ženy mají šestý smysl, jímž si dokáží toho svého Pravého většinou spolehlivě vyhledat.

Jinak pan Kuras nadhodil krásné téma pro letní parna.
10. 07. 2010 | 18:30

veverka napsal(a):

Naprostý souhlas s chlupatým knedlíkem a Karlem Muellerem

Ženy si nevybírají muže podlůe krásy nebo snad dokonce inteligence,ale jen a pouze dle výše jeho konta.Všechno ostatní si muži(a někdy i ženy) jen namlouvají.
10. 07. 2010 | 18:58

Lena napsal(a):

Admirále,

"ženy mají šestý smysl"
No tak já tedy ne. Ověřeno pokusy. :-)

Tady je takový vedro, že mi praskají trámy. To jsou šlupky!
10. 07. 2010 | 19:05

LEVAK napsal(a):

Ad Lena:
Kinder,Kűchen und Kirchen!
PS:
Co říká sv. Pavel ve svém prvním listu Koryntským?
"Ženy vaše ve shromážděních vašich ať mlčí!"
10. 07. 2010 | 19:53

Vico napsal(a):

PŘ : Já si myslím, že by to Michalkov s těch Karlových Varů nestihl. Je strašný vedro a slyšel jsem, že je -unaven sluncem-:-)
10. 07. 2010 | 19:53

PatientO.T. napsal(a):

2 Karel Mueller:

No vidíte. A já znám třeba holku, která odmítla během pobytu ve Francii nabídku od tamějšího aristokrata (mladého a svobodného, podotýkám) vlastnícího několik zámků a vrátila se do Čech k poněkud excentrickému, zcela chudému intelektuálovi...
;-)
10. 07. 2010 | 19:59

PatientO.T. napsal(a):

2 Vico:

Michalkov může mazat i z Varů.

P.S.:
Ta krása češtiny: mohl by v tom případě s sebou vzít i pár svých krajanů
:-)
10. 07. 2010 | 20:03

Jaromíra Podzimková napsal(a):

Benjamíne - vy jste vážně ještě Benjamínek. Ještě vám zřejmě neoschlo vysvědčení z tanečních. V době, kdy se dají jakékoli partie ženského těla zvětšit (a mozek asi zůstane vždy stejný), vy přicházíte s takovýmto upovídaným pojednáním. Když se rozepíše či rozkecá žena, je to ze stresu. Když se vykecává chlap, je to trapný. Jaromíra Podzimková, klinická psycholožka
10. 07. 2010 | 20:18

Lena napsal(a):

LEVAKU,

Vy tady té drbárně a pomlouvání žen říkáte SHROMÁŽDĚNÍ, jo?

Děti, kuchyň a kostel? Já myslela, že "postel". No, kostel Vám neberu. To byste se potrestal sám a dobře Vám tak.
10. 07. 2010 | 20:20

Frante napsal(a):

Autor

Perfektní vysvětlení, proč inteligentní muži mají šeredné ženy (pardon, nevýrazné). Stačí když člověk porovná manželky fotbalistů a teoretických fyziků
10. 07. 2010 | 20:25

Lena napsal(a):

PS. Levaku:
Vaše ženy ať klidně mlčí, jestli to tak máte zařízené, ale já Vaše žena nejsem, takže Vám tu můžu zdvihnout mandle (a tlak).
10. 07. 2010 | 20:25

Gerd napsal(a):

Pane Kurasi,
řekl jste "a" a je nutné doplnit i "b". I nesebevědomý muž má na své straně mocného spojence, ba zbraň rozsahem účinku atomovou. Jsou jí nenápadné biologické hodiny a touha žen po dítěti. Pak je muž přiměřeně zajištěný, svobodný a bezdětný lehce po třicítce žádaná lovná kořist.
A za další, stále platí: "Žena si vybírá muže tím, že mu dovolí, aby si ji vybral."
Hezký večer
10. 07. 2010 | 20:26

ives napsal(a):

LEVAKU,
apoštol Pavel psal Korintským do KorIntu...
10. 07. 2010 | 20:35

triceratops napsal(a):

No to víte, pane Kurasi, aby ženě stálo za to se k muži takhle snižovat, musí ten muž být aspoň trochu pěkný, teprve potom inteligentní.
10. 07. 2010 | 20:58

vlk napsal(a):

Parádní blog! dokonale letní! A parádní diskuse a ještě bude. Chechtám se nikoli jako vlk, ale jako řehtám jako kůň!
A jsem rád, že jsem si nejdříve přečetl celou diskusi,než jsem cokoli nadatloval ač to normálně dělám úplně opačně...
Měl jsem totiž dost brzo podezření, že blog byl psán speciálně pro ženy.. A ono se to potvrdilo...
Nicméně už došel a ještě nepochybně dojde od zdejšího ženského publika k ocenění. Řekl bych - po zásluze.
Nicméně - dovolím si pár poznámek....

Krásná žena , je prostě krásná žena. Fenomen. Není jich zas až tolik, kolik by se mohlo zdát. A nejsou žádná jednolitá kategorie, na kterou by platilo nějaké univerzální měřítko.
A existuje podskupina krásných žen, které jsou velmi empatické a není zas až těžké s nimi navázat kontakt. Což neznamená nic jiného, že jsou příjemné. A nic to neslibuje.

Nicméně naprosto nesouhlasím s tím, že muži vědomi si problémů dopředu hledají ty, kd e budou mít větší úspěch.
A jsou také různé druhy krásy. Francouzi, pokud vím, mají kategorii - krásná ošklivá. Když jsme ji jako kluk objevil poprvé v literatuře - myslím, že to bylo v Paní Parkingtonové, leč nejsem si jist, nerozuměl jsem tomu.. Později velmi . A s postupujícím věkem zjišťuji, že tohle rčení a tahle kategorie prostě jednak sedí a jednak jde o naprosto vyjímečnou kategorii krásných žen...
S nepomíjející krásou. Nebudu psát detail, ale ověřil jsme si to naprosto drsným způsobem před lety , při setkání spolužáků a spolužaček z devítiletky..

Tady jsme na Aktuálně. Chodí semm do diskusí spousta různých lidiček. Nicméně a nepíši to poprvé - zcela vyjímečnou kategorii jsou diskutující dámy na Aktuálně. Ano , přesně demonstrují autorovu teorii o duševní elitnosti žen. Drtivá většina z nich patří mezi tu nejvzdělanější a diskusně nejvytříbenější část publika Aktuálně. Vždycky znova stojím , většinou s němou pokorou /a to je co říci/ když čtu své oblíbené dámské nicky.

Proč tom píši v souvislosti s blogem pana Kurase?
Protože svět není tak jednoduchý, jak jej popisuje on a nebo i někteří další diskutéři.. Třeba přítel Karel Mueller.
Tedy krásná žena = automatická sebedegradace muže= chodící kalkulačka= ňadro= ........
prostě těch výrazů do rovnice by bylo mnoho.

Každá je jiná a každá je originální.
A být s krásnou ženou ,po pravdě, vůbec není jednoduché...
Muž , který má to štěstí nebo "štěstí je vystaven neustálé soutěži NA rozdíl od tvrzení pana Kurase existuje vždycky dost mužských jedinců, kteří nepotřebují naprosto žádnou tyč a jsou skálopevně přesvědčeni , že ta krásná holka by si zasloužila určitě něco lepšího, než toho troubu, co u ní zaclání.
Není ale také snadné být krásnou ženou. Jsem, bohužel ve věku, když jsem už příliš často viděl krásné ženy, zoufale bojující se svým neporazitelným nepřítelem - totiž zrcadlem... A hodně z nich ten souboj děsivě prohrává. Nemyslím tím, že nedokáže zastavit vrásky. Ale tím, že se s nimi neumí vyrovnat....
tenhle problém zůstal nám mužům ušetřen. Pokud se smíříme s tím, že přijde okamžik , kdy na otázku - smím prosit, je nám odpovězeno - vrať se do hrobu.
Na druhou stranu když s e toto muži přihodí prvně, není žádný důvod jít s e věšet. Kdepak. Vadí mi čísla , která nacházím v kalendáři. A přiznávám, někdy docela hodně. Na druhé s traně - a teď konečně budu taky trošku letní - pánové u kterých vím, že jsme na tom věkově řádově stejně - tedy Karle Muellere, Pepo Řepo, Leváku - taky jste už před nějakým časem zaregistrovali tu úžasnou proměnu?
Totiž, že se nám líbí čím dál tím více žen? Paráda. Líbí se nám ty které by se nám líbily v 15, ve 20, ve 30, ve 40 atd.atd. A to spektrum hezkých žen se neustále rozšiřuje! bezva.
pokračování
10. 07. 2010 | 21:06

vlk napsal(a):

No a abych nebyl tak selankovitý ostatně bylo by to vzhledem k mojí zdejší image i dost trapné,-)))) - zkusím hodit kámen do vody a udělat něco vln.
NA internetu je česká mužský server. Vypadlo mi jméno. Prostě Jen pro muže. A kdysi tam dělali anketu, jak by měla vypadat ideální žena..
Výsledek? Zvítězil a následující varianta. Němá, ale majitelka pivovaru...
Moje zdejší netová lásko Leno, předem prosím za odpuštění! Nestřílejte na pianistu, když hraje reálnou melodii podle daných not. Já to samozřejmě opravdu co nejrozhodněji a ještě důrazněji popírám !,-)))
Samozřejmě , že mým ideálem je eterická bytost, s kterou místo přenosu z MS ve fotbale budu moci sledovat Pilcherovou , eventuálně jít na procházku, eventuálně mýt nádobí či jí opravovat uražený podpatek nebo s ní nivě povídat zásadních věcech života ...

P.S: pro Karla Muellera
nemyslím, že máš pravdu s tím výběrem mužů dle peněženky.
Nepopírám, že takové jsou. Pro které to je jediné kritérium. Už jsme jich opravu několik viděl a nejlepší před takovou je vylézt na nejvyšší strom v lese. Ale není to většina. Ale Karle, že zohledňují při výběru I majetkový status, dávám důraz na to I ! mi přijde normální. Má totiž výběr. Svobodnu volbu. A proč volit nezaměstnaného zoufalce? Když to přeženu.

Všem hezkou a snesitelnou neděli.
10. 07. 2010 | 21:07

Hudba z Marsu napsal(a):

http://www.youtube.com/watc...

Final Song - Music from Mars
10. 07. 2010 | 21:15

Pepa Řepa napsal(a):

To Kuras
autore, snažte se. Přitvrďte! Konkurence nespí.
http://www.kosmas.cz/knihy/...
10. 07. 2010 | 21:30

Frante napsal(a):

Tužka

Vědecké vysvětlení, proč přitahují mužskou pozornost velká ňadra je jiné: Veliká zajišťují dost potravy pro dítě a tedy zvyšují pravděpodobnost přežití potomka i v krušných dobách. V Africe, kde je (v historii bylo) dost potravy ňadra černošek mužskou pozornost nepřitahují. Proč přitahují i ženskou pozornost (jestli) to protože se ženy mezi sebou porovnávají.

Vědeckou záhadou bylo, proč jsou zakulacená, když to komplikuje kojení (dítěti to ucpává nos a matka mu ho musí odkrývat)? Odpovědi jsou dvě 1.Zakulacená vypadají plnější a/nebo 2.Kulatá ňadra chlapovi asociují zadek který ho vzrušoval, když ještě lidi chodili po čtyřech a nevidí ho při styku zpředu.
10. 07. 2010 | 22:10

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Lena:
"Tady je takový vedro, že mi praskají trámy" Bydlíte v OKALu?
10. 07. 2010 | 23:02

Karel Mueller napsal(a):

vlk:

Ahoj příteli,
psal jsem to samozřejmě velice lehkým perem :-), vážná diskuze by musela být obsáhlejší a také pan Kuras psal dost lehkým perem, byť se humornou formou desítce hodně přiblížil :-).

Předeším bychom museli udělat jednu zcela klíčovou věc. Relace inteligentní muž - krásná žena je mimořádně závislá na věkové kategorii.

V kategorii teenagerů mají velmi inteligentní kluci obvykle jen tu Anču dlaňovou, zejména pokud jsou zaměřeni na exaktní obory. Svým vrstevnicím nemohou imponovat: Chybí tam ona bezprostřední živočišnost, romantické bláznivost i ono sladké žvanění o ničem, jak nakonec paan Kuras napsal. Vzhledem k jejich založení ani být nemůže. Ve věku 20 až 30 si pak krásné ženy zcela uvědomují svoji cenu a krásu chtějí nějak zpeněžit, od vhodného sňatku, přes bartrové obchody přes postel až po vyslovenou prostituci. To sladké žvanění na ně moc neplatí - to poslouchají denně. Čest vyjímkám. Velmi inteligentní muži si to samozřejmě uvědomují. A ve středním věku pak už záleží na konkrétní krásné ženě: Její inteligenci, výchově, založení a také materiálním zajištění. Outsidera nechce žádná. Mohu prohlásit, že krásná žena velmi inteligentní a osobnost (v tom věku již zajištěná) bude hledat velmi inteligentního muže, též osobnost a pokud je sexuálně založená, tak bude zároveň požadovat atletickou postavu a dobrého v posteli.

Bylo by to prostě na obsáhlejší debatu :-), v jedné věci s panem Kurasem nesouhlasím, lze to říct takto: Pojem krásy je dost vágní. I vysoce inteligentní lidé mohou být krásní, je jich ale dost málo a jejich tvář je zároveń oduševnělá a ušlechtilá. Ze všech špičkových vědců v tvrdých exaktních oborech je snad jen jedna: Roger Penrose, zároveň ve své době snad nejgeniálnější osoba planety.

Když se podíváš na uznávané krasavce a krasavice, tak tato oduševnělost a ušlechtilost tam prostě u drtivé většiny chybí.

Většina lidí, které považujeme za velmi hezké až krásné, prostě příliš inteligentní není.
10. 07. 2010 | 23:04

wbagrden napsal(a):

Budu neustále opakovat, cituji - česká mužský server - je jistě k nezaplacení a lezení na stromy jak by smet. Hlavně už konečně ukaž co opravdu umíš kecálku psovitej....
Veselé krizování, bude líp...
http://wbgarden.com/dwarf%2...
10. 07. 2010 | 23:09

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Luba a Franta, děkuji, pánové, ano, opět se osvědčilo moje oblíbené heslo, záleží na úhlu pohledu.

Svěřím vám veřejné tajemství, které jsem si ověřila na vlastním těle. Dělala jsem intenzivně v mládí sport, a to, o čem je tady řeč, se měnilo podle druhu cvičení. Když mě "dral trenér jako koňa", scvrklo se na krupičkové vydání, pak přišel problém s nohou a za pár týdnů odpočinku se tuk a masíčko vrátily na své místo. No, určitě bych vás pobavila, nějakým tím příběhem kolem těchto dvou rajských jablíček, ale nepíšu o svých intimnostech, doufám, že máte své krásné příběhy s ženskými ňadry přesně podle vašeho vkusu.Tužka,reCAPTCHA, píše,working breast, no tohle
10. 07. 2010 | 23:25

Vico napsal(a):

Tužka : Příběhů kolem těchto dvou rajských jablíček není nikdy dost. Sem s nimi..Prosím, prosím.
10. 07. 2010 | 23:35

Vico napsal(a):

Zahradní kukačka je tady :-) Bude líp, bude líp /23.30 s šestiminutovým zpožděním/.
10. 07. 2010 | 23:39

Hanibal napsal(a):

Mluve o zenske krase - jak to ze zeny jou krasnejsi vecer - nez rano kdyz se probudi ?
A jak to ze prirozena zenska nadra muze vzrusuji, ale ta umela z plastiku je odpuzuji ?
10. 07. 2010 | 23:41

Vico napsal(a):

Hanibal : Holt s nafukovací Ančou to fakt není ono :-)

p.s. sorry, nešlo odolat, jinak mám na věc stejný názor a stejnou reakci/erekci/.
10. 07. 2010 | 23:51

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, ó blábolivý Vico, též předveď svá zpoždění, třeba se i posmějem. O kráse pak třeba toto...

EXODUS

Jsi breviář
mých rozkoší
které náhodnému pozorovateli
jeviti se mohou
velmi nemravně
a tak opusťme raději
tento dům
drahá Evo
a pojďme do ráje
protože tam
šmíruje jen
všemohoucí
a ten přece
jako každý správný
lhář
špetku hříchu
jistě
ocení...

Veselé krizování, bude líp...
http://images.bugaga.ru/pos...
10. 07. 2010 | 23:57

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Vico, dobrá, jen jeden, když jste tak hezky poprosil a taky, proto, že u něj bylo více svědků, takže není až zas tak intimní.

Byl krásný letní den, méně horký než ten dnešní. Měla jse rande v Praze u Domu módy. Najednou mne napadlo, že trochu poškádlím toho mladého muže, co tam na mne čekal. Zaběhla jsem do průjezdu, sundala podprsenku, blůza byla dost průhledná, takže, byla jsem přesvědčená,že se nápad nemine účinkem. Podotknu, že to bylo v dobách bolševika a ženských živočišných obrázků byl total nedostatek. Kráčím si to ze zdola k Domu módy, mladík čeká s růží v ruce, když ke mně od Koně vystartovala dvojice pánů, vzali mne pěkně pod paží, a šup, do nějakého průjezdu a kde prý mám podrpsenku, že takhle na veřejnosti nemohu chodit. Utrhl se mi knoflíček, lžu, prohrabávali kabelku, doklady, zapisovali, no a knoflíček byl skutrčně utržený. Jeden našel v kapse provázek, druhý mě oblékal a nějak to zašmodrchal. Večer to ten mladík s růží nemohl rozdělat, marně jsem vyprávěla svůj příběh s "tajnejma od Koně", nevěřil, říkal, že jsem to udělala schválně, abych se pobavila na jeho účet. Halt bolševik byl škodná na všech frontách . Ale víc jich nebude, pane Vico. Tužka.
11. 07. 2010 | 00:08

skeptický napsal(a):

Potkal jsem děvče,které tvrdilo,že do postele jsou nejlepší prymiťívy.
Tak sem začal po lidovu.

S tím přirovnáním ňader k prdelce jsem si vzpomněl na to,že to není jediná část těla,která se k ní přirovnává.

Plešatění je údajně definováno jako stadium přechodu hlavy v prdel,nejprvě vzhledově,později obsahem.

Jinak krásné ženě a jedovatému hadu obloukem se vyhni.

Ten kdo má peníze,
má hezkou paní,
ten kdo je nemá,
chodí mu za ní....

Písnička stojí za to vyhledat.
11. 07. 2010 | 00:25

Vico napsal(a):

Tužko : díky...

zahradní kukačka : prndáte, prndáte a zmeškal jste půlnoc.

bude líp, bude líp, bude líp
11. 07. 2010 | 00:29

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, jak je jistě všeobecně známo, tak co svět světem stojí, tak odjakživa všichni furt lezou všude...

NO TOTO

Vidlema Helena
opíchala
Viléma
na chatě
když Vilém
okaté
věnoval se Hátě
již dříve
nahaté...

Veselé krizování...
http://ru.warnet.ws/img4/20...
11. 07. 2010 | 00:37

Nostalgie nekonečna napsal(a):

Nejkrásnější žena je ta moje.
11. 07. 2010 | 09:01

pikola napsal(a):

CHVÁLÍM- zajímavý ,poučný a hezký článek -takový je skutečný život ve všech podobách at už to popíráme či ne.
11. 07. 2010 | 09:21

vlk napsal(a):

Karel Mueller

příteli, máme na tohle dost odlišný phled. A asi také odlišnou zkunost. Stává se to.

Užij slunce a slunce v duši, příteli.
11. 07. 2010 | 09:22

vlk napsal(a):

žil byl jeden wbgarden
veršíkový amatér
vždy když neměl repliku
zarýmoval slabiku
kdo rýmuje ten je in
byť z prázdnoty táhne gin.
bez myšlenky veršík vysoše
už má pověst intoše
k věcem o nichž nemá zdání
přeje vždy veselé krizování.
A přidá dementní obrázek
tam kde je plno otázek.
seno , Sláma,
Je to nářez dneska zrána.
Co invence maličko?
vlk se klaní rolničko!
11. 07. 2010 | 09:22

Fialenka napsal(a):

„… tam žádný mužský intelekt nedohlédne …“

To zní moc hezky. Byla jsem unešena když jsem to četla … takové zbožňování, nedosažitelnost a fascinace ženou.
Tato moje reakce je pro mne důkaz, že nás muži nemusí chválit hlavně za krásu. Ale z blogu mam pocit, že tahle poslední věta je bohužel chlácholení, abychom se nevzpíraly a přijaly hlavní vzkaz článku. Totiž potvrzení, že nejdůležitější je náš krásný vzhled. Podstatu blogu vidím ve 4. odstavci. Jenže zkušené ženy tvrdí, že nutnost vypadat dobře ženám velmi snižuje libido. Taky jsem o tom psala u Hnízdila. Kuras nenápadně vyzdvyhuje vzhled ženy jako nejdůležitější a podívejte co píše vlk: „…ženy, zoufale bojující se svým neporazitelným nepřítelem - totiž zrcadlem... A hodně z nich ten souboj děsivě prohrává. Nemyslím tím, že nedokáže zastavit vrásky. Ale tím, že se s nimi neumí vyrovnat....
tenhle problém zůstal nám mužům ušetřen.“

A k těm prsům. S tím, že jsou asi vizuální náhražka zadku vůbec nesouhlasím. Co jsou pro muže nevím, ale pro ženu mají prsa význam jako klitorída. Mimochodem, věděli jste, že žádná jiná samice na Zemi nemá velké cecky mimo dobu, kdy kojí mladé?
11. 07. 2010 | 09:36

Luba napsal(a):

Fialenko,
tedy speciálně pro Vás:
Význam ňader je rize sexuální, nikoli vyživovací.

Jak píše jeden nadkolega, kojencům při tankování spíše překáží.

Zoolog a etolog Morris píše: (...) polokulovitý tvar ňader není výsledkem rodičovského vývoje. Místo toho souvisí se sexuálními signály. To znamená, že tvrzení o tom, že mužský zájem o ženská prsa je "infantilní" či "regresivní" jsou nepodložená. Muž reagující na výrazná prsa panny nebo nekojící ženy podléhá prapůvodním sexuálním signálům lidského druhu."

Čtěte:
Morris, D. (2006). Nahá žena. Brno: Alman, str. 142-158.

Tedy - prsa jsou vyhledávaná a oboustranně využitelná dráždidla a vzrušovadla.

Co však může být "regresní" je posvátná hrůza některých mužů z majitelek bujného poprsí - tedy v nevědomí zasutá vzpomínka na to, jak se při kojení dotyčný Franta, Jarda, popř. Vašek málem udusil.
11. 07. 2010 | 10:26

gaia napsal(a):

to vlk
já mám wbgardena skoro nejradši a vlka skoro úplně nejméně.
wbgardena čtu naprosto vždycky a vlka málokdy.
Jo lidé jsou různé ...a názory též
11. 07. 2010 | 10:28

Luba napsal(a):

Oprava:

... ryze sexuální. I když, co platí v sexu u nás, platí i v Rize.
11. 07. 2010 | 10:30

gaia napsal(a):

takže i s těmi prsy je to stejné velikost prsou kopíruje Gaussovu křivku rozložení inteligence aby si mohl vybrat úplně každý
zařídila to tak příroda matka Gaia
základní zákon přírody je tvorba co největšího množství biomasy.
tudíž sex je droga
příroda to tak chtěla
inteligence je podružná
11. 07. 2010 | 10:30

gaia napsal(a):

to Luba
Freud to zdůvodňoval jinak
někteří muži nemohou mít sex s ženami s velkými ňadry neboť v podvědomí přitom znovuprožívají Oidipovský komplex.
Děkuj bohu za ženy s malými ňadry
11. 07. 2010 | 10:34

gaia napsal(a):

to Luba
Tedy - prsa jsou vyhledávaná a oboustranně využitelná dráždidla a vzrušovadla.

proč by potom největší věšáky měly ženy až po přechodu?
11. 07. 2010 | 10:36

Luba napsal(a):

gaio,
je načase zanechat spekulací a konečně opustit pohádkáře Sigismunda Šlomo Freuda.

Freudovy teorie jsou přesyceny dobovým kontextem měšťácké a puritánské Vídně 19. století.
11. 07. 2010 | 10:41

vlk napsal(a):

gaia

nemám žádný problém s vaším výběrem. Jde o váš výběr.
respektuji ho. A nijak se mne nedotýká.
A speciálně pro vás - kdyby neměl tahradník neodolatelnou touhu s e do mne osobně navézt, bez jakékoli příčiny z mé strany včera před půlnocí, nebyl bych dnes ráno měl důvod si zaveršovat.
A zřejmě mu nějak okolo půlnoci narostli svaly kolem pusy, protože zajel nejen do mne, ale i do Vica.

Počítám, že Vico si ho také zpraví po svém. A pokdu ano, s gustem si to přečtu. Protože to bude stejně břitké a chirurgicky přesné jako elegantní a vtipné.
Ano, lidé jsou různé a názory též.
Věnujte prosím svému hrdinovi kapesníček. Jednak ho to potěší a jednak ho potřebuje.
11. 07. 2010 | 10:47

Luba napsal(a):

gaio,
to s těmi věšáky je celkem zbytečná otázka. Věšáky nic nepostaví.
Po tisíciletí platilo, že žena po přechodu byla zároveň i po smrti.
11. 07. 2010 | 10:50

vlk napsal(a):

Fialenka

kdybych byl ženou a četl tohoto Kurase, viděl bych to stejně jako vy.
Toto nepíši proto, že jste mne citovala. Nicméně - onen citát , který jste použila, je hlavním sdělením mého prvního vstupu.
Já prostě už ve svém věku vidím ženu dost jinak ,než jako obrázek na obálce nějakého magazinu.

Ale jako žena bych z Kurasova blogu měl přesně stejný dojem:
A ohledně prsů jako náhražky zadku??
nejsem ani dolňák ani horňák. když se poved e dolejšek, je to nádhera, když ¨hořejšek, je to také nádhera.
To srovnání prsů a zadku je pro mne brutální, či spíše - naprosto nepřijatelné. Hodně nepřijatelné. A chtěl bych vidě kohokoli,kdo dá přednost hrátkám s dolejškem před hrátkámi s hořejškem.. Ale to už se dostávám někam , kam jít nechci a nepůjdu. Privátní, hluboce privátní sféra.

A ještě budu opakovat další leitmotiv mého prvního vstupu - diskutérky blogů Aktuálně jsou pro mne naprostá extratřída. V drtivé většině.
Což dohromad y s tím prvním definuje můj pohled na ženu a to , co bych TAKÉ hledal pod pojmem ženská krása.
11. 07. 2010 | 10:59

Fialenka napsal(a):

Lubo,
už jsem chtěla napsat, že mužští kecálkové rozumbradi mi nebudou říkat na co mám prsa a vzápětí jsem si uvědomila, že poznání na co je mam přecejen přišlo z mužského světa ... vím to díky jednomu mladému krásnému muži.

Jo a v tom příspěvku nahoře jsem chtěla říct, že posedlost krásou ženy je pro ženu klec. Snižuje to její libido (jako ženská obřízka) a sebedůvěru. Žena pak snižuje nároky při výběru muže. Ženský by posedlost předepsaným vzledem měly opustit.
11. 07. 2010 | 11:10

Morová rána napsal(a):

No... na druhou stranu, v něčem má pan Kuras pravdu i když asi spíše mimoděk a nechtíc.
Spousta (ne-li většina) mužů se pokouší balit ženy, na něž ABSOLUTNĚ NEMAJÍ. Ať už vzhledem, inteligencí, osobní úrovní, nebo čímkoliv jiným. Zcela logickým vyústěním takovéto snahy je pak odmítnutí, protože konec konců proč by se ta úžasná žena měla chtít bavit s takovým troubou? Následují takové emoce jako výčitky, vztek, komplexy méněcennosti atp. To vše se pak obvykle přetaví do jedné jediné utkvělé myšlenky a tou je nenávist ke všemu ženskému, která se projevuje např. psaním posměšných urážlivých blogů, či příspěvků pod blogy podobného vyznění. To má dva účely. Za prvé si tím autor vybije vztek a za druhé to ženám sráží sebevědomí. Čili je tu pak jistá možnost že i úžasná ovšem nesebejistá žena vezme za vděk trumberou.
P.S: Samozřejmě, v Kurasově textu nechybí vulgární narážky na "sex zdarma", či rady jak se "dostat do ženského lůna". Zřejmě to mělo být ono "letní odlehčení", nicméně např. já třeba patřím k lidem, kteří by i v tomto ročním období přece jenom dali přednost poněkud kultivovanějším textům. A mužům jistého ražení, jejichž primárním záměrem je získat onen výše zmíněný poklad, tedy sex zdarma, doporučuji onen známý profláklý sex placený. Je to jistota a nakonec právě kvůli takovým, jako jsou oni, byl vymyšlen.
11. 07. 2010 | 11:16

Abe napsal(a):

Epinephrine je v usa zdomacnely nazev syntetickeho adrenalinu - firma co ho vyrabela chtela svuj vyrobek odlisit od prilis obecneho "Adrenalin".
11. 07. 2010 | 11:23

Morová rána napsal(a):

BTW: Ještě maličkost! Tupé zbožňování má samozřejmě stejný význam jako agresivní bezmyšlenkovitá nenávist.
Tzn.: "Není třeba, abych se bál bytosti tak úžasné, dokonalé, ušlechtilé. Vzdyť vlastně ani není z tohoto světa. Je nadpozemská!"
11. 07. 2010 | 11:23

Karla napsal(a):

To bylo dnes krásné ráno! Po kávičce a četbě tady pod příjemným blogem překypuji přátelskými city k nicku im, neboť muž, který používá slovo kulíšek o Kurasovi, MUSÍ být pozoruhodný, zahořela jsem také sympatií k wbgardenovi pro odvahu vnést do debaty básničky, na námět Pepy Řepy mě napadlo, že krásné a chytré ženy to také mají blbé, protože se o ně často ucházejí muži bez fantazie, s kterými bývá nuda. Tady máte, Pepo, šanci jako hrom!

Čím vás potěšit, virtuální chataři? Přidám dva citáty:

" Ó, jak jsi mocná, lásko!
Skrze tebe hovado vede si jak člověk -
a člověk jako hovado.
Také labuť dělals,Jupítere,
když jsi za Ledou chodil.
Když láska boha div ne v husu proměnila,
co proti ní zmohou ubozí lidé?
/ W. Shakespeare/"

"Ženy bez mužů ztrácejí lesk a muži bez žen hloupnou"
/Fancois de La Rochefoucauld/

Přeju všem dobrý den!
11. 07. 2010 | 11:26

Luba napsal(a):

Fialenko,
přesně!

Jak říkal Miloš Kopecký:
"Každý Honza najde svou Káču!"

Homosexuální návrháři nám nebudou diktovat, jaké tvary se nám mají líbit! Móda vychrtlých šestnáctek, jako vzoru ženské krásy, je naprosto úchylná.

A k té posedlosti krásou:
Je otázka, zda tím věčným šlechtěním nesoutěží ženy hlavně mezi sebou.
Na zvyšování sebedůvěry metodou "patláma-patláma" stojí velká část průmyslu a ekonomiky. S trendy se bojuje těžko - individuální vzpourou.

Diktát módy prostě odmítnout.
Rebel/ka není ten/ta, kdo tak vypadá - má módní díru na kalhotech od Versaceho - ale ten/ta, kdo nonkonformně jedná.
11. 07. 2010 | 11:39

Morová rána napsal(a):

Ale, no tak, Lubo, nechme už všichni toho! Údajně homosexuální návrháři nemohou za to, že heterosexuální muži obdivují extrémně štíhlé modelky a heterosexuální ženy se jim zoufale snaží podobat. Takováto obvinění jsou dost iracionální a také skrytě homofobní.
11. 07. 2010 | 11:45

vlk napsal(a):

Karla
drobná leč zásadní informace. Značka im je žena. mimořádně inteligentní, jemná a s velkou duševní grácií. Proto ten kulíšek...
11. 07. 2010 | 11:48

wbgarden napsal(a):

Budu neutále opakovat, muži bez fantazie zde...

BRATRANEC

Jo chytit se tak zase sukně
A na víc nemyslet
Ale nejsem ani
Mladý
Ani
Starý
A hrubne mi hlas
Jen když se přiblížím
A ruce cítí
Že by dobře
Padly
Jako klobouk
Nebo sako po bratranci
Ó jak on to s vámi uměl
Holky
Holt kdo má talent
Ten se neubrání
Ale co naplat
Taky umřel
A pohřební průvod
Byl samá starší paní
A pomlouvaly ho
Milenky vždycky
halasí
Jenom jedna mlčela
A té dosud jeho ruka
Místo sukně
Svírá
Osrdí….

http://www.bestwallpapers.n...

Veselé krizování, jinak psovitej hlavně se nepokoušej rýmovat svému soudruhu nadřízenému třeba k nějakému výročí, vřsr atd. Mohl bys taky letět, invenco...
Kdo má talent, ten se neubrání. Bude líp...
11. 07. 2010 | 12:01

G.B.Shaw napsal(a):

Není to fajnovější si v dobré náladě povídat o kráse, inteligenci, ňadrech a modelkách než se rafat o politice?
11. 07. 2010 | 12:03

Morová rána napsal(a):

G.B.Shaw:
Jistě, jistě! Ale co abychom si pro změnu povídali třeba o penisech? Tvar, velikost, délka ztopoření a tak podobně? Taky takové letní pohodové téma...
11. 07. 2010 | 12:07

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Morová rána, no to je koleda, koledička, ...copak dostaneme od zajíčka, zajdy, ušáka, kňoura,... no známe tu ZOOOOó. Doufám, že neusnou při siestě. Tužka.
11. 07. 2010 | 12:55

dojíčka ze Zlínu napsal(a):

ja ty vam nevim ľudia, čo zase henten Kuras načarbal,

šak naše ženy na družstve všecké sú pekne a hentake mudre, podprdy všecké mame 5-ky najvatšie, lebo musime kravičky podojiť, nakrmiť, posteliť a všecko okolo teho a tak nam to vykyprelo tou to činosťou,
minule prišev zase naš Predseda s ideou , že vraj budeme všecké dojíčky sútažiť medzi sebu a on vyberie tu najšikovnejšu čo pojde na okresne kolo,

joj veru, som si pomyslela bude v tem nejake zadrhel,
tak naši dve Morová a Vrbová sa prihlasili prvé, suťažili o dušu, Predseda mav radosť s teho aké sú šikovne,

no a čo že ty malička moja dojíčka , šak aj ty sa prihlas,

veru nechcem Predseda, minule som vyhrala okresnú suťaž za strelecké vykony , a ty si ma šaliv že vraj ideme do Brna na tanečnu zabavu
11. 07. 2010 | 13:06

EVA napsal(a):

Ad Morová rána (11.07.2010 12:07:13):

Dobrý nápad. Jsem zvědavá, kdo začne. :-)
11. 07. 2010 | 13:15

Marilyn napsal(a):

To Morova:
Na velikosti nezalezi, dulezitejsi je, co se s tím umi delat.
11. 07. 2010 | 13:50

Germain Greer napsal(a):

To Marilyn:
Kdo rika, ze na velikosti nezalezi, ma to male a nic s tim neumi.
11. 07. 2010 | 13:53

egon napsal(a):

No na tohle čtení pro ženský časopis jsem narazil náhodou. Kurase, fanatického pravičáka a obdivovatele zbohatlíků, před kterými rád zapanáčkuje prakticky za jakoukoli odměnu, jsem trochu četl, dokud se (neúspěšně) pokoušel být spisovatelem. Není mu trapně, že se musí živit tíhmle způsobem, že klesl až na úroveň "časopisů pro české slepičky"?
11. 07. 2010 | 13:58

Vico napsal(a):

Vlk : Pokud jde o zahradní kukačku, řídím se heslem - Nech brouka žít - /i správa Šumavského národního parku má stejný názor/:-)

Jo a komu se nelíbí verš typu

"Helena
ojebala jelena" tak je sockomouš. Tak bacha.:-)
11. 07. 2010 | 14:27

dojíčka ze Zlínu napsal(a):

joj verú ľudia, neverili by ste aký je naš predseda číslo :))))

on ty chtev tie vybrate dojíčky , hente najlepšie, ešte otestovať či sú naozaj také dobre dojíčky ,

nu a čo že ty on vymyslev beťar jeden,

viete mi mame na družstve také prezlekarne , aj hentake ako kazibudky, tak on beťarisko jeden , vyrezal zo zadu každej kazibudky dračie oko, od tiaľ ty nas všeckých pozoroval, či sme moralne vyspele dojíčky,

či nepijeme potajomky v práce vodečku, či nechodime zo zootechnikom do prezlekarne potajomky a tak, skušal našu moralku, lebo ten naš beťar Predseda , ten ty chtev mať výťazku najmoralne čistejšiu, demokraticku ideologicku dojíčku ,

ale ľudia dobri, henten Predseda bol za kamušov papalašom tiež, pre kristove rany, to na tom našem družstve nikdy sa neskonči
11. 07. 2010 | 14:45

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, drahý Vico, jistě víš kde mám kotníky, tak zkus dosáhnout, hop, hop...
Jinak s těma jelenama je to momentálně tak, uměteli...

INTEGRACE

Od Kyjeva Jelena
je už do Evropy
vstoupena

Ekonom obzvláště si cení
že Evropané vstupují
i do ní

Na pětapadesátce na svou
pěst
vstříc trhu šlape o sto
šest...

Veselé krizování. Bude líp Vico až sockomové defitivně půjdou, víš jistě kam....
http://www.bomba.cz/video/p...
11. 07. 2010 | 14:55

dojíčka ze Zlínu napsal(a):

wbgarden,

ešte predvčerom som pisala u klána, že neviem, čo mi na tebe nesedi , čo citím také niečo odporne, a teraz už viem,

si ubožiak
11. 07. 2010 | 15:13

Vico napsal(a):

Zahradní kukačka : No s tím kotníkem to byl fór. Když chcete, dovedete být i legrační :-)
11. 07. 2010 | 15:17

Vico napsal(a):

dojička ze Zlínu/elena/

Někdo je prznitel děvčátek, někdo naštěstí jen dívčích jmen.

Háta už předtím nahatá

Lucie /co týden si ji nemyje/

Karlička /na nádraží bezdomovců balička/

Evička/dělá to ráda bez trička/

Hančí co u tyče o víkendu tančí.

Dejte mu jakékoliv jméno, zahradní kukačka ho vždy vesele zprzní.:-)
11. 07. 2010 | 15:24

dojíčka ze Zlínu napsal(a):

nu, a ešte davnešie som vam všetkým pisala že naš Predseda družstva je spravný chlap, ma makke srdco a pevný charakter,

a vy ste neverili, už s nepamatam nekto mi oponoval tušim to bol voroshilov, že to nejde dohromady, makke srdco a pevný charakter,
ano, je naozaj taký vynimočný , skutočne ma dobre srdce ale je aj vynimočný ako človek , vedomosťami , povahou, šikovný chlapec , pomohol mi , nemusel to robiť, ale presto mi pomohol, za to mu ďakujem a pekne ho pzdravujem !
11. 07. 2010 | 15:41

Jirka napsal(a):

Proč by se inteligentním mužům nedařilo u žen? Pokud vím tak jeden náš politik dostal kočku na svůj sexymozek-tedy jak se vyjádřila na inteligenci a to ji připadá natolik sexy, že ho rozvedla a dokonce o jeho břitké inteligenci, kterou nás oblažoval coby politik píše bestseler!
11. 07. 2010 | 16:26

dojíčka ze Zlínu napsal(a):

nu, ľudia, idem si dať pivečko, mame dobre vychladeneho na sedmom schodiku pivničnom bažanta, konečne sa poriadne najem, a vyspim, tie nervy skoro dva roky, som vychrtla ako laň,
čuch ako vlk, sluch ako sirena, mozok ako sova,

ale čo by človek neurobil pre hru?

snaď ma naši nevyženu s domu, idem sa im venovať konečne, lebo to chatovanie, už mi narastol aj zadok s teho ,

baječné leto všetkým !

vaša trubka123, Elena
11. 07. 2010 | 16:42

EVA napsal(a):

Ad Jirka (11.07.2010 16:26:09)
Článek B. Kurase je o inteligentních mužích a krasavicích, proto nechápu, proč píšete o něčem úplně jiném! :-))
11. 07. 2010 | 16:58

for you napsal(a):

11. 07. 2010 | 17:40

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Jelena:
Správne sa hovorí ´dojička ze Zlína´. Neviem, možno sa vo Zlíne nejaká nájde, ale musela by dochádzať do Slušovíc, vo Zlíne nie sú krávy.
11. 07. 2010 | 18:01

Zbyněk Matyáš napsal(a):

A ešte volačo: bažant v hovorovej češtine je nádoba, ktorá sa dáva pánom do postele, keď nemôžu sami doísť sa vycíkať. Tu máte na siedmom pivničnom schode?
11. 07. 2010 | 18:05

Sladký napsal(a):

Vlku, snad poprvé musím vyjádřit (ostrý) nesouhlas Krásných žen je málo? Kdepak.Musí být vnímavější. 1.Každá žena,která není vysloveně ošklivá je krásná.2.Vysloveně ošklivých žen je velmi málo.3.Každá ýena,která není vysloveně ošklivá je stejně krásná,jako ta nejkrásnější,jen to na ní není tak dobře vidět.
Fenomen rozšiřování počtu žen,jevících se jako žádoucí je na stárnutí patrně to nejpozitivnější. Jinak zdravím a těším se na další příspěvky.
11. 07. 2010 | 18:10

Sladký napsal(a):

Hmm,vidím,že Vás doháním v počtu překlepů... ostatním se omlouvám.
11. 07. 2010 | 18:12

vlk napsal(a):

Pijme pivo s bobkem, jezme bedrník.
Veršuje ti zahradník.
Tak jak vždycky zvykem bylo
Když souuhům se zadařilo.
Měl vždy veršík po ruce,
Když mu přišla poluce.
A také veršík do floru,
Vždy když slavil Auroru.
Souuh zahradnk kdysi převodovou pákou byl,
Dnes na pravověrně zakotvil.
A má starost o vlka zda neztratí se v džungli.
Tenhle zahradnickéj převodovej Mauglí.
Kterej myslí , že jako on
každej servilně zaveršuje šéfíkom.

zahradníku, mám pro tebe návrh. nevidím důvod, proč bychom to my da tad y měli rušit dámám, eventuálně dalším diskutujícím , kteří sem chodí na příjemné tete -a tete.

Vyber si nejaký jiný a příhodnější blog, kd e lépe zapadneme. Míním tím nějaké hodně velké pravověrné dusno. Rád ti tam naložím, co se do tebe vejde. Ale nemám žádný zásadní důvod to d ělat právě tady bourat tiu pohodu, kterou sem dal prapůvodně pam Kuras.

Pokud ovšem budeš trvat , že to musíš zkusit tady , prívě tady, ok. Pak se nedá nc dělat.
11. 07. 2010 | 18:57

vlk napsal(a):

Tužka
poslední replika-skvělé!

Vico

jo když si kukačka myslí, že je orel...
To je potom všude bordel...
nebo děsná (')
a náš zahradnickej exot
kuká jako život.

Sladký
myslel jsem jednoduchou , fyzickou krásu... Nejsme ve sporu.Souhlas.

Nevšiml jste si , co jsme napříkla d psal o tzv. krásných ošklivých. Pár jsme jich v životě potkal. Jsou opravdu krásné.
11. 07. 2010 | 19:05

KAREL KUBA napsal(a):

ÚSPĚCH U KRÁSNÉ ŽENY JE PŘÍMO ÚMĚRNÝ VÝŠI BANKOVNÍHO ÚČTU.
11. 07. 2010 | 19:08

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, psovitéj už zase hysterčíš závistivče. Na dohody si choď s těmi svými sockom autsajdry a posměváčky ze základky.
Je zde jistě všeobecně známo, že jsi to ty, kdo se do každého okamžitě naveze jako první, žárlivče, Tak si jednou pro vždy zapamatuj, navezeš-li se do mě kdykoliv a kdekoliv, za dámou či před dámou, vždy si odneseš roztomilej dáreček, poeto.
To co je pro tebe čirým zoufalstvím je pro mě jenom hra. A hrát já si umím, jak už jistě víš. Jo, a nauč se aspoň trochu slušněji rýmovat, když už to mermomocí musíš dělat, to ale v gůglovi moc nenajdeě teda…
Veselé krizování, bude líp kucí rudí...
http://www.shodka.net/attac...
11. 07. 2010 | 20:03

vlk napsal(a):

Zarhradníšek mává pěstičkou
počkej vlku chvilku maličkou!
Počkej počkej vlku zlej
já nejsem žádnej hej či počkej.

vlk se leknul,
až mu ohon změknul.
Rizzruřený zahradník?,
děs , bes , hrůza -novinářskej nádeník!

Prý si hraje lopata,
vypadá to na kata.
Co by vlka skolil rád,
kdyby si tak uměl hrát.

Víc se snažte pane , to je správně!

než vám z vlka tvrdě hrábne.

ze zahradníka kašpárek,
sem a zpět a nazpátek.
Když nám svítí sluníčko,
já ti mávám rolničko.
11. 07. 2010 | 20:14

vlk napsal(a):

Jo a zahradníku, koukám, že máš zapotřebí lhát. takže nebude od věci připomenout, kdo to tady mezi námi dvěma spustil:
10.07.2010 23:09:43
Bez jakékoli mojí ingerence.
Dostaneš, co zaslouzíš.
11. 07. 2010 | 20:19

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, vlku ať tě proboha netrefí, vem si aspoň hysteps, je dost dusno. Jinak máš s tímto blogem pravdu, nějak jsem nepřekous, že ausgerechnet ty žvaníš zrovna o lezení na stromy, gůglisto.
Ale jinak, co se týče historie zaručeně v napadání vedeš aspoň tisíc ku jedné. A to mluvím jenom o sobě, o jiných respondentech.., škoda mluvit, seš holt kluk nápaditej, ale jinak máš ty svý sockom propagitky dost marný. Stejně bude líp...
Veselé krizování...
http://ru.warnet.ws/img4/24...
11. 07. 2010 | 20:36

gaia napsal(a):

to wbgarden
ale tu chemii zakázanou v EU co chceš lít na zahrádku ti neodpustím
11. 07. 2010 | 20:45

Pípa napsal(a):

Krásný blog, který oplývá moudry a asi platí na většinu lidstva, leč mě ne. U mě je to často naopak. Já se krásných žen nebojím a nemám před nimi žádné problémy, ale ony většinou ano. No zřejmě jsem ta výjimka, která potvrzuje pravidlo.
Ps: úryvek z básně mně neznámého autora:
"Jsem ztracen v svých snech,
ztracen v tvé podprsence"
12. 07. 2010 | 00:21

er napsal(a):

nechapu, ty zbytecne debaty kolem,, z dlouhodobeho hlediska si zena bude vzdy vybirat podle "pohledu" silnejsi - jen kvuli zachovani rodu... asi to holt budou mit tezke astenici s inteligenci...:))
12. 07. 2010 | 02:02

Karla napsal(a):

Vlku,
díky za vysvětlení - však taky muž, používající slovo kulíšek a ćtoucí Marianne, ..jak mě to jen napadlo? Inu, nevím. Dojem, nálada..spletla jsem si ten časopis se společenským plátkem paní Dietlové z čekáren u zubaře. Ale to se jmenuje Xantypa. Kam ten Kuras vlastně přispívá?

Vrátila jsem se sem, abych si zrána zas užila letní pohodu - jenže jste na Pilchlerovou přilákal dojičku ze Zlína...a je to pryč..
12. 07. 2010 | 07:46

bin Ládík napsal(a):

wcgarden napsal(a):

Budu se neustále opakovat ... jen houšť a větší kapky , s primitivy je největší sranda
12. 07. 2010 | 08:01

vlk napsal(a):

Hystepsu prý vlku třeba
dí tu zahradník.
Použil jsem na skývu chleba
A on – kameník

Takže teď jenom epigram.
Líbí se mi.
Je můj vlastní a ranní.
Zahradníku, lžeš.
Hned dbakrát. Je prokazatelné, kdo z nás dvou měl potřebu s e začít nájezd na toho druhého. Málo kdy jsem to já, kdo vystřelí první.
Podruhé lžeš s guglistou. ne že by to bylo něco proti něčemu, i kdybych svoje příspěvky systematicky guglil ale je to přesně naopak. V drtivé většině píši svoje texty z voleje.
nepotřebuji , zatím, žádné berličky jako ty.
A ohledně lezení na stromy- máš s tím nějakej problém?
12. 07. 2010 | 08:40

Luba napsal(a):

Karlo,
vzhledem k tomu, že kulíšek nejmenší je sovička, tedy pták, jako nejpravděpodobnější analogie tohoto označení se nabízí:

Pro ženu - krásné velké oči
Pro muže - miniaturní penis

http://www.hlasek.com/glauc...
12. 07. 2010 | 08:54

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, Bine, Vlku, z každodenní zásilky, kterou oberličkovaní primitivové dostávají, cituji tento dnešní, ale než to budete číst, vyměňte si prosím plínky a nachystejte prázdný lavor:
„Vážený pán Sláma, včera som videla na ČT1 Zahrada je hra a ostala som pred TV s otvorenými ústami a takmer so do konca relácie ani nedýchala... Nádhera!!! Hlboko sa pred vami skláňam a prajem vám dlhý produktívny vek, aby sa vám ešte dlho darilo okrásňovať tento svet.“ Tož tak milý milý psovitek a ještě milejší teror klučino. Supr dvojka.
Všelikým pak ztracencům posílám..

LÁSKO BOŽE LÁSKO

Říkal jí
Že je krásná
A ona šla
Neb krásné dívky vždycky
Jdou
Té šeredné povídal utíkej
Rozkošná
A ona se taky rozběhla
Neb i tyto rády
Běží
A to je dobře
Protože
Lásko bože lásko
A bežala ovečka
Hore do
kopečka

Tu nejšťastnější potkal navečer
Seděla v zapadajícím slunci
Na židli z éry Ludvíků
Kouřila upmana
A nohy si máčela
V plastikovém kýblu
Plném pěny
Ozalur

Řekl jen
Voňavá
pojď...

Veselé krizování, bude líp.. Vlku jsem hroznej lhář, ..málo kdy jsem to já, kdo vystřelí první.. Kde na to chodíš demagogu, rači se poptej pookolí...
http://images.bugaga.ru/pos...
12. 07. 2010 | 09:00

Vico napsal(a):

Zahradní kukačka, prej neublíží mouše

když vepřově chřipkuje
však sockomouše kouše

Když nekuká a nejde mu milování
tak nabídne partnerce
veselé krizování

Dle kukačky za červnové polomy
mohou kucí rudí a..
páté kolony

Až zdechnou, co zdechnout mají všude
Ráj bude na zemi
a lépe bude
/zahradním kukačkám obzvláště/ :-)
12. 07. 2010 | 09:04

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, kucí sockomáčtí ať se mi tu nestrháte. Jinak pro ránu raději neepigramujte a neveršujte a raději spíš dobře zatlačte, bude líp i vám.
Nevím jestli jste si ráčili všomnout, ale dikobraz už pár let nevychází...
Veselé krizování a věřte mi, bude fakt líp...
http://images.bugaga.ru/pos...
12. 07. 2010 | 09:16

Janeb napsal(a):

Jo, jo pane Kurasi, fakt je, že na velkýho rozumbradu se ženský moc nechytají.
12. 07. 2010 | 09:20

Michal Macek napsal(a):

Luba

v knizce Smrt Zajdy Munroa od Nicka cavea se 2 kamaradi hlavniho hrdiny bavi o tom kdo je "hornak" a kdo "dolnak" pak se ptaji hlavniho hrdiny co je on a a on odpovi: "ja sem kundak" nacez oba kamaradi se na sebe podivaji a uznale pokyvaji hlavami ...:)
12. 07. 2010 | 09:22

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, pro veškeré pak kundáky zde...

VÝLETY

Používáš velká slova
menších významů
a já zase hledám drobná rčení
pro tvá ňadra
číslo
pět

A tak se touláme
celou
noc

Ty vesmírem
a já
lahůdkářstvím...

Veselé krizování, bude líp...
http://www.bestwallpapers.n...
12. 07. 2010 | 09:32

Sára napsal(a):

a následuje otázka dne - předčí můj intelekt moji krásu nebo naopak. tím neříkám, že bych byla třeskutě inteligentní nebo abnormálně krásná. jde jen o poměr mezi krásou a inteligencí....nebo hloupostí a ošklivostí....v každém případě mi z toho vychází, že existuje jen blbá a krásná nebo inteligentní a šeredná...no vzhledem k tomu, že mu stojí a nemá cukrovku, tak jsem pravděpodobně ta druhá varianta
12. 07. 2010 | 10:04

Marfuška napsal(a):

milá Sára,

ja som ta tretia varianta,

blba a škareda
12. 07. 2010 | 10:16

Vico napsal(a):

Jen dej se kukačko, dej se v let

A hledej to magické číslo pět.
12. 07. 2010 | 10:25

karrel napsal(a):

Hmm, a co se deje zenam v pritomnosti krasnych inteligentnich muzu? Jinak pro mne je krasa dosti relativni pojem. Urcite bychom se dokazali shodnout, ze je nekdo tzv. hezky, pohledny. Ale krasa a s tim spojene vzruseni je velmi individualni zalezitost a verim tomu, ze neci krasna zena pro mne treba vubec pritazliva nebude.
12. 07. 2010 | 10:30

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, Vico ty si diabol sam, či co. Jak ty se trefuješ. Neuvěřitelné...
Veselé krizování...
http://images.bugaga.ru/pos...
12. 07. 2010 | 10:33

Vysedlina napsal(a):

Daří, jen vydržte, pane Kurasi, krátkou přestávku. Jednou jsi dole, jednou nahoře.
12. 07. 2010 | 10:47

Petr napsal(a):

KONEČNĚ mám potvrzeno, že jsem inteligentní muž! :-)
12. 07. 2010 | 11:19

buldatra napsal(a):

Když tady v diskuzi padla, v souvislosti s hodnocením ženských předností, zmínka o výskytu dolňáků a horňáků, dovoluji si poznamenat, že před cca třiceti tisíci léty existovali prostředňáci.

Prostředňáctví kdysi bylo a když bůh dá, znovu bude jakousi syntézou až kompromisem, tedy stavem vyváženým,téměř politickým, který se nám v dnešní hektické době ne a nedaří dosáhnout.
(Prostřednictví lze přirovnat dejme tomu k politikovi prostředně pravolevému krát dva.)
Symbol prostředňáctví zde, volně k nahlédnutí:

http://www.foto.mapy.cz/606...

Ovšem, dosáhnout prostředního stavu mysli a zejména postavy, není jen a pouze záležitostí často ženami a tchýněmi zpochybňované inteligence mužů. Je to zejména na ženách samotných, na těch krásných a inteligentních bytostech (například četné americké ženy to prý již začaly správně chápat a bezesporu díky své vyšší zámořské ženské inteligenci a usilovně pracují na formování a modelování své figury v prostřednickém stylu v čemž jim dopomáhá jejich bůh a propracovaný systém tamního stravování. Mají tedy jednak náskok a navíc pracují usilovně, s nadšením a dravě až kudlankoidně. Kdo nevěří, ať tam běží.

Milé inteligentní a krásné ženy, ať již horního nebo dolního typu, neházejte flintu do žita. V dnešní době bohatého přísunu všelikého žíru lze dosáhnout prostřednické postavy během poměrně krátké doby. Před třiceti tisíci léty to bylo možná daleko nesnadnější, ale našly se takové, které to přesto dokázaly.
Inteligentní mužstvo se s tím holt nějak už bude muset naučit žít.
12. 07. 2010 | 11:37

Vico napsal(a):

Je kukačko až s podivem
Jak fascinován jste Leninem

Opěvujte oblý dívčí džbán
/co nastražil vám rudý klan/

Opěvujte pružné hebké dvojky
/co nastražily soc-kom spojky/.
12. 07. 2010 | 12:01

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, pro prostředňáky...

SKUTECNE..

Manka známá
nymfomanka
když na kole
přes pole
za námi
jela
asi se trochu
zapomněla
a zcela nechápe to
sice
že srazila se
se strojem
zvaným
sklizeč
píce...

Veselé krizování, bude líp...
Vice jako obvykle super, zítra v kroji...
http://kaifolog.ru/uploads/...
12. 07. 2010 | 12:24

Janeb napsal(a):

Dle statistik je většinou "výbava muže" v nepřímé úměře k jeho inteligenci.
Proto by se inteligentním mužům mohlo dařit převážně v platonických vztazích vzhledem ke krásným ženám.
Mohlo by - kdyby u žen dle statistik nebyla většinově krása v nepřímé úměře s inteligencí.
12. 07. 2010 | 12:40

Vico napsal(a):

Odkaz,kukačko,nemá význam praktický
neb jeho obsah jest pornografický

Je peklo, že mohu vidět sklizeč píce
A pro zákaz vstupu nikoliv
vámi nabízené p´ˇe.
12. 07. 2010 | 12:51

vlk napsal(a):

Zahradníku přeji slávu tobě,
v bedně i v každé dení či snad - ješět- noční době!
plínky měnit nemusím, nejsem wbgarden- tedy plánky nenosím.

Užij vytruální slávy,
ne všechny jsou totiž - stračeny.

Hlavně tepej veršíky, pro soudruhy, soudružky, šiky i nešiky.

Ani jedno oko suché, když zahradník na klávesnici hude.
12. 07. 2010 | 13:07

vlk napsal(a):

Vico
moc pěkný , moc pěkný!! bavím se skvěle. Koukám, že z toho máš stejný kino jako já!
12. 07. 2010 | 13:07

vlk napsal(a):

Paní Sáro

úžasné!!!
12. 07. 2010 | 13:09

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, úžasné, už vás diktátorci milí chápu, rádi byste veleli všem a všude, ale jsou na světě tomto holt záležitosti, na které nedosáhnete, ani ručičkama, ani dušičkou. Už jste se přebalili, dikobraz čeká...
http://storm.interzet.ru/up...
12. 07. 2010 | 13:19

Vico napsal(a):

Ach kukačko, kukačko
máš za sebou lejster stohy
a co takhle něco z volné nohy?

/diktátor je všude a za všem/

Když třeba vaši partnerce
poklesnou časem vnady

na vině budou jisto jistě
diktátorské spády
12. 07. 2010 | 13:43

PJ napsal(a):

Tyč musí nabídnout muž, nikoli žena :)
12. 07. 2010 | 14:29

bolek napsal(a):

Poněkud jsem zapochyboval o mužství pana autora. Proč tolik zbytečných nic neříkajících vět. Též reagující mají asi problémy. Muži i ženy. Asi o tom spíše a raději čtete a diskutujete.Rádoby intelektuálně. Bože bože.
No každý dle svého gusta.
Stáří je holt ponižující.
12. 07. 2010 | 14:37

Non napsal(a):

To je řečí,jako by to byla věc svobodné vůle,ovládat hormonální produkci těla,které je k reprodukci naprogramované prastarými mechanismy.Ani nedostatek ani přednost.
Hypothalamus je mocný.
12. 07. 2010 | 15:05

Greyhound napsal(a):

Ženy obvykle mnohem raději odhalují své tělo než svou duši.
Lech Przeczek
12. 07. 2010 | 15:20

dříve ruda napsal(a):

pane Kurasi,

řeknu vám novinku: inteligentním mužům se daří. Vaše důvody proti postrádají základní fakt: inteligentní muž ví, co je v sázce, totiž nic. A prohra bez boje je pořád prohra.
Jestli si nepletete inteligenta s poserou.
Máte-li sám tuto potíž, možná to není ani tak tou inteligencí, jako umolousanou košilí a mastnými vlasy...
Pak chápu i tu vaši servilnost vůči ženám. Ta zabírá, to je fakt. Nebo jste nikdy nenarazil (třeba někde u okénka) na zcela jiný exemplář?
12. 07. 2010 | 15:38

Elena napsal(a):

Proč se inteligentním mužům nedaří u krásných žen,
autor nurčil druh krasy u žen,
fizicku alebo duševnu, ktora sa vraj nedari u inteligentnich mužov,
ak myslel komlex tejto ženskéj vlastnosťi , tak ta je naprostou vzacnosťou,

príroda je neuprosna , čo nadeli v objeme hrudnika, nemusy vyvažiť aj v objeme lebky,

je tu ešte jeden fakt, ženy pred manželstvom sa spravaju uplne inač , neželi po nem, nie to platne pre všetke ženy plošne, ale je to vo vetčine pripadov,

pred manželstvom žena vyloži maximalne usylie ktorého je schopna od prírody aby ulovila korysť, samozrejme pre tento ciel použie všetké svoje najlepšie schopnosťi, nadanasť aj fizicku krasu, ale po manželstve a narodenii mužu potomka, žena nadobuda istotu že je nad mužom ( Evropskeho typu žena) že ho ma takpovediac v hrsti, a začina ho vychovavať, premenať na svoj spôsob videnia akým by ona chcela ho mať , lebo žena to ma v genoch ( vychovne geny) a tak svojho muža berie ako dalšie decko automatycky,

prestava sa o seba starať ( netyka sa to všetkýc žen) prestava byť ta poeticka, romanticka, zaujmava fantasticka bytosť , ktorú muž poznal pred sobašom, na tom to všetkom stroskotavaju manželstva ale nie to len na žene je to aj na mužovi , nektoré mužy chcu svoje ženy do slova vlastniť ( najme tie krasne) je to obojstranne ,

žena a muž ked ulovia , prestavaju sa snažiť vo vetčine prípadov sa zmenia skoro nanepoznanie.

inteligentný muž je relatyvný pomer ( ľudský vymysel) všetko čo je ľudske je omylne.
12. 07. 2010 | 17:11

G.B.Shaw napsal(a):

To dříve ruda:
Inteligence, která se pokládá za inteligenci, ale postrádá smysl pro humor, není inteligence. Takže jestli se vám daří, vlastně tím jen potrvzujete Kurasovu teorii.
12. 07. 2010 | 19:18

Fialenka napsal(a):

vlku,

dík. To o té drsné zkušenosti s výjimečnou kategorií krásných žen na srazu spolužáků si dám do rámečku :-)
12. 07. 2010 | 19:31

vlk napsal(a):

Fialenko

ano bylo to drsné. Šlo o mou první lásku. Byla v 15-ti nádherná. A samozřejmě mne nechala.
Když jsem po letech viděl, co jsem viděl..
a viděl jsem ale i tzv. popelky..
Z kterých s e staly ty krásné ošklivé.
Jednu mám teď přes ulici. Přestěhoval jsem se před časem v městysu do čtvrti svého mládí.
S věkem je stále půvabnější. Neuvěřitelné. Skoro stejně jako moje Karkule.
a pokud jsem vás něčím malinko potěšil, je to náplast. Moje náplast. Na řádky , které jste napsala o tom krásném mladém muži. Co vám dělal průvodce, řekněme... no třeba na cestě lásky.
Náplast na moji závist vůči tomu mladíkovi. Neb co jste byli vy, byli jsme i my....
Hezký letní večer a užijte dne. vy i on.
12. 07. 2010 | 21:02

Jag napsal(a):

Jak jsem tak ženské poznal,tak jednak je lepší žít sám a jen tak si zvát kamarádky a pokud bych jako chlap si mohl vybrat,tak bych se už nechtěl narodit.Život je sice hezký,ale ženské mu dodávají neustálé řešení problémů,které by nevznikly,kdyby je pořád nehledaly a proto říkat,že ženská má mnohem vyšší intelekt,je trochu mimo......i ženské mají stupně inteligence a pochybuji,že jsou všechny stejně chytré.......pan nahoře je zřejmě tak všechny vidí,já jsem poznal,že jsou hloupé až na půdu.Příkladů bych mohl uvést spousty,měl jsem jich kolem sebe mnoho,ale v podstatě jsem od nich slyšel jen jediné......pokud mě budeš poslouchat,tak budeš mít jakž takž klid.Pokud se trochu ozveš......a to od inteligentního chlapa je snad povinnost......dostaneš kartáč a biologické nebo psychoické vydírání.....můj otec jednou pronel myšlenku,na kterou si často vzpomenu a dávám mu za pravdu" Ženská nemá charakter"a mohu říct,že je to 100procentní pravda.Ony totiž jednají účelově a jednají jedině s určitým cílem.....jejich psychika neví,že inteligentní chlap to o nich ví a kvůli tomu jimi pohrdá,ale nechme je při tom,že jsou nad námi.Přece je nebudeme chtít zničit.Mají to,co tento život dělá aspoň trochu k něčemu,když už je to tak zařízené.
12. 07. 2010 | 21:12

sirka napsal(a):

Je pravda, že "se inteligentním mužům nedaří u krásných žen"? Nebylo by to evidentně proti přírodě? Cožpak by něco takového kvalitní přírodní výběr připustil? Spíš objektivně vychází, že to musí být naopak!
Takže někde je chyba, nebo více chyb:
1/ Dělat hromadný test se studentíky, zatím pouze rádobyzkušenými lovci, to velmi snižuje vypovídající hodnotu výsledků. Navíc ještě obvykle nemají sebedůvěru živitele díky profesi ani sebedůvěru vlastníků slušného konta. Kolik absolventů dnes marně shání práci?
2/ Co je to inteligence? Ještě dnes v tom nemá jasno ani mnoho citovaných vědců, kteří s tímto pojmem dnes a denně operují. Samotným úspěšným luštěním rébusů ženskou duši oslovit dost dobře nelze. Kdo má úspěch u žen, patrně má naopak inteligenci vysokou - tj. její cílevědomostní, hravou a emoční složku. Pokud i tu sociální, vztah spíš vydrží. Inteligence znamená vládnout tím, co potřebujeme v životě, aby za něco stál.
3/ Vážit své slabiny a přednosti, to umí i ten úspěšný, jen víc zohledňuje, co dát v dané situaci víc najevo, aby uspěl. Člověk zakládající si na inteligenci ještě nemusí být skutečně plnohodnotně inteligentní, třeba je jen intelektuál.
4/ Jestli je IN hodnotit inteligenci lidí jen podle konta, vynálezu civilizace od přírody odtržené, zjednodušuje si tím lidská společnost přírodní výběr až příliš. Žena ocení, když to vypadá, že chlap uživí rodinu (ledaže by to zvládala dobře sama). Peníze pak jsou nejen čas, ale i hmotný projev nějaké předchozí inteligence. Jenže když jsou peníze až v první řadě, mnohdy doslova přes mrtvoly, za co pak takový život stojí?
5/ Atd. Dalo by se přidat i leccos z diskusních příspěvků, ale to bychom nosili dříví do lesa. A ještě by se asi našlo něco jiného. Každá žena se umí udělat krásnou, když to skutečně chce. A nevadí, když to muži dnes nevyšlo, vždyť je inteligentní, nějak si poradí příště.

Hezký den či večer všem.
12. 07. 2010 | 21:34

dříve ruda napsal(a):

pro G.B.Shaw

nemáte bejt mrtvej, chlape?
12. 07. 2010 | 21:43

javor napsal(a):

Pane Kurasi, tuto blbost jste myslel vazne:
nárůst hladiny hormonu zvaného kortisol, též lidově adrenalin?

Abyste to pochopil, uvedu vam podobne "inteligentni" vetu: letos se nam urodilo hodne jablek, lidove tez zvanych pomerancu.
12. 07. 2010 | 21:52

humus napsal(a):

Nevim proc se inteligentnim muzum nedari u krasnych zen, to se vas ale pane Kurasi netyka, vy mate krasnych zen plnej vagon, soude podle vaseho kortisol=adrenalin. Jo kdybyste rekl: srdce, lidove tez plice, to by byla jina.
12. 07. 2010 | 21:56

Vico napsal(a):

Tak čekal jsem, že z volné nohy
ukážeš kukačko své vlohy

-----

Však neboj,
Až Alzheimer mé mysli bude stín
Pak možná ten tvůj kotník políbím :-)
K autorovi : Je smutné, když pravičák/kterého respektuji/ si kvůli tomu, kdo mu články platí

si zasune růžové tričko
do pravičáckých gatí

Dobrou noc
12. 07. 2010 | 22:47

G.B.Shaw napsal(a):

To dříve ruda:
Nesmrtelnej, chlape, nesmrtelnej. A hlavně si ode mě pamatujte tohle: Kritik je člověk, který rád spisovatele poučuje, jak by to napsal on, kdyby to uměl.
12. 07. 2010 | 22:55

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, úžasné
Vico, úžasné, už hledej nakladatele, ale před tím si vyměň plínku...
Jinak před chvíli jsem dozalíval..

Už nejsi hochu mladý
ztracená generace
dušička čeká
řády
tělíčko
operace...

Původně jsem chtěl napsat místo tělíčka jenom mozeček, ale opravdu netuším jak na tom momentálně jsi v tom dnešním vedru.
Dobrou
Veselé krizování, bude líp..
http://images.bugaga.ru/pos...
12. 07. 2010 | 23:33

dříve ruda napsal(a):

G.B.S.

to už jsem asi desetkrát slyšel a četl. Proč se se mnou nechce sakra hádat někdo chytřejší?
12. 07. 2010 | 23:40

Karel Mueller napsal(a):

sirka:

To je velmi rozumné, co jste napsala :-), koneckonců máme inteligenci teoretickou a sociální a v mezilidských vztazích - zejména mezi pohlavími - je rozhodující ta sociální.

Ale zdá se mi, že neberete v úvahu faktor mentality :-). A pokud jde o umění "balení a namlouvání" ... :-), ve středním věku to snad zvládá každý (nějak) a každý snad zjistil, jaké ženy může oslovit a jaký styl se od něho čeká.

Víte, co třeba bylo mým jistým problémem v mládí? Očekávání žen, které na mě reagovaly (a které si mě na podkladě vzhledu někam zařadily) nebylo v korelaci se skutečností

Šlo o předsudky, prostě u někoho s trénovanou svalnatou postavou gymnasty nepředpokládaly vzdělání jaderného fyzika. Proto jsem obvykle tvrdil, že jsem klempíř, učitel tělocviku apod.
13. 07. 2010 | 02:16

beat napsal(a):

what a load of crap
13. 07. 2010 | 06:57

gaia napsal(a):

jo když někdo nemá charisma tak to neokecá. A utěšuje se jen svou inteligencí aby neměl komplexy.
To příroda si sama vybírá kdo se má s kým množit a jaké lidi chce aby po planetě chodili (jaké kombinace genů mají vzniknout).Ta pomyslná jiskra která musí škrtnout je pouze v rukou přírody.
Tak proč by měla škrtat u někoho přešlého mrazem?
13. 07. 2010 | 07:22

Jarýn napsal(a):

V přírodě se občas taky najdou jeleni, kteří místo na louce bojují o harém laní v lese.To je sebevražda vlastními parohy a nastupují šikovní vidláci.
Podle diskuze dobré prázdninové téma.Nebojte se splnit ta ženská přání, taková esej na téma cirkumcisis ano či ne by dámy určitě zaujala.
13. 07. 2010 | 07:58

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Karel Mueller, Váš příspěvek mi evokoval období, když jsem díky sportu měla ostře řezané rysy, docela svaly, a protože jsem i dost narostla a rukavice kupuji do dnes v pánském oddělení, protože od mládí hodně fyzicky makám a dlouhé roky s diskem v ruce vykonalo své. Takže parkrát mi řekly v obchodě mladý pane. No a jedna příhoda je fakt bezvadná. Jezdila jsem na motorce, abych nenastydla, opatřila jsem si kožený obleček. Sedím v jednom motorestu u baru s tonikem, přišla krásná dívka a začala mne balit, usmívám se, nemluvím, jen krčím rameny, povytáhnu obočí, usmívám se a ona tou svou namalovanou a našpulenou pusinkou mele o sto šest. To jak mě chce z ní přímo odkapávalo. To si vychutnám ještě chvíli, ...rozepnu bundu, rozepnu svetr, rozepnu blůzu, a rozepnu podprsenku, byla na mrtvici. Tužka, jóóój, to byly časy.
13. 07. 2010 | 09:03

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, přešlí mrazem zde...

VESELÁ VDOVA

Svět je plný paradoxů
a drobných katastrof
a každá správná komedie
začíná přece slzami
drahoušku

Jen si vzpomeň
ještě nedávno říkala jsi
že jsem šašek
a nyní
jen s něhou sobě vlastní
to tvrdíš o svém
manželovi
v domnění že já snad osedlám
jeho papuče
ale co se dá dělat
chyby prý jsou produktem
blbosti
a blbost zas nerozlučně patří
k myšlení
a myšlení svým způsobem souvisí
i s bytím
cogito ergo sum
že

Ale zjednodušme to ještě víc
pojďme k lásce
miluji tě
i když vím jaké sny mě čekají
v posteli
po cizím
chlapovi

Svět je plný paradoxů
a drobných katastrof
a každá správná komedie
začíná přece
slzami

Miláčku...

Veselé krizování, bude líp...
http://ru.warnet.ws/img4/16...
13. 07. 2010 | 09:14

kancelarska_mys napsal(a):

@Luba 12.07 v 8:54
Nuu, máte u slova kulíšek zajímavé asociace.

Pro mě je kulíšek člověk s velkýma očima a dlouhýma řasama, trochu poťouchlý a šprýmovný, ale v zásadě dobrosrdečný srandista a vtipálek. Celkem jedno, jestli muž nebo žena. I žena může být kulíšek. Srandistka taky.
Nojo, ale jak se řekne vtipná žena. Vtipálka?
13. 07. 2010 | 11:19

Karel Mueller napsal(a):

Tužka:

Tak to je krásný :-)). Trochu mi to připomělo jednu epizodu z mladších let.

Bylo mi čtyřicet, stále jsem splňoval antické kánony a na nuda pláži jsem se trochu sblížil s líbeznou devatenáctiletou dívenkou. Ne, že by mě chtěla, ale očividně to obdivovala a také si později našla kulturistu. Byla to holka jak má být, opravdu kráska. Ale v pominutí mysli se dala na kulturistiku.

Za rok jdu s přítelkyní a před námi jde hoch snad s nejkrásnější antickou postavou, jakou si lze představit. Dokonalé štíhlé, ale svalnaté nohy, útlý, perfektně tvarovaný a vypracovaný zadek, vosí pas a odpovídajícím způsobem váza k ramenům. Prostě hotový Apolon (tady bych poznamenal, že antika se liší od dneška právě v tom, že antické sochy kalokagatha mají výrazně ženské prvky).

Přítelkyně se snažila nedat na sobě nic znát, ale doslova se mohla uslintat. Ale mladík se otočil ... a byla to ona dívenka. Srdečně jsme se přívitali, ovšem jako upravený kluk :-) vypadala i ze předu :-), ňadra úplně zmizely a místo toho se objevily krásně vypracované prsní svaly. Vzal jsem si ji stranou a pořádně zahovořil do duše.

Trochu to obrečela, ale ta rok už bylo všechno v pořádku :-).
13. 07. 2010 | 13:37

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Karel Mueller, děkuji, moc hezký příběh, naprosto věřím, vím, co dělaly sport a práce s mým tělem. Nebyla to kulturistika, ale jezdila jsem pravidelně na hory za jednou opuštěnou pratetou. Nařezat na cirkulce metrové klády,/lesákům jsem vždycky nakazovala,ať jsou co nejtenčí, ať na tom nevypustím duši,/ ze špalků naštípat polínka, ráno máte trojky, večer to je nulka, nebo i krupice. S tím svým zjevem mladého muže, jsem zažila spoustu legrace. Jednou mi trenér říkal, že jeho známý se ho ptal, proč trénuje i s dorostenkami chlap. No, byla jsem to já. Tužka a děkuji,pane, vzpomínky, to je moje, a Vy jste je navodil.
13. 07. 2010 | 14:33

Karel Mueller napsal(a):

Tužka:

Těch vzpomínek by byl kufr :-).
Muži se mě občas ptali, jak na moji postavu reagují ženy. Dá se to říct asi takto: na vrcholu přitažlivosti jsou vysocí s atletickou, ale štíhlou postavou. Řekněme běžci delších tratí. To jsem nebyl, kulturista také ne, asi nejlíp by se to dalo přirovnat tomu gymnastovi. Ženy na to často reagoaly extrémně: Buďte je to přitahovalo nebo odpuzovalo. Zažil jsem nejednou reakci, kterou jste popsala, právě tak jako řeči v duchu, že by se té gorily nedotkla.

Samozřejmě, je nesmírně důležité, aby to bylo v kombinaci se vzděláním a jistou inteligencí. Pro leckterou inteligentní ženu středního věku je to jako jed. Asi jako pro muže krásná, inteligentní a něžná žena.

Zažil jsem spousty srandy s těmi předsudky. Opravdu si většina lidí snad myslí, že sportovec musí mít místo mozku sval. Seděl jsem u stolu na pláži Lhotka se skupinou asi 10 mladých mužů a tak jsme si povídali. Jeden se mě zeptal, co jsem. Podíval jsem se na něho a řekl jsem si, že si je vezmu na paškál. A tak jsem mu odpověděl, že jaderný fyzik. "A já atomovej" ... stůl se třásl jejich smíchy. Ale jednomu to nedělo a tak mi dal "kontrolní otázku": Obyčejnou diferenciální rovnici druhého řádu s pravou stranou. Natolik jednoduchou, že jsem mu ji udělal zpaměti.

A v tu chvíli jako by na něho sáhla smrt. Strašně zbledl a když ostatním řekl, že je to dobře, tak zavládlo ledové němo. Řekl jsem ještě pár pindů a po chvíli jsem se odporoučel :-).
13. 07. 2010 | 15:45

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Karel Mueller, děkuji, pane, na oplátku Vám napíšu zážitek, kterého jsem byla jen pouhým divákem.

Karlovy Vary, léto 1992. Pokud jsem ve Varech, dopřeju si vždycky zmrzlinový pohár v restauraci,v tom největším a nejznámějším hotelu. U vedlejšího stolu, seděl drobný, nenápadný stařík. Nepřišel sám, přišlo s ním pět mužů, jasně ochranka, ale sedli si na pokyn pána jinam. Číšníci baletili kolem starého pána jak roztočené kuželky. Nakonec pil pán jen sklenici vody. Jen pro ten pohled na mocnou sílu peněz, jsem měla tři poháry, ale stálo to za to. Ale má to pokračování, pán pil vodu, když přišly do restaurace tři děvenky, no rajdy na první pohled ,a zasedly ke stolu pána. Viděla jsem, jak se všech pět mladíků, jako na povel zvedlo, ale pán nějakým signálem, který jsem nepostřehla, vydal pokyn, aby si sedli. Děvenky se bavily, smály, na pána občas dorážely, jako jesti mu nepřekáží, jestli nechce mít klid, když čte ty cizí noviny, odkud je a tak, začaly si dělat ze starého pána šoufky. Viděla jsem, jak si číšníci vyměňují s ochrankou pohledy, zda zakročit, ale pán si to zřejmě nepřál. Děvenky posilněné sklenicí míchaného alkoholu přitvrdily, najednou pán sáhl do kapsy, vyndal tři prstýnky, pohodil je na stůl a řekl poněkud špatnou češtinou, bylo mi potěšením, tady máte něco na památku ode mne. Odešel,ochranka vystartovala, otvírali dveře, číšníci se klaněli jak japonské figurky. Tak tři debilní vyrazy najednou na třech tvářích děvenek jsem dlouho neviděla. Dodatečně zjistily, že jsou opuncované, zaplatily a byly pryč. Život přináší spoustu překvapivých zážitků, jen koukat.Tužka
13. 07. 2010 | 17:25

Karel Mueller napsal(a):

Tužka:

Já jsem jednou "poobědval" s Baťou. Byl jsem na auditu na Slovensku u jedné firmy a tamní kvalitář mě pozval na oběd. Vedle u stolu sedělo asi 10 lidí v čele s Baťou. Měl tenkrát zájem o budovy po železárnách.

Byl to normální, docela příjemný pozemšťan, velmi spokojený s obědem, napsal to i do knihy. Ale neuniklo mi, že je obsluhovaljen jeden čísník. Choval se samozřejmě velmi zdvořile, ale nikoliv poníženě!

Moc a prachy jsou samozřejmě tím největším afrodisiakem. Kdyby nebyly, tak by svět vypadal jinak :-).

Ten pán patřil asi mezi skutečné vládce. Umím si představit, že s členy vlád států jedná asi ... jako s těma holkama.
13. 07. 2010 | 18:08

Elisabeth napsal(a):

Součástí silně vyvinutého mužského intelektu je zvýšená schopnost sebekritiky, představivost možných následků pravděpodobného neúspěchu, schopnost pozorování sebe a situace v akci a akci podle potřeby měnit. ....

ne,ne tak tohle ma i kazda zena...jakypak lov
13. 07. 2010 | 21:41

skeptický napsal(a):

KM
Teď si představte,že byste byl mikrokulemorální chemik,jak byste šel na odbyt.
To by si hned chtěla každá ověřit,postava nepostava.

Já jsem zase každé říkal,že jsem po obrně,ale není to vidět.
Nevěřil byste,jak jsou ty mrchy zvědavé.
14. 07. 2010 | 02:45

Vico napsal(a):

Reakce na poslední diskuzní příspěvky :
Vysvětlení, proč někdy ženy reagují kontroverzně na svalnaté mužské tělo lze najít v Sixtinské kapli.
Dívejte se pozorně/i na miniaturní detaily/ :-)

http://blog.beliefnet.com/f...
14. 07. 2010 | 08:21

Karel Mueller napsal(a):

Vico:

To velmistrovské dílo bylo vytvořeno v době, kdy bylo neslušné mít byť i sekundární pohlavní znaky, natož primární. A tak španělský velvyslanec proslul odpovědí, že španělská královna nemá nohy.

Bylo nutné udělat kompromis mezi realitou a požadavky doby :-).

Je třeba rozlišovat mezi kontroverzní a úsměvnou reakcí. Správně jste mluvil o kontroverzní reakci. Reakce na Vámi uvedené tělo by ze strany žen byla velmi úsměvná :-)).
14. 07. 2010 | 12:29

Venuska napsal(a):

stare francouzske porekadlo:
Muzi jsou dokonce ochotni i milovat, aby mohli soustat a zeny jsou dokonce ochotne i soustat, aby mohly milovat
16. 07. 2010 | 19:58

Šukna napsal(a):

Vtipnější vyhrává!
17. 07. 2010 | 20:35

Forest Kedia napsal(a):

Good article, http://www.haoxinglass.com Each and every point is http://www.china-ouya.com good enough.This is a good,common sense article. http://www.china-bamboofloo... Very helpful to one who is just finding the resouces about http://www.china-bamboofloo... this part.It will certainly help educate http://www.china-bamboofloo... me.Thanks for sharing with us your wisdom.Great!This article is http://www.hc-cca.com creative,there are a lot of new idea,http://www.mingjiangnan.com it gives me inspiration. http://www.xyweavebag.com I think I will also inspired by you http://www.zh-bamboo.com and think about more new ideas。I am totally agree with http://www.china-yongding.com your oppinion.this blog post is http://www.ysteas.cn very encouraging to people who want to know these topics.Excellent article that http://www.ds-jiecheng.com will provide the incentive and http://www.huxi-cable.com/p... basis for my works. http://www.ejaisolar.com I wonder if I can mention the article as http://www.chinajmdq.com a bibliographic reference in my work. Very interesting and http://www.chinalasiji.com useful information! It's pity that such occasions are still exist in the world, but we should act all http://www.huxi-cable.com/s... together for to prevent them. Thanks.Very interesting and http://www.hzzxdq.net useful information! http://www.zjbangge.com/rec... It's pity that such occasions are http://www.zjbangge.com/lea... still exist in the world,http://www.zhuoerya.cn but we should act all together for to prevent them. Thanks.You really know http://www.hn-hardware.com what your talking about here. Thanks for the great step by http://www.zjbangge.com/sec... step how to blog. Great stuff from you, http://www.sunsurf.com.cn man. Ive read your stuff before http://www.jdxpwj.cn/booste... and youre just too awesome. http://www.zjxhdz.com I love what youve got here, http://www.tygluegun.com love what youre saying and http://www.wanjia-ylm.cn the way you say it. You make it entertaining http://www.hangxiang.cn and you still manage to keep it smart. I cant http://www.meiyuanfurniture... wait to read more from you. This is http://www.jdxpwj.cn/tow-rope really a great blog.This is one of http://www.deliver.com.cn the best posts that I’ve http://www.hzzhuoyuan.com ever seen; you may include http://www.hzhtdq.cn some more ideas in the same theme. http://www.china-chunyu.cn I’m still waiting for some interesting thoughts http://www.cnboostercable.com from your side in your next post.I like this kind of very useful http://www.huaan-med.com/fo... articles congratulations I wish you continued success, I hope http://www.huaan-med.com/me... I can do this kind of article。
16. 08. 2010 | 04:33

Roxy Freiling napsal(a):

Again another http://www.jdkeda.com happy reader. Very helpful. But I do agree with http://www.huaan-med.com/wr... dude - not sure if ill spend too much time on http://www.huaan-med.com/wa... this?? Great solution ,That sounds very interesting .
http://www.hzhwknit.com
http://www.cnboostercables.... topic. http://www.cnboostercables.... Thanks for your article, http://www.phccwy.com its been very helpful. http://www.huaan-med.com/ba... Thanks for sharing your information. http://www.huaan-med.com/in...
Nice post! http://www.sunstorm86.com Although we are familiar with http://www.cnyonghao.com our culure, but we maybe don't really understand http://www.huaan-med.com/in... it. It need to study deeply.It's a very meaningful http://www.huaan-med.com/fo... activity. Looking forward to joining you.meter from http://www.huaan-med.com/di... 。Thanks a lot for http://www.racketchina.com enjoying this beauty article with http://www.lk-outdoorfurnit... me. I am apreciating http://www.eammarsolar.com very much! Looking forward to http://www.huaan-med.com/di... another great article. Good luck to the author! http://www.huaan-med.com/ea... all the best! Those http://www.jihepackage.com who want to get the scholarship must http://www.jihepackage.com/... work hard and try their best. http://www.jihepackage.com/... It's exciting to hear this good http://www.huaan-med.com/di... .Thanks for this http://www.suntasksolar.com great post. I have become a http://www.trading-mx.com huge fan of this website and http://www.shopdisplaycn.com I really cant wait to read you next posts! Your post are http://www.jihepackage.com/... inspirational.Looks like a very interesting http://www.jihepackage.com/... solution technology. Thanks for sharing .
http://www.worldmaya.cn
http://www.chinachristmasba...
http://www.xdbike.com
http://www.zjqiangsheng.com
16. 08. 2010 | 04:38

reitmeier26 napsal(a):

Have you ever believed before <a href="http://www.kitchenfloormatss.com/"> of a Kitchen Floor mats </ a> to your kitchen? Despite the fact That thesis mats Are not as popular since the cooking tools, cooking appliances, and food Within your kitchen area, They Are Also critical. These <a href="http://www.kitchenfloormatss.com/anti-fatigue-kitchen-floor-mats/"> Anti Fatigue Floor Mats </ a> Have utilizes numerous, and it Would Be Foolish Not Getting Them. They are made in quite a few supplies, based on That Which plan do you make use of it for Them.
28. 08. 2011 | 13:13

Michaela napsal(a):

Prosím není tady nějaký inteligentní muž? Jsem opravdu krásná žena, alespoň to tak říkají a pokud už mě chlap osloví je to prase, co vidí postel. Ti hodní a inteligentní se dívají jen zpovzdálí. Já opravdu nekoušu, a chlap nemusí mít ani vysoké konto. Ale nesmí to být sračka, protože dělat ze sebe tyč je trošku divné. Na druhou stranu dneska opravdu loví ženy, protože chlapi vymřeli a zůstaly jen ty sračky co se bojí i pozdravit.
01. 02. 2012 | 22:09

Petr napsal(a):

Vcelku zbytečný článek, shrnující několik tradičních banalit, jimiž jsme denodenně bičování ze strany médií, vysoce kvalitních dámských magazínů apod. Šablonovité, až to práská dveřma. Nulová informační hodnota, index neotřelých postřehů: mínus 10. Ani ten sloh není zrovna na usměvavou nálepku do žákovské.
25. 10. 2013 | 09:24

DennisKr napsal(a):

Everything else is ultimately only details -- important details, but variations on that theme. index.php is the controller, the menu system determins what the "existing page" is, and tons of events get fired in the process of building that page. Plugin modules can hook into those occasions and modify the workflow/supply additional information/etc. That is also a part of the reason so many Drupal resources concentrate on making modules. Without modules, Drupal does not actually DO something other than say, 'Someone asked for a page! Does it exist? No? OK, I'll serve up a 404.'

<a href="http://billysrereebiz.com">Corro</a>

[url=http://billysrereebiz.com]lolz[/url]
25. 02. 2014 | 22:38

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

[url=http://somepaydaylounz.com]mr fitz[/url]
26. 02. 2014 | 13:15

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

[url=http://somepaydaylounz.com]mr fitz[/url]
27. 02. 2014 | 12:09

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy