Songblog: Protestsong zbídačených Čechů

06. 06. 2014 | 11:01
Přečteno 26576 krát
Rozhodl jsem založit si pravidelný songblog o životě v druhé nejpesimističtější zemi světa. První song s láskou věnuji mnohým zdejším diskutujícím.



Cover protestsongu Hugha Laurie. Facebooková stránka songblogu zde.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

stejskal napsal(a):

;-)
06. 06. 2014 | 11:20

Radek napsal(a):

No teda,ten KLUK JE DOBREJ.
Kam se hrabe Nohavica.Ale odkud pro Bůh tenhle mladej kluk zná všechna tato individua: filuta,K.V,jozka,david,maximus,jaryn,rosťa,češka,xerox,divobyj,veverka,hovorka11,
patriot,pamětník,juvel ??? Vždyť tolik lidí nemohl ve svém věku ještě potkat.A přesto o NICH VÍ prakticky všechno.
06. 06. 2014 | 11:30

Všechno je špatně, špatně, špatně! napsal(a):

Zná je, píšou mu pod blogy, sám to nahoře napsal.
06. 06. 2014 | 11:34

MartinO napsal(a):

Nepřesné. "To co je třeba udělat je..." zbídačený Čech ví naopak naprosto přesně a překypuje záplavou nápadů. To co neví a ani nechce vědět je to co by měl udělat konkrétně ON.
06. 06. 2014 | 11:55

Vlado napsal(a):

Stačí jen chtít. Ať jde ten mamánek ten protestsong zapět před ty fronty nezaměstnaných a zopakuje několikrát repetici "stačí jen chtít" ale varuji ho může o ten hudební nástroj, který ho živí přijít. Mohli by to totiž pochopit jako provokaci. Ono je jich v tuzemsku na 650tis. a v EU 25milionů. To jsou dvě a půl republiky!!!
06. 06. 2014 | 11:55

jarpor napsal(a):

Gratuluju. Skvělé.

Hezký den
06. 06. 2014 | 12:14

Divobyj napsal(a):

Autor

Komediant jste celkem dobrej.
Mám známé u cirkusu,přimluvím se za vás.
A nebo,že byste s tou svojí šaškárnou mířil výš?
Musím vám oznámit smutnou zprávu.
Volby do Ojroparlamentu už u nás proběhly.
Příště lépe načasovat,Boudal!
06. 06. 2014 | 12:20

Anna napsal(a):

:-) Těším se na další.
06. 06. 2014 | 12:25

Viola napsal(a):

Pane Boudal nejste levoboček pana Nose?
Ale je to dobrý blog, občas takové pěkné zpestření. A jinak pan autor nemá pravdu, protože zdejší diskutující mají nápady, píšou je tu, mohla bych vypíchnout třeba pana KvL
a diskuze je obecně dobrá pro vyčištění mysli a někdy i urovnání myšlenek. a kdo chce, tak tu inspiraci najde. Zvláště dobré počteníčko v diskuzích je pro politiky, aby se chytili čas od času za nos.
Začala jsem nosem, končím nosem. Kdo má dobrý nos je výborný kos.
06. 06. 2014 | 12:26

Hajduk napsal(a):

Tisícky prebudených na juhovýchode Ukrajiny výhlasili za separatistov a teroristov, poslali na nich armadu a "demokratizuju" ich denne stovkami, za podpory svetových proamerických poskokov.
06. 06. 2014 | 12:34

Viola napsal(a):

Ano pane Hajduk

připomínáte strašnou bolest a naši bezmoc, kdy je dokonce napomínán předseda vlády za jasná slova. Kam jsme to dopracovali s tou politikou. Jak rozumět prezidentu Zemanovi, když napomíná pana Sobotku? Asi tak, že jsme pořád malí páni a kdo chce, tak s námi zatočí, ať je to Ivan, nebo Johny.
06. 06. 2014 | 12:39

Hajduk napsal(a):

pani Viola , pustili sa i do premiera Fica, za to že odmietol pritomnosť amerických vojakov na Slovensku.
Diktatory pod noblesným slovom demokracia.
06. 06. 2014 | 12:45

Jemnický napsal(a):

Autor

.....je třeba obut boty a pak dlouho jít (M-efekt).
http://www.youtube.com/watch?v=NWarnI42o-M
06. 06. 2014 | 12:53

Viola napsal(a):

Hajduk

"Diktatory pod noblesným slovom demokracia"
a to se nestydí okázale jet slavit vylodění v Normandii a porážku fašismu a ještě se ofrňovat, že si tam "dovolil" přijet i prezident Putin, jak o tom neustále informuje TV.
06. 06. 2014 | 13:11

Divobyj napsal(a):

Hajduk,Viola

Ano,v zemích,které si říkají demokratické demokracie nevládne.
Vládne v nich těžká,nesmlouvavá,bezohledná a všehoschopná diktatura.
Diktatura nadnárodních finančních skupin.
06. 06. 2014 | 13:19

Viola napsal(a):

Přes půldruhé hodiny ve čtvrtek v Paříži jednal francouzský prezident François Hollande s ruským prezidentem Vladimirem Putinem. Šéf Kremlu přijel do Francie k účasti na oslavách 70. výročí spojeneckého vylodění v Normandii. Agentura ITAR-TASS ve stručné zprávě o rusko-francouzském jednání zvlášť zdůraznila, že ruskému prezidentovi se v Paříži dostalo srdečného přijetí. Na nádvoří Elysejského paláce Putina čekala nejen čestná stráž, ale i natažená ruka francouzského hostitele. Cameron dnes Putinovi před jednáním ruku nepodal.

Takhle by se politici teda chovat neměli. Na druhé straně je to ještě lepší, než když jsme viděli Berluskoniho objímat se s Kaddáfím a pak podlou vraždu Kaddáfího za přispění Američanů, Britů, Italů i Francouzů.
06. 06. 2014 | 13:20

resl napsal(a):

Putin měl možnost pozvat na oslavu konce války do Moskvy taky státníky ze světa. Otázka zní, zda by přijeli a druhá, zda by je vůbec pozval. Ví, jak to z jeho zemí vypadá a ví, že je Rusko násilník, jen si honí triko před Rusy, ale před světem se obhájit nedovede, protože nelze lhát z očí do očí. I když u něj jeden neví. Nejdřív masakr v Afganistánu, Čečně, potom okleštěná Gruzie, teď proti všem uzavřeným smlouvám, zabraný Krym. On Putin totiž nikdy nikoho na oslavy do Kremlu nezve, ptejte se proč. Nikdy je nikdy. Tomu vy dva, Viola a Hajduk, nebudete rozumět, nejste ve formě porozumění a dlouho nebudete. Bohužel pro vás to souvisí s myšlením.
06. 06. 2014 | 13:28

Viola napsal(a):

resle

není to tak dávno, co byla olympiáda a všichni byli pozváni a nějkteří ostentativně odmítli, hlavně Obama a Merkelová, proč asi, no protože něco kuli a měli špatné svědomí a nemohli by se Putinovi podívat do očí, bylo by jim samotným ze sebe špatně.
06. 06. 2014 | 13:37

resl napsal(a):

Viola,
protože Rusko, navzdory mezinárodním smlouvám zabralo Krym a uspořádalo pod samopaly referendum. Vše odporuje smlouvě o nedotknutelnosti hranic. Pokud to nevíte, není to moje chyba.
A to, že nepozvou jiné státníky je proto, aby se nemohli rusové ptát, co tam dělají. oni blbnou své občany o jediné armádě, která porazila fašismus o té své, rudé. jsou to lháři, stejní jako váš Putin.
06. 06. 2014 | 14:10

Hajduk napsal(a):

pani Viola, Cameron podporuje pravicove radikaly. Podala by ste mu ruku?

Pre Putina a iných Ruských štátnikov, ktorým na svojej vlasti naozaj zaleži, ktoré nemáju v povahe predajnosť a podlizačstvo je to ponaučenie.
06. 06. 2014 | 14:12

K.V napsal(a):

Boudale, a co s tím mizerným stavem republiky děláte vy, kromě laciných agitek v duchu Dušana Jasánka??
06. 06. 2014 | 14:23

Hajduk napsal(a):

Tisicky utečencov z Juhovýchodu Ukrajiny, utekaju do Ruska.
Prečo do Ruska? prečo neutekaju na západ?

ich vlastna vlada a ich vlastni vodcovia denne z pody narodnej rady , na mitingoch vyzyvali močiť kacapov, paliť koloradov, moskalaku na hylaku, moskolaku na noži, zakazali im vlastnu reč, za čo ? za čo sú potrestane? za svoju národnosť?
Poslankyna Farion za stranu svoboda, gratulovala cherojam , podľa nej "patriotam" na svojej stranke facebooku , za masakrovanie Odesčanov.

Putin nemal čo lezť na tu " oslavu", niet čo oslavovať.
06. 06. 2014 | 14:38

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Je třeba aby lidé požadovali zpět svůj dům. Což znamená v realném vyjádření jednak ten neustálý boj s těmi, kdo jim jejich dům /instituce , které si zřídili a které platí/ kradou, moc by pomohlo posílení úřadu Ombudsmana, aby lidé v tom boji měli aspoň o trochu více mocnější pozici - vůči všem těm mafiím a jejich podržtaškům, tajemníkům, podtajemníkům, gorilám atd.
Platforma je to ale i tak ve skutečnosti vadná, lidé by měli mít oporu v samotných institucích, suplování institucí další institucí je krokem proticivilizačním, podporuje to mrhání vzácnými zdroji.

Zde je asi nutná přímá demokracie.
V demokraciích se nastoluje při pomoci voleb, volíme pak ty strany, které dané mají v programu. Ale někdy je zapotřebí umět volit aspoň proti těm stranám, těm, které prostor např. fašizují.
Protestsongy mohou něco málo změnit, ale víceméně viditelně jen v rámci nějaké jednorázové kampaně viz např. Vietnam, kdy tedy i ten fakt, že následně došlo k Iráku, dokazuje, že tyto protestsongy nijak nezabraly co se týče trvalejší změny kvality a stavu vládní moci - ta opět rozhodla , že bude postupovat bez ohledu na protivietnamskou kampaň a její důsledky podobně , s podobnými důsledky, ne-li horšími /pokud přihlédneme ne k počtu mrtvých ale k zamýšlené změně stavu - boj s terorismem vedl k eskalaci terorismu/.
Stejně tak může něco málo změnit i ona malá mravenčí práce, ale zde z historie víme, že téměř cyklicky dochází k tomu, že je tato malá a vleklá mravenčí práce zbourána v podstatě v jednom krátkém okamžiku - kdy je totiž zbouráno celé mraveniště - a to např. ve právě že ve válkách.

Podle mě by mnohé změnil i zákaz volebního práva mužů - na dejme tomu 2 dekády, bylo by to fér, ženy také neměly dlouhá leta volební právo, vůbec možná že v tom tkví to základní, co z civilizace , která dnes umí létat do vesmíru - činí i tak povíceru tlupu nesvépravných hromotluků , kterou vedou často grázlového toho nejhnusnějšího formátu co si jen lze představit. A vedou ji k chování mnohdy takovému, že by se za ně musili stydět snad i neandrtálci.

Otázkou ale je, kdo je schopen toto prosadit, když tedy to má být " lid" , kterému patří veškerá moc, a kdy tento " lid" takové věci bere v posměch...stejně jako řadu dalších věcí, například dokonce i tu přímou demokracii /zde už jen zamyšlení se nad tím, jak to, že se tak zčistajasna v Athenách objevilo tolik moudrosti (ale i zchytralosti) v poměrně malém výseku času , vyvolává otázku, co vše by tam mohlo bujet, kdyby Atheňané uměli do svých vědomí vkomponovat i instituci ženské rovnosti...a zda právě že tato nekomplementárnost ve vnímání reality nevedla k tomu, že se Řekové po pádu svého antického státu v podstatě už nikdy nedovedli rehabilitovat - stejnou vahou svého intelektu/.

Čemuž ale není třeba se divit, lidé volí převážně dle svých žaludků a peněženek, to je autentické - ve vtahu k realitě jaká je a jaká byla asi i bude, tak to prostě chodí - a tak lidé chudší volí tak, aby nepřišli ještě i o to málo, co mají..a. lidé bohatší zase aby nepřišli o to hodně, co mají. Paradoxně pak /jak jsem zmínil - téměř cyklicky/ dochází k tomu, že jak lidé chudší /ti častěji/, tak bohatší...často přijdou i tak o vše, dokonce i o své životy a své iluze /války/.
06. 06. 2014 | 14:47

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Takže chyba někde je, ale kde ? V mozcích lidí, ale jaká je to chyba ? Není právě že tou genetickou chybou, kterou evoluce opakovaně tomu či ono,mu organizmu přikáže " Táhni, jsi pro přírodu dále neakceptovatelným".. tak není vlatně ta touha po sebezničení, pokud se vyplní...není de facto pokrokem ? Procesem, který povede k nové konstalaci organické hmoty na zeměkouli ? Neníí tedy náhodou správné usilovat o zničení lidské rasy /dokud tato nezničí celou zeměkoulii/ ? Není to pomocí evoluci ?
I takové morbidní otázky vyvstávají člověku před očima...pokud si uvědomí, co vše se po několikatisíciletém vývoji lidské kultury může dít a co vše se může plánovat, chorými mozky vedoucích tlup.

Nevíme proto ani jak zabránit válce, kdyby se nějaká obskurním způsobem sebekonstelovaná parlamentní "většina" (což je komediální pojem zejména pokud je volební ůčast někde kolem 30 %) rozhodla, že ji prosadí. Není takových pák, na tom nezmění nic pražádná občanská iniciativa, respektive změní - ale bude již pozdě.
Zde je nutné především lidem tyto věci sdělovat minimálně takovou silou, jakou se např. na Nově sdělují různé pičo...ny. Což nepůjde bez nějakého nařízení /nejlépe demokraticky přijatého a implementovaného/ , na seberegulaci se tady apeluje již několik tisíc let...a k čemu to vedlo ?
Ke kladení pitomých otázek a k jejich rozuzlení v podobě masového vyhlazování.

Ano, kdo to provede a jak ?
Ústavní cesta tvrdí, že "lid". Což je poměrně vágní pojem, už jen proto, že "lid" je institucionaizován tak vadně, že je třeba suplovat ty instituce, které si kdysi zkonstruoval a které si platí, což je - jak jsem napsal výše, anticivilizačním krokem vedoucím k zhoubě civilizace. Corpus delicti tedy tkví v institucionální podobě onoho "lidu", to je zcela jednoznačné.
Ale co s lidem /coby množinou jedinců/,který nechce změny v konstrukci , kterou je vyjádřen coby lid institucionální, kdy dokonce některá individua tvrdí, že existují jen individua, že tedy " lidu" netřeba, neexistuje /pak jsou tato individua překvapena, že jim lid sebral nejen majetky ale i životy/.
Vychovávat ?
Jak ? Tím, že se mu bude pouštět Nova na jedné straně a v nějakých okrajových formátech mezilidské komunikace se budou např. pouštět protest songy ?
To nikam nepovede, jen k k opětovnému a náhlému poničení mraveniště.

Na místě je tedy Boudalova skepse, jen ty grimasy bych vypustil, je to dosti infantilní a ve své podstatě dost ubermenšovské, leda by karikoval i sám sebe..

P.S. Prvním stupněm vedoucím ke změně je přiznat si, že nějaký problém existuje, nepřivírat oči. Dále je pak důležité vědět to, jak o něm diskutovat tak, aby to mohlo vést k nějaké změně. A zejména vážit vedlejší náklady plánovaných změn, pokud už by se našla ceta jak je realně provést, kritériem má vždy být míra lidského utrpení, aby byla co nejnižší /kdy utrpením může být i to, že někdo s majetkem v hodnotě miliard bude zdaněn v absolutním vyjádření neskonale více, než někdo s majetkem nevýznačným...dotyčný tím bude zcela jistě vnitřně trpět, ne-li strádat/
----------------------
Ano, také neznám žádného pana " Jetřebu", to je správná poznámka. Proto také ta skepse.
06. 06. 2014 | 14:48

Analytik napsal(a):

Vynikající mimika!
Díky, autore! Těším se na další song.
06. 06. 2014 | 14:59

renša napsal(a):

Nikdo nevíme jak to vše doopravdy je.Jsme krmeni zprávami z médií a od polítiků a jak víme všichni lžou jak když tisknou.Hlavně si můžeme být jisti že jde jen a jen o moc,nerostné bohatství,území a to hlavně ze strany tzv.západu...
06. 06. 2014 | 15:03

Viola napsal(a):

17, 5 bilionový

"Podle mě by mnohé změnil i zákaz volebního práva mužů - na dejme tomu 2 dekády"

a pak, že tu nejsou vynikající nápady. Vás bych volila, i když nejste věřící v Boha. :-)
06. 06. 2014 | 15:07

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Viola
Nechci být zvolen, chci být nastolen.
:-)))
06. 06. 2014 | 15:13

Viola napsal(a):

Pane Hajduk

Putin je na té oslavě, oslavě především porážky Hitlerovského fašismu správně, pokud tam jsou nějací nesprávní, nebo dokonce nesvéprávní, tak je třeba, aby si to hezky od plic vyříkali (nože a sekery odloží v šatně). Druhá otázka je opravdu to, že oslavovat úplnou porážku fašismu asi nelze, jak je vidno z dějů na Ukrajině. Po druhé světové válce mnoho fašistů a nacistů uprchlo před soudem do Jižní Ameriky a odtud možná do Severní a jejich potomci teď kují nové pikle.
06. 06. 2014 | 15:14

Viola napsal(a):

17, 5 bilionový

jaký je v tom rozdíl?
06. 06. 2014 | 15:16

Viola napsal(a):

17, 5 bilionový

"kdy utrpením může být i to, že někdo s majetkem v hodnotě miliard bude zdaněn v absolutním vyjádření neskonale více, než někdo s majetkem nevýznačným...dotyčný tím bude zcela jistě vnitřně trpět, ne-li strádat"

jen vás někdy nedokážu dočíst do konce. Proti té poslední větě bych měla výhrady a navrhovala bych právě pro zmenšení utrpení takového člověka čtení Bible, hlavně to prolézání uchem jehly do království nebeského.
06. 06. 2014 | 15:20

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Viola
Je v tom rozdíl.
Vysvětlím na příkladě :. " Opětovně byl na 4 roky zvolen poslancem Marek Benda" vs " Opět byl nastolen trvalý mír".

Už rozumíte ?
Jde o ty účinky. (na 4 roky a trvale)
:-))))

Zatím konec, musím kvačit něco málo utrhnout z kapitalistické zahrádky, mějte se
06. 06. 2014 | 15:23

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Viola
Občas použiji sarkasmus.
Fakt už musím, mějte se.

P.S. Já bych takovému člověku spíše doporučil narodit se do nějaké rodiny v Somálsku.
06. 06. 2014 | 15:25

renša napsal(a):

Nikdo nevíme jak to vše doopravdy je.Jsme krmeni zprávami z médií a od polítiků a jak víme všichni lžou jak když tisknou.Hlavně si můžeme být jisti že jde jen a jen o moc,nerostné bohatství,území a to hlavně ze strany tzv.západu...
06. 06. 2014 | 15:27

renša napsal(a):

Nešel mi pustit ten song až teď a je to svatá pravda.My máme jedinou možnost to změnit ve volbách ale většina k volbám nejde a ten zbytek volí vždy to horší i nejhorší.: Kalousek,Bendu,KDU,velkopodnikatele Babiše...ti co tam jsou už 25let a dotáhli to až k tomu že většina národa žije z ruky do huby a zbytedk si válí šunky za statisíce a miliony...
06. 06. 2014 | 15:42

Viola napsal(a):

Také se mějte a opatrujte.
06. 06. 2014 | 15:56

Baba Jaga napsal(a):

A která že je první nejpesimističtější země světa? Pokud o tom v písni něco je (?), poslechnu si znovu.
Já tedy příliš pesimistů neznám - zrovna dnes jsem potkala pána, co se na podzim ve svých 89 letech chystá na další běh U3V. Optimismem přímo zářil.
06. 06. 2014 | 16:01

Hajduk napsal(a):

resl vspomenuk Krym,
kde ste bol resle, v čase kde s pôdy parlamentu nektore ukrajinsky poslanci, žiadali tvrdý zasah na Kryme, nasílnu ukrajinizaciu, prečo ste vtedy mlčal?

Krym zvolil utek s takej krajiny.
06. 06. 2014 | 16:13

jiriboudal napsal(a):

První nejpesimističtější země světa je Řecko. http://www.gallup.com/poll/163556/greeks-pessimistic-globally.aspx
06. 06. 2014 | 16:20

Pepák napsal(a):

OMG =:-O
06. 06. 2014 | 17:13

Ládik!!! napsal(a):

Výmluvná píseň o soudruhovi.
06. 06. 2014 | 17:43

taková nagyová aspoň byla v žitě napsal(a):

Ani ten Zimmerman s tim zas tak velkou díru do světa neuďál.
Taky nevěděl.
To u protestsongařů tak bývá, snad až na Burijána.
Tož je na vybranu, dát se k lubavičerům nebo vodjet vo berlích na Island.
Přijde mi to nastejno.
06. 06. 2014 | 18:29

Bodrý den! napsal(a):

Bodrý den!
Jsem velmi zvědav na druhý.
První mě neobtěžoval.
Bodrý den!
06. 06. 2014 | 18:31

evix napsal(a):

:-)
Víte, že i v Česku už umírají děti hladem? http://usti.idnes.cz/soud-s-matkou-ktera-krmila-kojence-moukou-s-vodou-f73-/usti-zpravy.aspx?c=A140605_102537_usti-zpravy_alh...............Mouku s vodou mu začala "vařit" na radu matky.............Tomuhle se tady na Moravě říkalo pipka, jenže místo vody bylo polotučné mléko. To ty děti přežívaly, dnes je plnotučné mléko i na vesnicích neznámý pojem...Upozorňuji, že za 1.republiky a občas děti nepřežily...Jenže dnes :-(
06. 06. 2014 | 19:53

vico napsal(a):

Boudal : :-)
06. 06. 2014 | 20:06

neo napsal(a):

evix:

plnotučné mlíko je v každým obchodě a když je v akci, koupíte ho za 15 kaček i míň.
mimochodem, jedno dítě krmené moukou a vodou neznamená, že v česku už umírají děti hladem.

spíš je tomu naopak: http://www.vzp.cz/klienti/programy-prevence/zij-zdrave/detska-obezita-problem-ktery-roste-s-ditetem
06. 06. 2014 | 20:12

Viola napsal(a):

neo

prostě je to tak, že jsou rozevřené nůžky mezi bohatými a chudými.
"Obezita a nadváha postihují v České republice 20–30 % dětí. " No a další procenta jsou podvyživení, nebo hladoví až z hladu umírají. Vzít takové matce dítě by bylo lepší, než ji dávat peníze, jak se píše v tom článku.
06. 06. 2014 | 22:22

Jan K. napsal(a):

Takže 70-80% dětí je hladových? Někdy možná, třeba když namísto chleba se šunkou dostanou jen s šunkovým salámem a tak ho vyhodí do popelnice.
Violo, píšete nesmysly, ale alespoň se člověk pobaví.
07. 06. 2014 | 07:45

Zdeněk Brom napsal(a):

Naprosto přesně vystižený základní problém. Vynikající.
07. 06. 2014 | 10:44

neo napsal(a):

Viola:

Nůžky se naopak zavírají. A je totální nesmysl, že ti neobézní jsou hladoví nebo hlady umírající. To nejde ani komentovat takovou blbost. Děcka jsou dneska akorát rozežraná, maji skoro všechno. Jídlo jaké si vyberou, hraček dvě p*dele, oblečení jaké chtějí a kolik chtějí, smartphony, tablety,laptopy... co si jen řeknou. Maso každý den, oblečení nejmódnější....

my za bolševika neměli ani džíny. Občas manžestráky, hnusný punčocháče a kamaše a trapný boty. Hračky maximálně na narozeniny a Vánoce.
Dneska maj prostě skoro všechno a ani si toho hodně z nich neváží. A nějaká Viola tu bude plácat o tom, že jich 70-80% hladoví.
07. 06. 2014 | 11:59

Miloš napsal(a):

Takže jsem se dozvěděl, že pan Boudal považuje většinu svých spoluobčanů za opovrženíhodnou lůzu, které by nejspíš mělo být zabaveno volební právo.
To co je třeba udělat, je - nejspíš nějaká osvícená diktatura pana Boudala a jemu podobných.

Jo, a zpívá falešně.
07. 06. 2014 | 14:07

Doyl napsal(a):

Výborné! Díky.
07. 06. 2014 | 16:28

Roman Miroslav napsal(a):

Dobrý.
07. 06. 2014 | 17:37

Démon souhlasu napsal(a):

Díky!
Výborné!
Skvělé akné!

neo
Opravdu jen dvě?
07. 06. 2014 | 23:43

juvel napsal(a):

Chlapče, že by z Tebe mohl být druhý Karel Kryl, to nehrozí ani omylem. Ale skládej a zpívej když Tě to baví, vždycky se najde někdo, kdo Ti bude tleskat.
08. 06. 2014 | 15:54

strýc virus HxNx napsal(a):

není to špatné. hodně to formou připomíná Pepu Nosa.
ale ten si o sobě zřejmě nemyslí, že snědl všechnu moudrost jako tenhle Jiřík Boudalů. Pepa se bere vážně, zatímco Jiřík nebere vážně ani sebe ani ty druhé. ale to asi (někdy) patří k věku a ke komediantství vůbec.
08. 06. 2014 | 16:41

Jana Pechová napsal(a):

V odkazu na předřečníka: jsem někdo, tak tleskám. A vždycky se dám najít :-)
Skládejte a zpívejte, jde vám to ohromně :-)
08. 06. 2014 | 16:41

Občan napsal(a):

Není to nějaké Dežo ví? Tohle už tu přece viselo nejmíň předevčírem.
08. 06. 2014 | 16:49

Jáchym napsal(a):

Boudal:
Ale jo... Dost dobrý.

Znáte tenhle protestsong suchýho kolegy?

*********************************************************

PROTI VŠEM

Proti autům proti jmění
Proti skautům proti bdění
Proti době proti frakům
Proti sobě proti mrakům
Proti pánům proti pannám
Proti plánům proti stranám
Proti prachu proti blátu
Proti strachu proti státu
Proti sněmu proti dýmu
Proti všemu protivnýmu
Proti hromu proti bleše
Proti tomu kdo se češe
Proti těm co přes protesty
Mluví stále ale z cesty

My jsme ti stoprocentně rozhněvaní muži
My máme v srdci vzdor a v oku plno zloby
Ta naše píseň burcuje a paže tuží
Tomu na koho náhle padla tíha doby

My jsme ti stoprocentně rozhněvaní páni
A není radno si s námi zahrávat
Nám dvěma nikdo na světě se neubrání
Protože my se dovedeme smát

Víme že smích ten dělá z lidí obry
A z malejch dětí staví armády
On totiž smích je neskonale dobrý
Není však dobrý mít ho za zády
*****************************************************
(Jiří Suchý)
08. 06. 2014 | 16:52

Ernesto napsal(a):

Prez. Putin to musí být povahově anděl když má trpělivost s těmi Kyjevskými destapáky ! Já být na jeho místě tak z mobilizuji ruskou chrabrou armádu a hnal by ty lunty až do německa paní kancléřce Merkelové pod sukně ,když se jich tak vášnivě zastává a podporuje je ! Západní ukrajina je prolezlá nácky , s tím už nikdo po dobrém nehne ! Šroubíku Krym byl odjakživa ruský a tak to také zůstane ! To že ten sedlák Chruštov jej vodkou jistě opojen daroval svým soukmenovcům kdysi dávno ,to nemůžete brát vážně ! Ale tenkrát v té zemi žili alespoň skuteční ukrajici , co tam žije dnes nebudu raději rozebírat !
08. 06. 2014 | 16:59

Radek napsal(a):

Trapne...
08. 06. 2014 | 17:11

mb napsal(a):

... respect (!) ... :-)
08. 06. 2014 | 17:13

seč napsal(a):

pokud pominu, že je hluchej, tak o číně vyloženě lže! Čína už dávno není tou zemí co byla před 10 lety. Pokud někde děti dělají, tak se jedná o garážové firmy, kolenní výroba" dnes i obyčejněj číňan si chce koupit nové auto, bydlení atd... pokud by byla miliarda nás, takbychom se už dávno povraždili! Takže v tomto směru je pan umělec" naprosto mimo ))
08. 06. 2014 | 17:26

caterpillar napsal(a):

Bezva cover ;) původně Fry a Laurie :)
http://www.youtube.com/watch?v=Q8chs2ncYIw
08. 06. 2014 | 17:27

seč napsal(a):

Ještě dodám, že tento umělec" má krajně nepříjemný hlas a když ho doplní těmi krucánky, tak je to neposlouchatelný, prostě by neměl na věřejnosti helekat!
08. 06. 2014 | 17:28

rekel napsal(a):

Vydrž chlapče, vydrž. Já už na to seru.
A s tím opisováním angl. slov? Když já umím vole jen rusky.
08. 06. 2014 | 17:31

Luboš napsal(a):

To by mě zajímalo, jak něco takového může být v českých mediích. Jednoduchá melodie s pár akordy připomínající rozehrání se na kytaru a text o rozbitých silnicích? To snad ne..
08. 06. 2014 | 17:31

strýc virus HxNx napsal(a):

ale tak, musím se toho namyšleného Boudala částečně zastat.

vždyť on neaspiruje na to, aby z něho byl druhý Kryl, Nohavica...
Klus... /alespoň doufám/
nepříjemný hlas, řekl bych, taky vyloženě nemá.
o muzikální stránce věci u "protestsongu" též zbytečno diskutovat, Kryl je hudebně primitivní, textově pozoruhodný, takže o to tu nejde. Nohavici podobný případ.
jde spíše o tu bohorovnost, kterou dokázal pan vystudovaný sociolog umístěním svého výtvoru na blog. "podívejte se, jak jsem vtipný". ale budiž, je mladý, to je v tomto věku normální.
08. 06. 2014 | 17:37

Filip napsal(a):

To není spatny.
08. 06. 2014 | 17:41

Jáchym napsal(a):

Virusi 08. 06. 2014 | 16:41 ,___ + (J. Boudal)

věříte, že tentokrát jsem nepochopil já Vás ?
(Přesněji - určitě jsem Vás pochopil, akorát nevím, kterou z antagonistických interpretací textu zvolit.)

A to jsem si kdysi střihl hrst "protestsongů" - povlávaly asi čtvrt roku tuzemským étérem, dva, tuším, i na na celostátní Portě....

Po VLSR k jedné mé pjósoňce šéf kapely (který předtím odmítl pustit dva již nazpívané texty s tím, že se nenechá zakázat ) náhle dodatečně bez mého vědomí připsal dvě třeskutě odvážné sloky.
Což bych zkousnul, akorát že pak v rádiu tvrdil, že text je jen a jen můj!

Což bych zkousnul, akorát že ty dvě sloky byly neskonale blbé.
Takže jsem to (tenkrát se to ještě smělo) kousavě dementoval v novinách....

A tak skončila moje slibná kariéra protestsongaře. Před Listopadem to jakžtakž šlo, ale pak......Král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem...(K. Kryl)

Ale zato jsem na rozdíl s nedostižným Karlem Krylem přežil.
Zatím.
Možná bohužel: " Lepší jest v blahé naději /zemříti/, než strašlivou poznati jistotu." (K.J.E.)
08. 06. 2014 | 17:42

strýc virus HxNx napsal(a):

Jáchym

doplnil jsem to další svou notickou ve 17:37.
ta předešlá je rozporuplná, ale já mám rozporuplnost rád.
Vaše zkušenosti s veřejným písničkováním jste jen nanesl. podrobnosti by mne docela zajímaly.
to je složitá věc. možná Vám napovím, když budu konstatovat, že z tohoto žánru mám nejraději Vlastu Redla. dobrá, dobrá, to není protestsong jako takový, vím, ale já tomu říkám písničkářství, a rozhodně to nepodceňuji. co ostatně byli po většinu nebo alespoň polovinu kariéry Beatles? kupříkladu Love me do...?
ale je tu spousta jiných odvětví a pod-odvětví, dávno to nestačím sledovat a nesleduju, nestíhám... samozřejmě teď riskuji, že to příšerně schytám od fans toho či kterého žánru. pro mne je pořád nejlepší Franz Schubert a to ne v písních, jichž složil neurékom, ale třeba v klavírních sonátách. o symfoniích nemluvě.
08. 06. 2014 | 17:50

Jenda Benda napsal(a):

to je parodie na Bendovu familii?
08. 06. 2014 | 17:56

Jiří Janček. napsal(a):

Druhej Pepa Nos
08. 06. 2014 | 17:57

mb napsal(a):

love love me do ... you know i love you ... i´ll always be true ... want you please ... love me do ... :-))
08. 06. 2014 | 17:57

brek napsal(a):

ale no tak to už je starý

má to také skončit v propadlišti

tak proč se to tady zase objevuje?

Pane Stejskale neprotěžuje tohoto nového milce!
08. 06. 2014 | 18:05

Stírač metrosexual narcisů napsal(a):

Ta písnička vystihuje nějakou část primitivů co v jedné větě kritizují Čínu, níčí je novej sousedův plot a blbci u Moravce včetně automatu na kafe. V příštím songu se Boudale zaměř na tu temně mlčící část obyvatelstva která nemá právní prostředky sestřelovat protekční panáčky, dostat do kriminálu defraudanty a jiné kriminálníky. Možná jsem jedinej koho to napadlo, ale je tu možnost že právo později uplatní nelegálními prostředky. Tak o tom Boudale zadrnkej včas ať se to nestane.
08. 06. 2014 | 18:10

Jáchym napsal(a):

Virusi,

on má Boudal recht (jiní věc je, že moje babička říkávala: Máš recht, ale koza měla dva a chcípla).

Současný problém spočívá v tom, že hospodské tlachání na Aktuálně CZ má stejnou váhu jako "budování občanské společnosti", financovatelné jen a jedině se souhlasem momentálních schwarzlousků.

(A jen o chlup větší než zpívání protestsongů - či Rekonstruování státu prostřednictvím mechanismů, trpěných dosud /pro jejich spolehlivou bezmocnost/ gangsterstvem.

Demokracie je dokonale vykastrovaná, nevšimli jste si ? Zbylo po ní jen a jen jméno. Jó,talkovej Porošenko či jeho kolega Kníže, ti mají k Volk(u) blíže !

Drang nach Demokratur !
Hrejte si, tu máte kapouna, jak by řekl K.J. Erben, K.Schwarzenberg, L.Stejskal, Pepa Řepa i já. Snad jediná věc, na které se všichni stopro shodneme!
08. 06. 2014 | 18:10

Petr Havelka napsal(a):

Pane Boudale,

no doktor House to zpívá líp, přeci jen je to profík :)
08. 06. 2014 | 18:15

strýc virus HxNx napsal(a):

mb

jo, mb, exactly so... primitivní, ale účinné, tehdy Beatles hodně používali foukací harmoniku... a výsledek je perfektní.

mám rád ty McCartneyho zpěvy s minimálním nástrojovým doprovodem: Yesterday, Hey Jude, Fool on the hill a za vůbec nejlepší pokládám For no one. Klavír, lesní roh... to je pecka!
a vůbec ne hloupý text... tomu říkám písničkaření!
08. 06. 2014 | 18:17

Filuta napsal(a):

Kdo to je?
Hraje si na Kluse nebo snad na Nohavicu?

Dost přiblblý a laciný text, který se opírá o samá otřepaná klišé ("zaprdění čecháčkové, jak jim řád říkával guru této pražské kavárny-Havel, závistiví a neschopní).
Ať se hošík podívá na film o kmotru Mrázkovi, možná mu leccos dojde.
Třeba i to, že "lid" má být proč frustrován, že to tady kompletně rozkradla politická galerka společně s bývalými vexláky a národ jí je jen za kašpara.



Mimochodem, Rekonstrukce státu- tam jsou ti bývalí disidentíci jako "mravopočestná" Marvanová ,která neví, zda hájí oškubané klienty nebo zloděje z H-systému a další exoti od pravdy a lásky?


Tak to děkuju, nechci.

Líp už veršuje i embéčko.
08. 06. 2014 | 18:23

strýc virus HxNx napsal(a):

jáchym

a on tu někdo zásadně nadřazuje diskuse na aktualne.cz nad hospodské tlachání? hospodské tlachání je krásné, ale přece jen při něm člověk nepozná tolik lidí jako na aktualne.cz :-)

no, jinak, není to moc veselé, ale jsem v jádře optimista ... dosti iracionálně ovšem. jestli je demokracie vykastrovaná, si nejsem jist. já myslím, že byla vždy především sterilní, tudíž ji vykastrovati nelze. jakmile to začne smrdět masem a spermatem, už to, myslím, demokracie není. hahaha-
08. 06. 2014 | 18:24

Rimmer napsal(a):

inspirace od Hugha Laurieho? :) https://www.youtube.com/watch?v=J39C7xH1J-0
08. 06. 2014 | 18:26

Jáchym napsal(a):

Virus: 17:50
Na Redlovi se stoprocentně shodneme.

Plíhal je velmi dobrý básník.
Nohavicu je podle mne nedoceňujete. Jste nejspíš o kapku větší intoš než já :-).

Kryl byl neuvěřitelně vynikající recitátor, což se moc neví. Jeho interpretace F. Villona nemá v Čechách konkurenci.
Melodie jeho písní nejsou nikterak špatné - když si odmyslíte jeho příšernou hru na ještě příšernější kytaru.
Jeho cit pro interpretaci poezie byl určitě výš než součet téhož u nás dvou dohromady. :-)
08. 06. 2014 | 18:29

Karel napsal(a):

Měly tam být ostřejší slova, nebát se,,,,a opravdu sed nebát,,,
08. 06. 2014 | 18:33

Karel napsal(a):

nemám problém s tímto songem :-D
08. 06. 2014 | 18:40

Béla Salak napsal(a):

Zase jedna ovečka zabečela. Nařizuji nahnat na pole a trhat lusky ve vedru a ona přestane mečet. Pak nahnat na chmelnici atd. Rumuni dostanou za jednu natrhanou bednu 25kč ! Ale 1kg stojí 80kč : )
08. 06. 2014 | 18:47

Jak? Tak! napsal(a):

To je jednoduchý. Stačí vykastrovat právní systém, aby spravedlnost nevítězila jen tam, kde je někdo kdo zná sbírku nazpaměť. Pak můžete přidat trochu práv zvířatům, aby vztah člověka ke zvířeti necharakterizovaly jen slova peníze a oběd. A když jste u toho, zastaňte se přírody, postarejte se o to, aby bordel uklízel vždy člověk který jej udělal a ne ten kdo je za úklid placený. Z prasat házejících bordel kolem sebe, nadělejte billboardy, na kterých budou jejich fotky a pod tím napsáno, že tato prasata házejí kolem sebe odpadky. Ženský naučte vařit, a chlapy jakbysmet. Ať nemají pocit, že se potřebují navzájem jen pro to, že neumí být šťastní sami. Až se tu nebudou přemnožovat lidé nevážící si svého okolí, až tu nebudou žít děti, které mají v pubertě pocit, že větší svině vítězí, pak si můžete říct, že jste odvedli kus dobré práce..
08. 06. 2014 | 18:47

strýc virus HxNx napsal(a):

Jáchym 18:29

Jeho cit pro interpretaci poezie byl určitě výš než součet téhož u nás dvou dohromady. :-)
no, mohu připustit. někteří tvrdí, že interpretuji texty velmi dobře, jiní vstávají ze židlí a opouštějí sál --- trošku jsem nadsadil... ale Kryla ctím jako člověka. především. nebyl to zbabělec.
na druhé straně melodie jeho písní ... ? ony jsou tam nějaké melodie? já myslím, že jsou to především deklamace, pod slovem melodie si představuji něco jiného, heh.
08. 06. 2014 | 18:48

strýc virus HxNx napsal(a):

tak a je to. Rafa Noleho vypráskal, dnes budu spokojeně spát...
08. 06. 2014 | 18:52

veverka napsal(a):

Tak tento song mi silně připomíná nadšeného svazáka Jasánka z černých baronů.

Autor jako by mu z oka vypadl nejen vzhledem,ale především duchem.

Ovšem ještě lepší by byl,kdyby k tomu autor přizval Vlastičku,to by bylo takové ještě víc budovatelské.
08. 06. 2014 | 19:05

reskátor napsal(a):

Proč nějaké protestsongy ? To platilo za socialismu kdy režim bral ještě umělce tohoto typu a vůbec lidi vážně ale dnešní doba je jiná ,bezohledná .můžete protestovat a nadávat na režim veřejně jak chcete ale mafiáni mají s toho akorát prču ! Vůbec tihle novodobí politici neberou společnost vážně .,museli by se chovat úplně jinak ! Tak to máte všichni zdejší obdivovatelé Havlovy pravdolásky tu vaši vytouženou "demogracii" ! Zlatý socialistický TOTÁČ !!!
08. 06. 2014 | 19:27

tojsemjá napsal(a):

Za mě jen krátce.
Tady kdo má jiný názor než většina,nebo sám autor,je hned urážen a jinak pranýřován.
Osobně mě se songprotest nelíbí,trapný zpěv,ubohá hra na kytaru,jednoduchý text.Vedle Kryla a Landy jste břídil.Když k tomu přidám vědomí,že tím ničeho nedosáhnete,je to ztráta času.
Nedostatek pracovních příležitostí tím nezměníte,leda byste coby mladý člověk šel za práci skutečně vzít...
08. 06. 2014 | 19:28

Jan K. napsal(a):

reskátor napsal(a):
Zlatý socialistický TOTÁČ !!!
To vedro dělá divy, nebo soudruhovi šibe už od narození?
08. 06. 2014 | 19:42

Divobyj napsal(a):

Proč je tahle trapárna zase na prvním místě blogů?
Knížeti se to asi líbilo....
Tak co,lokajíčci,už umíte alespoň začátek?
08. 06. 2014 | 19:46

Jáchym napsal(a):

Virus 18:48
No dobrý, dobrý.
Já beru i Jiřího Schmitzera. :-)

Naproti tomu zdejší Stanislav Komárek považuje Jana Wericha za regionálního umělce třetího řádu, o němž škoda mluvit.

Slyšel jsem názor odborníků, že Marseillaisa či Kde domov můj jsou hospodské odrhovačky.
Já jsem holt skromnej, jak jste si určitě všiml. Klidně bych se spokojil i s tím profláknutým primitivním pa-pa-pá x 2 z Beethovenovy deváté, ale Ludva mě předběh, žabař.

Mě vyrazili ve třetí třídě z hudebky. Musím zapřemýšlet, jestli to náhodou nebyl třetí odboj - chodil jsem za housle, souška učitelka byla ve straně, což jsem nejspíš svou citlivou dětskou duší podvědomě tušil...
08. 06. 2014 | 20:00

neo napsal(a):

Démon souhlasu:

ono je jedno jestli dvě, třy nebo deset. Zásadní je rozežranost :)

mají mnohonásobně víc, než kdy měli jejich rodiče a prarodiče a někomu se to zdá pořád málo.
08. 06. 2014 | 20:00

Filuta napsal(a):

Neo


Á už jste tady.
Ještě chybí Yosif, Resl, Martin O. a budete skoro komplet.


Zapomněl jste na minimálně milion lidí bez práce a dvě třetiny občanů s podprůměrnými platy.
Ti fakt rozežraní nejsou, tak mluvte laskavě za sebe!


Až tihle mladí komsomolci (samý sociolog, gender studioso nebo politolog) začnou konečně pracovat, pokud jim tedy tatík nezajistí nějaký teplý flek na magistrátu a zjistí, že si prací nevydělají ani na slanou vodu (pokud tedy vůbec nějakou seženou), ona je ta stupidní propaganda přejde.
Já bych to hnal do supermarketu za pokladnu nebo někam ke "kapitalistovi" bez lidské tváře na linku. Tyhle hraběcí rady od cucáků, které živí rodiče, mě vytáčejí do běla.


Takhle problblá tedy většina z nás za bolševika nebyla.
Má-li být tohle naše budoucnost, tak potěš pánbůh.


Hošík mi bude tvrdit, že žiju v demokracii, Neouš k tomu dodá,že jsem moc rozežraný a nikdy jsem se líp neměl a Resl přidá něco o zlovolném Rusovi.
Ti lidé snad nečtou ani ty "svoje" noviny a žijí někde v akváriu.
08. 06. 2014 | 20:13

strýc virus HxNx napsal(a):

jáchym 20:00

já Jiřího Schmitzera beru tak do Postřižin... :-)
Werich jistě není regionální umělec třetího řádu.
ačkoliv jeho legendární střety s Holanem, s nímž nějaku dobu bydlel ve stejné vile, nesvědčí taky o bůhvíjakém ostrovtipu.
ale o.k., Osvobozené něco znamenalo a sám Jan Werich měl dobrý grund a kdyby mu bolševik dal ve filmu a v televizi více příležitostí, bylo by to ještě jasnější.

s těmi odrhovačkami je to těžké. na jedné straně Marsejéza. to není lidovka. když se zaposloucháte, jasná italská opera!
Kde domov můj kopíruje v chudé melodii text. ale holt, hymny a podobné záležitosti...

co třeba tohle?

když tak vezměte pro zkrácení od 2:55 ... :-)

http://www.youtube.com/watch?v=55LGQA4hy_A
08. 06. 2014 | 20:15

strýc virus HxNx napsal(a):

jáchym

omlouvám se, ten předešlý odkaz je taky zajímavý, ale měl jsem na mysli toto

https://www.youtube.com/watch?v=-wb0R3T_IBA
08. 06. 2014 | 20:18

sassa napsal(a):

Je to trubka. Možná dobrej úmysl, jako Tom Klusů, ale o dost horší provedení.
08. 06. 2014 | 20:23

Jan K. napsal(a):

Filuta:
Jako filuta býval původně nazýván někdo, komu to dobře myslelo. Měl byste si změnit nick.
08. 06. 2014 | 20:26

Jaroslav Orlík z Jezdkovic napsal(a):

No, nečetl jsem celý článke k tomu, ale pokud se tem člověkl nepřiznal, že to není jeho píseň, tak ať táhne. https://www.youtube.com/watch?v=w6b0o82wInY
08. 06. 2014 | 20:26

Jaroslav Orlík z Jezdkovic napsal(a):

lepší tady https://www.youtube.com/watch?v=wLfxbNAeaTE
08. 06. 2014 | 20:29

Filuta napsal(a):

Jan K.


Že by potrefená husa?
Copak v mém příspěvku je lež?
To by mě opravdu moc zajímalo.
Neměl jste dříve nick - Josef K.?
Kchárlova pátá kolona?
08. 06. 2014 | 20:39

jiriboudal napsal(a):

No ono je to u toho videa v popisku napsané, že je to cover hugha laurie, ale doplňuju i sem, nedošlo mi, že to neni vidět.
08. 06. 2014 | 20:40

neo napsal(a):

Filuta:

nezapomněl pane Filuto, nezapomněl. a 2/3 mají podprůměrné příjmy ať je průměr jakýkoli. I kdyby byla průměrná mzda 100 000, pořád zde budou cca 2/3 pod a 1/3 nad.

A vřele doporučuji si zjistit, kolik z nich má televizi, auto nebo dvě, myčku, chatu, byt, dům, satelit, počítač, notebook, mobil...... možná to pro vás bude překvapivé.

dále vás nemohu brát vážněvy mladý komsomolče. Vy totiž naštěstí nerozhodujete, co je pořádná práce. To určuje trh a pokud se na něm uživí....

to už říkal Halík "nahnat je do Michellinky tahat pneumatiky ****** intelektuálský ! Je vám to podobné.

jinak máte pravdu, noviny nečtu.Žádné a žádné moje ani nemám a neznám.
A v akváriu nežiji.
08. 06. 2014 | 20:48

Jan K. napsal(a):

Filuta:
Tak třeba:
"dvě třetiny občanů s podprůměrnými platy.
Ti fakt rozežraní nejsou"
Pracoval jsem za podprůměrný plat, teď jsem penzista s lehce podprůměrnou penzí a můžu se rozežírat, jak chci. Stejně tak všichni moji známí, takzvaní "obyčejní lidé".
"že si prací nevydělají ani na slanou vodu"
"minimálně milion lidí bez práce"
a tak dále. Přesný opak "filuty". Ale klidně si tak říkejte, ovšem působíte směšně.
Za bolševika jste zřejmě mezi většinu nepatřil, buďto netáhlo, nebo komouš, nejspíš oboje dohromady.
08. 06. 2014 | 20:53

Mirek napsal(a):

SUPER !!! Pokračuj dál, ale hlavně nespadni do díry jako ta fetka Klus.
08. 06. 2014 | 20:56

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Při autorově inteligenci je jistě vhodnější,
když se věnuje „umění“, než že se angažuje kolem problému korupce, proto mu tento umělecký výstup schvaluji.
Neměl by to ovšem přehánět s dalšími díly na pokračování, pak by ten seriál mohl nazvat „Retardovaní sami sobě“, protože ti normální budou nasyceni již tímto výstupem a další budou ignorovat.

A jen tak na okraj,
máme mezi sebou lidi, kteří věnují příliš času společenským, politickým, ale i sportovním debatám, které jsou za hranicí jejich dosahu - možností,
pak tu máme druhou skupinu, která se věnuje té první.
Proč, to nechápu. Nechápu ani užitečnost, ani mi to nepřijde zajímavé.
No ale každý jsme zřejmě jiný.
08. 06. 2014 | 21:19

Filuta napsal(a):

Jan K.

Vy inteligente, když přišel převrat, bylo mi 25 let.
A nejsem z prominentní bolševické rodiny.
Tahle samozvaná pravdaláskařská elita má ve zvyku nazývat všechny, kteří si dovolí upozornit na současné svinstvo a špínu komouši.
Komouši jsou i ti, kteří kritizují fašouny a pučisty z Majdanu. Máte to hodně jednoduché.

Nevím jak vy, ale většina z těch dvou třetin lidí musí uživit děti a vypomoci ještě rodičům, které Kalousek a spol. ožebračili. A jako bonus se musí denně bát o to, aby nepřišli o tu blbě placenou práci, která stačí stěží na holé přežití.

Lžete hůř a blběji nežli ti komunisti.
08. 06. 2014 | 21:26

Filuta napsal(a):

Neo


Tak to je fakt hned vidět, jak si žijeme.
Máme v 21.století pračky, televize, notebooky a splachovací hajzl.
Vy jste snad upadl.
I za komančů jsme měli pračky , televize, lednice atd. Samozřejmě dnes jsou technicky dokonalejší. Dokonce i chalupy a auta.
My jsme měli dokonce zavedený i telefon a kanalizaci.
Pokud posuzujete životní úroveň podle těchto ukazatelů, tak si tam hoďte ještě splachovací hajzl.
Fakt je, že takový Somálec lednici a pračku nemá.
Ó my se máme!
08. 06. 2014 | 21:32

Jan K. napsal(a):

Filuta:
Stále potvrzujete, že jste si vybral špatný nick. Asi jako by si Halina Pawlovská dala nick Twiggy. Je to samozřejmě vaše věc, ale opravdu to působí směšně. Ovšem, komu není rady, tomu není pomoci.
08. 06. 2014 | 21:38

Karel Fála napsal(a):

chudák.... fakt hroznej blábolař, kterej zase ví co je nutný udělat..
08. 06. 2014 | 21:54

STANTHEMAN napsal(a):

celkem trapné....ani ty ksichty nejsou vtipné...zírám o čem lze sáhodlouze diskutovat... diskutovat...
08. 06. 2014 | 21:58

Anonym napsal(a):

??? To má být protestsong? Nebo to mělo být vtipné?
08. 06. 2014 | 21:59

stejskal napsal(a):

Dobrý večer, pane Divobyji,

tento blog, ať už ho nazýváte jakkoliv, není na prvním místě, jak se mylně domníváte.

Zkontrolovat si to můžete zde http://blog.aktualne.cz/. Z jakéhokoliv místa na Aktuálně.cz vede odkaz na výše uvednou URL.

Pokud se Vám pořadí blogů zobrazuje nesprávně (což se zřejmě dle Vašeho rozhořčeného příspěvku děje), máte zřejmě starý a již neaktuální odkaz (http://nazory.aktualne.cz/blogy/). Psal jsemto tu opakovaně. Doporučuji změnit si jej (i když v dohledné době bude i tento starý přesměrován).

Libor Stejskal
08. 06. 2014 | 22:45

Luke napsal(a):

:D Líbí! A přesně tak to je! :D
08. 06. 2014 | 22:49

zseno napsal(a):

je to o ničem ! U ohýnku si zpívají kde co
08. 06. 2014 | 23:03

divíšek napsal(a):

je to slabý a blbý :) na kluka s kytarou
08. 06. 2014 | 23:30

Josef napsal(a):

No ten zpěv je totální průser a jinak by se klučina měl podívat jak se žije na východě,nemusí daleko stačí slovensko,maďarsko a nebo rumunsko.Mám procestováno hodně zemi(dlouhodobě-pracovně)a myslím že jsme jedna z velmi vyspělých a jestli se někdo má špatně tak je potřeba přestat o tom žvatlat v hospodě u píva a začít na sobě pracovat a tím se posunout do jiného levelu.V jiné písničce se zpívá:
Jaký si to uděláš takový to máš....(spousta lidí u píva nechápe a ani nechce).
08. 06. 2014 | 23:41

Pavel K. napsal(a):

Co je třeba udělat ? Víc hlídat politiky prostřednictvím přímé demokracie . Je zajímavé , že vítěz nad lží a nenávistí V.H. v r. 89 a ani nikdy jindy potom o této formě politiky nemluvil . Nejsem z Úsvitu , ale jedno je fakt : Všichni politici napříč spektrem se přímé demokracie bojí jak čert kříže . A kdyby se přeci jen časem přímé demokracii u nás zadařilo , tak by asi nějakou dobu byl parlament jen průchozí komorou , než by se našli opravdu ti správní .
http://www.blisty.cz/2010/5/18/art52565.html
http://www.youtube.com/watch?v=z9UQHenOGrY&feature=youtu.be
http://news.e-republika.cz/article2657-Island-krach-bank-vit-zstvi-ob-an
Je ale jasný , že je o hodně složitější dát dohromady 10 mil. lidí v Česku , než 350 000 lidí na Islandu .
08. 06. 2014 | 23:57

jepice napsal(a):

Milý pane Boudale, potěšil jste mě.
Diskuse tu chcípají pod lavinou frustrátského spamu, články člověk odhadne podle titulku a překvapení se nekoná, ale sem tam se přece nějaká perla vynoří. Tohle je jedna z nich. Díky.
09. 06. 2014 | 00:38

Honza napsal(a):

noooooooooooo, originál od dr House je lepší teda..... jinak už i lepší než tohle mi příjde Barbora Poláková a David Koller - Sami (https://www.youtube.com/watch?v=DXCrJ9IpSBA)
a nebo třeba Tomáš Klus - pánubohu do oken (https://www.youtube.com/watch?v=Hllk21wloMo)
09. 06. 2014 | 01:33

Michal Kalkuš napsal(a):

tak sice neumím na kytaru ani zpívat (jakože jediný rozdíl mezi boudalem a mnou je ten ne-um na kytaru), ale ač je ten refrén(?) s tím ehm nesporně trefný, nějak mi to prostě nesedí a to celkově a... o bohovi Krylovi jistě nemá smysl psát a doporučovat ho (ale mmchdm mě až vyděsilo, že v jednom klipu vypadá sice na jednu stranu rošťácky, ale na druhou docela směšně a(ž) dementně, ale to je v čezku prostě běžné), Klus MÁ hlas, dobrý nápady a je tedy celkově poslouchatelný, nicméně jsem si při této příležitosti vzpoměnl na svůj vlastní "protestsong", tedy lépe řečeno protestbasničku a nesoudně si troufnu tvrdit, že i bez kytary a zpěvu je lepší, než brouzdalovo, tož tedy tady je http://www.youtube.com/watch?v=Wfyv-hHb5zI P.S. rekonstrukce JE nesmysl, špatně postavený barák JE potřeba zbourat a tedy špatně postavený pastát taky - JAK? no pochopitelně že jedině novým nesametem, jinak s gaunerama nezametem... ale já vím, jsme v čezku, takže žádný meteresku blesku, takže zapomeňte na lepší život pro vás a děti, vy čezi jste a zůstanete jen jako to smetí...

jen si to o sobě pěkně přečtěte
a klidně pak zoubkama vzteky skřípejte
pravda se holt špatně čte a ještě hůře uznává
málokdo to pochopí a ještě míň z vás přiznává

to je ale jen váš boj
a hlavně vaše svědomí
tak se klidně usnout boj
ta panárode pitomý

ty giga sráče nahoře
bych střílel bez studu
však vaše srabství v pokoře
je JEN A JEN pro ostudu

národ řídí 3 opičky
hluchá, slepá, němá
poslouchaj jen své kmotříčky
a nikdo na ně nemá

národ je jak 3 opičky
hluchý, slepý, němý
furt dostává do držtičky
a jen se hloupě tlemí

ubožáci pražáci pak jasně vedou
protože maj v hlavě to blé s barvou hnědou
příkladů z praxe mám víc než dost
neschopnost, nesoudnost, lhostejnost

a tím nemyslím prim, vztah k politice
zde se jejich blé povaha pozná nejvíce
jelikož maj ty gaunery prostě po ruce
nechaj si blít na palice ze všech nejvíce

že prý se maj dobře, tak holt 3 opičky??
ale to já taky, leč mám z nich nervíčky
to jsou prostě kecy, lži a výmluvy
srabáci jste všichni, vy i vy i vy

nejhorší však je, že jisté oběti
nejsme pouze my, leč i naše děti!!
09. 06. 2014 | 02:52

Kamila napsal(a):

vždyť jenom napodobuje Hugha Laurie...trapný cover
09. 06. 2014 | 06:08

Mirek napsal(a):

Pokus o protestsong zavánějící ufňukaností a lacinou účelovostí vezoucí se na osvědčeném brkání na lidskou nespokojenost ve stylu reklamních kampaní (pardon volebních kampaní) hmutí ANO nebo Úsvit...
A lidem se to líbí... Např. ve starověkém Římě (a vlastně i v současnosti) politici a umělci tohoto typu po raketových vzestupech vždy buď došli k rozumu a obrátili (= začali být normální) nebo neskončili příliš slavně
09. 06. 2014 | 06:50

Geronimo napsal(a):

No ty máš dost ´=D to lidi jenom tak kecaj ve skutečnosti se má většina dobře,ale viděj že by se mohly mít líp ´;o))
09. 06. 2014 | 07:03

Geronimo napsal(a):

Jo a taky kdybych si nestěžoval lidi by mohly přijít na to že se mám kua dobře a začít závidět ´;o)) a ty radši zahoď tu kytaru nebo si zalep pusu při tom hraní ´=D
09. 06. 2014 | 07:05

Filuta napsal(a):

Jan K.


Nick je osobní věcí každého z nás.
Chápu, že propagandisty vašeho typu mé komentáře a odkazy na články ilustrující schizofrenii a pokrytectví naší doby dráždí, ale to je naprosto v pořádku.
Každý trouba si hned kopne do mého nicku. Nejste nijak zvlášť originální.
09. 06. 2014 | 07:42

neo napsal(a):

Filuta:

neupadl, ale jsem rád, že chápete, jak si lidé i s podprůměrnými příjmy žijí a ještě k tomu nadávají. Ovšem, já to nazval rozežranost, vy si to nazývejte třeba chudobou :)
09. 06. 2014 | 09:31

Jan K. napsal(a):

Filuta:
Chtěl jsem vám pouze pomoci, vidím však, že vaše duševní nevyzrálost vám zatím (a nejspíš trvale) nedovoluje posoudit situaci objektivně. Jak tedy chcete, mně šlo pouze o vaše dobro.
Někdo by napsal něco o perlách, ale můj vrozený soucit s určitými individui mně v tom zabraňuje.
09. 06. 2014 | 09:50

Filuta napsal(a):

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/ekonomika/Pracujici-chudina-Kazdy-den-drou-presto-ziji-bidne-Nova-cisla-o-nezamestnanosti-a-tezkem-zivote-Cechu-322417


Ale jinak se máme "skvěle"!
09. 06. 2014 | 15:28

Anastázie napsal(a):

Něco tak trapného na úrovni třeba textové či hudební jsem dlouho neslyšela.
09. 06. 2014 | 15:41

neo napsal(a):

Filuta:

ten odkaz spíše ukazuje, že je situace lepší a lepší...
09. 06. 2014 | 15:55

dříve čtenář napsal(a):

Asi jo. Když už někdo vystudoval filosofii a sociologii na Karláku, tak to už tomu rozumí. A v časech sociálních sítí to může patřičně prezentovat.

Pane boudale a už jste házel lopatou? A 8 hodin v horku 32 stupňů? A za minimální mzdu?
Jestli ne, tak neo vás zaměstná.

Já vám mohu dopručit - cvičit, cvičt a cvičit na to sladký dřevo! Barré už je na vás asi hodně složitý akord.
09. 06. 2014 | 18:39

neo napsal(a):

dříve čtenář:

nezaměstnávám nikoho.

Jinak já jsem lopatou házel a déle než 8h , jooo, brigádky při škole, to byly časy.
09. 06. 2014 | 18:57

Divobyj napsal(a):

Stejkal

děkuji,již je vše v pořádku
Spravilo se to tak nějak samo.
Jinak-pan zpěvák má pravdu jenom částečně.
Dokonce i řešení problémů se tu občas objeví.Jenomže řešení,zde napsaná stejně,jaksi nic nevyřeší.
A pročpak tomu asi tak je?
Jednou z indicií jsou zázračné změny zvolených politiků,kteří nastoupí do svých funkcí.
Jestliže měli před zvolením nějaké názory,po zvolení se ty názory najednou radikálně změní.
Volič pak s vytřeštěnýma očima zírá,koho to vlastně do té funkce pomohl dosadit.
Konkrétně mám na mysli Zemana,Sobotku,či Zaorálka.
Je zajímavé,že když občas zapomenou na "noty",dle kterých mají hrát a vyřknou do medií něco jim přirozeného,lidského,okamžitě vypukne hysterická novinářská kampaň s cílem,aby se za svá slova omluvili.
Novináři mají být hlídacími psy demokracie.Jsou psi a jsou hlídací.Však to,co hlídají demokracie není.
10. 06. 2014 | 09:19

Divobyj napsal(a):

oh,pardon vypadlo mi "s".
to nebylo úmyslně.
10. 06. 2014 | 09:21

stejskal napsal(a):

Nespravilo se to samo. Dnes konečně naši IT přesměrovali odkaz na tu novou stránku i z URL, kterou jste měl původně uloženu (jak jsem psal výše).

Hezký den.

Libor Stejskal
10. 06. 2014 | 10:55

scientist napsal(a):

eee, ummm, eee :)))
10. 06. 2014 | 12:26

mb napsal(a):

souhlasím strýci vire ...

filuta napsal: Líp už veršuje i embéčko. ...

to ale není žádný hřích se mnou prohrát :-)) já jsem ve veršování fakt dobrej ... :-))

akorát J. Boudal jsa v rekonstrukci státu VÍ co (by se mělo) dělat ... to je jeho bonus na rozdíl od Laurieho ...

Kalkuš napsal: nejhorší však je, že jisté oběti
nejsme pouze my, leč i naše děti!!

a ten kdo nesouloží
zpravidla se nemnoží

není všechno v světě černé
existují holky věrné

já je sice nepotkal
avšak soused povídal

slyšel bratra svého strýce
jehož žena jménem Černá

že prý její sestřenice
jeden týden byl věrná

až ty kopce, hory, doly
přejedem i přejdem

bílej, černej, mafi, troubík
v hospodě se sejdem

v té hospodě na nocleh
až nám jednou dojde dech ...
10. 06. 2014 | 13:38

hmmm aaa jeee napsal(a):

Skvělé!!! protestsong s velkým dopadem na....hmmm aaa jeee...ironicky k zamyšlení nad...hmmm aaa jeee...vyburcuje všechny blbce k ...hmmm aaa jeee...být lepším....hmmm aaa jeee...člověkem....?
10. 06. 2014 | 14:02

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy