Proč budu volit Zuzanu Roithovou

03. 01. 2013 | 21:00
Přečteno 4583 krát
Amnestií nám současný pan prezident připomenul, že pro podnikatelské skupiny může být neocenitelné mít na Hradě „svého“ člověka, díky němuž se celý justiční systém může jít zahrabat, když na to přijde. Také nám předvedl, jak i při malých pravomocech je role prezidenta důležitá, minimálně pro pověst naší země. Při nedávné šarádě na ministerstvu obrany jsme si také uvědomili, že v osobě prezidenta budeme volit vrchního velitele ozbrojených sil, tedy někoho, do jehož rukou svěříme vlastní bezpečnost.

Přímou volbou hlavy státu každý z nás přebírá velkou odpovědnost: prezident bude mít legitimitu, jakou nikdo jiný v tomto státě mít nebude - získá přes padesát procent hlasů voličů, což se u nás žádné politické straně patrně nikdy nepodaří. Je proto načase opustit volby jako tradiční fandění fotbalovému klubu, jde o hodně: hledáme osobnost, která pomůže vyvést tuto zemi ze současného mafiánského zahnívání. Já takového kandidáta mám: MUDr. Zuzanu Roithovou. A znám ji osobně. Budu ji volit, protože je
1. slušná a poctivá - nikdy nic nikomu neukradla, ani k tomu nikomu nepomáhala, ani se nepodílela na pochybných privatizacích; odmítla si prezidentskou kampaň nechat financovat korporacemi (proto byla tak skromná), a proto vím, že nebude něčí loutkou;
2. rázná manažérka – extrémně pracovitá, která věci dotahuje do konce. Má křehký zjev, ale její nejbližší spolupracovníci jí hodnotí - v zásadních rozhodnutích etické či politické povahy - jako nekompromisní a cílevědomou ženu. V kuloárech se o ní šušká, že je jedinou známou výjimkou z přísloví Hlavou zed´ neprorazíš;
3. nositelka hodnot a tradic, které zde zanechal Václav Havel;
4. nekomunistická kandidátka, člověk, který nikdy netrpěl charakterovými nedostatky, jako byl kariérismus v KSČ, záruka, že nejmenuje vládu s komunisty;
5. politička s mezinárodním a zejména evropským rozměrem (ex-senátorka, ex-ministryně zdravotnictví, nyní podruhé europoslankyně), schopná napravit škody napáchané v této oblasti současným prezidentem a vládou;
6. lékařka – nechybí jí ani cit pro lidské utrpení, ani schopnost řídit (ředitelka Vinohradské nemocnice). Proto i jako europoslankyně se angažuje ve prospěch dětí a žen chudých afrických zemí, nehromadí osobní majetek, ale věnuje značné prostředky na charitativní účely;
7. kandidátka beze skonu k populismu, a to ani v případech, kdy by jí to mohlo přinést hlasy a popularitu voličů.
8. žena – je čas na první prezidentku.

Pro pořádek podotýkám, že i když Zuzana i já patříme oba do KDU-ČSL, moje stranictví mi nebrání s naprosto čistým svědomím říci, že ústavní, odborné i lidské předpoklady pro výkon funkce prezidenta republiky naplňuje Zuzana Roithová svrchovaně a nejlépe.

Sečtena a podtrženo: kdo hledá slušného, pracovitého nelevicového kandidátu, má koho volit. A pokud si kvality Zuzany Roithové uvědomí dost lidí, budou mít koho volit i ve druhém kole.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

M.Š. napsal(a):

No nic,
po silvestru bývá obyčejně kocovina(co se autora týče)....a jsem zvědav jak kocovinu zvládnou voliči(asi nic moc,jelikož od pradávna platí že voly volí voli).
03. 01. 2013 | 21:12

Asi ták napsal(a):

A proč já budu volit tady toho ? No protože je to změna .
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2zMEvMETWiA#!
03. 01. 2013 | 21:19

Targus napsal(a):

To Pavel Svoboda:

Dát hlas soukmenovkyni spolupachatele Topolánka může jedině naprostý šílenec. Zejména, je-li členkou organizace, která porodila zločineckou odnož v podobě TOP-inek.

Hra na antikomunistickou strunu je pak ta nejhorší zpráva, jakou můžete poslat voličům. Co se stane, když KSČM dostane tolik hlasů, že bez ní nebude možno vládu sestavit? Budem bez vlády? Pozavíráme nezodpovědné voliče? Naženeme k volebním urnám nevoliče?

Pavle Svobodo, nejlépe byste se vyjímal vedle svatého Vency jako elegantní vycpanina. Nikoli proto, že bych vám přál něco špatného, ale proto, že patříte jako každý dinosaurus do muzea. I se Zuzanou.
03. 01. 2013 | 21:21

Targus napsal(a):

No jo, já jsem zas zapomněl, že jste druhdy patřil k vyděračské organizaci OSA. Horší, než exekutorská mafie.
03. 01. 2013 | 21:24

Baba Jaga napsal(a):

To: autor
A ruku do ohně byste dal jen za bod 8. či i za některý další?
03. 01. 2013 | 21:25

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Autor napsal: "pro podnikatelské skupiny může být neocenitelné mít na Hradě „svého“ člověka"

Takže stačí si připomenout, k jaké podnikatelské skupině mají paní Roithová a pan Svoboda nejblíže, a máme jasno. Je to stejná skupina, ke které patří i P. Nečas, který amnestii bez námitek odsouhlasil.
03. 01. 2013 | 21:34

Silvie napsal(a):

Teď se dívám na Fischera, Roithovou a Bobo- vyjma Bobošíkové jsou to tragičtí adepti.
Roithová v té své kytlici vypadá jako venkovská panímáma-asi má takhle podle lidovců vyhlížet správná ochránkyně konzervativních hodnot(už 23 let ji znám jen v tom asexuálním drdůlku).
Bobošíková je (vedle Zemana,kterého se mi ale volit příčí), jednoznačnou favoritkou. Nežvaní blbě, mluví k věci, umí se vyjadřovat a má jako exnovinářka slušný přehled.Co je ale pro mne zásadní je její postoj k unii. Má pravdu,že je Nečas měkkýš(v podstatě s LS vyměknul i Klaus).
Téhle ženské věřím,že dokáže být tvrdá. Obdivuju ji od té doby, kdy se dokázala postavit "proti všem" v době brajglu v ČT.

Pokud volit půjdu, hodím jí to.Honolulu bude mít radost.
Média milují ospalého knížete a svatou Táňu a tuhle inteligentní a schopnou ženu ze všech sil zesměšňují. Nebýt jejich manipulací, měla by slušnou šanci. Možná,že to srovnání s ostatními kandidáty Bobo pomůže. Škoda ,že jí nedali vyniknout vedle Fischerové a knížete-ta by si je dala k večeři.
03. 01. 2013 | 21:39

vasja napsal(a):

Nad každym bodem brečim dojetim.
A že nic neuradla.... nemusela. Takovej balík co jí platí daňovej poplatník za "službu" v Bruselu, no byla by blbá, se nachat chytit, jako její citlivej kolega lékař Rath a jít sedět.
Volim pani Bobošikovou a uvidim. :-)
03. 01. 2013 | 21:42

vasja napsal(a):

Tak pán dělal pro OSU?
Tak tady:

http://www.jirihradec.cz/lzi/janda/p_janda.htm
03. 01. 2013 | 21:45

Libertad napsal(a):

"Proč budu volit Zuzanu Roithovou"?, zeptal se autor sám sebe. Neznaje odpověď, odpovím za něj.
Co řekne rodná strana, to je svaté, že pane autor. To je ten důvod. A možna zbyde pro autorA i dobré placené místo na P.H.

S pozdravem

Sidonio Libertad
03. 01. 2013 | 21:46

augustin napsal(a):

To:autor

Je Vaše právo koho budete volit.Je Vaše právo i říkat proč.
Jen čekám až(Vy jste to již učinil) v neděli z kazatelnic spadne toto jméno jako doporučení biskupů věřícím koho mají volit.A že takových doporučení už bylo.
No a co Vy na to?
03. 01. 2013 | 21:53

vasja napsal(a):

Silvie napsal(a):
Teď se dívám na Fischera, Roithovou a Bobo- vyjma Bobošíkové jsou to tragičtí adepti.
-----------
Máte recht, ale největší tragéd je Moravec.
Moderátor má bejt zdravej a sebevědomej heterosexual a né nějakej hendikepovanej, co si léčí svoje mindráky.
Ať komentuje průvody teplejch, tam může exhibovat, nakrůcat se a špulit do aleluja.
Na seriozní věci se nehodí.
03. 01. 2013 | 21:56

mik napsal(a):

To Silvie
A co tak pripomenout jeji farsku pred 5 lety kdyz ji navrhli komunisti co dvakrat volili Svejnara aby pak v tretim kolem intrikami a kupcenim vyhral Klaus a co predvedla Bobosikova jako europoaslankyne kdyz mluvite o jejim postoji k EU ? Klaus mel byt za oddalovani podpisu LS obczalovan s vydirani a velezrady nebo prohlasen za nesvepravneho lekari a okamzite odvolan a Necas nepodepsanim fiskalni unie zavedl CR mimo EU nelze se divit dnesnimu postoji Holandanu kteri odmitaji platit dotace CR kdyz se stejne rozkradou Knize Swarcenberg je sice mezi slepymi jednokym kralem ale je jedinou nadeji aby se CR vratila do Bruselu a do EU a nekracela jeste vic k Moskve a nejaky nacionalismus a hrani si na mistry sveta s holym zadkem tomu se da jedine vysmat kdo zazil 68 tak vi ze ani tam nesla neutralita a to tehdejsimu Ceskoslovensku fandil cely zapad a nektere podniky mely celkem slusny vehlas ..dneska je vse vytunelovane a rozkradene a zapad dvere zavira jen si zkuste zjistit koli cechu zijicich v zahranici se za ceske obcanstvi dneska stydi a radeji se s nim nechlubi,,a pritom pro obycejneho cloveka ktery nic nema byl odchod z CR a prace v EU jedinym rozumnym resenim
03. 01. 2013 | 21:57

Admirál napsal(a):

Paní Roithová ne neskrývanou obdivovatelkou rokové kapely Kundičky. Nevím, zda se účastnila třeba jejich nevyhlášenějšího vystoupení v muzeu (ta hromadná soulož se zpěvy), ale v mých očích ji to pozvedlo, žádná bigotní, konzervativní politička.

Klobouk dolu.
03. 01. 2013 | 22:02

Scarabeus napsal(a):

Jednou z "podnikatelských skupin" je katolická církev, kterou zastupuje autor blogu, Zuzana Roithová, Kalousek, Drábek, Čunek a spol.

Výsledkem vládnutí zástupců této "podnikatelské skupiny", vzpomenu jen její některé nejčerstvější politické "zářezy", jsou:
1. Církevní restituce, dokonce ve finanční podobě, která se netýkala žádného jiného druhu restituentů, to za situace, kdy stát má dluh přes 1,5 biliónu a stále roste,
http://www.verejnydluh.cz/
kdy se na dolních 10 miliónech občanů velmi tvrdě, mnoha způsoby, šetří, viz např. bod č. 2
2. Počet diagnóz, kdy mohou být lékařem předepsány lázně, byl zredukován na polovinu.
03. 01. 2013 | 22:05

Petr z Tábora napsal(a):

V dnešní diskusi na ČT24 se mi paní Roithová jevila jasně nejslabší, někdy naivní, někdy si i protiřečila. Pan Fischer je chytrý, ale mluví tak všeobecně, že na konci neví člověk o jeho skutečných názorech více než na začátku. Pro mne byla nejlepší paní Bobošíková - někdy sice nesouhlasím, alespoň ale vím na čem s ní jsem.
Pan Moravec patří k moderátorům, kteří si myslí, že je to jejich show. Ale já na ně nejsem zvědavý, jsem zvědavý na názory hostů a on je často ustřihává po první větě.
03. 01. 2013 | 22:07

Al Jouda napsal(a):

Díval jsem se na tu debatu a stanoviska paní Bobošíkové mi připadala značně populistická. Paní Roithová je slabá žena a kmotři bym jí brzy zlomili. Pan Fischer z nich byl nejlepší, ale má charakterovou vadu :))))
03. 01. 2013 | 22:14

honolulu napsal(a):

SLAVA krasne pani Bobo, pristi presidentce naseho uslechtileho evropskeho kmene.
Nemuzete volit pani dr. Roithovu z techto duvodu !

1) Angazuje se v pomoci chudym zenam v Africe a jejim detem.
Coz znamena v prekladu, ze naivne z krestanskeho srdce usiluje o prelidneni planety lidozrouty.

2) Pomaha podvodnikum a lenochum z charity, kteri pod destnikem krestanske lasky prerozdeluji hodnoty od pracujicich k tem, kteri jsou v penzi od 18 let a take z kazdeho dollaru si pro sebe nechaji 98 centu.

3) S nikym se v Bruselu nehada, coz svedci o tom, ze je dobrou sluzebnici bruselskych certu.

4) Pani dr. Roithova je Katolicka i v dobe, kdy katolicka cirkev je ve vnitrni krizy. To svedci o tom, ze je prispusobiva cemukoliv.
(Jsem sice take Katolik, ale fofaci me drazdi svoji touhou po moci a penezich. O spiritualite nevi nic. Jsou to nepratele Krista.)
03. 01. 2013 | 22:17

Gru napsal(a):

Proč volit Roithovou?

Inu, ve vašem případě to není žádná záhada: oba jste stranící za ČSL.
U všech politických stran je partajní knížečka dostatečný argument, natož u té vaší.

Já mám samozřejmě řadu důvodů, pro Roithovou nevolit. Například jsem byl přímým svědkem jejího zákulisního manipulování médii ve prospěch Bohuslava Svobody, to bylo značně trapné.
Ale to je maličkost ve srovnání s jejím pokrytectvím: neváhá se svézt na vlně pochybné podpory moskevských chuligánek a hořekovat, jaká se jim stala nespravedlnost, protože takové hořekování je (t.č.) politicky korektní a žádoucí.
Ale křiklavé nespravedlnosti v její vlastní zemi jí nevadí (pronásledování politických vězňů Týce a Smetany). Protože vyslovit se proti těmto praktikám současného režimu by bylo politicky nekorektní.
03. 01. 2013 | 22:25

Scarabeus napsal(a):

Bobošice se nepřímo přiznala koho by si vzala na Hrad, manžela. :-)

Těm kritériím, co vyjmenovala, vyhovuje pouze její manžel. :-)

Asistentem(jediným), který pobíral veškeré peníze přidělené(velmi zlou EU - ironie) na asistenty, europoslankyně Jany Bobošíkové byl, kdo jiný, manžel Bobošík.
03. 01. 2013 | 22:28

Silvie napsal(a):

Vasja

Mě hlavně šokovalo,jak ta normalizační taškařice probíhá.
Vynesl to někdo z médií- všichni diváci jsou prolustrováni a pak dostanou ti nejprověřenější nejspíš dotazy přímo z režie. Ty se naučí hezky nazpaměť a v momentu,kdy je Moravec vyvolá, je přednesou. Je to takové hezky "spontánní".
Téhle one man show už mám plné zuby-měli by toho egomaniaka V.M. už konečně vykopnout. On je evidentně přesvědčen,že je nejdůležitějším tvorem na celé planetě. Něco jako geniální Kalousek. A jak je učitelsky káral za ty soudce to bylo fakt trapné.

Těm, kteří chtějí volit lidovkyni Roithovou bych ráda připomněla,že lidovci tyto restituce spustili. Kalousek se sice tváří,jako by k nim nikdy nepatřil, ale je mu to houby platné. To jen pro oživení paměti.
03. 01. 2013 | 22:29

tom napsal(a):

Dobře napsáno, fandím Roithové, volit svazačku a populistku Bobošíkovou je hloupost. Roithová na hrad.
03. 01. 2013 | 22:30

Někdojen napsal(a):

Paní Roithová je příliš tvárná, proto rozhodně nevhodná.
03. 01. 2013 | 22:30

Petr z Tábora napsal(a):

to honolulu:
Zátoko mušlí - Vy mne vždy dobře pobavíte. Tak to má být, jít životem s humorem.
(Pro ostatní - honolulu je domorodý výraz pro zátoku mušlí, který jsme si my běloši přivlastnili).
03. 01. 2013 | 22:30

mb napsal(a):

roithová ubere hlasy (taky) slušnému kandidátovi dienstbierovi ...
03. 01. 2013 | 22:32

Reveil napsal(a):

Pan Moravec je samozřejmě stižen typickoým neduhem českých moderátorů, totiž nízkou profesionalitou. Rozuměj: neschopností ovládnout své osobní pocity a politickou orientaci, nedovolit jim prosáknou do moderátorského projevu. zklrátka neschopnost působit neutrálně.
Chybou systému je, že tyto jedince ponecháváí v popzici příliš dlouho, nezdravě dlouho. Takže nakonec nepochybují o své rovnosti božstvům, jak jsem naúposledy viděli u toho britského televizního poloboha...

U pí Roithové její kandidatura podle mně svědčí o malém smyslu pro reálné vidění. Jinak by přece vůbec nekandidovala. Malá soudnost, řečeno otevřeně.
A pokud jde o dotahování do konce: nevím o jediném příkladu. Například na ministerstvu zdravotnictví nedotáhla vůbec nic. Jen prohloubila chaos.
03. 01. 2013 | 22:35

Scarabeus napsal(a):

Do diskuse dorazil i velký příznivec Jany Bobošíkové, příznivec z toho důvodu, že má mozek(velikost, spíše malost, neomezuje chůzi) mezi nohama, v oblasti horní a přední částí kalhot.
03. 01. 2013 | 22:36

Silvie napsal(a):

mik
Mně už ty kydy o svazáctví Bobošíkové a její kandidatuře na komunisty nebaví. Kdo z nás nebyl na střední v komsomolu, ať hodí kamenem. Nečas byl předsedou SSM na vysoké a jaký je to" pravověrný" katolík!
Za bolševiky kandidovala jen proto,aby zvýšila šance Klause. Je natolik inteligentní,že jistě dobře znala svoje možnosti. V té době byl pro mě Klaus pořád ještě nejlepší volbou.
Nemyslím, že by byla v jeho vleku - je mnohem tvrdší,nežli Klaus. Klaus mě sice několikrát v poslední době silně dožral, ale jeho postoje k EU sdílím. Nikdy se ve své kritice unie nemýlil a to je pro mne zásadní.
Neznám žádnou ženskou,která by dokázala ustát to,co ona. Proto jí věřím,že si před unií nesedne na prd...
Můj zájem se kryje se názory téhle dámy - nechci bankovní unii ,ani euro-takže je logické,že asi nebudu volit Fischera nebo Roithovou.
Navíc mám s paní J.B. osobní zkušenost jako s europoslankyní. Dobrou.
03. 01. 2013 | 22:37

Scarabeus napsal(a):

Z těch třech se mně nelíbil nikdo, Jan Fischer z toho důvodu, že je to bývalý komunista.

Slovo, které platí.
http://www.mediafaxfoto.cz/preview.php?id=761727
Tzn. i slovo "ANO", které bylo odpovědí na otázku "Vstoupíš, soudruhu, do komunistické strany?"
03. 01. 2013 | 22:47

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Honolulu - "v dobe, kdy katolicka cirkev je ve vnitrni krizi"

Ale to se mýlíte, v ČR se derou k moci ostošest. Křesťanská KDU-ČSL sice ve volbách propadla a nedostala se ani do parlamentu, ale oni to berou přes ostatní strany, jako kdysi komunisti před r.1948, když kandidovali za nekomunisty. Nečas je katolík, Kalousek i Schwarzenberg také a pokud získají ještě prezidentskou funkci, tak mají ČR v hrsti. Vedle toho si nechali schválit "zákon o majetkovém vyrovnání", díky kterému se stane římskokatolická církev i ekonomicky nejmocnější korporací v zemi. Čili rekatolizace jako řemen, bez ohledu na výsledky voleb a přání občanů. Samozřejmě, že nakonec prohrají, protože získají jen hrubou moc, ale ne sympatie veřejnosti. Ale když oni to jinak neumějí, nejsou schopni překročit svůj stín - zbavit se touhy po moci. Vůbec jim nevadí, že je jich co do počtu čím dál méně, zvou si na výpomoc souvěrce z Polska, Španělska i daleké USA. Přijeďte také, ať si to všechno můžete prohlédnout zblízka.
03. 01. 2013 | 22:50

Reveil napsal(a):

Silvie

K vašemu hodnocení Bobošíkové mam jednu připomínku: uznávám, že ona se mezi kandidáty vyznačuje tím, že má charakter. Možná, že částečně s ní ještě Zeman. Ale to je již skoro kmet.
Nevím, jestli je to zrovna nejlepší kvalifikace pro někoho, kdo by měl zastávat víceméně operetní roli místodržícího tohoto "mandátního území". Ale upřít ji tuto vlastnost nelze.
Avšak co s těmi z kandidátů, kteří disponují zručně předvrtanými kanálky pro ukotvení vodicích nitek?
03. 01. 2013 | 22:54

pamětník napsal(a):

Scarabeus:
"Vstoupíš, soudruhu, do komunistické strany?" Nesmyslné oslovení, soudruhem se stal, až do ní vstoupil.
03. 01. 2013 | 22:55

vasja napsal(a):

Silvie.
Je zajímavý, že ten kdo mluví jasně a stručně, je pro některé lidí populista:-)
Ale tlučhuby co tlachaj, že jim člověk ani nerozumí, páč vlastně ani nic neřeknou, tak to je pro ně intelektual.

Pro Hounivála.
Bobošik dělal asistenta zadarmo. Aspoň to pani Bobošíková říkala.
03. 01. 2013 | 22:56

Scarabeus napsal(a):

Silvie:

Je velký rozdíl mezi řadovým členstvím v SSM(téměř povinné, pokud někdo nestál o velké potíže) a velkým šplháním v rámci SSM. Bobošíková musela max. a tvrdě šplhat, když jí, za pražské svazáky, KSČ vybrala, že bude Husákovi předávat kytku, to by se řadovému a pasivnímu(z pohledu komunistů) členu SSM "nepoštěstilo".
http://www.youtube.com/watch?v=znKfOxHxJNE
03. 01. 2013 | 22:57

český maloměšťák napsal(a):

Bobo je Klaus v sukních poté, co by podstoupil lobotomii.
Tom už radši Roithovou, než tu maškaru.

Ale hlupáci to stejně nepoberou. Škoda slov.
03. 01. 2013 | 22:59

Silvie napsal(a):

Reveil

Zeman je sice bezesporu nejinteligentnějším z nich,ale jeho intelekt se neustále pere s arogancí. To by ale nebylo to nejhorší-jsou za ním taky nepěkné kauzy a neměl by se proto do politiky vracet. Přesto má asi největší šance.

O Bobošíkové média tvrdí,že charakter nemá-jenže člověk s nedostatkem charakteru by nedokázal čelit takové hysterii a nenávisti,jaké musela čelit ona v době boje o koryta v ČT. Pro mě to byl zásadní okamžik, abych si řekla,že je to ženská rozená pro politiku.
A zajímá mě úměrně tomu,jak na ni média vylévají kýble špíny.
Našla jsem článek jediného! politologa, který ji zhodnotil objektivně a vyvrátil všechna klišé(včetně toho o "rozvracečce" EU).
Rozhodně bych ji právě teď viděla radši v čele vlády,nežli toho slabocha Nečase.
03. 01. 2013 | 23:02

mb napsal(a):

scarabeus ... bobo byla v ssm prý to měla jako zájmovou činnost ... jako někdo hraje házenou nebo volejbal, taky byla bobo v ssm ... někdo je v hitlerjugend, někdo v ssm ...

samozřejmě je to odporná kandidátka, ale spoustě lidem konvenuje, a ty asi nepřesvědčíme, tož jim ji přejme ...

hezký večer ...
03. 01. 2013 | 23:05

mb napsal(a):

taky = tak
03. 01. 2013 | 23:05

Scarabeus napsal(a):

pamětník:

Soudruhu říkali komunisti každému, kandidátům na členství v KSČ(oficiální zkušební a čekací doba) obzvláště.
http://www.youtube.com/watch?v=zi4tGjgr-3A

vasja:

Také máte mozek v kalhotách?

Scarabeus von Imhotep (ten má jinou specializaci)
03. 01. 2013 | 23:05

mb napsal(a):

to je jako kdybyste chtěl příznivcům dsss vymlouvat, že nemají volit vandase ...
03. 01. 2013 | 23:06

Silvie napsal(a):

Scarabe
Po 23 letech, kdy je "pravicová" politika prolezlá bolševiky z 50.let i normalizačními kádry, mě tato skutečnost opravdu netrápí.
Když může být svazáckým funkcionářem premiér...
03. 01. 2013 | 23:06

Silvie napsal(a):

Scarabeus
sorry-když může být premiérem svazácký funkcionář a následně oddaný katolík...
03. 01. 2013 | 23:07

koleda napsal(a):

Lidovec "fuj církevní restituce, ale když už jsou tak díky za ně" bude volit lidovkyni "fuj církevní restituce, ale když už jsou tak díky za ně".

Ne děkuji. Od této schízy lidovců raději dále.
03. 01. 2013 | 23:10

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Silvie - "Našla jsem článek jediného! politologa, který ji zhodnotil objektivně a vyvrátil všechna klišé (včetně toho o "rozvraceče" EU)."

Mohla byste uvést odkaz?
03. 01. 2013 | 23:13

Silvie napsal(a):

mb
Vy zase žijete v utkvělé představě, že je Dientsbier Pan Čistý.
Zjistěte si něco o kauze Bohemians.
Jinak je to narcis podobného ražení jako Fischer. Prospěchář,který sice kandiduje jako sociální demokrat, ale ke své straně má přezíravý postoj. Proč asi hodlá velká část socanů volit Zemana? Mdlý, nečitelný, bez názoru, nenadchne ani neurazí.
03. 01. 2013 | 23:16

Babo raď napsal(a):

Tak mi přišly dnes volební lístky. Bobo a Zemana jsem roztrhala hned,/ Klausovci, děkuji nechci/ Sobotku a Fišera jsem přeložila a dala stranou,jsou slušní, ale také skončí v koši. Zůstal mi Karel, Fišerová, Diensbier, Roithová.Z nich jsou mými favority poslední dva. Paní doktorky Roithové si moc vážím a pan Diensbier se mi taky líbí. Karel je u mne favorit, protože mám ráda Svěráka a je fakt, že je Karel rozumný, a mám taky ráda Táňu. Tak co s tím?
03. 01. 2013 | 23:16

Silvie napsal(a):

Kolemjdoucí
Fakt netuším ani kde jsem to četla. Myslím,že v PL. Vím jen,že mi jeho jméno nic neříkalo.
03. 01. 2013 | 23:18

mb napsal(a):

silvie, jistěže Dienstbier JE pan čistý ... ne jako pan nečas nečistý ...

... hodte na stůl cokoli na jiřího máte ...

hezkého večera přeju ... :-))

bohemku vydupal ze země jj ... kladné body jako prase ...

Proč asi hodlá velká část socanů volit Zemana?

páč jsou to autoritativní neloyální trubky ... a obdivují buldočí zemanův styl ... a aroganci ...
03. 01. 2013 | 23:23

honolulu - one of the chozen few napsal(a):

Scarabe, Ty poziraci kakancu, pani Bobo byla vybrana pro vitani certa Husaka pro svuj reprezentacni zjev...

Ty po nasem viteztvi pravdy, budez mit funkci strasidla v Brne na Spilberku.

Cesi vy nemate nikoho, kdo ma osobnost pani Bobo. To je ceska knezna, ktera bude branit zajmy vasi zeme a bude balancovat mezi mocnostmi. Vy neumite ani vybalancovat z hospody.

Cis. 2 je Zeman. To co prozil svedci o jeho kvalitach a potom uz neni vubec nic.
03. 01. 2013 | 23:24

Scarabeus napsal(a):

mb:

Patrně příspěvek myslíte ironicky.

Bobo musela být v SSM funkčně hodně vysoko, musela být hodně vzorná a aktivní svazačka, když předávala kytku Husákovi.

Jeden můj příbuzný se málem stal členem hitlerjugend, byl ještě moc malý na vstup, chodil se na cvičení hitlerjugend dívat, protože z toho ještě neměl rozum, nevěděl o co (politicky) jde, líbilo se mu jak starší kluci cvičí, hrají hry atd. Když to zjistil jeho táta, který byl za války ve Wehrmachtu, tak mu hrozně vynadal, zakázal mu se na cvičení hitlerjugend i jen dívat. Nebyl každý Němec nácek, existovali v pohraničí i takoví lidé, které Němci považovali za Němce, a Češi za Čechy, skrze to se, před válkou, za války, ani po válce, nemuseli stěhovat, jen museli za války narukovat do Wehrmachtu.
03. 01. 2013 | 23:26

mééé, hop napsal(a):

Že vy jste taky právník, pane Svobodo!
Proč by měla mít Roithová přes 50% hlasů voličů?
V prvním kole jí stačí 12% hlasů.
Pokud bude druhé kolo takové, jak si jej představujete vy, nezůčastní se jej více, než 24% původních voličů (kvůli Roithové ani Švarcnberkovi nikam nepůjdu), takže jí postačí 13% z původních zůčastnivších se.

Kolik procent z OPRÁVNĚNÝCH voličů to bude, záleží do značné míry na psích kusech, které nám koaliční politici do té doby ještě předvedou.
Vaše rodná Kalouskova partaj ale stěží zaktivizuje víc, jak 5% elektorátu.
Oba levicoví kandidáti jsou pro velké množství lidí zhola nestravitelní a pravici po právě učiněných zkušenostech volit nelze. Téňa Fischerová je vtip. Sice od Vodňanského a Skoumala, ale to nestačí.

Paní Roithová svou křivkou politického vystupování (náhlá aktivita 20.11.89 a členství v OF a posléze nestranická kandidatura za nejvíce estébáky prolezlou stranu Národní fronty) plně odpovídá vzorci oživování agenturní základny (7000 většinou bezpartajních osob) vybudované u nás po roce 1974 hádejte kým.

To tedy raději budu volit Janu Bobošíkovou.
03. 01. 2013 | 23:29

honolulu svetlonos napsal(a):

Honolulu, zdravi svoji platonickou lasku pani Silvii a dekuje ji za kazdou vetu, ze zacina psat.
03. 01. 2013 | 23:29

Scarabeus napsal(a):

Silvie:

Nečas se mně také nelíbí.

honolulu:

"Bobo byla vybrana pro vitani certa Husaka pro svuj reprezentacni zjev"

No to určitě! (ironie)
03. 01. 2013 | 23:31

Gudka napsal(a):

Občas si tu za ta leta někdo posteskne, jak jsou ti voliči hloupí. Ale většinou to všichni baští. Mě se líbí to všeobecné neporozumění, oč tu vlastně jde. Že nezáleží na tom, kdo bude instalován do role "prezidenta". Když jsem tu opakovaně navrhoval (už před 5 lety) za kandidáta Nelsona Mandelu, mysleli si všichni, že jde o hloupý vtip. O vtip jistě, ale byl hloupý?
To si může myslet jen ten, komu nedošlo, že hlavní je odpoutání pozornosti publika od zásadních problémů k mediálnímu cirkusu. Neboť o tom, kdo bude sëdět na Hradě, přece rozhodují mëdia. Proto nám už snad přes 2 měsíce až k nevolnosti každý večer přehrávají fanfáry z Libuše, už je to skoro horší než koledy v supermarketu. A docela se jim to ohlupování daří, neboť docílili toho, že se tu lidi jindy docela rozumní dohadují, jestli je lepší Bobošíková nebo Roithová... K nevíře!
03. 01. 2013 | 23:32

prostydlý komunista napsal(a):

.......a já budu volit Bobu Jánošíkovou.
03. 01. 2013 | 23:34

mb napsal(a):

scarab ... to nemyslím ironicky ... když se Bobo ptali, proč byla v ksčm ... tak řekla, že to byla její zájmová činnost ... prý jako když někdo hraje házenou, basket nebo voliš ... tak Bobo svazačila v rámci volnočasových aktivit ... / ve skutečnosti to byla už od malička bezskrupulozni mocichtivá všehoschopná *censored* / ... ale je to pěkné myslim ... dělat ssm jako koníčka ... někdo to nakonec dělat musel ...

jako u těch waffen ss ... dělali jsme jen svou práci ...

zdravím ...
03. 01. 2013 | 23:34

mb napsal(a):

omlouvam se ne v ksčm ale v ssm ...
03. 01. 2013 | 23:35

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Babo raď - Když je Karel tak fajn, tak se ho zeptejte, jestli už vrátil ty dokumenty z archivů týkající se jeho rodiny a její spolupráce s pracovním táborem v Letech. Píše o tom Paul Polansky v knihách Tíživé mlčení a hlavně Bouře. Originál je v angličtině. České překlady sice vyšly, ale neprodávají se. Ale na googlu o nich pár informací najdete. Třeba trochu provokativní článek (s chybou v letopočtu ohledně E. Beneše - 1939 tu už nebyl):
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/407-pripad-nepovsimnute-knihy-havel-udaval-zidy-a-schwarzenberg-pouzival-k-praci-vezne.aspx

Za své předky nikdo nemůže a čestný člověk by se k nepříjemné minulosti dokázal postavit čelem. Ne tak pan Karel.
03. 01. 2013 | 23:36

vasja napsal(a):

mb
Bejt bursíkova a liškova zelená kebule, po tom všem co maj na triku, tak to ssm nic neni.
03. 01. 2013 | 23:41

mb napsal(a):

... taky vás mám rád, vasjo ...
03. 01. 2013 | 23:44

Scarabeus napsal(a):

mb:

Z jednoho TV dokumentu znám příběh Žida, kterému se podařilo ve Francii padělat nějaké úřední listiny, ale s těmi "papíry" byl nějaký problém, jediné co dotyčnému mohlo, v delší časové perspektivě než týdny, zachránit život bylo přihlásit se dobrovolně do německé armády ... byl ale sám velice překvapen, že byl přijat do SS. V dokumentu říkal, že měl v jednotce i kamarády, ale kdyby se na padělání "papírů" přišlo a provalilo se, že je Žid, tak by ho ti "kamarádi" oběsili na nejbližším stromě.
03. 01. 2013 | 23:50

Gudka napsal(a):

mb

ženské v politice bývají hrozné mrchy, takže ani Bobošíková není výjimka. Ale členství v SSM a podávání kytky Husákovi jsou blbosti.
To daleko horší je Schwarzenberg, který si dává neoprávněně říkat "kníže", ačkoliv žádným není a nebyl, jelikož v ČSR (a ani v Rakousku, ani ve Švýcarsku) se nic takového už nevedlo, takže se jako šlechhtic ani nenarodil, nýbrž jako pouhopouhý občánek. Právní řád státu, kde by chtěl být prezidentem, takové tituly nepřipouští.
Je to tedy z jeho strany čisté hochštaplerství, že si tak dává s oblibou říkat.
Že je somnolentní, to bych mu nevyčítal, ale neměl by v tom případě chtít pospávat v čele státu. Trochu mi v tomto ohledu připomíná zdravotní trosku Černěnka.
03. 01. 2013 | 23:52

vasja napsal(a):

mb
Tak dobrou.
03. 01. 2013 | 23:53

meloun napsal(a):

vasja, a chytré Katky Biomasy Jaujau.
03. 01. 2013 | 23:53

mb napsal(a):

jj scarab ... mě jen přišlo vést analogii k totalitní opoře jednoho totalitního režimu s totalitní oporou jiného režimu ...

zajímavý je jak to verbální pravičáci přehlížejí ... a pak že se extremní poly nestýkají v kruhu na politickém spektru ...

... zatim pomalu brou ...
03. 01. 2013 | 23:54

mb napsal(a):

mě= mně
03. 01. 2013 | 23:54

mb napsal(a):

gudka njn ... schwarzenberg je zklamáním ... je naprosto neškodnej / vůči lumpům / a nenabízí podle mne žádnou naději ... srovnal bych ho s radkem johnem ... podobný panák, ale třeba schwarzenbergovi křivdím ...
03. 01. 2013 | 23:57

Scarabeus napsal(a):

mb:

Změnil se režim, ale lidé se nezměnili.

Pokud by se, čistě teoreticky, režim změnil na nacistický, tak z Bobo by byla jedna z nejaktivnějších nacistek.

Hned po revoluci jeden disident, kterého vyhodili z práce a ROH za to, že se zdržel hlasování(protože mu nikdo nechtěl říci s čím má nesouhlasit) při odsuzování Charty 77, před asi 20 lidmi(byl jsem mezi nimi), mezi kterými byli i komunisti, řekl "To se to teďka bude kabááátit." .... přítomný nejaktivnější komunista se podíval dolů na zem a ušklíbl se ... samozřejmě dnes v komunistické straně není.
04. 01. 2013 | 00:14

Gudka napsal(a):

srovnal bych ho s radkem johnem

To já ne. John je mnohem výřečnější, už jen proto, že není při řeči dušný. Ale pokud máte na mysli jistou prázdnost a nepřínosnost, tak pak bych souhlasil.

Celé to je podle mně pouhá slaboduchá taškařice, neboť nejde o post v čele samostatného státu, nýbrž o cosi jako místodržitelský ornamentální úřad, takže je mi jedno, jestli se tam vetře třeba i ten Schwarzenberg.
04. 01. 2013 | 00:14

Gudka napsal(a):

srovnal bych ho s radkem johnem

To já ne. John je mnohem výřečnější, už jen proto, že není při řeči dušný. Ale pokud máte na mysli jistou prázdnost a nepřínosnost, tak pak bych souhlasil.

Celé to je podle mně pouhá slaboduchá taškařice, neboť nejde o post v čele samostatného státu, nýbrž o cosi jako místodržitelský ornamentální úřad, takže je mi jedno, jestli se tam vetře třeba i ten Schwarzenberg.
04. 01. 2013 | 00:17

mb napsal(a):

Pokud by se, čistě teoreticky, režim změnil na nacistický, tak z Bobo by byla jedna z nejaktivnějších nacistek.

... asi ano ... ale nevíme to, můžeme to pouze předpokládat ...

Hned po revoluci jeden disident, kterého vyhodili z práce a ROH za to, že se zdržel hlasování(protože mu nikdo nechtěl říci s čím má nesouhlasit) při odsuzování Charty 77,

... hezký (smutný) příběh ... a asi i pravdivý, opravdový ...
04. 01. 2013 | 00:19

Gudka napsal(a):

Stejně je zajímavé pozorovat ty protiklausovské orgie a vsadím se, že jakmile sešlý tatíček Klaus opustí toto slzavé údolí, pohrnou se zástupy tradičních pražských plaček za dělovou lafetou a budou lkát, jak lkaly za Havla, za Gottwalda, za Heydricha...
04. 01. 2013 | 00:26

Scarabeus napsal(a):

mb:

Kvůli tomu zdržení hlasování byla svolána mimořádná schůze ROH, kde se všichni členové ROH hlasováním od postoje(žádný neměl, jen se zdržel hlasování, protože nevěděl s čím má nesouhlasit, nikdo mu to nechtěl říci) "hříšníka" distancovali. Druhým bodem mimořádné schůze ROH bylo hlasování o vyloučení "hříšníka" z ROH, všichni hlasovali pro vyloučení, vlastně museli pokud nechtěli dopadnout stejně.
04. 01. 2013 | 00:34

stoppa napsal(a):

scarabeus

To je strašlivý melodram. Tklivý jako z čítanky. My jsme tehdy o tom odmítli hlasovat v práci bez výjimky všichní a nikoho nás nevyloučili.
04. 01. 2013 | 00:45

Scarabeus napsal(a):

stoppa:

Pracoviště bylo generálním ředitelstvím jednoho bohatého(i na socialismus) důlního podniku, samé kanceláře.
04. 01. 2013 | 00:57

kočka šklíba napsal(a):

Stoppo copak nevíte že 110% občanů někdejší ČSSR vlastně bylo disidenty nebo alespon pronásledovaných za svoje antikomunistické postoje a nebo za své předky? :D, dokud ovšem nějakým způsobem nevyjde najevo, že byli bud v KSČ a nebo kandidáti, v SSM byli skoro všichni ;) a když jde tlusté do tenkých, tak chtěli systém rozložit zevnitř :D, ti méně inteligentní, jako Fisher, přiznají, že byli ubohými kariéristy.
A pokud tedy opravdu nic jiného nemají, tak jako Scarabeus, vytáhnou historky JPP.
Takže se vlastně zdá, že jedinými členy KSČ byli Fisher, Zeman, a SSM Bobo a nesmíme zapomenout na Nečase :D.
Bože jak já se bavím. Mimochodem Svoboda, ministr Topolánkovy vlády, je ten nejméně povolaný nám tu vykládat kdo je nejlepší kandidát na prezidenta. A už mě 2x neodpověděl na otázku, kdo z poslanců KDU nevyslovil vládě Topolánka důvěru, našel se Svobodo nějaký takový váš(KDU-ČSL) poslanec? Jsem opravdu zvědavá, zda tento moralista a "křesťan" odpoví alespoň na potřetí.
04. 01. 2013 | 02:34

honolulu - one of the Chosen Few napsal(a):

Tak to vidite samej Komous ! Sama korouhvicka !
Samej prizdisrac !
Poklonte se pred slechticem ! Predemnou ! Nikdy jsem u Komousu NEBYL... Nejdrive jsem se jich bal. Potom s nimi pohrdal a ted se jim smeji. Stratili svoji politickou prostituci sami sebe.
Pokud si pamatuji, tak SMM ani neexistovalo za Dubceka a Novotneho. CSM se jmenovala nejaka organizace modrych kosil...U nich jsem take nebyl.
Ale byl jsem u ministrantu. Tam jsem sel dobrovolne, abych nekoho nazlobil. Coz se povedlo.

Jo, a mel jsem rad B.J. Vorstera v JAR a mam ho rad dodnes. A kdyz umrel, tak me to ranilo. A R. Reagana v USA jsem mel rad take...Ten vas osvobodil od Komousu.

Male ceske dusicky, vidite svet zkreslene a Komousi na vas udelali velky mentalni zlocin. Dali vam klapky na oci a popletli vam vase priority. Desorientovali vas. Budete se mit zle donekonecna.
04. 01. 2013 | 03:19

honolulu svetlonos napsal(a):

B.J. Vorster byl nadneseny nad penezi. On NEKRADL ! Byl pracovity a silne nacionalisticky. Muj nejvyssi sef byl jeho kamarad z university u Cape Townu. Byl z farmarske rodiny.
Mel rad syry a zapijel je bilym vinem, ktere se jmenovalo Greenberg-Steyn. Ale znalci vina ho pojmenovali chcanky opice.

Nechal si nosit jidlo na podnosu do pracovny. Byl prudce elegantni a kazdou nedeli chodil do buerskeho kostela ve svetle sedych satech s bilym kvetem v klope se zelenym podkladem.

Odmital jezdit ve vladnim Rolls-Royce. Nemel rad Anglicany. Jezdil v Mercedesu 600. V nedeli po navratu z kostela sedaval na terase v zahrade vladni vile, (kdyz byl v Pretorii) a dival se dalekohledem na mesto. Byl vazne povahy. Byl ustarany. Byl lidsky a pritom tvrde vyzadoval splneni zadane prace.

Za jeho vlady NEexistovala nezamestnanost. Vymyslel nove a nove projekty. Kdyz byly Vanoce, tak u jeho stolu museli sedet vsichni jeho sluzebnici. T.zn., ze i cernosi, jako napr. zahradnici a sluzky. Byl stedry za splnenou praci.

Byl to cestny clovek. Velmi uspesny v ekonomii.
Nesnasel terroristy, tlupy banditu v bushy a Komouse.
Vzdy tvrdil, ze jsou to nositele bidy a destrukce.
Mel pravdu..... (A jeden Moravak mu svedl sekretarku.)
To byla krasna a kouzelna doba.
04. 01. 2013 | 03:53

paprika napsal(a):

Bobošíková včera působila, jako obsluha střelnice na pouti, naprosto nedůstojná. Navíc naprosto bezcharakterních kolaborantů s okupační mocí, jako je ona, máme hodně, ale na Hrad bychom snad mohli najít někoho slušného. Po zkušenosti s tím úkazem, který naštěstí končí, to potřebujeme jako sůl. Paní Roithová je z tohoto výběru asi nejlepší, ovšem v tomto blázinci si asi budeme muset projít dalším slzavým údolím s nějakým tím Zemanem, nebo Fischerem. Ach jo.
04. 01. 2013 | 07:36

Ládik!!! napsal(a):

V Havířově pod kopcem je železářství u Bobošíka. Docela slušné - byl bych nerad, kdyby ho přestěhovali na pražský hrad. Pak bych si i hřebíky nechal posílat z Nářadí Vítek.
04. 01. 2013 | 07:37

Bob napsal(a):

Včera jsem sledoval "souboj"
Pí Roithová na mě působila nejmíň připraveně.
Počinaje posezem, konče projevem.
Stylizuje se do role "naší mámy", která se vymezuje proti komunistům a fandí EU....
Mě tedy neoslovila.
Naučenou roli (zdůrazňuji naučenou) zvládl nejlépe p.Fischer.
Chlapák, rozhodný, s pevnými názory a autoritou....(možná, že mu to spousta lidí uvěří...bohužel)
Pí Bobošiková svoji roli Klause v sukních hrála též docela dobře, vážím si jí za postoj v televizní krizi, ale jinak nevím, nevím. Co mě u ní dostalo a prosím sdělte mi zda jsem se nýlil, či nikoli, že má ve štábu pí Wolfovou (taková ta "urostlá" bývalá(?) příznivkyně Zemana.
Budu volit p.Dientsbiera
04. 01. 2013 | 07:45

Silvie napsal(a):

Gudka
Ve všem s vámi souhlasím.
Taky nemám chuť se té taškařice zúčastnit. Jenže volba prezidenta není tak úplně bezvýznamnou záležitostí v době, kdy zvyšuje EU tlak na federalizaci Evropy.
Prezident může stále ještě vetovat návrhy ohrožující autonomii a ekonomiku země.

Jistěže Bobošíková není žádná světice, ale netláská aspoň podobné kraviny jako Fischerová , Franz a Schwarzenberg(miláčci médií).
Nejhroší možná volba by byl asi "kníže" - to je větší machiavellista,nežli všichni klausovci dohromady.
Když si tady přečtu příspěvky o tom,že ho paničky budou volit, páč mají rády Svěráka, jdou na mě mrákoty.
A taky by ho volila Maruška Rottrová a Polívka...

Tohle chce hned po ránu panáka.

O manipulaci médií si myslím svoje.
Okamůru nesnáším,ale Reflex provádí cílenou likvidační masáž s články nadepsanými Pitomio apod.
Racionálně uvažující volič tedy musí vzít rozum do hrsti a srovnat si v hlavě veškerá fakta.
Členství v SSM dát na misku vah vedle členství v KSČ
nebo aktivní účasti při tunelování české ekonomiky v 90.letech.
Tlachající družinu pravdy a lásky bych nechala stranou-ta je odepsaná.
Pořád mi z toho vychází nejlíp ta Bobošíková.
04. 01. 2013 | 07:55

Silvie napsal(a):

Bob
Fischer a autorita?

Roithová je sice taková venkovská tetka,ale chová se přirozeně, což platí i pro Bobo.
Fischera si vzali do práce imagemakeři ,ale nějak nezvládli tu práci rukou.
Přehnaná gestikulace a rádoby rozhodná dikce mi nápadně připomíná slabošského Nečase, co si hraje na vůdce smečky. Ani jeden z nich jím nikdy nebude.
Oba před unií stáhnou ocas a podepíšou, co jim předhodí. Jenom Nečas bude kolem toho mít silácké řeči, Fischer tak učiní ještě s úlisnou poklonou.

Nemluvě o minulosti Fischera a sekeře,jíž po sobě zanechal v době svého úřednického vládnutí.
04. 01. 2013 | 08:01

Bob napsal(a):

Silvie
U p.Fishera jse zdůraznil, že se jednalo o naučenou roli (dle mého slušně naučenou...) Samozřejmě, že sdílím Váš názor.
Myslíte si, že většina lidí bude uvažovat jako my? ( že ho prokouknou?). Já mám hrůzu z toho, že ne.
Totéž u Zemana: Břitký, vtipný, inteligentní...
Podle mě: Mstivý, zlý člověk
Co se týče Knížete, když jsem viděl jeho "fans"klub, tak jsem se zděsil.
04. 01. 2013 | 08:12

Silvie napsal(a):

Bob

Kdyby bylo třeba volit mezi Fischerem a Zemanem, komu byste to dal?

Já, ač nerada , určitě Zemanovi. Už jen proto,že neodkývá Bruselu každou hovadinu, tím jsem si jistá. Je to arogantní ,vysoce inteligentní pragmatik-četla jsem jakési psychiatrické hodnocení, které ho řadí mezi psychopaty(těch je v politice asi většina).
Mstivý je tedy určitě.

U všech kandidátů vzniká problém,že nikdo z nás netuší, kým se obklopí. Tohle mě maličko zneklidňuje u Bobo. Můžu jen doufat, že by si za poradce nevybrala Báthoru nebo Jocha.
04. 01. 2013 | 08:18

Bob napsal(a):

Silvie
No to jste mě pěkně zaskočila.
Mimochodem, dneska si to ti dva rozdají na Primě.
Odpovím blbě:
Kdyby zbyli ti dva, tak volit nepůjdu.
U Zemana si vybavuji Bamberskou aféru, smlouvu s právníkem, týkající se získání Lidového domu, slinu u pusy, založení trucstrany...
Co se týče Fishera, ten to u mě prohrál, když se v něm probudil bojovník proti komunismu a pravicový politik.
04. 01. 2013 | 08:26

Silvie napsal(a):

Bob
U mě to Fischer hlavně prohrál tím,že byl 10 let v normalizačních letech z čirého prospěchářství ve straně.
Zeman tam byl evidentně z ideových důvodů pouhý rok-v době pražského jara vstoupil a hned ho vyrazili. Jinak tvrdím,že se "lehce" umáznul v 90.letech(připomněla bych Nomuru a oposmlouvu),ale nedopustila bych,aby se stalo prezidentem tak odporné individum, jako jeho konkurent.
Zemana jsem schopná se zaťatými zuby skousnout.

Ať se nám to líbí nebo ne, souboj se nejspíš odehraje mezi těmito dvěma.
Ale je možné,že občané mediální manipulaci nepodlehnou, protože jsou poměrně dost znechuceni médii. A pak je možné cokoliv.
Na 90 procent vypadne Sobotka, kníže, Franz, Roithová, Dientsbier, Fischerová.
U Bobošíkové netuším-její preference docela rostou,jak tak pročítám diskuse.
04. 01. 2013 | 08:34

zemedelec napsal(a):

Pane Svoboda.
Přece známe paní Roithovou,jako zapřisáhlou pravicovou zastánkyni.U mě nemá šanci a pro další vývoj na politické,by jenom zdržovala a nadržovala pravici.
04. 01. 2013 | 08:47

Bob napsal(a):

Silvie
Nebude se Vám líbit, co teď napíši:
Ale znám spoustu lidí, co byli v KSČ a byli velice schopní a platní (myslím pozitivně)a byla by škoda, kdyby své schopnosti neuplatnili...
Co se týče tzv. komunistů osmašedesátníků, velice zjednodušeně (je to případ od případu samozřejmě složitější) - chtěli se tehdy dostat k moci a nevyšlo jim to.
Normalizátoři byli důslední a vyřídili si to s nimi "po bolševicku"
A zrovna p.Zeman podle mě nijak moc diskriminován nebyl.
Ptám se:
Kolik dnešních členů ODS s "konzervativním pravicovým smýšlením" by bylo podle Vás před listopadem v KSČ (prosím o vyjádření v %)
04. 01. 2013 | 08:50

Lila napsal(a):

Zuzanu Roithovou považuji za vzdělanou, inteligentní a kultivovanou dámu, která uznává konzervativní hodnoty. Rozhodně není pouťovou dryáčnicí..., která má potřebu ostatní překřikovat silným hlasem.
Kariéru si vybudovala jen svou pílí, bez cizí pomoci a bez svazáckých funkcí, nezdravila u vrbiček, přesto že vyrůstala bez rodičů, jen s babičkou. Ve svých názorech je konzistentní. Své řídící schopnosti dostatečně prokázala ve Fakultní nemocnici Královské Vinohrady, kde byla od roku 1990 do listopadu 1998 ředitelkou a za jejího vedení to byla jedna z mála prosperujících nemocnic v zemi.
Co úspěšně řídila Bobošíková? A Dienstbier?

O pevném charakteru doktorky Roithové svědčí třeba pasáž z její knihy:

"Vracela jsem se k tomu datu 1. prosince 1997, po tzv. sarajevském atentátu, kdy padla vláda a opilý ředitel bývalé nemocnice ministerstva vnitra mi vyhrožoval, že tady zase budou vládnout oni. A opravdu tu byli... Byli vyškolení a uměli šířit dezinformace, mystifikovat a manipulovat vysoké politiky. A kdo se nenechal, ten musel jít z cesty. Měla jsem se nechat postrašit opilým člověkem pochybného charakteru? Nevážila by si sama sebe. Bylo to pro mě strašné rozčarování a převládal hluboký pocit bezmoci. Rok 1998 byl strašně náročný, pracovala jsem denně dlouho do noci, byla pod trvalými stresy. Psychicky jsem se dostala na dno."

Mimochodem včera v ČT Zuzana Roithová jako jediná uvedla, koho by si přivedla na Hrad. To považuji za jasný signál, že nemá potřebu před voliči nic skrývat.
04. 01. 2013 | 09:13

stoppa napsal(a):

Lila

A co tedy úspěšně řídil třeba Masaryk nebo Havel než se distali na Hrad?
Odkud berete informace že Roithová něco úspěšně řídila? Její jmenování do funkce bylo politickým jmenováním.
Roithová se rozplůývala dojetím jak ti kteří byli dětmi ideových odpůrců komunismi nebo měli v rodině emigranty tak nesměli studovat. Ale nevysvětlí jakto žte ony sama studov at směla přestože v rodině emigranti byli.
04. 01. 2013 | 09:28

Silvie napsal(a):

Bob
Nemám tušení, ale bude jich ve všech stranách nalezlých hafo.
Osmašedesátníky pokládám za vyčůránky,což asi nebude Zemanův případ. V době pražského jara tam opravdu mohlo vlézt pár idealistů,kteří se oprávněně domnívali,že se KSČ změní na stranu "s lidskou tváří". Gauneři byli ti,kteří tam po okupaci zůstali anebo dokonce vstoupili po ní, což je příklad vašeho Fischera.
Mně se z toho úhoře prostě obrací žaludek.
Lila

Hlavně ale nezapomínejte na to, JAKÉ hodnoty vyznávají lidovci.
Náboženský fanatismus, demagogii, tmářství,zasahování do života ostatních občanů(zákazy abortů, negativní postoj k homosexuálům a antikoncepci)a prosazení církevních restitucí(resp. velkorysého daru kat.církvi).
Volíte-li Roithovou, volíte zároveň také Kalouska. Kalousek je nejvýraznějším představitelem této strany, byť se od ní cca 2 roky výrazně distancuje.
A rovněž bych nezapomínala na ošklivou lidoveckou minulost-táhne se s nimi od 1.republiky až dosud. Lidovci byli jednou ze stran NF a dokázali lavírovat za každého režimu.
Roithová je navíc velmi výraznou eurohujerkou a tuším,že na osm let zmizela v europarlamentu. Dala o sobě vědět až v době,kdy ohlásila svou kandidaturu.
Je představitelkou všeho nemoderního, zkostnatělého a bigotního-eufemisticky tomu říká "konzervativní hodnoty".
Ze stejného ranku je Jochová, Joch, Semín,ačkoliv asi nepatří do této strany.
04. 01. 2013 | 09:34

mb napsal(a):

ano scarab, 04. 01. 2013 | 00:34, hezké české ... normalizačně komunistické ... amnestie je zas postkomunisticky transformační ...
04. 01. 2013 | 09:36

Petr. napsal(a):

"Proč budu volit Zuzanu Roithovou"

Protože oba chceme zpět všeuměla Cyrila, kterého jsme vždy podporovali a podporovat budem!
04. 01. 2013 | 09:36

mb napsal(a):

honolulu - one of the Chosen Few napsal(a):
Tak to vidite samej Komous ! Sama korouhvicka !
Samej prizdisrac !
Poklonte se pred slechticem ! Predemnou ! Nikdy jsem u Komousu NEBYL... Nejdrive jsem se jich bal. Potom s nimi pohrdal a ted se jim smeji. Stratili svoji politickou prostituci sami sebe.
Pokud si pamatuji, tak SMM ani neexistovalo za Dubceka a Novotneho. CSM se jmenovala nejaka organizace modrych kosil...U nich jsem take nebyl.
Ale byl jsem u ministrantu. Tam jsem sel dobrovolne, abych nekoho nazlobil. Coz se povedlo.

Jo, a mel jsem rad B.J. Vorstera v JAR a mam ho rad dodnes. A kdyz umrel, tak me to ranilo. A R. Reagana v USA jsem mel rad take...Ten vas osvobodil od Komousu.

Male ceske dusicky, vidite svet zkreslene a Komousi na vas udelali velky mentalni zlocin. Dali vam klapky na oci a popletli vam vase priority. Desorientovali vas. Budete se mit zle donekonecna.
04. 01. 2013 | 03:19

honoluláči dneska vaše pravicová kandidáta Bobo prosila o podporu komunisty ... / jistě to dělá opět z taktických důvodů, tedy aby mohl zvítězit Klaus ... /

no cement ...

staří kámoši ze ssm ji jistě podpoří ..
04. 01. 2013 | 09:39

Silvie napsal(a):

Lila
A co se té knížky týká, vy jste naivní jako prvnička.

Do své vlastní autobiografie můžete nacintat co jen chcete.
Podobného hrdinu se ze sebe pokusil udělat Vondra ve svém ,jistě "úspěšném" elaborátu"Můj děda se taky nebál". Působilo to spíš kontraproduktivně.

A vůbec-pro národ,který nemá rád církve(úmyslně nepíšu ateistický)už od Bílé hory, je nepředstavitelné, aby ho reprezentovala právě žena spjatá s tou nejnenáviděnější církví.
Úspěch Roithové po té komedii s círk.rest. je zaručen.
04. 01. 2013 | 09:39

mb napsal(a):

Tlachající družinu pravdy a lásky bych nechala stranou-ta je odepsaná.

:-))
04. 01. 2013 | 09:43

Silvie napsal(a):

mb
Nebuďte labuť.
Když půjde do tuhého, tak budou za jejich hlasy vděční všichni.Jen se někteří budou naoko tvářit,jako že jsou bolševici fuj.
Bobo to jen dělá nepokrytě.

Mimo jiné-Havel se klidně taky nechal zvolit bolševickým parlamentem.

Pořád ještě nevím,jestli se k těm volbám vůbec vypravím.Nějak se mi do toho nechce. Na sto procent nejsem přesvědčená o nikom,abych pravdu řekla.
04. 01. 2013 | 09:44

mb napsal(a):

Můžu jen doufat, že by si za poradce nevybrala Báthoru nebo Jocha.

buďte klidná, Jocha si nevybere poté co o Klausovi prohlásil že se chová jako kremrofilní bába ...

bátoru možná ... ale bobo se nestane prezidentkou ...

... snad se jím stane dienstbier ...
04. 01. 2013 | 09:45

martin_k napsal(a):

v použivaných metodách není v principu žádný rozdíl mezi bývalým režimem a tím co tu máme teď (použít slovo režim by bylo přehnané)
04. 01. 2013 | 09:52

Bob napsal(a):

Silvie
Proboha!!, kde jste přišla na to, že Fischer je můj kandidát????
Jinak s Vámi souhlasím se vším.
S tím Zemanem a Fischerem to je neštěstí.
Ale kladu si otázku.
Co když národ poslechne "elitu národa" a dá to knížeti???
04. 01. 2013 | 09:52

podhradí napsal(a):

Po přečtení několika příspěvků se nemohu ubránit. Žasnu totiž nad tím, jak někteří lidé po zkušenostech s našimi politiky postrádajícími smysl pro čest, mohou kladně hodnotit matadory J. Bobošíkovou nebo M. Zemana. :O
04. 01. 2013 | 09:55

podhradí napsal(a):

pro mb k příspěvku z 9,45 - p. Joch neoznačil V.Klause jako milovníka kremrolí, nýbrž Kremlu. :DDD
04. 01. 2013 | 09:58

kolja napsal(a):

Paní Roithová je hezčí než Bobošíková!
Zejména při pohledu do ledví.
Ona a kníže mi vycházejí ze všech nejlíp, případně ještě Diestbier.
04. 01. 2013 | 10:36

už se s čárkami namáhat nebudu napsal(a):

podhradí

Hlavně to byl drobný test. V okamžiku, kdy jsem ty čtyři zmínky pod blogy učinil, měla Bobo v jeseterských šestiúhelnících aktualne.cz 58% a vedla.
Někdo někde něco zanedbal.
Tož jsem zmínil jméno softwarové firmy a přidal rekomendaci osoby, kterou vnímám jako vcelku myslící a schopnou. Proč ne.
A podívejte se na šestúhelníky dneska.
Jak se všechno napravilo!

Pokud vás toto sdělení nepobádá se zadumat, na jakou veteš to vlastně na monitoru pořád civíte, pak už nevím.
04. 01. 2013 | 11:23

Silvie napsal(a):

Bob
Tak to se omlouvám, já vás pochopila špatně.

Buďte klidný, "elitu národa" už občané vyslyšeli jednou a přemluvili bábu, myslím,že podruhé na to těm šoubyznysovým prostitutkám nenaskočí. Až na méně duševně zdatné jedince.Najít pod článkem velebícím K.S. jediný souhlasný názor se rovná zázraku.
Mimochodem-propagátor knížete, Polívka, dostal několikamilionovou eurodotaci na wellnes vybudované na jeho farmě,kdopak mu to zařídil?

Fischer má podle mě mnohem nižší šance,nežli Zeman, který je přijatelný i pro značnou část zklamaných pravicových voličů. Jeho záběr je obdivuhodný.

Ale Fischera zase budou volit všichni exbolševici, pro které by bylo morální satisfakcí za ty jejich úlitby režimu a svińárničky, kdyby na hradě zasedl nomenklaturní kádr.

Já tipuju na vítěze Zemana. V prvním kole vyletí dozajista Roithová-víc,nežli pět procent,které korelují s volebními preferencemi lidovců,nedostane. Spíš to bude ale ještě méně, protože mnoho věřících se ,kupodivu, chystá dle průzkumů taky volit Zemana.

mb

Uvědomte si,že nevybíráme z geniálních a charakterově neposkvrněných Mirků Dušínů. Volíme v rámci našich představ o "nejmenším zle",které jsou individuální.
Dovolím si vám poradit pouze jedno-zůstaňte nohama na zemi a nestavějte si zase vzdušné zámky ,vy nenapravitelný idealisto. Nebo upadnetu znovu na hubu,jako v případě knížete.
Dientsbier je pouhopouhý salónní žvanil, za nímž žádná skutečná politická práce není. Tím,že je vcelku nepopsaným listem, připadá mylně mnoha lidem jako spasitel. Už jeho vpravdě debilní bilboardy by měly jeho příznivce varovat.
U Bobo, Zemana i Roithové mám poměrně jasno, kudy se bude jejich event. cesta ubírat. Dientsbier, Franz, Fischer, kníže, Fischerová jsou pro mne naprosto nečitelní.
Ale na druhou stranu pořád lepší Dientsbier, nežli Fischer nebo kníže.
04. 01. 2013 | 11:26

Silvie napsal(a):

podhradí
Asi mám delší vedení, můžete mi to vysvětlit po lopatě?
Mluvíte o manipulaci hlasování? Nepochopila jsem v čí prospěch?!
04. 01. 2013 | 11:28

Otčenáš napsal(a):

Krize se vyhrocuje, graduje, Okamurův návrh byl zamítnut, ústavní soudci rozhodli !!!
Bobošíkové tleskali komunisté, Hitlerovi a Stalinovi a Gotwaldovi také lidé mohutně tleskali.
Naši utajení miliardáři již dávno podnikají v Putin-rusku, jako snaživý čerstvý rus, špatný komik, špatný francouz, exfrancouz Depardieu.
Nečasova vláda s ODS se Schwarzenbergem s TOP 09 a s Peake LIDEM, způsobila katastrofální morální, ekonomický a sociální upadek Česka !!!
Gangster Klaus dokončil své největší dílo Klaus-amnestii, s Nečasem a Blažkem, velký atentát na slušnou velkou část policie, soudce, advokáty a slušné občany !!!
Občané, přece nebudete volit nové demagogy gangstery Klause, Zemana, Fischera, Bobošíkovou, kteří jsou propojení s mafiánskou chobotnicí, nebo Schwarzenberga s cynickým Kalouskem, který je stejný, který Nečasovu vládu podporuje dál a nic nedělá proti korupčníkům, tunelářům, naopak drží nad nimi ochrannou ruku /v jeho TOP 09 např. Besser, Drábek, Šiška..., po jejich zvolení vás svléknou z kůže a budou se Vám pošklebovat a vysmívat, že jste hloupí, že si za to můžete sami, protože jste je volili !!!
Občané máte možnost volit slušné dobré kandidáty, kteří nejsou propojení s mafií, s lobbisty!!!
Nejlepší kandidátka je Táňa Fischerová, hezká, inteligentní, empatická vzdělaná moudrá žena, zkušená politička, která má pro občany Česka smysluplnou vizi, podporovat školství vzdělání, vědu výzkum, kulturu a ekonomiku !!! Fischerová dovede motivovat pracovité lidi pro dobrou věc, stmelovat je, a razantně s politiky vyjednávat pro dobré zákony..., je nepodplatitelná !!!
Další dobří kandidáti jsou Franz a Dienstbier ...
04. 01. 2013 | 11:43

jura napsal(a):

na hrad patri mládí - Bobo? skoro, ale jiste Okamura nebo diensbier, okamura je z kola ven, takze asi Jiřik. A mladí tam patří proto, že když udělají nejaký laps, budou s tim dlouho žít. Copa Klaus, ten s tou ostudou par roku prezije, ale zit s tim 30 let, hmmm, to by musela byt silna nátura
04. 01. 2013 | 11:46

Scarabeus napsal(a):

Silvie:

Z Vašich příspěvků jsem pochopil, že Vy jako nejmenší zlo vidíte velmi šplhavou svazačku Janu Bobošíkovou, to já ji, ze všech kandidátů, vidím jako největší zlo, pokud by se dostala do 2. kola, tak bych šel protivolit kohokoliv z ostatních špatných kandidátů.
04. 01. 2013 | 11:53

Karel Pacovský napsal(a):

Pane Svobodo, proč píšete trapné agitky pro svou lidoveckou spolubojovnici. Nepomůže vám ani nenápadná agitace katolického kléru směrem k nábožným babkám. Prosazením nekřesťanských církevních restitucí pomocí hlasů odsouzených korupčních lumpů, stratila katolická církev a zejména vaše strana poslední zbytky sympatií u většiny občanů. Mamon a touha po majetku a moci, to je pravá tvář Vatikánu a katolického kléru. Jenom jste potvrdili, že Jan Hus měl nadčasovou pravdu.
Největší trapností a licoměrností ze strany Roithové je její antikomunismus. Lidová strana je jediná, která byla účastna většiny vlád od r.1945. V rámci tzv.Národní fronty jste měli ministry v komunistických vládách. I po r.1989 máte podíl na současném stavu společnosti. Jména jako Kalousek, Parkanová, Čunek atd. mluví za vše.
04. 01. 2013 | 11:55

drobné odškodnění napsal(a):

Otčenáš
se pokouší stáhnout hlasy naivních lidí k nejméně nadějnému kandidátovi, podobně jako někteří mediální borci.
Pokud by tyhle manipulace měly úspěch a majitelům veřejného mínění se podařilo do druhého kola skutečně dostat Fischera proti Zemanovi, půjdu volit Fischera.

Z vcelku bezvýznamného důvodu, že aby z něj PR mágové udělali nějakou představitelnou osobu, napsali mu do scénáře spoustu hezkých slov a slibů, které bude možno mu omlátit o vizáž. Bude-li ještě kde.

Cynik Zeman žádné konkrétní sliby a přiznání k hodnotám nečiní, neboť nechce být konfrontován se shitstormem hněvu zklamaných voličů.
Je to 18 nebo bez 2 za dvacet.
04. 01. 2013 | 11:59

gebauerzbyněk napsal(a):

Ad.Silvie, nemáte koule? Ten drsnosrstý jazyk a urputnost, k nevíře. Nedivím se, že je vaší volbou Bobošíková. Za oslnivým zjevem chlap se skrývá a dryáčnictví odpovídá. Vaše volba, jenže zcestná. Ta kolotočářka z každéhoúhlu pohledu je tak mimo, že ani čirý populismus ani sebevědomí podle vzoru Klaus neosloví český lid. Té ta promenáda ale i tak postačí k ukojení svého narcisismu.
04. 01. 2013 | 12:11

Bestia Triumphans napsal(a):

Bobošíková na Hradě?
Bobo by se uplatnila bezesporu jako domina, ale na Hradě bych opravdu viděl raději někoho lidštějšího...
:-)
04. 01. 2013 | 12:17

Silvie napsal(a):

Gebauer
Zatím mi nedorostly,ale už se mě tady kolegáčkové párkrát dotazovali.
Proto bylo fajn užívat mužský nick, nikdo mi pak můj "drsnosrstý" jazyk nevyčítal. Zvláštní.
Zřejmě vůbec volit nepůjdu,takže klid. Ale já mám prostě pro tuhle ženskou odjakživa slabost(jinak jsem hetero)-asi máme leccost společného. Možná tu urputnost a zaťatost.
Nikdy jsem nepsala, že je bobo ideální volbou,ale z celé té plejády je jedinou, s níž se mohu jakž takž shodnout názorově.
Jinde narazím vždycky u postoje k unii.

A co vás tak rozčílilo na mých preferencích(vždyť nemá reálnou šanci vyhrát)?
Mně přišlo její vystoupení velmi střízlivé. Kdyby si ji vzal do parády vizážista jako Dášenku, bude z ní prezidentová jako lusk.
Důležité vždycky je,koho mají tito lidé vedle sebe-solidní okolí je může stimulovat.

Scarabeus

Ježíši, už sem fakt ten Komsomol netahejte. To je přece tak podružná záležitost. Byla snad někdy v KSČ?

Ještě zkuste Pionýra...
Jsem z antibolševické rodiny a můj bratříček byl v první obecné zapáleným praporečníkem Pionýra . Celá rodina si ho za to dobírala,ale nechali ho vycukat.Prabába při každé naší návštěvě (připomíná mi to silně scénku ze Slunce, seno) hulákala na něho z postele- "ty náš malej bolševíčku".
Na vejšce ho těsně před převratem málem vykopli kvůli tomu,že odmítal vlézt do SSM. Byli takoví na celé fakultě dva.
To jsou paradoxy, co?
04. 01. 2013 | 12:29

vasja napsal(a):

Koukám, že mnohejm by na Hradě stačilůa jenom nějaká hmota.
Jenom by byla. Žádný mluvení, myšlení a a českej lid by měl klid.
A gebauerzbyněk uplně a to určitě. :-))
04. 01. 2013 | 12:32

Silvie napsal(a):

Scarabeus

Kdyby byly Bobo tak "šplhavá",jak říkáte, nevlezla by za normalizace do strany jako Fischer???

Já pokládám za nejodpornější a opravdu nebezpečné kandidáty jen Okamuru(přesto jsem přesvědčená,že byl vyřazen účelově,neboť se politruci vyděsili jeho popularitou u "prostého lidu") a Fischera. To ostatní je standard (tedy vyjma Franze-toho rozhodně z konvenčnosti nikdo podezřívat nemůže).

Jen mi přijde hodně smutné,když se nejkvalitnějším kandidátem někomu zdá relativně mladý ,nezkušený, nevýrazný politik jen proto,že na něho zatím nevyplul žádný skandál.
Kdyby kandidovala Němcová, měla by právě z těchto důvodů také velkou šanci.
Vítejte v české realitě.
Robejšek na hrad!
04. 01. 2013 | 12:41

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Podhradí napsalo: "Po přečtení několika příspěvků se nemohu ubránit. Žasnu totiž nad tím, jak někteří lidé po zkušenostech s našimi politiky postrádajícími smysl pro čest, mohou kladně hodnotit matadory J. Bobošíkovou nebo M. Zemana."

Já zase žasnu nad tím, jak někteří lidé po zkušenostech s našimi lidovci a některými představiteli církví postrádajícími smysl pro čest mohou hodnotit jejich politické zástupce kladně. Křesťan Nečas naprosto bez jakýchkoli mravních zábran podepsal hanebnou amnestii, stejně tak jako před dvěma lety se bez zábran odmítl sejít s Michálkem a zakročit proti korupci na Drobilově ministerstvu. Roithová není nic víc než loutka v rukou zákulisních kmotrů. Jejím prvním přikázáním je poslušnost vůči nadřízeným souvěrcům.
04. 01. 2013 | 12:47

Lila napsal(a):

Silvie

Paní Roithová mnohokrát veřejně zmínila, že nepatří k fundamentálním katolíkům, naopak, že má velké problémy s fanatickými protipotratáři, kteří jí neustále píšou a vyhrožují.

Sama říká, že víra je velmi intimní záležitost, ale hlavně důležité společenství lidí, kteří sdílejí stejné hodnoty.

Víte, Silvie, ono s vírou je to trochu jinak, než Vám nalili do hlavy v hodinách občanské výchovy v socialistické škole. Jestli Vy se podle Desatera neřídíte a přijde Vám směšné, tak jiní lidé k nimž se počítám, se jím řídí. Jsme snad méně hodnotnými lidmi než Vy a Vám podobní?

Docela by mě zajímalo kolik je Vám let; se vším jste rychle hotová, všemu rozumíte a bez skrupulí a zaváhání vynášíte nad lidmi zdrcující soudy. Před Vámi hned tak někdo neobstojí. Nejspíš budete hodně důležitá a úspěšná osoba, že?
Proč tedy nekandidujete na prezidentský úřad sama?
04. 01. 2013 | 12:50

Silvie napsal(a):

Lila

Nejsem zase tak mladá ,jak si myslíte.
A už vůbec nejde mluvit o tom,že by mi něco "nalili" někdy do hlavy.
Já ten typ rozhodně nejsem.
Desaterem se neřídím, protože mi zdravě funguje svědomí a věřím v Boha. Už jsem to tady psala mnohokrát.
Důležitá osoba určitě nejsem a na prezidentský úřad se necítím býti kvalifikována, na rozdíl od mnoha jiných,skutečných adeptů.

"Zdrcující soudy" jsou zdrcující jen pro ty, kteří je berou vážně a to vy přece nejste?!
Mně zase "zdrcující soudy" jiných občas přimějí přehodnotit své názory...
04. 01. 2013 | 12:58

Stela A. Sádlová napsal(a):

Taky umí dobře v pravý čas přihřát svou polívčičku, viz její blog o studentských akcích, byť tím prokazuje sklony k nedemokratičnosti, což potvrzují slova autora, že by nejmenovala vládu s účastí strany třešní, ač je řádně registrována na MV.

Stejně se chová naše vláda, která přece nemůže skončit přes úděsný dojem z jejího vládnutí přesto, že prostě ČSSD k moci přece nemůže pustit.

Paní Roithová prostě hezky zapadá do našeho středověkého skanzenu, kam demokracie pronikla asi tolik jako mikrovlnka do zemljanky.

Proto ji zcela určitě volit nebudu.
04. 01. 2013 | 13:06

mb napsal(a):

podhradí thankya ... ooops ... (:-)
04. 01. 2013 | 13:13

Debil napsal(a):

I já budu volit někoho z kandidátů s bolševickou minulostí. Jen na ně je totiž spolehnutí, že dodrží tradyce.
04. 01. 2013 | 13:14

Jíra z Maršova napsal(a):

Stela

No vidíte, proč byl Okamura černá můra. Jasně řekl, že by jmenoval vládu s komunisty. A to přece nemůžeme dopustit, že.

Že by ale nějaký kandidát prohlásil, že by nikdá nejmenoval vládu tak nesourodých stran, jako je současná trojkolka, jejíž existence slibovala všechno možné, jen ne harmonické vládnutí,tak o takovém jsem neslyšel.
04. 01. 2013 | 13:15

mb napsal(a):

silvie napsala: mb

Uvědomte si,že nevybíráme z geniálních a charakterově neposkvrněných Mirků Dušínů.

... no to (ne)děláte vy ...

já volím Mirka Dušína ... Jiřího Dienstbiera ...

šalom
04. 01. 2013 | 13:15

Antroid napsal(a):

Silvie

Pronesla jste "Volíte-li Roithovou, volíte zároveň také Kalouska" . Předtím jste lidovce označila za fanatiky. Pro zajímavost, na mně - nelidovce - Vy působíte fanatičtěji než Roithová či Bělobrádek. Zcela zbytečně, skutečně Vám nikdo neupírá právo volit paní Bobošíkovou. Je to sice pitomost (přinejmenším z důvodů jejího superostentativního odporu vůči EU, který by buď potichu vyšumněl, anebo působil víc škody, než užitku), ale máte na ní právo.

Z mého pohledu je Z PREZIDENTSKÉ PARTY vhodnější někdo konsenzuálnější, a zřejmě (podle dosavadních refencí) charakterní - například dr. Roithová.
Osobně nechci "vůdce národa", chci hlavu státu, která bude sloužit občanům a nebude úřad primárně využívat pro hýčkání svého ega. A LBNL, komunikaci s EU má na starosti vláda, nikoli hlava státu.
04. 01. 2013 | 13:18

gebauerzbyněk napsal(a):

Ad.Silvie, volte či nevolte si koho chcete. Že je vám ta populistická metresa názorově sympatická, co s tím kdo nadělá? Osobně ji řadím za Okamuru, ale věc pohledu na svět. Já jsem pro EU za každých okolností, proč vy ne, již odtud dávno známo. A v uctění prominentů typu JB by mě nepřemluvil ani idol z největších, natož vy. Ať se v ´13 daří s Bobo či bez, hlavně bez toho šílence nahoře!
04. 01. 2013 | 13:22

Scarabeus napsal(a):

Silvie:

Bobošici, když předávala, za pražské svazáky a pionýry, Husákovi kytku, bylo téměř 21 let, to je velký rozdíl v porovnání s Pionýrem, zvláště u dítěte v 1. třídě ZŠ, kdy z toho dítě, ve věku 6-7 let, ještě nemůže mít (politický) rozum.

04.01.2013 12:29
"mám prostě pro tuhle ženskou odjakživa slabost"..."máme leccost společného"

To jo.
04. 01. 2013 | 14:11

honolulu svetlonos napsal(a):

Panove, nejvetsi nebezpeci pro cesky narod je zniceni jeho kompaktnosti, kultury a zdegradovani na level severni Afriky.
Brusel prosazuje kvoty barevnych, velmi odlisnych, ktere budete muset prijmout a tim s vami bude zacatek konce, tak jak byl s nami v JAR...

Proto pozadat Komouse o pomoc je politicka strategie. V Nemecku 1920 + to bylo bezne mezi pravici a levici...a nase jihoafricka bila armada mela na sve strane take nektere spratelene kmeny lidozroutu...Tak proc by se nemohla krasna pani Bobo spratelit DOCASNE s komunistickymi lidozrouty take ? Hmmm ?
Ucel sveti prostredky. Dulezite je vyhrat a postavit se proti rozpinavosti Bruselu, ktery usiluje o pokurveni evropske rasy a kultury.

A budte radi, ze me zde mate ! Bojite se byt uprimni.

Pane Fischere to, ze nebudete ceskym presidentem je vule Bozi, nebot je pro Vas prichystana dulezita organizacni role zidovske domobrany proti Machometanum. Zacnete na tom pracovat uz nyni, jinak Vam Machometani uz brzi urezou Vasi spendlikovou makovicku. Mluvi o tom verejne. Videl jsem to v nasi TV.

Pani Silvie, vidim to stejne jako Vy ! Tim, ze jste byla dlouho ve svete, tak mate prehled. Vy jste kralovna na Aktualne CZ.
Vase slova jsou perly pravdy.
Cesi nedejte se !
04. 01. 2013 | 14:20

Bestia triumphans napsal(a):

gebauerzbyněk napsal(a):
..."Ať se v ´13 daří s Bobo či bez, hlavně bez toho šílence nahoře!"
?
No, oproti Bobo je podle mého Klaus ještě zlatý.
Jen abyste nelitoval...
04. 01. 2013 | 14:38

resl napsal(a):

Bobo raději nebrat, je schopna dělat problémy EU, žádat odtrhnutí a nakonec bude chtít, aby si Češi tvořili důležité zákony sami. Českej knedlík potřebuje nad sebou dozor, jeden takový už tu pár let byl a řezal nás hlava nehlava. Ten druhý nám jen pomůže vyléčit z našeho chytrolínství a obecné pitomosti. Proto doporučuji některým nesvéprávným neslučovat RVHP, SČSP, "a nikdy jinak" s kultivovanou západní Evropou.
04. 01. 2013 | 15:18

český maloměšťák napsal(a):

honolulu, Silvie...

Bobošíková se svým prosíkem u KSČM neuspěla. Poslali ji do řiti i s tou její minulostí. Musí to zkusit jinde.

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/bobosikova-predstavi-kscm-svuj-prezidentsky-program/884607

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dolejs-bobosikova-podporu-kscm-neziska-jde-s-krizkem-po-funuse_257124.html

http://aktualne.centrum.cz/prezidentske-volby/clanek.phtml?id=767592

"...Bobošíková sklidila v KSČM potlesk. Podporu ale ne..."

D.O.S.T a KSČM...jaké styčné body mají asi tito ?
Měla vzít větší kytici. To vždycky dobře zapůsobí. Nebo si oblíct modrou blůzu s červenou vázankou.
04. 01. 2013 | 15:37

Silvie napsal(a):

resl
Bobo může tak maximálně tlačit politiky k vyhlášení referenda o event.odtržení od EU. Sama nemůže vůbec nic.
A co je na referendu špatného?

Android

Jak jsem již psala, asi volit nepůjdu. Nikdo nesplňuje zcela moje představy a prezidentskou funkci pokládám více méně za reprezentativní.
Vetování přiblbých zákonů je to jediné, co může být v této funkci podstatné.
Jenže Bobo nemá velké šance-protože média vytrvale masírují její potencionální voliče tím,že ji staví do role outsidera(viz volby do sněmovny).
Takže to jde mimo mě a bavíme se tady čistě akademicky.
Kdyby byl mezi kandidáty nějaký euroskeptik, bylo by z čeho vybírat.
Realistou v postoji k unii je maximálně Zeman-jinak to jsou naivové nebo potencionální kolaboranti připravení pro koryto zradit vlastní zemi.
Jenže Zeman je jen obhroublejší aplégr Klause.
04. 01. 2013 | 15:52

Silvie napsal(a):

mb
Pro vás platí - svět chce být klamán!
04. 01. 2013 | 15:53

stařenka napsal(a):

Pane Svobodo,

budu také volit paní doktorku Roithovou. A doufám, že nás bude hodně. Dnes v rozhlase na ČT 2 kdosi zmínil, jak měli doma vybraného favorita do prezidendského křesla, ale přišlo dítě ze školy a přesvědčilo rodinku, aby si ověřili svou volbu prezidenta na internetu na www.volebnikalkulacka.cz A byli velmi překvapeni. Kdo jim vyšel jako nejlepší nevím, ale vím, že po otestování sdílím s paní doktorkou Zuzanou Roithovou stejné názory na pol. dění a to je pro mne velmi důležité. Můj původní favorit skončil na posledním místě, na druhém místě se umístila paní Fišerová. Má to něco do sebe. Paní doktorka Roithová uvažuje jako já a já s ní jako s prezidentkou ČR budu určitě spokojená.
04. 01. 2013 | 16:15

resl napsal(a):

Silvie,
zdravím vás po dlouhé době a dobrý byl váš postřeh s tv-diskuze, já to nesleduji. Věřím, že Bobo byla nejlepší. V diskuzi. No a na tom referundu bysme museli vyměnit národ, protože máme vzácnou schopnost ubližovat sami sobě. Kdyby nedělal pitomosti Masaryk a pár neukojených vlastenců, nemusela repubika vzniknout a byl by klid.
04. 01. 2013 | 16:29

honolulu - zariva hvezda pravdy napsal(a):

Copak copak ? Oni ti Komousi zhloupli uz uplne, ze odepreli pomoc pani Bobo ?... Nikdy intelektu moc nemeli, ale ted si kaleji do vlastni budoucnosti ? Jednou budou nosit burky...
Take bratrsko/sesterska strana v Rusku se na ne bude zlobit.

Vzdyt Rusko je pravem nacionalisticke. Tolik mladych lidi stratilo zivot v Cecensku a v Afganistanu.
04. 01. 2013 | 16:38

podhradí napsal(a):

re:už se s čárkami namáhat nebudu
Netuším, o jaké veteši mluvíte. Můj příspěvek byl reakcí na zdejší diskusní příspěvky, nic jiného v tom nehledejte.
04. 01. 2013 | 18:05

podhradí napsal(a):

A ještě něco pro "eurofoby": Evropská unie vám nevoní, peníze z eurofondů také? Zatím dostáváme víc než dáváme. Co budete říkat, až budeme dávat víc a míň dostávat - což doposud dělají vyspělejší evropské státy, které "doplácejí" na "nové země". Uvědomujete si to?
J. Bobošíková coby poslankyně EP nestydatě "zaměstnávala" svého muže jako svého asistenta, a za celou dobu výkonu svého mandátu vykonala ... NIC. Je to pouze mocichtivá dáma a zdatná manipulátorka - fanatizuje davy, což se jí vcelku daří.
04. 01. 2013 | 18:17

Silvie napsal(a):

resl
Taky zdravím.
Musím přiznat,že jsem zase "nedocenila" Klause - fakt jsem si nepřála,aby odcházel s takovou ostudou.Tohle zapotřebí neměl.
Vy taky nemáte tušení o tom,že jste tady vedl tři měsíce polemiky s chlapíkem,který vám pil krev podobně jako já? Jenom jsem se musela dost hlídat,abych se neprokecla.

Honolulu

Vy jste nejvysmátější, dobrodruhu.
Mějte se fajn za velkou louží.
04. 01. 2013 | 18:25

honolulu - lighthouse through the fog napsal(a):

Podhradi, (18:17)
zlehcujete zasluhy krasne pani Bobsikove. Pekne si najdete na YouTube, jak jim tam vsem vynadala. Tak to ma byt, a ne se stale jen klanet jako nevolnik kde jakemu certu s priblblym vyrazem...

Ty jejich trpne vyrazy v ksichtech maji mistni byrokrati z belgicke cokolady... Take jsem z ni mel zacpu, kdyz jsem tam zabloudil. Hrozny prdelakov je cela ta Belgie a chtela by poroucet Evrope.

To, ze jeji manzel pro ni pracoval jako asistent ? To je v poradku ! Ona je hezci nez on, tak on musi poslouchat a asistovat !
Az bude pani Bobsikova na hrade, tak ho urcite bude jmenovat ambasadorem v Mongolsku - ci nekde daleko.

Pani Silvie,
mela by jste se psani venovat profesionalne. Mate na to vrozene nadani. To, ze Vas nekdo kritizuje svedci o Vasich hodnotach..
Kdyz jsem v mladi pracoval v Africe pro slavu B.J. Vorstera v bushi, tak na me opice take curaly ze stromu.. To proste prinasi nas zjev a kouzlo nasich osobnosti.
04. 01. 2013 | 20:51

Silvie napsal(a):

Honolulu
Jo, zrovna jsem psala slohovku pro dceru.
Až ji jednou bude psát sama ve škole, to bude průser.
Já už jsem z toho našeho Kocourkova tady úplně jurodivá.
Nekouknul byste na hvězdy, co nás tady příští rok čeká?
Hnědá nebo rudá?
04. 01. 2013 | 21:14

honolulu napsal(a):

Pani Silvie, to chce nestracet perspektivu a videt vse s nadledem.
Zivot nejen v Cesku, ale v Evrope se bude radikalizovat. Lide budou inklinovat k pravici. Tam jsou vetsi mozky a vice penez.

Svet bude lepsi. Jsme v hranicnim pasmu konstelace Aquarius. Bude to tvrda, ale racionalni doba....
Logika bude vitezit nad emocemi.

Az bude mit Stejskal interpelace, nemohla by jste se mi ukazat v hledisti ?
Nejsem stavu se posledni dobou soustredit na spiritualni zivot jako drive a schuze s carodejnicemi zanedbavam pro mnozstvi jinych ukolu...Byl jsem na severu a po navratu, aklimatizace je delsi nez obvikle. Asi starnu.
Kolik kilometru to mate do Prahy ? Jezdite do Orlickych hor ?
Pojedete znovu do Italie ? Turin ?

Napiste pani Bobo ! Politici to potrebuji kvuli psychologii.
Psaval jsem kdysi Reaganovi o bordelu v Africe a on mi 2x odpovedel. Budte politicky cinna, jste prinosem vsem.
04. 01. 2013 | 23:24

Silvie napsal(a):

Honolulu

Opravdu si myslíte,že na pravici jsou větší mozky?
Platí to i pro tu naši?
A nejsou ty mozky náhodou uzpůsobené jen na podvádění a okrádání voličů?
Na hory se chystáme na týden,ale zatím je to se sněhem dost špatné.
V Itálii jsme byli celé léto.
05. 01. 2013 | 09:00

Lena napsal(a):

Lila:
souhlasím s Vámi s tou charakteristikou Z. Roithové. Taky se mi docela líbí pro pracovitost, jasně vyjádřené postoje (které mi můžou nebo nemusí být blízké, ale jsou opravdu jasné), pro sociální cítění. Nevím, o žádném skandálu, který by měla - v osobním ani pracovním životě. A přitom na mě nepůsobí tak idealisticky jako T. Fišerová, spíše prakticky.
05. 01. 2013 | 13:03

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy