Óda na manžela

16. 07. 2009 | 16:09
Přečteno 286961 krát
Jak tak trávíme krásnou dovolenou, hned se svět zdá hezčí. Pod vlivem všech těch endorfinů si dovolím trochu se nechat unést a napsat pár vět o svém muži. O tom, jak ho vidí jeho žena, láska a přítel v jedné osobě. Jistěže nebudu objektivní, mám ho přece ráda. Jistěže budu infantilní, je to přece óda na manžela. Ale kdo jiný ho zná líp než já…

Můj muž má spoustu krásných a milých vlastností. Má i pár těch špatných, ale na ty si vlivem dovolené a společně strávených sladkých chvil jaksi teď nemohu vzpomenout. Možná mě něco napadne, jak si tady budu vylévat srdce.

Můj muž je nesmírně pozorný a galantní. Třeba dnes dopoledne byl zabrán do telefonního rozhovoru s jedním z evropských politiků, na dovolené se o práci odmítám bavit, takže ani přesně nevím s kterým. Já jsem se zatím snažila uhnízdit na lehátku a lebedit si s dizertační prací. Díky svému nemotornému a rostoucímu břichu jsem zápasila se slunečníkem. Můj muž najednou odhodil telefon, přeletěl asi deset metrů a přiskočil mi na pomoc. Této sladké pozornosti samozřejmě předchází ranní vstávání, kdy se naše každodenní rutina obrací naruby. První vstává on, jde hned plavat a cvičit. Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa. Vlastně všechny denní povinnosti přebírá na dovolené on.

Také práce jde teď stranou. S telefonem tráví pár minut denně a vlastně vše mu jde jen tak mimochodem od ruky. Pořád se směje, vtipkuje a laškuje. A vypadá báječně. Dovolená mu prostě svědčí. Navíc mi neustále dává najevo, jak jsem mu drahá a milá. A má na to opravdu hodně času…

Z této idylky by mě měla vytrhnout realita návratu do každodenních povinností. Realita, ve které je podle některých chytrolínů můj muž úplně někdo jiný. Ale ujišťuju Vás, endorfiny-neendorfiny, můj muž je prostě báječný. Báječný muž, nejen manžel. Je to člověk, který má rád svoji práci a má rád ty, pro které ji dělá.

Zasílám pár endorfinů, ať je i ten Váš svět trochu krásnější.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ládik napsal(a):

Lépe, než Vy, ho zná Zuzka.
16. 07. 2009 | 16:14

JC napsal(a):

Jirka "Péťo napiš o mě něco hezkého, když to neudělá ten novinářský ksindl"
Petra "ano taťko"
:-))))))))
16. 07. 2009 | 16:15

JC napsal(a):

P.S. Vy to blogování máte také jako stranický úkol, nebo to děláte jen tak z čisté lásky ?
16. 07. 2009 | 16:17

Petr napsal(a):

Krzy
16. 07. 2009 | 16:18

Čochtan napsal(a):

Paní Paroubková, toho jména druhá.
Škoda že už nevychází Dikobraz ! Už dlouho jsem se tak nesmál jako u vašeho článku ! Přeji vám klidné těhotenství a snadný porod. Jó, a ať je vaše dítě krásné po otci a chytré po matce.
16. 07. 2009 | 16:19

Pavel napsal(a):

Teda, když už jste se rozhodla český tisk nečíst, tak co to dotáhnout a ani do něj nepsat?!
16. 07. 2009 | 16:23

Frante napsal(a):

Co by o něm asi tak napsala jeho bývalá? Případně co o něm napíšete za 10 let až si najde ještě mladší...
16. 07. 2009 | 16:34

eurosvazak napsal(a):

...Ale kdo jiný ho zná líp než já…

Jeho stara, co s nim zila 20 let?
16. 07. 2009 | 16:34

YY napsal(a):

Údajně byl vzorný partner, manžel a milenec i Dr. Paul Joseph Goebbels ..
16. 07. 2009 | 16:38

Petr Kováč napsal(a):

Jako fór dobrý. :-D (ale v kontextu toho, co očekávám od politika ... tak trapný).
Zítra očekávám od Paroubka ódu na manželku. (hlavně aby neopajcoval nějaký 30 let starý elaborát - jedna nebo druhá by se mohla urazit).
16. 07. 2009 | 16:45

jenicek napsal(a):

Stejskal se zbláznil?
Proč tady má tahle paní vůbec blog? Vždyť je "významná" jen tím koho si vzala a její produkce tomu odpovídá.
16. 07. 2009 | 16:45

Ládik napsal(a):

16. 07. 2009 | 16:46

Inka napsal(a):

Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa - konec citace

Jezisimarja, aby to jednou nepoplet....
16. 07. 2009 | 16:50

Carlos V. napsal(a):

Pani Petro,

kazdy si zaslouzi aspon jednoho cloveka, ktery ho ma rad.

Pan Paroubek si ho ve Vas nasel. U cerstvych manzelek se to tak nekdy stava.

Prejme Vam to

C.
16. 07. 2009 | 16:52

Alarien napsal(a):

Paní Paroubková, tleskám. Některým poklesla v úžasu brada, jiní se zmohli jen trapné kydy. Někomu možná došlo, že je terčem posměchu. Možná...
16. 07. 2009 | 16:52

RA napsal(a):

hned jsem si vzpomněl na projev obhajoby pí. Paroubkové první , Jirka je upřímný a milý , nedlouho po projevu byla pí. Paroubková první odkopnuta do zapomnění, nahradila ji pí. Paroubková druhá se stejným projevem.
16. 07. 2009 | 16:58

koudelka napsal(a):

Pani Paroubkova,
Jirka muze byt uzasny manzel, ale jako politik, nedejboze premier, je to vazne des. To ze je galantni, plave, cvici, obcas vyvenci psa nebo ze udajne vyhrava vsechny televizni debaty bohuzel neni dostatecna kvalifikace pro premierskou funkci.
Napriklad moje babicka je taky naprosto uzasny clovek, ale za premierku bych ji urcite nechtel.

Jinak, neuvazovali jste o tom, ze by se Jirka zachoval statotvorne a sel misto vas na materskou?

Preji prijemny zbytek dovolene
16. 07. 2009 | 17:04

ver napsal(a):

tedy Ládíku - ten obrázek by nezkarikoval ani Mareš
16. 07. 2009 | 17:07

VDC napsal(a):

Každý se před sluncem chránil jinak - Petra kšiltovkou, PAROUBEK ručníkem. :))) Tenhle geniální text z loňského Blesku vždy pobaví. BTW - paní Petro, že vy jste ulehla pod sexymozek brzy? To nevypadá na první dámu v roce 2013. Spíš na řadového poslance a člena skomírající ČSSD. Jedem das Seine...
16. 07. 2009 | 17:11

VDC napsal(a):

...samozřejmě ŽENU řadového....
16. 07. 2009 | 17:12

honza napsal(a):

Podle diskuze je vidět,jaká spodina volí tzv. pravici...
16. 07. 2009 | 17:26

badatel napsal(a):

Vážená paní,
máte vyjímečného manžela, který již něco dokázal. Doufám, že po podzimním vítězství ve volbách se pokusí o unifikaci levice do té míry, jak mu normy jeho strany dovolují. Vaše slova jsou milá, upřímná a potěší každého muže, který ví, o čem manželství je.
16. 07. 2009 | 17:32

bž napsal(a):

a my zas nemáme rádi jeho

vůbec by nevadilo, kdyby na tý dovolený zůstal navždy
16. 07. 2009 | 17:32

Lída Bárová napsal(a):

Já jsem byla nejen sexy hvězou Barrandova, ale kvůli mě se Goebles opravdu, ale opravdu chtěl na kariéru předáka Třetí Říše vykašlat.

I Áda mu musel sobáš so mnou vyhovárať, nebolo to naozaj l'ahkké. Prečítajte si o tom volačo.

A ty dovolenky, pri mori, na Rujane alebo v Hitlerovom Orlom hniazde, do boha, to bol život!

Tak si to užívajte, je prirodzené, že si Vás vodca váži, jste jeho PR image zlepšenie, predchozia Proubková naizaj vyzerala otrasne aj pre miestneho inštalatéra, natožpak premiéra či lídra, krorí na objavuje v telke a na medzinárodných podujatiach.

Len si skontrolujte ty vaše plytkosti, keď píšete:
"... na dovolené se o práci odmítám bavit, takže ani přesně nevím s kterým. Já jsem se zatím snažila uhnízdit na lehátku a lebedit si s dizertační prací."

Áno, dialektiké protiklady: na dovolenka sa o práci nebavím, lebo na nej pracujem.

To najdoležitejšie, mať dieťa, zdravé dieťa, žádné komplikácie pre nej a pre matku Vám zo srdca uprímne prajem.

Jinak naivita a písanie na objadnávku, je to s Vámi a s Jirom naozaj tak zlé?
16. 07. 2009 | 17:35

Nuba napsal(a):

honzo

podle diskuse je vidět

a) to, co jste řekl Vy
b) závist zdejších ctihodných modrých nicků, že na ně by pochvalnou ódu jejich polovičky zřejmě nikdy nenapsaly - to víte, ta mužská ješitnost :)
16. 07. 2009 | 17:37

Souler napsal(a):

Má rád ty, pro které ji dělá... - no to věřím, otázka ovšem je, kteří to (kromě něj samotného, Kočků a dalších) jsou.
16. 07. 2009 | 17:37

píár napsal(a):

Paní Paroubková II. je, jak na to upozornili i jiní, spolu s Evou Braunovou, Lídou Bárovou a tisíci jinými ženami tyranů, masových vrahů, násilníků důkazem, že tzv. čistá láska žen pramení z jejich vyhledávání a ochotnému podléhání afrodaisiku moci a peněz, což prediktabilně působí na jejich sexy mozek a ochotně nabízejí a dávají vše, co mají, navíc to pilně obalují do nezištné lásky, na radu Dimuna.

Paroubková II. skutečně netušeným způsobem obohacuje diskusi na blozích aktualne.cz, ikdyž prázdninový standard je nižší.
16. 07. 2009 | 17:42

ivana napsal(a):

napřed jinou ženu opustil, nebo ne??
16. 07. 2009 | 17:44

Ústí napsal(a):

My chceme aby o něm také tak pěkně o Jirkovi veřejně psala stárnoucí sex dýmovnice Kateřina Brožová, už jen za to, že se jí snažil, jako nějaký Pragokoncert, prosadit herecké angažná na půdě Sněmovny, coby poslankyně.
16. 07. 2009 | 17:45

realitka napsal(a):

Tu původní, skutečně neuvěřitelně vypasenou Paroubkovou Jirka neopustil. Ta mu jenom řekla, že se jí rýsují lukrativní realitní a nadační kšefty, bohatnutí s čachry s lukami v pohdůří a že raději ty prachy, co jí z toho potečou než to, co teče z Jirky.

Takže, Jirka Paroubkovou I neopustil, ona se tržně rozhodla pro zelené. Tedy ne bursíkovce ale ty ve šrajtofli.
16. 07. 2009 | 17:50

blue jay napsal(a):

Petra Paroubková: Óda na pejska.

Jak tak trávíme krásnou dovolenou, hned se svět zdá hezčí. Pod vlivem všech těch endorfinů si dovolím trochu se nechat unést a napsat pár vět o svém pejskovi. Jistěže nebudu objektivní, mám ho přece ráda. Jistěže budu infantilní, je to přece óda na meho pejska.
Můj pejsek je nesmírně inteligentni. Třeba dnes dopoledne byl zabrán do hryzani kosti. Já jsem se zatím snažila uhnízdit na lehátku . Díky svému nemotornému a rostoucímu břichu jsem měla potiže se uhnízdit. Můj pejsek najednou upustil kost, přeletěl asi deset metrů a přiskočil mi na pomoc. Strčil do mě něžně svým roztomilým čumáčkem..a šup!..byla jsem uhnizděna. Báječný pejsek. Mám ho moc a moc a moc ráda.

Zasílám pár endorfinů......Vaše Petra P.
16. 07. 2009 | 17:50

Alka napsal(a):

Tolik jedu v komentářích! Ač mi někteří ublížili, přesto neprskám kolem sebe jedem.

Přeji Vám pani Paroubková krásnou dovolenou, klid, pohodu a pěkné zážitky.
16. 07. 2009 | 17:51

Pobo napsal(a):

Zbytečně mnoho písmenek v tomto textu užito bylo, vždyť přeci stačilo odkaz sem dát, že Jirka je [ http://www.ateo.cz/f/images... ]. ...
... avšak i tak jsem dojat.
16. 07. 2009 | 17:57

Mc Cali napsal(a):

Díky.
S chutí se něčemu zasmát, to jsem dnes už potřeboval.
16. 07. 2009 | 17:59

Jan Vaculík napsal(a):

Nu - to je skutečně odzbrojující.

Jenom jednu připomínku si dovolím:
kvality člověka se neprojevují v tom, jak se chová k těm, které miluje, ale jak se chová k těm ostatním.

Navzájem se láskyplně olizovat v pelíšku - to dovede i naše kočka Borůvka (která, i když už má koťata, patří mezi kočkami stále ještě mezi ty hloupější), a endorfiny si ve šlapacím kole s chutí vychutnávají i křečkové.
16. 07. 2009 | 18:00

Nuba napsal(a):

Ústí alias realitka alias piár,

tak si to tak neberte, dneska je venku z meteorologického hlediska stupeň č. 3, aby vás nekleplo
16. 07. 2009 | 18:07

Petr napsal(a):

a fakt Jyrka uletěl těch 10m? a bez mezipřistání? to teda čumím, to by byl premiér :-)
16. 07. 2009 | 18:10

živnostník napsal(a):

Milá/ý Alko,když ono se na něco tak infantilního,hloupého a předpokládajícího u čtenářů IQ tykve slušně reaguje jen velmi těžko.Paní Paroubková s námi jedná jako s pitomci.Tož "Na hrubý pytel hrubá záplata."
16. 07. 2009 | 18:11

buldatra napsal(a):

Za endorfiny posílám písničku.

To proto, aby pohoda na lehátku byla dokonalá.
16. 07. 2009 | 18:16

buldatra napsal(a):

16. 07. 2009 | 18:17

blue jay napsal(a):

Petra Paroubková: Jak jsme byli na houbach.

Jednoho krásného slunečného dne jsme se ja a Jirka rozhodli ze pujdeme na houby. Limuzina nas dovezla na okraj lesa a nase dobrodruzstvi zacalo. Jeden clen ochranky ( byli tam kvuli divocakum) nesl kosicek a ten druhy nesl nozik a odhanel komary. Jirka mel na sobe ruzovy oblek od Armani, a ja rozkosne letni saticky. Po nekolika krocich jsem nasla hribek! Rostl blizko oranzoveho praporku a byl perfektni. Chtela jsem ho sebrat, ale díky svému nemotornému a rostoucímu břichu jsem mela potize se ohnout. Jirka galantne priskocil a hribek sebral. Pak jsme take nasli par lisek a kozaku. Bylo to moc zabavne a take poucne. Napriklad jsem se naucila ze houby rostou blizko oranzovych praporku. Asi po 12 minutach houbareni jsme nasedli do limuziny a jeli zpatky do civilizace.

PS, Take jsem nasla jeden podpapirak na coz jsem obvzlaste hrda. Vase Petra.P
16. 07. 2009 | 18:26

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane vfischere,

grafické zvýrazňování textů na úkor jiných (např. psaní pouze velkými písmeny) je na těchto stránkách v rozporu s pravidly (viz záhlaví každé diskuse).

Omlouvám se, ale Váš text jsem byl nucen smazat.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal
16. 07. 2009 | 18:27

AeroKarel napsal(a):

Jestli by se ten Jyrka neměl věnovat jenom rodině, když je v ní tak ohleduplný.
V politice je jak to prase.
16. 07. 2009 | 18:39

KVS napsal(a):

Každý manžel má právo,aby za ním jeho manželka plně stála a podporovala jej. A okolí je do toho....nic mu do toho není.
Krásnou dovolenou a dejte na sebe amimi pozor. Klára
16. 07. 2009 | 18:42

Lena napsal(a):

Ach jo.

Díky za blog. Ukázal mi, že na tom ještě nejsem tak zle.
16. 07. 2009 | 18:43

Smart napsal(a):

Petro, přeji pěknou dovolenou. Je vidět, že PAroubek je normální člověk a ne mostrum jak z něj dělají naše "objektivní" média. Klidnou a pěknou dovolenou.
16. 07. 2009 | 18:45

Petra z Liberce napsal(a):

Já Vám, paní Paroubková, opravdu moc fandím. Jste krásná, chytrá žen a Váš muž s Vámi chytil druhou mízu. Není to jen PR a přeji Vám to. Bohužel si ale myslím, že galantní zvládá být pouze v okruhu lidí, se kterými je bytostně v kontaktu. Mě jako voliče zajímá jen to, jak se jeho politika a vystupování dotýká mého života, mých dětí, mé země a její reputace a prosperity. A z těchto důvodů nabývám dojmu, že Vy žijete v bublině mimo realitu. Jak bylo ostřeji řečeno výše přirovnáním ke Goeblsovi, být dobrý a šarmantní manžel neznamená být dobrý politik nebo člověk.
16. 07. 2009 | 18:52

Martina K napsal(a):

Jezkovy voci-to je trapny. Ja vam verim, ze to co jste napsala myslite uprimne a je to pravda, ale tise doufam, ze jste k napsani byla prinucena nebo vam to alespon bylo vrele doporuceno-holka nestastna...
Hlavne si poradne uzivejte mimco a na to okolo kaslete
16. 07. 2009 | 18:54

Zacheus napsal(a):

Toto dílko si jistě se zájmem přečte i paní Zuzana Paroubková...
16. 07. 2009 | 18:57

Baba napsal(a):

Současnou kvalitu vašich endorfinů bohužel nemám k dispozici, je limitovaná.
16. 07. 2009 | 18:58

Opitz napsal(a):

Tohle beru jako nezvratný důkay, že jste opravdu těhotná...
16. 07. 2009 | 19:02

blue jay napsal(a):

Smart moc nejsi Smarte,
Cele tohle infantilni slohove cviceni damy Paroubkove je ucelove. Urceno pro lidi jako jsi ty. Udelat z Paroubka kombinaci matky Terezy, Don Juana a Einsteina. Je to ale marne, Paroubek je blize nekomu jako Benito Mussolini jak spravne podotknul zakladatel moderni CSSD Milos Zeman. A zadne mazani medu kolem huby z Paroubka andilka neudela.
16. 07. 2009 | 19:02

Valerie napsal(a):

Paní Paroubková, nechápu smysl Vašeho příspěvku, užívejte si dovolené a odpusťte si svoje předvolební pokusy očistit pošramocenou oblíbenost Vašeho manžela. Možná Vaše předchůdkyně /bývalá manželka/ by měla na osobu Jiřího Paroubka jiný názor. Je mi opravdu za Vás trapně.
pro VKS - okolí opravdu není nic do manželství Paroubkových, proč ale ten příspěvek paní Paroubkové na toto téma...
16. 07. 2009 | 19:08

Lex napsal(a):

Paní Petro,
mířila jste přesně. Dokonalé. Dík! Skutečně, všichni ti, pro které jste ten text naformulovala tak, jak jste učinila, na "tu hrazdu" hópli a houpají se a houpají. Něco jako kanadský žert stylizovaný do deníčku Bridget Jonesové.
Možná jim to dojde, spíše si myslím, že ne. Alespoň to nepřiznají. Takže ani z té hrazdy nemohou seskočit a budou muset dělat, jakože to schválně tak napsali. Normální člověk, když se zastydí, tak zčervená. Což si oni nemohou dovolit. Ještě více zmodrají?
Nevíte, jak se pýří Indián?
Hezkou a klidnou dovolenou a úspěch při obhajobě dizertačky!
Lex
16. 07. 2009 | 19:09

dříve ruda napsal(a):

"Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa"

Vaše soukromá hantýrka? Já taky nevytrubuju, jak tomu říkáme my....
16. 07. 2009 | 19:10

Lojza napsal(a):

Pani Petro,
výborně, potěšila jste mě, nic si neděláte z poštěkávání. Už jsem to kdysi napsal, ale ještě jednou: Když se objeví Paroubek, je to jako když se objeví listonoš v ulici u nás.Psiska začnou štěkat, nejvíc ratlíci, někteří až histericky ječí.Za plotem, za branku se neodváží.S chutí jsem se zasmál článku i očekávaným komentářům od očekávaných nicků(značek).Hezky si to užijte a nechte nějaký pigment i děťátku.
16. 07. 2009 | 19:10

gott mit uns napsal(a):

Verim Vam ze Paroubek je pro Vas vytecna partie, pro mne je to svine na kterou se vari voda. Vseho do casu, hyn se hukaze hdo z nas!
16. 07. 2009 | 19:11

Lojza napsal(a):

Lexi, přesně :-)))
16. 07. 2009 | 19:12

blue jay napsal(a):

Me jen udivuje ze dama Paroubkova nezna tohle prislovi...

"Tis far better to be thought a fool than to open your mouth and remove all doubt."
16. 07. 2009 | 19:13

svinutec napsal(a):

Panebože! Co všechno snese blog na centru!
16. 07. 2009 | 19:17

Lex napsal(a):

Lojza
Nejskvělejší jsou ti, kteří se podujali vysvětlovat těm, které mají za "prosťáčky" (Smarta apod.), jak to myslela. No bžunda na druhou! Jak málo stačí, aby byl císař bez šatů, a bylo jasné, co to, co se za císaře vydává, ve skutečnosti je.
Hezký večer! Lex
16. 07. 2009 | 19:18

Kamil z Benešova napsal(a):

Tady je jasně vidět, že savec se dokáže zamilovat do čehokoliv.
16. 07. 2009 | 19:18

blue jay napsal(a):

Lojzo?
Tvoje manzelka take beha pred barakem a po cele ulici vykrikuje ze mas sexy mozek? A nebo ze prastis telefonem a skocis svetovej rekord 10 metru abys ji pomohl se slunecnikem? Atd, atd.. Se nedivim ze par psu na ten kraval zasteka.
16. 07. 2009 | 19:21

Rumcajs napsal(a):

A máte ráda i jeho kamarády ?

Napište třeba jak vidíte třeba Doležala, co plánoval vraždu architekta a Kubiceho .
Nebo partu vymahačů Kočku, Bendla,Bušinu, úrička ....

Jsou taky tak milí a galantní ?
16. 07. 2009 | 19:22

Kamil z Benešova napsal(a):

Když tak pročítám ty komentáře, vás teda mají lidi opravdu "rádi"! Nechcete na ně podat žalobu, jako na ten komiks, co vy na to paninko?!
16. 07. 2009 | 19:25

Ford napsal(a):

Člověka nutí k zamyšlení co takové dva týpky svede dohromady...
Jedině touha udělat státní pokladnu.
16. 07. 2009 | 19:25

Fidel napsal(a):

Zenska co blaznis proc se tady ztrapnujes?Vy dva jste se fact museli dlouho hledat.Jeden neco takoveho vymyslet a druhy se k tomu propujcit.Muzete se stydet oba dva ale Paroubek si myslim takove slovo ve slovniku vubec nema.
16. 07. 2009 | 19:26

StandaT napsal(a):

Číst Vaše endorfiny je příjemné. Číst testosteron Vašeho muže je ale úplně jiné kafe.
16. 07. 2009 | 19:26

Lojza napsal(a):

blue jay,
někdy jsi mi kupodivu sympatický, ale minimálně pro tentokrát se to přísloví plní na tobě. Proč nedokážeš být vůči dámě vekorysý, to by ti za velko louží určitě neprošlo.
16. 07. 2009 | 19:27

Bloud napsal(a):

Paní Petro, to vám nařídili konzultanti z PSB? http://www.psbresearch.com/
16. 07. 2009 | 19:28

vlk napsal(a):

Zírám kolika lidem zkazila mladá paní Paroubková pár řádky den...-))

Myslím, že jste na to paní Paroubková kápla! Bezesporu.Náboženské policii chválit otevřeně ďábla....
Je otázka , zd a mají dost žluči, aby to přežili.
Nicméně - ani já vašeho muže nemám příliš v lásce. Pro vás je to manžel, pro mne politik. Od kterého oprávněně nečekám nic dobrého. To aby bylojasno.
Nicméně bojujte svůj boj. Našla jste správnou zbraň.
A musím konstatovat, že mne mimořádně překvapila paní KVS..
16. 07. 2009 | 19:28

Michal V. napsal(a):

Paní Paroubková, pokud máte nutnou potřebu pět ódy na svého manžela. Muže kterého velká část tohoto národa nemůže ani cítit, tak prosím, ale nezasírejte s tím, zprominutím web. Opravdu nechápu co to dělá na serveru aktualně.cz ?! Mimochodem je hezké že se k vám Váš manžel chová tak pěkně.. proč mám ale pocit, když se na něj dívám v televizi - že se chová povýšeně a nadutě ? Ale jedno se Vám musí nechat. Když jsem si představil Jyrku jak skokem přelétne deset metrů tak jsem se opravdu vduchu zasmál.
16. 07. 2009 | 19:29

Ježíš napsal(a):

Stačilo říct, že vám prostě chutná.
16. 07. 2009 | 19:29

gott mit uns napsal(a):

Nu, ja to udelal nasledovne - nejdriv jsem napsal prispevek blondyne, pak jsem si odzdola precetl nektere uchvatne prispevky pro blondynu - u vetsiny jsem se od plic chechtal - ale kdyz jsem se doctl k tomu co napsala chudak blondyna ztuhly mi rysy, nebot netusim jestli chtela abych se chechtal ci blil. A tak rikam jen GOTT MIT UNS!
16. 07. 2009 | 19:29

Jan napsal(a):

Petro... promiň.... nezlob se.... já Jyrku neměl rád.... Ale teď. Pláču a jsem ze sebe znechucen, že jsem kdy o něm řekl křivé slovo.... Už to nikdy neudělám. Petro. Ty jsi mi otevřela oči.... Děkuji ti..... Z celého sociálnědemokratického srdce.....

P.S.: myslíš to fakt vážně ???? Nestydíš se fakt ani trochu ????
16. 07. 2009 | 19:29

jarpor napsal(a):

Užijte si krásnou dovolenou. Bez ironie.

Obdivuji Vaši chuť otvírat své soukromí a pak si stěžovat, že se v něm lidé ( i novináři ) vrtají. Také bez ironie.

Hezký dovolenkový večer
16. 07. 2009 | 19:30

dochud napsal(a):

Jyrka prý plave. No bodejť by neplaval, sádlo a mastnota vždycky plave!
16. 07. 2009 | 19:30

jů napsal(a):

Paní Paroubková možná že jste měla v úmyslu napumpovat do cév přetlak co nejvíce modrejm pitomcům.Jak to vypadá tak se vám to povedlo.Dělejte to častěji,vysoký tlak jak známo zabíjí.
16. 07. 2009 | 19:30

Zuzana napsal(a):

Bože, to je horko.
16. 07. 2009 | 19:31

gott mit uns napsal(a):

Hele CENZORE proc mazes me apoliticke prispevky???
16. 07. 2009 | 19:31

stejskal napsal(a):

Bingo, pane Lexi, řekl bych ;-)

Nemusí to všem připadat legrační, ale ten záměr je zřejmý. Říkal jsem, jestli to aspoň někdo pochopí.

Pro ty, kdo nečetli včerejší blogy. Toto je - též dle mého soudu - reakce na reakce na jeden z nich ;-)

Mějte se všichni, jdu pařit ;-)

Libor Stejskal
16. 07. 2009 | 19:33

Kačena napsal(a):

Opravdu, ale opravdu dojemné.
Madam se asi nudí.
16. 07. 2009 | 19:35

Lidka napsal(a):

Lidičky, buďte k sobě hodní.Život je tak krátký -o co vám jde. Paní Petra to napsala pěkně, od srdíčka. Tak proč ne. A jestli nemáte rádi p.Paroubka, tak jej prostě nevolte ale buďte slušní. Vžyď to co píšete se nedá číst ...VZPAMATUJTE SE!!!!
16. 07. 2009 | 19:37

Nuba napsal(a):

Jane,
promiňte ... nejste trošku natvrdlý ?

Doporučuji přečíst si Lexe, možná se Vám rozsvítí, ačkoli ....
16. 07. 2009 | 19:38

im napsal(a):

@autorce

Jste vtipná a kurážná ženská do deště i nepohody. Hezky si tu dovolenou užijte, ať je mimčo v pořádku.
16. 07. 2009 | 19:38

Karel napsal(a):

Dejte pryč neslušné příspěvky.Jsou to výrazy mentálně poškozených lidí.Proč to trpíme.Kdo to píše?
16. 07. 2009 | 19:39

Rumcajs napsal(a):

Je to pro takové to domácí žvíííkánííí .
16. 07. 2009 | 19:39

Rumcajs napsal(a):

Karel.

Já Karle ! Vyfič !
16. 07. 2009 | 19:40

Katka napsal(a):

Petro ,jsi super ženská, Nebojíš se jen prostě miluješ svého manžela, jako my. A kdo nemá rád tvého muže ať to nete, je to jen závist! Nedej se ,držíme ti palce, pěknou dovolenou !
16. 07. 2009 | 19:40

suchánek napsal(a):

Lexi, souhlas. jen je třeba informovat o tom sarkasmu i "vlastní" šik. nejsou totiž vtipné jen ty modré reakce :-)

jinak jednu zcela vážnou kvízovou otázečku na vás:

psala (bojím se říct vymyslela) to paní petra?

kvízová otázka č.2:

existuje vůbec petra paroubková?

(američtí PR hoši notebůčky koukám včera dosedli na ruzyni, přituhuje :-)
16. 07. 2009 | 19:43

aram napsal(a):

Paní Petro, jak napsal Lex. Hópli vám na to. Výborně.
16. 07. 2009 | 19:43

stejskal napsal(a):

Mentální postižení (dokonce ani nedovtipnost) nejsou zločin, pane Karle. Ostatně jednou to může potkat každého z nás. Ještě budeme rádi, že nám to ostatní budou trpět.

Libor Stejskal

P.S. A teď už opravdu jdu ;-)
16. 07. 2009 | 19:44

L+K+A napsal(a):

Čau Paroubkovi ..to je závisti na těchto stránkách. Petro-měj se a kašly na všechno, také my ti držíme palce - překladatelky VBMO - Praha.Jinak píšeš moc pěkně.
16. 07. 2009 | 19:45

Martina napsal(a):

Paní Paroubková, takové vyznání jste měla říct manželovi, nikoliv národu. Zcela osobní věci stále sdělujete národu, pak až hystericky reagujete, když se o vašich soukromých věcech píše. A tvrzení, že manžela znáte je troufalé. Soudný člověk ví, že mnohdy překvapí sám sebe. I přes váš srdceryvný příspěvek jsem přesvědčena, že váš manžel má rád především sám sebe a lidi jsou mu lhostejní. Kromě několika málo vyvolených!!! Bohužel mluvím z vlastní zkušenosti. Tak znám pro změnu vašeho muže já.
16. 07. 2009 | 19:47

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den, smazal jsem další hrubě urážlivý výkřik "debile" apod. Text byl v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
16. 07. 2009 | 19:48

suchánek napsal(a):

každopádně je tu dneska megamazec, lol
16. 07. 2009 | 19:49

Fidel napsal(a):

For:dříve ruda
venceni psa? to jsem jeste neslysel,
nekdo tomu rika "vyhaneni certa dablem" take se rika "strcit kocoura do trouby" a deti nevim jak ted ale mely pro to pojmenovani"hrat si na maminku a tatinka".
16. 07. 2009 | 19:50

suchánek napsal(a):

fidel: vyčvachtat lachtana
16. 07. 2009 | 19:51

Jiří Vaněk napsal(a):

Vážená paní Petro,
nejlepší by bylo,kdyby Váš manžel na té dovolené zůstal.Dokonce si troufám tvrdit,že by Vám a Jirkovi tu celoživotní dovolenou platil celý národ.Vyšlo by nás to totiž daleko levněji,než peníze,které soudruh Jirka "vydělá" spolu s "dr"Rathem ve své "práci",která jde z peněženek danového poplatníka.
16. 07. 2009 | 19:52

Petr Kukal napsal(a):

To Karel:
Taky vás to zarazilo?

"to snad ne, ona v tom těhotenství snad chlastá, ne?"

"I Eva Braunová pěla ódy na Hitlera! Všechny lidské zrůdy (Himler, Geebels, Stalin atd.) byli pozornými manžely. Příští rok bude Paroubek odstaven. Stejně dopadne i jeho druhá žena. Dědek Paroubek začne plesnivět." A další a další.

Mě už to popravdě ani nezaráží. Všechno tu může zůstat, vždyť slovo "kretén" se tam nevyskytuje. František Kostlán, který to tu zablil mezi prvními, měl svatou pravda. Rovný a rovnější...
16. 07. 2009 | 19:52

Petr Kukal napsal(a):

Pochopitelně "zabalil", ne "zablil" :-)). Jednak to byl překlep, jednak je to donebevolající vulgarismus.
16. 07. 2009 | 19:55

Martina napsal(a):

Je to obyčejný zápis z deníčku nevyzrálé adolescentky. O jakém břichu paní Petra mluví? V této zemi je tisíce těhotných žen a nikdo o nich netroubí do světa. Tento blog je o ničem. Povaha páně Paroubka je národu známa a nic na tom nezmění dívčí psaní.
16. 07. 2009 | 19:58

argun napsal(a):

Pan Stejskal ještě neodpověděl na otázku pana jenička 16.07.2009 16:45:04. Škoda.
16. 07. 2009 | 19:59

Lojza napsal(a):

Pane Stejskale, inspiroval jste mě, jdu taky. Moudrý nápad, dík.
16. 07. 2009 | 19:59

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem tři další urážlivé texty, které byly v rozporu se záměry těchto stránek - což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Petr Kukal

Dobrý den, během krátké chvíle se zde objevila řada hrubě urážlivých textů. Některé jsme při prvním projetí diskuse přehlédli. Omlouvám se a děkuji za pochopení.

Zdeněk Mihalco
správce blogů a diskusí
16. 07. 2009 | 20:01

Inci napsal(a):

Paní Petro
není třeba si kazit nejkrásnější období ženského života , myslím tím těhotenství a mateřství , politikou ... je to zbytečné , ovšem neustálé mediální útoky na Vašeho manžela Vás k tomu jistě opravňují , tady se v plné nahotě ukazují morální vlastnosti jeho oponentů ... žádnej opravdovej chlap na těhotnou ženu neútočí
16. 07. 2009 | 20:02

Jan K. napsal(a):

Škoda, že nejsem ženská. Když to čtu, tak bych se snad do toho sexymozka i zamiloval. Kam se hrabe Gottwald.
16. 07. 2009 | 20:02

Milouš napsal(a):

Blog jsem ukázal manželce s poznámkou, že ta Petra má velký smysl pro ironii a nebere se vážně, což je na této úrovni vzácný rys. Manželka mi odpověděla, že jsem naivka a že se určitě jedná o podvrh, o další neurvalý pokus zesměšnit přední politický pár v rámci "korektních" příprav na volby. Tak nevím, na čem jsem ... Mohli by správci blogů laskavě osvědčit pravost tohoto příspěvku podepsaného jménem Petry Paroubkové?
16. 07. 2009 | 20:05

suchánek napsal(a):

petr kukal:

hraji jednu populární stolní hru. asi 15 let. je úžasná. poměrně dlouho se dost lidí pokoušelo tu hru převést do online prostředí internetu a zajistit elektronické hraní s kýmkoliv napříč republikou. až se to jednomu šikulovi podařilo. denně tam hraje okolo tisíce lidí. celkem to zkusilo kolem sta tisíce lidí. a je to neuvěřitelně úžasné. celé hraní je úplně zdarma.

a víte, co se velmi často ozývá na diskuzích?

mrmlání. řeší se neskutečné mouchy a nikdo není schopen si uvědomit, jak neuvěřitelná věc se podařila.

dám vám radu. začněte od píky. založte server s blogy. pořiďte si tým. (nyní vynechám předlohou pasáž, co vše je kolem toho třeba). a v neposlední řadě se hluboce zamyslete, jak ošéfovat naprostou demokracii v přístupu k diskutujícím.

přeji vám několik let bezesných nocí, přeju vám úspěch. jen už prosím nemrmlejte, nikdo vás tu nedrží. a na idnes vás jistě uvítají s otevřenou náručí (a ty diskuze tam opravdu stojí za to).

ta vaše ukřivděnost z posledního blogu (zatím jsem ji nikdy nekomentoval) je prostě do očí bijící.

takže korektní závěr: nikdo vás tu nedrží, pokud si myslíte, že ano, tak opravdu ne.

pozn.: nejsem placen ani nijak zainteresován aktualne.cz, jen mě přesně tyhle vstupy točí do červených
16. 07. 2009 | 20:07

Jiraak napsal(a):

´Láska je ideální, manželství reálné; plést si reálné s ideálním nikdy nezůstává nepotrestáno.´ J. W. Goethe
16. 07. 2009 | 20:08

Jenda napsal(a):

Všimněte si jak je zpráva z normální dovolené v dnešní době mimořádná a vyjímečná.

Dnes je tisk a také aktuálně jedna velká černá kronika.

Zkrátka všem /i sobě/ přeji dovolenou o jaké se pokusila napsat P.P. Všichni ji potřebujeme.
16. 07. 2009 | 20:12

grőssling napsal(a):

Paní Paroubková,

přeji Vám hezkou dovolenou. 3 000 načtení Vašeho článku za 4 hodiny neumí ani pan profesor Hořejší. Jste fakt dobrá.
16. 07. 2009 | 20:16

Rumcajs napsal(a):

Můžeme jenom všichni doufat, že to malé není Paroubka.

V opačném případě, budiž nám nebe milostivo.
16. 07. 2009 | 20:16

Petr Kukal napsal(a):

To suchánek

Vlastně máte pravdu, pane Suchánku, je to u mě už obsese, uznávám, že možná trochu nedůstojná. Pořád se pokouším dobrat toho, podle jakého klíče se tu distribuují práva a privilegia. Ale pravdu máte vy - je to jejich blog a svá interní pravdila nemusí nikomu sdělovat.

Pro váš klid (abych vás netočil do červených :-), já už tu nejsem. Čekám jen, až vyprší 4 měsíce, než bude můj blog smazán.

A znovu máte pravdu - přesto opakovaně vstupuji do diskusí, hnán patologickou potřebou pochopit, odlišit, rozklíčovat. Ale ve světle vašeho příspěvku vidím, že mě to opradu posouvá do poloh, v nichž se ocitat nechci.

Tedy se tímto loučím nejen v blogu, ale i v diskusi. Všem na Aktuálně.cz všechno dobré.
16. 07. 2009 | 20:17

Rumcajs napsal(a):

Kukal dokukal !

Bú.
16. 07. 2009 | 20:22

suchánek napsal(a):

pane Kukale, nechcete k tomu přisoupit konstruktivně? navrhuji následující postup:

pan mihalco a stejskal si vezmou týden volna a mazničku svěří do ruky brigádnikovi, tedy vám.

co na to říkáte?
(jsem tu už nějaký ten pátek a pamatuji si ty začátky páně stejskalů, opravdu krušné, možná byste mnohé po tom týdnu pochopil, a to v době, kdy už je to tu fantastické)
16. 07. 2009 | 20:26

slav napsal(a):

Úplný Lízin let do nebe, jsem uchvácen
16. 07. 2009 | 20:28

Katy napsal(a):

"Zasílám pár endorfinů, ať je i ten Váš svět trochu krásnější." To jako že náš svět není krásný? To zní povýšenecky.
16. 07. 2009 | 20:28

Andor napsal(a):

Paní Petro. Drtivá většina národa považuje téměř každého politika za grázla, jehož hlavní cíl je vlastní obohacení. Z hlediska pravděpodobnosti a vyššího principu mravního v
šak mezi nimi můžou existovat i výjimky. Pokud jim nejsou nakloněna média, potom chápu Váš pokus o inzerci skutečné podoby Vašeho manžela, kterého vidíte v lepším světle než tu zbývající většinu. Možná, že máte dokonce pravdu objektivní. Nicméně za daných okolností je Váš počin pouhým plácnutím do vody - jak z příspěvků vyplývá.
16. 07. 2009 | 20:28

zdenek mihalco napsal(a):

Petr Kukal

Pane Kukale, snažíme se řídit Kodexem diskutujících a Kodexem blogera. Posuzování je zcela subjektivní, zároveň ne vždy vše zachytíme, míním tím, že občas něco přehlédneme. Není v našich silách tu 24 hodin denně projíždět všechny diskuse. Snažíme se pouze udržet prostor pro slušnou výměnu názorů, nemáme ambici odfiltrovat vše.

Co se týče reakce pana Suchánka. Má pravdu, nikoho tu nedržíme. Na druhé straně, teď mluvím za sebe, Vaše texty tu patřily k mým oblíbeným a stejně tak si vážím Vašich textů v diskusi. Atmosféra kolem vajíčkové aféry byla vyhrocená. Za sebe se můžu zaručit, že se vynasnažím postupovat objektivně, jak to jen dokáži, a to zvláště pod Vašimi texty, pokud byste se rozhodl změnit názor.

Zdraví
Zdeněk Mihalco
16. 07. 2009 | 20:30

RA napsal(a):

docela by mě zajímalo, jak nahlíží v současné době na Jiřího Paroubka pí. Zuzana Paroubková, tak láskyplné by to zřejmě nebylo. Když vzpomenu na její obhajitelský televizní projev a za půl roku ji její manžel zamával na odchodnou po boku nové ženy, nevím.
16. 07. 2009 | 20:31

Jana napsal(a):

Opravdu nemůžu uvěřit,že to vše myslíte paní Paroubková 2 vážně!Vždyť ani mistr sarkasmu P.Čtvrtníček by nenapsal lepší text.Myslím,že endorfiny na Vás působí více,než by mohlo být panu Tvrdíkovi milé.Jako volička ODS Vám děkuji.Jinak by mne zajímalo,na které rozkošné pláži to honíte svůj slunečník.Dejte vědět příště a pošlete mi pohled.Jako zdravotní sestra se asi dlouho k moři nepodívám.Až se začnou rozdávat důchodcům 13.důchody můžu na zvýšení svého platu na dlouho zapomenout.
16. 07. 2009 | 20:36

fafnir napsal(a):

a to jste mi zvedla náladu paní Paroubková.Jen pište častěji,aspoň si tolik lidí nebude připadat jako blbci.Stačí přečíst váš blog,provnat s vlastními myšlenkami,a sebevědomí je zpět.
16. 07. 2009 | 20:40

Jarda napsal(a):

Paní Paroubková,
to slunce Vám opravdu nedělá dobře, jinak si ty Vaše trapné chvalozpěvy na Jirku nedovedu vysvětlit.
16. 07. 2009 | 20:43

Spisovatel napsal(a):

Pí.mladá Paroubková ,takový kýč jsem již dlouho nečetl...
16. 07. 2009 | 20:49

hastalska keramika napsal(a):

Petro, tak tohle je parada, udelala jste si z nich peknou srandu a oni vam to schlamstli i s navijakem. Asi jako kdyz jste sla prevzit cenu pro nejvetsiho papalase a pak v Lidovkach psali, ze ten dacan Paroubek za sebe poslal spinavou praci delat tehotnou manzelku. Timhle jste si fakt u me splhla, vidim, ze jste asi fakt chytra. Na te dizertaci delejte, jak se to narodi, tak uz to nepujde tak snadno. Preji mnoho stesti.
16. 07. 2009 | 20:51

suchánek napsal(a):

pane Kukale, otáčky už mi spadly na nebarevnou úroveň, takže naposledy k vám, věřím že si to přečtete (a zároveň se omlovám všem ostatním za mimotéma):

a) při "kauze kretén" jsem byl na vaší straně, jemně, ale byl

b) po celé mé školní období (a nebylo nejkratší) jsem zažíval nerovný přístup učitelů i profesorů. pokud žijete s nějakou komunitou delší dobu, objektivita je vyloučená. to, co někomu prošlo, jinému neprošlo. znáte to z praxe?

c) myslím, že jste učinil nevratný krok. mně osobně je to celkem fuk. ale rozhodně jsem nechtěl být tou úplně poslední kapkou, která jej způsobila.

každopádně se mějte hezky
16. 07. 2009 | 20:52

dříve ruda napsal(a):

Těch není slov, jež umí vypovědět
jaká to něha v jeho pohledu.
Ano, i pevně umí hledět
a stále hledí kupředu.

Ale tu lásku, jež v něm plane,
a nedovolí povolit,
tu všichni, co jej rádi máme, známe.
To nás on miluje, svůj lid.

My, paní Petro, my to všechno víme.
Vždyť i my vlastně jeho jsme.
Muž z ocele a přitom snílek.
V oku má lesk
a občas bílek...
16. 07. 2009 | 20:52

777jazyk napsal(a):

Paní Paroubková, já jsme ochoten vám vše uvěřit a přeju hezkou dovolenou, ale to, že jirka najednou přeletěl deset metrů? To tedy neberu... to snad ani není možný.. já jsem jednou přeletěl řidítka u kola, asi jen tři metry a zdvíhal jsem se půl hodiny... jirka deset a ještě u toho vyvenčil psa i vás... je fakt úžasný....
16. 07. 2009 | 20:52

kristynka napsal(a):

Psycholog by jistě přišel na to,proč má jedinec potřebu, v době dovolené pindat takové slinty na net :-)
16. 07. 2009 | 20:56

blue jay napsal(a):

Petra Paroubkova: Jak jsem Jirku ucila anglicky.


Moc jsem anglicky neumela, ale jednoho krasneho slunecneho dne ke me prisel clovek v cernem obleku ktery mel na sobe modni slunecni bryle (myslim ze Ray Ban)
a zahuhnal " xres prcky". Nerozumela jsem. Zopakoval to. Prbk angl no. Pochopila jsem ze nekdo potrebuje moji pomoc. Odvazne jsem nasedla do cerneho Mercedesu a oddala se osudu. Ani me nevadil ten cerny satek co me dali pres "by Ocko".

Kdyz jsem opet prozrel, proti me stal muz mych snu. 165 cm vysokej a skoro taik sirokej. Trochu se potil ale me to pripadalo sexy. Vyzarovala z nej aura a antipersperant. Zeptal se. Umite anglicky? Rekla jsem. Yes, my name is Petra. I am a girl. Byl ohromen. Beru te nadsene prohlasil.
A pak jsem Jirku ucila anglicky. A,B,C.D....My name is George. I am a boy. What is your name? Are you married? Do you want to do pokey pokey? He was a fast learner. Po par lekcich jsem pochopila ze i kdyz anglicky moc neznam Jirka toho nezna jeste vice. Nabidla jsem mu ze mu budu prekladat a se starat o nej v jazykove oblasti.. And the rest is history.
16. 07. 2009 | 21:06

max napsal(a):

Normální, lidský článek. Proč v tom hledat politiku? Je normální a hezké že vám manžel, s jehož politikou z hloubi duše nesouhlasím, vám hezky pomáhá.
Přeji vám z celého srdce abyste měli zdravé, krásné děťátko a byli šťastní.
Ovšem v politice, já volič ODS vašemu manželovi nic nedaruji.
To je ale úplně jiná kapitola.
16. 07. 2009 | 21:09

blue jay napsal(a):

ale no tak Maxi
Snaha je jasna. Prekladatelka co naucila Paroubka jazyky ma jasne stranickle poslani. Udelat z dabla andilka. Moc se ji to ale nedari. CSSD si mela najit nekoho chytrejsiho nez "zamilovanou blondynku"
16. 07. 2009 | 21:17

milone napsal(a):

Paní Paroubková, udivuje mě, že se vůbec ozýváte z dovolené. Kdo se vás prosil o přiblblý komentář kdy vychvalujete svého manžela, kterého má každý plný zuby. Klidně si venčete psa, nebo manžela, a neobtěžujte s tím veřejnost !!!
16. 07. 2009 | 21:21

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Sancta simplicitas!
Lexi, vlku a další oranžoví fandové, jestli toto mělo být "něco jako kanadský žert stylizovaný do deníčku Bridget Jonesové", potom se to paní P.P. hrubě nepovedlo. Pochybuji, že by tak (možná rádoby) infantilní text mohl někomu zkazit den, naopak, většina tady z toho má pr*el.
KVS:
Až takhle?
"A okolí je do toho....nic mu do toho není." Hmm, nevím tedy, proč se na to okolí paní Petra s těmi endorfiny obrátila.
16. 07. 2009 | 21:21

Lex napsal(a):

suchánek
Tentokrát s Vámi souhlasím, ale Vy zase uznejte, že mezi nimi rozdíl je. Já ho tedy vidím, a to značný. A kdybyste se mě zeptal, v čem, tak bych Vám asi odpovědl, že přibliženě jako mezi hloupostí a hloupostí spojenou se sprostotou. Což je jenom příměr, ve kterém bych nerad, aby se někdo hledal. Ale protože se mě nezeptáte, tak ani neodpovídám.
Hezký večer! Lex
16. 07. 2009 | 21:23

Vasja napsal(a):

Paní Paroubková. Píšete hezky, ale nic pro normálního pracujícího.
Taková manželka Šarkóziho ukázala lidu bobra.
Tak do toho, Péťo, ať je Jura taky světovej. Máte na to a lid si to určitě přeje.
16. 07. 2009 | 21:24

dříve ruda napsal(a):

Paní Petro,

koukám, že hodně zaujal ten skok. Jakápak byla podpora větru?
Nepomýšlel váš manžel na atletickou dráhu? Vždyť je to škoda, světových atletů jako šafránu a takovej talent dělá politiku.
16. 07. 2009 | 21:25

Radka napsal(a):

Víte co mi to připomíná ? První věty jako by přes kopírák, avšak byly vyřčeny předchozí paní Paroubkovou těsně před tím, než ji "čestný" Jirka kopnul do zadku a našel si novější model....

A tak ta óda vyznívá poněkud směšně... k popukání :-D
16. 07. 2009 | 21:28

Lex napsal(a):

No, nepovedlo, to jde o zorný úhel. Já se tedy bavím nádherně! O paní Petře ani nemluvím, myslím, že ve jménu zdraví svého dítěte by neměla svou bránici řehotem tak namáhat.
16. 07. 2009 | 21:30

blue jay napsal(a):

drive rudo,
myslim ze v blizke dobe bude mistrovstvi sveta v bowlingu. Paroubek by se tam uplatnil. Ale jen pokud by ho nepovazovali za nerizenou kouli.
16. 07. 2009 | 21:33

Oda na manžela od Petry :))) napsal(a):

to je cinicky blog __ ktera rozbila dlouholete manzelstvi. Pan Paroubek by mel ukoncit cinnost v politice. Kdo neni seriozni k manzelce (prvni manzelce), neni seriozni v nicem. Jsem presvedcen, ze Petra by o Paroubka nezavadila kdyby byl v RaJ.

Je to TRAPNE
16. 07. 2009 | 21:38

ii napsal(a):

Paní paroubková.....ještě líp ho zná bývalá žena Zuzana Paroubková, které jste ho odloudila. Ženě v takovém věku,,,jako byla bývalá manželka...to bylo snadné dědka zbláznit, aby se vám to jednou na něčem nevymstilo. A nebo se Paroubek musel rozvést, ze scela jiných důvodů?
16. 07. 2009 | 21:39

Danda napsal(a):

Paní Paroubková, proboha, už nepište. Všichni Vám věříme, že jste si svého manžela vzala z lásky a z přesvědčení o jeho dokonalosti a už nás nekrmte ničím okolo. Děkuji.
16. 07. 2009 | 21:39

dříve ruda napsal(a):

Paní Petro,

nedejte se otrávit. Jistě si užíváte a to je bezva.

Včera mi telefonoval Gott a mimo jiné říkal, že je klika, že váš muž nezpívá. Protože jako elektrikář by si prej nevydělal na slanou vodu.

Tak se mějte moc hezky a s manželem hodně krásných chvil. Při tom skákání i jindy.
16. 07. 2009 | 21:41

Jitka Štollová napsal(a):

Vážená paní Paroubková,

v profilu chybně uvádíte název oboru, který jste na Filozofické fakultě UK studovala, správně je anglistika-amerikanistika. Prosím opravte si to, nyní to pro neznalého čtenáře vypadá, jako byste studovala tři obory.
16. 07. 2009 | 21:43

trosecky napsal(a):

Včera mi Jirka volal sťatej jak táta Falbr po ranním šlofíku... a ty fóry co dělal, mohl jsem se smíchy potrhat. Inu, na dovolené je to úplně někdo jinej.
16. 07. 2009 | 21:43

MS napsal(a):

Dosud jsem si myslela, že endorfiny se uvolňují při sportu. Na základě Vašeho článku, jsem zjistila, že i při stresu.

Ať jste svůj článek myslela jak chtěla, nevím, jak dokážete uvolňovat endorfiny v klidové nestresové fázi na lehátku pod slunečníkem a ještě nám je posílat?

Endorfin je označován, jako hormon štěstí, ale rodinné štěstí a štěstí “vzniklé z endorfinů“ - je rozdílné. Nejsem lékař ani chemik, rodinné štěstí zažívám a štěstí při uvolňování endorfinů také, tyto dva stavy štěstí jsou pro mne naprosto odlišné. Pro Vás ne?
16. 07. 2009 | 21:44

Englishman napsal(a):

Libor Stejskal:

2/3 zdejších diskutujících jsou zároveň chytřejší, mají zajímavavější názory a mají více co řict než tato bloggerka. Většina ze zbývající třetiny má alespoň dvě výše uvedené vlastnosti. Proč jste teda probůh otevřel blog zrovna této osobě a ne komukoli, na koho tady natrefíte?
16. 07. 2009 | 21:45

Yva napsal(a):

Je to totiz ,vážení, Dr.Jekyll a Dr.Hyde..hádejme,kterou jeho podobu zná budoucí maminka a kterou pak my,jejichž osudy ovlivnuje svými skvělými státotvornými činy..modlím se,aby ten milovník své práce už z politiky a našich životů zmizel..
16. 07. 2009 | 21:46

Český Honza napsal(a):

LOVE, PEACE, SOCDEM! :D

Budeme se snažit, aby byl Váš pan manžel na podzim víc doma ;)
16. 07. 2009 | 21:47

blue jay napsal(a):

Óda na manžela mela byt podle rziseru z Lidoveho domu vtivna a pusobiva.
Ale nak to nevyslo. Reziser si vybral herecku ktera na to nema. Nejen intelektualne ale ani politicky. Zlata Brozova, lol.

PS. Bude porod Petry vysilan v primem prenosu? Pry si Paroubek uz zajistil studio.
16. 07. 2009 | 21:48

Jana napsal(a):

hastalska keramika
Víte co je problém?Jestli p.Paroubek a jeho žena něco postrádají,tak je to smysl pro humor a sebeironii.To nám dokázali již mockrát,přes úpornou a v případě J.P.i upocenou,ale v každém případě marnou snahu přesvědčit o opaku.A tak i pokus o ni(pokud to byl tento případ,tak opravdu hodně mimo)vyznívají směšně a ne vtipně.Po nedávno prohraném soudu,kdy výrok o sexy mozku vlastně ,,posloužil,,jako argument proti P.P.by se pí.Paroubková neměla pouštět na tento tenký led.
16. 07. 2009 | 21:51

klaudius bůh napsal(a):

no to je p*del! to bych nevymyslel!!!
16. 07. 2009 | 21:51

blue jay napsal(a):

Jsem premejslel jak nazvat toto infantilni slohove cviceni Petry Paroubkove. A pak me napadlo slovo boomerang.
16. 07. 2009 | 21:52

ha napsal(a):

Ještě blbější, než jsme doufali.
No hledali se, až se našli.
Alespoň jsme se v té mizérii krize
zasmáli těm, které krize nijak netrápí.
16. 07. 2009 | 21:53

Ivan napsal(a):

Patro, hele... ty... napiš o mně něco hezkýho, ať si o mně voličky myslej, že jsem super a lepí si můj portrét nad postel.
16. 07. 2009 | 21:56

petr napsal(a):

Chudák holka
16. 07. 2009 | 21:59

Tom napsal(a):

jj, chápu.., máte špatnou zkušenost s vrstevníky..., ale všichni nejsou tací, já třeba věřím na lásku, dobro a přírodu.., ježíš !moc se omlouvám..peníze jsou pro mě jen zmačkanou nutností... Tom Praha..
16. 07. 2009 | 22:00

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další hrubě urážlivý text (plus jeden spam), který byl v rozporu se zdejšími pravidly. Ta jsou shrnuta v Kodexu diskutujících (http://blog.aktualne.centru...).

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
16. 07. 2009 | 22:00

Drd napsal(a):

Zdenek Mihalco: Můžete mi, pane, laskavě sdělit, co bylo na tom mém textu "hrubě urážlivé"?? Nebylo tam jediné neslušné slovo a jediná sprostá či hrubá věc. Jsou tu mnohem horší. Laskavě u toho mazání přemýšlejte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
16. 07. 2009 | 22:05

blue jay napsal(a):

Petro Paroubkova?
Co bude zitra?. Navrhuji napsat neco o tom jak jste se setkala s Putinem a o cem se tam hovorilo. Myslim ze by to CR velice zajimalo, jelikoz vas jemnej chot se o tom nikomu zatim nesveril.
16. 07. 2009 | 22:05

udo napsal(a):

jeste nekdo pochybuje o tom, ze konec sveta je na spadnuti?? :D
16. 07. 2009 | 22:05

Čochtan napsal(a):

Blue jay
"..Bude porod Petry vysilan v primem prenosu?..." Proboha to ne ! Představ si, že by nebohé dítě zdědilo otcovu krásu a matčinu inteligenci !
Ta krása by byla hned vidět a už to by stačilo, aby půlka diváků zkolabovala.
16. 07. 2009 | 22:06

xx napsal(a):

Naposledy se podařilo vyvolat v českém národě dvě minuty nenávisti jen v procesu proti Slánskému - viz kniha "Proces proti Slánskému a spol."

Nikdy by mě nenapadlo, že normální blog vyvolá v "demokraticky smýšlející takovou odezvu". Je to smutná vizitka naší "demokracie".
16. 07. 2009 | 22:06

999 napsal(a):

to je dobry. to se neda brat vazne. je v jinym stavu.
16. 07. 2009 | 22:06

vlaďa napsal(a):

Jejda,milá paní,právě tak jsem si Vašeho Jirku představoval a jsem rád,že to slyším právě od Vás :)

Nevím koho téma blogu napadlo,ale každopádně je to velmi dobrý nápad a funguje v diskusi jako odstředivka.Přeji Vám i manželovi všecko dobré a těším se na další milý článek.
16. 07. 2009 | 22:08

Luke-s napsal(a):

to je krásně napsané , marně jsem přemýšlel jak smížit preference ČSSD a od té doby je vedle boku Paroubka Peťulka , sympatie ktesají a klesají... Ať udělá ta dívčina sebe podlízavější věc ,ve směru k voličů, tím víc posiluje opozice . Doufám že dá Jirka přednost osobnímu hlazení svého pupkovatého ega před zájmy strany , to by se přece musel vrátit k Zuzce.....
16. 07. 2009 | 22:09

Drd napsal(a):

Takže znova: Ježíš díky, už dlouho jsem se tak nenasmál!! ;-) Představil jsem si Jirku, jak s omluvnym "Vyděržaj, Vladimir!" provedl plavný desetimetrový skok plážovým pískem :-)) To je panečku lebedička, to jsou endorfínky, díky!! Sancta simplicitas - proč mi to tak silně připomíná "Publikmeldung" pí Paroubkové I.? Je to stejně tak důvěryhodné...
16. 07. 2009 | 22:09

blue jay napsal(a):

Radku,
Vzdyt ji je teprve 18 a navic zije s papalasem roku. Proste je trochu nafoukana. Mozna vyzraje az bude starsi.
16. 07. 2009 | 22:09

jj napsal(a):

do pytle, jak to ten Paroubek dělá?
16. 07. 2009 | 22:09

michal napsal(a):

maximální neředěný hnus a sliz, jakou má asi paní Paroubková motivaci psát takové bludy své obludy, to už úplně ztratila soudnost nebo zparoubkověla, tzn. začala věřit vlastním lžím ???
16. 07. 2009 | 22:10

Da.Rock napsal(a):

Tohle bylo zbytečné, paní Petro, zvláště po vašem včerejším článku. Zpovědi typu "Můj deníčku, dnes jsem byla celý den s Ním! Je tak úžasný, pozorný a milý....." nedojmou ani ty největší romantiky. Emocionální argumenty nepovažuju za moudré. Ať už ty, které líčí Paroubka jako papaláše, tak i ty, které z něj dělají krále Miroslava.
16. 07. 2009 | 22:10

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat...
http://www.ateo.cz/f/images...
16. 07. 2009 | 22:10

Katka napsal(a):

Paní Petro .Mějte se krásně.Jste super ženská. Hlavně, že vám to s p.Paroubkem vyhovuje a proč - ne , o tom je život. Nenechte se odradit zlými a nenávistnými řečmi. A pokud někdo nemá rád vašeho manžela, ať jej nevolí, ale je slušný k vám a tady v rubrice čtenářů.Mějte se!
16. 07. 2009 | 22:11

Zbyněk Matyáš napsal(a):

MS:
Endorfiny se v značném množství uvolňují i při umírání.
16. 07. 2009 | 22:11

Bill napsal(a):

Už si ani nepamatuji, kdy jsem se tak nasmal. Diky, pani Petro, diky, drazi diskutujici:-)
16. 07. 2009 | 22:13

Karel napsal(a):

Tolik závisti!Jeden se diví?Co máte proti p. Petře, je na dovolené a je spokojená. Čeká miminko a co více si přát. Vzpamatujte se!Závist byla a je...proč závidíte?Petra je šťastná a že si p. Paroubek rozvedl, no a co, rozvedli se miliony lidí, lepší než Topolánek, který je pořád ženatý.
Koho odsuzujete? Že je Paroubek politik a vy jste co ..učitel, zámečník tak se starejte o své a mějte rádi svoji ženu a rodinu.
16. 07. 2009 | 22:15

Vico napsal(a):

Díky za článek.Díky za reakce pod ním. Náramně se bavím.

Modří nám tu tak krásně ubývají. Zelenají nám tu závistí. Brzy se zvýší preference zelených.

Příště napište, jak jste si pochutnali na humrovi a jak jste k tomu popíjeli kvalitní bílé víno. A vzduch voněl mořskou solí.

To už tu některé povezou s prasklým žlučníkem.

A já ještě přidám údaj z mnou nenáviděné MFDnes/taky mne z ní praská žlučník/ Podle deníkem zadaného sociologického průzkumu ženy více fandí Paroubkovi a o mnoho méně Topolánkovi. Do ženských člověk fakt nevidí.

A teď sbor na závěr pánové a dámy :

Závidím cestám, že mohou vést
závidím stromům okolo cest
závidím loukám srpnový žár
závidím tobě těch minutek pár
kdy neuslyšíš náš "přející" hlas
já závistí teď prasknu tu zas.
16. 07. 2009 | 22:15

Dany Smiřický napsal(a):

A na podzim můžou mít prasečí chřipku až dva miliony Čechů.
16. 07. 2009 | 22:16

Drd napsal(a):

Karel: Myslím, že jí to asi málokdo závidí :-D :-D Spíš se smějem tý prostoduchosti (a prostointeligence) :-D
16. 07. 2009 | 22:16

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Katka:
Rubrika čtenářů bývá rozsáhlá v ženských časopisech. Text autorky by tam zapadl lépe než sem.
16. 07. 2009 | 22:16

Honza napsal(a):

Bile, směješ se? Víš vůbec čemu? Sobě? Nebo co děláš..háruješ v dílně, nebo sedíš u automatů. Tak běž do politiky a tady nemachruj.Paroubkovi berte jako rodinu a až budou volby- to je o něčem jiném nemusíte chodit, ale tady píše p.Paroubkové ze své dovolené a pěkně a zdraví vás a je spokojená.O co vám jde?
16. 07. 2009 | 22:19

Zemědělec chystající se na pracák! napsal(a):

Vážená paní Paroubková, jak vám tu dovolenou závidím. Bohužel ne všichni dnes mají to štěstí, aby trávili dovolenou v klidu zabezpečení své rodiny a jistoty, že v nejbližším období nepřijdu o práci. Bohužel, takové štěstí mnoho lidí nemá. Není to jen vinou celosvětové hospodářské krize, ale i vinou kroků, které v minulosti učinila ČSSD a kvůli kterým přichází lidi z venkova, zemědělství a souvisejících oborů o práci.

ČSSD v čele se soudruhem Špidlou podepsala přístupové podmínky, kvůli kterým se čeští zemědělci dostali do nerovnoprávného postavení se svými kolegy ze starých zemí EU. Koloniální přístup Francie a Německa vůči EU je zřejmý. Z ČR jako vývozce potravin se stal dovozce. není tomu tak, že by čeští zemědělci byli líní, nechtělo se jim dělat nebo se přizpůsobit novým trendům, ale protože mají nerovnoprávné podmínky, které nebudou kvůli rozdílnosti dotací z národních zdrojů v roce 2013 stejné. ČR dnes např. dováží již třetinu vepřového masa ze zahraničí. Nyní se likvidují chovy skotu a o práci přicházejí další tisíce lidí nejen v samotném zemědělství, ale i ve službách a odbytových organizací. O práci přicházejí veterináři, propouštět budou u plemenářů, v podnicích zabývajících se míchnáním krmiv, v jatkách a v desítkách různých oborů, které se zemědělstvím nemají zdánlivě nic společného. Za to můžeme poděkovat ČSSD.

Ale není to tak hrozné. Špidla nám prý z Bruselu pošle nějaký dotace na výstavbu cyklostezek. Tož tam pošleme holky ze zrušeného kravína, mohou stopovat cyklisty a poskytovat jim erotické služby. Montovny aut či komponentů do počítačů totiž nepřibírají.

Děkujeme ČSSD za rozbití českého zemědělství a českého venkova! Děkujeme ČSSD, že můžeme ve stále větší míře jíst dotované zahraniční potraviny!
16. 07. 2009 | 22:20

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem několik urážlivých komentářů, které byly v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
16. 07. 2009 | 22:20

Pravičák napsal(a):

Je mi špatně. Tohle nepsala ona ale Paroubkovi pisálci!!!!!!!!!!!!!!!
16. 07. 2009 | 22:20

Ivan Hochmann napsal(a):

Kuš,babo!Ivan.
16. 07. 2009 | 22:20

Drd napsal(a):

Vico: To ten průzkum asi prováděli na Úřadu práce,ne? ;-)
16. 07. 2009 | 22:20

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Vico:
Dělat politikum z triviality je směšné. Zprznit však nádherný text Jiřího Grossmana je nevkusné barbarství.
16. 07. 2009 | 22:21

Vašek napsal(a):

Každý říká víc "já" než "ty" nebo "tobě", proč lidi myslí nejvíc na sebe? Že by se náhodou zranili nebo popálili? No to je lidičky už život, tak se začněte bavit s druhými bez jakéhokoliv důvodu, vypadá smutně, tak běž za ním, pobav toho člověka, vždyť je to člověk, když vypadá mile, tak taky proč nekomunikovat?
16. 07. 2009 | 22:21

Rumcajs napsal(a):

Jestli tohle četla Paroubkova bejvalka, tak samým dojetím nad jeho galantností asi rozkopala počítač.

No a ten telefon. Já bych si tipnul, že to byl zase nějaký ruský generál.
16. 07. 2009 | 22:22

PatientO.T. napsal(a):

16. 07. 2009 | 22:23

Mary Kate napsal(a):

Asi budu zvracet...
16. 07. 2009 | 22:24

Eva napsal(a):

Budoucnost není pevná, stejně jako nelze změnit minulost. Budoucnost buďto vytváříme nebo dotváříme.
Vše se děje v přítomnosti, ve které zároveň vzniká minulost.
To je život a neberme jej jiným.
Zbyňku máš pravdu .....
16. 07. 2009 | 22:24

Honza napsal(a):

Paní Paroubková.To vyznání napsal někdo zlý schválně vaším jménem tak,abychom si mysleli,že jste blbá a Jyrka si vybral špatně.Opak je pravdou,hodíte se k sobě.
16. 07. 2009 | 22:25

Babča napsal(a):

Paní Paroubkovou snad nemůže omluvit ani těhotenství ( a to si těhotných vážím). Není jen drouhou manželkou, ale i druhou, která se tak trapně propůjčila k veřejné obhalobě Paroubka. Dodnes vidím před očima, jak trapně vychvaluje v televizi svého muže jeho první žena. Jirkovi když teče do bot, nestydí se zmanipulovat svůj harém a skrýt se za ženinu sukni. Větší trapárnu jsem neviděla.To už tady bylo. Paní Petro, jste i v tomto druhá.Zkuste se soustředit raději na dítě. Věřte, že to všem prospěje více, než tyto trapné plky.
16. 07. 2009 | 22:25

bod napsal(a):

Nějak hodně z Vás zapomnělo, že rodinná idylka není to nejdůležitější. Jsem ochoten věřit tomu, že paroubek je ke své ženě milý. Pro mě jsou důležité činy. A proto se těším, že sociální demokracie se sebe oklepe časem nános paroubků a drathů, a budu ji moci vnímat jako slušného politického protivníka, nikoliv jako úhlavního nepřítele s pravdivou nálepkou KSČSSD, který by sem nejradši zatáhl zpátky své kámoše z Východu.
16. 07. 2009 | 22:25

blue jay napsal(a):

Cochtane,
Nechci hodnotit co se vyklube z Paroubkove. Mozna to bude zelene a bude to mit 3 oci a 2 ocasy. Nevim. Ale jsem si jist ze to budou vlk, suchec a dalsi fandove mimozemstanu oslavovat. Prisel nas Mesias budou zpivat a budou se pripravovat na cestu do nebe kde opeceni holubi nejen litaj do pusy ale umej i vyvrtky.
Ale v zadnem pripade je nazachrani hloupa blondyna typu Paroubkova. Co to Jirku napadlo? Ze by zase Tvrdik?
16. 07. 2009 | 22:27

Drd napsal(a):

Aneb: "Prosím vás Petře (Dimun), neotravujte mě s tím teď,musím psát svojí dizertační práci!! Sepište tam nějaký plky o těhotenství, sluníčku a Jirkově dokonalosti, voni to beztak zbaštěj!" ;-)
16. 07. 2009 | 22:27

Jana napsal(a):

Každý člověk si někdy v průběhu svého života začne klást filozofické otázky typu např: Na čem stavím svůj život? ŽIJI vůbec správným způsobem? Co mě čeká po smrti? Kladou si je mnozí, ať nevěřící, či věřící. Odpověď na ně určuje náš vztah ke světu a ke druhým lidem.
Představme si, kdyby vědci objevili něco, co by nám umožnilo žít věčně. Vsadím se, že o zájemce by nebyla nouze! Ale teď nebudeme snít.
Je tu někdo, kdo nám věčný život nabízí. Není to žádný chybující člověk, který nás může podvést, ale dokonalý Boží Syn! Nestačí však jen pasivně souhlasit. Chce po nás, abychom žili tak, jak žil On. A jak On žil? Miloval Boha a bližního.ŘEKL: Nikdo nemá větší lásku než ten, kdo položí život za své přátelé. Svou lásku k nám dokázal tím, že podstoupil ukřižování, čímž nám získal věčný život. Bez Jeho oběti by nás kvůli neunostnosti hříchů lidstva čekalo věčné zatracení. Odplatou za hřích je smrt. Pán Ježíš byl bez hříchu, a proto mohl jako jediný vzít naše provinění na sebe.
Bůh dokáže ze všeho vytěžit dobro. Z největšího mravního zla - zabití Jeho Syna, nám získal věčný život a Ježíšovo oslavení. Bůh je vševědoucí a vidí různé situace z mnohem lepšího úhlu pohledu než my. Stačí jen Mu důvěřovat. I když nám různé zkoušky nemusí být příjemné, můžeme si být jisti, že to je pro naše dobro a na věčnosti budeme ještě Bohu děkovat! Pán Ježíš také došel ke vzkříšení.Zbavte se nenávisti a zkusíme chápat i druhé...p.Petro - pěknou dovolenou
16. 07. 2009 | 22:27

Kristýna napsal(a):

Je těžké mluvit o něčem, co už jen při vyslovení bolí. Pak jen rozvést větu, aby druhý pochopil, co nás vlastně trápí. Říct do očí, nebo napsat na papír, proč to je tak složité. Druhý si řekne, nic na tom není, však také o tom nic neví. Ve světě není Empatik, který by nahlédl do naší duše a podal nám pomocnou ruku z bolesti a trápení. Často přemýšlím, proč tu jsme, má to nějaký smysl?. Jen se trápíme a lámeme druhým srdce. Trápí mě láska. Někdy tak krásná, jako chuť bonbonu, tak sladká a stejně mizivá až po ní zbude jen lechtivá nasládlá chuť po požitku, která se vypaří stejně rychle, jako přišla. Stála mi za to? Co mi po ní vlastně zbylo? Jen hrstka vzpomínek, které výčitkami tíží mou mysl.
Muži jsou však jako ona, drží si nás, laskají a pak vymění za jinou. Netvrdím, že dívky jsou jiné, netvrdím snad, že nejsou i výjimky, které jako jediné zvelebují svět. Chci jen říct, že v životě jsou chvíle, kdy vám někdo chybí tak moc, že byste ho chtěli vytáhnout ze svých snů a skutečně ho objímat. Ale jak to máte udělat, když realita je tvrdší a ten, který ještě včera vám vyznával lásku, se na vás dnes dívá s opovržením?
Člověka to donutí k zamyšlení. Nikdo neví, co se stane, po tom co udělá nějaké rozhodnutí a i kdyby věděl, že je správné, nemůže říct ani vědět kolika lidem jím může ublížit.
16. 07. 2009 | 22:30

Drd napsal(a):

to Jana: Šmankote, co je TOHLE za plky? A to jsem myslel, že nejhorší tu jsou ty úplně nejvejš..
16. 07. 2009 | 22:31

blue jay napsal(a):

Co me nejvice udivuje,
Cudna Petra zalovala karikaturistu ze "odhalil" jeji bradavku. A ted se tu exhibituje v plne nahote.
16. 07. 2009 | 22:31

Marcela Budíková napsal(a):

Milá Petro, po celodenním shonu jsem sedla k pc a " čtu Vás" :) A chci do toho letního dne poděkovat za to, co jste napsala. Ty endorfiny má skoro každý z nás. Někomu chybí zcela, ale co už. Myslím, že každá z nás by měla umět napsat ódu na toho svého ... proč né? A prázdninové endorfiny jsou vůbec ty nejlepší. A buďme i upřimní. Kolik z nás si zažije takové pozornosti od muže? Málokterá a tak Vám jen fandím a taky přeju. Život je moc krátký a ke všemu vy dva to nemáte ze své pozice jednoduché a proto Vám oběma přeji krásné léto / vlastně Vám třem:)/ Marcela Budíková, Uherské Hradiště
16. 07. 2009 | 22:31

Míla napsal(a):

Vzpomínám si na první projev Paroubkovi manželky.Váš projev je úplně stejný, jak přes kopírák jenom obsah je jiný.
Je naprosto zbytečný,až směšný.
Působí jak na objednávku.Objednavatel?
16. 07. 2009 | 22:32

Drd napsal(a):

to Kristýna: Já končim, tohle je už fakt trochu over-the-top...
16. 07. 2009 | 22:32

Marta napsal(a):

Pozor! Nebuďte naivní, i tato infantilní blbost je účelová. Politik není hlupák, politik vždy pro někoho pracuje. Otázka je pro koho?! My si tady říkáme jaká je to kravka, hloupučká a on to možná píše Paroubek sám. :o))))))
16. 07. 2009 | 22:33

Milena napsal(a):

Paní Petro,
děkuji za hřejivý pozdrav z dovolené, takový článek by z předchozích diskutujících málokdo byl schopen napsat - totiž veřejně potvrdit pěkný vztah. Nemyslím si, že jsem naivní, když prostě beru všechno tak, jak jste to napsala. Nehledám totiž prvoplánově mezi řádky jiný smysl, než jaký mají. Panu Paroubkovi přeju dobrou práci v budoucnosti, ať už na jakémkoli místě a Vám do blízké budoucnosti hodně pohody, zdraví a šťastné miminko!
16. 07. 2009 | 22:33

Lucie napsal(a):

Zachraňte svět,před takovou zkázou,jako je Paroubek.Vnitřní krása,podle pí.Paroubkové asi hraničí s nádorem na mozku.Doporučuji-operaci mozku a pak očí.....
16. 07. 2009 | 22:34

Rumcajs napsal(a):

Běž domů Vikouši,
čeká Tě Nataša,
běž domů Vicouši
tady tě holky nemilujou

Běž domů Vicouši
čeká tě Nataša
běž domů Vicouši
a víc se nevracej!
16. 07. 2009 | 22:35

Filip napsal(a):

Rád bych zde inicioval vytvoření petice pro zrušení blogu p. Petry Paroubkové, protože to není blog, to je parafráze na dívčí "Milý deníčku".
Jistě, nemusím to číst, ale pokud se tento blog z důvodu své maximální bezobsažnosti nezruší, v tom případě požaduji i já zde mít svůj blog, abych mohl krásně psát o svém dnešním opalování u vody a jak mi větřík přehazoval dečku přes nožky a nikdo nebyl nablízku aby mi ji srovnal...
Tohle je prostě děs :-/
16. 07. 2009 | 22:35

Lenka napsal(a):

Dopřej druhému volnost a trochu samoty. Ať žije sám svůj život, nikoliv za něj Ty. Ať pozná věci pro Tebe neznámé, ať Ti je nevydá, ať cítí jsou jen mé. Ať třeba upadne nebo i zahyne. Jen volný může stát se štěstím Tvým. Jiný ne.Volnost a svoboda žití i myšlení.
16. 07. 2009 | 22:36

Drd napsal(a):

Navrhuju všem - paní Petra si evidentně ráda užívá přítomnosti manžela - což jí ho takhle podzimníma volbama dopřát domů na dýl (nejlépe navěky??) ;-)
16. 07. 2009 | 22:37

Klárka napsal(a):

Díky paní Petro za pozdrav.Krásnou dovolenou!
16. 07. 2009 | 22:38

Lucie napsal(a):

Navěky amen,Paroubkovi na krk kámen !
Šup s ním někam do rybníka,třeba Petra si vezme vodníka
16. 07. 2009 | 22:38

JSP napsal(a):

Madam, hlavně, prosím, dohlédněte, aby si p. budoucí premiér neponičil svůj růžový svetřík. V čem by si pak šel na Hrad pro nominaci!
16. 07. 2009 | 22:40

Ivana napsal(a):

Proč se mi chce zvracet? Tolik kýčovitýh slov a prohlášení pohromadě, to nejde zvládnout s klidným žalůdkem...
16. 07. 2009 | 22:41

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pomalu už nevím, kde to vlastně jsem, jestli na blogu aktualne.cz anebo se mi dostal na monitor nějaký ženský časopis. Že by nová forma hoaxu?
16. 07. 2009 | 22:42

Dana napsal(a):

Lepší chvíli planout, než celý život čmoudit...paní Petro vy záříte, tady ti pisálkové jen trapně a závistivě čmoudí!
16. 07. 2009 | 22:42

Rudy napsal(a):

Podle mě to nemá chybu. Víc takovejch bloggerů, člověk se aspoň pobaví, díky Petro :-)))
16. 07. 2009 | 22:44

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Helemes, ani Klárka tady nemohla chybět! A dokonce slušně! To je dobře, to Vám nesmažou.
16. 07. 2009 | 22:45

fext napsal(a):

To je hrozně krásný, jsem dojatý že jsou dneska ještě tak pozorní a galantní muži. Napadlo mě, nechcete ho přemluvit, že by se vykašlal na tu špinavou politiku a věnoval se cele a úplně jen Vám a vašemu budoucímu děťátku? Myslím, že by to bylo řešení, které by přivítali naprosto, ale naprosto všichni.
Přeju hodně spokojeného manželského soužití a mnoho další romantiky nerušené politikou - opravdu v to pevně doufám. Věřím, že Martin Bursík si to s Kateřinou taky velice užívají!
16. 07. 2009 | 22:46

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Klárko, Vy jste se změnila na Danu? Anebo je to Vaše druhé jméno?
16. 07. 2009 | 22:47

german napsal(a):

Znali jsme i diktátory, které si jejich nejbližší nemohli pro jejich galantnost a pozornost jak k lidem, tak např.ke psům vynachválit.
16. 07. 2009 | 22:48

Zbyněk Matyáš napsal(a):

fext:
Docela rafinovaný pokus.
16. 07. 2009 | 22:49

blue jay napsal(a):

Pani Mileno,
Vy si opravdu myslite ze tento blog Petra napsala z lasky? Napsala to na objednani z Lidoveho domu aby trosku otupila papalastvi jejiho manzela. Jeji papinek nesnasi komunisty a presto si "zamilovana" Petra vzala nekoho kdo predstavuke kadry z totality. Slysela jste Paroubkuv obdiv k Unoru 1948? Lituji otce Petry.
PS, Petra je typicka gold digger.
16. 07. 2009 | 22:49

RA napsal(a):

Vážení, splňte paní Petře její přání , aby byla s Jiřím co nejvíce, a pošlete Jiřího do politického důchodu.
Když sivzpomenu, jak pí Paroubkovou č. 1 donutili s podobnou obhajobou vystoupit v telce, vzpomenu si na její třesoucí se ruce , a za několik měsíců ji Jiří poslal vodou, je mi trapně ještě teď. Využít každého do mrtě pro svůj prospěch, to je heslo Jiřího.
16. 07. 2009 | 22:49

Drd napsal(a):

Apropos Ěvička Braunů si taky Dolfiho nemohla vynachválit.. ;-)
16. 07. 2009 | 22:50

Vico napsal(a):

Rumcajsi, Rumcajsi, je pěkný počasí...

Petr Dudešek a jeho Berušky tě čekají
16. 07. 2009 | 22:51

Rudy napsal(a):

Dana a Klárka to je suprteam :-)
16. 07. 2009 | 22:51

SM napsal(a):

To je opravdu gentleman, ten Paroubek, když se rozvedl s ženou po (nevím, kolika) 25 letech, aby si nabalil takovou kravku. To je fakt úžasný, fakt... To je prostě archetyp dnešního muže. Z něho si berte příklad. Pořád mladý. Nebaví vás vaše žena? Rozveďte se, najděte si někoho jinýho. Život je přece COOL. Nenechte ze sebe dělat otroky neperspektivního vztahu. A že vám dala třeba syna? -No a co? Co my víme o ex-Parobkové? Nic! Tak sklapněte! To není v módě přežívat v nudným vztahu, my potřebujeme akci, no musí být Action! Muž činu, ten Paroubek, fakt! Nekecá a jde na věc: Nelíbí se mu ve vztahu? Tak to řekne! Není žádná bábovka. Rozvádím se! Jdu pryč! Tady máš peníze! Tomu říkám socialistická rodinka. A jak je ta Petra chytrá! Ona úspěšná překladatelka, on úspěšný politik. Ty musím volit!!! Tak koho chcete oslovit? Dělníky, nebo intelektuály??? Už se rozmyslete!!!
16. 07. 2009 | 22:52

karel matousek napsal(a):

rumcajs

Nech, Rumcajs, Karla na pokoji. Mysli to uprimne.
Blog? Brutal ...
16. 07. 2009 | 22:52

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Kristýna:
Dana, Kristýna, Klárka....
Vy píšete z dívčího internátu?
16. 07. 2009 | 22:52

Hurá napsal(a):

Lépe ho zná jeho první žena ! Pouze technická pozn.
16. 07. 2009 | 22:55

Rudy napsal(a):

Zbyněk Matyáš: Jestli to není Dimun s Tvrdíkem :-)
16. 07. 2009 | 22:56

ambience sudden napsal(a):

Paní Paroubková, dnes super zásah.

Reakce zdejších modrých dnes připomíná zmatek v mraveništi poté, co do něj kdosi zavrtal klacíkem. Alarm, zmatek a zkusmo pár navyklých mechanických automatických reakcí, které však nějak nemají ten správný účinek.

Na toto je na školeních očividně nepřipravili :-).

Celou dobu čekám, až někdo vytáhne "pravdualásku". Zatím je to nenapadlo :-).

Královsky se bavím.

Jinak idnes už vytáhla do boje a zasedá krizový štáb ODS. Chystá se nové pojmosloví, kterým se bude Váš text ode dneška shazovat, chystají se cynické zkratky a hledají se analogie v nacistické říši. Zítra to dovedou k dokonalosti. Hned jak pomine fáze šoku.

Předvoj ODS - idnes a MF Dnes už vystartovaly. Zatím jim stačí prezentace lidem, kteří neznají celý kontext.
16. 07. 2009 | 22:57

Fidel napsal(a):

For: Marcela Budíková
Marcelko natahni si ten budik.
16. 07. 2009 | 22:59

blue jay napsal(a):

fexte,
porad jsou galantni muzi. Ale ne k zenam jake predstavuje Petra Paroubkova. Kazdy muz ktery si vazi sveho manzelstvi by od techto "levnych" zen mel distancovat. Ale chapu ze Paroubek potreboval novou "image" a blondata hloupa holka se mu hodila. A dnes s nim ta holka co se do 120 kilogramoveho zpoceneho komunisty Paroubka "zamilovala" s nim bude mit dite. Investice se vyplatila. Aspon si to Petra mysli. Ale vsadim se ze toho mlada Petra bude litovat.
16. 07. 2009 | 23:00

Raduš napsal(a):

ježiš asi budu zvracet, nic horšího jsem v životě nečetla a když si to ještě představim naživo....
16. 07. 2009 | 23:00

Vasja napsal(a):

To je dobrý. Co to je za......, co tu čmoudí jako Katka, Eva, Jana, Krystýna, Lenka, Klárka, Dana?
16. 07. 2009 | 23:00

but why? napsal(a):

but why?
16. 07. 2009 | 23:01

Aja napsal(a):

Pani Paroubkova, prominte, ale to snad nemyslite vazne!! Mela jsem vas za inteligentni zenskou. Leda, ze by to bylo tim, ze tehulkam davaji hormony zabrat, tak to jedine by Vas omlouvalo. Protoze tohle nesplodil normalne myslici tvor -prominte.
16. 07. 2009 | 23:01

Rudy napsal(a):

Ambience sudden: Tak tohle taky nemá chybu, seš kapacita, ikdyž trochu paranoidní
16. 07. 2009 | 23:02

Nikca napsal(a):

Milá Petro, tomu opravdu říkám idylka, moc Vám to přeji. Užijte si nádhernou dovolenou.
16. 07. 2009 | 23:02

Milena napsal(a):

pro "blue jay":
nechci nikoho přesvědčovat, že to, co si myslím já, je právě to správné. Jen se nesnažím podsouvat věcem jiný smysl, než se mi prezentuje. Nebývám častým účastníkem podobných diskusí, ale jsem překvapena, jakého množství negace se zde lze dočíst. Jen se mi potvrzuje, že jsme národem nepřejícných intrikánů
16. 07. 2009 | 23:03

Babča napsal(a):

Koukám, že některé najivní dušičky přece jen sedly na předvolební lep. Paroubek před časem prohlásil, že jeho jediná chyba je, že není FB. Internet pomohl k vítězství Obamovi, tak teď na tom dle Obamova vzoru začíná pracovat Paroubkovic rodina.To se ještě dočkáme.
16. 07. 2009 | 23:04

Drd napsal(a):

Rudy: Trošku víc paranoidní ;-)
16. 07. 2009 | 23:06

Rumcajs napsal(a):

Vikouši, jestli znáš tuhle píseň, tak už stejně meleš z posledního.

Máš nějaké poslední přání ?
16. 07. 2009 | 23:06

Rumcajs napsal(a):

Chtěl jsem po Mance, aby na mě taky napsalu Ódu a nic !

Něco asi dělám špatně.
16. 07. 2009 | 23:07

SM napsal(a):

Stejně si tohle nebude číst, ona je přece na dovolené... A Jirkovi o tom určitě neřekla, tak jako on jí neřekl, s kým mluvil přes mobil (Psst! -Že by s Vladimirem Vladimirovičem?)...
16. 07. 2009 | 23:08

Julio.B napsal(a):

Já mám rád své boty a auto a svíčkovou.Manželku miluji a to bude asi tím, že je krásná a chytrá a nelže :)))) Kdyby na ni někdo házel vejce tak spácháme oba sebevraždu:))))
16. 07. 2009 | 23:09

Darien napsal(a):

Mlčeti zlato, vážená paní Paroubková...
16. 07. 2009 | 23:10

SM napsal(a):

to Rumcajs:

Až si dočte Aha! a natře se novou vrstvou opal. krému (a natře taky toho svýho), tak se do toho určitě pustí, neboj!!!
16. 07. 2009 | 23:10

Drd napsal(a):

SM: Bodejť, nejspíš to ani nepsala ;-) Což by taky byla jediná možná věc, která by jí jakž-takž omlouvala ;-)
16. 07. 2009 | 23:10

Asis napsal(a):

Paní Petro, jako puberŤačka jsem před lety četla "Červenou knihovnu". V současné době jsem si už nedovedla představit, že by někdo mohl plodit podobné "hodnotné čtení".
A teď vidím, že stále si ještě někdo rád v podobném stylu zapíše a najde čtenáře. Ale je jen otázka : proč to někdo čte?
No, aby se smutně zasmál.
Je mi Vás líto, že jste zůstala na úrovni puberty. Ale ne, Vy jste chytře našla svého nedostupného,krásného, bohatého manžela se smutnou minulostí.Už se raději nedělte se svým štěstím s národem. Představte si, že by Vaše psaní někdo vzal vážně a třeba by Ván záviděl Vaše štěstí
16. 07. 2009 | 23:11

blue jay napsal(a):

Mileno,
Kdyz chcijes do vetru tak se ti to vrati. A Petra si sedla na navetrnou stranu. Proste ta pseudointelektualni dama co oblika sveho chote do ruzoveho se ani nenaucila curat.
16. 07. 2009 | 23:12

Jana napsal(a):

to Jana+to Kristýna
Dámy spletly jste si blog.Na druhou stranu je vidět,že endorfiny jedněch mohou způsobit psychózu druhým.
16. 07. 2009 | 23:12

Rudy napsal(a):

Pokud se náš Jirka, nedej bože stane premierem, tak máme o zábavu postaráno. Tohle je duo jak má být :-)
16. 07. 2009 | 23:15

SM napsal(a):

to Drd:

poznámka ke komentáři z 22:37:06 : hlavně neříkej na věčný časy, to bychom ho tady měli za čas zase!
16. 07. 2009 | 23:17

honzas napsal(a):

megaROFLlol... já se z tý 3,14.. snad po.eru... božemůj... takovej mazec už se jen tak nevídá lol :D
16. 07. 2009 | 23:18

janka napsal(a):

Jestli je disertační práce podobně stylizovaná a obsahově bohatá jako tento příspěvek, pak Vám přeji pevné nervy při její obhajobě...
S českým vysokoškolským systémem je něco v nepořádku...
16. 07. 2009 | 23:18

abro666 napsal(a):

celkem se desim, co za aliena vzejde z tyhle vrazedny kombinace. abysme odsud nemuseli prchat jak Ripleyova z Nostroma:-))

Jan by mne zajimalo, na jaky tema pai Petra zpracovava dizertacku. Pokud to bude stejnej kalibr jako tyhle ody na Jyrku plny endorfinu a testosteronu, obava se, ze profesorskej sbor na VS podstoupi dobrovolne lobotomii:-))))
16. 07. 2009 | 23:22

lubka napsal(a):

Paní Petro ,povedlo se Vám to. Ti co se chytit měli,se chytili.
Napište ještě třeba,že jste se s Jirkou sjeli maŕjánkou a koupali se v noci nazí v kašně. Vám to nic neudělá a prosťáčkům typu "blue jay" to udělá strašnou radost.
Klabu omlouvá snad jen to,že je sparťan.
16. 07. 2009 | 23:25

Pludek napsal(a):

Vážení manželé Paroubkovi,
prosím Vás, nemohli byste v této nádherné pohodě zůstat až do Vaší smrti, společně se svým dítětem, ale daleko od Nás. Od lidí, kteří vědí, že jenom umíte lhát a zbaběle se schovávat za stranu a myšlenky, kterým vůbec, ale vůbec nerozumíte. Blahopřeji Vám matko a taťko odejdi s matkou a s ženou na Severní pól!!!! Co nejdál od Nás!!!!
16. 07. 2009 | 23:25

SM napsal(a):

Možná, že Petra je nastrčená agentka ODS, která takto povedeně Paroubkovi kazí reputaci před volbami. Třeba je to Klausova tajná milenka, jím nastrčená. Kdo ví, s kým spala před Paroubkem. Nebo že by byla tak počestná, než našla toho správnýho? Fůůůj, no ona před tím spala určitě s nějákým neperspektivním blbcem. No jasně, fuj... ble... Tak hlavně, že jí to na po desáté už vyšlo... By mě zajímalo, jestli jí Jirku schválily její kamarádky.
16. 07. 2009 | 23:25

narvik napsal(a):

Moc je největší afrodiziakum. Napoleon Bonaparte
16. 07. 2009 | 23:26

Rumcajs napsal(a):

Paní Paroubková!

Pošlete nám sem nějakou fotečku z dovolené. Třeba jak Jirka dělá velrybu.

Prosím,prosím.
16. 07. 2009 | 23:26

Morgast napsal(a):

Važená paní Paroubková,

politiku Vašeho manžela po pravdě nesnáším! Nebudu to zastírat. Nevím jaký je Váš choť v soukromí a nepovažuji se za oprávněného to hodnotit! Mohu hodnotit jen práci někoho, kdo je v poslanecké sněmovně a jeho kroky na této půdě a tam, to se na mne nehněvejte, Váš manžel dobře nepůsobí. Nicméně to mi ani chvíli nebrání popřát Vám úspěšný porod a hodně štestí ve Vašem manželském životě. S Vaším manželem nemusím souhlasit, ale kvůli tomu nemusím být ještě hulvát. Pěkný den.
16. 07. 2009 | 23:27

Silent napsal(a):

milá dámo ze Slovenska, Paroubka jste si vzala vy, nám ho nevnucujte,
chápu, že jste si ho brala i z důvodu jeho kariéry (sexy mozečku) a aby dosáhl toho, co pro vás bude bezstarostností a blahem, znamená zákonitě z celých Čech udělat blbce
16. 07. 2009 | 23:28

salam napsal(a):

omfgwtf?
16. 07. 2009 | 23:28

Brouk napsal(a):

Tady evidentně buď někdo přišel o rozum anebo cíleně chce, abychom přišli o rozum my. Jsem zvědav, kam až tohle může dojít. No, prezentace lidské blbosti je to dokonalá...
16. 07. 2009 | 23:33

SM napsal(a):

No určitě psala tenhle blog, aby si pak četla tyhle naše komentáře... To určitě... Sakra, proč já to pořád čtu???
16. 07. 2009 | 23:34

jejda napsal(a):

Co to na tý dovolený berete, to musí bejt jííízda :)
16. 07. 2009 | 23:36

Silent napsal(a):

jo a ještě jedno, zločinec Stalin měl takový posudek - ódu, že se mu dokonce říkalo Tatíček - věřím, že by Jyrka podpořil povinnou výuku vašeho díla ve školách
16. 07. 2009 | 23:40

Babča napsal(a):

http://www.ateo.cz/f/images...
V růžovém svetříku mu to s Kočkou tak slušelo, i na výše uvedeném obrázku, kdo by nepěl ódu v letním podvečeru? A volby se blíží - prostě pějme ódy dokud je čas - krize nekrize.
16. 07. 2009 | 23:41

pamětník napsal(a):

Ano článek bude od téhož autora,jako text,který slabikovala před kamerami paní Zuzana bezprostředně po volbách,a několik měsíců před rozvodem. JIRKA JE ČESTNÝ ČLOVĚK...nikdy by se ničeho nedopustil miluje svou rodinu...A Kočka u toho ronil slzy jako hráchy.
16. 07. 2009 | 23:41

Lukáš Bušina napsal(a):

Vynikající blog. Evidentně ho nižší kasta lidí vůbec nepochopila, ale ti volí ODS tak těmi se zaobírat nemusíme :-)

Fakticky gratuluji. Velmi povedené.
16. 07. 2009 | 23:42

blue jay napsal(a):

Petra je gold digger

Nikdo v Ceske Republice snad neveri ze by se mlada blondynka jen tak zamilovala do obezniho padesatnika. Pokud by ten tlustoch nebyl nekdo vyznamnej. Blondynka jako napriklad jista Petra by prehodnotila situaci a rekla si. Co z toho budu mit? Stoji me spat s nekym jako ten upoceny tlustoch? A pak si to Petra spocitala. Vyplati se to. A dnes je s nim tehotna. A moc a moc ho miluje.
16. 07. 2009 | 23:43

PatientO.T. napsal(a):

Audiatur et altera pars:

"Čau Davide, jak se vede?"
"No, to víš. Hned ráno mne vytáhla k bazénu, že prej budeme relaxovat. Tak jsem si přinesl basu plzní, pochopitelně bez sklenice, a trpně vyčkával, co zas bude chtít. Ona je moc hodná, vždyť ji znáš, ale pořád něco mele. To je samý:
ˇPodívej, Jirko, kvete růže. Namaž mi záda, Jiříku. No, koukni, ty nemožný plavky. Nepůjdeme si pinknout volejbal?´ "
"Ježíš, počkej, ona si ani slunečník sama nevotevře, hned jsem zpátky."
"Ještě, že teď furt spí. Aspoň ráno urazím ňákej ten kousek, než se vzbudí. Jo, tvrdím jí, že chodím cvičit, ale mám tady ve fitku taky schovaný lahváče... Blbý je, že musím stihnout obejít bazén dřív než se vzbudí, abych se zadýchal, jakože po cvičení. A ten čokl, já jsem to Tvrdíkovi říkal, že žádnýho nechci. Jenže to bylo pořád - se Zuzkou jsi měl jezevčíka, tak budeš mít dalšího psa. Podle výzkumu veřejnýho mínění je populární politik vlastnící nějaký zvířátko - no tak je mám..."
"Taky furt dělá na tý dizertačce. Sem jí řek, ať píše dějiny ČSSD, že jí to Bohouš nechá vobšlehnout, má to vod Koudelky, že jo. To ale né, prej si to napíše sama. No a já teď musím pořád volat Dimunovi, ať najde odkazy a koncepty... Ach jo."
"Ne, dobrý, nic se neděje, jen jsem si přehodil svoje nemotorné a rostoucí břicho na druhý bok."
"Vole, pošli mi mailem nějaký frky, třeba ty židovský. Musím tady furt vtipkovat, už mi došla šťáva."
"Tady je vedro, člověče, úplně cejtím, jak se mi pomáda vaří mezi půlkama. Počkej, musím jí šoupnout lehátko do stínu..."
"Už jsem tady. Odpoledne prej máme jít pěšky na pláž. Slaná voda prej prospívá zdraví a musíme prej omrknout, co říkaj lidi na ty modrácký bilbórdy. To je furt dokola, vole. Jak to můžeš vydržet se dvěma? Co? Hlavně se nenechat nasrat? No, to se ti řekne... Tohle ty Američani nedomysleli, to ne. Nebo si ze mne dělaj kozy..."
"Musim končit, vole. Mám se jít podívat na nějakýho motýla, co bys jí na to řek?"
"Jo, čau, taky se drž, de vo všechno. Čau."
16. 07. 2009 | 23:44

blue jay napsal(a):

Lukasi Busino,
Marne chranis Petru. Neco tak infantilniho se casto nevidi. Petra je unikatni. Presto verim ze te prvni dama CSSD inspirovala. Bud neznej a galantni.
16. 07. 2009 | 23:49

ali napsal(a):

Volební agitace jak stehno...je vidět, že se finišuje. Jen nevím proč, ale když Zuzka pěla ódu na Paroubka, co se jí v té chvíli schovával za sukni, připadalo mi to upřímný. U druhé Paroubkové mám pocit, že je to jen ze zištných důvodů...
Nicméně, Paroubková II zabodovala, neboť mě to pobavilo a příspěvky jsou úpně super :o)))). Myslím, že tímto ale volební preference Jyrkovi nezvedne. Už jen že ON ráno vstane, jde si zaplavat a zacvičit je fór...pak si udělá vejce na špeku a je to zas doma
16. 07. 2009 | 23:49

Drd napsal(a):

to Lukáš Bušina: Možná je na tom něco podnětnýho pro paranoiky, možná, že je těžký myslet slovensky a snažit se přitom něco psát česky, ale teda vůbec nechápu, co v tom jako vidíte za skrytý tajný oranžový smysly.... Pochlubte se svým objevem, hodně lidí to jistě bude zajímat ;-)
16. 07. 2009 | 23:50

aal napsal(a):

Ach jo? Pan Stejskal šel raději pařit...On to totiž napsal přesně, většina z vás vůbec nepochopila o co v blogu paní Paroubkové šlo. Ubohost všech, kteří v tom neviděli co měli asi jim chybí několik hodin českého jazyka a rozboru díla. Viz co znamená v básni Ůhrdobec", že? ATD...
16. 07. 2009 | 23:51

JIHU napsal(a):

Někdy mám pocit, že pan Paroubek žije ve virtuálním a ne reálném světě a nechce si připustit, že už by měl balit kufry a z politiky zmizet. ODS si jej pěstuje, aby jí rostly preference. Pokud chce ČSSD aspoň trochu slušně dopadnout u voleb, měla by co nejdříve vyměnit triumvirát Paroubek - Ráth - Sobotka.Pokud by to udělala, asi by se nestačila divit, o kolik jí stoupou preference. evěřím, že to neví p.Paroubek, který tak věří všem průzkumům.
16. 07. 2009 | 23:51

suchánek napsal(a):

16. 07. 2009 | 23:51

ali napsal(a):

blue jay
taky máte ten pocit, že to vše Petra jen hraje? Že je ochotná kvůli-vá penězům i geny Paroubka trousit dál?
16. 07. 2009 | 23:52

Ivan Dadák napsal(a):

Milí zastánci Petrušky Paroubkové: myslím, že nejde o závist, ani o nenávist k p. Paroubkovi. Prostě je to strašná slátanina, tak akorát pro zasmání. Slohově šílené, obsahově jakbysmet. Toto napíše vysokoškolačka? U mě by měla z takového slohovky přinejlepším 4 za upřímnost a že mě pobavila.
16. 07. 2009 | 23:54

davud napsal(a):

Prostě láska :-D jen nevim, jeslit k Jirkovi nebo k penězům :-D tedy vlastně vím
16. 07. 2009 | 23:55

Drd napsal(a):

aal: Sice nevim, co je "Ůhrdobec", zato ale vim, že ten článek by mohl sloužit jako ukázkovej příklad ironie ;-) Ale pochybuju, že je to tak myšlený,že?
16. 07. 2009 | 23:56

Lojza napsal(a):

Safra, vrátil jsem se z restaurace a co to vidím, to je ale mobilizace.Pani Petro,vyvolala jste úplnou paniku, narychlo musel zasednout ÚV a vydat rozkaz k povolání záloh, markytánek a boji s použitím všech zbraní.Ani si v tý panice neuvědomují že pálí proti sobě. To byl zásah, přesně na prachárnu.
16. 07. 2009 | 23:57

Suchec napsal(a):

Kristýna:
Dlouho jsem nic tak hezkého a procítěného nečetl.

I kdyby to blogerka nepsal, myslela jakkoliv, tak to, že Vás přiměla napsat to, co jste napsala. Už to je dobrý skutek. A dobrých skutků je opravdu málo.

Žijte blaze, Kristýno.
16. 07. 2009 | 23:57

ali napsal(a):

je zajímavé, že Paroubková mlčela pár měsíců a najednou, když se finišuje do voleb, bude psát..ale ať píše, aspoň je sranda :o). Dostala to jako stranický domácí úkol, holt se snaží
16. 07. 2009 | 23:58

zvídavý napsal(a):

Petro ,je to hezké počtení.Gratuluji.Ale napište nám prosím,něco, ještě více romantického.Čím a jak jste se živila v Řecku.?!?
16. 07. 2009 | 23:58

janka napsal(a):

paneboze, to se mi snad zda!!! Nekdo TOHLE nazval DILEM???!!! To je zvrhlost!
16. 07. 2009 | 23:59

blue jay napsal(a):

Petra Paroubkova: Jak jsem se naucila plavat.

Pochazim z mesta ktere neni u more. Nejblizsi voda je kohoutek v kuchyni ale tatka ktery hral v beagbeetu me rekl ze je pobliz reka. Vydala jsem se tedy na pruzkum. Opatrne jsem naslapovala a najednou jsem to uvidela. Velka Voda. Skoro jsem omdlela. Tata co hral v kapele "Beagbeet" rekl skoc Petro. A ja skocila. Vic si nepamatuji. Probudila jsem se v nemocnici a z radia znelo " "Pro nás mladé, kterí jsme únor 1948 neprožili jako osobní zkušenost, je toto datum predevším historická událost, kdy byla s konecnou platností rozhodnuta otázka politické moci, došlo k likvidaci pozic exponentu buržoazie v politickém živote republiky. Nyní, 30 let po únoru 1948, jsou pro nás mladé ideje Února živou výzvou. V naší stranické práci je stále co zlepšovat. " A tak jsem se zamilovala. Verim Jirkovi kdyz me rika ze Unor 1948 se porad podari.
17. 07. 2009 | 00:01

Kenny napsal(a):

Pro provozovatel serveru aktualne.cz:

Jak po lidech této republiky můžete chtít, aby u politicky orientovaného článku (byť v rámci blogu) vedli korektní a slušně vedenou debatu? Když něčeho takového nejsou politici (kteří by měli být našimi vzory a elitou státu-neboť co jiného dává v demokratické společnosti právo jednomu rozhodovat o osudu druhého než jeho morální a charakterová vyjímečnost) naprosto schopni a to nejen na internetu, kde je nalezení informace závislé na libovůli jedince, ale predevším v televizi a jiných (ne tak jako internet flexibilních) mediích?
17. 07. 2009 | 00:01

Suchec napsal(a):

Drd:
Nikdy neříkej nikdy.

Když jsem článek četl poprvé, zíral jsem. Podruhé jsem mylsle, že jem ho pochopil.

Ale poté, co jem četl Kritýnu, pochopil jsem. A když ne pochopil, začal jsem o tom přemýšlet.

Při inteligenci Paroubkovic Petry se s tím musí počítat.
Lex:
Jak Vy to děláte. Pane, skláním se a ..... mlčím, neb nemám , co říct. Prostě to sedí, jak prdel na hrnec.
17. 07. 2009 | 00:03

Suchec napsal(a):

Moucha:
Opakovaný vtip, není vtipem. Co zbyde?
No, něco opravdu zbyde.
17. 07. 2009 | 00:04

Matěj Kopecký napsal(a):

Plně s Kennym souhlasím. Tohle mje výsměch nás normálních čtenářů, kteří si dělají vašimi blogy názor na politiky a nepolitiky. Tohle, co jste vydali na vaše stránky mne donutilo se podívat do kalendáře, zda není 1.apríl, nebo někomu změknul tím teplem mozek... Nemyslím, že nás máte rádi, protože tohle není ani ke čtení a ani k normální diskusi. Myslím, že už jste dlouho nemazali reakce čtenářů. Tak pěkné mazání ...
17. 07. 2009 | 00:07

Josefinadruhá napsal(a):

Milá paní Petro! Jsem přímo nadšena přispěvateli k Vaší Ódě na manžela!!!Opravdu nadšena-hlavně těmi,co vůůůůbec nepochopili-ač se snaží být nad Vámi,jsou o pár poschodí níže- už vím,proč se říká-Blahoslavení chudí duchem!!Přeji Vám i manželovi pěknou dovolenou!!!
17. 07. 2009 | 00:08

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Alvarová Alexandra · Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bečková Kateřina · Bednář Miloslav · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bezděk Vladimír · Bezděková Iva · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Boudal Jiří · Brom Zdeněk · Burian Jan · Bursík Martin C Candole James de · Cvrček Václav · Cyrani Pavel Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra E Ehl Martin F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gattermayer Josef · Gazdík Petr · Gregor Kamil H Haas Tomáš · Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hesová Zora · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hollan Matěj · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honsová Dagmar · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubatka Miloslav · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hudema Marek · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janouch František · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kalhousová Irena · Kalousek Miroslav · Kania Ondřej · Karfík Filip · Kasl Jan · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepal Jakub · Klíma Vít · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Krnáčová Adriana · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Lešenarová Hana · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Liška Ondřej · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Matoušek Karel · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Mihulka Stanislav · Michalčák Ján · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mládek Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel · Musil Aleš N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Opatrný Martin P Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pírko Štěpán · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Polák Milan · Potměšilová Hana · Potůček Martin · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Rezková Alice · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sokol Tomáš · Soukenka Petr · Sportbar · Spurný Matěj · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Suchardová Michaela · Sůva Lubomír · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Škop Michal · Šmíd Milan · Špidla Vladimír · Špinková Martina · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Jan · Šumbera Filip T Tejc Jeroným · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tutter Jiří U Uhl Petr · Urban Jan · Urban Václav V Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek · Vondráček Ondřej W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy