Co má společného Bém, Janoušek a návštěva eurokomisařů

26. 03. 2012 | 08:35
Přečteno 6228 krát
Pokud ani události minulého týdne neprobudily našince z letargie, tak už nevím, co by to probuzení mohlo způsobit. To se musí objevit nový Palach?

Začalo to zveřejněnými odposlechy Béma a Janouška. Ta kauza klade řadu otázek. (1) V jiné než banánové republice by Bém okamžitě rezignoval na poslanecký mandát (jenže tím by přišel o imunitu, kterou bude teď hodně potřebovat), už nás, kde jsme zvyklí vidět i bývalého premiéra běhat nahého po pozemcích Berlusconiho, to ale očekávat nelze. Vzpomínáte, proč nedávno musel rezignovat německý prezident? Když si člověk čte o těch desetitisícových částkách (v Kč!), tak to srovnávat s našimi poměry nelze. (2) Jakou náhodou se odposlechy BIS dostaly do rukou ABL, jde vůbec o odposlechy BIS, anebo o nějakou sofistikovanou bártovinu? (3) Jaké další odposlechy jsou připraveny ke zveřejnění? (4) Proč se ten přepis objevil právě teď? (5) Jak to, že před pár lety nikoho nezajímalo, že noviny řadu měsíců přinášely informace o kauze Čunek, jež pocházely jen a jen z neveřejných vyšetřovacích spisů policie a státního zastupitelství, ale v případu Bém-Janoušek nás to najednou vzrušuje?

V tomto týdnu si také hned dva eurokomisaři udělali čas, aby si vzali na paškál našeho premiéra. Shodou okolností současně podal demisi ministr resortu, který byl eurokomisaři nejvíce kritizován, důvodem k této rezignaci „samozřejmě“ nebyla ale neschopnost čerpat eurofondy, ale nesouhlas s dalšími škrty v rozpočtu ministerstva, naordinované ministrem financí. Za normálních okolností, když si udělá jeden jediný eurokomisař čas k návštěvě některé země, tak je to přinejmenším událost měsíce, zde to byli komisaři hned dva. Řeč byla o akčních plánech v oblasti kontroly a auditu hospodaření s fondy, které je třeba realizovat v řádu měsíců. V záplavě diplomatických obecných vět na tiskové konferenci zazněla slova těžkého kalibru: čistí plátci (ti, kdo do rozpočtu EU více přispívají, než z něj berou) musejí mít jistotu, že země jako Česká republika jsou schopny řádně z fondů čerpat. Přeloženo: Česko není schopno čerpat řádně, kontrolní mechanismy (zejména ministerstvo financí) selhávají. Ještě jinak přeloženo: náš stát není schopen plnit své elementární rozpočtové funkce? Tak toto je práce „vlády rozpočtové odpovědnosti“ a nejlepšího ministra financí?

Obě události čtěme v kontextu: jak by mohlo Česko být schopno řádně používat evropské prostředky, když na ně číhají Janouškové, Bémové a jejich chobotnice?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Jiří napsal(a):

Jak je ta česká společnost jednoduše ovladatelná. Kdo tahá za drátky? Komu slouží cíleně vypouštěné kauzy (nevadí že jsou pět let staré)? Když není o čem psát, pak vůbec nevadí, že se musí i nějaká ta kauza vymyslet ( Morava, Drobil). Kdo skutečně ovládá tuto společnost? Společný jmenovatel je vždy MF-dnes!! Jestliže lobistické vazby chtěl rozkrýt Topolánek, udělala z něj média hulváta a rasistu. Stejné kauzy tomuto plátku ovšem vůbec nevadí v případě ČSSD, to je zajímavé,že?
26. 03. 2012 | 09:06

rejpal napsal(a):

Jiří
To fakt myslíte vážně? A věříte tomu, co píšete?
26. 03. 2012 | 09:08

jája napsal(a):

Pane Svobodo. nechápu, že se navážíte do ODS a tím i do vlády, která je nejlepší v dějinách ČR, vláda poctivosti, slušnosti a rozpořtové odpovědnosti. Její předseda, který je čistý jako křišťál určitě celou kauzu s odposlechy vyšetří a vyníky, kteří nechali odposlechy zveřejnit, nechá potrestat. Opravdu, toto se stávat nemůže, aby docházelo k takovým únikům informací ze spisů BIS, kterým laická veřejnost nemůže rozumnět a jsou jí špatně interoretovány. ODS se očišťuje od "kmotrů", ale nic není hned, do pěti let bude čistá jako okvětí bílé lilie, nyní jí sice věří jen 25% voličů, ale to jsou skalní, kterřm ani tato mediální masáž nemůže stranu poškodit v jejich očích, další získá ODS v předvolební kampani, přece nechceme dopadnout jako Řecko!
Ano eurokomisaři tady byli a konstatovali, že stát může čerpat další peníze, ty, které dosud čerpány nebyly ovlivnili ministři za VV. S těmi by ODS již nebyla ve vládě vzhledem k jejím kauzám, ale odpovědnost k zemi a nutnost reforem nás nutí zatnout zuby a v reformách pokročit. Musí se zvednou DPH, zvýšit daně, sektrtat dávky a potom už bude lépe. Jo, a za všechno můžou komunisti.
26. 03. 2012 | 09:12

rejpal napsal(a):

jája
Pozor. Nejsem si jist, zda slovo křišťál nemá chráněné jeden významný expolitik.
26. 03. 2012 | 09:19

Béda napsal(a):

Jiří,

máte pravdu.
1/ lobbistické zájmy chtěli rozkrýt Topolánek se svým Dalíkem
2/ MFD je vždycky na straně ČSSD. Obzvlášť u voleb. Viz Kubiceho kauza a Mádlování.

PS: jinak všechno v pořádku?
26. 03. 2012 | 09:35

český maloměšťák napsal(a):

ODS se bude očišťovat tak, jak si medvídci mývalové v jednom příběhu očišťovali ve vodě kostku cukru.
Čistili, čistili - až jim zbylo hovno....

P.S. Mafie těží především ze strachu a z chudoby. To jsou dva základní předpoklady k tomu, aby ovládla stát a obce. Přes ty co mají strach - ten zbytek.
Ti chudobní pak za pár šupů udělají téměř cokoliv - co jim Mafie nařídí.
Ti vydáratelní to pak dělají též - ale šupů je o něco víc. Třba pár set mega a tak.
Otázkou je - co na to policie, BIS, soudy...a poslanci.
Zda někdo vystoupí v parlamentu či v Senátu s návrhem zákona o tkzv.
" mafijním spolčování".
Bylo by to jasným vyjádřením toho, že ne všichni poslanci v tom systému jedou.
Třeba takový Křeček - to je jistě slušný člověk, takový téměř parlamentní inventář. A když ne - tak by aspoň mohl napsat pár vykrucujících se řádek - proč ne on - takový starý matador na bitevním poli s nespravdlnostmi všeho druhu.
Nebo Benda - též má plnou hubu demokracie a obrany jejich hlavních atributů.
A to vždy - tedy, vždy když se mu to hodí.
26. 03. 2012 | 09:38

Quarx napsal(a):

POZOR POZOR !MOBILISACE!

Akutně a bezprostředně Hrozí Nástup Levice.

Český Titanic narazil na korupční ledovec, má v pravém boku díru a s matematickou jistotou se pomalu potápí.

Všichni rozpočtově zodpovědní k pumpám! Pápnové Leschtino, Zvěřino, Komárku a hlavně Steigerwalde a Bendová (pardon to je prý dáma), koukejte si vytáhnout hlavu ze zadku a dobře si rozmyslete, na které straně chcete stát. Dobře si to rozmyslete. Jsou ještě MFDNES poctivé pravicové noviny, nebo sklouzly k hloupému levicovému populismu a politickému lynči?

Svou nezodpovědností a lehkomyslnou indiskrecí jste způsobili proval, který může mít dalekosáhlé následky nejen pro budoucí tržby ve Žlutých lázních. Snad si rozumíme, přátelé.
26. 03. 2012 | 09:42

Béda napsal(a):

Případ Janoušek veřejně prezentoval, kdo vládne této zemi. Policisté úslužně zasalutovali a začali pracovat na procesní chybě.

V demokratické zemi s právním státem, by si policejní ředitel i zmiňovaní policisté právě balili Kalouskovy padáky.
26. 03. 2012 | 09:48

Václav napsal(a):

Cituji Vás :"Pokud ani události minulého týdne neprobudily našince z letargie, tak už nevím, co by to probuzení mohlo způsobit. To se musí objevit nový Palach?"

lépe bych to nenapsal !!
Co myslíte tím " z letargie"? Že by mohli lidé vyrazit v masivnějším počtu do ulic a nebo politologové a novináři ještě více ohnivěji proti nešvarům psát ?
Děkuji
Václav Žáček, člen KDU-ČSL
26. 03. 2012 | 09:51

pepa z depa napsal(a):

§330 tr.z.č.40/2009 Sb. a pomoc EU k vyšetření podezřelých pachatelů, co kradou či kradení dovolí svým jednáním=mizernou kontrolní funkcí, neboť je rozkrádán i majetek EU a Státní Rozpočet ČR (SR) je i rozpočtem EU!!!

Proto zřejmě nechceme podepsat Fiskální uniii a s VB jdeme proti všem
26. 03. 2012 | 10:01

Sláma napsal(a):

Mám pocit, že v centrále modrých ptáků má vždycky někdo službu, kdo hlídá, aby se přihlásil první do diskuze s nějakou ptákovinou. Teď tedy Jiří. Pane Jiří, kauzu Drobil si nadrobil především pan Drobil sám, a to způsobem, jak se k ní postavil.
Pan Drobil měl hlavně starost o rozpočet své milované strany a strana jej proto nezavrhla a zvolila si jej místopředsedou. Máte tam v té straně plejádu lidí, kteří mají hroší kůži a někteří dokonce jako hroši vypadají, jako třeba pan PROMOPRO.
26. 03. 2012 | 10:08

kelt napsal(a):

Hloupost má svoje nositele a propagátory.Zmizeli,či se přejmenovali/Rumcajs,Hoven,Cestoval/a vstali noví bojovníci,co národ hodlají přesvědčit,že černé je bílé a že tato vláda zachraňuje před Řeckem především důchodce,rodiny s dětmi a že bojuje proti korupci.
A teď k věci:
Ryba smrdí od hlavy a proto začnu od shora.
V.K.během volební kampaně a těsně po ní nemohl VV přijít na jméno.Pak se situace dramaticky mění.Bárta je přijímán k soukromým audiencím,Dobeš je nejlepším MŠ,prosincová vládní krize je řešena a pak neřešena V.K.ve prospěch VV odvoláním šéfa policie dosazeného ODS.
Topolánek a potažmo i PVN Nečas jsou informováni BIS o prorůstání mafie do st.struktur a zřejmě v konkrétních detailech,jak prokazují zveřejněné odposlechy.
Pět let se využívaly k vyřizování vnitrostranických účtů/bezpochyb je to trestný čin/,o čemž svědčí zřejmé prořeknutí se PVN Nečase,že co se dostal od k veslu,tak byl Bém odkloněn.
A teď Bárta.
Jeho plán na privatizaci st.správy a jejího ovládnutí s cílem získat rozhodující podíl na moci je znám.Upadl ale poněkud v zapomnění.
Pak lhal jako cikán,že šmírování starostky za ODS není pravda,dal čestné slovo a pak přiznal barvu.
Také teď nic neví o tom,že ABL získala odposlechy BIS.
Probíhající úplatkářský proces jenom dokresluje obraz toho,co VV pod vedením Bárty jsou.
A že těch kompro má Bárta na všechny kolem asi vydatnou sbírku,o tom svědčí i vztahy uvnitř koalice.
Tuto zemi pane Jiří řídí mafiánské struktury a ještě,co se týče dalších zveřejňovaných kompro,není všem dnům konec.
26. 03. 2012 | 11:19

vietcong napsal(a):

autor
Vy se, pane doktore, chystáte být novým Palachem? Nebo to měla být výzva nějakým mladým naivům aby se polévali studeným ohněm?

Bémové a Janouškové v EU nikoho nerušili, dokud si ČR nezačala stavět hlavu s fiskálním paktem.
Proto najednou nálety eurokomisařů. Na blbé.
26. 03. 2012 | 11:26

vietcong napsal(a):

Quarx
Všichni jmenovaní zítra, až se ODS položí a na Kalouska Vondra vyndá, co mu Amíci přihrají, začnou psát, že Slávek Rovnátko byl vždycky zodpovědným ministrem financí a brilantním (hlavně leskem hlavy) politikem.
Proto ČSSD existuje, pro to dýchá, proto Srby nechává vybírat do krabic od bot. Aby mohla zaskočit, když to plutokratova první garnitura podělá.
26. 03. 2012 | 11:37

Pompeius Magnus napsal(a):

Pane Pavle Svobodo,

pokládáte pochopitelně podružné otázky, není vůbec důležité, kdo to vynesl, kdy to vynesl a co tím sleduje (že to zajímá politiky je jasné, mají strach, co má BIS na ně).

Podstatné jsou obsahy telefonických rozhovorů. A doporučované dotazy jsou tyto:

(i) měl Pavel Bém z těchto obchodů s panem Janouškem profit? Kolik si bral, jak mu je pan Janoušek vyplácel a kde jsou peníze ukryty?
(ii) jaký movitý a nemovitý majetek pan Pavel Bém vlastní a kde je?
(iii) jaká byla daňová přiznání Pavla Béma za dobu co byl ve funkci? Odpovídají jeho deklarované příjmy jeho majetku?
(iv) jaký movitý a nemovitý majetek vlastní pan Janoušek a přes jaké firmy jej drží a kde?
(v) byla firma NAVATYP pouze prázdnou schránkou, přes které se točily obchody členů ODS? Kolik a kdo si z peněz NAVATYPU odnesl?
(vi) je Pavel Bém opravdu drogově závislý?
(vii) informovovala BIS premiéra Topolánka o této situaci?
(viii) jestliže ano, proč Topolánek nekonal?
(ix) Kdo podá na Pavla Béma a Janouška trestní oznámení a za co?
(x) jestliže ano,bude věc dozorovat Dr. Rampula?
26. 03. 2012 | 12:06

vietcong napsal(a):

Pompejus M.
Zapomínáte se ptát na tu úplně nejzákladnější věc.
Která samozřejmě napadne každého poilicajta jako první, jen ji zřídkakdy (má sebezáchovný reflex) vysloví.
"Komu ku prospěchu?"
(Myslí se, k čímu prospěchu se takoví jako Bém a Janoušek sdružují. Kam skutečně tečou prachy.)
26. 03. 2012 | 12:15

on. napsal(a):

je to vubec cele nejake divne, skoro jak ze spionazniho filmu. Nahravky, pak nehoda. Vypada to na valku kmotru. Vyhoda je, ze jak padne jeden, zatresou zaklady se nasi kleptokracie tak, ze se ostatni budou muset hodne drzet, aby nespadli tez.
26. 03. 2012 | 12:40

resl napsal(a):

Tedy, nerad bych maloval čerta na zeď, ale nejlepší by bylo zabalit Český stát do úhledného balíčku a poprosit p. Merkelovou, zda by nás nemohli přibrat jako součást Německa. V kladném případě nezapomenout poděkovat, jak se sluší v normální společnosti a ne jako u mužiků. Že V. ?
26. 03. 2012 | 12:51

Ambra napsal(a):

Naivka Resl si zřejmě myslí, že někde na světě existuje něco jako kapitalismus bez korupce. Pouze to umějí daleko šikovněji skrývat ma rozdíl od nás, kde nejlepší kapitelisté jsou bývalí přihlouplí pinglové, veksláci anebo zdegenerovaní šlechtici.
Nejhorší na tom je, že ti publicisté, kteří nám tady vykládali, že socialismus s lidskou tváří byl od počátku v principu nesmysl, tak teď jako hlupáci si pořád myslí, že kapitalismu bez korupce může vůbec někde na světě existovat. To je přece z principu také úplný nesmysl.
Ale my vždycky jako musíme povinně věřit, že vládnoucí garnitura má už připravenu nějakou perestrojku nyní vlastně reformy.
26. 03. 2012 | 13:05

roman napsal(a):

A co má společného ČR s Evropou? Kde se takoví prominenti schází? Na serveru golf365.cz je u nás evidováno 88 golfových hřišť. Ve Francii 74, Rakousku 81, Německu 19 a Švédsku 8. Jsme prostě velmoc se vším všudy.
26. 03. 2012 | 13:13

Ferda napsal(a):

Že by autor článku trochu zmoudřel ? Možná ano, když jako předseda legislativní rady vlády za Topolánka s ním asi táhnul za jeden provaz a pro řešení systémové korupce nehnul prstem. A teď se jakoby diví a pohoršuje.
26. 03. 2012 | 13:20

resl napsal(a):

Ambra,
díky za kompliment naivky, přesto jsme svědky, že v záp. Evropě fungují soudy a policie a lumpové musí odstoupit. Nechtějte tady porovnávat ideologie, tady jde o právo a spravedlnost. Cítím, že vaše sympatie mají komouši, pro mě je to sběř, kterou nesnáším a která své soudruhy taky neterstala. Tak příště raději k věci, ať se memusíme dohadovat.
26. 03. 2012 | 13:28

koukam napsal(a):

http://jankudrna.blog.ihned.cz/c1-55160170-dva-miliony-za-hlas-ti-poslanci-jsou-stale-drazsi#.T3AoJdF2iag.facebook
26. 03. 2012 | 14:56

pgjed napsal(a):

Pavle zdravím. Obávám se ovšem, že dotaz položený v ůvodu blogu je spíše řečnický. Náš současný volič je ztracený případ. Kolik již takových a podobných kauz bylo od doby, když se provalila první velká aféra s mrtvými sponzory ODS. Když procházím celou retrospektivu vytunelovaných fabrik, rozkradených bank a záložen, investičních a jiných fondů, předražených státních zakázek... Kolik bylo těch, kteří byli polapeni a poprávu potrestáni? Snad jen ministr Svoboda za Libertu. Přesto toho bylo již tolik, že i úplně hluchý a slepý absolutní trotl by dospěl k poznání, že nedá ani hlásek ani ODS ani socdem. Jenom náš volič dá opět 30% sdocdem a ODS potrestá a dá jí jenom 27%. a zbytek rozdělí různým bártům a kalouskům. Myšlení našich voličů, to snad již není ani přírodní úkaz. Pro to neexistuje pojmenování. A ještě to všechno platí ze svého. A my bohužel s nimi. Všimni si, jak mlčí socdem, aby se touto aférou rychle překryly ta jejich s tunelováním LČR.

Snad jediný koho opravdu voliči potrestají, budou lidovci. Za to, že jim tak nemilosrdně připomínají "kvalitu" voličského rozhodování a její důsledky.
26. 03. 2012 | 14:59

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávky obsahující příspěvek, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
26. 03. 2012 | 14:59

Ambra napsal(a):

Pro resl:
To jsem viděl, jakou dobu trvalo než se na onom slavném Západě zbavili Dominika Straus-Khana. A dostali ho jen proto, že Amerika nechtěla tohohle úchylu, aby dál mohl ovládal Mezinárodní mněnový fond. Prostě Vaše naivita v západní právo a spravedlnost pramení jen z oho, že nemáte tolik informací, kolik se jich u nás vykeceá v novinách. To je ještě důsledek našeho postkomunismu, kde mnoho novinářů asi jako Vy pořád naivně věří v nějaký kapitalismus s lidskou tváří.
A o ideologii jde především. Prostě každý vekslák nebo kriminálník byl po revoluci hned automaticky nejlepším zastáncem pravicovosti, svobody a demokracie. A podívejte se, kam jsme se s tím dostali. Jeden přiblblý pingl se ožere a ještě si ke všemu sedne do auta a jede do Prahy Prostě takový výkvět pravicové ideologie - uvědomělý, dodatečně vzdělaný, kreativní a podnikatelsky založený. A takovéto pinglovské kreatury v Praze mohli rozhodovat nejméně o polovině všech lidí. Pár kriminálníků a disidentů tady svými ideologickými prověrkami celý národ vehnalo do strachu, že je nějaký bývalý pingl bude prověřovat a museli jenom držet hubu, aby je nějaký "resl" někde na shůzi občanů neoznačil za komouše, protože byli proti tomu, aby bývalí veksláci, pinglové či obyčejní udavači StB se dostali k nejvyšší moci. Protože onen řidič se takto určitě nechoval poprvé. A určitě mu to prošlo už dříve.
Já prostě musím automaticky sympatizovat s komunismem, když se podivuji nad tím, jak nějaký často ožralý pingl mohl mít v Praze takovou moc. Místo nesutálého vyhrožování komunistickým myšlením se zamyslete nad tím, jakou vinu na současných poměrech máte třeba právě Vy a Váš ideologický antikomunismus.
26. 03. 2012 | 15:01

Potopa napsal(a):

Dobrý blog. Souhlasím s pgjed, že lidé u nás jsou slepí, jinak by museli již roky vidět. Ale zřejmě volí citem, a nechají se tak jednoduše oblbnout naprosto nepodstatnými informacemi.

To Béda
To vaše balení Koskových padáků, to nemá chybu!
26. 03. 2012 | 15:32

jíra napsal(a):

Pane primátore, máte dobrý postřeh, že v tom vidíte pozoruhodnou časovou shodu. Asi bych v tom ale nějaké tajuplné zákulisí moc nehledal, i když chápu, že strach má velké oči.

Pro odpověď se obraťte spíš k lidové tradici vynášet na jaře svinstva z obydlí a z hospodářství. Vedle rozjetí nového vegetačního období v přírodě se ukončují rozpočty za starý rok a vyvozují se z toho opatření pro rozpočty další. Evropská komise nedělá nic jiného. Nějak se nám tady ti komisaři pomnožili, že? Bude to holt nápor s tradičním vynášením Morany a ve dvou se to lépe táhne. A čas od času se na jaře už vymetá i nějaká ta "rodinka", která sice už poněkud poztrácela postupně provařený mocenský vliv, ale ještě by mohla mít setrvačně o nějaké "oplechovávací" sosání zájem.

To nás přivádí k další "pozoruhodné" souvislosti mezi komisaři a radničními kauzami. Bývalý primátor je samozřejmě ochoten se okamžitě vzdát mandátu, jestli se zjistí, že porušil zákony. Myslíte, že se to zjistí? Vždyť české zákony ho přímo vybízely postupovat tak jako postupoval! Je tak dlouhodobě nastaven celý systém shora dolů. Špinavé peníze nikomu nesmrdí a jsou až v první řadě. Pojmem "tunelování" Česko obohatilo světový slovník. Bude potřeba podívat se také pod koberce, kam byla zametena spousta špíny z veřejných zakázek. Každý klan si vytvořil svou specifickou kódovou řeč mezi politiky, lobbisty a kmotry. Jak se toto může negativně neprojevit ve využívání fondů z EU?

A najde se i třetí souvislost. EU šetří a každé pochybné čerpání fondů si prověří ještě důkladněji, co na tom, že dřívější čerpání mělo chybičky i v zahraničí, to sem radši ani netahejme a už jsem na to někde narazil. A stejně tak asi v krizi nezbývá dost na všechny klany a tak se zbavují některých více profláknutých. Obavy o pochybné doplňování stranických rozpočtů ale asi mít nemusíme, na volby dost financí být musí, zvlášť když se chystá masové otykadlovávání reklamních plakátů politických stran, to něco stojí - asi by se kvůli kresličům měla postavit nová věznice, justice jaksi někde taky není moc objektivně nezávislá, co si budeme povídat, jak by jinak mohla posvětit například poklidné vytunelování MUS jeho manažery, výraz "zneužití informací v obchodním styku" nám nikdy nic neříkalo.

Hezký den a ať máme po tom generálním úklidu všichni dobré spaní.
26. 03. 2012 | 15:44

resl napsal(a):

Ambra
Tak jste se s tou bolševickou agitkou neudržel na uzdě. Proč v západních státech justice a policie pracují pro občana a v bolševické džungli je to naopak ? Vynechte "pingly" a pod. a nebojte se přiznat, že na tomto marastu mají vaši komouši svůj podíl. Jinak na schůze opravdu nechodím, tak si nevymýšlejte historky, které když rozvedete, nemají hlavu ani patu. Pata je dole.
26. 03. 2012 | 15:45

Július Fučík napsal(a):

Lidé bděte!

Nebát se a nekrást!

Pokud jsou tyto hesla v Česku jenom prázdnejma frázema, není se čemu divit že Balkán začíná v Aši :-(
26. 03. 2012 | 16:18

vasja napsal(a):

V tomto týdnu si také hned dva eurokomisaři udělali čas, aby si vzali na paškál našeho premiéra.
--------------------------
U nás MNV vlajky nevyvěsili. A u vás?
Když ale přijel papež, tak byly všude.
26. 03. 2012 | 16:27

vasja napsal(a):

Já bych volil KDU, ale to by musel bejt na volitelnym místě Jarda Kopřivů.
http://www.lidovky.cz/namestkovi-ministra-obrany-zlomila-vaz-provize-za-minomety-prz-/ln_domov.asp?c=A100901_075023_ln_domov_mev
26. 03. 2012 | 16:33

vasja napsal(a):

A najde se i třetí souvislost. EU šetří a každé pochybné čerpání fondů si prověří ještě důkladně...
--------------------------
Na komisařích, europoslancích a na tisících a tisících úřednících....
Uź nebudou komedianti pendlovat mezi bruselí a štrásburkem....
Ach jo.
To bude konec eurocivilizace.
26. 03. 2012 | 17:35

Ambra napsal(a):

Milý "resle",
takového uvědomělého pravičáka, jako jste Vy, já jsem dokonce zažil za vedoucího katedry. Dlohou dobu jsem ho bral vážně, že je tak zaslepeně pravicový a všechno svádí na přiblblé komouše. Než jsem se po pěti letech věrohodně dozvěděl, že je to bývalý komouš, který vystudoval filozofii a pak ho vyškrtli ze strany. Nemohl jsem věřit, že takový uvědomělý pravičák mohl vůbec kdy do strany vstoupit. Tak mi jeho velmi blízký přítel vysvětlil, že tam přece vstoupil proto, aby mohl učit filozofii na ČVUT. (To opravdu byl přínos pro naši výstavbu, když stavební inženýři měli správný přehled o antické filozofii. Na panelácích to je dodnes vidět.)
A tak za všemi takovými zaslepenými pravičáky, jako jste Vy, stále vidím onoho naprostého filozofického křiváka. Tento otočeý a pravicově uvědomělý komouš byl jediný člověk, se kterým jsem se setkal, jenž ze srdce opravdu podporoval bombardování Bělehradu. Prostě filozof! Není Vaše skutečné jméno tedy Petr Jirků?
26. 03. 2012 | 18:45

JaS napsal(a):

Bez jakéhokoliv způsobu zveřejnění odposlechů (a vůbec toho, že se nějaké odposlechy uskutečnily) by se ta mafiánská spolupráce primátora s kmotrem vůbec nemohla takhle rozmáznout. To je hlavní důvod, proč to některým lidem (včetně pana prezidenta) tolik vadí. I když je ten způsob v podstatě faulácký, tak to jinak možné nebylo, když si mafie své čachry před okrádanou veřejností pečlivě tají. Ve skutečnosti je důležité jen to, jestli ti dva takové rozhovory a taková jednání opravdu vedli - a to se takhle dá těžko popřít. Pokud se má společnost uzdravit, tak tohle je jediná možnost, revoluce ve stylu Holešovské výzvy je nesmysl. Tohle rozmáznutí mafiánských praktik a takto vynucené čištění musí prodělat především obě hlavní politické strany.
26. 03. 2012 | 23:59

kočka šklíba napsal(a):

Vzhledem k tomu, že Váš spolustraník pgjed i zde apeluje na voliče a i zde dává najevo, jak jsou voliči hloupí, že volí ODS a ČSSD, tak sem kopíruji otázku mnou položenou pgjedovi pod jiným blogem:
" Jak má člověk věřit KDU, když svého člena, který jediný z Vaší strany v PS měl tu odvahu a měl dost charakteru na to, aby se postavil alespoň mafii ve zdravotnictví, dala na chvost kandidátky?
Nechce se mně to hledat, ale Vy to určitě budete vědět, když byla vyslovena nedůvěra Topolánkově vládě, která se nelišila od této ani o milimetr, jen se to tak mediálně neprobíralo, ptz TOPka tenkrát jakoby neexistovala, a toto je boj mezi Topkou a ODS, co si budeme namlouvat, kolik vašich poslanců hlasovalo pro důvěru? V procentech prosím."

Je úsměvné když člen KDU zde napíše, že volič dá hlas Kalouskům, dokud byl Kalousek u vás, tak to nevadilo že? Dokud jste byli součástí té žumpy s těmi profláklými lumpy z ODS. To vám dokonce nevadily ani zmařené životy kvůli jeho kšeftu s padáky. Byl váš, sice gauner ale váš. Najednou vám to vadí. Nepřipadáte si směšně? Nejen průhlední ale opravdu trapní?
Jen blázen by vás znovu volil. Ale najdou se bohužel takoví.

Mně už ani nevadí vaše lži, vaše tzv. pohoršení nad mafií, mě už jen vadí ta vaše pokrytecká morálka, to, že dokud jste u koryt, tak mlaskáte s grázly (vrána k vráně, že?) ale jen jste odstavení, tak najednou vidíte to, co myslící občané tohoto státu už vidí vlastně 20 let. A že se z nás zase snažíte udělat blby.

Doufám, že si to přečtete dříve než to zdejší editor smaže, ptz lumpové z ODS mně nemohou projít, to jsou přece většinou slušní lidé, takový Bém, Drobil, Novák, Macek, Langer, Morava, myslím že je tam i nějaký ten usvědčený nejen zloděj ale i vrah, což se divím, ...no bylo by to na dlouho než bych je všechny vyjmenovala, jsou jistě jen výjimky přece. A lumpové je určitě zakázané slovo, ale já už používat ošklivá káčátka nemohu, nebudu dále urážet káčátka přirovnáním k tvorům, které nelze pojmenovat slušně.

Ano editore jsem frustrovaná, a kdo není, je bud stejný tvor jako politická žumpa nebo alternativně inteligentní.
27. 03. 2012 | 01:10

kočka šklíba napsal(a):

A pro jíra, tento Svoboda je primátor? To mně uniklo, kde? Možná že je, jen t(o nemá ve svém profilu.
27. 03. 2012 | 05:11

Jan Žura napsal(a):

Velice mě překvapil svým prohlášením o odposleších prezident. Vědomě nepíšu pan prezident. Špínu vidí v odposleších, já naopak v tom, proč se musí odposlouchávat. Dostává na stůl zprávy BIS. Co s nimi dělá? jsou tak akorát dobré k romu, aby někdo varoval viníky, aby si dali majzla. Tato společnost je prolezlá rakovinou špíny všeho druhu od hlavy až k patě.
27. 03. 2012 | 07:24

Emanuel Motýl napsal(a):

Důvod, proč česká "občanská" společnost nepovstane proti těmto mafiánským praktikám "těch nahoře" je alibismus, nás se to netýká(nemám se až tak špatně,tak co :-) podobně, jako, když někoho mlátí v metru, tak sto lidí se raději dívá jinam.
Jednou v budoucnosti se vše sečte a bude se to týkat nás všech !
Uvidíme a necháme se překvapit :-)
27. 03. 2012 | 08:23

matů napsal(a):

Děkujme za odposlechy,kdyby jich nebylo,nic se nedovíme.Všechny odposlechy by měli kontrolovat novináři,všech medii.Pak by měli strach i malé rybičky,já strach nemám i když si telefonují s kamarádkou,proč,poněvadž mám čisté svědomí,na rozdíl od prezidenta,který čisté svědomí určitě nemá.Nevím jak to zařídit,ale určitě by nám pomohlo,kdyby měli na vládě a v pol.stranách strach.Oni se ničeho nebojí,proto tak činí.
Zavést pro budoucnost.
27. 03. 2012 | 09:34

stejskal napsal(a):

Já jsme oboje, paní Kočko Šklíbo (tím se také vysvětluje i fakt, že mne v životě frustrují trochu jiné věci než Vás či ještě přesněji, máme jinak nastavenu míru exaltace resp. míru jako takovou).

Hezký den.

Libor Stejskal
27. 03. 2012 | 09:39

resl napsal(a):

Ambra
pane demagogu, mezi námi se jedná o to, zda v západní Evropě se řeší trestné činy politiků lépe než tady. Vy jste se dal na cestu vašich osobních fám, výmyslů. Podívejte se zpět o co šlo. Že jste starej komouš na tom trvám i kdyby jste jejich legitimaci neměl. Pozná se to.
27. 03. 2012 | 10:00

Kmotr kmotrů napsal(a):

občané českého banánostátu-k volbám dostanete své obvyklé notičky jak máte hlasovat tak se pak zase další roky divte a nadávejte na diskusích jak to tady dopadá.
Politik pouze plní občanskou objednávku-a co jste si vybrali a chtěli to od něj dostanete :-)))
27. 03. 2012 | 11:19

Pepíček napsal(a):

Za komouše byl pro slušného člověka jasně definovaný nepřítel, komouš. Za současného stavu je nepřítelem nejasná společeská vrstva demoralizovaných produktů dob normalizace a jejich přímých následovníků. Nemají společnou ideologi, stranu, jen touhu hrabat. Proto je těžké "vytrhnout společnost z letargie", i kdyby k vytržení došlo, není komu natrhnout. Jako obvykle situace nahrává těm, kdo dokážou společného nepřítele najít, resp. vytvořit. A někdo se najde, ať už v rámci třídního ,nebo rasového boje.Odnesou to jako vždy ti, kdo za nic nemohou. Tak to holt na světě bohužel chodí.
Jako občan jsem zmaten. Jestli BIS odposlouchávala, tak ať už je její úloha jakákoliv, asi se měl najít způsob, jak věc někomu sdělit tak, aby byly vyvozeny důsledky. Pokud takové odposlechy končí větičkou ve výroční zprávě, že "dochází k propojení politiky a organizovaného zločinu", pak jsou asi úniky informací spíše ve veřejném zájmu. A že si z tohoto kompromatu nakupue kompra právě ABL? Smutné, ale pochopitelné, v malém českém rybníce je jen málo rybek toho či onoho druhu, znají se navzájem. Copak by nám k tomuto blátíčku asi řekl třeba pan Randák?
27. 03. 2012 | 11:20

kočka šklíba napsal(a):

Editore nejste ani politická žumpa ani alternativní inteligent, vy jste lokaj mocných, na tuto třetí možnost jsem zapomněla. Alternativně inteligentní občané, a k tomu často neinformovaní, jsou ještě omluvitelní. Politická žumpa co tu máme samozřejmě ne, ale jsou pochopitelní, mají z toho velké výhody.
Takže lokajové, kteří nejsou hloupí, kteří jsou informovaní a to nadstandardně a kteří přesto slouží lumpům jsou, podle mého, nejvíce opovrženíhodní. Samozřejmě píši o "novinářích", ne všech, jen těch asi 80%, abych nebyla obviňována z paušalizace.
28. 03. 2012 | 00:47

BERAN napsal(a):

Dva úředníci z Brusele zajeli do Prahy poplácat zdejší prasata po hřbetech, aby lépe chrochtala nad dotační eurokejdou.

Vpravdě pravicový politik je ten pan Svoboda: Peskuje prasata, že na eurofarmě nežerou podle bruselské přerozdělovací etikety.
28. 03. 2012 | 21:36

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy