Předseda senátu Kubera asi zešílel
Jaroslav Kubera byl jako současný předseda Senátu Parlamentu České republiky pověřen tím, aby pronesl hlavní slovo při tryzně v Památníku Terezín, která proběhla v neděli 19.5.2019. Dosud jsem tohoto politika vnímal jako trochu prostořekého, ale více méně seriózního staršího pána, po jeho projevu však o tom začínám velice vážně pochybovat.
Jaroslav Kubera kromě jiného mluvil o tom, že totalita, nesnášenlivost k jiné rase má dnes zcela jinou podobu. „Třeba zahalenou do slov ekologie, životní prostředí, rovnost pohlaví, politická korektnost a multikulturalismus.“
Tato slova mi velice silně připomínají fanatické kázání teologa Petra Piťhy proti přijetí tzv. Istanbulské úmluvy, která se zasazuje například o rovnost mužů a žen a podobně. A také mi to velice silně připomíná prohlášení kardinála Duky o tom, že menšina utlačuje většinu. Ta menšina, to jsou samozřejmě lidé, kteří se hlásí k tzv. liberální demokracii. To je pravděpodobně něco pro pana kardinála zcela odporného.
Ale vezměme to od základu, jak se říká, v tomto případě tedy od Jaroslava Kubery. Ať se dívám po světě sebe usilovněji, nevidím zde žádný totalitní režim, který by hlásal nenávist k druhým s tím, že usiluje o nápravu životního prostředí na planetě Zemi a tu skupinu lidí, kteří si něco podobného ještě dostatečně neuvědomují považoval za hodné nenávisti, hodné deportací kamkoliv a podobně. Jako vyhrožoval šílený theolog Piťha, když strašil své věřící, že jim budou vládnout homosexuálové.
Ono by to asi bylo zcela proti smyslu toho, o co zastánci lepšího životního prostředí na naší planetě usilují. Jenom mi nedá spát, proč Jaroslav Kubera spojuje prosazování rovnosti pohlaví mezi mužem a ženou s praktikami totalitních režimů? Vždyť je to i součást naší ústavy!
A tím jsme se dostali k tzv. politické korektnosti a multikulturalismu. To je velice závažný problém a stojí v pozadí všeho toho, proč se například evropské státy tolik brání přílivu běženců z muslimského světa. Tito lidé s sebou přinášejí zcela jinou kulturu, zcela jiné životní zvyky a náboženství a často se odmítají přizpůsobit místním poměrům, včetně zákonů. To ale ještě neznamená, že zastánci politické korektnosti a multikulturalismu odmítají tyto problémy vidět a že jsou zastánci nějakého totalitního přístupu ke světu.
A na závěr ještě drobnou poznámku k slovům pana kardinály Duky, že menšina utlačuje většinu. Jak asi ta menšina utlačuje většinu, když dovolila, aby na Pražský hrad již podruhé usedl Miloš Zeman (dobrý přítel pana kardinála), ale jinak muž zcela nehodný a nevhodný, aby reprezentoval Českou republiku navenek. Jsem si jist, že to nenávidění liberální demokraté, kteří přátele pana kardinála tak utlačují rozhodně na svědomí nemají.
Jaroslav Kubera kromě jiného mluvil o tom, že totalita, nesnášenlivost k jiné rase má dnes zcela jinou podobu. „Třeba zahalenou do slov ekologie, životní prostředí, rovnost pohlaví, politická korektnost a multikulturalismus.“
Tato slova mi velice silně připomínají fanatické kázání teologa Petra Piťhy proti přijetí tzv. Istanbulské úmluvy, která se zasazuje například o rovnost mužů a žen a podobně. A také mi to velice silně připomíná prohlášení kardinála Duky o tom, že menšina utlačuje většinu. Ta menšina, to jsou samozřejmě lidé, kteří se hlásí k tzv. liberální demokracii. To je pravděpodobně něco pro pana kardinála zcela odporného.
Ale vezměme to od základu, jak se říká, v tomto případě tedy od Jaroslava Kubery. Ať se dívám po světě sebe usilovněji, nevidím zde žádný totalitní režim, který by hlásal nenávist k druhým s tím, že usiluje o nápravu životního prostředí na planetě Zemi a tu skupinu lidí, kteří si něco podobného ještě dostatečně neuvědomují považoval za hodné nenávisti, hodné deportací kamkoliv a podobně. Jako vyhrožoval šílený theolog Piťha, když strašil své věřící, že jim budou vládnout homosexuálové.
Ono by to asi bylo zcela proti smyslu toho, o co zastánci lepšího životního prostředí na naší planetě usilují. Jenom mi nedá spát, proč Jaroslav Kubera spojuje prosazování rovnosti pohlaví mezi mužem a ženou s praktikami totalitních režimů? Vždyť je to i součást naší ústavy!
A tím jsme se dostali k tzv. politické korektnosti a multikulturalismu. To je velice závažný problém a stojí v pozadí všeho toho, proč se například evropské státy tolik brání přílivu běženců z muslimského světa. Tito lidé s sebou přinášejí zcela jinou kulturu, zcela jiné životní zvyky a náboženství a často se odmítají přizpůsobit místním poměrům, včetně zákonů. To ale ještě neznamená, že zastánci politické korektnosti a multikulturalismu odmítají tyto problémy vidět a že jsou zastánci nějakého totalitního přístupu ke světu.
A na závěr ještě drobnou poznámku k slovům pana kardinály Duky, že menšina utlačuje většinu. Jak asi ta menšina utlačuje většinu, když dovolila, aby na Pražský hrad již podruhé usedl Miloš Zeman (dobrý přítel pana kardinála), ale jinak muž zcela nehodný a nevhodný, aby reprezentoval Českou republiku navenek. Jsem si jist, že to nenávidění liberální demokraté, kteří přátele pana kardinála tak utlačují rozhodně na svědomí nemají.