Svržení vlády byla nezodpovědná hloupost

26. 03. 2009 | 11:05
Přečteno 11550 krát
Sociální demokracie svrhla vládu Mirka Topolánka, protože stoupala premiérova popularita a také preference ODS díky tomu, že vláda úspěšně vykonávala předsednictví EU a to ve velmi nesnadné době. Po dlouhé době jsme mohli v našich dějinách něco dobrého vykonat pro svět. Jenže to bohužel bylo proti momentálním zájmům ČSSD, které se v podstatě zredukovaly na vývoj volebních preferencí. Zajímalo by mě, jestli vteřinu někoho ve vedení sociální demokracie napadlo, že je pro Českou republiku a potažmo pro EU škoda likvidovat vládu, které se takto na mezinárodním poli daří.
Sociální demokracie svrhla vládu v době největší ekonomické krize po druhé světové válce. Tedy v době, kdy má vláda na plné pecky připravovat krizové scénáře a činit opatření k vyrovnání se s krizovým vývojem. Místo toho tady díky socialistům budeme mít rok politický chaos a handrkování o úřednickou vládu a termín voleb. Správa země se zredukuje na minimální údržbu v době, kdy potřebujeme velkorysé činy a originální řešení. Opět nemohu si nepoložit otázku, jestli aspoň chvilku ve vedení ČSSD nepřemýšleli nad tím, jak moc uškodí této zemi.
Vládu Mirka Topolánka svrhla rovněž čtveřice politických renegátů, které si vládní strany ODS a Zelení vyrobili sami. Čili do značné míry se vláda svrhla sama, ale to je až na druhém místě. To je selhání jednotlivců, o němž můžeme diskutovat, nakolik si to zavinili sami a nakolik to zavinily poměry uvnitř stran.
Sečteno a podtrženo jako země jsme při řešení úkolů dnešní doby – předsednictví EU a hospodářská krize projevili značnou lehkomyslnost. Tváří v tvář velkým výzvám jsme klasicky selhali. Konec konců EU to jistě přežije, tam to je hlavně naše ostuda, což ale v do sebe zahleděné české kotlině má nulový význam. Co se týče hospodářské krize, tak tam nezbývá než dát na modlení.




Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

SDSDSD napsal(a):

Pláčete nad špatným hrobě, milý pane ! Kdyby měl Topolánek všech 101 poslanců na své straně, tak žádný pád vlády by se nekonal. Takže ne ČSSD+KSČM, ale sama arogantnost a neschopnost "vlády" za to může.
p.s.- přece žádná krize není, nebo snad ano ? ;-)
26. 03. 2009 | 11:16

Aleš Jakeš napsal(a):

Já to tak tragicky nevidím. Půlroční řízení Rady Evropy je víceméně úřednická záležitost, pozice premiéra Topolánka při vyjednáváních bude stejná, protože největší váhu mají stejně velké státy a co se týče řešení krize doma, myslím, že čí méně "originálních" opatření, tím lépe, což z minulých krizí jasně vyplývá.
26. 03. 2009 | 11:22

vlk napsal(a):

Hm, vážně?
Kolik je potřeba ke svržení hlasů nape Šterne? 101? Kolik jich má opozice? Pane Šterne? 101?
Myslíte, že 97=101?
A četl jste tohle pane Šterne?http://zpravy.idnes.cz/jak-...

Mohl byste laskavě něčím doložit ono úspěšné ykonávání předsednictví?
Entropou? Nebo trapasem s ukrajinským dopsáním rukpu do Rusy podepsané smlouvy o plynu?
Nebo včerejším vystoupením Topolánka vEP? Nebo Vondrovou tiskovkou tamtéž? Nebo vám stačí to, že umíme v Luhačovicích včas dodat do jednacího sálu chlebíčky a pro novináře zajistit na rozdíl od Francouzů funkční připojení na internet?
říkáte, že vláda má na plné pecky připravovat krizové scénáře na zvládnutí krize? Neměola na ty plné pecky tohle dělat už před půl rokem?
To by ovšem tun krizi musela být schopna vůbec poznat! Má krizi řešit někdo kdo ji nepozná? Vy se necháte léčit doktorem, který nepozná vaši nemoc?
Soc dem uškodí této zemi tím, že vyvolala hlasování kvůli Dalíkovým aktivitám? Vám se líbí? Ty aktivity?
A myslíte, že krize ospravedlňuje zametení svinstva pod koberec?
26. 03. 2009 | 11:24

vioš napsal(a):

Mě fascinují lidé, kteří žijí v domnění, že vláda Mirka Topolánka je to nejlepší, co nás od revoluce potkalo. To snad musí být nějaká nemoc, jinak si to rozumně nedovedu vysvětlit. Jak dlouhého trvání by vláda měla, pokud by nyní ještě přežila? Nevydržela by ani do podzimu a zhroutila by se sama, bez přičinení opozice. Sundejte růžové brýle a začněte vnímat realitu. Podle Topolánka za vším stojí Klaus.
26. 03. 2009 | 11:26

juvel napsal(a):

Neschopnost a neumětelství vyjednávat, neschopnost naslouchat druhým, neschopnost vidět problémy a jejich řešení z více stran, to je to, co se Topolánek a jeho strana nenaučili na domácí politické scéně. A to je to, čím se Topolánek znemožňuje i v politice evropské. Nezodpovědná hloupost se stala již tím, že tato vláda vznikla a tak dlouho se udržela.
26. 03. 2009 | 11:26

baka napsal(a):

Taky myslím, že to vidíte příliš jednostranně. Kdyby vláda byla rozumnější, tak NERV nevypadá tak, jak vypadá, ale jsou v něm i zástupci opozice. Rovněž, když už je ta krize, tak vláda měla o opatřeních hovořit s opozicí, protože při teoretické většině 101 hlasů lze stěží očekávat, že bude navždy všechno prosazovat silou. Pak by o nějakém hlasování o nedůvěře nemohlo být ani řeči. Čili bych v tom neviděl problém opozice, ale vlády, která se celou dobu nestará o nic jiného, než jak se udržet při životě a na nic jiného jí nezbývají síly.
26. 03. 2009 | 11:26

karel hampl napsal(a):

Diskuze k tomu vašemu textu možná není pane Sterne, jsou to obecné fráze o ničem, které můžete napsat kdykoliv o čemkoliv. Pouze vyjadřujete své pocity. Tak si to zálohujte, ať příště šetříte čas, až budete psát o úspěších nějaké jiné vlády, třeba premiéra Filipa..

Já budu konkrétní.
I málo prospívajícího středoškoláka by napadlo, že když jedna strana podepíše smlouvu a druhá později ke svému podpisu připojí výhrady, tak ze smlouvy je papír na podpal.
Pana Topolánka to nenapadlo.

Chcete pokračovat o krocích pana Topolánka a jeho vlády v léčení krize, likvidaci právního státu nebo o Palestině?
26. 03. 2009 | 11:27

silspok napsal(a):

Souhlasim s blogem. Nepromysleny mocensky stranicky tah a ambice par jednotlivcu nas celkem ztrapnily. EU rozhodne prezije, ale my tu skutecne budeme mit na dalsich nekolik mesicu parlamentni panoptikum a malomestacke bitvy. Ostatne prubeh onoho jednani v primem prenosu CT musel zvednout zaludek nejednomu obcanovi, a to bez ohledu stranickych preferenci ...
26. 03. 2009 | 11:29

Vilém napsal(a):

Po svržení mafiánsko-kriminálnické vlády ukrajinské kvality, zmatených činů a hospodského slovníku se vynořily z pravicového suterénu celé šiky velkohubých moralistů, kteří se zaklínají národními zájmy, protikrizovou politikou a ctí před světem.
Ve skutečnosti teprve odstřelením současné kliky a důkladnou volební desinfekcí parlamentu se otevírá vůbec možnost zahájit reálnou protikrizovou politiku, která zatím spočívala v pouhém vzývání trhu a zuřivém odmítání naléhavě potřebné velkorysé koncepční politiky směřující k novému modelu společnosti. Společnosti, kde lidé jako pan Štern už nebudou užírat z veřejných prostředků skutečně potřebným a živit se produkcí laciných ideologických šmejdů, kde veřejné prostředky budou přesměrovány na sociální účely a v společenském ghettu skočí leda ochotničtí kazatelé volného trhu.
Zbytek toho dojatého kvílení, tvrzení o tom, že Topolánek snad mohl pomáhat světu, postrádá věcný obsah, jsou to jen typicky komunistické fráze, kterými se pan Štern nakazil před lety někde v Rudém právu.
26. 03. 2009 | 11:31

Jan napsal(a):

1/ Jak to víte proč to udělali?
2/Dělali to popáté, kdyby se to povedlo napoprvé, nehodnotil by jste to stejně?
3/Termín úkol dnešní doby, jsem už slyšel. Taky klid na práci.
4/ Dle Vaší ideologie je hosporářská krize něco jako chřipka. Tak proč to modlení?
26. 03. 2009 | 11:37

neo napsal(a):

Vilém:

kdo jsou ti skutečně potřební?
26. 03. 2009 | 11:38

Michal Macek napsal(a):

ahoj

mate v zasade pravdu - ale ja verim ze vse zle je k necemu dobre - co zkusit najit nejaka pozitiva:

-ukazali sme svetu ze jsme funkcni demokracie kde plati ustava atd.

-mame sanci predvest ze dokazeme prekonat i nelehkou siltuaci nejen efektivne ale i s eleganci

-vlada byla prece jen trochu zprofanovana a mela velmi slaby mandat - ted je prilezitost to zmenit

sem naivni ze? :)
26. 03. 2009 | 11:38

tng napsal(a):

SDSDSD:

Aha, takze kdyz cela CSSD a KSCM hlasuji jako jeden muz, to se nepocita, jedine co se pocita je ze vlada ztrati kontrolu nad par poslanci.

Takze vlastne kdyz vrah zabodne nuz do sve obeti, je to vlastne pouze chyba te obeti, ze neni sbehla v sebeobrane pripadne ze neni schopna dostatecne rychle utikat. Opravdu bezvadna socanska logika, tleskam !
26. 03. 2009 | 11:39

Vasja napsal(a):

Vilém, blbost nemá hranic.
26. 03. 2009 | 11:39

Snt napsal(a):

Jasný důkaz, že Topolánek je loutka pravdy a lásky.
Podporuje ho Štern, Pehe, Jan Kraus atd.
Bože, kam to ta ODS dopracovala.
Koho má člověk volit?
26. 03. 2009 | 11:39

Vilém napsal(a):

neo
Samozřejmě mám na mysli obětí vývoje posledních let, tedy bezdomovce, obyvatele ghett, kterých už je asi 300 000, a lidi postižené ekonomickou krizí a ztrátou zaměstnání. Topolánek včera večer vykládal na ČT, že USA musí zvyšovat státní výdaje, protože nemají sociální systém, zatímco Evropa ho má, proto budou fungovat automatické stabilizátory. To možná platí pro západní Evropu, ale ČR má sociální síť na úrovní Ghany a ODS drze odmítá potřebné změny, radši vymýšlí, jak ulevit rentiérům.
26. 03. 2009 | 11:43

tng napsal(a):

Vilem:

Socialni system na urovni Ghany, opravdu ? Mozna v absolutnich castkach, a to diky 40 letum vlady komousu, jako jste vy.
26. 03. 2009 | 11:45

Jiri Holik Jr napsal(a):

Nenim zda jste otevreli oci lidicky. Ridit EU neni jen urednicina, proc myslite, ze se vsichni na zacatku bali jak to dopadne kdyz je to podle vas jen urednicina. Neni, premier Topolanek ji ridil nad ocekavani dobre, ziskal si respekt a to zacalo strasit paroubka, ostatne lide ocenuji Topolanka, jeho preference leti vzhuru, a ODS a to paroubka desi. A president Klaus, nedokaze prekousnou, ze Topolanek jehu ODS a on sam se dokazali emancipovat od otce zakladatele.Radci by mel Bema ci jinou loutku, aby ODS mohl z hradu ridit, ale Topolanek necekane vyrostl v pevnejsiho a sebevedomejsiho lidra nez Klaus cekal, a neskace jak Klaus piska narozdil od Bema.Klaus rychle zapomnel, ze za to ze sedi na hrade vdeci Topolankovi jak pred 6 lety, tak lonske jaro. A co udela Klaus? Maze Topolankovi schody kde muze, protoze Topol neni Klusuv pejsek na voditku jako Bem. Alle na neco duleziteho zapomnel. Na kongresu si ODS demokraticky zvolil jakou cestou a s jakym lidrem chce jit. Bem tam se svou hradni koncepci prohral a Topolanek vyhral.Nemel by Klus a Bem jak furt maji plnou hubu demokraciee, respektovat ze ODS si demokraticky a vetsinove zvolila cstu, vizi a lidra. Klaus si svou praci odvedl po revoluci, ale nyni uz se tlaci pouze do narcizmu a extremu(neni globalni oteplovani, clovek nenici planetu, krize je jen chripka a sama prejde,atd). Premier Topolanek je dobry premier a i s tou krehkou a nehomogeni koalici udelat spoustu prace, reforem, reformicek, ktere mozna nejsou kazdy den ve zpravach, ale aspon nejsme natom jak madarsko. Tam by nas zivotem na dluh a rozdavanim vschno vsem, rychle zavedl Paroubek. Evropa ocenuje praci Topolanka v EU, plyn, Gaza, krize, atd, copak nejste ani trochu hrdi, ze to zvlada dobre, ze konecne take jednou o nas evropa nemluvi jako o svejcich, ale ma slova uznani. Budte hergot trochu hrdi a uznali.
26. 03. 2009 | 11:49

neo napsal(a):

Vilém:

To vláda přesně dělala, pomáhala lidem postiženým ekonomickou krizí. Ať už zrychlenými odpisy, nižším pojištěním, odpočtem DPH na auta,nebo změnou insolvenčního zákona...
26. 03. 2009 | 11:49

vlk napsal(a):

tng
celá ne. Wolf, Melčák Snítilý hlasovali jako vždycky.
S jednotným blokem ODS, SZ, Lido.
pro tuhle jednolitost máte jinou logiku, že?

připománá mi to projev jsitého balkánského šovinisty s války nedávno minulé. Řekl prý asi toto:
Jděte a chraňte naše posvátné právo na anše domovi, chraňte naše drahé ženy a děti před násilím těch druhých.
A až je zaženete vypalte jejich domy, aby se nemohli vrátit a pokud by zůstali, pak znásilněte jejich k..y aby jim už nikdy nemohli rodin čubčí syny, kteří by nás ohrožovali.
Jméno neuvádím, nemohu doložit zdroj. Mám to jen z ústního podání.
26. 03. 2009 | 11:51

Vilém napsal(a):

tng
Životní situace sklářů, kteří si nakonec museli porůznu obstarávat peníze na nejzákladnější životní potřeby, nebo cizinců, kteří zde pracovali a nyní živoří z pomoci od charity, jasně ukazuje, že česká sociální síť nefunguje, případně, jak ukazuje případ Chomutova, je přímo záměrně ničena politiky ODS.

Sociální systém (což je širší pojem; vinou neznalosti to nerozlišujete) je naopak v některých ohledech neúměrně velkorysý, třeba v oblasti výsluh pro bývalé policisty, ale základní sociální síť prakticky nestojí za řeč a změny jsou bezpodmínečně nutné.
26. 03. 2009 | 11:53

Ikena napsal(a):

tng,
prosim je to trapne se po 20letech vymlouvat na komance. Skutecne trapne.
26. 03. 2009 | 11:54

Marty napsal(a):

On se v CSSD nekdo i zamyslel, ale bylo jim to jedno. Paroubek chce k moci a je mu jedno jak se k ni dostane.
26. 03. 2009 | 11:56

xixao napsal(a):

ja nevim, co vsichni maji, takove veci se dely, deji a budou dit dnes a denne vsude kolem v evrope i ve svet, priklady jsou vsude kolem v blizke i vzdalenejsi minulosti
tim ze si nejaka vlada sbirala jak vcelka na med a ted se ji to spocitalo, tim se nic zasadniho nestane ani pro nas, ani pro evropu nerkuli pro ostatni svet
tohle vse je jen kourova clona, aby se nemluvilo skutecnych realnych pricinach toho, ze tenhle legitimni pokus opozici vysel
26. 03. 2009 | 11:57

JanChán napsal(a):

Ani mně nepřijde fňukání pana Šterna jako opodstatněné. je zajímavé, jak se všichni tito pádem vlády "postižení" ohánějí vším možným, jenom ne domácí realitou. Všimněte si, včera pan Zahradil ronil tytéž slzy, jako dnes pan Štern. Pád vlády nás poškodí v zahraničí, mohli jsme udělat pro svět něco užitečného atd. Kdo co užitečného dělá ve světě pro nás? Americká administrativa se svým radarem v Brdech? Sarkozy ? EU? Kdo za nás bude řešit to vnitřní svinstvo, které zde vláda, kolalice a ODS především napáchala? Kdo má čistit ten Auchyášův chlév? Jak by asi vypadal za ještě půl roku. Tolik TATER ani nemáme, aby se dal ten hnůj jen tak vyvézt. Všichni vidí jen poškození zvenčí, ale vnitřní devastace společnosti je nazajímá. Tak pane Šterne, zkuste se podívat na domácí hřiště a uvidíte, kolik faulů, podpásovek, vlastních gólů nám vláda a kolalice nadělali. Jistě, pád vlády bude mít nějaké své důsledky, ale to se nedá nic dělat, když se kácí les, létají třísky. Ale byl nejvyšší čas zastavit tento "demolicion team".To konec konců nasvědčuje i Klausův postoj jak současný, tak nedávný. Teď bude jen na něm, jak hluboko zaryje Topolánka do země. On totiž Topolánek není nenahraditelný, ale jen si přeji, aby ten nový byl rozumný a lidský. Takže pane autore, jděte plakat nad jiný hrobeček, tady Vaše slzy nepomohou.
26. 03. 2009 | 11:57

slav napsal(a):

Sociální demokracie reagovala na krytí Wolfa Topolánkem přes Dalíka, jinak řečeno krytí lumpáren u osoby z které mám prospěch, myslím že hodně lidí to považuje za správnou reakci. Že se gesto odsuzující špínu zvrhlo bylo v režii zelených a ODS. Po Zahradilovi druhý pláč na špatném hrobě.
26. 03. 2009 | 11:57

Jiri Holik Jr napsal(a):

Vileme co to placas o Chomutove, ze tam nefunguje socialni sit!!!!! Proc by pro dluzniky mela!!!! Je jedno, zda to je rom, beloch, ci jakou jinou ma clovek barvu pleti, ale dluznici co neplati, nepracuji, nechcou makat, dostanou byt, znici ho, tak ty si od statu nezaslouzi ani korunu. Lide co plati poctive sve ucty, a prijdou o praci, tak pro ty tu sit je. Ale flakaci, neplatici, ty si nezaslouzi ani halir!!!!
26. 03. 2009 | 11:58

Ikena napsal(a):

Neo
odpoctem DPH na auta, ale podnikatelum, zase jen uzke skupine. Uz jsme o tom jednou diskutovali.

Horak Jr,
vy zrejme nectete treba zahranicni tisk, je pro pripomenuti, ostra reakce Bileho domu na projev Topolanka.
Skutecne diplomaticke, o tomto statnickem vykonu, buh s nami zle pryc, hlavne Topolanek a jeho styl politiky. Pokud zmizi Topolanek zmizi i paroubek.
26. 03. 2009 | 11:58

Kritik napsal(a):

Jenom hlupák může považovat morální devastaci za úspěch.
26. 03. 2009 | 12:01

tng napsal(a):

vlk:

Oni jeste nebyli vylouceni ? Ale na tom nezalezi, o jednolitost mi tu nejde, jestli ta podpora "pro navrh" byla 100% nebo 95%, je to to same. To co se tu snazim rict je, ze CSSD a jeji priznivci nemohou alibisticky tvrdit "vlada se svrhla sama" kdyz proti ni skoro vsichni hlasovali. Respektuji nazor ze vysloveni neduvery byl spravny krok, ale aspon lide jako SDSDSD nemaji odmitat odpovednost levice za tento krok.
26. 03. 2009 | 12:02

Jirka Hemzal napsal(a):

To Neo:
Asi nepomáhala dostatečně - zapomněla totiž na šrotovné, třináctý důchod, zrušení regulačních poplatků a na další velmi "užitečná" protikrizová opatření. Príma by byla i pořádná zakázku pro tiskárnu peněz, zákaz propuštění, zvýšení minimálních mezd, dovozní cla...
26. 03. 2009 | 12:02

hawk napsal(a):

Pane Sterne, nic než pravda a podívejte na tu debatu, zvláště pak některých postižených Paroubkismem :-) Prostě 1+1=0. Náš český proletariát pravdu nebere, protože se nehodí, nakonec jako každý proletariát.

Se zájmem sleduji a budu sledovat, jak bude postupovat bolševizace společnosti.
26. 03. 2009 | 12:03

Marty napsal(a):

Ikena: odpocet DPH na auta tu mel byt jiz leta. Kdyz si podnikatele odepisuji material, tak by si meli logicky moci odepsat i auta pouzivane pro podnikatelske ucely.
26. 03. 2009 | 12:03

tng napsal(a):

Ikena:

A nazor ze 20 let jako zazrakem smaze predchozich 40 let neni trapny a blby ?
26. 03. 2009 | 12:03

neo napsal(a):

Ikena:

Ikeno, to není pravda. Sama moc dobře víte, že vše je provázané, takže pokud bude větší poptávka po autech, pomůže to všem zaměstnancům automobilek a dodavatelských firem.

Jinak pořád jsem od Vás nedostal odpověď, zda byste si po slevě 25 000 koupila nové auto:)
26. 03. 2009 | 12:03

Marty napsal(a):

Jirka Hemzal: a nezapomente na zvyseni podpory v nezamestanost :)
26. 03. 2009 | 12:04

Jiri Holik Jr napsal(a):

Slav,

a za CSSD nominovala, Wolfa, atd, do snemovny? Dyt to jsou, byli socani, to CSSD tehdy nevadilo, nebo nevi koho posiaji hajit prava obcanu a volicu do snemovny? Ale moc dobre vedeli, co je Wolf zac, at take to pri presidentske volbe pouzili, aby ho pritlacili ke zdi.
Ze je dalik clovek na spinavou praci je mozna pravda, ale vis co. Tak to je vsude, Paroubek na Tvdika, Dimuna, a i lidri ve svete maji lidi na spinavou praci, copak si myslis, ze to je prochazka ruzovym sadem a Paroubek je cisty jak lilie. Neni. Statnici, firmy, maji sve viktory cistice, vsude. Tak to bylo, je a bude. Paroubek ho ma, Bem ho ma, Klaus ho ma a mel jako premier, Zeman ho mel, Spidla ho mel. Obama ho jiste take ma. To je politika.
26. 03. 2009 | 12:05

Jirka Hemzal napsal(a):

To Marty:
No safra, málem bych zapomněl. A taky milionářská daň by se hodila...
26. 03. 2009 | 12:07

neo napsal(a):

Jirka Hemzal:

:)

já chápu, že hodně lidí to nevidí... nejsou ani ochotni o tom přemýšlet.

Vůbec jim nedochází, že krize je pro normální lidi spíše přínos a jediná hrozba je ztráta zaměstnání.

Jenže pokud vláda nesype zaměstnancům přímo, oni to prostě nevidí.

K čemu je zaměstnanci šrotovné, zrušení poplatků, 13 plat apod..když nebude mít práci?

Zatímco, když vláda uleví firmám a podnikatelům... tak v tom vidí jen podporu bohatým, ale už si nevšimnou, že je to podpora především zaměstnancům, aby o práci nepřišli.
26. 03. 2009 | 12:07

Rumcajs napsal(a):

Souhlas pane Štern.

Pokud bych za tím hledal racionálno, pak bych si vsadil na gazprom.

Ale spíše za tím vidím iracionálno, tedy vztahy Klause,Béma s Topolánkem a vyřizování osobních účtů.
26. 03. 2009 | 12:08

Jiri Holik Jr napsal(a):

Tady nekteri cgteji srotovne, ale co takhle se zamyslet nad tim, z jakych penez se zaplati srotovne, a komu pomuze. Pujde to z penez nas, nas vsech, pujde to z penez na dluh, ktery jednou nase deti a deti jejich deti budou splacet. Jak pak jako stari lidi budete vysvetlovat svym detem, ze jste hold byli nenazrani, abylo vam fuk, ze to jde na dluh, a hold to v roce 2040 odnesou vase deti. myslite ze styl po nas povoden je to spravne. A pak uvazujete komi to pmaha to srotovne, komu se na ukar penez z nasich a vasich dani zaplati. Automobilkam. Skode, cili VW, Hyunday,... To jim chcete zvedat zisky. Soukromim spolecnostem chcete zvedat zisky z nasich, vasich dani???? Myslete trochu nekteri.
26. 03. 2009 | 12:12

tng napsal(a):

Vilem:

Ano jiste ze v te siti mohou byt diry, vlada tuto konkretni diru take zacala zasivat. Buhvi jake diry maji treba v Nemecku, ale mozna maji vice zkusenosti s recesemi nez my.
26. 03. 2009 | 12:12

Vilém napsal(a):

Jiri Holik Jr
Očividně jste obětí propagandy a postrádáte schopnost vidět širší souvislosti. Představa, že chudí se nějak objektivně dělí na slušné a ochotné pracovat a mizerné dlužníky odmítající práci, je pohádka, která nemá s českou realitou nic společného, kromě toho, že demagogům z ODS umožňuje rozpalovat davy. Z mého hlediska je chomutovská kauza dalším důvodem, proč tuto vládu odstřelit jak vzteklého psa.
Víc to nemá cenu rozebírat v souvislosti s vládou, jistě se k těmto otázkám dostaneme, jen co začne masově narůstat nezaměstnanost a "slušní" lidé přestanou platit dluhy, pak totiž budou rádi, že budou mít z dávek aspoň na jídlo.
26. 03. 2009 | 12:12

Jiri Holik Jr napsal(a):

Neo Vas posledni komentar plne podepisuji.
26. 03. 2009 | 12:14

David napsal(a):

Vláda ODS si pád zasloužila, a to za arogantní a mafiánský způsob vládnutí.

Až do nebe volající arogantní politika ODS způsobila pád vlády. K žádné sebereflexi po loňských prohraných volbách nedošlo.

Takže jestli někdo tady něco pokazil, tak to byla především ODS sama.

Více sebekritiky by ODS neškodilo. To už není jen o špatné komunikaci při vysvětlování reforem. To je už o celkovém mafiánském způsobu vládnutí, který nám ODS předvedla.

ODS vyloženě počítala s tím, že si může všechno dovolit, protože nikdo si nedovolí svrhnout vládu v době jejího předsednictví v EU.

Jak je vidět, tak ODS se při své arogantní zaslepenosti zase přepočítala.

ODS se chová pomalu už jak komunisti, ti také chtěli mít klid na „práci“.

Na druhou stranu jsme už „pro svět“ něco dobrého vykonali, a to tím, když premiér Topolánek upozornil prezidenta Obamu, že bezhlavé nalévání peněz do ekonomiky je cestou do pekel. Čas mu dá možná za pravdu. Například šrotovné považuji za přímo strašnou chybu. Rovněž pro další směřování EU je velmi cenný oponentní názor prezidenta Klause na Lisabonskou smlouvu. Takže my jsme pro svět i EU už něco dobrého vykonali.

Navíc není ještě nic ztraceno. Topolánek možná bude mít ještě šanci se po tom včerejším šoku rychle vzpamatovat a začít zase řídit EU tak, jak se mu to dařilo dosud. Voják nehází flintu do žita.
26. 03. 2009 | 12:14

miro napsal(a):

Pane |Viléme vy tomu co říkáte skutečně věříte.Že se vyslovuje nedůvěra vládě je demokratická vymoženost. Že to používá opoziční strana je demokratická vymoženost. 6e se to udělá k vůli nějakému Dalíkovi, který není ani v žádné politické straně ani v žádné státní funkci je bohužel trapné, když uvážíme čas kdy k tomu dojde. Je to pátý pokus pana Parobka , má na to plné právo. Vrcholný politik na rozdíl od trapných 4 poslanců, kteří si vyřizují osobní účty,by měl uvažovat v souvislostech a k přihlédnutím k tomu co to přinese tomuto státu a co jemu. Pan Paroubek se přiklonil k druhému. Neříkám, že tato vláda vládla dobře ale ne určitě tak špatně jat to nazýváte Vy a täké panProubek a spol. Kdyby měl stále tak vysoké preference jako na začátku roku a nedráždilo ho že se součastná vláda včele s Topolánkem aktivně podílí na tak zajímavém foru jako je předsednictví EU a on bohužel je někde až vzadu a nemůže před světem poředvést své neobyčejné populistické kvality tak by ho nějaký Dalík nevyprovokoval. Že nás to jako republiku vrhne zpět na východ je nepochybné a můžete si to přečíst v zahraničním tisku.
26. 03. 2009 | 12:16

hawk napsal(a):

Vilém popírá zase fakta, je to k nevíře, jak Paroubkovi hoši se snaží překrucovat fakta a myslí si, že zbytek národa je hloupý.

Takže, Jiří Holíku jr. to je zbytečné, psát fakta. Zhruba 35% populace je berou, zbytek ne. Ti potřebují, aby se "stát postaral" a litují pádu Jakeše.
26. 03. 2009 | 12:17

Jiri Holik Jr napsal(a):

Vileme,
A aby nerostla masove nezamestnanost Vileme, tak prave proto, musi vlada a to Topolankova vlada dela, ulevovat firmam, protoze kdyz max ulevi jim, tak riziko ztraty prace je nizsi. K cemu je srotovne, delsi davky, 12 duchod, atd? To Ti praci nezachrani!!!!!!! Podniky Te zivy, a jim se musi ulevit, kdyz nebudes mit praci, srotovne Ti je na hov...
26. 03. 2009 | 12:18

Vilém napsal(a):

neo
Co to proboha vykládáte? Pokud klesá HDP, což je pro krizi charakteristické, celková spotřeba celé společnosti se zmenšuje, takže na tom samozřejmě není nic pozitivního prakticky pro nikoho.
Natož když se místo pomoci potřebným budou kompenzovat ztráty majetným, jelikož tím méně zůstane na pomoc těm, pro které je ztráta každého procenta výdělku daleko závažnější.
26. 03. 2009 | 12:18

miro napsal(a):

To Davit a to by nepočkalo ty dva měsíce ?
26. 03. 2009 | 12:19

miro napsal(a):

To Vilém škoda že nejste minitr financí To by se svět divil jak byste to brilantně vyřešil
26. 03. 2009 | 12:20

Jirka Hemzal napsal(a):

To neo:
Souhlas. Mělo by se ale poukázat na prapříčinu hospodářských potíží, a tou je podle mě nepřijatelné zasahování vlád do hospodářství, ať už politikou levných peněz, tak stimulací umělé poptávky v různých populistických programech typu Bydlení pro každého apod. Mesaliance různých státních a polostátních molochů s vládami apod. Chápu, že se teď operativně řeší problémy ve finančním sektoru, ale obávám se, že až se všichni oklepou bude se v těch negativních tendencích pokračovat. Ba co víc, vlády si odnesou z krize gloriolu spasitelů...

Co se týče odvolání vlády, katastrofa to asi není, ale být příznivcem ČSSD, tak by mě asi trefil šlak. Řekl bych si totiž - to jsme nemohli ještě chvíli počkat, než by nám vláda spadla skoro sama do klína!
26. 03. 2009 | 12:21

Vilém napsal(a):

Jiri Holik Jr
Viz jednak moji reakci na Nea, jednak si projděte statistiky o nezaměstnanosti. Vládní podpora firmám samozřejmě skončí ve všem možném, od naprosté defraudace po zahraniční investice, zato cílená podpora spotřeby se utratí tady a kromě toho je levnější a spolehlivě pomůže těm, kdo to potřebují.
26. 03. 2009 | 12:21

Ikena napsal(a):

Neo,
ano Vas dotaz smeruje k tomu, zda-li mam vubec na nove auto a nezahazujete se s nejakym nymandem. Mohu Vas uklidnit, koupil bych detem, no nekupte to pri tech cenach + treba srotovne.
International Herald Tribune dnes napsal, ze se Topolankovi povedlo rozdelit EU a USA, ten chlap ma skutecne fistron delat prikopy vsude tam, kam vleze. Jsem na to hrdej.
26. 03. 2009 | 12:24

neo napsal(a):

Viléme:
pokud máte práci a stálý příjem, krize pouze tlačí ceny dolů. Takže za vodou jsou lidé v oborech, kde nehrozí vyhazov a potom důchodci, matky na mateřské a nezaměstnaní.

Základ proto není sypat peníze těm, kteří to nepotřebují, ale pomáhat firmám aby se nezvyšovala nezaměstnanost.
úkol je udržet lidi v práci, aby ta spotřeba neklesala a nezvyšovaly se státní výdaje a zůstaly zachovány příjmy z daní a odvodů.

Je to tak těžké pochopit?
26. 03. 2009 | 12:25

Jochim napsal(a):

Dobrá Topolánek začal být úspěšný ne evropském poli. Ale zapoměl, na polévku to že mu vaří na vlastní plotně. Už se nedozvíme a nezatleskáme na konci předsednictví, jelikož si zase jen sám Topolánek nepohlídal naší politickou bramboračku. Nemohl si myslet, že mu Paroubek tu plotnu pohlídá mezi tím co bude školit Evropu a dokazovat jaký je nakonec superleader. Takže to prostě projel manažersky. Že je Paroubek mocichtívý a bezohledný to jsme my, co jsme viděli Trutenberka, poznali dávno. Anče, Kubo, hajnej, v Krkonoších jsem pánem já. Šmankote milospane.
26. 03. 2009 | 12:26

Jiri Holik Jr napsal(a):

Vileme,

nerad vam to rikam, ale jste uplne mimo misu. Spotreba nic nevyresi, u hospodarstvi co je orientovane na vyvoz. To co tady utratis, jde prevazne do kapes firem ze zahranicni ucasnti, tudis odtekaji jinam, nezustanou v cechach. Ulev Firman na pojisteni, dani, atd, a firma nebude mozna muset propustit treba Tebe. Kdyz te ale propusti, je ti srotovne na hovno, protoze nemas prijem.
26. 03. 2009 | 12:27

Vilém napsal(a):

neo
Slyšel jste o vůbec o tom, že krize má vliv na mzdy. Důchodci a další samozřejmě nijak zvlášť postiženi nejsou, rozhodně nemá cenu vydávat je za hlavní oběti krize.
Těžko říci, co je základem, ale pomoc firmám rozhodně není všelék, nebo ji vláda špatně provádí, protože nezaměstnanost stejně roste, přičemž tím mohou zůstat v činnosti také firmy, které nemají perspektivu nebo ji použít firmy, které ji ani nepotřebují, zato pomoc v dávkách se okamžitě utratí a navíc je přesně cílená tam, kde jsou prostředky potřebné.
26. 03. 2009 | 12:30

Jirka Hemzal napsal(a):

To Vilem:
Spotřeba není mírou prosperity. To je jakobyste si doma obden rozbil okna, nechal si je opět zasklít a na konci roku byste se radoval nad fakturami pro zasklívací firmu, jak jsem si letos přilepšil....
26. 03. 2009 | 12:31

Vilém napsal(a):

Jiri Holik jr
Asi úplně nechápete, že přesně toto se stane s pomocí firmám, vůbec nejde zjistit, kde nakonec pomoc skončí. Zato pomoc potřebným osobám spolehlivě skončí u nich. Je to konečně vyjádřeno dost srozumitelně?
26. 03. 2009 | 12:32

neo napsal(a):

Vilém: no alespoň něco.

Krize nemá vliv na stávající mzdy, ale na jejich růst. Ten se zpomalí či zastaví na nezbytně nutnou dobu, ale pořád ten příjem existuje.

Řeknu Vám to zcela upřímně : nechci šrotovné, nechci vyšší příspěvek na bydlení či na dítě, nechci vyšší nemocenskou nebo jiné dávky... chci jen zůstat v práci. To je základ. Krize mě jinak nezajímá, nedotýká se mě. Ceny jdou dolů, životní úroveň neklesá. Dokud budu mít práci, je pro mě krize pozitivní.

Takže souhlasím s balíčkem vlády a naprosto kritizuji nesmyslná opatření opozice, jako 13tý důchod či šrotovné, přídavky na děti a bydlení a vyšší podpora v nezaměstnanosti.
26. 03. 2009 | 12:34

Vico napsal(a):

Štern : Další variace na stejné téma.

Jediné s čím lze vyslovit souhlas je to, že ČSSD sice dala nádhernou branku z padesáti metrů, ale do konce zápasu ještě zbývá hodně minut,střelec, který střílel, si přitom vymknul kotník a odnesli ho na nosítkách a trenéra na lavičce trefil šlak.

Přitom to měla být jen propagační střela, ale brankář byl podplacen a pustil branku naschvál.

Ostatní vývody nestojí za komentář, stejně jako řeči v MF Dnes, že tohle byla nejlepší vláda, kterou jsme od samostatnosti ČR měli.

Paroubek udělal chybu a bude za ni platit. Vláda Topola generuje ostudy, jak na běžícím pásu. Její excelentnost je virtuální realitou. S Belzebubem na Hradě si zaslouží evropskou podporu každý. Hladili Topolánka pochvalně po hlavičce, jako žáčka zvláštní školy, který uměl odpovědět, že dvě a dvě jsou čtyři.

Tím nepolemizuji s tvrzením, že se mělo ještě ty tři měsíce počkat.
26. 03. 2009 | 12:35

Lila napsal(a):

to miro

Myslím, že těm, kteří se z pádu vlády radují jako Vilém a spol., jde právě o ten návrat na východ. Argumentovat děravou sociální sítí snad může jen ten, kdo o tom nic neví. Stačí zajít na jakýkoliv sociální odbor městského úřadu či na pracák a zjistit si, jaké astronomické částky na tyto účely putují.
Pan Vilém by nám mohl třeba převyprávět, do jaké sociální sítě spadli lidé, kteří byli po únoru 1948 připraveni o majetek, často i o střechu nad hlavou, nezřídka i o svobodu a život. To si ráda poslechnu, něco o tom totiž vím.

Odvolat kohokoliv není žádný problém, problém je najít někoho, kdo bude lepší, než ten odvolaný.

Souhlasím s panem Šternem, že je neodpovědné, aby v době, kdy by se měly hledat efektivní strategie a řešení na překonání důsledků krize, se tu zase bude rok země zmítat v třenicích politických stran. Jestli to pomůže sklářům a dalším nezaměstnaným, krachujícím firmám a živnostníkům, tím si rozhodně jistá nejsem.
26. 03. 2009 | 12:41

xixao napsal(a):

vileme

obdivuji vasi trpelivost, ale jim to stejne nikdy nevysvetlite, to jsou zastanci myslenky o tech schopnych, kterym se oplati pomoci a tech sockach, ktere si musi pomoci sami, protoze maji predplaceno...
26. 03. 2009 | 12:44

Honza napsal(a):

Vy všichni odpůrci Topolánka, ODS a stávající vlády, nesmíte číst jenom Blesk, Haló noviny a podobné plátky. Je třeba přemýšlet, naslouchat a dohlédnout dále, než za svoje domovní dveře. Potom se dovíte, že tato vláda, ODs a Topolánek za půl roku udělala pro lidi, rebubliku a krizi daleko více pozitivního, než stále demagogicky opakuje ČSSD. Kritizovat umíme všichni, ale jak dál, to už nikdo neřekne. Proč Paroubek nechce svoji vládu, proč se chce schovávat v v době krize za vládu odborníků ? To je nějaká odpovědnost ? Ne to prachsprostá demagogie, samolibost, populismus bez náznaku osobní, či stranické odpovědnosti. Vás pane Paroubku NIKDY!!!!!
26. 03. 2009 | 12:48

xixao napsal(a):

neo

a mne hloupemu - mohl by jste rici kdy jste byl naposledy neco nakupovat ??
ze ty ceny jako klesaji - no ja nevim, ja mam peticlenou rodinu, takze jsem nejak nikde nezaregistroval, ze bych jako utracel min...
ani v tescu za zivotne - i ty mene zivotne - dulezite potraviny, ani za jine zbozi kratkodobe nebo dlouhodobe spotreby, fakt asi zijeme kazdy v jine zemi...
26. 03. 2009 | 12:48

Rejpal napsal(a):

Je pád Topolánkovy vlády "nezodpovědná hloupost", jak píše pan Štern nebo nezbytná nutnost, která však přichází příliš pozdě?

Mrzí mě, že i někteří lidé, jejichž názorů si velmi vážím, kritizují z různých důvodů pád vlády. Sám jsem pád vlády uvítal.

Předpokládám, že při současné vřavě u modrých opeřenců snad dojde i k vyjasnění postojů poslanců a senátorů ODS k federalizaci EU a k přijetí Eura.

Pro mne je důležité znát politické strany, které jsou skutečně pro rozvoj společné a sjednocené Evropy. Pohádkám o "národních zájmech" snad mohou věřit jen nemluvňata. Proti případným imperiálním zájmům nejen východních mocností jsou společná EU a NATO nejlepšími jistotami.

Také v dobách nadcházející krize jsou nutná společná a solidární opatření, aby i Evropané bez zaměstnání, nemocní nebo lidé s podprůměrnými příjmy mohli krizi přežít bez ztráty své důstojnosti.
26. 03. 2009 | 12:49

Petr napsal(a):

Neo: napsal jste, že za vodou jsou m.j. nezaměstnaní. To mě potěšilo. Těším se až mne vyhodí z práce a konečně budu za vodou. Dík a mějte se fajn.
26. 03. 2009 | 12:51

Neopřemyslovec napsal(a):

Vidíte jaká úžasná může být paralela se situací našich předků Přemyslovců po akci se Slavníkovci.Přemyslovci udělali v tehdější době jedinný řešitelný akt. A potom teprvé mysleli co bude následovat. Nyní také poslanci udělali ošklivou věc a nyní neví co s tím. Primitivní občané vždy konají potom myslí. Měli by jsme si vzít ponaučení. Vzdělaní, inteligentní, bohatí atd. by si měli vždy rozdělit podíl na zisku a teprvé potom nechat spravedlivý zbytek nevzdělaným, nebohatým atd. Ve jménu chudých se nesmíme moc předávat. A vo vo tom to je!
26. 03. 2009 | 12:54

mmm napsal(a):

Nezodpovědná hloupost byla, že Topolánkova vláda, navzdory demokratické vůli voličů, vůbec vznikla !
26. 03. 2009 | 13:06

xbr napsal(a):

Pane Štern, fikce Vám jde.Co takhle něco z reality.
26. 03. 2009 | 13:06

Vico napsal(a):

Neoslavníkovec : Vraťte se do předvečera 26. září roku.995 na hrad Libice.Ať už je od vás pokoj.
26. 03. 2009 | 13:12

Ikena napsal(a):

Na rozdil od Honzy jsem si precetl International Herald Tribune a Financial T. a skutecne moc pochval tomu Vasemu polobohovi jsem nezaznamenal. Proc asi.
Jo, taky si vsimli, ze toho koho osocil, tak ma prijet na navstevu, coz je pikantni.
Jo ta jazykova vybavenost a la Cesky Honza sel do sveta, pardo chlap s gulama od Vsetina.
26. 03. 2009 | 13:14

neo napsal(a):

Petr:

pokud nechápete psaný text, pak je těžké Vám něco vysvětlovat.

zkuste se soustředit na celý rozhovor.

jo a až Vás vyhodí z práce, tak už se Vás poté krize také dotýkat nebude.
26. 03. 2009 | 13:19

Rumcajs napsal(a):

Mi napadlo, jestli ten Vilém není prodejce alkoholu.

Ad1 píše jako by byl pořád v lihu a ad2, chce dávat více sociálním potřebným, což by jistě mělo velmi pozitvní vliv na spotřebu alkoholu.
26. 03. 2009 | 13:21

Meňo napsal(a):

Pane Štern,na to není žádná odpověď. To je ideologická zaslepenost. Jedno nalevo, a jednou napravo, že ?
26. 03. 2009 | 13:27

Martin S. napsal(a):

Souhlasím s autorem blogu. Nejsem sice tak nadšený z ODS a z některých ministrů, ale důvody, které pan Štern uvádí u ČSSD jsou bohužel pravdivé. Takovou touhu po moci tento stát zažil asi naposled v roce 1948 s Klementem Gottwaldem v čele. Jiří Paroubek se bohužel nezastaví naprosto před ničím. Je ochoten slíbit všechno všem, zadlužit stát v podstatě neexistujícími penězi apelovat na sociální solidaritu, která zcela popírá fakt, že každý je svého štěstí strůjcem. Jistě, stát musí mít záchrannou sociální síť, ale ta musí být správně a přesně cílená, ne podporující vyžírky, nemakačenky, lemply a asociální typy jako je tomu bohužel u nás. Do té doby netuším, proč bych měl být ze svých daní sponzorem takové socialistické maškarády na lidskost.
26. 03. 2009 | 13:30

StandaT napsal(a):

Už zase důchodci a potřební? Já myslel, že krize ohrožuje pracovní místa. A tak že tou ohroženou skupinou budou zaměstnanci předdůchodovského věku a absolventi. Nějak jsem si nevšiml, SocDem počínaje přes proletáře-teoretiky až po revolucionáře na VPP konče, že by projevovali alespoň elementární kreativitu při hledání, jak právě tyto skupiny reálně ohrožených chránit.
26. 03. 2009 | 13:32

valerie napsal(a):

Souhlasím s článkem autora. Doufám, že se tak nezodpovědné a krátkozraké chování Paroubkovi zúročí při volbách, neboť pevně věřím, že i mezi levicovými voliči jsou přemýšliví lidé, kteří by neměli takové jednání ČSSD tolerovat. Panu Topolánkovi přeju, aby přes současné problémy a podrazy lidí z vlastních řad úspěšně dovedl ODS k předčasným volbám.
26. 03. 2009 | 13:33

pedro napsal(a):

zase jeden uplakanek, ktery nemuze skousnout, ze padla nelegitimni vlada, ktere nemela podporu verejnosti. Tehle plac uzke skupinky zhrzelych je usmevny.
26. 03. 2009 | 13:34

Pravdatoje napsal(a):

Kdo škodí České republice nejvíce je proti-Evropan a pro-Putinovec Klaus a hlavně jeho volitelé !!!
26. 03. 2009 | 13:34

Darien napsal(a):

Podle mého skromného odhadu by to mohlo ODS jen pomoci, protože si už všichni dost uvědomujeme, jaká hrůza by padla na všechny poctivě pracující a svobodné občany, kdyby Strakovku ovládla Oranžovo Rudá klika. Věci, které Paroubek už teď slibuje vnášejí děs do myslí každého, kdo chce žít ve svobodném státě bez státního úředníka za zadkem při každém kroku, ve státě bez systému, kde ti, co mají dobré výdělky jsou trestáni progresivní daní na podporu neschopných.
26. 03. 2009 | 13:40

Michal napsal(a):

Ad sociální stát:
Mám jednu známou z Austrálie, která mi nedávno řekla, že je moc ráda, že žije v Austrálii, protože Austrálie je "welfare state". Je nepochybně rozvinutou zemí s tržní ekonomikou, ale stará se o své chudé, má bezplatné zdravotnictví, školné na vysokých školách je nízké a kryté státními bezúročnými půjčkami, splatnými po absolvování podle finančních možností absolventa. Ale o tom se u nás nemluví, že?
Politika ODS se ve své podstatě rovná uvažování krásné, leč arogantní a hloupé francouzské královny Marie Antoinetty, která na sdělení, že Pařížané nemají chléb, reagovala větou: "Proč tedy nejedí koláče?"
26. 03. 2009 | 13:54

tk napsal(a):

Nemyslím, že bychom Evropu naším předsednictvím nějak vyjímečně oslnili a sklízeli mohutné ovace, ale mohli jsme alespoň se ctí obstát, jako seriozní partneři. Teď je to v čudu. A jak se paroubkovci třesou na státní kasu a plánují, komu všemu dají...čím méně kdo státu dává, tím více dostane, zřejmě...
Diskuse je vskutku inspirující. Ať si chomutovští "potřební" napíšou o podporu do USA, nejlépe do AIG, kde krizi uvařili. Opravdu nevím, proč by se jim mělo ještě přisypávat...Kdyby se krizi podařilo vyřešit rozdáváním peněz a zvýšenou spotřebou, stačilo by pár pracovních sobot v tiskárně cenin a je po problému. Miluji "sociálně citlivá" řešení...a jak to dopadne s naléváním peněz do černých děr, předvedli právě manažeři např.AIG nebo Deutsche Bank, která stále v plusu také zažádala o podporu státu. A proč také ne - když se má sypat všem ostatním, že...
26. 03. 2009 | 14:00

miro napsal(a):

Rejpal,Vilém a jim podobní přečtěte si vyjádření ČSSD odvoláme Topolánka z předsednictví, půjdeme do vlády až po volbách volby nejdříve na podzim ale spíš na jaře, skutečně odpovědný přístup v zájmu pracujících tohoto státu .Chtěli jen bodovat v zájmu prferencí a teď nemají odvahu to vzít do svých rukou a pomoci těm sociálně slabým. To je skutečně odpovědné hlavně že je Topolánek oslabený to jste chtěl pane Paroubek nemohl jste to už vydržet že on je pořád v mediích a vy jen když uděláte nějaký populistický výkřik.
26. 03. 2009 | 14:05

Jindrich Mathe napsal(a):

Pane Šterne, tak za prvé vyslovení nedůvěry je normální demokratický nástroj dle ústavy a za druhé tato vláda se sesadila sama tím, že své vládnutí od počátku postavila na korupci přeběhlíků, nebetyčné aroganci. Menšinová vláda se musí chovat k opozici poněkud pokorněji. A vše dokonal pan Bursík, když vyhodil ze strany dvě své poslankyně. Tak to prosím "neházejte" jen na ČSSD.
26. 03. 2009 | 14:06

hela napsal(a):

vážený pane Šterne ,plně s vámi souhlasím,je až s podivem ,jak některým lidem dělá radost,do jaké trapné situace se dostala naše republika,v době kdy předsedáme EU.Já osobně se musím stydět,že jsem češka a stydím se že jsou u nás takový politici,jako je Paroubek,kterému nejde o náš národ ,o lidi ,ale jen o svůj prospěch a funkce.Chtěla bych také upozornit,na některé příspěvky ,na diskusích a na blozích,že to jsou placené lidi,kteří pomáhají ČSSD hanit vládu.
26. 03. 2009 | 14:08

miro napsal(a):

nemyslíte si Viléme, že sociální síť ¨je až to poslední co může občana zachráni, aby se tam nemusel dostat je nutné především zajistit pracovní místa a ty vytváří kdo, nezaměstnaný, důchodce žena v domácnosti ne podnikatel živnostník. Pokud nevytvoří vláda podmínky pro podniky které kromě zaměstnanosti zajistí i příjmy do rozpočtu ze kterého pak bude možné dotovat sociální síť jsou všechny ty socialistické návrhy ve prospěch a blahoi občanů jen populistické řeči pro nemyslící.
26. 03. 2009 | 14:12

M Kamča napsal(a):

Už výraz "svržení" je špatný a z toho se odvíjí chyba další úvahy.

Zoufalý národ se pokusil najít nějakou jinou chuť než oranžovou tak sáhl po jablku natřeném namodro zevnitř naditém vypasenými červy nalezlými ještě v době, kdy jablko bylo červené.

Už v době kdy bylo jablko zdviženo měla nejlákavěji natřená slupka velké problémy neprasknout.
Když se do toho navíc přislizla ta prohnilá banda slizáků SZ, byla to už jen otázka počasí kdy tenhle sajrajt odpadne.

Proto nepoužívejme tak silný výraz jako je svržení ale zůstaňme u toho, že to prostě uhnilo
26. 03. 2009 | 14:13

Jirka Hemzal napsal(a):

To Michal:
Marie Antoinetta takovou blbost nikdy neřekla. Je to donekonečna opakovaný omyl. Tato pomluva vznikla z potřeby ospravedlnit její popravu před francouzským lidem. Doufám, že aspoň ten zbytek, co jste napsal má vyšší informační hodnotu.
Na své "bezplatné" zdravotnictví a školství si Australané asi taky nějakým způsobem přispívají, že ano... ?
Základ je ale ta "rozvinutá země s tržní ekonomikou" - určitě se k dnešní prosperitě nedostali neustálým přerozdělováním.
26. 03. 2009 | 14:13

Jirka S. napsal(a):

Souhlasim s Vami, jen bych to jeste rozvinul. Zaprve nemohu nemyslet na Cunkvovy miliony a odvolavani lidi vysetrujicich jeho kauzu, nemohu nemyslet na nevyvracene spekulace o tunelovani zdravotnich pojistoven, na smenky za miliony a na Dalikovo Volvo. Tyhle veci jsou v rozporu s liberalne konzervativni moralkou. Lide to vnimaji. Zadruhe se opet potvrzuje, ze Klaus skodi lidem nasi zeme. Zatreti mate pravdu, ze socialiste jsou zaslepeni [tedy ti ve vedeni] touhou po odvete a moci a poslapavaji uctu nasi zeme. Jako bychom nemeli k nasim predkum a k nasim detem zadnou zodpovednost za to, jaky dojem vyvolavame ve svete. V tuto chvili patrime nekam k Argentine, Italii a nebo Madarsku [politicky] a nas prezident je na zapade asi tak popularni, jako kdysi mily pan Zirinovskij. Je to skoda.
26. 03. 2009 | 14:14

Čochtan napsal(a):

Podíval jsem se na včerejší ČT2, líbil se mi Zeman i Topolánek, oba mluvili velice rozumně.
Obávám se ale, že se povede uchopení moci socialistovi s pochybnou morálkou, chorobnou touhou po moci, diktátorskými sklony a fašistoidním způsobem jednání.
Stále se mi vtíra paralela s Německem před mnoha lety. Čím to asi bude ?
26. 03. 2009 | 14:30

veverka napsal(a):

Pane Šterne,každý Váš článek je jedna velká nezodpovědná hloupost.To jen naše média vychvalují Topolánkovo předsednictví do nebes,ve skutečnosti se už všichni nemůžou dočkat až konečně vypadne aby nemuseli poslouchat ty jeho demagogické bláboly.

International Herald Tribune: Po Topolánkově výlevu se EU usilovně snaží o nápravu škod

http://www.blisty.cz/2009/3...

Topolánek po svém pádu zaútočil na Obamu, v zahraničí to vidí jako poněkud trapný folklór

http://www.blisty.cz/2009/3...
26. 03. 2009 | 14:47

Charlie napsal(a):

bravo pane Šterne

Jarda Kojzar by to nenapsal lépe.
Díky Bohu má ve Vás nástupce.
26. 03. 2009 | 14:48

neo napsal(a):

veverka: blisty... hrozný čtení.

Co nějakej argument do placu? Vám se snad Obamovo bezúčelné nalévání peněz líbí?
26. 03. 2009 | 14:58

Kelly napsal(a):

Co úspěšně vyřešila tato vláda v EU? Když vznikl problém, řešili to za Topolánka jiní. Vy jste se pomátl na rozumu. Četl jste komentáře od Francouzů, Němců a Angličanů na naše předsednictví? Celá Evropa se bavila našimi aférami s Čunkem, Moravou apod., to je trapnost. Připomenu jak Topolánek svým boxérským výstoupením proběhl téměř všemi televizními kanály světa. To Vám nevadilo? Proč ta histrie, je to třetí případ, kdy v předsednické zemi padla vláda (Itálie a Dánsko), ale nikdo se nechoval tak trapně, jako ted Topolánek a nikdo z toho nedělal takovou aféru. Nebýt vydírání Wolfa, Melčáka, Snítileho, tak tato vláda nikdy nevznikla. To Vám není před Evropou hanba, že o tomto vydírání se všude píše? Máte asi jiný pohled na to, co je to čest, důstojnost, fair play. Je mi Vás líto.
26. 03. 2009 | 15:04

veverka napsal(a):

neo
Když se ti nelíbí Britské listy,tak si prostě přečti originál.International Herald Tribune je "hrozný čtení",že?

http://www.iht.com/articles...
26. 03. 2009 | 15:13

neo napsal(a):

veverka:

o to nejde. Ptám se Vás, co vidíte na Obamově nalévání pozitivního?

Je to hazard! V tom má Topolánek pravdu
26. 03. 2009 | 15:22

jaryn napsal(a):

Pane Šterne,

souhlas. Z odstupující vlády mi sice bylo občas nevolno, ale paroubkismus jsme si teď absolutně neměli dovolit. Jyrka jen opět předvedl, jak mu je všechno fuk, kromě preferencí ČSSD a vlastní mocichtivosti a nadutosti. Z jeho kydů, z jeho mesiáštví a pozérství, sebepředvádění jakožto ochránce potřebných před vším zlým bych zvracel a naprosto nechápu, jak někdo může takovému obludnému notorickému lháři a aparátčíkovi (včetně klaky noshledů a řiťolezců typu Ratha a spol.) naslouchat a dokonce věřit.
Soudruh Paroubek bezostyšně vzal jako rukojmí své sebestředné ignorace všech 10 milionů Čechů a bez ohledu na osud této zemičky a období celosvětové krize hodlá pouze ukájet své nenasytné ego.
Nic víc.
26. 03. 2009 | 15:35

zdesta napsal(a):

Když jsem si přečetl váš politický profil,tak se vůbec nedivím tomu co jste ve svém blogu vypotil.Pokud by jste byl řadovým občanem a nepletl jste se do politiky,pak by jste věci možná viděl pod jiným úhlem.Neopodstatněná hysterie a argumentace nad kterou člověk s průměrnou inteligencí jen kroutí hlavou.Ojakých úspěších to proboha píšete? To jste vážně přesvědčen že EU čeká na nějaké "geniální"spasitele v podobě Topolánkanebo Paroubka,či Bursíka a.t.p.Vážený pane Sterne, politik s velkým "P"musí umět přijmout porážku s noblesou a ne vyvádět jak rozmazlený frocek,kterému někdo vezme oblíbenou hračku.Ostatně jeho reakce na danou situaci,jen potvrzují jeho "vynikající kvality.
26. 03. 2009 | 15:41

aram napsal(a):

neo: neptejte se stále a poraďte vy, co má podle vás Obama udělat. Už to tady bylo opakováno několikrát jinými. Má to podle vás nechat všechno padnout? Co myslíte, co by se dělo potom?
26. 03. 2009 | 15:42

neo napsal(a):

aram:

padnout jen subjekty, které se nijak zachránit nedají.

Jinak musí natahat lidi do práce a zajistit odbyt pro strategické zboží. Pokud chce teda vůbec něco zachránit.
26. 03. 2009 | 15:47

Milan napsal(a):

Souhlas s panem Šternem,

my prostě máme pořád ty své dvacetileté krizové cykly. Nejlepší vláda v dějinách této země byla hloupě svržena. Teď začne opět období trapného tlachání a zviditelňování soudruha Paroubka.
26. 03. 2009 | 15:48

Idealista napsal(a):

To: autor
po několika přečtených negativních komentářích chci pouze vyjádřit, že zcela souhladím s blogem.
26. 03. 2009 | 15:52

aram napsal(a):

neo: aha, a vy máte zřejmě lepší přehled než Obama a jeho poradci, že pád těch subjektů nezpůsobí něco daleko horšího? Pokud vím na tak na tom plánu se shodly obě strany republikáni i demokrati. Dokonce Obamovi je nyní vyčítáno, že přebírá původní plán starého dobrého Bushe.
26. 03. 2009 | 15:53

jaryn napsal(a):

arame,

starý dobrý Bush?
Ach bože...
26. 03. 2009 | 16:02

void napsal(a):

to veverka
a cetl jste ten clanek v IHT az do konce? myslim, ze kdyz to doctete cele, tak to uvidite v jinem svetle.
26. 03. 2009 | 16:03

neo napsal(a):

aram:

žádný plán, který na dluh rve peníze tam, kde jsou zbytečné, není dobrý. I kdyby ho sepsal sám pánbůh.

Primární problém je právě v zárukách státu, že pomůže když teče do bot. Zvláště americký "geniální tah" s levnými hypotékami a domu do každé rodiny...
Dokud nebudou lidi zase pracovat, nebude se zase vyrábět a banky nebudou ochotny půjčovat....žádný plán nepomůže.
26. 03. 2009 | 16:04

aram napsal(a):

Milan:
Nejlepší vláda v dějinách této země byla hloupě svržena.

Můžete prosím osvětlit, co podporuje toto vaše tvrzení? Žádná, opakuji žádná vláda v posledních dvaceti letech se neuchýlila k takovým praktikám jako tato. Naposledy se takto přezíravě a arogantně chovaly komunistické vlády.
26. 03. 2009 | 16:05

aram napsal(a):

jaryn: starý dobrý Bush byla samozřejmě ironie. To jste ale jistě poznal nebo ne? Pravda, mohly tam být uvozovky.
26. 03. 2009 | 16:09

aram napsal(a):

neo: v této chvíli zřejmě již nejde o to co je dobré a co špatné, ale možná o to, co je nejméně špatné. Ani vy ani já nemáme takové informace, abychom mohli tvrdit, že toto je úplně blbé. Proto je v mé předchozí reakci ta věta o shodě, jak se tak hezky říká, napříč politickým spektrem. A měla znamenat pouze to a nic jiného než, že snad vědí co dělají a proč to dělají.
26. 03. 2009 | 16:16

Milan napsal(a):

aram: Naposledy se takto přezíravě a arogantně chovaly komunistické vlády. Teď jste se prosím pro tuto diskusi totálně diskvalifikoval. Uvědomujete si to nebo ano ?
26. 03. 2009 | 16:33

aram napsal(a):

Milan: ano, zřejmě stejně jako vy prve touto větou

Nejlepší vláda v dějinách této země byla hloupě svržena.
26. 03. 2009 | 16:42

Yfča napsal(a):

Když umřel Stalin, tak si mnozí mysleli, že nastal konec světa a plakali. Zdá se mi, že pro některé naše občany nyní nastala obdobná situace. Vůbec jim nedochází, že prohlášení nedůvěry vládě parlamentem je zcela legitimní a demokratická věc, která by měla být řešena demokratickými postupy, které ústava nabízí. Žádná vláda není nenahraditelná, žádná vláda není bez chyb, žádná to nemá, díky bohu, definitivní. Tak co je proboha? Zboří se svět?
26. 03. 2009 | 17:05

PDG napsal(a):

Nevážený autore,jste demagog,který si myslí, že je pravicový myslitel.Pravicoví Japonci,nabízejí pracantům vířivky, bazény, masáže, aby zvýšili pracovní výkonnost a zaměstnanci ten výkon za přívětivou mzdu odevzdávají,vy jako český pravičák prodlužujete pracovní dobu, snižujete mzdy,nutíte pracovat lidi bez pojištění za černé peníze,ze kterých v nemoci pojdou hlady.A ještě máte tu drzost obviňovat jednu stranu z neúspěchu té momentálně u moci.Sesadili ji ovšem zástupci4 stran, z toho dvě byly s nimi u koryta,o které se servali.Co nám to tady blábolíte za moudra?
26. 03. 2009 | 17:26

Arnošt napsal(a):

Jak může úspěšně řídit EU strana, která EU nechce a jenom ji rozbijí¨? Jedinní jsme pro Lisabonu. To ti ostatní jsou samí idioti a nebo jsou idioti u nas v ODS ?. Dobře, že toho rudého oficíra zkopli. Za komunistů se do armády z povolání hlásili jenom komunisticjký parchanti a parchanti z komunistických rodin- a nyní velký pravičák - fuj. ! Za radar , za Dalíka, za Veseckou za jiné zlodějny a lumpárny je dobře, že jsou v konečníku i kdyby řídili vesmír !!!
26. 03. 2009 | 17:36

Gogo napsal(a):

Souhlasím s blogem, Paroubek udělal hloupost, která nepomohla nikomu, ani jemu samotnému. Měla to být obvyklá komedie pro voliče, ale režiji nenápadně převzal Klaus a zvrtlo se to v tragédii. Sám Paroubek vypadal dost vyděšeně.
26. 03. 2009 | 17:37

Vico napsal(a):

Milan : zase jeden, co si myslí, že tady bude rozdávat žluté a červené karty. Argument jste neřekl žádný. Nejlepší vláda, co jsme měli.
Argumentujte, přesvědčujte. Začněte včerejším vystoupením Topolánka v Bruselu.
26. 03. 2009 | 17:38

Karel napsal(a):

Pane Štern to je teda kvákot. Jako z postkomunistické Mladé fronty. Fńukot novodobých svazáků, že bez Topolánka se to poser.....

Mezitím ten polovzdělaný buran mluví česky v EP, potom stihne urazit USA a Obamu.

Že Vám jako PRAVDOLÁSKAŘI nevadí korupce, + - motivace, přetahování poslancu z druhého spektra ...

Napsal jste těžký šunt. Kvakot.
26. 03. 2009 | 17:39

arwen napsal(a):

Takže to je chyba opozice, že konala svou povinnost.Topolánkova vláda se o to vůbec nezasloužila.Korupce, vydírání vláda pomocí přeběhlíků,mafiánská justice atd...
Proboha žijeme ve stejném státě?
26. 03. 2009 | 18:12

Honza napsal(a):

Michal:"(Austrálie)...je nepochybně rozvinutou zemí s tržní ekonomikou, ale stará se o své chudé, má bezplatné zdravotnictví, školné na vysokých školách je nízké a kryté státními bezúročnými půjčkami, splatnými po absolvování podle finančních možností absolventa. Ale o tom se u nás nemluví, že?"
Proč by se o tom u nás nemělo mluvit. My se přece taky staráme o své chudé, máme bezplatné zdravotnictví (=spoluúčast i s nenáviděnou třicetikorunou nižší než v té Austrálii) a školné na vysokých školách není žádné. A když ta nenáviděná protilidová ODS opatrně navrhla uvažovat o školném dle AUSTRALSKEHO vzoru, vrhli se na ni všichni levičáci v zemi jako na krvelačné kapitalisty.
26. 03. 2009 | 18:17

Kelly napsal(a):

Histerie modrých ptačích mozků kulminuje. Střídá se tu jeden histerik za druhým, celá plejáda, jako na ptačí přehlídce. Jako by cítili, že už se chýlí ke konci ten starý dobrý svět,kdy si bylo možno v parlamentu koupit poslance jako housku na krámu. Mají pravdu, už tenle ten výprodej lidských zmetků se chýlí ke skutečnému konci. Tedy, pokud Klaus alespoň napodruhé dodrží slib, že podpis Melčáka, Wolfa a Snítilého na jakémkoliv dokumentu je brán,jako by se po tomto papíře prošla moucha s velkou potřebou.
26. 03. 2009 | 18:24

topsik napsal(a):

Co se vlastně stalo? Vláda přišla o práci? Víte kolik pracujících Čechů o ni přišlo za poslední tři měsíce? A kolik z nich nedostalo zaplaceno, nebo neměli nárok na podporu? A co pro ně udělala tahle vláda? Aby si to užila dosyta, taky bych jim nedal za tu dosluhu zhola nic! Ať ví, jaké to je! Ale to jsou jen mé plané naděje. Ještě bych je vypráskal bičem!! Až stoticícové úlevy na bouráky pro plátce daní, to jediné doposud udělali z protikrizového plánu (pokud to Klaus podepíše)! Hnus!
26. 03. 2009 | 18:27

lenox napsal(a):

Zajímavé. Klaus si vyřizuje účty s Topolánkem a může za to Paroubek. Vláda by nikdy nepadla kdyby Topolánek i Bursík víc naslouchali svým straníkům v PČR. Svádět pád vlády na opozici je stejně nesmyslné, jako strašit komunisty. Doufal jsem že politická debilita skončí s pádem komunismu. Úspěšnost působení našeho premiéra v EU je spíše virtuální realitou našich médií.
26. 03. 2009 | 18:39

Al Jouda napsal(a):

Když padla tato vláda, všichni slušní lidé si oddechli! Nyní je třeba začít napravovat škody, které zůsobila zejména ve zdravotnictví, energetice, bytové politice a v dopravě. ČSSD se už o to postará.
26. 03. 2009 | 19:08

JJJaroslav napsal(a):

Vláda nekonala pro národ, ale především pro své vlastní kapsy. A to velice průhledně; až mafiánsky Nedokázala nabídnout slibované reformy, prosazovala americkou vojenskou základnu s radarem proti vůli věšiny národa.
V podstatě šlo o nevládu, ale partičku všeho schopných politikářů. Tato vláda by byla ve středověku defenestrována.
26. 03. 2009 | 19:15

Kenousek33 napsal(a):

To je úvaha jak vyšitá z Topolánkovi propagační díly. Topolánek se teď účelově staví do role chudáka, kterému ostatní ublížili. Přitom v poslední době udělal všechno proto, aby šel od válu, on se vlastně svrhl sám. Stačí se podívat je na jeho projev v PS při jednání o vyslovení nedůvěry. Jediné, na co se zmohl, bylo urážení a nadávání Paroubkovi.
26. 03. 2009 | 19:56

Gerd napsal(a):

Pane Šterne,
opozice má zákony zaručené právo svrhnout vládu kdykoliv.
Vláda (kterákoliv) s tím musí počítat.
Vyčítat tento pátý a úspěšný pokus o svržení vlády je známka totalitního myšlení. Navíc Vaše argumenty jsou hodny tajemníků KSČ v listopadu a prosinci 1989. Mluvili podobně, jako Vy dnes.
Když se Paroubka pokoušel svrhnout Topolánek, bylo to také v pořádku. Měl na to právo. Dnes má toto právo Paroubek a že jej využil je normální demokratický proces.
26. 03. 2009 | 20:16

Paja napsal(a):

No konečně swe to povedlo ,už jsem každou chvíli čekal prohlášení "jsme tak dobří že nikdo lepší být nemůže a jelikoř jsme objevili že je krize ,tak v rámci úspor jsme se usnesli ,že volby zrušíne a necháme si funkce na doživotí i s dědičným právem"bohužel jsme to dopracovali tk daleko že asi nejlepší pro všechny je bezvládí .Naposledy jsme se o tom mohli přesvědčit v roce 2006 ,tehdy se taky nic nezhroutilo a nopak pokud není nikdo u moci tak není korupce a češi už se stejně naučili tak improvizovat že si i beztak poradí,tak naco ten pláč na špatném hrobě.Alespoň přestane ta mediální masírka a konečně se dozvíme něco podstatného a pravdivého,vždyť přece modráci chtějí volnou ruku trhu tak proč brečí.
26. 03. 2009 | 20:23

Charlie napsal(a):

pane Šterne

napíši to krátce:

Za bolševiků bojovník za svobodu a morálku - dnes účelový pragmatik ve službách takzvané pravice (spíše neosládkovců)

Podivuhodná kariéra. Ale když Vás platěj, tak co, že?
26. 03. 2009 | 20:23

Vašek napsal(a):

Tato vláda vznikla na záladě podvodu na voličch.Na základě zrady vznikla,na základě zrady i zanikla.Čím kdo zachází,tím i schází.Ty skvělé zákony opravdu protlačila proti vůli všech.Protlačila je za podpory zrádců kteří zradili své voliče i program který je do parlamentu z vůle voličů dostal.I kdyby ta vláda byla sebeskvělejší a to určitě nebyla,každý den její existence byl obrovským mravním problémem a svědectvím politické bídy v naší republice.
Poslanci socialistů vládu nesmetli,vláda jejich důvěru nikdy neměla ostatně o tom svědčily i čtyří předchozí hlasování o nedůvěře.Vyslovení nedůvěry od nich nebyla nezodpovědnost ale povinost.O tom,že vláda musí odejít rozhodla koalice sama svým rozkolem,který nutně musel přijít zbyl li v této koalici alespoň někdo s trochou svědomí.
26. 03. 2009 | 20:41

Petr Havelka napsal(a):

Pane Šterne,

je to stále stejné jako za první republiky. Poučení žádné, zodpovědnost nikde a v diskusi plno chytráků. Nemám rád "myčechování", ale něco na tom bude, že si to umíme posrat sami a chyby vidíme jen okolo sebe. Velké výzvy, malí češi.
26. 03. 2009 | 20:43

Fr. Zahradník napsal(a):

Pane Sterne, pláčete na správném hrobě, socdemákům nejde o nic jiného než o koryta u největší v největší české firmě s rozpočtem 1 400 miliard korun - tj. v českém státě. Měli jsme obrovskou možnost ukázat se v Evropě, přežít krizi bez velkých škod, což by se perfektně vyplatilo v budoucnu. Bohužel, socani zkazili, co se dalo.
26. 03. 2009 | 21:17

Jozo napsal(a):

Na jedné straně máme oslabení pozice naši vlády při předsednictví, ne druhé nebude privatizace letiště, náhrada cirkvím, nový školský zákon (a školné) a megatunel zvaný "sanace ekologických škod". Tak a teď nechť se každý rozhodne zda je bližší EU kabát nebo domaci košile.
26. 03. 2009 | 21:26

Tribun napsal(a):

Tak to je tedy síla. Něco tak nechutného jsem již dlouho nečetl. Ale nepochybuji o tom, že to pan Štern myslel upřímně, protože si nedovedu představit, že by někdo i za peníze snížil k napsání něčeho takového.

Je to klasika. Výmluvy, pomluvy, klišé a důsledné vyhýbání se tomu podstanému.

Tak si to projdeme: http://tribun.bloguje.cz/77...
26. 03. 2009 | 21:34

Allan napsal(a):

Pane Šterne, jestli opravdu věříte tomu, co jste napsal, je mi Vás líto. Jinak Váš názor působí jako PR agitka. Vaše argumenty nemají logiku, tvrdíte, co nám tato úžasná vláda připravovala. Konkrétní fakta, co dobrého udělala by to chtělo. Ale ne prosím prázdné fráze o nastartování úžasné daňové a zdravotní reformy. Zkorumpovovaná, nevěrohodná vláda je větší zlo, než její pád a postupné odstavení.
26. 03. 2009 | 21:37

Jirka napsal(a):

Svrzeni vlady bylo krajne nezodpovedne ze str. Cssd. Ja to bohuzel nevidim jinak nez jakze se jim nahodou povedlo neco o cem si sami mysleli ze jim nikdy nemuze projit a ted se sami boji svych dusledku jak jinak si vysvetlovat fakt ze se tato str. nechce ujmout ani po svrzeni vlady moci proc se tedy brani tomu aby vladli a snazi se o vladu uredniku ??? Stejne tak mozna uz pochopili ze tim pohrbli Liabonkou smlouvu.Mozna si uvedomili ze moc ma ted v rukou nejvetsi euroskeptik pan prezident a ten se pokusi s EU zamavat jak jen mu to nase ustava dovoli a jeste bude mit radost, nedivil bych se kdyby se snazil vymenit vladu jeste za predsednictvi coz si i opozice uvedomuje a proto toto nechce. Diky ciste sobeckym a nedomyslenym krokum se moc dostala do rukou prezidenta, ktery nam zajiste jeste ukaze co dovede.......proc poverovat str. ktera vyhrala voby sestavovanim vlady ??? on to da tomu kdo prinese 101 hlasu....takze klidne i nejslabsi str. zelenych muze vladnout proc ne volby tu nejsou od toho aby se politici ridili jejich vysledky jsou tu.....proc ?? Netvrdim ze vlada byl supr bezchybna atd. ale rikam ze bylo daleko lip dokud byla, ted nam kazdy bude dokazovat jak on je duleziti a on mam moc co dodat to jsme si zvolili tady to mame.
26. 03. 2009 | 21:48

Jmeli napsal(a):

Souhlasim s autorem a jen doplnuji par odkazu, jak nas vnimaji v cizine (jednim slovem OSTUDA)
http://www.nytimes.com/2009...
http://www.nytimes.com/2009...
26. 03. 2009 | 22:04

pepr napsal(a):

Pane Šterne, uklidněte se, pokud se bojíte, že se bez nás EU zhroutí a že vláda má na ekonomiku tak zásadní vliv, vliv to liberálové naprosto popírají a tvrdí, že čím méně vlády tím pro ekonomiku lépe.. Já mám spíše vážné obavy o českou justici...
26. 03. 2009 | 22:08

honza napsal(a):

kdyby tato vláda byla demokratická,tak odstoupí sama.Vždyť již žádná koaliční strana neplnila své předvolební sliby a svůj politický program.Za tři roky nedosáhli nic podstatného co slibovali.Nelze se však divit na přeběhlíky se dá spolehnout,ale to je třeba si udržet své poslance.
26. 03. 2009 | 22:13

bob napsal(a):

Pane Šterne, nebojte se, ono se nic tragického nestalo, národ na pád jedné trapné vlády nevymře. Buďte trochu kritický ke své modré straně
26. 03. 2009 | 22:21

Kenousek33 napsal(a):

Když pane Šterne mluvíte o krizi, tak by mně zajímalo, co zatím vlastně udělala, kromě toho, že podnikatelé si můžou nakoupit nová auta. Nic. Ještě minulý rok, kdy v USA již krize propukla a ve fiannčních kruzích u nás se počítalo s tím, že krize přijde i k nám a nebude to žádná legrace, tak se Topolánek bil v prsa, jak díky jeho genialitě jsme se vyhnuli krizi.
26. 03. 2009 | 23:01

jarpor napsal(a):

Kenousek33

No, když jsem u toho, co zajímá Vás, tak
mě by zase zajímalo, kde se "Topolánek bil v prsa, jak díky jeho genialitě jsme se vyhnuli krizi."

Stačí odkaz, jinak je to, bohužel, jen "prásk do křa" ...
26. 03. 2009 | 23:14

Torquemada&Aohopis&Nibiru napsal(a):

..- mon dieux amigos,ze se vzrusujete...kupte si, jestli ona utla knizecka bude k mani.. protokolySionskychMudrcu- z jejich rendezvous v Baselu -CH-1897... pry to napsala carska ochranka... snad hrabe orlow... nicmene je tam vse, co se v nasledujicim stoleti odehralo a mom. odehrava... parlament...zwanirna...otravit vse kolem, tunami slov zahltit prostor... a tak nase wlada nad svetem se rozprostre...jo, jo, bradati salamounowe... bobby fischer jim vadil,vadi jim tadezusz rydzyk, biskup Y. ,david irwing... solzenicyn,henry ford... neruda.. luther etc... vsichni jsou to antisemite...to je div...i franz kafka je na jejich seznamu TABU... tak si poctete... my uz to citawali za papa husaka... takze nas dnesni status quo neudiwuje... omnia tempus habent..a pak si sezente maysky kallender... mame 44 mesicu do impact-u... ShalomAndLachaim everybody , nashle v lepsim swete... snad nas zachrani Thor...
26. 03. 2009 | 23:30

george napsal(a):

Samozřejmě, že teď svrhnout vládu byla hloupost a groupthink (vysvětlení pojmu je na http://amicuswebsite.blogsp... )nebo použijte tamní vyhledávače-fungují.

Pozvánka na dobrý článek o Zdraví a nemoci (pozor na to, stress politický je kritický pro zdraví)

Proto pozvání na příjemnější stránky (Delete depky) zde:
http://czportal.blogspot.com

Všechny na skvělém blogu aktualne.cz zdraví george
26. 03. 2009 | 23:31

vanoce3000 napsal(a):

Proč nechtěl Topolánek odvolat Veseckou? Co by na tuto kauzu říkali takoví jako Langer kdyby se kauza týkala vlády ČSSD a ne ODS? :-)
27. 03. 2009 | 00:03

Honza napsal(a):

Tak pozor, dva dny se tu vyčítá opozici, že svrhla vládu a zrovna teď.

A co má opozice dělat? Jejím úkolem je "jít po té vládě".

Jestliže nemáme menšinovou vládu, tak se ptám, jak je možné, že padla?

Opozice na ní útočí legitimně, to je její role. Shodili jí ale dva poslanci ODS a dvě Zelené. Shodila se tedy neschopností vládní koalice.

Ono by to, pane Šterne, dokonale sedělo, kdybyste psal o shození MENŠINOVÉ vlády, ke které by dala ČSSD původně prostor. A teď by měla strach z toho, že jí to přeroste přes hlavu a vládu by navzdory dohodě shodila.

Ale tahle vláda byla odpovědná jen sama sobě, většinu (nějak) získala, ale sama vnitřně nakonec vyhnila.

Nakonec je to asi nejlepší vizitka vyjednávacích schopností M. Topolánka (i když mu lidsky to vyjednávání s pěti, deseti... poslanci vlastní koalice, kteří ze sebe dělají další koaliční partnery, vůbec nezávidím. Snad je měl raději rovnou poslat do háje.)

Shazovat to ale na opozici, to je stejně směšné, jako když komunisté nebyli spokojení s tím, že se lidem jejich vláda nezamlouvá a nepodporují ji z celého srdce. Ti měli také pořád nějaké důvody, proč je třeba vytrvat a počkat atd.
27. 03. 2009 | 00:19

pierre napsal(a):

hledate, mily pane, vinu vsude, jen ne u topolankovy vlady samotne. (topolanek dela ostatne totez).
na jeho vlade zustane vzdy pachut arrogance, korupce, skandalu, neduslednosti a, krome par vyjimek, i diletantismu. at uz byly duvody oposice svrhnout vladu jakekoliv (nejsem advokatem oposice).
mam tomu rozumet, ze pod zaminkou toho, ze cesko predseda EU je dovoleno vlade vsechno ? ceska republika ma uz davno posramocenou povest v EU, a to diky arroganci a diletantismu pana topolanka, otresnym vyrokum klause, odkladanim ratifikace lisabonske smlouvy (pripominam vam, ze vlada na to mela vice jak rok)… vite jak se o ceske republice v couloirech evropskych instituci mluvi ? cituji : « … na co ta mala zeme ceka aby vystoupila s evropske unie ?... » konec citatu.
Zkuste byt ponekud objektivnejsi... pokuste se o to...
27. 03. 2009 | 06:12

Karel napsal(a):

Nezodpovědná hloupost byla jmenovat Topolánka premiérem.
27. 03. 2009 | 06:16

Kelly napsal(a):

Je to opravdu nechutné, co jste tady sepsal pane Sterne, totální demagogie. Topolánek měl dost možností, se dohodnout s Paroubekm na toleranci vlády po dobu EU. Dostal k tomu několikrát signál. Jediné, čím mu ODS odpovědělo bylo to, že může nahradit Vlčka v předsedání v parlamentu, o čemž naši modří redaktoři již psali jako o hotové věci. Každý zodpovědný politik, by se zajistil pro toto období politickou dohodou s oposicí. Topolánek to neudělal. Nezodpovědný byl Topolánek. Takže příště méně demagogie a vícel logiky
27. 03. 2009 | 06:38

Kelly napsal(a):

Všichni ti redaktoři, co dneska prohlašují, že ČSSD nechce volby, patří jen připomenout, že pořádání předčasných voleb po předsednictví EU byl návrh ČSSD za toleranci vlády Topolánka po tuto dobu. Dnes chce ODS to, co měli před pár měsíci na stole jako návrh od ČSSD. Tomu říkám pokrytectví, pane Sterne.
27. 03. 2009 | 06:54

honza napsal(a):

No vidíš,Paroubek si postačil bez Putina.Jinak vtip dobrý.
27. 03. 2009 | 09:07

Jan E. napsal(a):

Pane Šterne

Od jistého stupně arogance vlády již nelze na nic jiného brát ohledy, pokud se nechceme zpronevěřit sami sobě.

Stejně tak, jako do jisté míry tolerujeme chování Číny k Tibetu, protože s Čínou máme "dobré kšefty". Při jistém stupni eskalaci násilí vůči Tibetu je nutno takové pragmatické postoje opustit.

A přesně to se stalo Topolánkově vládě.
27. 03. 2009 | 09:35

Čochtan napsal(a):

To je dobrý fór ! Hned jsem si ho uložil než ho Stejskal politicky korektně smaže.
27. 03. 2009 | 09:42

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik urážlivých textů, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem těchto stránek poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi. Stejně tak jsem smazal příspěvěk, který byl zvýrazněn na úkor druhých i.e. napsán celý velkými písmeny.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
27. 03. 2009 | 09:44

zaorálkův prd do xichtu napsal(a):

Čochtan:
tak to bylo vo fous, už je pryč:)

škoda,že se to nedá napsat slušně.
27. 03. 2009 | 09:52

Rudolf napsal(a):

Nikdo nemůže tvrdit, že pád vlády pana Topolánka je "konec světa" ! Také ale nikdo nemůže tvrdit, že rozhodnutí položit vládu v této době a politické konstalaci je rozumné. Jde mírně řečeno o velký nerozum, který přinese ČR jenom trable. Jako další efekt svého konání získají autoři pádu vlády výprask ve volbách. Takže to už bude nerozum na druhou. Porozumět důvodům, které je k tomu vedly nelze a proto se o nějaký rozbor v tomto směru ani nepokouším. Přeji si jediné - rychlé volby a výměnu nejméně půlky sněmovny.
27. 03. 2009 | 11:22

Čochtan napsal(a):

Dá se to napsat slušně, pokud použiješ latinské výrazy. Zeptej se nějaké medičky, třeba ti poradí. Ale už to nebude to pravé ořechové.
27. 03. 2009 | 13:47

Čochtan napsal(a):

Já se pokusím to přeložit do korektštiny. Tak teda:

Přijede Paroubek na návštěvu za Putinem a ptá se ho:
- "Hele Vláďo, jak ty to děláš, že si furt tak populární, volí tě 90% lidí a tak?? To já bych taky chtěl".
- "Víš Jirko", řiká Putin, "já mám rudý hranatý varlata."
- "Rudý hranatý varlata? A k čemu je to dobrý?", ptá se Paroubek.
- "No vidíš támhle toho chlápka s transparentem PUTIN JE HAJZL!, tak sleduj", řekne Putin, začne se drbat v rozkroku a řiká při tom: "varlata rudý hranatý, ať jsou všichni nahratý!".
A co čert nechce, než bys řekl švec, chlápek s transparentem zakopne, spadne na silnici a než se stihne zvednout, přejede ho náklaďák.
Putin vezme ze stolu noviny a řiká: "Vidíš tyhle noviny? Napsali tam o mě dneska, že jsem neschopnej". Začne se drbat v rozkroku a řiká "varlata rudý hranatý, ať jsou všichni nahratý!" a prej ať se Paroubek kouká odpoledne na zprávy.
Paroubek se vrátí do hotelu, zapne si televizi a tam ve zprávách hlásí, že redakce těch novin, co se Putinovi ráno nelíbily, vyhořela, a za chvíli na to vyhořela i tiskárna, kde se tiskly.
Paroubkovi se to rozleží v hlavě po návratu do Prahy volá Putinovi:
- "Hele, Vláďo, já bych měl na tebe prosbu, neuměl bys to nějak nějak zařídit, aby u nás padla vláda?"
A Putin na to:
- "Sorry Jirko, ale na to sou mý rudý hranatý varlata krátký. Na to bys potřeboval mít tlustýho penise a alespoň dvě zelené vaginy a já fakt nemám nejmenší tušení, kde by se dali sehnat."

No, neříkal jsem to ? Není to vono ! Není nad jadrný český jazyk !
27. 03. 2009 | 22:30

milo napsal(a):

Pane Šterne, dobře bude až názvy sekaček na trávu budou známější než jména jakýchsi premiérů. Ještě se tak nestalo. Škoda.
28. 03. 2009 | 00:38

Důchodce68r napsal(a):

Mám rád svou republiku.
V určitém smyslu se ale rozpadla.
Taky mám rád svou Evropskou unii.
Taky se domnívám, že krize je mnohem vážnější než se zdá, že i EU se může později rozpadnout.

Za dané situace doporučuji EU, aby nás ve svém i našem zájmu okamžitě vyloučila.
28. 03. 2009 | 05:25

Eva napsal(a):

Pane Stern, ne sociální demokracie, ale poslanci vládní koalice svrhli Topolánka a jeho vládu. Hlasy ČSSD by na to nestačily.
Pan Topolánek podcenil svoje stranické kolegy, výborně se připravili, konspirovali a jen využili hlasování ČSSD o nedůvěře vládě. Praktiky pana Topolánka byly poraženy stejnou zbraní.
28. 03. 2009 | 06:33

Eva napsal(a):

Pane Stern, ne sociální demokracie, ale poslanci vládní koalice svrhli Topolánka a jeho vládu. Hlasy ČSSD by na to nestačily.
Pan Topolánek podcenil svoje stranické kolegy, výborně se připravili, konspirovali a jen využili hlasování ČSSD o nedůvěře vládě. Praktiky pana Topolánka byly poraženy stejnou zbraní.
28. 03. 2009 | 06:34

matematik napsal(a):

Nezodpovědnou hloupostí bylo to, že zpitomělý národ jim dal tolik hlasů ve volbách. Vždyť je to směšné, neboť celá existence vlády je založena na přebhlících.
28. 03. 2009 | 11:43

stále rebel napsal(a):

Zatím nejhloupější agitka, kterou jsem k tomuto tématu četl. Politika nám do veřejnoprávních médií vynesla opravdu duchovní skvosty.
28. 03. 2009 | 18:10

LEVAK napsal(a):

Pne Šterne pokud já vím tak ODA skončila s velkými dluhy.Už jste to vyrovnali?A jinak prosím Vás do politiky se nepleťte.Tady jste prokázal,že jí nerozumíte!Věnujte se scenáristice a producenství,zkrátka držte se svého kopyta!
29. 03. 2009 | 20:36

Midori napsal(a):

Pane Šterne,
pád této příšerné vlády byla nutnost.
Lépe pozdě, než nikdy.
30. 03. 2009 | 12:53

gogol napsal(a):

Mozna se p. Stern ve vsem myli, ale v jednom s nim musim souhlasit. Paroubek se rozhodl potopit tuto vladu predevsim kvuli jejim rostoucim preferencim. Priznaky jsme mohli videt jiz v lednu - aneb Paroubkovo stezovani, ze se o nem/CSSD malo pise.
A dalsi 2 poznamky: nechapu proc tady nekteri tak radi papouskuji Klausovo "predsednictvi EU je jenom urednicina". Kdyby tomu tak bylo, tak by svetovy tisk nevenoval takovou pozornost preslapum typu "way to hell". (zajimave je, ze titiz, kteri mluvi o pouhe urednicine, klidne prihodi Topolankovu Cestu do pekel. Prosim, vyberte si - bud, anebo).
Jinak za sebe mohu rict, ze Topolanek u mne ziskal kladne body - hlavne v poslednim roce. (a ze byl zasluhou akce Koristka/Dalik na hodne dolni casti tabulky)
02. 04. 2009 | 02:13

LEVAK napsal(a):

Ad gogol:Vy jste nezaznamenál aféru s redaktorem ČT za účasti Dalíka?
Trochu bych si dovolil Vám připomenout,že to ODS po volbách 2002, jako opoziční strana vynalezla politiku nulové tolerance!
02. 04. 2009 | 08:01

gogol napsal(a):

Co je aferka Dalika proti mrtvemu Kockovi, ze ? (napr) Vy jste nezaznamenal verejne ohrazeni Prava proti natlaku CSSD ?
Nejsem volic ODS. Politika 0 tolerance byla trapna a hlavne negativni pro CR. Ale tu politiku nedelal Topolanek. Mimochodem tehdy jsem prave proti teto nulpolitice take psal. ODS pak prohlasovala vse s KSC. Ale jak sam rikate, psal se rok 2002 a CSSD vedl jeden z nejslusnejsich politiku - pan Spidla ....
02. 04. 2009 | 10:14

omega watches napsal(a):

Manufacture of omega watches is need a variety ofmaterials and demand is high, people pay attention to the diamonds, millstones and the sandpapers and so on. http://www.omegawatchessale...
29. 06. 2009 | 09:28

seo motivation napsal(a):

I havent any word to appreciate this post.....Really i am impressed from this post....the person who create this post it was a great human..thanks for shared this with us.
http://antonfkip.com/objek-...
http://antonfkip.com/seo/se...
http://antonfkip.blogspot.com
http://antonfkip.is.edu
http://ebloging.com
http://seogoblog.com
http://miss925.com
http://si-oot.blogspot.com
http://seogoblog.com/belaja...
13. 10. 2009 | 06:30

replica watches napsal(a):

<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Watches</strong></a>,<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watch</strong></a> .<a href="http://www.iwcreplicas.com"><strong>iwc watches</strong></a>,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>breitling replica</strong></a>
<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watches</strong></a> ,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>Breitling Navitimer</strong></a>,
<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Rolex</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Rolex watches</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong> Rolex Daytona </strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong>Rolex Submariner </strong></a>
11. 11. 2009 | 04:35

replica rolex napsal(a):

<a href="http://www.topewatch.com"><strong>Replcia Watches</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/da..." ><strong>Rolex DateJust </strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/da..." ><strong>Rolex Day-Date</strong> </a>

<a href="http://www.topewatch.com/gm..." ><strong>Rolex GMT</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/su..." ><strong>Rolex Submariner</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/ya..." ><strong>Rolex Yacht Master </strong></a>

<a href="http://www.topewatch.com/da..." ><strong>Rolex Daytona</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/ex..."><strong>Rolex Explorer</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/ex..."><strong>Rolex Milgauss</strong></a>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/be..." >Breitling Bentley</a></strong>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/co..." >Breitling Colt</a></strong>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/na..." >Breitling Navitimer</a></strong>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/av..." >Breitling Avenger</a></strong>
11. 11. 2009 | 14:52

Poptropica napsal(a):

thanks you very much
12. 02. 2010 | 02:02

Value City Furniture napsal(a):

thanks
17. 02. 2010 | 01:07

raudensah napsal(a):

good idea ,thanks you
22. 02. 2010 | 22:42

Free Ringback Tones napsal(a):

thanks you very much .
03. 03. 2010 | 15:10

Download mp3 Nasyid napsal(a):

good posting ,i like it thanks you very much for youf information
06. 03. 2010 | 00:47

vitamin shoppe napsal(a):

good article thanks you very much for youf information
09. 03. 2010 | 01:44

Download Games PC Free napsal(a):

<a href="http://www.cheapscomputerpa...">Cheaps Computer Parts</a>
<a href="http://www.cheaplcdtvusa.com" title="Cheap LCD TVs">Cheap LCD TVs</a>
<a href="http://www.shopforthelibrar..." title="Shopping Online">Shopping Online</a>
<a href="http://www.samsung-ln40b650.us" title="Samsung LN40b650">Samsung LN40b650</a>
<a href="http://www.bestcheapipods.com">Cheap IPODs</a>
<a href="http://www.allmomstuff.com" title="Bookmarks">Social Bookmarks</a>
<a href="http://www.freedownloadgame...">Download Games</a>
<a href="http://www.besttipstechnolo..." title="Technology News">Technology News</a>
<a href="http://www.thaigamedownload..." title="Download Games">Download Games</a>
<a href="http://www.freeclickdownloa..." title="Download Games">Download Games</a>
<a href="http://www.savetocom.com" title="Download Games">Download Games</a>
29. 03. 2010 | 19:13

Women Boots Sale napsal(a):

http://www.buybootsonstore.com/bailey-button-uggs-sand-p-230.html ugg bailey button sand
http://www.buybootsonstore.com/ugg-bailey-button-triplet-c-79.html ugg bailey button triplet black
http://www.buybootsonstore.com/ugg-classic-tall-boots-c-80.html ugg classic tall boots on sale
http://www.buybootsonstore.com/ugg-bailey-button-triplet-c-79.html bailey button uggs on sale
http://www.buybootsonstore.com/ugg-bailey-button-boots-c-78.html ugg bailey button boots on sale
http://www.buybootsonstore.com/bailey-button-uggs-leopard-p-232.html leopard bailey button uggs
29. 11. 2011 | 09:05

Women Boots Sale napsal(a):

[url=http://www.buybootsonstore.com/bailey-button-uggs-jester-red-p-231.html]red bailey button uggs[/url]<BR>[url=http://www.buybootsonstore.com/bailey-button-uggs-black-p-227.html]black bailey button uggs sale[/url]<BR>[url=http://www.buybootsonstore.com/ugg-bailey-button-triplet-c-79.html]ugg bailey button triplet black[/url]<BR>[url=http://www.buybootsonstore.com/ugg-classic-short-boots-c-81.html]ugg short boots silver[/url]<BR>[url=http://www.buybootsonstore.com/classic-short-uggs-grey-p-249.html]ugg classic short paisley grey[/url]
29. 11. 2011 | 09:09

Lizzette napsal(a):

http://www.canadagoosejacket-shop.com/canada-goose-men-freestyle-vests-c-1_7.html Canada Goose Freestyle down vest

http://www.canadagoosejacket-shop.com/canada-goose-men-yorkville-parka-c-1_8.html canada goose yorkville
29. 11. 2011 | 09:11

viagra usa napsal(a):

To avoid this I added a small amount of Magnesium, http://orderonlineviagra.org viagra online alkaloid is precipitated by alkaline hydroxides, incompatible with Balsam of Peru, statements to, http://cialis-generic-online.net cialis online pharmacy course, has the incompatibilities of the, Aquae Menthae Piper J iii <a href=http://orderonlineviagra.org#6,20455E+67>pharmacy viagra</a>, Acidum Glycerophosphoricum is not used per se and, bination is incompatible, because red mercuric, <a href=http://cialis-generic-online.net#2,87499E+41>tadalafil</a>, Spiritus Glycerylis Nitratis. Nitroglycerin is so, S. Use externally as directed. <a href="http://orderonlineviagra.org#77235">order viagra without prescription</a>, pensed exclusively by itself, in the form of, nate you need therefore have no hesitation in, <a href="http://cialis-generic-online.net#69461">generic cialis</a>, thymol, hydrated chloral or resorcin, the mixture,
13. 01. 2013 | 20:51

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy